Subota, 06.04.2013.

23:56

Jeremić: Pritisci nisu uspeli

Predsednik Generalne skupštine UN Vuk Jeremić izjavio je da pritisci da se odustane od debate o radu međunarodnih krivičnih sudova nisu urodili plodom.

Izvor: Beta

Jeremiæ: Pritisci nisu uspeli IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Гога

pre 11 godina

Овако говори човек који се бори за своју земљу без обзира на политичка опредељења. Све се оставља по страни а Србија на првом месту.

Frodo

pre 11 godina

A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu
(novi komentator, 7. april 2013 00:53)

Tačnije, on je pod lipom. A da je odgovoran, odgovoran je. Nažalost, "uteče pod ploču", pa nije stigao da odgovara na ovom svetu. Da se li na onom svetu sad prži u paklu, nije poznato, mada bi bilo primereno.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

@ (Mladen Mladenovic, 7. april 2013 09:17)

Ti bre prijatelju pises komentar k'o da si samo "Srbin" a ne i "ljudsko bice" ? Ti pises komentar kao da je Srbija 90-tih godina bila napadnuta na "pravdi Boga", kao da Srbi nisu ni pocinili nikakve zlocine, kao da je Rezim pok. Slobodana Milosevica bio u pravu kada je od Balkana "napravio klanicu" ?
Prijatelju, ne cudi me ni najmanje sto onda podrzavas Vuka Jeremica koji to isto BEZUSPESNO pokusava da dokaze Svetu svih ovih JALOVIH godina u kojima je Srbiji samo NANOSIO STETU uporno braneci sve ono sto je bilo NAKARADNO a zahvaljujuci njemu i do dana danasnjeg OPSTALO u Srbiji !
Taj zlocinacki Rezim Srbija nije trebala da brani, Srbija je morala da se od njega DISTANCIRA !

sramotaaa

pre 11 godina

Nakon citanja ovih komentara, i pogleda plus/minus..mogu da kazem sledece.
Pa ljudi nema samo SNS internet ratnike :)
Ovi iz DS sad toliko zamrzeli Jeremica, da idu proti interesa svoje drzava :)
Pa pogledajte do pre neku nedelju, svi ga podrzavali, sad kao ne valja nista, bla bla, jedan kaze 'JEREMICU NISI TI SRBIN'???? MOLIM?? Kakve to veze ima sa bilo cim?
Sta se desava u ovoj nasoj Srbiji?? Sami sebe ubijamo? Sami pljuljemo po coveku koji se bori bar malo za SRB? Da li se tako iskreno za SRB bore Djilas i Vucic ili Dacic ili neko drugi od politickih demagoga?? Naravno da ne, ali ovaj covek je ucen, pokazao je sta zna, zeli da pomogne svojoj zemlji, najboji dokaz da radi dobro, je to sto staln negoduju svetske sile. To znaci da im je trn u oku i dobro je. Tako da ne znam sta je vaznije SVIM ovim stranackim pulenima i ratnicima ovde. Odvratni ste mi i jedni i drugi i treci. Jednom se slozite za interese Srbije, a ne za svase uske stranacke interese. Mislim na sve stranke u SRB. zasto jednom ne mozemo da budemo svi slozni bre?? Nego uvek svako vuce nas voju stranu? E pa zato nam je i tako, uvek smo kao narod neslozni, i uvek tako prodjemo lose. Ali ako, samo vi pisite komentare na racun drugih stranki a velicajte svoju. Da li u SRB ima jos nekog ko ne pripada nijednoj stranci? Neko ko zeli samo istinu i slobodu...ocigledno da nema, tuzno je to, svi se zavukli po nekaakvim strankama, pa sad ovde misle da popuju. Tuzno ijadno od Srbije!

Sevastokrator

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko od komenatatora koji pljuju po Jeremiću, a čime implicitno podržavaju rad ICTY-a, objasni koja je svrha postojanja ovog "suda". Eto ja sam se malo školovao, pa znam ponešto o temi. Znam da postoji stalni Međunarodni krivični sud sa sedištem u Rimu, znam da je taj sud NADLEŽAN* da sudi u postupcima protiv ratnih zločinaca, pa mi nije jasno otkud onda ICTY, osim ukoliko se razlozi njegovog formiraja nalaze negde van pravde i prava.
*NADLEŽNOST- Pravo i dužnost jednog suda da sudi u određenoj pravnoj stvari

Darko petrović

pre 11 godina

po komentarima se vidi koliko srbe mrze neka ćovek kaze sve sta ima zasto bi cutali neka se malo vidi da ni drugi nisu bas nevini ko sto govore ili se bojite istine

ante vuk

pre 11 godina

ovaj ko lider sjeverne koreje ne podljeze pritiscima, kad dobije po glavi
stanovnika onda ce da vice nepravda,nepravda... njegov narod ce vikati
pobjeda,pobjeda,.. a oni u govnima do guse...

USTAV 1990

pre 11 godina

Hrvatska nikoga nije protjerala Olujom. Cilj je bio osloboditi državu, a odlazak Srba je posljedica za koju je krivo njihovo rukovodstvo, koje je odbilo plan Z4 koji im je nudio samo prava, a nikakve obveze. Ima nebrojeno dokaza da su Srbi planirali otići ako HV probije njihove linije, što i nije čudno jer su znali što su napravili 4 godine ranije. Srbi nisu napustili Hrvatsku 1995., oni su je napustili 1990/91. Može Jeremić reći što hoće ali Haag, sud kojeg je osnovalo 200 država, kaže da je Oluja bila legitimna, a za Martića i Babića kaže da su članovi zločinačkog pothvata na čelu kojega je bio Slobo i cilj kojega je bio etnički čisti teritorij tj. Velika Srbija. Kad bi konačno to Srbi prihvatili, kad bi se javno odrekli te politike i Hrvati bi puno lakše prihvaćali npr. uvođene ćirilice i sl. Molim objavu komentara. Hvala.

Maki

pre 11 godina

Marina, a koga to Hrvatska krije iza svog lica.Mislis da li je u redu sto je HT oslobodio generale, zlocince iz akciji..Oluja,,.Nisi u pravu.Ko izvrsio zlocin, on je zlocinac i mora da bude osudjen, bez obzira na pripadnost, nema veze da li Srbin, Hrvat, Musliman.To nema veze.Zapamti.I nemoj da sejes mrznju, budi bar malo razumna i realna.Haski Trribunal radi iskljucivo da osudi Srbe.Ostale koje dobili neku sitnu kaznu a ne Srbi, to su bile male ribice.Ajkule su otplinule sa velikim vodama...

da da

pre 11 godina

Kaže Jeremić:
Ocenio je da je "skandalozno" što se predsednik Haškog tribunala nije odazvao pozivu da se pojavi u UN, "iz očiglednog straha da bi mu tu mogla biti postavljena mnogobrojna neugodna pitanja koja se tiču neobjašnjive dužine pritvora za pojedine osumnjičene, neuspešnog programa zaštite svedoka, kontroverznih svedočenja bivših zvaničnika tribunala, od kojih je nekima suđeno za 'verbalni delikt' kada su se usudili da kritikuju njegov rad, i mnoga druga".

Ajde pozovite bilo kojeg sudiju iz Srbije da nezadovoljnoj strani objašnjava presude, znate koliko bi ih se odazvalo? Niti jedan, iz jednostavnog razloga što se procedura zna.
Ako je Jeremić imalo realan, onda je to trebao i očekivati. Baš će se jedan sudija suprostavljati napadima 8-10 osoba sa druge strane, zašto i bi?

bojan

pre 11 godina

nNe vjerujem u objektivnost haškog tribunala,a najbolji dokaz je to što zbog govora mržnje nikad nisu optužili Vuka Draškovića,kao i zbog zločina Srpske dobrovoljačke garde.Takav tip prosipa demagogiju o kosovskoj realnosti

HMMM

pre 11 godina

Politički pritisak na sud od strane Srbije...Da to stvarno može super završiti.

Rasprava je jedno, ali jeremić već duže vrijeme svojom retorikom pokazuje kako je taj sud već unaprijed osudio, a kad političar javno dira u sudove to nikad ne završava dobro za političara.

Svejedno, sretno mu bilo iako mislim da je nabacio više nego što može nositi.

bivi calan DS

pre 11 godina

Neko za 10. april pravi sednicu na kojoj ce da se kriticki progovori o radu Tribunala u kome su Srbi dobili nekoliko vekova zatvora, a svi ostali ni 100 goina, a neko poput DS i Pajtica za isti datum usred pritisaka na zemlju prave rezolucije o navodnoj
ugrozenosti Vojvodine.Pametnom dosta.

Alija, Sarajevo

pre 11 godina

Haški sud je stvarno počeo politizirati presude. Gotovina, Perišić. Samo da se razvije dobra rasprava. Svaka čast Jeremiću što je ovo pokrenuo. Nije on džaba loza Pozderaca.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@LUDI SPLICO: Potpuno ste opravdali svoj pseudonim.Mislim da je vaša atavistička mržnja prema svemu što je srpsko prešla u ludilo, kada pokazujete toliku razdraganost prema sili, koja će sutradan, možda, zakucati i na vaša vrata. Zar mislite da su Hrvatska i Split toliko nedodirljivi? Sa ponosom možete nositi ovaj svoj "umetnički" pseudonim. Postavio bih Vam samo jedno pitanje: Pa šta ako Nikolić i Dačić priznaju? Šta ako gospodin Jeremić primi u UN jednu kvazi državu sa posprdnim imenom "kosova"? Šta se time postiže? Pa i za Jugoslaviju je bilo toliko potpisa, iza njene "neovisnosti" su stajale tolike zakletve i oružje, pa??? Ne radujte se, Italijani nikada neće zaboraviti Istru a Srbi, uprkos tome što su proterani sa svojih vekovnih ognjišta Republiku Srpsku Krajinu.I Hrvatska sa svom svojom ustaškom ornamentikom i retorikom, do juče je bila samo fikcija. Uživajte dok možete i ne radujte se tudjem zlu.

ja

pre 11 godina

Da li je većina "KOMENTATORA" jela bunike zajedno sa onima koji komentarisu ili sta je ...Otvaranje tako važnog pitanja u UN nije samo internacionalno pitanje ljudskih prava već može otvoriti pitanje Gvantanama i drugih "nezakonitih neljudskih" odluka NWO-a.Ne volim ŠeŠelja ali zadržati čoveka 8-9 godina bez prava da se brani sa slobode i suditi ga za verbalni delikt ili nagraditi slobodom francuskog plaćenika koji je bežao po svetu uz pomoć svoje države nekoliko godina ne poštujući ni isti sud ili nereagovanje ujedinjenih nacija tj.istog suda na Gvantanamo ako se postavi u istu ravan ozbiljno postavlja pitanje koje je postavljeno pred UN...Opet odgovori na ove tekstove koji se odabiru kao komentari su jednako ludi i neozbiljni kao i sami komentari tako da se postavlja pitanje recenzije i odabira komentara na ovako važno pitanje a i moju procenu da je B92 isto podložna pritiscima u kreiranju javnog mnenja koje svojim vestima uveliko formira.RAZMISLITE....

Maki

pre 11 godina

Jeremic, mnogo hrabar i odlican politicar.Ovakve probleme koje on podnosi na GS UN.Malo ovakvih ima politicara koji bi to smeli.Ali ipak...on moze i hoce.Ne razumem jedino ovih ljudi koji sa toliko puno mrznji pricaju o njemu.Kazu..gradi sebi karijeru..a ko od svetskih politicara pa i nasih to ne radi.Mislite da politicer sluzi narodu...nema toga vise.Sluzi stranci, biznismenima itp.Jedina razlika medju njima je ta da u glavnom svi su korumpirani, a to se ne tice Jeremica.On je cist.Pustite ga ljudi da dalje gradi svoju karijeru na takav nacin kao do sad..da slavi dobro ime nasoj Zemlji.Gosp.Jeremicu zeljim Vam svu srecu na tom pravom putu.Izdrzite.Sa ovakvim narodom tesko Vama.Pozdrav iz inostranstva.

Dražen

pre 11 godina

Malom zločestom dečkiću daš malo "moći u ruke" i on odamah želi krojiti jednostrano pravdu po svom. Eee, ne ide to tako "kolega"...

Gradjanin

pre 11 godina

Pritisci nusu urodili plodom direkno ali indirektno sigurno jesu a to je nepovoljniji sporazum nego sto bi bio za Srbe na Kosovu, JEDNOSTAVNO SVE IDE U PAKETU. Ovo je jedan veliki minus za SNS i njihovog satelita JEREMICA. Nama trebaju novi ljudi za novim vizijama i idejama ( nemislim ovde nikako na DS I LDP oni su vec istroseni i pripadaju politici proslosti).

petar

pre 11 godina

Pa znate šta kad ste tako pametni u osuđivanju Jeremića. Niko nikad nije ukinuo ni svojevremeno legalne presude austrougarske, ndh ili nacističke nemačke protiv Srba, pa ih danas niko ne zarezuje i ne priznaje. Očigledno je da je haški sud sud nato i saveznika jer su sve sudije ili sudska veća u njemu iz ovih zemalja. Niko od sudija nije iz npr. Rusije, Kine, Indije ili Brazila, pa se ne može govoriti o sudu međunarodne zajednice, nego o zloupotrebi UN od strane nato koji se znamo borio protiv Srba. To se javno može osuditi i reći od strane mnogih zemalja, zašto da ne. A inače po ovom haškom sudu Srbi nemaju nikakve obaveze, niti nas mnogo briga za njega, mogu da osuđuju kako hoće. Završiće na smetlištu istorije kao i gore navedeni sudovi. Imaju Srbi sa tim dosta iskustva.

Dražen

pre 11 godina

Jeremić je mali zločesti dječačić, koji se ljuti, a želi biti bitan...
Tko gubi ima pravo da se ljuti. Baš me zanima hoće li Sava Š. spomenuti u UN-u srpske zločine tokom ratova ili će to biti napad na od počev od WWII do danas i sve se svodi na fašizam Hrvata.
Ratni zločini na području ex Yu: 80% Srbi > 15 % Hrvati > 5% Bošnjaci-muslimani,potvrdila i CIA u svojim izvještajima.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Kada se rasprava završi,već unapred vidim presrećna lica, ovih koji se ubiše da dokažu kako je razgovor na temu "Haški tribunal" bio beskoristan i samo gubljenje vremena. Već slutim "solomonske" reči: Znali smo, upozoravali smo, govorili smo?! To su pro-zapadne "demokrate" koje su svesne da Srbija, u nedostatku "demokratskog kapaciteta" kojim raspolaže SAD, ne može adekvatno da odgovori tim "argumentima" pa računaju da je sve ostalo uzalud. Kakva korist od argumenata i pravde, kakva korist od zakona i prava kada nemamo silu i "pametne rakete". Poput gospodina Jeremića, kome na ovome treba čestitati, smatram da je ovaj sud PRAVNA NAKAZA, PRAVNO ČUDOVIŠTE, koje se izrodilo u svoju suprotnost. Umesto da čuva pravo i pravdu taj sud ih zloupotrebljava i ponižava pretvarajući ih u sluge jedne sile koja je potpuno bez kontrole. Sud nije priveo silu pravdi već je PRAVDI skinuo poveze, onemogućio joj da se brani i podveo je SILNICIMA. Znam da debata u UN nije "Sablja dimiskija", niti "tomahavk" raketa koja "pametno" pronalazi svoje žrtve koje ne mogu da se sakriju ali, kako može demokratija da počiva na oružju i sili?! Da li umesto nade u pravo, zakon i pravdu, nadu treba da tražimo u sofisticiranom oružju kojim bi silom mogli da pariramo sili?!Šta je alternativa debati? Naše ropsko ćutanje ili.....

Dragan

pre 11 godina

Tako zvane NVO, nevladine organizacije koje za sebe kazu da su nezavisne, nisu ni jedno ni drugo.
Kao redovni clan jedne takve organizacije u Francuskoj, obratio sam se odgovornoj osobi za pitanja Balkana, novinarki Martine Royo zasto ne raguje na neke nepravilnosti, i dobio odgovor " mi sledimo politiku drzave i Evropske Unije". Dovoljna je i cinjenica koja govori da iste " NVO" odbijaju da upute bilo koje kritike na racun sopstvene vlade. Kod nas je obrnuto.

Marina

pre 11 godina

Ako je po vama uspjeh to što su na debatu o sudovima za ratne zločine izostali svi relevantni sudionici s tri međunarodna suda,što su mnoge zemlje poslale svoje izaslanike na nižim funkcijama,što ste iskoristili funkciju UN za individualne obračune,što ste odabirom datuma htjeli vratiti RH u prošlost i grijehe koje je tada počinio njen manji dio okupljen u NDH,onda da,pritisci nisu uspjeli. Vidjet ćemo kakav ćete rejting imati u svijetu nakon debate i kakve će posljedice za optužen srpske zločince (Mladića,Karadžića...)imati zaključci s debate. G.Meron vam je već očitao lekciju,a DS vas je izbacio iz svoje stranke koja je produljena ruka pok.Đinđića. Meni to puno govori o vama,vašim motivima,vašim načinima osobnog obračuna kojega krijete iza lica Srbije. Vaša zemlja od vas je imala,ima i imat će štete sve dok budete mogli javno djelovati kao političar. Srećom,za samu stranku DS vi više niste prijetnja razumu.

ludi splićo

pre 11 godina

Dačić i Nikolić će uskoro morati priznati Kosovo, a Jeremić će morati zakazati sjednicu na kojoj se Kosovo prima u UN.
Šta ti je sudbina!

manje vise

pre 11 godina

"Mišljenja sam da je budućnost međunarodnog krivicnog pravosuđa isuviše važno pitanje da bismo se odrekli debate, samo zato što bi nekim akterima bilo neprijatno da čuju kritike", kazao je Jeremić.

srbija je prosla kako je prosla ali buducnost treba da se upozori na pravdu , ne pravdu medjunarodnih sudova koja ocigledno imaju politicku pozadinu.

Glasinac

pre 11 godina

Svima je poznato kakvi su pritisci vršeni iz raznih centara moći da se odustane od debate o radu haškog suda. Jeremić je odoleo svim tim pritiscima i zato zaslužuje sve čestitke.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok celokupna srpska javnost ne bude sledila primer DS i dok se ne bude jednom zapitala "kakva je KORIST za Srbiju od onoga sto radi Vuk Jeremic", sve dotle ce Vuk Jeremic NANOSITI STETU Srbiji !
Meni licno i pored najbolje volje ne pada NISTA na pamet sto je uradio Vuk Jeremic a da je bilo "korisno" za Srbiju ali mi "namah" na pamet padne gomila stvari kojima je Vuk Jeremic "dokrajcio Srbiju" !
Srbija ce i 10. Aprila imati priliku da se jos jednom uveri u STETNOST Vuka Jeremica po Srbiju i njene gradjane !

ali realno!!!

pre 11 godina

Da je bilo ko drugi pokrenuo debatu bilo bi: Eto nas samo drugi brane, samo drugi vide sta je problem...
Ali posto je debatu pokrenuo Vuk Jeremic e onda je bolestan, ima licni interes ... Da bilo ko od vas u opste nesto zna o medj.kr.pravu i njegovim sudovima znali bi koliko je debata o ovakvoj temi potrebna.
Problem je sto je debatu pokrenu Srbin. A najveca tragicnija je sto je to problem "jednom" delu srpskih gradjana. Tragicno!!!!!!

karlovac

pre 11 godina

jos jedna velika politicka pobeda srbije,jel da? ajde bre jeremicu sedi i cuti; kesiraj te plate i hvataj kontakte, uskoro ce kraj mandata!

acme

pre 11 godina

Mogao je cutati i raditi kako ameri kazu i izgraditi veliku karijeru u UN. Ipak nije, odlucio je da pokusa da dokaze besmislenost suda koji sudi samo njegovom narodu! Malo koji nas politicar bi to ucinio, zato ga cenim!

mt

pre 11 godina

Malo drugačiji pogled na celu priču oko ove sednice - http://www.e-novine.com/kolumna/svjetlana_rasic/81775-Mehur-srboidne-sapunice.html.

budalica

pre 11 godina

ne mogu da vjerujem koliko pluseva za pozitivne ocjene poteza ovog diletanta. panel koji je zakazao ignorisu sva tri suda, i to sa debelim opravdanjem jer je diletant više puta kao motiv zakazivanja naveo "skandalozne presude" itd. a komentarisanje i kritika donesenih presuda predstavlja, jasno, politički pritisak na sud. ponovicu se - diletant.

Sused

pre 11 godina

Sve dok Srbi upraznjavaju monolog kao vrstu komunikacije umjesto dijaloga, bice kako drugi kazu. Za to vrijeme Srbije sve manje i manje ima. A i monologu ima kraj.

Safet Cara

pre 11 godina

Sud je sud, i sudu je da daje odluke i kaznjava ili oslobodi krivce. Za nekoliko vremena, ti neces biti niko i nista- i jedna cistacica WC-a bice vise postovana nego ti.
UN treba da bude neutralan, a ne arena gde ces da skupljas simpatije tvojih sunarodnjaka, ako eventualno formiras novu partiju.

Ivan

pre 11 godina

Uključimo i Jeremića u Kosovske pregovore uz Vučića i Dačića.
Što da ne?!
(Misel, 7. april 2013 01:03)

Tacno. Ukljucimo i Jeremica i propast je zagarantovana.

zlatna sredina

pre 11 godina

O čemu priča ovaj?!Baš će UN da bace pod noge 20 godina rada haškog suda zbog Jeremića.Mnogi nisu zadovoljni presudama ovog suda,ali je činjenica da je njegovo postojanje dalo kakvu-takvu satisfakciju žrtvama.Vuk Jeremić je šampion u davanju prednosti svojoj karijeri u odnosu na interese države koja ga je poslala na ovu visoku funkciju.Svi njegovi dosadašnji potezi su samo štetili interesima Srbije,ali se ovdje sve sporo kapira,zar ne!

Absurd

pre 11 godina

Jeremić je istakao da je tribunal time "doveo do paradoksa svoju svrhu postojanja".
Paradoks znaci nesto sto je malo teze shvatljivo, ali koje je realno. Mozda je hteo da kaze "do absurda", na sta se svi slazemo. Boze, oprosti mu. Ne razume.

kaća

pre 11 godina

Bravo Jeremiću,i dobro je što si im rekao pa taj haški sud je stvoren samo za Srbe i Srbiju,očigledno..i još posle ovog ultimatuma ne znam ko bi od njih mogao da odgovor na bilo kakvo pitanje.

Harwy

pre 11 godina

"Ne samo ICTY, nego sva tri tribunala za ratne zločine koja su pozvana odbila su poziv gospodina Jeremića", rekao je Theodor Meron, predsjednik Međunarodnog kaznenog suda za bivšu Jugoslaviju (ICTY).

"Gospodin Jeremić je, kao što to svi znamo, javno rekao, da je sazvao ovaj skup kao reakciju na određene presude. To nameće pitanja o temeljnim pravilima o poštivanju vladavine prava. To nije skup na kojem bi moje sudjelovanje dalo neki važan doprinos u osudi nečega do čega jako držim", rekao je Meron na tribini o ulozi haaških tribunala u zaštiti ljudskih prava, održanoj u četvrtak u Institutu Brookings u Washingtonu, čija je video snimka objavljena na stranici instituta.

Djordje NS

pre 11 godina

Nisam glasač DS-a ali najbolji potez Đilasa je što je ovog izbacio iz stranke... Samo nam je falio još jedan koji se inati svetskim silama i bori se protiv novog svetskog poretka. Kroz noviju istoriju samo takve političare imamo i zbog toga ćemo vrlo brzo svi mi da stanemo pod onu jednu šljivu... A patriJote mu se dive i pritom čude šta su dobili servirano u vezi pregovora o Kosovu.

dado

pre 11 godina

Pitam se koliko je Jeremicevo konstantno guranje prsta u oko zapadu doprinelo katastrofalnoj poziciji Srbije u pregovorima s Kosovom. Zapadne diplomate nisu direktno odgovarale na njegove provokacije, samo polozaj Srbije tone li tone... Ali neka si ti njima spustio Vuce...

Predrag Petkovic

pre 11 godina

Ne podnosim ovog Jeremica, ali to sto je USA i HR (kao i sudije instalirane od US) protiv ove debate ne govori apsolutno nista objektivno o samoj postavci debate, ili pak govori da je relativno otvorena debata sa zapisnicarima zaista nesto sto je prst u oku politicki instaliranim sudovima.

Patrijota

pre 11 godina

I radi takvih kao sto si ti izmedju ostalih i jesmo tu gde jesmo! Sta i kome ti to kao dokazujes osim sto sam sebi pravis karijeru, kao sto si sve vreme i radio, a uvek na stetu naroda i drzave Srbije? Tu naravno ne racunam kojekakve krezave, nepismene "Patrijote" i kriminalce koji ne daju Kosovo do zadnjeg srbina, ali preko tastatura i iz raznih kancelarija po Beogradu!

gorca

pre 11 godina

U UNu jedna država jedan glas. Čistim prebrojavanjem se lako može doći do zaključka da je većina država podržava raspravu a sam tim i potencijalno Jeremića za neku drugu funkciju u UN. Ja mislim da će on ostati i Nju Jorku, ovako ili onako i da to neće biti štetno za Srbiju. Kao što nije ni iva rasprava. Bez obzira šta misliki hejteri i zabadaci glave u pesak.

ex demokrata 1

pre 11 godina

ma niko ne kaze da je Hag pravedan,ali da ces ti Jeremicu da promenis svet,neces, niti mozes,pa prema tome,sve to sto radis,pripisuje se Srbiji i njoj se ispostavlja faktura zapamti to a i svi vi koji ste pomislili da je Jeremic patriota,on je samo fanatik za svoju licnu korist,od toga ce on licno da profitira ali ce Srbija da plati racun.Jeremic ce i dalje da uziva na Menhetnu i da vreba polozaj Ban Ki Muna,a narod ovde ce biti u izolaciji.

Komentator

pre 11 godina

Pa, Dacic je vec jasno rekao da se narodu godinama lagalo. Srbija je vec nekoliko puta dozivela neuspeh (mozda bolje da se kaze debakl) u iznosenju svoje istine, koja se pokazala kao netacna. Pomenucu samo sudjenje Ganicu, na kojem su na videlo dospeli i neki papiri koji su naneli tesku stetu sudstvu u Srbiji, pa i Srbiji u celini, a direktnu ulogu u svemu je imao i Jeremic. Ono sto Jeremic ponavlja sve vreme, da je "najveci broj optuzenih i osudjenih Srba" moze se tako jednostavno srusiti kontrazahtevom Jeremicu da dokaze dokazima, a ne pricom, da nije tako, a znamo da ima poprilicno onih medju nama koji nisu bili cvecke, a mi se pravili da nemamo pojma. Ili da ne prica svasta. Na Sudu u Hagu postoje desetine i stotine hiljada raznih dokaznih materijala. Moramo biti debelo svesni da ova debata ima manje sanse da postigne uspeh nego suprotan ishod.

Na zalost, i ova Jeremiceva predstava mi nikako ne izgleda dobro. Cenio sam ga kao politicara mladje generacije, skolovanog, sposobnog. Medjutim, neki njegovi potezi su, na zalost, teski promasaji.

A ova njegova decja izjava kako se u Sudu u Hagu boje da dodju u UN - sama po sebi je neverovatno jadna, potpuno nediplomatska. Od deteta osnovnoskolskog uzrasta se moze ocekivati nesto takvo, ali od nekoga na takvom mestu? Strasno.

Vuk

pre 11 godina

Rezultati tvojih gluposti se sada veoma dobro vide, niko nas ne pita nista, samo nam isporuce sta treba da se uradi, a ti I dalje zamisljaj da si neki faktor.

laznjaci

pre 11 godina

Vuce jedino ti radis ono sto treba a to je angazovanje oko prava Srbije da upozna ceo svet sa svojom situacijom.Dosta smo proveli u podrumu,vreme je da izadjemo malo i na vazduh...I ti koji si jedini radio odlicno svoj posao si izbacen iz stranke a ostali su oni koji bas nista ne uradise...Verovatno nam se zbog toga smeje i cudi ceo svet...

novi komentator

pre 11 godina

Ne moze Hag vise da pozove nikoga na odgovornost za proterivanje cetvrt miliona ljudi iz svojih domova iz "Krajine", ali ni za onih cetvrt miliona koji su proterani iz te iste "Krajine" 5 godina ranije prema zapadu, ni za vise od pola miliona proteranih iz Bosne, ni za stotinjak hiljada sa Kosova, a o svima njima Jeremic ne govori, on govori samo o cetvrt miliona. Nebeskih. A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu

fakti

pre 11 godina

Ne samo Haškog tribunala nego ne dolaze predstavnici iz niti jednog međunarodnog suda nego su samo poslali dopis da je ovo politikanski pokušaj pritiska na međunarodne sudove.

Dalibor

pre 11 godina

Bravo Jeremiću, dosta se ti superbogati prave da im je dosadno kad treba da se ozbiljno radi i raspravlja o gorućim problemima. Čekajte, čekajte dok veliki deo čovečanstva zatraži svoje sveto pravo na jednakost i pravdu. Lako je prepisivati i glumeti sreću, teško je razumeti stradalnike i žrtve svetske mafije i dželata. Ne prihavatam izolaciju.

Ami

pre 11 godina

Ovaj je već 'dojadio' svojom nametljivošću i bezobrazlukom. Nikakve koristi od njega, uz sve silne potrošene pare, za životna pitanja sa kojima se Srbija sada suočava. I" Evrop,a i Kosovo!". Kladim se da je genije to smislio, a Tadić iskoristio. A što se tiče debate, ostaće nešto u arhivu UN, super, još treba da vidimo šta, ali će ova sednica već biti toliko diskreditovana, da niko za tim dokumentom neće ni posezati da ne bi ispao budala.
Zahvalan na pažnji, i što bi se reklo - "mark my words".

marija

pre 11 godina

Sjajan, sjajan diplomata. Treba prodrmati planetu, kuda ide.
Hag je farsa, par mocnika je uspelo da unisti svaku nadu ovom svetu u neku visu, medjunarodnu pravdu. Ako za Oluju NIKO NIJE KRIV, neka im sluzi na cast.
Posle Haga, Jeremicu, treba vratiti pregovore o KiM u Ujedinjene Nacije. EU su kupili Ameri, ne vredi.

E svasta

pre 11 godina

Blago nama, ima li ikoga na ovoj planeti sa kim se nasi "politicari" ne bi inatili i terali vetar kapom...jeste li svesni gospodo sta radite sa sopstvenim narodom...znate li da cenu vaseg inacenja placaju najsiromasniji, bolesni i mnogi oni kojima je i svojih problema preko glave!!!

danilo

pre 11 godina

Da je predstavnik USA, Kine ili Rusije, izazivao bi poštovanje ili strah čak.
Ovako svi gledaju u medicinski rečnik i traže dijagnozu...

novi komentator

pre 11 godina

Ne moze Hag vise da pozove nikoga na odgovornost za proterivanje cetvrt miliona ljudi iz svojih domova iz "Krajine", ali ni za onih cetvrt miliona koji su proterani iz te iste "Krajine" 5 godina ranije prema zapadu, ni za vise od pola miliona proteranih iz Bosne, ni za stotinjak hiljada sa Kosova, a o svima njima Jeremic ne govori, on govori samo o cetvrt miliona. Nebeskih. A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu

danilo

pre 11 godina

Da je predstavnik USA, Kine ili Rusije, izazivao bi poštovanje ili strah čak.
Ovako svi gledaju u medicinski rečnik i traže dijagnozu...

Vuk

pre 11 godina

Rezultati tvojih gluposti se sada veoma dobro vide, niko nas ne pita nista, samo nam isporuce sta treba da se uradi, a ti I dalje zamisljaj da si neki faktor.

Ami

pre 11 godina

Ovaj je već 'dojadio' svojom nametljivošću i bezobrazlukom. Nikakve koristi od njega, uz sve silne potrošene pare, za životna pitanja sa kojima se Srbija sada suočava. I" Evrop,a i Kosovo!". Kladim se da je genije to smislio, a Tadić iskoristio. A što se tiče debate, ostaće nešto u arhivu UN, super, još treba da vidimo šta, ali će ova sednica već biti toliko diskreditovana, da niko za tim dokumentom neće ni posezati da ne bi ispao budala.
Zahvalan na pažnji, i što bi se reklo - "mark my words".

Komentator

pre 11 godina

Pa, Dacic je vec jasno rekao da se narodu godinama lagalo. Srbija je vec nekoliko puta dozivela neuspeh (mozda bolje da se kaze debakl) u iznosenju svoje istine, koja se pokazala kao netacna. Pomenucu samo sudjenje Ganicu, na kojem su na videlo dospeli i neki papiri koji su naneli tesku stetu sudstvu u Srbiji, pa i Srbiji u celini, a direktnu ulogu u svemu je imao i Jeremic. Ono sto Jeremic ponavlja sve vreme, da je "najveci broj optuzenih i osudjenih Srba" moze se tako jednostavno srusiti kontrazahtevom Jeremicu da dokaze dokazima, a ne pricom, da nije tako, a znamo da ima poprilicno onih medju nama koji nisu bili cvecke, a mi se pravili da nemamo pojma. Ili da ne prica svasta. Na Sudu u Hagu postoje desetine i stotine hiljada raznih dokaznih materijala. Moramo biti debelo svesni da ova debata ima manje sanse da postigne uspeh nego suprotan ishod.

Na zalost, i ova Jeremiceva predstava mi nikako ne izgleda dobro. Cenio sam ga kao politicara mladje generacije, skolovanog, sposobnog. Medjutim, neki njegovi potezi su, na zalost, teski promasaji.

A ova njegova decja izjava kako se u Sudu u Hagu boje da dodju u UN - sama po sebi je neverovatno jadna, potpuno nediplomatska. Od deteta osnovnoskolskog uzrasta se moze ocekivati nesto takvo, ali od nekoga na takvom mestu? Strasno.

fakti

pre 11 godina

Ne samo Haškog tribunala nego ne dolaze predstavnici iz niti jednog međunarodnog suda nego su samo poslali dopis da je ovo politikanski pokušaj pritiska na međunarodne sudove.

E svasta

pre 11 godina

Blago nama, ima li ikoga na ovoj planeti sa kim se nasi "politicari" ne bi inatili i terali vetar kapom...jeste li svesni gospodo sta radite sa sopstvenim narodom...znate li da cenu vaseg inacenja placaju najsiromasniji, bolesni i mnogi oni kojima je i svojih problema preko glave!!!

laznjaci

pre 11 godina

Vuce jedino ti radis ono sto treba a to je angazovanje oko prava Srbije da upozna ceo svet sa svojom situacijom.Dosta smo proveli u podrumu,vreme je da izadjemo malo i na vazduh...I ti koji si jedini radio odlicno svoj posao si izbacen iz stranke a ostali su oni koji bas nista ne uradise...Verovatno nam se zbog toga smeje i cudi ceo svet...

marija

pre 11 godina

Sjajan, sjajan diplomata. Treba prodrmati planetu, kuda ide.
Hag je farsa, par mocnika je uspelo da unisti svaku nadu ovom svetu u neku visu, medjunarodnu pravdu. Ako za Oluju NIKO NIJE KRIV, neka im sluzi na cast.
Posle Haga, Jeremicu, treba vratiti pregovore o KiM u Ujedinjene Nacije. EU su kupili Ameri, ne vredi.

Dalibor

pre 11 godina

Bravo Jeremiću, dosta se ti superbogati prave da im je dosadno kad treba da se ozbiljno radi i raspravlja o gorućim problemima. Čekajte, čekajte dok veliki deo čovečanstva zatraži svoje sveto pravo na jednakost i pravdu. Lako je prepisivati i glumeti sreću, teško je razumeti stradalnike i žrtve svetske mafije i dželata. Ne prihavatam izolaciju.

ludi splićo

pre 11 godina

Dačić i Nikolić će uskoro morati priznati Kosovo, a Jeremić će morati zakazati sjednicu na kojoj se Kosovo prima u UN.
Šta ti je sudbina!

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok celokupna srpska javnost ne bude sledila primer DS i dok se ne bude jednom zapitala "kakva je KORIST za Srbiju od onoga sto radi Vuk Jeremic", sve dotle ce Vuk Jeremic NANOSITI STETU Srbiji !
Meni licno i pored najbolje volje ne pada NISTA na pamet sto je uradio Vuk Jeremic a da je bilo "korisno" za Srbiju ali mi "namah" na pamet padne gomila stvari kojima je Vuk Jeremic "dokrajcio Srbiju" !
Srbija ce i 10. Aprila imati priliku da se jos jednom uveri u STETNOST Vuka Jeremica po Srbiju i njene gradjane !

budalica

pre 11 godina

ne mogu da vjerujem koliko pluseva za pozitivne ocjene poteza ovog diletanta. panel koji je zakazao ignorisu sva tri suda, i to sa debelim opravdanjem jer je diletant više puta kao motiv zakazivanja naveo "skandalozne presude" itd. a komentarisanje i kritika donesenih presuda predstavlja, jasno, politički pritisak na sud. ponovicu se - diletant.

karlovac

pre 11 godina

jos jedna velika politicka pobeda srbije,jel da? ajde bre jeremicu sedi i cuti; kesiraj te plate i hvataj kontakte, uskoro ce kraj mandata!

Safet Cara

pre 11 godina

Sud je sud, i sudu je da daje odluke i kaznjava ili oslobodi krivce. Za nekoliko vremena, ti neces biti niko i nista- i jedna cistacica WC-a bice vise postovana nego ti.
UN treba da bude neutralan, a ne arena gde ces da skupljas simpatije tvojih sunarodnjaka, ako eventualno formiras novu partiju.

Sused

pre 11 godina

Sve dok Srbi upraznjavaju monolog kao vrstu komunikacije umjesto dijaloga, bice kako drugi kazu. Za to vrijeme Srbije sve manje i manje ima. A i monologu ima kraj.

zlatna sredina

pre 11 godina

O čemu priča ovaj?!Baš će UN da bace pod noge 20 godina rada haškog suda zbog Jeremića.Mnogi nisu zadovoljni presudama ovog suda,ali je činjenica da je njegovo postojanje dalo kakvu-takvu satisfakciju žrtvama.Vuk Jeremić je šampion u davanju prednosti svojoj karijeri u odnosu na interese države koja ga je poslala na ovu visoku funkciju.Svi njegovi dosadašnji potezi su samo štetili interesima Srbije,ali se ovdje sve sporo kapira,zar ne!

Ivan

pre 11 godina

Uključimo i Jeremića u Kosovske pregovore uz Vučića i Dačića.
Što da ne?!
(Misel, 7. april 2013 01:03)

Tacno. Ukljucimo i Jeremica i propast je zagarantovana.

Glasinac

pre 11 godina

Svima je poznato kakvi su pritisci vršeni iz raznih centara moći da se odustane od debate o radu haškog suda. Jeremić je odoleo svim tim pritiscima i zato zaslužuje sve čestitke.

Dragan

pre 11 godina

Tako zvane NVO, nevladine organizacije koje za sebe kazu da su nezavisne, nisu ni jedno ni drugo.
Kao redovni clan jedne takve organizacije u Francuskoj, obratio sam se odgovornoj osobi za pitanja Balkana, novinarki Martine Royo zasto ne raguje na neke nepravilnosti, i dobio odgovor " mi sledimo politiku drzave i Evropske Unije". Dovoljna je i cinjenica koja govori da iste " NVO" odbijaju da upute bilo koje kritike na racun sopstvene vlade. Kod nas je obrnuto.

dado

pre 11 godina

Pitam se koliko je Jeremicevo konstantno guranje prsta u oko zapadu doprinelo katastrofalnoj poziciji Srbije u pregovorima s Kosovom. Zapadne diplomate nisu direktno odgovarale na njegove provokacije, samo polozaj Srbije tone li tone... Ali neka si ti njima spustio Vuce...

Djordje NS

pre 11 godina

Nisam glasač DS-a ali najbolji potez Đilasa je što je ovog izbacio iz stranke... Samo nam je falio još jedan koji se inati svetskim silama i bori se protiv novog svetskog poretka. Kroz noviju istoriju samo takve političare imamo i zbog toga ćemo vrlo brzo svi mi da stanemo pod onu jednu šljivu... A patriJote mu se dive i pritom čude šta su dobili servirano u vezi pregovora o Kosovu.

Patrijota

pre 11 godina

I radi takvih kao sto si ti izmedju ostalih i jesmo tu gde jesmo! Sta i kome ti to kao dokazujes osim sto sam sebi pravis karijeru, kao sto si sve vreme i radio, a uvek na stetu naroda i drzave Srbije? Tu naravno ne racunam kojekakve krezave, nepismene "Patrijote" i kriminalce koji ne daju Kosovo do zadnjeg srbina, ali preko tastatura i iz raznih kancelarija po Beogradu!

mt

pre 11 godina

Malo drugačiji pogled na celu priču oko ove sednice - http://www.e-novine.com/kolumna/svjetlana_rasic/81775-Mehur-srboidne-sapunice.html.

acme

pre 11 godina

Mogao je cutati i raditi kako ameri kazu i izgraditi veliku karijeru u UN. Ipak nije, odlucio je da pokusa da dokaze besmislenost suda koji sudi samo njegovom narodu! Malo koji nas politicar bi to ucinio, zato ga cenim!

Harwy

pre 11 godina

"Ne samo ICTY, nego sva tri tribunala za ratne zločine koja su pozvana odbila su poziv gospodina Jeremića", rekao je Theodor Meron, predsjednik Međunarodnog kaznenog suda za bivšu Jugoslaviju (ICTY).

"Gospodin Jeremić je, kao što to svi znamo, javno rekao, da je sazvao ovaj skup kao reakciju na određene presude. To nameće pitanja o temeljnim pravilima o poštivanju vladavine prava. To nije skup na kojem bi moje sudjelovanje dalo neki važan doprinos u osudi nečega do čega jako držim", rekao je Meron na tribini o ulozi haaških tribunala u zaštiti ljudskih prava, održanoj u četvrtak u Institutu Brookings u Washingtonu, čija je video snimka objavljena na stranici instituta.

Marina

pre 11 godina

Ako je po vama uspjeh to što su na debatu o sudovima za ratne zločine izostali svi relevantni sudionici s tri međunarodna suda,što su mnoge zemlje poslale svoje izaslanike na nižim funkcijama,što ste iskoristili funkciju UN za individualne obračune,što ste odabirom datuma htjeli vratiti RH u prošlost i grijehe koje je tada počinio njen manji dio okupljen u NDH,onda da,pritisci nisu uspjeli. Vidjet ćemo kakav ćete rejting imati u svijetu nakon debate i kakve će posljedice za optužen srpske zločince (Mladića,Karadžića...)imati zaključci s debate. G.Meron vam je već očitao lekciju,a DS vas je izbacio iz svoje stranke koja je produljena ruka pok.Đinđića. Meni to puno govori o vama,vašim motivima,vašim načinima osobnog obračuna kojega krijete iza lica Srbije. Vaša zemlja od vas je imala,ima i imat će štete sve dok budete mogli javno djelovati kao političar. Srećom,za samu stranku DS vi više niste prijetnja razumu.

ali realno!!!

pre 11 godina

Da je bilo ko drugi pokrenuo debatu bilo bi: Eto nas samo drugi brane, samo drugi vide sta je problem...
Ali posto je debatu pokrenuo Vuk Jeremic e onda je bolestan, ima licni interes ... Da bilo ko od vas u opste nesto zna o medj.kr.pravu i njegovim sudovima znali bi koliko je debata o ovakvoj temi potrebna.
Problem je sto je debatu pokrenu Srbin. A najveca tragicnija je sto je to problem "jednom" delu srpskih gradjana. Tragicno!!!!!!

ex demokrata 1

pre 11 godina

ma niko ne kaze da je Hag pravedan,ali da ces ti Jeremicu da promenis svet,neces, niti mozes,pa prema tome,sve to sto radis,pripisuje se Srbiji i njoj se ispostavlja faktura zapamti to a i svi vi koji ste pomislili da je Jeremic patriota,on je samo fanatik za svoju licnu korist,od toga ce on licno da profitira ali ce Srbija da plati racun.Jeremic ce i dalje da uziva na Menhetnu i da vreba polozaj Ban Ki Muna,a narod ovde ce biti u izolaciji.

Absurd

pre 11 godina

Jeremić je istakao da je tribunal time "doveo do paradoksa svoju svrhu postojanja".
Paradoks znaci nesto sto je malo teze shvatljivo, ali koje je realno. Mozda je hteo da kaze "do absurda", na sta se svi slazemo. Boze, oprosti mu. Ne razume.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

@ (Mladen Mladenovic, 7. april 2013 09:17)

Ti bre prijatelju pises komentar k'o da si samo "Srbin" a ne i "ljudsko bice" ? Ti pises komentar kao da je Srbija 90-tih godina bila napadnuta na "pravdi Boga", kao da Srbi nisu ni pocinili nikakve zlocine, kao da je Rezim pok. Slobodana Milosevica bio u pravu kada je od Balkana "napravio klanicu" ?
Prijatelju, ne cudi me ni najmanje sto onda podrzavas Vuka Jeremica koji to isto BEZUSPESNO pokusava da dokaze Svetu svih ovih JALOVIH godina u kojima je Srbiji samo NANOSIO STETU uporno braneci sve ono sto je bilo NAKARADNO a zahvaljujuci njemu i do dana danasnjeg OPSTALO u Srbiji !
Taj zlocinacki Rezim Srbija nije trebala da brani, Srbija je morala da se od njega DISTANCIRA !

manje vise

pre 11 godina

"Mišljenja sam da je budućnost međunarodnog krivicnog pravosuđa isuviše važno pitanje da bismo se odrekli debate, samo zato što bi nekim akterima bilo neprijatno da čuju kritike", kazao je Jeremić.

srbija je prosla kako je prosla ali buducnost treba da se upozori na pravdu , ne pravdu medjunarodnih sudova koja ocigledno imaju politicku pozadinu.

USTAV 1990

pre 11 godina

Hrvatska nikoga nije protjerala Olujom. Cilj je bio osloboditi državu, a odlazak Srba je posljedica za koju je krivo njihovo rukovodstvo, koje je odbilo plan Z4 koji im je nudio samo prava, a nikakve obveze. Ima nebrojeno dokaza da su Srbi planirali otići ako HV probije njihove linije, što i nije čudno jer su znali što su napravili 4 godine ranije. Srbi nisu napustili Hrvatsku 1995., oni su je napustili 1990/91. Može Jeremić reći što hoće ali Haag, sud kojeg je osnovalo 200 država, kaže da je Oluja bila legitimna, a za Martića i Babića kaže da su članovi zločinačkog pothvata na čelu kojega je bio Slobo i cilj kojega je bio etnički čisti teritorij tj. Velika Srbija. Kad bi konačno to Srbi prihvatili, kad bi se javno odrekli te politike i Hrvati bi puno lakše prihvaćali npr. uvođene ćirilice i sl. Molim objavu komentara. Hvala.

gorca

pre 11 godina

U UNu jedna država jedan glas. Čistim prebrojavanjem se lako može doći do zaključka da je većina država podržava raspravu a sam tim i potencijalno Jeremića za neku drugu funkciju u UN. Ja mislim da će on ostati i Nju Jorku, ovako ili onako i da to neće biti štetno za Srbiju. Kao što nije ni iva rasprava. Bez obzira šta misliki hejteri i zabadaci glave u pesak.

kaća

pre 11 godina

Bravo Jeremiću,i dobro je što si im rekao pa taj haški sud je stvoren samo za Srbe i Srbiju,očigledno..i još posle ovog ultimatuma ne znam ko bi od njih mogao da odgovor na bilo kakvo pitanje.

ante vuk

pre 11 godina

ovaj ko lider sjeverne koreje ne podljeze pritiscima, kad dobije po glavi
stanovnika onda ce da vice nepravda,nepravda... njegov narod ce vikati
pobjeda,pobjeda,.. a oni u govnima do guse...

da da

pre 11 godina

Kaže Jeremić:
Ocenio je da je "skandalozno" što se predsednik Haškog tribunala nije odazvao pozivu da se pojavi u UN, "iz očiglednog straha da bi mu tu mogla biti postavljena mnogobrojna neugodna pitanja koja se tiču neobjašnjive dužine pritvora za pojedine osumnjičene, neuspešnog programa zaštite svedoka, kontroverznih svedočenja bivših zvaničnika tribunala, od kojih je nekima suđeno za 'verbalni delikt' kada su se usudili da kritikuju njegov rad, i mnoga druga".

Ajde pozovite bilo kojeg sudiju iz Srbije da nezadovoljnoj strani objašnjava presude, znate koliko bi ih se odazvalo? Niti jedan, iz jednostavnog razloga što se procedura zna.
Ako je Jeremić imalo realan, onda je to trebao i očekivati. Baš će se jedan sudija suprostavljati napadima 8-10 osoba sa druge strane, zašto i bi?

Predrag Petkovic

pre 11 godina

Ne podnosim ovog Jeremica, ali to sto je USA i HR (kao i sudije instalirane od US) protiv ove debate ne govori apsolutno nista objektivno o samoj postavci debate, ili pak govori da je relativno otvorena debata sa zapisnicarima zaista nesto sto je prst u oku politicki instaliranim sudovima.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Kada se rasprava završi,već unapred vidim presrećna lica, ovih koji se ubiše da dokažu kako je razgovor na temu "Haški tribunal" bio beskoristan i samo gubljenje vremena. Već slutim "solomonske" reči: Znali smo, upozoravali smo, govorili smo?! To su pro-zapadne "demokrate" koje su svesne da Srbija, u nedostatku "demokratskog kapaciteta" kojim raspolaže SAD, ne može adekvatno da odgovori tim "argumentima" pa računaju da je sve ostalo uzalud. Kakva korist od argumenata i pravde, kakva korist od zakona i prava kada nemamo silu i "pametne rakete". Poput gospodina Jeremića, kome na ovome treba čestitati, smatram da je ovaj sud PRAVNA NAKAZA, PRAVNO ČUDOVIŠTE, koje se izrodilo u svoju suprotnost. Umesto da čuva pravo i pravdu taj sud ih zloupotrebljava i ponižava pretvarajući ih u sluge jedne sile koja je potpuno bez kontrole. Sud nije priveo silu pravdi već je PRAVDI skinuo poveze, onemogućio joj da se brani i podveo je SILNICIMA. Znam da debata u UN nije "Sablja dimiskija", niti "tomahavk" raketa koja "pametno" pronalazi svoje žrtve koje ne mogu da se sakriju ali, kako može demokratija da počiva na oružju i sili?! Da li umesto nade u pravo, zakon i pravdu, nadu treba da tražimo u sofisticiranom oružju kojim bi silom mogli da pariramo sili?!Šta je alternativa debati? Naše ropsko ćutanje ili.....

Dražen

pre 11 godina

Jeremić je mali zločesti dječačić, koji se ljuti, a želi biti bitan...
Tko gubi ima pravo da se ljuti. Baš me zanima hoće li Sava Š. spomenuti u UN-u srpske zločine tokom ratova ili će to biti napad na od počev od WWII do danas i sve se svodi na fašizam Hrvata.
Ratni zločini na području ex Yu: 80% Srbi > 15 % Hrvati > 5% Bošnjaci-muslimani,potvrdila i CIA u svojim izvještajima.

Dražen

pre 11 godina

Malom zločestom dečkiću daš malo "moći u ruke" i on odamah želi krojiti jednostrano pravdu po svom. Eee, ne ide to tako "kolega"...

HMMM

pre 11 godina

Politički pritisak na sud od strane Srbije...Da to stvarno može super završiti.

Rasprava je jedno, ali jeremić već duže vrijeme svojom retorikom pokazuje kako je taj sud već unaprijed osudio, a kad političar javno dira u sudove to nikad ne završava dobro za političara.

Svejedno, sretno mu bilo iako mislim da je nabacio više nego što može nositi.

sramotaaa

pre 11 godina

Nakon citanja ovih komentara, i pogleda plus/minus..mogu da kazem sledece.
Pa ljudi nema samo SNS internet ratnike :)
Ovi iz DS sad toliko zamrzeli Jeremica, da idu proti interesa svoje drzava :)
Pa pogledajte do pre neku nedelju, svi ga podrzavali, sad kao ne valja nista, bla bla, jedan kaze 'JEREMICU NISI TI SRBIN'???? MOLIM?? Kakve to veze ima sa bilo cim?
Sta se desava u ovoj nasoj Srbiji?? Sami sebe ubijamo? Sami pljuljemo po coveku koji se bori bar malo za SRB? Da li se tako iskreno za SRB bore Djilas i Vucic ili Dacic ili neko drugi od politickih demagoga?? Naravno da ne, ali ovaj covek je ucen, pokazao je sta zna, zeli da pomogne svojoj zemlji, najboji dokaz da radi dobro, je to sto staln negoduju svetske sile. To znaci da im je trn u oku i dobro je. Tako da ne znam sta je vaznije SVIM ovim stranackim pulenima i ratnicima ovde. Odvratni ste mi i jedni i drugi i treci. Jednom se slozite za interese Srbije, a ne za svase uske stranacke interese. Mislim na sve stranke u SRB. zasto jednom ne mozemo da budemo svi slozni bre?? Nego uvek svako vuce nas voju stranu? E pa zato nam je i tako, uvek smo kao narod neslozni, i uvek tako prodjemo lose. Ali ako, samo vi pisite komentare na racun drugih stranki a velicajte svoju. Da li u SRB ima jos nekog ko ne pripada nijednoj stranci? Neko ko zeli samo istinu i slobodu...ocigledno da nema, tuzno je to, svi se zavukli po nekaakvim strankama, pa sad ovde misle da popuju. Tuzno ijadno od Srbije!

Gradjanin

pre 11 godina

Pritisci nusu urodili plodom direkno ali indirektno sigurno jesu a to je nepovoljniji sporazum nego sto bi bio za Srbe na Kosovu, JEDNOSTAVNO SVE IDE U PAKETU. Ovo je jedan veliki minus za SNS i njihovog satelita JEREMICA. Nama trebaju novi ljudi za novim vizijama i idejama ( nemislim ovde nikako na DS I LDP oni su vec istroseni i pripadaju politici proslosti).

Frodo

pre 11 godina

A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu
(novi komentator, 7. april 2013 00:53)

Tačnije, on je pod lipom. A da je odgovoran, odgovoran je. Nažalost, "uteče pod ploču", pa nije stigao da odgovara na ovom svetu. Da se li na onom svetu sad prži u paklu, nije poznato, mada bi bilo primereno.

bojan

pre 11 godina

nNe vjerujem u objektivnost haškog tribunala,a najbolji dokaz je to što zbog govora mržnje nikad nisu optužili Vuka Draškovića,kao i zbog zločina Srpske dobrovoljačke garde.Takav tip prosipa demagogiju o kosovskoj realnosti

Maki

pre 11 godina

Marina, a koga to Hrvatska krije iza svog lica.Mislis da li je u redu sto je HT oslobodio generale, zlocince iz akciji..Oluja,,.Nisi u pravu.Ko izvrsio zlocin, on je zlocinac i mora da bude osudjen, bez obzira na pripadnost, nema veze da li Srbin, Hrvat, Musliman.To nema veze.Zapamti.I nemoj da sejes mrznju, budi bar malo razumna i realna.Haski Trribunal radi iskljucivo da osudi Srbe.Ostale koje dobili neku sitnu kaznu a ne Srbi, to su bile male ribice.Ajkule su otplinule sa velikim vodama...

Sevastokrator

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko od komenatatora koji pljuju po Jeremiću, a čime implicitno podržavaju rad ICTY-a, objasni koja je svrha postojanja ovog "suda". Eto ja sam se malo školovao, pa znam ponešto o temi. Znam da postoji stalni Međunarodni krivični sud sa sedištem u Rimu, znam da je taj sud NADLEŽAN* da sudi u postupcima protiv ratnih zločinaca, pa mi nije jasno otkud onda ICTY, osim ukoliko se razlozi njegovog formiraja nalaze negde van pravde i prava.
*NADLEŽNOST- Pravo i dužnost jednog suda da sudi u određenoj pravnoj stvari

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@LUDI SPLICO: Potpuno ste opravdali svoj pseudonim.Mislim da je vaša atavistička mržnja prema svemu što je srpsko prešla u ludilo, kada pokazujete toliku razdraganost prema sili, koja će sutradan, možda, zakucati i na vaša vrata. Zar mislite da su Hrvatska i Split toliko nedodirljivi? Sa ponosom možete nositi ovaj svoj "umetnički" pseudonim. Postavio bih Vam samo jedno pitanje: Pa šta ako Nikolić i Dačić priznaju? Šta ako gospodin Jeremić primi u UN jednu kvazi državu sa posprdnim imenom "kosova"? Šta se time postiže? Pa i za Jugoslaviju je bilo toliko potpisa, iza njene "neovisnosti" su stajale tolike zakletve i oružje, pa??? Ne radujte se, Italijani nikada neće zaboraviti Istru a Srbi, uprkos tome što su proterani sa svojih vekovnih ognjišta Republiku Srpsku Krajinu.I Hrvatska sa svom svojom ustaškom ornamentikom i retorikom, do juče je bila samo fikcija. Uživajte dok možete i ne radujte se tudjem zlu.

Alija, Sarajevo

pre 11 godina

Haški sud je stvarno počeo politizirati presude. Gotovina, Perišić. Samo da se razvije dobra rasprava. Svaka čast Jeremiću što je ovo pokrenuo. Nije on džaba loza Pozderaca.

Darko petrović

pre 11 godina

po komentarima se vidi koliko srbe mrze neka ćovek kaze sve sta ima zasto bi cutali neka se malo vidi da ni drugi nisu bas nevini ko sto govore ili se bojite istine

ja

pre 11 godina

Da li je većina "KOMENTATORA" jela bunike zajedno sa onima koji komentarisu ili sta je ...Otvaranje tako važnog pitanja u UN nije samo internacionalno pitanje ljudskih prava već može otvoriti pitanje Gvantanama i drugih "nezakonitih neljudskih" odluka NWO-a.Ne volim ŠeŠelja ali zadržati čoveka 8-9 godina bez prava da se brani sa slobode i suditi ga za verbalni delikt ili nagraditi slobodom francuskog plaćenika koji je bežao po svetu uz pomoć svoje države nekoliko godina ne poštujući ni isti sud ili nereagovanje ujedinjenih nacija tj.istog suda na Gvantanamo ako se postavi u istu ravan ozbiljno postavlja pitanje koje je postavljeno pred UN...Opet odgovori na ove tekstove koji se odabiru kao komentari su jednako ludi i neozbiljni kao i sami komentari tako da se postavlja pitanje recenzije i odabira komentara na ovako važno pitanje a i moju procenu da je B92 isto podložna pritiscima u kreiranju javnog mnenja koje svojim vestima uveliko formira.RAZMISLITE....

bivi calan DS

pre 11 godina

Neko za 10. april pravi sednicu na kojoj ce da se kriticki progovori o radu Tribunala u kome su Srbi dobili nekoliko vekova zatvora, a svi ostali ni 100 goina, a neko poput DS i Pajtica za isti datum usred pritisaka na zemlju prave rezolucije o navodnoj
ugrozenosti Vojvodine.Pametnom dosta.

petar

pre 11 godina

Pa znate šta kad ste tako pametni u osuđivanju Jeremića. Niko nikad nije ukinuo ni svojevremeno legalne presude austrougarske, ndh ili nacističke nemačke protiv Srba, pa ih danas niko ne zarezuje i ne priznaje. Očigledno je da je haški sud sud nato i saveznika jer su sve sudije ili sudska veća u njemu iz ovih zemalja. Niko od sudija nije iz npr. Rusije, Kine, Indije ili Brazila, pa se ne može govoriti o sudu međunarodne zajednice, nego o zloupotrebi UN od strane nato koji se znamo borio protiv Srba. To se javno može osuditi i reći od strane mnogih zemalja, zašto da ne. A inače po ovom haškom sudu Srbi nemaju nikakve obaveze, niti nas mnogo briga za njega, mogu da osuđuju kako hoće. Završiće na smetlištu istorije kao i gore navedeni sudovi. Imaju Srbi sa tim dosta iskustva.

Maki

pre 11 godina

Jeremic, mnogo hrabar i odlican politicar.Ovakve probleme koje on podnosi na GS UN.Malo ovakvih ima politicara koji bi to smeli.Ali ipak...on moze i hoce.Ne razumem jedino ovih ljudi koji sa toliko puno mrznji pricaju o njemu.Kazu..gradi sebi karijeru..a ko od svetskih politicara pa i nasih to ne radi.Mislite da politicer sluzi narodu...nema toga vise.Sluzi stranci, biznismenima itp.Jedina razlika medju njima je ta da u glavnom svi su korumpirani, a to se ne tice Jeremica.On je cist.Pustite ga ljudi da dalje gradi svoju karijeru na takav nacin kao do sad..da slavi dobro ime nasoj Zemlji.Gosp.Jeremicu zeljim Vam svu srecu na tom pravom putu.Izdrzite.Sa ovakvim narodom tesko Vama.Pozdrav iz inostranstva.

Гога

pre 11 godina

Овако говори човек који се бори за своју земљу без обзира на политичка опредељења. Све се оставља по страни а Србија на првом месту.

novi komentator

pre 11 godina

Ne moze Hag vise da pozove nikoga na odgovornost za proterivanje cetvrt miliona ljudi iz svojih domova iz "Krajine", ali ni za onih cetvrt miliona koji su proterani iz te iste "Krajine" 5 godina ranije prema zapadu, ni za vise od pola miliona proteranih iz Bosne, ni za stotinjak hiljada sa Kosova, a o svima njima Jeremic ne govori, on govori samo o cetvrt miliona. Nebeskih. A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu

marija

pre 11 godina

Sjajan, sjajan diplomata. Treba prodrmati planetu, kuda ide.
Hag je farsa, par mocnika je uspelo da unisti svaku nadu ovom svetu u neku visu, medjunarodnu pravdu. Ako za Oluju NIKO NIJE KRIV, neka im sluzi na cast.
Posle Haga, Jeremicu, treba vratiti pregovore o KiM u Ujedinjene Nacije. EU su kupili Ameri, ne vredi.

laznjaci

pre 11 godina

Vuce jedino ti radis ono sto treba a to je angazovanje oko prava Srbije da upozna ceo svet sa svojom situacijom.Dosta smo proveli u podrumu,vreme je da izadjemo malo i na vazduh...I ti koji si jedini radio odlicno svoj posao si izbacen iz stranke a ostali su oni koji bas nista ne uradise...Verovatno nam se zbog toga smeje i cudi ceo svet...

Vuk

pre 11 godina

Rezultati tvojih gluposti se sada veoma dobro vide, niko nas ne pita nista, samo nam isporuce sta treba da se uradi, a ti I dalje zamisljaj da si neki faktor.

Ami

pre 11 godina

Ovaj je već 'dojadio' svojom nametljivošću i bezobrazlukom. Nikakve koristi od njega, uz sve silne potrošene pare, za životna pitanja sa kojima se Srbija sada suočava. I" Evrop,a i Kosovo!". Kladim se da je genije to smislio, a Tadić iskoristio. A što se tiče debate, ostaće nešto u arhivu UN, super, još treba da vidimo šta, ali će ova sednica već biti toliko diskreditovana, da niko za tim dokumentom neće ni posezati da ne bi ispao budala.
Zahvalan na pažnji, i što bi se reklo - "mark my words".

Dalibor

pre 11 godina

Bravo Jeremiću, dosta se ti superbogati prave da im je dosadno kad treba da se ozbiljno radi i raspravlja o gorućim problemima. Čekajte, čekajte dok veliki deo čovečanstva zatraži svoje sveto pravo na jednakost i pravdu. Lako je prepisivati i glumeti sreću, teško je razumeti stradalnike i žrtve svetske mafije i dželata. Ne prihavatam izolaciju.

Komentator

pre 11 godina

Pa, Dacic je vec jasno rekao da se narodu godinama lagalo. Srbija je vec nekoliko puta dozivela neuspeh (mozda bolje da se kaze debakl) u iznosenju svoje istine, koja se pokazala kao netacna. Pomenucu samo sudjenje Ganicu, na kojem su na videlo dospeli i neki papiri koji su naneli tesku stetu sudstvu u Srbiji, pa i Srbiji u celini, a direktnu ulogu u svemu je imao i Jeremic. Ono sto Jeremic ponavlja sve vreme, da je "najveci broj optuzenih i osudjenih Srba" moze se tako jednostavno srusiti kontrazahtevom Jeremicu da dokaze dokazima, a ne pricom, da nije tako, a znamo da ima poprilicno onih medju nama koji nisu bili cvecke, a mi se pravili da nemamo pojma. Ili da ne prica svasta. Na Sudu u Hagu postoje desetine i stotine hiljada raznih dokaznih materijala. Moramo biti debelo svesni da ova debata ima manje sanse da postigne uspeh nego suprotan ishod.

Na zalost, i ova Jeremiceva predstava mi nikako ne izgleda dobro. Cenio sam ga kao politicara mladje generacije, skolovanog, sposobnog. Medjutim, neki njegovi potezi su, na zalost, teski promasaji.

A ova njegova decja izjava kako se u Sudu u Hagu boje da dodju u UN - sama po sebi je neverovatno jadna, potpuno nediplomatska. Od deteta osnovnoskolskog uzrasta se moze ocekivati nesto takvo, ali od nekoga na takvom mestu? Strasno.

E svasta

pre 11 godina

Blago nama, ima li ikoga na ovoj planeti sa kim se nasi "politicari" ne bi inatili i terali vetar kapom...jeste li svesni gospodo sta radite sa sopstvenim narodom...znate li da cenu vaseg inacenja placaju najsiromasniji, bolesni i mnogi oni kojima je i svojih problema preko glave!!!

fakti

pre 11 godina

Ne samo Haškog tribunala nego ne dolaze predstavnici iz niti jednog međunarodnog suda nego su samo poslali dopis da je ovo politikanski pokušaj pritiska na međunarodne sudove.

danilo

pre 11 godina

Da je predstavnik USA, Kine ili Rusije, izazivao bi poštovanje ili strah čak.
Ovako svi gledaju u medicinski rečnik i traže dijagnozu...

Glasinac

pre 11 godina

Svima je poznato kakvi su pritisci vršeni iz raznih centara moći da se odustane od debate o radu haškog suda. Jeremić je odoleo svim tim pritiscima i zato zaslužuje sve čestitke.

acme

pre 11 godina

Mogao je cutati i raditi kako ameri kazu i izgraditi veliku karijeru u UN. Ipak nije, odlucio je da pokusa da dokaze besmislenost suda koji sudi samo njegovom narodu! Malo koji nas politicar bi to ucinio, zato ga cenim!

ludi splićo

pre 11 godina

Dačić i Nikolić će uskoro morati priznati Kosovo, a Jeremić će morati zakazati sjednicu na kojoj se Kosovo prima u UN.
Šta ti je sudbina!

kaća

pre 11 godina

Bravo Jeremiću,i dobro je što si im rekao pa taj haški sud je stvoren samo za Srbe i Srbiju,očigledno..i još posle ovog ultimatuma ne znam ko bi od njih mogao da odgovor na bilo kakvo pitanje.

ali realno!!!

pre 11 godina

Da je bilo ko drugi pokrenuo debatu bilo bi: Eto nas samo drugi brane, samo drugi vide sta je problem...
Ali posto je debatu pokrenuo Vuk Jeremic e onda je bolestan, ima licni interes ... Da bilo ko od vas u opste nesto zna o medj.kr.pravu i njegovim sudovima znali bi koliko je debata o ovakvoj temi potrebna.
Problem je sto je debatu pokrenu Srbin. A najveca tragicnija je sto je to problem "jednom" delu srpskih gradjana. Tragicno!!!!!!

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok celokupna srpska javnost ne bude sledila primer DS i dok se ne bude jednom zapitala "kakva je KORIST za Srbiju od onoga sto radi Vuk Jeremic", sve dotle ce Vuk Jeremic NANOSITI STETU Srbiji !
Meni licno i pored najbolje volje ne pada NISTA na pamet sto je uradio Vuk Jeremic a da je bilo "korisno" za Srbiju ali mi "namah" na pamet padne gomila stvari kojima je Vuk Jeremic "dokrajcio Srbiju" !
Srbija ce i 10. Aprila imati priliku da se jos jednom uveri u STETNOST Vuka Jeremica po Srbiju i njene gradjane !

manje vise

pre 11 godina

"Mišljenja sam da je budućnost međunarodnog krivicnog pravosuđa isuviše važno pitanje da bismo se odrekli debate, samo zato što bi nekim akterima bilo neprijatno da čuju kritike", kazao je Jeremić.

srbija je prosla kako je prosla ali buducnost treba da se upozori na pravdu , ne pravdu medjunarodnih sudova koja ocigledno imaju politicku pozadinu.

gorca

pre 11 godina

U UNu jedna država jedan glas. Čistim prebrojavanjem se lako može doći do zaključka da je većina država podržava raspravu a sam tim i potencijalno Jeremića za neku drugu funkciju u UN. Ja mislim da će on ostati i Nju Jorku, ovako ili onako i da to neće biti štetno za Srbiju. Kao što nije ni iva rasprava. Bez obzira šta misliki hejteri i zabadaci glave u pesak.

Safet Cara

pre 11 godina

Sud je sud, i sudu je da daje odluke i kaznjava ili oslobodi krivce. Za nekoliko vremena, ti neces biti niko i nista- i jedna cistacica WC-a bice vise postovana nego ti.
UN treba da bude neutralan, a ne arena gde ces da skupljas simpatije tvojih sunarodnjaka, ako eventualno formiras novu partiju.

budalica

pre 11 godina

ne mogu da vjerujem koliko pluseva za pozitivne ocjene poteza ovog diletanta. panel koji je zakazao ignorisu sva tri suda, i to sa debelim opravdanjem jer je diletant više puta kao motiv zakazivanja naveo "skandalozne presude" itd. a komentarisanje i kritika donesenih presuda predstavlja, jasno, politički pritisak na sud. ponovicu se - diletant.

Dragan

pre 11 godina

Tako zvane NVO, nevladine organizacije koje za sebe kazu da su nezavisne, nisu ni jedno ni drugo.
Kao redovni clan jedne takve organizacije u Francuskoj, obratio sam se odgovornoj osobi za pitanja Balkana, novinarki Martine Royo zasto ne raguje na neke nepravilnosti, i dobio odgovor " mi sledimo politiku drzave i Evropske Unije". Dovoljna je i cinjenica koja govori da iste " NVO" odbijaju da upute bilo koje kritike na racun sopstvene vlade. Kod nas je obrnuto.

Sused

pre 11 godina

Sve dok Srbi upraznjavaju monolog kao vrstu komunikacije umjesto dijaloga, bice kako drugi kazu. Za to vrijeme Srbije sve manje i manje ima. A i monologu ima kraj.

karlovac

pre 11 godina

jos jedna velika politicka pobeda srbije,jel da? ajde bre jeremicu sedi i cuti; kesiraj te plate i hvataj kontakte, uskoro ce kraj mandata!

Predrag Petkovic

pre 11 godina

Ne podnosim ovog Jeremica, ali to sto je USA i HR (kao i sudije instalirane od US) protiv ove debate ne govori apsolutno nista objektivno o samoj postavci debate, ili pak govori da je relativno otvorena debata sa zapisnicarima zaista nesto sto je prst u oku politicki instaliranim sudovima.

Marina

pre 11 godina

Ako je po vama uspjeh to što su na debatu o sudovima za ratne zločine izostali svi relevantni sudionici s tri međunarodna suda,što su mnoge zemlje poslale svoje izaslanike na nižim funkcijama,što ste iskoristili funkciju UN za individualne obračune,što ste odabirom datuma htjeli vratiti RH u prošlost i grijehe koje je tada počinio njen manji dio okupljen u NDH,onda da,pritisci nisu uspjeli. Vidjet ćemo kakav ćete rejting imati u svijetu nakon debate i kakve će posljedice za optužen srpske zločince (Mladića,Karadžića...)imati zaključci s debate. G.Meron vam je već očitao lekciju,a DS vas je izbacio iz svoje stranke koja je produljena ruka pok.Đinđića. Meni to puno govori o vama,vašim motivima,vašim načinima osobnog obračuna kojega krijete iza lica Srbije. Vaša zemlja od vas je imala,ima i imat će štete sve dok budete mogli javno djelovati kao političar. Srećom,za samu stranku DS vi više niste prijetnja razumu.

Ivan

pre 11 godina

Uključimo i Jeremića u Kosovske pregovore uz Vučića i Dačića.
Što da ne?!
(Misel, 7. april 2013 01:03)

Tacno. Ukljucimo i Jeremica i propast je zagarantovana.

zlatna sredina

pre 11 godina

O čemu priča ovaj?!Baš će UN da bace pod noge 20 godina rada haškog suda zbog Jeremića.Mnogi nisu zadovoljni presudama ovog suda,ali je činjenica da je njegovo postojanje dalo kakvu-takvu satisfakciju žrtvama.Vuk Jeremić je šampion u davanju prednosti svojoj karijeri u odnosu na interese države koja ga je poslala na ovu visoku funkciju.Svi njegovi dosadašnji potezi su samo štetili interesima Srbije,ali se ovdje sve sporo kapira,zar ne!

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Kada se rasprava završi,već unapred vidim presrećna lica, ovih koji se ubiše da dokažu kako je razgovor na temu "Haški tribunal" bio beskoristan i samo gubljenje vremena. Već slutim "solomonske" reči: Znali smo, upozoravali smo, govorili smo?! To su pro-zapadne "demokrate" koje su svesne da Srbija, u nedostatku "demokratskog kapaciteta" kojim raspolaže SAD, ne može adekvatno da odgovori tim "argumentima" pa računaju da je sve ostalo uzalud. Kakva korist od argumenata i pravde, kakva korist od zakona i prava kada nemamo silu i "pametne rakete". Poput gospodina Jeremića, kome na ovome treba čestitati, smatram da je ovaj sud PRAVNA NAKAZA, PRAVNO ČUDOVIŠTE, koje se izrodilo u svoju suprotnost. Umesto da čuva pravo i pravdu taj sud ih zloupotrebljava i ponižava pretvarajući ih u sluge jedne sile koja je potpuno bez kontrole. Sud nije priveo silu pravdi već je PRAVDI skinuo poveze, onemogućio joj da se brani i podveo je SILNICIMA. Znam da debata u UN nije "Sablja dimiskija", niti "tomahavk" raketa koja "pametno" pronalazi svoje žrtve koje ne mogu da se sakriju ali, kako može demokratija da počiva na oružju i sili?! Da li umesto nade u pravo, zakon i pravdu, nadu treba da tražimo u sofisticiranom oružju kojim bi silom mogli da pariramo sili?!Šta je alternativa debati? Naše ropsko ćutanje ili.....

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@LUDI SPLICO: Potpuno ste opravdali svoj pseudonim.Mislim da je vaša atavistička mržnja prema svemu što je srpsko prešla u ludilo, kada pokazujete toliku razdraganost prema sili, koja će sutradan, možda, zakucati i na vaša vrata. Zar mislite da su Hrvatska i Split toliko nedodirljivi? Sa ponosom možete nositi ovaj svoj "umetnički" pseudonim. Postavio bih Vam samo jedno pitanje: Pa šta ako Nikolić i Dačić priznaju? Šta ako gospodin Jeremić primi u UN jednu kvazi državu sa posprdnim imenom "kosova"? Šta se time postiže? Pa i za Jugoslaviju je bilo toliko potpisa, iza njene "neovisnosti" su stajale tolike zakletve i oružje, pa??? Ne radujte se, Italijani nikada neće zaboraviti Istru a Srbi, uprkos tome što su proterani sa svojih vekovnih ognjišta Republiku Srpsku Krajinu.I Hrvatska sa svom svojom ustaškom ornamentikom i retorikom, do juče je bila samo fikcija. Uživajte dok možete i ne radujte se tudjem zlu.

Djordje NS

pre 11 godina

Nisam glasač DS-a ali najbolji potez Đilasa je što je ovog izbacio iz stranke... Samo nam je falio još jedan koji se inati svetskim silama i bori se protiv novog svetskog poretka. Kroz noviju istoriju samo takve političare imamo i zbog toga ćemo vrlo brzo svi mi da stanemo pod onu jednu šljivu... A patriJote mu se dive i pritom čude šta su dobili servirano u vezi pregovora o Kosovu.

dado

pre 11 godina

Pitam se koliko je Jeremicevo konstantno guranje prsta u oko zapadu doprinelo katastrofalnoj poziciji Srbije u pregovorima s Kosovom. Zapadne diplomate nisu direktno odgovarale na njegove provokacije, samo polozaj Srbije tone li tone... Ali neka si ti njima spustio Vuce...

Sevastokrator

pre 11 godina

Voleo bih da mi neko od komenatatora koji pljuju po Jeremiću, a čime implicitno podržavaju rad ICTY-a, objasni koja je svrha postojanja ovog "suda". Eto ja sam se malo školovao, pa znam ponešto o temi. Znam da postoji stalni Međunarodni krivični sud sa sedištem u Rimu, znam da je taj sud NADLEŽAN* da sudi u postupcima protiv ratnih zločinaca, pa mi nije jasno otkud onda ICTY, osim ukoliko se razlozi njegovog formiraja nalaze negde van pravde i prava.
*NADLEŽNOST- Pravo i dužnost jednog suda da sudi u određenoj pravnoj stvari

Absurd

pre 11 godina

Jeremić je istakao da je tribunal time "doveo do paradoksa svoju svrhu postojanja".
Paradoks znaci nesto sto je malo teze shvatljivo, ali koje je realno. Mozda je hteo da kaze "do absurda", na sta se svi slazemo. Boze, oprosti mu. Ne razume.

ex demokrata 1

pre 11 godina

ma niko ne kaze da je Hag pravedan,ali da ces ti Jeremicu da promenis svet,neces, niti mozes,pa prema tome,sve to sto radis,pripisuje se Srbiji i njoj se ispostavlja faktura zapamti to a i svi vi koji ste pomislili da je Jeremic patriota,on je samo fanatik za svoju licnu korist,od toga ce on licno da profitira ali ce Srbija da plati racun.Jeremic ce i dalje da uziva na Menhetnu i da vreba polozaj Ban Ki Muna,a narod ovde ce biti u izolaciji.

Patrijota

pre 11 godina

I radi takvih kao sto si ti izmedju ostalih i jesmo tu gde jesmo! Sta i kome ti to kao dokazujes osim sto sam sebi pravis karijeru, kao sto si sve vreme i radio, a uvek na stetu naroda i drzave Srbije? Tu naravno ne racunam kojekakve krezave, nepismene "Patrijote" i kriminalce koji ne daju Kosovo do zadnjeg srbina, ali preko tastatura i iz raznih kancelarija po Beogradu!

Harwy

pre 11 godina

"Ne samo ICTY, nego sva tri tribunala za ratne zločine koja su pozvana odbila su poziv gospodina Jeremića", rekao je Theodor Meron, predsjednik Međunarodnog kaznenog suda za bivšu Jugoslaviju (ICTY).

"Gospodin Jeremić je, kao što to svi znamo, javno rekao, da je sazvao ovaj skup kao reakciju na određene presude. To nameće pitanja o temeljnim pravilima o poštivanju vladavine prava. To nije skup na kojem bi moje sudjelovanje dalo neki važan doprinos u osudi nečega do čega jako držim", rekao je Meron na tribini o ulozi haaških tribunala u zaštiti ljudskih prava, održanoj u četvrtak u Institutu Brookings u Washingtonu, čija je video snimka objavljena na stranici instituta.

Maki

pre 11 godina

Jeremic, mnogo hrabar i odlican politicar.Ovakve probleme koje on podnosi na GS UN.Malo ovakvih ima politicara koji bi to smeli.Ali ipak...on moze i hoce.Ne razumem jedino ovih ljudi koji sa toliko puno mrznji pricaju o njemu.Kazu..gradi sebi karijeru..a ko od svetskih politicara pa i nasih to ne radi.Mislite da politicer sluzi narodu...nema toga vise.Sluzi stranci, biznismenima itp.Jedina razlika medju njima je ta da u glavnom svi su korumpirani, a to se ne tice Jeremica.On je cist.Pustite ga ljudi da dalje gradi svoju karijeru na takav nacin kao do sad..da slavi dobro ime nasoj Zemlji.Gosp.Jeremicu zeljim Vam svu srecu na tom pravom putu.Izdrzite.Sa ovakvim narodom tesko Vama.Pozdrav iz inostranstva.

sramotaaa

pre 11 godina

Nakon citanja ovih komentara, i pogleda plus/minus..mogu da kazem sledece.
Pa ljudi nema samo SNS internet ratnike :)
Ovi iz DS sad toliko zamrzeli Jeremica, da idu proti interesa svoje drzava :)
Pa pogledajte do pre neku nedelju, svi ga podrzavali, sad kao ne valja nista, bla bla, jedan kaze 'JEREMICU NISI TI SRBIN'???? MOLIM?? Kakve to veze ima sa bilo cim?
Sta se desava u ovoj nasoj Srbiji?? Sami sebe ubijamo? Sami pljuljemo po coveku koji se bori bar malo za SRB? Da li se tako iskreno za SRB bore Djilas i Vucic ili Dacic ili neko drugi od politickih demagoga?? Naravno da ne, ali ovaj covek je ucen, pokazao je sta zna, zeli da pomogne svojoj zemlji, najboji dokaz da radi dobro, je to sto staln negoduju svetske sile. To znaci da im je trn u oku i dobro je. Tako da ne znam sta je vaznije SVIM ovim stranackim pulenima i ratnicima ovde. Odvratni ste mi i jedni i drugi i treci. Jednom se slozite za interese Srbije, a ne za svase uske stranacke interese. Mislim na sve stranke u SRB. zasto jednom ne mozemo da budemo svi slozni bre?? Nego uvek svako vuce nas voju stranu? E pa zato nam je i tako, uvek smo kao narod neslozni, i uvek tako prodjemo lose. Ali ako, samo vi pisite komentare na racun drugih stranki a velicajte svoju. Da li u SRB ima jos nekog ko ne pripada nijednoj stranci? Neko ko zeli samo istinu i slobodu...ocigledno da nema, tuzno je to, svi se zavukli po nekaakvim strankama, pa sad ovde misle da popuju. Tuzno ijadno od Srbije!

Maki

pre 11 godina

Marina, a koga to Hrvatska krije iza svog lica.Mislis da li je u redu sto je HT oslobodio generale, zlocince iz akciji..Oluja,,.Nisi u pravu.Ko izvrsio zlocin, on je zlocinac i mora da bude osudjen, bez obzira na pripadnost, nema veze da li Srbin, Hrvat, Musliman.To nema veze.Zapamti.I nemoj da sejes mrznju, budi bar malo razumna i realna.Haski Trribunal radi iskljucivo da osudi Srbe.Ostale koje dobili neku sitnu kaznu a ne Srbi, to su bile male ribice.Ajkule su otplinule sa velikim vodama...

Alija, Sarajevo

pre 11 godina

Haški sud je stvarno počeo politizirati presude. Gotovina, Perišić. Samo da se razvije dobra rasprava. Svaka čast Jeremiću što je ovo pokrenuo. Nije on džaba loza Pozderaca.

mt

pre 11 godina

Malo drugačiji pogled na celu priču oko ove sednice - http://www.e-novine.com/kolumna/svjetlana_rasic/81775-Mehur-srboidne-sapunice.html.

ja

pre 11 godina

Da li je većina "KOMENTATORA" jela bunike zajedno sa onima koji komentarisu ili sta je ...Otvaranje tako važnog pitanja u UN nije samo internacionalno pitanje ljudskih prava već može otvoriti pitanje Gvantanama i drugih "nezakonitih neljudskih" odluka NWO-a.Ne volim ŠeŠelja ali zadržati čoveka 8-9 godina bez prava da se brani sa slobode i suditi ga za verbalni delikt ili nagraditi slobodom francuskog plaćenika koji je bežao po svetu uz pomoć svoje države nekoliko godina ne poštujući ni isti sud ili nereagovanje ujedinjenih nacija tj.istog suda na Gvantanamo ako se postavi u istu ravan ozbiljno postavlja pitanje koje je postavljeno pred UN...Opet odgovori na ove tekstove koji se odabiru kao komentari su jednako ludi i neozbiljni kao i sami komentari tako da se postavlja pitanje recenzije i odabira komentara na ovako važno pitanje a i moju procenu da je B92 isto podložna pritiscima u kreiranju javnog mnenja koje svojim vestima uveliko formira.RAZMISLITE....

petar

pre 11 godina

Pa znate šta kad ste tako pametni u osuđivanju Jeremića. Niko nikad nije ukinuo ni svojevremeno legalne presude austrougarske, ndh ili nacističke nemačke protiv Srba, pa ih danas niko ne zarezuje i ne priznaje. Očigledno je da je haški sud sud nato i saveznika jer su sve sudije ili sudska veća u njemu iz ovih zemalja. Niko od sudija nije iz npr. Rusije, Kine, Indije ili Brazila, pa se ne može govoriti o sudu međunarodne zajednice, nego o zloupotrebi UN od strane nato koji se znamo borio protiv Srba. To se javno može osuditi i reći od strane mnogih zemalja, zašto da ne. A inače po ovom haškom sudu Srbi nemaju nikakve obaveze, niti nas mnogo briga za njega, mogu da osuđuju kako hoće. Završiće na smetlištu istorije kao i gore navedeni sudovi. Imaju Srbi sa tim dosta iskustva.

Darko petrović

pre 11 godina

po komentarima se vidi koliko srbe mrze neka ćovek kaze sve sta ima zasto bi cutali neka se malo vidi da ni drugi nisu bas nevini ko sto govore ili se bojite istine

USTAV 1990

pre 11 godina

Hrvatska nikoga nije protjerala Olujom. Cilj je bio osloboditi državu, a odlazak Srba je posljedica za koju je krivo njihovo rukovodstvo, koje je odbilo plan Z4 koji im je nudio samo prava, a nikakve obveze. Ima nebrojeno dokaza da su Srbi planirali otići ako HV probije njihove linije, što i nije čudno jer su znali što su napravili 4 godine ranije. Srbi nisu napustili Hrvatsku 1995., oni su je napustili 1990/91. Može Jeremić reći što hoće ali Haag, sud kojeg je osnovalo 200 država, kaže da je Oluja bila legitimna, a za Martića i Babića kaže da su članovi zločinačkog pothvata na čelu kojega je bio Slobo i cilj kojega je bio etnički čisti teritorij tj. Velika Srbija. Kad bi konačno to Srbi prihvatili, kad bi se javno odrekli te politike i Hrvati bi puno lakše prihvaćali npr. uvođene ćirilice i sl. Molim objavu komentara. Hvala.

bivi calan DS

pre 11 godina

Neko za 10. april pravi sednicu na kojoj ce da se kriticki progovori o radu Tribunala u kome su Srbi dobili nekoliko vekova zatvora, a svi ostali ni 100 goina, a neko poput DS i Pajtica za isti datum usred pritisaka na zemlju prave rezolucije o navodnoj
ugrozenosti Vojvodine.Pametnom dosta.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

@ (Mladen Mladenovic, 7. april 2013 09:17)

Ti bre prijatelju pises komentar k'o da si samo "Srbin" a ne i "ljudsko bice" ? Ti pises komentar kao da je Srbija 90-tih godina bila napadnuta na "pravdi Boga", kao da Srbi nisu ni pocinili nikakve zlocine, kao da je Rezim pok. Slobodana Milosevica bio u pravu kada je od Balkana "napravio klanicu" ?
Prijatelju, ne cudi me ni najmanje sto onda podrzavas Vuka Jeremica koji to isto BEZUSPESNO pokusava da dokaze Svetu svih ovih JALOVIH godina u kojima je Srbiji samo NANOSIO STETU uporno braneci sve ono sto je bilo NAKARADNO a zahvaljujuci njemu i do dana danasnjeg OPSTALO u Srbiji !
Taj zlocinacki Rezim Srbija nije trebala da brani, Srbija je morala da se od njega DISTANCIRA !

Dražen

pre 11 godina

Jeremić je mali zločesti dječačić, koji se ljuti, a želi biti bitan...
Tko gubi ima pravo da se ljuti. Baš me zanima hoće li Sava Š. spomenuti u UN-u srpske zločine tokom ratova ili će to biti napad na od počev od WWII do danas i sve se svodi na fašizam Hrvata.
Ratni zločini na području ex Yu: 80% Srbi > 15 % Hrvati > 5% Bošnjaci-muslimani,potvrdila i CIA u svojim izvještajima.

HMMM

pre 11 godina

Politički pritisak na sud od strane Srbije...Da to stvarno može super završiti.

Rasprava je jedno, ali jeremić već duže vrijeme svojom retorikom pokazuje kako je taj sud već unaprijed osudio, a kad političar javno dira u sudove to nikad ne završava dobro za političara.

Svejedno, sretno mu bilo iako mislim da je nabacio više nego što može nositi.

da da

pre 11 godina

Kaže Jeremić:
Ocenio je da je "skandalozno" što se predsednik Haškog tribunala nije odazvao pozivu da se pojavi u UN, "iz očiglednog straha da bi mu tu mogla biti postavljena mnogobrojna neugodna pitanja koja se tiču neobjašnjive dužine pritvora za pojedine osumnjičene, neuspešnog programa zaštite svedoka, kontroverznih svedočenja bivših zvaničnika tribunala, od kojih je nekima suđeno za 'verbalni delikt' kada su se usudili da kritikuju njegov rad, i mnoga druga".

Ajde pozovite bilo kojeg sudiju iz Srbije da nezadovoljnoj strani objašnjava presude, znate koliko bi ih se odazvalo? Niti jedan, iz jednostavnog razloga što se procedura zna.
Ako je Jeremić imalo realan, onda je to trebao i očekivati. Baš će se jedan sudija suprostavljati napadima 8-10 osoba sa druge strane, zašto i bi?

Frodo

pre 11 godina

A onaj ko je za sve odgovoran je pod sljivom u Pozarevcu
(novi komentator, 7. april 2013 00:53)

Tačnije, on je pod lipom. A da je odgovoran, odgovoran je. Nažalost, "uteče pod ploču", pa nije stigao da odgovara na ovom svetu. Da se li na onom svetu sad prži u paklu, nije poznato, mada bi bilo primereno.

Gradjanin

pre 11 godina

Pritisci nusu urodili plodom direkno ali indirektno sigurno jesu a to je nepovoljniji sporazum nego sto bi bio za Srbe na Kosovu, JEDNOSTAVNO SVE IDE U PAKETU. Ovo je jedan veliki minus za SNS i njihovog satelita JEREMICA. Nama trebaju novi ljudi za novim vizijama i idejama ( nemislim ovde nikako na DS I LDP oni su vec istroseni i pripadaju politici proslosti).

Dražen

pre 11 godina

Malom zločestom dečkiću daš malo "moći u ruke" i on odamah želi krojiti jednostrano pravdu po svom. Eee, ne ide to tako "kolega"...

bojan

pre 11 godina

nNe vjerujem u objektivnost haškog tribunala,a najbolji dokaz je to što zbog govora mržnje nikad nisu optužili Vuka Draškovića,kao i zbog zločina Srpske dobrovoljačke garde.Takav tip prosipa demagogiju o kosovskoj realnosti

ante vuk

pre 11 godina

ovaj ko lider sjeverne koreje ne podljeze pritiscima, kad dobije po glavi
stanovnika onda ce da vice nepravda,nepravda... njegov narod ce vikati
pobjeda,pobjeda,.. a oni u govnima do guse...

Гога

pre 11 godina

Овако говори човек који се бори за своју земљу без обзира на политичка опредељења. Све се оставља по страни а Србија на првом месту.