Petak, 05.10.2012.

20:51

Turska ponovo napala Siriju

Turska ponovo uzvratila na granatiranje iz Sirije. Turski premijer Redžep Tajip Erdogan upozorava Damask i kaže da njegova zemlja nije zainteresovana za rat.

Izvor: Tanjug

Turska ponovo napala Siriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Zoso

pre 11 godina

Dobro je dok gledaju na onu stranu kad se okrenu prema nama onda ce biti belaja.Salu na stranu ali cinjenica je da ce Iran dogodine biti okupiran na zalost nasih veliko srbskih nacionalista koji mirizu na burek i baklavu a ponekad i djevrek pijuci serbet.Vojvodina forever.

Mijamoto Musasi

pre 11 godina

Verovao sam da Rusija ovoga puta nece popustiti,ali sam se izgleda prevario,izdace oni i Siriju,a potom i Iran.A onda ce NATO (USA) doci na njihove granice i onda im sledi totalno unistenje,a kako pa videcemo,naci ce vec Ameri nacina,kada Rusi ne nalaze hrabrosti da se na vreme odupru.Ali kukavice (Ruske) to i zasluzuju.

walker

pre 11 godina

To je sve namešteno. Zapad vidi da pobunjenici ne mogu maknuti Asada, ne mogu zauzeti niti jedan veliki grad, pa ajde da im turci pomognu. Isto kao u Libiji.

Bugi

pre 11 godina

Kosovo 2...
Kada Slobi nisu mogli ništa sa sankcijama i raznoraznim smicalicama, poslali su plaćenike na kosovo da izigravaju pobunjenike. Poslije slanja vojske Jugoslavije na Kosovo desilo se što se desilo

Dragan BL

pre 11 godina

Kako se okreće jedro i kako ide današnja jedrilica?
Turska, Nemačka, demokratski deo USA i Vatikan duvaju u jednu stranu. Sa druge strane nema bloka, samo pojedinačni otpori povremeno.

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, Iranski predsednik je pre nekoliko meseci upozorio Tursku da ce postati Iranska opustosena provincija ukoliko napadne Siriju.

Dragan

pre 11 godina

Erdogan masno laze.Turska jedva ceka da pokaze silu po razbijenoj Siriji. Posto amerikanci nece , poturena je Turska.Sa tim NATO dobija ono sto ne moze sam da uradi a Turska ima lake mete na kojima moze do mile volje da vezba strogocu.

mandrax

pre 11 godina

@mladen mladenovic

hm, da, NATO scenira rat a rusija i kina u savetu bezbednosti podrzavaju sve to glasajuci za rezolucije i usaglasavajuci stavove u vezi sirije sa USA i VB. zanimljiva teorija, rusija i kina kao aktivni ucesnici NATO zavere, to ni lazanskom ne bi palo na pameti.

Avlija Leblebija

pre 11 godina

Markale I,Markale II,Racak...Asagipulujazi.Dobro poznat scenario,doduse supalj i providan kao casa al' pali uvek kod onih sa promajom izmedju usiju.

smoskescreen eyes

pre 11 godina

Zašto B92 još nije objavio demanti ambasadora Sirije u UN da se Sirija izvinila za incident? Izrazili su samo saučešće zbog pogibija i istražuju slučaj. To je važna vest u ovom kontekstu.
http://www.youtube.com/watch?v=iqHzWIcYFVE

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@MANDRAKS: Da abudem iskren, nema vece teorije zavera u ovom momentu nego tyvrdeci da Sirija uporno provocira rat sa Turskom?! To je yaista toliko infantilno misljenje da ne zasluzuje "epitet" teorije zavera. To je isti onaj scenario, kao kada se tik pred bombardovanje Srbije i Srba "dogodio" Racak, Markale,Srebrenica i ostali "spontani" dogadjaji koji su doveli do toga da se NATO /citaj SAD/ umesaju u "spasavanje" ugrozenog stanovnistva. Turska provocira rat, kako bi se u odbranu svoje clanice ukljucio NATO /citaj SAD/ i "oslobodio" Siriju i Sirijce?!

Micko

pre 11 godina

"Turska državna agencija Anadolija prenela je izjavu guvernera provincije Hataj, koji je rekao da su turske trupe "uzvratile vatru" nakon što je projektil pao u ruralno područje te provincije koja se graniči sa Sirijom. Tom prilikom niko nije povređen."

Znaci Sirijci su ispalili jednu raketu (ko zna kako i da li jesu ili nisu i da li je neko bio placen da je ispali) koja nije nikoga ubila i to je bio okidac da ovi krenu da rokaju kao blesavi po njima?

Deluje mi poznato sve to... Ajd mi da damo recimo makedoncu nekom koji je na granici par hiljada evra da opali jednu granatu ka nama a mi cemo za uzvrat da ih zgazimo, jelte, zapoceli rat...

svi zajedno

pre 11 godina

Sledeci projektil ide na Izrael,izrezirani scenario,za koji se zna zadnjih 5 godina...republikanski kandidat ce dobiti izbore u SAD po svemu sudeci,a svi znamo kakvi su oni...pocetak kraja!

Milan

pre 11 godina

"Izražavamo nadu da će turska strana pokazati uzdržanost i da neće preduzimati bilo kakve korake koji bi doveli do daljeg komplikovanja situacije u regionu", saopštilo je Ministarstvo spoljnih poslova Rusije.

Nema ostrih protesta i pretnji, samo izrazavaju nadu. Tako se obracas velesili a banana drzavi bi se obratili drugacijim tonom.

T

pre 11 godina

pa nije napala nego odgovorila na napad. a za ove komentare tipa da ce iran(persija) da napadne tursku u odbrani sirije itd... mogu samo jedno da kazem iran je bio 500 godina pod turskom

rimljanin

pre 11 godina

Definitivno namestaljka.
Amerikanci nemaju interes da zavlace ruku u vec osetljivoj rani i tako iskoriscavaju Tursku sto je vrsilac duznosti SAD portparola u toj pokrajini.
Sa jedne strane Izrael cuti, nigde ga nema jer treba spomenuti da je Turska imala problem i sa Izraelom posle one price sa turskim brodom punim humanitarne pomoci za palestince.
Sa druge strane je Iran koji ceka nestrpljivo da zapadne sile naprave gresku u koracima, i koji racuna na punu podrsku Rusije.
Rusiju ne vidim zainteresovanu da ulazi u bilo kakav konflikt, kao sto je tako bilo kad smo mi bili na sceni.
A i to Putinovo zveckanje oruzjem, to je sve demagogija, nikome nije do neke eskalacije, ako bude rata bice nesto regijonalno a velike sile ce sve uraditi da bi se suzdrzale.

kiki

pre 11 godina

E sad su pobunjenici dobili ono sto do sad nisu imali, tesku artiljeriju zasticenu u dubini turske teritorije koju Asad nikako nece moci da neutralise.

