micko
pre 6 godina
PROMENITE ZAKON DA TI LJUDI MOGU DA SE BRANE A I SVI OSTALI GRADJANI SRBIJE, PRESTANITE DA STITITE KRIMINALCE
Četvrtak, 19.10.2017.
13:09
Na Železničkoj stanici u Novom Sadu pretučena je pripadnica Ministarstva unutrašnjih poslova, saznaje B92.net.
Izvor: B92
pre 6 godina
PROMENITE ZAKON DA TI LJUDI MOGU DA SE BRANE A I SVI OSTALI GRADJANI SRBIJE, PRESTANITE DA STITITE KRIMINALCE
pre 6 godina
Upravo nam treba takav jedan.
(Zlaja, 20. oktobar 2017 07:05)
Kad raspali po bubrezima nekog ko ni za šta nije kriv (slučajnog prolaznika, ili nekog na koga ima pik iz ko zna kog razloga) onda ću te pitati da li nam treba neko takav. Posebno ako taj koji nije kriv si ti ili neko tvoj.
pre 6 godina
Pre svega velika greska zato sto je sama izasla na slucaj a drugo,treba policajcima pod hitno uvesti u opremu omamljivace odnosno elektro sokere kao sto imaju i Americki policajci
pre 6 godina
Nekada u Novom Sadu smo imali policaca po nadimku Đura bubreg. Sam nadimak sve govori. Za vreme njegovog dežurstva takve stvari se nisu dešavale. Upravo nam treba takav jedan.
pre 6 godina
B, 19. oktobar 2017 14:06)
Da si ziv i zdrav druže ali u Americi bi građanski rat odavno počeo da njihova policija ima ograničenja kao naša!Nisam psihopata protiv sam bilo kakve sile i nasilja,po prirodi sam veoma miran ali crvena linija mora da se povuče,kada je policija napadnuta mora joj se dozvoliti da se brani kao uostalom i svim građanima,pljačkaš vam upadne u kuću ne smete mrko da ga pogledate bicete vi krivi da ne pričam o samoodbrani!Danas je u Srbiji došlo vreme da jedino kriminalci i olos imaju prava i slobode i ako se nešto ne promeni nema nam spasa!Čim je taj dasa napao policajca pa makar i pijan daleko je on od pristojnog građanina,danas napao policajca pijan sutra seo u auto pijan i napravio masakr na putu,možda baš vama neko blizak strada,hoćete li opet tako pričati?Još jednom nisam ja psihopata,psihopate su taj olos i kriminalci koji rade šta hoće bez ikakvih posledica a vi se zapitajte pre nego što mečka pokuca i na vaša vrata jer će tada biti kasno!
pre 6 godina
(Bib, 19. oktobar 2017 18:23)
Valjalo bi propitati njene nadređene zašto su je poslali samu. Upravo zbog takvih situacija policajci treba da idu u paru, pa da jedan pokriva drugog.
Šta je ona trebala da uradi? Na raspolaganju su joj sredstva prinude. Ali koja? Prema Pravilniku, to su, između ostalog - fizička snaga, službena palica (srpski: pendrek) i vatreno oružje (lisice); plus i službeni pas, policijski konj, vodeni top ali nisu relevantni za ovo.
Ako je napadne, sigurno je da ga ne može fizički savladati (ako on izgleda k'o trokrilni orman, a ona 55 kila); pendrek... može samo da joj ga otme...
Što bi onda značilo da joj je jedino sredstvo odbrane - pištolj.
Za sve one koji bi sad rekli "Pa neka puca, i treba da ga upuca", zar stvarno mislite da je lako ubiti čoveka? Ni sve policijske škole na svetu te neće pripremiti za tako nešto.
Zato se i policajci retko i teško odlučuju da pucaju. Obično tek kad na njih zapucaju. Sećate se onog žandarma što ga je Uroš Mišić... Rekao je da je bacio pištolj što dalje od sebe - da ga oni ne bi uzeli, a i da sam ne dođe u iskušenje da ga upotrebi (a umalo da ga ubiju). Znači bio je spreman da i po cenu sopstvenog života sačuva njihove (bilo ih je više).
pre 6 godina
pričala mi drugarica inače policajac, radila sama na autobuskoj u NS, i oko 4 ujutru lik je startuje za upaljač, nigde žive duše, a lik 2 metra i preko 100 kila, ona 55 kila sa krevetom... Ona mu da upaljač, on uzme uz rečenicu, hoćeš li se buniti ako zadržim upaljač sad sam izašao iz zatvora posle 10 godina ubio sam čoveka...
Ujutru kad je završila smenu, otvorila je bolovanje zbog psihičkih problema, dobila šifru F i oduzeli su joj oružje, sad radi u kancelariji .
Kaže mi namerno je htela da joj uzmu pištolj da se ne bi morala vraćati na teren sama .
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
Ko ce u trenutku da odredi da li je napad za primenu oruzja ili nije? Nepismeni, bezobrazni i vecno gladni policajac (mahom sa Kosova)? On? On????
U startu sam protiv predloga.
Sledeci predlog, molim.
pre 6 godina
Izbice mu bubrege! Nece mu pasti na pamet vise da ni da pogleda u policajca. I treba, zasluzio je! A policajce, molim, da nauce samoodbranu i da budu u treningu, a ne da primaju udarac od pijanog. Jbg, kad nam je zakon takav da je policija previse ogranicena, a mi stoka!
pre 6 godina
Pričajte mi nešto o rodnoj ravnopravnosti.Gde izmisliše pozornike za žene.Dobro nije još i izšutirana posle nokauta.A i policija mi je nešto zakazala.O zakonima i sudijama ne vredi ni trošiti reči.Lepo Turci kažu - Srbistan
pre 6 godina
Trening i obuka, trening i obuka, trening i obuka....Policajki želim brz oporavak.
pre 6 godina
Interesantan smo mi svet. Da se desilo da je policajka odbila napdača, i eventualno mu zalepila "par vaspitnih", čitava bulumenta komentatora bi se obrušila na policiju, nalazila bezbroj razloga da pljuje po policiji koja eto, maltretira pošten svet.
A gde su bili potpisnici ovih današnjih komentara neki dan, kada je jedan kriminalac u napadu motornim vozilom na živote policajaca koji su ga zaustavljali, platio glavom? Celi Tutin i Novi Pazar su se digli protiv policije, a jadni policajac je žrtvovan od strane vlasti "radi mira u kući", mada je postupio u skladu sa pravilima službe, pa evo i u skladu sa najvećim brojem komentara vezanih za današnju vest. Ali, tada je najveći broj komentatora osuđivao "brutalnost" policije i žalili su "jadnog mladića koji je zbog nezaposlenosti morao da se snalazi za život". Gospodo, dok jedan policajac ne bude mogao da interveniše u odnosu na više lica koja krše zakon, nema tu ni države, ni policije. Policajac je ruka države, i iza njega mora stajati sva sila držve, a ona bi trebalo da bude dovoljno jaka da svaki kriminalac počne da zazire od te sile. Do tada...
pre 6 godina
@bg
'ajde da ja tebe ne pretucem, vec da te nokautiram jednim udarcem, neka tebe poslije krpe na ORL pa nam onda objasni razliku, ja je trenutno ne vidim.
pre 6 godina
Panduri su ionako gori od tih koje privode. Osim toga, služe samo kako bi štitili kriminalce na vlasti i lupali po džepu poštene građane. Koliko se samo puta dogodi da ne vrate, već prisvoje kradene stvari kojima uđu u trag? Uopšte me nije briga ni za nokautiranu ni njene kolege.
pre 6 godina
Rodna ravnopravnost. Nokaut od pijanca. To se policajcu ne može dogoditi. Prosta fizička snaga to ne dozvoljava. Tako je mogao i biti, ali nema veze. Važna je rodna ravnopravnost.
pre 6 godina
da se kladimo da će da policajku u bolnici da poseti ministar doktor lično... plus kamere i novinari... zato je i ostala da bi pred novinarima bilo rečeno kako je dobila teške povrede (od jednog udarca) i kako su policajci jadni, toliko im je težak posao pa ih još i biju, nema respekta prema njima više...
pre 6 godina
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Ne bi. U najgorem slučaju bi odgovarala disciplinski.
Zakon jeste takoav u pogledu nužne odbrane, ali se ne odnosi na ove sa značkom i pištoljem, za njih vrede malo drugačija pravila.
Naravno, to ne znači da treba "na prvu loptu" da potežu pištolj i pucaju pravo u glavu.
pre 6 godina
kako to da ide sama ???
pre 6 godina
Samo zakon,da svaka intervencija ukljucuje i najblizu patrolu/kolegu.I da naravno mogu da upotrebe naoruzanje u koliko ta osoba ne radi po naredjenju.
Ja vozio auto sa fabricki zatamnjenim staklima.3 auta me opkolila kao Escobara.Lezao sam na zemlji dok nisu proverili dozvolu i registraciju.Nakon toga sve kulturno ali nijednog momenta mi nije palo na pamet da nekog sornem u glavu.Brz oporavak postradaloj zeni zelim.
pre 6 godina
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
(Igor, 19. oktobar 2017 15:46)
Nije ni to rešenje. Pošto se očas posla u Srbiji svako pravilo okrene u svoju suprotnost, očas posla bi se Srbija pretvorila u Divlji Zapad.
Kao ono što kaže Brat Đura "Ubistvo u lovu ne podleže krivičnom zakonu. U mom selu kad neko nekoga mrzi samo ga pozove u lov i drm..."
A što se tiče napada na policiju, svakako da policija ima pravo da se brani i uzvrati, ali potezati pištolj i pucati za sve i svašta je malo previše. Zato su pametni ljudi izmislili nesmrtonosna sredstva za zaustavljanje agresivnih - šok bombe, suzavac, biber sprej, tejzer... koji se kod nas ne koriste. A zašto? Nemam pojma, to je pitanje za one kiji odlučuju o tome. A ako se ne varam, kod nas su i gumeni meci zabranjeni.
pre 6 godina
@ironichna
Vala neka mu je rekao. Više puta sam doživeo da policajac na raskrsnici na kojoj rade semafori reguliše saobraćaj i tu 100% najstaje haos kilometrima "uzvodno".
