Ponedeljak, 04.02.2013.

13:07

DS i DSS traže odlazak Dačića

DS i DSS: Dačić nema kredibilitet i legitimitet da ostane premijer. SPS: Bezuspešni pokušaj Dačićeve diskreditacije.LDP: Vlada oštećena aferom i ne funkcioniše.

Izvor: B92

DS i DSS traže odlazak Daèiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

medenjak

pre 11 godina

Videh u tekstu da se pominju samo URS i SPS, pa se pitam otkud onda onolika medijska hajka na SNS, kao da su oni ti koji imaju nesto protiv Dacica?!

gef2007

pre 11 godina

@Sasa
Poštovani Saša, pre nego što ti odgovorim samo da ti kažem da u srpskom jeziku postoje slova kao što su š,č,ć,ž,đ koja ti ne znaš da koristiš. Zato te molim da podesiš tastaturu.
Što se tiče tvog odgovora na moj komentar vidi se da ti nisi ni pročitao članak, a ni moj komentar dobro. Ja sam napisao demokratki eksperti, a za tvoje obaveštenje stranke koje se spominju u članku su Demokratska stranka i Demokratska stanka Srbije. To su stranke koje su zajedno sa još 20-tak stranaka rušile socijaliste 2000-te. Oni su bili 12 godina na vlasti, što jedni što drugi. Da ne zaboravim među njima je i bio mag srpske ekonomije Mlađan Dinkić sa kojim ste tesno sarađivali tolike godine. Sad biste opet izbore jer ne možete da sastavite kraj sa krajem.

Buvica

pre 11 godina

Najviše volim kada pročitam komentare LDP-a! Oni uvek sve znaju, usput jedva predju cenzus, sa svima ih povezuju i nikada nisu u Vladi! Oni nam dodju kao "lični terapeuti" svakoj Vladi!

Anjica

pre 11 godina

Čitajući različite tekstove prethodnih dana pitam da se da li zaista svim ovim opozicionim strankama toliko smeta Dačić ili da li su zaista svi sada postali pošteni kada su do juče svi ćutali i smejali se zajedno po igrankama i novinama! A pre će biti da pojedincima ne odgovara što je ova vlada krenula da radi onako kako treba pa to pojedincima ne odgovara!

Antievropejci

pre 11 godina

Ajde razumem zašto DSS traži smenu Dačića, novi izbori i nema ništa o datumu za početak pregovora sa EU. Ali otkud proevropska Demokratska Stranka, da ne želi više Srbiju u Evropskoj Uniji?

Opsasa

pre 11 godina

I sta je epilog svega? Dss i ds traze da Dacic podnese ostavku,sto je malo verovatno da ce se desiti,ldp koristi svaku situaciju da pametuje i pritom se medijski eksponira.Na kraju svi ocekuju da ce se cela stvar zataskati i zaboraviti. Ali,sta ako Vucic pronadje dokaze koji povezuju Dacica sa narko klanom? Onda sledi njegova ostavka,privremeni haos u drzavi i konacno apsolutna vlast sns-a. Najbolji idu napred!

Lale Gator

pre 11 godina

Ni u crtanom filmu nema svega ovoga sto nam se desava. Dacic se mnogo presao ako je mislio da ce Vucic dozvoliti nesto dacse zataska. Nema zasticenih.

Klimt- Bec

pre 11 godina

U svakoj Demokratskoj Zemlji Evrope ka kojima tezimo, u ovakvoj ociglednoj aferi, politicar podnosi momentalnu i neopozivu Ostavku! I nikada vise nema teoretske sanse, da ispliva na Politickoj Sceni svoje Partije. Dacic ide iz Afere u Aferu i kao njegov veliki Guru Sloba, ponasa se jos Arogantnije i bezobraznije! Kada bi se malo dublje zagrebalo po njegovom Dosijeu i ljudima koji su se stvorili pored njega, tek bi tada nastao pravi haos. SNS bi trebao da ide na nove izbore, ako zeli da se drzi svog Slogana " Borba protiv Korupcije i Tajkuna ". To je jedini nacin da jos vise ucvrsti svoju vlast i ocisti Politicku scenu Srbije!

nidža

pre 11 godina

To što bi neki želeli izbore pokazuje njihov odnos prema narodu i državi. Sitni sopstveni interesi ponovo stavljeni u prvi plan. Stav SNS-a pokazao je svima kako se treba odnositi prema problemima i koliko odgovornosti je potrebno da se naprave pozitivni pomaci.

Jovanka

pre 11 godina

Ukratko, sve ovo sto se razotkriva je proizvod tz. demokratske vlasti. Nemojmo ni trunku krivice stavljati g-dinu Vucicu. Budimo strpljivi. Polako. Ovaj lopovluk i unistavanje Srbije dugo traje... Nema zurbe. Srpski narod zivi u najvecim mukama i nemastini. Svi zajedno nosimo KRST NEPRAVDE. Ali, posle raspeca, sledi VASKRSENJE koje ce Srbija uskoro da dozivi. Strpimo se. Postujmo Ustav i Zakone... Smanjimo svadje i nesloge, i pokajmo se za losa dela...

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

A ko ste to vi?

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Ne, niste ih videli, jer je nažalost ubijen gospodin Đinđić!

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

Sasa

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Najpre, socijalisti sami sebe ruse, a posto ti to ne zelis da vidis , nema ti pomoci, drugo DS nije na vlasti 12godina nego nesto manje i sa prekidom, trece SPS je bio i u predhodnoj vladi i imao znacajna mesta u njoj iako se sada ponasa kao da nije bio u istoj. Isto vazi i za Dinkica.
Na tvoju zalost ovo nije TV pa kad lazete da ima ko da vam poveruje (uglavnom nepismeni i polupismeni kojima samo prstom treba pokazati krivca , bez dokaza, bez icega) vec su ovo mediji koji se citaju, gde ljudi razmisljaju svojom glavom i gde niko ne mora da im kaze da napolju trenutno ne pada sneg.
Na ovom sajtu ljudi uglavnom barataju cinjenicama, a cinjenice su da nas je sve neistomisljenike VD premijera nazvao (doduse izmedju redova) domacim izdajnicima, bas kao u vreme o kome ti govoris (2000-ta)
Zato ce ova vlada da padne svidjalo se to tebi ili ne , a to sto ga Vucic stiti vise govori o Vucicu nego o Dacicu.
Biti u Vladi i boriti se protiv organizovanog kriminala i uz to jos biti koordinator svih sluzbi bezbednosti, a ne znati da se premijer sastaje sa pripadnicima kriminalnih grupa, nije minus DS-a kako neki pokusavaju da zaokrenu situaciju u svoju korist. Ili je mozda i Vucic neobavesten kao i Kostunica. Uostalom , steta koju je Dacic naneo Vucicu bice vidljiva na novim vanrednim izborima.

Mirko

pre 11 godina

Haha, ne mogu da verujem da neko ozbiljan ovo priča! Pa kad je neka opozicija tražila ostanak na vlasti svojih protivnika - pozicije?
Ne znam dal je smešnije ili tragičnije?
Elem,nema ništa od toga, ili kako bi narod rekao: To Vas june neće mune! Hahaha..

milisav

pre 11 godina

Nemogu da verujem da posle ovog neko brani dacica i vucica pominjem vucica jel je isti kao i dacic da nije trazio bi njegovu ostavku a zasto treba sns da nastavi voditi drzavu jel mozda zato sto su koalicji sa dacicem koji priznaje da se vidja sa kriminalcima i koji belji medju noge voditeljkama a o aferi koferce da i nepricam ili sa dinkicem koji je odgovoran za unistenje srpske poljoprivrede i budzeta poslednjih 12 godina jel treba da ostane zato sto su digli granice i time priznali apsolutnu nezavisnost kosova a da zato nisu dobili cak ni datum za pocetak pregovora jel treba ova vlast da ostane zato sto iz meseca u mesec sve poskupljuje a sad najavljuju u nova poskupljenja struju hleb mleko...jel treba da ostanu zato sto zivimo poslednjih sest meseci gore nego zadnjih 12 godina dok se vucic obracunava sa financijerima drugih stranki i politickim neistomisljenicima poz izgovorom borbe protiv korupcije onaj ko bolje zivi sad nego prije nek se javi i nek kaze sta mu je ova vlast dobro donijela

Poldi

pre 11 godina

Petar Petković - telal Kostunice dr Vojislava,
DSS je "dokazao" svoj legimitet, Crvene beretke, Kolubara... samo dva sa vrha skandala. Bolje da cutite.

Vlada

pre 11 godina

O izborima pricaju oni koji jedva predju cenzus a sada tesko i to,SNS i SPS procice bolje nego 2012.Nisam niciji simpatizer oni su po meni nuzno zlo koje moramo imati.

Tanja

pre 11 godina

pa ds njemu i smesta...DS pomirite se da ne mozete do veka da vladate...Ma samo da uzmemo bre ovim politicarima pasose,samo se svrckaju..da vidimo koliko smo im platili sluzvena putovanja,i gde to oni idu na odmor..

Ka - Min

pre 11 godina

Kakve bene od gradjana i zlobnike imamo, dobro da imamo kakvu-takvu Drzavu. Sta je do sada kome dokazano, kako drugima koji su privedeni i pritvoreni tako i Dacicu, ali vi rezite kao besni psi i mislite da ce nam biti bolje nakon vanrednih izbora, pa sta je taj Dacic konkretno izvrsio da ga treba menjati ludi narode. Tek su krenuli u neke poslove i ima izgleda na bolje, ali koji bi vrag vama ugodio. Pa sta mislite da cemo dobiti izborima koji su malte ne juce provedeni. Mi kakvi smo nismo zasluzili imati neku drzavu, sve nas treba rasterati u druge drzave posto je dokazano da smo OK kao sluge, ali losi kao gospodari. Stalno smo nezadovoljni, provokativni, o lopovluku da i ne pricam i nema onoga tko bi nama ovakvima kakvi smo, ugodio.

saska

pre 11 godina

Zasto vam se zuri,pomirite se sa cinjenicom da vise niste na vlasti,pustite druge sposobnije od vas da rade a ne da ih stalno kocite.Narod vas je skinuo sa vlasti a vi samo posle par meseci ocekujete od istog tog naroda podrsku.Ako neko treba da odluci da li ce biti izbora onda je to SNS jer je najjaca stranka,ali sto bi to radili kada uzivaju potpuno poverenje naroda

zoki5

pre 11 godina

ovo je još jedan dokaz da sve političare baš briga kako je narodu, samo su oni bitni, vlast i fotelje, to im je jdino bitno, treba da se svi sklone i odu u zaborav, sram vas bilo baš sve

Mrki611

pre 11 godina

DSS i DS su se pokazali kako su vladali, pokazali su svoju nesposobnost na svim poljima vladavine. Pustite sada ovu vlast neka i oni pokažu kako vladaju. Ako budu nesposobni kao i vi i njih ćemo zameniti, ali ne sa vama sigurno...

Sasho

pre 11 godina

ja sam za Dacica i pola miliona srba je za njega,a ko je za vas danas?Pokrali ste sve zivo i milo od Kostunice do Tadica sram da vas bude jos se javljate!

Nikola

pre 11 godina

Mislim da DS ne trazi ostavku Ivice Dacica, vec lider DSa Dragan Djilas i potrpedsednik Miodrag Rakic, koji su sve samo ne demokrate i sto je najgore ne brinu oni o drzavi i vladi vec rade za licne interese.

menjanje,menjanje

pre 11 godina

Nije Dacic jedini politicar kloji se sastajao sa kriminalcima ali je jedini koji je to priznao,znaci ostavka!Ne treba ici na izbore ali treba zameniti ljude koji kompromituju Vladu. Krise in Belgrad: Serbiens Premier im Sog der Mafia.Kako misli Dacic da bude premijer pored ovakvih naslova u svetskoj stampi?

Nikola

pre 11 godina

Ocekujem od svih onih kojima su puna usta evropskih vrednosti da nam objasne da li je normalno da predsednik vlade bilo koje drzave, najpre ide u nepostojecu emisiju, nepostojece televizije kod nepostojece novinarke koja pred njim siri noge?

Da li je normalno da neko misli da ce Srbiju uvesti u red sredjenih drzava neko ko sedi sa ljudima koji su optuzeni za trgovinu drogom?

U normalnoj drzavi se za ovakve stvari podnosi ostavka!

U trenutku kada su ugrozeni teritorijalni integritet zemlje i ekonomija, vladu Srbije treba da vodi nesporna licnost sa znanjem, iskustvom i kredibilitetom, a ne neko kome se svi smeju.

LILI M.

pre 11 godina

Svi navalili na ostavku kao da će to rešiti sve probleme. Baš me briga hoće li Dačić biti premijer ili ne. Važnije je da mislimo na to kako će u Srbiji narod živeti bolje. Ako je njegova ostavka uslov za to neka je da, mada ne mislim da će to uraditi dobrovoljno i kako savest nalaže. Ugledajte se na Vučića i Nikolića. Rade svoj posao, tu i tamo daju neki intervju i to je to.

karving

pre 11 godina

Jok, ti imas legitimitet, veliki si strucnjak. Imate li dan radnog staza negde vi mladi DSS-ovci. Ne javljajte se vise, u zapecak, pisite memoare.

Zaniah

pre 11 godina

To je vasa zelja i vas pokusaj bio da mu oduzmete legitimitet. Sada sada mu je pomenuti jos bolji, po principu sta te ne ubija to te ojaca!

Kako drugacije

pre 11 godina

Saopstenje SPSa je direktan i sraman samar gradjanima Srbije..
Ironija svega je, da se na Dacica zali DSS, ciji je lider branio i zaustavljao hapsenja clanova SPS 2001/02, da bi 2004 pristao da deli vlast sa SPS-om, samo da DS ne bude u vlasti...!?
Da ovaj narod malo vise razmislja, odavno bi svi bili ispod cenzusa, srecom po Vas kolektivna amnezija i mediji cine svoje...

marko

pre 11 godina

PODSECAM Vucica i Nikolica na onu izreku: "S KIM SI TAKAV SI ? Posto smatraju da Dacic i vlada treba da ostanu. Pa kad je tako onda ajmo svi da se bavimo DROGOM i svi cemo ziveti lepo. Drogu cemo da valjamo svetu i bog da nas vidi. PROCVETACE SRBIJA!

ZoranNS

pre 11 godina

Pitam se da li posle ovoga policija treba da baci ceo spisak praćenih zbog Šarića, ili samo da prevuče flomasterom ime premijera na tom spisku.

mladen spo

pre 11 godina

Ne da nema legitimitet,nego ako se samo tako predje preko ovoga ovo je još jedno moralno gaženje običnog,poštenog,siromašnog gradjanina Srbije..a mislili smo da ne možemo niže da padnemo...

gef2007

pre 11 godina

Nikad niste imali više od 30 posto na izborima sem kada ste bili u koaliciji sa DOS-om, ali najbitnije da ste imali najača mesta u vladi. Toliko o legitimitetu.

vasilije

pre 11 godina

Pa neka neko kaže da CIAe nema dobro obucene ljude i medju Srbima.Skoro su završili trenutno dva za njih najbitnija posla na Balkanu,Sklanjanje Dodika u Rep. Srpskoj i razbijanje vlade Srbije. Što se izbora tice nece ici glatko i sigurana sam da slede i treci izbori a posle njih nece nam ni trebati Vlada.

Magnolija

pre 11 godina

Kako je krenula farsa oko Dacica,tako su svi krenuli da se oglasavaju,samo da nebi bili zaboravljeni!A kad treba da se resava neki problem,nema DS-a,DSS-a i ostalih!

Anjica

pre 11 godina

Mislim da nam je svima dosta ove političke demagogoije! Svi sve znaju sve samo niko da iznese nešto novo ili ekskluzivno nego svi kao ptičice ponavljaju isto...

polarna veverica

pre 11 godina

A Vi ste kao nekada imali legitimitet?Vaš premijer nije ništa znao i ni o čemu nije bio obavešten, a imli ste premijersko mesto sa 10 posto glasova......

leonardo88

pre 11 godina

Kada ste sarađivali sa Dačićem i imali 15 posto na izborima imali ste legitimitet i Dačić vam je bio najbolji koalicioni partner.

Proka

pre 11 godina

A vi imate legitimitet?
22 od 24 sporne privatizacije su pod vašom vlašću bile!
Pustite vi insitucije da se bave Dačićem
Ah da... Pa vaš ministar Jočić je Šarićima dao naše državljanstvo!

Johan Sebastijan

pre 11 godina

Ima zasad sve, ništa mu još ne "hvali", nije dovoljno samo pisanje "Blitca" da neko bude smenjen, sve dok se ne saznaju detalji - kako je Radule došao do njega, šta su razgovarali, da li je 2008. Radule bio za bilo šta osumnićen ili optuživan? Da li ga je iko od policijskih i kontraobaveštajnih službi označio kao "sumnjivo lice"? Koliko znam, tada se o njemu nije ni pisalo ni govorilo. Ako se dokaže da je Dačić sa njim radio nezakonite poslove, onda je jasno da neće imati ne samo legitimiet nego će morati na sud.

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Uvek isto! Čim neko pokušava da prizna ratne poraze, okrene list. Zakopa ratne sekire eto ti ideologa ratne politike. Jer šta bi sa njima bilo u "normalnoj, stabilnoj državi"? Osim praznog populizma oni ama baš drugo ništa ne znaju da rade, od čega bi oni živeli.
Ps. A o nečistoj savesti da i ne govorim!

pero

pre 11 godina

Ne bi me čudilo da i DSSovci sa svojom braćom iz DSa ne stoje iza ovoga... Biće da se Ivica odmetnuo do neke uticajne grupe, pa sad iznose njegov prljav veš.

Nesa

pre 11 godina

U svemu mi se jedna stvar ne dopada. DSS i Koštunica su poznati po zalaganju za poštovanje prava pa je kontradiktorna izjava da Dačić treba da podnese ostavku zbog NEDVOSMISLENOG OTKRIĆA da je imao kontakt sa Šarićevim klanom...

OTKRIĆE nije isto što i DOKAZ!

švajcarac

pre 11 godina

Sad i nemci pišu o ovome: http://www.spiegel.de/politik/ausland/organisierte-kriminalitaet-serbiens-regierung-im-sog-der-mafia-a-881287.html

joza

pre 11 godina

Polako,sve ce doci na svoje.Suvise je interesnih grupa na nasoj politickoj sceni tako da ce malo po malo sve afere izaci na videlo.Nadam se da ce onda svima biti jasno koliko je DSS kao takva principijelna i rodoljubiva stranka.Naravno da i oni imaju svoje crne ovce ali to su mozda neki marginalci na lokalu i sl. ali u vrhu su svi casni,obrazovani i posteni ljudi.

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Gricko

pre 11 godina

Bilo bi jako "zgodno" da saznamo sve kontakte političara u Srbiji! Pomalo mi je smešno kada se stranke medjusobno opštužuju u ovom slučaju kada svi imaju "kontakte"! Samo još nije došao red na njih....

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Mikeli

pre 11 godina

Dacic je duzan prvo javnosti da objasni sta je radio sa tim covekom,zasto se sastajao sa njim! Nakon toga se protiv njega treba spoovesti istraga,a posto ziivimo u banana drzavi nece biti ni jednog ni drugog,kao kada je afera kofer zavrsila u bunaru!

Miloš

pre 11 godina

Ne vidim zašto DSS u ovom saopštenju izbegava da spomene Vučića, kad i on i Dačić pripadaju istoj Vladi koja vodi tu politiku koja je, po njihovim mišljenju pogrešna. Zašto napadaju samo Dačića kad je u suštini Vučić najmoćniji i od njega zavisi opstanak Vlade ?

Mikeli

pre 11 godina

Dacic je duzan prvo javnosti da objasni sta je radio sa tim covekom,zasto se sastajao sa njim! Nakon toga se protiv njega treba spoovesti istraga,a posto ziivimo u banana drzavi nece biti ni jednog ni drugog,kao kada je afera kofer zavrsila u bunaru!

Gricko

pre 11 godina

Bilo bi jako "zgodno" da saznamo sve kontakte političara u Srbiji! Pomalo mi je smešno kada se stranke medjusobno opštužuju u ovom slučaju kada svi imaju "kontakte"! Samo još nije došao red na njih....

Proka

pre 11 godina

A vi imate legitimitet?
22 od 24 sporne privatizacije su pod vašom vlašću bile!
Pustite vi insitucije da se bave Dačićem
Ah da... Pa vaš ministar Jočić je Šarićima dao naše državljanstvo!

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Uvek isto! Čim neko pokušava da prizna ratne poraze, okrene list. Zakopa ratne sekire eto ti ideologa ratne politike. Jer šta bi sa njima bilo u "normalnoj, stabilnoj državi"? Osim praznog populizma oni ama baš drugo ništa ne znaju da rade, od čega bi oni živeli.
Ps. A o nečistoj savesti da i ne govorim!

Miloš

pre 11 godina

Ne vidim zašto DSS u ovom saopštenju izbegava da spomene Vučića, kad i on i Dačić pripadaju istoj Vladi koja vodi tu politiku koja je, po njihovim mišljenju pogrešna. Zašto napadaju samo Dačića kad je u suštini Vučić najmoćniji i od njega zavisi opstanak Vlade ?

švajcarac

pre 11 godina

Sad i nemci pišu o ovome: http://www.spiegel.de/politik/ausland/organisierte-kriminalitaet-serbiens-regierung-im-sog-der-mafia-a-881287.html

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Nikola

pre 11 godina

Ocekujem od svih onih kojima su puna usta evropskih vrednosti da nam objasne da li je normalno da predsednik vlade bilo koje drzave, najpre ide u nepostojecu emisiju, nepostojece televizije kod nepostojece novinarke koja pred njim siri noge?

Da li je normalno da neko misli da ce Srbiju uvesti u red sredjenih drzava neko ko sedi sa ljudima koji su optuzeni za trgovinu drogom?

U normalnoj drzavi se za ovakve stvari podnosi ostavka!

U trenutku kada su ugrozeni teritorijalni integritet zemlje i ekonomija, vladu Srbije treba da vodi nesporna licnost sa znanjem, iskustvom i kredibilitetom, a ne neko kome se svi smeju.

mladen spo

pre 11 godina

Ne da nema legitimitet,nego ako se samo tako predje preko ovoga ovo je još jedno moralno gaženje običnog,poštenog,siromašnog gradjanina Srbije..a mislili smo da ne možemo niže da padnemo...

Johan Sebastijan

pre 11 godina

Ima zasad sve, ništa mu još ne "hvali", nije dovoljno samo pisanje "Blitca" da neko bude smenjen, sve dok se ne saznaju detalji - kako je Radule došao do njega, šta su razgovarali, da li je 2008. Radule bio za bilo šta osumnićen ili optuživan? Da li ga je iko od policijskih i kontraobaveštajnih službi označio kao "sumnjivo lice"? Koliko znam, tada se o njemu nije ni pisalo ni govorilo. Ako se dokaže da je Dačić sa njim radio nezakonite poslove, onda je jasno da neće imati ne samo legitimiet nego će morati na sud.

polarna veverica

pre 11 godina

A Vi ste kao nekada imali legitimitet?Vaš premijer nije ništa znao i ni o čemu nije bio obavešten, a imli ste premijersko mesto sa 10 posto glasova......

joza

pre 11 godina

Polako,sve ce doci na svoje.Suvise je interesnih grupa na nasoj politickoj sceni tako da ce malo po malo sve afere izaci na videlo.Nadam se da ce onda svima biti jasno koliko je DSS kao takva principijelna i rodoljubiva stranka.Naravno da i oni imaju svoje crne ovce ali to su mozda neki marginalci na lokalu i sl. ali u vrhu su svi casni,obrazovani i posteni ljudi.

marko

pre 11 godina

PODSECAM Vucica i Nikolica na onu izreku: "S KIM SI TAKAV SI ? Posto smatraju da Dacic i vlada treba da ostanu. Pa kad je tako onda ajmo svi da se bavimo DROGOM i svi cemo ziveti lepo. Drogu cemo da valjamo svetu i bog da nas vidi. PROCVETACE SRBIJA!

menjanje,menjanje

pre 11 godina

Nije Dacic jedini politicar kloji se sastajao sa kriminalcima ali je jedini koji je to priznao,znaci ostavka!Ne treba ici na izbore ali treba zameniti ljude koji kompromituju Vladu. Krise in Belgrad: Serbiens Premier im Sog der Mafia.Kako misli Dacic da bude premijer pored ovakvih naslova u svetskoj stampi?

gef2007

pre 11 godina

Nikad niste imali više od 30 posto na izborima sem kada ste bili u koaliciji sa DOS-om, ali najbitnije da ste imali najača mesta u vladi. Toliko o legitimitetu.

Kako drugacije

pre 11 godina

Saopstenje SPSa je direktan i sraman samar gradjanima Srbije..
Ironija svega je, da se na Dacica zali DSS, ciji je lider branio i zaustavljao hapsenja clanova SPS 2001/02, da bi 2004 pristao da deli vlast sa SPS-om, samo da DS ne bude u vlasti...!?
Da ovaj narod malo vise razmislja, odavno bi svi bili ispod cenzusa, srecom po Vas kolektivna amnezija i mediji cine svoje...

Poldi

pre 11 godina

Petar Petković - telal Kostunice dr Vojislava,
DSS je "dokazao" svoj legimitet, Crvene beretke, Kolubara... samo dva sa vrha skandala. Bolje da cutite.

leonardo88

pre 11 godina

Kada ste sarađivali sa Dačićem i imali 15 posto na izborima imali ste legitimitet i Dačić vam je bio najbolji koalicioni partner.

karving

pre 11 godina

Jok, ti imas legitimitet, veliki si strucnjak. Imate li dan radnog staza negde vi mladi DSS-ovci. Ne javljajte se vise, u zapecak, pisite memoare.

milisav

pre 11 godina

Nemogu da verujem da posle ovog neko brani dacica i vucica pominjem vucica jel je isti kao i dacic da nije trazio bi njegovu ostavku a zasto treba sns da nastavi voditi drzavu jel mozda zato sto su koalicji sa dacicem koji priznaje da se vidja sa kriminalcima i koji belji medju noge voditeljkama a o aferi koferce da i nepricam ili sa dinkicem koji je odgovoran za unistenje srpske poljoprivrede i budzeta poslednjih 12 godina jel treba da ostane zato sto su digli granice i time priznali apsolutnu nezavisnost kosova a da zato nisu dobili cak ni datum za pocetak pregovora jel treba ova vlast da ostane zato sto iz meseca u mesec sve poskupljuje a sad najavljuju u nova poskupljenja struju hleb mleko...jel treba da ostanu zato sto zivimo poslednjih sest meseci gore nego zadnjih 12 godina dok se vucic obracunava sa financijerima drugih stranki i politickim neistomisljenicima poz izgovorom borbe protiv korupcije onaj ko bolje zivi sad nego prije nek se javi i nek kaze sta mu je ova vlast dobro donijela

A ko ste to vi?

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Ne, niste ih videli, jer je nažalost ubijen gospodin Đinđić!

ZoranNS

pre 11 godina

Pitam se da li posle ovoga policija treba da baci ceo spisak praćenih zbog Šarića, ili samo da prevuče flomasterom ime premijera na tom spisku.

pero

pre 11 godina

Ne bi me čudilo da i DSSovci sa svojom braćom iz DSa ne stoje iza ovoga... Biće da se Ivica odmetnuo do neke uticajne grupe, pa sad iznose njegov prljav veš.

Magnolija

pre 11 godina

Kako je krenula farsa oko Dacica,tako su svi krenuli da se oglasavaju,samo da nebi bili zaboravljeni!A kad treba da se resava neki problem,nema DS-a,DSS-a i ostalih!

Sasa

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Najpre, socijalisti sami sebe ruse, a posto ti to ne zelis da vidis , nema ti pomoci, drugo DS nije na vlasti 12godina nego nesto manje i sa prekidom, trece SPS je bio i u predhodnoj vladi i imao znacajna mesta u njoj iako se sada ponasa kao da nije bio u istoj. Isto vazi i za Dinkica.
Na tvoju zalost ovo nije TV pa kad lazete da ima ko da vam poveruje (uglavnom nepismeni i polupismeni kojima samo prstom treba pokazati krivca , bez dokaza, bez icega) vec su ovo mediji koji se citaju, gde ljudi razmisljaju svojom glavom i gde niko ne mora da im kaze da napolju trenutno ne pada sneg.
Na ovom sajtu ljudi uglavnom barataju cinjenicama, a cinjenice su da nas je sve neistomisljenike VD premijera nazvao (doduse izmedju redova) domacim izdajnicima, bas kao u vreme o kome ti govoris (2000-ta)
Zato ce ova vlada da padne svidjalo se to tebi ili ne , a to sto ga Vucic stiti vise govori o Vucicu nego o Dacicu.
Biti u Vladi i boriti se protiv organizovanog kriminala i uz to jos biti koordinator svih sluzbi bezbednosti, a ne znati da se premijer sastaje sa pripadnicima kriminalnih grupa, nije minus DS-a kako neki pokusavaju da zaokrenu situaciju u svoju korist. Ili je mozda i Vucic neobavesten kao i Kostunica. Uostalom , steta koju je Dacic naneo Vucicu bice vidljiva na novim vanrednim izborima.

Nesa

pre 11 godina

U svemu mi se jedna stvar ne dopada. DSS i Koštunica su poznati po zalaganju za poštovanje prava pa je kontradiktorna izjava da Dačić treba da podnese ostavku zbog NEDVOSMISLENOG OTKRIĆA da je imao kontakt sa Šarićevim klanom...

OTKRIĆE nije isto što i DOKAZ!

Nikola

pre 11 godina

Mislim da DS ne trazi ostavku Ivice Dacica, vec lider DSa Dragan Djilas i potrpedsednik Miodrag Rakic, koji su sve samo ne demokrate i sto je najgore ne brinu oni o drzavi i vladi vec rade za licne interese.

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

Anjica

pre 11 godina

Mislim da nam je svima dosta ove političke demagogoije! Svi sve znaju sve samo niko da iznese nešto novo ili ekskluzivno nego svi kao ptičice ponavljaju isto...

Zaniah

pre 11 godina

To je vasa zelja i vas pokusaj bio da mu oduzmete legitimitet. Sada sada mu je pomenuti jos bolji, po principu sta te ne ubija to te ojaca!

Klimt- Bec

pre 11 godina

U svakoj Demokratskoj Zemlji Evrope ka kojima tezimo, u ovakvoj ociglednoj aferi, politicar podnosi momentalnu i neopozivu Ostavku! I nikada vise nema teoretske sanse, da ispliva na Politickoj Sceni svoje Partije. Dacic ide iz Afere u Aferu i kao njegov veliki Guru Sloba, ponasa se jos Arogantnije i bezobraznije! Kada bi se malo dublje zagrebalo po njegovom Dosijeu i ljudima koji su se stvorili pored njega, tek bi tada nastao pravi haos. SNS bi trebao da ide na nove izbore, ako zeli da se drzi svog Slogana " Borba protiv Korupcije i Tajkuna ". To je jedini nacin da jos vise ucvrsti svoju vlast i ocisti Politicku scenu Srbije!

zoki5

pre 11 godina

ovo je još jedan dokaz da sve političare baš briga kako je narodu, samo su oni bitni, vlast i fotelje, to im je jdino bitno, treba da se svi sklone i odu u zaborav, sram vas bilo baš sve

LILI M.

pre 11 godina

Svi navalili na ostavku kao da će to rešiti sve probleme. Baš me briga hoće li Dačić biti premijer ili ne. Važnije je da mislimo na to kako će u Srbiji narod živeti bolje. Ako je njegova ostavka uslov za to neka je da, mada ne mislim da će to uraditi dobrovoljno i kako savest nalaže. Ugledajte se na Vučića i Nikolića. Rade svoj posao, tu i tamo daju neki intervju i to je to.

Mrki611

pre 11 godina

DSS i DS su se pokazali kako su vladali, pokazali su svoju nesposobnost na svim poljima vladavine. Pustite sada ovu vlast neka i oni pokažu kako vladaju. Ako budu nesposobni kao i vi i njih ćemo zameniti, ali ne sa vama sigurno...

vasilije

pre 11 godina

Pa neka neko kaže da CIAe nema dobro obucene ljude i medju Srbima.Skoro su završili trenutno dva za njih najbitnija posla na Balkanu,Sklanjanje Dodika u Rep. Srpskoj i razbijanje vlade Srbije. Što se izbora tice nece ici glatko i sigurana sam da slede i treci izbori a posle njih nece nam ni trebati Vlada.

Vlada

pre 11 godina

O izborima pricaju oni koji jedva predju cenzus a sada tesko i to,SNS i SPS procice bolje nego 2012.Nisam niciji simpatizer oni su po meni nuzno zlo koje moramo imati.

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

Lale Gator

pre 11 godina

Ni u crtanom filmu nema svega ovoga sto nam se desava. Dacic se mnogo presao ako je mislio da ce Vucic dozvoliti nesto dacse zataska. Nema zasticenih.

Tanja

pre 11 godina

pa ds njemu i smesta...DS pomirite se da ne mozete do veka da vladate...Ma samo da uzmemo bre ovim politicarima pasose,samo se svrckaju..da vidimo koliko smo im platili sluzvena putovanja,i gde to oni idu na odmor..

Anjica

pre 11 godina

Čitajući različite tekstove prethodnih dana pitam da se da li zaista svim ovim opozicionim strankama toliko smeta Dačić ili da li su zaista svi sada postali pošteni kada su do juče svi ćutali i smejali se zajedno po igrankama i novinama! A pre će biti da pojedincima ne odgovara što je ova vlada krenula da radi onako kako treba pa to pojedincima ne odgovara!

Sasho

pre 11 godina

ja sam za Dacica i pola miliona srba je za njega,a ko je za vas danas?Pokrali ste sve zivo i milo od Kostunice do Tadica sram da vas bude jos se javljate!

Antievropejci

pre 11 godina

Ajde razumem zašto DSS traži smenu Dačića, novi izbori i nema ništa o datumu za početak pregovora sa EU. Ali otkud proevropska Demokratska Stranka, da ne želi više Srbiju u Evropskoj Uniji?

Opsasa

pre 11 godina

I sta je epilog svega? Dss i ds traze da Dacic podnese ostavku,sto je malo verovatno da ce se desiti,ldp koristi svaku situaciju da pametuje i pritom se medijski eksponira.Na kraju svi ocekuju da ce se cela stvar zataskati i zaboraviti. Ali,sta ako Vucic pronadje dokaze koji povezuju Dacica sa narko klanom? Onda sledi njegova ostavka,privremeni haos u drzavi i konacno apsolutna vlast sns-a. Najbolji idu napred!

saska

pre 11 godina

Zasto vam se zuri,pomirite se sa cinjenicom da vise niste na vlasti,pustite druge sposobnije od vas da rade a ne da ih stalno kocite.Narod vas je skinuo sa vlasti a vi samo posle par meseci ocekujete od istog tog naroda podrsku.Ako neko treba da odluci da li ce biti izbora onda je to SNS jer je najjaca stranka,ali sto bi to radili kada uzivaju potpuno poverenje naroda

Ka - Min

pre 11 godina

Kakve bene od gradjana i zlobnike imamo, dobro da imamo kakvu-takvu Drzavu. Sta je do sada kome dokazano, kako drugima koji su privedeni i pritvoreni tako i Dacicu, ali vi rezite kao besni psi i mislite da ce nam biti bolje nakon vanrednih izbora, pa sta je taj Dacic konkretno izvrsio da ga treba menjati ludi narode. Tek su krenuli u neke poslove i ima izgleda na bolje, ali koji bi vrag vama ugodio. Pa sta mislite da cemo dobiti izborima koji su malte ne juce provedeni. Mi kakvi smo nismo zasluzili imati neku drzavu, sve nas treba rasterati u druge drzave posto je dokazano da smo OK kao sluge, ali losi kao gospodari. Stalno smo nezadovoljni, provokativni, o lopovluku da i ne pricam i nema onoga tko bi nama ovakvima kakvi smo, ugodio.

Mirko

pre 11 godina

Haha, ne mogu da verujem da neko ozbiljan ovo priča! Pa kad je neka opozicija tražila ostanak na vlasti svojih protivnika - pozicije?
Ne znam dal je smešnije ili tragičnije?
Elem,nema ništa od toga, ili kako bi narod rekao: To Vas june neće mune! Hahaha..

nidža

pre 11 godina

To što bi neki želeli izbore pokazuje njihov odnos prema narodu i državi. Sitni sopstveni interesi ponovo stavljeni u prvi plan. Stav SNS-a pokazao je svima kako se treba odnositi prema problemima i koliko odgovornosti je potrebno da se naprave pozitivni pomaci.

Jovanka

pre 11 godina

Ukratko, sve ovo sto se razotkriva je proizvod tz. demokratske vlasti. Nemojmo ni trunku krivice stavljati g-dinu Vucicu. Budimo strpljivi. Polako. Ovaj lopovluk i unistavanje Srbije dugo traje... Nema zurbe. Srpski narod zivi u najvecim mukama i nemastini. Svi zajedno nosimo KRST NEPRAVDE. Ali, posle raspeca, sledi VASKRSENJE koje ce Srbija uskoro da dozivi. Strpimo se. Postujmo Ustav i Zakone... Smanjimo svadje i nesloge, i pokajmo se za losa dela...

Buvica

pre 11 godina

Najviše volim kada pročitam komentare LDP-a! Oni uvek sve znaju, usput jedva predju cenzus, sa svima ih povezuju i nikada nisu u Vladi! Oni nam dodju kao "lični terapeuti" svakoj Vladi!

gef2007

pre 11 godina

@Sasa
Poštovani Saša, pre nego što ti odgovorim samo da ti kažem da u srpskom jeziku postoje slova kao što su š,č,ć,ž,đ koja ti ne znaš da koristiš. Zato te molim da podesiš tastaturu.
Što se tiče tvog odgovora na moj komentar vidi se da ti nisi ni pročitao članak, a ni moj komentar dobro. Ja sam napisao demokratki eksperti, a za tvoje obaveštenje stranke koje se spominju u članku su Demokratska stranka i Demokratska stanka Srbije. To su stranke koje su zajedno sa još 20-tak stranaka rušile socijaliste 2000-te. Oni su bili 12 godina na vlasti, što jedni što drugi. Da ne zaboravim među njima je i bio mag srpske ekonomije Mlađan Dinkić sa kojim ste tesno sarađivali tolike godine. Sad biste opet izbore jer ne možete da sastavite kraj sa krajem.

medenjak

pre 11 godina

Videh u tekstu da se pominju samo URS i SPS, pa se pitam otkud onda onolika medijska hajka na SNS, kao da su oni ti koji imaju nesto protiv Dacica?!

pero

pre 11 godina

Ne bi me čudilo da i DSSovci sa svojom braćom iz DSa ne stoje iza ovoga... Biće da se Ivica odmetnuo do neke uticajne grupe, pa sad iznose njegov prljav veš.

joza

pre 11 godina

Polako,sve ce doci na svoje.Suvise je interesnih grupa na nasoj politickoj sceni tako da ce malo po malo sve afere izaci na videlo.Nadam se da ce onda svima biti jasno koliko je DSS kao takva principijelna i rodoljubiva stranka.Naravno da i oni imaju svoje crne ovce ali to su mozda neki marginalci na lokalu i sl. ali u vrhu su svi casni,obrazovani i posteni ljudi.

Zaniah

pre 11 godina

To je vasa zelja i vas pokusaj bio da mu oduzmete legitimitet. Sada sada mu je pomenuti jos bolji, po principu sta te ne ubija to te ojaca!

karving

pre 11 godina

Jok, ti imas legitimitet, veliki si strucnjak. Imate li dan radnog staza negde vi mladi DSS-ovci. Ne javljajte se vise, u zapecak, pisite memoare.

Sasho

pre 11 godina

ja sam za Dacica i pola miliona srba je za njega,a ko je za vas danas?Pokrali ste sve zivo i milo od Kostunice do Tadica sram da vas bude jos se javljate!

Magnolija

pre 11 godina

Kako je krenula farsa oko Dacica,tako su svi krenuli da se oglasavaju,samo da nebi bili zaboravljeni!A kad treba da se resava neki problem,nema DS-a,DSS-a i ostalih!

Nesa

pre 11 godina

U svemu mi se jedna stvar ne dopada. DSS i Koštunica su poznati po zalaganju za poštovanje prava pa je kontradiktorna izjava da Dačić treba da podnese ostavku zbog NEDVOSMISLENOG OTKRIĆA da je imao kontakt sa Šarićevim klanom...

OTKRIĆE nije isto što i DOKAZ!

vasilije

pre 11 godina

Pa neka neko kaže da CIAe nema dobro obucene ljude i medju Srbima.Skoro su završili trenutno dva za njih najbitnija posla na Balkanu,Sklanjanje Dodika u Rep. Srpskoj i razbijanje vlade Srbije. Što se izbora tice nece ici glatko i sigurana sam da slede i treci izbori a posle njih nece nam ni trebati Vlada.

Nikola

pre 11 godina

Mislim da DS ne trazi ostavku Ivice Dacica, vec lider DSa Dragan Djilas i potrpedsednik Miodrag Rakic, koji su sve samo ne demokrate i sto je najgore ne brinu oni o drzavi i vladi vec rade za licne interese.

Natalija Nikolić

pre 11 godina

Uvek isto! Čim neko pokušava da prizna ratne poraze, okrene list. Zakopa ratne sekire eto ti ideologa ratne politike. Jer šta bi sa njima bilo u "normalnoj, stabilnoj državi"? Osim praznog populizma oni ama baš drugo ništa ne znaju da rade, od čega bi oni živeli.
Ps. A o nečistoj savesti da i ne govorim!

Mrki611

pre 11 godina

DSS i DS su se pokazali kako su vladali, pokazali su svoju nesposobnost na svim poljima vladavine. Pustite sada ovu vlast neka i oni pokažu kako vladaju. Ako budu nesposobni kao i vi i njih ćemo zameniti, ali ne sa vama sigurno...

Proka

pre 11 godina

A vi imate legitimitet?
22 od 24 sporne privatizacije su pod vašom vlašću bile!
Pustite vi insitucije da se bave Dačićem
Ah da... Pa vaš ministar Jočić je Šarićima dao naše državljanstvo!

polarna veverica

pre 11 godina

A Vi ste kao nekada imali legitimitet?Vaš premijer nije ništa znao i ni o čemu nije bio obavešten, a imli ste premijersko mesto sa 10 posto glasova......

LILI M.

pre 11 godina

Svi navalili na ostavku kao da će to rešiti sve probleme. Baš me briga hoće li Dačić biti premijer ili ne. Važnije je da mislimo na to kako će u Srbiji narod živeti bolje. Ako je njegova ostavka uslov za to neka je da, mada ne mislim da će to uraditi dobrovoljno i kako savest nalaže. Ugledajte se na Vučića i Nikolića. Rade svoj posao, tu i tamo daju neki intervju i to je to.

Vlada

pre 11 godina

O izborima pricaju oni koji jedva predju cenzus a sada tesko i to,SNS i SPS procice bolje nego 2012.Nisam niciji simpatizer oni su po meni nuzno zlo koje moramo imati.

Miloš

pre 11 godina

Ne vidim zašto DSS u ovom saopštenju izbegava da spomene Vučića, kad i on i Dačić pripadaju istoj Vladi koja vodi tu politiku koja je, po njihovim mišljenju pogrešna. Zašto napadaju samo Dačića kad je u suštini Vučić najmoćniji i od njega zavisi opstanak Vlade ?

gef2007

pre 11 godina

Nikad niste imali više od 30 posto na izborima sem kada ste bili u koaliciji sa DOS-om, ali najbitnije da ste imali najača mesta u vladi. Toliko o legitimitetu.

saska

pre 11 godina

Zasto vam se zuri,pomirite se sa cinjenicom da vise niste na vlasti,pustite druge sposobnije od vas da rade a ne da ih stalno kocite.Narod vas je skinuo sa vlasti a vi samo posle par meseci ocekujete od istog tog naroda podrsku.Ako neko treba da odluci da li ce biti izbora onda je to SNS jer je najjaca stranka,ali sto bi to radili kada uzivaju potpuno poverenje naroda

leonardo88

pre 11 godina

Kada ste sarađivali sa Dačićem i imali 15 posto na izborima imali ste legitimitet i Dačić vam je bio najbolji koalicioni partner.

Ka - Min

pre 11 godina

Kakve bene od gradjana i zlobnike imamo, dobro da imamo kakvu-takvu Drzavu. Sta je do sada kome dokazano, kako drugima koji su privedeni i pritvoreni tako i Dacicu, ali vi rezite kao besni psi i mislite da ce nam biti bolje nakon vanrednih izbora, pa sta je taj Dacic konkretno izvrsio da ga treba menjati ludi narode. Tek su krenuli u neke poslove i ima izgleda na bolje, ali koji bi vrag vama ugodio. Pa sta mislite da cemo dobiti izborima koji su malte ne juce provedeni. Mi kakvi smo nismo zasluzili imati neku drzavu, sve nas treba rasterati u druge drzave posto je dokazano da smo OK kao sluge, ali losi kao gospodari. Stalno smo nezadovoljni, provokativni, o lopovluku da i ne pricam i nema onoga tko bi nama ovakvima kakvi smo, ugodio.

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Tanja

pre 11 godina

pa ds njemu i smesta...DS pomirite se da ne mozete do veka da vladate...Ma samo da uzmemo bre ovim politicarima pasose,samo se svrckaju..da vidimo koliko smo im platili sluzvena putovanja,i gde to oni idu na odmor..

brzi gonzales

pre 11 godina

Dacic odmah da podnese ostavku, kaze Petkovic ali zato bi rado prihvatili sa tim istim SPS u gradsku vlast ako odluce da sruse Djilasa... Svi ste vi isti. Pa za ogromni broj sumnjivih privatizacija odgovoran je vas kadar Predrag Bubalo. Kada krene da se razmotava to klupko sumnjam da ce i DSS izaci potpuno cist. A to nece lako moci objasniti buduci da stalno pricaju da su legalisti...

Poldi

pre 11 godina

Petar Petković - telal Kostunice dr Vojislava,
DSS je "dokazao" svoj legimitet, Crvene beretke, Kolubara... samo dva sa vrha skandala. Bolje da cutite.

Jovanka

pre 11 godina

Ukratko, sve ovo sto se razotkriva je proizvod tz. demokratske vlasti. Nemojmo ni trunku krivice stavljati g-dinu Vucicu. Budimo strpljivi. Polako. Ovaj lopovluk i unistavanje Srbije dugo traje... Nema zurbe. Srpski narod zivi u najvecim mukama i nemastini. Svi zajedno nosimo KRST NEPRAVDE. Ali, posle raspeca, sledi VASKRSENJE koje ce Srbija uskoro da dozivi. Strpimo se. Postujmo Ustav i Zakone... Smanjimo svadje i nesloge, i pokajmo se za losa dela...

Anjica

pre 11 godina

Mislim da nam je svima dosta ove političke demagogoije! Svi sve znaju sve samo niko da iznese nešto novo ili ekskluzivno nego svi kao ptičice ponavljaju isto...

Kako drugacije

pre 11 godina

Saopstenje SPSa je direktan i sraman samar gradjanima Srbije..
Ironija svega je, da se na Dacica zali DSS, ciji je lider branio i zaustavljao hapsenja clanova SPS 2001/02, da bi 2004 pristao da deli vlast sa SPS-om, samo da DS ne bude u vlasti...!?
Da ovaj narod malo vise razmislja, odavno bi svi bili ispod cenzusa, srecom po Vas kolektivna amnezija i mediji cine svoje...

Mikeli

pre 11 godina

Dacic je duzan prvo javnosti da objasni sta je radio sa tim covekom,zasto se sastajao sa njim! Nakon toga se protiv njega treba spoovesti istraga,a posto ziivimo u banana drzavi nece biti ni jednog ni drugog,kao kada je afera kofer zavrsila u bunaru!

milisav

pre 11 godina

Nemogu da verujem da posle ovog neko brani dacica i vucica pominjem vucica jel je isti kao i dacic da nije trazio bi njegovu ostavku a zasto treba sns da nastavi voditi drzavu jel mozda zato sto su koalicji sa dacicem koji priznaje da se vidja sa kriminalcima i koji belji medju noge voditeljkama a o aferi koferce da i nepricam ili sa dinkicem koji je odgovoran za unistenje srpske poljoprivrede i budzeta poslednjih 12 godina jel treba da ostane zato sto su digli granice i time priznali apsolutnu nezavisnost kosova a da zato nisu dobili cak ni datum za pocetak pregovora jel treba ova vlast da ostane zato sto iz meseca u mesec sve poskupljuje a sad najavljuju u nova poskupljenja struju hleb mleko...jel treba da ostanu zato sto zivimo poslednjih sest meseci gore nego zadnjih 12 godina dok se vucic obracunava sa financijerima drugih stranki i politickim neistomisljenicima poz izgovorom borbe protiv korupcije onaj ko bolje zivi sad nego prije nek se javi i nek kaze sta mu je ova vlast dobro donijela

Antievropejci

pre 11 godina

Ajde razumem zašto DSS traži smenu Dačića, novi izbori i nema ništa o datumu za početak pregovora sa EU. Ali otkud proevropska Demokratska Stranka, da ne želi više Srbiju u Evropskoj Uniji?

Gricko

pre 11 godina

Bilo bi jako "zgodno" da saznamo sve kontakte političara u Srbiji! Pomalo mi je smešno kada se stranke medjusobno opštužuju u ovom slučaju kada svi imaju "kontakte"! Samo još nije došao red na njih....

Mirko

pre 11 godina

Haha, ne mogu da verujem da neko ozbiljan ovo priča! Pa kad je neka opozicija tražila ostanak na vlasti svojih protivnika - pozicije?
Ne znam dal je smešnije ili tragičnije?
Elem,nema ništa od toga, ili kako bi narod rekao: To Vas june neće mune! Hahaha..

Johan Sebastijan

pre 11 godina

Ima zasad sve, ništa mu još ne "hvali", nije dovoljno samo pisanje "Blitca" da neko bude smenjen, sve dok se ne saznaju detalji - kako je Radule došao do njega, šta su razgovarali, da li je 2008. Radule bio za bilo šta osumnićen ili optuživan? Da li ga je iko od policijskih i kontraobaveštajnih službi označio kao "sumnjivo lice"? Koliko znam, tada se o njemu nije ni pisalo ni govorilo. Ako se dokaže da je Dačić sa njim radio nezakonite poslove, onda je jasno da neće imati ne samo legitimiet nego će morati na sud.

Nikola

pre 11 godina

Ocekujem od svih onih kojima su puna usta evropskih vrednosti da nam objasne da li je normalno da predsednik vlade bilo koje drzave, najpre ide u nepostojecu emisiju, nepostojece televizije kod nepostojece novinarke koja pred njim siri noge?

Da li je normalno da neko misli da ce Srbiju uvesti u red sredjenih drzava neko ko sedi sa ljudima koji su optuzeni za trgovinu drogom?

U normalnoj drzavi se za ovakve stvari podnosi ostavka!

U trenutku kada su ugrozeni teritorijalni integritet zemlje i ekonomija, vladu Srbije treba da vodi nesporna licnost sa znanjem, iskustvom i kredibilitetom, a ne neko kome se svi smeju.

mladen spo

pre 11 godina

Ne da nema legitimitet,nego ako se samo tako predje preko ovoga ovo je još jedno moralno gaženje običnog,poštenog,siromašnog gradjanina Srbije..a mislili smo da ne možemo niže da padnemo...

A ko ste to vi?

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Ne, niste ih videli, jer je nažalost ubijen gospodin Đinđić!