Roskosmos

pre 11 godina

NATOfili, ukoliko niste pratili Savet bezbednosti je danas PRVI PUT osudio militantnu opoziciju u Siriji ocenivsi napad u Alepu TERORISTICKIM CINOM.

http://www.reuters.com/article/2012/10/05/us-syria-crisis-un-idUSBRE89411B20121005

Turska se brani od Sirije, Irana i Rusije i najvise sto moze da uradi je da laje melo preko granice... Bice potrebno vremena da se smiri situacija ali vidim Asada kao predsednika i 2013, i 2014, i 2024.

Ivan

pre 11 godina

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

Više ljudi nego na maršu "miliona" u Rusiji :)

Niko ne izveštava....

луча микрокозма

pre 11 godina

sta vam je ljudi, pobuna u siriji je propala u drugoj polovini jula. izdaja i atentat nije uzdrmao rezim, prebeg sunitskog premijera nije uzdrmao rezim. turska se brani od sirije koja zeli da unisti pobunjenicka uporista u pogranicnim oblastima, i samo je pitanje trenutka kada ce turci poceti da gadjaju pobunjenike umesto sirijsku vojsku jer oni su izvor svih njihovih problema!

mandrax

pre 11 godina

pa cekajte sad drugovi teoreticari zavere. samo ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka". otkad je pa sad to savet bezbednosti NATO?

potpuno ste selektivni, uzimate u obzir samo one stvari koje vasoj teoriji zavere idu u korist, a odbijate da vidite cinjenicu da su kina i rusija podrzale ovakvu rezoluciju, kao i cinjenicu da je sirija priznala napade na tursku teritoriju. od mene toliko, a vi nastavite da ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka", nemojte ni slucajno da pomislite da je asad pred krajem pa pokusava da napravi sto veci moguci haos. sto vec polako priznaju i rusi i kinezi

Lav

pre 11 godina

Da li iko normalan može da pomisli da bi Sirija u ovom trenutku stvarno napala Tursku?
Ali mediji izuzetno retko prenose saopštenja Sirijske vlade, kao da postoji neki filter, ili mreža slušamo samo šta jedna strana ima da kaže.

nord

pre 11 godina

Film:Rat u Siriju, Rezija:SAD Glavni glumac:Turska
(Spartacus, 5. oktobar 2012 22:15)

Ne...ne... film je: rat u Iranu, Rezija: Izrael, Glavni glumac: SAD, a sporedna uloga: Turska.

namestaljka u glavi

pre 11 godina

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?
(Dule NS, 5. oktobar 2012 21:53)
Turska i Srbija su kao nebo i zemlja. Sto po ekonomiji, sto po politickoj moci i uticaju, sto po vojnoj snazi. Tako Turska moze da bude u konfliktu sa svima u okruzenju (pa i sire) i niko joj ne sme nista. A Srbija ne sme ni sa kim i jos mora pazljivo da slusa i izvrsava sta joj se kaze. Zato sto smo na dnu a na dnu smo zato sto smo apsolutno nesposobni.

@ ostali mozgovi: Ako je ovo sve namestaljka USA i NATO-a, zasto se Sirijska Vlada izvinjava? Zasto su Rusi potpisali osudu Sirije u SB UN? A?

Provokacija za napad

pre 11 godina

ne bi me cudilo da je sve ovo smisljeno....iz Sirije gde je totalni haos, gde nema kontrole granatira se Turska....ali ne od strane Sirijaca odanih predsedniku sirije, vec to rade pobunjenici, jer znamo Turska je clanica NATO, a znamo kada je jedna clanica napadnuta NATO savez moze da uzme u zastitu tu clanicu....u ovom slucaju bi NATO tj. Ameri dali sebi za "legitimno" pravo da otpocnu invaziju na Siriju...to je cilj toga.....jer drugacije ne znaju kako ce da zapocnu rat protiv sirije, moraju da imaju neko opravdanje koje bi servirali UN i celom svetu....

boris4c

pre 11 godina

@vostani carice. Da mazne koji barel nafte? Pa Sirija ima manje rezerve nafte od Gabona, a nesto vise od Konga ili Ekvatorijalne Gvineje. Sirija njima jeste u interesu ali ovde nafta svakako nije u pitanju nego jednostavno geopoliticki uticaj na taj region sveta, a to isto vazi za Ruse.

Flash

pre 11 godina

Smesno, bas bi sad sirijska vojska, koja je do guse u problemu u sopstvenoj zemlji, izazivala susednu zemlju na opsti rat? Mozda i jesu ispalili te granate, ali to su bile 3 granate, greskom ispaljene u pogresnom smeru, koje su slucajno pogodile prenatrpano naselje i ubile 5 nesrecnika, znaci to nije bilo plansko granatiranje gde bi bilo ispaljeno 50-100 granata. A turci su pokrenuli operaciju granatiranja desetina polozaja sirijske vojske blizu granice, stotinama granata, i do sada su pobili verovatno vise od 50 vojnika i civila. I na kraju je Sirija bad guy. Jel to fer???

Ivan

pre 11 godina

U Istanbulu ANTI-ratne demonstracije. Nijedan zapadni medij ne izveštava o tome (još manje Turski mediji )

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

Lujko Lujković Zeksi

pre 11 godina

nije uopste rec o tome da pobunjenici granatiraju namerno tursku, pobunjenici su inace prilicno oslabili u poslednjih nekoliko meseci i nemaju vise pravu podrsku turske koja je u septembru proterala komandu slobodne sirijske armije sa svoje teritorije. ipak, ostali su mnogobrojni manji dzepovi dzihadista itd. sirija je pre nekoliko dana najavila da je "doslo vreme da se ociste teroristi u susednim zemljama" (potrazite SMS sirijske vlade koji je upucen teroristima) i Erdogan sad mora da reaguje da ne bi ispao slabic u ocima svojih biraca. ali sirija jeste "crvena linija" za sve, i u pravu su oni koji smatraju da bi rusenje asadovog rezima dovelo do opsteg rata na bliskom istoku, jer bi najverovatnije iran prvo napao tursku i americke vojne baze u persijskom zalivu, a zatim bi SAD i izrael napale iran. ne bi bilo dobro ni za koga da se to dogodi, i SAD ne bi mogle da profitiraju kao za vreme drugog svetskog rata - najvise bi profitirali zapravo kinezi i rusi. oni na nekin nacin postavljaju ultimatum nato-u: propadnite odmah ili propadajte postepeno tokom narednih decenija. bas nas briga!

Darije I

pre 11 godina

Персијски лав чека иза жбуна.
Сиријски побуњеници тако могу да пошаљу неку ракету и на Израелску територију, затим Израел жестоко врати, а Иран се умеша у сукоб бранећи Сирију и шта онда? Јудејци и Персијанци започињу коначни рат. Када се распламса Блиски исток, медвед (Русија), орао (САД) и змај (Кина) ступају на сцену. У свему је најчудније што се нико не боји нуклеарног исламског Пакистана.

Martin

pre 11 godina

Turska nije zainteresovana za rat? A Sirija, koja guši pobunu već više od godinu dana, treba da bude vrlo zainteresovana da otvori novo žarište protiv 5 puta jačeg protivnika, dok je vojska već potpuno angažovana u borbi protiv unutrašnjeg neprijatelja? Mislim da je ovde svima jasno o čemu se ustvari radi...

Bg

pre 11 godina

Zao mi je sirijskog naroda koji je prihvatio istu ulogu kao Srbija 90-ih, da sluze kao loptica za potkusurivanje velikih sila, bice unisteni a narod ce najvise patiti.

nesa

pre 11 godina

Neverovatno je kako svi mediji nesmeju A da kazu ono sto svi vidimo,a to je da NATO hoce da napadne Siriju preko turske i za to koriste svoje placenike koje su poslali i koji sada kao izigravaju pobunjenike. Pa najmanje siriji treba sada rat sa turskom. Ali me fascinira dodvoracka uloga medija i nasih i svetskih. Iz kog centra im se to diriguje da mi je znati.U svakom slucaju najgore ce proci obicni gradjani,ali ko se od njih sad pobuni dobice metak. Bedno i jadno.

Goran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.
(zoran, 5. oktobar 2012 21:02)

Dečko, znaš li ti šta pišeš ili ne ? Pa nedaj bože da Rusija podigne Suhoje i da krene 3.svetski rat. Nadam se da znaš šta bih to značilo za ovu planetu i ljudstvo pa eto i za tebe, ako si čovek ili neka vrsta inteligentnog života.

Zoki

pre 11 godina

Ah da ovo rade pobunjenici... bili ste tamo pa sve znate, sve o crnoj Americi i beloj cistoj demokratskoj Sirijskoj vladi. Vodite ih kuci.
Ali joj... Sirijska vlada se izvinila i priznala gresku za bombardovanje sa njihove strane. Znaci, NI SIRIJSKA VLADA NE OPTUZUJE pobunjenike. Ali kauch sveznalice znaju bolje i od njih.

lesa

pre 11 godina

klasicna namestaljka novog svetskog poredka. Žao mi je ljudi koji ovo podrzavaju i navijaju za svetske mocnike koji ovo prave. U skorije vreme ce poceti treci svetski rat, neverujem da cemo doziveti kraj tog rata.

neopredeljeni.blogspot.com

pre 11 godina

A koliko su civila pobili Turci u Siriji? Na to niko ne obraca paznju! Pa ne gadjaju valjda turci praznu pustinju
(Gagoljub, 5. oktobar 2012 21:11)

e vidis toga se niko ne pita, a trebalo bi..

vostani carice

pre 11 godina

Uh kako bi prijalo NATO koaliciji da udju malo u Siriju da strpnu koj barel nafte, al ne mere kad je unutrasnji sukob, pa se trazi neki podli nacin da se udje u nezavisnu drzavu. Pri tom Rusi i Kinezi i nisu bas raspolozeni da vide Siriju na kolenima, pa je najlepse da se umesa neka islamska zemlja clanica Nato-a kao sto je npr Turska, kojoj je neophodno clanstvo u EU, ulazak malo u prvi vagon sa ozbiljnim igracima na svetskoj ekonomskoj sceni.
Videcemo uskoro ko ce vise da zastrasi otomane. Rusi il Ameri

Providno

pre 11 godina

Turska kao NATO proxy mora da uradi ono sto NATO zbog Rusije i Kine izbegava otvoreno - da napadne Siriju. Rusiji naravno ne pada napamet da se vojno angazuje. Eventualno slanje oruzja, ako bude i to ...

zoran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.

Dule NS

pre 11 godina

-Koliko Turska ima suseda?
Sa koliko njih je u dobrim odnosima?
-Jermenija? Genocid nad Jermeneima?
-Kipar? Okupacija severnog Kipra?
-Irak - koliko puta su napadali sever Iraka do sada?
-Grčka? Oh sa njima su u "divnim" odnosima!
-Sirija? Evo baš sada gledamo....

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?

Dule NS

pre 11 godina

-Koliko Turska ima suseda?
Sa koliko njih je u dobrim odnosima?
-Jermenija? Genocid nad Jermeneima?
-Kipar? Okupacija severnog Kipra?
-Irak - koliko puta su napadali sever Iraka do sada?
-Grčka? Oh sa njima su u "divnim" odnosima!
-Sirija? Evo baš sada gledamo....

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?

Martin

pre 11 godina

Turska nije zainteresovana za rat? A Sirija, koja guši pobunu već više od godinu dana, treba da bude vrlo zainteresovana da otvori novo žarište protiv 5 puta jačeg protivnika, dok je vojska već potpuno angažovana u borbi protiv unutrašnjeg neprijatelja? Mislim da je ovde svima jasno o čemu se ustvari radi...

zoran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.

nesa

pre 11 godina

Neverovatno je kako svi mediji nesmeju A da kazu ono sto svi vidimo,a to je da NATO hoce da napadne Siriju preko turske i za to koriste svoje placenike koje su poslali i koji sada kao izigravaju pobunjenike. Pa najmanje siriji treba sada rat sa turskom. Ali me fascinira dodvoracka uloga medija i nasih i svetskih. Iz kog centra im se to diriguje da mi je znati.U svakom slucaju najgore ce proci obicni gradjani,ali ko se od njih sad pobuni dobice metak. Bedno i jadno.

Goran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.
(zoran, 5. oktobar 2012 21:02)

Dečko, znaš li ti šta pišeš ili ne ? Pa nedaj bože da Rusija podigne Suhoje i da krene 3.svetski rat. Nadam se da znaš šta bih to značilo za ovu planetu i ljudstvo pa eto i za tebe, ako si čovek ili neka vrsta inteligentnog života.

Bg

pre 11 godina

Zao mi je sirijskog naroda koji je prihvatio istu ulogu kao Srbija 90-ih, da sluze kao loptica za potkusurivanje velikih sila, bice unisteni a narod ce najvise patiti.

Providno

pre 11 godina

Turska kao NATO proxy mora da uradi ono sto NATO zbog Rusije i Kine izbegava otvoreno - da napadne Siriju. Rusiji naravno ne pada napamet da se vojno angazuje. Eventualno slanje oruzja, ako bude i to ...

Flash

pre 11 godina

Smesno, bas bi sad sirijska vojska, koja je do guse u problemu u sopstvenoj zemlji, izazivala susednu zemlju na opsti rat? Mozda i jesu ispalili te granate, ali to su bile 3 granate, greskom ispaljene u pogresnom smeru, koje su slucajno pogodile prenatrpano naselje i ubile 5 nesrecnika, znaci to nije bilo plansko granatiranje gde bi bilo ispaljeno 50-100 granata. A turci su pokrenuli operaciju granatiranja desetina polozaja sirijske vojske blizu granice, stotinama granata, i do sada su pobili verovatno vise od 50 vojnika i civila. I na kraju je Sirija bad guy. Jel to fer???

Ivan

pre 11 godina

U Istanbulu ANTI-ratne demonstracije. Nijedan zapadni medij ne izveštava o tome (još manje Turski mediji )

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

neopredeljeni.blogspot.com

pre 11 godina

A koliko su civila pobili Turci u Siriji? Na to niko ne obraca paznju! Pa ne gadjaju valjda turci praznu pustinju
(Gagoljub, 5. oktobar 2012 21:11)

e vidis toga se niko ne pita, a trebalo bi..

lesa

pre 11 godina

klasicna namestaljka novog svetskog poredka. Žao mi je ljudi koji ovo podrzavaju i navijaju za svetske mocnike koji ovo prave. U skorije vreme ce poceti treci svetski rat, neverujem da cemo doziveti kraj tog rata.

Darije I

pre 11 godina

Персијски лав чека иза жбуна.
Сиријски побуњеници тако могу да пошаљу неку ракету и на Израелску територију, затим Израел жестоко врати, а Иран се умеша у сукоб бранећи Сирију и шта онда? Јудејци и Персијанци започињу коначни рат. Када се распламса Блиски исток, медвед (Русија), орао (САД) и змај (Кина) ступају на сцену. У свему је најчудније што се нико не боји нуклеарног исламског Пакистана.

nord

pre 11 godina

Film:Rat u Siriju, Rezija:SAD Glavni glumac:Turska
(Spartacus, 5. oktobar 2012 22:15)

Ne...ne... film je: rat u Iranu, Rezija: Izrael, Glavni glumac: SAD, a sporedna uloga: Turska.

Lav

pre 11 godina

Da li iko normalan može da pomisli da bi Sirija u ovom trenutku stvarno napala Tursku?
Ali mediji izuzetno retko prenose saopštenja Sirijske vlade, kao da postoji neki filter, ili mreža slušamo samo šta jedna strana ima da kaže.

Ivan

pre 11 godina

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

Više ljudi nego na maršu "miliona" u Rusiji :)

Niko ne izveštava....

vostani carice

pre 11 godina

Uh kako bi prijalo NATO koaliciji da udju malo u Siriju da strpnu koj barel nafte, al ne mere kad je unutrasnji sukob, pa se trazi neki podli nacin da se udje u nezavisnu drzavu. Pri tom Rusi i Kinezi i nisu bas raspolozeni da vide Siriju na kolenima, pa je najlepse da se umesa neka islamska zemlja clanica Nato-a kao sto je npr Turska, kojoj je neophodno clanstvo u EU, ulazak malo u prvi vagon sa ozbiljnim igracima na svetskoj ekonomskoj sceni.
Videcemo uskoro ko ce vise da zastrasi otomane. Rusi il Ameri

boris4c

pre 11 godina

@vostani carice. Da mazne koji barel nafte? Pa Sirija ima manje rezerve nafte od Gabona, a nesto vise od Konga ili Ekvatorijalne Gvineje. Sirija njima jeste u interesu ali ovde nafta svakako nije u pitanju nego jednostavno geopoliticki uticaj na taj region sveta, a to isto vazi za Ruse.

Lujko Lujković Zeksi

pre 11 godina

nije uopste rec o tome da pobunjenici granatiraju namerno tursku, pobunjenici su inace prilicno oslabili u poslednjih nekoliko meseci i nemaju vise pravu podrsku turske koja je u septembru proterala komandu slobodne sirijske armije sa svoje teritorije. ipak, ostali su mnogobrojni manji dzepovi dzihadista itd. sirija je pre nekoliko dana najavila da je "doslo vreme da se ociste teroristi u susednim zemljama" (potrazite SMS sirijske vlade koji je upucen teroristima) i Erdogan sad mora da reaguje da ne bi ispao slabic u ocima svojih biraca. ali sirija jeste "crvena linija" za sve, i u pravu su oni koji smatraju da bi rusenje asadovog rezima dovelo do opsteg rata na bliskom istoku, jer bi najverovatnije iran prvo napao tursku i americke vojne baze u persijskom zalivu, a zatim bi SAD i izrael napale iran. ne bi bilo dobro ni za koga da se to dogodi, i SAD ne bi mogle da profitiraju kao za vreme drugog svetskog rata - najvise bi profitirali zapravo kinezi i rusi. oni na nekin nacin postavljaju ultimatum nato-u: propadnite odmah ili propadajte postepeno tokom narednih decenija. bas nas briga!

mandrax

pre 11 godina

pa cekajte sad drugovi teoreticari zavere. samo ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka". otkad je pa sad to savet bezbednosti NATO?

potpuno ste selektivni, uzimate u obzir samo one stvari koje vasoj teoriji zavere idu u korist, a odbijate da vidite cinjenicu da su kina i rusija podrzale ovakvu rezoluciju, kao i cinjenicu da je sirija priznala napade na tursku teritoriju. od mene toliko, a vi nastavite da ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka", nemojte ni slucajno da pomislite da je asad pred krajem pa pokusava da napravi sto veci moguci haos. sto vec polako priznaju i rusi i kinezi

Provokacija za napad

pre 11 godina

ne bi me cudilo da je sve ovo smisljeno....iz Sirije gde je totalni haos, gde nema kontrole granatira se Turska....ali ne od strane Sirijaca odanih predsedniku sirije, vec to rade pobunjenici, jer znamo Turska je clanica NATO, a znamo kada je jedna clanica napadnuta NATO savez moze da uzme u zastitu tu clanicu....u ovom slucaju bi NATO tj. Ameri dali sebi za "legitimno" pravo da otpocnu invaziju na Siriju...to je cilj toga.....jer drugacije ne znaju kako ce da zapocnu rat protiv sirije, moraju da imaju neko opravdanje koje bi servirali UN i celom svetu....

namestaljka u glavi

pre 11 godina

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?
(Dule NS, 5. oktobar 2012 21:53)
Turska i Srbija su kao nebo i zemlja. Sto po ekonomiji, sto po politickoj moci i uticaju, sto po vojnoj snazi. Tako Turska moze da bude u konfliktu sa svima u okruzenju (pa i sire) i niko joj ne sme nista. A Srbija ne sme ni sa kim i jos mora pazljivo da slusa i izvrsava sta joj se kaze. Zato sto smo na dnu a na dnu smo zato sto smo apsolutno nesposobni.

@ ostali mozgovi: Ako je ovo sve namestaljka USA i NATO-a, zasto se Sirijska Vlada izvinjava? Zasto su Rusi potpisali osudu Sirije u SB UN? A?

Zoki

pre 11 godina

Ah da ovo rade pobunjenici... bili ste tamo pa sve znate, sve o crnoj Americi i beloj cistoj demokratskoj Sirijskoj vladi. Vodite ih kuci.
Ali joj... Sirijska vlada se izvinila i priznala gresku za bombardovanje sa njihove strane. Znaci, NI SIRIJSKA VLADA NE OPTUZUJE pobunjenike. Ali kauch sveznalice znaju bolje i od njih.

Micko

pre 11 godina

"Turska državna agencija Anadolija prenela je izjavu guvernera provincije Hataj, koji je rekao da su turske trupe "uzvratile vatru" nakon što je projektil pao u ruralno područje te provincije koja se graniči sa Sirijom. Tom prilikom niko nije povređen."

Znaci Sirijci su ispalili jednu raketu (ko zna kako i da li jesu ili nisu i da li je neko bio placen da je ispali) koja nije nikoga ubila i to je bio okidac da ovi krenu da rokaju kao blesavi po njima?

Deluje mi poznato sve to... Ajd mi da damo recimo makedoncu nekom koji je na granici par hiljada evra da opali jednu granatu ka nama a mi cemo za uzvrat da ih zgazimo, jelte, zapoceli rat...

kiki

pre 11 godina

E sad su pobunjenici dobili ono sto do sad nisu imali, tesku artiljeriju zasticenu u dubini turske teritorije koju Asad nikako nece moci da neutralise.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@MANDRAKS: Da abudem iskren, nema vece teorije zavera u ovom momentu nego tyvrdeci da Sirija uporno provocira rat sa Turskom?! To je yaista toliko infantilno misljenje da ne zasluzuje "epitet" teorije zavera. To je isti onaj scenario, kao kada se tik pred bombardovanje Srbije i Srba "dogodio" Racak, Markale,Srebrenica i ostali "spontani" dogadjaji koji su doveli do toga da se NATO /citaj SAD/ umesaju u "spasavanje" ugrozenog stanovnistva. Turska provocira rat, kako bi se u odbranu svoje clanice ukljucio NATO /citaj SAD/ i "oslobodio" Siriju i Sirijce?!

Avlija Leblebija

pre 11 godina

Markale I,Markale II,Racak...Asagipulujazi.Dobro poznat scenario,doduse supalj i providan kao casa al' pali uvek kod onih sa promajom izmedju usiju.

svi zajedno

pre 11 godina

Sledeci projektil ide na Izrael,izrezirani scenario,za koji se zna zadnjih 5 godina...republikanski kandidat ce dobiti izbore u SAD po svemu sudeci,a svi znamo kakvi su oni...pocetak kraja!

Dragan

pre 11 godina

Erdogan masno laze.Turska jedva ceka da pokaze silu po razbijenoj Siriji. Posto amerikanci nece , poturena je Turska.Sa tim NATO dobija ono sto ne moze sam da uradi a Turska ima lake mete na kojima moze do mile volje da vezba strogocu.

Roskosmos

pre 11 godina

NATOfili, ukoliko niste pratili Savet bezbednosti je danas PRVI PUT osudio militantnu opoziciju u Siriji ocenivsi napad u Alepu TERORISTICKIM CINOM.

http://www.reuters.com/article/2012/10/05/us-syria-crisis-un-idUSBRE89411B20121005

Turska se brani od Sirije, Irana i Rusije i najvise sto moze da uradi je da laje melo preko granice... Bice potrebno vremena da se smiri situacija ali vidim Asada kao predsednika i 2013, i 2014, i 2024.

smoskescreen eyes

pre 11 godina

Zašto B92 još nije objavio demanti ambasadora Sirije u UN da se Sirija izvinila za incident? Izrazili su samo saučešće zbog pogibija i istražuju slučaj. To je važna vest u ovom kontekstu.
http://www.youtube.com/watch?v=iqHzWIcYFVE

rimljanin

pre 11 godina

Definitivno namestaljka.
Amerikanci nemaju interes da zavlace ruku u vec osetljivoj rani i tako iskoriscavaju Tursku sto je vrsilac duznosti SAD portparola u toj pokrajini.
Sa jedne strane Izrael cuti, nigde ga nema jer treba spomenuti da je Turska imala problem i sa Izraelom posle one price sa turskim brodom punim humanitarne pomoci za palestince.
Sa druge strane je Iran koji ceka nestrpljivo da zapadne sile naprave gresku u koracima, i koji racuna na punu podrsku Rusije.
Rusiju ne vidim zainteresovanu da ulazi u bilo kakav konflikt, kao sto je tako bilo kad smo mi bili na sceni.
A i to Putinovo zveckanje oruzjem, to je sve demagogija, nikome nije do neke eskalacije, ako bude rata bice nesto regijonalno a velike sile ce sve uraditi da bi se suzdrzale.

луча микрокозма

pre 11 godina

sta vam je ljudi, pobuna u siriji je propala u drugoj polovini jula. izdaja i atentat nije uzdrmao rezim, prebeg sunitskog premijera nije uzdrmao rezim. turska se brani od sirije koja zeli da unisti pobunjenicka uporista u pogranicnim oblastima, i samo je pitanje trenutka kada ce turci poceti da gadjaju pobunjenike umesto sirijsku vojsku jer oni su izvor svih njihovih problema!

Bugi

pre 11 godina

Kosovo 2...
Kada Slobi nisu mogli ništa sa sankcijama i raznoraznim smicalicama, poslali su plaćenike na kosovo da izigravaju pobunjenike. Poslije slanja vojske Jugoslavije na Kosovo desilo se što se desilo

Milan

pre 11 godina

"Izražavamo nadu da će turska strana pokazati uzdržanost i da neće preduzimati bilo kakve korake koji bi doveli do daljeg komplikovanja situacije u regionu", saopštilo je Ministarstvo spoljnih poslova Rusije.

Nema ostrih protesta i pretnji, samo izrazavaju nadu. Tako se obracas velesili a banana drzavi bi se obratili drugacijim tonom.

walker

pre 11 godina

To je sve namešteno. Zapad vidi da pobunjenici ne mogu maknuti Asada, ne mogu zauzeti niti jedan veliki grad, pa ajde da im turci pomognu. Isto kao u Libiji.

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, Iranski predsednik je pre nekoliko meseci upozorio Tursku da ce postati Iranska opustosena provincija ukoliko napadne Siriju.

Dragan BL

pre 11 godina

Kako se okreće jedro i kako ide današnja jedrilica?
Turska, Nemačka, demokratski deo USA i Vatikan duvaju u jednu stranu. Sa druge strane nema bloka, samo pojedinačni otpori povremeno.

Mijamoto Musasi

pre 11 godina

Verovao sam da Rusija ovoga puta nece popustiti,ali sam se izgleda prevario,izdace oni i Siriju,a potom i Iran.A onda ce NATO (USA) doci na njihove granice i onda im sledi totalno unistenje,a kako pa videcemo,naci ce vec Ameri nacina,kada Rusi ne nalaze hrabrosti da se na vreme odupru.Ali kukavice (Ruske) to i zasluzuju.

T

pre 11 godina

pa nije napala nego odgovorila na napad. a za ove komentare tipa da ce iran(persija) da napadne tursku u odbrani sirije itd... mogu samo jedno da kazem iran je bio 500 godina pod turskom

mandrax

pre 11 godina

@mladen mladenovic

hm, da, NATO scenira rat a rusija i kina u savetu bezbednosti podrzavaju sve to glasajuci za rezolucije i usaglasavajuci stavove u vezi sirije sa USA i VB. zanimljiva teorija, rusija i kina kao aktivni ucesnici NATO zavere, to ni lazanskom ne bi palo na pameti.

Zoso

pre 11 godina

Dobro je dok gledaju na onu stranu kad se okrenu prema nama onda ce biti belaja.Salu na stranu ali cinjenica je da ce Iran dogodine biti okupiran na zalost nasih veliko srbskih nacionalista koji mirizu na burek i baklavu a ponekad i djevrek pijuci serbet.Vojvodina forever.

zoran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.

Zoki

pre 11 godina

Ah da ovo rade pobunjenici... bili ste tamo pa sve znate, sve o crnoj Americi i beloj cistoj demokratskoj Sirijskoj vladi. Vodite ih kuci.
Ali joj... Sirijska vlada se izvinila i priznala gresku za bombardovanje sa njihove strane. Znaci, NI SIRIJSKA VLADA NE OPTUZUJE pobunjenike. Ali kauch sveznalice znaju bolje i od njih.

mandrax

pre 11 godina

pa cekajte sad drugovi teoreticari zavere. samo ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka". otkad je pa sad to savet bezbednosti NATO?

potpuno ste selektivni, uzimate u obzir samo one stvari koje vasoj teoriji zavere idu u korist, a odbijate da vidite cinjenicu da su kina i rusija podrzale ovakvu rezoluciju, kao i cinjenicu da je sirija priznala napade na tursku teritoriju. od mene toliko, a vi nastavite da ponavljate kao papagaji "NATO namestaljka, NATO namestaljka", nemojte ni slucajno da pomislite da je asad pred krajem pa pokusava da napravi sto veci moguci haos. sto vec polako priznaju i rusi i kinezi

namestaljka u glavi

pre 11 godina

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?
(Dule NS, 5. oktobar 2012 21:53)
Turska i Srbija su kao nebo i zemlja. Sto po ekonomiji, sto po politickoj moci i uticaju, sto po vojnoj snazi. Tako Turska moze da bude u konfliktu sa svima u okruzenju (pa i sire) i niko joj ne sme nista. A Srbija ne sme ni sa kim i jos mora pazljivo da slusa i izvrsava sta joj se kaze. Zato sto smo na dnu a na dnu smo zato sto smo apsolutno nesposobni.

@ ostali mozgovi: Ako je ovo sve namestaljka USA i NATO-a, zasto se Sirijska Vlada izvinjava? Zasto su Rusi potpisali osudu Sirije u SB UN? A?

Goran

pre 11 godina

Alo rusofili! Kako to da ruje nisu podigle "Suhoj"-e???

Rekoh vam ja lepo da Rusija a i Kinezi imaju godišnji promet sa Turskom sigurno više od 100 milijardi $ i zabole ih i za Siriju a i sa Serbiju. (kako slična imena, slučajno, naravno)

Zna se tačno ko trenutno vozi svetski traktor a ko otvara kapiju.
(zoran, 5. oktobar 2012 21:02)

Dečko, znaš li ti šta pišeš ili ne ? Pa nedaj bože da Rusija podigne Suhoje i da krene 3.svetski rat. Nadam se da znaš šta bih to značilo za ovu planetu i ljudstvo pa eto i za tebe, ako si čovek ili neka vrsta inteligentnog života.

T

pre 11 godina

pa nije napala nego odgovorila na napad. a za ove komentare tipa da ce iran(persija) da napadne tursku u odbrani sirije itd... mogu samo jedno da kazem iran je bio 500 godina pod turskom

Dule NS

pre 11 godina

-Koliko Turska ima suseda?
Sa koliko njih je u dobrim odnosima?
-Jermenija? Genocid nad Jermeneima?
-Kipar? Okupacija severnog Kipra?
-Irak - koliko puta su napadali sever Iraka do sada?
-Grčka? Oh sa njima su u "divnim" odnosima!
-Sirija? Evo baš sada gledamo....

...a neko reče da Srbija ima problem sa nekim susedima?

Flash

pre 11 godina

Smesno, bas bi sad sirijska vojska, koja je do guse u problemu u sopstvenoj zemlji, izazivala susednu zemlju na opsti rat? Mozda i jesu ispalili te granate, ali to su bile 3 granate, greskom ispaljene u pogresnom smeru, koje su slucajno pogodile prenatrpano naselje i ubile 5 nesrecnika, znaci to nije bilo plansko granatiranje gde bi bilo ispaljeno 50-100 granata. A turci su pokrenuli operaciju granatiranja desetina polozaja sirijske vojske blizu granice, stotinama granata, i do sada su pobili verovatno vise od 50 vojnika i civila. I na kraju je Sirija bad guy. Jel to fer???

lesa

pre 11 godina

klasicna namestaljka novog svetskog poredka. Žao mi je ljudi koji ovo podrzavaju i navijaju za svetske mocnike koji ovo prave. U skorije vreme ce poceti treci svetski rat, neverujem da cemo doziveti kraj tog rata.

nord

pre 11 godina

Film:Rat u Siriju, Rezija:SAD Glavni glumac:Turska
(Spartacus, 5. oktobar 2012 22:15)

Ne...ne... film je: rat u Iranu, Rezija: Izrael, Glavni glumac: SAD, a sporedna uloga: Turska.

vostani carice

pre 11 godina

Uh kako bi prijalo NATO koaliciji da udju malo u Siriju da strpnu koj barel nafte, al ne mere kad je unutrasnji sukob, pa se trazi neki podli nacin da se udje u nezavisnu drzavu. Pri tom Rusi i Kinezi i nisu bas raspolozeni da vide Siriju na kolenima, pa je najlepse da se umesa neka islamska zemlja clanica Nato-a kao sto je npr Turska, kojoj je neophodno clanstvo u EU, ulazak malo u prvi vagon sa ozbiljnim igracima na svetskoj ekonomskoj sceni.
Videcemo uskoro ko ce vise da zastrasi otomane. Rusi il Ameri

nesa

pre 11 godina

Neverovatno je kako svi mediji nesmeju A da kazu ono sto svi vidimo,a to je da NATO hoce da napadne Siriju preko turske i za to koriste svoje placenike koje su poslali i koji sada kao izigravaju pobunjenike. Pa najmanje siriji treba sada rat sa turskom. Ali me fascinira dodvoracka uloga medija i nasih i svetskih. Iz kog centra im se to diriguje da mi je znati.U svakom slucaju najgore ce proci obicni gradjani,ali ko se od njih sad pobuni dobice metak. Bedno i jadno.

Martin

pre 11 godina

Turska nije zainteresovana za rat? A Sirija, koja guši pobunu već više od godinu dana, treba da bude vrlo zainteresovana da otvori novo žarište protiv 5 puta jačeg protivnika, dok je vojska već potpuno angažovana u borbi protiv unutrašnjeg neprijatelja? Mislim da je ovde svima jasno o čemu se ustvari radi...

Darije I

pre 11 godina

Персијски лав чека иза жбуна.
Сиријски побуњеници тако могу да пошаљу неку ракету и на Израелску територију, затим Израел жестоко врати, а Иран се умеша у сукоб бранећи Сирију и шта онда? Јудејци и Персијанци започињу коначни рат. Када се распламса Блиски исток, медвед (Русија), орао (САД) и змај (Кина) ступају на сцену. У свему је најчудније што се нико не боји нуклеарног исламског Пакистана.

Bg

pre 11 godina

Zao mi je sirijskog naroda koji je prihvatio istu ulogu kao Srbija 90-ih, da sluze kao loptica za potkusurivanje velikih sila, bice unisteni a narod ce najvise patiti.

Provokacija za napad

pre 11 godina

ne bi me cudilo da je sve ovo smisljeno....iz Sirije gde je totalni haos, gde nema kontrole granatira se Turska....ali ne od strane Sirijaca odanih predsedniku sirije, vec to rade pobunjenici, jer znamo Turska je clanica NATO, a znamo kada je jedna clanica napadnuta NATO savez moze da uzme u zastitu tu clanicu....u ovom slucaju bi NATO tj. Ameri dali sebi za "legitimno" pravo da otpocnu invaziju na Siriju...to je cilj toga.....jer drugacije ne znaju kako ce da zapocnu rat protiv sirije, moraju da imaju neko opravdanje koje bi servirali UN i celom svetu....

Zoso

pre 11 godina

Dobro je dok gledaju na onu stranu kad se okrenu prema nama onda ce biti belaja.Salu na stranu ali cinjenica je da ce Iran dogodine biti okupiran na zalost nasih veliko srbskih nacionalista koji mirizu na burek i baklavu a ponekad i djevrek pijuci serbet.Vojvodina forever.

Lav

pre 11 godina

Da li iko normalan može da pomisli da bi Sirija u ovom trenutku stvarno napala Tursku?
Ali mediji izuzetno retko prenose saopštenja Sirijske vlade, kao da postoji neki filter, ili mreža slušamo samo šta jedna strana ima da kaže.

Lujko Lujković Zeksi

pre 11 godina

nije uopste rec o tome da pobunjenici granatiraju namerno tursku, pobunjenici su inace prilicno oslabili u poslednjih nekoliko meseci i nemaju vise pravu podrsku turske koja je u septembru proterala komandu slobodne sirijske armije sa svoje teritorije. ipak, ostali su mnogobrojni manji dzepovi dzihadista itd. sirija je pre nekoliko dana najavila da je "doslo vreme da se ociste teroristi u susednim zemljama" (potrazite SMS sirijske vlade koji je upucen teroristima) i Erdogan sad mora da reaguje da ne bi ispao slabic u ocima svojih biraca. ali sirija jeste "crvena linija" za sve, i u pravu su oni koji smatraju da bi rusenje asadovog rezima dovelo do opsteg rata na bliskom istoku, jer bi najverovatnije iran prvo napao tursku i americke vojne baze u persijskom zalivu, a zatim bi SAD i izrael napale iran. ne bi bilo dobro ni za koga da se to dogodi, i SAD ne bi mogle da profitiraju kao za vreme drugog svetskog rata - najvise bi profitirali zapravo kinezi i rusi. oni na nekin nacin postavljaju ultimatum nato-u: propadnite odmah ili propadajte postepeno tokom narednih decenija. bas nas briga!

Mijamoto Musasi

pre 11 godina

Verovao sam da Rusija ovoga puta nece popustiti,ali sam se izgleda prevario,izdace oni i Siriju,a potom i Iran.A onda ce NATO (USA) doci na njihove granice i onda im sledi totalno unistenje,a kako pa videcemo,naci ce vec Ameri nacina,kada Rusi ne nalaze hrabrosti da se na vreme odupru.Ali kukavice (Ruske) to i zasluzuju.

Ivan

pre 11 godina

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

Više ljudi nego na maršu "miliona" u Rusiji :)

Niko ne izveštava....

Providno

pre 11 godina

Turska kao NATO proxy mora da uradi ono sto NATO zbog Rusije i Kine izbegava otvoreno - da napadne Siriju. Rusiji naravno ne pada napamet da se vojno angazuje. Eventualno slanje oruzja, ako bude i to ...

neopredeljeni.blogspot.com

pre 11 godina

A koliko su civila pobili Turci u Siriji? Na to niko ne obraca paznju! Pa ne gadjaju valjda turci praznu pustinju
(Gagoljub, 5. oktobar 2012 21:11)

e vidis toga se niko ne pita, a trebalo bi..

Ivan

pre 11 godina

U Istanbulu ANTI-ratne demonstracije. Nijedan zapadni medij ne izveštava o tome (još manje Turski mediji )

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=61077&rid=2&p=1

mandrax

pre 11 godina

@mladen mladenovic

hm, da, NATO scenira rat a rusija i kina u savetu bezbednosti podrzavaju sve to glasajuci za rezolucije i usaglasavajuci stavove u vezi sirije sa USA i VB. zanimljiva teorija, rusija i kina kao aktivni ucesnici NATO zavere, to ni lazanskom ne bi palo na pameti.

Milan

pre 11 godina

"Izražavamo nadu da će turska strana pokazati uzdržanost i da neće preduzimati bilo kakve korake koji bi doveli do daljeg komplikovanja situacije u regionu", saopštilo je Ministarstvo spoljnih poslova Rusije.

Nema ostrih protesta i pretnji, samo izrazavaju nadu. Tako se obracas velesili a banana drzavi bi se obratili drugacijim tonom.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@MANDRAKS: Da abudem iskren, nema vece teorije zavera u ovom momentu nego tyvrdeci da Sirija uporno provocira rat sa Turskom?! To je yaista toliko infantilno misljenje da ne zasluzuje "epitet" teorije zavera. To je isti onaj scenario, kao kada se tik pred bombardovanje Srbije i Srba "dogodio" Racak, Markale,Srebrenica i ostali "spontani" dogadjaji koji su doveli do toga da se NATO /citaj SAD/ umesaju u "spasavanje" ugrozenog stanovnistva. Turska provocira rat, kako bi se u odbranu svoje clanice ukljucio NATO /citaj SAD/ i "oslobodio" Siriju i Sirijce?!

boris4c

pre 11 godina

@vostani carice. Da mazne koji barel nafte? Pa Sirija ima manje rezerve nafte od Gabona, a nesto vise od Konga ili Ekvatorijalne Gvineje. Sirija njima jeste u interesu ali ovde nafta svakako nije u pitanju nego jednostavno geopoliticki uticaj na taj region sveta, a to isto vazi za Ruse.

луча микрокозма

pre 11 godina

sta vam je ljudi, pobuna u siriji je propala u drugoj polovini jula. izdaja i atentat nije uzdrmao rezim, prebeg sunitskog premijera nije uzdrmao rezim. turska se brani od sirije koja zeli da unisti pobunjenicka uporista u pogranicnim oblastima, i samo je pitanje trenutka kada ce turci poceti da gadjaju pobunjenike umesto sirijsku vojsku jer oni su izvor svih njihovih problema!

Avlija Leblebija

pre 11 godina

Markale I,Markale II,Racak...Asagipulujazi.Dobro poznat scenario,doduse supalj i providan kao casa al' pali uvek kod onih sa promajom izmedju usiju.

Roskosmos

pre 11 godina

NATOfili, ukoliko niste pratili Savet bezbednosti je danas PRVI PUT osudio militantnu opoziciju u Siriji ocenivsi napad u Alepu TERORISTICKIM CINOM.

http://www.reuters.com/article/2012/10/05/us-syria-crisis-un-idUSBRE89411B20121005

Turska se brani od Sirije, Irana i Rusije i najvise sto moze da uradi je da laje melo preko granice... Bice potrebno vremena da se smiri situacija ali vidim Asada kao predsednika i 2013, i 2014, i 2024.

rimljanin

pre 11 godina

Definitivno namestaljka.
Amerikanci nemaju interes da zavlace ruku u vec osetljivoj rani i tako iskoriscavaju Tursku sto je vrsilac duznosti SAD portparola u toj pokrajini.
Sa jedne strane Izrael cuti, nigde ga nema jer treba spomenuti da je Turska imala problem i sa Izraelom posle one price sa turskim brodom punim humanitarne pomoci za palestince.
Sa druge strane je Iran koji ceka nestrpljivo da zapadne sile naprave gresku u koracima, i koji racuna na punu podrsku Rusije.
Rusiju ne vidim zainteresovanu da ulazi u bilo kakav konflikt, kao sto je tako bilo kad smo mi bili na sceni.
A i to Putinovo zveckanje oruzjem, to je sve demagogija, nikome nije do neke eskalacije, ako bude rata bice nesto regijonalno a velike sile ce sve uraditi da bi se suzdrzale.

jaran

pre 11 godina

Budimo realni, Iranski predsednik je pre nekoliko meseci upozorio Tursku da ce postati Iranska opustosena provincija ukoliko napadne Siriju.

smoskescreen eyes

pre 11 godina

Zašto B92 još nije objavio demanti ambasadora Sirije u UN da se Sirija izvinila za incident? Izrazili su samo saučešće zbog pogibija i istražuju slučaj. To je važna vest u ovom kontekstu.
http://www.youtube.com/watch?v=iqHzWIcYFVE

Bugi

pre 11 godina

Kosovo 2...
Kada Slobi nisu mogli ništa sa sankcijama i raznoraznim smicalicama, poslali su plaćenike na kosovo da izigravaju pobunjenike. Poslije slanja vojske Jugoslavije na Kosovo desilo se što se desilo

Dragan BL

pre 11 godina

Kako se okreće jedro i kako ide današnja jedrilica?
Turska, Nemačka, demokratski deo USA i Vatikan duvaju u jednu stranu. Sa druge strane nema bloka, samo pojedinačni otpori povremeno.

kiki

pre 11 godina

E sad su pobunjenici dobili ono sto do sad nisu imali, tesku artiljeriju zasticenu u dubini turske teritorije koju Asad nikako nece moci da neutralise.

Dragan

pre 11 godina

Erdogan masno laze.Turska jedva ceka da pokaze silu po razbijenoj Siriji. Posto amerikanci nece , poturena je Turska.Sa tim NATO dobija ono sto ne moze sam da uradi a Turska ima lake mete na kojima moze do mile volje da vezba strogocu.

walker

pre 11 godina

To je sve namešteno. Zapad vidi da pobunjenici ne mogu maknuti Asada, ne mogu zauzeti niti jedan veliki grad, pa ajde da im turci pomognu. Isto kao u Libiji.

Micko

pre 11 godina

"Turska državna agencija Anadolija prenela je izjavu guvernera provincije Hataj, koji je rekao da su turske trupe "uzvratile vatru" nakon što je projektil pao u ruralno područje te provincije koja se graniči sa Sirijom. Tom prilikom niko nije povređen."

Znaci Sirijci su ispalili jednu raketu (ko zna kako i da li jesu ili nisu i da li je neko bio placen da je ispali) koja nije nikoga ubila i to je bio okidac da ovi krenu da rokaju kao blesavi po njima?

Deluje mi poznato sve to... Ajd mi da damo recimo makedoncu nekom koji je na granici par hiljada evra da opali jednu granatu ka nama a mi cemo za uzvrat da ih zgazimo, jelte, zapoceli rat...

svi zajedno

pre 11 godina

Sledeci projektil ide na Izrael,izrezirani scenario,za koji se zna zadnjih 5 godina...republikanski kandidat ce dobiti izbore u SAD po svemu sudeci,a svi znamo kakvi su oni...pocetak kraja!