Četvrtak, 15.12.2011.

12:39

Srbiju neko trezven sada treba da uhvati za ramena i dobro je protrese

Izvor: Lidija Valtner

Srbiju neko trezven sada treba da uhvati za ramena i dobro je protrese IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

pisi drame

pre 12 godina

Koga zapravo zanima sta jedna razmazena osoba kojoj je u zivotu najveci problem bio da upari torbu sa cipelama, misli o Kosovu... I sta je to hrabro u davanju legimiteta jednoj albanskoj naci-krimi tvorevini i likovima kao sto je Tsci? Srbija ce svoju naprednost i okretanje buducnosti pokazati tako sto ce priznati jednu nedemokratsku, 19. vekovnu tvorevinu izgradjenu na albanskim nacionalistickim mitovima? Ajde bezi... Neko bi zaista trebao vec da prodrma i ove srpske kvazi avangardne liberale...

Salonsko-slavski , epsko-guslarski doktor fizike na eminentnom univerzitetu na Zapadu

pre 12 godina

I sta kaze "najpoznatija srpska spisateljica" ; Srbiju treba neko da ... protrese... 'Ajde, bre, Biljana, amana ti vise ... ne davi nas svojim nebulozama bas svaki put. Potpisi taj "preokret" i time se pridruzi plejadi ostalih moralnih gorostasa poput Cede i Vuka.

djuro

pre 12 godina

Najvise volim ove napredne intelektualce koji su avangardno odani univerzalnim ljudskim pravima i naporima evropske civilizacije u tom pravcu i sve u tom smislu. A najlepse kod njih mi je sto u tom svom intelektualnom konceptu zgodno zaboravljaju da je to njihovo drmusanje za ramena i uterivanje pameti (jednako: odreknite se Kosova, furamo ljudska prava) ne postoji bez gazenja tih principa koje toboze zagovaraju. Ako se slozimo da se nad Srbima na Kosovu vrsi represija, da ne idemo u tacnije i drasticnije opise, i da je ta represija bar precutno podrzana od strane njihovih evropskih drugara, zanima me kojim trikom ti ljudi (intelektualci, dakle podrazumevamo da su pametni i da imaju neki nivo morala) smeju sebe da pogledaju u ogledalo dok drze lekciju svojim sunarodnicima o ljudskim pravima, zakonima, iskorenjivanju korupcije - to je valjda taj preokret, je li, i u toj istoj lekciji nam govore da je prvi korak u tome drzanje strane onima koji blago receno uskracuju ta ista prava nasim sugradjanima.

Kaca

pre 12 godina

Svaka cast Biljana! Dosta vise da nam mazu oci tim Kosovom, dok narod Srbije propada. A vi svi sto se borite za Kosovo, kakvu viziju buducnosti imate? Sta ce biti kad se izborimo za Kosovo? Hoce li vam zivot odjednom biti bolji?
Dok svet ide napred, mi i dalje mastamo. Patriotizam vise nije u modi.

патриота

pre 12 godina

Златко, ја не могу да верујем својим очима шта сте написали. Па зар Ви стварно мислите да ако уђемо у ЕУ да ћемо завршити сав посао и само се башкарити? Зар не видите какво је стање тамо ( Грчка, Италија...). Па питање је и сама ЕУ колико ће опстати и како. А што се тиче криминалаца у власти се слажем, али треба да тежимо да и овде створимо систем какав ваља. Како?
Ево једног предлога: Треба променити политичку елиту или оне које себе тако називају а у ствари су криминалци? За кога гласати? а сви су већ били на власти и нико није донео нешто ново, већ само слушамо демагогију последњих 20 па и више година. Како их променити? Направити систем да када се изађе на изборе постоји опција " Ја нисам низаједног од понуђених кандидата." па ако та опција освоји више од 50% гласова да се забрани тим кандидатима да се кандидују а избори да се понове. Јер овако стално бирамо између истих људи који нас све вуку за нос и праве будалама. Док се они не промене, нема нама бољитка. Захваљујем се овом сајту ако овај коментар објаве. Поздрав.

Zorica Ilic

pre 12 godina

Bravo Biljana!!!
Zaista imate MUUDrosti i rekoste istinu koje je svako normalan u ovoj zemlji svetan a nema MU.. kao Vi da to glasno kaze sebi i ostalim stanovnicima ove zemje.

ben

pre 12 godina

Ma med i mlijeko ta nova "drzava",standard kao u Luksemburgu,nema droge,prostitucije,zastita ljudskih prava kao u Danskoj,tolerancija kao u Svicarskoj,zdravstvo kao u Francuskoj.Ove navedene zemlje su omiljena destinacija Albanaca u potrazi za boljim zivotom.

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Da postoji iole malo političke volje, Srbija i Kosovo bi se odavno baškarili kao članice EU. Ali to ne odgovara ni našoj, Srpskoj kriminalnoj eliti, a takođe ni albanskim kriminalcima, koji su na vlasti. Jer EU predstavlja sistem, a u sistemu nema nedodirljivih i nezamenjivih. Sva tehnička pitanja mogu da se reše (struja, papiri, vlast...) osim pitanja državnosti. Odu zajedno u Brisel, predstave ono što su uradili, kažu da bi to nenalaženje rešenja za pitanje državnosti moglo da unese nestabilnost u region i ja sam siguran da bi EU, htela to ili ne, morala da nas primi u paketu, čak i sa našim skaradnim državnim sistemom. Ali.....

патриота

pre 12 godina

Реалност је да је Косово отето. Међутим, од нас се тражи да ћутимо и кажемо да је то у реду. Ако на то пристанемо, ко каже да се то неће десити на неком другом делу територије? Колико ја видим, припреме су у току и далеко одмакле. Свако ко мисли да је само признање Косова услов, грдно се вара. То је услов за стицање кандидатуре, а после ће доћи нови. Исто као и до сада. Испоручите Караџића, па онда Младића, па онда преговори, па онда ... Да ли мислите да овај низ има краја? Па немојмо се заваравати. У народу има прича : Хрватска у ЕУ 2012, Турска никад, а ми одмах после њих.
Биљану и њој сличне бих питао зашто не оду на Косово и изађу пред народ тамо са том причом?
А које је решење? Да се Срби окрену сами себи а не да се баве другима. Да ли треба да дође неко са стране и уређује нам државу? У нашој држави многе ствари не ваљају, а за то смо већ сами криви.

marija

pre 12 godina

A zasto tako OSTRASCENO, tako AGRESIVNO...,nekoga nauciti pameti, nekoga dozvati pameti,...zasto Djokovic jede cevape u nasem restoranu u Parizu, a zasto ne jede sendvic???,...a mogao bi i da proba BAGET, zamisli, valjda nije imao prilike, siroto dete..., a sve to u frizeraju,...Gospode Boze, aman vise, zeno. INTELEKTUALAC? Sta to bese?

Nazif

pre 12 godina

ovako misli srpski narod ali njihovi prestavnici da bi ostali na vlast i izbegli odgovornost za neuspeh privrede oni pricaju neke bajke kako ce vratiti Kosovo,otforeno treba reci kao ova Dama ucinice najbolje svom narodu najpre a posle i drugima...
svaka cast Damo...

janika

pre 12 godina

1.Trenutna vlast je i proizvela sve ove danasnje promasaje.Koja je onda svrha da se ona osvesti ?
2. I Kosovo i Eu ,je takodje promasaj,tj zasto se i pumpa takav stav.Mi i treba da idemo u Eu,a istovremeno da branimo i ne damo Kosovo,ali ne moramo to da trljamo nikom u oci.
3.Zasto se politicari dele na one koji daju i ne daju Kosovo ? Politicar je taj koji je najsposobniji i koji zna i sme i mora da brani delove svoje drzave,pa je zato i vodi.Kome treba politicar koji se odrice svoje teritorije.Zato ne treba biti pametan ko god ti nesto trazi ti mu das .Kakva je tu sposobnost?

Titan

pre 12 godina

Izručenje ratnih generala podržavam, mada su neki od njih sigurno služili državi časno, mislim pre svega na NATO intervenciju. Pristajanje na svaki dalji uslov Nemačke i ostalih iz EU nije potrebno. Potrebno je našu državu urediti sa EU ili bez nje. To je bitno. Bez inata i sukoba, časno treba čuvati narod na Kosovu, kao i sve izbegle, kao i sve druge narode u Srbiji. To je Srbija i treba da bude ponosna na vrednosti koje njen Narod duboko nosi u sebi. Para nije nikada bilo, a neće ni biti. Dušu još uvek možemo sačuvati.

marija

pre 12 godina

Resenje je samo u istovremenom primanju u EU zemalja zapadnog Balkana, kada PROKLETE GRANICE VISE NECE BITI BITNE. Srbija sa Kosovom i Metohijom.
Pre toga treba dovesti demokratsku vlast u Pristinu.

Marko

pre 12 godina

Istina je da se Djindjiceva politika uveliko razlikuje od sadasnje politike LDP-a i da nam je ova tzv realnost nametnuta, ali je cinjenica da je od Djindjica proslo dovoljno vremena da bi sad ovo bila i njegova politika. Kad a smo bili u mogucnosti da pregovaramo i da se izborimo za vise, mi smo Kosovo stavljali u drugi plan i dozvolili da do ove realnosti dodje. Ko ne priznaje da je ovo realnost, neka predlozi sta nam je ciniti. Dosta je price o proslosti i greskama koje "smo" pravili, dajte konkretna resenja za sadasnje stanje.

Realista

pre 12 godina

Ne shvatam....sta treba da se desi da bi narod Srbije shvatio da Kosovo, nikada ama BAS NIKADA vise nece biti deo ove zemlje! Pricate da cela nacija ustane protiv, ustace i svetske sile protiv, znaci mala Srbija protiv NATO-a EU i mnogih drugih, ajd pobedite ako mozete :) Nista i niko nece povratiti Kosovo, to su ljudi koji nece u ovu drzavu, sta mislite da sad neko tera 6 miliona srba da zive u hrvatskoj? Ima da zivite tu i kraj, jer je vasa teritorija nase nasledje. Urazumite se, svi znamo zasto se ovo desava, da nije bilo ideje o velikoj srbiji ne bi se kuvali u ovom sosu, najgore je sto jos uvek podrzavate tu ideju, gotovo je, pomirite se, probudite se....GOTOVO JE! koliko je potrebno puta ovo ponoviti da bismo shvatili DA JE GOTOVO, nema kosova i tacka :)

Kompromis

pre 12 godina

Molim Vas da prestanete Kosovo i Metohiju da pominjete kao uslov za ulazak ili ne ulazak u Evropu. J....es vise misljenje poltrona i "patriota", koji zive da bi pokazali kako su "pametni". Gde je postovanje prava gradjana Srbije, kada cemo mi imati poresku upravu koja belezi sve prihode i rashode gradjana, kada cemo po sluzbenoj duznosti pitati nekoga kako to da ima male prihode, a velike rashode, kada ce se ici u zatvor zbog korupcije, kada ce sudovi brzo resavati parnice po pravdi, a ne po "vezi", kada ce fukara da postane "out", kada ce svi placati poreze i doprinose na plate zaposlenih, kada ce zivi, zaposleni ljudi da postanu dragoceni resursi jedne drzave, zajedno sa zemljom, vazduhom, sumom, oranicama, kada cemo rodjenje treceg deteta da posmatramo kao normalnu stvar, a ne kao izuzetak (jao, bravo/ a ustvari> nisu normalni) , kada ce pederi i lejzbe jednom godisnje prosetati ulicama, a da ih niko ne j... za suvu sljivu, kada cemo moci svojoj deci da kazemo uci, budi vredan i imaces posao u Srbiji, kada ce vas/moj komsija moci da kupi bar mali gradski auto, a ne da tuzno gleda u moj sluzbeni, kada cemo moci odvajati smece po vrsti smeca, a politicare po postovanju reci i odgovornosti. E kada to vidimo tada cemo moci gde hocemo, a ne samo u EU.

Relja

pre 12 godina

Postoji par stvari koje me baš iritiraju. Prvo, to je floskula o realitetu. Taj "realitet" je na silu nametnut, u svim ratovimase to dešava i nikada ni jedna porobljena zemlja to nije prihvatila. Zašto očekuju to od Srbije. Drugo, priča da treba da budemo hrabri, smognemo snage isl. pa da se odreknemo Kosova. Ovo je tačno suprotno od onog što ja podrazumevam pod hrabrošću. Treća stvar koja me iritira je taj salonski elitizam kojim se preziru pristojni, pošteni, tradicionalno orijentisani Srbi, prezir prema slavama i svemu što nas razlikuje od pečurki. Nova priča, koju lansira njena sličnomišljenica Sonja Biserko je da treba da shvatimo da smo izgubili rat i priznamo poraz i zahteve pobednika, valjda i to hrabro. Ribentropovsko ponavljanje ovih floskula u meni samo izaziva veće gadjenje. Evroentuzijazam je lepa stvar, no ne po cenu svih ovih "hrabrih" poteza.

Ljutko

pre 12 godina

Moram da komentarišem preovlađujući stav u Srbiji izražen komentarom "Za Biljanu važi isti savet kao i za Vuka Draškovića. Pisanje ti daleko bolje ide od ruke, ostavi se politike." A zašto taj isti stav ne primenimo na recimo Ivicu Dačića ili Aleksandra Vučića pa ne kažemo ovako: "Tebi ništa ne ide od ruke, ostavi se politike"? Zar je loše što Biljana ili Vuk znaju da pišu? Pisac posmatra svet oko sebe i uočava neka kretanja ili nastojanja. Šta su radili Dačić i Vučić u životu? Šta oni znaju? Ok, priznajem da znaju da su na Kalemegdanu bili Turci ali ništa više od toga. Ko još zna? Možda Velja mr Ilić? Ja bih uvek radije glasao za ljude koji znaju još nešto osim da se bave politikom.