Sasa

pre 11 godina

Šta je to opet 2000-ta, opet se ruše socijalisti. Demokratski eksperti imali smo prilike da vidimo vaše reforme zadnjih 12 godina.
(gef2007, 4. februar 2013 17:25)

Najpre, socijalisti sami sebe ruse, a posto ti to ne zelis da vidis , nema ti pomoci, drugo DS nije na vlasti 12godina nego nesto manje i sa prekidom, trece SPS je bio i u predhodnoj vladi i imao znacajna mesta u njoj iako se sada ponasa kao da nije bio u istoj. Isto vazi i za Dinkica.
Na tvoju zalost ovo nije TV pa kad lazete da ima ko da vam poveruje (uglavnom nepismeni i polupismeni kojima samo prstom treba pokazati krivca , bez dokaza, bez icega) vec su ovo mediji koji se citaju, gde ljudi razmisljaju svojom glavom i gde niko ne mora da im kaze da napolju trenutno ne pada sneg.
Na ovom sajtu ljudi uglavnom barataju cinjenicama, a cinjenice su da nas je sve neistomisljenike VD premijera nazvao (doduse izmedju redova) domacim izdajnicima, bas kao u vreme o kome ti govoris (2000-ta)
Zato ce ova vlada da padne svidjalo se to tebi ili ne , a to sto ga Vucic stiti vise govori o Vucicu nego o Dacicu.
Biti u Vladi i boriti se protiv organizovanog kriminala i uz to jos biti koordinator svih sluzbi bezbednosti, a ne znati da se premijer sastaje sa pripadnicima kriminalnih grupa, nije minus DS-a kako neki pokusavaju da zaokrenu situaciju u svoju korist. Ili je mozda i Vucic neobavesten kao i Kostunica. Uostalom , steta koju je Dacic naneo Vucicu bice vidljiva na novim vanrednim izborima.

marko

pre 11 godina

PODSECAM Vucica i Nikolica na onu izreku: "S KIM SI TAKAV SI ? Posto smatraju da Dacic i vlada treba da ostanu. Pa kad je tako onda ajmo svi da se bavimo DROGOM i svi cemo ziveti lepo. Drogu cemo da valjamo svetu i bog da nas vidi. PROCVETACE SRBIJA!

Anjica

pre 11 godina

Čitajući različite tekstove prethodnih dana pitam da se da li zaista svim ovim opozicionim strankama toliko smeta Dačić ili da li su zaista svi sada postali pošteni kada su do juče svi ćutali i smejali se zajedno po igrankama i novinama! A pre će biti da pojedincima ne odgovara što je ova vlada krenula da radi onako kako treba pa to pojedincima ne odgovara!

švajcarac

pre 11 godina

Sad i nemci pišu o ovome: http://www.spiegel.de/politik/ausland/organisierte-kriminalitaet-serbiens-regierung-im-sog-der-mafia-a-881287.html

zoki5

pre 11 godina

ovo je još jedan dokaz da sve političare baš briga kako je narodu, samo su oni bitni, vlast i fotelje, to im je jdino bitno, treba da se svi sklone i odu u zaborav, sram vas bilo baš sve

menjanje,menjanje

pre 11 godina

Nije Dacic jedini politicar kloji se sastajao sa kriminalcima ali je jedini koji je to priznao,znaci ostavka!Ne treba ici na izbore ali treba zameniti ljude koji kompromituju Vladu. Krise in Belgrad: Serbiens Premier im Sog der Mafia.Kako misli Dacic da bude premijer pored ovakvih naslova u svetskoj stampi?

ZoranNS

pre 11 godina

Pitam se da li posle ovoga policija treba da baci ceo spisak praćenih zbog Šarića, ili samo da prevuče flomasterom ime premijera na tom spisku.

nidža

pre 11 godina

To što bi neki želeli izbore pokazuje njihov odnos prema narodu i državi. Sitni sopstveni interesi ponovo stavljeni u prvi plan. Stav SNS-a pokazao je svima kako se treba odnositi prema problemima i koliko odgovornosti je potrebno da se naprave pozitivni pomaci.

Opsasa

pre 11 godina

I sta je epilog svega? Dss i ds traze da Dacic podnese ostavku,sto je malo verovatno da ce se desiti,ldp koristi svaku situaciju da pametuje i pritom se medijski eksponira.Na kraju svi ocekuju da ce se cela stvar zataskati i zaboraviti. Ali,sta ako Vucic pronadje dokaze koji povezuju Dacica sa narko klanom? Onda sledi njegova ostavka,privremeni haos u drzavi i konacno apsolutna vlast sns-a. Najbolji idu napred!

Lale Gator

pre 11 godina

Ni u crtanom filmu nema svega ovoga sto nam se desava. Dacic se mnogo presao ako je mislio da ce Vucic dozvoliti nesto dacse zataska. Nema zasticenih.

Klimt- Bec

pre 11 godina

U svakoj Demokratskoj Zemlji Evrope ka kojima tezimo, u ovakvoj ociglednoj aferi, politicar podnosi momentalnu i neopozivu Ostavku! I nikada vise nema teoretske sanse, da ispliva na Politickoj Sceni svoje Partije. Dacic ide iz Afere u Aferu i kao njegov veliki Guru Sloba, ponasa se jos Arogantnije i bezobraznije! Kada bi se malo dublje zagrebalo po njegovom Dosijeu i ljudima koji su se stvorili pored njega, tek bi tada nastao pravi haos. SNS bi trebao da ide na nove izbore, ako zeli da se drzi svog Slogana " Borba protiv Korupcije i Tajkuna ". To je jedini nacin da jos vise ucvrsti svoju vlast i ocisti Politicku scenu Srbije!

gef2007

pre 11 godina

@Sasa
Poštovani Saša, pre nego što ti odgovorim samo da ti kažem da u srpskom jeziku postoje slova kao što su š,č,ć,ž,đ koja ti ne znaš da koristiš. Zato te molim da podesiš tastaturu.
Što se tiče tvog odgovora na moj komentar vidi se da ti nisi ni pročitao članak, a ni moj komentar dobro. Ja sam napisao demokratki eksperti, a za tvoje obaveštenje stranke koje se spominju u članku su Demokratska stranka i Demokratska stanka Srbije. To su stranke koje su zajedno sa još 20-tak stranaka rušile socijaliste 2000-te. Oni su bili 12 godina na vlasti, što jedni što drugi. Da ne zaboravim među njima je i bio mag srpske ekonomije Mlađan Dinkić sa kojim ste tesno sarađivali tolike godine. Sad biste opet izbore jer ne možete da sastavite kraj sa krajem.

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

barracuda

pre 11 godina

Srž i dubina prokletstva Srbije jeste materijalizovana u političkom vidu kroz SPS, a najgore od svega je što nemamo jedan, već čitavu gomilu SPS-ova u Srbiji. Takođe, još je nešto važno: problem je i što druge velike stranke suštinski nisu ništa drugačije od SPS-a: i one aktivno čine sve da partija kontroliše državu, odnosno da mimo jasnih pravila i tržišne logike dođu do zaposedanja ključnih ekonomskih resursa. Dakle, nije problem toliko u "malom Slobi", nego što bi svi da budu "Sloba". To je sva suština gospodo.

Buvica

pre 11 godina

Najviše volim kada pročitam komentare LDP-a! Oni uvek sve znaju, usput jedva predju cenzus, sa svima ih povezuju i nikada nisu u Vladi! Oni nam dodju kao "lični terapeuti" svakoj Vladi!

medenjak

pre 11 godina

Videh u tekstu da se pominju samo URS i SPS, pa se pitam otkud onda onolika medijska hajka na SNS, kao da su oni ti koji imaju nesto protiv Dacica?!