Nedelja, 26.05.2013.

00:17

"BiH ne ide u NATO bez dozvole RS"

Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da Bosna i Hercegovina ne može postati članica NATO bez saglasnosti srpskog entiteta.

Izvor: Beta

"BiH ne ide u NATO bez dozvole RS" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

Goran

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod. Ako narod izadje na referendum i kaže da hoće u NATO, ja ću potpisati svaku odluku koja ide ka NATO, a ako narod neće u NATO, ja neću mimo volje naroda" - A zasto gospodin nije raspisao referendum kada je s parama tog istog naroda kupovao sebi vile po Beogradu ili svom skoro maloljetnom sinu davao milionske kredite?

SSSS

pre 13 godina

Vise nije tajna da zapadni licemeri nastoje da se Srbi na Balkanu pokore imperijalnim zahtevima NATO osovine. Problem je sto vecina Srba na Balkanu podrzava ovo sto Dodik kaze i zato su stranci i njihovi domaci lakeji u panici. Ne brinite, kada ode Dodik doci ce neko drugi koji ce nastaviti gde je Dodik stao. Pitajte Srbe u Banjaluci. Samo sloga Srbina spasava!

Tena

pre 13 godina

U drzavi Bosni i Hercegovini, NE POSTOJI nikakav srpski entitet. U danasnjem rs 48% vlasnistvo je Bosnjaka i Hrvata. Ako dodik to ponavlja svaki dan i misli da ce tako i postati onda su svi u velikoj zabludi. Ni Bosnjaci ni Hrvati niti jednog pedlja svoje zemlje nece se odreci, a svi su na cijelom teritoriju konstutivni. Prema tome, dodik dzaba krecis!

Pravnik

pre 13 godina

BiH ima samo dva problema: 1) korupciju i pokvarene politicare i 2) nepoverenje medju narodima koje politicari umesto da grade svaki dan razaraju na najperfidniji nacin a zarad ocuvanja stanja pod 1). A nije im tesko sa obzirom na skoru proslost i puno nezalecenih rana. Inace da narodi ne mogu zajedno je glupost a vrag su Dodik na prvom mestu pa i svi ostali a ne BiH sama po sebi. Kada se istera "vrag" iz BIH koji tamo jos zivi - eto normalne drzave. Doik je jedan nazalost samo jedan od "vragova" mada zesci.

taraba

pre 13 godina

Vova,

Ja sam mislio da u sudovima odlucuju po zakonima a ne po plemenskoj ili verskoj pripadnosti - to su vrazja posla i zelja za vrazjom drzavom. Doik insistira na plemenskoj i ideoloski vrlo problematicnim konceptima i to i vrlo problematicnih pobuda umesto da radi na tome da najbolji i najkompetentniji budu na svom nivoima vlasti i drustva. Nije on nikakav lider ni borac za bilo sta on je jedan obican smutljivac. Covek koji je svo svoje vreme utrosio na destrukciju dok je skoro 70% radnog stanovnistva neuposleno. Ima razloga da se plasi ali od nekoh mracnih zaverencikih sila koje su se obrusile na njegovu "herojsku borbu" za "ocuvanje" srpskog naroda.

Velibor, USA

pre 13 godina

Darios, NE unitarna BiH, NE Bošnjaci Srbi, već primenjivanje i slova i duha Dejtonskog Sporazuma što je srednji i jedini razuman put, dakle, ne ni podjela BiH ni unitarna, centralizovana bošnjačko hegemona BiH. nažalost, u zadnjih par godina, dodik je taj koji se ističe kršenjem i podrivanjem Dejtonskog Sporazuma, minira zajedno s bošnjačko-hrvatskim ekstremistima veći povratak Srba u ent. FBiH. kažeš ne može se živjeti kao nekad---- pa znaš šta sigurno se neće i ne treba ratovati kao devedesetih, većina običnih ljudi bilo koje nacije u BiH bi sigurno radije živjeli kao nekad, samo uz dodatak evropskih pravila jugoslovenskog senzibiliteta. I, nikako ne mogu Srbi i Hrvati u BiH biti majorizovani ni ugušeni sve dok je i Srbije i Hrvatske i Međunarodne Zajednice koje dodik pošprdno naziva stranci, ali ni dodatno etničko-stranačko raspolućivanje BiH neće biti dozvoljeno. Evropska BiH u najužim vezama s Srbijom i Hrvatskom samo opstaje. svaki narod pojedinačno mora da zauzda svoje maksimaliste i ekstremiste i slažem se da bošnjački kao pojedinačno najveći u BiH MORA najodlučnije da suzbije islamist. fundamentalizam i velikobošnjačku hegemoniju. Na tom Amerika i Zapad i Izrael najozbiljnije rade. dok dodik pljuje li pljuje te strance....

Darios

pre 13 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji tako gleda na Srbe u RS,a Srbi iz RS vole Srbiju vise nego srbi odavde.Sta bi ste vi?Da se Dodik skloni i da se napravi unitarna BiH.I to bi resilo sve probleme?Onda bi u autisticnoj Srbiji sve procvetalo?Ta BiH da je valjala u tom obliku,rata ne bi ni bilo.Shvatite jednom,Srbima u RS u sve mozete da dirate.Mogu biti i bez posla i siromasni i sto sta jos,ali u RS im ne dirajte.Najveca glupost koju svet (Amerika) moze da radi je da pravi celovitu BiH.Samo pravi sebi zariste koje tinja i neki buduci lokalni rat za potkusurivanje sa Evropom i Rusijom.A samo preko nasih ledja.Onog trenutka kada se lepo odvojimo sve ce biti u redu u BiH.Jednostavno,nemoguce je da se u Bosni zivi kao sto se zivelo nekada.To je bila utopija u kojoj sam i ja nekada ziveo. I ta utopija je davno zavrsena.Ajmo dalje.Lepo se razdvojimo i svako svojim putem,kulturom i mentalitetom u EU.Samo onaj ko nikada nije bio u BiH (RS) moze da pise ovakve gluposti.Idite malo tamo pa im pricajte kako treba da zive u unitarnoj BiH.Muslimani bi unitarnu BiH, ali samo ako bi kako moglo bez Srba,ili u najboljem slucaju sa Srbima koji bi pristali da budu "Bosnjaci".Kako to funkcionise, mozete videti na primeru Sarajeva i federacije BiH po broju Srba koji su se vratili tamo. A pogledajte broj povratnika u RS. Dakle, sve je to lepo, ali ne hvala. Dodik mozda jeste profiter i lopov,ali koji politicar na Balkanu to nije? Neka i on odgovara za svoje postupke,ali prvo neka donese nezavisnost RS.

Vova

pre 13 godina

Da je BiH "vrag zemlja" mnogi se mogu sloziti a mnogi ne... Uzmimo za primer Ustavni sud BiH on funkcionise na ovaj nacin u njemu se nalaze 3 stranca 2 bosnjaka 2 Srbina i 2 Hrvata. Odluke se donose vecinom glasova po pravilu glasaju 3 stranca i 2 bosnjaka znaci ukupno 5 i uvek na stetu Srba i Hrvata. Skoro je donet Zakon po kome ukoliko ne postujete Odluku Ustavnog suda idete u zatvor, a tako se razbija Dejton i ukidaju nadleznosti entiteta. Neko rece da RS mogu ugasiti kao sijalicu a mogu i u izbeglistvo u Srbiju? Takve bih podsetio da u RS zivi skoro 1,5 mil. Srba i da Dodik njih trenutno predstavlja a da oni vecinom misle kao on pa i vecinom tako misle i Hrvati. Znaci sem Bosnjaka i Srbi i Hrvati su nezadovoljni sta sa tim i kako dalje? kako BiH drugacije definisati nego kao "vraga".

Velibor, USA

pre 13 godina

branko i sl., molim te, prestani da instrumentališete i pozivate srpske žrtve endehazije i zadnjeg rata kada vam se ćefne i za jeftine brzopotezne poene dižući tenzije. Slava Vječna i Pokoj Duši nedužnim srpskim žrtvama koji si pomenuo, NIKADA ZABORAVITI, i ja sam iz tih krajeva umalo završio kao žrtva bilo ustaša ali i rkaradžić-mladićevaca, ali tim više s pijetetom i trenutkom Ih treba pominjati a ne da bi se opravdala dodik-rkaradžićeva bulažnjenja! sasvim se slažem da kos. albanci nisu zaslužili što su dobili sve servirano, ali, oteto prokleto, to znamo. ima vremena da se promene stvari u vezi kosovskog problema, za Srbe povoljniji način, s vremenom. No, BiH je ipak vrlo različita priča od Kosova, u BiH, kao jednoj od ipak državotvornih republika bivše Yu, za razliku od pokrajine Kosova, jeste bitno da se narodi, koji dijele čak i isti jezik a samo i jedino ih religije razdvajaju, približe nekom saživotnom konsenzusu bilo uz NATO ili ne. dodikova retorika kao iz vremena najgoreg rkaradžić-mladićizma i širenje negativne energije nikako ne pomažu, mada nije on jedini negativac na sveukupnoj bih političkoj sceni.

bekrija

pre 13 godina

cijela BIH ima stanovnika kao predgradje jednog malo veceg grada,mi ne mozemo nikom prkosit,vojska nam ko lovacko drustvo,amerika nas drzi u saci i sutra nam moze nametnut novi rat,nebi oni nas ostavili u ovkavom napetom stanju,kad dodje opet vrijeme na nas vidjet cemo sta ce nam bit,oni imaju smisljenu politiku za narednih 100 god a ovaj sto prica suplje price samo se vi lozite,budite pajseri i samo zaokruzujte za vaseg vodju dodika..

