Ponedeljak, 30.04.2012.

22:51

Srbiji se nudi saradnja sa NATO

Srbiji će posle izbora biti ponuđeno da proširi saradnju sa severnoatlantskom alijansom, najavila je Elizabet Šervud Randal, specijalna savetnica Baraka Obame.

Izvor: Tanjug

Srbiji se nudi saradnja sa NATO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Drmatoriks

pre 11 godina

@Jaca: "da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?"

Da. NATO je bombardovao Srbiju da bi okupirao deo njene teritorije i podigao najveću bazu u Evropi, Bondsteel. Miloševićeva politika prema Albancima bila je samo zgodan izgovor. A vi sada zagovarate to da stupimo u savez sa onima koji nas drže pod delimičnom okupacijom. Vi ste, Jaco, jedinica mere za stokholmski sindrom.

Sve i da je najkorisnije i najisplativije na svetu (a nije), ne mogu da pristanem da budem deo NATO saveza. To bi značilo da sam pristao na nepravdu i odobrio ono što je NATO uradio u mojoj zemlji i u mnogim drugim nesrećnim zemljama širom sveta. Onaj ko pristane na nepravdu njegov identitet se briše - ne samo nacionalni, nego svaki drugi: ako je bio lekar, nije više lekar, ako je bio umetnik, nije više umetnik, ako je bio novinar, nije više novinar... Moj odgovor, i odgovor apsolutne većine stanovnika ove zemlje je NE.

Kad bi sada, 2012, bio sproveden referendum u bilo kojoj NATO zemlji da li žele da budu i dalje članovi NATO saveza, siguran sam da bi i Francuzi i Britanci i Nemci i mnogi drugi ogromnom većinom odgovorili NE.

tuga

pre 11 godina

do sada sam bio ubedjen da su ogranicenost, palanacki mozak, jednostranost, demagogija, povrsnost i glupost rezervisani za srBske patriJote, medjutim kada se procitaju komentari i stavovi ovih nato-fanatika, vidimo da se sve ono gore navedeno odnosi i na njih. Sto je veliki problem jer ovde izgleda vecinski uspevaju samo ovce koje mozes ubediti bilo u jedno, bilo u drugo i drzace se fanaticno tih svojih jednostranih stavova i galamiti bez da i na momenat ukljuce mozak i porazmisle.

komplexi su chudo

pre 11 godina

@Srbija
Bilo bi zanimljivo videti koju si ti skolu zavrsio, kako stojis sa obrazovanjem, kulturom, gde i kako zivis... samo poznavajuci slicne tebi, dalje od srednje skole i zivota u decijoj sobici i na roditeljskoj grbaci i to u nekoj zabiti, tesko da si dalje dobacio. ali zato tu je internet...

kraja

pre 11 godina

eu citi-zen

...mislio sam da te bar za prvi maj vode na sladoled i donats...

...ipak, neka si ti nama na braniku zapadnih vrednosti...
...idi, pogledaj makar topgan veceras, zaista si zasluzio...

veni vidi...

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...
(Srbija, 1. maj 2012 12:56)

Ja bih iskreno voleo da te upoznam da čuje tvoje stavove,da te proučim malko. Da vidim tvoju svest, kulturu, obrazovanje jer si mi vrlo interesantan.

A to da je normalan i razvijen svet u NATO-u... pa sve da je to i istina ako naš čovek treba da ide u rat protiv tamo nekog nesrećnika koji se našao na putu svetske demokratije, radije ne bih bio deo te visoke razvijenosti, i te vaše normalnosti. Hvala na pozivu, ali ne hvala.

P.S. Ako slučajno pročitaš ovaj komentar molim te pročitaj i ovu vest
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=12&nav_id=605528

Možda ti se neke stvari same kažu...

Jaca

pre 11 godina

Citajuci komentare na ovu vest dolazim do zakljucka da je NATO Srbiju bombardovao nekim najnovijim jos za javnost nepoznatim virusom koji kod ne mnogo inteligentnih ljudi dovodi do potpune blokade mozga i normalnog razmisljanja.Samo se ovako moze objasniti razmisljanje velike vecine ljudi koja je ostavila komentare da su protiv ulaska u NATO.Jedno samo pitanje,da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?

Milutin

pre 11 godina

Kod nas je sve uvek na ili dza ili bu, a obicno na kraju zavrsi lose po nas nekako. Pa I Rusija ima ambasadora u nato, znaci - saradjuje. Nisam za uclanjivanje I u nekoj anketi sam I rekao tako, nego bi mogli I mi jednom da budemo pametni za sebe pa da vidimo gde smo mi u svemu tome I kako proci bezbolno u prepucavanjima najmocnijih ( a to nije bilo ni ponudjeno u anketi :)).

Vučko

pre 11 godina

@njofrenjak

"@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao?"

Narod će morati neko da pita pre bilo kakve odluke ,a to je ono što najviše boli Natoljupce i njihove gazde.

lelo

pre 11 godina

Ulazak u NATO je najbolja opcija Srbije da zastiti i ostvari svoje nacionalne interese,jer kako rece Americka specijalna savjetnica,Srbija bi trebala dati "doprinos operacijama Alijanse u SVETU(Avganistan,Sirija,Pakistan...........)Zato Srbi juris u NATO.

nezavisni posmatrač

pre 11 godina

" sa prepodobnim prepodoban ćeš biti, a sa razvraćenim i sam ćeš se razvratiti!" Pa sad, ko ima uši da čuje...

maximus

pre 11 godina

Zasto bi usli u NATO? i Svedska je neutralna i ja zaista ne mislim da ce neki novi rat da izbije sad kad svi ulaze u EU.
Jedna EU zemlja nebi ratovala protiv druge,znaci nemora niko da nas brani, mi bi izgubili podrsku rusije i nebi mi rusiju izmenili za ameriku,nece ameri da menjaju njihovu politiku prema srbiji.
I zasto nasi vojnici da ginu za ameriku u afganistanu i onda bi mi postali meta islamskih terorista!

Влајко

pre 11 godina

Улазак у нато је бизнис и није само реорганизација војске. Него подразумева и осавремењавање у наоружању и опреми. Ми за то немамо паре и нећу да радим да би нато фирме зарадиле на нашем уласку у нато. Рецимо можда бих ја могао одлучити да се преселим на Дедиње ал немам паре за то. Ни за плац а ни за кућу. Неутралност је боље решење ако имамо избора како тврдите. Шта ће они да ураде ако не уђемо у нато, ништа или ће можда да зарате са нама. Ако зарате то је зато што нисмо хтели да будемо робови који раде за рад профита њихових фирми. А ја нећу да будем роб тама ратовао. Ми једва зарађујемо за ПОТРОШАЧКУ КОРПУ. ТАко да питање уласка у нато за нас не постоји. Господо нећемо јер немамо паре за то!!!

Srbija

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...

neko tu odavde

pre 11 godina

Dokle vise ce se ljudi zamlacivati da ce ulazak u nato ili bilo koju drugu oraganizaciju doneti "bolji zivot/standard".

Koliko DECENIJA je Grcka u natou i u EU.
Pa je danas ipak na kolenima. Ljudi se ubijaju (link(http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=78&nav_id=605428)) zbog nemastine kao i u Srbiji (posle decenije rata i sankcija koja Grcka nije imala).

Mirko

pre 11 godina

Posle priznavanja Kosova kao drzave od strane Srbije, ovo ce biti sledeci uslov za EU; ulazak u NATO! Ako Srbija bilo koje od ova dva ultimatuma prihvati, nema razloga za dalje postojanje! Treba da se podeli izmedju okolnih zemalja kao i NARAVNO Nemacke i Engleske, citaj SAD, (kao da bi nam to bilo prvi put) pa kada za par generacija ili 100tina godina sazrimo kao narod, da povratimo drzavnost. Ovako ne vredi. Srbin se nikada nije okretao na desavanja oko sebe, sve dok mu cizma nije stala pod vrat.

vr

pre 11 godina

Srbiji se nudi da kupi americko oruzje i ucestvuje u ratnim avanturama za tudje interese. Isto se nudi i ostalim zemljama. To i jeste osnovni cilj sirenja ove zlocinacke organizacije.

lapidar

pre 11 godina

Pošto referendum u ovoj zemlji ne može da prođe još 20 godina, Srbija će biti "posebna" - faktički će ući u NATO (dragi Srbi, već smo tamo, samo vam nisu rekli), ali tako neće pisati. Slično kao Austrija. Neutralnost je žvaka za neupućene i emotivne. I to je OK. I meni je s jedne strane muka od njih, a s druge strane, život ide dalje i tu nema mnogo mozganja. Sve i da hoćemo "negde", gde bi u moru NATO zemalja, sa zajedničkim strateškim interesima?

mikicar

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?
(Nik, 30. april 2012 23:20)


Italija, Japan, Austrija, Hrvatska, Bugarska su bili sa Hitlerom i je l' im nesto fali sad mozda?
Da li je iko spomenuo pri pocinjanju pregovora za clanstvo Hrvatske u EU : "Znate mi vas necemo, vi ste bili sa Hitlerom"??? Pogledaj Zagreb pogledaj Beograd. Pogledaj prosecnu zaradu u Hrvatskoj pogledaj u Srbiji.
Ako ti to ne smeta onda cuti i smrdi za 20 000 din mesecno, reci deci da im hleba ne treba vec da jedu svoj ponos i nase hrabro i odlucno NE Hitleru 41'.

I obavezno glasaj za Nikolica ili Seselja, otvorice milijardu radnih mesta preko noci. Ima da ti da kofu pa da njom dolivas vodu u Moravu kako bi se povecao vodostaj i kako bi njome preko-okeanski brodovi mogli da plove u Jadransko more.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@RASA: "Bugari i Rumuni su clanstvom u NATO postale clanice EU"?!Mislim da je to samo delimicno tacno. Ja bih prosirio grupu "progresivnih" drzava, koje su na brzunu, preko noci, bez posebnih uslova postale clanice EU: Madjarska, Rumunija, Bugarska i Pribalticke drzavice ali, moramo znati da su one pre clanstva u NATO-u bile odani i okrutni sateliti fasisticke Nemacke, cesto mnogo gori i okrutniji i od samog "ucitelja"?! Da li su ovo "teorije zavera" ili vracanje duga prijateljima, neka svako donese svoj zakljucak. Po tom "minulom" radu u EU ce pre Srbije uci i Albanci sa KOSMET-a. Njihov ugled najefikasnijeg "etnickog cistaca", u ovom delu sveta, ih kandiduje daleko pre Srbije.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@JOVAN: " U NATO sto pre i bez razmisljanja"?! Da u pravu ste "BEZ RAZMISLJANJA"?! Jer, ako razmislite i upotrebite mozak sigurno cete zakljuciti suprotno?!

loller

pre 11 godina

Razlika izmedju srednjeg veka i danasnjice je u tome sto u srednjem veku nikome nije padalo napamet da vazalni odnos zove drugim imenom, dok je danas licemerje dostiglo neslucene razmere, pa se "pridjite nam, ili cemo vas politi uranijumom" zove "Partnerstvo za mir" i slicna s**nja.
Neki kazu da je pametno da udjemo u NATO inace nas ne cekaju dobra vremena. Zagovornici ove opcije kazu da je to pametan i razuman izbor. Da li je pametan izbor ubijati neduzan svet da nas "prijatelji" i "partneri za mir" ne bi ubijali? Biti ili ne biti pitanje je sad? Ili nije pitanje? Da li bi ste pod oruzanom pretnjom nekog psihicki bolesnog idiota, u zamenu za svoj zivot na ulici ubili dete? Ukoliko mislite da je to pametno i razumno da bi ste sacuvali svoju kozu, onda OK, idite u NATO.

Milutin

pre 11 godina

Polako ljudi, ok, ne u nato ali ovde se nudi saradnja a to nam ne bi bilo glupo, cak bih se usudio da kazem - bilo bi pametno. I ja mislim da je to bombardovanje bilo kompletno klasican ratni zlocin a sada se neki vid saradnje mora ostvariti da bismo iskljucili mogucnost takvog ponovljenog zla. U suprotnom, mislim da za nas sam nato nece ni biti neka pretnja vec cemo biti laka meta za neke zemlje u smislu omalovazavanja. Razmislite.

