Subota, 26.10.2013.

09:29

Nikolić: Očekujem izvinjenje Turske

Predsednik Srbije Tomislav NIkolić zamrzao je učešće na trilateralnim susretima Srbije, BiH i Turske <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=10&dd=23&nav_category=640&nav_id=768978" class="text-link" target= "_blank">zbog skandala premijera Turske Redžepa Erdogana</a>.

Izvor: Tanjug

Nikoliæ: Oèekujem izvinjenje Turske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

136 Komentari

Sortiraj po:

petark

pre 10 godina

To je bas jedna sramota, mi kad kazemo da je kosovo srbija svi bacaju drvlje i kamenje po nama, a turcini kad su rekli da je kosovo turska to nema veze,,,sramota stvarno

nabavi ogledalo bosanac

pre 10 godina

@sarajevo.ba

Procitas komentar koji je napisao izvesni sarajevo.ba, vidis da lik kuca iz Bosne I Hercegovine, pazi iz Bosne i Hercegovine i onda ti preostane jedino da se pocnes smejati. Halo, bosanac, jesi li svestan situacije u BiH? Raspadate se po svim osnovama, jedino vam fudbalska reprezentacija jos funkcionise, zaostajete i za Srbijom i za svima ostalima u EU integracijama, niko zivi ne ulaze kod vas a ti se bavis Srbijom? I jos ti drzis predavanja?

Sonja

pre 10 godina

Izvinjenje Turske i osuda EU je i vise nego ocekivana jer ovakve stvari su nedopustive. Nikolic ima svako pravo da zahteva izvinjenje i da opozove posete Turskoj i BiH.

Ege

pre 10 godina

sada ce da radi zakulisna diplomatija "halo Erdo daj reci nesto bilo sta da lici na "zao mi je ako ste pogresno razumeli", ode obraz covece a ni na tu tro-kahvicu ne mogu ako me ne vadis sada pojeli bi me ko burek za dorucak ovde..."

striker

pre 10 godina

Neka vlada Srbije donese odluku da se povećaju carinske stope na uvoz Turskih ptoizvoda i izvinjenje će stići za manje od 24 sata!!
Naravno ako vlada na čelu sa predsednikom i podpredsdnikom ima PETLJU za takvu odluku. Gađajte ih tamo gde su osetljivi najviše u ekonomske interese.

e-krem

pre 10 godina

Ma Erdogan je trebao da se izrazi na srpskom daga ceo svet razume i no problem.Problem vidim jedino u tome sto ovi srpski politicari ne razumeju ni svoj maternji jezik pa im zato trebaju i prevodioci kako bi ponesto prosto ukapirali.Erdogan je inace samo rekao da svi mi i u svim navedenim drzavama trebamo osecati kao kod kuce i nista vise ni nista manje.

Mišo

pre 10 godina

U ovom trenutku najmanje što bi moglo da se desi a to je da se Turska ogradi od izjave svog premijera i da uputi zvanično izvinjenje.

Vladimir

pre 10 godina

Erdogan je sa stanovišta Turske bio u nezavisnoj državi.A što se Srbije tiče,pa postavlaj se pitanje o kakvom to suverenitetu na Kosovu možemo govoriti kada su u četvrtak na Kosovu,bez ikakvih problema,bili premijeri Turske i Albanije i ministar inostranih poslova Bugarske.
Jel su oni tražili dopust od Beograda da dođu u Prizren? Naravno da nisu.E,o tome se radi. Kakav crni suverenitet na Kosovu? Kosovo je van Srbije,priynato od 56% clanica UN,a uskoro ce i biti u UN.

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Kao gradjanin Srbije citajuci komentare ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom najozbiljnijom stvari. Kako bi u nekoj drugoj drzavi reagovali da je nas predsednik ili bilo koji funkcioner Srbije ovako nesto sramno izjavio. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati ni za milimetar, treba se postovati suverenitet jedne drzave.

E tako se to radi

pre 10 godina

Zamisljam sta bi se desilo drzavi koja je smela tako nesto da uradi u staroj nam Jugi dok je Tito bio predsednik. Kukala mu majka.
On ne bi morao da trazi izvinjenje, turcin bi sam sebi lupao samare i bez opomene.

Vlado

pre 10 godina

Ovakav stav Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj.

Aca Daca

pre 10 godina

Do kada cete pustati nepismene komentare. Recenica se u Srpskom jeziku pocinje sa VELIKIM slovom.
(rada, 26. oktobar 2013 19:35)

Pa i ti bi onda mogao da poradiš na pismenosti jer se srpski jezik piše MALIM slovom!

U cemu je fora

pre 10 godina

Ako Taciju ne smeta, ako Taciju ovo nije mesanje i agresija, ZASTO BI SMETALO NIKOLICU koji tera tamosnje Srbe da glasaju ... ????

Salle

pre 10 godina

Kada neki sportski klub nema potencijal obično se kaže - nikada nismo imali lošiji tim. Tako je i u politici. sns botovi, navalite. Bar da vas plaćaju nekom crkavicom pa da vas razumem. Definitivno nikad lošija "elita".

simic

pre 10 godina

Ovakav stav i ponasanje Erdogana Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj,da sam na njegovom mestu isto bi to uradio.

Butthole Surfer

pre 10 godina

Kliknuo sam na "nepreporučeni" i čitao dok nisu pali na ispod 50. Tu nastupaji botovi. Šta je B92 doživeo... Nekad su ih zabranjivali, a sada parazitiraju i koriste ih, tačnije misle da ih koriste. Jedino što MI moramo da čitamo te poltronske nebuloze, mada ponekad bude zanimljivo moram priznati.
U svakom slučaju se slažem sa predsednikom Nikolićem. Kada bi svi zanemarili ko je Nikolić, ova izjava uopšte ne bi delovala tako loše.

Балканске паралеле

pre 10 godina

Баш ме интересује хоће ли ово дисквалификовати Ердегана као посредника у босанском чвору?
Судећи по случају Тачи Змије и операције "унутрашњи органи" не мора да значи...

Knez-lazar

pre 10 godina

Ono sto je rekao turski ministar je krajnje neodgovorno sa njegove strane,jer kao ozbiljni diplomata morao je da pazi sta prica.Svaka cast predsedniku na ovom postupku,ne sme se dozvoliti da svako gazi po nama.

sarajevo.ba

pre 10 godina

Ako je Kosovo drzava(a jeste) sta se imate buniti i trazit izvinjenje od nekoga tamo nebitnog ko u ovom slucaju veze nema s vama
Gora je kad Nikolic kaze ne da RS,to je kao da ja kazem NE DAM Sandzak a veze nemam s njim iako tamo zive ljudi koji se na nacionalnoj osnovi izjasnjavaju kao i ja
A najzalosnije je sto vi niste ama bas ni u kakvoj poziciji da zahtjevate sta od Turske
Dok su drugi jacali ekonomski vi ste vodili ratove,e sad gosn.Nikolicu kad ste manji od makovog zrna u odnosu na neku tamo Tursku vi njih uslovljavate kako ce se ponasati
A mozda da odete kod Mitrovica na Pink i javno zaprijete Erdoanu da se izvine,to bi upalilo siguran sam
Sta cete sutra kad ovi iz Abu Dabia odu na kosovo posao dogovarat i kazu Kosovo je UAE i nas bratski narod,ocete li povuci sve avione tipa Novak Djokovic i Lepa Lukic i zahtjevati da se i oni izvinjavaju
Ja da sam vi gosn.Nikolicu ja bih Ruse sad pozvao da narede Erdoanu da se izvine,onda da Amerika ruse naruzi i na kraju da kina napadne Ameriku i sve ode u tri pm
I sve to zbog tamo neke mocne Srbije cijeli svijet da zakuha
Na kraju,gosn Nikolicu bolje da ste ubjedili Erdoana da otvori 5 radnji s Kebabom i zaposlite 20 ljudi vise bi koristi imali nego ovako sto se blamirate
Poz

djoka

pre 10 godina

"Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu."
(Frida, 26. oktobar 2013 18:44)

A onda se probudiš...... :)

pazarac

pre 10 godina

Ljudi, kako ne shvatate. Sa pozicije Turske, Erdogan je bio u drugoj drzavi a ne u Srbiji. I sa pozicije Turske, on Srbiju nije ni okrznuo svojom izjavom.

kole

pre 10 godina

A ja shvatio Erdoganovu izjavu,nešto kao da je čovek hteo da bude ljubazan,srdačan,nešto u stilu da smo braća i tako to,prijatelji....a tolika se frka digla..sujetna vlast,svaka reč ima rep,užas..

Mujo 11

pre 10 godina

Beograd -- Dugogodišnji prevodilac turskog premijera i predsednika Bekim Muftarević ...
Pa evo vec je stiglo objasnjenje od Muftarevica.... Ajde sada svi na spavanje!

Makarenko

pre 10 godina

Svakako bespotrebna izjava Turskog zvanicnika,a da li se radi o losem prevodu ili nameri sad je u domenu spekulacija.Jedno je sigurno,a to je da je ovaj gest s pravom uvredio srpske zvanicnike I gradjane.

eva

pre 10 godina

Turski premijer nastupio je sa pozicije Turske kao velike regionalne sile, a cutanje institucija EU i evropskih drzava samo svedoce o precutnom sporazumu o podeli interesnih sfera na Balkanu. Mi samo treba da se podsetimo istorijskih cinjenica i obnovimo gradivo o prijateljima i saveznicima.

