Porodilje ostale bez primanja

Beograd -- Pojedine porodilje u Srbiji već mesec i po nisu dobile naknadu za jul. Nadležno ministarstvo za kašnjenja isplate okrivljuje poslodavce, pišu "Novosti".

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Nemojte da radjate decu u Srbiji
    (ja mama, 15. septembar 2012 05:36)

    # Link komentara

  2. Samo U Srbiji vazi pravilo da poslodavci ne moraju da radnicima isplate zaradjene zarade. Ako su ljudi mesec dana radili onda ih treba i platiti. Da li je poslodavac prodeao i naplatio robu to njih ne treba da zanima. Njima treba dati ono sto su zaradili. Dosta je vise bilo da poslodavci ili bolje receno ,,gazde,, nista ne trpe dok radnici nemaju deci ni hleb da kupe. Bojim se bice svasta da ako se ovako nastavi jer sve ima granicu trpljenja.
    (Snezana, 14. septembar 2012 14:01)

    # Link komentara

  3. Uzasna prica i uzasno smishljen sistem.Zena mi je trudna platu u privatnoj firmi je primala kao i u vecini privatnih firma minimalac preko racuna ostalo na ruke.Otisla je na trudnicko ne prima ni tu crkavicu od minimalca najverovatnije poslodavac ima da joj isplati samo doprinose a platu po nashim zakonima i ne mora.A foliranje najvece medju politicarima kako se trude da se podigne natalitet u Srbiji.NA kraju cemo tuziti poslodavca sto automatski znaci da nece moci da se vrati na taj posao Prelep sistem:)))
    (ivan78bg, 14. septembar 2012 11:47)

    # Link komentara

  4. Uvek je neko drugi kriv a usta puna kako smanjiti belu kugu...
     (Maksa Novi Sad, 14. septembar 2012 11:08)

    # Link komentara

  5. Sa kovača na popa sa popa na kovača a pare nigde nema...

    Igrale se delije,
    Nasred zemlje Srbije...
    (zoran, 14. septembar 2012 10:09)

    # Link komentara

  6. Čim se Dačić počeo zalagati za prava trudnica...morala je doći nagrada.
    Moramo da promenimo način razmišljanja, ubuduće treba da molimo političare da se ne bore za prava svojih građana...treba u ugovor da im se unese PLAĆENI DA NERADE NIŠTA!
    (Zlobiša, 14. septembar 2012 08:48)

    # Link komentara

  7. Dobro je samo da ministarstvo nije krivo.
    (Anonimuz, 14. septembar 2012 08:29)

    # Link komentara

  8. zasto izmisljati i sve stavljati na teret poslodavca.....
    kao prvo, porodilje i trudnice moraju da donesu gomilu papira..od doznaka do raznih potvrda......i kad se sve to predaje, poslodavac treba da izracuna platu(koju ni bolji racunovodja ne moze da izracuna), e sad ako imas srece onda ti je referent ok zena, pa ce ti sama ispraviti greske u racunanju, i to ostaje kod njih...poslodavac je duzan da isplati porodilje kad isplacuje i druge radnike, i duzan je da isplati pun iznos porodiljama, a ostalim zaposlenima nije ....dakle ti treba da isplatis pare porodiljama(pitaj boga da li imas), a onda ti drzava refundira...a drzava kasni po 1-2-3mesec sa refundom, dakle moras da imas para za min 2 meseca.....a ko jos ima para za 2 meseca....i tu je vrzino kolo...lepo je to drzava smislila da se okrene kuka i motika na poslodavce a kricica je na drzavi, jer ona ne zeli da direktno uplacuje pare porodiljama!
    (Zeka Peka, 14. septembar 2012 08:14)

    # Link komentara

  9. Tako im i treba kad odlucuju da rode u Srbiji, kao da su njihove bebe nesto bogu zgresile!
    (Jedini moguci komentar, 14. septembar 2012 08:13)