Nedelja, 29.12.2013.

10:55

Identifikovana žena samoubica

Prema najnovijim podacima, u bombaškom napadu na železničkoj stanici u Volgogradu poginulo je 16 ljudi, među kojima i žena samoubica, a povređeno je 45 ljudi.

Izvor: Tanjug

Identifikovana žena samoubica IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

volga

pre 10 godina

Neko tu komentariše da je ovaj terorizam čin "očajnika" koji na ovaj način protestuju protiv Amerike i Izraela.
Ovakav terorizam je ustvari samo u službi nasilne ekspanzije islama, oduzimajući hrišćanstvu prostor i brojnost.
Višak silnog prihoda od petrodolara Saud. Arabija, preko "dobrotvorne" organizacije "Rabita", finansira sve značajne skupe terorističke projekte u Evropi i Americi.
Program Rabite u cilju bezobzirne islamizacije sastoju se uglavnom u četiri tačke.
-1. Prijateljsko ubjeđivanje
-2. Podmićivanje
-3. Prijetnja
-4. Teror
Dakle, ako prve tri opcije ne daju rezultate, pribjegava se masovnom teroru i zločinima.
Zvanična Amerika ćuti, ne smije se suprotstaviti Saudijskoj "demokratiji".
Ipak, tamo su energenti i nafta koju kontrolišu američke kompanije.

edukacija

pre 10 godina

Hitno potrebna edukacija ,slati umjesto vojnika psihijatre i probati ih lijeciti znate vec koga i gdje sve. Ali bokim es da je korova previse.

Alex1

pre 10 godina

@(Posmatrač, 29. decembar 2013 13:41) "Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?"

Nisi čuo za Shabra i Shatila masakr??? Ali, to se ne računa u terorizam, pošto je izveden od strane "hrišćanske policije" u Libanu? Pogledaj "Valcer sa Bashirom".


@(Predrag, 29. decembar 2013 15:20) "Podrška Americi i Rusiji u borbi protiv terorizma."

Jedan od komentara koji se ne stavlja ni na jednu stranu, ali izbegava da komentariše uzroke terorizma. Terorizam je sredstvo očajnika, koji su dovedeni u to stanje upravo zahvaljujući "akcijama" velikih sila.

@(Leposavac, 29. decembar 2013 17:52) "Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha."

Nasiljem se ništa ne rešava!!! Već su jednom sravnili Grozny sa zemljom. Nisam baš siguran da je to bilo ni (moralno) opravdano, ni neophodno. Ovo su samo posledice. Ako nisi video, pogledaj: http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/014_bw.jpg http://media.spundge.com.s3.amazonaws.com/stories/0cfb4a92ab8111e2a7f412313d173966.jpg http://i.imgur.com/ttXLEr1.jpg http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/011_bw.jpg http://1.bp.blogspot.com/-Epyw1BiJlQI/UY6bLH_BC-I/AAAAAAAALfY/haZb-4bDvck/s1600/chechnya_grozny_after_war.jpg

zar nije tako?

pre 10 godina

ovo nisu uradili muslimani, ovakav čin i bilo koji čin samoubistva je teško osuđen kao najgore zlodjelo u islamu. ovo samo mogu biti kriminalci koji zloupotrebljavaju islam.

Steva

pre 10 godina

Zanima me kako se ovo uklapa u feminističku "teoriju" o patrijarhatu!? Ma je li moguće da žena ubije 16 ljudi? Sigurno je neka greška...

Klemenca

pre 10 godina

Rusi su na putu da usvoje zakon koji kaze da svako ko izvrsi teroristicki akt mora da plati svu stetu i kao i ostale troskove porodica nastradialih u tom aktu. To se odnosi i na porodice terorista. Tako da ako neko zeli da baci bombu mora da bude svestan da je time zauvek upropastio svoju porodicu i odveo ih u duboko siromastvo. Ja licno bih bio jos drasticniji i ponasao bih se po principu oko za oko tako da bi, u ovom slucaju konkretno, streljao bar 5 clanova njene porodice ni krive ni duzne. Pa bi se posle sledeca "junacina" zapitala koliko joj se ispalti da ubija nevine ko kukavica po metroima autobusima i sl..

Petar

pre 10 godina

Gadim se ove spodobe Protiv ovakvih, njihovih ideologa i finansijera se treba boriti svuda u svetu. Sa teroristima nema pregovora.

Avanti prevaranti!

pre 10 godina

Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.
(marija, 29. decembar 2013 18:24)

„Nevernici su drvo za potpalu u paklu" ( Kuran72:15)

Zašto pričaš o nečemu o čemu nemaš pojma? Ovo, nema veze što je istina, al' je politički nekorektno, je li tako? E, vi salonski levičari, ljudima ste ogadili ideju levice.

zveri

pre 10 godina

Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo sa nama da je neki Srbin ovako nesto ucinio u nase ime u Americi ili EU na primer, verovatno bi nas bombardovali obogacenim uranijumom, a ovako su to pobunjenici, borci za slobodu i ljudska prava, nezadovoljni gradjani i ostali pacenici i mucenici ovog sveta!

Protos

pre 10 godina

Ovaj napad je verovatno iniciran spolja.Finansijeri se nalaze u Saudiskoj Arabiji,koja je pomalo "ljuta" zbog neuspeha U Siriji zajedno sa njihovim saveznicima.Doku Umarov je ziv iskljucivo zbog politickih razloga,inace bi odavno bio likvidiran,zajedno sa svim fanaticima i teroristima.Putin:Deo raketa okrenut prema Saudiskoj Arabiji.

Pantagruel

pre 10 godina

@poznat policiji Човек је хтео да каже да строго технички гледано, држава може да искорени тероризам једино истребљењем читаве популације у име које иступају терористи када убијају недужне грађане. Али такав одговор државе је морално неприхватљив са аспекта цивилизацијских достигнућа и нивоа свести о људским правима која се морају поштовати да свет не би потонуо у нацизам. Зато то мора остати само у домену теорије, а практичног и потпуно ефикасног одговора до данас нема. Будућност је вероватно у улагању на стотина милијарди у нове технологије које ће службама безбедности омогућити да "прочитају" планове у зачетку, изолују и онемогуће потенцијалне терористе, али и ту тешко да ће бити могуће потпуно поштовање закона и права на приватност.

...

pre 10 godina

samo sam procitao do dela gde pise da je identifikovana zena koja je ovo uradila,i da je to uradila sa 10 kg tnt.neka mi neko objasni sta bi ostalo od tela zene koja aktivira 10 kg eksploziva iz takoreci neposredne blizine?mozda bi zub nasli,i to jedan,na nekih 20-30 metara od mesta eksplozije.

Peace Love Unity

pre 10 godina

Prokleta mrznja...nisam procitao ceo clanak, nisam ni morao. Neko je ugasio svoj i zivote drugih ljudi zbog neceg totalno nebitnog. Nije mi namera da se raspravljam na temu vere,idelogije ili razloga za ovaj napad , ali zivot kao zivot ciji god da je - je najvrednija stvar. Jedan je vredniji i bitniji od svih religija,ideologija i ciljeva ovog sveta zajedno. Samim tim sto tako kratko traje ga cini jos vrednijim. Ne moze i nikad nece biti bolje na svetu dokle god postoji bilo kakva mrznja prema bilo cemu ili bilo kome. Respect and love to ya'all. Bless.

poznat policiji

pre 10 godina

Napali ste coveka sa pod pseudonimom Samo Nato samo zbog toga sto mu je takav pseudonim. Inace covek je u pravu jer je ovo jedan od onih napada koji je trebalo da predvide sluzbe. Jedan muz terorista- ubijen, drugi muz terorista- ubijen. Postoji mogucnost po svim parametrima da je ona potencijalni SAMOUBICA. Nazalost jeste. Sad je gotovo. Patrangelo, sta li je covek hteo da kaze. Klasican copy paste komentar. :)

Stanko

pre 10 godina

Teska bolest je zahvatila nasu zemlju odavno, ne zna se ko je odvratniji ," patriote" koje se raduju kad se sruse zgrade u Njujorku ili "elita" koja se raduje sto su razneseni Rusi.

Pelagija strasna

pre 10 godina

Fascinantno je koliko ljudi se oduševilo nekim tkz. dejanom, koji piše o vašoj napismenosti, a govori o strasnosti. Pa ljudi moji, da li ste vi odlepili ili ste doživeli lobotomiju; ili nemate pojma šta znači strasno a šta znači strašno. Drugo, šta znači clanak u srpskom jeziku - pa ništa.
Hoću reći - ovde se javljaju likovi koji nemaju ni malo empatije, koji uživaju čitajući o smrti nedužnih ljudi - žena i dece.
U svakom slučaju želim takvim likovima da i njihova deca, sestre i braća, te roditelji ne dožive tu strastvenost.
Bedno je i mrziteljski protiv tuđeg života, posebno prema deci, podržavati ovakve, koji s lakoćom opravdavaju smrt bilo koga, pa i ruskog deteta.

Pantagruel

pre 10 godina

Покушавам да посматрам ствари аналитички, без укључивања емоција. И први закључак који ми пада на памет је да су овакви методи борбе (у којима појединац занемарује сопствени живот, унапред га отписујући зарад остварења циља да са собом у смрт повуче што више противника) средство на које ни једна сила до данас није нашла ефикасан одговор. Нема га Русија, нема га Америка, нема га Европска унија, у ствари нема га нико на свету. Нажалост, практично решење би (строго технички посматрано) било могуће наћи, али оно етички није прихватљиво у савременом свету и друштвима која одбацују наслеђе мрачних идеологија из тридесетих и четрдесетих година двадесетог века. Уколико би се за њим посегло, онда би то само представљало потврду оправданости овакве борбе терориста. Све указује на perpetuum mobile насиља у ком ће свака предузета радња једне стране само додатно хранити мржњу других страна и будућност не изгледа нимало мирно и безбедно.

Aleksandar

pre 10 godina

za (Samo NATO, 29. decembar 2013 18:37)

Da su je uhapsili, onda bi bilo kako Rusija krši ljudska prava, a sada žalite što je nisu uhapsili. ko će vama udovoljiti?

Samo NATO

pre 10 godina

Neshvatljiv propust ruskih sluzbi bezbednosti. Ta zena je bila prijateljica jedne koja se raznela pre nje. Dva muza su joj stradala u borbama sa rusima. Eee nemoj da mi neko pominje Ruse i njihovu vojsku, odbranu, bezbednost. Kako ce nas Rusi da brane . Pa ne mogu ni sebe da odbrane

Homo politicus

pre 10 godina

Terorizam po medjunarodnom pravu podrazumeva da budu ispunjena dva uslova: Prvo da je preduzeta radnja, u ovom slucaju eksplozija i drugo da postoji namera zastrasivanja gradjana. Dakle ovde se radi o klasicnom delu terorizma gde je posledica izazivanje straha ili nesigurnosti gradnjana. Molim urednika ove vesti da nam objasne njihovo misljenje da je u pitanju pobuna, s obzirom da spominju neke pobunjenike!?

FR

pre 10 godina

Pa nije valjda da je to uradila Ruskinja? I kako to da se bezgresna Ruskinja "presaltovala" na Islam?

Ovo je teroristicki akt, bez diskusije. Ali je ocigledno da neki ovde ipak ne razumeju zasto se cecenski pobunjenici nazivaju pobunjenicima. Zato sto: imaju etnicku teritoriju (koju trenutno ne kontrolisu), imaju vojsku i podrsku etnickih Cecena - bin Laden, koji je ovde pomenut, nista od toga nije imao (ni teritoriju, niti je na teritoriju pretendovao), niti je imao vojsku, a ni neku jedinstvenu podrsku.
Zao mi je ovih nevinih zrtava ovde. U ratu oko cecenske (OTETE) teritorije, na kojoj Rusi nemaju sta da traze, poginulo je jako mnogo nevinih civila - vecina likvidirana od ruske vojske. Uz Beslan, i terorizam u Moskvi, ovo samo dodaje bezumlju.
A sta kaze Putin?

marija

pre 10 godina

@stanimir,
Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.

legionar

pre 10 godina

Cecenija je gotovo cista,sami ceceni odnosno predsednik Kadirov je jasno rekao da ce se obracunati sa dzihadistima.Cecenija je danas drugacija,univerziteti skole,fabrike,naftna postrojenja cak je i VAZ otvorio fabriku tamo,ali je problem pogranicno podrucje sa Dagestanom.Ovo su poslednji pokusaji terorista.

Bojan

pre 10 godina

Saucesce porodicama zrtava...svako ko se nasladjuje bilo cijim bolom je pod 1. psihicki bolesnik; pod 2. neka stavi sebe da mu je neko najblizi ubijen; 3. mazohizam u vidu samoubistva moze da zadesi svaku drzavu na svetu...podrska borbi protiv ovakvih pojava u svetu.

p.s. zamislite da ovo nije Volgograd nego Los Angeles...

Marko

pre 10 godina

Izvršioc napada je neka Čečenka, a organizator, ili inspirator, a svakako finansijer je ovaj čovek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bandar_bin_Sultan

Pravo je vreme da Rusi odgovore porodici Saud za sve pretnje koje su im ovi upućivali, posebno tokom pregovora oko Sirije.

Bacvanin

pre 10 godina

Pokoj dusama umrlih i sto brzi oporavak povredjenima. Nadam se da ce ruske vlasti naci odogovorne za ovo nedelo i kazniti ih, ali jos vaznije je da se obezbede olimpijske igre.
Davne 1972 se desila tragedija na Letnjim olimpijskim igrama u Munchenu, nadam se da se tako nesto nece ponoviti u Sociju. Ruske vlasti do sada bas i nisu bile tako uspesne u borbi protiv teroroizma. Unutar ruske federacije ima nekoliko konfliktnih zarista, broj teroristickih grupa u Rusiji je srazmerno velik, nece biti lako ruskim vlastima da suzbiju terorizam, ali se nadam ce u tome ipak uspeti.

Leposavac

pre 10 godina

Tragedija,nevine zrtve!
Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha.

Nemanja C

pre 10 godina

Aleksa: Gruzija je država sa konkretnim vojnim ciljevima, vojskom, infrastrukturom, prestolnicom. Rat protiv Gruzije je konvencionalan i naravno da je Rusija tu u prednosti. Čečeni su teroristi, ne nose uniformu, nemaju vojne baze, koriste Rusku infrastrukturu i izmešani su sa Civilima. Rat protiv bilo koje gerilske/terorističke organizacije je nekonvencionalan i asimetričan. Svako poredjenje izmedju ta dva konflikta je mešanje baba i žaba. Potcenjivanje problema terorista i pripisivanje zaveri je neozbiljno. Gledaj manje gluposti poput Cajtgajsta.

B.B.

pre 10 godina

Sve je ovo deo velikog rata tajnih organizacija i obavestajnih sluzbi istoka i zapada. Koliko je taj rat uzeo zamaha, pokazuje cinjenica da su bankari koji sebe pretstavljaju amerikancima, sto to nisu, nonsalantno 11 septembra srusili bliznakinje i tako napravili teoriju terorizma i teoriju antiterorizma u obliku borbe protiv terorizma. Drugim recima, kadija te tuzi, kadija ti sudi. Jedni ruse, drugi grade, treci ne znaju sta rade, a ljudi ginu. Dosla poslednja vremena izgleda.

dusan

pre 10 godina

Otkad su pobunjenici i teroristi isto?
Rusi definitivno ne mogu da kontrolisu celu svoju teritoriju,mada sa druge strane-rusi ako samo hoce mogu da ociste Cecensku oblast kad god hoce i druge oblasti gde zive muslimani.
Samo mi je zao sto stradaju nevini ljudi i naravno deca koja nikom nisu zgresila,al sta ce valjda je i to zivot.U danasnjem svetu da budemo realni Islam je najveci problem,samo ti dzihadisti teroristi i druge sekte islama su kukavice-nikad oni nece na crtu,nego samo mucki ubijaju-al Ameri su za njih lek-ima da ih uniste sve do jednog.

Toza

pre 10 godina

Tako su isto bili nemiri u Xinjiang autonomnoj oblasti u Zapadnoj Kini, pre početka Olimpijskih igara u Pekingu. Ovo je isto tako pred početak igara u Sočiju, malo stvaranja problema od Amerike.

Laik ali genijalno

pre 10 godina

Kao sto planiraju u Izraelu. Komora koja pusta talase, a ako nosiš eksploziv razne samo nosioca. Sačekaš 5 min da se očisti komora i nastavis dalje.

SaleBL

pre 10 godina

Najjaci su ovi likovi tipa: "u Poljskoj prosjecna plata 1800€"
Spustite se na zemlju pobogu...
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=794582#k11443981

A ovi rusofobski sabani "koji znaju Rusiju"...imajte barem malo postovanja prema mrtvima...zacepite gubicu (tastaturu).

Nikola Gastarbeiter

pre 10 godina

Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.
(m?me chose, 29. decembar 2013 14:06)

Koji si ti dokolicar, verovatno besposleni, koji pijuci satima svoju Koka-Kolu, soljicu kafe u nekom kaficu, pise takve gluposti. Zivim i radim u Nemackoj, u Nemackoj koja je jedan od najvecih privrednih giganata u svetu, a u kojoj je prosecna plata 1500 €. Jel' kapiras koji si ti i...t kada pises to sto pises.

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam sa porodicima i nadam se da ce jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

Punmik

pre 10 godina

rusija jeste pogodjena čestim terorističkim napadima sto govori da nekom čine zlo. cudi me samo zašto u americi nema toga u tolikoj meri ili imaju jače mere obezbeđenja ili imaju dobar dil sa teroristima.

Georg

pre 10 godina

Heroji ovog dogadjaja su policajac koji je primetio osobu u hidzabu, koja je pokusala da izbegne proveru prtljaga i licni pretrse, koji su obavezni, pa joj se obratio, a ona je posle nekoliko trenutaka izazvala eksploziju, i majka povredjene devojcice, koja se bacila na dete i pokrila je svojim telom, poginuvsi sama pri tom.

Antiprotivan

pre 10 godina

Rusija je pred ekonomskim kolapsom, nedemokratska, ekstremno korumpirana tvorevina. Citiram kolegu iz Rusije,pedijatra-intenzivistu, velikog humanistu i pravog ruskog patrijotu. Čečenski problem nije rešen i o tome se ne može normalno razgovarati jer bi to krnjilo ugled prosečnog karatiste i veoma lošeg ( po Rusiju) diktatora V.Putina.
Pad cene sirove nafte je uvod u bankrot Rusje.
A šurovanje sa najreakcionarnijim režimima će još dodatno urušavati peostali ugled Putinove Ruije.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada valjda razumete zasto postoji NSA i kakvu uslugu je Snouden ucinio teroristima!Ostaje samo da familijama poginulih objasnite smrt njihovih najmilijih.Predpostavljam da ce to ici lako?

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam ss porodicima i nadam se da jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

m?me chose

pre 10 godina

@ from serbistan
Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.Kupovna moc i zivotni standard je bolji nego u rusiji.Pogledaj na cia factbook.
A ako si inzenjer plata moze da ti bude cak i do 2800 - 3000€ .Cene hrane i odece su identicne (nekad i jeftinije) nego u srbiji.Jedino sto je skuplje je stanarina.BTW Warsava je jedan od najjeftinijih gradova u evropi,dok je moskva skupa ko djavo.

stex75

pre 10 godina

Vidi se da ovi kao GOKI i NEKO KO ZNA RUSIJU nemaju dece posto informacija da su i deca povredjena u ovome cinu njih nedotice,nego i dalje amo zele da tupe i mlate praznu slamu kao i svaki drugi zgubidan i besposlicar!

Posmatrač

pre 10 godina

Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?

Aleksa

pre 10 godina

Da znate da je namestaljka. Te iste cecenske teroriste, sa kojima jedna Rusija ne moze da izadje na kraj, Staljin je jos davne 1944. raselio po Sibiru i Kazahstanu. Bukvalno je spakovao celu Ceceniju u vozove i pravac nedodjija. Polovina ih je pomrla na putu (kasnije ih je Nikita Hruscov vratio). Da bi pola veka kasnije u Prvom cecenskom ratu, poginulo hiljade Rusa u toj istoj Ceceniji, satro nemocni da se izbore sa sacicom naoruzanih bradonja. A onda svega nekoliko godina kasnije, Ruska vojska sa Putinom na celu, bez nekih teskoca, uspe da vrati Ceceniju, i pobije sve Cecenske vodje i njihove naslednike. Dakle upravo je Ruska vlada ta koja odredjuje kada ce Ceceni biti jaki i opasni, a kada male bebe. Shvatite da je svakoj super drzavi potreban je terorizam, da bi mogla da funkcionise, da bi vlada imala na koga da svaljuje krivice, i da bi narod uvek ziveo sa dozom straha u kostima, i bio zahvalan toj istoj vladi sto ih cuva. Amerikanci su stvorili Alkaidu, Bin Ladena, 11.9.2001, Sadamovo hemijsko oruzje i ko zna sta jos. Zar stvarno mislite da jedna Rusija koja izdvaja milijarde na naoruzanje, ne moze jednu Ceceniju da obrise sa lica zemlje? Gruziju su slistili za nekoliko dana.

Sasha

pre 10 godina

@Neko koji zna Rusiju...Nemaš ti pojma, Rusija bilježi baby boom zadnjih godina i od 2012. godine više nije u minusu, nego na nuli, a ove godine je ušla u plus. Natalitet raste među etničkim Rusima, a pada u Čečeniji, Ingušetiji, Dagestanu itd. Muslimana je u Rusiji 6% po zadnjem popisu, ubrzano se rusificiraju, a dobar dio prelazi na pravoslavlje. Slobodno u google kucaj demographics of Russia, pa ćeš vidjeti da ti bolje pristaje nadimak Netko tko nema pojma o Rusiji.

Sasha

pre 10 godina

Ni manjeg narod od Čečena ni većih terorista i islamskih fanatika. Taj narod broji jedva milijun ljudi, a i u Siriji su jedni od brojnijih stranih džihadista. Da sam na mjestu Putina uveo bih nultu stopu tolerancije prema tim ekstremistima, a među Čečenima jedva da se i nađe neki pravednik, svi su ogrezli u islamskom fanatizmu, a neki i u terorizmu.

Neko ko zna Rusiju!!

pre 10 godina

(from Serbistan, 29. decembar 2013 13:02)
U Poljskoj su vam prosecne plate $1235 mesecno a u vasoj Rusiji jedva $925. a da ne opricamo koliko su prosecne plate Nemaca, Svedjana, Holandjana....u odnosu na prosecnog Rusa. Rusija jedva da ima skoro isti GDP kao i jedna Italija. Tako da sve zemlje koje su isterale Ruse i usle u EU i NATO alijansu ( Ceska, Slovacka, Poljska, Madjarska, Balticke drzave.... )imaju ne samo bolji zivotni standard i kupovnu moc od prosecnog Rusa, vec im nikad ne bi palo na pamet da idu pod rusku cizmu ponovo. Ocigledno da ne znate niti prosecne plate a kamoli nesto drugo, koliko Rusa umre a koliko se rodi, sto je u vecini slucaj sa vama rusofilima. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_in_Europe_by_monthly_average_wage

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada je valjda jasno zasto NSA postoji i kakvu je uslugu Snouden ucinio teroristima!Zalosno je sto ljudi moraju da poginu da bi vi razumeli.Sad objasnite familijama poginulih da je njihova smrt nevazna i da je vaznije da se onemoguci americko prisluskivanje?

John

pre 10 godina

Treba izgleda još jedno peglanje Čečeniji. Uveo bih u većinski muslimanskim oblastima vojnu upravu, svako ko izlazi iz tih područija bi morao da ima posebnu dozvolu pa nek se ljuti ko hoće...

Budimo ljudi

pre 10 godina

@Goki
SRAM TE BILO!!! Tvoj komentar govori koliko likujes zbog tragedije, u kojoj je poginulo i ranjeno toliko ljudi. O 50% muslimana u Rusiji mozes samo da prizeljkujes, a o alkoholizmu i zivotnom veku Rusa??? nemas ti veze jer pises gluposti i nebuloze, iz klasicnog animoziteta prema Rusima.
p.S.Ne secemo vene i ZAPAMTI niko nije siguran gde i kada se moze dogoditi slicna tragedija, kao u Volgogradu Londonu Spaniji...

from Serbistan

pre 10 godina

Pazi ja koliko znam a u Rusiji sam cesto moze i moderator da potvrdi moju Ip adresu, ne umire 1M ljudi godisnje :) to su gluposti. Procitaj samo koliko je Beba rodjeno u Rusiji 2012 i od tih beba 87% su Hriscanska. Muslimani cine 17% po;pulaciji u Rusiji i Tatari i Baskiri su lojalni Rusiji vise nego neki sami Rusi. Problem zapada je sto Rusija zaista raste. BTW srednja plata u Rusiji je 1000USD +/- zavisi od regije. Kolika je srednja platau Poljskoj clanici EU od.....Svi nesto kao Rusi ovo, rusi ono ja radim i zaradim u Rusiji i pare donesem u Srbiju i ne finansiram nikakve politicke stranke vec kupujem u nasim prodavnicama, redovno placam racune.....pomazem svoju zemlju...a sta vi radite..pa imate pravo da pljujete nekog?

radikal bez bedza

pre 10 godina

Mogla bi ruska vojska opet da se malo prošeta do Čečenije...
(Mihailo, 29. decembar 2013 12:36)

Setali su se 'braca' Rusi i po Avganistanu 1980-1989 pad vidis kako su tada Rusi zavrsili tu turneju. Rusi ce tek imati probleme sa svojim muslimanskim stanovnicima.

S2S

pre 10 godina

Pobunjenici?! Da nisu možda i oni iz Beslana bili pobunjenici?! Kako se čini, Rusi se još dugo neće rešiti tih izroda. Ako je kod Amerikanaca i terorizma delom u igri neka računica, kod Rusa je u pitanju korupcija svetskih razmera. Problem nije od juče i malo je sumnjivo da se i posle dvadesetak godina i dalje vrti ista priča sa istim ljudima u pozadini.

¡No Pasarán!

pre 10 godina

Vi ste nepismeni. Ovo je strasno, toliko gresaka da ne moze da se procita clanak.
(Dejan, 29. decembar 2013 11:19)

Господо, Вама сам стотинак пута указивао на сличне проблеме, наравно узалуд. Још једном апелујем на Б92: Уозбиљите се!
То што се десило у Волгограду је страшно! Саучешће породицама жртава. Моја, надам се не само моја, порука свим људима: Убијањем се не постиже ништа. Можда су неки циљеви данас недостижни али обични људи нису криви за то. Није написано у тексту али се може са великом сигурношћу знати ко је могао да организује ову акцију. На овај начин не може се постићи ништа. Надам се да ће надлежни органи и службе брзо и оштро реаговати и привести одговорне правди.

Certamente

pre 10 godina

I oni da "brane" kosovo,pa nisu u stanju da ubezbede zivot na svojoj teritoriji.Sta vam rade obavestajne sluzbe kgb i ostali.Verovatno piju vodku dok narod strada.Jadni oni koga Rusija brani i cuva interes.Svi njihovi ex saveznici ili su u EU ili u NATO ili neutralni (turkmenistan).

expert

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.
(Neko koji zna Rusiju, 29. decembar 2013 12:03)

Hajde sad lepo idi u Novi Pazar, pa održi jedno javno predavanje na trgu gde ćeš okupljenima objasniti da treba da se distanciramo od Rusije zato što u njoj raste broj muslimana.

Inače, zastrašujuće je da su dežurni rusofobi sposobni da i jednu ovako tragičnu vest iskoriste kao povod za svoju antirusku propagandu. Znam da pare koje dobijaju sa Zapada nisu male, ali u ovoj meri biti veći katolik od pape...

Protiv terorizma i fundamentalizma

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!

BRE!

pre 10 godina

@Goki
Drago mi je da i tebe neka vest usreci, posto vidim da likujes. Kakve veze sa bombaskim napadima ima razvijenost zemlje? Hoces da kazes da je Amerika nerazvijena?Da Albanija jeste? Nego, sto se tice napada... Imaju neke cecenske zene praksu da se malo obmotaju eksplozivom ako im pogine muz, sin itd. od strane Rusa. Ne sumnjam da ce ruski odgovor biti bas onakav kakav i treba da bude.

markan

pre 10 godina

rusi vrlo aktivno ucestvuju u sirijskom ratu na strani asada koji nemilice ubija sve sto mu se nadje na putu a muslimansko je. e pa dame i gospodje, sto bi sojic rekao, sad se suocite sa bumerangom. vrlo zanimljivo ce biti u sociju na oi. ali sta ces, ne moze se vise izdrzati-gde god se muslimani izjasne za serijat pola sveta skoci na njih tako da ovakvi antiteroristicki napadi od strane onih kojima se nepravda cini nisu nimalo iznenadjujuci.

Rihard

pre 10 godina

Najzad je došlo vreme da mogu da se kažu i neke istine, koje stoje iza svega. "Istorijski Zapad" je u poslednjih četvrt veka napravio, gledajući spoljnu politiku, toliko grešaka, da je došlo vreme neminovnog kraha tog "sveta", ako se uopšte može nazvati svetom. I to ne grešaka, nego katastrofalnih grešaka. Obzirom da su spremni da ceo svet "povuku" u katastrofu, imaće je uskoro sami. A s terorizmom će biti završeno na njihovim teritorijama i u njihovim najvećim gradovima. Što igrate šah, kad ne znate!?

Бојан Илић

pre 10 godina

Vlado!
Ја мислим да је то недостатак инспирације, у народу такозвани "плафон"!:-)

Neko koji zna Rusiju

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.

Realista

pre 10 godina

@ (iii, 29. decembar 2013 12:30)

Kakve vrhunske gluposti se ovde mogu procitati, od vase izjave pa do toga da se Rusija raspada i da ce je preplivati muslimani.

Par cinjenica za vas neobavestene, a nisam Rusofil ni u kom obliku a bio sam u Rusiji poslom mnogo puta:
- Cecenija je u sastavu Rusije i Rusija je nikada nije okupirala!
- problem nisu muslimani vec teroristi muslimanske veroispovesti pretezno jer je najlakse do njih doci, CIA skola
- Rusija godinama unazad uvecava vojni budzet i stvari se drasticno samo na tom polju menjanju na bolje
- u Soci je ulozeno desetine milijardi dolara i to je ogledalo moderne Rusije kao i Grozni danas koji je izgradjen od poccetka i danas predstavlja moderan grad
i tako dalje, sve ostale podatke mozete naci na internetu ako vas zanima.

Sto se tice problema koji postoje oni postoje svuda, ako je iko od vas bio u Kaliforniji ili u tom juznijem delu zna kakvih problema US imaju sa granicom i Meksikancima odnosno Juzno Afrikancima itd. Nije Rusija idealna ali nije niko a vi ovde u komentarima idete od toga da su bozija sila do toga da ce ih sutra unistiti trojica terorista.

Goki

pre 10 godina

Citajuci komentare na ovu vest domaci rusofili vec poceli da seku vene, jer kako moze to da se desi u 'majcici' Rusiji, tako 'stabilnoj' drzavi, gde ce muslimani vrlo broz postati vecina. Zivotni vek Rusa ne prelazi 58 godina zbog loseg nacina zivota i alkoholizma.

vse se placa sve se vraca!!!

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!
(Protiv terorizma i fundamentalizma, 29. decembar 2013 12:08)
Kako sad domaci rusofili? Pa zar ta ista Rusija i Putin ne pomazu najfundamentalnijoj drzavi na svetu IRAN u gradjenju atomske bombe. Platice Rusija za to sto pomaze iranskim muslimanskim fundamentalistima i samo se nadam da te atomske bombe iz Irana ne zvarse prvo bas u Rusiji. To je ta samoubilicka licemerna politika Rusije i KGB-a a sad im se to sve vraca.

Vlada

pre 10 godina

Goki, 29. decembar 2013 12:10

Koliko se sećam, imali smo prilike da vidimo ovo isto i u Londonu, Madridu i nekim drugim evropskim prestonicama. Drugo, kakve veze ima životni vek i alkoholizam sa ovim? Misliš da se u drugim državama manje alkoholišu nego u Rusiji? I ne znam šta ti znači to "domaći rusofili"?! Primetio sam da je sve više vas koji na neki članak vezan za Rusiju i Ruse, rečenicu počinju sa: "Evo sad će domaći rusofili...".
Mislim, delujete prilično histerično u tim vašim nastupima. Možda je to i posledica alkohola. On baš i tanji živce.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Volgograd je zaustavio i Hitlera,a sa ovim ženama samoubicama će teže izaći na kraj. Moguće je da postane prekretnica borbi protiv terorista kao što je bio i u 2. svetskom ratu. Da li rusi imalo razmišljaju ,šta ih očekuje u narednih nekoliko meseci na celom jugu Rusije?

rada

pre 10 godina

DOKLE. Terorizam jje navece zlo 21 veka. Slusala sam na BBCu da korisre i decu sa Daunovim Sindromom, Obaviju ih eksplozivnim sredstiva i salju da ubijaju .STRASNO.

Odmazda

pre 10 godina

Tekst je ocito pisao "ekspert" iz neke NVO... Pazi ovo:"čečenski lider pobunjenika Doku Umarov"...

Za vas su teroristi u Rusiji "pobunjenici" a sta je bio Bin Laden...

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Zaista loše prenosite vesti-i prvi teroristički čin u Volgogradu je izvršila žena samoubica.Bilo je to u oktobru kada je digla u vazduh autobus.

Odmazda

pre 10 godina

Tekst je ocito pisao "ekspert" iz neke NVO... Pazi ovo:"čečenski lider pobunjenika Doku Umarov"...

Za vas su teroristi u Rusiji "pobunjenici" a sta je bio Bin Laden...

from Serbistan

pre 10 godina

Pazi ja koliko znam a u Rusiji sam cesto moze i moderator da potvrdi moju Ip adresu, ne umire 1M ljudi godisnje :) to su gluposti. Procitaj samo koliko je Beba rodjeno u Rusiji 2012 i od tih beba 87% su Hriscanska. Muslimani cine 17% po;pulaciji u Rusiji i Tatari i Baskiri su lojalni Rusiji vise nego neki sami Rusi. Problem zapada je sto Rusija zaista raste. BTW srednja plata u Rusiji je 1000USD +/- zavisi od regije. Kolika je srednja platau Poljskoj clanici EU od.....Svi nesto kao Rusi ovo, rusi ono ja radim i zaradim u Rusiji i pare donesem u Srbiju i ne finansiram nikakve politicke stranke vec kupujem u nasim prodavnicama, redovno placam racune.....pomazem svoju zemlju...a sta vi radite..pa imate pravo da pljujete nekog?

Vlada

pre 10 godina

Goki, 29. decembar 2013 12:10

Koliko se sećam, imali smo prilike da vidimo ovo isto i u Londonu, Madridu i nekim drugim evropskim prestonicama. Drugo, kakve veze ima životni vek i alkoholizam sa ovim? Misliš da se u drugim državama manje alkoholišu nego u Rusiji? I ne znam šta ti znači to "domaći rusofili"?! Primetio sam da je sve više vas koji na neki članak vezan za Rusiju i Ruse, rečenicu počinju sa: "Evo sad će domaći rusofili...".
Mislim, delujete prilično histerično u tim vašim nastupima. Možda je to i posledica alkohola. On baš i tanji živce.

rada

pre 10 godina

DOKLE. Terorizam jje navece zlo 21 veka. Slusala sam na BBCu da korisre i decu sa Daunovim Sindromom, Obaviju ih eksplozivnim sredstiva i salju da ubijaju .STRASNO.

expert

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.
(Neko koji zna Rusiju, 29. decembar 2013 12:03)

Hajde sad lepo idi u Novi Pazar, pa održi jedno javno predavanje na trgu gde ćeš okupljenima objasniti da treba da se distanciramo od Rusije zato što u njoj raste broj muslimana.

Inače, zastrašujuće je da su dežurni rusofobi sposobni da i jednu ovako tragičnu vest iskoriste kao povod za svoju antirusku propagandu. Znam da pare koje dobijaju sa Zapada nisu male, ali u ovoj meri biti veći katolik od pape...

Protiv terorizma i fundamentalizma

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!

Posmatrač

pre 10 godina

Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?

Realista

pre 10 godina

@ (iii, 29. decembar 2013 12:30)

Kakve vrhunske gluposti se ovde mogu procitati, od vase izjave pa do toga da se Rusija raspada i da ce je preplivati muslimani.

Par cinjenica za vas neobavestene, a nisam Rusofil ni u kom obliku a bio sam u Rusiji poslom mnogo puta:
- Cecenija je u sastavu Rusije i Rusija je nikada nije okupirala!
- problem nisu muslimani vec teroristi muslimanske veroispovesti pretezno jer je najlakse do njih doci, CIA skola
- Rusija godinama unazad uvecava vojni budzet i stvari se drasticno samo na tom polju menjanju na bolje
- u Soci je ulozeno desetine milijardi dolara i to je ogledalo moderne Rusije kao i Grozni danas koji je izgradjen od poccetka i danas predstavlja moderan grad
i tako dalje, sve ostale podatke mozete naci na internetu ako vas zanima.

Sto se tice problema koji postoje oni postoje svuda, ako je iko od vas bio u Kaliforniji ili u tom juznijem delu zna kakvih problema US imaju sa granicom i Meksikancima odnosno Juzno Afrikancima itd. Nije Rusija idealna ali nije niko a vi ovde u komentarima idete od toga da su bozija sila do toga da ce ih sutra unistiti trojica terorista.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Zaista loše prenosite vesti-i prvi teroristički čin u Volgogradu je izvršila žena samoubica.Bilo je to u oktobru kada je digla u vazduh autobus.

BRE!

pre 10 godina

@Goki
Drago mi je da i tebe neka vest usreci, posto vidim da likujes. Kakve veze sa bombaskim napadima ima razvijenost zemlje? Hoces da kazes da je Amerika nerazvijena?Da Albanija jeste? Nego, sto se tice napada... Imaju neke cecenske zene praksu da se malo obmotaju eksplozivom ako im pogine muz, sin itd. od strane Rusa. Ne sumnjam da ce ruski odgovor biti bas onakav kakav i treba da bude.

Nikola Gastarbeiter

pre 10 godina

Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.
(m?me chose, 29. decembar 2013 14:06)

Koji si ti dokolicar, verovatno besposleni, koji pijuci satima svoju Koka-Kolu, soljicu kafe u nekom kaficu, pise takve gluposti. Zivim i radim u Nemackoj, u Nemackoj koja je jedan od najvecih privrednih giganata u svetu, a u kojoj je prosecna plata 1500 €. Jel' kapiras koji si ti i...t kada pises to sto pises.

Sasha

pre 10 godina

@Neko koji zna Rusiju...Nemaš ti pojma, Rusija bilježi baby boom zadnjih godina i od 2012. godine više nije u minusu, nego na nuli, a ove godine je ušla u plus. Natalitet raste među etničkim Rusima, a pada u Čečeniji, Ingušetiji, Dagestanu itd. Muslimana je u Rusiji 6% po zadnjem popisu, ubrzano se rusificiraju, a dobar dio prelazi na pravoslavlje. Slobodno u google kucaj demographics of Russia, pa ćeš vidjeti da ti bolje pristaje nadimak Netko tko nema pojma o Rusiji.

¡No Pasarán!

pre 10 godina

Vi ste nepismeni. Ovo je strasno, toliko gresaka da ne moze da se procita clanak.
(Dejan, 29. decembar 2013 11:19)

Господо, Вама сам стотинак пута указивао на сличне проблеме, наравно узалуд. Још једном апелујем на Б92: Уозбиљите се!
То што се десило у Волгограду је страшно! Саучешће породицама жртава. Моја, надам се не само моја, порука свим људима: Убијањем се не постиже ништа. Можда су неки циљеви данас недостижни али обични људи нису криви за то. Није написано у тексту али се може са великом сигурношћу знати ко је могао да организује ову акцију. На овај начин не може се постићи ништа. Надам се да ће надлежни органи и службе брзо и оштро реаговати и привести одговорне правди.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Volgograd je zaustavio i Hitlera,a sa ovim ženama samoubicama će teže izaći na kraj. Moguće je da postane prekretnica borbi protiv terorista kao što je bio i u 2. svetskom ratu. Da li rusi imalo razmišljaju ,šta ih očekuje u narednih nekoliko meseci na celom jugu Rusije?

Georg

pre 10 godina

Heroji ovog dogadjaja su policajac koji je primetio osobu u hidzabu, koja je pokusala da izbegne proveru prtljaga i licni pretrse, koji su obavezni, pa joj se obratio, a ona je posle nekoliko trenutaka izazvala eksploziju, i majka povredjene devojcice, koja se bacila na dete i pokrila je svojim telom, poginuvsi sama pri tom.

John

pre 10 godina

Treba izgleda još jedno peglanje Čečeniji. Uveo bih u većinski muslimanskim oblastima vojnu upravu, svako ko izlazi iz tih područija bi morao da ima posebnu dozvolu pa nek se ljuti ko hoće...

SaleBL

pre 10 godina

Najjaci su ovi likovi tipa: "u Poljskoj prosjecna plata 1800€"
Spustite se na zemlju pobogu...
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=794582#k11443981

A ovi rusofobski sabani "koji znaju Rusiju"...imajte barem malo postovanja prema mrtvima...zacepite gubicu (tastaturu).

Aleksa

pre 10 godina

Da znate da je namestaljka. Te iste cecenske teroriste, sa kojima jedna Rusija ne moze da izadje na kraj, Staljin je jos davne 1944. raselio po Sibiru i Kazahstanu. Bukvalno je spakovao celu Ceceniju u vozove i pravac nedodjija. Polovina ih je pomrla na putu (kasnije ih je Nikita Hruscov vratio). Da bi pola veka kasnije u Prvom cecenskom ratu, poginulo hiljade Rusa u toj istoj Ceceniji, satro nemocni da se izbore sa sacicom naoruzanih bradonja. A onda svega nekoliko godina kasnije, Ruska vojska sa Putinom na celu, bez nekih teskoca, uspe da vrati Ceceniju, i pobije sve Cecenske vodje i njihove naslednike. Dakle upravo je Ruska vlada ta koja odredjuje kada ce Ceceni biti jaki i opasni, a kada male bebe. Shvatite da je svakoj super drzavi potreban je terorizam, da bi mogla da funkcionise, da bi vlada imala na koga da svaljuje krivice, i da bi narod uvek ziveo sa dozom straha u kostima, i bio zahvalan toj istoj vladi sto ih cuva. Amerikanci su stvorili Alkaidu, Bin Ladena, 11.9.2001, Sadamovo hemijsko oruzje i ko zna sta jos. Zar stvarno mislite da jedna Rusija koja izdvaja milijarde na naoruzanje, ne moze jednu Ceceniju da obrise sa lica zemlje? Gruziju su slistili za nekoliko dana.

stex75

pre 10 godina

Vidi se da ovi kao GOKI i NEKO KO ZNA RUSIJU nemaju dece posto informacija da su i deca povredjena u ovome cinu njih nedotice,nego i dalje amo zele da tupe i mlate praznu slamu kao i svaki drugi zgubidan i besposlicar!

Sasha

pre 10 godina

Ni manjeg narod od Čečena ni većih terorista i islamskih fanatika. Taj narod broji jedva milijun ljudi, a i u Siriji su jedni od brojnijih stranih džihadista. Da sam na mjestu Putina uveo bih nultu stopu tolerancije prema tim ekstremistima, a među Čečenima jedva da se i nađe neki pravednik, svi su ogrezli u islamskom fanatizmu, a neki i u terorizmu.

Budimo ljudi

pre 10 godina

@Goki
SRAM TE BILO!!! Tvoj komentar govori koliko likujes zbog tragedije, u kojoj je poginulo i ranjeno toliko ljudi. O 50% muslimana u Rusiji mozes samo da prizeljkujes, a o alkoholizmu i zivotnom veku Rusa??? nemas ti veze jer pises gluposti i nebuloze, iz klasicnog animoziteta prema Rusima.
p.S.Ne secemo vene i ZAPAMTI niko nije siguran gde i kada se moze dogoditi slicna tragedija, kao u Volgogradu Londonu Spaniji...

Marko

pre 10 godina

Izvršioc napada je neka Čečenka, a organizator, ili inspirator, a svakako finansijer je ovaj čovek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bandar_bin_Sultan

Pravo je vreme da Rusi odgovore porodici Saud za sve pretnje koje su im ovi upućivali, posebno tokom pregovora oko Sirije.

Homo politicus

pre 10 godina

Terorizam po medjunarodnom pravu podrazumeva da budu ispunjena dva uslova: Prvo da je preduzeta radnja, u ovom slucaju eksplozija i drugo da postoji namera zastrasivanja gradjana. Dakle ovde se radi o klasicnom delu terorizma gde je posledica izazivanje straha ili nesigurnosti gradnjana. Molim urednika ove vesti da nam objasne njihovo misljenje da je u pitanju pobuna, s obzirom da spominju neke pobunjenike!?

Goki

pre 10 godina

Citajuci komentare na ovu vest domaci rusofili vec poceli da seku vene, jer kako moze to da se desi u 'majcici' Rusiji, tako 'stabilnoj' drzavi, gde ce muslimani vrlo broz postati vecina. Zivotni vek Rusa ne prelazi 58 godina zbog loseg nacina zivota i alkoholizma.

Pantagruel

pre 10 godina

Покушавам да посматрам ствари аналитички, без укључивања емоција. И први закључак који ми пада на памет је да су овакви методи борбе (у којима појединац занемарује сопствени живот, унапред га отписујући зарад остварења циља да са собом у смрт повуче што више противника) средство на које ни једна сила до данас није нашла ефикасан одговор. Нема га Русија, нема га Америка, нема га Европска унија, у ствари нема га нико на свету. Нажалост, практично решење би (строго технички посматрано) било могуће наћи, али оно етички није прихватљиво у савременом свету и друштвима која одбацују наслеђе мрачних идеологија из тридесетих и четрдесетих година двадесетог века. Уколико би се за њим посегло, онда би то само представљало потврду оправданости овакве борбе терориста. Све указује на perpetuum mobile насиља у ком ће свака предузета радња једне стране само додатно хранити мржњу других страна и будућност не изгледа нимало мирно и безбедно.

legionar

pre 10 godina

Cecenija je gotovo cista,sami ceceni odnosno predsednik Kadirov je jasno rekao da ce se obracunati sa dzihadistima.Cecenija je danas drugacija,univerziteti skole,fabrike,naftna postrojenja cak je i VAZ otvorio fabriku tamo,ali je problem pogranicno podrucje sa Dagestanom.Ovo su poslednji pokusaji terorista.

marija

pre 10 godina

@stanimir,
Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.

Samo NATO

pre 10 godina

Neshvatljiv propust ruskih sluzbi bezbednosti. Ta zena je bila prijateljica jedne koja se raznela pre nje. Dva muza su joj stradala u borbama sa rusima. Eee nemoj da mi neko pominje Ruse i njihovu vojsku, odbranu, bezbednost. Kako ce nas Rusi da brane . Pa ne mogu ni sebe da odbrane

Bojan

pre 10 godina

Saucesce porodicama zrtava...svako ko se nasladjuje bilo cijim bolom je pod 1. psihicki bolesnik; pod 2. neka stavi sebe da mu je neko najblizi ubijen; 3. mazohizam u vidu samoubistva moze da zadesi svaku drzavu na svetu...podrska borbi protiv ovakvih pojava u svetu.

p.s. zamislite da ovo nije Volgograd nego Los Angeles...

Neko koji zna Rusiju

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.

radikal bez bedza

pre 10 godina

Mogla bi ruska vojska opet da se malo prošeta do Čečenije...
(Mihailo, 29. decembar 2013 12:36)

Setali su se 'braca' Rusi i po Avganistanu 1980-1989 pad vidis kako su tada Rusi zavrsili tu turneju. Rusi ce tek imati probleme sa svojim muslimanskim stanovnicima.

Nemanja C

pre 10 godina

Aleksa: Gruzija je država sa konkretnim vojnim ciljevima, vojskom, infrastrukturom, prestolnicom. Rat protiv Gruzije je konvencionalan i naravno da je Rusija tu u prednosti. Čečeni su teroristi, ne nose uniformu, nemaju vojne baze, koriste Rusku infrastrukturu i izmešani su sa Civilima. Rat protiv bilo koje gerilske/terorističke organizacije je nekonvencionalan i asimetričan. Svako poredjenje izmedju ta dva konflikta je mešanje baba i žaba. Potcenjivanje problema terorista i pripisivanje zaveri je neozbiljno. Gledaj manje gluposti poput Cajtgajsta.

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam ss porodicima i nadam se da jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

Certamente

pre 10 godina

I oni da "brane" kosovo,pa nisu u stanju da ubezbede zivot na svojoj teritoriji.Sta vam rade obavestajne sluzbe kgb i ostali.Verovatno piju vodku dok narod strada.Jadni oni koga Rusija brani i cuva interes.Svi njihovi ex saveznici ili su u EU ili u NATO ili neutralni (turkmenistan).

Aleksandar

pre 10 godina

za (Samo NATO, 29. decembar 2013 18:37)

Da su je uhapsili, onda bi bilo kako Rusija krši ljudska prava, a sada žalite što je nisu uhapsili. ko će vama udovoljiti?

Antiprotivan

pre 10 godina

Rusija je pred ekonomskim kolapsom, nedemokratska, ekstremno korumpirana tvorevina. Citiram kolegu iz Rusije,pedijatra-intenzivistu, velikog humanistu i pravog ruskog patrijotu. Čečenski problem nije rešen i o tome se ne može normalno razgovarati jer bi to krnjilo ugled prosečnog karatiste i veoma lošeg ( po Rusiju) diktatora V.Putina.
Pad cene sirove nafte je uvod u bankrot Rusje.
A šurovanje sa najreakcionarnijim režimima će još dodatno urušavati peostali ugled Putinove Ruije.

Stanko

pre 10 godina

Teska bolest je zahvatila nasu zemlju odavno, ne zna se ko je odvratniji ," patriote" koje se raduju kad se sruse zgrade u Njujorku ili "elita" koja se raduje sto su razneseni Rusi.

Leposavac

pre 10 godina

Tragedija,nevine zrtve!
Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha.

S2S

pre 10 godina

Pobunjenici?! Da nisu možda i oni iz Beslana bili pobunjenici?! Kako se čini, Rusi se još dugo neće rešiti tih izroda. Ako je kod Amerikanaca i terorizma delom u igri neka računica, kod Rusa je u pitanju korupcija svetskih razmera. Problem nije od juče i malo je sumnjivo da se i posle dvadesetak godina i dalje vrti ista priča sa istim ljudima u pozadini.

Rihard

pre 10 godina

Najzad je došlo vreme da mogu da se kažu i neke istine, koje stoje iza svega. "Istorijski Zapad" je u poslednjih četvrt veka napravio, gledajući spoljnu politiku, toliko grešaka, da je došlo vreme neminovnog kraha tog "sveta", ako se uopšte može nazvati svetom. I to ne grešaka, nego katastrofalnih grešaka. Obzirom da su spremni da ceo svet "povuku" u katastrofu, imaće je uskoro sami. A s terorizmom će biti završeno na njihovim teritorijama i u njihovim najvećim gradovima. Što igrate šah, kad ne znate!?

Pelagija strasna

pre 10 godina

Fascinantno je koliko ljudi se oduševilo nekim tkz. dejanom, koji piše o vašoj napismenosti, a govori o strasnosti. Pa ljudi moji, da li ste vi odlepili ili ste doživeli lobotomiju; ili nemate pojma šta znači strasno a šta znači strašno. Drugo, šta znači clanak u srpskom jeziku - pa ništa.
Hoću reći - ovde se javljaju likovi koji nemaju ni malo empatije, koji uživaju čitajući o smrti nedužnih ljudi - žena i dece.
U svakom slučaju želim takvim likovima da i njihova deca, sestre i braća, te roditelji ne dožive tu strastvenost.
Bedno je i mrziteljski protiv tuđeg života, posebno prema deci, podržavati ovakve, koji s lakoćom opravdavaju smrt bilo koga, pa i ruskog deteta.

vse se placa sve se vraca!!!

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!
(Protiv terorizma i fundamentalizma, 29. decembar 2013 12:08)
Kako sad domaci rusofili? Pa zar ta ista Rusija i Putin ne pomazu najfundamentalnijoj drzavi na svetu IRAN u gradjenju atomske bombe. Platice Rusija za to sto pomaze iranskim muslimanskim fundamentalistima i samo se nadam da te atomske bombe iz Irana ne zvarse prvo bas u Rusiji. To je ta samoubilicka licemerna politika Rusije i KGB-a a sad im se to sve vraca.

m?me chose

pre 10 godina

@ from serbistan
Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.Kupovna moc i zivotni standard je bolji nego u rusiji.Pogledaj na cia factbook.
A ako si inzenjer plata moze da ti bude cak i do 2800 - 3000€ .Cene hrane i odece su identicne (nekad i jeftinije) nego u srbiji.Jedino sto je skuplje je stanarina.BTW Warsava je jedan od najjeftinijih gradova u evropi,dok je moskva skupa ko djavo.

Neko ko zna Rusiju!!

pre 10 godina

(from Serbistan, 29. decembar 2013 13:02)
U Poljskoj su vam prosecne plate $1235 mesecno a u vasoj Rusiji jedva $925. a da ne opricamo koliko su prosecne plate Nemaca, Svedjana, Holandjana....u odnosu na prosecnog Rusa. Rusija jedva da ima skoro isti GDP kao i jedna Italija. Tako da sve zemlje koje su isterale Ruse i usle u EU i NATO alijansu ( Ceska, Slovacka, Poljska, Madjarska, Balticke drzave.... )imaju ne samo bolji zivotni standard i kupovnu moc od prosecnog Rusa, vec im nikad ne bi palo na pamet da idu pod rusku cizmu ponovo. Ocigledno da ne znate niti prosecne plate a kamoli nesto drugo, koliko Rusa umre a koliko se rodi, sto je u vecini slucaj sa vama rusofilima. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_in_Europe_by_monthly_average_wage

Toza

pre 10 godina

Tako su isto bili nemiri u Xinjiang autonomnoj oblasti u Zapadnoj Kini, pre početka Olimpijskih igara u Pekingu. Ovo je isto tako pred početak igara u Sočiju, malo stvaranja problema od Amerike.

B.B.

pre 10 godina

Sve je ovo deo velikog rata tajnih organizacija i obavestajnih sluzbi istoka i zapada. Koliko je taj rat uzeo zamaha, pokazuje cinjenica da su bankari koji sebe pretstavljaju amerikancima, sto to nisu, nonsalantno 11 septembra srusili bliznakinje i tako napravili teoriju terorizma i teoriju antiterorizma u obliku borbe protiv terorizma. Drugim recima, kadija te tuzi, kadija ti sudi. Jedni ruse, drugi grade, treci ne znaju sta rade, a ljudi ginu. Dosla poslednja vremena izgleda.

Peace Love Unity

pre 10 godina

Prokleta mrznja...nisam procitao ceo clanak, nisam ni morao. Neko je ugasio svoj i zivote drugih ljudi zbog neceg totalno nebitnog. Nije mi namera da se raspravljam na temu vere,idelogije ili razloga za ovaj napad , ali zivot kao zivot ciji god da je - je najvrednija stvar. Jedan je vredniji i bitniji od svih religija,ideologija i ciljeva ovog sveta zajedno. Samim tim sto tako kratko traje ga cini jos vrednijim. Ne moze i nikad nece biti bolje na svetu dokle god postoji bilo kakva mrznja prema bilo cemu ili bilo kome. Respect and love to ya'all. Bless.

Laik ali genijalno

pre 10 godina

Kao sto planiraju u Izraelu. Komora koja pusta talase, a ako nosiš eksploziv razne samo nosioca. Sačekaš 5 min da se očisti komora i nastavis dalje.

markan

pre 10 godina

rusi vrlo aktivno ucestvuju u sirijskom ratu na strani asada koji nemilice ubija sve sto mu se nadje na putu a muslimansko je. e pa dame i gospodje, sto bi sojic rekao, sad se suocite sa bumerangom. vrlo zanimljivo ce biti u sociju na oi. ali sta ces, ne moze se vise izdrzati-gde god se muslimani izjasne za serijat pola sveta skoci na njih tako da ovakvi antiteroristicki napadi od strane onih kojima se nepravda cini nisu nimalo iznenadjujuci.

dusan

pre 10 godina

Otkad su pobunjenici i teroristi isto?
Rusi definitivno ne mogu da kontrolisu celu svoju teritoriju,mada sa druge strane-rusi ako samo hoce mogu da ociste Cecensku oblast kad god hoce i druge oblasti gde zive muslimani.
Samo mi je zao sto stradaju nevini ljudi i naravno deca koja nikom nisu zgresila,al sta ce valjda je i to zivot.U danasnjem svetu da budemo realni Islam je najveci problem,samo ti dzihadisti teroristi i druge sekte islama su kukavice-nikad oni nece na crtu,nego samo mucki ubijaju-al Ameri su za njih lek-ima da ih uniste sve do jednog.

Bacvanin

pre 10 godina

Pokoj dusama umrlih i sto brzi oporavak povredjenima. Nadam se da ce ruske vlasti naci odogovorne za ovo nedelo i kazniti ih, ali jos vaznije je da se obezbede olimpijske igre.
Davne 1972 se desila tragedija na Letnjim olimpijskim igrama u Munchenu, nadam se da se tako nesto nece ponoviti u Sociju. Ruske vlasti do sada bas i nisu bile tako uspesne u borbi protiv teroroizma. Unutar ruske federacije ima nekoliko konfliktnih zarista, broj teroristickih grupa u Rusiji je srazmerno velik, nece biti lako ruskim vlastima da suzbiju terorizam, ali se nadam ce u tome ipak uspeti.

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam sa porodicima i nadam se da ce jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada valjda razumete zasto postoji NSA i kakvu uslugu je Snouden ucinio teroristima!Ostaje samo da familijama poginulih objasnite smrt njihovih najmilijih.Predpostavljam da ce to ici lako?

FR

pre 10 godina

Pa nije valjda da je to uradila Ruskinja? I kako to da se bezgresna Ruskinja "presaltovala" na Islam?

Ovo je teroristicki akt, bez diskusije. Ali je ocigledno da neki ovde ipak ne razumeju zasto se cecenski pobunjenici nazivaju pobunjenicima. Zato sto: imaju etnicku teritoriju (koju trenutno ne kontrolisu), imaju vojsku i podrsku etnickih Cecena - bin Laden, koji je ovde pomenut, nista od toga nije imao (ni teritoriju, niti je na teritoriju pretendovao), niti je imao vojsku, a ni neku jedinstvenu podrsku.
Zao mi je ovih nevinih zrtava ovde. U ratu oko cecenske (OTETE) teritorije, na kojoj Rusi nemaju sta da traze, poginulo je jako mnogo nevinih civila - vecina likvidirana od ruske vojske. Uz Beslan, i terorizam u Moskvi, ovo samo dodaje bezumlju.
A sta kaze Putin?

poznat policiji

pre 10 godina

Napali ste coveka sa pod pseudonimom Samo Nato samo zbog toga sto mu je takav pseudonim. Inace covek je u pravu jer je ovo jedan od onih napada koji je trebalo da predvide sluzbe. Jedan muz terorista- ubijen, drugi muz terorista- ubijen. Postoji mogucnost po svim parametrima da je ona potencijalni SAMOUBICA. Nazalost jeste. Sad je gotovo. Patrangelo, sta li je covek hteo da kaze. Klasican copy paste komentar. :)

Protos

pre 10 godina

Ovaj napad je verovatno iniciran spolja.Finansijeri se nalaze u Saudiskoj Arabiji,koja je pomalo "ljuta" zbog neuspeha U Siriji zajedno sa njihovim saveznicima.Doku Umarov je ziv iskljucivo zbog politickih razloga,inace bi odavno bio likvidiran,zajedno sa svim fanaticima i teroristima.Putin:Deo raketa okrenut prema Saudiskoj Arabiji.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada je valjda jasno zasto NSA postoji i kakvu je uslugu Snouden ucinio teroristima!Zalosno je sto ljudi moraju da poginu da bi vi razumeli.Sad objasnite familijama poginulih da je njihova smrt nevazna i da je vaznije da se onemoguci americko prisluskivanje?

Punmik

pre 10 godina

rusija jeste pogodjena čestim terorističkim napadima sto govori da nekom čine zlo. cudi me samo zašto u americi nema toga u tolikoj meri ili imaju jače mere obezbeđenja ili imaju dobar dil sa teroristima.

Pantagruel

pre 10 godina

@poznat policiji Човек је хтео да каже да строго технички гледано, држава може да искорени тероризам једино истребљењем читаве популације у име које иступају терористи када убијају недужне грађане. Али такав одговор државе је морално неприхватљив са аспекта цивилизацијских достигнућа и нивоа свести о људским правима која се морају поштовати да свет не би потонуо у нацизам. Зато то мора остати само у домену теорије, а практичног и потпуно ефикасног одговора до данас нема. Будућност је вероватно у улагању на стотина милијарди у нове технологије које ће службама безбедности омогућити да "прочитају" планове у зачетку, изолују и онемогуће потенцијалне терористе, али и ту тешко да ће бити могуће потпуно поштовање закона и права на приватност.

...

pre 10 godina

samo sam procitao do dela gde pise da je identifikovana zena koja je ovo uradila,i da je to uradila sa 10 kg tnt.neka mi neko objasni sta bi ostalo od tela zene koja aktivira 10 kg eksploziva iz takoreci neposredne blizine?mozda bi zub nasli,i to jedan,na nekih 20-30 metara od mesta eksplozije.

Бојан Илић

pre 10 godina

Vlado!
Ја мислим да је то недостатак инспирације, у народу такозвани "плафон"!:-)

Avanti prevaranti!

pre 10 godina

Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.
(marija, 29. decembar 2013 18:24)

„Nevernici su drvo za potpalu u paklu" ( Kuran72:15)

Zašto pričaš o nečemu o čemu nemaš pojma? Ovo, nema veze što je istina, al' je politički nekorektno, je li tako? E, vi salonski levičari, ljudima ste ogadili ideju levice.

zveri

pre 10 godina

Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo sa nama da je neki Srbin ovako nesto ucinio u nase ime u Americi ili EU na primer, verovatno bi nas bombardovali obogacenim uranijumom, a ovako su to pobunjenici, borci za slobodu i ljudska prava, nezadovoljni gradjani i ostali pacenici i mucenici ovog sveta!

zar nije tako?

pre 10 godina

ovo nisu uradili muslimani, ovakav čin i bilo koji čin samoubistva je teško osuđen kao najgore zlodjelo u islamu. ovo samo mogu biti kriminalci koji zloupotrebljavaju islam.

Klemenca

pre 10 godina

Rusi su na putu da usvoje zakon koji kaze da svako ko izvrsi teroristicki akt mora da plati svu stetu i kao i ostale troskove porodica nastradialih u tom aktu. To se odnosi i na porodice terorista. Tako da ako neko zeli da baci bombu mora da bude svestan da je time zauvek upropastio svoju porodicu i odveo ih u duboko siromastvo. Ja licno bih bio jos drasticniji i ponasao bih se po principu oko za oko tako da bi, u ovom slucaju konkretno, streljao bar 5 clanova njene porodice ni krive ni duzne. Pa bi se posle sledeca "junacina" zapitala koliko joj se ispalti da ubija nevine ko kukavica po metroima autobusima i sl..

volga

pre 10 godina

Neko tu komentariše da je ovaj terorizam čin "očajnika" koji na ovaj način protestuju protiv Amerike i Izraela.
Ovakav terorizam je ustvari samo u službi nasilne ekspanzije islama, oduzimajući hrišćanstvu prostor i brojnost.
Višak silnog prihoda od petrodolara Saud. Arabija, preko "dobrotvorne" organizacije "Rabita", finansira sve značajne skupe terorističke projekte u Evropi i Americi.
Program Rabite u cilju bezobzirne islamizacije sastoju se uglavnom u četiri tačke.
-1. Prijateljsko ubjeđivanje
-2. Podmićivanje
-3. Prijetnja
-4. Teror
Dakle, ako prve tri opcije ne daju rezultate, pribjegava se masovnom teroru i zločinima.
Zvanična Amerika ćuti, ne smije se suprotstaviti Saudijskoj "demokratiji".
Ipak, tamo su energenti i nafta koju kontrolišu američke kompanije.

Petar

pre 10 godina

Gadim se ove spodobe Protiv ovakvih, njihovih ideologa i finansijera se treba boriti svuda u svetu. Sa teroristima nema pregovora.

Alex1

pre 10 godina

@(Posmatrač, 29. decembar 2013 13:41) "Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?"

Nisi čuo za Shabra i Shatila masakr??? Ali, to se ne računa u terorizam, pošto je izveden od strane "hrišćanske policije" u Libanu? Pogledaj "Valcer sa Bashirom".


@(Predrag, 29. decembar 2013 15:20) "Podrška Americi i Rusiji u borbi protiv terorizma."

Jedan od komentara koji se ne stavlja ni na jednu stranu, ali izbegava da komentariše uzroke terorizma. Terorizam je sredstvo očajnika, koji su dovedeni u to stanje upravo zahvaljujući "akcijama" velikih sila.

@(Leposavac, 29. decembar 2013 17:52) "Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha."

Nasiljem se ništa ne rešava!!! Već su jednom sravnili Grozny sa zemljom. Nisam baš siguran da je to bilo ni (moralno) opravdano, ni neophodno. Ovo su samo posledice. Ako nisi video, pogledaj: http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/014_bw.jpg http://media.spundge.com.s3.amazonaws.com/stories/0cfb4a92ab8111e2a7f412313d173966.jpg http://i.imgur.com/ttXLEr1.jpg http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/011_bw.jpg http://1.bp.blogspot.com/-Epyw1BiJlQI/UY6bLH_BC-I/AAAAAAAALfY/haZb-4bDvck/s1600/chechnya_grozny_after_war.jpg

Steva

pre 10 godina

Zanima me kako se ovo uklapa u feminističku "teoriju" o patrijarhatu!? Ma je li moguće da žena ubije 16 ljudi? Sigurno je neka greška...

edukacija

pre 10 godina

Hitno potrebna edukacija ,slati umjesto vojnika psihijatre i probati ih lijeciti znate vec koga i gdje sve. Ali bokim es da je korova previse.

Goki

pre 10 godina

Citajuci komentare na ovu vest domaci rusofili vec poceli da seku vene, jer kako moze to da se desi u 'majcici' Rusiji, tako 'stabilnoj' drzavi, gde ce muslimani vrlo broz postati vecina. Zivotni vek Rusa ne prelazi 58 godina zbog loseg nacina zivota i alkoholizma.

Neko koji zna Rusiju

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.

markan

pre 10 godina

rusi vrlo aktivno ucestvuju u sirijskom ratu na strani asada koji nemilice ubija sve sto mu se nadje na putu a muslimansko je. e pa dame i gospodje, sto bi sojic rekao, sad se suocite sa bumerangom. vrlo zanimljivo ce biti u sociju na oi. ali sta ces, ne moze se vise izdrzati-gde god se muslimani izjasne za serijat pola sveta skoci na njih tako da ovakvi antiteroristicki napadi od strane onih kojima se nepravda cini nisu nimalo iznenadjujuci.

Certamente

pre 10 godina

I oni da "brane" kosovo,pa nisu u stanju da ubezbede zivot na svojoj teritoriji.Sta vam rade obavestajne sluzbe kgb i ostali.Verovatno piju vodku dok narod strada.Jadni oni koga Rusija brani i cuva interes.Svi njihovi ex saveznici ili su u EU ili u NATO ili neutralni (turkmenistan).

vse se placa sve se vraca!!!

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!
(Protiv terorizma i fundamentalizma, 29. decembar 2013 12:08)
Kako sad domaci rusofili? Pa zar ta ista Rusija i Putin ne pomazu najfundamentalnijoj drzavi na svetu IRAN u gradjenju atomske bombe. Platice Rusija za to sto pomaze iranskim muslimanskim fundamentalistima i samo se nadam da te atomske bombe iz Irana ne zvarse prvo bas u Rusiji. To je ta samoubilicka licemerna politika Rusije i KGB-a a sad im se to sve vraca.

Antiprotivan

pre 10 godina

Rusija je pred ekonomskim kolapsom, nedemokratska, ekstremno korumpirana tvorevina. Citiram kolegu iz Rusije,pedijatra-intenzivistu, velikog humanistu i pravog ruskog patrijotu. Čečenski problem nije rešen i o tome se ne može normalno razgovarati jer bi to krnjilo ugled prosečnog karatiste i veoma lošeg ( po Rusiju) diktatora V.Putina.
Pad cene sirove nafte je uvod u bankrot Rusje.
A šurovanje sa najreakcionarnijim režimima će još dodatno urušavati peostali ugled Putinove Ruije.

Neko ko zna Rusiju!!

pre 10 godina

(from Serbistan, 29. decembar 2013 13:02)
U Poljskoj su vam prosecne plate $1235 mesecno a u vasoj Rusiji jedva $925. a da ne opricamo koliko su prosecne plate Nemaca, Svedjana, Holandjana....u odnosu na prosecnog Rusa. Rusija jedva da ima skoro isti GDP kao i jedna Italija. Tako da sve zemlje koje su isterale Ruse i usle u EU i NATO alijansu ( Ceska, Slovacka, Poljska, Madjarska, Balticke drzave.... )imaju ne samo bolji zivotni standard i kupovnu moc od prosecnog Rusa, vec im nikad ne bi palo na pamet da idu pod rusku cizmu ponovo. Ocigledno da ne znate niti prosecne plate a kamoli nesto drugo, koliko Rusa umre a koliko se rodi, sto je u vecini slucaj sa vama rusofilima. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_in_Europe_by_monthly_average_wage

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada valjda razumete zasto postoji NSA i kakvu uslugu je Snouden ucinio teroristima!Ostaje samo da familijama poginulih objasnite smrt njihovih najmilijih.Predpostavljam da ce to ici lako?

Samo NATO

pre 10 godina

Neshvatljiv propust ruskih sluzbi bezbednosti. Ta zena je bila prijateljica jedne koja se raznela pre nje. Dva muza su joj stradala u borbama sa rusima. Eee nemoj da mi neko pominje Ruse i njihovu vojsku, odbranu, bezbednost. Kako ce nas Rusi da brane . Pa ne mogu ni sebe da odbrane

radikal bez bedza

pre 10 godina

Mogla bi ruska vojska opet da se malo prošeta do Čečenije...
(Mihailo, 29. decembar 2013 12:36)

Setali su se 'braca' Rusi i po Avganistanu 1980-1989 pad vidis kako su tada Rusi zavrsili tu turneju. Rusi ce tek imati probleme sa svojim muslimanskim stanovnicima.

m?me chose

pre 10 godina

@ from serbistan
Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.Kupovna moc i zivotni standard je bolji nego u rusiji.Pogledaj na cia factbook.
A ako si inzenjer plata moze da ti bude cak i do 2800 - 3000€ .Cene hrane i odece su identicne (nekad i jeftinije) nego u srbiji.Jedino sto je skuplje je stanarina.BTW Warsava je jedan od najjeftinijih gradova u evropi,dok je moskva skupa ko djavo.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Sada je valjda jasno zasto NSA postoji i kakvu je uslugu Snouden ucinio teroristima!Zalosno je sto ljudi moraju da poginu da bi vi razumeli.Sad objasnite familijama poginulih da je njihova smrt nevazna i da je vaznije da se onemoguci americko prisluskivanje?

FR

pre 10 godina

Pa nije valjda da je to uradila Ruskinja? I kako to da se bezgresna Ruskinja "presaltovala" na Islam?

Ovo je teroristicki akt, bez diskusije. Ali je ocigledno da neki ovde ipak ne razumeju zasto se cecenski pobunjenici nazivaju pobunjenicima. Zato sto: imaju etnicku teritoriju (koju trenutno ne kontrolisu), imaju vojsku i podrsku etnickih Cecena - bin Laden, koji je ovde pomenut, nista od toga nije imao (ni teritoriju, niti je na teritoriju pretendovao), niti je imao vojsku, a ni neku jedinstvenu podrsku.
Zao mi je ovih nevinih zrtava ovde. U ratu oko cecenske (OTETE) teritorije, na kojoj Rusi nemaju sta da traze, poginulo je jako mnogo nevinih civila - vecina likvidirana od ruske vojske. Uz Beslan, i terorizam u Moskvi, ovo samo dodaje bezumlju.
A sta kaze Putin?

Punmik

pre 10 godina

rusija jeste pogodjena čestim terorističkim napadima sto govori da nekom čine zlo. cudi me samo zašto u americi nema toga u tolikoj meri ili imaju jače mere obezbeđenja ili imaju dobar dil sa teroristima.

from Serbistan

pre 10 godina

Pazi ja koliko znam a u Rusiji sam cesto moze i moderator da potvrdi moju Ip adresu, ne umire 1M ljudi godisnje :) to su gluposti. Procitaj samo koliko je Beba rodjeno u Rusiji 2012 i od tih beba 87% su Hriscanska. Muslimani cine 17% po;pulaciji u Rusiji i Tatari i Baskiri su lojalni Rusiji vise nego neki sami Rusi. Problem zapada je sto Rusija zaista raste. BTW srednja plata u Rusiji je 1000USD +/- zavisi od regije. Kolika je srednja platau Poljskoj clanici EU od.....Svi nesto kao Rusi ovo, rusi ono ja radim i zaradim u Rusiji i pare donesem u Srbiju i ne finansiram nikakve politicke stranke vec kupujem u nasim prodavnicama, redovno placam racune.....pomazem svoju zemlju...a sta vi radite..pa imate pravo da pljujete nekog?

marija

pre 10 godina

@stanimir,
Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.

B.B.

pre 10 godina

Sve je ovo deo velikog rata tajnih organizacija i obavestajnih sluzbi istoka i zapada. Koliko je taj rat uzeo zamaha, pokazuje cinjenica da su bankari koji sebe pretstavljaju amerikancima, sto to nisu, nonsalantno 11 septembra srusili bliznakinje i tako napravili teoriju terorizma i teoriju antiterorizma u obliku borbe protiv terorizma. Drugim recima, kadija te tuzi, kadija ti sudi. Jedni ruse, drugi grade, treci ne znaju sta rade, a ljudi ginu. Dosla poslednja vremena izgleda.

John

pre 10 godina

Treba izgleda još jedno peglanje Čečeniji. Uveo bih u većinski muslimanskim oblastima vojnu upravu, svako ko izlazi iz tih područija bi morao da ima posebnu dozvolu pa nek se ljuti ko hoće...

expert

pre 10 godina

Rusija kao zemlja je dime baruta koji ceka da egzplodira i ovakvi teroristicki napadi ce biti svakodnevica u Putinovoj Rusiji. U Ruisji vec sada preko 28% stanovnistva cine muslimani. Posto u Rusiji 1 milion stanovnista godisnje vise umre nego sto se rodi, to predstavlja veliki problem za toliku zemlju. U Rusiji iedino stanovistvo koje zabelezava nagli rast su muslimani. Predvidja se da ce vec 2025-2030 50% stanovnistva ciniti muslimani. Jos jedan razlog zasto Srbija treba da drzi odstojanje od drzave koja bioloksi propada i nema buducnost kao sto je Rusija.
(Neko koji zna Rusiju, 29. decembar 2013 12:03)

Hajde sad lepo idi u Novi Pazar, pa održi jedno javno predavanje na trgu gde ćeš okupljenima objasniti da treba da se distanciramo od Rusije zato što u njoj raste broj muslimana.

Inače, zastrašujuće je da su dežurni rusofobi sposobni da i jednu ovako tragičnu vest iskoriste kao povod za svoju antirusku propagandu. Znam da pare koje dobijaju sa Zapada nisu male, ali u ovoj meri biti veći katolik od pape...

Sasha

pre 10 godina

@Neko koji zna Rusiju...Nemaš ti pojma, Rusija bilježi baby boom zadnjih godina i od 2012. godine više nije u minusu, nego na nuli, a ove godine je ušla u plus. Natalitet raste među etničkim Rusima, a pada u Čečeniji, Ingušetiji, Dagestanu itd. Muslimana je u Rusiji 6% po zadnjem popisu, ubrzano se rusificiraju, a dobar dio prelazi na pravoslavlje. Slobodno u google kucaj demographics of Russia, pa ćeš vidjeti da ti bolje pristaje nadimak Netko tko nema pojma o Rusiji.

Odmazda

pre 10 godina

Tekst je ocito pisao "ekspert" iz neke NVO... Pazi ovo:"čečenski lider pobunjenika Doku Umarov"...

Za vas su teroristi u Rusiji "pobunjenici" a sta je bio Bin Laden...

Vlada

pre 10 godina

Goki, 29. decembar 2013 12:10

Koliko se sećam, imali smo prilike da vidimo ovo isto i u Londonu, Madridu i nekim drugim evropskim prestonicama. Drugo, kakve veze ima životni vek i alkoholizam sa ovim? Misliš da se u drugim državama manje alkoholišu nego u Rusiji? I ne znam šta ti znači to "domaći rusofili"?! Primetio sam da je sve više vas koji na neki članak vezan za Rusiju i Ruse, rečenicu počinju sa: "Evo sad će domaći rusofili...".
Mislim, delujete prilično histerično u tim vašim nastupima. Možda je to i posledica alkohola. On baš i tanji živce.

Aleksa

pre 10 godina

Da znate da je namestaljka. Te iste cecenske teroriste, sa kojima jedna Rusija ne moze da izadje na kraj, Staljin je jos davne 1944. raselio po Sibiru i Kazahstanu. Bukvalno je spakovao celu Ceceniju u vozove i pravac nedodjija. Polovina ih je pomrla na putu (kasnije ih je Nikita Hruscov vratio). Da bi pola veka kasnije u Prvom cecenskom ratu, poginulo hiljade Rusa u toj istoj Ceceniji, satro nemocni da se izbore sa sacicom naoruzanih bradonja. A onda svega nekoliko godina kasnije, Ruska vojska sa Putinom na celu, bez nekih teskoca, uspe da vrati Ceceniju, i pobije sve Cecenske vodje i njihove naslednike. Dakle upravo je Ruska vlada ta koja odredjuje kada ce Ceceni biti jaki i opasni, a kada male bebe. Shvatite da je svakoj super drzavi potreban je terorizam, da bi mogla da funkcionise, da bi vlada imala na koga da svaljuje krivice, i da bi narod uvek ziveo sa dozom straha u kostima, i bio zahvalan toj istoj vladi sto ih cuva. Amerikanci su stvorili Alkaidu, Bin Ladena, 11.9.2001, Sadamovo hemijsko oruzje i ko zna sta jos. Zar stvarno mislite da jedna Rusija koja izdvaja milijarde na naoruzanje, ne moze jednu Ceceniju da obrise sa lica zemlje? Gruziju su slistili za nekoliko dana.

dusan

pre 10 godina

Otkad su pobunjenici i teroristi isto?
Rusi definitivno ne mogu da kontrolisu celu svoju teritoriju,mada sa druge strane-rusi ako samo hoce mogu da ociste Cecensku oblast kad god hoce i druge oblasti gde zive muslimani.
Samo mi je zao sto stradaju nevini ljudi i naravno deca koja nikom nisu zgresila,al sta ce valjda je i to zivot.U danasnjem svetu da budemo realni Islam je najveci problem,samo ti dzihadisti teroristi i druge sekte islama su kukavice-nikad oni nece na crtu,nego samo mucki ubijaju-al Ameri su za njih lek-ima da ih uniste sve do jednog.

Rihard

pre 10 godina

Najzad je došlo vreme da mogu da se kažu i neke istine, koje stoje iza svega. "Istorijski Zapad" je u poslednjih četvrt veka napravio, gledajući spoljnu politiku, toliko grešaka, da je došlo vreme neminovnog kraha tog "sveta", ako se uopšte može nazvati svetom. I to ne grešaka, nego katastrofalnih grešaka. Obzirom da su spremni da ceo svet "povuku" u katastrofu, imaće je uskoro sami. A s terorizmom će biti završeno na njihovim teritorijama i u njihovim najvećim gradovima. Što igrate šah, kad ne znate!?

Protiv terorizma i fundamentalizma

pre 10 godina

Puna podrska Rusiji u borbi protiv terorizma! Samo da sad neko cinicno ne kaze da su Rusi samo sebi to podmetnuli i da terorizam ne postoji!

Realista

pre 10 godina

@ (iii, 29. decembar 2013 12:30)

Kakve vrhunske gluposti se ovde mogu procitati, od vase izjave pa do toga da se Rusija raspada i da ce je preplivati muslimani.

Par cinjenica za vas neobavestene, a nisam Rusofil ni u kom obliku a bio sam u Rusiji poslom mnogo puta:
- Cecenija je u sastavu Rusije i Rusija je nikada nije okupirala!
- problem nisu muslimani vec teroristi muslimanske veroispovesti pretezno jer je najlakse do njih doci, CIA skola
- Rusija godinama unazad uvecava vojni budzet i stvari se drasticno samo na tom polju menjanju na bolje
- u Soci je ulozeno desetine milijardi dolara i to je ogledalo moderne Rusije kao i Grozni danas koji je izgradjen od poccetka i danas predstavlja moderan grad
i tako dalje, sve ostale podatke mozete naci na internetu ako vas zanima.

Sto se tice problema koji postoje oni postoje svuda, ako je iko od vas bio u Kaliforniji ili u tom juznijem delu zna kakvih problema US imaju sa granicom i Meksikancima odnosno Juzno Afrikancima itd. Nije Rusija idealna ali nije niko a vi ovde u komentarima idete od toga da su bozija sila do toga da ce ih sutra unistiti trojica terorista.

Leposavac

pre 10 godina

Tragedija,nevine zrtve!
Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Volgograd je zaustavio i Hitlera,a sa ovim ženama samoubicama će teže izaći na kraj. Moguće je da postane prekretnica borbi protiv terorista kao što je bio i u 2. svetskom ratu. Da li rusi imalo razmišljaju ,šta ih očekuje u narednih nekoliko meseci na celom jugu Rusije?

rada

pre 10 godina

DOKLE. Terorizam jje navece zlo 21 veka. Slusala sam na BBCu da korisre i decu sa Daunovim Sindromom, Obaviju ih eksplozivnim sredstiva i salju da ubijaju .STRASNO.

Toza

pre 10 godina

Tako su isto bili nemiri u Xinjiang autonomnoj oblasti u Zapadnoj Kini, pre početka Olimpijskih igara u Pekingu. Ovo je isto tako pred početak igara u Sočiju, malo stvaranja problema od Amerike.

SaleBL

pre 10 godina

Najjaci su ovi likovi tipa: "u Poljskoj prosjecna plata 1800€"
Spustite se na zemlju pobogu...
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=794582#k11443981

A ovi rusofobski sabani "koji znaju Rusiju"...imajte barem malo postovanja prema mrtvima...zacepite gubicu (tastaturu).

BRE!

pre 10 godina

@Goki
Drago mi je da i tebe neka vest usreci, posto vidim da likujes. Kakve veze sa bombaskim napadima ima razvijenost zemlje? Hoces da kazes da je Amerika nerazvijena?Da Albanija jeste? Nego, sto se tice napada... Imaju neke cecenske zene praksu da se malo obmotaju eksplozivom ako im pogine muz, sin itd. od strane Rusa. Ne sumnjam da ce ruski odgovor biti bas onakav kakav i treba da bude.

Posmatrač

pre 10 godina

Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?

Sasha

pre 10 godina

Ni manjeg narod od Čečena ni većih terorista i islamskih fanatika. Taj narod broji jedva milijun ljudi, a i u Siriji su jedni od brojnijih stranih džihadista. Da sam na mjestu Putina uveo bih nultu stopu tolerancije prema tim ekstremistima, a među Čečenima jedva da se i nađe neki pravednik, svi su ogrezli u islamskom fanatizmu, a neki i u terorizmu.

Budimo ljudi

pre 10 godina

@Goki
SRAM TE BILO!!! Tvoj komentar govori koliko likujes zbog tragedije, u kojoj je poginulo i ranjeno toliko ljudi. O 50% muslimana u Rusiji mozes samo da prizeljkujes, a o alkoholizmu i zivotnom veku Rusa??? nemas ti veze jer pises gluposti i nebuloze, iz klasicnog animoziteta prema Rusima.
p.S.Ne secemo vene i ZAPAMTI niko nije siguran gde i kada se moze dogoditi slicna tragedija, kao u Volgogradu Londonu Spaniji...

¡No Pasarán!

pre 10 godina

Vi ste nepismeni. Ovo je strasno, toliko gresaka da ne moze da se procita clanak.
(Dejan, 29. decembar 2013 11:19)

Господо, Вама сам стотинак пута указивао на сличне проблеме, наравно узалуд. Још једном апелујем на Б92: Уозбиљите се!
То што се десило у Волгограду је страшно! Саучешће породицама жртава. Моја, надам се не само моја, порука свим људима: Убијањем се не постиже ништа. Можда су неки циљеви данас недостижни али обични људи нису криви за то. Није написано у тексту али се може са великом сигурношћу знати ко је могао да организује ову акцију. На овај начин не може се постићи ништа. Надам се да ће надлежни органи и службе брзо и оштро реаговати и привести одговорне правди.

Aleksandar

pre 10 godina

za (Samo NATO, 29. decembar 2013 18:37)

Da su je uhapsili, onda bi bilo kako Rusija krši ljudska prava, a sada žalite što je nisu uhapsili. ko će vama udovoljiti?

stex75

pre 10 godina

Vidi se da ovi kao GOKI i NEKO KO ZNA RUSIJU nemaju dece posto informacija da su i deca povredjena u ovome cinu njih nedotice,nego i dalje amo zele da tupe i mlate praznu slamu kao i svaki drugi zgubidan i besposlicar!

Nikola Gastarbeiter

pre 10 godina

Druze u poljskoj je prosecna plata oko 1800 €.
(m?me chose, 29. decembar 2013 14:06)

Koji si ti dokolicar, verovatno besposleni, koji pijuci satima svoju Koka-Kolu, soljicu kafe u nekom kaficu, pise takve gluposti. Zivim i radim u Nemackoj, u Nemackoj koja je jedan od najvecih privrednih giganata u svetu, a u kojoj je prosecna plata 1500 €. Jel' kapiras koji si ti i...t kada pises to sto pises.

Бојан Илић

pre 10 godina

Vlado!
Ја мислим да је то недостатак инспирације, у народу такозвани "плафон"!:-)

Marko

pre 10 godina

Izvršioc napada je neka Čečenka, a organizator, ili inspirator, a svakako finansijer je ovaj čovek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bandar_bin_Sultan

Pravo je vreme da Rusi odgovore porodici Saud za sve pretnje koje su im ovi upućivali, posebno tokom pregovora oko Sirije.

legionar

pre 10 godina

Cecenija je gotovo cista,sami ceceni odnosno predsednik Kadirov je jasno rekao da ce se obracunati sa dzihadistima.Cecenija je danas drugacija,univerziteti skole,fabrike,naftna postrojenja cak je i VAZ otvorio fabriku tamo,ali je problem pogranicno podrucje sa Dagestanom.Ovo su poslednji pokusaji terorista.

Pelagija strasna

pre 10 godina

Fascinantno je koliko ljudi se oduševilo nekim tkz. dejanom, koji piše o vašoj napismenosti, a govori o strasnosti. Pa ljudi moji, da li ste vi odlepili ili ste doživeli lobotomiju; ili nemate pojma šta znači strasno a šta znači strašno. Drugo, šta znači clanak u srpskom jeziku - pa ništa.
Hoću reći - ovde se javljaju likovi koji nemaju ni malo empatije, koji uživaju čitajući o smrti nedužnih ljudi - žena i dece.
U svakom slučaju želim takvim likovima da i njihova deca, sestre i braća, te roditelji ne dožive tu strastvenost.
Bedno je i mrziteljski protiv tuđeg života, posebno prema deci, podržavati ovakve, koji s lakoćom opravdavaju smrt bilo koga, pa i ruskog deteta.

Dragan Pavlović

pre 10 godina

Zaista loše prenosite vesti-i prvi teroristički čin u Volgogradu je izvršila žena samoubica.Bilo je to u oktobru kada je digla u vazduh autobus.

S2S

pre 10 godina

Pobunjenici?! Da nisu možda i oni iz Beslana bili pobunjenici?! Kako se čini, Rusi se još dugo neće rešiti tih izroda. Ako je kod Amerikanaca i terorizma delom u igri neka računica, kod Rusa je u pitanju korupcija svetskih razmera. Problem nije od juče i malo je sumnjivo da se i posle dvadesetak godina i dalje vrti ista priča sa istim ljudima u pozadini.

