uca
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
Ponedeljak, 16.12.2013.
21:29
Potpredsednik SNS Bratislav Gašić izjavio da veliki broj članova Predsedništva te stranke smatra da bi trebalo da budu raspisani vanredni parlamentarni izbori.
Izvor: Beta
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
pre 10 godina
Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju trebale bi da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.
pre 10 godina
SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS.Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?
pre 10 godina
Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.
pre 10 godina
I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.
pre 10 godina
Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.
pre 10 godina
Na upravo završenim izborima pokazala se nesporna nadmoć SNS-a, dok su politički takmaci popadali redom kao zrele kruške. Ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.
pre 10 godina
Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.
pre 10 godina
videcemo vreme polako radi za sve nas izbori ili ne samo da bude bolje da zivnemo kao nacija
pre 10 godina
Trebalo bi održati izbore ,jesu skupi ali bi uredili političku scenu u Srbiji .Aleksandar Vučić bi mogao da da još veći doprinos u prosperiteu Srbije sa mesta premijera .
pre 10 godina
Pa ajde i ti izbori da se raspisu, da glasamo i pustimo posle ljude da na miru rade zapocete poslove.
pre 10 godina
Svakom prema zasluzi, građani su prepoznali kvalitet SNS-a, kao najznačajnijeg reformatora u srpskoj politici.
pre 10 godina
Ovaj uspeh je rezultat dobro vođene politike od strane naprednjaka koji su učinili bitne državne postupke za napredak naroda.
pre 10 godina
Rezultati izbora odrzanih u poslednje vreme jasno govore da je sve veca popularnost naprednjaka ogledalo njihovog rada dosad i jasna poruka naroda da zeli Vucica za premijera.
pre 10 godina
Vučić je čovek jako širokih shvatanja, pogleda i planova. Samo nastavite da pratite njegov hod i biće nam svima dobro. Njegov stav da sada izbori nisu prioritet već realizacija započetih reformi, je sasvim korektan i za Srbiju ispravan. Bolji život će doći samom reformom. A za razliku od demokrata naprednjaci Srbiju ne dele na mesta gde vladaju naprednjaci i gde vladaju demokrate. Vučić Srbiju gleda celovito. To je najveća snaga njegovih pogleda i delovanja.
pre 10 godina
Rezultati eventualnih izbora su svakako unapred poznati.Mislim da ima pametnijih stvari koje se mogu uraditi sa tim novcem koji je potreban za odrzavanje istih.
pre 10 godina
Maksim, 17. decembar 2013 11.04
Za one koji brinu zbog kako kazu 50% neizaslih biraca to nije tacna brojka. Prvo 10% sa birackog spiska nisu u zemlji, zatim 10% je zbog godina nesposobno da izadje na izbore, pa ima jos 10% mladih tek punoletnih koje ne zanimaju izbori i 10% iz marginalnih grupa koji su funkcionalno nepismeni. Sto bi izaslo da ima samo 10% ili manje koji iz nekih svojih razloga ne glasaju. A i usvetu nije veca izlaznost od 35 do 40%. Nista mi nismo specijalni.
pre 10 godina
Stvorili su se uslovi za izbore, jednosavno oni su neizbezni, nadam se da cu doziveti da se sps-u uzme skolstvo koje su unistili kao i zdravstvo.
pre 10 godina
Окуражили се.
pre 10 godina
Ne samo clanovi predsednistva SNS nego i dvotrecinska vecina svih gradjana misli da je ovo je vreme SNS i Aleksandra Vucica. I treba da sami preuzmu odgovornost za dalju sudbinu zemlje. Sve ostale smo vec videli i nismo se usrecili sa njima dok su bili na vlasti.
pre 10 godina
Apsolutno podrzavam jer treba prvo da iskorenite iz svojih redova nesposobnjakovice a ima ih doooosta pa onda da se ide dalje.
Jer mnogi se slepaju uz vas samo jer ste trenutno na vlasti nazalost a nista ne doprinose dobro vama!
Samo napred!
pre 10 godina
Ako su naprednjaci dobili 53%, od 36% koliko je bila izlaznost, znači da je za njih glasalo oko 19% ukupnog biračkog tela. Nisam baš siguran da je pobeda veličanstvena i da su ljudi oduševljeni njihovom vladavinom. Šta više sve stranke treba da stave prst na čelo i razmisle šta to rade.
pre 10 godina
Vučić i te kako dobro zna da prvo treba rešiti sređivanje u svojoj kući. Podrpška Vučiću.
pre 10 godina
Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.
pre 10 godina
Za sada bi bilo pošteno da se u Vojvodini raspišu izbori za pokrajinsku vladu. DS kao odgovorna stranka treba da shvati da posle poraza na poslednjim izborima ne može da očekuje podršku građana u Vojvodini.
pre 10 godina
Sledecih mesec dana bice veoma zanimljivo i ocekujem da se u slucaju ocekivanog dobijanja datuma za pregovore otpocne ozbiljan dijalog o mogucnosti da se izbori u Beogradu spoje sa vanrednim republickim
pre 10 godina
SNS je politička opcija koja radi u interesu gradjana,samim tim i gradjani imaju želju da SNS preuzme punu odgovornost vodjenja Srbije,izbori bi dosta toga usporili ali su neophodni zarad jedinstva oko donošenja odluka koje su od izuzetne važnosti za gradjane a i Srbiju.
pre 10 godina
SNS jepostigla uspeh isključivo zbog Vučića. On je, po zahtevu EU, pokrenuo pitanje 24 privatizacije a time i kriminala i korupcije. Zato su pre potrebni izbori u stranci, što Vučić i te kako zna. Podrška Vučiću.
pre 10 godina
SNS-u izbori očigledno odgovaraju. To se i vidi ako se pogledaju jučerašnji rezultati. Ovde treba postaviti pitanje da li su trenutno izbori ekonomski opravdani.
pre 10 godina
Ако те нешто буде упропастило Вучићу то ће бити алави мангупи из твојих редова.
pre 10 godina
jedan od najvećih poltrona i uvlakača, ehofon svog predsednika, ne zna i ne ume, kao i mnogi u vrhu te kadrovski inferiorne stranke, da razmišlja o bilo čemu osim o izborima.
ništa od reformi u najavi, nijedan ekonomski i privredni problem nije rešen, sve propada vratolomnom brzinom, a ovi o izborima!
pre 10 godina
Evo Garavi da ti objasnim. Njihov predsednik je prvi podpredsednik. Ovaj im je podpredsednik. S nas predsednik im dodje nista.
pre 10 godina
kod Srba,pitanje vlasti je pitanje egzistencije, zivota i smrti...i jedini nacin da se profitira.
nista se nije promenili, niti ce....vec vidim ostrascene clanove SNS-a, sadasnje golje i gologuziju , a buduce prebogate " ugledne privrednike i bisnismene", zadrigle i bahate u skupocenim odelima ( i lakovanim cipelicama) koje im, ruku na srce, uopste ne pristaju, kako bekrijaju s pevaljkama i "umetnicama" na Ibarskoj...
sjasi kurta da uzjasi murta i tako u krug..
tome nikad kraja.
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Na Vozdovcu pravo glasa je imalo skoro 157.000 gradjana. Izlaznost je bila malo preko 30 posto znaci oko 50 hiljada ljudi je glasalo. Od tog broja naprednjaci imaju oko 50 posto znaci oko 25 hiljada. Od 157 hiljada oni imaju 25, to mu znaci dodje oko jedna sestina. Da li je to vecina i da li je to stvarno zelja gradjana?
pre 10 godina
A gospoja ,,prva dama" deli paketice helikopterom
Sad nadlece one nesretnike u Kursumliji
pre 10 godina
Ja hocu da vise nikad ne vidim Dacica u vladi i Pajtica u Pokrajini. Vreme ja za izbore ka SNS konacno preuzme vlast kako treba, da pocne da radi "punim kapacitetom".
pre 10 godina
Ma još novca potrošite. Baš nam izbori trebaju, st..o gramziva!
pre 10 godina
Još samo da Vučić prihvati. Ne znam,možda se boji reakcije evropske unije koja nije za izbore dok Srbija ne ispuni sve veće obaveze. Posebno kada se radi o Kosovu.
pre 10 godina
I ono malo što je radilo u Kruševcu više ne radi od kad je OVAJ čovek na vlasti!
pre 10 godina
raspisete li izbore, moj glas ide drugima. Vucic mora prvo da ocisti svoje dvoriste.
pre 10 godina
Ovo mi liči kao ono kad bi Srbija bila prvak sveta u fudbalu,ali nema vremena da ode na Prvenstvo Sveta.Koji foliranti ovi ex-radikali.
pre 10 godina
imam utisak kao da smo stalno u izborima...ne znam kako vi,ja to tako.
pre 10 godina
kakvi bre izbori,sps je na vlasti od 1945 kroz službe,sindikate,paradržavne strukture,medije,novac,moć...vi naprednjaci ste tu da dajete amorfnu masu a oni sps da faktički vladaju.
pre 10 godina
Trebalo bi da lepo stavimo u ustav da su izbori svake godine a ne ovako da se z....avamo.
pre 10 godina
Pa jedino sps ne zeli izbore jer ce pasti skroz. Jer smo videli da Dacic samo sedi i nista konkretno ne radi. Vucic radi po ceo dan i sve sto so postigli ovih godinu dans to je zahvaljujuci Vucicu zato i treba da bude premijer.
pre 10 godina
Vanredni parlamentarni izbori pokazali bi volju naroda a ne sumnjam da bi SNS odneo ubedljivu pobedu na čelu sa Vučićem. Narod je uz njih a prethodna vlast nije opravdala poverenje naroda.Nema Vučić koga da se plaši, za ovo vreme od kada je na vlasti pokazao je koliko ima energije,koliko zna i ume i da želi dobrobit svojoj zemlji i narodu. Samo napred!
pre 10 godina
Slusajte ljudi; ako je vecina eksperata iz SNS misljenja da treba ici na izbore, nema razloga da ne verujemo da je tako.