Idemo dalje.
pre 6 godina
Kada policajac procenio da ne može sam da izvrši zadatak, ukoliko nisu životi direktno ugroženi, čeka pojačanje. Očigledno je trebala i ova policajka to da uradi. Ovako, mogao je daj joj uzme oružje i napravi još veći belaj.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
Ma da, policija inace redovno privodi ljude bez karte i bakice na pijaci. Sta sve ovaj internet trpi, strasno. Kad vec spominjes karte, juce kontrolorka u autobusu zatekne 2 lika obojica izmedju 20-30 godina, sede. Ona ih ne kaznjava, ne izbacuje cak ni iz busa nego im kaze i to ih zamoli da kad vec nemaju kartu ustanu da drugi ljudi, a bilo je i starijih osoba, sednu. Ne. Ona ode dalje, pregleda, vidi oni i dalje sede. Sad vec hoce da ih izbaci, kaze vozacu da saceka, jedan od njih joj psuje majku i kaze vozacu da vozi i on nastavi, tako da kontrolori izadjose, a njih dvojica nastavise da sede i voze se. Jedno je svercovanje, ali brate mili...
pre 6 godina
Sta bre sad razvijate teorije i mlatite praznu slamu u komentarima. Pijan covek udario policajku, kraj price. Pijani ljudi prave razna sr... , sta je cudno.
pre 6 godina
Uzmimo u obzir da je osoba neuracunljiva i da nije znala sta radi. Dakle izlazi ubrzo na slobodu, to mogu gradjanji NS sutra da nam potvrde..u ustanovama nema mesta zato nesrecnik i jeste na ulici. To sto je udario zenu policajca jbg, udario bi muskarca tako da ne mislim da je napao zato sto je zensko. Poy
pre 6 godina
Trebali su hitnu pomoc da zovu ako se lik teturao a ne policiju, ee svasta od tih Novosadjana.
pre 6 godina
U doba Tita i Slobe nisi smeo da digneš ruku na policiju i vojsku. Za***ana ova demokratija.
pre 6 godina
Objasniće mu oni neke stvari...
pre 6 godina
@(Dusan, 19. oktobar 2017 13:59) # Link komentara
Sta pricas bre? A jos i dobi silne pluseve... tuzno.
1. Nemas poima o SAD i policiji u SAD. Policijske brutalnosti ima, ali se onda i kaznjava, za razliku od Srbije.
2.Zakon u SAD je na strani napadnute osobe, za razliku od Srbije. U SAD ako nekome provalis u kucu, mozes da dobijes metak, kod nas ce oseteceni da dobije robiju...
3. Nije normalno da kada ti je zivot ugrozen, a ti pokusavas da nekoga privedes, vec branis svoj zivot kako god mozes, pa i ubojitim oruzjem. Sta tu nije jasno? Hoces mozda u bioskom dnapadaca da vodis?
4. Legalizacija oruzja nema nikakve veze sa kriminalom, ili mislis da kriminalci nece nositi oruzje ako je to proivzakonito? Jer, naravno, opste ponata stvar je da kriminalci stroko postuju zakon, sto bi se onda zvali kriminalci jelte...
5. Ma sve sto si napisao je katastrofalan sistem vrednosti, zasnovan na totalno pogresnim cinjenicama i predpostavkama, koji evo vidimo kako utice ne samo kod nas, pogledaj bre evropu...
pre 6 godina
Policija ide u paru. Ako ih neko napadne oni treba da uzvrate vatrom. Za to se trenira da se ovakvi ispadi ne bi dogadjali.
pre 6 godina
Malo vam je čudna vest. Kad napišete "pretukli", to znači da su je konstantno tukli, a ne da je dobila jedan udarac (naravno, ne opravdavam, samo pišem kako deluje). Onda piše "napadači su privedeni", a iz teksta se posle saznaje da je u pitanju jedna osoba, nigde se ne vidi da ih je bilo više.
Inače, kod hotela Novi Sad sam više puta video čoveka koji, u vidno psihološki neuračunljivom stanju, viče, hoda poprilično nestabilno a neretko je i agresivan prema javnom dobru...ima običaj da prevrće i šutira kante ili šta mu se nađe pod nogom. Ovaj slučaj me podseća na njega. Deluje poprilično neuravnoteženo i uvek sam se pitao kako mu je dozvoljeno da bude na ulici i da se tako ponaša. Ako nije za zatvor zbog svog psihičkog stanja, ona jeste za neku ustanovu jer ugrožava i plaši ljude i decu, i uništava javno dobro.
pre 6 godina
100 euro kazne,ja mislim da goreg nema :#
pre 6 godina
Policajka je radila kao pozornik, a pozornik uvek radi sam. Prvo pročitaj pravila pa onda komentariši.
pre 6 godina
Trening i obuka ... Ne prilazi se pijanom kao socijalni radnik nego procenom opasnosti i drzanjem odstojanja odrzava kontrola nad osumnjicenim. Imam dvesta ovakvih intervencija i samo par puta sam udaren pesnicom. Priroda posla.
pre 6 godina
Nije pretucena nego nokautirana jednim udarcem.
pre 6 godina
Ovo je uuzaas...Ljudi sta vam je...pa covek iz kola danas kroz otvoren prozor kaze policajcu saobracajcu 'Jel vidis kakav si haos napravio?' Alo ljudi o cemu pricamo...kako se tako obracamo policiji...u svakoj normalnoj drzavi bi ga istog trenutka policajac izbacio iz saobracaja...a ovde se ovako ponasamo...pa kad tako kaze muskarcy policajcu kako da ne udari zenu policajku...
pre 6 godina
Može li neko da miu objasni kakva je to policija koju bije ko stigne? Samo pretražite vesti o poslednjih 6 meseci - malo-malo pa napadnut policajac, pretučen policajac, izudaran policajac, povređen policajac...
"Pretpostavlja se da ima teže telesne povrede, ali to još nije potvrđeno"
Ima. Udarac u glavu je potres mozga. A potres mozga kod koga dođe do gubitka svesti se smatra teškom telesnom povredom.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
U Engleskoj policajci uopšte ni ne nose oružje (osim u posebnim situacijama i isključivo po naređenju/odobrenju). Inače nose nesmrtonosno oružje - tejzere, biber-sprej, suzavac i slično. I ne dešavaju im se ovakve situacije.
pre 6 godina
Zasto je policajka bila sama? Zar nije standarna procedura da policajci idu u parovima na lice mesta?
pre 6 godina
Kako su to sad teže povrede, a pre svega par dana u Čačku sin inspektora je sa tri uboda naneo lakše telesne povrede mladiću koji je izgubio dva litra krvi i na kraju bez pritvora pušten da se brani sa slobode?
pre 6 godina
"Policija je tu da stiti gradjane..."
Koga ce oni da stite,kad vecina nije sposobna i ne ume ni sebe da zastiti?! Ono malo sposobnih,tu svoju sposobnost uglavnom iskazuju u grupi,ili nad slabijim,jako retko pokazuju snagu tamo gde treba,a jos cesce su pajtosi i kolege u obezbedjenju,osobama sa one strane zakona! Policajki zelim brz oporavak!
pre 6 godina
Ma treba kao u Americi, pridjes osumnjicenom na 5-6 m, ruka na pistolju, dva puta mu naredis da klekne sa rukama na potiljku ako ne odmah metak medju rogove i cao zdravo.
pre 6 godina
@ Dusan
Samo ti i tvoji istomišljenici koji ti daju pluseve nastavite da živite u utopiji sa svojim nakaradnim i za celo društvo pogubnim načinom razmišljanja.
Posledice takvog shvatanja se u Srbiji vide na svakom koraku.
To je rezultiralo jednim pogrešnim sistemom vrednosti u kome je i moguće da kriminalci bez straha napadaju policiju.Pa sve na dalje,do kriminalnog sudstva i tužilaštva,korumpiranih političara,i na kraju nesposobne države iz koje ljudi masovno odlaze.
Sve je to zbog pogrešnog sistema vrednosti u društvu zbog koga je Srbija jedna vrsta poludržave.
A što se SAD tiče.U njima je zakon na strani onoga ko je napadnut,bio on policajac ili običan građanin.I taj koji je napadnut ima pravo da se brani svim sredstvima ukoliko mu je život ugrožen.
I dobro razmisli pre nego što nekoga u SAD napadneš i fizički ugroziš.Jer taj neko u SAD sasvim legalno poseduje i nosi oružje,i njime će braniti i odbraniti svoj život.A onaj ko potegne oružje ili ugrozi život policajca je istovremeno sebi potpisao smrtnu presudu.
Logika liberalnog zakona o oružju je jednostavna,i on drži kriminalce u strahu da napadnu obične građane,jer mogu biti upucani.
Jer kriminalci se nigde u svetu ne obaziru na zabranu nošenja oružja,oni će ga posedovati u svakom slučaju,i u SAD,i u Srbiji,i svugde.A pogotovo će nositi i upotrebljavati oružje,isto kao i fizičku silu,u društvu i državi u kojoj je nošenje oružja zabranjeno običnim građanima.
To je onda pravi raj za kriminalce i ljude van zakona.I povrh toga način razmišljanja građana poput tvog,i dobijemo to što vidimo na delu u Srbiji.
pre 6 godina
Policajac sme da izvadi oruzije i da puca u vazduh ako se oseti ugrozenim. E sad, pitanje je sta ce posle sudija i komisija reci da li je bilo potrebe za tim (kao da su oni bili tamo pa znaju)
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
pre 6 godina
Svaku vrstu nasilja primereno oštro kazniti, pa se siledžije neće zabavljati. Strožije (+ koja godina) ako je prema slabijoj osobi, detetu ili starijem. Još strožije (+ koja godina)u slučaju napada na službeno lice.
pre 6 godina
junacina...
pre 6 godina
Udario ženu pesnicom u glavu? Kakva muškarčina. Nebi bilo loše da tu snagu pokaže u fer fajtu sa nekim iz SAJ-a ili neke druge specijalne jedinice. Nadam se da će nesrećna žena biti dobro.
pre 6 godina
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Taj zakon ocigledno treba menjati jer se kosi sa zdravim razumom.
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
pre 6 godina
Ladnoo kao u Ameriku,izvadit pistolj i sasut mu jedno 5 komada,a posle kad se otrijezni nek ga ispita Bog,sta je bilo,kako pa nek vidi gdje ce ga poslat...
pre 6 godina
Napadači min. pet godina zatvora!!
pre 6 godina
U Švajcarskoj nigde ne ide policajac sam na intervenciju i to verovatno nije bez razloga,ali eto u Srbiji je sve pametnije nego u uređenim državama. Na kraju kakav ministar,takva i oolicija.
pre 6 godina
Vas izvestaj mi nije jasan. Prvo ste naveli da su je presreli i pretukli a u daljem izvestaju navodite da ju je osoba koja se teturala udarila od cega je ona pala u nesvest. U svakom slucaju takav postupak je za svaku osudu... Mada ni njen pristup nije po protokolu. Poznat je slucaj kad je prolaznik prisao da pridigne pijanog coveka koji je u takvom halucidnom stanju ubo coveka i usmrtio ga..
pre 6 godina
U ovom slucaju napadnuta policajka nije imala vremena da se odbrani ili bar izbegne udarac. Cak i da sme da upotrebi oruzje, a i pendrek bi bio dovoljan, nije imala vremena jer nije mogla da ocekuje napad, nista nije ukazivalo na to. Kako bi se vi odbranili da neko bez ikakve najave i povoda jednostavno vas udari tolikom snagom da padnete u nesvest? Neverovatno je da se neko uopste usudi da tako napadne sluzbeno lice. I da nije bila policajka nego policajac isto bi zavrsilo... Ovo je napad na sluzbeno lice sa nanosenjem lakih ili teskih povreda, ako ovaj sto je udario nije beli medved dobice sigurno nekoliko godina da lezi. A svi cuvari ce znati da je udario policajku.
pre 6 godina
@(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
da, jer je nasa policija inace poznata po tome sto se ustrucava da koristi silu, pa daj da im damo jos pravo i da pucaju na gradjane.
pre 6 godina
U americi policajci uvek idu u paru a kod nas ??ccc srbijo opameti se!
pre 6 godina
@Cikago
Da si ti meni ziv i zdrav, SAD-u preti gradjanski rat bas zbog ponasanja policije i terora koji sprovode nad gradjanima. Mislim da ne treba da se ugledamo na njih ni u ovome.
pre 6 godina
Pravda za policajku! I podrška!
pre 6 godina
"Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36) "
Ma, bravo ... samo nam to još treba da počnu da nas ubijaju kao zečeve. I ovako znaju da prebiju čoveka zato što im se ne sviđa kako je obučen, pa da u izveštaju napišu kako ih je napao.
pre 6 godina
Napad na ovlašćenu službenu lickinju (licicu)! Zatvor od najmanje 6 meseci, u zavisnosti od stepena nanesenih povreda i znatno duže.
pre 6 godina
Kakvu god kaznu da dobije, mora prvo da prodje kroz ruke kolega policajke.
Veca kazna pijanoj budali od toga i ne treba.
pre 6 godina
Šta ste navalili, pa kako da puca kada je ovaj na prvu zategao u glavu i onesvestio? Da vuče bukagije bilmez nekoliko godina, nego šta.
pre 6 godina
Al' se ludo provodi napadac u stanici...
pre 6 godina
Rukovodilac koji je poslao samog
policajca-ku, ce disciplinski dgovarati. Ozbiljan propust, a ujedno i neiskustvo policajke?!. Moglo je doci do tezih posledica. Brz oporavak i pamet u glavu...
pre 6 godina
A šta ćemo kada policija maltretira građane ili bije?
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Isti napad na bilo koga iz napadackih pobuda ,25 godina robije,ajmo sledeci.
pre 6 godina
Ono sto je veci problem od kriminala i nasilja kojeg ima u svakoj drzavi,jeste da ja nasoj policiji nista ne verujem,iz milion razloga,kao ni 80 posto gradjana Srbije,toliko.
pre 6 godina
Nadam se da su njene kolege bili kavaljeri, pa da su oni umesto nje pojasnili siledžiji neke detalje bontona.
pre 6 godina
treba da idu u paru i na najobičniju kućnu svadju.
pre 6 godina
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
to je posao komunalne policije
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
pre 6 godina
Nevezano za to da li je policajka ili ne, nije mi jasno kako neko moze zenu da napadne?!
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
pre 6 godina
Meni se licno ne dopada da u ovakvoj zemlji punu razbojnika zene budu policajci.
pre 6 godina
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Jeste, bas je to dobro kod njih, malo malo pa ubiju nekog iz kojekakvih banalnih tehnickih razloga, pa imaju nerede po ulicama. Razmisli pre nego sto kazes nesto. SAD policija je medju gorim sto se toga tice. O obuci i (ne)upotrebi sve te silne opreme za koju dobijaju novac ne treba trositi reci. Najbolje da idu ulicama sa smajserom, kad vec ne koriste tejzere. Svi vi koji mislite da je smrt resenje ne shvatate da policija ne treba da bude egzekutor cim im se ukaze prilika, vec da su tu da onesposobe pocinioca i privedu ga pravdi. Koliko smo samo puta gledali snimak gde policija, slucajno ili namerno, dovodi situaciju do krajnje tacke gde im je dozvoljeno da koriste silu i onda ulece poput kakvih nasilnika i upotrebljava prekomernu silu. To nije profesionalizam, vec oportunizam sociopata koji se kriju iza uniforme. Profesionalno bi bilo da prolaze rigorozne psiholoske testove. A ja bih to primenio i na gradjane koji podrzavaju ludake, bili civili ili u uniformi. Sutra ce taj takodje jedva da doceka da dokaze kako je on zakon i nekog usmrtiti. Bavite se tehnickim detaljima kako bi relativizovali upotrebu smrtonosne sile, a postoji mnogo veci problem korupcije i nasilnistva. Smrt nece prekinuti taj zacarani krug, samo ce nastaviti prenosenje nasilja sa kolena na koleno i podelu medju narodom.
pre 6 godina
Da je pucala dobila bi 15 godina robije. Ovako ce nasilnik dobiti 6 meseci uslovno i nikom nista. Mislim da je pravosudje najtrulije u nasoj drzavi punij truleza.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
pre 6 godina
Da je pucala dobila bi 15 godina robije. Ovako ce nasilnik dobiti 6 meseci uslovno i nikom nista. Mislim da je pravosudje najtrulije u nasoj drzavi punij truleza.
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
pre 6 godina
Nevezano za to da li je policajka ili ne, nije mi jasno kako neko moze zenu da napadne?!
pre 6 godina
Ono sto je veci problem od kriminala i nasilja kojeg ima u svakoj drzavi,jeste da ja nasoj policiji nista ne verujem,iz milion razloga,kao ni 80 posto gradjana Srbije,toliko.
pre 6 godina
Al' se ludo provodi napadac u stanici...
pre 6 godina
Meni se licno ne dopada da u ovakvoj zemlji punu razbojnika zene budu policajci.
pre 6 godina
Šta ste navalili, pa kako da puca kada je ovaj na prvu zategao u glavu i onesvestio? Da vuče bukagije bilmez nekoliko godina, nego šta.
pre 6 godina
@Cikago
Da si ti meni ziv i zdrav, SAD-u preti gradjanski rat bas zbog ponasanja policije i terora koji sprovode nad gradjanima. Mislim da ne treba da se ugledamo na njih ni u ovome.
pre 6 godina
"Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36) "
Ma, bravo ... samo nam to još treba da počnu da nas ubijaju kao zečeve. I ovako znaju da prebiju čoveka zato što im se ne sviđa kako je obučen, pa da u izveštaju napišu kako ih je napao.
pre 6 godina
U Švajcarskoj nigde ne ide policajac sam na intervenciju i to verovatno nije bez razloga,ali eto u Srbiji je sve pametnije nego u uređenim državama. Na kraju kakav ministar,takva i oolicija.
pre 6 godina
Nadam se da su njene kolege bili kavaljeri, pa da su oni umesto nje pojasnili siledžiji neke detalje bontona.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Isti napad na bilo koga iz napadackih pobuda ,25 godina robije,ajmo sledeci.
pre 6 godina
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Jeste, bas je to dobro kod njih, malo malo pa ubiju nekog iz kojekakvih banalnih tehnickih razloga, pa imaju nerede po ulicama. Razmisli pre nego sto kazes nesto. SAD policija je medju gorim sto se toga tice. O obuci i (ne)upotrebi sve te silne opreme za koju dobijaju novac ne treba trositi reci. Najbolje da idu ulicama sa smajserom, kad vec ne koriste tejzere. Svi vi koji mislite da je smrt resenje ne shvatate da policija ne treba da bude egzekutor cim im se ukaze prilika, vec da su tu da onesposobe pocinioca i privedu ga pravdi. Koliko smo samo puta gledali snimak gde policija, slucajno ili namerno, dovodi situaciju do krajnje tacke gde im je dozvoljeno da koriste silu i onda ulece poput kakvih nasilnika i upotrebljava prekomernu silu. To nije profesionalizam, vec oportunizam sociopata koji se kriju iza uniforme. Profesionalno bi bilo da prolaze rigorozne psiholoske testove. A ja bih to primenio i na gradjane koji podrzavaju ludake, bili civili ili u uniformi. Sutra ce taj takodje jedva da doceka da dokaze kako je on zakon i nekog usmrtiti. Bavite se tehnickim detaljima kako bi relativizovali upotrebu smrtonosne sile, a postoji mnogo veci problem korupcije i nasilnistva. Smrt nece prekinuti taj zacarani krug, samo ce nastaviti prenosenje nasilja sa kolena na koleno i podelu medju narodom.
pre 6 godina
U ovom slucaju napadnuta policajka nije imala vremena da se odbrani ili bar izbegne udarac. Cak i da sme da upotrebi oruzje, a i pendrek bi bio dovoljan, nije imala vremena jer nije mogla da ocekuje napad, nista nije ukazivalo na to. Kako bi se vi odbranili da neko bez ikakve najave i povoda jednostavno vas udari tolikom snagom da padnete u nesvest? Neverovatno je da se neko uopste usudi da tako napadne sluzbeno lice. I da nije bila policajka nego policajac isto bi zavrsilo... Ovo je napad na sluzbeno lice sa nanosenjem lakih ili teskih povreda, ako ovaj sto je udario nije beli medved dobice sigurno nekoliko godina da lezi. A svi cuvari ce znati da je udario policajku.
pre 6 godina
treba da idu u paru i na najobičniju kućnu svadju.
pre 6 godina
Kakvu god kaznu da dobije, mora prvo da prodje kroz ruke kolega policajke.
Veca kazna pijanoj budali od toga i ne treba.
pre 6 godina
Malo vam je čudna vest. Kad napišete "pretukli", to znači da su je konstantno tukli, a ne da je dobila jedan udarac (naravno, ne opravdavam, samo pišem kako deluje). Onda piše "napadači su privedeni", a iz teksta se posle saznaje da je u pitanju jedna osoba, nigde se ne vidi da ih je bilo više.
Inače, kod hotela Novi Sad sam više puta video čoveka koji, u vidno psihološki neuračunljivom stanju, viče, hoda poprilično nestabilno a neretko je i agresivan prema javnom dobru...ima običaj da prevrće i šutira kante ili šta mu se nađe pod nogom. Ovaj slučaj me podseća na njega. Deluje poprilično neuravnoteženo i uvek sam se pitao kako mu je dozvoljeno da bude na ulici i da se tako ponaša. Ako nije za zatvor zbog svog psihičkog stanja, ona jeste za neku ustanovu jer ugrožava i plaši ljude i decu, i uništava javno dobro.
pre 6 godina
Pravda za policajku! I podrška!
pre 6 godina
Vas izvestaj mi nije jasan. Prvo ste naveli da su je presreli i pretukli a u daljem izvestaju navodite da ju je osoba koja se teturala udarila od cega je ona pala u nesvest. U svakom slucaju takav postupak je za svaku osudu... Mada ni njen pristup nije po protokolu. Poznat je slucaj kad je prolaznik prisao da pridigne pijanog coveka koji je u takvom halucidnom stanju ubo coveka i usmrtio ga..
pre 6 godina
Rukovodilac koji je poslao samog
policajca-ku, ce disciplinski dgovarati. Ozbiljan propust, a ujedno i neiskustvo policajke?!. Moglo je doci do tezih posledica. Brz oporavak i pamet u glavu...
pre 6 godina
U americi policajci uvek idu u paru a kod nas ??ccc srbijo opameti se!
pre 6 godina
Trening i obuka ... Ne prilazi se pijanom kao socijalni radnik nego procenom opasnosti i drzanjem odstojanja odrzava kontrola nad osumnjicenim. Imam dvesta ovakvih intervencija i samo par puta sam udaren pesnicom. Priroda posla.
pre 6 godina
Ma treba kao u Americi, pridjes osumnjicenom na 5-6 m, ruka na pistolju, dva puta mu naredis da klekne sa rukama na potiljku ako ne odmah metak medju rogove i cao zdravo.
pre 6 godina
Nije pretucena nego nokautirana jednim udarcem.
pre 6 godina
Napad na ovlašćenu službenu lickinju (licicu)! Zatvor od najmanje 6 meseci, u zavisnosti od stepena nanesenih povreda i znatno duže.
pre 6 godina
Može li neko da miu objasni kakva je to policija koju bije ko stigne? Samo pretražite vesti o poslednjih 6 meseci - malo-malo pa napadnut policajac, pretučen policajac, izudaran policajac, povređen policajac...
"Pretpostavlja se da ima teže telesne povrede, ali to još nije potvrđeno"
Ima. Udarac u glavu je potres mozga. A potres mozga kod koga dođe do gubitka svesti se smatra teškom telesnom povredom.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
U Engleskoj policajci uopšte ni ne nose oružje (osim u posebnim situacijama i isključivo po naređenju/odobrenju). Inače nose nesmrtonosno oružje - tejzere, biber-sprej, suzavac i slično. I ne dešavaju im se ovakve situacije.
pre 6 godina
Kako su to sad teže povrede, a pre svega par dana u Čačku sin inspektora je sa tri uboda naneo lakše telesne povrede mladiću koji je izgubio dva litra krvi i na kraju bez pritvora pušten da se brani sa slobode?
pre 6 godina
A šta ćemo kada policija maltretira građane ili bije?
pre 6 godina
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
to je posao komunalne policije
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
Ma da, policija inace redovno privodi ljude bez karte i bakice na pijaci. Sta sve ovaj internet trpi, strasno. Kad vec spominjes karte, juce kontrolorka u autobusu zatekne 2 lika obojica izmedju 20-30 godina, sede. Ona ih ne kaznjava, ne izbacuje cak ni iz busa nego im kaze i to ih zamoli da kad vec nemaju kartu ustanu da drugi ljudi, a bilo je i starijih osoba, sednu. Ne. Ona ode dalje, pregleda, vidi oni i dalje sede. Sad vec hoce da ih izbaci, kaze vozacu da saceka, jedan od njih joj psuje majku i kaze vozacu da vozi i on nastavi, tako da kontrolori izadjose, a njih dvojica nastavise da sede i voze se. Jedno je svercovanje, ali brate mili...
pre 6 godina
@(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
da, jer je nasa policija inace poznata po tome sto se ustrucava da koristi silu, pa daj da im damo jos pravo i da pucaju na gradjane.
pre 6 godina
U doba Tita i Slobe nisi smeo da digneš ruku na policiju i vojsku. Za***ana ova demokratija.
pre 6 godina
Zasto je policajka bila sama? Zar nije standarna procedura da policajci idu u parovima na lice mesta?
pre 6 godina
@ Dusan
Samo ti i tvoji istomišljenici koji ti daju pluseve nastavite da živite u utopiji sa svojim nakaradnim i za celo društvo pogubnim načinom razmišljanja.
Posledice takvog shvatanja se u Srbiji vide na svakom koraku.
To je rezultiralo jednim pogrešnim sistemom vrednosti u kome je i moguće da kriminalci bez straha napadaju policiju.Pa sve na dalje,do kriminalnog sudstva i tužilaštva,korumpiranih političara,i na kraju nesposobne države iz koje ljudi masovno odlaze.
Sve je to zbog pogrešnog sistema vrednosti u društvu zbog koga je Srbija jedna vrsta poludržave.
A što se SAD tiče.U njima je zakon na strani onoga ko je napadnut,bio on policajac ili običan građanin.I taj koji je napadnut ima pravo da se brani svim sredstvima ukoliko mu je život ugrožen.
I dobro razmisli pre nego što nekoga u SAD napadneš i fizički ugroziš.Jer taj neko u SAD sasvim legalno poseduje i nosi oružje,i njime će braniti i odbraniti svoj život.A onaj ko potegne oružje ili ugrozi život policajca je istovremeno sebi potpisao smrtnu presudu.
Logika liberalnog zakona o oružju je jednostavna,i on drži kriminalce u strahu da napadnu obične građane,jer mogu biti upucani.
Jer kriminalci se nigde u svetu ne obaziru na zabranu nošenja oružja,oni će ga posedovati u svakom slučaju,i u SAD,i u Srbiji,i svugde.A pogotovo će nositi i upotrebljavati oružje,isto kao i fizičku silu,u društvu i državi u kojoj je nošenje oružja zabranjeno običnim građanima.
To je onda pravi raj za kriminalce i ljude van zakona.I povrh toga način razmišljanja građana poput tvog,i dobijemo to što vidimo na delu u Srbiji.
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
pre 6 godina
"Policija je tu da stiti gradjane..."
Koga ce oni da stite,kad vecina nije sposobna i ne ume ni sebe da zastiti?! Ono malo sposobnih,tu svoju sposobnost uglavnom iskazuju u grupi,ili nad slabijim,jako retko pokazuju snagu tamo gde treba,a jos cesce su pajtosi i kolege u obezbedjenju,osobama sa one strane zakona! Policajki zelim brz oporavak!
pre 6 godina
Policajka je radila kao pozornik, a pozornik uvek radi sam. Prvo pročitaj pravila pa onda komentariši.
pre 6 godina
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Taj zakon ocigledno treba menjati jer se kosi sa zdravim razumom.
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
pre 6 godina
Sta bre sad razvijate teorije i mlatite praznu slamu u komentarima. Pijan covek udario policajku, kraj price. Pijani ljudi prave razna sr... , sta je cudno.
pre 6 godina
Napadači min. pet godina zatvora!!
pre 6 godina
Interesantan smo mi svet. Da se desilo da je policajka odbila napdača, i eventualno mu zalepila "par vaspitnih", čitava bulumenta komentatora bi se obrušila na policiju, nalazila bezbroj razloga da pljuje po policiji koja eto, maltretira pošten svet.
A gde su bili potpisnici ovih današnjih komentara neki dan, kada je jedan kriminalac u napadu motornim vozilom na živote policajaca koji su ga zaustavljali, platio glavom? Celi Tutin i Novi Pazar su se digli protiv policije, a jadni policajac je žrtvovan od strane vlasti "radi mira u kući", mada je postupio u skladu sa pravilima službe, pa evo i u skladu sa najvećim brojem komentara vezanih za današnju vest. Ali, tada je najveći broj komentatora osuđivao "brutalnost" policije i žalili su "jadnog mladića koji je zbog nezaposlenosti morao da se snalazi za život". Gospodo, dok jedan policajac ne bude mogao da interveniše u odnosu na više lica koja krše zakon, nema tu ni države, ni policije. Policajac je ruka države, i iza njega mora stajati sva sila držve, a ona bi trebalo da bude dovoljno jaka da svaki kriminalac počne da zazire od te sile. Do tada...
pre 6 godina
Ovo je uuzaas...Ljudi sta vam je...pa covek iz kola danas kroz otvoren prozor kaze policajcu saobracajcu 'Jel vidis kakav si haos napravio?' Alo ljudi o cemu pricamo...kako se tako obracamo policiji...u svakoj normalnoj drzavi bi ga istog trenutka policajac izbacio iz saobracaja...a ovde se ovako ponasamo...pa kad tako kaze muskarcy policajcu kako da ne udari zenu policajku...
pre 6 godina
pričala mi drugarica inače policajac, radila sama na autobuskoj u NS, i oko 4 ujutru lik je startuje za upaljač, nigde žive duše, a lik 2 metra i preko 100 kila, ona 55 kila sa krevetom... Ona mu da upaljač, on uzme uz rečenicu, hoćeš li se buniti ako zadržim upaljač sad sam izašao iz zatvora posle 10 godina ubio sam čoveka...
Ujutru kad je završila smenu, otvorila je bolovanje zbog psihičkih problema, dobila šifru F i oduzeli su joj oružje, sad radi u kancelariji .
Kaže mi namerno je htela da joj uzmu pištolj da se ne bi morala vraćati na teren sama .
pre 6 godina
Policajac sme da izvadi oruzije i da puca u vazduh ako se oseti ugrozenim. E sad, pitanje je sta ce posle sudija i komisija reci da li je bilo potrebe za tim (kao da su oni bili tamo pa znaju)
pre 6 godina
Objasniće mu oni neke stvari...
pre 6 godina
Udario ženu pesnicom u glavu? Kakva muškarčina. Nebi bilo loše da tu snagu pokaže u fer fajtu sa nekim iz SAJ-a ili neke druge specijalne jedinice. Nadam se da će nesrećna žena biti dobro.
pre 6 godina
Kada policajac procenio da ne može sam da izvrši zadatak, ukoliko nisu životi direktno ugroženi, čeka pojačanje. Očigledno je trebala i ova policajka to da uradi. Ovako, mogao je daj joj uzme oružje i napravi još veći belaj.
pre 6 godina
junacina...
pre 6 godina
Uzmimo u obzir da je osoba neuracunljiva i da nije znala sta radi. Dakle izlazi ubrzo na slobodu, to mogu gradjanji NS sutra da nam potvrde..u ustanovama nema mesta zato nesrecnik i jeste na ulici. To sto je udario zenu policajca jbg, udario bi muskarca tako da ne mislim da je napao zato sto je zensko. Poy
pre 6 godina
Svaku vrstu nasilja primereno oštro kazniti, pa se siledžije neće zabavljati. Strožije (+ koja godina) ako je prema slabijoj osobi, detetu ili starijem. Još strožije (+ koja godina)u slučaju napada na službeno lice.
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
Ko ce u trenutku da odredi da li je napad za primenu oruzja ili nije? Nepismeni, bezobrazni i vecno gladni policajac (mahom sa Kosova)? On? On????
U startu sam protiv predloga.
Sledeci predlog, molim.
pre 6 godina
Samo zakon,da svaka intervencija ukljucuje i najblizu patrolu/kolegu.I da naravno mogu da upotrebe naoruzanje u koliko ta osoba ne radi po naredjenju.
Ja vozio auto sa fabricki zatamnjenim staklima.3 auta me opkolila kao Escobara.Lezao sam na zemlji dok nisu proverili dozvolu i registraciju.Nakon toga sve kulturno ali nijednog momenta mi nije palo na pamet da nekog sornem u glavu.Brz oporavak postradaloj zeni zelim.
pre 6 godina
Rodna ravnopravnost. Nokaut od pijanca. To se policajcu ne može dogoditi. Prosta fizička snaga to ne dozvoljava. Tako je mogao i biti, ali nema veze. Važna je rodna ravnopravnost.
pre 6 godina
da se kladimo da će da policajku u bolnici da poseti ministar doktor lično... plus kamere i novinari... zato je i ostala da bi pred novinarima bilo rečeno kako je dobila teške povrede (od jednog udarca) i kako su policajci jadni, toliko im je težak posao pa ih još i biju, nema respekta prema njima više...
pre 6 godina
Pričajte mi nešto o rodnoj ravnopravnosti.Gde izmisliše pozornike za žene.Dobro nije još i izšutirana posle nokauta.A i policija mi je nešto zakazala.O zakonima i sudijama ne vredi ni trošiti reči.Lepo Turci kažu - Srbistan
pre 6 godina
Izbice mu bubrege! Nece mu pasti na pamet vise da ni da pogleda u policajca. I treba, zasluzio je! A policajce, molim, da nauce samoodbranu i da budu u treningu, a ne da primaju udarac od pijanog. Jbg, kad nam je zakon takav da je policija previse ogranicena, a mi stoka!
pre 6 godina
kako to da ide sama ???
pre 6 godina
Panduri su ionako gori od tih koje privode. Osim toga, služe samo kako bi štitili kriminalce na vlasti i lupali po džepu poštene građane. Koliko se samo puta dogodi da ne vrate, već prisvoje kradene stvari kojima uđu u trag? Uopšte me nije briga ni za nokautiranu ni njene kolege.
pre 6 godina
@bg
'ajde da ja tebe ne pretucem, vec da te nokautiram jednim udarcem, neka tebe poslije krpe na ORL pa nam onda objasni razliku, ja je trenutno ne vidim.
pre 6 godina
@(Dusan, 19. oktobar 2017 13:59) # Link komentara
Sta pricas bre? A jos i dobi silne pluseve... tuzno.
1. Nemas poima o SAD i policiji u SAD. Policijske brutalnosti ima, ali se onda i kaznjava, za razliku od Srbije.
2.Zakon u SAD je na strani napadnute osobe, za razliku od Srbije. U SAD ako nekome provalis u kucu, mozes da dobijes metak, kod nas ce oseteceni da dobije robiju...
3. Nije normalno da kada ti je zivot ugrozen, a ti pokusavas da nekoga privedes, vec branis svoj zivot kako god mozes, pa i ubojitim oruzjem. Sta tu nije jasno? Hoces mozda u bioskom dnapadaca da vodis?
4. Legalizacija oruzja nema nikakve veze sa kriminalom, ili mislis da kriminalci nece nositi oruzje ako je to proivzakonito? Jer, naravno, opste ponata stvar je da kriminalci stroko postuju zakon, sto bi se onda zvali kriminalci jelte...
5. Ma sve sto si napisao je katastrofalan sistem vrednosti, zasnovan na totalno pogresnim cinjenicama i predpostavkama, koji evo vidimo kako utice ne samo kod nas, pogledaj bre evropu...
pre 6 godina
Ladnoo kao u Ameriku,izvadit pistolj i sasut mu jedno 5 komada,a posle kad se otrijezni nek ga ispita Bog,sta je bilo,kako pa nek vidi gdje ce ga poslat...
pre 6 godina
Trening i obuka, trening i obuka, trening i obuka....Policajki želim brz oporavak.
pre 6 godina
Policija ide u paru. Ako ih neko napadne oni treba da uzvrate vatrom. Za to se trenira da se ovakvi ispadi ne bi dogadjali.
pre 6 godina
@ironichna
Vala neka mu je rekao. Više puta sam doživeo da policajac na raskrsnici na kojoj rade semafori reguliše saobraćaj i tu 100% najstaje haos kilometrima "uzvodno".
Idemo dalje.
pre 6 godina
(Bib, 19. oktobar 2017 18:23)
Valjalo bi propitati njene nadređene zašto su je poslali samu. Upravo zbog takvih situacija policajci treba da idu u paru, pa da jedan pokriva drugog.
Šta je ona trebala da uradi? Na raspolaganju su joj sredstva prinude. Ali koja? Prema Pravilniku, to su, između ostalog - fizička snaga, službena palica (srpski: pendrek) i vatreno oružje (lisice); plus i službeni pas, policijski konj, vodeni top ali nisu relevantni za ovo.
Ako je napadne, sigurno je da ga ne može fizički savladati (ako on izgleda k'o trokrilni orman, a ona 55 kila); pendrek... može samo da joj ga otme...
Što bi onda značilo da joj je jedino sredstvo odbrane - pištolj.
Za sve one koji bi sad rekli "Pa neka puca, i treba da ga upuca", zar stvarno mislite da je lako ubiti čoveka? Ni sve policijske škole na svetu te neće pripremiti za tako nešto.
Zato se i policajci retko i teško odlučuju da pucaju. Obično tek kad na njih zapucaju. Sećate se onog žandarma što ga je Uroš Mišić... Rekao je da je bacio pištolj što dalje od sebe - da ga oni ne bi uzeli, a i da sam ne dođe u iskušenje da ga upotrebi (a umalo da ga ubiju). Znači bio je spreman da i po cenu sopstvenog života sačuva njihove (bilo ih je više).
pre 6 godina
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
(Igor, 19. oktobar 2017 15:46)
Nije ni to rešenje. Pošto se očas posla u Srbiji svako pravilo okrene u svoju suprotnost, očas posla bi se Srbija pretvorila u Divlji Zapad.
Kao ono što kaže Brat Đura "Ubistvo u lovu ne podleže krivičnom zakonu. U mom selu kad neko nekoga mrzi samo ga pozove u lov i drm..."
A što se tiče napada na policiju, svakako da policija ima pravo da se brani i uzvrati, ali potezati pištolj i pucati za sve i svašta je malo previše. Zato su pametni ljudi izmislili nesmrtonosna sredstva za zaustavljanje agresivnih - šok bombe, suzavac, biber sprej, tejzer... koji se kod nas ne koriste. A zašto? Nemam pojma, to je pitanje za one kiji odlučuju o tome. A ako se ne varam, kod nas su i gumeni meci zabranjeni.
pre 6 godina
100 euro kazne,ja mislim da goreg nema :#
pre 6 godina
Trebali su hitnu pomoc da zovu ako se lik teturao a ne policiju, ee svasta od tih Novosadjana.
pre 6 godina
B, 19. oktobar 2017 14:06)
Da si ziv i zdrav druže ali u Americi bi građanski rat odavno počeo da njihova policija ima ograničenja kao naša!Nisam psihopata protiv sam bilo kakve sile i nasilja,po prirodi sam veoma miran ali crvena linija mora da se povuče,kada je policija napadnuta mora joj se dozvoliti da se brani kao uostalom i svim građanima,pljačkaš vam upadne u kuću ne smete mrko da ga pogledate bicete vi krivi da ne pričam o samoodbrani!Danas je u Srbiji došlo vreme da jedino kriminalci i olos imaju prava i slobode i ako se nešto ne promeni nema nam spasa!Čim je taj dasa napao policajca pa makar i pijan daleko je on od pristojnog građanina,danas napao policajca pijan sutra seo u auto pijan i napravio masakr na putu,možda baš vama neko blizak strada,hoćete li opet tako pričati?Još jednom nisam ja psihopata,psihopate su taj olos i kriminalci koji rade šta hoće bez ikakvih posledica a vi se zapitajte pre nego što mečka pokuca i na vaša vrata jer će tada biti kasno!
pre 6 godina
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Ne bi. U najgorem slučaju bi odgovarala disciplinski.
Zakon jeste takoav u pogledu nužne odbrane, ali se ne odnosi na ove sa značkom i pištoljem, za njih vrede malo drugačija pravila.
Naravno, to ne znači da treba "na prvu loptu" da potežu pištolj i pucaju pravo u glavu.
pre 6 godina
Nekada u Novom Sadu smo imali policaca po nadimku Đura bubreg. Sam nadimak sve govori. Za vreme njegovog dežurstva takve stvari se nisu dešavale. Upravo nam treba takav jedan.
pre 6 godina
Pre svega velika greska zato sto je sama izasla na slucaj a drugo,treba policajcima pod hitno uvesti u opremu omamljivace odnosno elektro sokere kao sto imaju i Americki policajci
pre 6 godina
Upravo nam treba takav jedan.
(Zlaja, 20. oktobar 2017 07:05)
Kad raspali po bubrezima nekog ko ni za šta nije kriv (slučajnog prolaznika, ili nekog na koga ima pik iz ko zna kog razloga) onda ću te pitati da li nam treba neko takav. Posebno ako taj koji nije kriv si ti ili neko tvoj.
pre 6 godina
PROMENITE ZAKON DA TI LJUDI MOGU DA SE BRANE A I SVI OSTALI GRADJANI SRBIJE, PRESTANITE DA STITITE KRIMINALCE
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
pre 6 godina
Meni se licno ne dopada da u ovakvoj zemlji punu razbojnika zene budu policajci.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
pre 6 godina
A šta ćemo kada policija maltretira građane ili bije?
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
pre 6 godina
Nevezano za to da li je policajka ili ne, nije mi jasno kako neko moze zenu da napadne?!
pre 6 godina
@Cikago
Da si ti meni ziv i zdrav, SAD-u preti gradjanski rat bas zbog ponasanja policije i terora koji sprovode nad gradjanima. Mislim da ne treba da se ugledamo na njih ni u ovome.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
pre 6 godina
"Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36) "
Ma, bravo ... samo nam to još treba da počnu da nas ubijaju kao zečeve. I ovako znaju da prebiju čoveka zato što im se ne sviđa kako je obučen, pa da u izveštaju napišu kako ih je napao.
pre 6 godina
Da je pucala dobila bi 15 godina robije. Ovako ce nasilnik dobiti 6 meseci uslovno i nikom nista. Mislim da je pravosudje najtrulije u nasoj drzavi punij truleza.
pre 6 godina
Panduri su ionako gori od tih koje privode. Osim toga, služe samo kako bi štitili kriminalce na vlasti i lupali po džepu poštene građane. Koliko se samo puta dogodi da ne vrate, već prisvoje kradene stvari kojima uđu u trag? Uopšte me nije briga ni za nokautiranu ni njene kolege.
pre 6 godina
Pravda za policajku! I podrška!
pre 6 godina
Ono sto je veci problem od kriminala i nasilja kojeg ima u svakoj drzavi,jeste da ja nasoj policiji nista ne verujem,iz milion razloga,kao ni 80 posto gradjana Srbije,toliko.
pre 6 godina
Policija ide u paru. Ako ih neko napadne oni treba da uzvrate vatrom. Za to se trenira da se ovakvi ispadi ne bi dogadjali.
pre 6 godina
Napad na ovlašćenu službenu lickinju (licicu)! Zatvor od najmanje 6 meseci, u zavisnosti od stepena nanesenih povreda i znatno duže.
pre 6 godina
Udario ženu pesnicom u glavu? Kakva muškarčina. Nebi bilo loše da tu snagu pokaže u fer fajtu sa nekim iz SAJ-a ili neke druge specijalne jedinice. Nadam se da će nesrećna žena biti dobro.
pre 6 godina
Kakvu god kaznu da dobije, mora prvo da prodje kroz ruke kolega policajke.
Veca kazna pijanoj budali od toga i ne treba.
pre 6 godina
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Jeste, bas je to dobro kod njih, malo malo pa ubiju nekog iz kojekakvih banalnih tehnickih razloga, pa imaju nerede po ulicama. Razmisli pre nego sto kazes nesto. SAD policija je medju gorim sto se toga tice. O obuci i (ne)upotrebi sve te silne opreme za koju dobijaju novac ne treba trositi reci. Najbolje da idu ulicama sa smajserom, kad vec ne koriste tejzere. Svi vi koji mislite da je smrt resenje ne shvatate da policija ne treba da bude egzekutor cim im se ukaze prilika, vec da su tu da onesposobe pocinioca i privedu ga pravdi. Koliko smo samo puta gledali snimak gde policija, slucajno ili namerno, dovodi situaciju do krajnje tacke gde im je dozvoljeno da koriste silu i onda ulece poput kakvih nasilnika i upotrebljava prekomernu silu. To nije profesionalizam, vec oportunizam sociopata koji se kriju iza uniforme. Profesionalno bi bilo da prolaze rigorozne psiholoske testove. A ja bih to primenio i na gradjane koji podrzavaju ludake, bili civili ili u uniformi. Sutra ce taj takodje jedva da doceka da dokaze kako je on zakon i nekog usmrtiti. Bavite se tehnickim detaljima kako bi relativizovali upotrebu smrtonosne sile, a postoji mnogo veci problem korupcije i nasilnistva. Smrt nece prekinuti taj zacarani krug, samo ce nastaviti prenosenje nasilja sa kolena na koleno i podelu medju narodom.
pre 6 godina
@(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
da, jer je nasa policija inace poznata po tome sto se ustrucava da koristi silu, pa daj da im damo jos pravo i da pucaju na gradjane.
pre 6 godina
Nadam se da su njene kolege bili kavaljeri, pa da su oni umesto nje pojasnili siledžiji neke detalje bontona.
pre 6 godina
U ovom slucaju napadnuta policajka nije imala vremena da se odbrani ili bar izbegne udarac. Cak i da sme da upotrebi oruzje, a i pendrek bi bio dovoljan, nije imala vremena jer nije mogla da ocekuje napad, nista nije ukazivalo na to. Kako bi se vi odbranili da neko bez ikakve najave i povoda jednostavno vas udari tolikom snagom da padnete u nesvest? Neverovatno je da se neko uopste usudi da tako napadne sluzbeno lice. I da nije bila policajka nego policajac isto bi zavrsilo... Ovo je napad na sluzbeno lice sa nanosenjem lakih ili teskih povreda, ako ovaj sto je udario nije beli medved dobice sigurno nekoliko godina da lezi. A svi cuvari ce znati da je udario policajku.
pre 6 godina
Ma treba kao u Americi, pridjes osumnjicenom na 5-6 m, ruka na pistolju, dva puta mu naredis da klekne sa rukama na potiljku ako ne odmah metak medju rogove i cao zdravo.
pre 6 godina
Napadači min. pet godina zatvora!!
pre 6 godina
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
to je posao komunalne policije
pre 6 godina
Ovo je uuzaas...Ljudi sta vam je...pa covek iz kola danas kroz otvoren prozor kaze policajcu saobracajcu 'Jel vidis kakav si haos napravio?' Alo ljudi o cemu pricamo...kako se tako obracamo policiji...u svakoj normalnoj drzavi bi ga istog trenutka policajac izbacio iz saobracaja...a ovde se ovako ponasamo...pa kad tako kaze muskarcy policajcu kako da ne udari zenu policajku...
pre 6 godina
Rodna ravnopravnost. Nokaut od pijanca. To se policajcu ne može dogoditi. Prosta fizička snaga to ne dozvoljava. Tako je mogao i biti, ali nema veze. Važna je rodna ravnopravnost.
pre 6 godina
Ladnoo kao u Ameriku,izvadit pistolj i sasut mu jedno 5 komada,a posle kad se otrijezni nek ga ispita Bog,sta je bilo,kako pa nek vidi gdje ce ga poslat...
pre 6 godina
U americi policajci uvek idu u paru a kod nas ??ccc srbijo opameti se!
pre 6 godina
Policajka je radila kao pozornik, a pozornik uvek radi sam. Prvo pročitaj pravila pa onda komentariši.
pre 6 godina
U doba Tita i Slobe nisi smeo da digneš ruku na policiju i vojsku. Za***ana ova demokratija.
pre 6 godina
Šta ste navalili, pa kako da puca kada je ovaj na prvu zategao u glavu i onesvestio? Da vuče bukagije bilmez nekoliko godina, nego šta.
pre 6 godina
Al' se ludo provodi napadac u stanici...
pre 6 godina
Zasto policajac u situaciji kada je napadnut ne sme da puca?Ugledajmo se na Ameriku pa ovakvim pitanjima!Prepisimo od njih ono što je dobro a ne samo loše poput rijalitija,starleta itd...
(Cikago, 19. oktobar 2017 13:24)
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
pre 6 godina
"Policija je tu da stiti gradjane..."
Koga ce oni da stite,kad vecina nije sposobna i ne ume ni sebe da zastiti?! Ono malo sposobnih,tu svoju sposobnost uglavnom iskazuju u grupi,ili nad slabijim,jako retko pokazuju snagu tamo gde treba,a jos cesce su pajtosi i kolege u obezbedjenju,osobama sa one strane zakona! Policajki zelim brz oporavak!
pre 6 godina
Može li neko da miu objasni kakva je to policija koju bije ko stigne? Samo pretražite vesti o poslednjih 6 meseci - malo-malo pa napadnut policajac, pretučen policajac, izudaran policajac, povređen policajac...
"Pretpostavlja se da ima teže telesne povrede, ali to još nije potvrđeno"
Ima. Udarac u glavu je potres mozga. A potres mozga kod koga dođe do gubitka svesti se smatra teškom telesnom povredom.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
(Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
U Engleskoj policajci uopšte ni ne nose oružje (osim u posebnim situacijama i isključivo po naređenju/odobrenju). Inače nose nesmrtonosno oružje - tejzere, biber-sprej, suzavac i slično. I ne dešavaju im se ovakve situacije.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Isti napad na bilo koga iz napadackih pobuda ,25 godina robije,ajmo sledeci.
pre 6 godina
Rukovodilac koji je poslao samog
policajca-ku, ce disciplinski dgovarati. Ozbiljan propust, a ujedno i neiskustvo policajke?!. Moglo je doci do tezih posledica. Brz oporavak i pamet u glavu...
pre 6 godina
Pričajte mi nešto o rodnoj ravnopravnosti.Gde izmisliše pozornike za žene.Dobro nije još i izšutirana posle nokauta.A i policija mi je nešto zakazala.O zakonima i sudijama ne vredi ni trošiti reči.Lepo Turci kažu - Srbistan
pre 6 godina
U Švajcarskoj nigde ne ide policajac sam na intervenciju i to verovatno nije bez razloga,ali eto u Srbiji je sve pametnije nego u uređenim državama. Na kraju kakav ministar,takva i oolicija.
pre 6 godina
Uzmimo u obzir da je osoba neuracunljiva i da nije znala sta radi. Dakle izlazi ubrzo na slobodu, to mogu gradjanji NS sutra da nam potvrde..u ustanovama nema mesta zato nesrecnik i jeste na ulici. To sto je udario zenu policajca jbg, udario bi muskarca tako da ne mislim da je napao zato sto je zensko. Poy
pre 6 godina
Trening i obuka ... Ne prilazi se pijanom kao socijalni radnik nego procenom opasnosti i drzanjem odstojanja odrzava kontrola nad osumnjicenim. Imam dvesta ovakvih intervencija i samo par puta sam udaren pesnicom. Priroda posla.
pre 6 godina
Jel napao sluzbeno lice? 10 godina. Jel naneo povrede? 15-20.
A ako uopste krene agresivno, policajac odmah da puca i kraj. Pa da vidimo
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neutralni posmatrac, 19. oktobar 2017 13:36)
Ko ce u trenutku da odredi da li je napad za primenu oruzja ili nije? Nepismeni, bezobrazni i vecno gladni policajac (mahom sa Kosova)? On? On????
U startu sam protiv predloga.
Sledeci predlog, molim.
pre 6 godina
Trebali su hitnu pomoc da zovu ako se lik teturao a ne policiju, ee svasta od tih Novosadjana.
pre 6 godina
Kada policajac procenio da ne može sam da izvrši zadatak, ukoliko nisu životi direktno ugroženi, čeka pojačanje. Očigledno je trebala i ova policajka to da uradi. Ovako, mogao je daj joj uzme oružje i napravi još veći belaj.
pre 6 godina
da se kladimo da će da policajku u bolnici da poseti ministar doktor lično... plus kamere i novinari... zato je i ostala da bi pred novinarima bilo rečeno kako je dobila teške povrede (od jednog udarca) i kako su policajci jadni, toliko im je težak posao pa ih još i biju, nema respekta prema njima više...
pre 6 godina
Objasniće mu oni neke stvari...
pre 6 godina
Interesantan smo mi svet. Da se desilo da je policajka odbila napdača, i eventualno mu zalepila "par vaspitnih", čitava bulumenta komentatora bi se obrušila na policiju, nalazila bezbroj razloga da pljuje po policiji koja eto, maltretira pošten svet.
A gde su bili potpisnici ovih današnjih komentara neki dan, kada je jedan kriminalac u napadu motornim vozilom na živote policajaca koji su ga zaustavljali, platio glavom? Celi Tutin i Novi Pazar su se digli protiv policije, a jadni policajac je žrtvovan od strane vlasti "radi mira u kući", mada je postupio u skladu sa pravilima službe, pa evo i u skladu sa najvećim brojem komentara vezanih za današnju vest. Ali, tada je najveći broj komentatora osuđivao "brutalnost" policije i žalili su "jadnog mladića koji je zbog nezaposlenosti morao da se snalazi za život". Gospodo, dok jedan policajac ne bude mogao da interveniše u odnosu na više lica koja krše zakon, nema tu ni države, ni policije. Policajac je ruka države, i iza njega mora stajati sva sila držve, a ona bi trebalo da bude dovoljno jaka da svaki kriminalac počne da zazire od te sile. Do tada...
pre 6 godina
treba da idu u paru i na najobičniju kućnu svadju.
pre 6 godina
@ Dusan
Samo ti i tvoji istomišljenici koji ti daju pluseve nastavite da živite u utopiji sa svojim nakaradnim i za celo društvo pogubnim načinom razmišljanja.
Posledice takvog shvatanja se u Srbiji vide na svakom koraku.
To je rezultiralo jednim pogrešnim sistemom vrednosti u kome je i moguće da kriminalci bez straha napadaju policiju.Pa sve na dalje,do kriminalnog sudstva i tužilaštva,korumpiranih političara,i na kraju nesposobne države iz koje ljudi masovno odlaze.
Sve je to zbog pogrešnog sistema vrednosti u društvu zbog koga je Srbija jedna vrsta poludržave.
A što se SAD tiče.U njima je zakon na strani onoga ko je napadnut,bio on policajac ili običan građanin.I taj koji je napadnut ima pravo da se brani svim sredstvima ukoliko mu je život ugrožen.
I dobro razmisli pre nego što nekoga u SAD napadneš i fizički ugroziš.Jer taj neko u SAD sasvim legalno poseduje i nosi oružje,i njime će braniti i odbraniti svoj život.A onaj ko potegne oružje ili ugrozi život policajca je istovremeno sebi potpisao smrtnu presudu.
Logika liberalnog zakona o oružju je jednostavna,i on drži kriminalce u strahu da napadnu obične građane,jer mogu biti upucani.
Jer kriminalci se nigde u svetu ne obaziru na zabranu nošenja oružja,oni će ga posedovati u svakom slučaju,i u SAD,i u Srbiji,i svugde.A pogotovo će nositi i upotrebljavati oružje,isto kao i fizičku silu,u društvu i državi u kojoj je nošenje oružja zabranjeno običnim građanima.
To je onda pravi raj za kriminalce i ljude van zakona.I povrh toga način razmišljanja građana poput tvog,i dobijemo to što vidimo na delu u Srbiji.
pre 6 godina
Napadnuta je pesnicom i da je pucala odgovarala bi zbog prekoračenja nužne samoodbrane. Po našem zakonu, sila upotrebljena radi samoodbrane ne sme biti veća od sile koju je napadač upotrebio. Nije smela da ide sama u intervenciju. Nadam se da će dobiti dobru porciju od njenih kolega, od pravosuđa je i onako i bog digao ruke.
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Taj zakon ocigledno treba menjati jer se kosi sa zdravim razumom.
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
pre 6 godina
Sta bre sad razvijate teorije i mlatite praznu slamu u komentarima. Pijan covek udario policajku, kraj price. Pijani ljudi prave razna sr... , sta je cudno.
pre 6 godina
@(Dusan, 19. oktobar 2017 13:59) # Link komentara
Sta pricas bre? A jos i dobi silne pluseve... tuzno.
1. Nemas poima o SAD i policiji u SAD. Policijske brutalnosti ima, ali se onda i kaznjava, za razliku od Srbije.
2.Zakon u SAD je na strani napadnute osobe, za razliku od Srbije. U SAD ako nekome provalis u kucu, mozes da dobijes metak, kod nas ce oseteceni da dobije robiju...
3. Nije normalno da kada ti je zivot ugrozen, a ti pokusavas da nekoga privedes, vec branis svoj zivot kako god mozes, pa i ubojitim oruzjem. Sta tu nije jasno? Hoces mozda u bioskom dnapadaca da vodis?
4. Legalizacija oruzja nema nikakve veze sa kriminalom, ili mislis da kriminalci nece nositi oruzje ako je to proivzakonito? Jer, naravno, opste ponata stvar je da kriminalci stroko postuju zakon, sto bi se onda zvali kriminalci jelte...
5. Ma sve sto si napisao je katastrofalan sistem vrednosti, zasnovan na totalno pogresnim cinjenicama i predpostavkama, koji evo vidimo kako utice ne samo kod nas, pogledaj bre evropu...
pre 6 godina
Izbice mu bubrege! Nece mu pasti na pamet vise da ni da pogleda u policajca. I treba, zasluzio je! A policajce, molim, da nauce samoodbranu i da budu u treningu, a ne da primaju udarac od pijanog. Jbg, kad nam je zakon takav da je policija previse ogranicena, a mi stoka!
pre 6 godina
100 euro kazne,ja mislim da goreg nema :#
pre 6 godina
@ironichna
Vala neka mu je rekao. Više puta sam doživeo da policajac na raskrsnici na kojoj rade semafori reguliše saobraćaj i tu 100% najstaje haos kilometrima "uzvodno".
Idemo dalje.
pre 6 godina
Svaku vrstu nasilja primereno oštro kazniti, pa se siledžije neće zabavljati. Strožije (+ koja godina) ako je prema slabijoj osobi, detetu ili starijem. Još strožije (+ koja godina)u slučaju napada na službeno lice.
pre 6 godina
Nije pretucena nego nokautirana jednim udarcem.
pre 6 godina
Napad na sluzbeno lice, 25 godina robije, ajmo sledeci.
(Anon, 19. oktobar 2017 13:18)
Ma važi. Potapši ih po ramenu kad budu privodili lika bez karte ili bakicu s pijace.
(Gaston, 19. oktobar 2017 13:54)
Ma da, policija inace redovno privodi ljude bez karte i bakice na pijaci. Sta sve ovaj internet trpi, strasno. Kad vec spominjes karte, juce kontrolorka u autobusu zatekne 2 lika obojica izmedju 20-30 godina, sede. Ona ih ne kaznjava, ne izbacuje cak ni iz busa nego im kaze i to ih zamoli da kad vec nemaju kartu ustanu da drugi ljudi, a bilo je i starijih osoba, sednu. Ne. Ona ode dalje, pregleda, vidi oni i dalje sede. Sad vec hoce da ih izbaci, kaze vozacu da saceka, jedan od njih joj psuje majku i kaze vozacu da vozi i on nastavi, tako da kontrolori izadjose, a njih dvojica nastavise da sede i voze se. Jedno je svercovanje, ali brate mili...
pre 6 godina
Samo zakon,da svaka intervencija ukljucuje i najblizu patrolu/kolegu.I da naravno mogu da upotrebe naoruzanje u koliko ta osoba ne radi po naredjenju.
Ja vozio auto sa fabricki zatamnjenim staklima.3 auta me opkolila kao Escobara.Lezao sam na zemlji dok nisu proverili dozvolu i registraciju.Nakon toga sve kulturno ali nijednog momenta mi nije palo na pamet da nekog sornem u glavu.Brz oporavak postradaloj zeni zelim.
pre 6 godina
Trening i obuka, trening i obuka, trening i obuka....Policajki želim brz oporavak.
pre 6 godina
Nekada u Novom Sadu smo imali policaca po nadimku Đura bubreg. Sam nadimak sve govori. Za vreme njegovog dežurstva takve stvari se nisu dešavale. Upravo nam treba takav jedan.
pre 6 godina
Vas izvestaj mi nije jasan. Prvo ste naveli da su je presreli i pretukli a u daljem izvestaju navodite da ju je osoba koja se teturala udarila od cega je ona pala u nesvest. U svakom slucaju takav postupak je za svaku osudu... Mada ni njen pristup nije po protokolu. Poznat je slucaj kad je prolaznik prisao da pridigne pijanog coveka koji je u takvom halucidnom stanju ubo coveka i usmrtio ga..
pre 6 godina
Zasto je policajka bila sama? Zar nije standarna procedura da policajci idu u parovima na lice mesta?
pre 6 godina
pričala mi drugarica inače policajac, radila sama na autobuskoj u NS, i oko 4 ujutru lik je startuje za upaljač, nigde žive duše, a lik 2 metra i preko 100 kila, ona 55 kila sa krevetom... Ona mu da upaljač, on uzme uz rečenicu, hoćeš li se buniti ako zadržim upaljač sad sam izašao iz zatvora posle 10 godina ubio sam čoveka...
Ujutru kad je završila smenu, otvorila je bolovanje zbog psihičkih problema, dobila šifru F i oduzeli su joj oružje, sad radi u kancelariji .
Kaže mi namerno je htela da joj uzmu pištolj da se ne bi morala vraćati na teren sama .
pre 6 godina
Kako su to sad teže povrede, a pre svega par dana u Čačku sin inspektora je sa tri uboda naneo lakše telesne povrede mladiću koji je izgubio dva litra krvi i na kraju bez pritvora pušten da se brani sa slobode?
pre 6 godina
Policajac sme da izvadi oruzije i da puca u vazduh ako se oseti ugrozenim. E sad, pitanje je sta ce posle sudija i komisija reci da li je bilo potrebe za tim (kao da su oni bili tamo pa znaju)
pre 6 godina
@bg
'ajde da ja tebe ne pretucem, vec da te nokautiram jednim udarcem, neka tebe poslije krpe na ORL pa nam onda objasni razliku, ja je trenutno ne vidim.
pre 6 godina
junacina...
pre 6 godina
kako to da ide sama ???
pre 6 godina
Ljudima treba dati odresene ruke da se brane kako znaju i umeju na svom posedu.
Za napad na policiju u bilo kom slucaju moras da ocekujes da ces dobiti metak nazad, pa probaj.
(Igor, 19. oktobar 2017 15:46)
Nije ni to rešenje. Pošto se očas posla u Srbiji svako pravilo okrene u svoju suprotnost, očas posla bi se Srbija pretvorila u Divlji Zapad.
Kao ono što kaže Brat Đura "Ubistvo u lovu ne podleže krivičnom zakonu. U mom selu kad neko nekoga mrzi samo ga pozove u lov i drm..."
A što se tiče napada na policiju, svakako da policija ima pravo da se brani i uzvrati, ali potezati pištolj i pucati za sve i svašta je malo previše. Zato su pametni ljudi izmislili nesmrtonosna sredstva za zaustavljanje agresivnih - šok bombe, suzavac, biber sprej, tejzer... koji se kod nas ne koriste. A zašto? Nemam pojma, to je pitanje za one kiji odlučuju o tome. A ako se ne varam, kod nas su i gumeni meci zabranjeni.
pre 6 godina
(Bib, 19. oktobar 2017 18:23)
Valjalo bi propitati njene nadređene zašto su je poslali samu. Upravo zbog takvih situacija policajci treba da idu u paru, pa da jedan pokriva drugog.
Šta je ona trebala da uradi? Na raspolaganju su joj sredstva prinude. Ali koja? Prema Pravilniku, to su, između ostalog - fizička snaga, službena palica (srpski: pendrek) i vatreno oružje (lisice); plus i službeni pas, policijski konj, vodeni top ali nisu relevantni za ovo.
Ako je napadne, sigurno je da ga ne može fizički savladati (ako on izgleda k'o trokrilni orman, a ona 55 kila); pendrek... može samo da joj ga otme...
Što bi onda značilo da joj je jedino sredstvo odbrane - pištolj.
Za sve one koji bi sad rekli "Pa neka puca, i treba da ga upuca", zar stvarno mislite da je lako ubiti čoveka? Ni sve policijske škole na svetu te neće pripremiti za tako nešto.
Zato se i policajci retko i teško odlučuju da pucaju. Obično tek kad na njih zapucaju. Sećate se onog žandarma što ga je Uroš Mišić... Rekao je da je bacio pištolj što dalje od sebe - da ga oni ne bi uzeli, a i da sam ne dođe u iskušenje da ga upotrebi (a umalo da ga ubiju). Znači bio je spreman da i po cenu sopstvenog života sačuva njihove (bilo ih je više).
pre 6 godina
(Akumulator, 19. oktobar 2017 15:09)
Ne bi. U najgorem slučaju bi odgovarala disciplinski.
Zakon jeste takoav u pogledu nužne odbrane, ali se ne odnosi na ove sa značkom i pištoljem, za njih vrede malo drugačija pravila.
Naravno, to ne znači da treba "na prvu loptu" da potežu pištolj i pucaju pravo u glavu.
pre 6 godina
Upravo nam treba takav jedan.
(Zlaja, 20. oktobar 2017 07:05)
Kad raspali po bubrezima nekog ko ni za šta nije kriv (slučajnog prolaznika, ili nekog na koga ima pik iz ko zna kog razloga) onda ću te pitati da li nam treba neko takav. Posebno ako taj koji nije kriv si ti ili neko tvoj.
pre 6 godina
Malo vam je čudna vest. Kad napišete "pretukli", to znači da su je konstantno tukli, a ne da je dobila jedan udarac (naravno, ne opravdavam, samo pišem kako deluje). Onda piše "napadači su privedeni", a iz teksta se posle saznaje da je u pitanju jedna osoba, nigde se ne vidi da ih je bilo više.
Inače, kod hotela Novi Sad sam više puta video čoveka koji, u vidno psihološki neuračunljivom stanju, viče, hoda poprilično nestabilno a neretko je i agresivan prema javnom dobru...ima običaj da prevrće i šutira kante ili šta mu se nađe pod nogom. Ovaj slučaj me podseća na njega. Deluje poprilično neuravnoteženo i uvek sam se pitao kako mu je dozvoljeno da bude na ulici i da se tako ponaša. Ako nije za zatvor zbog svog psihičkog stanja, ona jeste za neku ustanovu jer ugrožava i plaši ljude i decu, i uništava javno dobro.
pre 6 godina
Pre svega velika greska zato sto je sama izasla na slucaj a drugo,treba policajcima pod hitno uvesti u opremu omamljivace odnosno elektro sokere kao sto imaju i Americki policajci
pre 6 godina
PROMENITE ZAKON DA TI LJUDI MOGU DA SE BRANE A I SVI OSTALI GRADJANI SRBIJE, PRESTANITE DA STITITE KRIMINALCE
pre 6 godina
B, 19. oktobar 2017 14:06)
Da si ziv i zdrav druže ali u Americi bi građanski rat odavno počeo da njihova policija ima ograničenja kao naša!Nisam psihopata protiv sam bilo kakve sile i nasilja,po prirodi sam veoma miran ali crvena linija mora da se povuče,kada je policija napadnuta mora joj se dozvoliti da se brani kao uostalom i svim građanima,pljačkaš vam upadne u kuću ne smete mrko da ga pogledate bicete vi krivi da ne pričam o samoodbrani!Danas je u Srbiji došlo vreme da jedino kriminalci i olos imaju prava i slobode i ako se nešto ne promeni nema nam spasa!Čim je taj dasa napao policajca pa makar i pijan daleko je on od pristojnog građanina,danas napao policajca pijan sutra seo u auto pijan i napravio masakr na putu,možda baš vama neko blizak strada,hoćete li opet tako pričati?Još jednom nisam ja psihopata,psihopate su taj olos i kriminalci koji rade šta hoće bez ikakvih posledica a vi se zapitajte pre nego što mečka pokuca i na vaša vrata jer će tada biti kasno!
77 Komentari
Sortiraj po: