tole
pre 12 godina
Zao mi je g.dine Srdjo, desilo se priznavanje realnosti na terenu. Btw, kakav je Vas stav u vezi sa Kosovom?
Sreda, 11.01.2012.
12:52
Izvor: Faruk Vele
pre 12 godina
Zao mi je g.dine Srdjo, desilo se priznavanje realnosti na terenu. Btw, kakav je Vas stav u vezi sa Kosovom?
pre 12 godina
Ne bih o tome kako je nastala republika srpska,to ovde svi znaju ali ne zele ni sebi da priznaju!Srdje Popovica sto se tice,vi koji komentarisete njegovo istupe niste mu ni do kolena.Covek je i u Titovoj Jugoslaviji branio disidente.Samo su ga tada manje napadali jer su ga postovali i protivnici.Izmedju ostalih branio je i neke od vama poznatih pa cu ih pomenuti:Seselj,Gojko Djogo,Cosic.Branio ih je kada drugi nisu smeli imena da im pomenu.Zalosno je koliko vi nista ne znate ili ne zelite da znate.Ali,to vise govori o vama nego o gospodinu Popovicu.
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
"Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju."
Sama cinjenica da tih teorija ima koliko hocete dovoljno govori za sebe. Vi da ste toliko sigurni u to sto pricate drzali bi se jedne jedine teorije i ne bi bilo potrebe za dodatnim teorijama. Bas isto onako kao sto se mi koji dajemo podrsku Srdji Popovicu drzimo bas jedne jedine teorije. Istina moze biti samo jedna, ne moze ih biti 5, tako da ne vidim cemu sve te vase teorije o mafijaskom obracunu, ubijen zbog Kosova, ubijen zato sto je isporucio Milosevica u Hag, ubijen zato sto je postao Srbin pred kraj zivota i cega sve nije bilo...
A Vama je najlakse da ugurate nekoga u neku politicku opciju, koja radi na ostvarenju nekakvih mracnih ciljeva i da ga tako diskvalifikujete kao komentatora. Mene zanima istina o smrti Premijera, nije valjda da je to dozvoljeno samo pripadnicima nekih politickih opcija? A za Vasu informaciju, nikad nisam bio niti cu biti pripadnik neke partije.
Pricom o ledenom metku u stvari ste nam otkrili koliko ste ozbiljan komentator. Jel mozete da nam navedete jos neko ubistvo od postanka covecanstva na ovamo koje je izvrseno ledenim metkom?
Sta mislis, zasto se ne krene tragom onih transkripata gde advokatica Kajganic ubedjuje Bagzija da optuzi Cumeta za ubistvo Gavrilovica? To je samo jedno od pitanja koje bode oci, a mogu ti nabrojati bar jos pet...
pre 12 godina
Ovaj covek je potpuno izgubio kompas. Da je Djindjic ziv, sam bi ga demantovao u vezi Republike Srpske. Nije mi bas najasnije njegovo stalno pljuvanje po sopstvenom narodu. Ili mora da je dobro placen, ili nije bas pri sebi. Neverovatna je zelja (u mnogim Srbima) da ih drugi vole, pa makar pljuvali po sebi i svom narodu. Sta god Srbi urade, krivi su, i ako je do sad mnogo puta dokazano da su im mnoge stavri namestene kako politicki , tako i medijski.
pre 12 godina
e moji intelektualci sto sjede u foteljama i pricaju price onkve koliko im ko tusne para u dzep a narod se lozi na prazne price... da mi je njega vodjeti da mu dodju albanci i popolove beograd bili mu boilo svejedno vjerujem... da se nisu srbi slozili dozivili bi sudbinu tri puta goru od jasenovca...dali bi gospodin popovic mirno sjedio u kuci a da mu kosmija musliman nosi pusku ispred kuce i drzi punk sto sam ja dozivio a imao sam samo sedam godina... samo mogu reci neponovilo se i neka puste narod da zivi kako hoce i skim hoce samo tada ce biti mira na blkanu..
pre 12 godina
@PODRSKA: Sasvim Vas razumem. Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju. Gospodin Srdja Popovic, kao i veliki broj ljudi koji su na njegovim "talasima", ubistvo gospodina Djindjica zele da iskoriste u cilju ostvarenja nekih svojih prljavih politickih ciljeva?!Ti i takvi unapred iskljucuju sve one mogucnosti koje im ne odgovaraju i nazivaju ih posprdno i sa omalovazavanjem "teorije zavera"?!Ja ne znam ko stoji iza ubistva gospodina Djindjica ali bih zarko zeleo da se zaista utvrdi istina. U cilju te istine ne treba iskljuciti nijednu mogucnost, cak ni treci ili, "ledeni" metak? Zar gospodin Veruovic, telohranitelj gospodina Djindjica u momentu ubistva, koji je tesko ranjen tom prilikom, nije svedocio o "trecem metku"?!Zasto bi on lagao ili govorio "gluposti", kako Vi kazete. O ondasnjem DOS-u, nemam neko posebno lepo misljenje, istop kao sto nisam neki fanaticni pristalica gospode Kostunice i Covica ali, tako olako ih optuzivati za najteze i najmonstruoznije zlocine, zaista predstavlja ili hrabrost ili, ludost. Ako se radi o hrabrosti, ona mora biti poduprta materijalnim dokazima a optuzeni procesuirani i poslati na zasluzene kazne. Inace, sve ostalo nema nikakvig smisla. Siguran sam da od ovih Popovicevih "petardi" nema nista i da ce to biti po onoj narodnoj "pojeo vuk magarca". Srdja Popovic, ma kako "legendrani intelektualac" bio mora da ima i izvesnu odgovornost. Ne moze se, kako neko rece, samo "cepati", bez ikakvih argumenata.
pre 12 godina
Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
(diki dihtung, 12. januar 2012 18:37)
Da, sasvim sigurno su Bošnjaci potomci Vizigota, zato pričaju srpski prošaran turcizmima, imaju slovenska prezimena, a pojedini znaju i koje su slave slavili pre nego što su prešli na Islam.
pre 12 godina
Svi komentari koji osporavaju licnost Srdje Popovica, nemaju mnogo veze sa bilo kakvim argumentima koji bi pokazali da nije u pravu. Npr. neka je Srdja Popovic najgori covek, gori od Hitlera, iako je na protiv, jedan od najvecih moralnih autoriteta (to valjda ide zajedno jer su nas najmoralnije licnosti uvek bile izlozene satanizaciji u ime moralnosti od laznih moralnista)...da li bi to moglo da opovrgne cinjenicu da je od strane ukovodstva RS u Bosni vodjena permanentna politika genocida u Sarajevu, Omarskoj i naravno Srebrenici. Sve je jasno kao dan, ali vi naravno mozete i dalje zmuriti, i pitati kakva je to nepravda zadesila nas, divne Srbe, trazeci opravdanje za ubijanje 8000 ljudi u tri dana 1995 u onome sto se desilo 50 godina pre toga u Jasenovcu, od strane ljudi sa kojima ubijeni u Srebrenici nisu imali ama bas nikakve veze. Sram da vas bude.
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
Da su sve to neozbiljne teze kako ti kazes onda ne bi bilo nikakvih problema da se to istrazi i da se cela ta prica zatvori. Nedostatak hrabrosti institucija da zagaze u celu tu pricu i da sve to istraze najvise govori sama za sebe, i pored ociglednih nerazjasnjenih pitanja.
Sta je Srdja Popovic uradio po tom pitanju? Mnogo vise nego bilo ko drugi. I sam gest izlazenja u javnost i prozivanja onih koji treba nesto da objasne, a u srpskom drustvu imaju status nedodirivih (pa makar bili upleteni u ubistvo premijera) je veoma velika stvar. Srdja Popovic se bavi slucajem od koga zazire i sama drzava i ne pada joj na pamet da istrazi celu stvar, vec se sve svelo na privatne tuzbe majke i sestre Djindjica. Da nema ljudi kao sto je Srdja da dignu svoj glas i uzbune javno mnjenje, Legija bi danas bio slobodan gradjanin, a verovatno i odlikovan za ono sto je uradio.
