Petak, 25.07.2008.

00:04

Medijska udruženja protestuju

Novinarska udruženje protestuju zbog napada na snimatelja i fotoreportera i traže objašenje od ministra policije.

Izvor: B92

Medijska udruženja protestuju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Posmatrač

pre 17 godina

Kako to smešno zvuči da novinari bojkotuju udarne priče, pa oni su tamo i bili da bi snimali tako nešto, da im je do bojkota mogli su da prećute tako nešto. Realnost je da novinarski posao spada pod grupu opasnih, jednostavno moraju i oni malo da se prilagode tom poslul, ne kažem da je opravdan napad, šta više, postoje dokazi napada i na policiji je da deluje, naravno ukoliko to želi. Treba pooštriti kazne za vandalizam i raščistiti više sa huliganima.

Balkanska Promaja

pre 17 godina

Novinari jednostavno treba da bojkotuju stranke koje organizuju ovakve incidente. Ne treba prenositi svaku nebulozu koju izjave clanovi tih partija.

bezimena

pre 17 godina

Bojkot, da ili ne!? Nisam sklona mišljenju da je to rešenje, novinarima je posao da budu u žiži svih dešavanja i da o tome obaveštavaju javnost. Ako vi ustuknete to je gašenje svetla! Ipak je bolje, upravo jer jedino vi to možete, da vršite intenzivan pritisak na strukture vlasti, koje su odgovorne za bezbedost, da vam omoguće slobodu rada! U tome imate bezrezervnu podršku većine gradjana i to odgovorni znaju!

Nataša

pre 17 godina

Ubeđena sam da samo bojkot može smiriti huligane. Policija i ne treba da reaguje, to bi ih samo još više razbesnelo. Ne zaboravimo da su to ljudi koji traže najmanji povod za rušilačko ponašanje, kao pijani navijači. Ako im se ne ukaže pažnja, neće imati utisak da su bitni, jer: Kakva je korist od javnih skupova ako niko ne sazna za njih?
Novinari bi trebalo da ih izbegavaju potpuno, i tu se ne radi o kukavičluku da se obaveštava o trenutnim "demonstracijama", već o izbegavanju linča...Sve bi se ovo dešavalo i kada je S.Milošević uhapšen da su mu pristalice bile mlađe. Proći će sve ovo. Samo budimo pametni!

lala

pre 17 godina

Slazem se. Apsolutno ignorisanje ili jos bolje, jedna obimna propaganda sprdanja sa takvim likovima pocevsi od novina, magazina, radija, TV-a, interneta, stripova i crtaca i svega ostalog.

Pravnik

pre 17 godina

Ko njima daje dozvolu da organizuju skupove na sred glavnog gradskog trga? Buduci da su vec u par navrata pokazali da ne mogu mirno demokratski da protestvuju vec da ugrozavaju red i mir, imovinu i bezbednost, iz bezbednosnih razloga treba im dozvoliti da protestvuju iskljucivo na Uscu. Suma i livada im ionako bolje stoje.

Majstor Stefke

pre 17 godina

Grupa gradskih siledžija i besposličara već nekoliko dana drži okupiran Beograd i šalje veoma ružnu sliku. I to u sred letnje sezone, kada očekujemo turiste. Kao građani ovoga grada, moramo da apelujemo na organe reda da spreči ovakva okupljanja i divljanja koja nemaju nikakve veze sa iznošenjem političkih stavova, već jedino predstavljaju pokušaj manjine da terorišu većinu, i pribave poneki politički poen. Zato pozivam sve kojima je stalo do našeg grada, da jasno kažu STOP NASILJU!

Prosecan Ovdasnji

pre 17 godina

...drzava Srbija treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko u njoj nije rodjen ako svojim ponasanjem podriva njen ugled. Medjutim takav zakon tesko moze da prodje sa ovakvim udelom poslanika "dosljackih" stranaka u parlamentu.

besni gradjanin

pre 17 godina

Slažem se sa tim da treba slikati i objavljivati lica nasilnika, ali ne i političara koji ih organizuju. Bojkotovati treba stranke koje stoje iza nasilja, ionako već znamo šta će da nam kažu Vučić i co. A ove huligane slikati pa poslati dokaze MUP-u, ako uopšte bude neke koristi od toga. Uf, što sam besna

Nebojsa Dedic

pre 17 godina

Pozdrav svima iz Srbije, jadne nase Srbije zbog ovih takozvanih patriota... Zivim u Parizu vec godinu dana i takve stvari se i ovde desavaju, samo drzava i policija to tretira ovako: snimi lica ili pohapsi besnu rulju i onda lepo novcana kazna da ne mozes da se opasuljis i onda prinudni rad...... kopanje, ciscenje ulica u specijalnim jaknama sa natpisom - rad po kazni, da svi vide koji si debil... a ako se ne odazovu na poziv - zatvor. drzava treba da se pobrine da nadje neki posao tim ljudima, nije ni njima lako, bas njih briga za Karadzica i Mladica i tamo neke likove.... to je bes zbog bede i siromastva i sto zive kao beda sa 30 godina u stanu od 35km sa roditeljima koji su pukli od svega sto im se izdesavalo i sto su puni bensendina i alkohola. Verujem i da madju njima ima i ok momaka koji nisu dobro videli znakove pored puta.... priznajem i ja sam nekad bio takav kreten da idem da se mlatim sa policijom kao budala zarad neke bozije pravde... i dalje sam vernik ali samo vera i rad, rad, rad mogu da ucine nesto po ovom pitanju. Ljudi, momci, ortaci, braco prestanite da lomite i bijete ljude, nadjite u sebi nesto pozitivno i tako probajte da pomognete svojoj zemlji. Hajde da udjemo vise u evropu i da pokazemo svima da smo i mi ljudi civilizovani. Razumem vas bes ali ne vredi ovako osim ako niste mazohisti pa zelite da vas hapse i biju i sta vec da vam rade u policiji... a svi dobro znamo sta rade u celijama. Od toga nema nista... strpljenje, rad i vera u sebe jedino moze promeniti nesto u Srbiji... ajde braco moja iz svih krajeva bg-a... isplanirajte zivot bar malo unapred i krenite da radite na sebi. a ne da se borite kao ovce za nekoga za koga stvarno niko ne zna sta je uradio ili nije.. nije nas zivot stvoren za to... nas zivot je za nas a ne za neke tamo likove sto su mozda ubijali a mozda ne... gledajte svoja posla i uradicete nesto za sebe i svoju zemlju. A ako vam je muka od svega - zapalite napolje i probajte tamo... evo ja sam dosao bez jezika sa malo love u dzepu i polako... tesko je ali se trudim. Objasnjavam pokazujem francuzima da shvate i hoce da cuju ali posle svakodnevnih tuca i paljenja sta covek da pomisli. i nisu oni bili za bombardovanje ili rat sa nama... niko ih nije pitao. muslimani stampaju knjige, stripove o svemu za vreme rata..... a ja kada sam bio u bg-u zadnji put pre par meseci nisam ni u jednoj knjizari mogao da nadjem nijednu knjigu o bombardovanju, bljesku, oluji, bratuncu gde su nam pobili sve! i sta ? ovako cete da pokazete svetu pravdu a? ili vas bas z.bl.e za evropu? ako necete u evropu koju niste ni videli onda idite u avganistan pa se tamo lozite do sutra kako ste vi srbi... a ako neko da komentar da sam izdajnik ili ne znam sta, zelim da kazem da mi ga je zao. i voleo bih da mi posalje njegov e-mail pa da mu objasnim neke stvari ako je raspolozen... sanjam jutro kada cu otvoriti sajt b92 i da vidim neke lepe vesti... muka mi je vise od srbije i ilikova koji lome i tuku zene i ljude koji samo rade svoj posao posteno. taj kamerman mozda ima malo dete ili sta vec a onaj smeker u narandzastim feget gacama je velika neka faca, a? sto ljudi iza njega i ON ce da bije i deli pravdu... decko zao mi te je mnogo, srami se kukavico, i moli se bogu da ti oprosti ako si pravi vernik a ne onaj sa brojanicom zato sto je to u modi. zelim ti sve najbolje kada te uhapse a hoce... nemojte da ga bijete policijo, dajte mu da kopa i sadi za gladnu decu na kosovu... toga se smeker nije setio... eto tako, budite mi svi pozdravljeni i srecno.

tica

pre 17 godina

nas su lemali i jurili po ulicama beograda zbog setnji i pistaljki, mogu da se potsete sada pendreka zbog prebijanja novinara! ovo je strasno.

Ubuntu

pre 17 godina

Radikali nastavljaju tradiciju ukidanja slobodne novinarske reči iz devedesetih i oni su direktno odgovorni za incidente, jer je Nikolić više puta indirektno pozvao na linč svih onih novinara i medija koji ne pišu i ne izveštavaju kao "Pravda", Radio Fokus, TV Most i sl.

I pored najbolje volje, nisam u izveštavanju ni RTS-a, ni TV Foksa, ni B92 mogao da nađem elemente likovanja zbog hapšenja Radovanovog. Da li Nikolić misli da je likovanje to što su se mediji, vođeni profesionalizmom, utrkivali ko će pre da objavi vest i napravi specijalni program povodom događaja?!

Da li bi Nikolić bio zadovoljan da su sve televizije u studio dovele nekog "umetnika" koji bi na guslama opevavao Radovanovu sudbinu?! Ili bi možda bili zadovoljni da je specijalni program vodila Verica Radeta iz sedišta SRS-a?!

Ne sumnjam da bi bili, ali moraju da znaju da nema više diktature jednoumlja u Srbiji! Oni su (svesno) pobrkali lončiće. Kao što demokratija nije anarhija, tako ni novinarstvo ne može da bude neobjektivno i ideološki ostrašćeno!

vojvodjanin

pre 17 godina

Na zalost ja mislim, da je to dokaz 'politickog preobrazaja i preporoda SPS-a' a i 'vodece' uloge njihovog koalicionog partnera...!
Politicka klima je ta koja dozvoljava da takva grupa siledzija i agresivaca uopste postoji i vladi bez-zakonja! Kad je svojevremeno (davno bese!!!) DOS (kratko) vladao uz pomoc tri cetvrtine glasova gradjana onda SRS i ostale stranke slicnih profila nisu ni presli cenzus! I to bez lustracije i bez ikakvog zakona koji bi zabranjivali stranke i/ili pojedince! Kada su ti 'ljudi' znali da ce ih gradjani na ulici, na licu mesta prebiti zbog takvog vandalskog ponasanja, nije im na pamet palo da takve stvari rade. Medjutim za vreme Kostunicine vladavine(uz 'intelektualnu' pomoc partnera NS i SRS) kada se i Legija osecao sigurnim da se preda 'zbog rzumevanja vlasti', nije ni cudo sto takve stvari nam obelezavaju svakodnevnicu - plasim se da je saradnja sa Haskim Tribunalom samo vazan spoljasnji faktor procesu prilaska Evropi ali sustinski stvarno puno toga moramo da uradimo na unutrasnjem planu da mozemo reci da smo spremni za civilizovani nacin izrazavanja razlicitih misli -ne zbog Evrope, nego zbog nas samih!

Zoran Madzarevic

pre 17 godina

JA HOCU DA ZIVIM! Zivot je cudo jer on vidi i sposobne i nesposobne i svakome nadje svoje pravo mesto.
Jedino sta zapazam to je da muskarci rade i cute a tetke tresu praznu slamu.

Violeta

pre 17 godina

Gospodo novinari, bojkotujte skup. Nastavljam da pisem, ali shvatam da se takvim bojkotom vracamo na staro, kada smo neki "mi" bili demonstranti, a mediji izvestavali o sacici huligana... sramota je sve sto nam se desava.

Мина

pre 17 godina

Они којима је одзвонило очито ће покушати да учине да звона звоне не само њима већ да што више људи повуку за собом. Колико још људи треба да настрада да би то прешло праг толеранције власти на ово насиље? Данас нападају новинаре јер их провоцирају камере уперене у њих, а замислите како би тек прошао неко ко би осетио потребу да им нешто каже? Сутра ће их провоцирати неко ко иде некуд својим путем и нашао се у близини, а није са њима!

Stefke

pre 17 godina

"Nikad nije bivalo, čak ni u ono najcrnje Miloševićevo vreme da ja strepim za živote ljudi na beogradskim ulicama..."

Ovo pokazuje realan trenutni zivot u Srbiji. A zbog cega je tako, neka se pre svega pitaju politicari.
8 godina od preokreta, a gore nego u Milosevicevo vreme - skoro u svim oblastima.

bakilo

pre 17 godina

Pre neki dan je neko iz LDP napomenuo da se i dalje hapse samo izvrsioci a da ideologe sve ove muke niko ne dira. Bilo je i reakcija nekih analiticara na to. A kao potvrdu samozastite istih za posledicu imamo periodicne nestabilnosti vrlo koordinisane i dobro planirane pa neka je narodu hleba i igara.
Licno mislim da protesti nemaju politicku nego operativnu ulogu.
Novinari potrudite se da dobijete politicka misljenja onih koji protestuju, i objavite iste. To bi trebalo da vam je zadatak a mozda svima bude i jasnije o cemu se ovde radi.
Ovako stalno neko, nekog vuce na dno.
Zalosno

babo i stričevi

pre 17 godina

Ovde je još uvek problem obična primena zakona! Ako je beli Mag srbin znači nije mogao da počini zločin, znači ne sme da bude ni osumnjičen, znači da i pokušaj da mu se sudi je razlog da besna gomila kao lavina ruši sve pred sobom. Videli smo da su navijači Partizana skandirali Magovo ime, pa kad su u Engleskoj izašli na kraj za hiljadama manijaka, u Srbiji ih je sto puta manje, zna se ko su kolovodje i zna se ko i h plaća. Opet je problem primena zakona. Juče nisam platio parking mesto i stavili su mi kaznu: Sad ću da izadjem na ulicu, da protestvujem , da vičem da me mrze jer sam Srbin, sad ću da trazim okolo da napadnem nekog novinara, i šta će biti samnom? Hoće li mi oprostiti kaznu?

zb

pre 17 godina

Ma kakav bojkot. Treba snimati kako ruše grad i hapsti na osnovu tih snimaka. One koje imaju lažne lične karte, a takvih je još mnogo (ne bi me čudilo da je i Mladić među njima) treba proterati i zabaniti ulazak u Srbiju. Neka idu i ruše svoje gradove, a ne ovaj koji su gradili naši dedovi.

Počistiti već jednom ovaj grad od likova koji su se navukli u njega tokom 90-tih.

Igor Milutinovic

pre 17 godina

Sramota je sta se desava u ovoj zemlji. Skakati i udarati nogom nezasticenog novinara, pa to se nije desavalo ni u Hitlerovo (Slobino) vreme. Drzava treba da reaguje pod hitno. GOSPODINE TADICU, DEMOKRATIJA NIJE FASIZAM.

Mile J.N.beograd

pre 17 godina

Pridruzujem se mnogima koji su za ostar kurs prema "demonstrantima" huliganima, jeftinim festama, SRS-u. Svakodnevno izlazi na videlo lik i delo Radovana Karadzica (kockara, uzeo cca 35,000.000 od siromasnog naroda)alijas Dabica. Sta i taj brat Luka radi ovde u Beogradu? Zivi lepo na nasoj grbaci. Njega i sve one koji ne postuju srpski narod i demokratsku vlast, treba hitno proterati iz Srbije. Sta hoce i Acovic? Cenio sam ga a sada je tako nisko pao.Cavoski!? Sta sve advokati rade zarad novca? Policija skupo kasta poreske obveznike pa neka razjure huligane i uspostave red i funkcionisanje normalnog zivota.

Zzzaphod

pre 17 godina

Najbolje bi bilo da se novinari organizuju i da pocnu da bojkotuju prvo SRS, a zatim i nacionalni stroj, obraz i sl. organizacije. Takodje i skupove organizovane od istih. Potpuno igronisanje i medijska blokada. Mozda ce za godinu dana i da nestanu.
Pozdrav,

Grele

pre 17 godina

Pa sta reci, posejano seme 90-tih i RTS i sl. propaganda se vraca u vidu agresivne, izmanipulirane i konfuzne mladezi. Posto nisam iz BG video sam na slikama da je velika vecina na demonstracijama omladine do 21 god. Kada bi svima bilo jasno i sta se desavalo u BiH i u Hrvatskoj kada by videli sta znaci samo jedan dan ziveti 92-95 u Sarajevu pod opsadom bila bi ih sramota. Ali kada novinari po tom pitanju nisu jedinstveni i neki novinari govore da toga nije bilo, onda imate ovakvu masu ljudi besnih.
Kad sam video sliku onog malog debelog sa kokardom i jako besnu grimasu na licu kako nesto vice, mogu da zamislim kakve informacije od roditelja, okoline i medija ima.

rastko

pre 17 godina

Drzava mora da kazni pocinioce, ali to nije dovoljno. Sve te nasilnicke organizacije kao sto su SRS, Obraz i slicne moraju biti zabranjene, a njeni clanovi sankcionisani. STOP NACIZMU I NASILJU U SRBIJI!

Zoran

pre 17 godina

Policija ne radi svoj posao to je ocigledno, jer da radi i koristi palice zasta su namenjene ne bi se ova divljacka horda tako ponasala, VELIKI MINUS POLICIJI !

Мина

pre 17 godina

На пример, идем ја улицом својим послом и налетим на "оправдано гневну младост Србије" која крене да ме лема јер свој издајнички карактер одајем тиме што нисам са њима! Не мислим да су новинари потребни да ме од тога заштите, то би требали да ураде неки други људи у униформама које ја за то плаћам. Али, ако би се неки фотоапарат или камера нашли да то забележе, не би сметало... Јер у супротном ће испасти да сам ја напала њих, сем ако се нисам оклизнула на кору од банане... Па шта је ово?! Полиција ће разуларени "патриотизам" пустити да дивља по улицама и то још нико неће ни забележити?! То би био "патриотски комунизам!

Žika

pre 17 godina

Radikali nikad nisu bili zadovoljni novinarima i stalnio se žale na medijski mrak, a ne skidaju se sa tv ekrana i sa novinskih stubaca. Definitivno treba bojkotovati njihove "aktivnosti" jer bez medijske pažnje oni ne funkcionišu. Tu mislim i na Šešeljevo eksponiranje u Hagu. Bojkot !!!

2037

pre 17 godina

dok cetnici ne skontaju da to ne ide tako u 2008 ... a treba im otkad ???
BRAVO B92 , sve ih je manje a sve vise bih volio da odem ko turista u Stockholm ' nako na 8 dana !!!!!
; )

Milan

pre 17 godina

Ne ne i ne, gospodo,
Već postojeći zakoni o političkim strankama zabranjuju govor mržnje i postoji mogućnost zabrane takvih političkih stranaka. Ako hoćete u Evropu krenite da poštujete sopstvene zakone.
PS:A i krajnje je vreme da se primeni LUSTRACIJA na pojedine političare političke stranke!

Jovan

pre 17 godina

Da se drzimo teme... Kad se jednom dozvoli nekaznjeno divljanje po gradu, po selu, po planini, onda imamo to sto imamo. Bojkot takvih skupova nije resenje. Ovako se, kada neko izvestava, bar vidi i cuje da je u pitanju bio obican skup huligana, a ne nekakva rodoljubiva svetkovina. Sveopsti sunovrat vaspitanja, kulture i ljudskosti je i ovako gotovo nemoguce zaustaviti, jer je potpiren iz delova politickih stranaka, delova drzavnog aparata i nekih medija. Ultradesnicari su problem i u mnogim uredjenijim drustvima od naseg, ali postoji crta preko koje se ne moze preci, a da se ne suocite sa posledicama. To sto cete vi bojkotovati takve skupove, znaci da cete samo dopustiti da neki drugi mediji (koji i vaspitavaju ovakve demonstrante) ispune prazan prostor svojim jednostranim izvestavanjem. Nema druge.

Anna Livia

pre 17 godina

Cudno kako su se opet ujedinili "ravnogorci","klerofasisti", "neonacisti" i slicni. Pronasli se eto "u ideji". Ako drzava ne sasece stvari u korenu postacemo jos bolesnije drustvo.. A decu necemo sacuvati od ovoga ...

Dejan

pre 17 godina

Treba snimati sve njihove skupove a bojkotovati konferencije za novinare. Gospodin "vecno drugi" nije zadovoljan ni izvestavanjem RTS-a, a ni ostalih medija, sem Kurira i Pravde (verovatno). Da li bi model izvestavanja trebalo da bude RTS 90, kada je vucic bio ministar informisanja ?

Marko Knj

pre 17 godina

Demonstrante Slikati, ali ne i organizatore... Šta će vam izjave Vučića, Luke Karadžića i sličnih...

A, to što demonsranti-lopovi ne žele da budu uslikani, njih će uslikati kamere policije... Ako to ne žele, e to je stvar države - predsednbika Srbije, predsednika i zamenika predsednika Vlade, ministra policije... Njih opaučite gospodo ako ništa ne preduzmu... Ne bojte se, nema više ministra koji bije novinare...

Znam da znate da političare i funkconere jako pogadja kad nema njihovih slika i izjava u izveštajima... Tada šize...

Sandro

pre 17 godina

Sta je sporno, kad se vidi ko im javno smislja parole... ti nitkogovici ne bi znali da smisle da li treba da udaraju novinare ili crnce ili homoseksualce ili sami sebe!! a onog majstora sa slike tuzite za teske telene povrede.. pa nek razmisli u nekom KP-u cemu to...

neko-ko-pamti-duže.od-tri-dana

pre 17 godina

Ko kaže da se Ivica nije transformisao? Onomad, kad su gradjani talasali zbog pokradenih izbora i drugih "nestašluka" mudre vlasti SPS-a, na čelu sa..., mladjani Ivica je opravdavao pendrečenje i polivanje "rulje" hladnom vodom usred zime ("Ne očekuju valjda da ih polivamo toplom vodom?!"). Sada ne dozvoljava da demonstrantima zafali dlaka s glave! Zaštita novinara "izdajničkih" medija i tako nije u opisu radnog mesta ministra policije! Zar transformacija nije očigledna? Bravo, Ivice!

Biljana

pre 17 godina

Nedopustivo je da se to desava na ulicama Beograda... Policija mora da reaguje, hapsi i zatvara huligane. Ti huligani su municija radikala. Drzava ne sme dozvoliti ni miting u utorak.

krsto bacovic

pre 17 godina

nadam se da će povređenom novinaru biti dobro. ovim putem ga pozdravljam i želim brzi povratak na posao. žao mi je što ga policija nije sačuvala od tih kukavica.

Kraja

pre 17 godina

...prioritet je utvrdjivanje identiteta direktnih pomagaca karadzica, koji bi pod pretnjom visokih zatvorskih kazni imenovali naredbodavce i organizatore ovog celog kupleraja... pokrenuti ponovo istragu o ubistvu u topcideru, procesljati vojni vrh... organizatore nasilnih demonstracija staviti s one strane zakona (sve "obraze", radikale, ilica)... slavicu djukic smeniti, pa neka zali kao gradjanin, a ne kao predsednica skupstine... zamoliti sve politicare u vlasti koji ne mogu da se opredele na koliko stolica bi sedeli, da napuste drzavne funkcije... hm, a karadzica bi mozda trebalo izruciti republici srpskoj, pa neka dodik onda obecava sta zeli i kome zeli... dosta je izivljavanja preko grbace srbije i ovog nesretnog naroda...

Batke

pre 17 godina

Na zalost, vracanjem SPS-a na vlast vratilo se i prebijanje naroda na ulicima... bas kao za vreme Milosevica.
Gde smo bili - nigde !
Sta smo (u)radili - nista !!!

david m

pre 17 godina

NE MOGU DA VERUJEM DA USRED EVROPE IMA LJUDI KOJI JOS ZIVE I PONASAJU SE KAO DA ZIVE U KAMENOM DOBU.I MI HOCEMO DA BUDEMO CLANOVI MODERNE EVROPE. JA KAO SRBIN TO JOS NE BI DOZVOLIO. SRAMOTA, SRAMOTA.
KOLIKO MI JE DRAGO STO NE ZIVIM TAMO PA DA TO NEMORAM BAR DA GLEDAM.
DM.

Dr Dabic

pre 17 godina

Pa kako da policija tuce (pa cak i samo da pokusa da skloni sa ulica) te mlade ljude, izrazite patriJote, koji samo izrazavaju svoj protest protivu nepravdi Novog svetskog poretka?!?

Bojim se da je tolerisanje raznih vidova nasilja u ovoj drzavi, sto je bila, i jos uvek je, svojevrsna drzavna politika, dostiglo onu kriticnu tacku kad drzava vise ne moze da garantuje sigurnost NIKOME.

Ovakve se stvari u normalnim drzavama kaznjavaju, za ovakve se stvari krivicno odgovara, ali u zemlji u kojoj se akt nasilja tretira, ako nema teskih telesnih povreda, kao prekrsaj, sta mozemo ocekivati?

ZeljkoM

pre 17 godina

Nemojte se sklanjati pred njima. Treba sve da ih snimite. Snimajte ih ako treba iz helikoptera ili sa krovova zgrada ali ih sve snimite da prestupnici budu indetifikovani imenom i prezimenom. Prestupnici moraju da snose posledice za fizicke nasrtaje i vandalizam. Drzava treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko nije rodjen u Srbiji a ovih dana pokushava da izazove gradjanski rat.
Zamislite koliko su to opskurni, izopaceni stvorovi kad rushe umetnicke eksponate. Iz nekog nezamislivog razloga, oni se osecaju ugrozeni prisustvom kulture.

stefan

pre 17 godina

iskreno mislim da je to najbolje resenje. kao sto su bojkotovali hitlera, tako i sada. oni traze publicitet, i paznju javnosti ovakvim brutalnim nastupima i ``performansima``, i to ce se jedino spreciti ako se oni bojkotuju.

Zoran

pre 17 godina

Mislim da bi i novinari trebalo da razmisle o tome da bojkotuju takve skupove i ne izvestavaju sa takvih skupova koje koriste pojedine stranke za svoju promociju. Organizatori demonstracija moraju biti odgovorni za sve sto se na demonstracijama kaze i polomi. Ispodstavite racun za sve polomljene stvari i ucinjenu stetu kako novinarima takodje i grad treba da naplati svoju stetu koju je imao. Nisu duzni poreski obveznici i pojedinci da placaju takve stete iz svoga dzepa. Demonstracije bez dozvole policije treba brutalno u korenu spreciti. Zavedite red vec jednom u zemlji ako hocemo u evropu. Demonstracije da ali, zna se ko je dobio dozvolu i ko je organizator istih, taj snosi i posledice i mora nadoknaditi stetu koja se napravi. Gospodin luka Karadzic poziva na rusenje Vlade u Srbiji, takvima bi u civilizovanom svetu odmah bilo ukinuto gostoprimstvo ako nije drzavljanin iste drzave.

V

pre 17 godina

Gradjani koji se ne slazu sa hapsenjem ljudi za koje postoje materijalni dokazi da su pocinili najteze zlocine mogu slobodno da to iskazu na ulicama svojih gradova uz pomoc parola, setnji, i raznih drugih vidova izrazavanja protesta. Medjutim, kada ti isti gradjani, pocnu da ugrozavaju zivote i zdravlje svojih sugradjana i unistavaju materijalna dobra tokom tih protesta, policija mora da reaguje po ustavu i zakonu, da zastiti osnovna prava svih gradjana na zivot i slobodu kretanja kao i materijalna dobra istih.
Zbog cega policija u Srbiji, koja je placena porezima tih istih gradjana, ne radi svoj osnovni posao zbog koga i postoji-da zastiti gradjane i ustav od strane onih koji ga krse?

raqn

pre 17 godina

Protiv takvih huligana se ne može boriti kulturno i nekim sankcijama i pretnjama, već samo im treba uzvratiti istom merom. Žalosno, ali dok ih policija ne počne pendrečiti zbog ovakvih stvari, oni će biti još gori.

Radule

pre 17 godina

'Nacionalno osvešćeni' baja, kojem leđa čuva gomila istih takvih, se zatrčava i prebija nezaštićenog snimatelja kojem su ruke zauzete kamerom, tj. kao da su vezane. Na šta vas to podseća? Mene to užasno podseća na snimak iz Trnova kada dični Škorpioni 'junački' streljaju one dečake čije su ruke vezane (kao da bi odrešenih ruku i imali neke šanse da pruže bilo kakav otpor). Ista je to sorta ljudi(?) - neopevane kukavice i kompleksaši, isto kao i idoli im Rašo K, Rako M & Vojo Š... Ne usuđujem se ni da zamislim šta bi tek gospodin Narandžaste Gaće bio u stanju da čini kada bi mu neko dao šansu (ne, ne mora to biti rat, dovoljni su i radikali na vlasti)...
Uostalom, "Ja sam dobio tri - četiri udarca sa leđa" više nego dovoljno govori...

biljka

pre 17 godina

kako se sve nekako okrenulo. nekada sam demonstrirala a sada zelim da policija hapsi demonstrante. ali zaista mi nismo bili snage haosa i bezumlja. nismo nikoga hteli da bijemo i lomimo grad. bezveze su nas tukli i bacali suzavac. i nismo bili sacica huligana i neradnika. bilo nas je mnogo. zaista se plasim za novinare u utorak kad demonstrante dovezu iz svih delova srbije autobusima sa sendvicima i dnevnicama. izvinjavam se jadnim ljudima kojima ce to biti prilika da vide beograd i koji nece doci da lupaju i biju.

Dusan.K.

pre 17 godina

Ne secam se da je devedesetih tokom demonstracija pretucen bilo koji novinar Slobinog RTS-a! Bili su tuceni samo demonstranti. Ko rukovodi demonstracijama to je i njegova slika!! A Dacic bi trebao malo da "umiri" masu, pamtimo da ume ;-)

martin

pre 17 godina

ne gospodo novinari...
bojkot onih koji ORGANIZUJU nasilne skupove... molebane, tihovanja i slicno...

setite se kako su kradikali kulirali danas i b92 pre par godina... tako sad vi kulirajte njih....

Boris Arizona

pre 17 godina

Ja se nadam da je ovo kap koja je prelila casu, jer pod hitno treba zabraniti rad stranaka i pokreta koji se sluze neonacistickom retorikom, ikonografijom i delovanjem. Tu naravno mislim na Seseljeve radikale i na tzv. patriotski pokret Obraz. Dokle god se doticnima ne stane na put, za Srbiju nema boljitka. Jednostavno mora se podvuci crta.

Boris Arizona

pre 17 godina

Ja se nadam da je ovo kap koja je prelila casu, jer pod hitno treba zabraniti rad stranaka i pokreta koji se sluze neonacistickom retorikom, ikonografijom i delovanjem. Tu naravno mislim na Seseljeve radikale i na tzv. patriotski pokret Obraz. Dokle god se doticnima ne stane na put, za Srbiju nema boljitka. Jednostavno mora se podvuci crta.

Radule

pre 17 godina

'Nacionalno osvešćeni' baja, kojem leđa čuva gomila istih takvih, se zatrčava i prebija nezaštićenog snimatelja kojem su ruke zauzete kamerom, tj. kao da su vezane. Na šta vas to podseća? Mene to užasno podseća na snimak iz Trnova kada dični Škorpioni 'junački' streljaju one dečake čije su ruke vezane (kao da bi odrešenih ruku i imali neke šanse da pruže bilo kakav otpor). Ista je to sorta ljudi(?) - neopevane kukavice i kompleksaši, isto kao i idoli im Rašo K, Rako M & Vojo Š... Ne usuđujem se ni da zamislim šta bi tek gospodin Narandžaste Gaće bio u stanju da čini kada bi mu neko dao šansu (ne, ne mora to biti rat, dovoljni su i radikali na vlasti)...
Uostalom, "Ja sam dobio tri - četiri udarca sa leđa" više nego dovoljno govori...

martin

pre 17 godina

ne gospodo novinari...
bojkot onih koji ORGANIZUJU nasilne skupove... molebane, tihovanja i slicno...

setite se kako su kradikali kulirali danas i b92 pre par godina... tako sad vi kulirajte njih....

ZeljkoM

pre 17 godina

Nemojte se sklanjati pred njima. Treba sve da ih snimite. Snimajte ih ako treba iz helikoptera ili sa krovova zgrada ali ih sve snimite da prestupnici budu indetifikovani imenom i prezimenom. Prestupnici moraju da snose posledice za fizicke nasrtaje i vandalizam. Drzava treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko nije rodjen u Srbiji a ovih dana pokushava da izazove gradjanski rat.
Zamislite koliko su to opskurni, izopaceni stvorovi kad rushe umetnicke eksponate. Iz nekog nezamislivog razloga, oni se osecaju ugrozeni prisustvom kulture.

Dusan.K.

pre 17 godina

Ne secam se da je devedesetih tokom demonstracija pretucen bilo koji novinar Slobinog RTS-a! Bili su tuceni samo demonstranti. Ko rukovodi demonstracijama to je i njegova slika!! A Dacic bi trebao malo da "umiri" masu, pamtimo da ume ;-)

V

pre 17 godina

Gradjani koji se ne slazu sa hapsenjem ljudi za koje postoje materijalni dokazi da su pocinili najteze zlocine mogu slobodno da to iskazu na ulicama svojih gradova uz pomoc parola, setnji, i raznih drugih vidova izrazavanja protesta. Medjutim, kada ti isti gradjani, pocnu da ugrozavaju zivote i zdravlje svojih sugradjana i unistavaju materijalna dobra tokom tih protesta, policija mora da reaguje po ustavu i zakonu, da zastiti osnovna prava svih gradjana na zivot i slobodu kretanja kao i materijalna dobra istih.
Zbog cega policija u Srbiji, koja je placena porezima tih istih gradjana, ne radi svoj osnovni posao zbog koga i postoji-da zastiti gradjane i ustav od strane onih koji ga krse?

biljka

pre 17 godina

kako se sve nekako okrenulo. nekada sam demonstrirala a sada zelim da policija hapsi demonstrante. ali zaista mi nismo bili snage haosa i bezumlja. nismo nikoga hteli da bijemo i lomimo grad. bezveze su nas tukli i bacali suzavac. i nismo bili sacica huligana i neradnika. bilo nas je mnogo. zaista se plasim za novinare u utorak kad demonstrante dovezu iz svih delova srbije autobusima sa sendvicima i dnevnicama. izvinjavam se jadnim ljudima kojima ce to biti prilika da vide beograd i koji nece doci da lupaju i biju.

raqn

pre 17 godina

Protiv takvih huligana se ne može boriti kulturno i nekim sankcijama i pretnjama, već samo im treba uzvratiti istom merom. Žalosno, ali dok ih policija ne počne pendrečiti zbog ovakvih stvari, oni će biti još gori.