Ljutko

pre 12 godina

Meni se dopao Biljanin intervju, pogotovo poslednji pasus. To je rekla apsolutno tačno. Svi se nacionalisti u Srbiji prave ludi kada pričaju o Kosovu, kao da tamo ne živi već nekoliko generacija Albanaca kojima je Kosovo domovina. Svi oni se prave blesavi i zloupotrebljavaju temu Kosova samo radi sebe i svojih interesa, jer i kada bi došli na vlast, ne bi mogli ama baš ništa da urade da tih dva miliona Albanaca "nestanu" i "vrate" nam Kosovo.

A sada jedna šala - Biljana nema šanse u politici, jer je na svakoj fotografiji nasmejana a svi znamo da političar mora da bude malkice debeo i mnogo mrgodan, jer se tako vidi da je on zabrinut za narod i da nosi teško breme na svojim plećima.

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

@Laki: Sve je tacno samo ste zamenili teze a zasto to radite verovatno znate samo Vi?!Ako su Albancima bila ugrozena ljudska prava, a nisu jer sam ziveo na KOSMET-u, zasto se vec sedamdesetak godina sa KOSMET-a iseljavaju Srbi?Da li mozete navesti jedan primer gde se vidi da su Albancima na KiM-u, od 1945 pa na ovamo, bila ugrozavana ljudska prava?Mnoga prava koja nisam imao ja, kao Srbin, jos u vreme velikog bratstva jedinstva, imali su Albanci?Ali, hajde da ostavimo sad prava, pretpostavimo da je cak i to tacno, odgovorite, ZASTO SE NISU ISELJAVALI ALBANCI VEC SAMO SRBI? Kako to da se "medjunarodna zajednica" prvo opredelila da su republicke granice nepromenjljive a onda proglasila da srpske granice mogu da se menjaju, da bi danas, opet, tvrdili kako su granice navodne drzave nepromenjljive?!Covek treba da je debili ili svastojed pa da proguta i ovakav nonsens.

ljubica

pre 12 godina

Ko i gde i kako proizvede Biljanu Srbljenovic u najpoznatiju srpsku spisateljku? A sto se tice naseg zivota u narednih godinu dana zivecemo mnogo bolje hvala na pitanju naravno posle izbora i nadamo se da nas nece usrecivati Biljana i njeni istomisljenici svojim stavovima po bilo kom pitanju.

laki

pre 12 godina

Na Biljanu ne treba da se gleda iz Turskih aspekata vec osobu koja kao prvo ima pravo na svoje misljenje i drugo u potpunosti u pravu svojim izjavama.Ko ne vidi i ne priznaje realnost je ili debelo nagradjen takvom politikom,glup ili nacionalista.Na Kosovu jesu godinama ugrozavana ljudska prava i izvrseni grozni zlocini,zar to nije dovoljno opravadanje za ono sto je 1,8 miliona gradjana odlucilo da prekine tu nepravdu i osamostali se?Zasto mnogi imaju problemna sa postovanjem ljudskih prava,ja ne znam jos nikoga ko je pobegao od dobroga.Nije tacno da ce priznavanjem Kosova(koje je vec priznato)srbi biti proterani i kulturna bastina unistena ili falsifikovana.Zakoni drzave u kojoj zivis moras potovati u suprotnom moras odgovarati,to je bar jasno svakome normalnom.Znaci nije i nema otimanja Kosova od Srbije od strane bilo koga vec pomoc u resavanju problema i postovanju ljudskih prava.Mislim da u Srbiji mnogi imaju problema sa postovanjem ljudskih prava i postovanjem zakona pa se zbog toga i zivi tako jadno.Zbog politike prema Kosovu ce gradjani Srbije iako su najvise od svih izgubili i do sada jos dugo ziveti u nepravdi i bedi ako se ne urazumu i priznaju istinu.Ko ce ili nece potpisati i podrzati koaliciju Preokret ostaje svakome sam da odluci.Istina je da u Srbiji za sada nema ni jedne politicke opcije koja pokazuje nesto bolje.Najvaznije je doci do kandidature,to je vec pokazatelj da se nesto radi u Srbiji,ostalo ce sve doci na red i ne treba imati straha od EU jer ona je ta koja ce nam omoguciti da se obracuna s kriminalom i korupcijom i da se mnogo toga dovede u red.Od toga mnogi krivci i imaju straha pa se na sve nacine bore da do toga ne dodje.Sve to ide u korist upravo najugrozenijem sloju ljudi koji je u vecini i najgore zivi.Samo EU moze pomoci.

pravda

pre 12 godina

To bi značilo da treba da predamo Kosovo jer su jači od nas...ne zato što nije naše..ali zato i jesu jači od nas jer dok god postoje oni koji salonski hoće da reše stvar sedeći u fotelji i priznajući sve što se od njih traži,mi ćemo gubiti i dostojanstvo i teritoriju...da smo svi zajedno u glas stali da ne priznajemo nezavisnost i otimanje teritorije,ne bi nas ni mrcvarili..ali to znači i da ne moramo u Evropu..jeste put kojim se redje ide ali se ide..a ovako se gubi...ovakvi kakvi smo ne ceneći ni sebe ni svoje, ne možemo ni očekivati bolje od ovoga što nam se desava...uplašili ste se da nećemo imati benzina,kafe,koka kole,lizinga..ili šta već...bez toga ne mozemo,ali bez teritorije se može..

Nikola

pre 12 godina

Svakog ko ne razmislja kao ja treba uhvatiti za ramena i dobro protresti.Jedino ja i moji istomisljenici mislimo dobro srbiji.Oni ne znaju sta je dobro za njih,ja i moji prijatelji znamo i oni bi morali da da se sloze sa nama.Sve dok svi ne razmisljaju kao ja,srbiji ce biti lose.Njih treba zestoko kazniti kako bi shvatili da sam ja u pravu.Mi moramo diktaturom,zatvaranjem,zabranivanjem svega onog sto nam se ne svidja doci do demokratije.Demokratija je kad niko ne razmislja drugacije.

astrolog

pre 12 godina

Kad procitam glupost ljudi koji nemaju nikakvu intuiciju, zgrozim se. Gospodja ne razmišlja da posle ovog uslova stoje drugi sa kojima će se Srbija suociti u bliskoj buducnosti i za rad ulaska u propalu EU moraće da se odrekne Vojvodine sa granicom Sava - Dunav i onda sve do beogradskog pasaluka.

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

A zasto malo ne bi okrenuli stvar?!Srbiju su "drmali" razno-razni drmatori i "jahaci apokalipse" draga gospodjo?!Na njoj je "siljio" ko je god stigao. Ako nije imao koristi od toga, onda, barem radi podizanja svog ega.Sta biste Vi gospodjo Srbljanovic rekli, kada bi neki Srbin izjavio sledece: "Ovu gospodju treba uhvatiti za ramena i dobro prodrmati"?!Verovatno biste zavristali kako Vam je ugrozena bezbednost, sloboda govora i misljenja itd.itd. Cini se da jedino, svako i bez bojazni cak i da mu se odgovori, moze da pljune po Srbiji. Da je pljuje, satanizuje i otrcava a sve "za njeno dobro". Ima nas, gospodjo Srbljenovic, koji nemamo gde da odemo, koji volimo ovakvu drzavu iako su nas nasi "zapadni prijatelji" osiromasili i sveli na "ekonomsku zivotinju" kako bi lakse nama manipulisali,ima nas koji ne zelimo da budemo Francuzi niti Englezi, ima nas koji smatraju da je Srbija lepa i da zasluzuje vise. Zasto se stalno vradjate sa uvredama koje nismo zasluzili?

Deni

pre 12 godina

Gospodjo Srbljanovic, da ste ikada ziveli na Kosovu znali bi da Srbima tamo nema opstanka u nekakvoj drzavi Kosovo, bili bi sistematski unistavani, ne pricajte o "pravima" Srba na Kosovu molim vas. Ako cemo po vasem scenariju, ocekuj jos 150 000 izbeglica u centralnu Srbiju.
Kosovo je oteto i okupirano od strane znamo vec koga, ali se slazem da nam treba racionalno resenje, mozda podela? I jos nesto ko nam garantuje da posle Kosova nece biti jos 100 teritorijalnih i drugih uslova, ili vam je mozda drazi BGd sa okolinom u EU po diktatu zapada?
Vi idete u drugi ekstremizam u odnosu na "guslare", a ni ti nije dobro.

JD

pre 12 godina

poštovaan Gđo Biljana, na žalosz Vi ste poptpuno u pravu...a na žalost ovoga naroda ovde ne može doći do promene sve dok Predsednik države sa svim političkim strukturama dozvoljavaju da verodostojnici, počev od Patrijarha pa preko Vladika izjavljuju ovo što izjavljuju. Dok Patrijarh izjavljuje da je GLAVA SRBIJI i crkvi KOSOVO mi nemamo šanse. Makar patrijarh, ako veće ne zna Predsednik bi morao da zna ovo: Glava Crkve je Hrist a ne Kosovo. E, tu je sva Istina naše muke. Crkveni stav u vezi Europe i Kosova je ključan za stav kakav će zauzeti Predsednik, jer se naši političari još uvek nisu oslobodili POPULIZMA, čast izuzecima, al oni su u manjini i skoro minorni...

srecno!!!!

pre 12 godina

Dobar dan!

Samo da porucim da BIH MNOGO VOLEO GLASATI ZA STRANKU NA CIJEM JE CELU BILJANA....GDJA TURLAJIC....VERICA BARAC!!!!!!OFORMITE VISE TU STRANKU DA POCEPAMO OVE LAZOVE NA NAREDNIM IZBORIMA!!!!!!!!

ne(mila) proslost

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti sa Biljanom, samo imamo jedan problem, mnogi u Srbiji jos zive u proslosti i ne nameravaju iz nje da izadju, tako da je za sada nemoguca misija ovaj narod prevesti u sadasnjost da bi shvatio realnost.

darko

pre 12 godina

...Biljana, recita jesi...i treba ! To ti je profesija, zar ne ?
E sad, kazes 'proliveno je onoliko krvi'...da, jeste, tragicno je ono sto se desilo, desavalo. U nasoj bivsoj a i sadasnjoj zemlji. Ali, hajde ovako... koliko je 'krvi proliveno' onomad, pre 70-tak godina...i sad, u kojim granicama zive, vredni i marljivi nemci ? I usput koliko im je godina trebalo da priznaju poljsku granicu... To je, valjda, deo tog
'evropskog projekta' na koji nas potsecas...ili smo tu ili smo nigde!!! Geografski, pretpostavljam da mozes da pripadas samo tamo gde si upisana u geografiju dok generacijski jesi u iskoraku, sto je i logican i pozeljan sled dogadjanja, zar ne? I gusle i manastiri su nasi a ko voli ili nevoli je malo vazno...ni ja ne znam da igram kolo, niti me uzbudjuje,ali...ukratko, mislim da trosis svoj talenat,umece i energiju, iznoseci stavove,javno, koji su nedovoljno mudri a i donekle nemoralni.
Usput bih voleo da cujem tvoje misljenje o 'akciji' francuske u libiji poslednjih meseci...onako usput...pozz

ze

pre 12 godina

@Čikalo
Premijer bi verovatno bio neko od kosovskih Albanaca i sta onda? Da li je to problem? Ti si neki rasista ili sta? Smetaju ti pripadnici drugih naroda? Kako ti mislis da budes deo EU gde postoji slobodan protok ljudi?

bata tokic

pre 12 godina

e biki ne rise , kosovo nam ne treba ( ne mozes da nateras 2 miliona da zivi u srbiji ako nece ) ali nam ne treba ni eu , treba da se okrenemo sebi , pohapsimo kompletnu poziciju i opoziciju sa svim predsednicima stranaka , sve tajkune , otmemo im pare po kratkom postupku bez sudjenja pod pretnjom smrcu i sa tim parama , a ima ih sigurno min. preko 50-100 milijardim eura krenemo da gradimo infrastrukturu , dizemo privredu , te ulazemo pametno u zdravstvo i prosvetu , eu je cao , a pored toga i jedan ogromni korumpirani sistem , treba se ugledati npr.na norvesku , a sto se tice eu uzeti od njih samo sto valja , tipa kopirati obrazovni sistem finske kao najjaci u evropi ...

Dekius

pre 12 godina

A sta smo tacno ispunili pa da kazemo da smo spremni za EU? Da li se neko od placljivaca (eto mrze nas, ne daju nam ... itd) okrenuo oko sebe, bez predrasuda i pogledao gde zivi i na sta lici ova drzava?

Mirko

pre 12 godina

Ovoj bistroj devojci u mnogočemu dajem za pravo. Ali daleko je od toga da je Evropa sve ono što Srbija nije. Samo se to iz Srbije ne vidi, ili ne želi da vidi.

Bili piton

pre 12 godina

Gospođo, neće nas EU izlečiti od naših boljki. Korupciju i bedu možemo samo mi sami izlečiti. Trenutno ni jedna politička stranka u Srbiji nema to u programu. Bugari su u EU i da li im je bolje? Ne, jer se sami nisu pobrinuli da im bude bolje?Eu je samo dobra maska za domaće političare da sa sakriju iza nekog i da obezbede sebi pristup dobro plaćenim funkcijama u Eu administraciji i pristup fondovima .

GuC

pre 12 godina

Ovo stvorenje što je je napisalo :
a zatim dobro........./nadopisati po želji/
(Troml, 16. decembar 2011 00:41)
je nešto što je srž trule Srbije, seirenje, prostačenje, podsmevanje pametnijem i boljem, lažni mačizam, fuj... a moderator neka objavi ovj moj mali protest, ovo je drugi koji pišem. Izgleda da je prostakluk ovde ipak poželjniji, za razliku od kulturnih komentara...i naravno, zapamtite, BILJANA JE UVEK U PRAVU!

Françai

pre 12 godina

D,accord madamme mais dit nous les VRAIS raisons de refus de UE a notre candidature! I u prevodu: "slazem se gospodjo ali recite nam PRAVE razloge odbijanja nase kanditature"!

