Subota, 18.12.2010.

19:54

Jeremić bez potpredsedničkog mesta

Jelena Trivan, Dragan Đilas, Dušan Petrović, Bojan Pajtić i Dragan Šutanovac izabrani su za potpredsednike DS. Vuk Jeremić ostao bez potpredsedničkog mesta.

Izvor: B92

Jeremiæ bez potpredsednièkog mesta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

Mladen

pre 13 godina

Roćko
Slazem se sa tvojom definicijom demokratije, ali ne razumem zasto ti mislis da se Satrovacki govorilo samo u BG ?
Jesi li ti imao prilike da putujes ili da se druzis sa svojim vrsnjacima izvan BG?

Cera

pre 13 godina

Skoro pa brže se dobiju rezultati parlamentarnih izbora nego ovi. Još kao "pao sistem" (molio bih drugi put bilo koju, ali bilo koju drugu formulaciju).
I tako mi onda to sve liči da je koza opet čuvala kupus pa je Vuk opet otpao... čudno.

vladimir

pre 13 godina

Zanimljivo bi bilo saznati kako je jeremic postao ministar inostranih poslova jer je evidentno da nema nikakve kvalifikacije i iskustvo da se time bavi. Postoje ljudi koji po znanju, intiligenciji, diplomatskom iskustvu stvarno zasluzuju da predstavljaju drzavu a ovaj kako zaluta ovde bas bih voleo da znam. I sad ga jos proglasavaju nekom velicinom. E moj narode blesavi.

Jovan

pre 13 godina

Ocigledno ovi sto dizu Jeremica u nebesa zbog dvogodisnjeg kursa za biznis administratora (MPA/ID) na Harvardu nemaju bas puno od skole. Pa covek nije dobio Nobelovu nagradu nego je studirao kao i na hiljade drugih. To je vise birokratski nego strucni stepen koji samo bogati roditelji mogu da priuste svojoj deci. Godisnja skolarina iznosi minimum oko 50 hiljada dolara (sa rezijom oko 80 hiljada). Kakav crni vunderkind, jednostavno tata komunjara ima dosta para.
Uzgred budi receno i Enver Hodza je studirao na Sorboni, kakve to veze ima uopste sa zivotom ?

Miloš

pre 13 godina

Ako Vuk Jeremić posle svih ovih blamaža koje je doživeo u poslednje vreme ne podnese ostavku, to može da znači samo dve stvari: 1.da ima obraz debeo kao đon 2.da je u dilu sa Tadićem da bi privlačio "patrotske" glasove. Trećega nema

ns

pre 13 godina

Vuku Jeremiću nije mesto u DS-u iz nekoliko razloga. Previše liči na Slobu, ima diktatorske sklonosti. Većini komentatora, koji su očigledno iz SNS-a, to imponuje ali nama sa demokratskim opredelenjem ne. Njegova karijera i obrazovanje nisu tako sjajni kao što se predtavlja. Uostalom pogledajte tekst o njemu na Wikipediji, na engleskom jeziku, ne srpskom. Tamo će vas naprimer podsetiti koje je zemlje posetio i stićete se koliko ste ga zbog toga kritikovali. Zahvaljujući porodici, svom poreklu je radio za firme za koje vi nikada nećete moći da radite. Uostalom na sledećim izborima glasajte za njega a ja neću i gotovo.

Beogradski Intelektualac

pre 13 godina

Najjaci su ljudi koji stvarno misle da je mladjani Vuk vunderking sa Harvarda hahahahahah i koji i dalje nasedaju na Udbine price i propagande i posle 65 godina.
Ljudi, momcic ima trogodisnji Harvard , neuspeo pokusaj daljeg skolovanja u Londonu, Komunjarsko dete , koji je do 5-og oktobra zastupao JUL-ovske stavove medju njegovim vrsnjacima u inostranstvu, pa kad su mu javili telefonom za 5-i oktobar hahha,onda je promenio plocu.
Isuvise preambiciozan, van zaista njegovih kapaciteta i mogucnosti, Gaf majstor kakvog diplomatije skoro nije videla , a za unutrasnje prilike Joker u rukavu jedne ekipe , koja po svaku cenu zeli da proba da rascepa DS i Vladu Srbije i naravno Specijalni Sud, koji konacno pokrece ono sto cekamo punih 7 godina u Srbiji, svi znamo sta.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista strasno !

Vuk Jeremic koji kao "Chef srpske diplomatije", predstavlja Srbiju u Svetu, kreira spoljnu politiku i "sudbinu" CELE Srbije a ni u samoj DS-ci ne uziva ni toliko ugleda da bi bio izabrat bar za jednog u "masi" potpredsednika stranke ?
Pa kad ni u samom DS-u ne veruju u njegovu sposobnost kako da mu verujemo mi obicni gradjani da nas on tako "nesposoban" moze "uspesno" predstavljati u Svetu ?
S'punim pravom ocekujem od DS da smeni "nesposobnog" Vuka Jeremica i da na njegovo mesto postavi nekog bar koliko toliko "sposobnijeg" u koga cu i Ja kao gradjanin cije interese i "sudbinu" u Svetu zastupa "Chef srpske diplomatije" imati POVERENJE !

Genije

pre 13 godina

Čak i da je sve bilo pošteno (ne verujem u slučajnosti), nema osnova da izbor bude legalan. Pre svakih izbora, utvrđuje se način glasanja i brojanja glasova. Ne postoji primer da isto glasanje bude sprovedeno sa dve različite tehnike što znači da su izbori potpuno ništavni. Jedini pravno valjan način sprovođenja glasanja posle "pada" sistema je bio ponovno sprovođenje celog toka glasanja uključujući i glasanje o načinu glasanja. Ovo što je urađeno je toliki amaterizam da će cena sigurno biti plaćena na sledećim izborima.

Julius

pre 13 godina

Na izbornoj skupstini Demokratske stranke,niko nije izgubio, sem Jeremica. On je jedva dobio 1/3 glasova, za mesto potpredsednika. Ove u komentarima ljudi se "vise brinu"za pad elektronskog sistema za brojanje glasova, nego za pad coveka, koji se toliko "srbovao" preko teme Kosova, da ni pravi Srbi se toliko ne srbuju. Ni elektronski sistem ga nije trpeo, pa je zbog njega pao. Nisu mu pomogli ni fudbaler Savo Milosevic, ni pisac Gojo Tesic.
Nakon zavrsetka Skuptine, svi izabrani potpredsednici u veselom drustvu, samo kockasto lice Jeremica - tuzno! Njemu i nije bilo mesto i DS, nego u DSS, jer je isti mali Kostunjavi. DS je ociscena od Jeremica. Sada je red na Vladi. Nije Jeremic kadar za evropsku, vec za rusku Srbiju.

UŽIČANIN

pre 13 godina

Iako je nemerljivo niti je za bilo kakvo uporedjivanje ,ali zar Trivanova da udje,a Jeremić ne prodje?!!!? Ko je više zaslužan za ovu zemlju, ko je veći znalac, politički zreo, obrazovan ...Da nije možda ovo lice na slici koje pripada Jeleni Marković Trivan .Neka je priupitaju malo novinari šta zna ona o aferi Indeks i učešću profesopra kragujevačlkog Pravnog u njoj? Jeremić je od svih kandidata za potredesdnike bio osoba za koju se nije trebalko dvoumiti. Sve ono špto se poslednjih meseci,a naročito nedelja i dana dogadjalo, bilo je u funkciji da se u narodu,ali i medju članstvom DS, diskredituje Jeremić. Vuče, formiraj stranku... Imaćeš brojno članstvo,a verujem da će ceo užički kraj da predje kod tebe.

Skywalker

pre 13 godina

Vuce, zasto da budes potpredsednik stranke koja ce se uskoro boriti za cenzus, kad mozes da budes predsednik stranke koja ce imati 15% podrske.

Dejan

pre 13 godina

Trebalo je zatvoriti Sava centar i primeniti na prisutne Zakon o poreklu imovine. Nekome se nisu svideli rezultati glasanja i zato je "brojanje" moralo da bude ponovljeno. Od Demokratske stranke je ostalo samo ime. Sramota je sta su vodeci ljudi napravili od ove nekada veoma cenjene partije. Moj glas vise nikada necete dobiti.

rasomon

pre 13 godina

Pa i ako je "pao sistem", ima nečeg dobrog u tome. Pale su i maske iza kojih se krio DS. Sa takvom ekipom Jeremić i nije imo šta da traži, može on i bez njih dalje...... Interesantno da se jedino u komentarima čitalaca pridaje značaj skandalu zbog "pada sistema". Mediji-novinari to jedva i primećuju, njihovo ćutanje govori mnogo o njima samima, ali i o samom slučaju!

Miloje

pre 13 godina

Da je sramota sto je sistem za brojanje crkao u trenutku glasanja-SRAMOTA JE. Pogotovu sto to asocira na slabosti koje je moguce ocekivati na bilo kojim narednim izborima.To stvara sumnju.Nije dobro nikako.
Ukoliko postoji verovanje da g.Jeremic nije prosao zbog SVOJE spoljne politike...ZABLUDA JE JOS VECA. Niko u vladi ne sprovodi svoju politiku,a pogotovu NIKAKO ne ministar inostranih poslova! Ukoliko se kome ucinilo da ministar ima dilema,bolove u stomaku,ili menja odluke u"hodu".budite uvereni da je to odraz politike predsednika drzave I vlade.Ministar ino-poslova je samo interpretator( sto bi rekli pevac ). Zasto Jeremic nije prosao? Nije prosao jer u sadasnjem trenutku na toj poziciji za njega mesta nema. I to je svim delegatima izborne skupstine I objasnjeno. Ukoliko on to licno shvati I napusti stranku,znaci da mu nije ni bilo mesto u njoj.

momabrazil

pre 13 godina

Члан 115. Устава Републике Србије:``Неспојивост функција Члан 115. Председник Републике не може обављати другу јавну функцију или професионалну делатност.`` А Борис Тадић је председник Републике Србије и Демократске странке. Овоме у демократској и правној држави није потребан коментар!!!

milan

pre 13 godina

zapravo, prvi put elektronsko glasanje je trebalo da bude odrzano na izbornoj skupstini LDPa, ali je Branislav Lecic mislio da ce da ga pokrade kompjuter, pa mu je udovoljeno da se rucno broje glasovi...

milan

pre 13 godina

Od pocetka visestranacja pa do 2000 godine glasao sam za SPO. Kada je Draskovic odbio da se prikljuci DOS-u prestao sam da glasam za njega vec sam sve ove godine glasao za DS, izuzev jednom kada sam glasao za G17 zeleci da podrzim hrabrost Dinkica u sukobu sa Karicem. Iako nikada nisam bio clan nijedne od ovih stranaka cinilo mi se da ti ljudi imaju dobre ideje i jos bolje namere. Nazalost, ispostavilo se nesto sasvim suprotno.Zivimo u zemlji gde novobogatasi-tajkuni formiraju vlade i postavljaju ministre, donose se zakoni po njihovom diktatu,ogromna do juce drustvena imovina u postupku tzv. privatizacije presla je u njihove ruke a stotine hiljada radnika oterano na ulicu. Sada kad vise nema sta da se "privatizuje" novac se direktno preliva iz drzave bilo da se radi o novcu iz kredita koje uzima drzava ili se radi o novcu dobijenom prodajom velikih sistema. Sve se radi uz bezmalo otvorenu podrsku i pomoc vladajucih struktura. Da bi sve bilo jos i gore ne postoji niko ni iz vlasti ni iz opozicije ko ima snage i hrabrosti da pokusa da se ovome odupre i time pridobije ogromnu vecinu ovog osiromasenog naroda ne bi li se stvorila snaga sposobna da podigne zemlju sa dna . Desavanja na sinocnoj skupstini DS i to sto Jeremic nije izabran na mesto podpredsednika iako je mozda jedini koji ima kredibiliteta, energije i koji korektno obavlja svoj posao jos jednom potvrdjuje ponor u kome se nalazimo.

zoran

pre 13 godina

Dobro je, vec sam pomislio da ce DS da mutira u DSS (koji je ranije mutirao u radikalnu stranku). Nadam se da ce Srbija da izadje iz kruga zaostalih zemalja i posalje primitivni samodestruktivni nacionalizam na popriste istorije. U naprednim zemljama se podrska takvim strankama meri u promilima Daleko od toga da je DS idealna stranka, bilo bi puno bolje za Srbiju da ima pravu konkurenciju.


Daleko od toga da je DS

Mile Politika

pre 13 godina

Evo.
Izborna kradja u DSu. Konacno ste sustigli Slobu.
Cestitam.

A Jeremic je morao da izadje izm DS odmah posle prvog noza u ledja (kod Srpske rezolucije UNa). Ovo je bilo toliko ocigledno da ce se desiti.

gidjoni

pre 13 godina

DS delegati su veceras procenjivali drzavni i stranacki doprinos, kao i licne kvalitete svih kandidata i na osnovu toga dali vise glasova Jeleni Trivan od Vuka Jeremica!! Dragi Boze, sta se ovo desava u Srbiji..

boris

pre 13 godina

E kakva namestaljka, i niko nije objasnio po koliko je jedan delegat birao potpredsednika. Njih ispod tri hiljade a glasova preko 6 hiljad. Valjda jedan delegat glasa za jedno potpredsednicko mesto. A gde Trivanova da prodje ... Bas da im se pokvari sistem ma nemoj tako g. Tadicu. Sta ce biti na izborima kako ce tamo rucno racunati i Milosevicu se gasio sistem.

Zoran

pre 13 godina

Vuk Jeremic iako je Wunderkind sa Harvarda,jedini koji je iole pokusao nekome da pokaze zube i samim tim dokaze koliki je patriota i nacionalista i koliko voli svoju zemlju. To sto se ostali ulizuju EU i ne daju coveku da radi neka im je na cast. Jeremicu svaka ti cast,uvek ces uspeti da nadjes svoje mesto i van tih uvlakaca.

bgd

pre 13 godina

Puko Jeremic a:)?
Nek ide sad nek se zali Rusofilima i Azijatima , i onima koji su ga naterali da uradi to sto je uradio sa Nobelovom nagradom.
Sada cekamo konacno istinu 12.martu 2003 godine.
Bravo za DS!

Zoki

pre 13 godina

Evo kako izgleda demokratja u najEvropsku stranku--

1. Nema konkurencije i demokratske rasprave osim u borbi sa mesta potpredsednika al tad "sistem pao."
2. Resultat glasanja za predsednika se prvo iznese u javnost pa onda se glasa.
3. Elektronsko glasanje se broji rukom.
4. 60% glasaca glasaju elektronski a 40% rukom i nema veze sto su listice nekontrolisano pripremili, uneli i koristili. A onda su prebrojavali sve u jednom haos tok nisu dobili resultat koji im je saopsten.

Bruka. Bolje bi bilo da je Boris lepo rekao Vuku da se nekandiduje. Ovako Vuk jos jednom je ispao zrtva a Boris gubitnik i jadan.

superwisor

pre 13 godina

Steta sto je najbolji kandidat otpao. Jedini koji je imao stav i koji nije klimac glavom, a otpao je jer klimaci glavom nisu glasali za njega. Sta reci, osim svaka cast Vuce, nisi hteo da se predas do poslednjeg trenutka iako si znao da nemas sanse jer krenuo si sam protiv sistema. Svaka cast majstore.

Igor

pre 13 godina

E neka je Jeremic izvisio..i treba da DS da ga kazni.On je naneo toliko stete Srbiji svojim"srbovanjem"...njemu je ipak mesto kod Kostunice u DSS-u.

better days

pre 13 godina

Neverovatno...Ustvari, dodje mu poprilicno verovatno kada se setim da smo oduvek unistavali najbolje ! Vuce, hajde nekud gde se ne plase inteligentnijih od sebe...

cipiripi

pre 13 godina

Znala sam da ce tako biti, on govori ono sto vecina Srba u ovom trenutku misli a to jednostavno nije pozeljno. Tako ce biti i za izbore "negde ce pasti sistem" i bice onako kako je zamisljeno da bude. Jadni mi.

Izgleda su ih birali po ličnom materijalnom bogatstvu!

pre 13 godina

Baš sam se pitao koliko LJUDI NIJE glasalo za Tadića... Sad sam pročitao i izračunao: 201 od 2744 delegata! To je 7,3%. Zato nam tako i ide.

Nisam ni očekivao da će Jeremić da prođe, a moguće je da je cela ujdurma napravljena da bi njega izbacili. Taj bi bez problema mogao da se udomi kod Nikolića i Vučića, ako ga smene uskoro. Verovatno bi više pristajao Koštuničinom kabinetu, ali tip je zagriz'o vlast ko pit bul, a Koštunica više nikada neće biti na vlasti. Jedino ne znam šta će njegov dragi Tadić da mu kaže.

Nina

pre 13 godina

Ja zaista ne mogu da verujem da Vuk Jeremic nije izglasan! Po mom misljenu, on od svih kandidata najvise zasluzuje ovo mesto mesto, zbog svoje izuzetne inteligencije, obrazovanja, elokventnosti, truda i zalaganja koje dokazao vrseci fukciju ministra. Mislim da je ovo veliki propust i greska Demokratske stranke, jer su izabrani ljudi objektivno oskudnijih sposobnosti od njega.

Vladimir

pre 13 godina

Kakvi su oni likovi, POKRALI JEREMICA. . .kada videli koliko glasova ima, oborili sistem. Jeste, a mi smo glupi i naivni. . . i verujemo vam.
Kakva ste vi bruka DS. .

Nikola Kosanović

pre 13 godina

To se i moglo očekivati. Jedino njega poštujem od svih političara i funkcionera DS-a, iako sam se uvek pitao šta on uopšte traži u društvu najvećih štetočina u novijoj istoriji Srbije. Jelena Trivan i kompanjerosi su pravo okruženje za predsednika za kojeg sam (omaškom) i ja glasao. Ne zbog njega već zbog verovanja da DS u svojim redovima ima stručne i poštene ljude, što se pokazalo pogrešnim. Dešava se.

Zodijak

pre 13 godina

Vecina ljudi nije ni svesna znacaja ovog dogadjaja. Poraz Jeremica daje nadu da u DS-u ipak nije sve otislo bestraga.
S druge strane, najvise glasova Djilasu svakog razumnog coveka moze samo da zabrine.

Saša

pre 13 godina

S obzirom da puče elektronski sistem na čitavih 2000 glasača, verujem da je prošao Jeremić. Posle je ručno prebrajao glasove Šutanovac, ili neki njegov ortak.

Siki

pre 13 godina

Ako sam dobro razumeo, jedino je za izbor potpredsednika bilo više kandidata nego "fotelja", i to zahvaljujući Jeremiću. To znači da su izbori u starom SKJ-u bili pojam demokratičnosti u odnosu na ovo danas pošto su poslednjih godina komunisti insistirali da za skoro sve funkcije bude više kandidata nego što se bira.
Uzgred, brinem se za Đilasa. Da nije suviše odskočio od drugih kandidata? Možda se Boris oseti ugroženim? Da ne bude: Nomen est omen. Nekad beše: "Peti kongres složno glasa, druga Tita i Đilasa, Rankovića i Kardelja, komunista to je želja"

vojvodjanin

pre 13 godina

E kakvo pametno izjašnjenje Pajtića, Tadić je izabran i pre brojanja glasova. E ovakve stvari ni Miloševi'evi maheri nisu smeli da rade. Bravo DEMOKRATE. BAS STE PRAVE "DEMOKRATE".

Vlado

pre 13 godina

Pa da...."što avetniji odeš to te vrnu sa višim činom..."

Možda je ovako najbolje za Jeremića jer ovih pet sa sve Tadićem nisu dostojni kaput da mu drže.

Maxim

pre 13 godina

Slika i prilika DS-s. Čak im se i pokušaji da na banalnim stvarima pokažu kako su moderni završavaju krahom.
Samo da ovo nije bila najava buduće prakse na predsedničkim, republičkim i lokalnim izborima.

Bane

pre 13 godina

Verovatno sada muljaju i sa POKE komandama za predsednikovu beskonačnu energiju na sledećim izborima, na tom commodore 64 serveru za prebrojavanje glasova...

Patak Dača

pre 13 godina

Pogledajte brojeve koji su ovde navedeni kao rezultati glasanja 2744 registrovana učesnika:
1. Nigde se ne spominje koliko je glasova dato "PROTIV" nekog od kandidata, niti koliko je nevažećih.
2. "ZA" Tadića nije glasalo 201 glasača, ili oko 7,3% što nije tako malo kako se čini.
3. Kako se može reći da je "izabran" neko ko je dobio 1138 (Trivan), ili samo 41,5% mogućih glasova?
4. Ako se "izabranima" smatra onih 5 kandidata (od ukupno 6) koji dobiju najveći broj glasova, onda je ceo postupak pogrešan, jer je svako od 2744 glasača mogao svoj glas dati samo JEDNOM (onom kandidatu za kojeg glasa), a ne 6 puta, za svakog posebno...
Čini mi se da je demokratija u Demokratskoj Stranci (DS) na klimavim nogama!

Rodni

pre 13 godina

I ovi se pozivaju na Djindjica, bruka. Ovoliko glasova za drvoseka Djilasa, ultra nacionalistu Jeremica i beznacajnu Trivan, pokazatelj je nestanka izvorne, progresivne DS.I naravno,Boris kao jedini kandidat je slag na ovu "neukusnu tortu demokratije".

NEW WAVE

pre 13 godina

On je objasnio da je izbor Borisa Tadića objavljen pre nego što je proces glasanja okončan jer je on bio jedini kandidat i njegov izbor se samim tim ne dovodi u pitanje. DE_MOKRA_TI_JA 100%!

Београђанка

pre 13 godina

Драго ми је што није изабран Вук, јер ће га то можда натерати да напусти то јако антипатично друштво...

Ja

pre 13 godina

Sta god mislili o Jeremicu siguran sam da ima vecu tezinu od izabrane Jelene Trivan. Da su makar izabrali Gordanu Comic pa da razumem ali ovo je smesno.

Glock

pre 13 godina

Pretpostavljam da ti isti likovi (koji ne znaju sistem za glasanje da naprave), imaju poslove u drzavnim institucijama. Pa se posle cudimo...

Pedja

pre 13 godina

Truba im je bilo da stave corave kutije kao njihovi pretci 46-e pa kao uveli glasanje elektronskim putem. Tito i KP su bili mala deca za ove.

chikanski

pre 13 godina

A, lepo su mogli imati samo 5 kandidata za podpredsednike, pa nisu morali ni glasati. Pravili su sistem samo zbog jednog kandidata više.
Što glume demokratiju kad nisu spremni za tako nešto.
Najbolje bi bilo da je Boris i predsednik i podpredsednik, kad je već sve ostalo.

Nikola

pre 13 godina

Opet namestanje, kao kad su Cedi krali glasove. Koga sad namestaju da mi je znati. Jeremica ili Sutanovca. Nadam se da ce Jeremic zavrsiti karijeru!

Branilac Zvezdarske Sume

pre 13 godina

Ma ljudi, pao je sistem da bi morali ljudi javno da glasaju i da se zna ko je za koga glasao.Demokratija i zagarantovanost privatnosti glasanja na delu...

damnjan

pre 13 godina

eh..kad se setim..nekad se iscekivala skupstina DS-a sa nadom, strepnjom, neizvesnoscu...sad nit se iscekuje..a i kad je spazim na nekom od medija zeludac mi se okrene od kandidata, glasacha, demagogije, licemerja itd..i sl...

sistem administrator

pre 13 godina

....boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas, pokrenuti samounistenje, boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas pokrenuti samounistenje...u slucaju da pobedjuje djilas...samounistenje ukljuceno, obustavite brojanje i hitno pronadjite kutije za spasavanje, pokrenuto samounistenje, hitno potrazite kutije za spasavanje...

Ilic Miodrag

pre 13 godina

Neverovatno da padne elktronski sitem. To je jako nepopularno u ovoj situaciji, te se prešlo na ručno glasanje i ručno brojanje.
Nadam se da to neće uneti nemir i sumnju u ispravnost izbora s obzirom da ima 6 kandidata a 5 se biraju.
Želeo bih da u intersu stranke to bude sasvim razjašnjeno.

5. oktobar, 23:59

pre 13 godina

Namestaju stranacke izbore, kradu partijske drugove, a sebe nazivaju "Demokratskom strankom"... Kao da ste vladajuca stranka Severne Koreje! Bruke jedne, sram vas bilo!

petar mitic

pre 13 godina

jedno veliko SRAMOTA zaprzio vam VUK corbu pa sad radite ono sto najbolje znate MULJATE, Borise i Davidovic i Djindjic se okrecu u griobu nema mnogima mesta u toj stranci posle svega jedno veliko SRAMOTA

Miloš Ilić

pre 13 godina

Opet smo lideri ali ne samo na Balkanu nego u svetu. Do sada je bilo poznato elektronsko brojanje posle ručnog glasanja a sada nam DS otkriva i ručno brojanje elektronskih glasova. Samo oni znaju kako ih broje. Pre bih rekao da su listići bili pripremljeni i spremni za eventualno neželjene rezultate.

Djura

pre 13 godina

To, ručno prebrojavanje glasova, će izgleda biti isto kao u filmu "o pokojniku sve najbolje", tri glasa u ćoravu kutiju a pet u pravu ?!

zoka

pre 13 godina

Za razliku od elektronskog glasanja, glasanje "zaokruživanjem" daje proverene rezultate - "ćorave" kutije su davni patent. Što je sigurno - sigurno. Pozdravio ih Sloba!

Automan

pre 13 godina

Boze blagi!!! Elektronsko glasanje u stranci ne mogu da odrade kako teba, a ocekuju da im verujemo kako umeju da vode drzavu... Nemam reci...

black_adder

pre 13 godina

Kako ono rekose softverski inkubator, klaster, informaticki lider. To je tacno kao i sve ostalo.
Ko zna koliko je placeno za taj softver i niko nece da odgovara.
Tako je to kad se drze svojih "strucnih" ljudi.

elizabeth my dear

pre 13 godina

Jel se ovi nadaju da ce preci cenzus na sledecim izborima?
Ili bolje: da li je ovaj narod TOLIKO lud da ovi predju cenzus?
My aim is true, my message is clear. It's: curtains for you.

djura kompjuter

pre 13 godina

"Pao elektronski sistem za glasanje".Kako je pao? Kakav ste program ubacili. Koja je snaga kmpjutera? Bruka. I oni nas vode u Evropu. Biće glasanje do jutra "e, vala ka' u Crnu Goru." Nije se očekivala kandidatura nacionaliste Jeremića? Srbija lider na Balkanu?

Ivan Bg

pre 13 godina

E tako kako im kasne rezultati na unutarstranackim izborima, kasne im rezultati i u vodjenju drzave. Kako im je pao sistem na unutarstranackim izborima, tako ce i oni pasti s vlasti. Bice naknadno saopsteno...

Nikola

pre 13 godina

Sad mi je jasno što u svim državnim službama "padne sistem" svakih par dana pa ne mogu jadni da rade.
A kako se to ručno broje elektronski glasovi? Ili je glasano glasačkim kutijama? Ako je glasano elektronski, a vi možete da ručno brojite te glasove onda očigledno lažete.

ours

pre 13 godina

Hehehe, ovi nisu u stanju da uz dva produžavanja glasanja organizuju sopstvenu skupštinu, a žele da im verujemo da su u stanju da uspešno vode državu. Nesposobnjakovići.

ours

pre 13 godina

Hehehe, ovi nisu u stanju da uz dva produžavanja glasanja organizuju sopstvenu skupštinu, a žele da im verujemo da su u stanju da uspešno vode državu. Nesposobnjakovići.

djura kompjuter

pre 13 godina

"Pao elektronski sistem za glasanje".Kako je pao? Kakav ste program ubacili. Koja je snaga kmpjutera? Bruka. I oni nas vode u Evropu. Biće glasanje do jutra "e, vala ka' u Crnu Goru." Nije se očekivala kandidatura nacionaliste Jeremića? Srbija lider na Balkanu?

Automan

pre 13 godina

Boze blagi!!! Elektronsko glasanje u stranci ne mogu da odrade kako teba, a ocekuju da im verujemo kako umeju da vode drzavu... Nemam reci...

zoka

pre 13 godina

Za razliku od elektronskog glasanja, glasanje "zaokruživanjem" daje proverene rezultate - "ćorave" kutije su davni patent. Što je sigurno - sigurno. Pozdravio ih Sloba!

5. oktobar, 23:59

pre 13 godina

Namestaju stranacke izbore, kradu partijske drugove, a sebe nazivaju "Demokratskom strankom"... Kao da ste vladajuca stranka Severne Koreje! Bruke jedne, sram vas bilo!

petar mitic

pre 13 godina

jedno veliko SRAMOTA zaprzio vam VUK corbu pa sad radite ono sto najbolje znate MULJATE, Borise i Davidovic i Djindjic se okrecu u griobu nema mnogima mesta u toj stranci posle svega jedno veliko SRAMOTA

Djura

pre 13 godina

To, ručno prebrojavanje glasova, će izgleda biti isto kao u filmu "o pokojniku sve najbolje", tri glasa u ćoravu kutiju a pet u pravu ?!

sistem administrator

pre 13 godina

....boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas, pokrenuti samounistenje, boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas pokrenuti samounistenje...u slucaju da pobedjuje djilas...samounistenje ukljuceno, obustavite brojanje i hitno pronadjite kutije za spasavanje, pokrenuto samounistenje, hitno potrazite kutije za spasavanje...

momabrazil

pre 13 godina

Члан 115. Устава Републике Србије:``Неспојивост функција Члан 115. Председник Републике не може обављати другу јавну функцију или професионалну делатност.`` А Борис Тадић је председник Републике Србије и Демократске странке. Овоме у демократској и правној држави није потребан коментар!!!

Miloš Ilić

pre 13 godina

Opet smo lideri ali ne samo na Balkanu nego u svetu. Do sada je bilo poznato elektronsko brojanje posle ručnog glasanja a sada nam DS otkriva i ručno brojanje elektronskih glasova. Samo oni znaju kako ih broje. Pre bih rekao da su listići bili pripremljeni i spremni za eventualno neželjene rezultate.

Ja

pre 13 godina

Sta god mislili o Jeremicu siguran sam da ima vecu tezinu od izabrane Jelene Trivan. Da su makar izabrali Gordanu Comic pa da razumem ali ovo je smesno.

Pedja

pre 13 godina

Truba im je bilo da stave corave kutije kao njihovi pretci 46-e pa kao uveli glasanje elektronskim putem. Tito i KP su bili mala deca za ove.

Београђанка

pre 13 godina

Драго ми је што није изабран Вук, јер ће га то можда натерати да напусти то јако антипатично друштво...

elizabeth my dear

pre 13 godina

Jel se ovi nadaju da ce preci cenzus na sledecim izborima?
Ili bolje: da li je ovaj narod TOLIKO lud da ovi predju cenzus?
My aim is true, my message is clear. It's: curtains for you.

damnjan

pre 13 godina

eh..kad se setim..nekad se iscekivala skupstina DS-a sa nadom, strepnjom, neizvesnoscu...sad nit se iscekuje..a i kad je spazim na nekom od medija zeludac mi se okrene od kandidata, glasacha, demagogije, licemerja itd..i sl...

Maxim

pre 13 godina

Slika i prilika DS-s. Čak im se i pokušaji da na banalnim stvarima pokažu kako su moderni završavaju krahom.
Samo da ovo nije bila najava buduće prakse na predsedničkim, republičkim i lokalnim izborima.

Nikola

pre 13 godina

Sad mi je jasno što u svim državnim službama "padne sistem" svakih par dana pa ne mogu jadni da rade.
A kako se to ručno broje elektronski glasovi? Ili je glasano glasačkim kutijama? Ako je glasano elektronski, a vi možete da ručno brojite te glasove onda očigledno lažete.

Vlado

pre 13 godina

Pa da...."što avetniji odeš to te vrnu sa višim činom..."

Možda je ovako najbolje za Jeremića jer ovih pet sa sve Tadićem nisu dostojni kaput da mu drže.

Ivan Bg

pre 13 godina

E tako kako im kasne rezultati na unutarstranackim izborima, kasne im rezultati i u vodjenju drzave. Kako im je pao sistem na unutarstranackim izborima, tako ce i oni pasti s vlasti. Bice naknadno saopsteno...

black_adder

pre 13 godina

Kako ono rekose softverski inkubator, klaster, informaticki lider. To je tacno kao i sve ostalo.
Ko zna koliko je placeno za taj softver i niko nece da odgovara.
Tako je to kad se drze svojih "strucnih" ljudi.

vojvodjanin

pre 13 godina

E kakvo pametno izjašnjenje Pajtića, Tadić je izabran i pre brojanja glasova. E ovakve stvari ni Miloševi'evi maheri nisu smeli da rade. Bravo DEMOKRATE. BAS STE PRAVE "DEMOKRATE".

Glock

pre 13 godina

Pretpostavljam da ti isti likovi (koji ne znaju sistem za glasanje da naprave), imaju poslove u drzavnim institucijama. Pa se posle cudimo...

chikanski

pre 13 godina

A, lepo su mogli imati samo 5 kandidata za podpredsednike, pa nisu morali ni glasati. Pravili su sistem samo zbog jednog kandidata više.
Što glume demokratiju kad nisu spremni za tako nešto.
Najbolje bi bilo da je Boris i predsednik i podpredsednik, kad je već sve ostalo.

Zoran

pre 13 godina

Vuk Jeremic iako je Wunderkind sa Harvarda,jedini koji je iole pokusao nekome da pokaze zube i samim tim dokaze koliki je patriota i nacionalista i koliko voli svoju zemlju. To sto se ostali ulizuju EU i ne daju coveku da radi neka im je na cast. Jeremicu svaka ti cast,uvek ces uspeti da nadjes svoje mesto i van tih uvlakaca.

Branilac Zvezdarske Sume

pre 13 godina

Ma ljudi, pao je sistem da bi morali ljudi javno da glasaju i da se zna ko je za koga glasao.Demokratija i zagarantovanost privatnosti glasanja na delu...

milan

pre 13 godina

Od pocetka visestranacja pa do 2000 godine glasao sam za SPO. Kada je Draskovic odbio da se prikljuci DOS-u prestao sam da glasam za njega vec sam sve ove godine glasao za DS, izuzev jednom kada sam glasao za G17 zeleci da podrzim hrabrost Dinkica u sukobu sa Karicem. Iako nikada nisam bio clan nijedne od ovih stranaka cinilo mi se da ti ljudi imaju dobre ideje i jos bolje namere. Nazalost, ispostavilo se nesto sasvim suprotno.Zivimo u zemlji gde novobogatasi-tajkuni formiraju vlade i postavljaju ministre, donose se zakoni po njihovom diktatu,ogromna do juce drustvena imovina u postupku tzv. privatizacije presla je u njihove ruke a stotine hiljada radnika oterano na ulicu. Sada kad vise nema sta da se "privatizuje" novac se direktno preliva iz drzave bilo da se radi o novcu iz kredita koje uzima drzava ili se radi o novcu dobijenom prodajom velikih sistema. Sve se radi uz bezmalo otvorenu podrsku i pomoc vladajucih struktura. Da bi sve bilo jos i gore ne postoji niko ni iz vlasti ni iz opozicije ko ima snage i hrabrosti da pokusa da se ovome odupre i time pridobije ogromnu vecinu ovog osiromasenog naroda ne bi li se stvorila snaga sposobna da podigne zemlju sa dna . Desavanja na sinocnoj skupstini DS i to sto Jeremic nije izabran na mesto podpredsednika iako je mozda jedini koji ima kredibiliteta, energije i koji korektno obavlja svoj posao jos jednom potvrdjuje ponor u kome se nalazimo.

Nikola

pre 13 godina

Opet namestanje, kao kad su Cedi krali glasove. Koga sad namestaju da mi je znati. Jeremica ili Sutanovca. Nadam se da ce Jeremic zavrsiti karijeru!

Vladimir

pre 13 godina

Kakvi su oni likovi, POKRALI JEREMICA. . .kada videli koliko glasova ima, oborili sistem. Jeste, a mi smo glupi i naivni. . . i verujemo vam.
Kakva ste vi bruka DS. .

Mile Politika

pre 13 godina

Evo.
Izborna kradja u DSu. Konacno ste sustigli Slobu.
Cestitam.

A Jeremic je morao da izadje izm DS odmah posle prvog noza u ledja (kod Srpske rezolucije UNa). Ovo je bilo toliko ocigledno da ce se desiti.

Patak Dača

pre 13 godina

Pogledajte brojeve koji su ovde navedeni kao rezultati glasanja 2744 registrovana učesnika:
1. Nigde se ne spominje koliko je glasova dato "PROTIV" nekog od kandidata, niti koliko je nevažećih.
2. "ZA" Tadića nije glasalo 201 glasača, ili oko 7,3% što nije tako malo kako se čini.
3. Kako se može reći da je "izabran" neko ko je dobio 1138 (Trivan), ili samo 41,5% mogućih glasova?
4. Ako se "izabranima" smatra onih 5 kandidata (od ukupno 6) koji dobiju najveći broj glasova, onda je ceo postupak pogrešan, jer je svako od 2744 glasača mogao svoj glas dati samo JEDNOM (onom kandidatu za kojeg glasa), a ne 6 puta, za svakog posebno...
Čini mi se da je demokratija u Demokratskoj Stranci (DS) na klimavim nogama!

superwisor

pre 13 godina

Steta sto je najbolji kandidat otpao. Jedini koji je imao stav i koji nije klimac glavom, a otpao je jer klimaci glavom nisu glasali za njega. Sta reci, osim svaka cast Vuce, nisi hteo da se predas do poslednjeg trenutka iako si znao da nemas sanse jer krenuo si sam protiv sistema. Svaka cast majstore.

Zoki

pre 13 godina

Evo kako izgleda demokratja u najEvropsku stranku--

1. Nema konkurencije i demokratske rasprave osim u borbi sa mesta potpredsednika al tad "sistem pao."
2. Resultat glasanja za predsednika se prvo iznese u javnost pa onda se glasa.
3. Elektronsko glasanje se broji rukom.
4. 60% glasaca glasaju elektronski a 40% rukom i nema veze sto su listice nekontrolisano pripremili, uneli i koristili. A onda su prebrojavali sve u jednom haos tok nisu dobili resultat koji im je saopsten.

Bruka. Bolje bi bilo da je Boris lepo rekao Vuku da se nekandiduje. Ovako Vuk jos jednom je ispao zrtva a Boris gubitnik i jadan.

NEW WAVE

pre 13 godina

On je objasnio da je izbor Borisa Tadića objavljen pre nego što je proces glasanja okončan jer je on bio jedini kandidat i njegov izbor se samim tim ne dovodi u pitanje. DE_MOKRA_TI_JA 100%!

Nina

pre 13 godina

Ja zaista ne mogu da verujem da Vuk Jeremic nije izglasan! Po mom misljenu, on od svih kandidata najvise zasluzuje ovo mesto mesto, zbog svoje izuzetne inteligencije, obrazovanja, elokventnosti, truda i zalaganja koje dokazao vrseci fukciju ministra. Mislim da je ovo veliki propust i greska Demokratske stranke, jer su izabrani ljudi objektivno oskudnijih sposobnosti od njega.

Rodni

pre 13 godina

I ovi se pozivaju na Djindjica, bruka. Ovoliko glasova za drvoseka Djilasa, ultra nacionalistu Jeremica i beznacajnu Trivan, pokazatelj je nestanka izvorne, progresivne DS.I naravno,Boris kao jedini kandidat je slag na ovu "neukusnu tortu demokratije".

gidjoni

pre 13 godina

DS delegati su veceras procenjivali drzavni i stranacki doprinos, kao i licne kvalitete svih kandidata i na osnovu toga dali vise glasova Jeleni Trivan od Vuka Jeremica!! Dragi Boze, sta se ovo desava u Srbiji..

cipiripi

pre 13 godina

Znala sam da ce tako biti, on govori ono sto vecina Srba u ovom trenutku misli a to jednostavno nije pozeljno. Tako ce biti i za izbore "negde ce pasti sistem" i bice onako kako je zamisljeno da bude. Jadni mi.

Nikola Kosanović

pre 13 godina

To se i moglo očekivati. Jedino njega poštujem od svih političara i funkcionera DS-a, iako sam se uvek pitao šta on uopšte traži u društvu najvećih štetočina u novijoj istoriji Srbije. Jelena Trivan i kompanjerosi su pravo okruženje za predsednika za kojeg sam (omaškom) i ja glasao. Ne zbog njega već zbog verovanja da DS u svojim redovima ima stručne i poštene ljude, što se pokazalo pogrešnim. Dešava se.

Dejan

pre 13 godina

Trebalo je zatvoriti Sava centar i primeniti na prisutne Zakon o poreklu imovine. Nekome se nisu svideli rezultati glasanja i zato je "brojanje" moralo da bude ponovljeno. Od Demokratske stranke je ostalo samo ime. Sramota je sta su vodeci ljudi napravili od ove nekada veoma cenjene partije. Moj glas vise nikada necete dobiti.

Siki

pre 13 godina

Ako sam dobro razumeo, jedino je za izbor potpredsednika bilo više kandidata nego "fotelja", i to zahvaljujući Jeremiću. To znači da su izbori u starom SKJ-u bili pojam demokratičnosti u odnosu na ovo danas pošto su poslednjih godina komunisti insistirali da za skoro sve funkcije bude više kandidata nego što se bira.
Uzgred, brinem se za Đilasa. Da nije suviše odskočio od drugih kandidata? Možda se Boris oseti ugroženim? Da ne bude: Nomen est omen. Nekad beše: "Peti kongres složno glasa, druga Tita i Đilasa, Rankovića i Kardelja, komunista to je želja"

Saša

pre 13 godina

S obzirom da puče elektronski sistem na čitavih 2000 glasača, verujem da je prošao Jeremić. Posle je ručno prebrajao glasove Šutanovac, ili neki njegov ortak.

better days

pre 13 godina

Neverovatno...Ustvari, dodje mu poprilicno verovatno kada se setim da smo oduvek unistavali najbolje ! Vuce, hajde nekud gde se ne plase inteligentnijih od sebe...

Ilic Miodrag

pre 13 godina

Neverovatno da padne elktronski sitem. To je jako nepopularno u ovoj situaciji, te se prešlo na ručno glasanje i ručno brojanje.
Nadam se da to neće uneti nemir i sumnju u ispravnost izbora s obzirom da ima 6 kandidata a 5 se biraju.
Želeo bih da u intersu stranke to bude sasvim razjašnjeno.

boris

pre 13 godina

E kakva namestaljka, i niko nije objasnio po koliko je jedan delegat birao potpredsednika. Njih ispod tri hiljade a glasova preko 6 hiljad. Valjda jedan delegat glasa za jedno potpredsednicko mesto. A gde Trivanova da prodje ... Bas da im se pokvari sistem ma nemoj tako g. Tadicu. Sta ce biti na izborima kako ce tamo rucno racunati i Milosevicu se gasio sistem.

Igor

pre 13 godina

E neka je Jeremic izvisio..i treba da DS da ga kazni.On je naneo toliko stete Srbiji svojim"srbovanjem"...njemu je ipak mesto kod Kostunice u DSS-u.

bgd

pre 13 godina

Puko Jeremic a:)?
Nek ide sad nek se zali Rusofilima i Azijatima , i onima koji su ga naterali da uradi to sto je uradio sa Nobelovom nagradom.
Sada cekamo konacno istinu 12.martu 2003 godine.
Bravo za DS!

Bane

pre 13 godina

Verovatno sada muljaju i sa POKE komandama za predsednikovu beskonačnu energiju na sledećim izborima, na tom commodore 64 serveru za prebrojavanje glasova...

Zodijak

pre 13 godina

Vecina ljudi nije ni svesna znacaja ovog dogadjaja. Poraz Jeremica daje nadu da u DS-u ipak nije sve otislo bestraga.
S druge strane, najvise glasova Djilasu svakog razumnog coveka moze samo da zabrine.

Skywalker

pre 13 godina

Vuce, zasto da budes potpredsednik stranke koja ce se uskoro boriti za cenzus, kad mozes da budes predsednik stranke koja ce imati 15% podrske.

Beogradski Intelektualac

pre 13 godina

Najjaci su ljudi koji stvarno misle da je mladjani Vuk vunderking sa Harvarda hahahahahah i koji i dalje nasedaju na Udbine price i propagande i posle 65 godina.
Ljudi, momcic ima trogodisnji Harvard , neuspeo pokusaj daljeg skolovanja u Londonu, Komunjarsko dete , koji je do 5-og oktobra zastupao JUL-ovske stavove medju njegovim vrsnjacima u inostranstvu, pa kad su mu javili telefonom za 5-i oktobar hahha,onda je promenio plocu.
Isuvise preambiciozan, van zaista njegovih kapaciteta i mogucnosti, Gaf majstor kakvog diplomatije skoro nije videla , a za unutrasnje prilike Joker u rukavu jedne ekipe , koja po svaku cenu zeli da proba da rascepa DS i Vladu Srbije i naravno Specijalni Sud, koji konacno pokrece ono sto cekamo punih 7 godina u Srbiji, svi znamo sta.

UŽIČANIN

pre 13 godina

Iako je nemerljivo niti je za bilo kakvo uporedjivanje ,ali zar Trivanova da udje,a Jeremić ne prodje?!!!? Ko je više zaslužan za ovu zemlju, ko je veći znalac, politički zreo, obrazovan ...Da nije možda ovo lice na slici koje pripada Jeleni Marković Trivan .Neka je priupitaju malo novinari šta zna ona o aferi Indeks i učešću profesopra kragujevačlkog Pravnog u njoj? Jeremić je od svih kandidata za potredesdnike bio osoba za koju se nije trebalko dvoumiti. Sve ono špto se poslednjih meseci,a naročito nedelja i dana dogadjalo, bilo je u funkciji da se u narodu,ali i medju članstvom DS, diskredituje Jeremić. Vuče, formiraj stranku... Imaćeš brojno članstvo,a verujem da će ceo užički kraj da predje kod tebe.

milan

pre 13 godina

zapravo, prvi put elektronsko glasanje je trebalo da bude odrzano na izbornoj skupstini LDPa, ali je Branislav Lecic mislio da ce da ga pokrade kompjuter, pa mu je udovoljeno da se rucno broje glasovi...

Izgleda su ih birali po ličnom materijalnom bogatstvu!

pre 13 godina

Baš sam se pitao koliko LJUDI NIJE glasalo za Tadića... Sad sam pročitao i izračunao: 201 od 2744 delegata! To je 7,3%. Zato nam tako i ide.

Nisam ni očekivao da će Jeremić da prođe, a moguće je da je cela ujdurma napravljena da bi njega izbacili. Taj bi bez problema mogao da se udomi kod Nikolića i Vučića, ako ga smene uskoro. Verovatno bi više pristajao Koštuničinom kabinetu, ali tip je zagriz'o vlast ko pit bul, a Koštunica više nikada neće biti na vlasti. Jedino ne znam šta će njegov dragi Tadić da mu kaže.

Genije

pre 13 godina

Čak i da je sve bilo pošteno (ne verujem u slučajnosti), nema osnova da izbor bude legalan. Pre svakih izbora, utvrđuje se način glasanja i brojanja glasova. Ne postoji primer da isto glasanje bude sprovedeno sa dve različite tehnike što znači da su izbori potpuno ništavni. Jedini pravno valjan način sprovođenja glasanja posle "pada" sistema je bio ponovno sprovođenje celog toka glasanja uključujući i glasanje o načinu glasanja. Ovo što je urađeno je toliki amaterizam da će cena sigurno biti plaćena na sledećim izborima.

Miloš

pre 13 godina

Ako Vuk Jeremić posle svih ovih blamaža koje je doživeo u poslednje vreme ne podnese ostavku, to može da znači samo dve stvari: 1.da ima obraz debeo kao đon 2.da je u dilu sa Tadićem da bi privlačio "patrotske" glasove. Trećega nema

zoran

pre 13 godina

Dobro je, vec sam pomislio da ce DS da mutira u DSS (koji je ranije mutirao u radikalnu stranku). Nadam se da ce Srbija da izadje iz kruga zaostalih zemalja i posalje primitivni samodestruktivni nacionalizam na popriste istorije. U naprednim zemljama se podrska takvim strankama meri u promilima Daleko od toga da je DS idealna stranka, bilo bi puno bolje za Srbiju da ima pravu konkurenciju.


Daleko od toga da je DS

rasomon

pre 13 godina

Pa i ako je "pao sistem", ima nečeg dobrog u tome. Pale su i maske iza kojih se krio DS. Sa takvom ekipom Jeremić i nije imo šta da traži, može on i bez njih dalje...... Interesantno da se jedino u komentarima čitalaca pridaje značaj skandalu zbog "pada sistema". Mediji-novinari to jedva i primećuju, njihovo ćutanje govori mnogo o njima samima, ali i o samom slučaju!

ns

pre 13 godina

Vuku Jeremiću nije mesto u DS-u iz nekoliko razloga. Previše liči na Slobu, ima diktatorske sklonosti. Većini komentatora, koji su očigledno iz SNS-a, to imponuje ali nama sa demokratskim opredelenjem ne. Njegova karijera i obrazovanje nisu tako sjajni kao što se predtavlja. Uostalom pogledajte tekst o njemu na Wikipediji, na engleskom jeziku, ne srpskom. Tamo će vas naprimer podsetiti koje je zemlje posetio i stićete se koliko ste ga zbog toga kritikovali. Zahvaljujući porodici, svom poreklu je radio za firme za koje vi nikada nećete moći da radite. Uostalom na sledećim izborima glasajte za njega a ja neću i gotovo.

Jovan

pre 13 godina

Ocigledno ovi sto dizu Jeremica u nebesa zbog dvogodisnjeg kursa za biznis administratora (MPA/ID) na Harvardu nemaju bas puno od skole. Pa covek nije dobio Nobelovu nagradu nego je studirao kao i na hiljade drugih. To je vise birokratski nego strucni stepen koji samo bogati roditelji mogu da priuste svojoj deci. Godisnja skolarina iznosi minimum oko 50 hiljada dolara (sa rezijom oko 80 hiljada). Kakav crni vunderkind, jednostavno tata komunjara ima dosta para.
Uzgred budi receno i Enver Hodza je studirao na Sorboni, kakve to veze ima uopste sa zivotom ?

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista strasno !

Vuk Jeremic koji kao "Chef srpske diplomatije", predstavlja Srbiju u Svetu, kreira spoljnu politiku i "sudbinu" CELE Srbije a ni u samoj DS-ci ne uziva ni toliko ugleda da bi bio izabrat bar za jednog u "masi" potpredsednika stranke ?
Pa kad ni u samom DS-u ne veruju u njegovu sposobnost kako da mu verujemo mi obicni gradjani da nas on tako "nesposoban" moze "uspesno" predstavljati u Svetu ?
S'punim pravom ocekujem od DS da smeni "nesposobnog" Vuka Jeremica i da na njegovo mesto postavi nekog bar koliko toliko "sposobnijeg" u koga cu i Ja kao gradjanin cije interese i "sudbinu" u Svetu zastupa "Chef srpske diplomatije" imati POVERENJE !

Julius

pre 13 godina

Na izbornoj skupstini Demokratske stranke,niko nije izgubio, sem Jeremica. On je jedva dobio 1/3 glasova, za mesto potpredsednika. Ove u komentarima ljudi se "vise brinu"za pad elektronskog sistema za brojanje glasova, nego za pad coveka, koji se toliko "srbovao" preko teme Kosova, da ni pravi Srbi se toliko ne srbuju. Ni elektronski sistem ga nije trpeo, pa je zbog njega pao. Nisu mu pomogli ni fudbaler Savo Milosevic, ni pisac Gojo Tesic.
Nakon zavrsetka Skuptine, svi izabrani potpredsednici u veselom drustvu, samo kockasto lice Jeremica - tuzno! Njemu i nije bilo mesto i DS, nego u DSS, jer je isti mali Kostunjavi. DS je ociscena od Jeremica. Sada je red na Vladi. Nije Jeremic kadar za evropsku, vec za rusku Srbiju.

vladimir

pre 13 godina

Zanimljivo bi bilo saznati kako je jeremic postao ministar inostranih poslova jer je evidentno da nema nikakve kvalifikacije i iskustvo da se time bavi. Postoje ljudi koji po znanju, intiligenciji, diplomatskom iskustvu stvarno zasluzuju da predstavljaju drzavu a ovaj kako zaluta ovde bas bih voleo da znam. I sad ga jos proglasavaju nekom velicinom. E moj narode blesavi.

Miloje

pre 13 godina

Da je sramota sto je sistem za brojanje crkao u trenutku glasanja-SRAMOTA JE. Pogotovu sto to asocira na slabosti koje je moguce ocekivati na bilo kojim narednim izborima.To stvara sumnju.Nije dobro nikako.
Ukoliko postoji verovanje da g.Jeremic nije prosao zbog SVOJE spoljne politike...ZABLUDA JE JOS VECA. Niko u vladi ne sprovodi svoju politiku,a pogotovu NIKAKO ne ministar inostranih poslova! Ukoliko se kome ucinilo da ministar ima dilema,bolove u stomaku,ili menja odluke u"hodu".budite uvereni da je to odraz politike predsednika drzave I vlade.Ministar ino-poslova je samo interpretator( sto bi rekli pevac ). Zasto Jeremic nije prosao? Nije prosao jer u sadasnjem trenutku na toj poziciji za njega mesta nema. I to je svim delegatima izborne skupstine I objasnjeno. Ukoliko on to licno shvati I napusti stranku,znaci da mu nije ni bilo mesto u njoj.

Cera

pre 13 godina

Skoro pa brže se dobiju rezultati parlamentarnih izbora nego ovi. Još kao "pao sistem" (molio bih drugi put bilo koju, ali bilo koju drugu formulaciju).
I tako mi onda to sve liči da je koza opet čuvala kupus pa je Vuk opet otpao... čudno.

Mladen

pre 13 godina

Roćko
Slazem se sa tvojom definicijom demokratije, ali ne razumem zasto ti mislis da se Satrovacki govorilo samo u BG ?
Jesi li ti imao prilike da putujes ili da se druzis sa svojim vrsnjacima izvan BG?

bgd

pre 13 godina

Puko Jeremic a:)?
Nek ide sad nek se zali Rusofilima i Azijatima , i onima koji su ga naterali da uradi to sto je uradio sa Nobelovom nagradom.
Sada cekamo konacno istinu 12.martu 2003 godine.
Bravo za DS!

Nikola

pre 13 godina

Opet namestanje, kao kad su Cedi krali glasove. Koga sad namestaju da mi je znati. Jeremica ili Sutanovca. Nadam se da ce Jeremic zavrsiti karijeru!

Igor

pre 13 godina

E neka je Jeremic izvisio..i treba da DS da ga kazni.On je naneo toliko stete Srbiji svojim"srbovanjem"...njemu je ipak mesto kod Kostunice u DSS-u.

zoran

pre 13 godina

Dobro je, vec sam pomislio da ce DS da mutira u DSS (koji je ranije mutirao u radikalnu stranku). Nadam se da ce Srbija da izadje iz kruga zaostalih zemalja i posalje primitivni samodestruktivni nacionalizam na popriste istorije. U naprednim zemljama se podrska takvim strankama meri u promilima Daleko od toga da je DS idealna stranka, bilo bi puno bolje za Srbiju da ima pravu konkurenciju.


Daleko od toga da je DS

Zodijak

pre 13 godina

Vecina ljudi nije ni svesna znacaja ovog dogadjaja. Poraz Jeremica daje nadu da u DS-u ipak nije sve otislo bestraga.
S druge strane, najvise glasova Djilasu svakog razumnog coveka moze samo da zabrine.

Bucko razmisljam

pre 13 godina

Ovo je zaista strasno !

Vuk Jeremic koji kao "Chef srpske diplomatije", predstavlja Srbiju u Svetu, kreira spoljnu politiku i "sudbinu" CELE Srbije a ni u samoj DS-ci ne uziva ni toliko ugleda da bi bio izabrat bar za jednog u "masi" potpredsednika stranke ?
Pa kad ni u samom DS-u ne veruju u njegovu sposobnost kako da mu verujemo mi obicni gradjani da nas on tako "nesposoban" moze "uspesno" predstavljati u Svetu ?
S'punim pravom ocekujem od DS da smeni "nesposobnog" Vuka Jeremica i da na njegovo mesto postavi nekog bar koliko toliko "sposobnijeg" u koga cu i Ja kao gradjanin cije interese i "sudbinu" u Svetu zastupa "Chef srpske diplomatije" imati POVERENJE !

Beogradski Intelektualac

pre 13 godina

Najjaci su ljudi koji stvarno misle da je mladjani Vuk vunderking sa Harvarda hahahahahah i koji i dalje nasedaju na Udbine price i propagande i posle 65 godina.
Ljudi, momcic ima trogodisnji Harvard , neuspeo pokusaj daljeg skolovanja u Londonu, Komunjarsko dete , koji je do 5-og oktobra zastupao JUL-ovske stavove medju njegovim vrsnjacima u inostranstvu, pa kad su mu javili telefonom za 5-i oktobar hahha,onda je promenio plocu.
Isuvise preambiciozan, van zaista njegovih kapaciteta i mogucnosti, Gaf majstor kakvog diplomatije skoro nije videla , a za unutrasnje prilike Joker u rukavu jedne ekipe , koja po svaku cenu zeli da proba da rascepa DS i Vladu Srbije i naravno Specijalni Sud, koji konacno pokrece ono sto cekamo punih 7 godina u Srbiji, svi znamo sta.

Julius

pre 13 godina

Na izbornoj skupstini Demokratske stranke,niko nije izgubio, sem Jeremica. On je jedva dobio 1/3 glasova, za mesto potpredsednika. Ove u komentarima ljudi se "vise brinu"za pad elektronskog sistema za brojanje glasova, nego za pad coveka, koji se toliko "srbovao" preko teme Kosova, da ni pravi Srbi se toliko ne srbuju. Ni elektronski sistem ga nije trpeo, pa je zbog njega pao. Nisu mu pomogli ni fudbaler Savo Milosevic, ni pisac Gojo Tesic.
Nakon zavrsetka Skuptine, svi izabrani potpredsednici u veselom drustvu, samo kockasto lice Jeremica - tuzno! Njemu i nije bilo mesto i DS, nego u DSS, jer je isti mali Kostunjavi. DS je ociscena od Jeremica. Sada je red na Vladi. Nije Jeremic kadar za evropsku, vec za rusku Srbiju.

Patak Dača

pre 13 godina

Pogledajte brojeve koji su ovde navedeni kao rezultati glasanja 2744 registrovana učesnika:
1. Nigde se ne spominje koliko je glasova dato "PROTIV" nekog od kandidata, niti koliko je nevažećih.
2. "ZA" Tadića nije glasalo 201 glasača, ili oko 7,3% što nije tako malo kako se čini.
3. Kako se može reći da je "izabran" neko ko je dobio 1138 (Trivan), ili samo 41,5% mogućih glasova?
4. Ako se "izabranima" smatra onih 5 kandidata (od ukupno 6) koji dobiju najveći broj glasova, onda je ceo postupak pogrešan, jer je svako od 2744 glasača mogao svoj glas dati samo JEDNOM (onom kandidatu za kojeg glasa), a ne 6 puta, za svakog posebno...
Čini mi se da je demokratija u Demokratskoj Stranci (DS) na klimavim nogama!

Zoran

pre 13 godina

Vuk Jeremic iako je Wunderkind sa Harvarda,jedini koji je iole pokusao nekome da pokaze zube i samim tim dokaze koliki je patriota i nacionalista i koliko voli svoju zemlju. To sto se ostali ulizuju EU i ne daju coveku da radi neka im je na cast. Jeremicu svaka ti cast,uvek ces uspeti da nadjes svoje mesto i van tih uvlakaca.

Nina

pre 13 godina

Ja zaista ne mogu da verujem da Vuk Jeremic nije izglasan! Po mom misljenu, on od svih kandidata najvise zasluzuje ovo mesto mesto, zbog svoje izuzetne inteligencije, obrazovanja, elokventnosti, truda i zalaganja koje dokazao vrseci fukciju ministra. Mislim da je ovo veliki propust i greska Demokratske stranke, jer su izabrani ljudi objektivno oskudnijih sposobnosti od njega.

ns

pre 13 godina

Vuku Jeremiću nije mesto u DS-u iz nekoliko razloga. Previše liči na Slobu, ima diktatorske sklonosti. Većini komentatora, koji su očigledno iz SNS-a, to imponuje ali nama sa demokratskim opredelenjem ne. Njegova karijera i obrazovanje nisu tako sjajni kao što se predtavlja. Uostalom pogledajte tekst o njemu na Wikipediji, na engleskom jeziku, ne srpskom. Tamo će vas naprimer podsetiti koje je zemlje posetio i stićete se koliko ste ga zbog toga kritikovali. Zahvaljujući porodici, svom poreklu je radio za firme za koje vi nikada nećete moći da radite. Uostalom na sledećim izborima glasajte za njega a ja neću i gotovo.

Vlado

pre 13 godina

Pa da...."što avetniji odeš to te vrnu sa višim činom..."

Možda je ovako najbolje za Jeremića jer ovih pet sa sve Tadićem nisu dostojni kaput da mu drže.

vladimir

pre 13 godina

Zanimljivo bi bilo saznati kako je jeremic postao ministar inostranih poslova jer je evidentno da nema nikakve kvalifikacije i iskustvo da se time bavi. Postoje ljudi koji po znanju, intiligenciji, diplomatskom iskustvu stvarno zasluzuju da predstavljaju drzavu a ovaj kako zaluta ovde bas bih voleo da znam. I sad ga jos proglasavaju nekom velicinom. E moj narode blesavi.

ours

pre 13 godina

Hehehe, ovi nisu u stanju da uz dva produžavanja glasanja organizuju sopstvenu skupštinu, a žele da im verujemo da su u stanju da uspešno vode državu. Nesposobnjakovići.

petar mitic

pre 13 godina

jedno veliko SRAMOTA zaprzio vam VUK corbu pa sad radite ono sto najbolje znate MULJATE, Borise i Davidovic i Djindjic se okrecu u griobu nema mnogima mesta u toj stranci posle svega jedno veliko SRAMOTA

Rodni

pre 13 godina

I ovi se pozivaju na Djindjica, bruka. Ovoliko glasova za drvoseka Djilasa, ultra nacionalistu Jeremica i beznacajnu Trivan, pokazatelj je nestanka izvorne, progresivne DS.I naravno,Boris kao jedini kandidat je slag na ovu "neukusnu tortu demokratije".

superwisor

pre 13 godina

Steta sto je najbolji kandidat otpao. Jedini koji je imao stav i koji nije klimac glavom, a otpao je jer klimaci glavom nisu glasali za njega. Sta reci, osim svaka cast Vuce, nisi hteo da se predas do poslednjeg trenutka iako si znao da nemas sanse jer krenuo si sam protiv sistema. Svaka cast majstore.

Vladimir

pre 13 godina

Kakvi su oni likovi, POKRALI JEREMICA. . .kada videli koliko glasova ima, oborili sistem. Jeste, a mi smo glupi i naivni. . . i verujemo vam.
Kakva ste vi bruka DS. .

Jovan

pre 13 godina

Ocigledno ovi sto dizu Jeremica u nebesa zbog dvogodisnjeg kursa za biznis administratora (MPA/ID) na Harvardu nemaju bas puno od skole. Pa covek nije dobio Nobelovu nagradu nego je studirao kao i na hiljade drugih. To je vise birokratski nego strucni stepen koji samo bogati roditelji mogu da priuste svojoj deci. Godisnja skolarina iznosi minimum oko 50 hiljada dolara (sa rezijom oko 80 hiljada). Kakav crni vunderkind, jednostavno tata komunjara ima dosta para.
Uzgred budi receno i Enver Hodza je studirao na Sorboni, kakve to veze ima uopste sa zivotom ?

Ja

pre 13 godina

Sta god mislili o Jeremicu siguran sam da ima vecu tezinu od izabrane Jelene Trivan. Da su makar izabrali Gordanu Comic pa da razumem ali ovo je smesno.

better days

pre 13 godina

Neverovatno...Ustvari, dodje mu poprilicno verovatno kada se setim da smo oduvek unistavali najbolje ! Vuce, hajde nekud gde se ne plase inteligentnijih od sebe...

Automan

pre 13 godina

Boze blagi!!! Elektronsko glasanje u stranci ne mogu da odrade kako teba, a ocekuju da im verujemo kako umeju da vode drzavu... Nemam reci...

djura kompjuter

pre 13 godina

"Pao elektronski sistem za glasanje".Kako je pao? Kakav ste program ubacili. Koja je snaga kmpjutera? Bruka. I oni nas vode u Evropu. Biće glasanje do jutra "e, vala ka' u Crnu Goru." Nije se očekivala kandidatura nacionaliste Jeremića? Srbija lider na Balkanu?

Београђанка

pre 13 godina

Драго ми је што није изабран Вук, јер ће га то можда натерати да напусти то јако антипатично друштво...

Mile Politika

pre 13 godina

Evo.
Izborna kradja u DSu. Konacno ste sustigli Slobu.
Cestitam.

A Jeremic je morao da izadje izm DS odmah posle prvog noza u ledja (kod Srpske rezolucije UNa). Ovo je bilo toliko ocigledno da ce se desiti.

gidjoni

pre 13 godina

DS delegati su veceras procenjivali drzavni i stranacki doprinos, kao i licne kvalitete svih kandidata i na osnovu toga dali vise glasova Jeleni Trivan od Vuka Jeremica!! Dragi Boze, sta se ovo desava u Srbiji..

milan

pre 13 godina

Od pocetka visestranacja pa do 2000 godine glasao sam za SPO. Kada je Draskovic odbio da se prikljuci DOS-u prestao sam da glasam za njega vec sam sve ove godine glasao za DS, izuzev jednom kada sam glasao za G17 zeleci da podrzim hrabrost Dinkica u sukobu sa Karicem. Iako nikada nisam bio clan nijedne od ovih stranaka cinilo mi se da ti ljudi imaju dobre ideje i jos bolje namere. Nazalost, ispostavilo se nesto sasvim suprotno.Zivimo u zemlji gde novobogatasi-tajkuni formiraju vlade i postavljaju ministre, donose se zakoni po njihovom diktatu,ogromna do juce drustvena imovina u postupku tzv. privatizacije presla je u njihove ruke a stotine hiljada radnika oterano na ulicu. Sada kad vise nema sta da se "privatizuje" novac se direktno preliva iz drzave bilo da se radi o novcu iz kredita koje uzima drzava ili se radi o novcu dobijenom prodajom velikih sistema. Sve se radi uz bezmalo otvorenu podrsku i pomoc vladajucih struktura. Da bi sve bilo jos i gore ne postoji niko ni iz vlasti ni iz opozicije ko ima snage i hrabrosti da pokusa da se ovome odupre i time pridobije ogromnu vecinu ovog osiromasenog naroda ne bi li se stvorila snaga sposobna da podigne zemlju sa dna . Desavanja na sinocnoj skupstini DS i to sto Jeremic nije izabran na mesto podpredsednika iako je mozda jedini koji ima kredibiliteta, energije i koji korektno obavlja svoj posao jos jednom potvrdjuje ponor u kome se nalazimo.

zoka

pre 13 godina

Za razliku od elektronskog glasanja, glasanje "zaokruživanjem" daje proverene rezultate - "ćorave" kutije su davni patent. Što je sigurno - sigurno. Pozdravio ih Sloba!

sistem administrator

pre 13 godina

....boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas, pokrenuti samounistenje, boris je izabran, u slucaju da pobedjuje djilas pokrenuti samounistenje...u slucaju da pobedjuje djilas...samounistenje ukljuceno, obustavite brojanje i hitno pronadjite kutije za spasavanje, pokrenuto samounistenje, hitno potrazite kutije za spasavanje...

Izgleda su ih birali po ličnom materijalnom bogatstvu!

pre 13 godina

Baš sam se pitao koliko LJUDI NIJE glasalo za Tadića... Sad sam pročitao i izračunao: 201 od 2744 delegata! To je 7,3%. Zato nam tako i ide.

Nisam ni očekivao da će Jeremić da prođe, a moguće je da je cela ujdurma napravljena da bi njega izbacili. Taj bi bez problema mogao da se udomi kod Nikolića i Vučića, ako ga smene uskoro. Verovatno bi više pristajao Koštuničinom kabinetu, ali tip je zagriz'o vlast ko pit bul, a Koštunica više nikada neće biti na vlasti. Jedino ne znam šta će njegov dragi Tadić da mu kaže.

Miloje

pre 13 godina

Da je sramota sto je sistem za brojanje crkao u trenutku glasanja-SRAMOTA JE. Pogotovu sto to asocira na slabosti koje je moguce ocekivati na bilo kojim narednim izborima.To stvara sumnju.Nije dobro nikako.
Ukoliko postoji verovanje da g.Jeremic nije prosao zbog SVOJE spoljne politike...ZABLUDA JE JOS VECA. Niko u vladi ne sprovodi svoju politiku,a pogotovu NIKAKO ne ministar inostranih poslova! Ukoliko se kome ucinilo da ministar ima dilema,bolove u stomaku,ili menja odluke u"hodu".budite uvereni da je to odraz politike predsednika drzave I vlade.Ministar ino-poslova je samo interpretator( sto bi rekli pevac ). Zasto Jeremic nije prosao? Nije prosao jer u sadasnjem trenutku na toj poziciji za njega mesta nema. I to je svim delegatima izborne skupstine I objasnjeno. Ukoliko on to licno shvati I napusti stranku,znaci da mu nije ni bilo mesto u njoj.

UŽIČANIN

pre 13 godina

Iako je nemerljivo niti je za bilo kakvo uporedjivanje ,ali zar Trivanova da udje,a Jeremić ne prodje?!!!? Ko je više zaslužan za ovu zemlju, ko je veći znalac, politički zreo, obrazovan ...Da nije možda ovo lice na slici koje pripada Jeleni Marković Trivan .Neka je priupitaju malo novinari šta zna ona o aferi Indeks i učešću profesopra kragujevačlkog Pravnog u njoj? Jeremić je od svih kandidata za potredesdnike bio osoba za koju se nije trebalko dvoumiti. Sve ono špto se poslednjih meseci,a naročito nedelja i dana dogadjalo, bilo je u funkciji da se u narodu,ali i medju članstvom DS, diskredituje Jeremić. Vuče, formiraj stranku... Imaćeš brojno članstvo,a verujem da će ceo užički kraj da predje kod tebe.

Nikola

pre 13 godina

Sad mi je jasno što u svim državnim službama "padne sistem" svakih par dana pa ne mogu jadni da rade.
A kako se to ručno broje elektronski glasovi? Ili je glasano glasačkim kutijama? Ako je glasano elektronski, a vi možete da ručno brojite te glasove onda očigledno lažete.

Skywalker

pre 13 godina

Vuce, zasto da budes potpredsednik stranke koja ce se uskoro boriti za cenzus, kad mozes da budes predsednik stranke koja ce imati 15% podrske.

Nikola Kosanović

pre 13 godina

To se i moglo očekivati. Jedino njega poštujem od svih političara i funkcionera DS-a, iako sam se uvek pitao šta on uopšte traži u društvu najvećih štetočina u novijoj istoriji Srbije. Jelena Trivan i kompanjerosi su pravo okruženje za predsednika za kojeg sam (omaškom) i ja glasao. Ne zbog njega već zbog verovanja da DS u svojim redovima ima stručne i poštene ljude, što se pokazalo pogrešnim. Dešava se.

momabrazil

pre 13 godina

Члан 115. Устава Републике Србије:``Неспојивост функција Члан 115. Председник Републике не може обављати другу јавну функцију или професионалну делатност.`` А Борис Тадић је председник Републике Србије и Демократске странке. Овоме у демократској и правној држави није потребан коментар!!!

Miloš

pre 13 godina

Ako Vuk Jeremić posle svih ovih blamaža koje je doživeo u poslednje vreme ne podnese ostavku, to može da znači samo dve stvari: 1.da ima obraz debeo kao đon 2.da je u dilu sa Tadićem da bi privlačio "patrotske" glasove. Trećega nema

elizabeth my dear

pre 13 godina

Jel se ovi nadaju da ce preci cenzus na sledecim izborima?
Ili bolje: da li je ovaj narod TOLIKO lud da ovi predju cenzus?
My aim is true, my message is clear. It's: curtains for you.

5. oktobar, 23:59

pre 13 godina

Namestaju stranacke izbore, kradu partijske drugove, a sebe nazivaju "Demokratskom strankom"... Kao da ste vladajuca stranka Severne Koreje! Bruke jedne, sram vas bilo!

Pedja

pre 13 godina

Truba im je bilo da stave corave kutije kao njihovi pretci 46-e pa kao uveli glasanje elektronskim putem. Tito i KP su bili mala deca za ove.

damnjan

pre 13 godina

eh..kad se setim..nekad se iscekivala skupstina DS-a sa nadom, strepnjom, neizvesnoscu...sad nit se iscekuje..a i kad je spazim na nekom od medija zeludac mi se okrene od kandidata, glasacha, demagogije, licemerja itd..i sl...

cipiripi

pre 13 godina

Znala sam da ce tako biti, on govori ono sto vecina Srba u ovom trenutku misli a to jednostavno nije pozeljno. Tako ce biti i za izbore "negde ce pasti sistem" i bice onako kako je zamisljeno da bude. Jadni mi.

boris

pre 13 godina

E kakva namestaljka, i niko nije objasnio po koliko je jedan delegat birao potpredsednika. Njih ispod tri hiljade a glasova preko 6 hiljad. Valjda jedan delegat glasa za jedno potpredsednicko mesto. A gde Trivanova da prodje ... Bas da im se pokvari sistem ma nemoj tako g. Tadicu. Sta ce biti na izborima kako ce tamo rucno racunati i Milosevicu se gasio sistem.

Branilac Zvezdarske Sume

pre 13 godina

Ma ljudi, pao je sistem da bi morali ljudi javno da glasaju i da se zna ko je za koga glasao.Demokratija i zagarantovanost privatnosti glasanja na delu...

Saša

pre 13 godina

S obzirom da puče elektronski sistem na čitavih 2000 glasača, verujem da je prošao Jeremić. Posle je ručno prebrajao glasove Šutanovac, ili neki njegov ortak.

Ilic Miodrag

pre 13 godina

Neverovatno da padne elktronski sitem. To je jako nepopularno u ovoj situaciji, te se prešlo na ručno glasanje i ručno brojanje.
Nadam se da to neće uneti nemir i sumnju u ispravnost izbora s obzirom da ima 6 kandidata a 5 se biraju.
Želeo bih da u intersu stranke to bude sasvim razjašnjeno.

milan

pre 13 godina

zapravo, prvi put elektronsko glasanje je trebalo da bude odrzano na izbornoj skupstini LDPa, ali je Branislav Lecic mislio da ce da ga pokrade kompjuter, pa mu je udovoljeno da se rucno broje glasovi...

Ivan Bg

pre 13 godina

E tako kako im kasne rezultati na unutarstranackim izborima, kasne im rezultati i u vodjenju drzave. Kako im je pao sistem na unutarstranackim izborima, tako ce i oni pasti s vlasti. Bice naknadno saopsteno...

black_adder

pre 13 godina

Kako ono rekose softverski inkubator, klaster, informaticki lider. To je tacno kao i sve ostalo.
Ko zna koliko je placeno za taj softver i niko nece da odgovara.
Tako je to kad se drze svojih "strucnih" ljudi.

Djura

pre 13 godina

To, ručno prebrojavanje glasova, će izgleda biti isto kao u filmu "o pokojniku sve najbolje", tri glasa u ćoravu kutiju a pet u pravu ?!

Zoki

pre 13 godina

Evo kako izgleda demokratja u najEvropsku stranku--

1. Nema konkurencije i demokratske rasprave osim u borbi sa mesta potpredsednika al tad "sistem pao."
2. Resultat glasanja za predsednika se prvo iznese u javnost pa onda se glasa.
3. Elektronsko glasanje se broji rukom.
4. 60% glasaca glasaju elektronski a 40% rukom i nema veze sto su listice nekontrolisano pripremili, uneli i koristili. A onda su prebrojavali sve u jednom haos tok nisu dobili resultat koji im je saopsten.

Bruka. Bolje bi bilo da je Boris lepo rekao Vuku da se nekandiduje. Ovako Vuk jos jednom je ispao zrtva a Boris gubitnik i jadan.

Dejan

pre 13 godina

Trebalo je zatvoriti Sava centar i primeniti na prisutne Zakon o poreklu imovine. Nekome se nisu svideli rezultati glasanja i zato je "brojanje" moralo da bude ponovljeno. Od Demokratske stranke je ostalo samo ime. Sramota je sta su vodeci ljudi napravili od ove nekada veoma cenjene partije. Moj glas vise nikada necete dobiti.

Miloš Ilić

pre 13 godina

Opet smo lideri ali ne samo na Balkanu nego u svetu. Do sada je bilo poznato elektronsko brojanje posle ručnog glasanja a sada nam DS otkriva i ručno brojanje elektronskih glasova. Samo oni znaju kako ih broje. Pre bih rekao da su listići bili pripremljeni i spremni za eventualno neželjene rezultate.

chikanski

pre 13 godina

A, lepo su mogli imati samo 5 kandidata za podpredsednike, pa nisu morali ni glasati. Pravili su sistem samo zbog jednog kandidata više.
Što glume demokratiju kad nisu spremni za tako nešto.
Najbolje bi bilo da je Boris i predsednik i podpredsednik, kad je već sve ostalo.

Glock

pre 13 godina

Pretpostavljam da ti isti likovi (koji ne znaju sistem za glasanje da naprave), imaju poslove u drzavnim institucijama. Pa se posle cudimo...

rasomon

pre 13 godina

Pa i ako je "pao sistem", ima nečeg dobrog u tome. Pale su i maske iza kojih se krio DS. Sa takvom ekipom Jeremić i nije imo šta da traži, može on i bez njih dalje...... Interesantno da se jedino u komentarima čitalaca pridaje značaj skandalu zbog "pada sistema". Mediji-novinari to jedva i primećuju, njihovo ćutanje govori mnogo o njima samima, ali i o samom slučaju!

Maxim

pre 13 godina

Slika i prilika DS-s. Čak im se i pokušaji da na banalnim stvarima pokažu kako su moderni završavaju krahom.
Samo da ovo nije bila najava buduće prakse na predsedničkim, republičkim i lokalnim izborima.

Siki

pre 13 godina

Ako sam dobro razumeo, jedino je za izbor potpredsednika bilo više kandidata nego "fotelja", i to zahvaljujući Jeremiću. To znači da su izbori u starom SKJ-u bili pojam demokratičnosti u odnosu na ovo danas pošto su poslednjih godina komunisti insistirali da za skoro sve funkcije bude više kandidata nego što se bira.
Uzgred, brinem se za Đilasa. Da nije suviše odskočio od drugih kandidata? Možda se Boris oseti ugroženim? Da ne bude: Nomen est omen. Nekad beše: "Peti kongres složno glasa, druga Tita i Đilasa, Rankovića i Kardelja, komunista to je želja"

Genije

pre 13 godina

Čak i da je sve bilo pošteno (ne verujem u slučajnosti), nema osnova da izbor bude legalan. Pre svakih izbora, utvrđuje se način glasanja i brojanja glasova. Ne postoji primer da isto glasanje bude sprovedeno sa dve različite tehnike što znači da su izbori potpuno ništavni. Jedini pravno valjan način sprovođenja glasanja posle "pada" sistema je bio ponovno sprovođenje celog toka glasanja uključujući i glasanje o načinu glasanja. Ovo što je urađeno je toliki amaterizam da će cena sigurno biti plaćena na sledećim izborima.

vojvodjanin

pre 13 godina

E kakvo pametno izjašnjenje Pajtića, Tadić je izabran i pre brojanja glasova. E ovakve stvari ni Miloševi'evi maheri nisu smeli da rade. Bravo DEMOKRATE. BAS STE PRAVE "DEMOKRATE".

NEW WAVE

pre 13 godina

On je objasnio da je izbor Borisa Tadića objavljen pre nego što je proces glasanja okončan jer je on bio jedini kandidat i njegov izbor se samim tim ne dovodi u pitanje. DE_MOKRA_TI_JA 100%!

Bane

pre 13 godina

Verovatno sada muljaju i sa POKE komandama za predsednikovu beskonačnu energiju na sledećim izborima, na tom commodore 64 serveru za prebrojavanje glasova...

Cera

pre 13 godina

Skoro pa brže se dobiju rezultati parlamentarnih izbora nego ovi. Još kao "pao sistem" (molio bih drugi put bilo koju, ali bilo koju drugu formulaciju).
I tako mi onda to sve liči da je koza opet čuvala kupus pa je Vuk opet otpao... čudno.

Mladen

pre 13 godina

Roćko
Slazem se sa tvojom definicijom demokratije, ali ne razumem zasto ti mislis da se Satrovacki govorilo samo u BG ?
Jesi li ti imao prilike da putujes ili da se druzis sa svojim vrsnjacima izvan BG?