Utorak, 26.03.2013.

21:16

Hag odbio Nikolićev predlog

Haški tribunal odbacio predlog predsednika Tomislava Nikolića da ne bude rasprave o njegovom radu u UN ako osuđenici srpske nacionalnosti služe kazne u Srbiji.

Izvor: Veèernje novosti

Hag odbio Nikoliæev predlog IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Bruno

pre 11 godina

90% nasih ljudi i ne treba da bude u tom kazamatu, ali Nikolic je sada pokazao koliko je veliki diplomata. Oni sta su naumili to ce i uraditi, a ti Tomo bolje da se nisi ni javljao, samo si ispao smesan...

blebetalo

pre 11 godina

Prica kad treba da suti i obrnuto!Mlati toliko da nije u njemu!Izvinite,ali tako se ne ponasa jedan predsjednik...ko kakva baba,u sve se petlja,prosipa ideale a realnost mu je slabija strana.Poslje ce bit...hebiga,svi nas mrze!

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Izvinjavam se što nisam prepoznala cinizam! To je iz razloga što mesecima čitam slične, OZBILJNE IZJAVE, stereotipne, preslikane, isprane, nepisme i nebulozne!! Ljudi koji veličaju srpskog predsednika, Vice, premijera! ...kunu se u njih, veruju im i veličaju ih!! Kao da su im iz oka ispali!!! Odlepila sam skroz...! Osećam se kao neki fijuk.

Ne zameri, i ne ljuti se odmah tako žestoko!

bojan

pre 11 godina

Kakav nerealan i nediplomatski predlog. Na ovaj način smo problem sveli na srpski problem. Ideja je bila da se obori hag iz neutralnog pravca. Ima intelektualaca u svetu koji Su protiv američkih sudova, ali nisu u fazonu da brane Srbiju.
Dakle hag ne valja, srbija je jedan od dokaza, a ne ja sam za srbiju, ne valja Hag

nidža

pre 11 godina

Informacija da mnogi najavljeni diskutanti odustaju naprasno od diskusija govori mnogo o stanju u UN. Sve manje su ujedinjeni a nacije su davno prestale da postoje!

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!
(Vanja Petrovic, 27. mart 2013 09:23)

Ne mogu da se pozivam na Boga kao Vi, ali postovani gospodine Petrovicu, iskreno me rastuzi kada neko ne razlikuje hvalospeve od cinizma. Jos vise me rastuzi mrak u kojem nista ne prepoznajemo, vec preznojani od strasti bauljamo sa sibicom u ruci

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Da, da, priča se da mu je slava već prešla granice Lokalne Galaktičke grupe Virgo...Kumova slama je daleko iza njegove sadašnje moći!

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!

Osijek

pre 11 godina

Citam Zorkin komentar i ne vjerujem..."Srpski generali hrabro branili svoju zemlju"????Od koga su branili Srbiju i gdje?Ti junaci su se "branili"u Vukovaru,Dubrovniku,Srebrenici,Sarajevu,Kosovu....

mixon

pre 11 godina

ako je "pravda" za nekog osuđenog od strane suda, da služi kaznu u svojoj zemlji, koja je u ovom slučaju Srbija, pitanje je gdje je on napravio te zločine, kad se u Srbiji nije ratovalo!?

znači da je zločine pravio u drugoj državi! zašto da služi kaznu u Srbiji, kad je u Srbiji nije napravio, a nije niti osuđen u Srbiji.

NEKA SLUŽI U DRŽAVI I MJESTU U KOJOJ JE NAPRAVIO ZLOČIN ZA KOJI JE OSUĐEN.
ovako Hag šalje na služenje kazne u evropske države, da ne bi njegova matična država slučajno pomislila da ga abolira ili da ga u državi u kojoj je napravio zločine, nebi razapeli u zatvoru.

mislim da su Haški osuđenici veoma zadovoljni tamo gdje služe, jer su izvukli najbolju varijantu.

m

pre 11 godina

"Teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja" - Da su oni bili socijalizovani, a ne autistični, ne bi ni stigli do Haga i raznih svetskih zatvora.

Terezija

pre 11 godina

Veliki je problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, gde neretko preživljavaju torturu.Dobra ideja predsednika bila je da se kazne izdržavaju u Srbiji, pod nadzorom Ujedinjenih nacija, ali je to naišlo na prepreke u Tribunalu. Zato nek i nije odustao od učešća u debati.

kate

pre 11 godina

pošto do sada nismo imali kome da pričamo o našoj muci, onda je ovo dobar potez. Dosta je više da nas tretiraju kao zločince. Pa svaki osuđenik može da se brani, samo je našem narodu to pravo bilo minimizirano. Satanizaciji celog naroda je valjda došao kraj

zorka

pre 11 godina

Da smo drugaciju politiku vodili prema Haskom sudu, do ovoga nebi ni doslo. Na zalost kasno smo poceli da mislimo na nase generale koji su samo izvrsavali svoje zadatke i hrabro branili svoju zemlju.

Posetilac sajta

pre 11 godina

''Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika,...."'

Sve je jasno sa ovim Indeksovcem i zasto bas ON savetuje Kragujevcanina Nikolica. Kakav savetnik takav Predsednik.

Igor

pre 11 godina

I onda bi naprednjaci otvorili jos jednu agenciju , Mrka bi pre roka zidao nov zatvor a "Alek" bi mudro zborio na otvaranju zatvora cuvarima clanstvu stranke .

Freed

pre 11 godina

"Govoreći o debati u UN, Nikolić je poručio da je pokušao da nađe drugačije rešenje, ali nije uspeo, i da zato, nažalost, ide u Njujork..."
Onda gosp.Nikolicu nemojte ni ici!!!To ce nas opet kostati i para i blama!
I onima da dodam koji kazu da i treba ova debata jer Srbija ima mogucnost da kaze "istinu" u oci Evrope...Samo da ne kazu oni ISTINU o SVEMU! Pa da bude ovo jos jedna blamaza Nikolica,Jeremica pa naravno i Srbije tako...Ne bi bila prva,a ni zadnja...

California

pre 11 godina

Pozdrav svima.
Ja sam inače Hrvat, koji živi u Los Anglesu u Americi. Tu sam dostudirao i ostao da živim. U glavnom svi moji bliski i najbolji prijatelji su Srbi, koje stvarno poštujem, jer su obrazovani i razgledani dečki. Moram priznat, da sam pozitivno iznenađen vašim komentarima. Slažem se sa vama: neka svi zločinci koji su osuđeni (nije važna nacionalnost) ostanu tamo gdje i jesu. Inače ne komentiram, ovo je moj prvi komentar uopšte na ovim stranicama. Moram reči, da mi je i sada žao za vađim predsjednikom Đinđićem, koji je stvarno bio ispred svog vremena. To je bio čovjek, koji ne samo da bi unapredio Srbiju, nego mislim da bi bio super i za širu regiju. Jer kad sada malo pogledam političku situaciju u Srbiji, Hrvatskoj pa i u Sloveniji to je stvarno žalostno. Ne mogu da vjerujem, da poslije 20 godina još uvjek uspjeva da na vlast dolaze neki polupismeni nacionalisti. Stvarno se nadam, da će u regiji ljudi sakupiti toliko mudrosti i ne glasati za te nacionaliste koji ne donose nikakvog napredka, nego se samo krade na sve strane. Nekad ponosni narodi tih prostora žive slabo i nikako da se pokaže neko svjetlo na kraju tunela (osim onog što je vlak koji dolazi :)
Šta je stvarno htijo da predsjednik učini sa tim aktom? Umjesto da se vođe brinu kako unaprijediti gospodarstvo, nova radna mjesta, kvalitetniji školski sitem, bolje zdravstvo... a ovi zapeli oko Haga, fudbala, mržnje....
Ali ja mislim, da ima nade. Možda stvarno mora proći još nekoliko vremena. iako nije potrebno

Milan

pre 11 godina

Potpuno je ne primeren pokusaj predsednika Nikolica da raspravu o ucinku i rezultatima medj.suda svede na to gde ce srpski osudjenici izdrzavati svoje kazne .Ova rasprava je prilika da se na jedan civilizovan nacin gde ucesce uzimaju svi dodje do zakljucka da li sud doprinosi svrsi zbog koje je osnovan a to je da dodje do pomirenja medju narodima koji su ratovali a danas zive na istim prostorima .Do sadasnji rezultati govore da je sud u svojim odlukama pristrasan a Srbija zbog toga i dalje trpi kolektivnu odgovornost .Sud se pretvorio u paravan za legalizaciju necivilizovane iza ledja SB. donete odluke da se Srbija bombarduje bez prava na nadoknadu za zrtve i stetu koju smo pretrpeli.

Marinho

pre 11 godina

Tomo reci Dinkicu da mi vrati mojih 1000€ i ako mozes da me odbacis do USA da ne trosim tih soma, trebace mi tamo da placam gajbu dok ne nadjem posao.

Piter

pre 11 godina

Lepo je on to smislio, ovde da sluze, pa da ih on za koju godinu abolira... Samo te fore iz Bajcetine ne prolaze u Hagu. Takodje, nikada mi nece biti jasno logika onih koji govore o ratnim zlocincima kao "nasim gradjanima", a za svako ubistvo u Srbiji ubice se bombasticno nazivaju 'monstrumi'. Dakle, ako ubijem jednog Srbina, ja sam monstrum, ali ako roknem tisucu Hrvata ja sam naprosto gradjanin? Ok, good to know...

sloba

pre 11 godina

"Sve su to najobicnije lazi.Srbi nisu nikoga ubili niti pocinili kakve zlocine.Imam dokaze da su Srbi na ove porostore dosli tek 1996 godine kad je sve zavrseno.Prije toga zivil su na planeti Avatar i bili su plavi."Ovo je dio
iz govora predsednika Nikolica u UN.

gorca

pre 11 godina

Kad može uposlenik UNa, a Meron to formalno jeste, da odbije poziv UNa za debatu na kojoj će govoriti i glavni i odgovorni u celoj organizaciji onda to zaista dobro pokazuje da Meron nikad nije suštinski ni bio pod kontrolom svetske organizacije. A kad je to već tako, a vidi se i po mnogo čemu drugom da UN nije ono što treba biti, onda se postavlja pitanje da li svetu uopšte treba ovakva organizacija koju moćni samo koriste da sprovedu svoje interese, a da ne izgleda da oni iza toga stoje?