OpetJa

pre 12 godina

Preokretaci nude resenje za Kosovo? Steta sto tekst ne moze da prenese smeh. Jedina politika Preokretaca prema Kosovu je da nema politike. Zazmuricemo i pusticemo da problem nestane tj. da ga bujica odnese. Za davanje tasnice dzeparosu ne treba nikakva genijalna taktika i politika. Samo pruzis ruku, das mu tasnicu, zazmuris i on nestane. A tvoje tasnice kao da nikada nije bilo.

Čikalo

pre 12 godina

Samo bih da postavim jedno pitanje, onima koji su ogorčeni ovakvim realnim stavovima razumnih ljudi.
Ko bi bio premijer Srbije, da gradjani Kosovo i Metohije glasaju na sledećim parlamentarnim izborima?

Danilo

pre 12 godina

Talentovana,uspešna,vitka i privlačna,udata za francuskog ambasadora;ona je više od sna balkanske žene!
Sa rečenicom:"Bez Kosova,mi smo telo bez duše!",mogla bi da stekne ljubav širokih narodnih masa.
Ne,ona hoće da bude hrabra i da vidi istinu,pa još i da nam kaže!?
Pošto nama istina nije potrebna,jasno je koliko guslare i kafanske heroje nervira jedna ovakva posebnost.

zoki

pre 12 godina

"Geografski i generacijski pripadam jednom drugačijem svetu od predstavnika epsko-guslarskog diskursa, kao i salonskog nacionalizma slavskog tipa". Ako g-dja ne pripada tom 'drugacijem svetu', pre svega geografski, ne moze ni da sudi! Sa aspekta 'preokreta' mozda bi smo mogli i da razumemo, jer evo opet doticne dame pred izbore, iako se svojevremeno distancirala od LDP.

Silovanjem do nevinosti

pre 12 godina

Ovo je izgleda tipicno zensko vidjenje resenja panicne situacije. Pa da nastavim u tom tonu kako bi ova gospodjica razumela plastican oblik komunikacije.
Naravno to trezveno protresivanje treba da uradi jedan krupan i snazan muskarac, a ona da mu padne u narucje i zive srecno zauvek posle. On ovako na oko izgleda privlacno, sama protresena dama vidi u njemu spas i idilu iako svi znakovi govore da je tu samo sa jednim ciljem. Obecava sve i svasta, ali na kraju se ispostavi da on nije spasioc vec je samo imao odredjeni interes, pa se ta ljubavna idila zavrsi sa "Jao majko sto me rodi naivnu..." i sl.

Ovakvo pojednostavljivanje stvari je adekvatno starijim maloletnicima.

bojan

pre 12 godina

Za mene je to teritorija na kojoj žive neki konkretni ljudi i na kojoj je mnogo krvi teklo, mnogo zla učinjeno.

U Bosni i Hrvatskoj za ovakve stvari optuzise srpski separatizam!
Ciji separatizam cemo u Srbiji da optuzimo za ovo?!

djuza

pre 12 godina

Ti ne znas de si sve suplja?!
Istorija je uciteljica zivota. Ako priznas kosovo, odreci ces se srpske kuplute na Kosovu i Metohiji! Dok je ljudske istorije bilo je ratova ima ih danas i bice ih dok je sveta i veka. Ako priznas Kosovo zarad clanstva u EU koje i ne znaci nista, Nemci ce ti slati udzbenike istorije iz Nemacke ili Hrvatske. Sto Amerika ovoliko ratuje po svetu? Cuvaju svoje interese i teritorije, ako nisi znala. A ti oces da se odreknes svojih, zarad cega?

RUDI JUG

pre 12 godina

Svaka vam čast gospođo,vi gledate politiku sa pravog ugla viđenja, i čudno je kako to ne vide i odabrani ljudi koji treba da odluče o budučnosti ovog prokletog Balkana, koji nije nikada sit krvlju nevinih ljudi što se je prolivala tokom historije.

Troml

pre 12 godina

Srbiju netko trezven sada treba uhvatiti
za ramena i dobro je protrese,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
položi na leđa,
a zatim dobro........./nadopisati po želji/

Anonymous

pre 12 godina

šteta što vaše poznavanje makroekonomije nije tako veliko kao lepota i energija koju nosite. Malo vam nedostaje do savršenstva :)

... možda da razmislite da se pridružite tehnokratama? .. čuo sam da im trebaju ljudi za sektor kulture ... tu bi ste bili savršeni :)

sapa

pre 12 godina

Svaka cast, problem je sto nema ko da te cuje, Boris je samo losa kopija Tome Nikolica, svi znamo ko mu je tata, teski srpski nacionalista, a ono nas narod kaze ne pada iver daloko od klade!

Steb

pre 12 godina

Potpuno tacno!i to svi znaju. Izgleda da medju nasim politicarima, na vlasti, ne postoji niko dovoljno hrabar da prizna poraz "guslarske "politike. Dva miliona ljudi koji nece da zive sa nama. To je cinjenica. Treba odvezati taj kamen koji nam visi oko vrata, pa dati sve od sebe da se preostalim srbima na Kosovu obezbede prava dostojna ljudima.

MunzeLjux

pre 12 godina

Ne volim osobe koje idu iz krajnosti u krajnost i to obavezno na agresivno militantan nacin. Biljana je svoj politicki put gazila na slican nacin kao i Vuk, od prenaglasenog i neupotrebljivog nacionalizma do liberalnog i nista manje {sve cu da vas pobijem i povesam ako ne mislite kao ja} nadnacionalizma. Voleo bih da Srbijom na duzi rok vladaju smireni, normalni i uravnotezeni ljudi koji puno znaju, svesni da to znanje ne mogu imati ukoliko ne angazuju najpametnije i najstrucnije ljude.

Elo

pre 12 godina

Meni Biljana ista Karla Bruni, a Vama? Naravno ne uzimajuci u obzir njena misljenja o Srbiji i njenu potrebu da redovno soli pamet svima po srpskim medijima!

kristina

pre 12 godina

Ako ambasadorka potpiše PREOKRET (njena stvar), no, ako, dopusti joj se jer joj očito treba nova ašanaža, reklama u siromašnoj Srbiji, da ONA koja je do juče bajagi solirala "sama protiv svih" iz Azerbejdžana i drugi egzotičnih destinacija, a širila mržnju prema LDP, sada PROMOVIŠE PREEOKRET (!!!), JA NE SAMO DA ĆU POVUĆI SVOJ POTPIS, NEGO ĆU NA preokret gledati kao i na sve druge mutljavine i preduzeća.

marija

pre 12 godina

Hajde, Biljana, pogledaj na mrezi sta je rekao pok. Djindjic o resavanju pitanja Kosmeta. Sve je video. Njegov stav nema veze sa LDP om. Potpuno je suprotan. Ali, vi njega vadite iz proslosti i manipulisete nasom tragedijom kad vama odgovara. Hajde, citirajte ga o Kosovu i Metohiji, ako smete.

Томас Вилсон

pre 12 godina

"znači da nam treba neko trezven da nas uhvati za ramena i protrese, da preuzme teret odgovornosti i da nas trgne iz tog transa" - Ко ће то, ПОБОГУ, да буде? Тадић? Ђилас? Јовановић? ДРАШКОВИЋ??? Латинка Перовић? КО, КО АКО БОГА ЗНАТЕ, ГОСПОЂО СРБЉАНОВИЋ???

Goran

pre 12 godina

samo ti nemoj da nam solis pamet i govoris sta i kako treba da radimo.
Tvoje misljenje je apsolutno nebitno, nepotrebno i beznacajno.
I, niko te nije ni pitao za misljenje.
Pojavis se ovde s vremena na vreme da nam ocitas lekciju i das upustva kako da se ponasamo i sta da radimo.
To je vise nego smesno. Koga briga za tvoje misljenje i jeftinu demagogiju.
Bolje idi i sredi svoj zivot, koji je, kako ja znam, u totalnom rasulu. U svakom aspektu.

Vladimir LDP

pre 12 godina

"Koliko god neverovatno da zvuči, mislim da je naš prošlonedeljni poraz takođe i jedna velika mogućnost. Mislim da Srbija može u februaru, odnosno u martu, da dobije i status kandidata i datum početka pregovora, i da ubrzanim koracima krene ka evropskim integracijama, ako sada konačno shvati ovaj udarac glavom u zid kao svoju poslednju šansu."

Tako je i SEK bila nasa velika razvojna mogucnost i sansa, rece tada Dinkic (a niko od njegovih kolega iz vladajuce skupine nije se usprotivio), da bi posle to postao najizlizaniji izgovor za svu ekonomsku propast koja nas je zadesila. Toliko o nasim mogucnostima i sansama, iskoriscavanju istih i preuzimanju odgovornosti. TO SE NECE DESI!! No no, kod Srba toga nema. Mi moramo da zaseremo pa naknadno da budemo pametni, bolje i naknadno nego nikako jel' tako? Nije tako, al nema veze. Idemo u ambis bez dna, a neko se uzda u one koji nas upravo vuku u taj ambis da ce odjednom da se u njima desi bok te pita kakav preokret i da nas izvuku. TO SE NECE DESI. Ako sami ne smognemo snage da ih najurimo i devedemo one koji su jasno opredeljeni za EU i zivotnu politiku na Kosovu bez teritorijalnih pretenzija, onda cemo se izvuci. Ako to budemo cekali od Tadica i Dacica, NACEKACEMO SE (a najverovatnije necemo docekati).

Ovo je put kojim treba ici i NE MOZE SE POGRESITI:

Priznanje Kosova > Ulazak u NATO > Proterivanje ruskog ambasadora > I potom lagano, stepenik po stepenik do EU i MEJ D FJUCR BIGIN!!!

Goran

pre 12 godina

samo ti nemoj da nam solis pamet i govoris sta i kako treba da radimo.
Tvoje misljenje je apsolutno nebitno, nepotrebno i beznacajno.
I, niko te nije ni pitao za misljenje.
Pojavis se ovde s vremena na vreme da nam ocitas lekciju i das upustva kako da se ponasamo i sta da radimo.
To je vise nego smesno. Koga briga za tvoje misljenje i jeftinu demagogiju.
Bolje idi i sredi svoj zivot, koji je, kako ja znam, u totalnom rasulu. U svakom aspektu.

marija

pre 12 godina

Hajde, Biljana, pogledaj na mrezi sta je rekao pok. Djindjic o resavanju pitanja Kosmeta. Sve je video. Njegov stav nema veze sa LDP om. Potpuno je suprotan. Ali, vi njega vadite iz proslosti i manipulisete nasom tragedijom kad vama odgovara. Hajde, citirajte ga o Kosovu i Metohiji, ako smete.

Томас Вилсон

pre 12 godina

"znači da nam treba neko trezven da nas uhvati za ramena i protrese, da preuzme teret odgovornosti i da nas trgne iz tog transa" - Ко ће то, ПОБОГУ, да буде? Тадић? Ђилас? Јовановић? ДРАШКОВИЋ??? Латинка Перовић? КО, КО АКО БОГА ЗНАТЕ, ГОСПОЂО СРБЉАНОВИЋ???

MunzeLjux

pre 12 godina

Ne volim osobe koje idu iz krajnosti u krajnost i to obavezno na agresivno militantan nacin. Biljana je svoj politicki put gazila na slican nacin kao i Vuk, od prenaglasenog i neupotrebljivog nacionalizma do liberalnog i nista manje {sve cu da vas pobijem i povesam ako ne mislite kao ja} nadnacionalizma. Voleo bih da Srbijom na duzi rok vladaju smireni, normalni i uravnotezeni ljudi koji puno znaju, svesni da to znanje ne mogu imati ukoliko ne angazuju najpametnije i najstrucnije ljude.

Vladimir LDP

pre 12 godina

"Koliko god neverovatno da zvuči, mislim da je naš prošlonedeljni poraz takođe i jedna velika mogućnost. Mislim da Srbija može u februaru, odnosno u martu, da dobije i status kandidata i datum početka pregovora, i da ubrzanim koracima krene ka evropskim integracijama, ako sada konačno shvati ovaj udarac glavom u zid kao svoju poslednju šansu."

Tako je i SEK bila nasa velika razvojna mogucnost i sansa, rece tada Dinkic (a niko od njegovih kolega iz vladajuce skupine nije se usprotivio), da bi posle to postao najizlizaniji izgovor za svu ekonomsku propast koja nas je zadesila. Toliko o nasim mogucnostima i sansama, iskoriscavanju istih i preuzimanju odgovornosti. TO SE NECE DESI!! No no, kod Srba toga nema. Mi moramo da zaseremo pa naknadno da budemo pametni, bolje i naknadno nego nikako jel' tako? Nije tako, al nema veze. Idemo u ambis bez dna, a neko se uzda u one koji nas upravo vuku u taj ambis da ce odjednom da se u njima desi bok te pita kakav preokret i da nas izvuku. TO SE NECE DESI. Ako sami ne smognemo snage da ih najurimo i devedemo one koji su jasno opredeljeni za EU i zivotnu politiku na Kosovu bez teritorijalnih pretenzija, onda cemo se izvuci. Ako to budemo cekali od Tadica i Dacica, NACEKACEMO SE (a najverovatnije necemo docekati).

Ovo je put kojim treba ici i NE MOZE SE POGRESITI:

Priznanje Kosova > Ulazak u NATO > Proterivanje ruskog ambasadora > I potom lagano, stepenik po stepenik do EU i MEJ D FJUCR BIGIN!!!

Steb

pre 12 godina

Potpuno tacno!i to svi znaju. Izgleda da medju nasim politicarima, na vlasti, ne postoji niko dovoljno hrabar da prizna poraz "guslarske "politike. Dva miliona ljudi koji nece da zive sa nama. To je cinjenica. Treba odvezati taj kamen koji nam visi oko vrata, pa dati sve od sebe da se preostalim srbima na Kosovu obezbede prava dostojna ljudima.

Danilo

pre 12 godina

Talentovana,uspešna,vitka i privlačna,udata za francuskog ambasadora;ona je više od sna balkanske žene!
Sa rečenicom:"Bez Kosova,mi smo telo bez duše!",mogla bi da stekne ljubav širokih narodnih masa.
Ne,ona hoće da bude hrabra i da vidi istinu,pa još i da nam kaže!?
Pošto nama istina nije potrebna,jasno je koliko guslare i kafanske heroje nervira jedna ovakva posebnost.

sapa

pre 12 godina

Svaka cast, problem je sto nema ko da te cuje, Boris je samo losa kopija Tome Nikolica, svi znamo ko mu je tata, teski srpski nacionalista, a ono nas narod kaze ne pada iver daloko od klade!

Kompromis

pre 12 godina

Molim Vas da prestanete Kosovo i Metohiju da pominjete kao uslov za ulazak ili ne ulazak u Evropu. J....es vise misljenje poltrona i "patriota", koji zive da bi pokazali kako su "pametni". Gde je postovanje prava gradjana Srbije, kada cemo mi imati poresku upravu koja belezi sve prihode i rashode gradjana, kada cemo po sluzbenoj duznosti pitati nekoga kako to da ima male prihode, a velike rashode, kada ce se ici u zatvor zbog korupcije, kada ce sudovi brzo resavati parnice po pravdi, a ne po "vezi", kada ce fukara da postane "out", kada ce svi placati poreze i doprinose na plate zaposlenih, kada ce zivi, zaposleni ljudi da postanu dragoceni resursi jedne drzave, zajedno sa zemljom, vazduhom, sumom, oranicama, kada cemo rodjenje treceg deteta da posmatramo kao normalnu stvar, a ne kao izuzetak (jao, bravo/ a ustvari> nisu normalni) , kada ce pederi i lejzbe jednom godisnje prosetati ulicama, a da ih niko ne j... za suvu sljivu, kada cemo moci svojoj deci da kazemo uci, budi vredan i imaces posao u Srbiji, kada ce vas/moj komsija moci da kupi bar mali gradski auto, a ne da tuzno gleda u moj sluzbeni, kada cemo moci odvajati smece po vrsti smeca, a politicare po postovanju reci i odgovornosti. E kada to vidimo tada cemo moci gde hocemo, a ne samo u EU.

djuza

pre 12 godina

Ti ne znas de si sve suplja?!
Istorija je uciteljica zivota. Ako priznas kosovo, odreci ces se srpske kuplute na Kosovu i Metohiji! Dok je ljudske istorije bilo je ratova ima ih danas i bice ih dok je sveta i veka. Ako priznas Kosovo zarad clanstva u EU koje i ne znaci nista, Nemci ce ti slati udzbenike istorije iz Nemacke ili Hrvatske. Sto Amerika ovoliko ratuje po svetu? Cuvaju svoje interese i teritorije, ako nisi znala. A ti oces da se odreknes svojih, zarad cega?

ne(mila) proslost

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti sa Biljanom, samo imamo jedan problem, mnogi u Srbiji jos zive u proslosti i ne nameravaju iz nje da izadju, tako da je za sada nemoguca misija ovaj narod prevesti u sadasnjost da bi shvatio realnost.

srecno!!!!

pre 12 godina

Dobar dan!

Samo da porucim da BIH MNOGO VOLEO GLASATI ZA STRANKU NA CIJEM JE CELU BILJANA....GDJA TURLAJIC....VERICA BARAC!!!!!!OFORMITE VISE TU STRANKU DA POCEPAMO OVE LAZOVE NA NAREDNIM IZBORIMA!!!!!!!!

zoki

pre 12 godina

"Geografski i generacijski pripadam jednom drugačijem svetu od predstavnika epsko-guslarskog diskursa, kao i salonskog nacionalizma slavskog tipa". Ako g-dja ne pripada tom 'drugacijem svetu', pre svega geografski, ne moze ni da sudi! Sa aspekta 'preokreta' mozda bi smo mogli i da razumemo, jer evo opet doticne dame pred izbore, iako se svojevremeno distancirala od LDP.

Silovanjem do nevinosti

pre 12 godina

Ovo je izgleda tipicno zensko vidjenje resenja panicne situacije. Pa da nastavim u tom tonu kako bi ova gospodjica razumela plastican oblik komunikacije.
Naravno to trezveno protresivanje treba da uradi jedan krupan i snazan muskarac, a ona da mu padne u narucje i zive srecno zauvek posle. On ovako na oko izgleda privlacno, sama protresena dama vidi u njemu spas i idilu iako svi znakovi govore da je tu samo sa jednim ciljem. Obecava sve i svasta, ali na kraju se ispostavi da on nije spasioc vec je samo imao odredjeni interes, pa se ta ljubavna idila zavrsi sa "Jao majko sto me rodi naivnu..." i sl.

Ovakvo pojednostavljivanje stvari je adekvatno starijim maloletnicima.

Elo

pre 12 godina

Meni Biljana ista Karla Bruni, a Vama? Naravno ne uzimajuci u obzir njena misljenja o Srbiji i njenu potrebu da redovno soli pamet svima po srpskim medijima!

kristina

pre 12 godina

Ako ambasadorka potpiše PREOKRET (njena stvar), no, ako, dopusti joj se jer joj očito treba nova ašanaža, reklama u siromašnoj Srbiji, da ONA koja je do juče bajagi solirala "sama protiv svih" iz Azerbejdžana i drugi egzotičnih destinacija, a širila mržnju prema LDP, sada PROMOVIŠE PREEOKRET (!!!), JA NE SAMO DA ĆU POVUĆI SVOJ POTPIS, NEGO ĆU NA preokret gledati kao i na sve druge mutljavine i preduzeća.

Deni

pre 12 godina

Gospodjo Srbljanovic, da ste ikada ziveli na Kosovu znali bi da Srbima tamo nema opstanka u nekakvoj drzavi Kosovo, bili bi sistematski unistavani, ne pricajte o "pravima" Srba na Kosovu molim vas. Ako cemo po vasem scenariju, ocekuj jos 150 000 izbeglica u centralnu Srbiju.
Kosovo je oteto i okupirano od strane znamo vec koga, ali se slazem da nam treba racionalno resenje, mozda podela? I jos nesto ko nam garantuje da posle Kosova nece biti jos 100 teritorijalnih i drugih uslova, ili vam je mozda drazi BGd sa okolinom u EU po diktatu zapada?
Vi idete u drugi ekstremizam u odnosu na "guslare", a ni ti nije dobro.

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

A zasto malo ne bi okrenuli stvar?!Srbiju su "drmali" razno-razni drmatori i "jahaci apokalipse" draga gospodjo?!Na njoj je "siljio" ko je god stigao. Ako nije imao koristi od toga, onda, barem radi podizanja svog ega.Sta biste Vi gospodjo Srbljanovic rekli, kada bi neki Srbin izjavio sledece: "Ovu gospodju treba uhvatiti za ramena i dobro prodrmati"?!Verovatno biste zavristali kako Vam je ugrozena bezbednost, sloboda govora i misljenja itd.itd. Cini se da jedino, svako i bez bojazni cak i da mu se odgovori, moze da pljune po Srbiji. Da je pljuje, satanizuje i otrcava a sve "za njeno dobro". Ima nas, gospodjo Srbljenovic, koji nemamo gde da odemo, koji volimo ovakvu drzavu iako su nas nasi "zapadni prijatelji" osiromasili i sveli na "ekonomsku zivotinju" kako bi lakse nama manipulisali,ima nas koji ne zelimo da budemo Francuzi niti Englezi, ima nas koji smatraju da je Srbija lepa i da zasluzuje vise. Zasto se stalno vradjate sa uvredama koje nismo zasluzili?

Nikola

pre 12 godina

Svakog ko ne razmislja kao ja treba uhvatiti za ramena i dobro protresti.Jedino ja i moji istomisljenici mislimo dobro srbiji.Oni ne znaju sta je dobro za njih,ja i moji prijatelji znamo i oni bi morali da da se sloze sa nama.Sve dok svi ne razmisljaju kao ja,srbiji ce biti lose.Njih treba zestoko kazniti kako bi shvatili da sam ja u pravu.Mi moramo diktaturom,zatvaranjem,zabranivanjem svega onog sto nam se ne svidja doci do demokratije.Demokratija je kad niko ne razmislja drugacije.

RUDI JUG

pre 12 godina

Svaka vam čast gospođo,vi gledate politiku sa pravog ugla viđenja, i čudno je kako to ne vide i odabrani ljudi koji treba da odluče o budučnosti ovog prokletog Balkana, koji nije nikada sit krvlju nevinih ljudi što se je prolivala tokom historije.

GuC

pre 12 godina

Ovo stvorenje što je je napisalo :
a zatim dobro........./nadopisati po želji/
(Troml, 16. decembar 2011 00:41)
je nešto što je srž trule Srbije, seirenje, prostačenje, podsmevanje pametnijem i boljem, lažni mačizam, fuj... a moderator neka objavi ovj moj mali protest, ovo je drugi koji pišem. Izgleda da je prostakluk ovde ipak poželjniji, za razliku od kulturnih komentara...i naravno, zapamtite, BILJANA JE UVEK U PRAVU!

darko

pre 12 godina

...Biljana, recita jesi...i treba ! To ti je profesija, zar ne ?
E sad, kazes 'proliveno je onoliko krvi'...da, jeste, tragicno je ono sto se desilo, desavalo. U nasoj bivsoj a i sadasnjoj zemlji. Ali, hajde ovako... koliko je 'krvi proliveno' onomad, pre 70-tak godina...i sad, u kojim granicama zive, vredni i marljivi nemci ? I usput koliko im je godina trebalo da priznaju poljsku granicu... To je, valjda, deo tog
'evropskog projekta' na koji nas potsecas...ili smo tu ili smo nigde!!! Geografski, pretpostavljam da mozes da pripadas samo tamo gde si upisana u geografiju dok generacijski jesi u iskoraku, sto je i logican i pozeljan sled dogadjanja, zar ne? I gusle i manastiri su nasi a ko voli ili nevoli je malo vazno...ni ja ne znam da igram kolo, niti me uzbudjuje,ali...ukratko, mislim da trosis svoj talenat,umece i energiju, iznoseci stavove,javno, koji su nedovoljno mudri a i donekle nemoralni.
Usput bih voleo da cujem tvoje misljenje o 'akciji' francuske u libiji poslednjih meseci...onako usput...pozz

Relja

pre 12 godina

Postoji par stvari koje me baš iritiraju. Prvo, to je floskula o realitetu. Taj "realitet" je na silu nametnut, u svim ratovimase to dešava i nikada ni jedna porobljena zemlja to nije prihvatila. Zašto očekuju to od Srbije. Drugo, priča da treba da budemo hrabri, smognemo snage isl. pa da se odreknemo Kosova. Ovo je tačno suprotno od onog što ja podrazumevam pod hrabrošću. Treća stvar koja me iritira je taj salonski elitizam kojim se preziru pristojni, pošteni, tradicionalno orijentisani Srbi, prezir prema slavama i svemu što nas razlikuje od pečurki. Nova priča, koju lansira njena sličnomišljenica Sonja Biserko je da treba da shvatimo da smo izgubili rat i priznamo poraz i zahteve pobednika, valjda i to hrabro. Ribentropovsko ponavljanje ovih floskula u meni samo izaziva veće gadjenje. Evroentuzijazam je lepa stvar, no ne po cenu svih ovih "hrabrih" poteza.

bata tokic

pre 12 godina

e biki ne rise , kosovo nam ne treba ( ne mozes da nateras 2 miliona da zivi u srbiji ako nece ) ali nam ne treba ni eu , treba da se okrenemo sebi , pohapsimo kompletnu poziciju i opoziciju sa svim predsednicima stranaka , sve tajkune , otmemo im pare po kratkom postupku bez sudjenja pod pretnjom smrcu i sa tim parama , a ima ih sigurno min. preko 50-100 milijardim eura krenemo da gradimo infrastrukturu , dizemo privredu , te ulazemo pametno u zdravstvo i prosvetu , eu je cao , a pored toga i jedan ogromni korumpirani sistem , treba se ugledati npr.na norvesku , a sto se tice eu uzeti od njih samo sto valja , tipa kopirati obrazovni sistem finske kao najjaci u evropi ...

astrolog

pre 12 godina

Kad procitam glupost ljudi koji nemaju nikakvu intuiciju, zgrozim se. Gospodja ne razmišlja da posle ovog uslova stoje drugi sa kojima će se Srbija suociti u bliskoj buducnosti i za rad ulaska u propalu EU moraće da se odrekne Vojvodine sa granicom Sava - Dunav i onda sve do beogradskog pasaluka.

Bili piton

pre 12 godina

Gospođo, neće nas EU izlečiti od naših boljki. Korupciju i bedu možemo samo mi sami izlečiti. Trenutno ni jedna politička stranka u Srbiji nema to u programu. Bugari su u EU i da li im je bolje? Ne, jer se sami nisu pobrinuli da im bude bolje?Eu je samo dobra maska za domaće političare da sa sakriju iza nekog i da obezbede sebi pristup dobro plaćenim funkcijama u Eu administraciji i pristup fondovima .

Dekius

pre 12 godina

A sta smo tacno ispunili pa da kazemo da smo spremni za EU? Da li se neko od placljivaca (eto mrze nas, ne daju nam ... itd) okrenuo oko sebe, bez predrasuda i pogledao gde zivi i na sta lici ova drzava?

Čikalo

pre 12 godina

Samo bih da postavim jedno pitanje, onima koji su ogorčeni ovakvim realnim stavovima razumnih ljudi.
Ko bi bio premijer Srbije, da gradjani Kosovo i Metohije glasaju na sledećim parlamentarnim izborima?

Ljutko

pre 12 godina

Meni se dopao Biljanin intervju, pogotovo poslednji pasus. To je rekla apsolutno tačno. Svi se nacionalisti u Srbiji prave ludi kada pričaju o Kosovu, kao da tamo ne živi već nekoliko generacija Albanaca kojima je Kosovo domovina. Svi oni se prave blesavi i zloupotrebljavaju temu Kosova samo radi sebe i svojih interesa, jer i kada bi došli na vlast, ne bi mogli ama baš ništa da urade da tih dva miliona Albanaca "nestanu" i "vrate" nam Kosovo.

