Sreda, 11.07.2012.

07:17

Ješić:Očekivao sam Tadićevu ostavku

Funkcioner DS Goran Ješić izjavio da je očekivao da lider te partije Boris Tadić, zbog lošeg izbornog rezultata, ponudi ostavku na mesto šefa stranke.

Izvor: Blic

Ješiæ:Oèekivao sam Tadiæevu ostavku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

109 Komentari

Sortiraj po:

thy

pre 13 godina

"Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon."

Care, reci nam kako su ga to "provalili"? Tako sto su mu na lokalnim izborima dali glasova koliko svima ostalima zajedno? Bice da su ipak procenili da im se, takav kakav je, vise isplati od ove ekipe koja uporno pokusava da ubedi ceo svet da ne postoji nesto sto postoji, da je belo zapravo crno, da je sve laz i da nicega nema. Ako su Indjincani nesto "provalili", onda su provalili takve nebulozne zalopojke.

B.Kovačević

pre 13 godina

Ja uopšte to od gospodina Tadića nisam očekivala. Pa, kada je on i preuzimao odgovornost za bilo šta, ponašao sa kao da je njegova stranka, ali to me i nije doticalo, ali se isto tako ponašao kao da je njegova država. On je kao neko razmaženo dete koje mu je neko dao igračku da se igra pa se malo zaneo.

Matija Soskic

pre 13 godina

U demokratskom drustvu lider stranke posle neuspeha na izborima daje ostavku i stranka bira novog predednika. Isto vazi za trenere klubova posle neuspeha na prvenstvu, s tim sto oni automatski dobijaju otkaz.

Sveta

pre 13 godina

Jesic je bas kao i Palma potrosio brdo para gradjana Srbije, a nista znacajno nije napravio, osim svoje licne promocije, pa kao takav umesto da zahvali svojim pokroviteljima, On ih napada kada su najslabiji. Svaka povrsna analiza koliko je republickih para ptrosila Indjija i sta je napravljeno korisno, Jesica bi srozalo na mesto koje pripada. EVEOPSKI GRAD BUDUCNOSTI, sa kojom nezaposlenoscu, prosecnim platama, selima bez trotoara...po svim parametrima i uprkos silnih investicija Indjija je NERAZVIJENA OPSINA, samo skupa kic sminka u uzem centru male sremacke palanke. Objavite jesiceve slike pre 12. godina i sada, sve ce biti jasno.

Cica

pre 13 godina

@BGD, pa bas zato sto je dobar celom svetu, nama nije. Cije je on interese uopste zastupao???
U srpskih politicara sve se redje cuju reci narod, Srbija, srpski ili nas interes. Svi samo muljaju o investicijama kojih nema, o platama koje su minimalne, o Kosovu koje niko realno ne brani na smislen i strateski nacin.
Nije to samo Tadic, to su i naprednjaci, jer da takvi nisu ne bi ima Zapad dozvolio da se tako razmahnu.
A sto ae tice Pajtica, on je jos gori od T. secate se kako od drzavnih para dize ili renovira neke objekte po Vojvodini, a onda kaci table kako je on to uradio, kao da mu je deda ostavio pare u nasledje, a ne da je u pitanju nas novac.

Stefan

pre 13 godina

Reče čovek koji je toliko "principijelan" i "lojalan" svojoj stranci, da mu SNS bez bojazni nudi ministarsku poziciju! Licemer.
Bar je potvrdio da u aktuelnoj DS-situaciji stoji uz Đilasa, što je i normalno i logično, ruku na srce. Ta post-Đinđićevska "poslovno-menadžerska" ekipa i jeste razlog što je DS danas u problemu u kom jeste, i treba da se drže zajedno. Ako ni zbog čega drugog, a ono da rezultat bude jasan, kada se sukob sprovede u delo: ili čišćenje svog taloga iz DS, ili njihova pobeda i čišćenje one druge strane. Okreni-obrni, čista situacija: to je sve što tražim, da posle toga znam na čemu sam.

Marko

pre 13 godina

Ko to kaze da Jesic nikada nije govorio protiv DS-a i Tadica? Ajmo ljudi malo se informisite kad vec imate potrebu da komentarisete... malo google, youtube ovo ono.
Puna podrska Jesicu, steta sto mu nikad nisu dozvolili da napreduje u stranci bas iz ovih razloga o kojima i u ovom intervjuu govori... Nadam se da sada uspeti da se probije.
I ne, nisam iz Indjije.

Marko

pre 13 godina

Izgleda da je ovakav način razumevanja situacije još uvek dalek mnogim rukovodiocima u DSu. Koliko li ćemo još čekati... Ješić je prepoznao kod svojih osionost i loše vođenje kao uzrok izbornog rezultata - to još nismo čuli ni od jednog drugog demokrate. Tadiću su prvo bili krivi analitičari (a svi mediji su njihovi), potom tajkuni, a sigurno će provaliti još neku glupost, samo ne ovo što Ješić kaže.

jadno i bedno

pre 13 godina

@ pavle pucar

Pametnome je dosta da dodje u Indjiju i vidi kako Indjija izgleda sad,a kako je izgledala nekad.A svoje licne frustracije i nezadovoljstva treba da lecis na neki drugi nacin.Nema to veze sa Jesicem,Tadicem,Nikolicem,Putinom,Obamom...Probaj nesto sam za sebe da uradis.
I molim te da nas prosvetlis gde su to ljudi iz Indjije pobegli?!Gde to u Srbiji cvetaju ruze i otvaraju se fabrike koje zaposljavaju hiljade radnika?!

Nit' sam omladinac, nit' sam clan stranke.Ovo sto je Jesic rekao za Tadica je istina i jasno je kao dan.Kad komentarises vest trebalo bi da se drzis teme,a ne svog licnog animoziteta prema nekom.Jesic nije savrsen,nije bezgresan,nije svemoguc i nije svetac.Ali da je MNOGO uradio za Indjiju jasno je bilo kome iole realnom.Zasto ne napises i koliko kosta vrtic u Indjiji na primer?Zasto ne napises kako izlgedaju skole?Kako izgleda sam grad?Koliko se ulaze u sport?Zasto ne napises da djaci i penzioneri imaju besplatan Javni prevoz?Zasto ne napises da studenti dobijaju stipendije?Zasto ne napises da je uzina u skolama besplatna?Itd. itd.

Tipican si primer coveka koji ne podnosi tudji uspeh.

I na kraju bilo bi lepo cuti sta mislis da li Tadic treba da podnese ostavku?

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

"Pukovniku nema ko da piše",a Tadiću neće reći neko ko je kao Đilas i Pajtić iako misle isto što i Ješić.No,za razliku od predsednika Inđije, ova dvojica uspešno rade svoje poslove, pa im Tadić čuva mesto predsednika stranke, iako je svoju ulogu predsednika stranke potrošio, barem za sada. Na njegovu žalost, a na štetu DS, a to znači države, Tadić nije u stanju da proceni, jer neće da poveruje da je imao slabosti i to kakve, da je najbolje za sve spomenute subjekte da podnese ostavku, osim za one koje je on izabrao i forsirao, kao što su Jeremić i Cvetković. A Tadićev izbor kadrova nije po Lenjnovom već prema kriterijumu Staljina i Tita, a takav izbor kadrova uništio je veliki sistem - SSSR i manji no mnogo funkcionalniji - SFRJ. Dok je Lenjin ležući nepokretan od posledica ranjavanja, pa kada je čuo koga je Staljin isključio iz partije, a koga izabrao za saradnike, izdiktirao je sledeće reči sekretarici: "Ako iz partije isključite sve pametne no ne i poslušne, a ostavite poslušne budale, uništićete partiju". A pošto su Partije vodile držvavu SSSR i SFRJ, sve je otišlo dožavola. Kada sam gledao zadnju emsiju "Utisak nedelje", dok sam slušao Jeremića i Živkovića setio sam se ovih reči Lenjina. Nisam imao visoko mišljenje za Živkovića, no slušajući kako i šta govori Jerermić, pomogao je Živkoiću da deluje kao Mentalna Gromada u odnosu na Tadićevog poslušnika, iako se ne može reći da Jeremić nema jak mozak, no za razmišljane i zaključivanje ne mora da se ima mnogo moćan um.

Pavle Pucar Indjija

pre 13 godina

molim dezurne kometatore iz doma omladine i omladinu DS iz Indjije koja redovno prati sve sto se pishe o Jesicu na netu malo da olade smorili ste vishe -.-"...Vishe od pola radnog sposobnog stanovnistva nam ne radi u opstini vec je pobeglo odatle jer je doticni sve upropastio i digao neke magacine umesto fabrika...Pametnom dosta

BGD

pre 13 godina

Kakva ostavka Tadica, gluposti i budalastine. Sjajan je celom svetu a nama ne valja. Ma hajde.
Ostavite Tadica na miru, svasta je on preziveo sa polusvetom i prodanim dusama ovde. A oni koji bi da uniste Demokratsku stranku, zao mi je, to je nemoguce. Treba skloniti one koji su je izbrukali i to je sve.

Miroslav Ivić

pre 13 godina

Živković nije odgovarajući protivkandidat. Bilo bi idealno kad bi Đilas pristao da preuzme, a Tadić ustupio bez borbe mesto predsednika, u interesu Stranke i Srbije. Ovakvo trenutno stanje nije dobro, ugled se isuviše brzo urušava, naročito nakon poražavajućih izbornih rezultata.

iva

pre 13 godina

E, koji licemer... pa gde si bio sve ove godine, sto si cutyao, sto nisi sa svojim istomisljenicima popravljao stranku iznutra, pa da si pokusao, nije proslo i izasao i rekao to sto sad kazes, kao i onaj prepametni zivkovic, koji se bavio privatnim biznisom i kritikovao, a volela bih da izadjete i kazete da vi bas nikakve joristi niste imali od tog clanstva u DS u i tog Tadica po kome sad zdusno pljujete, sve ste bas sami samcijati postigli svojim sposobnostima , nije imalo ni malo uticaja to sto vam stranak vodi vladu i imate predsednika drzave, i nije bilo nimalo razlike u tretmanu opstina u kojima ste bili na vlasti i onih drugih, nisu vam dovodili investitore... e, ajde, budite posteni bar malo, pa ako hocete da izadjete iz stranke izadjite kao ljudi, a ako hocete da se kandidujete za predsednika radite sve sto treba, ali muka moi je vise od pljuvacina po medijima, stvarno je neukusno da sad svi sve znate a dosad ste svi cutali i koristili to sto ste na vlasti. Pocinjete da licite na Dacica.I samo se zanosite da ce u stranci da glasaju za vas. Za to treba malo vise nego biti predsednik jedne opstine, makar to bila i Indjija.

Cpkbo

pre 13 godina

Ne bih diskutovao o Ješiću, ali je svakako u pravu kada kaže da Boris Tadić treba da da ostavku. Izgubio je izbore i odveo stranku u opoziciju. Šta još treba da uradi?

dutrich

pre 13 godina

Evo opet ovaj pametuje... Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon. Od investicija je napravio trzne centre u kojima lokali zvrje prazni. Jedina velika fabrika je fabrika cigareta ciji je vlasnik dobro poznati biznismen. Da li je ovaj preletac jos uvek u DS? Kome on pametuje kad pred svake izbore napusta DS? Zasto uopste pisete njegova razmisljanja? Koliko sam u toku i njega su smenili, ni on nije dobio u svom mestu...

Evgenije

pre 13 godina

Boris Tadic je umislio da je mali Slobica (u kratkim pantalonicama) tako se i ponasao i doziveo istu sudbinu (totalnu propast)-GUBITNIK na svim poljima ali se ne zaustavlja i srlja sve dublje. Kraj ce biti totalni debakl svestan ili ne, ali je ocigledno da se nece zaustaviti.

funkcioner

pre 13 godina

Ljudi su lose ziveli. nikada nije bilo gore kao sto je danas i u predhodnik 5 godina, yato dolazi do promena, i jedno da se shvati, da ako ne radis dobro svoj posao, moras otici, ili ce te smeniti, niko nije Bogom dat.

mandraxx

pre 13 godina

@ mia

kakva bre krv,lesinari,ranjeni orlovi i lavovi,koja patetika. A to sve zbog jednog politickog narcisa koji je na izborima izgubio sve sto se izgubiti moze. Predsednik vam je izgubio izbore,objektivno je,po samoj funkciji najodgovorniji za to i red je da zbog poraza podnese ostavku. Tako se to radi u civilizovanom svetu,dok se jedino u ovakvim prcijama od drzave kad se gubitnik izbora pozove na odgovornost to tumaci kao lesinarenje,kukavicluk i sta ti ja znam

Goran

pre 13 godina

Tadic mora da ode iz prostog razloga sto je bio predsednik 8 godina a zatim izgubio izbore. On je potrosen politicar, ako je 8 godina na celu drzave maksimum za jednu Ameriku onda mora biti i za Srbiju. Posto nema moralno pravo da se ikada vise kandiduje za predsednika, onda ne treba da bude ni na celu DS-a. Na celu DS-a treba da bude covek koji ce se kandidovati na sledecim predsednickim izborima, a to moze biti samo Djilas. Iz tog razloga Djilas treba da bude predsednik stranke. I jos nesto, nije bitno samo sto je izgubio izbore nego nacin kako ih je izgubio. Krajnje je neodgovorno reci: necu sigurno biti premijer, da bi sutra taj isti covek rekao, bicu premijer, a danas vidimo da nece biti premijer. Ne mozete 8 godine da se zalazete za jednu politiku prema Kosovu, a posle da se rukujete sa Tacijem. Tadic nepogresivo podseca na Vuka Draskovica 2000. godine i proci ce isto kao Vuk a to znaci da ce zavrsiti na marginama Srpske politike.

S.R.P Ks

pre 13 godina

Tadic se bas namerio da ulepsa drustvo Vuku, Kstunici i Seselju. I oni su se bacakali "vizijama", "lidrstvom" i sliucno u trenucima kada su im sve vizije propale. Ali, fotelju ne daju. DS ce, sa Tadicem, sici na granice cenzusa a kasnije svakako i nize.

Zex

pre 13 godina

Smekeri rade to ovako.
Ponude ostavku predesniku.
Predsednistvo 2-3 dana raspravlja uz prisustvo svih medija, Studio B prenosi sve direktno.
Predsednistvo odbija ostavku.
Tadic se vraca na velika vrata.
Ovko, ruka ruku mije.

Zex ...

Miki BG

pre 13 godina

Koliko sam ja upoznat, Ješić je visoko vrednovan samo u medijima i izvan Indjije. U svom mestu nije ni približno toliko cenjen upravo zbog onoga što on iznosi na račun drugih, a to je boljka ne samo demokrata već i većine političara da "u tudjem oko vide trn, a u svom ne vide balvan"!!! Medjutim, što se tiče ideološke orijentacije DS u potpunosti se slažem sa Ješićem, demokrate moraju zaista biti partija socialdemokratske orijentacije, a ne da je na to primoravaju drugi... On bi trebala da okupi sve stranke i partije leve orijentacije, pa i centra koji naginje ulevo...

AUTLET INDJIJA

pre 13 godina

Idi kod Tome, on je bolji od Tadica ili se kandiduj za predsednika DS.
To sto mislis da je isto voditi selo Indjiju i drzavu to je samo tvoj problem.
Clan si glavnog odbora DS, pa gde su tu rezultati tvoga rada.Boris je izgubio zbog vas umisljenih iz DS a ne zbog sebe.

Stoofy

pre 13 godina

A Jesic da prica da li je na pausalu kod Peconija? Gledam ove komentare, ljudi nemaju pojma ni sta se dogadja ni ko je korumpiran a ko nije. Narod samo zeli da vidi da nekom ode glava.
Covece izbore je vlast gubila u Sloveniji, Hrvatskoj, Francuskoj, evo sad hoce smenu u Rumuniji, jednostavno losa ekonomska situacija je bila krivac. Pogledajte malo sta se desilo bar u regionu ako vam je Francuska daleko BT je izgubio za 46k glasova. Da se izbori odrze danas on bi te izbore dobio.
Kakav god da je, ne postoji bolji kandidat za predsednika Srbije. Isuvise ima iskustva i ugleda u svetu da bismo ga se tako lako odrekli.
A vi sto necete da glasate za DS. Nemojte. Ima mnogo boljeg izbora - pogledajte samo novu vladu. Glasacete vi za DS za 4 godine (mozda i ranije), nista ne brinite.

danger

pre 13 godina

Pa zar nije jednostavnije da BoTa (& co) ode, nego da mora da se pravi nova stranka i da onda ono sto valja ode u novu, a da u DS-u ostane glib? Evo, isto kao sto je i Radikalna stranka potonula skroz.
A zasto? Pa zbog ega jednog coveka, bio to Seselj ili Tadic. Sad vidim da nema razlike.

svi

pre 13 godina

Svi smo to ocekivali, ali ne da se Tadic, probao bi on opet da vlada i unistava malo zemljuSrbiju.Ali ja mislim da od toga nema nistamu narednih ko zna koliko godina, a mozda i zauvek.

Nebojsa

pre 13 godina

Ovaj Jesic se sali. 22% glasova los rezultat? Pa kada je DS imala bolji rezultat? Da nije bilo onolike apstinencije u drugom krugu izbora, sada bi se govorilo o trijumfu DS-a, a Jesic bi verovatno slavio Tadica zbog ovih istih 22%.

i kad neko progovori pitanje je zašto je progovorio

pre 13 godina

Izvoli onda majstore budi protivkandidat predsedniku svome koji da je dobio opet izbore,niko od vas ništa ne bi reko i svi bi ćutali i šuškali po starom naravno iako je predhodna vlast po svim parametrima bila najgora u istoriji Srbije.I samo još fali da se u priču ubaci i interes države i naroda pa da nam se svima želudac prevrne.

IBJ

pre 13 godina

G. Ješiću, hvala vam na ovim rečima jer mi daju kakvu-takvu nadu. Verujem da ćete biti dosledni u tome što tvrdite, ali bojim se, kako stvari stoje, da ćemo pre videti potonuće DS-a nego leđa Borisu Tadiću i njegovim artistima na trapezu. Glasao sam za DS svih ovih dvadeset godina, čak i na poslednjim izborima, mada sam bio duboko razočaran radom prethodne Vlade. Glasaću verovatno opet, ali samo onda kada ime Borisa Tadića više ne bude ni na jednoj listi, ni u zagradi, a kamo li na vrhu.

dns

pre 13 godina

mozda je vreme da se napravi Demokratska Napredna Stranka i da u nju predju i udju svi oni iz Ds koji misle na isti nacin kao Jesic Zivkovic itd. jer ne verujem da DS moze da se oslobodi svog Seselja-Tadica, i ostalih vracara i gatara. a onda za par godina DS ispod cenzusa. I ne vidim to kao neku tragediju vec kao normalnu evoluciju, presadjivanje mladice sa drveta koje vise ne daje plodove vec samo smeta ostalima oko njega da se razvijaju.

Dragan

pre 13 godina

Svaka cast Jesicu! Retka osoba u politici koja je u stanju da kaze neprijatne istine. Zbog toga sam nekad glasao za DS, dok su u stranci preovladjivali ovakvi karakteri. Dok ponovo ne preovladaju nek zaborave na moje poverenje, moju podrsku i moj glas...

каурин

pre 13 godina

Не бој се, Јешићу, сад' ће (Зоран) Живковић то да реши :))
Има странка да вам буде цакум-пакум... вакуум!

ima li pameti

pre 13 godina

Jesica za predsednika DS. Da konacno neko ko je kvalitet i ko zna da radi bude na celu jedne stranke. Da su u DS pametni uradili bi to.

banozio

pre 13 godina

Bez obzira što sam član SNS-a u Nišu jako cenim posao koji je obavio u Inđiji gospodin Ješić.Pre par godina sam se lično uverio u njegove sposobnosti prilikom službene posete Inđiji.Nisu za džaba bili proglašeni najboljom investicionom lokacijom.Poželeo sam tako nešto i mom Nišu.A to da li Tadić treba ili ne da podnese ostavku nije na meni, mada je iluzorno očekivati da će to uraditi, jer tada bi u paketu morali da slede TAJ primer i ljudi iz njegovog najbližeg okruženja.

sdned

pre 13 godina

Ješić je jedan od retkih ljudi u DS koji ima petlje i integriteta da otvoreno govori o problemima, kako stranke tako i države.
Ja sam godinama bio glasač DS, još od vremena "zviždanja i lupanja loncima", a ovoga puta sam bio beli listić. Jednostavno nisam mogao da dam glas bahatoj stranci koja loše vodi državu i vodi prljavu i negativnu kampanju.
Takođe, DS treba dobro da razmisli da li likovi kao što je g-đa Trivan i slični treba da predstavljaju stranku i da li imaju bolje kadrove. Iskreno - kad god bih video nju i neke slične likove iz DS-a na TV znao sam da oni ne mogu da nas odvedu nikuda.
DS mora da sprovede velike reforme ili će u narednim izbornim ciklusima postati minorna stranka. Da ne pričam o katastrofalnom vođenju države i totalnoj ekonomskoj propasti poslednjih godina, koje su učinile da čak i sam više verujem Tomi Nikoliću nego Tadiću i ekipi.

anticenzura

pre 13 godina

Nije za neuspeh Ds kriv Tadic,vec bahatost,osionost i ostale negativnosti lokalnih serifa iz DS,nekih podpredsednika i visokih funkcionera. Oni su se vesto krili iza Tadica,a to rade i dalje prebacujuci odgovornost na njega,kao sto radi i sam Jesic!

Stojan

pre 13 godina

Glavni problem Srbije već dugo je Boris Tadić i njegov samoizgrađeni kult ličnosti bez ikakvog pokrića. Očekivati od njega da podnese ostavku i da se povuče je uzaludno, jer on nema kud da ode i nema šta drugo da radi. Tako da članovi DS-a moraju da o tome odluče umesto njega.

jedina istina

pre 13 godina

Najveca greska Tadiceva sto je izasao zbog DS na prevremene izbore. Ne bi dobili ni polovinu mandata od onoga sto ste osvojili.
Sad moze i jedan uspesan predsednik seljacke opstine da mu drzi predavanje.

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

Ujed pcele

pre 13 godina

Gospodine Jesicu,
cenim Vas rad kao gradonacelnika Indjije i sve ono sto ste uradili u Indjiji. Ali dalje od granica opstine Indjije ne idite. Pre nego sto budete sledeci put trazili ostavku Tadica na mesto predsednika DS-a, zapitajte sebe i clanstvo koliki bi izborni rezultat postigli da Tadic nije spojio predsednicke i parlamentarne izbore i direktno se ukljucio u stranacku kampanju. On je [podneo ostavku na mesto predsednika drzave, da bi Vama, stranackim nesposobnjakovicima, omogucio da i dalje ostanete tamo gde ste i bili. Kada ste bili pozvani da mu vratite uslugu na predsednickim izborima, vi ste zakazali. On je ostao bez funkcije. Sada bi posteno bilo da svi iz DS-a preispitate svoju ulogu i u kampanji za parlamentarne, lokalne, a narocito predsednicke izbore. U DS-u je samo Tadic osoba koja moze zatraziti ostavke saradnika. Nikako obrnuto. Ali politicko licemerje nema kraja, koji god dres da ste obukli. I ako sam do sada postovao vas rad, ovom izjavom ste pokazali da osim partijske knjizice i podrske, nemate ni jednu drugu "pozitivnu" osobinu.

Vesna

pre 13 godina

Tako je Jesicu.
Bojim se medjutim da Tadic ne samo da nece nego ni ne sme da podnese ostavku, on je tu postavljen da od reformske stranke okrenute ka progresu i zapadu napravi interesno preduzece okrenuto ka istocnim interesima. Najveca tragedija je u tome sto je uspeo.

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

Phill

pre 13 godina

Najvecu kaznu je on vec dobio i to od strane naroda, zbog toga sto je vaskrso SPS, jer je nakon proslih izbora hteo da ostane na vlasti po svaku cenu, pa makar to bilo gazenje svoje reci, kaznu je dobio od istog tog SPS-a, zatim zbog manekenskog ponasanja i velikih reci, "vizija", "strateskih planova" i "liderstva u regionu". I ne ocekujem da ce se povuci sa mesta predsednika stranke, jer tako ne bi mogao da ima osecaj da je centar univerzuma.

SVD

pre 13 godina

Kao što nije imao sluha za vreme dok je bio na vlasti, Boris Tadić nema ni sada sluha da treba da napusti vođenje stranke nekome ko je sposobniji od njega. Valjda imaju takvih ljudi. Ako to ne uradi, slediće politiku svojih kolega Vuka Draškovića, Šešelja i Koštunice, koji su svojim ostajanjem na čelu stranke doveli stranku do beznačajnosti.

nada

pre 13 godina

Jesic je rekao istinu koju nece da cuju njegove stranacke kolege. Cifra od nekoliko desetina ljudi u stranci koji nisu nista uradili i pri tom napravili stetu je donekle realna. Jesic mora da bude glasniji i jos zesce da insistira na ciscenju stranke Prvo to pa tek onda na posao. Jesicu glavu gore gadjaj u centar jer imas podrsku sirotinje koja ima pravo na bolji zivot. Elita ce te sigurno prozvati ili da ne prodjes kao Knezevic Drzi se i cuvaj svaka tebi cast!!!

mia

pre 13 godina

Tipicno lesinarstvo, niko nije smeo da pridje dok je lav bio ziv i jak, svi su samo obletali. Sada kada je lav ranjen i krvari, eto svih da ga dokusure. Nije bitno ni koja je stranka ni ko je lav, bitno je da se na ovakvim potezima jasno vidi kvalitet i karakter coveka - odlika necoveka,sisati krv kad bolesnik krvari. Ne znam ko je ovaj covek, ali ipak nije covek!!!

Novosađanin NS

pre 13 godina

Na početku je DS delovala impresivno zbog intelektualaca
koji su je osnovali, kao što su Desimir Tošić, Borislav Pekić,
Zoran Đinđić, Nikola Milošević,...
Onda su intelektualci proterani, a ostali su samo menadžeri.
To ne bi bilo strašno da nisu u pitanju nesposobni i nepošteni
menadžeri, među kojima Ješić strši kao usamljeni izuzetak.

Somborac

pre 13 godina

"On je ocenio da su građani na izborima kaznili DS zbog "osionosti i bahatosti", dodajući da ima desetine ljudi koji, prema njegovom mišljenju, nisu dobro radili svoj posao."

Slazem se sa konstatacijom s tim sto bi desetine zamenio sa stotinama jer moramo ukljuciti i lokalne samouprave u ovaj neuspeh. Recimo da je oko 90-tak tih osionoh i bahatih bilo u republickoj izvrsnoj vlasti a ostalih 900 u lokalnoj...Sto bi reko narod: Kako si posejao tako ces i poznjati!

VAX

pre 13 godina

Slazem se 100%. Ako DS zeli da obnovi poverenje gradjana mora da menja ne samo celne ljudi vec i svoju politiku i da se vrati osnovnim nacelima zbog kojih su ljudi za njih glasali.

Bez obzira da li su Tadic, Dulic, Sutanovac, Trivanka... zaiste posteni i divni ljudi (kako sebe predstavljaju), cinjenica je da toliko iritiraju svojim nadmenim stavom da jednostavno moraju da odu. Za njih vise nema ko da glasa.

Sto pre vrh DS-a to shvati bice bolje i njima i nama. U suprotnom proci ce kao SPO, DSS... Zakopali su se zbog nesposobnosti da se modernizuju i postave nove ljude umesto vecitih vodja koji su te stranke izgradili a zatim ih odveli u propast svojom sebicnoscu po sistemu ako ja idem dole ide cela stranka.

Deda Pera

pre 13 godina

Izborni poraz svake stranke najbolji je filter za clanstvo i samu stranku.
Imali smo X slucajeva gde "uspesni " clan stranke pljuje po stranci zarad odrzavanja sebe na vlasti.
Djilasu se to moze,on je prvo stekao svoju imovinu pa postao clan DS i svoj posao radi vise nego dobro,ali Jesic, Knezevic i njima slicni sav svoj kapital,politicki ali i materijalni, stekli su upravo zahvaljujuci stranci kojoj su pripadali.
A gde je njihova odgovornost? Koga narod svaki dan vidi, predsednika stranke,ili "uvazene clanove" kako jurcaju u besnim kolima toboz radeci za narod???
Ovaj Jesic je prebeg, kao i mnogi pre njega i u svim strankama.
Zivi bili pa gledali.

Aleksandar

pre 13 godina

A šta vi ostali nudite? Besplatnu legalizaciju ili možda Dinkićevo petostruko oporezivanje onih koji neće da dignu kredit da bi legalizovali krov nad glavom? Kompletna politička scena u poslednjih 20 godina se ne menja,uvek ista lica sa svojim zakulisnim interesima, pun mi vas je kofer iz koje god da su stranke! Šta bre ja kao običan čovek imam od vas?ev8r

Momcilo

pre 13 godina

Za sve receno si u pravu.Treba u DS-u dosta toga promeniti ali je to trebalo da se uradi mnogo ranije a ne da se desi ovakva situacija.Od mene imas punu podrsku.Bori se ako imas snage.

BOBAN

pre 13 godina

TADIC JE BIO jedini kandidat Demokratske stranke koji je mogao da pobedi na predsednickim izborima i 2004. i 2008 godine.
NIJE trebalo da se kandiduje sada uopste,trebalo je da kaze izvolte gospodo pobedite sada vi.
Nakon sto Vas je povukao 6.maja,drugi krug predsednickih izbora vi lokalni lidercici ste prespavalai.
SADA trazite njegovu ostavku,u najmanju ruku krajnje nemoralno.

Miki

pre 13 godina

Slažem se! Tačnu dijagnozu neuspeha DS po meni je dala Gospođa Vesna Pešić: osornost, bahatost, osećaj nedodirljivostri i lični profit članova DS na vlasti. Vremenom će biti još veće otrežnjenje u DS.

Max

pre 13 godina

A sto nisi tako "hrabro" govorio ranije svojim partijskim kolegama???Nego,kako vetar duva...
(markom, 11. jul 2012 08:17)

Zato što se to ne radi u kampanji, pa daj ...

Ne ulazim u to da li je Ješić u pravu ili nije za sve što izjavi ili uradi i uopšte da li je bolji ili gori od čoveka iz neke druge stranke ali pazi, da su nam svi političari takvi: radim svoj posao, rešavam probleme građana i odgovaram kada me pitaju - pa gde bi nam bio kraj!

Tajfun

pre 13 godina

U Srbiji su sve stranke a ne samo DS svetlosnim godinama daleko od prave socijal demokratske partije , i to je činjenica ,sve ostalo je demagogija. U zemlji gde tužioci i sudije imaju plate po 2000-3000 evra ,pa su još i nezadovoljni , a njihove kolege u Makedoniji ni 1.000 evra, a Makedonija je daleko bolje rangirana od Srbije i ima bolji index korupcije , dovoljno govori na šta liči Srbija i to ni deset Tadića ne mogu da promene. Dovoljno mi je što vidim opet Tomislava Karadžića , Velju Ilića , Žarka Obradovića na svojim starim funkcijama a da se oni ni medija ni javnosti ne boje i da mi postane jasno da je stvoren nakazni sistem gde je bukvalno sve na prodaju, od radnih mesta , diploma, čak su i zakoni i propisi na buvljaku.

šumadinac

pre 13 godina

Jesiću,mislimo isto,stranka je ostala bez ideje i vizije,nekada sam tamo trčao svaki dan sa verom a sada se sve promenilo,karijeristi nas okupirase, a ne moze se reći da je Boris bio neobavesten,..zato je mozda i dobro biti u opoziciji, ne bi li se stranka procistila i osvezila novim ciljevima

Sitničar

pre 13 godina

Sad ce (opet) Tadic izaci sa nekom izjavom, tipa, da se Jesic ogresio o stranacki statut (jer ga kritikuje)...

Koliko god zelim da napisem koju rec o DS-u, nece me. Toliko je toga receno poslednjih mesec dana, ali uzalud, necu gubiti vreme...

- Ex-demokrata

Miki

pre 13 godina

Slažem se! Tačnu dijagnozu neuspeha DS po meni je dala Gospođa Vesna Pešić: osornost, bahatost, osećaj nedodirljivostri i lični profit članova DS na vlasti. Vremenom će biti još veće otrežnjenje u DS.

VAX

pre 13 godina

Slazem se 100%. Ako DS zeli da obnovi poverenje gradjana mora da menja ne samo celne ljudi vec i svoju politiku i da se vrati osnovnim nacelima zbog kojih su ljudi za njih glasali.

Bez obzira da li su Tadic, Dulic, Sutanovac, Trivanka... zaiste posteni i divni ljudi (kako sebe predstavljaju), cinjenica je da toliko iritiraju svojim nadmenim stavom da jednostavno moraju da odu. Za njih vise nema ko da glasa.

Sto pre vrh DS-a to shvati bice bolje i njima i nama. U suprotnom proci ce kao SPO, DSS... Zakopali su se zbog nesposobnosti da se modernizuju i postave nove ljude umesto vecitih vodja koji su te stranke izgradili a zatim ih odveli u propast svojom sebicnoscu po sistemu ako ja idem dole ide cela stranka.

Momcilo

pre 13 godina

Za sve receno si u pravu.Treba u DS-u dosta toga promeniti ali je to trebalo da se uradi mnogo ranije a ne da se desi ovakva situacija.Od mene imas punu podrsku.Bori se ako imas snage.

Tajfun

pre 13 godina

U Srbiji su sve stranke a ne samo DS svetlosnim godinama daleko od prave socijal demokratske partije , i to je činjenica ,sve ostalo je demagogija. U zemlji gde tužioci i sudije imaju plate po 2000-3000 evra ,pa su još i nezadovoljni , a njihove kolege u Makedoniji ni 1.000 evra, a Makedonija je daleko bolje rangirana od Srbije i ima bolji index korupcije , dovoljno govori na šta liči Srbija i to ni deset Tadića ne mogu da promene. Dovoljno mi je što vidim opet Tomislava Karadžića , Velju Ilića , Žarka Obradovića na svojim starim funkcijama a da se oni ni medija ni javnosti ne boje i da mi postane jasno da je stvoren nakazni sistem gde je bukvalno sve na prodaju, od radnih mesta , diploma, čak su i zakoni i propisi na buvljaku.

SVD

pre 13 godina

Kao što nije imao sluha za vreme dok je bio na vlasti, Boris Tadić nema ni sada sluha da treba da napusti vođenje stranke nekome ko je sposobniji od njega. Valjda imaju takvih ljudi. Ako to ne uradi, slediće politiku svojih kolega Vuka Draškovića, Šešelja i Koštunice, koji su svojim ostajanjem na čelu stranke doveli stranku do beznačajnosti.

Sitničar

pre 13 godina

Sad ce (opet) Tadic izaci sa nekom izjavom, tipa, da se Jesic ogresio o stranacki statut (jer ga kritikuje)...

Koliko god zelim da napisem koju rec o DS-u, nece me. Toliko je toga receno poslednjih mesec dana, ali uzalud, necu gubiti vreme...

- Ex-demokrata

Somborac

pre 13 godina

"On je ocenio da su građani na izborima kaznili DS zbog "osionosti i bahatosti", dodajući da ima desetine ljudi koji, prema njegovom mišljenju, nisu dobro radili svoj posao."

Slazem se sa konstatacijom s tim sto bi desetine zamenio sa stotinama jer moramo ukljuciti i lokalne samouprave u ovaj neuspeh. Recimo da je oko 90-tak tih osionoh i bahatih bilo u republickoj izvrsnoj vlasti a ostalih 900 u lokalnoj...Sto bi reko narod: Kako si posejao tako ces i poznjati!

Phill

pre 13 godina

Najvecu kaznu je on vec dobio i to od strane naroda, zbog toga sto je vaskrso SPS, jer je nakon proslih izbora hteo da ostane na vlasti po svaku cenu, pa makar to bilo gazenje svoje reci, kaznu je dobio od istog tog SPS-a, zatim zbog manekenskog ponasanja i velikih reci, "vizija", "strateskih planova" i "liderstva u regionu". I ne ocekujem da ce se povuci sa mesta predsednika stranke, jer tako ne bi mogao da ima osecaj da je centar univerzuma.

šumadinac

pre 13 godina

Jesiću,mislimo isto,stranka je ostala bez ideje i vizije,nekada sam tamo trčao svaki dan sa verom a sada se sve promenilo,karijeristi nas okupirase, a ne moze se reći da je Boris bio neobavesten,..zato je mozda i dobro biti u opoziciji, ne bi li se stranka procistila i osvezila novim ciljevima

anticenzura

pre 13 godina

Nije za neuspeh Ds kriv Tadic,vec bahatost,osionost i ostale negativnosti lokalnih serifa iz DS,nekih podpredsednika i visokih funkcionera. Oni su se vesto krili iza Tadica,a to rade i dalje prebacujuci odgovornost na njega,kao sto radi i sam Jesic!

Vesna

pre 13 godina

Tako je Jesicu.
Bojim se medjutim da Tadic ne samo da nece nego ni ne sme da podnese ostavku, on je tu postavljen da od reformske stranke okrenute ka progresu i zapadu napravi interesno preduzece okrenuto ka istocnim interesima. Najveca tragedija je u tome sto je uspeo.

Cpkbo

pre 13 godina

Ne bih diskutovao o Ješiću, ali je svakako u pravu kada kaže da Boris Tadić treba da da ostavku. Izgubio je izbore i odveo stranku u opoziciju. Šta još treba da uradi?

ima li pameti

pre 13 godina

Jesica za predsednika DS. Da konacno neko ko je kvalitet i ko zna da radi bude na celu jedne stranke. Da su u DS pametni uradili bi to.

svi

pre 13 godina

Svi smo to ocekivali, ali ne da se Tadic, probao bi on opet da vlada i unistava malo zemljuSrbiju.Ali ja mislim da od toga nema nistamu narednih ko zna koliko godina, a mozda i zauvek.

Goran

pre 13 godina

Tadic mora da ode iz prostog razloga sto je bio predsednik 8 godina a zatim izgubio izbore. On je potrosen politicar, ako je 8 godina na celu drzave maksimum za jednu Ameriku onda mora biti i za Srbiju. Posto nema moralno pravo da se ikada vise kandiduje za predsednika, onda ne treba da bude ni na celu DS-a. Na celu DS-a treba da bude covek koji ce se kandidovati na sledecim predsednickim izborima, a to moze biti samo Djilas. Iz tog razloga Djilas treba da bude predsednik stranke. I jos nesto, nije bitno samo sto je izgubio izbore nego nacin kako ih je izgubio. Krajnje je neodgovorno reci: necu sigurno biti premijer, da bi sutra taj isti covek rekao, bicu premijer, a danas vidimo da nece biti premijer. Ne mozete 8 godine da se zalazete za jednu politiku prema Kosovu, a posle da se rukujete sa Tacijem. Tadic nepogresivo podseca na Vuka Draskovica 2000. godine i proci ce isto kao Vuk a to znaci da ce zavrsiti na marginama Srpske politike.

banozio

pre 13 godina

Bez obzira što sam član SNS-a u Nišu jako cenim posao koji je obavio u Inđiji gospodin Ješić.Pre par godina sam se lično uverio u njegove sposobnosti prilikom službene posete Inđiji.Nisu za džaba bili proglašeni najboljom investicionom lokacijom.Poželeo sam tako nešto i mom Nišu.A to da li Tadić treba ili ne da podnese ostavku nije na meni, mada je iluzorno očekivati da će to uraditi, jer tada bi u paketu morali da slede TAJ primer i ljudi iz njegovog najbližeg okruženja.

Evgenije

pre 13 godina

Boris Tadic je umislio da je mali Slobica (u kratkim pantalonicama) tako se i ponasao i doziveo istu sudbinu (totalnu propast)-GUBITNIK na svim poljima ali se ne zaustavlja i srlja sve dublje. Kraj ce biti totalni debakl svestan ili ne, ali je ocigledno da se nece zaustaviti.

Novosađanin NS

pre 13 godina

Na početku je DS delovala impresivno zbog intelektualaca
koji su je osnovali, kao što su Desimir Tošić, Borislav Pekić,
Zoran Đinđić, Nikola Milošević,...
Onda su intelektualci proterani, a ostali su samo menadžeri.
To ne bi bilo strašno da nisu u pitanju nesposobni i nepošteni
menadžeri, među kojima Ješić strši kao usamljeni izuzetak.

dns

pre 13 godina

mozda je vreme da se napravi Demokratska Napredna Stranka i da u nju predju i udju svi oni iz Ds koji misle na isti nacin kao Jesic Zivkovic itd. jer ne verujem da DS moze da se oslobodi svog Seselja-Tadica, i ostalih vracara i gatara. a onda za par godina DS ispod cenzusa. I ne vidim to kao neku tragediju vec kao normalnu evoluciju, presadjivanje mladice sa drveta koje vise ne daje plodove vec samo smeta ostalima oko njega da se razvijaju.

i kad neko progovori pitanje je zašto je progovorio

pre 13 godina

Izvoli onda majstore budi protivkandidat predsedniku svome koji da je dobio opet izbore,niko od vas ništa ne bi reko i svi bi ćutali i šuškali po starom naravno iako je predhodna vlast po svim parametrima bila najgora u istoriji Srbije.I samo još fali da se u priču ubaci i interes države i naroda pa da nam se svima želudac prevrne.

Miki BG

pre 13 godina

Koliko sam ja upoznat, Ješić je visoko vrednovan samo u medijima i izvan Indjije. U svom mestu nije ni približno toliko cenjen upravo zbog onoga što on iznosi na račun drugih, a to je boljka ne samo demokrata već i većine političara da "u tudjem oko vide trn, a u svom ne vide balvan"!!! Medjutim, što se tiče ideološke orijentacije DS u potpunosti se slažem sa Ješićem, demokrate moraju zaista biti partija socialdemokratske orijentacije, a ne da je na to primoravaju drugi... On bi trebala da okupi sve stranke i partije leve orijentacije, pa i centra koji naginje ulevo...

S.R.P Ks

pre 13 godina

Tadic se bas namerio da ulepsa drustvo Vuku, Kstunici i Seselju. I oni su se bacakali "vizijama", "lidrstvom" i sliucno u trenucima kada su im sve vizije propale. Ali, fotelju ne daju. DS ce, sa Tadicem, sici na granice cenzusa a kasnije svakako i nize.

Dragan

pre 13 godina

Svaka cast Jesicu! Retka osoba u politici koja je u stanju da kaze neprijatne istine. Zbog toga sam nekad glasao za DS, dok su u stranci preovladjivali ovakvi karakteri. Dok ponovo ne preovladaju nek zaborave na moje poverenje, moju podrsku i moj glas...

Stojan

pre 13 godina

Glavni problem Srbije već dugo je Boris Tadić i njegov samoizgrađeni kult ličnosti bez ikakvog pokrića. Očekivati od njega da podnese ostavku i da se povuče je uzaludno, jer on nema kud da ode i nema šta drugo da radi. Tako da članovi DS-a moraju da o tome odluče umesto njega.

danger

pre 13 godina

Pa zar nije jednostavnije da BoTa (& co) ode, nego da mora da se pravi nova stranka i da onda ono sto valja ode u novu, a da u DS-u ostane glib? Evo, isto kao sto je i Radikalna stranka potonula skroz.
A zasto? Pa zbog ega jednog coveka, bio to Seselj ili Tadic. Sad vidim da nema razlike.

каурин

pre 13 godina

Не бој се, Јешићу, сад' ће (Зоран) Живковић то да реши :))
Има странка да вам буде цакум-пакум... вакуум!

Miroslav Ivić

pre 13 godina

Živković nije odgovarajući protivkandidat. Bilo bi idealno kad bi Đilas pristao da preuzme, a Tadić ustupio bez borbe mesto predsednika, u interesu Stranke i Srbije. Ovakvo trenutno stanje nije dobro, ugled se isuviše brzo urušava, naročito nakon poražavajućih izbornih rezultata.

mandraxx

pre 13 godina

@ mia

kakva bre krv,lesinari,ranjeni orlovi i lavovi,koja patetika. A to sve zbog jednog politickog narcisa koji je na izborima izgubio sve sto se izgubiti moze. Predsednik vam je izgubio izbore,objektivno je,po samoj funkciji najodgovorniji za to i red je da zbog poraza podnese ostavku. Tako se to radi u civilizovanom svetu,dok se jedino u ovakvim prcijama od drzave kad se gubitnik izbora pozove na odgovornost to tumaci kao lesinarenje,kukavicluk i sta ti ja znam

funkcioner

pre 13 godina

Ljudi su lose ziveli. nikada nije bilo gore kao sto je danas i u predhodnik 5 godina, yato dolazi do promena, i jedno da se shvati, da ako ne radis dobro svoj posao, moras otici, ili ce te smeniti, niko nije Bogom dat.

sdned

pre 13 godina

Ješić je jedan od retkih ljudi u DS koji ima petlje i integriteta da otvoreno govori o problemima, kako stranke tako i države.
Ja sam godinama bio glasač DS, još od vremena "zviždanja i lupanja loncima", a ovoga puta sam bio beli listić. Jednostavno nisam mogao da dam glas bahatoj stranci koja loše vodi državu i vodi prljavu i negativnu kampanju.
Takođe, DS treba dobro da razmisli da li likovi kao što je g-đa Trivan i slični treba da predstavljaju stranku i da li imaju bolje kadrove. Iskreno - kad god bih video nju i neke slične likove iz DS-a na TV znao sam da oni ne mogu da nas odvedu nikuda.
DS mora da sprovede velike reforme ili će u narednim izbornim ciklusima postati minorna stranka. Da ne pričam o katastrofalnom vođenju države i totalnoj ekonomskoj propasti poslednjih godina, koje su učinile da čak i sam više verujem Tomi Nikoliću nego Tadiću i ekipi.

IBJ

pre 13 godina

G. Ješiću, hvala vam na ovim rečima jer mi daju kakvu-takvu nadu. Verujem da ćete biti dosledni u tome što tvrdite, ali bojim se, kako stvari stoje, da ćemo pre videti potonuće DS-a nego leđa Borisu Tadiću i njegovim artistima na trapezu. Glasao sam za DS svih ovih dvadeset godina, čak i na poslednjim izborima, mada sam bio duboko razočaran radom prethodne Vlade. Glasaću verovatno opet, ali samo onda kada ime Borisa Tadića više ne bude ni na jednoj listi, ni u zagradi, a kamo li na vrhu.

Pavle Pucar Indjija

pre 13 godina

molim dezurne kometatore iz doma omladine i omladinu DS iz Indjije koja redovno prati sve sto se pishe o Jesicu na netu malo da olade smorili ste vishe -.-"...Vishe od pola radnog sposobnog stanovnistva nam ne radi u opstini vec je pobeglo odatle jer je doticni sve upropastio i digao neke magacine umesto fabrika...Pametnom dosta

Marko

pre 13 godina

Izgleda da je ovakav način razumevanja situacije još uvek dalek mnogim rukovodiocima u DSu. Koliko li ćemo još čekati... Ješić je prepoznao kod svojih osionost i loše vođenje kao uzrok izbornog rezultata - to još nismo čuli ni od jednog drugog demokrate. Tadiću su prvo bili krivi analitičari (a svi mediji su njihovi), potom tajkuni, a sigurno će provaliti još neku glupost, samo ne ovo što Ješić kaže.

Max

pre 13 godina

A sto nisi tako "hrabro" govorio ranije svojim partijskim kolegama???Nego,kako vetar duva...
(markom, 11. jul 2012 08:17)

Zato što se to ne radi u kampanji, pa daj ...

Ne ulazim u to da li je Ješić u pravu ili nije za sve što izjavi ili uradi i uopšte da li je bolji ili gori od čoveka iz neke druge stranke ali pazi, da su nam svi političari takvi: radim svoj posao, rešavam probleme građana i odgovaram kada me pitaju - pa gde bi nam bio kraj!

Stoofy

pre 13 godina

A Jesic da prica da li je na pausalu kod Peconija? Gledam ove komentare, ljudi nemaju pojma ni sta se dogadja ni ko je korumpiran a ko nije. Narod samo zeli da vidi da nekom ode glava.
Covece izbore je vlast gubila u Sloveniji, Hrvatskoj, Francuskoj, evo sad hoce smenu u Rumuniji, jednostavno losa ekonomska situacija je bila krivac. Pogledajte malo sta se desilo bar u regionu ako vam je Francuska daleko BT je izgubio za 46k glasova. Da se izbori odrze danas on bi te izbore dobio.
Kakav god da je, ne postoji bolji kandidat za predsednika Srbije. Isuvise ima iskustva i ugleda u svetu da bismo ga se tako lako odrekli.
A vi sto necete da glasate za DS. Nemojte. Ima mnogo boljeg izbora - pogledajte samo novu vladu. Glasacete vi za DS za 4 godine (mozda i ranije), nista ne brinite.

nada

pre 13 godina

Jesic je rekao istinu koju nece da cuju njegove stranacke kolege. Cifra od nekoliko desetina ljudi u stranci koji nisu nista uradili i pri tom napravili stetu je donekle realna. Jesic mora da bude glasniji i jos zesce da insistira na ciscenju stranke Prvo to pa tek onda na posao. Jesicu glavu gore gadjaj u centar jer imas podrsku sirotinje koja ima pravo na bolji zivot. Elita ce te sigurno prozvati ili da ne prodjes kao Knezevic Drzi se i cuvaj svaka tebi cast!!!

Nebojsa

pre 13 godina

Ovaj Jesic se sali. 22% glasova los rezultat? Pa kada je DS imala bolji rezultat? Da nije bilo onolike apstinencije u drugom krugu izbora, sada bi se govorilo o trijumfu DS-a, a Jesic bi verovatno slavio Tadica zbog ovih istih 22%.

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

"Pukovniku nema ko da piše",a Tadiću neće reći neko ko je kao Đilas i Pajtić iako misle isto što i Ješić.No,za razliku od predsednika Inđije, ova dvojica uspešno rade svoje poslove, pa im Tadić čuva mesto predsednika stranke, iako je svoju ulogu predsednika stranke potrošio, barem za sada. Na njegovu žalost, a na štetu DS, a to znači države, Tadić nije u stanju da proceni, jer neće da poveruje da je imao slabosti i to kakve, da je najbolje za sve spomenute subjekte da podnese ostavku, osim za one koje je on izabrao i forsirao, kao što su Jeremić i Cvetković. A Tadićev izbor kadrova nije po Lenjnovom već prema kriterijumu Staljina i Tita, a takav izbor kadrova uništio je veliki sistem - SSSR i manji no mnogo funkcionalniji - SFRJ. Dok je Lenjin ležući nepokretan od posledica ranjavanja, pa kada je čuo koga je Staljin isključio iz partije, a koga izabrao za saradnike, izdiktirao je sledeće reči sekretarici: "Ako iz partije isključite sve pametne no ne i poslušne, a ostavite poslušne budale, uništićete partiju". A pošto su Partije vodile držvavu SSSR i SFRJ, sve je otišlo dožavola. Kada sam gledao zadnju emsiju "Utisak nedelje", dok sam slušao Jeremića i Živkovića setio sam se ovih reči Lenjina. Nisam imao visoko mišljenje za Živkovića, no slušajući kako i šta govori Jerermić, pomogao je Živkoiću da deluje kao Mentalna Gromada u odnosu na Tadićevog poslušnika, iako se ne može reći da Jeremić nema jak mozak, no za razmišljane i zaključivanje ne mora da se ima mnogo moćan um.

Zex

pre 13 godina

Smekeri rade to ovako.
Ponude ostavku predesniku.
Predsednistvo 2-3 dana raspravlja uz prisustvo svih medija, Studio B prenosi sve direktno.
Predsednistvo odbija ostavku.
Tadic se vraca na velika vrata.
Ovko, ruka ruku mije.

Zex ...

AUTLET INDJIJA

pre 13 godina

Idi kod Tome, on je bolji od Tadica ili se kandiduj za predsednika DS.
To sto mislis da je isto voditi selo Indjiju i drzavu to je samo tvoj problem.
Clan si glavnog odbora DS, pa gde su tu rezultati tvoga rada.Boris je izgubio zbog vas umisljenih iz DS a ne zbog sebe.

dutrich

pre 13 godina

Evo opet ovaj pametuje... Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon. Od investicija je napravio trzne centre u kojima lokali zvrje prazni. Jedina velika fabrika je fabrika cigareta ciji je vlasnik dobro poznati biznismen. Da li je ovaj preletac jos uvek u DS? Kome on pametuje kad pred svake izbore napusta DS? Zasto uopste pisete njegova razmisljanja? Koliko sam u toku i njega su smenili, ni on nije dobio u svom mestu...

iva

pre 13 godina

E, koji licemer... pa gde si bio sve ove godine, sto si cutyao, sto nisi sa svojim istomisljenicima popravljao stranku iznutra, pa da si pokusao, nije proslo i izasao i rekao to sto sad kazes, kao i onaj prepametni zivkovic, koji se bavio privatnim biznisom i kritikovao, a volela bih da izadjete i kazete da vi bas nikakve joristi niste imali od tog clanstva u DS u i tog Tadica po kome sad zdusno pljujete, sve ste bas sami samcijati postigli svojim sposobnostima , nije imalo ni malo uticaja to sto vam stranak vodi vladu i imate predsednika drzave, i nije bilo nimalo razlike u tretmanu opstina u kojima ste bili na vlasti i onih drugih, nisu vam dovodili investitore... e, ajde, budite posteni bar malo, pa ako hocete da izadjete iz stranke izadjite kao ljudi, a ako hocete da se kandidujete za predsednika radite sve sto treba, ali muka moi je vise od pljuvacina po medijima, stvarno je neukusno da sad svi sve znate a dosad ste svi cutali i koristili to sto ste na vlasti. Pocinjete da licite na Dacica.I samo se zanosite da ce u stranci da glasaju za vas. Za to treba malo vise nego biti predsednik jedne opstine, makar to bila i Indjija.

BOBAN

pre 13 godina

TADIC JE BIO jedini kandidat Demokratske stranke koji je mogao da pobedi na predsednickim izborima i 2004. i 2008 godine.
NIJE trebalo da se kandiduje sada uopste,trebalo je da kaze izvolte gospodo pobedite sada vi.
Nakon sto Vas je povukao 6.maja,drugi krug predsednickih izbora vi lokalni lidercici ste prespavalai.
SADA trazite njegovu ostavku,u najmanju ruku krajnje nemoralno.

mia

pre 13 godina

Tipicno lesinarstvo, niko nije smeo da pridje dok je lav bio ziv i jak, svi su samo obletali. Sada kada je lav ranjen i krvari, eto svih da ga dokusure. Nije bitno ni koja je stranka ni ko je lav, bitno je da se na ovakvim potezima jasno vidi kvalitet i karakter coveka - odlika necoveka,sisati krv kad bolesnik krvari. Ne znam ko je ovaj covek, ali ipak nije covek!!!

Ujed pcele

pre 13 godina

Gospodine Jesicu,
cenim Vas rad kao gradonacelnika Indjije i sve ono sto ste uradili u Indjiji. Ali dalje od granica opstine Indjije ne idite. Pre nego sto budete sledeci put trazili ostavku Tadica na mesto predsednika DS-a, zapitajte sebe i clanstvo koliki bi izborni rezultat postigli da Tadic nije spojio predsednicke i parlamentarne izbore i direktno se ukljucio u stranacku kampanju. On je [podneo ostavku na mesto predsednika drzave, da bi Vama, stranackim nesposobnjakovicima, omogucio da i dalje ostanete tamo gde ste i bili. Kada ste bili pozvani da mu vratite uslugu na predsednickim izborima, vi ste zakazali. On je ostao bez funkcije. Sada bi posteno bilo da svi iz DS-a preispitate svoju ulogu i u kampanji za parlamentarne, lokalne, a narocito predsednicke izbore. U DS-u je samo Tadic osoba koja moze zatraziti ostavke saradnika. Nikako obrnuto. Ali politicko licemerje nema kraja, koji god dres da ste obukli. I ako sam do sada postovao vas rad, ovom izjavom ste pokazali da osim partijske knjizice i podrske, nemate ni jednu drugu "pozitivnu" osobinu.

Marko

pre 13 godina

Ko to kaze da Jesic nikada nije govorio protiv DS-a i Tadica? Ajmo ljudi malo se informisite kad vec imate potrebu da komentarisete... malo google, youtube ovo ono.
Puna podrska Jesicu, steta sto mu nikad nisu dozvolili da napreduje u stranci bas iz ovih razloga o kojima i u ovom intervjuu govori... Nadam se da sada uspeti da se probije.
I ne, nisam iz Indjije.

Aleksandar

pre 13 godina

A šta vi ostali nudite? Besplatnu legalizaciju ili možda Dinkićevo petostruko oporezivanje onih koji neće da dignu kredit da bi legalizovali krov nad glavom? Kompletna politička scena u poslednjih 20 godina se ne menja,uvek ista lica sa svojim zakulisnim interesima, pun mi vas je kofer iz koje god da su stranke! Šta bre ja kao običan čovek imam od vas?ev8r

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

jedina istina

pre 13 godina

Najveca greska Tadiceva sto je izasao zbog DS na prevremene izbore. Ne bi dobili ni polovinu mandata od onoga sto ste osvojili.
Sad moze i jedan uspesan predsednik seljacke opstine da mu drzi predavanje.

Sveta

pre 13 godina

Jesic je bas kao i Palma potrosio brdo para gradjana Srbije, a nista znacajno nije napravio, osim svoje licne promocije, pa kao takav umesto da zahvali svojim pokroviteljima, On ih napada kada su najslabiji. Svaka povrsna analiza koliko je republickih para ptrosila Indjija i sta je napravljeno korisno, Jesica bi srozalo na mesto koje pripada. EVEOPSKI GRAD BUDUCNOSTI, sa kojom nezaposlenoscu, prosecnim platama, selima bez trotoara...po svim parametrima i uprkos silnih investicija Indjija je NERAZVIJENA OPSINA, samo skupa kic sminka u uzem centru male sremacke palanke. Objavite jesiceve slike pre 12. godina i sada, sve ce biti jasno.

jadno i bedno

pre 13 godina

@ pavle pucar

Pametnome je dosta da dodje u Indjiju i vidi kako Indjija izgleda sad,a kako je izgledala nekad.A svoje licne frustracije i nezadovoljstva treba da lecis na neki drugi nacin.Nema to veze sa Jesicem,Tadicem,Nikolicem,Putinom,Obamom...Probaj nesto sam za sebe da uradis.
I molim te da nas prosvetlis gde su to ljudi iz Indjije pobegli?!Gde to u Srbiji cvetaju ruze i otvaraju se fabrike koje zaposljavaju hiljade radnika?!

Nit' sam omladinac, nit' sam clan stranke.Ovo sto je Jesic rekao za Tadica je istina i jasno je kao dan.Kad komentarises vest trebalo bi da se drzis teme,a ne svog licnog animoziteta prema nekom.Jesic nije savrsen,nije bezgresan,nije svemoguc i nije svetac.Ali da je MNOGO uradio za Indjiju jasno je bilo kome iole realnom.Zasto ne napises i koliko kosta vrtic u Indjiji na primer?Zasto ne napises kako izlgedaju skole?Kako izgleda sam grad?Koliko se ulaze u sport?Zasto ne napises da djaci i penzioneri imaju besplatan Javni prevoz?Zasto ne napises da studenti dobijaju stipendije?Zasto ne napises da je uzina u skolama besplatna?Itd. itd.

Tipican si primer coveka koji ne podnosi tudji uspeh.

I na kraju bilo bi lepo cuti sta mislis da li Tadic treba da podnese ostavku?

Cica

pre 13 godina

@BGD, pa bas zato sto je dobar celom svetu, nama nije. Cije je on interese uopste zastupao???
U srpskih politicara sve se redje cuju reci narod, Srbija, srpski ili nas interes. Svi samo muljaju o investicijama kojih nema, o platama koje su minimalne, o Kosovu koje niko realno ne brani na smislen i strateski nacin.
Nije to samo Tadic, to su i naprednjaci, jer da takvi nisu ne bi ima Zapad dozvolio da se tako razmahnu.
A sto ae tice Pajtica, on je jos gori od T. secate se kako od drzavnih para dize ili renovira neke objekte po Vojvodini, a onda kaci table kako je on to uradio, kao da mu je deda ostavio pare u nasledje, a ne da je u pitanju nas novac.

Deda Pera

pre 13 godina

Izborni poraz svake stranke najbolji je filter za clanstvo i samu stranku.
Imali smo X slucajeva gde "uspesni " clan stranke pljuje po stranci zarad odrzavanja sebe na vlasti.
Djilasu se to moze,on je prvo stekao svoju imovinu pa postao clan DS i svoj posao radi vise nego dobro,ali Jesic, Knezevic i njima slicni sav svoj kapital,politicki ali i materijalni, stekli su upravo zahvaljujuci stranci kojoj su pripadali.
A gde je njihova odgovornost? Koga narod svaki dan vidi, predsednika stranke,ili "uvazene clanove" kako jurcaju u besnim kolima toboz radeci za narod???
Ovaj Jesic je prebeg, kao i mnogi pre njega i u svim strankama.
Zivi bili pa gledali.

BGD

pre 13 godina

Kakva ostavka Tadica, gluposti i budalastine. Sjajan je celom svetu a nama ne valja. Ma hajde.
Ostavite Tadica na miru, svasta je on preziveo sa polusvetom i prodanim dusama ovde. A oni koji bi da uniste Demokratsku stranku, zao mi je, to je nemoguce. Treba skloniti one koji su je izbrukali i to je sve.

Stefan

pre 13 godina

Reče čovek koji je toliko "principijelan" i "lojalan" svojoj stranci, da mu SNS bez bojazni nudi ministarsku poziciju! Licemer.
Bar je potvrdio da u aktuelnoj DS-situaciji stoji uz Đilasa, što je i normalno i logično, ruku na srce. Ta post-Đinđićevska "poslovno-menadžerska" ekipa i jeste razlog što je DS danas u problemu u kom jeste, i treba da se drže zajedno. Ako ni zbog čega drugog, a ono da rezultat bude jasan, kada se sukob sprovede u delo: ili čišćenje svog taloga iz DS, ili njihova pobeda i čišćenje one druge strane. Okreni-obrni, čista situacija: to je sve što tražim, da posle toga znam na čemu sam.

B.Kovačević

pre 13 godina

Ja uopšte to od gospodina Tadića nisam očekivala. Pa, kada je on i preuzimao odgovornost za bilo šta, ponašao sa kao da je njegova stranka, ali to me i nije doticalo, ali se isto tako ponašao kao da je njegova država. On je kao neko razmaženo dete koje mu je neko dao igračku da se igra pa se malo zaneo.

Matija Soskic

pre 13 godina

U demokratskom drustvu lider stranke posle neuspeha na izborima daje ostavku i stranka bira novog predednika. Isto vazi za trenere klubova posle neuspeha na prvenstvu, s tim sto oni automatski dobijaju otkaz.

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

thy

pre 13 godina

"Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon."

Care, reci nam kako su ga to "provalili"? Tako sto su mu na lokalnim izborima dali glasova koliko svima ostalima zajedno? Bice da su ipak procenili da im se, takav kakav je, vise isplati od ove ekipe koja uporno pokusava da ubedi ceo svet da ne postoji nesto sto postoji, da je belo zapravo crno, da je sve laz i da nicega nema. Ako su Indjincani nesto "provalili", onda su provalili takve nebulozne zalopojke.

anticenzura

pre 13 godina

Nije za neuspeh Ds kriv Tadic,vec bahatost,osionost i ostale negativnosti lokalnih serifa iz DS,nekih podpredsednika i visokih funkcionera. Oni su se vesto krili iza Tadica,a to rade i dalje prebacujuci odgovornost na njega,kao sto radi i sam Jesic!

Stoofy

pre 13 godina

A Jesic da prica da li je na pausalu kod Peconija? Gledam ove komentare, ljudi nemaju pojma ni sta se dogadja ni ko je korumpiran a ko nije. Narod samo zeli da vidi da nekom ode glava.
Covece izbore je vlast gubila u Sloveniji, Hrvatskoj, Francuskoj, evo sad hoce smenu u Rumuniji, jednostavno losa ekonomska situacija je bila krivac. Pogledajte malo sta se desilo bar u regionu ako vam je Francuska daleko BT je izgubio za 46k glasova. Da se izbori odrze danas on bi te izbore dobio.
Kakav god da je, ne postoji bolji kandidat za predsednika Srbije. Isuvise ima iskustva i ugleda u svetu da bismo ga se tako lako odrekli.
A vi sto necete da glasate za DS. Nemojte. Ima mnogo boljeg izbora - pogledajte samo novu vladu. Glasacete vi za DS za 4 godine (mozda i ranije), nista ne brinite.

BGD

pre 13 godina

Kakva ostavka Tadica, gluposti i budalastine. Sjajan je celom svetu a nama ne valja. Ma hajde.
Ostavite Tadica na miru, svasta je on preziveo sa polusvetom i prodanim dusama ovde. A oni koji bi da uniste Demokratsku stranku, zao mi je, to je nemoguce. Treba skloniti one koji su je izbrukali i to je sve.

AUTLET INDJIJA

pre 13 godina

Idi kod Tome, on je bolji od Tadica ili se kandiduj za predsednika DS.
To sto mislis da je isto voditi selo Indjiju i drzavu to je samo tvoj problem.
Clan si glavnog odbora DS, pa gde su tu rezultati tvoga rada.Boris je izgubio zbog vas umisljenih iz DS a ne zbog sebe.

dutrich

pre 13 godina

Evo opet ovaj pametuje... Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon. Od investicija je napravio trzne centre u kojima lokali zvrje prazni. Jedina velika fabrika je fabrika cigareta ciji je vlasnik dobro poznati biznismen. Da li je ovaj preletac jos uvek u DS? Kome on pametuje kad pred svake izbore napusta DS? Zasto uopste pisete njegova razmisljanja? Koliko sam u toku i njega su smenili, ni on nije dobio u svom mestu...

Ujed pcele

pre 13 godina

Gospodine Jesicu,
cenim Vas rad kao gradonacelnika Indjije i sve ono sto ste uradili u Indjiji. Ali dalje od granica opstine Indjije ne idite. Pre nego sto budete sledeci put trazili ostavku Tadica na mesto predsednika DS-a, zapitajte sebe i clanstvo koliki bi izborni rezultat postigli da Tadic nije spojio predsednicke i parlamentarne izbore i direktno se ukljucio u stranacku kampanju. On je [podneo ostavku na mesto predsednika drzave, da bi Vama, stranackim nesposobnjakovicima, omogucio da i dalje ostanete tamo gde ste i bili. Kada ste bili pozvani da mu vratite uslugu na predsednickim izborima, vi ste zakazali. On je ostao bez funkcije. Sada bi posteno bilo da svi iz DS-a preispitate svoju ulogu i u kampanji za parlamentarne, lokalne, a narocito predsednicke izbore. U DS-u je samo Tadic osoba koja moze zatraziti ostavke saradnika. Nikako obrnuto. Ali politicko licemerje nema kraja, koji god dres da ste obukli. I ako sam do sada postovao vas rad, ovom izjavom ste pokazali da osim partijske knjizice i podrske, nemate ni jednu drugu "pozitivnu" osobinu.

Nebojsa

pre 13 godina

Ovaj Jesic se sali. 22% glasova los rezultat? Pa kada je DS imala bolji rezultat? Da nije bilo onolike apstinencije u drugom krugu izbora, sada bi se govorilo o trijumfu DS-a, a Jesic bi verovatno slavio Tadica zbog ovih istih 22%.

iva

pre 13 godina

E, koji licemer... pa gde si bio sve ove godine, sto si cutyao, sto nisi sa svojim istomisljenicima popravljao stranku iznutra, pa da si pokusao, nije proslo i izasao i rekao to sto sad kazes, kao i onaj prepametni zivkovic, koji se bavio privatnim biznisom i kritikovao, a volela bih da izadjete i kazete da vi bas nikakve joristi niste imali od tog clanstva u DS u i tog Tadica po kome sad zdusno pljujete, sve ste bas sami samcijati postigli svojim sposobnostima , nije imalo ni malo uticaja to sto vam stranak vodi vladu i imate predsednika drzave, i nije bilo nimalo razlike u tretmanu opstina u kojima ste bili na vlasti i onih drugih, nisu vam dovodili investitore... e, ajde, budite posteni bar malo, pa ako hocete da izadjete iz stranke izadjite kao ljudi, a ako hocete da se kandidujete za predsednika radite sve sto treba, ali muka moi je vise od pljuvacina po medijima, stvarno je neukusno da sad svi sve znate a dosad ste svi cutali i koristili to sto ste na vlasti. Pocinjete da licite na Dacica.I samo se zanosite da ce u stranci da glasaju za vas. Za to treba malo vise nego biti predsednik jedne opstine, makar to bila i Indjija.

mia

pre 13 godina

Tipicno lesinarstvo, niko nije smeo da pridje dok je lav bio ziv i jak, svi su samo obletali. Sada kada je lav ranjen i krvari, eto svih da ga dokusure. Nije bitno ni koja je stranka ni ko je lav, bitno je da se na ovakvim potezima jasno vidi kvalitet i karakter coveka - odlika necoveka,sisati krv kad bolesnik krvari. Ne znam ko je ovaj covek, ali ipak nije covek!!!

jedina istina

pre 13 godina

Najveca greska Tadiceva sto je izasao zbog DS na prevremene izbore. Ne bi dobili ni polovinu mandata od onoga sto ste osvojili.
Sad moze i jedan uspesan predsednik seljacke opstine da mu drzi predavanje.

каурин

pre 13 godina

Не бој се, Јешићу, сад' ће (Зоран) Живковић то да реши :))
Има странка да вам буде цакум-пакум... вакуум!

BOBAN

pre 13 godina

TADIC JE BIO jedini kandidat Demokratske stranke koji je mogao da pobedi na predsednickim izborima i 2004. i 2008 godine.
NIJE trebalo da se kandiduje sada uopste,trebalo je da kaze izvolte gospodo pobedite sada vi.
Nakon sto Vas je povukao 6.maja,drugi krug predsednickih izbora vi lokalni lidercici ste prespavalai.
SADA trazite njegovu ostavku,u najmanju ruku krajnje nemoralno.

Deda Pera

pre 13 godina

Izborni poraz svake stranke najbolji je filter za clanstvo i samu stranku.
Imali smo X slucajeva gde "uspesni " clan stranke pljuje po stranci zarad odrzavanja sebe na vlasti.
Djilasu se to moze,on je prvo stekao svoju imovinu pa postao clan DS i svoj posao radi vise nego dobro,ali Jesic, Knezevic i njima slicni sav svoj kapital,politicki ali i materijalni, stekli su upravo zahvaljujuci stranci kojoj su pripadali.
A gde je njihova odgovornost? Koga narod svaki dan vidi, predsednika stranke,ili "uvazene clanove" kako jurcaju u besnim kolima toboz radeci za narod???
Ovaj Jesic je prebeg, kao i mnogi pre njega i u svim strankama.
Zivi bili pa gledali.

Pavle Pucar Indjija

pre 13 godina

molim dezurne kometatore iz doma omladine i omladinu DS iz Indjije koja redovno prati sve sto se pishe o Jesicu na netu malo da olade smorili ste vishe -.-"...Vishe od pola radnog sposobnog stanovnistva nam ne radi u opstini vec je pobeglo odatle jer je doticni sve upropastio i digao neke magacine umesto fabrika...Pametnom dosta

Vesna

pre 13 godina

Tako je Jesicu.
Bojim se medjutim da Tadic ne samo da nece nego ni ne sme da podnese ostavku, on je tu postavljen da od reformske stranke okrenute ka progresu i zapadu napravi interesno preduzece okrenuto ka istocnim interesima. Najveca tragedija je u tome sto je uspeo.

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

Lanna

pre 13 godina

Problem demokratske stranke sto nema idelogiju i svako ko je zeleo biti blizu vlasti se uclanjivao ukljucujucu i Jesica. Sta su njegove vrednosti za koje se bori? Potrosacko drustvo, najveci soping centar na Balkanu gde su odbrodosli oni koji imaju para.Nikada ga nisam cula da govori o solidarnosti, socijalno-ekonomskim pravima najugrozenijih, ravnopravnosti On je blizi Dinkicu nego socialdemokratiji za sta se Tadic zlaze.

ima li pameti

pre 13 godina

Jesica za predsednika DS. Da konacno neko ko je kvalitet i ko zna da radi bude na celu jedne stranke. Da su u DS pametni uradili bi to.

Miroslav Ivić

pre 13 godina

Živković nije odgovarajući protivkandidat. Bilo bi idealno kad bi Đilas pristao da preuzme, a Tadić ustupio bez borbe mesto predsednika, u interesu Stranke i Srbije. Ovakvo trenutno stanje nije dobro, ugled se isuviše brzo urušava, naročito nakon poražavajućih izbornih rezultata.

SVD

pre 13 godina

Kao što nije imao sluha za vreme dok je bio na vlasti, Boris Tadić nema ni sada sluha da treba da napusti vođenje stranke nekome ko je sposobniji od njega. Valjda imaju takvih ljudi. Ako to ne uradi, slediće politiku svojih kolega Vuka Draškovića, Šešelja i Koštunice, koji su svojim ostajanjem na čelu stranke doveli stranku do beznačajnosti.

Sitničar

pre 13 godina

Sad ce (opet) Tadic izaci sa nekom izjavom, tipa, da se Jesic ogresio o stranacki statut (jer ga kritikuje)...

Koliko god zelim da napisem koju rec o DS-u, nece me. Toliko je toga receno poslednjih mesec dana, ali uzalud, necu gubiti vreme...

- Ex-demokrata

Goran

pre 13 godina

Tadic mora da ode iz prostog razloga sto je bio predsednik 8 godina a zatim izgubio izbore. On je potrosen politicar, ako je 8 godina na celu drzave maksimum za jednu Ameriku onda mora biti i za Srbiju. Posto nema moralno pravo da se ikada vise kandiduje za predsednika, onda ne treba da bude ni na celu DS-a. Na celu DS-a treba da bude covek koji ce se kandidovati na sledecim predsednickim izborima, a to moze biti samo Djilas. Iz tog razloga Djilas treba da bude predsednik stranke. I jos nesto, nije bitno samo sto je izgubio izbore nego nacin kako ih je izgubio. Krajnje je neodgovorno reci: necu sigurno biti premijer, da bi sutra taj isti covek rekao, bicu premijer, a danas vidimo da nece biti premijer. Ne mozete 8 godine da se zalazete za jednu politiku prema Kosovu, a posle da se rukujete sa Tacijem. Tadic nepogresivo podseca na Vuka Draskovica 2000. godine i proci ce isto kao Vuk a to znaci da ce zavrsiti na marginama Srpske politike.

Momcilo

pre 13 godina

Za sve receno si u pravu.Treba u DS-u dosta toga promeniti ali je to trebalo da se uradi mnogo ranije a ne da se desi ovakva situacija.Od mene imas punu podrsku.Bori se ako imas snage.

Aleksandar

pre 13 godina

A šta vi ostali nudite? Besplatnu legalizaciju ili možda Dinkićevo petostruko oporezivanje onih koji neće da dignu kredit da bi legalizovali krov nad glavom? Kompletna politička scena u poslednjih 20 godina se ne menja,uvek ista lica sa svojim zakulisnim interesima, pun mi vas je kofer iz koje god da su stranke! Šta bre ja kao običan čovek imam od vas?ev8r

S.R.P Ks

pre 13 godina

Tadic se bas namerio da ulepsa drustvo Vuku, Kstunici i Seselju. I oni su se bacakali "vizijama", "lidrstvom" i sliucno u trenucima kada su im sve vizije propale. Ali, fotelju ne daju. DS ce, sa Tadicem, sici na granice cenzusa a kasnije svakako i nize.

Phill

pre 13 godina

Najvecu kaznu je on vec dobio i to od strane naroda, zbog toga sto je vaskrso SPS, jer je nakon proslih izbora hteo da ostane na vlasti po svaku cenu, pa makar to bilo gazenje svoje reci, kaznu je dobio od istog tog SPS-a, zatim zbog manekenskog ponasanja i velikih reci, "vizija", "strateskih planova" i "liderstva u regionu". I ne ocekujem da ce se povuci sa mesta predsednika stranke, jer tako ne bi mogao da ima osecaj da je centar univerzuma.

Miki

pre 13 godina

Slažem se! Tačnu dijagnozu neuspeha DS po meni je dala Gospođa Vesna Pešić: osornost, bahatost, osećaj nedodirljivostri i lični profit članova DS na vlasti. Vremenom će biti još veće otrežnjenje u DS.

i kad neko progovori pitanje je zašto je progovorio

pre 13 godina

Izvoli onda majstore budi protivkandidat predsedniku svome koji da je dobio opet izbore,niko od vas ništa ne bi reko i svi bi ćutali i šuškali po starom naravno iako je predhodna vlast po svim parametrima bila najgora u istoriji Srbije.I samo još fali da se u priču ubaci i interes države i naroda pa da nam se svima želudac prevrne.

banozio

pre 13 godina

Bez obzira što sam član SNS-a u Nišu jako cenim posao koji je obavio u Inđiji gospodin Ješić.Pre par godina sam se lično uverio u njegove sposobnosti prilikom službene posete Inđiji.Nisu za džaba bili proglašeni najboljom investicionom lokacijom.Poželeo sam tako nešto i mom Nišu.A to da li Tadić treba ili ne da podnese ostavku nije na meni, mada je iluzorno očekivati da će to uraditi, jer tada bi u paketu morali da slede TAJ primer i ljudi iz njegovog najbližeg okruženja.

šumadinac

pre 13 godina

Jesiću,mislimo isto,stranka je ostala bez ideje i vizije,nekada sam tamo trčao svaki dan sa verom a sada se sve promenilo,karijeristi nas okupirase, a ne moze se reći da je Boris bio neobavesten,..zato je mozda i dobro biti u opoziciji, ne bi li se stranka procistila i osvezila novim ciljevima

Stefan

pre 13 godina

Reče čovek koji je toliko "principijelan" i "lojalan" svojoj stranci, da mu SNS bez bojazni nudi ministarsku poziciju! Licemer.
Bar je potvrdio da u aktuelnoj DS-situaciji stoji uz Đilasa, što je i normalno i logično, ruku na srce. Ta post-Đinđićevska "poslovno-menadžerska" ekipa i jeste razlog što je DS danas u problemu u kom jeste, i treba da se drže zajedno. Ako ni zbog čega drugog, a ono da rezultat bude jasan, kada se sukob sprovede u delo: ili čišćenje svog taloga iz DS, ili njihova pobeda i čišćenje one druge strane. Okreni-obrni, čista situacija: to je sve što tražim, da posle toga znam na čemu sam.

VAX

pre 13 godina

Slazem se 100%. Ako DS zeli da obnovi poverenje gradjana mora da menja ne samo celne ljudi vec i svoju politiku i da se vrati osnovnim nacelima zbog kojih su ljudi za njih glasali.

Bez obzira da li su Tadic, Dulic, Sutanovac, Trivanka... zaiste posteni i divni ljudi (kako sebe predstavljaju), cinjenica je da toliko iritiraju svojim nadmenim stavom da jednostavno moraju da odu. Za njih vise nema ko da glasa.

Sto pre vrh DS-a to shvati bice bolje i njima i nama. U suprotnom proci ce kao SPO, DSS... Zakopali su se zbog nesposobnosti da se modernizuju i postave nove ljude umesto vecitih vodja koji su te stranke izgradili a zatim ih odveli u propast svojom sebicnoscu po sistemu ako ja idem dole ide cela stranka.

Miki BG

pre 13 godina

Koliko sam ja upoznat, Ješić je visoko vrednovan samo u medijima i izvan Indjije. U svom mestu nije ni približno toliko cenjen upravo zbog onoga što on iznosi na račun drugih, a to je boljka ne samo demokrata već i većine političara da "u tudjem oko vide trn, a u svom ne vide balvan"!!! Medjutim, što se tiče ideološke orijentacije DS u potpunosti se slažem sa Ješićem, demokrate moraju zaista biti partija socialdemokratske orijentacije, a ne da je na to primoravaju drugi... On bi trebala da okupi sve stranke i partije leve orijentacije, pa i centra koji naginje ulevo...

Zex

pre 13 godina

Smekeri rade to ovako.
Ponude ostavku predesniku.
Predsednistvo 2-3 dana raspravlja uz prisustvo svih medija, Studio B prenosi sve direktno.
Predsednistvo odbija ostavku.
Tadic se vraca na velika vrata.
Ovko, ruka ruku mije.

Zex ...

IBJ

pre 13 godina

G. Ješiću, hvala vam na ovim rečima jer mi daju kakvu-takvu nadu. Verujem da ćete biti dosledni u tome što tvrdite, ali bojim se, kako stvari stoje, da ćemo pre videti potonuće DS-a nego leđa Borisu Tadiću i njegovim artistima na trapezu. Glasao sam za DS svih ovih dvadeset godina, čak i na poslednjim izborima, mada sam bio duboko razočaran radom prethodne Vlade. Glasaću verovatno opet, ali samo onda kada ime Borisa Tadića više ne bude ni na jednoj listi, ni u zagradi, a kamo li na vrhu.

mandraxx

pre 13 godina

@ mia

kakva bre krv,lesinari,ranjeni orlovi i lavovi,koja patetika. A to sve zbog jednog politickog narcisa koji je na izborima izgubio sve sto se izgubiti moze. Predsednik vam je izgubio izbore,objektivno je,po samoj funkciji najodgovorniji za to i red je da zbog poraza podnese ostavku. Tako se to radi u civilizovanom svetu,dok se jedino u ovakvim prcijama od drzave kad se gubitnik izbora pozove na odgovornost to tumaci kao lesinarenje,kukavicluk i sta ti ja znam

Evgenije

pre 13 godina

Boris Tadic je umislio da je mali Slobica (u kratkim pantalonicama) tako se i ponasao i doziveo istu sudbinu (totalnu propast)-GUBITNIK na svim poljima ali se ne zaustavlja i srlja sve dublje. Kraj ce biti totalni debakl svestan ili ne, ali je ocigledno da se nece zaustaviti.

Sveta

pre 13 godina

Jesic je bas kao i Palma potrosio brdo para gradjana Srbije, a nista znacajno nije napravio, osim svoje licne promocije, pa kao takav umesto da zahvali svojim pokroviteljima, On ih napada kada su najslabiji. Svaka povrsna analiza koliko je republickih para ptrosila Indjija i sta je napravljeno korisno, Jesica bi srozalo na mesto koje pripada. EVEOPSKI GRAD BUDUCNOSTI, sa kojom nezaposlenoscu, prosecnim platama, selima bez trotoara...po svim parametrima i uprkos silnih investicija Indjija je NERAZVIJENA OPSINA, samo skupa kic sminka u uzem centru male sremacke palanke. Objavite jesiceve slike pre 12. godina i sada, sve ce biti jasno.

svi

pre 13 godina

Svi smo to ocekivali, ali ne da se Tadic, probao bi on opet da vlada i unistava malo zemljuSrbiju.Ali ja mislim da od toga nema nistamu narednih ko zna koliko godina, a mozda i zauvek.

Cpkbo

pre 13 godina

Ne bih diskutovao o Ješiću, ali je svakako u pravu kada kaže da Boris Tadić treba da da ostavku. Izgubio je izbore i odveo stranku u opoziciju. Šta još treba da uradi?

Novosađanin NS

pre 13 godina

Na početku je DS delovala impresivno zbog intelektualaca
koji su je osnovali, kao što su Desimir Tošić, Borislav Pekić,
Zoran Đinđić, Nikola Milošević,...
Onda su intelektualci proterani, a ostali su samo menadžeri.
To ne bi bilo strašno da nisu u pitanju nesposobni i nepošteni
menadžeri, među kojima Ješić strši kao usamljeni izuzetak.

Dragan

pre 13 godina

Svaka cast Jesicu! Retka osoba u politici koja je u stanju da kaze neprijatne istine. Zbog toga sam nekad glasao za DS, dok su u stranci preovladjivali ovakvi karakteri. Dok ponovo ne preovladaju nek zaborave na moje poverenje, moju podrsku i moj glas...

dns

pre 13 godina

mozda je vreme da se napravi Demokratska Napredna Stranka i da u nju predju i udju svi oni iz Ds koji misle na isti nacin kao Jesic Zivkovic itd. jer ne verujem da DS moze da se oslobodi svog Seselja-Tadica, i ostalih vracara i gatara. a onda za par godina DS ispod cenzusa. I ne vidim to kao neku tragediju vec kao normalnu evoluciju, presadjivanje mladice sa drveta koje vise ne daje plodove vec samo smeta ostalima oko njega da se razvijaju.

danger

pre 13 godina

Pa zar nije jednostavnije da BoTa (& co) ode, nego da mora da se pravi nova stranka i da onda ono sto valja ode u novu, a da u DS-u ostane glib? Evo, isto kao sto je i Radikalna stranka potonula skroz.
A zasto? Pa zbog ega jednog coveka, bio to Seselj ili Tadic. Sad vidim da nema razlike.

Tajfun

pre 13 godina

U Srbiji su sve stranke a ne samo DS svetlosnim godinama daleko od prave socijal demokratske partije , i to je činjenica ,sve ostalo je demagogija. U zemlji gde tužioci i sudije imaju plate po 2000-3000 evra ,pa su još i nezadovoljni , a njihove kolege u Makedoniji ni 1.000 evra, a Makedonija je daleko bolje rangirana od Srbije i ima bolji index korupcije , dovoljno govori na šta liči Srbija i to ni deset Tadića ne mogu da promene. Dovoljno mi je što vidim opet Tomislava Karadžića , Velju Ilića , Žarka Obradovića na svojim starim funkcijama a da se oni ni medija ni javnosti ne boje i da mi postane jasno da je stvoren nakazni sistem gde je bukvalno sve na prodaju, od radnih mesta , diploma, čak su i zakoni i propisi na buvljaku.

Somborac

pre 13 godina

"On je ocenio da su građani na izborima kaznili DS zbog "osionosti i bahatosti", dodajući da ima desetine ljudi koji, prema njegovom mišljenju, nisu dobro radili svoj posao."

Slazem se sa konstatacijom s tim sto bi desetine zamenio sa stotinama jer moramo ukljuciti i lokalne samouprave u ovaj neuspeh. Recimo da je oko 90-tak tih osionoh i bahatih bilo u republickoj izvrsnoj vlasti a ostalih 900 u lokalnoj...Sto bi reko narod: Kako si posejao tako ces i poznjati!

nada

pre 13 godina

Jesic je rekao istinu koju nece da cuju njegove stranacke kolege. Cifra od nekoliko desetina ljudi u stranci koji nisu nista uradili i pri tom napravili stetu je donekle realna. Jesic mora da bude glasniji i jos zesce da insistira na ciscenju stranke Prvo to pa tek onda na posao. Jesicu glavu gore gadjaj u centar jer imas podrsku sirotinje koja ima pravo na bolji zivot. Elita ce te sigurno prozvati ili da ne prodjes kao Knezevic Drzi se i cuvaj svaka tebi cast!!!

Stojan

pre 13 godina

Glavni problem Srbije već dugo je Boris Tadić i njegov samoizgrađeni kult ličnosti bez ikakvog pokrića. Očekivati od njega da podnese ostavku i da se povuče je uzaludno, jer on nema kud da ode i nema šta drugo da radi. Tako da članovi DS-a moraju da o tome odluče umesto njega.

funkcioner

pre 13 godina

Ljudi su lose ziveli. nikada nije bilo gore kao sto je danas i u predhodnik 5 godina, yato dolazi do promena, i jedno da se shvati, da ako ne radis dobro svoj posao, moras otici, ili ce te smeniti, niko nije Bogom dat.

Miloš J. Kosovac

pre 13 godina

"Pukovniku nema ko da piše",a Tadiću neće reći neko ko je kao Đilas i Pajtić iako misle isto što i Ješić.No,za razliku od predsednika Inđije, ova dvojica uspešno rade svoje poslove, pa im Tadić čuva mesto predsednika stranke, iako je svoju ulogu predsednika stranke potrošio, barem za sada. Na njegovu žalost, a na štetu DS, a to znači države, Tadić nije u stanju da proceni, jer neće da poveruje da je imao slabosti i to kakve, da je najbolje za sve spomenute subjekte da podnese ostavku, osim za one koje je on izabrao i forsirao, kao što su Jeremić i Cvetković. A Tadićev izbor kadrova nije po Lenjnovom već prema kriterijumu Staljina i Tita, a takav izbor kadrova uništio je veliki sistem - SSSR i manji no mnogo funkcionalniji - SFRJ. Dok je Lenjin ležući nepokretan od posledica ranjavanja, pa kada je čuo koga je Staljin isključio iz partije, a koga izabrao za saradnike, izdiktirao je sledeće reči sekretarici: "Ako iz partije isključite sve pametne no ne i poslušne, a ostavite poslušne budale, uništićete partiju". A pošto su Partije vodile držvavu SSSR i SFRJ, sve je otišlo dožavola. Kada sam gledao zadnju emsiju "Utisak nedelje", dok sam slušao Jeremića i Živkovića setio sam se ovih reči Lenjina. Nisam imao visoko mišljenje za Živkovića, no slušajući kako i šta govori Jerermić, pomogao je Živkoiću da deluje kao Mentalna Gromada u odnosu na Tadićevog poslušnika, iako se ne može reći da Jeremić nema jak mozak, no za razmišljane i zaključivanje ne mora da se ima mnogo moćan um.

Marko

pre 13 godina

Ko to kaze da Jesic nikada nije govorio protiv DS-a i Tadica? Ajmo ljudi malo se informisite kad vec imate potrebu da komentarisete... malo google, youtube ovo ono.
Puna podrska Jesicu, steta sto mu nikad nisu dozvolili da napreduje u stranci bas iz ovih razloga o kojima i u ovom intervjuu govori... Nadam se da sada uspeti da se probije.
I ne, nisam iz Indjije.

Max

pre 13 godina

A sto nisi tako "hrabro" govorio ranije svojim partijskim kolegama???Nego,kako vetar duva...
(markom, 11. jul 2012 08:17)

Zato što se to ne radi u kampanji, pa daj ...

Ne ulazim u to da li je Ješić u pravu ili nije za sve što izjavi ili uradi i uopšte da li je bolji ili gori od čoveka iz neke druge stranke ali pazi, da su nam svi političari takvi: radim svoj posao, rešavam probleme građana i odgovaram kada me pitaju - pa gde bi nam bio kraj!

sdned

pre 13 godina

Ješić je jedan od retkih ljudi u DS koji ima petlje i integriteta da otvoreno govori o problemima, kako stranke tako i države.
Ja sam godinama bio glasač DS, još od vremena "zviždanja i lupanja loncima", a ovoga puta sam bio beli listić. Jednostavno nisam mogao da dam glas bahatoj stranci koja loše vodi državu i vodi prljavu i negativnu kampanju.
Takođe, DS treba dobro da razmisli da li likovi kao što je g-đa Trivan i slični treba da predstavljaju stranku i da li imaju bolje kadrove. Iskreno - kad god bih video nju i neke slične likove iz DS-a na TV znao sam da oni ne mogu da nas odvedu nikuda.
DS mora da sprovede velike reforme ili će u narednim izbornim ciklusima postati minorna stranka. Da ne pričam o katastrofalnom vođenju države i totalnoj ekonomskoj propasti poslednjih godina, koje su učinile da čak i sam više verujem Tomi Nikoliću nego Tadiću i ekipi.

jadno i bedno

pre 13 godina

@ pavle pucar

Pametnome je dosta da dodje u Indjiju i vidi kako Indjija izgleda sad,a kako je izgledala nekad.A svoje licne frustracije i nezadovoljstva treba da lecis na neki drugi nacin.Nema to veze sa Jesicem,Tadicem,Nikolicem,Putinom,Obamom...Probaj nesto sam za sebe da uradis.
I molim te da nas prosvetlis gde su to ljudi iz Indjije pobegli?!Gde to u Srbiji cvetaju ruze i otvaraju se fabrike koje zaposljavaju hiljade radnika?!

Nit' sam omladinac, nit' sam clan stranke.Ovo sto je Jesic rekao za Tadica je istina i jasno je kao dan.Kad komentarises vest trebalo bi da se drzis teme,a ne svog licnog animoziteta prema nekom.Jesic nije savrsen,nije bezgresan,nije svemoguc i nije svetac.Ali da je MNOGO uradio za Indjiju jasno je bilo kome iole realnom.Zasto ne napises i koliko kosta vrtic u Indjiji na primer?Zasto ne napises kako izlgedaju skole?Kako izgleda sam grad?Koliko se ulaze u sport?Zasto ne napises da djaci i penzioneri imaju besplatan Javni prevoz?Zasto ne napises da studenti dobijaju stipendije?Zasto ne napises da je uzina u skolama besplatna?Itd. itd.

Tipican si primer coveka koji ne podnosi tudji uspeh.

I na kraju bilo bi lepo cuti sta mislis da li Tadic treba da podnese ostavku?

Cica

pre 13 godina

@BGD, pa bas zato sto je dobar celom svetu, nama nije. Cije je on interese uopste zastupao???
U srpskih politicara sve se redje cuju reci narod, Srbija, srpski ili nas interes. Svi samo muljaju o investicijama kojih nema, o platama koje su minimalne, o Kosovu koje niko realno ne brani na smislen i strateski nacin.
Nije to samo Tadic, to su i naprednjaci, jer da takvi nisu ne bi ima Zapad dozvolio da se tako razmahnu.
A sto ae tice Pajtica, on je jos gori od T. secate se kako od drzavnih para dize ili renovira neke objekte po Vojvodini, a onda kaci table kako je on to uradio, kao da mu je deda ostavio pare u nasledje, a ne da je u pitanju nas novac.

Marko

pre 13 godina

Izgleda da je ovakav način razumevanja situacije još uvek dalek mnogim rukovodiocima u DSu. Koliko li ćemo još čekati... Ješić je prepoznao kod svojih osionost i loše vođenje kao uzrok izbornog rezultata - to još nismo čuli ni od jednog drugog demokrate. Tadiću su prvo bili krivi analitičari (a svi mediji su njihovi), potom tajkuni, a sigurno će provaliti još neku glupost, samo ne ovo što Ješić kaže.

B.Kovačević

pre 13 godina

Ja uopšte to od gospodina Tadića nisam očekivala. Pa, kada je on i preuzimao odgovornost za bilo šta, ponašao sa kao da je njegova stranka, ali to me i nije doticalo, ali se isto tako ponašao kao da je njegova država. On je kao neko razmaženo dete koje mu je neko dao igračku da se igra pa se malo zaneo.

Matija Soskic

pre 13 godina

U demokratskom drustvu lider stranke posle neuspeha na izborima daje ostavku i stranka bira novog predednika. Isto vazi za trenere klubova posle neuspeha na prvenstvu, s tim sto oni automatski dobijaju otkaz.

thy

pre 13 godina

"Ne dozvolite da Vas ovaj obmanjuje, Indjijcani su ga provalili napokon."

Care, reci nam kako su ga to "provalili"? Tako sto su mu na lokalnim izborima dali glasova koliko svima ostalima zajedno? Bice da su ipak procenili da im se, takav kakav je, vise isplati od ove ekipe koja uporno pokusava da ubedi ceo svet da ne postoji nesto sto postoji, da je belo zapravo crno, da je sve laz i da nicega nema. Ako su Indjincani nesto "provalili", onda su provalili takve nebulozne zalopojke.