Biljana

pre 17 godina

Nedopustivo je da se to desava na ulicama Beograda... Policija mora da reaguje, hapsi i zatvara huligane. Ti huligani su municija radikala. Drzava ne sme dozvoliti ni miting u utorak.

stefan

pre 17 godina

iskreno mislim da je to najbolje resenje. kao sto su bojkotovali hitlera, tako i sada. oni traze publicitet, i paznju javnosti ovakvim brutalnim nastupima i ``performansima``, i to ce se jedino spreciti ako se oni bojkotuju.

Zoran

pre 17 godina

Mislim da bi i novinari trebalo da razmisle o tome da bojkotuju takve skupove i ne izvestavaju sa takvih skupova koje koriste pojedine stranke za svoju promociju. Organizatori demonstracija moraju biti odgovorni za sve sto se na demonstracijama kaze i polomi. Ispodstavite racun za sve polomljene stvari i ucinjenu stetu kako novinarima takodje i grad treba da naplati svoju stetu koju je imao. Nisu duzni poreski obveznici i pojedinci da placaju takve stete iz svoga dzepa. Demonstracije bez dozvole policije treba brutalno u korenu spreciti. Zavedite red vec jednom u zemlji ako hocemo u evropu. Demonstracije da ali, zna se ko je dobio dozvolu i ko je organizator istih, taj snosi i posledice i mora nadoknaditi stetu koja se napravi. Gospodin luka Karadzic poziva na rusenje Vlade u Srbiji, takvima bi u civilizovanom svetu odmah bilo ukinuto gostoprimstvo ako nije drzavljanin iste drzave.

Anna Livia

pre 17 godina

Cudno kako su se opet ujedinili "ravnogorci","klerofasisti", "neonacisti" i slicni. Pronasli se eto "u ideji". Ako drzava ne sasece stvari u korenu postacemo jos bolesnije drustvo.. A decu necemo sacuvati od ovoga ...

Kraja

pre 17 godina

...prioritet je utvrdjivanje identiteta direktnih pomagaca karadzica, koji bi pod pretnjom visokih zatvorskih kazni imenovali naredbodavce i organizatore ovog celog kupleraja... pokrenuti ponovo istragu o ubistvu u topcideru, procesljati vojni vrh... organizatore nasilnih demonstracija staviti s one strane zakona (sve "obraze", radikale, ilica)... slavicu djukic smeniti, pa neka zali kao gradjanin, a ne kao predsednica skupstine... zamoliti sve politicare u vlasti koji ne mogu da se opredele na koliko stolica bi sedeli, da napuste drzavne funkcije... hm, a karadzica bi mozda trebalo izruciti republici srpskoj, pa neka dodik onda obecava sta zeli i kome zeli... dosta je izivljavanja preko grbace srbije i ovog nesretnog naroda...

Mile J.N.beograd

pre 17 godina

Pridruzujem se mnogima koji su za ostar kurs prema "demonstrantima" huliganima, jeftinim festama, SRS-u. Svakodnevno izlazi na videlo lik i delo Radovana Karadzica (kockara, uzeo cca 35,000.000 od siromasnog naroda)alijas Dabica. Sta i taj brat Luka radi ovde u Beogradu? Zivi lepo na nasoj grbaci. Njega i sve one koji ne postuju srpski narod i demokratsku vlast, treba hitno proterati iz Srbije. Sta hoce i Acovic? Cenio sam ga a sada je tako nisko pao.Cavoski!? Sta sve advokati rade zarad novca? Policija skupo kasta poreske obveznike pa neka razjure huligane i uspostave red i funkcionisanje normalnog zivota.

neko-ko-pamti-duže.od-tri-dana

pre 17 godina

Ko kaže da se Ivica nije transformisao? Onomad, kad su gradjani talasali zbog pokradenih izbora i drugih "nestašluka" mudre vlasti SPS-a, na čelu sa..., mladjani Ivica je opravdavao pendrečenje i polivanje "rulje" hladnom vodom usred zime ("Ne očekuju valjda da ih polivamo toplom vodom?!"). Sada ne dozvoljava da demonstrantima zafali dlaka s glave! Zaštita novinara "izdajničkih" medija i tako nije u opisu radnog mesta ministra policije! Zar transformacija nije očigledna? Bravo, Ivice!

Sandro

pre 17 godina

Sta je sporno, kad se vidi ko im javno smislja parole... ti nitkogovici ne bi znali da smisle da li treba da udaraju novinare ili crnce ili homoseksualce ili sami sebe!! a onog majstora sa slike tuzite za teske telene povrede.. pa nek razmisli u nekom KP-u cemu to...

krsto bacovic

pre 17 godina

nadam se da će povređenom novinaru biti dobro. ovim putem ga pozdravljam i želim brzi povratak na posao. žao mi je što ga policija nije sačuvala od tih kukavica.

Marko Knj

pre 17 godina

Demonstrante Slikati, ali ne i organizatore... Šta će vam izjave Vučića, Luke Karadžića i sličnih...

A, to što demonsranti-lopovi ne žele da budu uslikani, njih će uslikati kamere policije... Ako to ne žele, e to je stvar države - predsednbika Srbije, predsednika i zamenika predsednika Vlade, ministra policije... Njih opaučite gospodo ako ništa ne preduzmu... Ne bojte se, nema više ministra koji bije novinare...

Znam da znate da političare i funkconere jako pogadja kad nema njihovih slika i izjava u izveštajima... Tada šize...

zb

pre 17 godina

Ma kakav bojkot. Treba snimati kako ruše grad i hapsti na osnovu tih snimaka. One koje imaju lažne lične karte, a takvih je još mnogo (ne bi me čudilo da je i Mladić među njima) treba proterati i zabaniti ulazak u Srbiju. Neka idu i ruše svoje gradove, a ne ovaj koji su gradili naši dedovi.

Počistiti već jednom ovaj grad od likova koji su se navukli u njega tokom 90-tih.

david m

pre 17 godina

NE MOGU DA VERUJEM DA USRED EVROPE IMA LJUDI KOJI JOS ZIVE I PONASAJU SE KAO DA ZIVE U KAMENOM DOBU.I MI HOCEMO DA BUDEMO CLANOVI MODERNE EVROPE. JA KAO SRBIN TO JOS NE BI DOZVOLIO. SRAMOTA, SRAMOTA.
KOLIKO MI JE DRAGO STO NE ZIVIM TAMO PA DA TO NEMORAM BAR DA GLEDAM.
DM.

Žika

pre 17 godina

Radikali nikad nisu bili zadovoljni novinarima i stalnio se žale na medijski mrak, a ne skidaju se sa tv ekrana i sa novinskih stubaca. Definitivno treba bojkotovati njihove "aktivnosti" jer bez medijske pažnje oni ne funkcionišu. Tu mislim i na Šešeljevo eksponiranje u Hagu. Bojkot !!!

Мина

pre 17 godina

На пример, идем ја улицом својим послом и налетим на "оправдано гневну младост Србије" која крене да ме лема јер свој издајнички карактер одајем тиме што нисам са њима! Не мислим да су новинари потребни да ме од тога заштите, то би требали да ураде неки други људи у униформама које ја за то плаћам. Али, ако би се неки фотоапарат или камера нашли да то забележе, не би сметало... Јер у супротном ће испасти да сам ја напала њих, сем ако се нисам оклизнула на кору од банане... Па шта је ово?! Полиција ће разуларени "патриотизам" пустити да дивља по улицама и то још нико неће ни забележити?! То би био "патриотски комунизам!

Igor Milutinovic

pre 17 godina

Sramota je sta se desava u ovoj zemlji. Skakati i udarati nogom nezasticenog novinara, pa to se nije desavalo ni u Hitlerovo (Slobino) vreme. Drzava treba da reaguje pod hitno. GOSPODINE TADICU, DEMOKRATIJA NIJE FASIZAM.

Nebojsa Dedic

pre 17 godina

Pozdrav svima iz Srbije, jadne nase Srbije zbog ovih takozvanih patriota... Zivim u Parizu vec godinu dana i takve stvari se i ovde desavaju, samo drzava i policija to tretira ovako: snimi lica ili pohapsi besnu rulju i onda lepo novcana kazna da ne mozes da se opasuljis i onda prinudni rad...... kopanje, ciscenje ulica u specijalnim jaknama sa natpisom - rad po kazni, da svi vide koji si debil... a ako se ne odazovu na poziv - zatvor. drzava treba da se pobrine da nadje neki posao tim ljudima, nije ni njima lako, bas njih briga za Karadzica i Mladica i tamo neke likove.... to je bes zbog bede i siromastva i sto zive kao beda sa 30 godina u stanu od 35km sa roditeljima koji su pukli od svega sto im se izdesavalo i sto su puni bensendina i alkohola. Verujem i da madju njima ima i ok momaka koji nisu dobro videli znakove pored puta.... priznajem i ja sam nekad bio takav kreten da idem da se mlatim sa policijom kao budala zarad neke bozije pravde... i dalje sam vernik ali samo vera i rad, rad, rad mogu da ucine nesto po ovom pitanju. Ljudi, momci, ortaci, braco prestanite da lomite i bijete ljude, nadjite u sebi nesto pozitivno i tako probajte da pomognete svojoj zemlji. Hajde da udjemo vise u evropu i da pokazemo svima da smo i mi ljudi civilizovani. Razumem vas bes ali ne vredi ovako osim ako niste mazohisti pa zelite da vas hapse i biju i sta vec da vam rade u policiji... a svi dobro znamo sta rade u celijama. Od toga nema nista... strpljenje, rad i vera u sebe jedino moze promeniti nesto u Srbiji... ajde braco moja iz svih krajeva bg-a... isplanirajte zivot bar malo unapred i krenite da radite na sebi. a ne da se borite kao ovce za nekoga za koga stvarno niko ne zna sta je uradio ili nije.. nije nas zivot stvoren za to... nas zivot je za nas a ne za neke tamo likove sto su mozda ubijali a mozda ne... gledajte svoja posla i uradicete nesto za sebe i svoju zemlju. A ako vam je muka od svega - zapalite napolje i probajte tamo... evo ja sam dosao bez jezika sa malo love u dzepu i polako... tesko je ali se trudim. Objasnjavam pokazujem francuzima da shvate i hoce da cuju ali posle svakodnevnih tuca i paljenja sta covek da pomisli. i nisu oni bili za bombardovanje ili rat sa nama... niko ih nije pitao. muslimani stampaju knjige, stripove o svemu za vreme rata..... a ja kada sam bio u bg-u zadnji put pre par meseci nisam ni u jednoj knjizari mogao da nadjem nijednu knjigu o bombardovanju, bljesku, oluji, bratuncu gde su nam pobili sve! i sta ? ovako cete da pokazete svetu pravdu a? ili vas bas z.bl.e za evropu? ako necete u evropu koju niste ni videli onda idite u avganistan pa se tamo lozite do sutra kako ste vi srbi... a ako neko da komentar da sam izdajnik ili ne znam sta, zelim da kazem da mi ga je zao. i voleo bih da mi posalje njegov e-mail pa da mu objasnim neke stvari ako je raspolozen... sanjam jutro kada cu otvoriti sajt b92 i da vidim neke lepe vesti... muka mi je vise od srbije i ilikova koji lome i tuku zene i ljude koji samo rade svoj posao posteno. taj kamerman mozda ima malo dete ili sta vec a onaj smeker u narandzastim feget gacama je velika neka faca, a? sto ljudi iza njega i ON ce da bije i deli pravdu... decko zao mi te je mnogo, srami se kukavico, i moli se bogu da ti oprosti ako si pravi vernik a ne onaj sa brojanicom zato sto je to u modi. zelim ti sve najbolje kada te uhapse a hoce... nemojte da ga bijete policijo, dajte mu da kopa i sadi za gladnu decu na kosovu... toga se smeker nije setio... eto tako, budite mi svi pozdravljeni i srecno.

Dejan

pre 17 godina

Treba snimati sve njihove skupove a bojkotovati konferencije za novinare. Gospodin "vecno drugi" nije zadovoljan ni izvestavanjem RTS-a, a ni ostalih medija, sem Kurira i Pravde (verovatno). Da li bi model izvestavanja trebalo da bude RTS 90, kada je vucic bio ministar informisanja ?

babo i stričevi

pre 17 godina

Ovde je još uvek problem obična primena zakona! Ako je beli Mag srbin znači nije mogao da počini zločin, znači ne sme da bude ni osumnjičen, znači da i pokušaj da mu se sudi je razlog da besna gomila kao lavina ruši sve pred sobom. Videli smo da su navijači Partizana skandirali Magovo ime, pa kad su u Engleskoj izašli na kraj za hiljadama manijaka, u Srbiji ih je sto puta manje, zna se ko su kolovodje i zna se ko i h plaća. Opet je problem primena zakona. Juče nisam platio parking mesto i stavili su mi kaznu: Sad ću da izadjem na ulicu, da protestvujem , da vičem da me mrze jer sam Srbin, sad ću da trazim okolo da napadnem nekog novinara, i šta će biti samnom? Hoće li mi oprostiti kaznu?

Batke

pre 17 godina

Na zalost, vracanjem SPS-a na vlast vratilo se i prebijanje naroda na ulicima... bas kao za vreme Milosevica.
Gde smo bili - nigde !
Sta smo (u)radili - nista !!!

Milan

pre 17 godina

Ne ne i ne, gospodo,
Već postojeći zakoni o političkim strankama zabranjuju govor mržnje i postoji mogućnost zabrane takvih političkih stranaka. Ako hoćete u Evropu krenite da poštujete sopstvene zakone.
PS:A i krajnje je vreme da se primeni LUSTRACIJA na pojedine političare političke stranke!

Grele

pre 17 godina

Pa sta reci, posejano seme 90-tih i RTS i sl. propaganda se vraca u vidu agresivne, izmanipulirane i konfuzne mladezi. Posto nisam iz BG video sam na slikama da je velika vecina na demonstracijama omladine do 21 god. Kada bi svima bilo jasno i sta se desavalo u BiH i u Hrvatskoj kada by videli sta znaci samo jedan dan ziveti 92-95 u Sarajevu pod opsadom bila bi ih sramota. Ali kada novinari po tom pitanju nisu jedinstveni i neki novinari govore da toga nije bilo, onda imate ovakvu masu ljudi besnih.
Kad sam video sliku onog malog debelog sa kokardom i jako besnu grimasu na licu kako nesto vice, mogu da zamislim kakve informacije od roditelja, okoline i medija ima.

Zzzaphod

pre 17 godina

Najbolje bi bilo da se novinari organizuju i da pocnu da bojkotuju prvo SRS, a zatim i nacionalni stroj, obraz i sl. organizacije. Takodje i skupove organizovane od istih. Potpuno igronisanje i medijska blokada. Mozda ce za godinu dana i da nestanu.
Pozdrav,

rastko

pre 17 godina

Drzava mora da kazni pocinioce, ali to nije dovoljno. Sve te nasilnicke organizacije kao sto su SRS, Obraz i slicne moraju biti zabranjene, a njeni clanovi sankcionisani. STOP NACIZMU I NASILJU U SRBIJI!

Dr Dabic

pre 17 godina

Pa kako da policija tuce (pa cak i samo da pokusa da skloni sa ulica) te mlade ljude, izrazite patriJote, koji samo izrazavaju svoj protest protivu nepravdi Novog svetskog poretka?!?

Bojim se da je tolerisanje raznih vidova nasilja u ovoj drzavi, sto je bila, i jos uvek je, svojevrsna drzavna politika, dostiglo onu kriticnu tacku kad drzava vise ne moze da garantuje sigurnost NIKOME.

Ovakve se stvari u normalnim drzavama kaznjavaju, za ovakve se stvari krivicno odgovara, ali u zemlji u kojoj se akt nasilja tretira, ako nema teskih telesnih povreda, kao prekrsaj, sta mozemo ocekivati?

Jovan

pre 17 godina

Da se drzimo teme... Kad se jednom dozvoli nekaznjeno divljanje po gradu, po selu, po planini, onda imamo to sto imamo. Bojkot takvih skupova nije resenje. Ovako se, kada neko izvestava, bar vidi i cuje da je u pitanju bio obican skup huligana, a ne nekakva rodoljubiva svetkovina. Sveopsti sunovrat vaspitanja, kulture i ljudskosti je i ovako gotovo nemoguce zaustaviti, jer je potpiren iz delova politickih stranaka, delova drzavnog aparata i nekih medija. Ultradesnicari su problem i u mnogim uredjenijim drustvima od naseg, ali postoji crta preko koje se ne moze preci, a da se ne suocite sa posledicama. To sto cete vi bojkotovati takve skupove, znaci da cete samo dopustiti da neki drugi mediji (koji i vaspitavaju ovakve demonstrante) ispune prazan prostor svojim jednostranim izvestavanjem. Nema druge.

Zoran

pre 17 godina

Policija ne radi svoj posao to je ocigledno, jer da radi i koristi palice zasta su namenjene ne bi se ova divljacka horda tako ponasala, VELIKI MINUS POLICIJI !

bakilo

pre 17 godina

Pre neki dan je neko iz LDP napomenuo da se i dalje hapse samo izvrsioci a da ideologe sve ove muke niko ne dira. Bilo je i reakcija nekih analiticara na to. A kao potvrdu samozastite istih za posledicu imamo periodicne nestabilnosti vrlo koordinisane i dobro planirane pa neka je narodu hleba i igara.
Licno mislim da protesti nemaju politicku nego operativnu ulogu.
Novinari potrudite se da dobijete politicka misljenja onih koji protestuju, i objavite iste. To bi trebalo da vam je zadatak a mozda svima bude i jasnije o cemu se ovde radi.
Ovako stalno neko, nekog vuce na dno.
Zalosno

2037

pre 17 godina

dok cetnici ne skontaju da to ne ide tako u 2008 ... a treba im otkad ???
BRAVO B92 , sve ih je manje a sve vise bih volio da odem ko turista u Stockholm ' nako na 8 dana !!!!!
; )

Мина

pre 17 godina

Они којима је одзвонило очито ће покушати да учине да звона звоне не само њима већ да што више људи повуку за собом. Колико још људи треба да настрада да би то прешло праг толеранције власти на ово насиље? Данас нападају новинаре јер их провоцирају камере уперене у њих, а замислите како би тек прошао неко ко би осетио потребу да им нешто каже? Сутра ће их провоцирати неко ко иде некуд својим путем и нашао се у близини, а није са њима!

besni gradjanin

pre 17 godina

Slažem se sa tim da treba slikati i objavljivati lica nasilnika, ali ne i političara koji ih organizuju. Bojkotovati treba stranke koje stoje iza nasilja, ionako već znamo šta će da nam kažu Vučić i co. A ove huligane slikati pa poslati dokaze MUP-u, ako uopšte bude neke koristi od toga. Uf, što sam besna

Majstor Stefke

pre 17 godina

Grupa gradskih siledžija i besposličara već nekoliko dana drži okupiran Beograd i šalje veoma ružnu sliku. I to u sred letnje sezone, kada očekujemo turiste. Kao građani ovoga grada, moramo da apelujemo na organe reda da spreči ovakva okupljanja i divljanja koja nemaju nikakve veze sa iznošenjem političkih stavova, već jedino predstavljaju pokušaj manjine da terorišu većinu, i pribave poneki politički poen. Zato pozivam sve kojima je stalo do našeg grada, da jasno kažu STOP NASILJU!

Balkanska Promaja

pre 17 godina

Novinari jednostavno treba da bojkotuju stranke koje organizuju ovakve incidente. Ne treba prenositi svaku nebulozu koju izjave clanovi tih partija.

Stefke

pre 17 godina

"Nikad nije bivalo, čak ni u ono najcrnje Miloševićevo vreme da ja strepim za živote ljudi na beogradskim ulicama..."

Ovo pokazuje realan trenutni zivot u Srbiji. A zbog cega je tako, neka se pre svega pitaju politicari.
8 godina od preokreta, a gore nego u Milosevicevo vreme - skoro u svim oblastima.

Ubuntu

pre 17 godina

Radikali nastavljaju tradiciju ukidanja slobodne novinarske reči iz devedesetih i oni su direktno odgovorni za incidente, jer je Nikolić više puta indirektno pozvao na linč svih onih novinara i medija koji ne pišu i ne izveštavaju kao "Pravda", Radio Fokus, TV Most i sl.

I pored najbolje volje, nisam u izveštavanju ni RTS-a, ni TV Foksa, ni B92 mogao da nađem elemente likovanja zbog hapšenja Radovanovog. Da li Nikolić misli da je likovanje to što su se mediji, vođeni profesionalizmom, utrkivali ko će pre da objavi vest i napravi specijalni program povodom događaja?!

Da li bi Nikolić bio zadovoljan da su sve televizije u studio dovele nekog "umetnika" koji bi na guslama opevavao Radovanovu sudbinu?! Ili bi možda bili zadovoljni da je specijalni program vodila Verica Radeta iz sedišta SRS-a?!

Ne sumnjam da bi bili, ali moraju da znaju da nema više diktature jednoumlja u Srbiji! Oni su (svesno) pobrkali lončiće. Kao što demokratija nije anarhija, tako ni novinarstvo ne može da bude neobjektivno i ideološki ostrašćeno!

vojvodjanin

pre 17 godina

Na zalost ja mislim, da je to dokaz 'politickog preobrazaja i preporoda SPS-a' a i 'vodece' uloge njihovog koalicionog partnera...!
Politicka klima je ta koja dozvoljava da takva grupa siledzija i agresivaca uopste postoji i vladi bez-zakonja! Kad je svojevremeno (davno bese!!!) DOS (kratko) vladao uz pomoc tri cetvrtine glasova gradjana onda SRS i ostale stranke slicnih profila nisu ni presli cenzus! I to bez lustracije i bez ikakvog zakona koji bi zabranjivali stranke i/ili pojedince! Kada su ti 'ljudi' znali da ce ih gradjani na ulici, na licu mesta prebiti zbog takvog vandalskog ponasanja, nije im na pamet palo da takve stvari rade. Medjutim za vreme Kostunicine vladavine(uz 'intelektualnu' pomoc partnera NS i SRS) kada se i Legija osecao sigurnim da se preda 'zbog rzumevanja vlasti', nije ni cudo sto takve stvari nam obelezavaju svakodnevnicu - plasim se da je saradnja sa Haskim Tribunalom samo vazan spoljasnji faktor procesu prilaska Evropi ali sustinski stvarno puno toga moramo da uradimo na unutrasnjem planu da mozemo reci da smo spremni za civilizovani nacin izrazavanja razlicitih misli -ne zbog Evrope, nego zbog nas samih!

tica

pre 17 godina

nas su lemali i jurili po ulicama beograda zbog setnji i pistaljki, mogu da se potsete sada pendreka zbog prebijanja novinara! ovo je strasno.

lala

pre 17 godina

Slazem se. Apsolutno ignorisanje ili jos bolje, jedna obimna propaganda sprdanja sa takvim likovima pocevsi od novina, magazina, radija, TV-a, interneta, stripova i crtaca i svega ostalog.

Nataša

pre 17 godina

Ubeđena sam da samo bojkot može smiriti huligane. Policija i ne treba da reaguje, to bi ih samo još više razbesnelo. Ne zaboravimo da su to ljudi koji traže najmanji povod za rušilačko ponašanje, kao pijani navijači. Ako im se ne ukaže pažnja, neće imati utisak da su bitni, jer: Kakva je korist od javnih skupova ako niko ne sazna za njih?
Novinari bi trebalo da ih izbegavaju potpuno, i tu se ne radi o kukavičluku da se obaveštava o trenutnim "demonstracijama", već o izbegavanju linča...Sve bi se ovo dešavalo i kada je S.Milošević uhapšen da su mu pristalice bile mlađe. Proći će sve ovo. Samo budimo pametni!

Prosecan Ovdasnji

pre 17 godina

...drzava Srbija treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko u njoj nije rodjen ako svojim ponasanjem podriva njen ugled. Medjutim takav zakon tesko moze da prodje sa ovakvim udelom poslanika "dosljackih" stranaka u parlamentu.

Posmatrač

pre 17 godina

Kako to smešno zvuči da novinari bojkotuju udarne priče, pa oni su tamo i bili da bi snimali tako nešto, da im je do bojkota mogli su da prećute tako nešto. Realnost je da novinarski posao spada pod grupu opasnih, jednostavno moraju i oni malo da se prilagode tom poslul, ne kažem da je opravdan napad, šta više, postoje dokazi napada i na policiji je da deluje, naravno ukoliko to želi. Treba pooštriti kazne za vandalizam i raščistiti više sa huliganima.

Zoran Madzarevic

pre 17 godina

JA HOCU DA ZIVIM! Zivot je cudo jer on vidi i sposobne i nesposobne i svakome nadje svoje pravo mesto.
Jedino sta zapazam to je da muskarci rade i cute a tetke tresu praznu slamu.

Violeta

pre 17 godina

Gospodo novinari, bojkotujte skup. Nastavljam da pisem, ali shvatam da se takvim bojkotom vracamo na staro, kada smo neki "mi" bili demonstranti, a mediji izvestavali o sacici huligana... sramota je sve sto nam se desava.

Pravnik

pre 17 godina

Ko njima daje dozvolu da organizuju skupove na sred glavnog gradskog trga? Buduci da su vec u par navrata pokazali da ne mogu mirno demokratski da protestvuju vec da ugrozavaju red i mir, imovinu i bezbednost, iz bezbednosnih razloga treba im dozvoliti da protestvuju iskljucivo na Uscu. Suma i livada im ionako bolje stoje.

bezimena

pre 17 godina

Bojkot, da ili ne!? Nisam sklona mišljenju da je to rešenje, novinarima je posao da budu u žiži svih dešavanja i da o tome obaveštavaju javnost. Ako vi ustuknete to je gašenje svetla! Ipak je bolje, upravo jer jedino vi to možete, da vršite intenzivan pritisak na strukture vlasti, koje su odgovorne za bezbedost, da vam omoguće slobodu rada! U tome imate bezrezervnu podršku većine gradjana i to odgovorni znaju!

Boris Arizona

pre 17 godina

Ja se nadam da je ovo kap koja je prelila casu, jer pod hitno treba zabraniti rad stranaka i pokreta koji se sluze neonacistickom retorikom, ikonografijom i delovanjem. Tu naravno mislim na Seseljeve radikale i na tzv. patriotski pokret Obraz. Dokle god se doticnima ne stane na put, za Srbiju nema boljitka. Jednostavno mora se podvuci crta.

martin

pre 17 godina

ne gospodo novinari...
bojkot onih koji ORGANIZUJU nasilne skupove... molebane, tihovanja i slicno...

setite se kako su kradikali kulirali danas i b92 pre par godina... tako sad vi kulirajte njih....

Radule

pre 17 godina

'Nacionalno osvešćeni' baja, kojem leđa čuva gomila istih takvih, se zatrčava i prebija nezaštićenog snimatelja kojem su ruke zauzete kamerom, tj. kao da su vezane. Na šta vas to podseća? Mene to užasno podseća na snimak iz Trnova kada dični Škorpioni 'junački' streljaju one dečake čije su ruke vezane (kao da bi odrešenih ruku i imali neke šanse da pruže bilo kakav otpor). Ista je to sorta ljudi(?) - neopevane kukavice i kompleksaši, isto kao i idoli im Rašo K, Rako M & Vojo Š... Ne usuđujem se ni da zamislim šta bi tek gospodin Narandžaste Gaće bio u stanju da čini kada bi mu neko dao šansu (ne, ne mora to biti rat, dovoljni su i radikali na vlasti)...
Uostalom, "Ja sam dobio tri - četiri udarca sa leđa" više nego dovoljno govori...

Dusan.K.

pre 17 godina

Ne secam se da je devedesetih tokom demonstracija pretucen bilo koji novinar Slobinog RTS-a! Bili su tuceni samo demonstranti. Ko rukovodi demonstracijama to je i njegova slika!! A Dacic bi trebao malo da "umiri" masu, pamtimo da ume ;-)

Batke

pre 17 godina

Na zalost, vracanjem SPS-a na vlast vratilo se i prebijanje naroda na ulicima... bas kao za vreme Milosevica.
Gde smo bili - nigde !
Sta smo (u)radili - nista !!!

biljka

pre 17 godina

kako se sve nekako okrenulo. nekada sam demonstrirala a sada zelim da policija hapsi demonstrante. ali zaista mi nismo bili snage haosa i bezumlja. nismo nikoga hteli da bijemo i lomimo grad. bezveze su nas tukli i bacali suzavac. i nismo bili sacica huligana i neradnika. bilo nas je mnogo. zaista se plasim za novinare u utorak kad demonstrante dovezu iz svih delova srbije autobusima sa sendvicima i dnevnicama. izvinjavam se jadnim ljudima kojima ce to biti prilika da vide beograd i koji nece doci da lupaju i biju.

ZeljkoM

pre 17 godina

Nemojte se sklanjati pred njima. Treba sve da ih snimite. Snimajte ih ako treba iz helikoptera ili sa krovova zgrada ali ih sve snimite da prestupnici budu indetifikovani imenom i prezimenom. Prestupnici moraju da snose posledice za fizicke nasrtaje i vandalizam. Drzava treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko nije rodjen u Srbiji a ovih dana pokushava da izazove gradjanski rat.
Zamislite koliko su to opskurni, izopaceni stvorovi kad rushe umetnicke eksponate. Iz nekog nezamislivog razloga, oni se osecaju ugrozeni prisustvom kulture.

stefan

pre 17 godina

iskreno mislim da je to najbolje resenje. kao sto su bojkotovali hitlera, tako i sada. oni traze publicitet, i paznju javnosti ovakvim brutalnim nastupima i ``performansima``, i to ce se jedino spreciti ako se oni bojkotuju.

raqn

pre 17 godina

Protiv takvih huligana se ne može boriti kulturno i nekim sankcijama i pretnjama, već samo im treba uzvratiti istom merom. Žalosno, ali dok ih policija ne počne pendrečiti zbog ovakvih stvari, oni će biti još gori.

Zoran

pre 17 godina

Mislim da bi i novinari trebalo da razmisle o tome da bojkotuju takve skupove i ne izvestavaju sa takvih skupova koje koriste pojedine stranke za svoju promociju. Organizatori demonstracija moraju biti odgovorni za sve sto se na demonstracijama kaze i polomi. Ispodstavite racun za sve polomljene stvari i ucinjenu stetu kako novinarima takodje i grad treba da naplati svoju stetu koju je imao. Nisu duzni poreski obveznici i pojedinci da placaju takve stete iz svoga dzepa. Demonstracije bez dozvole policije treba brutalno u korenu spreciti. Zavedite red vec jednom u zemlji ako hocemo u evropu. Demonstracije da ali, zna se ko je dobio dozvolu i ko je organizator istih, taj snosi i posledice i mora nadoknaditi stetu koja se napravi. Gospodin luka Karadzic poziva na rusenje Vlade u Srbiji, takvima bi u civilizovanom svetu odmah bilo ukinuto gostoprimstvo ako nije drzavljanin iste drzave.

david m

pre 17 godina

NE MOGU DA VERUJEM DA USRED EVROPE IMA LJUDI KOJI JOS ZIVE I PONASAJU SE KAO DA ZIVE U KAMENOM DOBU.I MI HOCEMO DA BUDEMO CLANOVI MODERNE EVROPE. JA KAO SRBIN TO JOS NE BI DOZVOLIO. SRAMOTA, SRAMOTA.
KOLIKO MI JE DRAGO STO NE ZIVIM TAMO PA DA TO NEMORAM BAR DA GLEDAM.
DM.

V

pre 17 godina

Gradjani koji se ne slazu sa hapsenjem ljudi za koje postoje materijalni dokazi da su pocinili najteze zlocine mogu slobodno da to iskazu na ulicama svojih gradova uz pomoc parola, setnji, i raznih drugih vidova izrazavanja protesta. Medjutim, kada ti isti gradjani, pocnu da ugrozavaju zivote i zdravlje svojih sugradjana i unistavaju materijalna dobra tokom tih protesta, policija mora da reaguje po ustavu i zakonu, da zastiti osnovna prava svih gradjana na zivot i slobodu kretanja kao i materijalna dobra istih.
Zbog cega policija u Srbiji, koja je placena porezima tih istih gradjana, ne radi svoj osnovni posao zbog koga i postoji-da zastiti gradjane i ustav od strane onih koji ga krse?

Dr Dabic

pre 17 godina

Pa kako da policija tuce (pa cak i samo da pokusa da skloni sa ulica) te mlade ljude, izrazite patriJote, koji samo izrazavaju svoj protest protivu nepravdi Novog svetskog poretka?!?

Bojim se da je tolerisanje raznih vidova nasilja u ovoj drzavi, sto je bila, i jos uvek je, svojevrsna drzavna politika, dostiglo onu kriticnu tacku kad drzava vise ne moze da garantuje sigurnost NIKOME.

Ovakve se stvari u normalnim drzavama kaznjavaju, za ovakve se stvari krivicno odgovara, ali u zemlji u kojoj se akt nasilja tretira, ako nema teskih telesnih povreda, kao prekrsaj, sta mozemo ocekivati?

Kraja

pre 17 godina

...prioritet je utvrdjivanje identiteta direktnih pomagaca karadzica, koji bi pod pretnjom visokih zatvorskih kazni imenovali naredbodavce i organizatore ovog celog kupleraja... pokrenuti ponovo istragu o ubistvu u topcideru, procesljati vojni vrh... organizatore nasilnih demonstracija staviti s one strane zakona (sve "obraze", radikale, ilica)... slavicu djukic smeniti, pa neka zali kao gradjanin, a ne kao predsednica skupstine... zamoliti sve politicare u vlasti koji ne mogu da se opredele na koliko stolica bi sedeli, da napuste drzavne funkcije... hm, a karadzica bi mozda trebalo izruciti republici srpskoj, pa neka dodik onda obecava sta zeli i kome zeli... dosta je izivljavanja preko grbace srbije i ovog nesretnog naroda...

neko-ko-pamti-duže.od-tri-dana

pre 17 godina

Ko kaže da se Ivica nije transformisao? Onomad, kad su gradjani talasali zbog pokradenih izbora i drugih "nestašluka" mudre vlasti SPS-a, na čelu sa..., mladjani Ivica je opravdavao pendrečenje i polivanje "rulje" hladnom vodom usred zime ("Ne očekuju valjda da ih polivamo toplom vodom?!"). Sada ne dozvoljava da demonstrantima zafali dlaka s glave! Zaštita novinara "izdajničkih" medija i tako nije u opisu radnog mesta ministra policije! Zar transformacija nije očigledna? Bravo, Ivice!

Sandro

pre 17 godina

Sta je sporno, kad se vidi ko im javno smislja parole... ti nitkogovici ne bi znali da smisle da li treba da udaraju novinare ili crnce ili homoseksualce ili sami sebe!! a onog majstora sa slike tuzite za teske telene povrede.. pa nek razmisli u nekom KP-u cemu to...

Biljana

pre 17 godina

Nedopustivo je da se to desava na ulicama Beograda... Policija mora da reaguje, hapsi i zatvara huligane. Ti huligani su municija radikala. Drzava ne sme dozvoliti ni miting u utorak.

krsto bacovic

pre 17 godina

nadam se da će povređenom novinaru biti dobro. ovim putem ga pozdravljam i želim brzi povratak na posao. žao mi je što ga policija nije sačuvala od tih kukavica.

Marko Knj

pre 17 godina

Demonstrante Slikati, ali ne i organizatore... Šta će vam izjave Vučića, Luke Karadžića i sličnih...

A, to što demonsranti-lopovi ne žele da budu uslikani, njih će uslikati kamere policije... Ako to ne žele, e to je stvar države - predsednbika Srbije, predsednika i zamenika predsednika Vlade, ministra policije... Njih opaučite gospodo ako ništa ne preduzmu... Ne bojte se, nema više ministra koji bije novinare...

Znam da znate da političare i funkconere jako pogadja kad nema njihovih slika i izjava u izveštajima... Tada šize...

Milan

pre 17 godina

Ne ne i ne, gospodo,
Već postojeći zakoni o političkim strankama zabranjuju govor mržnje i postoji mogućnost zabrane takvih političkih stranaka. Ako hoćete u Evropu krenite da poštujete sopstvene zakone.
PS:A i krajnje je vreme da se primeni LUSTRACIJA na pojedine političare političke stranke!

Žika

pre 17 godina

Radikali nikad nisu bili zadovoljni novinarima i stalnio se žale na medijski mrak, a ne skidaju se sa tv ekrana i sa novinskih stubaca. Definitivno treba bojkotovati njihove "aktivnosti" jer bez medijske pažnje oni ne funkcionišu. Tu mislim i na Šešeljevo eksponiranje u Hagu. Bojkot !!!

Jovan

pre 17 godina

Da se drzimo teme... Kad se jednom dozvoli nekaznjeno divljanje po gradu, po selu, po planini, onda imamo to sto imamo. Bojkot takvih skupova nije resenje. Ovako se, kada neko izvestava, bar vidi i cuje da je u pitanju bio obican skup huligana, a ne nekakva rodoljubiva svetkovina. Sveopsti sunovrat vaspitanja, kulture i ljudskosti je i ovako gotovo nemoguce zaustaviti, jer je potpiren iz delova politickih stranaka, delova drzavnog aparata i nekih medija. Ultradesnicari su problem i u mnogim uredjenijim drustvima od naseg, ali postoji crta preko koje se ne moze preci, a da se ne suocite sa posledicama. To sto cete vi bojkotovati takve skupove, znaci da cete samo dopustiti da neki drugi mediji (koji i vaspitavaju ovakve demonstrante) ispune prazan prostor svojim jednostranim izvestavanjem. Nema druge.

Anna Livia

pre 17 godina

Cudno kako su se opet ujedinili "ravnogorci","klerofasisti", "neonacisti" i slicni. Pronasli se eto "u ideji". Ako drzava ne sasece stvari u korenu postacemo jos bolesnije drustvo.. A decu necemo sacuvati od ovoga ...

2037

pre 17 godina

dok cetnici ne skontaju da to ne ide tako u 2008 ... a treba im otkad ???
BRAVO B92 , sve ih je manje a sve vise bih volio da odem ko turista u Stockholm ' nako na 8 dana !!!!!
; )

Dejan

pre 17 godina

Treba snimati sve njihove skupove a bojkotovati konferencije za novinare. Gospodin "vecno drugi" nije zadovoljan ni izvestavanjem RTS-a, a ni ostalih medija, sem Kurira i Pravde (verovatno). Da li bi model izvestavanja trebalo da bude RTS 90, kada je vucic bio ministar informisanja ?

Grele

pre 17 godina

Pa sta reci, posejano seme 90-tih i RTS i sl. propaganda se vraca u vidu agresivne, izmanipulirane i konfuzne mladezi. Posto nisam iz BG video sam na slikama da je velika vecina na demonstracijama omladine do 21 god. Kada bi svima bilo jasno i sta se desavalo u BiH i u Hrvatskoj kada by videli sta znaci samo jedan dan ziveti 92-95 u Sarajevu pod opsadom bila bi ih sramota. Ali kada novinari po tom pitanju nisu jedinstveni i neki novinari govore da toga nije bilo, onda imate ovakvu masu ljudi besnih.
Kad sam video sliku onog malog debelog sa kokardom i jako besnu grimasu na licu kako nesto vice, mogu da zamislim kakve informacije od roditelja, okoline i medija ima.

Zzzaphod

pre 17 godina

Najbolje bi bilo da se novinari organizuju i da pocnu da bojkotuju prvo SRS, a zatim i nacionalni stroj, obraz i sl. organizacije. Takodje i skupove organizovane od istih. Potpuno igronisanje i medijska blokada. Mozda ce za godinu dana i da nestanu.
Pozdrav,

zb

pre 17 godina

Ma kakav bojkot. Treba snimati kako ruše grad i hapsti na osnovu tih snimaka. One koje imaju lažne lične karte, a takvih je još mnogo (ne bi me čudilo da je i Mladić među njima) treba proterati i zabaniti ulazak u Srbiju. Neka idu i ruše svoje gradove, a ne ovaj koji su gradili naši dedovi.

Počistiti već jednom ovaj grad od likova koji su se navukli u njega tokom 90-tih.

Mile J.N.beograd

pre 17 godina

Pridruzujem se mnogima koji su za ostar kurs prema "demonstrantima" huliganima, jeftinim festama, SRS-u. Svakodnevno izlazi na videlo lik i delo Radovana Karadzica (kockara, uzeo cca 35,000.000 od siromasnog naroda)alijas Dabica. Sta i taj brat Luka radi ovde u Beogradu? Zivi lepo na nasoj grbaci. Njega i sve one koji ne postuju srpski narod i demokratsku vlast, treba hitno proterati iz Srbije. Sta hoce i Acovic? Cenio sam ga a sada je tako nisko pao.Cavoski!? Sta sve advokati rade zarad novca? Policija skupo kasta poreske obveznike pa neka razjure huligane i uspostave red i funkcionisanje normalnog zivota.

Igor Milutinovic

pre 17 godina

Sramota je sta se desava u ovoj zemlji. Skakati i udarati nogom nezasticenog novinara, pa to se nije desavalo ni u Hitlerovo (Slobino) vreme. Drzava treba da reaguje pod hitno. GOSPODINE TADICU, DEMOKRATIJA NIJE FASIZAM.

Zoran

pre 17 godina

Policija ne radi svoj posao to je ocigledno, jer da radi i koristi palice zasta su namenjene ne bi se ova divljacka horda tako ponasala, VELIKI MINUS POLICIJI !

babo i stričevi

pre 17 godina

Ovde je još uvek problem obična primena zakona! Ako je beli Mag srbin znači nije mogao da počini zločin, znači ne sme da bude ni osumnjičen, znači da i pokušaj da mu se sudi je razlog da besna gomila kao lavina ruši sve pred sobom. Videli smo da su navijači Partizana skandirali Magovo ime, pa kad su u Engleskoj izašli na kraj za hiljadama manijaka, u Srbiji ih je sto puta manje, zna se ko su kolovodje i zna se ko i h plaća. Opet je problem primena zakona. Juče nisam platio parking mesto i stavili su mi kaznu: Sad ću da izadjem na ulicu, da protestvujem , da vičem da me mrze jer sam Srbin, sad ću da trazim okolo da napadnem nekog novinara, i šta će biti samnom? Hoće li mi oprostiti kaznu?

Stefke

pre 17 godina

"Nikad nije bivalo, čak ni u ono najcrnje Miloševićevo vreme da ja strepim za živote ljudi na beogradskim ulicama..."

Ovo pokazuje realan trenutni zivot u Srbiji. A zbog cega je tako, neka se pre svega pitaju politicari.
8 godina od preokreta, a gore nego u Milosevicevo vreme - skoro u svim oblastima.

Мина

pre 17 godina

На пример, идем ја улицом својим послом и налетим на "оправдано гневну младост Србије" која крене да ме лема јер свој издајнички карактер одајем тиме што нисам са њима! Не мислим да су новинари потребни да ме од тога заштите, то би требали да ураде неки други људи у униформама које ја за то плаћам. Али, ако би се неки фотоапарат или камера нашли да то забележе, не би сметало... Јер у супротном ће испасти да сам ја напала њих, сем ако се нисам оклизнула на кору од банане... Па шта је ово?! Полиција ће разуларени "патриотизам" пустити да дивља по улицама и то још нико неће ни забележити?! То би био "патриотски комунизам!

rastko

pre 17 godina

Drzava mora da kazni pocinioce, ali to nije dovoljno. Sve te nasilnicke organizacije kao sto su SRS, Obraz i slicne moraju biti zabranjene, a njeni clanovi sankcionisani. STOP NACIZMU I NASILJU U SRBIJI!

bakilo

pre 17 godina

Pre neki dan je neko iz LDP napomenuo da se i dalje hapse samo izvrsioci a da ideologe sve ove muke niko ne dira. Bilo je i reakcija nekih analiticara na to. A kao potvrdu samozastite istih za posledicu imamo periodicne nestabilnosti vrlo koordinisane i dobro planirane pa neka je narodu hleba i igara.
Licno mislim da protesti nemaju politicku nego operativnu ulogu.
Novinari potrudite se da dobijete politicka misljenja onih koji protestuju, i objavite iste. To bi trebalo da vam je zadatak a mozda svima bude i jasnije o cemu se ovde radi.
Ovako stalno neko, nekog vuce na dno.
Zalosno

vojvodjanin

pre 17 godina

Na zalost ja mislim, da je to dokaz 'politickog preobrazaja i preporoda SPS-a' a i 'vodece' uloge njihovog koalicionog partnera...!
Politicka klima je ta koja dozvoljava da takva grupa siledzija i agresivaca uopste postoji i vladi bez-zakonja! Kad je svojevremeno (davno bese!!!) DOS (kratko) vladao uz pomoc tri cetvrtine glasova gradjana onda SRS i ostale stranke slicnih profila nisu ni presli cenzus! I to bez lustracije i bez ikakvog zakona koji bi zabranjivali stranke i/ili pojedince! Kada su ti 'ljudi' znali da ce ih gradjani na ulici, na licu mesta prebiti zbog takvog vandalskog ponasanja, nije im na pamet palo da takve stvari rade. Medjutim za vreme Kostunicine vladavine(uz 'intelektualnu' pomoc partnera NS i SRS) kada se i Legija osecao sigurnim da se preda 'zbog rzumevanja vlasti', nije ni cudo sto takve stvari nam obelezavaju svakodnevnicu - plasim se da je saradnja sa Haskim Tribunalom samo vazan spoljasnji faktor procesu prilaska Evropi ali sustinski stvarno puno toga moramo da uradimo na unutrasnjem planu da mozemo reci da smo spremni za civilizovani nacin izrazavanja razlicitih misli -ne zbog Evrope, nego zbog nas samih!

Мина

pre 17 godina

Они којима је одзвонило очито ће покушати да учине да звона звоне не само њима већ да што више људи повуку за собом. Колико још људи треба да настрада да би то прешло праг толеранције власти на ово насиље? Данас нападају новинаре јер их провоцирају камере уперене у њих, а замислите како би тек прошао неко ко би осетио потребу да им нешто каже? Сутра ће их провоцирати неко ко иде некуд својим путем и нашао се у близини, а није са њима!

Ubuntu

pre 17 godina

Radikali nastavljaju tradiciju ukidanja slobodne novinarske reči iz devedesetih i oni su direktno odgovorni za incidente, jer je Nikolić više puta indirektno pozvao na linč svih onih novinara i medija koji ne pišu i ne izveštavaju kao "Pravda", Radio Fokus, TV Most i sl.

I pored najbolje volje, nisam u izveštavanju ni RTS-a, ni TV Foksa, ni B92 mogao da nađem elemente likovanja zbog hapšenja Radovanovog. Da li Nikolić misli da je likovanje to što su se mediji, vođeni profesionalizmom, utrkivali ko će pre da objavi vest i napravi specijalni program povodom događaja?!

Da li bi Nikolić bio zadovoljan da su sve televizije u studio dovele nekog "umetnika" koji bi na guslama opevavao Radovanovu sudbinu?! Ili bi možda bili zadovoljni da je specijalni program vodila Verica Radeta iz sedišta SRS-a?!

Ne sumnjam da bi bili, ali moraju da znaju da nema više diktature jednoumlja u Srbiji! Oni su (svesno) pobrkali lončiće. Kao što demokratija nije anarhija, tako ni novinarstvo ne može da bude neobjektivno i ideološki ostrašćeno!

Zoran Madzarevic

pre 17 godina

JA HOCU DA ZIVIM! Zivot je cudo jer on vidi i sposobne i nesposobne i svakome nadje svoje pravo mesto.
Jedino sta zapazam to je da muskarci rade i cute a tetke tresu praznu slamu.

Violeta

pre 17 godina

Gospodo novinari, bojkotujte skup. Nastavljam da pisem, ali shvatam da se takvim bojkotom vracamo na staro, kada smo neki "mi" bili demonstranti, a mediji izvestavali o sacici huligana... sramota je sve sto nam se desava.

tica

pre 17 godina

nas su lemali i jurili po ulicama beograda zbog setnji i pistaljki, mogu da se potsete sada pendreka zbog prebijanja novinara! ovo je strasno.

Prosecan Ovdasnji

pre 17 godina

...drzava Srbija treba da uskrati drzavljanstvo svakom ko u njoj nije rodjen ako svojim ponasanjem podriva njen ugled. Medjutim takav zakon tesko moze da prodje sa ovakvim udelom poslanika "dosljackih" stranaka u parlamentu.

besni gradjanin

pre 17 godina

Slažem se sa tim da treba slikati i objavljivati lica nasilnika, ali ne i političara koji ih organizuju. Bojkotovati treba stranke koje stoje iza nasilja, ionako već znamo šta će da nam kažu Vučić i co. A ove huligane slikati pa poslati dokaze MUP-u, ako uopšte bude neke koristi od toga. Uf, što sam besna

Majstor Stefke

pre 17 godina

Grupa gradskih siledžija i besposličara već nekoliko dana drži okupiran Beograd i šalje veoma ružnu sliku. I to u sred letnje sezone, kada očekujemo turiste. Kao građani ovoga grada, moramo da apelujemo na organe reda da spreči ovakva okupljanja i divljanja koja nemaju nikakve veze sa iznošenjem političkih stavova, već jedino predstavljaju pokušaj manjine da terorišu većinu, i pribave poneki politički poen. Zato pozivam sve kojima je stalo do našeg grada, da jasno kažu STOP NASILJU!

Nebojsa Dedic

pre 17 godina

Pozdrav svima iz Srbije, jadne nase Srbije zbog ovih takozvanih patriota... Zivim u Parizu vec godinu dana i takve stvari se i ovde desavaju, samo drzava i policija to tretira ovako: snimi lica ili pohapsi besnu rulju i onda lepo novcana kazna da ne mozes da se opasuljis i onda prinudni rad...... kopanje, ciscenje ulica u specijalnim jaknama sa natpisom - rad po kazni, da svi vide koji si debil... a ako se ne odazovu na poziv - zatvor. drzava treba da se pobrine da nadje neki posao tim ljudima, nije ni njima lako, bas njih briga za Karadzica i Mladica i tamo neke likove.... to je bes zbog bede i siromastva i sto zive kao beda sa 30 godina u stanu od 35km sa roditeljima koji su pukli od svega sto im se izdesavalo i sto su puni bensendina i alkohola. Verujem i da madju njima ima i ok momaka koji nisu dobro videli znakove pored puta.... priznajem i ja sam nekad bio takav kreten da idem da se mlatim sa policijom kao budala zarad neke bozije pravde... i dalje sam vernik ali samo vera i rad, rad, rad mogu da ucine nesto po ovom pitanju. Ljudi, momci, ortaci, braco prestanite da lomite i bijete ljude, nadjite u sebi nesto pozitivno i tako probajte da pomognete svojoj zemlji. Hajde da udjemo vise u evropu i da pokazemo svima da smo i mi ljudi civilizovani. Razumem vas bes ali ne vredi ovako osim ako niste mazohisti pa zelite da vas hapse i biju i sta vec da vam rade u policiji... a svi dobro znamo sta rade u celijama. Od toga nema nista... strpljenje, rad i vera u sebe jedino moze promeniti nesto u Srbiji... ajde braco moja iz svih krajeva bg-a... isplanirajte zivot bar malo unapred i krenite da radite na sebi. a ne da se borite kao ovce za nekoga za koga stvarno niko ne zna sta je uradio ili nije.. nije nas zivot stvoren za to... nas zivot je za nas a ne za neke tamo likove sto su mozda ubijali a mozda ne... gledajte svoja posla i uradicete nesto za sebe i svoju zemlju. A ako vam je muka od svega - zapalite napolje i probajte tamo... evo ja sam dosao bez jezika sa malo love u dzepu i polako... tesko je ali se trudim. Objasnjavam pokazujem francuzima da shvate i hoce da cuju ali posle svakodnevnih tuca i paljenja sta covek da pomisli. i nisu oni bili za bombardovanje ili rat sa nama... niko ih nije pitao. muslimani stampaju knjige, stripove o svemu za vreme rata..... a ja kada sam bio u bg-u zadnji put pre par meseci nisam ni u jednoj knjizari mogao da nadjem nijednu knjigu o bombardovanju, bljesku, oluji, bratuncu gde su nam pobili sve! i sta ? ovako cete da pokazete svetu pravdu a? ili vas bas z.bl.e za evropu? ako necete u evropu koju niste ni videli onda idite u avganistan pa se tamo lozite do sutra kako ste vi srbi... a ako neko da komentar da sam izdajnik ili ne znam sta, zelim da kazem da mi ga je zao. i voleo bih da mi posalje njegov e-mail pa da mu objasnim neke stvari ako je raspolozen... sanjam jutro kada cu otvoriti sajt b92 i da vidim neke lepe vesti... muka mi je vise od srbije i ilikova koji lome i tuku zene i ljude koji samo rade svoj posao posteno. taj kamerman mozda ima malo dete ili sta vec a onaj smeker u narandzastim feget gacama je velika neka faca, a? sto ljudi iza njega i ON ce da bije i deli pravdu... decko zao mi te je mnogo, srami se kukavico, i moli se bogu da ti oprosti ako si pravi vernik a ne onaj sa brojanicom zato sto je to u modi. zelim ti sve najbolje kada te uhapse a hoce... nemojte da ga bijete policijo, dajte mu da kopa i sadi za gladnu decu na kosovu... toga se smeker nije setio... eto tako, budite mi svi pozdravljeni i srecno.

Pravnik

pre 17 godina

Ko njima daje dozvolu da organizuju skupove na sred glavnog gradskog trga? Buduci da su vec u par navrata pokazali da ne mogu mirno demokratski da protestvuju vec da ugrozavaju red i mir, imovinu i bezbednost, iz bezbednosnih razloga treba im dozvoliti da protestvuju iskljucivo na Uscu. Suma i livada im ionako bolje stoje.

lala

pre 17 godina

Slazem se. Apsolutno ignorisanje ili jos bolje, jedna obimna propaganda sprdanja sa takvim likovima pocevsi od novina, magazina, radija, TV-a, interneta, stripova i crtaca i svega ostalog.

Nataša

pre 17 godina

Ubeđena sam da samo bojkot može smiriti huligane. Policija i ne treba da reaguje, to bi ih samo još više razbesnelo. Ne zaboravimo da su to ljudi koji traže najmanji povod za rušilačko ponašanje, kao pijani navijači. Ako im se ne ukaže pažnja, neće imati utisak da su bitni, jer: Kakva je korist od javnih skupova ako niko ne sazna za njih?
Novinari bi trebalo da ih izbegavaju potpuno, i tu se ne radi o kukavičluku da se obaveštava o trenutnim "demonstracijama", već o izbegavanju linča...Sve bi se ovo dešavalo i kada je S.Milošević uhapšen da su mu pristalice bile mlađe. Proći će sve ovo. Samo budimo pametni!

bezimena

pre 17 godina

Bojkot, da ili ne!? Nisam sklona mišljenju da je to rešenje, novinarima je posao da budu u žiži svih dešavanja i da o tome obaveštavaju javnost. Ako vi ustuknete to je gašenje svetla! Ipak je bolje, upravo jer jedino vi to možete, da vršite intenzivan pritisak na strukture vlasti, koje su odgovorne za bezbedost, da vam omoguće slobodu rada! U tome imate bezrezervnu podršku većine gradjana i to odgovorni znaju!

Posmatrač

pre 17 godina

Kako to smešno zvuči da novinari bojkotuju udarne priče, pa oni su tamo i bili da bi snimali tako nešto, da im je do bojkota mogli su da prećute tako nešto. Realnost je da novinarski posao spada pod grupu opasnih, jednostavno moraju i oni malo da se prilagode tom poslul, ne kažem da je opravdan napad, šta više, postoje dokazi napada i na policiji je da deluje, naravno ukoliko to želi. Treba pooštriti kazne za vandalizam i raščistiti više sa huliganima.

Balkanska Promaja

pre 17 godina

Novinari jednostavno treba da bojkotuju stranke koje organizuju ovakve incidente. Ne treba prenositi svaku nebulozu koju izjave clanovi tih partija.