Petak, 25.01.2013.

20:34

"Dačić nas gura u sve veću krizu"

Predsednik DSS Vojislav Koštunica kaže za "Danas" da premijer Ivica Dačić treba da podnese ostavku zbog "štetnih odluka koje Srbiju guraju u sve veću krizu".

Izvor: Beta

"Daèiæ nas gura u sve veæu krizu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

Zile

pre 11 godina

Covek je permanentno u pravu, a ko zeli da drzi glavu zabijenu u pesak, neka uziva u tome.

Nije mi jasno kako nekome moze da bude u redu to sto Vlada Srbije izlazi iz okvira svojih ovlascenja, a ustavni sud ne radi ono sto mu je osnovna svrha - da stiti sam ustav i kontrolise njegovu primenu. Pa, kako to mislite da udjete u skup pravno uredjenih drzava (EU), a da krsite ustav i da vlada radi sta hoce. Jel to vas uredjeni sistem? Jesu li to evropski standardi?

Nikola

pre 11 godina

Ko zeli da se, ovo u cemu zivimo, jednog dana zove ozbiljna drzava koja ne dira tudje i ne da svoje, njemu je jasno sve ovo o cemu govori Kostunica.

Koga to zanima

pre 11 godina

Au "Ko o cemu baba o ustipcima", Od takvih "Postenih" ovi novi lopovi ne mogu da dodju do izrazaja. Hoce li mu vec neko reci da je ovo 21 vek. I dosta je vise te njegove politike iz fotelje, i neka vec jednom prestane sa glumom jer ON i NJEGOVI DSS-ovci su i reditelji i glavni glumci u filmu "PATRIOTSKA PLJACKA" CELE SRBIJE!

Ena

pre 11 godina

Gotivim Voju i Dss zato sto su uvek svoji i furaju svoj fazon za koji mislim da je ispravan.Jedini su danas koji vode racuna o interesima Srbije a ne o svojim licnim i stranackim.

crni domino

pre 11 godina

(Dunja, 26. januar 2013 11:51)
Gospodin DrVoKo je za mene i verujem vecinu gradjana Srbije, bio iskljucivo: BILO KO, samo da krvnik Milosevic ne bude ponovo izabran.
On je za mene bio, jeste i bice zauvek BILO KO!
Jeste castan, jeste posten, ali je politicka NULA koja se uplasila da ce ga Djindjic oduvati, te je dozvolio da organi drzavne vlasti ubiju Djindjica!
To je istina o Kostunici Dunjo moja!

Dunja

pre 11 godina

Čitam komentare i "vidim" PROFIL stanovnika Srbije ; "mali nindža","avalski terijer","bjelokosti","zmitjkoe","sosa"...su njegovi reprezenti, kojima je,razume se, "ispod časti" da se na kulturan i civilizovan način osvrnu na datu temu,a naročito da "neobaveštenom" persiraju.
Sve dok TAKVI budu većinski deo stanovništva,a sva je prilika da jesu, Srbija će biti u blatu - ugušiće se u sopstvenoj kaljuzi !
Puna podrška ISTINSKOM patrioti,PRAVOM intelektualcu i iznad svega RAZUMNOM i ČASTNOM čoveku - Koštuca Dr. Vojislavu.

david

pre 11 godina

Dačić je veći diplomata i više je dobrog doneo Srbiji nego što će ovaj ikada. Šta on može da nam ponudi osim neke blede ideje o neutralnosti. Niti smo atraktivni kao Švajcarska, niti smo veliki i puni zalihama energije kao Rusi, a nismo ni Amerikanci. Ako on misli da su "nesvrstani" neutralni mnogo se vara. To su siromašne zemlje ili zemlje u razvoju i na njih utiče politika sa strane. Ne znam samo na kojoj realnosti on zasniva svoje zamisli? Prava njegova ambicija je da nas izoluje. Njemu bi najmilije bilo da nas pozatvara u manastire. Svi su oni pozdravljali kada je Slobodan ukinuo albancima autonomiju, kada je "đavo odneo šalu" onda je izmislio "manje nezavisnosti, više autonomije", ali bilo je kasno.
Sada uopšte neće da pregovara sa albancima. Meni nije smešno ni čudno što su svi, realno, pobegli od Srbije. Ne samo da su drugi pobegli nego nam i stručnjaci i mladi beže. I to je neko drugi kriv, jel' da? Nikada srpski političar!

dare

pre 11 godina

Boze, pa zar ovaj jos postoji? Kostunica je kriv propast Srbije. Od 2000. do 2008. godine je bio na vlasti. On je sacuvao Milosevicev kadar, 90% privatizacije je uradjeno u njegovo vreme LEGALIZMA. Najveci poraz Srbije je to sto DSS jos uvek ima dovoljnu podrsku za ulazak u skupstinu.

Kao 2000.

pre 11 godina

Postaje ozbiljno. Svrstavam se uz DSS, sve oprošteno, kučići, mačići i ostala neozbiljna argumentacija protiv Koštunice me više ne interesuje. Dačića stvarno više ne mogu da slušam i da gledam šta radi sa državom i kako urušava našu poziciju. Kome valja, neka ga hvali, meni je to stvarno dno.

Bojan

pre 11 godina

Ovo je najjnazadnija stranka u Srbiji. kako licimerno napadaju sve redom koji žele napredak. Za njihovo vreme smo imali skoro sve lopovske privatizacije i uništrene su mnoge fabrike: Galenika, NIS, Kolubara... Uz sve to kadrovi ove stranke su pokrali skoro sav novac koji je išao kao pomoć za unapređenje života na Kosovu !!
Sramno.

"Galileo"

pre 11 godina

(laki, 25. januar 2013 22:07)
... e, malo je tebe ljudi ovde razumelo. To je slika koliko smo kvalitetno drustvo. Kada bi nas vise takvih bilo, 90% komentara koje citamo ne bi bilo. Valjda ce se nase drustvo malo procistiti, zamagljeni pogledi razbistriti i medjusobno uvazavati. Spaljivanje neistomisljenika je valjda davna istorija ...pamet i sopstveno misljenje nema alternativu...

mirko

pre 11 godina

Koštunica je odabrao Dačića da ga optuži za politiku aktelne Vlade? To bi bilo čudno svakome ko zna da je Dačić manjinski partner, i formalni premijer te Vlade, ali nije čudno, jer se ovim pokazuje kalkulantska politika V.Koštunice.
On ne proziva SNS, kao što to ne čine ni njegovi saradnici iz DSS, jer ostavlja prostor za neku buduću koaliciju.
Ako nekome politika zatvorenosti prema EU, a to znači svim susednim državama izgleda državnička, onda neka se prisete nedavne prošlosti, i vremena Mire Marković i S.Miloševića, oni su idealni reprezenti te politike. Normalno je da je i tada bilo ljudi koji su se snalazili, pa su umesto države lično trgovali sa susedima, i ostvarivali ličnu korist, ali to ne može biti više od 10% stanovništva.
Može biti predsednik Vlade bilo ko, može voditi politiku kakvu hoće, ali ekonomska saradnja sa susedima će se odvijati, na legalan ili ilegalan način. Na kraju zamrzavanje Kosovskog problema odgovara samo švercerima i kriminalcima iz SNV na Severu Kosova, a u koju politiku oni podržavaju nije nepoznato.

aca smederevac

pre 11 godina

Ako procitate sta danas izjavljuje Americki analit.Server jasno vam je zasto moramo podrzati Kostunicu.Narode,batalite polit.ostrascenost i spinovanja o DSS.Pamet u glavu.

Morača

pre 11 godina

"Nije nepismen onaj koji ne zna da čita, već je nepismen onaj koji veruje da je tačno sve ono što je napisano"! Davno reče jedan naš Nobelovac.

hellaniana

pre 11 godina

Dacic nas gura u krizu, pa bolje i to nego da gura kriminal u Kolubari, milionske plate kvazi rukovodioca koje ste u vase vreme dozvolili, manipulacije i zanemarivanje svega ostalog sto zivot znaci narodu koji Vas izabrao.

slavko

pre 11 godina

Ma koliko da nam se to ne svidja, covek govori cistu istinu. Razmislimo svojom a ne tudjom glavam. Sto bi stari rekli: mecka igra redom , pazi dolazi i na tvoja vrata.

Stevan

pre 11 godina

Pre nego neko pusti ovog u medije trebalo da nas neko potseti kako je donet njegov Ustav koji on ne izbija iz usta. Evo ja cu probati, Ustav je donosen dva dana i jednu sumnjivu noc. Toliko o Kostunjavom i njegovom postenju. Vidim da neki pricaju kako ga Srbi na Kosovu vole. Pa naravno da ce da ga vole kad im je omogucio da "zaradjuju" (bespravno) na vise frontova.

Marko

pre 11 godina

Kakva crna neutralnost;

Treba li da molimo da nas prime oni koji nas nece ili da stvaramo (ne da udjemo u) savez sa onima koji nas hoce. Bugari i Rumuni ce se otimati za 10 godina za savez sa Rusijom, a mi cemo im tada biti manje interesantni.

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

......jedini drzavnik u Srbiji u moru politicarcica, demagoga i spinera. Pravice tebe Srbi od blata, cica Vojo.....gurajuci se medjusobno u Beogradskom pasaluku.

milos

pre 11 godina

pisem iz svajcarske.... naj realnije je da se sve do jedna vlast koja je bila do sad uhapsi i sve sto sto imaju vise nego sto su imali pre dolaska do fotelje oduzme ... i ovoj sadasnjoj vlasti isto ako nista ne urade dobro za srbiju.... I DA CE ZAVLADATI RAD ,RED I DICIPLINA... da se vratim u svoju zemlju i zivim normalno... kao sto je i ovde u ch...

Ras

pre 11 godina

Za pedesetak godina, istoričari koji se budu bavili ovim periodom u razvoju Srbije, koje tada verovatno neće ni biti (a sigurno ne u ovim granicama), kao glavno pitanje će analizirati zašto ovaj čovek nije imao više podrške u ovom narodu, već su šansu dobijali rasturači države. Objašnjenje je prosto - najuticajniji mediji, za koje nikada nećemo saznati u čijem su tačno vlasništvu i čije interese sprovode. A sad horski: EU nema alternativu, i Kosovo i Evropa, krivi smo mi, "želim samo da živim dobro u Beogradu", bla bla truć...

Dana

pre 11 godina

Kolika kolichina mrznje prema Koshtunici...A jedva da je ko od "komentatora" umeo da pravilno upotrebi znake interpunkcije. To sve govori o "pismenosti, upucenosti i osveshcenosti" onih koji komentarishu njegove izjave.

Gradjanin

pre 11 godina

A jel moraju uopste da se prenose njegovi stalno isti stavovi i isti tekst??? Dokle vise sa ovim neprijateljem Srbije? Milosevic je bio zlatan za njega. Mene sramota sto smo porazili Milosevica preko ovog. Ali narod tada, kao i uvek pojma nema i ne vidi pored ociju sta se desava, pa im je morao biti poturen balsamovan covek od koga bi se puz brze kretao napred, kako bi glasali protiv zla koje ih je najedalo. E sada mozemo slobodno narodu reci da je su tad u stvari glasali za svog zlo koje je Milosevic radio, puta dva.

APC

pre 11 godina

Svi vi treba da date ostavke na sve to radite jer zbog svih vas smo u krizi i zivimo u mafijaskoj drzavi! Nije kriv ni ovaj ni onaj nego svi vi!

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

Jedina partija koja je dokazala da ima demokratski kapacitet,dok je bila na vlasti,je DSS.Znam da ovo vredja clanove DS,ali realno najveci napredak u slobodi i demokratiji Srbija je ostvarila u periodu 2004-2007 dok je stub vlade bio DSS.Tada je Srbija donela prvi demokratski ustav posle drugog svetskog rata,mada po izjavama iz DS ustav je prevazidjen,a da je bilo do njih sada bi jos vazio milosevicev ustav.Takodje nije bilo ocigledne kontrole sudstva i medija,kao u prethodne 4 godine,koja je koriscena za obracun sa politickim protivnicima i neistomisljenicima.Jedno je sigurno ne moze biti slobode,demokratije i ljudskih prava u banana drzavi,a mi sve vise licimo na to.

Milica

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!
(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)

Kada pomislim samo šta je Zoran govorio 2001. godine i pogledam te snimke iz današnje perpsektive, pa vidim da se nismo mrnuli ama baš nigde za 12 godina, pozli mi. I kada se samo setim koji su se likovi pozivali na imunitet i nisu želeli da svedoče za ubistvo. I kada pogledam današnji datum, pa ime predsednika, ne mogu da verujem šta se sve prašta u ovoj zemlji.

Da ima ikakve pravde, mi bi danas bili daleko odavde gde smo sada, ali mi i dalje čitamo svakodnevno šta kažu ovi što "govore". Tuga!

car dusan

pre 11 godina

Jedini koji je umeo da "udari samar" zapadu i da odbije njihove ucene. Jedini koji je dobrovoljno vratio vlast narodu samo zato jer je DS izgurao uvodjenje EULEXA na KiM...
O njegovim delima, i delima Samardzica na KiM ne treba da pricaju ljudi iz Beograda koji su Kosovo videli samo na TV-u i u Insajderu vec ljudi koji zive dole. Ja sam dole isao, raspitao se i shvatio zasto dole narod podrzava Kostunici u vecini. Oni da prave greske odavno bi nestali ali nisu sto znaci da dobro biraju, jos uvek.......

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Ne branim Dačića, ali mislim da Koštunica živi u imaginarnosti. On se ponaša kao da još postoji Berlinski zid. Zamislite da zamrznemo kosovski problem i tako ostavimo tamošnje Srbe da žive "ni na nebu ni na zemlji". Za nekoliko godina većina bi se iselila. Sve zemlje oko Srbije ući će u EU i NATO. Ko će da bude garant naše neutralnosti? Sa kojim god susedom uđemo u konflikt, ta zemlja će imati iza sebe NATO i EU, a mi nikoga. Rusija neće rizikovati ekonomsku saradnju sa EU i SAD zbog nas...

liberation

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija.(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)Koliko znam(a mozes lako provetiti)DSS je bio u vladi 2004-2007(u vladi 2007-2008 je DS je imao vecinu ministara).Nije mi jasno zasto se objavljuju ovako nestacni i zlonamerni komentari.Nije ni cudo sto nam je ovakva politicka situacija kad imate ovakve glasace.Podseticu da je do 2008 godine bilo pola miliona vise zaposlenih,plate realno vece za 30-40%,rast BDP-a na godisnjem nivou 6-7%(sada je 0%).Takodje u zadnjih 5 godina drastican pad nivoa demokratije i ljudskih prava,pogotovu urusavanje slobode medija i sudstva zbog antidemokratskih zakona o informisanju i pravosudju.A slazem se da je 2009 bila losa,samo sto je sledeca jos losija i trend se nastavlja.

Ridvan25

pre 11 godina

Gos kostunice tako je dacic gura vasu srbiju u krizu mi to znamo ,ali i narod srbija treba da zna da vi i drugi politicari gurate vasu zemlju u krizu,ne samo vi nego i nasi politicari guraju nas u krizu zbog cega zbog vase dzepove a narod gladuje,ja mogu da kazem samo vi pricate u kosovu i drugi srpski politcari i nasi politicari isto vi samo probleme pravite i gurate oba dve zemjle u krizu hajde da pitamo normalni ljudi sto zive od penzije sociala od crveni krsta bilo koji nije bitno narod srpski ili albanski narod ni jedan narod ne bavi se sa tim problemia sta i kako se vi se bavite ista-g... ste kao vi politicari iz srbije kao nasi politicari iz kosove narod gladuje a vi pravite neke rezulucije a narod niti ne razume sta pisete vi na ta rezluciju kako vam nije srmaota vama i nasima politicarima da igrate sa nama ljudi vi niste normalni vi politicari lazete srpski narod u srbiju a nas laze nasi politicari u kosovu vi imate ville imate pare imate da jedete da pijete imate BMW-MERCEDES:JAGUAR-PORSCHE-LAMBURGINIvi imate sve boli vas politicarima iz srbije i iz kosove za nas narod sto zivimo normalan zivot murs idite do dzavola i ti KUSTUNICA I DACIC I HASHIM THAQI I TOMISLAV NIKOLIC I ATIFETE JAHJAGA I VUK JEREMIC I TADIC I JEREMIC I BEHGJET PACOLLI I ENVER HOXHAJ MA SVI VAMA DA VAS NOSI DZAVOL I DA bog vas kazni da zivite jos lose nego mi kao normalni ljudi izvinite ali dosta ovima nasim politicarima nasim glupima bilo ko da je sr ili alb

Mirjana

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!

VV

pre 11 godina

Eto njega cim neko spomene Kolubaru. Od Kostunice ocekujem da komentarise novosti vezane za otkup Kenetove kuce, jer se to desilo u njegovo vreme.

E pa dosta!

pre 11 godina

E DSS vala da ćuti! Šta ste vi uradili na temu Kosova dok ste bili u vlasti? Pustite čoveka da nek radi, da krenemo više sa mrtve tačke. Dosta više podmetanja nogu oko svega. Jesmo prokleti!

Murga drot

pre 11 godina

konacno je doslo vreme da gradjanska orjentacija na b92 pokaze svojim suvislim komentarima da joj je drazi Dacic od Kostunice, maske padaju komunisti se udruzuju bice izgleda izbora, a na izborima svi u jedan front Dacic, Ceda, Kapicic, Latinka, Djilas, Borko, Kolundzija, Trivanka i naravno svima nama dragi od svih najdrazi Bozaaa Djelic !!!

Luka

pre 11 godina

Ti Vojislave (ne pada mi na pamet da ti persiram) i tvoja stranka ste najvise od svih zavili Srbiju u crno. U vecini afera od 2004. do 2008. koje je Insajder istrazio je upravo DSS imala glavnu ulogu. Svi ste, kolektivno, odbili da se pojavite u emisiji, a sve vreme pokusavate pod etiketom nekog kvazi patriotizma da stvorite anti-zapadnu atomsferu u zemlji. Te vam to daje i nekakvo opravdanje da ne govorite za b92, a opet ste dobili samo blagu reakciju javnosti na to. Sramota!

Ovaj covek na slici nikad nije morao nikome da se pravda. Setite se samo, premijer kojeg vidite jednom u 2 meseca da daje izjavu. Sa izrazom lica jednog pravednika i sa arogantnim stavom intelektualca, zeleo je da bude samo i jedino premijer i nista manje, iako je na izborima imao oko 14% podrske. Kad vidim sta su sve uradili ljudi iz DSS, mogu samo da zamislim cime se on bavio i koji su mu motivi.. jedan jezivi, jezivi lik.

Mita

pre 11 godina

Kostunica opet u pravu .Vidim da sve veci broj gradjana kapira njegovu istrajnost ka pravom putu Srbije .
(marko smederevo, 25. januar 2013 22:53)

hahahahahaha...

Bjelokosti

pre 11 godina

Pa zato sto si ti sprecio 6. Oktobar! U skupstinsoj raspravi od pre nekih 10ak dana rece Aligrudic Dacicu: Mi smo vas spasili tako sto smo sprecili lustraciju vas i vase stranke posle 5. oktobra. Dacic odgovara Aligrudicu: Mi smo se vama oduzili i pomogli da srusite DS i da sa g17 formirate vladu 2004g. Nisam obavesten ali sta se desilo u medjuvremenu?

tuzno

pre 11 godina

Ja cu to da sagledam bez opaski ''neobavesten, pospan, smotan...''.

Dok je Kostunica bio na vlasti, imao je sve u svojim rukama. Ministar policije Jocic, pravde Stojkovic, sef BIA-e Bulatovica. I apsolutno nista sem izrucivanja u Hag nije uradio na bezbednosnom planu. Korupcija, kriminal, dileri droge oko skola, sumnjive privatizacije... Npr u vreme njegove vlade stvoren je onaj problem u Raskoj, jer je njegova vlada priznala dve muslimanske zajednice i maltene se dole ljudi nisu poubijali. Mislio Kostunica ajde malo da ih zavadim pa cu lakse da vladam, a covek ne shvata da se time rizik uvek prenosi i na ostatak zemlje. I sa kojim pravom se sad on javlja ''postujte Ustav''? Ustav je dokument koji MORA da se postuje samo kad ima neku tezinu, a svi smo videli kako je donet na onom dvodnevnom referendumu, kad su namakli nekoliko procenata u 5 do 12.

Vidim neki kazu kako smo tada imali najveci standard. Pa jesmo gospodo, ali samo mi recite, zar nije malo licemerno da Kostunica u vreme cije vlade je potpisano 5 aranzmana sa MMF sad prica o neutralnosti. I ja bih voleo da budem neutralan, znam ja dobro sta su Rokfeleri, Rotsildi, Svetska banka, MMF... ali mi bez MMF ne mozemo, a MMF bi nas sigurno ostavio kad bi prekinuli zvanicno EU integracije, to je 100%.

Ja ne znam da li je po nekome Kosovo 1., 2., 3. ili 13. nacionalni problem, ali cak i da je prvi, nije jedini. Imamo mi jos mnogo drugih muka. Meni je licno mnogo veci problem bela kuga. To ce nas da ukopa a ne Pentagon.

pogled sa strane

pre 11 godina

dr. Koštunica podcjenjuje narod upirući prstom u Dačića, a znajući dobro da bez Nikolića i Vučića, Dačić ne može otvoriti ni ladicu u radnom stolu.

Laufer

pre 11 godina

""Budućnost Srbije je u političkoj neutralnosti", naglasio je on u intervjuu za "Danas"."

Jeste.
To znaci i politicko-ekonomsku izolaciju, jer nemamo bogzna sta vredno da ponudimo.
Ali, dal' je Kostunica ZAISTA za politicku neutralnost? Ako je tako, zasto se svakih nekoliko dana sastajao sa bivsim ambasadorom Rusije Konuzinom?!

Stojan

pre 11 godina

Ideja Koštunice o neutralnosti i samosvojstvu je načelno uredu ali za jednu državu koja je jača od naše i društvo koje je vrednije i moralnije od našeg. Pametni i sposobni smo dosta ali šta to vredi kad smo pojedinačno prepametni pa nismo složni . Prema tome Vojo propala stvar a ti u toj situaciji vučeš unazad. Dobro je da i ti postojiš radi nekih repera društvu!

K

pre 11 godina

hahahaha
Pa ko se to nama javiJJooo(j)!?
A znao sam i pre nego sto sam poceo da citam da ce da pomene Ustav... Ko o cemu, Neobavesteni o ustipcima....

Neobavestena

pre 11 godina

Veoma je interesantno kako se par minuta nakon sto Kostunica da izjavu javi masa komentatora koji mu krajnje duhovito porucuju da ide da spava, da je nebitan, neobavesten (toliko bajata fora da je to strasno)...Ako je on tako marginalna politicka figura, zasto mu toliko paznje posvecujete ?