Vučko

pre 11 godina

Nato nije rasformiran posle raspada istočnog bloka upravo zato što planira da ratuje , što i čini poslednjih 15 godina.
Srbiji je dosta ratova. Nećemo da nam bude obaveza da se mešamo u eventualni sukob bilo koje članice tog saveza sa bilo kojom državom. Još manje želimo da "zavodimo red" po Afganistanu i sličnim mestima.

njofrenjak

pre 11 godina

@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao? Što pre u NATO, kao punopravni član, pa da vidiš kako se vraća Kosovo, i kako će se tek tada videti da je problem nerešiv, ali možeš da bombarduješ koga god hoćeš! Naravno, ovo potonje misle glupavi i naivni, neškolovani stanovnici Srbije!

madmax

pre 11 godina

@rasa
Pa upravo zato sto su bez ikakvih kriterijuma primljeni u EU Bugari i Rumuni su danas tu gde jesu.
Asto se tice NATO,hajde da sacekamo da se oni razjasne sa Iranom pa da onda posle toga razmatramo da li da udjemo ili ne.

antinatovac

pre 11 godina

setite se da je na današnji dan zloglsni satanistički NATO agresor raketirao pun autobus civila i da je pri tom napadu poginulo preko 50 ljudi među kojima i 15-toro dece, a neposredno posle toga gađane su i ekipe "Hitne pomoći" koje su došle da ukažu pomoć nastradalima. Svi koji svim srcem žele u taj đavolski pakt neka posle ovoga stave prst na čelo. Nikad u NATO.

zemunac

pre 11 godina

Srecan praznik sa pozivom u Nato !!
Ova vlada pored konacnog dokaza da je priznala Kosovo (odluka RIK.a) nas gura jos u ovu kriminalnu organizaciju. Hvala ne !

Onako objektivno...

pre 11 godina

U NATO smo trebali pristupiti na početku priče, prilikom raspada SFRJ, Milošević nije imao dalekovidost da izgura takvu politiku. Danas bi mi bili pobednici, i sigurno bismo bolje živeli, i pored toga što NATO služi za okupiranje malih naroda i eksploatisanje prirodnih resursa iz tih malih država.

Ovako, nakon svih frustracija koje nam je NATO priredio, zaista nema smisla ni potezati tu priču jer ne postoji nikakva šansa da na referendumu dobije većinu. Vojna neutralnost nam je jedina šansa, smanjiti broj vojnika, ali ih modernije opremiti, i ne zagovarati nikakvu politiku sile... I nadati se da nas ne pokupi neki sukob većih razmera... Dosta je rata više...

EU Citizen

pre 11 godina

Samo to što smo okruženi NATO zemljama efektivno sprečava anticivilizacijske, proruske, komunističko-fašističke snage koje stoje iza poslednjih sedamdeset godina bede diktature i srama (jer "anti-NATO" stav, da se ne lažemo, jeste upravo to: Ozna, Udba, Sloba, "patrijoti") da konačno sahrane sve šanse Srbije da ikada bude normalna i bogata zemlja, u savezništvu sa takvim istim zemljama. U Srbiji se nikada nije završio građanski rat, i, premda su i 1989. i 1999. takvi dobili preko njuške, ostaje još dosta posla, jer, dok normalne, prozapadne i demokratske snage ne odnesu potpunu pobedu i ne eliminišu, odnosno ne sateraju u mišju rupu tamo gde spada, ovo što ovde ostavlja komentare koji izgledaju kao u Severnoj Koreji ili Iranu, nema prosperiteta za one druge, one pozitivne, konstruktivne i kreativne, koji hoće da rade, da budu u dobrim odnosima prvesntveno sa SAD i Evropom, i da žive normalnim životom. Ovo nije političko pitanje, politika je nešto što se odigrava pod izvesnim opšteprihvaćenim pravilima igre: ovo je pitanje dva potpuno različita pogleda na svet, različitih pravila igre koji istu državu ne mogu deliti, i dok takvi ne budu jasno žigosani kao izdajnici i neprijatelji ove države i sprečeni zakonskim sredstvima da svoje totalitarno đubre iznose po medijima, koriste javne i kulturne institucije za manipulaciju javnim mnenjem i truju decu po školama, ovoj zemlji nema budućnosti: komunizam i fašizam nisu legitimni elementi političkog života, već kancer koji je neophodno nemilosrdno odstraniti da Srbija ne bi umrla, a nije daleko od toga.

Pravi Sumadinac sa pedigreom!!

pre 11 godina

NATO je jedina orgnazicja koja moze iz Srbije da unisti ostatak komunizma u nasoj zemlji. Da komunisti vise ne bu huskali ovaj narod, razne Mirse, Slobe, seselji, Dacici, Nikolici, Kostunice..... u nove ratove protiv civilizacije i gurali su nas u Aziju, Afriku i Sibir, clanstvo u NATO je jedini izlaz za Srbiju. Sve zemlje u okruzenjau su u NATO i mi ne mozemo da budemo crna ruska ovca za sisanje u Evropi da se Moskva igra sa zapadom preko nase kicme. Sto pre u NATO to bolje za Srbiju, pogledajte danas gde su Ceska, Slovacka, baliticke zemlje od kad su u NATO i EU, a gde su bili kad su bili pod ruskom okupacijom sve do pada berlinskog zida. Pametnom je sve jasno, glupo je kriviti NATO za ratove '90 tih, krivicu treba traziiti u komunistima u Srbiji sto nisu hteli da se skinu sa vlasti posle pada berlinskog zida.

Sloboda narodu

pre 11 godina

Dveri su jasno izjavili da nece u NATO... tako i treba. Ne trebaju nam prazne price, ne treba nama i ono jedno i ono drugo blabla... nama treba jasan put. jedan pravac...

nada

pre 11 godina

U NATO kao sav civilizovan svet. DA
(rade, 1. maj 2012 01:36)
Interesntna interpretancija pojma "CIVILZACIJA"!
Jos samo fali da NATO-u odas priznanje i za borbu za ljudska prava.

Petar

pre 11 godina

Da smo bili pametniji davno bi postali clan, imali bi vecu i bogatiju zemlju sada. Ali sad je kasno. U svakom slucaju podrzavam saradnju sa svetom, izolacija koju vecina Srba ovde podrzava je anticivilizacijsko ponasanje i ne vodi nicem dobrom. Uostalom dobrovoljno smo se izolovali pocetkom devedesetih ("jescemo korenje ako treba") pa smo videli sta nam je to donelo. Korenje nije bilo bas ukusno.

kraja

pre 11 godina

...sledimo primere mudrih zemalja, svajcarske, austrije, finske i svedske...
...da li bi zagovornici natoa mozda tvrdili da su te zemlje glupe...???
...da li neko zeli da na nasoj teritoriji gleda "raketni stit"...???
...stit, od koga...???
...nato, NE HVALA....

pusku politicarima pa nek' idu

pre 11 godina

Samo blesav covek,alavi politicar,neprijatelj nase dece,moze da pomisli da se prikljucimo ovim ludacima."Neki cete da poginete,a neki cemo i da se vratimo",a???????

All along the Watchtower

pre 11 godina

Nije pristupanje NATO-u pitanje odabira kojoj civilizaciji neko pripada, kako se pokušava predstaviti.
Upravo držanje najboljih vrednosti koje je iznedrila zapadna civilizacija govori protiv onoga šta NATO radi po svetu.
Bez obzira koje je nacije, svako ko je iole objektivan i dobronameran, protivi se ili je barem podozriv prema ratu koji su počeli, na koji huškaju, zbog kojeg toliko lažu, ubijaju i sebe razotkrivaju.

BgBomba

pre 11 godina

Cemu, zasto? Takva ogranizacija jednostavno ne odgovara srpskom kolektivnom arhetipu. Koji je bogu hvala i dalje jaci od svesnog. Imamo nekakav nesvesni mehanizam odbrane od zla.

Lepse mi je da budem mali i siromasan, ali svoj. Ko prodaje glavu da bi birao sto vise vrsta sladoleda i zasluzuje da ide u NATO.

To isto je nudio i Hitler 1940-te, pa smo i tad odbili, braca Hrvati prihvatili, zasto bismo sad prihvatali da stanemo na stranu zla?

Ako nista drugo jedan srpski odgovor: NE u inat bas!

Inace, licno mislim da je to blef da se pomogne vladajucim strukturama oko izbora, jer oni NATO i EU vide kao nesto pozitivno (za razliku od bar 75% Srba)

Pozdrav.

Zedes

pre 11 godina

@ Nev

Aha, dakle - sada je NATO kriv za ratove u bivsoj YU ?! Zaista ste evoluirali u stavovima, kako vidim. Naravno, osnovni stav ostaje isti: krivi su svi drugi, samo Srbi ne. Ah, Boze, zasto nisam Srbin pa da i ja budem tako uvjeren u svoje postenje, neduznost, znacaj i velicinu ?!

Bojan Janković

pre 11 godina

Meni je istinski stalo da Srbije ne bude ponovo u situaciji da joj deca ginu od NATO bombi. Da smo pametni prihvatili bi pruzenu ruku i usli u tu organizaciju prvom prilikom i to na sopstvenu inicijativu. Dosta smo ginuli terajuci svakome inat. Dosta je bilo stradanja ovog napacenog naroda!

Mario Bros

pre 11 godina

Ako politicari potpisu da ako zbog naseg ucesca u NATO teroristi napadnu Srbiju i uspeju u napadu, politicari idu na 10 godina robije, moze i ulazak u NATO.

goran

pre 11 godina

spominje neko nasu decu i buducnost pa dali je moguce koji si period prespavo dok su nas bombardovali krili smo nasu decu u sklonista a sta sad treba da ih saljemo da gube zivote po svetu radi interesa nato tj zapada pa stvarno nerazumem neki bi i dusu djavolu dali radi nekih svojih ideologija NATO-----nikad

vladimir

pre 11 godina

O kakvim deluzijama i drcnosti se ovde radi kada u vise komentara citam zahteve u stilu 'prvo da nam lepo platite stetu, pa da mi razmislimo da li da udjemo u sa vama u vojni savez'. Molim Vas, navedite mi bar jedan primer iz istorije kada je pobednik platio ratne reparacije pobedjenom. Za uzvrat, ja cu navesti bar pet primera gde su pobedjeni pristupili vojnom savezu pobednika.

Pazarac

pre 11 godina

Hahaha, ponestalo vojnika u borbi za naftu pa bi sad da mobilizuju i Srbiju u ,,mirovnim misijama'' po Bliskom Istoku. Jadna je ta Evropa i americka politika kad su pored njihovog ,,savrsenog'' sistema spali na to da otimaju tudje i prodaju tudju zemlju Izraelu za saku dolara i koji barel nafte. Srbija ima svoje ekonomske probleme da resava, a ne da resava americke, nemacke ili francuske i da krvlju svojih vojnika popunjava budzete navedenih zemalja.

nikad robom

pre 11 godina

Zato cemo izabrati vladu koja ce nastaviti da vodi neutralnu i nezavisnu politiku, da li ovako ili onako. NATO drzati na pristojnoj udaljenosti i uciti decu kakva su zverstva pocinili po svetu i po nasoj zemlji.

Takedown

pre 11 godina

Емире,тај исти НАТО није бирао циљеве ни на Космету,ни у тим комунистичким и вештачким творевинама током 90-их.Ви у Босни сте их звали да вам бране и праве "државу",а они су гађали и вас и нас,па нек вам они плаћају и за жртве и за рушевине које су свалили на нас...У ствари,можда сте им већ до неба захвални што су вам направили "федерацију".
И једно ми никад није било јасно: Тај НАТО је ратовао за вас и Хрвате током 90-их и ја знам да ви волите што су нас после тога још једном бомбардовали,али никако ми не иде у главу кад кукате за "неправду коју НАТО наноси муслиманској браћи у Пакистану,Авганистану,Либији,Палестини..."

A.Semjonov

pre 11 godina

Zasto bi se mi Srbi kao zlocinci,genocidasi,krvoloci,bagra i varvari pridruzili toj humanoj oraganizaciji i (po)kvarili je svojim ucescem.

Ljubomir

pre 11 godina

Iako je hladni rat gotov i dalje se vrši "gomilanje" vojnih sila i zauzimanje strateških pozicija. Treba započeti pregovore i sa istokom kako bi pokrenuli nadmetanje te maksimizirali korist koju bismo dobili. Ne treba ostati neutralan.

Sasa

pre 11 godina

Oprostite ja sam malo neupucen,NATO,da nije to ona organizacija,koja:

-Nas je bombardovala
-Gadjala RTS
-Ubila 1200 civila
-Gadjala voz u Varvarinu
-Sejala bombe s osiromasenim uranijumom
-Stvorila "drzavu" Kosovo
-Zmurela na trgovinu organima
Da li treba uci u ovaku organizaciju?!

boris

pre 11 godina

Ranije sam iskreno mislio da je pristupanje nato-u neki normalan sled dogadjaja obzirom da smo mala zemlja i da nekome moramo da se prikljucimo u vojno tehnickoj saradnji, medjutim kada sam video libiju i slicne intervencije pitam se u cemu mi to onda zelimo da ucestvujemo? Oni su postali kao legija stranaca, prikupljaju sitnu boraniju po evropi da se bori za njihove licne interese, a za to ti nude sitnu lovu i laznu sigurnost...

gorca

pre 11 godina

Ako je saradnja da vam se pridruzimo u ubijanju malih i siromasnih naroda sirom sveta, neka hvala. Iskusili smo kako NATO demokratija izgleda na sopstvenoj kozi. Srecom, bez referenduma ovde nema dalje u smislu nasih tzv. integracija. A svi znamo kako bi prosao da se raspise i ne vidim da ce se to u skorije vreme izmeniti.

Sir Oliver

pre 11 godina

Srbiji je vise puta nudjeno da udje u nato i posle svakog odbijanja je bilo lose po nas. Ni posle pola veka nismo ni malo pametniji.

bez kavge molim

pre 11 godina

EU, Nato, Rusija i velike sile ekonomije i rata, svaka čast, proučite dobro koliko ćemo imati međusobno problema budemo li navijači i zagovarači bilo koje strane bilo koje sile, sveg onog što nije Srbija, biće problema.

Boske

pre 11 godina

Bosnu i Srbiju NATO je zasipao municijom koja je sadržala polu-raspadnuti uranijum. Onda je Toni Bler potom krajnje cinično izjavljivao kako je taj uranijum "toliko bezbjedan da ga možemo držati ispod jastuka". Ostavili su ruševine, i ustostručili oboljevanje od karcinoma, i sad bi da nas još unajme?

Trgovina - da, putovanja -da, kultura - samo ono što nam se učini lijepo, korisno i pametno, ali NATO - nikada!

Avalon

pre 11 godina

Diskutovati o putu zemlje u buducnost, o politickim i vojno - odbrambenim pitanjima a pri tome ne razlikovati simbole kompasa od kukastog krsta je zrelo za politicki kabare.

Dejan

pre 11 godina

Zahvaliti se na "velikodušnoj" ponudi i odbiti je. NATO je naš neprijatelj. Bio i ostao. Možda se stvari promene za 100 godina, ali sada: NE NATO-u!!!!!

Nik

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovakvim svojim stavom "NATO" pokazuje koliko je to jedna velika, otudjena sila, bez mozga i trunke zdravog razuma. "NATO" je za Srbe i Srbiju umro onoga dana kada je zloupotrebljen i stavljen u sluzbu ekspanzionisticke spoljne politike SAD, V.Britanije i Nemacke. Mozda smo mi mala zemlja, zemlja ubijenih i gladnih ljudi ali, duboko smo svesni cemu treba da zahvalimo i ko je najodgovorniji za nase takvo stanje. Jos uvek se secamo sadizma i ushicenja sa kojima su nam slali bombe sa osiromasenim uranijumom "garnirane" kasetnim bombama. Red uranijuma, red kasetnih bombi. I to sve na ocigled i uz pomoc "civilizovane" Evrope?! Jos uvek ne mozemo da zaboravimo americkog visokog drzavnog cinovnika koji se zaricao da ce nam skinuti osmehe sa lica?!Jos uvek se secamo sistavih glasova americkih generala, koji nas svako vece zmijskim glasom obavestavaju da cemo biti jace, bolje i preciznije bombardovani?!Pored bombardovanja, izgladnjivanja i satanizacije javno su pokusali da nas ponize, da od nas naprave zivotinje. Za takve gestove "civilizovane" Evrope i Amerike nema opravdanja pa cak da je na celu Srbije bio sam djavo a ne Slobodan Milosevic. Mozda je za prosecnog americkog ili nemackog gradjanina najvazniji hamburger sa cipsom i koka-kolom ili frankfurtske kobasice sa pivom ali, u gladnoj, posrnuloj i devastiranoj Srbiji jos uvek postoji pamcenje i ponos. Nikakav "Brainwash" nece moci da izbrise osecaj nepravde i zlocina kojima smo bili izlozeni, niti da nam te zlocine predstavi kao milosrdje."NATO" ce biti proteran sa teritorija R. Srbije, ranije ili kasnije.

Nev

pre 11 godina

Slazem se da se pridruzimo NATO-u ... kad platite sve poruseno, kad se pospete pepelom za izgubljene zivote (sve zrtve u ratovima u bivsoj YU), kad izvedete pred lice pravde sve osobe odgovorne za te dogadjaje, kad reformisete medijsko misljenje koje ste stvorili satanizacijom Srbije, itd itd....
A da nakon bombardovanja Srbije stvarno mislite da ce Srbi ici u svet da ratuju zarad vasih interesa grdno se varate. Nemogu da skontam da tako pateticnu izjavu neko moze da prezentuje, ubijali smo vas a sad kao nagrada za nasu pobedu i represiju sile nad vama dajemo vam sansu da ratujete u nasem interesu i dalje zrtvujuci vasu mladez?!?!?!?
To su turci radili u srednjem veku i to vi radite sada. Izasli iz srednjeg mracnog veka ili smo jos uvek u njemu?
Ono sto sto je najgore vasim i postupcima nasih politicara unistili ste bilo kakvu nadu gradjanima bivse YU da postoji demokratija i postenje. Ono sto ste vi vasim postupcima prezentovali je da svet jos uvek nije izasao iz mracnog srednjeg veka. U ovom trenutku se vec moze nazreti zelja vecine gradjana sveta da dodje do svetskih reformi gde ce te vi oligarsi, politicari i ostali "dobrocinitelji" na recima odstupiti i dozvoliti da zivimo svoje zivote. Internet i globalizacija vam ide u korist ali isto tako otvara i gradjanima oci gde zive....

Anon

pre 11 godina

Tacno Nikola, najbitniji je novac. Neka nam otplate stetu, pa onda da pricamo o tome koga cemo za njih da ubijamo. Posao kao i svaki drugi, nema sta.

emir

pre 11 godina

Kad vi isplatite odstetu ostalim yu-republikama za agresiju, tad ce mozda i vama NATO isplatiti:D REALNO

Srbi i Srbija su vrhunac snage dosegli 1918,,,a od 1990 opadanje ..... Samo pogledajte sta ste izgubili za 20godina...da ne nabrajam:D

kanibal

pre 11 godina

Kakav NATO...

Srbi će radije da se zaključaju u svoju sobicu u potkrovlju, i odande sledećih 200 godina pišaju po glavi prolaznicima i pokazuju srednji prst ostatku sveta, dogod oni (ostatak sveta)ne nauči ćirilicu i ne predje u pravoslavlje.

I tako održe još jednu lekciju svetu.

Što je i dobar razvoj dogadjaja, tako će manje problema da prave svima u komšiluku.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ми Срби можда нисмо најбољи народ на свету али најгори нисмо сигурно. Немамо ми шта да тражимо са овим белосветским смећем.НИКАД У НАТО

Željko

pre 11 godina

Da li može neko da napiše šta je uslov u ulazak u NATO? U šta moramo da ulažemo, tj. šta moramo da kupimo da bi bili članica? Koliko je to po glavi stanovnika ove napaćene zemlje? Šta dobijamo od toga? Hvala

kristijan

pre 11 godina

nisam ni ja neki pristalica toga da udjemo u nato. ali ne smemo ostaviti mladjim generacijama vruc krompir u rukama, ne smemo ostati neutralni nikako, svi oko nas su u nato-u suludo je pricati o neutralnosti kao austrija, mi sa ovakvim mentalitetom bi bolje bilo da pristupimo nego da naidje opet neki kvz vodja i da nas povede u ratu protiv svih.

ROMAN

pre 11 godina

Braco Srbi pa vi bi da zivite kao i sav normalan svet,ali da niste ni u EU ni u NATO.To mozda moze ali da zivimo u Diznilendu.U 21veku biti siromasan(kao mi)a biti samostalan i neutralan jednostavno neide.Posle nemojte kriviti politicare za lose stanje u drzavi,jer bez evroatlanskih integracija cemo samo ici sve brze unazad.

pacifista

pre 11 godina

Tuzno je sve ovo, da smo pozvani tamo negde da ratujemo kao fora za ljudska prava, a ono za interese i pljacku, samo da nas ne bi vise dirali. Ili si za stolom ili na meniju... Nazalost...

mex

pre 11 godina

Verovali ili ne ali ovo ce biti zadnji tracak nade i prekretnica puta srbije protiv velikih sila ili uz njih...
Ne budemo li prihvatili cao, adios... korpucija ce nas unistiti i za ~50 godina biti nas vise nece (svojom krivicom)

Sad jel se nekom scidja nato il ne, to ostavite za sebe a mislite na dete, iako ta institucija vuze zlo rata ona u istom momentu nudi ocuvanje uverenitea i napredak ka kakvim takvim vrednostima EU-u i zapada (drugim recima bolje ista nego nista)

E sad nek narod srbije jos jednom odluci o sudbini a ne kao sto je 90-te odbio posredstvo UN-a u raspadu YU, i svi znamo sta se desilo ako i sad opdijemo ja sam siguran da zasluzujemo ono sto ce slediti!

Nikola

pre 11 godina

Naravno i ja sam za nato, ali prvo nek nam isplate novcanu nadoknadu za stetu i jos vaznije nadoknadu za odrzan cas iz ratovanja te 99te godine.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ми Срби можда нисмо најбољи народ на свету али најгори нисмо сигурно. Немамо ми шта да тражимо са овим белосветским смећем.НИКАД У НАТО

Nikola

pre 11 godina

Naravno i ja sam za nato, ali prvo nek nam isplate novcanu nadoknadu za stetu i jos vaznije nadoknadu za odrzan cas iz ratovanja te 99te godine.

Nik

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?

Anon

pre 11 godina

Tacno Nikola, najbitniji je novac. Neka nam otplate stetu, pa onda da pricamo o tome koga cemo za njih da ubijamo. Posao kao i svaki drugi, nema sta.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovakvim svojim stavom "NATO" pokazuje koliko je to jedna velika, otudjena sila, bez mozga i trunke zdravog razuma. "NATO" je za Srbe i Srbiju umro onoga dana kada je zloupotrebljen i stavljen u sluzbu ekspanzionisticke spoljne politike SAD, V.Britanije i Nemacke. Mozda smo mi mala zemlja, zemlja ubijenih i gladnih ljudi ali, duboko smo svesni cemu treba da zahvalimo i ko je najodgovorniji za nase takvo stanje. Jos uvek se secamo sadizma i ushicenja sa kojima su nam slali bombe sa osiromasenim uranijumom "garnirane" kasetnim bombama. Red uranijuma, red kasetnih bombi. I to sve na ocigled i uz pomoc "civilizovane" Evrope?! Jos uvek ne mozemo da zaboravimo americkog visokog drzavnog cinovnika koji se zaricao da ce nam skinuti osmehe sa lica?!Jos uvek se secamo sistavih glasova americkih generala, koji nas svako vece zmijskim glasom obavestavaju da cemo biti jace, bolje i preciznije bombardovani?!Pored bombardovanja, izgladnjivanja i satanizacije javno su pokusali da nas ponize, da od nas naprave zivotinje. Za takve gestove "civilizovane" Evrope i Amerike nema opravdanja pa cak da je na celu Srbije bio sam djavo a ne Slobodan Milosevic. Mozda je za prosecnog americkog ili nemackog gradjanina najvazniji hamburger sa cipsom i koka-kolom ili frankfurtske kobasice sa pivom ali, u gladnoj, posrnuloj i devastiranoj Srbiji jos uvek postoji pamcenje i ponos. Nikakav "Brainwash" nece moci da izbrise osecaj nepravde i zlocina kojima smo bili izlozeni, niti da nam te zlocine predstavi kao milosrdje."NATO" ce biti proteran sa teritorija R. Srbije, ranije ili kasnije.

Dejan

pre 11 godina

Zahvaliti se na "velikodušnoj" ponudi i odbiti je. NATO je naš neprijatelj. Bio i ostao. Možda se stvari promene za 100 godina, ali sada: NE NATO-u!!!!!

pacifista

pre 11 godina

Tuzno je sve ovo, da smo pozvani tamo negde da ratujemo kao fora za ljudska prava, a ono za interese i pljacku, samo da nas ne bi vise dirali. Ili si za stolom ili na meniju... Nazalost...

Željko

pre 11 godina

Da li može neko da napiše šta je uslov u ulazak u NATO? U šta moramo da ulažemo, tj. šta moramo da kupimo da bi bili članica? Koliko je to po glavi stanovnika ove napaćene zemlje? Šta dobijamo od toga? Hvala

Nev

pre 11 godina

Slazem se da se pridruzimo NATO-u ... kad platite sve poruseno, kad se pospete pepelom za izgubljene zivote (sve zrtve u ratovima u bivsoj YU), kad izvedete pred lice pravde sve osobe odgovorne za te dogadjaje, kad reformisete medijsko misljenje koje ste stvorili satanizacijom Srbije, itd itd....
A da nakon bombardovanja Srbije stvarno mislite da ce Srbi ici u svet da ratuju zarad vasih interesa grdno se varate. Nemogu da skontam da tako pateticnu izjavu neko moze da prezentuje, ubijali smo vas a sad kao nagrada za nasu pobedu i represiju sile nad vama dajemo vam sansu da ratujete u nasem interesu i dalje zrtvujuci vasu mladez?!?!?!?
To su turci radili u srednjem veku i to vi radite sada. Izasli iz srednjeg mracnog veka ili smo jos uvek u njemu?
Ono sto sto je najgore vasim i postupcima nasih politicara unistili ste bilo kakvu nadu gradjanima bivse YU da postoji demokratija i postenje. Ono sto ste vi vasim postupcima prezentovali je da svet jos uvek nije izasao iz mracnog srednjeg veka. U ovom trenutku se vec moze nazreti zelja vecine gradjana sveta da dodje do svetskih reformi gde ce te vi oligarsi, politicari i ostali "dobrocinitelji" na recima odstupiti i dozvoliti da zivimo svoje zivote. Internet i globalizacija vam ide u korist ali isto tako otvara i gradjanima oci gde zive....

ROMAN

pre 11 godina

Braco Srbi pa vi bi da zivite kao i sav normalan svet,ali da niste ni u EU ni u NATO.To mozda moze ali da zivimo u Diznilendu.U 21veku biti siromasan(kao mi)a biti samostalan i neutralan jednostavno neide.Posle nemojte kriviti politicare za lose stanje u drzavi,jer bez evroatlanskih integracija cemo samo ici sve brze unazad.

kanibal

pre 11 godina

Kakav NATO...

Srbi će radije da se zaključaju u svoju sobicu u potkrovlju, i odande sledećih 200 godina pišaju po glavi prolaznicima i pokazuju srednji prst ostatku sveta, dogod oni (ostatak sveta)ne nauči ćirilicu i ne predje u pravoslavlje.

I tako održe još jednu lekciju svetu.

Što je i dobar razvoj dogadjaja, tako će manje problema da prave svima u komšiluku.

pusku politicarima pa nek' idu

pre 11 godina

Samo blesav covek,alavi politicar,neprijatelj nase dece,moze da pomisli da se prikljucimo ovim ludacima."Neki cete da poginete,a neki cemo i da se vratimo",a???????

Sasa

pre 11 godina

Oprostite ja sam malo neupucen,NATO,da nije to ona organizacija,koja:

-Nas je bombardovala
-Gadjala RTS
-Ubila 1200 civila
-Gadjala voz u Varvarinu
-Sejala bombe s osiromasenim uranijumom
-Stvorila "drzavu" Kosovo
-Zmurela na trgovinu organima
Da li treba uci u ovaku organizaciju?!

A.Semjonov

pre 11 godina

Zasto bi se mi Srbi kao zlocinci,genocidasi,krvoloci,bagra i varvari pridruzili toj humanoj oraganizaciji i (po)kvarili je svojim ucescem.

kristijan

pre 11 godina

nisam ni ja neki pristalica toga da udjemo u nato. ali ne smemo ostaviti mladjim generacijama vruc krompir u rukama, ne smemo ostati neutralni nikako, svi oko nas su u nato-u suludo je pricati o neutralnosti kao austrija, mi sa ovakvim mentalitetom bi bolje bilo da pristupimo nego da naidje opet neki kvz vodja i da nas povede u ratu protiv svih.

goran

pre 11 godina

spominje neko nasu decu i buducnost pa dali je moguce koji si period prespavo dok su nas bombardovali krili smo nasu decu u sklonista a sta sad treba da ih saljemo da gube zivote po svetu radi interesa nato tj zapada pa stvarno nerazumem neki bi i dusu djavolu dali radi nekih svojih ideologija NATO-----nikad

emir

pre 11 godina

Kad vi isplatite odstetu ostalim yu-republikama za agresiju, tad ce mozda i vama NATO isplatiti:D REALNO

Srbi i Srbija su vrhunac snage dosegli 1918,,,a od 1990 opadanje ..... Samo pogledajte sta ste izgubili za 20godina...da ne nabrajam:D

Takedown

pre 11 godina

Емире,тај исти НАТО није бирао циљеве ни на Космету,ни у тим комунистичким и вештачким творевинама током 90-их.Ви у Босни сте их звали да вам бране и праве "државу",а они су гађали и вас и нас,па нек вам они плаћају и за жртве и за рушевине које су свалили на нас...У ствари,можда сте им већ до неба захвални што су вам направили "федерацију".
И једно ми никад није било јасно: Тај НАТО је ратовао за вас и Хрвате током 90-их и ја знам да ви волите што су нас после тога још једном бомбардовали,али никако ми не иде у главу кад кукате за "неправду коју НАТО наноси муслиманској браћи у Пакистану,Авганистану,Либији,Палестини..."

boris

pre 11 godina

Ranije sam iskreno mislio da je pristupanje nato-u neki normalan sled dogadjaja obzirom da smo mala zemlja i da nekome moramo da se prikljucimo u vojno tehnickoj saradnji, medjutim kada sam video libiju i slicne intervencije pitam se u cemu mi to onda zelimo da ucestvujemo? Oni su postali kao legija stranaca, prikupljaju sitnu boraniju po evropi da se bori za njihove licne interese, a za to ti nude sitnu lovu i laznu sigurnost...

mex

pre 11 godina

Verovali ili ne ali ovo ce biti zadnji tracak nade i prekretnica puta srbije protiv velikih sila ili uz njih...
Ne budemo li prihvatili cao, adios... korpucija ce nas unistiti i za ~50 godina biti nas vise nece (svojom krivicom)

Sad jel se nekom scidja nato il ne, to ostavite za sebe a mislite na dete, iako ta institucija vuze zlo rata ona u istom momentu nudi ocuvanje uverenitea i napredak ka kakvim takvim vrednostima EU-u i zapada (drugim recima bolje ista nego nista)

E sad nek narod srbije jos jednom odluci o sudbini a ne kao sto je 90-te odbio posredstvo UN-a u raspadu YU, i svi znamo sta se desilo ako i sad opdijemo ja sam siguran da zasluzujemo ono sto ce slediti!

Boske

pre 11 godina

Bosnu i Srbiju NATO je zasipao municijom koja je sadržala polu-raspadnuti uranijum. Onda je Toni Bler potom krajnje cinično izjavljivao kako je taj uranijum "toliko bezbjedan da ga možemo držati ispod jastuka". Ostavili su ruševine, i ustostručili oboljevanje od karcinoma, i sad bi da nas još unajme?

Trgovina - da, putovanja -da, kultura - samo ono što nam se učini lijepo, korisno i pametno, ali NATO - nikada!

Pazarac

pre 11 godina

Hahaha, ponestalo vojnika u borbi za naftu pa bi sad da mobilizuju i Srbiju u ,,mirovnim misijama'' po Bliskom Istoku. Jadna je ta Evropa i americka politika kad su pored njihovog ,,savrsenog'' sistema spali na to da otimaju tudje i prodaju tudju zemlju Izraelu za saku dolara i koji barel nafte. Srbija ima svoje ekonomske probleme da resava, a ne da resava americke, nemacke ili francuske i da krvlju svojih vojnika popunjava budzete navedenih zemalja.

All along the Watchtower

pre 11 godina

Nije pristupanje NATO-u pitanje odabira kojoj civilizaciji neko pripada, kako se pokušava predstaviti.
Upravo držanje najboljih vrednosti koje je iznedrila zapadna civilizacija govori protiv onoga šta NATO radi po svetu.
Bez obzira koje je nacije, svako ko je iole objektivan i dobronameran, protivi se ili je barem podozriv prema ratu koji su počeli, na koji huškaju, zbog kojeg toliko lažu, ubijaju i sebe razotkrivaju.

nada

pre 11 godina

U NATO kao sav civilizovan svet. DA
(rade, 1. maj 2012 01:36)
Interesntna interpretancija pojma "CIVILZACIJA"!
Jos samo fali da NATO-u odas priznanje i za borbu za ljudska prava.

gorca

pre 11 godina

Ako je saradnja da vam se pridruzimo u ubijanju malih i siromasnih naroda sirom sveta, neka hvala. Iskusili smo kako NATO demokratija izgleda na sopstvenoj kozi. Srecom, bez referenduma ovde nema dalje u smislu nasih tzv. integracija. A svi znamo kako bi prosao da se raspise i ne vidim da ce se to u skorije vreme izmeniti.

nikad robom

pre 11 godina

Zato cemo izabrati vladu koja ce nastaviti da vodi neutralnu i nezavisnu politiku, da li ovako ili onako. NATO drzati na pristojnoj udaljenosti i uciti decu kakva su zverstva pocinili po svetu i po nasoj zemlji.

vr

pre 11 godina

Srbiji se nudi da kupi americko oruzje i ucestvuje u ratnim avanturama za tudje interese. Isto se nudi i ostalim zemljama. To i jeste osnovni cilj sirenja ove zlocinacke organizacije.

kraja

pre 11 godina

...sledimo primere mudrih zemalja, svajcarske, austrije, finske i svedske...
...da li bi zagovornici natoa mozda tvrdili da su te zemlje glupe...???
...da li neko zeli da na nasoj teritoriji gleda "raketni stit"...???
...stit, od koga...???
...nato, NE HVALA....

zemunac

pre 11 godina

Srecan praznik sa pozivom u Nato !!
Ova vlada pored konacnog dokaza da je priznala Kosovo (odluka RIK.a) nas gura jos u ovu kriminalnu organizaciju. Hvala ne !

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@JOVAN: " U NATO sto pre i bez razmisljanja"?! Da u pravu ste "BEZ RAZMISLJANJA"?! Jer, ako razmislite i upotrebite mozak sigurno cete zakljuciti suprotno?!

BgBomba

pre 11 godina

Cemu, zasto? Takva ogranizacija jednostavno ne odgovara srpskom kolektivnom arhetipu. Koji je bogu hvala i dalje jaci od svesnog. Imamo nekakav nesvesni mehanizam odbrane od zla.

Lepse mi je da budem mali i siromasan, ali svoj. Ko prodaje glavu da bi birao sto vise vrsta sladoleda i zasluzuje da ide u NATO.

To isto je nudio i Hitler 1940-te, pa smo i tad odbili, braca Hrvati prihvatili, zasto bismo sad prihvatali da stanemo na stranu zla?

Ako nista drugo jedan srpski odgovor: NE u inat bas!

Inace, licno mislim da je to blef da se pomogne vladajucim strukturama oko izbora, jer oni NATO i EU vide kao nesto pozitivno (za razliku od bar 75% Srba)

Pozdrav.

loller

pre 11 godina

Razlika izmedju srednjeg veka i danasnjice je u tome sto u srednjem veku nikome nije padalo napamet da vazalni odnos zove drugim imenom, dok je danas licemerje dostiglo neslucene razmere, pa se "pridjite nam, ili cemo vas politi uranijumom" zove "Partnerstvo za mir" i slicna s**nja.
Neki kazu da je pametno da udjemo u NATO inace nas ne cekaju dobra vremena. Zagovornici ove opcije kazu da je to pametan i razuman izbor. Da li je pametan izbor ubijati neduzan svet da nas "prijatelji" i "partneri za mir" ne bi ubijali? Biti ili ne biti pitanje je sad? Ili nije pitanje? Da li bi ste pod oruzanom pretnjom nekog psihicki bolesnog idiota, u zamenu za svoj zivot na ulici ubili dete? Ukoliko mislite da je to pametno i razumno da bi ste sacuvali svoju kozu, onda OK, idite u NATO.

Onako objektivno...

pre 11 godina

U NATO smo trebali pristupiti na početku priče, prilikom raspada SFRJ, Milošević nije imao dalekovidost da izgura takvu politiku. Danas bi mi bili pobednici, i sigurno bismo bolje živeli, i pored toga što NATO služi za okupiranje malih naroda i eksploatisanje prirodnih resursa iz tih malih država.

Ovako, nakon svih frustracija koje nam je NATO priredio, zaista nema smisla ni potezati tu priču jer ne postoji nikakva šansa da na referendumu dobije većinu. Vojna neutralnost nam je jedina šansa, smanjiti broj vojnika, ali ih modernije opremiti, i ne zagovarati nikakvu politiku sile... I nadati se da nas ne pokupi neki sukob većih razmera... Dosta je rata više...

Sloboda narodu

pre 11 godina

Dveri su jasno izjavili da nece u NATO... tako i treba. Ne trebaju nam prazne price, ne treba nama i ono jedno i ono drugo blabla... nama treba jasan put. jedan pravac...

antinatovac

pre 11 godina

setite se da je na današnji dan zloglsni satanistički NATO agresor raketirao pun autobus civila i da je pri tom napadu poginulo preko 50 ljudi među kojima i 15-toro dece, a neposredno posle toga gađane su i ekipe "Hitne pomoći" koje su došle da ukažu pomoć nastradalima. Svi koji svim srcem žele u taj đavolski pakt neka posle ovoga stave prst na čelo. Nikad u NATO.

neko tu odavde

pre 11 godina

Dokle vise ce se ljudi zamlacivati da ce ulazak u nato ili bilo koju drugu oraganizaciju doneti "bolji zivot/standard".

Koliko DECENIJA je Grcka u natou i u EU.
Pa je danas ipak na kolenima. Ljudi se ubijaju (link(http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=78&nav_id=605428)) zbog nemastine kao i u Srbiji (posle decenije rata i sankcija koja Grcka nije imala).

Mirko

pre 11 godina

Posle priznavanja Kosova kao drzave od strane Srbije, ovo ce biti sledeci uslov za EU; ulazak u NATO! Ako Srbija bilo koje od ova dva ultimatuma prihvati, nema razloga za dalje postojanje! Treba da se podeli izmedju okolnih zemalja kao i NARAVNO Nemacke i Engleske, citaj SAD, (kao da bi nam to bilo prvi put) pa kada za par generacija ili 100tina godina sazrimo kao narod, da povratimo drzavnost. Ovako ne vredi. Srbin se nikada nije okretao na desavanja oko sebe, sve dok mu cizma nije stala pod vrat.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@RASA: "Bugari i Rumuni su clanstvom u NATO postale clanice EU"?!Mislim da je to samo delimicno tacno. Ja bih prosirio grupu "progresivnih" drzava, koje su na brzunu, preko noci, bez posebnih uslova postale clanice EU: Madjarska, Rumunija, Bugarska i Pribalticke drzavice ali, moramo znati da su one pre clanstva u NATO-u bile odani i okrutni sateliti fasisticke Nemacke, cesto mnogo gori i okrutniji i od samog "ucitelja"?! Da li su ovo "teorije zavera" ili vracanje duga prijateljima, neka svako donese svoj zakljucak. Po tom "minulom" radu u EU ce pre Srbije uci i Albanci sa KOSMET-a. Njihov ugled najefikasnijeg "etnickog cistaca", u ovom delu sveta, ih kandiduje daleko pre Srbije.

Vučko

pre 11 godina

Nato nije rasformiran posle raspada istočnog bloka upravo zato što planira da ratuje , što i čini poslednjih 15 godina.
Srbiji je dosta ratova. Nećemo da nam bude obaveza da se mešamo u eventualni sukob bilo koje članice tog saveza sa bilo kojom državom. Još manje želimo da "zavodimo red" po Afganistanu i sličnim mestima.

Влајко

pre 11 godina

Улазак у нато је бизнис и није само реорганизација војске. Него подразумева и осавремењавање у наоружању и опреми. Ми за то немамо паре и нећу да радим да би нато фирме зарадиле на нашем уласку у нато. Рецимо можда бих ја могао одлучити да се преселим на Дедиње ал немам паре за то. Ни за плац а ни за кућу. Неутралност је боље решење ако имамо избора како тврдите. Шта ће они да ураде ако не уђемо у нато, ништа или ће можда да зарате са нама. Ако зарате то је зато што нисмо хтели да будемо робови који раде за рад профита њихових фирми. А ја нећу да будем роб тама ратовао. Ми једва зарађујемо за ПОТРОШАЧКУ КОРПУ. ТАко да питање уласка у нато за нас не постоји. Господо нећемо јер немамо паре за то!!!

maximus

pre 11 godina

Zasto bi usli u NATO? i Svedska je neutralna i ja zaista ne mislim da ce neki novi rat da izbije sad kad svi ulaze u EU.
Jedna EU zemlja nebi ratovala protiv druge,znaci nemora niko da nas brani, mi bi izgubili podrsku rusije i nebi mi rusiju izmenili za ameriku,nece ameri da menjaju njihovu politiku prema srbiji.
I zasto nasi vojnici da ginu za ameriku u afganistanu i onda bi mi postali meta islamskih terorista!

bez kavge molim

pre 11 godina

EU, Nato, Rusija i velike sile ekonomije i rata, svaka čast, proučite dobro koliko ćemo imati međusobno problema budemo li navijači i zagovarači bilo koje strane bilo koje sile, sveg onog što nije Srbija, biće problema.

Bojan Janković

pre 11 godina

Meni je istinski stalo da Srbije ne bude ponovo u situaciji da joj deca ginu od NATO bombi. Da smo pametni prihvatili bi pruzenu ruku i usli u tu organizaciju prvom prilikom i to na sopstvenu inicijativu. Dosta smo ginuli terajuci svakome inat. Dosta je bilo stradanja ovog napacenog naroda!

Srbija

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...

madmax

pre 11 godina

@rasa
Pa upravo zato sto su bez ikakvih kriterijuma primljeni u EU Bugari i Rumuni su danas tu gde jesu.
Asto se tice NATO,hajde da sacekamo da se oni razjasne sa Iranom pa da onda posle toga razmatramo da li da udjemo ili ne.

mikicar

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?
(Nik, 30. april 2012 23:20)


Italija, Japan, Austrija, Hrvatska, Bugarska su bili sa Hitlerom i je l' im nesto fali sad mozda?
Da li je iko spomenuo pri pocinjanju pregovora za clanstvo Hrvatske u EU : "Znate mi vas necemo, vi ste bili sa Hitlerom"??? Pogledaj Zagreb pogledaj Beograd. Pogledaj prosecnu zaradu u Hrvatskoj pogledaj u Srbiji.
Ako ti to ne smeta onda cuti i smrdi za 20 000 din mesecno, reci deci da im hleba ne treba vec da jedu svoj ponos i nase hrabro i odlucno NE Hitleru 41'.

I obavezno glasaj za Nikolica ili Seselja, otvorice milijardu radnih mesta preko noci. Ima da ti da kofu pa da njom dolivas vodu u Moravu kako bi se povecao vodostaj i kako bi njome preko-okeanski brodovi mogli da plove u Jadransko more.

nezavisni posmatrač

pre 11 godina

" sa prepodobnim prepodoban ćeš biti, a sa razvraćenim i sam ćeš se razvratiti!" Pa sad, ko ima uši da čuje...

Zedes

pre 11 godina

@ Nev

Aha, dakle - sada je NATO kriv za ratove u bivsoj YU ?! Zaista ste evoluirali u stavovima, kako vidim. Naravno, osnovni stav ostaje isti: krivi su svi drugi, samo Srbi ne. Ah, Boze, zasto nisam Srbin pa da i ja budem tako uvjeren u svoje postenje, neduznost, znacaj i velicinu ?!

veni vidi...

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...
(Srbija, 1. maj 2012 12:56)

Ja bih iskreno voleo da te upoznam da čuje tvoje stavove,da te proučim malko. Da vidim tvoju svest, kulturu, obrazovanje jer si mi vrlo interesantan.

A to da je normalan i razvijen svet u NATO-u... pa sve da je to i istina ako naš čovek treba da ide u rat protiv tamo nekog nesrećnika koji se našao na putu svetske demokratije, radije ne bih bio deo te visoke razvijenosti, i te vaše normalnosti. Hvala na pozivu, ali ne hvala.

P.S. Ako slučajno pročitaš ovaj komentar molim te pročitaj i ovu vest
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=12&nav_id=605528

Možda ti se neke stvari same kažu...

Pravi Sumadinac sa pedigreom!!

pre 11 godina

NATO je jedina orgnazicja koja moze iz Srbije da unisti ostatak komunizma u nasoj zemlji. Da komunisti vise ne bu huskali ovaj narod, razne Mirse, Slobe, seselji, Dacici, Nikolici, Kostunice..... u nove ratove protiv civilizacije i gurali su nas u Aziju, Afriku i Sibir, clanstvo u NATO je jedini izlaz za Srbiju. Sve zemlje u okruzenjau su u NATO i mi ne mozemo da budemo crna ruska ovca za sisanje u Evropi da se Moskva igra sa zapadom preko nase kicme. Sto pre u NATO to bolje za Srbiju, pogledajte danas gde su Ceska, Slovacka, baliticke zemlje od kad su u NATO i EU, a gde su bili kad su bili pod ruskom okupacijom sve do pada berlinskog zida. Pametnom je sve jasno, glupo je kriviti NATO za ratove '90 tih, krivicu treba traziiti u komunistima u Srbiji sto nisu hteli da se skinu sa vlasti posle pada berlinskog zida.

Petar

pre 11 godina

Da smo bili pametniji davno bi postali clan, imali bi vecu i bogatiju zemlju sada. Ali sad je kasno. U svakom slucaju podrzavam saradnju sa svetom, izolacija koju vecina Srba ovde podrzava je anticivilizacijsko ponasanje i ne vodi nicem dobrom. Uostalom dobrovoljno smo se izolovali pocetkom devedesetih ("jescemo korenje ako treba") pa smo videli sta nam je to donelo. Korenje nije bilo bas ukusno.

EU Citizen

pre 11 godina

Samo to što smo okruženi NATO zemljama efektivno sprečava anticivilizacijske, proruske, komunističko-fašističke snage koje stoje iza poslednjih sedamdeset godina bede diktature i srama (jer "anti-NATO" stav, da se ne lažemo, jeste upravo to: Ozna, Udba, Sloba, "patrijoti") da konačno sahrane sve šanse Srbije da ikada bude normalna i bogata zemlja, u savezništvu sa takvim istim zemljama. U Srbiji se nikada nije završio građanski rat, i, premda su i 1989. i 1999. takvi dobili preko njuške, ostaje još dosta posla, jer, dok normalne, prozapadne i demokratske snage ne odnesu potpunu pobedu i ne eliminišu, odnosno ne sateraju u mišju rupu tamo gde spada, ovo što ovde ostavlja komentare koji izgledaju kao u Severnoj Koreji ili Iranu, nema prosperiteta za one druge, one pozitivne, konstruktivne i kreativne, koji hoće da rade, da budu u dobrim odnosima prvesntveno sa SAD i Evropom, i da žive normalnim životom. Ovo nije političko pitanje, politika je nešto što se odigrava pod izvesnim opšteprihvaćenim pravilima igre: ovo je pitanje dva potpuno različita pogleda na svet, različitih pravila igre koji istu državu ne mogu deliti, i dok takvi ne budu jasno žigosani kao izdajnici i neprijatelji ove države i sprečeni zakonskim sredstvima da svoje totalitarno đubre iznose po medijima, koriste javne i kulturne institucije za manipulaciju javnim mnenjem i truju decu po školama, ovoj zemlji nema budućnosti: komunizam i fašizam nisu legitimni elementi političkog života, već kancer koji je neophodno nemilosrdno odstraniti da Srbija ne bi umrla, a nije daleko od toga.

Sir Oliver

pre 11 godina

Srbiji je vise puta nudjeno da udje u nato i posle svakog odbijanja je bilo lose po nas. Ni posle pola veka nismo ni malo pametniji.

lapidar

pre 11 godina

Pošto referendum u ovoj zemlji ne može da prođe još 20 godina, Srbija će biti "posebna" - faktički će ući u NATO (dragi Srbi, već smo tamo, samo vam nisu rekli), ali tako neće pisati. Slično kao Austrija. Neutralnost je žvaka za neupućene i emotivne. I to je OK. I meni je s jedne strane muka od njih, a s druge strane, život ide dalje i tu nema mnogo mozganja. Sve i da hoćemo "negde", gde bi u moru NATO zemalja, sa zajedničkim strateškim interesima?

Vučko

pre 11 godina

@njofrenjak

"@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao?"

Narod će morati neko da pita pre bilo kakve odluke ,a to je ono što najviše boli Natoljupce i njihove gazde.

Drmatoriks

pre 11 godina

@Jaca: "da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?"

Da. NATO je bombardovao Srbiju da bi okupirao deo njene teritorije i podigao najveću bazu u Evropi, Bondsteel. Miloševićeva politika prema Albancima bila je samo zgodan izgovor. A vi sada zagovarate to da stupimo u savez sa onima koji nas drže pod delimičnom okupacijom. Vi ste, Jaco, jedinica mere za stokholmski sindrom.

Sve i da je najkorisnije i najisplativije na svetu (a nije), ne mogu da pristanem da budem deo NATO saveza. To bi značilo da sam pristao na nepravdu i odobrio ono što je NATO uradio u mojoj zemlji i u mnogim drugim nesrećnim zemljama širom sveta. Onaj ko pristane na nepravdu njegov identitet se briše - ne samo nacionalni, nego svaki drugi: ako je bio lekar, nije više lekar, ako je bio umetnik, nije više umetnik, ako je bio novinar, nije više novinar... Moj odgovor, i odgovor apsolutne većine stanovnika ove zemlje je NE.

Kad bi sada, 2012, bio sproveden referendum u bilo kojoj NATO zemlji da li žele da budu i dalje članovi NATO saveza, siguran sam da bi i Francuzi i Britanci i Nemci i mnogi drugi ogromnom većinom odgovorili NE.

Mario Bros

pre 11 godina

Ako politicari potpisu da ako zbog naseg ucesca u NATO teroristi napadnu Srbiju i uspeju u napadu, politicari idu na 10 godina robije, moze i ulazak u NATO.

lelo

pre 11 godina

Ulazak u NATO je najbolja opcija Srbije da zastiti i ostvari svoje nacionalne interese,jer kako rece Americka specijalna savjetnica,Srbija bi trebala dati "doprinos operacijama Alijanse u SVETU(Avganistan,Sirija,Pakistan...........)Zato Srbi juris u NATO.

tuga

pre 11 godina

do sada sam bio ubedjen da su ogranicenost, palanacki mozak, jednostranost, demagogija, povrsnost i glupost rezervisani za srBske patriJote, medjutim kada se procitaju komentari i stavovi ovih nato-fanatika, vidimo da se sve ono gore navedeno odnosi i na njih. Sto je veliki problem jer ovde izgleda vecinski uspevaju samo ovce koje mozes ubediti bilo u jedno, bilo u drugo i drzace se fanaticno tih svojih jednostranih stavova i galamiti bez da i na momenat ukljuce mozak i porazmisle.

Ljubomir

pre 11 godina

Iako je hladni rat gotov i dalje se vrši "gomilanje" vojnih sila i zauzimanje strateških pozicija. Treba započeti pregovore i sa istokom kako bi pokrenuli nadmetanje te maksimizirali korist koju bismo dobili. Ne treba ostati neutralan.

vladimir

pre 11 godina

O kakvim deluzijama i drcnosti se ovde radi kada u vise komentara citam zahteve u stilu 'prvo da nam lepo platite stetu, pa da mi razmislimo da li da udjemo u sa vama u vojni savez'. Molim Vas, navedite mi bar jedan primer iz istorije kada je pobednik platio ratne reparacije pobedjenom. Za uzvrat, ja cu navesti bar pet primera gde su pobedjeni pristupili vojnom savezu pobednika.

Milutin

pre 11 godina

Polako ljudi, ok, ne u nato ali ovde se nudi saradnja a to nam ne bi bilo glupo, cak bih se usudio da kazem - bilo bi pametno. I ja mislim da je to bombardovanje bilo kompletno klasican ratni zlocin a sada se neki vid saradnje mora ostvariti da bismo iskljucili mogucnost takvog ponovljenog zla. U suprotnom, mislim da za nas sam nato nece ni biti neka pretnja vec cemo biti laka meta za neke zemlje u smislu omalovazavanja. Razmislite.

kraja

pre 11 godina

eu citi-zen

...mislio sam da te bar za prvi maj vode na sladoled i donats...

...ipak, neka si ti nama na braniku zapadnih vrednosti...
...idi, pogledaj makar topgan veceras, zaista si zasluzio...

komplexi su chudo

pre 11 godina

@Srbija
Bilo bi zanimljivo videti koju si ti skolu zavrsio, kako stojis sa obrazovanjem, kulturom, gde i kako zivis... samo poznavajuci slicne tebi, dalje od srednje skole i zivota u decijoj sobici i na roditeljskoj grbaci i to u nekoj zabiti, tesko da si dalje dobacio. ali zato tu je internet...

Avalon

pre 11 godina

Diskutovati o putu zemlje u buducnost, o politickim i vojno - odbrambenim pitanjima a pri tome ne razlikovati simbole kompasa od kukastog krsta je zrelo za politicki kabare.

Milutin

pre 11 godina

Kod nas je sve uvek na ili dza ili bu, a obicno na kraju zavrsi lose po nas nekako. Pa I Rusija ima ambasadora u nato, znaci - saradjuje. Nisam za uclanjivanje I u nekoj anketi sam I rekao tako, nego bi mogli I mi jednom da budemo pametni za sebe pa da vidimo gde smo mi u svemu tome I kako proci bezbolno u prepucavanjima najmocnijih ( a to nije bilo ni ponudjeno u anketi :)).

Jaca

pre 11 godina

Citajuci komentare na ovu vest dolazim do zakljucka da je NATO Srbiju bombardovao nekim najnovijim jos za javnost nepoznatim virusom koji kod ne mnogo inteligentnih ljudi dovodi do potpune blokade mozga i normalnog razmisljanja.Samo se ovako moze objasniti razmisljanje velike vecine ljudi koja je ostavila komentare da su protiv ulaska u NATO.Jedno samo pitanje,da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?

njofrenjak

pre 11 godina

@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao? Što pre u NATO, kao punopravni član, pa da vidiš kako se vraća Kosovo, i kako će se tek tada videti da je problem nerešiv, ali možeš da bombarduješ koga god hoćeš! Naravno, ovo potonje misle glupavi i naivni, neškolovani stanovnici Srbije!

emir

pre 11 godina

Kad vi isplatite odstetu ostalim yu-republikama za agresiju, tad ce mozda i vama NATO isplatiti:D REALNO

Srbi i Srbija su vrhunac snage dosegli 1918,,,a od 1990 opadanje ..... Samo pogledajte sta ste izgubili za 20godina...da ne nabrajam:D

ROMAN

pre 11 godina

Braco Srbi pa vi bi da zivite kao i sav normalan svet,ali da niste ni u EU ni u NATO.To mozda moze ali da zivimo u Diznilendu.U 21veku biti siromasan(kao mi)a biti samostalan i neutralan jednostavno neide.Posle nemojte kriviti politicare za lose stanje u drzavi,jer bez evroatlanskih integracija cemo samo ici sve brze unazad.

kanibal

pre 11 godina

Kakav NATO...

Srbi će radije da se zaključaju u svoju sobicu u potkrovlju, i odande sledećih 200 godina pišaju po glavi prolaznicima i pokazuju srednji prst ostatku sveta, dogod oni (ostatak sveta)ne nauči ćirilicu i ne predje u pravoslavlje.

I tako održe još jednu lekciju svetu.

Što je i dobar razvoj dogadjaja, tako će manje problema da prave svima u komšiluku.

mex

pre 11 godina

Verovali ili ne ali ovo ce biti zadnji tracak nade i prekretnica puta srbije protiv velikih sila ili uz njih...
Ne budemo li prihvatili cao, adios... korpucija ce nas unistiti i za ~50 godina biti nas vise nece (svojom krivicom)

Sad jel se nekom scidja nato il ne, to ostavite za sebe a mislite na dete, iako ta institucija vuze zlo rata ona u istom momentu nudi ocuvanje uverenitea i napredak ka kakvim takvim vrednostima EU-u i zapada (drugim recima bolje ista nego nista)

E sad nek narod srbije jos jednom odluci o sudbini a ne kao sto je 90-te odbio posredstvo UN-a u raspadu YU, i svi znamo sta se desilo ako i sad opdijemo ja sam siguran da zasluzujemo ono sto ce slediti!

kristijan

pre 11 godina

nisam ni ja neki pristalica toga da udjemo u nato. ali ne smemo ostaviti mladjim generacijama vruc krompir u rukama, ne smemo ostati neutralni nikako, svi oko nas su u nato-u suludo je pricati o neutralnosti kao austrija, mi sa ovakvim mentalitetom bi bolje bilo da pristupimo nego da naidje opet neki kvz vodja i da nas povede u ratu protiv svih.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ми Срби можда нисмо најбољи народ на свету али најгори нисмо сигурно. Немамо ми шта да тражимо са овим белосветским смећем.НИКАД У НАТО

Nikola

pre 11 godina

Naravno i ja sam za nato, ali prvo nek nam isplate novcanu nadoknadu za stetu i jos vaznije nadoknadu za odrzan cas iz ratovanja te 99te godine.

Nik

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?

Pravi Sumadinac sa pedigreom!!

pre 11 godina

NATO je jedina orgnazicja koja moze iz Srbije da unisti ostatak komunizma u nasoj zemlji. Da komunisti vise ne bu huskali ovaj narod, razne Mirse, Slobe, seselji, Dacici, Nikolici, Kostunice..... u nove ratove protiv civilizacije i gurali su nas u Aziju, Afriku i Sibir, clanstvo u NATO je jedini izlaz za Srbiju. Sve zemlje u okruzenjau su u NATO i mi ne mozemo da budemo crna ruska ovca za sisanje u Evropi da se Moskva igra sa zapadom preko nase kicme. Sto pre u NATO to bolje za Srbiju, pogledajte danas gde su Ceska, Slovacka, baliticke zemlje od kad su u NATO i EU, a gde su bili kad su bili pod ruskom okupacijom sve do pada berlinskog zida. Pametnom je sve jasno, glupo je kriviti NATO za ratove '90 tih, krivicu treba traziiti u komunistima u Srbiji sto nisu hteli da se skinu sa vlasti posle pada berlinskog zida.

Anon

pre 11 godina

Tacno Nikola, najbitniji je novac. Neka nam otplate stetu, pa onda da pricamo o tome koga cemo za njih da ubijamo. Posao kao i svaki drugi, nema sta.

Sir Oliver

pre 11 godina

Srbiji je vise puta nudjeno da udje u nato i posle svakog odbijanja je bilo lose po nas. Ni posle pola veka nismo ni malo pametniji.

Bojan Janković

pre 11 godina

Meni je istinski stalo da Srbije ne bude ponovo u situaciji da joj deca ginu od NATO bombi. Da smo pametni prihvatili bi pruzenu ruku i usli u tu organizaciju prvom prilikom i to na sopstvenu inicijativu. Dosta smo ginuli terajuci svakome inat. Dosta je bilo stradanja ovog napacenog naroda!

Zedes

pre 11 godina

@ Nev

Aha, dakle - sada je NATO kriv za ratove u bivsoj YU ?! Zaista ste evoluirali u stavovima, kako vidim. Naravno, osnovni stav ostaje isti: krivi su svi drugi, samo Srbi ne. Ah, Boze, zasto nisam Srbin pa da i ja budem tako uvjeren u svoje postenje, neduznost, znacaj i velicinu ?!

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Ovakvim svojim stavom "NATO" pokazuje koliko je to jedna velika, otudjena sila, bez mozga i trunke zdravog razuma. "NATO" je za Srbe i Srbiju umro onoga dana kada je zloupotrebljen i stavljen u sluzbu ekspanzionisticke spoljne politike SAD, V.Britanije i Nemacke. Mozda smo mi mala zemlja, zemlja ubijenih i gladnih ljudi ali, duboko smo svesni cemu treba da zahvalimo i ko je najodgovorniji za nase takvo stanje. Jos uvek se secamo sadizma i ushicenja sa kojima su nam slali bombe sa osiromasenim uranijumom "garnirane" kasetnim bombama. Red uranijuma, red kasetnih bombi. I to sve na ocigled i uz pomoc "civilizovane" Evrope?! Jos uvek ne mozemo da zaboravimo americkog visokog drzavnog cinovnika koji se zaricao da ce nam skinuti osmehe sa lica?!Jos uvek se secamo sistavih glasova americkih generala, koji nas svako vece zmijskim glasom obavestavaju da cemo biti jace, bolje i preciznije bombardovani?!Pored bombardovanja, izgladnjivanja i satanizacije javno su pokusali da nas ponize, da od nas naprave zivotinje. Za takve gestove "civilizovane" Evrope i Amerike nema opravdanja pa cak da je na celu Srbije bio sam djavo a ne Slobodan Milosevic. Mozda je za prosecnog americkog ili nemackog gradjanina najvazniji hamburger sa cipsom i koka-kolom ili frankfurtske kobasice sa pivom ali, u gladnoj, posrnuloj i devastiranoj Srbiji jos uvek postoji pamcenje i ponos. Nikakav "Brainwash" nece moci da izbrise osecaj nepravde i zlocina kojima smo bili izlozeni, niti da nam te zlocine predstavi kao milosrdje."NATO" ce biti proteran sa teritorija R. Srbije, ranije ili kasnije.

mikicar

pre 11 godina

Srbiji se nudilo i 40' mesto sa Hitlerom(u to vreme, sinonimom za 'jaceg'), pa...

NIKADA SA UBICAMA!!! Naravno ukoliko (jos uvek) imamo OBRAZA, POSTENJA i PAMETI!?
(Nik, 30. april 2012 23:20)


Italija, Japan, Austrija, Hrvatska, Bugarska su bili sa Hitlerom i je l' im nesto fali sad mozda?
Da li je iko spomenuo pri pocinjanju pregovora za clanstvo Hrvatske u EU : "Znate mi vas necemo, vi ste bili sa Hitlerom"??? Pogledaj Zagreb pogledaj Beograd. Pogledaj prosecnu zaradu u Hrvatskoj pogledaj u Srbiji.
Ako ti to ne smeta onda cuti i smrdi za 20 000 din mesecno, reci deci da im hleba ne treba vec da jedu svoj ponos i nase hrabro i odlucno NE Hitleru 41'.

I obavezno glasaj za Nikolica ili Seselja, otvorice milijardu radnih mesta preko noci. Ima da ti da kofu pa da njom dolivas vodu u Moravu kako bi se povecao vodostaj i kako bi njome preko-okeanski brodovi mogli da plove u Jadransko more.

vladimir

pre 11 godina

O kakvim deluzijama i drcnosti se ovde radi kada u vise komentara citam zahteve u stilu 'prvo da nam lepo platite stetu, pa da mi razmislimo da li da udjemo u sa vama u vojni savez'. Molim Vas, navedite mi bar jedan primer iz istorije kada je pobednik platio ratne reparacije pobedjenom. Za uzvrat, ja cu navesti bar pet primera gde su pobedjeni pristupili vojnom savezu pobednika.

Dejan

pre 11 godina

Zahvaliti se na "velikodušnoj" ponudi i odbiti je. NATO je naš neprijatelj. Bio i ostao. Možda se stvari promene za 100 godina, ali sada: NE NATO-u!!!!!

