Ponedeljak, 17.12.2012.

22:25

"Vlast osnažuje autonomaštvo"

Sociolog Mirko Đorđević kaže da anahroni centralistički stav vlasti u Srbiji može dovesti do snažnog autonomaškog pokreta u Vojvodini "pa i do koraka dalje".

Izvor: Beta

"Vlast osnažuje autonomaštvo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

rade

pre 11 godina

Dotični Končar ili lupa gluposti ili je bezočni lažov kada priča o 1945-oj godini evo dokaza: http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D1%98%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5
Ja kao žitelj AP Vojvodine se zalažem za referendum, međutim upravo pripadnici trabant stranki poput LSV, SVM, itd. se baš protiv tog referenduma jer zjanu da bi na istom njihova ideja doživela fijasko. I treće i nimalo nebitno je to što je upravo ovo udruženje "nezavisnih" novinara bilo najtiše kada je trebalo javno da se digne glas protiv hapšenja novinara mađarske nacionalnosti koji je Jobik partiju i pokret 64 županije nazvao pravim imenom - neonacističkim pokretima, u svojim člancima a kojeg je režim DS-a uhapsio i osudio na kaznu zatvora. Pozdrav iz Budisave

Zoki

pre 11 godina

Odakle to da se Vojvodina priključila 1945? Šta je bilo 1918.
Ja jesam za autonomiju, ali pre svega kroz decentralizaciju gde će pare ostati u Zrenjaninu ili Subotici. Inače nema razlike da li odlaze za Novi Sad ili Beograd.

IvanNS

pre 11 godina

Naravno da cemo se boriti za nasu Vojvodinu ,ako moze sa Srbijom da imamo autonomiju iz ‘74 ,ako ne videcemo dokle cemo cutati i ko je ludji

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@Mirjana: Pa neće ONI referendum jer znaju da još uvek nemaju nikakvih šansi?!Zato se još uvek vrši samo "ispipkavanje" i indoktrinacija javnog mnenja.Sociolozi, čas za religiju, čas za obična svetovna pitanja, poput gospodina Mirka, treba još da rade na redizajniranju svesti ovoga naroda.Oni trenutno rade na pravljenju "nove nacije". Čim budu sigurni da je obmana uspela i da oni koji znaju šta su, uključujući i "novonacionaliste", tražiće referendum posle čega će stvari postati "ireverzibilne".NVO i ostale organizacije, koje vredno rade na tom programu računaju na ovakve "sociologe" a još više na našu srpsku urodjenu glupost.Zato nam sve više i više serviraju lepe nostalgične priče vezane za austro-madjarsku "demokratiju" kad se "dobro jelo baš".Verovatno bi Madjari, Hrvati ili Austrijanci bolje znali da raspolažu našim parama, našim teritorijama i sudbinama. Neki bi da ponovo namaknu jaram koji ih je "krasio" više stotina godina sa nadom da će im drugi omogućiti bolji život nego što to mogu sami sebi.

Republika Vojvodina

pre 11 godina

Lemmy, evo ja sam delom srbin, delom slovak I moja jedina matica je tamo gde sam rodjen a to je Vojvodina. Nikakva srbija a ni Slovacka.
Srbija je toliko zla nanela Vojvodini da je stvarno potpuno bespredmetno teorisati o tome da li Vojvodina mora da bude samostalna. To je pitanje buducnosti nase dece.

Dole srbija, zivela slobodna Vojvodina.

MarkoNS

pre 11 godina

Evo ja na primer nisam bio za autonomiju osim devedesetih kada sam video da je to nacin ogradjivanja od Miloseviceve politike. Sada sam za autonomiju vise nego ikada zbog toga sto iz Beograda stizu signali, a i dela ustavnog suda, koji ukazuju na podrivanje i to malo autonomije koju smo imali.

EU Citizen

pre 11 godina

A da li može i Beograd, ili barem samo Vračar, da se takođe otcepi od Srbije i pridruži Vojvodini, naravno, obavezno bez Dedinja? :)

Svetlana Fox

pre 11 godina

Sociolog Mirko Djordjevic?! Da li je u pitanju ista licnost koju cesto predstavaljaju kao "sociolog religije Mirko Djordjevic"? Ovo mu je sada neka druga alotropska modifikacija.
Vazno je da su pare dosle, NED ih distribuirao, pa sada ekipa krenula da odradjuje. Cudi me da se u tekstu ne pominje "akademik Jovan Komsic".

lemmy

pre 11 godina

@novosadjanka a kom ti narodu pripadas ako nije tajna.Neverujem Srpskom jer niko normalan ne radi protiv svoje drzave i naroda.Zalosno je koliko su Srbi izgubili svoj identitet u Vojvodini za razliku od Madjara,Slovaka i drugih koji veoma dobro znaju gde im je matica i cesto se njoj okrecu.Mnogo ste se bre mesali pa vise ne znate ni sta ste ni ko ste,vec "vojvodjani".
Srbin iz Beograda.