pre 10 godina
Nema razloga raspisivati izbore jer nista ne menjaju, reforme moraju da se sprovedu i odgovornost je ista.
pre 10 godina
Ako vec raspisujete parlamentarne izbore, raspisite I lokalne izbore.Barem dva su razloga za to:
1.U nebrojeno gradova u Srbiji ste prekrajali vlast I nistili izbornu volju gradjana,
2.Necete valjda praviti troskove pa za dve godine raspisivati posebno lokalne izbore
I pored svega, mislim da su izlisni parlamentarni izbori, izdrzite jos dve godine, pa da vas nazadnjake slistjmo na izborima, I izbacimo vas u istoriju zato sto ste najveci demagozi na svetu.U Srbiji je za zadnje dve godine duplo gore, postalo je neizdrzljivo.
pre 10 godina
sta biste SNS ovci uradili,kad biste slucajno pukli na tim vanrednim izborima?dali bi vam ônda bio krivac Vucic,sto nije dovoljno uhapsio neistomisljenika?neka vam kaze on sam,zasto se usteze da raspise vanredne izbore!ocito da od silnog clanstva,jedino on ima malo mozga u svojoj glavi.
pogledajte malo oko sebe,svaka druga rec vam je..vucic ovo,ono..napravit cete samo kontra osecanja vasom euforijom.
nece vas niko osim vas sami doterati do provalije
pre 10 godina
Sumanuto, partija na vlasti trži izbore. To još nije zabeleženo u demokratskoj praksi. Još više vlasti, samo to? Ne baš. Oseća se lagani pad Vučićeve popularnosti. U 2014. u krizi koja će kulminirati, njegova aura će se polako rastočiti. Zašto ? Posle 16 meseci, bez ikakvog rezultata, oprostite, sem hiljadu hapšenja i poklona šeiku- Air Serbie, mnogi će shvatiti da se tabloidi ne mažu na hleb, a da šeici, iako liče, nisu deda mrazevi.
pre 10 godina
a i ovaj je podpredsednik ? ah da da onaj je PRVI podpredsednik JEL ? de botovi objasnite nam, ko je onda glavni serif ?
pre 10 godina
lesinari,zaposlili bi se malko.
pre 10 godina
Nema sumnje da bi na vanrednim parlamentarnim izborima rezultat bio sličan onom na Voždovcu,čak bi SNS pobedio još ubedljivije ali isto tako nema sumnje da je Vučiću na prvom mestu država i gorući državni priblemi i nedovršeni poslovi,pa tek onda izborni rezultati.
pre 10 godina
Izbori bi bili odlično rešenje.Srbiji treba vlada u kojoj će Aleksandar Vučić biti premijer i u kojoj neće biti manjih stranaka čiji funkcioneri pljačkaju državu i građane.Ipak,mislim da Vučić ne želi vanredne parlamentarne izbore dok ne budu završeni važni državni poslovi.Početak pregovora o ulasku u EU i borba protiv kriminala i korupcije su Vučiću mnogo važniji od izbora na kojima bi SNS ostvarila ubedljiviju pobedu nego na Voždovcu.
pre 10 godina
Da ne cvetaju ruže u ovoj vladi, vidljivo je. Dok jedni preispituju rad svojih kadrova u državnim službama u cilju bolje produktivnosti istih, drugi su se zakmetili, u svoje fotelje, ništa konkretno da urade za dobrobit građana. Naravno, čekaju da prođu 4 godine do narednih izbora.
pre 10 godina
Nece biti izbora jer centrala sns zna da su njihovi glasaci neobrazovani i da ce prvom prilikom glasati prtiv njih.Devedetih su glasali protiv EU a danas za a sutra za marsovce.Pokazuje se staro pravilo"glasaj za vlast" jedini koji izlaze na izbore su bedni u novcaniku i glavi.Dobro ih je Joza naucio.
pre 10 godina
Da li je neko zaista toliko blesav da pomisli da SNS moze da uzme preko 50% na republickim izborima?!?!
Sigurno ce biti ubedljivo najjaci pojedinacno ali preko 50% ocekivati je totalno suludo.
Jer kad se raspisu izbori...imacemo stosta da cujemo od sadasnjih koalicionih partnera kad pocnu jedni o drugima da pricaju...Mislite da Ivica sedi skrstenih ruku?
A ni opozicija nece ostati duzna...
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Ne znam da li cete imati dovoljno kapaciteta da posaljete batinase,spijune i podmicivace na sva izborna mesta u Srbiji,tako da bi dobar rezultat mozda mogao da izostane.
SNS sve gradi iskljucivo na potpuno neosnovanoj ali vrlo dobro kreiranoj popularnosti Vucica.A cim se malo zagrebe ispod povrsine to je jad i cemer.Nista nije uradjeno.i ovo malo sto jeste bolje da nije,jer je sve katastrofa za Srbiju.
pre 10 godina
Na ovakvim primerima se vidi da Vucic nije covek koji misli samo na sebe vec da mu je interes drzave i naroda na prvom mestu sto se ne moze reci za druge stranke i njene lidere... Ocigledno je da vucicu nije vazno dal ce imati apsolutnu vlast koju bi u ovom trenutku mogaio da dobije vec da drzavu izvuce iz krize u kojoj smo...vise ni sam ne znam koliko.
pre 10 godina
Mislim da je vreme!
pre 10 godina
E sad ostaje samo još da to dopre i do Vučića. Smatraću nepoštovanjem mišljenja svog članstva ukoliko ne prihvati ovaj predlog.
pre 10 godina
Posle toliko dizanja prasine neka se odrze ti parlamentarni i gradski izbori, pa da znamo gde smo. Realno, zna se da ce SNS dobiti vecinske glasove ali da bi uverili neverne Tome, moraju se odrzati.
pre 10 godina
Ekonomski rezultati su im impresivni verovatno zbog toga žure da raspišu izbore.Vrhunac u borbi protiv korupcije je uhapšeni pasoš Miroslava Miškovića koji se s vremena na vreme izluftira u Engleskoj.Jad i beda
pre 10 godina
Sasvim razumem da u predsednistvu SNS posle fantasticnih jucerasnjih rezultata da ima njih dosta koji su za Vanredne parlamentarne izbore medjutim kada bude malo pala opravdana euforija nadam se da ce mnogi se sloziti euforija , sa predsednikom stranke Aleksandrom Vucicem da sada nema vremena da se bavimo izborima vec da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, narocito zbog dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Posle jučerašnjih izbora očigledno je da gradjani Srbije žele da politici koju vodi Aleksandar Vučić i SNS daju pun legitimitet. Naprednjaci su u tekućoj godini otpočeli borbu protiv korupcije i kriminala i pokrenuli proces strukturnih reformi u društvu i rezultat izbora predstavlja nagradu. Zato bi i bilo logično da se raspišu vanredni parlamentarni izbori i da naprednjaci dobiju i formalno legitimitet za sprovodjenje reformi i promena u društvu koje mnogi u ovoj vladi koče i sputavaju.
pre 10 godina
Oprez gospodo i ne pritiskajte Vucica,pa nema covek za dzaba odredjenu rezervu prema vanrednim izborima.
pre 10 godina
Koliko se ovi likovi u SNS-u busaju, još će pokrenuti lavinu onih koji do sada nisu glasali da izađu i da glasju protiv njih, uopšte nije bitno za koga. A veća izlaznost, zna se, nikako ne pogoduje SNS-u. Stvarno su umislili da je cela Srbija za njih. To mogu da utuve u glavu onima koji ne razmišljaju, a mi što smo bar osnovnu školu završili znamo da 30.000 od 157.000 nikako nije 50%, već skromnih 20%, znači svaki peti stanovnik Voždovca!!! Ili još jasnije dok su četvorica protiv jedan je za!!!
pre 10 godina
"SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu."
Kad se "u punom kapacitetu" sa naprednjackog prevede na srpski to znaci "jednopartijska diktatura jednocelijskog diktastvora". "Preuzeti odgovornost" je figurativni oblik politickog izrazavanja, i na srpskom, i na naprednjackom, sa znacenjem "odgovornost, ma koliko da je teska, lako bih je preuzeo, ali ne smem od doktora teske stvari da dizem, jer me boli *****".
pre 10 godina
Neverovatno je da su 95% komentara ostavili botovi. Ako obratite paznju, jednak je broj lajkova i njihovih komentara. Koga je briga za kongres, predsednistvo ili sta vec, SNS?
pre 10 godina
Ko je sad pa ovaj? PR Igora Mirovica?Novopeceni srudent Sega-Mega? Kontroverzni biznismen? Sns ide na izbore tako sto stavi plakate Vucica ispred svih tih grotesknih likova,i samo pricaju o izborima,pa sto za promenu ne urade bilo sta pre izbora? 2 god se oni bave samo prestonicom,smenili Djilasa i sta? Ne zna se jos uvek ko je njihov kandidat i zasto su stopirali rad Bgd koji je jedini radio u Srbiji? Katastrofa su,ja nemam reci da to opisem kakvi su to neradnici i demagozi. Narod ce naravno sve to da kazni ali dok se to desi ovi i ovakvi ce nas dokosuriti.Sta posle ima veze sto ce ovakvi da odgovaraju ? Vreme se ne vraca nazad,a oni umesto da svaki dan rade oni svaki dan obecavaju kule i gradove? Pa gde su te kule i gradovi,gospodo radikali?
pre 10 godina
o bozeeeee...u punom kapacitetu?! pa SNS nema kadrove ni za moju mesnu zajednicu! ljudi, osvestite se, Milosevic je za ove salabajzer (nema drugog izraza za njih, jer ih dosta poznajem u profesionalnom smislu) imao doktore po svakom pitanju za svako mesto u Vladi, u odnosu na sarlatane iz SNS-a! Ne dozvolite da vas stvarnost iznenadi, pa da posle godinu dana kukate kojim likovima ste dozvolili da vode zemlju apsolutno!
pre 10 godina
Trebalo bi da se raspisu svi izbori i da se uzme vlast svuda u srbiji jer DS je izgubio svuda vise legitimitet.
pre 10 godina
Kupovina odborničkih mandata, represija i ucene kojima se vranjski socijalisti služe, ne bi li oslabili ovdašnje naprednjake koristeći raspuštanje GrO, mogu biti sprečeni jedino prevremenim lokalnim izborima. Situacija je potpuno jasna!Vranjski naprednjaci sa poslanikom Nikolićem-nikad spremniji!
pre 10 godina
Nisam znao da vi u SNSu imate prava da iznosite svoje misljenje!
