Četvrtak, 23.05.2013.

09:11

VB: Identifikovan jedan napadač

Muškarac, kome su dva napadača mačetom odrubila glavu kod kasarne Vulvič u jugoistočnom Londonu, bio pripadnik britanske vojske. Identifikovan i jedan napadač.

Izvor: B92

VB: Identifikovan jedan napadaè IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Realista

pre 10 godina

@Nucky Thompson: VB je odavno izgubila kompas u tome koga pusta u zemlju, a posledice nekompetentnih odluka njihove administracije u ovom pogledu ne trpe oni koji su doveli do toga, vec osnovna prava ljudi koji tamo zele sa legitimnim ciljem i namerama, sto je slucaj i sa akademskim posetama, koje UK bar deklarativno veoma stimulise. Vasoj 65-godisnjoj tasti svaka cast za sposobnosti trpljenja ili snalazenja u viznim procedurama, ali meni je ovde poenta da je neprihvatljivo da zaposlen covek sa urednim statusom i kredencijalima u zemlji stalnog boravka treba da gubi svoje dragoceno vreme na objedinjavanju hrpe papira, pogotovo ako se radi o podacima koji nisu relevantni za samu svrhu njegovog boravka u UK. Nedopustivo je, posebno u vreme mod. tehnologije, da pasos stoji vise sedmica na lepljenju vize, jel' Vi shvatate sta znaci aproprijacija tudje isprave? Da ne idemo u pitanje genetskog materijala koji se takodje uzima prilikom aplikacija, itd. itd. a sve ovo je bilo ranije nezamislivo sa stanovista sloboda koje je UK zagovarala. Uostalom, ako UK ne veruje svojim drzavljanima koji zovu druge u posetu, ili stranim vlastima koje izdaju kredencijale posetilaca, a sa kojim vlastima UK ima redovan diplomatski odnos, dok istovremeno daje drzavljanstvo imigrantima problematicnih stavova i namera, nesto, onda, debelo nije u redu u takvoj drzavi, uz svo duzno postovanje.

CG

pre 10 godina

(Velibor, USA, 23. maj 2013 23:00)

Heh,Vasa emocionalna uzrujenost i tipicno ljevicarsko-kulturnomarksisticko histerijsko bacanje drvlja i kamenja na SPC(nije valjda da je i ona kriva za ovaj masakar) ali i za ljevicare onako tipicno izjednacavanje muslimanskog terorizma sa nekakvim imaginarnim i izmisljenom "hriscanskim" terorizmom govori da sam 100% u pravu!
U vasem liberalno-ljubicastom svijetu ovo sto se danas desilo jednostavno ne smije biti(ili moze,ali samo ako je upleten Amfilohije da se malo poljuje SPC)

Ove dogadjaje kao i one dogadjaje u Svedskoj gdje su danas izbili nemiri izmedju imigranata i milicije u kojima su spaljeni na desetine kola su nepobitan dokaz da smo mi konzervativni nacionalisti na pravoj strani istorije dok su ovaki poput Vas na gubitnickoj strani!

Srbija se treba orijentisati prema nacionalnim modelima poput Japana,Rusiji,Izraelu a ne prema ovakom izuzetno stetnom "multikulti modelu" na Zapadu!

Strogo pozivanje na nacionalno jedinstvo,apsolutna iskljucenost prema svim drugim narodima i etnicka homogenizacija drzave moraju da budu top prioritet!

Ovo je preduslov za stabilnu drzavu Srbiju koja je preduslov za rjesavanje svih ekonomsko-politicko-privrednih problema koji ovu naciju muce!

senad

pre 10 godina

Radikalni islam ne postoji to je izmisljena stvar od Amera, i Engleza ovaj covek sto je uradijo ovo je sigurno neki placenik da posle siru propagandu kako je islam opasan.U Islamu je zabrnjeno ubistvo sem u nuznoj odbrani cak nemozes da ubijes i radi osvete i nema ubistava u ime Alaha ovo je nacin da sveske sile trazu argument gde da trose svoje oruzje.A ovog sto su ubili je bijo placeni vojnik Engleske koji je ubijao u Avganistanu.

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.
ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

moc medija

pre 10 godina

strasno... ali mozda ono sto njihovi rodjaci dozivljavaju u svojim maticnim zemljama od strane vojnika VB jos strasnije - samo sto mi ne znamo dovoljno o tome.

A?

pre 10 godina

Narode! Zamislite svet, gde svako gleda svoja posla, svoju veru, ma, bas ga briga za sve ostalo!? Svet, gde ne gledas koliko komsija ima, vec koliko ti nemas! Pa krenes da radis, da bi i ti imao, a ne da opljackas komsiju! Sta mislite? Ove dve budale se svete tamo nekoj budali, a svo troje su budale! Bem ti politiku i resurse...

Ger-mann

pre 10 godina

(Andjela, 23. maj 2013 11:57) Nije losa religija i ucenje svetih otaca. To su biseri covecanstva. Losi su manipulatori koji zloupotrebljavaju ljudsku dobrotu i u ime religije cine sebicne i lose ciljeve.

Eastbourne Observer

pre 10 godina

@Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna
(Shomi, 23. maj 2013 13:43)
# Link komentara

Bravo Shomi,
Totalno se slazem sa tvojim komentarom.. Zivim u VB vec 25 godina ali ovakve stvari se nisu desavale ni u 80-im ni u 90-im a i tada se raspravljalo o emigrantima, azilantima, itd.. Ali otkada su poceli da trpaju svoj "dugacki nos" u svacije dvoriste od Kuvajta, Iraka, nase Srbije, Afganistana, Egipta, Libije, Alzira i sada Sirije i da ubiaju "koleteralno" civile, gnev ljudi je sasvim razumljiv... Iskreno se plasim za svoju decu kola su rodjena ovde jel kao sto rece onaj pacenik juce sa satarom u ruci " oko za oko"... To nisu vise emigranti i azilanti vec gradjani ove zemlje, rodjeni tu i koji nemogu da razumeju koji je to "strateski" interest VB da ubijaju njihove rodjake...

AcoP

pre 10 godina

Nije stvar i problem u religiji ovde. Stvar je u tome sto je neko koristi za raznorazne ciljeve.. Narod takav kakAv je uvijek i na bilo koji nacin mozes da zavadis... Danas-sutra mozes isto tako zavaditi narod na debele-mrsave??
Razlog i motiv ce se uvijek naci kada kome zatreba...

Dejan

pre 10 godina

@senad
Razlika je u tome sto oni nisu pobili toliku decu u ime hriscanstva nego u ime profita. Cak to nisu uradili ni za svoje zemlje nego da bi napunili svoje dzepove.
A da li je to gore od radikalnog islama? Apsolutno, milion puta gore

Anti-terorista

pre 10 godina

Svi koji mislite da je ovo namestaljka se grdno varate.
1. Momak nije ubijen nasumicno niti slucajno. Vojnik je. Znali su to.
2. Nacin na koji je ubijen je brutalan da je suvisno pricati o tome.
3. Parole koje su uzvikivali dok su klali momka...
4. Teatralno su ga odvukli na sred ulice da bi sto vise ljudi videlo les.
5. Trazili su da ih snime, da zabeleze njihovu poruku koju ce mediji da prenesu. Dzihad, oko za oko...
6. Najstrasnije od svega toga je sto su ostali do dolaska policije jer im je namera bila da povuku sa sobom sto vise VLADINIH ljudi (bili su naoruzani) ne plaseci se smrti. Klasican samoubilacki napad. Retkost je da samoubice prezive. Znaci, nije im potrebna vise ni bomba, ni puska, ni auto pun eksplozivom. Dovoljan je noz da bi poslali poruku koju zele. Ispran mozak, indoktriniran, noz, satara i idemo da trazimo zrtvu.
7. NE ZALUDJUJTE SE VEROM I ISLAMOM. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je islam krivac za terorizam i samoubilacke napade. Islam, vera i indoktrinacija putem vere sluzi samo da bi se kod odredjenih, odabranih ljudi stvorila, pojacala i odrzala volja za ubijanjem i samopozrvtovanjem.

mitro

pre 10 godina

samo si sanjaj da bi se tako zavrsilo... bilo je takvih pokusaja u istoriji, pa je skoro cela evropa bila pod Muslimanskom vlascu, a uopste ne sumnjam da bi i sada bilo tako... nije za potcenjivanje vera koja broji milijardu ipo ljudi...

doras

pre 10 godina

Žao mi je covjeka, ovo je životinjski čin. Sada i Englezi iz prve ruke mogu vidjeti protiv koga smo se mi iz Republike Srpske borili. Protiv "ljudi" koji nijednu vojnu pobjedu nisu mogli ostvariti, ali su se zato jako trudili da na što gnusnije načine ubijaju ratne vojne zarobljenike i civile!!!

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.

ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

Desava se

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...
(CG, 23. maj 2013 16:24)

Nisi ti zadrt, samo imas mali IQ.

Nucky Thompson

pre 10 godina

Gosppdine doktore nauka, moja tasta os svojih 65 je to sama odradima bez da se zali i kuka. Vi ste doktor nauka kao sto sam ja astronaut!

kad birokrate kolo vode

pre 10 godina

Doktor sam nauka, aktivan sam clan srpske i medjunarodne akademske zajednice, a iz mog celokupnog kretanja zabelezenog u pedeset godina moga zivota evidentno je da za stalno zivim (i uprkos svemu) u Srbiji. Ovih dana pripremam se da predstavim svoje istrazivanje na jednoj konferenciji u Engleskoj, i to po licnom pozivu organizatora. Trenutno prolazim kroz najgore muke po pitanju dobijanja UK vize, kazem najgore jer nikada nije bilo ovako tesko i mucno. Danas sam prikupio dvadeseti (20.) papir, sa sve sluzbenim prevodom, papir koji duboko zadire u moje licne stvari i koji definitivno nema nikakve veze sa mojim putovanjem (vencani list, iako sam dao izjavu da supruga nece putovati sa mnom)! No, to nije sve, predstoji mi jos da se pripremim za razgovor na kome ce da procenjuju moju podobnost da dobijem vizu, te da ostanem bez pasosa na nekoliko sedmica, toliko im treba da bi nalepili stiker - ako odluce da me puste, naravno!!! I da pokusam za to vreme da shvatim zasto ja, koji ceo zivot nastoji da prema svakoj administraciji bude "prav" i korektan, moram da prodjem tako ponizavajucu proceduru i gubljenje vremena i novca, dok se ulicama na Ostrvu slobodno setaju emigranti koji nista ne rade, Englezima namecu svoje "napredne" zivotne standarde, a sada, evo, i ubijaju koga stignu kad su "malo nervozni".

senad

pre 10 godina

Kad se bombarduje Avganistan i pobiju onoliku malu decu onda to nije radikalno krscastvo a njihovi kad nastradaju u manjem broju odma radikalan islam.

sve to ludo

pre 10 godina

Meni je onaj snimak gde lik koji drzi govoranciju a u ruci mu nozekanja i satara, pa neka zena ladno ide u njegovom pravcu i vuce neka kolica - skroz nerealan. Pogotovo sto zena onda u jednom trenutku nestaje sa snimka. Ne kazem da se ubistvo nije desilo, ali sve ovo ostalo mi kao neki cirkus, a onaj lik sa snimka kao statista u niskobudzetnom filmu.

SFRJ = VB = RIP

pre 10 godina

"dok Skaj njuz prenosi da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu do daljeg"

No comment. Tako je bilo i u HRV 1991 pred ratom.

Znanje je majka

pre 10 godina

Srbija nije bila engleska ili britanska kolonija,
zato teze dobija vizu.
Engleska je puna ne-engleza,zato sto je engleska imala dosta kolonija.
One su se smatrale eng. teritorijom,zato je engleska puna ne-engleza.
Nema to veze sa vizama,azilantima i sl.
Brkate loncice.

mrk

pre 10 godina

ja koji sam pokusavao da dodjem devedesete godine u vasu zemlju i koji bih vam bio poslusan rob, radio 12 sati dnevno, kuci se bavio porodicom... Ne, za mene nije bilo vize ali zato ste ove sve oberucke prihvatili!
Sad i da me zovete ne bi dosao.

CG

pre 10 godina

@yo toronto
Citiram :

"Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". "

Vi gospodine cijenjeni zivite ocigledno u zemlji snova!
Nesvjesno sirite "multikulturnu" propagandu kulturmarksizma koji svjesno,koristeci "demografsko oruzje" naseljavanjem muslimana i crnaca u do prije 50 godina mirne i etnicki homogene zemlje Zapadne Evrope nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!

Zapadne zemlje(tu ukljucujuem i SAD koja muku muci sa Hispancima i Crncima koji ce tamo uzeti primat) ce propasti sigurno jer ce odnos nosioca kulture i pasivnih korisnika te kulture (koji nijesu u stanju da je zadrze na istom nivou ostavljenom od bjelaca,a kamoli podici je) promjeniti u korist ove druge skupine,i to sve ubrzajucim tempom!

Sta fali jednom Japanu,Juznoj Koreji,Singapuru koji ne dozvoljavaju ni za 1% narusavanje njihove etnicke homogenosti i tako ne trebaju da trose dragocjeno vrijeme na interne etnicke sukobe nego ulazu u privredno,naucno i svako drugo unapredjenje njihovijeh drzava ?

Srbija treba ovakav razvoj situacije vrlo oprezno analizirati i odluciti kojim ce putem da ide?
Imali smo vec nekoliko vrlo losih iskustava sa "multikulti" tvorevinama poput Jugoslavije itd.

NA

pre 10 godina

@CG:
Zaista, znaci SAD, Kanada i Australija su najnestabilnije zemlje, buduci da su toliko etnicki raznovrsne?

Ne bas, pre mislim da su nestabilne zemlje one razjedene ultra-nacionalizmom, religioznim fanatizmom i ostalim ekstremnim ideologijama.

darko

pre 10 godina

@CG: vas komentar bi imao smisla kada bismo mi (ljudska rasa) bili medvjedi ili vukovi. ali nismo. barem ja nisam, a za vas ne znam...

Dragan

pre 10 godina

Zivim u Holandiji i ovde je slicna situacija. Broj dece stranaca ispod 14 godina u Amsterdamu je 60%,znaci samo je 40% holandjana. A od tog broja stranaca 90% su muslimani i holandjani su svesni da tu u buducnosti sve gube. I Nemacka je priznala da stranci (citaj Turci) neminovno postaju vecina u buducnosti. Ja te ljude ne smatram losim,dobri su to momci jer ih dosta poznajem. Ali,jednostavno su drugaciji od nas ostalih i to je to.

yo, toronto

pre 10 godina

Iako uvek "branim" Evropu i kritikujem manjak kulture severno-americkog kontinenta, vidim ociglednu zatucanost, konzervativizam i gledanje ne dalje do prsta pred nosom sirom Evrope, kad su u pitanju ozbiljne stvari. Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". Isto tako, kad zemlje kao US prestanu sa svojim osvajackim ratovima, kad jednom ekonomske sile kao Kina ili Indija preovladaju svetom putem ekonomije. Svet nece biti bolji, jer ljudski rod je pogan svojom zeljom za unistenjem i dominacijom, ali ce mozda lokalni problemi i patnje biti malo blazi. Sto se Islama tice, nije nista bolji ili gori od drugih religija. Problem su ljudi koji ga pogresno tumace i pojedinci psihopate zbog kojih se ceo svet okrenuo protiv celih naroda...pa tako je bilo i sa Srbima 90-ih, ne?

CG

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...

majstor zivota

pre 10 godina

Bitno da su lazni azilanti iz Srbije problem, ovi fundamentalisti kada naprave pokolje po evropskim trgovima to je ok, a Srbi su im problem! Ko je ovde lud???

Goran

pre 10 godina

@CG: Ako pričamo o rasama - postoji jedna ljudska rasa - Homo sapiens... Neobrazovanost je izazivač svih problema, uključujući i siromaštvo koje na kraju dovodi i do krvavih obračuna.

@zoki: zapravo sva "gospoda" su pokušala da religije zamene ideologijom uz iste principe koje propagira i religija, te su oni pojam "religija" samo zamenili pojmom "ateizam" i umesto crkvenim velikodostojnicima, klanjali se partijskim rukovodiocima, dok su kult vrhovnog boga zamenili kultom ličnosti. U pitanju je ČOVEK koji insistira da pripada nečemu što je formalno iznad biološke pripadnosti - religiji ili ideologiji, umesto prirodnoj ljudskoj vrsti.

@mast i lebac: gužva, mnogo nas je - upravo se tako ponašaju i životinje kad je gužva i ponestane resursa (hrane, vode...)

Nažalost, ovoga će zaista sve više biti, a pravi razlozi leže u tehnološkom napretku koji nije praćen adekvatnim socijalnim razvojem, kao i u činjenici da je čitava planeta polarizovana između onih koji eksploatišu resurse i oni u čijem su oni posedu, a nemaju resursa da ih štite. Opet jači tlači...

sima strahota

pre 10 godina

Ovoga ce biti sve vise. Broj muslimana u Britaniji se udvostrucuje svakih deset godina. Trenutno ih je oko sest miliona, za deset godina dvanaest, za dvadeset godina dvadesetcetiri... A broj etnickih Britanaca opada zbog negativnog nataliteta. Pa da vidimo sta ce biti polovinom ovog veka, kada se brojevi priblizno izjednace, a prosecna starost muslimanske populacije bude mnogo niza od Britanske... Ovakva je situacija u celoj zapadnoj Evropi. Sukob sa muslimanskim imigrantima se izbegava tako sto im se stalno popusta, ali jednog dana nece biti vise mesta popustanju i da se hoce. Mi smo videli na Kosovu sta bude u takvim situacijama. Integracija na zapadu je propala i sada postoje dve grupe: starosedeoci (i evropski imigranti= s jedne strane, i ne-evropski (mahom muslimanski) imigranti s druge. Norme, vera, identitet i nacin zivota su impotpuno razliciti, a svako zivi u svom delu grada. Sukob je neizbezan. Samo da obavestim one koji ne znaju: u Londonu su etnicki Britanci svega nesto preko 40% populacije, i sve ih je manje.

bukvaR

pre 10 godina

Mozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

Ne znam odakle to "mozda" kada je sigurno zbog toga ubijen, tj zbog rasne i verske mrznje, citao si valjda o tom slucaju!?

Jovan Blagojevic

pre 10 godina

Ne slazem se da religija nema nista sa ovom tragedijom, ali mislim da je ona zloupotrebljena, kao i milionima puta do sada. Kada bi hriscani bili vise hriscani (utemeljeni na biblijskom hriscanstvu) i kad bi muslimani bili vise muslimani u osnovi, povezani sa nacelima milosrdja, postovanja i ostalog sto se moze naci u Koranu na svetu bi bilo manje nasilja. Nazlost, i jedni i drugi su daleko od ideala kojima teze. Hriscanin sam i cesto se zapitam, kuda ide danasnje hriscanstvo? Mislim da bi se i muslimani trebali zapitati isto u vezi sa islamom.

zoki

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...
(Andjela, 23. maj 2013 11:57)
Draga Andjela, ako te ne mrzi pogledaj malo makar skoriju istoriju ( Staljin, Lenjin, Hitler, Mao Ce Tung, Pol Pot...) i lepo možeš videti da su se dotična gospoda i istaknuti ateisti "proslavili" izazivanjem ratova i sukoba svake vrste u kojima je stradalo ljudi u broju koji je u najmanju ruku uporediv sa brojem žrtava verskih ratova i progona!

mast i lebac

pre 10 godina

Na svetskom nivou sve izgleda kao da je neko otvorio ludnicu, na sve strane ubistva, masakriranja. Bolje bi nam bilo da ni ne citamo vesti al smo valjda navuceni.

Shomi

pre 10 godina

Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna

Zlopamtilo

pre 10 godina

Zašto se uporno prenebregava poruka ovog surovog ubistva ,ako uopšte postoji drugačije ?Zašto je to nakad borba za slobodu a nekad terorizam ?Sagledajte malo ulogu NATO zemalja u konfliktima i "revolucijama" širom sveta a pogotovo ulogu vodećih ,SAD ,GB i Francuske .I prvim i drugim i trećim sad sa kamatom vraćaju dugove revolucionari i borci za slobodu koji su bili podržavani od strane zapadnih demokrtaija na svom krvavom putu do slobode .U čemu je problem ? Izgleda da su shvatili da su dobili slobodu a izgubili naftu .

l

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

TMozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

Vladimirr

pre 10 godina

a vi im gradite dzamije,i dajte im drzavljanstva!
Evropljani nisu sigurni,multietnicka Evropa je zlo koje ce istrebiti evropljane.
(antifa, 23. maj 2013 11:21)

E druze, mozda bi trebalo da brises ono "anti" in nicka, da ostane samo FA, vise bi odgovaralo onome sto predlazes...

Ljubomir

pre 10 godina

Nemam neke posebne simpatije prema radikalnim muslimanima, ali kada bi ovako detaljno i na ovaj nacin prenosili smrt svakog civila koga ubiju Britanci u Avganistanu ili negde drugde, onda bih imao sazaljenja za vojnika.
Oni su ljudi u ratu s Britanskom imperijom i legitimno je napasti vojne mete. Sad sto se nama ne svidja da gledamo odrubljivanje glave, a przenje i cerecenje dece i zena u Avganistanu britanskim bombama necemo videti na TV-u, to je druga stvar.

Anja

pre 10 godina

Na vestima kazu da su ovom mladicu (imao je samo 20 godina), pokusali da odrube glavu. Ali scena kada lik sa krvavim rukama i jos krvavijom macetom uzbudjeno prica zasto je to uradio, vise je nego jeziva. Zao mi je ubijenog mladica, zao mi je i ovih indoktriniranih ljudi koji su ovo uradili, zrtve su i jedni i drugi. Moram da primetim i jednu stvar: posto je mladic koji je ubijen vojnik, avaj akt je premijer VB okarakterisao kao teroristicki. Medjutim, 98. godine kada se to desavalo nasoj vojsci i policiji, to su bili "borci za slobodu". Percepcija je cudo.

cajo

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

http://www.guardian.co.uk/uk/2013/may/02/birmingham-murder-racially-motivated-police

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.

cmrkz

pre 10 godina

@Londoner, 23. maj 2013 11:48 Evo pročitao sam vest na BBC-u i Indipendent-u i šta u tekstu koji je preneo B92 nije tačno?
Nije potpuno odvojena glava od tela? Nije. Vojniku od toga nije lakše.
A možda je i zamerka što su propustili da prenesu u vesti da su se prvo zakucali kolima u nesretnog vojnika a potom ga povređenog masakrirali?
Šta je sa tobom? Čemu tolika nadutost i prezir prema ljudima koji žive u Srbiji? Šta te je u komentarima ozlojedilo?
Ustvari deluje mi da si hteo da nam se malo pohvališ ali nisi znao kako.

Londoner

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

Odakle Vam informacija da je izboden od strane 'hriscanina'?! 'Racially motivated' znaci nesto drugo... A i gresite ako mislite da je ovo bilo nezanimljivo medijima.

Londoner

pre 10 godina

"...da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu..." - nema veće potvrde nemoći u sopstvenoj zemlji.
(phreak, 23. maj 2013 11:11)

Nemoci u sopstvenoj zemlji?! Nemojte se zanositi da dajete ovakve komentare o Engleskoj. Pogotovo kada zivite u Srbiji.
A i procitajte koju vest iz britanskih medija, koje su tachnije od ovih koje prenosi "Raša Tudej"... NIko nije obezglavljen, ako ikoga zanima.

Andjela

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...

Nataeos

pre 10 godina

nije mi jasno zasto zapadna evropa pusta i dozvoljava emigrantima i muslimanima, arapima, afrikancima da se naseljavaju? uskoro je kraj multikulturne evrope. prosto neke stvari su nespojive.
(Alexa, 23. maj 2013 10:56)
Zato sto im je trebala radna snaga... Al su se seznuli jer ovi nista nerade.. Samo vise po ulicama i kafanama...slicno kao kod nas, samo sto kod nas ni imigranti!!

Misha

pre 10 godina

Hrišćanska Englezi im pružili dobrodošlicu, ne gledajući na veru ili boju kože, a ovi im uzvraćaju onim što su jedino u stanju da im pruže.

anticenzura

pre 10 godina

Eto ko podrzi mudzahedine u Bih,valjda treba ocekivati da mu ta Bih dodje kuci! A bice tog sve vise,ne zbog lose religije,vec zbog slabog civilizacijskog razvoja ljudi koji slede tu religiju,a nazalost neki i zloupotrebljavaju!

Politicki korektan

pre 10 godina

Britanski afrikanac - britanac africkog porekla?
Alo majstori da se nismo malo zaigrali?
Mi nismo drzali robove.
Napadaci su crnci. Drzavljani VB.
Ni manje ni vise.

I prestanite da prevodite tekstove preko googla ili vam ih mozda prevode deca u osnovnoj - niti je pric Hari ujak buducem detetu, niti Fergusonova zena drzi unuke u stenari.

Nataeos

pre 10 godina

nije mi jasno zasto zapadna evropa pusta i dozvoljava emigrantima i muslimanima, arapima, afrikancima da se naseljavaju? uskoro je kraj multikulturne evrope. prosto neke stvari su nespojive.
(Alexa, 23. maj 2013 10:56)
Zato sto im je trebala radna snaga... Al su se seznuli jer ovi nista nerade.. Samo vise po ulicama i kafanama...slicno kao kod nas, samo sto kod nas ni imigranti!!

Anja

pre 10 godina

Na vestima kazu da su ovom mladicu (imao je samo 20 godina), pokusali da odrube glavu. Ali scena kada lik sa krvavim rukama i jos krvavijom macetom uzbudjeno prica zasto je to uradio, vise je nego jeziva. Zao mi je ubijenog mladica, zao mi je i ovih indoktriniranih ljudi koji su ovo uradili, zrtve su i jedni i drugi. Moram da primetim i jednu stvar: posto je mladic koji je ubijen vojnik, avaj akt je premijer VB okarakterisao kao teroristicki. Medjutim, 98. godine kada se to desavalo nasoj vojsci i policiji, to su bili "borci za slobodu". Percepcija je cudo.

anticenzura

pre 10 godina

Eto ko podrzi mudzahedine u Bih,valjda treba ocekivati da mu ta Bih dodje kuci! A bice tog sve vise,ne zbog lose religije,vec zbog slabog civilizacijskog razvoja ljudi koji slede tu religiju,a nazalost neki i zloupotrebljavaju!

Politicki korektan

pre 10 godina

Britanski afrikanac - britanac africkog porekla?
Alo majstori da se nismo malo zaigrali?
Mi nismo drzali robove.
Napadaci su crnci. Drzavljani VB.
Ni manje ni vise.

I prestanite da prevodite tekstove preko googla ili vam ih mozda prevode deca u osnovnoj - niti je pric Hari ujak buducem detetu, niti Fergusonova zena drzi unuke u stenari.

Ljubomir

pre 10 godina

Nemam neke posebne simpatije prema radikalnim muslimanima, ali kada bi ovako detaljno i na ovaj nacin prenosili smrt svakog civila koga ubiju Britanci u Avganistanu ili negde drugde, onda bih imao sazaljenja za vojnika.
Oni su ljudi u ratu s Britanskom imperijom i legitimno je napasti vojne mete. Sad sto se nama ne svidja da gledamo odrubljivanje glave, a przenje i cerecenje dece i zena u Avganistanu britanskim bombama necemo videti na TV-u, to je druga stvar.

Misha

pre 10 godina

Hrišćanska Englezi im pružili dobrodošlicu, ne gledajući na veru ili boju kože, a ovi im uzvraćaju onim što su jedino u stanju da im pruže.

Andjela

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...

l

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

TMozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

cmrkz

pre 10 godina

@Londoner, 23. maj 2013 11:48 Evo pročitao sam vest na BBC-u i Indipendent-u i šta u tekstu koji je preneo B92 nije tačno?
Nije potpuno odvojena glava od tela? Nije. Vojniku od toga nije lakše.
A možda je i zamerka što su propustili da prenesu u vesti da su se prvo zakucali kolima u nesretnog vojnika a potom ga povređenog masakrirali?
Šta je sa tobom? Čemu tolika nadutost i prezir prema ljudima koji žive u Srbiji? Šta te je u komentarima ozlojedilo?
Ustvari deluje mi da si hteo da nam se malo pohvališ ali nisi znao kako.

Shomi

pre 10 godina

Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna

sima strahota

pre 10 godina

Ovoga ce biti sve vise. Broj muslimana u Britaniji se udvostrucuje svakih deset godina. Trenutno ih je oko sest miliona, za deset godina dvanaest, za dvadeset godina dvadesetcetiri... A broj etnickih Britanaca opada zbog negativnog nataliteta. Pa da vidimo sta ce biti polovinom ovog veka, kada se brojevi priblizno izjednace, a prosecna starost muslimanske populacije bude mnogo niza od Britanske... Ovakva je situacija u celoj zapadnoj Evropi. Sukob sa muslimanskim imigrantima se izbegava tako sto im se stalno popusta, ali jednog dana nece biti vise mesta popustanju i da se hoce. Mi smo videli na Kosovu sta bude u takvim situacijama. Integracija na zapadu je propala i sada postoje dve grupe: starosedeoci (i evropski imigranti= s jedne strane, i ne-evropski (mahom muslimanski) imigranti s druge. Norme, vera, identitet i nacin zivota su impotpuno razliciti, a svako zivi u svom delu grada. Sukob je neizbezan. Samo da obavestim one koji ne znaju: u Londonu su etnicki Britanci svega nesto preko 40% populacije, i sve ih je manje.

Vladimirr

pre 10 godina

a vi im gradite dzamije,i dajte im drzavljanstva!
Evropljani nisu sigurni,multietnicka Evropa je zlo koje ce istrebiti evropljane.
(antifa, 23. maj 2013 11:21)

E druze, mozda bi trebalo da brises ono "anti" in nicka, da ostane samo FA, vise bi odgovaralo onome sto predlazes...

Zlopamtilo

pre 10 godina

Zašto se uporno prenebregava poruka ovog surovog ubistva ,ako uopšte postoji drugačije ?Zašto je to nakad borba za slobodu a nekad terorizam ?Sagledajte malo ulogu NATO zemalja u konfliktima i "revolucijama" širom sveta a pogotovo ulogu vodećih ,SAD ,GB i Francuske .I prvim i drugim i trećim sad sa kamatom vraćaju dugove revolucionari i borci za slobodu koji su bili podržavani od strane zapadnih demokrtaija na svom krvavom putu do slobode .U čemu je problem ? Izgleda da su shvatili da su dobili slobodu a izgubili naftu .

cajo

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

http://www.guardian.co.uk/uk/2013/may/02/birmingham-murder-racially-motivated-police

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.

mast i lebac

pre 10 godina

Na svetskom nivou sve izgleda kao da je neko otvorio ludnicu, na sve strane ubistva, masakriranja. Bolje bi nam bilo da ni ne citamo vesti al smo valjda navuceni.

Dragan

pre 10 godina

Zivim u Holandiji i ovde je slicna situacija. Broj dece stranaca ispod 14 godina u Amsterdamu je 60%,znaci samo je 40% holandjana. A od tog broja stranaca 90% su muslimani i holandjani su svesni da tu u buducnosti sve gube. I Nemacka je priznala da stranci (citaj Turci) neminovno postaju vecina u buducnosti. Ja te ljude ne smatram losim,dobri su to momci jer ih dosta poznajem. Ali,jednostavno su drugaciji od nas ostalih i to je to.

kad birokrate kolo vode

pre 10 godina

Doktor sam nauka, aktivan sam clan srpske i medjunarodne akademske zajednice, a iz mog celokupnog kretanja zabelezenog u pedeset godina moga zivota evidentno je da za stalno zivim (i uprkos svemu) u Srbiji. Ovih dana pripremam se da predstavim svoje istrazivanje na jednoj konferenciji u Engleskoj, i to po licnom pozivu organizatora. Trenutno prolazim kroz najgore muke po pitanju dobijanja UK vize, kazem najgore jer nikada nije bilo ovako tesko i mucno. Danas sam prikupio dvadeseti (20.) papir, sa sve sluzbenim prevodom, papir koji duboko zadire u moje licne stvari i koji definitivno nema nikakve veze sa mojim putovanjem (vencani list, iako sam dao izjavu da supruga nece putovati sa mnom)! No, to nije sve, predstoji mi jos da se pripremim za razgovor na kome ce da procenjuju moju podobnost da dobijem vizu, te da ostanem bez pasosa na nekoliko sedmica, toliko im treba da bi nalepili stiker - ako odluce da me puste, naravno!!! I da pokusam za to vreme da shvatim zasto ja, koji ceo zivot nastoji da prema svakoj administraciji bude "prav" i korektan, moram da prodjem tako ponizavajucu proceduru i gubljenje vremena i novca, dok se ulicama na Ostrvu slobodno setaju emigranti koji nista ne rade, Englezima namecu svoje "napredne" zivotne standarde, a sada, evo, i ubijaju koga stignu kad su "malo nervozni".

Londoner

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

Odakle Vam informacija da je izboden od strane 'hriscanina'?! 'Racially motivated' znaci nesto drugo... A i gresite ako mislite da je ovo bilo nezanimljivo medijima.

mrk

pre 10 godina

ja koji sam pokusavao da dodjem devedesete godine u vasu zemlju i koji bih vam bio poslusan rob, radio 12 sati dnevno, kuci se bavio porodicom... Ne, za mene nije bilo vize ali zato ste ove sve oberucke prihvatili!
Sad i da me zovete ne bi dosao.

majstor zivota

pre 10 godina

Bitno da su lazni azilanti iz Srbije problem, ovi fundamentalisti kada naprave pokolje po evropskim trgovima to je ok, a Srbi su im problem! Ko je ovde lud???

Jovan Blagojevic

pre 10 godina

Ne slazem se da religija nema nista sa ovom tragedijom, ali mislim da je ona zloupotrebljena, kao i milionima puta do sada. Kada bi hriscani bili vise hriscani (utemeljeni na biblijskom hriscanstvu) i kad bi muslimani bili vise muslimani u osnovi, povezani sa nacelima milosrdja, postovanja i ostalog sto se moze naci u Koranu na svetu bi bilo manje nasilja. Nazlost, i jedni i drugi su daleko od ideala kojima teze. Hriscanin sam i cesto se zapitam, kuda ide danasnje hriscanstvo? Mislim da bi se i muslimani trebali zapitati isto u vezi sa islamom.

CG

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...

Londoner

pre 10 godina

"...da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu..." - nema veće potvrde nemoći u sopstvenoj zemlji.
(phreak, 23. maj 2013 11:11)

Nemoci u sopstvenoj zemlji?! Nemojte se zanositi da dajete ovakve komentare o Engleskoj. Pogotovo kada zivite u Srbiji.
A i procitajte koju vest iz britanskih medija, koje su tachnije od ovih koje prenosi "Raša Tudej"... NIko nije obezglavljen, ako ikoga zanima.

zoki

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...
(Andjela, 23. maj 2013 11:57)
Draga Andjela, ako te ne mrzi pogledaj malo makar skoriju istoriju ( Staljin, Lenjin, Hitler, Mao Ce Tung, Pol Pot...) i lepo možeš videti da su se dotična gospoda i istaknuti ateisti "proslavili" izazivanjem ratova i sukoba svake vrste u kojima je stradalo ljudi u broju koji je u najmanju ruku uporediv sa brojem žrtava verskih ratova i progona!

senad

pre 10 godina

Kad se bombarduje Avganistan i pobiju onoliku malu decu onda to nije radikalno krscastvo a njihovi kad nastradaju u manjem broju odma radikalan islam.

Znanje je majka

pre 10 godina

Srbija nije bila engleska ili britanska kolonija,
zato teze dobija vizu.
Engleska je puna ne-engleza,zato sto je engleska imala dosta kolonija.
One su se smatrale eng. teritorijom,zato je engleska puna ne-engleza.
Nema to veze sa vizama,azilantima i sl.
Brkate loncice.

sve to ludo

pre 10 godina

Meni je onaj snimak gde lik koji drzi govoranciju a u ruci mu nozekanja i satara, pa neka zena ladno ide u njegovom pravcu i vuce neka kolica - skroz nerealan. Pogotovo sto zena onda u jednom trenutku nestaje sa snimka. Ne kazem da se ubistvo nije desilo, ali sve ovo ostalo mi kao neki cirkus, a onaj lik sa snimka kao statista u niskobudzetnom filmu.

NA

pre 10 godina

@CG:
Zaista, znaci SAD, Kanada i Australija su najnestabilnije zemlje, buduci da su toliko etnicki raznovrsne?

Ne bas, pre mislim da su nestabilne zemlje one razjedene ultra-nacionalizmom, religioznim fanatizmom i ostalim ekstremnim ideologijama.

SFRJ = VB = RIP

pre 10 godina

"dok Skaj njuz prenosi da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu do daljeg"

No comment. Tako je bilo i u HRV 1991 pred ratom.

CG

pre 10 godina

@yo toronto
Citiram :

"Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". "

Vi gospodine cijenjeni zivite ocigledno u zemlji snova!
Nesvjesno sirite "multikulturnu" propagandu kulturmarksizma koji svjesno,koristeci "demografsko oruzje" naseljavanjem muslimana i crnaca u do prije 50 godina mirne i etnicki homogene zemlje Zapadne Evrope nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!

Zapadne zemlje(tu ukljucujuem i SAD koja muku muci sa Hispancima i Crncima koji ce tamo uzeti primat) ce propasti sigurno jer ce odnos nosioca kulture i pasivnih korisnika te kulture (koji nijesu u stanju da je zadrze na istom nivou ostavljenom od bjelaca,a kamoli podici je) promjeniti u korist ove druge skupine,i to sve ubrzajucim tempom!

Sta fali jednom Japanu,Juznoj Koreji,Singapuru koji ne dozvoljavaju ni za 1% narusavanje njihove etnicke homogenosti i tako ne trebaju da trose dragocjeno vrijeme na interne etnicke sukobe nego ulazu u privredno,naucno i svako drugo unapredjenje njihovijeh drzava ?

Srbija treba ovakav razvoj situacije vrlo oprezno analizirati i odluciti kojim ce putem da ide?
Imali smo vec nekoliko vrlo losih iskustava sa "multikulti" tvorevinama poput Jugoslavije itd.

darko

pre 10 godina

@CG: vas komentar bi imao smisla kada bismo mi (ljudska rasa) bili medvjedi ili vukovi. ali nismo. barem ja nisam, a za vas ne znam...

yo, toronto

pre 10 godina

Iako uvek "branim" Evropu i kritikujem manjak kulture severno-americkog kontinenta, vidim ociglednu zatucanost, konzervativizam i gledanje ne dalje do prsta pred nosom sirom Evrope, kad su u pitanju ozbiljne stvari. Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". Isto tako, kad zemlje kao US prestanu sa svojim osvajackim ratovima, kad jednom ekonomske sile kao Kina ili Indija preovladaju svetom putem ekonomije. Svet nece biti bolji, jer ljudski rod je pogan svojom zeljom za unistenjem i dominacijom, ali ce mozda lokalni problemi i patnje biti malo blazi. Sto se Islama tice, nije nista bolji ili gori od drugih religija. Problem su ljudi koji ga pogresno tumace i pojedinci psihopate zbog kojih se ceo svet okrenuo protiv celih naroda...pa tako je bilo i sa Srbima 90-ih, ne?

bukvaR

pre 10 godina

Mozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

Ne znam odakle to "mozda" kada je sigurno zbog toga ubijen, tj zbog rasne i verske mrznje, citao si valjda o tom slucaju!?

Goran

pre 10 godina

@CG: Ako pričamo o rasama - postoji jedna ljudska rasa - Homo sapiens... Neobrazovanost je izazivač svih problema, uključujući i siromaštvo koje na kraju dovodi i do krvavih obračuna.

@zoki: zapravo sva "gospoda" su pokušala da religije zamene ideologijom uz iste principe koje propagira i religija, te su oni pojam "religija" samo zamenili pojmom "ateizam" i umesto crkvenim velikodostojnicima, klanjali se partijskim rukovodiocima, dok su kult vrhovnog boga zamenili kultom ličnosti. U pitanju je ČOVEK koji insistira da pripada nečemu što je formalno iznad biološke pripadnosti - religiji ili ideologiji, umesto prirodnoj ljudskoj vrsti.

@mast i lebac: gužva, mnogo nas je - upravo se tako ponašaju i životinje kad je gužva i ponestane resursa (hrane, vode...)

Nažalost, ovoga će zaista sve više biti, a pravi razlozi leže u tehnološkom napretku koji nije praćen adekvatnim socijalnim razvojem, kao i u činjenici da je čitava planeta polarizovana između onih koji eksploatišu resurse i oni u čijem su oni posedu, a nemaju resursa da ih štite. Opet jači tlači...

Eastbourne Observer

pre 10 godina

@Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna
(Shomi, 23. maj 2013 13:43)
# Link komentara

Bravo Shomi,
Totalno se slazem sa tvojim komentarom.. Zivim u VB vec 25 godina ali ovakve stvari se nisu desavale ni u 80-im ni u 90-im a i tada se raspravljalo o emigrantima, azilantima, itd.. Ali otkada su poceli da trpaju svoj "dugacki nos" u svacije dvoriste od Kuvajta, Iraka, nase Srbije, Afganistana, Egipta, Libije, Alzira i sada Sirije i da ubiaju "koleteralno" civile, gnev ljudi je sasvim razumljiv... Iskreno se plasim za svoju decu kola su rodjena ovde jel kao sto rece onaj pacenik juce sa satarom u ruci " oko za oko"... To nisu vise emigranti i azilanti vec gradjani ove zemlje, rodjeni tu i koji nemogu da razumeju koji je to "strateski" interest VB da ubijaju njihove rodjake...

doras

pre 10 godina

Žao mi je covjeka, ovo je životinjski čin. Sada i Englezi iz prve ruke mogu vidjeti protiv koga smo se mi iz Republike Srpske borili. Protiv "ljudi" koji nijednu vojnu pobjedu nisu mogli ostvariti, ali su se zato jako trudili da na što gnusnije načine ubijaju ratne vojne zarobljenike i civile!!!

Anti-terorista

pre 10 godina

Svi koji mislite da je ovo namestaljka se grdno varate.
1. Momak nije ubijen nasumicno niti slucajno. Vojnik je. Znali su to.
2. Nacin na koji je ubijen je brutalan da je suvisno pricati o tome.
3. Parole koje su uzvikivali dok su klali momka...
4. Teatralno su ga odvukli na sred ulice da bi sto vise ljudi videlo les.
5. Trazili su da ih snime, da zabeleze njihovu poruku koju ce mediji da prenesu. Dzihad, oko za oko...
6. Najstrasnije od svega toga je sto su ostali do dolaska policije jer im je namera bila da povuku sa sobom sto vise VLADINIH ljudi (bili su naoruzani) ne plaseci se smrti. Klasican samoubilacki napad. Retkost je da samoubice prezive. Znaci, nije im potrebna vise ni bomba, ni puska, ni auto pun eksplozivom. Dovoljan je noz da bi poslali poruku koju zele. Ispran mozak, indoktriniran, noz, satara i idemo da trazimo zrtvu.
7. NE ZALUDJUJTE SE VEROM I ISLAMOM. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je islam krivac za terorizam i samoubilacke napade. Islam, vera i indoktrinacija putem vere sluzi samo da bi se kod odredjenih, odabranih ljudi stvorila, pojacala i odrzala volja za ubijanjem i samopozrvtovanjem.

A?

pre 10 godina

Narode! Zamislite svet, gde svako gleda svoja posla, svoju veru, ma, bas ga briga za sve ostalo!? Svet, gde ne gledas koliko komsija ima, vec koliko ti nemas! Pa krenes da radis, da bi i ti imao, a ne da opljackas komsiju! Sta mislite? Ove dve budale se svete tamo nekoj budali, a svo troje su budale! Bem ti politiku i resurse...

Desava se

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...
(CG, 23. maj 2013 16:24)

Nisi ti zadrt, samo imas mali IQ.

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.
ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

Dejan

pre 10 godina

@senad
Razlika je u tome sto oni nisu pobili toliku decu u ime hriscanstva nego u ime profita. Cak to nisu uradili ni za svoje zemlje nego da bi napunili svoje dzepove.
A da li je to gore od radikalnog islama? Apsolutno, milion puta gore

moc medija

pre 10 godina

strasno... ali mozda ono sto njihovi rodjaci dozivljavaju u svojim maticnim zemljama od strane vojnika VB jos strasnije - samo sto mi ne znamo dovoljno o tome.

Ger-mann

pre 10 godina

(Andjela, 23. maj 2013 11:57) Nije losa religija i ucenje svetih otaca. To su biseri covecanstva. Losi su manipulatori koji zloupotrebljavaju ljudsku dobrotu i u ime religije cine sebicne i lose ciljeve.

mitro

pre 10 godina

samo si sanjaj da bi se tako zavrsilo... bilo je takvih pokusaja u istoriji, pa je skoro cela evropa bila pod Muslimanskom vlascu, a uopste ne sumnjam da bi i sada bilo tako... nije za potcenjivanje vera koja broji milijardu ipo ljudi...

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.

ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

AcoP

pre 10 godina

Nije stvar i problem u religiji ovde. Stvar je u tome sto je neko koristi za raznorazne ciljeve.. Narod takav kakAv je uvijek i na bilo koji nacin mozes da zavadis... Danas-sutra mozes isto tako zavaditi narod na debele-mrsave??
Razlog i motiv ce se uvijek naci kada kome zatreba...

Nucky Thompson

pre 10 godina

Gosppdine doktore nauka, moja tasta os svojih 65 je to sama odradima bez da se zali i kuka. Vi ste doktor nauka kao sto sam ja astronaut!

CG

pre 10 godina

(Velibor, USA, 23. maj 2013 23:00)

Heh,Vasa emocionalna uzrujenost i tipicno ljevicarsko-kulturnomarksisticko histerijsko bacanje drvlja i kamenja na SPC(nije valjda da je i ona kriva za ovaj masakar) ali i za ljevicare onako tipicno izjednacavanje muslimanskog terorizma sa nekakvim imaginarnim i izmisljenom "hriscanskim" terorizmom govori da sam 100% u pravu!
U vasem liberalno-ljubicastom svijetu ovo sto se danas desilo jednostavno ne smije biti(ili moze,ali samo ako je upleten Amfilohije da se malo poljuje SPC)

Ove dogadjaje kao i one dogadjaje u Svedskoj gdje su danas izbili nemiri izmedju imigranata i milicije u kojima su spaljeni na desetine kola su nepobitan dokaz da smo mi konzervativni nacionalisti na pravoj strani istorije dok su ovaki poput Vas na gubitnickoj strani!

Srbija se treba orijentisati prema nacionalnim modelima poput Japana,Rusiji,Izraelu a ne prema ovakom izuzetno stetnom "multikulti modelu" na Zapadu!

Strogo pozivanje na nacionalno jedinstvo,apsolutna iskljucenost prema svim drugim narodima i etnicka homogenizacija drzave moraju da budu top prioritet!

Ovo je preduslov za stabilnu drzavu Srbiju koja je preduslov za rjesavanje svih ekonomsko-politicko-privrednih problema koji ovu naciju muce!

Realista

pre 10 godina

@Nucky Thompson: VB je odavno izgubila kompas u tome koga pusta u zemlju, a posledice nekompetentnih odluka njihove administracije u ovom pogledu ne trpe oni koji su doveli do toga, vec osnovna prava ljudi koji tamo zele sa legitimnim ciljem i namerama, sto je slucaj i sa akademskim posetama, koje UK bar deklarativno veoma stimulise. Vasoj 65-godisnjoj tasti svaka cast za sposobnosti trpljenja ili snalazenja u viznim procedurama, ali meni je ovde poenta da je neprihvatljivo da zaposlen covek sa urednim statusom i kredencijalima u zemlji stalnog boravka treba da gubi svoje dragoceno vreme na objedinjavanju hrpe papira, pogotovo ako se radi o podacima koji nisu relevantni za samu svrhu njegovog boravka u UK. Nedopustivo je, posebno u vreme mod. tehnologije, da pasos stoji vise sedmica na lepljenju vize, jel' Vi shvatate sta znaci aproprijacija tudje isprave? Da ne idemo u pitanje genetskog materijala koji se takodje uzima prilikom aplikacija, itd. itd. a sve ovo je bilo ranije nezamislivo sa stanovista sloboda koje je UK zagovarala. Uostalom, ako UK ne veruje svojim drzavljanima koji zovu druge u posetu, ili stranim vlastima koje izdaju kredencijale posetilaca, a sa kojim vlastima UK ima redovan diplomatski odnos, dok istovremeno daje drzavljanstvo imigrantima problematicnih stavova i namera, nesto, onda, debelo nije u redu u takvoj drzavi, uz svo duzno postovanje.

senad

pre 10 godina

Radikalni islam ne postoji to je izmisljena stvar od Amera, i Engleza ovaj covek sto je uradijo ovo je sigurno neki placenik da posle siru propagandu kako je islam opasan.U Islamu je zabrnjeno ubistvo sem u nuznoj odbrani cak nemozes da ubijes i radi osvete i nema ubistava u ime Alaha ovo je nacin da sveske sile trazu argument gde da trose svoje oruzje.A ovog sto su ubili je bijo placeni vojnik Engleske koji je ubijao u Avganistanu.

Londoner

pre 10 godina

"...da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu..." - nema veće potvrde nemoći u sopstvenoj zemlji.
(phreak, 23. maj 2013 11:11)

Nemoci u sopstvenoj zemlji?! Nemojte se zanositi da dajete ovakve komentare o Engleskoj. Pogotovo kada zivite u Srbiji.
A i procitajte koju vest iz britanskih medija, koje su tachnije od ovih koje prenosi "Raša Tudej"... NIko nije obezglavljen, ako ikoga zanima.

Vladimirr

pre 10 godina

a vi im gradite dzamije,i dajte im drzavljanstva!
Evropljani nisu sigurni,multietnicka Evropa je zlo koje ce istrebiti evropljane.
(antifa, 23. maj 2013 11:21)

E druze, mozda bi trebalo da brises ono "anti" in nicka, da ostane samo FA, vise bi odgovaralo onome sto predlazes...

Misha

pre 10 godina

Hrišćanska Englezi im pružili dobrodošlicu, ne gledajući na veru ili boju kože, a ovi im uzvraćaju onim što su jedino u stanju da im pruže.

cajo

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

http://www.guardian.co.uk/uk/2013/may/02/birmingham-murder-racially-motivated-police

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.

CG

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...

Ljubomir

pre 10 godina

Nemam neke posebne simpatije prema radikalnim muslimanima, ali kada bi ovako detaljno i na ovaj nacin prenosili smrt svakog civila koga ubiju Britanci u Avganistanu ili negde drugde, onda bih imao sazaljenja za vojnika.
Oni su ljudi u ratu s Britanskom imperijom i legitimno je napasti vojne mete. Sad sto se nama ne svidja da gledamo odrubljivanje glave, a przenje i cerecenje dece i zena u Avganistanu britanskim bombama necemo videti na TV-u, to je druga stvar.

zoki

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...
(Andjela, 23. maj 2013 11:57)
Draga Andjela, ako te ne mrzi pogledaj malo makar skoriju istoriju ( Staljin, Lenjin, Hitler, Mao Ce Tung, Pol Pot...) i lepo možeš videti da su se dotična gospoda i istaknuti ateisti "proslavili" izazivanjem ratova i sukoba svake vrste u kojima je stradalo ljudi u broju koji je u najmanju ruku uporediv sa brojem žrtava verskih ratova i progona!

Andjela

pre 10 godina

Ni jedna religija nikada u istoriji nista dobro nikome
nije donela. Iako su uglavnom bazirane na ljubavi i dobroti,
uvek su provocirale, izazivale i sirile mrznju,
pokretale ratove, a glavni posao je ispiranje mozgova mladima.

Bilion je primera kroz istoriju...

anticenzura

pre 10 godina

Eto ko podrzi mudzahedine u Bih,valjda treba ocekivati da mu ta Bih dodje kuci! A bice tog sve vise,ne zbog lose religije,vec zbog slabog civilizacijskog razvoja ljudi koji slede tu religiju,a nazalost neki i zloupotrebljavaju!

Nataeos

pre 10 godina

nije mi jasno zasto zapadna evropa pusta i dozvoljava emigrantima i muslimanima, arapima, afrikancima da se naseljavaju? uskoro je kraj multikulturne evrope. prosto neke stvari su nespojive.
(Alexa, 23. maj 2013 10:56)
Zato sto im je trebala radna snaga... Al su se seznuli jer ovi nista nerade.. Samo vise po ulicama i kafanama...slicno kao kod nas, samo sto kod nas ni imigranti!!

senad

pre 10 godina

Kad se bombarduje Avganistan i pobiju onoliku malu decu onda to nije radikalno krscastvo a njihovi kad nastradaju u manjem broju odma radikalan islam.

l

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

TMozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

Londoner

pre 10 godina

Ovo se nedavno dogodilo u Engleskoj. Starac, Musliman! ...ubijen, izboden nozem od strane belog Hriscanina!

[link]

Ne vidim da je to uzburkalo strasti, a medijima nije bilo mnogo interesantno, kao ni Kameronu.
(cajo, 23. maj 2013 12:00)

Odakle Vam informacija da je izboden od strane 'hriscanina'?! 'Racially motivated' znaci nesto drugo... A i gresite ako mislite da je ovo bilo nezanimljivo medijima.

Anja

pre 10 godina

Na vestima kazu da su ovom mladicu (imao je samo 20 godina), pokusali da odrube glavu. Ali scena kada lik sa krvavim rukama i jos krvavijom macetom uzbudjeno prica zasto je to uradio, vise je nego jeziva. Zao mi je ubijenog mladica, zao mi je i ovih indoktriniranih ljudi koji su ovo uradili, zrtve su i jedni i drugi. Moram da primetim i jednu stvar: posto je mladic koji je ubijen vojnik, avaj akt je premijer VB okarakterisao kao teroristicki. Medjutim, 98. godine kada se to desavalo nasoj vojsci i policiji, to su bili "borci za slobodu". Percepcija je cudo.

CG

pre 10 godina

@yo toronto
Citiram :

"Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". "

Vi gospodine cijenjeni zivite ocigledno u zemlji snova!
Nesvjesno sirite "multikulturnu" propagandu kulturmarksizma koji svjesno,koristeci "demografsko oruzje" naseljavanjem muslimana i crnaca u do prije 50 godina mirne i etnicki homogene zemlje Zapadne Evrope nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!

Zapadne zemlje(tu ukljucujuem i SAD koja muku muci sa Hispancima i Crncima koji ce tamo uzeti primat) ce propasti sigurno jer ce odnos nosioca kulture i pasivnih korisnika te kulture (koji nijesu u stanju da je zadrze na istom nivou ostavljenom od bjelaca,a kamoli podici je) promjeniti u korist ove druge skupine,i to sve ubrzajucim tempom!

Sta fali jednom Japanu,Juznoj Koreji,Singapuru koji ne dozvoljavaju ni za 1% narusavanje njihove etnicke homogenosti i tako ne trebaju da trose dragocjeno vrijeme na interne etnicke sukobe nego ulazu u privredno,naucno i svako drugo unapredjenje njihovijeh drzava ?

Srbija treba ovakav razvoj situacije vrlo oprezno analizirati i odluciti kojim ce putem da ide?
Imali smo vec nekoliko vrlo losih iskustava sa "multikulti" tvorevinama poput Jugoslavije itd.

Politicki korektan

pre 10 godina

Britanski afrikanac - britanac africkog porekla?
Alo majstori da se nismo malo zaigrali?
Mi nismo drzali robove.
Napadaci su crnci. Drzavljani VB.
Ni manje ni vise.

I prestanite da prevodite tekstove preko googla ili vam ih mozda prevode deca u osnovnoj - niti je pric Hari ujak buducem detetu, niti Fergusonova zena drzi unuke u stenari.

yo, toronto

pre 10 godina

Iako uvek "branim" Evropu i kritikujem manjak kulture severno-americkog kontinenta, vidim ociglednu zatucanost, konzervativizam i gledanje ne dalje do prsta pred nosom sirom Evrope, kad su u pitanju ozbiljne stvari. Jedino, i apsolutno jedino ce svet prosperirati kad nestanu religije, kad se rase i kulture sveta toliko izmesaju ce biti nemoguce biti onaj "drugi" ili onaj "prvi". Isto tako, kad zemlje kao US prestanu sa svojim osvajackim ratovima, kad jednom ekonomske sile kao Kina ili Indija preovladaju svetom putem ekonomije. Svet nece biti bolji, jer ljudski rod je pogan svojom zeljom za unistenjem i dominacijom, ali ce mozda lokalni problemi i patnje biti malo blazi. Sto se Islama tice, nije nista bolji ili gori od drugih religija. Problem su ljudi koji ga pogresno tumace i pojedinci psihopate zbog kojih se ceo svet okrenuo protiv celih naroda...pa tako je bilo i sa Srbima 90-ih, ne?

sve to ludo

pre 10 godina

Meni je onaj snimak gde lik koji drzi govoranciju a u ruci mu nozekanja i satara, pa neka zena ladno ide u njegovom pravcu i vuce neka kolica - skroz nerealan. Pogotovo sto zena onda u jednom trenutku nestaje sa snimka. Ne kazem da se ubistvo nije desilo, ali sve ovo ostalo mi kao neki cirkus, a onaj lik sa snimka kao statista u niskobudzetnom filmu.

Zlopamtilo

pre 10 godina

Zašto se uporno prenebregava poruka ovog surovog ubistva ,ako uopšte postoji drugačije ?Zašto je to nakad borba za slobodu a nekad terorizam ?Sagledajte malo ulogu NATO zemalja u konfliktima i "revolucijama" širom sveta a pogotovo ulogu vodećih ,SAD ,GB i Francuske .I prvim i drugim i trećim sad sa kamatom vraćaju dugove revolucionari i borci za slobodu koji su bili podržavani od strane zapadnih demokrtaija na svom krvavom putu do slobode .U čemu je problem ? Izgleda da su shvatili da su dobili slobodu a izgubili naftu .

majstor zivota

pre 10 godina

Bitno da su lazni azilanti iz Srbije problem, ovi fundamentalisti kada naprave pokolje po evropskim trgovima to je ok, a Srbi su im problem! Ko je ovde lud???

NA

pre 10 godina

@CG:
Zaista, znaci SAD, Kanada i Australija su najnestabilnije zemlje, buduci da su toliko etnicki raznovrsne?

Ne bas, pre mislim da su nestabilne zemlje one razjedene ultra-nacionalizmom, religioznim fanatizmom i ostalim ekstremnim ideologijama.

mrk

pre 10 godina

ja koji sam pokusavao da dodjem devedesete godine u vasu zemlju i koji bih vam bio poslusan rob, radio 12 sati dnevno, kuci se bavio porodicom... Ne, za mene nije bilo vize ali zato ste ove sve oberucke prihvatili!
Sad i da me zovete ne bi dosao.

Znanje je majka

pre 10 godina

Srbija nije bila engleska ili britanska kolonija,
zato teze dobija vizu.
Engleska je puna ne-engleza,zato sto je engleska imala dosta kolonija.
One su se smatrale eng. teritorijom,zato je engleska puna ne-engleza.
Nema to veze sa vizama,azilantima i sl.
Brkate loncice.

kad birokrate kolo vode

pre 10 godina

Doktor sam nauka, aktivan sam clan srpske i medjunarodne akademske zajednice, a iz mog celokupnog kretanja zabelezenog u pedeset godina moga zivota evidentno je da za stalno zivim (i uprkos svemu) u Srbiji. Ovih dana pripremam se da predstavim svoje istrazivanje na jednoj konferenciji u Engleskoj, i to po licnom pozivu organizatora. Trenutno prolazim kroz najgore muke po pitanju dobijanja UK vize, kazem najgore jer nikada nije bilo ovako tesko i mucno. Danas sam prikupio dvadeseti (20.) papir, sa sve sluzbenim prevodom, papir koji duboko zadire u moje licne stvari i koji definitivno nema nikakve veze sa mojim putovanjem (vencani list, iako sam dao izjavu da supruga nece putovati sa mnom)! No, to nije sve, predstoji mi jos da se pripremim za razgovor na kome ce da procenjuju moju podobnost da dobijem vizu, te da ostanem bez pasosa na nekoliko sedmica, toliko im treba da bi nalepili stiker - ako odluce da me puste, naravno!!! I da pokusam za to vreme da shvatim zasto ja, koji ceo zivot nastoji da prema svakoj administraciji bude "prav" i korektan, moram da prodjem tako ponizavajucu proceduru i gubljenje vremena i novca, dok se ulicama na Ostrvu slobodno setaju emigranti koji nista ne rade, Englezima namecu svoje "napredne" zivotne standarde, a sada, evo, i ubijaju koga stignu kad su "malo nervozni".

Shomi

pre 10 godina

Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna

doras

pre 10 godina

Žao mi je covjeka, ovo je životinjski čin. Sada i Englezi iz prve ruke mogu vidjeti protiv koga smo se mi iz Republike Srpske borili. Protiv "ljudi" koji nijednu vojnu pobjedu nisu mogli ostvariti, ali su se zato jako trudili da na što gnusnije načine ubijaju ratne vojne zarobljenike i civile!!!

cmrkz

pre 10 godina

@Londoner, 23. maj 2013 11:48 Evo pročitao sam vest na BBC-u i Indipendent-u i šta u tekstu koji je preneo B92 nije tačno?
Nije potpuno odvojena glava od tela? Nije. Vojniku od toga nije lakše.
A možda je i zamerka što su propustili da prenesu u vesti da su se prvo zakucali kolima u nesretnog vojnika a potom ga povređenog masakrirali?
Šta je sa tobom? Čemu tolika nadutost i prezir prema ljudima koji žive u Srbiji? Šta te je u komentarima ozlojedilo?
Ustvari deluje mi da si hteo da nam se malo pohvališ ali nisi znao kako.

sima strahota

pre 10 godina

Ovoga ce biti sve vise. Broj muslimana u Britaniji se udvostrucuje svakih deset godina. Trenutno ih je oko sest miliona, za deset godina dvanaest, za dvadeset godina dvadesetcetiri... A broj etnickih Britanaca opada zbog negativnog nataliteta. Pa da vidimo sta ce biti polovinom ovog veka, kada se brojevi priblizno izjednace, a prosecna starost muslimanske populacije bude mnogo niza od Britanske... Ovakva je situacija u celoj zapadnoj Evropi. Sukob sa muslimanskim imigrantima se izbegava tako sto im se stalno popusta, ali jednog dana nece biti vise mesta popustanju i da se hoce. Mi smo videli na Kosovu sta bude u takvim situacijama. Integracija na zapadu je propala i sada postoje dve grupe: starosedeoci (i evropski imigranti= s jedne strane, i ne-evropski (mahom muslimanski) imigranti s druge. Norme, vera, identitet i nacin zivota su impotpuno razliciti, a svako zivi u svom delu grada. Sukob je neizbezan. Samo da obavestim one koji ne znaju: u Londonu su etnicki Britanci svega nesto preko 40% populacije, i sve ih je manje.

Desava se

pre 10 godina

Zovite me zadrtom i zatucanim nacionalistom, ali smatram da su Britanci sami krivi!
Zasto su dopustili masovnu imigraciju muslimanskog stanovnistva treceg svijeta u VB koje ce za 2 generacije postati vecina ?

Etnicki izmjesane zemlje su nestabilne i sklone gradjanskim ratovima!

Jedini sustav koji dugorocno opstaje su etnicki homogene drzave (99,99% udio vecinskog naroda) koje su baziraju na nacionalizmu!
Sve ostalo je jednostavno osudjeno na propast, nikada u prirodi necete vijdeti copor vukova i medjeda koje zajednicki love, nego su strogo podijeljeni na svoje rase...
(CG, 23. maj 2013 16:24)

Nisi ti zadrt, samo imas mali IQ.

Nucky Thompson

pre 10 godina

Gosppdine doktore nauka, moja tasta os svojih 65 je to sama odradima bez da se zali i kuka. Vi ste doktor nauka kao sto sam ja astronaut!

Jovan Blagojevic

pre 10 godina

Ne slazem se da religija nema nista sa ovom tragedijom, ali mislim da je ona zloupotrebljena, kao i milionima puta do sada. Kada bi hriscani bili vise hriscani (utemeljeni na biblijskom hriscanstvu) i kad bi muslimani bili vise muslimani u osnovi, povezani sa nacelima milosrdja, postovanja i ostalog sto se moze naci u Koranu na svetu bi bilo manje nasilja. Nazlost, i jedni i drugi su daleko od ideala kojima teze. Hriscanin sam i cesto se zapitam, kuda ide danasnje hriscanstvo? Mislim da bi se i muslimani trebali zapitati isto u vezi sa islamom.

SFRJ = VB = RIP

pre 10 godina

"dok Skaj njuz prenosi da su britanski vojnici upozoreni da izvan kasarni ne nose uniformu do daljeg"

No comment. Tako je bilo i u HRV 1991 pred ratom.

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.
ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

darko

pre 10 godina

@CG: vas komentar bi imao smisla kada bismo mi (ljudska rasa) bili medvjedi ili vukovi. ali nismo. barem ja nisam, a za vas ne znam...

Dragan

pre 10 godina

Zivim u Holandiji i ovde je slicna situacija. Broj dece stranaca ispod 14 godina u Amsterdamu je 60%,znaci samo je 40% holandjana. A od tog broja stranaca 90% su muslimani i holandjani su svesni da tu u buducnosti sve gube. I Nemacka je priznala da stranci (citaj Turci) neminovno postaju vecina u buducnosti. Ja te ljude ne smatram losim,dobri su to momci jer ih dosta poznajem. Ali,jednostavno su drugaciji od nas ostalih i to je to.

Goran

pre 10 godina

@CG: Ako pričamo o rasama - postoji jedna ljudska rasa - Homo sapiens... Neobrazovanost je izazivač svih problema, uključujući i siromaštvo koje na kraju dovodi i do krvavih obračuna.

@zoki: zapravo sva "gospoda" su pokušala da religije zamene ideologijom uz iste principe koje propagira i religija, te su oni pojam "religija" samo zamenili pojmom "ateizam" i umesto crkvenim velikodostojnicima, klanjali se partijskim rukovodiocima, dok su kult vrhovnog boga zamenili kultom ličnosti. U pitanju je ČOVEK koji insistira da pripada nečemu što je formalno iznad biološke pripadnosti - religiji ili ideologiji, umesto prirodnoj ljudskoj vrsti.

@mast i lebac: gužva, mnogo nas je - upravo se tako ponašaju i životinje kad je gužva i ponestane resursa (hrane, vode...)

Nažalost, ovoga će zaista sve više biti, a pravi razlozi leže u tehnološkom napretku koji nije praćen adekvatnim socijalnim razvojem, kao i u činjenici da je čitava planeta polarizovana između onih koji eksploatišu resurse i oni u čijem su oni posedu, a nemaju resursa da ih štite. Opet jači tlači...

Dejan

pre 10 godina

@senad
Razlika je u tome sto oni nisu pobili toliku decu u ime hriscanstva nego u ime profita. Cak to nisu uradili ni za svoje zemlje nego da bi napunili svoje dzepove.
A da li je to gore od radikalnog islama? Apsolutno, milion puta gore

senad

pre 10 godina

Radikalni islam ne postoji to je izmisljena stvar od Amera, i Engleza ovaj covek sto je uradijo ovo je sigurno neki placenik da posle siru propagandu kako je islam opasan.U Islamu je zabrnjeno ubistvo sem u nuznoj odbrani cak nemozes da ubijes i radi osvete i nema ubistava u ime Alaha ovo je nacin da sveske sile trazu argument gde da trose svoje oruzje.A ovog sto su ubili je bijo placeni vojnik Engleske koji je ubijao u Avganistanu.

bukvaR

pre 10 godina

Mozda zato sto nije izboden zato sto je Musliman. Niti je napadac bio vodjen verskim ubedjenjima. Dok je ovde ubistvo neko godina podsrekivao verskim delovanjem. Da li je sada jasnije?

Ne znam odakle to "mozda" kada je sigurno zbog toga ubijen, tj zbog rasne i verske mrznje, citao si valjda o tom slucaju!?

Anti-terorista

pre 10 godina

Svi koji mislite da je ovo namestaljka se grdno varate.
1. Momak nije ubijen nasumicno niti slucajno. Vojnik je. Znali su to.
2. Nacin na koji je ubijen je brutalan da je suvisno pricati o tome.
3. Parole koje su uzvikivali dok su klali momka...
4. Teatralno su ga odvukli na sred ulice da bi sto vise ljudi videlo les.
5. Trazili su da ih snime, da zabeleze njihovu poruku koju ce mediji da prenesu. Dzihad, oko za oko...
6. Najstrasnije od svega toga je sto su ostali do dolaska policije jer im je namera bila da povuku sa sobom sto vise VLADINIH ljudi (bili su naoruzani) ne plaseci se smrti. Klasican samoubilacki napad. Retkost je da samoubice prezive. Znaci, nije im potrebna vise ni bomba, ni puska, ni auto pun eksplozivom. Dovoljan je noz da bi poslali poruku koju zele. Ispran mozak, indoktriniran, noz, satara i idemo da trazimo zrtvu.
7. NE ZALUDJUJTE SE VEROM I ISLAMOM. Ne postoji ni jedan jedini dokaz da je islam krivac za terorizam i samoubilacke napade. Islam, vera i indoktrinacija putem vere sluzi samo da bi se kod odredjenih, odabranih ljudi stvorila, pojacala i odrzala volja za ubijanjem i samopozrvtovanjem.

Ger-mann

pre 10 godina

(Andjela, 23. maj 2013 11:57) Nije losa religija i ucenje svetih otaca. To su biseri covecanstva. Losi su manipulatori koji zloupotrebljavaju ljudsku dobrotu i u ime religije cine sebicne i lose ciljeve.

moc medija

pre 10 godina

strasno... ali mozda ono sto njihovi rodjaci dozivljavaju u svojim maticnim zemljama od strane vojnika VB jos strasnije - samo sto mi ne znamo dovoljno o tome.

mast i lebac

pre 10 godina

Na svetskom nivou sve izgleda kao da je neko otvorio ludnicu, na sve strane ubistva, masakriranja. Bolje bi nam bilo da ni ne citamo vesti al smo valjda navuceni.

mitro

pre 10 godina

samo si sanjaj da bi se tako zavrsilo... bilo je takvih pokusaja u istoriji, pa je skoro cela evropa bila pod Muslimanskom vlascu, a uopste ne sumnjam da bi i sada bilo tako... nije za potcenjivanje vera koja broji milijardu ipo ljudi...

Velibor, USA

pre 10 godina

@CG, citiram te "nastoji unistiti nacionalni identitet,hriscansku vjeru i tradicionalno porodicne vrijednosti kako bi sebi krcmio put za uspostavu "globalizma",odnosno marksizma po teorijama Frankfurtske skole u tim zemljama!"
- je li to one kačavendine, pahomijeve, amfilohijeve, haggardove, fred phelps, kardinalo-pedofilske, breivikove.... porodične vrijednosti? joj, CG, mani me tih porodičnih vrijednosti, iste, istovjetne su ovim islamističko-terorističkim, samo na hrišćanistički način. gospodine CG tvoji postovi su školski primjer nacišovinističkog i rasističkog govora mržnje koji može ruku pod ruku s islamofašistima.

ONT, sva mrzilačka tumačenja bilo čega čini monstrume od ljudi. u ovom slučaju je to islamofašizam kao mrzilačko tumačenje islama, u slučaju ubijanja muslimana samo zato što su, od strane hrišćana, je hrišćanistofašizam, u slušaju ubijanja gejeva samo zato što su, od strane heteroseksualaca, je heteroseksizam i heterošovinizam itd..itd... sve te mrzilačke ideje i ideologije liče jedne drugim kao jaje jajetu. domen psihologije koji se bavi ovim su studije patopsihologije socijalnih konstrukata.

A?

pre 10 godina

Narode! Zamislite svet, gde svako gleda svoja posla, svoju veru, ma, bas ga briga za sve ostalo!? Svet, gde ne gledas koliko komsija ima, vec koliko ti nemas! Pa krenes da radis, da bi i ti imao, a ne da opljackas komsiju! Sta mislite? Ove dve budale se svete tamo nekoj budali, a svo troje su budale! Bem ti politiku i resurse...

Eastbourne Observer

pre 10 godina

@Videh juce na BBCu (pre ove vesti) da VB trazi ukidanje embarga na oruzje za sirijske pobunjenike i.e. 90% toga je Al-Qaeda.
Hello?!
Strategijski vs taktickih ciljeva.
Kolateralna steta na domacem terenu je nebitna
(Shomi, 23. maj 2013 13:43)
# Link komentara

Bravo Shomi,
Totalno se slazem sa tvojim komentarom.. Zivim u VB vec 25 godina ali ovakve stvari se nisu desavale ni u 80-im ni u 90-im a i tada se raspravljalo o emigrantima, azilantima, itd.. Ali otkada su poceli da trpaju svoj "dugacki nos" u svacije dvoriste od Kuvajta, Iraka, nase Srbije, Afganistana, Egipta, Libije, Alzira i sada Sirije i da ubiaju "koleteralno" civile, gnev ljudi je sasvim razumljiv... Iskreno se plasim za svoju decu kola su rodjena ovde jel kao sto rece onaj pacenik juce sa satarom u ruci " oko za oko"... To nisu vise emigranti i azilanti vec gradjani ove zemlje, rodjeni tu i koji nemogu da razumeju koji je to "strateski" interest VB da ubijaju njihove rodjake...

CG

pre 10 godina

(Velibor, USA, 23. maj 2013 23:00)

Heh,Vasa emocionalna uzrujenost i tipicno ljevicarsko-kulturnomarksisticko histerijsko bacanje drvlja i kamenja na SPC(nije valjda da je i ona kriva za ovaj masakar) ali i za ljevicare onako tipicno izjednacavanje muslimanskog terorizma sa nekakvim imaginarnim i izmisljenom "hriscanskim" terorizmom govori da sam 100% u pravu!
U vasem liberalno-ljubicastom svijetu ovo sto se danas desilo jednostavno ne smije biti(ili moze,ali samo ako je upleten Amfilohije da se malo poljuje SPC)

Ove dogadjaje kao i one dogadjaje u Svedskoj gdje su danas izbili nemiri izmedju imigranata i milicije u kojima su spaljeni na desetine kola su nepobitan dokaz da smo mi konzervativni nacionalisti na pravoj strani istorije dok su ovaki poput Vas na gubitnickoj strani!

Srbija se treba orijentisati prema nacionalnim modelima poput Japana,Rusiji,Izraelu a ne prema ovakom izuzetno stetnom "multikulti modelu" na Zapadu!

Strogo pozivanje na nacionalno jedinstvo,apsolutna iskljucenost prema svim drugim narodima i etnicka homogenizacija drzave moraju da budu top prioritet!

Ovo je preduslov za stabilnu drzavu Srbiju koja je preduslov za rjesavanje svih ekonomsko-politicko-privrednih problema koji ovu naciju muce!

Realista

pre 10 godina

@Nucky Thompson: VB je odavno izgubila kompas u tome koga pusta u zemlju, a posledice nekompetentnih odluka njihove administracije u ovom pogledu ne trpe oni koji su doveli do toga, vec osnovna prava ljudi koji tamo zele sa legitimnim ciljem i namerama, sto je slucaj i sa akademskim posetama, koje UK bar deklarativno veoma stimulise. Vasoj 65-godisnjoj tasti svaka cast za sposobnosti trpljenja ili snalazenja u viznim procedurama, ali meni je ovde poenta da je neprihvatljivo da zaposlen covek sa urednim statusom i kredencijalima u zemlji stalnog boravka treba da gubi svoje dragoceno vreme na objedinjavanju hrpe papira, pogotovo ako se radi o podacima koji nisu relevantni za samu svrhu njegovog boravka u UK. Nedopustivo je, posebno u vreme mod. tehnologije, da pasos stoji vise sedmica na lepljenju vize, jel' Vi shvatate sta znaci aproprijacija tudje isprave? Da ne idemo u pitanje genetskog materijala koji se takodje uzima prilikom aplikacija, itd. itd. a sve ovo je bilo ranije nezamislivo sa stanovista sloboda koje je UK zagovarala. Uostalom, ako UK ne veruje svojim drzavljanima koji zovu druge u posetu, ili stranim vlastima koje izdaju kredencijale posetilaca, a sa kojim vlastima UK ima redovan diplomatski odnos, dok istovremeno daje drzavljanstvo imigrantima problematicnih stavova i namera, nesto, onda, debelo nije u redu u takvoj drzavi, uz svo duzno postovanje.

AcoP

pre 10 godina

Nije stvar i problem u religiji ovde. Stvar je u tome sto je neko koristi za raznorazne ciljeve.. Narod takav kakAv je uvijek i na bilo koji nacin mozes da zavadis... Danas-sutra mozes isto tako zavaditi narod na debele-mrsave??
Razlog i motiv ce se uvijek naci kada kome zatreba...