Pa-pa - papagaj

pre 11 godina

PA to ovima sto nije jasno sta se desava - kad pre opalili po Kostunici - sad dolazi na naplatu velicanje dragog Ace i Tome. Sta? Niste znali kako je ovima iz DS-a i LDP-a? E pa vidite sad kako to izgleda kad vas uzme na zub Diplomirani pravnik, student EU integracija i poreza, član Glavnog odbora i osnivač SNS-a, koordinator Internet tima, odbornik u Skupstini grada Beograda... Vi'iš kako šljaka omladina, a Kostunice? Nema, samo seva - spamspamspamspamspam - Ziv'li nam dragi Aca i Toma!

bosko boskovic

pre 11 godina

Znanje i postenje nijesu odlike politicara ali kada to narod primeti to treba bas ceniti.Uvazeni je imao svoje vreme za dokazivanje i nije se bas proslavio ni znanjem a postenje su iskoristilii braca Saric koji su za njegovo vreme poceli i razgranali svoj veliki biznis u Srbiji.Neshvatljiva je njegova upornost da sve dovede u red kako on to zna a verujem da ce na kraju morati da odgovara za politiku koja je Srbiju dovela do ovoga danas.

avalski terijer

pre 11 godina

Koštunica je uvek je bio i ostao najveća ljiga. Napada Dačića a ne spominje Vladu jer u njoj sedi i Nj.V. Prvi potpredsednik kome se ne valja zamerati pogotovo ako još uvek sanjaš da će te pozvati u ljubav. Da je Dačić to govorio pre samo 10 meseci dok je bio potpredsednik Cvetkovićeve vlade Koštunica bi tražio ostavku cele Vlade, ostavku predsednika republike i ostavke svih predsednika kućnih saveta izabranih za vreme Cvetkovićevog mandata. Veliki pravnik koji je podsticao ulično nasilje i za čije vlade je bilo najviše 'sumnjivih privatizacija'.

sosa

pre 11 godina

Samo da napomenem dok je Kostunjavi bio predsednik vlade:
najveci privredni rast od 2000
budžet po prvi put u suficitu od 2000
najviše optuženih za ratne zločine poslato u Hag
najmanja inflacija od 2000
najviše stranih ulaganja od 2000...
Jedino smo tada imali bar neku nadu i malo ponosa kao građani Srbije.
A što je najvažnije ON je skinu Slobu sa grbače!

Koštunjavog nemojte porediti sa predsednicima vlada Dačićem i Cvetkovićem. Jedini čovek koji je veći u rangu je Đinđić po meni.
Znači

laki

pre 11 godina

Ovom narodu nedostaje logickog nacina razmisljanja, sposobnosti analiziranja cinjenicnog stanja itd.itd. Kad smo trebali da oteramo crvene politicari su nam pricali da je samo potrebno da uvedemo visepartijski sistem i sve ce biti reseno. Sad nam pricaju da je bitno da udjemo u Evropu i sve ce da bude reseno. Na zalost i visepartijski sistem cine ljudi,a i ako udjemo u EU opet smo isti ljudi- svercujemo se u prevozu, vredjamo neistomisljenike, krademo gde mozemo i sl. Kao da ce uvek neki novi sistem da nas ispravi i ucini boljima. I samo sedimo i cekamo da se nesto desi. Neka se svako od nas upita- Sta sam JA danas uradio da nam svima bude bolje? Vredjanje politicara i stalna konsatacija da su lopovi sama po sebi nece da promeni stvari. Angazujte se i glasajte kad za to dodje vreme. Ne pljujte po tamo nekome jer su nam gradovi prljavi nego ne bacajte otpatke unaokolo. Ne sanjajte kako ce u EU da bude bolje nego sagledajte da u EU ima onih kojima je dobro i onih kojima nije. Neke drzave se u EU bogate, a neke gube i resurse i suverenitet (ono sto je od njega ostalo posle ulaska u EU) Zapitajte se zadto je to tako i gde cemo mi da se nadjemo u svemu tome da li cemo da koristimo druge ili ce da nas muzu.

Major Kursula

pre 11 godina

Ti si Dacicu dao premijersko mesto time sto si podrzao Tomu i samim tim si direktno doveo do njegovog izbora! Dacic nikada ne bi bio premijer da Toma nije pobedio, zato muk! Ionako se u tisini najbolje razumes sa ljudima.

Nikola

pre 11 godina

Vojislav nas zeza. Rusi,Popović,gas,nafta,EPS;NIS,...amo tamo ...Koga briga za ostalo. Nikad i nije bilo.. Pa neće on ziveti kao siromašni rob.

Piter

pre 11 godina

Kakav ustav takav i Ustavni sud. Koja stetocina, on i dalje prica o politickoj neutralnosti - pa to je izmislio Tito za potrebe SFRJ, inace je pojam koji u realnosti ne postoji. Ali naravno, Kostunica i realnost su pojmovi koji se ne mogu zajedno naci u recenici.

tailless monkeys

pre 11 godina

Pa taj tvoj ustav je na prvom mestu donet protivustavno...za dva dana koliko je glasanje trajalo nije izašlo 50% upisanih sa sve onima što su glasali po nekoliko puta i bez lične karte...i šta sad.

Mađar iz Vojvodine

pre 11 godina

Čovek ima problem,a nije ga svestan.Neka ima stavove,to je svačije pravo,ali kao političar mora da gleda i posledice istih.Stavovi su mu opasni po ceo narod Srbije!Takva ne odgovornost u devedesetim nas je preskupo koštala.Ti,ne odgovorni,sklonili su svoje porodice po Rusiji,a ja i sedam miliona građana Srbije gladujemo i trpimo posledice.Tako i ovaj .

Milan Djordjevic

pre 11 godina

Sramota je sto si jos uvek na slobodi, u tvoje vreme je najvise malverzacija na Kosovu , pa tvoji ministri su harali i dan danas haraju Kosovom.

Milica

pre 11 godina

"Nas ništa ne bi koštalo zamrzavanje kosovskog pitanja, osim što bi se zaustavile evropske integracije"

Ovaj se nije pomerio sa iste tačke već 12 godina.

Saša

pre 11 godina

Hoće li Koštunica nama da objasni zašto niko ne ucenjuje Rumuniju i Bugarsku, nego baš nas? Zato što, na žalost imamo takve kao on!
(Gabi, 25. januar 2013 20:46)

Evo ja ću da ti objasnim zašto. Bugari su 1989. proterali veliki broj Turaka, cifre variraju, od 400.000 pa do milion. U Rumuniji 1990., odmah po svrgavanju Čaušeskua, kao odgovor na demonstracije Mađara u Temišvaru, "spontano" se skupilo desetak hiljada rudara koji su gvozdenim šipkama rasturili te demonstracuje. Naravno, danas su te zemlje članice EU i to više niko ne spominje.

MM

pre 11 godina

Коме је до поретка и напредка, за њега је Коштуничин захтев на месту, а коме је до свега осталог, он ће приговарити и на ову опаску о очевидној повреди законитости. Сасвим очекивано.

Deki

pre 11 godina

Čovek zapeo sa neutralnošću?Lako je bilo Titu da budemo neutralni izmedju dva bloka.Sada postoji samo jedan blok pa ne znam kako bi bili neutralni?Zamislite sve države u Evropi u okviru EU a mi jedini neutralni?Ha,vadi vizu i za Crnu Goru?Kosovo i onako nije naše ali zato Koštunici puno srce sa sve mačkama u stanu!

on posle njega

pre 11 godina

Ovim je ovaj čovek demantovao sam sebe. Prvo se poziva na političku neutralnost, što je bila TITO-va omiljena, a malo kasnije se drži Ustava kao pijan plota, što drug Stari nikako nije obožavao. I tako...

avalski terijer

pre 11 godina

Koštunica je uvek je bio i ostao najveća ljiga. Napada Dačića a ne spominje Vladu jer u njoj sedi i Nj.V. Prvi potpredsednik kome se ne valja zamerati pogotovo ako još uvek sanjaš da će te pozvati u ljubav. Da je Dačić to govorio pre samo 10 meseci dok je bio potpredsednik Cvetkovićeve vlade Koštunica bi tražio ostavku cele Vlade, ostavku predsednika republike i ostavke svih predsednika kućnih saveta izabranih za vreme Cvetkovićevog mandata. Veliki pravnik koji je podsticao ulično nasilje i za čije vlade je bilo najviše 'sumnjivih privatizacija'.

Mita

pre 11 godina

Kostunica opet u pravu .Vidim da sve veci broj gradjana kapira njegovu istrajnost ka pravom putu Srbije .
(marko smederevo, 25. januar 2013 22:53)

hahahahahaha...

Mirjana

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!

Milica

pre 11 godina

"Nas ništa ne bi koštalo zamrzavanje kosovskog pitanja, osim što bi se zaustavile evropske integracije"

Ovaj se nije pomerio sa iste tačke već 12 godina.

Luka

pre 11 godina

Ti Vojislave (ne pada mi na pamet da ti persiram) i tvoja stranka ste najvise od svih zavili Srbiju u crno. U vecini afera od 2004. do 2008. koje je Insajder istrazio je upravo DSS imala glavnu ulogu. Svi ste, kolektivno, odbili da se pojavite u emisiji, a sve vreme pokusavate pod etiketom nekog kvazi patriotizma da stvorite anti-zapadnu atomsferu u zemlji. Te vam to daje i nekakvo opravdanje da ne govorite za b92, a opet ste dobili samo blagu reakciju javnosti na to. Sramota!

Ovaj covek na slici nikad nije morao nikome da se pravda. Setite se samo, premijer kojeg vidite jednom u 2 meseca da daje izjavu. Sa izrazom lica jednog pravednika i sa arogantnim stavom intelektualca, zeleo je da bude samo i jedino premijer i nista manje, iako je na izborima imao oko 14% podrske. Kad vidim sta su sve uradili ljudi iz DSS, mogu samo da zamislim cime se on bavio i koji su mu motivi.. jedan jezivi, jezivi lik.

tuzno

pre 11 godina

Ja cu to da sagledam bez opaski ''neobavesten, pospan, smotan...''.

Dok je Kostunica bio na vlasti, imao je sve u svojim rukama. Ministar policije Jocic, pravde Stojkovic, sef BIA-e Bulatovica. I apsolutno nista sem izrucivanja u Hag nije uradio na bezbednosnom planu. Korupcija, kriminal, dileri droge oko skola, sumnjive privatizacije... Npr u vreme njegove vlade stvoren je onaj problem u Raskoj, jer je njegova vlada priznala dve muslimanske zajednice i maltene se dole ljudi nisu poubijali. Mislio Kostunica ajde malo da ih zavadim pa cu lakse da vladam, a covek ne shvata da se time rizik uvek prenosi i na ostatak zemlje. I sa kojim pravom se sad on javlja ''postujte Ustav''? Ustav je dokument koji MORA da se postuje samo kad ima neku tezinu, a svi smo videli kako je donet na onom dvodnevnom referendumu, kad su namakli nekoliko procenata u 5 do 12.

Vidim neki kazu kako smo tada imali najveci standard. Pa jesmo gospodo, ali samo mi recite, zar nije malo licemerno da Kostunica u vreme cije vlade je potpisano 5 aranzmana sa MMF sad prica o neutralnosti. I ja bih voleo da budem neutralan, znam ja dobro sta su Rokfeleri, Rotsildi, Svetska banka, MMF... ali mi bez MMF ne mozemo, a MMF bi nas sigurno ostavio kad bi prekinuli zvanicno EU integracije, to je 100%.