Milos

pre 10 godina

Dobices ga u vidu zalaganja nezavisnosti Raske oblasti, unistavanja Republike Srpske i podrzavanja Tacija. A ti idi i dalje sa njima sastanci.

mina

pre 10 godina

Ali, sta cemo sa onom Nikolicevom izjavom: "Necemo dirati Bosnu i Hercegovinu, al Republiku Srpsku ne damo."
Po toj izjavi ispade da je RS teritorija Srbije, a ne BiH. Zasto se u tolikom broju ne javite i osudite izjavu i vaseg predsednika, pa i vjecitog premijera, jer RS je entitet u BiH i nalazi se u granicama suverene medjunarodno priznate drzave Bosne i Hercegovine. Izuzetaka ima i svaka im cast, jer su im uvjek komentari pravedni i iskreni. Evo, ja cu isto reci da Erdogan pretjeruje sa tim svojim izjavama koje u sustini i nemaju nekog smisla i ponovo kazem da 80% muslimana-bosnjaka iz BiH ne zeli nikakvu muslimansku drzavu, vec ekonomski jaku, demokratsku i stabilnu drzavu za sve narode koji u njoj zive i dozivljavaju je kao svoju domovinu. Nema nista pogubnije nego vracati se u daleku proslost i prema tome prosudjivati kakav je ko i kojoj je religiji pripadao. U svim ekonomski jakim i razvijenim evropskim drzavama religija je sporedna stvar koja se prakticira privatno, a nema prava da se mjesa u politiku i svestenici nemaju pravo davati neke izjave koje bi ih odvele od toga da su oni svestenici za sve ljude, ma kojoj partiji pripadali. Po zakonu to mogu raditi, ali onda gube respekt od sirokih masa i vlasti. Ex YU je zatrovana religioznim vodjama koji truju religiju i narod svojim pogresnim tumacenjima vjere i nacije. Sve truju, ali se i bogate, uzas jedan. Ovi politicari samo zakuhavaju svojim glupim izjavama i izvinjenjima, a onda se sretnu i grle, ljube. uzas ...

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava i ponasanje edrogana, koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inace zbig erdogana malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grckoj...

Frida

pre 10 godina

Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu.

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava iponasanej edrogana koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inece malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih +aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grskoj...

aleksandar*

pre 10 godina

(Novica Vranje, 26. oktobar 2013 17:19)
Nasa drzava je ponizena do te mere da nam ne na KiM strani drzavnici mogu davati takve izjave,nego i u samom Beogradu, a nije za cuditi se tome jer u sopstvenim redovima imamo citav drustveni sloj koji aktivno radi na samounistenju,da ne pominjem pojedinacna imena,znaci sami smo se doveli u ovakvu poziciju kakva je danas,nisu nam krivi ni Albanci ni Turci,niti bilo ko drugi... tako da najvise sto mi mozemo uraditi jeste povuci ambasadora u znak protesta, a ocekivanja mogu ostati samo na ocekivanjima...kao i dobitak na lotu...

MS

pre 10 godina

Gospodina Nikolića uvažavam, međutim, dugogodišnji prevodilac gospodina Erdoana, tvrdi kako mediji nisu preveli dobro ono što je gospodin Erdoan izgovorio. To što je premijer Turske rekao, to važi i za Srbiju, t.j da se Srbi mogu osećati u Turskoj kao kod svoje kuće i da se Turci u Srbiji mogu osećati kao da su kući. U ovakvoj rečenici je spomenuo Albance, tako da treba spustiti strasti. Nadam se da će preovladati razum, pogledati izvornu izjavu Erdoana i normalizovato dobro uspostavljene odnose. Cenim naše zvaničnike što se ne mešaju u unutrašnje stvari Bosne i Hercegovine.

smarate

pre 10 godina

Sudeci po komentarima, ovde se vodi ozbiljno takmicenje izmedju sns i uck botova ko ce od njih da napise gluplji komentar. Za sada je uck jugend u blagoj prednosti, ovi iz sns-a slabo rade za vikende.

Novica Vranje

pre 10 godina

ocekujem sedmicu na lotu ovih dana...
(aleksandar*, 26. oktobar 2013 16:20) Ne treba ni očekivati izvinjenje, ali naša država mora da reaguje na ovakve izjave, i mora da traži reakciju EU, a na Turskoj i EU je da to uvaži, ili ne, i tu Srbija ne može mnogo šta da uradi. Međutim, Srbija ovo može da iskoristi da traži, da pošto premijeri Albanije i Turske učestvuju na predizbornim mitinzima albanskih partija, da se to isto omogući i Vučiću, Nikoliću i Dačiću na predizbornim mitinzima liste Srpska.

Petar S.

pre 10 godina

Bice zanimljivo kako ce sadasnja vlast reagovati na ovu provokaciju turskog predsednika, s' obzirom na praksu predhodne vlasti (Demokratske Stranke) da proteruje ambasadore, za koju su SNSovci tvrdili da je preslaba dok je bila u opoziciji. Nemaju jos puno vremena (da izbegnu kvalifikaciju izdajnika - i to naj vecih posle Vuka Brankovica).

Mozda bi sadasnje rukovoddstvo trebalo da razmisli o tome da pozove u ZVANICNU i prijateljsku posetu predstavnike PKK(Kurdske) partije.

Prvo zato sto u delovanju OVK (UCK aka KLA) i PKK, APSOLUTNO nema NIKAKVE razlike. I drugo, mozda bi Turci onda malo bolje razumeli kako se mi osecamo povodom KiM.

Sto se statusa K(iM) tice, i "ne zavisnosti",- evo realnosti za suocavanje!

Kosovo i Metohija je OKUPIRANA TERITORIJA, koju je priznao odredjeni broj drzava ali koja se cak ni ne kvalifikuje da bude clan UNa, ciju bezbednost kontrolise KFOR/NATO, kompletan pravni system kontrolise EULEX/EU, a ekonomski zive od donacija/socijalne pomoci koju im udele iz EU.
I sta je tu NE ZAVISNO!!

KiM je PRAVNO/POLITICKI bilo srpsko i ostavce srpsko. Dokle god ga Srbi dobrovoljno ne POKLONE, ili dok im ne isperu mozak NVO (koje su placene sa zapada) da je KiM ne zavosno i da mi se tu vise ne pitamo nista.

Pokradeno/OTETO ce kad tad biti vraceno vlasniku ako ga se sam vlasnik ne odrekne. Samo treba VERE I STRPLJENJA.

4-5min

pre 10 godina

Zasto bi nas izvinjenje zanimalo. On moze da se izvini, ali je steta nacinjena, on je jasno dao svoju podrsku stvaranja Velike Muslimske Drzave. Isto tako on moze ponovo sve to da izgovori. Pa sta, opet da se izvinjava?
Nego cutite i docekajte ga istim merama.

Vanja Petrović

pre 10 godina

Predsednik Toma čeka Godoa...neka mu mlađani savetnik ukaže na neminovnost nedolaska dotičnog...

Besmisao za srpske narodne mase, a Turska ne daje abera, a najverovatnije i ne zna za Tomine vapaje!

Andrej Bolkonski

pre 10 godina

Citam razne komentare i ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom stvari. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati. treba se postovati suverenitet jedne drzave.

Sapienti sat

pre 10 godina

Nije politika ove Vlade kao i predsednika Srbije pogresna, vec se ovde radi o necemu drugom. Ovde se radi da mnoge muslimanske drzave zele prosirenje na teritoriju koja su nastanjena muslimanskim narodom, a pritom krseci osnovna nacela suverene drzave. Mozda je Erdogan mislio da ce se ponoviti scenario Kosova. Ova Vlada zeli to da spreci. Pozdravljam ovaj postupak predsednika.

dr. kraljevicMarko

pre 10 godina

Mislim da bi trebali da okrenemo sistem protivgradnih raketa prema Turskoj, pa nek se malo strecnu!!!! Sulejmana mu njegovog!!!!

Natalija

pre 10 godina

Treba im pokazati zube, nema ustupaka,nije Srbija sljiva pa da je trese kako ko stigne.Na nama je da se borimo za svoja prava i prava Srba na nasoj teritoriji uz maksimalno potovanje rezolucije 1244.

Izuti se OK , ali izvinuti nikako!

pre 10 godina

a jesi se ti izvinuo za Vukovar?
(tipling, 26. oktobar 2013 13:31)

Jok.
Jedan se izvinuo pa ga uštinulo u vratu...
Opasno, bre...

A možda to nikad nije ni znao!

pre 10 godina

Erdogan ne samo da je pljunuo na odnose Turske i Srbije već je totalno zaboravio istoriju Turske! A stvarali su je veziri srpskog porekla (desetak velikih vezira i dvadesetak vezira), srpski jezik je bio zvanični jezik vojske, diplomatije..!

sinisa22

pre 10 godina

Nikoliceva retorika je retorika pravog drzavnika,patriote, pri tom spremnog na saradnju i konstruktivan dijalog.nikolic povlaci prave poteze i pokazuje da se naucio na greskama svojih prethodnika.diplomatija ce igrati veoma vaznu,presudnu ulogu i na tom polju ne smemo podbaciti,kao sto smo umeli u proslosti.moramo pokazati da smo se naucili na iskustvu i pobediti prljave igrace sumnjivih biografija koji bi da nam otmu kosovo.predsedniku treba dati podrsku da istraje na tom putu.

Jovan

pre 10 godina

Važno je da država pokaže odlučnost i dostojanstvo u ovim trenucima, ni jedna zemlja ne bi tolerisala ovakvu izjavu, najmanje će to uraditi Srbija i to sada, kad su intenzivni pregovori Beograda i Prištine. Svakako da ovakva izjava ne vodi miru u regionu.

mattko

pre 10 godina

@Zigi014
Ako ti ovo 014 znaci da imas toliko godina onda mozda da ti se i oprosti neznanje i neprosvecenost. Ali ako imas vise onda KEC i sedi dole. Jataci nisu isto sto i janjicari, pitaj svoju profesorku, ako i ona zna razliku,jer je mozda zavrsila neki megagigatrend.

lol

pre 10 godina

E ovako se reaguje kad ti neko ugrozi nacionalni interes!
(ranira, 26. oktobar 2013 10:10)

Da, kmecanje po medijima je odlicna reakcija. Bolje bi mu bilo da organizuje strajk gladju i zedju ispred turske ambasade. Mozda nece nista postici, ali ce nas barem malo zabaviti, kao prosli put.

Vojvotkinja

pre 10 godina

Treba pokazati zube u ovom slucaju.Ne pozivamo na rat niti na neki sukob, samo trazimo da se postuje suverenitet jedne drzave. A turci ako su takvi prijatelji kakvi nam se predstavljaju, ispravice ovaj propust.

mr.real

pre 10 godina

Očekujem i ja objašnjenje i hapšenja za džakove sa g.listićima, 100 mlrd investicija i još mnogo štošta što je neko obećao.
Al' mogu samo da očekujem - da dočekam sigurno neću. A ovi što očekuju vam daju poverenje....

na sigurnom su

pre 10 godina

toma zna gde su džakovi ali jeste baš vama će da kaže pa posle cela ulica da zna !
a ima i još jedan džak pun listića na kojima piše "erdogan-laže"! da znate !

Antonio

pre 10 godina

Stari, supu koju si sam kuvao pripadajući politici koja je druge zemlje svojatala, ratujući po Hrvatskoj za neke bolesne ideale, kruneći se titulom vojvode, izjavama da su gradovi u drugim državama srpski, sad moraš sam da jedeš....

... pa onda barem priznaj da nije odveć ukusna!

Holandska lala

pre 10 godina

Izjava Turskog zvaničnika je ne primerena u 21. veku i unapređivanju saradnje između Srbije i Turske. Naprotiv. Očekujem reakciju i zvaničnog Brisela.

Nikola

pre 10 godina

Gospodo ,velike patriote, koliko se sećam, vi ste prozivali Tadića i DS zbog mlakih reakcija prema Kosovu,a često st posezali i za pogrdama tipa izdajnik, plaćenik, nesrbin...
Što sada ne proterate ambasadora Turske,ne povučete ambasadora iz Ankare, ne prekinete odnose sa Turskom, prekinete saranju sa privredniciam Turske...
Sve to ste tražili od demokrata.
E,zato ja Vučiću i Nikoliću ništa, ali baš ništa, ne verujem.

Александар 3105

pre 10 godina

Ајој Боже сачувај, колико сам само пута чуо од Руских политичара и званичника да је Србија Русија, па ником ништа, ахахахаахаха....

Vlajko

pre 10 godina

Mozemo mi da kukamo koliko hocemo,ali ona slika iz Prizrena, carskog grada, sa 50.000 ljudi na trgu,sa hiljadama kosovskih,turskih i zastava sa ljiljanima,sa Erdoganovim vrlo promisljenim porurukama(gresi ko misli da su slucajne), jasno govori da je Kosovo van Srbije i da ce biti sve dalje i dalje.

AlekS

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...
(Zigi014, 26. oktobar 2013 11:22)

Kakvi "jataci" jado. Janicari ama, janicari.

Zigi014

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...

kraja

pre 10 godina

...srpski tamni vilajet...
...da nije rekao pljuvali bi ga...
...posto je rekao, pljuju ga...
...da je okrenuo na salu i rekao da se i on u turskoj oseca kao kod kuce, ismevali bi ga...

Srbin

pre 10 godina

On je u Nemackoj, na stadionu, okupljenim Turcima porucio da nastave da prave decu, jer on plabira da za sto godina i Nemacka bude Turska. Takodje je odvalio da je demokratija voz iz koga se uvek moze izkociti kad je potrebno. A onda se neki cude zasto u Nemackoj desnica jaca. Nacalost, mi smo njima isto smece kao i Turci.

KAD SI SIROMASAN SVI TE GAZE!

pre 10 godina

Ma dace Erdogan koje milionce pomoci, a mi cemo kao onaj prosjak na ulici da zazmurimo na uvrede, jer ipak lova je vaznija od reci.

Zoran Bukvic

pre 10 godina

Presmesno! Prvi treba da se buni Tachi, pa nije ni da su se Albanci dobrovoljno prikljucili Otomanskoj imperiji, protiv koga se borio Skender Beg? Ali ne, mora da se skrene paznja javnosti sa bedne situacije u zemlji...

Mini Pani

pre 10 godina

EU mora da reaguje na ovu skandaloznu izjavu Erdogana koji često u svojim nastupima ima ovakve gafove. Najmanje što treba sada i Evropi, Prištini i nama je podižanje tenzija pred izbore na Kosovu u novembru i packa Evropskih zvaničnika premijeru Turske mora uslediti.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srbije Tomislav NIkolić zamrzao je učešće na trilateralnim susretima Srbije, BiH i Turske zbog skandala premijera Turske Redžepa Erdogana.

Sto u "prevodu" znaci "jos 100 batina po turu" gradjanima Srbije !
Turska ! Prevelik je to "zalogaj" moj uvazeni Predsednice !
NIKO "zvanicnicima Srbije" ne brani da se i dalje pretvaraju i "prave nevesti" i da i dalje "obmanjuju" svoje gradjane pricama da je Kosovo "Pokrajina" ali to nazalost "NE OBAVEZUJE" NIKOGA VISE da se i on "pretvara" da ne vidi ono sto i "slepci vide" !
Predsednice dragi prijatelju, ako vam je to "promaklo" Turska je medju prvima PRIZNALA Kosovo kao NEZAVISNU drzavu i Srbija je POSLEDNJA drzava na Svetu kojoj ce Turska "polagati racune" ili "pitati za savet" kako da se "vlada prema Kosovu" ili kakav "odnos" da ima sa prijateljskim drzavama u koje ocigledno "ubraja i Kosovo" !
Man'te se "corava posla" dok jos nije kasno i ne kvarite odnose sa drzavama od kojih se nadate da ce pomoci "posrnuloj i ojadjenoj Srbiji" za ciju ste JAD I BEDU jos od 90-tih odgovorniji Vi nego Premijer Turske !

branko m.

pre 10 godina

tipican primjer kako politicari mogu uticati na narod, sta zna neki
turcin sta je reko Erdogan, kad bi mi pamtili sta je reko Toma nebi
imali ni jednog prijatelja u svetu.....

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srbije Tomislav NIkolić zamrzao je učešće na trilateralnim susretima Srbije, BiH i Turske zbog skandala premijera Turske Redžepa Erdogana.

Sto u "prevodu" znaci "jos 100 batina po turu" gradjanima Srbije !
Turska ! Prevelik je to "zalogaj" moj uvazeni Predsednice !
NIKO "zvanicnicima Srbije" ne brani da se i dalje pretvaraju i "prave nevesti" i da i dalje "obmanjuju" svoje gradjane pricama da je Kosovo "Pokrajina" ali to nazalost "NE OBAVEZUJE" NIKOGA VISE da se i on "pretvara" da ne vidi ono sto i "slepci vide" !
Predsednice dragi prijatelju, ako vam je to "promaklo" Turska je medju prvima PRIZNALA Kosovo kao NEZAVISNU drzavu i Srbija je POSLEDNJA drzava na Svetu kojoj ce Turska "polagati racune" ili "pitati za savet" kako da se "vlada prema Kosovu" ili kakav "odnos" da ima sa prijateljskim drzavama u koje ocigledno "ubraja i Kosovo" !
Man'te se "corava posla" dok jos nije kasno i ne kvarite odnose sa drzavama od kojih se nadate da ce pomoci "posrnuloj i ojadjenoj Srbiji" za ciju ste JAD I BEDU jos od 90-tih odgovorniji Vi nego Premijer Turske !

branko m.

pre 10 godina

tipican primjer kako politicari mogu uticati na narod, sta zna neki
turcin sta je reko Erdogan, kad bi mi pamtili sta je reko Toma nebi
imali ni jednog prijatelja u svetu.....

MS

pre 10 godina

Gospodina Nikolića uvažavam, međutim, dugogodišnji prevodilac gospodina Erdoana, tvrdi kako mediji nisu preveli dobro ono što je gospodin Erdoan izgovorio. To što je premijer Turske rekao, to važi i za Srbiju, t.j da se Srbi mogu osećati u Turskoj kao kod svoje kuće i da se Turci u Srbiji mogu osećati kao da su kući. U ovakvoj rečenici je spomenuo Albance, tako da treba spustiti strasti. Nadam se da će preovladati razum, pogledati izvornu izjavu Erdoana i normalizovato dobro uspostavljene odnose. Cenim naše zvaničnike što se ne mešaju u unutrašnje stvari Bosne i Hercegovine.

Vojvotkinja

pre 10 godina

Treba pokazati zube u ovom slucaju.Ne pozivamo na rat niti na neki sukob, samo trazimo da se postuje suverenitet jedne drzave. A turci ako su takvi prijatelji kakvi nam se predstavljaju, ispravice ovaj propust.

Holandska lala

pre 10 godina

Izjava Turskog zvaničnika je ne primerena u 21. veku i unapređivanju saradnje između Srbije i Turske. Naprotiv. Očekujem reakciju i zvaničnog Brisela.

Makarenko

pre 10 godina

Svakako bespotrebna izjava Turskog zvanicnika,a da li se radi o losem prevodu ili nameri sad je u domenu spekulacija.Jedno je sigurno,a to je da je ovaj gest s pravom uvredio srpske zvanicnike I gradjane.

Jovan

pre 10 godina

Važno je da država pokaže odlučnost i dostojanstvo u ovim trenucima, ni jedna zemlja ne bi tolerisala ovakvu izjavu, najmanje će to uraditi Srbija i to sada, kad su intenzivni pregovori Beograda i Prištine. Svakako da ovakva izjava ne vodi miru u regionu.

4-5min

pre 10 godina

Zasto bi nas izvinjenje zanimalo. On moze da se izvini, ali je steta nacinjena, on je jasno dao svoju podrsku stvaranja Velike Muslimske Drzave. Isto tako on moze ponovo sve to da izgovori. Pa sta, opet da se izvinjava?
Nego cutite i docekajte ga istim merama.

A možda to nikad nije ni znao!

pre 10 godina

Erdogan ne samo da je pljunuo na odnose Turske i Srbije već je totalno zaboravio istoriju Turske! A stvarali su je veziri srpskog porekla (desetak velikih vezira i dvadesetak vezira), srpski jezik je bio zvanični jezik vojske, diplomatije..!

sinisa22

pre 10 godina

Nikoliceva retorika je retorika pravog drzavnika,patriote, pri tom spremnog na saradnju i konstruktivan dijalog.nikolic povlaci prave poteze i pokazuje da se naucio na greskama svojih prethodnika.diplomatija ce igrati veoma vaznu,presudnu ulogu i na tom polju ne smemo podbaciti,kao sto smo umeli u proslosti.moramo pokazati da smo se naucili na iskustvu i pobediti prljave igrace sumnjivih biografija koji bi da nam otmu kosovo.predsedniku treba dati podrsku da istraje na tom putu.

Novica Vranje

pre 10 godina

ocekujem sedmicu na lotu ovih dana...
(aleksandar*, 26. oktobar 2013 16:20) Ne treba ni očekivati izvinjenje, ali naša država mora da reaguje na ovakve izjave, i mora da traži reakciju EU, a na Turskoj i EU je da to uvaži, ili ne, i tu Srbija ne može mnogo šta da uradi. Međutim, Srbija ovo može da iskoristi da traži, da pošto premijeri Albanije i Turske učestvuju na predizbornim mitinzima albanskih partija, da se to isto omogući i Vučiću, Nikoliću i Dačiću na predizbornim mitinzima liste Srpska.

Andrej Bolkonski

pre 10 godina

Citam razne komentare i ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom stvari. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati. treba se postovati suverenitet jedne drzave.

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava iponasanej edrogana koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inece malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih +aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grskoj...

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava i ponasanje edrogana, koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inace zbig erdogana malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grckoj...

Natalija

pre 10 godina

Treba im pokazati zube, nema ustupaka,nije Srbija sljiva pa da je trese kako ko stigne.Na nama je da se borimo za svoja prava i prava Srba na nasoj teritoriji uz maksimalno potovanje rezolucije 1244.

Zoran Bukvic

pre 10 godina

Presmesno! Prvi treba da se buni Tachi, pa nije ni da su se Albanci dobrovoljno prikljucili Otomanskoj imperiji, protiv koga se borio Skender Beg? Ali ne, mora da se skrene paznja javnosti sa bedne situacije u zemlji...

Frida

pre 10 godina

Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu.

Sapienti sat

pre 10 godina

Nije politika ove Vlade kao i predsednika Srbije pogresna, vec se ovde radi o necemu drugom. Ovde se radi da mnoge muslimanske drzave zele prosirenje na teritoriju koja su nastanjena muslimanskim narodom, a pritom krseci osnovna nacela suverene drzave. Mozda je Erdogan mislio da ce se ponoviti scenario Kosova. Ova Vlada zeli to da spreci. Pozdravljam ovaj postupak predsednika.

Srbin

pre 10 godina

On je u Nemackoj, na stadionu, okupljenim Turcima porucio da nastave da prave decu, jer on plabira da za sto godina i Nemacka bude Turska. Takodje je odvalio da je demokratija voz iz koga se uvek moze izkociti kad je potrebno. A onda se neki cude zasto u Nemackoj desnica jaca. Nacalost, mi smo njima isto smece kao i Turci.

Nikola

pre 10 godina

Gospodo ,velike patriote, koliko se sećam, vi ste prozivali Tadića i DS zbog mlakih reakcija prema Kosovu,a često st posezali i za pogrdama tipa izdajnik, plaćenik, nesrbin...
Što sada ne proterate ambasadora Turske,ne povučete ambasadora iz Ankare, ne prekinete odnose sa Turskom, prekinete saranju sa privredniciam Turske...
Sve to ste tražili od demokrata.
E,zato ja Vučiću i Nikoliću ništa, ali baš ništa, ne verujem.

Vlajko

pre 10 godina

Mozemo mi da kukamo koliko hocemo,ali ona slika iz Prizrena, carskog grada, sa 50.000 ljudi na trgu,sa hiljadama kosovskih,turskih i zastava sa ljiljanima,sa Erdoganovim vrlo promisljenim porurukama(gresi ko misli da su slucajne), jasno govori da je Kosovo van Srbije i da ce biti sve dalje i dalje.

KAD SI SIROMASAN SVI TE GAZE!

pre 10 godina

Ma dace Erdogan koje milionce pomoci, a mi cemo kao onaj prosjak na ulici da zazmurimo na uvrede, jer ipak lova je vaznija od reci.

kraja

pre 10 godina

...srpski tamni vilajet...
...da nije rekao pljuvali bi ga...
...posto je rekao, pljuju ga...
...da je okrenuo na salu i rekao da se i on u turskoj oseca kao kod kuce, ismevali bi ga...

AlekS

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...
(Zigi014, 26. oktobar 2013 11:22)

Kakvi "jataci" jado. Janicari ama, janicari.

Antonio

pre 10 godina

Stari, supu koju si sam kuvao pripadajući politici koja je druge zemlje svojatala, ratujući po Hrvatskoj za neke bolesne ideale, kruneći se titulom vojvode, izjavama da su gradovi u drugim državama srpski, sad moraš sam da jedeš....

... pa onda barem priznaj da nije odveć ukusna!

Александар 3105

pre 10 godina

Ајој Боже сачувај, колико сам само пута чуо од Руских политичара и званичника да је Србија Русија, па ником ништа, ахахахаахаха....

pazarac

pre 10 godina

Ljudi, kako ne shvatate. Sa pozicije Turske, Erdogan je bio u drugoj drzavi a ne u Srbiji. I sa pozicije Turske, on Srbiju nije ni okrznuo svojom izjavom.

Zigi014

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...

djoka

pre 10 godina

"Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu."
(Frida, 26. oktobar 2013 18:44)

A onda se probudiš...... :)

lol

pre 10 godina

E ovako se reaguje kad ti neko ugrozi nacionalni interes!
(ranira, 26. oktobar 2013 10:10)

Da, kmecanje po medijima je odlicna reakcija. Bolje bi mu bilo da organizuje strajk gladju i zedju ispred turske ambasade. Mozda nece nista postici, ali ce nas barem malo zabaviti, kao prosli put.

mina

pre 10 godina

Ali, sta cemo sa onom Nikolicevom izjavom: "Necemo dirati Bosnu i Hercegovinu, al Republiku Srpsku ne damo."
Po toj izjavi ispade da je RS teritorija Srbije, a ne BiH. Zasto se u tolikom broju ne javite i osudite izjavu i vaseg predsednika, pa i vjecitog premijera, jer RS je entitet u BiH i nalazi se u granicama suverene medjunarodno priznate drzave Bosne i Hercegovine. Izuzetaka ima i svaka im cast, jer su im uvjek komentari pravedni i iskreni. Evo, ja cu isto reci da Erdogan pretjeruje sa tim svojim izjavama koje u sustini i nemaju nekog smisla i ponovo kazem da 80% muslimana-bosnjaka iz BiH ne zeli nikakvu muslimansku drzavu, vec ekonomski jaku, demokratsku i stabilnu drzavu za sve narode koji u njoj zive i dozivljavaju je kao svoju domovinu. Nema nista pogubnije nego vracati se u daleku proslost i prema tome prosudjivati kakav je ko i kojoj je religiji pripadao. U svim ekonomski jakim i razvijenim evropskim drzavama religija je sporedna stvar koja se prakticira privatno, a nema prava da se mjesa u politiku i svestenici nemaju pravo davati neke izjave koje bi ih odvele od toga da su oni svestenici za sve ljude, ma kojoj partiji pripadali. Po zakonu to mogu raditi, ali onda gube respekt od sirokih masa i vlasti. Ex YU je zatrovana religioznim vodjama koji truju religiju i narod svojim pogresnim tumacenjima vjere i nacije. Sve truju, ali se i bogate, uzas jedan. Ovi politicari samo zakuhavaju svojim glupim izjavama i izvinjenjima, a onda se sretnu i grle, ljube. uzas ...

mr.real

pre 10 godina

Očekujem i ja objašnjenje i hapšenja za džakove sa g.listićima, 100 mlrd investicija i još mnogo štošta što je neko obećao.
Al' mogu samo da očekujem - da dočekam sigurno neću. A ovi što očekuju vam daju poverenje....

Izuti se OK , ali izvinuti nikako!

pre 10 godina

a jesi se ti izvinuo za Vukovar?
(tipling, 26. oktobar 2013 13:31)

Jok.
Jedan se izvinuo pa ga uštinulo u vratu...
Opasno, bre...

kole

pre 10 godina

A ja shvatio Erdoganovu izjavu,nešto kao da je čovek hteo da bude ljubazan,srdačan,nešto u stilu da smo braća i tako to,prijatelji....a tolika se frka digla..sujetna vlast,svaka reč ima rep,užas..

na sigurnom su

pre 10 godina

toma zna gde su džakovi ali jeste baš vama će da kaže pa posle cela ulica da zna !
a ima i još jedan džak pun listića na kojima piše "erdogan-laže"! da znate !

dr. kraljevicMarko

pre 10 godina

Mislim da bi trebali da okrenemo sistem protivgradnih raketa prema Turskoj, pa nek se malo strecnu!!!! Sulejmana mu njegovog!!!!

Mini Pani

pre 10 godina

EU mora da reaguje na ovu skandaloznu izjavu Erdogana koji često u svojim nastupima ima ovakve gafove. Najmanje što treba sada i Evropi, Prištini i nama je podižanje tenzija pred izbore na Kosovu u novembru i packa Evropskih zvaničnika premijeru Turske mora uslediti.

Milos

pre 10 godina

Dobices ga u vidu zalaganja nezavisnosti Raske oblasti, unistavanja Republike Srpske i podrzavanja Tacija. A ti idi i dalje sa njima sastanci.

smarate

pre 10 godina

Sudeci po komentarima, ovde se vodi ozbiljno takmicenje izmedju sns i uck botova ko ce od njih da napise gluplji komentar. Za sada je uck jugend u blagoj prednosti, ovi iz sns-a slabo rade za vikende.

Mujo 11

pre 10 godina

Beograd -- Dugogodišnji prevodilac turskog premijera i predsednika Bekim Muftarević ...
Pa evo vec je stiglo objasnjenje od Muftarevica.... Ajde sada svi na spavanje!

Vanja Petrović

pre 10 godina

Predsednik Toma čeka Godoa...neka mu mlađani savetnik ukaže na neminovnost nedolaska dotičnog...

Besmisao za srpske narodne mase, a Turska ne daje abera, a najverovatnije i ne zna za Tomine vapaje!

Petar S.

pre 10 godina

Bice zanimljivo kako ce sadasnja vlast reagovati na ovu provokaciju turskog predsednika, s' obzirom na praksu predhodne vlasti (Demokratske Stranke) da proteruje ambasadore, za koju su SNSovci tvrdili da je preslaba dok je bila u opoziciji. Nemaju jos puno vremena (da izbegnu kvalifikaciju izdajnika - i to naj vecih posle Vuka Brankovica).

Mozda bi sadasnje rukovoddstvo trebalo da razmisli o tome da pozove u ZVANICNU i prijateljsku posetu predstavnike PKK(Kurdske) partije.

Prvo zato sto u delovanju OVK (UCK aka KLA) i PKK, APSOLUTNO nema NIKAKVE razlike. I drugo, mozda bi Turci onda malo bolje razumeli kako se mi osecamo povodom KiM.

Sto se statusa K(iM) tice, i "ne zavisnosti",- evo realnosti za suocavanje!

Kosovo i Metohija je OKUPIRANA TERITORIJA, koju je priznao odredjeni broj drzava ali koja se cak ni ne kvalifikuje da bude clan UNa, ciju bezbednost kontrolise KFOR/NATO, kompletan pravni system kontrolise EULEX/EU, a ekonomski zive od donacija/socijalne pomoci koju im udele iz EU.
I sta je tu NE ZAVISNO!!

KiM je PRAVNO/POLITICKI bilo srpsko i ostavce srpsko. Dokle god ga Srbi dobrovoljno ne POKLONE, ili dok im ne isperu mozak NVO (koje su placene sa zapada) da je KiM ne zavosno i da mi se tu vise ne pitamo nista.

Pokradeno/OTETO ce kad tad biti vraceno vlasniku ako ga se sam vlasnik ne odrekne. Samo treba VERE I STRPLJENJA.

eva

pre 10 godina

Turski premijer nastupio je sa pozicije Turske kao velike regionalne sile, a cutanje institucija EU i evropskih drzava samo svedoce o precutnom sporazumu o podeli interesnih sfera na Balkanu. Mi samo treba da se podsetimo istorijskih cinjenica i obnovimo gradivo o prijateljima i saveznicima.

Vladimir

pre 10 godina

Erdogan je sa stanovišta Turske bio u nezavisnoj državi.A što se Srbije tiče,pa postavlaj se pitanje o kakvom to suverenitetu na Kosovu možemo govoriti kada su u četvrtak na Kosovu,bez ikakvih problema,bili premijeri Turske i Albanije i ministar inostranih poslova Bugarske.
Jel su oni tražili dopust od Beograda da dođu u Prizren? Naravno da nisu.E,o tome se radi. Kakav crni suverenitet na Kosovu? Kosovo je van Srbije,priynato od 56% clanica UN,a uskoro ce i biti u UN.

e-krem

pre 10 godina

Ma Erdogan je trebao da se izrazi na srpskom daga ceo svet razume i no problem.Problem vidim jedino u tome sto ovi srpski politicari ne razumeju ni svoj maternji jezik pa im zato trebaju i prevodioci kako bi ponesto prosto ukapirali.Erdogan je inace samo rekao da svi mi i u svim navedenim drzavama trebamo osecati kao kod kuce i nista vise ni nista manje.

mattko

pre 10 godina

@Zigi014
Ako ti ovo 014 znaci da imas toliko godina onda mozda da ti se i oprosti neznanje i neprosvecenost. Ali ako imas vise onda KEC i sedi dole. Jataci nisu isto sto i janjicari, pitaj svoju profesorku, ako i ona zna razliku,jer je mozda zavrsila neki megagigatrend.

aleksandar*

pre 10 godina

(Novica Vranje, 26. oktobar 2013 17:19)
Nasa drzava je ponizena do te mere da nam ne na KiM strani drzavnici mogu davati takve izjave,nego i u samom Beogradu, a nije za cuditi se tome jer u sopstvenim redovima imamo citav drustveni sloj koji aktivno radi na samounistenju,da ne pominjem pojedinacna imena,znaci sami smo se doveli u ovakvu poziciju kakva je danas,nisu nam krivi ni Albanci ni Turci,niti bilo ko drugi... tako da najvise sto mi mozemo uraditi jeste povuci ambasadora u znak protesta, a ocekivanja mogu ostati samo na ocekivanjima...kao i dobitak na lotu...

Aca Daca

pre 10 godina

Do kada cete pustati nepismene komentare. Recenica se u Srpskom jeziku pocinje sa VELIKIM slovom.
(rada, 26. oktobar 2013 19:35)

Pa i ti bi onda mogao da poradiš na pismenosti jer se srpski jezik piše MALIM slovom!

sarajevo.ba

pre 10 godina

Ako je Kosovo drzava(a jeste) sta se imate buniti i trazit izvinjenje od nekoga tamo nebitnog ko u ovom slucaju veze nema s vama
Gora je kad Nikolic kaze ne da RS,to je kao da ja kazem NE DAM Sandzak a veze nemam s njim iako tamo zive ljudi koji se na nacionalnoj osnovi izjasnjavaju kao i ja
A najzalosnije je sto vi niste ama bas ni u kakvoj poziciji da zahtjevate sta od Turske
Dok su drugi jacali ekonomski vi ste vodili ratove,e sad gosn.Nikolicu kad ste manji od makovog zrna u odnosu na neku tamo Tursku vi njih uslovljavate kako ce se ponasati
A mozda da odete kod Mitrovica na Pink i javno zaprijete Erdoanu da se izvine,to bi upalilo siguran sam
Sta cete sutra kad ovi iz Abu Dabia odu na kosovo posao dogovarat i kazu Kosovo je UAE i nas bratski narod,ocete li povuci sve avione tipa Novak Djokovic i Lepa Lukic i zahtjevati da se i oni izvinjavaju
Ja da sam vi gosn.Nikolicu ja bih Ruse sad pozvao da narede Erdoanu da se izvine,onda da Amerika ruse naruzi i na kraju da kina napadne Ameriku i sve ode u tri pm
I sve to zbog tamo neke mocne Srbije cijeli svijet da zakuha
Na kraju,gosn Nikolicu bolje da ste ubjedili Erdoana da otvori 5 radnji s Kebabom i zaposlite 20 ljudi vise bi koristi imali nego ovako sto se blamirate
Poz

U cemu je fora

pre 10 godina

Ako Taciju ne smeta, ako Taciju ovo nije mesanje i agresija, ZASTO BI SMETALO NIKOLICU koji tera tamosnje Srbe da glasaju ... ????

Salle

pre 10 godina

Kada neki sportski klub nema potencijal obično se kaže - nikada nismo imali lošiji tim. Tako je i u politici. sns botovi, navalite. Bar da vas plaćaju nekom crkavicom pa da vas razumem. Definitivno nikad lošija "elita".

E tako se to radi

pre 10 godina

Zamisljam sta bi se desilo drzavi koja je smela tako nesto da uradi u staroj nam Jugi dok je Tito bio predsednik. Kukala mu majka.
On ne bi morao da trazi izvinjenje, turcin bi sam sebi lupao samare i bez opomene.

Ege

pre 10 godina

sada ce da radi zakulisna diplomatija "halo Erdo daj reci nesto bilo sta da lici na "zao mi je ako ste pogresno razumeli", ode obraz covece a ni na tu tro-kahvicu ne mogu ako me ne vadis sada pojeli bi me ko burek za dorucak ovde..."

Балканске паралеле

pre 10 godina

Баш ме интересује хоће ли ово дисквалификовати Ердегана као посредника у босанском чвору?
Судећи по случају Тачи Змије и операције "унутрашњи органи" не мора да значи...

Butthole Surfer

pre 10 godina

Kliknuo sam na "nepreporučeni" i čitao dok nisu pali na ispod 50. Tu nastupaji botovi. Šta je B92 doživeo... Nekad su ih zabranjivali, a sada parazitiraju i koriste ih, tačnije misle da ih koriste. Jedino što MI moramo da čitamo te poltronske nebuloze, mada ponekad bude zanimljivo moram priznati.
U svakom slučaju se slažem sa predsednikom Nikolićem. Kada bi svi zanemarili ko je Nikolić, ova izjava uopšte ne bi delovala tako loše.

striker

pre 10 godina

Neka vlada Srbije donese odluku da se povećaju carinske stope na uvoz Turskih ptoizvoda i izvinjenje će stići za manje od 24 sata!!
Naravno ako vlada na čelu sa predsednikom i podpredsdnikom ima PETLJU za takvu odluku. Gađajte ih tamo gde su osetljivi najviše u ekonomske interese.

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Kao gradjanin Srbije citajuci komentare ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom najozbiljnijom stvari. Kako bi u nekoj drugoj drzavi reagovali da je nas predsednik ili bilo koji funkcioner Srbije ovako nesto sramno izjavio. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati ni za milimetar, treba se postovati suverenitet jedne drzave.

Vlado

pre 10 godina

Ovakav stav Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj.

Mišo

pre 10 godina

U ovom trenutku najmanje što bi moglo da se desi a to je da se Turska ogradi od izjave svog premijera i da uputi zvanično izvinjenje.

Sonja

pre 10 godina

Izvinjenje Turske i osuda EU je i vise nego ocekivana jer ovakve stvari su nedopustive. Nikolic ima svako pravo da zahteva izvinjenje i da opozove posete Turskoj i BiH.

Knez-lazar

pre 10 godina

Ono sto je rekao turski ministar je krajnje neodgovorno sa njegove strane,jer kao ozbiljni diplomata morao je da pazi sta prica.Svaka cast predsedniku na ovom postupku,ne sme se dozvoliti da svako gazi po nama.

simic

pre 10 godina

Ovakav stav i ponasanje Erdogana Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj,da sam na njegovom mestu isto bi to uradio.

nabavi ogledalo bosanac

pre 10 godina

@sarajevo.ba

Procitas komentar koji je napisao izvesni sarajevo.ba, vidis da lik kuca iz Bosne I Hercegovine, pazi iz Bosne i Hercegovine i onda ti preostane jedino da se pocnes smejati. Halo, bosanac, jesi li svestan situacije u BiH? Raspadate se po svim osnovama, jedino vam fudbalska reprezentacija jos funkcionise, zaostajete i za Srbijom i za svima ostalima u EU integracijama, niko zivi ne ulaze kod vas a ti se bavis Srbijom? I jos ti drzis predavanja?

petark

pre 10 godina

To je bas jedna sramota, mi kad kazemo da je kosovo srbija svi bacaju drvlje i kamenje po nama, a turcini kad su rekli da je kosovo turska to nema veze,,,sramota stvarno

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srbije Tomislav NIkolić zamrzao je učešće na trilateralnim susretima Srbije, BiH i Turske zbog skandala premijera Turske Redžepa Erdogana.

Sto u "prevodu" znaci "jos 100 batina po turu" gradjanima Srbije !
Turska ! Prevelik je to "zalogaj" moj uvazeni Predsednice !
NIKO "zvanicnicima Srbije" ne brani da se i dalje pretvaraju i "prave nevesti" i da i dalje "obmanjuju" svoje gradjane pricama da je Kosovo "Pokrajina" ali to nazalost "NE OBAVEZUJE" NIKOGA VISE da se i on "pretvara" da ne vidi ono sto i "slepci vide" !
Predsednice dragi prijatelju, ako vam je to "promaklo" Turska je medju prvima PRIZNALA Kosovo kao NEZAVISNU drzavu i Srbija je POSLEDNJA drzava na Svetu kojoj ce Turska "polagati racune" ili "pitati za savet" kako da se "vlada prema Kosovu" ili kakav "odnos" da ima sa prijateljskim drzavama u koje ocigledno "ubraja i Kosovo" !
Man'te se "corava posla" dok jos nije kasno i ne kvarite odnose sa drzavama od kojih se nadate da ce pomoci "posrnuloj i ojadjenoj Srbiji" za ciju ste JAD I BEDU jos od 90-tih odgovorniji Vi nego Premijer Turske !

Zoran Bukvic

pre 10 godina

Presmesno! Prvi treba da se buni Tachi, pa nije ni da su se Albanci dobrovoljno prikljucili Otomanskoj imperiji, protiv koga se borio Skender Beg? Ali ne, mora da se skrene paznja javnosti sa bedne situacije u zemlji...

kraja

pre 10 godina

...srpski tamni vilajet...
...da nije rekao pljuvali bi ga...
...posto je rekao, pljuju ga...
...da je okrenuo na salu i rekao da se i on u turskoj oseca kao kod kuce, ismevali bi ga...

branko m.

pre 10 godina

tipican primjer kako politicari mogu uticati na narod, sta zna neki
turcin sta je reko Erdogan, kad bi mi pamtili sta je reko Toma nebi
imali ni jednog prijatelja u svetu.....

Antonio

pre 10 godina

Stari, supu koju si sam kuvao pripadajući politici koja je druge zemlje svojatala, ratujući po Hrvatskoj za neke bolesne ideale, kruneći se titulom vojvode, izjavama da su gradovi u drugim državama srpski, sad moraš sam da jedeš....

... pa onda barem priznaj da nije odveć ukusna!

KAD SI SIROMASAN SVI TE GAZE!

pre 10 godina

Ma dace Erdogan koje milionce pomoci, a mi cemo kao onaj prosjak na ulici da zazmurimo na uvrede, jer ipak lova je vaznija od reci.

Александар 3105

pre 10 godina

Ајој Боже сачувај, колико сам само пута чуо од Руских политичара и званичника да је Србија Русија, па ником ништа, ахахахаахаха....

lol

pre 10 godina

E ovako se reaguje kad ti neko ugrozi nacionalni interes!
(ranira, 26. oktobar 2013 10:10)

Da, kmecanje po medijima je odlicna reakcija. Bolje bi mu bilo da organizuje strajk gladju i zedju ispred turske ambasade. Mozda nece nista postici, ali ce nas barem malo zabaviti, kao prosli put.

mina

pre 10 godina

Ali, sta cemo sa onom Nikolicevom izjavom: "Necemo dirati Bosnu i Hercegovinu, al Republiku Srpsku ne damo."
Po toj izjavi ispade da je RS teritorija Srbije, a ne BiH. Zasto se u tolikom broju ne javite i osudite izjavu i vaseg predsednika, pa i vjecitog premijera, jer RS je entitet u BiH i nalazi se u granicama suverene medjunarodno priznate drzave Bosne i Hercegovine. Izuzetaka ima i svaka im cast, jer su im uvjek komentari pravedni i iskreni. Evo, ja cu isto reci da Erdogan pretjeruje sa tim svojim izjavama koje u sustini i nemaju nekog smisla i ponovo kazem da 80% muslimana-bosnjaka iz BiH ne zeli nikakvu muslimansku drzavu, vec ekonomski jaku, demokratsku i stabilnu drzavu za sve narode koji u njoj zive i dozivljavaju je kao svoju domovinu. Nema nista pogubnije nego vracati se u daleku proslost i prema tome prosudjivati kakav je ko i kojoj je religiji pripadao. U svim ekonomski jakim i razvijenim evropskim drzavama religija je sporedna stvar koja se prakticira privatno, a nema prava da se mjesa u politiku i svestenici nemaju pravo davati neke izjave koje bi ih odvele od toga da su oni svestenici za sve ljude, ma kojoj partiji pripadali. Po zakonu to mogu raditi, ali onda gube respekt od sirokih masa i vlasti. Ex YU je zatrovana religioznim vodjama koji truju religiju i narod svojim pogresnim tumacenjima vjere i nacije. Sve truju, ali se i bogate, uzas jedan. Ovi politicari samo zakuhavaju svojim glupim izjavama i izvinjenjima, a onda se sretnu i grle, ljube. uzas ...

Izuti se OK , ali izvinuti nikako!

pre 10 godina

a jesi se ti izvinuo za Vukovar?
(tipling, 26. oktobar 2013 13:31)

Jok.
Jedan se izvinuo pa ga uštinulo u vratu...
Opasno, bre...

aleksandar*

pre 10 godina

(Novica Vranje, 26. oktobar 2013 17:19)
Nasa drzava je ponizena do te mere da nam ne na KiM strani drzavnici mogu davati takve izjave,nego i u samom Beogradu, a nije za cuditi se tome jer u sopstvenim redovima imamo citav drustveni sloj koji aktivno radi na samounistenju,da ne pominjem pojedinacna imena,znaci sami smo se doveli u ovakvu poziciju kakva je danas,nisu nam krivi ni Albanci ni Turci,niti bilo ko drugi... tako da najvise sto mi mozemo uraditi jeste povuci ambasadora u znak protesta, a ocekivanja mogu ostati samo na ocekivanjima...kao i dobitak na lotu...

Nikola

pre 10 godina

Gospodo ,velike patriote, koliko se sećam, vi ste prozivali Tadića i DS zbog mlakih reakcija prema Kosovu,a često st posezali i za pogrdama tipa izdajnik, plaćenik, nesrbin...
Što sada ne proterate ambasadora Turske,ne povučete ambasadora iz Ankare, ne prekinete odnose sa Turskom, prekinete saranju sa privredniciam Turske...
Sve to ste tražili od demokrata.
E,zato ja Vučiću i Nikoliću ništa, ali baš ništa, ne verujem.

Vlajko

pre 10 godina

Mozemo mi da kukamo koliko hocemo,ali ona slika iz Prizrena, carskog grada, sa 50.000 ljudi na trgu,sa hiljadama kosovskih,turskih i zastava sa ljiljanima,sa Erdoganovim vrlo promisljenim porurukama(gresi ko misli da su slucajne), jasno govori da je Kosovo van Srbije i da ce biti sve dalje i dalje.

smarate

pre 10 godina

Sudeci po komentarima, ovde se vodi ozbiljno takmicenje izmedju sns i uck botova ko ce od njih da napise gluplji komentar. Za sada je uck jugend u blagoj prednosti, ovi iz sns-a slabo rade za vikende.

dr. kraljevicMarko

pre 10 godina

Mislim da bi trebali da okrenemo sistem protivgradnih raketa prema Turskoj, pa nek se malo strecnu!!!! Sulejmana mu njegovog!!!!

mr.real

pre 10 godina

Očekujem i ja objašnjenje i hapšenja za džakove sa g.listićima, 100 mlrd investicija i još mnogo štošta što je neko obećao.
Al' mogu samo da očekujem - da dočekam sigurno neću. A ovi što očekuju vam daju poverenje....

na sigurnom su

pre 10 godina

toma zna gde su džakovi ali jeste baš vama će da kaže pa posle cela ulica da zna !
a ima i još jedan džak pun listića na kojima piše "erdogan-laže"! da znate !

Vanja Petrović

pre 10 godina

Predsednik Toma čeka Godoa...neka mu mlađani savetnik ukaže na neminovnost nedolaska dotičnog...

Besmisao za srpske narodne mase, a Turska ne daje abera, a najverovatnije i ne zna za Tomine vapaje!

Milos

pre 10 godina

Dobices ga u vidu zalaganja nezavisnosti Raske oblasti, unistavanja Republike Srpske i podrzavanja Tacija. A ti idi i dalje sa njima sastanci.

Zigi014

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...

Mujo 11

pre 10 godina

Beograd -- Dugogodišnji prevodilac turskog premijera i predsednika Bekim Muftarević ...
Pa evo vec je stiglo objasnjenje od Muftarevica.... Ajde sada svi na spavanje!

Mini Pani

pre 10 godina

EU mora da reaguje na ovu skandaloznu izjavu Erdogana koji često u svojim nastupima ima ovakve gafove. Najmanje što treba sada i Evropi, Prištini i nama je podižanje tenzija pred izbore na Kosovu u novembru i packa Evropskih zvaničnika premijeru Turske mora uslediti.

AlekS

pre 10 godina

Ljudi skoro 500 godina smo bili pod turcima i kako mislite da nam ti turci budu prijatelji ikad,toliko su nas dece odveli kao jatake i pitanje je dal upravo ti jataci sad ne vode glavnu rec u Turskoj,jer nema veceg turcina od poturcenog Srbina neko je davno to rekao...
(Zigi014, 26. oktobar 2013 11:22)

Kakvi "jataci" jado. Janicari ama, janicari.

Petar S.

pre 10 godina

Bice zanimljivo kako ce sadasnja vlast reagovati na ovu provokaciju turskog predsednika, s' obzirom na praksu predhodne vlasti (Demokratske Stranke) da proteruje ambasadore, za koju su SNSovci tvrdili da je preslaba dok je bila u opoziciji. Nemaju jos puno vremena (da izbegnu kvalifikaciju izdajnika - i to naj vecih posle Vuka Brankovica).

Mozda bi sadasnje rukovoddstvo trebalo da razmisli o tome da pozove u ZVANICNU i prijateljsku posetu predstavnike PKK(Kurdske) partije.

Prvo zato sto u delovanju OVK (UCK aka KLA) i PKK, APSOLUTNO nema NIKAKVE razlike. I drugo, mozda bi Turci onda malo bolje razumeli kako se mi osecamo povodom KiM.

Sto se statusa K(iM) tice, i "ne zavisnosti",- evo realnosti za suocavanje!

Kosovo i Metohija je OKUPIRANA TERITORIJA, koju je priznao odredjeni broj drzava ali koja se cak ni ne kvalifikuje da bude clan UNa, ciju bezbednost kontrolise KFOR/NATO, kompletan pravni system kontrolise EULEX/EU, a ekonomski zive od donacija/socijalne pomoci koju im udele iz EU.
I sta je tu NE ZAVISNO!!

KiM je PRAVNO/POLITICKI bilo srpsko i ostavce srpsko. Dokle god ga Srbi dobrovoljno ne POKLONE, ili dok im ne isperu mozak NVO (koje su placene sa zapada) da je KiM ne zavosno i da mi se tu vise ne pitamo nista.

Pokradeno/OTETO ce kad tad biti vraceno vlasniku ako ga se sam vlasnik ne odrekne. Samo treba VERE I STRPLJENJA.

Holandska lala

pre 10 godina

Izjava Turskog zvaničnika je ne primerena u 21. veku i unapređivanju saradnje između Srbije i Turske. Naprotiv. Očekujem reakciju i zvaničnog Brisela.

Vojvotkinja

pre 10 godina

Treba pokazati zube u ovom slucaju.Ne pozivamo na rat niti na neki sukob, samo trazimo da se postuje suverenitet jedne drzave. A turci ako su takvi prijatelji kakvi nam se predstavljaju, ispravice ovaj propust.

sinisa22

pre 10 godina

Nikoliceva retorika je retorika pravog drzavnika,patriote, pri tom spremnog na saradnju i konstruktivan dijalog.nikolic povlaci prave poteze i pokazuje da se naucio na greskama svojih prethodnika.diplomatija ce igrati veoma vaznu,presudnu ulogu i na tom polju ne smemo podbaciti,kao sto smo umeli u proslosti.moramo pokazati da smo se naucili na iskustvu i pobediti prljave igrace sumnjivih biografija koji bi da nam otmu kosovo.predsedniku treba dati podrsku da istraje na tom putu.

A možda to nikad nije ni znao!

pre 10 godina

Erdogan ne samo da je pljunuo na odnose Turske i Srbije već je totalno zaboravio istoriju Turske! A stvarali su je veziri srpskog porekla (desetak velikih vezira i dvadesetak vezira), srpski jezik je bio zvanični jezik vojske, diplomatije..!

Andrej Bolkonski

pre 10 godina

Citam razne komentare i ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom stvari. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati. treba se postovati suverenitet jedne drzave.

Frida

pre 10 godina

Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu.

Natalija

pre 10 godina

Treba im pokazati zube, nema ustupaka,nije Srbija sljiva pa da je trese kako ko stigne.Na nama je da se borimo za svoja prava i prava Srba na nasoj teritoriji uz maksimalno potovanje rezolucije 1244.

mattko

pre 10 godina

@Zigi014
Ako ti ovo 014 znaci da imas toliko godina onda mozda da ti se i oprosti neznanje i neprosvecenost. Ali ako imas vise onda KEC i sedi dole. Jataci nisu isto sto i janjicari, pitaj svoju profesorku, ako i ona zna razliku,jer je mozda zavrsila neki megagigatrend.

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava i ponasanje edrogana, koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inace zbig erdogana malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grckoj...

Jovan

pre 10 godina

Važno je da država pokaže odlučnost i dostojanstvo u ovim trenucima, ni jedna zemlja ne bi tolerisala ovakvu izjavu, najmanje će to uraditi Srbija i to sada, kad su intenzivni pregovori Beograda i Prištine. Svakako da ovakva izjava ne vodi miru u regionu.

skandal

pre 10 godina

skandalozna i nediplomatske izjava iponasanej edrogana koga turski narod smatra diktatorom i nedemokratom, i koji bi hitno trebao da se izvini srbiji. predsdnik nikolic to trazi, trazi i srpska javnost i narod, u suprotnom treba zamrznuti odnose sa turskom koja je inece malo omiljena drzava u svom okruzenju zbog teritorijanih +aspiracija i ratorornog ponasanja prema siriji, rusiji, bugarskoj , makedoniji, srbiji, grskoj...

Makarenko

pre 10 godina

Svakako bespotrebna izjava Turskog zvanicnika,a da li se radi o losem prevodu ili nameri sad je u domenu spekulacija.Jedno je sigurno,a to je da je ovaj gest s pravom uvredio srpske zvanicnike I gradjane.

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Kao gradjanin Srbije citajuci komentare ne mogu da verujem kako neko moze da se sprda sa ovom najozbiljnijom stvari. Kako bi u nekoj drugoj drzavi reagovali da je nas predsednik ili bilo koji funkcioner Srbije ovako nesto sramno izjavio. Bitno je da svi budemo slozni, ovo je drzava svih nas. Podrzavam Nikolicevu odluku, treba zauzeti cvrst stav i ne odstupati ni za milimetar, treba se postovati suverenitet jedne drzave.

Sapienti sat

pre 10 godina

Nije politika ove Vlade kao i predsednika Srbije pogresna, vec se ovde radi o necemu drugom. Ovde se radi da mnoge muslimanske drzave zele prosirenje na teritoriju koja su nastanjena muslimanskim narodom, a pritom krseci osnovna nacela suverene drzave. Mozda je Erdogan mislio da ce se ponoviti scenario Kosova. Ova Vlada zeli to da spreci. Pozdravljam ovaj postupak predsednika.

Srbin

pre 10 godina

On je u Nemackoj, na stadionu, okupljenim Turcima porucio da nastave da prave decu, jer on plabira da za sto godina i Nemacka bude Turska. Takodje je odvalio da je demokratija voz iz koga se uvek moze izkociti kad je potrebno. A onda se neki cude zasto u Nemackoj desnica jaca. Nacalost, mi smo njima isto smece kao i Turci.

Novica Vranje

pre 10 godina

ocekujem sedmicu na lotu ovih dana...
(aleksandar*, 26. oktobar 2013 16:20) Ne treba ni očekivati izvinjenje, ali naša država mora da reaguje na ovakve izjave, i mora da traži reakciju EU, a na Turskoj i EU je da to uvaži, ili ne, i tu Srbija ne može mnogo šta da uradi. Međutim, Srbija ovo može da iskoristi da traži, da pošto premijeri Albanije i Turske učestvuju na predizbornim mitinzima albanskih partija, da se to isto omogući i Vučiću, Nikoliću i Dačiću na predizbornim mitinzima liste Srpska.

pazarac

pre 10 godina

Ljudi, kako ne shvatate. Sa pozicije Turske, Erdogan je bio u drugoj drzavi a ne u Srbiji. I sa pozicije Turske, on Srbiju nije ni okrznuo svojom izjavom.

Mišo

pre 10 godina

U ovom trenutku najmanje što bi moglo da se desi a to je da se Turska ogradi od izjave svog premijera i da uputi zvanično izvinjenje.

Vlado

pre 10 godina

Ovakav stav Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj.

4-5min

pre 10 godina

Zasto bi nas izvinjenje zanimalo. On moze da se izvini, ali je steta nacinjena, on je jasno dao svoju podrsku stvaranja Velike Muslimske Drzave. Isto tako on moze ponovo sve to da izgovori. Pa sta, opet da se izvinjava?
Nego cutite i docekajte ga istim merama.

simic

pre 10 godina

Ovakav stav i ponasanje Erdogana Turska nije smela da dozvoli...ja u potpunosti podrzavam predsednika u zahtevu da se Turska izvini i za zamrzabvanje poseta BiH i Turskoj,da sam na njegovom mestu isto bi to uradio.

MS

pre 10 godina

Gospodina Nikolića uvažavam, međutim, dugogodišnji prevodilac gospodina Erdoana, tvrdi kako mediji nisu preveli dobro ono što je gospodin Erdoan izgovorio. To što je premijer Turske rekao, to važi i za Srbiju, t.j da se Srbi mogu osećati u Turskoj kao kod svoje kuće i da se Turci u Srbiji mogu osećati kao da su kući. U ovakvoj rečenici je spomenuo Albance, tako da treba spustiti strasti. Nadam se da će preovladati razum, pogledati izvornu izjavu Erdoana i normalizovato dobro uspostavljene odnose. Cenim naše zvaničnike što se ne mešaju u unutrašnje stvari Bosne i Hercegovine.

eva

pre 10 godina

Turski premijer nastupio je sa pozicije Turske kao velike regionalne sile, a cutanje institucija EU i evropskih drzava samo svedoce o precutnom sporazumu o podeli interesnih sfera na Balkanu. Mi samo treba da se podsetimo istorijskih cinjenica i obnovimo gradivo o prijateljima i saveznicima.

Knez-lazar

pre 10 godina

Ono sto je rekao turski ministar je krajnje neodgovorno sa njegove strane,jer kao ozbiljni diplomata morao je da pazi sta prica.Svaka cast predsedniku na ovom postupku,ne sme se dozvoliti da svako gazi po nama.

kole

pre 10 godina

A ja shvatio Erdoganovu izjavu,nešto kao da je čovek hteo da bude ljubazan,srdačan,nešto u stilu da smo braća i tako to,prijatelji....a tolika se frka digla..sujetna vlast,svaka reč ima rep,užas..

striker

pre 10 godina

Neka vlada Srbije donese odluku da se povećaju carinske stope na uvoz Turskih ptoizvoda i izvinjenje će stići za manje od 24 sata!!
Naravno ako vlada na čelu sa predsednikom i podpredsdnikom ima PETLJU za takvu odluku. Gađajte ih tamo gde su osetljivi najviše u ekonomske interese.

E tako se to radi

pre 10 godina

Zamisljam sta bi se desilo drzavi koja je smela tako nesto da uradi u staroj nam Jugi dok je Tito bio predsednik. Kukala mu majka.
On ne bi morao da trazi izvinjenje, turcin bi sam sebi lupao samare i bez opomene.

Sonja

pre 10 godina

Izvinjenje Turske i osuda EU je i vise nego ocekivana jer ovakve stvari su nedopustive. Nikolic ima svako pravo da zahteva izvinjenje i da opozove posete Turskoj i BiH.

djoka

pre 10 godina

"Mi nismo vise mali, imamo veliku podrsku svih, nasi napori se prepoznaju daleko i zato imamo pravo traziti javno izvinjenje zbog ovih nepromisljenih ali bolnih izjava i to u vrelu desavanja na Kosovu."
(Frida, 26. oktobar 2013 18:44)

A onda se probudiš...... :)

e-krem

pre 10 godina

Ma Erdogan je trebao da se izrazi na srpskom daga ceo svet razume i no problem.Problem vidim jedino u tome sto ovi srpski politicari ne razumeju ni svoj maternji jezik pa im zato trebaju i prevodioci kako bi ponesto prosto ukapirali.Erdogan je inace samo rekao da svi mi i u svim navedenim drzavama trebamo osecati kao kod kuce i nista vise ni nista manje.

sarajevo.ba

pre 10 godina

Ako je Kosovo drzava(a jeste) sta se imate buniti i trazit izvinjenje od nekoga tamo nebitnog ko u ovom slucaju veze nema s vama
Gora je kad Nikolic kaze ne da RS,to je kao da ja kazem NE DAM Sandzak a veze nemam s njim iako tamo zive ljudi koji se na nacionalnoj osnovi izjasnjavaju kao i ja
A najzalosnije je sto vi niste ama bas ni u kakvoj poziciji da zahtjevate sta od Turske
Dok su drugi jacali ekonomski vi ste vodili ratove,e sad gosn.Nikolicu kad ste manji od makovog zrna u odnosu na neku tamo Tursku vi njih uslovljavate kako ce se ponasati
A mozda da odete kod Mitrovica na Pink i javno zaprijete Erdoanu da se izvine,to bi upalilo siguran sam
Sta cete sutra kad ovi iz Abu Dabia odu na kosovo posao dogovarat i kazu Kosovo je UAE i nas bratski narod,ocete li povuci sve avione tipa Novak Djokovic i Lepa Lukic i zahtjevati da se i oni izvinjavaju
Ja da sam vi gosn.Nikolicu ja bih Ruse sad pozvao da narede Erdoanu da se izvine,onda da Amerika ruse naruzi i na kraju da kina napadne Ameriku i sve ode u tri pm
I sve to zbog tamo neke mocne Srbije cijeli svijet da zakuha
Na kraju,gosn Nikolicu bolje da ste ubjedili Erdoana da otvori 5 radnji s Kebabom i zaposlite 20 ljudi vise bi koristi imali nego ovako sto se blamirate
Poz

Butthole Surfer

pre 10 godina

Kliknuo sam na "nepreporučeni" i čitao dok nisu pali na ispod 50. Tu nastupaji botovi. Šta je B92 doživeo... Nekad su ih zabranjivali, a sada parazitiraju i koriste ih, tačnije misle da ih koriste. Jedino što MI moramo da čitamo te poltronske nebuloze, mada ponekad bude zanimljivo moram priznati.
U svakom slučaju se slažem sa predsednikom Nikolićem. Kada bi svi zanemarili ko je Nikolić, ova izjava uopšte ne bi delovala tako loše.

Aca Daca

pre 10 godina

Do kada cete pustati nepismene komentare. Recenica se u Srpskom jeziku pocinje sa VELIKIM slovom.
(rada, 26. oktobar 2013 19:35)

Pa i ti bi onda mogao da poradiš na pismenosti jer se srpski jezik piše MALIM slovom!

nabavi ogledalo bosanac

pre 10 godina

@sarajevo.ba

Procitas komentar koji je napisao izvesni sarajevo.ba, vidis da lik kuca iz Bosne I Hercegovine, pazi iz Bosne i Hercegovine i onda ti preostane jedino da se pocnes smejati. Halo, bosanac, jesi li svestan situacije u BiH? Raspadate se po svim osnovama, jedino vam fudbalska reprezentacija jos funkcionise, zaostajete i za Srbijom i za svima ostalima u EU integracijama, niko zivi ne ulaze kod vas a ti se bavis Srbijom? I jos ti drzis predavanja?

Балканске паралеле

pre 10 godina

Баш ме интересује хоће ли ово дисквалификовати Ердегана као посредника у босанском чвору?
Судећи по случају Тачи Змије и операције "унутрашњи органи" не мора да значи...

Salle

pre 10 godina

Kada neki sportski klub nema potencijal obično se kaže - nikada nismo imali lošiji tim. Tako je i u politici. sns botovi, navalite. Bar da vas plaćaju nekom crkavicom pa da vas razumem. Definitivno nikad lošija "elita".

Vladimir

pre 10 godina

Erdogan je sa stanovišta Turske bio u nezavisnoj državi.A što se Srbije tiče,pa postavlaj se pitanje o kakvom to suverenitetu na Kosovu možemo govoriti kada su u četvrtak na Kosovu,bez ikakvih problema,bili premijeri Turske i Albanije i ministar inostranih poslova Bugarske.
Jel su oni tražili dopust od Beograda da dođu u Prizren? Naravno da nisu.E,o tome se radi. Kakav crni suverenitet na Kosovu? Kosovo je van Srbije,priynato od 56% clanica UN,a uskoro ce i biti u UN.

Ege

pre 10 godina

sada ce da radi zakulisna diplomatija "halo Erdo daj reci nesto bilo sta da lici na "zao mi je ako ste pogresno razumeli", ode obraz covece a ni na tu tro-kahvicu ne mogu ako me ne vadis sada pojeli bi me ko burek za dorucak ovde..."

U cemu je fora

pre 10 godina

Ako Taciju ne smeta, ako Taciju ovo nije mesanje i agresija, ZASTO BI SMETALO NIKOLICU koji tera tamosnje Srbe da glasaju ... ????

petark

pre 10 godina

To je bas jedna sramota, mi kad kazemo da je kosovo srbija svi bacaju drvlje i kamenje po nama, a turcini kad su rekli da je kosovo turska to nema veze,,,sramota stvarno