Rasha

pre 11 godina

Ovo je bezveze potez Nikolica. Pa naravno da Haski tribunal to nece prihvatiti. A predlogom se diskredituje pozicija Srbije u vezi sustine zahteva za raspravom pred UN. Samo veliki mogu da diktiraju pozicije trgovine. Male drzave i narodi moraju imati principijelne eticke pozicije i upravo prozivati za ne-eticnost i ne postovanje medjunarodnog prava.

Milos

pre 11 godina

Jao koliko stranackih aktivista ovde..c c c..ajde se bar dogovorite da ne saljete iste poruke sa izmenjenim redosledom reci.. strasno.

Milutin

pre 11 godina

Šta očekivati drugo kada predsednik suda neće učestvovati u raspravi u organizaciji koja je sud osnovala. Jednostavno i arogantno forsiranje sile svetskog šerifa :-(((

Pametnjaković

pre 11 godina

Dobro je što su odbili, jer sam čuo iz dobrih izvora, da se zakaže za kamere dolazak na služenje robije, pojave se novinari, uslikaju, i onda tokom noći oni prebace VIP zatvorenike u kućni pritvor gde provode vreme, uživajući u svojim vilama i koječemu, dok ih uslužuju partijski kadrovi, donose im za jelo i šta god im treba. Uživancija. Posle kada istekne kazna, par dana ranije ih vrate nazad u zatvor, za slikanje izlaska iz zatvora.

..

pre 11 godina

Anti-Srpski sud...
Oslobodili Hrvate,Albance pred kraj mandata i POSTOJANJA SUDA...
Nase trovali,otrovali...
EU dobijamo ako priznamo Kosovo i to je cela poenta.
Srbi su ratovali,proterivali i ubijali svoje...

Pravda?

Da je Tito ziv,ne bi postojala ni HR,ALB...

Hrvati slave oslobadjanje svojih,mi osudjujemo nase!?
Ko je lud?

blato

pre 11 godina

Haški sud nije uspeo u svojoj nameri da osudi sve zločince u ratovima na područiju bivše SFRJ.Što se tiče sudjene Srbima tu su i prebacili normu za 300%,ali kada su u pitanju zločini nad Srbima tu skoro da ništa nije uradjeno.Najveći zločini u kojima su stradali Srbi nisu procesuirani ili su osudjeni sitni zločinci.A vrhunac poniženja srpskih žrtava su presude hrvatskim generalima i Haradinaja.Svako je njih mogao da poveže sa područijim koja su bila pod njihovom komandom,a na kojima su se desili veliki zločini protiv civila.A upravo je ta komandna odgovornost bila glavni dokaz kod presuda većine srpski rukovodilaca.Dakle ako se ne postigne sudsko zadovoljenje žrtava rata,kao u slučaju Srba,onda nema ni pomirenja ni suživota.Slično je bilo i posle drugog svetskog rata kada je zbog bratstva i jedinstva genocid nad Srbima u NDH zaboravljen,a onda se mržnja ponovila i 90-tih.

Za istinu jer volim Srbiju

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao
(RS, 26. mart 2013 23:25)

Zašto je u Prijedoru gde nije bilo rata ubijen veliki broj civila? Ako niko nije kriv, ko je onda kidnapovao prijerdorčane i mučio ih u Omarskoj? Hvala Bogu imaš internet pa vidi podatke o žrtvama.

marko

pre 11 godina

čudi me da haski tribunal nije prihvatio tako dobar predlog,,,sad su ga naje,,,,kad ih toma i vuk razvale,,ima sve presude da se poniste a ove koji su jos ostali da puste na slobodu

Bishop's Grandson

pre 11 godina

"...Tibor Varadi, profesor međunarodnog prava, takođe smatra da ne treba očekivati nikakve epohalne rezultate debate u GS:

"Najveći domet ove rasprave je da se pred svetskom javnošću iznesu i kritička mišljenja o dometima Tribunala"...."

Professor Varadi, ocigledno, vjeruje u slobodu stampe i slobodoljubivost Zapada. Gdje je on bio zadnjih 20 godina?

yu

pre 11 godina

Baš bi bilo lepo da služe kaznu u Srbiji, pa bismo ih sretali na Karadjordjevoj etc. Pa jesu oni krivi ili ne? Naši optuženici? Ma moji nisu svakako. Šta vam je ljudi? Nikad nećemo prevazići te odnose....stvarno smo kao bolesni, u duhu i svesti. Umirem od ove zemlje koji izabere ljude da čine sve što čine....sad ćemo mi Ameriku podučiti...molim vas. Imamo vest da je predsednik pokušao da trguje (da ucenjuje) sa Haškim sudom. Da stane mozak.

Bot do groba

pre 11 godina

Bravo precedniče svih građana Srbije! Još jedan dokaz da je precednik Nikolić dobio podršku većine biračkog tela Srbije i dijaspore, a i šire.
Dole haška mafija!

opšte

pre 11 godina

Pa jadna drzava, jadan narod,sta ima za presednika,pa to je zalosno.... (pipo, 26. mart 2013 22:29)Govori i piši u svoje ime.Mrzim generalizaciju.

miki

pre 11 godina

Serbija nije boljeg Predsednika Zasluzio,
Toma kada nesto kaze nezna sta kaze, jednostavno nema obralozenje za to,
jos misli da je u opoziti a ne pozita i to Predsednik.

RS

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao

orden

pre 11 godina

Tomo nevjero pritisni ih bar ti,ako drugi ne mogu,ti si bar školovan čovek sa visokoškolskom diplomom pa da vidimo kako će oni da se brane što su studirali dvaput duže od tebe kao svi loši đaci.Neka vide šta znači znanje.

baka

pre 11 godina

Danas je najgore reci nekome istinu a vidim mnogi domaci EVROPEJCI koji su Evropu vidjeli samo u Atlasu misle takodje da je najgore reci istinu. Najbolje je pokrit se po usima i cutati...bruko i sramoto. A posto iver ne pada daleko od klade sigurno vam se niko od predaka nevi postidio toga.

RS

pre 11 godina

sram biulo vecinu komentara bitno je da mrzimo sns i sve negativno pricamo ja sam glasao za ds ali dajmo podrsku nasem rukovodstvu pa i ds je rekao da nema zamerke komentarisete stranacki bolje losije ziveti nego da nam oni donesu dobro reci PICEA zalosni smo ja nedam 1500 evra jer nemam pa ovo mi izgleda kao zvezda partizan koje smo mi demokrate zalosno stidite se

SPOvac iz Zemuna

pre 11 godina

U ratovima na području bivše SFRJ poginulo je više od sto hiljada ljudi, od kojih su većina bili civili. Kakva je to ljudskost lidera i vlada država kada posvećuju više pažnje i sažaljenja optuženima za ratne zločine, nego porodicama žrtava. Hrvatski trgovi bili su puni u znak podrške generalima koji su oslobođeni tesnom odlukom haških sudija 3:2, a komandovali su u operaciji ,,Oluja", gde je ubijen veliki broj nemoćnih starih ljudi. Evo sada Nikolić ucenjuje UN u interesu optuženika. Bolje bi mu bilo ako već ucenjuje, da to čini u korist izbeglica i maltretiranih povratnika u Krajini i na KiM... Ratovi su odavno završeni, ali iskrenog pomirenja između naroda još nema. Većina ljudi na svim stranama osuđuje zločine drugih, dok one počinjene od sunarodnika pravda. Za ovakvu ružnu stvarnost odgovornost snose verske, nacionalne i političke elite svih učesnika balkanske tragedije. Na Balkanu je i dalje glupost jača od pameti, bezrazložna hrabrost od mudrosti i slepa gordost od razuma i pomirenja. Sve dok je tako nema garancije spokojne budućnosti naše dece u država bivše Jugoslavije.

Muhamed

pre 11 godina

"teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja", strasno dobro zvuci ova misao vojvode Nikolica, kad se zna da su to ljudi koji su u crno umotali desetine hiljada ljudi sa obje strane Drine!
Bas su zasluzili da mirno u krugu svoje porodice provedu ostatak zivota!?! Nije li vama imbecilno da se neko zauzima za (ne)ljude osudjenje za najteze zlocine, rante zlocine i genocid?

orden

pre 11 godina

A šta ako ta rasprava prođe kao rasprava o tome da međunarodni sud da mišljenje o nezavisnosti Kosova,pa je na taj predlog Vuka jeremića Kosovu potvrđena nezavisnost.Dali će tada bar Vuk biti najuren da više ne nanosi štetu Srbiji.

Glava sluzi za????

pre 11 godina

A kakve veze ima spektakularna istina o Hagu i o Srbiji koju Nikolic najavljuje da ce se dogoditi sa tim gde ce nekoliko zlocinaca izdrzavati kaznu. Ispada da je njihova komocija vrednija od te istine o Srbiji.

Zoran77

pre 11 godina

Ovom Hagu se ne treba verovati ništa. Srbija je jako pogrešila što je sarađivala sa ovakvim tribunalom jer smo samo dobili u svetu negativne poene i Srbiju su ocrnili do te mere da će trebati decenije da se spere ta ljaga sa naših obraza.

