Nikolić danas sa Konuzinom

Beograd -- Predsednik Srbije Tomislav Nikolić razgovaraće sa ambasadorom Rusije Aleksandrom Konuzinom, saopšteno je iz Pres službe predsednika.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Ovaj razgovor moze da rezultira samo necim dobrim!!!
    (bolji zivot, 17. septembar 2012 12:59)

    # Link komentara

  2. Odoh iz ove zemlje dok jos nije kasno...
    (Gotovo je, 17. septembar 2012 10:17)

    # Link komentara

  3. Ima li nade da taj čovek ode odavde... Oprostio se, pozdravio sa svima pojedinačno, napravio oproštajni prijem za sve ostale... Aman hajde idi više!
    (blagomeni, 17. septembar 2012 10:01)

    # Link komentara

  4. cek, zar ovaj nije otis'o?
    (zzz, 17. septembar 2012 05:16)

    # Link komentara

  5. Opet? Zar nije bila oprrostajna zurka sa pevanjem i plakanjem.
     (šmrc, 17. septembar 2012 03:04)

    # Link komentara

  6. Opet? Pa daj nek se precednik preseli u Moskvu radi lakse komunikacije.

    Sramota!
    (Solunko, 17. septembar 2012 00:52)

    # Link komentara

  7. Aman, sto se ne preseli u Rusiju, vise mi se smucilo, pa on se vise vidja sa Konuzinom nego sa vlastitim narodom, ja sam sokirana, covek je zaista odlucio da postanemo ruska gubernija.
    (mirjana, 17. septembar 2012 00:50)