Sto se tice tvoje teze da su u to upleteni nekakvi spin majstori na relaciji SAD-V.B.-Nemacka. Pa za takvu izjavu u Srbiji i ne treba nikakva hrabrost. To je pored price o 3., 4., 5. metku i ledenom metku, price o tome da je ubijen zato sto je pred smrt postao Srbin, price o mafijaskom obracunu, i slicnih gluposti, opste prihvacen stav u srpskoj javnosti, i to u Srbiji izgovoriti nije nikakva hrabrost. Cak bi i to mozda moglo da prodje samo kad bi neko mogao da da odgovor na gomilu nerazjasnjenih pitanja kao recimo, ako je taj Zapad umesan u ubistvo premijera, kako to da su ubistvo izvrsile Miloseviceve ubice, zasto doktor za ustavno pravo ne sme da se pojavi na sudu da objasni sta on zna o celoj prici, vec se krije iza nekakve peticije gradjana, zasto su oni koji su ogrnuti u patriotski sinjel najavljivali smrt premijera neposredno pred atentat (a svima njima je zajednicki imenitelj da su pre na relaciji Moskva-Peking, nego SAD-VB-Nemacka), otkud ona nevidjena hajka na premijera iz patriotskih medija neposredno pred ubistvo...i da ne nabrajam gomilu drugih stvari koje ruse tu tvoju konstrukciju o umesanosti onih za koje bi ti voleo da su umesani.
pre 12 godina
Srbi bi trebali da nešto porade na promjeni vlastite kulturne matrice koja ih neminovno konfrontira sa drugima, opterećena mitomanskom svješću i ambicijama koje su nerealne i često ih vodi u sukobe (ratove) sa susjedima.
pre 12 godina
na osnovu par procitanih komentar sasvim je logicno da je ovaj covjek upravu
pre 12 godina
... Dodik je bio clan reformista Ante Markovica, jedan je od najvecih antiratnih aktivista u BiH, nije nosio uniformu ni ucestvovao u gradjanskom ratu, pomagao je Bosnjacima i Hrvatima koji su ostali u Banja Luci kada je to bilo jako tesko i opasno po zivot...
Da je Dodik zlocinac, jedan od najvecih moralnih autoriteta u regionu, Biskup banjalucki dr. Franjo Komarica bi sigurno prvi odbio odlikovanje koje je dobio kad i Tadic...
pre 12 godina
GuC
Ko je to rekao, pa jos pod znacima navoda???
pre 12 godina
@ PODRŠKA: Voleo vih da nam kažete šta je to "legendarni intelektualac" ili ti, gospodin Srdja Popović, konkretno uradio povodom ubistva gospodina Djindjića sem što je "OCEPIO" mnoge?!Pa to može svaka advokatska luda da uradi?! Mogao je recimo da lansira i verziju da su u organizaciji ubistva gospodina Djindjića, preko domaćih izvršioca, učestvovali spin majstori koji se kreću na relaciji SAD-V.Britanija-Nemačka?! Ali, nije smeo. Iz čistog oportunizma, koji već poslovično "krasi" srpske "legendarne intelektualce"? Istinitost takve pretpostavke je u najmanju ruku na visini verodostojnosti tvrdnje da je organizator gospodin Koštunica ili gospodin Čović?! Mahanje tako neozbiljnim tezama je karakterika neozbiljnih ljudi. Ali, ako je svrha "ocepljivanje" onda je u redu?!
pre 12 godina
@marija
Dokaz da se definicija intelektualca ne razume jer se nikada ne bi desilo da intelektualcu kažeš: "e baš to ne smeš da misliš, zato što si intelektualac"?
pre 12 godina
Mislim da ce se svi sloziti da vrijedjnjem RS i umanjivanjem njenog postojanja vrijedja se i narod sa tih prostora, srpski narod, koji je isti srpski narod koji zivi i u Srbiji,Crnoj Gori,Makedoniji, Hrvatskoj i cijelom svijetu. Ali dobro, kod nas nije nista cudno
pre 12 godina
Gospodin Popovic je mnoge u Srbiji ocepio zato sto se usudio da istrazuje ubistvo Zorana Djindjica, i nije dozvolio da se sve to pripise nekakvom mafijaskom obracunu. Zato je Srdja mnogima koji bi voleli da se po toj temi ne kopa, trn u oku.
A sto se tice Srpske, pa to nije nikakva tajna da su tamo pocinjeni strahoviti zlocini.
pre 12 godina
Sva podrska ovom coveku koji je jedan od retkih koji ovde u Srbiji ljudima sme da saspe istinu u lice.
@Dejan
"...i vaseg sticenika Andrije Artukovica"
Nije Andrija Artukovic jedini zlocinac koga je Srdja Popovic branio po advokatskoj duznosti. Branio je on i Dobricu Cosica.
pre 12 godina
Srbski nacionalisti bi se trebali "usaglasiti" o tome da li su Bošnjaci "Turci" ili su bivši pravoslavci (u srednjem vijeku nije bilo u Bosni nikakvih Srba,Hrvata i tome sl.),bogumili,katolici koji su "izdali" vjeru svojih predaka i prihvatili islam. Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
pre 12 godina
Joj sta bih ja napisao o Srdji Popovicu ali mi ne bi objavili
pre 12 godina
aleXlambros briljira na b92 blogu: Ok, 'ajd ja ću
http://blog.b92.net/text/19488/Ok-ajd-ja-cu/
pre 12 godina
GuC
Tim gore sto je intelektualac.
pre 12 godina
Gospodine Popoviću, očito ne sagledavate stvari realno, ili drugačije rečeno smišljeno provocirate pričom kako je Republika Srpska genocidna tvorevina. To je jedna isfucana politička fraza i nije primjerena nikom ko sebe naziva intelektualcem. Ne kažem da zločina i neljudskog ponašanja nije bilo, ali ne pristajem na priču o agresoru i žrtvi jer je to čisto falcifikovanje istorije koristeći mas-medije. Vidite, ja sam Srbin, moja porodica ovdje živi preko 800 godina, u zadnjem GRAĐANSKOM ratu kuća, bogomolja, imanje, sve mi je spaljeno, protjeran sam sa ognjišta, i onda se nađete Vi - grande intelektualac da mi objasnite kako je Republika Srpska nepravedna i genocidna. Mislite li da je unitarna Bosna i Hercegovina u kojoj će Srbi biti manjina pravedna?
Kako god, Republika Srpska je činjenica, i moraćete se kao intelektualac pomiriti sa njom, ona može imati loše prijašnje ili sadašnje vođe, ali njen narod nije loš, niti je genocidan, niti je zloban, niti je agresor. A da ste samo malo bolje informisani, i da ste samo malo realniji i nepristrasniji, shvatili biste da je nakardni protektorat EU koji se zove BiH ta gnjojna rana koju spominjete, a da je Republika Srpska jedini njen zdrav dio. No ima vremena i za Vas...
pre 12 godina
1. Od intelektualca, do intelektualca...
2. Mnogi intelektualci su potpuno prolupali, gospodo.
pre 12 godina
Nema tu ni "i" od intelektualca. Svako ko ima i malo mozga znao bi da ne pljuje po svom narodu. Pa sve da je i pljuvanje opravdano. A NIJE.
pre 12 godina
Veoma cenim Popovića zbog rada na slučaju Đinđić ali je ovo već nekorektno. Zašto bi sprski suverenitet u Bosni bio posledica zločina a tursko ropstvo ili NDH je valjda belle epoque?
Ali to je tako kada se istorija skriva 50 godina, došlo je do iskrivljavanja svesti i nakaradne interpretacije istorije. Zato imamo izmišljene nacije, tzv Bošnjake (koji su zapravo ostatak Turaka) a imamo i izmišljene dogadjaje iz istorije. Moramo da prihvatimo srpski suverenitet nad tom teritorijom i biće svima lakše. Turci ("Bošnjaci") su dobili jedan deo teritorije iako su bili okupatori i pridošlice i ne znam šta bi više hteli. Da upravljaju sa hrišćanima kao u doba Osmanlija? Ni u jednoj zemlji koju su Turci okupirali nisu dobili suverenitet jer on ne pripada okupatorima nego starosedeocima. Ni u Grčkoj, ni u Bugarskoj, ni u Makedoniji, ni u Rumuniji..nigde osim u Bosni. Ne znam zašto stalno potpaljuju vatru, šta više hoće? Po tom osnovu i nemačke trupe bi mogle da zahtevaju suverenitet u Srbiji koju su okupirale. Neka tursko stanovništvo zatraži suverenitet u Bugarskoj, tamo ih je bilo više nego ovde pa da vidimo kako će proći. A Bugarska je članica EU. Moramo da njima da raščistimo te osnovne stvari jer nas stalno sapliću i podmeću nam nogu na našem putu u Evropu u kojoj nismo zahvaljujući njima.
Nisam očekivao da će baš Popović da potpadne u euforiju laganja i falsifikovanja istorije zajedno sa Turcima.
pre 12 godina
Da,tebe cemo da slusamo...a odakle bosna kao drzava uopste...zato sto su iznedrili Handzar diviziju ili zato sto su napunili jame po Bosni Sbima u drugom svetskom ratu...a jel su hrvati nagradjeni drzavom zbog Ante Pavelica i vaseg sticenika Andrije Artukovica...i idi u svoju Crnu Goru pa komentarisi o njima ,a ne o nama
pre 12 godina
Svijetu se predstavlja kao da se sad neki novi narod pojavio, i neka noav država Srbija a za vrijeme Miloševića je bio ne isti nego drugi narod ... A u stvari svakim pominjanjem Miloševića samo osvježava slike koje polako tamne po svijetu jer su za njegovo ime vezali lošu predstavu. Od svega tog je tobože ostala samo RS i misle da su više priznati ili cijenjeni ako pljunu na svoj herojski narod u RS, štiteći zločine nad našim narodom... Nek se stidi svojih riječi ali svako odgovara za svoj istup, njemu na čast. Živjela nezavisna RS!!!
pre 12 godina
Stvarno je sokantno dovodjenje u vezu genocida i ostvarenje teznji naroda da ima autonomiju u vestackoj drzavi. Sram te bilo, ako je tako nesto moguce.
pre 12 godina
Očito Republika Srpska u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
Neverovatno. Pa Republika Srpska nije drzava, kao ni Federacija Bosnjaka i Hrvata. Prava drzava je Bosna i Hercegovina.Ocigledno da mnogi to neznaju.Ako se ceni po stambenom kompleksu vlade RS u Banja Luci, pa to lici na ured vlade Zapadne Nemacke u Bonu.A poredjenje Republike Srpske i R.Hrvatske je vrlo neumesno,. Hrvatska je ipak drzava.
pre 12 godina
Uvek kada se ne svidja neki dogadjaj, ne citam o njemu niti njemu prisustvujem. Isto savetujem gospodinu Popovicu. Iostalom, ni ucesnici proslave jubileja RS nisu komentarisali njegove dosadasnje postupke i rezultate.
pre 12 godina
Očito istina u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
izuzetno cenim ljudski i intelektualni angažman Srdjana Popovića,a naravno, činjenice govore da je on, kao i u većini slučajeva u pravu. Komentari koje čitam tužno opominju kako je to biti intelektualac u Srbiji...ako se ovde uopšte zna pravo značenje reči intelektualac. Ja mislim da se ne zna, i dalje se najviše ceni gvozdena šaka, direktno u usta.
pre 12 godina
Nije politika razuma za nacionalisticki nastrojene umove koji zive od iskrivljene proslosti.
pre 12 godina
Srdja Popović je inače poznat po tome da je bio advokat najmonstruoznijeg ustaškog zločinca Andrije Artukovića.
pre 12 godina
Stane Dolanc.
pre 12 godina
Cijenjeni intelektualac u još cjenjenijem listu Dnevnom Avazu čije vlasnik stari udbaš Popovićev zemljak Fahro Radončić.Zašto gospodine ne rekošte koju o genocidu nad srpskim narodom u BiH u toku 2.svjetskog rata kada je po faktima Američkog Muzeja Holokausta na najzverskiji način pobijeno preko 400 000 žena,dece i staraca Srpske nacionalnosti.Republika Srpska je izraz volje njenog naroda i samoodbrana da mu se ne ponovi 41 god.RS nisu ni Karadžić ni Mladić RS izraz volje milion ipo Srba u Bosni.Ako mogu da primjetim koliko ja poznajem pravo svako je nevin dok se drukčije ne dokaže,ili to ne važi za Srbe oni su već krivi jer su Srbi...Vidim ni Fahro nije gadljiv na srpski kapital sa Miškovićem je osnovao kompaniju u BiH,kakvo prodavanje magle narodu i zavađanje istog dok trpate u džepove!
pre 12 godina
legendardni beogradski crnogorac...ovaj me podseca na onog generala udbe skoro pominjanig koji sedi u beogradu a zagovara samostalnosti okolnih drzava...
pre 12 godina
G. Srđa Popović nagađa i diže prašinu. U ostalom ni Karadžić ni Mladić nisu proglašeni za zločince, ako je pravnik i advokat to najbolje zna, sem ako je zaboravio šta je presumcija nevinosti. A postavlja se pitanje da li je na bilo koji drugi način mogla biti stvorena Republika Srpska u okolnostima koje su postojale devedesetih godina. Postojanje srpske države u Bosni je kakva takva garancija za Srbe TAMO.
pre 12 godina
Ovog gospodina i njegove uspanicene i nesuvisle teorije dozivljavam kao pokusaj politickog i intelektualnog "mrtvaka" da se po svaku cenu domogne publiciteta. Naravno, ne biraju se sredstva, sa nadom da ce najbizarnije i najgtotesknije izjave pobuditi interesovanje ovog naroda koji je sikaniran na sve moguce nacine. Najsmesnija mi je ona tvrdnja "legendarni intelektualac" sto bi valjda trebalo da predstvalja neku titulu. Inace, kao advokat, ako to jeste jer njegovi zadnji istupi u vezi ubistva gospodina Djindjica, unose duboke sumnje u njegovu pravnicku profesiju, morao bi da zna da je Republika Srpska definisana i determinisana "Dejtonskim sporazumom" a ne pomocu "rehabilitacija Karadzica i Mladica".
pre 12 godina
Pa da ponistimo Dejtonski sporazum?
Da otvorimo opet Pandorinu kutiju, pa napravimo jos jedan rat koji bi doneo Preokret, jer ste Vi jako nezadovoljni. Evo bas se svi spremaju u novi rat, da se ispravi nova istorijska nepravda da bi LEGENDARNI??? advokat i intelektualac bio zadovoljan.
Bilo bi sjajno kad bi neki malo ucutali.
pre 12 godina
Stidi se, mislio sam da si osoba sa vise integriteta. Kakva je da je ova drzava i politicari svakako ne treba cmizdrati i blatiti ih po "Dnevnom avazu". I ne vidim da je RS, koliko god naopaka i uboga, nesto gora od drzave Hrvatske, drzave Kosovo, Crne gore, pa i same BiH. sta, kao RS je nastala na trulom temelju, a ostali su svi superiska. Ova glupa i agresivna retorika je vec toliko provaljena i prosto ne mogu da je Popovic ovo izblebetao u avazu.
pre 12 godina
Cijenjeni intelektualac u još cjenjenijem listu Dnevnom Avazu čije vlasnik stari udbaš Popovićev zemljak Fahro Radončić.Zašto gospodine ne rekošte koju o genocidu nad srpskim narodom u BiH u toku 2.svjetskog rata kada je po faktima Američkog Muzeja Holokausta na najzverskiji način pobijeno preko 400 000 žena,dece i staraca Srpske nacionalnosti.Republika Srpska je izraz volje njenog naroda i samoodbrana da mu se ne ponovi 41 god.RS nisu ni Karadžić ni Mladić RS izraz volje milion ipo Srba u Bosni.Ako mogu da primjetim koliko ja poznajem pravo svako je nevin dok se drukčije ne dokaže,ili to ne važi za Srbe oni su već krivi jer su Srbi...Vidim ni Fahro nije gadljiv na srpski kapital sa Miškovićem je osnovao kompaniju u BiH,kakvo prodavanje magle narodu i zavađanje istog dok trpate u džepove!
pre 12 godina
Srdja Popović je inače poznat po tome da je bio advokat najmonstruoznijeg ustaškog zločinca Andrije Artukovića.
pre 12 godina
Stidi se, mislio sam da si osoba sa vise integriteta. Kakva je da je ova drzava i politicari svakako ne treba cmizdrati i blatiti ih po "Dnevnom avazu". I ne vidim da je RS, koliko god naopaka i uboga, nesto gora od drzave Hrvatske, drzave Kosovo, Crne gore, pa i same BiH. sta, kao RS je nastala na trulom temelju, a ostali su svi superiska. Ova glupa i agresivna retorika je vec toliko provaljena i prosto ne mogu da je Popovic ovo izblebetao u avazu.
pre 12 godina
legendardni beogradski crnogorac...ovaj me podseca na onog generala udbe skoro pominjanig koji sedi u beogradu a zagovara samostalnosti okolnih drzava...
pre 12 godina
Pa da ponistimo Dejtonski sporazum?
Da otvorimo opet Pandorinu kutiju, pa napravimo jos jedan rat koji bi doneo Preokret, jer ste Vi jako nezadovoljni. Evo bas se svi spremaju u novi rat, da se ispravi nova istorijska nepravda da bi LEGENDARNI??? advokat i intelektualac bio zadovoljan.