Ja ne znam da li je po nekome Kosovo 1., 2., 3. ili 13. nacionalni problem, ali cak i da je prvi, nije jedini. Imamo mi jos mnogo drugih muka. Meni je licno mnogo veci problem bela kuga. To ce nas da ukopa a ne Pentagon.

sosa

pre 11 godina

Samo da napomenem dok je Kostunjavi bio predsednik vlade:
najveci privredni rast od 2000
budžet po prvi put u suficitu od 2000
najviše optuženih za ratne zločine poslato u Hag
najmanja inflacija od 2000
najviše stranih ulaganja od 2000...
Jedino smo tada imali bar neku nadu i malo ponosa kao građani Srbije.
A što je najvažnije ON je skinu Slobu sa grbače!

Koštunjavog nemojte porediti sa predsednicima vlada Dačićem i Cvetkovićem. Jedini čovek koji je veći u rangu je Đinđić po meni.
Znači

Saša

pre 11 godina

Hoće li Koštunica nama da objasni zašto niko ne ucenjuje Rumuniju i Bugarsku, nego baš nas? Zato što, na žalost imamo takve kao on!
(Gabi, 25. januar 2013 20:46)

Evo ja ću da ti objasnim zašto. Bugari su 1989. proterali veliki broj Turaka, cifre variraju, od 400.000 pa do milion. U Rumuniji 1990., odmah po svrgavanju Čaušeskua, kao odgovor na demonstracije Mađara u Temišvaru, "spontano" se skupilo desetak hiljada rudara koji su gvozdenim šipkama rasturili te demonstracuje. Naravno, danas su te zemlje članice EU i to više niko ne spominje.

MM

pre 11 godina

Коме је до поретка и напредка, за њега је Коштуничин захтев на месту, а коме је до свега осталог, он ће приговарити и на ову опаску о очевидној повреди законитости. Сасвим очекивано.

Mađar iz Vojvodine

pre 11 godina

Čovek ima problem,a nije ga svestan.Neka ima stavove,to je svačije pravo,ali kao političar mora da gleda i posledice istih.Stavovi su mu opasni po ceo narod Srbije!Takva ne odgovornost u devedesetim nas je preskupo koštala.Ti,ne odgovorni,sklonili su svoje porodice po Rusiji,a ja i sedam miliona građana Srbije gladujemo i trpimo posledice.Tako i ovaj .

laki

pre 11 godina

Ovom narodu nedostaje logickog nacina razmisljanja, sposobnosti analiziranja cinjenicnog stanja itd.itd. Kad smo trebali da oteramo crvene politicari su nam pricali da je samo potrebno da uvedemo visepartijski sistem i sve ce biti reseno. Sad nam pricaju da je bitno da udjemo u Evropu i sve ce da bude reseno. Na zalost i visepartijski sistem cine ljudi,a i ako udjemo u EU opet smo isti ljudi- svercujemo se u prevozu, vredjamo neistomisljenike, krademo gde mozemo i sl. Kao da ce uvek neki novi sistem da nas ispravi i ucini boljima. I samo sedimo i cekamo da se nesto desi. Neka se svako od nas upita- Sta sam JA danas uradio da nam svima bude bolje? Vredjanje politicara i stalna konsatacija da su lopovi sama po sebi nece da promeni stvari. Angazujte se i glasajte kad za to dodje vreme. Ne pljujte po tamo nekome jer su nam gradovi prljavi nego ne bacajte otpatke unaokolo. Ne sanjajte kako ce u EU da bude bolje nego sagledajte da u EU ima onih kojima je dobro i onih kojima nije. Neke drzave se u EU bogate, a neke gube i resurse i suverenitet (ono sto je od njega ostalo posle ulaska u EU) Zapitajte se zadto je to tako i gde cemo mi da se nadjemo u svemu tome da li cemo da koristimo druge ili ce da nas muzu.

on posle njega

pre 11 godina

Ovim je ovaj čovek demantovao sam sebe. Prvo se poziva na političku neutralnost, što je bila TITO-va omiljena, a malo kasnije se drži Ustava kao pijan plota, što drug Stari nikako nije obožavao. I tako...

VV

pre 11 godina

Eto njega cim neko spomene Kolubaru. Od Kostunice ocekujem da komentarise novosti vezane za otkup Kenetove kuce, jer se to desilo u njegovo vreme.

Ridvan25

pre 11 godina

Gos kostunice tako je dacic gura vasu srbiju u krizu mi to znamo ,ali i narod srbija treba da zna da vi i drugi politicari gurate vasu zemlju u krizu,ne samo vi nego i nasi politicari guraju nas u krizu zbog cega zbog vase dzepove a narod gladuje,ja mogu da kazem samo vi pricate u kosovu i drugi srpski politcari i nasi politicari isto vi samo probleme pravite i gurate oba dve zemjle u krizu hajde da pitamo normalni ljudi sto zive od penzije sociala od crveni krsta bilo koji nije bitno narod srpski ili albanski narod ni jedan narod ne bavi se sa tim problemia sta i kako se vi se bavite ista-g... ste kao vi politicari iz srbije kao nasi politicari iz kosove narod gladuje a vi pravite neke rezulucije a narod niti ne razume sta pisete vi na ta rezluciju kako vam nije srmaota vama i nasima politicarima da igrate sa nama ljudi vi niste normalni vi politicari lazete srpski narod u srbiju a nas laze nasi politicari u kosovu vi imate ville imate pare imate da jedete da pijete imate BMW-MERCEDES:JAGUAR-PORSCHE-LAMBURGINIvi imate sve boli vas politicarima iz srbije i iz kosove za nas narod sto zivimo normalan zivot murs idite do dzavola i ti KUSTUNICA I DACIC I HASHIM THAQI I TOMISLAV NIKOLIC I ATIFETE JAHJAGA I VUK JEREMIC I TADIC I JEREMIC I BEHGJET PACOLLI I ENVER HOXHAJ MA SVI VAMA DA VAS NOSI DZAVOL I DA bog vas kazni da zivite jos lose nego mi kao normalni ljudi izvinite ali dosta ovima nasim politicarima nasim glupima bilo ko da je sr ili alb

tailless monkeys

pre 11 godina

Pa taj tvoj ustav je na prvom mestu donet protivustavno...za dva dana koliko je glasanje trajalo nije izašlo 50% upisanih sa sve onima što su glasali po nekoliko puta i bez lične karte...i šta sad.

Deki

pre 11 godina

Čovek zapeo sa neutralnošću?Lako je bilo Titu da budemo neutralni izmedju dva bloka.Sada postoji samo jedan blok pa ne znam kako bi bili neutralni?Zamislite sve države u Evropi u okviru EU a mi jedini neutralni?Ha,vadi vizu i za Crnu Goru?Kosovo i onako nije naše ali zato Koštunici puno srce sa sve mačkama u stanu!

Piter

pre 11 godina

Kakav ustav takav i Ustavni sud. Koja stetocina, on i dalje prica o politickoj neutralnosti - pa to je izmislio Tito za potrebe SFRJ, inace je pojam koji u realnosti ne postoji. Ali naravno, Kostunica i realnost su pojmovi koji se ne mogu zajedno naci u recenici.

Neobavestena

pre 11 godina

Veoma je interesantno kako se par minuta nakon sto Kostunica da izjavu javi masa komentatora koji mu krajnje duhovito porucuju da ide da spava, da je nebitan, neobavesten (toliko bajata fora da je to strasno)...Ako je on tako marginalna politicka figura, zasto mu toliko paznje posvecujete ?

Milan Djordjevic

pre 11 godina

Sramota je sto si jos uvek na slobodi, u tvoje vreme je najvise malverzacija na Kosovu , pa tvoji ministri su harali i dan danas haraju Kosovom.

pogled sa strane

pre 11 godina

dr. Koštunica podcjenjuje narod upirući prstom u Dačića, a znajući dobro da bez Nikolića i Vučića, Dačić ne može otvoriti ni ladicu u radnom stolu.

Laufer

pre 11 godina

""Budućnost Srbije je u političkoj neutralnosti", naglasio je on u intervjuu za "Danas"."

Jeste.
To znaci i politicko-ekonomsku izolaciju, jer nemamo bogzna sta vredno da ponudimo.
Ali, dal' je Kostunica ZAISTA za politicku neutralnost? Ako je tako, zasto se svakih nekoliko dana sastajao sa bivsim ambasadorom Rusije Konuzinom?!

Bjelokosti

pre 11 godina

Pa zato sto si ti sprecio 6. Oktobar! U skupstinsoj raspravi od pre nekih 10ak dana rece Aligrudic Dacicu: Mi smo vas spasili tako sto smo sprecili lustraciju vas i vase stranke posle 5. oktobra. Dacic odgovara Aligrudicu: Mi smo se vama oduzili i pomogli da srusite DS i da sa g17 formirate vladu 2004g. Nisam obavesten ali sta se desilo u medjuvremenu?

Nikola

pre 11 godina

Vojislav nas zeza. Rusi,Popović,gas,nafta,EPS;NIS,...amo tamo ...Koga briga za ostalo. Nikad i nije bilo.. Pa neće on ziveti kao siromašni rob.

K

pre 11 godina

hahahaha
Pa ko se to nama javiJJooo(j)!?
A znao sam i pre nego sto sam poceo da citam da ce da pomene Ustav... Ko o cemu, Neobavesteni o ustipcima....

Major Kursula

pre 11 godina

Ti si Dacicu dao premijersko mesto time sto si podrzao Tomu i samim tim si direktno doveo do njegovog izbora! Dacic nikada ne bi bio premijer da Toma nije pobedio, zato muk! Ionako se u tisini najbolje razumes sa ljudima.

Murga drot

pre 11 godina

konacno je doslo vreme da gradjanska orjentacija na b92 pokaze svojim suvislim komentarima da joj je drazi Dacic od Kostunice, maske padaju komunisti se udruzuju bice izgleda izbora, a na izborima svi u jedan front Dacic, Ceda, Kapicic, Latinka, Djilas, Borko, Kolundzija, Trivanka i naravno svima nama dragi od svih najdrazi Bozaaa Djelic !!!

bosko boskovic

pre 11 godina

Znanje i postenje nijesu odlike politicara ali kada to narod primeti to treba bas ceniti.Uvazeni je imao svoje vreme za dokazivanje i nije se bas proslavio ni znanjem a postenje su iskoristilii braca Saric koji su za njegovo vreme poceli i razgranali svoj veliki biznis u Srbiji.Neshvatljiva je njegova upornost da sve dovede u red kako on to zna a verujem da ce na kraju morati da odgovara za politiku koja je Srbiju dovela do ovoga danas.

E pa dosta!

pre 11 godina

E DSS vala da ćuti! Šta ste vi uradili na temu Kosova dok ste bili u vlasti? Pustite čoveka da nek radi, da krenemo više sa mrtve tačke. Dosta više podmetanja nogu oko svega. Jesmo prokleti!

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

......jedini drzavnik u Srbiji u moru politicarcica, demagoga i spinera. Pravice tebe Srbi od blata, cica Vojo.....gurajuci se medjusobno u Beogradskom pasaluku.

Dana

pre 11 godina

Kolika kolichina mrznje prema Koshtunici...A jedva da je ko od "komentatora" umeo da pravilno upotrebi znake interpunkcije. To sve govori o "pismenosti, upucenosti i osveshcenosti" onih koji komentarishu njegove izjave.

