Subota, 26.04.2008.

10:56

Koštunica: Ko sme biti saučesnik

Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije.

Izvor: Beta

Koštunica: Ko sme biti sauèesnik IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

gana

pre 18 godina

Gospodine doktore:sanjas od 1981 god.otisli su Slovenija,Hrvatska,Bosna i Hercegovina,Makedonija,Crnagora,Kosovo.Probudi se pre nego sto odu :Vojvodina,Sandzak,Presevo i Bujanovac.Bog te pomogao da se probudis!!

Milica Bg

pre 18 godina

Gospodinu Samardzicu: ugrozena je cela drzava a to podrazumeva da svako ima pravo da da misljenje. I evo, ja se kao stanovnik i pripadnik kruga dvojke osecam vrlo prozvano i ugrozeno da me tamo neko maltretira netolerantnim izjavama pa da pomislim mozda da zivim u getu i nemam pravo na svoje misljenje a kamoli da ga javno izrazim. Evo, ja se kao manjina iz kruga dvojke upravo oglasavam tvrdeci da su povredjena moja prava na razlicitost. I sta cete sad? Mozda sam u manjini, ali imam PRAVO da izrazim sta mislim. Da li bi gospodin Samardzic smeo da pita npr. sta misle 'oni tamo iz predgradja'? (sami ubacite neko prigradsko mesto da ne ispadne da sam nekoga prozvala).I da li bi mu se to dozvolilo ili bi to bio 'slucaj rasne, verske i nacionalne' mrznje? Sramota! To je sve obicna Shovinistichka farsa...

jovami

pre 18 godina

Od koga vi gospodo iz Dss-a hocete da branite Kosovo? Od Vas samih ?
Mozda bi im i bila potrebna ta odbrana , da ih en bi odveli u sunovrat kako st epoceli nas da vodite.
Ne treba njih braniti, oni su se vec odbranili i otisli, ako niste shvatili, zauvek!
Kao i Crna Gora , kao i sve ostalo.
Pustite nas da disemo i ostavite se vise te teme Kosova, ostavite nas da ostanemo u svojoj zemlji, u ono malo sto je jos od nje ostalo!

Sofija

pre 18 godina

Alo bre,
ploca se pokvarila, skripi, vrti u mestu, stalno jednu te istu pesmu, DOSADILO, DOSTA JE BILO. Iskljucimo je, za svagda.

komsija

pre 18 godina

Realno gledajuci vas tehnicki premijer bi trebao uci u SI sistem kao jedinica za prodaju magle tj. 1µKostunica=prodaja magle ili sta vi mislite???

Milan

pre 18 godina

Kostunica kaze 17 a Samardjic da ih je 18 priznalo Kosovo nije vazno ali opet...?
Politika proslih vreman se gajila na tom tlu da ako nemamo neprijatelja onda ih stvaramo. Price Kostunice su za malu decu i one koji ne razmisljaju o tom problemu. Da je Evropa neprijateljski raspolozena prema nama dali bi nam onda nudila pristup?
Istina je da se neki potezi mogu okarakterisati kao cudni ali u EU ima raznih struja i interesa. Jedno je sigurno da su evropski interesi na Kosovu samo toliko koliko im je zelja da se to ratiste ne ponovi. U toj svojoj teznji prave i greske ali i mi ih pravimo ali neki od nasih politicara samo radi licnih interesa. Uticaj Srbije moze biti veci samo onda ako smo u centru tog "protivnika" i imamo pravo glasa u tom centru, bez tog prava glasa borimo sa kao Don Kihot. Ako mozemo legalnim putem nesto uciniti treba sve moguce pokusati ali molim vas gosp. Kostunica ne na ustrb standarda zivota i razvitka Srbije a samo u partijskom interesu.
Jedno je sigurno niti EU prima neprijatelje u svoje redove niti je Kosovo od takvog znacaja za EU da to zbog njega rade. da oni na problem kosova drugacije gledaju je normalna stvar, ono sto mi zelimo da ignorisemo i "previdimo" oni vide drucije nego sto bi mi to zeleli. Da smo ostavili Djindjica bili bi danas u EU i pored devedesetih bili sa nasim Kosovom, bez dileme.

rulex

pre 18 godina

Прочитајте члан 21.споразума, мислим да је то прави разлог одуговлачења.

ivo

pre 18 godina

Ja sam Hrvat iz Dalmacije koji rado cita vase komentare na B92. Ziveo sam do pre 6 mjeseci 20 god. u EU.Ja razumem da Kosovo boli,ali ono je izgubljeno ne 1999, nego jos 1981 kad sam bio tamo sa JNA da bi smirio tkz.iredentu. Sve jedna velika laz.Pomoc za tkz.nerazvijene,tu istu pricu slusate jos dan danas.
Dragi Srbi budite sretni da se rijesite tog raka Kosova.
Samo kad bi mogli da se rijesite tih otrova Vojislava i Nikolica sada bilo bi super za vas.Tragedija,jos nakon 20 god.nista novo na Kosovu.Zaboravite to,imate samo jedan zivot osim ako necete da Vas Vojislavi odvedu u Rusiju,gdje niste niti 1948 htjeli.Mnogo srece.

dragan vidosevic

pre 18 godina

pa gospodo do kad cemo da nasedamo na ovakvu politiku? ako je netko pro evropski orijentiran u nasoj politici on je strani placenik. pa to je parola gosp. milosevica i pitam vas gospodo zar je bitno kako se zove drzava u kojoj zivim? ako imam pravo reci sto mislim? ako radim i zaradim dovoljno da zivim ja i moja obitelj, ili mi je bitno da mi se drzava zove samo jednim imenom i zbo tog imena nemogu reci sto mislim i mojoj deci, kad krenu ujutro u skolu moram reci deco nemam vam za dorcak jer zemlja ili drzava u kojoj zivimo zove se ovako ili onako? pitam vas srbi, hrvati slovenci,bosanci bosnjaci,srbo republikanci,makedonci kosovari itd.itd. sto da kazem ja mom jovanu ivanu jusufu itd ujutro za dorucak?

Bogdan

pre 18 godina

Aman! Ovaj Kostunica ako pogledate arhivu vesti svaki dan (osim juce na veliki petak) daje identicnu antiEU izjavu vezanu za SSP tj. kako on kaze Solanin sporazum. Sve mi se cini da bi i Violeta Popadic bila bolji premijer. Dokle vise?

Poster

pre 18 godina

Члан 135
Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују
уговори којима се оснивају Европска заједница и Европска заједница за атомску
енергију и у складу са условима утврђеним тим уговорима и на територију Србије,
с друге стране.
Овај Споразум се не примењује на Косову које је тренутно под међународном
управом у складу са Резолуцијом Савета безбедности Уједињених нација 1244 од
10. јуна 1999. године. Ово не доводи у питање садашњи статус Косова нити
одређивање његовог коначног положаја према истој Резолуцији.

slobodan

pre 18 godina

Kao prvo: nas sadasnji ustav u kome stoji da je Kosovo deo Srbije je donet na neustavan nacin jer nisu bili uracunati gradjani Kosova. Shodno ovome gospodin Kostunica obmanjuje sebe i neuki narod. Jos gore - on preti. Nikako ga ne treba zaboraviti kao inspiratora podele, mrznje i izazivanja sukoba u nasoj drzavi.

unbiased

pre 18 godina

Volim kad Kostunica sa svojih 5% podrske govori u ime cele Srbije. Kroz premijera govori ono najmilosevicevsko krilo DB-a koji svaki napredak Srbije vidi kao sopstveni poraz. Svako uspostavljenje evropskih vrednosti u Srbiji za njih bi znacio kraj, kao i za vecinu politicara. Za njih ovo je borba za goli opstanak.

Teodora

pre 18 godina

Ministar Samardžić i ja se u dve stvari slažemo. Budući da vrli nam premijer tehničar živi u krugu dvojke, njegovo mišljenje o Kosovu je krajnje irelevantno. Drugo, slažem se da 100% naše duše treba da ostane u Srbiji, uz uslov da Albanci koji tamo žive glasaju. U tom slučaju ja ne bih morala da se plašim radikala i partije gospodina Samardžića, kojoj iskreno želim grčevitu borbu za cenzus.

Zoran

pre 18 godina

Sporazum sa EU, takozvani SSP je rezultat pregovora koji su vodjeni zadnjih PET GODINA na nivou Vlada Srbije i komisije EU za pridruzivanje. Svi dobro znamo ko je bio sef Vlade u zadnjih pet godina, to je bio Dr. Kostunica i on je dozvolio parafiranje istoga. Vlada je dala jednoglasnu podrsku potpisivanju istoga. Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije. Znaci da je sam saucesnik, ovo su cinjenice gospodo. Sporazum treba odmah potpisati, ako nam bude uopste ponudjen.

Bole

pre 18 godina

Vojislave, ja sam Srbin i ja u tebi zvanom "Solaninom planu" ne vidim nista prikriveno. Ja, Srbin, sam za to da se potspise ovaj spozum. Ja, Srbin iz Beograda, sam ogorcen na sve koji po Beogradu senluce sa kosovskim tablicama u ime Srba iako im to pravo niko nije dao. Meni, Srbinu iz Beograda, je stalo da putujem, radim, studiram, po Evropi jer ste zemlju unistili, vi iz DSS-a i NS-a. Meni, Srbinu iz Beograda, nista ne znaci da gledam plakate na kojima pise "Kosovo je Srbija" sta vise gadite mi se i vi i to Kosovo. Dosta vise! Prekinite da palite masu! Ratujete Vi ako Vam je stalo do te teritorije. Pitam se da li ce Vama da dodje poziv za vojsku ako napravite sranje, Vojislave sine neciji. Da li ce Velji uspeti da nadju XXXXXXL uniformu. Da li ce Samardzic morati da obrije brkove kao i ostali vojnici. Da li ce Nikolic da prevozi ranjene. Vucic da vozi tenk koji su prodavali kao stari metal. E kada Vi budete obukli uniforme, ako ne dao bog to bude trebalo i ako udjete u prve redove, ja, Srbin iz Beograda, cu odmah za vama.

ALBANAC

pre 18 godina

covjece zar ne vidi nitko da je pitanje kosova gotova stvar,,,nije srbiji problem kosovo nego srbiji je problem sama srbija,,,,kosovo bilo nezavisno ili ne...srbija uvijek ista....

20 godina iste gluposti slusamo

pre 18 godina

Ma, idi, bre, samozvani pravni strucnjace i vecni Premijeru u Urosevac i tamo pricaj da je Kosovo Srbija! Kao dete koje se igra zmurke i misli da njega miko ne vidi ako pokrije oci. Ovaj Kostunica je bio protiv Ustava iz 1974, a pre nekoliko meseci nudio Albancima mnooogo vise od tog Ustava. Sada 7 miliona ljudi ubedjuje u to da na Kosovu zive samo Srbi, da tamo Albanaca nema (oni vec 8 godina nisu u birackom spisku Srbije, pri usvajanju sadasnjeg Ustava ih se nije racunalo u biracko telo...)

Tatjana

pre 18 godina

Nisam iz kruga dvojke! Nisam nikada bila clan KPJ, bila sam od prvoga dana protivnik Miloseviceve politike!Demokrata sam u dusi! Sta sada hocete??? Da vaskrsnete promasene ratno husacke politike, da svrstavate narod u patriote i zdajnike, na lojalne i one "politicki promasene"? Bijete bitke za sve ono sto je Milosevic sa svojim satelitima i SRS izgubio! Kooptirajte oko dva miliona Albanaca u nas drzavni aparat, dajte im mesta u Skupstini Srbije, ministarske fotelje i privilegije, ubedite ih da ste VI - Demokratska stranka Srbije i Nova Srbija i Radikali NJIHOVI PRIJATELJI koji ce im obezbediti srecnu, izvesnu i prosperitetnu buducnost! Teritorija su ljudi, bez obzira sta mislili o njima, zlocinima koje su cinili ( A JESU A I MI JESMO).I necu da budem talac suludih politika poslednjih dvadest godina, ne pristajem na ucene, ultimatume i parole! Hocu, ZIVOT, jedini koji imam, za zagrobni ne marim, nepoznanica mi je! Ono ZNANO je zelja da se okrenemo buducnosti! Kosovo i Metohija je mit u srpskim narodnim pesmama i gubitnik od Kosovskog boja. Zadrzimo ga u meri koja nece satrti celokupan narod! I nemojmo se igrati politickih igara sa tako ozbiljnom temom! Kostunica i DSS i SRS neka se presele u KOSOVSKU MITROVICU - tamo imaju posla!

Popaj

pre 18 godina

Ja mislim da treba otkazati i Pesmu Evrovizije ako se u statut takmicenja ne ubaci odrednica da je Kosovo deo Srbije. Na primer, na Pesmi Evrovizije ucestvuju i zemlje koje su priznale Kosovo i ako Srbija opet izbaci neko muzicko cudo a la Marija Serifovic, u tim zemljama ce misliti da je pobedila Srbija koja ne ukljucuje Kosovo. Isto treba primeniti i na FIFA, UEFA, Svetski Olimpijski Komitet, jer ako negde ucestvujemo, u preko 30 zemalja ce misliti da smo to ucinili bez Kosova, a to je, kao sto svaki Srbin i posteni pripadnik neke od nacionalnih manjina dobro zna, nedopustivo. Dakle, ici samo u medjunarodne akcije gde nema ni jedne od ove sacice bednih i zlih zemalja koje priznaju laznu drzavu Kosovo (a Metohija, Kostunice?).

srdjan

pre 18 godina

To je samo tvoje misljenje Dr. Vojislave, ne mora da znaci da si u pravu, mozda neko drugi ima drugacije resenje za istu stvar, ne treba zbog toga da ga nazivas izdajnikom ili kako vec, budi tolerantan. I nasmej se nekad, kazu da je dobro za zdravlje, al ne onako ironicno sa jednim okom nego stvarno.

M.Popovic

pre 18 godina

Kako se samo usudjujes da mi setas po savesti ti covece bez savesti?
Ti si supalj kao babuska , vise ne znam iz koje babuske koju vadim: Voju,Velju,opet Voju , Tomu, Palmu,Ivicu Vucka,Mihajlova i tako u nedogled.Kad ce da svane pa da polegaju vampiri?

Petar S.

pre 18 godina

Puna podska Kostunici na upornosti, a protiv potpisivanja SSP-a.
U SSP-u se u clanu 135 (istina) potvrdjuje rezolucija 1244, ali se isto tako kaze da se potvrdjuje (pravno) TRENUTNO STANJE na Kosovu. Posto su drzave koje nude SSP priznale Kosovo (vecina clanica EU), SSP vise nema isti karakter koji je imao u vreme parafiranja (tj. pre priznanja Kosova). Potpuno je prirodno razjasniti ovo sa EU PRE potpisivanja dokumenta.
Zasto je problem ovo razumeti.

vlajko

pre 18 godina

JA...saučesnik od srca, zbog dece, budućnosti, normalnog života...zbog vraćanja nazad u mulj šešelja, nikolića, vučića...zbog pravih vrednosti a ne lažnih...zbog Srbije a pomalo i zbog Đinđića...zbog proleća i ljubavi...zbog nas

Marko

pre 18 godina

Svako ko imalo ima patritskih osecanja u sebi, ko ima imalo hrabrosti da gazi kroz ovaj nas zivot, SME I MORA DA POTPISE SSP!!!
To naravno niste vi bivsi premijeru!!!!

vladimirrr

pre 18 godina

razbijanje srbije?? zar srbija nije vec razbijena??????? razbijao je milosevic, seselj i ostali!! sta mu znaci "KO SME"??? jel to pretnja? da ga ne likvidiraju?? strasno.....

Demokrata

pre 18 godina

Kostunica je saucesnik u akciji otimanja nasih zivota i ubijanju gradjanskog drustva!
Sto je najgore kad jednog dana udjemo u evropsku uniju on ce slobodno setati zemljom bas kao i radikali i socijalisti danas!

Citajte pazljivo

pre 18 godina

"Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

Procitajte dobro ovu, trecu recenicu iz cl. 135. Da li je sadasnji status Kosova isti za Srbiju kao i za druge clanice EU (Nemacku, Fancusku, Britaniju...). To je ono sto Kostunica pita. Svako ko potpisuje ovu recenicu rizikuje da mu u buducnosti svi oni koji su priznali Kosovo kazu - potpisao si nezavisnost. Zato je potrebno razjasnjenje pre potpisa.

Milan

pre 18 godina

Clan 135 sporazuma kaze: "Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују уговори којима се оснивају Европска заједница... и на територију Србије, с друге стране.

Овај Споразум се не примењује на Косову..."

Ako se sporazum primenjuje na teritoriji Srbiji (obratitite paznju da ne pise na delu, nego na teritoriji Srbije - dakle celoj), a ne primenjuje se na Kosovu, to znaci da Kosovo nije deo Srbije. Ne znam sto je ljudima toliko tesko da to shvate.

Jovan

pre 18 godina

kakva bolest! Pa isti taj dokument su potpisale i SVE OSTALE evropske zemlje (izuzev Bosne koja zbog tehnickih problema to treba da uradi za par nedelja)! Pa sta su one time priznale? I sta im je lose? Kostunici treba suditi za uznemiravanje javnosti!

jaka

pre 18 godina

Zao mi je mojih prijatelja u Srbiji da moraju trpeti politicare koji vasu lepu i ponosnu drzavu guraju u ambis ,
Nadam se da ce posle 11 Maja biti bolje

LP iz Ljubljane gde su vasi kosarkasi ponovno dokazali da su najbolji u celoj regiji

Jak-Ova.

pre 18 godina

"Kostunica je rekao da je uveren da svaki gradjanin Srbije vidi da da se stvari prikrivaju i da nesto ozbiljno nije u redu sa Solaninim sporazumom koji se nudi Srbiji na potpisivanje."
Ne samo svaki gradjanin Srbije,nego svako ko procita ovo ,vidi i to veoma jasno da sa Kostunicom i negovim sporazumom sa Rusijom mnogo sto-sta nije u redu.

igy

pre 18 godina

Koliko je jadno, da se celokupna politicka borba jedne stranke zasniva na sprecavanju potpisivanja sporazuma koji predtavlja napredak za sopstvenu zemlju i narod.Kako je moguce da u Srbiji, postoji skoro pola miliona ljudi koji podrzavaju samoubilacku politiku ovog nesposobnjakovica?Odakle mu autoritet posle svega sto je uradio?Niko mu rec nije rekao o Crnoj Gori u ovoj kampanji, a znamo kako je branio i "odbranio".
Najgore od svega je to sto cemo imati istu Vladu sa njim na celu, samo sto ovoga puta DS nece imati ni vecinu na Vladi.

Dejan

pre 18 godina

Borba za Kosovo je cist primer laznog patriotizma.Pravi patriotizam je borba za boljitak zemlje, tehnoloski razvoj, edukacija stanovnistva, razvoj svih delova Srbije. Nista od toga VK nije sposoban da uradi. On je , bas kao i Milosevic, sposoban da zemlju uvuce u konflikt sa celim svetom i samoizolaciju. Da napravi od Srbije geto u kome ce tajkuni koji ga placaju biti alfa i omega.

Enver Kelmendi

pre 18 godina

Ne secam se da je g.Kostunica podigao glas za jedan drugi potpis u Kumanovo gde je razbijena Srbija odnosno RSJ.Normalno je da Srbija treba da potpise SSP sa Evropom,a ako na izborima pobedjuje koalicija DSS i SRS onda mogu ga povucu ovaj podpis.

Van Helsing

pre 18 godina

A ti objasni građanima Srbije kako će da poprave životni standard ako ne uđemo u Evropsku uniju. Ne žive svi od poslaničkih i ministarskih plata, u državnim vilama na Dedinju ili privatnim na Senjaku. S jedne strane širite propagandu da se rađaju deca a sa druge ne dozvoljavate ljudima da bolje žive i da mogu da izdržavaju svoju porodicu. A Kosovo je oteto, izgubljeno onog časa kad je Milošević povukao vojsku i policiju. Ne može da se poseduje neka teritorija ako je ne braniš vojskom, to je i deci jasno. Sad možemo da pljujemo nekom pod prozor jer jer priznao činjenično stanje ili da gledamo da ovu državu izgrađujemo i modernizujemo.

Bojana

pre 18 godina

Narodnjaci samo kreiraju teorije zavere. To se potpuno uklapa u njihov politicki program - nemaju ga, pa moraju necim da masu biracima ispred nosa!

Bane Vucetic

pre 18 godina

E sad Tadic ocekuje da ce Kostunica da se promeni i da ce posle izbora da kaze da i on hoce da potpise SPP kako je i parafiran!!!

ewan

pre 18 godina

"Danas moramo postaviti pitanje ko sme u Srbiji da ignoriše ove činjenice i da prikriva pravi cilj Solaninog sporazuma", naveo je Koštunica."

DAJ MENI DA GA POTPISEM!!!!

dusanka bg

pre 18 godina

Opet ovaj tehnicki Vojislav nesto ptica . Kad ce da shvati da nas je bas briga sta on prica i sta on misli jer je samo tehnicki, ex-premijer . Sta on ustvari hoce sa tom blesavom pricom iz Milosevicevog i Seseljevog najgoreg vremena o izdajnicima i o patriotama i slicno.
Jos jednom njemu i ostalima koji misle ko on zelimo da kazemo da je nama Europa prioritet i to jos juce . Sve drugo je trecerazredna zvaka . I nikome, ama bas nikome necemo dozvoliti da nam se nadje na tom putu.

Djordje

pre 18 godina

Ima nas prilicno koji nismo istog misljenja kao i ti!To sto ti zastupas je daleko od pametne i korisne politike za sve nas.I ti i puno ljudi zaboravlja da te placamo iz poreza da radis za sve u ovoj zemlji.Ti si samo cinovnik koji mora da radi!Da si kojim slucajem zaposlen kod mene u firmi leteo bi kao kufer sa posla jer si potpuno nesposoban!Nazalost slicna konstatacija vazi i za mnoge koji u ovoj zemlji misle da se bave politikom.

Josip Vasilj

pre 18 godina

Ljudi koje ti okupljaš oko sebe su razbili Srbiju, upravo kao što su razbili i Jugoslaviju, a oni koji bi stavili potpis na SSP ponovo bi omogućili razbijenim dijelovima da sa Srbijom žive u jednoj državi, a tebe najviše boli što ta država nije Rusija…

Kapitalni investitor

pre 18 godina

V.K. hajdemo polako:
1. Temelji te, iz DSS kuhinje "NATO države" nisu stvoreni sada, niti su u SSP-u. Stvoreni su kada su vaši potencijalni postizborni koalicioni partneri pustili 50000 NATO trupa na Kosovo. Kako u ovim zemljama postoji strategija delovanja isplanirana mnogo, mnogo godina unapred i ovo nesrecno priznavanje je jos ranije reseno.
2. To priznavanje nema ama bas nikakve veze sa njihovim clanstvom u EU. I da nisu clanice, Nemacka, Italija Francuska i Velika Britanija bi uradile isto. I naivno je bilo onda vase razmisljanje da bi promenili odluku samo zbog toga sto cemo da budemo u istoj organizaciji.
3. I za kraj, jos je naivnije verovati da ce unos recenice u SSP "Kosovo je Srbija" da promeni bilo sta u odnosu ovih zemalja prema Kosovu. Da razjasnim. Kada bismo mi "naterali" EU da ovo unese u sporazum, pa makar cekali i 5, 10, 20 godina, ja sam za. Ali da li ce to ikako da obaveze SAD, Nemačku, Veliku Britaniju da poniste svoju odluku? Svi znamo odgovor na to pitanje.

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Evo celog sporazuma: http://web.uzzpro.sr.gov.yu/kzpeu/dokumenti/ssp/saa_tekstualni_deo_sr.pdf

Koga zanima, može da preuzme PDF fajl i tamo vidi sve šta je napisano. Obratite pažnju na član 135, onda uporedite ono što je tamo napisano sa ovim što govori Koštunica, pa izvedite neke zaključke.

Tomislav Nikolić se pravi da ne zna šta je ovo, želi da čita na mitinzima član po član, al kao - ne zna šta piše u sporazumu. Evo i njemu prilike da se obrazuje i da pročita nešto pametno, za promenu.

Sve sami demagozi, u kampanji udaraju lažima na neuke i neinformisane ljude ove zemlje. Treba da ih je sramota zbog tog lova u mutnom.

Što neko ne odštampa ovaj sporazum i podeli besplatno uz neke dnevne novine? To bi bio kraj ovim lažima.

darko

pre 18 godina

Evo ja sam saucesnik.Ukoliko je priznnje Kosova izdaja upisujem se u izdajnike.Gdje trebam potisati izdaju?Priznajem realnost,a Albancima na Kosovu zelim da im se ispune zelje vezane za Kosovo te im zelim ulazak u EU.Kad nece Srbija neka udju barenm sve ostale drzave nastale raspadom bivse SFRJ.Ukoliko svi udju u EU (ukljucujuci i Srbiju)ja cu biti srećan covjek i to ce biti moja mala pobjeda.

Nora

pre 18 godina

A Kostunica precutkuje osnovnu stvar - da se SSP ne primenjuje na Kosovo jer je ono pod drugim rezimom, pod medjunarodnom zastitom. Zasto ne kaze ljudima da se ni jedan zakon Srbije ne primenjuje na teritoriji Kosova??!! Tamo uopste ne vazi nas pravni poredak i to jos 1999. godine! I kako onda Kosovo da ide sa nama u EU?

SuBo....

pre 18 godina

Koštunica bi, za promenu, mogao da proširi fond rečenica koje plasira u javnost, i da više pažnje posveti "običnim smrtnicima", koji ne žive na Kosovu!!!

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Opet Koštunicina demagogija, a evo i činjenica:

"Član 135.
Ovaj Sporazum se primenjuje, s jedne strane, na teritorije na koje se primenjuju ugovori kojima se osnivaju Evropska zajednica i Evropska zajednica za atomsku energiju i u skladu sa uslovima utvrđenim tim ugovorima i na teritoriju Srbije, s druge strane.

Ovaj Sporazum se ne primenjuje na Kosovu koje je trenutno pod međunarodnom upravom u skladu sa Rezolucijom Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija 1244 od 10. juna 1999. godine. Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

bezimena

pre 18 godina

Niko od gradjana nije pročitao tekst SSP da bi mogao da ima svoje mišljenje, pa su izjave V.dr.K. obična manipulacija. Kako potpisivanje SSP ne proizvodi nikakvo dejstvo bez ratifikacije, a da li će doći do ratifikacije zavisi od toga ko će pobediti na izborima, to su izjave V.dr.K. sračunate samo na obmanjivanje i zavodjenje javnosti jer nema nikakav program!

p.s.ako je SSP sračunat na razbijanje Srbije onda V.dr.K. kao Premijer Vlade koja ga je parafirala prvi snosi KRIVICU jer je bio politički slep, pa u tom slučaju ne zaslužuje da se ikada više nadje na bilo kakvoj državnoj funkciji, ali, ako nije tako, takodje mu više nema mesta u politici, jer svojim sadašnjim postupanjem radi suprotno interesima gradjana Srbije

Milan

pre 18 godina

Zalosno je kako Kostunica Dr. Vojislav pausalizuje stvari i prica o Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju kao o "Solaninom Sporazumu" samo da bi se gradjani prisetili Solane kao coveka koji je bombardovao Srbiju... sve to u cilju pridobijanja glasova pred izbore. Jos zalosnije je sto ce u stvari ljudi da glasaju za to i sto ljudi njega i dalje smatraju kao sposobnog politicara.

Ovo nije pravi trenutak za SSP... ovo je trenutak gde srpskom narodu treba podsecanje na politiku 90-ih (SRS) i "neodlucnu politiku" kostunice kao podrsku SRS-u.

bisera

pre 18 godina

Kako Srbija moze priznati laznu drzavu Kosovo kad se SSP-u izricito poziva na Rezoluciju 1244??!! Kostunica je izgleda opet neobavesten, nije ni procitao dokument!

janos

pre 18 godina

Gospodine Kostunica, nema nikakvog smisla vecito prezvakavati isti koncept.Godinama ste se krili iza zavese neobavestenosti, nista niste radili na Kosovu ni za Albance ni Srbe ni za sve ostale, a bogami ni u Srbiji nije nastala blagodet pod Vasim rukovodstvom. Sada se Kosovo osamostalilo, a Srbija bi da krene napred, jer zivot prolazi i svaki trenutak se moze preziveti samo jednom. Svi znamo da postoji nekih 5% ratnih huskaca i zastitnika ratnih zlocinaca koji bi radije da sa vama gacaju u blatu proslosti,ali drugih 95% bi da se pomeri napred u neki normalan zivot.Razlika je samo u nacinu na koji bi to postigli, jedni veruju da to moze sa radikalima, drugi da se to moze samo bez njih.Ali vise niko, (osim vasih saucesnika- 5%) ne veruje u Vas. Zato, SPASITE SRBIJU I NESTANITE SA POLITICKE SCENE!

EU Citizen

pre 18 godina

Meni stvarno nije jasno kako neko može još uvek da glasa za ovog čoveka, meni je, premda sam prateći srpsku politiku davno oguglao na sve i svašta, već stvarno pomalo neprijatno da ga slušam, ne samo da u poslednje vreme njegov rečnik i primitivne demagoške floskule koje on i njegova potrčkala tipa Samardžića koriste ("NATO-država", "Solanin sporazum", i slične budalaštine) sve više podsećaju na 1946. ili 1948. i momke u kožnim kaputima koji su slali na streljanje ili na Goli Otok, već mi se sve više čini da kod gospodina Koštunice nešto mnogo ozbiljnije nije u redu, to jest da, narodski rečeno, nije sasvim čist, što je, s obzirom na relativan uticaj koji ima prilično zabrinjavajuće. Videli smo devedesetih šta dvoje destruktivnih paranoičnih psihopata može da napravi od države, pa. iako g. Koštunica, na sreću, nema svoju Mirjanu Marković, ja njega i sličnih ljudi koje privlači kao magnet počinjem da se plašim više od radikala.

Boris

pre 18 godina

Pa pobogu narode, dali ovaj Kostunica ista drugo zna reci osim "ko potpise sporazum sa Evropom,on je izdajnik" i "Kosovo je Srbija".Booooze sacuvaj vise od njega....nek prigleda ono 12 macki u stanu , to mu je najpametnije sad da uradi....

Beogradjanin

pre 18 godina

A doktore pravnih nauka , ko sme biti saucesnik oko NIS-a?
Ko sme pokloniti NIS i Jugorosgas ne u ruke drzave Rusije , vec u ruke ruskih oligarsa koji se kriju iza cele price?
OBjavite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
U takozvanom Solaninom sporazumu kako ga vi nazivate sve lepo pise , pogotovo u tacki 135. tog sporazuma , a sada vi lepo nama pokazite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
Onaj koji shvati i zna koji su akconari tih firmi , taj ce onda i shvatiti zasto necete da potpisete sporazum sa EU.
I ne spremajte i Energoprivredu i Jat da dajete ruskim oligarsima , pre nego objavite akcionare pomenute dve firme.
Dokotore , pa vi ste legalista cuveni, u cemu je problem da objavite koji su akcionari Gazpromnefta i Jugorsgasa?
Sta je tu toliko bolno po Vas?

Pion

pre 18 godina

Za mene je ovo sa Kosovom zavrsena prica. Pitanje za Kostunicu: Gde je bio, sta je radio i da li se pobunio kada je 1989. Milosevic ukinuo autonomiju kosovskim Albancima? Tada je verovatno klimao glavom, da bi do skoro tim istim Albancima nudio mnoooogo vise ali je vec kasno. Zasto srpski narod vec 20 god. mora biti talac vase katastrofalne politike?

zdravko pancevo

pre 18 godina

Kostunica bi kao doktor prava trebalo malo bolje da tumaci taj Sporazum - zaista je sramno na koji nacin pokusava da manipulise gradjanima! Trebalo bi da odgovara za krivicno delo prevare!

bored

pre 18 godina

"Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije." Kostunjavi, jel ti to ponavljas tako cesto u nadi, da ce ti to jednog dana ipak neko poverovati ili je to samo neki tik?

pop

pre 18 godina

aman covece prekini sa teorijom zavere, dokle ces za svoju nesposobnost kriviti druge?????
cuvao si zajednicu sicg pa cg ode, cuvao si kosovo pa i kosovo ode. bojim se da ces ako budes premijer ponov cuvati i vojvodinu ali ce po svemu sudeci i ona onda otici.
moras sebi priznati da nisi sposoban za takvo mesto (premijer). Tu nema emocija mora biti samo cistog profesionalizma a ti to jos uvek nisi shvatio. Proslo je tvoje vreme Vojislave dr Kostunice

iznervirani

pre 18 godina

Molim Kostunicu dr Vojislava da prestane da obmanjuje javnost. Svi sporazumi koji su i od sada potpisani sa EU, potpisani su posebno sa Srbijom bez Kosova i posebno sa UMNIK-om (Cefta i sl.)

janos

pre 18 godina

Gospodine Kostunica, nema nikakvog smisla vecito prezvakavati isti koncept.Godinama ste se krili iza zavese neobavestenosti, nista niste radili na Kosovu ni za Albance ni Srbe ni za sve ostale, a bogami ni u Srbiji nije nastala blagodet pod Vasim rukovodstvom. Sada se Kosovo osamostalilo, a Srbija bi da krene napred, jer zivot prolazi i svaki trenutak se moze preziveti samo jednom. Svi znamo da postoji nekih 5% ratnih huskaca i zastitnika ratnih zlocinaca koji bi radije da sa vama gacaju u blatu proslosti,ali drugih 95% bi da se pomeri napred u neki normalan zivot.Razlika je samo u nacinu na koji bi to postigli, jedni veruju da to moze sa radikalima, drugi da se to moze samo bez njih.Ali vise niko, (osim vasih saucesnika- 5%) ne veruje u Vas. Zato, SPASITE SRBIJU I NESTANITE SA POLITICKE SCENE!

Beogradjanin

pre 18 godina

A doktore pravnih nauka , ko sme biti saucesnik oko NIS-a?
Ko sme pokloniti NIS i Jugorosgas ne u ruke drzave Rusije , vec u ruke ruskih oligarsa koji se kriju iza cele price?
OBjavite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
U takozvanom Solaninom sporazumu kako ga vi nazivate sve lepo pise , pogotovo u tacki 135. tog sporazuma , a sada vi lepo nama pokazite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
Onaj koji shvati i zna koji su akconari tih firmi , taj ce onda i shvatiti zasto necete da potpisete sporazum sa EU.
I ne spremajte i Energoprivredu i Jat da dajete ruskim oligarsima , pre nego objavite akcionare pomenute dve firme.
Dokotore , pa vi ste legalista cuveni, u cemu je problem da objavite koji su akcionari Gazpromnefta i Jugorsgasa?
Sta je tu toliko bolno po Vas?

Josip Vasilj

pre 18 godina

Ljudi koje ti okupljaš oko sebe su razbili Srbiju, upravo kao što su razbili i Jugoslaviju, a oni koji bi stavili potpis na SSP ponovo bi omogućili razbijenim dijelovima da sa Srbijom žive u jednoj državi, a tebe najviše boli što ta država nije Rusija…

Pion

pre 18 godina

Za mene je ovo sa Kosovom zavrsena prica. Pitanje za Kostunicu: Gde je bio, sta je radio i da li se pobunio kada je 1989. Milosevic ukinuo autonomiju kosovskim Albancima? Tada je verovatno klimao glavom, da bi do skoro tim istim Albancima nudio mnoooogo vise ali je vec kasno. Zasto srpski narod vec 20 god. mora biti talac vase katastrofalne politike?

EU Citizen

pre 18 godina

Meni stvarno nije jasno kako neko može još uvek da glasa za ovog čoveka, meni je, premda sam prateći srpsku politiku davno oguglao na sve i svašta, već stvarno pomalo neprijatno da ga slušam, ne samo da u poslednje vreme njegov rečnik i primitivne demagoške floskule koje on i njegova potrčkala tipa Samardžića koriste ("NATO-država", "Solanin sporazum", i slične budalaštine) sve više podsećaju na 1946. ili 1948. i momke u kožnim kaputima koji su slali na streljanje ili na Goli Otok, već mi se sve više čini da kod gospodina Koštunice nešto mnogo ozbiljnije nije u redu, to jest da, narodski rečeno, nije sasvim čist, što je, s obzirom na relativan uticaj koji ima prilično zabrinjavajuće. Videli smo devedesetih šta dvoje destruktivnih paranoičnih psihopata može da napravi od države, pa. iako g. Koštunica, na sreću, nema svoju Mirjanu Marković, ja njega i sličnih ljudi koje privlači kao magnet počinjem da se plašim više od radikala.

darko

pre 18 godina

Evo ja sam saucesnik.Ukoliko je priznnje Kosova izdaja upisujem se u izdajnike.Gdje trebam potisati izdaju?Priznajem realnost,a Albancima na Kosovu zelim da im se ispune zelje vezane za Kosovo te im zelim ulazak u EU.Kad nece Srbija neka udju barenm sve ostale drzave nastale raspadom bivse SFRJ.Ukoliko svi udju u EU (ukljucujuci i Srbiju)ja cu biti srećan covjek i to ce biti moja mala pobjeda.

pop

pre 18 godina

aman covece prekini sa teorijom zavere, dokle ces za svoju nesposobnost kriviti druge?????
cuvao si zajednicu sicg pa cg ode, cuvao si kosovo pa i kosovo ode. bojim se da ces ako budes premijer ponov cuvati i vojvodinu ali ce po svemu sudeci i ona onda otici.
moras sebi priznati da nisi sposoban za takvo mesto (premijer). Tu nema emocija mora biti samo cistog profesionalizma a ti to jos uvek nisi shvatio. Proslo je tvoje vreme Vojislave dr Kostunice

zdravko pancevo

pre 18 godina

Kostunica bi kao doktor prava trebalo malo bolje da tumaci taj Sporazum - zaista je sramno na koji nacin pokusava da manipulise gradjanima! Trebalo bi da odgovara za krivicno delo prevare!

Boris

pre 18 godina

Pa pobogu narode, dali ovaj Kostunica ista drugo zna reci osim "ko potpise sporazum sa Evropom,on je izdajnik" i "Kosovo je Srbija".Booooze sacuvaj vise od njega....nek prigleda ono 12 macki u stanu , to mu je najpametnije sad da uradi....

ewan

pre 18 godina

"Danas moramo postaviti pitanje ko sme u Srbiji da ignoriše ove činjenice i da prikriva pravi cilj Solaninog sporazuma", naveo je Koštunica."

DAJ MENI DA GA POTPISEM!!!!

iznervirani

pre 18 godina

Molim Kostunicu dr Vojislava da prestane da obmanjuje javnost. Svi sporazumi koji su i od sada potpisani sa EU, potpisani su posebno sa Srbijom bez Kosova i posebno sa UMNIK-om (Cefta i sl.)

bored

pre 18 godina

"Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije." Kostunjavi, jel ti to ponavljas tako cesto u nadi, da ce ti to jednog dana ipak neko poverovati ili je to samo neki tik?

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Evo celog sporazuma: http://web.uzzpro.sr.gov.yu/kzpeu/dokumenti/ssp/saa_tekstualni_deo_sr.pdf

Koga zanima, može da preuzme PDF fajl i tamo vidi sve šta je napisano. Obratite pažnju na član 135, onda uporedite ono što je tamo napisano sa ovim što govori Koštunica, pa izvedite neke zaključke.

Tomislav Nikolić se pravi da ne zna šta je ovo, želi da čita na mitinzima član po član, al kao - ne zna šta piše u sporazumu. Evo i njemu prilike da se obrazuje i da pročita nešto pametno, za promenu.

Sve sami demagozi, u kampanji udaraju lažima na neuke i neinformisane ljude ove zemlje. Treba da ih je sramota zbog tog lova u mutnom.

Što neko ne odštampa ovaj sporazum i podeli besplatno uz neke dnevne novine? To bi bio kraj ovim lažima.

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Opet Koštunicina demagogija, a evo i činjenica:

"Član 135.
Ovaj Sporazum se primenjuje, s jedne strane, na teritorije na koje se primenjuju ugovori kojima se osnivaju Evropska zajednica i Evropska zajednica za atomsku energiju i u skladu sa uslovima utvrđenim tim ugovorima i na teritoriju Srbije, s druge strane.

Ovaj Sporazum se ne primenjuje na Kosovu koje je trenutno pod međunarodnom upravom u skladu sa Rezolucijom Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija 1244 od 10. juna 1999. godine. Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

Nora

pre 18 godina

A Kostunica precutkuje osnovnu stvar - da se SSP ne primenjuje na Kosovo jer je ono pod drugim rezimom, pod medjunarodnom zastitom. Zasto ne kaze ljudima da se ni jedan zakon Srbije ne primenjuje na teritoriji Kosova??!! Tamo uopste ne vazi nas pravni poredak i to jos 1999. godine! I kako onda Kosovo da ide sa nama u EU?

Dejan

pre 18 godina

Borba za Kosovo je cist primer laznog patriotizma.Pravi patriotizam je borba za boljitak zemlje, tehnoloski razvoj, edukacija stanovnistva, razvoj svih delova Srbije. Nista od toga VK nije sposoban da uradi. On je , bas kao i Milosevic, sposoban da zemlju uvuce u konflikt sa celim svetom i samoizolaciju. Da napravi od Srbije geto u kome ce tajkuni koji ga placaju biti alfa i omega.

vladimirrr

pre 18 godina

razbijanje srbije?? zar srbija nije vec razbijena??????? razbijao je milosevic, seselj i ostali!! sta mu znaci "KO SME"??? jel to pretnja? da ga ne likvidiraju?? strasno.....

bisera

pre 18 godina

Kako Srbija moze priznati laznu drzavu Kosovo kad se SSP-u izricito poziva na Rezoluciju 1244??!! Kostunica je izgleda opet neobavesten, nije ni procitao dokument!

Bojana

pre 18 godina

Narodnjaci samo kreiraju teorije zavere. To se potpuno uklapa u njihov politicki program - nemaju ga, pa moraju necim da masu biracima ispred nosa!

Van Helsing

pre 18 godina

A ti objasni građanima Srbije kako će da poprave životni standard ako ne uđemo u Evropsku uniju. Ne žive svi od poslaničkih i ministarskih plata, u državnim vilama na Dedinju ili privatnim na Senjaku. S jedne strane širite propagandu da se rađaju deca a sa druge ne dozvoljavate ljudima da bolje žive i da mogu da izdržavaju svoju porodicu. A Kosovo je oteto, izgubljeno onog časa kad je Milošević povukao vojsku i policiju. Ne može da se poseduje neka teritorija ako je ne braniš vojskom, to je i deci jasno. Sad možemo da pljujemo nekom pod prozor jer jer priznao činjenično stanje ili da gledamo da ovu državu izgrađujemo i modernizujemo.

Tatjana

pre 18 godina

Nisam iz kruga dvojke! Nisam nikada bila clan KPJ, bila sam od prvoga dana protivnik Miloseviceve politike!Demokrata sam u dusi! Sta sada hocete??? Da vaskrsnete promasene ratno husacke politike, da svrstavate narod u patriote i zdajnike, na lojalne i one "politicki promasene"? Bijete bitke za sve ono sto je Milosevic sa svojim satelitima i SRS izgubio! Kooptirajte oko dva miliona Albanaca u nas drzavni aparat, dajte im mesta u Skupstini Srbije, ministarske fotelje i privilegije, ubedite ih da ste VI - Demokratska stranka Srbije i Nova Srbija i Radikali NJIHOVI PRIJATELJI koji ce im obezbediti srecnu, izvesnu i prosperitetnu buducnost! Teritorija su ljudi, bez obzira sta mislili o njima, zlocinima koje su cinili ( A JESU A I MI JESMO).I necu da budem talac suludih politika poslednjih dvadest godina, ne pristajem na ucene, ultimatume i parole! Hocu, ZIVOT, jedini koji imam, za zagrobni ne marim, nepoznanica mi je! Ono ZNANO je zelja da se okrenemo buducnosti! Kosovo i Metohija je mit u srpskim narodnim pesmama i gubitnik od Kosovskog boja. Zadrzimo ga u meri koja nece satrti celokupan narod! I nemojmo se igrati politickih igara sa tako ozbiljnom temom! Kostunica i DSS i SRS neka se presele u KOSOVSKU MITROVICU - tamo imaju posla!

M.Popovic

pre 18 godina

Kako se samo usudjujes da mi setas po savesti ti covece bez savesti?
Ti si supalj kao babuska , vise ne znam iz koje babuske koju vadim: Voju,Velju,opet Voju , Tomu, Palmu,Ivicu Vucka,Mihajlova i tako u nedogled.Kad ce da svane pa da polegaju vampiri?

Bole

pre 18 godina

Vojislave, ja sam Srbin i ja u tebi zvanom "Solaninom planu" ne vidim nista prikriveno. Ja, Srbin, sam za to da se potspise ovaj spozum. Ja, Srbin iz Beograda, sam ogorcen na sve koji po Beogradu senluce sa kosovskim tablicama u ime Srba iako im to pravo niko nije dao. Meni, Srbinu iz Beograda, je stalo da putujem, radim, studiram, po Evropi jer ste zemlju unistili, vi iz DSS-a i NS-a. Meni, Srbinu iz Beograda, nista ne znaci da gledam plakate na kojima pise "Kosovo je Srbija" sta vise gadite mi se i vi i to Kosovo. Dosta vise! Prekinite da palite masu! Ratujete Vi ako Vam je stalo do te teritorije. Pitam se da li ce Vama da dodje poziv za vojsku ako napravite sranje, Vojislave sine neciji. Da li ce Velji uspeti da nadju XXXXXXL uniformu. Da li ce Samardzic morati da obrije brkove kao i ostali vojnici. Da li ce Nikolic da prevozi ranjene. Vucic da vozi tenk koji su prodavali kao stari metal. E kada Vi budete obukli uniforme, ako ne dao bog to bude trebalo i ako udjete u prve redove, ja, Srbin iz Beograda, cu odmah za vama.

dusanka bg

pre 18 godina

Opet ovaj tehnicki Vojislav nesto ptica . Kad ce da shvati da nas je bas briga sta on prica i sta on misli jer je samo tehnicki, ex-premijer . Sta on ustvari hoce sa tom blesavom pricom iz Milosevicevog i Seseljevog najgoreg vremena o izdajnicima i o patriotama i slicno.
Jos jednom njemu i ostalima koji misle ko on zelimo da kazemo da je nama Europa prioritet i to jos juce . Sve drugo je trecerazredna zvaka . I nikome, ama bas nikome necemo dozvoliti da nam se nadje na tom putu.

Jovan

pre 18 godina

kakva bolest! Pa isti taj dokument su potpisale i SVE OSTALE evropske zemlje (izuzev Bosne koja zbog tehnickih problema to treba da uradi za par nedelja)! Pa sta su one time priznale? I sta im je lose? Kostunici treba suditi za uznemiravanje javnosti!

Djordje

pre 18 godina

Ima nas prilicno koji nismo istog misljenja kao i ti!To sto ti zastupas je daleko od pametne i korisne politike za sve nas.I ti i puno ljudi zaboravlja da te placamo iz poreza da radis za sve u ovoj zemlji.Ti si samo cinovnik koji mora da radi!Da si kojim slucajem zaposlen kod mene u firmi leteo bi kao kufer sa posla jer si potpuno nesposoban!Nazalost slicna konstatacija vazi i za mnoge koji u ovoj zemlji misle da se bave politikom.

Milan

pre 18 godina

Zalosno je kako Kostunica Dr. Vojislav pausalizuje stvari i prica o Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju kao o "Solaninom Sporazumu" samo da bi se gradjani prisetili Solane kao coveka koji je bombardovao Srbiju... sve to u cilju pridobijanja glasova pred izbore. Jos zalosnije je sto ce u stvari ljudi da glasaju za to i sto ljudi njega i dalje smatraju kao sposobnog politicara.

Ovo nije pravi trenutak za SSP... ovo je trenutak gde srpskom narodu treba podsecanje na politiku 90-ih (SRS) i "neodlucnu politiku" kostunice kao podrsku SRS-u.

Bane Vucetic

pre 18 godina

E sad Tadic ocekuje da ce Kostunica da se promeni i da ce posle izbora da kaze da i on hoce da potpise SPP kako je i parafiran!!!

bezimena

pre 18 godina

Niko od gradjana nije pročitao tekst SSP da bi mogao da ima svoje mišljenje, pa su izjave V.dr.K. obična manipulacija. Kako potpisivanje SSP ne proizvodi nikakvo dejstvo bez ratifikacije, a da li će doći do ratifikacije zavisi od toga ko će pobediti na izborima, to su izjave V.dr.K. sračunate samo na obmanjivanje i zavodjenje javnosti jer nema nikakav program!

p.s.ako je SSP sračunat na razbijanje Srbije onda V.dr.K. kao Premijer Vlade koja ga je parafirala prvi snosi KRIVICU jer je bio politički slep, pa u tom slučaju ne zaslužuje da se ikada više nadje na bilo kakvoj državnoj funkciji, ali, ako nije tako, takodje mu više nema mesta u politici, jer svojim sadašnjim postupanjem radi suprotno interesima gradjana Srbije

jaka

pre 18 godina

Zao mi je mojih prijatelja u Srbiji da moraju trpeti politicare koji vasu lepu i ponosnu drzavu guraju u ambis ,
Nadam se da ce posle 11 Maja biti bolje

LP iz Ljubljane gde su vasi kosarkasi ponovno dokazali da su najbolji u celoj regiji

20 godina iste gluposti slusamo

pre 18 godina

Ma, idi, bre, samozvani pravni strucnjace i vecni Premijeru u Urosevac i tamo pricaj da je Kosovo Srbija! Kao dete koje se igra zmurke i misli da njega miko ne vidi ako pokrije oci. Ovaj Kostunica je bio protiv Ustava iz 1974, a pre nekoliko meseci nudio Albancima mnooogo vise od tog Ustava. Sada 7 miliona ljudi ubedjuje u to da na Kosovu zive samo Srbi, da tamo Albanaca nema (oni vec 8 godina nisu u birackom spisku Srbije, pri usvajanju sadasnjeg Ustava ih se nije racunalo u biracko telo...)

Jak-Ova.

pre 18 godina

"Kostunica je rekao da je uveren da svaki gradjanin Srbije vidi da da se stvari prikrivaju i da nesto ozbiljno nije u redu sa Solaninim sporazumom koji se nudi Srbiji na potpisivanje."
Ne samo svaki gradjanin Srbije,nego svako ko procita ovo ,vidi i to veoma jasno da sa Kostunicom i negovim sporazumom sa Rusijom mnogo sto-sta nije u redu.

vlajko

pre 18 godina

JA...saučesnik od srca, zbog dece, budućnosti, normalnog života...zbog vraćanja nazad u mulj šešelja, nikolića, vučića...zbog pravih vrednosti a ne lažnih...zbog Srbije a pomalo i zbog Đinđića...zbog proleća i ljubavi...zbog nas

Demokrata

pre 18 godina

Kostunica je saucesnik u akciji otimanja nasih zivota i ubijanju gradjanskog drustva!
Sto je najgore kad jednog dana udjemo u evropsku uniju on ce slobodno setati zemljom bas kao i radikali i socijalisti danas!

Popaj

pre 18 godina

Ja mislim da treba otkazati i Pesmu Evrovizije ako se u statut takmicenja ne ubaci odrednica da je Kosovo deo Srbije. Na primer, na Pesmi Evrovizije ucestvuju i zemlje koje su priznale Kosovo i ako Srbija opet izbaci neko muzicko cudo a la Marija Serifovic, u tim zemljama ce misliti da je pobedila Srbija koja ne ukljucuje Kosovo. Isto treba primeniti i na FIFA, UEFA, Svetski Olimpijski Komitet, jer ako negde ucestvujemo, u preko 30 zemalja ce misliti da smo to ucinili bez Kosova, a to je, kao sto svaki Srbin i posteni pripadnik neke od nacionalnih manjina dobro zna, nedopustivo. Dakle, ici samo u medjunarodne akcije gde nema ni jedne od ove sacice bednih i zlih zemalja koje priznaju laznu drzavu Kosovo (a Metohija, Kostunice?).

SuBo....

pre 18 godina

Koštunica bi, za promenu, mogao da proširi fond rečenica koje plasira u javnost, i da više pažnje posveti "običnim smrtnicima", koji ne žive na Kosovu!!!

igy

pre 18 godina

Koliko je jadno, da se celokupna politicka borba jedne stranke zasniva na sprecavanju potpisivanja sporazuma koji predtavlja napredak za sopstvenu zemlju i narod.Kako je moguce da u Srbiji, postoji skoro pola miliona ljudi koji podrzavaju samoubilacku politiku ovog nesposobnjakovica?Odakle mu autoritet posle svega sto je uradio?Niko mu rec nije rekao o Crnoj Gori u ovoj kampanji, a znamo kako je branio i "odbranio".
Najgore od svega je to sto cemo imati istu Vladu sa njim na celu, samo sto ovoga puta DS nece imati ni vecinu na Vladi.

Enver Kelmendi

pre 18 godina

Ne secam se da je g.Kostunica podigao glas za jedan drugi potpis u Kumanovo gde je razbijena Srbija odnosno RSJ.Normalno je da Srbija treba da potpise SSP sa Evropom,a ako na izborima pobedjuje koalicija DSS i SRS onda mogu ga povucu ovaj podpis.

Marko

pre 18 godina

Svako ko imalo ima patritskih osecanja u sebi, ko ima imalo hrabrosti da gazi kroz ovaj nas zivot, SME I MORA DA POTPISE SSP!!!
To naravno niste vi bivsi premijeru!!!!

ALBANAC

pre 18 godina

covjece zar ne vidi nitko da je pitanje kosova gotova stvar,,,nije srbiji problem kosovo nego srbiji je problem sama srbija,,,,kosovo bilo nezavisno ili ne...srbija uvijek ista....

srdjan

pre 18 godina

To je samo tvoje misljenje Dr. Vojislave, ne mora da znaci da si u pravu, mozda neko drugi ima drugacije resenje za istu stvar, ne treba zbog toga da ga nazivas izdajnikom ili kako vec, budi tolerantan. I nasmej se nekad, kazu da je dobro za zdravlje, al ne onako ironicno sa jednim okom nego stvarno.

Kapitalni investitor

pre 18 godina

V.K. hajdemo polako:
1. Temelji te, iz DSS kuhinje "NATO države" nisu stvoreni sada, niti su u SSP-u. Stvoreni su kada su vaši potencijalni postizborni koalicioni partneri pustili 50000 NATO trupa na Kosovo. Kako u ovim zemljama postoji strategija delovanja isplanirana mnogo, mnogo godina unapred i ovo nesrecno priznavanje je jos ranije reseno.
2. To priznavanje nema ama bas nikakve veze sa njihovim clanstvom u EU. I da nisu clanice, Nemacka, Italija Francuska i Velika Britanija bi uradile isto. I naivno je bilo onda vase razmisljanje da bi promenili odluku samo zbog toga sto cemo da budemo u istoj organizaciji.
3. I za kraj, jos je naivnije verovati da ce unos recenice u SSP "Kosovo je Srbija" da promeni bilo sta u odnosu ovih zemalja prema Kosovu. Da razjasnim. Kada bismo mi "naterali" EU da ovo unese u sporazum, pa makar cekali i 5, 10, 20 godina, ja sam za. Ali da li ce to ikako da obaveze SAD, Nemačku, Veliku Britaniju da poniste svoju odluku? Svi znamo odgovor na to pitanje.

unbiased

pre 18 godina

Volim kad Kostunica sa svojih 5% podrske govori u ime cele Srbije. Kroz premijera govori ono najmilosevicevsko krilo DB-a koji svaki napredak Srbije vidi kao sopstveni poraz. Svako uspostavljenje evropskih vrednosti u Srbiji za njih bi znacio kraj, kao i za vecinu politicara. Za njih ovo je borba za goli opstanak.

Citajte pazljivo

pre 18 godina

"Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

Procitajte dobro ovu, trecu recenicu iz cl. 135. Da li je sadasnji status Kosova isti za Srbiju kao i za druge clanice EU (Nemacku, Fancusku, Britaniju...). To je ono sto Kostunica pita. Svako ko potpisuje ovu recenicu rizikuje da mu u buducnosti svi oni koji su priznali Kosovo kazu - potpisao si nezavisnost. Zato je potrebno razjasnjenje pre potpisa.

slobodan

pre 18 godina

Kao prvo: nas sadasnji ustav u kome stoji da je Kosovo deo Srbije je donet na neustavan nacin jer nisu bili uracunati gradjani Kosova. Shodno ovome gospodin Kostunica obmanjuje sebe i neuki narod. Jos gore - on preti. Nikako ga ne treba zaboraviti kao inspiratora podele, mrznje i izazivanja sukoba u nasoj drzavi.

Petar S.

pre 18 godina

Puna podska Kostunici na upornosti, a protiv potpisivanja SSP-a.
U SSP-u se u clanu 135 (istina) potvrdjuje rezolucija 1244, ali se isto tako kaze da se potvrdjuje (pravno) TRENUTNO STANJE na Kosovu. Posto su drzave koje nude SSP priznale Kosovo (vecina clanica EU), SSP vise nema isti karakter koji je imao u vreme parafiranja (tj. pre priznanja Kosova). Potpuno je prirodno razjasniti ovo sa EU PRE potpisivanja dokumenta.
Zasto je problem ovo razumeti.

Milan

pre 18 godina

Clan 135 sporazuma kaze: "Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују уговори којима се оснивају Европска заједница... и на територију Србије, с друге стране.

Овај Споразум се не примењује на Косову..."

Ako se sporazum primenjuje na teritoriji Srbiji (obratitite paznju da ne pise na delu, nego na teritoriji Srbije - dakle celoj), a ne primenjuje se na Kosovu, to znaci da Kosovo nije deo Srbije. Ne znam sto je ljudima toliko tesko da to shvate.

Teodora

pre 18 godina

Ministar Samardžić i ja se u dve stvari slažemo. Budući da vrli nam premijer tehničar živi u krugu dvojke, njegovo mišljenje o Kosovu je krajnje irelevantno. Drugo, slažem se da 100% naše duše treba da ostane u Srbiji, uz uslov da Albanci koji tamo žive glasaju. U tom slučaju ja ne bih morala da se plašim radikala i partije gospodina Samardžića, kojoj iskreno želim grčevitu borbu za cenzus.

ivo

pre 18 godina

Ja sam Hrvat iz Dalmacije koji rado cita vase komentare na B92. Ziveo sam do pre 6 mjeseci 20 god. u EU.Ja razumem da Kosovo boli,ali ono je izgubljeno ne 1999, nego jos 1981 kad sam bio tamo sa JNA da bi smirio tkz.iredentu. Sve jedna velika laz.Pomoc za tkz.nerazvijene,tu istu pricu slusate jos dan danas.
Dragi Srbi budite sretni da se rijesite tog raka Kosova.
Samo kad bi mogli da se rijesite tih otrova Vojislava i Nikolica sada bilo bi super za vas.Tragedija,jos nakon 20 god.nista novo na Kosovu.Zaboravite to,imate samo jedan zivot osim ako necete da Vas Vojislavi odvedu u Rusiju,gdje niste niti 1948 htjeli.Mnogo srece.

Bogdan

pre 18 godina

Aman! Ovaj Kostunica ako pogledate arhivu vesti svaki dan (osim juce na veliki petak) daje identicnu antiEU izjavu vezanu za SSP tj. kako on kaze Solanin sporazum. Sve mi se cini da bi i Violeta Popadic bila bolji premijer. Dokle vise?

komsija

pre 18 godina

Realno gledajuci vas tehnicki premijer bi trebao uci u SI sistem kao jedinica za prodaju magle tj. 1µKostunica=prodaja magle ili sta vi mislite???

Zoran

pre 18 godina

Sporazum sa EU, takozvani SSP je rezultat pregovora koji su vodjeni zadnjih PET GODINA na nivou Vlada Srbije i komisije EU za pridruzivanje. Svi dobro znamo ko je bio sef Vlade u zadnjih pet godina, to je bio Dr. Kostunica i on je dozvolio parafiranje istoga. Vlada je dala jednoglasnu podrsku potpisivanju istoga. Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije. Znaci da je sam saucesnik, ovo su cinjenice gospodo. Sporazum treba odmah potpisati, ako nam bude uopste ponudjen.

Poster

pre 18 godina

Члан 135
Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују
уговори којима се оснивају Европска заједница и Европска заједница за атомску
енергију и у складу са условима утврђеним тим уговорима и на територију Србије,
с друге стране.
Овај Споразум се не примењује на Косову које је тренутно под међународном
управом у складу са Резолуцијом Савета безбедности Уједињених нација 1244 од
10. јуна 1999. године. Ово не доводи у питање садашњи статус Косова нити
одређивање његовог коначног положаја према истој Резолуцији.

Milan

pre 18 godina

Kostunica kaze 17 a Samardjic da ih je 18 priznalo Kosovo nije vazno ali opet...?
Politika proslih vreman se gajila na tom tlu da ako nemamo neprijatelja onda ih stvaramo. Price Kostunice su za malu decu i one koji ne razmisljaju o tom problemu. Da je Evropa neprijateljski raspolozena prema nama dali bi nam onda nudila pristup?
Istina je da se neki potezi mogu okarakterisati kao cudni ali u EU ima raznih struja i interesa. Jedno je sigurno da su evropski interesi na Kosovu samo toliko koliko im je zelja da se to ratiste ne ponovi. U toj svojoj teznji prave i greske ali i mi ih pravimo ali neki od nasih politicara samo radi licnih interesa. Uticaj Srbije moze biti veci samo onda ako smo u centru tog "protivnika" i imamo pravo glasa u tom centru, bez tog prava glasa borimo sa kao Don Kihot. Ako mozemo legalnim putem nesto uciniti treba sve moguce pokusati ali molim vas gosp. Kostunica ne na ustrb standarda zivota i razvitka Srbije a samo u partijskom interesu.
Jedno je sigurno niti EU prima neprijatelje u svoje redove niti je Kosovo od takvog znacaja za EU da to zbog njega rade. da oni na problem kosova drugacije gledaju je normalna stvar, ono sto mi zelimo da ignorisemo i "previdimo" oni vide drucije nego sto bi mi to zeleli. Da smo ostavili Djindjica bili bi danas u EU i pored devedesetih bili sa nasim Kosovom, bez dileme.

jovami

pre 18 godina

Od koga vi gospodo iz Dss-a hocete da branite Kosovo? Od Vas samih ?
Mozda bi im i bila potrebna ta odbrana , da ih en bi odveli u sunovrat kako st epoceli nas da vodite.
Ne treba njih braniti, oni su se vec odbranili i otisli, ako niste shvatili, zauvek!
Kao i Crna Gora , kao i sve ostalo.
Pustite nas da disemo i ostavite se vise te teme Kosova, ostavite nas da ostanemo u svojoj zemlji, u ono malo sto je jos od nje ostalo!

Sofija

pre 18 godina

Alo bre,
ploca se pokvarila, skripi, vrti u mestu, stalno jednu te istu pesmu, DOSADILO, DOSTA JE BILO. Iskljucimo je, za svagda.

gana

pre 18 godina

Gospodine doktore:sanjas od 1981 god.otisli su Slovenija,Hrvatska,Bosna i Hercegovina,Makedonija,Crnagora,Kosovo.Probudi se pre nego sto odu :Vojvodina,Sandzak,Presevo i Bujanovac.Bog te pomogao da se probudis!!

dragan vidosevic

pre 18 godina

pa gospodo do kad cemo da nasedamo na ovakvu politiku? ako je netko pro evropski orijentiran u nasoj politici on je strani placenik. pa to je parola gosp. milosevica i pitam vas gospodo zar je bitno kako se zove drzava u kojoj zivim? ako imam pravo reci sto mislim? ako radim i zaradim dovoljno da zivim ja i moja obitelj, ili mi je bitno da mi se drzava zove samo jednim imenom i zbo tog imena nemogu reci sto mislim i mojoj deci, kad krenu ujutro u skolu moram reci deco nemam vam za dorcak jer zemlja ili drzava u kojoj zivimo zove se ovako ili onako? pitam vas srbi, hrvati slovenci,bosanci bosnjaci,srbo republikanci,makedonci kosovari itd.itd. sto da kazem ja mom jovanu ivanu jusufu itd ujutro za dorucak?

rulex

pre 18 godina

Прочитајте члан 21.споразума, мислим да је то прави разлог одуговлачења.

Milica Bg

pre 18 godina

Gospodinu Samardzicu: ugrozena je cela drzava a to podrazumeva da svako ima pravo da da misljenje. I evo, ja se kao stanovnik i pripadnik kruga dvojke osecam vrlo prozvano i ugrozeno da me tamo neko maltretira netolerantnim izjavama pa da pomislim mozda da zivim u getu i nemam pravo na svoje misljenje a kamoli da ga javno izrazim. Evo, ja se kao manjina iz kruga dvojke upravo oglasavam tvrdeci da su povredjena moja prava na razlicitost. I sta cete sad? Mozda sam u manjini, ali imam PRAVO da izrazim sta mislim. Da li bi gospodin Samardzic smeo da pita npr. sta misle 'oni tamo iz predgradja'? (sami ubacite neko prigradsko mesto da ne ispadne da sam nekoga prozvala).I da li bi mu se to dozvolilo ili bi to bio 'slucaj rasne, verske i nacionalne' mrznje? Sramota! To je sve obicna Shovinistichka farsa...

Petar S.

pre 18 godina

Puna podska Kostunici na upornosti, a protiv potpisivanja SSP-a.
U SSP-u se u clanu 135 (istina) potvrdjuje rezolucija 1244, ali se isto tako kaze da se potvrdjuje (pravno) TRENUTNO STANJE na Kosovu. Posto su drzave koje nude SSP priznale Kosovo (vecina clanica EU), SSP vise nema isti karakter koji je imao u vreme parafiranja (tj. pre priznanja Kosova). Potpuno je prirodno razjasniti ovo sa EU PRE potpisivanja dokumenta.
Zasto je problem ovo razumeti.

Boris

pre 18 godina

Pa pobogu narode, dali ovaj Kostunica ista drugo zna reci osim "ko potpise sporazum sa Evropom,on je izdajnik" i "Kosovo je Srbija".Booooze sacuvaj vise od njega....nek prigleda ono 12 macki u stanu , to mu je najpametnije sad da uradi....

Beogradjanin

pre 18 godina

A doktore pravnih nauka , ko sme biti saucesnik oko NIS-a?
Ko sme pokloniti NIS i Jugorosgas ne u ruke drzave Rusije , vec u ruke ruskih oligarsa koji se kriju iza cele price?
OBjavite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
U takozvanom Solaninom sporazumu kako ga vi nazivate sve lepo pise , pogotovo u tacki 135. tog sporazuma , a sada vi lepo nama pokazite listu akcionara Gazpromnefta i Jugorosgasa.
Onaj koji shvati i zna koji su akconari tih firmi , taj ce onda i shvatiti zasto necete da potpisete sporazum sa EU.
I ne spremajte i Energoprivredu i Jat da dajete ruskim oligarsima , pre nego objavite akcionare pomenute dve firme.
Dokotore , pa vi ste legalista cuveni, u cemu je problem da objavite koji su akcionari Gazpromnefta i Jugorsgasa?
Sta je tu toliko bolno po Vas?

EU Citizen

pre 18 godina

Meni stvarno nije jasno kako neko može još uvek da glasa za ovog čoveka, meni je, premda sam prateći srpsku politiku davno oguglao na sve i svašta, već stvarno pomalo neprijatno da ga slušam, ne samo da u poslednje vreme njegov rečnik i primitivne demagoške floskule koje on i njegova potrčkala tipa Samardžića koriste ("NATO-država", "Solanin sporazum", i slične budalaštine) sve više podsećaju na 1946. ili 1948. i momke u kožnim kaputima koji su slali na streljanje ili na Goli Otok, već mi se sve više čini da kod gospodina Koštunice nešto mnogo ozbiljnije nije u redu, to jest da, narodski rečeno, nije sasvim čist, što je, s obzirom na relativan uticaj koji ima prilično zabrinjavajuće. Videli smo devedesetih šta dvoje destruktivnih paranoičnih psihopata može da napravi od države, pa. iako g. Koštunica, na sreću, nema svoju Mirjanu Marković, ja njega i sličnih ljudi koje privlači kao magnet počinjem da se plašim više od radikala.

pop

pre 18 godina

aman covece prekini sa teorijom zavere, dokle ces za svoju nesposobnost kriviti druge?????
cuvao si zajednicu sicg pa cg ode, cuvao si kosovo pa i kosovo ode. bojim se da ces ako budes premijer ponov cuvati i vojvodinu ali ce po svemu sudeci i ona onda otici.
moras sebi priznati da nisi sposoban za takvo mesto (premijer). Tu nema emocija mora biti samo cistog profesionalizma a ti to jos uvek nisi shvatio. Proslo je tvoje vreme Vojislave dr Kostunice

iznervirani

pre 18 godina

Molim Kostunicu dr Vojislava da prestane da obmanjuje javnost. Svi sporazumi koji su i od sada potpisani sa EU, potpisani su posebno sa Srbijom bez Kosova i posebno sa UMNIK-om (Cefta i sl.)

darko

pre 18 godina

Evo ja sam saucesnik.Ukoliko je priznnje Kosova izdaja upisujem se u izdajnike.Gdje trebam potisati izdaju?Priznajem realnost,a Albancima na Kosovu zelim da im se ispune zelje vezane za Kosovo te im zelim ulazak u EU.Kad nece Srbija neka udju barenm sve ostale drzave nastale raspadom bivse SFRJ.Ukoliko svi udju u EU (ukljucujuci i Srbiju)ja cu biti srećan covjek i to ce biti moja mala pobjeda.

zdravko pancevo

pre 18 godina

Kostunica bi kao doktor prava trebalo malo bolje da tumaci taj Sporazum - zaista je sramno na koji nacin pokusava da manipulise gradjanima! Trebalo bi da odgovara za krivicno delo prevare!

janos

pre 18 godina

Gospodine Kostunica, nema nikakvog smisla vecito prezvakavati isti koncept.Godinama ste se krili iza zavese neobavestenosti, nista niste radili na Kosovu ni za Albance ni Srbe ni za sve ostale, a bogami ni u Srbiji nije nastala blagodet pod Vasim rukovodstvom. Sada se Kosovo osamostalilo, a Srbija bi da krene napred, jer zivot prolazi i svaki trenutak se moze preziveti samo jednom. Svi znamo da postoji nekih 5% ratnih huskaca i zastitnika ratnih zlocinaca koji bi radije da sa vama gacaju u blatu proslosti,ali drugih 95% bi da se pomeri napred u neki normalan zivot.Razlika je samo u nacinu na koji bi to postigli, jedni veruju da to moze sa radikalima, drugi da se to moze samo bez njih.Ali vise niko, (osim vasih saucesnika- 5%) ne veruje u Vas. Zato, SPASITE SRBIJU I NESTANITE SA POLITICKE SCENE!

Josip Vasilj

pre 18 godina

Ljudi koje ti okupljaš oko sebe su razbili Srbiju, upravo kao što su razbili i Jugoslaviju, a oni koji bi stavili potpis na SSP ponovo bi omogućili razbijenim dijelovima da sa Srbijom žive u jednoj državi, a tebe najviše boli što ta država nije Rusija…

Pion

pre 18 godina

Za mene je ovo sa Kosovom zavrsena prica. Pitanje za Kostunicu: Gde je bio, sta je radio i da li se pobunio kada je 1989. Milosevic ukinuo autonomiju kosovskim Albancima? Tada je verovatno klimao glavom, da bi do skoro tim istim Albancima nudio mnoooogo vise ali je vec kasno. Zasto srpski narod vec 20 god. mora biti talac vase katastrofalne politike?

bisera

pre 18 godina

Kako Srbija moze priznati laznu drzavu Kosovo kad se SSP-u izricito poziva na Rezoluciju 1244??!! Kostunica je izgleda opet neobavesten, nije ni procitao dokument!

bored

pre 18 godina

"Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije." Kostunjavi, jel ti to ponavljas tako cesto u nadi, da ce ti to jednog dana ipak neko poverovati ili je to samo neki tik?

Milan

pre 18 godina

Zalosno je kako Kostunica Dr. Vojislav pausalizuje stvari i prica o Sporazumu o Stabilizaciji i Pridruzivanju kao o "Solaninom Sporazumu" samo da bi se gradjani prisetili Solane kao coveka koji je bombardovao Srbiju... sve to u cilju pridobijanja glasova pred izbore. Jos zalosnije je sto ce u stvari ljudi da glasaju za to i sto ljudi njega i dalje smatraju kao sposobnog politicara.

Ovo nije pravi trenutak za SSP... ovo je trenutak gde srpskom narodu treba podsecanje na politiku 90-ih (SRS) i "neodlucnu politiku" kostunice kao podrsku SRS-u.

Citajte pazljivo

pre 18 godina

"Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

Procitajte dobro ovu, trecu recenicu iz cl. 135. Da li je sadasnji status Kosova isti za Srbiju kao i za druge clanice EU (Nemacku, Fancusku, Britaniju...). To je ono sto Kostunica pita. Svako ko potpisuje ovu recenicu rizikuje da mu u buducnosti svi oni koji su priznali Kosovo kazu - potpisao si nezavisnost. Zato je potrebno razjasnjenje pre potpisa.

ALBANAC

pre 18 godina

covjece zar ne vidi nitko da je pitanje kosova gotova stvar,,,nije srbiji problem kosovo nego srbiji je problem sama srbija,,,,kosovo bilo nezavisno ili ne...srbija uvijek ista....

Bojana

pre 18 godina

Narodnjaci samo kreiraju teorije zavere. To se potpuno uklapa u njihov politicki program - nemaju ga, pa moraju necim da masu biracima ispred nosa!

Nora

pre 18 godina

A Kostunica precutkuje osnovnu stvar - da se SSP ne primenjuje na Kosovo jer je ono pod drugim rezimom, pod medjunarodnom zastitom. Zasto ne kaze ljudima da se ni jedan zakon Srbije ne primenjuje na teritoriji Kosova??!! Tamo uopste ne vazi nas pravni poredak i to jos 1999. godine! I kako onda Kosovo da ide sa nama u EU?

Van Helsing

pre 18 godina

A ti objasni građanima Srbije kako će da poprave životni standard ako ne uđemo u Evropsku uniju. Ne žive svi od poslaničkih i ministarskih plata, u državnim vilama na Dedinju ili privatnim na Senjaku. S jedne strane širite propagandu da se rađaju deca a sa druge ne dozvoljavate ljudima da bolje žive i da mogu da izdržavaju svoju porodicu. A Kosovo je oteto, izgubljeno onog časa kad je Milošević povukao vojsku i policiju. Ne može da se poseduje neka teritorija ako je ne braniš vojskom, to je i deci jasno. Sad možemo da pljujemo nekom pod prozor jer jer priznao činjenično stanje ili da gledamo da ovu državu izgrađujemo i modernizujemo.

ewan

pre 18 godina

"Danas moramo postaviti pitanje ko sme u Srbiji da ignoriše ove činjenice i da prikriva pravi cilj Solaninog sporazuma", naveo je Koštunica."

DAJ MENI DA GA POTPISEM!!!!

bezimena

pre 18 godina

Niko od gradjana nije pročitao tekst SSP da bi mogao da ima svoje mišljenje, pa su izjave V.dr.K. obična manipulacija. Kako potpisivanje SSP ne proizvodi nikakvo dejstvo bez ratifikacije, a da li će doći do ratifikacije zavisi od toga ko će pobediti na izborima, to su izjave V.dr.K. sračunate samo na obmanjivanje i zavodjenje javnosti jer nema nikakav program!

p.s.ako je SSP sračunat na razbijanje Srbije onda V.dr.K. kao Premijer Vlade koja ga je parafirala prvi snosi KRIVICU jer je bio politički slep, pa u tom slučaju ne zaslužuje da se ikada više nadje na bilo kakvoj državnoj funkciji, ali, ako nije tako, takodje mu više nema mesta u politici, jer svojim sadašnjim postupanjem radi suprotno interesima gradjana Srbije

Milan

pre 18 godina

Clan 135 sporazuma kaze: "Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују уговори којима се оснивају Европска заједница... и на територију Србије, с друге стране.

Овај Споразум се не примењује на Косову..."

Ako se sporazum primenjuje na teritoriji Srbiji (obratitite paznju da ne pise na delu, nego na teritoriji Srbije - dakle celoj), a ne primenjuje se na Kosovu, to znaci da Kosovo nije deo Srbije. Ne znam sto je ljudima toliko tesko da to shvate.

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Opet Koštunicina demagogija, a evo i činjenica:

"Član 135.
Ovaj Sporazum se primenjuje, s jedne strane, na teritorije na koje se primenjuju ugovori kojima se osnivaju Evropska zajednica i Evropska zajednica za atomsku energiju i u skladu sa uslovima utvrđenim tim ugovorima i na teritoriju Srbije, s druge strane.

Ovaj Sporazum se ne primenjuje na Kosovu koje je trenutno pod međunarodnom upravom u skladu sa Rezolucijom Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija 1244 od 10. juna 1999. godine. Ovo ne dovodi u pitanje sadašnji status Kosova niti određivanje njegovog konačnog položaja prema istoj Rezoluciji."

dusanka bg

pre 18 godina

Opet ovaj tehnicki Vojislav nesto ptica . Kad ce da shvati da nas je bas briga sta on prica i sta on misli jer je samo tehnicki, ex-premijer . Sta on ustvari hoce sa tom blesavom pricom iz Milosevicevog i Seseljevog najgoreg vremena o izdajnicima i o patriotama i slicno.
Jos jednom njemu i ostalima koji misle ko on zelimo da kazemo da je nama Europa prioritet i to jos juce . Sve drugo je trecerazredna zvaka . I nikome, ama bas nikome necemo dozvoliti da nam se nadje na tom putu.

igy

pre 18 godina

Koliko je jadno, da se celokupna politicka borba jedne stranke zasniva na sprecavanju potpisivanja sporazuma koji predtavlja napredak za sopstvenu zemlju i narod.Kako je moguce da u Srbiji, postoji skoro pola miliona ljudi koji podrzavaju samoubilacku politiku ovog nesposobnjakovica?Odakle mu autoritet posle svega sto je uradio?Niko mu rec nije rekao o Crnoj Gori u ovoj kampanji, a znamo kako je branio i "odbranio".
Najgore od svega je to sto cemo imati istu Vladu sa njim na celu, samo sto ovoga puta DS nece imati ni vecinu na Vladi.

jaka

pre 18 godina

Zao mi je mojih prijatelja u Srbiji da moraju trpeti politicare koji vasu lepu i ponosnu drzavu guraju u ambis ,
Nadam se da ce posle 11 Maja biti bolje

LP iz Ljubljane gde su vasi kosarkasi ponovno dokazali da su najbolji u celoj regiji

Bole

pre 18 godina

Vojislave, ja sam Srbin i ja u tebi zvanom "Solaninom planu" ne vidim nista prikriveno. Ja, Srbin, sam za to da se potspise ovaj spozum. Ja, Srbin iz Beograda, sam ogorcen na sve koji po Beogradu senluce sa kosovskim tablicama u ime Srba iako im to pravo niko nije dao. Meni, Srbinu iz Beograda, je stalo da putujem, radim, studiram, po Evropi jer ste zemlju unistili, vi iz DSS-a i NS-a. Meni, Srbinu iz Beograda, nista ne znaci da gledam plakate na kojima pise "Kosovo je Srbija" sta vise gadite mi se i vi i to Kosovo. Dosta vise! Prekinite da palite masu! Ratujete Vi ako Vam je stalo do te teritorije. Pitam se da li ce Vama da dodje poziv za vojsku ako napravite sranje, Vojislave sine neciji. Da li ce Velji uspeti da nadju XXXXXXL uniformu. Da li ce Samardzic morati da obrije brkove kao i ostali vojnici. Da li ce Nikolic da prevozi ranjene. Vucic da vozi tenk koji su prodavali kao stari metal. E kada Vi budete obukli uniforme, ako ne dao bog to bude trebalo i ako udjete u prve redove, ja, Srbin iz Beograda, cu odmah za vama.

Vladimir Jovanovic

pre 18 godina

Evo celog sporazuma: http://web.uzzpro.sr.gov.yu/kzpeu/dokumenti/ssp/saa_tekstualni_deo_sr.pdf

Koga zanima, može da preuzme PDF fajl i tamo vidi sve šta je napisano. Obratite pažnju na član 135, onda uporedite ono što je tamo napisano sa ovim što govori Koštunica, pa izvedite neke zaključke.

Tomislav Nikolić se pravi da ne zna šta je ovo, želi da čita na mitinzima član po član, al kao - ne zna šta piše u sporazumu. Evo i njemu prilike da se obrazuje i da pročita nešto pametno, za promenu.

Sve sami demagozi, u kampanji udaraju lažima na neuke i neinformisane ljude ove zemlje. Treba da ih je sramota zbog tog lova u mutnom.

Što neko ne odštampa ovaj sporazum i podeli besplatno uz neke dnevne novine? To bi bio kraj ovim lažima.

SuBo....

pre 18 godina

Koštunica bi, za promenu, mogao da proširi fond rečenica koje plasira u javnost, i da više pažnje posveti "običnim smrtnicima", koji ne žive na Kosovu!!!

Jovan

pre 18 godina

kakva bolest! Pa isti taj dokument su potpisale i SVE OSTALE evropske zemlje (izuzev Bosne koja zbog tehnickih problema to treba da uradi za par nedelja)! Pa sta su one time priznale? I sta im je lose? Kostunici treba suditi za uznemiravanje javnosti!

Enver Kelmendi

pre 18 godina

Ne secam se da je g.Kostunica podigao glas za jedan drugi potpis u Kumanovo gde je razbijena Srbija odnosno RSJ.Normalno je da Srbija treba da potpise SSP sa Evropom,a ako na izborima pobedjuje koalicija DSS i SRS onda mogu ga povucu ovaj podpis.

Dejan

pre 18 godina

Borba za Kosovo je cist primer laznog patriotizma.Pravi patriotizam je borba za boljitak zemlje, tehnoloski razvoj, edukacija stanovnistva, razvoj svih delova Srbije. Nista od toga VK nije sposoban da uradi. On je , bas kao i Milosevic, sposoban da zemlju uvuce u konflikt sa celim svetom i samoizolaciju. Da napravi od Srbije geto u kome ce tajkuni koji ga placaju biti alfa i omega.

Jak-Ova.

pre 18 godina

"Kostunica je rekao da je uveren da svaki gradjanin Srbije vidi da da se stvari prikrivaju i da nesto ozbiljno nije u redu sa Solaninim sporazumom koji se nudi Srbiji na potpisivanje."
Ne samo svaki gradjanin Srbije,nego svako ko procita ovo ,vidi i to veoma jasno da sa Kostunicom i negovim sporazumom sa Rusijom mnogo sto-sta nije u redu.

vladimirrr

pre 18 godina

razbijanje srbije?? zar srbija nije vec razbijena??????? razbijao je milosevic, seselj i ostali!! sta mu znaci "KO SME"??? jel to pretnja? da ga ne likvidiraju?? strasno.....

Demokrata

pre 18 godina

Kostunica je saucesnik u akciji otimanja nasih zivota i ubijanju gradjanskog drustva!
Sto je najgore kad jednog dana udjemo u evropsku uniju on ce slobodno setati zemljom bas kao i radikali i socijalisti danas!

vlajko

pre 18 godina

JA...saučesnik od srca, zbog dece, budućnosti, normalnog života...zbog vraćanja nazad u mulj šešelja, nikolića, vučića...zbog pravih vrednosti a ne lažnih...zbog Srbije a pomalo i zbog Đinđića...zbog proleća i ljubavi...zbog nas

M.Popovic

pre 18 godina

Kako se samo usudjujes da mi setas po savesti ti covece bez savesti?
Ti si supalj kao babuska , vise ne znam iz koje babuske koju vadim: Voju,Velju,opet Voju , Tomu, Palmu,Ivicu Vucka,Mihajlova i tako u nedogled.Kad ce da svane pa da polegaju vampiri?

Popaj

pre 18 godina

Ja mislim da treba otkazati i Pesmu Evrovizije ako se u statut takmicenja ne ubaci odrednica da je Kosovo deo Srbije. Na primer, na Pesmi Evrovizije ucestvuju i zemlje koje su priznale Kosovo i ako Srbija opet izbaci neko muzicko cudo a la Marija Serifovic, u tim zemljama ce misliti da je pobedila Srbija koja ne ukljucuje Kosovo. Isto treba primeniti i na FIFA, UEFA, Svetski Olimpijski Komitet, jer ako negde ucestvujemo, u preko 30 zemalja ce misliti da smo to ucinili bez Kosova, a to je, kao sto svaki Srbin i posteni pripadnik neke od nacionalnih manjina dobro zna, nedopustivo. Dakle, ici samo u medjunarodne akcije gde nema ni jedne od ove sacice bednih i zlih zemalja koje priznaju laznu drzavu Kosovo (a Metohija, Kostunice?).

Tatjana

pre 18 godina

Nisam iz kruga dvojke! Nisam nikada bila clan KPJ, bila sam od prvoga dana protivnik Miloseviceve politike!Demokrata sam u dusi! Sta sada hocete??? Da vaskrsnete promasene ratno husacke politike, da svrstavate narod u patriote i zdajnike, na lojalne i one "politicki promasene"? Bijete bitke za sve ono sto je Milosevic sa svojim satelitima i SRS izgubio! Kooptirajte oko dva miliona Albanaca u nas drzavni aparat, dajte im mesta u Skupstini Srbije, ministarske fotelje i privilegije, ubedite ih da ste VI - Demokratska stranka Srbije i Nova Srbija i Radikali NJIHOVI PRIJATELJI koji ce im obezbediti srecnu, izvesnu i prosperitetnu buducnost! Teritorija su ljudi, bez obzira sta mislili o njima, zlocinima koje su cinili ( A JESU A I MI JESMO).I necu da budem talac suludih politika poslednjih dvadest godina, ne pristajem na ucene, ultimatume i parole! Hocu, ZIVOT, jedini koji imam, za zagrobni ne marim, nepoznanica mi je! Ono ZNANO je zelja da se okrenemo buducnosti! Kosovo i Metohija je mit u srpskim narodnim pesmama i gubitnik od Kosovskog boja. Zadrzimo ga u meri koja nece satrti celokupan narod! I nemojmo se igrati politickih igara sa tako ozbiljnom temom! Kostunica i DSS i SRS neka se presele u KOSOVSKU MITROVICU - tamo imaju posla!

slobodan

pre 18 godina

Kao prvo: nas sadasnji ustav u kome stoji da je Kosovo deo Srbije je donet na neustavan nacin jer nisu bili uracunati gradjani Kosova. Shodno ovome gospodin Kostunica obmanjuje sebe i neuki narod. Jos gore - on preti. Nikako ga ne treba zaboraviti kao inspiratora podele, mrznje i izazivanja sukoba u nasoj drzavi.

gana

pre 18 godina

Gospodine doktore:sanjas od 1981 god.otisli su Slovenija,Hrvatska,Bosna i Hercegovina,Makedonija,Crnagora,Kosovo.Probudi se pre nego sto odu :Vojvodina,Sandzak,Presevo i Bujanovac.Bog te pomogao da se probudis!!

Kapitalni investitor

pre 18 godina

V.K. hajdemo polako:
1. Temelji te, iz DSS kuhinje "NATO države" nisu stvoreni sada, niti su u SSP-u. Stvoreni su kada su vaši potencijalni postizborni koalicioni partneri pustili 50000 NATO trupa na Kosovo. Kako u ovim zemljama postoji strategija delovanja isplanirana mnogo, mnogo godina unapred i ovo nesrecno priznavanje je jos ranije reseno.
2. To priznavanje nema ama bas nikakve veze sa njihovim clanstvom u EU. I da nisu clanice, Nemacka, Italija Francuska i Velika Britanija bi uradile isto. I naivno je bilo onda vase razmisljanje da bi promenili odluku samo zbog toga sto cemo da budemo u istoj organizaciji.
3. I za kraj, jos je naivnije verovati da ce unos recenice u SSP "Kosovo je Srbija" da promeni bilo sta u odnosu ovih zemalja prema Kosovu. Da razjasnim. Kada bismo mi "naterali" EU da ovo unese u sporazum, pa makar cekali i 5, 10, 20 godina, ja sam za. Ali da li ce to ikako da obaveze SAD, Nemačku, Veliku Britaniju da poniste svoju odluku? Svi znamo odgovor na to pitanje.

Marko

pre 18 godina

Svako ko imalo ima patritskih osecanja u sebi, ko ima imalo hrabrosti da gazi kroz ovaj nas zivot, SME I MORA DA POTPISE SSP!!!
To naravno niste vi bivsi premijeru!!!!

20 godina iste gluposti slusamo

pre 18 godina

Ma, idi, bre, samozvani pravni strucnjace i vecni Premijeru u Urosevac i tamo pricaj da je Kosovo Srbija! Kao dete koje se igra zmurke i misli da njega miko ne vidi ako pokrije oci. Ovaj Kostunica je bio protiv Ustava iz 1974, a pre nekoliko meseci nudio Albancima mnooogo vise od tog Ustava. Sada 7 miliona ljudi ubedjuje u to da na Kosovu zive samo Srbi, da tamo Albanaca nema (oni vec 8 godina nisu u birackom spisku Srbije, pri usvajanju sadasnjeg Ustava ih se nije racunalo u biracko telo...)

Zoran

pre 18 godina

Sporazum sa EU, takozvani SSP je rezultat pregovora koji su vodjeni zadnjih PET GODINA na nivou Vlada Srbije i komisije EU za pridruzivanje. Svi dobro znamo ko je bio sef Vlade u zadnjih pet godina, to je bio Dr. Kostunica i on je dozvolio parafiranje istoga. Vlada je dala jednoglasnu podrsku potpisivanju istoga. Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije. Znaci da je sam saucesnik, ovo su cinjenice gospodo. Sporazum treba odmah potpisati, ako nam bude uopste ponudjen.

ivo

pre 18 godina

Ja sam Hrvat iz Dalmacije koji rado cita vase komentare na B92. Ziveo sam do pre 6 mjeseci 20 god. u EU.Ja razumem da Kosovo boli,ali ono je izgubljeno ne 1999, nego jos 1981 kad sam bio tamo sa JNA da bi smirio tkz.iredentu. Sve jedna velika laz.Pomoc za tkz.nerazvijene,tu istu pricu slusate jos dan danas.
Dragi Srbi budite sretni da se rijesite tog raka Kosova.
Samo kad bi mogli da se rijesite tih otrova Vojislava i Nikolica sada bilo bi super za vas.Tragedija,jos nakon 20 god.nista novo na Kosovu.Zaboravite to,imate samo jedan zivot osim ako necete da Vas Vojislavi odvedu u Rusiju,gdje niste niti 1948 htjeli.Mnogo srece.

Bane Vucetic

pre 18 godina

E sad Tadic ocekuje da ce Kostunica da se promeni i da ce posle izbora da kaze da i on hoce da potpise SPP kako je i parafiran!!!

Djordje

pre 18 godina

Ima nas prilicno koji nismo istog misljenja kao i ti!To sto ti zastupas je daleko od pametne i korisne politike za sve nas.I ti i puno ljudi zaboravlja da te placamo iz poreza da radis za sve u ovoj zemlji.Ti si samo cinovnik koji mora da radi!Da si kojim slucajem zaposlen kod mene u firmi leteo bi kao kufer sa posla jer si potpuno nesposoban!Nazalost slicna konstatacija vazi i za mnoge koji u ovoj zemlji misle da se bave politikom.

srdjan

pre 18 godina

To je samo tvoje misljenje Dr. Vojislave, ne mora da znaci da si u pravu, mozda neko drugi ima drugacije resenje za istu stvar, ne treba zbog toga da ga nazivas izdajnikom ili kako vec, budi tolerantan. I nasmej se nekad, kazu da je dobro za zdravlje, al ne onako ironicno sa jednim okom nego stvarno.

Teodora

pre 18 godina

Ministar Samardžić i ja se u dve stvari slažemo. Budući da vrli nam premijer tehničar živi u krugu dvojke, njegovo mišljenje o Kosovu je krajnje irelevantno. Drugo, slažem se da 100% naše duše treba da ostane u Srbiji, uz uslov da Albanci koji tamo žive glasaju. U tom slučaju ja ne bih morala da se plašim radikala i partije gospodina Samardžića, kojoj iskreno želim grčevitu borbu za cenzus.

unbiased

pre 18 godina

Volim kad Kostunica sa svojih 5% podrske govori u ime cele Srbije. Kroz premijera govori ono najmilosevicevsko krilo DB-a koji svaki napredak Srbije vidi kao sopstveni poraz. Svako uspostavljenje evropskih vrednosti u Srbiji za njih bi znacio kraj, kao i za vecinu politicara. Za njih ovo je borba za goli opstanak.

Poster

pre 18 godina

Члан 135
Овај Споразум се примењује, с једне стране, на територије на које се примењују
уговори којима се оснивају Европска заједница и Европска заједница за атомску
енергију и у складу са условима утврђеним тим уговорима и на територију Србије,
с друге стране.
Овај Споразум се не примењује на Косову које је тренутно под међународном
управом у складу са Резолуцијом Савета безбедности Уједињених нација 1244 од
10. јуна 1999. године. Ово не доводи у питање садашњи статус Косова нити
одређивање његовог коначног положаја према истој Резолуцији.

Bogdan

pre 18 godina

Aman! Ovaj Kostunica ako pogledate arhivu vesti svaki dan (osim juce na veliki petak) daje identicnu antiEU izjavu vezanu za SSP tj. kako on kaze Solanin sporazum. Sve mi se cini da bi i Violeta Popadic bila bolji premijer. Dokle vise?

dragan vidosevic

pre 18 godina

pa gospodo do kad cemo da nasedamo na ovakvu politiku? ako je netko pro evropski orijentiran u nasoj politici on je strani placenik. pa to je parola gosp. milosevica i pitam vas gospodo zar je bitno kako se zove drzava u kojoj zivim? ako imam pravo reci sto mislim? ako radim i zaradim dovoljno da zivim ja i moja obitelj, ili mi je bitno da mi se drzava zove samo jednim imenom i zbo tog imena nemogu reci sto mislim i mojoj deci, kad krenu ujutro u skolu moram reci deco nemam vam za dorcak jer zemlja ili drzava u kojoj zivimo zove se ovako ili onako? pitam vas srbi, hrvati slovenci,bosanci bosnjaci,srbo republikanci,makedonci kosovari itd.itd. sto da kazem ja mom jovanu ivanu jusufu itd ujutro za dorucak?

rulex

pre 18 godina

Прочитајте члан 21.споразума, мислим да је то прави разлог одуговлачења.

Milan

pre 18 godina

Kostunica kaze 17 a Samardjic da ih je 18 priznalo Kosovo nije vazno ali opet...?
Politika proslih vreman se gajila na tom tlu da ako nemamo neprijatelja onda ih stvaramo. Price Kostunice su za malu decu i one koji ne razmisljaju o tom problemu. Da je Evropa neprijateljski raspolozena prema nama dali bi nam onda nudila pristup?
Istina je da se neki potezi mogu okarakterisati kao cudni ali u EU ima raznih struja i interesa. Jedno je sigurno da su evropski interesi na Kosovu samo toliko koliko im je zelja da se to ratiste ne ponovi. U toj svojoj teznji prave i greske ali i mi ih pravimo ali neki od nasih politicara samo radi licnih interesa. Uticaj Srbije moze biti veci samo onda ako smo u centru tog "protivnika" i imamo pravo glasa u tom centru, bez tog prava glasa borimo sa kao Don Kihot. Ako mozemo legalnim putem nesto uciniti treba sve moguce pokusati ali molim vas gosp. Kostunica ne na ustrb standarda zivota i razvitka Srbije a samo u partijskom interesu.
Jedno je sigurno niti EU prima neprijatelje u svoje redove niti je Kosovo od takvog znacaja za EU da to zbog njega rade. da oni na problem kosova drugacije gledaju je normalna stvar, ono sto mi zelimo da ignorisemo i "previdimo" oni vide drucije nego sto bi mi to zeleli. Da smo ostavili Djindjica bili bi danas u EU i pored devedesetih bili sa nasim Kosovom, bez dileme.

komsija

pre 18 godina

Realno gledajuci vas tehnicki premijer bi trebao uci u SI sistem kao jedinica za prodaju magle tj. 1µKostunica=prodaja magle ili sta vi mislite???

jovami

pre 18 godina

Od koga vi gospodo iz Dss-a hocete da branite Kosovo? Od Vas samih ?
Mozda bi im i bila potrebna ta odbrana , da ih en bi odveli u sunovrat kako st epoceli nas da vodite.
Ne treba njih braniti, oni su se vec odbranili i otisli, ako niste shvatili, zauvek!
Kao i Crna Gora , kao i sve ostalo.
Pustite nas da disemo i ostavite se vise te teme Kosova, ostavite nas da ostanemo u svojoj zemlji, u ono malo sto je jos od nje ostalo!

Sofija

pre 18 godina

Alo bre,
ploca se pokvarila, skripi, vrti u mestu, stalno jednu te istu pesmu, DOSADILO, DOSTA JE BILO. Iskljucimo je, za svagda.

Milica Bg

pre 18 godina

Gospodinu Samardzicu: ugrozena je cela drzava a to podrazumeva da svako ima pravo da da misljenje. I evo, ja se kao stanovnik i pripadnik kruga dvojke osecam vrlo prozvano i ugrozeno da me tamo neko maltretira netolerantnim izjavama pa da pomislim mozda da zivim u getu i nemam pravo na svoje misljenje a kamoli da ga javno izrazim. Evo, ja se kao manjina iz kruga dvojke upravo oglasavam tvrdeci da su povredjena moja prava na razlicitost. I sta cete sad? Mozda sam u manjini, ali imam PRAVO da izrazim sta mislim. Da li bi gospodin Samardzic smeo da pita npr. sta misle 'oni tamo iz predgradja'? (sami ubacite neko prigradsko mesto da ne ispadne da sam nekoga prozvala).I da li bi mu se to dozvolilo ili bi to bio 'slucaj rasne, verske i nacionalne' mrznje? Sramota! To je sve obicna Shovinistichka farsa...