Bilo bi sjajno kad bi neki malo ucutali.
pre 12 godina
Ovog gospodina i njegove uspanicene i nesuvisle teorije dozivljavam kao pokusaj politickog i intelektualnog "mrtvaka" da se po svaku cenu domogne publiciteta. Naravno, ne biraju se sredstva, sa nadom da ce najbizarnije i najgtotesknije izjave pobuditi interesovanje ovog naroda koji je sikaniran na sve moguce nacine. Najsmesnija mi je ona tvrdnja "legendarni intelektualac" sto bi valjda trebalo da predstvalja neku titulu. Inace, kao advokat, ako to jeste jer njegovi zadnji istupi u vezi ubistva gospodina Djindjica, unose duboke sumnje u njegovu pravnicku profesiju, morao bi da zna da je Republika Srpska definisana i determinisana "Dejtonskim sporazumom" a ne pomocu "rehabilitacija Karadzica i Mladica".
pre 12 godina
G. Srđa Popović nagađa i diže prašinu. U ostalom ni Karadžić ni Mladić nisu proglašeni za zločince, ako je pravnik i advokat to najbolje zna, sem ako je zaboravio šta je presumcija nevinosti. A postavlja se pitanje da li je na bilo koji drugi način mogla biti stvorena Republika Srpska u okolnostima koje su postojale devedesetih godina. Postojanje srpske države u Bosni je kakva takva garancija za Srbe TAMO.
pre 12 godina
Da,tebe cemo da slusamo...a odakle bosna kao drzava uopste...zato sto su iznedrili Handzar diviziju ili zato sto su napunili jame po Bosni Sbima u drugom svetskom ratu...a jel su hrvati nagradjeni drzavom zbog Ante Pavelica i vaseg sticenika Andrije Artukovica...i idi u svoju Crnu Goru pa komentarisi o njima ,a ne o nama
pre 12 godina
Stvarno je sokantno dovodjenje u vezu genocida i ostvarenje teznji naroda da ima autonomiju u vestackoj drzavi. Sram te bilo, ako je tako nesto moguce.
pre 12 godina
Očito Republika Srpska u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
Veoma cenim Popovića zbog rada na slučaju Đinđić ali je ovo već nekorektno. Zašto bi sprski suverenitet u Bosni bio posledica zločina a tursko ropstvo ili NDH je valjda belle epoque?
Ali to je tako kada se istorija skriva 50 godina, došlo je do iskrivljavanja svesti i nakaradne interpretacije istorije. Zato imamo izmišljene nacije, tzv Bošnjake (koji su zapravo ostatak Turaka) a imamo i izmišljene dogadjaje iz istorije. Moramo da prihvatimo srpski suverenitet nad tom teritorijom i biće svima lakše. Turci ("Bošnjaci") su dobili jedan deo teritorije iako su bili okupatori i pridošlice i ne znam šta bi više hteli. Da upravljaju sa hrišćanima kao u doba Osmanlija? Ni u jednoj zemlji koju su Turci okupirali nisu dobili suverenitet jer on ne pripada okupatorima nego starosedeocima. Ni u Grčkoj, ni u Bugarskoj, ni u Makedoniji, ni u Rumuniji..nigde osim u Bosni. Ne znam zašto stalno potpaljuju vatru, šta više hoće? Po tom osnovu i nemačke trupe bi mogle da zahtevaju suverenitet u Srbiji koju su okupirale. Neka tursko stanovništvo zatraži suverenitet u Bugarskoj, tamo ih je bilo više nego ovde pa da vidimo kako će proći. A Bugarska je članica EU. Moramo da njima da raščistimo te osnovne stvari jer nas stalno sapliću i podmeću nam nogu na našem putu u Evropu u kojoj nismo zahvaljujući njima.
Nisam očekivao da će baš Popović da potpadne u euforiju laganja i falsifikovanja istorije zajedno sa Turcima.
pre 12 godina
Mislim da ce se svi sloziti da vrijedjnjem RS i umanjivanjem njenog postojanja vrijedja se i narod sa tih prostora, srpski narod, koji je isti srpski narod koji zivi i u Srbiji,Crnoj Gori,Makedoniji, Hrvatskoj i cijelom svijetu. Ali dobro, kod nas nije nista cudno
pre 12 godina
Svijetu se predstavlja kao da se sad neki novi narod pojavio, i neka noav država Srbija a za vrijeme Miloševića je bio ne isti nego drugi narod ... A u stvari svakim pominjanjem Miloševića samo osvježava slike koje polako tamne po svijetu jer su za njegovo ime vezali lošu predstavu. Od svega tog je tobože ostala samo RS i misle da su više priznati ili cijenjeni ako pljunu na svoj herojski narod u RS, štiteći zločine nad našim narodom... Nek se stidi svojih riječi ali svako odgovara za svoj istup, njemu na čast. Živjela nezavisna RS!!!
pre 12 godina
Gospodin Popovic je mnoge u Srbiji ocepio zato sto se usudio da istrazuje ubistvo Zorana Djindjica, i nije dozvolio da se sve to pripise nekakvom mafijaskom obracunu. Zato je Srdja mnogima koji bi voleli da se po toj temi ne kopa, trn u oku.
A sto se tice Srpske, pa to nije nikakva tajna da su tamo pocinjeni strahoviti zlocini.
pre 12 godina
Stane Dolanc.
pre 12 godina
Očito istina u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
Gospodine Popoviću, očito ne sagledavate stvari realno, ili drugačije rečeno smišljeno provocirate pričom kako je Republika Srpska genocidna tvorevina. To je jedna isfucana politička fraza i nije primjerena nikom ko sebe naziva intelektualcem. Ne kažem da zločina i neljudskog ponašanja nije bilo, ali ne pristajem na priču o agresoru i žrtvi jer je to čisto falcifikovanje istorije koristeći mas-medije. Vidite, ja sam Srbin, moja porodica ovdje živi preko 800 godina, u zadnjem GRAĐANSKOM ratu kuća, bogomolja, imanje, sve mi je spaljeno, protjeran sam sa ognjišta, i onda se nađete Vi - grande intelektualac da mi objasnite kako je Republika Srpska nepravedna i genocidna. Mislite li da je unitarna Bosna i Hercegovina u kojoj će Srbi biti manjina pravedna?
Kako god, Republika Srpska je činjenica, i moraćete se kao intelektualac pomiriti sa njom, ona može imati loše prijašnje ili sadašnje vođe, ali njen narod nije loš, niti je genocidan, niti je zloban, niti je agresor. A da ste samo malo bolje informisani, i da ste samo malo realniji i nepristrasniji, shvatili biste da je nakardni protektorat EU koji se zove BiH ta gnjojna rana koju spominjete, a da je Republika Srpska jedini njen zdrav dio. No ima vremena i za Vas...
pre 12 godina
Sva podrska ovom coveku koji je jedan od retkih koji ovde u Srbiji ljudima sme da saspe istinu u lice.
@Dejan
"...i vaseg sticenika Andrije Artukovica"
Nije Andrija Artukovic jedini zlocinac koga je Srdja Popovic branio po advokatskoj duznosti. Branio je on i Dobricu Cosica.
pre 12 godina
izuzetno cenim ljudski i intelektualni angažman Srdjana Popovića,a naravno, činjenice govore da je on, kao i u većini slučajeva u pravu. Komentari koje čitam tužno opominju kako je to biti intelektualac u Srbiji...ako se ovde uopšte zna pravo značenje reči intelektualac. Ja mislim da se ne zna, i dalje se najviše ceni gvozdena šaka, direktno u usta.
pre 12 godina
Nema tu ni "i" od intelektualca. Svako ko ima i malo mozga znao bi da ne pljuje po svom narodu. Pa sve da je i pljuvanje opravdano. A NIJE.
pre 12 godina
Joj sta bih ja napisao o Srdji Popovicu ali mi ne bi objavili
pre 12 godina
1. Od intelektualca, do intelektualca...
2. Mnogi intelektualci su potpuno prolupali, gospodo.
pre 12 godina
Uvek kada se ne svidja neki dogadjaj, ne citam o njemu niti njemu prisustvujem. Isto savetujem gospodinu Popovicu. Iostalom, ni ucesnici proslave jubileja RS nisu komentarisali njegove dosadasnje postupke i rezultate.
pre 12 godina
Nije politika razuma za nacionalisticki nastrojene umove koji zive od iskrivljene proslosti.
pre 12 godina
Neverovatno. Pa Republika Srpska nije drzava, kao ni Federacija Bosnjaka i Hrvata. Prava drzava je Bosna i Hercegovina.Ocigledno da mnogi to neznaju.Ako se ceni po stambenom kompleksu vlade RS u Banja Luci, pa to lici na ured vlade Zapadne Nemacke u Bonu.A poredjenje Republike Srpske i R.Hrvatske je vrlo neumesno,. Hrvatska je ipak drzava.
pre 12 godina
Srbski nacionalisti bi se trebali "usaglasiti" o tome da li su Bošnjaci "Turci" ili su bivši pravoslavci (u srednjem vijeku nije bilo u Bosni nikakvih Srba,Hrvata i tome sl.),bogumili,katolici koji su "izdali" vjeru svojih predaka i prihvatili islam. Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
pre 12 godina
... Dodik je bio clan reformista Ante Markovica, jedan je od najvecih antiratnih aktivista u BiH, nije nosio uniformu ni ucestvovao u gradjanskom ratu, pomagao je Bosnjacima i Hrvatima koji su ostali u Banja Luci kada je to bilo jako tesko i opasno po zivot...
Da je Dodik zlocinac, jedan od najvecih moralnih autoriteta u regionu, Biskup banjalucki dr. Franjo Komarica bi sigurno prvi odbio odlikovanje koje je dobio kad i Tadic...
pre 12 godina
na osnovu par procitanih komentar sasvim je logicno da je ovaj covjek upravu
pre 12 godina
@ PODRŠKA: Voleo vih da nam kažete šta je to "legendarni intelektualac" ili ti, gospodin Srdja Popović, konkretno uradio povodom ubistva gospodina Djindjića sem što je "OCEPIO" mnoge?!Pa to može svaka advokatska luda da uradi?! Mogao je recimo da lansira i verziju da su u organizaciji ubistva gospodina Djindjića, preko domaćih izvršioca, učestvovali spin majstori koji se kreću na relaciji SAD-V.Britanija-Nemačka?! Ali, nije smeo. Iz čistog oportunizma, koji već poslovično "krasi" srpske "legendarne intelektualce"? Istinitost takve pretpostavke je u najmanju ruku na visini verodostojnosti tvrdnje da je organizator gospodin Koštunica ili gospodin Čović?! Mahanje tako neozbiljnim tezama je karakterika neozbiljnih ljudi. Ali, ako je svrha "ocepljivanje" onda je u redu?!
pre 12 godina
e moji intelektualci sto sjede u foteljama i pricaju price onkve koliko im ko tusne para u dzep a narod se lozi na prazne price... da mi je njega vodjeti da mu dodju albanci i popolove beograd bili mu boilo svejedno vjerujem... da se nisu srbi slozili dozivili bi sudbinu tri puta goru od jasenovca...dali bi gospodin popovic mirno sjedio u kuci a da mu kosmija musliman nosi pusku ispred kuce i drzi punk sto sam ja dozivio a imao sam samo sedam godina... samo mogu reci neponovilo se i neka puste narod da zivi kako hoce i skim hoce samo tada ce biti mira na blkanu..
pre 12 godina
Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
(diki dihtung, 12. januar 2012 18:37)
Da, sasvim sigurno su Bošnjaci potomci Vizigota, zato pričaju srpski prošaran turcizmima, imaju slovenska prezimena, a pojedini znaju i koje su slave slavili pre nego što su prešli na Islam.
pre 12 godina
Ovaj covek je potpuno izgubio kompas. Da je Djindjic ziv, sam bi ga demantovao u vezi Republike Srpske. Nije mi bas najasnije njegovo stalno pljuvanje po sopstvenom narodu. Ili mora da je dobro placen, ili nije bas pri sebi. Neverovatna je zelja (u mnogim Srbima) da ih drugi vole, pa makar pljuvali po sebi i svom narodu. Sta god Srbi urade, krivi su, i ako je do sad mnogo puta dokazano da su im mnoge stavri namestene kako politicki , tako i medijski.
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
Da su sve to neozbiljne teze kako ti kazes onda ne bi bilo nikakvih problema da se to istrazi i da se cela ta prica zatvori. Nedostatak hrabrosti institucija da zagaze u celu tu pricu i da sve to istraze najvise govori sama za sebe, i pored ociglednih nerazjasnjenih pitanja.
Sta je Srdja Popovic uradio po tom pitanju? Mnogo vise nego bilo ko drugi. I sam gest izlazenja u javnost i prozivanja onih koji treba nesto da objasne, a u srpskom drustvu imaju status nedodirivih (pa makar bili upleteni u ubistvo premijera) je veoma velika stvar. Srdja Popovic se bavi slucajem od koga zazire i sama drzava i ne pada joj na pamet da istrazi celu stvar, vec se sve svelo na privatne tuzbe majke i sestre Djindjica. Da nema ljudi kao sto je Srdja da dignu svoj glas i uzbune javno mnjenje, Legija bi danas bio slobodan gradjanin, a verovatno i odlikovan za ono sto je uradio.
Sto se tice tvoje teze da su u to upleteni nekakvi spin majstori na relaciji SAD-V.B.-Nemacka. Pa za takvu izjavu u Srbiji i ne treba nikakva hrabrost. To je pored price o 3., 4., 5. metku i ledenom metku, price o tome da je ubijen zato sto je pred smrt postao Srbin, price o mafijaskom obracunu, i slicnih gluposti, opste prihvacen stav u srpskoj javnosti, i to u Srbiji izgovoriti nije nikakva hrabrost. Cak bi i to mozda moglo da prodje samo kad bi neko mogao da da odgovor na gomilu nerazjasnjenih pitanja kao recimo, ako je taj Zapad umesan u ubistvo premijera, kako to da su ubistvo izvrsile Miloseviceve ubice, zasto doktor za ustavno pravo ne sme da se pojavi na sudu da objasni sta on zna o celoj prici, vec se krije iza nekakve peticije gradjana, zasto su oni koji su ogrnuti u patriotski sinjel najavljivali smrt premijera neposredno pred atentat (a svima njima je zajednicki imenitelj da su pre na relaciji Moskva-Peking, nego SAD-VB-Nemacka), otkud ona nevidjena hajka na premijera iz patriotskih medija neposredno pred ubistvo...i da ne nabrajam gomilu drugih stvari koje ruse tu tvoju konstrukciju o umesanosti onih za koje bi ti voleo da su umesani.
pre 12 godina
Svi komentari koji osporavaju licnost Srdje Popovica, nemaju mnogo veze sa bilo kakvim argumentima koji bi pokazali da nije u pravu. Npr. neka je Srdja Popovic najgori covek, gori od Hitlera, iako je na protiv, jedan od najvecih moralnih autoriteta (to valjda ide zajedno jer su nas najmoralnije licnosti uvek bile izlozene satanizaciji u ime moralnosti od laznih moralnista)...da li bi to moglo da opovrgne cinjenicu da je od strane ukovodstva RS u Bosni vodjena permanentna politika genocida u Sarajevu, Omarskoj i naravno Srebrenici. Sve je jasno kao dan, ali vi naravno mozete i dalje zmuriti, i pitati kakva je to nepravda zadesila nas, divne Srbe, trazeci opravdanje za ubijanje 8000 ljudi u tri dana 1995 u onome sto se desilo 50 godina pre toga u Jasenovcu, od strane ljudi sa kojima ubijeni u Srebrenici nisu imali ama bas nikakve veze. Sram da vas bude.
pre 12 godina
GuC
Tim gore sto je intelektualac.
pre 12 godina
Srbi bi trebali da nešto porade na promjeni vlastite kulturne matrice koja ih neminovno konfrontira sa drugima, opterećena mitomanskom svješću i ambicijama koje su nerealne i često ih vodi u sukobe (ratove) sa susjedima.
pre 12 godina
Ne bih o tome kako je nastala republika srpska,to ovde svi znaju ali ne zele ni sebi da priznaju!Srdje Popovica sto se tice,vi koji komentarisete njegovo istupe niste mu ni do kolena.Covek je i u Titovoj Jugoslaviji branio disidente.Samo su ga tada manje napadali jer su ga postovali i protivnici.Izmedju ostalih branio je i neke od vama poznatih pa cu ih pomenuti:Seselj,Gojko Djogo,Cosic.Branio ih je kada drugi nisu smeli imena da im pomenu.Zalosno je koliko vi nista ne znate ili ne zelite da znate.Ali,to vise govori o vama nego o gospodinu Popovicu.
pre 12 godina
aleXlambros briljira na b92 blogu: Ok, 'ajd ja ću
http://blog.b92.net/text/19488/Ok-ajd-ja-cu/
pre 12 godina
@PODRSKA: Sasvim Vas razumem. Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju. Gospodin Srdja Popovic, kao i veliki broj ljudi koji su na njegovim "talasima", ubistvo gospodina Djindjica zele da iskoriste u cilju ostvarenja nekih svojih prljavih politickih ciljeva?!Ti i takvi unapred iskljucuju sve one mogucnosti koje im ne odgovaraju i nazivaju ih posprdno i sa omalovazavanjem "teorije zavera"?!Ja ne znam ko stoji iza ubistva gospodina Djindjica ali bih zarko zeleo da se zaista utvrdi istina. U cilju te istine ne treba iskljuciti nijednu mogucnost, cak ni treci ili, "ledeni" metak? Zar gospodin Veruovic, telohranitelj gospodina Djindjica u momentu ubistva, koji je tesko ranjen tom prilikom, nije svedocio o "trecem metku"?!Zasto bi on lagao ili govorio "gluposti", kako Vi kazete. O ondasnjem DOS-u, nemam neko posebno lepo misljenje, istop kao sto nisam neki fanaticni pristalica gospode Kostunice i Covica ali, tako olako ih optuzivati za najteze i najmonstruoznije zlocine, zaista predstavlja ili hrabrost ili, ludost. Ako se radi o hrabrosti, ona mora biti poduprta materijalnim dokazima a optuzeni procesuirani i poslati na zasluzene kazne. Inace, sve ostalo nema nikakvig smisla. Siguran sam da od ovih Popovicevih "petardi" nema nista i da ce to biti po onoj narodnoj "pojeo vuk magarca". Srdja Popovic, ma kako "legendrani intelektualac" bio mora da ima i izvesnu odgovornost. Ne moze se, kako neko rece, samo "cepati", bez ikakvih argumenata.