Stojan

pre 11 godina

Ideja Koštunice o neutralnosti i samosvojstvu je načelno uredu ali za jednu državu koja je jača od naše i društvo koje je vrednije i moralnije od našeg. Pametni i sposobni smo dosta ali šta to vredi kad smo pojedinačno prepametni pa nismo složni . Prema tome Vojo propala stvar a ti u toj situaciji vučeš unazad. Dobro je da i ti postojiš radi nekih repera društvu!

Ras

pre 11 godina

Za pedesetak godina, istoričari koji se budu bavili ovim periodom u razvoju Srbije, koje tada verovatno neće ni biti (a sigurno ne u ovim granicama), kao glavno pitanje će analizirati zašto ovaj čovek nije imao više podrške u ovom narodu, već su šansu dobijali rasturači države. Objašnjenje je prosto - najuticajniji mediji, za koje nikada nećemo saznati u čijem su tačno vlasništvu i čije interese sprovode. A sad horski: EU nema alternativu, i Kosovo i Evropa, krivi smo mi, "želim samo da živim dobro u Beogradu", bla bla truć...

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Ne branim Dačića, ali mislim da Koštunica živi u imaginarnosti. On se ponaša kao da još postoji Berlinski zid. Zamislite da zamrznemo kosovski problem i tako ostavimo tamošnje Srbe da žive "ni na nebu ni na zemlji". Za nekoliko godina većina bi se iselila. Sve zemlje oko Srbije ući će u EU i NATO. Ko će da bude garant naše neutralnosti? Sa kojim god susedom uđemo u konflikt, ta zemlja će imati iza sebe NATO i EU, a mi nikoga. Rusija neće rizikovati ekonomsku saradnju sa EU i SAD zbog nas...

Milica

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!
(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)

Kada pomislim samo šta je Zoran govorio 2001. godine i pogledam te snimke iz današnje perpsektive, pa vidim da se nismo mrnuli ama baš nigde za 12 godina, pozli mi. I kada se samo setim koji su se likovi pozivali na imunitet i nisu želeli da svedoče za ubistvo. I kada pogledam današnji datum, pa ime predsednika, ne mogu da verujem šta se sve prašta u ovoj zemlji.

Da ima ikakve pravde, mi bi danas bili daleko odavde gde smo sada, ali mi i dalje čitamo svakodnevno šta kažu ovi što "govore". Tuga!

car dusan

pre 11 godina

Jedini koji je umeo da "udari samar" zapadu i da odbije njihove ucene. Jedini koji je dobrovoljno vratio vlast narodu samo zato jer je DS izgurao uvodjenje EULEXA na KiM...
O njegovim delima, i delima Samardzica na KiM ne treba da pricaju ljudi iz Beograda koji su Kosovo videli samo na TV-u i u Insajderu vec ljudi koji zive dole. Ja sam dole isao, raspitao se i shvatio zasto dole narod podrzava Kostunici u vecini. Oni da prave greske odavno bi nestali ali nisu sto znaci da dobro biraju, jos uvek.......

Stevan

pre 11 godina

Pre nego neko pusti ovog u medije trebalo da nas neko potseti kako je donet njegov Ustav koji on ne izbija iz usta. Evo ja cu probati, Ustav je donosen dva dana i jednu sumnjivu noc. Toliko o Kostunjavom i njegovom postenju. Vidim da neki pricaju kako ga Srbi na Kosovu vole. Pa naravno da ce da ga vole kad im je omogucio da "zaradjuju" (bespravno) na vise frontova.

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

Jedina partija koja je dokazala da ima demokratski kapacitet,dok je bila na vlasti,je DSS.Znam da ovo vredja clanove DS,ali realno najveci napredak u slobodi i demokratiji Srbija je ostvarila u periodu 2004-2007 dok je stub vlade bio DSS.Tada je Srbija donela prvi demokratski ustav posle drugog svetskog rata,mada po izjavama iz DS ustav je prevazidjen,a da je bilo do njih sada bi jos vazio milosevicev ustav.Takodje nije bilo ocigledne kontrole sudstva i medija,kao u prethodne 4 godine,koja je koriscena za obracun sa politickim protivnicima i neistomisljenicima.Jedno je sigurno ne moze biti slobode,demokratije i ljudskih prava u banana drzavi,a mi sve vise licimo na to.

Gradjanin

pre 11 godina

A jel moraju uopste da se prenose njegovi stalno isti stavovi i isti tekst??? Dokle vise sa ovim neprijateljem Srbije? Milosevic je bio zlatan za njega. Mene sramota sto smo porazili Milosevica preko ovog. Ali narod tada, kao i uvek pojma nema i ne vidi pored ociju sta se desava, pa im je morao biti poturen balsamovan covek od koga bi se puz brze kretao napred, kako bi glasali protiv zla koje ih je najedalo. E sada mozemo slobodno narodu reci da je su tad u stvari glasali za svog zlo koje je Milosevic radio, puta dva.

hellaniana

pre 11 godina

Dacic nas gura u krizu, pa bolje i to nego da gura kriminal u Kolubari, milionske plate kvazi rukovodioca koje ste u vase vreme dozvolili, manipulacije i zanemarivanje svega ostalog sto zivot znaci narodu koji Vas izabrao.

Morača

pre 11 godina

"Nije nepismen onaj koji ne zna da čita, već je nepismen onaj koji veruje da je tačno sve ono što je napisano"! Davno reče jedan naš Nobelovac.

milos

pre 11 godina

pisem iz svajcarske.... naj realnije je da se sve do jedna vlast koja je bila do sad uhapsi i sve sto sto imaju vise nego sto su imali pre dolaska do fotelje oduzme ... i ovoj sadasnjoj vlasti isto ako nista ne urade dobro za srbiju.... I DA CE ZAVLADATI RAD ,RED I DICIPLINA... da se vratim u svoju zemlju i zivim normalno... kao sto je i ovde u ch...

APC

pre 11 godina

Svi vi treba da date ostavke na sve to radite jer zbog svih vas smo u krizi i zivimo u mafijaskoj drzavi! Nije kriv ni ovaj ni onaj nego svi vi!

aca smederevac

pre 11 godina

Ako procitate sta danas izjavljuje Americki analit.Server jasno vam je zasto moramo podrzati Kostunicu.Narode,batalite polit.ostrascenost i spinovanja o DSS.Pamet u glavu.

Pa-pa - papagaj

pre 11 godina

PA to ovima sto nije jasno sta se desava - kad pre opalili po Kostunici - sad dolazi na naplatu velicanje dragog Ace i Tome. Sta? Niste znali kako je ovima iz DS-a i LDP-a? E pa vidite sad kako to izgleda kad vas uzme na zub Diplomirani pravnik, student EU integracija i poreza, član Glavnog odbora i osnivač SNS-a, koordinator Internet tima, odbornik u Skupstini grada Beograda... Vi'iš kako šljaka omladina, a Kostunice? Nema, samo seva - spamspamspamspamspam - Ziv'li nam dragi Aca i Toma!

slavko

pre 11 godina

Ma koliko da nam se to ne svidja, covek govori cistu istinu. Razmislimo svojom a ne tudjom glavam. Sto bi stari rekli: mecka igra redom , pazi dolazi i na tvoja vrata.

dare

pre 11 godina

Boze, pa zar ovaj jos postoji? Kostunica je kriv propast Srbije. Od 2000. do 2008. godine je bio na vlasti. On je sacuvao Milosevicev kadar, 90% privatizacije je uradjeno u njegovo vreme LEGALIZMA. Najveci poraz Srbije je to sto DSS jos uvek ima dovoljnu podrsku za ulazak u skupstinu.

liberation

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija.(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)Koliko znam(a mozes lako provetiti)DSS je bio u vladi 2004-2007(u vladi 2007-2008 je DS je imao vecinu ministara).Nije mi jasno zasto se objavljuju ovako nestacni i zlonamerni komentari.Nije ni cudo sto nam je ovakva politicka situacija kad imate ovakve glasace.Podseticu da je do 2008 godine bilo pola miliona vise zaposlenih,plate realno vece za 30-40%,rast BDP-a na godisnjem nivou 6-7%(sada je 0%).Takodje u zadnjih 5 godina drastican pad nivoa demokratije i ljudskih prava,pogotovu urusavanje slobode medija i sudstva zbog antidemokratskih zakona o informisanju i pravosudju.A slazem se da je 2009 bila losa,samo sto je sledeca jos losija i trend se nastavlja.

Kao 2000.

pre 11 godina

Postaje ozbiljno. Svrstavam se uz DSS, sve oprošteno, kučići, mačići i ostala neozbiljna argumentacija protiv Koštunice me više ne interesuje. Dačića stvarno više ne mogu da slušam i da gledam šta radi sa državom i kako urušava našu poziciju. Kome valja, neka ga hvali, meni je to stvarno dno.

mirko

pre 11 godina

Koštunica je odabrao Dačića da ga optuži za politiku aktelne Vlade? To bi bilo čudno svakome ko zna da je Dačić manjinski partner, i formalni premijer te Vlade, ali nije čudno, jer se ovim pokazuje kalkulantska politika V.Koštunice.
On ne proziva SNS, kao što to ne čine ni njegovi saradnici iz DSS, jer ostavlja prostor za neku buduću koaliciju.
Ako nekome politika zatvorenosti prema EU, a to znači svim susednim državama izgleda državnička, onda neka se prisete nedavne prošlosti, i vremena Mire Marković i S.Miloševića, oni su idealni reprezenti te politike. Normalno je da je i tada bilo ljudi koji su se snalazili, pa su umesto države lično trgovali sa susedima, i ostvarivali ličnu korist, ali to ne može biti više od 10% stanovništva.
Može biti predsednik Vlade bilo ko, može voditi politiku kakvu hoće, ali ekonomska saradnja sa susedima će se odvijati, na legalan ili ilegalan način. Na kraju zamrzavanje Kosovskog problema odgovara samo švercerima i kriminalcima iz SNV na Severu Kosova, a u koju politiku oni podržavaju nije nepoznato.

Bojan

pre 11 godina

Ovo je najjnazadnija stranka u Srbiji. kako licimerno napadaju sve redom koji žele napredak. Za njihovo vreme smo imali skoro sve lopovske privatizacije i uništrene su mnoge fabrike: Galenika, NIS, Kolubara... Uz sve to kadrovi ove stranke su pokrali skoro sav novac koji je išao kao pomoć za unapređenje života na Kosovu !!
Sramno.

crni domino

pre 11 godina

(Dunja, 26. januar 2013 11:51)
Gospodin DrVoKo je za mene i verujem vecinu gradjana Srbije, bio iskljucivo: BILO KO, samo da krvnik Milosevic ne bude ponovo izabran.
On je za mene bio, jeste i bice zauvek BILO KO!
Jeste castan, jeste posten, ali je politicka NULA koja se uplasila da ce ga Djindjic oduvati, te je dozvolio da organi drzavne vlasti ubiju Djindjica!
To je istina o Kostunici Dunjo moja!

