Subota, 13.03.2010.

01:34

Naknada štete porodici Stambolić

Udovica i deca Ivana Stambolića, po Sporazumu o naknadi štete, dobili su od države 250.000 evra kao nadoknadu štete zbog njegovog svirepog ubistva, piše Danas.

Izvor: Danas

Naknada štete porodici Stamboliæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Statisticar

pre 16 godina

Ko ce da isplati odstete zrtvama komunizma i njihovim potomcima? Ko ce da isplati odstete zrtvama Broza, Rankovica, Djilasa, Minica, oba Stambolica, Milosevica, Markovica, Penezica i mnogih drugih komunistickih glavesina u Srbiji i izvan nje koji su se vise ili manje pitali ko ce biti opljackan u sklopu brojnih konfiskacija i agrarnih reformi, ko ce biti na mrtvo prebijen ili osakacen, ko ce u koncentracioni logor ili na obicnu robiju a ko ce biti likvidiran po kratkom postupku? To sto su neki od onih koje sam nabrojao takodje stradali u medjusobnim obracunima, nikako ih ne abolira za pocinjene zlocine.

iz mog ugla

pre 16 godina

Ovo je jako zalosno, suma koja je isplacena a i komentari ovde. Suma je ponuda drzave na koju je porodica Stambolic pristala da ne bi vodila dugogodisnji sudski postupak.Pravo na odstetu su dobili zato sto je pravosnazna presuda za pocinioce tog zlocina, a isti su bili aktivni pripadnici drzavnih sluzbi i drzava je duzna da isplati odstetu. Sve to je pokrenuto tek kada je presuda za izvrsioce postala pravosnazna. Licno zameram odgovornima za cinjenicu da je informacija o visini odstete izasla u javnost i ugrozila bezbednost clanova porodice Stambolic.

Djape

pre 16 godina

Prvo porodica Milosevic-Markovic naruci ubistvo, a onda poreski obaveznici moraju da plate odstetu?

Ma koga bre vi iz sudstva zavitlavate? Nego vi lepo posaljite sudski nalog za potpuno oduzimanje SVE imovine Milosevic-Markovica u Srbiji, pa iz tog fonda isplacujte odstete!

Sa druge strane ostro zahtevajte od Rusije da se Milosevic-Markovici isporuce Srbiji ili blokirajte rad NISa.

mina

pre 16 godina

KAKVA SRAMOTA!!! kao prvo,sto ovaj spor traje maltene 10 godina, i to posle demokratskih promena! drugo, za jednu rundu boks meca kovacevic-stajnhauer isplaceno je za tili cas milionce, a ovde homen nadugacko i nasiroko objasnjava nama, valjda da se ne bunimo,razloge za isplatu. jos jednom, sramota za ovu vlast, i poruka da svakim danom gube po nekog ko ih je do sada podrzavao, a nove izbore ce dobiti oni koji budu uspeli da izvedu na glasanje birace, a zna se ko su.

Goran dipl. pravnik

pre 16 godina

Ja se slažem da 250.000.00 Eura naknade nematerijane stete nije mnogo u svetskim okvirima . Ali da li ljudi u Srbiji znaju da je praksa Vrhovnog suda Srbije da se roditeljima i deci poginulih lica koja su svoj život dali u ratovima 1991-1999 isplacije po u proseku 500.000,00 dinara a sto je oko 5.000,00 Eura po članu. Uz svo postovanje porodice Stambolic ipak treba da svi gradjani budu izjednaceni u bolu za poginulim za ovu drzavu pa ma kako se oni prezivali. Bol porodice anonimnih jednaka je bolu ponznatih pa ako se to već novcano izrazava neka bude svima ista naknada opredeljena .

!?

pre 16 godina

Kao gradjanin, ne znam kako da shvatim ovu presudu, sem da poćnem na vreme da pišem tuzbu protiv postojećoj vlasti za nanesene traume svojim ćinjenjem/nećinjenjem ... - verujem da će imati razumevanje !?

Miša NS

pre 16 godina

I posle ovakve presude nekim ministrima i dalje na radnom mestu na zidu visi slika Slobodana Miloševića, presuđenog ubice! Tadiću sa kim si u koaliciji?

sailor

pre 16 godina

ОК, свако треба да буде праведно осуђен за злочине и свако треба да буде обештећен колико је то могуће и изводљиво, за причињену штету, бол, душевни бол. Оно што мени боде очи је да у земљи Србији постоје они које нешто јаче боли или они који су мање одговорни за исте ствари. Као што рече један од коментара, Милошевићи и њихови се башкаре по Русији и Србији, верујем да држе најмање пола предузећа купљених од пара које су нестале на Кипру, Швајцарској и разним острвима. Шарићи, Амстердами, Суботићи... то су само подофицири исте клике. Део власти, СПС, да и не спомињем. И сад, из пореза, буџета, од бедног школства, здравства, војске, пензионера...паре за одштету. Па јесу ли они криви, да ли су одлуке о убиствима доношене на референдуму или ѕлочине чине злочинци и то они које добро знамо. Да ли неко мисли можда и на оне којима су се Стамболићи и њихови уселили у куће 1945, одузели земљу, сву имовину? Одакле ће они бити обештећени? И само још нешто: Има ли буџет Србије доста пара да исплати све оне које су Легија и Милошевић побили?

Maja V.

pre 16 godina

I u slučaju onog siledžije je država pogrešila, pa je našla ceo milion dolara, za sraman, ali ipak manji greh.

Svi odlično znamo gde ima još mnogo našeg novca, napretek, ali ne možemo ni Interpol da angažujemo da nađe srpsku Lady Makbet i njeno čedo, jer im je naše vrlo sudstvo sve oprostilo - od neodazivanja sudskom pozivu do pretnji motornom testerom.

Mora da su u međuvremenu te sudije i avanzovale - opet za naše pare.

bezimena

pre 16 godina

Posledica svečanog pomirenja izmedju novog DS-a i starog SPS-a, proizvelo je slaganje nepravde na nepravdu...

Primećuje li iko da se Z. Djindjić u grobu okreće?

Коß Viktor

pre 16 godina

Још један класичан пример континуитета неправне државе. Држава као политички инструмент трансмисије прерасподеле и неправде.

Ако неко због суровог убиства које је организовала државна тајна полиција добије надокнаду од 250 000 евра, онда је очигледно реч da држава води у принципу исту политику од случаја до случаја и томе крши основни принцип једнакости пред законом и правдом.

Свако појединачно решење овакве врсте је напад на основе принципе и вредности права и правне државе - једнакости свих пред законом и судом. Иван Стамболић није посебан случај у смислу третирања жртве режима и његових укупних метода. Чак шта виче Иван Стамболић је својом политиком појединачног договарања и непоштовања принципа правне државе и њеног уређења допринео настанку и даљњем развоју једног неправног система који га је унутар фракцијских идеолошких борби ликвидирао.

Сам договор државе и породице једног високог бившег фунционера врха државе, је правни и политички скандал, огромна општа друштвена неправда према свим осталим сличним жртвама и жртвама рата, поготову оним који нису ни политички ни организационо били део било чијег режима у континуитету трајања принципа неправне државе.

Обзиром да је број жртава које су настале као резултат политике континуитета режима и криминалних делова њених тајних служби повезаних са организованим светским криминалним деловима тајних служби најутицајнијих земаља вишеструко већи, све остале жртве целокупне политике у којем је држава договором уређивала право и правни положај грађана, злоупотребљавала њихова права, вршила илегалну прерасподелу личног и друштвеног богатства, обезвредила је овим начином елементарно достојанство свих осталих жртава. Ова одлука показује немоћ државе да се трансформише у суштинску правну државу.

Правна држава значи да су сви пред законом једнаки, да се у случају потребе обештећења не може полазити од оваквих скандалозних парцијалних и појединачних решења.

Надокнада је морала бити у складу са законом и са свим осталим случајевима свих жртава који су као последица политике континуитета НЕПРАВНЕ ДРЖАВЕ кроз све режиме од деценија уназад до данас, претрпели неправедну и безмерну повреду својих основних људских права и достојанства.

(Vlast)a

pre 16 godina

Postoji li neki zakon i propis o tim odstetama,zna li se koliko sleduje porodicu Djindjic i kad ce doci na red za isplatu?A jos je vaznije:koliko sleduje sve one nesrecne porodice-od svih frontova na kojima Srbi(ni)su ratovali do RTS-a,Topcidera i slicnih mesta?Do kada ova drzava misli da donosi ad hoc odluke za konkretne slucajeve,sve tajno i vanredno,a nista javno i redovno.Prekopavate li vi jos Drazu o nasem trosku i kad mislite da iskopate sinove svih drugih porodica.Nemam nista protiv odstete,mislim da je pravedna,ali nije normalno da se carski ukaz odnosi na jednu poznatu porodicu,dok su hiljade zaboravljene!

Intelektualac

pre 16 godina

Tuzno je da se mucka likvidacija Stambolica prebija novcanom nadoknadom.
Ali u svakom slucaju porodica treba da dobije novac.
A ova mizerna nadoknada ce se opet placati od para poreskih obveznika Srbije.
Pa nismo mi gradjani Srbije ubili Ivana.
Zna se ko su ubice .
A drzava nema nameru da zapleni imovinu ubica Ivana Stambolica i da od tih para isplati odstetu familiji.
Drzava Srbija je zemlja u kojoj su likvidirana dva drzavna funkcionera
Ivan Stambolic i Zoran Djindjic.
Neki ucesnici u tome su kao procesuirani, neki ucesnici su i dalje kao nedodirljivi sa sve njihovom imovinom.
Ej banana drzavo imas u skorijoj istoriji ubijena dva premijera.
I sve to kosta 250 000 eura i to od para neduznih gradjana poreskih obveznika?
Stidi se Srbijo svaki dan.

Svetozar

pre 16 godina

Pa ovo je nemoguce do kog stepena je ova drzava na celu sa "reformisanim" DB-om ogrezla!!!!!!!
Ovolika odsteta bi u normalnoj zemlji bila dodeljena za slomljenu nogu jer poslodavac nije preduzeo sve neophodne mere da zastiti radnike. Posto u svakom zlu treba videti i neko dobro, mislim da je dobro koliko nam ova drzava svaki dan stavlja do znanja da nikada nismo izasli iz komunizma i udbaske vladavine i koliko se i dalje radi o kontinuitetu jos od "coravih kutija" iz 1945-te godine. Nista ovde nije reformisano vec su samo neki igraci promenjeni jer vise nisu bili atraktivni i nisu znali da izvlace pare od zapada.Ovaj rezim kao i svi drugi od 1945 -te godine stiti samo i jedino sebe, i njihove krvnike.

Damir

pre 16 godina

Da nije tužno, bilo bi smešno. Ova država je nedavno isplatila 1,000,000 dolara stranom državljaninu za nadoknadu štete za nanešene teških telesnih povreda. Ovo što se desilo porodici Stambolić je nemerljivo gore. Pravedno bi bilo da sav novac koji se skupi prodajom imovine kriminalaca koji su učestvovali u ovim zločinima raspodeli porodicama njihovih žrtava i plus da država isplati štetu zbog svog učešća u nekim od zločina.

aleksandar matic

pre 16 godina

Nishta ne razumem? Objasnite mi pravdu, vi pametni knjishki ljudi? Ako je sud potvrdio da je Miloshevic na chelu korumpiranog rukovodsva Srbije naredio ubistvo Stambolica bivsheg predsednika i time oshtetio i demokratski deo Srbije kakva je pravda da taj isti demokratski deo Srbije placja to isto zlodelo kroz porez? Miloshevici su zivi, Rusi su bracja a pod lipom se pila kuvana rakija na parastosu. Mozda ima logichnog objashnjenja, ne znam? Drago mi je da je porodica Predsednika Stambolicja ipak dovela prichu do zakljuchenja.

Bojan

pre 16 godina

"primereno ekonomskoj situaciji.." kaze drzavni sekretar, ali se za Miladina opusteno naslo cetiri puta vise para.. Ucinjen je uzasan zlocin u ime drzave, ali je ipak bitniji jedan siledzija... sramota..

jugoslovenka

pre 16 godina

Bila bi prava stvar da se porodica Stambolic odrekne dela novca u korist nekog fonda vezanog za Srebrenicu (verujem da takav postoji). Zrtve su razlicite, ali su ubice iste.

franko

pre 16 godina

Jos jedna tamna slika R Srbije prvo ubi a onda plati i sve je zaboravljeno ,a prave ubice i dalje na slobodu , mislim na one sto su narucili ubistvo .Pare ne mogu nadoknaditi bol porodici

Iznogud

pre 16 godina

U redu je ovo, slazem se, ali sta cemo sa nadoknadom stete porodici Dade Vujasinovic, Slavka Curuvije ili porodicama onih sirotih vojnika sto se "poubijase" u Topcideru...ima verovatno jos toga.

lustracija

pre 16 godina

Kada je rec o ubijenim u Bosni onda ubica ima ime i prezime a kada je rec o ubijenim u Srbiji onda se veliki patriote po pravilu skrivaju iza drzave pa je tako drzava kriva i placa odstetu. Uz duzno postovanje prema porodici Stambolic i saaosecanju u patnji kroz koju su prosli ne vidim ni jedan jedini razlog zbog cega bi se novcem poreskih obveznika placala odsteta za zlodela partijskih i koalicionih drugova.
Uz to iznosom od 250000 evra ste zapravo ponizili porodicu a svima ostalima poslali poruku da se samo trapavo izvedeno ubistvo ne isplati dok sva ostala prolaze.
Bolesna ambicija potpuno nekompetentnih ljudi cini od Srbije zemlju nepravde a svakom njenom drzavljaninu se sistematski ubija entuzijazam kako bi komunisticki sistem nastavio da zivi pod parolom demokratije.

Ivan Cacaj

pre 16 godina

zamislite kad se pojave svi kojima su Milosevici naneli dusevni, fizicki, materijalni i ostale vrste bolova... pa mi necemo imati dovoljno taman stampali pare... mislim da je ovo jos jedan pokazatelj loseg odnosa u zemlji i prema zemlji... nikad pare nisu mogle da zamene dusevni bol...

aca

pre 16 godina

Legija&co zajedno sa Miloševićima imaju imovinu koja vredi ko zna koliko miliona, pa mogla je suma za obeštećenje biti mnogo veća.
Bez obzira što nikakve pare neće porodici Stambolić moći da nadoknade gubitak ali 250.000e je malo.

pravdoljub

pre 16 godina

zlocin jeste bio uzasan ali da li se znaju imenom i prezimenom njegovi pocinioci?zasto oni ne plate ovu odstetu? ja se ne smatram odgovornim niti mislim da kao drzavljanin srbije mogu da prihvatim odgovornost za ovaj zlocin.uostalom zasto ne uhitite one koji su dali nalog za takav zlocin?kao i njihove naslednike?ovako je najlakse sve prevaliti na budzet srbije... i kriminalce i nevine u isti kos...

Knez011

pre 16 godina

Jeste, Homen je potpuno u pravu. Prvo sto je skandal da je bivsi predsednik ubijen na tako zverski nacin, a onda je teska sramota sto familija treba da se povlaci po sudovima od 2003. radi odstete. Na kraju je u vrhunska uvreda da je odsteta u visini 250000 evra, a za "narodnog heroja" Miladina Kovacevica ta ista drzava placa milion dolara odstete sto je "samo" premlatio coveka. Da je srece pa da su sve familije mrtvih podmirene. Ali ljudski zivot na Balkanu i u Srbiji je skoro bez vrednosti.

Buckov brat demokrat

pre 16 godina

A Milosevicima milioni? Ha?Drzava ne pokusava da vrati ni Milosevice ni sa njima potonule i nestale milione. Prepravedna i prebogata, neka, drzava?

sablja II

pre 16 godina

Verovatno ne bi ni bio pronađen da nije bilo policijske akcije „Sablja“ 2003. godine“

ne mogu da se ne setim kuknjave DSS i njima bliskih stranaka nad "kršenjem ljudskih prava" za vreme Sablje. Danas bi nam bila potrebna Sablja II, i da ova i sva druga zlodela dobiju konačan epilog. Šta beše sa izvesnom Mirjanom Marković koja bi morala biti označena kao saučesnik ako ne i idejni tvorac Miloševićevih zločina? Ah, da, naši veliki prijatelji Rusi je čuvaju od hapšenja...
Inače nema bolje ilustracije neljudskosti Miloševićevog režima od GNUSNOG ubistva Ivana Stambolića, koji je bio njegov politički otac...

MajkL Milan Lazarov

pre 16 godina

Dakle za ubistvo Stambolica samo 250,000.00 Eura a za begstvo Kovacevica milion na pocetku i ko zna jos koliko. Alal vera Drzavo Srbijo.

JankoL

pre 16 godina

Za siledziju Kovacevica drzava plati milion dolara, za porodicu Stambolic drzava izdvoji 250.000 evra. Kad je placala milion drzava je bila bogata, a sada je siromasna. Opet mislim, mozda je Jeremic dao za Kovacevica iz svog dzepa, kad je drzava vec siromasna. Neka Jeremic odgodi svoja dva putovanja u Afriku i neka manje "brani Kosovo" pa ce biti drzava ekonomski mocnija. Sramota je kako su ovi na vlasti osioni, to se vec granici sa odvratnoscu.

Bojan

pre 16 godina

"primereno ekonomskoj situaciji.." kaze drzavni sekretar, ali se za Miladina opusteno naslo cetiri puta vise para.. Ucinjen je uzasan zlocin u ime drzave, ali je ipak bitniji jedan siledzija... sramota..

aca

pre 16 godina

Legija&co zajedno sa Miloševićima imaju imovinu koja vredi ko zna koliko miliona, pa mogla je suma za obeštećenje biti mnogo veća.
Bez obzira što nikakve pare neće porodici Stambolić moći da nadoknade gubitak ali 250.000e je malo.

Ivan Cacaj

pre 16 godina

zamislite kad se pojave svi kojima su Milosevici naneli dusevni, fizicki, materijalni i ostale vrste bolova... pa mi necemo imati dovoljno taman stampali pare... mislim da je ovo jos jedan pokazatelj loseg odnosa u zemlji i prema zemlji... nikad pare nisu mogle da zamene dusevni bol...

Iznogud

pre 16 godina

U redu je ovo, slazem se, ali sta cemo sa nadoknadom stete porodici Dade Vujasinovic, Slavka Curuvije ili porodicama onih sirotih vojnika sto se "poubijase" u Topcideru...ima verovatno jos toga.

Intelektualac

pre 16 godina

Tuzno je da se mucka likvidacija Stambolica prebija novcanom nadoknadom.
Ali u svakom slucaju porodica treba da dobije novac.
A ova mizerna nadoknada ce se opet placati od para poreskih obveznika Srbije.
Pa nismo mi gradjani Srbije ubili Ivana.
Zna se ko su ubice .
A drzava nema nameru da zapleni imovinu ubica Ivana Stambolica i da od tih para isplati odstetu familiji.
Drzava Srbija je zemlja u kojoj su likvidirana dva drzavna funkcionera
Ivan Stambolic i Zoran Djindjic.
Neki ucesnici u tome su kao procesuirani, neki ucesnici su i dalje kao nedodirljivi sa sve njihovom imovinom.
Ej banana drzavo imas u skorijoj istoriji ubijena dva premijera.
I sve to kosta 250 000 eura i to od para neduznih gradjana poreskih obveznika?
Stidi se Srbijo svaki dan.

MajkL Milan Lazarov

pre 16 godina

Dakle za ubistvo Stambolica samo 250,000.00 Eura a za begstvo Kovacevica milion na pocetku i ko zna jos koliko. Alal vera Drzavo Srbijo.

franko

pre 16 godina

Jos jedna tamna slika R Srbije prvo ubi a onda plati i sve je zaboravljeno ,a prave ubice i dalje na slobodu , mislim na one sto su narucili ubistvo .Pare ne mogu nadoknaditi bol porodici

JankoL

pre 16 godina

Za siledziju Kovacevica drzava plati milion dolara, za porodicu Stambolic drzava izdvoji 250.000 evra. Kad je placala milion drzava je bila bogata, a sada je siromasna. Opet mislim, mozda je Jeremic dao za Kovacevica iz svog dzepa, kad je drzava vec siromasna. Neka Jeremic odgodi svoja dva putovanja u Afriku i neka manje "brani Kosovo" pa ce biti drzava ekonomski mocnija. Sramota je kako su ovi na vlasti osioni, to se vec granici sa odvratnoscu.

aleksandar matic

pre 16 godina

Nishta ne razumem? Objasnite mi pravdu, vi pametni knjishki ljudi? Ako je sud potvrdio da je Miloshevic na chelu korumpiranog rukovodsva Srbije naredio ubistvo Stambolica bivsheg predsednika i time oshtetio i demokratski deo Srbije kakva je pravda da taj isti demokratski deo Srbije placja to isto zlodelo kroz porez? Miloshevici su zivi, Rusi su bracja a pod lipom se pila kuvana rakija na parastosu. Mozda ima logichnog objashnjenja, ne znam? Drago mi je da je porodica Predsednika Stambolicja ipak dovela prichu do zakljuchenja.

Damir

pre 16 godina

Da nije tužno, bilo bi smešno. Ova država je nedavno isplatila 1,000,000 dolara stranom državljaninu za nadoknadu štete za nanešene teških telesnih povreda. Ovo što se desilo porodici Stambolić je nemerljivo gore. Pravedno bi bilo da sav novac koji se skupi prodajom imovine kriminalaca koji su učestvovali u ovim zločinima raspodeli porodicama njihovih žrtava i plus da država isplati štetu zbog svog učešća u nekim od zločina.

Коß Viktor

pre 16 godina

Још један класичан пример континуитета неправне државе. Држава као политички инструмент трансмисије прерасподеле и неправде.

Ако неко због суровог убиства које је организовала државна тајна полиција добије надокнаду од 250 000 евра, онда је очигледно реч da држава води у принципу исту политику од случаја до случаја и томе крши основни принцип једнакости пред законом и правдом.

Свако појединачно решење овакве врсте је напад на основе принципе и вредности права и правне државе - једнакости свих пред законом и судом. Иван Стамболић није посебан случај у смислу третирања жртве режима и његових укупних метода. Чак шта виче Иван Стамболић је својом политиком појединачног договарања и непоштовања принципа правне државе и њеног уређења допринео настанку и даљњем развоју једног неправног система који га је унутар фракцијских идеолошких борби ликвидирао.

Сам договор државе и породице једног високог бившег фунционера врха државе, је правни и политички скандал, огромна општа друштвена неправда према свим осталим сличним жртвама и жртвама рата, поготову оним који нису ни политички ни организационо били део било чијег режима у континуитету трајања принципа неправне државе.

Обзиром да је број жртава које су настале као резултат политике континуитета режима и криминалних делова њених тајних служби повезаних са организованим светским криминалним деловима тајних служби најутицајнијих земаља вишеструко већи, све остале жртве целокупне политике у којем је држава договором уређивала право и правни положај грађана, злоупотребљавала њихова права, вршила илегалну прерасподелу личног и друштвеног богатства, обезвредила је овим начином елементарно достојанство свих осталих жртава. Ова одлука показује немоћ државе да се трансформише у суштинску правну државу.

Правна држава значи да су сви пред законом једнаки, да се у случају потребе обештећења не може полазити од оваквих скандалозних парцијалних и појединачних решења.

Надокнада је морала бити у складу са законом и са свим осталим случајевима свих жртава који су као последица политике континуитета НЕПРАВНЕ ДРЖАВЕ кроз све режиме од деценија уназад до данас, претрпели неправедну и безмерну повреду својих основних људских права и достојанства.

(Vlast)a

pre 16 godina

Postoji li neki zakon i propis o tim odstetama,zna li se koliko sleduje porodicu Djindjic i kad ce doci na red za isplatu?A jos je vaznije:koliko sleduje sve one nesrecne porodice-od svih frontova na kojima Srbi(ni)su ratovali do RTS-a,Topcidera i slicnih mesta?Do kada ova drzava misli da donosi ad hoc odluke za konkretne slucajeve,sve tajno i vanredno,a nista javno i redovno.Prekopavate li vi jos Drazu o nasem trosku i kad mislite da iskopate sinove svih drugih porodica.Nemam nista protiv odstete,mislim da je pravedna,ali nije normalno da se carski ukaz odnosi na jednu poznatu porodicu,dok su hiljade zaboravljene!

sablja II

pre 16 godina

Verovatno ne bi ni bio pronađen da nije bilo policijske akcije „Sablja“ 2003. godine“

ne mogu da se ne setim kuknjave DSS i njima bliskih stranaka nad "kršenjem ljudskih prava" za vreme Sablje. Danas bi nam bila potrebna Sablja II, i da ova i sva druga zlodela dobiju konačan epilog. Šta beše sa izvesnom Mirjanom Marković koja bi morala biti označena kao saučesnik ako ne i idejni tvorac Miloševićevih zločina? Ah, da, naši veliki prijatelji Rusi je čuvaju od hapšenja...
Inače nema bolje ilustracije neljudskosti Miloševićevog režima od GNUSNOG ubistva Ivana Stambolića, koji je bio njegov politički otac...

Buckov brat demokrat

pre 16 godina

A Milosevicima milioni? Ha?Drzava ne pokusava da vrati ni Milosevice ni sa njima potonule i nestale milione. Prepravedna i prebogata, neka, drzava?

jugoslovenka

pre 16 godina

Bila bi prava stvar da se porodica Stambolic odrekne dela novca u korist nekog fonda vezanog za Srebrenicu (verujem da takav postoji). Zrtve su razlicite, ali su ubice iste.

Svetozar

pre 16 godina

Pa ovo je nemoguce do kog stepena je ova drzava na celu sa "reformisanim" DB-om ogrezla!!!!!!!
Ovolika odsteta bi u normalnoj zemlji bila dodeljena za slomljenu nogu jer poslodavac nije preduzeo sve neophodne mere da zastiti radnike. Posto u svakom zlu treba videti i neko dobro, mislim da je dobro koliko nam ova drzava svaki dan stavlja do znanja da nikada nismo izasli iz komunizma i udbaske vladavine i koliko se i dalje radi o kontinuitetu jos od "coravih kutija" iz 1945-te godine. Nista ovde nije reformisano vec su samo neki igraci promenjeni jer vise nisu bili atraktivni i nisu znali da izvlace pare od zapada.Ovaj rezim kao i svi drugi od 1945 -te godine stiti samo i jedino sebe, i njihove krvnike.

bezimena

pre 16 godina

Posledica svečanog pomirenja izmedju novog DS-a i starog SPS-a, proizvelo je slaganje nepravde na nepravdu...

Primećuje li iko da se Z. Djindjić u grobu okreće?

Knez011

pre 16 godina

Jeste, Homen je potpuno u pravu. Prvo sto je skandal da je bivsi predsednik ubijen na tako zverski nacin, a onda je teska sramota sto familija treba da se povlaci po sudovima od 2003. radi odstete. Na kraju je u vrhunska uvreda da je odsteta u visini 250000 evra, a za "narodnog heroja" Miladina Kovacevica ta ista drzava placa milion dolara odstete sto je "samo" premlatio coveka. Da je srece pa da su sve familije mrtvih podmirene. Ali ljudski zivot na Balkanu i u Srbiji je skoro bez vrednosti.

Maja V.

pre 16 godina

I u slučaju onog siledžije je država pogrešila, pa je našla ceo milion dolara, za sraman, ali ipak manji greh.

Svi odlično znamo gde ima još mnogo našeg novca, napretek, ali ne možemo ni Interpol da angažujemo da nađe srpsku Lady Makbet i njeno čedo, jer im je naše vrlo sudstvo sve oprostilo - od neodazivanja sudskom pozivu do pretnji motornom testerom.

Mora da su u međuvremenu te sudije i avanzovale - opet za naše pare.

pravdoljub

pre 16 godina

zlocin jeste bio uzasan ali da li se znaju imenom i prezimenom njegovi pocinioci?zasto oni ne plate ovu odstetu? ja se ne smatram odgovornim niti mislim da kao drzavljanin srbije mogu da prihvatim odgovornost za ovaj zlocin.uostalom zasto ne uhitite one koji su dali nalog za takav zlocin?kao i njihove naslednike?ovako je najlakse sve prevaliti na budzet srbije... i kriminalce i nevine u isti kos...

lustracija

pre 16 godina

Kada je rec o ubijenim u Bosni onda ubica ima ime i prezime a kada je rec o ubijenim u Srbiji onda se veliki patriote po pravilu skrivaju iza drzave pa je tako drzava kriva i placa odstetu. Uz duzno postovanje prema porodici Stambolic i saaosecanju u patnji kroz koju su prosli ne vidim ni jedan jedini razlog zbog cega bi se novcem poreskih obveznika placala odsteta za zlodela partijskih i koalicionih drugova.
Uz to iznosom od 250000 evra ste zapravo ponizili porodicu a svima ostalima poslali poruku da se samo trapavo izvedeno ubistvo ne isplati dok sva ostala prolaze.
Bolesna ambicija potpuno nekompetentnih ljudi cini od Srbije zemlju nepravde a svakom njenom drzavljaninu se sistematski ubija entuzijazam kako bi komunisticki sistem nastavio da zivi pod parolom demokratije.

Miša NS

pre 16 godina

I posle ovakve presude nekim ministrima i dalje na radnom mestu na zidu visi slika Slobodana Miloševića, presuđenog ubice! Tadiću sa kim si u koaliciji?

sailor

pre 16 godina

ОК, свако треба да буде праведно осуђен за злочине и свако треба да буде обештећен колико је то могуће и изводљиво, за причињену штету, бол, душевни бол. Оно што мени боде очи је да у земљи Србији постоје они које нешто јаче боли или они који су мање одговорни за исте ствари. Као што рече један од коментара, Милошевићи и њихови се башкаре по Русији и Србији, верујем да држе најмање пола предузећа купљених од пара које су нестале на Кипру, Швајцарској и разним острвима. Шарићи, Амстердами, Суботићи... то су само подофицири исте клике. Део власти, СПС, да и не спомињем. И сад, из пореза, буџета, од бедног школства, здравства, војске, пензионера...паре за одштету. Па јесу ли они криви, да ли су одлуке о убиствима доношене на референдуму или ѕлочине чине злочинци и то они које добро знамо. Да ли неко мисли можда и на оне којима су се Стамболићи и њихови уселили у куће 1945, одузели земљу, сву имовину? Одакле ће они бити обештећени? И само још нешто: Има ли буџет Србије доста пара да исплати све оне које су Легија и Милошевић побили?

Djape

pre 16 godina

Prvo porodica Milosevic-Markovic naruci ubistvo, a onda poreski obaveznici moraju da plate odstetu?

Ma koga bre vi iz sudstva zavitlavate? Nego vi lepo posaljite sudski nalog za potpuno oduzimanje SVE imovine Milosevic-Markovica u Srbiji, pa iz tog fonda isplacujte odstete!

Sa druge strane ostro zahtevajte od Rusije da se Milosevic-Markovici isporuce Srbiji ili blokirajte rad NISa.

Goran dipl. pravnik

pre 16 godina

Ja se slažem da 250.000.00 Eura naknade nematerijane stete nije mnogo u svetskim okvirima . Ali da li ljudi u Srbiji znaju da je praksa Vrhovnog suda Srbije da se roditeljima i deci poginulih lica koja su svoj život dali u ratovima 1991-1999 isplacije po u proseku 500.000,00 dinara a sto je oko 5.000,00 Eura po članu. Uz svo postovanje porodice Stambolic ipak treba da svi gradjani budu izjednaceni u bolu za poginulim za ovu drzavu pa ma kako se oni prezivali. Bol porodice anonimnih jednaka je bolu ponznatih pa ako se to već novcano izrazava neka bude svima ista naknada opredeljena .

!?

pre 16 godina

Kao gradjanin, ne znam kako da shvatim ovu presudu, sem da poćnem na vreme da pišem tuzbu protiv postojećoj vlasti za nanesene traume svojim ćinjenjem/nećinjenjem ... - verujem da će imati razumevanje !?

mina

pre 16 godina

KAKVA SRAMOTA!!! kao prvo,sto ovaj spor traje maltene 10 godina, i to posle demokratskih promena! drugo, za jednu rundu boks meca kovacevic-stajnhauer isplaceno je za tili cas milionce, a ovde homen nadugacko i nasiroko objasnjava nama, valjda da se ne bunimo,razloge za isplatu. jos jednom, sramota za ovu vlast, i poruka da svakim danom gube po nekog ko ih je do sada podrzavao, a nove izbore ce dobiti oni koji budu uspeli da izvedu na glasanje birace, a zna se ko su.

Statisticar

pre 16 godina

Ko ce da isplati odstete zrtvama komunizma i njihovim potomcima? Ko ce da isplati odstete zrtvama Broza, Rankovica, Djilasa, Minica, oba Stambolica, Milosevica, Markovica, Penezica i mnogih drugih komunistickih glavesina u Srbiji i izvan nje koji su se vise ili manje pitali ko ce biti opljackan u sklopu brojnih konfiskacija i agrarnih reformi, ko ce biti na mrtvo prebijen ili osakacen, ko ce u koncentracioni logor ili na obicnu robiju a ko ce biti likvidiran po kratkom postupku? To sto su neki od onih koje sam nabrojao takodje stradali u medjusobnim obracunima, nikako ih ne abolira za pocinjene zlocine.

iz mog ugla

pre 16 godina

Ovo je jako zalosno, suma koja je isplacena a i komentari ovde. Suma je ponuda drzave na koju je porodica Stambolic pristala da ne bi vodila dugogodisnji sudski postupak.Pravo na odstetu su dobili zato sto je pravosnazna presuda za pocinioce tog zlocina, a isti su bili aktivni pripadnici drzavnih sluzbi i drzava je duzna da isplati odstetu. Sve to je pokrenuto tek kada je presuda za izvrsioce postala pravosnazna. Licno zameram odgovornima za cinjenicu da je informacija o visini odstete izasla u javnost i ugrozila bezbednost clanova porodice Stambolic.

jugoslovenka

pre 16 godina

Bila bi prava stvar da se porodica Stambolic odrekne dela novca u korist nekog fonda vezanog za Srebrenicu (verujem da takav postoji). Zrtve su razlicite, ali su ubice iste.

Bojan

pre 16 godina

"primereno ekonomskoj situaciji.." kaze drzavni sekretar, ali se za Miladina opusteno naslo cetiri puta vise para.. Ucinjen je uzasan zlocin u ime drzave, ali je ipak bitniji jedan siledzija... sramota..

aca

pre 16 godina

Legija&co zajedno sa Miloševićima imaju imovinu koja vredi ko zna koliko miliona, pa mogla je suma za obeštećenje biti mnogo veća.
Bez obzira što nikakve pare neće porodici Stambolić moći da nadoknade gubitak ali 250.000e je malo.

Svetozar

pre 16 godina

Pa ovo je nemoguce do kog stepena je ova drzava na celu sa "reformisanim" DB-om ogrezla!!!!!!!
Ovolika odsteta bi u normalnoj zemlji bila dodeljena za slomljenu nogu jer poslodavac nije preduzeo sve neophodne mere da zastiti radnike. Posto u svakom zlu treba videti i neko dobro, mislim da je dobro koliko nam ova drzava svaki dan stavlja do znanja da nikada nismo izasli iz komunizma i udbaske vladavine i koliko se i dalje radi o kontinuitetu jos od "coravih kutija" iz 1945-te godine. Nista ovde nije reformisano vec su samo neki igraci promenjeni jer vise nisu bili atraktivni i nisu znali da izvlace pare od zapada.Ovaj rezim kao i svi drugi od 1945 -te godine stiti samo i jedino sebe, i njihove krvnike.

JankoL

pre 16 godina

Za siledziju Kovacevica drzava plati milion dolara, za porodicu Stambolic drzava izdvoji 250.000 evra. Kad je placala milion drzava je bila bogata, a sada je siromasna. Opet mislim, mozda je Jeremic dao za Kovacevica iz svog dzepa, kad je drzava vec siromasna. Neka Jeremic odgodi svoja dva putovanja u Afriku i neka manje "brani Kosovo" pa ce biti drzava ekonomski mocnija. Sramota je kako su ovi na vlasti osioni, to se vec granici sa odvratnoscu.

aleksandar matic

pre 16 godina

Nishta ne razumem? Objasnite mi pravdu, vi pametni knjishki ljudi? Ako je sud potvrdio da je Miloshevic na chelu korumpiranog rukovodsva Srbije naredio ubistvo Stambolica bivsheg predsednika i time oshtetio i demokratski deo Srbije kakva je pravda da taj isti demokratski deo Srbije placja to isto zlodelo kroz porez? Miloshevici su zivi, Rusi su bracja a pod lipom se pila kuvana rakija na parastosu. Mozda ima logichnog objashnjenja, ne znam? Drago mi je da je porodica Predsednika Stambolicja ipak dovela prichu do zakljuchenja.

MajkL Milan Lazarov

pre 16 godina

Dakle za ubistvo Stambolica samo 250,000.00 Eura a za begstvo Kovacevica milion na pocetku i ko zna jos koliko. Alal vera Drzavo Srbijo.

franko

pre 16 godina

Jos jedna tamna slika R Srbije prvo ubi a onda plati i sve je zaboravljeno ,a prave ubice i dalje na slobodu , mislim na one sto su narucili ubistvo .Pare ne mogu nadoknaditi bol porodici

Ivan Cacaj

pre 16 godina

zamislite kad se pojave svi kojima su Milosevici naneli dusevni, fizicki, materijalni i ostale vrste bolova... pa mi necemo imati dovoljno taman stampali pare... mislim da je ovo jos jedan pokazatelj loseg odnosa u zemlji i prema zemlji... nikad pare nisu mogle da zamene dusevni bol...

Коß Viktor

pre 16 godina

Још један класичан пример континуитета неправне државе. Држава као политички инструмент трансмисије прерасподеле и неправде.

Ако неко због суровог убиства које је организовала државна тајна полиција добије надокнаду од 250 000 евра, онда је очигледно реч da држава води у принципу исту политику од случаја до случаја и томе крши основни принцип једнакости пред законом и правдом.

Свако појединачно решење овакве врсте је напад на основе принципе и вредности права и правне државе - једнакости свих пред законом и судом. Иван Стамболић није посебан случај у смислу третирања жртве режима и његових укупних метода. Чак шта виче Иван Стамболић је својом политиком појединачног договарања и непоштовања принципа правне државе и њеног уређења допринео настанку и даљњем развоју једног неправног система који га је унутар фракцијских идеолошких борби ликвидирао.

Сам договор државе и породице једног високог бившег фунционера врха државе, је правни и политички скандал, огромна општа друштвена неправда према свим осталим сличним жртвама и жртвама рата, поготову оним који нису ни политички ни организационо били део било чијег режима у континуитету трајања принципа неправне државе.

Обзиром да је број жртава које су настале као резултат политике континуитета режима и криминалних делова њених тајних служби повезаних са организованим светским криминалним деловима тајних служби најутицајнијих земаља вишеструко већи, све остале жртве целокупне политике у којем је држава договором уређивала право и правни положај грађана, злоупотребљавала њихова права, вршила илегалну прерасподелу личног и друштвеног богатства, обезвредила је овим начином елементарно достојанство свих осталих жртава. Ова одлука показује немоћ државе да се трансформише у суштинску правну државу.

Правна држава значи да су сви пред законом једнаки, да се у случају потребе обештећења не може полазити од оваквих скандалозних парцијалних и појединачних решења.

Надокнада је морала бити у складу са законом и са свим осталим случајевима свих жртава који су као последица политике континуитета НЕПРАВНЕ ДРЖАВЕ кроз све режиме од деценија уназад до данас, претрпели неправедну и безмерну повреду својих основних људских права и достојанства.

sablja II

pre 16 godina

Verovatno ne bi ni bio pronađen da nije bilo policijske akcije „Sablja“ 2003. godine“

ne mogu da se ne setim kuknjave DSS i njima bliskih stranaka nad "kršenjem ljudskih prava" za vreme Sablje. Danas bi nam bila potrebna Sablja II, i da ova i sva druga zlodela dobiju konačan epilog. Šta beše sa izvesnom Mirjanom Marković koja bi morala biti označena kao saučesnik ako ne i idejni tvorac Miloševićevih zločina? Ah, da, naši veliki prijatelji Rusi je čuvaju od hapšenja...
Inače nema bolje ilustracije neljudskosti Miloševićevog režima od GNUSNOG ubistva Ivana Stambolića, koji je bio njegov politički otac...

Intelektualac

pre 16 godina

Tuzno je da se mucka likvidacija Stambolica prebija novcanom nadoknadom.
Ali u svakom slucaju porodica treba da dobije novac.
A ova mizerna nadoknada ce se opet placati od para poreskih obveznika Srbije.
Pa nismo mi gradjani Srbije ubili Ivana.
Zna se ko su ubice .
A drzava nema nameru da zapleni imovinu ubica Ivana Stambolica i da od tih para isplati odstetu familiji.
Drzava Srbija je zemlja u kojoj su likvidirana dva drzavna funkcionera
Ivan Stambolic i Zoran Djindjic.
Neki ucesnici u tome su kao procesuirani, neki ucesnici su i dalje kao nedodirljivi sa sve njihovom imovinom.
Ej banana drzavo imas u skorijoj istoriji ubijena dva premijera.
I sve to kosta 250 000 eura i to od para neduznih gradjana poreskih obveznika?
Stidi se Srbijo svaki dan.

Damir

pre 16 godina

Da nije tužno, bilo bi smešno. Ova država je nedavno isplatila 1,000,000 dolara stranom državljaninu za nadoknadu štete za nanešene teških telesnih povreda. Ovo što se desilo porodici Stambolić je nemerljivo gore. Pravedno bi bilo da sav novac koji se skupi prodajom imovine kriminalaca koji su učestvovali u ovim zločinima raspodeli porodicama njihovih žrtava i plus da država isplati štetu zbog svog učešća u nekim od zločina.

Buckov brat demokrat

pre 16 godina

A Milosevicima milioni? Ha?Drzava ne pokusava da vrati ni Milosevice ni sa njima potonule i nestale milione. Prepravedna i prebogata, neka, drzava?

Knez011

pre 16 godina

Jeste, Homen je potpuno u pravu. Prvo sto je skandal da je bivsi predsednik ubijen na tako zverski nacin, a onda je teska sramota sto familija treba da se povlaci po sudovima od 2003. radi odstete. Na kraju je u vrhunska uvreda da je odsteta u visini 250000 evra, a za "narodnog heroja" Miladina Kovacevica ta ista drzava placa milion dolara odstete sto je "samo" premlatio coveka. Da je srece pa da su sve familije mrtvih podmirene. Ali ljudski zivot na Balkanu i u Srbiji je skoro bez vrednosti.

pravdoljub

pre 16 godina

zlocin jeste bio uzasan ali da li se znaju imenom i prezimenom njegovi pocinioci?zasto oni ne plate ovu odstetu? ja se ne smatram odgovornim niti mislim da kao drzavljanin srbije mogu da prihvatim odgovornost za ovaj zlocin.uostalom zasto ne uhitite one koji su dali nalog za takav zlocin?kao i njihove naslednike?ovako je najlakse sve prevaliti na budzet srbije... i kriminalce i nevine u isti kos...

lustracija

pre 16 godina

Kada je rec o ubijenim u Bosni onda ubica ima ime i prezime a kada je rec o ubijenim u Srbiji onda se veliki patriote po pravilu skrivaju iza drzave pa je tako drzava kriva i placa odstetu. Uz duzno postovanje prema porodici Stambolic i saaosecanju u patnji kroz koju su prosli ne vidim ni jedan jedini razlog zbog cega bi se novcem poreskih obveznika placala odsteta za zlodela partijskih i koalicionih drugova.
Uz to iznosom od 250000 evra ste zapravo ponizili porodicu a svima ostalima poslali poruku da se samo trapavo izvedeno ubistvo ne isplati dok sva ostala prolaze.
Bolesna ambicija potpuno nekompetentnih ljudi cini od Srbije zemlju nepravde a svakom njenom drzavljaninu se sistematski ubija entuzijazam kako bi komunisticki sistem nastavio da zivi pod parolom demokratije.

bezimena

pre 16 godina

Posledica svečanog pomirenja izmedju novog DS-a i starog SPS-a, proizvelo je slaganje nepravde na nepravdu...

Primećuje li iko da se Z. Djindjić u grobu okreće?

Goran dipl. pravnik

pre 16 godina

Ja se slažem da 250.000.00 Eura naknade nematerijane stete nije mnogo u svetskim okvirima . Ali da li ljudi u Srbiji znaju da je praksa Vrhovnog suda Srbije da se roditeljima i deci poginulih lica koja su svoj život dali u ratovima 1991-1999 isplacije po u proseku 500.000,00 dinara a sto je oko 5.000,00 Eura po članu. Uz svo postovanje porodice Stambolic ipak treba da svi gradjani budu izjednaceni u bolu za poginulim za ovu drzavu pa ma kako se oni prezivali. Bol porodice anonimnih jednaka je bolu ponznatih pa ako se to već novcano izrazava neka bude svima ista naknada opredeljena .

Statisticar

pre 16 godina

Ko ce da isplati odstete zrtvama komunizma i njihovim potomcima? Ko ce da isplati odstete zrtvama Broza, Rankovica, Djilasa, Minica, oba Stambolica, Milosevica, Markovica, Penezica i mnogih drugih komunistickih glavesina u Srbiji i izvan nje koji su se vise ili manje pitali ko ce biti opljackan u sklopu brojnih konfiskacija i agrarnih reformi, ko ce biti na mrtvo prebijen ili osakacen, ko ce u koncentracioni logor ili na obicnu robiju a ko ce biti likvidiran po kratkom postupku? To sto su neki od onih koje sam nabrojao takodje stradali u medjusobnim obracunima, nikako ih ne abolira za pocinjene zlocine.

(Vlast)a

pre 16 godina

Postoji li neki zakon i propis o tim odstetama,zna li se koliko sleduje porodicu Djindjic i kad ce doci na red za isplatu?A jos je vaznije:koliko sleduje sve one nesrecne porodice-od svih frontova na kojima Srbi(ni)su ratovali do RTS-a,Topcidera i slicnih mesta?Do kada ova drzava misli da donosi ad hoc odluke za konkretne slucajeve,sve tajno i vanredno,a nista javno i redovno.Prekopavate li vi jos Drazu o nasem trosku i kad mislite da iskopate sinove svih drugih porodica.Nemam nista protiv odstete,mislim da je pravedna,ali nije normalno da se carski ukaz odnosi na jednu poznatu porodicu,dok su hiljade zaboravljene!

sailor

pre 16 godina

ОК, свако треба да буде праведно осуђен за злочине и свако треба да буде обештећен колико је то могуће и изводљиво, за причињену штету, бол, душевни бол. Оно што мени боде очи је да у земљи Србији постоје они које нешто јаче боли или они који су мање одговорни за исте ствари. Као што рече један од коментара, Милошевићи и њихови се башкаре по Русији и Србији, верујем да држе најмање пола предузећа купљених од пара које су нестале на Кипру, Швајцарској и разним острвима. Шарићи, Амстердами, Суботићи... то су само подофицири исте клике. Део власти, СПС, да и не спомињем. И сад, из пореза, буџета, од бедног школства, здравства, војске, пензионера...паре за одштету. Па јесу ли они криви, да ли су одлуке о убиствима доношене на референдуму или ѕлочине чине злочинци и то они које добро знамо. Да ли неко мисли можда и на оне којима су се Стамболићи и њихови уселили у куће 1945, одузели земљу, сву имовину? Одакле ће они бити обештећени? И само још нешто: Има ли буџет Србије доста пара да исплати све оне које су Легија и Милошевић побили?

Miša NS

pre 16 godina

I posle ovakve presude nekim ministrima i dalje na radnom mestu na zidu visi slika Slobodana Miloševića, presuđenog ubice! Tadiću sa kim si u koaliciji?

iz mog ugla

pre 16 godina

Ovo je jako zalosno, suma koja je isplacena a i komentari ovde. Suma je ponuda drzave na koju je porodica Stambolic pristala da ne bi vodila dugogodisnji sudski postupak.Pravo na odstetu su dobili zato sto je pravosnazna presuda za pocinioce tog zlocina, a isti su bili aktivni pripadnici drzavnih sluzbi i drzava je duzna da isplati odstetu. Sve to je pokrenuto tek kada je presuda za izvrsioce postala pravosnazna. Licno zameram odgovornima za cinjenicu da je informacija o visini odstete izasla u javnost i ugrozila bezbednost clanova porodice Stambolic.

Iznogud

pre 16 godina

U redu je ovo, slazem se, ali sta cemo sa nadoknadom stete porodici Dade Vujasinovic, Slavka Curuvije ili porodicama onih sirotih vojnika sto se "poubijase" u Topcideru...ima verovatno jos toga.

Maja V.

pre 16 godina

I u slučaju onog siledžije je država pogrešila, pa je našla ceo milion dolara, za sraman, ali ipak manji greh.

Svi odlično znamo gde ima još mnogo našeg novca, napretek, ali ne možemo ni Interpol da angažujemo da nađe srpsku Lady Makbet i njeno čedo, jer im je naše vrlo sudstvo sve oprostilo - od neodazivanja sudskom pozivu do pretnji motornom testerom.

Mora da su u međuvremenu te sudije i avanzovale - opet za naše pare.

!?

pre 16 godina

Kao gradjanin, ne znam kako da shvatim ovu presudu, sem da poćnem na vreme da pišem tuzbu protiv postojećoj vlasti za nanesene traume svojim ćinjenjem/nećinjenjem ... - verujem da će imati razumevanje !?

mina

pre 16 godina

KAKVA SRAMOTA!!! kao prvo,sto ovaj spor traje maltene 10 godina, i to posle demokratskih promena! drugo, za jednu rundu boks meca kovacevic-stajnhauer isplaceno je za tili cas milionce, a ovde homen nadugacko i nasiroko objasnjava nama, valjda da se ne bunimo,razloge za isplatu. jos jednom, sramota za ovu vlast, i poruka da svakim danom gube po nekog ko ih je do sada podrzavao, a nove izbore ce dobiti oni koji budu uspeli da izvedu na glasanje birace, a zna se ko su.

Djape

pre 16 godina

Prvo porodica Milosevic-Markovic naruci ubistvo, a onda poreski obaveznici moraju da plate odstetu?

Ma koga bre vi iz sudstva zavitlavate? Nego vi lepo posaljite sudski nalog za potpuno oduzimanje SVE imovine Milosevic-Markovica u Srbiji, pa iz tog fonda isplacujte odstete!

Sa druge strane ostro zahtevajte od Rusije da se Milosevic-Markovici isporuce Srbiji ili blokirajte rad NISa.