Laik ali genijalno

pre 10 godina

Kao sto planiraju u Izraelu. Komora koja pusta talase, a ako nosiš eksploziv razne samo nosioca. Sačekaš 5 min da se očisti komora i nastavis dalje.

Bojan

pre 10 godina

Saucesce porodicama zrtava...svako ko se nasladjuje bilo cijim bolom je pod 1. psihicki bolesnik; pod 2. neka stavi sebe da mu je neko najblizi ubijen; 3. mazohizam u vidu samoubistva moze da zadesi svaku drzavu na svetu...podrska borbi protiv ovakvih pojava u svetu.

p.s. zamislite da ovo nije Volgograd nego Los Angeles...

Nemanja C

pre 10 godina

Aleksa: Gruzija je država sa konkretnim vojnim ciljevima, vojskom, infrastrukturom, prestolnicom. Rat protiv Gruzije je konvencionalan i naravno da je Rusija tu u prednosti. Čečeni su teroristi, ne nose uniformu, nemaju vojne baze, koriste Rusku infrastrukturu i izmešani su sa Civilima. Rat protiv bilo koje gerilske/terorističke organizacije je nekonvencionalan i asimetričan. Svako poredjenje izmedju ta dva konflikta je mešanje baba i žaba. Potcenjivanje problema terorista i pripisivanje zaveri je neozbiljno. Gledaj manje gluposti poput Cajtgajsta.

poznat policiji

pre 10 godina

Napali ste coveka sa pod pseudonimom Samo Nato samo zbog toga sto mu je takav pseudonim. Inace covek je u pravu jer je ovo jedan od onih napada koji je trebalo da predvide sluzbe. Jedan muz terorista- ubijen, drugi muz terorista- ubijen. Postoji mogucnost po svim parametrima da je ona potencijalni SAMOUBICA. Nazalost jeste. Sad je gotovo. Patrangelo, sta li je covek hteo da kaze. Klasican copy paste komentar. :)

Protos

pre 10 godina

Ovaj napad je verovatno iniciran spolja.Finansijeri se nalaze u Saudiskoj Arabiji,koja je pomalo "ljuta" zbog neuspeha U Siriji zajedno sa njihovim saveznicima.Doku Umarov je ziv iskljucivo zbog politickih razloga,inace bi odavno bio likvidiran,zajedno sa svim fanaticima i teroristima.Putin:Deo raketa okrenut prema Saudiskoj Arabiji.

Bacvanin

pre 10 godina

Pokoj dusama umrlih i sto brzi oporavak povredjenima. Nadam se da ce ruske vlasti naci odogovorne za ovo nedelo i kazniti ih, ali jos vaznije je da se obezbede olimpijske igre.
Davne 1972 se desila tragedija na Letnjim olimpijskim igrama u Munchenu, nadam se da se tako nesto nece ponoviti u Sociju. Ruske vlasti do sada bas i nisu bile tako uspesne u borbi protiv teroroizma. Unutar ruske federacije ima nekoliko konfliktnih zarista, broj teroristickih grupa u Rusiji je srazmerno velik, nece biti lako ruskim vlastima da suzbiju terorizam, ali se nadam ce u tome ipak uspeti.

Homo politicus

pre 10 godina

Terorizam po medjunarodnom pravu podrazumeva da budu ispunjena dva uslova: Prvo da je preduzeta radnja, u ovom slucaju eksplozija i drugo da postoji namera zastrasivanja gradjana. Dakle ovde se radi o klasicnom delu terorizma gde je posledica izazivanje straha ili nesigurnosti gradnjana. Molim urednika ove vesti da nam objasne njihovo misljenje da je u pitanju pobuna, s obzirom da spominju neke pobunjenike!?

Georg

pre 10 godina

Heroji ovog dogadjaja su policajac koji je primetio osobu u hidzabu, koja je pokusala da izbegne proveru prtljaga i licni pretrse, koji su obavezni, pa joj se obratio, a ona je posle nekoliko trenutaka izazvala eksploziju, i majka povredjene devojcice, koja se bacila na dete i pokrila je svojim telom, poginuvsi sama pri tom.

Pantagruel

pre 10 godina

Покушавам да посматрам ствари аналитички, без укључивања емоција. И први закључак који ми пада на памет је да су овакви методи борбе (у којима појединац занемарује сопствени живот, унапред га отписујући зарад остварења циља да са собом у смрт повуче што више противника) средство на које ни једна сила до данас није нашла ефикасан одговор. Нема га Русија, нема га Америка, нема га Европска унија, у ствари нема га нико на свету. Нажалост, практично решење би (строго технички посматрано) било могуће наћи, али оно етички није прихватљиво у савременом свету и друштвима која одбацују наслеђе мрачних идеологија из тридесетих и четрдесетих година двадесетог века. Уколико би се за њим посегло, онда би то само представљало потврду оправданости овакве борбе терориста. Све указује на perpetuum mobile насиља у ком ће свака предузета радња једне стране само додатно хранити мржњу других страна и будућност не изгледа нимало мирно и безбедно.

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam ss porodicima i nadam se da jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

Stanko

pre 10 godina

Teska bolest je zahvatila nasu zemlju odavno, ne zna se ko je odvratniji ," patriote" koje se raduju kad se sruse zgrade u Njujorku ili "elita" koja se raduje sto su razneseni Rusi.

...

pre 10 godina

samo sam procitao do dela gde pise da je identifikovana zena koja je ovo uradila,i da je to uradila sa 10 kg tnt.neka mi neko objasni sta bi ostalo od tela zene koja aktivira 10 kg eksploziva iz takoreci neposredne blizine?mozda bi zub nasli,i to jedan,na nekih 20-30 metara od mesta eksplozije.

Pantagruel

pre 10 godina

@poznat policiji Човек је хтео да каже да строго технички гледано, држава може да искорени тероризам једино истребљењем читаве популације у име које иступају терористи када убијају недужне грађане. Али такав одговор државе је морално неприхватљив са аспекта цивилизацијских достигнућа и нивоа свести о људским правима која се морају поштовати да свет не би потонуо у нацизам. Зато то мора остати само у домену теорије, а практичног и потпуно ефикасног одговора до данас нема. Будућност је вероватно у улагању на стотина милијарди у нове технологије које ће службама безбедности омогућити да "прочитају" планове у зачетку, изолују и онемогуће потенцијалне терористе, али и ту тешко да ће бити могуће потпуно поштовање закона и права на приватност.

zar nije tako?

pre 10 godina

ovo nisu uradili muslimani, ovakav čin i bilo koji čin samoubistva je teško osuđen kao najgore zlodjelo u islamu. ovo samo mogu biti kriminalci koji zloupotrebljavaju islam.

Peace Love Unity

pre 10 godina

Prokleta mrznja...nisam procitao ceo clanak, nisam ni morao. Neko je ugasio svoj i zivote drugih ljudi zbog neceg totalno nebitnog. Nije mi namera da se raspravljam na temu vere,idelogije ili razloga za ovaj napad , ali zivot kao zivot ciji god da je - je najvrednija stvar. Jedan je vredniji i bitniji od svih religija,ideologija i ciljeva ovog sveta zajedno. Samim tim sto tako kratko traje ga cini jos vrednijim. Ne moze i nikad nece biti bolje na svetu dokle god postoji bilo kakva mrznja prema bilo cemu ili bilo kome. Respect and love to ya'all. Bless.

oj

pre 10 godina

E sad je svako Lazanski pa analizira sta se to tacno dogodila i kakva je pozadina napada, celu geopoliticku situaciju u rusiji itd inace ovi brojevi 18 i 50 predstavljaju osobe, ljudska bica koja su povredjena i ubijena ni kriva ni duzna za rad tudjih "ideologija" tako da im smrt ne moze bit vise uzaludna. Saosecam sa porodicima i nadam se da ce jednom moci naci mir nakon ovako morbidnog cin ispranih mozgova.

Alex1

pre 10 godina

@(Posmatrač, 29. decembar 2013 13:41) "Ima li neko objašnjenje činjenice da nema terorističkih napada hrišćanskih, jevrejskih ili budističkih fundamentalista u islamskim zemljama?"

Nisi čuo za Shabra i Shatila masakr??? Ali, to se ne računa u terorizam, pošto je izveden od strane "hrišćanske policije" u Libanu? Pogledaj "Valcer sa Bashirom".


@(Predrag, 29. decembar 2013 15:20) "Podrška Americi i Rusiji u borbi protiv terorizma."

Jedan od komentara koji se ne stavlja ni na jednu stranu, ali izbegava da komentariše uzroke terorizma. Terorizam je sredstvo očajnika, koji su dovedeni u to stanje upravo zahvaljujući "akcijama" velikih sila.

@(Leposavac, 29. decembar 2013 17:52) "Sada treba Rusi da upotrebe svu tehniku i sprze mesta gde se nalaze teroristicke organizacije u okolnim zemljama.Treba da im uteraju strah u kosti,kad pomisle na Ruse da im srce puca od straha."

Nasiljem se ništa ne rešava!!! Već su jednom sravnili Grozny sa zemljom. Nisam baš siguran da je to bilo ni (moralno) opravdano, ni neophodno. Ovo su samo posledice. Ako nisi video, pogledaj: http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/014_bw.jpg http://media.spundge.com.s3.amazonaws.com/stories/0cfb4a92ab8111e2a7f412313d173966.jpg http://i.imgur.com/ttXLEr1.jpg http://conrad2001.narod.ru/photo/war_b/011_bw.jpg http://1.bp.blogspot.com/-Epyw1BiJlQI/UY6bLH_BC-I/AAAAAAAALfY/haZb-4bDvck/s1600/chechnya_grozny_after_war.jpg

zveri

pre 10 godina

Ne smem ni da zamislim sta bi se desilo sa nama da je neki Srbin ovako nesto ucinio u nase ime u Americi ili EU na primer, verovatno bi nas bombardovali obogacenim uranijumom, a ovako su to pobunjenici, borci za slobodu i ljudska prava, nezadovoljni gradjani i ostali pacenici i mucenici ovog sveta!

Avanti prevaranti!

pre 10 godina

Muslimanska vera ne propoveda mrznju, vec ljubav kao i hriscanstvo. U svakoj veri ima verskih fanatika, covek ostaje nem u takvom tumacenju vere, kako sa Brejvikom, tako i sa islamskim teroristima.
(marija, 29. decembar 2013 18:24)

„Nevernici su drvo za potpalu u paklu" ( Kuran72:15)

Zašto pričaš o nečemu o čemu nemaš pojma? Ovo, nema veze što je istina, al' je politički nekorektno, je li tako? E, vi salonski levičari, ljudima ste ogadili ideju levice.

edukacija

pre 10 godina

Hitno potrebna edukacija ,slati umjesto vojnika psihijatre i probati ih lijeciti znate vec koga i gdje sve. Ali bokim es da je korova previse.

volga

pre 10 godina

Neko tu komentariše da je ovaj terorizam čin "očajnika" koji na ovaj način protestuju protiv Amerike i Izraela.
Ovakav terorizam je ustvari samo u službi nasilne ekspanzije islama, oduzimajući hrišćanstvu prostor i brojnost.
Višak silnog prihoda od petrodolara Saud. Arabija, preko "dobrotvorne" organizacije "Rabita", finansira sve značajne skupe terorističke projekte u Evropi i Americi.
Program Rabite u cilju bezobzirne islamizacije sastoju se uglavnom u četiri tačke.
-1. Prijateljsko ubjeđivanje
-2. Podmićivanje
-3. Prijetnja
-4. Teror
Dakle, ako prve tri opcije ne daju rezultate, pribjegava se masovnom teroru i zločinima.
Zvanična Amerika ćuti, ne smije se suprotstaviti Saudijskoj "demokratiji".
Ipak, tamo su energenti i nafta koju kontrolišu američke kompanije.

Petar

pre 10 godina

Gadim se ove spodobe Protiv ovakvih, njihovih ideologa i finansijera se treba boriti svuda u svetu. Sa teroristima nema pregovora.

Klemenca

pre 10 godina

Rusi su na putu da usvoje zakon koji kaze da svako ko izvrsi teroristicki akt mora da plati svu stetu i kao i ostale troskove porodica nastradialih u tom aktu. To se odnosi i na porodice terorista. Tako da ako neko zeli da baci bombu mora da bude svestan da je time zauvek upropastio svoju porodicu i odveo ih u duboko siromastvo. Ja licno bih bio jos drasticniji i ponasao bih se po principu oko za oko tako da bi, u ovom slucaju konkretno, streljao bar 5 clanova njene porodice ni krive ni duzne. Pa bi se posle sledeca "junacina" zapitala koliko joj se ispalti da ubija nevine ko kukavica po metroima autobusima i sl..

Steva

pre 10 godina

Zanima me kako se ovo uklapa u feminističku "teoriju" o patrijarhatu!? Ma je li moguće da žena ubije 16 ljudi? Sigurno je neka greška...