Зорана

pre 11 godina

Ништа епохално неће се десити 10.априла. Само што ће велики број земаља чути по ко зна који пут тужну судбину православне Србије.

stranac

pre 11 godina

Tomo, sram te bilo. Ako je neko osudjen da je bio ratni zlocin, neka sluzi kaznu u pakao, a ne u rodjenu zemlju. Ja mislim da ima pametnije stvari o cemu da se brines, Precednice.

selektivno

pre 11 godina

Glavno je u UN reci, da se nije nista uradilo od strane Pristine na pronalazenju i procesuiranju zlocina nad Srbima,da se pokrene odgovornost za prebijanje srpskih mladica na najveci pravoslavni praznik,da se obrati paznja na skrnavljenje i rusenje srpskih grobalja...Tesko je izboriti se sa tim problemima ako se zna da Kosovom setaju oni koji nisu uhapseni i privedeni pravdi ..Pa sad misle da su zasticeni i da za njih ne vaze isti zakoni i obaveze kao i za Srbe... Misle da mogu i dalje nesmetano da cine nove provokacije...Cinjenica je da ako neko vidi da je mogao nekaznjeno da cini zlocine ...verovatno se nece libiti da ih i ponovi...Selektivan pristup je ono sto smeta srbima na Kosovu i cini ih nesigurnima i zabrinutim...

mertur

pre 11 godina

Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika, potvrdio je za "Novosti" da je veliki problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, od Litvanije do Engleske, gde neretko preživljavaju torturu, a i teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja:

Cuti dobro su tamo gde su, sta bi bilo kad bi svoje kazne odlezali na Golome Otoku, Lepoglavi, Zenici, Gjurakovcu, pa da ih cuvari pre i posle svakog obeda...izdrzavanje kazni ratnim zlocincima u Hagu je banja naspram onome sta su drugi od njih doziveli.

KARADJORDJE

pre 11 godina

Tomo, ako zelis da te Srbija zapamti po dobrom reci dve recenice koje ce uci u anale medunarodnih odnosa. Iskupi se za kuma. Osvetli obraz Srbije. I zapamti - ne plasi se nicega vise od nas koji smo gladni ali i ponosni.

Egelius

pre 11 godina

Ja mislio on ide zbog "istine" a on "trguje". A kanda je dobio "cold feet" pa pokusao da se "izvuce" pa onda da ne odustane tako iznebuha krenuo da nesto izvuce kao, eto necu vas tuziti UN ako mi vratite moje krpicde...Tomo Tomo Vuce jedan...

Cudna

pre 11 godina

Svrha suda je da kazni krivce za ciju krivicu postoje, i sudu se predoce dokazi, a odbrane ne uspe da ih ospori.

Posredno, kaznjavanje krivih trebalo bi da utice na neke druge ljude u buducnosti da ne cine zlocine jer mogu za njih jednog dana odgovarati.

Posredno, na teritoriji bivse SFRJ, kaznjavanje krivaca moze pomoci identifikovanju licne krivice pojedinaca i preko katarze do pomirenja. Bolje bi bilo da se negde taj deo osvetli kroz diskusiju na temu koliko su zemlje nastale na teritoriji bivse SFRJ iskoristile presude i rad Tribunala za sopstvenu katarzu i preko nje do pomirenja sa bivsim sunarodnicima, a sada komsijama.

Koliko je meni poznato Tribunal nije osnovan da bi ostvario pomirenje,niti da bi kaznjavao odgovorne za raspad SFRJ, vec da bi kaznio krivce za zlocine kroz individualizaciju krivice za zlocine.

Mora da sam ja mnogo glupa, jer se osacem strasno usamljeno u svom razmisljanju, a pri tom imam strasan intuitivni osecaj da ce nam debata 10. aprila mnogo naskoditi u buducnosti. Zelim nam da me intuicija vara.

pjovan

pre 11 godina

@Jovan

Ne baljezgaj! Nije kidnapovan, nego je sam otisao da isteruje pravdu! Dobro je i prosao, ja bih drzao bar duplo vise, a da sudjenje ni ne pocne!!!

genije

pre 11 godina

Niko ko priča o transparentnsti, pravu i poštenju ne treba da se krije. Ne vidim razlog da predsednik haškog suda NE dodje na tribinu...
Na stranu to - čudno je kako mnogi komentatori, sa puno "pluseva", izjednačavaju OPTUŽENE i OSUDJENE... EUropeizam medju (polu/ne)obrazovanima? Ili samo šovinizam prema gradjanima Srbije?

crni domino

pre 11 godina

Tomo Predsednice, bolje da si cutao!
Sta ako otkriju da imas laznu diplomu?
Mogu od naseg suda da zahtevaju pokretanje sudskog procesa jer se lazno predstavljas u svetu!
Mani se coravog posla. Nije za tebe pisanje.

бидермајер

pre 11 godina

Опет заборављате најосновнију ствар а то је име и презиме држава утемељивача суда против СРБА ! Коме те приче ????

Jovan

pre 11 godina

A što se ne boriš za kuma koji je kidnapovan i zatočen 10 godina bez presude? Tu obavezu imaš i kao Predsednik Srbije, jer je Šešelj njen građanin bez osnovnih ljudskih prava? Srbijo...

crna guja

pre 11 godina

Pa nisu oni vesla sisali! Ocigledno je da ti nasi kriminalci iz nasih zatvora ubrzo izadju!! Pogledajte Kertesa, Urosa...!!!
Dok su u nekoj drugoj zemlji, bar smo sigurni da ce u zatvoru i ostati!!!
A ako malo i dobiju po usima, sigurna sam da su to i zasluzili!!!

Djoka

pre 11 godina

Zasto bi srpski ratni zlocinci odsluzivali kazne u pravnoj drzavi Srbiji, kako bi bilo kada bi Srbija na primer ponistila kupljene diplome - pa onda procesuirala njihove nosioce - pravnog fakulteta iz Kragujevca, ciji je student bio i presednik Toma, sve dok afera nije pukla?

dushan iz munzea

pre 11 godina

te "nashi su", te dobijaju finansijsku pomoc, ALO, ti ljudi su ratni zlocinci, dosta vise. devojka umre jer nije imala para za operaciju, drzava se raspada, bolnice se raspadaju, a oni daju pare onima koji su osudjeni ili optuzeni za najgore zlocine.

dushan iz munzea

pre 11 godina

te "nashi su", te dobijaju finansijsku pomoc, ALO, ti ljudi su ratni zlocinci, dosta vise. devojka umre jer nije imala para za operaciju, drzava se raspada, bolnice se raspadaju, a oni daju pare onima koji su osudjeni ili optuzeni za najgore zlocine.

Djoka

pre 11 godina

Zasto bi srpski ratni zlocinci odsluzivali kazne u pravnoj drzavi Srbiji, kako bi bilo kada bi Srbija na primer ponistila kupljene diplome - pa onda procesuirala njihove nosioce - pravnog fakulteta iz Kragujevca, ciji je student bio i presednik Toma, sve dok afera nije pukla?

crna guja

pre 11 godina

Pa nisu oni vesla sisali! Ocigledno je da ti nasi kriminalci iz nasih zatvora ubrzo izadju!! Pogledajte Kertesa, Urosa...!!!
Dok su u nekoj drugoj zemlji, bar smo sigurni da ce u zatvoru i ostati!!!
A ako malo i dobiju po usima, sigurna sam da su to i zasluzili!!!

crni domino

pre 11 godina

Tomo Predsednice, bolje da si cutao!
Sta ako otkriju da imas laznu diplomu?
Mogu od naseg suda da zahtevaju pokretanje sudskog procesa jer se lazno predstavljas u svetu!
Mani se coravog posla. Nije za tebe pisanje.

stranac

pre 11 godina

Tomo, sram te bilo. Ako je neko osudjen da je bio ratni zlocin, neka sluzi kaznu u pakao, a ne u rodjenu zemlju. Ja mislim da ima pametnije stvari o cemu da se brines, Precednice.

Egelius

pre 11 godina

Ja mislio on ide zbog "istine" a on "trguje". A kanda je dobio "cold feet" pa pokusao da se "izvuce" pa onda da ne odustane tako iznebuha krenuo da nesto izvuce kao, eto necu vas tuziti UN ako mi vratite moje krpicde...Tomo Tomo Vuce jedan...

Muhamed

pre 11 godina

"teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja", strasno dobro zvuci ova misao vojvode Nikolica, kad se zna da su to ljudi koji su u crno umotali desetine hiljada ljudi sa obje strane Drine!
Bas su zasluzili da mirno u krugu svoje porodice provedu ostatak zivota!?! Nije li vama imbecilno da se neko zauzima za (ne)ljude osudjenje za najteze zlocine, rante zlocine i genocid?

orden

pre 11 godina

Tomo nevjero pritisni ih bar ti,ako drugi ne mogu,ti si bar školovan čovek sa visokoškolskom diplomom pa da vidimo kako će oni da se brane što su studirali dvaput duže od tebe kao svi loši đaci.Neka vide šta znači znanje.

yu

pre 11 godina

Baš bi bilo lepo da služe kaznu u Srbiji, pa bismo ih sretali na Karadjordjevoj etc. Pa jesu oni krivi ili ne? Naši optuženici? Ma moji nisu svakako. Šta vam je ljudi? Nikad nećemo prevazići te odnose....stvarno smo kao bolesni, u duhu i svesti. Umirem od ove zemlje koji izabere ljude da čine sve što čine....sad ćemo mi Ameriku podučiti...molim vas. Imamo vest da je predsednik pokušao da trguje (da ucenjuje) sa Haškim sudom. Da stane mozak.

Cudna

pre 11 godina

Svrha suda je da kazni krivce za ciju krivicu postoje, i sudu se predoce dokazi, a odbrane ne uspe da ih ospori.

