Ponedeljak, 16.12.2013.

23:06

"SAD zabrinute zbog ruskih raketa"

SAD su izrazile zabrinutost zbog instaliranja ruskih operativno-taktičkih raketnih sistema "Iskander" na teritoriji Zapadnog vojnog okruga (ZVO).

Izvor: Tanjug

"SAD zabrinute zbog ruskih raketa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

informisan

pre 10 godina

Amerika ocigledno ima svoj neki plan da se domogne ruskih bogatstava i teritorija i vrlo radi na tome. Ali ako misle da je Rus glup grdno se varaju.

Branko

pre 10 godina

@(mujcinovic salih, 17. decembar 2013 16:32)
Na Rusiji je jednom polomio zube Napoleon a drugi put Hitler. U II Svetskom ratu je poginulo oko 23 miliona Rusa a na Staljingrad su jurišali neki i sa ovih prostora kako bi pomogli Hitlera u njegovom uređivanju Evrope.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)Italija i Spanija su bili nemacki saveznici za vreme drugog svetskog rata.Staljin je sklopio pakt sa Nemackom.Ako to ne znata postoje filmovi i slike potpisivanja istog na internetu a verujem i u ovdasnjim istorijama.To sto vi ne znate nesto ne znaci da se to nije dogodilo.Hitler je upao u zapadnu Poljsku uz podrsku Staljina koji je zauzeo istocnu Poljsku.Poljska je tako podeljena izmedju Rusije i Nemacke.Ne znam kako islamska dekleracija utice na drugi svetski rat.To je stvarno novost za mene a predpostavljam i za druge.Nikako mi nije jasan vas bes prema meni.Ja ne volim ruse i nikad ih nisam voleo.To sto ih vi volite vase je pravo ako mozemo da diskutujemo bez vredjanja u redu ako ne onda ovo smatram zavrsenim?

Dušan

pre 10 godina

Rusija ima ekonomsku snagu otprilike 3 Grčke, devizne rezerve u dolarima, neproizvodi skoro ništa, korupciju na sve strane i zavisi od prodatih energenata zapadu. Kolko dugo je održiv taj ekonomski sistem? Rakete su obična demagogija za sopstveni narod.

Dragi

pre 10 godina

@Aurelio ;) Kad su teritorije važne, onda je Švajcarska najsiromašnija zemlja na svetu. Nema ni naftu, ni sirovine, ni rakete, ni buzdovane kao Putin. Propade jadna!

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Interesuje me da li će za vreme "velike utakmice" naši neprijatelji iz 1999. godine biti naši prijatelji?
(Branko, 17. decembar 2013 13:34)
-------------------------------
Svi naši meprijatelji iz 1999 godine, ako dodje do "velike utakmice", biće ponovo naši "prijatelji", ako u njihovu čast treba da "zakopamo" još jedam milion Srba?! Čak šta više, i u ovim zadnjim sukobima bi, mi Srbi, bili u pravu, da smo dozvolili da izgine ta "kvota" koja nam se nameće i koju uvek plaćamo kada se prijateljimo sa zločincima?! Na šalost ili, na sreću, ovaj put nismo hteli na to da prostanemo i to je taj naš "veliki greh".

Android Jelly Bean

pre 10 godina

Ma ja bi volio da sravne cijeli svijet sa zemljom, ali ozbiljno! Samo Rusi da ostanu i ono sto prezivi da bude pod ruskom cizmom. Kakvi smo SVI ljudi (neljudi) taman to i zasluzujemo!

Kakav mi je ovo post, mora da sam se usta' na lijevu nogu :-D

Djed Uros sa juga

pre 10 godina

Ja bi da malo okrenemo ovu diskusiju i da umesto Amerike i Rusije, stavimo zemlju A i zemlju B, zar nebi bila lepsa i argumentovana diskusija?

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

mujčinoviću salihe@, na tvoj uvredljivi komentar imam pravo i moram odgovoriti: ja sam učio istoriju u školi, u porodici i stvari naslagao svojim razumom. A ti? Jamačno iz babine "islamske deklaracije". U ostalim istorijama nema traga o čestitci Hitleru za okupaciju Francuske.
Hitler se ucvrscivao s početka 30-tih, sklopio savez s Italijom i Španijom, "anšlus" u Austriji, upad u Češku.., a svi su se nadali da će glavni cilj biti "Drag in Osten".
Nema u "deklaraciji" ključnog podatka: Rusija nije pohodila u ofanzivnoj akciji na Francusku i Nemačku, ove dve jesu; Rusija nije pomagala građanski rat u Nemačkoj, Francuskoj, Engleskoj, Americi - a ove jesu u Rusiji 1917-19.
Rusi su, kao i Amerikanci, mislili da je rat Nemaca i Engleza "obračun u porodici", borba za kolonije, isto i s Francuzima, ili makar osveta za Prvi svetski. Kad je Amerika ušla u rat, da nije zbog Evrope i Rusije?
Je li suštinu "antiraketnog štita" pre neku godinu izlanula M.Olbrajt: Rusija (Sibir) je prebogata teritorija i nemaju pravo sami na ta bogatstva.
Čudi, a ne zabrinjava, iracionalna mržnja Islama prema Pravoslavlju, ne zabrinjava jer je Rusija garant, a biće i sve više. Pitanje cinika "što Rusija nije ovo i ono '99", i ako je moja poveća imovina ostala u Peći - tada je na vlasti bio deb.. Eljcin, a sada je Imperator Putin!

aurelio

pre 10 godina

Kome trebaju danas teritorije? (Dragi, 17. decembar 2013 09:05) Čitam ovo što si napisao, nekoliko puta, i ne mogu da se nadivim. KOme trebaju sirovine,rude, energenti? Verovatno stvarno nikome, samo što se non stop vode ratovi oko njih. Sem ako iskreno ne veruješ da SAD neprestano ratuju zbog ljudskih prava i demokratije. U tom slučaju ti zaista ne mogu pomoći.

Sloba

pre 10 godina

Pa to oni rade da vasi protivraketni sistemi imaju posla, da se ne dosadjuju. Profitira vojni sektor na obe strane. Koja partija saha.

Melenci

pre 10 godina

Mozete samo da mrzite ruse i nista vise.I treba da postavljaju rakete pre nego sto to ucini SAD sa svojim kojekakvim stitovima oko Rusije.Nema vise pijanog Jelcina da rasprodaje prirodna bogatsva svoje zemlje.Putin je za SAD tiranin jer je razjurio spijune,jer ne dopusta rasprodaju i otimacinu u ime demokratije,jer drzi do dostojanstva nacije jer hoce isti tretman sa silama ne ponizavajuci ni jedan narod.Nisam rusofil ako kazem istinu,a istina je da SAD perfidnim metodama zamotanim u skupoceni papir prosipa demokratiju sirom sveta i u to ime strada stotine hiljada ljudi,dece.SAD je sila nesporno,koja to obilato koristi i zloupotrebljava.Zato i treba da postoji Putin i Kina koje jedino mogu da koliko toliko da obuzadju neokolonijalizam SAD.Uvek dok je sveta mora da postoji ravnoteza ili bar pritisak na najjaceg,kako bi slabiji opstao.Prosto i u svakodnevnom zivotu mi smeta odnos da mocanik moze sve,sve mu je dopusteno i da svi drugi moraju da se povinuju njegovim sopstvenim zeljama i ineresima.

Бојан Илић

pre 10 godina

akajea!?
Зато Американци и имају носаче авиона, да уопште не прљају своје двориште, него ти фођу "на врата" , истоваре бомбе и онда причају о "увођењу демократије"!
Све најгоре....

USA

pre 10 godina

@Igor hahaha rusija homogena drzava lol covece da li ti mislis da su svi rusi slaveni i pravoslavni hriscani. Nemas pojma koliko u Rusiji zivi Muslimana, Mongola, Budista tj. Azijata itd... pa cak Putin placa Chechenima ogromne pare da budu mirni i pritom ulazu dosta u Grozny samo da Checheni budu mirni. Rusija kao i USA imaju svoje probleme i ne trebaju njima savetnici iz propale Srbije, a mi Srbi imamo isto dosta nasih problema tako da bolje bi nam bilo da gledamo sebe nego da vodimo racuna o Rusiji ili USA i jedno je sigurno ako nestane Rusije ili USA nece biti ni sveta.

Запањен!

pre 10 godina

@dragan - Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.

Ево, појавио се геније и дао важан допринос историјској науци. Другима, остаје да се питају, који је мотив, човека, који не зна да је Русија један од највећих произвођача нафте на свету, да коментарише политичке прилике у свету. Како је неко, уопште, успео да не сазна једну такву чињеницу?!

Igor

pre 10 godina

Rusi su opet super sila i kada bi doslo do rata Ameri bi izgubili taj rat jer nisu homogeni a Rusi su nacija sila koja veruje u sebe i svoj narod.Amerikaa ce ko Jugoslavija nestati u gradjansfkom ratu kad nebude vise mogla finansira svoj vestacki stvoren ekonomski sistem.

mirko al

pre 10 godina

Ma jel da? Kakvi pokvarenjaci ovi Ameri pa to je strašno! Pa šta mislite zašto je ovolika borba oko Ukrajine da se privole zapadu i nato paktu, pa da bi sutra kad udju u NATO, Ameri mogli da postave svoje rakete u Ukrajini to jest na manje od 500km vazdušne linije od Moskve!

abhazija

pre 10 godina

Citajuci komentare MALIH RUSA,vidi se da MALI RUSI ne poznaju geografiju.Poljska se granici sa BELORUSIJOM A NE RUSIJOM.Sto se tice Keningsberga,Rusi su ga oteli kao i abhaziju i Osetiju.
Ljudi koji tamo zive,se ne osecaju Rusima vec evropljanima i Putin tu moze samo da se slika.
Uzgred b6di receno Rusiji opasnost preti od Kine i ostalih azijskih termita.Sibir su im vec ZAUZELI i PUTIN TO GURA POD TEPIH. VODI SULUDU POLITIKU KONFROTACIJE SA CIVILIZOVANIM SVETOM A CUTI KAO P...KA O KINESKOJ NAJEZDI SKAKAVACA.

Sale7

pre 10 godina

Godina je negde 1993. u Rusiji raspad. Vojni sajam negde u zapadnoj evropi prisutni i Rusi. Amerikanac prilazi ruskom kolegi i počinje: "Šta vi Rusi, raspadate se, ništa ne ulažete u održavanje tih balističkih raketa pa to može u svakom trenutku samo od sebe da opali ka nama!"
A Rus će na to: "Može, može..."

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Opet se priča svodi na idiotske floskule o američkim demokratskim i slobodoljubivim raketama, nasuprot raketama Rusije, koje seju smrt, zlo i tiraniju?! Da nisam ovo pročitao dva-tri puta ne bih poverovao da neko iz SAD ima obraza da izrazi "zabrinutost"?! Kako beše onaj njhov "neoboriv argument"?! "Ali, to nije isto"??? Mislim, da je ovaj svet definitivno "pukao". Preti nam sveopšte ludilo ako se sve otrgne logici i zdravom razumu. Raketa ide raketi,kao što ruka ide ruci gospodo. Ovi koji vide "demokratiju" u američkoj invazionističkoj politici postavljam pitanje: Kako to da NATO jača svoju ulogu umesto da atrofira i nestane posle "Varšavskog pakta"?!Zar nije trebalo to da se desi?! Ili se, u duhu, američke politike, radilo o prevari. Možda bi ovakva nonsense progutali uz votku "Gorbačov" ali, trezni, teško?!

Braćala

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine ,Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )
(aca@home, 17. decembar 2013 08:34)

Kako si ti druže to lepo sročio, kao da samo jedna zemlja na svetu ima neki interes i da niko osim Američkih interesa ne sme biti iznad toga! Alo, čoveče Amerika je rasporedila rakete uz granicu Rusije (pazi čuda, prva), ako je to po tebi trgovinski interes, onda ja sutra treba da ti uperim pištolj u glavu u redu za hleb jer je to moj interes?! A da malo vidiš dalje i dublje od propagande koje ti serviraju, video bi i zapitao se koja to zemlja postavlja rakete van svoje teritorije na granicu druge suverene zemlje a da pritom kuka kako su zabrinuti što se isto to radi ali na ruskoj teritoriji sa punim pravom i na sopstvenoj teritoriji! Niko ne želi da bude glineni golub a pogotovo vojno jaka Rusija. Mućni glavom druže, nije demokratija slobodna interpretacija Amerike, i nije Amerika i američki interesi iznad svih ostalih zemalja na ovom svetu, na svetu ima i drugih naroda koje imaju neke svoje interese i svoje potrebe, a ako se ceo svet stavi u službu Amerike, onda je taj svet i rob Američkih interesa i njene politike! Prema tome ako se uvek pozivaju na demokratiju, demokratski je i da se čuje više od jednog glasa (Amerike), a ovde koliko ja vidim Rusija demokratski izjavljuje ( postavlja rakete) duž svoje granice, da bi iskazala šta misli o američkim raketama na granici sa Rusijom! Mislim da je dovoljan podatak da Amerika ima više raketa i vojnih baza na drugim teritorijama nego Rusija van svojih granica (a mislim da nema ni jednu raketu van sopstvenih granica)! Ako to nije imperijalizam jedne države nad celim svetom onda ne znam šta je! Nije Amerika svet niti je svet Amerika!

rimljanin

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti?
(Aleksandar, 17. decembar 2013 00:27)

ne, nece..

Miloš

pre 10 godina

Alo Dragane - Rusija po tebi nema nafte? Gde ti živiš, čoveče? Pogledaj ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_proven_oil_reserves
A razmisli i o površini teritorija koju Rusija još nije niti istražila! Dakle Rusija će propasti jer nema nafte... možda da jutro počne s umivanjem...

Dragi

pre 10 godina

Po ovim pametnim kometarima vidim da mnogi jedva čekaju da izbije neki novi svetski rat. Ali neće! Rusija se već odavno ne uzima ozbiljno kao velika vojna sila, ovo su više bacanje magle da bi se napalili obakvi kometatori i slični. Pre 20 godina, kada je Rusija bila na kolenima nije je niko napao, pa što bi sada!? Kome trebaju danas teritorije? Politički sistem cara Putina će sam da se uruši, vremena se brzo menjaju.

PPeca@SER

pre 10 godina

(Milos, cirilicom, 17. decembar 2013 08:14)

Milose, a da nisu mozda Rusi postovali tada postignut dogovor pa se povukli? A neko drugi je slagao, kao i uvek, pa potrcao i zauzeo busiju?

Preporucujem ti da gledas malo vestern filmove gde "bledoliki" cekaju sa svojim kocijama da neko da signal da zauzmu sto bolju indijansku teritoriju... a onda sve druge guraju i saplicu... uz pevanje i pucanje... da sve bude njihovo. A te filmove su, gle cuda, snimali sami Amerikanci o svojoj istoriji.

Mozda ce jednog dana, slicno kao i Hitler, paliti te filmove i knjige?

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom!Ne znam koju istoriju ste ucili?Jedini koji je sklopio pakt o nenapadanju sa Hitlerom je Staljin.Kad su nemci usli u Francusku Staljin je cestitao Hitleru!

Darko M

pre 10 godina

Da ne zaborave amerofili i ruska-cizma-fobi, dok jos nije bilo davno, prvo su jenkiji doveli svoje rakete u Poljsku i uperili ih ka Rusiji.

vitez

pre 10 godina

@ritter obnarodovati znaci objaviti. inace ta rec cini deo svakodnevnog srpskog jezika koji bi trebalo da se obogacuje citanjem i obrazovanjem.

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

E ima slepaca kojima je opravdano da Amerikanci i bagra svud oko Rusije instaliraju "odbrambene sisteme" od Afganistanskih i Iranskih praćki, a kada Rusija sa svoje teritorije nanišani te sisteme i rakete - nastane uzbuna.
Amerikanci "poštuju" dogovor na Jalti o podeli Evrope i sveta, čak su uvećali "imovinu", a SSSR je nestao - preko 12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom, misleći da će sravniti 200 miliona Rusa. Rusija ima RATNO PRAVO da u svim zemljama koje su oslobodili instalira odbranu i TE i SVOJE teritorije!
Eleonora Ruzvelt je 1948. rekla: ako se Nemačka ujedini i dobije A-bombu, izbiće 3. svetski rat, a 4. će se voditi lukom i strelom!
Da li je počeo?

aca@home

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine , Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )

Милош

pre 10 godina

Видим у коментарима да људи мисле да би Русима требало дати појас уз КиМ: не знам да ли сте заборавили да су имали аеродром и очувану инфраструктуру у Приштини, имали су све и повукли се. Гледајући ове наше превртљивце и не треба нико да се заузима за нас.

PPeca@SER

pre 10 godina

Jos sam davno napisao da bi trebalo dati rusima pojas od jedno 10km prema Kosovu i Metohiji za vojnu bazu, pa da stave neku raketicu... makar i maketu...

Da smo to makar predlozili, odavno bi nas primili u EU ;-)

Crni

pre 10 godina

(Smrt fašizmu, .!. komunizmu!, 17. decembar 2013 00:18)
Nemoj da brines fasizam i komunizam je nastao u Evropi.A raketni stitovi su samo, zastita za americke ofanzivne rakete, da neutralisu rusku odbranu, a ako su trazili odgovor i dobili su ga, a ti nemoj da si mnogo zabrinut, cuvaj zdravlje.

dragan

pre 10 godina

Kolko komunsta medju komentarima.Alo Staljin i Breznjev vam je umro.Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.Sigurno ce NATO instalirati svoje antiraketne stitove svidjalo se to Rusiji ili ne jer Rusija vise nema prijatelja.Cak i Kina vise zaradi od zapada nego od Rusije.

marko

pre 10 godina

Pa meni je tek sad jasno zasto su se ameri nameracili na Siriju, krajem 2012 su im rusi isporucili 24 Iskandera, verovatno su hteli da se dokopaju tih lepotica koje mogu samo da gledaju i da se ceskaju dok se mole da one ne bace oko na njih pa da zajedno zavrse na sedmom nebu :)

Gile

pre 10 godina

Da ne bi snabdevali Kubu raketama, Rusi su prinudjeni na ovaj potez. To je jedini jezik koji SAD razumeju i tecno govore. Ameri su zaboravili davni Hruscovljev manevar na relaciji Kuba-Turska.

Mika

pre 10 godina

Citiram vojne stručnjake o PGS (Prompt Global Strike).
"Glavna ideja je da postoji mogućnost nanošenja neatomskog udarca u bilo kojoj tački Zemaljske kugle u roku od najviše 60 minuta od donošenja odluke.
Ameri su već razvili savremena neatomska oružja –supersonični udarni sistemi i kinetičko oružje.To su teško topljive osovine od volframa duge nekoliko metara koje se s velikom preciznošću izbacuju iz orbite oko Zemlje.Daleko su odmakli i sa tehnologijama budućnosti – sredstva za daljinsku neutralizaciju nuklearnog punjenja protivnika na osnovu fizike visokih energija.
Novi tipovi američkih krilatih raketa poseduju vrlo važne mogućnosti. Kao prvo, mogućnost reprogramiranja u toku samog leta. I druga važna osobenost jeste to da je moguće programiranje udara na takav način da se ciljevi pogađaju istovremeno, u zadatom vremenskom trenutku. Rakete se lansiraju s podmornica, s navođenih brodova, s aviona strateške avijacije.
U slučaju masovnog leta ako se lansira 500-600 krilatih raketa tehnički je nemoguće pogoditi sve. Osim toga, koristiće se udarne bespilotne letelice za nanošenje udaraca po pozicijama sistema PVO i radiolokacionim stanicama za kontrolu vazdušnog prostora. To je koncepcija momentalnog globalnog zaslepljujućeg udara posle kojeg nastupa haos.
Zato NATO-u smeta razmeštanje mobilnih sistema koji mogu promeniti položaj, ali i koji će izvršiti udar u kratkom roku."
Razmišljaj!

mile

pre 10 godina

nisam rusofil ali ovo je smesno... rusi treba da pitaju druge gde da na SVOJOJ teritoriji rasporedjuju rakete a ameri svoje rakete rasporedjuju svuda po svetu

akajea

pre 10 godina

Zamisli, Rusija na svojoj teritoriji rasporedila rakete bez da je pitala SAD. Stvarno sramota!
(Ironičan, 16. decembar 2013 23:26)

aha, to znaci da ja u SVOM dvoristu mogu da radim sta hocu? pa ako bacim bombu u SVOJE dvoriste i dignem 3/4 komsiluka u vazduh nikom nista, bacio sam je u SVOJE dvoriste jel da?