ppeerraa

pre 11 godina

ja sam Vojvodjanin, i voleo bi samostalnu Vojbodinu. ali gde bi ona otisla? Madjarskoj? Rumuniji? Hrvatskoj? Budalastine! cuj sponzorisala Amerika :)

Banaćanin

pre 11 godina

Pogledajte način finansiranja ove ,,FOUNDATION NED,, jako interesantno čiji se zapravo glas čuje iza ove Non-profit organisation čak i ne skrivaju.Ko plaća njegova je i zika rekli bi...Inače ogranak za ovaj region je zadužen i za Severni Kavkaz....Evo vam i njihova osnivačka ideja,,Institution in which democracy efforts abroad would benefit the U.S. as well as countries struggling for freedom and self- government,,.Baš smo Banana Republika.Valjda tako to ide kad se mali osili na velike igrače(slična sudbina kao i Haita nakon revolucije protiv kolonijalizma)

Dragan

pre 11 godina

@Doktor86

Nije sve u novcu, vecina ljudi u vojvodini nece Vojvodinu bez Srbije vec hoce status koji joj dolikuje u okvirima republike Srbije. Dosta nam je vise ratno huskackih komentara i analiza.

tokamak

pre 11 godina

Autonomastvo osnazuju izgubljeni izbori i pohlepa.Sad kad ne moze da se bas tako lako krade(dosao je rad na nake druge lopve) i kad nema razno razni upravnih odbora da se pare uzimaju moramo da imamo autonomiju da bi osvojil upravne odbore.

harvi

pre 11 godina

Kako bi bilo lepo kad bi za promenu Srbija pokazala razumevanje istorije i vremena u kojem zivi. Kad bi se za promenu malo razumeo obican covek, a ne politicar. Bojim se da nas je vreme naucilo da se tome ne nadamo previse. Izgubice Srbija i Vojvodinu osim ukoliko se ne promeni iz korena, a kolike su sanse za to?

dostajlo

pre 11 godina

Beograd treba da se otcepi od novosadskog pašaluka. Od kako su uzjahali ovi dodjoši poput čanka i šarića iz vojvodine stiže samo otrovni kukuruz. Nekad bili pojam vrednoće, a sad ni put ne znaju da očiste. Za sve im beogradjani krivi, a sela opustela jer niko neće zemlju da radi.
Banat nikad siromašniji, nafta u elemiru gasolinaža u NS, pa se sad bore da Pančevci administraciju i zdravstvo završavaju u NS a ne u BGu jer im je tamo bliže.

Горан

pre 11 godina

"Tribinu je organizovalo Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED."

Трибину независном друштву новинара Војводине плаћа америчка фондација НЕД? Која је то фондација НЕД? Одакле се финансирају (поименоично финансијери), ко им је председник, где им је веб сајт, где су још активни ...? Колико је пара ова фондација убацила у "независно" друштво новинара Војводине? Колико је ово новинсарско друштво "независно" када им странци плаћају трибине и питај бога шта још? Када Американац плати, онда за то има да се ради онако како он каже! Другим речима, ово што су ови "независни" новинари причали је написано у Америци.

Смејурија и брука од "независног" друштва новинара ...

Mikeli

pre 11 godina

Ovaj kao da je Cankov portparol. Pa ako neko zeli odvajanje Vojvodine od Srbije to je Canak i njegova partija. Ovamo se kao prave da su za Srbiju a kad god im se ukaze prilika najostrije napadaju tu istu drzavu. Svi uslovi AP Vojvodine su ispunjeni, a da li su oni povukli onaj statut i zakone koje je USS proglasio neustavnim?

Realno

pre 11 godina

Šta je to autonomaš i autonomija?
Nije sigurno da kada neko izgubi vlast u Beogradu onda može da izaziva krizu i potrese iz Novog Sada!

fara

pre 11 godina

Kakva nervoza i hiperaktivnost u nevladinom sektoru. Gazde utanjile sa grantovima, a posle zakona o registraciji stranih agenata preti domino efekat.
Pa aktivisti nastoje da dokazu gazdama svoju (hiper)aktivnost, lojalnost i posvecenost.
Cudesno je sto se kod nas mera hiperaktivnosti povecava sa brojem godina, sto je samo po sebi paradoks, zar ne?

