Utorak, 24.07.2012.

21:30

Niš: Otac ubio bolesnu ćerku

Niška policija traga za Stojanom Đ. (60), koji se sumnjiči da je sinoć, oko 19 sati, hicima iz pištolja ubio svoju mentalno obolelu ćerku Slađanu Đ. (35).

Izvor: B92

Niš: Otac ubio bolesnu æerku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Djordje

pre 13 godina

Razumem sve komentare, slagao se sa njma ili ne!
Dogadjaj koji komentarišemo je tako tragičan i tako blizu nas,kod nas,
da ne možemo ostati ravnodušni.Ali...iskazujući svoje stavove iskazujemo i svoju nepomirljivost kao da o politici ili fudbalu diskutujemo(ne zameram,navikli smo)!Dogadjaj je toliko tragičan i ljudski da bi trbalo da u nama pobudi iste takve emocije.Medjutim...neke od nas nagoni da neistomišljenike nekim,često uvredljivim,kvalifikacijama etiketiramo. Život(od početka do završetka)nije ravna linija i ne bi bio život da jeste.Bilo da ste na jednoj ili drugoj strani(svrstavanje nas lišava objektivnosti)u pravu ste ako posle komentara ne prebacite daljinskim na neku emisiju Pink tipa i na svoj komentar zaboravite. Mada i to je ljudima primereno i nije zločin, pitanje je u izboru programa koji će vam misli na drugu stranu odvesti: "Pu..pu...daleko bilo..."
Po meni, u ovom slučaju, suština je u razmatranju položaja i VINOVNIKA i ŽRTVE, aspekta dogadjaja i razloga koji su do njega doveli. U ovom slučaju, po meni opet, linija razdvajanja dvaju učesnika nije tako oštra osim što znamo ko je izgubio život a ko ga nastavlja (da li ga nastavlja i kako?)... Ne govorim da razumem potpuno, samo pokušavam objektivno koliko je u mojoj moći, samo sam uveren da ni ovaj čovek to sebi neće moći da objasni potpuno. Za koji dan će se na ovo zaboraiti, ostaće nam tragovi sećanja u nekim potonjim pričama i razgovorima.
DANAS ĆEMO NA DALJINSKOM UPRAVLJAČU PRITISNUTI DRUGO DUGME!

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

@Kvazimodo Sorabius
Hladnokrvno ubistvo ste nazvali eutanazijom.To i pominjanje para u kontekstu humanosti dovoljno govori o vasim stavovima.
Drustvo koje ima razumevanja za ubicu osobe sa posebnim potrebama ne treba da se cudi odakle mu Vucic,Dacic,Dinkic,Tadic,tajkuni,droga po skolama,kriminalci kao elita,bombardovanje,klanja...
Takvo drustvo je duboko poremeceno , duboko nehumano,drustvo kukavica,kukavica koji klece pred svojim gazdama,pred drzavnim sluzbenicima ,pred politickim mocnicima,da bi se onda pokazivali jakim pred slabijima od sebe-besomucno tukuci zene,decu,presudjujuci nemocnima jer su,avaj oni gospodari njihovih zivota.
Kako onda to,srpsko drustvo moze da izgradi institucije koje ce pomoci ljudima koji ne mogu sami ili da stvori uslove u kojima ce svi pristojno ziveti i u tom zivotu izdrzavati i osobe koje to ne mogu?

sunshine

pre 13 godina

ovo je strasno, nije na njemu da odlucuje o njenom zivotu, kakav monstrum, ako nije mogao vise da je gleda mogao je jednostavno da ode a ne da je hladnokrvno ubije.

bezimena

pre 13 godina

(SF, 25. jul 2012 16:42)

Vi ne znate šta je demagogija.

NEMAM RAZUMEVANJA ZA UBISTVO BESPOMOĆNE ĆERKE! Ako nije mogao više da "izdrži" što u sebe nije pucao, nego je pobegao, još mu se živi, SKOTU!

Ubijanje mentalno bolesnih ljudi, invalida i sl. propagirao je HITLER!
Zgrožena sam koliko je ovde zveri kamufliranih u ljude, koji imaju razumevanja za bilo kog UBICU, I NI TRUNKE SAOSEĆANJA ZA ŽRTVU! Gadite mi se!

SF

pre 13 godina

@ bezimena
O sveznajuca, hvala ti sto nas prosvetli svojom demagogijom! Licno poznajem porodicu Djuric i znam sa koliko ljubavi su cuvali svoju kcer. Ne optuzujem i potpuno razumem coveka a to ne znaci da opravdavam ubistvo kao sto ga i vecina ovde ne opravdavava.

bezimena

pre 13 godina

Za sve vas, većina, koji ste u komentarima pokazali visok "nivo" razumevanja i saosećanja za UBICU, ali ni trunke ZA ŽRTVU, imam pitanje, na koje ne treba da mi odgovorite, odgovorite sebi:

KADA STE POSTALI NELJUDI?

p.s. kao narod koji se pretvorio u jednu veliku zver, za nas su samo lanci i katanci

Ivan 81

pre 13 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem.
Ljudi nemojte ovakve stvari da postmatrate 'akademski' bilo na ovo sada sto je otac ubio svoju mentalno zaostalu cerku ili pre neki mesec sto su majke ubile svoje bebe.
Nema opravdanja to su sve gnusni zlocini i resenje je ipak maksimalna zatvorska kazna i dovidjenja.

mik

pre 13 godina

Za one koji tvrde da bi bilo bolje da ju je dao u dom nego sto ju je ubio, samo da kazem da poznajem jos neke roditelje koji se brinu o svom mentalno zaostalom detetu i koji tvrde da ce pre ubiti svoje dete nego ga dati u dom. E, a sad se vi zapitajte zasto i kakvi su uslovi u tim domovima kad bi roditelji koji vole svoje dete tako nesto uradili.

Jelena

pre 13 godina

Ma da li ste vi svi redom normalni? Komentar za komentarom, opravdavanje ubistva sopstvenog deteta! I svima je jako zao, niko ne opravdava ubistvo, ali svi razumeju... Razumeju sta? Da je coveku bilo tesko? To niko ne spori, ali ni on ni bilo ko drugi nema pravo da oduzme zivot drugoj osobi. A da ne bude da ne znam o cemu pricam, imam autisticnog brata, i nije nimalo lako, ali ne mogu da zamislim da mi padne na kraj pameti takva gadost. A vi malo razmislite sta opravdavate, osobe sa posebnim potrebama i zive kako zive zato sto takvi kao vi misle da je opravdano okoncati im zivot kada se nadje za shodno...

!!!

pre 13 godina

Ovakvi komentari mogu da budu samo uvreda za sve one koji se staraju o vojoj bolesnoj deci ili braci i sestrama. Niko od nas nema pravo da da sebi otkaz sa mesta roditelja, hteli ili ne to nam je posao za ceo zivot, pa bila nasa deca zdrava ili bolesna. A vi sto opravdavate ovo vredjate zdrav razum i poziv roditelja, svako od nas bira da postane roditelj i tom odlukom preuzima rizik da ne bude sve bas kako treba. Sta je sa roditeljima cija deca boluju od raka ili neke druge ne izlecive bolesti, pa i oni su finansiski i emotivno iscrpljeni.

Djordje

pre 13 godina

Makar koliko je svima koji čuju za ovu tragediju teško i ostanu bez reči ili na bilo koji način komentarišu najteža je sama pomisao koja nam se
vrti u glavi. I da je država organizovanija dešavalo bi se, ređe možda.
Razmišljam o beznađu ovog dobrog čoveka koje ga je na ovaj potez navelo.
Na oduzimanje jednog života i sopstvenog odricanja od ljubavi, nežnosti i
smisla života koji je za sve ove godine sa svojim detetom izgradio. Da ne citiram Dostojevskog, ne bih umeo a sebi bih pružio "zadovoljstvo" pametovanja. U misli mi dolazi dogadjaj iz Francuske pre 40-50 godina
kada je otac isto tako oduzeo život svojoj obožavanoj bolesnoj kćeri, koja ga je za to molila, doduše. Sudski proces je trajao nekoliko godina i čovek je oslobođen. Imam ćerku i sina i znam kolika je (znam li? mogu li je ograničiti') ljubav prema deci, sopstvenoj posebno. I pokušavam da
razumem tog oca. Ali...što više razmišljam zaustavim se skamenjen odbijajući svaku takvu pomisao. Ali...opet je tu Dostojevski koji mi kaže da nisam u koži tog nesrećnog čoveka.
Da zaključim: NIJE NEVIN AL' NIJE NI KRIV!!!
Nijedna kazna nema svrhu, bezsmislena je!
Zakoni su hladni njegova duša, ako je još živ, će proživljavati ono što
mi ne možemo ni zamisliti i da nas nikada isto ili slično na takav ili
sličan potez navede. Tugujem sa i za njim!!!

strasno

pre 13 godina

Ovoliko opravdanja za ubistvo nikad nigde nisam videla. Pa kad se rodila mogao je da je ostavi u domu, sad ce neko reci pa sta bi sa njom bilo tamo, pa svakako je niko ne bi ubio, kao nije u redu ostaviti je u domu, ali je sasvim razumljivo da je ubije. Govorimo o zivom bicu, a vecina ovde je u fazonu da je sasvim uredu sto je ubio, valjda bi ste i vi isto uradili na njegovom mestu. Svi mi mozemo da pokusamo da zamislimo koliko je bilo tesko tim ljudima i kakav su zivot imali, ali samo da zamislimo. Ovde je komentarisala osoba koja ima autisticno dete, mogu da se kladim da mu ne bi palo na pamet da tako nesto uradi svom detetu, koliko god bilo tesko, ali ima razumevanja za ovog nesrecnog coveka. A majka se pominje u tekstu citajte do kraja, bila je u komsiluku. Ajde sad dislike navalite

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

Branislav J. Ciric@, verovatno treba da se stidiš: niko nije opravdao eutanaziju ove nesrećnice od nesrećnog oca. Ljudi samo RAZUMEJU očaj i beznađe ovoga koji je prekratio muke nevinom stvorenju.
Znam i sam kroz šta sam prolazio sa ćerkom, lakše ometenom, kao posledica namere u jednoj bolnici na KiM - što nije tada (1979) bio redak slučaj. Stanovao u Beogradu od njene treće, sedište firme u N.Sadu - nisam mogao ni zdravstveno da koristim, toliko autonomaškog šovinizma je bilo prema "ostatku Srbije", da sam morao svakih petnaest dana da je vodim u N.Sad.
Jednom je proglašena za nesposobnu za samostalan rad, određena "tuđa nega" - ali nikada ni dinar nije primljen, a potom je na ponovnom pregledu samo obrisana RADNA NESPOSOBNOST, ali, uz ostalu definiciju nesposobnosti - usmeno je rečeno: sad - NIŠTA. I tako i danas, radi tri sata kao čistačica u jednoj kladionici za 8.000 dinara. Supruga penzionerka sa 13.000, ja pet godina bez posla - sin na određeno već 4 godine, sve na po tri meseca... Plata 22.000.
Kirija 140 eura!
Kroz svoju prizmu gledam - ja nikada ne bih digao ruku na svoje dete, ali osećam svu patnju i cepanje razuma kod ovog nesrećnika.
Verovatno je gledao "skupštinu" - očekujući nešto bolje, kad je video ko sklapa vlast, kako se nova pozicija guša za predsedavanje odborima, svu blagorečivost, sa naduvenim grudima onih koji su do pre dve godine nosili bedževe - opoganili Zemun, plaćali 14-togodišnjeg Šešeljevog sina kao savetnika...
Smučilo, smračilo se jadniku.

Miki BG

pre 13 godina

Strašna tragedija. Ostati bez posla i zbog nemaštine ubiti hendikepiranu ćerku koju je jako voleo, znajući da joj više neće moći da pruži neophodnu negu...E, zemnljo Srbijo!!! Naslov teksta medjutim sugeriše nešto drugo, nije baš najprikladniji stvarnoj situaciji...

Slicno kao i pravosudje

pre 13 godina

Procitajte zakon o socijalnoj zastiti, moze da se nadje na netu. Videcete da socijalnu zastita postoji samo da bi ljudi zaposleni u organima koji se time bave dobijali platu. Apsolutno je nemoguce da neko, ko ne laze, dobije socijalnu pomoc.

Ja

pre 13 godina

Ja imam tri deteta, sina od 12 i blizance od 4 god. od kojih je jedno autisticno. Ljudi shvatite koliko ljubavi, paznje, zivaca i para treba da se podigne takvo dete. Ne opravdavam postupak, naravno, i okrivljujem socijalnu sluzbu. Cast izuzecima, ostali samo primaju platu i bas ih briga. Ja sam jedva ostvario pravo na tudju negu od 8610din. to je samo 1/4 ukupnih troskova koje dajem na defektologe, logooede, psihologe... Da ne pricam o komsijama, vrticu i ostalim koji nas sretnu, u parku npr. kao da smo zarazni!!! STRASNO! Prvo nasa svest, pa socijalne sluzbe... pa se ovo mozda ne bi ni dogodilo... Iskreno mi je zao.

Velibor, USA

pre 13 godina

sasvim se slazem da su drzava i drushtvo najodgovorniji shto je do ovog doshlo, to je nepobitno i mora da se konachno vec jednom menja, ali, i dalje kazem da NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Strasno

pre 13 godina

(Branislav J. Ciric, 25. jul 2012 08:37)
Ja vecu glupost nisam skoro procitao od tvoje,lupio si i ostao ziv!Kazes da bi mogao da izlazi i socijalise...kako te nije sramota da tako nesto napises,35 godina pazi ometeno dete.Znas li nesreco ljudska kako je gledati dete tolike godine da se pati???Pa zivotinju uspavas kad nema izbora,ko zna sta je u njegovoj dusi kad je tako nesto uradio.Svaki komentar je suvisan na ovu vest sem suze za nju i roditelje a ti ako imas obraza da se pogledas u ogledalo izvoli...

the gaffer

pre 13 godina

ZALOST!
Kako se zove radnik "centra za socijalnu pomoc i brigu..... (ili kako se vec zove institucija), koji je mogao ovo da spreci?

na tudju stetu

pre 13 godina

Kakve su to gluposti, nije imao izbora pa je nju ubio, covek kad nema izbora ubije sebe, jedino u slucaju kada ga neko zivotno ugozava pa ubije tog nekog. Nije imao izbora i sad je u bekstvu, njemu je njegov zivot mio i ako je izgubio posao, a to sto je nju ubio, ni krivu ni duznu, to treba da se razume. Pa zamislite koliko je samo ljudi ostalo bez posla, pa po tome obdanista i skole bi sad bili prazni.

Nislijka

pre 13 godina

Jeziva, ali to je nasa stvarnost!!! Pretpostavljam da se sada pozovu nadlezne sluzbe koje su trebale da izadju u susret ovim ljdima , a to zu i lekati i socijalni radnici i gradski poslanici svi bi oni rekli da nije to njihova odgovornost.!!! Pa cija je!!! Ako smo osudjeni da u drustvenoj zajednici stalno vodimo bitke kao pojedinci postavlja se4 pitanje imamo li mi uopste tu zajednicu koju zovemo drzavom???????

elektricni

pre 13 godina

Verovatno odluka doneta u teskom afektu. Ko zna, mozda covek nije imao sta da joj da da jede pa su trpeli gladni, ili nije imao odakle da plati lekove za cerku i jednostavno je pukao. Ovde covek kad izgubi posao bude prepusten sam sebi bez ikakvih prava, a dok radi drzava itekako uzima sebi dobar deo njegove zarade kroz poreze i namete.

Dimče Mezimče

pre 13 godina

Svi oni koji haluciniraju da je otac mogao da nadje drugi način nek razmisle:

- tolike godine se brinuo o njoj i hranio i kupao (to bi vi platili nekome)
- živeo sam (majka se ne pominje, mnogi pobegnu najčešće moraisti)
- ostao bez posla a ljubitelji floskule "tako je u svetu" zaboravljaju da socijalne službe pa i zavod za zapošljavanje daju novčanu pomoć nezaposlenima. Kod nas se socijalne službe bave polnom diskriminacijom muškaraca a Zavod za zapošljavanje jedva čeka da te smakne sa spiska.

Lepše je okrenuti TV Pink nego gledati emisiju o bolesnoj deci
Oca će najverovatnije naći mrtvog jer je reč o dobrom čoveku
Loši ljudi vole da morališu nad ovakvim sudbinama kako bi oni ovako ili onako samo to dalje od njih

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili plusevi, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili pluseve, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Prvobitna akumulacija kapitala

pre 13 godina

Juce, na jedinom, do juce opozicionom, sada jedinom pozicionom radiju voditelj objasnjava kako plata poslanika u Skupstini od 100.000 dinara nije velika, jer oni, kada sede u kaficu u Bg. moraju da plate ceh. To se od njih ocekuje !!!

Ona

pre 13 godina

Ljudi ne opravdavaju ubistvo, nego razumeju zasto je do toga doslo, pogotovo oni koji imaju nekog sa posebnim potrebama i staraju se...Moje iskustvo je da oni koji su najjaci i najkrvolocniji u osudama su obicno oni koji najmanje pomognu, ali vole da sude...Eto sad i ja nekom sudim...

To je teska muka kad roditelj digne ruku na svoje dete, da nije hteo da je izdrazava ubio bi je odavno, a ne cekao vise od trideset godina...Slika tragedije jednog drustva kroz licnu tragediju ovih ljudi...

alxxl

pre 13 godina

"Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari."

država nije ni jadna ni prokleta. ALI
svaka društvena forma nastaje radi poboljšanja situacije. ljudi su oformili zajednicu pošto na takav način mogu da se oslobode nekih briga, poslova, obaveza. za to postoji cena, koji se ogleda u porezu, u moralnim obavezama i samokontroli.

ukoliko zajednica ne obavlja svoje zadatke, ne oslobađa pojedinca, nego ga prisiljava i ucenjuje (kroz zakone i represivnih mera), pojedinac će sasvim sigurno odreći svoga dela "obaveza". zbog toga mlade devojke odluče da ne rode decu, deca da ne neguju i izdržavaju roditelje, klinci da ne uče, pešaci da prelaze put gde god, lopovi da uzimaju šta god stignu, ubice da sude umesto suda... ukoliko nema samokontrole, morala, NIKAKAV ZAKON to ne može da nadomesti. ne možeš postaviti policajca u kupatilo da kontrolišeš, da li će čovek da sipa kiselinu, da li će da pere zube.

pravda odavno nema veze sa pravosuđem, istina sa životom. a ljudi gube nadu, veru u život i smisao svega. ne opravdavam čin ubistva, nikako. ali čovek može da ode do granice. do provalije. i onda će da skoči, jer niko neće pružiti ruku da pomogne. pre će samoubicu neko da džepari, nego da ga odvrati od toga. čast izuzecima.

Beast from the East

pre 13 godina

I kad coveka dovedu do ivice pucanja, javljaju se terapeuti, eksperti za nasilje u porodici. Da nam pricaju kako do toga dolazi. Ne treba mi meterolog da da mi kaze da napolju pada kisa. Treba drzava da se zapita malo, ajde nova vlasti, pokazi se.

boki

pre 13 godina

Prvo sve zajedno treba da nas je sramota, što smo dozvolili da nas razni đilkoši pljačkaju već 20 godina u kontinuitetu, izgubile su se sve socijalne razlike. Socijalna politika ne postoji, nema pomoći za kjude kojima je preko potrebna. Dok oni isti đilkoši razmišljaju gde će na skijanje, na koje ostrvo.... Jedni na drugima sede po vladama, agencijama za pošumljavanje meseca, dnevnice, službena, vozila... Naravno da ništa ne moze da ostane za smrtnike.

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

Podrska za komentatora po imenu Mita.
Toliko ljudi koji podrzavaju ubicu invalidnog deteta nije ni cudo u ovom drustvu gde se mnogi "mladi" do 40 i neke drze starih,jer su nesposobni sami da izadju u zivot,da bi te stare zamrzeli iz dna duse i jedva cekali da im vide kraj.Tako i ovde-"otac" je trebalo izgleda jos ranije da zavrsi za svojim detetom da bi mogao da se druzi,da izlazi i da bude socijalno pokretan.
Da se i ja uklopim u misljenje "onih koji ne sude".Ponekad pomislim da su Tarner i Pavelic trebali da zavrse posao jos 1941. godine,da se danas ne mucimo sto smo ovakvi Srbi...ili "Srbi".

deedee

pre 13 godina

nije vazno ko je kriv sve je to tuzno.toliko godina borbe za cerku i nema kud.izgubio je .pomoci nigde.samo udarci.covek odluci.kraj.oni sto misllle da je on podmukli ubica ,varate se.covek nije imao izbora.mislim da je i on umra.sigurno u sebi.da li je imao pravo,pitajte njega koji je negovao tu devojku toliko godina.devojka vam nece odgovoriti na to pitanje ali znam odgovor bar predpostavljam.hvala

Danilo Vidovic

pre 13 godina

Oroz pistolja je u ovom slucaju povukla drzava. Kada se neko odluci da brine o svom hendikepiranom detetu drzava je duzna da mu u tome pomogne prko strucne i materijalne pomoci. Ljudi su u nasoj drzavi prepusteni sebi samima pa ko se kako snadje. Imamo tromu drzavu sa nefukcionalnim ustanovama u kojima ljudi najcesce dolaze na posao kako bi primili platu.

nikola drezgić

pre 13 godina

Čuj,u bekstvu? Pa u bekstvu mogu da budu samo plaćene ubice i ubice iz koristoljublja ali sigurno ne likovi poput ovog koji su prolupali! Taj je sigurno otišao negde da digne ruku na sebe!

mladen

pre 13 godina

ako nije imao para mogao je da proda stan ili kucu da uzme neku manju,a posto svi centri za mentalno obolele su udaljeni od grada za male pare je mogao da kupi jeftinu kucu.smanji sebi troskove poboljsa nacin zivota sebe i svoje cerke koja ce kad tad ostati sama ,a na ovaj nacin mocice polako da se privikava na zivot sa drugim ljudima njenih problema kad joj otac umre.zao mi je coveka jel sam svestan sta je sve prosao u zivotu ali ako je skupio snage da je podize od 3 kilograma morao je i sada da reaguje kao hrabar covek ,a ne kao kukavica

Vlajko

pre 13 godina

Poznavao sa jednu bakicu iz naselja, retko divnu ženu. Često je mogla biti viđena kako šeta sa sinom koji je bio negde u svojim 50-im, ali je bio ometen u razvoju. Jednom prilikom reče kratko i nekako u poverenju mojoj supruzi, parafraziram: " ...Da mi je samo da zaklopim oči pet minuta ranije, pa da mogu mirno da umrem. Da li prođe pola godine, dobra bakica se upokoji, a njenog sina ne viđasmo potom. Mislim da se još za života pobrinula za dalju sudbinu svoga sina, verovatno zaveštanjem stana.
Kako je samo bila puna dobrote, neumorna,nasmejana i draga, i ona i sin. Prosto mi je bilo milo što tako divni i pristojni ljudi negde među nama i postoje. Koliko li je tuge bilo u njoj kada ostane sama sa sobom, dnevno ophrvana svim teškoćama, živeći i boreći se samo za svoje dete.
Laka joj zemlja!

alisa

pre 13 godina

ali, za boga miloga, pa u srbiji i diljem bivse jugoslavije nema hendikepiranih ljudi :( oni se kriju, a drzava podrzava sehi lepotice :( hendikepirani su samo na zapadu... ne?

bob

pre 13 godina

U kuci pored moje je zivila zena koja je imala sina u kolicima. Bio je i retardiran i nepokretan, a nije ni govorio
Svaki dan ga je izvodila na zrak, hranila, mjenjala mu pelene i sve sto ide uz to
I tako je radila preko 25 godina bez dana odmora

Sinu je vec bilo oko 25-30 godina kada je ona dijagnostcirana da ima rak.
Nakon 6 meseci kad je vidila da ni radijacije ne pomazu i da je izgubila svu snagu, jednostavno je jedan dan lepo obukla sina i sebe i onda je njega ubila pa sebe.
Ostavila je opristajno pismo napisavsi [parafraziram] "oslobodila sam i sina i drustvo daljih muka jer znam, da niko za njega nece brinuti kao ja. Sahranite nas zajedno".

kiki

pre 13 godina

Zao mi ih je oboje, imam suze u ocima. Sam cin je velicanstven
dokaz ljubavi dostajan klasicnih dela knjizevnosti. Jadan covek koji shvata da nema boljeg resenja i voljenoj osobi sam oduzuma zivot.

bb

pre 13 godina

40 godina, 24. jul 2012 23:07)
Ne znam ko pravi "olako decu" ali mi je jasno da kao narod mnogo olako sudimo o drugima.
Saucesce porodici.

Nikola

pre 13 godina

@Mita,nakon svih vaših komentara,stičem utisak da ste izuzetno pravdoljubiva i isto tako jednosmerna osoba.Niko ovde ne opravdava čin uzimanja nečijeg života,već ljudi pokušavaju na osnovu nekih činjenica da malo dublje uđu u suštinu ove potresne priče,što vi svakako to nećete ili ne znate.Poštujem svačije mišljenje,ali da u 3-4 komentara,koliko ste ih ostavili,potencirate takoreći giljotinu ovom čoveku,meni je to jako strano.Nakon celokupne životne žrtve sa kojom je živeo toliko dugo,treba postaviti pitanje zašto se odlučio na ovo!JZa ovaj zločin prvo treba suditi državi,pa tek onda pojedincu iako sam skoro siguran da je već sam sebi presudio!Sve u svemu,strašna tragedija kojom prvo ova država treba da se bavi!

neko

pre 13 godina

Verovatno su veoma teške okolnosti navele tog čoveka na tako strašano delo. Naš sin od trideset godina je osoba sa hendikepom Trudimo se da mu omogućimo što dostojanstveniji život i mislimo da je srećan što može da živi sa nama, svojom porodicom. Nadamo se da nikada neće morati da ode u instituciju, ali nemamo nikakvu podršku od strane vlasti koja bi mu omogućila opstanak u redovnom okruženju. Dobro sam upoznat kakvo je stanje u institucijama gde "skladište" decu i ljude koje bi država htela da sakrije. Ne znam da li bi mogao da živim sa svešću da mi je sin u institiciji. Te institucije su tabu tema i najveća su sramota našeg društva.

sugestija

pre 13 godina

mislim da bi b92 trebao da ukloni opciju ostavljanja komentara kad su ovakve vijesti u pitanju, zrtve bar zasluzuju toliko postovanja da budu zasticenje od mogucnosti da ih svako komentarise

Srna

pre 13 godina

Za oca ubicu nema opravdanja! Analizirati odnose između njegove ćerke i njega je primitivizam. Loše su specijalizovane ustanove i očajan kadar koji "radi" sa decom sa posebnim potrebama. Najbolji primer su napaćena i namučena deca iz Zvečanske, koju drže pod ključem u nehigijenskim i nehumanim uslovima. "Humanisti" koji se staraju o njima su bagra, kojoj godinama direktor i rukovodeći kadar dopušta da deca ne ugledaju svetlost dana.

Mita

pre 13 godina

Po nekim glupacima ovde,verovatno bi ovom ubici trebalo da damo orden za ovakav herojski čin....Ubio hendikepiranu osobu sa predumišljajem...:((

Danijela

pre 13 godina

Ništa čudno u ovoj zemlji,beda i tuga,a Dinkić i ovi sa njim umesto pohapse svi što su pokrali budžet,on planira i dalje neke kredite,šta mislite čemu to vodi-a ovi novokomponovani-mislite o tome!!!

Strasno, strasno!

pre 13 godina

Stvarno ne razumem nas narod. Ako se radi o kradji, prvi smo na kontinentu. A, ako se radi o solidarnoscu, nigde! Pa mi smo jedina nacija na svetu, gde pojedinci se nasmejavaju siromasne i bezkucniskih. Ovako nesto nema nigdje u svetu. A nije ni cudo, jer:
Svi mediji prate 24c na dan izvestaje, ili izreke politicara oko Kosova. Ova tema je postala doslovno dorucak, rucak i vecera, pa jos i odelo, za nase gradjane, pogotovo za srednji i onaj siromasnji sloj.
Ne moze biti vece sramote nego kad ti narod gine, a tvoja vlada jos sanja u teritorijama koje ne kontrolise vise, i nece nikad vise!
Tomo, SPC, SPS i svima drugima: Bog vas presudio po vasim satanskim djelima. Doveli ste dljude do toga da se zapale! Sram vas bilo! Pa nismo ki ni Irak, ni Afganistan.

Maksi

pre 13 godina

Naježio sam se, znam kakva je to tuga kada gledaš najbližeg i ne možeš da mu pomogneš. Ne opravdavam takav postupak ali nismo mi koji trebamo da mu sudimo. Njemu je verovatno i najteže, možda je već i sebi presudio..

Žao mi je njegove ćerke koja nije sama birala kako će da se rodi i nije osetila sve čari života..

40 godina

pre 13 godina

Svi olako prave decu, niko ne razmišlja o mogućnosti da mu dete bude doživotno hendikepirano na neki način, i da je ako se već odluči na donošenje deteta na svet, DUŽAN da se stara o detetu do kraja. Nema opravdanja ni izgovora. Ovo je ubistvo najgore moguće vrste, ubiti sa predumišljajem hendikepiranu osobu.

Mita

pre 13 godina

i samo da dodam...da ova luda drzava,umesto sto vrsi diverzione napade na vozila GSB-a,vise povede racuna o tome kome daje dozvolu za oruzije,a realno,nikom normalnom pistolj i ne treba...nista od ovoga se ne bi ni dogodilo....

Nidža

pre 13 godina

@40 godina,o čemu vi pričate???Kažete da ljudi u olako prave decu???Pa u ovoj zemlji samo Romi još "olako" prave decu.Čak su i oni zatajili poslednjih godina jer deca više nemaju od koga da prose.Imam gomilu prijatelja od preko 30 god. i niko od njih ne misli da će u skorijoj budućnosti postati roditelj,naravno,većina zbog finansijskih razloga.

Превише живота имате на души

pre 13 godina

Борисе, Ивице, Млађане, Жарко, Томице, Палма, Чедо, Томо, Коштунице, Дулићу, Шутановац,...

Ова два живота носите на души.

Marko

pre 13 godina

Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari.

ja

pre 13 godina

Ljudi koji imaju decu sa posebnim potrebama - nemaju život. To shvatite odmah, vi koji ne znate, ne shvatate, ili nećete da shvatite zašto. Normalno dete je teško odgajati, a ono sa posebnim potrebama - milion puta teže. Ko ne razume zašto, neka promoli glavu iz svog malog univerzuma u realan i surov svet. Meni je žao cele ove porodice. Nesrećni ljudi...

Mita

pre 13 godina

@Helios
Ti,izgleda,ovo podmuklo ubistvo potajno opravdavas,jer jadni otac ubica nije mogao da ide na more i da nikoga upozna,zbog svoje cerke?Pa,sta sada ako je devojka bolesna treba je streljati,jer matori ne moze da nadje ribu i ode na more?Oca ubicu treba strpati na dozivotnu robiju!

radovan petrovic

pre 13 godina

Nema izlaza.
Da rokne sebe = nema ko da se stara o njoj, najbolji slucaj odlazi u ustanovu, najgori, niko se ne brine o njoj
Da nadje posao = Ko ce da mu da? 60 godina, covek treba da bude u penziji jos malo, zemlja Srbija.
Da ubije nju = Sto je vec uradio, ali da li stvarno ima smisla?

Tuga, beda, cemer, jad, ubijamo sami sebe iznutra, nije kriv nikakav "amerikanac" krivi smo sami mi, od pojedinca koji vaspitavaju decu do ljudi koji su u vladi, kao nacija nemamo izlaz, svaka cast izuzetcima, ali ovo ce biti sve ucestalije. Verujem da je covek stvarno voleo svoju cerku, ali kako stvari stoje verovatno ce i sam ubiti sebe pre nego sto ga pronadju.

SaLe

pre 13 godina

Ne lupetajte vajni pravnici i ostali dušebrižnici...samo oni znaju kako život može da bude pakao. Oni koji se nose srcem sa takvom mukom, teško da mogu ostati racionalni do kraja. Neka im je prosto od boga i neka nađu svoj mir gde god da jesu :(

nbgd

pre 13 godina

Jedna od najpotresnijih vesti, barem meni, u poslednjih par godina... Ne mogu, niti smem, da zamislim njegov ocaj. Resio ih je oboje muka, na najbrutalniji nacin. Niko nema pravo da ubije, i zbog toga treba da robija. Ali svi oni koji ga osudjuju treba da stave prst na celo i zapitaju se sta oca koji vise od 30 godina brine o mentalno zaostalom detetu moze da natera da ga ubije... Iskreno, placem dok sve ovo pisem...

Mita

pre 13 godina

A ti Zlaja razmisljas po ono nasoj malogradjanskoj poslovici,ako dam te ja rodila mogu da te i ubijem?Da li si normalna,kada tako razmisljas?

denz

pre 13 godina

e kad vidite 5 porsche automobila u toku dana, u BGu, i procitate ovo, onda se zapitate malo o nekim stvarima
sto bi ameri rekli: life is a bitch

sirotinjo i Bogu si teška

pre 13 godina

Kako glup naslov. Tragedija, koja je zadesila ovu porodicu je posledica korupcije, plačke i javašluka. Neće biti da niko nije odgovoran za ovu tragediju.
Ja sam neki dan ostao bez posla. Imam roditelje koji još uvek mogu da me izdržavaju,ali da li je to rešenje?

from hr

pre 13 godina

U što vjerovati više?
Srbi, pomagajte se i čuvajte jedan drugoga. To vrijedi i za nas Hrvate. Možda se jednog dana opet izborimo za slobodu i možda opet budemo ljudi.... normalni.

anna

pre 13 godina

Liberalni kapitalizam od čoveka pravi automat, a od čoveka bez posla pravi očajnika. Strašno i žalosno. Važno je da smo mi bezglavo jurnuli u privatizaciju u kojoj se bogatstvo prelilo u džepove novokomponovanih tajkuna, a socijalna briga o onima kojima pomoć društva zaista treba polako nestaje.

Mita

pre 13 godina

Mi opravdamo kada neko strelja 8000 ljudi i za takav zlocin,mi imamo opravdanje u smislu visih ciljeva.Tako i ovde,kriv je kapitalizam i drzava.Kome nije do zivota,taj cak nema pravo ni da ga sam sebi oduzme,a kamoli nekom drugom!!Mislim da bi jedno 80 % ljudi ovde trebalo zatvoriti u ustanove i ne pustati napolje,da bi mi ostali normalni mogli da zivimo...

carapan

pre 13 godina

samo neko ko brine o osobi sa posebnim pottrebma zna kao se nasa drzava odnosi prema socijalno lako ranjivim osobama.Da bi ostao normalan treba ti svo strpljenje ovog sveta,na svakom koraku razumevanje od onih koji ti ne mogu pomoci i diskriminacija od onih koje placas da ti pomognu.Treba sad pitati socijalnu sluzbu da li su im pruzili zakonska prava i pomoc.Kako je taj covek i od cega ziveo.Lako je sad kriviti ga kad je posle sati i sati provedanih po hodnicima ispred saltera,moleci za neku pomoc,uradio ono sto mu je preostalo.

Legend

pre 13 godina

Mozda naslov treba da bude "Bolesni otac ubio cerku".Nisam siguran,ali verovatno cak i kod nas kao i svuda u svetu postoje ustanove u koje mozes predati takve osobe o kojima vise ne mozes da brines.Ako je voleo svoju cerku kao sto komsije kazu onda bi pre to uradio nego sto bi je ubio,mada pitanje je sta je njemu prolazilo kroz glavu,mozda je hteo da joj "skrati muke".U svakom slucaju niko ne bi trebao da odlucuje kada ce se tudji zivot okoncati.

Helios

pre 13 godina

Samo onaj ko je dugotrajno bio u blizini takve osobe zna kakva je to muka. Trideset godina, čitav život brinuti besperspektivno je strašno. Ni da radiš ne možeš ili koliko zaradiš toliko platiš nekome ko brine i na slične troškove. Niti ćeš imati slobodno vreme, letovanje, upoznati nekog... Strašno je ali radi se o graničnom slučaju, nekoj vrsti eutanazije. Tuga.

zlaja

pre 13 godina

neki konentator pominje ustanove za zbrinjavanje takvih osoba....osudjuje oca
a ne pomislja da je on mozda i ubio svoje dete da ne bi dospelo u jednu takvu ustanovu, imate
li ideju kako je u tim ustanovama...???????

Helios

pre 13 godina

Samo onaj ko je dugotrajno bio u blizini takve osobe zna kakva je to muka. Trideset godina, čitav život brinuti besperspektivno je strašno. Ni da radiš ne možeš ili koliko zaradiš toliko platiš nekome ko brine i na slične troškove. Niti ćeš imati slobodno vreme, letovanje, upoznati nekog... Strašno je ali radi se o graničnom slučaju, nekoj vrsti eutanazije. Tuga.

zlaja

pre 13 godina

neki konentator pominje ustanove za zbrinjavanje takvih osoba....osudjuje oca
a ne pomislja da je on mozda i ubio svoje dete da ne bi dospelo u jednu takvu ustanovu, imate
li ideju kako je u tim ustanovama...???????

radovan petrovic

pre 13 godina

Nema izlaza.
Da rokne sebe = nema ko da se stara o njoj, najbolji slucaj odlazi u ustanovu, najgori, niko se ne brine o njoj
Da nadje posao = Ko ce da mu da? 60 godina, covek treba da bude u penziji jos malo, zemlja Srbija.
Da ubije nju = Sto je vec uradio, ali da li stvarno ima smisla?

Tuga, beda, cemer, jad, ubijamo sami sebe iznutra, nije kriv nikakav "amerikanac" krivi smo sami mi, od pojedinca koji vaspitavaju decu do ljudi koji su u vladi, kao nacija nemamo izlaz, svaka cast izuzetcima, ali ovo ce biti sve ucestalije. Verujem da je covek stvarno voleo svoju cerku, ali kako stvari stoje verovatno ce i sam ubiti sebe pre nego sto ga pronadju.

from hr

pre 13 godina

U što vjerovati više?
Srbi, pomagajte se i čuvajte jedan drugoga. To vrijedi i za nas Hrvate. Možda se jednog dana opet izborimo za slobodu i možda opet budemo ljudi.... normalni.

ja

pre 13 godina

Ljudi koji imaju decu sa posebnim potrebama - nemaju život. To shvatite odmah, vi koji ne znate, ne shvatate, ili nećete da shvatite zašto. Normalno dete je teško odgajati, a ono sa posebnim potrebama - milion puta teže. Ko ne razume zašto, neka promoli glavu iz svog malog univerzuma u realan i surov svet. Meni je žao cele ove porodice. Nesrećni ljudi...

nbgd

pre 13 godina

Jedna od najpotresnijih vesti, barem meni, u poslednjih par godina... Ne mogu, niti smem, da zamislim njegov ocaj. Resio ih je oboje muka, na najbrutalniji nacin. Niko nema pravo da ubije, i zbog toga treba da robija. Ali svi oni koji ga osudjuju treba da stave prst na celo i zapitaju se sta oca koji vise od 30 godina brine o mentalno zaostalom detetu moze da natera da ga ubije... Iskreno, placem dok sve ovo pisem...

Превише живота имате на души

pre 13 godina

Борисе, Ивице, Млађане, Жарко, Томице, Палма, Чедо, Томо, Коштунице, Дулићу, Шутановац,...

Ова два живота носите на души.

SaLe

pre 13 godina

Ne lupetajte vajni pravnici i ostali dušebrižnici...samo oni znaju kako život može da bude pakao. Oni koji se nose srcem sa takvom mukom, teško da mogu ostati racionalni do kraja. Neka im je prosto od boga i neka nađu svoj mir gde god da jesu :(

Maksi

pre 13 godina

Naježio sam se, znam kakva je to tuga kada gledaš najbližeg i ne možeš da mu pomogneš. Ne opravdavam takav postupak ali nismo mi koji trebamo da mu sudimo. Njemu je verovatno i najteže, možda je već i sebi presudio..

Žao mi je njegove ćerke koja nije sama birala kako će da se rodi i nije osetila sve čari života..

denz

pre 13 godina

e kad vidite 5 porsche automobila u toku dana, u BGu, i procitate ovo, onda se zapitate malo o nekim stvarima
sto bi ameri rekli: life is a bitch

anna

pre 13 godina

Liberalni kapitalizam od čoveka pravi automat, a od čoveka bez posla pravi očajnika. Strašno i žalosno. Važno je da smo mi bezglavo jurnuli u privatizaciju u kojoj se bogatstvo prelilo u džepove novokomponovanih tajkuna, a socijalna briga o onima kojima pomoć društva zaista treba polako nestaje.

Nidža

pre 13 godina

@40 godina,o čemu vi pričate???Kažete da ljudi u olako prave decu???Pa u ovoj zemlji samo Romi još "olako" prave decu.Čak su i oni zatajili poslednjih godina jer deca više nemaju od koga da prose.Imam gomilu prijatelja od preko 30 god. i niko od njih ne misli da će u skorijoj budućnosti postati roditelj,naravno,većina zbog finansijskih razloga.

carapan

pre 13 godina

samo neko ko brine o osobi sa posebnim pottrebma zna kao se nasa drzava odnosi prema socijalno lako ranjivim osobama.Da bi ostao normalan treba ti svo strpljenje ovog sveta,na svakom koraku razumevanje od onih koji ti ne mogu pomoci i diskriminacija od onih koje placas da ti pomognu.Treba sad pitati socijalnu sluzbu da li su im pruzili zakonska prava i pomoc.Kako je taj covek i od cega ziveo.Lako je sad kriviti ga kad je posle sati i sati provedanih po hodnicima ispred saltera,moleci za neku pomoc,uradio ono sto mu je preostalo.

sirotinjo i Bogu si teška

pre 13 godina

Kako glup naslov. Tragedija, koja je zadesila ovu porodicu je posledica korupcije, plačke i javašluka. Neće biti da niko nije odgovoran za ovu tragediju.
Ja sam neki dan ostao bez posla. Imam roditelje koji još uvek mogu da me izdržavaju,ali da li je to rešenje?

bob

pre 13 godina

U kuci pored moje je zivila zena koja je imala sina u kolicima. Bio je i retardiran i nepokretan, a nije ni govorio
Svaki dan ga je izvodila na zrak, hranila, mjenjala mu pelene i sve sto ide uz to
I tako je radila preko 25 godina bez dana odmora

Sinu je vec bilo oko 25-30 godina kada je ona dijagnostcirana da ima rak.
Nakon 6 meseci kad je vidila da ni radijacije ne pomazu i da je izgubila svu snagu, jednostavno je jedan dan lepo obukla sina i sebe i onda je njega ubila pa sebe.
Ostavila je opristajno pismo napisavsi [parafraziram] "oslobodila sam i sina i drustvo daljih muka jer znam, da niko za njega nece brinuti kao ja. Sahranite nas zajedno".

neko

pre 13 godina

Verovatno su veoma teške okolnosti navele tog čoveka na tako strašano delo. Naš sin od trideset godina je osoba sa hendikepom Trudimo se da mu omogućimo što dostojanstveniji život i mislimo da je srećan što može da živi sa nama, svojom porodicom. Nadamo se da nikada neće morati da ode u instituciju, ali nemamo nikakvu podršku od strane vlasti koja bi mu omogućila opstanak u redovnom okruženju. Dobro sam upoznat kakvo je stanje u institucijama gde "skladište" decu i ljude koje bi država htela da sakrije. Ne znam da li bi mogao da živim sa svešću da mi je sin u institiciji. Te institucije su tabu tema i najveća su sramota našeg društva.

Ja

pre 13 godina

Ja imam tri deteta, sina od 12 i blizance od 4 god. od kojih je jedno autisticno. Ljudi shvatite koliko ljubavi, paznje, zivaca i para treba da se podigne takvo dete. Ne opravdavam postupak, naravno, i okrivljujem socijalnu sluzbu. Cast izuzecima, ostali samo primaju platu i bas ih briga. Ja sam jedva ostvario pravo na tudju negu od 8610din. to je samo 1/4 ukupnih troskova koje dajem na defektologe, logooede, psihologe... Da ne pricam o komsijama, vrticu i ostalim koji nas sretnu, u parku npr. kao da smo zarazni!!! STRASNO! Prvo nasa svest, pa socijalne sluzbe... pa se ovo mozda ne bi ni dogodilo... Iskreno mi je zao.

Vlajko

pre 13 godina

Poznavao sa jednu bakicu iz naselja, retko divnu ženu. Često je mogla biti viđena kako šeta sa sinom koji je bio negde u svojim 50-im, ali je bio ometen u razvoju. Jednom prilikom reče kratko i nekako u poverenju mojoj supruzi, parafraziram: " ...Da mi je samo da zaklopim oči pet minuta ranije, pa da mogu mirno da umrem. Da li prođe pola godine, dobra bakica se upokoji, a njenog sina ne viđasmo potom. Mislim da se još za života pobrinula za dalju sudbinu svoga sina, verovatno zaveštanjem stana.
Kako je samo bila puna dobrote, neumorna,nasmejana i draga, i ona i sin. Prosto mi je bilo milo što tako divni i pristojni ljudi negde među nama i postoje. Koliko li je tuge bilo u njoj kada ostane sama sa sobom, dnevno ophrvana svim teškoćama, živeći i boreći se samo za svoje dete.
Laka joj zemlja!

Strasno, strasno!

pre 13 godina

Stvarno ne razumem nas narod. Ako se radi o kradji, prvi smo na kontinentu. A, ako se radi o solidarnoscu, nigde! Pa mi smo jedina nacija na svetu, gde pojedinci se nasmejavaju siromasne i bezkucniskih. Ovako nesto nema nigdje u svetu. A nije ni cudo, jer:
Svi mediji prate 24c na dan izvestaje, ili izreke politicara oko Kosova. Ova tema je postala doslovno dorucak, rucak i vecera, pa jos i odelo, za nase gradjane, pogotovo za srednji i onaj siromasnji sloj.
Ne moze biti vece sramote nego kad ti narod gine, a tvoja vlada jos sanja u teritorijama koje ne kontrolise vise, i nece nikad vise!
Tomo, SPC, SPS i svima drugima: Bog vas presudio po vasim satanskim djelima. Doveli ste dljude do toga da se zapale! Sram vas bilo! Pa nismo ki ni Irak, ni Afganistan.

bb

pre 13 godina

40 godina, 24. jul 2012 23:07)
Ne znam ko pravi "olako decu" ali mi je jasno da kao narod mnogo olako sudimo o drugima.
Saucesce porodici.

Ona

pre 13 godina

Ljudi ne opravdavaju ubistvo, nego razumeju zasto je do toga doslo, pogotovo oni koji imaju nekog sa posebnim potrebama i staraju se...Moje iskustvo je da oni koji su najjaci i najkrvolocniji u osudama su obicno oni koji najmanje pomognu, ali vole da sude...Eto sad i ja nekom sudim...

To je teska muka kad roditelj digne ruku na svoje dete, da nije hteo da je izdrazava ubio bi je odavno, a ne cekao vise od trideset godina...Slika tragedije jednog drustva kroz licnu tragediju ovih ljudi...

sugestija

pre 13 godina

mislim da bi b92 trebao da ukloni opciju ostavljanja komentara kad su ovakve vijesti u pitanju, zrtve bar zasluzuju toliko postovanja da budu zasticenje od mogucnosti da ih svako komentarise

Dimče Mezimče

pre 13 godina

Svi oni koji haluciniraju da je otac mogao da nadje drugi način nek razmisle:

- tolike godine se brinuo o njoj i hranio i kupao (to bi vi platili nekome)
- živeo sam (majka se ne pominje, mnogi pobegnu najčešće moraisti)
- ostao bez posla a ljubitelji floskule "tako je u svetu" zaboravljaju da socijalne službe pa i zavod za zapošljavanje daju novčanu pomoć nezaposlenima. Kod nas se socijalne službe bave polnom diskriminacijom muškaraca a Zavod za zapošljavanje jedva čeka da te smakne sa spiska.

Lepše je okrenuti TV Pink nego gledati emisiju o bolesnoj deci
Oca će najverovatnije naći mrtvog jer je reč o dobrom čoveku
Loši ljudi vole da morališu nad ovakvim sudbinama kako bi oni ovako ili onako samo to dalje od njih

alisa

pre 13 godina

ali, za boga miloga, pa u srbiji i diljem bivse jugoslavije nema hendikepiranih ljudi :( oni se kriju, a drzava podrzava sehi lepotice :( hendikepirani su samo na zapadu... ne?

Danilo Vidovic

pre 13 godina

Oroz pistolja je u ovom slucaju povukla drzava. Kada se neko odluci da brine o svom hendikepiranom detetu drzava je duzna da mu u tome pomogne prko strucne i materijalne pomoci. Ljudi su u nasoj drzavi prepusteni sebi samima pa ko se kako snadje. Imamo tromu drzavu sa nefukcionalnim ustanovama u kojima ljudi najcesce dolaze na posao kako bi primili platu.

Prvobitna akumulacija kapitala

pre 13 godina

Juce, na jedinom, do juce opozicionom, sada jedinom pozicionom radiju voditelj objasnjava kako plata poslanika u Skupstini od 100.000 dinara nije velika, jer oni, kada sede u kaficu u Bg. moraju da plate ceh. To se od njih ocekuje !!!

Legend

pre 13 godina

Mozda naslov treba da bude "Bolesni otac ubio cerku".Nisam siguran,ali verovatno cak i kod nas kao i svuda u svetu postoje ustanove u koje mozes predati takve osobe o kojima vise ne mozes da brines.Ako je voleo svoju cerku kao sto komsije kazu onda bi pre to uradio nego sto bi je ubio,mada pitanje je sta je njemu prolazilo kroz glavu,mozda je hteo da joj "skrati muke".U svakom slucaju niko ne bi trebao da odlucuje kada ce se tudji zivot okoncati.

Nikola

pre 13 godina

@Mita,nakon svih vaših komentara,stičem utisak da ste izuzetno pravdoljubiva i isto tako jednosmerna osoba.Niko ovde ne opravdava čin uzimanja nečijeg života,već ljudi pokušavaju na osnovu nekih činjenica da malo dublje uđu u suštinu ove potresne priče,što vi svakako to nećete ili ne znate.Poštujem svačije mišljenje,ali da u 3-4 komentara,koliko ste ih ostavili,potencirate takoreći giljotinu ovom čoveku,meni je to jako strano.Nakon celokupne životne žrtve sa kojom je živeo toliko dugo,treba postaviti pitanje zašto se odlučio na ovo!JZa ovaj zločin prvo treba suditi državi,pa tek onda pojedincu iako sam skoro siguran da je već sam sebi presudio!Sve u svemu,strašna tragedija kojom prvo ova država treba da se bavi!

Mita

pre 13 godina

A ti Zlaja razmisljas po ono nasoj malogradjanskoj poslovici,ako dam te ja rodila mogu da te i ubijem?Da li si normalna,kada tako razmisljas?

nikola drezgić

pre 13 godina

Čuj,u bekstvu? Pa u bekstvu mogu da budu samo plaćene ubice i ubice iz koristoljublja ali sigurno ne likovi poput ovog koji su prolupali! Taj je sigurno otišao negde da digne ruku na sebe!

Miki BG

pre 13 godina

Strašna tragedija. Ostati bez posla i zbog nemaštine ubiti hendikepiranu ćerku koju je jako voleo, znajući da joj više neće moći da pruži neophodnu negu...E, zemnljo Srbijo!!! Naslov teksta medjutim sugeriše nešto drugo, nije baš najprikladniji stvarnoj situaciji...

Mita

pre 13 godina

Mi opravdamo kada neko strelja 8000 ljudi i za takav zlocin,mi imamo opravdanje u smislu visih ciljeva.Tako i ovde,kriv je kapitalizam i drzava.Kome nije do zivota,taj cak nema pravo ni da ga sam sebi oduzme,a kamoli nekom drugom!!Mislim da bi jedno 80 % ljudi ovde trebalo zatvoriti u ustanove i ne pustati napolje,da bi mi ostali normalni mogli da zivimo...

Strasno

pre 13 godina

(Branislav J. Ciric, 25. jul 2012 08:37)
Ja vecu glupost nisam skoro procitao od tvoje,lupio si i ostao ziv!Kazes da bi mogao da izlazi i socijalise...kako te nije sramota da tako nesto napises,35 godina pazi ometeno dete.Znas li nesreco ljudska kako je gledati dete tolike godine da se pati???Pa zivotinju uspavas kad nema izbora,ko zna sta je u njegovoj dusi kad je tako nesto uradio.Svaki komentar je suvisan na ovu vest sem suze za nju i roditelje a ti ako imas obraza da se pogledas u ogledalo izvoli...

Djordje

pre 13 godina

Makar koliko je svima koji čuju za ovu tragediju teško i ostanu bez reči ili na bilo koji način komentarišu najteža je sama pomisao koja nam se
vrti u glavi. I da je država organizovanija dešavalo bi se, ređe možda.
Razmišljam o beznađu ovog dobrog čoveka koje ga je na ovaj potez navelo.
Na oduzimanje jednog života i sopstvenog odricanja od ljubavi, nežnosti i
smisla života koji je za sve ove godine sa svojim detetom izgradio. Da ne citiram Dostojevskog, ne bih umeo a sebi bih pružio "zadovoljstvo" pametovanja. U misli mi dolazi dogadjaj iz Francuske pre 40-50 godina
kada je otac isto tako oduzeo život svojoj obožavanoj bolesnoj kćeri, koja ga je za to molila, doduše. Sudski proces je trajao nekoliko godina i čovek je oslobođen. Imam ćerku i sina i znam kolika je (znam li? mogu li je ograničiti') ljubav prema deci, sopstvenoj posebno. I pokušavam da
razumem tog oca. Ali...što više razmišljam zaustavim se skamenjen odbijajući svaku takvu pomisao. Ali...opet je tu Dostojevski koji mi kaže da nisam u koži tog nesrećnog čoveka.
Da zaključim: NIJE NEVIN AL' NIJE NI KRIV!!!
Nijedna kazna nema svrhu, bezsmislena je!
Zakoni su hladni njegova duša, ako je još živ, će proživljavati ono što
mi ne možemo ni zamisliti i da nas nikada isto ili slično na takav ili
sličan potez navede. Tugujem sa i za njim!!!

deedee

pre 13 godina

nije vazno ko je kriv sve je to tuzno.toliko godina borbe za cerku i nema kud.izgubio je .pomoci nigde.samo udarci.covek odluci.kraj.oni sto misllle da je on podmukli ubica ,varate se.covek nije imao izbora.mislim da je i on umra.sigurno u sebi.da li je imao pravo,pitajte njega koji je negovao tu devojku toliko godina.devojka vam nece odgovoriti na to pitanje ali znam odgovor bar predpostavljam.hvala

boki

pre 13 godina

Prvo sve zajedno treba da nas je sramota, što smo dozvolili da nas razni đilkoši pljačkaju već 20 godina u kontinuitetu, izgubile su se sve socijalne razlike. Socijalna politika ne postoji, nema pomoći za kjude kojima je preko potrebna. Dok oni isti đilkoši razmišljaju gde će na skijanje, na koje ostrvo.... Jedni na drugima sede po vladama, agencijama za pošumljavanje meseca, dnevnice, službena, vozila... Naravno da ništa ne moze da ostane za smrtnike.

Mita

pre 13 godina

@Helios
Ti,izgleda,ovo podmuklo ubistvo potajno opravdavas,jer jadni otac ubica nije mogao da ide na more i da nikoga upozna,zbog svoje cerke?Pa,sta sada ako je devojka bolesna treba je streljati,jer matori ne moze da nadje ribu i ode na more?Oca ubicu treba strpati na dozivotnu robiju!

Mita

pre 13 godina

i samo da dodam...da ova luda drzava,umesto sto vrsi diverzione napade na vozila GSB-a,vise povede racuna o tome kome daje dozvolu za oruzije,a realno,nikom normalnom pistolj i ne treba...nista od ovoga se ne bi ni dogodilo....

kiki

pre 13 godina

Zao mi ih je oboje, imam suze u ocima. Sam cin je velicanstven
dokaz ljubavi dostajan klasicnih dela knjizevnosti. Jadan covek koji shvata da nema boljeg resenja i voljenoj osobi sam oduzuma zivot.

Marko

pre 13 godina

Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari.

Slicno kao i pravosudje

pre 13 godina

Procitajte zakon o socijalnoj zastiti, moze da se nadje na netu. Videcete da socijalnu zastita postoji samo da bi ljudi zaposleni u organima koji se time bave dobijali platu. Apsolutno je nemoguce da neko, ko ne laze, dobije socijalnu pomoc.

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

Branislav J. Ciric@, verovatno treba da se stidiš: niko nije opravdao eutanaziju ove nesrećnice od nesrećnog oca. Ljudi samo RAZUMEJU očaj i beznađe ovoga koji je prekratio muke nevinom stvorenju.
Znam i sam kroz šta sam prolazio sa ćerkom, lakše ometenom, kao posledica namere u jednoj bolnici na KiM - što nije tada (1979) bio redak slučaj. Stanovao u Beogradu od njene treće, sedište firme u N.Sadu - nisam mogao ni zdravstveno da koristim, toliko autonomaškog šovinizma je bilo prema "ostatku Srbije", da sam morao svakih petnaest dana da je vodim u N.Sad.
Jednom je proglašena za nesposobnu za samostalan rad, određena "tuđa nega" - ali nikada ni dinar nije primljen, a potom je na ponovnom pregledu samo obrisana RADNA NESPOSOBNOST, ali, uz ostalu definiciju nesposobnosti - usmeno je rečeno: sad - NIŠTA. I tako i danas, radi tri sata kao čistačica u jednoj kladionici za 8.000 dinara. Supruga penzionerka sa 13.000, ja pet godina bez posla - sin na određeno već 4 godine, sve na po tri meseca... Plata 22.000.
Kirija 140 eura!
Kroz svoju prizmu gledam - ja nikada ne bih digao ruku na svoje dete, ali osećam svu patnju i cepanje razuma kod ovog nesrećnika.
Verovatno je gledao "skupštinu" - očekujući nešto bolje, kad je video ko sklapa vlast, kako se nova pozicija guša za predsedavanje odborima, svu blagorečivost, sa naduvenim grudima onih koji su do pre dve godine nosili bedževe - opoganili Zemun, plaćali 14-togodišnjeg Šešeljevog sina kao savetnika...
Smučilo, smračilo se jadniku.

Beast from the East

pre 13 godina

I kad coveka dovedu do ivice pucanja, javljaju se terapeuti, eksperti za nasilje u porodici. Da nam pricaju kako do toga dolazi. Ne treba mi meterolog da da mi kaze da napolju pada kisa. Treba drzava da se zapita malo, ajde nova vlasti, pokazi se.

elektricni

pre 13 godina

Verovatno odluka doneta u teskom afektu. Ko zna, mozda covek nije imao sta da joj da da jede pa su trpeli gladni, ili nije imao odakle da plati lekove za cerku i jednostavno je pukao. Ovde covek kad izgubi posao bude prepusten sam sebi bez ikakvih prava, a dok radi drzava itekako uzima sebi dobar deo njegove zarade kroz poreze i namete.

alxxl

pre 13 godina

"Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari."

država nije ni jadna ni prokleta. ALI
svaka društvena forma nastaje radi poboljšanja situacije. ljudi su oformili zajednicu pošto na takav način mogu da se oslobode nekih briga, poslova, obaveza. za to postoji cena, koji se ogleda u porezu, u moralnim obavezama i samokontroli.

ukoliko zajednica ne obavlja svoje zadatke, ne oslobađa pojedinca, nego ga prisiljava i ucenjuje (kroz zakone i represivnih mera), pojedinac će sasvim sigurno odreći svoga dela "obaveza". zbog toga mlade devojke odluče da ne rode decu, deca da ne neguju i izdržavaju roditelje, klinci da ne uče, pešaci da prelaze put gde god, lopovi da uzimaju šta god stignu, ubice da sude umesto suda... ukoliko nema samokontrole, morala, NIKAKAV ZAKON to ne može da nadomesti. ne možeš postaviti policajca u kupatilo da kontrolišeš, da li će čovek da sipa kiselinu, da li će da pere zube.

pravda odavno nema veze sa pravosuđem, istina sa životom. a ljudi gube nadu, veru u život i smisao svega. ne opravdavam čin ubistva, nikako. ali čovek može da ode do granice. do provalije. i onda će da skoči, jer niko neće pružiti ruku da pomogne. pre će samoubicu neko da džepari, nego da ga odvrati od toga. čast izuzecima.

Danijela

pre 13 godina

Ništa čudno u ovoj zemlji,beda i tuga,a Dinkić i ovi sa njim umesto pohapse svi što su pokrali budžet,on planira i dalje neke kredite,šta mislite čemu to vodi-a ovi novokomponovani-mislite o tome!!!

Nislijka

pre 13 godina

Jeziva, ali to je nasa stvarnost!!! Pretpostavljam da se sada pozovu nadlezne sluzbe koje su trebale da izadju u susret ovim ljdima , a to zu i lekati i socijalni radnici i gradski poslanici svi bi oni rekli da nije to njihova odgovornost.!!! Pa cija je!!! Ako smo osudjeni da u drustvenoj zajednici stalno vodimo bitke kao pojedinci postavlja se4 pitanje imamo li mi uopste tu zajednicu koju zovemo drzavom???????

Srna

pre 13 godina

Za oca ubicu nema opravdanja! Analizirati odnose između njegove ćerke i njega je primitivizam. Loše su specijalizovane ustanove i očajan kadar koji "radi" sa decom sa posebnim potrebama. Najbolji primer su napaćena i namučena deca iz Zvečanske, koju drže pod ključem u nehigijenskim i nehumanim uslovima. "Humanisti" koji se staraju o njima su bagra, kojoj godinama direktor i rukovodeći kadar dopušta da deca ne ugledaju svetlost dana.

mik

pre 13 godina

Za one koji tvrde da bi bilo bolje da ju je dao u dom nego sto ju je ubio, samo da kazem da poznajem jos neke roditelje koji se brinu o svom mentalno zaostalom detetu i koji tvrde da ce pre ubiti svoje dete nego ga dati u dom. E, a sad se vi zapitajte zasto i kakvi su uslovi u tim domovima kad bi roditelji koji vole svoje dete tako nesto uradili.

!!!

pre 13 godina

Ovakvi komentari mogu da budu samo uvreda za sve one koji se staraju o vojoj bolesnoj deci ili braci i sestrama. Niko od nas nema pravo da da sebi otkaz sa mesta roditelja, hteli ili ne to nam je posao za ceo zivot, pa bila nasa deca zdrava ili bolesna. A vi sto opravdavate ovo vredjate zdrav razum i poziv roditelja, svako od nas bira da postane roditelj i tom odlukom preuzima rizik da ne bude sve bas kako treba. Sta je sa roditeljima cija deca boluju od raka ili neke druge ne izlecive bolesti, pa i oni su finansiski i emotivno iscrpljeni.

40 godina

pre 13 godina

Svi olako prave decu, niko ne razmišlja o mogućnosti da mu dete bude doživotno hendikepirano na neki način, i da je ako se već odluči na donošenje deteta na svet, DUŽAN da se stara o detetu do kraja. Nema opravdanja ni izgovora. Ovo je ubistvo najgore moguće vrste, ubiti sa predumišljajem hendikepiranu osobu.

the gaffer

pre 13 godina

ZALOST!
Kako se zove radnik "centra za socijalnu pomoc i brigu..... (ili kako se vec zove institucija), koji je mogao ovo da spreci?

Jelena

pre 13 godina

Ma da li ste vi svi redom normalni? Komentar za komentarom, opravdavanje ubistva sopstvenog deteta! I svima je jako zao, niko ne opravdava ubistvo, ali svi razumeju... Razumeju sta? Da je coveku bilo tesko? To niko ne spori, ali ni on ni bilo ko drugi nema pravo da oduzme zivot drugoj osobi. A da ne bude da ne znam o cemu pricam, imam autisticnog brata, i nije nimalo lako, ali ne mogu da zamislim da mi padne na kraj pameti takva gadost. A vi malo razmislite sta opravdavate, osobe sa posebnim potrebama i zive kako zive zato sto takvi kao vi misle da je opravdano okoncati im zivot kada se nadje za shodno...

Mita

pre 13 godina

Po nekim glupacima ovde,verovatno bi ovom ubici trebalo da damo orden za ovakav herojski čin....Ubio hendikepiranu osobu sa predumišljajem...:((

SF

pre 13 godina

@ bezimena
O sveznajuca, hvala ti sto nas prosvetli svojom demagogijom! Licno poznajem porodicu Djuric i znam sa koliko ljubavi su cuvali svoju kcer. Ne optuzujem i potpuno razumem coveka a to ne znaci da opravdavam ubistvo kao sto ga i vecina ovde ne opravdavava.

na tudju stetu

pre 13 godina

Kakve su to gluposti, nije imao izbora pa je nju ubio, covek kad nema izbora ubije sebe, jedino u slucaju kada ga neko zivotno ugozava pa ubije tog nekog. Nije imao izbora i sad je u bekstvu, njemu je njegov zivot mio i ako je izgubio posao, a to sto je nju ubio, ni krivu ni duznu, to treba da se razume. Pa zamislite koliko je samo ljudi ostalo bez posla, pa po tome obdanista i skole bi sad bili prazni.

mladen

pre 13 godina

ako nije imao para mogao je da proda stan ili kucu da uzme neku manju,a posto svi centri za mentalno obolele su udaljeni od grada za male pare je mogao da kupi jeftinu kucu.smanji sebi troskove poboljsa nacin zivota sebe i svoje cerke koja ce kad tad ostati sama ,a na ovaj nacin mocice polako da se privikava na zivot sa drugim ljudima njenih problema kad joj otac umre.zao mi je coveka jel sam svestan sta je sve prosao u zivotu ali ako je skupio snage da je podize od 3 kilograma morao je i sada da reaguje kao hrabar covek ,a ne kao kukavica

strasno

pre 13 godina

Ovoliko opravdanja za ubistvo nikad nigde nisam videla. Pa kad se rodila mogao je da je ostavi u domu, sad ce neko reci pa sta bi sa njom bilo tamo, pa svakako je niko ne bi ubio, kao nije u redu ostaviti je u domu, ali je sasvim razumljivo da je ubije. Govorimo o zivom bicu, a vecina ovde je u fazonu da je sasvim uredu sto je ubio, valjda bi ste i vi isto uradili na njegovom mestu. Svi mi mozemo da pokusamo da zamislimo koliko je bilo tesko tim ljudima i kakav su zivot imali, ali samo da zamislimo. Ovde je komentarisala osoba koja ima autisticno dete, mogu da se kladim da mu ne bi palo na pamet da tako nesto uradi svom detetu, koliko god bilo tesko, ali ima razumevanja za ovog nesrecnog coveka. A majka se pominje u tekstu citajte do kraja, bila je u komsiluku. Ajde sad dislike navalite

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

Podrska za komentatora po imenu Mita.
Toliko ljudi koji podrzavaju ubicu invalidnog deteta nije ni cudo u ovom drustvu gde se mnogi "mladi" do 40 i neke drze starih,jer su nesposobni sami da izadju u zivot,da bi te stare zamrzeli iz dna duse i jedva cekali da im vide kraj.Tako i ovde-"otac" je trebalo izgleda jos ranije da zavrsi za svojim detetom da bi mogao da se druzi,da izlazi i da bude socijalno pokretan.
Da se i ja uklopim u misljenje "onih koji ne sude".Ponekad pomislim da su Tarner i Pavelic trebali da zavrse posao jos 1941. godine,da se danas ne mucimo sto smo ovakvi Srbi...ili "Srbi".

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili pluseve, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Velibor, USA

pre 13 godina

sasvim se slazem da su drzava i drushtvo najodgovorniji shto je do ovog doshlo, to je nepobitno i mora da se konachno vec jednom menja, ali, i dalje kazem da NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Ivan 81

pre 13 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem.
Ljudi nemojte ovakve stvari da postmatrate 'akademski' bilo na ovo sada sto je otac ubio svoju mentalno zaostalu cerku ili pre neki mesec sto su majke ubile svoje bebe.
Nema opravdanja to su sve gnusni zlocini i resenje je ipak maksimalna zatvorska kazna i dovidjenja.

bezimena

pre 13 godina

Za sve vas, većina, koji ste u komentarima pokazali visok "nivo" razumevanja i saosećanja za UBICU, ali ni trunke ZA ŽRTVU, imam pitanje, na koje ne treba da mi odgovorite, odgovorite sebi:

KADA STE POSTALI NELJUDI?

p.s. kao narod koji se pretvorio u jednu veliku zver, za nas su samo lanci i katanci

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili plusevi, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

bezimena

pre 13 godina

(SF, 25. jul 2012 16:42)

Vi ne znate šta je demagogija.

NEMAM RAZUMEVANJA ZA UBISTVO BESPOMOĆNE ĆERKE! Ako nije mogao više da "izdrži" što u sebe nije pucao, nego je pobegao, još mu se živi, SKOTU!

Ubijanje mentalno bolesnih ljudi, invalida i sl. propagirao je HITLER!
Zgrožena sam koliko je ovde zveri kamufliranih u ljude, koji imaju razumevanja za bilo kog UBICU, I NI TRUNKE SAOSEĆANJA ZA ŽRTVU! Gadite mi se!

Djordje

pre 13 godina

Razumem sve komentare, slagao se sa njma ili ne!
Dogadjaj koji komentarišemo je tako tragičan i tako blizu nas,kod nas,
da ne možemo ostati ravnodušni.Ali...iskazujući svoje stavove iskazujemo i svoju nepomirljivost kao da o politici ili fudbalu diskutujemo(ne zameram,navikli smo)!Dogadjaj je toliko tragičan i ljudski da bi trbalo da u nama pobudi iste takve emocije.Medjutim...neke od nas nagoni da neistomišljenike nekim,često uvredljivim,kvalifikacijama etiketiramo. Život(od početka do završetka)nije ravna linija i ne bi bio život da jeste.Bilo da ste na jednoj ili drugoj strani(svrstavanje nas lišava objektivnosti)u pravu ste ako posle komentara ne prebacite daljinskim na neku emisiju Pink tipa i na svoj komentar zaboravite. Mada i to je ljudima primereno i nije zločin, pitanje je u izboru programa koji će vam misli na drugu stranu odvesti: "Pu..pu...daleko bilo..."
Po meni, u ovom slučaju, suština je u razmatranju položaja i VINOVNIKA i ŽRTVE, aspekta dogadjaja i razloga koji su do njega doveli. U ovom slučaju, po meni opet, linija razdvajanja dvaju učesnika nije tako oštra osim što znamo ko je izgubio život a ko ga nastavlja (da li ga nastavlja i kako?)... Ne govorim da razumem potpuno, samo pokušavam objektivno koliko je u mojoj moći, samo sam uveren da ni ovaj čovek to sebi neće moći da objasni potpuno. Za koji dan će se na ovo zaboraiti, ostaće nam tragovi sećanja u nekim potonjim pričama i razgovorima.
DANAS ĆEMO NA DALJINSKOM UPRAVLJAČU PRITISNUTI DRUGO DUGME!

sunshine

pre 13 godina

ovo je strasno, nije na njemu da odlucuje o njenom zivotu, kakav monstrum, ako nije mogao vise da je gleda mogao je jednostavno da ode a ne da je hladnokrvno ubije.

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

@Kvazimodo Sorabius
Hladnokrvno ubistvo ste nazvali eutanazijom.To i pominjanje para u kontekstu humanosti dovoljno govori o vasim stavovima.
Drustvo koje ima razumevanja za ubicu osobe sa posebnim potrebama ne treba da se cudi odakle mu Vucic,Dacic,Dinkic,Tadic,tajkuni,droga po skolama,kriminalci kao elita,bombardovanje,klanja...
Takvo drustvo je duboko poremeceno , duboko nehumano,drustvo kukavica,kukavica koji klece pred svojim gazdama,pred drzavnim sluzbenicima ,pred politickim mocnicima,da bi se onda pokazivali jakim pred slabijima od sebe-besomucno tukuci zene,decu,presudjujuci nemocnima jer su,avaj oni gospodari njihovih zivota.
Kako onda to,srpsko drustvo moze da izgradi institucije koje ce pomoci ljudima koji ne mogu sami ili da stvori uslove u kojima ce svi pristojno ziveti i u tom zivotu izdrzavati i osobe koje to ne mogu?

Mita

pre 13 godina

@Helios
Ti,izgleda,ovo podmuklo ubistvo potajno opravdavas,jer jadni otac ubica nije mogao da ide na more i da nikoga upozna,zbog svoje cerke?Pa,sta sada ako je devojka bolesna treba je streljati,jer matori ne moze da nadje ribu i ode na more?Oca ubicu treba strpati na dozivotnu robiju!

Legend

pre 13 godina

Mozda naslov treba da bude "Bolesni otac ubio cerku".Nisam siguran,ali verovatno cak i kod nas kao i svuda u svetu postoje ustanove u koje mozes predati takve osobe o kojima vise ne mozes da brines.Ako je voleo svoju cerku kao sto komsije kazu onda bi pre to uradio nego sto bi je ubio,mada pitanje je sta je njemu prolazilo kroz glavu,mozda je hteo da joj "skrati muke".U svakom slucaju niko ne bi trebao da odlucuje kada ce se tudji zivot okoncati.

40 godina

pre 13 godina

Svi olako prave decu, niko ne razmišlja o mogućnosti da mu dete bude doživotno hendikepirano na neki način, i da je ako se već odluči na donošenje deteta na svet, DUŽAN da se stara o detetu do kraja. Nema opravdanja ni izgovora. Ovo je ubistvo najgore moguće vrste, ubiti sa predumišljajem hendikepiranu osobu.

Mita

pre 13 godina

Mi opravdamo kada neko strelja 8000 ljudi i za takav zlocin,mi imamo opravdanje u smislu visih ciljeva.Tako i ovde,kriv je kapitalizam i drzava.Kome nije do zivota,taj cak nema pravo ni da ga sam sebi oduzme,a kamoli nekom drugom!!Mislim da bi jedno 80 % ljudi ovde trebalo zatvoriti u ustanove i ne pustati napolje,da bi mi ostali normalni mogli da zivimo...

Mita

pre 13 godina

i samo da dodam...da ova luda drzava,umesto sto vrsi diverzione napade na vozila GSB-a,vise povede racuna o tome kome daje dozvolu za oruzije,a realno,nikom normalnom pistolj i ne treba...nista od ovoga se ne bi ni dogodilo....

Mita

pre 13 godina

A ti Zlaja razmisljas po ono nasoj malogradjanskoj poslovici,ako dam te ja rodila mogu da te i ubijem?Da li si normalna,kada tako razmisljas?

Marko

pre 13 godina

Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari.

Mita

pre 13 godina

Po nekim glupacima ovde,verovatno bi ovom ubici trebalo da damo orden za ovakav herojski čin....Ubio hendikepiranu osobu sa predumišljajem...:((

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

Podrska za komentatora po imenu Mita.
Toliko ljudi koji podrzavaju ubicu invalidnog deteta nije ni cudo u ovom drustvu gde se mnogi "mladi" do 40 i neke drze starih,jer su nesposobni sami da izadju u zivot,da bi te stare zamrzeli iz dna duse i jedva cekali da im vide kraj.Tako i ovde-"otac" je trebalo izgleda jos ranije da zavrsi za svojim detetom da bi mogao da se druzi,da izlazi i da bude socijalno pokretan.
Da se i ja uklopim u misljenje "onih koji ne sude".Ponekad pomislim da su Tarner i Pavelic trebali da zavrse posao jos 1941. godine,da se danas ne mucimo sto smo ovakvi Srbi...ili "Srbi".

mladen

pre 13 godina

ako nije imao para mogao je da proda stan ili kucu da uzme neku manju,a posto svi centri za mentalno obolele su udaljeni od grada za male pare je mogao da kupi jeftinu kucu.smanji sebi troskove poboljsa nacin zivota sebe i svoje cerke koja ce kad tad ostati sama ,a na ovaj nacin mocice polako da se privikava na zivot sa drugim ljudima njenih problema kad joj otac umre.zao mi je coveka jel sam svestan sta je sve prosao u zivotu ali ako je skupio snage da je podize od 3 kilograma morao je i sada da reaguje kao hrabar covek ,a ne kao kukavica

Strasno, strasno!

pre 13 godina

Stvarno ne razumem nas narod. Ako se radi o kradji, prvi smo na kontinentu. A, ako se radi o solidarnoscu, nigde! Pa mi smo jedina nacija na svetu, gde pojedinci se nasmejavaju siromasne i bezkucniskih. Ovako nesto nema nigdje u svetu. A nije ni cudo, jer:
Svi mediji prate 24c na dan izvestaje, ili izreke politicara oko Kosova. Ova tema je postala doslovno dorucak, rucak i vecera, pa jos i odelo, za nase gradjane, pogotovo za srednji i onaj siromasnji sloj.
Ne moze biti vece sramote nego kad ti narod gine, a tvoja vlada jos sanja u teritorijama koje ne kontrolise vise, i nece nikad vise!
Tomo, SPC, SPS i svima drugima: Bog vas presudio po vasim satanskim djelima. Doveli ste dljude do toga da se zapale! Sram vas bilo! Pa nismo ki ni Irak, ni Afganistan.

Превише живота имате на души

pre 13 godina

Борисе, Ивице, Млађане, Жарко, Томице, Палма, Чедо, Томо, Коштунице, Дулићу, Шутановац,...

Ова два живота носите на души.

na tudju stetu

pre 13 godina

Kakve su to gluposti, nije imao izbora pa je nju ubio, covek kad nema izbora ubije sebe, jedino u slucaju kada ga neko zivotno ugozava pa ubije tog nekog. Nije imao izbora i sad je u bekstvu, njemu je njegov zivot mio i ako je izgubio posao, a to sto je nju ubio, ni krivu ni duznu, to treba da se razume. Pa zamislite koliko je samo ljudi ostalo bez posla, pa po tome obdanista i skole bi sad bili prazni.

anna

pre 13 godina

Liberalni kapitalizam od čoveka pravi automat, a od čoveka bez posla pravi očajnika. Strašno i žalosno. Važno je da smo mi bezglavo jurnuli u privatizaciju u kojoj se bogatstvo prelilo u džepove novokomponovanih tajkuna, a socijalna briga o onima kojima pomoć društva zaista treba polako nestaje.

bezimena

pre 13 godina

Za sve vas, većina, koji ste u komentarima pokazali visok "nivo" razumevanja i saosećanja za UBICU, ali ni trunke ZA ŽRTVU, imam pitanje, na koje ne treba da mi odgovorite, odgovorite sebi:

KADA STE POSTALI NELJUDI?

p.s. kao narod koji se pretvorio u jednu veliku zver, za nas su samo lanci i katanci

Helios

pre 13 godina

Samo onaj ko je dugotrajno bio u blizini takve osobe zna kakva je to muka. Trideset godina, čitav život brinuti besperspektivno je strašno. Ni da radiš ne možeš ili koliko zaradiš toliko platiš nekome ko brine i na slične troškove. Niti ćeš imati slobodno vreme, letovanje, upoznati nekog... Strašno je ali radi se o graničnom slučaju, nekoj vrsti eutanazije. Tuga.

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili plusevi, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

Velibor, USA

pre 13 godina

jao, jao kakvi komentari su dobili pluseve, pochev od prvog pa nadalje, uzas....

pa, ljudi (ne)ljudski, NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! zar to treba objashnjavati??

sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

strasno

pre 13 godina

Ovoliko opravdanja za ubistvo nikad nigde nisam videla. Pa kad se rodila mogao je da je ostavi u domu, sad ce neko reci pa sta bi sa njom bilo tamo, pa svakako je niko ne bi ubio, kao nije u redu ostaviti je u domu, ali je sasvim razumljivo da je ubije. Govorimo o zivom bicu, a vecina ovde je u fazonu da je sasvim uredu sto je ubio, valjda bi ste i vi isto uradili na njegovom mestu. Svi mi mozemo da pokusamo da zamislimo koliko je bilo tesko tim ljudima i kakav su zivot imali, ali samo da zamislimo. Ovde je komentarisala osoba koja ima autisticno dete, mogu da se kladim da mu ne bi palo na pamet da tako nesto uradi svom detetu, koliko god bilo tesko, ali ima razumevanja za ovog nesrecnog coveka. A majka se pominje u tekstu citajte do kraja, bila je u komsiluku. Ajde sad dislike navalite

zlaja

pre 13 godina

neki konentator pominje ustanove za zbrinjavanje takvih osoba....osudjuje oca
a ne pomislja da je on mozda i ubio svoje dete da ne bi dospelo u jednu takvu ustanovu, imate
li ideju kako je u tim ustanovama...???????

Ivan 81

pre 13 godina

Citam komentare i ne mogu da verujem.
Ljudi nemojte ovakve stvari da postmatrate 'akademski' bilo na ovo sada sto je otac ubio svoju mentalno zaostalu cerku ili pre neki mesec sto su majke ubile svoje bebe.
Nema opravdanja to su sve gnusni zlocini i resenje je ipak maksimalna zatvorska kazna i dovidjenja.

Srna

pre 13 godina

Za oca ubicu nema opravdanja! Analizirati odnose između njegove ćerke i njega je primitivizam. Loše su specijalizovane ustanove i očajan kadar koji "radi" sa decom sa posebnim potrebama. Najbolji primer su napaćena i namučena deca iz Zvečanske, koju drže pod ključem u nehigijenskim i nehumanim uslovima. "Humanisti" koji se staraju o njima su bagra, kojoj godinama direktor i rukovodeći kadar dopušta da deca ne ugledaju svetlost dana.

sirotinjo i Bogu si teška

pre 13 godina

Kako glup naslov. Tragedija, koja je zadesila ovu porodicu je posledica korupcije, plačke i javašluka. Neće biti da niko nije odgovoran za ovu tragediju.
Ja sam neki dan ostao bez posla. Imam roditelje koji još uvek mogu da me izdržavaju,ali da li je to rešenje?

Nidža

pre 13 godina

@40 godina,o čemu vi pričate???Kažete da ljudi u olako prave decu???Pa u ovoj zemlji samo Romi još "olako" prave decu.Čak su i oni zatajili poslednjih godina jer deca više nemaju od koga da prose.Imam gomilu prijatelja od preko 30 god. i niko od njih ne misli da će u skorijoj budućnosti postati roditelj,naravno,većina zbog finansijskih razloga.

kiki

pre 13 godina

Zao mi ih je oboje, imam suze u ocima. Sam cin je velicanstven
dokaz ljubavi dostajan klasicnih dela knjizevnosti. Jadan covek koji shvata da nema boljeg resenja i voljenoj osobi sam oduzuma zivot.

radovan petrovic

pre 13 godina

Nema izlaza.
Da rokne sebe = nema ko da se stara o njoj, najbolji slucaj odlazi u ustanovu, najgori, niko se ne brine o njoj
Da nadje posao = Ko ce da mu da? 60 godina, covek treba da bude u penziji jos malo, zemlja Srbija.
Da ubije nju = Sto je vec uradio, ali da li stvarno ima smisla?

Tuga, beda, cemer, jad, ubijamo sami sebe iznutra, nije kriv nikakav "amerikanac" krivi smo sami mi, od pojedinca koji vaspitavaju decu do ljudi koji su u vladi, kao nacija nemamo izlaz, svaka cast izuzetcima, ali ovo ce biti sve ucestalije. Verujem da je covek stvarno voleo svoju cerku, ali kako stvari stoje verovatno ce i sam ubiti sebe pre nego sto ga pronadju.

SaLe

pre 13 godina

Ne lupetajte vajni pravnici i ostali dušebrižnici...samo oni znaju kako život može da bude pakao. Oni koji se nose srcem sa takvom mukom, teško da mogu ostati racionalni do kraja. Neka im je prosto od boga i neka nađu svoj mir gde god da jesu :(

sugestija

pre 13 godina

mislim da bi b92 trebao da ukloni opciju ostavljanja komentara kad su ovakve vijesti u pitanju, zrtve bar zasluzuju toliko postovanja da budu zasticenje od mogucnosti da ih svako komentarise

Dimče Mezimče

pre 13 godina

Svi oni koji haluciniraju da je otac mogao da nadje drugi način nek razmisle:

- tolike godine se brinuo o njoj i hranio i kupao (to bi vi platili nekome)
- živeo sam (majka se ne pominje, mnogi pobegnu najčešće moraisti)
- ostao bez posla a ljubitelji floskule "tako je u svetu" zaboravljaju da socijalne službe pa i zavod za zapošljavanje daju novčanu pomoć nezaposlenima. Kod nas se socijalne službe bave polnom diskriminacijom muškaraca a Zavod za zapošljavanje jedva čeka da te smakne sa spiska.

Lepše je okrenuti TV Pink nego gledati emisiju o bolesnoj deci
Oca će najverovatnije naći mrtvog jer je reč o dobrom čoveku
Loši ljudi vole da morališu nad ovakvim sudbinama kako bi oni ovako ili onako samo to dalje od njih

denz

pre 13 godina

e kad vidite 5 porsche automobila u toku dana, u BGu, i procitate ovo, onda se zapitate malo o nekim stvarima
sto bi ameri rekli: life is a bitch

from hr

pre 13 godina

U što vjerovati više?
Srbi, pomagajte se i čuvajte jedan drugoga. To vrijedi i za nas Hrvate. Možda se jednog dana opet izborimo za slobodu i možda opet budemo ljudi.... normalni.

Velibor, USA

pre 13 godina

sasvim se slazem da su drzava i drushtvo najodgovorniji shto je do ovog doshlo, to je nepobitno i mora da se konachno vec jednom menja, ali, i dalje kazem da NIJE JU SMEO DA UBIJE BEZ OBZIRA na sve strahote drzave i socijalnog sluchaja i bilo chega!!! mogao je da ju ostavi, napusti, chak i izbaci napolje, ali ubiti- nije smeo!!! sigurno veoma tragichna pricha, njoj pokoj dushi i vechna slava!!

!!!

pre 13 godina

Ovakvi komentari mogu da budu samo uvreda za sve one koji se staraju o vojoj bolesnoj deci ili braci i sestrama. Niko od nas nema pravo da da sebi otkaz sa mesta roditelja, hteli ili ne to nam je posao za ceo zivot, pa bila nasa deca zdrava ili bolesna. A vi sto opravdavate ovo vredjate zdrav razum i poziv roditelja, svako od nas bira da postane roditelj i tom odlukom preuzima rizik da ne bude sve bas kako treba. Sta je sa roditeljima cija deca boluju od raka ili neke druge ne izlecive bolesti, pa i oni su finansiski i emotivno iscrpljeni.

carapan

pre 13 godina

samo neko ko brine o osobi sa posebnim pottrebma zna kao se nasa drzava odnosi prema socijalno lako ranjivim osobama.Da bi ostao normalan treba ti svo strpljenje ovog sveta,na svakom koraku razumevanje od onih koji ti ne mogu pomoci i diskriminacija od onih koje placas da ti pomognu.Treba sad pitati socijalnu sluzbu da li su im pruzili zakonska prava i pomoc.Kako je taj covek i od cega ziveo.Lako je sad kriviti ga kad je posle sati i sati provedanih po hodnicima ispred saltera,moleci za neku pomoc,uradio ono sto mu je preostalo.

nbgd

pre 13 godina

Jedna od najpotresnijih vesti, barem meni, u poslednjih par godina... Ne mogu, niti smem, da zamislim njegov ocaj. Resio ih je oboje muka, na najbrutalniji nacin. Niko nema pravo da ubije, i zbog toga treba da robija. Ali svi oni koji ga osudjuju treba da stave prst na celo i zapitaju se sta oca koji vise od 30 godina brine o mentalno zaostalom detetu moze da natera da ga ubije... Iskreno, placem dok sve ovo pisem...

Strasno

pre 13 godina

(Branislav J. Ciric, 25. jul 2012 08:37)
Ja vecu glupost nisam skoro procitao od tvoje,lupio si i ostao ziv!Kazes da bi mogao da izlazi i socijalise...kako te nije sramota da tako nesto napises,35 godina pazi ometeno dete.Znas li nesreco ljudska kako je gledati dete tolike godine da se pati???Pa zivotinju uspavas kad nema izbora,ko zna sta je u njegovoj dusi kad je tako nesto uradio.Svaki komentar je suvisan na ovu vest sem suze za nju i roditelje a ti ako imas obraza da se pogledas u ogledalo izvoli...

Jelena

pre 13 godina

Ma da li ste vi svi redom normalni? Komentar za komentarom, opravdavanje ubistva sopstvenog deteta! I svima je jako zao, niko ne opravdava ubistvo, ali svi razumeju... Razumeju sta? Da je coveku bilo tesko? To niko ne spori, ali ni on ni bilo ko drugi nema pravo da oduzme zivot drugoj osobi. A da ne bude da ne znam o cemu pricam, imam autisticnog brata, i nije nimalo lako, ali ne mogu da zamislim da mi padne na kraj pameti takva gadost. A vi malo razmislite sta opravdavate, osobe sa posebnim potrebama i zive kako zive zato sto takvi kao vi misle da je opravdano okoncati im zivot kada se nadje za shodno...

bezimena

pre 13 godina

(SF, 25. jul 2012 16:42)

Vi ne znate šta je demagogija.

NEMAM RAZUMEVANJA ZA UBISTVO BESPOMOĆNE ĆERKE! Ako nije mogao više da "izdrži" što u sebe nije pucao, nego je pobegao, još mu se živi, SKOTU!

Ubijanje mentalno bolesnih ljudi, invalida i sl. propagirao je HITLER!
Zgrožena sam koliko je ovde zveri kamufliranih u ljude, koji imaju razumevanja za bilo kog UBICU, I NI TRUNKE SAOSEĆANJA ZA ŽRTVU! Gadite mi se!

ja

pre 13 godina

Ljudi koji imaju decu sa posebnim potrebama - nemaju život. To shvatite odmah, vi koji ne znate, ne shvatate, ili nećete da shvatite zašto. Normalno dete je teško odgajati, a ono sa posebnim potrebama - milion puta teže. Ko ne razume zašto, neka promoli glavu iz svog malog univerzuma u realan i surov svet. Meni je žao cele ove porodice. Nesrećni ljudi...

bb

pre 13 godina

40 godina, 24. jul 2012 23:07)
Ne znam ko pravi "olako decu" ali mi je jasno da kao narod mnogo olako sudimo o drugima.
Saucesce porodici.

nikola drezgić

pre 13 godina

Čuj,u bekstvu? Pa u bekstvu mogu da budu samo plaćene ubice i ubice iz koristoljublja ali sigurno ne likovi poput ovog koji su prolupali! Taj je sigurno otišao negde da digne ruku na sebe!

Ona

pre 13 godina

Ljudi ne opravdavaju ubistvo, nego razumeju zasto je do toga doslo, pogotovo oni koji imaju nekog sa posebnim potrebama i staraju se...Moje iskustvo je da oni koji su najjaci i najkrvolocniji u osudama su obicno oni koji najmanje pomognu, ali vole da sude...Eto sad i ja nekom sudim...

To je teska muka kad roditelj digne ruku na svoje dete, da nije hteo da je izdrazava ubio bi je odavno, a ne cekao vise od trideset godina...Slika tragedije jednog drustva kroz licnu tragediju ovih ljudi...

Beast from the East

pre 13 godina

I kad coveka dovedu do ivice pucanja, javljaju se terapeuti, eksperti za nasilje u porodici. Da nam pricaju kako do toga dolazi. Ne treba mi meterolog da da mi kaze da napolju pada kisa. Treba drzava da se zapita malo, ajde nova vlasti, pokazi se.

Danilo Vidovic

pre 13 godina

Oroz pistolja je u ovom slucaju povukla drzava. Kada se neko odluci da brine o svom hendikepiranom detetu drzava je duzna da mu u tome pomogne prko strucne i materijalne pomoci. Ljudi su u nasoj drzavi prepusteni sebi samima pa ko se kako snadje. Imamo tromu drzavu sa nefukcionalnim ustanovama u kojima ljudi najcesce dolaze na posao kako bi primili platu.

Prvobitna akumulacija kapitala

pre 13 godina

Juce, na jedinom, do juce opozicionom, sada jedinom pozicionom radiju voditelj objasnjava kako plata poslanika u Skupstini od 100.000 dinara nije velika, jer oni, kada sede u kaficu u Bg. moraju da plate ceh. To se od njih ocekuje !!!

elektricni

pre 13 godina

Verovatno odluka doneta u teskom afektu. Ko zna, mozda covek nije imao sta da joj da da jede pa su trpeli gladni, ili nije imao odakle da plati lekove za cerku i jednostavno je pukao. Ovde covek kad izgubi posao bude prepusten sam sebi bez ikakvih prava, a dok radi drzava itekako uzima sebi dobar deo njegove zarade kroz poreze i namete.

Djordje

pre 13 godina

Makar koliko je svima koji čuju za ovu tragediju teško i ostanu bez reči ili na bilo koji način komentarišu najteža je sama pomisao koja nam se
vrti u glavi. I da je država organizovanija dešavalo bi se, ređe možda.
Razmišljam o beznađu ovog dobrog čoveka koje ga je na ovaj potez navelo.
Na oduzimanje jednog života i sopstvenog odricanja od ljubavi, nežnosti i
smisla života koji je za sve ove godine sa svojim detetom izgradio. Da ne citiram Dostojevskog, ne bih umeo a sebi bih pružio "zadovoljstvo" pametovanja. U misli mi dolazi dogadjaj iz Francuske pre 40-50 godina
kada je otac isto tako oduzeo život svojoj obožavanoj bolesnoj kćeri, koja ga je za to molila, doduše. Sudski proces je trajao nekoliko godina i čovek je oslobođen. Imam ćerku i sina i znam kolika je (znam li? mogu li je ograničiti') ljubav prema deci, sopstvenoj posebno. I pokušavam da
razumem tog oca. Ali...što više razmišljam zaustavim se skamenjen odbijajući svaku takvu pomisao. Ali...opet je tu Dostojevski koji mi kaže da nisam u koži tog nesrećnog čoveka.
Da zaključim: NIJE NEVIN AL' NIJE NI KRIV!!!
Nijedna kazna nema svrhu, bezsmislena je!
Zakoni su hladni njegova duša, ako je još živ, će proživljavati ono što
mi ne možemo ni zamisliti i da nas nikada isto ili slično na takav ili
sličan potez navede. Tugujem sa i za njim!!!

mik

pre 13 godina

Za one koji tvrde da bi bilo bolje da ju je dao u dom nego sto ju je ubio, samo da kazem da poznajem jos neke roditelje koji se brinu o svom mentalno zaostalom detetu i koji tvrde da ce pre ubiti svoje dete nego ga dati u dom. E, a sad se vi zapitajte zasto i kakvi su uslovi u tim domovima kad bi roditelji koji vole svoje dete tako nesto uradili.

neko

pre 13 godina

Verovatno su veoma teške okolnosti navele tog čoveka na tako strašano delo. Naš sin od trideset godina je osoba sa hendikepom Trudimo se da mu omogućimo što dostojanstveniji život i mislimo da je srećan što može da živi sa nama, svojom porodicom. Nadamo se da nikada neće morati da ode u instituciju, ali nemamo nikakvu podršku od strane vlasti koja bi mu omogućila opstanak u redovnom okruženju. Dobro sam upoznat kakvo je stanje u institucijama gde "skladište" decu i ljude koje bi država htela da sakrije. Ne znam da li bi mogao da živim sa svešću da mi je sin u institiciji. Te institucije su tabu tema i najveća su sramota našeg društva.

bob

pre 13 godina

U kuci pored moje je zivila zena koja je imala sina u kolicima. Bio je i retardiran i nepokretan, a nije ni govorio
Svaki dan ga je izvodila na zrak, hranila, mjenjala mu pelene i sve sto ide uz to
I tako je radila preko 25 godina bez dana odmora

Sinu je vec bilo oko 25-30 godina kada je ona dijagnostcirana da ima rak.
Nakon 6 meseci kad je vidila da ni radijacije ne pomazu i da je izgubila svu snagu, jednostavno je jedan dan lepo obukla sina i sebe i onda je njega ubila pa sebe.
Ostavila je opristajno pismo napisavsi [parafraziram] "oslobodila sam i sina i drustvo daljih muka jer znam, da niko za njega nece brinuti kao ja. Sahranite nas zajedno".

alxxl

pre 13 godina

"Kakvi su ovo glupavi komentari "prokleta drzava" "jadna drzava" a te komentare pisu samo oni koji povrsno razmisljaju i nemaju pojma da se po svetu desavaju i gore stvari."

država nije ni jadna ni prokleta. ALI
svaka društvena forma nastaje radi poboljšanja situacije. ljudi su oformili zajednicu pošto na takav način mogu da se oslobode nekih briga, poslova, obaveza. za to postoji cena, koji se ogleda u porezu, u moralnim obavezama i samokontroli.

ukoliko zajednica ne obavlja svoje zadatke, ne oslobađa pojedinca, nego ga prisiljava i ucenjuje (kroz zakone i represivnih mera), pojedinac će sasvim sigurno odreći svoga dela "obaveza". zbog toga mlade devojke odluče da ne rode decu, deca da ne neguju i izdržavaju roditelje, klinci da ne uče, pešaci da prelaze put gde god, lopovi da uzimaju šta god stignu, ubice da sude umesto suda... ukoliko nema samokontrole, morala, NIKAKAV ZAKON to ne može da nadomesti. ne možeš postaviti policajca u kupatilo da kontrolišeš, da li će čovek da sipa kiselinu, da li će da pere zube.

pravda odavno nema veze sa pravosuđem, istina sa životom. a ljudi gube nadu, veru u život i smisao svega. ne opravdavam čin ubistva, nikako. ali čovek može da ode do granice. do provalije. i onda će da skoči, jer niko neće pružiti ruku da pomogne. pre će samoubicu neko da džepari, nego da ga odvrati od toga. čast izuzecima.

Nislijka

pre 13 godina

Jeziva, ali to je nasa stvarnost!!! Pretpostavljam da se sada pozovu nadlezne sluzbe koje su trebale da izadju u susret ovim ljdima , a to zu i lekati i socijalni radnici i gradski poslanici svi bi oni rekli da nije to njihova odgovornost.!!! Pa cija je!!! Ako smo osudjeni da u drustvenoj zajednici stalno vodimo bitke kao pojedinci postavlja se4 pitanje imamo li mi uopste tu zajednicu koju zovemo drzavom???????

Ja

pre 13 godina

Ja imam tri deteta, sina od 12 i blizance od 4 god. od kojih je jedno autisticno. Ljudi shvatite koliko ljubavi, paznje, zivaca i para treba da se podigne takvo dete. Ne opravdavam postupak, naravno, i okrivljujem socijalnu sluzbu. Cast izuzecima, ostali samo primaju platu i bas ih briga. Ja sam jedva ostvario pravo na tudju negu od 8610din. to je samo 1/4 ukupnih troskova koje dajem na defektologe, logooede, psihologe... Da ne pricam o komsijama, vrticu i ostalim koji nas sretnu, u parku npr. kao da smo zarazni!!! STRASNO! Prvo nasa svest, pa socijalne sluzbe... pa se ovo mozda ne bi ni dogodilo... Iskreno mi je zao.

Kvazimodo Sorabius

pre 13 godina

Branislav J. Ciric@, verovatno treba da se stidiš: niko nije opravdao eutanaziju ove nesrećnice od nesrećnog oca. Ljudi samo RAZUMEJU očaj i beznađe ovoga koji je prekratio muke nevinom stvorenju.
Znam i sam kroz šta sam prolazio sa ćerkom, lakše ometenom, kao posledica namere u jednoj bolnici na KiM - što nije tada (1979) bio redak slučaj. Stanovao u Beogradu od njene treće, sedište firme u N.Sadu - nisam mogao ni zdravstveno da koristim, toliko autonomaškog šovinizma je bilo prema "ostatku Srbije", da sam morao svakih petnaest dana da je vodim u N.Sad.
Jednom je proglašena za nesposobnu za samostalan rad, određena "tuđa nega" - ali nikada ni dinar nije primljen, a potom je na ponovnom pregledu samo obrisana RADNA NESPOSOBNOST, ali, uz ostalu definiciju nesposobnosti - usmeno je rečeno: sad - NIŠTA. I tako i danas, radi tri sata kao čistačica u jednoj kladionici za 8.000 dinara. Supruga penzionerka sa 13.000, ja pet godina bez posla - sin na određeno već 4 godine, sve na po tri meseca... Plata 22.000.
Kirija 140 eura!
Kroz svoju prizmu gledam - ja nikada ne bih digao ruku na svoje dete, ali osećam svu patnju i cepanje razuma kod ovog nesrećnika.
Verovatno je gledao "skupštinu" - očekujući nešto bolje, kad je video ko sklapa vlast, kako se nova pozicija guša za predsedavanje odborima, svu blagorečivost, sa naduvenim grudima onih koji su do pre dve godine nosili bedževe - opoganili Zemun, plaćali 14-togodišnjeg Šešeljevog sina kao savetnika...
Smučilo, smračilo se jadniku.

SF

pre 13 godina

@ bezimena
O sveznajuca, hvala ti sto nas prosvetli svojom demagogijom! Licno poznajem porodicu Djuric i znam sa koliko ljubavi su cuvali svoju kcer. Ne optuzujem i potpuno razumem coveka a to ne znaci da opravdavam ubistvo kao sto ga i vecina ovde ne opravdavava.

sunshine

pre 13 godina

ovo je strasno, nije na njemu da odlucuje o njenom zivotu, kakav monstrum, ako nije mogao vise da je gleda mogao je jednostavno da ode a ne da je hladnokrvno ubije.

Maksi

pre 13 godina

Naježio sam se, znam kakva je to tuga kada gledaš najbližeg i ne možeš da mu pomogneš. Ne opravdavam takav postupak ali nismo mi koji trebamo da mu sudimo. Njemu je verovatno i najteže, možda je već i sebi presudio..

Žao mi je njegove ćerke koja nije sama birala kako će da se rodi i nije osetila sve čari života..

Vlajko

pre 13 godina

Poznavao sa jednu bakicu iz naselja, retko divnu ženu. Često je mogla biti viđena kako šeta sa sinom koji je bio negde u svojim 50-im, ali je bio ometen u razvoju. Jednom prilikom reče kratko i nekako u poverenju mojoj supruzi, parafraziram: " ...Da mi je samo da zaklopim oči pet minuta ranije, pa da mogu mirno da umrem. Da li prođe pola godine, dobra bakica se upokoji, a njenog sina ne viđasmo potom. Mislim da se još za života pobrinula za dalju sudbinu svoga sina, verovatno zaveštanjem stana.
Kako je samo bila puna dobrote, neumorna,nasmejana i draga, i ona i sin. Prosto mi je bilo milo što tako divni i pristojni ljudi negde među nama i postoje. Koliko li je tuge bilo u njoj kada ostane sama sa sobom, dnevno ophrvana svim teškoćama, živeći i boreći se samo za svoje dete.
Laka joj zemlja!

boki

pre 13 godina

Prvo sve zajedno treba da nas je sramota, što smo dozvolili da nas razni đilkoši pljačkaju već 20 godina u kontinuitetu, izgubile su se sve socijalne razlike. Socijalna politika ne postoji, nema pomoći za kjude kojima je preko potrebna. Dok oni isti đilkoši razmišljaju gde će na skijanje, na koje ostrvo.... Jedni na drugima sede po vladama, agencijama za pošumljavanje meseca, dnevnice, službena, vozila... Naravno da ništa ne moze da ostane za smrtnike.

deedee

pre 13 godina

nije vazno ko je kriv sve je to tuzno.toliko godina borbe za cerku i nema kud.izgubio je .pomoci nigde.samo udarci.covek odluci.kraj.oni sto misllle da je on podmukli ubica ,varate se.covek nije imao izbora.mislim da je i on umra.sigurno u sebi.da li je imao pravo,pitajte njega koji je negovao tu devojku toliko godina.devojka vam nece odgovoriti na to pitanje ali znam odgovor bar predpostavljam.hvala

Slicno kao i pravosudje

pre 13 godina

Procitajte zakon o socijalnoj zastiti, moze da se nadje na netu. Videcete da socijalnu zastita postoji samo da bi ljudi zaposleni u organima koji se time bave dobijali platu. Apsolutno je nemoguce da neko, ko ne laze, dobije socijalnu pomoc.

Miki BG

pre 13 godina

Strašna tragedija. Ostati bez posla i zbog nemaštine ubiti hendikepiranu ćerku koju je jako voleo, znajući da joj više neće moći da pruži neophodnu negu...E, zemnljo Srbijo!!! Naslov teksta medjutim sugeriše nešto drugo, nije baš najprikladniji stvarnoj situaciji...

the gaffer

pre 13 godina

ZALOST!
Kako se zove radnik "centra za socijalnu pomoc i brigu..... (ili kako se vec zove institucija), koji je mogao ovo da spreci?

Danijela

pre 13 godina

Ništa čudno u ovoj zemlji,beda i tuga,a Dinkić i ovi sa njim umesto pohapse svi što su pokrali budžet,on planira i dalje neke kredite,šta mislite čemu to vodi-a ovi novokomponovani-mislite o tome!!!

Nikola

pre 13 godina

@Mita,nakon svih vaših komentara,stičem utisak da ste izuzetno pravdoljubiva i isto tako jednosmerna osoba.Niko ovde ne opravdava čin uzimanja nečijeg života,već ljudi pokušavaju na osnovu nekih činjenica da malo dublje uđu u suštinu ove potresne priče,što vi svakako to nećete ili ne znate.Poštujem svačije mišljenje,ali da u 3-4 komentara,koliko ste ih ostavili,potencirate takoreći giljotinu ovom čoveku,meni je to jako strano.Nakon celokupne životne žrtve sa kojom je živeo toliko dugo,treba postaviti pitanje zašto se odlučio na ovo!JZa ovaj zločin prvo treba suditi državi,pa tek onda pojedincu iako sam skoro siguran da je već sam sebi presudio!Sve u svemu,strašna tragedija kojom prvo ova država treba da se bavi!

alisa

pre 13 godina

ali, za boga miloga, pa u srbiji i diljem bivse jugoslavije nema hendikepiranih ljudi :( oni se kriju, a drzava podrzava sehi lepotice :( hendikepirani su samo na zapadu... ne?

Branislav J. Ciric

pre 13 godina

@Kvazimodo Sorabius
Hladnokrvno ubistvo ste nazvali eutanazijom.To i pominjanje para u kontekstu humanosti dovoljno govori o vasim stavovima.
Drustvo koje ima razumevanja za ubicu osobe sa posebnim potrebama ne treba da se cudi odakle mu Vucic,Dacic,Dinkic,Tadic,tajkuni,droga po skolama,kriminalci kao elita,bombardovanje,klanja...
Takvo drustvo je duboko poremeceno , duboko nehumano,drustvo kukavica,kukavica koji klece pred svojim gazdama,pred drzavnim sluzbenicima ,pred politickim mocnicima,da bi se onda pokazivali jakim pred slabijima od sebe-besomucno tukuci zene,decu,presudjujuci nemocnima jer su,avaj oni gospodari njihovih zivota.
Kako onda to,srpsko drustvo moze da izgradi institucije koje ce pomoci ljudima koji ne mogu sami ili da stvori uslove u kojima ce svi pristojno ziveti i u tom zivotu izdrzavati i osobe koje to ne mogu?

Djordje

pre 13 godina

Razumem sve komentare, slagao se sa njma ili ne!
Dogadjaj koji komentarišemo je tako tragičan i tako blizu nas,kod nas,
da ne možemo ostati ravnodušni.Ali...iskazujući svoje stavove iskazujemo i svoju nepomirljivost kao da o politici ili fudbalu diskutujemo(ne zameram,navikli smo)!Dogadjaj je toliko tragičan i ljudski da bi trbalo da u nama pobudi iste takve emocije.Medjutim...neke od nas nagoni da neistomišljenike nekim,često uvredljivim,kvalifikacijama etiketiramo. Život(od početka do završetka)nije ravna linija i ne bi bio život da jeste.Bilo da ste na jednoj ili drugoj strani(svrstavanje nas lišava objektivnosti)u pravu ste ako posle komentara ne prebacite daljinskim na neku emisiju Pink tipa i na svoj komentar zaboravite. Mada i to je ljudima primereno i nije zločin, pitanje je u izboru programa koji će vam misli na drugu stranu odvesti: "Pu..pu...daleko bilo..."
Po meni, u ovom slučaju, suština je u razmatranju položaja i VINOVNIKA i ŽRTVE, aspekta dogadjaja i razloga koji su do njega doveli. U ovom slučaju, po meni opet, linija razdvajanja dvaju učesnika nije tako oštra osim što znamo ko je izgubio život a ko ga nastavlja (da li ga nastavlja i kako?)... Ne govorim da razumem potpuno, samo pokušavam objektivno koliko je u mojoj moći, samo sam uveren da ni ovaj čovek to sebi neće moći da objasni potpuno. Za koji dan će se na ovo zaboraiti, ostaće nam tragovi sećanja u nekim potonjim pričama i razgovorima.
DANAS ĆEMO NA DALJINSKOM UPRAVLJAČU PRITISNUTI DRUGO DUGME!