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
"Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju."
Sama cinjenica da tih teorija ima koliko hocete dovoljno govori za sebe. Vi da ste toliko sigurni u to sto pricate drzali bi se jedne jedine teorije i ne bi bilo potrebe za dodatnim teorijama. Bas isto onako kao sto se mi koji dajemo podrsku Srdji Popovicu drzimo bas jedne jedine teorije. Istina moze biti samo jedna, ne moze ih biti 5, tako da ne vidim cemu sve te vase teorije o mafijaskom obracunu, ubijen zbog Kosova, ubijen zato sto je isporucio Milosevica u Hag, ubijen zato sto je postao Srbin pred kraj zivota i cega sve nije bilo...
A Vama je najlakse da ugurate nekoga u neku politicku opciju, koja radi na ostvarenju nekakvih mracnih ciljeva i da ga tako diskvalifikujete kao komentatora. Mene zanima istina o smrti Premijera, nije valjda da je to dozvoljeno samo pripadnicima nekih politickih opcija? A za Vasu informaciju, nikad nisam bio niti cu biti pripadnik neke partije.
Pricom o ledenom metku u stvari ste nam otkrili koliko ste ozbiljan komentator. Jel mozete da nam navedete jos neko ubistvo od postanka covecanstva na ovamo koje je izvrseno ledenim metkom?
Sta mislis, zasto se ne krene tragom onih transkripata gde advokatica Kajganic ubedjuje Bagzija da optuzi Cumeta za ubistvo Gavrilovica? To je samo jedno od pitanja koje bode oci, a mogu ti nabrojati bar jos pet...
pre 12 godina
GuC
Ko je to rekao, pa jos pod znacima navoda???
pre 12 godina
@marija
Dokaz da se definicija intelektualca ne razume jer se nikada ne bi desilo da intelektualcu kažeš: "e baš to ne smeš da misliš, zato što si intelektualac"?
pre 12 godina
Zao mi je g.dine Srdjo, desilo se priznavanje realnosti na terenu. Btw, kakav je Vas stav u vezi sa Kosovom?
pre 12 godina
izuzetno cenim ljudski i intelektualni angažman Srdjana Popovića,a naravno, činjenice govore da je on, kao i u većini slučajeva u pravu. Komentari koje čitam tužno opominju kako je to biti intelektualac u Srbiji...ako se ovde uopšte zna pravo značenje reči intelektualac. Ja mislim da se ne zna, i dalje se najviše ceni gvozdena šaka, direktno u usta.
pre 12 godina
Gospodin Popovic je mnoge u Srbiji ocepio zato sto se usudio da istrazuje ubistvo Zorana Djindjica, i nije dozvolio da se sve to pripise nekakvom mafijaskom obracunu. Zato je Srdja mnogima koji bi voleli da se po toj temi ne kopa, trn u oku.
A sto se tice Srpske, pa to nije nikakva tajna da su tamo pocinjeni strahoviti zlocini.
pre 12 godina
Stidi se, mislio sam da si osoba sa vise integriteta. Kakva je da je ova drzava i politicari svakako ne treba cmizdrati i blatiti ih po "Dnevnom avazu". I ne vidim da je RS, koliko god naopaka i uboga, nesto gora od drzave Hrvatske, drzave Kosovo, Crne gore, pa i same BiH. sta, kao RS je nastala na trulom temelju, a ostali su svi superiska. Ova glupa i agresivna retorika je vec toliko provaljena i prosto ne mogu da je Popovic ovo izblebetao u avazu.
pre 12 godina
Neverovatno. Pa Republika Srpska nije drzava, kao ni Federacija Bosnjaka i Hrvata. Prava drzava je Bosna i Hercegovina.Ocigledno da mnogi to neznaju.Ako se ceni po stambenom kompleksu vlade RS u Banja Luci, pa to lici na ured vlade Zapadne Nemacke u Bonu.A poredjenje Republike Srpske i R.Hrvatske je vrlo neumesno,. Hrvatska je ipak drzava.
pre 12 godina
Srdja Popović je inače poznat po tome da je bio advokat najmonstruoznijeg ustaškog zločinca Andrije Artukovića.
pre 12 godina
Cijenjeni intelektualac u još cjenjenijem listu Dnevnom Avazu čije vlasnik stari udbaš Popovićev zemljak Fahro Radončić.Zašto gospodine ne rekošte koju o genocidu nad srpskim narodom u BiH u toku 2.svjetskog rata kada je po faktima Američkog Muzeja Holokausta na najzverskiji način pobijeno preko 400 000 žena,dece i staraca Srpske nacionalnosti.Republika Srpska je izraz volje njenog naroda i samoodbrana da mu se ne ponovi 41 god.RS nisu ni Karadžić ni Mladić RS izraz volje milion ipo Srba u Bosni.Ako mogu da primjetim koliko ja poznajem pravo svako je nevin dok se drukčije ne dokaže,ili to ne važi za Srbe oni su već krivi jer su Srbi...Vidim ni Fahro nije gadljiv na srpski kapital sa Miškovićem je osnovao kompaniju u BiH,kakvo prodavanje magle narodu i zavađanje istog dok trpate u džepove!
pre 12 godina
G. Srđa Popović nagađa i diže prašinu. U ostalom ni Karadžić ni Mladić nisu proglašeni za zločince, ako je pravnik i advokat to najbolje zna, sem ako je zaboravio šta je presumcija nevinosti. A postavlja se pitanje da li je na bilo koji drugi način mogla biti stvorena Republika Srpska u okolnostima koje su postojale devedesetih godina. Postojanje srpske države u Bosni je kakva takva garancija za Srbe TAMO.
pre 12 godina
legendardni beogradski crnogorac...ovaj me podseca na onog generala udbe skoro pominjanig koji sedi u beogradu a zagovara samostalnosti okolnih drzava...
pre 12 godina
Pa da ponistimo Dejtonski sporazum?
Da otvorimo opet Pandorinu kutiju, pa napravimo jos jedan rat koji bi doneo Preokret, jer ste Vi jako nezadovoljni. Evo bas se svi spremaju u novi rat, da se ispravi nova istorijska nepravda da bi LEGENDARNI??? advokat i intelektualac bio zadovoljan.
Bilo bi sjajno kad bi neki malo ucutali.
pre 12 godina
Srbski nacionalisti bi se trebali "usaglasiti" o tome da li su Bošnjaci "Turci" ili su bivši pravoslavci (u srednjem vijeku nije bilo u Bosni nikakvih Srba,Hrvata i tome sl.),bogumili,katolici koji su "izdali" vjeru svojih predaka i prihvatili islam. Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
pre 12 godina
Očito istina u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
Mislim da ce se svi sloziti da vrijedjnjem RS i umanjivanjem njenog postojanja vrijedja se i narod sa tih prostora, srpski narod, koji je isti srpski narod koji zivi i u Srbiji,Crnoj Gori,Makedoniji, Hrvatskoj i cijelom svijetu. Ali dobro, kod nas nije nista cudno
pre 12 godina
Ovog gospodina i njegove uspanicene i nesuvisle teorije dozivljavam kao pokusaj politickog i intelektualnog "mrtvaka" da se po svaku cenu domogne publiciteta. Naravno, ne biraju se sredstva, sa nadom da ce najbizarnije i najgtotesknije izjave pobuditi interesovanje ovog naroda koji je sikaniran na sve moguce nacine. Najsmesnija mi je ona tvrdnja "legendarni intelektualac" sto bi valjda trebalo da predstvalja neku titulu. Inace, kao advokat, ako to jeste jer njegovi zadnji istupi u vezi ubistva gospodina Djindjica, unose duboke sumnje u njegovu pravnicku profesiju, morao bi da zna da je Republika Srpska definisana i determinisana "Dejtonskim sporazumom" a ne pomocu "rehabilitacija Karadzica i Mladica".
pre 12 godina
na osnovu par procitanih komentar sasvim je logicno da je ovaj covjek upravu
pre 12 godina
Da,tebe cemo da slusamo...a odakle bosna kao drzava uopste...zato sto su iznedrili Handzar diviziju ili zato sto su napunili jame po Bosni Sbima u drugom svetskom ratu...a jel su hrvati nagradjeni drzavom zbog Ante Pavelica i vaseg sticenika Andrije Artukovica...i idi u svoju Crnu Goru pa komentarisi o njima ,a ne o nama
pre 12 godina
Joj sta bih ja napisao o Srdji Popovicu ali mi ne bi objavili
pre 12 godina
Sva podrska ovom coveku koji je jedan od retkih koji ovde u Srbiji ljudima sme da saspe istinu u lice.