@ Dejan

pre 11 godina

Fazon je u tome sto niko ne osporava autonomiju osim onih 5 posto Dverjana. Takodje, niko nije separatista osim onih 5 posto Cankista (mada ni tamo nisu svi separatisti, vec vise "zadrti" autonomasi). Problem je sto se i jedni i drugi previse cuju, a 90 posto mirnog i umerenog naroda cuti, i trpi i jedne i druge. Dokle? Pa nece zauvek, sigurno.

bojan

pre 11 godina

Ne razumem se u visoku politiku al vidim da se stalno gasi pozar gde je vec zgariste dok na drugim mestima krece da tinja. I tako vec 30 god

poznavalac

pre 11 godina

kad ce ovi kvazi profesori da shvate da kosovo i vojvodina nije isto... na kosovu su srbi bili manjina od 30 posto a u vojvodini su vecina od 80 posto

varvari

pre 11 godina

Novosadjanka nema mirnog odlaska,nije drzava se nije raspala mirno na balkanu.
(despot, 17. decembar 2012 23:59)

Da, još nisu zarasli ožiljci iz krvavih ratova između Srbije i Makedonije i Srbije i Crne Gore.

U principu, oni koji upozoravaju na rat između Srbije i Vojvodine (!!!) su oni koji ga i priželjkuju. Sve za malo ukusa krvi.

DTD

pre 11 godina

Cime osnazuje ako su ispostovali (vlast)ustav i isplatili 7%?Znaci postuju to sto je!Kako sada odjednom uvidjate silne nedostatke a koliko do juce nista?
Zar nije bila pre neku nedelju proslava gde se spominju Srem,a dan kasnije Banat i Backa da su pristupili Srbiji,a ne ap?Sto onda nevratimo izvorini naziv Serpsko vojvodtsvo ako vec idemo unazad u istoriju?Sto ne zastavu tog vremena,vec neka druga?
Uostalom od kada su istra i dalm. u hr,pa nisu u ap vec svaka za sebe?zasto se i kod nas ne uvazi da imamo Srem,Banat,Backu,Macvu,Sumadiju,..znaci nije centralizacija vec naprotiv mnogo veca decentralizacija nego sto imamo sada.Sve specificnosti su tu ,pa se mogu nadalje negovati u okviru doticnog regiona,banovine,oblasti,okruga,..kako god nazivali te neke jedinice.
Pa koliko zupanija ima hr ili slo,znaci treba da ima na manju povrsinu zemlje vise manjih oblasti-regiona a ne jedan-dva?zar to nije decentralizacija?

Doktor86

pre 11 godina

Mozda se ovo odnosi na prethodnu vlast, jer je ova prvi put posle ne znam koliko godina prosledila Vojvodini ustavom zagarantovanih 7 posto.

kaiser

pre 11 godina

Zašto im to govorite? Vi ste sigurno protiv borbe sa korupcijom koju sprovodi Aleksandar Vučić?

A baš im odlično ide sa unitarizmom, uskoro će i drvored ispred moje kuće da postane entitet.

Neka ih bre...

besna glista

pre 11 godina

Raste srpski militantni neonacizam u Beogradu i Novom Sadu. Raste madjarski militantni neonacizam u Subotici i Temerinu. Racionalni i miroljubivi ljudi cute.

jarak

pre 11 godina

I naravno, ljudi pametno zbore (autonomaše/separatiste ne prave Čanak i Pajtić, prave ih Glišić, Dačić itd), i naravno, srbopatriJote će odmah da krenu o ustašama, Mađarima, nebeskom narodu, izdajnicima, zavetu Nemanjića itd.

Zato ćemo i otići.

jarak

pre 11 godina

I naravno, ljudi pametno zbore (autonomaše/separatiste ne prave Čanak i Pajtić, prave ih Glišić, Dačić itd), i naravno, srbopatriJote će odmah da krenu o ustašama, Mađarima, nebeskom narodu, izdajnicima, zavetu Nemanjića itd.

Zato ćemo i otići.

besna glista

pre 11 godina

Raste srpski militantni neonacizam u Beogradu i Novom Sadu. Raste madjarski militantni neonacizam u Subotici i Temerinu. Racionalni i miroljubivi ljudi cute.

kaiser

pre 11 godina

Zašto im to govorite? Vi ste sigurno protiv borbe sa korupcijom koju sprovodi Aleksandar Vučić?

A baš im odlično ide sa unitarizmom, uskoro će i drvored ispred moje kuće da postane entitet.

Neka ih bre...

Doktor86

pre 11 godina

Mozda se ovo odnosi na prethodnu vlast, jer je ova prvi put posle ne znam koliko godina prosledila Vojvodini ustavom zagarantovanih 7 posto.

Republika Vojvodina

pre 11 godina

Lemmy, evo ja sam delom srbin, delom slovak I moja jedina matica je tamo gde sam rodjen a to je Vojvodina. Nikakva srbija a ni Slovacka.
Srbija je toliko zla nanela Vojvodini da je stvarno potpuno bespredmetno teorisati o tome da li Vojvodina mora da bude samostalna. To je pitanje buducnosti nase dece.

