FR: Strah zbog golog Muhameda

Pariz -- Francuski satirični list "Šarli Ebdo" objavio je karikature proroka Muhameda, a zbog straha od nasilja vlasti u petak zatvaraju ambasade i škole u 20 zemalja.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Kako mi iz Republike Srpske da se pretplatimo na ovaj magazin Sarli Ebdo? Zelio bih da uz jutarnju kafu citam ovaj slobodarski magazin.
    (Vuk s Vucjaka, 19. septembar 2012 11:37)

    To bi voleo da citas, a da ti neko u casopisu napise velikim naslovom kako je R. Srpska gencidna tvorevina? Verovatno bi ga pohvalio, jer zvucis veoma tolerantno. Uostalom znamo kakvo misljenje imaju o nama na zapadu, ali ih podrzavamo kada napadaju neke druge.
    To se zove licemerje!
    (Jovan, 20. septembar 2012 18:45)

    # Link komentara

  2. @Vuk s Vucjaka,
    bolje se pretplati na neki casopis iz oblasti kinologije,veterine...
    (del boske, 20. septembar 2012 16:35)

    # Link komentara

  3. svašta, ovi ga predstavili golog u lascivnim pozama, a raspravljaju kako muhamed ipak sme da se prikazuje. pa i da sme, zar na tako ružan i uvredljiv način?
    (marija, 20. septembar 2012 01:50)

    # Link komentara

  4. Nek se slika sa svojim novinama, ako sad neko bude ubijen, kao npr oni francuski taoci u Nigeru. Baš im je trezveno pomogao. Njihova porodica je sigurno oduševljena stanjem slobode govora u Francuskoj.
    Osuđujem nerazumno nasilje i bes svakako jer ono obično vodi ka osveti nad nedužnima.
    Ali svaki čovek treba da što bolje promisli posledice svojih dela. Ono koliko je u njegovom dosegu.
    "Zapamti, od delovanja svakog zavisi sudbina svih" - Aleksandar Veliki
    (Karikatura svesti, 20. septembar 2012 00:40)

    # Link komentara

  5. Bice zanimljivo pred,za vreme i posle utakmice Fenerbahce-Marsej...
    (Brusli Noris, 19. septembar 2012 22:56)

    # Link komentara

  6. Slazem se sa slobodom govora...ali ne u ovom trenutku..Nekad je prosto pametnije izbeci sukobe, nego ih potpiriti...Zao mi je normalnih ljudi koji ce mozda stradati posle ovakvih satirichnih clanaka nekog debosa koji sedi u toplom i pije kafu i prati analizu posecenosti njegovog sajta i prodaju novina...a stradace normalni francuzi koji postuju svakoga, i koji negde daleko rade za UN kao moja supruga na primer...I sad su svi oni u strahu od novih napada od jednog coveka koji zeli slobodu govora u vreme kada se pale ambasade i u fanatika se radja mrznja..E moj mali covece jadan li si..
    (Le parisiene, 19. septembar 2012 22:17)

    # Link komentara

  7. @(Zoran, 19. septembar 2012 20:38)

    Ukucaj u Google Images ime koje te zanima pa pored 'caricature' ili 'naked' i gledaj hiljade i hiljade karikatura i montaza, dobrani deo iz stampanih medija, na temu i Hilari Klinton, i Baraka Obame, i Sarla de Gola, i Isusa, i Darvina i koga kod hoces. Nikome dlaka s glave falila nije zbog toga.

    Mozda nekog i vredja, ali pravo da ne budes uvredjen nigde ne postoji. Svakog vredja nesto drugo, nekoga verovatno i ovaj moj komentar, pa ako bi zabranili mogucnost da se neko oseca uvredjenim mogli bi kompletno da prestanemo sa svim aktivnostima. Mene ponajvise vredjaju isprani mozgovi i verski fanatici, pa opet mi ne pada na pamet da trazim da ih neko za glavu skrati. Nek njima ide na cast to sto pricaju i rade. Da ima tog njihovog boga prvo bi njih takve kakvi su zgazio k'o bubasvabe.
    (Aleksandar, 19. septembar 2012 21:45)

    # Link komentara

  8. @MusliMAN: "Pa je li sloboda govora ne postovanje drugih?"


    DA. Slobodan si da ne postujes tudja verovanja. Zasto bi i morao?

    Sloboda govora je upravo tu da zastiti pravo na misljenje, a to ukljucuje i misljenje kojim se nesto ismejava - sto je vid kritike.

    Da bi civilizacija napredovala, moramo da imamo slobodu da ismejavamo razne pojave u drustvu, a religija, bilo koja, nije nikakav izuzetak.

    Pogledaj "The People vs. Larry Flynt" -- za pocetak, a posle procitaj nesto o Tomasu Dzefersonu.
    (dee, 19. septembar 2012 21:23)

    # Link komentara

  9. Kazite svom prijatelju izrazavajuci slobodu govora i recitemu nesto uvredljivo...
    Da li ce on biti vas prijatelj i dalje?
    (sloboda govora, 19. septembar 2012 21:21)

    # Link komentara

  10. Da li se sve ovo radi zbog jednog filma, ne mogu da verujem :o
    (Zmaj, 19. septembar 2012 21:13)

    # Link komentara

  11. Koliko je hriscanstvo divno, voleo bi da to ovde posvedoce bas pripadnici lgtb populacije.
    Secate li se izlozbe u kojoj se pokojni patrijarh Pavle prikazan kao gay karikatura, a secate li se njegove smrti e onda se setite i osecanja koje smo ste tada imali. Ipak Vas je bio malo stid zbog toga, jer verujem da ste svesni da se neke svete stvari ne trebaju dirati.
    Ali ako sveta stvar nije u stanj uda sama sebe odbrani svojim cutanjem i nereagovanjem vec nasiljem nagoreg tipa nada ta stvar,covek ili religija ni izbliza nije bozanskog vec samo ljudskog karaktera i porekla.
    (gradjanka a pravoslavka, 19. septembar 2012 21:08)

    # Link komentara

  12. Bajka o Isusu je prevara smisljena pre 2000 godina. Pre 600 godina biste bili spaljeni ako javno pokazete neverovanje. Danas je drugacije, sve manji broj ljudi u 'hriscanskom' svetu u nju veruje, moze i da se sprda sa njom. Ej, 2000 godina ti prodaju istu laz....!!!!?????
    Bajka o Muhamedu nastala je pre 1400 godina. Muslimani kasne 600 godina i danas se ponasaju kao hriscani u 14-om veku. Bajate fore ali jos uvek pale

    Prva stvar koju cete braco Muslimani morati da shvatite je da su za vasu bedu najvise krivi vasi verski poglavari ili ti vasa drustvena elita (kao i kod nas Srba uostalom). Kukajte vi na Ameere, ali Indonezija je sa svojih 240 miliona skoro kao Amerika ali ne vredi, nesto ne valja. I Windows i Unix i iPhone i Android, sve stize iz Amerike. Ako je jedna Amerika sa reda 300 miliona ljudi u stanju da upravlja svetom ugledajte se na nju. Mora biti da je nesto u njenoj unutrasnjoj organizaciji dobro. I nama Srbima je Amerika dezurni krivac, ali ko nam je kriv. Pogledajte Svajcarsku. Nemci, Italijani i Francuzi na istom prostoru i nece da ratuju, ne krive nikog vec rade, nisu ni kolonijalna sila.
    Dakle sve moze i ovako i onako, kojim putem ce krenuti muslimanska drustva ostaje da sama odluce. Za razliku od nas Srba, Muslimani mogu svetu da nanesu vise stete, mnogoljudniji su, ali bice sve vise sprdnji sa prorocima. Mozda to oni sami i nisu zasluzili (ako su postojali), ali ovi koji vladaju prodajuci lazi i uterujuci strah jesu.
    (Slobodan, 19. septembar 2012 20:50)

    # Link komentara

  13. Nema potreba da muslimani koriste silu za sprovođenje svojih namera prema nama "nevernicima".Potrebno je samo strpljenje i vreme.U nekim vremenskim relacijama period od 50,ili 100 godina nije ništa.Ostvariće svoje ciljeve,povećanim natalitetom i masovnom emigracijom u zemlje EU.Mi ,evropejci ćemo sve manje da stupamo u bračne vode,jer je karijera na prvom mestu,oni koji su u braku jedva da imaju jedno dete,pa tu su i gej brakovi,a kod muslimana se zna,brak,puno dece.Na kraju krajeva taj recept su Albanci primenili na Kosovu,uz naravno upotrebu sile,ali tek kad su postali većina.
    (guru, 19. septembar 2012 20:40)

    # Link komentara

  14. Ako je "sloboda stampe" svetinja kako neki tvrde i ako se ta sloboda izrazava na ovaj nacin, predlazem karikaturistima iz Srbije ( a I sire) da crtaju golu Hilari Klinton ili Baraka Obamu, ili polojnog De Gola, da bas vidimo da li ce Zapad da to prihvati kao slobodu stampe.
    (Zoran, 19. septembar 2012 20:38)

    # Link komentara

  15. ovde neki pišu da bi bilo bolje da nema religija. Pa ljudi, šta je onda po vama smisao života? Jesti,piti,uzivati koliko možes i završiti pod zemljom zauvek. Najveće zlo je u neukom i zalupanom čoveku a ne u religiji,bar kad je hrišćanstvo u pitanju!!! Šta će biti izvog dobrote ako ne religija, ali za mnoge je jošuvek čovek nastao od majmuna, ali je za takve najadekvatnija definicija da je od čoveka nastao majmun.
    (dnk, 19. septembar 2012 20:32)

    # Link komentara

  16. Naravno da je jasno svima da je ovo još jedna u nizu provokacija.
    Kada padnu i poslednji tvrdi bastioni vere (bilo koje) širom planete, nastupiće THE ONE AND ONLY...ovo je samo "detalj" u masi poteza koje hipnotisano posmatramo,komentarišemo...pravo pitanje : šta svako od nas ispred tastature može realno da učini povodom bilo koje demonstracije sile od strane totalitarističkih klanova ???!...A problem je što su provokacije sve ekstremnije,očiglednije i drskije.
    (SOL INVICTUS, 19. septembar 2012 20:16)

    # Link komentara

  17. Ovo je namerna provokacija, a ovi demonstranti( mislim na masu ljudi) su izmanipulisani. Nebudimo naini. A što to da muslimani nisu dirali nikoga, ja učih a i videh crkve pretvarane u džamije. Nije ovo naš problem već između natoa i blisko istočnih zemalja pa se ne primajte mnogo, pogotovo ako ne razumete.
     (Nikola, 19. septembar 2012 20:06)

    # Link komentara

  18. @ (objektivac, 19. septembar 2012 16:06),
    a koja je JEDINA epizoda south parka koja nije emitovana i koja je cenzurisana? I zasto?
    (Naravno radi se o epizodi u kojoj se pojavljuje Muhamed)
    (Tzar, 19. septembar 2012 20:03)

    # Link komentara

  19. Skoro sve zemlje muslimanske se bune a Saudi Arabija koja ovih dana zabranjuje sirijcima da idu u Meku ćuti, zašto? Mora da su oni veći muslimani od ostalih muslimana.
    (Mica, 19. septembar 2012 19:54)

    # Link komentara

  20. Pa dobro zasto ne naprave i karikature Isusa Hrista? Verujem da se hriscani ne bi mnogo nervirali zbog toga, pa bi onda valjda i Muslimani shvatili da to ipak nije razlog za toliki haos.
    (ksenija, 19. septembar 2012 19:53)

    # Link komentara

  21. @Edis: Na zapadu se i te kako karikira i Isus, sajantolozi itd, pa sto ne i Muhamed. Ne svidja ti se? Promeni mesto boravka. Sta koga vredja je subjektivno i potpuno bzvz. Vredja te karikatura Muhameda, OK budi uvredjen, protestvuj, niko ti ne brani, ali nemoj da ti to bude izgovor da lomis i ubijas...
    (Firefox, 19. septembar 2012 19:53)

    # Link komentara

  22. Posve je jasno da je u pitanju rat civilizacija, kakav u ovom ili onom obliku traje otkad je i ljudi. Dominantniji i tehnološki napredniji zapad iskorištava istok i njihove resurse, pri tom pravdajući tu agresiju kao borbu za demokratiju, slobodu govora i ljudska prava.
    Naravno, islamske zemlje i njihovi narodi su si umnogome sami krivi za ovakav odnos snaga, jer uporište za svoju civilizaciju nalaze u religiji, koja je odveć prevaziđena i drži ljude u pokornosti, neznanju i mraku...
    Dakle, naivni su i oni koji misle da je ovdje u pitanju borba za slobodu govora i izražavanja, a i oni bezumo brane svoju vjeru fanatizmom i mačem...
    (danguba, 19. septembar 2012 19:33)

    # Link komentara

  23. @"... Islam zabranjuje slike i klanjanje slikama kao i takwe zabranjuje samu sliku muhameda. swako objawljiwanje slike sa natpisom muhameda je uwreda za izlam..."

    Tako je, islam to zabranjuje, ali MUSLIMANIMA, tj. svima onima koji odluce da zive po kuranu, u kojem to i pise. Dakle, nisam musliman, i za mene "pravila" iz kurana ne vaze, ali to ne znaci da cu da crtam Muhameda, tj. mislim da je ovo provociranje vec pomalo pocelo da smara.
    (daj bombona da sisamo, 19. septembar 2012 19:32)

    # Link komentara

  24. tako je, bombardujte Iracane, Libijce, Afganistance, itd., pobijte im decu, silujte im zene, urinirajte po njihovim telima, i onda im jos ismevajte proroka koji nikad u istoriji nije bio prikazan u jednoj slici. zaista ne razumem cemu je svrha pravljenja filma o Muhamedu, i nagih karikatura. Pa zar niste dovoljno izmrcvarili taj narod? Potpuno bih razumeo da ovo rade da Bliski Istok nije u krizi, i da narod tamo lepo zivi, ali u ovom stanju objaviti tako nesto je samo stavljanje soli na rane. Tako nesto moze uraditi samo jedan psihopata. Ako vi u Srbiji mislite da je ovo u redu, razmislite jos jedanput - Jedini muslimani na svetu kojima je ovo ok su Albanci. Jedina svrha ovoga je provokacija Iranaca.
    (tardigrade, 19. septembar 2012 19:26)

    # Link komentara

  25. "Ja ne tražim od muslimana da čitaju magazin, kao što ni ja ne idem u džamiju da slušam govore koji su u suprotnosti sa svim onim u šta ja verujem"
    U jednoj recenici licimerstva koliko hoces. Prvo kaze: "ja ne trazim" a zatim u nastavku "ja ne idem" i poredi to dvoje.Od tebe niko ne trazi da ides u Dzamiju kao sto ni mene Muslimana ne tera niko da idem u Crkvu ali tebe niko od Muslimana ne vredja tvoju veru po mediama gde je ta zapadna tolerancija njemu nije pravo zato sto "slušam govore koji su u suprotnosti sa svim onim u šta ja verujem" i zbog te suprotnosti se i desilo ovo "sve sto nije po mom stavu verovanja cu da pljujem i da se izrugujem i to mi dozvoljava sloboda govora"
    (Edis, 19. septembar 2012 18:58)

    # Link komentara

  26. Postovana gospodo,

    u posljednjih 200 god. su kroz najbrutalniju kolonijalizaciju islamskih zemalja zivote izgubili milioni muslimana. Sta je to islamski svijet u posljednjih 200 god. lose ucinio zapadu tj. hriscanskom svijetu? Zamolio bih vas samo da se informisete sta se desavalo u Alziru prilikom kolonijalizacije kada su Alzirci pokusali da pruze otpor. Citiram Jean Poul Satre "odnosili smo se prema tim ljudima kao prema zivotinjama, lovili smo ih kao sakale". Mozete li zamisliti kolika mrznja se probudila u tim ljudima!? Amerikanci su pomogli Alzircima ali su istovremeno zauzeli poziciju kolonijalizatora i poceli sa pljackom resursa. U Iranu su isti ti Amerikanci zajedno sa Englezima skinuli Mosadek-a sa vlasti samo zato sto je htio zaustaviti pljacku resursa! Sta se desava sve u Palestini? Gospodo, terorizam nastaje zbog nepravde, protiv istog se samo moze boriti sa pravdom. Kada se desio 11 Septembar, zapad je upravo suprotno reagovao, napadnut je Irak i 100-tine hiljada Iracana je do sada ubijeno koji zapadu nista ucinili nisu.

    Naravno, za Amere i Civilizovani zapad je to bio razlog da se krene u novi "krstaski rat", tako je to otprilike Bus rekao.

    Ovo sto se desava ima najmanje veze sa Islamom, al' ko ga "mrzi" kao pojedini komentatori ovdje, za njih ovo gore navedeno sigurno nece biti dovoljan razlog za reakciju svih ovih naroda!

    Sellam! (Mir neka je sa vama)
    (posmatrac, 19. septembar 2012 18:44)

    # Link komentara

  27. Ima da pricam, crtam i snimam sta god mi volja. Ko ne voli neka ne slusa i ne gleda. Moj zivot, moja stvar.
    (Igor, 19. septembar 2012 18:05)

    Idite u Nemacku i nacrtajte kukasti krst na zidu, mislim da bi slusali i gledali, a bogami zavrsili bi u zatvoru. Idite u Hrvatsku i nacrtajte petokraku na zidu. Idite u Francusku, Englesku i objavite u novinama slike gole princeze ili sta je vec. Pogresno je vecina ovde shvatila slobodu izrazavanja, a pogotovo demokratiju, vi ste jedan od njih, nazalost.
    Nemojte da ste dete.
    (Majakovski, 19. septembar 2012 18:38)

    # Link komentara

  28. Treci svetski rat je danas poceo.Videcete...
     (Jaxx, 19. septembar 2012 18:34)

    # Link komentara

  29. Tako treba, ovi sto jos uvek zive u srednjem veku moraju da shvate da necemo dozovliti da krv koju su nasi preci prolili u borbi za slobode, od kojih je sloboda govora jedna od najvaznijih, bude potpuno obesmisljena njihovim nasiljem, pretnjama i primitivnim stanjem svesti.
    Puna podrska francuskom listu.
    (kzen, 19. septembar 2012 18:24)

    # Link komentara

  30. Ima da pricam, crtam i snimam sta god mi volja. Ko ne voli neka ne slusa i ne gleda. Moj zivot, moja stvar.
    (Igor, 19. septembar 2012 18:05)

    # Link komentara

  31. Pitanja za eddija i ostaje koji brane islamske stavove: da li je moguće napustiti islamsku veru? Šta bi se desilo takvom čoveku? Da li ja, kao ateista, mogu da odem u Meku i Medinu?
     (wolff.ser, 19. septembar 2012 17:51)

    # Link komentara

  32. podrzavam one koji prave te karikature, filmove itd... ima bre da radim "a ako je neko dovoljnuo zatucan, povodljiv, nema druga posla i, slobopdno mogu da kazem, glup- nek ide i nek se dize u vazduh.... samo sebi moze da naudi "
    (vlada, 19. septembar 2012 15:27)

    Pa ne bi bio problem da on samo sebi naudi,nego uleti u autobus nekih turista i raznese jos dvadeset ljudi..
    (Marko, 19. septembar 2012 17:43)

    # Link komentara

  33. @Muslim
    -a mi nikome nista ne radimo

    Ne, samo kad vas neko uvredi vi ga ubijete, a ako ga ne nadjete ubijete nekog drugog, slicnog. I pravdate to kako eto, vi ste uvredjeni i mi to treba da razumemo.

    Gnev pravednika?
    (agnostik, 19. septembar 2012 17:39)

    # Link komentara

  34. Islam, kao najmladja od velikih religija, definitivno mora da se modernizuje a muslimani da prihvate da postoje i drugacija misljenja i shvatanja religije i "bozjih" poslanika. Primitivci medju njima morace da prihvate osnovna civilizacijska nacela i nauce da se na provokacije ovog tipa ne odgovara paljenjem ambasada, ubijanjem i ritualnim samoubistvima.
    (chooyu, 19. septembar 2012 17:28)

    # Link komentara

  35. Sloboda jednog covjeka prestaje onda kada "sloboda" drugog covjeka ugrozava njegovu slobodu rijecima, djelima itd.
    (chileNP, 19. septembar 2012 16:37)

    # Link komentara

  36. CIA SNAJKA, CIA ONI SU UPROPASTILI SVET.
     (x8, 19. septembar 2012 16:29)

    # Link komentara

  37. Ne treba se povlačiti u odbrani osnovnog prava na mišljenje i izražavanje mišljenja ni pred kim, ma kakve pretnje i nasilje ispoljavali. Pa zar je i Koraksa trebalo zabranjivati, ubiti, jer su i njegove karikature svakako vređale dobar deo građana Srbije? Ovo što rade muslimani je klasičan terorizam, zastrašivanje neistomišljenika nasiljem i pretnjama. Nema povlačenja, nema predaje!
    (Otpor!, 19. septembar 2012 16:28)

    # Link komentara

  38. budimo iskreni muslimani kakvi god da jesu,nikad nisu pravili karikaturu Isusa Hrista,ako oni postuju nas postujmo i mi njih..
     (vec vidjeno, 19. septembar 2012 16:27)

    # Link komentara

  39. Nije sloboda govora ako mi ponizavas i vredjas nekog za koga znas da mi je toliko bitan. Nisam za to to da se vredja nicija vera niti bilo koji Boziji poslanik pa ni sam Isus.
    (eddie_NP, 19. septembar 2012 13:29)

    Eto vidis Eddie, ovim rijecima si uvrijedio nas hriscane, jer Isus je Boziji Sin, dakle sam Bog a ne poslanik kao Muhamed kako ti kazes. Naravno, da ti ovo nisi napisao sa namjerom da isprovociras hriscane, ali eto vidis i sam koliko si obziran prema vjerskim osjecajima drugih. Sarajevo je najbolji primjer netolerancije i mrznje prema drugima, a licemjerno se hvale kako su ostali dobrodosli u ovaj nekada srpski grad. Ko ne vjeruje u ove moje rijeci, nudim mu opkladu, da kroz Sarajevo pronese srpsku zastavu i krst a ja cu pored njega tursku zastavu i kuran, pa ko ziv dodje do Bascarsije.
    (Faust, 19. septembar 2012 16:27)

    # Link komentara

  40. Kad nekoga zezate, onda je interesantno samo kad se on "prima", kad se ne "prima", onda i zezanje izgubi draž... a ovi su se baš "primili". Da su čutali i gledali svoja posla, sve bi se završilo bez ikakve pompe i reklame. Ali za takvo ponašanje treba biti intelektualno zreo.
    Treba svake novine da objave po jednu karikaturu, pa kad muslimanima "dosadi" da uništavaju, i kad zagudi u stomaku, smiriće se sami od sebe...
    (Stojan Nikolić, 19. septembar 2012 16:15)

    # Link komentara

  41. Posle se naucnici pitaju zasto vanzemaljci nece da uspostave kontakt sa nama.Isus se ozenio,Muhamed skinuo,Britanska Princeza seta u toplesu,pale se ambasade...to su udarne vesti.Ako nas posmatraju mogu da se kladim da smo najpopularniji "reality show"....tamo negde..
    (tamo_daleko, 19. septembar 2012 16:06)

    # Link komentara

  42. @DaLanik

    Tacno, da je neko objavio neukusnu karikaturu popova, verovatno bi se neki osetili uvredjenim ali sam siguran da niko ne bi posegao za molotovim koktelima, masovnim protestima i nasiljem. Za primer: Southpark. Autori su banalizovali, marginalizovali i prakticno satanizovali Hrista - iz epizode u epizodu, godinama unazad - pa niko nije raketirao ambasade, masovno izlazio na ulice, niti su paljene zastave.

    Ako je nesto šund, odnosno djubre u kulturnom, religijskom ili obrazovnom smislu - najbolja reakcija je ignorisanje. Da nije napravljen medijski spektakl, niko za problematicni film ne bi ni cuo a kamoli ga odgledao.

    Pravi se hype od necega sto je toliko glupo i neukusno, da to nije cak ni smesno nego jednostavno zalosno.
    (objektivac, 19. septembar 2012 16:06)

    # Link komentara

  43. @Marko

    Kao prvo Boziji poslanik nije imaginaran kao sto ti kazes niti je vera meni nesto NEPOZNATO. Ako kazem da mi je poslanik miljenik drazi od brata sestre ili roditelja to nikako ne umanjuje moju ljubav i postovanje prema njima. Jednostavno postoje stvari koje se ne mogu iskazat recima,to sto je danas oblacno i ne vidimo sunce ne znaci da ono ne postoji.

    @Religija-osobna stvar
    Tvoje povrsno znanje o nekom ili necem je tvoj gubitak tu ti ja ne mogu pomoci,a to sto cete vi "izreci svoje pravo i misljenje" ne mogu naskoditi niti meni niti poslaniku niti bilo kom muslimanu ovog sveta vec samo vama. Jednostavno je ruzno to sto se desava ovih dana i nista vise.
    (eddie_NP, 19. septembar 2012 16:00)

    # Link komentara

  44. Sloboda govora mora da se brani i tu nema odustajanja ni straha. Neprihvatljiva je i veoma opasna teza da svi moramo da sledimo zakone religije koja nije nasa. Ako tebi tvoja religija zabranjuje da crtas Muhameda, nemoj da ga crtas. Ako ti zabranjuje abortus, nemoj da abortiras. Ako ti zabranjuje neku vrstu seksa, nemoj da ga imas. Ali ne mozes da ocekujes od drugih ljudi da slede tvoja pravila. Ja nisam musliman i ta pravila ne vaze za mene. AKo bi vazila, ako je to uvreda da se crta Muhamed, onda svi moramo da postujemo pravila svih religija. Zasto bi Islam imao neki poseban tretman. Na primer , djainizam (vera stara oko 10.000 godina sa milionima vernika) strogo zabranjuje ubijanje bilo kog zivog bica, i propisuje strogo vegetarijanstvo. Vecina ljudi svakog dana vredja verska osecanja djainista. Hajde onda svi da prestanemo da jedemo meso (?!) Hajde da svi sledimo sve zakone svake religije (koji su cesto u medjusobnoj suprotnotnosti). To je naravno nemoguce i neprihvatnjivo. Svako ima pravo na svoju religiju, i neka sledi njene zakone ako zeli. Ja imam pravo da ne budem musliman i samim tim mogu da crtam sta zelim. To nije nikakva uvreda nego osnovno pravo.
    (Ivan, 19. septembar 2012 15:59)

    # Link komentara

  45. Mislimani povucite pare iz zapadnih banki i gledajte sa strane kako crkavaju!!!
    (Muslim, 19. septembar 2012 15:54)

    # Link komentara

  46. ISLAMOFOBIJA strah od sirenja islama je ocigledan napadaju nas svi a mi nikome nista ne radimo veru svoju nedamo i samo se boga bojimo! Ali nerazumem postujemo sve vere ne diramo ni Isusa ni Mojsija ni Judu ali se svi uporno bave nama i svi kao " tolerantni" demokratija smijesno. Ljudi komentarisu tudju veru a ni svoju nerazumeju
    (Muslim, 19. septembar 2012 15:52)

    # Link komentara

  47. Ako je ovo sloboda govora ja sam Japanski car.Ovo cista provokacija.
    (Musliman, 19. septembar 2012 15:36)

    # Link komentara

  48. E pa vidim da cemo u narednoj utakmici igrati u istom timu sa Hrvatima.
    (spremite se., 19. septembar 2012 15:36)

    # Link komentara

  49. @Ateista
    "Ispiranje mozga na delu"

    A šta je religija drugo, nego ispiranje mozga?
    Da nije tako, ne bi se ovi ponašali ovako.

    Ajde, hrišćani se ne uzbuđuju zbog karikatura Isusa, ali nisu ništa bolji od ovih fanatika.
    (Pedu, 19. septembar 2012 15:33)

    # Link komentara

  50. Vi koji pametujete protiv Islama, prvo malo upoznajte tu vjeru pa onda nesto kazite, nikako ne treba podrzavati paljenje zastava a kamoli ubistava.. Ima i drugih načina, prvo većina muslimana i pije alkohol i čini sve drugo sto im je zabranjeno i upravo zbog muslimana koji se ponašaju bahato nastaju i ove karikature i filmovi jer ne postujemo prvi mi Boga niti Poslanika kako očekivati da ih drugi poštuju, a i u krajnjem slučaju kakve bi bile posljedice da zatvore muslimanske države ambasade od tih država koje vrijedjaju muslimane javno, vidjeli bi kako se situacija mjenja, jer zavise od njih i njihove nafte, pa bi sve države dobro razmislile drugi put... Uglavnom neka se muslimani zapitaju u čemu je problem...
    (Realnoo, 19. septembar 2012 15:32)

    # Link komentara

  51. koji bre crni 3. svetski rat...

    te "Dzihad" zemlje su zaslepljeni siromah do siromaha... mogu samo da skacu tako po ulicama, pale baklje i dizu se u vazduh ko kamikaze...

    podrzavam one koji prave te karikature, filmove itd... ima bre da radim sta hocu kad je sloboda izrazavanja u pitanju... a ako je neko dovoljnuo zatucan, povodljiv, nema druga posla i, slobopdno mogu da kazem, glup- nek ide i nek se dize u vazduh.... samo sebi moze da naudi
    (vlada, 19. septembar 2012 15:27)

    # Link komentara

  52. "Ono sto mene zanima je zasto se sme vredjati Muhamed, ali kada neko u UK zapali cvetove maka (originalno simbol palih SAD vojnika u Prvom svetskom ratu, a sada palih vojnika Komonvelta) onda tome sledi zatvor. "

    Sta pricas covece, kakvi cvetovi maka??? Niko ni ne zna za to toboznje znacenje (zato si i morao da ga objasnis tako detaljno) a svakako niko nikgde ne ide u zatvor jer na taj nacin vredja necija osecanja. Pa pali se americka zastava svakog dana i nikom nista, svakako nikakvi nemiri i demonstracije... Da ne pominjemo karikature Isusa, pape i sl, to nije ni vest.
    (Mak??, 19. septembar 2012 15:24)

    # Link komentara

  53. (samo cackajte mecku.., 19. septembar 2012 12:06)
    naravno da je sloboda govora i vredjanje, a na nesto sto ti smeta sto je neko drugi slobodno izrekao, odgovaras svojom slobodom govora.
    ljudi koji samo vredjaju vrlo brzo izgube publiku, ukoliko nemaju cime da potvrde svoje uvrede, ili ako im neko argumentovano opovrgne pricu.
    to sto zabranjuju slike kraljevske porodice, ili raznih karikatura je sramota zapadnog sveta koji ocigledno gubi kompas pod pritiskom politicke korektnosti, ne shvatajuci da time ne povecavaju inkluziju vec sire podele medju ljudima.
    ako ti se ne svidja neka karikatura, nemoj da je gledas, ili izkarikaturisi ti autora. apsolutno me ne zanima da li vredja tebe ili x ljudi koji dlee tvoje misljenje, pa cak i ako je x preko milijarde.
    evo ja smatram da su sve religije glupe i zaostale, da li sam time uvredio 6 milijardi ljudi? ne zanima me, ako imas argumente saslusacu te, razmisliti pa ako ima smisla promeniti misljenje. a ako te ne saslusam, to vise nije tvoj problem, pusti svom bogu da mi sudi ako si vec ubedjen da je on pravican.
    pravda za karikaturiste
    (Bojan, 19. septembar 2012 15:22)

    # Link komentara

  54. Svaka cast hrabrim ljudima iz ovog casopisa. Ne moze se prihvatiti logika da ljudi treba da se plase zbog toga sta su nesto napisali ili nacrtali. Imeni se mnogo sta ne svidja sto procitam pa ne idem da ubijam ambasadore i da palim ambasade.
    (Milan, 19. septembar 2012 15:14)

    # Link komentara

  55. Dok ovaj casopis objavljuje karikature, i to naziva slobodom izrazavanja, a ne uvredom na vjerskoj osnovi, u toj istoj Francuskoj sud zabranjuje objavljivanje fotografija gole britanske princeze.
    (as, 19. septembar 2012 15:12)

    # Link komentara

  56. Sprema se 3. svetski rat, koji će se voditi između hriscana i muslimana, i to je jasno kao dan. Naravno Kina i Japan ce da iskoriste priliku da naplate neke stare dugove..a verovatno i Indija i Pakistan...
    (nostradamus, 19. septembar 2012 15:01)

    # Link komentara

  57. Ако је у Француској забрањено ширити слике голе прсате британске војвоткиње зашто је онда у реду објавити било чије голе слике?
     (Милош, 19. septembar 2012 14:54)

    # Link komentara

  58. Sta mislite, da Protestantizam, koji broji 800 miliona pristalica, nije "uvredjen" ikonama u kipovima u Pravoslavnim i Katolickim crkvama? I da Pravoslavci i Katolici nisu "uvredjeni" Protestantskim crkvama gde nema kipova i ikona? Ne, nego bas ih briga kako i sta ostali rade, gledaju svoja posla u svojoj crkvi. To je dostignuce na koje Muslimani treba da se ugledaju. Tako treba i Islam da gleda svoja posla, i da se ne vredja na to sta ne-muslimani rade. End of message.
    (Sustina, 19. septembar 2012 14:52)

    # Link komentara

  59. Nikako da shvatim. Zasto se narodi koji nisu islamske veroispovesti bave Muhamedom?
    (zivojin, 19. septembar 2012 14:08)

    Oni se bave i Muhamedom i Isusom i Budom i čime god žele, iako se uvek može naći osoba kojoj je nešto od toga uvredljivo, zato što su slobodni ljudi.
    (phreak, 19. septembar 2012 14:46)

    # Link komentara

  60. (eddie_NP, 19. septembar 2012 13:29)

    Ovo je neverovatno. Roditelji koji su ti zivot podarili i odgojili sa kojim ceo zivot delis dobro i zlo stavljas ispod imaginarnog bozijeg poslanika. Sama rec vera znaci da verujes u nesto,ali ne mora znaciti ako verujes da i stvarno to postoji. Kako ti moze biti vise u srcu vera u nesto nepoznato od svoje porodice,to nikada necu razumeti.
    (Marko, 19. septembar 2012 14:37)

    # Link komentara

  61. (eddie_NP, 19. septembar 2012 13:29)

    Gledaj eddie, upravo je problem što vi muslimani shvaćate ismijavanje vaših uvjerenja kao uvredu svoje ličnosti, i još gore, što neki od vas smatraju da na uvredu treba reagirati nasiljem.
    Morate i vi shvatiti da za nas 5.5 milijardi nemuslimana Muhamed nije ni prorok, ni miljenik, ni brat, već OBIČAN ČOVJEK, i to ne baš moralan, i ne baš drag i ako hoćeš da budem otvoren, ne baš poželjan za nečiji uzor! Radio je mnoge stvari koje nisu dostojne čovjeka, a kamoli nekog božjeg proroka!
    Prema tomu, i vi trebate naučit da su vaša osobna uvjerenja upravo OSOBNA. Ismijavanje nečijih uvjerenja nije ismijavanje te osobe. Ako je tebi Muhamed miljenik, to je tvoja osobna stvar, koja nikog ne obavezuje. Naše mišljenje o Muhamedu je drugačije i imamo ga pravo izreć!
    (Religija- osobna stvar, 19. septembar 2012 14:33)

    # Link komentara

  62. Po Kuranu, za hrišćanstvo smatra se sledeće: Prvo su bili judeisti i pravoslavci, ali oni nisu shvatili da se svet i Bog menja i drže se reči Božije kao pre 5000 godina. Katolici su to uvideli, ali su tumačenjem reči Božije toliko skrenuli sa puta, pa je Bog poslao Muhameda sa konačnom verzijom i zato se treba držati Kurana u svakom segmentu života. Zato je islam opasan, jer sledbenici Muhameda i Kurana smatraju svoju veru za apsolutnu i konačnu - i u svetovnom i duhovnom smislu.Ko drugačije razmišlja je nevernik, mada prema hrišćanima postoji mala tolerancija, jer imaju nagoveštaj o pravom stanju stvari (poštuju Boga), samo ih malo treba dovesti u red (čitaj - Kuran)ako treba putem džihada. Sa takvim sistemom razmišljanja nema rasprave.
    (Ivan, 19. septembar 2012 14:28)

    # Link komentara

  63. @Marko-PG Kazes da zapadne zemlje nisu multietnicke...., a muslimanske sa sve kuranom kao ustavom su multietnicke i postuju drugacija misljenja daj nemoj zezati. Posrska i filmu i novinarima.
     (ivanNS, 19. septembar 2012 14:19)

    # Link komentara

  64. Islam je najmlađa religija i trenutno preživljava dečije bolesti. Hriščanstvo je u tim godinama priredilokrstaške ratove. Sad kako ko rayume pubertetliju takvi su i komentari ovih događaja. Ko je upravu? Istina je na sredini.
    (Dejan, 19. septembar 2012 14:17)

    # Link komentara

  65. (DaLanik, 19. septembar 2012 14:03)

    Ateista po ubeđenju, ali pravoslavac po tradiciji... kako to može biti ?
    (miško, 19. septembar 2012 14:16)

    # Link komentara

  66. Film "Žitije Brajanovo" letećeg cirkusa Monti Pajton je svojevremeno takođe naišao na osudu u sveštenskim krugovima, bio je zabranjen u mnogim zemljama, čak i u jednoj državi kao što je Norveška. U SAD je, koliko znam bio strogo ograničenog prikazivanja.
    Pa ipak, potukao je rekorde gledanosti u to vreme. Imajmo u vidu da je to bilo pre više od 30 godina u vreme tabu tema i zabrana ali se ipak nije palilo i ubijalo zbog tog filma. Da ne pominjem "Poslednje Hristovo iskušenje" i "Isus Hrist je superstar".

    Ovde je sukob rigidnih islamskih pogleda na svet i jedne spontane provokacije iza koje, čini mi se, neko ili nešto stoji.
    Opasno američko poigravanje sa arapskim zemljama i podela islama na dobar i loš a zarad sopstvenih neokolonijalnih interesa, najviše problema pravi samom islamskom svetu.

    Zato je lopta u njihovom dvorištu, ali sami razjedinjeni, u netolerantnom svetu i slepo vođeni religijom oni ne mogu da spoje slobodu govora i savremeno društvo u kojem se NE KAMENUJE ŽENA JAVNO DO SMRTI.
    (čovek, 19. septembar 2012 14:13)

    # Link komentara

  67. Nikako da shvatim. Zasto se narodi koji nisu islamske veroispovesti bave Muhamedom? I to se desva samo u Americi i Europi. Nije to slucajno. Nisam musliman, ateista sam, ali postujem sve vernike bilo koje vere.
    (zivojin, 19. septembar 2012 14:08)

    # Link komentara

  68. Lepota ce sacuvati svet, nadam se
    (misvi, 19. septembar 2012 14:06)

    # Link komentara

  69. Ja stvarno ne razumem muslimane.Kako to da u Saudiskoj Arabiji nema demonstracija, gde je stvarno kolevka ove izopacene religije, nego samo u sirmoasnim delovima sveta gde su muslimanska braca spremni na sve.
    Drugo kako to mi kao hriscani nismo ustali da ih ubijamo kada je Agca ispalio metak na Papu? U tome se vidi razlika izmedju svih religija i islama

    Pozdrav iz Kanade
    (sava todorovic, 19. septembar 2012 14:04)

    # Link komentara

  70. Vidim da su misljenja duboko podeljena. Ili 100% podrzavaju ili 100% nepodrzavaju karikature. Ja ne znam sta da mislim. Sa jedne strane, sloboda govora je neophodna. To znaci i zezati religije, izmedju ostalog. Sa druge strane, ne bih voleo da neki americki ili francuski casopis, koji ja ne citam, objavi karikature u kojima pravoslavni popovi vrse pedofiliju ili incest ili tako nesto grozno. Naravno da bi me to, kao ateistu, ali pre svega pravoslavca po tradiciji, uvredilo. Iako nemam nikakav osecaj prema "bogu" i religiji, pravoslavlje je moja tradicija i osecao bih se uvredjen. E sad, ko je tu u pravu? Sve je u detaljima i dobrom ukusu. Da li je bio neki povod da se objavljuje ta karikatura? Da li je bio povod za onaj film, koji prethodi svemu? Ja mislim da nije. Npr. da su muslimani nesto uradili na zgrazavanje zapadnog sveta, pa da ona budala snimi taj film protiv muslimana, pa joj nekako i da razumes. Ali taj tip sto je snimio film je isti fanatik kao i oni. Bez razloga je krenuo da ih vredja. Znaci samo detalji i mera odlucuju sta je ispravno a sta nije. Ne postoji univerzalno pravilo.
    (DaLanik, 19. septembar 2012 14:03)

    # Link komentara

  71. Religija će uništiti planetu.
    (Pedu, 19. septembar 2012 12:23)

    Nece religija unistiti planetu vec zli ljudi.
    Ispiranje mozga ne delu.
    (Ateista, 19. septembar 2012 13:59)

    # Link komentara

  72. pa zasto ih cackate?!
    (Djole, 19. septembar 2012 13:56)

    # Link komentara

  73. Čačkaju mečku. Ovo ide u prilog jedino Izraelu, koji će na kraju napujdati Amere na Iran...
    (danguba, 19. septembar 2012 13:49)

    # Link komentara

  74. E ovako,mnogo puta sam bogohulio i ismejavao sam se sa religijom,stvarno je ne shvatam ozbiljno. Mada odem po nekad da zapalim svecu,osetim potrebu. Verujem da postoje neke vise sile ali isto tako verujem da religije samim tim sto su razlicite znaci da su neistinite i da manipulisu masom. Dok bogohulim drugar mi kaze koja si ti budala,posto je on vernik,tako treba da bude najostrija reakcija svakog vernika ! Sada,ako neko bogohuli i ismeva ne treba ljudi da isteruju pravdu vec ce ga bog kazniti ako uopste bog postoji. A ako ubijate nevine,rusite i palite zato sto je neko drugi ismejavao vaseg boga onda vi ne verujete u boga nego u sotonu.
    (Marko, 19. septembar 2012 13:49)

    # Link komentara

  75. Sloboda govora je iznad svega. Pa su zato 1999-te bombardovali RTS.
    (Hemo, 19. septembar 2012 12:16)
    A RTS je simbol slobode govora?!
    (Gradjanin, 19. septembar 2012 13:46)

    # Link komentara

  76. za POLU-Hadziju:
    nemas pojma,
    koliko islamisti postuju druge religije mozes da vidis po kolicini bombi samoubica koje su detonirane u poslednjih 20-tak i vise godina (ukljucujuci i avione koji su sruseni u SAD prilikom napada na Svetski trgovinski centar). Muslimani ne postuju ni svoje zene, te ce postovati druge religije. Pogledaj u Egiptu i okolo njega kako postuju hriscane. U islamskim zemljama skoro i da nemas objekata drugih vera, dok dzamija imas svuda po svetu.
    (ninepi, 19. septembar 2012 13:45)

    # Link komentara

  77. U Islamu je, za razliku od drugih religija eksplicitno naglašeno da se Prorok Muhamed ne crta i ne vređa na bilo kakav način i da je to veliko bogohuljenje.
    Može neko ne verovati u to, to je tako dato, ali ako zna šta drugi oseća po tom pitanju a ipak to radi, šta je to drugo nego namerna provokacija i religiozno vređanje. I šta sad, treba da se ljudi utrkuju ko će koga jače da uvredi?
    Ti koji to rade su ekstremisti a koji se zaklanjaju iza slobode govora.

    "Sloboda da mašeš rukama se završava tamo gde počinje nečiji nos."
    Filozof prava Zechariah Chafee Jr. u “Sloboda govora u vreme rata” 1919.
    (shock trooper in a stupor, 19. septembar 2012 13:44)

    # Link komentara

  78. ne razumete izlam. Islam zabranjuje slike i klanjanje slikama kao i takwe zabranjuje samu sliku muhameda. swako objawljiwanje slike sa natpisom muhameda je uwreda za izlam. A same karikature na racun muhameda mislim da bi prawog wjernika ali pravog prawog prawoslawca uwrijedile i karikature isusa. Zapalise albanci na kosovu crkwe pa smo izasli da palimo dzamije. Razmislite malo o cemu pricam.
     (ucenjak, 19. septembar 2012 13:43)

    # Link komentara

  79. Kada bi mi hriscani poceli iskazivati kolicinu mrznje prema muslimanima jednaku onoj koju muslimani iskazuju prema nama hriscanima, ovaj svet vise ne bi postojao, nestali bi i mi i oni.

    PS Vratio sam se iz Hurgade pre deset dana, niste svesni koliko lokalni Egipcani (taksisti, prodavci) smatraju Evropljane klasicnim debilima.
    (Nikola, 19. septembar 2012 13:42)

    # Link komentara

  80. A na kraju krajeva, iz svega pa i iz ovoga proizilazi zakljucak da islam JESTE rak drustva i da se ja pitam trebalo bi ga ukloniti, ili bar zabraniti kao sto je zabranjen rasizam ili nacizam.
    (ninepi, 19. septembar 2012 12:39)
    Sve religije su rak drustva.
    (Gradjanin, 19. septembar 2012 13:40)

    # Link komentara

  81. ...kako je krenulo, ono sto je zapoceo papa Urban II,ovo ce resiti Darvinova teorija, pobedice jaci, a onda ce bliski istok i te i slicne zemlje biti vrlo mirno susedstvo sledecih 50 godina. Prirodna selekcija, jaci opstaju a slabi nestaju, nema tu puno mudrosti.
    (666, 19. septembar 2012 13:39)

    # Link komentara

  82. Mora se postovati civilizacija i tekovine drzave koja te prihvata kao sunarodnika. Kome se ne dopada nacin zivota i vrednosti u Evropi slobodno moze da se odseli tamo gde ce mu biti prijatnije. A tim istim evropskim muslimanima ne smeta da gledaju polugole evropljanke oko sebe i piju alkohol po diskotekama...
     (mihailo, 19. septembar 2012 13:37)

    # Link komentara

  83. Listam ovde komentare danima i vecinom se prepisuju,navalili ljudi "sloboda govora " pa to ti je.Ja razumem slobodu govora ali ovo nije to u ovom slucaju. Ovo sto se danas desava nije sloboda govora ovo je VREDJANJE NA MILIJARDE STANOVNIKA OVE PLANETE !!!! Pa ako unapred znamo da cemo uvredit,ponizit,omalovazit toliki svet ove nase lepe zemaljske kugle postavlja se pitanje CEMU SVE TO? Nama muslimanima je Boziji poslanik miljenik iznad brata sestre roditelja,to ne moze recima da se objasni,On je u nasim srcima.
    Nije sloboda govora ako mi ponizavas i vredjas nekog za koga znas da mi je toliko bitan. Nisam za to to da se vredja nicija vera niti bilo koji Boziji poslanik pa ni sam Isus.
    (eddie_NP, 19. septembar 2012 13:29)

    # Link komentara

  84. Ajde da vidim slobodu govora da jedan magazin u Evropi objavi crtez u kome Izraelski vojnik ubija neduzno Palestinsko dete. (karikatura nije!) Ali svakao "anti-semitizam". Sloboda govora ili dupli standardi. Za ostale "veliko evropljane" "civilizovane" zaboravljaju na recimo nerede u tR Britaniji Kada je paljeno sve redom, koliko je ljudi nastradalo, zaboravljaju horde navijaca u Beogradu 2008 i paljenje te iste Americke ambasade. Opet neki dupli standardi u toj divnoj Evropi. Kazu navijacki divljaci, ti isti koji dizu tri prsta i kunu se u Boga. Islamski svet isto tako ima ispadnike koji samo cekaju priliku da prave zlo. A mediji ....
     (Gorana, 19. septembar 2012 13:28)

    # Link komentara

  85. Западна цивилизација је постала анархија, а не демократија. Ништа им није свето и никога не поштују. Вређати једну половину света зарад продаје новина или натурања свог мишљења је срамотно. Баш хоће да зарате са муслиманима.
    (Београђанка, 19. septembar 2012 13:27)

    # Link komentara

  86. Kako su cakani ovi na slici - ako niko na Zemlji ne može tu ništa, zašto su se onda toliko uzrujali? Što se novinara tiče - kontam da pokušavaju da naviknu muslimane na to da će se ovakve stvari događati i da šta god uradili neće to sprečiti.
     (Kvrk, 19. septembar 2012 13:26)

    # Link komentara

  87. Sloboda stampe je bezuslovna. I nesme miran svet da se plasi nekih tamo divljaka koji ubijaju samo zato sto ne znaju za salu. Podrska novinaru i karikaturisti
    (Stanko 555, 19. septembar 2012 13:20)

    # Link komentara

  88. Znači, kada neki tamo polupaju pola Beograda jer im smeta gej parada, za to su onda krivi gejevi jer su im gurali prst u oko - u ovom slučaju su krivi ovi što divljaju na "tobožnju" slobodu govora!?
    (Prosvetlite me, molim vas..., 19. septembar 2012 13:19)

    # Link komentara

  89. Mislim da bi Europa trebala da se zabrine , a i ostatak sveta mogu da razumem muslimane da reaguju na ono sa cim se ne slazu, ali ne na ovakav nacin, mogli su i oni da odgovore nekom satirom.Bojim se da su poruke ovih masa proizvod njihove ogranicenosti koja moze biti uzrok ozbiljnih nemira.
    (Alma, 19. septembar 2012 13:18)

    # Link komentara

  90. (Vladimir Arsic, 19. septembar 2012 12:45)

    Upravo tako
    (jimifix, 19. septembar 2012 13:16)

    # Link komentara

  91. STOP bogohuljenu. Oni koji ne veruju u Boga kao sto je ovaj gospodin sto je objavio ovo ne trebaju da vredjaju vernike. On bi mogao odgovarati i po osnovi verske diskriminacije. On kaze da je to slobodna stampa ali nek napise da mrzi Jevreje odmah ce ga optuziti za antisemitizam. Tako da u toj slobodnoj stampi treba paziti sta se pise da se neko ne bi naso ubredjenim. A u Francuskoj ima 4 miliona muslimana. Tako da moze doci do nereda.
    (Dejan, 19. septembar 2012 13:16)

    # Link komentara

  92. @(Vlada, 19. septembar 2012 12:19)

    U pravu si da su jadne nepismene i neprosvecene ovcice isle da tamane neke tamo druge jeretike i neznabozce.
    Ali onako uzgred kad su vec tu pokupe sve sto je vredno i u ime nekog velikog ili svevisnjeg predaju to crkvi ili dzamiji, a ostane nesto i za gospodara plemica ili kralja sto ih hrabro povede ili posla u casni rad za spas njihovih dusa. Religija je bila samo izgovor i nacin da se galvanizuju trupe a iza su ostali ubirali kajmak.
    (Tek da se oglasim, 19. septembar 2012 13:14)

    # Link komentara

  93. @EU Citizen

    Ono sto mene zanima je zasto se sme vredjati Muhamed, ali kada neko u UK zapali cvetove maka (originalno simbol palih SAD vojnika u Prvom svetskom ratu, a sada palih vojnika Komonvelta) onda tome sledi zatvor. Latinska izreka "quod licet Iovi, non licet bovi" postaje univerzalno primenljiva na demokratskom (sic) Zapadu.
    (Anon, 19. septembar 2012 13:12)

    # Link komentara

  94. Porovociranje.I kada budu poceli da se svete Francuzima za ovo recicu,i neka,sami su ovo hteli.A nek ih sada satiricno ubijaju.
     (Che, 19. septembar 2012 13:10)

    # Link komentara

  95. I sad muslimani pazljivo gledaju svaki moguci klip na jutjubu i citaju svaki niskotirazni magazin sa zapada pa ako nadju nesto sto im nije po volji onda divljaju i pale? Kako je njima dosadno u zivotu...
    (Deki, 19. septembar 2012 13:09)

    # Link komentara

  96. Ako je sloboda govora ultimativna poenta, ja cu sad da pokrenem magazin koji ce se baviti sprdnjom sa jevrejima i njihovim rabinima, posto je to jedina tabu tema na svetu. Vreme je da skidamo tabue.
    (h1ghwaymen, 19. septembar 2012 13:00)

    # Link komentara

  97. @(Православац, 19. septembar 2012 12:03)

    Smo se malo provozaj pariskim metroom, i prosetaj malo do Marselja;-)))) Samo u ta dva grada ih je verovatno toliko jer osim blisko istocnih i severno africkih emigranata i dobar deo africkih sacinjavaju narodi sa vecinskom populacijom muslimanske veroispovesti.
    (Paris, 19. septembar 2012 12:58)

    # Link komentara

  98. Lose ti poredjenje. Sliku Muhameda nema niko i zato niko nije "uzo" sliku.
    Ovde se radi o karikiranju i niko pod kapom nebeskom nebi trebo da od toga bude izuzet. Pa makar taj Islam bio slika i prilika svega dobrog a ne kamen oko vrata arapskoga sveta. Svako treba da ima pravo da karikira do mile volje i Muhameda i Isusa i Budu, isto kao i bilo kojeg politicara, ideju, ideologiju, mitologiju... Stavise karikiranje religije kao sto je islam je cist zicer. Neznas prosto odakle pre da krenes.

    A od poredjenje bilo kojeg "proroka" bio to Isus ili Muhamed sa clanom moje porodice mi se prevrce dorucak u stomaku. Tako i nastaju ljudi bombe.
    (Igor, 19. septembar 2012 12:56)

    # Link komentara

  99. Je l' hocete slobodu govora i slobodu izrazavanja svog misljenja ? Onda dopustite pederima da setaju Beogradom
    (realista, 19. septembar 2012 12:49)

    # Link komentara

  100. Ocigledno je da ovo nema veze sa slobodom govora. Neinventivno provociranje sa ciljem promocije nekog minornog casopisa. Svjesno vrijedjanje ljudi se nikako ne moze pravdati slobodom govora. Zakon nalaze da se takvi akti gone krivicno, a takvi mediji zabranjuju.
    Zapadne zemlje nisu istinski multietnicke, oni nemaju kulturu ophodjenja prema muslimanima. Mogli bi posjetiti neku balkansku zemlju, recimo CG, i vidjeti kako muslimani i hriscani mogu zivjeti zajedno bez medjusobnog vrijedjanja.
    Osim toga, ovo je sve u sluzbi zapadnog neokolonijalizma, jer oni ni danas nisu spremni pustiti arapske zemlje da budu slobodne i nezavisne. Zato su im potrebni stalni nemiri i ratovi na Bliskom i Srednjem Istoku.
    (Marko-PG, 19. septembar 2012 12:48)

    # Link komentara

  101. Ovo je veoma ruzno i provokativno! To kazem kao neko ko je umereni pravoslavac, inace sve mi je blize misljenje da Bog ne postoji. Ovaj svet kao da namerno srlja u WW3... Ko ovakvo sprdanje sa muslimanima opravdava neka stavi prst na celo!
    (Rozenkrojcer, 19. septembar 2012 12:47)

    # Link komentara

  102. Za sve što sad predstoji Zapad je kriv. Zašto vređati osećanja skoro milijarde ljudi i igrati se sa vatrom? Šta im je kriv taj Muhamed kad ga nikad nisu ni sreli ni videli? Podrška islamskom svetu.
    (andro, 19. septembar 2012 12:47)

    # Link komentara

  103. Bravo !

    Ne sme Evropa i cela zapadna civilizacija da odustane od svojih vrednosti i dostignuca u oblasti prava, pred ucenama onih koji te vrednosti ne dele. Sada moraju da osvanu karikature diljem Evrope i da se na taj nacin pokaze pravi protest protiv ugrozavanja osnovnih sloboda i odgovori na ucene.

    Islamski svet koji sada protestuje, kao sto je pre nekoliko godina zbog one karikature u Danskoj, mora da razume da su ova prava u Evropi garantovana i da ne mogu paljevinama i terorom da prisile Evropu da odustane od toga.
    (Vladimir Arsic, 19. septembar 2012 12:45)

    # Link komentara

  104. neradi se o tome dali se neko sa muslimanima sprda ili ne vec o tome koliko su bolesni da se toliko ljute na neke karikature.kriscanima da se pokaze karikatura isusa niko se nebi ljutio cak se njegov lik stampa i po gacama i niko ne reaguje burno.
     (rs, 19. septembar 2012 12:45)

    # Link komentara

  105. objavise fotografije princeze keti u toplesu (ili kako se vec zove) i celokupna engleska se podigla na noge vristeci "ZABRANA!"
    a onda citam ovde neke komentare da je karikatura u francuskim novima poslanika muhameda sloboda izrazavanja.
    ovo je cista provokacija i nema nikakvih dodirnih tacaka sa sloboom govora. jedna stvar mora biti jasna. nikad, ali NIKAD u muslimanskom svetu nije objavljuna karikatura ili podrugliva poruka o isus hristu ili drugim poslanicima. i nije to zato sto se ne sme, vec zato sto se religija drugih postuje.
    (polu-hadzija, 19. septembar 2012 12:42)

    # Link komentara

  106. Za ovog tipa sto se potpisao kao samo cackajte mecku:
    kao prvo zamenjujes teze, zatim, preuvelicavas jednu stranu, dok minimiziras drugu. Jer niko nije stavljao niciju sliku u incestoidnom stanju, a sa druge strane imas paljenja, ubijanja, divljanja, materijalne troskove. Po tebi ljudski zivot ne vredi, mozes ga oduzeti tek tako. I na kraju, i sam se upustas u kritiku i dajes sebi slobodu govora, dok drugima to uskracujes. A na kraju krajeva, iz svega pa i iz ovoga proizilazi zakljucak da islam JESTE rak drustva i da se ja pitam trebalo bi ga ukloniti, ili bar zabraniti kao sto je zabranjen rasizam ili nacizam.
    (ninepi, 19. septembar 2012 12:39)

    # Link komentara

  107. Ако у Француској има четири милиона муслимана као што ви кажете онда ћу ја појести моју диплому са Географског факултета.. Мислим стварно какав непрофесионализам..
    (Православац, 19. septembar 2012 12:03)

    U pravu je, jos 2003 se prognoziralo da muslimana u Francuskoj ima izmedju 5 i 6 miliona, danas, deceniju posle ih moze biti samo vise.
    (Goran, 19. septembar 2012 12:38)

    # Link komentara

  108. Problema sa Muslimanima u Francuskoj ima svakodnevno i sve vise. Zapravo imaju duple kriterijume, traze nekakva prava koja nemaju ni sami Francuzi. Dodamo li na to njihovu zelju da se stalno distanciraju od katolika, kako tradicionalnim oblacenje, kuhinjom (u mnogim skolama u Francuskoj zabranjena je svinjetina!!!) i uopste nacinom zivljenja i razmisljanja. I dok se drugi naraodi lakse asimiliaraju i privikavaju jednom nazovi demokratskom drustvu , oni traze neku svoju pravdu. Spomenute satiricne novine izlaze vec vise decenija, ismejavaju sve sto se zazluzuje ismejavati, i iako ni katolickim vernicima nije svejedno kada se spredaju sa Papom, ne pada im na pamet da zapale prostorije redakcije (prosle godine je kompletno izgorela), ili da napadaju ambasade. Licno, verujem da ce se sve ovo okrenuti protiv samih muslimana, koji pokazuje nedovoljnu zrelost i netoleranciju. Toliko odobravana "arapska revolucija" u zemljama zaliva, preokrece se u korist ekstremnih muslimanskih partija sto na zapadu nikako ne mogu gledati sa odobravanjem. Sada vec prepustaju rezimu u Siriji da vojno resi situaciju, vlade Francuske, USA, Velike Britanije i ostalih "demokratskih" zemalja, ne pozivaju se vise na intervenciju. Pojedinim narodima ocigledno treba i dalje diktatura.
    (Peki, 19. septembar 2012 12:36)

    # Link komentara

  109. Možeš slobodno da je pojedeš. Pa valjda su te na fakultetu učili da je Francuska bila jedan od najvećih kolonizatora u severnoj Africi, koja je blizu i pretežno muslimanska zemlja. Samim tim u prethodnom veku je dosta narastao broj stanovnika muslimanske veroispovesti i u "matici", obzirom da su se doseljavali iz pokorenih zemalja.
    A pričanje da se ovo radi zbog slobode govora je, u najmanju ruku, smešno. Jasno je da je momenat osetljiv, da su povišene tenzije i ne zanima ih koliko ljudi može da pogine i koliko imovine da bude uništeno, radi njihove promocije. A da se razumemo ovo je čist publicitet, ništa drugo.
    (@Православац, 19. septembar 2012 12:35)

    # Link komentara

  110. Dajte da okrenemo malo stvari: kad neki „slobodoumni” zvrndov objavi sliku Isusa Hrista u nepriličnim pozama, onda je to gest umetničkog izražavanja i ne dao Bog da se neko drzne da to kritikuje. A ako se to isto uradi sa muslimanskim svetinjama, pola sveta se digne na noge. I ja hoću da se moja verska ubeđenja poštuju, ali to ne znači da ću paliti ambasade i ubijati diplomate. Ne živimo u srednjem veku.
     (Čudoljub, 19. septembar 2012 12:33)

    # Link komentara

  111. A smesno im je kad se pricaju vicevi o jevrejima, smisljaju pedofilski vicevi o papi i katolickim popovima..
    (Branislav, 19. septembar 2012 12:32)

    # Link komentara

  112. ekstremizam je svuda isti i treba se sa njime izboriti dok ne bude kasno. da li mislite da bi neki наши, двери и остали, ostali ravnodusni na slicne uvrede prema njihovim verskim uverenjima. gay parada se blizi, znamo kako ce они reagovati. po mom misljenu tu nema razlike, sto pre to neki shvate bolje po njih same, u suprotnom polako postajemo pravoslavna saudijskoj arabija.
    (sekularna drzava, 19. septembar 2012 12:27)

    # Link komentara

  113. Ovaj svet bi bio mnogo mirnije mesto za život da nije tih religijskih izmišljotina. Pametan čovek ne veruje u sve te budalaštine. Istorija religije je istorija ljudske gluposti, tlačenja, mučenja i krvavih ratova.
    Kome nešto nije jasno neka pročita samo dve knjige:Ričard Dokins-Zabluda o bogu, i Kristofer Hičens-Bog nije veliki (ili zašto religija truje sve).
    (Jovan, 19. septembar 2012 12:25)

    # Link komentara

  114. "novog čina islamofobije"
    Sad je i karikatura čin islamofobije.

    Religija će uništiti planetu.
    (Pedu, 19. septembar 2012 12:23)

    # Link komentara

  115. Da ljudi u srednjem veku nisu "vredjali" verska osecanja onih koji su svoj terorizam oblacili u haljinu "Bozje volje" ne bi vi danas kuckali na kompjuteru, nego bi motikom plevili bastu nekog feudalnog vazala. Zivela sloboda savesti i govora!
    (Renesnasa, Reformacija, Protesantizam, 19. septembar 2012 12:20)

    # Link komentara

  116. @Eu
    Pa to valjda vazi za sve ukljucujuci i britansku kraljevsku porodicu.Ne samo da su uveli cenzuru u UK goru nego u Saudiskoj Arabiji nego su od juce to prosirili i na ostatak Evrope.Jel moze neko da objasni zasto mogu slike muhameda a ne kejt.
    Sloboda govora treba da vazi za sve(pa i ako se potkaci muhamed,kejt,papa,kraljica,patrijarh,bota itd)ili ja gresim negde u shvatanju koncepta slobode govora.
    (Nebojsa, 19. septembar 2012 12:19)

    # Link komentara

  117. Nek su stavili, treba ceo svet da stavi! Doduse, ne samo Muhameda, vec sve religijske ikone. Muka mi je vise od religijskih jurisnika. Da nema tih fanatika sa svih strana, ne bi bilo ni rata u Bosni. Moz' misliti, religija i dalje, u 21. veku, uzima danak u krvi. Kroz istoriju je najvise krvi i zlocina bilo upravo proliveno na razlikama u oltaru i imenu Boga. Ni za sta se vise nije ratovalo, nafta, zlato, moc, sve je u zaprcku u poredjenju sa religijskim fanatizmom. I da se ogradim, mozes da budes vernik, religije treba da postoje i da imaju odredjenu ulogu u drustvu, ali davati im prevelik znacaj vodi nesumnjivo u nove podele.
    (Vlada, 19. septembar 2012 12:19)

    # Link komentara

  118. muslimani prisilom hoće "naterati" nemuslimane da poštuju Muhameda. To je stvar slobodne volje koja je data svakom čoveku,a ne moranje. U Novom zavetu se ne pominje nikakav Muhamed i što bi mu hrišćani trebali davati neki poseban značaj,sem da ga poštuju kao svakog drugog čoveka na Zemlji i eventualno radi solidarnosti sa pripadnicima druge vere,ništa više i to ako im to savest traži,a ne zbog nekog eksternog uticaja.
    (dnk, 19. septembar 2012 12:17)

    # Link komentara

  119. Sloboda govora je iznad svega. Pa su zato 1999-te bombardovali RTS.
    (Hemo, 19. septembar 2012 12:16)

    # Link komentara

  120. Mene kao hrišćanina ovakav Islam počinje da vređa .
    Ja u islamske zemlje na letovanj ne idem zato što sam tamo u društvenoj hirerahiji na stepenici šugavog kera.
    Žao mi je moje sabraće hrišćana bliskog istoka i koptskih hrišćana koji su po direktnoj liniji od evangeliste i svetog apostola Marka, a u Egiptu su na stepenici šugavog kera.
    Kakva je to tolerancija Islama
    (Markos, 19. septembar 2012 12:14)

    # Link komentara

  121. Upućujem izvinjenje svim čestitim Muslimanima i zgražavam se na ovim neviđenim provokacijama koji sprovodi deo takozvane demokratske Evrope. Duboko poštujem kako Vašu tako i moju VERU . Molim Vas da naivno ne nasedate na ove unapred smišljene provokacije zapadnih sila koje očigledno žele da Vas isprovociraju iz nekog razloga . BOG JE VELIK !!!
    (Pravoslavni Srbin, 19. septembar 2012 12:08)

    # Link komentara

  122. kakva crna sloboda govora...znaci, ja sad uzmem sliku nekog od vas i vasih najmilijih, malo ih isfotosopiram u nekoj incestoidnoj situaciji i pocnem da delim slike po gradu, vasem kraju..i kazem, da da, to je sloboda misljenja/govora...i vama to sve kul i ok, jel da??
    (samo cackajte mecku.., 19. septembar 2012 12:06)

    # Link komentara

  123. Bogami ako se ovako nastavi nece valjati za muslimane a prvi ce da nadrlja Iran.Ako se u praksi potvrdi da su ove slucajnosti namerne- eto rata.
    (pejapeja, 19. septembar 2012 12:05)

    # Link komentara

  124. zasto se citav svet okrenuo protiv Islama... ?to je pitanje... ?ma nece njima sudit narod sudice im sam Dragi Bog. Treba da ih sramota vise!
     (Sandzaklija, 19. septembar 2012 12:05)

    # Link komentara

  125. Ако у Француској има четири милиона муслимана као што ви кажете онда ћу ја појести моју диплому са Географског факултета.. Мислим стварно какав непрофесионализам..
    (Православац, 19. septembar 2012 12:03)

    # Link komentara

  126. Ma Amerima treba rat da pokriju minus.Prosto ko pasulj.
     (Evropejac, 19. septembar 2012 12:00)

    # Link komentara

  127. I treba ih sprdati. Sprdaju ih da su nešto što oni sami onda dokažu da jesu.
    (zgdf, 19. septembar 2012 11:52)

    # Link komentara

  128. Treba uveasti zakon kojim se zabranjuje bogohuljenje.
    (Dejan, 19. septembar 2012 11:51)

    # Link komentara

  129. Nema ovo blage veze sa slobodom govora.Cista provokacija!Dok se ne izglasa zakon o islamofobiji ovakvi ce likovi uvek provocirati.
     (bigor, 19. septembar 2012 11:51)

    # Link komentara

  130. Pa je li sloboda govora ne postovanje drugih? Stvarno ne znam sta postizu time osim sukobe, verovatno iza toga neko deseti stoji radi nekih licnih ili drzavnih interesa... Neka svako gleda svoju veru i postuje tudju! Videcemo sta ce biti... Ovo je stvarno uvredljivo!
    (MusliMAN, 19. septembar 2012 11:50)

    # Link komentara

  131. Ograničen svijet koji treba pustiti na miru. Njima Ameri ne trebaju već njihova bogatstva trebaju Amerima...
    (MGM, 19. septembar 2012 11:49)

    # Link komentara

  132. Tako nešto bi trebalo objavljivati svaki dan, da se muslimanima jednom zauvek utuvi da, doduše, niko nema neku naročitu nameru da vređa njihovog proroka ili religiju ili se sprda s njima, ali da, ako to nekom padne na pamet, u slobodnim i sekularnim državama ima punu slobodu da to radi, i njihovi varvarski protesti i nasilje neće na tome apsolutno ništa izmeniti.
    (EU Citizen, 19. septembar 2012 11:45)

    # Link komentara

  133. "Ja ne tražim od muslimana da čitaju magazin, kao što ni ja ne idem u džamiju da slušam govore koji su u suprotnosti sa svim onim u šta ja verujem", naglasio je Šarb.
    (tako treba, 19. septembar 2012 11:42)

    # Link komentara

  134. "our prophet's honor comes form the sky, no one on earth can take it away" ali cemo vam za svaki slucaj zapaliti nekoliko ambasada i divljati mesecima zbog budalastih uradaka sa youtubea i par losih karikatura...
    (ha-ha, 19. septembar 2012 11:42)

    # Link komentara

  135. Samo nek čačkaju mečku.Ne opravdavam muslimansko nasilje al čemu ovo provociranje muslimana.
    (lala, 19. septembar 2012 11:39)

    # Link komentara

  136. u subotu pocinje zurka
    (MI-8, 19. septembar 2012 11:38)

    # Link komentara

  137. dojadise ti muslimani i bogu i narodu.
     (nikolica, 19. septembar 2012 11:38)

    # Link komentara

  138. Meni nije jasno sto ih sada diraju,kada znaju kako ih to vredja??
     (kritika, 19. septembar 2012 11:37)

    # Link komentara

  139. Kako mi iz Republike Srpske da se pretplatimo na ovaj magazin Sarli Ebdo? Zelio bih da uz jutarnju kafu citam ovaj slobodarski magazin.
     (Vuk s Vucjaka, 19. septembar 2012 11:37)

    # Link komentara

  140. Kakvi licemeri! Sablažnjava ih karikatura Muhameda, a ne sablažnjava ih iskrivljeno predstavljanje religiznih zahteva, ideala i vrednosti u njihovom sopstvenom životu; licemerne i formalno naučene molitve kao da Bog ne gleda na srce, obraćanje pažnje na stranu sveta kao da Bog nije sveprisutan, obraćanje pažnje na jezik, kao da Bog zna samo arapski, ... krivični zakon koji ih čuva od grešenja strahom od kazne, umesto moralnog zakona upisanog u srce, postovi posle kojih se prejedaju i život prožet nasiljem i kriminalom po kome muslimani koji žive na Zapadu, prevazilaze zapadnjake. Zar to nije karikatura od same religije?
    (Misha, 19. septembar 2012 11:37)

    # Link komentara

  141. I Oni imaju taktiku za skretanje sa (losih) ekonomskih tema.
    (sasa jokic, 19. septembar 2012 11:34)

    # Link komentara

  142. ja kao ateista nisam kompetentan da sumnjam u neciju ljubav prema svetim licima, ali sunce mu poljubim pa ocemo se opet razapinjati na krsteve i nabijati na kolac??

    Cisto pitam......
    (from Serbistan, 19. septembar 2012 11:26)

    # Link komentara

  143. Ovo je sustina:

    "Ja ne tražim od muslimana da čitaju magazin, kao što ni ja ne idem u džamiju da slušam govore koji su u suprotnosti sa svim onim u šta ja verujem", naglasio je Šarb.
    (Viktor, 19. septembar 2012 11:20)

    # Link komentara

  144. letece vatrene kugle iznad Srbije . rekose Tarabici onomad!!!
     (Milivoje Bozovic, 19. septembar 2012 11:19)

    # Link komentara

  145. Posle ce im, kad ovi polude, sam djavo biti kriv.
     (pantelija, 19. septembar 2012 11:18)

    # Link komentara

  146. Sloboda govora je zakon. Niko nema pravo da upada u dzamije, ili na neki drugi nacin skrnavi takve objekte, ali sloboda govora i misljenja je nesto sasvim drugo. Ukoliko Evropa pristane na samocenzuru onda je to pocetak kraja slobode. Nema kompromisa sa neprijateljima slobode.
    (Stefan, 19. septembar 2012 11:18)

    # Link komentara

  147. Nije ovo slucajno nesto se krupno valja na globalnom planu predstavnici krupnog svetskog kapitala sa zapada nesto su prljavo smislili vreme ce pokazati sta.
    (Milos, 19. septembar 2012 11:16)

    # Link komentara

  148. Ovo sprdanje sa muslimanima ima neki viši cilj, a koji, videćemo...
    (Danilos, 19. septembar 2012 11:12)

    # Link komentara

Info

Sokobanja: Autobus selteo, poginuo putnik

20.08.2014. | Komentari: 0

Autobus "Sokoprevoza" koji je saobraćao od Sokobanje ka selu Radenkovac sleteo je s puta, jedna osoba je poginula, a 11 je povredjeno. U KC Niš primljeno je sedam osoba.

Srbija

Telekom: Račun od 1 RSD nije greška

21.08.2014. | 08:42 | Izvor: B92, RTS | Komentari: 8
Foto: Freeimages

Beograd -- Pojedini korisnici fiksne telefonije Telekoma Srbije dobili su u avgustu račune od svega nekoliko dinara, a iz te kompanije kažu da nije u pitanju greška.

Ljubav

Ko se svađa, taj se voli

21.08.2014. | Komentari: 0

Da li konstruktivna rasprava poboljšava kvalitet veze. Nesuglasice sa partnerom ne moraju uvek da budu negativna pojava. Opasno je kada se iza žučnih polemika oko sitnica skrivaju suštinski problemi

Knjige/Stripovi

Bukovski prvi put pred čitaocima u Iranu

21.08.2014. | Komentari: 0

Ljubavna poezija Čarlsa Bukovskog, američkog književnika koji je obeležio epohu pisanjem o alkoholu, seksu i besparici, prvi put će biti objavljena u Iranu.

Alternativna medicina

Divizma: Melem za kožu, pluća, srce

21.08.2014. | Komentari: 0
Foto: douneika / Flickr.com

Koristi se u vidu čaja, obloga, ulja i drugih preparata za lečenje zapaljenja pluća, astme, kašlja. Cvetovi se suše u tankom sloju, u hladu na prozračnom mestu, da bi se boja očuvala.

Razno

Uhapšen jer je pijan vozio segvej

21.08.2014. | Komentari: 0
Foto: Adam Harvey/flickr

U Norveškoj je po prvi put priveden jedan vozač zbog sumnje da je upravljao segvejom u alkoholisanom stanju, nakon što je ta zemlja u julu ponovo legalizovala vožnju ovih dvotočkaša.

Vesti

Telekom: Mi smo uradili sve, čekamo Apple

21.08.2014. | Komentari: 0
Foto: Beta, AP

Dok dobar deo sveta čeka prezentaciju iPhonea 6, u Srbiji se još čeka bilo kakav iPhone (barem legalnim putem). Iako je još u martu iz Telekoma...

Uzbudilnik

Upadnite u loše društvo svakog radnog dana od 6 do 9.

Plivanje

Stjepanović: Tako se ja trkam

21.08.2014. | 08:49 | Izvor: B92 | Komentari: 13 foto: Beta/AP

Sjajni plivač prethodno je u ponedeljak osvojio evropsko zlato na 400 metara slobodno, takođe u vremenu novog rekorda Srbije (3:45,66). "Došao sam u Berlin željan pobeda. Tako se ja trkam, krenem zaista žestoko, pa šta bude. Ovo će mi biti odskočna