Utorak, 31.03.2020.

10:52

"Ozbiljno pogoršanje - preduslov za zabranu kretanja 24 časa"

Epidemiolog Predrag Kon izjavio je danas da uvođenje 24-časovne zabrane kretanja nije potrebno, ukoliko građani budu disciplinovani.

Izvor: Beta

"Ozbiljno pogoršanje - preduslov za zabranu kretanja 24 èasa" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

eliot

pre 4 godine

Kon radi i prica kako treba ali vlast selektivno sprovodi preporuke i zato nam se narod tako ponasa. Vide jedne kako mogu pa onda i oni hoce. Ako uvodite mere neka budu za sve osim delatnosti koje su neophodne za funkcionisanje drzave. Ali tu je problem sto onda se provlace i delatnosti sa puno radnika koje nisu primarne u ovom momentu u beogradu, ali to njima tesko dokazati ...

Zlatko

pre 4 godine

Odmah i hitno da državni tužilac pokrene krivične prijave protiv NN lica za širenje panike koja je rezultirala velikim gužvama u marketima i apotekama. Neka objasne da li su procenili reakciju građana koja stvara ogromnu šansu za širenje virusa? Kako mogu da verujem gospodinu Konu kada se ne vidi nikakav plan ni kontinuitet. Nije valjda sve ovde nepoznato i iznenađujuće. Na kraju, da ki je neko odgovoran što Srbija nije imala toliko dana pod pandemijom zaštitnog materijala? Pre svega mislim na robne rezerve, jer to nisu samo pšenica i šećer.

bystander

pre 4 godine

Ne sporim da ima nedisciplinovanih, bahatih, sebičnih i iracionalnih ljudi kojima se samo represivnim merama može objasniti da moraju čuvati i svoje i tuđe zdravlje. Ali, poslednjih dana imam sve jači utisak da vlasti i njihov "ekspertski tim" nastoje da vikom na građane sakriju propuste i greške koje su počinili od momenta kada se videlo da velika epidemija dolazi, a naročito od momenta kada je uvedeno vanredno stanje. Strašno mnogo su lutali, menjali mišljenja i stavove preko noći, oklevali, taktizirali, odugovlačili, povlačili krajnje kontradiktorne poteze … Prvu veliku grešku su napravili kada s proglašenjem vanrednog stanja nisu odmah zatvorili SVA javna mesta i sve objekte koji nisu od krucijalnog značaja za funkcionisanje države, nego su pustili da se ljudi još danima okupljaju u kafićima i tržnim centrima. A još veću grešku su načinili kada su dozvolili da im u zemlju uđe najmanje 300.000 ljudi, bez obaveze da najmanje 15 dana budu u karantinskom smeštaju na granici. To je bila prava epidemiološka "bomba". I kao da to nije bilo dovoljno, nego su u nekim gradovima dozvolili da kladionice nastave da rade (i one još rade u Beogradu, uprkos svemu !) Stanje koje sad vidimo jeste direktna posledica TIH grešaka, a nedisciplina je tek treći faktor. Dakle, gospodo, ne zamenjujte teze i ne prebacujte odgovornost na ceo narod ! Život će se nastaviti i posle ovog košmara, a onda sledi utvrđivanje odgovornosti - pa popu pop, a bobu bob ...

Vilma

pre 4 godine

Trebalo je, preventivno, otkako se saznalo za bolest, da svi koji dolaze iz inostranstva budu u samoizolaciji, u karantinu, pre uvodjenja vanrednog stanja. Bez pravljenja bilo kakvih proslava. Ne po onoj staroj, nece mene, to je daleko. Suzbio bi se virus mnogo ranije. Zbog nekolicine neodgovornih ljudi, većina je u problemu. Samo disciplina, kod svih. Svaka čast onim odgovornim ljudima koji su se samovoljno izolovali, a doputovali su iz inostranstva, za svaki slučaj, da zaštite i sebe i druge.

филозоф

pre 4 godine

Мере које се доносе су тотална импровизација од самог почетка, а начин опхођења с грађанима само показује степен панике у коју су упали и степен неспособности да донесу рационалне мере које могу да помогну да држава функционише нормално, уз максималан опрез. Свесни су да је ову пандемију Србија дочекала с уништеним здравством које се тек сада подиже од нуле и то на брзину! Сада увозимо кинеске и руске лекаре, пошто смо своје сопствене отерали из земље. Сада поново отварамо текстилну индустрију коју смо распродали и уништили, јер нема више никога ко је способан да укључи обичну шиваћу машину и проштепује две тракице преко парчета газе, 15 минута посла. Ово затварање људи у куће, где би војска делила некакав ДРНЧ или СДО је на нивоу Монти Пајтона и Алана Форда заједно! То је само показатељ у каквом су страху и паници. Паником и страхом се не води држава, знате!

autobot

pre 4 godine

Gospodo "stručnjaci", izazvali ste paniku ovim najavama, nisam danas mogao da uđem u Tempo od gužve, verujem da je tako i u drugim prodavnicama! Koliko ljudi će se danas zaraziti zbog toga? Pa naravno da ćemo imati nagli skok zaraženih! Ništa niste ponudili, nikakvo rešenje, samo stvarate paniku!

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Uvedete 24h zabranu,ljudi svi zatvoreni po kucama,stanovima i sta onda? Virus ce kao da nestane? A koliko je zarazeno,ali jos uvek nemaju simptome,kako ste rekli inkubacija je do 2 nedelje. Pa ako sutra recimo uvedete ovu zabranu,potencijalno zatvarate u kuce,stanove gomilu zarazenih i ne zarazenih,pa ce se lepo ovaj virus prosiriti na sve jos lakse. Prepuno je rupa u vasoj strategiji. Ovakva zabrana bi bila odlicna kada bismo znali ko je zarazen,a ko nije,pa razdvojiti te dve grupe i super,ali posto se ne zna,ovo je jako opasna alternativa.

abcDE

pre 4 godine

naši "strucnjaci" ne mogu da shvate da pandemija ne moze da se spreci niti zaustavi! ne treba svakog dana prebrojavati novozarazene i umrle i na osnovu toga odredjivati nove jos strozije mere!
u Nemackoj (gde zivim) su pre 2 nedelje uvedene mere ogranicenja kretanja, ali zivot i dalje funkcioniše. zabranjene su sve drustvene aktivnosti, nema sretanja sa prijateljima, javnih okupljanja (naravno crkve i kladionice zatvorene), sme se ici na posao, u nabavku, kod lekara, u šetnju/sport sam ili sa clanovima porodice, nema obaveze nosenja maske i rukavica i nema policijskog casa.
i pored uvedenih ogranicenja, broj zarazenih iz dana u dan raste (mislim da se za to vreme broj zarazenih cak i duplirao), a moze se usput cuti da mere daju rezultate jer se sirenje zaraze USPORILO, niko ovde ne ocekuje da izoluje sve zarazene, izleci ih (ili umru) i da tako reše situaciju sa virusom, kao sto je ocigledno u Srbiji strategija!
cilj je da se uspori da se ne desi da u isto vreme bude potrebno bolnicko lecenje za vise ljudi nego sto je kapaciteta u bolnicama.

Marko

pre 4 godine

Doktore Vi sve više o zabrani kretanja a sve manje o struci,nešto tu debelo nije kako treba.To su srednjovekovne metode,ne krivite narod,kakvi god da smo najmanje smo krivi,struka nas sludjuje od početka razmislite malo o tome.Mi i danasnji dan ne znamo realno ništa ni strategiju ni ko se testira ni kako je u našim bolnicama,svaki dan druga strategija,znamo da je virus opasan ne napadajte ljude pobogu promenite odnos prema ljudima,bavite se više strukom.

danger

pre 4 godine

pet ili sedam dana inkubacija, a mom sinu karantin upravo produzili sa 14 na 28 dana. Nenormalno. Zato sto se ne pita u stvari struka nego zna se ko. Takodje isto i u slucaju pasa...
Reci mog sina, fantasticnog studenta: "ako ostanem u ovoj zemlji, ubicu se". Toliko. Vučiću.

Atheist ante portas

pre 4 godine

Ajde vise uvdite
prestanite da pretite
i sta ce biti onda ?
ako potraje imacete nekontrolisanu situaciju jer niko ne moze predvideti ponasanje pojedinaca nakon nekog perioda
vase odluke su jedno a zivot ima svoje zakone koji ne razumeju ni kona, vucica, mileta, levog ili desnog

samo vise smorili ste sa tim hoce-nece
ajde vec jednom smislite sta hocete

018

pre 4 godine

A recimo da se narodu podele maske i rukavice i da se donese uredba da se ne sme van kuće bez njih? Pa da se onda smanji ili ukine policijski čas? ILi možda država nije sposobna da to obezbedi, pa daj da zatvorimo stanovništvo 24 h da nam ne bi kolabirao zdravstveni sistem.

sapere aude

pre 4 godine

non stop policijski cas je ortodoksna glupost
nema batina i kazni koje ce neodgovorne nauciti odgovornosti
a ovdasnja politicka "elita" je primerom pokazala sta znaci biti neodgovoran i nesposoban zadnjih decenija
nije ni cudo da opsta populacija nema poverenja jer nemate ni trunke integriteta, podrzava vas samo onaj ko se nada da ce se u nekom trenutku ovajditi a ne uvidja da je voz prosao i da nema vise ni mrvica za njih
sta je problem ako covek seta kuce ako je sam
ili ako je u parku sam ili sa clanovima porodice sa kojima ionako deli zivotni prostor
a za nase rezidentne strucnjake - sta sa dokumentovanom cinjenicom da postoje asimptomaticni slucajevi koji i do 4 nedelje nemaju simptome
ako vec ne znate pitajte prave strucnjake - ima ih bar u vojsci

Goran

pre 4 godine

Mislim da je sad ovo sve otišlo predaleko. Evo i zašto, samo molim da mi objavite komentar. Dakle, stalno se priča o broju zaraženih u Beogradu. Koliko je od tog broja zaraženih, stanovnika Beograda? Koliko je beograđana (prijava boravišta u Bg) zaraženo virusom. To nikako da se objavi. Ovamo beograđani ovo, beograđani ono a onda valjevac pobedio virus i izašao sa beogradske klinike. Priča se o nepoštovanju discipline, o zabrani druženje i šetnje kao i o uvođenju 24 satne zabrane kretanja, dok se istovremeno plasira vest da se otvaraju kladionice!? Čekajte ko je ovde lud? Početkom marta virus je bio smešan i svi smo preterivali u strahu, a sada je virus najgori mogući i narod je nedisciplinovan. Gde je bila vlast da se informiše o situaciji u svetu, da nabavi maske i respiratore na vreme, da napravi grupna prihvatilišta, itd.? Zar nisu mogli u januaru i februaru da se konsultuju sa prijateljima iz Kine? Da li je vlast prikupljala potpise za izbore? Zašto već tada povratnici iz inostranstva nisu išli na grupna testiranja, itd? Mogao bih ovako u nedogled.

Bobi

pre 4 godine

Svako ko jos uvek mora da radi ili izadje da kupi namirnice ili ode do banke i apoteke vidi da je sto vise produze policijski cas to su veci redovi i vise je ljudi na ulicama, jer svi imamo manje vremena da obavimo sve ono sto moramo. Kao kada su uveli nedeljni red voznje autobusa pa su guzve u vozilima bile vece. Prosta logika gospodo. Uvedete li 24h policijski cas moracete obezbediti narodu da nabavlja namirnice, ako nam bude dozvoljeno 2 sata dnevno da idemo u nabavku npr izaci ce svi gradjani u isto vreme na ulice i u prodavnice. Ili ce veci broj volontera morati da radi od vrata do vrata a da li ih imate?

Za ime boga

pre 4 godine

Bolje prosirite vreme rada prodavnica da se ne prave guzve. Ova ogranicenja nas samo dovode u nemoguce situacije. Lanac snabdevanja ne moze i ne sme da se prekine.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

po svemu sto su do sada objavljivali, a i po logici stvari sasvim je za ocekivati povecanje broja zarazenih a posledicno i umrlih, ako je po svetskim istrazivanjima svaki od zarazenih zarazio 2 do 3 osobe apsolutno logisno je da dodje do povecanig broja ... ako su vec potrebne pojacane mere makar ih prepisite od drugih a ne izmisljajte toplu vodu - ako vam vec ne valja EU i njihove mere eto imate primer Moskve ... samo vi ne izisljajte mere vodjene populizmom

Miloš

pre 4 godine

Šetnja je ok dok se drži odstojanje i dok šetaš sam ili sa onima sa kojima deliš stan. Napišite mi gde je problem umesto da mi bez reči delite minutes. Nemojte stvarati nepotrebnu nervozu i nemojte dopustiti da vas vlast okreće jedne protiv drugih.

kiza

pre 4 godine

Najveci izvori zaraze su trenutno prodavnice i apoteke posto su svi nagrnuli da kupe zalihe i unutra i napulju nenormalna guzva i dzaba i maske kad je ventilacija unutrasnja i satra ce nas vase izjave 24h itd.Elem vam mozda ide na ruku da zatvorite posto privreda ce doziviti kolaps a onda ovi bogatasi ce pokupovati ove manje konkurente i napraviti drustvo od vas par stotina bogatasa da upravljate ovom sakom jada posto cemo morati raditi za crkavicu kad prodne sve ovo!

goran

pre 4 godine

Ama zatvaraj na 24 sata pa da se svi opametimo, zasto porodice komisije prijatelji ne utiču na te ludake koji ne poštuju ništa, e poštovane ili će u zatvor, 80% budale oni pametni, oni su džekovi , šta ih briga e pa da vidim kako posle može eto ja ću da trpim zbog njih nema veze ali oni će biti na većoj muci ja sam se već navikao

Sta radite?

pre 4 godine

Neka volonteri onda raznose po kucama, ja vise ne mogu da stignem. Potrebno je otici u vise prodavnica da bi se bilo sta naslo, ogromni su redovi, pa onda sve to odneti na 3 razlicita mesta. Nije moguce.

Cile

pre 4 godine

Sve sto sam cuo od strucnjaka su pretnje i zastrasivanja gradjanstva uz prekore za nedisciplinu. Kada izadjem na ulicu skoro svi nose maske, rukavice, cekaju u redovima, sve se non stop dezinfikuje i u ogromnoj vecini postuju policijski cas. Preostaje jedino jos da nas 24h drze pod kjucem kao kriminalce ali ce Dr.Kon verovarno i onda tvrditi da je problem u nasoj nedisciplini. Represivno ponasanje prema prekrsiocima se ocekuje od policije. Od epidemiologa i infektologa ocekujem nesto vise od onoga sto i sam mogu da procitam na internetu a prepisano je iz kineskih studija. Iskreno sumnjam da strucnjaci znaju dovoljno o virusu i nacinu borbe sa njim. Resenje problema sa policijskim casom od 24h smo mogli da donesemo i bez strucnjaka za medicinu to je najlakse ali ne vidim na koji nacin izvodljivo bez nesagledivih posledica po drustvo u celini. Zato imamo strucnjake da bi tako nesto izbegli.

dejan C

pre 4 godine

Predlog sto se tice starijih 65+.....Nama ispod 65g. je zabranjeno kretanje posle 17h, samim tim nema ko da zarazi starije ako im se dopusti izlazak od 1sat.Cak bi mogli da ih pustaju u grupama....parni brojevi kuca i zgrada od 17-18h....neparni od 18-19h.

Mihajlo

pre 4 godine

"ozbiljno pogoršanje situacije" i naveo je da to znači "nagli skok broja zaraženih i umrlih".... Možda sam glup ali šta to tačno znači u brojkama... Broj ili procenat u odnosu na trenutni broj obolelih, testiranih, za koji vremenski period... Samo me interesuje konkretno a ne filozofski...

Džoni

pre 4 godine

U mom gradu ima ljudi na ulicama, ali svi su užurbani sa kesama u rukama, redovi su ispred banaka i ne vidim baš puno njih da izlaze a da nije sa nekom potrebom. Zašto uvek većina mora da nastrada zbog manjine i to u ovom slučaju veoma, veoma male manjine? Uvek će biti neodgovornih, ali onda treba te neodgovorne lupiti po džepu, a ne kazniti sve ostale.

VJ

pre 4 godine

Zabrana kretanja 24h treba da onemogući švrćkanje, zadržavanje na ulici u parkovima, grupisanje... i MORA da podrazumeva dozvolu odlaska do supermarketa, apoteke, banke i doktora. Sve može da se reguliše, raspitajte se kako je npr. u Grčkoj.

Ajde@

pre 4 godine

Pa uvesce tu zabranu, samo da za Vaskrs ljudi ne budu u crkvi i na pricescu.
Ali Srbijo, očekuj onda još goru muku koja će te zadesiti, jer Bog je jasan po ovom pitanju. Ili veruj, ili ne veruj u Njega.
A kladionice... Po Srbiji, po Beogradu još rade naravno, one nisu leglo zaraze!?
Ili fabrike sa preko 1.000 ljudi?
Pa oni brane ljudima na polju da rade, traže im dozvole za rad posle 17h. Znate li koliko su poljoprivrednici ogorčeni zbog toga? Ljudi, nećemo imati da se prehranimo ako nastave ovako!
Gaze Ustav, gaze naša prava, gaze dostojanstvo.
Neka zatvore u Beogradu ona šetališta i rešice problem. Parkovi su i ovako zatvoreni!

legolas

pre 4 godine

Zatvoriti reone gde se ljudi najviše okupljaju i šetaju, od 15 sati vikendom a od 17 sati ostalim danima, Ada, Kosutnjak zemunski kej itd, ostali parkovi,dalje,zatvoriti samo odredjena naselja ako se proceni da su visokorizična,a ne cele gradove i to je to. Kakve veze ima covek na Karaburmi ako se ljudi skupljaju na Kalemegdanu. Ili kakve veze ima covek u Novoj Varosi ili Vrscu ako je tamo sve u redu a u Novom Ssdu, Nisu i Beogradu šetaju se kao da se nista ne dogadja. Znaci, kažnjavati prekršioce a ne čitav narod!!!

Tubic

pre 4 godine

Nikakvog pogorsanja nece biti !
Nista se nece desiti i trebace svetskim mocnicima jedno veliko ppravdanje za sve.
Mi smo mali i morali smo postupati kao svi
Gvala gradjanima Srbije za disciplinu i sad da se vratimo sebi selu i pravim vrednostima.

Zarko

pre 4 godine

Meni je moja firma omogicila da se krecem koliko hocu i gde hocu. Naravno do sada se postovalo sve sto se tice nasih obaveza, ali sada se radi o njihovim obavezama, a oni pritiskaju da mi idemo od kupca do kupca i nudimo proizvode i da iskoristimo ovaj trend i prodamo sto vise. Mi ne moramo da radimo, a radimo...mozemo sve od kuce, ali nismo mi kao neki da ne radimo svoj posao odgovirno. Mnogo je danas takvih...plus sto napominjem ugrozavam mnoge jer se sa preko 100 ljudi sirom Srbije svakoga dana sastanem. Firma je jako velika i bas je briga za nas.

bar

pre 4 godine

Neko predlaze da se uvede zabrana kretanja samo vikendom a radnim danima da se moze kretati. Sta da radimo mi koji radnim danima idemo na posao i ne stizemo u kupovinu, odnosno mozemo samo vikendom.

Ja nemam -stand by- sklopku

pre 4 godine

Da li ce neko objasniti kako je realno da se ne krecemo 14 dana 24h dnevno? U Ceskoj su zakonom obavezne maske, pa pocnite sa time, a ne nekim radikalnim zabranama kretanja...

Jasna

pre 4 godine

Bravo Milose, zivim u mestu ispod 5000 stanovnika, svi se strogo pridržavaju, samo možda sat dva da nekoga ima na ulici dok obavi najosnovnije, nemoj kaznjavati celu državu zbog par budala

Konrad 19

pre 4 godine

Spremaju nas kao za tu odluku koja će sigurno biti doneta.

Odluka je sjajna ako će nam dostavljati besplatno hranu na adresu.

I uz pakete i 500 evra mesečno.

neko

pre 4 godine

Pa naravno da ce doci do naglog pogorsanja ker se vise testira, logika: vise testova=vise slucajeva. Tako da su sve ove izjave priprema naroda za nove, stroze, naravno vec planirane mere

neko

pre 4 godine

Ukoliko nema kontakta medju ljudima, postoji samo jedna mogucnost za skakanje broja zarazenih i broja umrlih. A to je prethodno smanjivanje broja, zarad izbegavanja panike.

bot-antibot

pre 4 godine

ma, sve je ovo smisljeno da nas psihicki ubije. posle mogu lobotomiju komotno da nam rade bez anestezije. :)
i koliko mogu da primetim stalno produzuju za dve nedelje...svake naredne dve nedelje su kriticne, pa dok se ne zavrai. takav strucnjak mogu i ja da budem!
toliko su zaplasili narod da ne smeju ni za gelender ni kvaku da se uhvate!

Komša

pre 4 godine

Sama pomisao o zabrani 24h/ dan stvara psihozu.
To se isto desilo 14.3. kada se pronela vest o vanrednom stanju - ljudi pohrlili u prodavnice i tri dana je trajalo ludilo.A guzve su idealne za sirenje virusa.
Vecina ljudi koje ja poznanem nije pravilo velike nabavke zato sto se plasilo da ce da nestane robe - plasili su se da nece moci da izadju zbog vanrednog stanja i da kupe.
Bojim se da se ta tenzija oseca i sada.
Sta znače tekstovi u nekim tabloidima - kupovina preko volontera,samo najosnovnije (brasno ,ulje..)
Po kojoj ceni i sta sa vocem i povrcem ? Imunitet?
Ako planiraju taj 24h karantin neka unapred odrede datum - isplate ljude,daju im 7 dana da naprave zalihe za 15 dana pa u krug ...A ne stamoedo opet .

vf

pre 4 godine

Dosta sa zastrasivanjem! Ljude zastrasuju od 1941. na ovamo. Kon mi je nekako drag covek i vrhunski strucnjak, ali mi se sve vise cini da se priklonio vladajucoj stranci. Nebitno, ne maltretirajte nas vise, ionako imamo najrigoroznije mere na planeti!

ljuboja

pre 4 godine

Mi Srbi smo neverovatno glup i nepraktican narod. Ja bih razumeo ovakve komentare (date bilo od koga-precednika, dr.kona, obicnih radnika itd.) da smo mi prva zemlja koja se suocila sa ovim problemom. Problem je sto nismo prvi. Na primer, Slovenija, zbog blizine sa Italijom je pre nas uvela neke mere. Zasto Srbi stalno imaju potrebu da izmisljaju toplu vodu?!?! Zasto se ne pogledaju resenja kojima su druge zemlje, Slovenija i Grcka pribegle.
U Sloveniji nije policijski cas kao kod nas ali zato ne mozes da se setas ulicom, parkom ili bilo gde jer ti je tako dunulo, jer si slobodan posto radis od kuce. Mogu ljudi u Sloveniji da se setaju ali kad ih zaustave onda mora postojati opravdanje. Kod nas, sa jedne strane se pribegava drakonskim merama, sa druge strane i dalje imamo lkude koji to ne postuju i zbog kojih ce nevini ispastati.

nisliski mohikanac

pre 4 godine

Sve pokusavaju samo da se zaboravi da smo nespremni usli u ovo zato sro su se smejali oni isti sto nas sad hapse i da se zamaskira da je zdravstvo bilo na kolenima i pre ovoga, i lao takvo nijr i mogucnosti da obavi funkciju a kosta nas preko milijardu eura godisnje. Nece moci cak i kada nas koji pisem odvede u te sabirne centre.

Jovan

pre 4 godine

mozda se oko ovoga virusa previse drami i da nije toliko ozbiljan i cak sam slusao Njemacke strucnjake koji govore da nije ovoliko medijske paznje i tog testiranja ne bismo ni primjetili ovaj virus i da je u prethodnim godinama bilo dosta slicnih, ja opet kazem ovo je moje misljenje tako da ne lupajte minuse..

Amadeus

pre 4 godine

ukoliko bude kriva preko 1,3 uvesti što pre 24h,vojska na ulicu. kretanje uz dozvolu do apoteke,prodavnice za hranu,medicinske ustanove i pumpe. dozvole sami kreiramo pre izlaska. izlazak uz masku i rukavice. nakon ulaska u kuću ,skidanje zaštitne, odeća ostaje na vazduhu 24h. ovo nije najgori scenario, ima i gori. inače, znam kineske preporuke,ne dao Bog.

Oliver

pre 4 godine

(Ipos,

Nista ti ne brini,ima ko zna. Takvi ljudi se zovu lekari. Lekari znaju sta je hitno stanje,a sta nije. Ako dozivis infarkt ili ti pukne slepo crevo,operisace te odmah. Ali ako ti treba novi kuk ili operacija katarakte,e to ces da cekas par meseci,jer nije hitno i ugrozavajuce.

Realno

pre 4 godine

Do povecanja ce doci zbog povecaja obima testiranja. Bolje je da se vrate na stare kriterijume, to je jedini nacin da se zdravstveni sistem odrzi. Neka se leci samo onaj koji mora, svi ostali neka se drze distanciranja.

Zdravko

pre 4 godine

Postujem sve to sada sto se preporucuje.
Medjutim, imam osecaj kao da se nalazim na autoputu gde je ogranicenje 130, a vozim 60 jer smatram da je to bezbednije i sugurnije. Ko razume, shvatice.

...

pre 4 godine

Zato sto ste vi nesposobni da ove koji se izlezavaju po parkovima i vise po kladionicama dovedete u red, zabranicete kretanje i onoj vecini od 90% koja postuje dosadasnje mere?
Uvedi zabranu kretanja, napise li mi neko prijavu zato sto sam otisao u prodavnicu, tako cu lepo da vas tuzim kada ovo prodje, pa cete nauciti da ne terorisete normalne zbog budala. Vi nasli nekome da odredjujete sta ce i koliko da jede i sta sme da kupi za svoje pare.
Gde si bio da zabranis kretanje onome koji je rekao da je ovo najsmesniji virus u istoriji i da saljemo zene u soping u Milano?

alek

pre 4 godine

A sta cemo sa Ustavom i zakonom dozvoljenim pravom o slobodi kretanja?
Nemate prava da zabranite ljudima 24h da ne izadju.
Dajte ne preterujte vise i ne ponasajte se prema gradjanima kaonda su idioti!

milos

pre 4 godine

ne treba sve da se zatvori, ali po ovom ključu:

zabrana kretanja 24h za sve gradove preko 50.000 stanovnika

u mestima od 4.000 do 50.000 stanovnika dozvoljeno kretanje od 05:00-16:00

ispod 4.000 stanovnika bez ograničenja za ljude traktorima, inače od 05:00-16:00

i opušteno

gm

pre 4 godine

Po meni, mozda treba samo vikendom (subota i nedelja) uvesti policijski cas 24h kada je i najveci broj setaca i posetilaca parkova. Ostalim danima ostaviti kao i do sada ( od 17 - 05 ) kako bi se gradjani normalno snabdevali i odrzali koliko toliko psihicko zdravlje. Razmisliti.

Ipos

pre 4 godine

Uz svo postovanje doktore, kako ce tih 2 nedelje zatvorenih 24h, osim na virus, uticati na ljude, i fizicki i psihicki? Vecina ce morati ipak i da jede za to vreme? Vec sad je nemoguce doci do lekarske ordinacije, jer ne rade i jos ko zna koliko nece, kako ce to uticati na populaciju koja ima neke (druge) medicinske tegobe, koje nece poceti (na vreme) da sanira i leci?

marko

pre 4 godine

Ne slažem se, postoje drugi načini da se neposlušni građani dovedu u red. Shvatite da ima ljudi koji rade na crno, tj. na dnevnicu, i nemogu da dobiju potvrdu iz firme za kretanje (na stranu da li je to po zakonu), i to im je jedini prihod. Oštrije kažnjavanje za roštiljanje i okupljanje po parkovima je rešenje.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ljudi, sedite kuci. Cak i da mislite da je sve farsa i da je sve prenapumpano - sedite kuci, inace ce ovi da nas sve zatvore. Nisam siguran da su sposobni da izvedu 24-casovni katantin, sta vise suguran sam da bi bio kriminalan, ali od njih me nista ne iznenadjuje.

gm

pre 4 godine

Po meni, mozda treba samo vikendom (subota i nedelja) uvesti policijski cas 24h kada je i najveci broj setaca i posetilaca parkova. Ostalim danima ostaviti kao i do sada ( od 17 - 05 ) kako bi se gradjani normalno snabdevali i odrzali koliko toliko psihicko zdravlje. Razmisliti.

marko

pre 4 godine

Ne slažem se, postoje drugi načini da se neposlušni građani dovedu u red. Shvatite da ima ljudi koji rade na crno, tj. na dnevnicu, i nemogu da dobiju potvrdu iz firme za kretanje (na stranu da li je to po zakonu), i to im je jedini prihod. Oštrije kažnjavanje za roštiljanje i okupljanje po parkovima je rešenje.

goran

pre 4 godine

Ama zatvaraj na 24 sata pa da se svi opametimo, zasto porodice komisije prijatelji ne utiču na te ludake koji ne poštuju ništa, e poštovane ili će u zatvor, 80% budale oni pametni, oni su džekovi , šta ih briga e pa da vidim kako posle može eto ja ću da trpim zbog njih nema veze ali oni će biti na većoj muci ja sam se već navikao

alek

pre 4 godine

A sta cemo sa Ustavom i zakonom dozvoljenim pravom o slobodi kretanja?
Nemate prava da zabranite ljudima 24h da ne izadju.
Dajte ne preterujte vise i ne ponasajte se prema gradjanima kaonda su idioti!

...

pre 4 godine

Zato sto ste vi nesposobni da ove koji se izlezavaju po parkovima i vise po kladionicama dovedete u red, zabranicete kretanje i onoj vecini od 90% koja postuje dosadasnje mere?
Uvedi zabranu kretanja, napise li mi neko prijavu zato sto sam otisao u prodavnicu, tako cu lepo da vas tuzim kada ovo prodje, pa cete nauciti da ne terorisete normalne zbog budala. Vi nasli nekome da odredjujete sta ce i koliko da jede i sta sme da kupi za svoje pare.
Gde si bio da zabranis kretanje onome koji je rekao da je ovo najsmesniji virus u istoriji i da saljemo zene u soping u Milano?

Ipos

pre 4 godine

Uz svo postovanje doktore, kako ce tih 2 nedelje zatvorenih 24h, osim na virus, uticati na ljude, i fizicki i psihicki? Vecina ce morati ipak i da jede za to vreme? Vec sad je nemoguce doci do lekarske ordinacije, jer ne rade i jos ko zna koliko nece, kako ce to uticati na populaciju koja ima neke (druge) medicinske tegobe, koje nece poceti (na vreme) da sanira i leci?

autobot

pre 4 godine

Gospodo "stručnjaci", izazvali ste paniku ovim najavama, nisam danas mogao da uđem u Tempo od gužve, verujem da je tako i u drugim prodavnicama! Koliko ljudi će se danas zaraziti zbog toga? Pa naravno da ćemo imati nagli skok zaraženih! Ništa niste ponudili, nikakvo rešenje, samo stvarate paniku!

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ljudi, sedite kuci. Cak i da mislite da je sve farsa i da je sve prenapumpano - sedite kuci, inace ce ovi da nas sve zatvore. Nisam siguran da su sposobni da izvedu 24-casovni katantin, sta vise suguran sam da bi bio kriminalan, ali od njih me nista ne iznenadjuje.

Vilma

pre 4 godine

Trebalo je, preventivno, otkako se saznalo za bolest, da svi koji dolaze iz inostranstva budu u samoizolaciji, u karantinu, pre uvodjenja vanrednog stanja. Bez pravljenja bilo kakvih proslava. Ne po onoj staroj, nece mene, to je daleko. Suzbio bi se virus mnogo ranije. Zbog nekolicine neodgovornih ljudi, većina je u problemu. Samo disciplina, kod svih. Svaka čast onim odgovornim ljudima koji su se samovoljno izolovali, a doputovali su iz inostranstva, za svaki slučaj, da zaštite i sebe i druge.

Goran

pre 4 godine

Mislim da je sad ovo sve otišlo predaleko. Evo i zašto, samo molim da mi objavite komentar. Dakle, stalno se priča o broju zaraženih u Beogradu. Koliko je od tog broja zaraženih, stanovnika Beograda? Koliko je beograđana (prijava boravišta u Bg) zaraženo virusom. To nikako da se objavi. Ovamo beograđani ovo, beograđani ono a onda valjevac pobedio virus i izašao sa beogradske klinike. Priča se o nepoštovanju discipline, o zabrani druženje i šetnje kao i o uvođenju 24 satne zabrane kretanja, dok se istovremeno plasira vest da se otvaraju kladionice!? Čekajte ko je ovde lud? Početkom marta virus je bio smešan i svi smo preterivali u strahu, a sada je virus najgori mogući i narod je nedisciplinovan. Gde je bila vlast da se informiše o situaciji u svetu, da nabavi maske i respiratore na vreme, da napravi grupna prihvatilišta, itd.? Zar nisu mogli u januaru i februaru da se konsultuju sa prijateljima iz Kine? Da li je vlast prikupljala potpise za izbore? Zašto već tada povratnici iz inostranstva nisu išli na grupna testiranja, itd? Mogao bih ovako u nedogled.

Konrad 19

pre 4 godine

Spremaju nas kao za tu odluku koja će sigurno biti doneta.

Odluka je sjajna ako će nam dostavljati besplatno hranu na adresu.

I uz pakete i 500 evra mesečno.

legolas

pre 4 godine

Zatvoriti reone gde se ljudi najviše okupljaju i šetaju, od 15 sati vikendom a od 17 sati ostalim danima, Ada, Kosutnjak zemunski kej itd, ostali parkovi,dalje,zatvoriti samo odredjena naselja ako se proceni da su visokorizična,a ne cele gradove i to je to. Kakve veze ima covek na Karaburmi ako se ljudi skupljaju na Kalemegdanu. Ili kakve veze ima covek u Novoj Varosi ili Vrscu ako je tamo sve u redu a u Novom Ssdu, Nisu i Beogradu šetaju se kao da se nista ne dogadja. Znaci, kažnjavati prekršioce a ne čitav narod!!!

Marko

pre 4 godine

Doktore Vi sve više o zabrani kretanja a sve manje o struci,nešto tu debelo nije kako treba.To su srednjovekovne metode,ne krivite narod,kakvi god da smo najmanje smo krivi,struka nas sludjuje od početka razmislite malo o tome.Mi i danasnji dan ne znamo realno ništa ni strategiju ni ko se testira ni kako je u našim bolnicama,svaki dan druga strategija,znamo da je virus opasan ne napadajte ljude pobogu promenite odnos prema ljudima,bavite se više strukom.

VJ

pre 4 godine

Zabrana kretanja 24h treba da onemogući švrćkanje, zadržavanje na ulici u parkovima, grupisanje... i MORA da podrazumeva dozvolu odlaska do supermarketa, apoteke, banke i doktora. Sve može da se reguliše, raspitajte se kako je npr. u Grčkoj.

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

po svemu sto su do sada objavljivali, a i po logici stvari sasvim je za ocekivati povecanje broja zarazenih a posledicno i umrlih, ako je po svetskim istrazivanjima svaki od zarazenih zarazio 2 do 3 osobe apsolutno logisno je da dodje do povecanig broja ... ako su vec potrebne pojacane mere makar ih prepisite od drugih a ne izmisljajte toplu vodu - ako vam vec ne valja EU i njihove mere eto imate primer Moskve ... samo vi ne izisljajte mere vodjene populizmom

kiza

pre 4 godine

Najveci izvori zaraze su trenutno prodavnice i apoteke posto su svi nagrnuli da kupe zalihe i unutra i napulju nenormalna guzva i dzaba i maske kad je ventilacija unutrasnja i satra ce nas vase izjave 24h itd.Elem vam mozda ide na ruku da zatvorite posto privreda ce doziviti kolaps a onda ovi bogatasi ce pokupovati ove manje konkurente i napraviti drustvo od vas par stotina bogatasa da upravljate ovom sakom jada posto cemo morati raditi za crkavicu kad prodne sve ovo!

Miloš

pre 4 godine

Šetnja je ok dok se drži odstojanje i dok šetaš sam ili sa onima sa kojima deliš stan. Napišite mi gde je problem umesto da mi bez reči delite minutes. Nemojte stvarati nepotrebnu nervozu i nemojte dopustiti da vas vlast okreće jedne protiv drugih.

Zdravko

pre 4 godine

Postujem sve to sada sto se preporucuje.
Medjutim, imam osecaj kao da se nalazim na autoputu gde je ogranicenje 130, a vozim 60 jer smatram da je to bezbednije i sugurnije. Ko razume, shvatice.

018

pre 4 godine

A recimo da se narodu podele maske i rukavice i da se donese uredba da se ne sme van kuće bez njih? Pa da se onda smanji ili ukine policijski čas? ILi možda država nije sposobna da to obezbedi, pa daj da zatvorimo stanovništvo 24 h da nam ne bi kolabirao zdravstveni sistem.

Amadeus

pre 4 godine

ukoliko bude kriva preko 1,3 uvesti što pre 24h,vojska na ulicu. kretanje uz dozvolu do apoteke,prodavnice za hranu,medicinske ustanove i pumpe. dozvole sami kreiramo pre izlaska. izlazak uz masku i rukavice. nakon ulaska u kuću ,skidanje zaštitne, odeća ostaje na vazduhu 24h. ovo nije najgori scenario, ima i gori. inače, znam kineske preporuke,ne dao Bog.

Ajde@

pre 4 godine

Pa uvesce tu zabranu, samo da za Vaskrs ljudi ne budu u crkvi i na pricescu.
Ali Srbijo, očekuj onda još goru muku koja će te zadesiti, jer Bog je jasan po ovom pitanju. Ili veruj, ili ne veruj u Njega.
A kladionice... Po Srbiji, po Beogradu još rade naravno, one nisu leglo zaraze!?
Ili fabrike sa preko 1.000 ljudi?
Pa oni brane ljudima na polju da rade, traže im dozvole za rad posle 17h. Znate li koliko su poljoprivrednici ogorčeni zbog toga? Ljudi, nećemo imati da se prehranimo ako nastave ovako!
Gaze Ustav, gaze naša prava, gaze dostojanstvo.
Neka zatvore u Beogradu ona šetališta i rešice problem. Parkovi su i ovako zatvoreni!

Jasna

pre 4 godine

Bravo Milose, zivim u mestu ispod 5000 stanovnika, svi se strogo pridržavaju, samo možda sat dva da nekoga ima na ulici dok obavi najosnovnije, nemoj kaznjavati celu državu zbog par budala

Za ime boga

pre 4 godine

Bolje prosirite vreme rada prodavnica da se ne prave guzve. Ova ogranicenja nas samo dovode u nemoguce situacije. Lanac snabdevanja ne moze i ne sme da se prekine.

danger

pre 4 godine

pet ili sedam dana inkubacija, a mom sinu karantin upravo produzili sa 14 na 28 dana. Nenormalno. Zato sto se ne pita u stvari struka nego zna se ko. Takodje isto i u slucaju pasa...
Reci mog sina, fantasticnog studenta: "ako ostanem u ovoj zemlji, ubicu se". Toliko. Vučiću.

Cile

pre 4 godine

Sve sto sam cuo od strucnjaka su pretnje i zastrasivanja gradjanstva uz prekore za nedisciplinu. Kada izadjem na ulicu skoro svi nose maske, rukavice, cekaju u redovima, sve se non stop dezinfikuje i u ogromnoj vecini postuju policijski cas. Preostaje jedino jos da nas 24h drze pod kjucem kao kriminalce ali ce Dr.Kon verovarno i onda tvrditi da je problem u nasoj nedisciplini. Represivno ponasanje prema prekrsiocima se ocekuje od policije. Od epidemiologa i infektologa ocekujem nesto vise od onoga sto i sam mogu da procitam na internetu a prepisano je iz kineskih studija. Iskreno sumnjam da strucnjaci znaju dovoljno o virusu i nacinu borbe sa njim. Resenje problema sa policijskim casom od 24h smo mogli da donesemo i bez strucnjaka za medicinu to je najlakse ali ne vidim na koji nacin izvodljivo bez nesagledivih posledica po drustvo u celini. Zato imamo strucnjake da bi tako nesto izbegli.

Komša

pre 4 godine

Sama pomisao o zabrani 24h/ dan stvara psihozu.
To se isto desilo 14.3. kada se pronela vest o vanrednom stanju - ljudi pohrlili u prodavnice i tri dana je trajalo ludilo.A guzve su idealne za sirenje virusa.
Vecina ljudi koje ja poznanem nije pravilo velike nabavke zato sto se plasilo da ce da nestane robe - plasili su se da nece moci da izadju zbog vanrednog stanja i da kupe.
Bojim se da se ta tenzija oseca i sada.
Sta znače tekstovi u nekim tabloidima - kupovina preko volontera,samo najosnovnije (brasno ,ulje..)
Po kojoj ceni i sta sa vocem i povrcem ? Imunitet?
Ako planiraju taj 24h karantin neka unapred odrede datum - isplate ljude,daju im 7 dana da naprave zalihe za 15 dana pa u krug ...A ne stamoedo opet .

sapere aude

pre 4 godine

non stop policijski cas je ortodoksna glupost
nema batina i kazni koje ce neodgovorne nauciti odgovornosti
a ovdasnja politicka "elita" je primerom pokazala sta znaci biti neodgovoran i nesposoban zadnjih decenija
nije ni cudo da opsta populacija nema poverenja jer nemate ni trunke integriteta, podrzava vas samo onaj ko se nada da ce se u nekom trenutku ovajditi a ne uvidja da je voz prosao i da nema vise ni mrvica za njih
sta je problem ako covek seta kuce ako je sam
ili ako je u parku sam ili sa clanovima porodice sa kojima ionako deli zivotni prostor
a za nase rezidentne strucnjake - sta sa dokumentovanom cinjenicom da postoje asimptomaticni slucajevi koji i do 4 nedelje nemaju simptome
ako vec ne znate pitajte prave strucnjake - ima ih bar u vojsci

abcDE

pre 4 godine

naši "strucnjaci" ne mogu da shvate da pandemija ne moze da se spreci niti zaustavi! ne treba svakog dana prebrojavati novozarazene i umrle i na osnovu toga odredjivati nove jos strozije mere!
u Nemackoj (gde zivim) su pre 2 nedelje uvedene mere ogranicenja kretanja, ali zivot i dalje funkcioniše. zabranjene su sve drustvene aktivnosti, nema sretanja sa prijateljima, javnih okupljanja (naravno crkve i kladionice zatvorene), sme se ici na posao, u nabavku, kod lekara, u šetnju/sport sam ili sa clanovima porodice, nema obaveze nosenja maske i rukavica i nema policijskog casa.
i pored uvedenih ogranicenja, broj zarazenih iz dana u dan raste (mislim da se za to vreme broj zarazenih cak i duplirao), a moze se usput cuti da mere daju rezultate jer se sirenje zaraze USPORILO, niko ovde ne ocekuje da izoluje sve zarazene, izleci ih (ili umru) i da tako reše situaciju sa virusom, kao sto je ocigledno u Srbiji strategija!
cilj je da se uspori da se ne desi da u isto vreme bude potrebno bolnicko lecenje za vise ljudi nego sto je kapaciteta u bolnicama.

Oliver

pre 4 godine

(Ipos,

Nista ti ne brini,ima ko zna. Takvi ljudi se zovu lekari. Lekari znaju sta je hitno stanje,a sta nije. Ako dozivis infarkt ili ti pukne slepo crevo,operisace te odmah. Ali ako ti treba novi kuk ili operacija katarakte,e to ces da cekas par meseci,jer nije hitno i ugrozavajuce.

Bobi

pre 4 godine

Svako ko jos uvek mora da radi ili izadje da kupi namirnice ili ode do banke i apoteke vidi da je sto vise produze policijski cas to su veci redovi i vise je ljudi na ulicama, jer svi imamo manje vremena da obavimo sve ono sto moramo. Kao kada su uveli nedeljni red voznje autobusa pa su guzve u vozilima bile vece. Prosta logika gospodo. Uvedete li 24h policijski cas moracete obezbediti narodu da nabavlja namirnice, ako nam bude dozvoljeno 2 sata dnevno da idemo u nabavku npr izaci ce svi gradjani u isto vreme na ulice i u prodavnice. Ili ce veci broj volontera morati da radi od vrata do vrata a da li ih imate?

bot-antibot

pre 4 godine

ma, sve je ovo smisljeno da nas psihicki ubije. posle mogu lobotomiju komotno da nam rade bez anestezije. :)
i koliko mogu da primetim stalno produzuju za dve nedelje...svake naredne dve nedelje su kriticne, pa dok se ne zavrai. takav strucnjak mogu i ja da budem!
toliko su zaplasili narod da ne smeju ni za gelender ni kvaku da se uhvate!

vf

pre 4 godine

Dosta sa zastrasivanjem! Ljude zastrasuju od 1941. na ovamo. Kon mi je nekako drag covek i vrhunski strucnjak, ali mi se sve vise cini da se priklonio vladajucoj stranci. Nebitno, ne maltretirajte nas vise, ionako imamo najrigoroznije mere na planeti!

Atheist ante portas

pre 4 godine

Ajde vise uvdite
prestanite da pretite
i sta ce biti onda ?
ako potraje imacete nekontrolisanu situaciju jer niko ne moze predvideti ponasanje pojedinaca nakon nekog perioda
vase odluke su jedno a zivot ima svoje zakone koji ne razumeju ni kona, vucica, mileta, levog ili desnog

samo vise smorili ste sa tim hoce-nece
ajde vec jednom smislite sta hocete

Tubic

pre 4 godine

Nikakvog pogorsanja nece biti !
Nista se nece desiti i trebace svetskim mocnicima jedno veliko ppravdanje za sve.
Mi smo mali i morali smo postupati kao svi
Gvala gradjanima Srbije za disciplinu i sad da se vratimo sebi selu i pravim vrednostima.

Sta radite?

pre 4 godine

Neka volonteri onda raznose po kucama, ja vise ne mogu da stignem. Potrebno je otici u vise prodavnica da bi se bilo sta naslo, ogromni su redovi, pa onda sve to odneti na 3 razlicita mesta. Nije moguce.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Uvedete 24h zabranu,ljudi svi zatvoreni po kucama,stanovima i sta onda? Virus ce kao da nestane? A koliko je zarazeno,ali jos uvek nemaju simptome,kako ste rekli inkubacija je do 2 nedelje. Pa ako sutra recimo uvedete ovu zabranu,potencijalno zatvarate u kuce,stanove gomilu zarazenih i ne zarazenih,pa ce se lepo ovaj virus prosiriti na sve jos lakse. Prepuno je rupa u vasoj strategiji. Ovakva zabrana bi bila odlicna kada bismo znali ko je zarazen,a ko nije,pa razdvojiti te dve grupe i super,ali posto se ne zna,ovo je jako opasna alternativa.

nisliski mohikanac

pre 4 godine

Sve pokusavaju samo da se zaboravi da smo nespremni usli u ovo zato sro su se smejali oni isti sto nas sad hapse i da se zamaskira da je zdravstvo bilo na kolenima i pre ovoga, i lao takvo nijr i mogucnosti da obavi funkciju a kosta nas preko milijardu eura godisnje. Nece moci cak i kada nas koji pisem odvede u te sabirne centre.

Ja nemam -stand by- sklopku

pre 4 godine

Da li ce neko objasniti kako je realno da se ne krecemo 14 dana 24h dnevno? U Ceskoj su zakonom obavezne maske, pa pocnite sa time, a ne nekim radikalnim zabranama kretanja...

Džoni

pre 4 godine

U mom gradu ima ljudi na ulicama, ali svi su užurbani sa kesama u rukama, redovi su ispred banaka i ne vidim baš puno njih da izlaze a da nije sa nekom potrebom. Zašto uvek većina mora da nastrada zbog manjine i to u ovom slučaju veoma, veoma male manjine? Uvek će biti neodgovornih, ali onda treba te neodgovorne lupiti po džepu, a ne kazniti sve ostale.

Jovan

pre 4 godine

mozda se oko ovoga virusa previse drami i da nije toliko ozbiljan i cak sam slusao Njemacke strucnjake koji govore da nije ovoliko medijske paznje i tog testiranja ne bismo ni primjetili ovaj virus i da je u prethodnim godinama bilo dosta slicnih, ja opet kazem ovo je moje misljenje tako da ne lupajte minuse..

neko

pre 4 godine

Pa naravno da ce doci do naglog pogorsanja ker se vise testira, logika: vise testova=vise slucajeva. Tako da su sve ove izjave priprema naroda za nove, stroze, naravno vec planirane mere

филозоф

pre 4 godine

Мере које се доносе су тотална импровизација од самог почетка, а начин опхођења с грађанима само показује степен панике у коју су упали и степен неспособности да донесу рационалне мере које могу да помогну да држава функционише нормално, уз максималан опрез. Свесни су да је ову пандемију Србија дочекала с уништеним здравством које се тек сада подиже од нуле и то на брзину! Сада увозимо кинеске и руске лекаре, пошто смо своје сопствене отерали из земље. Сада поново отварамо текстилну индустрију коју смо распродали и уништили, јер нема више никога ко је способан да укључи обичну шиваћу машину и проштепује две тракице преко парчета газе, 15 минута посла. Ово затварање људи у куће, где би војска делила некакав ДРНЧ или СДО је на нивоу Монти Пајтона и Алана Форда заједно! То је само показатељ у каквом су страху и паници. Паником и страхом се не води држава, знате!

Mihajlo

pre 4 godine

"ozbiljno pogoršanje situacije" i naveo je da to znači "nagli skok broja zaraženih i umrlih".... Možda sam glup ali šta to tačno znači u brojkama... Broj ili procenat u odnosu na trenutni broj obolelih, testiranih, za koji vremenski period... Samo me interesuje konkretno a ne filozofski...

ljuboja

pre 4 godine

Mi Srbi smo neverovatno glup i nepraktican narod. Ja bih razumeo ovakve komentare (date bilo od koga-precednika, dr.kona, obicnih radnika itd.) da smo mi prva zemlja koja se suocila sa ovim problemom. Problem je sto nismo prvi. Na primer, Slovenija, zbog blizine sa Italijom je pre nas uvela neke mere. Zasto Srbi stalno imaju potrebu da izmisljaju toplu vodu?!?! Zasto se ne pogledaju resenja kojima su druge zemlje, Slovenija i Grcka pribegle.
U Sloveniji nije policijski cas kao kod nas ali zato ne mozes da se setas ulicom, parkom ili bilo gde jer ti je tako dunulo, jer si slobodan posto radis od kuce. Mogu ljudi u Sloveniji da se setaju ali kad ih zaustave onda mora postojati opravdanje. Kod nas, sa jedne strane se pribegava drakonskim merama, sa druge strane i dalje imamo lkude koji to ne postuju i zbog kojih ce nevini ispastati.

bar

pre 4 godine

Neko predlaze da se uvede zabrana kretanja samo vikendom a radnim danima da se moze kretati. Sta da radimo mi koji radnim danima idemo na posao i ne stizemo u kupovinu, odnosno mozemo samo vikendom.

bystander

pre 4 godine

Ne sporim da ima nedisciplinovanih, bahatih, sebičnih i iracionalnih ljudi kojima se samo represivnim merama može objasniti da moraju čuvati i svoje i tuđe zdravlje. Ali, poslednjih dana imam sve jači utisak da vlasti i njihov "ekspertski tim" nastoje da vikom na građane sakriju propuste i greške koje su počinili od momenta kada se videlo da velika epidemija dolazi, a naročito od momenta kada je uvedeno vanredno stanje. Strašno mnogo su lutali, menjali mišljenja i stavove preko noći, oklevali, taktizirali, odugovlačili, povlačili krajnje kontradiktorne poteze … Prvu veliku grešku su napravili kada s proglašenjem vanrednog stanja nisu odmah zatvorili SVA javna mesta i sve objekte koji nisu od krucijalnog značaja za funkcionisanje države, nego su pustili da se ljudi još danima okupljaju u kafićima i tržnim centrima. A još veću grešku su načinili kada su dozvolili da im u zemlju uđe najmanje 300.000 ljudi, bez obaveze da najmanje 15 dana budu u karantinskom smeštaju na granici. To je bila prava epidemiološka "bomba". I kao da to nije bilo dovoljno, nego su u nekim gradovima dozvolili da kladionice nastave da rade (i one još rade u Beogradu, uprkos svemu !) Stanje koje sad vidimo jeste direktna posledica TIH grešaka, a nedisciplina je tek treći faktor. Dakle, gospodo, ne zamenjujte teze i ne prebacujte odgovornost na ceo narod ! Život će se nastaviti i posle ovog košmara, a onda sledi utvrđivanje odgovornosti - pa popu pop, a bobu bob ...

dejan C

pre 4 godine

Predlog sto se tice starijih 65+.....Nama ispod 65g. je zabranjeno kretanje posle 17h, samim tim nema ko da zarazi starije ako im se dopusti izlazak od 1sat.Cak bi mogli da ih pustaju u grupama....parni brojevi kuca i zgrada od 17-18h....neparni od 18-19h.

Realno

pre 4 godine

Do povecanja ce doci zbog povecaja obima testiranja. Bolje je da se vrate na stare kriterijume, to je jedini nacin da se zdravstveni sistem odrzi. Neka se leci samo onaj koji mora, svi ostali neka se drze distanciranja.

Zlatko

pre 4 godine

Odmah i hitno da državni tužilac pokrene krivične prijave protiv NN lica za širenje panike koja je rezultirala velikim gužvama u marketima i apotekama. Neka objasne da li su procenili reakciju građana koja stvara ogromnu šansu za širenje virusa? Kako mogu da verujem gospodinu Konu kada se ne vidi nikakav plan ni kontinuitet. Nije valjda sve ovde nepoznato i iznenađujuće. Na kraju, da ki je neko odgovoran što Srbija nije imala toliko dana pod pandemijom zaštitnog materijala? Pre svega mislim na robne rezerve, jer to nisu samo pšenica i šećer.

Zarko

pre 4 godine

Meni je moja firma omogicila da se krecem koliko hocu i gde hocu. Naravno do sada se postovalo sve sto se tice nasih obaveza, ali sada se radi o njihovim obavezama, a oni pritiskaju da mi idemo od kupca do kupca i nudimo proizvode i da iskoristimo ovaj trend i prodamo sto vise. Mi ne moramo da radimo, a radimo...mozemo sve od kuce, ali nismo mi kao neki da ne radimo svoj posao odgovirno. Mnogo je danas takvih...plus sto napominjem ugrozavam mnoge jer se sa preko 100 ljudi sirom Srbije svakoga dana sastanem. Firma je jako velika i bas je briga za nas.

neko

pre 4 godine

Ukoliko nema kontakta medju ljudima, postoji samo jedna mogucnost za skakanje broja zarazenih i broja umrlih. A to je prethodno smanjivanje broja, zarad izbegavanja panike.

milos

pre 4 godine

ne treba sve da se zatvori, ali po ovom ključu:

zabrana kretanja 24h za sve gradove preko 50.000 stanovnika

u mestima od 4.000 do 50.000 stanovnika dozvoljeno kretanje od 05:00-16:00

ispod 4.000 stanovnika bez ograničenja za ljude traktorima, inače od 05:00-16:00

i opušteno

eliot

pre 4 godine

Kon radi i prica kako treba ali vlast selektivno sprovodi preporuke i zato nam se narod tako ponasa. Vide jedne kako mogu pa onda i oni hoce. Ako uvodite mere neka budu za sve osim delatnosti koje su neophodne za funkcionisanje drzave. Ali tu je problem sto onda se provlace i delatnosti sa puno radnika koje nisu primarne u ovom momentu u beogradu, ali to njima tesko dokazati ...

alek

pre 4 godine

A sta cemo sa Ustavom i zakonom dozvoljenim pravom o slobodi kretanja?
Nemate prava da zabranite ljudima 24h da ne izadju.
Dajte ne preterujte vise i ne ponasajte se prema gradjanima kaonda su idioti!

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Ljudi, sedite kuci. Cak i da mislite da je sve farsa i da je sve prenapumpano - sedite kuci, inace ce ovi da nas sve zatvore. Nisam siguran da su sposobni da izvedu 24-casovni katantin, sta vise suguran sam da bi bio kriminalan, ali od njih me nista ne iznenadjuje.

Ipos

pre 4 godine

Uz svo postovanje doktore, kako ce tih 2 nedelje zatvorenih 24h, osim na virus, uticati na ljude, i fizicki i psihicki? Vecina ce morati ipak i da jede za to vreme? Vec sad je nemoguce doci do lekarske ordinacije, jer ne rade i jos ko zna koliko nece, kako ce to uticati na populaciju koja ima neke (druge) medicinske tegobe, koje nece poceti (na vreme) da sanira i leci?

autobot

pre 4 godine

Gospodo "stručnjaci", izazvali ste paniku ovim najavama, nisam danas mogao da uđem u Tempo od gužve, verujem da je tako i u drugim prodavnicama! Koliko ljudi će se danas zaraziti zbog toga? Pa naravno da ćemo imati nagli skok zaraženih! Ništa niste ponudili, nikakvo rešenje, samo stvarate paniku!

Goran

pre 4 godine

Mislim da je sad ovo sve otišlo predaleko. Evo i zašto, samo molim da mi objavite komentar. Dakle, stalno se priča o broju zaraženih u Beogradu. Koliko je od tog broja zaraženih, stanovnika Beograda? Koliko je beograđana (prijava boravišta u Bg) zaraženo virusom. To nikako da se objavi. Ovamo beograđani ovo, beograđani ono a onda valjevac pobedio virus i izašao sa beogradske klinike. Priča se o nepoštovanju discipline, o zabrani druženje i šetnje kao i o uvođenju 24 satne zabrane kretanja, dok se istovremeno plasira vest da se otvaraju kladionice!? Čekajte ko je ovde lud? Početkom marta virus je bio smešan i svi smo preterivali u strahu, a sada je virus najgori mogući i narod je nedisciplinovan. Gde je bila vlast da se informiše o situaciji u svetu, da nabavi maske i respiratore na vreme, da napravi grupna prihvatilišta, itd.? Zar nisu mogli u januaru i februaru da se konsultuju sa prijateljima iz Kine? Da li je vlast prikupljala potpise za izbore? Zašto već tada povratnici iz inostranstva nisu išli na grupna testiranja, itd? Mogao bih ovako u nedogled.

Konrad 19

pre 4 godine

Spremaju nas kao za tu odluku koja će sigurno biti doneta.

Odluka je sjajna ako će nam dostavljati besplatno hranu na adresu.

I uz pakete i 500 evra mesečno.

Cile

pre 4 godine

Sve sto sam cuo od strucnjaka su pretnje i zastrasivanja gradjanstva uz prekore za nedisciplinu. Kada izadjem na ulicu skoro svi nose maske, rukavice, cekaju u redovima, sve se non stop dezinfikuje i u ogromnoj vecini postuju policijski cas. Preostaje jedino jos da nas 24h drze pod kjucem kao kriminalce ali ce Dr.Kon verovarno i onda tvrditi da je problem u nasoj nedisciplini. Represivno ponasanje prema prekrsiocima se ocekuje od policije. Od epidemiologa i infektologa ocekujem nesto vise od onoga sto i sam mogu da procitam na internetu a prepisano je iz kineskih studija. Iskreno sumnjam da strucnjaci znaju dovoljno o virusu i nacinu borbe sa njim. Resenje problema sa policijskim casom od 24h smo mogli da donesemo i bez strucnjaka za medicinu to je najlakse ali ne vidim na koji nacin izvodljivo bez nesagledivih posledica po drustvo u celini. Zato imamo strucnjake da bi tako nesto izbegli.

Sta radite?

pre 4 godine

Neka volonteri onda raznose po kucama, ja vise ne mogu da stignem. Potrebno je otici u vise prodavnica da bi se bilo sta naslo, ogromni su redovi, pa onda sve to odneti na 3 razlicita mesta. Nije moguce.

abcDE

pre 4 godine

naši "strucnjaci" ne mogu da shvate da pandemija ne moze da se spreci niti zaustavi! ne treba svakog dana prebrojavati novozarazene i umrle i na osnovu toga odredjivati nove jos strozije mere!
u Nemackoj (gde zivim) su pre 2 nedelje uvedene mere ogranicenja kretanja, ali zivot i dalje funkcioniše. zabranjene su sve drustvene aktivnosti, nema sretanja sa prijateljima, javnih okupljanja (naravno crkve i kladionice zatvorene), sme se ici na posao, u nabavku, kod lekara, u šetnju/sport sam ili sa clanovima porodice, nema obaveze nosenja maske i rukavica i nema policijskog casa.
i pored uvedenih ogranicenja, broj zarazenih iz dana u dan raste (mislim da se za to vreme broj zarazenih cak i duplirao), a moze se usput cuti da mere daju rezultate jer se sirenje zaraze USPORILO, niko ovde ne ocekuje da izoluje sve zarazene, izleci ih (ili umru) i da tako reše situaciju sa virusom, kao sto je ocigledno u Srbiji strategija!
cilj je da se uspori da se ne desi da u isto vreme bude potrebno bolnicko lecenje za vise ljudi nego sto je kapaciteta u bolnicama.

018

pre 4 godine

A recimo da se narodu podele maske i rukavice i da se donese uredba da se ne sme van kuće bez njih? Pa da se onda smanji ili ukine policijski čas? ILi možda država nije sposobna da to obezbedi, pa daj da zatvorimo stanovništvo 24 h da nam ne bi kolabirao zdravstveni sistem.

Za ime boga

pre 4 godine

Bolje prosirite vreme rada prodavnica da se ne prave guzve. Ova ogranicenja nas samo dovode u nemoguce situacije. Lanac snabdevanja ne moze i ne sme da se prekine.

Marko

pre 4 godine

Doktore Vi sve više o zabrani kretanja a sve manje o struci,nešto tu debelo nije kako treba.To su srednjovekovne metode,ne krivite narod,kakvi god da smo najmanje smo krivi,struka nas sludjuje od početka razmislite malo o tome.Mi i danasnji dan ne znamo realno ništa ni strategiju ni ko se testira ni kako je u našim bolnicama,svaki dan druga strategija,znamo da je virus opasan ne napadajte ljude pobogu promenite odnos prema ljudima,bavite se više strukom.

kiza

pre 4 godine

Najveci izvori zaraze su trenutno prodavnice i apoteke posto su svi nagrnuli da kupe zalihe i unutra i napulju nenormalna guzva i dzaba i maske kad je ventilacija unutrasnja i satra ce nas vase izjave 24h itd.Elem vam mozda ide na ruku da zatvorite posto privreda ce doziviti kolaps a onda ovi bogatasi ce pokupovati ove manje konkurente i napraviti drustvo od vas par stotina bogatasa da upravljate ovom sakom jada posto cemo morati raditi za crkavicu kad prodne sve ovo!

danger

pre 4 godine

pet ili sedam dana inkubacija, a mom sinu karantin upravo produzili sa 14 na 28 dana. Nenormalno. Zato sto se ne pita u stvari struka nego zna se ko. Takodje isto i u slucaju pasa...
Reci mog sina, fantasticnog studenta: "ako ostanem u ovoj zemlji, ubicu se". Toliko. Vučiću.

Miloš

pre 4 godine

Šetnja je ok dok se drži odstojanje i dok šetaš sam ili sa onima sa kojima deliš stan. Napišite mi gde je problem umesto da mi bez reči delite minutes. Nemojte stvarati nepotrebnu nervozu i nemojte dopustiti da vas vlast okreće jedne protiv drugih.

Komša

pre 4 godine

Sama pomisao o zabrani 24h/ dan stvara psihozu.
To se isto desilo 14.3. kada se pronela vest o vanrednom stanju - ljudi pohrlili u prodavnice i tri dana je trajalo ludilo.A guzve su idealne za sirenje virusa.
Vecina ljudi koje ja poznanem nije pravilo velike nabavke zato sto se plasilo da ce da nestane robe - plasili su se da nece moci da izadju zbog vanrednog stanja i da kupe.
Bojim se da se ta tenzija oseca i sada.
Sta znače tekstovi u nekim tabloidima - kupovina preko volontera,samo najosnovnije (brasno ,ulje..)
Po kojoj ceni i sta sa vocem i povrcem ? Imunitet?
Ako planiraju taj 24h karantin neka unapred odrede datum - isplate ljude,daju im 7 dana da naprave zalihe za 15 dana pa u krug ...A ne stamoedo opet .

Ajde@

pre 4 godine

Pa uvesce tu zabranu, samo da za Vaskrs ljudi ne budu u crkvi i na pricescu.
Ali Srbijo, očekuj onda još goru muku koja će te zadesiti, jer Bog je jasan po ovom pitanju. Ili veruj, ili ne veruj u Njega.
A kladionice... Po Srbiji, po Beogradu još rade naravno, one nisu leglo zaraze!?
Ili fabrike sa preko 1.000 ljudi?
Pa oni brane ljudima na polju da rade, traže im dozvole za rad posle 17h. Znate li koliko su poljoprivrednici ogorčeni zbog toga? Ljudi, nećemo imati da se prehranimo ako nastave ovako!
Gaze Ustav, gaze naša prava, gaze dostojanstvo.
Neka zatvore u Beogradu ona šetališta i rešice problem. Parkovi su i ovako zatvoreni!

Bobi

pre 4 godine

Svako ko jos uvek mora da radi ili izadje da kupi namirnice ili ode do banke i apoteke vidi da je sto vise produze policijski cas to su veci redovi i vise je ljudi na ulicama, jer svi imamo manje vremena da obavimo sve ono sto moramo. Kao kada su uveli nedeljni red voznje autobusa pa su guzve u vozilima bile vece. Prosta logika gospodo. Uvedete li 24h policijski cas moracete obezbediti narodu da nabavlja namirnice, ako nam bude dozvoljeno 2 sata dnevno da idemo u nabavku npr izaci ce svi gradjani u isto vreme na ulice i u prodavnice. Ili ce veci broj volontera morati da radi od vrata do vrata a da li ih imate?

bot-antibot

pre 4 godine

ma, sve je ovo smisljeno da nas psihicki ubije. posle mogu lobotomiju komotno da nam rade bez anestezije. :)
i koliko mogu da primetim stalno produzuju za dve nedelje...svake naredne dve nedelje su kriticne, pa dok se ne zavrai. takav strucnjak mogu i ja da budem!
toliko su zaplasili narod da ne smeju ni za gelender ni kvaku da se uhvate!

sapere aude

pre 4 godine

non stop policijski cas je ortodoksna glupost
nema batina i kazni koje ce neodgovorne nauciti odgovornosti
a ovdasnja politicka "elita" je primerom pokazala sta znaci biti neodgovoran i nesposoban zadnjih decenija
nije ni cudo da opsta populacija nema poverenja jer nemate ni trunke integriteta, podrzava vas samo onaj ko se nada da ce se u nekom trenutku ovajditi a ne uvidja da je voz prosao i da nema vise ni mrvica za njih
sta je problem ako covek seta kuce ako je sam
ili ako je u parku sam ili sa clanovima porodice sa kojima ionako deli zivotni prostor
a za nase rezidentne strucnjake - sta sa dokumentovanom cinjenicom da postoje asimptomaticni slucajevi koji i do 4 nedelje nemaju simptome
ako vec ne znate pitajte prave strucnjake - ima ih bar u vojsci

vf

pre 4 godine

Dosta sa zastrasivanjem! Ljude zastrasuju od 1941. na ovamo. Kon mi je nekako drag covek i vrhunski strucnjak, ali mi se sve vise cini da se priklonio vladajucoj stranci. Nebitno, ne maltretirajte nas vise, ionako imamo najrigoroznije mere na planeti!

Atheist ante portas

pre 4 godine

Ajde vise uvdite
prestanite da pretite
i sta ce biti onda ?
ako potraje imacete nekontrolisanu situaciju jer niko ne moze predvideti ponasanje pojedinaca nakon nekog perioda
vase odluke su jedno a zivot ima svoje zakone koji ne razumeju ni kona, vucica, mileta, levog ili desnog

samo vise smorili ste sa tim hoce-nece
ajde vec jednom smislite sta hocete

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

Uvedete 24h zabranu,ljudi svi zatvoreni po kucama,stanovima i sta onda? Virus ce kao da nestane? A koliko je zarazeno,ali jos uvek nemaju simptome,kako ste rekli inkubacija je do 2 nedelje. Pa ako sutra recimo uvedete ovu zabranu,potencijalno zatvarate u kuce,stanove gomilu zarazenih i ne zarazenih,pa ce se lepo ovaj virus prosiriti na sve jos lakse. Prepuno je rupa u vasoj strategiji. Ovakva zabrana bi bila odlicna kada bismo znali ko je zarazen,a ko nije,pa razdvojiti te dve grupe i super,ali posto se ne zna,ovo je jako opasna alternativa.

nisliski mohikanac

pre 4 godine

Sve pokusavaju samo da se zaboravi da smo nespremni usli u ovo zato sro su se smejali oni isti sto nas sad hapse i da se zamaskira da je zdravstvo bilo na kolenima i pre ovoga, i lao takvo nijr i mogucnosti da obavi funkciju a kosta nas preko milijardu eura godisnje. Nece moci cak i kada nas koji pisem odvede u te sabirne centre.

Ja nemam -stand by- sklopku

pre 4 godine

Da li ce neko objasniti kako je realno da se ne krecemo 14 dana 24h dnevno? U Ceskoj su zakonom obavezne maske, pa pocnite sa time, a ne nekim radikalnim zabranama kretanja...

Zlatko

pre 4 godine

Odmah i hitno da državni tužilac pokrene krivične prijave protiv NN lica za širenje panike koja je rezultirala velikim gužvama u marketima i apotekama. Neka objasne da li su procenili reakciju građana koja stvara ogromnu šansu za širenje virusa? Kako mogu da verujem gospodinu Konu kada se ne vidi nikakav plan ni kontinuitet. Nije valjda sve ovde nepoznato i iznenađujuće. Na kraju, da ki je neko odgovoran što Srbija nije imala toliko dana pod pandemijom zaštitnog materijala? Pre svega mislim na robne rezerve, jer to nisu samo pšenica i šećer.

Džoni

pre 4 godine

U mom gradu ima ljudi na ulicama, ali svi su užurbani sa kesama u rukama, redovi su ispred banaka i ne vidim baš puno njih da izlaze a da nije sa nekom potrebom. Zašto uvek većina mora da nastrada zbog manjine i to u ovom slučaju veoma, veoma male manjine? Uvek će biti neodgovornih, ali onda treba te neodgovorne lupiti po džepu, a ne kazniti sve ostale.

Mihajlo

pre 4 godine

"ozbiljno pogoršanje situacije" i naveo je da to znači "nagli skok broja zaraženih i umrlih".... Možda sam glup ali šta to tačno znači u brojkama... Broj ili procenat u odnosu na trenutni broj obolelih, testiranih, za koji vremenski period... Samo me interesuje konkretno a ne filozofski...

dejan C

pre 4 godine

Predlog sto se tice starijih 65+.....Nama ispod 65g. je zabranjeno kretanje posle 17h, samim tim nema ko da zarazi starije ako im se dopusti izlazak od 1sat.Cak bi mogli da ih pustaju u grupama....parni brojevi kuca i zgrada od 17-18h....neparni od 18-19h.

neko

pre 4 godine

Pa naravno da ce doci do naglog pogorsanja ker se vise testira, logika: vise testova=vise slucajeva. Tako da su sve ove izjave priprema naroda za nove, stroze, naravno vec planirane mere

bystander

pre 4 godine

Ne sporim da ima nedisciplinovanih, bahatih, sebičnih i iracionalnih ljudi kojima se samo represivnim merama može objasniti da moraju čuvati i svoje i tuđe zdravlje. Ali, poslednjih dana imam sve jači utisak da vlasti i njihov "ekspertski tim" nastoje da vikom na građane sakriju propuste i greške koje su počinili od momenta kada se videlo da velika epidemija dolazi, a naročito od momenta kada je uvedeno vanredno stanje. Strašno mnogo su lutali, menjali mišljenja i stavove preko noći, oklevali, taktizirali, odugovlačili, povlačili krajnje kontradiktorne poteze … Prvu veliku grešku su napravili kada s proglašenjem vanrednog stanja nisu odmah zatvorili SVA javna mesta i sve objekte koji nisu od krucijalnog značaja za funkcionisanje države, nego su pustili da se ljudi još danima okupljaju u kafićima i tržnim centrima. A još veću grešku su načinili kada su dozvolili da im u zemlju uđe najmanje 300.000 ljudi, bez obaveze da najmanje 15 dana budu u karantinskom smeštaju na granici. To je bila prava epidemiološka "bomba". I kao da to nije bilo dovoljno, nego su u nekim gradovima dozvolili da kladionice nastave da rade (i one još rade u Beogradu, uprkos svemu !) Stanje koje sad vidimo jeste direktna posledica TIH grešaka, a nedisciplina je tek treći faktor. Dakle, gospodo, ne zamenjujte teze i ne prebacujte odgovornost na ceo narod ! Život će se nastaviti i posle ovog košmara, a onda sledi utvrđivanje odgovornosti - pa popu pop, a bobu bob ...

bar

pre 4 godine

Neko predlaze da se uvede zabrana kretanja samo vikendom a radnim danima da se moze kretati. Sta da radimo mi koji radnim danima idemo na posao i ne stizemo u kupovinu, odnosno mozemo samo vikendom.

Jovan

pre 4 godine

mozda se oko ovoga virusa previse drami i da nije toliko ozbiljan i cak sam slusao Njemacke strucnjake koji govore da nije ovoliko medijske paznje i tog testiranja ne bismo ni primjetili ovaj virus i da je u prethodnim godinama bilo dosta slicnih, ja opet kazem ovo je moje misljenje tako da ne lupajte minuse..

Zarko

pre 4 godine

Meni je moja firma omogicila da se krecem koliko hocu i gde hocu. Naravno do sada se postovalo sve sto se tice nasih obaveza, ali sada se radi o njihovim obavezama, a oni pritiskaju da mi idemo od kupca do kupca i nudimo proizvode i da iskoristimo ovaj trend i prodamo sto vise. Mi ne moramo da radimo, a radimo...mozemo sve od kuce, ali nismo mi kao neki da ne radimo svoj posao odgovirno. Mnogo je danas takvih...plus sto napominjem ugrozavam mnoge jer se sa preko 100 ljudi sirom Srbije svakoga dana sastanem. Firma je jako velika i bas je briga za nas.

ljuboja

pre 4 godine

Mi Srbi smo neverovatno glup i nepraktican narod. Ja bih razumeo ovakve komentare (date bilo od koga-precednika, dr.kona, obicnih radnika itd.) da smo mi prva zemlja koja se suocila sa ovim problemom. Problem je sto nismo prvi. Na primer, Slovenija, zbog blizine sa Italijom je pre nas uvela neke mere. Zasto Srbi stalno imaju potrebu da izmisljaju toplu vodu?!?! Zasto se ne pogledaju resenja kojima su druge zemlje, Slovenija i Grcka pribegle.
U Sloveniji nije policijski cas kao kod nas ali zato ne mozes da se setas ulicom, parkom ili bilo gde jer ti je tako dunulo, jer si slobodan posto radis od kuce. Mogu ljudi u Sloveniji da se setaju ali kad ih zaustave onda mora postojati opravdanje. Kod nas, sa jedne strane se pribegava drakonskim merama, sa druge strane i dalje imamo lkude koji to ne postuju i zbog kojih ce nevini ispastati.

филозоф

pre 4 godine

Мере које се доносе су тотална импровизација од самог почетка, а начин опхођења с грађанима само показује степен панике у коју су упали и степен неспособности да донесу рационалне мере које могу да помогну да држава функционише нормално, уз максималан опрез. Свесни су да је ову пандемију Србија дочекала с уништеним здравством које се тек сада подиже од нуле и то на брзину! Сада увозимо кинеске и руске лекаре, пошто смо своје сопствене отерали из земље. Сада поново отварамо текстилну индустрију коју смо распродали и уништили, јер нема више никога ко је способан да укључи обичну шиваћу машину и проштепује две тракице преко парчета газе, 15 минута посла. Ово затварање људи у куће, где би војска делила некакав ДРНЧ или СДО је на нивоу Монти Пајтона и Алана Форда заједно! То је само показатељ у каквом су страху и паници. Паником и страхом се не води држава, знате!

Realno

pre 4 godine

Do povecanja ce doci zbog povecaja obima testiranja. Bolje je da se vrate na stare kriterijume, to je jedini nacin da se zdravstveni sistem odrzi. Neka se leci samo onaj koji mora, svi ostali neka se drze distanciranja.

milos

pre 4 godine

ne treba sve da se zatvori, ali po ovom ključu:

zabrana kretanja 24h za sve gradove preko 50.000 stanovnika

u mestima od 4.000 do 50.000 stanovnika dozvoljeno kretanje od 05:00-16:00

ispod 4.000 stanovnika bez ograničenja za ljude traktorima, inače od 05:00-16:00

i opušteno

eliot

pre 4 godine

Kon radi i prica kako treba ali vlast selektivno sprovodi preporuke i zato nam se narod tako ponasa. Vide jedne kako mogu pa onda i oni hoce. Ako uvodite mere neka budu za sve osim delatnosti koje su neophodne za funkcionisanje drzave. Ali tu je problem sto onda se provlace i delatnosti sa puno radnika koje nisu primarne u ovom momentu u beogradu, ali to njima tesko dokazati ...

goran

pre 4 godine

Ama zatvaraj na 24 sata pa da se svi opametimo, zasto porodice komisije prijatelji ne utiču na te ludake koji ne poštuju ništa, e poštovane ili će u zatvor, 80% budale oni pametni, oni su džekovi , šta ih briga e pa da vidim kako posle može eto ja ću da trpim zbog njih nema veze ali oni će biti na većoj muci ja sam se već navikao

neko

pre 4 godine

Ukoliko nema kontakta medju ljudima, postoji samo jedna mogucnost za skakanje broja zarazenih i broja umrlih. A to je prethodno smanjivanje broja, zarad izbegavanja panike.

gm

pre 4 godine

Po meni, mozda treba samo vikendom (subota i nedelja) uvesti policijski cas 24h kada je i najveci broj setaca i posetilaca parkova. Ostalim danima ostaviti kao i do sada ( od 17 - 05 ) kako bi se gradjani normalno snabdevali i odrzali koliko toliko psihicko zdravlje. Razmisliti.

Amadeus

pre 4 godine

ukoliko bude kriva preko 1,3 uvesti što pre 24h,vojska na ulicu. kretanje uz dozvolu do apoteke,prodavnice za hranu,medicinske ustanove i pumpe. dozvole sami kreiramo pre izlaska. izlazak uz masku i rukavice. nakon ulaska u kuću ,skidanje zaštitne, odeća ostaje na vazduhu 24h. ovo nije najgori scenario, ima i gori. inače, znam kineske preporuke,ne dao Bog.

VJ

pre 4 godine

Zabrana kretanja 24h treba da onemogući švrćkanje, zadržavanje na ulici u parkovima, grupisanje... i MORA da podrazumeva dozvolu odlaska do supermarketa, apoteke, banke i doktora. Sve može da se reguliše, raspitajte se kako je npr. u Grčkoj.

Oliver

pre 4 godine

(Ipos,

Nista ti ne brini,ima ko zna. Takvi ljudi se zovu lekari. Lekari znaju sta je hitno stanje,a sta nije. Ako dozivis infarkt ili ti pukne slepo crevo,operisace te odmah. Ali ako ti treba novi kuk ili operacija katarakte,e to ces da cekas par meseci,jer nije hitno i ugrozavajuce.

Tubic

pre 4 godine

Nikakvog pogorsanja nece biti !
Nista se nece desiti i trebace svetskim mocnicima jedno veliko ppravdanje za sve.
Mi smo mali i morali smo postupati kao svi
Gvala gradjanima Srbije za disciplinu i sad da se vratimo sebi selu i pravim vrednostima.

...

pre 4 godine

Zato sto ste vi nesposobni da ove koji se izlezavaju po parkovima i vise po kladionicama dovedete u red, zabranicete kretanje i onoj vecini od 90% koja postuje dosadasnje mere?
Uvedi zabranu kretanja, napise li mi neko prijavu zato sto sam otisao u prodavnicu, tako cu lepo da vas tuzim kada ovo prodje, pa cete nauciti da ne terorisete normalne zbog budala. Vi nasli nekome da odredjujete sta ce i koliko da jede i sta sme da kupi za svoje pare.
Gde si bio da zabranis kretanje onome koji je rekao da je ovo najsmesniji virus u istoriji i da saljemo zene u soping u Milano?

marko

pre 4 godine

Ne slažem se, postoje drugi načini da se neposlušni građani dovedu u red. Shvatite da ima ljudi koji rade na crno, tj. na dnevnicu, i nemogu da dobiju potvrdu iz firme za kretanje (na stranu da li je to po zakonu), i to im je jedini prihod. Oštrije kažnjavanje za roštiljanje i okupljanje po parkovima je rešenje.

Zdravko

pre 4 godine

Postujem sve to sada sto se preporucuje.
Medjutim, imam osecaj kao da se nalazim na autoputu gde je ogranicenje 130, a vozim 60 jer smatram da je to bezbednije i sugurnije. Ko razume, shvatice.

legolas

pre 4 godine

Zatvoriti reone gde se ljudi najviše okupljaju i šetaju, od 15 sati vikendom a od 17 sati ostalim danima, Ada, Kosutnjak zemunski kej itd, ostali parkovi,dalje,zatvoriti samo odredjena naselja ako se proceni da su visokorizična,a ne cele gradove i to je to. Kakve veze ima covek na Karaburmi ako se ljudi skupljaju na Kalemegdanu. Ili kakve veze ima covek u Novoj Varosi ili Vrscu ako je tamo sve u redu a u Novom Ssdu, Nisu i Beogradu šetaju se kao da se nista ne dogadja. Znaci, kažnjavati prekršioce a ne čitav narod!!!

Jasna

pre 4 godine

Bravo Milose, zivim u mestu ispod 5000 stanovnika, svi se strogo pridržavaju, samo možda sat dva da nekoga ima na ulici dok obavi najosnovnije, nemoj kaznjavati celu državu zbog par budala

marica, kriv, razumevanje...

pre 4 godine

po svemu sto su do sada objavljivali, a i po logici stvari sasvim je za ocekivati povecanje broja zarazenih a posledicno i umrlih, ako je po svetskim istrazivanjima svaki od zarazenih zarazio 2 do 3 osobe apsolutno logisno je da dodje do povecanig broja ... ako su vec potrebne pojacane mere makar ih prepisite od drugih a ne izmisljajte toplu vodu - ako vam vec ne valja EU i njihove mere eto imate primer Moskve ... samo vi ne izisljajte mere vodjene populizmom

Vilma

pre 4 godine

Trebalo je, preventivno, otkako se saznalo za bolest, da svi koji dolaze iz inostranstva budu u samoizolaciji, u karantinu, pre uvodjenja vanrednog stanja. Bez pravljenja bilo kakvih proslava. Ne po onoj staroj, nece mene, to je daleko. Suzbio bi se virus mnogo ranije. Zbog nekolicine neodgovornih ljudi, većina je u problemu. Samo disciplina, kod svih. Svaka čast onim odgovornim ljudima koji su se samovoljno izolovali, a doputovali su iz inostranstva, za svaki slučaj, da zaštite i sebe i druge.