@Dejan
"...i vaseg sticenika Andrije Artukovica"
Nije Andrija Artukovic jedini zlocinac koga je Srdja Popovic branio po advokatskoj duznosti. Branio je on i Dobricu Cosica.
pre 12 godina
Veoma cenim Popovića zbog rada na slučaju Đinđić ali je ovo već nekorektno. Zašto bi sprski suverenitet u Bosni bio posledica zločina a tursko ropstvo ili NDH je valjda belle epoque?
Ali to je tako kada se istorija skriva 50 godina, došlo je do iskrivljavanja svesti i nakaradne interpretacije istorije. Zato imamo izmišljene nacije, tzv Bošnjake (koji su zapravo ostatak Turaka) a imamo i izmišljene dogadjaje iz istorije. Moramo da prihvatimo srpski suverenitet nad tom teritorijom i biće svima lakše. Turci ("Bošnjaci") su dobili jedan deo teritorije iako su bili okupatori i pridošlice i ne znam šta bi više hteli. Da upravljaju sa hrišćanima kao u doba Osmanlija? Ni u jednoj zemlji koju su Turci okupirali nisu dobili suverenitet jer on ne pripada okupatorima nego starosedeocima. Ni u Grčkoj, ni u Bugarskoj, ni u Makedoniji, ni u Rumuniji..nigde osim u Bosni. Ne znam zašto stalno potpaljuju vatru, šta više hoće? Po tom osnovu i nemačke trupe bi mogle da zahtevaju suverenitet u Srbiji koju su okupirale. Neka tursko stanovništvo zatraži suverenitet u Bugarskoj, tamo ih je bilo više nego ovde pa da vidimo kako će proći. A Bugarska je članica EU. Moramo da njima da raščistimo te osnovne stvari jer nas stalno sapliću i podmeću nam nogu na našem putu u Evropu u kojoj nismo zahvaljujući njima.
Nisam očekivao da će baš Popović da potpadne u euforiju laganja i falsifikovanja istorije zajedno sa Turcima.
pre 12 godina
Svi komentari koji osporavaju licnost Srdje Popovica, nemaju mnogo veze sa bilo kakvim argumentima koji bi pokazali da nije u pravu. Npr. neka je Srdja Popovic najgori covek, gori od Hitlera, iako je na protiv, jedan od najvecih moralnih autoriteta (to valjda ide zajedno jer su nas najmoralnije licnosti uvek bile izlozene satanizaciji u ime moralnosti od laznih moralnista)...da li bi to moglo da opovrgne cinjenicu da je od strane ukovodstva RS u Bosni vodjena permanentna politika genocida u Sarajevu, Omarskoj i naravno Srebrenici. Sve je jasno kao dan, ali vi naravno mozete i dalje zmuriti, i pitati kakva je to nepravda zadesila nas, divne Srbe, trazeci opravdanje za ubijanje 8000 ljudi u tri dana 1995 u onome sto se desilo 50 godina pre toga u Jasenovcu, od strane ljudi sa kojima ubijeni u Srebrenici nisu imali ama bas nikakve veze. Sram da vas bude.
pre 12 godina
Stvarno je sokantno dovodjenje u vezu genocida i ostvarenje teznji naroda da ima autonomiju u vestackoj drzavi. Sram te bilo, ako je tako nesto moguce.
pre 12 godina
Gospodine Popoviću, očito ne sagledavate stvari realno, ili drugačije rečeno smišljeno provocirate pričom kako je Republika Srpska genocidna tvorevina. To je jedna isfucana politička fraza i nije primjerena nikom ko sebe naziva intelektualcem. Ne kažem da zločina i neljudskog ponašanja nije bilo, ali ne pristajem na priču o agresoru i žrtvi jer je to čisto falcifikovanje istorije koristeći mas-medije. Vidite, ja sam Srbin, moja porodica ovdje živi preko 800 godina, u zadnjem GRAĐANSKOM ratu kuća, bogomolja, imanje, sve mi je spaljeno, protjeran sam sa ognjišta, i onda se nađete Vi - grande intelektualac da mi objasnite kako je Republika Srpska nepravedna i genocidna. Mislite li da je unitarna Bosna i Hercegovina u kojoj će Srbi biti manjina pravedna?
Kako god, Republika Srpska je činjenica, i moraćete se kao intelektualac pomiriti sa njom, ona može imati loše prijašnje ili sadašnje vođe, ali njen narod nije loš, niti je genocidan, niti je zloban, niti je agresor. A da ste samo malo bolje informisani, i da ste samo malo realniji i nepristrasniji, shvatili biste da je nakardni protektorat EU koji se zove BiH ta gnjojna rana koju spominjete, a da je Republika Srpska jedini njen zdrav dio. No ima vremena i za Vas...
pre 12 godina
Očito Republika Srpska u lice boli i neki je teško podnose.
pre 12 godina
Svijetu se predstavlja kao da se sad neki novi narod pojavio, i neka noav država Srbija a za vrijeme Miloševića je bio ne isti nego drugi narod ... A u stvari svakim pominjanjem Miloševića samo osvježava slike koje polako tamne po svijetu jer su za njegovo ime vezali lošu predstavu. Od svega tog je tobože ostala samo RS i misle da su više priznati ili cijenjeni ako pljunu na svoj herojski narod u RS, štiteći zločine nad našim narodom... Nek se stidi svojih riječi ali svako odgovara za svoj istup, njemu na čast. Živjela nezavisna RS!!!
pre 12 godina
Nema tu ni "i" od intelektualca. Svako ko ima i malo mozga znao bi da ne pljuje po svom narodu. Pa sve da je i pljuvanje opravdano. A NIJE.
pre 12 godina
Ne bih o tome kako je nastala republika srpska,to ovde svi znaju ali ne zele ni sebi da priznaju!Srdje Popovica sto se tice,vi koji komentarisete njegovo istupe niste mu ni do kolena.Covek je i u Titovoj Jugoslaviji branio disidente.Samo su ga tada manje napadali jer su ga postovali i protivnici.Izmedju ostalih branio je i neke od vama poznatih pa cu ih pomenuti:Seselj,Gojko Djogo,Cosic.Branio ih je kada drugi nisu smeli imena da im pomenu.Zalosno je koliko vi nista ne znate ili ne zelite da znate.Ali,to vise govori o vama nego o gospodinu Popovicu.
pre 12 godina
@ PODRŠKA: Voleo vih da nam kažete šta je to "legendarni intelektualac" ili ti, gospodin Srdja Popović, konkretno uradio povodom ubistva gospodina Djindjića sem što je "OCEPIO" mnoge?!Pa to može svaka advokatska luda da uradi?! Mogao je recimo da lansira i verziju da su u organizaciji ubistva gospodina Djindjića, preko domaćih izvršioca, učestvovali spin majstori koji se kreću na relaciji SAD-V.Britanija-Nemačka?! Ali, nije smeo. Iz čistog oportunizma, koji već poslovično "krasi" srpske "legendarne intelektualce"? Istinitost takve pretpostavke je u najmanju ruku na visini verodostojnosti tvrdnje da je organizator gospodin Koštunica ili gospodin Čović?! Mahanje tako neozbiljnim tezama je karakterika neozbiljnih ljudi. Ali, ako je svrha "ocepljivanje" onda je u redu?!
pre 12 godina
Srbi bi trebali da nešto porade na promjeni vlastite kulturne matrice koja ih neminovno konfrontira sa drugima, opterećena mitomanskom svješću i ambicijama koje su nerealne i često ih vodi u sukobe (ratove) sa susjedima.
pre 12 godina
Stane Dolanc.
pre 12 godina
Nije politika razuma za nacionalisticki nastrojene umove koji zive od iskrivljene proslosti.
pre 12 godina
GuC
Tim gore sto je intelektualac.
pre 12 godina
Uvek kada se ne svidja neki dogadjaj, ne citam o njemu niti njemu prisustvujem. Isto savetujem gospodinu Popovicu. Iostalom, ni ucesnici proslave jubileja RS nisu komentarisali njegove dosadasnje postupke i rezultate.
