Ponedeljak, 18.07.2011.

13:34

Nezadovoljstvo zbog presude Kepiru

Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević za B92 kaže da nije zadovoljan oslobađajućom presudom koju je danas Šandoru Kepiru izrekao sud u Budimpešti.

Izvor: B92

Nezadovoljstvo zbog presude Kepiru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Nova rezidencija

pre 12 godina

@baba vanga:

Cetnike smatraju fasistima svi narodi sa ovih prostora koji su imali nesrecu zivjeti na teritorijama koje je su Mihailovicevi cetnici proglasili srpskima i krenuli - kako su i sami naveli u vlastitom programu - u ciscenje od nesrpskog stanovnistva u cilju stvaranja srpske homogene nacionalne drzave. Pitajte malo prezivjele zitelje Foce, Zvornika, istocne Hercegovine....ima jos zivih svjedoka.

A o cetnicima govore dosta i fotografije iz tog vremena (daleko vise nego izjave nekih samozvanih veterana), samo malo guglajte:

http://www.fotorola.com/uploads/6eafc61a3e.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/286/scannen7ad.jpg/

Poanta je jednostavna: E pa ako vi nemate potrebnu distancirati se od zlocina Mihailovicevih cetnika, vec ga rehabilitirate i time direktno negirate sve njegove zlocine, onda se nemate niakkvo pravo zgrazati nad jednako tako ignoratnom presudom nad nekim tudjim "junacima".

Dr K

pre 12 godina

Posle paušalnih ocena, evo nekoliko ČINJENICA

Sud je odbacio tužbu na osnovu sledećih činjenica:
1. Kepiro je odbio naredbu o egzekuciji i u njima nije uzeo učešća.
2. Tužilac nije prezentovao ni jedan konkretan dokaz (dokument ili izjavu svedoka) da je učestvovao u egzekucijama.
3. U njegovu korist je svedočila jedna jevrejska porodica (vlasnici današnjeg Hotela Vojvodina), koje je lično sakrio od egzekutora.
4. Presuda iz 1944. godine je doneta na osnovu kolektivne krivice, bez određivanja pojedinačne odgovornosti optuženih.

P.S.
Nalogodavci i glavni izvršioci su još za vreme Hortijevog režima osuđeni na smrt. Smrtne kazne su izvršene. Velika većina ostalih učesnika su procesuirani tokom posleratnih godina.

P.P.S.
Uprkos svemu, lično bih želeo, da do kraja života trune u zatvoru!!!

baba vanga

pre 12 godina

@ (Nova rezidencija, 19. jul 2011 10:21)

Gospodine, ne pričajte više besmislice!
Četnike jedino Vi u Hrvatskoj i u Rusiji smatrate fašistima i niko drugi u svetu!
Evo šta kažu o njima vaši sadašnji saveznici:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

Nova rezidencija

pre 12 godina

Mnogo ljudi u susjednim drzavama a bome i u samoj Srbiji je nezadovoljno postupkom rehabilitacije jednog osudjenog ratnog zlocinca i sredstvima koje se ulazu u pronalazenje njegovih kostiju. Nesto nisam primjetio da to nezadovoljstvo imalo zanima one koji ga rehabilitiraju. Zbog cega onda mislite da bi sad nezadovoljstvo Srbije presudom suda u Madjarskoj ikoga trebalo zanimati? Srbija je rehabilitacijom cetnickog pokreta prva krenula u prekrajanje povijesti drugog svjetskog rata i relativirala zlocine njemackih kvislinga stavljajuci ih u omjer sa navodnim nacionalnim zaslugama. Gledajte to jednostavno ovako: Kepiru je netko progledao kroz prste jednako kao sto Srbija to radi kad su u pitanju Mihajlovic i cetnici. E sad se zapitajte zasto vam najednom smeta ono sto po vasem misljenju ne bi smjelo smetati druge?

Neiznenadjen

pre 12 godina

Ma kakvo skandiranje desnicara,ovo je nazalost stav vecine.Sta ocekivati kada su za vreme vladavine SVM-a po celoj Subotici promenjeni nazivi ulica koja nose obelezja iz NOB-a.

nikola

pre 12 godina

(samo za redakciju са "благим антисемитским хумором" ЈОББИК-а )

И они причају о завери...

Zétényi: Zuroff bejáratos az ügyészségre, mintha ott lenne a második irodája
(бранилац Кепира)Зетењи: Зурофова проходност у правосуђе,као да му је тамо друга канцерарија

így a nagyon naiv nézõk számára is egyértelmûvé válhatott, kik mozgatják a szálakat a háttérbõl.

тако и јако наивним гледаоцима би требало бити јасније,ко то помера нити из позадине.
http://kuruc.info/r/34/82232/

nikola

pre 12 godina

Реакција на одјек вести у србији

"Necak nem számít arra, hogy az ítélet változni fog."
Нећак не рачуна на то, да ће се пресуда променути.

Дали ће остаје да видимо???

http://www.delmagyar.hu/kulfold_hirek/kepiro-per_elegedetlen_szerbiai_nyilatkozatok/2231009/

bačvanin

pre 12 godina

@(bezimena, 18. jul 2011 20:44)

Tačno je, Dražu Mihajlovića je za ratnog zločinca proglasio sud - ali KOMUNISTIČKI sud!!! Zar bilo ko ozbiljan i intiligentan može čak i da pomisli da bi KOMUNISTI imali razumevanja i bili OBJEKTIVNI i pošteni prema svojim najvećim IDEOLOŠKIM protivnicima sa kojima su se borili za vlast u državi?
Zar može iko i da pomisli da bi takvo KOMUNISTIČKO suđenje moglo biti pravedno?

By the way, Američkim pilotima iz one čuvene grupe "forgotten 500" nije bilo dozvoljeno da dođu da svedoče na suđenju Draži Mihajloviću iako su žestoko insistirali na tome! Toliko o poznatoj "komunističkoj pravdi"!
Evo video klip gde preživeli Američki piloti lično govore o tome:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

A o likvidacijama desetina hiljada običnih ljudi nakon rata samo zato što nisu podržavali komuniste neću ni da govorim!

E da, da ne steknete pogrešan utisak - ja sam po opredelenju levičar i demokrata, nisam četnik - ali sam iznad svega ljubitelj ISTINE!

Ali slažem se sa vama da licemerju, kada su u pitanju ratni zločini, nema mesta! Bilo da su nacistički, četnički ili komunistički - jer ne zaboravite da je u Srbiji trajao građanski rat između dve ideologije a istovremeno i protiv okupatora! Građanski rat koji očigledno u vašim očima i dalje traje!
DOSTA JE BILO PODELA MEĐU SRBIMA!

...A što se tiče ovog zločinca nije prvi koji je proživeo život na slobodi i doživeo duboku starost, a verovatno će i umreti nekažnjen - KAO I VEĆINA FAŠISTIČKIH ZLIKOVACA!!!

тачка

pre 12 godina

Они бране своје националне интересе. Ми их не бранимо. Нама је битније да нас они лупају по глави.

Dragan Vl.

pre 12 godina

bezimena@
Gospodjo "bezimena" to je toliko apsurdno poredjenje da nemam reci,ovaj covek je pobio na pravdi Boga preko hiljadu ljudi,a vi sada poredite "cetnike" sa njim,a ko ce gospodjo odgovarati za mog dedu koga su komunisti ´46.god. ubili pred ocima moje bake,samo zato sto ga je neko optuzio da je bio pomocnik ravnogorcima u tom gradjanskom ratu koji se desio na tlu Srbije u II svetskom ratu.
Ko ce odgovarati za stotine grobnica po Srbiji u koje su pobacani ljudi slicni mom dedi,dajte molim vas da se zavrsi taj besmisleni gradjanski rat u Srbiji koji mi jos uvek vodimo,iako ni ja ,ni vi, nemamo nista licno sa njim.
A ovo je teska bruka i sramota za Madjarsku i nadam se ,da ce jevrjeske organizacije izvrsiti ogroman pritisak na tu drzavu da se sudjenje ponovi,i da ovaj covek dobije zasluzenu kaznu,namerno sam napisao jevrejske,jer cisto sumnjam da ce bilo kakav protest Srbije uroditi plodom.