Dunja

pre 11 godina

Čitam komentare i "vidim" PROFIL stanovnika Srbije ; "mali nindža","avalski terijer","bjelokosti","zmitjkoe","sosa"...su njegovi reprezenti, kojima je,razume se, "ispod časti" da se na kulturan i civilizovan način osvrnu na datu temu,a naročito da "neobaveštenom" persiraju.
Sve dok TAKVI budu većinski deo stanovništva,a sva je prilika da jesu, Srbija će biti u blatu - ugušiće se u sopstvenoj kaljuzi !
Puna podrška ISTINSKOM patrioti,PRAVOM intelektualcu i iznad svega RAZUMNOM i ČASTNOM čoveku - Koštuca Dr. Vojislavu.

david

pre 11 godina

Dačić je veći diplomata i više je dobrog doneo Srbiji nego što će ovaj ikada. Šta on može da nam ponudi osim neke blede ideje o neutralnosti. Niti smo atraktivni kao Švajcarska, niti smo veliki i puni zalihama energije kao Rusi, a nismo ni Amerikanci. Ako on misli da su "nesvrstani" neutralni mnogo se vara. To su siromašne zemlje ili zemlje u razvoju i na njih utiče politika sa strane. Ne znam samo na kojoj realnosti on zasniva svoje zamisli? Prava njegova ambicija je da nas izoluje. Njemu bi najmilije bilo da nas pozatvara u manastire. Svi su oni pozdravljali kada je Slobodan ukinuo albancima autonomiju, kada je "đavo odneo šalu" onda je izmislio "manje nezavisnosti, više autonomije", ali bilo je kasno.
Sada uopšte neće da pregovara sa albancima. Meni nije smešno ni čudno što su svi, realno, pobegli od Srbije. Ne samo da su drugi pobegli nego nam i stručnjaci i mladi beže. I to je neko drugi kriv, jel' da? Nikada srpski političar!

Ena

pre 11 godina

Gotivim Voju i Dss zato sto su uvek svoji i furaju svoj fazon za koji mislim da je ispravan.Jedini su danas koji vode racuna o interesima Srbije a ne o svojim licnim i stranackim.

Marko

pre 11 godina

Kakva crna neutralnost;

Treba li da molimo da nas prime oni koji nas nece ili da stvaramo (ne da udjemo u) savez sa onima koji nas hoce. Bugari i Rumuni ce se otimati za 10 godina za savez sa Rusijom, a mi cemo im tada biti manje interesantni.

"Galileo"

pre 11 godina

(laki, 25. januar 2013 22:07)
... e, malo je tebe ljudi ovde razumelo. To je slika koliko smo kvalitetno drustvo. Kada bi nas vise takvih bilo, 90% komentara koje citamo ne bi bilo. Valjda ce se nase drustvo malo procistiti, zamagljeni pogledi razbistriti i medjusobno uvazavati. Spaljivanje neistomisljenika je valjda davna istorija ...pamet i sopstveno misljenje nema alternativu...

Koga to zanima

pre 11 godina

Au "Ko o cemu baba o ustipcima", Od takvih "Postenih" ovi novi lopovi ne mogu da dodju do izrazaja. Hoce li mu vec neko reci da je ovo 21 vek. I dosta je vise te njegove politike iz fotelje, i neka vec jednom prestane sa glumom jer ON i NJEGOVI DSS-ovci su i reditelji i glavni glumci u filmu "PATRIOTSKA PLJACKA" CELE SRBIJE!

Nikola

pre 11 godina

Ko zeli da se, ovo u cemu zivimo, jednog dana zove ozbiljna drzava koja ne dira tudje i ne da svoje, njemu je jasno sve ovo o cemu govori Kostunica.

Zile

pre 11 godina

Covek je permanentno u pravu, a ko zeli da drzi glavu zabijenu u pesak, neka uziva u tome.

Nije mi jasno kako nekome moze da bude u redu to sto Vlada Srbije izlazi iz okvira svojih ovlascenja, a ustavni sud ne radi ono sto mu je osnovna svrha - da stiti sam ustav i kontrolise njegovu primenu. Pa, kako to mislite da udjete u skup pravno uredjenih drzava (EU), a da krsite ustav i da vlada radi sta hoce. Jel to vas uredjeni sistem? Jesu li to evropski standardi?

sosa

pre 11 godina

Samo da napomenem dok je Kostunjavi bio predsednik vlade:
najveci privredni rast od 2000
budžet po prvi put u suficitu od 2000
najviše optuženih za ratne zločine poslato u Hag
najmanja inflacija od 2000
najviše stranih ulaganja od 2000...
Jedino smo tada imali bar neku nadu i malo ponosa kao građani Srbije.
A što je najvažnije ON je skinu Slobu sa grbače!

Koštunjavog nemojte porediti sa predsednicima vlada Dačićem i Cvetkovićem. Jedini čovek koji je veći u rangu je Đinđić po meni.
Znači

Mita

pre 11 godina

Kostunica opet u pravu .Vidim da sve veci broj gradjana kapira njegovu istrajnost ka pravom putu Srbije .
(marko smederevo, 25. januar 2013 22:53)

hahahahahaha...

Mirjana

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!

MM

pre 11 godina

Коме је до поретка и напредка, за њега је Коштуничин захтев на месту, а коме је до свега осталог, он ће приговарити и на ову опаску о очевидној повреди законитости. Сасвим очекивано.

on posle njega

pre 11 godina

Ovim je ovaj čovek demantovao sam sebe. Prvo se poziva na političku neutralnost, što je bila TITO-va omiljena, a malo kasnije se drži Ustava kao pijan plota, što drug Stari nikako nije obožavao. I tako...

avalski terijer

pre 11 godina

Koštunica je uvek je bio i ostao najveća ljiga. Napada Dačića a ne spominje Vladu jer u njoj sedi i Nj.V. Prvi potpredsednik kome se ne valja zamerati pogotovo ako još uvek sanjaš da će te pozvati u ljubav. Da je Dačić to govorio pre samo 10 meseci dok je bio potpredsednik Cvetkovićeve vlade Koštunica bi tražio ostavku cele Vlade, ostavku predsednika republike i ostavke svih predsednika kućnih saveta izabranih za vreme Cvetkovićevog mandata. Veliki pravnik koji je podsticao ulično nasilje i za čije vlade je bilo najviše 'sumnjivih privatizacija'.

Milica

pre 11 godina

"Nas ništa ne bi koštalo zamrzavanje kosovskog pitanja, osim što bi se zaustavile evropske integracije"

Ovaj se nije pomerio sa iste tačke već 12 godina.

Deki

pre 11 godina

Čovek zapeo sa neutralnošću?Lako je bilo Titu da budemo neutralni izmedju dva bloka.Sada postoji samo jedan blok pa ne znam kako bi bili neutralni?Zamislite sve države u Evropi u okviru EU a mi jedini neutralni?Ha,vadi vizu i za Crnu Goru?Kosovo i onako nije naše ali zato Koštunici puno srce sa sve mačkama u stanu!

socijalista, antikomunista

pre 11 godina

......jedini drzavnik u Srbiji u moru politicarcica, demagoga i spinera. Pravice tebe Srbi od blata, cica Vojo.....gurajuci se medjusobno u Beogradskom pasaluku.

Mađar iz Vojvodine

pre 11 godina

Čovek ima problem,a nije ga svestan.Neka ima stavove,to je svačije pravo,ali kao političar mora da gleda i posledice istih.Stavovi su mu opasni po ceo narod Srbije!Takva ne odgovornost u devedesetim nas je preskupo koštala.Ti,ne odgovorni,sklonili su svoje porodice po Rusiji,a ja i sedam miliona građana Srbije gladujemo i trpimo posledice.Tako i ovaj .

Piter

pre 11 godina

Kakav ustav takav i Ustavni sud. Koja stetocina, on i dalje prica o politickoj neutralnosti - pa to je izmislio Tito za potrebe SFRJ, inace je pojam koji u realnosti ne postoji. Ali naravno, Kostunica i realnost su pojmovi koji se ne mogu zajedno naci u recenici.

tailless monkeys

pre 11 godina

Pa taj tvoj ustav je na prvom mestu donet protivustavno...za dva dana koliko je glasanje trajalo nije izašlo 50% upisanih sa sve onima što su glasali po nekoliko puta i bez lične karte...i šta sad.

Major Kursula

pre 11 godina

Ti si Dacicu dao premijersko mesto time sto si podrzao Tomu i samim tim si direktno doveo do njegovog izbora! Dacic nikada ne bi bio premijer da Toma nije pobedio, zato muk! Ionako se u tisini najbolje razumes sa ljudima.

Luka

pre 11 godina

Ti Vojislave (ne pada mi na pamet da ti persiram) i tvoja stranka ste najvise od svih zavili Srbiju u crno. U vecini afera od 2004. do 2008. koje je Insajder istrazio je upravo DSS imala glavnu ulogu. Svi ste, kolektivno, odbili da se pojavite u emisiji, a sve vreme pokusavate pod etiketom nekog kvazi patriotizma da stvorite anti-zapadnu atomsferu u zemlji. Te vam to daje i nekakvo opravdanje da ne govorite za b92, a opet ste dobili samo blagu reakciju javnosti na to. Sramota!

Ovaj covek na slici nikad nije morao nikome da se pravda. Setite se samo, premijer kojeg vidite jednom u 2 meseca da daje izjavu. Sa izrazom lica jednog pravednika i sa arogantnim stavom intelektualca, zeleo je da bude samo i jedino premijer i nista manje, iako je na izborima imao oko 14% podrske. Kad vidim sta su sve uradili ljudi iz DSS, mogu samo da zamislim cime se on bavio i koji su mu motivi.. jedan jezivi, jezivi lik.

K

pre 11 godina

hahahaha
Pa ko se to nama javiJJooo(j)!?
A znao sam i pre nego sto sam poceo da citam da ce da pomene Ustav... Ko o cemu, Neobavesteni o ustipcima....

Neobavestena

pre 11 godina

Veoma je interesantno kako se par minuta nakon sto Kostunica da izjavu javi masa komentatora koji mu krajnje duhovito porucuju da ide da spava, da je nebitan, neobavesten (toliko bajata fora da je to strasno)...Ako je on tako marginalna politicka figura, zasto mu toliko paznje posvecujete ?

Milan Djordjevic

pre 11 godina

Sramota je sto si jos uvek na slobodi, u tvoje vreme je najvise malverzacija na Kosovu , pa tvoji ministri su harali i dan danas haraju Kosovom.

E pa dosta!

pre 11 godina

E DSS vala da ćuti! Šta ste vi uradili na temu Kosova dok ste bili u vlasti? Pustite čoveka da nek radi, da krenemo više sa mrtve tačke. Dosta više podmetanja nogu oko svega. Jesmo prokleti!

Dana

pre 11 godina

Kolika kolichina mrznje prema Koshtunici...A jedva da je ko od "komentatora" umeo da pravilno upotrebi znake interpunkcije. To sve govori o "pismenosti, upucenosti i osveshcenosti" onih koji komentarishu njegove izjave.

tuzno

pre 11 godina

Ja cu to da sagledam bez opaski ''neobavesten, pospan, smotan...''.

Dok je Kostunica bio na vlasti, imao je sve u svojim rukama. Ministar policije Jocic, pravde Stojkovic, sef BIA-e Bulatovica. I apsolutno nista sem izrucivanja u Hag nije uradio na bezbednosnom planu. Korupcija, kriminal, dileri droge oko skola, sumnjive privatizacije... Npr u vreme njegove vlade stvoren je onaj problem u Raskoj, jer je njegova vlada priznala dve muslimanske zajednice i maltene se dole ljudi nisu poubijali. Mislio Kostunica ajde malo da ih zavadim pa cu lakse da vladam, a covek ne shvata da se time rizik uvek prenosi i na ostatak zemlje. I sa kojim pravom se sad on javlja ''postujte Ustav''? Ustav je dokument koji MORA da se postuje samo kad ima neku tezinu, a svi smo videli kako je donet na onom dvodnevnom referendumu, kad su namakli nekoliko procenata u 5 do 12.

Vidim neki kazu kako smo tada imali najveci standard. Pa jesmo gospodo, ali samo mi recite, zar nije malo licemerno da Kostunica u vreme cije vlade je potpisano 5 aranzmana sa MMF sad prica o neutralnosti. I ja bih voleo da budem neutralan, znam ja dobro sta su Rokfeleri, Rotsildi, Svetska banka, MMF... ali mi bez MMF ne mozemo, a MMF bi nas sigurno ostavio kad bi prekinuli zvanicno EU integracije, to je 100%.

Ja ne znam da li je po nekome Kosovo 1., 2., 3. ili 13. nacionalni problem, ali cak i da je prvi, nije jedini. Imamo mi jos mnogo drugih muka. Meni je licno mnogo veci problem bela kuga. To ce nas da ukopa a ne Pentagon.

bosko boskovic

pre 11 godina

Znanje i postenje nijesu odlike politicara ali kada to narod primeti to treba bas ceniti.Uvazeni je imao svoje vreme za dokazivanje i nije se bas proslavio ni znanjem a postenje su iskoristilii braca Saric koji su za njegovo vreme poceli i razgranali svoj veliki biznis u Srbiji.Neshvatljiva je njegova upornost da sve dovede u red kako on to zna a verujem da ce na kraju morati da odgovara za politiku koja je Srbiju dovela do ovoga danas.

Saša

pre 11 godina

Hoće li Koštunica nama da objasni zašto niko ne ucenjuje Rumuniju i Bugarsku, nego baš nas? Zato što, na žalost imamo takve kao on!
(Gabi, 25. januar 2013 20:46)

Evo ja ću da ti objasnim zašto. Bugari su 1989. proterali veliki broj Turaka, cifre variraju, od 400.000 pa do milion. U Rumuniji 1990., odmah po svrgavanju Čaušeskua, kao odgovor na demonstracije Mađara u Temišvaru, "spontano" se skupilo desetak hiljada rudara koji su gvozdenim šipkama rasturili te demonstracuje. Naravno, danas su te zemlje članice EU i to više niko ne spominje.

VV

pre 11 godina

Eto njega cim neko spomene Kolubaru. Od Kostunice ocekujem da komentarise novosti vezane za otkup Kenetove kuce, jer se to desilo u njegovo vreme.

Nikola

pre 11 godina

Vojislav nas zeza. Rusi,Popović,gas,nafta,EPS;NIS,...amo tamo ...Koga briga za ostalo. Nikad i nije bilo.. Pa neće on ziveti kao siromašni rob.

Laufer

pre 11 godina

""Budućnost Srbije je u političkoj neutralnosti", naglasio je on u intervjuu za "Danas"."

Jeste.
To znaci i politicko-ekonomsku izolaciju, jer nemamo bogzna sta vredno da ponudimo.
Ali, dal' je Kostunica ZAISTA za politicku neutralnost? Ako je tako, zasto se svakih nekoliko dana sastajao sa bivsim ambasadorom Rusije Konuzinom?!

car dusan

pre 11 godina

Jedini koji je umeo da "udari samar" zapadu i da odbije njihove ucene. Jedini koji je dobrovoljno vratio vlast narodu samo zato jer je DS izgurao uvodjenje EULEXA na KiM...
O njegovim delima, i delima Samardzica na KiM ne treba da pricaju ljudi iz Beograda koji su Kosovo videli samo na TV-u i u Insajderu vec ljudi koji zive dole. Ja sam dole isao, raspitao se i shvatio zasto dole narod podrzava Kostunici u vecini. Oni da prave greske odavno bi nestali ali nisu sto znaci da dobro biraju, jos uvek.......

Ras

pre 11 godina

Za pedesetak godina, istoričari koji se budu bavili ovim periodom u razvoju Srbije, koje tada verovatno neće ni biti (a sigurno ne u ovim granicama), kao glavno pitanje će analizirati zašto ovaj čovek nije imao više podrške u ovom narodu, već su šansu dobijali rasturači države. Objašnjenje je prosto - najuticajniji mediji, za koje nikada nećemo saznati u čijem su tačno vlasništvu i čije interese sprovode. A sad horski: EU nema alternativu, i Kosovo i Evropa, krivi smo mi, "želim samo da živim dobro u Beogradu", bla bla truć...

pogled sa strane

pre 11 godina

dr. Koštunica podcjenjuje narod upirući prstom u Dačića, a znajući dobro da bez Nikolića i Vučića, Dačić ne može otvoriti ni ladicu u radnom stolu.

Gradjanin

pre 11 godina

A jel moraju uopste da se prenose njegovi stalno isti stavovi i isti tekst??? Dokle vise sa ovim neprijateljem Srbije? Milosevic je bio zlatan za njega. Mene sramota sto smo porazili Milosevica preko ovog. Ali narod tada, kao i uvek pojma nema i ne vidi pored ociju sta se desava, pa im je morao biti poturen balsamovan covek od koga bi se puz brze kretao napred, kako bi glasali protiv zla koje ih je najedalo. E sada mozemo slobodno narodu reci da je su tad u stvari glasali za svog zlo koje je Milosevic radio, puta dva.

Bjelokosti

pre 11 godina

Pa zato sto si ti sprecio 6. Oktobar! U skupstinsoj raspravi od pre nekih 10ak dana rece Aligrudic Dacicu: Mi smo vas spasili tako sto smo sprecili lustraciju vas i vase stranke posle 5. oktobra. Dacic odgovara Aligrudicu: Mi smo se vama oduzili i pomogli da srusite DS i da sa g17 formirate vladu 2004g. Nisam obavesten ali sta se desilo u medjuvremenu?

demokratija nema alternativu

pre 11 godina

Jedina partija koja je dokazala da ima demokratski kapacitet,dok je bila na vlasti,je DSS.Znam da ovo vredja clanove DS,ali realno najveci napredak u slobodi i demokratiji Srbija je ostvarila u periodu 2004-2007 dok je stub vlade bio DSS.Tada je Srbija donela prvi demokratski ustav posle drugog svetskog rata,mada po izjavama iz DS ustav je prevazidjen,a da je bilo do njih sada bi jos vazio milosevicev ustav.Takodje nije bilo ocigledne kontrole sudstva i medija,kao u prethodne 4 godine,koja je koriscena za obracun sa politickim protivnicima i neistomisljenicima.Jedno je sigurno ne moze biti slobode,demokratije i ljudskih prava u banana drzavi,a mi sve vise licimo na to.

slavko

pre 11 godina

Ma koliko da nam se to ne svidja, covek govori cistu istinu. Razmislimo svojom a ne tudjom glavam. Sto bi stari rekli: mecka igra redom , pazi dolazi i na tvoja vrata.

Stojan

pre 11 godina

Ideja Koštunice o neutralnosti i samosvojstvu je načelno uredu ali za jednu državu koja je jača od naše i društvo koje je vrednije i moralnije od našeg. Pametni i sposobni smo dosta ali šta to vredi kad smo pojedinačno prepametni pa nismo složni . Prema tome Vojo propala stvar a ti u toj situaciji vučeš unazad. Dobro je da i ti postojiš radi nekih repera društvu!

aca smederevac

pre 11 godina

Ako procitate sta danas izjavljuje Americki analit.Server jasno vam je zasto moramo podrzati Kostunicu.Narode,batalite polit.ostrascenost i spinovanja o DSS.Pamet u glavu.

Murga drot

pre 11 godina

konacno je doslo vreme da gradjanska orjentacija na b92 pokaze svojim suvislim komentarima da joj je drazi Dacic od Kostunice, maske padaju komunisti se udruzuju bice izgleda izbora, a na izborima svi u jedan front Dacic, Ceda, Kapicic, Latinka, Djilas, Borko, Kolundzija, Trivanka i naravno svima nama dragi od svih najdrazi Bozaaa Djelic !!!

Zemun grad SPO

pre 11 godina

Ne branim Dačića, ali mislim da Koštunica živi u imaginarnosti. On se ponaša kao da još postoji Berlinski zid. Zamislite da zamrznemo kosovski problem i tako ostavimo tamošnje Srbe da žive "ni na nebu ni na zemlji". Za nekoliko godina većina bi se iselila. Sve zemlje oko Srbije ući će u EU i NATO. Ko će da bude garant naše neutralnosti? Sa kojim god susedom uđemo u konflikt, ta zemlja će imati iza sebe NATO i EU, a mi nikoga. Rusija neće rizikovati ekonomsku saradnju sa EU i SAD zbog nas...

dare

pre 11 godina

Boze, pa zar ovaj jos postoji? Kostunica je kriv propast Srbije. Od 2000. do 2008. godine je bio na vlasti. On je sacuvao Milosevicev kadar, 90% privatizacije je uradjeno u njegovo vreme LEGALIZMA. Najveci poraz Srbije je to sto DSS jos uvek ima dovoljnu podrsku za ulazak u skupstinu.

Dunja

pre 11 godina

Čitam komentare i "vidim" PROFIL stanovnika Srbije ; "mali nindža","avalski terijer","bjelokosti","zmitjkoe","sosa"...su njegovi reprezenti, kojima je,razume se, "ispod časti" da se na kulturan i civilizovan način osvrnu na datu temu,a naročito da "neobaveštenom" persiraju.
Sve dok TAKVI budu većinski deo stanovništva,a sva je prilika da jesu, Srbija će biti u blatu - ugušiće se u sopstvenoj kaljuzi !
Puna podrška ISTINSKOM patrioti,PRAVOM intelektualcu i iznad svega RAZUMNOM i ČASTNOM čoveku - Koštuca Dr. Vojislavu.

Ridvan25

pre 11 godina

Gos kostunice tako je dacic gura vasu srbiju u krizu mi to znamo ,ali i narod srbija treba da zna da vi i drugi politicari gurate vasu zemlju u krizu,ne samo vi nego i nasi politicari guraju nas u krizu zbog cega zbog vase dzepove a narod gladuje,ja mogu da kazem samo vi pricate u kosovu i drugi srpski politcari i nasi politicari isto vi samo probleme pravite i gurate oba dve zemjle u krizu hajde da pitamo normalni ljudi sto zive od penzije sociala od crveni krsta bilo koji nije bitno narod srpski ili albanski narod ni jedan narod ne bavi se sa tim problemia sta i kako se vi se bavite ista-g... ste kao vi politicari iz srbije kao nasi politicari iz kosove narod gladuje a vi pravite neke rezulucije a narod niti ne razume sta pisete vi na ta rezluciju kako vam nije srmaota vama i nasima politicarima da igrate sa nama ljudi vi niste normalni vi politicari lazete srpski narod u srbiju a nas laze nasi politicari u kosovu vi imate ville imate pare imate da jedete da pijete imate BMW-MERCEDES:JAGUAR-PORSCHE-LAMBURGINIvi imate sve boli vas politicarima iz srbije i iz kosove za nas narod sto zivimo normalan zivot murs idite do dzavola i ti KUSTUNICA I DACIC I HASHIM THAQI I TOMISLAV NIKOLIC I ATIFETE JAHJAGA I VUK JEREMIC I TADIC I JEREMIC I BEHGJET PACOLLI I ENVER HOXHAJ MA SVI VAMA DA VAS NOSI DZAVOL I DA bog vas kazni da zivite jos lose nego mi kao normalni ljudi izvinite ali dosta ovima nasim politicarima nasim glupima bilo ko da je sr ili alb

Marko

pre 11 godina

Kakva crna neutralnost;

Treba li da molimo da nas prime oni koji nas nece ili da stvaramo (ne da udjemo u) savez sa onima koji nas hoce. Bugari i Rumuni ce se otimati za 10 godina za savez sa Rusijom, a mi cemo im tada biti manje interesantni.

