Petak, 27.05.2022.

07:21

Rat – dan 93: Putin čestitao; Ukrajinci objavili: Bombardovali smo; Zelenski: "Veoma teško"; Oboren Su-25?

Rat u Ukrajini ušao je u 93. dan.

Izvor: B92

Rat – dan 93: Putin èestitao; Ukrajinci objavili: Bombardovali smo; Zelenski: "Veoma teško"; Oboren Su-25? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

52 Komentari

Sortiraj po:

srdjan

pre 1 godinu

Cudan neki rat .Ovde na Kipru popunjenost hotela trenutno izmedju 70_80% a trecina otpada na ,,goste iz Ukraine!!!??? Mnogo je rentacar auta sa istaknutim malim Ukrainskim zastavicama. Mogu se videti na svim plaznim parkinzima, kao i ispred barova i poznatih mesta za izlazak???!!!! Znaci deo se kao bori i gine dok deo uziva na plazama sirom Evrope i daje podrsku tako sto okaci zastavicu na svoj rentacar??!! Moram da kazem da su gosti uglavnom iz Zapadne Ukraine i Kijeva. Uglavnom izgleda da ovaj rat nije rat svih Ukrainaca(zato i ne mogu da dobiju). Daj Boze da se zavrsi sto pre,mada izgleda da ove sto leze na plazi to i ne zanima bas mnogo.

Čačanin

pre 1 godinu

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...
(Zoran, 27. maj 2022 23:59)
****************************
Jeste genije, neve i kubove smo držali na hirurgiji i u zbornicima, a radare na pijaci. Kako te ne mrzi da mlatis tako bez razmišljanja. Kod nas nije pruzan otpor napredovanju kopnenih trupa, pa fotifikacija i militarizacija civilnih objekata nije ni imala smisla, za razliku od situacije u Ukrajini...

Bdp?

pre 1 godinu

Evo ovi komentari tioa odakle Rusiji oruzije za tako maoim BDP, kako mogu da zive, da ratuju.

Jeste bdp jedan pokazatelj ekenomske moći jedne zemlje, ali nije sve, recimo ako je cena proizvodnje telefona u nemačkoj 700 evra a u Rusiji istog telefona 240 evra, to znaci da je BDP Nemacke 700 a Rusije 240.

Zoran

pre 1 godinu

"Osim toga, ispitivanja ukrajinskih nacionalista još jednom su potvrdila da su od početka specijalne vojne operacije ukrajinske snage imale borbene položaje u civilnim objektima, u kućama, školama i vrtićima", saopštio je ruski istražni komitet."

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...

alo

pre 1 godinu

Pogledaš sliku posle ukrajinsko granatiranja i vidiš razbijeni izlog, oštećen auto i palu granu sa drveta. Pogledaš sliku posle ruskog granatiranja i vidiš srušeno pola zgrade, gomilu armature i krater od 3 metra dubine. Važno je da Rusi paze na civile i zato sporo napreduju, inače bi to bilo za 3 dana gotovo...mislim na ruski ulazak u London

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Такође је заробљени војник (21, година, тек ступио у касарну) рекао и да су њему и осталим тек пристиглим војницима буквално у руке добацили пушке а кад су присутног старешину питали како се тим оружјем рукује, одговорено им је да ће то сами схватити кад се буду нашли у борби.

observer

pre 1 godinu

danas je Entoni Blinken održao interesantan govor - najveća prijetnje američkim interesima je Kina, a ne Rusija
Obzirom da je Ukrajina vojno de fakto izgubila, mislim da se oni spremaju da to završe što prije da bi se usmerili na Kinu
Mislim da je da Ukrajinom gotovo. Pustiće je da padne a Zelenski ide u London

Svašta

pre 1 godinu

Svašta ovde čovek može da pročita, čak i o tome da Rusija sprema opštu mobilizaciju. Da mobiliše koliko ljudi, 4,5,10 miliona? Da li ste vi normalni?

objektivac

pre 1 godinu

Ukrajina je topovsko meso. Prvo, oni su krivi Ukrajinci. Drugo, Rusija godinama poziva na ugnjetavnje u Donbasu pogotovo a i širom Ukr. Treće, Ameri prave biolabiratorije. Četvrto, gde je zapad poslednjih 50 godina o pravima, agresiji itd.. Sad, nema nazad, Rusija je to. Evropa je na klimavim nogama, vrlo. Ključ je u tome što Rusija ima sve moguće energente, vodu, hranu, metale, zlato, dijamante, to je krajnji cilj zapada al od toga nema ništa. Koga je Rusija napala od država EU ili NATO?!?! Nikoga. Ali ne daju, ovo je za njih crvena linija i kraj...

neutralni felš

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.
(karlovac, 27. maj 2022 13:42)

snašli se ljud svaka casti... a sta si ti dobio od ruskih?

Profit

pre 1 godinu

BDP ne igra nikakvu ulogu neke zemlje.Sta vredi zapadnim zemljama jak BDP kada imaju vise duga nego sto zarade,ceo zapad je zaduzen do guse.Cuj imaju jake plate,standard ovo ono.Upravo to je najslabija tacka zapadnog sveta.

Panzer

pre 1 godinu

@Milos

Sta god da je ruska strana zacrtala, realiozvace, samo je pitanje vremena i gubitaka. Zapadni deo Ukrajine i Kijev verovatno nece, ostalo je pod velikim znakom pitanja. Kad se zahuktaju, tesko ih je zaustaviti. Angazman jos par desetina hiljada vojnika iz Rusije, nece biti problem, pogotovo ako nastave da napreduju pa im treba jos malo gasa i posadnih trupa. Ne vidim cime ukrajinske oruzane snage mogu da ih zaustave. Moderni raketni sistemi koji stizu sa zapada nisu dovoljni da znacajno promene stanje na terenu. Potrebno je vreme da bi se posada obucila, a Ukrajina nema toliko vremena.

Ana

pre 1 godinu

Vodec?i stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?
(Netgazda, 27. maj 2022 09:

“Svet” je gledao mnoga uništenja i nije ništa uradio. Gde ste bili zadnjih 40 godina??

Јабучило

pre 1 godinu

kako sad cijeli svijet protiv Rusa, kaj nije to rezervirano da budu samo protiv Srba?
(pero, 27. maj 2022 15:16)

То је исто.

lignjoslab

pre 1 godinu

@netgazda.
Rusija je 2 izvoznik oruzja na svetu. Ta grana industrije je im je najvise razvijena. Kakve veze ima BDP i GDP sa tim? Prodaju najvise energenata koji su trenutno najskuplji u istoriji. U jednom trenutku krajem aprila je objavljeno da je Evropa donirala između 1-2 milijarde vredno nauruzanje UKR, a za to vreme platila gas Rusima 30 milijardi evra. Taj gas je bio 130 usd ore 2 godine, šta misliš koja je cena proizvodnje gasa? a sada je 10x skuplji..izracunaj koliko % sada zaradjuju.
Evropa je ta koja finansira daleko vise Rusiju nego Ukrajinu. Nece to promeniti ni embargo na naftu, jer je gas ono sto ne mogu da zamene nekim drugim dobavljacem, a na njega nece udariti embargo naredne 2 godine. Imaju suficit u budzetu veci nego prosle godine i pored skupog ratovanja jer na ono što je najvrednije nisu uvedene sankcije. Ameri su jedini što se nešto kao cimaju oko Ukrajine. EU više trpi štetu nego što cini Rusiji.

Netgazda

pre 1 godinu

Voleo bih da znam ko snabdeva Rusiju sa toliko artiljerije, municije, teškog poljskog oklopa? Oni nisu bogata nacija, broj 11 u svetskom BDP-u među najbogatijim ekonomijama. Očigledno od nekoga dobijaju vojnu i novčanu pomoć i to se mora ispitati. Ko god pomaže Rusiji, aktivno je uključen u ovaj rat protiv Ukrajine.

Crni humor

pre 1 godinu

@BataUSA
Nije to nista.
Ima jedna drzava, udje gde hoce, razbuca ih, razara, ubija i jos im kaze sta oni zapravo zele, ali nisu svesni!
Al ce oni da im objasne :)

sasa

pre 1 godinu

Ja ipak mislim da je rusija odlucila da prvo oslobodi donjec i lugaansk i ocisti ih od ukrainaca a potom ako ovi i dalje ne budu hteli da kapituliraju ide na odesu i harkov

Milos

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....
(Panzer, 27. maj 2022 13:22)

Nemoj biti tako siguran jer mi ni ne znamo sta su pravi ciljevi Rusije. Ako su to ciljevi denacifikacija i demilitarizacija onda Rusi rat ne mogu dobiti, ne mogu osvojiti celu Ukrajinu. Ako su ciljevi istok i jug Ukrajine, slazem se bice u visokom procentu uspesnosti. Odesa je ipak prevelili zalogaj, kao sto je bio Harkov, kao sto je bio Kijev. Taj spori vojni napredak Rusije ima svoju cenu, gube i oni tehniku i ljude. Presudan trenutak za dalju eskalaciju rata je ulazak trece NENATO zemlje u rat, npr. Belorusije ili opsta mobilizacija u Rusiji. Ipak mesanje NATO za sada iskljucujem. Zato krajnji rezultat ne moze biti isti.

Panzer

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....

karlovac

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.

edi

pre 1 godinu

Rusija od 2014 napada svig suseda Ukrajinu, ubija i proteruje njihovo stanovnistvo, prijeti drugim zemljama, prijeti atomskim bombama i onda se cudi sto je Evropa ne voli i uvode joj sankcije. Pazi molim te, a sta bi trebalo ? Da aplaudiraju.

Nezavisni demokratski građanin

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Pazi šta pričaš ako nećeš da budeš izopšten iz demokratskog slobodarskog društva... Svaki častan i pošten građanin EU zna kakvi su ratni zločinci Čajkovski i Dostojevski bili i koliko su jada po Ukrajini napravili.

Sogard

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Ali ovo sto se danas desava nije moja Evropa, zabranjivanje Čajkovskog i Dostojevskog, zabranjivanje sportistima i umetnicima da ucestvuju, oni koji nemaju nikakve veze sa Ukrajinom, a pogotovo neki koji su umrli pre 100 i kusur godina. To nije ona Evropa, sloboda i demokratija koju slusam citav moj zivot.

Zoran

pre 1 godinu

Mnogi ovde opravdavaju i poistovećuju zločinačku nato agresiju na Srbiju i zločinačku rusku agresiju na Ukrajinu. Obe su agresije i obe su zločinačke a ruska je još invazija na sreću kod nas nije bila invazija na vreme je slobo predao.

čovjek koji zna

pre 1 godinu

"Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?"

Desetine hiljada etničkih Rusa je izgubilo život u toj Ukrajini u posljednih 8 godina...

Jedanaestog septembra 2001. stradalo je nešto manje od 3000 Amerikanaca. Bliski istok je od tog dana platio cijenu od oko pola miliona stradalih civila i još najmanje toliko boraca. Da ne pričamo o stotinama hiljada invalida, miliona izbjeglica i ko zna koliko još stradalih koji nikad nijesu zavedeni u statistici.

Ukrajina je imala osam godina da razoruža nacističke formacije, i prestane sa provokacijama dok ubija Ruse na istoku države, ali nije i sad plaća cijenu... i to po katastrofalnoj tarifi. Oni su zapravo u vrlo sličnoj situaciji kao što smo mi bili 90-ih, kada smo i oko RSK i Kosova mogli da se nagodimo sa zapadom, uključujući i članstvo u NATO i EU i mogućnost veta na bilo kakve pokušaje da se komšiluk uključi u te integracije, ali smo htjeli sve ili ništa i evo gdje smo danas. Raskomadani i unazađeni pola vijeka.

A osim toga, svaka država na svijetu da je izgubila desetine hiljada svojih ljudi van matice, bi se upustila u rat. Jedini razlog što se Rusija umiješala tek sad je jer su bili svjesni da će biti pod ovakvim brutalnim sankcijama i pokušavali koliko toliko da se spreme za to.

Radojko

pre 1 godinu

Licemeran je stav zapada koji smatra da se Rusija u sve Rusko mora poraziti, nije razumljiva potpuna neosetljivost za 14000 mrtvih ruskih civila, 2500 dece i beba, u Donjecku, a s druge strane, fokusiranje na civilne žrtve za koje su navodno krivi samo Rusi, i koje su "strašne" samo ako su ne-Ruske. Mrtvi Rusi su OK, kao nekad mrtvi Indijanci. Sećam se 1999. u Srbiji, kada je ogroman broj civila ubijan kasetnim bombama, kada je bombardovana TV, i tada su sve te žrtve proglašavane "neželjenom kolateralnom štetom", koja je bila neizbežna da bi se sprečio "genocid" Kosovsko-Metohijskih Srba nad humanitarnom UČK. Ostavite me više te priče o Rusima koji ubijaju bebe. Pre 30 godina umirale su bebe u Banjaluci jer je NATO sprečavao da se doturi kiseonik.

Dragan

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.

viško

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.
(Dragan, 27. maj 2022 10:07)

Ruski brodovi ne mogu uplovljavati u EU luke + luke nekih američkih satelita. Ostale luke su im otvorene. Međunarodne morski pojas (plovni) je slobodan za ruske brodove. Tu ih niko ne može zaustavljati i ometati, iz tog pojasa "skreću" u teritorijalne vode zemalja gde nema nikavih zabrana za ruske brodove....a to je oko 80% sveta.

Ovi Ukrosi ne mogu isploviti na Crno more, delom zbog ruske blokade, delom zbog mina koje su sami posejali. Inače, nema tu nikakve ukrajinske pšenice..sve je to, uglavnom, vozovima preko Poljske transportovano u EU. Ali malo dramljenja nije na odmet.

Xman

pre 1 godinu

Sram bilo Ruse sto su ubili bebu. I sta sad ce neko da kaze i Ukrajinci su ubijali...sram vas bilo sve, ovo je jadno. Secam se za vreme NATO bombardovanja u Merdaru je stradao covek u svojoj kuci u selu, on i njegova beba od godinu dana u naruciju, trudna zena je cudom prezivela. E sad pomislite na svoju decu. Je...m ti rat.

Netgazda

pre 1 godinu

„Vodeći stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

“Uporedite tu aroganciju, osećaj sopstvene superiornosti, to je taj kolonijalni mentalitet, kada mi je sve dozvoljeno, a ti moraš da radiš šta ti kažem. On se manifestuje, ne samo što se tiče naših interesa. Kada im je potrebno… Setite se, 1999. godine SAD su odlučile da Jugoslavija preti njihovoj bezbednosti. 10.000 kilometara od američke obale. U trenu su je izbombardovali", ispričao je Lavrov.




Srpski političari u poslednjih 10 godina gledaju i nevera…

Sogard

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Ali ovo sto se danas desava nije moja Evropa, zabranjivanje Čajkovskog i Dostojevskog, zabranjivanje sportistima i umetnicima da ucestvuju, oni koji nemaju nikakve veze sa Ukrajinom, a pogotovo neki koji su umrli pre 100 i kusur godina. To nije ona Evropa, sloboda i demokratija koju slusam citav moj zivot.

Radojko

pre 1 godinu

Licemeran je stav zapada koji smatra da se Rusija u sve Rusko mora poraziti, nije razumljiva potpuna neosetljivost za 14000 mrtvih ruskih civila, 2500 dece i beba, u Donjecku, a s druge strane, fokusiranje na civilne žrtve za koje su navodno krivi samo Rusi, i koje su "strašne" samo ako su ne-Ruske. Mrtvi Rusi su OK, kao nekad mrtvi Indijanci. Sećam se 1999. u Srbiji, kada je ogroman broj civila ubijan kasetnim bombama, kada je bombardovana TV, i tada su sve te žrtve proglašavane "neželjenom kolateralnom štetom", koja je bila neizbežna da bi se sprečio "genocid" Kosovsko-Metohijskih Srba nad humanitarnom UČK. Ostavite me više te priče o Rusima koji ubijaju bebe. Pre 30 godina umirale su bebe u Banjaluci jer je NATO sprečavao da se doturi kiseonik.

Nezavisni demokratski građanin

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Pazi šta pričaš ako nećeš da budeš izopšten iz demokratskog slobodarskog društva... Svaki častan i pošten građanin EU zna kakvi su ratni zločinci Čajkovski i Dostojevski bili i koliko su jada po Ukrajini napravili.

Ana

pre 1 godinu

Vodec?i stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?
(Netgazda, 27. maj 2022 09:

“Svet” je gledao mnoga uništenja i nije ništa uradio. Gde ste bili zadnjih 40 godina??

karlovac

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.

Panzer

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....

viško

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.
(Dragan, 27. maj 2022 10:07)

Ruski brodovi ne mogu uplovljavati u EU luke + luke nekih američkih satelita. Ostale luke su im otvorene. Međunarodne morski pojas (plovni) je slobodan za ruske brodove. Tu ih niko ne može zaustavljati i ometati, iz tog pojasa "skreću" u teritorijalne vode zemalja gde nema nikavih zabrana za ruske brodove....a to je oko 80% sveta.

Ovi Ukrosi ne mogu isploviti na Crno more, delom zbog ruske blokade, delom zbog mina koje su sami posejali. Inače, nema tu nikakve ukrajinske pšenice..sve je to, uglavnom, vozovima preko Poljske transportovano u EU. Ali malo dramljenja nije na odmet.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

“Uporedite tu aroganciju, osećaj sopstvene superiornosti, to je taj kolonijalni mentalitet, kada mi je sve dozvoljeno, a ti moraš da radiš šta ti kažem. On se manifestuje, ne samo što se tiče naših interesa. Kada im je potrebno… Setite se, 1999. godine SAD su odlučile da Jugoslavija preti njihovoj bezbednosti. 10.000 kilometara od američke obale. U trenu su je izbombardovali", ispričao je Lavrov.




Srpski političari u poslednjih 10 godina gledaju i nevera…

čovjek koji zna

pre 1 godinu

"Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?"

Desetine hiljada etničkih Rusa je izgubilo život u toj Ukrajini u posljednih 8 godina...

Jedanaestog septembra 2001. stradalo je nešto manje od 3000 Amerikanaca. Bliski istok je od tog dana platio cijenu od oko pola miliona stradalih civila i još najmanje toliko boraca. Da ne pričamo o stotinama hiljada invalida, miliona izbjeglica i ko zna koliko još stradalih koji nikad nijesu zavedeni u statistici.

Ukrajina je imala osam godina da razoruža nacističke formacije, i prestane sa provokacijama dok ubija Ruse na istoku države, ali nije i sad plaća cijenu... i to po katastrofalnoj tarifi. Oni su zapravo u vrlo sličnoj situaciji kao što smo mi bili 90-ih, kada smo i oko RSK i Kosova mogli da se nagodimo sa zapadom, uključujući i članstvo u NATO i EU i mogućnost veta na bilo kakve pokušaje da se komšiluk uključi u te integracije, ali smo htjeli sve ili ništa i evo gdje smo danas. Raskomadani i unazađeni pola vijeka.

A osim toga, svaka država na svijetu da je izgubila desetine hiljada svojih ljudi van matice, bi se upustila u rat. Jedini razlog što se Rusija umiješala tek sad je jer su bili svjesni da će biti pod ovakvim brutalnim sankcijama i pokušavali koliko toliko da se spreme za to.

Crni humor

pre 1 godinu

@BataUSA
Nije to nista.
Ima jedna drzava, udje gde hoce, razbuca ih, razara, ubija i jos im kaze sta oni zapravo zele, ali nisu svesni!
Al ce oni da im objasne :)

Xman

pre 1 godinu

Sram bilo Ruse sto su ubili bebu. I sta sad ce neko da kaze i Ukrajinci su ubijali...sram vas bilo sve, ovo je jadno. Secam se za vreme NATO bombardovanja u Merdaru je stradao covek u svojoj kuci u selu, on i njegova beba od godinu dana u naruciju, trudna zena je cudom prezivela. E sad pomislite na svoju decu. Je...m ti rat.

Јабучило

pre 1 godinu

kako sad cijeli svijet protiv Rusa, kaj nije to rezervirano da budu samo protiv Srba?
(pero, 27. maj 2022 15:16)

То је исто.

sasa

pre 1 godinu

Ja ipak mislim da je rusija odlucila da prvo oslobodi donjec i lugaansk i ocisti ih od ukrainaca a potom ako ovi i dalje ne budu hteli da kapituliraju ide na odesu i harkov

edi

pre 1 godinu

Rusija od 2014 napada svig suseda Ukrajinu, ubija i proteruje njihovo stanovnistvo, prijeti drugim zemljama, prijeti atomskim bombama i onda se cudi sto je Evropa ne voli i uvode joj sankcije. Pazi molim te, a sta bi trebalo ? Da aplaudiraju.

lignjoslab

pre 1 godinu

@netgazda.
Rusija je 2 izvoznik oruzja na svetu. Ta grana industrije je im je najvise razvijena. Kakve veze ima BDP i GDP sa tim? Prodaju najvise energenata koji su trenutno najskuplji u istoriji. U jednom trenutku krajem aprila je objavljeno da je Evropa donirala između 1-2 milijarde vredno nauruzanje UKR, a za to vreme platila gas Rusima 30 milijardi evra. Taj gas je bio 130 usd ore 2 godine, šta misliš koja je cena proizvodnje gasa? a sada je 10x skuplji..izracunaj koliko % sada zaradjuju.
Evropa je ta koja finansira daleko vise Rusiju nego Ukrajinu. Nece to promeniti ni embargo na naftu, jer je gas ono sto ne mogu da zamene nekim drugim dobavljacem, a na njega nece udariti embargo naredne 2 godine. Imaju suficit u budzetu veci nego prosle godine i pored skupog ratovanja jer na ono što je najvrednije nisu uvedene sankcije. Ameri su jedini što se nešto kao cimaju oko Ukrajine. EU više trpi štetu nego što cini Rusiji.

Panzer

pre 1 godinu

@Milos

Sta god da je ruska strana zacrtala, realiozvace, samo je pitanje vremena i gubitaka. Zapadni deo Ukrajine i Kijev verovatno nece, ostalo je pod velikim znakom pitanja. Kad se zahuktaju, tesko ih je zaustaviti. Angazman jos par desetina hiljada vojnika iz Rusije, nece biti problem, pogotovo ako nastave da napreduju pa im treba jos malo gasa i posadnih trupa. Ne vidim cime ukrajinske oruzane snage mogu da ih zaustave. Moderni raketni sistemi koji stizu sa zapada nisu dovoljni da znacajno promene stanje na terenu. Potrebno je vreme da bi se posada obucila, a Ukrajina nema toliko vremena.

Dragan

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.

Profit

pre 1 godinu

BDP ne igra nikakvu ulogu neke zemlje.Sta vredi zapadnim zemljama jak BDP kada imaju vise duga nego sto zarade,ceo zapad je zaduzen do guse.Cuj imaju jake plate,standard ovo ono.Upravo to je najslabija tacka zapadnog sveta.

objektivac

pre 1 godinu

Ukrajina je topovsko meso. Prvo, oni su krivi Ukrajinci. Drugo, Rusija godinama poziva na ugnjetavnje u Donbasu pogotovo a i širom Ukr. Treće, Ameri prave biolabiratorije. Četvrto, gde je zapad poslednjih 50 godina o pravima, agresiji itd.. Sad, nema nazad, Rusija je to. Evropa je na klimavim nogama, vrlo. Ključ je u tome što Rusija ima sve moguće energente, vodu, hranu, metale, zlato, dijamante, to je krajnji cilj zapada al od toga nema ništa. Koga je Rusija napala od država EU ili NATO?!?! Nikoga. Ali ne daju, ovo je za njih crvena linija i kraj...

neutralni felš

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.
(karlovac, 27. maj 2022 13:42)

snašli se ljud svaka casti... a sta si ti dobio od ruskih?

Netgazda

pre 1 godinu

„Vodeći stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?

Zoran

pre 1 godinu

Mnogi ovde opravdavaju i poistovećuju zločinačku nato agresiju na Srbiju i zločinačku rusku agresiju na Ukrajinu. Obe su agresije i obe su zločinačke a ruska je još invazija na sreću kod nas nije bila invazija na vreme je slobo predao.

observer

pre 1 godinu

danas je Entoni Blinken održao interesantan govor - najveća prijetnje američkim interesima je Kina, a ne Rusija
Obzirom da je Ukrajina vojno de fakto izgubila, mislim da se oni spremaju da to završe što prije da bi se usmerili na Kinu
Mislim da je da Ukrajinom gotovo. Pustiće je da padne a Zelenski ide u London

Milos

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....
(Panzer, 27. maj 2022 13:22)

Nemoj biti tako siguran jer mi ni ne znamo sta su pravi ciljevi Rusije. Ako su to ciljevi denacifikacija i demilitarizacija onda Rusi rat ne mogu dobiti, ne mogu osvojiti celu Ukrajinu. Ako su ciljevi istok i jug Ukrajine, slazem se bice u visokom procentu uspesnosti. Odesa je ipak prevelili zalogaj, kao sto je bio Harkov, kao sto je bio Kijev. Taj spori vojni napredak Rusije ima svoju cenu, gube i oni tehniku i ljude. Presudan trenutak za dalju eskalaciju rata je ulazak trece NENATO zemlje u rat, npr. Belorusije ili opsta mobilizacija u Rusiji. Ipak mesanje NATO za sada iskljucujem. Zato krajnji rezultat ne moze biti isti.

Svašta

pre 1 godinu

Svašta ovde čovek može da pročita, čak i o tome da Rusija sprema opštu mobilizaciju. Da mobiliše koliko ljudi, 4,5,10 miliona? Da li ste vi normalni?

alo

pre 1 godinu

Pogledaš sliku posle ukrajinsko granatiranja i vidiš razbijeni izlog, oštećen auto i palu granu sa drveta. Pogledaš sliku posle ruskog granatiranja i vidiš srušeno pola zgrade, gomilu armature i krater od 3 metra dubine. Važno je da Rusi paze na civile i zato sporo napreduju, inače bi to bilo za 3 dana gotovo...mislim na ruski ulazak u London

Netgazda

pre 1 godinu

Voleo bih da znam ko snabdeva Rusiju sa toliko artiljerije, municije, teškog poljskog oklopa? Oni nisu bogata nacija, broj 11 u svetskom BDP-u među najbogatijim ekonomijama. Očigledno od nekoga dobijaju vojnu i novčanu pomoć i to se mora ispitati. Ko god pomaže Rusiji, aktivno je uključen u ovaj rat protiv Ukrajine.

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Такође је заробљени војник (21, година, тек ступио у касарну) рекао и да су њему и осталим тек пристиглим војницима буквално у руке добацили пушке а кад су присутног старешину питали како се тим оружјем рукује, одговорено им је да ће то сами схватити кад се буду нашли у борби.

Zoran

pre 1 godinu

"Osim toga, ispitivanja ukrajinskih nacionalista još jednom su potvrdila da su od početka specijalne vojne operacije ukrajinske snage imale borbene položaje u civilnim objektima, u kućama, školama i vrtićima", saopštio je ruski istražni komitet."

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...

srdjan

pre 1 godinu

Cudan neki rat .Ovde na Kipru popunjenost hotela trenutno izmedju 70_80% a trecina otpada na ,,goste iz Ukraine!!!??? Mnogo je rentacar auta sa istaknutim malim Ukrainskim zastavicama. Mogu se videti na svim plaznim parkinzima, kao i ispred barova i poznatih mesta za izlazak???!!!! Znaci deo se kao bori i gine dok deo uziva na plazama sirom Evrope i daje podrsku tako sto okaci zastavicu na svoj rentacar??!! Moram da kazem da su gosti uglavnom iz Zapadne Ukraine i Kijeva. Uglavnom izgleda da ovaj rat nije rat svih Ukrainaca(zato i ne mogu da dobiju). Daj Boze da se zavrsi sto pre,mada izgleda da ove sto leze na plazi to i ne zanima bas mnogo.

Čačanin

pre 1 godinu

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...
(Zoran, 27. maj 2022 23:59)
****************************
Jeste genije, neve i kubove smo držali na hirurgiji i u zbornicima, a radare na pijaci. Kako te ne mrzi da mlatis tako bez razmišljanja. Kod nas nije pruzan otpor napredovanju kopnenih trupa, pa fotifikacija i militarizacija civilnih objekata nije ni imala smisla, za razliku od situacije u Ukrajini...

Bdp?

pre 1 godinu

Evo ovi komentari tioa odakle Rusiji oruzije za tako maoim BDP, kako mogu da zive, da ratuju.

Jeste bdp jedan pokazatelj ekenomske moći jedne zemlje, ali nije sve, recimo ako je cena proizvodnje telefona u nemačkoj 700 evra a u Rusiji istog telefona 240 evra, to znaci da je BDP Nemacke 700 a Rusije 240.

edi

pre 1 godinu

Rusija od 2014 napada svig suseda Ukrajinu, ubija i proteruje njihovo stanovnistvo, prijeti drugim zemljama, prijeti atomskim bombama i onda se cudi sto je Evropa ne voli i uvode joj sankcije. Pazi molim te, a sta bi trebalo ? Da aplaudiraju.

Netgazda

pre 1 godinu

Voleo bih da znam ko snabdeva Rusiju sa toliko artiljerije, municije, teškog poljskog oklopa? Oni nisu bogata nacija, broj 11 u svetskom BDP-u među najbogatijim ekonomijama. Očigledno od nekoga dobijaju vojnu i novčanu pomoć i to se mora ispitati. Ko god pomaže Rusiji, aktivno je uključen u ovaj rat protiv Ukrajine.

Netgazda

pre 1 godinu

„Vodeći stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?

Zoran

pre 1 godinu

Mnogi ovde opravdavaju i poistovećuju zločinačku nato agresiju na Srbiju i zločinačku rusku agresiju na Ukrajinu. Obe su agresije i obe su zločinačke a ruska je još invazija na sreću kod nas nije bila invazija na vreme je slobo predao.

neutralni felš

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.
(karlovac, 27. maj 2022 13:42)

snašli se ljud svaka casti... a sta si ti dobio od ruskih?

Milos

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....
(Panzer, 27. maj 2022 13:22)

Nemoj biti tako siguran jer mi ni ne znamo sta su pravi ciljevi Rusije. Ako su to ciljevi denacifikacija i demilitarizacija onda Rusi rat ne mogu dobiti, ne mogu osvojiti celu Ukrajinu. Ako su ciljevi istok i jug Ukrajine, slazem se bice u visokom procentu uspesnosti. Odesa je ipak prevelili zalogaj, kao sto je bio Harkov, kao sto je bio Kijev. Taj spori vojni napredak Rusije ima svoju cenu, gube i oni tehniku i ljude. Presudan trenutak za dalju eskalaciju rata je ulazak trece NENATO zemlje u rat, npr. Belorusije ili opsta mobilizacija u Rusiji. Ipak mesanje NATO za sada iskljucujem. Zato krajnji rezultat ne moze biti isti.

Profit

pre 1 godinu

BDP ne igra nikakvu ulogu neke zemlje.Sta vredi zapadnim zemljama jak BDP kada imaju vise duga nego sto zarade,ceo zapad je zaduzen do guse.Cuj imaju jake plate,standard ovo ono.Upravo to je najslabija tacka zapadnog sveta.

Sogard

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Ali ovo sto se danas desava nije moja Evropa, zabranjivanje Čajkovskog i Dostojevskog, zabranjivanje sportistima i umetnicima da ucestvuju, oni koji nemaju nikakve veze sa Ukrajinom, a pogotovo neki koji su umrli pre 100 i kusur godina. To nije ona Evropa, sloboda i demokratija koju slusam citav moj zivot.

alo

pre 1 godinu

Pogledaš sliku posle ukrajinsko granatiranja i vidiš razbijeni izlog, oštećen auto i palu granu sa drveta. Pogledaš sliku posle ruskog granatiranja i vidiš srušeno pola zgrade, gomilu armature i krater od 3 metra dubine. Važno je da Rusi paze na civile i zato sporo napreduju, inače bi to bilo za 3 dana gotovo...mislim na ruski ulazak u London

Radojko

pre 1 godinu

Licemeran je stav zapada koji smatra da se Rusija u sve Rusko mora poraziti, nije razumljiva potpuna neosetljivost za 14000 mrtvih ruskih civila, 2500 dece i beba, u Donjecku, a s druge strane, fokusiranje na civilne žrtve za koje su navodno krivi samo Rusi, i koje su "strašne" samo ako su ne-Ruske. Mrtvi Rusi su OK, kao nekad mrtvi Indijanci. Sećam se 1999. u Srbiji, kada je ogroman broj civila ubijan kasetnim bombama, kada je bombardovana TV, i tada su sve te žrtve proglašavane "neželjenom kolateralnom štetom", koja je bila neizbežna da bi se sprečio "genocid" Kosovsko-Metohijskih Srba nad humanitarnom UČK. Ostavite me više te priče o Rusima koji ubijaju bebe. Pre 30 godina umirale su bebe u Banjaluci jer je NATO sprečavao da se doturi kiseonik.

Nezavisni demokratski građanin

pre 1 godinu

Volim Čajkovskog,obožavam Dostojevskog ali ovo što se danas dešava nije moja Rusija.
(bb., 27. maj 2022 11:56)

Pazi šta pričaš ako nećeš da budeš izopšten iz demokratskog slobodarskog društva... Svaki častan i pošten građanin EU zna kakvi su ratni zločinci Čajkovski i Dostojevski bili i koliko su jada po Ukrajini napravili.

Panzer

pre 1 godinu

Rusi polako ali sigurno melju, nigde im se ne zuri, ne postavjaju nemoguce rokove i gotovo sigurno dobijaju ovaj rat. Ukrajinska iskusenja tek pocinju, realnost je zakucala na vrata i tek sada se nazire prava silueta protivnika sa kojim imaju posla.

Sve je manje i manje snimaka i slika unistene ruske tehnike i vojnika. Rusi su se posle inicijalnih gresaka, prilagodili novoj doktrini ratovanja i sada takticno i opezno napreduju. Posiljke naoruzanja sa zapada, ce samo produziti agoniju i intenzivirati ljudske i materijalne zrtve Ukrajine. Krajnji rezultat ce biti isti....

čovjek koji zna

pre 1 godinu

"Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?"

Desetine hiljada etničkih Rusa je izgubilo život u toj Ukrajini u posljednih 8 godina...

Jedanaestog septembra 2001. stradalo je nešto manje od 3000 Amerikanaca. Bliski istok je od tog dana platio cijenu od oko pola miliona stradalih civila i još najmanje toliko boraca. Da ne pričamo o stotinama hiljada invalida, miliona izbjeglica i ko zna koliko još stradalih koji nikad nijesu zavedeni u statistici.

Ukrajina je imala osam godina da razoruža nacističke formacije, i prestane sa provokacijama dok ubija Ruse na istoku države, ali nije i sad plaća cijenu... i to po katastrofalnoj tarifi. Oni su zapravo u vrlo sličnoj situaciji kao što smo mi bili 90-ih, kada smo i oko RSK i Kosova mogli da se nagodimo sa zapadom, uključujući i članstvo u NATO i EU i mogućnost veta na bilo kakve pokušaje da se komšiluk uključi u te integracije, ali smo htjeli sve ili ništa i evo gdje smo danas. Raskomadani i unazađeni pola vijeka.

A osim toga, svaka država na svijetu da je izgubila desetine hiljada svojih ljudi van matice, bi se upustila u rat. Jedini razlog što se Rusija umiješala tek sad je jer su bili svjesni da će biti pod ovakvim brutalnim sankcijama i pokušavali koliko toliko da se spreme za to.

Xman

pre 1 godinu

Sram bilo Ruse sto su ubili bebu. I sta sad ce neko da kaze i Ukrajinci su ubijali...sram vas bilo sve, ovo je jadno. Secam se za vreme NATO bombardovanja u Merdaru je stradao covek u svojoj kuci u selu, on i njegova beba od godinu dana u naruciju, trudna zena je cudom prezivela. E sad pomislite na svoju decu. Je...m ti rat.

Zoran

pre 1 godinu

"Osim toga, ispitivanja ukrajinskih nacionalista još jednom su potvrdila da su od početka specijalne vojne operacije ukrajinske snage imale borbene položaje u civilnim objektima, u kućama, školama i vrtićima", saopštio je ruski istražni komitet."

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...

Panzer

pre 1 godinu

@Milos

Sta god da je ruska strana zacrtala, realiozvace, samo je pitanje vremena i gubitaka. Zapadni deo Ukrajine i Kijev verovatno nece, ostalo je pod velikim znakom pitanja. Kad se zahuktaju, tesko ih je zaustaviti. Angazman jos par desetina hiljada vojnika iz Rusije, nece biti problem, pogotovo ako nastave da napreduju pa im treba jos malo gasa i posadnih trupa. Ne vidim cime ukrajinske oruzane snage mogu da ih zaustave. Moderni raketni sistemi koji stizu sa zapada nisu dovoljni da znacajno promene stanje na terenu. Potrebno je vreme da bi se posada obucila, a Ukrajina nema toliko vremena.

viško

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.
(Dragan, 27. maj 2022 10:07)

Ruski brodovi ne mogu uplovljavati u EU luke + luke nekih američkih satelita. Ostale luke su im otvorene. Međunarodne morski pojas (plovni) je slobodan za ruske brodove. Tu ih niko ne može zaustavljati i ometati, iz tog pojasa "skreću" u teritorijalne vode zemalja gde nema nikavih zabrana za ruske brodove....a to je oko 80% sveta.

Ovi Ukrosi ne mogu isploviti na Crno more, delom zbog ruske blokade, delom zbog mina koje su sami posejali. Inače, nema tu nikakve ukrajinske pšenice..sve je to, uglavnom, vozovima preko Poljske transportovano u EU. Ali malo dramljenja nije na odmet.

karlovac

pre 1 godinu

@čovjek koji zna

Hrvatska bombardovana od NATO, mogla da se nagodi sa zapadom oko RSK? Ne znam da ste bombardovani od NATO, a nagodili se jeste lepo, sve Srbe ste pocistili uz obilatu pomoc USA generala.

sasa

pre 1 godinu

Ja ipak mislim da je rusija odlucila da prvo oslobodi donjec i lugaansk i ocisti ih od ukrainaca a potom ako ovi i dalje ne budu hteli da kapituliraju ide na odesu i harkov

Ana

pre 1 godinu

Vodec?i stručnjaci optužuju Rusiju za podsticanje genocida u Ukrajini i nameru da ’unište‘ ukrajinski narod“. - Ovo su danas naslovi koji dolaze iz zapadnih novinskih organizacija, a Rusi prete SAD da ne snabdevaju Ukrajinu naprednim naoružanjem. Da li su potpuno izgubili razum? Da li svet treba samo da sedi i gleda kako Putin uništava čitavu naciju i narod?
(Netgazda, 27. maj 2022 09:

“Svet” je gledao mnoga uništenja i nije ništa uradio. Gde ste bili zadnjih 40 godina??

objektivac

pre 1 godinu

Ukrajina je topovsko meso. Prvo, oni su krivi Ukrajinci. Drugo, Rusija godinama poziva na ugnjetavnje u Donbasu pogotovo a i širom Ukr. Treće, Ameri prave biolabiratorije. Četvrto, gde je zapad poslednjih 50 godina o pravima, agresiji itd.. Sad, nema nazad, Rusija je to. Evropa je na klimavim nogama, vrlo. Ključ je u tome što Rusija ima sve moguće energente, vodu, hranu, metale, zlato, dijamante, to je krajnji cilj zapada al od toga nema ništa. Koga je Rusija napala od država EU ili NATO?!?! Nikoga. Ali ne daju, ovo je za njih crvena linija i kraj...

Dragan

pre 1 godinu

Zašto bi Rusi deblokirali luke u Crnom moru za izvoz žita ako se zna da su sve luke u EU i šire blokirane za izvoz žita za ruske brodove? Rusi mogu izvoziti žitarice samo železnicom. To isto može i Ukrajuna.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

“Uporedite tu aroganciju, osećaj sopstvene superiornosti, to je taj kolonijalni mentalitet, kada mi je sve dozvoljeno, a ti moraš da radiš šta ti kažem. On se manifestuje, ne samo što se tiče naših interesa. Kada im je potrebno… Setite se, 1999. godine SAD su odlučile da Jugoslavija preti njihovoj bezbednosti. 10.000 kilometara od američke obale. U trenu su je izbombardovali", ispričao je Lavrov.




Srpski političari u poslednjih 10 godina gledaju i nevera…

Јабучило

pre 1 godinu

kako sad cijeli svijet protiv Rusa, kaj nije to rezervirano da budu samo protiv Srba?
(pero, 27. maj 2022 15:16)

То је исто.

lignjoslab

pre 1 godinu

@netgazda.
Rusija je 2 izvoznik oruzja na svetu. Ta grana industrije je im je najvise razvijena. Kakve veze ima BDP i GDP sa tim? Prodaju najvise energenata koji su trenutno najskuplji u istoriji. U jednom trenutku krajem aprila je objavljeno da je Evropa donirala između 1-2 milijarde vredno nauruzanje UKR, a za to vreme platila gas Rusima 30 milijardi evra. Taj gas je bio 130 usd ore 2 godine, šta misliš koja je cena proizvodnje gasa? a sada je 10x skuplji..izracunaj koliko % sada zaradjuju.
Evropa je ta koja finansira daleko vise Rusiju nego Ukrajinu. Nece to promeniti ni embargo na naftu, jer je gas ono sto ne mogu da zamene nekim drugim dobavljacem, a na njega nece udariti embargo naredne 2 godine. Imaju suficit u budzetu veci nego prosle godine i pored skupog ratovanja jer na ono što je najvrednije nisu uvedene sankcije. Ameri su jedini što se nešto kao cimaju oko Ukrajine. EU više trpi štetu nego što cini Rusiji.

observer

pre 1 godinu

danas je Entoni Blinken održao interesantan govor - najveća prijetnje američkim interesima je Kina, a ne Rusija
Obzirom da je Ukrajina vojno de fakto izgubila, mislim da se oni spremaju da to završe što prije da bi se usmerili na Kinu
Mislim da je da Ukrajinom gotovo. Pustiće je da padne a Zelenski ide u London

Crni humor

pre 1 godinu

@BataUSA
Nije to nista.
Ima jedna drzava, udje gde hoce, razbuca ih, razara, ubija i jos im kaze sta oni zapravo zele, ali nisu svesni!
Al ce oni da im objasne :)

Самосвесна грађанка

pre 1 godinu

Такође је заробљени војник (21, година, тек ступио у касарну) рекао и да су њему и осталим тек пристиглим војницима буквално у руке добацили пушке а кад су присутног старешину питали како се тим оружјем рукује, одговорено им је да ће то сами схватити кад се буду нашли у борби.

Svašta

pre 1 godinu

Svašta ovde čovek može da pročita, čak i o tome da Rusija sprema opštu mobilizaciju. Da mobiliše koliko ljudi, 4,5,10 miliona? Da li ste vi normalni?

Bdp?

pre 1 godinu

Evo ovi komentari tioa odakle Rusiji oruzije za tako maoim BDP, kako mogu da zive, da ratuju.

Jeste bdp jedan pokazatelj ekenomske moći jedne zemlje, ali nije sve, recimo ako je cena proizvodnje telefona u nemačkoj 700 evra a u Rusiji istog telefona 240 evra, to znaci da je BDP Nemacke 700 a Rusije 240.

Čačanin

pre 1 godinu

Pa imali smo i mi snage PVO u skolama i ostalim civilnim objektima kad nas je bombardovao Nato... I kad su grunuli bombe na te lokacije, sta je bilo posle...
(Zoran, 27. maj 2022 23:59)
****************************
Jeste genije, neve i kubove smo držali na hirurgiji i u zbornicima, a radare na pijaci. Kako te ne mrzi da mlatis tako bez razmišljanja. Kod nas nije pruzan otpor napredovanju kopnenih trupa, pa fotifikacija i militarizacija civilnih objekata nije ni imala smisla, za razliku od situacije u Ukrajini...

srdjan

pre 1 godinu

Cudan neki rat .Ovde na Kipru popunjenost hotela trenutno izmedju 70_80% a trecina otpada na ,,goste iz Ukraine!!!??? Mnogo je rentacar auta sa istaknutim malim Ukrainskim zastavicama. Mogu se videti na svim plaznim parkinzima, kao i ispred barova i poznatih mesta za izlazak???!!!! Znaci deo se kao bori i gine dok deo uziva na plazama sirom Evrope i daje podrsku tako sto okaci zastavicu na svoj rentacar??!! Moram da kazem da su gosti uglavnom iz Zapadne Ukraine i Kijeva. Uglavnom izgleda da ovaj rat nije rat svih Ukrainaca(zato i ne mogu da dobiju). Daj Boze da se zavrsi sto pre,mada izgleda da ove sto leze na plazi to i ne zanima bas mnogo.