Subota, 28.07.2012.

21:45

Nikolić:Srbija i Britanija dva pola

Predsednik Tomislav Nikolić posle sastanka sa britanskim ministrom za Evropu Dejvidom Lidingtonom kaže da su dve zemlje na "dva udaljena pola" po pitanju KiM.

Izvor: Tanjug

Nikoliæ:Srbija i Britanija dva pola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Velibor, USA

pre 11 godina

@Dragan BL, molim te, kakve veze imaju Holandija i Belgija pa i Engleska, zemlje s najvecim nivoima ljudskih prava i tolerancije, s americhkim republikancima koji su americhka verzija nacifashizma, i obratno?
molim te, kakve veze imaju Demokrate s Vatikanom, pa i sa svim islamskim zemljama, i obratno?
jedini "lobi" u kontekstu je "lobi" otpora koshtunichinom ustavu. i sve dok koshtunichin ustav bude sveto pismo, pardon, sveta krava u Srbiji, Srbija ce biti u poziciji i goroj od turskog corsokaka.

Mile

pre 11 godina

Predsedniče Nikoliću trba da pitate domaćina Lidingtona kakvo oni britanci iskustvo imaju sa Vatikanom, kao trojanci katoličkih jezuita, na britanskim ostrvima i u svetu, da nam pomognu u borbi protiv Vatikana i rešavanju pitanja u Srbiji...,

Misko

pre 11 godina

Hoce covek da voda zenu po belom svetu kao Tito Jovanku. Dosadilo zeno da je vodi samo u Bajcetinu pa o nasem trosku i na Olimpijadu. Samo presao se jer je vec kod Kraljice majke progutao knedlu koja mu je zastala u grlu i popio gorku kafu kada je ugledao Tacija. Tek ce da pije i guta.

Nesa

pre 11 godina

Ovo ti je Nikolicu tek pocetak.Ti si mislio da ako si dobio cestitke od pojedinih zemalja za mesto predsednika da ces lako da prodjes,e pa neces ili ces da slusas ili cemo da se okrenemo Zimbabveu i jos nekim Africkim zemljama a i tu je pitanje jer i oni ako dobiju direktivu ni sa njima necemo moci.Do juce si pljuvao Tadica ali on je bar napravio neku saradnju sa zapadom .Nekazem da podrzavam sve ono sto je Tadic radio ali bar se nekako borio.Ili ces da slusas ili ode Srbija pod dud.Nije mi jasno kako gradjanima Srbije to nije bilo jasno od pocetka,nije ni cudo Srbija je petsto god.bila pod Turcima pa pojedinci i dalje tako razmisljaju i gledaju najezdu Turskih serija sto je cist primer kakvi smo.

mad-max

pre 11 godina

1. Турски султан Сулејман: (1495-1566):„Не дај Боже да се Срби сложе“.

2. Генерал Немачке војске Аугуст фон Макензен: (1912-1915):„Срби су најбољи војници Балкана, опасан и ратоборан народ, храбри борци и поносни људи.“

3. Немачки цар Вилхем II у Првом светском рату:„Дајте ми Српску војску и ја ћу победити овај рат!“

4. Хитлер (1937):„Србе не волим, али их ценим и поштујем јер су храбар народ“.

5. Садам Хусеин:„Дајте ми 1 000 000 Срба и освојићу свет!“

6. Борис Тадић 2006:„Шта ће нам војска?!“


Postujmo sebe vise, pa ce nas i drugi postovati... Sve je ovo rezultat stava 6.

Predsednice nadam se da cete promeniti ovo... Neka nas mrze, ali moraju da nas postuju!!!

Genije

pre 11 godina

Hahaha, ministar za Evropu! Svašta ću da čujem. Birokratija.

Istine radi, nije taj ministar primio predsednika Nikolića, nego je on došao u našu ambasadu pa ga je Nikolić primio. Šta će drugo; nema smisla da ga otera sa vrata. Toliko o onima koji zlurado prave paralelu o prijemu Josipovića kod Kameruna - pomešali su različite stvari.

Ako neko ne zna, Albaniju su tim imenom nazvali upravo britanci, tako da od njih ne treba očekivati ništa dobro za nas. Poseta naših državnika Londonu se svodi na isto kao kad bi posetili Tiranu, a možda još i gore.

sasa

pre 11 godina

Mi Srbi mislimo da cemo ziveti bolje ako se jos vise sagnemo,ponizimo, sto vise kritikujemo sami sebe,udjemo u Evropu,priznamo genocid u Srebrenici,priznamp Kosovo itd. NE,zivecemo bolje kada pohapsimo lopove,smanjimo korupciju,pocnemo vise i bolje da radimo, postavimo na kljucna mesta radne i postene ljude, budemo slozniji, shvatimo da se ne zivi od proslosti itd. Za sve nam ne treba ni Evropa ni Rusija.

cisar

pre 11 godina

Nisi ti pozeljan nigde u normalnim zemljama,imas srece sto su te podrzali oni koji zbog takvih politicara i zive bedno(to nikada nece shvatiti),i oni nacionalisticki uzbudjeni.Nicim nisi zasluzio te privilegije.Kakva ti resenja nudis,isto kao i tvoj prethodnik maneken i los glumac?Pricam ti ispricanu pricu,ja uzivam a ti bedo ko te....Isti si kao i tvoji prethodnici,u necemu cak i mnogo gori.Predsednik zemlje koja je jedna od najbednijih u regionu se sepuri po svetu i uziva,prica covek o KiM,umesto da zavrsi sa tom pricom i obezbedi narodu bolji zivot,on se uporno kao bori,a ponasa se kao onaj prevarant Jeremic,sepuri se pored sportista.Bas te briga,predsednik Srbije je najlepse mesto,samo pricas,nista ne odgovaras,a uzivas u svemu,to je bio tvoj cilj a ne borba da narodu bude bolje.Na kraju,kada ne budete nista uradili,kao i ovi do sada,skinuce vas narod,ali vi cete otici punijih dzepova dok ce narodni biti jos prazniji,odgovarati necete nikome,to je vas jedini cilj.Kriv je narod,jer je kratkog pamcenja i kratkog vida.

Vladimir

pre 11 godina

Dok Toma otkrije sve sto nije znao procice mu mandat... mada je mogao malo na google, tamo isto pise vec 5 godina... stav Britanskog ministarstva po pitanju medjunarodne diplomatije u ovom slucaju je isti odavno gospodine istrazivac...

Propala imperija

pre 11 godina

Da je Britanija visprena kao onomad, podržavala bi danas Srbiju i Grčku, gradeći balkanske saveznike kontra Nemačke koja kontroliše Balkan. Al' nije. Britanija nema balkansku politiku, već slepo prati Nemce po Balkanu, pretvarajući se u evrofile na ovim prostorima, dok su skeptici kod kuće. Posle ih čudi što ih niko ne podržava u Briselu, kad ostanu sami braneći nacionalne interese.

mirko

pre 11 godina

A po pitanju Irske i Folklanda?
(Lucija, 28. jul 2012 22:16)
Kakve veze ima ministar za Evropu sa Foklandima, a po čemu je to Nikolić kompententan i važan da Engleski političar sa njim razgovara o svetskoj problematici.
Vidim u jednom komentaru u protenstanski lobi lik ubraja Belgiju, koja je primer podeljene zemlje, u ovom slučaju Valonci i Flamanci.(protestanti i katolici).
Ranije smo mogli čitati komentari u stilu , da su najveća prepreka za rešavanje Kosova "domaći izdajnici", i da će dolaskom na vlast "patriotskih" snaga taj problem biti definitivno rešen.

milan

pre 11 godina

Jeste tomo i njima je volan sa desne sreane i voze desnom stranom jelda je super. Covece mogao si da pricas sa jamesom bondom, a ne bio je zauzet. Pa nista dobar je i ovaj sto te primio pazi pokazali su ti postovanje ministar za evropu pa ej ozbiljna stvar i sigurno je jako bitan u britaniji kao kad kod nas neki drzavnik dodje i primi da ugljanin. Kakvo ponizenje svi sy rekli da ce nastaviti saradnju sa novom vladom i predsdnikom ali nisu rekli da ce biti na nivou mesnih zajednica

Dragan Rakic

pre 11 godina

ToNi prica britanskom ministru da nije menjao politiku prema Kosovu, a do izbora on i nije imao nikakvu politiku. Videcemo i njegovog ministra odbrane AlVu sta ce uraditi po tom pitanju. Najlakse je unapred optuziti Zapad i Vatikan za sve greske koje su pocinili Milosevic i njegovi sledbenici kao sto je i ToNi.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok u Ustavu stoji da je "Srbija neotudjivi deo Rusije" pogledi Srbije i zapadnih drzava kao sto su Velika Britanija ce se bitno razlikovati !
"Ja i ti, dva smo SVETA razlicita" !

ko nas pita

pre 11 godina

oni su se po starom dobrom obicaju slozili da se ne slazu. ONI NEK NAPADAJU MI CE SE
BATRGAMO I BRANIMO. Protivnike
treba postovati ali ga se ne treba plasiti.

Robin Hood

pre 11 godina

@Opet nije zakopcao sako!
(Stojan, 28. jul 2012 22:42)

E pa Stojane svaka ti cast. Toliko si me nasmejao ovog jutra- nikako da se smirim. Vi Srbi stvarno imate smisla za humor.

Srboljub

pre 11 godina

Gledaj te utakmice i ne brukaj nas molim-o te...
A onom tvom "nebiološkom" sinu poruči da nas ima dosta koji znamo da na svetu ima više od 3. države sa kojim se može trgovati.
Pa skim Vi mislite da imate posla..bre..I koga Vi zastupate?

Pan_rale

pre 11 godina

Ovaj čevek kao da je spavao do sada. Da li se ja varam ili to on ponovo otkriva otkriveno. Pa i vrapci na grani znaju da smo 2. suprotnim polovima i to je moj predsedniče "фор евер". Teško je bilo i sad je i biće ubuduće sve teže popraviti tu situaciju i okrenuti je koliko toliko u našu korist.
Zato, ne mudruj već zasuči rukave i počni da radiš. Po obećavanjima koja si davao ti to umeš a i "školovao" se brate...
Teško nama...s tobom.

PPeca@SER

pre 11 godina

Ako vec ne damo njima, dajmo 100 dana onima (pa i nama) koji su toliko vremena potrosili u proslosti da iste ove sklone sa vlasti.
U svakom civilizovanom drustvu se demokratski izabrana vlast ostavi na miru takav neki period da vidi gde je, zasto je... pa ako ima razloga - opstace.
Mozda ce biti bolji od ovih upravo sklonjenih. Uostalom, tesko je biti gori. Da nije tako, ovi se ne bi ni vratili. Premda, mozda su neki oni namerno lose radili da bi se ovi vratili?
Ma daj, otvorite vise te arhive, da znamo ko je ko. Ovo ni Agata Kristi ne bi ovako zakukuljila i zamumuljila. Bolje da gledamo triler, nego horor.

nesa

pre 11 godina

Znaci najvaznije iz razgovora je da je Englez primetio da Nikolic nije promenio misljenje pola godine. To nasem predsedniku 'mnogo znaci' a Kosovo mu i nije bas toliko bitno.

Sava Drugi

pre 11 godina

Sako je stvarno trebao da zakopča.

Pitanje za sve: Šta je stvarno bolje biti u EU i biti manjinski vlasnik INE ili ne biti u EU i biti polovičan vlasnik NIS-a.

To je nekada sve bilo naše (ili vaše), a sada?

KAFKA U ZEMLJI CUDA

pre 11 godina

Joooj, mila majko!!! Kakvo je ovo kafkijansko/beketovsko/joneskuovsko/bunjuelovsko iskustvo...ministar za Evropu drzave koja ne zeli da bude deo Evrope a u medjuvremenu gura u Evropu drzave koje nisu ni primirisale nekoj evropskoj civilizaciji, odredjuje drugim savrseno legitimnim drzavama-kandidatima za EU uslove pod kojima mogu da postanu clanice Evrope u koju oni sami ne zele ni da prigvire, a Evropsku zajednicu (koja se formalno raspada dok se ova zivahna farsa odigrava) niko i ne pita da li zeli da joj ne-clanica kroji kapu ko ce da joj bude sledeci clan. Sta je bre ovo? Javna masovna orgija sa bahanalijama u Koloseumu dok lavovi jedu gladijatore?

Bolje nas primite u deveti krug. Ima mnogo vise smisla.

A i humanije je.

joksimovic

pre 11 godina

""Predsednik Srbije je podsetio da je Ustav Srbije jasan, a da je predsednik prvi koji brani Ustav, koji kaže da je Kosovo i Metohija u sastavu Srbije."""


Kako li to Nikolic 'brani ustav' za koji tvrdi da je 'jasan' kada pre par dana dade javnu izjavu da nikad nece biti predsednik u Pristini

Zar po vazecem ustavu [za koji kaze da mora 'prvi' da ga brani] on i dan danas nije predsednik i u Pristini????

Vladimir Pula

pre 11 godina

A nekad su Britanija i francuska slovile kao saveznici Srbije , tu se po meni vidi kako kod tih, pa ajmo koristit taj demode pojam, imperijalistickih sila samo vlastiti interes vazi. Nema prijateljstva nema ničeg. Grozni su. Britanci, Francuzi, Rusi, Kinezi, te ameri najvise, svi su takvi...

Vladimir

pre 11 godina

Vec znamo da Britanija ima suprotan stav u odnosu na Srbiju.. to govore jasno i glasno godinama. Sta si ti PREDSEDNICE uradio da oni taj stav promene. Ovakav predsednik mogu da budem i ja. Prosvrckam se po Londonu i samo kontatujem kako tamo imaju takve i takve stavove. Jel mi predsednika placamo za to? Onda nam ne treba uopste.

Veca

pre 11 godina

Britanci su kolonisti i oni su zamesili ovaj gorak kolac ali...da mogu nesto da urade bez nas to bi odavno uradili sto znaci Nikolicu Srbija ocekuje od tebe da zastupas interese i glas svog naroda. Srbija je suverena evropska drzava i tako ostaje. A britanci imaju svoj problem sa Ircima koji tinja i samo sto ne bukne zato neka gledaju svoja posla. Malo su se zaigrali sa Srbijom.

Krang

pre 11 godina

Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...?Ako je njihovo, zasto ga otimaju...?A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju...?"

Nikola79

pre 11 godina

Dobro to smo vec znamo 15-ak godina ako ne i vise. Nego sta je sa radnim mestima u Srbiji, ekonomijom uopsteno, raznim glupim porezima, korupcijom itd itd kako izvesti da omladina ima perspektivu bez veza i novca za mito? Da ljudi iz Dijaspore svoj zaradjeni novac na zapadu donose i ulazu u posao u Srbiji, a ne da se pljackaju i teraju sve dalje i dalje od matice?! Tek kada resite ove stvari ili bar neke od njih onda mi pricaj o Kosovu i Metohiji jer kako je krenulo iticicemo iz cele Srbije kao sa tog nesrecnog KiM. DOSTA BRE VISE, SVE SE SVODI NA OBMANE I PRLJAV PROFIT!

Srboljub Maljići

pre 11 godina

Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.
(darko, 28. jul 2012 22:01)
Ufff..! Mnogo je kume!

DeadJoeLoolee

pre 11 godina

"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

Cudo nevideno, Britanija jos nije dobila poruku predsednika Srbije da mora da se priblizi njegovim stavovima, sad ce on njima da pokaze, vidjece oni.

Ivan-KG

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni
(stepen uvazavanja, 28. jul 2012 22:36)
-------------------

Slažem se, još bih samo udario jednu paralelu koja je realna, ali evropejce mnogo boli: kada se ode u Rusiju ili Kinu - ugoste nas političari iz najvišeg državni vrha, dok su druge strane na zapadu nas primaju zamenici zamenika sekretara, zamenici ministra i sl. Ali ne vredi, mozgovi su isprani, hoćeš na silu da stvoriš saveznika koji te omalovažava pa to ti je. A i da batalimo priču o saveznicima za trenutak, ekonomska kriza je okrzla Kinu, Rusiju, Indiju, Brazil, zapravo je pogodila jedno ljudski zapadni blok kome mi trčimo u zagrljaj(nealternativno). Sve naopako i pogrešno, kada je EU 90tih bila u usponu - mi smo se sa njima svadjali. Mi kao da smo mazohisti, i uvek srljamo u pogrešnom pravcu.

Brutalo Ostrašćen

pre 11 godina

To Tomo objasni im da smo mi pre 600 god jeli zlatnim kašikama a oni rukama. Nemoj oni da se zezaju inače ćemo da im priznamo NEZAVISNU ŠKOTSKU. Nemaju oni pojma šta je šljiva iz Bajčetine pa se truju viskijem i kad im ti onako ko nama objasniš da smo mi u evropi već desetak vekova a oni pusto ostrvo , moliće nas da udjemo u EU. Normalno ako ti u medju-vremenu ne promeniš politiku i počneš se zalagati za ujedinjenje sa Iranom i Korejom. Vodjo naš samo napred pa makar i u Dunav kakva Temza i Atlanski okean.

SvetM

pre 11 godina

..."dosta ozbiljniji razgovori nego do sada ...na nivou s kojeg ljudi preuzimaju odgovornost"?!?
Ko razume - shvatice!
I mala deca znaju da je KiM u statavu Srbije u Ustavu. Ali nam recite gde je u stvarnosti u kojoj imamo (ne)srecu da zivimo?
Ovaj covek je biser! Pasionirani sam citalac njegovih izjava.

bojana obrenovic

pre 11 godina

Toma i njegova politika vratice nas u devedesete, ne bi me cudilo i da nam uvedu sankcije, a i Nato je moguce da napravi povratak, ako se stanje na Kosovu pogorsa sa Tominom ekipom na celu ove jadne zemlje. Mislim da pesma Putuj Evropo i nemoj cekati na nas, opet postaje hit... Ja sam ocajna, ovog puta pakujem kofere i odlazim sa svojom cerkom, koja ima 5,5 godina i ima prava na normalan zivot. Bojana

Harold

pre 11 godina

Na razlicitim smo polovima i po sposobnosti ljudi koji vode GB i Srb.
Al', nema veze, Srbin svakog dotera u red!!!
Istorija nam to potvrdjuje.
I ekonomija.
I obrazovanje.
I zdravstvo. Oni su imperijalisti.
To znaci da su stvorili imperiju, a mi nismo.
Nismo imali srece.

европска краљевина

pre 11 godina

Александар Карађорђевић разговара са краљицом и највишима и најбогатијима и најутицајнима. Николић разговара са посредницима ... Мислите о томе.

aaaa...

pre 11 godina

A ko jos misli da je Kosovo Srbija, pa samim ljudima sa kosava koji su otisli sa Kosova odgovara ovakva situacija. Primaju dodatke, ovde dobili drzavne poslove i imaju sve olaksice. P.S. Cast izuzecima

Sumadinac

pre 11 godina

O Kosovu mi pricaju Srbi koji su se sa Kosova doselili u Sumadiju! Volim ja Kosovo, ali neka se prvo oni vrate na Kosovo, pa onda zajedno da branimo Kosovo!

Dragan BL

pre 11 godina

U tzv. zapadnom svetu vidim 2 najjača lobija.
Jedan je Engleska, republikanci u USA, protestantske zemlje (Holandija, Belgija...), možda i jevrejski i deo ruskog lobija.
Drugi je Nemačka, Vatikan, demokrate u USA, sa podrškom Turske i islamskih zemalja.
Ni jedan ni drugi nas ne miriše, bili mi u pravu ili ne. I jedni i drugi su nas bombardovali, napadali kroz istoriju. Tako da...sami zaključite!

darko

pre 11 godina

Ustav, pa ustav pa ponovo ustav. Srbija i njeno rukovodstvo je uplaseno od DEMOKRATIJE I PRAVA Srba i drzave Srbije na svim poljima. Da li je sadasnja politika samo za nesposobne i samo zarad predsednicke plate(bedno)Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.

stepen uvazavanja

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni

Aleksandra

pre 11 godina

Njihove stavove znamo a sada je vreme da definišemo i sopstvene.
Podela Kosova bi bila maksimalno ostvarenje i uspeh Nikolića i nove politike. Ovo breme se ne sme ostavljati narednim generacijama.

London's calling

pre 11 godina

Ovaj covek je toliko iritantan da je to strasno.......btw on je pricao sa britanskim ministrom za Evropu dok je Josipovica primio sam premijer Cameron. Blam!!!!

djoka

pre 11 godina

@"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

I neka mu je rekao! Jašta će da promene politiku :)
I šta s tim što mu je rekao, osim što pokazuje biračkom telu u Srbiji "doslednost", te i ovo služi za unutrašnje dnevnopolitičke svrhe!
A malo pragmatizma, realnosti, konkretnih poteza?
Osim ovih velikih pitanja, ima li šta sa ukidanjem poreza za bebi opremu, ima li šta od razbijanja monopala od strane naših tajkuna, ima li šta od pojeftinjenja, razvoja poljoprivrede,privrede, olakšavanje običnog, svakodnevnog života? Do kada će se nas, običnih ljudi, "otadžbina" odricati u ime "viših" ciljeva?

Miloš

pre 11 godina

Po isteku mandata Vuka Jeremića u UN, Nikolić i nova Vlada će priznati Kosovo kao nezavisnu državu. Ubeđen sam u to. Tu me sad jedino zanima u kakvom obliku će to prezentovati narodu da bi "oprali ruke". Nije Vučić džabe bio onako zamišljen kad se vratio iz SAD.

Mile

pre 11 godina

Nešti se "žešće" priprema oko KiM: "Bez priznanja Kosova ništa od EU", Nikolić: Srbija i Britanija dva pola,
Teški uslovi za datum pregovora?, ovo su samo neki od naslova u današnjim vestima, koji su vezani za KiM!

zoran 1971

pre 11 godina

Kada vojvoda bude setao centrom Pristine tada ce za mene Kosovo biti deo Srbije!Takoder,kada bude setao linijom Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica verovacu u njegovo postenje i dobre namere!Moja generacija pamti ko je uveo u rat.Moja generacija je izgubljena generacija,generacija koja je izgubila sve u ratovima,a ne vidim da je vojvoda ista izgubio,naprotiv!

Dragan

pre 11 godina

Ko uopste moze zamisliti da ce oni promeniti politiku.
V.Britanija je bila u prvom esalonu u agresiji na Srbiju.
Njihove bombe su ubile mnogo nasih ljudi. Promenom politike bi priznali svoju gresku
Malo mi Predsednikova izjava deluje kao da su ga uhvatili na spavanju.

stepen uvazavanja

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni

London's calling

pre 11 godina

Ovaj covek je toliko iritantan da je to strasno.......btw on je pricao sa britanskim ministrom za Evropu dok je Josipovica primio sam premijer Cameron. Blam!!!!

zoran 1971

pre 11 godina

Kada vojvoda bude setao centrom Pristine tada ce za mene Kosovo biti deo Srbije!Takoder,kada bude setao linijom Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica verovacu u njegovo postenje i dobre namere!Moja generacija pamti ko je uveo u rat.Moja generacija je izgubljena generacija,generacija koja je izgubila sve u ratovima,a ne vidim da je vojvoda ista izgubio,naprotiv!

Mile

pre 11 godina

Nešti se "žešće" priprema oko KiM: "Bez priznanja Kosova ništa od EU", Nikolić: Srbija i Britanija dva pola,
Teški uslovi za datum pregovora?, ovo su samo neki od naslova u današnjim vestima, koji su vezani za KiM!

Dragan

pre 11 godina

Ko uopste moze zamisliti da ce oni promeniti politiku.
V.Britanija je bila u prvom esalonu u agresiji na Srbiju.
Njihove bombe su ubile mnogo nasih ljudi. Promenom politike bi priznali svoju gresku
Malo mi Predsednikova izjava deluje kao da su ga uhvatili na spavanju.

Sumadinac

pre 11 godina

O Kosovu mi pricaju Srbi koji su se sa Kosova doselili u Sumadiju! Volim ja Kosovo, ali neka se prvo oni vrate na Kosovo, pa onda zajedno da branimo Kosovo!

aaaa...

pre 11 godina

A ko jos misli da je Kosovo Srbija, pa samim ljudima sa kosava koji su otisli sa Kosova odgovara ovakva situacija. Primaju dodatke, ovde dobili drzavne poslove i imaju sve olaksice. P.S. Cast izuzecima

Miloš

pre 11 godina

Po isteku mandata Vuka Jeremića u UN, Nikolić i nova Vlada će priznati Kosovo kao nezavisnu državu. Ubeđen sam u to. Tu me sad jedino zanima u kakvom obliku će to prezentovati narodu da bi "oprali ruke". Nije Vučić džabe bio onako zamišljen kad se vratio iz SAD.

Dragan BL

pre 11 godina

U tzv. zapadnom svetu vidim 2 najjača lobija.
Jedan je Engleska, republikanci u USA, protestantske zemlje (Holandija, Belgija...), možda i jevrejski i deo ruskog lobija.
Drugi je Nemačka, Vatikan, demokrate u USA, sa podrškom Turske i islamskih zemalja.
Ni jedan ni drugi nas ne miriše, bili mi u pravu ili ne. I jedni i drugi su nas bombardovali, napadali kroz istoriju. Tako da...sami zaključite!

djoka

pre 11 godina

@"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

I neka mu je rekao! Jašta će da promene politiku :)
I šta s tim što mu je rekao, osim što pokazuje biračkom telu u Srbiji "doslednost", te i ovo služi za unutrašnje dnevnopolitičke svrhe!
A malo pragmatizma, realnosti, konkretnih poteza?
Osim ovih velikih pitanja, ima li šta sa ukidanjem poreza za bebi opremu, ima li šta od razbijanja monopala od strane naših tajkuna, ima li šta od pojeftinjenja, razvoja poljoprivrede,privrede, olakšavanje običnog, svakodnevnog života? Do kada će se nas, običnih ljudi, "otadžbina" odricati u ime "viših" ciljeva?

Aleksandra

pre 11 godina

Njihove stavove znamo a sada je vreme da definišemo i sopstvene.
Podela Kosova bi bila maksimalno ostvarenje i uspeh Nikolića i nove politike. Ovo breme se ne sme ostavljati narednim generacijama.

darko

pre 11 godina

Ustav, pa ustav pa ponovo ustav. Srbija i njeno rukovodstvo je uplaseno od DEMOKRATIJE I PRAVA Srba i drzave Srbije na svim poljima. Da li je sadasnja politika samo za nesposobne i samo zarad predsednicke plate(bedno)Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.

cisar

pre 11 godina

Nisi ti pozeljan nigde u normalnim zemljama,imas srece sto su te podrzali oni koji zbog takvih politicara i zive bedno(to nikada nece shvatiti),i oni nacionalisticki uzbudjeni.Nicim nisi zasluzio te privilegije.Kakva ti resenja nudis,isto kao i tvoj prethodnik maneken i los glumac?Pricam ti ispricanu pricu,ja uzivam a ti bedo ko te....Isti si kao i tvoji prethodnici,u necemu cak i mnogo gori.Predsednik zemlje koja je jedna od najbednijih u regionu se sepuri po svetu i uziva,prica covek o KiM,umesto da zavrsi sa tom pricom i obezbedi narodu bolji zivot,on se uporno kao bori,a ponasa se kao onaj prevarant Jeremic,sepuri se pored sportista.Bas te briga,predsednik Srbije je najlepse mesto,samo pricas,nista ne odgovaras,a uzivas u svemu,to je bio tvoj cilj a ne borba da narodu bude bolje.Na kraju,kada ne budete nista uradili,kao i ovi do sada,skinuce vas narod,ali vi cete otici punijih dzepova dok ce narodni biti jos prazniji,odgovarati necete nikome,to je vas jedini cilj.Kriv je narod,jer je kratkog pamcenja i kratkog vida.

sasa

pre 11 godina

Mi Srbi mislimo da cemo ziveti bolje ako se jos vise sagnemo,ponizimo, sto vise kritikujemo sami sebe,udjemo u Evropu,priznamo genocid u Srebrenici,priznamp Kosovo itd. NE,zivecemo bolje kada pohapsimo lopove,smanjimo korupciju,pocnemo vise i bolje da radimo, postavimo na kljucna mesta radne i postene ljude, budemo slozniji, shvatimo da se ne zivi od proslosti itd. Za sve nam ne treba ni Evropa ni Rusija.

bojana obrenovic

pre 11 godina

Toma i njegova politika vratice nas u devedesete, ne bi me cudilo i da nam uvedu sankcije, a i Nato je moguce da napravi povratak, ako se stanje na Kosovu pogorsa sa Tominom ekipom na celu ove jadne zemlje. Mislim da pesma Putuj Evropo i nemoj cekati na nas, opet postaje hit... Ja sam ocajna, ovog puta pakujem kofere i odlazim sa svojom cerkom, koja ima 5,5 godina i ima prava na normalan zivot. Bojana

Brutalo Ostrašćen

pre 11 godina

To Tomo objasni im da smo mi pre 600 god jeli zlatnim kašikama a oni rukama. Nemoj oni da se zezaju inače ćemo da im priznamo NEZAVISNU ŠKOTSKU. Nemaju oni pojma šta je šljiva iz Bajčetine pa se truju viskijem i kad im ti onako ko nama objasniš da smo mi u evropi već desetak vekova a oni pusto ostrvo , moliće nas da udjemo u EU. Normalno ako ti u medju-vremenu ne promeniš politiku i počneš se zalagati za ujedinjenje sa Iranom i Korejom. Vodjo naš samo napred pa makar i u Dunav kakva Temza i Atlanski okean.

DeadJoeLoolee

pre 11 godina

"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

Cudo nevideno, Britanija jos nije dobila poruku predsednika Srbije da mora da se priblizi njegovim stavovima, sad ce on njima da pokaze, vidjece oni.

mad-max

pre 11 godina

1. Турски султан Сулејман: (1495-1566):„Не дај Боже да се Срби сложе“.

2. Генерал Немачке војске Аугуст фон Макензен: (1912-1915):„Срби су најбољи војници Балкана, опасан и ратоборан народ, храбри борци и поносни људи.“

3. Немачки цар Вилхем II у Првом светском рату:„Дајте ми Српску војску и ја ћу победити овај рат!“

4. Хитлер (1937):„Србе не волим, али их ценим и поштујем јер су храбар народ“.

5. Садам Хусеин:„Дајте ми 1 000 000 Срба и освојићу свет!“

6. Борис Тадић 2006:„Шта ће нам војска?!“


Postujmo sebe vise, pa ce nas i drugi postovati... Sve je ovo rezultat stava 6.

Predsednice nadam se da cete promeniti ovo... Neka nas mrze, ali moraju da nas postuju!!!

Ivan-KG

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni
(stepen uvazavanja, 28. jul 2012 22:36)
-------------------

Slažem se, još bih samo udario jednu paralelu koja je realna, ali evropejce mnogo boli: kada se ode u Rusiju ili Kinu - ugoste nas političari iz najvišeg državni vrha, dok su druge strane na zapadu nas primaju zamenici zamenika sekretara, zamenici ministra i sl. Ali ne vredi, mozgovi su isprani, hoćeš na silu da stvoriš saveznika koji te omalovažava pa to ti je. A i da batalimo priču o saveznicima za trenutak, ekonomska kriza je okrzla Kinu, Rusiju, Indiju, Brazil, zapravo je pogodila jedno ljudski zapadni blok kome mi trčimo u zagrljaj(nealternativno). Sve naopako i pogrešno, kada je EU 90tih bila u usponu - mi smo se sa njima svadjali. Mi kao da smo mazohisti, i uvek srljamo u pogrešnom pravcu.

SvetM

pre 11 godina

..."dosta ozbiljniji razgovori nego do sada ...na nivou s kojeg ljudi preuzimaju odgovornost"?!?
Ko razume - shvatice!
I mala deca znaju da je KiM u statavu Srbije u Ustavu. Ali nam recite gde je u stvarnosti u kojoj imamo (ne)srecu da zivimo?
Ovaj covek je biser! Pasionirani sam citalac njegovih izjava.

европска краљевина

pre 11 godina

Александар Карађорђевић разговара са краљицом и највишима и најбогатијима и најутицајнима. Николић разговара са посредницима ... Мислите о томе.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok u Ustavu stoji da je "Srbija neotudjivi deo Rusije" pogledi Srbije i zapadnih drzava kao sto su Velika Britanija ce se bitno razlikovati !
"Ja i ti, dva smo SVETA razlicita" !

mirko

pre 11 godina

A po pitanju Irske i Folklanda?
(Lucija, 28. jul 2012 22:16)
Kakve veze ima ministar za Evropu sa Foklandima, a po čemu je to Nikolić kompententan i važan da Engleski političar sa njim razgovara o svetskoj problematici.
Vidim u jednom komentaru u protenstanski lobi lik ubraja Belgiju, koja je primer podeljene zemlje, u ovom slučaju Valonci i Flamanci.(protestanti i katolici).
Ranije smo mogli čitati komentari u stilu , da su najveća prepreka za rešavanje Kosova "domaći izdajnici", i da će dolaskom na vlast "patriotskih" snaga taj problem biti definitivno rešen.

Nesa

pre 11 godina

Ovo ti je Nikolicu tek pocetak.Ti si mislio da ako si dobio cestitke od pojedinih zemalja za mesto predsednika da ces lako da prodjes,e pa neces ili ces da slusas ili cemo da se okrenemo Zimbabveu i jos nekim Africkim zemljama a i tu je pitanje jer i oni ako dobiju direktivu ni sa njima necemo moci.Do juce si pljuvao Tadica ali on je bar napravio neku saradnju sa zapadom .Nekazem da podrzavam sve ono sto je Tadic radio ali bar se nekako borio.Ili ces da slusas ili ode Srbija pod dud.Nije mi jasno kako gradjanima Srbije to nije bilo jasno od pocetka,nije ni cudo Srbija je petsto god.bila pod Turcima pa pojedinci i dalje tako razmisljaju i gledaju najezdu Turskih serija sto je cist primer kakvi smo.

Harold

pre 11 godina

Na razlicitim smo polovima i po sposobnosti ljudi koji vode GB i Srb.
Al', nema veze, Srbin svakog dotera u red!!!
Istorija nam to potvrdjuje.
I ekonomija.
I obrazovanje.
I zdravstvo. Oni su imperijalisti.
To znaci da su stvorili imperiju, a mi nismo.
Nismo imali srece.

Robin Hood

pre 11 godina

@Opet nije zakopcao sako!
(Stojan, 28. jul 2012 22:42)

E pa Stojane svaka ti cast. Toliko si me nasmejao ovog jutra- nikako da se smirim. Vi Srbi stvarno imate smisla za humor.

Vladimir

pre 11 godina

Dok Toma otkrije sve sto nije znao procice mu mandat... mada je mogao malo na google, tamo isto pise vec 5 godina... stav Britanskog ministarstva po pitanju medjunarodne diplomatije u ovom slucaju je isti odavno gospodine istrazivac...

Vladimir

pre 11 godina

Vec znamo da Britanija ima suprotan stav u odnosu na Srbiju.. to govore jasno i glasno godinama. Sta si ti PREDSEDNICE uradio da oni taj stav promene. Ovakav predsednik mogu da budem i ja. Prosvrckam se po Londonu i samo kontatujem kako tamo imaju takve i takve stavove. Jel mi predsednika placamo za to? Onda nam ne treba uopste.

Nikola79

pre 11 godina

Dobro to smo vec znamo 15-ak godina ako ne i vise. Nego sta je sa radnim mestima u Srbiji, ekonomijom uopsteno, raznim glupim porezima, korupcijom itd itd kako izvesti da omladina ima perspektivu bez veza i novca za mito? Da ljudi iz Dijaspore svoj zaradjeni novac na zapadu donose i ulazu u posao u Srbiji, a ne da se pljackaju i teraju sve dalje i dalje od matice?! Tek kada resite ove stvari ili bar neke od njih onda mi pricaj o Kosovu i Metohiji jer kako je krenulo iticicemo iz cele Srbije kao sa tog nesrecnog KiM. DOSTA BRE VISE, SVE SE SVODI NA OBMANE I PRLJAV PROFIT!

Pan_rale

pre 11 godina

Ovaj čevek kao da je spavao do sada. Da li se ja varam ili to on ponovo otkriva otkriveno. Pa i vrapci na grani znaju da smo 2. suprotnim polovima i to je moj predsedniče "фор евер". Teško je bilo i sad je i biće ubuduće sve teže popraviti tu situaciju i okrenuti je koliko toliko u našu korist.
Zato, ne mudruj već zasuči rukave i počni da radiš. Po obećavanjima koja si davao ti to umeš a i "školovao" se brate...
Teško nama...s tobom.

milan

pre 11 godina

Jeste tomo i njima je volan sa desne sreane i voze desnom stranom jelda je super. Covece mogao si da pricas sa jamesom bondom, a ne bio je zauzet. Pa nista dobar je i ovaj sto te primio pazi pokazali su ti postovanje ministar za evropu pa ej ozbiljna stvar i sigurno je jako bitan u britaniji kao kad kod nas neki drzavnik dodje i primi da ugljanin. Kakvo ponizenje svi sy rekli da ce nastaviti saradnju sa novom vladom i predsdnikom ali nisu rekli da ce biti na nivou mesnih zajednica

Genije

pre 11 godina

Hahaha, ministar za Evropu! Svašta ću da čujem. Birokratija.

Istine radi, nije taj ministar primio predsednika Nikolića, nego je on došao u našu ambasadu pa ga je Nikolić primio. Šta će drugo; nema smisla da ga otera sa vrata. Toliko o onima koji zlurado prave paralelu o prijemu Josipovića kod Kameruna - pomešali su različite stvari.

Ako neko ne zna, Albaniju su tim imenom nazvali upravo britanci, tako da od njih ne treba očekivati ništa dobro za nas. Poseta naših državnika Londonu se svodi na isto kao kad bi posetili Tiranu, a možda još i gore.

Dragan Rakic

pre 11 godina

ToNi prica britanskom ministru da nije menjao politiku prema Kosovu, a do izbora on i nije imao nikakvu politiku. Videcemo i njegovog ministra odbrane AlVu sta ce uraditi po tom pitanju. Najlakse je unapred optuziti Zapad i Vatikan za sve greske koje su pocinili Milosevic i njegovi sledbenici kao sto je i ToNi.

joksimovic

pre 11 godina

""Predsednik Srbije je podsetio da je Ustav Srbije jasan, a da je predsednik prvi koji brani Ustav, koji kaže da je Kosovo i Metohija u sastavu Srbije."""


Kako li to Nikolic 'brani ustav' za koji tvrdi da je 'jasan' kada pre par dana dade javnu izjavu da nikad nece biti predsednik u Pristini

Zar po vazecem ustavu [za koji kaze da mora 'prvi' da ga brani] on i dan danas nije predsednik i u Pristini????

Srboljub

pre 11 godina

Gledaj te utakmice i ne brukaj nas molim-o te...
A onom tvom "nebiološkom" sinu poruči da nas ima dosta koji znamo da na svetu ima više od 3. države sa kojim se može trgovati.
Pa skim Vi mislite da imate posla..bre..I koga Vi zastupate?

Propala imperija

pre 11 godina

Da je Britanija visprena kao onomad, podržavala bi danas Srbiju i Grčku, gradeći balkanske saveznike kontra Nemačke koja kontroliše Balkan. Al' nije. Britanija nema balkansku politiku, već slepo prati Nemce po Balkanu, pretvarajući se u evrofile na ovim prostorima, dok su skeptici kod kuće. Posle ih čudi što ih niko ne podržava u Briselu, kad ostanu sami braneći nacionalne interese.

Vladimir Pula

pre 11 godina

A nekad su Britanija i francuska slovile kao saveznici Srbije , tu se po meni vidi kako kod tih, pa ajmo koristit taj demode pojam, imperijalistickih sila samo vlastiti interes vazi. Nema prijateljstva nema ničeg. Grozni su. Britanci, Francuzi, Rusi, Kinezi, te ameri najvise, svi su takvi...

nesa

pre 11 godina

Znaci najvaznije iz razgovora je da je Englez primetio da Nikolic nije promenio misljenje pola godine. To nasem predsedniku 'mnogo znaci' a Kosovo mu i nije bas toliko bitno.

Srboljub Maljići

pre 11 godina

Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.
(darko, 28. jul 2012 22:01)
Ufff..! Mnogo je kume!

Krang

pre 11 godina

Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...?Ako je njihovo, zasto ga otimaju...?A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju...?"

KAFKA U ZEMLJI CUDA

pre 11 godina

Joooj, mila majko!!! Kakvo je ovo kafkijansko/beketovsko/joneskuovsko/bunjuelovsko iskustvo...ministar za Evropu drzave koja ne zeli da bude deo Evrope a u medjuvremenu gura u Evropu drzave koje nisu ni primirisale nekoj evropskoj civilizaciji, odredjuje drugim savrseno legitimnim drzavama-kandidatima za EU uslove pod kojima mogu da postanu clanice Evrope u koju oni sami ne zele ni da prigvire, a Evropsku zajednicu (koja se formalno raspada dok se ova zivahna farsa odigrava) niko i ne pita da li zeli da joj ne-clanica kroji kapu ko ce da joj bude sledeci clan. Sta je bre ovo? Javna masovna orgija sa bahanalijama u Koloseumu dok lavovi jedu gladijatore?

Bolje nas primite u deveti krug. Ima mnogo vise smisla.

A i humanije je.

Veca

pre 11 godina

Britanci su kolonisti i oni su zamesili ovaj gorak kolac ali...da mogu nesto da urade bez nas to bi odavno uradili sto znaci Nikolicu Srbija ocekuje od tebe da zastupas interese i glas svog naroda. Srbija je suverena evropska drzava i tako ostaje. A britanci imaju svoj problem sa Ircima koji tinja i samo sto ne bukne zato neka gledaju svoja posla. Malo su se zaigrali sa Srbijom.

ko nas pita

pre 11 godina

oni su se po starom dobrom obicaju slozili da se ne slazu. ONI NEK NAPADAJU MI CE SE
BATRGAMO I BRANIMO. Protivnike
treba postovati ali ga se ne treba plasiti.

Sava Drugi

pre 11 godina

Sako je stvarno trebao da zakopča.

Pitanje za sve: Šta je stvarno bolje biti u EU i biti manjinski vlasnik INE ili ne biti u EU i biti polovičan vlasnik NIS-a.

To je nekada sve bilo naše (ili vaše), a sada?

Misko

pre 11 godina

Hoce covek da voda zenu po belom svetu kao Tito Jovanku. Dosadilo zeno da je vodi samo u Bajcetinu pa o nasem trosku i na Olimpijadu. Samo presao se jer je vec kod Kraljice majke progutao knedlu koja mu je zastala u grlu i popio gorku kafu kada je ugledao Tacija. Tek ce da pije i guta.

PPeca@SER

pre 11 godina

Ako vec ne damo njima, dajmo 100 dana onima (pa i nama) koji su toliko vremena potrosili u proslosti da iste ove sklone sa vlasti.
U svakom civilizovanom drustvu se demokratski izabrana vlast ostavi na miru takav neki period da vidi gde je, zasto je... pa ako ima razloga - opstace.
Mozda ce biti bolji od ovih upravo sklonjenih. Uostalom, tesko je biti gori. Da nije tako, ovi se ne bi ni vratili. Premda, mozda su neki oni namerno lose radili da bi se ovi vratili?
Ma daj, otvorite vise te arhive, da znamo ko je ko. Ovo ni Agata Kristi ne bi ovako zakukuljila i zamumuljila. Bolje da gledamo triler, nego horor.

Velibor, USA

pre 11 godina

@Dragan BL, molim te, kakve veze imaju Holandija i Belgija pa i Engleska, zemlje s najvecim nivoima ljudskih prava i tolerancije, s americhkim republikancima koji su americhka verzija nacifashizma, i obratno?
molim te, kakve veze imaju Demokrate s Vatikanom, pa i sa svim islamskim zemljama, i obratno?
jedini "lobi" u kontekstu je "lobi" otpora koshtunichinom ustavu. i sve dok koshtunichin ustav bude sveto pismo, pardon, sveta krava u Srbiji, Srbija ce biti u poziciji i goroj od turskog corsokaka.

Mile

pre 11 godina

Predsedniče Nikoliću trba da pitate domaćina Lidingtona kakvo oni britanci iskustvo imaju sa Vatikanom, kao trojanci katoličkih jezuita, na britanskim ostrvima i u svetu, da nam pomognu u borbi protiv Vatikana i rešavanju pitanja u Srbiji...,

darko

pre 11 godina

Ustav, pa ustav pa ponovo ustav. Srbija i njeno rukovodstvo je uplaseno od DEMOKRATIJE I PRAVA Srba i drzave Srbije na svim poljima. Da li je sadasnja politika samo za nesposobne i samo zarad predsednicke plate(bedno)Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.

London's calling

pre 11 godina

Ovaj covek je toliko iritantan da je to strasno.......btw on je pricao sa britanskim ministrom za Evropu dok je Josipovica primio sam premijer Cameron. Blam!!!!

Dragan

pre 11 godina

Ko uopste moze zamisliti da ce oni promeniti politiku.
V.Britanija je bila u prvom esalonu u agresiji na Srbiju.
Njihove bombe su ubile mnogo nasih ljudi. Promenom politike bi priznali svoju gresku
Malo mi Predsednikova izjava deluje kao da su ga uhvatili na spavanju.

zoran 1971

pre 11 godina

Kada vojvoda bude setao centrom Pristine tada ce za mene Kosovo biti deo Srbije!Takoder,kada bude setao linijom Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica verovacu u njegovo postenje i dobre namere!Moja generacija pamti ko je uveo u rat.Moja generacija je izgubljena generacija,generacija koja je izgubila sve u ratovima,a ne vidim da je vojvoda ista izgubio,naprotiv!

aaaa...

pre 11 godina

A ko jos misli da je Kosovo Srbija, pa samim ljudima sa kosava koji su otisli sa Kosova odgovara ovakva situacija. Primaju dodatke, ovde dobili drzavne poslove i imaju sve olaksice. P.S. Cast izuzecima

Dragan BL

pre 11 godina

U tzv. zapadnom svetu vidim 2 najjača lobija.
Jedan je Engleska, republikanci u USA, protestantske zemlje (Holandija, Belgija...), možda i jevrejski i deo ruskog lobija.
Drugi je Nemačka, Vatikan, demokrate u USA, sa podrškom Turske i islamskih zemalja.
Ni jedan ni drugi nas ne miriše, bili mi u pravu ili ne. I jedni i drugi su nas bombardovali, napadali kroz istoriju. Tako da...sami zaključite!

Miloš

pre 11 godina

Po isteku mandata Vuka Jeremića u UN, Nikolić i nova Vlada će priznati Kosovo kao nezavisnu državu. Ubeđen sam u to. Tu me sad jedino zanima u kakvom obliku će to prezentovati narodu da bi "oprali ruke". Nije Vučić džabe bio onako zamišljen kad se vratio iz SAD.

stepen uvazavanja

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni

Sumadinac

pre 11 godina

O Kosovu mi pricaju Srbi koji su se sa Kosova doselili u Sumadiju! Volim ja Kosovo, ali neka se prvo oni vrate na Kosovo, pa onda zajedno da branimo Kosovo!

mad-max

pre 11 godina

1. Турски султан Сулејман: (1495-1566):„Не дај Боже да се Срби сложе“.

2. Генерал Немачке војске Аугуст фон Макензен: (1912-1915):„Срби су најбољи војници Балкана, опасан и ратоборан народ, храбри борци и поносни људи.“

3. Немачки цар Вилхем II у Првом светском рату:„Дајте ми Српску војску и ја ћу победити овај рат!“

4. Хитлер (1937):„Србе не волим, али их ценим и поштујем јер су храбар народ“.

5. Садам Хусеин:„Дајте ми 1 000 000 Срба и освојићу свет!“

6. Борис Тадић 2006:„Шта ће нам војска?!“


Postujmo sebe vise, pa ce nas i drugi postovati... Sve je ovo rezultat stava 6.

Predsednice nadam se da cete promeniti ovo... Neka nas mrze, ali moraju da nas postuju!!!

cisar

pre 11 godina

Nisi ti pozeljan nigde u normalnim zemljama,imas srece sto su te podrzali oni koji zbog takvih politicara i zive bedno(to nikada nece shvatiti),i oni nacionalisticki uzbudjeni.Nicim nisi zasluzio te privilegije.Kakva ti resenja nudis,isto kao i tvoj prethodnik maneken i los glumac?Pricam ti ispricanu pricu,ja uzivam a ti bedo ko te....Isti si kao i tvoji prethodnici,u necemu cak i mnogo gori.Predsednik zemlje koja je jedna od najbednijih u regionu se sepuri po svetu i uziva,prica covek o KiM,umesto da zavrsi sa tom pricom i obezbedi narodu bolji zivot,on se uporno kao bori,a ponasa se kao onaj prevarant Jeremic,sepuri se pored sportista.Bas te briga,predsednik Srbije je najlepse mesto,samo pricas,nista ne odgovaras,a uzivas u svemu,to je bio tvoj cilj a ne borba da narodu bude bolje.Na kraju,kada ne budete nista uradili,kao i ovi do sada,skinuce vas narod,ali vi cete otici punijih dzepova dok ce narodni biti jos prazniji,odgovarati necete nikome,to je vas jedini cilj.Kriv je narod,jer je kratkog pamcenja i kratkog vida.

Aleksandra

pre 11 godina

Njihove stavove znamo a sada je vreme da definišemo i sopstvene.
Podela Kosova bi bila maksimalno ostvarenje i uspeh Nikolića i nove politike. Ovo breme se ne sme ostavljati narednim generacijama.

djoka

pre 11 godina

@"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

I neka mu je rekao! Jašta će da promene politiku :)
I šta s tim što mu je rekao, osim što pokazuje biračkom telu u Srbiji "doslednost", te i ovo služi za unutrašnje dnevnopolitičke svrhe!
A malo pragmatizma, realnosti, konkretnih poteza?
Osim ovih velikih pitanja, ima li šta sa ukidanjem poreza za bebi opremu, ima li šta od razbijanja monopala od strane naših tajkuna, ima li šta od pojeftinjenja, razvoja poljoprivrede,privrede, olakšavanje običnog, svakodnevnog života? Do kada će se nas, običnih ljudi, "otadžbina" odricati u ime "viših" ciljeva?

Propala imperija

pre 11 godina

Da je Britanija visprena kao onomad, podržavala bi danas Srbiju i Grčku, gradeći balkanske saveznike kontra Nemačke koja kontroliše Balkan. Al' nije. Britanija nema balkansku politiku, već slepo prati Nemce po Balkanu, pretvarajući se u evrofile na ovim prostorima, dok su skeptici kod kuće. Posle ih čudi što ih niko ne podržava u Briselu, kad ostanu sami braneći nacionalne interese.

Veca

pre 11 godina

Britanci su kolonisti i oni su zamesili ovaj gorak kolac ali...da mogu nesto da urade bez nas to bi odavno uradili sto znaci Nikolicu Srbija ocekuje od tebe da zastupas interese i glas svog naroda. Srbija je suverena evropska drzava i tako ostaje. A britanci imaju svoj problem sa Ircima koji tinja i samo sto ne bukne zato neka gledaju svoja posla. Malo su se zaigrali sa Srbijom.

bojana obrenovic

pre 11 godina

Toma i njegova politika vratice nas u devedesete, ne bi me cudilo i da nam uvedu sankcije, a i Nato je moguce da napravi povratak, ako se stanje na Kosovu pogorsa sa Tominom ekipom na celu ove jadne zemlje. Mislim da pesma Putuj Evropo i nemoj cekati na nas, opet postaje hit... Ja sam ocajna, ovog puta pakujem kofere i odlazim sa svojom cerkom, koja ima 5,5 godina i ima prava na normalan zivot. Bojana

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Sve dok u Ustavu stoji da je "Srbija neotudjivi deo Rusije" pogledi Srbije i zapadnih drzava kao sto su Velika Britanija ce se bitno razlikovati !
"Ja i ti, dva smo SVETA razlicita" !

Krang

pre 11 godina

Ako Kosovo nije nase, zasto od nas traze da ga damo...?Ako je njihovo, zasto ga otimaju...?A ako vec mogu da ga otmu ne znam sta se vec toliko ustrucavaju...?"

Mile

pre 11 godina

Nešti se "žešće" priprema oko KiM: "Bez priznanja Kosova ništa od EU", Nikolić: Srbija i Britanija dva pola,
Teški uslovi za datum pregovora?, ovo su samo neki od naslova u današnjim vestima, koji su vezani za KiM!

Nesa

pre 11 godina

Ovo ti je Nikolicu tek pocetak.Ti si mislio da ako si dobio cestitke od pojedinih zemalja za mesto predsednika da ces lako da prodjes,e pa neces ili ces da slusas ili cemo da se okrenemo Zimbabveu i jos nekim Africkim zemljama a i tu je pitanje jer i oni ako dobiju direktivu ni sa njima necemo moci.Do juce si pljuvao Tadica ali on je bar napravio neku saradnju sa zapadom .Nekazem da podrzavam sve ono sto je Tadic radio ali bar se nekako borio.Ili ces da slusas ili ode Srbija pod dud.Nije mi jasno kako gradjanima Srbije to nije bilo jasno od pocetka,nije ni cudo Srbija je petsto god.bila pod Turcima pa pojedinci i dalje tako razmisljaju i gledaju najezdu Turskih serija sto je cist primer kakvi smo.

sasa

pre 11 godina

Mi Srbi mislimo da cemo ziveti bolje ako se jos vise sagnemo,ponizimo, sto vise kritikujemo sami sebe,udjemo u Evropu,priznamo genocid u Srebrenici,priznamp Kosovo itd. NE,zivecemo bolje kada pohapsimo lopove,smanjimo korupciju,pocnemo vise i bolje da radimo, postavimo na kljucna mesta radne i postene ljude, budemo slozniji, shvatimo da se ne zivi od proslosti itd. Za sve nam ne treba ni Evropa ni Rusija.

Brutalo Ostrašćen

pre 11 godina

To Tomo objasni im da smo mi pre 600 god jeli zlatnim kašikama a oni rukama. Nemoj oni da se zezaju inače ćemo da im priznamo NEZAVISNU ŠKOTSKU. Nemaju oni pojma šta je šljiva iz Bajčetine pa se truju viskijem i kad im ti onako ko nama objasniš da smo mi u evropi već desetak vekova a oni pusto ostrvo , moliće nas da udjemo u EU. Normalno ako ti u medju-vremenu ne promeniš politiku i počneš se zalagati za ujedinjenje sa Iranom i Korejom. Vodjo naš samo napred pa makar i u Dunav kakva Temza i Atlanski okean.

Genije

pre 11 godina

Hahaha, ministar za Evropu! Svašta ću da čujem. Birokratija.

Istine radi, nije taj ministar primio predsednika Nikolića, nego je on došao u našu ambasadu pa ga je Nikolić primio. Šta će drugo; nema smisla da ga otera sa vrata. Toliko o onima koji zlurado prave paralelu o prijemu Josipovića kod Kameruna - pomešali su različite stvari.

Ako neko ne zna, Albaniju su tim imenom nazvali upravo britanci, tako da od njih ne treba očekivati ništa dobro za nas. Poseta naših državnika Londonu se svodi na isto kao kad bi posetili Tiranu, a možda još i gore.

Ivan-KG

pre 11 godina

Interesantno
Predsednika drzave Hrvatske primio predsednik vlade David Kameron, a predsednika Srbije prima tamo neki 'ministar za Evropu" [Dejvid Lidington]
Ovo samo pokazuje koliko smo vazni
(stepen uvazavanja, 28. jul 2012 22:36)
-------------------

Slažem se, još bih samo udario jednu paralelu koja je realna, ali evropejce mnogo boli: kada se ode u Rusiju ili Kinu - ugoste nas političari iz najvišeg državni vrha, dok su druge strane na zapadu nas primaju zamenici zamenika sekretara, zamenici ministra i sl. Ali ne vredi, mozgovi su isprani, hoćeš na silu da stvoriš saveznika koji te omalovažava pa to ti je. A i da batalimo priču o saveznicima za trenutak, ekonomska kriza je okrzla Kinu, Rusiju, Indiju, Brazil, zapravo je pogodila jedno ljudski zapadni blok kome mi trčimo u zagrljaj(nealternativno). Sve naopako i pogrešno, kada je EU 90tih bila u usponu - mi smo se sa njima svadjali. Mi kao da smo mazohisti, i uvek srljamo u pogrešnom pravcu.

европска краљевина

pre 11 godina

Александар Карађорђевић разговара са краљицом и највишима и најбогатијима и најутицајнима. Николић разговара са посредницима ... Мислите о томе.

Vladimir Pula

pre 11 godina

A nekad su Britanija i francuska slovile kao saveznici Srbije , tu se po meni vidi kako kod tih, pa ajmo koristit taj demode pojam, imperijalistickih sila samo vlastiti interes vazi. Nema prijateljstva nema ničeg. Grozni su. Britanci, Francuzi, Rusi, Kinezi, te ameri najvise, svi su takvi...

KAFKA U ZEMLJI CUDA

pre 11 godina

Joooj, mila majko!!! Kakvo je ovo kafkijansko/beketovsko/joneskuovsko/bunjuelovsko iskustvo...ministar za Evropu drzave koja ne zeli da bude deo Evrope a u medjuvremenu gura u Evropu drzave koje nisu ni primirisale nekoj evropskoj civilizaciji, odredjuje drugim savrseno legitimnim drzavama-kandidatima za EU uslove pod kojima mogu da postanu clanice Evrope u koju oni sami ne zele ni da prigvire, a Evropsku zajednicu (koja se formalno raspada dok se ova zivahna farsa odigrava) niko i ne pita da li zeli da joj ne-clanica kroji kapu ko ce da joj bude sledeci clan. Sta je bre ovo? Javna masovna orgija sa bahanalijama u Koloseumu dok lavovi jedu gladijatore?

Bolje nas primite u deveti krug. Ima mnogo vise smisla.

A i humanije je.

Srboljub Maljići

pre 11 godina

Podela Kosova po principu 50%-50% ili OSTAVKA uplasenog Srbina-hocu reci predsednika Srbije.
(darko, 28. jul 2012 22:01)
Ufff..! Mnogo je kume!

Vladimir

pre 11 godina

Dok Toma otkrije sve sto nije znao procice mu mandat... mada je mogao malo na google, tamo isto pise vec 5 godina... stav Britanskog ministarstva po pitanju medjunarodne diplomatije u ovom slucaju je isti odavno gospodine istrazivac...

PPeca@SER

pre 11 godina

Ako vec ne damo njima, dajmo 100 dana onima (pa i nama) koji su toliko vremena potrosili u proslosti da iste ove sklone sa vlasti.
U svakom civilizovanom drustvu se demokratski izabrana vlast ostavi na miru takav neki period da vidi gde je, zasto je... pa ako ima razloga - opstace.
Mozda ce biti bolji od ovih upravo sklonjenih. Uostalom, tesko je biti gori. Da nije tako, ovi se ne bi ni vratili. Premda, mozda su neki oni namerno lose radili da bi se ovi vratili?
Ma daj, otvorite vise te arhive, da znamo ko je ko. Ovo ni Agata Kristi ne bi ovako zakukuljila i zamumuljila. Bolje da gledamo triler, nego horor.

ko nas pita

pre 11 godina

oni su se po starom dobrom obicaju slozili da se ne slazu. ONI NEK NAPADAJU MI CE SE
BATRGAMO I BRANIMO. Protivnike
treba postovati ali ga se ne treba plasiti.

Mile

pre 11 godina

Predsedniče Nikoliću trba da pitate domaćina Lidingtona kakvo oni britanci iskustvo imaju sa Vatikanom, kao trojanci katoličkih jezuita, na britanskim ostrvima i u svetu, da nam pomognu u borbi protiv Vatikana i rešavanju pitanja u Srbiji...,

Harold

pre 11 godina

Na razlicitim smo polovima i po sposobnosti ljudi koji vode GB i Srb.
Al', nema veze, Srbin svakog dotera u red!!!
Istorija nam to potvrdjuje.
I ekonomija.
I obrazovanje.
I zdravstvo. Oni su imperijalisti.
To znaci da su stvorili imperiju, a mi nismo.
Nismo imali srece.

DeadJoeLoolee

pre 11 godina

"To meni znači, jer zaista nisam menjao politiku. Na žalost nije ni on. Još smo po pitanju Kosova i Metohije na dva udaljena pola", dodao je Nikolić.

Cudo nevideno, Britanija jos nije dobila poruku predsednika Srbije da mora da se priblizi njegovim stavovima, sad ce on njima da pokaze, vidjece oni.

SvetM

pre 11 godina

..."dosta ozbiljniji razgovori nego do sada ...na nivou s kojeg ljudi preuzimaju odgovornost"?!?
Ko razume - shvatice!
I mala deca znaju da je KiM u statavu Srbije u Ustavu. Ali nam recite gde je u stvarnosti u kojoj imamo (ne)srecu da zivimo?
Ovaj covek je biser! Pasionirani sam citalac njegovih izjava.

Sava Drugi

pre 11 godina

Sako je stvarno trebao da zakopča.

Pitanje za sve: Šta je stvarno bolje biti u EU i biti manjinski vlasnik INE ili ne biti u EU i biti polovičan vlasnik NIS-a.

To je nekada sve bilo naše (ili vaše), a sada?

milan

pre 11 godina

Jeste tomo i njima je volan sa desne sreane i voze desnom stranom jelda je super. Covece mogao si da pricas sa jamesom bondom, a ne bio je zauzet. Pa nista dobar je i ovaj sto te primio pazi pokazali su ti postovanje ministar za evropu pa ej ozbiljna stvar i sigurno je jako bitan u britaniji kao kad kod nas neki drzavnik dodje i primi da ugljanin. Kakvo ponizenje svi sy rekli da ce nastaviti saradnju sa novom vladom i predsdnikom ali nisu rekli da ce biti na nivou mesnih zajednica

Robin Hood

pre 11 godina

@Opet nije zakopcao sako!
(Stojan, 28. jul 2012 22:42)

E pa Stojane svaka ti cast. Toliko si me nasmejao ovog jutra- nikako da se smirim. Vi Srbi stvarno imate smisla za humor.

Srboljub

pre 11 godina

Gledaj te utakmice i ne brukaj nas molim-o te...
A onom tvom "nebiološkom" sinu poruči da nas ima dosta koji znamo da na svetu ima više od 3. države sa kojim se može trgovati.
Pa skim Vi mislite da imate posla..bre..I koga Vi zastupate?

mirko

pre 11 godina

A po pitanju Irske i Folklanda?
(Lucija, 28. jul 2012 22:16)
Kakve veze ima ministar za Evropu sa Foklandima, a po čemu je to Nikolić kompententan i važan da Engleski političar sa njim razgovara o svetskoj problematici.
Vidim u jednom komentaru u protenstanski lobi lik ubraja Belgiju, koja je primer podeljene zemlje, u ovom slučaju Valonci i Flamanci.(protestanti i katolici).
Ranije smo mogli čitati komentari u stilu , da su najveća prepreka za rešavanje Kosova "domaći izdajnici", i da će dolaskom na vlast "patriotskih" snaga taj problem biti definitivno rešen.

Nikola79

pre 11 godina

Dobro to smo vec znamo 15-ak godina ako ne i vise. Nego sta je sa radnim mestima u Srbiji, ekonomijom uopsteno, raznim glupim porezima, korupcijom itd itd kako izvesti da omladina ima perspektivu bez veza i novca za mito? Da ljudi iz Dijaspore svoj zaradjeni novac na zapadu donose i ulazu u posao u Srbiji, a ne da se pljackaju i teraju sve dalje i dalje od matice?! Tek kada resite ove stvari ili bar neke od njih onda mi pricaj o Kosovu i Metohiji jer kako je krenulo iticicemo iz cele Srbije kao sa tog nesrecnog KiM. DOSTA BRE VISE, SVE SE SVODI NA OBMANE I PRLJAV PROFIT!

joksimovic

pre 11 godina

""Predsednik Srbije je podsetio da je Ustav Srbije jasan, a da je predsednik prvi koji brani Ustav, koji kaže da je Kosovo i Metohija u sastavu Srbije."""


Kako li to Nikolic 'brani ustav' za koji tvrdi da je 'jasan' kada pre par dana dade javnu izjavu da nikad nece biti predsednik u Pristini

Zar po vazecem ustavu [za koji kaze da mora 'prvi' da ga brani] on i dan danas nije predsednik i u Pristini????

Pan_rale

pre 11 godina

Ovaj čevek kao da je spavao do sada. Da li se ja varam ili to on ponovo otkriva otkriveno. Pa i vrapci na grani znaju da smo 2. suprotnim polovima i to je moj predsedniče "фор евер". Teško je bilo i sad je i biće ubuduće sve teže popraviti tu situaciju i okrenuti je koliko toliko u našu korist.
Zato, ne mudruj već zasuči rukave i počni da radiš. Po obećavanjima koja si davao ti to umeš a i "školovao" se brate...
Teško nama...s tobom.

Dragan Rakic

pre 11 godina

ToNi prica britanskom ministru da nije menjao politiku prema Kosovu, a do izbora on i nije imao nikakvu politiku. Videcemo i njegovog ministra odbrane AlVu sta ce uraditi po tom pitanju. Najlakse je unapred optuziti Zapad i Vatikan za sve greske koje su pocinili Milosevic i njegovi sledbenici kao sto je i ToNi.

Misko

pre 11 godina

Hoce covek da voda zenu po belom svetu kao Tito Jovanku. Dosadilo zeno da je vodi samo u Bajcetinu pa o nasem trosku i na Olimpijadu. Samo presao se jer je vec kod Kraljice majke progutao knedlu koja mu je zastala u grlu i popio gorku kafu kada je ugledao Tacija. Tek ce da pije i guta.

Vladimir

pre 11 godina

Vec znamo da Britanija ima suprotan stav u odnosu na Srbiju.. to govore jasno i glasno godinama. Sta si ti PREDSEDNICE uradio da oni taj stav promene. Ovakav predsednik mogu da budem i ja. Prosvrckam se po Londonu i samo kontatujem kako tamo imaju takve i takve stavove. Jel mi predsednika placamo za to? Onda nam ne treba uopste.

nesa

pre 11 godina

Znaci najvaznije iz razgovora je da je Englez primetio da Nikolic nije promenio misljenje pola godine. To nasem predsedniku 'mnogo znaci' a Kosovo mu i nije bas toliko bitno.

Velibor, USA

pre 11 godina

@Dragan BL, molim te, kakve veze imaju Holandija i Belgija pa i Engleska, zemlje s najvecim nivoima ljudskih prava i tolerancije, s americhkim republikancima koji su americhka verzija nacifashizma, i obratno?
molim te, kakve veze imaju Demokrate s Vatikanom, pa i sa svim islamskim zemljama, i obratno?
jedini "lobi" u kontekstu je "lobi" otpora koshtunichinom ustavu. i sve dok koshtunichin ustav bude sveto pismo, pardon, sveta krava u Srbiji, Srbija ce biti u poziciji i goroj od turskog corsokaka.