Posmatrac

pre 10 godina

Руси нису никада имали такта за префињену, перфидну и лицемерну политику Запада. Зато руски амбасадори користе грубе речи да опишу грубе поступке Запада, без трунке лицемерја, а ови су све као фини...

mekadzija

pre 10 godina

Stvarno nevidjen bezobrsazluk od strane Rusije. Nisu pitali Obamu da li smeju da razmestaju rakete. Ili barem gen. sekretara NATO-a.
Jos jedna krajnje licemerna izjava amer. aministracije, koju srecom Rusi ne fermaju ni malo. Samo ne znam sta o tome ovdasnji natofili. Nisu se oglasili.

Smrt fašizmu, .!. komunizmu!

pre 10 godina

Koliko god da mrzim američke sokolove i njihove ratnohuškačke PR-ove, moram da primetim da su u Evropi instalirani PVO sistemi, dakle isključivo defanzivne namene, dok su rusi instalirali balističke rakete srednjeg dometa isključivo ofanzivne namene. Obzirom na posleratnu istoriju kada su rusi okupirali pola Evrope, pa imali u jednom trenutku ideju da i nas okupiraju, i ja sam zabrinut zbog ruskih ofanzivnih raketa. Što ni u jednom trenutku ne znači da podržavam amerikance, samo razmišljam svojom glavom za razliku od ostrašćenih...

Petar Prvi

pre 10 godina

To je odgovor na instaliranje americkog raketnog sistema ."..u Poljskoj da stiti Evropu od Iranskog napada". I u Rumuniji se verovatno planira slicna instalacija. Zato je i Kosovo dobilo "nezavisnost", za sada je samo Bondstil tamo. Kakve li slucajnosti, sve blizu Rusije...Pa sta mislite zasto se "demokratske" demonstracije odrzavaju u Ukrajini??
I Rusi treba da veruju kako im "Zapadna politika" (NE ZAPADNI NARODI!) zeli dobro. Posle Napoleona, Hitlera, Marsalove namere da ih napadne 1945..

Alex

pre 10 godina

Poljaci i ostali odjednom shvatili da će odigrati klasičnu ulogu pešaka u ovoj šahovskoj partiji.
Naravno treba imati u vidu da ako već CIA u Poljskoj može da ima tajne zatvore što onda CIA ne bi pisala i saopštenja u ime Poljske vlasti.

Бојан Илић

pre 10 godina

Најгоре би било по свет да Американци сада иду на фору да кроз медије оцрне Русију и попале "савезнике" да уђу у сукоб са Русијом?!
Чуј "забринута" госпођа?!?
А мутава Европа само ћути, љигави се као пуж голаћ!

Било би "разваљотка" на све стране!

deda stavra

pre 10 godina

Putin stvarno treba da se stidi zbog ovoga sto je uradio, trebao je prvo da pita Estonovu i Pentagon, ionako se vec nerviraju oko neuspeha u Siriji...:D

Aleksandar

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti

Anarchy

pre 10 godina

ovi amerikanci su smesni,samo glupi ljudi veruju njihovim pricama i podrzavaju ih u ono sto rade
SAD i EU su potomci hitlerove nemacke,sve isto rade kao i Nemacka u to vreme
sto vojnim akijama,sto putem "medija"
bukvalno sve isto.i Hitler je pozivao i pricao kako je nemacki sistem najbolji i kako svi treba da mu se klanjaju i da zive u medu i mleku (logorima)
ovo je sve isto,samo je malo vise namazano raznoraznim obecanjima,a u sve to nacistima pomazu Mediji koji u vestima velicaju,njihove postupke/ubistva/ratove oparvdavaju itd.
jeste li procitali nekad na B92 da kritikuju amere za nesto sto su uradili
npr: ubistvo onih neduznih civila nedavno,bespilotnom letelicom?
ali se zato rusi pljuju na sve strane,ne samo rusi,nego svi koji se bore protiv hitlerove ideologije i logorovanja

odavno pricam,hitler je mrtav,ali njegova ideologija zivi uz pomoc "demokrata/kapitalista" USA i EU.

Cudno

pre 10 godina

Interesantno, da je zapad uvek zabrinut kad Rusi nesto pozitivno poduzmu za svoju samoobranu,
i to jos na svojoj teritoriji bez da se mesanja u unutrasnje poslove drugih zemalja.
A taj isti zapad nije bio zabrinut, kad su poslali najmodernije avione i bombardovali Jugoslaviju bez
razloga i odobrenja UN.
SRAM IH BILO!

Jovan

pre 10 godina

Zanimljivo, čak su i SAD-e zabrinute zbog razmeštanja ruskih raketa,a Rusi bi trebali da pevaju što ih oni sa svojim saveznicima iz dana u dan sve više opkoljavaju i prete im svojim vojnim potencijalima.

Branko

pre 10 godina

To znači da NATO ima pravo da uđe u "šesnaeterac" Moskvi a ona mora da vodi računa da se ne bi uznemiravali NATO saveznici. Realna očekivanja.

kakalji

pre 10 godina

Oni ce sa Rusima da se zajebavaju... Ovo je direktan odgovor na nemacke diplomatske pokusaje da urkajinu pozapadi dozvolom uclanjenja... Odgovor, posaljite rakete da se podsete sa kim imaju posla :D
Smrt fasizmu xD

Petar

pre 10 godina

"Instaliranje raketa Iskander protivreči duhu pozitivne poljsko-ruske saradnje, naročito kada je reč o Kalinjingradskoj oblasti, kao i konstruktivnog dijaloga NATO-a i Rusije", naveo je poljski MIP.

A instaliranje raketa na Poljskoj strani ne kvari odnose? Interesantno, nije komutativna operacija.

Jovan

pre 10 godina

Zanimljivo, čak su i SAD-e zabrinute zbog razmeštanja ruskih raketa,a Rusi bi trebali da pevaju što ih oni sa svojim saveznicima iz dana u dan sve više opkoljavaju i prete im svojim vojnim potencijalima.

Petar

pre 10 godina

"Instaliranje raketa Iskander protivreči duhu pozitivne poljsko-ruske saradnje, naročito kada je reč o Kalinjingradskoj oblasti, kao i konstruktivnog dijaloga NATO-a i Rusije", naveo je poljski MIP.

A instaliranje raketa na Poljskoj strani ne kvari odnose? Interesantno, nije komutativna operacija.

kakalji

pre 10 godina

Oni ce sa Rusima da se zajebavaju... Ovo je direktan odgovor na nemacke diplomatske pokusaje da urkajinu pozapadi dozvolom uclanjenja... Odgovor, posaljite rakete da se podsete sa kim imaju posla :D
Smrt fasizmu xD

Branko

pre 10 godina

To znači da NATO ima pravo da uđe u "šesnaeterac" Moskvi a ona mora da vodi računa da se ne bi uznemiravali NATO saveznici. Realna očekivanja.

mile

pre 10 godina

nisam rusofil ali ovo je smesno... rusi treba da pitaju druge gde da na SVOJOJ teritoriji rasporedjuju rakete a ameri svoje rakete rasporedjuju svuda po svetu

Posmatrac

pre 10 godina

Руси нису никада имали такта за префињену, перфидну и лицемерну политику Запада. Зато руски амбасадори користе грубе речи да опишу грубе поступке Запада, без трунке лицемерја, а ови су све као фини...

Cudno

pre 10 godina

Interesantno, da je zapad uvek zabrinut kad Rusi nesto pozitivno poduzmu za svoju samoobranu,
i to jos na svojoj teritoriji bez da se mesanja u unutrasnje poslove drugih zemalja.
A taj isti zapad nije bio zabrinut, kad su poslali najmodernije avione i bombardovali Jugoslaviju bez
razloga i odobrenja UN.
SRAM IH BILO!

mekadzija

pre 10 godina

Stvarno nevidjen bezobrsazluk od strane Rusije. Nisu pitali Obamu da li smeju da razmestaju rakete. Ili barem gen. sekretara NATO-a.
Jos jedna krajnje licemerna izjava amer. aministracije, koju srecom Rusi ne fermaju ni malo. Samo ne znam sta o tome ovdasnji natofili. Nisu se oglasili.

Gile

pre 10 godina

Da ne bi snabdevali Kubu raketama, Rusi su prinudjeni na ovaj potez. To je jedini jezik koji SAD razumeju i tecno govore. Ameri su zaboravili davni Hruscovljev manevar na relaciji Kuba-Turska.