pre 12 godina
@PODRSKA: Sasvim Vas razumem. Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju. Gospodin Srdja Popovic, kao i veliki broj ljudi koji su na njegovim "talasima", ubistvo gospodina Djindjica zele da iskoriste u cilju ostvarenja nekih svojih prljavih politickih ciljeva?!Ti i takvi unapred iskljucuju sve one mogucnosti koje im ne odgovaraju i nazivaju ih posprdno i sa omalovazavanjem "teorije zavera"?!Ja ne znam ko stoji iza ubistva gospodina Djindjica ali bih zarko zeleo da se zaista utvrdi istina. U cilju te istine ne treba iskljuciti nijednu mogucnost, cak ni treci ili, "ledeni" metak? Zar gospodin Veruovic, telohranitelj gospodina Djindjica u momentu ubistva, koji je tesko ranjen tom prilikom, nije svedocio o "trecem metku"?!Zasto bi on lagao ili govorio "gluposti", kako Vi kazete. O ondasnjem DOS-u, nemam neko posebno lepo misljenje, istop kao sto nisam neki fanaticni pristalica gospode Kostunice i Covica ali, tako olako ih optuzivati za najteze i najmonstruoznije zlocine, zaista predstavlja ili hrabrost ili, ludost. Ako se radi o hrabrosti, ona mora biti poduprta materijalnim dokazima a optuzeni procesuirani i poslati na zasluzene kazne. Inace, sve ostalo nema nikakvig smisla. Siguran sam da od ovih Popovicevih "petardi" nema nista i da ce to biti po onoj narodnoj "pojeo vuk magarca". Srdja Popovic, ma kako "legendrani intelektualac" bio mora da ima i izvesnu odgovornost. Ne moze se, kako neko rece, samo "cepati", bez ikakvih argumenata.
pre 12 godina
e moji intelektualci sto sjede u foteljama i pricaju price onkve koliko im ko tusne para u dzep a narod se lozi na prazne price... da mi je njega vodjeti da mu dodju albanci i popolove beograd bili mu boilo svejedno vjerujem... da se nisu srbi slozili dozivili bi sudbinu tri puta goru od jasenovca...dali bi gospodin popovic mirno sjedio u kuci a da mu kosmija musliman nosi pusku ispred kuce i drzi punk sto sam ja dozivio a imao sam samo sedam godina... samo mogu reci neponovilo se i neka puste narod da zivi kako hoce i skim hoce samo tada ce biti mira na blkanu..
pre 12 godina
... Dodik je bio clan reformista Ante Markovica, jedan je od najvecih antiratnih aktivista u BiH, nije nosio uniformu ni ucestvovao u gradjanskom ratu, pomagao je Bosnjacima i Hrvatima koji su ostali u Banja Luci kada je to bilo jako tesko i opasno po zivot...
Da je Dodik zlocinac, jedan od najvecih moralnih autoriteta u regionu, Biskup banjalucki dr. Franjo Komarica bi sigurno prvi odbio odlikovanje koje je dobio kad i Tadic...
pre 12 godina
1. Od intelektualca, do intelektualca...
2. Mnogi intelektualci su potpuno prolupali, gospodo.
pre 12 godina
@marija
Dokaz da se definicija intelektualca ne razume jer se nikada ne bi desilo da intelektualcu kažeš: "e baš to ne smeš da misliš, zato što si intelektualac"?
pre 12 godina
Ili su možda Vizigoti jer je na području današnje Bosne (prije dolaska Slovena) postojala od 6 do 8 vijeka prilično snažna vizigotska država pa bi možda mogli biti staronjemačkog porijekla.Zadivljuje nivo na kojem se pišu komentari na ovu temu.
(diki dihtung, 12. januar 2012 18:37)
Da, sasvim sigurno su Bošnjaci potomci Vizigota, zato pričaju srpski prošaran turcizmima, imaju slovenska prezimena, a pojedini znaju i koje su slave slavili pre nego što su prešli na Islam.
pre 12 godina
Ovaj covek je potpuno izgubio kompas. Da je Djindjic ziv, sam bi ga demantovao u vezi Republike Srpske. Nije mi bas najasnije njegovo stalno pljuvanje po sopstvenom narodu. Ili mora da je dobro placen, ili nije bas pri sebi. Neverovatna je zelja (u mnogim Srbima) da ih drugi vole, pa makar pljuvali po sebi i svom narodu. Sta god Srbi urade, krivi su, i ako je do sad mnogo puta dokazano da su im mnoge stavri namestene kako politicki , tako i medijski.
pre 12 godina
aleXlambros briljira na b92 blogu: Ok, 'ajd ja ću
http://blog.b92.net/text/19488/Ok-ajd-ja-cu/
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
Da su sve to neozbiljne teze kako ti kazes onda ne bi bilo nikakvih problema da se to istrazi i da se cela ta prica zatvori. Nedostatak hrabrosti institucija da zagaze u celu tu pricu i da sve to istraze najvise govori sama za sebe, i pored ociglednih nerazjasnjenih pitanja.
Sta je Srdja Popovic uradio po tom pitanju? Mnogo vise nego bilo ko drugi. I sam gest izlazenja u javnost i prozivanja onih koji treba nesto da objasne, a u srpskom drustvu imaju status nedodirivih (pa makar bili upleteni u ubistvo premijera) je veoma velika stvar. Srdja Popovic se bavi slucajem od koga zazire i sama drzava i ne pada joj na pamet da istrazi celu stvar, vec se sve svelo na privatne tuzbe majke i sestre Djindjica. Da nema ljudi kao sto je Srdja da dignu svoj glas i uzbune javno mnjenje, Legija bi danas bio slobodan gradjanin, a verovatno i odlikovan za ono sto je uradio.
Sto se tice tvoje teze da su u to upleteni nekakvi spin majstori na relaciji SAD-V.B.-Nemacka. Pa za takvu izjavu u Srbiji i ne treba nikakva hrabrost. To je pored price o 3., 4., 5. metku i ledenom metku, price o tome da je ubijen zato sto je pred smrt postao Srbin, price o mafijaskom obracunu, i slicnih gluposti, opste prihvacen stav u srpskoj javnosti, i to u Srbiji izgovoriti nije nikakva hrabrost. Cak bi i to mozda moglo da prodje samo kad bi neko mogao da da odgovor na gomilu nerazjasnjenih pitanja kao recimo, ako je taj Zapad umesan u ubistvo premijera, kako to da su ubistvo izvrsile Miloseviceve ubice, zasto doktor za ustavno pravo ne sme da se pojavi na sudu da objasni sta on zna o celoj prici, vec se krije iza nekakve peticije gradjana, zasto su oni koji su ogrnuti u patriotski sinjel najavljivali smrt premijera neposredno pred atentat (a svima njima je zajednicki imenitelj da su pre na relaciji Moskva-Peking, nego SAD-VB-Nemacka), otkud ona nevidjena hajka na premijera iz patriotskih medija neposredno pred ubistvo...i da ne nabrajam gomilu drugih stvari koje ruse tu tvoju konstrukciju o umesanosti onih za koje bi ti voleo da su umesani.
pre 12 godina
@Mladen Mladenovic
"Nazivate glupost one teorije, koje Vam ne odgovaraju ili se ne uklapaju u Vasu politicku opciju."
Sama cinjenica da tih teorija ima koliko hocete dovoljno govori za sebe. Vi da ste toliko sigurni u to sto pricate drzali bi se jedne jedine teorije i ne bi bilo potrebe za dodatnim teorijama. Bas isto onako kao sto se mi koji dajemo podrsku Srdji Popovicu drzimo bas jedne jedine teorije. Istina moze biti samo jedna, ne moze ih biti 5, tako da ne vidim cemu sve te vase teorije o mafijaskom obracunu, ubijen zbog Kosova, ubijen zato sto je isporucio Milosevica u Hag, ubijen zato sto je postao Srbin pred kraj zivota i cega sve nije bilo...
A Vama je najlakse da ugurate nekoga u neku politicku opciju, koja radi na ostvarenju nekakvih mracnih ciljeva i da ga tako diskvalifikujete kao komentatora. Mene zanima istina o smrti Premijera, nije valjda da je to dozvoljeno samo pripadnicima nekih politickih opcija? A za Vasu informaciju, nikad nisam bio niti cu biti pripadnik neke partije.
Pricom o ledenom metku u stvari ste nam otkrili koliko ste ozbiljan komentator. Jel mozete da nam navedete jos neko ubistvo od postanka covecanstva na ovamo koje je izvrseno ledenim metkom?
Sta mislis, zasto se ne krene tragom onih transkripata gde advokatica Kajganic ubedjuje Bagzija da optuzi Cumeta za ubistvo Gavrilovica? To je samo jedno od pitanja koje bode oci, a mogu ti nabrojati bar jos pet...
pre 12 godina
GuC
Ko je to rekao, pa jos pod znacima navoda???
pre 12 godina
Zao mi je g.dine Srdjo, desilo se priznavanje realnosti na terenu. Btw, kakav je Vas stav u vezi sa Kosovom?
43 Komentari
Sortiraj po: