Sreda, 03.10.2012.

16:03

DS: Za Tadića 60, Đilasa 48 odbora

U DS svakodnevno stižu kandidature za novo rukovodstvo stranke, Borisa Tadića za sada podržava 60, Dragana Đilasa 48 odbora. Ukupno 160 odbora imenuje delegate.

Izvor: Tanjug

DS: Za Tadiæa 60, Ðilasa 48 odbora IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Milica

pre 11 godina

Odbori DS, Lipljan,Obilic i Istok imaju validne pecate,kao sto ima i odbor Kosovska Mitrovica.
Drage DEMOKRATE,dugo godina sam clan OO K.Mitrovica i upoznat sam sa celokupnom situacijom u odboru.Poverenik Mitrovackog odbora je g-din Ivica Mirkovic , a ne ( clan OO DS KM ) Milos Subotic,ali ocigledno g-din Ivica ne zeli da stane ispred svog odbora i iznese stav nas DEMOKRATA koji nisu pozvani na nedavno odrzane SASTANKE.Nismo svi iz odbora za g-dina Djilasa,njemu svaka cast,ali ne moze Mitrovacki odbor da iznese stav odbora u kome su 20-tak clana glasala za g-dina Djilasa.Pitajte za misljenje i clanove koje niste pozvali na sastanku za koga bi oni glasali.Pozivate na sastanke clanove kojima mozete da prelomite pamet i obecavate im sve i svasta.Ovim demantijem ste dokazali koliko Vas odbor dobro funkcionise.Poverenik potura Subotica da mu daje izjave. EEEEEEEEEEEEE moj g-dine Dragane..NECES SE TI NAJESTI LEBA SA OVAKVIM POVERENIKOM.On se ni Tadicu nije zahvalio sto mu je ukazao cast i poverenje da izadje iz bedne Trepce i bude predsednik opstine KM,sada radnik Zdravstvene ustanove,okrenuce taj ledja i tebi VERUJ MI.Pitajte pojedinacno clanove mitrovackog odbora da se izjasne o radu poverenika g-dina Ivice,pitajte ih kada su pozvani na sastanke da se izjasne za Tadic-Djilas.LJUDI,DEMOKRATE,CLANOVI MITROVACKOG ODBORA...NE DOZVOLIMO DA NEKO PRICA U NASE IME,NISMO MI MALI,I MI ZNAMO DA PRICAMO... GLASAMO... PODRZIMO... UKAZEMO GRESKE...... OVAKO SE NE VODI NI ODBOR NI POLITIKA

pera-spo

pre 11 godina

ja sam siguran da bas svi odbori podrzavaju djilasa, mislim odbori srpske napredne stranke. e moj dragane, doziveo si da te podrzavaju svi clanovi nepismene stranke, pa pogledaj samo komentare koji tebe podrzavaju, sve sam naprednjak do naprednjaka. ovi sto komentarisu kao bivse demokrate su ustvari zadrti radikali bez bedza pa kao nece vise da glasaju demokrate. polovina njihovih pristalica ne cita b92 a druga nezna uopste da cita pa pokusavaju vucicevim forama da obrade pametnije od sebe. polako pocinjem da verujem da je djilas napravio dil sa vuckom,ovolika podrska nepismenih mirise da bi sledecu vladu pravili vucko i dragance. zato borise oduvaj i jednog i drugog u istoriju.........

Temerinac

pre 11 godina

Ko pita članove DS-a za koga su?
Navešću primer članstva u Temerinu. Članovi Opštinskog odba, navodno su doneli odluku da podrže Đilasa. Stvarnost je takva da Tadića podržava preko 80% članstva. Raspustiti po HITNO Opštinski odbor Temerin.
Temerinac

Branko

pre 11 godina

Ni jedan ni drugi nebi trebalo da se kandiduju za tu funkciju. DS ako misli da ponovo bude jaka opziciona stranka , treba da izaberu sasvim novo rukovodstvo.Dosta je bilo Tadića , Đilasa, Mićunovića ,Trivanove i ostalih.

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Crveno crna koalicija začinjena izdaicama demokratije pre svega u liku egzekutora ljajića i kraduckala Velje Ilića
pokkušava ujednačiti Tadića s Miloševićem ili Djilasa sa Djindjićem što je ne samo nemoguće več je smešno.
Čupanje korenja vrši najveći lažov na srpskoj političkoj sceni Dinkić i šta očekivati dalje-ništa dobro.

Tadicu uradi bar jednu pametnu stvar i skloni se

pre 11 godina

Tadica su podrzali odbori iz mesta u kojima je Tadic izgubio izbore.Zanimljivo.

Nemam nikakv posebna stav o Djilasu,ali Tadic da ima imalo razuma povukao bi se jos posle poraza na izborima za predsednika.I vreme mu je da se skloni.Pored stvari koje je uradio dobro ipak ima mnogo vise onih sa katastrofalnim posledicama.Pomirenje sa SPS je jedna od tih stvari.

marija

pre 11 godina

Djilas mora da odustane, sta god mislio, i time spreci raspad DSa, makar to smatrao svojom licnom zrtvom.
Ovo ne samo zbog DSa, vec zbog buducnosti Srbije.

obavesteni

pre 11 godina

Pored ova tri odbora koja su izdali zajednicko saopstenje da nisu podrzali Tadica,tri odbora sa Kosova Obilic,Lipljan i Istok ne postoje uopste jer je u Sluzbenom glasniku broj 92 od pre desetak dana objavljeno da Demokratska stranka proglasava nevazecim pecate ta tri opstinska odbora sto automatski znaci da ti odbori ne mogu podrzati nijednog kandidata jer svaki akt koji donosi bilo koji odbor mora da ima potpis predsednika ili poverenika odbora i naravno pecat!

treba li crtez?

pre 11 godina

(crnotravac, 3. oktobar 2012 19:44)

Shvatas li kakvu si besmislicu napisao?
I Djilas i Pajtic i Jesic su na izborima POBEDILI.Dobili su najvise glasvoa na izborima na kojima su ucestvovali!
A upravo odbori koji podrzavaju tadicu su imali katastrofalne rezultate.

demokrata_bg

pre 11 godina

Tadic ima vecinu. Djilas je skroz ispravan covek. Ja ne mogu da se opredelim jer ih obojicu postujem. Naprednjaci ko god pobedi u DS za vas je lose.

danko

pre 11 godina

Demokratska stranka ima samo puta:
- Prvi i najbolji je da pobedi Tadic i da pocisti momentalno iz stranke sve ove intersne grupe oko Djilasa, a nakon toga da dovede mlade, sposobne i postene ljude.
- Drugi scenario je da pobedi interesna grupa oko Djilasa, da srozaju ugled stranke, da od nje naprave ono sto je Dinkic od URS (G17 nekada) obicnu interesnu gurpu kojoj je samo bitna vlast po svaku cenu.

Nadam se debaklu Djilasa i kompanije, pobedi Tadica i rekonstrukciji DS.

Pajtaši

pre 11 godina

Đilas ima neuporedivo više odbora za sebe, pa ako pobedi ne dozvoliti DS-u da ustane, da se vrati, u korenu moramo saseći njihov povratak. Hitno preuzeti vlast u Beogradu , ne dozvoliti tom UPS-u da Đilasa održava na vlasti, i ucenjuje vladu, izbaciti ih iz vlade, jr bi se sutra spajtašili sa Đilasom za neku ne dao Bog novu vladu...

bivsi glasac DS

pre 11 godina

Znaci 108 odbora od ukupno 160 nije spremno da bilo sta menja. OK neka se onda DS raspadne kao SPO, ja ionako vise nikad necu glasati za njih pa mi je bas svejedno.

Dragan

pre 11 godina

Ne zaboravite:
- Tadić je na izborima dobio 47,31 % glasova tj 1.481.952 građana sa pravom glasa je glasalo DIREKTNO ZA TADIĆA
- Đilas NIJE DIREKTNO izabran za gradonačelnika već je DS dobio u Beogradu 35 % glasova odnosno 300.321 glasova
Da li treba još nešto reči?????

novica952

pre 11 godina

Možda je greška DS što nije imao više Ćirica koji istana nije se politički aleko su od isticao ali je sigurno radio za svoju stranku u odnosi na prier neke poput Dulića kojima je jedini interes kako sa ministarskog mesta ili mesta direktora što više profitirati i sebe i svoje prijatelje namiriti. Takvi će ostaviti Tadića i preći u Đilasov tabor nadajući se nekim novim foteljama u budućnosti. Slaba im vajda , daleako su od njih a biće sve dalje i dalje.Do desetog novembra brojke će se menjati iz jednog zbira u drugi a optužbe da je jedan prevario drugog nastaviće se i posle izbora.

Novosadjanka

pre 11 godina

Nadam se da cete svi zajedno da nestanete sa politicke scene, jer to sto je isplivalo na povrsinu poslednjih dana previse je za ovu napacenu zemlju!

mirko

pre 11 godina

Ako bude mislio svojom glavom, Tadić će odustati od izbora, jer svi odbori koji ga podržavaju nemaju delegata koliko ima deset Đilasovih.Podržava ga OO Loznica koji je po procentu glasova najlošiji u regiji, jer lik koji to organizuje nemanikakvog kredibiliteta i većina delegata će glasati za Đilasa.To pokušava D.Petrović i kompanija da se sakriju iza DS, i da nastave svoju bahatu politiku.
Žao mi je što Tadić još ne vidi ko su ljudi oko njega, oni ne samo da ne razumeju ideologiju socijaldemokratije, nego su odavni trebali biti marginalizovani, zbog nepostojećih rezultata.

dejan

pre 11 godina

Ovo sve mirise samo na jednu stvar podizu sebi rejting dolazi do cepanje stranke na dve koje ce da imaju sve vise pristalica i za koju godinu kad dodju na vlast uci ce u koaliciju da ne bi morali da ih ucenjuju ostali ! Jedan bice predsednik a drugi premijer zivi bili pa videli :) Pozdrav

oggica

pre 11 godina

Poruka za (andreas kisser, 3. oktobar 2012 18:42) i njemu slicne mislioce: Kao prvo nemoj te vredjati neistomisljenike, a vi to upravo radite. Po cemu bolje poznajete stanje u DS od mene, od kada ste vi clan? Drugo, meni do jeseni 2003 niko nije ni "zatvarao" ni "otvarao" vrata od DS, vec sam tada resila da udjem u stranku, iz nekih licnih uverenja. Ok, dovedite Djilasa pa unistite DS, a to ce se prvo videti po osipanja clanstva. Da, napusticu stranku ako Tadic ode, to je moje prava, niti sam manje demokrata od onih koji ostanu. Odlazim jer ne zelim da stranku vode interesne grupe, nego ljudi za vizojom. Ko je taj Djilas, ko je taj Pajtic, ko je taj Jesic, pa sve njih je promovisao Boris Tadic. Njemu treba da budu zahvalni sto su u politici to sto je jesu. Sta je bio Djilas dok ga Tadic nije na svoju inicijativu predlozio za gradonacelnika? Privrednik i u politici niko i nista. Pamtimo ga samo po tome sto je u nastupu besa kao student poceo da svadja sa Milosevicem koji ga i nije shvatao ozbiljno, da li je to neka preporuka za bilo sta u zivotu. Mozda je smena generacija i potrebna, ali onda neka sa Tadicem odu i njegovi poslusnci, a ne on da ide a oni da ostanu i rade po svom, dok od stranke budu pravili svoju firmu. Pa kao cetiri dahije da dele pasaluke po Srbiji (citaj gradske, opstinske, mesne i pokrajinske odobre). Ovima koji kazu da je Tadicu upropastio DS samo jedna poruka: DS nikada nije bio jaci, popularniji, posebno medju mladima, nego kada je on postao predsednik.

kopriva

pre 11 godina

Neko ovde rece "smena generacija u DS" i ja se nasmejah slatko. Kakav je to smena ako Tadic a doce Djilas, kada je izmedju njih razlika u godinama svega 9 u korist drugopomenutog. Razlika je bila kada je mladi Djindjic sklonio Micunovica, razlika bi bila da sada DS preuzme neko od 30 ili 35 godina. Smesni su komentari pristalica Dragana Djilasa, coveka koji misli da je DS preduzece a ne grupa ljudi koju spaja jedna politicka opcija.
Ovo sto rade Djilas, Pajtic i Jesic jeste zabadanje noza u ledja Tadicu, to tako nije radio cak ni Zivkovic 2004 kada je bio njegov protivkadidat. Tadic je populisao DS, dok sa ovim, nadam se nikada, mogucim novim sefovima popularnost ima da pada kao temperatura u decembru. A ovi sto kazu da je Tadicu unistio drzavu samo jedom pitanje - da li vi znate za svetsku ekonomsku krizu i da li znate od kada je poceo da opada standard osetno? Ne od 2008 nego od 2011, pa do danas. Onda je kriza kod nas uzela maha, a u to nije kriv niko, ni sadasnja ni prosla vlast. Krivi su za neke druge stvari, to se slazem, ali za ovo nisu i ne mogu da budu.

Goran

pre 11 godina

Odakle Vam ideja da je Vrnjačka Banja dala podršku bilo kome, mi smo na Opštinskom odboru doneli odluku da se odloži izjašnjabanje. Ovo je falsifikat. Nije lepo da se izmišlja nečija podrška. To je ono Vučić gradonačelnik a Đilas premijer, ako se nevaram, Tadiću ( to si prerdložio 20 i nekog Maja)!!?? Sramota je da nas sve vučeš u glib koji si sam napravio. Prestani sa prljavom kampanjom.

demokrata_bg

pre 11 godina

Ujedinite se Borise i Dragane. Iz poraza na izborima moramo da prihvatimo greske i budemo jaci. Poraz od nekoliko procenata je nebitan ako se ne promenimo. Posle izbora moramo biti jaci i da sklonimo ove sa vlasi sto nas svaki dan vracaju unazad. Svaki dan sa njima smo dalje od buducnosti i normalnog zivota. Svaki dan je dan srama, lazi i demagogije. Svako ko gleda licni interes u DS mora biti smenjen.

crnotravac

pre 11 godina

Oni koji sada hoce da sklone Tadica, kao sto su Djilas, Jesic i Pajitc i oni oko njih, to rade da ne bi sami bili sklonjeni zbog losih izbornih rezultata stranke.
Secam se zavrsne konvencije DS u Sava Centru, pred drugi krug izboga, kada je Djilas govorio. Tada je hvalio Tadica, bio mu je dobar, izmedju ostalog jer je preko njegovog ugleda dosao na mesto gradonacelnika, a sada ga pljuje i optuzuje. Zaista jadno i bedno. Seti se Djilase sta si pricao clanovima DS i gradjanima Srbije tog dana i mesecima ranije, pa uporedi sa onim sto sada govoris. I posle tebi da verujemo, zasto? Ma nikada, sto se mene tice.

Kale

pre 11 godina

Ako pogledate ove odbore koji podrzavaju Tadica, jasno vam je da su to mesta u kojima je DS najgore prosao, sto jasno pokazuje da oni podrzavajuci Tadica pokusavaju sebe da sacuvaju da ne budu smenjeni. Ovih 48 odbora za Djilasa je uglavnom iz Vojvodine, iz Beograda tek treba, a ima ih slican broj, sta mislite za koga ce beogradski odbori da glasaju? Za Tadica? Ako Tadic bez beogradskih nije uspeo da napravi vecu razliku od ovih 12, puko je.

republika

pre 11 godina

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao.
(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

Misliš, kao što je Tadić ušao u koaliciju sa SPS takođe radi vlasti? Misliš kao što je Tadić upropastio zemlju samo 4 godine jer je pokuašava da udovolji i svojim glasačima i spcijalistima od kojih mu je zavisila fotelja? Misliš kao što je Tadić privatizovao državu i stranku tražeći poslušnost od likova popu Cvetkovića, dok je zapravo vladao svime, neograničen?

Lep spin, ali neka hvala. Imao je maneken godina i godina da nešto uradi, nije uradio, ćaozdravo. Inače lepa vam je ta demokratija:
"Ako moj čovek ne pobedi ništa ne priznajem i ispisujem se iz stranke!" - to nije demokratija, draga, to je apsolutizam, a ti si samo još jedna ovca u toru.

Predrag

pre 11 godina

Kao što neko napisa,džaba DS-u izbori,kada su izgubili birače,ja koji sam ih glasao i još uvek član,imam prava da kažem da su i jedan i drugi kriminalci i dok je narod bio u bedi a i sad je u još većoj,oni su se provodili-sit gladnog ne veruje!I još se i svađaju a neznam zašta,još im nije jasno da su bugari ušli u sofiju.I AKO OVAKO NASTAVI VUČIĆ imaće uvek moj glas,još kad bi i njima našo nešto pa njih da uhapsi,a verujem da nisu čisti,i da raspiše izbore i otera i one bandite Pačića-koferče i Dinkića poznatog jevrejskog porekla od Vlasotince'

Aleksandar Veliki

pre 11 godina

Uopšte nije bitno da li je Tadić ili Đilas. Jedini koji je valjao je bio Đinđić i zato su ga i ubili, jer nije hteo da im da pare iz budžeta da prebacuju svojima po firmama koje su otvorili kao paravan za pranje novca. Čim su ubili Đinđića, nije se ni ohladio a otimačine su punom parom krenule i to sve pare koje je EU dala za sprovođenje reformi i podršku budžetu, odmah narednog dana je krenuo grabež, a mi smo svi ovce ovde raspravljamo ko je bolje da pobedi :) ... potpuno nebitno svi su oni deo iste političke elite, tj. mafije.

Dejan

pre 11 godina

Da se razumemo ja svakako nisam simpatizer Demokratske stranke ali ne zbog Borisa Tadica i njegove politike vec zbog lopova koji su ga okruzivali na celu sa Djilasom,Pajticem Vlahovicem i ostalima.Zapitajte se koliko vam je glasova doneo sam Tadic kao individua pa stavite prst na celo!!

aki

pre 11 godina

Djilasu nije bitna Srbija vec Beograd, zato ovakva razlika...primer: dosao u napaceno Kraljevo i sve vreme govori o Beogradu kako tamo trudnice primaju 100% naknade, kako se grade mostovi,otvaraju firme...ako bar ne mozes da se spustis na nivo obicnih ljudi makar se ne segaci sa njima i ne stavljaj im so na ranu. Ovaj Tadic bar zna kad sta treba reci,kada je bolje cutati.

andreas kisser

pre 11 godina

(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

clan si kazes od jeseni 2003? dakle vrata DS su ti postala otvorena tek nakon zoranovog ubistva, hm zanimljivo. znaci i da malo toga znas o DS u vreme zorana djindjica! jos manje znas o nekim drugim stvarima ako djilasov uspeh pripisujes patronazi borisa tadica. shodno tome gubitak clana sa takvim pedigreom sustinski nije preveliki problem za DS. iako mi ni jedan ni drugi nisu simpaticni i najvise bih voleo zivkovica na celo DS a zatim neku vrstu unije sa LDP, notorna je cinjenica da tadic apsolutno MORA da se skloni sa mesta predsednika DS - on vise nema ni moralni ni profesionalni kredibilitet da vodi stranku, jer nosi isuvise veliku odgovornost za mnogo toga loseg sto se desilo i DS-u i srbiji pod nejgovim vodjstvom (povampirenje SPS-a, ocajna kadrovska politika u vrhu stranke, nepotizam, korupcija i ocajna selekcija na lokalnom nivou u unutrasnjosti); na kraju krajeva glavni je krivac za poraz na izborima i mora da snosi odgovornost! ako ovde ima ljudi koji smatraju da ce istroseni tadic u buducnosti biti nosilac nekakve renesanse DS-a i srbije, onda sa vama nesto zaista nije u redu! djilas je ovakav ili onakav, isto vazi i za pajtica i jesica, ali u DS je neophodna smena generacija!!! a i niko ne moze da porekne da iza ove pomenute trojice stoje konkretni rezultati. najzad, radije bih da mi zemlju u buducnosti vodi masinski inzenjer, nego psiholog, pravnik bez dana radnog staza osim u skupstini, grobar-srednjskolac i politikant/olog!

Heleborus odorus

pre 11 godina

Boris je sve te ljude iznedrio, sad je verovatno uvideo sve svoje greške. Postavlja se pitanje što je do sad ćutao, jer negde sam pročitala da je okrivio Dulića, Djilasa i još neke za ovo što se danas dešava. Pa brate gde si ti do sad bio kad to nisi video?

zabarac

pre 11 godina

pa kada su u Zabarima predsednik OO DS i sekretar(otac i sin) mimo OO DS ZABARI sami poslali podrsku Tadicu. jbg-a, kod njih je pecat stranke.


.

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

Tadić nikako da prizna dijagnozu svoje najopasnije bolesti za građane Srbije - "Izliv vlasti u mozgu". Ne mogu da verujem da nema bližnjih koji bi mu to rekli. Naravno da pravi štetu i sebi, jer ipak će biti svedok svih zala za Srbiju koje će proizvesti njegovo nastojanje da nam dokaže, u šta inače mi ne saumnjamo, da je bolji od Nikolića, Dačića i Vučuća. No, nikako Tadić da shvati da je njegova dužnost da prvo pomogne Đilasu, u onome u čemu je inače daleko iskusniji, pa će tako da pokaže da će ipak biti lider stranke u senci, no i njen kanditat da pobedi Nikolića na sledećim izborima. Ma da ovaj se ponaša narodski mudro, i neće Tadiću biti lako, što nas podseća da se sve ne uči po gradovima i u kabinetima, ili tačnije tamo se samo dobija certifikat za da možemo da pokažemo naše karakterne osobine. Tadić i njegovi udvarači, a neki i iskreni istomišljenicii, hteli bi da nam po drugi put kažu da oni imaju bolje ideje i vrede više od Đinđića. Prvi put su oslabili stranku gubeće dva karakterna lidera - Jovanovića i Živkovića, a sada ne mogu više da se kriju iza prisustva Ružice Đinđić, već bi da pocepaju stranku, a time i onemoguće napradek Srbije. Od iste bolesti je bolovao i Tito, pa njegovo delo - SFRJ propala u krvi i plamenu.

Milica Cobanic

pre 11 godina

Sita bi se isplakala da mogu. Tolike godine sam vam verovala, podrzavala, a sada sam uvidela da mi je to bila najveca greska u zivotu. Sebi nikada necu oprostiti sto sam glasala za vas, za lopove, ali molite se da vam Bog oprosti, jer narod nece.

oggica

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.
(Flavie sa Slavije, 3. oktobar 2012 17:19)

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao. A Tadic je nesto drugo, verovatno zato tako i prolazi. Kao clan DS od jeseni 2003 otvoreno kazem: Ako pobedi Djilas i oni oko njega, napustam DS i vracam clansku. To ce uraditi verovatno veliko broj clanova stranke. To sto je neko gradonacelnik ne znaci da je kvalifikovan da bude predsednik stranke ili drzave. Uostalom, Tadic je "stvorio" Djilasa, medijski ga promovisao, DS ga je isturio kao svog kandidata za gradonacelnika. Najmanje sto Djilas duguje Tadciju jeste vernost.

Prosfor Sugub

pre 11 godina

Ovo što se dešava između Tadića i Đilasa je u stvari samo zamajavanje ostataka članstva u DS-u.Zbunjivanje inače zbunjenih članova stranke.

lala53

pre 11 godina

Pajtic je Vojvodanski izdajnik i Vojvodanska sramota. nikada se prijatelj ne ostavlja , pogotovu kada nije kriv. vratice se to svima onima koji su izdali Tadica na cijim su se plecima svi bogatili i otmali funkcije cim Tadic pobedi.

goran

pre 11 godina

Pitam se koje je vece zlo Tadic ili Djilas? Prosto se pitam sta bi bilo sa nama da su i ovog puta pobedile demokrate,pa oni su toliko razjedinjeni i samo su razmisljali i pre izbora kako ce i ko ce koju funkciju uzeti.Nikada nisu mislili o interesima gradjana Srbije!

Unforgiven

pre 11 godina

Molim izaberite najnesposobnijeg, Zivkovica po mogucstvu, sami razorite svoju interesnu grupu gradjana opasnih namera, pa onda svi pred sud zbog unistenja buducnosti brojnih pokolenja ove drzave.
Sve najgore vam zelim!

Posteno kazem

pre 11 godina

Ma ni jedan ni drugi, nisu kako treba. Obojica su vladali, pa sta smo sve doziveli. Najbolje bi bilo da se raskrste i oproste od DS-a.

tOma

pre 11 godina

Vidite šta se kuva. Djilasa pordržava cela Vojvodina na čelu sa Pajtićem i ovim Ješićem. I treba Djlas da pobedi i ode Vojvodina, jer Djilas nije političar, nego menadzer.

Strahor

pre 11 godina

I Tadić i Đilas su lice i naličije jedne iste medalje.Tako da je sve jedno ko je na vlasti u stranci.Dok su oni u DS-u toj stranci nema napred.

DARKO

pre 11 godina

Borise, bori se do kraja!!! DS treba da krene putem socijal-demokratije i da se bori za prava obicnih ljudi!!! Licno ne verujem da neko ko je stekao milione u ovoj napacenoj i osiromasenoj Srbiji moze da bude na celu Socijal-demokratske stranke!!! DS treba de se ocisti od tajkuna i od interesnih grupa koji imaju samo jedan cilj da prevratom preuymu DS i u dilu sa novim vlastima sacuvaju svoje nelegalno bogatstvo!!!

Bane

pre 11 godina

Pokrenite disciplinski postupak i protiv onih koji pokušavaju da povećaju podršku svom kandidatu tako što troše veliki novac na plaćanje članarina da bi imali što više delegata koji će glasati za Đilasa. Tu pre svega mislim na neke odbore iz Beograda.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.

Milica Cobanic

pre 11 godina

Sita bi se isplakala da mogu. Tolike godine sam vam verovala, podrzavala, a sada sam uvidela da mi je to bila najveca greska u zivotu. Sebi nikada necu oprostiti sto sam glasala za vas, za lopove, ali molite se da vam Bog oprosti, jer narod nece.

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.

lala53

pre 11 godina

Pajtic je Vojvodanski izdajnik i Vojvodanska sramota. nikada se prijatelj ne ostavlja , pogotovu kada nije kriv. vratice se to svima onima koji su izdali Tadica na cijim su se plecima svi bogatili i otmali funkcije cim Tadic pobedi.

tOma

pre 11 godina

Vidite šta se kuva. Djilasa pordržava cela Vojvodina na čelu sa Pajtićem i ovim Ješićem. I treba Djlas da pobedi i ode Vojvodina, jer Djilas nije političar, nego menadzer.

DARKO

pre 11 godina

Borise, bori se do kraja!!! DS treba da krene putem socijal-demokratije i da se bori za prava obicnih ljudi!!! Licno ne verujem da neko ko je stekao milione u ovoj napacenoj i osiromasenoj Srbiji moze da bude na celu Socijal-demokratske stranke!!! DS treba de se ocisti od tajkuna i od interesnih grupa koji imaju samo jedan cilj da prevratom preuymu DS i u dilu sa novim vlastima sacuvaju svoje nelegalno bogatstvo!!!

Unforgiven

pre 11 godina

Molim izaberite najnesposobnijeg, Zivkovica po mogucstvu, sami razorite svoju interesnu grupu gradjana opasnih namera, pa onda svi pred sud zbog unistenja buducnosti brojnih pokolenja ove drzave.
Sve najgore vam zelim!

Dejan

pre 11 godina

Da se razumemo ja svakako nisam simpatizer Demokratske stranke ali ne zbog Borisa Tadica i njegove politike vec zbog lopova koji su ga okruzivali na celu sa Djilasom,Pajticem Vlahovicem i ostalima.Zapitajte se koliko vam je glasova doneo sam Tadic kao individua pa stavite prst na celo!!

Dragan

pre 11 godina

Ne zaboravite:
- Tadić je na izborima dobio 47,31 % glasova tj 1.481.952 građana sa pravom glasa je glasalo DIREKTNO ZA TADIĆA
- Đilas NIJE DIREKTNO izabran za gradonačelnika već je DS dobio u Beogradu 35 % glasova odnosno 300.321 glasova
Da li treba još nešto reči?????

Bane

pre 11 godina

Pokrenite disciplinski postupak i protiv onih koji pokušavaju da povećaju podršku svom kandidatu tako što troše veliki novac na plaćanje članarina da bi imali što više delegata koji će glasati za Đilasa. Tu pre svega mislim na neke odbore iz Beograda.

oggica

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.
(Flavie sa Slavije, 3. oktobar 2012 17:19)

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao. A Tadic je nesto drugo, verovatno zato tako i prolazi. Kao clan DS od jeseni 2003 otvoreno kazem: Ako pobedi Djilas i oni oko njega, napustam DS i vracam clansku. To ce uraditi verovatno veliko broj clanova stranke. To sto je neko gradonacelnik ne znaci da je kvalifikovan da bude predsednik stranke ili drzave. Uostalom, Tadic je "stvorio" Djilasa, medijski ga promovisao, DS ga je isturio kao svog kandidata za gradonacelnika. Najmanje sto Djilas duguje Tadciju jeste vernost.

aki

pre 11 godina

Djilasu nije bitna Srbija vec Beograd, zato ovakva razlika...primer: dosao u napaceno Kraljevo i sve vreme govori o Beogradu kako tamo trudnice primaju 100% naknade, kako se grade mostovi,otvaraju firme...ako bar ne mozes da se spustis na nivo obicnih ljudi makar se ne segaci sa njima i ne stavljaj im so na ranu. Ovaj Tadic bar zna kad sta treba reci,kada je bolje cutati.

Posteno kazem

pre 11 godina

Ma ni jedan ni drugi, nisu kako treba. Obojica su vladali, pa sta smo sve doziveli. Najbolje bi bilo da se raskrste i oproste od DS-a.

Heleborus odorus

pre 11 godina

Boris je sve te ljude iznedrio, sad je verovatno uvideo sve svoje greške. Postavlja se pitanje što je do sad ćutao, jer negde sam pročitala da je okrivio Dulića, Djilasa i još neke za ovo što se danas dešava. Pa brate gde si ti do sad bio kad to nisi video?

Aleksandar Veliki

pre 11 godina

Uopšte nije bitno da li je Tadić ili Đilas. Jedini koji je valjao je bio Đinđić i zato su ga i ubili, jer nije hteo da im da pare iz budžeta da prebacuju svojima po firmama koje su otvorili kao paravan za pranje novca. Čim su ubili Đinđića, nije se ni ohladio a otimačine su punom parom krenule i to sve pare koje je EU dala za sprovođenje reformi i podršku budžetu, odmah narednog dana je krenuo grabež, a mi smo svi ovce ovde raspravljamo ko je bolje da pobedi :) ... potpuno nebitno svi su oni deo iste političke elite, tj. mafije.

bivsi glasac DS

pre 11 godina

Znaci 108 odbora od ukupno 160 nije spremno da bilo sta menja. OK neka se onda DS raspadne kao SPO, ja ionako vise nikad necu glasati za njih pa mi je bas svejedno.

goran

pre 11 godina

Pitam se koje je vece zlo Tadic ili Djilas? Prosto se pitam sta bi bilo sa nama da su i ovog puta pobedile demokrate,pa oni su toliko razjedinjeni i samo su razmisljali i pre izbora kako ce i ko ce koju funkciju uzeti.Nikada nisu mislili o interesima gradjana Srbije!

crnotravac

pre 11 godina

Oni koji sada hoce da sklone Tadica, kao sto su Djilas, Jesic i Pajitc i oni oko njih, to rade da ne bi sami bili sklonjeni zbog losih izbornih rezultata stranke.
Secam se zavrsne konvencije DS u Sava Centru, pred drugi krug izboga, kada je Djilas govorio. Tada je hvalio Tadica, bio mu je dobar, izmedju ostalog jer je preko njegovog ugleda dosao na mesto gradonacelnika, a sada ga pljuje i optuzuje. Zaista jadno i bedno. Seti se Djilase sta si pricao clanovima DS i gradjanima Srbije tog dana i mesecima ranije, pa uporedi sa onim sto sada govoris. I posle tebi da verujemo, zasto? Ma nikada, sto se mene tice.

zabarac

pre 11 godina

pa kada su u Zabarima predsednik OO DS i sekretar(otac i sin) mimo OO DS ZABARI sami poslali podrsku Tadicu. jbg-a, kod njih je pecat stranke.


.

oggica

pre 11 godina

Poruka za (andreas kisser, 3. oktobar 2012 18:42) i njemu slicne mislioce: Kao prvo nemoj te vredjati neistomisljenike, a vi to upravo radite. Po cemu bolje poznajete stanje u DS od mene, od kada ste vi clan? Drugo, meni do jeseni 2003 niko nije ni "zatvarao" ni "otvarao" vrata od DS, vec sam tada resila da udjem u stranku, iz nekih licnih uverenja. Ok, dovedite Djilasa pa unistite DS, a to ce se prvo videti po osipanja clanstva. Da, napusticu stranku ako Tadic ode, to je moje prava, niti sam manje demokrata od onih koji ostanu. Odlazim jer ne zelim da stranku vode interesne grupe, nego ljudi za vizojom. Ko je taj Djilas, ko je taj Pajtic, ko je taj Jesic, pa sve njih je promovisao Boris Tadic. Njemu treba da budu zahvalni sto su u politici to sto je jesu. Sta je bio Djilas dok ga Tadic nije na svoju inicijativu predlozio za gradonacelnika? Privrednik i u politici niko i nista. Pamtimo ga samo po tome sto je u nastupu besa kao student poceo da svadja sa Milosevicem koji ga i nije shvatao ozbiljno, da li je to neka preporuka za bilo sta u zivotu. Mozda je smena generacija i potrebna, ali onda neka sa Tadicem odu i njegovi poslusnci, a ne on da ide a oni da ostanu i rade po svom, dok od stranke budu pravili svoju firmu. Pa kao cetiri dahije da dele pasaluke po Srbiji (citaj gradske, opstinske, mesne i pokrajinske odobre). Ovima koji kazu da je Tadicu upropastio DS samo jedna poruka: DS nikada nije bio jaci, popularniji, posebno medju mladima, nego kada je on postao predsednik.

Novosadjanka

pre 11 godina

Nadam se da cete svi zajedno da nestanete sa politicke scene, jer to sto je isplivalo na povrsinu poslednjih dana previse je za ovu napacenu zemlju!

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

Tadić nikako da prizna dijagnozu svoje najopasnije bolesti za građane Srbije - "Izliv vlasti u mozgu". Ne mogu da verujem da nema bližnjih koji bi mu to rekli. Naravno da pravi štetu i sebi, jer ipak će biti svedok svih zala za Srbiju koje će proizvesti njegovo nastojanje da nam dokaže, u šta inače mi ne saumnjamo, da je bolji od Nikolića, Dačića i Vučuća. No, nikako Tadić da shvati da je njegova dužnost da prvo pomogne Đilasu, u onome u čemu je inače daleko iskusniji, pa će tako da pokaže da će ipak biti lider stranke u senci, no i njen kanditat da pobedi Nikolića na sledećim izborima. Ma da ovaj se ponaša narodski mudro, i neće Tadiću biti lako, što nas podseća da se sve ne uči po gradovima i u kabinetima, ili tačnije tamo se samo dobija certifikat za da možemo da pokažemo naše karakterne osobine. Tadić i njegovi udvarači, a neki i iskreni istomišljenicii, hteli bi da nam po drugi put kažu da oni imaju bolje ideje i vrede više od Đinđića. Prvi put su oslabili stranku gubeće dva karakterna lidera - Jovanovića i Živkovića, a sada ne mogu više da se kriju iza prisustva Ružice Đinđić, već bi da pocepaju stranku, a time i onemoguće napradek Srbije. Od iste bolesti je bolovao i Tito, pa njegovo delo - SFRJ propala u krvi i plamenu.

Prosfor Sugub

pre 11 godina

Ovo što se dešava između Tadića i Đilasa je u stvari samo zamajavanje ostataka članstva u DS-u.Zbunjivanje inače zbunjenih članova stranke.

Kale

pre 11 godina

Ako pogledate ove odbore koji podrzavaju Tadica, jasno vam je da su to mesta u kojima je DS najgore prosao, sto jasno pokazuje da oni podrzavajuci Tadica pokusavaju sebe da sacuvaju da ne budu smenjeni. Ovih 48 odbora za Djilasa je uglavnom iz Vojvodine, iz Beograda tek treba, a ima ih slican broj, sta mislite za koga ce beogradski odbori da glasaju? Za Tadica? Ako Tadic bez beogradskih nije uspeo da napravi vecu razliku od ovih 12, puko je.

Strahor

pre 11 godina

I Tadić i Đilas su lice i naličije jedne iste medalje.Tako da je sve jedno ko je na vlasti u stranci.Dok su oni u DS-u toj stranci nema napred.

kopriva

pre 11 godina

Neko ovde rece "smena generacija u DS" i ja se nasmejah slatko. Kakav je to smena ako Tadic a doce Djilas, kada je izmedju njih razlika u godinama svega 9 u korist drugopomenutog. Razlika je bila kada je mladi Djindjic sklonio Micunovica, razlika bi bila da sada DS preuzme neko od 30 ili 35 godina. Smesni su komentari pristalica Dragana Djilasa, coveka koji misli da je DS preduzece a ne grupa ljudi koju spaja jedna politicka opcija.
Ovo sto rade Djilas, Pajtic i Jesic jeste zabadanje noza u ledja Tadicu, to tako nije radio cak ni Zivkovic 2004 kada je bio njegov protivkadidat. Tadic je populisao DS, dok sa ovim, nadam se nikada, mogucim novim sefovima popularnost ima da pada kao temperatura u decembru. A ovi sto kazu da je Tadicu unistio drzavu samo jedom pitanje - da li vi znate za svetsku ekonomsku krizu i da li znate od kada je poceo da opada standard osetno? Ne od 2008 nego od 2011, pa do danas. Onda je kriza kod nas uzela maha, a u to nije kriv niko, ni sadasnja ni prosla vlast. Krivi su za neke druge stvari, to se slazem, ali za ovo nisu i ne mogu da budu.

danko

pre 11 godina

Demokratska stranka ima samo puta:
- Prvi i najbolji je da pobedi Tadic i da pocisti momentalno iz stranke sve ove intersne grupe oko Djilasa, a nakon toga da dovede mlade, sposobne i postene ljude.
- Drugi scenario je da pobedi interesna grupa oko Djilasa, da srozaju ugled stranke, da od nje naprave ono sto je Dinkic od URS (G17 nekada) obicnu interesnu gurpu kojoj je samo bitna vlast po svaku cenu.

Nadam se debaklu Djilasa i kompanije, pobedi Tadica i rekonstrukciji DS.

andreas kisser

pre 11 godina

(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

clan si kazes od jeseni 2003? dakle vrata DS su ti postala otvorena tek nakon zoranovog ubistva, hm zanimljivo. znaci i da malo toga znas o DS u vreme zorana djindjica! jos manje znas o nekim drugim stvarima ako djilasov uspeh pripisujes patronazi borisa tadica. shodno tome gubitak clana sa takvim pedigreom sustinski nije preveliki problem za DS. iako mi ni jedan ni drugi nisu simpaticni i najvise bih voleo zivkovica na celo DS a zatim neku vrstu unije sa LDP, notorna je cinjenica da tadic apsolutno MORA da se skloni sa mesta predsednika DS - on vise nema ni moralni ni profesionalni kredibilitet da vodi stranku, jer nosi isuvise veliku odgovornost za mnogo toga loseg sto se desilo i DS-u i srbiji pod nejgovim vodjstvom (povampirenje SPS-a, ocajna kadrovska politika u vrhu stranke, nepotizam, korupcija i ocajna selekcija na lokalnom nivou u unutrasnjosti); na kraju krajeva glavni je krivac za poraz na izborima i mora da snosi odgovornost! ako ovde ima ljudi koji smatraju da ce istroseni tadic u buducnosti biti nosilac nekakve renesanse DS-a i srbije, onda sa vama nesto zaista nije u redu! djilas je ovakav ili onakav, isto vazi i za pajtica i jesica, ali u DS je neophodna smena generacija!!! a i niko ne moze da porekne da iza ove pomenute trojice stoje konkretni rezultati. najzad, radije bih da mi zemlju u buducnosti vodi masinski inzenjer, nego psiholog, pravnik bez dana radnog staza osim u skupstini, grobar-srednjskolac i politikant/olog!

Goran

pre 11 godina

Odakle Vam ideja da je Vrnjačka Banja dala podršku bilo kome, mi smo na Opštinskom odboru doneli odluku da se odloži izjašnjabanje. Ovo je falsifikat. Nije lepo da se izmišlja nečija podrška. To je ono Vučić gradonačelnik a Đilas premijer, ako se nevaram, Tadiću ( to si prerdložio 20 i nekog Maja)!!?? Sramota je da nas sve vučeš u glib koji si sam napravio. Prestani sa prljavom kampanjom.

republika

pre 11 godina

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao.
(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

Misliš, kao što je Tadić ušao u koaliciju sa SPS takođe radi vlasti? Misliš kao što je Tadić upropastio zemlju samo 4 godine jer je pokuašava da udovolji i svojim glasačima i spcijalistima od kojih mu je zavisila fotelja? Misliš kao što je Tadić privatizovao državu i stranku tražeći poslušnost od likova popu Cvetkovića, dok je zapravo vladao svime, neograničen?

Lep spin, ali neka hvala. Imao je maneken godina i godina da nešto uradi, nije uradio, ćaozdravo. Inače lepa vam je ta demokratija:
"Ako moj čovek ne pobedi ništa ne priznajem i ispisujem se iz stranke!" - to nije demokratija, draga, to je apsolutizam, a ti si samo još jedna ovca u toru.

Pajtaši

pre 11 godina

Đilas ima neuporedivo više odbora za sebe, pa ako pobedi ne dozvoliti DS-u da ustane, da se vrati, u korenu moramo saseći njihov povratak. Hitno preuzeti vlast u Beogradu , ne dozvoliti tom UPS-u da Đilasa održava na vlasti, i ucenjuje vladu, izbaciti ih iz vlade, jr bi se sutra spajtašili sa Đilasom za neku ne dao Bog novu vladu...

Predrag

pre 11 godina

Kao što neko napisa,džaba DS-u izbori,kada su izgubili birače,ja koji sam ih glasao i još uvek član,imam prava da kažem da su i jedan i drugi kriminalci i dok je narod bio u bedi a i sad je u još većoj,oni su se provodili-sit gladnog ne veruje!I još se i svađaju a neznam zašta,još im nije jasno da su bugari ušli u sofiju.I AKO OVAKO NASTAVI VUČIĆ imaće uvek moj glas,još kad bi i njima našo nešto pa njih da uhapsi,a verujem da nisu čisti,i da raspiše izbore i otera i one bandite Pačića-koferče i Dinkića poznatog jevrejskog porekla od Vlasotince'

mirko

pre 11 godina

Ako bude mislio svojom glavom, Tadić će odustati od izbora, jer svi odbori koji ga podržavaju nemaju delegata koliko ima deset Đilasovih.Podržava ga OO Loznica koji je po procentu glasova najlošiji u regiji, jer lik koji to organizuje nemanikakvog kredibiliteta i većina delegata će glasati za Đilasa.To pokušava D.Petrović i kompanija da se sakriju iza DS, i da nastave svoju bahatu politiku.
Žao mi je što Tadić još ne vidi ko su ljudi oko njega, oni ne samo da ne razumeju ideologiju socijaldemokratije, nego su odavni trebali biti marginalizovani, zbog nepostojećih rezultata.

demokrata_bg

pre 11 godina

Tadic ima vecinu. Djilas je skroz ispravan covek. Ja ne mogu da se opredelim jer ih obojicu postujem. Naprednjaci ko god pobedi u DS za vas je lose.

demokrata_bg

pre 11 godina

Ujedinite se Borise i Dragane. Iz poraza na izborima moramo da prihvatimo greske i budemo jaci. Poraz od nekoliko procenata je nebitan ako se ne promenimo. Posle izbora moramo biti jaci i da sklonimo ove sa vlasi sto nas svaki dan vracaju unazad. Svaki dan sa njima smo dalje od buducnosti i normalnog zivota. Svaki dan je dan srama, lazi i demagogije. Svako ko gleda licni interes u DS mora biti smenjen.

dejan

pre 11 godina

Ovo sve mirise samo na jednu stvar podizu sebi rejting dolazi do cepanje stranke na dve koje ce da imaju sve vise pristalica i za koju godinu kad dodju na vlast uci ce u koaliciju da ne bi morali da ih ucenjuju ostali ! Jedan bice predsednik a drugi premijer zivi bili pa videli :) Pozdrav

obavesteni

pre 11 godina

Pored ova tri odbora koja su izdali zajednicko saopstenje da nisu podrzali Tadica,tri odbora sa Kosova Obilic,Lipljan i Istok ne postoje uopste jer je u Sluzbenom glasniku broj 92 od pre desetak dana objavljeno da Demokratska stranka proglasava nevazecim pecate ta tri opstinska odbora sto automatski znaci da ti odbori ne mogu podrzati nijednog kandidata jer svaki akt koji donosi bilo koji odbor mora da ima potpis predsednika ili poverenika odbora i naravno pecat!

novica952

pre 11 godina

Možda je greška DS što nije imao više Ćirica koji istana nije se politički aleko su od isticao ali je sigurno radio za svoju stranku u odnosi na prier neke poput Dulića kojima je jedini interes kako sa ministarskog mesta ili mesta direktora što više profitirati i sebe i svoje prijatelje namiriti. Takvi će ostaviti Tadića i preći u Đilasov tabor nadajući se nekim novim foteljama u budućnosti. Slaba im vajda , daleako su od njih a biće sve dalje i dalje.Do desetog novembra brojke će se menjati iz jednog zbira u drugi a optužbe da je jedan prevario drugog nastaviće se i posle izbora.

marija

pre 11 godina

Djilas mora da odustane, sta god mislio, i time spreci raspad DSa, makar to smatrao svojom licnom zrtvom.
Ovo ne samo zbog DSa, vec zbog buducnosti Srbije.

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Crveno crna koalicija začinjena izdaicama demokratije pre svega u liku egzekutora ljajića i kraduckala Velje Ilića
pokkušava ujednačiti Tadića s Miloševićem ili Djilasa sa Djindjićem što je ne samo nemoguće več je smešno.
Čupanje korenja vrši najveći lažov na srpskoj političkoj sceni Dinkić i šta očekivati dalje-ništa dobro.

treba li crtez?

pre 11 godina

(crnotravac, 3. oktobar 2012 19:44)

Shvatas li kakvu si besmislicu napisao?
I Djilas i Pajtic i Jesic su na izborima POBEDILI.Dobili su najvise glasvoa na izborima na kojima su ucestvovali!
A upravo odbori koji podrzavaju tadicu su imali katastrofalne rezultate.

Branko

pre 11 godina

Ni jedan ni drugi nebi trebalo da se kandiduju za tu funkciju. DS ako misli da ponovo bude jaka opziciona stranka , treba da izaberu sasvim novo rukovodstvo.Dosta je bilo Tadića , Đilasa, Mićunovića ,Trivanove i ostalih.

Tadicu uradi bar jednu pametnu stvar i skloni se

pre 11 godina

Tadica su podrzali odbori iz mesta u kojima je Tadic izgubio izbore.Zanimljivo.

Nemam nikakv posebna stav o Djilasu,ali Tadic da ima imalo razuma povukao bi se jos posle poraza na izborima za predsednika.I vreme mu je da se skloni.Pored stvari koje je uradio dobro ipak ima mnogo vise onih sa katastrofalnim posledicama.Pomirenje sa SPS je jedna od tih stvari.

pera-spo

pre 11 godina

ja sam siguran da bas svi odbori podrzavaju djilasa, mislim odbori srpske napredne stranke. e moj dragane, doziveo si da te podrzavaju svi clanovi nepismene stranke, pa pogledaj samo komentare koji tebe podrzavaju, sve sam naprednjak do naprednjaka. ovi sto komentarisu kao bivse demokrate su ustvari zadrti radikali bez bedza pa kao nece vise da glasaju demokrate. polovina njihovih pristalica ne cita b92 a druga nezna uopste da cita pa pokusavaju vucicevim forama da obrade pametnije od sebe. polako pocinjem da verujem da je djilas napravio dil sa vuckom,ovolika podrska nepismenih mirise da bi sledecu vladu pravili vucko i dragance. zato borise oduvaj i jednog i drugog u istoriju.........

Milica

pre 11 godina

Odbori DS, Lipljan,Obilic i Istok imaju validne pecate,kao sto ima i odbor Kosovska Mitrovica.
Drage DEMOKRATE,dugo godina sam clan OO K.Mitrovica i upoznat sam sa celokupnom situacijom u odboru.Poverenik Mitrovackog odbora je g-din Ivica Mirkovic , a ne ( clan OO DS KM ) Milos Subotic,ali ocigledno g-din Ivica ne zeli da stane ispred svog odbora i iznese stav nas DEMOKRATA koji nisu pozvani na nedavno odrzane SASTANKE.Nismo svi iz odbora za g-dina Djilasa,njemu svaka cast,ali ne moze Mitrovacki odbor da iznese stav odbora u kome su 20-tak clana glasala za g-dina Djilasa.Pitajte za misljenje i clanove koje niste pozvali na sastanku za koga bi oni glasali.Pozivate na sastanke clanove kojima mozete da prelomite pamet i obecavate im sve i svasta.Ovim demantijem ste dokazali koliko Vas odbor dobro funkcionise.Poverenik potura Subotica da mu daje izjave. EEEEEEEEEEEEE moj g-dine Dragane..NECES SE TI NAJESTI LEBA SA OVAKVIM POVERENIKOM.On se ni Tadicu nije zahvalio sto mu je ukazao cast i poverenje da izadje iz bedne Trepce i bude predsednik opstine KM,sada radnik Zdravstvene ustanove,okrenuce taj ledja i tebi VERUJ MI.Pitajte pojedinacno clanove mitrovackog odbora da se izjasne o radu poverenika g-dina Ivice,pitajte ih kada su pozvani na sastanke da se izjasne za Tadic-Djilas.LJUDI,DEMOKRATE,CLANOVI MITROVACKOG ODBORA...NE DOZVOLIMO DA NEKO PRICA U NASE IME,NISMO MI MALI,I MI ZNAMO DA PRICAMO... GLASAMO... PODRZIMO... UKAZEMO GRESKE...... OVAKO SE NE VODI NI ODBOR NI POLITIKA

Temerinac

pre 11 godina

Ko pita članove DS-a za koga su?
Navešću primer članstva u Temerinu. Članovi Opštinskog odba, navodno su doneli odluku da podrže Đilasa. Stvarnost je takva da Tadića podržava preko 80% članstva. Raspustiti po HITNO Opštinski odbor Temerin.
Temerinac

Flavie sa Slavije

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.

Milica Cobanic

pre 11 godina

Sita bi se isplakala da mogu. Tolike godine sam vam verovala, podrzavala, a sada sam uvidela da mi je to bila najveca greska u zivotu. Sebi nikada necu oprostiti sto sam glasala za vas, za lopove, ali molite se da vam Bog oprosti, jer narod nece.

tOma

pre 11 godina

Vidite šta se kuva. Djilasa pordržava cela Vojvodina na čelu sa Pajtićem i ovim Ješićem. I treba Djlas da pobedi i ode Vojvodina, jer Djilas nije političar, nego menadzer.

oggica

pre 11 godina

Ako Tadic ostane predsednik, DS se raspada i ne prelazi cenzus. Tadicu, izgubio si izbore na svim nivoima, to manje-vise, uneredio si Srbiju svojom losom politikom, ne konfrontiranja, povlacenjem i ne resavanjem gorucih problema. Prepusti sve nekome drugom, za tebe su sve bitke unapred izgubljene.
(Flavie sa Slavije, 3. oktobar 2012 17:19)

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao. A Tadic je nesto drugo, verovatno zato tako i prolazi. Kao clan DS od jeseni 2003 otvoreno kazem: Ako pobedi Djilas i oni oko njega, napustam DS i vracam clansku. To ce uraditi verovatno veliko broj clanova stranke. To sto je neko gradonacelnik ne znaci da je kvalifikovan da bude predsednik stranke ili drzave. Uostalom, Tadic je "stvorio" Djilasa, medijski ga promovisao, DS ga je isturio kao svog kandidata za gradonacelnika. Najmanje sto Djilas duguje Tadciju jeste vernost.

Unforgiven

pre 11 godina

Molim izaberite najnesposobnijeg, Zivkovica po mogucstvu, sami razorite svoju interesnu grupu gradjana opasnih namera, pa onda svi pred sud zbog unistenja buducnosti brojnih pokolenja ove drzave.
Sve najgore vam zelim!

DARKO

pre 11 godina

Borise, bori se do kraja!!! DS treba da krene putem socijal-demokratije i da se bori za prava obicnih ljudi!!! Licno ne verujem da neko ko je stekao milione u ovoj napacenoj i osiromasenoj Srbiji moze da bude na celu Socijal-demokratske stranke!!! DS treba de se ocisti od tajkuna i od interesnih grupa koji imaju samo jedan cilj da prevratom preuymu DS i u dilu sa novim vlastima sacuvaju svoje nelegalno bogatstvo!!!

lala53

pre 11 godina

Pajtic je Vojvodanski izdajnik i Vojvodanska sramota. nikada se prijatelj ne ostavlja , pogotovu kada nije kriv. vratice se to svima onima koji su izdali Tadica na cijim su se plecima svi bogatili i otmali funkcije cim Tadic pobedi.

goran

pre 11 godina

Pitam se koje je vece zlo Tadic ili Djilas? Prosto se pitam sta bi bilo sa nama da su i ovog puta pobedile demokrate,pa oni su toliko razjedinjeni i samo su razmisljali i pre izbora kako ce i ko ce koju funkciju uzeti.Nikada nisu mislili o interesima gradjana Srbije!

republika

pre 11 godina

Ne, to je scenarijo ako pobedi Djilas, koji ce privatizovati DS i vrlo lako uci u koalicju sa Vucicem i SNS, zarad vlasti. Djilas nema viziju, nema plan, on samo ima pare, trazice poslusnost od onih ciju vernost pude kupovao.
(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

Misliš, kao što je Tadić ušao u koaliciju sa SPS takođe radi vlasti? Misliš kao što je Tadić upropastio zemlju samo 4 godine jer je pokuašava da udovolji i svojim glasačima i spcijalistima od kojih mu je zavisila fotelja? Misliš kao što je Tadić privatizovao državu i stranku tražeći poslušnost od likova popu Cvetkovića, dok je zapravo vladao svime, neograničen?

Lep spin, ali neka hvala. Imao je maneken godina i godina da nešto uradi, nije uradio, ćaozdravo. Inače lepa vam je ta demokratija:
"Ako moj čovek ne pobedi ništa ne priznajem i ispisujem se iz stranke!" - to nije demokratija, draga, to je apsolutizam, a ti si samo još jedna ovca u toru.

Posteno kazem

pre 11 godina

Ma ni jedan ni drugi, nisu kako treba. Obojica su vladali, pa sta smo sve doziveli. Najbolje bi bilo da se raskrste i oproste od DS-a.

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

Tadić nikako da prizna dijagnozu svoje najopasnije bolesti za građane Srbije - "Izliv vlasti u mozgu". Ne mogu da verujem da nema bližnjih koji bi mu to rekli. Naravno da pravi štetu i sebi, jer ipak će biti svedok svih zala za Srbiju koje će proizvesti njegovo nastojanje da nam dokaže, u šta inače mi ne saumnjamo, da je bolji od Nikolića, Dačića i Vučuća. No, nikako Tadić da shvati da je njegova dužnost da prvo pomogne Đilasu, u onome u čemu je inače daleko iskusniji, pa će tako da pokaže da će ipak biti lider stranke u senci, no i njen kanditat da pobedi Nikolića na sledećim izborima. Ma da ovaj se ponaša narodski mudro, i neće Tadiću biti lako, što nas podseća da se sve ne uči po gradovima i u kabinetima, ili tačnije tamo se samo dobija certifikat za da možemo da pokažemo naše karakterne osobine. Tadić i njegovi udvarači, a neki i iskreni istomišljenicii, hteli bi da nam po drugi put kažu da oni imaju bolje ideje i vrede više od Đinđića. Prvi put su oslabili stranku gubeće dva karakterna lidera - Jovanovića i Živkovića, a sada ne mogu više da se kriju iza prisustva Ružice Đinđić, već bi da pocepaju stranku, a time i onemoguće napradek Srbije. Od iste bolesti je bolovao i Tito, pa njegovo delo - SFRJ propala u krvi i plamenu.

Kale

pre 11 godina

Ako pogledate ove odbore koji podrzavaju Tadica, jasno vam je da su to mesta u kojima je DS najgore prosao, sto jasno pokazuje da oni podrzavajuci Tadica pokusavaju sebe da sacuvaju da ne budu smenjeni. Ovih 48 odbora za Djilasa je uglavnom iz Vojvodine, iz Beograda tek treba, a ima ih slican broj, sta mislite za koga ce beogradski odbori da glasaju? Za Tadica? Ako Tadic bez beogradskih nije uspeo da napravi vecu razliku od ovih 12, puko je.

Predrag

pre 11 godina

Kao što neko napisa,džaba DS-u izbori,kada su izgubili birače,ja koji sam ih glasao i još uvek član,imam prava da kažem da su i jedan i drugi kriminalci i dok je narod bio u bedi a i sad je u još većoj,oni su se provodili-sit gladnog ne veruje!I još se i svađaju a neznam zašta,još im nije jasno da su bugari ušli u sofiju.I AKO OVAKO NASTAVI VUČIĆ imaće uvek moj glas,još kad bi i njima našo nešto pa njih da uhapsi,a verujem da nisu čisti,i da raspiše izbore i otera i one bandite Pačića-koferče i Dinkića poznatog jevrejskog porekla od Vlasotince'

Strahor

pre 11 godina

I Tadić i Đilas su lice i naličije jedne iste medalje.Tako da je sve jedno ko je na vlasti u stranci.Dok su oni u DS-u toj stranci nema napred.

andreas kisser

pre 11 godina

(oggica, 3. oktobar 2012 17:50)

clan si kazes od jeseni 2003? dakle vrata DS su ti postala otvorena tek nakon zoranovog ubistva, hm zanimljivo. znaci i da malo toga znas o DS u vreme zorana djindjica! jos manje znas o nekim drugim stvarima ako djilasov uspeh pripisujes patronazi borisa tadica. shodno tome gubitak clana sa takvim pedigreom sustinski nije preveliki problem za DS. iako mi ni jedan ni drugi nisu simpaticni i najvise bih voleo zivkovica na celo DS a zatim neku vrstu unije sa LDP, notorna je cinjenica da tadic apsolutno MORA da se skloni sa mesta predsednika DS - on vise nema ni moralni ni profesionalni kredibilitet da vodi stranku, jer nosi isuvise veliku odgovornost za mnogo toga loseg sto se desilo i DS-u i srbiji pod nejgovim vodjstvom (povampirenje SPS-a, ocajna kadrovska politika u vrhu stranke, nepotizam, korupcija i ocajna selekcija na lokalnom nivou u unutrasnjosti); na kraju krajeva glavni je krivac za poraz na izborima i mora da snosi odgovornost! ako ovde ima ljudi koji smatraju da ce istroseni tadic u buducnosti biti nosilac nekakve renesanse DS-a i srbije, onda sa vama nesto zaista nije u redu! djilas je ovakav ili onakav, isto vazi i za pajtica i jesica, ali u DS je neophodna smena generacija!!! a i niko ne moze da porekne da iza ove pomenute trojice stoje konkretni rezultati. najzad, radije bih da mi zemlju u buducnosti vodi masinski inzenjer, nego psiholog, pravnik bez dana radnog staza osim u skupstini, grobar-srednjskolac i politikant/olog!

Dragan

pre 11 godina

Ne zaboravite:
- Tadić je na izborima dobio 47,31 % glasova tj 1.481.952 građana sa pravom glasa je glasalo DIREKTNO ZA TADIĆA
- Đilas NIJE DIREKTNO izabran za gradonačelnika već je DS dobio u Beogradu 35 % glasova odnosno 300.321 glasova
Da li treba još nešto reči?????

Pajtaši

pre 11 godina

Đilas ima neuporedivo više odbora za sebe, pa ako pobedi ne dozvoliti DS-u da ustane, da se vrati, u korenu moramo saseći njihov povratak. Hitno preuzeti vlast u Beogradu , ne dozvoliti tom UPS-u da Đilasa održava na vlasti, i ucenjuje vladu, izbaciti ih iz vlade, jr bi se sutra spajtašili sa Đilasom za neku ne dao Bog novu vladu...

Goran

pre 11 godina

Odakle Vam ideja da je Vrnjačka Banja dala podršku bilo kome, mi smo na Opštinskom odboru doneli odluku da se odloži izjašnjabanje. Ovo je falsifikat. Nije lepo da se izmišlja nečija podrška. To je ono Vučić gradonačelnik a Đilas premijer, ako se nevaram, Tadiću ( to si prerdložio 20 i nekog Maja)!!?? Sramota je da nas sve vučeš u glib koji si sam napravio. Prestani sa prljavom kampanjom.

danko

pre 11 godina

Demokratska stranka ima samo puta:
- Prvi i najbolji je da pobedi Tadic i da pocisti momentalno iz stranke sve ove intersne grupe oko Djilasa, a nakon toga da dovede mlade, sposobne i postene ljude.
- Drugi scenario je da pobedi interesna grupa oko Djilasa, da srozaju ugled stranke, da od nje naprave ono sto je Dinkic od URS (G17 nekada) obicnu interesnu gurpu kojoj je samo bitna vlast po svaku cenu.

Nadam se debaklu Djilasa i kompanije, pobedi Tadica i rekonstrukciji DS.

marija

pre 11 godina

Djilas mora da odustane, sta god mislio, i time spreci raspad DSa, makar to smatrao svojom licnom zrtvom.
Ovo ne samo zbog DSa, vec zbog buducnosti Srbije.

zabarac

pre 11 godina

pa kada su u Zabarima predsednik OO DS i sekretar(otac i sin) mimo OO DS ZABARI sami poslali podrsku Tadicu. jbg-a, kod njih je pecat stranke.


.

Prosfor Sugub

pre 11 godina

Ovo što se dešava između Tadića i Đilasa je u stvari samo zamajavanje ostataka članstva u DS-u.Zbunjivanje inače zbunjenih članova stranke.

Bane

pre 11 godina

Pokrenite disciplinski postupak i protiv onih koji pokušavaju da povećaju podršku svom kandidatu tako što troše veliki novac na plaćanje članarina da bi imali što više delegata koji će glasati za Đilasa. Tu pre svega mislim na neke odbore iz Beograda.

Dejan

pre 11 godina

Da se razumemo ja svakako nisam simpatizer Demokratske stranke ali ne zbog Borisa Tadica i njegove politike vec zbog lopova koji su ga okruzivali na celu sa Djilasom,Pajticem Vlahovicem i ostalima.Zapitajte se koliko vam je glasova doneo sam Tadic kao individua pa stavite prst na celo!!

Aleksandar Veliki

pre 11 godina

Uopšte nije bitno da li je Tadić ili Đilas. Jedini koji je valjao je bio Đinđić i zato su ga i ubili, jer nije hteo da im da pare iz budžeta da prebacuju svojima po firmama koje su otvorili kao paravan za pranje novca. Čim su ubili Đinđića, nije se ni ohladio a otimačine su punom parom krenule i to sve pare koje je EU dala za sprovođenje reformi i podršku budžetu, odmah narednog dana je krenuo grabež, a mi smo svi ovce ovde raspravljamo ko je bolje da pobedi :) ... potpuno nebitno svi su oni deo iste političke elite, tj. mafije.

crnotravac

pre 11 godina

Oni koji sada hoce da sklone Tadica, kao sto su Djilas, Jesic i Pajitc i oni oko njih, to rade da ne bi sami bili sklonjeni zbog losih izbornih rezultata stranke.
Secam se zavrsne konvencije DS u Sava Centru, pred drugi krug izboga, kada je Djilas govorio. Tada je hvalio Tadica, bio mu je dobar, izmedju ostalog jer je preko njegovog ugleda dosao na mesto gradonacelnika, a sada ga pljuje i optuzuje. Zaista jadno i bedno. Seti se Djilase sta si pricao clanovima DS i gradjanima Srbije tog dana i mesecima ranije, pa uporedi sa onim sto sada govoris. I posle tebi da verujemo, zasto? Ma nikada, sto se mene tice.

Novosadjanka

pre 11 godina

Nadam se da cete svi zajedno da nestanete sa politicke scene, jer to sto je isplivalo na povrsinu poslednjih dana previse je za ovu napacenu zemlju!

demokrata_bg

pre 11 godina

Tadic ima vecinu. Djilas je skroz ispravan covek. Ja ne mogu da se opredelim jer ih obojicu postujem. Naprednjaci ko god pobedi u DS za vas je lose.

aki

pre 11 godina

Djilasu nije bitna Srbija vec Beograd, zato ovakva razlika...primer: dosao u napaceno Kraljevo i sve vreme govori o Beogradu kako tamo trudnice primaju 100% naknade, kako se grade mostovi,otvaraju firme...ako bar ne mozes da se spustis na nivo obicnih ljudi makar se ne segaci sa njima i ne stavljaj im so na ranu. Ovaj Tadic bar zna kad sta treba reci,kada je bolje cutati.

Heleborus odorus

pre 11 godina

Boris je sve te ljude iznedrio, sad je verovatno uvideo sve svoje greške. Postavlja se pitanje što je do sad ćutao, jer negde sam pročitala da je okrivio Dulića, Djilasa i još neke za ovo što se danas dešava. Pa brate gde si ti do sad bio kad to nisi video?

oggica

pre 11 godina

Poruka za (andreas kisser, 3. oktobar 2012 18:42) i njemu slicne mislioce: Kao prvo nemoj te vredjati neistomisljenike, a vi to upravo radite. Po cemu bolje poznajete stanje u DS od mene, od kada ste vi clan? Drugo, meni do jeseni 2003 niko nije ni "zatvarao" ni "otvarao" vrata od DS, vec sam tada resila da udjem u stranku, iz nekih licnih uverenja. Ok, dovedite Djilasa pa unistite DS, a to ce se prvo videti po osipanja clanstva. Da, napusticu stranku ako Tadic ode, to je moje prava, niti sam manje demokrata od onih koji ostanu. Odlazim jer ne zelim da stranku vode interesne grupe, nego ljudi za vizojom. Ko je taj Djilas, ko je taj Pajtic, ko je taj Jesic, pa sve njih je promovisao Boris Tadic. Njemu treba da budu zahvalni sto su u politici to sto je jesu. Sta je bio Djilas dok ga Tadic nije na svoju inicijativu predlozio za gradonacelnika? Privrednik i u politici niko i nista. Pamtimo ga samo po tome sto je u nastupu besa kao student poceo da svadja sa Milosevicem koji ga i nije shvatao ozbiljno, da li je to neka preporuka za bilo sta u zivotu. Mozda je smena generacija i potrebna, ali onda neka sa Tadicem odu i njegovi poslusnci, a ne on da ide a oni da ostanu i rade po svom, dok od stranke budu pravili svoju firmu. Pa kao cetiri dahije da dele pasaluke po Srbiji (citaj gradske, opstinske, mesne i pokrajinske odobre). Ovima koji kazu da je Tadicu upropastio DS samo jedna poruka: DS nikada nije bio jaci, popularniji, posebno medju mladima, nego kada je on postao predsednik.

demokrata_bg

pre 11 godina

Ujedinite se Borise i Dragane. Iz poraza na izborima moramo da prihvatimo greske i budemo jaci. Poraz od nekoliko procenata je nebitan ako se ne promenimo. Posle izbora moramo biti jaci i da sklonimo ove sa vlasi sto nas svaki dan vracaju unazad. Svaki dan sa njima smo dalje od buducnosti i normalnog zivota. Svaki dan je dan srama, lazi i demagogije. Svako ko gleda licni interes u DS mora biti smenjen.

mirko

pre 11 godina

Ako bude mislio svojom glavom, Tadić će odustati od izbora, jer svi odbori koji ga podržavaju nemaju delegata koliko ima deset Đilasovih.Podržava ga OO Loznica koji je po procentu glasova najlošiji u regiji, jer lik koji to organizuje nemanikakvog kredibiliteta i većina delegata će glasati za Đilasa.To pokušava D.Petrović i kompanija da se sakriju iza DS, i da nastave svoju bahatu politiku.
Žao mi je što Tadić još ne vidi ko su ljudi oko njega, oni ne samo da ne razumeju ideologiju socijaldemokratije, nego su odavni trebali biti marginalizovani, zbog nepostojećih rezultata.

bivsi glasac DS

pre 11 godina

Znaci 108 odbora od ukupno 160 nije spremno da bilo sta menja. OK neka se onda DS raspadne kao SPO, ja ionako vise nikad necu glasati za njih pa mi je bas svejedno.

kopriva

pre 11 godina

Neko ovde rece "smena generacija u DS" i ja se nasmejah slatko. Kakav je to smena ako Tadic a doce Djilas, kada je izmedju njih razlika u godinama svega 9 u korist drugopomenutog. Razlika je bila kada je mladi Djindjic sklonio Micunovica, razlika bi bila da sada DS preuzme neko od 30 ili 35 godina. Smesni su komentari pristalica Dragana Djilasa, coveka koji misli da je DS preduzece a ne grupa ljudi koju spaja jedna politicka opcija.
Ovo sto rade Djilas, Pajtic i Jesic jeste zabadanje noza u ledja Tadicu, to tako nije radio cak ni Zivkovic 2004 kada je bio njegov protivkadidat. Tadic je populisao DS, dok sa ovim, nadam se nikada, mogucim novim sefovima popularnost ima da pada kao temperatura u decembru. A ovi sto kazu da je Tadicu unistio drzavu samo jedom pitanje - da li vi znate za svetsku ekonomsku krizu i da li znate od kada je poceo da opada standard osetno? Ne od 2008 nego od 2011, pa do danas. Onda je kriza kod nas uzela maha, a u to nije kriv niko, ni sadasnja ni prosla vlast. Krivi su za neke druge stvari, to se slazem, ali za ovo nisu i ne mogu da budu.

dejan

pre 11 godina

Ovo sve mirise samo na jednu stvar podizu sebi rejting dolazi do cepanje stranke na dve koje ce da imaju sve vise pristalica i za koju godinu kad dodju na vlast uci ce u koaliciju da ne bi morali da ih ucenjuju ostali ! Jedan bice predsednik a drugi premijer zivi bili pa videli :) Pozdrav

novica952

pre 11 godina

Možda je greška DS što nije imao više Ćirica koji istana nije se politički aleko su od isticao ali je sigurno radio za svoju stranku u odnosi na prier neke poput Dulića kojima je jedini interes kako sa ministarskog mesta ili mesta direktora što više profitirati i sebe i svoje prijatelje namiriti. Takvi će ostaviti Tadića i preći u Đilasov tabor nadajući se nekim novim foteljama u budućnosti. Slaba im vajda , daleako su od njih a biće sve dalje i dalje.Do desetog novembra brojke će se menjati iz jednog zbira u drugi a optužbe da je jedan prevario drugog nastaviće se i posle izbora.

Branko

pre 11 godina

Ni jedan ni drugi nebi trebalo da se kandiduju za tu funkciju. DS ako misli da ponovo bude jaka opziciona stranka , treba da izaberu sasvim novo rukovodstvo.Dosta je bilo Tadića , Đilasa, Mićunovića ,Trivanove i ostalih.

pera-spo

pre 11 godina

ja sam siguran da bas svi odbori podrzavaju djilasa, mislim odbori srpske napredne stranke. e moj dragane, doziveo si da te podrzavaju svi clanovi nepismene stranke, pa pogledaj samo komentare koji tebe podrzavaju, sve sam naprednjak do naprednjaka. ovi sto komentarisu kao bivse demokrate su ustvari zadrti radikali bez bedza pa kao nece vise da glasaju demokrate. polovina njihovih pristalica ne cita b92 a druga nezna uopste da cita pa pokusavaju vucicevim forama da obrade pametnije od sebe. polako pocinjem da verujem da je djilas napravio dil sa vuckom,ovolika podrska nepismenih mirise da bi sledecu vladu pravili vucko i dragance. zato borise oduvaj i jednog i drugog u istoriju.........

obavesteni

pre 11 godina

Pored ova tri odbora koja su izdali zajednicko saopstenje da nisu podrzali Tadica,tri odbora sa Kosova Obilic,Lipljan i Istok ne postoje uopste jer je u Sluzbenom glasniku broj 92 od pre desetak dana objavljeno da Demokratska stranka proglasava nevazecim pecate ta tri opstinska odbora sto automatski znaci da ti odbori ne mogu podrzati nijednog kandidata jer svaki akt koji donosi bilo koji odbor mora da ima potpis predsednika ili poverenika odbora i naravno pecat!

Tadicu uradi bar jednu pametnu stvar i skloni se

pre 11 godina

Tadica su podrzali odbori iz mesta u kojima je Tadic izgubio izbore.Zanimljivo.

Nemam nikakv posebna stav o Djilasu,ali Tadic da ima imalo razuma povukao bi se jos posle poraza na izborima za predsednika.I vreme mu je da se skloni.Pored stvari koje je uradio dobro ipak ima mnogo vise onih sa katastrofalnim posledicama.Pomirenje sa SPS je jedna od tih stvari.

treba li crtez?

pre 11 godina

(crnotravac, 3. oktobar 2012 19:44)

Shvatas li kakvu si besmislicu napisao?
I Djilas i Pajtic i Jesic su na izborima POBEDILI.Dobili su najvise glasvoa na izborima na kojima su ucestvovali!
A upravo odbori koji podrzavaju tadicu su imali katastrofalne rezultate.

Milica

pre 11 godina

Odbori DS, Lipljan,Obilic i Istok imaju validne pecate,kao sto ima i odbor Kosovska Mitrovica.
Drage DEMOKRATE,dugo godina sam clan OO K.Mitrovica i upoznat sam sa celokupnom situacijom u odboru.Poverenik Mitrovackog odbora je g-din Ivica Mirkovic , a ne ( clan OO DS KM ) Milos Subotic,ali ocigledno g-din Ivica ne zeli da stane ispred svog odbora i iznese stav nas DEMOKRATA koji nisu pozvani na nedavno odrzane SASTANKE.Nismo svi iz odbora za g-dina Djilasa,njemu svaka cast,ali ne moze Mitrovacki odbor da iznese stav odbora u kome su 20-tak clana glasala za g-dina Djilasa.Pitajte za misljenje i clanove koje niste pozvali na sastanku za koga bi oni glasali.Pozivate na sastanke clanove kojima mozete da prelomite pamet i obecavate im sve i svasta.Ovim demantijem ste dokazali koliko Vas odbor dobro funkcionise.Poverenik potura Subotica da mu daje izjave. EEEEEEEEEEEEE moj g-dine Dragane..NECES SE TI NAJESTI LEBA SA OVAKVIM POVERENIKOM.On se ni Tadicu nije zahvalio sto mu je ukazao cast i poverenje da izadje iz bedne Trepce i bude predsednik opstine KM,sada radnik Zdravstvene ustanove,okrenuce taj ledja i tebi VERUJ MI.Pitajte pojedinacno clanove mitrovackog odbora da se izjasne o radu poverenika g-dina Ivice,pitajte ih kada su pozvani na sastanke da se izjasne za Tadic-Djilas.LJUDI,DEMOKRATE,CLANOVI MITROVACKOG ODBORA...NE DOZVOLIMO DA NEKO PRICA U NASE IME,NISMO MI MALI,I MI ZNAMO DA PRICAMO... GLASAMO... PODRZIMO... UKAZEMO GRESKE...... OVAKO SE NE VODI NI ODBOR NI POLITIKA

Milovan S Nikolić Sombor

pre 11 godina

Crveno crna koalicija začinjena izdaicama demokratije pre svega u liku egzekutora ljajića i kraduckala Velje Ilića
pokkušava ujednačiti Tadića s Miloševićem ili Djilasa sa Djindjićem što je ne samo nemoguće več je smešno.
Čupanje korenja vrši najveći lažov na srpskoj političkoj sceni Dinkić i šta očekivati dalje-ništa dobro.

Temerinac

pre 11 godina

Ko pita članove DS-a za koga su?
Navešću primer članstva u Temerinu. Članovi Opštinskog odba, navodno su doneli odluku da podrže Đilasa. Stvarnost je takva da Tadića podržava preko 80% članstva. Raspustiti po HITNO Opštinski odbor Temerin.
Temerinac