Petak, 03.09.2010.

00:48

Tadić i Pahor: Razgovor uz večeru

Boris Tadić boravi u Sloveniji, gde sa slovenačkim premijerom Borutom Pahorom, između ostalog, razgovara o predlogu rezolucije o Kosovu.

Izvor: B92

Tadiæ i Pahor: Razgovor uz veèeru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

SRBIJA JE SRCE EVROPE

pre 15 godina

501 milion građana EU ne mrze Srbe, nego kriminalce i lenčuge, brz obzira koje su nacije ili vere.. Dokaz : U zadnji 10 godina u Srbiju su najviše INVESTIRALI : Austrija 3,1 milijarde Evra, Nemačka 1,6, Grčka 1,5, Norveška 1,5, Holandija 1,4, Italija 900 miliona, a Rusija 600, Britanija 400, SAD 200, ..
Zaključak : (1). Austrija (10 miliona stanovnika) je u Srbiju finansirala TRI PUTA VIŠE nego zajedno : Rusija (150 miliona stanovnika), Amerika (300 miliona stanovnika ) i Britanija (60 miliona).
(2).Normalan i mudar čovek se dogovara sa onima koji ulažu u razvoj njegovog domaćinstva, a pazi se onih jakih i velikih, koji su navikli kroz istoriju da OTIMAJU..

franc1952

pre 15 godina

Pa ja bi baš volio, da dobije Tadić za većeru burek, koga mu je napravio Slo. Albanac, a da mu ga donese na sto Slo. Bosanac a obadvoje normalni građani Slovenije! Pa vino da donese Slo. Slovenac!
Bitni su građani neke države, ne nacionalnosti!

zbunjen

pre 15 godina

Ima samo jedna stvar koja meni nikako niej jasna! OK, svi su potpuno u pravu kada kažu da Kosovo ne želi sa nama i da 2 miliona Albanaca ne žele sa nama! Slažem se potpuno da je to njihovo legitimno pravo! Ali isto tako (identično) dva miliona Srba ne želi da bude u Bosni i Hercegovini! Šta sa njima? Zašto nezavisnost republike Srpske nije "gotova stvar" iako u Republici Srpskoj Srbi čine 99% stanovništva a ne 90% kao Albanci na Kosovu? Njih silom zadržavaju tamo! Zašto? Zašto Srbi nikada nemaju ista prava kao i svi ostali??????
Malo mi je više dozlogrdilo da gledam i slušam sve ovo! Jer još uvek imam mozak u glavi i vidim svojim očima!
Dokle će mo više mi biti ljudi drugog reda?????

EKONOMIJA pre POLITIKE

pre 15 godina

Rešenje je u EKONOMSKOM POVEZIVANJU sa Srednjom Evropom. Dodajem tri činjenice: (1.) Rusko-Kineski simpatizeri (bivši komunisti-partizani) i Englesko-Američki simpatizeri (bivši monarhisti-četnici) , moraju da shvate da su te zemlje DALEKO i da se sa njima ne može racionalno i ekonomično poslovati. (2.) Budućnost Srbije je u ekonomskom i kulturnom povezivanju sa BLIŽIM razvijenim državama Srednje i Južne Evrope (Nemačka, Austrija, Italija, Grčka..) i na osnovu toga će zauzeti vodeću poziciju u Jugo-Istočnoj Evropi (kao nekad Slovenija u bivšoj Jugoslaviji), što će omogućiti i bolji standard i veći politički uticaj. (3.) Zadnjih 200 godina (pogotovo za vreme Obrenovića i posle Berlinskog kongresa 1876 i priznanja Srbije kao nezavisne države, čemu je najviše doprinela Nemačka), Srbija je razvijala svoj pravni sistem pod uticajem Nemačkog i Austrijskog ZAKONODAVSTVA, što znatno olakšava formalno-pravnu proceduru Evropskim investicijama i ulasku u EU.

(Vlast)a

pre 15 godina

Koga briga za rezoluciju-od toga nikome u Srbiji nece biti bolje!Gradjane Srbije bi mnogo vise zanimalo kako Slovenci tako dobro zive, kako su tako konstruktivni dok mi prema svakome junacki na noz idemo? Kako se to kod njih postuju doneti zakoni i propisi, saobrazni onima u EU, a kod nas i gradonacelnik ima pravo da sve ono sto je dobro anulira, ukoliko to siledzijama i bahatim pripadnicima vladajuce oligarhije, ne odgovara. Zasto su Ljubljana i njene vode cista, a Beograd i njene vode prljavi - to su problemi koje bi trebalo resiti, a Kosovu pomoci da zivi bolje i sigurnije i zbog Albanaca i zbog Srba.

albanacsakosova.

pre 15 godina

Halo ljudi, nije vazno koliko cemo dobiti priznanja, nije tacna konstatacija da dva miliona nece sa vama. Dosta vise bre, svatite vec jednom da nam je sudbina odredila da zivimo jedni pored drugih. Mi hocemo zajedno napred, samo svak na svome. Mi samo necemo da budemo podstanari u svojim kucama. Daj da se borimo za nasu buducnost, da se prikljucimo demokratskom svetu. Mi nismo Kosovo odneli u Honduras, ona je tu pored vas, ako bog da da se kao dve drzave prikljucimo EU, nista vas nece sprecavati da dodjete na Kosovo kad god zelite, posto je toliko volite, ali prihvatite da mi postojimo, da tu zivimo, i nema druge.

mita sajba

pre 15 godina

Da je lako biti predsednik, sad se vidi - NIJE!
Nije predsednikovanje samo ceremonijal, sa lovorikama i dodvoravanjima, nego i odgovornost, za donete odluke.
Tadicu ovih dana nije lako, stanimo svi iza njega, podrzimo ga, pa kako nam bude!
Predsednice Republike Srbije, borite se za integritet ove drzave, bez obzira na posledice, Ustav, istorija i preci, ali i buducnost i deca ove zemlje Vas na to OBAVEZUJU!

Kocha

pre 15 godina

Manite se ljudi corava posla, kakvo bre Kosovo, nase, tudje, sta me je vise briga kada sam gladan. Dajte i tim ljudima dole posla i hleba pa ni njima nece vise biti bitno. treba se secati, pamtiti i obelezavati Kosovski boj ali ne znaci sto je moj cukundeda poginuo u makedoniji terajuci turke da sad ja imam pravo na Makedoniju. Zivi se u sadasnjosti a buducnost se gradi. Kod nas je parola popravi proslost u sadasnjosti zarad buducnosti. Pa ko josh veruje u te gluposti. Kakvo srce, kakav identitet? Kome mazu oci. 90 % stanonika nece sa nama, prihvati, kreni dalje, zastiti spomenike i narod koji je ostao, omoguci da se vrate oni koji zele time sto ce imati gde da se vrate. Vidim da je jedino moguce resenje da Srbija nikad eksplicitno ne prizna Kosovo sto je i ustavna obaveza i obaveza svakog sledeceg politicara ali da u isto vreme Milosevicevom politikom konfrontacije ne stopira bilo koj razvoj Kosova. Pa kad su Albanci slusali Srbe? Sta mi onda hocemo, vestacku tvorevinu koju niko nece priznati i oko koje cemo trositi i ovako malo vremena i energije sto nam je ostalo. Da zakljucim, zaista bih voleo da sam u kozi politicara jer bih to konstruktivno resio. Oni misle da ovim natezanjem sami sebi dizu cenu, tipa, tih sto je borba bila teska! Razgovarajte sa albancima, nece o statusu, ok, mi vas ne priznajemo, hocete o tehnickim pitanjima, povratku, bezbednosti pricajmo. Kroz dijalog se dolazi do poverenja pa ce mozda i sami Albanci razumeti na kraju neophodnost razgovora i o statusu. Budimo konstruktivni mudraci a ne destruktivni mud*aci!

Goran Stupar

pre 15 godina

Srbija bi trebala pristupiti Evropskoj Uniji. Mađarska je pristupom dobila 105 milijardi duga, Poljska duguje 150 milijardi eura nakon par godina u Uniji. Unija je dobra samo za par Zapadnih zemalja. Srbija ako uđe u EU imaće 10 puta veći dug za par godina i dodatno tržište za Zapadne zemlje. Tadić vodi Srbiju u ponor.

av

pre 15 godina

this reminds me of the lehman brother's bankruptcy. its ceo did not make a deal to save the company when he had to but did it when he thought he had to (by which time it was too late). same with serbia's ceo. he thinks the fact that he wants to make a deal now is enough when in fact the deal is off the table for a long time now. the value of serbia's 'share price' in the balkan politics is around zero. the 'hitorical compromise' can not be had when you shares are worth nothing. what you do in this cases is you file for bankruptcy/recognize defeat and save what you can save of your 'firm/state'. otherwise, many other 'creditors' will call you up. the biggest mistry to me in this case is how serbia's shareholders (citizens) still keep the the ceo and his team when they have clearly failed to increase shareholder value. he is chasing a deal that does not exist.

aca

pre 15 godina

G. Tadicu a sta bese ono sa Spanjom? nije upalilo! Jeremic po glasove, Vi Tadicu u panici, avaj dan je prosao, jos samo pet dana!? Kako ocuvati obraz, pardon fotelju? bogami ne bi zeleo biti u vasoj kozi! Pa tako je kad se ne razmislja, izgleda albanci su i ovog puta presli, nisu nikakvu rezulucio podneli, a vi zuriste izdajuci EU, sa kojom ste obecale da ce te rezuluciju podneti uz konsultaciju. To su amaterske greske G. Tadicu!
Neka nam bog pomogne, osloniti se na Sloveniju to je isto kada se davljenik hvata za slamku! Pozdrav gospodi politicarima?

Laza

pre 15 godina

Jeremic radi jedno Tadic drugo, nije mi jasno zasto Jeremic lobira za rezoluciju oko koje se trazi kompromis sa EU kako kaze Tadic, ovo je sve isuvise neozbiljno gde su nam prijateljske zemlje Rusija, Kina zasto se ide samo u drzave koje su priznale samoproglaseno Kosovo!

Рисбо Дићта

pre 15 godina

Сада када нам Словенија пружи подршку још да се некако докопамо и подршке Линхештајна и Андоре и ето весеља!

milan iz Trstenika

pre 15 godina

mleka nema odavno,sada ni ulja,redovi...redovi,zalihe,posvadjao se sa svetom,dozvolio da srbiju vodi jedna propala muzicka grupa...ljudi koja je ovo godina!

Nenad Cacak

pre 15 godina

Prica oko Kosova i izolacije Srbije je politickog karaktera.Evo zasto:
1. Parola: "Evropa nema alternativu" je bila izlizana predizborna parola. Jer Evrpa itekako ima alternativu. Sta npr.radi jedna Belorusija, ili zemlje po svetu koje nikad zbog geografske udaljenosti nece [ostati deo Eu?
Pa nista, bave se svojom ekonomijom,privredom,razvijaju ono sto imaju.Suzbijaju korupciju,kriminal.
2. Verovali ili ne, nove zemlje su potrebne Evropi,zarad njenog opstanka. Jer EU i zivi na osnovu svog sirenja, nesto slicno kao one piramidalne seme.
3.O kakvim snakcijama i izolazciji pricamo,kada je u Srbiji ( na zalost) sve pokupovao strani kapital, bas iz te EU, i sigurno nece sami sebi postavljati sankcije i izolaciju.
4. Najveca zabluda oko ulasak u EU je da ce p[oteci med i mleko. Iz razloga, sto i EU treba pomoc, da bi sad ona pomagala nama. Niko ne pominje: kvote i ogranicenja koja cemo dobiti i koja cemo morati da postujemo pri izvozu nase robe. Kao i ogranicavanje u poljoprivredi,koliko cega mozemo proizvestiu...ma o ovome ima bas da se prica.

jovan

pre 15 godina

Eto, vidite cemu sluzi rubrika "komentari": - Da se citaoci istovare, olaksaju. A da pri tom aljkavom paznjom preskoce dva kontradiktorna saopstenja na samom pocetku vesti, iz kojih se dosta toga nazire. srpska strana navodi da je rec o zvanicnoj radnoj poseti a slovenci, da se radi o privatnoj poseti i prijateljskom caskanju uz veceru. Jos jedna u nizu virtuelnih aktivnosti naseg predsednika?

Bob

pre 15 godina

Ni jedna zemlja nije bez mana tako i slovenija stovise napravljene su neke krupne greske ali ipak puno manje od srbije tako da nije nista lose ako ucenik koji ima ocenu -2 ide kod ucenika koji ima +3

veciti student

pre 15 godina

Kad ne budete mogli da nadjete posao i u narednim decenijama, ne mozete da kupite kucu, auto, e onda zahvalite mudroj politici vaseg ministra Jeremica. I inacenja s celim svetom,oko Kosova gde niti imamo pravo da nesto odredjujemo niti imamo iskrenu volju da integrisemo vecinsko Albansko stanovnistvo. Jednostvano to mi je sizofrena politika , kako bi se skupili politicki poeni! Ako toliko voli Kosovo pa nek se preseli tamo! Bitno je da putuje po Tadzikistanu, Namibiji, Tuvalu jer oni su nam vrsni privredni partneri i podrzavaju nas! To s rezolucijom je takva sarada i kolko vidim glavni argument na izborima, posto nista opipljivo i ne mogu da ponude hordama nezaposlenih i socijalnih slucajeva. Sva ta palanacka predstava kosta ovaj narod!

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 15 godina

Istorija se ponavlja, sve od 1945. na ovamo Slovenci su vodili glavnu reč oko KIM.
Evropska demokratija je prihvatila sve tekovine YU komunističke prošlosti.

Немања

pre 15 godina

Ако сада, после свих жртава и патњи које смо поднели зарад спречавања отимања Косова, попустите и коренито промените резолуцију... чему онда све те жртве поднесошмо?

Србијо, истрај!

Zlopamtilo

pre 15 godina

Ko je sledeći? Daj da organizujemo kladionicu : Ko će i kada "slomiti" Borisa da povuče rezoluciju?
Najsmešnije su konstatacije: Srbija će se zaglaviti i slične . pa mi jesmoo zaglavljeni već odavno i očigledno i treba da ostanemo u tom stanju. Primaju u uniju Rumune i Bugare koji su bili ispred nas možda jedino u korupciji što se kasnije i ispostavilo kao tačno. Šta je ostalo za nas ? Spisak zadataka koje moramo da uradimo od kojih je gomila ultimatuma . Najbolje je ostaviti tu priču sa strane i baviti se sobom a to da li Evropa ima alternativu , pa videćemo.... Jedino život nema alternativu a sve te priče su prolazna dnevna politika.

Бојан, Нови Сад

pre 15 godina

Као да се Словенија нешто сама пита! Одлазе у Брисел или Вашингтон по мишљење!

Evroskeptik

pre 15 godina

Neverovatno koliko bezkicmenjastva pokazuju donosioci politickih odluka u Beogradu na celu sa g. Tadicem. Slovenija je zemlja koja ne samo sto je priznala, nego je i na veoma nekorektan nacin izvela priznanje secesije suverene terotorije drzave Srbije. Leon Kojen je bio u pravu kada se povukao sa pozicije savetnika Predsednika. Jednostavno u situacijama kada se insistira na gazenju casti, postoji ipak neko kome je do nje stalo! Sada cujem da ce Slovenija biti postedjena i pominjanja u rezoluciji o ratnim zlocinima nad Srbima tokom ratova 90tih. Cime je to ona zasluzila i da li se iko setio onih mladica regruta JNA koji su hladnokrvno ubijeni samo zato sto su bili u pogresno vreme i na pogresnom mestu. Ima li kraja gazenju interesa Srbije, a narocito objektivno ugrozenih Srba sa Kosova i Metohije?

Ivo

pre 15 godina

Pa konacno Tadicu pravi potez! Na tu posjetu se trebalo prije misliti, jer jedino je SLO ta koja moze uvrnuti usi Njemackoj, Engleskoj, Francuskoj, Americi i drugima. Ako sve njih Pahor Grozni ne sredi nece nitko. Jos je 6 dana ostalo da se vidi da li ce blef sa rezolucijom biti uspjesan. Sudeci po dosadasnjim "uspjesima" Jeremica, ne pise se dobro buducnosti mladih u Srbiji. Volio bih da sam u krivom, ali......

deutschwaffle

pre 15 godina

Bio jednom premijer koga zapad nije voleo. A danas? Da li ima Srbija premijera da se sastane sa premijerom Slovenije? Ima. Ali to nije Mirko posto Tadic izgleda obavlja njegov posao, niti je Tadic, posto spoljna politika nije predsednikov posao. Izgleda da je Kostunica. Slicno kao kad su kraljevi bili proterivani iz Srbije posle neke revolucije.Ako je Srbija pritisnuta od EU da se deli na dva dela, ja vam predlazem da dokle nije kasno vratite coveka na duznost i podelite vladu na dva dela. Neka se Tadic bavi ulazkom u EU a Kostunica Kosovom. I lepo da kazete zapadu da je nasa nova vlada jedinstven slucaj u svetu sa dva odvojena procesa. Eto vam i Kosovo i EU. Pa neka Gvido i kompanija izadju na kraj sa njegovim rezolucijama ako mogu. Zvuci mozda glupo i neverovatno, ali Evropa je vec spremila Tomu kao Tadicevu alternativu. A to sigurno znaci ni Kosovo ni EU. Ah, kad opet promislim, ipak jeste glupo. Zaboravite ovaj komentar.

Zlopamtilo

pre 15 godina

Ko je sledeći? Daj da organizujemo kladionicu : Ko će i kada "slomiti" Borisa da povuče rezoluciju?
Najsmešnije su konstatacije: Srbija će se zaglaviti i slične . pa mi jesmoo zaglavljeni već odavno i očigledno i treba da ostanemo u tom stanju. Primaju u uniju Rumune i Bugare koji su bili ispred nas možda jedino u korupciji što se kasnije i ispostavilo kao tačno. Šta je ostalo za nas ? Spisak zadataka koje moramo da uradimo od kojih je gomila ultimatuma . Najbolje je ostaviti tu priču sa strane i baviti se sobom a to da li Evropa ima alternativu , pa videćemo.... Jedino život nema alternativu a sve te priče su prolazna dnevna politika.

Ivo

pre 15 godina

Pa konacno Tadicu pravi potez! Na tu posjetu se trebalo prije misliti, jer jedino je SLO ta koja moze uvrnuti usi Njemackoj, Engleskoj, Francuskoj, Americi i drugima. Ako sve njih Pahor Grozni ne sredi nece nitko. Jos je 6 dana ostalo da se vidi da li ce blef sa rezolucijom biti uspjesan. Sudeci po dosadasnjim "uspjesima" Jeremica, ne pise se dobro buducnosti mladih u Srbiji. Volio bih da sam u krivom, ali......