Palermo

pre 13 godina

Ovo je stav srpskog naroda u Republici Srpskoj, bio Dodik na vlasti ili ne, BiH nece uci u NATO zato sto to srbi ne zele. Ukidaju nam RS od kad smo je osnovali pa je jos nisu uspjeli ugasiti, da su tako jaki ko sto pricaju ne bi nas srbe nista ni pitali. Sto se petljaju uopste sa nama u RS, evo sutra ako mogu bez naseg glasa neka udju u NATO. Ali ne mogu, jer se RS za sve pita i pitace se uvjek.

Dejan

pre 13 godina

Ma ko vise Dodika i slusa sta govori. Covek je prolupao. Ako vec govorimo o RS to nije srpski entitet nego odlucuju tri konstitutivna naroda.

David_V

pre 13 godina

BiH je SFRJ u malom. Ako se SFRJ nije mogla odrzati jer se narodi nisu slagali, kako je logika da na silu drze BiH zajedno?
Nije Dodik (ni RS) drvo bez korena. Rusija je iza njega, a i uticajni Izrael kad treba. Rusija i zemlje BRICSa su sve uticajnije, ne pita se vise samo USA, vreme je Dodiku saveznik, zato i zure zapadnjaci, kao sa Kosovom.

jadan ja

pre 13 godina

"Ja verovatno slovim na zapadu kao protivnik ulaska BiH u NATO i možda moram da pripazim kada negde idem da li da letim avionom ili ne. Da mi se nešto ne dogodi, moram i o tome da razmišljam"
Jeste Dodik, ugrozen si, kao i onomad u hali Borik, sto si bio ugrozen.

Mladen Mladenovic

pre 13 godina

Gospodin Dodik je izrekao NAJNORMALNIJU stvar, koja je utkana u samo biće postojanja ovakve BiH i ne shvatam one koji i ovakvu izjavu komentarišu u negativnom kontekstu?!Zar nekima nikada neće biti jasno da u BiH, NI PO KOJU CENU se ne mogu donositi odluke bez konsenzula?! NEMA PREGLASAVANJA a, ukoliko ga i bude, takve odluke su ništavne i nikogane obavezuju osim, ako neko ne računa na oružje i rat.

Dragan Pavlović

pre 13 godina

Kada je Narodna skupština RS sa Dodikovim poslanicima dala saglasnost za pristupanje BIH NATO savezu bez ijednog glasa protiv,bio sam najosramoćeniji čovek na planeti ne zbog toga što imam drugačiji stav nego zbog toga što ni jedan jedini čovek u BIH ne misli drugačije. Sada sam ponovo ponižen-svi srbi će sada biti protiv NATO integracija, a samo JA za. ( uvek u manjini)

Tex

pre 13 godina

(Pantelija, 26. maj 2013 09:40)

Covece vi psihicki iz rata niste izalsi a proslo je skoro 20 godina. Nije ni cudo sto balvan od coveka kao sto je Dodik i dalje Vlada nad vama kada vam u 2013. prosipa jeftinu posleratnu retoriku i vi se svi lozite kao da je 1993. kada je Karadzic drzao govore.

Manite se ocepljenja i pripojenja i ostalih gluposti nego gledajte kako da zivite sa svojima sunarodnicima i ne terate inat niti pokusavate da pravite nove granice.

Sokolac

pre 13 godina

Sa onima koji su bombardovali Srbiju i RS bez ikakvog razloga , ne treba praviti nikakve saveze. Zbog toga podrška RS što se protivi da BiH pristupi NATO.

branko

pre 13 godina

Šta koga van Srpkske briga imamo li mi hljeba da jedemo ili nemamo? Izdržali smo 4 godine rata, izdržali smo poslijeratne sankcije, za razliku od Federacije BiH koja je primala donacije u milijardama Srpska je bila pod sankcijama i nije imala hljeba da jede pa smo opet opstali. Opstaćemo i sada do konačne pobjede, nezavisne i samostalne Srpske. S Dodikom ili bez njega jer niko ne može vječno da ignoriše volju više od milion ljudi pripadnika jednog naroda. Ako su Albanci kao nacionalna manjina dobili državu zašto to ne mogu Srbi kao konstitutivan narod? Ako su Albanci bili žrtve bili su to i Srbi u BiH stradali u Jasenovcu, Sarajevu, hercegovačkim jamama... Narodu u BiH ne mogu da se vole ni da žive zajedno nakon svega što se dešavalo.

Dragan Pavlovićd

pre 13 godina

Ovaj čovek je neverovatan. Došao je na vlast upravo saa tezama da BIH mora kretati se prema Nato integracijama i to mu je bio glavni adut u vremenu strašne bede kad je stanovništvo gladovalo. Verovatno su ga i podržali i forsirali upravo NATO i druge medjunarodne strukture bez kojih to nije mogao ostvariti,a sada on je eto prepreka njima i možda meta pa će izbegavati i avionske letove. Kakav je on paćenik gospode Bože.Tek nakon uzastopnih ponavljanja Koštuničinih stavova o nepristupanju Srbije NATOu i jedne posete Rusiji ovaj je shvatio da Srbija neće ka NATOu pa je i on promenio svoj stav (stav RS). A i sada je u zabludi-stav Srbije se može promeniti za jedan dan i to upravo sa sadašnjom vlasti kao i stav sa KIM.

potkivač

pre 13 godina

Ko tebe zasto da pita, kocnicaru jedan!? Mucis taj srpski narod i samo ga globis! Vec ste postali balkanska crna rupa zbog tvoje politike!
Narod ti jedva prezivljava a ti si se ugojio ko Rudonja.

nesa

pre 13 godina

Po obicaju je u pravu.Plan zapada da se srbima da RS, a da posle malo po malo,ucenama,pretnjom,mitom (kao kod nas) ista nestane u okviru BiH Dodik,a i srpski narod u RS je prepoznao.Ta svest naroda je snaga RS. Za razliku od nas koji za obecavajucu ,,šargarepu,, EU potpisujemo sve i svasta.Nebi bilo prvi put da zapad ,,likvidira,,neposlusne i zato Dodik treba da se cuva i dobro je da to govori javno.Podrska Dodiku iz Srbije.Oni koji misle suprotno su ili neprijatelji RS ili neobavesteni ili oni koji se nadaju punom novcaniku.Srecom pa su mizerni po broju.

Bacvanin

pre 13 godina

Rat se zavrsio vec polako 20 godina, ne bi bilo zgoreg da se krene napred.
Slazem sa Dodikom da vecina treba da odluci sta i kako da radi Bosna, tako da stvarne bi bilo zgored da se na naviou BiH odrzi referendum, pa kako gradjani te drzave odluce po pitanju pristupa NATo, neka tako i bude.
Inace, Dodik je samo jedan obican politikant, kad sam bio u RS zadnji put, vec se tada videlo da je sistem jako slican Crnogorskom. Onaj ko je u RS dobar sa "Dodikovima" gradi, pravi, radi. Jedva imaju para za penzije, a ni plate im nisu rasle u zadnje vreme.
Dodika ce ispratiti sa vlasti sami Srbi, na nekim od sledecih izbora, kada budu shvatili da se interesi jedne manjine najbolje brane kada ucestvuje u zivotu vecine, a ne da se protivi i spotice vecinu.

diablono1

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod". Zasto si ga zaobilazio do sada, kada ti je narod jasno ukazivano da neke stvari nisu dobre. eee Milorade i ti si zavrsio...

pravnik

pre 13 godina

gosp dodik imali ste mogućnost da uticete na to pitanje do trenutka kada je nsrs dala saglasnost na proces pristupanja bih nato_u a vise nemate. medjutim svjestan sam ja razloge vaseg prelivanja iz šupljeg u prazno zbog neminovnog poraza na narednim izborima.

Pantelija

pre 13 godina

RS treba da smesta proglasi otcepljenje od bivše BiH.
Svet će da glami sedmicu-dve i onda će da prizna #relanost na terenu".
Posle toga treba samo da se reše dve stvari:
1. razgraničenje sa Hrvatskoj pre svega u regionu Konavla i obezbeđenje da RS ima izlaz na more
2. ozvaničenje prisajedinjena RS matici Srbiji

Da znam da ne ginusmo uzalud 90-ih.

milan

pre 13 godina

"To je jedan monstrum koji ekonomski ne može da se izdrži", rekao je Dodik i zaključio da je BiH "vrag zemlja" u kojoj nema demokratije, kao i da ko god se suprostavi takvom stanju biva kriminalizovan u medijima.
A sto je najgore od svega ti si jedan od najvecih monstruma koje ima nazalost Bosna.
Lepo si se nakrao sa sinom , mesto obezbedio u Srbiji sa bogatstvom koje je steceno , znamo dobro kako.
Sad se pojavljujes kao "patriota" a ti isti patrioti su naneli najvece zlo samom Srpskom narodu.Pokrij se usima jer ti najmanje imas pravo da govoris o bilo cemu sto se tice Bosne.Ona ce uci u nato pa hteo ti ili , a ti ces se pridruziti retrogradima poput Kostunice i zbrisani sa politicke scene.
A posle toga se zna, da ces odgovarati za sve zloupotrebe koji si napravio a ostetoi i Bosnu i takozvanu Republiku Srpsku.
Mirsad

EU Citizen

pre 13 godina

Ti si, batice, već skoro bivši, a kad siđeš s vlasti, čeka te zatvor, jer si krao kao lud, i postao multimilioner otkad si na vlasti, tako da bi ti bilo bolje da se raspituješ gde nemaju ugovore o ekstradiciji i polako pomeraš lovu, pošto s tim što imaš u BiH, i što si prebacio u Srbiju, možeš da se pozdraviš čim ti stave lisice :)) A BiH će postati članica NATO, pa sve i da se i ti, i tvoji komunističko-fašistički istomišljenici iz Šumske postavite na glavu :)))

matori

pre 13 godina

"...Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da Bosna i Hercegovina ne može postati članica NATO bez saglasnosti srpskog entiteta..."

A vas (RS), mogu da "ugase" k'o sijalicu kad izađu iz toaleta, pa da se ne pitate više ni za šta...

Jovo

pre 13 godina

e moj predsjednice ti si zakasnio 90-tih biti nacionalista, pa sad hoces da namiris , kad vise niko nece da to da bude, ili valjda mislis da ces svoje mutne radnje sverca, opravdati uvaljivanjem RS pa i Srbije u probleme,sreca pa su te Vucic i Nikolic lako procitali...

Jakšić M.

pre 13 godina

Ma Mile svi dobro znamo zašto si ti sve glasniji. Približava ti se vreme da i ti položiš račune. Ali tu ti ne mogu pomoći ofucane bajke o tebi kao zaštitiniku nacionalnih interesa.Prvo ti brate da nam objasniš kako si uspeo s platom od 1500 maraka postat milioner.

profesor

pre 13 godina

Dodik je potpuno izgubio kompas.Zamislite da ovde kod nas neki političar izjavi da je Srbija "đavo".Jedno je zalagati se za interese srpskog naroda a sasvim drugo ponašati se kao Dodik. Ovakvim nekulturnim i zapaljivim izjavama on kvari imidž Srba u BiH i pretstavlja ih,kao da radi za nečiji račun,kao nekakav "remetilački faktor".

Mujo 11

pre 13 godina

"BiH ne ide u NATO bez dozvole RS"
?!
Pa sta ce BiH u NATO, kada NATO je vec tu, u BiH, ili u najmanje ruku u okolinu BiH?!
Ali, ipak, kada to izjavi Dodik, onda, treba to prihvatiti kao nesto veoma vazno i ozbiljno?!

Miroslav

pre 13 godina

Izboricemo se za republiku srpsku samo ako budemo dovoljno cvrsti
Volim svoj narod,srbiju sa rapublikom srpskom,ne mrazim nikoga,svi su dobili svoje,pustite i nas da zaokruzimo svoju drzavu srbiju i da konacno dodje do pomirenja naroda na ovom prostoru

Republika Srpska

pre 13 godina

Jednostavno covek prica istinu.Njega ne vole mnogi"prijatelji" Srpskog naroda,ali mu ne mogu osporiti da je veliki politicar.

Kazu ono kakav narod takav i predsednik,u slucaju RS potpuno tacno jer kod nas su svi ovakvi.I opet ce pobediti na izborima jer ga ljudi mnogo vole.

P.S Bosnjaci navalite 3,2,1 :D

selmo tuzla

pre 13 godina

Ma, ko vas sta pita vise... Ne pitate se vise ni u vlastitoj kuci. Ovo sto govorite je dnevna politika i samo nastavite. Vi nemate vise sta za reci, osim mozda na Sudu BiH ili u nekom od tuzilastava u Srbiji.

Posmatrac

pre 13 godina

Nisi ti Mile Rikerov problem. Ti si problem svog naroda, koji ti gladuje, grca u dugovima i nezaposljenosti. Da su sposobni da se sami pitaju, bili bi prijatelji i sa Bosancima, Bosnjacima, Hrvatima, Crnogorcima... ali ne. Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo. Stanje u Srbiji je mila majka kako je u Rep. Srpskoj, a tu najvise profitiras ti!!! Evo bio je i dan mladosti, i zapitam se, odakle ste ti i tebi slicni izmileli? Spavaj se narode i napustaj Balkan.

Andrija

pre 13 godina

Ukoliko NATO odluči primiti BiH nitko ništa neće pitati ni Dodika ni RS. A što se više bude inatio to će se to prije dogoditi. I ne mora se brinuti kad putuje, kao što se i vidi iz prakse toliko je beznačajan da je ignoriranje više nego dovoljno.

kasno Marko na Kosovo stize

pre 13 godina

Uz duzno postovanje Dodku, ali:
- Po ustavu BH za odbranu nisu nadlezni entiteti nego BH kao drzava
- po ustavu BH odluke o pristupanju BH vojnim savezima [a to je NATO] donosi skupstina drzave BH
- Tu odluku je skupstina BH vec donela i svi iz Dodikovog SNSD koji sede u skuptini BH su bili 'za' tj nije bilo ulaganja prigovora ni od jedne strane
- Tu Odluku skupstine BH je potpisao tada prdsedavajuci BH Nebojsa Radmanovbic i ona je davno predata u Brisel
- Da bi se ta odluka ponistila sve tri strane moraju biti 'za' ali ne verujem da ce pristati bosnjaci a narocvito Hrvati jer je Hrvatska vec u NATO.

Svaka naknadna odluka ili referendum nemaju apsolutno nikakav znacaj tj to bi mu ga bilo isto kao kada su Srbi sa severa Kosova hteli referendum, a nasa vlada vec preuzela medjunarodnu obavezu i potpisala sporazum sa Kosovom

Bosanac

pre 13 godina

dali ovaj doticni gospodin zna kad je RS potpisala pristanak za ulazak u NATO, ne odlucuje o tome narod, pa jel dobar ovaj Dodik, to je davno zavrsena prica isto kao i sa jednom vojskom itd...ostaje jos podjela imovine i to je to

zoran

pre 13 godina

Samo ti Dodik čačkaj mečku pa ćemo opet imati po Beogradu izbJeglice kao da nam je malo ovi starih iz celog XX veka, koji su odavno već postali kolonisti. A moglo bi da nam se desi i novo zasipanje osiromašenim uranijumom.
Aman bre, kao da vam je bilo malo???

kasno Marko na Kosovo stize

pre 13 godina

Uz duzno postovanje Dodku, ali:
- Po ustavu BH za odbranu nisu nadlezni entiteti nego BH kao drzava
- po ustavu BH odluke o pristupanju BH vojnim savezima [a to je NATO] donosi skupstina drzave BH
- Tu odluku je skupstina BH vec donela i svi iz Dodikovog SNSD koji sede u skuptini BH su bili 'za' tj nije bilo ulaganja prigovora ni od jedne strane
- Tu Odluku skupstine BH je potpisao tada prdsedavajuci BH Nebojsa Radmanovbic i ona je davno predata u Brisel
- Da bi se ta odluka ponistila sve tri strane moraju biti 'za' ali ne verujem da ce pristati bosnjaci a narocvito Hrvati jer je Hrvatska vec u NATO.

Svaka naknadna odluka ili referendum nemaju apsolutno nikakav znacaj tj to bi mu ga bilo isto kao kada su Srbi sa severa Kosova hteli referendum, a nasa vlada vec preuzela medjunarodnu obavezu i potpisala sporazum sa Kosovom

Posmatrac

pre 13 godina

Nisi ti Mile Rikerov problem. Ti si problem svog naroda, koji ti gladuje, grca u dugovima i nezaposljenosti. Da su sposobni da se sami pitaju, bili bi prijatelji i sa Bosancima, Bosnjacima, Hrvatima, Crnogorcima... ali ne. Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo. Stanje u Srbiji je mila majka kako je u Rep. Srpskoj, a tu najvise profitiras ti!!! Evo bio je i dan mladosti, i zapitam se, odakle ste ti i tebi slicni izmileli? Spavaj se narode i napustaj Balkan.

matori

pre 13 godina

"...Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da Bosna i Hercegovina ne može postati članica NATO bez saglasnosti srpskog entiteta..."

A vas (RS), mogu da "ugase" k'o sijalicu kad izađu iz toaleta, pa da se ne pitate više ni za šta...

Tex

pre 13 godina

(Pantelija, 26. maj 2013 09:40)

Covece vi psihicki iz rata niste izalsi a proslo je skoro 20 godina. Nije ni cudo sto balvan od coveka kao sto je Dodik i dalje Vlada nad vama kada vam u 2013. prosipa jeftinu posleratnu retoriku i vi se svi lozite kao da je 1993. kada je Karadzic drzao govore.

Manite se ocepljenja i pripojenja i ostalih gluposti nego gledajte kako da zivite sa svojima sunarodnicima i ne terate inat niti pokusavate da pravite nove granice.

milan

pre 13 godina

"To je jedan monstrum koji ekonomski ne može da se izdrži", rekao je Dodik i zaključio da je BiH "vrag zemlja" u kojoj nema demokratije, kao i da ko god se suprostavi takvom stanju biva kriminalizovan u medijima.
A sto je najgore od svega ti si jedan od najvecih monstruma koje ima nazalost Bosna.
Lepo si se nakrao sa sinom , mesto obezbedio u Srbiji sa bogatstvom koje je steceno , znamo dobro kako.
Sad se pojavljujes kao "patriota" a ti isti patrioti su naneli najvece zlo samom Srpskom narodu.Pokrij se usima jer ti najmanje imas pravo da govoris o bilo cemu sto se tice Bosne.Ona ce uci u nato pa hteo ti ili , a ti ces se pridruziti retrogradima poput Kostunice i zbrisani sa politicke scene.
A posle toga se zna, da ces odgovarati za sve zloupotrebe koji si napravio a ostetoi i Bosnu i takozvanu Republiku Srpsku.
Mirsad

zoran

pre 13 godina

Samo ti Dodik čačkaj mečku pa ćemo opet imati po Beogradu izbJeglice kao da nam je malo ovi starih iz celog XX veka, koji su odavno već postali kolonisti. A moglo bi da nam se desi i novo zasipanje osiromašenim uranijumom.
Aman bre, kao da vam je bilo malo???

Andrija

pre 13 godina

Ukoliko NATO odluči primiti BiH nitko ništa neće pitati ni Dodika ni RS. A što se više bude inatio to će se to prije dogoditi. I ne mora se brinuti kad putuje, kao što se i vidi iz prakse toliko je beznačajan da je ignoriranje više nego dovoljno.

EU Citizen

pre 13 godina

Ti si, batice, već skoro bivši, a kad siđeš s vlasti, čeka te zatvor, jer si krao kao lud, i postao multimilioner otkad si na vlasti, tako da bi ti bilo bolje da se raspituješ gde nemaju ugovore o ekstradiciji i polako pomeraš lovu, pošto s tim što imaš u BiH, i što si prebacio u Srbiju, možeš da se pozdraviš čim ti stave lisice :)) A BiH će postati članica NATO, pa sve i da se i ti, i tvoji komunističko-fašistički istomišljenici iz Šumske postavite na glavu :)))

Pantelija

pre 13 godina

RS treba da smesta proglasi otcepljenje od bivše BiH.
Svet će da glami sedmicu-dve i onda će da prizna #relanost na terenu".
Posle toga treba samo da se reše dve stvari:
1. razgraničenje sa Hrvatskoj pre svega u regionu Konavla i obezbeđenje da RS ima izlaz na more
2. ozvaničenje prisajedinjena RS matici Srbiji

Da znam da ne ginusmo uzalud 90-ih.

potkivač

pre 13 godina

Ko tebe zasto da pita, kocnicaru jedan!? Mucis taj srpski narod i samo ga globis! Vec ste postali balkanska crna rupa zbog tvoje politike!
Narod ti jedva prezivljava a ti si se ugojio ko Rudonja.

Tena

pre 13 godina

U drzavi Bosni i Hercegovini, NE POSTOJI nikakav srpski entitet. U danasnjem rs 48% vlasnistvo je Bosnjaka i Hrvata. Ako dodik to ponavlja svaki dan i misli da ce tako i postati onda su svi u velikoj zabludi. Ni Bosnjaci ni Hrvati niti jednog pedlja svoje zemlje nece se odreci, a svi su na cijelom teritoriju konstutivni. Prema tome, dodik dzaba krecis!

diablono1

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod". Zasto si ga zaobilazio do sada, kada ti je narod jasno ukazivano da neke stvari nisu dobre. eee Milorade i ti si zavrsio...

Mujo 11

pre 13 godina

"BiH ne ide u NATO bez dozvole RS"
?!
Pa sta ce BiH u NATO, kada NATO je vec tu, u BiH, ili u najmanje ruku u okolinu BiH?!
Ali, ipak, kada to izjavi Dodik, onda, treba to prihvatiti kao nesto veoma vazno i ozbiljno?!

Jakšić M.

pre 13 godina

Ma Mile svi dobro znamo zašto si ti sve glasniji. Približava ti se vreme da i ti položiš račune. Ali tu ti ne mogu pomoći ofucane bajke o tebi kao zaštitiniku nacionalnih interesa.Prvo ti brate da nam objasniš kako si uspeo s platom od 1500 maraka postat milioner.

Bacvanin

pre 13 godina

Rat se zavrsio vec polako 20 godina, ne bi bilo zgoreg da se krene napred.
Slazem sa Dodikom da vecina treba da odluci sta i kako da radi Bosna, tako da stvarne bi bilo zgored da se na naviou BiH odrzi referendum, pa kako gradjani te drzave odluce po pitanju pristupa NATo, neka tako i bude.
Inace, Dodik je samo jedan obican politikant, kad sam bio u RS zadnji put, vec se tada videlo da je sistem jako slican Crnogorskom. Onaj ko je u RS dobar sa "Dodikovima" gradi, pravi, radi. Jedva imaju para za penzije, a ni plate im nisu rasle u zadnje vreme.
Dodika ce ispratiti sa vlasti sami Srbi, na nekim od sledecih izbora, kada budu shvatili da se interesi jedne manjine najbolje brane kada ucestvuje u zivotu vecine, a ne da se protivi i spotice vecinu.

profesor

pre 13 godina

Dodik je potpuno izgubio kompas.Zamislite da ovde kod nas neki političar izjavi da je Srbija "đavo".Jedno je zalagati se za interese srpskog naroda a sasvim drugo ponašati se kao Dodik. Ovakvim nekulturnim i zapaljivim izjavama on kvari imidž Srba u BiH i pretstavlja ih,kao da radi za nečiji račun,kao nekakav "remetilački faktor".

Bosanac

pre 13 godina

dali ovaj doticni gospodin zna kad je RS potpisala pristanak za ulazak u NATO, ne odlucuje o tome narod, pa jel dobar ovaj Dodik, to je davno zavrsena prica isto kao i sa jednom vojskom itd...ostaje jos podjela imovine i to je to

Jovo

pre 13 godina

e moj predsjednice ti si zakasnio 90-tih biti nacionalista, pa sad hoces da namiris , kad vise niko nece da to da bude, ili valjda mislis da ces svoje mutne radnje sverca, opravdati uvaljivanjem RS pa i Srbije u probleme,sreca pa su te Vucic i Nikolic lako procitali...

pravnik

pre 13 godina

gosp dodik imali ste mogućnost da uticete na to pitanje do trenutka kada je nsrs dala saglasnost na proces pristupanja bih nato_u a vise nemate. medjutim svjestan sam ja razloge vaseg prelivanja iz šupljeg u prazno zbog neminovnog poraza na narednim izborima.

Dejan

pre 13 godina

Ma ko vise Dodika i slusa sta govori. Covek je prolupao. Ako vec govorimo o RS to nije srpski entitet nego odlucuju tri konstitutivna naroda.

Dragan Pavlovićd

pre 13 godina

Ovaj čovek je neverovatan. Došao je na vlast upravo saa tezama da BIH mora kretati se prema Nato integracijama i to mu je bio glavni adut u vremenu strašne bede kad je stanovništvo gladovalo. Verovatno su ga i podržali i forsirali upravo NATO i druge medjunarodne strukture bez kojih to nije mogao ostvariti,a sada on je eto prepreka njima i možda meta pa će izbegavati i avionske letove. Kakav je on paćenik gospode Bože.Tek nakon uzastopnih ponavljanja Koštuničinih stavova o nepristupanju Srbije NATOu i jedne posete Rusiji ovaj je shvatio da Srbija neće ka NATOu pa je i on promenio svoj stav (stav RS). A i sada je u zabludi-stav Srbije se može promeniti za jedan dan i to upravo sa sadašnjom vlasti kao i stav sa KIM.

nesa

pre 13 godina

Po obicaju je u pravu.Plan zapada da se srbima da RS, a da posle malo po malo,ucenama,pretnjom,mitom (kao kod nas) ista nestane u okviru BiH Dodik,a i srpski narod u RS je prepoznao.Ta svest naroda je snaga RS. Za razliku od nas koji za obecavajucu ,,šargarepu,, EU potpisujemo sve i svasta.Nebi bilo prvi put da zapad ,,likvidira,,neposlusne i zato Dodik treba da se cuva i dobro je da to govori javno.Podrska Dodiku iz Srbije.Oni koji misle suprotno su ili neprijatelji RS ili neobavesteni ili oni koji se nadaju punom novcaniku.Srecom pa su mizerni po broju.

selmo tuzla

pre 13 godina

Ma, ko vas sta pita vise... Ne pitate se vise ni u vlastitoj kuci. Ovo sto govorite je dnevna politika i samo nastavite. Vi nemate vise sta za reci, osim mozda na Sudu BiH ili u nekom od tuzilastava u Srbiji.

Republika Srpska

pre 13 godina

Jednostavno covek prica istinu.Njega ne vole mnogi"prijatelji" Srpskog naroda,ali mu ne mogu osporiti da je veliki politicar.

Kazu ono kakav narod takav i predsednik,u slucaju RS potpuno tacno jer kod nas su svi ovakvi.I opet ce pobediti na izborima jer ga ljudi mnogo vole.

P.S Bosnjaci navalite 3,2,1 :D

jadan ja

pre 13 godina

"Ja verovatno slovim na zapadu kao protivnik ulaska BiH u NATO i možda moram da pripazim kada negde idem da li da letim avionom ili ne. Da mi se nešto ne dogodi, moram i o tome da razmišljam"
Jeste Dodik, ugrozen si, kao i onomad u hali Borik, sto si bio ugrozen.

Pravnik

pre 13 godina

BiH ima samo dva problema: 1) korupciju i pokvarene politicare i 2) nepoverenje medju narodima koje politicari umesto da grade svaki dan razaraju na najperfidniji nacin a zarad ocuvanja stanja pod 1). A nije im tesko sa obzirom na skoru proslost i puno nezalecenih rana. Inace da narodi ne mogu zajedno je glupost a vrag su Dodik na prvom mestu pa i svi ostali a ne BiH sama po sebi. Kada se istera "vrag" iz BIH koji tamo jos zivi - eto normalne drzave. Doik je jedan nazalost samo jedan od "vragova" mada zesci.

bekrija

pre 13 godina

cijela BIH ima stanovnika kao predgradje jednog malo veceg grada,mi ne mozemo nikom prkosit,vojska nam ko lovacko drustvo,amerika nas drzi u saci i sutra nam moze nametnut novi rat,nebi oni nas ostavili u ovkavom napetom stanju,kad dodje opet vrijeme na nas vidjet cemo sta ce nam bit,oni imaju smisljenu politiku za narednih 100 god a ovaj sto prica suplje price samo se vi lozite,budite pajseri i samo zaokruzujte za vaseg vodju dodika..

Miroslav

pre 13 godina

Izboricemo se za republiku srpsku samo ako budemo dovoljno cvrsti
Volim svoj narod,srbiju sa rapublikom srpskom,ne mrazim nikoga,svi su dobili svoje,pustite i nas da zaokruzimo svoju drzavu srbiju i da konacno dodje do pomirenja naroda na ovom prostoru

Sokolac

pre 13 godina

Sa onima koji su bombardovali Srbiju i RS bez ikakvog razloga , ne treba praviti nikakve saveze. Zbog toga podrška RS što se protivi da BiH pristupi NATO.

branko

pre 13 godina

Šta koga van Srpkske briga imamo li mi hljeba da jedemo ili nemamo? Izdržali smo 4 godine rata, izdržali smo poslijeratne sankcije, za razliku od Federacije BiH koja je primala donacije u milijardama Srpska je bila pod sankcijama i nije imala hljeba da jede pa smo opet opstali. Opstaćemo i sada do konačne pobjede, nezavisne i samostalne Srpske. S Dodikom ili bez njega jer niko ne može vječno da ignoriše volju više od milion ljudi pripadnika jednog naroda. Ako su Albanci kao nacionalna manjina dobili državu zašto to ne mogu Srbi kao konstitutivan narod? Ako su Albanci bili žrtve bili su to i Srbi u BiH stradali u Jasenovcu, Sarajevu, hercegovačkim jamama... Narodu u BiH ne mogu da se vole ni da žive zajedno nakon svega što se dešavalo.

taraba

pre 13 godina

Vova,

Ja sam mislio da u sudovima odlucuju po zakonima a ne po plemenskoj ili verskoj pripadnosti - to su vrazja posla i zelja za vrazjom drzavom. Doik insistira na plemenskoj i ideoloski vrlo problematicnim konceptima i to i vrlo problematicnih pobuda umesto da radi na tome da najbolji i najkompetentniji budu na svom nivoima vlasti i drustva. Nije on nikakav lider ni borac za bilo sta on je jedan obican smutljivac. Covek koji je svo svoje vreme utrosio na destrukciju dok je skoro 70% radnog stanovnistva neuposleno. Ima razloga da se plasi ali od nekoh mracnih zaverencikih sila koje su se obrusile na njegovu "herojsku borbu" za "ocuvanje" srpskog naroda.

Dragan Pavlović

pre 13 godina

Kada je Narodna skupština RS sa Dodikovim poslanicima dala saglasnost za pristupanje BIH NATO savezu bez ijednog glasa protiv,bio sam najosramoćeniji čovek na planeti ne zbog toga što imam drugačiji stav nego zbog toga što ni jedan jedini čovek u BIH ne misli drugačije. Sada sam ponovo ponižen-svi srbi će sada biti protiv NATO integracija, a samo JA za. ( uvek u manjini)

Velibor, USA

pre 13 godina

branko i sl., molim te, prestani da instrumentališete i pozivate srpske žrtve endehazije i zadnjeg rata kada vam se ćefne i za jeftine brzopotezne poene dižući tenzije. Slava Vječna i Pokoj Duši nedužnim srpskim žrtvama koji si pomenuo, NIKADA ZABORAVITI, i ja sam iz tih krajeva umalo završio kao žrtva bilo ustaša ali i rkaradžić-mladićevaca, ali tim više s pijetetom i trenutkom Ih treba pominjati a ne da bi se opravdala dodik-rkaradžićeva bulažnjenja! sasvim se slažem da kos. albanci nisu zaslužili što su dobili sve servirano, ali, oteto prokleto, to znamo. ima vremena da se promene stvari u vezi kosovskog problema, za Srbe povoljniji način, s vremenom. No, BiH je ipak vrlo različita priča od Kosova, u BiH, kao jednoj od ipak državotvornih republika bivše Yu, za razliku od pokrajine Kosova, jeste bitno da se narodi, koji dijele čak i isti jezik a samo i jedino ih religije razdvajaju, približe nekom saživotnom konsenzusu bilo uz NATO ili ne. dodikova retorika kao iz vremena najgoreg rkaradžić-mladićizma i širenje negativne energije nikako ne pomažu, mada nije on jedini negativac na sveukupnoj bih političkoj sceni.

Mladen Mladenovic

pre 13 godina

Gospodin Dodik je izrekao NAJNORMALNIJU stvar, koja je utkana u samo biće postojanja ovakve BiH i ne shvatam one koji i ovakvu izjavu komentarišu u negativnom kontekstu?!Zar nekima nikada neće biti jasno da u BiH, NI PO KOJU CENU se ne mogu donositi odluke bez konsenzula?! NEMA PREGLASAVANJA a, ukoliko ga i bude, takve odluke su ništavne i nikogane obavezuju osim, ako neko ne računa na oružje i rat.

David_V

pre 13 godina

BiH je SFRJ u malom. Ako se SFRJ nije mogla odrzati jer se narodi nisu slagali, kako je logika da na silu drze BiH zajedno?
Nije Dodik (ni RS) drvo bez korena. Rusija je iza njega, a i uticajni Izrael kad treba. Rusija i zemlje BRICSa su sve uticajnije, ne pita se vise samo USA, vreme je Dodiku saveznik, zato i zure zapadnjaci, kao sa Kosovom.

Palermo

pre 13 godina

Ovo je stav srpskog naroda u Republici Srpskoj, bio Dodik na vlasti ili ne, BiH nece uci u NATO zato sto to srbi ne zele. Ukidaju nam RS od kad smo je osnovali pa je jos nisu uspjeli ugasiti, da su tako jaki ko sto pricaju ne bi nas srbe nista ni pitali. Sto se petljaju uopste sa nama u RS, evo sutra ako mogu bez naseg glasa neka udju u NATO. Ali ne mogu, jer se RS za sve pita i pitace se uvjek.

Darios

pre 13 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji tako gleda na Srbe u RS,a Srbi iz RS vole Srbiju vise nego srbi odavde.Sta bi ste vi?Da se Dodik skloni i da se napravi unitarna BiH.I to bi resilo sve probleme?Onda bi u autisticnoj Srbiji sve procvetalo?Ta BiH da je valjala u tom obliku,rata ne bi ni bilo.Shvatite jednom,Srbima u RS u sve mozete da dirate.Mogu biti i bez posla i siromasni i sto sta jos,ali u RS im ne dirajte.Najveca glupost koju svet (Amerika) moze da radi je da pravi celovitu BiH.Samo pravi sebi zariste koje tinja i neki buduci lokalni rat za potkusurivanje sa Evropom i Rusijom.A samo preko nasih ledja.Onog trenutka kada se lepo odvojimo sve ce biti u redu u BiH.Jednostavno,nemoguce je da se u Bosni zivi kao sto se zivelo nekada.To je bila utopija u kojoj sam i ja nekada ziveo. I ta utopija je davno zavrsena.Ajmo dalje.Lepo se razdvojimo i svako svojim putem,kulturom i mentalitetom u EU.Samo onaj ko nikada nije bio u BiH (RS) moze da pise ovakve gluposti.Idite malo tamo pa im pricajte kako treba da zive u unitarnoj BiH.Muslimani bi unitarnu BiH, ali samo ako bi kako moglo bez Srba,ili u najboljem slucaju sa Srbima koji bi pristali da budu "Bosnjaci".Kako to funkcionise, mozete videti na primeru Sarajeva i federacije BiH po broju Srba koji su se vratili tamo. A pogledajte broj povratnika u RS. Dakle, sve je to lepo, ali ne hvala. Dodik mozda jeste profiter i lopov,ali koji politicar na Balkanu to nije? Neka i on odgovara za svoje postupke,ali prvo neka donese nezavisnost RS.

SSSS

pre 13 godina

Vise nije tajna da zapadni licemeri nastoje da se Srbi na Balkanu pokore imperijalnim zahtevima NATO osovine. Problem je sto vecina Srba na Balkanu podrzava ovo sto Dodik kaze i zato su stranci i njihovi domaci lakeji u panici. Ne brinite, kada ode Dodik doci ce neko drugi koji ce nastaviti gde je Dodik stao. Pitajte Srbe u Banjaluci. Samo sloga Srbina spasava!

Vova

pre 13 godina

Da je BiH "vrag zemlja" mnogi se mogu sloziti a mnogi ne... Uzmimo za primer Ustavni sud BiH on funkcionise na ovaj nacin u njemu se nalaze 3 stranca 2 bosnjaka 2 Srbina i 2 Hrvata. Odluke se donose vecinom glasova po pravilu glasaju 3 stranca i 2 bosnjaka znaci ukupno 5 i uvek na stetu Srba i Hrvata. Skoro je donet Zakon po kome ukoliko ne postujete Odluku Ustavnog suda idete u zatvor, a tako se razbija Dejton i ukidaju nadleznosti entiteta. Neko rece da RS mogu ugasiti kao sijalicu a mogu i u izbeglistvo u Srbiju? Takve bih podsetio da u RS zivi skoro 1,5 mil. Srba i da Dodik njih trenutno predstavlja a da oni vecinom misle kao on pa i vecinom tako misle i Hrvati. Znaci sem Bosnjaka i Srbi i Hrvati su nezadovoljni sta sa tim i kako dalje? kako BiH drugacije definisati nego kao "vraga".

Velibor, USA

pre 13 godina

Darios, NE unitarna BiH, NE Bošnjaci Srbi, već primenjivanje i slova i duha Dejtonskog Sporazuma što je srednji i jedini razuman put, dakle, ne ni podjela BiH ni unitarna, centralizovana bošnjačko hegemona BiH. nažalost, u zadnjih par godina, dodik je taj koji se ističe kršenjem i podrivanjem Dejtonskog Sporazuma, minira zajedno s bošnjačko-hrvatskim ekstremistima veći povratak Srba u ent. FBiH. kažeš ne može se živjeti kao nekad---- pa znaš šta sigurno se neće i ne treba ratovati kao devedesetih, većina običnih ljudi bilo koje nacije u BiH bi sigurno radije živjeli kao nekad, samo uz dodatak evropskih pravila jugoslovenskog senzibiliteta. I, nikako ne mogu Srbi i Hrvati u BiH biti majorizovani ni ugušeni sve dok je i Srbije i Hrvatske i Međunarodne Zajednice koje dodik pošprdno naziva stranci, ali ni dodatno etničko-stranačko raspolućivanje BiH neće biti dozvoljeno. Evropska BiH u najužim vezama s Srbijom i Hrvatskom samo opstaje. svaki narod pojedinačno mora da zauzda svoje maksimaliste i ekstremiste i slažem se da bošnjački kao pojedinačno najveći u BiH MORA najodlučnije da suzbije islamist. fundamentalizam i velikobošnjačku hegemoniju. Na tom Amerika i Zapad i Izrael najozbiljnije rade. dok dodik pljuje li pljuje te strance....

Goran

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod. Ako narod izadje na referendum i kaže da hoće u NATO, ja ću potpisati svaku odluku koja ide ka NATO, a ako narod neće u NATO, ja neću mimo volje naroda" - A zasto gospodin nije raspisao referendum kada je s parama tog istog naroda kupovao sebi vile po Beogradu ili svom skoro maloljetnom sinu davao milionske kredite?

Pantelija

pre 13 godina

RS treba da smesta proglasi otcepljenje od bivše BiH.
Svet će da glami sedmicu-dve i onda će da prizna #relanost na terenu".
Posle toga treba samo da se reše dve stvari:
1. razgraničenje sa Hrvatskoj pre svega u regionu Konavla i obezbeđenje da RS ima izlaz na more
2. ozvaničenje prisajedinjena RS matici Srbiji

Da znam da ne ginusmo uzalud 90-ih.

Posmatrac

pre 13 godina

Nisi ti Mile Rikerov problem. Ti si problem svog naroda, koji ti gladuje, grca u dugovima i nezaposljenosti. Da su sposobni da se sami pitaju, bili bi prijatelji i sa Bosancima, Bosnjacima, Hrvatima, Crnogorcima... ali ne. Zbog takvih kao ti smo tu gde jesmo. Stanje u Srbiji je mila majka kako je u Rep. Srpskoj, a tu najvise profitiras ti!!! Evo bio je i dan mladosti, i zapitam se, odakle ste ti i tebi slicni izmileli? Spavaj se narode i napustaj Balkan.

zoran

pre 13 godina

Samo ti Dodik čačkaj mečku pa ćemo opet imati po Beogradu izbJeglice kao da nam je malo ovi starih iz celog XX veka, koji su odavno već postali kolonisti. A moglo bi da nam se desi i novo zasipanje osiromašenim uranijumom.
Aman bre, kao da vam je bilo malo???

Andrija

pre 13 godina

Ukoliko NATO odluči primiti BiH nitko ništa neće pitati ni Dodika ni RS. A što se više bude inatio to će se to prije dogoditi. I ne mora se brinuti kad putuje, kao što se i vidi iz prakse toliko je beznačajan da je ignoriranje više nego dovoljno.

milan

pre 13 godina

"To je jedan monstrum koji ekonomski ne može da se izdrži", rekao je Dodik i zaključio da je BiH "vrag zemlja" u kojoj nema demokratije, kao i da ko god se suprostavi takvom stanju biva kriminalizovan u medijima.
A sto je najgore od svega ti si jedan od najvecih monstruma koje ima nazalost Bosna.
Lepo si se nakrao sa sinom , mesto obezbedio u Srbiji sa bogatstvom koje je steceno , znamo dobro kako.
Sad se pojavljujes kao "patriota" a ti isti patrioti su naneli najvece zlo samom Srpskom narodu.Pokrij se usima jer ti najmanje imas pravo da govoris o bilo cemu sto se tice Bosne.Ona ce uci u nato pa hteo ti ili , a ti ces se pridruziti retrogradima poput Kostunice i zbrisani sa politicke scene.
A posle toga se zna, da ces odgovarati za sve zloupotrebe koji si napravio a ostetoi i Bosnu i takozvanu Republiku Srpsku.
Mirsad

Sokolac

pre 13 godina

Sa onima koji su bombardovali Srbiju i RS bez ikakvog razloga , ne treba praviti nikakve saveze. Zbog toga podrška RS što se protivi da BiH pristupi NATO.

kasno Marko na Kosovo stize

pre 13 godina

Uz duzno postovanje Dodku, ali:
- Po ustavu BH za odbranu nisu nadlezni entiteti nego BH kao drzava
- po ustavu BH odluke o pristupanju BH vojnim savezima [a to je NATO] donosi skupstina drzave BH
- Tu odluku je skupstina BH vec donela i svi iz Dodikovog SNSD koji sede u skuptini BH su bili 'za' tj nije bilo ulaganja prigovora ni od jedne strane
- Tu Odluku skupstine BH je potpisao tada prdsedavajuci BH Nebojsa Radmanovbic i ona je davno predata u Brisel
- Da bi se ta odluka ponistila sve tri strane moraju biti 'za' ali ne verujem da ce pristati bosnjaci a narocvito Hrvati jer je Hrvatska vec u NATO.

Svaka naknadna odluka ili referendum nemaju apsolutno nikakav znacaj tj to bi mu ga bilo isto kao kada su Srbi sa severa Kosova hteli referendum, a nasa vlada vec preuzela medjunarodnu obavezu i potpisala sporazum sa Kosovom

Miroslav

pre 13 godina

Izboricemo se za republiku srpsku samo ako budemo dovoljno cvrsti
Volim svoj narod,srbiju sa rapublikom srpskom,ne mrazim nikoga,svi su dobili svoje,pustite i nas da zaokruzimo svoju drzavu srbiju i da konacno dodje do pomirenja naroda na ovom prostoru

Republika Srpska

pre 13 godina

Jednostavno covek prica istinu.Njega ne vole mnogi"prijatelji" Srpskog naroda,ali mu ne mogu osporiti da je veliki politicar.

Kazu ono kakav narod takav i predsednik,u slucaju RS potpuno tacno jer kod nas su svi ovakvi.I opet ce pobediti na izborima jer ga ljudi mnogo vole.

P.S Bosnjaci navalite 3,2,1 :D

nesa

pre 13 godina

Po obicaju je u pravu.Plan zapada da se srbima da RS, a da posle malo po malo,ucenama,pretnjom,mitom (kao kod nas) ista nestane u okviru BiH Dodik,a i srpski narod u RS je prepoznao.Ta svest naroda je snaga RS. Za razliku od nas koji za obecavajucu ,,šargarepu,, EU potpisujemo sve i svasta.Nebi bilo prvi put da zapad ,,likvidira,,neposlusne i zato Dodik treba da se cuva i dobro je da to govori javno.Podrska Dodiku iz Srbije.Oni koji misle suprotno su ili neprijatelji RS ili neobavesteni ili oni koji se nadaju punom novcaniku.Srecom pa su mizerni po broju.

matori

pre 13 godina

"...Predsednik Republike Srpske Milorad Dodik izjavio je da Bosna i Hercegovina ne može postati članica NATO bez saglasnosti srpskog entiteta..."

A vas (RS), mogu da "ugase" k'o sijalicu kad izađu iz toaleta, pa da se ne pitate više ni za šta...

branko

pre 13 godina

Šta koga van Srpkske briga imamo li mi hljeba da jedemo ili nemamo? Izdržali smo 4 godine rata, izdržali smo poslijeratne sankcije, za razliku od Federacije BiH koja je primala donacije u milijardama Srpska je bila pod sankcijama i nije imala hljeba da jede pa smo opet opstali. Opstaćemo i sada do konačne pobjede, nezavisne i samostalne Srpske. S Dodikom ili bez njega jer niko ne može vječno da ignoriše volju više od milion ljudi pripadnika jednog naroda. Ako su Albanci kao nacionalna manjina dobili državu zašto to ne mogu Srbi kao konstitutivan narod? Ako su Albanci bili žrtve bili su to i Srbi u BiH stradali u Jasenovcu, Sarajevu, hercegovačkim jamama... Narodu u BiH ne mogu da se vole ni da žive zajedno nakon svega što se dešavalo.

Bosanac

pre 13 godina

dali ovaj doticni gospodin zna kad je RS potpisala pristanak za ulazak u NATO, ne odlucuje o tome narod, pa jel dobar ovaj Dodik, to je davno zavrsena prica isto kao i sa jednom vojskom itd...ostaje jos podjela imovine i to je to

SSSS

pre 13 godina

Vise nije tajna da zapadni licemeri nastoje da se Srbi na Balkanu pokore imperijalnim zahtevima NATO osovine. Problem je sto vecina Srba na Balkanu podrzava ovo sto Dodik kaze i zato su stranci i njihovi domaci lakeji u panici. Ne brinite, kada ode Dodik doci ce neko drugi koji ce nastaviti gde je Dodik stao. Pitajte Srbe u Banjaluci. Samo sloga Srbina spasava!

EU Citizen

pre 13 godina

Ti si, batice, već skoro bivši, a kad siđeš s vlasti, čeka te zatvor, jer si krao kao lud, i postao multimilioner otkad si na vlasti, tako da bi ti bilo bolje da se raspituješ gde nemaju ugovore o ekstradiciji i polako pomeraš lovu, pošto s tim što imaš u BiH, i što si prebacio u Srbiju, možeš da se pozdraviš čim ti stave lisice :)) A BiH će postati članica NATO, pa sve i da se i ti, i tvoji komunističko-fašistički istomišljenici iz Šumske postavite na glavu :)))

David_V

pre 13 godina

BiH je SFRJ u malom. Ako se SFRJ nije mogla odrzati jer se narodi nisu slagali, kako je logika da na silu drze BiH zajedno?
Nije Dodik (ni RS) drvo bez korena. Rusija je iza njega, a i uticajni Izrael kad treba. Rusija i zemlje BRICSa su sve uticajnije, ne pita se vise samo USA, vreme je Dodiku saveznik, zato i zure zapadnjaci, kao sa Kosovom.

Palermo

pre 13 godina

Ovo je stav srpskog naroda u Republici Srpskoj, bio Dodik na vlasti ili ne, BiH nece uci u NATO zato sto to srbi ne zele. Ukidaju nam RS od kad smo je osnovali pa je jos nisu uspjeli ugasiti, da su tako jaki ko sto pricaju ne bi nas srbe nista ni pitali. Sto se petljaju uopste sa nama u RS, evo sutra ako mogu bez naseg glasa neka udju u NATO. Ali ne mogu, jer se RS za sve pita i pitace se uvjek.

Mladen Mladenovic

pre 13 godina

Gospodin Dodik je izrekao NAJNORMALNIJU stvar, koja je utkana u samo biće postojanja ovakve BiH i ne shvatam one koji i ovakvu izjavu komentarišu u negativnom kontekstu?!Zar nekima nikada neće biti jasno da u BiH, NI PO KOJU CENU se ne mogu donositi odluke bez konsenzula?! NEMA PREGLASAVANJA a, ukoliko ga i bude, takve odluke su ništavne i nikogane obavezuju osim, ako neko ne računa na oružje i rat.

Tex

pre 13 godina

(Pantelija, 26. maj 2013 09:40)

Covece vi psihicki iz rata niste izalsi a proslo je skoro 20 godina. Nije ni cudo sto balvan od coveka kao sto je Dodik i dalje Vlada nad vama kada vam u 2013. prosipa jeftinu posleratnu retoriku i vi se svi lozite kao da je 1993. kada je Karadzic drzao govore.

Manite se ocepljenja i pripojenja i ostalih gluposti nego gledajte kako da zivite sa svojima sunarodnicima i ne terate inat niti pokusavate da pravite nove granice.

Darios

pre 13 godina

Zalosno je sto narod u Srbiji tako gleda na Srbe u RS,a Srbi iz RS vole Srbiju vise nego srbi odavde.Sta bi ste vi?Da se Dodik skloni i da se napravi unitarna BiH.I to bi resilo sve probleme?Onda bi u autisticnoj Srbiji sve procvetalo?Ta BiH da je valjala u tom obliku,rata ne bi ni bilo.Shvatite jednom,Srbima u RS u sve mozete da dirate.Mogu biti i bez posla i siromasni i sto sta jos,ali u RS im ne dirajte.Najveca glupost koju svet (Amerika) moze da radi je da pravi celovitu BiH.Samo pravi sebi zariste koje tinja i neki buduci lokalni rat za potkusurivanje sa Evropom i Rusijom.A samo preko nasih ledja.Onog trenutka kada se lepo odvojimo sve ce biti u redu u BiH.Jednostavno,nemoguce je da se u Bosni zivi kao sto se zivelo nekada.To je bila utopija u kojoj sam i ja nekada ziveo. I ta utopija je davno zavrsena.Ajmo dalje.Lepo se razdvojimo i svako svojim putem,kulturom i mentalitetom u EU.Samo onaj ko nikada nije bio u BiH (RS) moze da pise ovakve gluposti.Idite malo tamo pa im pricajte kako treba da zive u unitarnoj BiH.Muslimani bi unitarnu BiH, ali samo ako bi kako moglo bez Srba,ili u najboljem slucaju sa Srbima koji bi pristali da budu "Bosnjaci".Kako to funkcionise, mozete videti na primeru Sarajeva i federacije BiH po broju Srba koji su se vratili tamo. A pogledajte broj povratnika u RS. Dakle, sve je to lepo, ali ne hvala. Dodik mozda jeste profiter i lopov,ali koji politicar na Balkanu to nije? Neka i on odgovara za svoje postupke,ali prvo neka donese nezavisnost RS.

selmo tuzla

pre 13 godina

Ma, ko vas sta pita vise... Ne pitate se vise ni u vlastitoj kuci. Ovo sto govorite je dnevna politika i samo nastavite. Vi nemate vise sta za reci, osim mozda na Sudu BiH ili u nekom od tuzilastava u Srbiji.

profesor

pre 13 godina

Dodik je potpuno izgubio kompas.Zamislite da ovde kod nas neki političar izjavi da je Srbija "đavo".Jedno je zalagati se za interese srpskog naroda a sasvim drugo ponašati se kao Dodik. Ovakvim nekulturnim i zapaljivim izjavama on kvari imidž Srba u BiH i pretstavlja ih,kao da radi za nečiji račun,kao nekakav "remetilački faktor".

diablono1

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod". Zasto si ga zaobilazio do sada, kada ti je narod jasno ukazivano da neke stvari nisu dobre. eee Milorade i ti si zavrsio...

pravnik

pre 13 godina

gosp dodik imali ste mogućnost da uticete na to pitanje do trenutka kada je nsrs dala saglasnost na proces pristupanja bih nato_u a vise nemate. medjutim svjestan sam ja razloge vaseg prelivanja iz šupljeg u prazno zbog neminovnog poraza na narednim izborima.

Vova

pre 13 godina

Da je BiH "vrag zemlja" mnogi se mogu sloziti a mnogi ne... Uzmimo za primer Ustavni sud BiH on funkcionise na ovaj nacin u njemu se nalaze 3 stranca 2 bosnjaka 2 Srbina i 2 Hrvata. Odluke se donose vecinom glasova po pravilu glasaju 3 stranca i 2 bosnjaka znaci ukupno 5 i uvek na stetu Srba i Hrvata. Skoro je donet Zakon po kome ukoliko ne postujete Odluku Ustavnog suda idete u zatvor, a tako se razbija Dejton i ukidaju nadleznosti entiteta. Neko rece da RS mogu ugasiti kao sijalicu a mogu i u izbeglistvo u Srbiju? Takve bih podsetio da u RS zivi skoro 1,5 mil. Srba i da Dodik njih trenutno predstavlja a da oni vecinom misle kao on pa i vecinom tako misle i Hrvati. Znaci sem Bosnjaka i Srbi i Hrvati su nezadovoljni sta sa tim i kako dalje? kako BiH drugacije definisati nego kao "vraga".

Tena

pre 13 godina

U drzavi Bosni i Hercegovini, NE POSTOJI nikakav srpski entitet. U danasnjem rs 48% vlasnistvo je Bosnjaka i Hrvata. Ako dodik to ponavlja svaki dan i misli da ce tako i postati onda su svi u velikoj zabludi. Ni Bosnjaci ni Hrvati niti jednog pedlja svoje zemlje nece se odreci, a svi su na cijelom teritoriju konstutivni. Prema tome, dodik dzaba krecis!

Bacvanin

pre 13 godina

Rat se zavrsio vec polako 20 godina, ne bi bilo zgoreg da se krene napred.
Slazem sa Dodikom da vecina treba da odluci sta i kako da radi Bosna, tako da stvarne bi bilo zgored da se na naviou BiH odrzi referendum, pa kako gradjani te drzave odluce po pitanju pristupa NATo, neka tako i bude.
Inace, Dodik je samo jedan obican politikant, kad sam bio u RS zadnji put, vec se tada videlo da je sistem jako slican Crnogorskom. Onaj ko je u RS dobar sa "Dodikovima" gradi, pravi, radi. Jedva imaju para za penzije, a ni plate im nisu rasle u zadnje vreme.
Dodika ce ispratiti sa vlasti sami Srbi, na nekim od sledecih izbora, kada budu shvatili da se interesi jedne manjine najbolje brane kada ucestvuje u zivotu vecine, a ne da se protivi i spotice vecinu.

Jovo

pre 13 godina

e moj predsjednice ti si zakasnio 90-tih biti nacionalista, pa sad hoces da namiris , kad vise niko nece da to da bude, ili valjda mislis da ces svoje mutne radnje sverca, opravdati uvaljivanjem RS pa i Srbije u probleme,sreca pa su te Vucic i Nikolic lako procitali...

Jakšić M.

pre 13 godina

Ma Mile svi dobro znamo zašto si ti sve glasniji. Približava ti se vreme da i ti položiš račune. Ali tu ti ne mogu pomoći ofucane bajke o tebi kao zaštitiniku nacionalnih interesa.Prvo ti brate da nam objasniš kako si uspeo s platom od 1500 maraka postat milioner.

potkivač

pre 13 godina

Ko tebe zasto da pita, kocnicaru jedan!? Mucis taj srpski narod i samo ga globis! Vec ste postali balkanska crna rupa zbog tvoje politike!
Narod ti jedva prezivljava a ti si se ugojio ko Rudonja.

Dejan

pre 13 godina

Ma ko vise Dodika i slusa sta govori. Covek je prolupao. Ako vec govorimo o RS to nije srpski entitet nego odlucuju tri konstitutivna naroda.

Mujo 11

pre 13 godina

"BiH ne ide u NATO bez dozvole RS"
?!
Pa sta ce BiH u NATO, kada NATO je vec tu, u BiH, ili u najmanje ruku u okolinu BiH?!
Ali, ipak, kada to izjavi Dodik, onda, treba to prihvatiti kao nesto veoma vazno i ozbiljno?!

Dragan Pavlovićd

pre 13 godina

Ovaj čovek je neverovatan. Došao je na vlast upravo saa tezama da BIH mora kretati se prema Nato integracijama i to mu je bio glavni adut u vremenu strašne bede kad je stanovništvo gladovalo. Verovatno su ga i podržali i forsirali upravo NATO i druge medjunarodne strukture bez kojih to nije mogao ostvariti,a sada on je eto prepreka njima i možda meta pa će izbegavati i avionske letove. Kakav je on paćenik gospode Bože.Tek nakon uzastopnih ponavljanja Koštuničinih stavova o nepristupanju Srbije NATOu i jedne posete Rusiji ovaj je shvatio da Srbija neće ka NATOu pa je i on promenio svoj stav (stav RS). A i sada je u zabludi-stav Srbije se može promeniti za jedan dan i to upravo sa sadašnjom vlasti kao i stav sa KIM.

bekrija

pre 13 godina

cijela BIH ima stanovnika kao predgradje jednog malo veceg grada,mi ne mozemo nikom prkosit,vojska nam ko lovacko drustvo,amerika nas drzi u saci i sutra nam moze nametnut novi rat,nebi oni nas ostavili u ovkavom napetom stanju,kad dodje opet vrijeme na nas vidjet cemo sta ce nam bit,oni imaju smisljenu politiku za narednih 100 god a ovaj sto prica suplje price samo se vi lozite,budite pajseri i samo zaokruzujte za vaseg vodju dodika..

Velibor, USA

pre 13 godina

branko i sl., molim te, prestani da instrumentališete i pozivate srpske žrtve endehazije i zadnjeg rata kada vam se ćefne i za jeftine brzopotezne poene dižući tenzije. Slava Vječna i Pokoj Duši nedužnim srpskim žrtvama koji si pomenuo, NIKADA ZABORAVITI, i ja sam iz tih krajeva umalo završio kao žrtva bilo ustaša ali i rkaradžić-mladićevaca, ali tim više s pijetetom i trenutkom Ih treba pominjati a ne da bi se opravdala dodik-rkaradžićeva bulažnjenja! sasvim se slažem da kos. albanci nisu zaslužili što su dobili sve servirano, ali, oteto prokleto, to znamo. ima vremena da se promene stvari u vezi kosovskog problema, za Srbe povoljniji način, s vremenom. No, BiH je ipak vrlo različita priča od Kosova, u BiH, kao jednoj od ipak državotvornih republika bivše Yu, za razliku od pokrajine Kosova, jeste bitno da se narodi, koji dijele čak i isti jezik a samo i jedino ih religije razdvajaju, približe nekom saživotnom konsenzusu bilo uz NATO ili ne. dodikova retorika kao iz vremena najgoreg rkaradžić-mladićizma i širenje negativne energije nikako ne pomažu, mada nije on jedini negativac na sveukupnoj bih političkoj sceni.

Dragan Pavlović

pre 13 godina

Kada je Narodna skupština RS sa Dodikovim poslanicima dala saglasnost za pristupanje BIH NATO savezu bez ijednog glasa protiv,bio sam najosramoćeniji čovek na planeti ne zbog toga što imam drugačiji stav nego zbog toga što ni jedan jedini čovek u BIH ne misli drugačije. Sada sam ponovo ponižen-svi srbi će sada biti protiv NATO integracija, a samo JA za. ( uvek u manjini)

Velibor, USA

pre 13 godina

Darios, NE unitarna BiH, NE Bošnjaci Srbi, već primenjivanje i slova i duha Dejtonskog Sporazuma što je srednji i jedini razuman put, dakle, ne ni podjela BiH ni unitarna, centralizovana bošnjačko hegemona BiH. nažalost, u zadnjih par godina, dodik je taj koji se ističe kršenjem i podrivanjem Dejtonskog Sporazuma, minira zajedno s bošnjačko-hrvatskim ekstremistima veći povratak Srba u ent. FBiH. kažeš ne može se živjeti kao nekad---- pa znaš šta sigurno se neće i ne treba ratovati kao devedesetih, većina običnih ljudi bilo koje nacije u BiH bi sigurno radije živjeli kao nekad, samo uz dodatak evropskih pravila jugoslovenskog senzibiliteta. I, nikako ne mogu Srbi i Hrvati u BiH biti majorizovani ni ugušeni sve dok je i Srbije i Hrvatske i Međunarodne Zajednice koje dodik pošprdno naziva stranci, ali ni dodatno etničko-stranačko raspolućivanje BiH neće biti dozvoljeno. Evropska BiH u najužim vezama s Srbijom i Hrvatskom samo opstaje. svaki narod pojedinačno mora da zauzda svoje maksimaliste i ekstremiste i slažem se da bošnjački kao pojedinačno najveći u BiH MORA najodlučnije da suzbije islamist. fundamentalizam i velikobošnjačku hegemoniju. Na tom Amerika i Zapad i Izrael najozbiljnije rade. dok dodik pljuje li pljuje te strance....

jadan ja

pre 13 godina

"Ja verovatno slovim na zapadu kao protivnik ulaska BiH u NATO i možda moram da pripazim kada negde idem da li da letim avionom ili ne. Da mi se nešto ne dogodi, moram i o tome da razmišljam"
Jeste Dodik, ugrozen si, kao i onomad u hali Borik, sto si bio ugrozen.

taraba

pre 13 godina

Vova,

Ja sam mislio da u sudovima odlucuju po zakonima a ne po plemenskoj ili verskoj pripadnosti - to su vrazja posla i zelja za vrazjom drzavom. Doik insistira na plemenskoj i ideoloski vrlo problematicnim konceptima i to i vrlo problematicnih pobuda umesto da radi na tome da najbolji i najkompetentniji budu na svom nivoima vlasti i drustva. Nije on nikakav lider ni borac za bilo sta on je jedan obican smutljivac. Covek koji je svo svoje vreme utrosio na destrukciju dok je skoro 70% radnog stanovnistva neuposleno. Ima razloga da se plasi ali od nekoh mracnih zaverencikih sila koje su se obrusile na njegovu "herojsku borbu" za "ocuvanje" srpskog naroda.

Pravnik

pre 13 godina

BiH ima samo dva problema: 1) korupciju i pokvarene politicare i 2) nepoverenje medju narodima koje politicari umesto da grade svaki dan razaraju na najperfidniji nacin a zarad ocuvanja stanja pod 1). A nije im tesko sa obzirom na skoru proslost i puno nezalecenih rana. Inace da narodi ne mogu zajedno je glupost a vrag su Dodik na prvom mestu pa i svi ostali a ne BiH sama po sebi. Kada se istera "vrag" iz BIH koji tamo jos zivi - eto normalne drzave. Doik je jedan nazalost samo jedan od "vragova" mada zesci.

Goran

pre 13 godina

"Ja nisam spreman da zaobidjem narod. Ako narod izadje na referendum i kaže da hoće u NATO, ja ću potpisati svaku odluku koja ide ka NATO, a ako narod neće u NATO, ja neću mimo volje naroda" - A zasto gospodin nije raspisao referendum kada je s parama tog istog naroda kupovao sebi vile po Beogradu ili svom skoro maloljetnom sinu davao milionske kredite?