Dole srbija, zivela slobodna Vojvodina.

varvari

pre 11 godina

Novosadjanka nema mirnog odlaska,nije drzava se nije raspala mirno na balkanu.
(despot, 17. decembar 2012 23:59)

Da, još nisu zarasli ožiljci iz krvavih ratova između Srbije i Makedonije i Srbije i Crne Gore.

U principu, oni koji upozoravaju na rat između Srbije i Vojvodine (!!!) su oni koji ga i priželjkuju. Sve za malo ukusa krvi.

Dragan

pre 11 godina

@Doktor86

Nije sve u novcu, vecina ljudi u vojvodini nece Vojvodinu bez Srbije vec hoce status koji joj dolikuje u okvirima republike Srbije. Dosta nam je vise ratno huskackih komentara i analiza.

Горан

pre 11 godina

"Tribinu je organizovalo Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED."

Трибину независном друштву новинара Војводине плаћа америчка фондација НЕД? Која је то фондација НЕД? Одакле се финансирају (поименоично финансијери), ко им је председник, где им је веб сајт, где су још активни ...? Колико је пара ова фондација убацила у "независно" друштво новинара Војводине? Колико је ово новинсарско друштво "независно" када им странци плаћају трибине и питај бога шта још? Када Американац плати, онда за то има да се ради онако како он каже! Другим речима, ово што су ови "независни" новинари причали је написано у Америци.

Смејурија и брука од "независног" друштва новинара ...

harvi

pre 11 godina

Kako bi bilo lepo kad bi za promenu Srbija pokazala razumevanje istorije i vremena u kojem zivi. Kad bi se za promenu malo razumeo obican covek, a ne politicar. Bojim se da nas je vreme naucilo da se tome ne nadamo previse. Izgubice Srbija i Vojvodinu osim ukoliko se ne promeni iz korena, a kolike su sanse za to?

@ Dejan

pre 11 godina

Fazon je u tome sto niko ne osporava autonomiju osim onih 5 posto Dverjana. Takodje, niko nije separatista osim onih 5 posto Cankista (mada ni tamo nisu svi separatisti, vec vise "zadrti" autonomasi). Problem je sto se i jedni i drugi previse cuju, a 90 posto mirnog i umerenog naroda cuti, i trpi i jedne i druge. Dokle? Pa nece zauvek, sigurno.

MarkoNS

pre 11 godina

Evo ja na primer nisam bio za autonomiju osim devedesetih kada sam video da je to nacin ogradjivanja od Miloseviceve politike. Sada sam za autonomiju vise nego ikada zbog toga sto iz Beograda stizu signali, a i dela ustavnog suda, koji ukazuju na podrivanje i to malo autonomije koju smo imali.

Banaćanin

pre 11 godina

Pogledajte način finansiranja ove ,,FOUNDATION NED,, jako interesantno čiji se zapravo glas čuje iza ove Non-profit organisation čak i ne skrivaju.Ko plaća njegova je i zika rekli bi...Inače ogranak za ovaj region je zadužen i za Severni Kavkaz....Evo vam i njihova osnivačka ideja,,Institution in which democracy efforts abroad would benefit the U.S. as well as countries struggling for freedom and self- government,,.Baš smo Banana Republika.Valjda tako to ide kad se mali osili na velike igrače(slična sudbina kao i Haita nakon revolucije protiv kolonijalizma)

poznavalac

pre 11 godina

kad ce ovi kvazi profesori da shvate da kosovo i vojvodina nije isto... na kosovu su srbi bili manjina od 30 posto a u vojvodini su vecina od 80 posto

fara

pre 11 godina

Kakva nervoza i hiperaktivnost u nevladinom sektoru. Gazde utanjile sa grantovima, a posle zakona o registraciji stranih agenata preti domino efekat.
Pa aktivisti nastoje da dokazu gazdama svoju (hiper)aktivnost, lojalnost i posvecenost.
Cudesno je sto se kod nas mera hiperaktivnosti povecava sa brojem godina, sto je samo po sebi paradoks, zar ne?

Svetlana Fox

pre 11 godina

Sociolog Mirko Djordjevic?! Da li je u pitanju ista licnost koju cesto predstavaljaju kao "sociolog religije Mirko Djordjevic"? Ovo mu je sada neka druga alotropska modifikacija.
Vazno je da su pare dosle, NED ih distribuirao, pa sada ekipa krenula da odradjuje. Cudi me da se u tekstu ne pominje "akademik Jovan Komsic".

Mikeli

pre 11 godina

Ovaj kao da je Cankov portparol. Pa ako neko zeli odvajanje Vojvodine od Srbije to je Canak i njegova partija. Ovamo se kao prave da su za Srbiju a kad god im se ukaze prilika najostrije napadaju tu istu drzavu. Svi uslovi AP Vojvodine su ispunjeni, a da li su oni povukli onaj statut i zakone koje je USS proglasio neustavnim?

EU Citizen

pre 11 godina

A da li može i Beograd, ili barem samo Vračar, da se takođe otcepi od Srbije i pridruži Vojvodini, naravno, obavezno bez Dedinja? :)

Realno

pre 11 godina

Šta je to autonomaš i autonomija?
Nije sigurno da kada neko izgubi vlast u Beogradu onda može da izaziva krizu i potrese iz Novog Sada!

dostajlo

pre 11 godina

Beograd treba da se otcepi od novosadskog pašaluka. Od kako su uzjahali ovi dodjoši poput čanka i šarića iz vojvodine stiže samo otrovni kukuruz. Nekad bili pojam vrednoće, a sad ni put ne znaju da očiste. Za sve im beogradjani krivi, a sela opustela jer niko neće zemlju da radi.
Banat nikad siromašniji, nafta u elemiru gasolinaža u NS, pa se sad bore da Pančevci administraciju i zdravstvo završavaju u NS a ne u BGu jer im je tamo bliže.

lemmy

pre 11 godina

@novosadjanka a kom ti narodu pripadas ako nije tajna.Neverujem Srpskom jer niko normalan ne radi protiv svoje drzave i naroda.Zalosno je koliko su Srbi izgubili svoj identitet u Vojvodini za razliku od Madjara,Slovaka i drugih koji veoma dobro znaju gde im je matica i cesto se njoj okrecu.Mnogo ste se bre mesali pa vise ne znate ni sta ste ni ko ste,vec "vojvodjani".
Srbin iz Beograda.

tokamak

pre 11 godina

Autonomastvo osnazuju izgubljeni izbori i pohlepa.Sad kad ne moze da se bas tako lako krade(dosao je rad na nake druge lopve) i kad nema razno razni upravnih odbora da se pare uzimaju moramo da imamo autonomiju da bi osvojil upravne odbore.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@Mirjana: Pa neće ONI referendum jer znaju da još uvek nemaju nikakvih šansi?!Zato se još uvek vrši samo "ispipkavanje" i indoktrinacija javnog mnenja.Sociolozi, čas za religiju, čas za obična svetovna pitanja, poput gospodina Mirka, treba još da rade na redizajniranju svesti ovoga naroda.Oni trenutno rade na pravljenju "nove nacije". Čim budu sigurni da je obmana uspela i da oni koji znaju šta su, uključujući i "novonacionaliste", tražiće referendum posle čega će stvari postati "ireverzibilne".NVO i ostale organizacije, koje vredno rade na tom programu računaju na ovakve "sociologe" a još više na našu srpsku urodjenu glupost.Zato nam sve više i više serviraju lepe nostalgične priče vezane za austro-madjarsku "demokratiju" kad se "dobro jelo baš".Verovatno bi Madjari, Hrvati ili Austrijanci bolje znali da raspolažu našim parama, našim teritorijama i sudbinama. Neki bi da ponovo namaknu jaram koji ih je "krasio" više stotina godina sa nadom da će im drugi omogućiti bolji život nego što to mogu sami sebi.

DTD

pre 11 godina

Cime osnazuje ako su ispostovali (vlast)ustav i isplatili 7%?Znaci postuju to sto je!Kako sada odjednom uvidjate silne nedostatke a koliko do juce nista?
Zar nije bila pre neku nedelju proslava gde se spominju Srem,a dan kasnije Banat i Backa da su pristupili Srbiji,a ne ap?Sto onda nevratimo izvorini naziv Serpsko vojvodtsvo ako vec idemo unazad u istoriju?Sto ne zastavu tog vremena,vec neka druga?
Uostalom od kada su istra i dalm. u hr,pa nisu u ap vec svaka za sebe?zasto se i kod nas ne uvazi da imamo Srem,Banat,Backu,Macvu,Sumadiju,..znaci nije centralizacija vec naprotiv mnogo veca decentralizacija nego sto imamo sada.Sve specificnosti su tu ,pa se mogu nadalje negovati u okviru doticnog regiona,banovine,oblasti,okruga,..kako god nazivali te neke jedinice.
Pa koliko zupanija ima hr ili slo,znaci treba da ima na manju povrsinu zemlje vise manjih oblasti-regiona a ne jedan-dva?zar to nije decentralizacija?

bojan

pre 11 godina

Ne razumem se u visoku politiku al vidim da se stalno gasi pozar gde je vec zgariste dok na drugim mestima krece da tinja. I tako vec 30 god

ppeerraa

pre 11 godina

ja sam Vojvodjanin, i voleo bi samostalnu Vojbodinu. ali gde bi ona otisla? Madjarskoj? Rumuniji? Hrvatskoj? Budalastine! cuj sponzorisala Amerika :)

IvanNS

pre 11 godina

Naravno da cemo se boriti za nasu Vojvodinu ,ako moze sa Srbijom da imamo autonomiju iz ‘74 ,ako ne videcemo dokle cemo cutati i ko je ludji

Zoki

pre 11 godina

Odakle to da se Vojvodina priključila 1945? Šta je bilo 1918.
Ja jesam za autonomiju, ali pre svega kroz decentralizaciju gde će pare ostati u Zrenjaninu ili Subotici. Inače nema razlike da li odlaze za Novi Sad ili Beograd.

rade

pre 11 godina

Dotični Končar ili lupa gluposti ili je bezočni lažov kada priča o 1945-oj godini evo dokaza: http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D1%98%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5
Ja kao žitelj AP Vojvodine se zalažem za referendum, međutim upravo pripadnici trabant stranki poput LSV, SVM, itd. se baš protiv tog referenduma jer zjanu da bi na istom njihova ideja doživela fijasko. I treće i nimalo nebitno je to što je upravo ovo udruženje "nezavisnih" novinara bilo najtiše kada je trebalo javno da se digne glas protiv hapšenja novinara mađarske nacionalnosti koji je Jobik partiju i pokret 64 županije nazvao pravim imenom - neonacističkim pokretima, u svojim člancima a kojeg je režim DS-a uhapsio i osudio na kaznu zatvora. Pozdrav iz Budisave

jarak

pre 11 godina

I naravno, ljudi pametno zbore (autonomaše/separatiste ne prave Čanak i Pajtić, prave ih Glišić, Dačić itd), i naravno, srbopatriJote će odmah da krenu o ustašama, Mađarima, nebeskom narodu, izdajnicima, zavetu Nemanjića itd.

Zato ćemo i otići.

kaiser

pre 11 godina

Zašto im to govorite? Vi ste sigurno protiv borbe sa korupcijom koju sprovodi Aleksandar Vučić?

A baš im odlično ide sa unitarizmom, uskoro će i drvored ispred moje kuće da postane entitet.

Neka ih bre...

Doktor86

pre 11 godina

Mozda se ovo odnosi na prethodnu vlast, jer je ova prvi put posle ne znam koliko godina prosledila Vojvodini ustavom zagarantovanih 7 posto.

besna glista

pre 11 godina

Raste srpski militantni neonacizam u Beogradu i Novom Sadu. Raste madjarski militantni neonacizam u Subotici i Temerinu. Racionalni i miroljubivi ljudi cute.

Republika Vojvodina

pre 11 godina

Lemmy, evo ja sam delom srbin, delom slovak I moja jedina matica je tamo gde sam rodjen a to je Vojvodina. Nikakva srbija a ni Slovacka.
Srbija je toliko zla nanela Vojvodini da je stvarno potpuno bespredmetno teorisati o tome da li Vojvodina mora da bude samostalna. To je pitanje buducnosti nase dece.

Dole srbija, zivela slobodna Vojvodina.

lemmy

pre 11 godina

@novosadjanka a kom ti narodu pripadas ako nije tajna.Neverujem Srpskom jer niko normalan ne radi protiv svoje drzave i naroda.Zalosno je koliko su Srbi izgubili svoj identitet u Vojvodini za razliku od Madjara,Slovaka i drugih koji veoma dobro znaju gde im je matica i cesto se njoj okrecu.Mnogo ste se bre mesali pa vise ne znate ni sta ste ni ko ste,vec "vojvodjani".
Srbin iz Beograda.

poznavalac

pre 11 godina

kad ce ovi kvazi profesori da shvate da kosovo i vojvodina nije isto... na kosovu su srbi bili manjina od 30 posto a u vojvodini su vecina od 80 posto

Горан

pre 11 godina

"Tribinu je organizovalo Nezavisno društvo novinara Vojvodine, uz podršku američke fondacije NED."

Трибину независном друштву новинара Војводине плаћа америчка фондација НЕД? Која је то фондација НЕД? Одакле се финансирају (поименоично финансијери), ко им је председник, где им је веб сајт, где су још активни ...? Колико је пара ова фондација убацила у "независно" друштво новинара Војводине? Колико је ово новинсарско друштво "независно" када им странци плаћају трибине и питај бога шта још? Када Американац плати, онда за то има да се ради онако како он каже! Другим речима, ово што су ови "независни" новинари причали је написано у Америци.

Смејурија и брука од "независног" друштва новинара ...

Mikeli

pre 11 godina

Ovaj kao da je Cankov portparol. Pa ako neko zeli odvajanje Vojvodine od Srbije to je Canak i njegova partija. Ovamo se kao prave da su za Srbiju a kad god im se ukaze prilika najostrije napadaju tu istu drzavu. Svi uslovi AP Vojvodine su ispunjeni, a da li su oni povukli onaj statut i zakone koje je USS proglasio neustavnim?

dostajlo

pre 11 godina

Beograd treba da se otcepi od novosadskog pašaluka. Od kako su uzjahali ovi dodjoši poput čanka i šarića iz vojvodine stiže samo otrovni kukuruz. Nekad bili pojam vrednoće, a sad ni put ne znaju da očiste. Za sve im beogradjani krivi, a sela opustela jer niko neće zemlju da radi.
Banat nikad siromašniji, nafta u elemiru gasolinaža u NS, pa se sad bore da Pančevci administraciju i zdravstvo završavaju u NS a ne u BGu jer im je tamo bliže.

fara

pre 11 godina

Kakva nervoza i hiperaktivnost u nevladinom sektoru. Gazde utanjile sa grantovima, a posle zakona o registraciji stranih agenata preti domino efekat.
Pa aktivisti nastoje da dokazu gazdama svoju (hiper)aktivnost, lojalnost i posvecenost.
Cudesno je sto se kod nas mera hiperaktivnosti povecava sa brojem godina, sto je samo po sebi paradoks, zar ne?

DTD

pre 11 godina

Cime osnazuje ako su ispostovali (vlast)ustav i isplatili 7%?Znaci postuju to sto je!Kako sada odjednom uvidjate silne nedostatke a koliko do juce nista?
Zar nije bila pre neku nedelju proslava gde se spominju Srem,a dan kasnije Banat i Backa da su pristupili Srbiji,a ne ap?Sto onda nevratimo izvorini naziv Serpsko vojvodtsvo ako vec idemo unazad u istoriju?Sto ne zastavu tog vremena,vec neka druga?
Uostalom od kada su istra i dalm. u hr,pa nisu u ap vec svaka za sebe?zasto se i kod nas ne uvazi da imamo Srem,Banat,Backu,Macvu,Sumadiju,..znaci nije centralizacija vec naprotiv mnogo veca decentralizacija nego sto imamo sada.Sve specificnosti su tu ,pa se mogu nadalje negovati u okviru doticnog regiona,banovine,oblasti,okruga,..kako god nazivali te neke jedinice.
Pa koliko zupanija ima hr ili slo,znaci treba da ima na manju povrsinu zemlje vise manjih oblasti-regiona a ne jedan-dva?zar to nije decentralizacija?

@ Dejan

pre 11 godina

Fazon je u tome sto niko ne osporava autonomiju osim onih 5 posto Dverjana. Takodje, niko nije separatista osim onih 5 posto Cankista (mada ni tamo nisu svi separatisti, vec vise "zadrti" autonomasi). Problem je sto se i jedni i drugi previse cuju, a 90 posto mirnog i umerenog naroda cuti, i trpi i jedne i druge. Dokle? Pa nece zauvek, sigurno.

ppeerraa

pre 11 godina

ja sam Vojvodjanin, i voleo bi samostalnu Vojbodinu. ali gde bi ona otisla? Madjarskoj? Rumuniji? Hrvatskoj? Budalastine! cuj sponzorisala Amerika :)

MarkoNS

pre 11 godina

Evo ja na primer nisam bio za autonomiju osim devedesetih kada sam video da je to nacin ogradjivanja od Miloseviceve politike. Sada sam za autonomiju vise nego ikada zbog toga sto iz Beograda stizu signali, a i dela ustavnog suda, koji ukazuju na podrivanje i to malo autonomije koju smo imali.

varvari

pre 11 godina

Novosadjanka nema mirnog odlaska,nije drzava se nije raspala mirno na balkanu.
(despot, 17. decembar 2012 23:59)

Da, još nisu zarasli ožiljci iz krvavih ratova između Srbije i Makedonije i Srbije i Crne Gore.

U principu, oni koji upozoravaju na rat između Srbije i Vojvodine (!!!) su oni koji ga i priželjkuju. Sve za malo ukusa krvi.

Svetlana Fox

pre 11 godina

Sociolog Mirko Djordjevic?! Da li je u pitanju ista licnost koju cesto predstavaljaju kao "sociolog religije Mirko Djordjevic"? Ovo mu je sada neka druga alotropska modifikacija.
Vazno je da su pare dosle, NED ih distribuirao, pa sada ekipa krenula da odradjuje. Cudi me da se u tekstu ne pominje "akademik Jovan Komsic".

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@Mirjana: Pa neće ONI referendum jer znaju da još uvek nemaju nikakvih šansi?!Zato se još uvek vrši samo "ispipkavanje" i indoktrinacija javnog mnenja.Sociolozi, čas za religiju, čas za obična svetovna pitanja, poput gospodina Mirka, treba još da rade na redizajniranju svesti ovoga naroda.Oni trenutno rade na pravljenju "nove nacije". Čim budu sigurni da je obmana uspela i da oni koji znaju šta su, uključujući i "novonacionaliste", tražiće referendum posle čega će stvari postati "ireverzibilne".NVO i ostale organizacije, koje vredno rade na tom programu računaju na ovakve "sociologe" a još više na našu srpsku urodjenu glupost.Zato nam sve više i više serviraju lepe nostalgične priče vezane za austro-madjarsku "demokratiju" kad se "dobro jelo baš".Verovatno bi Madjari, Hrvati ili Austrijanci bolje znali da raspolažu našim parama, našim teritorijama i sudbinama. Neki bi da ponovo namaknu jaram koji ih je "krasio" više stotina godina sa nadom da će im drugi omogućiti bolji život nego što to mogu sami sebi.

Banaćanin

pre 11 godina

Pogledajte način finansiranja ove ,,FOUNDATION NED,, jako interesantno čiji se zapravo glas čuje iza ove Non-profit organisation čak i ne skrivaju.Ko plaća njegova je i zika rekli bi...Inače ogranak za ovaj region je zadužen i za Severni Kavkaz....Evo vam i njihova osnivačka ideja,,Institution in which democracy efforts abroad would benefit the U.S. as well as countries struggling for freedom and self- government,,.Baš smo Banana Republika.Valjda tako to ide kad se mali osili na velike igrače(slična sudbina kao i Haita nakon revolucije protiv kolonijalizma)

harvi

pre 11 godina

Kako bi bilo lepo kad bi za promenu Srbija pokazala razumevanje istorije i vremena u kojem zivi. Kad bi se za promenu malo razumeo obican covek, a ne politicar. Bojim se da nas je vreme naucilo da se tome ne nadamo previse. Izgubice Srbija i Vojvodinu osim ukoliko se ne promeni iz korena, a kolike su sanse za to?

tokamak

pre 11 godina

Autonomastvo osnazuju izgubljeni izbori i pohlepa.Sad kad ne moze da se bas tako lako krade(dosao je rad na nake druge lopve) i kad nema razno razni upravnih odbora da se pare uzimaju moramo da imamo autonomiju da bi osvojil upravne odbore.

EU Citizen

pre 11 godina

A da li može i Beograd, ili barem samo Vračar, da se takođe otcepi od Srbije i pridruži Vojvodini, naravno, obavezno bez Dedinja? :)

IvanNS

pre 11 godina

Naravno da cemo se boriti za nasu Vojvodinu ,ako moze sa Srbijom da imamo autonomiju iz ‘74 ,ako ne videcemo dokle cemo cutati i ko je ludji

Realno

pre 11 godina

Šta je to autonomaš i autonomija?
Nije sigurno da kada neko izgubi vlast u Beogradu onda može da izaziva krizu i potrese iz Novog Sada!

Dragan

pre 11 godina

@Doktor86

Nije sve u novcu, vecina ljudi u vojvodini nece Vojvodinu bez Srbije vec hoce status koji joj dolikuje u okvirima republike Srbije. Dosta nam je vise ratno huskackih komentara i analiza.

bojan

pre 11 godina

Ne razumem se u visoku politiku al vidim da se stalno gasi pozar gde je vec zgariste dok na drugim mestima krece da tinja. I tako vec 30 god

rade

pre 11 godina

Dotični Končar ili lupa gluposti ili je bezočni lažov kada priča o 1945-oj godini evo dokaza: http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D1%98%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B5
Ja kao žitelj AP Vojvodine se zalažem za referendum, međutim upravo pripadnici trabant stranki poput LSV, SVM, itd. se baš protiv tog referenduma jer zjanu da bi na istom njihova ideja doživela fijasko. I treće i nimalo nebitno je to što je upravo ovo udruženje "nezavisnih" novinara bilo najtiše kada je trebalo javno da se digne glas protiv hapšenja novinara mađarske nacionalnosti koji je Jobik partiju i pokret 64 županije nazvao pravim imenom - neonacističkim pokretima, u svojim člancima a kojeg je režim DS-a uhapsio i osudio na kaznu zatvora. Pozdrav iz Budisave

Zoki

pre 11 godina

Odakle to da se Vojvodina priključila 1945? Šta je bilo 1918.
Ja jesam za autonomiju, ali pre svega kroz decentralizaciju gde će pare ostati u Zrenjaninu ili Subotici. Inače nema razlike da li odlaze za Novi Sad ili Beograd.