A sada jedna šala - Biljana nema šanse u politici, jer je na svakoj fotografiji nasmejana a svi znamo da političar mora da bude malkice debeo i mnogo mrgodan, jer se tako vidi da je on zabrinut za narod i da nosi teško breme na svojim plećima.

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

@Laki: Sve je tacno samo ste zamenili teze a zasto to radite verovatno znate samo Vi?!Ako su Albancima bila ugrozena ljudska prava, a nisu jer sam ziveo na KOSMET-u, zasto se vec sedamdesetak godina sa KOSMET-a iseljavaju Srbi?Da li mozete navesti jedan primer gde se vidi da su Albancima na KiM-u, od 1945 pa na ovamo, bila ugrozavana ljudska prava?Mnoga prava koja nisam imao ja, kao Srbin, jos u vreme velikog bratstva jedinstva, imali su Albanci?Ali, hajde da ostavimo sad prava, pretpostavimo da je cak i to tacno, odgovorite, ZASTO SE NISU ISELJAVALI ALBANCI VEC SAMO SRBI? Kako to da se "medjunarodna zajednica" prvo opredelila da su republicke granice nepromenjljive a onda proglasila da srpske granice mogu da se menjaju, da bi danas, opet, tvrdili kako su granice navodne drzave nepromenjljive?!Covek treba da je debili ili svastojed pa da proguta i ovakav nonsens.

Mirko

pre 12 godina

Ovoj bistroj devojci u mnogočemu dajem za pravo. Ali daleko je od toga da je Evropa sve ono što Srbija nije. Samo se to iz Srbije ne vidi, ili ne želi da vidi.

OpetJa

pre 12 godina

Preokretaci nude resenje za Kosovo? Steta sto tekst ne moze da prenese smeh. Jedina politika Preokretaca prema Kosovu je da nema politike. Zazmuricemo i pusticemo da problem nestane tj. da ga bujica odnese. Za davanje tasnice dzeparosu ne treba nikakva genijalna taktika i politika. Samo pruzis ruku, das mu tasnicu, zazmuris i on nestane. A tvoje tasnice kao da nikada nije bilo.

Ljutko

pre 12 godina

Moram da komentarišem preovlađujući stav u Srbiji izražen komentarom "Za Biljanu važi isti savet kao i za Vuka Draškovića. Pisanje ti daleko bolje ide od ruke, ostavi se politike." A zašto taj isti stav ne primenimo na recimo Ivicu Dačića ili Aleksandra Vučića pa ne kažemo ovako: "Tebi ništa ne ide od ruke, ostavi se politike"? Zar je loše što Biljana ili Vuk znaju da pišu? Pisac posmatra svet oko sebe i uočava neka kretanja ili nastojanja. Šta su radili Dačić i Vučić u životu? Šta oni znaju? Ok, priznajem da znaju da su na Kalemegdanu bili Turci ali ništa više od toga. Ko još zna? Možda Velja mr Ilić? Ja bih uvek radije glasao za ljude koji znaju još nešto osim da se bave politikom.

bojan

pre 12 godina

Za mene je to teritorija na kojoj žive neki konkretni ljudi i na kojoj je mnogo krvi teklo, mnogo zla učinjeno.

U Bosni i Hrvatskoj za ovakve stvari optuzise srpski separatizam!
Ciji separatizam cemo u Srbiji da optuzimo za ovo?!

JD

pre 12 godina

poštovaan Gđo Biljana, na žalosz Vi ste poptpuno u pravu...a na žalost ovoga naroda ovde ne može doći do promene sve dok Predsednik države sa svim političkim strukturama dozvoljavaju da verodostojnici, počev od Patrijarha pa preko Vladika izjavljuju ovo što izjavljuju. Dok Patrijarh izjavljuje da je GLAVA SRBIJI i crkvi KOSOVO mi nemamo šanse. Makar patrijarh, ako veće ne zna Predsednik bi morao da zna ovo: Glava Crkve je Hrist a ne Kosovo. E, tu je sva Istina naše muke. Crkveni stav u vezi Europe i Kosova je ključan za stav kakav će zauzeti Predsednik, jer se naši političari još uvek nisu oslobodili POPULIZMA, čast izuzecima, al oni su u manjini i skoro minorni...

Realista

pre 12 godina

Ne shvatam....sta treba da se desi da bi narod Srbije shvatio da Kosovo, nikada ama BAS NIKADA vise nece biti deo ove zemlje! Pricate da cela nacija ustane protiv, ustace i svetske sile protiv, znaci mala Srbija protiv NATO-a EU i mnogih drugih, ajd pobedite ako mozete :) Nista i niko nece povratiti Kosovo, to su ljudi koji nece u ovu drzavu, sta mislite da sad neko tera 6 miliona srba da zive u hrvatskoj? Ima da zivite tu i kraj, jer je vasa teritorija nase nasledje. Urazumite se, svi znamo zasto se ovo desava, da nije bilo ideje o velikoj srbiji ne bi se kuvali u ovom sosu, najgore je sto jos uvek podrzavate tu ideju, gotovo je, pomirite se, probudite se....GOTOVO JE! koliko je potrebno puta ovo ponoviti da bismo shvatili DA JE GOTOVO, nema kosova i tacka :)

Françai

pre 12 godina

D,accord madamme mais dit nous les VRAIS raisons de refus de UE a notre candidature! I u prevodu: "slazem se gospodjo ali recite nam PRAVE razloge odbijanja nase kanditature"!

ze

pre 12 godina

@Čikalo
Premijer bi verovatno bio neko od kosovskih Albanaca i sta onda? Da li je to problem? Ti si neki rasista ili sta? Smetaju ti pripadnici drugih naroda? Kako ti mislis da budes deo EU gde postoji slobodan protok ljudi?

Anonymous

pre 12 godina

šteta što vaše poznavanje makroekonomije nije tako veliko kao lepota i energija koju nosite. Malo vam nedostaje do savršenstva :)

... možda da razmislite da se pridružite tehnokratama? .. čuo sam da im trebaju ljudi za sektor kulture ... tu bi ste bili savršeni :)

Nazif

pre 12 godina

ovako misli srpski narod ali njihovi prestavnici da bi ostali na vlast i izbegli odgovornost za neuspeh privrede oni pricaju neke bajke kako ce vratiti Kosovo,otforeno treba reci kao ova Dama ucinice najbolje svom narodu najpre a posle i drugima...
svaka cast Damo...

ljubica

pre 12 godina

Ko i gde i kako proizvede Biljanu Srbljenovic u najpoznatiju srpsku spisateljku? A sto se tice naseg zivota u narednih godinu dana zivecemo mnogo bolje hvala na pitanju naravno posle izbora i nadamo se da nas nece usrecivati Biljana i njeni istomisljenici svojim stavovima po bilo kom pitanju.

marija

pre 12 godina

A zasto tako OSTRASCENO, tako AGRESIVNO...,nekoga nauciti pameti, nekoga dozvati pameti,...zasto Djokovic jede cevape u nasem restoranu u Parizu, a zasto ne jede sendvic???,...a mogao bi i da proba BAGET, zamisli, valjda nije imao prilike, siroto dete..., a sve to u frizeraju,...Gospode Boze, aman vise, zeno. INTELEKTUALAC? Sta to bese?

Troml

pre 12 godina

Srbiju netko trezven sada treba uhvatiti
za ramena i dobro je protrese,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
položi na leđa,
a zatim dobro........./nadopisati po želji/

laki

pre 12 godina

Na Biljanu ne treba da se gleda iz Turskih aspekata vec osobu koja kao prvo ima pravo na svoje misljenje i drugo u potpunosti u pravu svojim izjavama.Ko ne vidi i ne priznaje realnost je ili debelo nagradjen takvom politikom,glup ili nacionalista.Na Kosovu jesu godinama ugrozavana ljudska prava i izvrseni grozni zlocini,zar to nije dovoljno opravadanje za ono sto je 1,8 miliona gradjana odlucilo da prekine tu nepravdu i osamostali se?Zasto mnogi imaju problemna sa postovanjem ljudskih prava,ja ne znam jos nikoga ko je pobegao od dobroga.Nije tacno da ce priznavanjem Kosova(koje je vec priznato)srbi biti proterani i kulturna bastina unistena ili falsifikovana.Zakoni drzave u kojoj zivis moras potovati u suprotnom moras odgovarati,to je bar jasno svakome normalnom.Znaci nije i nema otimanja Kosova od Srbije od strane bilo koga vec pomoc u resavanju problema i postovanju ljudskih prava.Mislim da u Srbiji mnogi imaju problema sa postovanjem ljudskih prava i postovanjem zakona pa se zbog toga i zivi tako jadno.Zbog politike prema Kosovu ce gradjani Srbije iako su najvise od svih izgubili i do sada jos dugo ziveti u nepravdi i bedi ako se ne urazumu i priznaju istinu.Ko ce ili nece potpisati i podrzati koaliciju Preokret ostaje svakome sam da odluci.Istina je da u Srbiji za sada nema ni jedne politicke opcije koja pokazuje nesto bolje.Najvaznije je doci do kandidature,to je vec pokazatelj da se nesto radi u Srbiji,ostalo ce sve doci na red i ne treba imati straha od EU jer ona je ta koja ce nam omoguciti da se obracuna s kriminalom i korupcijom i da se mnogo toga dovede u red.Od toga mnogi krivci i imaju straha pa se na sve nacine bore da do toga ne dodje.Sve to ide u korist upravo najugrozenijem sloju ljudi koji je u vecini i najgore zivi.Samo EU moze pomoci.

Titan

pre 12 godina

Izručenje ratnih generala podržavam, mada su neki od njih sigurno služili državi časno, mislim pre svega na NATO intervenciju. Pristajanje na svaki dalji uslov Nemačke i ostalih iz EU nije potrebno. Potrebno je našu državu urediti sa EU ili bez nje. To je bitno. Bez inata i sukoba, časno treba čuvati narod na Kosovu, kao i sve izbegle, kao i sve druge narode u Srbiji. To je Srbija i treba da bude ponosna na vrednosti koje njen Narod duboko nosi u sebi. Para nije nikada bilo, a neće ni biti. Dušu još uvek možemo sačuvati.

Marko

pre 12 godina

Istina je da se Djindjiceva politika uveliko razlikuje od sadasnje politike LDP-a i da nam je ova tzv realnost nametnuta, ali je cinjenica da je od Djindjica proslo dovoljno vremena da bi sad ovo bila i njegova politika. Kad a smo bili u mogucnosti da pregovaramo i da se izborimo za vise, mi smo Kosovo stavljali u drugi plan i dozvolili da do ove realnosti dodje. Ko ne priznaje da je ovo realnost, neka predlozi sta nam je ciniti. Dosta je price o proslosti i greskama koje "smo" pravili, dajte konkretna resenja za sadasnje stanje.

pravda

pre 12 godina

To bi značilo da treba da predamo Kosovo jer su jači od nas...ne zato što nije naše..ali zato i jesu jači od nas jer dok god postoje oni koji salonski hoće da reše stvar sedeći u fotelji i priznajući sve što se od njih traži,mi ćemo gubiti i dostojanstvo i teritoriju...da smo svi zajedno u glas stali da ne priznajemo nezavisnost i otimanje teritorije,ne bi nas ni mrcvarili..ali to znači i da ne moramo u Evropu..jeste put kojim se redje ide ali se ide..a ovako se gubi...ovakvi kakvi smo ne ceneći ni sebe ni svoje, ne možemo ni očekivati bolje od ovoga što nam se desava...uplašili ste se da nećemo imati benzina,kafe,koka kole,lizinga..ili šta već...bez toga ne mozemo,ali bez teritorije se može..

патриота

pre 12 godina

Реалност је да је Косово отето. Међутим, од нас се тражи да ћутимо и кажемо да је то у реду. Ако на то пристанемо, ко каже да се то неће десити на неком другом делу територије? Колико ја видим, припреме су у току и далеко одмакле. Свако ко мисли да је само признање Косова услов, грдно се вара. То је услов за стицање кандидатуре, а после ће доћи нови. Исто као и до сада. Испоручите Караџића, па онда Младића, па онда преговори, па онда ... Да ли мислите да овај низ има краја? Па немојмо се заваравати. У народу има прича : Хрватска у ЕУ 2012, Турска никад, а ми одмах после њих.
Биљану и њој сличне бих питао зашто не оду на Косово и изађу пред народ тамо са том причом?
А које је решење? Да се Срби окрену сами себи а не да се баве другима. Да ли треба да дође неко са стране и уређује нам државу? У нашој држави многе ствари не ваљају, а за то смо већ сами криви.

Kaca

pre 12 godina

Svaka cast Biljana! Dosta vise da nam mazu oci tim Kosovom, dok narod Srbije propada. A vi svi sto se borite za Kosovo, kakvu viziju buducnosti imate? Sta ce biti kad se izborimo za Kosovo? Hoce li vam zivot odjednom biti bolji?
Dok svet ide napred, mi i dalje mastamo. Patriotizam vise nije u modi.

Zorica Ilic

pre 12 godina

Bravo Biljana!!!
Zaista imate MUUDrosti i rekoste istinu koje je svako normalan u ovoj zemlji svetan a nema MU.. kao Vi da to glasno kaze sebi i ostalim stanovnicima ove zemje.

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Da postoji iole malo političke volje, Srbija i Kosovo bi se odavno baškarili kao članice EU. Ali to ne odgovara ni našoj, Srpskoj kriminalnoj eliti, a takođe ni albanskim kriminalcima, koji su na vlasti. Jer EU predstavlja sistem, a u sistemu nema nedodirljivih i nezamenjivih. Sva tehnička pitanja mogu da se reše (struja, papiri, vlast...) osim pitanja državnosti. Odu zajedno u Brisel, predstave ono što su uradili, kažu da bi to nenalaženje rešenja za pitanje državnosti moglo da unese nestabilnost u region i ja sam siguran da bi EU, htela to ili ne, morala da nas primi u paketu, čak i sa našim skaradnim državnim sistemom. Ali.....

janika

pre 12 godina

1.Trenutna vlast je i proizvela sve ove danasnje promasaje.Koja je onda svrha da se ona osvesti ?
2. I Kosovo i Eu ,je takodje promasaj,tj zasto se i pumpa takav stav.Mi i treba da idemo u Eu,a istovremeno da branimo i ne damo Kosovo,ali ne moramo to da trljamo nikom u oci.
3.Zasto se politicari dele na one koji daju i ne daju Kosovo ? Politicar je taj koji je najsposobniji i koji zna i sme i mora da brani delove svoje drzave,pa je zato i vodi.Kome treba politicar koji se odrice svoje teritorije.Zato ne treba biti pametan ko god ti nesto trazi ti mu das .Kakva je tu sposobnost?

marija

pre 12 godina

Resenje je samo u istovremenom primanju u EU zemalja zapadnog Balkana, kada PROKLETE GRANICE VISE NECE BITI BITNE. Srbija sa Kosovom i Metohijom.
Pre toga treba dovesti demokratsku vlast u Pristinu.

патриота

pre 12 godina

Златко, ја не могу да верујем својим очима шта сте написали. Па зар Ви стварно мислите да ако уђемо у ЕУ да ћемо завршити сав посао и само се башкарити? Зар не видите какво је стање тамо ( Грчка, Италија...). Па питање је и сама ЕУ колико ће опстати и како. А што се тиче криминалаца у власти се слажем, али треба да тежимо да и овде створимо систем какав ваља. Како?
Ево једног предлога: Треба променити политичку елиту или оне које себе тако називају а у ствари су криминалци? За кога гласати? а сви су већ били на власти и нико није донео нешто ново, већ само слушамо демагогију последњих 20 па и више година. Како их променити? Направити систем да када се изађе на изборе постоји опција " Ја нисам низаједног од понуђених кандидата." па ако та опција освоји више од 50% гласова да се забрани тим кандидатима да се кандидују а избори да се понове. Јер овако стално бирамо између истих људи који нас све вуку за нос и праве будалама. Док се они не промене, нема нама бољитка. Захваљујем се овом сајту ако овај коментар објаве. Поздрав.

ben

pre 12 godina

Ma med i mlijeko ta nova "drzava",standard kao u Luksemburgu,nema droge,prostitucije,zastita ljudskih prava kao u Danskoj,tolerancija kao u Svicarskoj,zdravstvo kao u Francuskoj.Ove navedene zemlje su omiljena destinacija Albanaca u potrazi za boljim zivotom.

Salonsko-slavski , epsko-guslarski doktor fizike na eminentnom univerzitetu na Zapadu

pre 12 godina

I sta kaze "najpoznatija srpska spisateljica" ; Srbiju treba neko da ... protrese... 'Ajde, bre, Biljana, amana ti vise ... ne davi nas svojim nebulozama bas svaki put. Potpisi taj "preokret" i time se pridruzi plejadi ostalih moralnih gorostasa poput Cede i Vuka.

pisi drame

pre 12 godina

Koga zapravo zanima sta jedna razmazena osoba kojoj je u zivotu najveci problem bio da upari torbu sa cipelama, misli o Kosovu... I sta je to hrabro u davanju legimiteta jednoj albanskoj naci-krimi tvorevini i likovima kao sto je Tsci? Srbija ce svoju naprednost i okretanje buducnosti pokazati tako sto ce priznati jednu nedemokratsku, 19. vekovnu tvorevinu izgradjenu na albanskim nacionalistickim mitovima? Ajde bezi... Neko bi zaista trebao vec da prodrma i ove srpske kvazi avangardne liberale...

djuro

pre 12 godina

Najvise volim ove napredne intelektualce koji su avangardno odani univerzalnim ljudskim pravima i naporima evropske civilizacije u tom pravcu i sve u tom smislu. A najlepse kod njih mi je sto u tom svom intelektualnom konceptu zgodno zaboravljaju da je to njihovo drmusanje za ramena i uterivanje pameti (jednako: odreknite se Kosova, furamo ljudska prava) ne postoji bez gazenja tih principa koje toboze zagovaraju. Ako se slozimo da se nad Srbima na Kosovu vrsi represija, da ne idemo u tacnije i drasticnije opise, i da je ta represija bar precutno podrzana od strane njihovih evropskih drugara, zanima me kojim trikom ti ljudi (intelektualci, dakle podrazumevamo da su pametni i da imaju neki nivo morala) smeju sebe da pogledaju u ogledalo dok drze lekciju svojim sunarodnicima o ljudskim pravima, zakonima, iskorenjivanju korupcije - to je valjda taj preokret, je li, i u toj istoj lekciji nam govore da je prvi korak u tome drzanje strane onima koji blago receno uskracuju ta ista prava nasim sugradjanima.

Goran

pre 12 godina

samo ti nemoj da nam solis pamet i govoris sta i kako treba da radimo.
Tvoje misljenje je apsolutno nebitno, nepotrebno i beznacajno.
I, niko te nije ni pitao za misljenje.
Pojavis se ovde s vremena na vreme da nam ocitas lekciju i das upustva kako da se ponasamo i sta da radimo.
To je vise nego smesno. Koga briga za tvoje misljenje i jeftinu demagogiju.
Bolje idi i sredi svoj zivot, koji je, kako ja znam, u totalnom rasulu. U svakom aspektu.

Vladimir LDP

pre 12 godina

"Koliko god neverovatno da zvuči, mislim da je naš prošlonedeljni poraz takođe i jedna velika mogućnost. Mislim da Srbija može u februaru, odnosno u martu, da dobije i status kandidata i datum početka pregovora, i da ubrzanim koracima krene ka evropskim integracijama, ako sada konačno shvati ovaj udarac glavom u zid kao svoju poslednju šansu."

Tako je i SEK bila nasa velika razvojna mogucnost i sansa, rece tada Dinkic (a niko od njegovih kolega iz vladajuce skupine nije se usprotivio), da bi posle to postao najizlizaniji izgovor za svu ekonomsku propast koja nas je zadesila. Toliko o nasim mogucnostima i sansama, iskoriscavanju istih i preuzimanju odgovornosti. TO SE NECE DESI!! No no, kod Srba toga nema. Mi moramo da zaseremo pa naknadno da budemo pametni, bolje i naknadno nego nikako jel' tako? Nije tako, al nema veze. Idemo u ambis bez dna, a neko se uzda u one koji nas upravo vuku u taj ambis da ce odjednom da se u njima desi bok te pita kakav preokret i da nas izvuku. TO SE NECE DESI. Ako sami ne smognemo snage da ih najurimo i devedemo one koji su jasno opredeljeni za EU i zivotnu politiku na Kosovu bez teritorijalnih pretenzija, onda cemo se izvuci. Ako to budemo cekali od Tadica i Dacica, NACEKACEMO SE (a najverovatnije necemo docekati).

Ovo je put kojim treba ici i NE MOZE SE POGRESITI:

Priznanje Kosova > Ulazak u NATO > Proterivanje ruskog ambasadora > I potom lagano, stepenik po stepenik do EU i MEJ D FJUCR BIGIN!!!

Elo

pre 12 godina

Meni Biljana ista Karla Bruni, a Vama? Naravno ne uzimajuci u obzir njena misljenja o Srbiji i njenu potrebu da redovno soli pamet svima po srpskim medijima!

marija

pre 12 godina

Hajde, Biljana, pogledaj na mrezi sta je rekao pok. Djindjic o resavanju pitanja Kosmeta. Sve je video. Njegov stav nema veze sa LDP om. Potpuno je suprotan. Ali, vi njega vadite iz proslosti i manipulisete nasom tragedijom kad vama odgovara. Hajde, citirajte ga o Kosovu i Metohiji, ako smete.

djuza

pre 12 godina

Ti ne znas de si sve suplja?!
Istorija je uciteljica zivota. Ako priznas kosovo, odreci ces se srpske kuplute na Kosovu i Metohiji! Dok je ljudske istorije bilo je ratova ima ih danas i bice ih dok je sveta i veka. Ako priznas Kosovo zarad clanstva u EU koje i ne znaci nista, Nemci ce ti slati udzbenike istorije iz Nemacke ili Hrvatske. Sto Amerika ovoliko ratuje po svetu? Cuvaju svoje interese i teritorije, ako nisi znala. A ti oces da se odreknes svojih, zarad cega?

kristina

pre 12 godina

Ako ambasadorka potpiše PREOKRET (njena stvar), no, ako, dopusti joj se jer joj očito treba nova ašanaža, reklama u siromašnoj Srbiji, da ONA koja je do juče bajagi solirala "sama protiv svih" iz Azerbejdžana i drugi egzotičnih destinacija, a širila mržnju prema LDP, sada PROMOVIŠE PREEOKRET (!!!), JA NE SAMO DA ĆU POVUĆI SVOJ POTPIS, NEGO ĆU NA preokret gledati kao i na sve druge mutljavine i preduzeća.

MunzeLjux

pre 12 godina

Ne volim osobe koje idu iz krajnosti u krajnost i to obavezno na agresivno militantan nacin. Biljana je svoj politicki put gazila na slican nacin kao i Vuk, od prenaglasenog i neupotrebljivog nacionalizma do liberalnog i nista manje {sve cu da vas pobijem i povesam ako ne mislite kao ja} nadnacionalizma. Voleo bih da Srbijom na duzi rok vladaju smireni, normalni i uravnotezeni ljudi koji puno znaju, svesni da to znanje ne mogu imati ukoliko ne angazuju najpametnije i najstrucnije ljude.

Silovanjem do nevinosti

pre 12 godina

Ovo je izgleda tipicno zensko vidjenje resenja panicne situacije. Pa da nastavim u tom tonu kako bi ova gospodjica razumela plastican oblik komunikacije.
Naravno to trezveno protresivanje treba da uradi jedan krupan i snazan muskarac, a ona da mu padne u narucje i zive srecno zauvek posle. On ovako na oko izgleda privlacno, sama protresena dama vidi u njemu spas i idilu iako svi znakovi govore da je tu samo sa jednim ciljem. Obecava sve i svasta, ali na kraju se ispostavi da on nije spasioc vec je samo imao odredjeni interes, pa se ta ljubavna idila zavrsi sa "Jao majko sto me rodi naivnu..." i sl.

Ovakvo pojednostavljivanje stvari je adekvatno starijim maloletnicima.

Danilo

pre 12 godina

Talentovana,uspešna,vitka i privlačna,udata za francuskog ambasadora;ona je više od sna balkanske žene!
Sa rečenicom:"Bez Kosova,mi smo telo bez duše!",mogla bi da stekne ljubav širokih narodnih masa.
Ne,ona hoće da bude hrabra i da vidi istinu,pa još i da nam kaže!?
Pošto nama istina nije potrebna,jasno je koliko guslare i kafanske heroje nervira jedna ovakva posebnost.

sapa

pre 12 godina

Svaka cast, problem je sto nema ko da te cuje, Boris je samo losa kopija Tome Nikolica, svi znamo ko mu je tata, teski srpski nacionalista, a ono nas narod kaze ne pada iver daloko od klade!

zoki

pre 12 godina

"Geografski i generacijski pripadam jednom drugačijem svetu od predstavnika epsko-guslarskog diskursa, kao i salonskog nacionalizma slavskog tipa". Ako g-dja ne pripada tom 'drugacijem svetu', pre svega geografski, ne moze ni da sudi! Sa aspekta 'preokreta' mozda bi smo mogli i da razumemo, jer evo opet doticne dame pred izbore, iako se svojevremeno distancirala od LDP.

Deni

pre 12 godina

Gospodjo Srbljanovic, da ste ikada ziveli na Kosovu znali bi da Srbima tamo nema opstanka u nekakvoj drzavi Kosovo, bili bi sistematski unistavani, ne pricajte o "pravima" Srba na Kosovu molim vas. Ako cemo po vasem scenariju, ocekuj jos 150 000 izbeglica u centralnu Srbiju.
Kosovo je oteto i okupirano od strane znamo vec koga, ali se slazem da nam treba racionalno resenje, mozda podela? I jos nesto ko nam garantuje da posle Kosova nece biti jos 100 teritorijalnih i drugih uslova, ili vam je mozda drazi BGd sa okolinom u EU po diktatu zapada?
Vi idete u drugi ekstremizam u odnosu na "guslare", a ni ti nije dobro.

Troml

pre 12 godina

Srbiju netko trezven sada treba uhvatiti
za ramena i dobro je protrese,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
položi na leđa,
a zatim dobro........./nadopisati po želji/

RUDI JUG

pre 12 godina

Svaka vam čast gospođo,vi gledate politiku sa pravog ugla viđenja, i čudno je kako to ne vide i odabrani ljudi koji treba da odluče o budučnosti ovog prokletog Balkana, koji nije nikada sit krvlju nevinih ljudi što se je prolivala tokom historije.

Steb

pre 12 godina

Potpuno tacno!i to svi znaju. Izgleda da medju nasim politicarima, na vlasti, ne postoji niko dovoljno hrabar da prizna poraz "guslarske "politike. Dva miliona ljudi koji nece da zive sa nama. To je cinjenica. Treba odvezati taj kamen koji nam visi oko vrata, pa dati sve od sebe da se preostalim srbima na Kosovu obezbede prava dostojna ljudima.

astrolog

pre 12 godina

Kad procitam glupost ljudi koji nemaju nikakvu intuiciju, zgrozim se. Gospodja ne razmišlja da posle ovog uslova stoje drugi sa kojima će se Srbija suociti u bliskoj buducnosti i za rad ulaska u propalu EU moraće da se odrekne Vojvodine sa granicom Sava - Dunav i onda sve do beogradskog pasaluka.

srecno!!!!

pre 12 godina

Dobar dan!

Samo da porucim da BIH MNOGO VOLEO GLASATI ZA STRANKU NA CIJEM JE CELU BILJANA....GDJA TURLAJIC....VERICA BARAC!!!!!!OFORMITE VISE TU STRANKU DA POCEPAMO OVE LAZOVE NA NAREDNIM IZBORIMA!!!!!!!!

Anonymous

pre 12 godina

šteta što vaše poznavanje makroekonomije nije tako veliko kao lepota i energija koju nosite. Malo vam nedostaje do savršenstva :)

... možda da razmislite da se pridružite tehnokratama? .. čuo sam da im trebaju ljudi za sektor kulture ... tu bi ste bili savršeni :)

pravda

pre 12 godina

To bi značilo da treba da predamo Kosovo jer su jači od nas...ne zato što nije naše..ali zato i jesu jači od nas jer dok god postoje oni koji salonski hoće da reše stvar sedeći u fotelji i priznajući sve što se od njih traži,mi ćemo gubiti i dostojanstvo i teritoriju...da smo svi zajedno u glas stali da ne priznajemo nezavisnost i otimanje teritorije,ne bi nas ni mrcvarili..ali to znači i da ne moramo u Evropu..jeste put kojim se redje ide ali se ide..a ovako se gubi...ovakvi kakvi smo ne ceneći ni sebe ni svoje, ne možemo ni očekivati bolje od ovoga što nam se desava...uplašili ste se da nećemo imati benzina,kafe,koka kole,lizinga..ili šta već...bez toga ne mozemo,ali bez teritorije se može..

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

A zasto malo ne bi okrenuli stvar?!Srbiju su "drmali" razno-razni drmatori i "jahaci apokalipse" draga gospodjo?!Na njoj je "siljio" ko je god stigao. Ako nije imao koristi od toga, onda, barem radi podizanja svog ega.Sta biste Vi gospodjo Srbljanovic rekli, kada bi neki Srbin izjavio sledece: "Ovu gospodju treba uhvatiti za ramena i dobro prodrmati"?!Verovatno biste zavristali kako Vam je ugrozena bezbednost, sloboda govora i misljenja itd.itd. Cini se da jedino, svako i bez bojazni cak i da mu se odgovori, moze da pljune po Srbiji. Da je pljuje, satanizuje i otrcava a sve "za njeno dobro". Ima nas, gospodjo Srbljenovic, koji nemamo gde da odemo, koji volimo ovakvu drzavu iako su nas nasi "zapadni prijatelji" osiromasili i sveli na "ekonomsku zivotinju" kako bi lakse nama manipulisali,ima nas koji ne zelimo da budemo Francuzi niti Englezi, ima nas koji smatraju da je Srbija lepa i da zasluzuje vise. Zasto se stalno vradjate sa uvredama koje nismo zasluzili?

ne(mila) proslost

pre 12 godina

Slazem se u potpunosti sa Biljanom, samo imamo jedan problem, mnogi u Srbiji jos zive u proslosti i ne nameravaju iz nje da izadju, tako da je za sada nemoguca misija ovaj narod prevesti u sadasnjost da bi shvatio realnost.

GuC

pre 12 godina

Ovo stvorenje što je je napisalo :
a zatim dobro........./nadopisati po želji/
(Troml, 16. decembar 2011 00:41)
je nešto što je srž trule Srbije, seirenje, prostačenje, podsmevanje pametnijem i boljem, lažni mačizam, fuj... a moderator neka objavi ovj moj mali protest, ovo je drugi koji pišem. Izgleda da je prostakluk ovde ipak poželjniji, za razliku od kulturnih komentara...i naravno, zapamtite, BILJANA JE UVEK U PRAVU!

JD

pre 12 godina

poštovaan Gđo Biljana, na žalosz Vi ste poptpuno u pravu...a na žalost ovoga naroda ovde ne može doći do promene sve dok Predsednik države sa svim političkim strukturama dozvoljavaju da verodostojnici, počev od Patrijarha pa preko Vladika izjavljuju ovo što izjavljuju. Dok Patrijarh izjavljuje da je GLAVA SRBIJI i crkvi KOSOVO mi nemamo šanse. Makar patrijarh, ako veće ne zna Predsednik bi morao da zna ovo: Glava Crkve je Hrist a ne Kosovo. E, tu je sva Istina naše muke. Crkveni stav u vezi Europe i Kosova je ključan za stav kakav će zauzeti Predsednik, jer se naši političari još uvek nisu oslobodili POPULIZMA, čast izuzecima, al oni su u manjini i skoro minorni...

Realista

pre 12 godina

Ne shvatam....sta treba da se desi da bi narod Srbije shvatio da Kosovo, nikada ama BAS NIKADA vise nece biti deo ove zemlje! Pricate da cela nacija ustane protiv, ustace i svetske sile protiv, znaci mala Srbija protiv NATO-a EU i mnogih drugih, ajd pobedite ako mozete :) Nista i niko nece povratiti Kosovo, to su ljudi koji nece u ovu drzavu, sta mislite da sad neko tera 6 miliona srba da zive u hrvatskoj? Ima da zivite tu i kraj, jer je vasa teritorija nase nasledje. Urazumite se, svi znamo zasto se ovo desava, da nije bilo ideje o velikoj srbiji ne bi se kuvali u ovom sosu, najgore je sto jos uvek podrzavate tu ideju, gotovo je, pomirite se, probudite se....GOTOVO JE! koliko je potrebno puta ovo ponoviti da bismo shvatili DA JE GOTOVO, nema kosova i tacka :)

darko

pre 12 godina

...Biljana, recita jesi...i treba ! To ti je profesija, zar ne ?
E sad, kazes 'proliveno je onoliko krvi'...da, jeste, tragicno je ono sto se desilo, desavalo. U nasoj bivsoj a i sadasnjoj zemlji. Ali, hajde ovako... koliko je 'krvi proliveno' onomad, pre 70-tak godina...i sad, u kojim granicama zive, vredni i marljivi nemci ? I usput koliko im je godina trebalo da priznaju poljsku granicu... To je, valjda, deo tog
'evropskog projekta' na koji nas potsecas...ili smo tu ili smo nigde!!! Geografski, pretpostavljam da mozes da pripadas samo tamo gde si upisana u geografiju dok generacijski jesi u iskoraku, sto je i logican i pozeljan sled dogadjanja, zar ne? I gusle i manastiri su nasi a ko voli ili nevoli je malo vazno...ni ja ne znam da igram kolo, niti me uzbudjuje,ali...ukratko, mislim da trosis svoj talenat,umece i energiju, iznoseci stavove,javno, koji su nedovoljno mudri a i donekle nemoralni.
Usput bih voleo da cujem tvoje misljenje o 'akciji' francuske u libiji poslednjih meseci...onako usput...pozz

Томас Вилсон

pre 12 godina

"znači da nam treba neko trezven da nas uhvati za ramena i protrese, da preuzme teret odgovornosti i da nas trgne iz tog transa" - Ко ће то, ПОБОГУ, да буде? Тадић? Ђилас? Јовановић? ДРАШКОВИЋ??? Латинка Перовић? КО, КО АКО БОГА ЗНАТЕ, ГОСПОЂО СРБЉАНОВИЋ???

OpetJa

pre 12 godina

Preokretaci nude resenje za Kosovo? Steta sto tekst ne moze da prenese smeh. Jedina politika Preokretaca prema Kosovu je da nema politike. Zazmuricemo i pusticemo da problem nestane tj. da ga bujica odnese. Za davanje tasnice dzeparosu ne treba nikakva genijalna taktika i politika. Samo pruzis ruku, das mu tasnicu, zazmuris i on nestane. A tvoje tasnice kao da nikada nije bilo.

ljubica

pre 12 godina

Ko i gde i kako proizvede Biljanu Srbljenovic u najpoznatiju srpsku spisateljku? A sto se tice naseg zivota u narednih godinu dana zivecemo mnogo bolje hvala na pitanju naravno posle izbora i nadamo se da nas nece usrecivati Biljana i njeni istomisljenici svojim stavovima po bilo kom pitanju.

bojan

pre 12 godina

Za mene je to teritorija na kojoj žive neki konkretni ljudi i na kojoj je mnogo krvi teklo, mnogo zla učinjeno.

U Bosni i Hrvatskoj za ovakve stvari optuzise srpski separatizam!
Ciji separatizam cemo u Srbiji da optuzimo za ovo?!

Čikalo

pre 12 godina

Samo bih da postavim jedno pitanje, onima koji su ogorčeni ovakvim realnim stavovima razumnih ljudi.
Ko bi bio premijer Srbije, da gradjani Kosovo i Metohije glasaju na sledećim parlamentarnim izborima?

laki

pre 12 godina

Na Biljanu ne treba da se gleda iz Turskih aspekata vec osobu koja kao prvo ima pravo na svoje misljenje i drugo u potpunosti u pravu svojim izjavama.Ko ne vidi i ne priznaje realnost je ili debelo nagradjen takvom politikom,glup ili nacionalista.Na Kosovu jesu godinama ugrozavana ljudska prava i izvrseni grozni zlocini,zar to nije dovoljno opravadanje za ono sto je 1,8 miliona gradjana odlucilo da prekine tu nepravdu i osamostali se?Zasto mnogi imaju problemna sa postovanjem ljudskih prava,ja ne znam jos nikoga ko je pobegao od dobroga.Nije tacno da ce priznavanjem Kosova(koje je vec priznato)srbi biti proterani i kulturna bastina unistena ili falsifikovana.Zakoni drzave u kojoj zivis moras potovati u suprotnom moras odgovarati,to je bar jasno svakome normalnom.Znaci nije i nema otimanja Kosova od Srbije od strane bilo koga vec pomoc u resavanju problema i postovanju ljudskih prava.Mislim da u Srbiji mnogi imaju problema sa postovanjem ljudskih prava i postovanjem zakona pa se zbog toga i zivi tako jadno.Zbog politike prema Kosovu ce gradjani Srbije iako su najvise od svih izgubili i do sada jos dugo ziveti u nepravdi i bedi ako se ne urazumu i priznaju istinu.Ko ce ili nece potpisati i podrzati koaliciju Preokret ostaje svakome sam da odluci.Istina je da u Srbiji za sada nema ni jedne politicke opcije koja pokazuje nesto bolje.Najvaznije je doci do kandidature,to je vec pokazatelj da se nesto radi u Srbiji,ostalo ce sve doci na red i ne treba imati straha od EU jer ona je ta koja ce nam omoguciti da se obracuna s kriminalom i korupcijom i da se mnogo toga dovede u red.Od toga mnogi krivci i imaju straha pa se na sve nacine bore da do toga ne dodje.Sve to ide u korist upravo najugrozenijem sloju ljudi koji je u vecini i najgore zivi.Samo EU moze pomoci.

Nikola

pre 12 godina

Svakog ko ne razmislja kao ja treba uhvatiti za ramena i dobro protresti.Jedino ja i moji istomisljenici mislimo dobro srbiji.Oni ne znaju sta je dobro za njih,ja i moji prijatelji znamo i oni bi morali da da se sloze sa nama.Sve dok svi ne razmisljaju kao ja,srbiji ce biti lose.Njih treba zestoko kazniti kako bi shvatili da sam ja u pravu.Mi moramo diktaturom,zatvaranjem,zabranivanjem svega onog sto nam se ne svidja doci do demokratije.Demokratija je kad niko ne razmislja drugacije.

Ljutko

pre 12 godina

Meni se dopao Biljanin intervju, pogotovo poslednji pasus. To je rekla apsolutno tačno. Svi se nacionalisti u Srbiji prave ludi kada pričaju o Kosovu, kao da tamo ne živi već nekoliko generacija Albanaca kojima je Kosovo domovina. Svi oni se prave blesavi i zloupotrebljavaju temu Kosova samo radi sebe i svojih interesa, jer i kada bi došli na vlast, ne bi mogli ama baš ništa da urade da tih dva miliona Albanaca "nestanu" i "vrate" nam Kosovo.

A sada jedna šala - Biljana nema šanse u politici, jer je na svakoj fotografiji nasmejana a svi znamo da političar mora da bude malkice debeo i mnogo mrgodan, jer se tako vidi da je on zabrinut za narod i da nosi teško breme na svojim plećima.

Nazif

pre 12 godina

ovako misli srpski narod ali njihovi prestavnici da bi ostali na vlast i izbegli odgovornost za neuspeh privrede oni pricaju neke bajke kako ce vratiti Kosovo,otforeno treba reci kao ova Dama ucinice najbolje svom narodu najpre a posle i drugima...
svaka cast Damo...

Mladen Mladenovic

pre 12 godina

@Laki: Sve je tacno samo ste zamenili teze a zasto to radite verovatno znate samo Vi?!Ako su Albancima bila ugrozena ljudska prava, a nisu jer sam ziveo na KOSMET-u, zasto se vec sedamdesetak godina sa KOSMET-a iseljavaju Srbi?Da li mozete navesti jedan primer gde se vidi da su Albancima na KiM-u, od 1945 pa na ovamo, bila ugrozavana ljudska prava?Mnoga prava koja nisam imao ja, kao Srbin, jos u vreme velikog bratstva jedinstva, imali su Albanci?Ali, hajde da ostavimo sad prava, pretpostavimo da je cak i to tacno, odgovorite, ZASTO SE NISU ISELJAVALI ALBANCI VEC SAMO SRBI? Kako to da se "medjunarodna zajednica" prvo opredelila da su republicke granice nepromenjljive a onda proglasila da srpske granice mogu da se menjaju, da bi danas, opet, tvrdili kako su granice navodne drzave nepromenjljive?!Covek treba da je debili ili svastojed pa da proguta i ovakav nonsens.

Ljutko

pre 12 godina

Moram da komentarišem preovlađujući stav u Srbiji izražen komentarom "Za Biljanu važi isti savet kao i za Vuka Draškovića. Pisanje ti daleko bolje ide od ruke, ostavi se politike." A zašto taj isti stav ne primenimo na recimo Ivicu Dačića ili Aleksandra Vučića pa ne kažemo ovako: "Tebi ništa ne ide od ruke, ostavi se politike"? Zar je loše što Biljana ili Vuk znaju da pišu? Pisac posmatra svet oko sebe i uočava neka kretanja ili nastojanja. Šta su radili Dačić i Vučić u životu? Šta oni znaju? Ok, priznajem da znaju da su na Kalemegdanu bili Turci ali ništa više od toga. Ko još zna? Možda Velja mr Ilić? Ja bih uvek radije glasao za ljude koji znaju još nešto osim da se bave politikom.

Zorica Ilic

pre 12 godina

Bravo Biljana!!!
Zaista imate MUUDrosti i rekoste istinu koje je svako normalan u ovoj zemlji svetan a nema MU.. kao Vi da to glasno kaze sebi i ostalim stanovnicima ove zemje.

bata tokic

pre 12 godina

e biki ne rise , kosovo nam ne treba ( ne mozes da nateras 2 miliona da zivi u srbiji ako nece ) ali nam ne treba ni eu , treba da se okrenemo sebi , pohapsimo kompletnu poziciju i opoziciju sa svim predsednicima stranaka , sve tajkune , otmemo im pare po kratkom postupku bez sudjenja pod pretnjom smrcu i sa tim parama , a ima ih sigurno min. preko 50-100 milijardim eura krenemo da gradimo infrastrukturu , dizemo privredu , te ulazemo pametno u zdravstvo i prosvetu , eu je cao , a pored toga i jedan ogromni korumpirani sistem , treba se ugledati npr.na norvesku , a sto se tice eu uzeti od njih samo sto valja , tipa kopirati obrazovni sistem finske kao najjaci u evropi ...

ze

pre 12 godina

@Čikalo
Premijer bi verovatno bio neko od kosovskih Albanaca i sta onda? Da li je to problem? Ti si neki rasista ili sta? Smetaju ti pripadnici drugih naroda? Kako ti mislis da budes deo EU gde postoji slobodan protok ljudi?

marija

pre 12 godina

A zasto tako OSTRASCENO, tako AGRESIVNO...,nekoga nauciti pameti, nekoga dozvati pameti,...zasto Djokovic jede cevape u nasem restoranu u Parizu, a zasto ne jede sendvic???,...a mogao bi i da proba BAGET, zamisli, valjda nije imao prilike, siroto dete..., a sve to u frizeraju,...Gospode Boze, aman vise, zeno. INTELEKTUALAC? Sta to bese?

Relja

pre 12 godina

Postoji par stvari koje me baš iritiraju. Prvo, to je floskula o realitetu. Taj "realitet" je na silu nametnut, u svim ratovimase to dešava i nikada ni jedna porobljena zemlja to nije prihvatila. Zašto očekuju to od Srbije. Drugo, priča da treba da budemo hrabri, smognemo snage isl. pa da se odreknemo Kosova. Ovo je tačno suprotno od onog što ja podrazumevam pod hrabrošću. Treća stvar koja me iritira je taj salonski elitizam kojim se preziru pristojni, pošteni, tradicionalno orijentisani Srbi, prezir prema slavama i svemu što nas razlikuje od pečurki. Nova priča, koju lansira njena sličnomišljenica Sonja Biserko je da treba da shvatimo da smo izgubili rat i priznamo poraz i zahteve pobednika, valjda i to hrabro. Ribentropovsko ponavljanje ovih floskula u meni samo izaziva veće gadjenje. Evroentuzijazam je lepa stvar, no ne po cenu svih ovih "hrabrih" poteza.

Marko

pre 12 godina

Istina je da se Djindjiceva politika uveliko razlikuje od sadasnje politike LDP-a i da nam je ova tzv realnost nametnuta, ali je cinjenica da je od Djindjica proslo dovoljno vremena da bi sad ovo bila i njegova politika. Kad a smo bili u mogucnosti da pregovaramo i da se izborimo za vise, mi smo Kosovo stavljali u drugi plan i dozvolili da do ove realnosti dodje. Ko ne priznaje da je ovo realnost, neka predlozi sta nam je ciniti. Dosta je price o proslosti i greskama koje "smo" pravili, dajte konkretna resenja za sadasnje stanje.

Françai

pre 12 godina

D,accord madamme mais dit nous les VRAIS raisons de refus de UE a notre candidature! I u prevodu: "slazem se gospodjo ali recite nam PRAVE razloge odbijanja nase kanditature"!

Zlatko Todorović

pre 12 godina

Da postoji iole malo političke volje, Srbija i Kosovo bi se odavno baškarili kao članice EU. Ali to ne odgovara ni našoj, Srpskoj kriminalnoj eliti, a takođe ni albanskim kriminalcima, koji su na vlasti. Jer EU predstavlja sistem, a u sistemu nema nedodirljivih i nezamenjivih. Sva tehnička pitanja mogu da se reše (struja, papiri, vlast...) osim pitanja državnosti. Odu zajedno u Brisel, predstave ono što su uradili, kažu da bi to nenalaženje rešenja za pitanje državnosti moglo da unese nestabilnost u region i ja sam siguran da bi EU, htela to ili ne, morala da nas primi u paketu, čak i sa našim skaradnim državnim sistemom. Ali.....

Kaca

pre 12 godina

Svaka cast Biljana! Dosta vise da nam mazu oci tim Kosovom, dok narod Srbije propada. A vi svi sto se borite za Kosovo, kakvu viziju buducnosti imate? Sta ce biti kad se izborimo za Kosovo? Hoce li vam zivot odjednom biti bolji?
Dok svet ide napred, mi i dalje mastamo. Patriotizam vise nije u modi.

Kompromis

pre 12 godina

Molim Vas da prestanete Kosovo i Metohiju da pominjete kao uslov za ulazak ili ne ulazak u Evropu. J....es vise misljenje poltrona i "patriota", koji zive da bi pokazali kako su "pametni". Gde je postovanje prava gradjana Srbije, kada cemo mi imati poresku upravu koja belezi sve prihode i rashode gradjana, kada cemo po sluzbenoj duznosti pitati nekoga kako to da ima male prihode, a velike rashode, kada ce se ici u zatvor zbog korupcije, kada ce sudovi brzo resavati parnice po pravdi, a ne po "vezi", kada ce fukara da postane "out", kada ce svi placati poreze i doprinose na plate zaposlenih, kada ce zivi, zaposleni ljudi da postanu dragoceni resursi jedne drzave, zajedno sa zemljom, vazduhom, sumom, oranicama, kada cemo rodjenje treceg deteta da posmatramo kao normalnu stvar, a ne kao izuzetak (jao, bravo/ a ustvari> nisu normalni) , kada ce pederi i lejzbe jednom godisnje prosetati ulicama, a da ih niko ne j... za suvu sljivu, kada cemo moci svojoj deci da kazemo uci, budi vredan i imaces posao u Srbiji, kada ce vas/moj komsija moci da kupi bar mali gradski auto, a ne da tuzno gleda u moj sluzbeni, kada cemo moci odvajati smece po vrsti smeca, a politicare po postovanju reci i odgovornosti. E kada to vidimo tada cemo moci gde hocemo, a ne samo u EU.

Mirko

pre 12 godina

Ovoj bistroj devojci u mnogočemu dajem za pravo. Ali daleko je od toga da je Evropa sve ono što Srbija nije. Samo se to iz Srbije ne vidi, ili ne želi da vidi.

Dekius

pre 12 godina

A sta smo tacno ispunili pa da kazemo da smo spremni za EU? Da li se neko od placljivaca (eto mrze nas, ne daju nam ... itd) okrenuo oko sebe, bez predrasuda i pogledao gde zivi i na sta lici ova drzava?

marija

pre 12 godina

Resenje je samo u istovremenom primanju u EU zemalja zapadnog Balkana, kada PROKLETE GRANICE VISE NECE BITI BITNE. Srbija sa Kosovom i Metohijom.
Pre toga treba dovesti demokratsku vlast u Pristinu.

патриота

pre 12 godina

Реалност је да је Косово отето. Међутим, од нас се тражи да ћутимо и кажемо да је то у реду. Ако на то пристанемо, ко каже да се то неће десити на неком другом делу територије? Колико ја видим, припреме су у току и далеко одмакле. Свако ко мисли да је само признање Косова услов, грдно се вара. То је услов за стицање кандидатуре, а после ће доћи нови. Исто као и до сада. Испоручите Караџића, па онда Младића, па онда преговори, па онда ... Да ли мислите да овај низ има краја? Па немојмо се заваравати. У народу има прича : Хрватска у ЕУ 2012, Турска никад, а ми одмах после њих.
Биљану и њој сличне бих питао зашто не оду на Косово и изађу пред народ тамо са том причом?
А које је решење? Да се Срби окрену сами себи а не да се баве другима. Да ли треба да дође неко са стране и уређује нам државу? У нашој држави многе ствари не ваљају, а за то смо већ сами криви.

Titan

pre 12 godina

Izručenje ratnih generala podržavam, mada su neki od njih sigurno služili državi časno, mislim pre svega na NATO intervenciju. Pristajanje na svaki dalji uslov Nemačke i ostalih iz EU nije potrebno. Potrebno je našu državu urediti sa EU ili bez nje. To je bitno. Bez inata i sukoba, časno treba čuvati narod na Kosovu, kao i sve izbegle, kao i sve druge narode u Srbiji. To je Srbija i treba da bude ponosna na vrednosti koje njen Narod duboko nosi u sebi. Para nije nikada bilo, a neće ni biti. Dušu još uvek možemo sačuvati.

janika

pre 12 godina

1.Trenutna vlast je i proizvela sve ove danasnje promasaje.Koja je onda svrha da se ona osvesti ?
2. I Kosovo i Eu ,je takodje promasaj,tj zasto se i pumpa takav stav.Mi i treba da idemo u Eu,a istovremeno da branimo i ne damo Kosovo,ali ne moramo to da trljamo nikom u oci.
3.Zasto se politicari dele na one koji daju i ne daju Kosovo ? Politicar je taj koji je najsposobniji i koji zna i sme i mora da brani delove svoje drzave,pa je zato i vodi.Kome treba politicar koji se odrice svoje teritorije.Zato ne treba biti pametan ko god ti nesto trazi ti mu das .Kakva je tu sposobnost?

Bili piton

pre 12 godina

Gospođo, neće nas EU izlečiti od naših boljki. Korupciju i bedu možemo samo mi sami izlečiti. Trenutno ni jedna politička stranka u Srbiji nema to u programu. Bugari su u EU i da li im je bolje? Ne, jer se sami nisu pobrinuli da im bude bolje?Eu je samo dobra maska za domaće političare da sa sakriju iza nekog i da obezbede sebi pristup dobro plaćenim funkcijama u Eu administraciji i pristup fondovima .

патриота

pre 12 godina

Златко, ја не могу да верујем својим очима шта сте написали. Па зар Ви стварно мислите да ако уђемо у ЕУ да ћемо завршити сав посао и само се башкарити? Зар не видите какво је стање тамо ( Грчка, Италија...). Па питање је и сама ЕУ колико ће опстати и како. А што се тиче криминалаца у власти се слажем, али треба да тежимо да и овде створимо систем какав ваља. Како?
Ево једног предлога: Треба променити политичку елиту или оне које себе тако називају а у ствари су криминалци? За кога гласати? а сви су већ били на власти и нико није донео нешто ново, већ само слушамо демагогију последњих 20 па и више година. Како их променити? Направити систем да када се изађе на изборе постоји опција " Ја нисам низаједног од понуђених кандидата." па ако та опција освоји више од 50% гласова да се забрани тим кандидатима да се кандидују а избори да се понове. Јер овако стално бирамо између истих људи који нас све вуку за нос и праве будалама. Док се они не промене, нема нама бољитка. Захваљујем се овом сајту ако овај коментар објаве. Поздрав.

ben

pre 12 godina

Ma med i mlijeko ta nova "drzava",standard kao u Luksemburgu,nema droge,prostitucije,zastita ljudskih prava kao u Danskoj,tolerancija kao u Svicarskoj,zdravstvo kao u Francuskoj.Ove navedene zemlje su omiljena destinacija Albanaca u potrazi za boljim zivotom.

djuro

pre 12 godina

Najvise volim ove napredne intelektualce koji su avangardno odani univerzalnim ljudskim pravima i naporima evropske civilizacije u tom pravcu i sve u tom smislu. A najlepse kod njih mi je sto u tom svom intelektualnom konceptu zgodno zaboravljaju da je to njihovo drmusanje za ramena i uterivanje pameti (jednako: odreknite se Kosova, furamo ljudska prava) ne postoji bez gazenja tih principa koje toboze zagovaraju. Ako se slozimo da se nad Srbima na Kosovu vrsi represija, da ne idemo u tacnije i drasticnije opise, i da je ta represija bar precutno podrzana od strane njihovih evropskih drugara, zanima me kojim trikom ti ljudi (intelektualci, dakle podrazumevamo da su pametni i da imaju neki nivo morala) smeju sebe da pogledaju u ogledalo dok drze lekciju svojim sunarodnicima o ljudskim pravima, zakonima, iskorenjivanju korupcije - to je valjda taj preokret, je li, i u toj istoj lekciji nam govore da je prvi korak u tome drzanje strane onima koji blago receno uskracuju ta ista prava nasim sugradjanima.

Salonsko-slavski , epsko-guslarski doktor fizike na eminentnom univerzitetu na Zapadu

pre 12 godina

I sta kaze "najpoznatija srpska spisateljica" ; Srbiju treba neko da ... protrese... 'Ajde, bre, Biljana, amana ti vise ... ne davi nas svojim nebulozama bas svaki put. Potpisi taj "preokret" i time se pridruzi plejadi ostalih moralnih gorostasa poput Cede i Vuka.

pisi drame

pre 12 godina

Koga zapravo zanima sta jedna razmazena osoba kojoj je u zivotu najveci problem bio da upari torbu sa cipelama, misli o Kosovu... I sta je to hrabro u davanju legimiteta jednoj albanskoj naci-krimi tvorevini i likovima kao sto je Tsci? Srbija ce svoju naprednost i okretanje buducnosti pokazati tako sto ce priznati jednu nedemokratsku, 19. vekovnu tvorevinu izgradjenu na albanskim nacionalistickim mitovima? Ajde bezi... Neko bi zaista trebao vec da prodrma i ove srpske kvazi avangardne liberale...