Evroskeptik

pre 15 godina

Neverovatno koliko bezkicmenjastva pokazuju donosioci politickih odluka u Beogradu na celu sa g. Tadicem. Slovenija je zemlja koja ne samo sto je priznala, nego je i na veoma nekorektan nacin izvela priznanje secesije suverene terotorije drzave Srbije. Leon Kojen je bio u pravu kada se povukao sa pozicije savetnika Predsednika. Jednostavno u situacijama kada se insistira na gazenju casti, postoji ipak neko kome je do nje stalo! Sada cujem da ce Slovenija biti postedjena i pominjanja u rezoluciji o ratnim zlocinima nad Srbima tokom ratova 90tih. Cime je to ona zasluzila i da li se iko setio onih mladica regruta JNA koji su hladnokrvno ubijeni samo zato sto su bili u pogresno vreme i na pogresnom mestu. Ima li kraja gazenju interesa Srbije, a narocito objektivno ugrozenih Srba sa Kosova i Metohije?

veciti student

pre 15 godina

Kad ne budete mogli da nadjete posao i u narednim decenijama, ne mozete da kupite kucu, auto, e onda zahvalite mudroj politici vaseg ministra Jeremica. I inacenja s celim svetom,oko Kosova gde niti imamo pravo da nesto odredjujemo niti imamo iskrenu volju da integrisemo vecinsko Albansko stanovnistvo. Jednostvano to mi je sizofrena politika , kako bi se skupili politicki poeni! Ako toliko voli Kosovo pa nek se preseli tamo! Bitno je da putuje po Tadzikistanu, Namibiji, Tuvalu jer oni su nam vrsni privredni partneri i podrzavaju nas! To s rezolucijom je takva sarada i kolko vidim glavni argument na izborima, posto nista opipljivo i ne mogu da ponude hordama nezaposlenih i socijalnih slucajeva. Sva ta palanacka predstava kosta ovaj narod!

milan iz Trstenika

pre 15 godina

mleka nema odavno,sada ni ulja,redovi...redovi,zalihe,posvadjao se sa svetom,dozvolio da srbiju vodi jedna propala muzicka grupa...ljudi koja je ovo godina!

jovan

pre 15 godina

Eto, vidite cemu sluzi rubrika "komentari": - Da se citaoci istovare, olaksaju. A da pri tom aljkavom paznjom preskoce dva kontradiktorna saopstenja na samom pocetku vesti, iz kojih se dosta toga nazire. srpska strana navodi da je rec o zvanicnoj radnoj poseti a slovenci, da se radi o privatnoj poseti i prijateljskom caskanju uz veceru. Jos jedna u nizu virtuelnih aktivnosti naseg predsednika?

albanacsakosova.

pre 15 godina

Halo ljudi, nije vazno koliko cemo dobiti priznanja, nije tacna konstatacija da dva miliona nece sa vama. Dosta vise bre, svatite vec jednom da nam je sudbina odredila da zivimo jedni pored drugih. Mi hocemo zajedno napred, samo svak na svome. Mi samo necemo da budemo podstanari u svojim kucama. Daj da se borimo za nasu buducnost, da se prikljucimo demokratskom svetu. Mi nismo Kosovo odneli u Honduras, ona je tu pored vas, ako bog da da se kao dve drzave prikljucimo EU, nista vas nece sprecavati da dodjete na Kosovo kad god zelite, posto je toliko volite, ali prihvatite da mi postojimo, da tu zivimo, i nema druge.

Бојан, Нови Сад

pre 15 godina

Као да се Словенија нешто сама пита! Одлазе у Брисел или Вашингтон по мишљење!

Немања

pre 15 godina

Ако сада, после свих жртава и патњи које смо поднели зарад спречавања отимања Косова, попустите и коренито промените резолуцију... чему онда све те жртве поднесошмо?

Србијо, истрај!

deutschwaffle

pre 15 godina

Bio jednom premijer koga zapad nije voleo. A danas? Da li ima Srbija premijera da se sastane sa premijerom Slovenije? Ima. Ali to nije Mirko posto Tadic izgleda obavlja njegov posao, niti je Tadic, posto spoljna politika nije predsednikov posao. Izgleda da je Kostunica. Slicno kao kad su kraljevi bili proterivani iz Srbije posle neke revolucije.Ako je Srbija pritisnuta od EU da se deli na dva dela, ja vam predlazem da dokle nije kasno vratite coveka na duznost i podelite vladu na dva dela. Neka se Tadic bavi ulazkom u EU a Kostunica Kosovom. I lepo da kazete zapadu da je nasa nova vlada jedinstven slucaj u svetu sa dva odvojena procesa. Eto vam i Kosovo i EU. Pa neka Gvido i kompanija izadju na kraj sa njegovim rezolucijama ako mogu. Zvuci mozda glupo i neverovatno, ali Evropa je vec spremila Tomu kao Tadicevu alternativu. A to sigurno znaci ni Kosovo ni EU. Ah, kad opet promislim, ipak jeste glupo. Zaboravite ovaj komentar.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 15 godina

Istorija se ponavlja, sve od 1945. na ovamo Slovenci su vodili glavnu reč oko KIM.
Evropska demokratija je prihvatila sve tekovine YU komunističke prošlosti.

Nenad Cacak

pre 15 godina

Prica oko Kosova i izolacije Srbije je politickog karaktera.Evo zasto:
1. Parola: "Evropa nema alternativu" je bila izlizana predizborna parola. Jer Evrpa itekako ima alternativu. Sta npr.radi jedna Belorusija, ili zemlje po svetu koje nikad zbog geografske udaljenosti nece [ostati deo Eu?
Pa nista, bave se svojom ekonomijom,privredom,razvijaju ono sto imaju.Suzbijaju korupciju,kriminal.
2. Verovali ili ne, nove zemlje su potrebne Evropi,zarad njenog opstanka. Jer EU i zivi na osnovu svog sirenja, nesto slicno kao one piramidalne seme.
3.O kakvim snakcijama i izolazciji pricamo,kada je u Srbiji ( na zalost) sve pokupovao strani kapital, bas iz te EU, i sigurno nece sami sebi postavljati sankcije i izolaciju.
4. Najveca zabluda oko ulasak u EU je da ce p[oteci med i mleko. Iz razloga, sto i EU treba pomoc, da bi sad ona pomagala nama. Niko ne pominje: kvote i ogranicenja koja cemo dobiti i koja cemo morati da postujemo pri izvozu nase robe. Kao i ogranicavanje u poljoprivredi,koliko cega mozemo proizvestiu...ma o ovome ima bas da se prica.

Bob

pre 15 godina

Ni jedna zemlja nije bez mana tako i slovenija stovise napravljene su neke krupne greske ali ipak puno manje od srbije tako da nije nista lose ako ucenik koji ima ocenu -2 ide kod ucenika koji ima +3

Kocha

pre 15 godina

Manite se ljudi corava posla, kakvo bre Kosovo, nase, tudje, sta me je vise briga kada sam gladan. Dajte i tim ljudima dole posla i hleba pa ni njima nece vise biti bitno. treba se secati, pamtiti i obelezavati Kosovski boj ali ne znaci sto je moj cukundeda poginuo u makedoniji terajuci turke da sad ja imam pravo na Makedoniju. Zivi se u sadasnjosti a buducnost se gradi. Kod nas je parola popravi proslost u sadasnjosti zarad buducnosti. Pa ko josh veruje u te gluposti. Kakvo srce, kakav identitet? Kome mazu oci. 90 % stanonika nece sa nama, prihvati, kreni dalje, zastiti spomenike i narod koji je ostao, omoguci da se vrate oni koji zele time sto ce imati gde da se vrate. Vidim da je jedino moguce resenje da Srbija nikad eksplicitno ne prizna Kosovo sto je i ustavna obaveza i obaveza svakog sledeceg politicara ali da u isto vreme Milosevicevom politikom konfrontacije ne stopira bilo koj razvoj Kosova. Pa kad su Albanci slusali Srbe? Sta mi onda hocemo, vestacku tvorevinu koju niko nece priznati i oko koje cemo trositi i ovako malo vremena i energije sto nam je ostalo. Da zakljucim, zaista bih voleo da sam u kozi politicara jer bih to konstruktivno resio. Oni misle da ovim natezanjem sami sebi dizu cenu, tipa, tih sto je borba bila teska! Razgovarajte sa albancima, nece o statusu, ok, mi vas ne priznajemo, hocete o tehnickim pitanjima, povratku, bezbednosti pricajmo. Kroz dijalog se dolazi do poverenja pa ce mozda i sami Albanci razumeti na kraju neophodnost razgovora i o statusu. Budimo konstruktivni mudraci a ne destruktivni mud*aci!

(Vlast)a

pre 15 godina

Koga briga za rezoluciju-od toga nikome u Srbiji nece biti bolje!Gradjane Srbije bi mnogo vise zanimalo kako Slovenci tako dobro zive, kako su tako konstruktivni dok mi prema svakome junacki na noz idemo? Kako se to kod njih postuju doneti zakoni i propisi, saobrazni onima u EU, a kod nas i gradonacelnik ima pravo da sve ono sto je dobro anulira, ukoliko to siledzijama i bahatim pripadnicima vladajuce oligarhije, ne odgovara. Zasto su Ljubljana i njene vode cista, a Beograd i njene vode prljavi - to su problemi koje bi trebalo resiti, a Kosovu pomoci da zivi bolje i sigurnije i zbog Albanaca i zbog Srba.

aca

pre 15 godina

G. Tadicu a sta bese ono sa Spanjom? nije upalilo! Jeremic po glasove, Vi Tadicu u panici, avaj dan je prosao, jos samo pet dana!? Kako ocuvati obraz, pardon fotelju? bogami ne bi zeleo biti u vasoj kozi! Pa tako je kad se ne razmislja, izgleda albanci su i ovog puta presli, nisu nikakvu rezulucio podneli, a vi zuriste izdajuci EU, sa kojom ste obecale da ce te rezuluciju podneti uz konsultaciju. To su amaterske greske G. Tadicu!
Neka nam bog pomogne, osloniti se na Sloveniju to je isto kada se davljenik hvata za slamku! Pozdrav gospodi politicarima?

Laza

pre 15 godina

Jeremic radi jedno Tadic drugo, nije mi jasno zasto Jeremic lobira za rezoluciju oko koje se trazi kompromis sa EU kako kaze Tadic, ovo je sve isuvise neozbiljno gde su nam prijateljske zemlje Rusija, Kina zasto se ide samo u drzave koje su priznale samoproglaseno Kosovo!

Рисбо Дићта

pre 15 godina

Сада када нам Словенија пружи подршку још да се некако докопамо и подршке Линхештајна и Андоре и ето весеља!

mita sajba

pre 15 godina

Da je lako biti predsednik, sad se vidi - NIJE!
Nije predsednikovanje samo ceremonijal, sa lovorikama i dodvoravanjima, nego i odgovornost, za donete odluke.
Tadicu ovih dana nije lako, stanimo svi iza njega, podrzimo ga, pa kako nam bude!
Predsednice Republike Srbije, borite se za integritet ove drzave, bez obzira na posledice, Ustav, istorija i preci, ali i buducnost i deca ove zemlje Vas na to OBAVEZUJU!

av

pre 15 godina

this reminds me of the lehman brother's bankruptcy. its ceo did not make a deal to save the company when he had to but did it when he thought he had to (by which time it was too late). same with serbia's ceo. he thinks the fact that he wants to make a deal now is enough when in fact the deal is off the table for a long time now. the value of serbia's 'share price' in the balkan politics is around zero. the 'hitorical compromise' can not be had when you shares are worth nothing. what you do in this cases is you file for bankruptcy/recognize defeat and save what you can save of your 'firm/state'. otherwise, many other 'creditors' will call you up. the biggest mistry to me in this case is how serbia's shareholders (citizens) still keep the the ceo and his team when they have clearly failed to increase shareholder value. he is chasing a deal that does not exist.

franc1952

pre 15 godina

Pa ja bi baš volio, da dobije Tadić za većeru burek, koga mu je napravio Slo. Albanac, a da mu ga donese na sto Slo. Bosanac a obadvoje normalni građani Slovenije! Pa vino da donese Slo. Slovenac!
Bitni su građani neke države, ne nacionalnosti!

Goran Stupar

pre 15 godina

Srbija bi trebala pristupiti Evropskoj Uniji. Mađarska je pristupom dobila 105 milijardi duga, Poljska duguje 150 milijardi eura nakon par godina u Uniji. Unija je dobra samo za par Zapadnih zemalja. Srbija ako uđe u EU imaće 10 puta veći dug za par godina i dodatno tržište za Zapadne zemlje. Tadić vodi Srbiju u ponor.

zbunjen

pre 15 godina

Ima samo jedna stvar koja meni nikako niej jasna! OK, svi su potpuno u pravu kada kažu da Kosovo ne želi sa nama i da 2 miliona Albanaca ne žele sa nama! Slažem se potpuno da je to njihovo legitimno pravo! Ali isto tako (identično) dva miliona Srba ne želi da bude u Bosni i Hercegovini! Šta sa njima? Zašto nezavisnost republike Srpske nije "gotova stvar" iako u Republici Srpskoj Srbi čine 99% stanovništva a ne 90% kao Albanci na Kosovu? Njih silom zadržavaju tamo! Zašto? Zašto Srbi nikada nemaju ista prava kao i svi ostali??????
Malo mi je više dozlogrdilo da gledam i slušam sve ovo! Jer još uvek imam mozak u glavi i vidim svojim očima!
Dokle će mo više mi biti ljudi drugog reda?????

EKONOMIJA pre POLITIKE

pre 15 godina

Rešenje je u EKONOMSKOM POVEZIVANJU sa Srednjom Evropom. Dodajem tri činjenice: (1.) Rusko-Kineski simpatizeri (bivši komunisti-partizani) i Englesko-Američki simpatizeri (bivši monarhisti-četnici) , moraju da shvate da su te zemlje DALEKO i da se sa njima ne može racionalno i ekonomično poslovati. (2.) Budućnost Srbije je u ekonomskom i kulturnom povezivanju sa BLIŽIM razvijenim državama Srednje i Južne Evrope (Nemačka, Austrija, Italija, Grčka..) i na osnovu toga će zauzeti vodeću poziciju u Jugo-Istočnoj Evropi (kao nekad Slovenija u bivšoj Jugoslaviji), što će omogućiti i bolji standard i veći politički uticaj. (3.) Zadnjih 200 godina (pogotovo za vreme Obrenovića i posle Berlinskog kongresa 1876 i priznanja Srbije kao nezavisne države, čemu je najviše doprinela Nemačka), Srbija je razvijala svoj pravni sistem pod uticajem Nemačkog i Austrijskog ZAKONODAVSTVA, što znatno olakšava formalno-pravnu proceduru Evropskim investicijama i ulasku u EU.

SRBIJA JE SRCE EVROPE

pre 15 godina

501 milion građana EU ne mrze Srbe, nego kriminalce i lenčuge, brz obzira koje su nacije ili vere.. Dokaz : U zadnji 10 godina u Srbiju su najviše INVESTIRALI : Austrija 3,1 milijarde Evra, Nemačka 1,6, Grčka 1,5, Norveška 1,5, Holandija 1,4, Italija 900 miliona, a Rusija 600, Britanija 400, SAD 200, ..
Zaključak : (1). Austrija (10 miliona stanovnika) je u Srbiju finansirala TRI PUTA VIŠE nego zajedno : Rusija (150 miliona stanovnika), Amerika (300 miliona stanovnika ) i Britanija (60 miliona).
(2).Normalan i mudar čovek se dogovara sa onima koji ulažu u razvoj njegovog domaćinstva, a pazi se onih jakih i velikih, koji su navikli kroz istoriju da OTIMAJU..

Evroskeptik

pre 15 godina

Neverovatno koliko bezkicmenjastva pokazuju donosioci politickih odluka u Beogradu na celu sa g. Tadicem. Slovenija je zemlja koja ne samo sto je priznala, nego je i na veoma nekorektan nacin izvela priznanje secesije suverene terotorije drzave Srbije. Leon Kojen je bio u pravu kada se povukao sa pozicije savetnika Predsednika. Jednostavno u situacijama kada se insistira na gazenju casti, postoji ipak neko kome je do nje stalo! Sada cujem da ce Slovenija biti postedjena i pominjanja u rezoluciji o ratnim zlocinima nad Srbima tokom ratova 90tih. Cime je to ona zasluzila i da li se iko setio onih mladica regruta JNA koji su hladnokrvno ubijeni samo zato sto su bili u pogresno vreme i na pogresnom mestu. Ima li kraja gazenju interesa Srbije, a narocito objektivno ugrozenih Srba sa Kosova i Metohije?

Немања

pre 15 godina

Ако сада, после свих жртава и патњи које смо поднели зарад спречавања отимања Косова, попустите и коренито промените резолуцију... чему онда све те жртве поднесошмо?

Србијо, истрај!

Goran Stupar

pre 15 godina

Srbija bi trebala pristupiti Evropskoj Uniji. Mađarska je pristupom dobila 105 milijardi duga, Poljska duguje 150 milijardi eura nakon par godina u Uniji. Unija je dobra samo za par Zapadnih zemalja. Srbija ako uđe u EU imaće 10 puta veći dug za par godina i dodatno tržište za Zapadne zemlje. Tadić vodi Srbiju u ponor.

Nenad Cacak

pre 15 godina

Prica oko Kosova i izolacije Srbije je politickog karaktera.Evo zasto:
1. Parola: "Evropa nema alternativu" je bila izlizana predizborna parola. Jer Evrpa itekako ima alternativu. Sta npr.radi jedna Belorusija, ili zemlje po svetu koje nikad zbog geografske udaljenosti nece [ostati deo Eu?
Pa nista, bave se svojom ekonomijom,privredom,razvijaju ono sto imaju.Suzbijaju korupciju,kriminal.
2. Verovali ili ne, nove zemlje su potrebne Evropi,zarad njenog opstanka. Jer EU i zivi na osnovu svog sirenja, nesto slicno kao one piramidalne seme.
3.O kakvim snakcijama i izolazciji pricamo,kada je u Srbiji ( na zalost) sve pokupovao strani kapital, bas iz te EU, i sigurno nece sami sebi postavljati sankcije i izolaciju.
4. Najveca zabluda oko ulasak u EU je da ce p[oteci med i mleko. Iz razloga, sto i EU treba pomoc, da bi sad ona pomagala nama. Niko ne pominje: kvote i ogranicenja koja cemo dobiti i koja cemo morati da postujemo pri izvozu nase robe. Kao i ogranicavanje u poljoprivredi,koliko cega mozemo proizvestiu...ma o ovome ima bas da se prica.

Ivo

pre 15 godina

Pa konacno Tadicu pravi potez! Na tu posjetu se trebalo prije misliti, jer jedino je SLO ta koja moze uvrnuti usi Njemackoj, Engleskoj, Francuskoj, Americi i drugima. Ako sve njih Pahor Grozni ne sredi nece nitko. Jos je 6 dana ostalo da se vidi da li ce blef sa rezolucijom biti uspjesan. Sudeci po dosadasnjim "uspjesima" Jeremica, ne pise se dobro buducnosti mladih u Srbiji. Volio bih da sam u krivom, ali......

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 15 godina

Istorija se ponavlja, sve od 1945. na ovamo Slovenci su vodili glavnu reč oko KIM.
Evropska demokratija je prihvatila sve tekovine YU komunističke prošlosti.

mita sajba

pre 15 godina

Da je lako biti predsednik, sad se vidi - NIJE!
Nije predsednikovanje samo ceremonijal, sa lovorikama i dodvoravanjima, nego i odgovornost, za donete odluke.
Tadicu ovih dana nije lako, stanimo svi iza njega, podrzimo ga, pa kako nam bude!
Predsednice Republike Srbije, borite se za integritet ove drzave, bez obzira na posledice, Ustav, istorija i preci, ali i buducnost i deca ove zemlje Vas na to OBAVEZUJU!

veciti student

pre 15 godina

Kad ne budete mogli da nadjete posao i u narednim decenijama, ne mozete da kupite kucu, auto, e onda zahvalite mudroj politici vaseg ministra Jeremica. I inacenja s celim svetom,oko Kosova gde niti imamo pravo da nesto odredjujemo niti imamo iskrenu volju da integrisemo vecinsko Albansko stanovnistvo. Jednostvano to mi je sizofrena politika , kako bi se skupili politicki poeni! Ako toliko voli Kosovo pa nek se preseli tamo! Bitno je da putuje po Tadzikistanu, Namibiji, Tuvalu jer oni su nam vrsni privredni partneri i podrzavaju nas! To s rezolucijom je takva sarada i kolko vidim glavni argument na izborima, posto nista opipljivo i ne mogu da ponude hordama nezaposlenih i socijalnih slucajeva. Sva ta palanacka predstava kosta ovaj narod!

Бојан, Нови Сад

pre 15 godina

Као да се Словенија нешто сама пита! Одлазе у Брисел или Вашингтон по мишљење!

Kocha

pre 15 godina

Manite se ljudi corava posla, kakvo bre Kosovo, nase, tudje, sta me je vise briga kada sam gladan. Dajte i tim ljudima dole posla i hleba pa ni njima nece vise biti bitno. treba se secati, pamtiti i obelezavati Kosovski boj ali ne znaci sto je moj cukundeda poginuo u makedoniji terajuci turke da sad ja imam pravo na Makedoniju. Zivi se u sadasnjosti a buducnost se gradi. Kod nas je parola popravi proslost u sadasnjosti zarad buducnosti. Pa ko josh veruje u te gluposti. Kakvo srce, kakav identitet? Kome mazu oci. 90 % stanonika nece sa nama, prihvati, kreni dalje, zastiti spomenike i narod koji je ostao, omoguci da se vrate oni koji zele time sto ce imati gde da se vrate. Vidim da je jedino moguce resenje da Srbija nikad eksplicitno ne prizna Kosovo sto je i ustavna obaveza i obaveza svakog sledeceg politicara ali da u isto vreme Milosevicevom politikom konfrontacije ne stopira bilo koj razvoj Kosova. Pa kad su Albanci slusali Srbe? Sta mi onda hocemo, vestacku tvorevinu koju niko nece priznati i oko koje cemo trositi i ovako malo vremena i energije sto nam je ostalo. Da zakljucim, zaista bih voleo da sam u kozi politicara jer bih to konstruktivno resio. Oni misle da ovim natezanjem sami sebi dizu cenu, tipa, tih sto je borba bila teska! Razgovarajte sa albancima, nece o statusu, ok, mi vas ne priznajemo, hocete o tehnickim pitanjima, povratku, bezbednosti pricajmo. Kroz dijalog se dolazi do poverenja pa ce mozda i sami Albanci razumeti na kraju neophodnost razgovora i o statusu. Budimo konstruktivni mudraci a ne destruktivni mud*aci!

Zlopamtilo

pre 15 godina

Ko je sledeći? Daj da organizujemo kladionicu : Ko će i kada "slomiti" Borisa da povuče rezoluciju?
Najsmešnije su konstatacije: Srbija će se zaglaviti i slične . pa mi jesmoo zaglavljeni već odavno i očigledno i treba da ostanemo u tom stanju. Primaju u uniju Rumune i Bugare koji su bili ispred nas možda jedino u korupciji što se kasnije i ispostavilo kao tačno. Šta je ostalo za nas ? Spisak zadataka koje moramo da uradimo od kojih je gomila ultimatuma . Najbolje je ostaviti tu priču sa strane i baviti se sobom a to da li Evropa ima alternativu , pa videćemo.... Jedino život nema alternativu a sve te priče su prolazna dnevna politika.

zbunjen

pre 15 godina

Ima samo jedna stvar koja meni nikako niej jasna! OK, svi su potpuno u pravu kada kažu da Kosovo ne želi sa nama i da 2 miliona Albanaca ne žele sa nama! Slažem se potpuno da je to njihovo legitimno pravo! Ali isto tako (identično) dva miliona Srba ne želi da bude u Bosni i Hercegovini! Šta sa njima? Zašto nezavisnost republike Srpske nije "gotova stvar" iako u Republici Srpskoj Srbi čine 99% stanovništva a ne 90% kao Albanci na Kosovu? Njih silom zadržavaju tamo! Zašto? Zašto Srbi nikada nemaju ista prava kao i svi ostali??????
Malo mi je više dozlogrdilo da gledam i slušam sve ovo! Jer još uvek imam mozak u glavi i vidim svojim očima!
Dokle će mo više mi biti ljudi drugog reda?????

milan iz Trstenika

pre 15 godina

mleka nema odavno,sada ni ulja,redovi...redovi,zalihe,posvadjao se sa svetom,dozvolio da srbiju vodi jedna propala muzicka grupa...ljudi koja je ovo godina!

Рисбо Дићта

pre 15 godina

Сада када нам Словенија пружи подршку још да се некако докопамо и подршке Линхештајна и Андоре и ето весеља!

av

pre 15 godina

this reminds me of the lehman brother's bankruptcy. its ceo did not make a deal to save the company when he had to but did it when he thought he had to (by which time it was too late). same with serbia's ceo. he thinks the fact that he wants to make a deal now is enough when in fact the deal is off the table for a long time now. the value of serbia's 'share price' in the balkan politics is around zero. the 'hitorical compromise' can not be had when you shares are worth nothing. what you do in this cases is you file for bankruptcy/recognize defeat and save what you can save of your 'firm/state'. otherwise, many other 'creditors' will call you up. the biggest mistry to me in this case is how serbia's shareholders (citizens) still keep the the ceo and his team when they have clearly failed to increase shareholder value. he is chasing a deal that does not exist.

Laza

pre 15 godina

Jeremic radi jedno Tadic drugo, nije mi jasno zasto Jeremic lobira za rezoluciju oko koje se trazi kompromis sa EU kako kaze Tadic, ovo je sve isuvise neozbiljno gde su nam prijateljske zemlje Rusija, Kina zasto se ide samo u drzave koje su priznale samoproglaseno Kosovo!

deutschwaffle

pre 15 godina

Bio jednom premijer koga zapad nije voleo. A danas? Da li ima Srbija premijera da se sastane sa premijerom Slovenije? Ima. Ali to nije Mirko posto Tadic izgleda obavlja njegov posao, niti je Tadic, posto spoljna politika nije predsednikov posao. Izgleda da je Kostunica. Slicno kao kad su kraljevi bili proterivani iz Srbije posle neke revolucije.Ako je Srbija pritisnuta od EU da se deli na dva dela, ja vam predlazem da dokle nije kasno vratite coveka na duznost i podelite vladu na dva dela. Neka se Tadic bavi ulazkom u EU a Kostunica Kosovom. I lepo da kazete zapadu da je nasa nova vlada jedinstven slucaj u svetu sa dva odvojena procesa. Eto vam i Kosovo i EU. Pa neka Gvido i kompanija izadju na kraj sa njegovim rezolucijama ako mogu. Zvuci mozda glupo i neverovatno, ali Evropa je vec spremila Tomu kao Tadicevu alternativu. A to sigurno znaci ni Kosovo ni EU. Ah, kad opet promislim, ipak jeste glupo. Zaboravite ovaj komentar.

EKONOMIJA pre POLITIKE

pre 15 godina

Rešenje je u EKONOMSKOM POVEZIVANJU sa Srednjom Evropom. Dodajem tri činjenice: (1.) Rusko-Kineski simpatizeri (bivši komunisti-partizani) i Englesko-Američki simpatizeri (bivši monarhisti-četnici) , moraju da shvate da su te zemlje DALEKO i da se sa njima ne može racionalno i ekonomično poslovati. (2.) Budućnost Srbije je u ekonomskom i kulturnom povezivanju sa BLIŽIM razvijenim državama Srednje i Južne Evrope (Nemačka, Austrija, Italija, Grčka..) i na osnovu toga će zauzeti vodeću poziciju u Jugo-Istočnoj Evropi (kao nekad Slovenija u bivšoj Jugoslaviji), što će omogućiti i bolji standard i veći politički uticaj. (3.) Zadnjih 200 godina (pogotovo za vreme Obrenovića i posle Berlinskog kongresa 1876 i priznanja Srbije kao nezavisne države, čemu je najviše doprinela Nemačka), Srbija je razvijala svoj pravni sistem pod uticajem Nemačkog i Austrijskog ZAKONODAVSTVA, što znatno olakšava formalno-pravnu proceduru Evropskim investicijama i ulasku u EU.

albanacsakosova.

pre 15 godina

Halo ljudi, nije vazno koliko cemo dobiti priznanja, nije tacna konstatacija da dva miliona nece sa vama. Dosta vise bre, svatite vec jednom da nam je sudbina odredila da zivimo jedni pored drugih. Mi hocemo zajedno napred, samo svak na svome. Mi samo necemo da budemo podstanari u svojim kucama. Daj da se borimo za nasu buducnost, da se prikljucimo demokratskom svetu. Mi nismo Kosovo odneli u Honduras, ona je tu pored vas, ako bog da da se kao dve drzave prikljucimo EU, nista vas nece sprecavati da dodjete na Kosovo kad god zelite, posto je toliko volite, ali prihvatite da mi postojimo, da tu zivimo, i nema druge.

aca

pre 15 godina

G. Tadicu a sta bese ono sa Spanjom? nije upalilo! Jeremic po glasove, Vi Tadicu u panici, avaj dan je prosao, jos samo pet dana!? Kako ocuvati obraz, pardon fotelju? bogami ne bi zeleo biti u vasoj kozi! Pa tako je kad se ne razmislja, izgleda albanci su i ovog puta presli, nisu nikakvu rezulucio podneli, a vi zuriste izdajuci EU, sa kojom ste obecale da ce te rezuluciju podneti uz konsultaciju. To su amaterske greske G. Tadicu!
Neka nam bog pomogne, osloniti se na Sloveniju to je isto kada se davljenik hvata za slamku! Pozdrav gospodi politicarima?

(Vlast)a

pre 15 godina

Koga briga za rezoluciju-od toga nikome u Srbiji nece biti bolje!Gradjane Srbije bi mnogo vise zanimalo kako Slovenci tako dobro zive, kako su tako konstruktivni dok mi prema svakome junacki na noz idemo? Kako se to kod njih postuju doneti zakoni i propisi, saobrazni onima u EU, a kod nas i gradonacelnik ima pravo da sve ono sto je dobro anulira, ukoliko to siledzijama i bahatim pripadnicima vladajuce oligarhije, ne odgovara. Zasto su Ljubljana i njene vode cista, a Beograd i njene vode prljavi - to su problemi koje bi trebalo resiti, a Kosovu pomoci da zivi bolje i sigurnije i zbog Albanaca i zbog Srba.

Bob

pre 15 godina

Ni jedna zemlja nije bez mana tako i slovenija stovise napravljene su neke krupne greske ali ipak puno manje od srbije tako da nije nista lose ako ucenik koji ima ocenu -2 ide kod ucenika koji ima +3

jovan

pre 15 godina

Eto, vidite cemu sluzi rubrika "komentari": - Da se citaoci istovare, olaksaju. A da pri tom aljkavom paznjom preskoce dva kontradiktorna saopstenja na samom pocetku vesti, iz kojih se dosta toga nazire. srpska strana navodi da je rec o zvanicnoj radnoj poseti a slovenci, da se radi o privatnoj poseti i prijateljskom caskanju uz veceru. Jos jedna u nizu virtuelnih aktivnosti naseg predsednika?

SRBIJA JE SRCE EVROPE

pre 15 godina

501 milion građana EU ne mrze Srbe, nego kriminalce i lenčuge, brz obzira koje su nacije ili vere.. Dokaz : U zadnji 10 godina u Srbiju su najviše INVESTIRALI : Austrija 3,1 milijarde Evra, Nemačka 1,6, Grčka 1,5, Norveška 1,5, Holandija 1,4, Italija 900 miliona, a Rusija 600, Britanija 400, SAD 200, ..
Zaključak : (1). Austrija (10 miliona stanovnika) je u Srbiju finansirala TRI PUTA VIŠE nego zajedno : Rusija (150 miliona stanovnika), Amerika (300 miliona stanovnika ) i Britanija (60 miliona).
(2).Normalan i mudar čovek se dogovara sa onima koji ulažu u razvoj njegovog domaćinstva, a pazi se onih jakih i velikih, koji su navikli kroz istoriju da OTIMAJU..

franc1952

pre 15 godina

Pa ja bi baš volio, da dobije Tadić za većeru burek, koga mu je napravio Slo. Albanac, a da mu ga donese na sto Slo. Bosanac a obadvoje normalni građani Slovenije! Pa vino da donese Slo. Slovenac!
Bitni su građani neke države, ne nacionalnosti!