Posredno, kaznjavanje krivih trebalo bi da utice na neke druge ljude u buducnosti da ne cine zlocine jer mogu za njih jednog dana odgovarati.

Posredno, na teritoriji bivse SFRJ, kaznjavanje krivaca moze pomoci identifikovanju licne krivice pojedinaca i preko katarze do pomirenja. Bolje bi bilo da se negde taj deo osvetli kroz diskusiju na temu koliko su zemlje nastale na teritoriji bivse SFRJ iskoristile presude i rad Tribunala za sopstvenu katarzu i preko nje do pomirenja sa bivsim sunarodnicima, a sada komsijama.

Koliko je meni poznato Tribunal nije osnovan da bi ostvario pomirenje,niti da bi kaznjavao odgovorne za raspad SFRJ, vec da bi kaznio krivce za zlocine kroz individualizaciju krivice za zlocine.

Mora da sam ja mnogo glupa, jer se osacem strasno usamljeno u svom razmisljanju, a pri tom imam strasan intuitivni osecaj da ce nam debata 10. aprila mnogo naskoditi u buducnosti. Zelim nam da me intuicija vara.

Za istinu jer volim Srbiju

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao
(RS, 26. mart 2013 23:25)

Zašto je u Prijedoru gde nije bilo rata ubijen veliki broj civila? Ako niko nije kriv, ko je onda kidnapovao prijerdorčane i mučio ih u Omarskoj? Hvala Bogu imaš internet pa vidi podatke o žrtvama.

mertur

pre 11 godina

Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika, potvrdio je za "Novosti" da je veliki problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, od Litvanije do Engleske, gde neretko preživljavaju torturu, a i teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja:

Cuti dobro su tamo gde su, sta bi bilo kad bi svoje kazne odlezali na Golome Otoku, Lepoglavi, Zenici, Gjurakovcu, pa da ih cuvari pre i posle svakog obeda...izdrzavanje kazni ratnim zlocincima u Hagu je banja naspram onome sta su drugi od njih doziveli.

Glava sluzi za????

pre 11 godina

A kakve veze ima spektakularna istina o Hagu i o Srbiji koju Nikolic najavljuje da ce se dogoditi sa tim gde ce nekoliko zlocinaca izdrzavati kaznu. Ispada da je njihova komocija vrednija od te istine o Srbiji.

miki

pre 11 godina

Serbija nije boljeg Predsednika Zasluzio,
Toma kada nesto kaze nezna sta kaze, jednostavno nema obralozenje za to,
jos misli da je u opoziti a ne pozita i to Predsednik.

marko

pre 11 godina

čudi me da haski tribunal nije prihvatio tako dobar predlog,,,sad su ga naje,,,,kad ih toma i vuk razvale,,ima sve presude da se poniste a ove koji su jos ostali da puste na slobodu

SPOvac iz Zemuna

pre 11 godina

U ratovima na području bivše SFRJ poginulo je više od sto hiljada ljudi, od kojih su većina bili civili. Kakva je to ljudskost lidera i vlada država kada posvećuju više pažnje i sažaljenja optuženima za ratne zločine, nego porodicama žrtava. Hrvatski trgovi bili su puni u znak podrške generalima koji su oslobođeni tesnom odlukom haških sudija 3:2, a komandovali su u operaciji ,,Oluja", gde je ubijen veliki broj nemoćnih starih ljudi. Evo sada Nikolić ucenjuje UN u interesu optuženika. Bolje bi mu bilo ako već ucenjuje, da to čini u korist izbeglica i maltretiranih povratnika u Krajini i na KiM... Ratovi su odavno završeni, ali iskrenog pomirenja između naroda još nema. Većina ljudi na svim stranama osuđuje zločine drugih, dok one počinjene od sunarodnika pravda. Za ovakvu ružnu stvarnost odgovornost snose verske, nacionalne i političke elite svih učesnika balkanske tragedije. Na Balkanu je i dalje glupost jača od pameti, bezrazložna hrabrost od mudrosti i slepa gordost od razuma i pomirenja. Sve dok je tako nema garancije spokojne budućnosti naše dece u država bivše Jugoslavije.

orden

pre 11 godina

A šta ako ta rasprava prođe kao rasprava o tome da međunarodni sud da mišljenje o nezavisnosti Kosova,pa je na taj predlog Vuka jeremića Kosovu potvrđena nezavisnost.Dali će tada bar Vuk biti najuren da više ne nanosi štetu Srbiji.

Pametnjaković

pre 11 godina

Dobro je što su odbili, jer sam čuo iz dobrih izvora, da se zakaže za kamere dolazak na služenje robije, pojave se novinari, uslikaju, i onda tokom noći oni prebace VIP zatvorenike u kućni pritvor gde provode vreme, uživajući u svojim vilama i koječemu, dok ih uslužuju partijski kadrovi, donose im za jelo i šta god im treba. Uživancija. Posle kada istekne kazna, par dana ranije ih vrate nazad u zatvor, za slikanje izlaska iz zatvora.

California

pre 11 godina

Pozdrav svima.
Ja sam inače Hrvat, koji živi u Los Anglesu u Americi. Tu sam dostudirao i ostao da živim. U glavnom svi moji bliski i najbolji prijatelji su Srbi, koje stvarno poštujem, jer su obrazovani i razgledani dečki. Moram priznat, da sam pozitivno iznenađen vašim komentarima. Slažem se sa vama: neka svi zločinci koji su osuđeni (nije važna nacionalnost) ostanu tamo gdje i jesu. Inače ne komentiram, ovo je moj prvi komentar uopšte na ovim stranicama. Moram reči, da mi je i sada žao za vađim predsjednikom Đinđićem, koji je stvarno bio ispred svog vremena. To je bio čovjek, koji ne samo da bi unapredio Srbiju, nego mislim da bi bio super i za širu regiju. Jer kad sada malo pogledam političku situaciju u Srbiji, Hrvatskoj pa i u Sloveniji to je stvarno žalostno. Ne mogu da vjerujem, da poslije 20 godina još uvjek uspjeva da na vlast dolaze neki polupismeni nacionalisti. Stvarno se nadam, da će u regiji ljudi sakupiti toliko mudrosti i ne glasati za te nacionaliste koji ne donose nikakvog napredka, nego se samo krade na sve strane. Nekad ponosni narodi tih prostora žive slabo i nikako da se pokaže neko svjetlo na kraju tunela (osim onog što je vlak koji dolazi :)
Šta je stvarno htijo da predsjednik učini sa tim aktom? Umjesto da se vođe brinu kako unaprijediti gospodarstvo, nova radna mjesta, kvalitetniji školski sitem, bolje zdravstvo... a ovi zapeli oko Haga, fudbala, mržnje....
Ali ja mislim, da ima nade. Možda stvarno mora proći još nekoliko vremena. iako nije potrebno

Posetilac sajta

pre 11 godina

''Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika,...."'

Sve je jasno sa ovim Indeksovcem i zasto bas ON savetuje Kragujevcanina Nikolica. Kakav savetnik takav Predsednik.

..

pre 11 godina

Anti-Srpski sud...
Oslobodili Hrvate,Albance pred kraj mandata i POSTOJANJA SUDA...
Nase trovali,otrovali...
EU dobijamo ako priznamo Kosovo i to je cela poenta.
Srbi su ratovali,proterivali i ubijali svoje...

Pravda?

Da je Tito ziv,ne bi postojala ni HR,ALB...

Hrvati slave oslobadjanje svojih,mi osudjujemo nase!?
Ko je lud?

Osijek

pre 11 godina

Citam Zorkin komentar i ne vjerujem..."Srpski generali hrabro branili svoju zemlju"????Od koga su branili Srbiju i gdje?Ti junaci su se "branili"u Vukovaru,Dubrovniku,Srebrenici,Sarajevu,Kosovu....

Piter

pre 11 godina

Lepo je on to smislio, ovde da sluze, pa da ih on za koju godinu abolira... Samo te fore iz Bajcetine ne prolaze u Hagu. Takodje, nikada mi nece biti jasno logika onih koji govore o ratnim zlocincima kao "nasim gradjanima", a za svako ubistvo u Srbiji ubice se bombasticno nazivaju 'monstrumi'. Dakle, ako ubijem jednog Srbina, ja sam monstrum, ali ako roknem tisucu Hrvata ja sam naprosto gradjanin? Ok, good to know...

pjovan

pre 11 godina

@Jovan

Ne baljezgaj! Nije kidnapovan, nego je sam otisao da isteruje pravdu! Dobro je i prosao, ja bih drzao bar duplo vise, a da sudjenje ni ne pocne!!!

m

pre 11 godina

"Teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja" - Da su oni bili socijalizovani, a ne autistični, ne bi ni stigli do Haga i raznih svetskih zatvora.

бидермајер

pre 11 godina

Опет заборављате најосновнију ствар а то је име и презиме држава утемељивача суда против СРБА ! Коме те приче ????

Jovan

pre 11 godina

A što se ne boriš za kuma koji je kidnapovan i zatočen 10 godina bez presude? Tu obavezu imaš i kao Predsednik Srbije, jer je Šešelj njen građanin bez osnovnih ljudskih prava? Srbijo...

sloba

pre 11 godina

"Sve su to najobicnije lazi.Srbi nisu nikoga ubili niti pocinili kakve zlocine.Imam dokaze da su Srbi na ove porostore dosli tek 1996 godine kad je sve zavrseno.Prije toga zivil su na planeti Avatar i bili su plavi."Ovo je dio
iz govora predsednika Nikolica u UN.

Freed

pre 11 godina

"Govoreći o debati u UN, Nikolić je poručio da je pokušao da nađe drugačije rešenje, ali nije uspeo, i da zato, nažalost, ide u Njujork..."
Onda gosp.Nikolicu nemojte ni ici!!!To ce nas opet kostati i para i blama!
I onima da dodam koji kazu da i treba ova debata jer Srbija ima mogucnost da kaze "istinu" u oci Evrope...Samo da ne kazu oni ISTINU o SVEMU! Pa da bude ovo jos jedna blamaza Nikolica,Jeremica pa naravno i Srbije tako...Ne bi bila prva,a ni zadnja...

Igor

pre 11 godina

I onda bi naprednjaci otvorili jos jednu agenciju , Mrka bi pre roka zidao nov zatvor a "Alek" bi mudro zborio na otvaranju zatvora cuvarima clanstvu stranke .

Marinho

pre 11 godina

Tomo reci Dinkicu da mi vrati mojih 1000€ i ako mozes da me odbacis do USA da ne trosim tih soma, trebace mi tamo da placam gajbu dok ne nadjem posao.

opšte

pre 11 godina

Pa jadna drzava, jadan narod,sta ima za presednika,pa to je zalosno.... (pipo, 26. mart 2013 22:29)Govori i piši u svoje ime.Mrzim generalizaciju.

Зорана

pre 11 godina

Ништа епохално неће се десити 10.априла. Само што ће велики број земаља чути по ко зна који пут тужну судбину православне Србије.

blato

pre 11 godina

Haški sud nije uspeo u svojoj nameri da osudi sve zločince u ratovima na područiju bivše SFRJ.Što se tiče sudjene Srbima tu su i prebacili normu za 300%,ali kada su u pitanju zločini nad Srbima tu skoro da ništa nije uradjeno.Najveći zločini u kojima su stradali Srbi nisu procesuirani ili su osudjeni sitni zločinci.A vrhunac poniženja srpskih žrtava su presude hrvatskim generalima i Haradinaja.Svako je njih mogao da poveže sa područijim koja su bila pod njihovom komandom,a na kojima su se desili veliki zločini protiv civila.A upravo je ta komandna odgovornost bila glavni dokaz kod presuda većine srpski rukovodilaca.Dakle ako se ne postigne sudsko zadovoljenje žrtava rata,kao u slučaju Srba,onda nema ni pomirenja ni suživota.Slično je bilo i posle drugog svetskog rata kada je zbog bratstva i jedinstva genocid nad Srbima u NDH zaboravljen,a onda se mržnja ponovila i 90-tih.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Da, da, priča se da mu je slava već prešla granice Lokalne Galaktičke grupe Virgo...Kumova slama je daleko iza njegove sadašnje moći!

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!

Zoran77

pre 11 godina

Ovom Hagu se ne treba verovati ništa. Srbija je jako pogrešila što je sarađivala sa ovakvim tribunalom jer smo samo dobili u svetu negativne poene i Srbiju su ocrnili do te mere da će trebati decenije da se spere ta ljaga sa naših obraza.

Bot do groba

pre 11 godina

Bravo precedniče svih građana Srbije! Još jedan dokaz da je precednik Nikolić dobio podršku većine biračkog tela Srbije i dijaspore, a i šire.
Dole haška mafija!

mixon

pre 11 godina

ako je "pravda" za nekog osuđenog od strane suda, da služi kaznu u svojoj zemlji, koja je u ovom slučaju Srbija, pitanje je gdje je on napravio te zločine, kad se u Srbiji nije ratovalo!?

znači da je zločine pravio u drugoj državi! zašto da služi kaznu u Srbiji, kad je u Srbiji nije napravio, a nije niti osuđen u Srbiji.

NEKA SLUŽI U DRŽAVI I MJESTU U KOJOJ JE NAPRAVIO ZLOČIN ZA KOJI JE OSUĐEN.
ovako Hag šalje na služenje kazne u evropske države, da ne bi njegova matična država slučajno pomislila da ga abolira ili da ga u državi u kojoj je napravio zločine, nebi razapeli u zatvoru.

mislim da su Haški osuđenici veoma zadovoljni tamo gdje služe, jer su izvukli najbolju varijantu.

RS

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao

Bishop's Grandson

pre 11 godina

"...Tibor Varadi, profesor međunarodnog prava, takođe smatra da ne treba očekivati nikakve epohalne rezultate debate u GS:

"Najveći domet ove rasprave je da se pred svetskom javnošću iznesu i kritička mišljenja o dometima Tribunala"...."

Professor Varadi, ocigledno, vjeruje u slobodu stampe i slobodoljubivost Zapada. Gdje je on bio zadnjih 20 godina?

Milos

pre 11 godina

Jao koliko stranackih aktivista ovde..c c c..ajde se bar dogovorite da ne saljete iste poruke sa izmenjenim redosledom reci.. strasno.

Rasha

pre 11 godina

Ovo je bezveze potez Nikolica. Pa naravno da Haski tribunal to nece prihvatiti. A predlogom se diskredituje pozicija Srbije u vezi sustine zahteva za raspravom pred UN. Samo veliki mogu da diktiraju pozicije trgovine. Male drzave i narodi moraju imati principijelne eticke pozicije i upravo prozivati za ne-eticnost i ne postovanje medjunarodnog prava.

KARADJORDJE

pre 11 godina

Tomo, ako zelis da te Srbija zapamti po dobrom reci dve recenice koje ce uci u anale medunarodnih odnosa. Iskupi se za kuma. Osvetli obraz Srbije. I zapamti - ne plasi se nicega vise od nas koji smo gladni ali i ponosni.

genije

pre 11 godina

Niko ko priča o transparentnsti, pravu i poštenju ne treba da se krije. Ne vidim razlog da predsednik haškog suda NE dodje na tribinu...
Na stranu to - čudno je kako mnogi komentatori, sa puno "pluseva", izjednačavaju OPTUŽENE i OSUDJENE... EUropeizam medju (polu/ne)obrazovanima? Ili samo šovinizam prema gradjanima Srbije?

selektivno

pre 11 godina

Glavno je u UN reci, da se nije nista uradilo od strane Pristine na pronalazenju i procesuiranju zlocina nad Srbima,da se pokrene odgovornost za prebijanje srpskih mladica na najveci pravoslavni praznik,da se obrati paznja na skrnavljenje i rusenje srpskih grobalja...Tesko je izboriti se sa tim problemima ako se zna da Kosovom setaju oni koji nisu uhapseni i privedeni pravdi ..Pa sad misle da su zasticeni i da za njih ne vaze isti zakoni i obaveze kao i za Srbe... Misle da mogu i dalje nesmetano da cine nove provokacije...Cinjenica je da ako neko vidi da je mogao nekaznjeno da cini zlocine ...verovatno se nece libiti da ih i ponovi...Selektivan pristup je ono sto smeta srbima na Kosovu i cini ih nesigurnima i zabrinutim...

baka

pre 11 godina

Danas je najgore reci nekome istinu a vidim mnogi domaci EVROPEJCI koji su Evropu vidjeli samo u Atlasu misle takodje da je najgore reci istinu. Najbolje je pokrit se po usima i cutati...bruko i sramoto. A posto iver ne pada daleko od klade sigurno vam se niko od predaka nevi postidio toga.

RS

pre 11 godina

sram biulo vecinu komentara bitno je da mrzimo sns i sve negativno pricamo ja sam glasao za ds ali dajmo podrsku nasem rukovodstvu pa i ds je rekao da nema zamerke komentarisete stranacki bolje losije ziveti nego da nam oni donesu dobro reci PICEA zalosni smo ja nedam 1500 evra jer nemam pa ovo mi izgleda kao zvezda partizan koje smo mi demokrate zalosno stidite se

zorka

pre 11 godina

Da smo drugaciju politiku vodili prema Haskom sudu, do ovoga nebi ni doslo. Na zalost kasno smo poceli da mislimo na nase generale koji su samo izvrsavali svoje zadatke i hrabro branili svoju zemlju.

Terezija

pre 11 godina

Veliki je problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, gde neretko preživljavaju torturu.Dobra ideja predsednika bila je da se kazne izdržavaju u Srbiji, pod nadzorom Ujedinjenih nacija, ali je to naišlo na prepreke u Tribunalu. Zato nek i nije odustao od učešća u debati.

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!
(Vanja Petrovic, 27. mart 2013 09:23)

Ne mogu da se pozivam na Boga kao Vi, ali postovani gospodine Petrovicu, iskreno me rastuzi kada neko ne razlikuje hvalospeve od cinizma. Jos vise me rastuzi mrak u kojem nista ne prepoznajemo, vec preznojani od strasti bauljamo sa sibicom u ruci

kate

pre 11 godina

pošto do sada nismo imali kome da pričamo o našoj muci, onda je ovo dobar potez. Dosta je više da nas tretiraju kao zločince. Pa svaki osuđenik može da se brani, samo je našem narodu to pravo bilo minimizirano. Satanizaciji celog naroda je valjda došao kraj

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Izvinjavam se što nisam prepoznala cinizam! To je iz razloga što mesecima čitam slične, OZBILJNE IZJAVE, stereotipne, preslikane, isprane, nepisme i nebulozne!! Ljudi koji veličaju srpskog predsednika, Vice, premijera! ...kunu se u njih, veruju im i veličaju ih!! Kao da su im iz oka ispali!!! Odlepila sam skroz...! Osećam se kao neki fijuk.

Ne zameri, i ne ljuti se odmah tako žestoko!

Milan

pre 11 godina

Potpuno je ne primeren pokusaj predsednika Nikolica da raspravu o ucinku i rezultatima medj.suda svede na to gde ce srpski osudjenici izdrzavati svoje kazne .Ova rasprava je prilika da se na jedan civilizovan nacin gde ucesce uzimaju svi dodje do zakljucka da li sud doprinosi svrsi zbog koje je osnovan a to je da dodje do pomirenja medju narodima koji su ratovali a danas zive na istim prostorima .Do sadasnji rezultati govore da je sud u svojim odlukama pristrasan a Srbija zbog toga i dalje trpi kolektivnu odgovornost .Sud se pretvorio u paravan za legalizaciju necivilizovane iza ledja SB. donete odluke da se Srbija bombarduje bez prava na nadoknadu za zrtve i stetu koju smo pretrpeli.

Milutin

pre 11 godina

Šta očekivati drugo kada predsednik suda neće učestvovati u raspravi u organizaciji koja je sud osnovala. Jednostavno i arogantno forsiranje sile svetskog šerifa :-(((

gorca

pre 11 godina

Kad može uposlenik UNa, a Meron to formalno jeste, da odbije poziv UNa za debatu na kojoj će govoriti i glavni i odgovorni u celoj organizaciji onda to zaista dobro pokazuje da Meron nikad nije suštinski ni bio pod kontrolom svetske organizacije. A kad je to već tako, a vidi se i po mnogo čemu drugom da UN nije ono što treba biti, onda se postavlja pitanje da li svetu uopšte treba ovakva organizacija koju moćni samo koriste da sprovedu svoje interese, a da ne izgleda da oni iza toga stoje?

blebetalo

pre 11 godina

Prica kad treba da suti i obrnuto!Mlati toliko da nije u njemu!Izvinite,ali tako se ne ponasa jedan predsjednik...ko kakva baba,u sve se petlja,prosipa ideale a realnost mu je slabija strana.Poslje ce bit...hebiga,svi nas mrze!

bojan

pre 11 godina

Kakav nerealan i nediplomatski predlog. Na ovaj način smo problem sveli na srpski problem. Ideja je bila da se obori hag iz neutralnog pravca. Ima intelektualaca u svetu koji Su protiv američkih sudova, ali nisu u fazonu da brane Srbiju.
Dakle hag ne valja, srbija je jedan od dokaza, a ne ja sam za srbiju, ne valja Hag

nidža

pre 11 godina

Informacija da mnogi najavljeni diskutanti odustaju naprasno od diskusija govori mnogo o stanju u UN. Sve manje su ujedinjeni a nacije su davno prestale da postoje!

Bruno

pre 11 godina

90% nasih ljudi i ne treba da bude u tom kazamatu, ali Nikolic je sada pokazao koliko je veliki diplomata. Oni sta su naumili to ce i uraditi, a ti Tomo bolje da se nisi ni javljao, samo si ispao smesan...

Bot do groba

pre 11 godina

Bravo precedniče svih građana Srbije! Još jedan dokaz da je precednik Nikolić dobio podršku većine biračkog tela Srbije i dijaspore, a i šire.
Dole haška mafija!

..

pre 11 godina

Anti-Srpski sud...
Oslobodili Hrvate,Albance pred kraj mandata i POSTOJANJA SUDA...
Nase trovali,otrovali...
EU dobijamo ako priznamo Kosovo i to je cela poenta.
Srbi su ratovali,proterivali i ubijali svoje...

Pravda?

Da je Tito ziv,ne bi postojala ni HR,ALB...

Hrvati slave oslobadjanje svojih,mi osudjujemo nase!?
Ko je lud?

бидермајер

pre 11 godina

Опет заборављате најосновнију ствар а то је име и презиме држава утемељивача суда против СРБА ! Коме те приче ????

Zoran77

pre 11 godina

Ovom Hagu se ne treba verovati ništa. Srbija je jako pogrešila što je sarađivala sa ovakvim tribunalom jer smo samo dobili u svetu negativne poene i Srbiju su ocrnili do te mere da će trebati decenije da se spere ta ljaga sa naših obraza.

dushan iz munzea

pre 11 godina

te "nashi su", te dobijaju finansijsku pomoc, ALO, ti ljudi su ratni zlocinci, dosta vise. devojka umre jer nije imala para za operaciju, drzava se raspada, bolnice se raspadaju, a oni daju pare onima koji su osudjeni ili optuzeni za najgore zlocine.

RS

pre 11 godina

sram biulo vecinu komentara bitno je da mrzimo sns i sve negativno pricamo ja sam glasao za ds ali dajmo podrsku nasem rukovodstvu pa i ds je rekao da nema zamerke komentarisete stranacki bolje losije ziveti nego da nam oni donesu dobro reci PICEA zalosni smo ja nedam 1500 evra jer nemam pa ovo mi izgleda kao zvezda partizan koje smo mi demokrate zalosno stidite se

RS

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao

Jovan

pre 11 godina

A što se ne boriš za kuma koji je kidnapovan i zatočen 10 godina bez presude? Tu obavezu imaš i kao Predsednik Srbije, jer je Šešelj njen građanin bez osnovnih ljudskih prava? Srbijo...

genije

pre 11 godina

Niko ko priča o transparentnsti, pravu i poštenju ne treba da se krije. Ne vidim razlog da predsednik haškog suda NE dodje na tribinu...
Na stranu to - čudno je kako mnogi komentatori, sa puno "pluseva", izjednačavaju OPTUŽENE i OSUDJENE... EUropeizam medju (polu/ne)obrazovanima? Ili samo šovinizam prema gradjanima Srbije?

blato

pre 11 godina

Haški sud nije uspeo u svojoj nameri da osudi sve zločince u ratovima na područiju bivše SFRJ.Što se tiče sudjene Srbima tu su i prebacili normu za 300%,ali kada su u pitanju zločini nad Srbima tu skoro da ništa nije uradjeno.Najveći zločini u kojima su stradali Srbi nisu procesuirani ili su osudjeni sitni zločinci.A vrhunac poniženja srpskih žrtava su presude hrvatskim generalima i Haradinaja.Svako je njih mogao da poveže sa područijim koja su bila pod njihovom komandom,a na kojima su se desili veliki zločini protiv civila.A upravo je ta komandna odgovornost bila glavni dokaz kod presuda većine srpski rukovodilaca.Dakle ako se ne postigne sudsko zadovoljenje žrtava rata,kao u slučaju Srba,onda nema ni pomirenja ni suživota.Slično je bilo i posle drugog svetskog rata kada je zbog bratstva i jedinstva genocid nad Srbima u NDH zaboravljen,a onda se mržnja ponovila i 90-tih.

Djoka

pre 11 godina

Zasto bi srpski ratni zlocinci odsluzivali kazne u pravnoj drzavi Srbiji, kako bi bilo kada bi Srbija na primer ponistila kupljene diplome - pa onda procesuirala njihove nosioce - pravnog fakulteta iz Kragujevca, ciji je student bio i presednik Toma, sve dok afera nije pukla?

KARADJORDJE

pre 11 godina

Tomo, ako zelis da te Srbija zapamti po dobrom reci dve recenice koje ce uci u anale medunarodnih odnosa. Iskupi se za kuma. Osvetli obraz Srbije. I zapamti - ne plasi se nicega vise od nas koji smo gladni ali i ponosni.

selektivno

pre 11 godina

Glavno je u UN reci, da se nije nista uradilo od strane Pristine na pronalazenju i procesuiranju zlocina nad Srbima,da se pokrene odgovornost za prebijanje srpskih mladica na najveci pravoslavni praznik,da se obrati paznja na skrnavljenje i rusenje srpskih grobalja...Tesko je izboriti se sa tim problemima ako se zna da Kosovom setaju oni koji nisu uhapseni i privedeni pravdi ..Pa sad misle da su zasticeni i da za njih ne vaze isti zakoni i obaveze kao i za Srbe... Misle da mogu i dalje nesmetano da cine nove provokacije...Cinjenica je da ako neko vidi da je mogao nekaznjeno da cini zlocine ...verovatno se nece libiti da ih i ponovi...Selektivan pristup je ono sto smeta srbima na Kosovu i cini ih nesigurnima i zabrinutim...

opšte

pre 11 godina

Pa jadna drzava, jadan narod,sta ima za presednika,pa to je zalosno.... (pipo, 26. mart 2013 22:29)Govori i piši u svoje ime.Mrzim generalizaciju.

Bishop's Grandson

pre 11 godina

"...Tibor Varadi, profesor međunarodnog prava, takođe smatra da ne treba očekivati nikakve epohalne rezultate debate u GS:

"Najveći domet ove rasprave je da se pred svetskom javnošću iznesu i kritička mišljenja o dometima Tribunala"...."

Professor Varadi, ocigledno, vjeruje u slobodu stampe i slobodoljubivost Zapada. Gdje je on bio zadnjih 20 godina?

crna guja

pre 11 godina

Pa nisu oni vesla sisali! Ocigledno je da ti nasi kriminalci iz nasih zatvora ubrzo izadju!! Pogledajte Kertesa, Urosa...!!!
Dok su u nekoj drugoj zemlji, bar smo sigurni da ce u zatvoru i ostati!!!
A ako malo i dobiju po usima, sigurna sam da su to i zasluzili!!!

baka

pre 11 godina

Danas je najgore reci nekome istinu a vidim mnogi domaci EVROPEJCI koji su Evropu vidjeli samo u Atlasu misle takodje da je najgore reci istinu. Najbolje je pokrit se po usima i cutati...bruko i sramoto. A posto iver ne pada daleko od klade sigurno vam se niko od predaka nevi postidio toga.

zorka

pre 11 godina

Da smo drugaciju politiku vodili prema Haskom sudu, do ovoga nebi ni doslo. Na zalost kasno smo poceli da mislimo na nase generale koji su samo izvrsavali svoje zadatke i hrabro branili svoju zemlju.

Terezija

pre 11 godina

Veliki je problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, gde neretko preživljavaju torturu.Dobra ideja predsednika bila je da se kazne izdržavaju u Srbiji, pod nadzorom Ujedinjenih nacija, ali je to naišlo na prepreke u Tribunalu. Zato nek i nije odustao od učešća u debati.

Зорана

pre 11 godina

Ништа епохално неће се десити 10.априла. Само што ће велики број земаља чути по ко зна који пут тужну судбину православне Србије.

crni domino

pre 11 godina

Tomo Predsednice, bolje da si cutao!
Sta ako otkriju da imas laznu diplomu?
Mogu od naseg suda da zahtevaju pokretanje sudskog procesa jer se lazno predstavljas u svetu!
Mani se coravog posla. Nije za tebe pisanje.

stranac

pre 11 godina

Tomo, sram te bilo. Ako je neko osudjen da je bio ratni zlocin, neka sluzi kaznu u pakao, a ne u rodjenu zemlju. Ja mislim da ima pametnije stvari o cemu da se brines, Precednice.

miki

pre 11 godina

Serbija nije boljeg Predsednika Zasluzio,
Toma kada nesto kaze nezna sta kaze, jednostavno nema obralozenje za to,
jos misli da je u opoziti a ne pozita i to Predsednik.

kate

pre 11 godina

pošto do sada nismo imali kome da pričamo o našoj muci, onda je ovo dobar potez. Dosta je više da nas tretiraju kao zločince. Pa svaki osuđenik može da se brani, samo je našem narodu to pravo bilo minimizirano. Satanizaciji celog naroda je valjda došao kraj

Za istinu jer volim Srbiju

pre 11 godina

ti sto se prestavljas stranac samo da ti kazem u hagu je 90posto nevinih moja dva drugara su odvedeni greskom ja sam imao problema da je neko tvoj tamo kako bi pricao svi znamo sta hag ds sns sps itd nemoj da mi pricas o eu demokratiji pardon americkoj i nemoj da pises sto neznas odgovori mi odmah ti napisem broj telefona neka svi vide i nazovu me ja sam slobodan covek ali nista manje nisam kriv od kolega u hagu jer niko nije kriv imas internet ko je prvi ossudjenik u hagu Prijedorski dezerter koji nije ratovao
(RS, 26. mart 2013 23:25)

Zašto je u Prijedoru gde nije bilo rata ubijen veliki broj civila? Ako niko nije kriv, ko je onda kidnapovao prijerdorčane i mučio ih u Omarskoj? Hvala Bogu imaš internet pa vidi podatke o žrtvama.

yu

pre 11 godina

Baš bi bilo lepo da služe kaznu u Srbiji, pa bismo ih sretali na Karadjordjevoj etc. Pa jesu oni krivi ili ne? Naši optuženici? Ma moji nisu svakako. Šta vam je ljudi? Nikad nećemo prevazići te odnose....stvarno smo kao bolesni, u duhu i svesti. Umirem od ove zemlje koji izabere ljude da čine sve što čine....sad ćemo mi Ameriku podučiti...molim vas. Imamo vest da je predsednik pokušao da trguje (da ucenjuje) sa Haškim sudom. Da stane mozak.

Milan

pre 11 godina

Potpuno je ne primeren pokusaj predsednika Nikolica da raspravu o ucinku i rezultatima medj.suda svede na to gde ce srpski osudjenici izdrzavati svoje kazne .Ova rasprava je prilika da se na jedan civilizovan nacin gde ucesce uzimaju svi dodje do zakljucka da li sud doprinosi svrsi zbog koje je osnovan a to je da dodje do pomirenja medju narodima koji su ratovali a danas zive na istim prostorima .Do sadasnji rezultati govore da je sud u svojim odlukama pristrasan a Srbija zbog toga i dalje trpi kolektivnu odgovornost .Sud se pretvorio u paravan za legalizaciju necivilizovane iza ledja SB. donete odluke da se Srbija bombarduje bez prava na nadoknadu za zrtve i stetu koju smo pretrpeli.

Muhamed

pre 11 godina

"teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja", strasno dobro zvuci ova misao vojvode Nikolica, kad se zna da su to ljudi koji su u crno umotali desetine hiljada ljudi sa obje strane Drine!
Bas su zasluzili da mirno u krugu svoje porodice provedu ostatak zivota!?! Nije li vama imbecilno da se neko zauzima za (ne)ljude osudjenje za najteze zlocine, rante zlocine i genocid?

gorca

pre 11 godina

Kad može uposlenik UNa, a Meron to formalno jeste, da odbije poziv UNa za debatu na kojoj će govoriti i glavni i odgovorni u celoj organizaciji onda to zaista dobro pokazuje da Meron nikad nije suštinski ni bio pod kontrolom svetske organizacije. A kad je to već tako, a vidi se i po mnogo čemu drugom da UN nije ono što treba biti, onda se postavlja pitanje da li svetu uopšte treba ovakva organizacija koju moćni samo koriste da sprovedu svoje interese, a da ne izgleda da oni iza toga stoje?

SPOvac iz Zemuna

pre 11 godina

U ratovima na području bivše SFRJ poginulo je više od sto hiljada ljudi, od kojih su većina bili civili. Kakva je to ljudskost lidera i vlada država kada posvećuju više pažnje i sažaljenja optuženima za ratne zločine, nego porodicama žrtava. Hrvatski trgovi bili su puni u znak podrške generalima koji su oslobođeni tesnom odlukom haških sudija 3:2, a komandovali su u operaciji ,,Oluja", gde je ubijen veliki broj nemoćnih starih ljudi. Evo sada Nikolić ucenjuje UN u interesu optuženika. Bolje bi mu bilo ako već ucenjuje, da to čini u korist izbeglica i maltretiranih povratnika u Krajini i na KiM... Ratovi su odavno završeni, ali iskrenog pomirenja između naroda još nema. Većina ljudi na svim stranama osuđuje zločine drugih, dok one počinjene od sunarodnika pravda. Za ovakvu ružnu stvarnost odgovornost snose verske, nacionalne i političke elite svih učesnika balkanske tragedije. Na Balkanu je i dalje glupost jača od pameti, bezrazložna hrabrost od mudrosti i slepa gordost od razuma i pomirenja. Sve dok je tako nema garancije spokojne budućnosti naše dece u država bivše Jugoslavije.

orden

pre 11 godina

A šta ako ta rasprava prođe kao rasprava o tome da međunarodni sud da mišljenje o nezavisnosti Kosova,pa je na taj predlog Vuka jeremića Kosovu potvrđena nezavisnost.Dali će tada bar Vuk biti najuren da više ne nanosi štetu Srbiji.

orden

pre 11 godina

Tomo nevjero pritisni ih bar ti,ako drugi ne mogu,ti si bar školovan čovek sa visokoškolskom diplomom pa da vidimo kako će oni da se brane što su studirali dvaput duže od tebe kao svi loši đaci.Neka vide šta znači znanje.

Milutin

pre 11 godina

Šta očekivati drugo kada predsednik suda neće učestvovati u raspravi u organizaciji koja je sud osnovala. Jednostavno i arogantno forsiranje sile svetskog šerifa :-(((

Cudna

pre 11 godina

Svrha suda je da kazni krivce za ciju krivicu postoje, i sudu se predoce dokazi, a odbrane ne uspe da ih ospori.

Posredno, kaznjavanje krivih trebalo bi da utice na neke druge ljude u buducnosti da ne cine zlocine jer mogu za njih jednog dana odgovarati.

Posredno, na teritoriji bivse SFRJ, kaznjavanje krivaca moze pomoci identifikovanju licne krivice pojedinaca i preko katarze do pomirenja. Bolje bi bilo da se negde taj deo osvetli kroz diskusiju na temu koliko su zemlje nastale na teritoriji bivse SFRJ iskoristile presude i rad Tribunala za sopstvenu katarzu i preko nje do pomirenja sa bivsim sunarodnicima, a sada komsijama.

Koliko je meni poznato Tribunal nije osnovan da bi ostvario pomirenje,niti da bi kaznjavao odgovorne za raspad SFRJ, vec da bi kaznio krivce za zlocine kroz individualizaciju krivice za zlocine.

Mora da sam ja mnogo glupa, jer se osacem strasno usamljeno u svom razmisljanju, a pri tom imam strasan intuitivni osecaj da ce nam debata 10. aprila mnogo naskoditi u buducnosti. Zelim nam da me intuicija vara.

Egelius

pre 11 godina

Ja mislio on ide zbog "istine" a on "trguje". A kanda je dobio "cold feet" pa pokusao da se "izvuce" pa onda da ne odustane tako iznebuha krenuo da nesto izvuce kao, eto necu vas tuziti UN ako mi vratite moje krpicde...Tomo Tomo Vuce jedan...

marko

pre 11 godina

čudi me da haski tribunal nije prihvatio tako dobar predlog,,,sad su ga naje,,,,kad ih toma i vuk razvale,,ima sve presude da se poniste a ove koji su jos ostali da puste na slobodu

Pametnjaković

pre 11 godina

Dobro je što su odbili, jer sam čuo iz dobrih izvora, da se zakaže za kamere dolazak na služenje robije, pojave se novinari, uslikaju, i onda tokom noći oni prebace VIP zatvorenike u kućni pritvor gde provode vreme, uživajući u svojim vilama i koječemu, dok ih uslužuju partijski kadrovi, donose im za jelo i šta god im treba. Uživancija. Posle kada istekne kazna, par dana ranije ih vrate nazad u zatvor, za slikanje izlaska iz zatvora.

Osijek

pre 11 godina

Citam Zorkin komentar i ne vjerujem..."Srpski generali hrabro branili svoju zemlju"????Od koga su branili Srbiju i gdje?Ti junaci su se "branili"u Vukovaru,Dubrovniku,Srebrenici,Sarajevu,Kosovu....

California

pre 11 godina

Pozdrav svima.
Ja sam inače Hrvat, koji živi u Los Anglesu u Americi. Tu sam dostudirao i ostao da živim. U glavnom svi moji bliski i najbolji prijatelji su Srbi, koje stvarno poštujem, jer su obrazovani i razgledani dečki. Moram priznat, da sam pozitivno iznenađen vašim komentarima. Slažem se sa vama: neka svi zločinci koji su osuđeni (nije važna nacionalnost) ostanu tamo gdje i jesu. Inače ne komentiram, ovo je moj prvi komentar uopšte na ovim stranicama. Moram reči, da mi je i sada žao za vađim predsjednikom Đinđićem, koji je stvarno bio ispred svog vremena. To je bio čovjek, koji ne samo da bi unapredio Srbiju, nego mislim da bi bio super i za širu regiju. Jer kad sada malo pogledam političku situaciju u Srbiji, Hrvatskoj pa i u Sloveniji to je stvarno žalostno. Ne mogu da vjerujem, da poslije 20 godina još uvjek uspjeva da na vlast dolaze neki polupismeni nacionalisti. Stvarno se nadam, da će u regiji ljudi sakupiti toliko mudrosti i ne glasati za te nacionaliste koji ne donose nikakvog napredka, nego se samo krade na sve strane. Nekad ponosni narodi tih prostora žive slabo i nikako da se pokaže neko svjetlo na kraju tunela (osim onog što je vlak koji dolazi :)
Šta je stvarno htijo da predsjednik učini sa tim aktom? Umjesto da se vođe brinu kako unaprijediti gospodarstvo, nova radna mjesta, kvalitetniji školski sitem, bolje zdravstvo... a ovi zapeli oko Haga, fudbala, mržnje....
Ali ja mislim, da ima nade. Možda stvarno mora proći još nekoliko vremena. iako nije potrebno

pjovan

pre 11 godina

@Jovan

Ne baljezgaj! Nije kidnapovan, nego je sam otisao da isteruje pravdu! Dobro je i prosao, ja bih drzao bar duplo vise, a da sudjenje ni ne pocne!!!

Piter

pre 11 godina

Lepo je on to smislio, ovde da sluze, pa da ih on za koju godinu abolira... Samo te fore iz Bajcetine ne prolaze u Hagu. Takodje, nikada mi nece biti jasno logika onih koji govore o ratnim zlocincima kao "nasim gradjanima", a za svako ubistvo u Srbiji ubice se bombasticno nazivaju 'monstrumi'. Dakle, ako ubijem jednog Srbina, ja sam monstrum, ali ako roknem tisucu Hrvata ja sam naprosto gradjanin? Ok, good to know...

Glava sluzi za????

pre 11 godina

A kakve veze ima spektakularna istina o Hagu i o Srbiji koju Nikolic najavljuje da ce se dogoditi sa tim gde ce nekoliko zlocinaca izdrzavati kaznu. Ispada da je njihova komocija vrednija od te istine o Srbiji.

mertur

pre 11 godina

Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika, potvrdio je za "Novosti" da je veliki problem što se naši osuđenici šalju u zatvore širom Evrope, od Litvanije do Engleske, gde neretko preživljavaju torturu, a i teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja:

Cuti dobro su tamo gde su, sta bi bilo kad bi svoje kazne odlezali na Golome Otoku, Lepoglavi, Zenici, Gjurakovcu, pa da ih cuvari pre i posle svakog obeda...izdrzavanje kazni ratnim zlocincima u Hagu je banja naspram onome sta su drugi od njih doziveli.

m

pre 11 godina

"Teže se resocijalizuju jer su daleko od porodice i prijatelja" - Da su oni bili socijalizovani, a ne autistični, ne bi ni stigli do Haga i raznih svetskih zatvora.

sloba

pre 11 godina

"Sve su to najobicnije lazi.Srbi nisu nikoga ubili niti pocinili kakve zlocine.Imam dokaze da su Srbi na ove porostore dosli tek 1996 godine kad je sve zavrseno.Prije toga zivil su na planeti Avatar i bili su plavi."Ovo je dio
iz govora predsednika Nikolica u UN.

Posetilac sajta

pre 11 godina

''Profesor Oliver Antić, savetnik srpskog predsednika,...."'

Sve je jasno sa ovim Indeksovcem i zasto bas ON savetuje Kragujevcanina Nikolica. Kakav savetnik takav Predsednik.

Freed

pre 11 godina

"Govoreći o debati u UN, Nikolić je poručio da je pokušao da nađe drugačije rešenje, ali nije uspeo, i da zato, nažalost, ide u Njujork..."
Onda gosp.Nikolicu nemojte ni ici!!!To ce nas opet kostati i para i blama!
I onima da dodam koji kazu da i treba ova debata jer Srbija ima mogucnost da kaze "istinu" u oci Evrope...Samo da ne kazu oni ISTINU o SVEMU! Pa da bude ovo jos jedna blamaza Nikolica,Jeremica pa naravno i Srbije tako...Ne bi bila prva,a ni zadnja...

mixon

pre 11 godina

ako je "pravda" za nekog osuđenog od strane suda, da služi kaznu u svojoj zemlji, koja je u ovom slučaju Srbija, pitanje je gdje je on napravio te zločine, kad se u Srbiji nije ratovalo!?

znači da je zločine pravio u drugoj državi! zašto da služi kaznu u Srbiji, kad je u Srbiji nije napravio, a nije niti osuđen u Srbiji.

NEKA SLUŽI U DRŽAVI I MJESTU U KOJOJ JE NAPRAVIO ZLOČIN ZA KOJI JE OSUĐEN.
ovako Hag šalje na služenje kazne u evropske države, da ne bi njegova matična država slučajno pomislila da ga abolira ili da ga u državi u kojoj je napravio zločine, nebi razapeli u zatvoru.

mislim da su Haški osuđenici veoma zadovoljni tamo gdje služe, jer su izvukli najbolju varijantu.

Igor

pre 11 godina

I onda bi naprednjaci otvorili jos jednu agenciju , Mrka bi pre roka zidao nov zatvor a "Alek" bi mudro zborio na otvaranju zatvora cuvarima clanstvu stranke .

nidža

pre 11 godina

Informacija da mnogi najavljeni diskutanti odustaju naprasno od diskusija govori mnogo o stanju u UN. Sve manje su ujedinjeni a nacije su davno prestale da postoje!

Marinho

pre 11 godina

Tomo reci Dinkicu da mi vrati mojih 1000€ i ako mozes da me odbacis do USA da ne trosim tih soma, trebace mi tamo da placam gajbu dok ne nadjem posao.

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Da, da, priča se da mu je slava već prešla granice Lokalne Galaktičke grupe Virgo...Kumova slama je daleko iza njegove sadašnje moći!

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!

Milos

pre 11 godina

Jao koliko stranackih aktivista ovde..c c c..ajde se bar dogovorite da ne saljete iste poruke sa izmenjenim redosledom reci.. strasno.

Bruno

pre 11 godina

90% nasih ljudi i ne treba da bude u tom kazamatu, ali Nikolic je sada pokazao koliko je veliki diplomata. Oni sta su naumili to ce i uraditi, a ti Tomo bolje da se nisi ni javljao, samo si ispao smesan...

Rasha

pre 11 godina

Ovo je bezveze potez Nikolica. Pa naravno da Haski tribunal to nece prihvatiti. A predlogom se diskredituje pozicija Srbije u vezi sustine zahteva za raspravom pred UN. Samo veliki mogu da diktiraju pozicije trgovine. Male drzave i narodi moraju imati principijelne eticke pozicije i upravo prozivati za ne-eticnost i ne postovanje medjunarodnog prava.

blebetalo

pre 11 godina

Prica kad treba da suti i obrnuto!Mlati toliko da nije u njemu!Izvinite,ali tako se ne ponasa jedan predsjednik...ko kakva baba,u sve se petlja,prosipa ideale a realnost mu je slabija strana.Poslje ce bit...hebiga,svi nas mrze!

Maksimalno orao negativno

pre 11 godina

Za ime dragoga Boga, ko god da ste vi što naručujete komentare hvalospeva predsedniku, Mr. Vice i vladajućoj partiji , molim vas da pazite koga unajmljujete!!! Ovo što se piše samo može da vam škodi jer ti ljudi pišu nebuloze, nevezane sa svešću i zdravim razumom!!
(Vanja Petrovic, 27. mart 2013 09:23)

Ne mogu da se pozivam na Boga kao Vi, ali postovani gospodine Petrovicu, iskreno me rastuzi kada neko ne razlikuje hvalospeve od cinizma. Jos vise me rastuzi mrak u kojem nista ne prepoznajemo, vec preznojani od strasti bauljamo sa sibicom u ruci

Vanja Petrovic

pre 11 godina

Nikolic ima veliki autoritet u svetu a i sire
(Maksimalno orao negativno, 27. mart 2013 08:32)

Izvinjavam se što nisam prepoznala cinizam! To je iz razloga što mesecima čitam slične, OZBILJNE IZJAVE, stereotipne, preslikane, isprane, nepisme i nebulozne!! Ljudi koji veličaju srpskog predsednika, Vice, premijera! ...kunu se u njih, veruju im i veličaju ih!! Kao da su im iz oka ispali!!! Odlepila sam skroz...! Osećam se kao neki fijuk.

Ne zameri, i ne ljuti se odmah tako žestoko!

bojan

pre 11 godina

Kakav nerealan i nediplomatski predlog. Na ovaj način smo problem sveli na srpski problem. Ideja je bila da se obori hag iz neutralnog pravca. Ima intelektualaca u svetu koji Su protiv američkih sudova, ali nisu u fazonu da brane Srbiju.
Dakle hag ne valja, srbija je jedan od dokaza, a ne ja sam za srbiju, ne valja Hag