Ponedeljak, 08.06.2009.

00:25

Voždovac: Ponavljanje na tri mesta

Opštinska izborna komisija Voždovca nije saopštila zvanične rezultate lokalnih izbora, jer će na tri biračka mesta biti ponovljeno glasanje.

Izvor: B92

Voždovac: Ponavljanje na tri mesta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Jelena Stanković

pre 14 godina

Jadne Demokrate ponavljaju izbore ne bi li pobedili. Dobro su prošli kako su zaslužili. Ovoliko prevranata u DS-u, ne mogu da verujem. Ustvari to i nije ona DS pokojnog dr Zorana jer psiholog je sve rasterao. U DS-u je postalo sramota biti iz Zoranovog tima.
Srbi su postali još radikalniji i to sve zahvaljujući ovakvoj politici DS-a. Muka je od ovakve politike Demokrata.
Gospodine Zorane Živkoviću, spasavajte DS. To Vam je obaveza zbog dr Zorana Đinđića. Vi i jeste jedini njegov iskren sledbenik koji je još ostao bar u članstvu DS-a

ana

pre 14 godina

"rekao da izbori na tri biračka mesta moraju da se ponove, jer to može da 'promeni ukupnu sliku izbornog procesa'" Jel sam ja jedina kojoj ova rečenica zvuči nesuvislo ili...?

LLesnjak

pre 14 godina

Tomislav skinuo majicu, Aleksandar promenio odelo...pobedili su u Zemunu, tamo gde su i do sada ostvarivali isti rezultat. Na Vozdovcu su prirodno ostvarili dobar rezultat kao novoformirana stranka, pa su kao u nekom zaletu, dok su se demokratski opredeljeni biraci malo uspavali juce. Ipak, ovaj narod prepoznaje prave vrednosti i pravi put ka EU koji je nijansiran bojama zastave EU, zuto-plave. Za devet meseci ovaj grad je oziveo, imajmo strpljenja i ovaj Grad buducnosti postace Grad Lider jugoistocne Evrope, a sa njim i ova nasa lepa zemlja Srbija!!! Tomislav i Aleksandar po zanimanju politicari, bez radnog iskustva u svom zivotu politicarice i dok nasa deca budu igrala basket u svojoj ulici u rodnom gradu sa vrsnjacima iz Spanije i Francuske, a Tomislav I Aleksandar ce u nekoj drugoj radnji probati neke druge majice u potrazi za novim glasacima kojima ce obecavati novu Veliku Srbiju.

Iva

pre 14 godina

DSS je opet pokazao svoje pravo lice, nisu ni prebrojani rezultati a oni se vec nude da prave koaliciju sa SNS-om. Kad vec toliko vole vlast mogli bi da se potrude da osvoje neki signifikantniji procenat. Sramota je u svakom slucaju sto su "novi " radikali dobili ovoliki broj glasova. Ipak su to isti ljudi u novom odelu.

zemunac

pre 14 godina

Šta je vlast očekivala? U delu oko Marije Bursać ni kanalizacije nema, o gasovodu da i ne govorim, iako je 200m od nas stigao. Kod mog kuma u Jajincima asfaltiraju na 15 dana pred izbore put. 20 godina se nisu setili, nije narod lud. Ni u Jajincima nema gasovoda, kanalizacije. Banjica se guđi u đubretu, a formirali su kao eko-patrole. Svašta, reklama na TV, na terenu djubre. I posle se čude zašto SNS, mala izlaznost. Hajde gasovod, tu su sve neki mešetari iz Italije, pa iz Batajnice bili neki, pa firma nije u Bgd, nego U Novom Sadu. Ali za kanalizaciju i ulice stvarno nema opravdanja. Doći će još gori na vlast, e to je problem, a ne gubitak ove, ili one vlasti.

Mandara

pre 14 godina

Drago mi je da je Đilas rekao da ne vidi kako može da formira vlast u Zemunu, jer to znači da ne želi saradnju sa "opranim" radikalima... Pokazao je da neće vlast po svaku cenu.

@w

pre 14 godina

Za LDP sam znao da ce da puknu. Cheda je nazalost protekle dve godine bio toliko opterecen Kostunicom da uopste nije razvijao program. Ceda ako ovako nastavi otici ce u istoriju kao i Draskovic. Vuk je bio opsednut Slobom, i dalje je! Kreni napred Cedo, nemoj da se pretvoris u Vuka!

Cignovic

pre 14 godina

DS je pobedio u foto finisu na dva mesta, trece ce ipak sacekati i to zbog Batajnice, jer kad se njihove ulice i infrastruktura srede videce i oni ko najvise radi i ko je sposoban za resavanje problema.

lala sa salasa

pre 14 godina

Ponavljanje na tri mesta?????
A razlozi za ponavljanje su smesni i deci predskolskog uzrasata.
Trude se demokrate na sve nacine da izbegnu bruku i da se nadju makar jedan promil ispred SNS-a.
Tacno onako kako je Vucic predvideo u Poligrafu.

Veljko Ristić

pre 14 godina

Neka neka...Neka nas DS i dalje laže u vezi restitucije. Izgubiće 500.000 birača, ali izgleda nam ne veruju. Još će gore proći na republičkim izborima. Primer je Banjica-Voždovac: najviše glasova SNS! Zašto? Ima nekoliko velikih porodica, kojima treba da se vrati zemljište. Većina koja je na prošlim izborima glasala za DS, sada nije izašla, a oni koji jesu, glasali su za SNS. Strašno!!!! I neka nam ne OBEĆAVAJU, nećemo im verovati, neka nam VRATE, i glasamo. Srećno demokrate!

pop

pre 14 godina

Odmah da kazem da me ovi rezultati izbora ni malo ne raduju,ali sta je tu je,narod glasa i tako ce mu biti.Mislim da je Nikolic apsolutni pobednik a Tadiceva DS - GUBITNIK ovih izbora. DS je na proslim izborima dobila poverenje gradana na Evropskoj Srbiji, boljem zivotu, stabilnosti. Medutim godinu dana posle od svih tih ciljeva smo puno dalje nego pre godinu dana . Znamo svi za svetsku krizu, ali bar priblizavanje EU je moglo da bude bolje, trebalo se zavrsiti sa Hagom itd. Umesto toga na vlasti imamo socijaliste koji prakticno vode zemlju (ujedno i poboljsavaju izborni rezultat), u DS-e se javlja razdor zbog pogubne politike B.Tadica, propadamo u svakom pogledu. Ovo bi trebalo da bude poslednja opomena demokratama da promene kurs, inace se bojim da na sledecim izborima budu tek 3-a stranka po snazi. Ja prvi ih vise necu glasati, iako to radim od 1991-e, jer sva moja ocekivanja u bolje sutra su izneverena. Obzirom da na drugoj strani nemam bolju ponudu, najverovatnije ce to biti apstinencija, kao i vecine gradana na ovim izborima. Dosta je bilo glasanja za manje zlo, tj.samo da ne dodu radikali na vlast. Posle odredenog vremena shvatis da su u sustini svi oni isti (bore se samo za licne i partijske interese).

smesko

pre 14 godina

A kako je DS ocekivao da prodje pored onako katastrofalne pollitike i narocito rezultata cele ove godine?! Za njih ce, izgleda, tek republicki izbori biti pravo otreznjenje!

malosoli

pre 14 godina

Jedan od najvećih razloga male izlaznosti građana i neuspeha DS-a je ono famozno, bahato, nezakonito uterivanje dugova za Infostan. Pa samo mazohista će izaći i glasati za nekoga ko ga tuži za nešto što je bilo pre 10-15 godina.

CityWatch

pre 14 godina

Zasluzeno izgubili, nezasluzeno pobedili. To je otprilike rezime lokalnih izbora u dve gradske opstine. Kada se pogleda malo bolje moze se videti da bi SRS razbila da je ostala jedinstvena. Iako ce nekima izgledati tragicno meni izgleda ohrabrujuce. Ipak se ljudi ne kace na ljigavu kampanju, lazna obecanja i sl. Cak ni dodvoravanje vlasnicima bespravne gradnje i stanovnicima naselja bez trotoara i kanalizacije nije pomoglo KOALICIJI protiv nedavno formirane SNS. Ono sto je najtragicnije u celoj prici je da je i SNS samo deo jedne te iste price. Price o mafijaski podeljenom gradu i interesima politickih stranaka. Takodje je tuzno koliko je LDP pukao. Elitizam ne prolazi makar bio lazan. Drago mi je zbog ovakvog rezultata ali mi je cudno da pobeda nevladajuce partije nije jos ubedljivija s obzirom na razmere pljacke i otimacine u Beogradu za vreme KOALICIJE. U Zemunu su gradjani nemocni jer glasacka masina iz devedesetih radi kao sat. Dovedeni su iz svih mogucih pasivnih krajeva ex YU i imaju samo jednu svrhu - da glasaju bas kao sto su glasali juce. Pre devedesetih Zemun je imao 150 000 stanovnika a danas ima toliko onih sa pravom glasa.

leni79

pre 14 godina

Ljudi, osvestimo se..Znam da ima uspavanih i da nam je pomalo dosta svega ali zapitajmo se zelimo li da ovu zemlju vode do jucerasnji Milosevicevi druzbenici!! JA NE ZELIM, zelim da putujem i usavrsavam se negde u Evropi a ne da se ceo zivot pozivam na patriotizam kojeg smo uzgred zaboravili u proslom veku.

Dodje kraj

pre 14 godina

Demokrate, stize vas kazna za ono sto ste radili proteklih dve godine. Ovo je dokaz da narod ne podrzava presipanje iz supljeg u prazno, doveli ste nas do toga da smo postali najskuplja drzava u okruzenju po mnogim stvarima, niste ocistili korupciju, sad vas vuku za ruku da nam daju beli shengen, al kao da to nekome ne odgovara.

gradjanka

pre 14 godina

Ako neko misli da su pukli radikali, grdno se vara. Toma je napravio mali, malecki lifting i to je to.
Molim lepo, dok su kod Tome onaj Oliver Antić, Brana Crnčević, onaj Delić general, koji nema gde nije ratovao (kaže kao dobrovoljac iako mu se duplo u staž računalo vojevanje diljem ex-yu ) i koji je izgubio oko 150 vojnika pod svojom komandom, da ne govorimo koliko je drugih izgubilo život pod njegovom komandom, pa ona što je bila ministar kod Miloševića, Jorgovanka... ma ljudi, jeste li vi zaboravili da je Vučić bio ministar informisanja do 2000. godine? Da li ste zaboravili da je da je u sred Zemuna govorio da po "srpskom pravu" nema da Barbalići stanuju u svom stanu?
Da li su se nekada ogradili od politike zločina koji su provodili sa miloševićem i njegovim espeesom? Naravno da ne.
Da li se sećate da je Toma rekao ako dođe na vlast da će prekinuti diplomatske odnose sa Hrvatskom?
i na kraju, da li se sećate da je rekao za Đinđića da je i Tito pred smrt imao problema sa nogama i da mu nije žao što je Ćuruvija ubijen?
mislite o tome.

Miroq

pre 14 godina

Eto, glasali ste vecinom za Naprednjake i Demokrate i? Sta to nama u Vojvodini porucujete? Mi smo lepo ispratili radikale iz nase varosi, koji smo rekli ne takvom ustavu i koji bi sad vecinom u Evropu? Takva razlika nece biti dobra.
Nego, ne mogu da razumem one ljude koji na jednim izborima glasaju za radikale ili druge extreme nacional pa na sledecim za Demokratske opcije, mislim koliko se ti ljudi drze nekog svog politickog stava i misljenja? Da li ga imaju? Kad mi ne odgovaraju, ja ih kaznim bojkotom, ali necu glasati za onde druge, to mi je apsolutno nelogicno. I sta sad, reforme su spore pa hajde da glasamo za... (nemam pristojnih reci za njih), da bi kaznili prve, pa kad nas ovi jos vise unazade, ko ce biti kriv? Ja uopste ne razumem takve glasace. Ne glasam za Beogradske stranke (licni stav na koji imam pravo), ali kad me ovi nasi ovdi iznerviraju ja lepo ne izadjem da glasam, bojkot je takodje politicko misljenje.

banjuska

pre 14 godina

Ma sada svako prica svoju pricu, svi bi voleli da su apsolutni pobednici!! Verujem da gosp.Vucic godinama iscekuje ovako nesto, pa eto docekao je, ali verujem da je SNS-a izvukla sve svoje glasace na biralista.Ne sumnjam da je DS pobedila jer znam da Vozdovcani misle kao ja-ZES!

Rade Maric

pre 14 godina

Kao zakleti bojkotas svih izbora moram da primetim konstantnu zamenu teza i primenu dvostrukih standarda kod liberalno orijentisanih komentatora.
Uporno se protura prica de je SNS u stvari SRS u novom ruhu i da je to i dalje Seseljeva radikalna stranka. Oprostite, to nije tacno. Kako stvari stoje SNS je uspeo da se profilise kao autenticna stranka desnog centra i glasaci su to izgleda prepoznali bas kao i kada je LDP izasao ispod skuta DS i postao autenticna stranka.
I SNS i LDP su stranke sa imidzom koji nema nista zajednicko sa strankama iz kojih su izasli.

Cane

pre 14 godina

Neka sada i DS i EU stave prst na celo. DS zato sto prica prazne price i nista ne radi da od Srbije napravi normalnu zemlju, a EU zato sto vec godinu dana zamajava narod Srbije i ne cini nista da ga priblizi sebi, pa makar samo ukidanjem viza. Beogradjani sa Vozdovca dobili ste vlast kakvu ste zasluzili. Sledeci izbori 2012. godine bice preslikani ovi lokalni. Nadam se da ce me do tada izvuci na amerckoj lutriji za green card da bih mogla da pobegnem odavde glavom bez obzira jer sa SNS-om na vlasti i jos u koaliciji sa DSS/NS-om i SPS-om ne bih izdrzala jos jedan put.

mixa

pre 14 godina

Radikali ovaj Naprednjaci su ostvarili dobar rezultat na lokalnim izborima na Vozdovcu i Zemunu ali mislim da je to pocetna euforija, s obzirom da im je stranka izuzetno mlada...ne mogu radikali mislim naprednjaci da dobiju sledece parlamentarne izbore...pa zaboga ljudi to su glavne perjanice dr Vojislava....i samo je pitanje vremena kada ce narod to shvatiti, nadam se ubrzo...

Mirko

pre 14 godina

Kako sam zadovoljan sto vise ne zivim u Beogradu.
Nekada je Beograd bio grad u kome je jedino bilo vazno da se ponasas pristojno i mogao si da se kreces i da radis sta hoces, a sada glasate radikale, i kako bese nss.
Ljudi dovedite se razumu.
Dugo su vas krali, pa ko god da dodje ima da rinta i da rinta da bi mogli da vidite razliku.
Hvala na paznji.

tanjam

pre 14 godina

Zaista ne mogu da verujem da su ljudi u tolikom broju(mislim na ove glasace koji su iskoristili gradjansko pravo u nedelju) dali podrsku coveku koji je do juce nosio isti taj bedž sa slikom Seselja ...

Aca_USA

pre 14 godina

Srpski narod je tradicionalno konzervativan sa primesama "levih" ideja. Ko uspe da najbolje "proda" tu kombinaciju po pravilu osvaja izbore (SPS je za vreme Milosevica uspesno "prodao" te dve krajnosti). Smatralo se da ce DS popuniti prostor levo od centra ali ocito je da oni lutaju u tome. Posto ozbiljnije stranke levice za sada nema konzervativci se uglavnom prelivaju iz jedne u drugu stranku u zavisnosti od liderskih sposobnosti kandidata SPS-SPO-SRS-DSS-SNS...
Rast Narodnjaka je sasvim ocekivan jer su se narodnjaci pozicionirali ulevo u odnosu na SRS i tako SRS pretvorili u cistui "desnicu" koja u Srbiji nikada nije imala podrske.

nema smisla glasati

pre 14 godina

Sada se jos ociglednije vidi, cemu onolike posete evropskih ambasadora Srpskoj naprednoj stranci! Polako se priprema teren za novu ozbiljnu alternativu aktuelnoj DS vlasti! U javnosti se stvara slika da je SNS nesto novo na politickoj sceni, da nude drugaciji, evropski prihvatljiv a opet konzervativniji program! TO je svakako formula koja prolazi u zemlji Srbiji! Politika u Srbiji postaje krajnje degutantna, jer je svejedno vodjena sa strane, sa ZApada, Amerike, domacih tajkuna, Ruskih oligarha...
Narod se dobro zabavlja glasajuci, dok Srbija ocigledno ne moze krupnim koracima da realizuje bilo kakve promene, a pogotovo pristup EU... A dani prolaze...

tasko

pre 14 godina

Verujem da DS ima snage da pokaze gradjanima ove zemlje i pre svega Beograda da je opravdano vodeca stranka, odgovorna i spremna da se suoci sa svim izazovima...

Slaninar Republikanac

pre 14 godina

Nije taj poraz nista za demokrate, u odnosu na ono sto ih ceka u Vojvodini na sledecim izborima. Uvek smo mi bili taj tas na vagi koji je prevagnuo za demokrate kada je trebalo, a sada posle ovakvog poigravanja sa statutom ne poznajem ni jednog autonomasa ili republikanca koji bi zaokruzio demokrate ili Tadica na sledecim izborima u prvom ili drugom krugu.

Bojan

pre 14 godina

Iako sam glasac demokrata, cestitam Tomi lokalnu pobedu i mislim da je to dobar samar DS-u da se probudi i prestane sa praznim obecanjima. Koalicija SNS i DS je ipak prilicno normalna. Ipak su to stranke sa dva najpopularnija lidera i snagom da nesto urade, pod uslovom da se ociste od korumpiranih kadrova. Ko god da mi ponudi bolji zivot i evropsku perspektivu, pod uslovom da je njihov - njegov plan izvodljiv, dobice moj glas, mada se jos uvek plasim Tome i njegove radikalske proslosti i Vucicevih zakona iz devedesetih.

Bane

pre 14 godina

A-ha, i sta sad? Nemojte mi reci da ste iznenadjeni... Posle svih gafova na gradskom nivou, zidanje kojekakvih zgrada po parkovima, PC Usce, Infostan itd, itd, koje ste imali, sad vam nije jasno otkud SNS ima tako dobre rezultate... Pa iz prostog razloga sto ste svi isti ali narod mora nesto da pokusa da promeni. Znaci, oni sto su bili do sad a i njihovi prethodnici nisu nista valjali, verovatno ne valjaju ni oni koji ce doci, ali nesto se mora pomeriti sa mrtve tacke!!!
E jadna moja zemljo, sta si docekala...

Banacanin

pre 14 godina

Nazdravlje Beogradjani, srecno proslavite pobedu al se ne cudite kad mi s ove strane Save i Dunava krenemo bez vas u EU. Pa dokle mislite? Sta jos treba covek da uradi da bi i vi shvatili ko su Vucic, Nikolic i Kostunica. Eno i u Kosjericu se pokazali da znaju da misle bolje od vas. Nasa prestonica najgora provincija.

Koki

pre 14 godina

Ljudi koji bi trebali da budu na robiji (zbog krivicne/politicke odgovornosti u devedesetim) ili u najmanju ruku lustrirani su dobili izbore u Beogradu. Zemlja se nece izvuci iz bede dokle god glasovi slicnih partija sve zajedno prelaze 10%. Ako Vam je dobro kako je sada ovo je odlican rezultat.

Душан

pre 14 godina

Само да је Ник Слотер дошао мало раније - резултати на Вождовцу би било много другачији...

Vladimir Jovanović

pre 14 godina

Meni je postalo apsolutno sve jedno ko će da bude na vlasti kada se i onako svi isto ponašaju po nalozima tajkuna, a na žalost ne možemo da nađemo nekog ko će da povede postupak protiv njih.

Dok god korporacije budu upravljale Srbijom - apsolutno nam je sve jedno ko je na vlasti.

Vlada iz Berlina

pre 14 godina

DS - manje -vise ocekivano.
SNS - neocekivano dobro
DSS - potvrdio svoj rejting (+/-13%)
SPS - zahvaljujuci penzionerima, neocekivano dobro.
SRS - na sledecim izborima cenzus ce im biti teska prepreka.
LDP - dao svoj maksimum. Bas kao i radikalima cenzus ce im biti velika prepreka na sledecim izborima.

Politicka situacija u Srbiji se konacno kristalizuje. Izdvajaju se dve opcije
Leva - DS + ostala "leva" boranija (LDP, G17, Tolerancija, manjine...)
Desna - SNS + ostala "desna" boranija (DSS, SRS....)


SPS ide na onu stranu koja bolje placa. To nam govori iskustvo.

Nepravda

pre 14 godina

Ovaj Vucic vazda neki zamenik. Mislim stvaaarno, Vucicu, sto da budes stalno drugi? Nego ti lepo napravi sebi svoju stranku, nisi ni ti sugav.

realista

pre 14 godina

Ja ustvari podrzavam DS, jer mislim da je DS najbolja stranka naprimer za evropske integracije i za ugled u svetu, ali sve vise i vise podrzavam SNS, zato sto mislim da bi SNS najbolje resio ekonomske probleme i siromastvo. Najbolja bi bila u Srbiji koalicija DS - SNS.

Milos

pre 14 godina

Slazem se da je dosta razocaranih ljudi u LDP, ali mislim da je mnogo vise onih koji vise nece glasati za DS samo zbog Tadica i da je DS zbog toga u ogromnom problemu. Bar je Kostunica u zasluzenoj penziji i nece se vise pojavljivati.

daleko sam ja

pre 14 godina

Na ovim izborima je narod najveci pobednik. Dokazali su i pokazali da im ovakva politika koja se trenutno vodi u Srbiji odgovara. Narod je jos jednom pokazao da su zadovoljni ovom politikom i ovim politicarima . Bravo za narod .

Srdjan

pre 14 godina

Najveci dobitnik je SPS, jer do ovih izbora socijalisti nisu imali skoro nikakav rezultat u Beogradu. A, u Kosjericu su isti kao i SNS. I ne stoji ta prica da je to neki veliki razultat SNS-a kao nove stranke, jer su to sve ipak stari politicari, dobro poznati. DSS polako pada, s obzirom da su bili jaki u Beogradu, a SPS ih prestize. Jednostavno, veliki deo biraca DS nije izasao i ovo im je opomena, za sada mala.

boban nikolic

pre 14 godina

sve vise se mi se cini da je Tadic stvarno samo maneken...seta se po pisti i lepo ga je slusati dok govori a nikako da zasuce rukave i uradi neki posao...eh Djindjicu kako mi nedostajes!!!

Pravnik

pre 14 godina

Pa nornalno je da ste osvojili najvise u Beogradu kada Zemun sa svim onim naseljima koje ste ranije dok ste bili zajedno dali izbeglicama bez ikakve infrastrukture a ocekivali ste da to grad uradi. I sve danas sto grad tamo uradi ti ljudi i dalje glasaju za SRS a sada i za SNS. Ljudi zive u zabludi da cete im vratiti drzavu do Karlobaga , Virovitice, Karlovca... Oni sede ovde i misle da ce da promene politicku scenu u Srbiji umesto da se vrate na svoja ognjista i tamo menjaju politicku scenu. A sto se ne hvale Kosjericem gde su Srbi koji razmisljaju svojom glavom?

Tonci Rusic

pre 14 godina

Sengene, Vozdovac te (izgleda) ne zeli!


Na zalost SNS je postala nova, veoma ozbiljna politicka realnost i snaga sa kojom se mora racunati. A izgleda da je u birackom telu uspela da napravi i "otklon" od radikala tako da prica da su oni radikali "u drugom ruhu" ne pije vodu.
Tuzno ali istinito.

bob.rock

pre 14 godina

Potpuno očekivano.

Posle ovoliko neuspeha, kriminala i sl. zašto da se glasa za DS?

Od 09.03.1991. glasam za DS, sada nisam učestvovao na lokalnim izborima jer živim u drugoj opštini, ali znam da ne bih više glasao za DS. Nisam jedini.

Nije pitanje (ne)obrazovanja, naprotiv! Pitanje je morala i memorije.

Milan

pre 14 godina

Krivi su oni lenjivci koji su ostali kuci i mislili sve ce se samo od sebe resiti, pa onda one partije koje sem prozivanja "lopovi" druge argumente nemaju a narod pada kod nas na takvu jeftinu kampanju. Cudno je da ti isti nude tim "lopovima" koaliciju, treba svako od nas da razmisli o tome.
Jedno treba da si zabelezimo - demokratija nije automatika.

Goran

pre 14 godina

Kuca gori a baba se ceslja. Dok se mi bavimo sitnim obracunima i razracunavanjima, nacizam oko nas trijumfuje. U Madjarskoj je na izborima za EU parlament 15 odsto biraca glasalo za neonaciste koji su prvi put izasli na izbore. Na prolece su paralamentarni izbori, a tada se ocekuje jos zesci ekstremisticki populizam. Kazu ljudi: ovi jos nisu bili na vlasti, mozda ce doneti nesto bolje. Zahvaljujuci toj vrsti radoznalosti i Hitler je dosao na vlast, a i takodje i neki balkanski lideri. Da ne kazem nasi, kojih smo se jedva oslobodili. Izgleda da svako mora da prozivi isto, jer tudje greske nisu dovoljna skola. Tako je i sa ostatkom Evrope.

Rem

pre 14 godina

Pa kako ocekujete da LDP dodje na 15-20% kada u najprodavanijoj zutoj stampi idu naruceni feljtoni i serijske svakodnevne optuzbe protiv Cede Jovanovica? Nemojte da ste naivni.

Zemunac

pre 14 godina

Rezultati u Zemunu, su vise nego katastrofalni. SNS i radikali imaju zajedno vise glasova nego na proslim izborima.
Mada nazalost opstini Zemun, pripadaju i sva beogradska sela (Batajnica, Ugrinovci...), gde zaista ima puno glasaca obe radikalne stranke.
U centru Zemuna su rezultati izbora potupno drugaciji, tu ubedljivo vodi DS i cak LDP ima ok 10%.

Ali gospodo iz DS, glavni problem ovakvog stanja u Zemunu je upravo vasa neodgovrnost u vrsenju vlasti u Zemunu od 2000 do 2004.
U to vreme kad je Beograd posle 5.oktobra, poceo da se razvija i biva sve lepsi, tadasnja vlast u Zemunu koja je imao DS, nije uradia apsolutno nista...
A pogledajte i sada ovih par meseci privremene uprave u Zemunu pod vodjstvom DS, sta im je bio prioritet: Parkiralista na keju u cilju urusavnja zelenih povrsina da bi dziberi mogli lakse da pridju splavovima. A automobili i dalje jure po setalistu na Keju. To sigurno nije nesto sto pravi Zemunci ocekuju.
Gospodo iz DS i LDP zasto se tako lako odrekli Zemuna?

Van Helsing

pre 14 godina

Mala izlaznost u Beogradu i velika u Kosjeriću možda govori da su građani Kojerića zadovoljni svojom lokalnom vlašću a da su građani Beograda duboko ogorčeni, pogotovo posle silnih afera. I Beograd i Kosjerić spadaju u bogatije opštine/regije, samo što je u Beogradu viši standard zato što je jedini velegrad i što sve pare idu u Beograd, a Kosjerić je uspešan jer neki čestiti ljudi o njemu vode računa.

Srdjan

pre 14 godina

Naravoucenije ovih izbora je da se narod vise ne peca na prazne price i plakate nego na rezultate - prvi ko bude poceo da se bori protiv kriminala ce vladati narednih X godina. Necu upaljac, hocu postenu vlast!

manjina

pre 14 godina

Samo ulaganjem u obrazovanje moze da se premosti tiranija i neodredjena glasacka volja neuke vecine u demokratskom izbornom sistemu.
Pitam sta je to cime Toma Nikolic pleni cak i neuku vecinu? Da li je to duh neukosti koji opcinjava nas narod, pa se osecaju kao svoj na svome?

buducnost

pre 14 godina

Tadic nas svojom bledoscu i praznim populizmom, izgleda polako predaje radikalima (I i II) u ruke. Lepo ce nam biti pod njima - jos 30 godina stagnacije, a pomalo i propadanja. U vreme kada stvari poput korupcije, kriminala, neobrazovanosti, nejasanog koncepta za buducnost, treba iz korena menjati, mi cemo dobiti "konzervativce" koji ce sve to polako i natenane, dok ce sa nas samo otpadati delovi. Setite se Kostunice i njegovih sjajnih dometa. E pa uparite Kostunicinu energicnost i naprednjacki i radikalski intelektualni potencijal i dobicete sliku buduce Srbije. Srbija je svakako stala ali sada ce izgleda i da zaspi. Sldeca faza nakon spavanja je polagano umiranje. Ovi izbori su alarm za budjenje.

Danijela

pre 14 godina

Pa to su bre sve ovi isti Nikolićevi glasači koji nas maltretiraju od 2003.
Samo je promenjeno 1 slovo, a čak imaju identičan izborni uspeh kao prethodnih 6 godina.

Nadam se da će prolaziti isto kao i Nikolićeva prethodna stranka: uvek oko 30%, i uvek nedovoljno.

Izborislav

pre 14 godina

Zasto su, i zasto ce jos dugo, mnogo, raznih, izbora izgledati ovako tuzno? Zato sto se sve partije zaklinju demokratijom, a gradjani od demokratije nisu do sada videli ni njenu senku.

sasa jokic

pre 14 godina

Jedino je u Kosjericu bila veca izlaznost i DS je ubedljivo pobedio. Da je takva izlaznost bila u ostale dve opstine, isto bi se desilo. Ustvari ne znam za Zemun, to je drzava za sebe, tu su radikali toliko duboko zaorali, da ne verujem da ce se ikada oporaviti! Da mi je na sekund da udjem u glave glasacima SNS-a, ne mogu da verujem da neko posle svih onih stradanja, bezina iz flasa, uvucenih trenerki, sankcija, jos uvek daje glas tada nosiocima tog rezima, koji je od srbije naprvio kazmat! Da li je moguce da imamo tako kratko pamcenje, pa do juce su nosili majice sa Seseljevim likom, dok ima par tajkuna i stara sluzba nisu rekli da ih skinu, i da Seselj ide niz vodu......

K. Mitnick

pre 14 godina

Neka, neka.. Izbori u Srbiji su tek za 3 godine, nema raspisivanja prevremenih izbora a do tad ima vremena da se i poradi na imidzu. Reforme koje su pokrenule DS i G17+ nisu popularne u narodu ali su stvarne. Prave stvari uvek donose rezultat a ne trenutnu satisfakciju.

dejan

pre 14 godina

Ovi "mini izbori" pokazuju da ZES nema vise ni 30% podrske ovog naroda i da je vreme da raspisu nove parlamentarne izbore. Ili druga alternativa je, da prociste svoje redove, pohapse one koje su opustosili najsiromasniji sloj naroda, pljackajuci njihove fabrike, poljoprivredne zadruge i druga preduzeca od kojih je 30% ovog naroda ovde zivelo. Tih 30% upravo ce i davati svoj glas Tomi, sto ce uz 10% radikala i 10% naprednjaka zasigurno predstavljati vecinu. Jednom recju, radikali u novom odelu, imaju zasigurno 5% vise glasvoa nego ikad. A dovoljno da prave jake koalicije i da skinu sa vlasti ZES i SPS.

Mashinovodja

pre 14 godina

Obrni-okreni, izgleda da Zemun uvek fasuje radikale. Jeste da je ovog puta u malo drugačijem pakovanju, ali ne treba biti naivan.
Iako o njima mislim sve najgore, meni lično ne smeta njihova "pobeda" jer se odavno pokazalo da radikali ovi, radikali oni, ili tzv."demokrate", odnosno "socijalisti", za nas obične građanine neme nikakve razlike jer su svi naši političari bez izuzetka članovi elitnog kluba "Kurta & Murta".
Jedina stvar koja mi smeta je to što će se "pobednici" na sva glas hvaliti velikom "podrškom naroda", iako su dobili možda jedva četvrtinu od trećine upisanih birača.
Znaju naši političari zašto su napravili takvu nakaradu od izbornog zakona da nije bitan broj izašlih birača. Rezultati uvek važe, makar glasao samo jedan birač.

Rade Jaric

pre 14 godina

Ovi izbori su pokazali da se srpska politicka scena svodi na dva takmaca
DS i SNS. Umerenu Levu i Desnu opciju.
SNS je zaista ostvario odlican rezultat, DS manje vise ocekivano.
Narodnjacka koalicija je po mom milsjenju ostvarila veoma dobre rezultate i jasno pokazala da poseduje sabilnu podrsku 11%-13% glasackog tela i da nema problema sa svojom popularnoscu kako su mnogi pokusavali da predstave.
SPS je sve iznenadio dobrim rezultatom i na zalost cini mi se da ce u buducnosti predstavljati jezicak na vagi.
LDP je prosao u granicama svojih realnih mogucnosti i jos jdnom nam je pokazao da se vecito nalazi na granici cenzusa i da nikada nije sigurno da li ce ga preci.
SRS - katastrofa. Ukoliko zele da ostanu na politickoj mapi Srbije morace da ra malo revidiraju stavove preme SNS.
Dakle u buducnosti cemo imati dva bloka:
LEVI okupljen oko DS-a u kome bili i G17, LDP, Rasim Ljajic, Manjine (mada za Madjare ne mogu biti siguran zbog odlicnih odnosa sa SNS)
DESNI okuplen oko SNS. U tom bloku bi bili i narodnjaci a mozda i radikali ukoliko zele da opstanu kao i eventualno madjari.
Za SPS ne znam kom taboru bi se prikljucio. Verovatno onom ko ponudi vise i od njih ce mnogo zavisiti ko ce formirati vlast.
P.S. Narod je katastrofalno losim odzivom samo pokazao kojiko ne veruje nasim politicarima i koliko su svi isti.

LB

pre 14 godina

A ja racunam ovako: DS (kao i SNS) su na izlaznost od oko 30% osvojili oko 30% glasova. Znaci, oni imaju podrsku od po celih 10% svih gradjana. Ostale stranke su jos gore.
Takodje, i jos bitnije: apsolutna vecina (2/3) gradjana ne zeli sve stranke zajedno !

Viva

pre 14 godina

Mrsave pobede, neresen rezultat, i apatija biraca u ovim lokalnim izborima dovoljan su sveopsti pokazatelj, i ilustruju stanje kvaliteta vlasti i zadovoljstvo naroda. Apatija ce i gore i dole jos potrajati. Treba koren da se leci, ali niko ne zna gde je on. Zarastao.

Intelektualac

pre 14 godina

Prosto i defintivno zaista postaje smesno koliko nema kraja naivnostu u Srpskom narodu.
Rezultat izbora govori mnogo vise od reci.
Ziveo nama nas konzervativni Srpski narod koji se hvali da je nekada jeo sa zlatnim viljuskama i kasikama na dvoru a u 21 veku pao na konzerve.
To je simbolika tog konzervatizma.
Ajd u Zdravlje svima koji su glasali heheheh.

Glasač

pre 14 godina

Ako bi se ovi rezultati preslikali sa lokala na global (a verovatno u velikoj meri i hoće), najveća tekovina tih izbora bi bila pobeda snaga koje se deklarišu "za EU, ali ne po svaku cenu!"
Iako nisam njihov glasač, počinjem da nemam ništa protiv...

Srki

pre 14 godina

Najveći dobitnici ovih (a verovatno i nekih sledećih) izbora su sigurno svima jasni-naprednjaci. Za ovako kratko vreme postojanja ostvariti ovakav rezultat je sjajno, bez obzira šta o njima mislio.
Tu je negde i koalicija oko socijalista, zahvaljujući samo i jedino Dačiću, bez obzira šta i o njima mislio.

Najveći gubitnici? Nije ZES (DS), nisu narodnjaci (oni imaju svoj procenat koji se neće promeniti narednih 100 godina), nisu ni radikali (nisu više ni očekivali posle svega), već po meni-LDP.
Nekoliko poslednjih izbornih ciklusa imali su ovakav rezultat (više manje neki procenat) i očekivali i oni i mnogi da na svakim sledećim stižu do 15-20%, predstavljajući se kao nova snaga i pokret, ali...
Ljudi u ovoj prelepoj zemlji nisu imuni na ono što su mogli da vide u poslednje vreme, a to je da se postojanje i funkcionisanje stranke svodi na puko kritikovanje opštih mesta, fraze bez konkretnih predloga za rešavanje problema, verovatno su videli i lični napredak lidera stranke i sada kreće kazna političkim nazadovanjem.
Pre oko godinu dana sam bio siguran da bih glasao za njih, poslednjih šest meseci sam siguran da neću. I znam da je takvih još puno.

Velika i poslednja opomena, čini mi se...

samo vas gledam

pre 14 godina

Koliko sam ja razumeo danas je stranka Rasima Ljajica osvojila jednak broj mandata kao LDP, 2 na Vozdovcu i 1 u Kosjericu, dok je LDP sva 3 uzeo na Vozdovcu.
Pa mogao bi Ceda da bude neki ministar, kao Rasim, zar ne?

Srki

pre 14 godina

Najveći dobitnici ovih (a verovatno i nekih sledećih) izbora su sigurno svima jasni-naprednjaci. Za ovako kratko vreme postojanja ostvariti ovakav rezultat je sjajno, bez obzira šta o njima mislio.
Tu je negde i koalicija oko socijalista, zahvaljujući samo i jedino Dačiću, bez obzira šta i o njima mislio.

Najveći gubitnici? Nije ZES (DS), nisu narodnjaci (oni imaju svoj procenat koji se neće promeniti narednih 100 godina), nisu ni radikali (nisu više ni očekivali posle svega), već po meni-LDP.
Nekoliko poslednjih izbornih ciklusa imali su ovakav rezultat (više manje neki procenat) i očekivali i oni i mnogi da na svakim sledećim stižu do 15-20%, predstavljajući se kao nova snaga i pokret, ali...
Ljudi u ovoj prelepoj zemlji nisu imuni na ono što su mogli da vide u poslednje vreme, a to je da se postojanje i funkcionisanje stranke svodi na puko kritikovanje opštih mesta, fraze bez konkretnih predloga za rešavanje problema, verovatno su videli i lični napredak lidera stranke i sada kreće kazna političkim nazadovanjem.
Pre oko godinu dana sam bio siguran da bih glasao za njih, poslednjih šest meseci sam siguran da neću. I znam da je takvih još puno.

Velika i poslednja opomena, čini mi se...

LB

pre 14 godina

A ja racunam ovako: DS (kao i SNS) su na izlaznost od oko 30% osvojili oko 30% glasova. Znaci, oni imaju podrsku od po celih 10% svih gradjana. Ostale stranke su jos gore.
Takodje, i jos bitnije: apsolutna vecina (2/3) gradjana ne zeli sve stranke zajedno !

Intelektualac

pre 14 godina

Prosto i defintivno zaista postaje smesno koliko nema kraja naivnostu u Srpskom narodu.
Rezultat izbora govori mnogo vise od reci.
Ziveo nama nas konzervativni Srpski narod koji se hvali da je nekada jeo sa zlatnim viljuskama i kasikama na dvoru a u 21 veku pao na konzerve.
To je simbolika tog konzervatizma.
Ajd u Zdravlje svima koji su glasali heheheh.

Glasač

pre 14 godina

Ako bi se ovi rezultati preslikali sa lokala na global (a verovatno u velikoj meri i hoće), najveća tekovina tih izbora bi bila pobeda snaga koje se deklarišu "za EU, ali ne po svaku cenu!"
Iako nisam njihov glasač, počinjem da nemam ništa protiv...

Rade Jaric

pre 14 godina

Ovi izbori su pokazali da se srpska politicka scena svodi na dva takmaca
DS i SNS. Umerenu Levu i Desnu opciju.
SNS je zaista ostvario odlican rezultat, DS manje vise ocekivano.
Narodnjacka koalicija je po mom milsjenju ostvarila veoma dobre rezultate i jasno pokazala da poseduje sabilnu podrsku 11%-13% glasackog tela i da nema problema sa svojom popularnoscu kako su mnogi pokusavali da predstave.
SPS je sve iznenadio dobrim rezultatom i na zalost cini mi se da ce u buducnosti predstavljati jezicak na vagi.
LDP je prosao u granicama svojih realnih mogucnosti i jos jdnom nam je pokazao da se vecito nalazi na granici cenzusa i da nikada nije sigurno da li ce ga preci.
SRS - katastrofa. Ukoliko zele da ostanu na politickoj mapi Srbije morace da ra malo revidiraju stavove preme SNS.
Dakle u buducnosti cemo imati dva bloka:
LEVI okupljen oko DS-a u kome bili i G17, LDP, Rasim Ljajic, Manjine (mada za Madjare ne mogu biti siguran zbog odlicnih odnosa sa SNS)
DESNI okuplen oko SNS. U tom bloku bi bili i narodnjaci a mozda i radikali ukoliko zele da opstanu kao i eventualno madjari.
Za SPS ne znam kom taboru bi se prikljucio. Verovatno onom ko ponudi vise i od njih ce mnogo zavisiti ko ce formirati vlast.
P.S. Narod je katastrofalno losim odzivom samo pokazao kojiko ne veruje nasim politicarima i koliko su svi isti.

Mashinovodja

pre 14 godina

Obrni-okreni, izgleda da Zemun uvek fasuje radikale. Jeste da je ovog puta u malo drugačijem pakovanju, ali ne treba biti naivan.
Iako o njima mislim sve najgore, meni lično ne smeta njihova "pobeda" jer se odavno pokazalo da radikali ovi, radikali oni, ili tzv."demokrate", odnosno "socijalisti", za nas obične građanine neme nikakve razlike jer su svi naši političari bez izuzetka članovi elitnog kluba "Kurta & Murta".
Jedina stvar koja mi smeta je to što će se "pobednici" na sva glas hvaliti velikom "podrškom naroda", iako su dobili možda jedva četvrtinu od trećine upisanih birača.
Znaju naši političari zašto su napravili takvu nakaradu od izbornog zakona da nije bitan broj izašlih birača. Rezultati uvek važe, makar glasao samo jedan birač.

bob.rock

pre 14 godina

Potpuno očekivano.

Posle ovoliko neuspeha, kriminala i sl. zašto da se glasa za DS?

Od 09.03.1991. glasam za DS, sada nisam učestvovao na lokalnim izborima jer živim u drugoj opštini, ali znam da ne bih više glasao za DS. Nisam jedini.

Nije pitanje (ne)obrazovanja, naprotiv! Pitanje je morala i memorije.

dejan

pre 14 godina

Ovi "mini izbori" pokazuju da ZES nema vise ni 30% podrske ovog naroda i da je vreme da raspisu nove parlamentarne izbore. Ili druga alternativa je, da prociste svoje redove, pohapse one koje su opustosili najsiromasniji sloj naroda, pljackajuci njihove fabrike, poljoprivredne zadruge i druga preduzeca od kojih je 30% ovog naroda ovde zivelo. Tih 30% upravo ce i davati svoj glas Tomi, sto ce uz 10% radikala i 10% naprednjaka zasigurno predstavljati vecinu. Jednom recju, radikali u novom odelu, imaju zasigurno 5% vise glasvoa nego ikad. A dovoljno da prave jake koalicije i da skinu sa vlasti ZES i SPS.

Srdjan

pre 14 godina

Naravoucenije ovih izbora je da se narod vise ne peca na prazne price i plakate nego na rezultate - prvi ko bude poceo da se bori protiv kriminala ce vladati narednih X godina. Necu upaljac, hocu postenu vlast!

Viva

pre 14 godina

Mrsave pobede, neresen rezultat, i apatija biraca u ovim lokalnim izborima dovoljan su sveopsti pokazatelj, i ilustruju stanje kvaliteta vlasti i zadovoljstvo naroda. Apatija ce i gore i dole jos potrajati. Treba koren da se leci, ali niko ne zna gde je on. Zarastao.

sasa jokic

pre 14 godina

Jedino je u Kosjericu bila veca izlaznost i DS je ubedljivo pobedio. Da je takva izlaznost bila u ostale dve opstine, isto bi se desilo. Ustvari ne znam za Zemun, to je drzava za sebe, tu su radikali toliko duboko zaorali, da ne verujem da ce se ikada oporaviti! Da mi je na sekund da udjem u glave glasacima SNS-a, ne mogu da verujem da neko posle svih onih stradanja, bezina iz flasa, uvucenih trenerki, sankcija, jos uvek daje glas tada nosiocima tog rezima, koji je od srbije naprvio kazmat! Da li je moguce da imamo tako kratko pamcenje, pa do juce su nosili majice sa Seseljevim likom, dok ima par tajkuna i stara sluzba nisu rekli da ih skinu, i da Seselj ide niz vodu......

samo vas gledam

pre 14 godina

Koliko sam ja razumeo danas je stranka Rasima Ljajica osvojila jednak broj mandata kao LDP, 2 na Vozdovcu i 1 u Kosjericu, dok je LDP sva 3 uzeo na Vozdovcu.
Pa mogao bi Ceda da bude neki ministar, kao Rasim, zar ne?

Zemunac

pre 14 godina

Rezultati u Zemunu, su vise nego katastrofalni. SNS i radikali imaju zajedno vise glasova nego na proslim izborima.
Mada nazalost opstini Zemun, pripadaju i sva beogradska sela (Batajnica, Ugrinovci...), gde zaista ima puno glasaca obe radikalne stranke.
U centru Zemuna su rezultati izbora potupno drugaciji, tu ubedljivo vodi DS i cak LDP ima ok 10%.

Ali gospodo iz DS, glavni problem ovakvog stanja u Zemunu je upravo vasa neodgovrnost u vrsenju vlasti u Zemunu od 2000 do 2004.
U to vreme kad je Beograd posle 5.oktobra, poceo da se razvija i biva sve lepsi, tadasnja vlast u Zemunu koja je imao DS, nije uradia apsolutno nista...
A pogledajte i sada ovih par meseci privremene uprave u Zemunu pod vodjstvom DS, sta im je bio prioritet: Parkiralista na keju u cilju urusavnja zelenih povrsina da bi dziberi mogli lakse da pridju splavovima. A automobili i dalje jure po setalistu na Keju. To sigurno nije nesto sto pravi Zemunci ocekuju.
Gospodo iz DS i LDP zasto se tako lako odrekli Zemuna?

buducnost

pre 14 godina

Tadic nas svojom bledoscu i praznim populizmom, izgleda polako predaje radikalima (I i II) u ruke. Lepo ce nam biti pod njima - jos 30 godina stagnacije, a pomalo i propadanja. U vreme kada stvari poput korupcije, kriminala, neobrazovanosti, nejasanog koncepta za buducnost, treba iz korena menjati, mi cemo dobiti "konzervativce" koji ce sve to polako i natenane, dok ce sa nas samo otpadati delovi. Setite se Kostunice i njegovih sjajnih dometa. E pa uparite Kostunicinu energicnost i naprednjacki i radikalski intelektualni potencijal i dobicete sliku buduce Srbije. Srbija je svakako stala ali sada ce izgleda i da zaspi. Sldeca faza nakon spavanja je polagano umiranje. Ovi izbori su alarm za budjenje.

K. Mitnick

pre 14 godina

Neka, neka.. Izbori u Srbiji su tek za 3 godine, nema raspisivanja prevremenih izbora a do tad ima vremena da se i poradi na imidzu. Reforme koje su pokrenule DS i G17+ nisu popularne u narodu ali su stvarne. Prave stvari uvek donose rezultat a ne trenutnu satisfakciju.

boban nikolic

pre 14 godina

sve vise se mi se cini da je Tadic stvarno samo maneken...seta se po pisti i lepo ga je slusati dok govori a nikako da zasuce rukave i uradi neki posao...eh Djindjicu kako mi nedostajes!!!

Van Helsing

pre 14 godina

Mala izlaznost u Beogradu i velika u Kosjeriću možda govori da su građani Kojerića zadovoljni svojom lokalnom vlašću a da su građani Beograda duboko ogorčeni, pogotovo posle silnih afera. I Beograd i Kosjerić spadaju u bogatije opštine/regije, samo što je u Beogradu viši standard zato što je jedini velegrad i što sve pare idu u Beograd, a Kosjerić je uspešan jer neki čestiti ljudi o njemu vode računa.

Danijela

pre 14 godina

Pa to su bre sve ovi isti Nikolićevi glasači koji nas maltretiraju od 2003.
Samo je promenjeno 1 slovo, a čak imaju identičan izborni uspeh kao prethodnih 6 godina.

Nadam se da će prolaziti isto kao i Nikolićeva prethodna stranka: uvek oko 30%, i uvek nedovoljno.

Rem

pre 14 godina

Pa kako ocekujete da LDP dodje na 15-20% kada u najprodavanijoj zutoj stampi idu naruceni feljtoni i serijske svakodnevne optuzbe protiv Cede Jovanovica? Nemojte da ste naivni.

Goran

pre 14 godina

Kuca gori a baba se ceslja. Dok se mi bavimo sitnim obracunima i razracunavanjima, nacizam oko nas trijumfuje. U Madjarskoj je na izborima za EU parlament 15 odsto biraca glasalo za neonaciste koji su prvi put izasli na izbore. Na prolece su paralamentarni izbori, a tada se ocekuje jos zesci ekstremisticki populizam. Kazu ljudi: ovi jos nisu bili na vlasti, mozda ce doneti nesto bolje. Zahvaljujuci toj vrsti radoznalosti i Hitler je dosao na vlast, a i takodje i neki balkanski lideri. Da ne kazem nasi, kojih smo se jedva oslobodili. Izgleda da svako mora da prozivi isto, jer tudje greske nisu dovoljna skola. Tako je i sa ostatkom Evrope.

manjina

pre 14 godina

Samo ulaganjem u obrazovanje moze da se premosti tiranija i neodredjena glasacka volja neuke vecine u demokratskom izbornom sistemu.
Pitam sta je to cime Toma Nikolic pleni cak i neuku vecinu? Da li je to duh neukosti koji opcinjava nas narod, pa se osecaju kao svoj na svome?

Vlada iz Berlina

pre 14 godina

DS - manje -vise ocekivano.
SNS - neocekivano dobro
DSS - potvrdio svoj rejting (+/-13%)
SPS - zahvaljujuci penzionerima, neocekivano dobro.
SRS - na sledecim izborima cenzus ce im biti teska prepreka.
LDP - dao svoj maksimum. Bas kao i radikalima cenzus ce im biti velika prepreka na sledecim izborima.

Politicka situacija u Srbiji se konacno kristalizuje. Izdvajaju se dve opcije
Leva - DS + ostala "leva" boranija (LDP, G17, Tolerancija, manjine...)
Desna - SNS + ostala "desna" boranija (DSS, SRS....)


SPS ide na onu stranu koja bolje placa. To nam govori iskustvo.

Banacanin

pre 14 godina

Nazdravlje Beogradjani, srecno proslavite pobedu al se ne cudite kad mi s ove strane Save i Dunava krenemo bez vas u EU. Pa dokle mislite? Sta jos treba covek da uradi da bi i vi shvatili ko su Vucic, Nikolic i Kostunica. Eno i u Kosjericu se pokazali da znaju da misle bolje od vas. Nasa prestonica najgora provincija.

Izborislav

pre 14 godina

Zasto su, i zasto ce jos dugo, mnogo, raznih, izbora izgledati ovako tuzno? Zato sto se sve partije zaklinju demokratijom, a gradjani od demokratije nisu do sada videli ni njenu senku.

realista

pre 14 godina

Ja ustvari podrzavam DS, jer mislim da je DS najbolja stranka naprimer za evropske integracije i za ugled u svetu, ali sve vise i vise podrzavam SNS, zato sto mislim da bi SNS najbolje resio ekonomske probleme i siromastvo. Najbolja bi bila u Srbiji koalicija DS - SNS.

Bane

pre 14 godina

A-ha, i sta sad? Nemojte mi reci da ste iznenadjeni... Posle svih gafova na gradskom nivou, zidanje kojekakvih zgrada po parkovima, PC Usce, Infostan itd, itd, koje ste imali, sad vam nije jasno otkud SNS ima tako dobre rezultate... Pa iz prostog razloga sto ste svi isti ali narod mora nesto da pokusa da promeni. Znaci, oni sto su bili do sad a i njihovi prethodnici nisu nista valjali, verovatno ne valjaju ni oni koji ce doci, ali nesto se mora pomeriti sa mrtve tacke!!!
E jadna moja zemljo, sta si docekala...

Tonci Rusic

pre 14 godina

Sengene, Vozdovac te (izgleda) ne zeli!


Na zalost SNS je postala nova, veoma ozbiljna politicka realnost i snaga sa kojom se mora racunati. A izgleda da je u birackom telu uspela da napravi i "otklon" od radikala tako da prica da su oni radikali "u drugom ruhu" ne pije vodu.
Tuzno ali istinito.

Pravnik

pre 14 godina

Pa nornalno je da ste osvojili najvise u Beogradu kada Zemun sa svim onim naseljima koje ste ranije dok ste bili zajedno dali izbeglicama bez ikakve infrastrukture a ocekivali ste da to grad uradi. I sve danas sto grad tamo uradi ti ljudi i dalje glasaju za SRS a sada i za SNS. Ljudi zive u zabludi da cete im vratiti drzavu do Karlobaga , Virovitice, Karlovca... Oni sede ovde i misle da ce da promene politicku scenu u Srbiji umesto da se vrate na svoja ognjista i tamo menjaju politicku scenu. A sto se ne hvale Kosjericem gde su Srbi koji razmisljaju svojom glavom?

Bojan

pre 14 godina

Iako sam glasac demokrata, cestitam Tomi lokalnu pobedu i mislim da je to dobar samar DS-u da se probudi i prestane sa praznim obecanjima. Koalicija SNS i DS je ipak prilicno normalna. Ipak su to stranke sa dva najpopularnija lidera i snagom da nesto urade, pod uslovom da se ociste od korumpiranih kadrova. Ko god da mi ponudi bolji zivot i evropsku perspektivu, pod uslovom da je njihov - njegov plan izvodljiv, dobice moj glas, mada se jos uvek plasim Tome i njegove radikalske proslosti i Vucicevih zakona iz devedesetih.

Vladimir Jovanović

pre 14 godina

Meni je postalo apsolutno sve jedno ko će da bude na vlasti kada se i onako svi isto ponašaju po nalozima tajkuna, a na žalost ne možemo da nađemo nekog ko će da povede postupak protiv njih.

Dok god korporacije budu upravljale Srbijom - apsolutno nam je sve jedno ko je na vlasti.

lala sa salasa

pre 14 godina

Ponavljanje na tri mesta?????
A razlozi za ponavljanje su smesni i deci predskolskog uzrasata.
Trude se demokrate na sve nacine da izbegnu bruku i da se nadju makar jedan promil ispred SNS-a.
Tacno onako kako je Vucic predvideo u Poligrafu.

daleko sam ja

pre 14 godina

Na ovim izborima je narod najveci pobednik. Dokazali su i pokazali da im ovakva politika koja se trenutno vodi u Srbiji odgovara. Narod je jos jednom pokazao da su zadovoljni ovom politikom i ovim politicarima . Bravo za narod .

Душан

pre 14 godina

Само да је Ник Слотер дошао мало раније - резултати на Вождовцу би било много другачији...

gradjanka

pre 14 godina

Ako neko misli da su pukli radikali, grdno se vara. Toma je napravio mali, malecki lifting i to je to.
Molim lepo, dok su kod Tome onaj Oliver Antić, Brana Crnčević, onaj Delić general, koji nema gde nije ratovao (kaže kao dobrovoljac iako mu se duplo u staž računalo vojevanje diljem ex-yu ) i koji je izgubio oko 150 vojnika pod svojom komandom, da ne govorimo koliko je drugih izgubilo život pod njegovom komandom, pa ona što je bila ministar kod Miloševića, Jorgovanka... ma ljudi, jeste li vi zaboravili da je Vučić bio ministar informisanja do 2000. godine? Da li ste zaboravili da je da je u sred Zemuna govorio da po "srpskom pravu" nema da Barbalići stanuju u svom stanu?
Da li su se nekada ogradili od politike zločina koji su provodili sa miloševićem i njegovim espeesom? Naravno da ne.
Da li se sećate da je Toma rekao ako dođe na vlast da će prekinuti diplomatske odnose sa Hrvatskom?
i na kraju, da li se sećate da je rekao za Đinđića da je i Tito pred smrt imao problema sa nogama i da mu nije žao što je Ćuruvija ubijen?
mislite o tome.

Slaninar Republikanac

pre 14 godina

Nije taj poraz nista za demokrate, u odnosu na ono sto ih ceka u Vojvodini na sledecim izborima. Uvek smo mi bili taj tas na vagi koji je prevagnuo za demokrate kada je trebalo, a sada posle ovakvog poigravanja sa statutom ne poznajem ni jednog autonomasa ili republikanca koji bi zaokruzio demokrate ili Tadica na sledecim izborima u prvom ili drugom krugu.

smesko

pre 14 godina

A kako je DS ocekivao da prodje pored onako katastrofalne pollitike i narocito rezultata cele ove godine?! Za njih ce, izgleda, tek republicki izbori biti pravo otreznjenje!

Nepravda

pre 14 godina

Ovaj Vucic vazda neki zamenik. Mislim stvaaarno, Vucicu, sto da budes stalno drugi? Nego ti lepo napravi sebi svoju stranku, nisi ni ti sugav.

Dodje kraj

pre 14 godina

Demokrate, stize vas kazna za ono sto ste radili proteklih dve godine. Ovo je dokaz da narod ne podrzava presipanje iz supljeg u prazno, doveli ste nas do toga da smo postali najskuplja drzava u okruzenju po mnogim stvarima, niste ocistili korupciju, sad vas vuku za ruku da nam daju beli shengen, al kao da to nekome ne odgovara.

Rade Maric

pre 14 godina

Kao zakleti bojkotas svih izbora moram da primetim konstantnu zamenu teza i primenu dvostrukih standarda kod liberalno orijentisanih komentatora.
Uporno se protura prica de je SNS u stvari SRS u novom ruhu i da je to i dalje Seseljeva radikalna stranka. Oprostite, to nije tacno. Kako stvari stoje SNS je uspeo da se profilise kao autenticna stranka desnog centra i glasaci su to izgleda prepoznali bas kao i kada je LDP izasao ispod skuta DS i postao autenticna stranka.
I SNS i LDP su stranke sa imidzom koji nema nista zajednicko sa strankama iz kojih su izasli.

Srdjan

pre 14 godina

Najveci dobitnik je SPS, jer do ovih izbora socijalisti nisu imali skoro nikakav rezultat u Beogradu. A, u Kosjericu su isti kao i SNS. I ne stoji ta prica da je to neki veliki razultat SNS-a kao nove stranke, jer su to sve ipak stari politicari, dobro poznati. DSS polako pada, s obzirom da su bili jaki u Beogradu, a SPS ih prestize. Jednostavno, veliki deo biraca DS nije izasao i ovo im je opomena, za sada mala.

pop

pre 14 godina

Odmah da kazem da me ovi rezultati izbora ni malo ne raduju,ali sta je tu je,narod glasa i tako ce mu biti.Mislim da je Nikolic apsolutni pobednik a Tadiceva DS - GUBITNIK ovih izbora. DS je na proslim izborima dobila poverenje gradana na Evropskoj Srbiji, boljem zivotu, stabilnosti. Medutim godinu dana posle od svih tih ciljeva smo puno dalje nego pre godinu dana . Znamo svi za svetsku krizu, ali bar priblizavanje EU je moglo da bude bolje, trebalo se zavrsiti sa Hagom itd. Umesto toga na vlasti imamo socijaliste koji prakticno vode zemlju (ujedno i poboljsavaju izborni rezultat), u DS-e se javlja razdor zbog pogubne politike B.Tadica, propadamo u svakom pogledu. Ovo bi trebalo da bude poslednja opomena demokratama da promene kurs, inace se bojim da na sledecim izborima budu tek 3-a stranka po snazi. Ja prvi ih vise necu glasati, iako to radim od 1991-e, jer sva moja ocekivanja u bolje sutra su izneverena. Obzirom da na drugoj strani nemam bolju ponudu, najverovatnije ce to biti apstinencija, kao i vecine gradana na ovim izborima. Dosta je bilo glasanja za manje zlo, tj.samo da ne dodu radikali na vlast. Posle odredenog vremena shvatis da su u sustini svi oni isti (bore se samo za licne i partijske interese).

malosoli

pre 14 godina

Jedan od najvećih razloga male izlaznosti građana i neuspeha DS-a je ono famozno, bahato, nezakonito uterivanje dugova za Infostan. Pa samo mazohista će izaći i glasati za nekoga ko ga tuži za nešto što je bilo pre 10-15 godina.

nema smisla glasati

pre 14 godina

Sada se jos ociglednije vidi, cemu onolike posete evropskih ambasadora Srpskoj naprednoj stranci! Polako se priprema teren za novu ozbiljnu alternativu aktuelnoj DS vlasti! U javnosti se stvara slika da je SNS nesto novo na politickoj sceni, da nude drugaciji, evropski prihvatljiv a opet konzervativniji program! TO je svakako formula koja prolazi u zemlji Srbiji! Politika u Srbiji postaje krajnje degutantna, jer je svejedno vodjena sa strane, sa ZApada, Amerike, domacih tajkuna, Ruskih oligarha...
Narod se dobro zabavlja glasajuci, dok Srbija ocigledno ne moze krupnim koracima da realizuje bilo kakve promene, a pogotovo pristup EU... A dani prolaze...

Koki

pre 14 godina

Ljudi koji bi trebali da budu na robiji (zbog krivicne/politicke odgovornosti u devedesetim) ili u najmanju ruku lustrirani su dobili izbore u Beogradu. Zemlja se nece izvuci iz bede dokle god glasovi slicnih partija sve zajedno prelaze 10%. Ako Vam je dobro kako je sada ovo je odlican rezultat.

Cane

pre 14 godina

Neka sada i DS i EU stave prst na celo. DS zato sto prica prazne price i nista ne radi da od Srbije napravi normalnu zemlju, a EU zato sto vec godinu dana zamajava narod Srbije i ne cini nista da ga priblizi sebi, pa makar samo ukidanjem viza. Beogradjani sa Vozdovca dobili ste vlast kakvu ste zasluzili. Sledeci izbori 2012. godine bice preslikani ovi lokalni. Nadam se da ce me do tada izvuci na amerckoj lutriji za green card da bih mogla da pobegnem odavde glavom bez obzira jer sa SNS-om na vlasti i jos u koaliciji sa DSS/NS-om i SPS-om ne bih izdrzala jos jedan put.

Milan

pre 14 godina

Krivi su oni lenjivci koji su ostali kuci i mislili sve ce se samo od sebe resiti, pa onda one partije koje sem prozivanja "lopovi" druge argumente nemaju a narod pada kod nas na takvu jeftinu kampanju. Cudno je da ti isti nude tim "lopovima" koaliciju, treba svako od nas da razmisli o tome.
Jedno treba da si zabelezimo - demokratija nije automatika.

Milos

pre 14 godina

Slazem se da je dosta razocaranih ljudi u LDP, ali mislim da je mnogo vise onih koji vise nece glasati za DS samo zbog Tadica i da je DS zbog toga u ogromnom problemu. Bar je Kostunica u zasluzenoj penziji i nece se vise pojavljivati.

leni79

pre 14 godina

Ljudi, osvestimo se..Znam da ima uspavanih i da nam je pomalo dosta svega ali zapitajmo se zelimo li da ovu zemlju vode do jucerasnji Milosevicevi druzbenici!! JA NE ZELIM, zelim da putujem i usavrsavam se negde u Evropi a ne da se ceo zivot pozivam na patriotizam kojeg smo uzgred zaboravili u proslom veku.

Veljko Ristić

pre 14 godina

Neka neka...Neka nas DS i dalje laže u vezi restitucije. Izgubiće 500.000 birača, ali izgleda nam ne veruju. Još će gore proći na republičkim izborima. Primer je Banjica-Voždovac: najviše glasova SNS! Zašto? Ima nekoliko velikih porodica, kojima treba da se vrati zemljište. Većina koja je na prošlim izborima glasala za DS, sada nije izašla, a oni koji jesu, glasali su za SNS. Strašno!!!! I neka nam ne OBEĆAVAJU, nećemo im verovati, neka nam VRATE, i glasamo. Srećno demokrate!

tanjam

pre 14 godina

Zaista ne mogu da verujem da su ljudi u tolikom broju(mislim na ove glasace koji su iskoristili gradjansko pravo u nedelju) dali podrsku coveku koji je do juce nosio isti taj bedž sa slikom Seselja ...

Mirko

pre 14 godina

Kako sam zadovoljan sto vise ne zivim u Beogradu.
Nekada je Beograd bio grad u kome je jedino bilo vazno da se ponasas pristojno i mogao si da se kreces i da radis sta hoces, a sada glasate radikale, i kako bese nss.
Ljudi dovedite se razumu.
Dugo su vas krali, pa ko god da dodje ima da rinta i da rinta da bi mogli da vidite razliku.
Hvala na paznji.

zemunac

pre 14 godina

Šta je vlast očekivala? U delu oko Marije Bursać ni kanalizacije nema, o gasovodu da i ne govorim, iako je 200m od nas stigao. Kod mog kuma u Jajincima asfaltiraju na 15 dana pred izbore put. 20 godina se nisu setili, nije narod lud. Ni u Jajincima nema gasovoda, kanalizacije. Banjica se guđi u đubretu, a formirali su kao eko-patrole. Svašta, reklama na TV, na terenu djubre. I posle se čude zašto SNS, mala izlaznost. Hajde gasovod, tu su sve neki mešetari iz Italije, pa iz Batajnice bili neki, pa firma nije u Bgd, nego U Novom Sadu. Ali za kanalizaciju i ulice stvarno nema opravdanja. Doći će još gori na vlast, e to je problem, a ne gubitak ove, ili one vlasti.

Aca_USA

pre 14 godina

Srpski narod je tradicionalno konzervativan sa primesama "levih" ideja. Ko uspe da najbolje "proda" tu kombinaciju po pravilu osvaja izbore (SPS je za vreme Milosevica uspesno "prodao" te dve krajnosti). Smatralo se da ce DS popuniti prostor levo od centra ali ocito je da oni lutaju u tome. Posto ozbiljnije stranke levice za sada nema konzervativci se uglavnom prelivaju iz jedne u drugu stranku u zavisnosti od liderskih sposobnosti kandidata SPS-SPO-SRS-DSS-SNS...
Rast Narodnjaka je sasvim ocekivan jer su se narodnjaci pozicionirali ulevo u odnosu na SRS i tako SRS pretvorili u cistui "desnicu" koja u Srbiji nikada nije imala podrske.

tasko

pre 14 godina

Verujem da DS ima snage da pokaze gradjanima ove zemlje i pre svega Beograda da je opravdano vodeca stranka, odgovorna i spremna da se suoci sa svim izazovima...

CityWatch

pre 14 godina

Zasluzeno izgubili, nezasluzeno pobedili. To je otprilike rezime lokalnih izbora u dve gradske opstine. Kada se pogleda malo bolje moze se videti da bi SRS razbila da je ostala jedinstvena. Iako ce nekima izgledati tragicno meni izgleda ohrabrujuce. Ipak se ljudi ne kace na ljigavu kampanju, lazna obecanja i sl. Cak ni dodvoravanje vlasnicima bespravne gradnje i stanovnicima naselja bez trotoara i kanalizacije nije pomoglo KOALICIJI protiv nedavno formirane SNS. Ono sto je najtragicnije u celoj prici je da je i SNS samo deo jedne te iste price. Price o mafijaski podeljenom gradu i interesima politickih stranaka. Takodje je tuzno koliko je LDP pukao. Elitizam ne prolazi makar bio lazan. Drago mi je zbog ovakvog rezultata ali mi je cudno da pobeda nevladajuce partije nije jos ubedljivija s obzirom na razmere pljacke i otimacine u Beogradu za vreme KOALICIJE. U Zemunu su gradjani nemocni jer glasacka masina iz devedesetih radi kao sat. Dovedeni su iz svih mogucih pasivnih krajeva ex YU i imaju samo jednu svrhu - da glasaju bas kao sto su glasali juce. Pre devedesetih Zemun je imao 150 000 stanovnika a danas ima toliko onih sa pravom glasa.

Miroq

pre 14 godina

Eto, glasali ste vecinom za Naprednjake i Demokrate i? Sta to nama u Vojvodini porucujete? Mi smo lepo ispratili radikale iz nase varosi, koji smo rekli ne takvom ustavu i koji bi sad vecinom u Evropu? Takva razlika nece biti dobra.
Nego, ne mogu da razumem one ljude koji na jednim izborima glasaju za radikale ili druge extreme nacional pa na sledecim za Demokratske opcije, mislim koliko se ti ljudi drze nekog svog politickog stava i misljenja? Da li ga imaju? Kad mi ne odgovaraju, ja ih kaznim bojkotom, ali necu glasati za onde druge, to mi je apsolutno nelogicno. I sta sad, reforme su spore pa hajde da glasamo za... (nemam pristojnih reci za njih), da bi kaznili prve, pa kad nas ovi jos vise unazade, ko ce biti kriv? Ja uopste ne razumem takve glasace. Ne glasam za Beogradske stranke (licni stav na koji imam pravo), ali kad me ovi nasi ovdi iznerviraju ja lepo ne izadjem da glasam, bojkot je takodje politicko misljenje.

mixa

pre 14 godina

Radikali ovaj Naprednjaci su ostvarili dobar rezultat na lokalnim izborima na Vozdovcu i Zemunu ali mislim da je to pocetna euforija, s obzirom da im je stranka izuzetno mlada...ne mogu radikali mislim naprednjaci da dobiju sledece parlamentarne izbore...pa zaboga ljudi to su glavne perjanice dr Vojislava....i samo je pitanje vremena kada ce narod to shvatiti, nadam se ubrzo...

banjuska

pre 14 godina

Ma sada svako prica svoju pricu, svi bi voleli da su apsolutni pobednici!! Verujem da gosp.Vucic godinama iscekuje ovako nesto, pa eto docekao je, ali verujem da je SNS-a izvukla sve svoje glasace na biralista.Ne sumnjam da je DS pobedila jer znam da Vozdovcani misle kao ja-ZES!

@w

pre 14 godina

Za LDP sam znao da ce da puknu. Cheda je nazalost protekle dve godine bio toliko opterecen Kostunicom da uopste nije razvijao program. Ceda ako ovako nastavi otici ce u istoriju kao i Draskovic. Vuk je bio opsednut Slobom, i dalje je! Kreni napred Cedo, nemoj da se pretvoris u Vuka!

ana

pre 14 godina

"rekao da izbori na tri biračka mesta moraju da se ponove, jer to može da 'promeni ukupnu sliku izbornog procesa'" Jel sam ja jedina kojoj ova rečenica zvuči nesuvislo ili...?

Jelena Stanković

pre 14 godina

Jadne Demokrate ponavljaju izbore ne bi li pobedili. Dobro su prošli kako su zaslužili. Ovoliko prevranata u DS-u, ne mogu da verujem. Ustvari to i nije ona DS pokojnog dr Zorana jer psiholog je sve rasterao. U DS-u je postalo sramota biti iz Zoranovog tima.
Srbi su postali još radikalniji i to sve zahvaljujući ovakvoj politici DS-a. Muka je od ovakve politike Demokrata.
Gospodine Zorane Živkoviću, spasavajte DS. To Vam je obaveza zbog dr Zorana Đinđića. Vi i jeste jedini njegov iskren sledbenik koji je još ostao bar u članstvu DS-a

LLesnjak

pre 14 godina

Tomislav skinuo majicu, Aleksandar promenio odelo...pobedili su u Zemunu, tamo gde su i do sada ostvarivali isti rezultat. Na Vozdovcu su prirodno ostvarili dobar rezultat kao novoformirana stranka, pa su kao u nekom zaletu, dok su se demokratski opredeljeni biraci malo uspavali juce. Ipak, ovaj narod prepoznaje prave vrednosti i pravi put ka EU koji je nijansiran bojama zastave EU, zuto-plave. Za devet meseci ovaj grad je oziveo, imajmo strpljenja i ovaj Grad buducnosti postace Grad Lider jugoistocne Evrope, a sa njim i ova nasa lepa zemlja Srbija!!! Tomislav i Aleksandar po zanimanju politicari, bez radnog iskustva u svom zivotu politicarice i dok nasa deca budu igrala basket u svojoj ulici u rodnom gradu sa vrsnjacima iz Spanije i Francuske, a Tomislav I Aleksandar ce u nekoj drugoj radnji probati neke druge majice u potrazi za novim glasacima kojima ce obecavati novu Veliku Srbiju.

Cignovic

pre 14 godina

DS je pobedio u foto finisu na dva mesta, trece ce ipak sacekati i to zbog Batajnice, jer kad se njihove ulice i infrastruktura srede videce i oni ko najvise radi i ko je sposoban za resavanje problema.

Iva

pre 14 godina

DSS je opet pokazao svoje pravo lice, nisu ni prebrojani rezultati a oni se vec nude da prave koaliciju sa SNS-om. Kad vec toliko vole vlast mogli bi da se potrude da osvoje neki signifikantniji procenat. Sramota je u svakom slucaju sto su "novi " radikali dobili ovoliki broj glasova. Ipak su to isti ljudi u novom odelu.

Mandara

pre 14 godina

Drago mi je da je Đilas rekao da ne vidi kako može da formira vlast u Zemunu, jer to znači da ne želi saradnju sa "opranim" radikalima... Pokazao je da neće vlast po svaku cenu.

samo vas gledam

pre 14 godina

Koliko sam ja razumeo danas je stranka Rasima Ljajica osvojila jednak broj mandata kao LDP, 2 na Vozdovcu i 1 u Kosjericu, dok je LDP sva 3 uzeo na Vozdovcu.
Pa mogao bi Ceda da bude neki ministar, kao Rasim, zar ne?

Intelektualac

pre 14 godina

Prosto i defintivno zaista postaje smesno koliko nema kraja naivnostu u Srpskom narodu.
Rezultat izbora govori mnogo vise od reci.
Ziveo nama nas konzervativni Srpski narod koji se hvali da je nekada jeo sa zlatnim viljuskama i kasikama na dvoru a u 21 veku pao na konzerve.
To je simbolika tog konzervatizma.
Ajd u Zdravlje svima koji su glasali heheheh.

K. Mitnick

pre 14 godina

Neka, neka.. Izbori u Srbiji su tek za 3 godine, nema raspisivanja prevremenih izbora a do tad ima vremena da se i poradi na imidzu. Reforme koje su pokrenule DS i G17+ nisu popularne u narodu ali su stvarne. Prave stvari uvek donose rezultat a ne trenutnu satisfakciju.

Rem

pre 14 godina

Pa kako ocekujete da LDP dodje na 15-20% kada u najprodavanijoj zutoj stampi idu naruceni feljtoni i serijske svakodnevne optuzbe protiv Cede Jovanovica? Nemojte da ste naivni.

sasa jokic

pre 14 godina

Jedino je u Kosjericu bila veca izlaznost i DS je ubedljivo pobedio. Da je takva izlaznost bila u ostale dve opstine, isto bi se desilo. Ustvari ne znam za Zemun, to je drzava za sebe, tu su radikali toliko duboko zaorali, da ne verujem da ce se ikada oporaviti! Da mi je na sekund da udjem u glave glasacima SNS-a, ne mogu da verujem da neko posle svih onih stradanja, bezina iz flasa, uvucenih trenerki, sankcija, jos uvek daje glas tada nosiocima tog rezima, koji je od srbije naprvio kazmat! Da li je moguce da imamo tako kratko pamcenje, pa do juce su nosili majice sa Seseljevim likom, dok ima par tajkuna i stara sluzba nisu rekli da ih skinu, i da Seselj ide niz vodu......

Danijela

pre 14 godina

Pa to su bre sve ovi isti Nikolićevi glasači koji nas maltretiraju od 2003.
Samo je promenjeno 1 slovo, a čak imaju identičan izborni uspeh kao prethodnih 6 godina.

Nadam se da će prolaziti isto kao i Nikolićeva prethodna stranka: uvek oko 30%, i uvek nedovoljno.

Srki

pre 14 godina

Najveći dobitnici ovih (a verovatno i nekih sledećih) izbora su sigurno svima jasni-naprednjaci. Za ovako kratko vreme postojanja ostvariti ovakav rezultat je sjajno, bez obzira šta o njima mislio.
Tu je negde i koalicija oko socijalista, zahvaljujući samo i jedino Dačiću, bez obzira šta i o njima mislio.

Najveći gubitnici? Nije ZES (DS), nisu narodnjaci (oni imaju svoj procenat koji se neće promeniti narednih 100 godina), nisu ni radikali (nisu više ni očekivali posle svega), već po meni-LDP.
Nekoliko poslednjih izbornih ciklusa imali su ovakav rezultat (više manje neki procenat) i očekivali i oni i mnogi da na svakim sledećim stižu do 15-20%, predstavljajući se kao nova snaga i pokret, ali...
Ljudi u ovoj prelepoj zemlji nisu imuni na ono što su mogli da vide u poslednje vreme, a to je da se postojanje i funkcionisanje stranke svodi na puko kritikovanje opštih mesta, fraze bez konkretnih predloga za rešavanje problema, verovatno su videli i lični napredak lidera stranke i sada kreće kazna političkim nazadovanjem.
Pre oko godinu dana sam bio siguran da bih glasao za njih, poslednjih šest meseci sam siguran da neću. I znam da je takvih još puno.

Velika i poslednja opomena, čini mi se...

Pravnik

pre 14 godina

Pa nornalno je da ste osvojili najvise u Beogradu kada Zemun sa svim onim naseljima koje ste ranije dok ste bili zajedno dali izbeglicama bez ikakve infrastrukture a ocekivali ste da to grad uradi. I sve danas sto grad tamo uradi ti ljudi i dalje glasaju za SRS a sada i za SNS. Ljudi zive u zabludi da cete im vratiti drzavu do Karlobaga , Virovitice, Karlovca... Oni sede ovde i misle da ce da promene politicku scenu u Srbiji umesto da se vrate na svoja ognjista i tamo menjaju politicku scenu. A sto se ne hvale Kosjericem gde su Srbi koji razmisljaju svojom glavom?

Glasač

pre 14 godina

Ako bi se ovi rezultati preslikali sa lokala na global (a verovatno u velikoj meri i hoće), najveća tekovina tih izbora bi bila pobeda snaga koje se deklarišu "za EU, ali ne po svaku cenu!"
Iako nisam njihov glasač, počinjem da nemam ništa protiv...

realista

pre 14 godina

Ja ustvari podrzavam DS, jer mislim da je DS najbolja stranka naprimer za evropske integracije i za ugled u svetu, ali sve vise i vise podrzavam SNS, zato sto mislim da bi SNS najbolje resio ekonomske probleme i siromastvo. Najbolja bi bila u Srbiji koalicija DS - SNS.

buducnost

pre 14 godina

Tadic nas svojom bledoscu i praznim populizmom, izgleda polako predaje radikalima (I i II) u ruke. Lepo ce nam biti pod njima - jos 30 godina stagnacije, a pomalo i propadanja. U vreme kada stvari poput korupcije, kriminala, neobrazovanosti, nejasanog koncepta za buducnost, treba iz korena menjati, mi cemo dobiti "konzervativce" koji ce sve to polako i natenane, dok ce sa nas samo otpadati delovi. Setite se Kostunice i njegovih sjajnih dometa. E pa uparite Kostunicinu energicnost i naprednjacki i radikalski intelektualni potencijal i dobicete sliku buduce Srbije. Srbija je svakako stala ali sada ce izgleda i da zaspi. Sldeca faza nakon spavanja je polagano umiranje. Ovi izbori su alarm za budjenje.

Milan

pre 14 godina

Krivi su oni lenjivci koji su ostali kuci i mislili sve ce se samo od sebe resiti, pa onda one partije koje sem prozivanja "lopovi" druge argumente nemaju a narod pada kod nas na takvu jeftinu kampanju. Cudno je da ti isti nude tim "lopovima" koaliciju, treba svako od nas da razmisli o tome.
Jedno treba da si zabelezimo - demokratija nije automatika.

Banacanin

pre 14 godina

Nazdravlje Beogradjani, srecno proslavite pobedu al se ne cudite kad mi s ove strane Save i Dunava krenemo bez vas u EU. Pa dokle mislite? Sta jos treba covek da uradi da bi i vi shvatili ko su Vucic, Nikolic i Kostunica. Eno i u Kosjericu se pokazali da znaju da misle bolje od vas. Nasa prestonica najgora provincija.

manjina

pre 14 godina

Samo ulaganjem u obrazovanje moze da se premosti tiranija i neodredjena glasacka volja neuke vecine u demokratskom izbornom sistemu.
Pitam sta je to cime Toma Nikolic pleni cak i neuku vecinu? Da li je to duh neukosti koji opcinjava nas narod, pa se osecaju kao svoj na svome?

Milos

pre 14 godina

Slazem se da je dosta razocaranih ljudi u LDP, ali mislim da je mnogo vise onih koji vise nece glasati za DS samo zbog Tadica i da je DS zbog toga u ogromnom problemu. Bar je Kostunica u zasluzenoj penziji i nece se vise pojavljivati.

tasko

pre 14 godina

Verujem da DS ima snage da pokaze gradjanima ove zemlje i pre svega Beograda da je opravdano vodeca stranka, odgovorna i spremna da se suoci sa svim izazovima...

dejan

pre 14 godina

Ovi "mini izbori" pokazuju da ZES nema vise ni 30% podrske ovog naroda i da je vreme da raspisu nove parlamentarne izbore. Ili druga alternativa je, da prociste svoje redove, pohapse one koje su opustosili najsiromasniji sloj naroda, pljackajuci njihove fabrike, poljoprivredne zadruge i druga preduzeca od kojih je 30% ovog naroda ovde zivelo. Tih 30% upravo ce i davati svoj glas Tomi, sto ce uz 10% radikala i 10% naprednjaka zasigurno predstavljati vecinu. Jednom recju, radikali u novom odelu, imaju zasigurno 5% vise glasvoa nego ikad. A dovoljno da prave jake koalicije i da skinu sa vlasti ZES i SPS.

Koki

pre 14 godina

Ljudi koji bi trebali da budu na robiji (zbog krivicne/politicke odgovornosti u devedesetim) ili u najmanju ruku lustrirani su dobili izbore u Beogradu. Zemlja se nece izvuci iz bede dokle god glasovi slicnih partija sve zajedno prelaze 10%. Ako Vam je dobro kako je sada ovo je odlican rezultat.

Srdjan

pre 14 godina

Najveci dobitnik je SPS, jer do ovih izbora socijalisti nisu imali skoro nikakav rezultat u Beogradu. A, u Kosjericu su isti kao i SNS. I ne stoji ta prica da je to neki veliki razultat SNS-a kao nove stranke, jer su to sve ipak stari politicari, dobro poznati. DSS polako pada, s obzirom da su bili jaki u Beogradu, a SPS ih prestize. Jednostavno, veliki deo biraca DS nije izasao i ovo im je opomena, za sada mala.

gradjanka

pre 14 godina

Ako neko misli da su pukli radikali, grdno se vara. Toma je napravio mali, malecki lifting i to je to.
Molim lepo, dok su kod Tome onaj Oliver Antić, Brana Crnčević, onaj Delić general, koji nema gde nije ratovao (kaže kao dobrovoljac iako mu se duplo u staž računalo vojevanje diljem ex-yu ) i koji je izgubio oko 150 vojnika pod svojom komandom, da ne govorimo koliko je drugih izgubilo život pod njegovom komandom, pa ona što je bila ministar kod Miloševića, Jorgovanka... ma ljudi, jeste li vi zaboravili da je Vučić bio ministar informisanja do 2000. godine? Da li ste zaboravili da je da je u sred Zemuna govorio da po "srpskom pravu" nema da Barbalići stanuju u svom stanu?
Da li su se nekada ogradili od politike zločina koji su provodili sa miloševićem i njegovim espeesom? Naravno da ne.
Da li se sećate da je Toma rekao ako dođe na vlast da će prekinuti diplomatske odnose sa Hrvatskom?
i na kraju, da li se sećate da je rekao za Đinđića da je i Tito pred smrt imao problema sa nogama i da mu nije žao što je Ćuruvija ubijen?
mislite o tome.

banjuska

pre 14 godina

Ma sada svako prica svoju pricu, svi bi voleli da su apsolutni pobednici!! Verujem da gosp.Vucic godinama iscekuje ovako nesto, pa eto docekao je, ali verujem da je SNS-a izvukla sve svoje glasace na biralista.Ne sumnjam da je DS pobedila jer znam da Vozdovcani misle kao ja-ZES!

mixa

pre 14 godina

Radikali ovaj Naprednjaci su ostvarili dobar rezultat na lokalnim izborima na Vozdovcu i Zemunu ali mislim da je to pocetna euforija, s obzirom da im je stranka izuzetno mlada...ne mogu radikali mislim naprednjaci da dobiju sledece parlamentarne izbore...pa zaboga ljudi to su glavne perjanice dr Vojislava....i samo je pitanje vremena kada ce narod to shvatiti, nadam se ubrzo...

LB

pre 14 godina

A ja racunam ovako: DS (kao i SNS) su na izlaznost od oko 30% osvojili oko 30% glasova. Znaci, oni imaju podrsku od po celih 10% svih gradjana. Ostale stranke su jos gore.
Takodje, i jos bitnije: apsolutna vecina (2/3) gradjana ne zeli sve stranke zajedno !

Tonci Rusic

pre 14 godina

Sengene, Vozdovac te (izgleda) ne zeli!


Na zalost SNS je postala nova, veoma ozbiljna politicka realnost i snaga sa kojom se mora racunati. A izgleda da je u birackom telu uspela da napravi i "otklon" od radikala tako da prica da su oni radikali "u drugom ruhu" ne pije vodu.
Tuzno ali istinito.

leni79

pre 14 godina

Ljudi, osvestimo se..Znam da ima uspavanih i da nam je pomalo dosta svega ali zapitajmo se zelimo li da ovu zemlju vode do jucerasnji Milosevicevi druzbenici!! JA NE ZELIM, zelim da putujem i usavrsavam se negde u Evropi a ne da se ceo zivot pozivam na patriotizam kojeg smo uzgred zaboravili u proslom veku.

Mashinovodja

pre 14 godina

Obrni-okreni, izgleda da Zemun uvek fasuje radikale. Jeste da je ovog puta u malo drugačijem pakovanju, ali ne treba biti naivan.
Iako o njima mislim sve najgore, meni lično ne smeta njihova "pobeda" jer se odavno pokazalo da radikali ovi, radikali oni, ili tzv."demokrate", odnosno "socijalisti", za nas obične građanine neme nikakve razlike jer su svi naši političari bez izuzetka članovi elitnog kluba "Kurta & Murta".
Jedina stvar koja mi smeta je to što će se "pobednici" na sva glas hvaliti velikom "podrškom naroda", iako su dobili možda jedva četvrtinu od trećine upisanih birača.
Znaju naši političari zašto su napravili takvu nakaradu od izbornog zakona da nije bitan broj izašlih birača. Rezultati uvek važe, makar glasao samo jedan birač.

Slaninar Republikanac

pre 14 godina

Nije taj poraz nista za demokrate, u odnosu na ono sto ih ceka u Vojvodini na sledecim izborima. Uvek smo mi bili taj tas na vagi koji je prevagnuo za demokrate kada je trebalo, a sada posle ovakvog poigravanja sa statutom ne poznajem ni jednog autonomasa ili republikanca koji bi zaokruzio demokrate ili Tadica na sledecim izborima u prvom ili drugom krugu.

Mirko

pre 14 godina

Kako sam zadovoljan sto vise ne zivim u Beogradu.
Nekada je Beograd bio grad u kome je jedino bilo vazno da se ponasas pristojno i mogao si da se kreces i da radis sta hoces, a sada glasate radikale, i kako bese nss.
Ljudi dovedite se razumu.
Dugo su vas krali, pa ko god da dodje ima da rinta i da rinta da bi mogli da vidite razliku.
Hvala na paznji.

tanjam

pre 14 godina

Zaista ne mogu da verujem da su ljudi u tolikom broju(mislim na ove glasace koji su iskoristili gradjansko pravo u nedelju) dali podrsku coveku koji je do juce nosio isti taj bedž sa slikom Seselja ...

boban nikolic

pre 14 godina

sve vise se mi se cini da je Tadic stvarno samo maneken...seta se po pisti i lepo ga je slusati dok govori a nikako da zasuce rukave i uradi neki posao...eh Djindjicu kako mi nedostajes!!!

Rade Jaric

pre 14 godina

Ovi izbori su pokazali da se srpska politicka scena svodi na dva takmaca
DS i SNS. Umerenu Levu i Desnu opciju.
SNS je zaista ostvario odlican rezultat, DS manje vise ocekivano.
Narodnjacka koalicija je po mom milsjenju ostvarila veoma dobre rezultate i jasno pokazala da poseduje sabilnu podrsku 11%-13% glasackog tela i da nema problema sa svojom popularnoscu kako su mnogi pokusavali da predstave.
SPS je sve iznenadio dobrim rezultatom i na zalost cini mi se da ce u buducnosti predstavljati jezicak na vagi.
LDP je prosao u granicama svojih realnih mogucnosti i jos jdnom nam je pokazao da se vecito nalazi na granici cenzusa i da nikada nije sigurno da li ce ga preci.
SRS - katastrofa. Ukoliko zele da ostanu na politickoj mapi Srbije morace da ra malo revidiraju stavove preme SNS.
Dakle u buducnosti cemo imati dva bloka:
LEVI okupljen oko DS-a u kome bili i G17, LDP, Rasim Ljajic, Manjine (mada za Madjare ne mogu biti siguran zbog odlicnih odnosa sa SNS)
DESNI okuplen oko SNS. U tom bloku bi bili i narodnjaci a mozda i radikali ukoliko zele da opstanu kao i eventualno madjari.
Za SPS ne znam kom taboru bi se prikljucio. Verovatno onom ko ponudi vise i od njih ce mnogo zavisiti ko ce formirati vlast.
P.S. Narod je katastrofalno losim odzivom samo pokazao kojiko ne veruje nasim politicarima i koliko su svi isti.

Nepravda

pre 14 godina

Ovaj Vucic vazda neki zamenik. Mislim stvaaarno, Vucicu, sto da budes stalno drugi? Nego ti lepo napravi sebi svoju stranku, nisi ni ti sugav.

Miroq

pre 14 godina

Eto, glasali ste vecinom za Naprednjake i Demokrate i? Sta to nama u Vojvodini porucujete? Mi smo lepo ispratili radikale iz nase varosi, koji smo rekli ne takvom ustavu i koji bi sad vecinom u Evropu? Takva razlika nece biti dobra.
Nego, ne mogu da razumem one ljude koji na jednim izborima glasaju za radikale ili druge extreme nacional pa na sledecim za Demokratske opcije, mislim koliko se ti ljudi drze nekog svog politickog stava i misljenja? Da li ga imaju? Kad mi ne odgovaraju, ja ih kaznim bojkotom, ali necu glasati za onde druge, to mi je apsolutno nelogicno. I sta sad, reforme su spore pa hajde da glasamo za... (nemam pristojnih reci za njih), da bi kaznili prve, pa kad nas ovi jos vise unazade, ko ce biti kriv? Ja uopste ne razumem takve glasace. Ne glasam za Beogradske stranke (licni stav na koji imam pravo), ali kad me ovi nasi ovdi iznerviraju ja lepo ne izadjem da glasam, bojkot je takodje politicko misljenje.

daleko sam ja

pre 14 godina

Na ovim izborima je narod najveci pobednik. Dokazali su i pokazali da im ovakva politika koja se trenutno vodi u Srbiji odgovara. Narod je jos jednom pokazao da su zadovoljni ovom politikom i ovim politicarima . Bravo za narod .

LLesnjak

pre 14 godina

Tomislav skinuo majicu, Aleksandar promenio odelo...pobedili su u Zemunu, tamo gde su i do sada ostvarivali isti rezultat. Na Vozdovcu su prirodno ostvarili dobar rezultat kao novoformirana stranka, pa su kao u nekom zaletu, dok su se demokratski opredeljeni biraci malo uspavali juce. Ipak, ovaj narod prepoznaje prave vrednosti i pravi put ka EU koji je nijansiran bojama zastave EU, zuto-plave. Za devet meseci ovaj grad je oziveo, imajmo strpljenja i ovaj Grad buducnosti postace Grad Lider jugoistocne Evrope, a sa njim i ova nasa lepa zemlja Srbija!!! Tomislav i Aleksandar po zanimanju politicari, bez radnog iskustva u svom zivotu politicarice i dok nasa deca budu igrala basket u svojoj ulici u rodnom gradu sa vrsnjacima iz Spanije i Francuske, a Tomislav I Aleksandar ce u nekoj drugoj radnji probati neke druge majice u potrazi za novim glasacima kojima ce obecavati novu Veliku Srbiju.

Zemunac

pre 14 godina

Rezultati u Zemunu, su vise nego katastrofalni. SNS i radikali imaju zajedno vise glasova nego na proslim izborima.
Mada nazalost opstini Zemun, pripadaju i sva beogradska sela (Batajnica, Ugrinovci...), gde zaista ima puno glasaca obe radikalne stranke.
U centru Zemuna su rezultati izbora potupno drugaciji, tu ubedljivo vodi DS i cak LDP ima ok 10%.

Ali gospodo iz DS, glavni problem ovakvog stanja u Zemunu je upravo vasa neodgovrnost u vrsenju vlasti u Zemunu od 2000 do 2004.
U to vreme kad je Beograd posle 5.oktobra, poceo da se razvija i biva sve lepsi, tadasnja vlast u Zemunu koja je imao DS, nije uradia apsolutno nista...
A pogledajte i sada ovih par meseci privremene uprave u Zemunu pod vodjstvom DS, sta im je bio prioritet: Parkiralista na keju u cilju urusavnja zelenih povrsina da bi dziberi mogli lakse da pridju splavovima. A automobili i dalje jure po setalistu na Keju. To sigurno nije nesto sto pravi Zemunci ocekuju.
Gospodo iz DS i LDP zasto se tako lako odrekli Zemuna?

Cane

pre 14 godina

Neka sada i DS i EU stave prst na celo. DS zato sto prica prazne price i nista ne radi da od Srbije napravi normalnu zemlju, a EU zato sto vec godinu dana zamajava narod Srbije i ne cini nista da ga priblizi sebi, pa makar samo ukidanjem viza. Beogradjani sa Vozdovca dobili ste vlast kakvu ste zasluzili. Sledeci izbori 2012. godine bice preslikani ovi lokalni. Nadam se da ce me do tada izvuci na amerckoj lutriji za green card da bih mogla da pobegnem odavde glavom bez obzira jer sa SNS-om na vlasti i jos u koaliciji sa DSS/NS-om i SPS-om ne bih izdrzala jos jedan put.

Goran

pre 14 godina

Kuca gori a baba se ceslja. Dok se mi bavimo sitnim obracunima i razracunavanjima, nacizam oko nas trijumfuje. U Madjarskoj je na izborima za EU parlament 15 odsto biraca glasalo za neonaciste koji su prvi put izasli na izbore. Na prolece su paralamentarni izbori, a tada se ocekuje jos zesci ekstremisticki populizam. Kazu ljudi: ovi jos nisu bili na vlasti, mozda ce doneti nesto bolje. Zahvaljujuci toj vrsti radoznalosti i Hitler je dosao na vlast, a i takodje i neki balkanski lideri. Da ne kazem nasi, kojih smo se jedva oslobodili. Izgleda da svako mora da prozivi isto, jer tudje greske nisu dovoljna skola. Tako je i sa ostatkom Evrope.

Iva

pre 14 godina

DSS je opet pokazao svoje pravo lice, nisu ni prebrojani rezultati a oni se vec nude da prave koaliciju sa SNS-om. Kad vec toliko vole vlast mogli bi da se potrude da osvoje neki signifikantniji procenat. Sramota je u svakom slucaju sto su "novi " radikali dobili ovoliki broj glasova. Ipak su to isti ljudi u novom odelu.

Bojan

pre 14 godina

Iako sam glasac demokrata, cestitam Tomi lokalnu pobedu i mislim da je to dobar samar DS-u da se probudi i prestane sa praznim obecanjima. Koalicija SNS i DS je ipak prilicno normalna. Ipak su to stranke sa dva najpopularnija lidera i snagom da nesto urade, pod uslovom da se ociste od korumpiranih kadrova. Ko god da mi ponudi bolji zivot i evropsku perspektivu, pod uslovom da je njihov - njegov plan izvodljiv, dobice moj glas, mada se jos uvek plasim Tome i njegove radikalske proslosti i Vucicevih zakona iz devedesetih.

Mandara

pre 14 godina

Drago mi je da je Đilas rekao da ne vidi kako može da formira vlast u Zemunu, jer to znači da ne želi saradnju sa "opranim" radikalima... Pokazao je da neće vlast po svaku cenu.

Rade Maric

pre 14 godina

Kao zakleti bojkotas svih izbora moram da primetim konstantnu zamenu teza i primenu dvostrukih standarda kod liberalno orijentisanih komentatora.
Uporno se protura prica de je SNS u stvari SRS u novom ruhu i da je to i dalje Seseljeva radikalna stranka. Oprostite, to nije tacno. Kako stvari stoje SNS je uspeo da se profilise kao autenticna stranka desnog centra i glasaci su to izgleda prepoznali bas kao i kada je LDP izasao ispod skuta DS i postao autenticna stranka.
I SNS i LDP su stranke sa imidzom koji nema nista zajednicko sa strankama iz kojih su izasli.

Cignovic

pre 14 godina

DS je pobedio u foto finisu na dva mesta, trece ce ipak sacekati i to zbog Batajnice, jer kad se njihove ulice i infrastruktura srede videce i oni ko najvise radi i ko je sposoban za resavanje problema.

bob.rock

pre 14 godina

Potpuno očekivano.

Posle ovoliko neuspeha, kriminala i sl. zašto da se glasa za DS?

Od 09.03.1991. glasam za DS, sada nisam učestvovao na lokalnim izborima jer živim u drugoj opštini, ali znam da ne bih više glasao za DS. Nisam jedini.

Nije pitanje (ne)obrazovanja, naprotiv! Pitanje je morala i memorije.

Srdjan

pre 14 godina

Naravoucenije ovih izbora je da se narod vise ne peca na prazne price i plakate nego na rezultate - prvi ko bude poceo da se bori protiv kriminala ce vladati narednih X godina. Necu upaljac, hocu postenu vlast!

CityWatch

pre 14 godina

Zasluzeno izgubili, nezasluzeno pobedili. To je otprilike rezime lokalnih izbora u dve gradske opstine. Kada se pogleda malo bolje moze se videti da bi SRS razbila da je ostala jedinstvena. Iako ce nekima izgledati tragicno meni izgleda ohrabrujuce. Ipak se ljudi ne kace na ljigavu kampanju, lazna obecanja i sl. Cak ni dodvoravanje vlasnicima bespravne gradnje i stanovnicima naselja bez trotoara i kanalizacije nije pomoglo KOALICIJI protiv nedavno formirane SNS. Ono sto je najtragicnije u celoj prici je da je i SNS samo deo jedne te iste price. Price o mafijaski podeljenom gradu i interesima politickih stranaka. Takodje je tuzno koliko je LDP pukao. Elitizam ne prolazi makar bio lazan. Drago mi je zbog ovakvog rezultata ali mi je cudno da pobeda nevladajuce partije nije jos ubedljivija s obzirom na razmere pljacke i otimacine u Beogradu za vreme KOALICIJE. U Zemunu su gradjani nemocni jer glasacka masina iz devedesetih radi kao sat. Dovedeni su iz svih mogucih pasivnih krajeva ex YU i imaju samo jednu svrhu - da glasaju bas kao sto su glasali juce. Pre devedesetih Zemun je imao 150 000 stanovnika a danas ima toliko onih sa pravom glasa.

malosoli

pre 14 godina

Jedan od najvećih razloga male izlaznosti građana i neuspeha DS-a je ono famozno, bahato, nezakonito uterivanje dugova za Infostan. Pa samo mazohista će izaći i glasati za nekoga ko ga tuži za nešto što je bilo pre 10-15 godina.

Veljko Ristić

pre 14 godina

Neka neka...Neka nas DS i dalje laže u vezi restitucije. Izgubiće 500.000 birača, ali izgleda nam ne veruju. Još će gore proći na republičkim izborima. Primer je Banjica-Voždovac: najviše glasova SNS! Zašto? Ima nekoliko velikih porodica, kojima treba da se vrati zemljište. Većina koja je na prošlim izborima glasala za DS, sada nije izašla, a oni koji jesu, glasali su za SNS. Strašno!!!! I neka nam ne OBEĆAVAJU, nećemo im verovati, neka nam VRATE, i glasamo. Srećno demokrate!

Izborislav

pre 14 godina

Zasto su, i zasto ce jos dugo, mnogo, raznih, izbora izgledati ovako tuzno? Zato sto se sve partije zaklinju demokratijom, a gradjani od demokratije nisu do sada videli ni njenu senku.

Van Helsing

pre 14 godina

Mala izlaznost u Beogradu i velika u Kosjeriću možda govori da su građani Kojerića zadovoljni svojom lokalnom vlašću a da su građani Beograda duboko ogorčeni, pogotovo posle silnih afera. I Beograd i Kosjerić spadaju u bogatije opštine/regije, samo što je u Beogradu viši standard zato što je jedini velegrad i što sve pare idu u Beograd, a Kosjerić je uspešan jer neki čestiti ljudi o njemu vode računa.

Aca_USA

pre 14 godina

Srpski narod je tradicionalno konzervativan sa primesama "levih" ideja. Ko uspe da najbolje "proda" tu kombinaciju po pravilu osvaja izbore (SPS je za vreme Milosevica uspesno "prodao" te dve krajnosti). Smatralo se da ce DS popuniti prostor levo od centra ali ocito je da oni lutaju u tome. Posto ozbiljnije stranke levice za sada nema konzervativci se uglavnom prelivaju iz jedne u drugu stranku u zavisnosti od liderskih sposobnosti kandidata SPS-SPO-SRS-DSS-SNS...
Rast Narodnjaka je sasvim ocekivan jer su se narodnjaci pozicionirali ulevo u odnosu na SRS i tako SRS pretvorili u cistui "desnicu" koja u Srbiji nikada nije imala podrske.

pop

pre 14 godina

Odmah da kazem da me ovi rezultati izbora ni malo ne raduju,ali sta je tu je,narod glasa i tako ce mu biti.Mislim da je Nikolic apsolutni pobednik a Tadiceva DS - GUBITNIK ovih izbora. DS je na proslim izborima dobila poverenje gradana na Evropskoj Srbiji, boljem zivotu, stabilnosti. Medutim godinu dana posle od svih tih ciljeva smo puno dalje nego pre godinu dana . Znamo svi za svetsku krizu, ali bar priblizavanje EU je moglo da bude bolje, trebalo se zavrsiti sa Hagom itd. Umesto toga na vlasti imamo socijaliste koji prakticno vode zemlju (ujedno i poboljsavaju izborni rezultat), u DS-e se javlja razdor zbog pogubne politike B.Tadica, propadamo u svakom pogledu. Ovo bi trebalo da bude poslednja opomena demokratama da promene kurs, inace se bojim da na sledecim izborima budu tek 3-a stranka po snazi. Ja prvi ih vise necu glasati, iako to radim od 1991-e, jer sva moja ocekivanja u bolje sutra su izneverena. Obzirom da na drugoj strani nemam bolju ponudu, najverovatnije ce to biti apstinencija, kao i vecine gradana na ovim izborima. Dosta je bilo glasanja za manje zlo, tj.samo da ne dodu radikali na vlast. Posle odredenog vremena shvatis da su u sustini svi oni isti (bore se samo za licne i partijske interese).

smesko

pre 14 godina

A kako je DS ocekivao da prodje pored onako katastrofalne pollitike i narocito rezultata cele ove godine?! Za njih ce, izgleda, tek republicki izbori biti pravo otreznjenje!

lala sa salasa

pre 14 godina

Ponavljanje na tri mesta?????
A razlozi za ponavljanje su smesni i deci predskolskog uzrasata.
Trude se demokrate na sve nacine da izbegnu bruku i da se nadju makar jedan promil ispred SNS-a.
Tacno onako kako je Vucic predvideo u Poligrafu.

Vlada iz Berlina

pre 14 godina

DS - manje -vise ocekivano.
SNS - neocekivano dobro
DSS - potvrdio svoj rejting (+/-13%)
SPS - zahvaljujuci penzionerima, neocekivano dobro.
SRS - na sledecim izborima cenzus ce im biti teska prepreka.
LDP - dao svoj maksimum. Bas kao i radikalima cenzus ce im biti velika prepreka na sledecim izborima.

Politicka situacija u Srbiji se konacno kristalizuje. Izdvajaju se dve opcije
Leva - DS + ostala "leva" boranija (LDP, G17, Tolerancija, manjine...)
Desna - SNS + ostala "desna" boranija (DSS, SRS....)


SPS ide na onu stranu koja bolje placa. To nam govori iskustvo.

@w

pre 14 godina

Za LDP sam znao da ce da puknu. Cheda je nazalost protekle dve godine bio toliko opterecen Kostunicom da uopste nije razvijao program. Ceda ako ovako nastavi otici ce u istoriju kao i Draskovic. Vuk je bio opsednut Slobom, i dalje je! Kreni napred Cedo, nemoj da se pretvoris u Vuka!

Viva

pre 14 godina

Mrsave pobede, neresen rezultat, i apatija biraca u ovim lokalnim izborima dovoljan su sveopsti pokazatelj, i ilustruju stanje kvaliteta vlasti i zadovoljstvo naroda. Apatija ce i gore i dole jos potrajati. Treba koren da se leci, ali niko ne zna gde je on. Zarastao.

nema smisla glasati

pre 14 godina

Sada se jos ociglednije vidi, cemu onolike posete evropskih ambasadora Srpskoj naprednoj stranci! Polako se priprema teren za novu ozbiljnu alternativu aktuelnoj DS vlasti! U javnosti se stvara slika da je SNS nesto novo na politickoj sceni, da nude drugaciji, evropski prihvatljiv a opet konzervativniji program! TO je svakako formula koja prolazi u zemlji Srbiji! Politika u Srbiji postaje krajnje degutantna, jer je svejedno vodjena sa strane, sa ZApada, Amerike, domacih tajkuna, Ruskih oligarha...
Narod se dobro zabavlja glasajuci, dok Srbija ocigledno ne moze krupnim koracima da realizuje bilo kakve promene, a pogotovo pristup EU... A dani prolaze...

Dodje kraj

pre 14 godina

Demokrate, stize vas kazna za ono sto ste radili proteklih dve godine. Ovo je dokaz da narod ne podrzava presipanje iz supljeg u prazno, doveli ste nas do toga da smo postali najskuplja drzava u okruzenju po mnogim stvarima, niste ocistili korupciju, sad vas vuku za ruku da nam daju beli shengen, al kao da to nekome ne odgovara.

ana

pre 14 godina

"rekao da izbori na tri biračka mesta moraju da se ponove, jer to može da 'promeni ukupnu sliku izbornog procesa'" Jel sam ja jedina kojoj ova rečenica zvuči nesuvislo ili...?

Душан

pre 14 godina

Само да је Ник Слотер дошао мало раније - резултати на Вождовцу би било много другачији...

zemunac

pre 14 godina

Šta je vlast očekivala? U delu oko Marije Bursać ni kanalizacije nema, o gasovodu da i ne govorim, iako je 200m od nas stigao. Kod mog kuma u Jajincima asfaltiraju na 15 dana pred izbore put. 20 godina se nisu setili, nije narod lud. Ni u Jajincima nema gasovoda, kanalizacije. Banjica se guđi u đubretu, a formirali su kao eko-patrole. Svašta, reklama na TV, na terenu djubre. I posle se čude zašto SNS, mala izlaznost. Hajde gasovod, tu su sve neki mešetari iz Italije, pa iz Batajnice bili neki, pa firma nije u Bgd, nego U Novom Sadu. Ali za kanalizaciju i ulice stvarno nema opravdanja. Doći će još gori na vlast, e to je problem, a ne gubitak ove, ili one vlasti.

Jelena Stanković

pre 14 godina

Jadne Demokrate ponavljaju izbore ne bi li pobedili. Dobro su prošli kako su zaslužili. Ovoliko prevranata u DS-u, ne mogu da verujem. Ustvari to i nije ona DS pokojnog dr Zorana jer psiholog je sve rasterao. U DS-u je postalo sramota biti iz Zoranovog tima.
Srbi su postali još radikalniji i to sve zahvaljujući ovakvoj politici DS-a. Muka je od ovakve politike Demokrata.
Gospodine Zorane Živkoviću, spasavajte DS. To Vam je obaveza zbog dr Zorana Đinđića. Vi i jeste jedini njegov iskren sledbenik koji je još ostao bar u članstvu DS-a

Bane

pre 14 godina

A-ha, i sta sad? Nemojte mi reci da ste iznenadjeni... Posle svih gafova na gradskom nivou, zidanje kojekakvih zgrada po parkovima, PC Usce, Infostan itd, itd, koje ste imali, sad vam nije jasno otkud SNS ima tako dobre rezultate... Pa iz prostog razloga sto ste svi isti ali narod mora nesto da pokusa da promeni. Znaci, oni sto su bili do sad a i njihovi prethodnici nisu nista valjali, verovatno ne valjaju ni oni koji ce doci, ali nesto se mora pomeriti sa mrtve tacke!!!
E jadna moja zemljo, sta si docekala...

Vladimir Jovanović

pre 14 godina

Meni je postalo apsolutno sve jedno ko će da bude na vlasti kada se i onako svi isto ponašaju po nalozima tajkuna, a na žalost ne možemo da nađemo nekog ko će da povede postupak protiv njih.

Dok god korporacije budu upravljale Srbijom - apsolutno nam je sve jedno ko je na vlasti.