Petar Prvi

pre 10 godina

To je odgovor na instaliranje americkog raketnog sistema ."..u Poljskoj da stiti Evropu od Iranskog napada". I u Rumuniji se verovatno planira slicna instalacija. Zato je i Kosovo dobilo "nezavisnost", za sada je samo Bondstil tamo. Kakve li slucajnosti, sve blizu Rusije...Pa sta mislite zasto se "demokratske" demonstracije odrzavaju u Ukrajini??
I Rusi treba da veruju kako im "Zapadna politika" (NE ZAPADNI NARODI!) zeli dobro. Posle Napoleona, Hitlera, Marsalove namere da ih napadne 1945..

deda stavra

pre 10 godina

Putin stvarno treba da se stidi zbog ovoga sto je uradio, trebao je prvo da pita Estonovu i Pentagon, ionako se vec nerviraju oko neuspeha u Siriji...:D

Anarchy

pre 10 godina

ovi amerikanci su smesni,samo glupi ljudi veruju njihovim pricama i podrzavaju ih u ono sto rade
SAD i EU su potomci hitlerove nemacke,sve isto rade kao i Nemacka u to vreme
sto vojnim akijama,sto putem "medija"
bukvalno sve isto.i Hitler je pozivao i pricao kako je nemacki sistem najbolji i kako svi treba da mu se klanjaju i da zive u medu i mleku (logorima)
ovo je sve isto,samo je malo vise namazano raznoraznim obecanjima,a u sve to nacistima pomazu Mediji koji u vestima velicaju,njihove postupke/ubistva/ratove oparvdavaju itd.
jeste li procitali nekad na B92 da kritikuju amere za nesto sto su uradili
npr: ubistvo onih neduznih civila nedavno,bespilotnom letelicom?
ali se zato rusi pljuju na sve strane,ne samo rusi,nego svi koji se bore protiv hitlerove ideologije i logorovanja

odavno pricam,hitler je mrtav,ali njegova ideologija zivi uz pomoc "demokrata/kapitalista" USA i EU.

Mika

pre 10 godina

Citiram vojne stručnjake o PGS (Prompt Global Strike).
"Glavna ideja je da postoji mogućnost nanošenja neatomskog udarca u bilo kojoj tački Zemaljske kugle u roku od najviše 60 minuta od donošenja odluke.
Ameri su već razvili savremena neatomska oružja –supersonični udarni sistemi i kinetičko oružje.To su teško topljive osovine od volframa duge nekoliko metara koje se s velikom preciznošću izbacuju iz orbite oko Zemlje.Daleko su odmakli i sa tehnologijama budućnosti – sredstva za daljinsku neutralizaciju nuklearnog punjenja protivnika na osnovu fizike visokih energija.
Novi tipovi američkih krilatih raketa poseduju vrlo važne mogućnosti. Kao prvo, mogućnost reprogramiranja u toku samog leta. I druga važna osobenost jeste to da je moguće programiranje udara na takav način da se ciljevi pogađaju istovremeno, u zadatom vremenskom trenutku. Rakete se lansiraju s podmornica, s navođenih brodova, s aviona strateške avijacije.
U slučaju masovnog leta ako se lansira 500-600 krilatih raketa tehnički je nemoguće pogoditi sve. Osim toga, koristiće se udarne bespilotne letelice za nanošenje udaraca po pozicijama sistema PVO i radiolokacionim stanicama za kontrolu vazdušnog prostora. To je koncepcija momentalnog globalnog zaslepljujućeg udara posle kojeg nastupa haos.
Zato NATO-u smeta razmeštanje mobilnih sistema koji mogu promeniti položaj, ali i koji će izvršiti udar u kratkom roku."
Razmišljaj!

Aleksandar

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti

Alex

pre 10 godina

Poljaci i ostali odjednom shvatili da će odigrati klasičnu ulogu pešaka u ovoj šahovskoj partiji.
Naravno treba imati u vidu da ako već CIA u Poljskoj može da ima tajne zatvore što onda CIA ne bi pisala i saopštenja u ime Poljske vlasti.

Бојан Илић

pre 10 godina

Најгоре би било по свет да Американци сада иду на фору да кроз медије оцрне Русију и попале "савезнике" да уђу у сукоб са Русијом?!
Чуј "забринута" госпођа?!?
А мутава Европа само ћути, љигави се као пуж голаћ!

Било би "разваљотка" на све стране!

Crni

pre 10 godina

(Smrt fašizmu, .!. komunizmu!, 17. decembar 2013 00:18)
Nemoj da brines fasizam i komunizam je nastao u Evropi.A raketni stitovi su samo, zastita za americke ofanzivne rakete, da neutralisu rusku odbranu, a ako su trazili odgovor i dobili su ga, a ti nemoj da si mnogo zabrinut, cuvaj zdravlje.

PPeca@SER

pre 10 godina

Jos sam davno napisao da bi trebalo dati rusima pojas od jedno 10km prema Kosovu i Metohiji za vojnu bazu, pa da stave neku raketicu... makar i maketu...

Da smo to makar predlozili, odavno bi nas primili u EU ;-)

marko

pre 10 godina

Pa meni je tek sad jasno zasto su se ameri nameracili na Siriju, krajem 2012 su im rusi isporucili 24 Iskandera, verovatno su hteli da se dokopaju tih lepotica koje mogu samo da gledaju i da se ceskaju dok se mole da one ne bace oko na njih pa da zajedno zavrse na sedmom nebu :)

Запањен!

pre 10 godina

@dragan - Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.

Ево, појавио се геније и дао важан допринос историјској науци. Другима, остаје да се питају, који је мотив, човека, који не зна да је Русија један од највећих произвођача нафте на свету, да коментарише политичке прилике у свету. Како је неко, уопште, успео да не сазна једну такву чињеницу?!

Melenci

pre 10 godina

Mozete samo da mrzite ruse i nista vise.I treba da postavljaju rakete pre nego sto to ucini SAD sa svojim kojekakvim stitovima oko Rusije.Nema vise pijanog Jelcina da rasprodaje prirodna bogatsva svoje zemlje.Putin je za SAD tiranin jer je razjurio spijune,jer ne dopusta rasprodaju i otimacinu u ime demokratije,jer drzi do dostojanstva nacije jer hoce isti tretman sa silama ne ponizavajuci ni jedan narod.Nisam rusofil ako kazem istinu,a istina je da SAD perfidnim metodama zamotanim u skupoceni papir prosipa demokratiju sirom sveta i u to ime strada stotine hiljada ljudi,dece.SAD je sila nesporno,koja to obilato koristi i zloupotrebljava.Zato i treba da postoji Putin i Kina koje jedino mogu da koliko toliko da obuzadju neokolonijalizam SAD.Uvek dok je sveta mora da postoji ravnoteza ili bar pritisak na najjaceg,kako bi slabiji opstao.Prosto i u svakodnevnom zivotu mi smeta odnos da mocanik moze sve,sve mu je dopusteno i da svi drugi moraju da se povinuju njegovim sopstvenim zeljama i ineresima.

Braćala

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine ,Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )
(aca@home, 17. decembar 2013 08:34)

Kako si ti druže to lepo sročio, kao da samo jedna zemlja na svetu ima neki interes i da niko osim Američkih interesa ne sme biti iznad toga! Alo, čoveče Amerika je rasporedila rakete uz granicu Rusije (pazi čuda, prva), ako je to po tebi trgovinski interes, onda ja sutra treba da ti uperim pištolj u glavu u redu za hleb jer je to moj interes?! A da malo vidiš dalje i dublje od propagande koje ti serviraju, video bi i zapitao se koja to zemlja postavlja rakete van svoje teritorije na granicu druge suverene zemlje a da pritom kuka kako su zabrinuti što se isto to radi ali na ruskoj teritoriji sa punim pravom i na sopstvenoj teritoriji! Niko ne želi da bude glineni golub a pogotovo vojno jaka Rusija. Mućni glavom druže, nije demokratija slobodna interpretacija Amerike, i nije Amerika i američki interesi iznad svih ostalih zemalja na ovom svetu, na svetu ima i drugih naroda koje imaju neke svoje interese i svoje potrebe, a ako se ceo svet stavi u službu Amerike, onda je taj svet i rob Američkih interesa i njene politike! Prema tome ako se uvek pozivaju na demokratiju, demokratski je i da se čuje više od jednog glasa (Amerike), a ovde koliko ja vidim Rusija demokratski izjavljuje ( postavlja rakete) duž svoje granice, da bi iskazala šta misli o američkim raketama na granici sa Rusijom! Mislim da je dovoljan podatak da Amerika ima više raketa i vojnih baza na drugim teritorijama nego Rusija van svojih granica (a mislim da nema ni jednu raketu van sopstvenih granica)! Ako to nije imperijalizam jedne države nad celim svetom onda ne znam šta je! Nije Amerika svet niti je svet Amerika!

Miloš

pre 10 godina

Alo Dragane - Rusija po tebi nema nafte? Gde ti živiš, čoveče? Pogledaj ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_proven_oil_reserves
A razmisli i o površini teritorija koju Rusija još nije niti istražila! Dakle Rusija će propasti jer nema nafte... možda da jutro počne s umivanjem...

Darko M

pre 10 godina

Da ne zaborave amerofili i ruska-cizma-fobi, dok jos nije bilo davno, prvo su jenkiji doveli svoje rakete u Poljsku i uperili ih ka Rusiji.

Sale7

pre 10 godina

Godina je negde 1993. u Rusiji raspad. Vojni sajam negde u zapadnoj evropi prisutni i Rusi. Amerikanac prilazi ruskom kolegi i počinje: "Šta vi Rusi, raspadate se, ništa ne ulažete u održavanje tih balističkih raketa pa to može u svakom trenutku samo od sebe da opali ka nama!"
A Rus će na to: "Može, može..."

Igor

pre 10 godina

Rusi su opet super sila i kada bi doslo do rata Ameri bi izgubili taj rat jer nisu homogeni a Rusi su nacija sila koja veruje u sebe i svoj narod.Amerikaa ce ko Jugoslavija nestati u gradjansfkom ratu kad nebude vise mogla finansira svoj vestacki stvoren ekonomski sistem.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Opet se priča svodi na idiotske floskule o američkim demokratskim i slobodoljubivim raketama, nasuprot raketama Rusije, koje seju smrt, zlo i tiraniju?! Da nisam ovo pročitao dva-tri puta ne bih poverovao da neko iz SAD ima obraza da izrazi "zabrinutost"?! Kako beše onaj njhov "neoboriv argument"?! "Ali, to nije isto"??? Mislim, da je ovaj svet definitivno "pukao". Preti nam sveopšte ludilo ako se sve otrgne logici i zdravom razumu. Raketa ide raketi,kao što ruka ide ruci gospodo. Ovi koji vide "demokratiju" u američkoj invazionističkoj politici postavljam pitanje: Kako to da NATO jača svoju ulogu umesto da atrofira i nestane posle "Varšavskog pakta"?!Zar nije trebalo to da se desi?! Ili se, u duhu, američke politike, radilo o prevari. Možda bi ovakva nonsense progutali uz votku "Gorbačov" ali, trezni, teško?!

mirko al

pre 10 godina

Ma jel da? Kakvi pokvarenjaci ovi Ameri pa to je strašno! Pa šta mislite zašto je ovolika borba oko Ukrajine da se privole zapadu i nato paktu, pa da bi sutra kad udju u NATO, Ameri mogli da postave svoje rakete u Ukrajini to jest na manje od 500km vazdušne linije od Moskve!

Бојан Илић

pre 10 godina

akajea!?
Зато Американци и имају носаче авиона, да уопште не прљају своје двориште, него ти фођу "на врата" , истоваре бомбе и онда причају о "увођењу демократије"!
Све најгоре....

aurelio

pre 10 godina

Kome trebaju danas teritorije? (Dragi, 17. decembar 2013 09:05) Čitam ovo što si napisao, nekoliko puta, i ne mogu da se nadivim. KOme trebaju sirovine,rude, energenti? Verovatno stvarno nikome, samo što se non stop vode ratovi oko njih. Sem ako iskreno ne veruješ da SAD neprestano ratuju zbog ljudskih prava i demokratije. U tom slučaju ti zaista ne mogu pomoći.

vitez

pre 10 godina

@ritter obnarodovati znaci objaviti. inace ta rec cini deo svakodnevnog srpskog jezika koji bi trebalo da se obogacuje citanjem i obrazovanjem.

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

E ima slepaca kojima je opravdano da Amerikanci i bagra svud oko Rusije instaliraju "odbrambene sisteme" od Afganistanskih i Iranskih praćki, a kada Rusija sa svoje teritorije nanišani te sisteme i rakete - nastane uzbuna.
Amerikanci "poštuju" dogovor na Jalti o podeli Evrope i sveta, čak su uvećali "imovinu", a SSSR je nestao - preko 12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom, misleći da će sravniti 200 miliona Rusa. Rusija ima RATNO PRAVO da u svim zemljama koje su oslobodili instalira odbranu i TE i SVOJE teritorije!
Eleonora Ruzvelt je 1948. rekla: ako se Nemačka ujedini i dobije A-bombu, izbiće 3. svetski rat, a 4. će se voditi lukom i strelom!
Da li je počeo?

USA

pre 10 godina

@Igor hahaha rusija homogena drzava lol covece da li ti mislis da su svi rusi slaveni i pravoslavni hriscani. Nemas pojma koliko u Rusiji zivi Muslimana, Mongola, Budista tj. Azijata itd... pa cak Putin placa Chechenima ogromne pare da budu mirni i pritom ulazu dosta u Grozny samo da Checheni budu mirni. Rusija kao i USA imaju svoje probleme i ne trebaju njima savetnici iz propale Srbije, a mi Srbi imamo isto dosta nasih problema tako da bolje bi nam bilo da gledamo sebe nego da vodimo racuna o Rusiji ili USA i jedno je sigurno ako nestane Rusije ili USA nece biti ni sveta.

PPeca@SER

pre 10 godina

(Milos, cirilicom, 17. decembar 2013 08:14)

Milose, a da nisu mozda Rusi postovali tada postignut dogovor pa se povukli? A neko drugi je slagao, kao i uvek, pa potrcao i zauzeo busiju?

Preporucujem ti da gledas malo vestern filmove gde "bledoliki" cekaju sa svojim kocijama da neko da signal da zauzmu sto bolju indijansku teritoriju... a onda sve druge guraju i saplicu... uz pevanje i pucanje... da sve bude njihovo. A te filmove su, gle cuda, snimali sami Amerikanci o svojoj istoriji.

Mozda ce jednog dana, slicno kao i Hitler, paliti te filmove i knjige?

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

mujčinoviću salihe@, na tvoj uvredljivi komentar imam pravo i moram odgovoriti: ja sam učio istoriju u školi, u porodici i stvari naslagao svojim razumom. A ti? Jamačno iz babine "islamske deklaracije". U ostalim istorijama nema traga o čestitci Hitleru za okupaciju Francuske.
Hitler se ucvrscivao s početka 30-tih, sklopio savez s Italijom i Španijom, "anšlus" u Austriji, upad u Češku.., a svi su se nadali da će glavni cilj biti "Drag in Osten".
Nema u "deklaraciji" ključnog podatka: Rusija nije pohodila u ofanzivnoj akciji na Francusku i Nemačku, ove dve jesu; Rusija nije pomagala građanski rat u Nemačkoj, Francuskoj, Engleskoj, Americi - a ove jesu u Rusiji 1917-19.
Rusi su, kao i Amerikanci, mislili da je rat Nemaca i Engleza "obračun u porodici", borba za kolonije, isto i s Francuzima, ili makar osveta za Prvi svetski. Kad je Amerika ušla u rat, da nije zbog Evrope i Rusije?
Je li suštinu "antiraketnog štita" pre neku godinu izlanula M.Olbrajt: Rusija (Sibir) je prebogata teritorija i nemaju pravo sami na ta bogatstva.
Čudi, a ne zabrinjava, iracionalna mržnja Islama prema Pravoslavlju, ne zabrinjava jer je Rusija garant, a biće i sve više. Pitanje cinika "što Rusija nije ovo i ono '99", i ako je moja poveća imovina ostala u Peći - tada je na vlasti bio deb.. Eljcin, a sada je Imperator Putin!

Милош

pre 10 godina

Видим у коментарима да људи мисле да би Русима требало дати појас уз КиМ: не знам да ли сте заборавили да су имали аеродром и очувану инфраструктуру у Приштини, имали су све и повукли се. Гледајући ове наше превртљивце и не треба нико да се заузима за нас.

Smrt fašizmu, .!. komunizmu!

pre 10 godina

Koliko god da mrzim američke sokolove i njihove ratnohuškačke PR-ove, moram da primetim da su u Evropi instalirani PVO sistemi, dakle isključivo defanzivne namene, dok su rusi instalirali balističke rakete srednjeg dometa isključivo ofanzivne namene. Obzirom na posleratnu istoriju kada su rusi okupirali pola Evrope, pa imali u jednom trenutku ideju da i nas okupiraju, i ja sam zabrinut zbog ruskih ofanzivnih raketa. Što ni u jednom trenutku ne znači da podržavam amerikance, samo razmišljam svojom glavom za razliku od ostrašćenih...

akajea

pre 10 godina

Zamisli, Rusija na svojoj teritoriji rasporedila rakete bez da je pitala SAD. Stvarno sramota!
(Ironičan, 16. decembar 2013 23:26)

aha, to znaci da ja u SVOM dvoristu mogu da radim sta hocu? pa ako bacim bombu u SVOJE dvoriste i dignem 3/4 komsiluka u vazduh nikom nista, bacio sam je u SVOJE dvoriste jel da?

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Interesuje me da li će za vreme "velike utakmice" naši neprijatelji iz 1999. godine biti naši prijatelji?
(Branko, 17. decembar 2013 13:34)
-------------------------------
Svi naši meprijatelji iz 1999 godine, ako dodje do "velike utakmice", biće ponovo naši "prijatelji", ako u njihovu čast treba da "zakopamo" još jedam milion Srba?! Čak šta više, i u ovim zadnjim sukobima bi, mi Srbi, bili u pravu, da smo dozvolili da izgine ta "kvota" koja nam se nameće i koju uvek plaćamo kada se prijateljimo sa zločincima?! Na šalost ili, na sreću, ovaj put nismo hteli na to da prostanemo i to je taj naš "veliki greh".

Sloba

pre 10 godina

Pa to oni rade da vasi protivraketni sistemi imaju posla, da se ne dosadjuju. Profitira vojni sektor na obe strane. Koja partija saha.

dragan

pre 10 godina

Kolko komunsta medju komentarima.Alo Staljin i Breznjev vam je umro.Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.Sigurno ce NATO instalirati svoje antiraketne stitove svidjalo se to Rusiji ili ne jer Rusija vise nema prijatelja.Cak i Kina vise zaradi od zapada nego od Rusije.

rimljanin

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti?
(Aleksandar, 17. decembar 2013 00:27)

ne, nece..

Djed Uros sa juga

pre 10 godina

Ja bi da malo okrenemo ovu diskusiju i da umesto Amerike i Rusije, stavimo zemlju A i zemlju B, zar nebi bila lepsa i argumentovana diskusija?

aca@home

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine , Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )

Dragi

pre 10 godina

Po ovim pametnim kometarima vidim da mnogi jedva čekaju da izbije neki novi svetski rat. Ali neće! Rusija se već odavno ne uzima ozbiljno kao velika vojna sila, ovo su više bacanje magle da bi se napalili obakvi kometatori i slični. Pre 20 godina, kada je Rusija bila na kolenima nije je niko napao, pa što bi sada!? Kome trebaju danas teritorije? Politički sistem cara Putina će sam da se uruši, vremena se brzo menjaju.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom!Ne znam koju istoriju ste ucili?Jedini koji je sklopio pakt o nenapadanju sa Hitlerom je Staljin.Kad su nemci usli u Francusku Staljin je cestitao Hitleru!

Branko

pre 10 godina

@(mujcinovic salih, 17. decembar 2013 16:32)
Na Rusiji je jednom polomio zube Napoleon a drugi put Hitler. U II Svetskom ratu je poginulo oko 23 miliona Rusa a na Staljingrad su jurišali neki i sa ovih prostora kako bi pomogli Hitlera u njegovom uređivanju Evrope.

abhazija

pre 10 godina

Citajuci komentare MALIH RUSA,vidi se da MALI RUSI ne poznaju geografiju.Poljska se granici sa BELORUSIJOM A NE RUSIJOM.Sto se tice Keningsberga,Rusi su ga oteli kao i abhaziju i Osetiju.
Ljudi koji tamo zive,se ne osecaju Rusima vec evropljanima i Putin tu moze samo da se slika.
Uzgred b6di receno Rusiji opasnost preti od Kine i ostalih azijskih termita.Sibir su im vec ZAUZELI i PUTIN TO GURA POD TEPIH. VODI SULUDU POLITIKU KONFROTACIJE SA CIVILIZOVANIM SVETOM A CUTI KAO P...KA O KINESKOJ NAJEZDI SKAKAVACA.

Dragi

pre 10 godina

@Aurelio ;) Kad su teritorije važne, onda je Švajcarska najsiromašnija zemlja na svetu. Nema ni naftu, ni sirovine, ni rakete, ni buzdovane kao Putin. Propade jadna!

Dušan

pre 10 godina

Rusija ima ekonomsku snagu otprilike 3 Grčke, devizne rezerve u dolarima, neproizvodi skoro ništa, korupciju na sve strane i zavisi od prodatih energenata zapadu. Kolko dugo je održiv taj ekonomski sistem? Rakete su obična demagogija za sopstveni narod.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)Italija i Spanija su bili nemacki saveznici za vreme drugog svetskog rata.Staljin je sklopio pakt sa Nemackom.Ako to ne znata postoje filmovi i slike potpisivanja istog na internetu a verujem i u ovdasnjim istorijama.To sto vi ne znate nesto ne znaci da se to nije dogodilo.Hitler je upao u zapadnu Poljsku uz podrsku Staljina koji je zauzeo istocnu Poljsku.Poljska je tako podeljena izmedju Rusije i Nemacke.Ne znam kako islamska dekleracija utice na drugi svetski rat.To je stvarno novost za mene a predpostavljam i za druge.Nikako mi nije jasan vas bes prema meni.Ja ne volim ruse i nikad ih nisam voleo.To sto ih vi volite vase je pravo ako mozemo da diskutujemo bez vredjanja u redu ako ne onda ovo smatram zavrsenim?

Android Jelly Bean

pre 10 godina

Ma ja bi volio da sravne cijeli svijet sa zemljom, ali ozbiljno! Samo Rusi da ostanu i ono sto prezivi da bude pod ruskom cizmom. Kakvi smo SVI ljudi (neljudi) taman to i zasluzujemo!

Kakav mi je ovo post, mora da sam se usta' na lijevu nogu :-D

informisan

pre 10 godina

Amerika ocigledno ima svoj neki plan da se domogne ruskih bogatstava i teritorija i vrlo radi na tome. Ali ako misle da je Rus glup grdno se varaju.

akajea

pre 10 godina

Zamisli, Rusija na svojoj teritoriji rasporedila rakete bez da je pitala SAD. Stvarno sramota!
(Ironičan, 16. decembar 2013 23:26)

aha, to znaci da ja u SVOM dvoristu mogu da radim sta hocu? pa ako bacim bombu u SVOJE dvoriste i dignem 3/4 komsiluka u vazduh nikom nista, bacio sam je u SVOJE dvoriste jel da?

Smrt fašizmu, .!. komunizmu!

pre 10 godina

Koliko god da mrzim američke sokolove i njihove ratnohuškačke PR-ove, moram da primetim da su u Evropi instalirani PVO sistemi, dakle isključivo defanzivne namene, dok su rusi instalirali balističke rakete srednjeg dometa isključivo ofanzivne namene. Obzirom na posleratnu istoriju kada su rusi okupirali pola Evrope, pa imali u jednom trenutku ideju da i nas okupiraju, i ja sam zabrinut zbog ruskih ofanzivnih raketa. Što ni u jednom trenutku ne znači da podržavam amerikance, samo razmišljam svojom glavom za razliku od ostrašćenih...

dragan

pre 10 godina

Kolko komunsta medju komentarima.Alo Staljin i Breznjev vam je umro.Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.Sigurno ce NATO instalirati svoje antiraketne stitove svidjalo se to Rusiji ili ne jer Rusija vise nema prijatelja.Cak i Kina vise zaradi od zapada nego od Rusije.

abhazija

pre 10 godina

Citajuci komentare MALIH RUSA,vidi se da MALI RUSI ne poznaju geografiju.Poljska se granici sa BELORUSIJOM A NE RUSIJOM.Sto se tice Keningsberga,Rusi su ga oteli kao i abhaziju i Osetiju.
Ljudi koji tamo zive,se ne osecaju Rusima vec evropljanima i Putin tu moze samo da se slika.
Uzgred b6di receno Rusiji opasnost preti od Kine i ostalih azijskih termita.Sibir su im vec ZAUZELI i PUTIN TO GURA POD TEPIH. VODI SULUDU POLITIKU KONFROTACIJE SA CIVILIZOVANIM SVETOM A CUTI KAO P...KA O KINESKOJ NAJEZDI SKAKAVACA.

Dragi

pre 10 godina

Po ovim pametnim kometarima vidim da mnogi jedva čekaju da izbije neki novi svetski rat. Ali neće! Rusija se već odavno ne uzima ozbiljno kao velika vojna sila, ovo su više bacanje magle da bi se napalili obakvi kometatori i slični. Pre 20 godina, kada je Rusija bila na kolenima nije je niko napao, pa što bi sada!? Kome trebaju danas teritorije? Politički sistem cara Putina će sam da se uruši, vremena se brzo menjaju.

aca@home

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine , Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom!Ne znam koju istoriju ste ucili?Jedini koji je sklopio pakt o nenapadanju sa Hitlerom je Staljin.Kad su nemci usli u Francusku Staljin je cestitao Hitleru!

rimljanin

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti?
(Aleksandar, 17. decembar 2013 00:27)

ne, nece..

kakalji

pre 10 godina

Oni ce sa Rusima da se zajebavaju... Ovo je direktan odgovor na nemacke diplomatske pokusaje da urkajinu pozapadi dozvolom uclanjenja... Odgovor, posaljite rakete da se podsete sa kim imaju posla :D
Smrt fasizmu xD

Милош

pre 10 godina

Видим у коментарима да људи мисле да би Русима требало дати појас уз КиМ: не знам да ли сте заборавили да су имали аеродром и очувану инфраструктуру у Приштини, имали су све и повукли се. Гледајући ове наше превртљивце и не треба нико да се заузима за нас.

Dušan

pre 10 godina

Rusija ima ekonomsku snagu otprilike 3 Grčke, devizne rezerve u dolarima, neproizvodi skoro ništa, korupciju na sve strane i zavisi od prodatih energenata zapadu. Kolko dugo je održiv taj ekonomski sistem? Rakete su obična demagogija za sopstveni narod.

Gile

pre 10 godina

Da ne bi snabdevali Kubu raketama, Rusi su prinudjeni na ovaj potez. To je jedini jezik koji SAD razumeju i tecno govore. Ameri su zaboravili davni Hruscovljev manevar na relaciji Kuba-Turska.

Aleksandar

pre 10 godina

Samo polako....ako Nemacka nastavi sa ovako arogantnom politikom imace Rusi jos potpuno novih raketnih baza u Srbiji,Republici Srpskoj....moguce i u Grckoj u nekoj daljoj buducnosti

Android Jelly Bean

pre 10 godina

Ma ja bi volio da sravne cijeli svijet sa zemljom, ali ozbiljno! Samo Rusi da ostanu i ono sto prezivi da bude pod ruskom cizmom. Kakvi smo SVI ljudi (neljudi) taman to i zasluzujemo!

Kakav mi je ovo post, mora da sam se usta' na lijevu nogu :-D

Petar

pre 10 godina

"Instaliranje raketa Iskander protivreči duhu pozitivne poljsko-ruske saradnje, naročito kada je reč o Kalinjingradskoj oblasti, kao i konstruktivnog dijaloga NATO-a i Rusije", naveo je poljski MIP.

A instaliranje raketa na Poljskoj strani ne kvari odnose? Interesantno, nije komutativna operacija.

Posmatrac

pre 10 godina

Руси нису никада имали такта за префињену, перфидну и лицемерну политику Запада. Зато руски амбасадори користе грубе речи да опишу грубе поступке Запада, без трунке лицемерја, а ови су све као фини...

Igor

pre 10 godina

Rusi su opet super sila i kada bi doslo do rata Ameri bi izgubili taj rat jer nisu homogeni a Rusi su nacija sila koja veruje u sebe i svoj narod.Amerikaa ce ko Jugoslavija nestati u gradjansfkom ratu kad nebude vise mogla finansira svoj vestacki stvoren ekonomski sistem.

mekadzija

pre 10 godina

Stvarno nevidjen bezobrsazluk od strane Rusije. Nisu pitali Obamu da li smeju da razmestaju rakete. Ili barem gen. sekretara NATO-a.
Jos jedna krajnje licemerna izjava amer. aministracije, koju srecom Rusi ne fermaju ni malo. Samo ne znam sta o tome ovdasnji natofili. Nisu se oglasili.

PPeca@SER

pre 10 godina

Jos sam davno napisao da bi trebalo dati rusima pojas od jedno 10km prema Kosovu i Metohiji za vojnu bazu, pa da stave neku raketicu... makar i maketu...

Da smo to makar predlozili, odavno bi nas primili u EU ;-)

mile

pre 10 godina

nisam rusofil ali ovo je smesno... rusi treba da pitaju druge gde da na SVOJOJ teritoriji rasporedjuju rakete a ameri svoje rakete rasporedjuju svuda po svetu

Anarchy

pre 10 godina

ovi amerikanci su smesni,samo glupi ljudi veruju njihovim pricama i podrzavaju ih u ono sto rade
SAD i EU su potomci hitlerove nemacke,sve isto rade kao i Nemacka u to vreme
sto vojnim akijama,sto putem "medija"
bukvalno sve isto.i Hitler je pozivao i pricao kako je nemacki sistem najbolji i kako svi treba da mu se klanjaju i da zive u medu i mleku (logorima)
ovo je sve isto,samo je malo vise namazano raznoraznim obecanjima,a u sve to nacistima pomazu Mediji koji u vestima velicaju,njihove postupke/ubistva/ratove oparvdavaju itd.
jeste li procitali nekad na B92 da kritikuju amere za nesto sto su uradili
npr: ubistvo onih neduznih civila nedavno,bespilotnom letelicom?
ali se zato rusi pljuju na sve strane,ne samo rusi,nego svi koji se bore protiv hitlerove ideologije i logorovanja

odavno pricam,hitler je mrtav,ali njegova ideologija zivi uz pomoc "demokrata/kapitalista" USA i EU.

Mika

pre 10 godina

Citiram vojne stručnjake o PGS (Prompt Global Strike).
"Glavna ideja je da postoji mogućnost nanošenja neatomskog udarca u bilo kojoj tački Zemaljske kugle u roku od najviše 60 minuta od donošenja odluke.
Ameri su već razvili savremena neatomska oružja –supersonični udarni sistemi i kinetičko oružje.To su teško topljive osovine od volframa duge nekoliko metara koje se s velikom preciznošću izbacuju iz orbite oko Zemlje.Daleko su odmakli i sa tehnologijama budućnosti – sredstva za daljinsku neutralizaciju nuklearnog punjenja protivnika na osnovu fizike visokih energija.
Novi tipovi američkih krilatih raketa poseduju vrlo važne mogućnosti. Kao prvo, mogućnost reprogramiranja u toku samog leta. I druga važna osobenost jeste to da je moguće programiranje udara na takav način da se ciljevi pogađaju istovremeno, u zadatom vremenskom trenutku. Rakete se lansiraju s podmornica, s navođenih brodova, s aviona strateške avijacije.
U slučaju masovnog leta ako se lansira 500-600 krilatih raketa tehnički je nemoguće pogoditi sve. Osim toga, koristiće se udarne bespilotne letelice za nanošenje udaraca po pozicijama sistema PVO i radiolokacionim stanicama za kontrolu vazdušnog prostora. To je koncepcija momentalnog globalnog zaslepljujućeg udara posle kojeg nastupa haos.
Zato NATO-u smeta razmeštanje mobilnih sistema koji mogu promeniti položaj, ali i koji će izvršiti udar u kratkom roku."
Razmišljaj!

marko

pre 10 godina

Pa meni je tek sad jasno zasto su se ameri nameracili na Siriju, krajem 2012 su im rusi isporucili 24 Iskandera, verovatno su hteli da se dokopaju tih lepotica koje mogu samo da gledaju i da se ceskaju dok se mole da one ne bace oko na njih pa da zajedno zavrse na sedmom nebu :)

USA

pre 10 godina

@Igor hahaha rusija homogena drzava lol covece da li ti mislis da su svi rusi slaveni i pravoslavni hriscani. Nemas pojma koliko u Rusiji zivi Muslimana, Mongola, Budista tj. Azijata itd... pa cak Putin placa Chechenima ogromne pare da budu mirni i pritom ulazu dosta u Grozny samo da Checheni budu mirni. Rusija kao i USA imaju svoje probleme i ne trebaju njima savetnici iz propale Srbije, a mi Srbi imamo isto dosta nasih problema tako da bolje bi nam bilo da gledamo sebe nego da vodimo racuna o Rusiji ili USA i jedno je sigurno ako nestane Rusije ili USA nece biti ni sveta.

mujcinovic salih

pre 10 godina

(Kvazimodo Sorabius)Italija i Spanija su bili nemacki saveznici za vreme drugog svetskog rata.Staljin je sklopio pakt sa Nemackom.Ako to ne znata postoje filmovi i slike potpisivanja istog na internetu a verujem i u ovdasnjim istorijama.To sto vi ne znate nesto ne znaci da se to nije dogodilo.Hitler je upao u zapadnu Poljsku uz podrsku Staljina koji je zauzeo istocnu Poljsku.Poljska je tako podeljena izmedju Rusije i Nemacke.Ne znam kako islamska dekleracija utice na drugi svetski rat.To je stvarno novost za mene a predpostavljam i za druge.Nikako mi nije jasan vas bes prema meni.Ja ne volim ruse i nikad ih nisam voleo.To sto ih vi volite vase je pravo ako mozemo da diskutujemo bez vredjanja u redu ako ne onda ovo smatram zavrsenim?

Jovan

pre 10 godina

Zanimljivo, čak su i SAD-e zabrinute zbog razmeštanja ruskih raketa,a Rusi bi trebali da pevaju što ih oni sa svojim saveznicima iz dana u dan sve više opkoljavaju i prete im svojim vojnim potencijalima.

Branko

pre 10 godina

To znači da NATO ima pravo da uđe u "šesnaeterac" Moskvi a ona mora da vodi računa da se ne bi uznemiravali NATO saveznici. Realna očekivanja.

Cudno

pre 10 godina

Interesantno, da je zapad uvek zabrinut kad Rusi nesto pozitivno poduzmu za svoju samoobranu,
i to jos na svojoj teritoriji bez da se mesanja u unutrasnje poslove drugih zemalja.
A taj isti zapad nije bio zabrinut, kad su poslali najmodernije avione i bombardovali Jugoslaviju bez
razloga i odobrenja UN.
SRAM IH BILO!

Бојан Илић

pre 10 godina

akajea!?
Зато Американци и имају носаче авиона, да уопште не прљају своје двориште, него ти фођу "на врата" , истоваре бомбе и онда причају о "увођењу демократије"!
Све најгоре....

deda stavra

pre 10 godina

Putin stvarno treba da se stidi zbog ovoga sto je uradio, trebao je prvo da pita Estonovu i Pentagon, ionako se vec nerviraju oko neuspeha u Siriji...:D

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

E ima slepaca kojima je opravdano da Amerikanci i bagra svud oko Rusije instaliraju "odbrambene sisteme" od Afganistanskih i Iranskih praćki, a kada Rusija sa svoje teritorije nanišani te sisteme i rakete - nastane uzbuna.
Amerikanci "poštuju" dogovor na Jalti o podeli Evrope i sveta, čak su uvećali "imovinu", a SSSR je nestao - preko 12 miliona Rusa je glavom platilo očijukanje Evrope i USA s Hitlerom, misleći da će sravniti 200 miliona Rusa. Rusija ima RATNO PRAVO da u svim zemljama koje su oslobodili instalira odbranu i TE i SVOJE teritorije!
Eleonora Ruzvelt je 1948. rekla: ako se Nemačka ujedini i dobije A-bombu, izbiće 3. svetski rat, a 4. će se voditi lukom i strelom!
Da li je počeo?

Dragi

pre 10 godina

@Aurelio ;) Kad su teritorije važne, onda je Švajcarska najsiromašnija zemlja na svetu. Nema ni naftu, ni sirovine, ni rakete, ni buzdovane kao Putin. Propade jadna!

Petar Prvi

pre 10 godina

To je odgovor na instaliranje americkog raketnog sistema ."..u Poljskoj da stiti Evropu od Iranskog napada". I u Rumuniji se verovatno planira slicna instalacija. Zato je i Kosovo dobilo "nezavisnost", za sada je samo Bondstil tamo. Kakve li slucajnosti, sve blizu Rusije...Pa sta mislite zasto se "demokratske" demonstracije odrzavaju u Ukrajini??
I Rusi treba da veruju kako im "Zapadna politika" (NE ZAPADNI NARODI!) zeli dobro. Posle Napoleona, Hitlera, Marsalove namere da ih napadne 1945..

Бојан Илић

pre 10 godina

Најгоре би било по свет да Американци сада иду на фору да кроз медије оцрне Русију и попале "савезнике" да уђу у сукоб са Русијом?!
Чуј "забринута" госпођа?!?
А мутава Европа само ћути, љигави се као пуж голаћ!

Било би "разваљотка" на све стране!

Melenci

pre 10 godina

Mozete samo da mrzite ruse i nista vise.I treba da postavljaju rakete pre nego sto to ucini SAD sa svojim kojekakvim stitovima oko Rusije.Nema vise pijanog Jelcina da rasprodaje prirodna bogatsva svoje zemlje.Putin je za SAD tiranin jer je razjurio spijune,jer ne dopusta rasprodaju i otimacinu u ime demokratije,jer drzi do dostojanstva nacije jer hoce isti tretman sa silama ne ponizavajuci ni jedan narod.Nisam rusofil ako kazem istinu,a istina je da SAD perfidnim metodama zamotanim u skupoceni papir prosipa demokratiju sirom sveta i u to ime strada stotine hiljada ljudi,dece.SAD je sila nesporno,koja to obilato koristi i zloupotrebljava.Zato i treba da postoji Putin i Kina koje jedino mogu da koliko toliko da obuzadju neokolonijalizam SAD.Uvek dok je sveta mora da postoji ravnoteza ili bar pritisak na najjaceg,kako bi slabiji opstao.Prosto i u svakodnevnom zivotu mi smeta odnos da mocanik moze sve,sve mu je dopusteno i da svi drugi moraju da se povinuju njegovim sopstvenim zeljama i ineresima.

Crni

pre 10 godina

(Smrt fašizmu, .!. komunizmu!, 17. decembar 2013 00:18)
Nemoj da brines fasizam i komunizam je nastao u Evropi.A raketni stitovi su samo, zastita za americke ofanzivne rakete, da neutralisu rusku odbranu, a ako su trazili odgovor i dobili su ga, a ti nemoj da si mnogo zabrinut, cuvaj zdravlje.

Braćala

pre 10 godina

Rusi su smesni (a i vi rusofili), Amerika je veliko trziste koje guta puno robe iz EU, Kine ,Brazila, Indije...niko od njih nece dozvoliti da tamo neka majka Rusija remeti njihove interese. Da je pameti u ovom narodu i mi bi trgovali sa njima i voleli ih najvise na svetu zbog novca koji trose na nase proizvode (na zalost mi nemamo proizvode:-) )
(aca@home, 17. decembar 2013 08:34)

Kako si ti druže to lepo sročio, kao da samo jedna zemlja na svetu ima neki interes i da niko osim Američkih interesa ne sme biti iznad toga! Alo, čoveče Amerika je rasporedila rakete uz granicu Rusije (pazi čuda, prva), ako je to po tebi trgovinski interes, onda ja sutra treba da ti uperim pištolj u glavu u redu za hleb jer je to moj interes?! A da malo vidiš dalje i dublje od propagande koje ti serviraju, video bi i zapitao se koja to zemlja postavlja rakete van svoje teritorije na granicu druge suverene zemlje a da pritom kuka kako su zabrinuti što se isto to radi ali na ruskoj teritoriji sa punim pravom i na sopstvenoj teritoriji! Niko ne želi da bude glineni golub a pogotovo vojno jaka Rusija. Mućni glavom druže, nije demokratija slobodna interpretacija Amerike, i nije Amerika i američki interesi iznad svih ostalih zemalja na ovom svetu, na svetu ima i drugih naroda koje imaju neke svoje interese i svoje potrebe, a ako se ceo svet stavi u službu Amerike, onda je taj svet i rob Američkih interesa i njene politike! Prema tome ako se uvek pozivaju na demokratiju, demokratski je i da se čuje više od jednog glasa (Amerike), a ovde koliko ja vidim Rusija demokratski izjavljuje ( postavlja rakete) duž svoje granice, da bi iskazala šta misli o američkim raketama na granici sa Rusijom! Mislim da je dovoljan podatak da Amerika ima više raketa i vojnih baza na drugim teritorijama nego Rusija van svojih granica (a mislim da nema ni jednu raketu van sopstvenih granica)! Ako to nije imperijalizam jedne države nad celim svetom onda ne znam šta je! Nije Amerika svet niti je svet Amerika!

Darko M

pre 10 godina

Da ne zaborave amerofili i ruska-cizma-fobi, dok jos nije bilo davno, prvo su jenkiji doveli svoje rakete u Poljsku i uperili ih ka Rusiji.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Interesuje me da li će za vreme "velike utakmice" naši neprijatelji iz 1999. godine biti naši prijatelji?
(Branko, 17. decembar 2013 13:34)
-------------------------------
Svi naši meprijatelji iz 1999 godine, ako dodje do "velike utakmice", biće ponovo naši "prijatelji", ako u njihovu čast treba da "zakopamo" još jedam milion Srba?! Čak šta više, i u ovim zadnjim sukobima bi, mi Srbi, bili u pravu, da smo dozvolili da izgine ta "kvota" koja nam se nameće i koju uvek plaćamo kada se prijateljimo sa zločincima?! Na šalost ili, na sreću, ovaj put nismo hteli na to da prostanemo i to je taj naš "veliki greh".

vitez

pre 10 godina

@ritter obnarodovati znaci objaviti. inace ta rec cini deo svakodnevnog srpskog jezika koji bi trebalo da se obogacuje citanjem i obrazovanjem.

Miloš

pre 10 godina

Alo Dragane - Rusija po tebi nema nafte? Gde ti živiš, čoveče? Pogledaj ovo: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_proven_oil_reserves
A razmisli i o površini teritorija koju Rusija još nije niti istražila! Dakle Rusija će propasti jer nema nafte... možda da jutro počne s umivanjem...

Alex

pre 10 godina

Poljaci i ostali odjednom shvatili da će odigrati klasičnu ulogu pešaka u ovoj šahovskoj partiji.
Naravno treba imati u vidu da ako već CIA u Poljskoj može da ima tajne zatvore što onda CIA ne bi pisala i saopštenja u ime Poljske vlasti.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Opet se priča svodi na idiotske floskule o američkim demokratskim i slobodoljubivim raketama, nasuprot raketama Rusije, koje seju smrt, zlo i tiraniju?! Da nisam ovo pročitao dva-tri puta ne bih poverovao da neko iz SAD ima obraza da izrazi "zabrinutost"?! Kako beše onaj njhov "neoboriv argument"?! "Ali, to nije isto"??? Mislim, da je ovaj svet definitivno "pukao". Preti nam sveopšte ludilo ako se sve otrgne logici i zdravom razumu. Raketa ide raketi,kao što ruka ide ruci gospodo. Ovi koji vide "demokratiju" u američkoj invazionističkoj politici postavljam pitanje: Kako to da NATO jača svoju ulogu umesto da atrofira i nestane posle "Varšavskog pakta"?!Zar nije trebalo to da se desi?! Ili se, u duhu, američke politike, radilo o prevari. Možda bi ovakva nonsense progutali uz votku "Gorbačov" ali, trezni, teško?!

Запањен!

pre 10 godina

@dragan - Jedan od glavnih razloga pada treceg rajha.je bila medostatak nafte.Rusi je isto nemaju.

Ево, појавио се геније и дао важан допринос историјској науци. Другима, остаје да се питају, који је мотив, човека, који не зна да је Русија један од највећих произвођача нафте на свету, да коментарише политичке прилике у свету. Како је неко, уопште, успео да не сазна једну такву чињеницу?!

mirko al

pre 10 godina

Ma jel da? Kakvi pokvarenjaci ovi Ameri pa to je strašno! Pa šta mislite zašto je ovolika borba oko Ukrajine da se privole zapadu i nato paktu, pa da bi sutra kad udju u NATO, Ameri mogli da postave svoje rakete u Ukrajini to jest na manje od 500km vazdušne linije od Moskve!

PPeca@SER

pre 10 godina

(Milos, cirilicom, 17. decembar 2013 08:14)

Milose, a da nisu mozda Rusi postovali tada postignut dogovor pa se povukli? A neko drugi je slagao, kao i uvek, pa potrcao i zauzeo busiju?

Preporucujem ti da gledas malo vestern filmove gde "bledoliki" cekaju sa svojim kocijama da neko da signal da zauzmu sto bolju indijansku teritoriju... a onda sve druge guraju i saplicu... uz pevanje i pucanje... da sve bude njihovo. A te filmove su, gle cuda, snimali sami Amerikanci o svojoj istoriji.

Mozda ce jednog dana, slicno kao i Hitler, paliti te filmove i knjige?

aurelio

pre 10 godina

Kome trebaju danas teritorije? (Dragi, 17. decembar 2013 09:05) Čitam ovo što si napisao, nekoliko puta, i ne mogu da se nadivim. KOme trebaju sirovine,rude, energenti? Verovatno stvarno nikome, samo što se non stop vode ratovi oko njih. Sem ako iskreno ne veruješ da SAD neprestano ratuju zbog ljudskih prava i demokratije. U tom slučaju ti zaista ne mogu pomoći.

Sale7

pre 10 godina

Godina je negde 1993. u Rusiji raspad. Vojni sajam negde u zapadnoj evropi prisutni i Rusi. Amerikanac prilazi ruskom kolegi i počinje: "Šta vi Rusi, raspadate se, ništa ne ulažete u održavanje tih balističkih raketa pa to može u svakom trenutku samo od sebe da opali ka nama!"
A Rus će na to: "Može, može..."

Djed Uros sa juga

pre 10 godina

Ja bi da malo okrenemo ovu diskusiju i da umesto Amerike i Rusije, stavimo zemlju A i zemlju B, zar nebi bila lepsa i argumentovana diskusija?

Kvazimodo Sorabius

pre 10 godina

mujčinoviću salihe@, na tvoj uvredljivi komentar imam pravo i moram odgovoriti: ja sam učio istoriju u školi, u porodici i stvari naslagao svojim razumom. A ti? Jamačno iz babine "islamske deklaracije". U ostalim istorijama nema traga o čestitci Hitleru za okupaciju Francuske.
Hitler se ucvrscivao s početka 30-tih, sklopio savez s Italijom i Španijom, "anšlus" u Austriji, upad u Češku.., a svi su se nadali da će glavni cilj biti "Drag in Osten".
Nema u "deklaraciji" ključnog podatka: Rusija nije pohodila u ofanzivnoj akciji na Francusku i Nemačku, ove dve jesu; Rusija nije pomagala građanski rat u Nemačkoj, Francuskoj, Engleskoj, Americi - a ove jesu u Rusiji 1917-19.
Rusi su, kao i Amerikanci, mislili da je rat Nemaca i Engleza "obračun u porodici", borba za kolonije, isto i s Francuzima, ili makar osveta za Prvi svetski. Kad je Amerika ušla u rat, da nije zbog Evrope i Rusije?
Je li suštinu "antiraketnog štita" pre neku godinu izlanula M.Olbrajt: Rusija (Sibir) je prebogata teritorija i nemaju pravo sami na ta bogatstva.
Čudi, a ne zabrinjava, iracionalna mržnja Islama prema Pravoslavlju, ne zabrinjava jer je Rusija garant, a biće i sve više. Pitanje cinika "što Rusija nije ovo i ono '99", i ako je moja poveća imovina ostala u Peći - tada je na vlasti bio deb.. Eljcin, a sada je Imperator Putin!

Branko

pre 10 godina

@(mujcinovic salih, 17. decembar 2013 16:32)
Na Rusiji je jednom polomio zube Napoleon a drugi put Hitler. U II Svetskom ratu je poginulo oko 23 miliona Rusa a na Staljingrad su jurišali neki i sa ovih prostora kako bi pomogli Hitlera u njegovom uređivanju Evrope.

Sloba

pre 10 godina

Pa to oni rade da vasi protivraketni sistemi imaju posla, da se ne dosadjuju. Profitira vojni sektor na obe strane. Koja partija saha.

informisan

pre 10 godina

Amerika ocigledno ima svoj neki plan da se domogne ruskih bogatstava i teritorija i vrlo radi na tome. Ali ako misle da je Rus glup grdno se varaju.