Četvrtak, 08.11.2007.

10:17

Šešelj: Haški sud je antisrpski sud

U Haškom tribunalu svoju izjavu na početku suđenja za ratne zločine dao je optuženi Vojislav Šešelj.

Izvor: B92

Šešelj: Haški sud je antisrpski sud IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Strumf

pre 16 godina

Pa od kada je to Sadam prijatelj nekom kome prijatelji mogu biti samo Srbi eventualno Rusi? Sadam je pomoc slao na drugu stranu Drine, nekako je imao vise razloga da pomaze bracu a ne 'prijatelja'. Zar je ovo je smisljao cetiri godine, on veliki intelektualac, doktor nauka. Naslusali smo se njegovih prostakluka sada je red na svetu. Neka ga i oni cuju. Ni dosada nisu imali neko misljenje o nama, a tek posle onog sto ce od njega cuti...Nasi politicari bi vec trebali odavno da ga se javno odreknu jer samo blati sve nas.

zagrepčanka

pre 16 godina

Da je malo bolji standard na Balkanu, nikoga ovaj čovjek ne bi zanimo,ali ljudi nemaju novaca, pa se hrane nacionalizmom. Zato i njegova stranka dobiva izbore ...Ja bi ga osudila na doživotan zatvor bez prava kontakta, neka trune sam i dala bi mu popis imena ljudi koji su ubijeni zbog njegove ideologije da ih mantara svakodnevno...

Sloba

pre 16 godina

Nehumano je suditi Šešelju. Ubeđen sam da njegova krivica ne postoji, da nije slučaj za sud, ili zatvor. Trebaju da ga pregledaju stručna lica i pošalju u adekvatnu ustanovu, zatvorenog tipa. Doživotno, pošto leka nema. I nije ništa smešno! Nemoralno i nehumano je smejati se takvom coveku...

poljska u mome srcu

pre 16 godina

sadam husein - prijatelj
srbi - mali rusi
marionetski rezim u beogradu
zar on nije ruska marioneta?
slobistima, sadamu seselju, porodici milosevic mozes da das celu evropu, ostace smece, psi lutalice, logori, zlocini, politicka ubistva...
sva sreca sto je amerika super sila.

Dja

pre 16 godina

Ja nisam radikal, ali cuce oni od njega dosta istinitih stvari, ne moze bas svaka prica o ratu u bivsoj Jugoslaviji poceti tako sto bradati i zli Srbi kolju sve redom. Pitajte malo nas koji smo zivili po Zagrebu i Zadru u ta vremana kako je bilo biti Srbin i to jos 90. godine i ko je taj sa druge strane koji je radio iste ove stvari. Za mene HDZ nije nista demokratskija stranka SRS-a! E to je sta ocekujem da cujem u okviru ovog procesa. I ja sam zrtva zlocina, pa nikoga nije briga. A on ako je cinio zlocine treba ga osuditi.

sergej

pre 16 godina

Nije baš da ovaj Tv prenos nema nikakvog smisla:dobro je bar da se podsetimo ko je i kakav vodja najjače političke partije kod nas! Ko joj je ideolog, čiji lik nose ponosno na svojim bedževima (dobar znak da promenim kanal kad natrčim na njih listajući programe.) I upravu je kad kaže da je haški sud antisrpski: pred normalnim sudom ga ne bi pustili da se zamara nepotrebnom odbranom, već bi najpre izveli neophodan dokaz -sudskomedicinsko prsihjatrijsko veštačenje. S druge strane, nije humano smejati se takvom čoveku . Milsim da je bilo ipak dosta TV prenosa. Sve je tu jasno.

Gandi

pre 16 godina

NEMA svako pravo na svoje mišljenje tj.ideologiju gospodine Šešelj, jer ga u tome USTAV ograničava. U ustavu SVIH demokratskih zemalja piše da je ZABRANJEN FAŠIZAM, i takve slične nacističke ideologije. Dakle godpodine Šešelju vi biste bili itekako kažnjeni u Srbiji da je to pravna država zbog Vaših ranijih izjava i vaših kolega iz radikalne stranke. Sve su to samo različita mišljenja za koja se narod zalepi i onda ih slepo sledi, ide i u rat i u smrt zato što je zaveden nacionalizmom, ubija tudje sinove, braću, sestre i decu. "To je samo drugačije mišljenje". E zato je ustavom zabranjen FAŠIZAM. OBAVEZNO se gospodine Šešelj informišite šta je to fašizam po definiciji. Čovek nikad neće da shvati šta je sreća ako ne iskusi potpunu slobodu, jer ako ga nešto iz društva oko njega ograničava onda je to protiv njega samog. Kad bi takvo društvo postajalo, ne bi bilo ni poriva za tim da se drugome počini zločin, niko se ne bi osećao ugroženim ni sa čije strane. Sigurnim koracima radikali idu ka fašizmu, dok je takvih kao što je Šešelj i njemu sličnih iz radikalne stranke biće sranja po celom svetu.

G.B.

pre 16 godina

Ja sam Srbin i ne vidim kakve ja veze imam s ovim. Zar nisam ja bio u osnovnoj školi dok su ovi snajperisali po Hrvatskoj i dok je Vučić sebi dodeljivao stanove ovde. Zašto onda sad moram da budem umešan u ovu priču ("antisrpski sud")? Izgleda da radikali vole da sopstvenim odlukama prave gluposti, a onda kada treba da se preuzme odgovornost se kriju iza drugih ljudi.

Bosna Ponosna

pre 16 godina

Milos Vasic je u listu "Vreme", a prije seseljevog odlaska u Haag, napisao "jos oni ne znaju s kim imaju posla...Dinarski mentalitet".

Ja

pre 16 godina

Zao mi je sto moram reci, ali Seselj je u ovom slucaju apsolutno u pravu. Njemu se sudi zbog verbalnog delikta i to je sramota Evrope. Pomno sam citao optuznicu, i najgora kvalifikacija (ne i dokaz) je da su zbog Seseljevih govora pojedini Srbi cinili zlocine. Ako ga je trebalo skloniti sa politicke scene Srbije, to je trebalo uraditi elegantnije...

Neka se ne vrati

pre 16 godina

Sram te bilo Seselju, tek posle godinu dana ti si saznao za Ovcaru. Kad si saznao za Zvornik, Srebrenicu i ostala stratista gde ste ti i tvoji satrapi gradili veliku Srbiju, na lesevima neduznih ljudi. Nikada ti necu oprostiti strah moje majke, Hrvatice, koja se do kraja zivota plasila da ce morati da ostavi porodicu i da iz Vojvodine ode nazad u Hrvatsku. Sram te bilo, fasisto, sram te bilo za sve zlocine koje su tvoji bradati zlocinci i nazovi vojvode, Boze, cije vojvode, pocinili u nasoj zemlji. Jos jednom, sram te bilo i ostani tamo gde jesi, nama ne trebas. Ima nas puno normalnih koji zelimo da kazemo svima koji oplakuju svoje najdraze da nismo u tome ucestvovali i da si sa tvojim satrapima ti sve to odradio zardjalim kasikama. Nema prave kazne kopa bi bila primerena tvojim zlodelima. Srbija, ovakva kakva je, ne moze da ti sudi, neka ti sudi Hag i ostani tamo zauvek.

Pobegla iz Srbije 2003!!

pre 16 godina

Srecom ne mogu pratiti prenos na tv-u, ali i ovo mi je dosta da se podsetim zasto sam otisla. Ako je on Srbin i brani srpske interese onda ja nisam srpkinja. Opet me je sramota i opet sam besna zbog zla kojeg je naneo svojim poganim jezikom, svima.

Molijer

pre 16 godina

* On je rekao da mu je žao što u Tribunalu nema smrtne kazne, "pa da, kao i njegov prijatelj Sadam Husein, smrću zapečati takvu ideologiju", što bi je, veruje, učinilo besmrtnom. *

Pa ovo je neverovatno. U Srbiji svaki drugi stanovnik podrzava njegovu politiku. Strasno... Gde mi zivimo?

Filozof

pre 16 godina

Dok se svi mi u Srbiji budemo delili na zvezdaše i partizanovce, na ove i one, džaba nam demagogija za mase.
P.S. Sve su ovo gluposti, hajde da radimo svrsishodne stvari i okrenemo se budućnosti nas samih,a ne Slobe, Voje, Miškovića, Mitrovića....

Neđeljko Kovinjalo

pre 16 godina

Zašto neki "mislioci" Srbijom šire tezu da izgovorena reč nije zločin?! Po toj logici, nevin je bio i Gebels, ministar informisanja u nacističkoj Nemačkoj. Jedini problem je što u Hagu ne sede i Vučelić, Milanović, Popov i svi oni koji su tokom ratnohuškačke propagande objavljivali da su Muslimani srpsku decu bacali lavovima i druge "vesti".

Hoće li neko da objasni кada je javni medijski nacionalni servis postao servis Srpske radikalne stranke?!

Otkada je RRA naterala RTS da emituje sva baljezganja iz Narodne skupštine, kad-god okrenem Drugi program, na njemu neka kreatura sa bedžom koja govori o "žutom puču 5. oktobra" ili "žutoj mafiji". Od te silne demagoške retorike, običan čovek ni posle sat vremena ne može da provali o kom se predlogu zakona raspravlja. I posle su radikali najglasniji u pričama kako trpe medijsku blokadu. Zar treba da nabrajam TV i radio stanice sa nacionalnom frekvencijom i novine koji su u stvari glasila ove stranke: TV Most, Radio Fokus, dnevnik Pravda, ... o lolanim televizijama da i ne govorimo.

Sad još kad budu počeli da emituju suđenje crvenom vojvodi iz Haga, savetujem g-dinu Tijaniću da Drugi program komotno preimenuje u "Radikalske talase" i da više prestane da nam preti prekršajnim prijavama ukoliko ne plaćamo pretplatu. Mi želimo da plaćamo nacionalnom a ne radikalskom medijskom servisu.

Kažu da je preko 700 hiljada potpisalo peticiju za emitovanje suđenja iz Haga. A da li je neko pitao preko 7 miliona punoletnih građana da li žele da se odreknu školskog, obrazovnog, naučnog, kulturnog ili sportskog programa u korist lažnog patriote iz Batajnice?

Tvrtko

pre 16 godina

Moze Seselj biti tragi-komican lik koji iznosi gomilu nebuloznih I bizarnih stavova u sudnici ali je on licno organizovao paravojne jedinice odgovorne za hiljade ubistva neduznih civila po BiH, Hrvatskoj I Kosovu. Da ne govorimo o ratno-huskackim govorima I inspiraciji za hiljade ubica I silovatelja. Nazalost, to nije najgore u vezi sa Seseljom. Gore od svega je da ta njegova politika I danas nakon 15 godina osvaja 2 trecine glasova u Srbiji (neka mi neko samo kaze da se SRS, DSS, SPS I NS razlikuju po pitanju velike srbije I ratnih zlocina) I da te dvije trecine Srbije smatra da su ratni zlocinci – patriote I heroji. A taj procenat u RS je 99%. I onda je opet cijeli svijet kriv za neku anti-srpsku zavjeru.

Pobego iz Srbije zbog takvih kao sto je Seselj

pre 16 godina

Sramota je sto takav covek kao sto je Seselj moze da govori o Anti srpskim sudovima, pa on je odgovoran sto citav srpski narod odgovara za zlocine sto su pocinili on i njegova vrhuska.
Ali mogu reci da se slazem sa njim da su SAD razbili Jugoslaviju i pobili milione, ali Seselj nikako nije bio zastitnik naroda, vec je bio sa Zapadom, svesno ili nesvesno.
Pre svesno, pa je jos vise odlepio kad je provalio sta je uradio.

milena

pre 16 godina

Nepodnosljivo mi je ovoliko Seselja. Gde god krenem svuda je; na teveu, radiju, netu, gleda me s novinskih kioska... Nepodnosljivo je njegovo vaskrsnuce. Jedino gde se opravdano pojavio bio je tekst Anastasijevica u "Vremenu". Nazalost, malo ko je obratio paznju na to... Srbija je nepodnosljiva.

AS

pre 16 godina

Seselj i radikali moj glas nikada nece dobiti, ali je prosto ironicno da se ova prica desava u danu kada u Makedoniji gine sest ljudi. Ljudi probudite se, SEST MRTVIH, sest ljudi koji su uzeli "stvari u svoje ruke". Koliko citalaca ovih stranica moze sebe da zamisli da sutra ujutru uzme pusku i krene da ubija okolo?

Haski sud de facto jeste uspostavljen da pruzi legitimitet politici koja se ocito pokazuje pogresnom. Srbi nisu bili za rasturanje Jugoslavije, ne zarad "velikosrpskih ideja", vec zato sto su tu drzavu dozivljavali kao svoju. Kada je to Srbija upravljala stvarima u Ljubljani, Skoplju ili Zagrebu? Uticaj Sarajeva na Sandzak je bio bar onoliko koliki i uticaj Beograda u Banjoj Luci.

Da sumiram, Seselj je sramotan lik na politickoj sceni pre svega za Srbe, ali po ovom pitanju se slazem da je Hag pravedan bas onoliko koliko i americka "demokratizacija" Iraka, ili sovjetski tenkovi u Pragu 1968.

Nenad

pre 16 godina

Sudi mu se, između ostalog, zbog govora mržnje? Zbog nečega, što je nama Srbima jedna od naj izraženijih osobina, hteli mi to da priznamo ili ne. Svuda oko nas je govor mržnje,zavisti,zlobe.Otvoreno se mrzimo u porodici,komšiluku, na poslu, medijima... politici... Izazvati mržnju kod Srbina je lako. Tu našu sklonost vekovima su koristili naši neprijatelji, po sistemu ''nahuškaj Srbe'' Kao gladnim psima bace nam kosku, mi se onda koljemo među sobom, pa ratujemo za tuđe interese, lijemo krv i svoju i tuđu.
Sudbina Šešelja je sasvim nebitna stvar, pojaviće se neki novi, zbog čijeg će se govora mržnje, i naše plitke pameti, prolivati krv budućih generacija Srba.
Da bar malo pokušamo da ne mrzimo?!

mmm

pre 16 godina

Koga on tamo brani - sebe ili nas? Ako je odlučio da brani nas - hvala mu, videli smo devedesetih kako to izgleda! Vojo, ne brini za nas, brini malo i o sebi, nešto si smršao - misliće Srbi da si propao...
Jasna i čista optužnica za podstrekivanje i naređivanje zločina - pa nije ni Milošević sam klao nego je stvorio ambijent da se tako radi u naše ime, nije ni Mladić ili Pavković...Mali broj optuženih je odgovarao za delo ubistva, silovanja, sakaćenja...Šešelj je učestvovao u organizaciji toga, podstrekivanju, stvaranju političkog ambijenta za paljenje vatre nacionalizma, stvaranje paravojnih formacija u cilju pljačkanja proteranog stanovništva, širenje laži i lažnih "vesti"(što, uzgred, čini i danas)...Setimo se samo za vreme bombardovanja šta je govorio o Albancima - da se svi proteraju, postave kao živi štitovi...Ne može to tako! Ne može niko da procenjuje kome će se narod "osvetiti" i na bazi sumanute procene da usmerava celu državu. Evo sada odgovora - nezavisno Hong Kosovo.
P(rep)oruka tužiteljki: Srbi vole kada neko dok priča mlatara rukama, gestikulira, dere se, cereka se, diskredituje sagovornika, zamenjuje teze, pokazuje prstima, maše nekim papirima na kojima ne piše ništa, eventualno da čačka nos ako baš ne podnosi sagovornika...Pa, eto ako bi mogla malo da poradi na tome i obavezno da obuče minić kako bi je Srbi ozbiljnije shvatili.

veljko bulajić

pre 16 godina

Наравно да је антисрпски суд. Уместо да се Милошевићу, Мири, Шешељу и осталом шљаму суди у Србији за злочине над Србима - крађу и уништавање економије, урушавање институција, протеривање интелигенције у емиграцију, регрутовање и одвођење необучене деце са пијаним резервистима ЈНА на фронт, злочиначки подухват насилне мобилизације омладине искључиво опозиционих градова(Н.Сад, Београд, Ваљево...), сулудо жртвовање и излагање народа бомбама технолошки супериорног непријатеља - суди им се у Хагу, праве хероји од њих, чиме се прекраја историја јер су тужиоци срочили небулозне оптужнице...па Шешељу се у ствари суди за вербални деликт!!!

Anđeluja

pre 16 godina

Mene opšte ne interesuje šta kaže čovek koji već 20 godina ratuje u ime ruskih geostrateških interesa. I sad hoće preko državnih medija da nas ubede da je zapad radio protiv interesa srbije! Srpski interes je bio da posle pada Berlinskog zida i ona bude u EU i NATO!...

supermarket

pre 16 godina

"Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije na pamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj"... Lepa rec gvozdena vrata otvara.

koki

pre 16 godina

Bez sumnje tamo mu je mesto, ali se ne slazem sa prenosom na TV, zato jer je nehumano gledati i smejati se, jer sta bi drugo, ocigledno nenormalnom coveku.

Alf

pre 16 godina

E moj Šeki, nije ti to kao mitingovati po Srbiji gde se ljudi oduševljavaju takvim govorom. Ovi u Hagu će te lepo saslušati pa ti odrezati jedno 20-ak godinica, a onda ti mitinguj u ćeliji sam sa sobom!

elvir

pre 16 godina

Zanima me na kakav bi otpor ja naisao kada bi pokusao da ubjedim Srbe da su Muslimani. Ipak drago mi je vidjeti da vecina Srba mrzi ovog zlotvora.

mozda i jesam?!

pre 16 godina

Mozda i jesam mali Rus. Toliko su nas silovali pred kraj II svetskog rata po Vojvodini (brzo zaboravljamo). Kad sam bio mali kosa mi je bila bela. Sada sam plav, imam zelene oci...boze, odoh pred ogledalo!

EU Citizen

pre 16 godina

Ako se na nekoga pridev "antisrpski" može primeniti, to su upravo ovakvi jeftini komunofašistički demagozi čija su dementna zločinačka lupetanja koštala života stotine hiljada, sreće milione, da i ne govorimo o tome da su nepovratno kompromitovala i onemogućila neke u početku možda i delimično legitimne nacionalne ambicije Srba izvan Srbije. Haški sud samo radi naš posao umesto nas, to jest čisti žito od kukolja, jer srpski narod, duboko bolestan i sluđen od pola veka komunističkog i petnaestak godina srodnog šovinističkog i klerofašističkog ispiranja mozga nažalost nije imao za to snage, i zbog toga još uvek plaća jako visoku cenu. Ako ovog džepnog Hitlera, kada se jednom vrati iz Haga (pod uslovom da tamošnji sud bude kriminalno blag i ne osudi ga na doživotnu robiju za sve što je počinio), ne dočeka domaći sud i ne pošalje ga da ostatak života odrobija za sve ostale "sitnice" tipa zarđalih kašika, to će, bez obzira na sve ostale eventualne pozitivne znake, biti pouzdani indikator da je srce srpskog naroda još trulo a glava prazna. A, uzgred, ne znam kako je to bilo kod vas, gospodine Šešelj, ali ja sam u Beogradu, dok sam još živeo tamo, mogao da budem samo "mali Amerikanac"...

Onaj koji odbija da bude proglasen srbinom

pre 16 godina

Sta sve bolestan um moze da kaze i da uradi, a da posle drugi budu odgovorni za njegova dela!!!!!!!! I kako ga nije sramota da kaze da mu cilj nije bio izvrsenje genocida, kad je javno govorio da muslimanima treba kopati oci zardjalim kasikama i da nijedan albanac nece ostati na kosovu! A Mladic je i odradio Srebrenicu, zato sto je znao da uvek moze da se sakrije kod Seselja i njemu slicnih!!!

Mudrac

pre 16 godina

Coveku koji se smeska na sopstvenom sudjenju, a preti mu ozbiljna zatvorska kazna, ocito nije bas dobro, iako ima i par tacnih stvari koje je izjavio.Taj stav "ne mozete mi nista, ja priznajem samo sud svoje partije" (je l' vam to poznato?), pokazuje ozbiljan nedostatak zdravog razuma. Ne mogu da razumem zasto RTS prenosi beznacajno sudjenje jos beznacajnijeg coveka?Zar zbog potpisane peticije o trazenju prenosa? Treba li i mi, ostali, normalni, da potpisujemo peticiju da nam puste skolski program mesto ove parodije?

Colin_bgd

pre 16 godina

Da je nasa drzava istinski patriotska i da iskreno voli i sluzi svoj narod, ovaj besuvisli bi odavno trunuo u Mitrovici ili negde i to dozivotno...

Ovako, sramota me je da pogledam samog sebe u ogledalo lifta, a kamoli da pogledam u oci bilo koga drugog. Strasno je koliko ove "patriote" u stvari mrze svoj sopstveni narod, od Milosevica, preko Seselja, do Kostunice i Amfilohija, ne samo da mrze sopstveni narod vec ce i sve ce uciniti da ga spuste na najnize moguce grane...

Strasno...

Ana

pre 16 godina

To kakav je sud, trebalo je da pita svog duhovnog vodju Milosevica, koji je nesto onomad potpisao po tom pitanju.
Apsolutno sam protiv prenosa sudjenja cudovistu cija je svaka rec placena necijim zivotom. Ne znam ko je i zasto zakljucio da je to vazno za nas, jer kad se sudilo ubicama Zorana Dindjica niko nije imao ideju da prenosi bar delove, uporno smo gledali pogled na sud iz Ustanicke ulice.
Sta hoce taj Seselj? Ko je on uopste u nasim zivotima i sta neko hoce opet od njega da nam predstavi, a on se ponasa kao klovn, vredjajuci redom, sve da bi ostavio utisak na pristalice radikala.
To sto je uradio samo nama, OVDE, zasluzuje dozivotni zatvor, a kad mu se doda i ostalo, ko zna koliko dozivotnih kazni.
Nemojte samo o demokratiji, vi koji se necete sloziti.
Demokratija nije jezik koji mogu da razumeju fanaticni nacionalisti (fasisti)!
Nadam se da ce ostati tamo jos dugo, dugo, dugo.

Miroslav I

pre 16 godina

Ne dozvoljavam jednom Seselju, da prlja moje Srpsko ime i da u moje ime "brani Srpstvo". Niko ga za to nije ovlastio, a ponajmanje Srpski narod! Njegovi postupci i delovanje nisu ni malo Srpski, a uzgred receno, on covek nije normalan. Na ovakve izjave bi vlada morala da reaguje, ali znajuci ko je na njenom celu, nema od toga nista!

Saša Novak @ NL

pre 16 godina

Jer optuzeni Vojislav Seselj to brani sebe ili promovise svoju stranku pred predsednicke izbore? RRA treba striktno da postuje zakon o koriscenju javnog servisa u svrhu predizborne kampanje.

*bane*

pre 16 godina

I jeste na neki način antisrpski sud zato su Srbi najviše krivi ! Molim, nisu !? A gde je Ratko, a gde je Radovan? Pa kako da ne bude antisrpski kad su tamo samo Oni koji su pobegli da ne bi "pali" u Sablji kao baš na primer Šešelj, koji je pobegao jer je kao i Mira Marković umešan u atentat na premijera Đinđića !! E da nam je On živ, ne bi mi sad pričali o Hagu nego o bitnim stvarima za ovu zemlju !! ne bi ni znali ko nam je predsednik, ni ko je premijer!!

misha

pre 16 godina

...Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije napamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj.
... Upitavši zašto zašto smeta Amerikancima, odgovorio je da je to zato što su Srbi "mali Rusi na Balkanu".
Da li to znaci da su i Hrvati i Bosnjaci mali Rusi?
Kakav um, koga ovaj narod obozava, nije ni cudo sto smo tu gde smo. On definitivno nije slucaj za Hag, on je za neke medicinske institute (moze i u Rusiji i naravno dozivotno)

Панта Јокић

pre 16 godina

"Американцима сметају Срби јер су м а л и Р у с и на Балкану"?! Из тога ваљда треба да произиђе оно што скромни "црвени војвода" није рекао: да је он српски Путин! Од кмета и беседа...

Mashinovodja

pre 16 godina

U životu su me nazivali svakojakim imenima, ali prvi put čujem da sam "mali Rus na Balkanu"! :-))))
U stvari, sve odvija prema očekivanjima. Šešelj i ne pokušava da se brani, već drobi gluposti kojima se jedni smeju, a drugi oduševljeno pljeskaju, u zavisnosti od prisustva ili odsustva mozga u glavi.

Nele

pre 16 godina

Ajde Seki, nemoj da nas razocaras. Nije valjda da ovom prilikom neces ljudima iz suda da predlozis sta sve da ti urade, da ih nahranis svim i svacim i da im opsujes majku svima redom od - do? Samo napred, na zalost, mnogi to od tebe ocekuju.

Opijum

pre 16 godina

Vec pet godina neko hrani, oblaci i greje ovo - kako da kazem - cudo. Sramno je koliko se novca trosi na ovo sudjenje. Treba to po kratkom postupku presuditi, a ustedjeni novac podeliti zrtvama srpskog nacionalizma.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Pa nije ni Hitler nikoga ubio, ali je njegova ideologija ubila milione. Neucestvovanje, vec propagiranje i podsticanje necega zlog, nije verbalni delikt, vec krivicno delo. Biti ponosan na svoja takva dela, dokaz je ludila, a ne genijalnosti.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Pa nije ni Hitler nikoga ubio, ali je njegova ideologija ubila milione. Neucestvovanje, vec propagiranje i podsticanje necega zlog, nije verbalni delikt, vec krivicno delo. Biti ponosan na svoja takva dela, dokaz je ludila, a ne genijalnosti.

Opijum

pre 16 godina

Vec pet godina neko hrani, oblaci i greje ovo - kako da kazem - cudo. Sramno je koliko se novca trosi na ovo sudjenje. Treba to po kratkom postupku presuditi, a ustedjeni novac podeliti zrtvama srpskog nacionalizma.

Mashinovodja

pre 16 godina

U životu su me nazivali svakojakim imenima, ali prvi put čujem da sam "mali Rus na Balkanu"! :-))))
U stvari, sve odvija prema očekivanjima. Šešelj i ne pokušava da se brani, već drobi gluposti kojima se jedni smeju, a drugi oduševljeno pljeskaju, u zavisnosti od prisustva ili odsustva mozga u glavi.

misha

pre 16 godina

...Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije napamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj.
... Upitavši zašto zašto smeta Amerikancima, odgovorio je da je to zato što su Srbi "mali Rusi na Balkanu".
Da li to znaci da su i Hrvati i Bosnjaci mali Rusi?
Kakav um, koga ovaj narod obozava, nije ni cudo sto smo tu gde smo. On definitivno nije slucaj za Hag, on je za neke medicinske institute (moze i u Rusiji i naravno dozivotno)

Miroslav I

pre 16 godina

Ne dozvoljavam jednom Seselju, da prlja moje Srpsko ime i da u moje ime "brani Srpstvo". Niko ga za to nije ovlastio, a ponajmanje Srpski narod! Njegovi postupci i delovanje nisu ni malo Srpski, a uzgred receno, on covek nije normalan. Na ovakve izjave bi vlada morala da reaguje, ali znajuci ko je na njenom celu, nema od toga nista!

Ana

pre 16 godina

To kakav je sud, trebalo je da pita svog duhovnog vodju Milosevica, koji je nesto onomad potpisao po tom pitanju.
Apsolutno sam protiv prenosa sudjenja cudovistu cija je svaka rec placena necijim zivotom. Ne znam ko je i zasto zakljucio da je to vazno za nas, jer kad se sudilo ubicama Zorana Dindjica niko nije imao ideju da prenosi bar delove, uporno smo gledali pogled na sud iz Ustanicke ulice.
Sta hoce taj Seselj? Ko je on uopste u nasim zivotima i sta neko hoce opet od njega da nam predstavi, a on se ponasa kao klovn, vredjajuci redom, sve da bi ostavio utisak na pristalice radikala.
To sto je uradio samo nama, OVDE, zasluzuje dozivotni zatvor, a kad mu se doda i ostalo, ko zna koliko dozivotnih kazni.
Nemojte samo o demokratiji, vi koji se necete sloziti.
Demokratija nije jezik koji mogu da razumeju fanaticni nacionalisti (fasisti)!
Nadam se da ce ostati tamo jos dugo, dugo, dugo.

*bane*

pre 16 godina

I jeste na neki način antisrpski sud zato su Srbi najviše krivi ! Molim, nisu !? A gde je Ratko, a gde je Radovan? Pa kako da ne bude antisrpski kad su tamo samo Oni koji su pobegli da ne bi "pali" u Sablji kao baš na primer Šešelj, koji je pobegao jer je kao i Mira Marković umešan u atentat na premijera Đinđića !! E da nam je On živ, ne bi mi sad pričali o Hagu nego o bitnim stvarima za ovu zemlju !! ne bi ni znali ko nam je predsednik, ni ko je premijer!!

Saša Novak @ NL

pre 16 godina

Jer optuzeni Vojislav Seselj to brani sebe ili promovise svoju stranku pred predsednicke izbore? RRA treba striktno da postuje zakon o koriscenju javnog servisa u svrhu predizborne kampanje.

Colin_bgd

pre 16 godina

Da je nasa drzava istinski patriotska i da iskreno voli i sluzi svoj narod, ovaj besuvisli bi odavno trunuo u Mitrovici ili negde i to dozivotno...

Ovako, sramota me je da pogledam samog sebe u ogledalo lifta, a kamoli da pogledam u oci bilo koga drugog. Strasno je koliko ove "patriote" u stvari mrze svoj sopstveni narod, od Milosevica, preko Seselja, do Kostunice i Amfilohija, ne samo da mrze sopstveni narod vec ce i sve ce uciniti da ga spuste na najnize moguce grane...

Strasno...

Nenad

pre 16 godina

Sudi mu se, između ostalog, zbog govora mržnje? Zbog nečega, što je nama Srbima jedna od naj izraženijih osobina, hteli mi to da priznamo ili ne. Svuda oko nas je govor mržnje,zavisti,zlobe.Otvoreno se mrzimo u porodici,komšiluku, na poslu, medijima... politici... Izazvati mržnju kod Srbina je lako. Tu našu sklonost vekovima su koristili naši neprijatelji, po sistemu ''nahuškaj Srbe'' Kao gladnim psima bace nam kosku, mi se onda koljemo među sobom, pa ratujemo za tuđe interese, lijemo krv i svoju i tuđu.
Sudbina Šešelja je sasvim nebitna stvar, pojaviće se neki novi, zbog čijeg će se govora mržnje, i naše plitke pameti, prolivati krv budućih generacija Srba.
Da bar malo pokušamo da ne mrzimo?!

Alf

pre 16 godina

E moj Šeki, nije ti to kao mitingovati po Srbiji gde se ljudi oduševljavaju takvim govorom. Ovi u Hagu će te lepo saslušati pa ti odrezati jedno 20-ak godinica, a onda ti mitinguj u ćeliji sam sa sobom!

elvir

pre 16 godina

Zanima me na kakav bi otpor ja naisao kada bi pokusao da ubjedim Srbe da su Muslimani. Ipak drago mi je vidjeti da vecina Srba mrzi ovog zlotvora.

EU Citizen

pre 16 godina

Ako se na nekoga pridev "antisrpski" može primeniti, to su upravo ovakvi jeftini komunofašistički demagozi čija su dementna zločinačka lupetanja koštala života stotine hiljada, sreće milione, da i ne govorimo o tome da su nepovratno kompromitovala i onemogućila neke u početku možda i delimično legitimne nacionalne ambicije Srba izvan Srbije. Haški sud samo radi naš posao umesto nas, to jest čisti žito od kukolja, jer srpski narod, duboko bolestan i sluđen od pola veka komunističkog i petnaestak godina srodnog šovinističkog i klerofašističkog ispiranja mozga nažalost nije imao za to snage, i zbog toga još uvek plaća jako visoku cenu. Ako ovog džepnog Hitlera, kada se jednom vrati iz Haga (pod uslovom da tamošnji sud bude kriminalno blag i ne osudi ga na doživotnu robiju za sve što je počinio), ne dočeka domaći sud i ne pošalje ga da ostatak života odrobija za sve ostale "sitnice" tipa zarđalih kašika, to će, bez obzira na sve ostale eventualne pozitivne znake, biti pouzdani indikator da je srce srpskog naroda još trulo a glava prazna. A, uzgred, ne znam kako je to bilo kod vas, gospodine Šešelj, ali ja sam u Beogradu, dok sam još živeo tamo, mogao da budem samo "mali Amerikanac"...

Панта Јокић

pre 16 godina

"Американцима сметају Срби јер су м а л и Р у с и на Балкану"?! Из тога ваљда треба да произиђе оно што скромни "црвени војвода" није рекао: да је он српски Путин! Од кмета и беседа...

veljko bulajić

pre 16 godina

Наравно да је антисрпски суд. Уместо да се Милошевићу, Мири, Шешељу и осталом шљаму суди у Србији за злочине над Србима - крађу и уништавање економије, урушавање институција, протеривање интелигенције у емиграцију, регрутовање и одвођење необучене деце са пијаним резервистима ЈНА на фронт, злочиначки подухват насилне мобилизације омладине искључиво опозиционих градова(Н.Сад, Београд, Ваљево...), сулудо жртвовање и излагање народа бомбама технолошки супериорног непријатеља - суди им се у Хагу, праве хероји од њих, чиме се прекраја историја јер су тужиоци срочили небулозне оптужнице...па Шешељу се у ствари суди за вербални деликт!!!

Neka se ne vrati

pre 16 godina

Sram te bilo Seselju, tek posle godinu dana ti si saznao za Ovcaru. Kad si saznao za Zvornik, Srebrenicu i ostala stratista gde ste ti i tvoji satrapi gradili veliku Srbiju, na lesevima neduznih ljudi. Nikada ti necu oprostiti strah moje majke, Hrvatice, koja se do kraja zivota plasila da ce morati da ostavi porodicu i da iz Vojvodine ode nazad u Hrvatsku. Sram te bilo, fasisto, sram te bilo za sve zlocine koje su tvoji bradati zlocinci i nazovi vojvode, Boze, cije vojvode, pocinili u nasoj zemlji. Jos jednom, sram te bilo i ostani tamo gde jesi, nama ne trebas. Ima nas puno normalnih koji zelimo da kazemo svima koji oplakuju svoje najdraze da nismo u tome ucestvovali i da si sa tvojim satrapima ti sve to odradio zardjalim kasikama. Nema prave kazne kopa bi bila primerena tvojim zlodelima. Srbija, ovakva kakva je, ne moze da ti sudi, neka ti sudi Hag i ostani tamo zauvek.

Onaj koji odbija da bude proglasen srbinom

pre 16 godina

Sta sve bolestan um moze da kaze i da uradi, a da posle drugi budu odgovorni za njegova dela!!!!!!!! I kako ga nije sramota da kaze da mu cilj nije bio izvrsenje genocida, kad je javno govorio da muslimanima treba kopati oci zardjalim kasikama i da nijedan albanac nece ostati na kosovu! A Mladic je i odradio Srebrenicu, zato sto je znao da uvek moze da se sakrije kod Seselja i njemu slicnih!!!

Mudrac

pre 16 godina

Coveku koji se smeska na sopstvenom sudjenju, a preti mu ozbiljna zatvorska kazna, ocito nije bas dobro, iako ima i par tacnih stvari koje je izjavio.Taj stav "ne mozete mi nista, ja priznajem samo sud svoje partije" (je l' vam to poznato?), pokazuje ozbiljan nedostatak zdravog razuma. Ne mogu da razumem zasto RTS prenosi beznacajno sudjenje jos beznacajnijeg coveka?Zar zbog potpisane peticije o trazenju prenosa? Treba li i mi, ostali, normalni, da potpisujemo peticiju da nam puste skolski program mesto ove parodije?

Ja

pre 16 godina

Zao mi je sto moram reci, ali Seselj je u ovom slucaju apsolutno u pravu. Njemu se sudi zbog verbalnog delikta i to je sramota Evrope. Pomno sam citao optuznicu, i najgora kvalifikacija (ne i dokaz) je da su zbog Seseljevih govora pojedini Srbi cinili zlocine. Ako ga je trebalo skloniti sa politicke scene Srbije, to je trebalo uraditi elegantnije...

mozda i jesam?!

pre 16 godina

Mozda i jesam mali Rus. Toliko su nas silovali pred kraj II svetskog rata po Vojvodini (brzo zaboravljamo). Kad sam bio mali kosa mi je bila bela. Sada sam plav, imam zelene oci...boze, odoh pred ogledalo!

mmm

pre 16 godina

Koga on tamo brani - sebe ili nas? Ako je odlučio da brani nas - hvala mu, videli smo devedesetih kako to izgleda! Vojo, ne brini za nas, brini malo i o sebi, nešto si smršao - misliće Srbi da si propao...
Jasna i čista optužnica za podstrekivanje i naređivanje zločina - pa nije ni Milošević sam klao nego je stvorio ambijent da se tako radi u naše ime, nije ni Mladić ili Pavković...Mali broj optuženih je odgovarao za delo ubistva, silovanja, sakaćenja...Šešelj je učestvovao u organizaciji toga, podstrekivanju, stvaranju političkog ambijenta za paljenje vatre nacionalizma, stvaranje paravojnih formacija u cilju pljačkanja proteranog stanovništva, širenje laži i lažnih "vesti"(što, uzgred, čini i danas)...Setimo se samo za vreme bombardovanja šta je govorio o Albancima - da se svi proteraju, postave kao živi štitovi...Ne može to tako! Ne može niko da procenjuje kome će se narod "osvetiti" i na bazi sumanute procene da usmerava celu državu. Evo sada odgovora - nezavisno Hong Kosovo.
P(rep)oruka tužiteljki: Srbi vole kada neko dok priča mlatara rukama, gestikulira, dere se, cereka se, diskredituje sagovornika, zamenjuje teze, pokazuje prstima, maše nekim papirima na kojima ne piše ništa, eventualno da čačka nos ako baš ne podnosi sagovornika...Pa, eto ako bi mogla malo da poradi na tome i obavezno da obuče minić kako bi je Srbi ozbiljnije shvatili.

Nele

pre 16 godina

Ajde Seki, nemoj da nas razocaras. Nije valjda da ovom prilikom neces ljudima iz suda da predlozis sta sve da ti urade, da ih nahranis svim i svacim i da im opsujes majku svima redom od - do? Samo napred, na zalost, mnogi to od tebe ocekuju.

Tvrtko

pre 16 godina

Moze Seselj biti tragi-komican lik koji iznosi gomilu nebuloznih I bizarnih stavova u sudnici ali je on licno organizovao paravojne jedinice odgovorne za hiljade ubistva neduznih civila po BiH, Hrvatskoj I Kosovu. Da ne govorimo o ratno-huskackim govorima I inspiraciji za hiljade ubica I silovatelja. Nazalost, to nije najgore u vezi sa Seseljom. Gore od svega je da ta njegova politika I danas nakon 15 godina osvaja 2 trecine glasova u Srbiji (neka mi neko samo kaze da se SRS, DSS, SPS I NS razlikuju po pitanju velike srbije I ratnih zlocina) I da te dvije trecine Srbije smatra da su ratni zlocinci – patriote I heroji. A taj procenat u RS je 99%. I onda je opet cijeli svijet kriv za neku anti-srpsku zavjeru.

Pobegla iz Srbije 2003!!

pre 16 godina

Srecom ne mogu pratiti prenos na tv-u, ali i ovo mi je dosta da se podsetim zasto sam otisla. Ako je on Srbin i brani srpske interese onda ja nisam srpkinja. Opet me je sramota i opet sam besna zbog zla kojeg je naneo svojim poganim jezikom, svima.

Molijer

pre 16 godina

* On je rekao da mu je žao što u Tribunalu nema smrtne kazne, "pa da, kao i njegov prijatelj Sadam Husein, smrću zapečati takvu ideologiju", što bi je, veruje, učinilo besmrtnom. *

Pa ovo je neverovatno. U Srbiji svaki drugi stanovnik podrzava njegovu politiku. Strasno... Gde mi zivimo?

AS

pre 16 godina

Seselj i radikali moj glas nikada nece dobiti, ali je prosto ironicno da se ova prica desava u danu kada u Makedoniji gine sest ljudi. Ljudi probudite se, SEST MRTVIH, sest ljudi koji su uzeli "stvari u svoje ruke". Koliko citalaca ovih stranica moze sebe da zamisli da sutra ujutru uzme pusku i krene da ubija okolo?

Haski sud de facto jeste uspostavljen da pruzi legitimitet politici koja se ocito pokazuje pogresnom. Srbi nisu bili za rasturanje Jugoslavije, ne zarad "velikosrpskih ideja", vec zato sto su tu drzavu dozivljavali kao svoju. Kada je to Srbija upravljala stvarima u Ljubljani, Skoplju ili Zagrebu? Uticaj Sarajeva na Sandzak je bio bar onoliko koliki i uticaj Beograda u Banjoj Luci.

Da sumiram, Seselj je sramotan lik na politickoj sceni pre svega za Srbe, ali po ovom pitanju se slazem da je Hag pravedan bas onoliko koliko i americka "demokratizacija" Iraka, ili sovjetski tenkovi u Pragu 1968.

Neđeljko Kovinjalo

pre 16 godina

Zašto neki "mislioci" Srbijom šire tezu da izgovorena reč nije zločin?! Po toj logici, nevin je bio i Gebels, ministar informisanja u nacističkoj Nemačkoj. Jedini problem je što u Hagu ne sede i Vučelić, Milanović, Popov i svi oni koji su tokom ratnohuškačke propagande objavljivali da su Muslimani srpsku decu bacali lavovima i druge "vesti".

Hoće li neko da objasni кada je javni medijski nacionalni servis postao servis Srpske radikalne stranke?!

Otkada je RRA naterala RTS da emituje sva baljezganja iz Narodne skupštine, kad-god okrenem Drugi program, na njemu neka kreatura sa bedžom koja govori o "žutom puču 5. oktobra" ili "žutoj mafiji". Od te silne demagoške retorike, običan čovek ni posle sat vremena ne može da provali o kom se predlogu zakona raspravlja. I posle su radikali najglasniji u pričama kako trpe medijsku blokadu. Zar treba da nabrajam TV i radio stanice sa nacionalnom frekvencijom i novine koji su u stvari glasila ove stranke: TV Most, Radio Fokus, dnevnik Pravda, ... o lolanim televizijama da i ne govorimo.

Sad još kad budu počeli da emituju suđenje crvenom vojvodi iz Haga, savetujem g-dinu Tijaniću da Drugi program komotno preimenuje u "Radikalske talase" i da više prestane da nam preti prekršajnim prijavama ukoliko ne plaćamo pretplatu. Mi želimo da plaćamo nacionalnom a ne radikalskom medijskom servisu.

Kažu da je preko 700 hiljada potpisalo peticiju za emitovanje suđenja iz Haga. A da li je neko pitao preko 7 miliona punoletnih građana da li žele da se odreknu školskog, obrazovnog, naučnog, kulturnog ili sportskog programa u korist lažnog patriote iz Batajnice?

Anđeluja

pre 16 godina

Mene opšte ne interesuje šta kaže čovek koji već 20 godina ratuje u ime ruskih geostrateških interesa. I sad hoće preko državnih medija da nas ubede da je zapad radio protiv interesa srbije! Srpski interes je bio da posle pada Berlinskog zida i ona bude u EU i NATO!...

koki

pre 16 godina

Bez sumnje tamo mu je mesto, ali se ne slazem sa prenosom na TV, zato jer je nehumano gledati i smejati se, jer sta bi drugo, ocigledno nenormalnom coveku.

milena

pre 16 godina

Nepodnosljivo mi je ovoliko Seselja. Gde god krenem svuda je; na teveu, radiju, netu, gleda me s novinskih kioska... Nepodnosljivo je njegovo vaskrsnuce. Jedino gde se opravdano pojavio bio je tekst Anastasijevica u "Vremenu". Nazalost, malo ko je obratio paznju na to... Srbija je nepodnosljiva.

supermarket

pre 16 godina

"Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije na pamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj"... Lepa rec gvozdena vrata otvara.

G.B.

pre 16 godina

Ja sam Srbin i ne vidim kakve ja veze imam s ovim. Zar nisam ja bio u osnovnoj školi dok su ovi snajperisali po Hrvatskoj i dok je Vučić sebi dodeljivao stanove ovde. Zašto onda sad moram da budem umešan u ovu priču ("antisrpski sud")? Izgleda da radikali vole da sopstvenim odlukama prave gluposti, a onda kada treba da se preuzme odgovornost se kriju iza drugih ljudi.

Bosna Ponosna

pre 16 godina

Milos Vasic je u listu "Vreme", a prije seseljevog odlaska u Haag, napisao "jos oni ne znaju s kim imaju posla...Dinarski mentalitet".

Pobego iz Srbije zbog takvih kao sto je Seselj

pre 16 godina

Sramota je sto takav covek kao sto je Seselj moze da govori o Anti srpskim sudovima, pa on je odgovoran sto citav srpski narod odgovara za zlocine sto su pocinili on i njegova vrhuska.
Ali mogu reci da se slazem sa njim da su SAD razbili Jugoslaviju i pobili milione, ali Seselj nikako nije bio zastitnik naroda, vec je bio sa Zapadom, svesno ili nesvesno.
Pre svesno, pa je jos vise odlepio kad je provalio sta je uradio.

Gandi

pre 16 godina

NEMA svako pravo na svoje mišljenje tj.ideologiju gospodine Šešelj, jer ga u tome USTAV ograničava. U ustavu SVIH demokratskih zemalja piše da je ZABRANJEN FAŠIZAM, i takve slične nacističke ideologije. Dakle godpodine Šešelju vi biste bili itekako kažnjeni u Srbiji da je to pravna država zbog Vaših ranijih izjava i vaših kolega iz radikalne stranke. Sve su to samo različita mišljenja za koja se narod zalepi i onda ih slepo sledi, ide i u rat i u smrt zato što je zaveden nacionalizmom, ubija tudje sinove, braću, sestre i decu. "To je samo drugačije mišljenje". E zato je ustavom zabranjen FAŠIZAM. OBAVEZNO se gospodine Šešelj informišite šta je to fašizam po definiciji. Čovek nikad neće da shvati šta je sreća ako ne iskusi potpunu slobodu, jer ako ga nešto iz društva oko njega ograničava onda je to protiv njega samog. Kad bi takvo društvo postajalo, ne bi bilo ni poriva za tim da se drugome počini zločin, niko se ne bi osećao ugroženim ni sa čije strane. Sigurnim koracima radikali idu ka fašizmu, dok je takvih kao što je Šešelj i njemu sličnih iz radikalne stranke biće sranja po celom svetu.

Filozof

pre 16 godina

Dok se svi mi u Srbiji budemo delili na zvezdaše i partizanovce, na ove i one, džaba nam demagogija za mase.
P.S. Sve su ovo gluposti, hajde da radimo svrsishodne stvari i okrenemo se budućnosti nas samih,a ne Slobe, Voje, Miškovića, Mitrovića....

Dja

pre 16 godina

Ja nisam radikal, ali cuce oni od njega dosta istinitih stvari, ne moze bas svaka prica o ratu u bivsoj Jugoslaviji poceti tako sto bradati i zli Srbi kolju sve redom. Pitajte malo nas koji smo zivili po Zagrebu i Zadru u ta vremana kako je bilo biti Srbin i to jos 90. godine i ko je taj sa druge strane koji je radio iste ove stvari. Za mene HDZ nije nista demokratskija stranka SRS-a! E to je sta ocekujem da cujem u okviru ovog procesa. I ja sam zrtva zlocina, pa nikoga nije briga. A on ako je cinio zlocine treba ga osuditi.

Sloba

pre 16 godina

Nehumano je suditi Šešelju. Ubeđen sam da njegova krivica ne postoji, da nije slučaj za sud, ili zatvor. Trebaju da ga pregledaju stručna lica i pošalju u adekvatnu ustanovu, zatvorenog tipa. Doživotno, pošto leka nema. I nije ništa smešno! Nemoralno i nehumano je smejati se takvom coveku...

poljska u mome srcu

pre 16 godina

sadam husein - prijatelj
srbi - mali rusi
marionetski rezim u beogradu
zar on nije ruska marioneta?
slobistima, sadamu seselju, porodici milosevic mozes da das celu evropu, ostace smece, psi lutalice, logori, zlocini, politicka ubistva...
sva sreca sto je amerika super sila.

zagrepčanka

pre 16 godina

Da je malo bolji standard na Balkanu, nikoga ovaj čovjek ne bi zanimo,ali ljudi nemaju novaca, pa se hrane nacionalizmom. Zato i njegova stranka dobiva izbore ...Ja bi ga osudila na doživotan zatvor bez prava kontakta, neka trune sam i dala bi mu popis imena ljudi koji su ubijeni zbog njegove ideologije da ih mantara svakodnevno...

sergej

pre 16 godina

Nije baš da ovaj Tv prenos nema nikakvog smisla:dobro je bar da se podsetimo ko je i kakav vodja najjače političke partije kod nas! Ko joj je ideolog, čiji lik nose ponosno na svojim bedževima (dobar znak da promenim kanal kad natrčim na njih listajući programe.) I upravu je kad kaže da je haški sud antisrpski: pred normalnim sudom ga ne bi pustili da se zamara nepotrebnom odbranom, već bi najpre izveli neophodan dokaz -sudskomedicinsko prsihjatrijsko veštačenje. S druge strane, nije humano smejati se takvom čoveku . Milsim da je bilo ipak dosta TV prenosa. Sve je tu jasno.

Strumf

pre 16 godina

Pa od kada je to Sadam prijatelj nekom kome prijatelji mogu biti samo Srbi eventualno Rusi? Sadam je pomoc slao na drugu stranu Drine, nekako je imao vise razloga da pomaze bracu a ne 'prijatelja'. Zar je ovo je smisljao cetiri godine, on veliki intelektualac, doktor nauka. Naslusali smo se njegovih prostakluka sada je red na svetu. Neka ga i oni cuju. Ni dosada nisu imali neko misljenje o nama, a tek posle onog sto ce od njega cuti...Nasi politicari bi vec trebali odavno da ga se javno odreknu jer samo blati sve nas.

Opijum

pre 16 godina

Vec pet godina neko hrani, oblaci i greje ovo - kako da kazem - cudo. Sramno je koliko se novca trosi na ovo sudjenje. Treba to po kratkom postupku presuditi, a ustedjeni novac podeliti zrtvama srpskog nacionalizma.

Saša Novak @ NL

pre 16 godina

Jer optuzeni Vojislav Seselj to brani sebe ili promovise svoju stranku pred predsednicke izbore? RRA treba striktno da postuje zakon o koriscenju javnog servisa u svrhu predizborne kampanje.

SVI VI STO MASTATE O SRECI

pre 16 godina

Pa nije ni Hitler nikoga ubio, ali je njegova ideologija ubila milione. Neucestvovanje, vec propagiranje i podsticanje necega zlog, nije verbalni delikt, vec krivicno delo. Biti ponosan na svoja takva dela, dokaz je ludila, a ne genijalnosti.

*bane*

pre 16 godina

I jeste na neki način antisrpski sud zato su Srbi najviše krivi ! Molim, nisu !? A gde je Ratko, a gde je Radovan? Pa kako da ne bude antisrpski kad su tamo samo Oni koji su pobegli da ne bi "pali" u Sablji kao baš na primer Šešelj, koji je pobegao jer je kao i Mira Marković umešan u atentat na premijera Đinđića !! E da nam je On živ, ne bi mi sad pričali o Hagu nego o bitnim stvarima za ovu zemlju !! ne bi ni znali ko nam je predsednik, ni ko je premijer!!

misha

pre 16 godina

...Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije napamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj.
... Upitavši zašto zašto smeta Amerikancima, odgovorio je da je to zato što su Srbi "mali Rusi na Balkanu".
Da li to znaci da su i Hrvati i Bosnjaci mali Rusi?
Kakav um, koga ovaj narod obozava, nije ni cudo sto smo tu gde smo. On definitivno nije slucaj za Hag, on je za neke medicinske institute (moze i u Rusiji i naravno dozivotno)

Панта Јокић

pre 16 godina

"Американцима сметају Срби јер су м а л и Р у с и на Балкану"?! Из тога ваљда треба да произиђе оно што скромни "црвени војвода" није рекао: да је он српски Путин! Од кмета и беседа...

Mashinovodja

pre 16 godina

U životu su me nazivali svakojakim imenima, ali prvi put čujem da sam "mali Rus na Balkanu"! :-))))
U stvari, sve odvija prema očekivanjima. Šešelj i ne pokušava da se brani, već drobi gluposti kojima se jedni smeju, a drugi oduševljeno pljeskaju, u zavisnosti od prisustva ili odsustva mozga u glavi.

Ana

pre 16 godina

To kakav je sud, trebalo je da pita svog duhovnog vodju Milosevica, koji je nesto onomad potpisao po tom pitanju.
Apsolutno sam protiv prenosa sudjenja cudovistu cija je svaka rec placena necijim zivotom. Ne znam ko je i zasto zakljucio da je to vazno za nas, jer kad se sudilo ubicama Zorana Dindjica niko nije imao ideju da prenosi bar delove, uporno smo gledali pogled na sud iz Ustanicke ulice.
Sta hoce taj Seselj? Ko je on uopste u nasim zivotima i sta neko hoce opet od njega da nam predstavi, a on se ponasa kao klovn, vredjajuci redom, sve da bi ostavio utisak na pristalice radikala.
To sto je uradio samo nama, OVDE, zasluzuje dozivotni zatvor, a kad mu se doda i ostalo, ko zna koliko dozivotnih kazni.
Nemojte samo o demokratiji, vi koji se necete sloziti.
Demokratija nije jezik koji mogu da razumeju fanaticni nacionalisti (fasisti)!
Nadam se da ce ostati tamo jos dugo, dugo, dugo.

Miroslav I

pre 16 godina

Ne dozvoljavam jednom Seselju, da prlja moje Srpsko ime i da u moje ime "brani Srpstvo". Niko ga za to nije ovlastio, a ponajmanje Srpski narod! Njegovi postupci i delovanje nisu ni malo Srpski, a uzgred receno, on covek nije normalan. Na ovakve izjave bi vlada morala da reaguje, ali znajuci ko je na njenom celu, nema od toga nista!

Onaj koji odbija da bude proglasen srbinom

pre 16 godina

Sta sve bolestan um moze da kaze i da uradi, a da posle drugi budu odgovorni za njegova dela!!!!!!!! I kako ga nije sramota da kaze da mu cilj nije bio izvrsenje genocida, kad je javno govorio da muslimanima treba kopati oci zardjalim kasikama i da nijedan albanac nece ostati na kosovu! A Mladic je i odradio Srebrenicu, zato sto je znao da uvek moze da se sakrije kod Seselja i njemu slicnih!!!

Colin_bgd

pre 16 godina

Da je nasa drzava istinski patriotska i da iskreno voli i sluzi svoj narod, ovaj besuvisli bi odavno trunuo u Mitrovici ili negde i to dozivotno...

Ovako, sramota me je da pogledam samog sebe u ogledalo lifta, a kamoli da pogledam u oci bilo koga drugog. Strasno je koliko ove "patriote" u stvari mrze svoj sopstveni narod, od Milosevica, preko Seselja, do Kostunice i Amfilohija, ne samo da mrze sopstveni narod vec ce i sve ce uciniti da ga spuste na najnize moguce grane...

Strasno...

elvir

pre 16 godina

Zanima me na kakav bi otpor ja naisao kada bi pokusao da ubjedim Srbe da su Muslimani. Ipak drago mi je vidjeti da vecina Srba mrzi ovog zlotvora.

Mudrac

pre 16 godina

Coveku koji se smeska na sopstvenom sudjenju, a preti mu ozbiljna zatvorska kazna, ocito nije bas dobro, iako ima i par tacnih stvari koje je izjavio.Taj stav "ne mozete mi nista, ja priznajem samo sud svoje partije" (je l' vam to poznato?), pokazuje ozbiljan nedostatak zdravog razuma. Ne mogu da razumem zasto RTS prenosi beznacajno sudjenje jos beznacajnijeg coveka?Zar zbog potpisane peticije o trazenju prenosa? Treba li i mi, ostali, normalni, da potpisujemo peticiju da nam puste skolski program mesto ove parodije?

Alf

pre 16 godina

E moj Šeki, nije ti to kao mitingovati po Srbiji gde se ljudi oduševljavaju takvim govorom. Ovi u Hagu će te lepo saslušati pa ti odrezati jedno 20-ak godinica, a onda ti mitinguj u ćeliji sam sa sobom!

Nele

pre 16 godina

Ajde Seki, nemoj da nas razocaras. Nije valjda da ovom prilikom neces ljudima iz suda da predlozis sta sve da ti urade, da ih nahranis svim i svacim i da im opsujes majku svima redom od - do? Samo napred, na zalost, mnogi to od tebe ocekuju.

EU Citizen

pre 16 godina

Ako se na nekoga pridev "antisrpski" može primeniti, to su upravo ovakvi jeftini komunofašistički demagozi čija su dementna zločinačka lupetanja koštala života stotine hiljada, sreće milione, da i ne govorimo o tome da su nepovratno kompromitovala i onemogućila neke u početku možda i delimično legitimne nacionalne ambicije Srba izvan Srbije. Haški sud samo radi naš posao umesto nas, to jest čisti žito od kukolja, jer srpski narod, duboko bolestan i sluđen od pola veka komunističkog i petnaestak godina srodnog šovinističkog i klerofašističkog ispiranja mozga nažalost nije imao za to snage, i zbog toga još uvek plaća jako visoku cenu. Ako ovog džepnog Hitlera, kada se jednom vrati iz Haga (pod uslovom da tamošnji sud bude kriminalno blag i ne osudi ga na doživotnu robiju za sve što je počinio), ne dočeka domaći sud i ne pošalje ga da ostatak života odrobija za sve ostale "sitnice" tipa zarđalih kašika, to će, bez obzira na sve ostale eventualne pozitivne znake, biti pouzdani indikator da je srce srpskog naroda još trulo a glava prazna. A, uzgred, ne znam kako je to bilo kod vas, gospodine Šešelj, ali ja sam u Beogradu, dok sam još živeo tamo, mogao da budem samo "mali Amerikanac"...

Ja

pre 16 godina

Zao mi je sto moram reci, ali Seselj je u ovom slucaju apsolutno u pravu. Njemu se sudi zbog verbalnog delikta i to je sramota Evrope. Pomno sam citao optuznicu, i najgora kvalifikacija (ne i dokaz) je da su zbog Seseljevih govora pojedini Srbi cinili zlocine. Ako ga je trebalo skloniti sa politicke scene Srbije, to je trebalo uraditi elegantnije...

koki

pre 16 godina

Bez sumnje tamo mu je mesto, ali se ne slazem sa prenosom na TV, zato jer je nehumano gledati i smejati se, jer sta bi drugo, ocigledno nenormalnom coveku.

mozda i jesam?!

pre 16 godina

Mozda i jesam mali Rus. Toliko su nas silovali pred kraj II svetskog rata po Vojvodini (brzo zaboravljamo). Kad sam bio mali kosa mi je bila bela. Sada sam plav, imam zelene oci...boze, odoh pred ogledalo!

mmm

pre 16 godina

Koga on tamo brani - sebe ili nas? Ako je odlučio da brani nas - hvala mu, videli smo devedesetih kako to izgleda! Vojo, ne brini za nas, brini malo i o sebi, nešto si smršao - misliće Srbi da si propao...
Jasna i čista optužnica za podstrekivanje i naređivanje zločina - pa nije ni Milošević sam klao nego je stvorio ambijent da se tako radi u naše ime, nije ni Mladić ili Pavković...Mali broj optuženih je odgovarao za delo ubistva, silovanja, sakaćenja...Šešelj je učestvovao u organizaciji toga, podstrekivanju, stvaranju političkog ambijenta za paljenje vatre nacionalizma, stvaranje paravojnih formacija u cilju pljačkanja proteranog stanovništva, širenje laži i lažnih "vesti"(što, uzgred, čini i danas)...Setimo se samo za vreme bombardovanja šta je govorio o Albancima - da se svi proteraju, postave kao živi štitovi...Ne može to tako! Ne može niko da procenjuje kome će se narod "osvetiti" i na bazi sumanute procene da usmerava celu državu. Evo sada odgovora - nezavisno Hong Kosovo.
P(rep)oruka tužiteljki: Srbi vole kada neko dok priča mlatara rukama, gestikulira, dere se, cereka se, diskredituje sagovornika, zamenjuje teze, pokazuje prstima, maše nekim papirima na kojima ne piše ništa, eventualno da čačka nos ako baš ne podnosi sagovornika...Pa, eto ako bi mogla malo da poradi na tome i obavezno da obuče minić kako bi je Srbi ozbiljnije shvatili.

Anđeluja

pre 16 godina

Mene opšte ne interesuje šta kaže čovek koji već 20 godina ratuje u ime ruskih geostrateških interesa. I sad hoće preko državnih medija da nas ubede da je zapad radio protiv interesa srbije! Srpski interes je bio da posle pada Berlinskog zida i ona bude u EU i NATO!...

AS

pre 16 godina

Seselj i radikali moj glas nikada nece dobiti, ali je prosto ironicno da se ova prica desava u danu kada u Makedoniji gine sest ljudi. Ljudi probudite se, SEST MRTVIH, sest ljudi koji su uzeli "stvari u svoje ruke". Koliko citalaca ovih stranica moze sebe da zamisli da sutra ujutru uzme pusku i krene da ubija okolo?

Haski sud de facto jeste uspostavljen da pruzi legitimitet politici koja se ocito pokazuje pogresnom. Srbi nisu bili za rasturanje Jugoslavije, ne zarad "velikosrpskih ideja", vec zato sto su tu drzavu dozivljavali kao svoju. Kada je to Srbija upravljala stvarima u Ljubljani, Skoplju ili Zagrebu? Uticaj Sarajeva na Sandzak je bio bar onoliko koliki i uticaj Beograda u Banjoj Luci.

Da sumiram, Seselj je sramotan lik na politickoj sceni pre svega za Srbe, ali po ovom pitanju se slazem da je Hag pravedan bas onoliko koliko i americka "demokratizacija" Iraka, ili sovjetski tenkovi u Pragu 1968.

Pobego iz Srbije zbog takvih kao sto je Seselj

pre 16 godina

Sramota je sto takav covek kao sto je Seselj moze da govori o Anti srpskim sudovima, pa on je odgovoran sto citav srpski narod odgovara za zlocine sto su pocinili on i njegova vrhuska.
Ali mogu reci da se slazem sa njim da su SAD razbili Jugoslaviju i pobili milione, ali Seselj nikako nije bio zastitnik naroda, vec je bio sa Zapadom, svesno ili nesvesno.
Pre svesno, pa je jos vise odlepio kad je provalio sta je uradio.

Molijer

pre 16 godina

* On je rekao da mu je žao što u Tribunalu nema smrtne kazne, "pa da, kao i njegov prijatelj Sadam Husein, smrću zapečati takvu ideologiju", što bi je, veruje, učinilo besmrtnom. *

Pa ovo je neverovatno. U Srbiji svaki drugi stanovnik podrzava njegovu politiku. Strasno... Gde mi zivimo?

supermarket

pre 16 godina

"Potom je rekao da je Velika Srbija dugoročni cilj radikala, a da "im nije na pamet padalo da se ona sprovodi proterivanjem tri-četiri miliona ljudi. Naša ideja je bila da ih ubedimo da su Srbi", rekao je Šešelj"... Lepa rec gvozdena vrata otvara.

veljko bulajić

pre 16 godina

Наравно да је антисрпски суд. Уместо да се Милошевићу, Мири, Шешељу и осталом шљаму суди у Србији за злочине над Србима - крађу и уништавање економије, урушавање институција, протеривање интелигенције у емиграцију, регрутовање и одвођење необучене деце са пијаним резервистима ЈНА на фронт, злочиначки подухват насилне мобилизације омладине искључиво опозиционих градова(Н.Сад, Београд, Ваљево...), сулудо жртвовање и излагање народа бомбама технолошки супериорног непријатеља - суди им се у Хагу, праве хероји од њих, чиме се прекраја историја јер су тужиоци срочили небулозне оптужнице...па Шешељу се у ствари суди за вербални деликт!!!

Pobegla iz Srbije 2003!!

pre 16 godina

Srecom ne mogu pratiti prenos na tv-u, ali i ovo mi je dosta da se podsetim zasto sam otisla. Ako je on Srbin i brani srpske interese onda ja nisam srpkinja. Opet me je sramota i opet sam besna zbog zla kojeg je naneo svojim poganim jezikom, svima.

Neka se ne vrati

pre 16 godina

Sram te bilo Seselju, tek posle godinu dana ti si saznao za Ovcaru. Kad si saznao za Zvornik, Srebrenicu i ostala stratista gde ste ti i tvoji satrapi gradili veliku Srbiju, na lesevima neduznih ljudi. Nikada ti necu oprostiti strah moje majke, Hrvatice, koja se do kraja zivota plasila da ce morati da ostavi porodicu i da iz Vojvodine ode nazad u Hrvatsku. Sram te bilo, fasisto, sram te bilo za sve zlocine koje su tvoji bradati zlocinci i nazovi vojvode, Boze, cije vojvode, pocinili u nasoj zemlji. Jos jednom, sram te bilo i ostani tamo gde jesi, nama ne trebas. Ima nas puno normalnih koji zelimo da kazemo svima koji oplakuju svoje najdraze da nismo u tome ucestvovali i da si sa tvojim satrapima ti sve to odradio zardjalim kasikama. Nema prave kazne kopa bi bila primerena tvojim zlodelima. Srbija, ovakva kakva je, ne moze da ti sudi, neka ti sudi Hag i ostani tamo zauvek.

milena

pre 16 godina

Nepodnosljivo mi je ovoliko Seselja. Gde god krenem svuda je; na teveu, radiju, netu, gleda me s novinskih kioska... Nepodnosljivo je njegovo vaskrsnuce. Jedino gde se opravdano pojavio bio je tekst Anastasijevica u "Vremenu". Nazalost, malo ko je obratio paznju na to... Srbija je nepodnosljiva.

Neđeljko Kovinjalo

pre 16 godina

Zašto neki "mislioci" Srbijom šire tezu da izgovorena reč nije zločin?! Po toj logici, nevin je bio i Gebels, ministar informisanja u nacističkoj Nemačkoj. Jedini problem je što u Hagu ne sede i Vučelić, Milanović, Popov i svi oni koji su tokom ratnohuškačke propagande objavljivali da su Muslimani srpsku decu bacali lavovima i druge "vesti".

Hoće li neko da objasni кada je javni medijski nacionalni servis postao servis Srpske radikalne stranke?!

Otkada je RRA naterala RTS da emituje sva baljezganja iz Narodne skupštine, kad-god okrenem Drugi program, na njemu neka kreatura sa bedžom koja govori o "žutom puču 5. oktobra" ili "žutoj mafiji". Od te silne demagoške retorike, običan čovek ni posle sat vremena ne može da provali o kom se predlogu zakona raspravlja. I posle su radikali najglasniji u pričama kako trpe medijsku blokadu. Zar treba da nabrajam TV i radio stanice sa nacionalnom frekvencijom i novine koji su u stvari glasila ove stranke: TV Most, Radio Fokus, dnevnik Pravda, ... o lolanim televizijama da i ne govorimo.

Sad još kad budu počeli da emituju suđenje crvenom vojvodi iz Haga, savetujem g-dinu Tijaniću da Drugi program komotno preimenuje u "Radikalske talase" i da više prestane da nam preti prekršajnim prijavama ukoliko ne plaćamo pretplatu. Mi želimo da plaćamo nacionalnom a ne radikalskom medijskom servisu.

Kažu da je preko 700 hiljada potpisalo peticiju za emitovanje suđenja iz Haga. A da li je neko pitao preko 7 miliona punoletnih građana da li žele da se odreknu školskog, obrazovnog, naučnog, kulturnog ili sportskog programa u korist lažnog patriote iz Batajnice?

Tvrtko

pre 16 godina

Moze Seselj biti tragi-komican lik koji iznosi gomilu nebuloznih I bizarnih stavova u sudnici ali je on licno organizovao paravojne jedinice odgovorne za hiljade ubistva neduznih civila po BiH, Hrvatskoj I Kosovu. Da ne govorimo o ratno-huskackim govorima I inspiraciji za hiljade ubica I silovatelja. Nazalost, to nije najgore u vezi sa Seseljom. Gore od svega je da ta njegova politika I danas nakon 15 godina osvaja 2 trecine glasova u Srbiji (neka mi neko samo kaze da se SRS, DSS, SPS I NS razlikuju po pitanju velike srbije I ratnih zlocina) I da te dvije trecine Srbije smatra da su ratni zlocinci – patriote I heroji. A taj procenat u RS je 99%. I onda je opet cijeli svijet kriv za neku anti-srpsku zavjeru.

G.B.

pre 16 godina

Ja sam Srbin i ne vidim kakve ja veze imam s ovim. Zar nisam ja bio u osnovnoj školi dok su ovi snajperisali po Hrvatskoj i dok je Vučić sebi dodeljivao stanove ovde. Zašto onda sad moram da budem umešan u ovu priču ("antisrpski sud")? Izgleda da radikali vole da sopstvenim odlukama prave gluposti, a onda kada treba da se preuzme odgovornost se kriju iza drugih ljudi.

Filozof

pre 16 godina

Dok se svi mi u Srbiji budemo delili na zvezdaše i partizanovce, na ove i one, džaba nam demagogija za mase.
P.S. Sve su ovo gluposti, hajde da radimo svrsishodne stvari i okrenemo se budućnosti nas samih,a ne Slobe, Voje, Miškovića, Mitrovića....

Gandi

pre 16 godina

NEMA svako pravo na svoje mišljenje tj.ideologiju gospodine Šešelj, jer ga u tome USTAV ograničava. U ustavu SVIH demokratskih zemalja piše da je ZABRANJEN FAŠIZAM, i takve slične nacističke ideologije. Dakle godpodine Šešelju vi biste bili itekako kažnjeni u Srbiji da je to pravna država zbog Vaših ranijih izjava i vaših kolega iz radikalne stranke. Sve su to samo različita mišljenja za koja se narod zalepi i onda ih slepo sledi, ide i u rat i u smrt zato što je zaveden nacionalizmom, ubija tudje sinove, braću, sestre i decu. "To je samo drugačije mišljenje". E zato je ustavom zabranjen FAŠIZAM. OBAVEZNO se gospodine Šešelj informišite šta je to fašizam po definiciji. Čovek nikad neće da shvati šta je sreća ako ne iskusi potpunu slobodu, jer ako ga nešto iz društva oko njega ograničava onda je to protiv njega samog. Kad bi takvo društvo postajalo, ne bi bilo ni poriva za tim da se drugome počini zločin, niko se ne bi osećao ugroženim ni sa čije strane. Sigurnim koracima radikali idu ka fašizmu, dok je takvih kao što je Šešelj i njemu sličnih iz radikalne stranke biće sranja po celom svetu.

zagrepčanka

pre 16 godina

Da je malo bolji standard na Balkanu, nikoga ovaj čovjek ne bi zanimo,ali ljudi nemaju novaca, pa se hrane nacionalizmom. Zato i njegova stranka dobiva izbore ...Ja bi ga osudila na doživotan zatvor bez prava kontakta, neka trune sam i dala bi mu popis imena ljudi koji su ubijeni zbog njegove ideologije da ih mantara svakodnevno...

Bosna Ponosna

pre 16 godina

Milos Vasic je u listu "Vreme", a prije seseljevog odlaska u Haag, napisao "jos oni ne znaju s kim imaju posla...Dinarski mentalitet".

poljska u mome srcu

pre 16 godina

sadam husein - prijatelj
srbi - mali rusi
marionetski rezim u beogradu
zar on nije ruska marioneta?
slobistima, sadamu seselju, porodici milosevic mozes da das celu evropu, ostace smece, psi lutalice, logori, zlocini, politicka ubistva...
sva sreca sto je amerika super sila.

Sloba

pre 16 godina

Nehumano je suditi Šešelju. Ubeđen sam da njegova krivica ne postoji, da nije slučaj za sud, ili zatvor. Trebaju da ga pregledaju stručna lica i pošalju u adekvatnu ustanovu, zatvorenog tipa. Doživotno, pošto leka nema. I nije ništa smešno! Nemoralno i nehumano je smejati se takvom coveku...

Strumf

pre 16 godina

Pa od kada je to Sadam prijatelj nekom kome prijatelji mogu biti samo Srbi eventualno Rusi? Sadam je pomoc slao na drugu stranu Drine, nekako je imao vise razloga da pomaze bracu a ne 'prijatelja'. Zar je ovo je smisljao cetiri godine, on veliki intelektualac, doktor nauka. Naslusali smo se njegovih prostakluka sada je red na svetu. Neka ga i oni cuju. Ni dosada nisu imali neko misljenje o nama, a tek posle onog sto ce od njega cuti...Nasi politicari bi vec trebali odavno da ga se javno odreknu jer samo blati sve nas.

Nenad

pre 16 godina

Sudi mu se, između ostalog, zbog govora mržnje? Zbog nečega, što je nama Srbima jedna od naj izraženijih osobina, hteli mi to da priznamo ili ne. Svuda oko nas je govor mržnje,zavisti,zlobe.Otvoreno se mrzimo u porodici,komšiluku, na poslu, medijima... politici... Izazvati mržnju kod Srbina je lako. Tu našu sklonost vekovima su koristili naši neprijatelji, po sistemu ''nahuškaj Srbe'' Kao gladnim psima bace nam kosku, mi se onda koljemo među sobom, pa ratujemo za tuđe interese, lijemo krv i svoju i tuđu.
Sudbina Šešelja je sasvim nebitna stvar, pojaviće se neki novi, zbog čijeg će se govora mržnje, i naše plitke pameti, prolivati krv budućih generacija Srba.
Da bar malo pokušamo da ne mrzimo?!

sergej

pre 16 godina

Nije baš da ovaj Tv prenos nema nikakvog smisla:dobro je bar da se podsetimo ko je i kakav vodja najjače političke partije kod nas! Ko joj je ideolog, čiji lik nose ponosno na svojim bedževima (dobar znak da promenim kanal kad natrčim na njih listajući programe.) I upravu je kad kaže da je haški sud antisrpski: pred normalnim sudom ga ne bi pustili da se zamara nepotrebnom odbranom, već bi najpre izveli neophodan dokaz -sudskomedicinsko prsihjatrijsko veštačenje. S druge strane, nije humano smejati se takvom čoveku . Milsim da je bilo ipak dosta TV prenosa. Sve je tu jasno.

Dja

pre 16 godina

Ja nisam radikal, ali cuce oni od njega dosta istinitih stvari, ne moze bas svaka prica o ratu u bivsoj Jugoslaviji poceti tako sto bradati i zli Srbi kolju sve redom. Pitajte malo nas koji smo zivili po Zagrebu i Zadru u ta vremana kako je bilo biti Srbin i to jos 90. godine i ko je taj sa druge strane koji je radio iste ove stvari. Za mene HDZ nije nista demokratskija stranka SRS-a! E to je sta ocekujem da cujem u okviru ovog procesa. I ja sam zrtva zlocina, pa nikoga nije briga. A on ako je cinio zlocine treba ga osuditi.