Mi smo sada priglup narod pa cemo poverovati kako vi dajete izjave bez ikakvog Vucicevog prethodnog odobrenja! Cak i odobrenje sumnjam, pre bih rekao da sve dobijete na papiru sta cete reci, pa lepo naucite napamet u zavisnosti da li su u pitanju Tomini ljudi, izbori, opozicioni lideri, lideri drugih stranaka... vremenska prognoza, sta god!
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
pre 10 godina
Situacija je jasna.Politicka geografija se mnogo promenila od poslednjih izbora. Procenti vise nisu isti.Neko sada ima vise od 50 %, neko jedva 8%. A ti koji imaju 8% kod nas u Vranju vedre i oblace od 1944.g,samo sto se sada drugacije zovu nego tada.Dokle cemo vise biti njihovi taoci.Vanredni izbori su resenje.
pre 10 godina
Procena ljudi koji vode SNS verujem da neće biti pogrešna. Zahtevi članstva su osnovani, kao i glavna odluka, ma kakva bila.
pre 10 godina
Naravno da su gradjani za vanredne izbore! Vreme je da i u ostalim delovima zemlje SNS preuzme kompletnu vlast! Bez obzira na cinjenicu sto je vranjski odbor SNS-a raspusten, pravi naprednjaci predvodjeni poslanikom Nikolicem se ne predaju i ne dozvoljavaju da SPS i pojedini "vranjski Cvijani" likuju nad raspustanjem odbora i koriste situaciju u svoju korist! Da se ovakve situacije ne bi desavale ni u Vranju, ni u bilo kom drugom odboru potrebno je stranku ocistiti od izdajica i izaci na izbore punim kapacitetima, sa ljudima koji slede Vucicev cilj i zele da zive bolje! Posle Vozdovca, Odzaka i Kostolca do pobede i u ostatku zemlje!
pre 10 godina
Vučić je apsolutno u pravu kada kaze da, sada nemamo vremena da se bavimo izborima već da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, naročito zbog dobijanja datuma za početak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Svi koji su za izbore vise misle na svoju dobit nego na Srbiju. Da li ste svesni da ce Srbija izgubiti pola godine i mnogo novca ako budu izbori i ove godine.
pre 10 godina
Izbori će biti kad se na to odluče gazde iz EU i SAD. A naprednjaci će samo srpovesti tu odluku, toliko se stvarno pitaju.
pre 10 godina
Izbori bi samo potvrdili ono sto vec svi znaju, a to je da SNS ima apsolutnu vecinu jer su stranka koja radi posteno i za dobro naroda!
pre 10 godina
Јасно је да су избори у ове три општине као и њихов резултат додатни ветар у леђа напредњака,али да ли Србији требају сада нови избори.Мислим да Вучић схвата финансијску тежину поновног изласка на изборе и да зато жели да пролонгира тај излазак иако би то за њега у овом тренутку био пун погодак.
pre 10 godina
Ako je vecina za raspisiuvanje tih vanrednih izbora onda ih i treba raspistai jer svi ih prizeljkuju sem SPS-a.
pre 10 godina
Vreme je da vidimo Vucica na mestu premijera.Svojim zlaganjem i radom za ovaj narod i drzavu on je to itekako zasluzio.
pre 10 godina
Svejedno kada ce se odrzati parlamentarni izbori, jer oni koji vode drzavu jos uvek uzivaju podrsku naroda sto je ocigledno nakon juce odrzanih izbora. Medjutim, nije isti slucaj sa Pokrajinom. Tamo aktuelna vlast vise nema podrsku gradjana. Nadjite nacina da se raspisu pokrajinski izbori.
pre 10 godina
Vidim ovde neki pominju da se trebaju raspisati izbori u Srbiji jer DS nema vise legitimitet. E sada samo da mi objasne kakve veze ima DS sa time? Pa DS nije vladajuca stranka!
pre 10 godina
riodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo
pre 10 godina
To bi bila kobna greška jer pričajući sa prijateljima i poznanicima došao sam do jednog zaključka a to je...
Da masa njih NEĆE glasati za SNS iz samo jednog razloga a to je -ŠTO SU U SVOJE REDOVE POČELI DA PRIMAJU ČLANOVE DS-a.
Ra zmišljanje je na mestu jer je logično da ljudi koji se bave politikom ne znaju NIŠTA DRUGO u životu da rade pa im preti materijalna propast.Zato mnogi (pri proceni da DS propada ) brzoo traže "uhlebljenje" kroz prisustvo u redovima SNS-a.To će odbiti mnoge,mnoge birače i došlo bi do veoma neprijatnog iznenađenja....pogortovo za mnoge koji očekuju glatku pobedu.
pre 10 godina
Parlamentarni izbori bili bi samo jos jedna potvrda da SNS radi pravu stvar i da imaju ogromnu podrsku gradjana!
pre 10 godina
Slazem se sa Gasicem. Da SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu.
pre 10 godina
Mnogi su sigurno za to ali mora da postoji valjan razlog za to.Nemože da se raspišu izbori samo tako bez veze,A za sada Dačić nedaje povod jer se u svemu slaže sa naprednjacima.A čak i da raspišu bez valjanog razloga postoji rizik da ne pređu 50% što im je i cilj
pre 10 godina
Nema sumnje da bi na vanrednim parlamentarnim izborima rezultat bio sličan onom na Voždovcu,čak bi SNS pobedio još ubedljivije ali isto tako nema sumnje da je Vučiću na prvom mestu država i gorući državni priblemi i nedovršeni poslovi,pa tek onda izborni rezultati.
pre 10 godina
Izbori bi bili odlično rešenje.Srbiji treba vlada u kojoj će Aleksandar Vučić biti premijer i u kojoj neće biti manjih stranaka čiji funkcioneri pljačkaju državu i građane.Ipak,mislim da Vučić ne želi vanredne parlamentarne izbore dok ne budu završeni važni državni poslovi.Početak pregovora o ulasku u EU i borba protiv kriminala i korupcije su Vučiću mnogo važniji od izbora na kojima bi SNS ostvarila ubedljiviju pobedu nego na Voždovcu.
pre 10 godina
Na ovakvim primerima se vidi da Vucic nije covek koji misli samo na sebe vec da mu je interes drzave i naroda na prvom mestu sto se ne moze reci za druge stranke i njene lidere... Ocigledno je da vucicu nije vazno dal ce imati apsolutnu vlast koju bi u ovom trenutku mogaio da dobije vec da drzavu izvuce iz krize u kojoj smo...vise ni sam ne znam koliko.
pre 10 godina
Vreme je da vidimo Vucica na mestu premijera.Svojim zlaganjem i radom za ovaj narod i drzavu on je to itekako zasluzio.
pre 10 godina
Posle jučerašnjih izbora očigledno je da gradjani Srbije žele da politici koju vodi Aleksandar Vučić i SNS daju pun legitimitet. Naprednjaci su u tekućoj godini otpočeli borbu protiv korupcije i kriminala i pokrenuli proces strukturnih reformi u društvu i rezultat izbora predstavlja nagradu. Zato bi i bilo logično da se raspišu vanredni parlamentarni izbori i da naprednjaci dobiju i formalno legitimitet za sprovodjenje reformi i promena u društvu koje mnogi u ovoj vladi koče i sputavaju.
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
pre 10 godina
Parlamentarni izbori bili bi samo jos jedna potvrda da SNS radi pravu stvar i da imaju ogromnu podrsku gradjana!
pre 10 godina
Trebalo bi da se raspisu svi izbori i da se uzme vlast svuda u srbiji jer DS je izgubio svuda vise legitimitet.
pre 10 godina
Naravno da su gradjani za vanredne izbore! Vreme je da i u ostalim delovima zemlje SNS preuzme kompletnu vlast! Bez obzira na cinjenicu sto je vranjski odbor SNS-a raspusten, pravi naprednjaci predvodjeni poslanikom Nikolicem se ne predaju i ne dozvoljavaju da SPS i pojedini "vranjski Cvijani" likuju nad raspustanjem odbora i koriste situaciju u svoju korist! Da se ovakve situacije ne bi desavale ni u Vranju, ni u bilo kom drugom odboru potrebno je stranku ocistiti od izdajica i izaci na izbore punim kapacitetima, sa ljudima koji slede Vucicev cilj i zele da zive bolje! Posle Vozdovca, Odzaka i Kostolca do pobede i u ostatku zemlje!
pre 10 godina
Vučić je apsolutno u pravu kada kaze da, sada nemamo vremena da se bavimo izborima već da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, naročito zbog dobijanja datuma za početak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Svejedno kada ce se odrzati parlamentarni izbori, jer oni koji vode drzavu jos uvek uzivaju podrsku naroda sto je ocigledno nakon juce odrzanih izbora. Medjutim, nije isti slucaj sa Pokrajinom. Tamo aktuelna vlast vise nema podrsku gradjana. Nadjite nacina da se raspisu pokrajinski izbori.
pre 10 godina
Situacija je jasna.Politicka geografija se mnogo promenila od poslednjih izbora. Procenti vise nisu isti.Neko sada ima vise od 50 %, neko jedva 8%. A ti koji imaju 8% kod nas u Vranju vedre i oblace od 1944.g,samo sto se sada drugacije zovu nego tada.Dokle cemo vise biti njihovi taoci.Vanredni izbori su resenje.
pre 10 godina
Izbori bi samo potvrdili ono sto vec svi znaju, a to je da SNS ima apsolutnu vecinu jer su stranka koja radi posteno i za dobro naroda!
pre 10 godina
o bozeeeee...u punom kapacitetu?! pa SNS nema kadrove ni za moju mesnu zajednicu! ljudi, osvestite se, Milosevic je za ove salabajzer (nema drugog izraza za njih, jer ih dosta poznajem u profesionalnom smislu) imao doktore po svakom pitanju za svako mesto u Vladi, u odnosu na sarlatane iz SNS-a! Ne dozvolite da vas stvarnost iznenadi, pa da posle godinu dana kukate kojim likovima ste dozvolili da vode zemlju apsolutno!
pre 10 godina
Procena ljudi koji vode SNS verujem da neće biti pogrešna. Zahtevi članstva su osnovani, kao i glavna odluka, ma kakva bila.
pre 10 godina
Slazem se sa Gasicem. Da SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu.
pre 10 godina
Јасно је да су избори у ове три општине као и њихов резултат додатни ветар у леђа напредњака,али да ли Србији требају сада нови избори.Мислим да Вучић схвата финансијску тежину поновног изласка на изборе и да зато жели да пролонгира тај излазак иако би то за њега у овом тренутку био пун погодак.
pre 10 godina
Posle toliko dizanja prasine neka se odrze ti parlamentarni i gradski izbori, pa da znamo gde smo. Realno, zna se da ce SNS dobiti vecinske glasove ali da bi uverili neverne Tome, moraju se odrzati.
pre 10 godina
Ako je vecina za raspisiuvanje tih vanrednih izbora onda ih i treba raspistai jer svi ih prizeljkuju sem SPS-a.
pre 10 godina
Koliko se ovi likovi u SNS-u busaju, još će pokrenuti lavinu onih koji do sada nisu glasali da izađu i da glasju protiv njih, uopšte nije bitno za koga. A veća izlaznost, zna se, nikako ne pogoduje SNS-u. Stvarno su umislili da je cela Srbija za njih. To mogu da utuve u glavu onima koji ne razmišljaju, a mi što smo bar osnovnu školu završili znamo da 30.000 od 157.000 nikako nije 50%, već skromnih 20%, znači svaki peti stanovnik Voždovca!!! Ili još jasnije dok su četvorica protiv jedan je za!!!
pre 10 godina
riodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Ne znam da li cete imati dovoljno kapaciteta da posaljete batinase,spijune i podmicivace na sva izborna mesta u Srbiji,tako da bi dobar rezultat mozda mogao da izostane.
SNS sve gradi iskljucivo na potpuno neosnovanoj ali vrlo dobro kreiranoj popularnosti Vucica.A cim se malo zagrebe ispod povrsine to je jad i cemer.Nista nije uradjeno.i ovo malo sto jeste bolje da nije,jer je sve katastrofa za Srbiju.
pre 10 godina
Neverovatno je da su 95% komentara ostavili botovi. Ako obratite paznju, jednak je broj lajkova i njihovih komentara. Koga je briga za kongres, predsednistvo ili sta vec, SNS?
pre 10 godina
Mislim da je vreme!
pre 10 godina
Ko je sad pa ovaj? PR Igora Mirovica?Novopeceni srudent Sega-Mega? Kontroverzni biznismen? Sns ide na izbore tako sto stavi plakate Vucica ispred svih tih grotesknih likova,i samo pricaju o izborima,pa sto za promenu ne urade bilo sta pre izbora? 2 god se oni bave samo prestonicom,smenili Djilasa i sta? Ne zna se jos uvek ko je njihov kandidat i zasto su stopirali rad Bgd koji je jedini radio u Srbiji? Katastrofa su,ja nemam reci da to opisem kakvi su to neradnici i demagozi. Narod ce naravno sve to da kazni ali dok se to desi ovi i ovakvi ce nas dokosuriti.Sta posle ima veze sto ce ovakvi da odgovaraju ? Vreme se ne vraca nazad,a oni umesto da svaki dan rade oni svaki dan obecavaju kule i gradove? Pa gde su te kule i gradovi,gospodo radikali?
pre 10 godina
Nisam znao da vi u SNSu imate prava da iznosite svoje misljenje!
Mi smo sada priglup narod pa cemo poverovati kako vi dajete izjave bez ikakvog Vucicevog prethodnog odobrenja! Cak i odobrenje sumnjam, pre bih rekao da sve dobijete na papiru sta cete reci, pa lepo naucite napamet u zavisnosti da li su u pitanju Tomini ljudi, izbori, opozicioni lideri, lideri drugih stranaka... vremenska prognoza, sta god!
pre 10 godina
Sasvim razumem da u predsednistvu SNS posle fantasticnih jucerasnjih rezultata da ima njih dosta koji su za Vanredne parlamentarne izbore medjutim kada bude malo pala opravdana euforija nadam se da ce mnogi se sloziti euforija , sa predsednikom stranke Aleksandrom Vucicem da sada nema vremena da se bavimo izborima vec da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, narocito zbog dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Izbori će biti kad se na to odluče gazde iz EU i SAD. A naprednjaci će samo srpovesti tu odluku, toliko se stvarno pitaju.
pre 10 godina
E sad ostaje samo još da to dopre i do Vučića. Smatraću nepoštovanjem mišljenja svog članstva ukoliko ne prihvati ovaj predlog.
pre 10 godina
Ja hocu da vise nikad ne vidim Dacica u vladi i Pajtica u Pokrajini. Vreme ja za izbore ka SNS konacno preuzme vlast kako treba, da pocne da radi "punim kapacitetom".
pre 10 godina
"SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu."
Kad se "u punom kapacitetu" sa naprednjackog prevede na srpski to znaci "jednopartijska diktatura jednocelijskog diktastvora". "Preuzeti odgovornost" je figurativni oblik politickog izrazavanja, i na srpskom, i na naprednjackom, sa znacenjem "odgovornost, ma koliko da je teska, lako bih je preuzeo, ali ne smem od doktora teske stvari da dizem, jer me boli *****".
pre 10 godina
Vidim ovde neki pominju da se trebaju raspisati izbori u Srbiji jer DS nema vise legitimitet. E sada samo da mi objasne kakve veze ima DS sa time? Pa DS nije vladajuca stranka!
pre 10 godina
Da li je neko zaista toliko blesav da pomisli da SNS moze da uzme preko 50% na republickim izborima?!?!
Sigurno ce biti ubedljivo najjaci pojedinacno ali preko 50% ocekivati je totalno suludo.
Jer kad se raspisu izbori...imacemo stosta da cujemo od sadasnjih koalicionih partnera kad pocnu jedni o drugima da pricaju...Mislite da Ivica sedi skrstenih ruku?
A ni opozicija nece ostati duzna...
pre 10 godina
Pa jedino sps ne zeli izbore jer ce pasti skroz. Jer smo videli da Dacic samo sedi i nista konkretno ne radi. Vucic radi po ceo dan i sve sto so postigli ovih godinu dans to je zahvaljujuci Vucicu zato i treba da bude premijer.
pre 10 godina
Da ne cvetaju ruže u ovoj vladi, vidljivo je. Dok jedni preispituju rad svojih kadrova u državnim službama u cilju bolje produktivnosti istih, drugi su se zakmetili, u svoje fotelje, ništa konkretno da urade za dobrobit građana. Naravno, čekaju da prođu 4 godine do narednih izbora.
pre 10 godina
Vanredni parlamentarni izbori pokazali bi volju naroda a ne sumnjam da bi SNS odneo ubedljivu pobedu na čelu sa Vučićem. Narod je uz njih a prethodna vlast nije opravdala poverenje naroda.Nema Vučić koga da se plaši, za ovo vreme od kada je na vlasti pokazao je koliko ima energije,koliko zna i ume i da želi dobrobit svojoj zemlji i narodu. Samo napred!
pre 10 godina
Kupovina odborničkih mandata, represija i ucene kojima se vranjski socijalisti služe, ne bi li oslabili ovdašnje naprednjake koristeći raspuštanje GrO, mogu biti sprečeni jedino prevremenim lokalnim izborima. Situacija je potpuno jasna!Vranjski naprednjaci sa poslanikom Nikolićem-nikad spremniji!
pre 10 godina
Nece biti izbora jer centrala sns zna da su njihovi glasaci neobrazovani i da ce prvom prilikom glasati prtiv njih.Devedetih su glasali protiv EU a danas za a sutra za marsovce.Pokazuje se staro pravilo"glasaj za vlast" jedini koji izlaze na izbore su bedni u novcaniku i glavi.Dobro ih je Joza naucio.
pre 10 godina
lesinari,zaposlili bi se malko.
pre 10 godina
Ekonomski rezultati su im impresivni verovatno zbog toga žure da raspišu izbore.Vrhunac u borbi protiv korupcije je uhapšeni pasoš Miroslava Miškovića koji se s vremena na vreme izluftira u Engleskoj.Jad i beda
pre 10 godina
Sledecih mesec dana bice veoma zanimljivo i ocekujem da se u slucaju ocekivanog dobijanja datuma za pregovore otpocne ozbiljan dijalog o mogucnosti da se izbori u Beogradu spoje sa vanrednim republickim
pre 10 godina
To bi bila kobna greška jer pričajući sa prijateljima i poznanicima došao sam do jednog zaključka a to je...
Da masa njih NEĆE glasati za SNS iz samo jednog razloga a to je -ŠTO SU U SVOJE REDOVE POČELI DA PRIMAJU ČLANOVE DS-a.
Ra zmišljanje je na mestu jer je logično da ljudi koji se bave politikom ne znaju NIŠTA DRUGO u životu da rade pa im preti materijalna propast.Zato mnogi (pri proceni da DS propada ) brzoo traže "uhlebljenje" kroz prisustvo u redovima SNS-a.To će odbiti mnoge,mnoge birače i došlo bi do veoma neprijatnog iznenađenja....pogortovo za mnoge koji očekuju glatku pobedu.
pre 10 godina
Ne samo clanovi predsednistva SNS nego i dvotrecinska vecina svih gradjana misli da je ovo je vreme SNS i Aleksandra Vucica. I treba da sami preuzmu odgovornost za dalju sudbinu zemlje. Sve ostale smo vec videli i nismo se usrecili sa njima dok su bili na vlasti.
pre 10 godina
Svi koji su za izbore vise misle na svoju dobit nego na Srbiju. Da li ste svesni da ce Srbija izgubiti pola godine i mnogo novca ako budu izbori i ove godine.
pre 10 godina
Za sada bi bilo pošteno da se u Vojvodini raspišu izbori za pokrajinsku vladu. DS kao odgovorna stranka treba da shvati da posle poraza na poslednjim izborima ne može da očekuje podršku građana u Vojvodini.
pre 10 godina
SNS je politička opcija koja radi u interesu gradjana,samim tim i gradjani imaju želju da SNS preuzme punu odgovornost vodjenja Srbije,izbori bi dosta toga usporili ali su neophodni zarad jedinstva oko donošenja odluka koje su od izuzetne važnosti za gradjane a i Srbiju.
pre 10 godina
Stvorili su se uslovi za izbore, jednosavno oni su neizbezni, nadam se da cu doziveti da se sps-u uzme skolstvo koje su unistili kao i zdravstvo.
pre 10 godina
SNS jepostigla uspeh isključivo zbog Vučića. On je, po zahtevu EU, pokrenuo pitanje 24 privatizacije a time i kriminala i korupcije. Zato su pre potrebni izbori u stranci, što Vučić i te kako zna. Podrška Vučiću.
pre 10 godina
Sumanuto, partija na vlasti trži izbore. To još nije zabeleženo u demokratskoj praksi. Još više vlasti, samo to? Ne baš. Oseća se lagani pad Vučićeve popularnosti. U 2014. u krizi koja će kulminirati, njegova aura će se polako rastočiti. Zašto ? Posle 16 meseci, bez ikakvog rezultata, oprostite, sem hiljadu hapšenja i poklona šeiku- Air Serbie, mnogi će shvatiti da se tabloidi ne mažu na hleb, a da šeici, iako liče, nisu deda mrazevi.
pre 10 godina
Vučić i te kako dobro zna da prvo treba rešiti sređivanje u svojoj kući. Podrpška Vučiću.
pre 10 godina
Ako vec raspisujete parlamentarne izbore, raspisite I lokalne izbore.Barem dva su razloga za to:
1.U nebrojeno gradova u Srbiji ste prekrajali vlast I nistili izbornu volju gradjana,
2.Necete valjda praviti troskove pa za dve godine raspisivati posebno lokalne izbore
I pored svega, mislim da su izlisni parlamentarni izbori, izdrzite jos dve godine, pa da vas nazadnjake slistjmo na izborima, I izbacimo vas u istoriju zato sto ste najveci demagozi na svetu.U Srbiji je za zadnje dve godine duplo gore, postalo je neizdrzljivo.
pre 10 godina
SNS-u izbori očigledno odgovaraju. To se i vidi ako se pogledaju jučerašnji rezultati. Ovde treba postaviti pitanje da li su trenutno izbori ekonomski opravdani.
pre 10 godina
Maksim, 17. decembar 2013 11.04
Za one koji brinu zbog kako kazu 50% neizaslih biraca to nije tacna brojka. Prvo 10% sa birackog spiska nisu u zemlji, zatim 10% je zbog godina nesposobno da izadje na izbore, pa ima jos 10% mladih tek punoletnih koje ne zanimaju izbori i 10% iz marginalnih grupa koji su funkcionalno nepismeni. Sto bi izaslo da ima samo 10% ili manje koji iz nekih svojih razloga ne glasaju. A i usvetu nije veca izlaznost od 35 do 40%. Nista mi nismo specijalni.
pre 10 godina
a i ovaj je podpredsednik ? ah da da onaj je PRVI podpredsednik JEL ? de botovi objasnite nam, ko je onda glavni serif ?
pre 10 godina
Oprez gospodo i ne pritiskajte Vucica,pa nema covek za dzaba odredjenu rezervu prema vanrednim izborima.
pre 10 godina
Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.
pre 10 godina
sta biste SNS ovci uradili,kad biste slucajno pukli na tim vanrednim izborima?dali bi vam ônda bio krivac Vucic,sto nije dovoljno uhapsio neistomisljenika?neka vam kaze on sam,zasto se usteze da raspise vanredne izbore!ocito da od silnog clanstva,jedino on ima malo mozga u svojoj glavi.
pogledajte malo oko sebe,svaka druga rec vam je..vucic ovo,ono..napravit cete samo kontra osecanja vasom euforijom.
nece vas niko osim vas sami doterati do provalije
pre 10 godina
Mnogi su sigurno za to ali mora da postoji valjan razlog za to.Nemože da se raspišu izbori samo tako bez veze,A za sada Dačić nedaje povod jer se u svemu slaže sa naprednjacima.A čak i da raspišu bez valjanog razloga postoji rizik da ne pređu 50% što im je i cilj
pre 10 godina
jedan od najvećih poltrona i uvlakača, ehofon svog predsednika, ne zna i ne ume, kao i mnogi u vrhu te kadrovski inferiorne stranke, da razmišlja o bilo čemu osim o izborima.
ništa od reformi u najavi, nijedan ekonomski i privredni problem nije rešen, sve propada vratolomnom brzinom, a ovi o izborima!
pre 10 godina
raspisete li izbore, moj glas ide drugima. Vucic mora prvo da ocisti svoje dvoriste.
pre 10 godina
I ono malo što je radilo u Kruševcu više ne radi od kad je OVAJ čovek na vlasti!
pre 10 godina
kod Srba,pitanje vlasti je pitanje egzistencije, zivota i smrti...i jedini nacin da se profitira.
nista se nije promenili, niti ce....vec vidim ostrascene clanove SNS-a, sadasnje golje i gologuziju , a buduce prebogate " ugledne privrednike i bisnismene", zadrigle i bahate u skupocenim odelima ( i lakovanim cipelicama) koje im, ruku na srce, uopste ne pristaju, kako bekrijaju s pevaljkama i "umetnicama" na Ibarskoj...
sjasi kurta da uzjasi murta i tako u krug..
tome nikad kraja.
pre 10 godina
Apsolutno podrzavam jer treba prvo da iskorenite iz svojih redova nesposobnjakovice a ima ih doooosta pa onda da se ide dalje.
Jer mnogi se slepaju uz vas samo jer ste trenutno na vlasti nazalost a nista ne doprinose dobro vama!
Samo napred!
pre 10 godina
Ma još novca potrošite. Baš nam izbori trebaju, st..o gramziva!
pre 10 godina
kakvi bre izbori,sps je na vlasti od 1945 kroz službe,sindikate,paradržavne strukture,medije,novac,moć...vi naprednjaci ste tu da dajete amorfnu masu a oni sps da faktički vladaju.
pre 10 godina
Ovo mi liči kao ono kad bi Srbija bila prvak sveta u fudbalu,ali nema vremena da ode na Prvenstvo Sveta.Koji foliranti ovi ex-radikali.
pre 10 godina
Slusajte ljudi; ako je vecina eksperata iz SNS misljenja da treba ici na izbore, nema razloga da ne verujemo da je tako.
pre 10 godina
Evo Garavi da ti objasnim. Njihov predsednik je prvi podpredsednik. Ovaj im je podpredsednik. S nas predsednik im dodje nista.
pre 10 godina
Ако те нешто буде упропастило Вучићу то ће бити алави мангупи из твојих редова.
pre 10 godina
Trebalo bi da lepo stavimo u ustav da su izbori svake godine a ne ovako da se z....avamo.
pre 10 godina
Ako su naprednjaci dobili 53%, od 36% koliko je bila izlaznost, znači da je za njih glasalo oko 19% ukupnog biračkog tela. Nisam baš siguran da je pobeda veličanstvena i da su ljudi oduševljeni njihovom vladavinom. Šta više sve stranke treba da stave prst na čelo i razmisle šta to rade.
pre 10 godina
Nema razloga raspisivati izbore jer nista ne menjaju, reforme moraju da se sprovedu i odgovornost je ista.
pre 10 godina
Još samo da Vučić prihvati. Ne znam,možda se boji reakcije evropske unije koja nije za izbore dok Srbija ne ispuni sve veće obaveze. Posebno kada se radi o Kosovu.
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Na Vozdovcu pravo glasa je imalo skoro 157.000 gradjana. Izlaznost je bila malo preko 30 posto znaci oko 50 hiljada ljudi je glasalo. Od tog broja naprednjaci imaju oko 50 posto znaci oko 25 hiljada. Od 157 hiljada oni imaju 25, to mu znaci dodje oko jedna sestina. Da li je to vecina i da li je to stvarno zelja gradjana?
pre 10 godina
A gospoja ,,prva dama" deli paketice helikopterom
Sad nadlece one nesretnike u Kursumliji
pre 10 godina
imam utisak kao da smo stalno u izborima...ne znam kako vi,ja to tako.
pre 10 godina
SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS.Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?
pre 10 godina
Окуражили се.
pre 10 godina
Rezultati izbora odrzanih u poslednje vreme jasno govore da je sve veca popularnost naprednjaka ogledalo njihovog rada dosad i jasna poruka naroda da zeli Vucica za premijera.
pre 10 godina
Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.
pre 10 godina
Na upravo završenim izborima pokazala se nesporna nadmoć SNS-a, dok su politički takmaci popadali redom kao zrele kruške. Ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.
pre 10 godina
I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.
pre 10 godina
Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.
pre 10 godina
Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.
pre 10 godina
Rezultati eventualnih izbora su svakako unapred poznati.Mislim da ima pametnijih stvari koje se mogu uraditi sa tim novcem koji je potreban za odrzavanje istih.
pre 10 godina
Vučić je čovek jako širokih shvatanja, pogleda i planova. Samo nastavite da pratite njegov hod i biće nam svima dobro. Njegov stav da sada izbori nisu prioritet već realizacija započetih reformi, je sasvim korektan i za Srbiju ispravan. Bolji život će doći samom reformom. A za razliku od demokrata naprednjaci Srbiju ne dele na mesta gde vladaju naprednjaci i gde vladaju demokrate. Vučić Srbiju gleda celovito. To je najveća snaga njegovih pogleda i delovanja.
pre 10 godina
Ovaj uspeh je rezultat dobro vođene politike od strane naprednjaka koji su učinili bitne državne postupke za napredak naroda.
pre 10 godina
Svakom prema zasluzi, građani su prepoznali kvalitet SNS-a, kao najznačajnijeg reformatora u srpskoj politici.
pre 10 godina
Pa ajde i ti izbori da se raspisu, da glasamo i pustimo posle ljude da na miru rade zapocete poslove.
pre 10 godina
Trebalo bi održati izbore ,jesu skupi ali bi uredili političku scenu u Srbiji .Aleksandar Vučić bi mogao da da još veći doprinos u prosperiteu Srbije sa mesta premijera .
pre 10 godina
videcemo vreme polako radi za sve nas izbori ili ne samo da bude bolje da zivnemo kao nacija
pre 10 godina
Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju trebale bi da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
pre 10 godina
o bozeeeee...u punom kapacitetu?! pa SNS nema kadrove ni za moju mesnu zajednicu! ljudi, osvestite se, Milosevic je za ove salabajzer (nema drugog izraza za njih, jer ih dosta poznajem u profesionalnom smislu) imao doktore po svakom pitanju za svako mesto u Vladi, u odnosu na sarlatane iz SNS-a! Ne dozvolite da vas stvarnost iznenadi, pa da posle godinu dana kukate kojim likovima ste dozvolili da vode zemlju apsolutno!
pre 10 godina
Koliko se ovi likovi u SNS-u busaju, još će pokrenuti lavinu onih koji do sada nisu glasali da izađu i da glasju protiv njih, uopšte nije bitno za koga. A veća izlaznost, zna se, nikako ne pogoduje SNS-u. Stvarno su umislili da je cela Srbija za njih. To mogu da utuve u glavu onima koji ne razmišljaju, a mi što smo bar osnovnu školu završili znamo da 30.000 od 157.000 nikako nije 50%, već skromnih 20%, znači svaki peti stanovnik Voždovca!!! Ili još jasnije dok su četvorica protiv jedan je za!!!
pre 10 godina
Ko je sad pa ovaj? PR Igora Mirovica?Novopeceni srudent Sega-Mega? Kontroverzni biznismen? Sns ide na izbore tako sto stavi plakate Vucica ispred svih tih grotesknih likova,i samo pricaju o izborima,pa sto za promenu ne urade bilo sta pre izbora? 2 god se oni bave samo prestonicom,smenili Djilasa i sta? Ne zna se jos uvek ko je njihov kandidat i zasto su stopirali rad Bgd koji je jedini radio u Srbiji? Katastrofa su,ja nemam reci da to opisem kakvi su to neradnici i demagozi. Narod ce naravno sve to da kazni ali dok se to desi ovi i ovakvi ce nas dokosuriti.Sta posle ima veze sto ce ovakvi da odgovaraju ? Vreme se ne vraca nazad,a oni umesto da svaki dan rade oni svaki dan obecavaju kule i gradove? Pa gde su te kule i gradovi,gospodo radikali?
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Ne znam da li cete imati dovoljno kapaciteta da posaljete batinase,spijune i podmicivace na sva izborna mesta u Srbiji,tako da bi dobar rezultat mozda mogao da izostane.
SNS sve gradi iskljucivo na potpuno neosnovanoj ali vrlo dobro kreiranoj popularnosti Vucica.A cim se malo zagrebe ispod povrsine to je jad i cemer.Nista nije uradjeno.i ovo malo sto jeste bolje da nije,jer je sve katastrofa za Srbiju.
pre 10 godina
Nisam znao da vi u SNSu imate prava da iznosite svoje misljenje!
Mi smo sada priglup narod pa cemo poverovati kako vi dajete izjave bez ikakvog Vucicevog prethodnog odobrenja! Cak i odobrenje sumnjam, pre bih rekao da sve dobijete na papiru sta cete reci, pa lepo naucite napamet u zavisnosti da li su u pitanju Tomini ljudi, izbori, opozicioni lideri, lideri drugih stranaka... vremenska prognoza, sta god!
pre 10 godina
Ekonomski rezultati su im impresivni verovatno zbog toga žure da raspišu izbore.Vrhunac u borbi protiv korupcije je uhapšeni pasoš Miroslava Miškovića koji se s vremena na vreme izluftira u Engleskoj.Jad i beda
pre 10 godina
"SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu."
Kad se "u punom kapacitetu" sa naprednjackog prevede na srpski to znaci "jednopartijska diktatura jednocelijskog diktastvora". "Preuzeti odgovornost" je figurativni oblik politickog izrazavanja, i na srpskom, i na naprednjackom, sa znacenjem "odgovornost, ma koliko da je teska, lako bih je preuzeo, ali ne smem od doktora teske stvari da dizem, jer me boli *****".
pre 10 godina
Da li je neko zaista toliko blesav da pomisli da SNS moze da uzme preko 50% na republickim izborima?!?!
Sigurno ce biti ubedljivo najjaci pojedinacno ali preko 50% ocekivati je totalno suludo.
Jer kad se raspisu izbori...imacemo stosta da cujemo od sadasnjih koalicionih partnera kad pocnu jedni o drugima da pricaju...Mislite da Ivica sedi skrstenih ruku?
A ni opozicija nece ostati duzna...
pre 10 godina
Nece biti izbora jer centrala sns zna da su njihovi glasaci neobrazovani i da ce prvom prilikom glasati prtiv njih.Devedetih su glasali protiv EU a danas za a sutra za marsovce.Pokazuje se staro pravilo"glasaj za vlast" jedini koji izlaze na izbore su bedni u novcaniku i glavi.Dobro ih je Joza naucio.
pre 10 godina
Izbori će biti kad se na to odluče gazde iz EU i SAD. A naprednjaci će samo srpovesti tu odluku, toliko se stvarno pitaju.
pre 10 godina
Neverovatno je da su 95% komentara ostavili botovi. Ako obratite paznju, jednak je broj lajkova i njihovih komentara. Koga je briga za kongres, predsednistvo ili sta vec, SNS?
pre 10 godina
Vidim ovde neki pominju da se trebaju raspisati izbori u Srbiji jer DS nema vise legitimitet. E sada samo da mi objasne kakve veze ima DS sa time? Pa DS nije vladajuca stranka!
pre 10 godina
lesinari,zaposlili bi se malko.
pre 10 godina
Svi koji su za izbore vise misle na svoju dobit nego na Srbiju. Da li ste svesni da ce Srbija izgubiti pola godine i mnogo novca ako budu izbori i ove godine.
pre 10 godina
Sumanuto, partija na vlasti trži izbore. To još nije zabeleženo u demokratskoj praksi. Još više vlasti, samo to? Ne baš. Oseća se lagani pad Vučićeve popularnosti. U 2014. u krizi koja će kulminirati, njegova aura će se polako rastočiti. Zašto ? Posle 16 meseci, bez ikakvog rezultata, oprostite, sem hiljadu hapšenja i poklona šeiku- Air Serbie, mnogi će shvatiti da se tabloidi ne mažu na hleb, a da šeici, iako liče, nisu deda mrazevi.
pre 10 godina
Ako vec raspisujete parlamentarne izbore, raspisite I lokalne izbore.Barem dva su razloga za to:
1.U nebrojeno gradova u Srbiji ste prekrajali vlast I nistili izbornu volju gradjana,
2.Necete valjda praviti troskove pa za dve godine raspisivati posebno lokalne izbore
I pored svega, mislim da su izlisni parlamentarni izbori, izdrzite jos dve godine, pa da vas nazadnjake slistjmo na izborima, I izbacimo vas u istoriju zato sto ste najveci demagozi na svetu.U Srbiji je za zadnje dve godine duplo gore, postalo je neizdrzljivo.
pre 10 godina
Izbori bi bili odlično rešenje.Srbiji treba vlada u kojoj će Aleksandar Vučić biti premijer i u kojoj neće biti manjih stranaka čiji funkcioneri pljačkaju državu i građane.Ipak,mislim da Vučić ne želi vanredne parlamentarne izbore dok ne budu završeni važni državni poslovi.Početak pregovora o ulasku u EU i borba protiv kriminala i korupcije su Vučiću mnogo važniji od izbora na kojima bi SNS ostvarila ubedljiviju pobedu nego na Voždovcu.
pre 10 godina
a i ovaj je podpredsednik ? ah da da onaj je PRVI podpredsednik JEL ? de botovi objasnite nam, ko je onda glavni serif ?
pre 10 godina
Vreme je da vidimo Vucica na mestu premijera.Svojim zlaganjem i radom za ovaj narod i drzavu on je to itekako zasluzio.
pre 10 godina
Nema sumnje da bi na vanrednim parlamentarnim izborima rezultat bio sličan onom na Voždovcu,čak bi SNS pobedio još ubedljivije ali isto tako nema sumnje da je Vučiću na prvom mestu država i gorući državni priblemi i nedovršeni poslovi,pa tek onda izborni rezultati.
pre 10 godina
sta biste SNS ovci uradili,kad biste slucajno pukli na tim vanrednim izborima?dali bi vam ônda bio krivac Vucic,sto nije dovoljno uhapsio neistomisljenika?neka vam kaze on sam,zasto se usteze da raspise vanredne izbore!ocito da od silnog clanstva,jedino on ima malo mozga u svojoj glavi.
pogledajte malo oko sebe,svaka druga rec vam je..vucic ovo,ono..napravit cete samo kontra osecanja vasom euforijom.
nece vas niko osim vas sami doterati do provalije
pre 10 godina
Na ovakvim primerima se vidi da Vucic nije covek koji misli samo na sebe vec da mu je interes drzave i naroda na prvom mestu sto se ne moze reci za druge stranke i njene lidere... Ocigledno je da vucicu nije vazno dal ce imati apsolutnu vlast koju bi u ovom trenutku mogaio da dobije vec da drzavu izvuce iz krize u kojoj smo...vise ni sam ne znam koliko.
pre 10 godina
Ma još novca potrošite. Baš nam izbori trebaju, st..o gramziva!
pre 10 godina
Trebalo bi da se raspisu svi izbori i da se uzme vlast svuda u srbiji jer DS je izgubio svuda vise legitimitet.
pre 10 godina
Naravno da su gradjani za vanredne izbore! Vreme je da i u ostalim delovima zemlje SNS preuzme kompletnu vlast! Bez obzira na cinjenicu sto je vranjski odbor SNS-a raspusten, pravi naprednjaci predvodjeni poslanikom Nikolicem se ne predaju i ne dozvoljavaju da SPS i pojedini "vranjski Cvijani" likuju nad raspustanjem odbora i koriste situaciju u svoju korist! Da se ovakve situacije ne bi desavale ni u Vranju, ni u bilo kom drugom odboru potrebno je stranku ocistiti od izdajica i izaci na izbore punim kapacitetima, sa ljudima koji slede Vucicev cilj i zele da zive bolje! Posle Vozdovca, Odzaka i Kostolca do pobede i u ostatku zemlje!
pre 10 godina
Ovo mi liči kao ono kad bi Srbija bila prvak sveta u fudbalu,ali nema vremena da ode na Prvenstvo Sveta.Koji foliranti ovi ex-radikali.
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
pre 10 godina
Oprez gospodo i ne pritiskajte Vucica,pa nema covek za dzaba odredjenu rezervu prema vanrednim izborima.
pre 10 godina
Situacija je jasna.Politicka geografija se mnogo promenila od poslednjih izbora. Procenti vise nisu isti.Neko sada ima vise od 50 %, neko jedva 8%. A ti koji imaju 8% kod nas u Vranju vedre i oblace od 1944.g,samo sto se sada drugacije zovu nego tada.Dokle cemo vise biti njihovi taoci.Vanredni izbori su resenje.
pre 10 godina
Parlamentarni izbori bili bi samo jos jedna potvrda da SNS radi pravu stvar i da imaju ogromnu podrsku gradjana!
pre 10 godina
Vučić je apsolutno u pravu kada kaze da, sada nemamo vremena da se bavimo izborima već da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, naročito zbog dobijanja datuma za početak pregovora sa EU.
pre 10 godina
I ono malo što je radilo u Kruševcu više ne radi od kad je OVAJ čovek na vlasti!
pre 10 godina
Posle jučerašnjih izbora očigledno je da gradjani Srbije žele da politici koju vodi Aleksandar Vučić i SNS daju pun legitimitet. Naprednjaci su u tekućoj godini otpočeli borbu protiv korupcije i kriminala i pokrenuli proces strukturnih reformi u društvu i rezultat izbora predstavlja nagradu. Zato bi i bilo logično da se raspišu vanredni parlamentarni izbori i da naprednjaci dobiju i formalno legitimitet za sprovodjenje reformi i promena u društvu koje mnogi u ovoj vladi koče i sputavaju.
pre 10 godina
To bi bila kobna greška jer pričajući sa prijateljima i poznanicima došao sam do jednog zaključka a to je...
Da masa njih NEĆE glasati za SNS iz samo jednog razloga a to je -ŠTO SU U SVOJE REDOVE POČELI DA PRIMAJU ČLANOVE DS-a.
Ra zmišljanje je na mestu jer je logično da ljudi koji se bave politikom ne znaju NIŠTA DRUGO u životu da rade pa im preti materijalna propast.Zato mnogi (pri proceni da DS propada ) brzoo traže "uhlebljenje" kroz prisustvo u redovima SNS-a.To će odbiti mnoge,mnoge birače i došlo bi do veoma neprijatnog iznenađenja....pogortovo za mnoge koji očekuju glatku pobedu.
pre 10 godina
Mnogi su sigurno za to ali mora da postoji valjan razlog za to.Nemože da se raspišu izbori samo tako bez veze,A za sada Dačić nedaje povod jer se u svemu slaže sa naprednjacima.A čak i da raspišu bez valjanog razloga postoji rizik da ne pređu 50% što im je i cilj
pre 10 godina
Trebalo bi da lepo stavimo u ustav da su izbori svake godine a ne ovako da se z....avamo.
pre 10 godina
Izbori bi samo potvrdili ono sto vec svi znaju, a to je da SNS ima apsolutnu vecinu jer su stranka koja radi posteno i za dobro naroda!
pre 10 godina
Još samo da Vučić prihvati. Ne znam,možda se boji reakcije evropske unije koja nije za izbore dok Srbija ne ispuni sve veće obaveze. Posebno kada se radi o Kosovu.
pre 10 godina
imam utisak kao da smo stalno u izborima...ne znam kako vi,ja to tako.
pre 10 godina
kakvi bre izbori,sps je na vlasti od 1945 kroz službe,sindikate,paradržavne strukture,medije,novac,moć...vi naprednjaci ste tu da dajete amorfnu masu a oni sps da faktički vladaju.
pre 10 godina
jedan od najvećih poltrona i uvlakača, ehofon svog predsednika, ne zna i ne ume, kao i mnogi u vrhu te kadrovski inferiorne stranke, da razmišlja o bilo čemu osim o izborima.
ništa od reformi u najavi, nijedan ekonomski i privredni problem nije rešen, sve propada vratolomnom brzinom, a ovi o izborima!
pre 10 godina
kod Srba,pitanje vlasti je pitanje egzistencije, zivota i smrti...i jedini nacin da se profitira.
nista se nije promenili, niti ce....vec vidim ostrascene clanove SNS-a, sadasnje golje i gologuziju , a buduce prebogate " ugledne privrednike i bisnismene", zadrigle i bahate u skupocenim odelima ( i lakovanim cipelicama) koje im, ruku na srce, uopste ne pristaju, kako bekrijaju s pevaljkama i "umetnicama" na Ibarskoj...
sjasi kurta da uzjasi murta i tako u krug..
tome nikad kraja.
pre 10 godina
Nakon rezultata izbora na Voždovcu, u Odžacima i Kostolcu jasno je da izbori treba da budu raspisani kako bi SNS preuzela odgovornost prema Srbiji punim kapacitetom jer je to zelja gradjana Srbije.
(Aca, 16. decembar 2013 22:34)
Na Vozdovcu pravo glasa je imalo skoro 157.000 gradjana. Izlaznost je bila malo preko 30 posto znaci oko 50 hiljada ljudi je glasalo. Od tog broja naprednjaci imaju oko 50 posto znaci oko 25 hiljada. Od 157 hiljada oni imaju 25, to mu znaci dodje oko jedna sestina. Da li je to vecina i da li je to stvarno zelja gradjana?
pre 10 godina
A gospoja ,,prva dama" deli paketice helikopterom
Sad nadlece one nesretnike u Kursumliji
pre 10 godina
Procena ljudi koji vode SNS verujem da neće biti pogrešna. Zahtevi članstva su osnovani, kao i glavna odluka, ma kakva bila.
pre 10 godina
Slazem se sa Gasicem. Da SNS treba da preuzme odgovornost u državi u punom kapacitetu.
pre 10 godina
Nema razloga raspisivati izbore jer nista ne menjaju, reforme moraju da se sprovedu i odgovornost je ista.
pre 10 godina
raspisete li izbore, moj glas ide drugima. Vucic mora prvo da ocisti svoje dvoriste.
pre 10 godina
Svejedno kada ce se odrzati parlamentarni izbori, jer oni koji vode drzavu jos uvek uzivaju podrsku naroda sto je ocigledno nakon juce odrzanih izbora. Medjutim, nije isti slucaj sa Pokrajinom. Tamo aktuelna vlast vise nema podrsku gradjana. Nadjite nacina da se raspisu pokrajinski izbori.
pre 10 godina
Ако те нешто буде упропастило Вучићу то ће бити алави мангупи из твојих редова.
pre 10 godina
Ako su naprednjaci dobili 53%, od 36% koliko je bila izlaznost, znači da je za njih glasalo oko 19% ukupnog biračkog tela. Nisam baš siguran da je pobeda veličanstvena i da su ljudi oduševljeni njihovom vladavinom. Šta više sve stranke treba da stave prst na čelo i razmisle šta to rade.
pre 10 godina
riodu kada su se odlucili za rekonstrukciju Vlade, SNS-u isli u prilog, jer im je rejting konstantno vrlo visok. Oni uspesno rade i na imidzu Srbije i imidzu stranke..jedinstveno i to je dokazivo
pre 10 godina
Sasvim razumem da u predsednistvu SNS posle fantasticnih jucerasnjih rezultata da ima njih dosta koji su za Vanredne parlamentarne izbore medjutim kada bude malo pala opravdana euforija nadam se da ce mnogi se sloziti euforija , sa predsednikom stranke Aleksandrom Vucicem da sada nema vremena da se bavimo izborima vec da Srbija treba da nastavi dalje istim tempom, narocito zbog dobijanja datuma za pocetak pregovora sa EU.
pre 10 godina
Јасно је да су избори у ове три општине као и њихов резултат додатни ветар у леђа напредњака,али да ли Србији требају сада нови избори.Мислим да Вучић схвата финансијску тежину поновног изласка на изборе и да зато жели да пролонгира тај излазак иако би то за њега у овом тренутку био пун погодак.
pre 10 godina
Kupovina odborničkih mandata, represija i ucene kojima se vranjski socijalisti služe, ne bi li oslabili ovdašnje naprednjake koristeći raspuštanje GrO, mogu biti sprečeni jedino prevremenim lokalnim izborima. Situacija je potpuno jasna!Vranjski naprednjaci sa poslanikom Nikolićem-nikad spremniji!
pre 10 godina
E sad ostaje samo još da to dopre i do Vučića. Smatraću nepoštovanjem mišljenja svog članstva ukoliko ne prihvati ovaj predlog.
pre 10 godina
Evo Garavi da ti objasnim. Njihov predsednik je prvi podpredsednik. Ovaj im je podpredsednik. S nas predsednik im dodje nista.
pre 10 godina
Slusajte ljudi; ako je vecina eksperata iz SNS misljenja da treba ici na izbore, nema razloga da ne verujemo da je tako.
pre 10 godina
Ako je vecina za raspisiuvanje tih vanrednih izbora onda ih i treba raspistai jer svi ih prizeljkuju sem SPS-a.
pre 10 godina
Posle toliko dizanja prasine neka se odrze ti parlamentarni i gradski izbori, pa da znamo gde smo. Realno, zna se da ce SNS dobiti vecinske glasove ali da bi uverili neverne Tome, moraju se odrzati.
pre 10 godina
Da ne cvetaju ruže u ovoj vladi, vidljivo je. Dok jedni preispituju rad svojih kadrova u državnim službama u cilju bolje produktivnosti istih, drugi su se zakmetili, u svoje fotelje, ništa konkretno da urade za dobrobit građana. Naravno, čekaju da prođu 4 godine do narednih izbora.
pre 10 godina
Окуражили се.
pre 10 godina
Rezultati eventualnih izbora su svakako unapred poznati.Mislim da ima pametnijih stvari koje se mogu uraditi sa tim novcem koji je potreban za odrzavanje istih.
pre 10 godina
Mislim da je vreme!
pre 10 godina
Vanredni parlamentarni izbori pokazali bi volju naroda a ne sumnjam da bi SNS odneo ubedljivu pobedu na čelu sa Vučićem. Narod je uz njih a prethodna vlast nije opravdala poverenje naroda.Nema Vučić koga da se plaši, za ovo vreme od kada je na vlasti pokazao je koliko ima energije,koliko zna i ume i da želi dobrobit svojoj zemlji i narodu. Samo napred!
pre 10 godina
SNS jepostigla uspeh isključivo zbog Vučića. On je, po zahtevu EU, pokrenuo pitanje 24 privatizacije a time i kriminala i korupcije. Zato su pre potrebni izbori u stranci, što Vučić i te kako zna. Podrška Vučiću.
pre 10 godina
Apsolutno podrzavam jer treba prvo da iskorenite iz svojih redova nesposobnjakovice a ima ih doooosta pa onda da se ide dalje.
Jer mnogi se slepaju uz vas samo jer ste trenutno na vlasti nazalost a nista ne doprinose dobro vama!
Samo napred!
pre 10 godina
Vučić je čovek jako širokih shvatanja, pogleda i planova. Samo nastavite da pratite njegov hod i biće nam svima dobro. Njegov stav da sada izbori nisu prioritet već realizacija započetih reformi, je sasvim korektan i za Srbiju ispravan. Bolji život će doći samom reformom. A za razliku od demokrata naprednjaci Srbiju ne dele na mesta gde vladaju naprednjaci i gde vladaju demokrate. Vučić Srbiju gleda celovito. To je najveća snaga njegovih pogleda i delovanja.
pre 10 godina
Pa jedino sps ne zeli izbore jer ce pasti skroz. Jer smo videli da Dacic samo sedi i nista konkretno ne radi. Vucic radi po ceo dan i sve sto so postigli ovih godinu dans to je zahvaljujuci Vucicu zato i treba da bude premijer.
pre 10 godina
Ja hocu da vise nikad ne vidim Dacica u vladi i Pajtica u Pokrajini. Vreme ja za izbore ka SNS konacno preuzme vlast kako treba, da pocne da radi "punim kapacitetom".
pre 10 godina
Ne samo clanovi predsednistva SNS nego i dvotrecinska vecina svih gradjana misli da je ovo je vreme SNS i Aleksandra Vucica. I treba da sami preuzmu odgovornost za dalju sudbinu zemlje. Sve ostale smo vec videli i nismo se usrecili sa njima dok su bili na vlasti.
pre 10 godina
SNS-u izbori očigledno odgovaraju. To se i vidi ako se pogledaju jučerašnji rezultati. Ovde treba postaviti pitanje da li su trenutno izbori ekonomski opravdani.
pre 10 godina
SNS je politička opcija koja radi u interesu gradjana,samim tim i gradjani imaju želju da SNS preuzme punu odgovornost vodjenja Srbije,izbori bi dosta toga usporili ali su neophodni zarad jedinstva oko donošenja odluka koje su od izuzetne važnosti za gradjane a i Srbiju.
pre 10 godina
Vučić i te kako dobro zna da prvo treba rešiti sređivanje u svojoj kući. Podrpška Vučiću.
pre 10 godina
Sledecih mesec dana bice veoma zanimljivo i ocekujem da se u slucaju ocekivanog dobijanja datuma za pregovore otpocne ozbiljan dijalog o mogucnosti da se izbori u Beogradu spoje sa vanrednim republickim
pre 10 godina
Parlamentarni izbori će se održati u skladu sa zakonskim rokovima, ne pre, jer i da se održe opet će dobiti neka većina koja je postigla neke rezulatate.
pre 10 godina
Stvorili su se uslovi za izbore, jednosavno oni su neizbezni, nadam se da cu doziveti da se sps-u uzme skolstvo koje su unistili kao i zdravstvo.
pre 10 godina
Za sada bi bilo pošteno da se u Vojvodini raspišu izbori za pokrajinsku vladu. DS kao odgovorna stranka treba da shvati da posle poraza na poslednjim izborima ne može da očekuje podršku građana u Vojvodini.
pre 10 godina
Maksim, 17. decembar 2013 11.04
Za one koji brinu zbog kako kazu 50% neizaslih biraca to nije tacna brojka. Prvo 10% sa birackog spiska nisu u zemlji, zatim 10% je zbog godina nesposobno da izadje na izbore, pa ima jos 10% mladih tek punoletnih koje ne zanimaju izbori i 10% iz marginalnih grupa koji su funkcionalno nepismeni. Sto bi izaslo da ima samo 10% ili manje koji iz nekih svojih razloga ne glasaju. A i usvetu nije veca izlaznost od 35 do 40%. Nista mi nismo specijalni.
pre 10 godina
Rezultati izbora odrzanih u poslednje vreme jasno govore da je sve veca popularnost naprednjaka ogledalo njihovog rada dosad i jasna poruka naroda da zeli Vucica za premijera.
pre 10 godina
Ovaj uspeh je rezultat dobro vođene politike od strane naprednjaka koji su učinili bitne državne postupke za napredak naroda.
pre 10 godina
Pa ajde i ti izbori da se raspisu, da glasamo i pustimo posle ljude da na miru rade zapocete poslove.
pre 10 godina
Trebalo bi održati izbore ,jesu skupi ali bi uredili političku scenu u Srbiji .Aleksandar Vučić bi mogao da da još veći doprinos u prosperiteu Srbije sa mesta premijera .
pre 10 godina
videcemo vreme polako radi za sve nas izbori ili ne samo da bude bolje da zivnemo kao nacija
pre 10 godina
Na upravo završenim izborima pokazala se nesporna nadmoć SNS-a, dok su politički takmaci popadali redom kao zrele kruške. Ovi rezultati svakako golicaju analitiku raznih sociologa, politikologa, analitičara i sl. To je sada zbilja nekada velikih stranaka, koje su svojevremeno tvrdile da ih niko neće pobediti budućih 100 godina.
pre 10 godina
SNS je trenutno najjača politička stranka, tako da strah od izbora sigurno ne postoji kod SNS.Ovi rezultati izbora u Odžacima, Kostolcu i Voždovcu samo potvrđuju potpunu dominaciju naprednjaka na političkoj sceni. Razloga za to ima više nego dovoljno - zaustavljen je sunovrat srpske privrede, nastavljeni i konkretizovani su pregovori sa Prištinom kroz Briselski sporazum, donose se teške, ali neophodne odluke u privredi... Malo li je?
pre 10 godina
Posle ovih izbora i fantastičnog rezultata naprednjaka, jasno je da je SNS bez premca trenutno. Opozicija sasvim sigurno ne može adekvatno da odgovori na sve veću podršku naprednjacima, jer je previše kompromitovana.
pre 10 godina
Ovakav ubedljiv rezultat SNS-a je samo potvrda novog „izuma“ naše političke scene - konačno se pojavila partija koja se trudi da istinski pokrene promene u zemlji, da pokuša da popravi katastrofu koju nam je ostavila žuta koalicija. Kada se donose teške odluke, to se i otvoreno kaže. Kada se daju obećanja - to se sprovodi u delo. Kada se jave problemi - ne guraju se „pod tepih“. Prema tome - ovaj rezultat je samo posledica velikog rada mnogih, i velike želje da Srbija bude lepši dom za sve nas.
pre 10 godina
Svakom prema zasluzi, građani su prepoznali kvalitet SNS-a, kao najznačajnijeg reformatora u srpskoj politici.
pre 10 godina
Neka Predsedništvo SNS raspravlja i analizira šta im je činiti, to je njihovo legitimno pravo. Na tu temu neće biti lako doneti odluku o prevremenim izborima na republičkom i pokrajinskom nivou. Za odluku o ovim izborima najveća je odgovornost na Vučiću i Nikoliću. Opasno je za jednu stranku mnogo koncentrisane vlasti, jer vlast podrazumeva i odgovornost. Kada se „žanje vetar“, obično „prvoborci“ nemaju odgovornosti. Odgovara heroj.
pre 10 godina
I to je politika. Čaša je polupuna ili poluprazna- pitanje je sad? Priča ide od toga da su izbori poželjni do toga da nisu prioritet. Mislim da je sada najcelishodnije očistiti sopstvene redove. A onda kroz kapitalne projekte, dovesti do osetnijeg boljitka kod većine stanovnika. SNS ima tu odgovornost, a i toga je svesna.
pre 10 godina
Potpuno je jasno da pojedine stranke koje predstavljaju opoziciju trebale bi da prihvate realnost rezultata i da poboljšaju svoju politiku.
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
pre 10 godina
Izbori koliku su dobra stvar isto toliko i nisu. Sada treba doneti odluku koja je dobra za sve. Ali rezulteti mogucih izbora su i vise nego ocigledni. Svima je jasno kome gradjani Srbije poklanjaju svoje poverenje!
94 Komentari
Sortiraj po: