Rekonstrukcija pala u drugi plan

Beograd -- Nakon parafiranja briselskog sporazuma i zelenog svetla Evropske komisije za dobijanje datuma, dugo najavljivana rekonstrukcija Vlade stavljena je u drugi plan.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. U vreme vlade DS-a je bila bitna samo stranačka pripandosti i odanost stranci ministra, a nije bio na prvom mestu državni interes, kao što treba da bude. Kod Vučića su rezultati odlučujući za dalji rad ministara, a smenjivanjem ministara iz SNS-a bi dao primer i svojim koalicionim partnerima, kod kojih takođe ima ministra koji ne zaslužuju da budu ministri.
    (ćibaja, 27. april 2013 20:20)

    # Link komentara

  2. Mislim da bi pitanje rekonstrukcije i analize rada Vlade trebao da dodje na red, ali imajuci u vidu sadasnju situaciju to svakako nije prioritet u ovom trenutku.
    (Una, 27. april 2013 19:23)

    # Link komentara

  3. Ne može da se reši ništa dok pravi ljudi ne preuzmu stvar u svoje ruke, lepo je krenulo Vučiću, sad se svi živi umešali i onda sve staje.
    (farmaceut, 27. april 2013 18:07)

    # Link komentara

  4. Samo strpljivo i mudro.
    Bit će vremena i za rekonstrukciju Vlade.
    (Rekonstrukcija, 27. april 2013 15:52)

    # Link komentara

  5. Od rekonstrukcije Vučić sigurno nije odustao, ali prvo treba videti da li će se morati ići na referendum, i da li će ova vlada, u šta ne sumnjam, dobiti podršku za prihvatanje ovog sporazuma od građana, jer ako te podrške ne bude Vučić je jasan da će se ići na izbore. Ukoliko dobije podršku građana za ovaj sporazum, Vučić će sigurno ispuniti svoje obećanje i zameniti pojedine ministre, koji nisu zadovoljili.
    (lacika, 27. april 2013 15:30)

    # Link komentara

  6. Nema razloga za bilo kakve velike promene u vladi, ali da neke ministre treba zameniti, to je sigurno. Međutim, to je zamena samo nekoliko ministara, i vlada treba da nastavi da radi dalje, sve dok ima rezultata.
    (JELICA, 27. april 2013 15:22)

    # Link komentara

  7. Ova vlada je mnogo bolja nego prethodna vlada u kojoj je stožer bio DS. Međutim, ako bi rekonstrukcija doprinela još boljem radu vlade, naravno da treba zameniti ministre koji nisu zadovoljili. Zbog toga što su ministri u vreme vladavine DS-a bili zaštićeni kao "beli medvedi", i mogli su da rade šta hoće i da za to ne odgovaraju, Srbija je i došla tu gde je danas. Sa takvom praksom se mora prestati, i Vučić će to sigurno uraditi u SNS-u, a onda ostalim koalicionim partnerima, ostaje da ga slede i da isto tako traže rezultate i od svojih ministara.
    (srđan, 27. april 2013 14:14)

    # Link komentara

  8. Rekonstrukcija Vlade je najavljivana i ne mislim da se od toga odustalo jer,
    posmatrajuci rad Vucica,koji od svih resora ocekuje maksimum, a detaljnom analizom istih,promena ce svakako biti.Ali postavljajuci probleme po prioritetima ,cini se da nije vreme za turbulencije takve vrste.
    (Jagodiceva, 27. april 2013 14:13)

    # Link komentara

  9. Rekonstrukcija Vlade je najavljivana i ne mislim da se od toga odustalo jer,
    posmatrajuci rad Vucica,koji od svih resora ocekuje maksimum, a detaljnom analizom istih,promena ce svakako biti.Ali postavljajuci probleme po prioritetima ,cini se da nije vreme za turbulenice takve vrste.
    (Jagodiceva, 27. april 2013 14:04)

    # Link komentara

  10. Sve neka ide redom!
    (taraxacum, 27. april 2013 13:22)

    # Link komentara

  11. Ne slazem se da je nece biti. Normalno je da je rekonstrukcija vlade, stavljena u kraj na nekoliko sedmica, ali niko od nje nije odustao. Znajuci Vucica, verujem da ce to uraditi u prvom politickom zatisju koje naidje..
    (panonski, 27. april 2013 13:02)

    # Link komentara

  12. Posteno receno, ne vidim da je neko iz vlade zabusavao kad se zadnja najvaznija drzavnicka pitanja resavaju.
    (Svi kao jedno, 27. april 2013 12:36)

    # Link komentara

  13. Pa sta je tu cudno sto je rekonstrukcija pala u drugi plan? Moze li se to pitanje ikako uporediti sa vaznoscu Sporazuma o pristupu u EU i sa smirivanjem strasti na KiM???
    (Nije uporedivo, 27. april 2013 12:34)

    # Link komentara

  14. Vlada radi poprilično dobro, ali naravno da može i bolje, a u poređenju sa vladom DS-a, ova vlada radi neuporedivo bolje. Zbog toga, bez obzira na ovu aferu, vlada treba da nastavi svoj rad. Ako se utvrdi da postoji odgovornost ministra poljoprivrede u aferi sa mlekom, ili ako se utvrdi da neki ministar nije zadovoljio, treba ga smeniti, i nema dileme da će Vučić to i uraditi.
    (IVANA 023, 27. april 2013 12:06)

    # Link komentara

  15. Restruktuiranje vlade je neophodno...Kao i rekonstrukcija javnih preduzeca i preuzimanje odgovornosti onih zbog cijeg loseg poslovanja su ucinjeni ogromni gubitci.Zasto je prethodna vlada godinama trpela da se dugovi ovoliko nagomilaju...Sigurno se to nije desilo radi gradjana i njihovog neplacanja racuna,jer gradjani nikakav boljitak od njih nisu za ovih deset godina videli,niti osetili...Ako direktori nisu imali do sada kvalitetnu saradnju sa dotadasnjom vladom,zasto nisu podneli ostavku i tako skrenuli paznju javnosti na realno desavanje u ovim javnim preduzecima, koji se finansiraju iz budzeta.Ne oni nisu podneli ostavke, nego su ostali na celi tih gubitasa i tako stvarali privid da se sve moze resiti..Sada kada su enormno nagomilani dugovi,svi se samo prozivaju a niko konacno da odgovara za lose upravljanje javnim preduzecima...Verovatno ce po starom obicaju sve svaliti na osiromaseni narod..Vlada je tolerisala sve vecu dubiozu tih preduzeca, pa je sada doslo vreme i to da se rascisti...Postavlja se pitanje gde su tolike pare potrosene i po cijem nalogu...
    (odgovornost, 27. april 2013 10:53)

    # Link komentara

  16. Mislim da je sporazum izmedju Beograda I Pristine mnogo znacajnija tema u ovom trenutku od rekonstrukcije vlade! Verujem da ce I rekonstrukcija biti tema u narednom periodu, ali moraju se znati prioriteti!
    (ANDJELCIC, 27. april 2013 10:38)

    # Link komentara

  17. Građani Srbije se sa razlogom nadaju boljim danima, i boljem životu.Konačno došlo je vreme da Srbija progleda očima, i vidi jasnu sliku o boljitku, dosta smo se mučili i patili.
    (VILJEMOVKA, 27. april 2013 10:27)

    # Link komentara

  18. Ova vlada je imala hrabrosti da se upusti i u rešavanje nepopularnog problema Kosova. Hrabrost se ogleda u tome da na pitanju Kosova niko neće moći dobiti političke poene, jer šta god da bude konačni dogovor, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu će biti nezadovoljni, ali treba biti realan, i reći da nema drugog načina da se ovaj problem reši sem razgovora, i da je u interesu Srbije da se problem Kosova reši što pre, jer sa svakim odlaganjem Srbi na Kosovu i Srbija će dobiti sve manje.
    (olgica, 27. april 2013 09:37)

    # Link komentara

  19. Mislim da je sporazum izmedju Beograda I Pristine mnogo znacajnija tema u ovom trenutku od rekonstrukcije vlade! Verujem da ce I rekonstrukcija biti tema u narednom periodu, ali moraju se znati prioriteti!
    (ANDJELCIC, 27. april 2013 09:11)

    # Link komentara

  20. Opozicija bi sigurno više volela izbore nego rekonstrukciju.Ipak su oni i dalje gladni vlasti.
     (hijena, 27. april 2013 08:53)

    # Link komentara

  21. Rekonstrukcija ili novi izbori će doći u svakom slučaju,samo je pitanje vremena.
     (muva, 27. april 2013 08:51)

    # Link komentara

  22. Smeniće Vučić koga treba,samo da se reši pitanje Kosova u potpunosti.
     (panter, 27. april 2013 08:49)

    # Link komentara

  23. Doći će vreme i na to,samo da se smire stvari oko Kosova.Pa nije zaboravljeno kako je ko brljao u zadnjih par meseci.
     (sladoled, 27. april 2013 08:48)

    # Link komentara

  24. Ja stvarno ne vidim razlog za hitnu rekonstrukciju vlade. Mislim da je za to potrebno vreme koga vlada trenutno nema.
    (niki, 27. april 2013 08:19)

    # Link komentara

  25. Samo nedobronamerni i stranački ostrašćeni neće da priznaju da sadašnja vlada radi mnogo bolje od prethodne vlade, po većini pitanja, a pogotovo po pitanju borbe protiv korupcije. Normalno da uvek može još bolje, ali je neuporedivo bolja ova vlada od prethodne u kojoj je stožer bio DS.
    (DRAŠKO, 27. april 2013 07:52)

    # Link komentara

  26. Toliko je nagomilanih problema da jedan drugi prestižu. Mada mislim da će rekonstrukcije i te kako biti. Sačekajmo!
    (izbori?, 27. april 2013 07:30)

    # Link komentara

  27. Ne smemo zanemarivati rekonstrukciju,moramo raditi stvari istovremeno i uporedo a ne jednu po jednu,jer smo izgubili vec dosta vremena.Najvaznije je da se nastave reforme i borba protiv kriminala koja je uspesno zapoceta,a rekonstrukcija Vlade je neophodna jer se pokazalo da pojedinci nisu ni sposobni a bogami ni dostojni da se nalaze u Vladi.Sve se to mora uraditi u hodu i sto pre jer narodu je neophodno obezbediti bolji zivot.
    (ABVG, 27. april 2013 07:30)

    # Link komentara

  28. Trenutno ima dosta bitnijih stvari od rekonstrukcije...
    (bankar, 27. april 2013 07:09)

    # Link komentara

  29. Neka ide i u deveti plan, samo da se sredi pitanje oko Kosova, polako docice sve na red, zna Vucic sta radi!!!!
    (CICA!!!!!, 27. april 2013 01:11)

    # Link komentara

  30. Sve pohvale za SNS oko angazovanja
    (Krki, 27. april 2013 01:01)

    # Link komentara

  31. Pa naravno,kuca se gradi od temelja a sada se resavaju problemi na cijim resenjima ce biti temelji Srbije koja ce se ravnopravno ukljuciti u evropske i svetske tokove sto ce ,nadamo se, rezultirati boljim zivotom.
    (Pjer5, 27. april 2013 00:56)

    # Link komentara

  32. Biće vremena i za rekonstrukcije, pre svega treba smeniti Mrkonjića!
    (Makica, 27. april 2013 00:44)

    # Link komentara

  33. Ekonomija, reforme javnog sektora... su u drugom planu ovom režimu - užas, ali su na prvom mestu u izbornoj kampanji, kada se obećava bolji život, kamioni, avioni...a, ustvari, njima je samo važno da se uvale u fotelje - prevaranti.
    (SNS prevaranti, 26. april 2013 23:52)

    # Link komentara

  34. Naravno da vlada uvek moze biti bolja i kvalitetnija ali sada je mnogo vazno da se zavrsi ova runda pregovora koja je prekretnica u oporavku Srbije
    (Branko, 26. april 2013 22:15)

    Na prvom mestu Srbija pa onda razmirice između stranaka.
    (Anunaki, 26. april 2013 23:47)

    # Link komentara

  35. Kako vidim po komentarima svi se slažu da je Mrkonjić višak u ovoj vladi. Poveren mi je odgovoran posao koji ne radi kako treba.
    (Rus, 26. april 2013 23:43)

    # Link komentara

  36. ma, samo se otarasiti Mrkonjica i za pocetak dovoljno, bez rekonstrukcije
    (Tanja T., 26. april 2013 22:10)

    Imaš pravo, mada bi ja tu dodao i Bjatovića pored Mrkonjića i već će nam krenuti mnogo bolje...
    (Ronin, 26. april 2013 23:34)

    # Link komentara

  37. Polako, i rekonstrukcija vlade mora doći na red a kada dođe nadam se da ćemo Mrkonjiću videti leđa jer je bruka i sramota za ovu vladu.
    (Rus, 26. april 2013 23:17)

    # Link komentara

  38. Mislim da ce sve doci na red...pokazali su to
    (cicovic, 26. april 2013 23:14)

    # Link komentara

  39. Realno i nema se vremena za to u ovom trenutku. Sigurna sam da ce do rekostrukcije doci i da ce Vučić održati svoje obećanje, iako verujem da se mnogi iz vlade nadaju na neće.
    (Charlie, 26. april 2013 23:12)

    # Link komentara

  40. Mi se svi nadamo boljim danima...vreme je da Srbija progleda ocima i vidi jasnu sliku o boljitku
    (tihomir, 26. april 2013 23:09)

    # Link komentara

  41. Naravno da je rekonstrukcija u drugom planu kad od toga ima veći problem a to je Kosovo koji više ne sme da se odlaže.
    (Thor, 26. april 2013 22:59)

    # Link komentara

  42. a zasto da se rekonstruise vlada? pa sve je savrseno!
     (pera, 26. april 2013 22:50)

    # Link komentara

  43. Građani imaju strpljenja kada se radi o vrlo bitnim životnim temama, a najveći problem je rešavanje Kim. Mislim da SNS ne bi trebala toliko da se rasplinjuje kada je reč o KiM. Niko i ne traži da sve bude od jednom rešeno. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka koja radi za interes naroda i države. Rekonstrukcija vlade treba da dođe na red posle dobijanja datuma i iimplementacije sporazuma KiM.Implementacija može da se reši u našu korist.
    (Demetra, 26. april 2013 22:44)

    # Link komentara

  44. Posto ja ucestvujem u skupljanju potpisa cisto da te obavestim da je 100000 skupljeno odavno!!!
    (Aktivista, 26. april 2013 21:33)

    Pošto poznajem neke novosadske aktiviste a i lično sam se uverio u vaše metode prikupljanja, nekoliko zaključaka:

    1. Štandovi za potpisivanje su bili ili sablasno prazni ili su na njima bila po 2-3 čoveka;
    2. Kada ste videli da od toga nema leba, upregli ste jadnike iz mesnih zajednica da tabanaju od kuće do kuće. Mene su na Salajci dva puta obišli.
    3. "Ugledniji" članov SNS-a su mogli da se potpisuju do tri puta.

    I još nekoliko opservacija koje vam kanda nisu jasne:
    a) 100.000 potpisa = 5% stanovnika Vojvodine. Relevantnost?
    b) Ako ste u Vojvodini osvojili oko 400.000 glasova, gde su se denuli ti ljudi?
    c) Sve dok ne skupite otprilike 950.000 glasova (51% stanovništva Vojvodine), nemamo o čemu da pričamo.

    PS - recite "gradonačelniku" da prestane da outsource-uje vođenje grada Dverima i DSS i da se bolje pozabavi rupama u asfaltu i time što se dece ubijaju nego što piše one proglase Pajtiću na nivou komentara SNS bota.
    (miloš novi sad, 26. april 2013 22:16)

    # Link komentara

  45. Posto ja ucestvujem u skupljanju potpisa cisto da te obavestim da je 100000 skupljeno odavno!!!
    (Aktivista, 26. april 2013 21:33)
    Radujem se:-)))Ko su potpisali oni su :ZA.Ko nije potpisao:PROTIV.
    Da igramo dalje sa brojkama?:-)
    (Napoleon X., 26. april 2013 22:15)

    # Link komentara

  46. Naravno da vlada uvek moze biti bolja i kvalitetnija ali sada je mnogo vazno da se zavrsi ova runda pregovora koja je prekretnica u oporavku Srbije
    (Branko, 26. april 2013 22:15)

    # Link komentara

  47. ma, samo se otarasiti Mrkonjica i za pocetak dovoljno, bez rekonstrukcije
    (Tanja T., 26. april 2013 22:10)

    # Link komentara

  48. Ko kaze da je rekonstrukcija u drugom planu? Problemi se resavaju jedan po jedan, a ne svi odjednom....
    (LADY, 26. april 2013 22:06)

    # Link komentara

  49. Srbija ima svoje prioritete i tako se i ponaša. Sada je veoma važno da se završi posao oko briselskog sporazuma. Nije vlada zaboravila rekonstrukciju vlade , i to će doći na red.
    (Sokolac, 26. april 2013 21:58)

    # Link komentara

  50. Mlađanom Ružiću poručujem da je bahati Mrkonjić problem svih nas i da želim da ode sa položaja.
    (Glasač, 26. april 2013 21:43)

    # Link komentara

  51. (1%, 26. april 2013 21:13)

    Posto ja ucestvujem u skupljanju potpisa cisto da te obavestim da je 100000 skupljeno odavno!!!
    (Aktivista, 26. april 2013 21:33)

    # Link komentara

  52. sve u svoje vreme... Danas se odlucuje o buducnosti svih gradjana... Podrska sporazumu.
    (Gaga, 26. april 2013 21:28)

    # Link komentara

  53. Igor Mirovic!!...sad se setih sta je rekao pocetkom ove nedelje: Do kraja nedelje skupice i predace 100.000 potpisa za smenu vlede Vojvodine....danas petak - znaci nista od toga, i ko zna koja neistina koju je doticni izgovorio u poslednjih godinu dana...pametnom dovoljno da shvati ko je i sta je...
    (1%, 26. april 2013 21:13)

    # Link komentara

  54. Toliko problema i podmetanja, rad ove sadašnje Vlade dovodi do odlaganja nekih bitnih koraka a koliko vidim pomoći ni sa koje strane. Mahom svi bi želeli nove izbore, a za nezavršene poslove pa koga briga.
    (KINEZ, 26. april 2013 21:12)

    # Link komentara

  55. Vidi se koja se stranka najviše zalaže da se dođe do rešenja.
    (erlend, 26. april 2013 21:10)

    # Link komentara

  56. Pa u ovom istorijskom trenutku rekonstrukcija vlade zaista vise nije vazna.
    (ljubica, 26. april 2013 21:04)

    # Link komentara

  57. Ma kakva rekonstrukcija?! Zamenice samo fotelje i nastaviti po starom..
    (Nismo naivni, 26. april 2013 20:56)

    # Link komentara

  58. Po meni sada nije vreme za rekonsrukciju Vlade kada se rešavaju važna državna pitanja.
     (zara, 26. april 2013 20:54)

    # Link komentara

  59. Po meni je sasvim u redu što sada rekonstrukcija pala u drugi plan, jer ipak je prvo trebalo rešiti pitanje sporazuma.
    (Maja Marijana, 26. april 2013 20:51)

    # Link komentara

  60. Znaci i dalje agonija.
    (István, 26. april 2013 20:51)

    # Link komentara

  61. Jedino se SNS ozbiljno zalažu u ovim teškim vremenima.
    (savan, 26. april 2013 20:50)

    # Link komentara

  62. Prvo da vlada završi sa implementacijom sporazuma i dobijanjem datuma, kako bi dovukla obećane investicije i nastavila sa usvajanjem zakona protiv korupcije. Posle toga može i na izbore što se mene tiče, a ne samo smena Mrkonjića i sličnih.
    (desiderio, 26. april 2013 20:48)

    # Link komentara

  63. Uvek treba odrediti prioritete, tako da je sporazum ipak bitniji od rekonstrukcije.
    (Vesna, 26. april 2013 20:48)

    # Link komentara

  64. Tema oporavka privrede tj. ekonomija nije ni bila u planu...

    p.s. sačuvaj bože šta sve imamo ispod tepiha, jedva čekam da EU nastavi da nas tera na čišćenje, savesno i detaljno!
    (bezimena, 26. april 2013 20:41)

    # Link komentara

  65. Mislim da je mnogima a prvenstveno Vucicu vazna zemlja Srbija I njegov narod, a ne rekonstrukcija vlade I ostale ne mnogo vazne stvari.
    (najavljeno, 26. april 2013 20:37)

    # Link komentara

Srbija

Top 300: Ovo su naše najveće firme

30.10.2014. | 12:27 | Izvor: Tanjug | Komentari: 13
Foto: (freeimages.com)

NISje najprofitabilnija kompanija u 2013. sa neto profitom od 48,3 milijarde dinara čime se plasirala na prvo mesto edicije Top 300 najvećih kompanija u Srbiji.

Vesti

CERN: Misterija starih fotografija

30.10.2014. | Komentari: 0
cds.cern.ch

Laboratorija Cern iz Ženeve koja se bavi proučavanjem fizike čestica, predstavila je obimnu arhivu fotografija, od kojih neke potiču iz pedesetih godina prošlog veka.

Likovno

Mia David: Odluka o Oktobarskom salonu nelegalna

30.10.2014. | Izvor: B92, Tanjug | Komentari: 10
‏@OktobarskiSalon

Upravni odbor Oktobarskog salona, najznačajnije manifestacije savremene umetnosti, podneo je ostavku zbog odluke Grada Beograda kao osnivača da Salon bude bijelnalnog karaktera, saopšteno je danas na konferenciji za novinare.

Aktuelno

Zimske gume obavezne od 1. novembra ali...

30.10.2014. | Komentari: 2

Od 1. novembra do 1. aprila obavezna je upotreba sve četiri zimske gume, ali samo ukoliko na kolovozu ima snega, leda i poledice, predviđeno je pravilnikom koji je stupio na snagu 1. novembra 2012, a počeo da se primenjuje protekle zime. U slučaju da u

Uzbudilnik

Upadnite u loše društvo svakog radnog dana od 6 do 10.

Košarka

Vujošević: Mislim da je ispravno...

30.10.2014. | 13:42 | Izvor: B92, zvanični sajt | Komentari: 124 Starsport

“Ti isti novinari, najčešće nemo prelaze preko priča o teškoj ekonomskoj situaciji Partizana, o tome šta će se zbog toga dogoditi, upravo zato što igrači ne mogu da budu plaćeni“, dodao je trener crno-belih. Vujošević je potom rekao da je