Stevan

pre 11 godina

Pre nego neko pusti ovog u medije trebalo da nas neko potseti kako je donet njegov Ustav koji on ne izbija iz usta. Evo ja cu probati, Ustav je donosen dva dana i jednu sumnjivu noc. Toliko o Kostunjavom i njegovom postenju. Vidim da neki pricaju kako ga Srbi na Kosovu vole. Pa naravno da ce da ga vole kad im je omogucio da "zaradjuju" (bespravno) na vise frontova.

Bojan

pre 11 godina

Ovo je najjnazadnija stranka u Srbiji. kako licimerno napadaju sve redom koji žele napredak. Za njihovo vreme smo imali skoro sve lopovske privatizacije i uništrene su mnoge fabrike: Galenika, NIS, Kolubara... Uz sve to kadrovi ove stranke su pokrali skoro sav novac koji je išao kao pomoć za unapređenje života na Kosovu !!
Sramno.

liberation

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija.(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)Koliko znam(a mozes lako provetiti)DSS je bio u vladi 2004-2007(u vladi 2007-2008 je DS je imao vecinu ministara).Nije mi jasno zasto se objavljuju ovako nestacni i zlonamerni komentari.Nije ni cudo sto nam je ovakva politicka situacija kad imate ovakve glasace.Podseticu da je do 2008 godine bilo pola miliona vise zaposlenih,plate realno vece za 30-40%,rast BDP-a na godisnjem nivou 6-7%(sada je 0%).Takodje u zadnjih 5 godina drastican pad nivoa demokratije i ljudskih prava,pogotovu urusavanje slobode medija i sudstva zbog antidemokratskih zakona o informisanju i pravosudju.A slazem se da je 2009 bila losa,samo sto je sledeca jos losija i trend se nastavlja.

hellaniana

pre 11 godina

Dacic nas gura u krizu, pa bolje i to nego da gura kriminal u Kolubari, milionske plate kvazi rukovodioca koje ste u vase vreme dozvolili, manipulacije i zanemarivanje svega ostalog sto zivot znaci narodu koji Vas izabrao.

Pa-pa - papagaj

pre 11 godina

PA to ovima sto nije jasno sta se desava - kad pre opalili po Kostunici - sad dolazi na naplatu velicanje dragog Ace i Tome. Sta? Niste znali kako je ovima iz DS-a i LDP-a? E pa vidite sad kako to izgleda kad vas uzme na zub Diplomirani pravnik, student EU integracija i poreza, član Glavnog odbora i osnivač SNS-a, koordinator Internet tima, odbornik u Skupstini grada Beograda... Vi'iš kako šljaka omladina, a Kostunice? Nema, samo seva - spamspamspamspamspam - Ziv'li nam dragi Aca i Toma!

laki

pre 11 godina

Ovom narodu nedostaje logickog nacina razmisljanja, sposobnosti analiziranja cinjenicnog stanja itd.itd. Kad smo trebali da oteramo crvene politicari su nam pricali da je samo potrebno da uvedemo visepartijski sistem i sve ce biti reseno. Sad nam pricaju da je bitno da udjemo u Evropu i sve ce da bude reseno. Na zalost i visepartijski sistem cine ljudi,a i ako udjemo u EU opet smo isti ljudi- svercujemo se u prevozu, vredjamo neistomisljenike, krademo gde mozemo i sl. Kao da ce uvek neki novi sistem da nas ispravi i ucini boljima. I samo sedimo i cekamo da se nesto desi. Neka se svako od nas upita- Sta sam JA danas uradio da nam svima bude bolje? Vredjanje politicara i stalna konsatacija da su lopovi sama po sebi nece da promeni stvari. Angazujte se i glasajte kad za to dodje vreme. Ne pljujte po tamo nekome jer su nam gradovi prljavi nego ne bacajte otpatke unaokolo. Ne sanjajte kako ce u EU da bude bolje nego sagledajte da u EU ima onih kojima je dobro i onih kojima nije. Neke drzave se u EU bogate, a neke gube i resurse i suverenitet (ono sto je od njega ostalo posle ulaska u EU) Zapitajte se zadto je to tako i gde cemo mi da se nadjemo u svemu tome da li cemo da koristimo druge ili ce da nas muzu.

Milica

pre 11 godina

Kad se setim samo mrtvila 2009-te pod vladavinom DSS-a. Mislim da od svih godina nije postojala mrtvija. A kada ce se otkriti ko je sve znao da se sprema atentat na nikada prezaljenog premijera? Ovaj je odavno trebalo da bude kaznjen, ja ne znam ko njemu moze da veruje, pa on nista osim teorija ne zna. Njegova stranka samo ima teorije, a sa realnim zivotom i praksom one veze nemaju!
(Mirjana, 25. januar 2013 23:53)

Kada pomislim samo šta je Zoran govorio 2001. godine i pogledam te snimke iz današnje perpsektive, pa vidim da se nismo mrnuli ama baš nigde za 12 godina, pozli mi. I kada se samo setim koji su se likovi pozivali na imunitet i nisu želeli da svedoče za ubistvo. I kada pogledam današnji datum, pa ime predsednika, ne mogu da verujem šta se sve prašta u ovoj zemlji.

Da ima ikakve pravde, mi bi danas bili daleko odavde gde smo sada, ali mi i dalje čitamo svakodnevno šta kažu ovi što "govore". Tuga!

david

pre 11 godina

Dačić je veći diplomata i više je dobrog doneo Srbiji nego što će ovaj ikada. Šta on može da nam ponudi osim neke blede ideje o neutralnosti. Niti smo atraktivni kao Švajcarska, niti smo veliki i puni zalihama energije kao Rusi, a nismo ni Amerikanci. Ako on misli da su "nesvrstani" neutralni mnogo se vara. To su siromašne zemlje ili zemlje u razvoju i na njih utiče politika sa strane. Ne znam samo na kojoj realnosti on zasniva svoje zamisli? Prava njegova ambicija je da nas izoluje. Njemu bi najmilije bilo da nas pozatvara u manastire. Svi su oni pozdravljali kada je Slobodan ukinuo albancima autonomiju, kada je "đavo odneo šalu" onda je izmislio "manje nezavisnosti, više autonomije", ali bilo je kasno.
Sada uopšte neće da pregovara sa albancima. Meni nije smešno ni čudno što su svi, realno, pobegli od Srbije. Ne samo da su drugi pobegli nego nam i stručnjaci i mladi beže. I to je neko drugi kriv, jel' da? Nikada srpski političar!

Ena

pre 11 godina

Gotivim Voju i Dss zato sto su uvek svoji i furaju svoj fazon za koji mislim da je ispravan.Jedini su danas koji vode racuna o interesima Srbije a ne o svojim licnim i stranackim.

Kao 2000.

pre 11 godina

Postaje ozbiljno. Svrstavam se uz DSS, sve oprošteno, kučići, mačići i ostala neozbiljna argumentacija protiv Koštunice me više ne interesuje. Dačića stvarno više ne mogu da slušam i da gledam šta radi sa državom i kako urušava našu poziciju. Kome valja, neka ga hvali, meni je to stvarno dno.

mirko

pre 11 godina

Koštunica je odabrao Dačića da ga optuži za politiku aktelne Vlade? To bi bilo čudno svakome ko zna da je Dačić manjinski partner, i formalni premijer te Vlade, ali nije čudno, jer se ovim pokazuje kalkulantska politika V.Koštunice.
On ne proziva SNS, kao što to ne čine ni njegovi saradnici iz DSS, jer ostavlja prostor za neku buduću koaliciju.
Ako nekome politika zatvorenosti prema EU, a to znači svim susednim državama izgleda državnička, onda neka se prisete nedavne prošlosti, i vremena Mire Marković i S.Miloševića, oni su idealni reprezenti te politike. Normalno je da je i tada bilo ljudi koji su se snalazili, pa su umesto države lično trgovali sa susedima, i ostvarivali ličnu korist, ali to ne može biti više od 10% stanovništva.
Može biti predsednik Vlade bilo ko, može voditi politiku kakvu hoće, ali ekonomska saradnja sa susedima će se odvijati, na legalan ili ilegalan način. Na kraju zamrzavanje Kosovskog problema odgovara samo švercerima i kriminalcima iz SNV na Severu Kosova, a u koju politiku oni podržavaju nije nepoznato.

crni domino

pre 11 godina

(Dunja, 26. januar 2013 11:51)
Gospodin DrVoKo je za mene i verujem vecinu gradjana Srbije, bio iskljucivo: BILO KO, samo da krvnik Milosevic ne bude ponovo izabran.
On je za mene bio, jeste i bice zauvek BILO KO!
Jeste castan, jeste posten, ali je politicka NULA koja se uplasila da ce ga Djindjic oduvati, te je dozvolio da organi drzavne vlasti ubiju Djindjica!
To je istina o Kostunici Dunjo moja!

milos

pre 11 godina

pisem iz svajcarske.... naj realnije je da se sve do jedna vlast koja je bila do sad uhapsi i sve sto sto imaju vise nego sto su imali pre dolaska do fotelje oduzme ... i ovoj sadasnjoj vlasti isto ako nista ne urade dobro za srbiju.... I DA CE ZAVLADATI RAD ,RED I DICIPLINA... da se vratim u svoju zemlju i zivim normalno... kao sto je i ovde u ch...

Koga to zanima

pre 11 godina

Au "Ko o cemu baba o ustipcima", Od takvih "Postenih" ovi novi lopovi ne mogu da dodju do izrazaja. Hoce li mu vec neko reci da je ovo 21 vek. I dosta je vise te njegove politike iz fotelje, i neka vec jednom prestane sa glumom jer ON i NJEGOVI DSS-ovci su i reditelji i glavni glumci u filmu "PATRIOTSKA PLJACKA" CELE SRBIJE!

APC

pre 11 godina

Svi vi treba da date ostavke na sve to radite jer zbog svih vas smo u krizi i zivimo u mafijaskoj drzavi! Nije kriv ni ovaj ni onaj nego svi vi!

Morača

pre 11 godina

"Nije nepismen onaj koji ne zna da čita, već je nepismen onaj koji veruje da je tačno sve ono što je napisano"! Davno reče jedan naš Nobelovac.

"Galileo"

pre 11 godina

(laki, 25. januar 2013 22:07)
... e, malo je tebe ljudi ovde razumelo. To je slika koliko smo kvalitetno drustvo. Kada bi nas vise takvih bilo, 90% komentara koje citamo ne bi bilo. Valjda ce se nase drustvo malo procistiti, zamagljeni pogledi razbistriti i medjusobno uvazavati. Spaljivanje neistomisljenika je valjda davna istorija ...pamet i sopstveno misljenje nema alternativu...

Zile

pre 11 godina

Covek je permanentno u pravu, a ko zeli da drzi glavu zabijenu u pesak, neka uziva u tome.

Nije mi jasno kako nekome moze da bude u redu to sto Vlada Srbije izlazi iz okvira svojih ovlascenja, a ustavni sud ne radi ono sto mu je osnovna svrha - da stiti sam ustav i kontrolise njegovu primenu. Pa, kako to mislite da udjete u skup pravno uredjenih drzava (EU), a da krsite ustav i da vlada radi sta hoce. Jel to vas uredjeni sistem? Jesu li to evropski standardi?

Nikola

pre 11 godina

Ko zeli da se, ovo u cemu zivimo, jednog dana zove ozbiljna drzava koja ne dira tudje i ne da svoje, njemu je jasno sve ovo o cemu govori Kostunica.