Petar

pre 11 godina

Da smo bili pametniji davno bi postali clan, imali bi vecu i bogatiju zemlju sada. Ali sad je kasno. U svakom slucaju podrzavam saradnju sa svetom, izolacija koju vecina Srba ovde podrzava je anticivilizacijsko ponasanje i ne vodi nicem dobrom. Uostalom dobrovoljno smo se izolovali pocetkom devedesetih ("jescemo korenje ako treba") pa smo videli sta nam je to donelo. Korenje nije bilo bas ukusno.

Avalon

pre 11 godina

Diskutovati o putu zemlje u buducnost, o politickim i vojno - odbrambenim pitanjima a pri tome ne razlikovati simbole kompasa od kukastog krsta je zrelo za politicki kabare.

EU Citizen

pre 11 godina

Samo to što smo okruženi NATO zemljama efektivno sprečava anticivilizacijske, proruske, komunističko-fašističke snage koje stoje iza poslednjih sedamdeset godina bede diktature i srama (jer "anti-NATO" stav, da se ne lažemo, jeste upravo to: Ozna, Udba, Sloba, "patrijoti") da konačno sahrane sve šanse Srbije da ikada bude normalna i bogata zemlja, u savezništvu sa takvim istim zemljama. U Srbiji se nikada nije završio građanski rat, i, premda su i 1989. i 1999. takvi dobili preko njuške, ostaje još dosta posla, jer, dok normalne, prozapadne i demokratske snage ne odnesu potpunu pobedu i ne eliminišu, odnosno ne sateraju u mišju rupu tamo gde spada, ovo što ovde ostavlja komentare koji izgledaju kao u Severnoj Koreji ili Iranu, nema prosperiteta za one druge, one pozitivne, konstruktivne i kreativne, koji hoće da rade, da budu u dobrim odnosima prvesntveno sa SAD i Evropom, i da žive normalnim životom. Ovo nije političko pitanje, politika je nešto što se odigrava pod izvesnim opšteprihvaćenim pravilima igre: ovo je pitanje dva potpuno različita pogleda na svet, različitih pravila igre koji istu državu ne mogu deliti, i dok takvi ne budu jasno žigosani kao izdajnici i neprijatelji ove države i sprečeni zakonskim sredstvima da svoje totalitarno đubre iznose po medijima, koriste javne i kulturne institucije za manipulaciju javnim mnenjem i truju decu po školama, ovoj zemlji nema budućnosti: komunizam i fašizam nisu legitimni elementi političkog života, već kancer koji je neophodno nemilosrdno odstraniti da Srbija ne bi umrla, a nije daleko od toga.

Srbija

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...

Nev

pre 11 godina

Slazem se da se pridruzimo NATO-u ... kad platite sve poruseno, kad se pospete pepelom za izgubljene zivote (sve zrtve u ratovima u bivsoj YU), kad izvedete pred lice pravde sve osobe odgovorne za te dogadjaje, kad reformisete medijsko misljenje koje ste stvorili satanizacijom Srbije, itd itd....
A da nakon bombardovanja Srbije stvarno mislite da ce Srbi ici u svet da ratuju zarad vasih interesa grdno se varate. Nemogu da skontam da tako pateticnu izjavu neko moze da prezentuje, ubijali smo vas a sad kao nagrada za nasu pobedu i represiju sile nad vama dajemo vam sansu da ratujete u nasem interesu i dalje zrtvujuci vasu mladez?!?!?!?
To su turci radili u srednjem veku i to vi radite sada. Izasli iz srednjeg mracnog veka ili smo jos uvek u njemu?
Ono sto sto je najgore vasim i postupcima nasih politicara unistili ste bilo kakvu nadu gradjanima bivse YU da postoji demokratija i postenje. Ono sto ste vi vasim postupcima prezentovali je da svet jos uvek nije izasao iz mracnog srednjeg veka. U ovom trenutku se vec moze nazreti zelja vecine gradjana sveta da dodje do svetskih reformi gde ce te vi oligarsi, politicari i ostali "dobrocinitelji" na recima odstupiti i dozvoliti da zivimo svoje zivote. Internet i globalizacija vam ide u korist ali isto tako otvara i gradjanima oci gde zive....

Milutin

pre 11 godina

Polako ljudi, ok, ne u nato ali ovde se nudi saradnja a to nam ne bi bilo glupo, cak bih se usudio da kazem - bilo bi pametno. I ja mislim da je to bombardovanje bilo kompletno klasican ratni zlocin a sada se neki vid saradnje mora ostvariti da bismo iskljucili mogucnost takvog ponovljenog zla. U suprotnom, mislim da za nas sam nato nece ni biti neka pretnja vec cemo biti laka meta za neke zemlje u smislu omalovazavanja. Razmislite.

njofrenjak

pre 11 godina

@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao? Što pre u NATO, kao punopravni član, pa da vidiš kako se vraća Kosovo, i kako će se tek tada videti da je problem nerešiv, ali možeš da bombarduješ koga god hoćeš! Naravno, ovo potonje misle glupavi i naivni, neškolovani stanovnici Srbije!

lelo

pre 11 godina

Ulazak u NATO je najbolja opcija Srbije da zastiti i ostvari svoje nacionalne interese,jer kako rece Americka specijalna savjetnica,Srbija bi trebala dati "doprinos operacijama Alijanse u SVETU(Avganistan,Sirija,Pakistan...........)Zato Srbi juris u NATO.

pacifista

pre 11 godina

Tuzno je sve ovo, da smo pozvani tamo negde da ratujemo kao fora za ljudska prava, a ono za interese i pljacku, samo da nas ne bi vise dirali. Ili si za stolom ili na meniju... Nazalost...

lapidar

pre 11 godina

Pošto referendum u ovoj zemlji ne može da prođe još 20 godina, Srbija će biti "posebna" - faktički će ući u NATO (dragi Srbi, već smo tamo, samo vam nisu rekli), ali tako neće pisati. Slično kao Austrija. Neutralnost je žvaka za neupućene i emotivne. I to je OK. I meni je s jedne strane muka od njih, a s druge strane, život ide dalje i tu nema mnogo mozganja. Sve i da hoćemo "negde", gde bi u moru NATO zemalja, sa zajedničkim strateškim interesima?

Mario Bros

pre 11 godina

Ako politicari potpisu da ako zbog naseg ucesca u NATO teroristi napadnu Srbiju i uspeju u napadu, politicari idu na 10 godina robije, moze i ulazak u NATO.

pusku politicarima pa nek' idu

pre 11 godina

Samo blesav covek,alavi politicar,neprijatelj nase dece,moze da pomisli da se prikljucimo ovim ludacima."Neki cete da poginete,a neki cemo i da se vratimo",a???????

Željko

pre 11 godina

Da li može neko da napiše šta je uslov u ulazak u NATO? U šta moramo da ulažemo, tj. šta moramo da kupimo da bi bili članica? Koliko je to po glavi stanovnika ove napaćene zemlje? Šta dobijamo od toga? Hvala

Sasa

pre 11 godina

Oprostite ja sam malo neupucen,NATO,da nije to ona organizacija,koja:

-Nas je bombardovala
-Gadjala RTS
-Ubila 1200 civila
-Gadjala voz u Varvarinu
-Sejala bombe s osiromasenim uranijumom
-Stvorila "drzavu" Kosovo
-Zmurela na trgovinu organima
Da li treba uci u ovaku organizaciju?!

nada

pre 11 godina

U NATO kao sav civilizovan svet. DA
(rade, 1. maj 2012 01:36)
Interesntna interpretancija pojma "CIVILZACIJA"!
Jos samo fali da NATO-u odas priznanje i za borbu za ljudska prava.

Jaca

pre 11 godina

Citajuci komentare na ovu vest dolazim do zakljucka da je NATO Srbiju bombardovao nekim najnovijim jos za javnost nepoznatim virusom koji kod ne mnogo inteligentnih ljudi dovodi do potpune blokade mozga i normalnog razmisljanja.Samo se ovako moze objasniti razmisljanje velike vecine ljudi koja je ostavila komentare da su protiv ulaska u NATO.Jedno samo pitanje,da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?

nikad robom

pre 11 godina

Zato cemo izabrati vladu koja ce nastaviti da vodi neutralnu i nezavisnu politiku, da li ovako ili onako. NATO drzati na pristojnoj udaljenosti i uciti decu kakva su zverstva pocinili po svetu i po nasoj zemlji.

goran

pre 11 godina

spominje neko nasu decu i buducnost pa dali je moguce koji si period prespavo dok su nas bombardovali krili smo nasu decu u sklonista a sta sad treba da ih saljemo da gube zivote po svetu radi interesa nato tj zapada pa stvarno nerazumem neki bi i dusu djavolu dali radi nekih svojih ideologija NATO-----nikad

Onako objektivno...

pre 11 godina

U NATO smo trebali pristupiti na početku priče, prilikom raspada SFRJ, Milošević nije imao dalekovidost da izgura takvu politiku. Danas bi mi bili pobednici, i sigurno bismo bolje živeli, i pored toga što NATO služi za okupiranje malih naroda i eksploatisanje prirodnih resursa iz tih malih država.

Ovako, nakon svih frustracija koje nam je NATO priredio, zaista nema smisla ni potezati tu priču jer ne postoji nikakva šansa da na referendumu dobije većinu. Vojna neutralnost nam je jedina šansa, smanjiti broj vojnika, ali ih modernije opremiti, i ne zagovarati nikakvu politiku sile... I nadati se da nas ne pokupi neki sukob većih razmera... Dosta je rata više...

Sloboda narodu

pre 11 godina

Dveri su jasno izjavili da nece u NATO... tako i treba. Ne trebaju nam prazne price, ne treba nama i ono jedno i ono drugo blabla... nama treba jasan put. jedan pravac...

Ljubomir

pre 11 godina

Iako je hladni rat gotov i dalje se vrši "gomilanje" vojnih sila i zauzimanje strateških pozicija. Treba započeti pregovore i sa istokom kako bi pokrenuli nadmetanje te maksimizirali korist koju bismo dobili. Ne treba ostati neutralan.

A.Semjonov

pre 11 godina

Zasto bi se mi Srbi kao zlocinci,genocidasi,krvoloci,bagra i varvari pridruzili toj humanoj oraganizaciji i (po)kvarili je svojim ucescem.

Pazarac

pre 11 godina

Hahaha, ponestalo vojnika u borbi za naftu pa bi sad da mobilizuju i Srbiju u ,,mirovnim misijama'' po Bliskom Istoku. Jadna je ta Evropa i americka politika kad su pored njihovog ,,savrsenog'' sistema spali na to da otimaju tudje i prodaju tudju zemlju Izraelu za saku dolara i koji barel nafte. Srbija ima svoje ekonomske probleme da resava, a ne da resava americke, nemacke ili francuske i da krvlju svojih vojnika popunjava budzete navedenih zemalja.

BgBomba

pre 11 godina

Cemu, zasto? Takva ogranizacija jednostavno ne odgovara srpskom kolektivnom arhetipu. Koji je bogu hvala i dalje jaci od svesnog. Imamo nekakav nesvesni mehanizam odbrane od zla.

Lepse mi je da budem mali i siromasan, ali svoj. Ko prodaje glavu da bi birao sto vise vrsta sladoleda i zasluzuje da ide u NATO.

To isto je nudio i Hitler 1940-te, pa smo i tad odbili, braca Hrvati prihvatili, zasto bismo sad prihvatali da stanemo na stranu zla?

Ako nista drugo jedan srpski odgovor: NE u inat bas!

Inace, licno mislim da je to blef da se pomogne vladajucim strukturama oko izbora, jer oni NATO i EU vide kao nesto pozitivno (za razliku od bar 75% Srba)

Pozdrav.

zemunac

pre 11 godina

Srecan praznik sa pozivom u Nato !!
Ova vlada pored konacnog dokaza da je priznala Kosovo (odluka RIK.a) nas gura jos u ovu kriminalnu organizaciju. Hvala ne !

neko tu odavde

pre 11 godina

Dokle vise ce se ljudi zamlacivati da ce ulazak u nato ili bilo koju drugu oraganizaciju doneti "bolji zivot/standard".

Koliko DECENIJA je Grcka u natou i u EU.
Pa je danas ipak na kolenima. Ljudi se ubijaju (link(http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=78&nav_id=605428)) zbog nemastine kao i u Srbiji (posle decenije rata i sankcija koja Grcka nije imala).

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@JOVAN: " U NATO sto pre i bez razmisljanja"?! Da u pravu ste "BEZ RAZMISLJANJA"?! Jer, ako razmislite i upotrebite mozak sigurno cete zakljuciti suprotno?!

madmax

pre 11 godina

@rasa
Pa upravo zato sto su bez ikakvih kriterijuma primljeni u EU Bugari i Rumuni su danas tu gde jesu.
Asto se tice NATO,hajde da sacekamo da se oni razjasne sa Iranom pa da onda posle toga razmatramo da li da udjemo ili ne.

maximus

pre 11 godina

Zasto bi usli u NATO? i Svedska je neutralna i ja zaista ne mislim da ce neki novi rat da izbije sad kad svi ulaze u EU.
Jedna EU zemlja nebi ratovala protiv druge,znaci nemora niko da nas brani, mi bi izgubili podrsku rusije i nebi mi rusiju izmenili za ameriku,nece ameri da menjaju njihovu politiku prema srbiji.
I zasto nasi vojnici da ginu za ameriku u afganistanu i onda bi mi postali meta islamskih terorista!

Boske

pre 11 godina

Bosnu i Srbiju NATO je zasipao municijom koja je sadržala polu-raspadnuti uranijum. Onda je Toni Bler potom krajnje cinično izjavljivao kako je taj uranijum "toliko bezbjedan da ga možemo držati ispod jastuka". Ostavili su ruševine, i ustostručili oboljevanje od karcinoma, i sad bi da nas još unajme?

Trgovina - da, putovanja -da, kultura - samo ono što nam se učini lijepo, korisno i pametno, ali NATO - nikada!

boris

pre 11 godina

Ranije sam iskreno mislio da je pristupanje nato-u neki normalan sled dogadjaja obzirom da smo mala zemlja i da nekome moramo da se prikljucimo u vojno tehnickoj saradnji, medjutim kada sam video libiju i slicne intervencije pitam se u cemu mi to onda zelimo da ucestvujemo? Oni su postali kao legija stranaca, prikupljaju sitnu boraniju po evropi da se bori za njihove licne interese, a za to ti nude sitnu lovu i laznu sigurnost...

gorca

pre 11 godina

Ako je saradnja da vam se pridruzimo u ubijanju malih i siromasnih naroda sirom sveta, neka hvala. Iskusili smo kako NATO demokratija izgleda na sopstvenoj kozi. Srecom, bez referenduma ovde nema dalje u smislu nasih tzv. integracija. A svi znamo kako bi prosao da se raspise i ne vidim da ce se to u skorije vreme izmeniti.

All along the Watchtower

pre 11 godina

Nije pristupanje NATO-u pitanje odabira kojoj civilizaciji neko pripada, kako se pokušava predstaviti.
Upravo držanje najboljih vrednosti koje je iznedrila zapadna civilizacija govori protiv onoga šta NATO radi po svetu.
Bez obzira koje je nacije, svako ko je iole objektivan i dobronameran, protivi se ili je barem podozriv prema ratu koji su počeli, na koji huškaju, zbog kojeg toliko lažu, ubijaju i sebe razotkrivaju.

kraja

pre 11 godina

...sledimo primere mudrih zemalja, svajcarske, austrije, finske i svedske...
...da li bi zagovornici natoa mozda tvrdili da su te zemlje glupe...???
...da li neko zeli da na nasoj teritoriji gleda "raketni stit"...???
...stit, od koga...???
...nato, NE HVALA....

Vučko

pre 11 godina

Nato nije rasformiran posle raspada istočnog bloka upravo zato što planira da ratuje , što i čini poslednjih 15 godina.
Srbiji je dosta ratova. Nećemo da nam bude obaveza da se mešamo u eventualni sukob bilo koje članice tog saveza sa bilo kojom državom. Još manje želimo da "zavodimo red" po Afganistanu i sličnim mestima.

vr

pre 11 godina

Srbiji se nudi da kupi americko oruzje i ucestvuje u ratnim avanturama za tudje interese. Isto se nudi i ostalim zemljama. To i jeste osnovni cilj sirenja ove zlocinacke organizacije.

Влајко

pre 11 godina

Улазак у нато је бизнис и није само реорганизација војске. Него подразумева и осавремењавање у наоружању и опреми. Ми за то немамо паре и нећу да радим да би нато фирме зарадиле на нашем уласку у нато. Рецимо можда бих ја могао одлучити да се преселим на Дедиње ал немам паре за то. Ни за плац а ни за кућу. Неутралност је боље решење ако имамо избора како тврдите. Шта ће они да ураде ако не уђемо у нато, ништа или ће можда да зарате са нама. Ако зарате то је зато што нисмо хтели да будемо робови који раде за рад профита њихових фирми. А ја нећу да будем роб тама ратовао. Ми једва зарађујемо за ПОТРОШАЧКУ КОРПУ. ТАко да питање уласка у нато за нас не постоји. Господо нећемо јер немамо паре за то!!!

antinatovac

pre 11 godina

setite se da je na današnji dan zloglsni satanistički NATO agresor raketirao pun autobus civila i da je pri tom napadu poginulo preko 50 ljudi među kojima i 15-toro dece, a neposredno posle toga gađane su i ekipe "Hitne pomoći" koje su došle da ukažu pomoć nastradalima. Svi koji svim srcem žele u taj đavolski pakt neka posle ovoga stave prst na čelo. Nikad u NATO.

Mirko

pre 11 godina

Posle priznavanja Kosova kao drzave od strane Srbije, ovo ce biti sledeci uslov za EU; ulazak u NATO! Ako Srbija bilo koje od ova dva ultimatuma prihvati, nema razloga za dalje postojanje! Treba da se podeli izmedju okolnih zemalja kao i NARAVNO Nemacke i Engleske, citaj SAD, (kao da bi nam to bilo prvi put) pa kada za par generacija ili 100tina godina sazrimo kao narod, da povratimo drzavnost. Ovako ne vredi. Srbin se nikada nije okretao na desavanja oko sebe, sve dok mu cizma nije stala pod vrat.

bez kavge molim

pre 11 godina

EU, Nato, Rusija i velike sile ekonomije i rata, svaka čast, proučite dobro koliko ćemo imati međusobno problema budemo li navijači i zagovarači bilo koje strane bilo koje sile, sveg onog što nije Srbija, biće problema.

Takedown

pre 11 godina

Емире,тај исти НАТО није бирао циљеве ни на Космету,ни у тим комунистичким и вештачким творевинама током 90-их.Ви у Босни сте их звали да вам бране и праве "државу",а они су гађали и вас и нас,па нек вам они плаћају и за жртве и за рушевине које су свалили на нас...У ствари,можда сте им већ до неба захвални што су вам направили "федерацију".
И једно ми никад није било јасно: Тај НАТО је ратовао за вас и Хрвате током 90-их и ја знам да ви волите што су нас после тога још једном бомбардовали,али никако ми не иде у главу кад кукате за "неправду коју НАТО наноси муслиманској браћи у Пакистану,Авганистану,Либији,Палестини..."

loller

pre 11 godina

Razlika izmedju srednjeg veka i danasnjice je u tome sto u srednjem veku nikome nije padalo napamet da vazalni odnos zove drugim imenom, dok je danas licemerje dostiglo neslucene razmere, pa se "pridjite nam, ili cemo vas politi uranijumom" zove "Partnerstvo za mir" i slicna s**nja.
Neki kazu da je pametno da udjemo u NATO inace nas ne cekaju dobra vremena. Zagovornici ove opcije kazu da je to pametan i razuman izbor. Da li je pametan izbor ubijati neduzan svet da nas "prijatelji" i "partneri za mir" ne bi ubijali? Biti ili ne biti pitanje je sad? Ili nije pitanje? Da li bi ste pod oruzanom pretnjom nekog psihicki bolesnog idiota, u zamenu za svoj zivot na ulici ubili dete? Ukoliko mislite da je to pametno i razumno da bi ste sacuvali svoju kozu, onda OK, idite u NATO.

nezavisni posmatrač

pre 11 godina

" sa prepodobnim prepodoban ćeš biti, a sa razvraćenim i sam ćeš se razvratiti!" Pa sad, ko ima uši da čuje...

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

@RASA: "Bugari i Rumuni su clanstvom u NATO postale clanice EU"?!Mislim da je to samo delimicno tacno. Ja bih prosirio grupu "progresivnih" drzava, koje su na brzunu, preko noci, bez posebnih uslova postale clanice EU: Madjarska, Rumunija, Bugarska i Pribalticke drzavice ali, moramo znati da su one pre clanstva u NATO-u bile odani i okrutni sateliti fasisticke Nemacke, cesto mnogo gori i okrutniji i od samog "ucitelja"?! Da li su ovo "teorije zavera" ili vracanje duga prijateljima, neka svako donese svoj zakljucak. Po tom "minulom" radu u EU ce pre Srbije uci i Albanci sa KOSMET-a. Njihov ugled najefikasnijeg "etnickog cistaca", u ovom delu sveta, ih kandiduje daleko pre Srbije.

veni vidi...

pre 11 godina

citam komentare i ne verujem,koliko ste primitivan i glup narod,ubedjeni u nacionalizam a ne znate ni N od toga,jadna je vasa svest a o obrazovanju i kulturi da i ne pricam.
Na kraju krajeva,sve sto Vam se desilo i sta vam se desava je cena svega toga ...
Niste svesni svoje nesvesti,jer da ste svesni,bili bi deo razvijenog i normalnog sveta u kome ste jedino geografski prisutni ...
(Srbija, 1. maj 2012 12:56)

Ja bih iskreno voleo da te upoznam da čuje tvoje stavove,da te proučim malko. Da vidim tvoju svest, kulturu, obrazovanje jer si mi vrlo interesantan.

A to da je normalan i razvijen svet u NATO-u... pa sve da je to i istina ako naš čovek treba da ide u rat protiv tamo nekog nesrećnika koji se našao na putu svetske demokratije, radije ne bih bio deo te visoke razvijenosti, i te vaše normalnosti. Hvala na pozivu, ali ne hvala.

P.S. Ako slučajno pročitaš ovaj komentar molim te pročitaj i ovu vest
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=05&dd=01&nav_category=12&nav_id=605528

Možda ti se neke stvari same kažu...

Drmatoriks

pre 11 godina

@Jaca: "da li vi uopste znate zasto je NATO bombardovao Srbiju?"

Da. NATO je bombardovao Srbiju da bi okupirao deo njene teritorije i podigao najveću bazu u Evropi, Bondsteel. Miloševićeva politika prema Albancima bila je samo zgodan izgovor. A vi sada zagovarate to da stupimo u savez sa onima koji nas drže pod delimičnom okupacijom. Vi ste, Jaco, jedinica mere za stokholmski sindrom.

Sve i da je najkorisnije i najisplativije na svetu (a nije), ne mogu da pristanem da budem deo NATO saveza. To bi značilo da sam pristao na nepravdu i odobrio ono što je NATO uradio u mojoj zemlji i u mnogim drugim nesrećnim zemljama širom sveta. Onaj ko pristane na nepravdu njegov identitet se briše - ne samo nacionalni, nego svaki drugi: ako je bio lekar, nije više lekar, ako je bio umetnik, nije više umetnik, ako je bio novinar, nije više novinar... Moj odgovor, i odgovor apsolutne većine stanovnika ove zemlje je NE.

Kad bi sada, 2012, bio sproveden referendum u bilo kojoj NATO zemlji da li žele da budu i dalje članovi NATO saveza, siguran sam da bi i Francuzi i Britanci i Nemci i mnogi drugi ogromnom većinom odgovorili NE.

Vučko

pre 11 godina

@njofrenjak

"@vučko: Ko je bre tebe i ostale oponente pitao?"

Narod će morati neko da pita pre bilo kakve odluke ,a to je ono što najviše boli Natoljupce i njihove gazde.

Milutin

pre 11 godina

Kod nas je sve uvek na ili dza ili bu, a obicno na kraju zavrsi lose po nas nekako. Pa I Rusija ima ambasadora u nato, znaci - saradjuje. Nisam za uclanjivanje I u nekoj anketi sam I rekao tako, nego bi mogli I mi jednom da budemo pametni za sebe pa da vidimo gde smo mi u svemu tome I kako proci bezbolno u prepucavanjima najmocnijih ( a to nije bilo ni ponudjeno u anketi :)).

kraja

pre 11 godina

eu citi-zen

...mislio sam da te bar za prvi maj vode na sladoled i donats...

...ipak, neka si ti nama na braniku zapadnih vrednosti...
...idi, pogledaj makar topgan veceras, zaista si zasluzio...

komplexi su chudo

pre 11 godina

@Srbija
Bilo bi zanimljivo videti koju si ti skolu zavrsio, kako stojis sa obrazovanjem, kulturom, gde i kako zivis... samo poznavajuci slicne tebi, dalje od srednje skole i zivota u decijoj sobici i na roditeljskoj grbaci i to u nekoj zabiti, tesko da si dalje dobacio. ali zato tu je internet...

tuga

pre 11 godina

do sada sam bio ubedjen da su ogranicenost, palanacki mozak, jednostranost, demagogija, povrsnost i glupost rezervisani za srBske patriJote, medjutim kada se procitaju komentari i stavovi ovih nato-fanatika, vidimo da se sve ono gore navedeno odnosi i na njih. Sto je veliki problem jer ovde izgleda vecinski uspevaju samo ovce koje mozes ubediti bilo u jedno, bilo u drugo i drzace se fanaticno tih svojih jednostranih stavova i galamiti bez da i na momenat ukljuce mozak i porazmisle.