1. Русија има бдп по паритету куповне моћи близу 4 хиљаде милијарди долара и( убрзо ће стићи Немачку)улази међу 5 економија света.Што се тиче бдп по глави становника ту су негде на разини Грчке и балтичких земаља..
     (Ставка, 5. novembar 2017 23:34)

    # Link komentara

  2. I zapad i SSSR su izgleda bili u pravu jedni za druge. Obe strane su se kladile na propast one druge. Zapad na ograničenja socijalne ekonomije, a SSSR na etičku trulost menadžerske retorike kao podvojenost radnji i izrečenog, a opravdano (načinjeno legalnim) advertajzingom sa najboljim namerama.
    (i još jednom stara zbrka, zakoni i pravda, čovek je monstrum jer ne zaboravlja, 5. novembar 2017 15:39)

    # Link komentara

  3. @
    @CIA
    Na rusku cizmu u Srbiji mozes slobodno da zaboravis. Samo zagovornici bratoubilackog gradjanskog rata mogu tako da razmisljaju!
    (alo bre, 5. novembar 2017 10:48) # Link komentara

    Ja bih to isto rekao i za NATO cizmu!
    (ne salite se, 5. novembar 2017 15:29)

    # Link komentara

  4. E jbg, a mi bi taman trebalo da udjemo u EU 2039...bedak.
    (tarabicic, 5. novembar 2017 15:23)

    # Link komentara

  5. @Jabucilo - a koji je to rat bio u EU '99?
    (EU, 5. novembar 2017 15:01)

    # Link komentara

  6. @(bbb, 05. novembar 2017 10:48)

    Rusija ima 12.BDP u svetu, oko 1200-1300 mlrd $, i za pobrojane zemlje Pravoslavne unije je ekomomski div (osim Grčke).
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (CIA, 5. novembar 2017 13:11) # Link komentara

    Da si ziv i zdrav, ali ruski BDP je tek na 24. mestu na svetu. Americki na trecem (Luksemburg i Singapur su ispred),, a nemacki na desetom. Ne iznosi pogresne informacije i ne zanosi se time. EU ce ziveti jos mnogo godina. Ne brini se.
    (M. Radosavljevic, 5. novembar 2017 14:05)

    # Link komentara

  7. CIA

    Pa taj BDP je mizaran kada se podeli sa brojem stanovnika Rusije. Ekonomska snaga drzave se ogleda vise u BDP po glavi stanovnika. Po MMF tabeli za 2016 BDP po glavi stanovika Rusije je samo 8929 americka dolara i na tabeli je tek 67 drzava sveta. SAD je na 7 mestu sa 57436 , Nemacka 17 ta sa 41902 dolara, Kina 70 ta sa 8113 a nasa Srbija je 89 ta sa 5376 dolara.
    (bb, 5. novembar 2017 13:56)

    # Link komentara

  8. @(bbb, 05. novembar 2017 10:48)

    Rusija ima 12.BDP u svetu, oko 1200-1300 mlrd $, i za pobrojane zemlje Pravoslavne unije je ekomomski div (osim Grčke).
     (CIA, 5. novembar 2017 13:11)

    # Link komentara

  9. A Vucko ka'e da će 2041 biti bolje.
    (Moje ime, 5. novembar 2017 13:02)

    # Link komentara

  10. A mi ne znamo šta će biti sutra...
    (Dragan, 5. novembar 2017 12:47)

    # Link komentara

  11. Super! 2040 mene nece biti, a verovatno ni Srbije...
    (maskirovka, 5. novembar 2017 12:29)

    # Link komentara

  12. Ako nebude do tada onda sigirno do 2140 godine.
    (Pera, 5. novembar 2017 12:27)

    # Link komentara

  13. Svega toga nebi bilo da je Pera otišao u policiju.
    (Nex, 5. novembar 2017 12:26)

    # Link komentara

  14. A ovdasnji rusofili predvidjaju rspad na svakih godinu dana. Poslednji put zbog situacije u Kataloniji. A jedino se Srbija raspada u svakom smislu.
     (Banat, 5. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  15. eu je kao I demokratija, losa Ali najbolje moguce resenje. obezbedila je relativnu stabilnost I dug period bez ratova.
    (i sta je posle bilo, 05. novembar 2017 09:42)

    Да. Ево још од '99.
     (Јабучило, 5. novembar 2017 11:48)

    # Link komentara

  16. Mene nije bas toliko briga o sest, ili 6000 moguci scenarija o raspadu EU, NATO, ili..., meni nije toliko briga kada ce se to desiti, sutra, posle 6 ili 60... godina? Meni je briga sta ce da bude do tada sa nama balkancima, kao mali narodi na malim drzavama( to je realnost i ako mi mislimo drugacije da smo veliki, mocni narodi na velikim drzavama...)?
    A mozda ostacemo ovako do tada, tamo iza planine i gledacemo mirno i navijacki, bez nikakve posledice, kako raspada EU, NATO, gledacemo ratove i rusenje, katastrofu tamo u EU, kako ce posle svega toga izgledati Europa mapa bez Njemacke, Engleske, Francuskea, Italije, zasto ne i Austrie, Madjarske..., i na kraju kako cemo mi ostati, netaknuti, mi Balkanci! Ostacemo samo mi Balkanci, i sa nama nase gusle!
    (Mujo11, 5. novembar 2017 11:32)

    # Link komentara

  17. Biće to i pre
     (samo jako, 5. novembar 2017 11:28)

    # Link komentara

  18. Do 2060 ce umesto EU biti Evropski kalifat ako se ovako nastavi.Jedan primer,najcesce ime u prestonici EU (Brisel) je Muhamed.
    (Logika, 5. novembar 2017 11:12)

    # Link komentara

  19. Pa zar niste jučer javili da će to biti 2027.?
    (ZG-EU, 5. novembar 2017 11:08)

    # Link komentara

  20. Blokova više ne postoje pa ta verzija je utopija kao sve ostale. Najveća opasnost za Evropu dolazi iz Amerike sa sadašnjim predsednikom Trampom. On želi da rukovodi svetom i da Amerika sve Unije i države ima pod svojom kontrolom pod parolom "America first" a sa ostalima kako Amerika kaže.
    Svet se stalno menja pa i Nemačka a sigurno i EU nadajmo se da se naši životi menjaju na bolje a ne da propadamo dalje.
    (milan, 5. novembar 2017 11:06)

    # Link komentara

  21. 2040? Super, tada cu imati 75 godina, tako da cu tada verovatno samo razmisljati o hrani, spavanju i naravno lekovima za razne boljke ... ah da, pod uslovom da dozivim te godine. Ne znam ni za ovu 2027 ...
    (Juzni vetar sa severa, 5. novembar 2017 11:05)

    # Link komentara

  22. vrlo optimistična prognoza, brže će to biti
    (zapadnom poretku nije preostalo tolko vremena, 5. novembar 2017 11:03)

    # Link komentara

  23. Raspad EU je neminovan,u EU jos samo veruju evrofanatici iz Srbije koje uskoro ocekuje hladan tus.
    (Bot na kvadrat, 5. novembar 2017 10:49)

    # Link komentara

  24. А ми ћемо да им се придружимо пред сâм распад, као оне штедише што су последњег дана улагале паре у Дафимент банку.
    (Laza, 5. novembar 2017 10:49)

    # Link komentara

  25. (CIA,


    Koji to crni kapital imaju Rusi. Pa oni izvoze samo sirovine i cim su cene nafte i gasa manje nego sto su oni planirali za tu godinu u budzetu Rusija ima problem sa punjenjem budzeta.
    Sto se tice EU i evra kao valute. Pa EU i evro opstaju sve dok Nemacka od EU i evra ima vise koristi nego stete. Cim bude obratno EU i evro propadaju. Mada vidimo da je uprkos ekonomskoj krizi u drzavam EU i politickim krizama u EU, prilivom miliona azilanata Nemacka i nemacka privreda jos jace nego 1990 kada se prebogata SR Nemacka ujedinila sa siromasnom pod Sovjetskom kontrlom siromasnom DR Nemackom (u koju su po pisanima skrkali od 1990 preko hiljada miljardi dolara ) i od ujedinjenja sada imaju najbolje ekonomske pokazatelje
    (bbb, 5. novembar 2017 10:48)

    # Link komentara

  26. @CIA
    Na rusku cizmu u Srbiji mozes slobodno da zaboravis. Samo zagovornici bratoubilackog gradjanskog rata mogu tako da razmisljaju!
    (alo bre, 5. novembar 2017 10:48)

    # Link komentara

  27. Zanimljivo da se niko ne bavi Rusijom. Tamo predviđaju da će ona da se raspadne na nekoliko regiona - država od daleko istočnih regiona do Kavkaza. Svi ne ruski narodi želet će da se odvoje. Kina će ih kriomice podržavati. Jeste li razmišljali o tome? Na Kavkazu lagano ključa.
    (Olga, 5. novembar 2017 10:45)

    # Link komentara

  28. A protiv koga bi to Nemci mogli da se sukobe? Posto vidimo da migrante vole , a nama uvode vize, znaci sa njima nece, ostaje da se mogu sukobiti sa nekim Evropljanima. Nemci su glupom monetarnom i imigracionom politikom sami unistili EU.
    (Alexandro, 5. novembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  29. 100%
    (cica, 5. novembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  30. Mene jedino brine što scenarija piše nemačka vojska!!!!
    (autosovinista, 5. novembar 2017 10:24)

    # Link komentara

  31. Nadam se da nece, pa deca i unuci su nam tamo.
    (vlada, 5. novembar 2017 10:19)

    # Link komentara

  32. Mogli bi, ali nece.Poslednjih 100 godina se urusavaju.....
    (aca, 5. novembar 2017 10:17)

    # Link komentara

  33. Kad Tanjug kaze onda mora da je tako. Isti ti su predvidjali raspad NATO-a 1999, a NATO nikad jaci. To sto pise Tanjug po merama Moskve nema veze sa realnoscu.
    (Surova realnost, 5. novembar 2017 10:12)

    # Link komentara

  34. Ja mislim da je uzrok tome afera Nutela. Sto posto. E šta ljudi rade...
    (Cipiripi, 5. novembar 2017 10:09)

    # Link komentara

  35. Da, da, kako da ne. A kad je ono beše nivi smak sveta zakazan?
     (Kendža, 5. novembar 2017 10:04)

    # Link komentara

  36. Zato Nemacka vec decenijama je u svetskom vrhu po sredstvima ulozenim u vojsku.
     (rog, 5. novembar 2017 10:04)

    # Link komentara

  37. Еvrоpа bi trеbаlо dа sе pоdеli nа tri dеlа.

    Zаpаdni blоk bi činilе Nеmаčkа, Frаncuskа, Irskа, Аustriја, Itаliја, Špаniја, zеmlје Bеnеluksа i Skаndinаviја.

    Drugа uniја ili Nоvа Еvrоpа sа člаnicаmа Еstоniјоm, Lеtоniјоm, Litvаniјоm, Čеškоm, Slоvаčkоm, Pоlјskоm, Маđаrskоm, аli i Hrvаtskоm i Slоvеniјоm nа јugu, prеkо kојih bi „kаtоličkа istоčnа Еvrоpа“ imаlа izlаz na Mediteran

    Istоčnоm Еvrоpоm, оdnоsnо Prаvоslаvnоm uniјоm gоspоdаrićе Rusiја, а sаčinjаvаćе је Ukrајinа, Bеlоrusiја, Gruziја, Моldаviја, Rumuniја, Bugаrskа, Grčkа, Маkеdоniја, Srbiја, Crnа Gоrа, аli i BiH (prеvаgu ćе оdnеti pоstојаnjе Rеpublikе Srpskе). Kаdа је Аlbаniја u pitаnju ili ćе је Rusi svојim kаpitаlоm približiti istоčnој Еvrоpi ili ćе Тirаnа i dаlје оstаti pоd pаtrоnаtоm NАТО i SАD.
     (CIA, 5. novembar 2017 10:01)

    # Link komentara

  38. Raspad je neminovan samo je pitanje vremena.
     (ikac klisa, 5. novembar 2017 10:01)

    # Link komentara

  39. Zar taj Tanjug nije rahmetli?
     (Ojha, 5. novembar 2017 09:55)

    # Link komentara

  40. ako izdrzi do 2030 , biti ce kalifat.
    (komsijina krava, 5. novembar 2017 09:45)

    # Link komentara

  41. E,taman kad i ja :)
     (cobo, 5. novembar 2017 09:45)

    # Link komentara

  42. Prvo najvljujete raspad EU do 2027, sad smo vec na 2040.... svaki dan nova najava raspada, postalo ucestalo kao s onim smakovima svijeta:) pozz iz EU
    (pozz iz EU, 5. novembar 2017 09:43)

    # Link komentara

  43. eu je kao I demokratija, losa Ali najbolje moguce resenje. obezbedila je relativnu stabilnost I dug period bez ratova.
     (i sta je posle bilo, 5. novembar 2017 09:42)

    # Link komentara

  44. Vaskoliki srpski komentatori ovo definitivno prizeljkuju, iz puke zlobe i pakosti, ali su veoma male sanse da ce se to zaista i desiti. EU ce nastaviti svojim putem i biti ekonomski uspesna, a srpski komentatori ce ostati da neguju svoju zlobu i pakost. Kome ce tu biti lepse, pitam se ja...
    (besna glista, 5. novembar 2017 09:39)

    # Link komentara

  45. Ako tanjug kaže, onda je sigurno tačno.
     (observer, 5. novembar 2017 09:36)

    # Link komentara

  46. Nema raspada. ENDE!
     (TEDZG, 5. novembar 2017 09:35)

    # Link komentara

  47. Nemci-pokrili sve moguce scenarije,analizirali,proucili i spremno cekaju!
    Srbi-procitali,grohotom se smeju iako smo u svim navedenim opcijama oni koji najbore prolaze!
     (kaligula, 5. novembar 2017 09:33)

    # Link komentara

  48. Evo ga. Napokon smo saznali datum ulaska Srbije u EU. 2040 godina.
     (Stanoje, 5. novembar 2017 09:28)

    # Link komentara

  49. Radujem se tom scenariju!
     (pedala, 5. novembar 2017 09:16)

    # Link komentara

  50. Jos jedna srpska teorija zavere.
    (polupismeni komentator, 5. novembar 2017 09:08)

    # Link komentara

  51. Kako Tanjug javlja.
     (Balkanac, 5. novembar 2017 09:03)