Natovac

pre 12 godina

The Hungarian Court is simply following the International Criminal Court in the Hague. Killing Serbs (including Serbian Jews) is not a crime. Not in Novi Sad, not in the Podrunje, not in Croatia, and not in Kosovo.

Bg

pre 12 godina

@dovla! Homena ne zanimaju te stvari, on prekopava Adu, i trudi se, iz "petnih zila" da rehabilituje neke nase .... BTW, g. Necak nas je bas dobro isprozivao, i o tome bi trebalo razmisljati dok ne bude kasno!

TTT

pre 12 godina

Da se neko osudi treba dokaza, sto verovatno nije bilo.Ako je kriv uskoro ce mu suditi bog, samo on zna da li je kriv ili nije.
Bilo je velike presije u Madjarskoj da se Kepiro osudi,ali sudstvo je cini se nezavisno.
Istorija nije samo crno-beli svet. I ja sam samo lepe stvari ucio u skoli o Titu, Lenjinu, pa kasnije saznao i za grozne.

Dule NS

pre 12 godina

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?
(drno, 18. jul 2011 19:57)

Da, ima samo jedan mali problem - SADA NE GOVORIMO O SRBIJI - već o Mađarskoj državi koja otvoreno podržava fašiste!
Šta ti tu nije jasno?
Zašto imate tu opsesiju da u svaku moguću temu gurate Srbiju i pokušavate da nametnete vašu političku verziju istorije????
...uzgred, Srbija jeste imala kolaboracionističku vladu za vreme drugog svetskog rata - kao i sve ostale okupirane države u Evropi, ali ta Srbija nije imala "Jasenovce", "Novosadske racije" i sve ostalo... Nabroj mi "konc logore" po Srbiji koje su Srbi držali za druge narode! Ili koje susedne države je ta Srbija okupirala...
...ali zato ta ista Srbija jeste imala jedne "Šumarice" i mnogo drugih sličnih stratišta!!!
-Što se tiče Četnika, prvo svi Vi morate to što govorite da dokažete Amerikancima koji ih i danas smatraju SAVEZNICIMA! Da su Četnici bili nacisti bežali bi posle rata u Argentinu kao i ustaše, a ne u Sjedinjene Američke Države koja ih je sa zadovoljstvom udomila!

-Uzgred, u pomenutu "veliku Mađarsku" ulazi i skoro cela vaša Hrvatska, pola Rumunije i Slovačka - nemojte to da zaboravite dok ih opravdavate navodnim "Srpskim konc logorima" iz drugog svetskog rata koji uopšte nisu tema ovde!

OVDE JE TEMA NOVOSADSKA RACIJA! I država koja je krvnika proglasila nevinim!

Dalibor

pre 12 godina

Sad posle oslobađajuće presude ovoj zveri kasno je da se išta učini, jer taj neće doživeti ni pokušaj nekog novog suđenja...ako treba, to će se sprečiti njegovim smaknućem od strane fašista u Mađarskoj. Jednostavno trebalo je mnogo ranije i masovnije delovati, i tu ne mislim samo na političare koje boli ona stvar za tamo neke srpske žrtve od pre 70 godina, nego i na obične ljude...neki veći javni protest i poruka svetu bi našao odjeka, ali u Srbiji je začuđujuće mali procenat onih koje interesuje genocid nad sopstvenim narodom. Eto, što npr. sa Exita nije mogao biti pušten neki poziv pravdi, sa mesta održavanja festivala odlično se vidi Kej žrtava racije?

statistika

pre 12 godina

Kriv je? Ko zna? Jedino on!!!!
Šta se desilo 1944 u Čurugu i Žablji???? Ko je čuo za genocid u ta dva sela? Niko!!!! Ima razlike, zar ne?

bezimena

pre 12 godina

Dražava, koja je rehabilitujući četnike uradila ISTO što i ovaj sud koji ratnog zločinca nije osudio, i koja je utrošila ogromne pare na traženje groba RATNOG ZLOČINCA nad kojim je izvršena smrtna kazna, kojom ga SUD kaznio, nema MORALNO PRAVO da izražava nekakvo nezadovoljstvo! Ovakvom licemerju, kada su ratni zločini u pitanju, NEMA MESTA!

Uostalom, idite do sela Vranić, nadomak Bg-a, i obidjite Božnjake u Raškoj, oni će Vam najbolje objasniti kakvu su "satisfakciju" dobili od ove države, gore navedenim!

nikola

pre 12 godina

Није ни светско мњење примило пресуду равнодушно!!!Читајући вестзи и коментаре из света...
Чак је господин Епхарим Зуроф шокиран пресудом,и овацијом на ослобађајућу пресуду...
Неће на томе стати, верујем да је и суседној мађарској блам да је на првим страницама светских медија ѕбог Кепира на првом и Мола на другом месту !!!

http://translate.google.com/translate?ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.7kanal.com%2Fnews.php3%3Fid%3D283414&sl=ru&tl=en

iii

pre 12 godina

Nisam upucen u detalje optuznice, niti dokaze, pa ne mogu da komentarisem presudu, ali nikako ne mogu da se slozim sa g. Nećakom - koliko god zlocin bio strasan, svako je nevin osim ako tuzilastvo uspe da dokaze krivicu te osobe... nikako ne moze obrnuto, kako g.Nećak sugerise, kakav god da je zlocin u pitanju, jer to onda ne bi bilo sudjenje, nego trazenje zrtvenog jarca...

drno

pre 12 godina

(Dule NS, 18. jul 2011 14:35)

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?

Laki

pre 12 godina

Danas je jos jednom izvrsen zlocin nad zrtvama racije, ali danas je to uradilo madjarsko "pravosudje". Vukcevicu, Vekaricu - UCUTITE SRAM VAS BILO!

Dule NS

pre 12 godina

Ovo je samo dokaz da se Evropom ponovo širi povampireni FAŠIZAM, koji se u nekim (nažalost nama susednim) zemljama sve više otvoreno podržava!
Pa u Mađarskoj su takve organizacije čak na vlasti, a ideja "velike Mađarske" je sve zastupljenija!
Čak određene organizacije pokušavaju da deluju i među Mađarima na teritoriji Srbije i ostalih suseda Mađarske!
...Nije mi jasno kako EU nema ništa da kaže o ovome!

pablito

pre 12 godina

Samo mala ispravka. Ne bi Zurof našao Kepira da nije bilo požrtvovanja ljudi iz Jevrejske opštine Novi Sad koji su ga locirali i obavestili Vizentalov centar i našu državu. U svemu ostalom se slažem sa gosp. Nećakom. Sve ostalo je naknadna pamet naših političara i posledica njihove neumešnosti i neznanja (ne želim da verujem da je nešto drugo u pitanju). Baš zato što u ovim zločinima pravda nije izvršena, imamo povampirenje iste priče od 90ih naovamo. dakle prvo puna istina o II sv. ratu, pa da idemo dalje do dan danas. U školi smo učili da su u Raciji pobijeni antifašisti, borci za slobodu. ne sumnjam da je i njih bilo, ali pobijen je uglavnom običan narod zbog svoje vere i nacije. I to treba iznova reći inače ćemo imati nov krug zla.

Treba iskoristiti ovu presudu i lobirati po svetu i EU (koja btw. skreće sve više ultradesno) zajedno sa jevrejskim organizacijama. mada, pretpostavljam da će sada ići žalba na presudu, i tako u krug, a da će "ono" (neću ga nazvati čovekom) u međuvremenu da umre. ne bi bilo prvi put....

Славко М

pre 12 godina

Господине Вукчевићу, овим није све завршено, имате још једну шансу. Сачекајте да умре па распишити потерницу.

nikad sluga okupatora

pre 12 godina

U Srbiji je nezadovoljstvo i zbog rada (NERADA I NEZNANJA) Specijalnog tuzilastva. A da ne pricamo da Srbija debelo placa taj nerad i neznanje.

Pa nije valjda tuzilastvo marketinska organizacija kakvom ste je vi napravili?

Obrad Krljacic

pre 12 godina

Ama ne interesuju nas zlocinci stari 90 i vise godina vec oni malo mladji: Ganic, Jurisic, Divjak1 Co. A tu ne smete ni da pisnete.

"Frljanje" s izjavama

pre 12 godina

Zašto Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević tako olako daje izjave za javnost, pogotovo o tako krupnim stvarima kao što su ratni zločini iz II svetskog rata?

Prema BBC News, Šandor Kepiro jeste osuđeni ratni zločinac, zato što je tužba koju je njegov advokat podneo protiv Efraima Zurofa, odbačena. Efraim Zurof je javno nazvao Šandora Kepiroa ratnim zločincem, na šta je odgovorio Kepiroov advokat podnošenjem tužbe za klevetu. Sud je odbacio ovu tužbu pod oobrazloženjem da je Šandor Kepiro 1944. osuđen za ratne zločine, na koju presudu se nije žalio. Ova presuda je, nažalost, zastarela u pogledu izvršenja kazne.

Što se tiče suđenja koje je počelo u maju ove godine, problem je nedostatak istražnog postupka (koji bi mogao da traje godinama, a najverovatnije bi bio prekinut prirodnom smrću Šandora Kepiroa, koji sada ima već punih 97 godina). Problem su i validni pisani dokazi, kao i nedostatak živih svedoka, jer je od Novosadske racije do danas prošlo 70 godina. Uzimajući sve ovo u obzir, kao i, nažalost, političku konotaciju koju navodi Aleksandar Nećak, teško je poverovati da je bilo kome ko je ovom procesu za ratne zločine posvetio makar sat vremena čitanja na Internetu, ovakva današnja presuda iznenađujuća. Nažalost!

ex-optimista

pre 12 godina

Ako imaju adekvatne dokaze protiv njega, onda je ekstremno glupo ostaviti nekažnjeno! A to što je pobegao,ne znači i da je kriv, pošto i lično poznajem jednog čoveka, koji je u Budimpešti bio žandar,odbio je da izvršava ubistva,pa ga je prvo žandarmerija jurila,a posle oslobođavanja mađarske su ga komunisti jurili,pošto je radio kao žandar. Na kraju mu nije bilo spasa i emigrirao je u ameriku.

mihajlo

pre 12 godina

Još jedan od mnogobrojnih dokaza da nas u svetu cene i mirišu kao smrdljiv sir. Naš kredibilitet je ravan nekoj imaginarnoj prćiji, negde na Marsu. Naši argumenti su za spoljni svet duvanski dim i vekovna magla. To je dokaz pameti ljudi koji "vode" ovu državu.

Katica

pre 12 godina

Kad imate DOKAZE a vi ih objavite u Madjarskim novinama i predaj te „dokaze“ njihovim sudovima.
Ps. I ja sam nezadovoljna jer naši sudovi nisu u stanju (jer nije bilo LUSTRACIJE) da sude Slobi, Miri i & što su doveli Srbiju (i region) do samouništenja. E bogami za to suđenje ima dokaza koliko hoćeš, pa nikom ništa, pojeo vuk magarca. Svi APARAČICI koji su bili Slobina desna ruka u svim mogućim strukturama države i dalje „vladaju“ ne fali im dlaka sa glave. 7 miliona ljudi u Srbiji danas zbog njihovog ne znanja ili zbog njihove političke namere evo i deset godina posle Slobe živi kao u svakoj „prokletoj avliji“, a o onih predhodnih ratnih 10 goidina koje su nam „POJELI“ da i ne govorim.

dovla

pre 12 godina

Vukcevicu, ti si prepustio slucaj Madjarskoj iako je zlocin izvrsen u Srbiji. Gde je tvoja odgovornost? Da li ste ti i Homen uradili ista kako valja otkada ste postavljeni na funkcije? Prosto neverovatno koliko ste nesposobni.

M. Н. Лазар

pre 12 godina

Госп. Шекарићу, ти немаш право на незадовољство.
Прелистај своје активности у овом и осталим случајевима ратних злочина (без обзира на датуме), па ћеш имати право само на професионални пораз (уз асистенцију политичко-бирократске структуре-којој помно служиш!).
Ја, као грађанин имам право на НЕЗАДОВОЉСТВО НА ПРЕСУДЕ, М. Ковачевића, Св. Ражњатовић и многе прошле и (изгледа) будуће...

Radovan

pre 12 godina

Da znas da se ceo svet sad potreso sto ti nisi zadovoljan presudom. Bolje je ako ikako mozete da neizlazite u javnost tako nebi blamirali ni sebe a niti nas narod.

Dule NS

pre 12 godina

Izgleda da su se bivše fašističke zemlje veoma osilile, pa su počele otvoreno da podržavaju svoje zločince! Ovaj nije ni prvi a ni poslednji....
A o Hrvatskoj i Nadi Šakić i ostaloj ustaškoj kompaniji da i ne govorim...
...A šta sad, valjda su to tekovine demokratije i 21. veka...

Dule NS

pre 12 godina

Izgleda da su se bivše fašističke zemlje veoma osilile, pa su počele otvoreno da podržavaju svoje zločince! Ovaj nije ni prvi a ni poslednji....
A o Hrvatskoj i Nadi Šakić i ostaloj ustaškoj kompaniji da i ne govorim...
...A šta sad, valjda su to tekovine demokratije i 21. veka...

dovla

pre 12 godina

Vukcevicu, ti si prepustio slucaj Madjarskoj iako je zlocin izvrsen u Srbiji. Gde je tvoja odgovornost? Da li ste ti i Homen uradili ista kako valja otkada ste postavljeni na funkcije? Prosto neverovatno koliko ste nesposobni.

Radovan

pre 12 godina

Da znas da se ceo svet sad potreso sto ti nisi zadovoljan presudom. Bolje je ako ikako mozete da neizlazite u javnost tako nebi blamirali ni sebe a niti nas narod.

mihajlo

pre 12 godina

Još jedan od mnogobrojnih dokaza da nas u svetu cene i mirišu kao smrdljiv sir. Naš kredibilitet je ravan nekoj imaginarnoj prćiji, negde na Marsu. Naši argumenti su za spoljni svet duvanski dim i vekovna magla. To je dokaz pameti ljudi koji "vode" ovu državu.

Obrad Krljacic

pre 12 godina

Ama ne interesuju nas zlocinci stari 90 i vise godina vec oni malo mladji: Ganic, Jurisic, Divjak1 Co. A tu ne smete ni da pisnete.

M. Н. Лазар

pre 12 godina

Госп. Шекарићу, ти немаш право на незадовољство.
Прелистај своје активности у овом и осталим случајевима ратних злочина (без обзира на датуме), па ћеш имати право само на професионални пораз (уз асистенцију политичко-бирократске структуре-којој помно служиш!).
Ја, као грађанин имам право на НЕЗАДОВОЉСТВО НА ПРЕСУДЕ, М. Ковачевића, Св. Ражњатовић и многе прошле и (изгледа) будуће...

Славко М

pre 12 godina

Господине Вукчевићу, овим није све завршено, имате још једну шансу. Сачекајте да умре па распишити потерницу.

Dule NS

pre 12 godina

Ovo je samo dokaz da se Evropom ponovo širi povampireni FAŠIZAM, koji se u nekim (nažalost nama susednim) zemljama sve više otvoreno podržava!
Pa u Mađarskoj su takve organizacije čak na vlasti, a ideja "velike Mađarske" je sve zastupljenija!
Čak određene organizacije pokušavaju da deluju i među Mađarima na teritoriji Srbije i ostalih suseda Mađarske!
...Nije mi jasno kako EU nema ništa da kaže o ovome!

Laki

pre 12 godina

Danas je jos jednom izvrsen zlocin nad zrtvama racije, ali danas je to uradilo madjarsko "pravosudje". Vukcevicu, Vekaricu - UCUTITE SRAM VAS BILO!

bezimena

pre 12 godina

Dražava, koja je rehabilitujući četnike uradila ISTO što i ovaj sud koji ratnog zločinca nije osudio, i koja je utrošila ogromne pare na traženje groba RATNOG ZLOČINCA nad kojim je izvršena smrtna kazna, kojom ga SUD kaznio, nema MORALNO PRAVO da izražava nekakvo nezadovoljstvo! Ovakvom licemerju, kada su ratni zločini u pitanju, NEMA MESTA!

Uostalom, idite do sela Vranić, nadomak Bg-a, i obidjite Božnjake u Raškoj, oni će Vam najbolje objasniti kakvu su "satisfakciju" dobili od ove države, gore navedenim!

Katica

pre 12 godina

Kad imate DOKAZE a vi ih objavite u Madjarskim novinama i predaj te „dokaze“ njihovim sudovima.
Ps. I ja sam nezadovoljna jer naši sudovi nisu u stanju (jer nije bilo LUSTRACIJE) da sude Slobi, Miri i & što su doveli Srbiju (i region) do samouništenja. E bogami za to suđenje ima dokaza koliko hoćeš, pa nikom ništa, pojeo vuk magarca. Svi APARAČICI koji su bili Slobina desna ruka u svim mogućim strukturama države i dalje „vladaju“ ne fali im dlaka sa glave. 7 miliona ljudi u Srbiji danas zbog njihovog ne znanja ili zbog njihove političke namere evo i deset godina posle Slobe živi kao u svakoj „prokletoj avliji“, a o onih predhodnih ratnih 10 goidina koje su nam „POJELI“ da i ne govorim.

"Frljanje" s izjavama

pre 12 godina

Zašto Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević tako olako daje izjave za javnost, pogotovo o tako krupnim stvarima kao što su ratni zločini iz II svetskog rata?

Prema BBC News, Šandor Kepiro jeste osuđeni ratni zločinac, zato što je tužba koju je njegov advokat podneo protiv Efraima Zurofa, odbačena. Efraim Zurof je javno nazvao Šandora Kepiroa ratnim zločincem, na šta je odgovorio Kepiroov advokat podnošenjem tužbe za klevetu. Sud je odbacio ovu tužbu pod oobrazloženjem da je Šandor Kepiro 1944. osuđen za ratne zločine, na koju presudu se nije žalio. Ova presuda je, nažalost, zastarela u pogledu izvršenja kazne.

Što se tiče suđenja koje je počelo u maju ove godine, problem je nedostatak istražnog postupka (koji bi mogao da traje godinama, a najverovatnije bi bio prekinut prirodnom smrću Šandora Kepiroa, koji sada ima već punih 97 godina). Problem su i validni pisani dokazi, kao i nedostatak živih svedoka, jer je od Novosadske racije do danas prošlo 70 godina. Uzimajući sve ovo u obzir, kao i, nažalost, političku konotaciju koju navodi Aleksandar Nećak, teško je poverovati da je bilo kome ko je ovom procesu za ratne zločine posvetio makar sat vremena čitanja na Internetu, ovakva današnja presuda iznenađujuća. Nažalost!

Dragan Vl.

pre 12 godina

bezimena@
Gospodjo "bezimena" to je toliko apsurdno poredjenje da nemam reci,ovaj covek je pobio na pravdi Boga preko hiljadu ljudi,a vi sada poredite "cetnike" sa njim,a ko ce gospodjo odgovarati za mog dedu koga su komunisti ´46.god. ubili pred ocima moje bake,samo zato sto ga je neko optuzio da je bio pomocnik ravnogorcima u tom gradjanskom ratu koji se desio na tlu Srbije u II svetskom ratu.
Ko ce odgovarati za stotine grobnica po Srbiji u koje su pobacani ljudi slicni mom dedi,dajte molim vas da se zavrsi taj besmisleni gradjanski rat u Srbiji koji mi jos uvek vodimo,iako ni ja ,ni vi, nemamo nista licno sa njim.
A ovo je teska bruka i sramota za Madjarsku i nadam se ,da ce jevrjeske organizacije izvrsiti ogroman pritisak na tu drzavu da se sudjenje ponovi,i da ovaj covek dobije zasluzenu kaznu,namerno sam napisao jevrejske,jer cisto sumnjam da ce bilo kakav protest Srbije uroditi plodom.

pablito

pre 12 godina

Samo mala ispravka. Ne bi Zurof našao Kepira da nije bilo požrtvovanja ljudi iz Jevrejske opštine Novi Sad koji su ga locirali i obavestili Vizentalov centar i našu državu. U svemu ostalom se slažem sa gosp. Nećakom. Sve ostalo je naknadna pamet naših političara i posledica njihove neumešnosti i neznanja (ne želim da verujem da je nešto drugo u pitanju). Baš zato što u ovim zločinima pravda nije izvršena, imamo povampirenje iste priče od 90ih naovamo. dakle prvo puna istina o II sv. ratu, pa da idemo dalje do dan danas. U školi smo učili da su u Raciji pobijeni antifašisti, borci za slobodu. ne sumnjam da je i njih bilo, ali pobijen je uglavnom običan narod zbog svoje vere i nacije. I to treba iznova reći inače ćemo imati nov krug zla.

Treba iskoristiti ovu presudu i lobirati po svetu i EU (koja btw. skreće sve više ultradesno) zajedno sa jevrejskim organizacijama. mada, pretpostavljam da će sada ići žalba na presudu, i tako u krug, a da će "ono" (neću ga nazvati čovekom) u međuvremenu da umre. ne bi bilo prvi put....

Natovac

pre 12 godina

The Hungarian Court is simply following the International Criminal Court in the Hague. Killing Serbs (including Serbian Jews) is not a crime. Not in Novi Sad, not in the Podrunje, not in Croatia, and not in Kosovo.

nikola

pre 12 godina

Није ни светско мњење примило пресуду равнодушно!!!Читајући вестзи и коментаре из света...
Чак је господин Епхарим Зуроф шокиран пресудом,и овацијом на ослобађајућу пресуду...
Неће на томе стати, верујем да је и суседној мађарској блам да је на првим страницама светских медија ѕбог Кепира на првом и Мола на другом месту !!!

http://translate.google.com/translate?ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.7kanal.com%2Fnews.php3%3Fid%3D283414&sl=ru&tl=en

Dule NS

pre 12 godina

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?
(drno, 18. jul 2011 19:57)

Da, ima samo jedan mali problem - SADA NE GOVORIMO O SRBIJI - već o Mađarskoj državi koja otvoreno podržava fašiste!
Šta ti tu nije jasno?
Zašto imate tu opsesiju da u svaku moguću temu gurate Srbiju i pokušavate da nametnete vašu političku verziju istorije????
...uzgred, Srbija jeste imala kolaboracionističku vladu za vreme drugog svetskog rata - kao i sve ostale okupirane države u Evropi, ali ta Srbija nije imala "Jasenovce", "Novosadske racije" i sve ostalo... Nabroj mi "konc logore" po Srbiji koje su Srbi držali za druge narode! Ili koje susedne države je ta Srbija okupirala...
...ali zato ta ista Srbija jeste imala jedne "Šumarice" i mnogo drugih sličnih stratišta!!!
-Što se tiče Četnika, prvo svi Vi morate to što govorite da dokažete Amerikancima koji ih i danas smatraju SAVEZNICIMA! Da su Četnici bili nacisti bežali bi posle rata u Argentinu kao i ustaše, a ne u Sjedinjene Američke Države koja ih je sa zadovoljstvom udomila!

-Uzgred, u pomenutu "veliku Mađarsku" ulazi i skoro cela vaša Hrvatska, pola Rumunije i Slovačka - nemojte to da zaboravite dok ih opravdavate navodnim "Srpskim konc logorima" iz drugog svetskog rata koji uopšte nisu tema ovde!

OVDE JE TEMA NOVOSADSKA RACIJA! I država koja je krvnika proglasila nevinim!

nikad sluga okupatora

pre 12 godina

U Srbiji je nezadovoljstvo i zbog rada (NERADA I NEZNANJA) Specijalnog tuzilastva. A da ne pricamo da Srbija debelo placa taj nerad i neznanje.

Pa nije valjda tuzilastvo marketinska organizacija kakvom ste je vi napravili?

ex-optimista

pre 12 godina

Ako imaju adekvatne dokaze protiv njega, onda je ekstremno glupo ostaviti nekažnjeno! A to što je pobegao,ne znači i da je kriv, pošto i lično poznajem jednog čoveka, koji je u Budimpešti bio žandar,odbio je da izvršava ubistva,pa ga je prvo žandarmerija jurila,a posle oslobođavanja mađarske su ga komunisti jurili,pošto je radio kao žandar. Na kraju mu nije bilo spasa i emigrirao je u ameriku.

iii

pre 12 godina

Nisam upucen u detalje optuznice, niti dokaze, pa ne mogu da komentarisem presudu, ali nikako ne mogu da se slozim sa g. Nećakom - koliko god zlocin bio strasan, svako je nevin osim ako tuzilastvo uspe da dokaze krivicu te osobe... nikako ne moze obrnuto, kako g.Nećak sugerise, kakav god da je zlocin u pitanju, jer to onda ne bi bilo sudjenje, nego trazenje zrtvenog jarca...

drno

pre 12 godina

(Dule NS, 18. jul 2011 14:35)

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?

statistika

pre 12 godina

Kriv je? Ko zna? Jedino on!!!!
Šta se desilo 1944 u Čurugu i Žablji???? Ko je čuo za genocid u ta dva sela? Niko!!!! Ima razlike, zar ne?

Dalibor

pre 12 godina

Sad posle oslobađajuće presude ovoj zveri kasno je da se išta učini, jer taj neće doživeti ni pokušaj nekog novog suđenja...ako treba, to će se sprečiti njegovim smaknućem od strane fašista u Mađarskoj. Jednostavno trebalo je mnogo ranije i masovnije delovati, i tu ne mislim samo na političare koje boli ona stvar za tamo neke srpske žrtve od pre 70 godina, nego i na obične ljude...neki veći javni protest i poruka svetu bi našao odjeka, ali u Srbiji je začuđujuće mali procenat onih koje interesuje genocid nad sopstvenim narodom. Eto, što npr. sa Exita nije mogao biti pušten neki poziv pravdi, sa mesta održavanja festivala odlično se vidi Kej žrtava racije?

Bg

pre 12 godina

@dovla! Homena ne zanimaju te stvari, on prekopava Adu, i trudi se, iz "petnih zila" da rehabilituje neke nase .... BTW, g. Necak nas je bas dobro isprozivao, i o tome bi trebalo razmisljati dok ne bude kasno!

Neiznenadjen

pre 12 godina

Ma kakvo skandiranje desnicara,ovo je nazalost stav vecine.Sta ocekivati kada su za vreme vladavine SVM-a po celoj Subotici promenjeni nazivi ulica koja nose obelezja iz NOB-a.

тачка

pre 12 godina

Они бране своје националне интересе. Ми их не бранимо. Нама је битније да нас они лупају по глави.

bačvanin

pre 12 godina

@(bezimena, 18. jul 2011 20:44)

Tačno je, Dražu Mihajlovića je za ratnog zločinca proglasio sud - ali KOMUNISTIČKI sud!!! Zar bilo ko ozbiljan i intiligentan može čak i da pomisli da bi KOMUNISTI imali razumevanja i bili OBJEKTIVNI i pošteni prema svojim najvećim IDEOLOŠKIM protivnicima sa kojima su se borili za vlast u državi?
Zar može iko i da pomisli da bi takvo KOMUNISTIČKO suđenje moglo biti pravedno?

By the way, Američkim pilotima iz one čuvene grupe "forgotten 500" nije bilo dozvoljeno da dođu da svedoče na suđenju Draži Mihajloviću iako su žestoko insistirali na tome! Toliko o poznatoj "komunističkoj pravdi"!
Evo video klip gde preživeli Američki piloti lično govore o tome:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

A o likvidacijama desetina hiljada običnih ljudi nakon rata samo zato što nisu podržavali komuniste neću ni da govorim!

E da, da ne steknete pogrešan utisak - ja sam po opredelenju levičar i demokrata, nisam četnik - ali sam iznad svega ljubitelj ISTINE!

Ali slažem se sa vama da licemerju, kada su u pitanju ratni zločini, nema mesta! Bilo da su nacistički, četnički ili komunistički - jer ne zaboravite da je u Srbiji trajao građanski rat između dve ideologije a istovremeno i protiv okupatora! Građanski rat koji očigledno u vašim očima i dalje traje!
DOSTA JE BILO PODELA MEĐU SRBIMA!

...A što se tiče ovog zločinca nije prvi koji je proživeo život na slobodi i doživeo duboku starost, a verovatno će i umreti nekažnjen - KAO I VEĆINA FAŠISTIČKIH ZLIKOVACA!!!

Nova rezidencija

pre 12 godina

Mnogo ljudi u susjednim drzavama a bome i u samoj Srbiji je nezadovoljno postupkom rehabilitacije jednog osudjenog ratnog zlocinca i sredstvima koje se ulazu u pronalazenje njegovih kostiju. Nesto nisam primjetio da to nezadovoljstvo imalo zanima one koji ga rehabilitiraju. Zbog cega onda mislite da bi sad nezadovoljstvo Srbije presudom suda u Madjarskoj ikoga trebalo zanimati? Srbija je rehabilitacijom cetnickog pokreta prva krenula u prekrajanje povijesti drugog svjetskog rata i relativirala zlocine njemackih kvislinga stavljajuci ih u omjer sa navodnim nacionalnim zaslugama. Gledajte to jednostavno ovako: Kepiru je netko progledao kroz prste jednako kao sto Srbija to radi kad su u pitanju Mihajlovic i cetnici. E sad se zapitajte zasto vam najednom smeta ono sto po vasem misljenju ne bi smjelo smetati druge?

TTT

pre 12 godina

Da se neko osudi treba dokaza, sto verovatno nije bilo.Ako je kriv uskoro ce mu suditi bog, samo on zna da li je kriv ili nije.
Bilo je velike presije u Madjarskoj da se Kepiro osudi,ali sudstvo je cini se nezavisno.
Istorija nije samo crno-beli svet. I ja sam samo lepe stvari ucio u skoli o Titu, Lenjinu, pa kasnije saznao i za grozne.

Nova rezidencija

pre 12 godina

@baba vanga:

Cetnike smatraju fasistima svi narodi sa ovih prostora koji su imali nesrecu zivjeti na teritorijama koje je su Mihailovicevi cetnici proglasili srpskima i krenuli - kako su i sami naveli u vlastitom programu - u ciscenje od nesrpskog stanovnistva u cilju stvaranja srpske homogene nacionalne drzave. Pitajte malo prezivjele zitelje Foce, Zvornika, istocne Hercegovine....ima jos zivih svjedoka.

A o cetnicima govore dosta i fotografije iz tog vremena (daleko vise nego izjave nekih samozvanih veterana), samo malo guglajte:

http://www.fotorola.com/uploads/6eafc61a3e.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/286/scannen7ad.jpg/

Poanta je jednostavna: E pa ako vi nemate potrebnu distancirati se od zlocina Mihailovicevih cetnika, vec ga rehabilitirate i time direktno negirate sve njegove zlocine, onda se nemate niakkvo pravo zgrazati nad jednako tako ignoratnom presudom nad nekim tudjim "junacima".

baba vanga

pre 12 godina

@ (Nova rezidencija, 19. jul 2011 10:21)

Gospodine, ne pričajte više besmislice!
Četnike jedino Vi u Hrvatskoj i u Rusiji smatrate fašistima i niko drugi u svetu!
Evo šta kažu o njima vaši sadašnji saveznici:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

Dr K

pre 12 godina

Posle paušalnih ocena, evo nekoliko ČINJENICA

Sud je odbacio tužbu na osnovu sledećih činjenica:
1. Kepiro je odbio naredbu o egzekuciji i u njima nije uzeo učešća.
2. Tužilac nije prezentovao ni jedan konkretan dokaz (dokument ili izjavu svedoka) da je učestvovao u egzekucijama.
3. U njegovu korist je svedočila jedna jevrejska porodica (vlasnici današnjeg Hotela Vojvodina), koje je lično sakrio od egzekutora.
4. Presuda iz 1944. godine je doneta na osnovu kolektivne krivice, bez određivanja pojedinačne odgovornosti optuženih.

P.S.
Nalogodavci i glavni izvršioci su još za vreme Hortijevog režima osuđeni na smrt. Smrtne kazne su izvršene. Velika većina ostalih učesnika su procesuirani tokom posleratnih godina.

P.P.S.
Uprkos svemu, lično bih želeo, da do kraja života trune u zatvoru!!!

nikola

pre 12 godina

Реакција на одјек вести у србији

"Necak nem számít arra, hogy az ítélet változni fog."
Нећак не рачуна на то, да ће се пресуда променути.

Дали ће остаје да видимо???

http://www.delmagyar.hu/kulfold_hirek/kepiro-per_elegedetlen_szerbiai_nyilatkozatok/2231009/

nikola

pre 12 godina

(samo za redakciju са "благим антисемитским хумором" ЈОББИК-а )

И они причају о завери...

Zétényi: Zuroff bejáratos az ügyészségre, mintha ott lenne a második irodája
(бранилац Кепира)Зетењи: Зурофова проходност у правосуђе,као да му је тамо друга канцерарија

így a nagyon naiv nézõk számára is egyértelmûvé válhatott, kik mozgatják a szálakat a háttérbõl.

тако и јако наивним гледаоцима би требало бити јасније,ко то помера нити из позадине.
http://kuruc.info/r/34/82232/

bezimena

pre 12 godina

Dražava, koja je rehabilitujući četnike uradila ISTO što i ovaj sud koji ratnog zločinca nije osudio, i koja je utrošila ogromne pare na traženje groba RATNOG ZLOČINCA nad kojim je izvršena smrtna kazna, kojom ga SUD kaznio, nema MORALNO PRAVO da izražava nekakvo nezadovoljstvo! Ovakvom licemerju, kada su ratni zločini u pitanju, NEMA MESTA!

Uostalom, idite do sela Vranić, nadomak Bg-a, i obidjite Božnjake u Raškoj, oni će Vam najbolje objasniti kakvu su "satisfakciju" dobili od ove države, gore navedenim!

Katica

pre 12 godina

Kad imate DOKAZE a vi ih objavite u Madjarskim novinama i predaj te „dokaze“ njihovim sudovima.
Ps. I ja sam nezadovoljna jer naši sudovi nisu u stanju (jer nije bilo LUSTRACIJE) da sude Slobi, Miri i & što su doveli Srbiju (i region) do samouništenja. E bogami za to suđenje ima dokaza koliko hoćeš, pa nikom ništa, pojeo vuk magarca. Svi APARAČICI koji su bili Slobina desna ruka u svim mogućim strukturama države i dalje „vladaju“ ne fali im dlaka sa glave. 7 miliona ljudi u Srbiji danas zbog njihovog ne znanja ili zbog njihove političke namere evo i deset godina posle Slobe živi kao u svakoj „prokletoj avliji“, a o onih predhodnih ratnih 10 goidina koje su nam „POJELI“ da i ne govorim.

drno

pre 12 godina

(Dule NS, 18. jul 2011 14:35)

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?

iii

pre 12 godina

Nisam upucen u detalje optuznice, niti dokaze, pa ne mogu da komentarisem presudu, ali nikako ne mogu da se slozim sa g. Nećakom - koliko god zlocin bio strasan, svako je nevin osim ako tuzilastvo uspe da dokaze krivicu te osobe... nikako ne moze obrnuto, kako g.Nećak sugerise, kakav god da je zlocin u pitanju, jer to onda ne bi bilo sudjenje, nego trazenje zrtvenog jarca...

Radovan

pre 12 godina

Da znas da se ceo svet sad potreso sto ti nisi zadovoljan presudom. Bolje je ako ikako mozete da neizlazite u javnost tako nebi blamirali ni sebe a niti nas narod.

TTT

pre 12 godina

Da se neko osudi treba dokaza, sto verovatno nije bilo.Ako je kriv uskoro ce mu suditi bog, samo on zna da li je kriv ili nije.
Bilo je velike presije u Madjarskoj da se Kepiro osudi,ali sudstvo je cini se nezavisno.
Istorija nije samo crno-beli svet. I ja sam samo lepe stvari ucio u skoli o Titu, Lenjinu, pa kasnije saznao i za grozne.

Dule NS

pre 12 godina

Izgleda da su se bivše fašističke zemlje veoma osilile, pa su počele otvoreno da podržavaju svoje zločince! Ovaj nije ni prvi a ni poslednji....
A o Hrvatskoj i Nadi Šakić i ostaloj ustaškoj kompaniji da i ne govorim...
...A šta sad, valjda su to tekovine demokratije i 21. veka...

Obrad Krljacic

pre 12 godina

Ama ne interesuju nas zlocinci stari 90 i vise godina vec oni malo mladji: Ganic, Jurisic, Divjak1 Co. A tu ne smete ni da pisnete.

Dragan Vl.

pre 12 godina

bezimena@
Gospodjo "bezimena" to je toliko apsurdno poredjenje da nemam reci,ovaj covek je pobio na pravdi Boga preko hiljadu ljudi,a vi sada poredite "cetnike" sa njim,a ko ce gospodjo odgovarati za mog dedu koga su komunisti ´46.god. ubili pred ocima moje bake,samo zato sto ga je neko optuzio da je bio pomocnik ravnogorcima u tom gradjanskom ratu koji se desio na tlu Srbije u II svetskom ratu.
Ko ce odgovarati za stotine grobnica po Srbiji u koje su pobacani ljudi slicni mom dedi,dajte molim vas da se zavrsi taj besmisleni gradjanski rat u Srbiji koji mi jos uvek vodimo,iako ni ja ,ni vi, nemamo nista licno sa njim.
A ovo je teska bruka i sramota za Madjarsku i nadam se ,da ce jevrjeske organizacije izvrsiti ogroman pritisak na tu drzavu da se sudjenje ponovi,i da ovaj covek dobije zasluzenu kaznu,namerno sam napisao jevrejske,jer cisto sumnjam da ce bilo kakav protest Srbije uroditi plodom.

ex-optimista

pre 12 godina

Ako imaju adekvatne dokaze protiv njega, onda je ekstremno glupo ostaviti nekažnjeno! A to što je pobegao,ne znači i da je kriv, pošto i lično poznajem jednog čoveka, koji je u Budimpešti bio žandar,odbio je da izvršava ubistva,pa ga je prvo žandarmerija jurila,a posle oslobođavanja mađarske su ga komunisti jurili,pošto je radio kao žandar. Na kraju mu nije bilo spasa i emigrirao je u ameriku.

Nova rezidencija

pre 12 godina

Mnogo ljudi u susjednim drzavama a bome i u samoj Srbiji je nezadovoljno postupkom rehabilitacije jednog osudjenog ratnog zlocinca i sredstvima koje se ulazu u pronalazenje njegovih kostiju. Nesto nisam primjetio da to nezadovoljstvo imalo zanima one koji ga rehabilitiraju. Zbog cega onda mislite da bi sad nezadovoljstvo Srbije presudom suda u Madjarskoj ikoga trebalo zanimati? Srbija je rehabilitacijom cetnickog pokreta prva krenula u prekrajanje povijesti drugog svjetskog rata i relativirala zlocine njemackih kvislinga stavljajuci ih u omjer sa navodnim nacionalnim zaslugama. Gledajte to jednostavno ovako: Kepiru je netko progledao kroz prste jednako kao sto Srbija to radi kad su u pitanju Mihajlovic i cetnici. E sad se zapitajte zasto vam najednom smeta ono sto po vasem misljenju ne bi smjelo smetati druge?

Dule NS

pre 12 godina

Ovo je samo dokaz da se Evropom ponovo širi povampireni FAŠIZAM, koji se u nekim (nažalost nama susednim) zemljama sve više otvoreno podržava!
Pa u Mađarskoj su takve organizacije čak na vlasti, a ideja "velike Mađarske" je sve zastupljenija!
Čak određene organizacije pokušavaju da deluju i među Mađarima na teritoriji Srbije i ostalih suseda Mađarske!
...Nije mi jasno kako EU nema ništa da kaže o ovome!

statistika

pre 12 godina

Kriv je? Ko zna? Jedino on!!!!
Šta se desilo 1944 u Čurugu i Žablji???? Ko je čuo za genocid u ta dva sela? Niko!!!! Ima razlike, zar ne?

Dule NS

pre 12 godina

A ti mislis da Srbija nije bila njemacki saveznik? A sta cemo sa vladom nacionalnog spasa i konc logorima po Srbiji?
(drno, 18. jul 2011 19:57)

Da, ima samo jedan mali problem - SADA NE GOVORIMO O SRBIJI - već o Mađarskoj državi koja otvoreno podržava fašiste!
Šta ti tu nije jasno?
Zašto imate tu opsesiju da u svaku moguću temu gurate Srbiju i pokušavate da nametnete vašu političku verziju istorije????
...uzgred, Srbija jeste imala kolaboracionističku vladu za vreme drugog svetskog rata - kao i sve ostale okupirane države u Evropi, ali ta Srbija nije imala "Jasenovce", "Novosadske racije" i sve ostalo... Nabroj mi "konc logore" po Srbiji koje su Srbi držali za druge narode! Ili koje susedne države je ta Srbija okupirala...
...ali zato ta ista Srbija jeste imala jedne "Šumarice" i mnogo drugih sličnih stratišta!!!
-Što se tiče Četnika, prvo svi Vi morate to što govorite da dokažete Amerikancima koji ih i danas smatraju SAVEZNICIMA! Da su Četnici bili nacisti bežali bi posle rata u Argentinu kao i ustaše, a ne u Sjedinjene Američke Države koja ih je sa zadovoljstvom udomila!

-Uzgred, u pomenutu "veliku Mađarsku" ulazi i skoro cela vaša Hrvatska, pola Rumunije i Slovačka - nemojte to da zaboravite dok ih opravdavate navodnim "Srpskim konc logorima" iz drugog svetskog rata koji uopšte nisu tema ovde!

OVDE JE TEMA NOVOSADSKA RACIJA! I država koja je krvnika proglasila nevinim!

M. Н. Лазар

pre 12 godina

Госп. Шекарићу, ти немаш право на незадовољство.
Прелистај своје активности у овом и осталим случајевима ратних злочина (без обзира на датуме), па ћеш имати право само на професионални пораз (уз асистенцију политичко-бирократске структуре-којој помно служиш!).
Ја, као грађанин имам право на НЕЗАДОВОЉСТВО НА ПРЕСУДЕ, М. Ковачевића, Св. Ражњатовић и многе прошле и (изгледа) будуће...

dovla

pre 12 godina

Vukcevicu, ti si prepustio slucaj Madjarskoj iako je zlocin izvrsen u Srbiji. Gde je tvoja odgovornost? Da li ste ti i Homen uradili ista kako valja otkada ste postavljeni na funkcije? Prosto neverovatno koliko ste nesposobni.

Laki

pre 12 godina

Danas je jos jednom izvrsen zlocin nad zrtvama racije, ali danas je to uradilo madjarsko "pravosudje". Vukcevicu, Vekaricu - UCUTITE SRAM VAS BILO!

Natovac

pre 12 godina

The Hungarian Court is simply following the International Criminal Court in the Hague. Killing Serbs (including Serbian Jews) is not a crime. Not in Novi Sad, not in the Podrunje, not in Croatia, and not in Kosovo.

mihajlo

pre 12 godina

Još jedan od mnogobrojnih dokaza da nas u svetu cene i mirišu kao smrdljiv sir. Naš kredibilitet je ravan nekoj imaginarnoj prćiji, negde na Marsu. Naši argumenti su za spoljni svet duvanski dim i vekovna magla. To je dokaz pameti ljudi koji "vode" ovu državu.

тачка

pre 12 godina

Они бране своје националне интересе. Ми их не бранимо. Нама је битније да нас они лупају по глави.

pablito

pre 12 godina

Samo mala ispravka. Ne bi Zurof našao Kepira da nije bilo požrtvovanja ljudi iz Jevrejske opštine Novi Sad koji su ga locirali i obavestili Vizentalov centar i našu državu. U svemu ostalom se slažem sa gosp. Nećakom. Sve ostalo je naknadna pamet naših političara i posledica njihove neumešnosti i neznanja (ne želim da verujem da je nešto drugo u pitanju). Baš zato što u ovim zločinima pravda nije izvršena, imamo povampirenje iste priče od 90ih naovamo. dakle prvo puna istina o II sv. ratu, pa da idemo dalje do dan danas. U školi smo učili da su u Raciji pobijeni antifašisti, borci za slobodu. ne sumnjam da je i njih bilo, ali pobijen je uglavnom običan narod zbog svoje vere i nacije. I to treba iznova reći inače ćemo imati nov krug zla.

Treba iskoristiti ovu presudu i lobirati po svetu i EU (koja btw. skreće sve više ultradesno) zajedno sa jevrejskim organizacijama. mada, pretpostavljam da će sada ići žalba na presudu, i tako u krug, a da će "ono" (neću ga nazvati čovekom) u međuvremenu da umre. ne bi bilo prvi put....

bačvanin

pre 12 godina

@(bezimena, 18. jul 2011 20:44)

Tačno je, Dražu Mihajlovića je za ratnog zločinca proglasio sud - ali KOMUNISTIČKI sud!!! Zar bilo ko ozbiljan i intiligentan može čak i da pomisli da bi KOMUNISTI imali razumevanja i bili OBJEKTIVNI i pošteni prema svojim najvećim IDEOLOŠKIM protivnicima sa kojima su se borili za vlast u državi?
Zar može iko i da pomisli da bi takvo KOMUNISTIČKO suđenje moglo biti pravedno?

By the way, Američkim pilotima iz one čuvene grupe "forgotten 500" nije bilo dozvoljeno da dođu da svedoče na suđenju Draži Mihajloviću iako su žestoko insistirali na tome! Toliko o poznatoj "komunističkoj pravdi"!
Evo video klip gde preživeli Američki piloti lično govore o tome:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

A o likvidacijama desetina hiljada običnih ljudi nakon rata samo zato što nisu podržavali komuniste neću ni da govorim!

E da, da ne steknete pogrešan utisak - ja sam po opredelenju levičar i demokrata, nisam četnik - ali sam iznad svega ljubitelj ISTINE!

Ali slažem se sa vama da licemerju, kada su u pitanju ratni zločini, nema mesta! Bilo da su nacistički, četnički ili komunistički - jer ne zaboravite da je u Srbiji trajao građanski rat između dve ideologije a istovremeno i protiv okupatora! Građanski rat koji očigledno u vašim očima i dalje traje!
DOSTA JE BILO PODELA MEĐU SRBIMA!

...A što se tiče ovog zločinca nije prvi koji je proživeo život na slobodi i doživeo duboku starost, a verovatno će i umreti nekažnjen - KAO I VEĆINA FAŠISTIČKIH ZLIKOVACA!!!

nikad sluga okupatora

pre 12 godina

U Srbiji je nezadovoljstvo i zbog rada (NERADA I NEZNANJA) Specijalnog tuzilastva. A da ne pricamo da Srbija debelo placa taj nerad i neznanje.

Pa nije valjda tuzilastvo marketinska organizacija kakvom ste je vi napravili?

Славко М

pre 12 godina

Господине Вукчевићу, овим није све завршено, имате још једну шансу. Сачекајте да умре па распишити потерницу.

nikola

pre 12 godina

Није ни светско мњење примило пресуду равнодушно!!!Читајући вестзи и коментаре из света...
Чак је господин Епхарим Зуроф шокиран пресудом,и овацијом на ослобађајућу пресуду...
Неће на томе стати, верујем да је и суседној мађарској блам да је на првим страницама светских медија ѕбог Кепира на првом и Мола на другом месту !!!

http://translate.google.com/translate?ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.7kanal.com%2Fnews.php3%3Fid%3D283414&sl=ru&tl=en

"Frljanje" s izjavama

pre 12 godina

Zašto Tužilac za ratne zločine Vladimir Vukčević tako olako daje izjave za javnost, pogotovo o tako krupnim stvarima kao što su ratni zločini iz II svetskog rata?

Prema BBC News, Šandor Kepiro jeste osuđeni ratni zločinac, zato što je tužba koju je njegov advokat podneo protiv Efraima Zurofa, odbačena. Efraim Zurof je javno nazvao Šandora Kepiroa ratnim zločincem, na šta je odgovorio Kepiroov advokat podnošenjem tužbe za klevetu. Sud je odbacio ovu tužbu pod oobrazloženjem da je Šandor Kepiro 1944. osuđen za ratne zločine, na koju presudu se nije žalio. Ova presuda je, nažalost, zastarela u pogledu izvršenja kazne.

Što se tiče suđenja koje je počelo u maju ove godine, problem je nedostatak istražnog postupka (koji bi mogao da traje godinama, a najverovatnije bi bio prekinut prirodnom smrću Šandora Kepiroa, koji sada ima već punih 97 godina). Problem su i validni pisani dokazi, kao i nedostatak živih svedoka, jer je od Novosadske racije do danas prošlo 70 godina. Uzimajući sve ovo u obzir, kao i, nažalost, političku konotaciju koju navodi Aleksandar Nećak, teško je poverovati da je bilo kome ko je ovom procesu za ratne zločine posvetio makar sat vremena čitanja na Internetu, ovakva današnja presuda iznenađujuća. Nažalost!

baba vanga

pre 12 godina

@ (Nova rezidencija, 19. jul 2011 10:21)

Gospodine, ne pričajte više besmislice!
Četnike jedino Vi u Hrvatskoj i u Rusiji smatrate fašistima i niko drugi u svetu!
Evo šta kažu o njima vaši sadašnji saveznici:

http://www.youtube.com/watch?v=L0vUQNqB6jw

Dalibor

pre 12 godina

Sad posle oslobađajuće presude ovoj zveri kasno je da se išta učini, jer taj neće doživeti ni pokušaj nekog novog suđenja...ako treba, to će se sprečiti njegovim smaknućem od strane fašista u Mađarskoj. Jednostavno trebalo je mnogo ranije i masovnije delovati, i tu ne mislim samo na političare koje boli ona stvar za tamo neke srpske žrtve od pre 70 godina, nego i na obične ljude...neki veći javni protest i poruka svetu bi našao odjeka, ali u Srbiji je začuđujuće mali procenat onih koje interesuje genocid nad sopstvenim narodom. Eto, što npr. sa Exita nije mogao biti pušten neki poziv pravdi, sa mesta održavanja festivala odlično se vidi Kej žrtava racije?

Bg

pre 12 godina

@dovla! Homena ne zanimaju te stvari, on prekopava Adu, i trudi se, iz "petnih zila" da rehabilituje neke nase .... BTW, g. Necak nas je bas dobro isprozivao, i o tome bi trebalo razmisljati dok ne bude kasno!

Nova rezidencija

pre 12 godina

@baba vanga:

Cetnike smatraju fasistima svi narodi sa ovih prostora koji su imali nesrecu zivjeti na teritorijama koje je su Mihailovicevi cetnici proglasili srpskima i krenuli - kako su i sami naveli u vlastitom programu - u ciscenje od nesrpskog stanovnistva u cilju stvaranja srpske homogene nacionalne drzave. Pitajte malo prezivjele zitelje Foce, Zvornika, istocne Hercegovine....ima jos zivih svjedoka.

A o cetnicima govore dosta i fotografije iz tog vremena (daleko vise nego izjave nekih samozvanih veterana), samo malo guglajte:

http://www.fotorola.com/uploads/6eafc61a3e.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/286/scannen7ad.jpg/

Poanta je jednostavna: E pa ako vi nemate potrebnu distancirati se od zlocina Mihailovicevih cetnika, vec ga rehabilitirate i time direktno negirate sve njegove zlocine, onda se nemate niakkvo pravo zgrazati nad jednako tako ignoratnom presudom nad nekim tudjim "junacima".

Neiznenadjen

pre 12 godina

Ma kakvo skandiranje desnicara,ovo je nazalost stav vecine.Sta ocekivati kada su za vreme vladavine SVM-a po celoj Subotici promenjeni nazivi ulica koja nose obelezja iz NOB-a.

nikola

pre 12 godina

Реакција на одјек вести у србији

"Necak nem számít arra, hogy az ítélet változni fog."
Нећак не рачуна на то, да ће се пресуда променути.

Дали ће остаје да видимо???

http://www.delmagyar.hu/kulfold_hirek/kepiro-per_elegedetlen_szerbiai_nyilatkozatok/2231009/

nikola

pre 12 godina

(samo za redakciju са "благим антисемитским хумором" ЈОББИК-а )

И они причају о завери...

Zétényi: Zuroff bejáratos az ügyészségre, mintha ott lenne a második irodája
(бранилац Кепира)Зетењи: Зурофова проходност у правосуђе,као да му је тамо друга канцерарија

így a nagyon naiv nézõk számára is egyértelmûvé válhatott, kik mozgatják a szálakat a háttérbõl.

тако и јако наивним гледаоцима би требало бити јасније,ко то помера нити из позадине.
http://kuruc.info/r/34/82232/

Dr K

pre 12 godina

Posle paušalnih ocena, evo nekoliko ČINJENICA

Sud je odbacio tužbu na osnovu sledećih činjenica:
1. Kepiro je odbio naredbu o egzekuciji i u njima nije uzeo učešća.
2. Tužilac nije prezentovao ni jedan konkretan dokaz (dokument ili izjavu svedoka) da je učestvovao u egzekucijama.
3. U njegovu korist je svedočila jedna jevrejska porodica (vlasnici današnjeg Hotela Vojvodina), koje je lično sakrio od egzekutora.
4. Presuda iz 1944. godine je doneta na osnovu kolektivne krivice, bez određivanja pojedinačne odgovornosti optuženih.

P.S.
Nalogodavci i glavni izvršioci su još za vreme Hortijevog režima osuđeni na smrt. Smrtne kazne su izvršene. Velika većina ostalih učesnika su procesuirani tokom posleratnih godina.

P.P.S.
Uprkos svemu, lično bih želeo, da do kraja života trune u zatvoru!!!