Četvrtak, 05.10.2017.

20:19

"5. oktobar je prevara... Gde su sad oni, a gde sam ja?"

Šef srpske diplomatije i lider Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić izjavio je da je "5. oktobar prevara" finansirana iz inostranstva.

Izvor: B92

"5. oktobar je prevara... Gde su sad oni, a gde sam ja?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

229 Komentari

Sortiraj po:

Nele

pre 6 godina

Hvala! Samar koji smo svi zasluzili.
Gde si ti mozes da zahvalis Neobavestenom sto nije dozvolio smenu Markovica i promene u DB pa su te Milosevicevi ljudi sacuvali. Inace bi bio u zatvoru gde ti je i mesto. I Tadicu koji te rehabilitovao u narodu.
U DOS-u jedan covek ih je drzao na okupu. Sve se raspalo kad ste ga ubili i vratili nas u srednji vek.
A Zoranu idem sutra na grob da odnesem cvece.

Goran

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D
(Cvoruga, 5. oktobar 2017 23:08)

Pa dobro iz inata !!! A što onda ponovo glasa za njega kad i on ne ispuni ono što obeća ?! Nije to baš tako nego naš narod, neobrazovan , poluobrazovan voli takve. Šta mislite posle ove njegove izjave kako vidim, što već jedan reče, puno kivnosti i besa, koliko će njegovih glasača to da pogodi, pa više neče glasati za njega ?! Budite uverenio ni jednog, još če im imponovati kako je on sposoban političar

Aleksandar

pre 6 godina

@(Грађанин се (не) пита, 5. oktobar 2017 22:42)

Dačić 90-ih i Dačić danas je apsolutno ista osoba, istih stavova i istih ciljeva tako da sigurno ne bi sebi pljunuo u lice. Štaviše, čvrsto bi mu stisao ruku jer je sve za šta se borio - vlast i lično bogatstvo - postigao.

nemanja s.

pre 6 godina

Jedan je UBIJEN.
Jedan se časno povukao u penziju, jer je Kosovo uzgubljeno.
Ivica Dačić je bio u svim vladama zadnjih 12 godina. Srbija je danas jedna od tri najsiromašnije države u Evropi.

Toxic

pre 6 godina

"PS. Kad vec pricas o nekoj izdaji, podseti nas, ko je potpisao Briselski sporazum?
(Cisto da izmanipulisani cuju, 5. oktobar 2017 20:49)"

I Kumanovski pre toga.

Aleksa

pre 6 godina

Da je u Srbiji izvrsena lustracija vi biste bili u dubokoj medijskoj ilegali, a ne biste se sepurili kao sef diplomatije. Zalosno je sto nismo raskrstili sa 90-im, zabranili Vase partije i okrenuli
se zapadnim vrednostima. Cenu i danas placamo sa likovima poput Dacica, Vulina, Seselja i ostalih.

Boris

pre 6 godina

I jeste bio prevara db-a i korumpiranih politicara. Danasnja vlada i stanje u zemlji je najbolji dokaz za to. Jedino u Srbiji ne znaju da je pao berlinski zid, jedino ovde nisu otvoreni dosijei. Najgori smo, i dalje u raljama kgb-a.

Marko Djurdjevic

pre 6 godina

Znaci vracamo se opet na iste SPS-ovske gluposti i izmisljotine o finansiranju iz inostranstva... Niko te ljude nije izneverio, nego je proces oporavka i modernizacije Srbije zaustavljen ubistvom Zorana Djindjica. I jedino se taj period moze nazvati periodom posle 5. oktobra. Onda dolazi period, koji traje od 2004. do danas, period od kada se SPS vraca na vlast, a oziveo ga je Vojislav Kostunica koji je tada postao premijer uz pomoc manjinske podrske SPS-a. Tako da ovo nije period "posle 5. oktobra" vec period ponovnog vladanja SPS-a. Ali o cemu bi pricao prevarant nego o prevari...

realno

pre 6 godina

Tako nam i treba, sprdaj se sa nama. I treba da se sprdaš se svima, a pogotovu sa Tadićem koji vas je sve oživeo, a nas obmanuo. Samo tako bahato, arogantno i samouvereno, doći će i PRAVI 5.oktobar, nestaćete sa političke scene.

superbot

pre 6 godina

Čujte Srbi, čuvajte se sebe, reče jedan čovek. Arči ustani i najuri ove balvane. Oooooooj, zemljo progutaj nas sve kad za bolje nismo. Zorane izvini, izdali smo te, ovaj narod zaslužuje ovo. Nema samosvesti, ima zadruga i nike patike. Srbi, niste za bolje.

Jedan čitalac

pre 6 godina

Čitam sve komentare i ne mogu da se načudim. Nijedan jedini komentar podrške Koferčetu. Svi do jednog, otvorene duše ogorčenih gradjana. Bujica nezadovoljstva kulja ovde u komentarima. Narodu se razvezao jezik, i poput otvorenog pisma poručuju Koferčetu šta im leži na srcu, a nemaju prilike da mu sve to uživo saspu u lice. I nekako mi baš drago i toplo oko srca. Pitam se samo kada će ova bujica nezadovoljstva ,,probiti branu" i preliti se na ulice? Da li je pitanje dana kada će doći do tačke ključanja, ili to neće biti još tako skoro? Trpeljiv je ovaj narod, navikao da ga tlače i gaze. Može Srbin još mnooooooogo da trpi. Da li nam je to ostalo genetski zbog onih par vekova pod Turcima?

ford

pre 6 godina

Imao sam 22,tog dana na uglu Aberdarove i 27. marta,pucali na nas gumenim mecima..
Al kad procitam ovo,u pravu je,jbg.Gde su svi oni a gde smo mi!?
Kanal bato,dubok..!!

Gresnik

pre 6 godina

Ne razumem sad ovu ulogu. Je l' ovaj sad zaduzen da iritira narod ili je toliko bahat da je umislio da je drzavnik? Ili je pod 'gasom' pa ne zna sta prica?

Dijagnoza: Sve to ide iz porodice.

pre 6 godina

Pametan čovek nikada ne bi navlačio gnev na sebe,
bar ne bez mnogo jakih razloga.

Glup kao Sloba.
Ima moć, pa podivljao.

Banderaš

pre 6 godina

On misli da je uspeh u životu to što ke on sada ministar?! Strašno. Nikada ne bih ovaj svoj mir menjao za mulj u kome se svi oni nalaze.

kondor

pre 6 godina

Za mene je 5.oktobar najznačajniji datum! A, ovi koji su očekivali više, e pa žao mi je.Ne može se jednim danom sve rešiti.Uvek mora biti neprestana borba.Ali Srbi misle, dovoljno je samo jednom, posle možemo da se izležavamo.E pa, zato nam sad opet vladaju ovi.Predali smo se, dozvoljavamo da nas ucenjuju, da nas kupuju, a kao smo najpametniji, i razumemo se u sve.Zato nam je ovako, i krivi smo samo mi NAROD, a ne političari.

gradinar

pre 6 godina

"Где су они, а где сам ја"...
Значи то је теби најбитније. Битна је ВЛАСТ.

А Србија? Где је Србија?

Па ти народе гласај за неког ко те прави будалом, е мој народе...

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Jel mali iz zitoradje zna da mi kaze koliko u Srbiji treba godina da se uštedi za stan od 250000€? U Svajcarskoj sa prosečnom platom oko 20-25 godina. 240 meseci po 1200CHF svakog dana. A da treba da pišem o 5 oktobru. Idu izbori spremite mercedes za narod kao 2014 da vidimo da li će da se upecaju ponovo?

OBAD 021

pre 6 godina

Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene", rekao je Dačić.
Ivice,Ivice ,znači ne znaš gde su Zorana,Vesić,Mali,Rističević,Marko Đurić.Trivan,Rasim,Nenad Popović,Draškovići,Bakarec, silni drugi dosovci i otporaši?Kako možete da kažete da su izdajnici? I tačno je da su promenili sve ali nisu sebe .Međutim najviše me muči pitanje- kakav čovek može biti onaj koji "zna" pravu "istinu" o broju glasova u septembru 2000,.te , a onda zarad vlastitog džepa ćuti i pravi vladu sa "lopovima".Volim bajke i iskreno se nadam nastavku "Ivice i Marice" jer valjda će Marica u 2. delu napokon doći po malog Ivicu .

jadan i bedan

pre 6 godina

Pa evo da mu ja objasnim gde je ko.Ti si jos uvek tamo,ja ovamo,samo smo stariji.Kada mi pukne film eto mene tamo gde si ti i onda nema povratka na pocetne pozicije,ima da odradimo demokratiju do kraja i vidimo gde je ko.

Lexx_nl

pre 6 godina

Е моји Срби, шта смо доживјели и ви тамо далеко и ја овдје далеко..
Па овај да има елементарног чојства, он би барем ћутио данас.
Овако, он лупа и надаље. И што је најгоре, може му се.
Чуј, Злобин потрчко, министар вањски Републике Србије.. Земљо, отвори се.

doktor

pre 6 godina

Da postoji neka pravda u drzavi ovoj ni ti nebi trenutno bio gde jesi, nego bi svi politicari bili iza resetaka, zbog lopovluka,izdaje itd..

Moka

pre 6 godina

Da je ovo drzava ovaj bi za koferce i za druzenje sa bananom bio na robiji a ne bi nam bio sef diplomatije.GADE MI SE SVI POLITICARI ZAR MOZE OVAKVA ***** DA SE RODI.

Gari

pre 6 godina

Ako smo pametni i u sebi nosimo makar zrnce dobrog inata, ovakve izjave ce nas pobuditi da zajedno stvorimo talas otpora koji nam se sad cini nemogucim. Sad sam Siguran da ce dunuti oluja da rastera oblak trulezi nad ovom zemljom. Monzhoa, Sen Deni!

devlinjo

pre 6 godina

Ma ko si bre ti?!?! Odakle ti pravo da se sa poredis??? Ko si sada a ko si tek bio tada? Sa frizurom slobe, neki mali prtparol necega??? Banano i koferu, sta se primas da si drzavnik. Sta god ti rekao, 5.10.2000. ulicama beograda i srbije hodale su ljudske gromade, a kada su oni (pravi do 2003) bili na vlasti, ti si bio u predposlednjem redu u skupstinskoj sali i SRAM TE BILO BRUKO!!! Idi odpevaj nesto.

Cvoruga

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D

markoni

pre 6 godina

A ja sam bio i branio ono odakle si ti tog okobra pobegao glavom bez obzira!I evo posle toliko godina ja i dalje za bedu od plate branim i čuvam slične, a vi se razbacujete i uzivate u plodovima vaše "revolucije".

miami

pre 6 godina

Zamislite, kakav je to criminal, kad neki minister ne priznaje demokratske rezultate izbora iz proslosti. Da je Srbija normalna drzava, takvi se ne bi mogli baviti politikom.

M

pre 6 godina

Neverovatno je da narod misli da je Kostunica kriv. Kostunica je 2008. otisao u istoriju. A ko je glasao 2008, 2012, i 2016. za SPS? Pa sam narod je kriv. Sami smo sebi krivi, i svi koji glasaju za DS koji je bio u koaliciji sa SPS, i svi koji glasaju za SNS. Ovaj narod nikako da shvati da na izborima uvek treba da izglasa nekog ko nikada nije bio na vlasti a sve koje su jednom bili (i upropastili nas) vise nikad ne dovede na vlast.

Грађанин се (не) пита

pre 6 godina

Браво, надмашио си учитеља! Мајсторска замена теза уз препознатљиви сарказам. Ај сад да посматрамо овако: Да Ивица из деведесетих сретне данашњег Ивицу, пљунуо би му у лице јер је издао све за шта се борио и прокламовао. Како звучи?

Ni obraza ni mozga

pre 6 godina

'...govorim o onima koji su izveli 5. oktobar. Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije...'

Đinđić je u grobu, sećaš se? Trebalo bi da se sećaš, jer da je on živ, čuvao bi ti ovce u Žitoradji.

Zato ne seiri, nesrećo. Ne preteruj.

DonnieDarko

pre 6 godina

Bio 5.oktobar i onda je obrisan gumicom. Eto nas ponovo u 90-im.
Mi za bolje i nismo, nemoj da je neko trazio vise ista ima da se cuti i trpi, kada smo kolektivno idiotska nacija tako treba i da skoncamo.

dare 011

pre 6 godina

Kakve veze ima odakle je finansiran??? Pa kada ste vi upropastili platni promet i devalvirali dinar, neće valjda da dignu kredit u Beobanci? Kakve nebuloze oooooo Bože!?

Radoje

pre 6 godina

Tadiću,kako je tvojoj savesti danas kad čuješ i gledaš kako se " koferče" razgoropadio? Ko li ga beše vratio u politiku, a ne poslao tamo gde je zasluživao,i gde mu je danas mesto !?!

Werty

pre 6 godina

@ Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.
(Buxi, 5. oktobar 2017 20:37)

Pakt sa djavolom je on potpisao mnogo ranije sa Miloševićem.
Nego taj pakt su mu ovi posle oprostili što nikako nije smelo da se desi.
On je isti kao koji oni? Jedino sa kim je isti jesu radikali i naprednjaci.
Oni su zajedno žarili i plaili, terali ljude u smrt jednu celu deceniju. Unakazli i ocrneli Srbiju za svagda. Još uvek čekamo taj 6.oktobar i zlikovce iza rešetaka.

kvazi britanac na srpskom

pre 6 godina

I na kraju imas obraza kao i ostali sebi slicnim da kazes "Lično sam veoma zahvalan zbog 5. oktobra jer, da nije bilo njega, ne bih postao predsednik SPS".???

Moebius

pre 6 godina

Kazu ljudi da pri planetarnim katastrofama , kao sto su kolaps elektromagnetnog polja Zemlje, gama zraci, asteroidi, ne prezivljava nista , osim mikroba.. Ne znam zasto mi je ta prica pala na pamet citajuci Dacicevu izjavu.. I otkud taj nagon za povracanjem..

Avanturista

pre 6 godina

Za njih i ne znam gde su, u svakom slučaju u rasulu i buli. Za tebe znam definitivno da si u koferu, a da su ti **** u procepu. Bahatost koju imaš je samo zbog toga što si beskičmenjak koji se svima prikloni, i na svakom organizmu parazitira. Baš takvi, tvog kalibra i profila su Kosovo gurnuli Albancima, što su u čoporu i sa ledjima jaki, a kad se nadju u procepu slugavni. Tu si gde si otprilike isto kao što su Milan Nedić i Dimitrije Ljotić bili od 1941-1945.

Kvante

pre 6 godina

Prekasno je dosao "Peti oktobar", jos 1989. je trebalo da demontiramo stari sistem i odmah krenemo u evroatlantske integracije. Umesto toga, mi smo stali na branik Sovjetskom savezu i umirucem komunizmu, Milosevic je aktivno podrzavao Zjuganova i nije razumeo duh vremena koji je tada bio. Mozda ne bi doslo do raspada Jugoslavije, uveren sam da bi SAD sprecile Nemacku da komada Jugoslaviju, ili bi taj raspad bio bez rata.

bozza

pre 6 godina

5. Oktobar nije prevara vec promasaj... veliki promasaj sto tebe i tvoju ekipu nisu zgazili i strpali u zatvor dok si cvileo i skicao uplasen u cosku neke mracne prostorije. Sazalili su se i hteli da ispadnu korektni i milosrdni... Budale!!! Oni su nam prokockali sansu i uzeli 10g zivota, ti i tvoji ste nam uzeli 15 i uzimate jos uvek. Uzimajte dok god mozete jer ovaj tupavi narod ne zasluzuje bolje!

Vlada

pre 6 godina

Zahvaljujući Demokratskj stranci (koja je u potpunosti zaštitila Miloševićeve ljude koji su ubijali i pljačkali) doživeli smo da se dželati (SPS-JUL) smeju žrtvama!

Bojan B.

pre 6 godina

Ne treba se oko ovog uzbuđivati, jer njih 5.oktobar nervira.To se vidi po ovome, što izjavljuju.Znaju oni da postoji kritična masa, a to se videlo u aprilu, i normalno je da se plaše.Zato ovako i reaguju!

M

pre 6 godina

Druže Ivice, vi, koji ste sada u politici, što na vlasti, što u opoziciji, predstavljate IIb ligu.
Oni koji su vredeli, odavno nisu više aktuelni. Povukli su se pred surovim naletom vas nižerazrednih.

Dalibor

pre 6 godina

Ti si tu gde jesi jer nisi lustriran i oteran u misju rupu posle onolikog ula koje si na eo , zahedno sa onim ko te je izmislio. Ti si paradigma danasnje propasti.

Cekajuci 6.

pre 6 godina

Zoran Djindjic u zemlji, Ivica Dacic na slobodi i na TV - dve slike propasti Srbije...

Ljudi, budite se , lanci ponizenja nece sami pasti..

Marko

pre 6 godina

S obzirom kako je izgledao gnev naroda tog petog oktobra moram da priznam da ne bih smeo da budem ovako samouveren i hrabar u izjavama da sam na njegovom mestu. Ja bih se bojao sta cu ako sledeci put losi djaci nauce lekciju i na popravnom isprave ono sto su propustili prvi put.

Aleksandar

pre 6 godina

E, da mi je neko rekao 6. oktobra 2000-te da će 2017-te već uveliko Vučić i Dačić da nam ponovo kroje sudbinu, mislio bih da se sprda.
E, i zaslužili su DS-ovci da ih ovaj za****va. Imali su sve, podršku naroda, Evrope, Sveta... Mogli su da rade šta hoće. To im se i osvetilo. Postaviše na funkcije sumnjive likove, isplivaše odnekud kojekakvi ... i ode sve do moega...

Goran

pre 6 godina

"Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)"

Verovatno za koji godinu neces sebi moci da oprostis SNS. Eno, na nekoj drugoj vesti tip kaze da ce da glasa za Dveri sledeci put, verovatno je pre 5 godina pljuvao po "zutima", pa glasao za SNS. Sve pametan do pametnoga. Ma, samo napred, sami ste krojaci svoje srece.

Рз Брзотрз

pre 6 godina

Јесте, нажалост, је био финансиран из иностранства, али је био користан за Србију. Покојни председник Милошевић није добро водио Србију.

Polo

pre 6 godina

Prevara što ste izgubili izbore po ko zna koji put i niste hteli da predate mirno vlast? Jel zato prevara Ivice, jel zato prevara? A?
Ne. Prevara je zato što se nije desio 6. oktobar, Koštunica nas je tu mnoooogo prevario.
A vaša Udba je od Demokrata napravila tzv. Žute. Vi prokleti post-komunisti sve ukaljate, sve unakazite, sve pokradete, sve uništite.
Doći će i tebi kraj, doći će 6. oktobar zapamti. Ološ poput tebe će se naći iza rešetaka konačno!

Milan

pre 6 godina

Potpuno je čovek u pravu, ovo izgleda u praksi otprilike ovako. Zamislite da se žena uda za nekog nasilnika,pijanca, grubijana. Sad on je deset godina u braku maltretira,tuče, razbija i lomi sve po kući, na kraju spali kuću i sve u njoj i ode, ona jedva preživi, al nekako stane na noge i uzdigne se, a onda mu se vrati u zagrljaj i onda teraj brate ponovo! A onda joj on kaže vidiš da sam bio u pravu što sam te zlostavljao, da nisam ne bi me volela!
To je kratka priča o kratkoj pameti srpskog naroda.uvek sam se pitao kako to pamtimo ko kokoške par dana i sve zaboravimo! Moji ortaci i ja smo se uvek pitali ko bre još glasa za SPS, pa svi oni iz prvog pasusa, oni jednostavno vole da ih neko ponižava....jednostavno uživaju u tome, a takvih je u Srbiji mnogo.

Komunista

pre 6 godina

Nisam podržavao 5-ti Oktobar, ali samo mogu reći jedno: Umesto što sada brezobrazno seiriš, da imaš morala i časti, trebalo bi da svaki dan ideš u Crkvu i da pališ dve sveće, jednu Koštunici za zdravlje a drugu Đinđiću za pokoj duše. Zaslužili su bar toliko jer su ti,kao što neko reče, pružili ruku i izvukli iz blata. I ne samo tebe, nego i ostale iz vlasti pre tog nesrećnog 5-tog Oktobra.

zlopamtilo

pre 6 godina

Da ,ovo nam se desava zato sto veliki drzavnik Kostunica dr Vojislav izricito nije hteo revansizam ,mislio je da je previse sto je polupana skupstina .....E onda su pocele da se prave kombinacije I dilovi ,dele pozicije .....

Negativni

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.
(Jah, 5. oktobar 2017 20:30)

Bravo majstore, rekao si suštinu! Nebeski narod koji zna da je sletanje na Mesec prevara, da je zemlja ravna ploča...a najobičnije lopine mu zavrću uši, jašu ga i ponižavaju. Kakvi li su onda narodi koji nisu nebeski majko moja!

sludjena

pre 6 godina

Toliku kolicinu pokvarenosti Dacicu moj mozak ne moze da prevari.Ja nisam neki verink ali sam sigurna da prosto priroda mora neke stvari da postavi na svoje mesto.Seti se samo gde je Milosevic bio, a gde i kako je zavrsio.

dusan

pre 6 godina

Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
(Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)

A zasto? Kostunica je bio i ostao gospodin covek za ovaj mulj. On je jedini bio bitno drugaciji od svih ostalih. I sto bi ti sada njega sebi oprastao? Ako ti se on ne svidja ovi ostali su pobedili i sada je to to...

(Vlast)a

pre 6 godina

Jadnice,bas vas zalim.
Toliko ste navikli jos od vremena Milosevica na smrad i kaljugu,da ne osecate da ste u ogromnoj i prepunoj kloaki i niko se sa vama ne bi menjao,g.koferce!

greent

pre 6 godina

Za postojanje i ostajanje SPSa na vlasti opet kriv je samo i jedino Boris Tadic sa svojim 'istorijskim pomirenjem'. To mu je kazna, i nama je kazna, ali ocigledno da za bolju vlast i nismo.

Miki kontiki

pre 6 godina

Какве изјаве, да човек просто не поверује шта чује. 5 октобар је изневерио очекивања, све остало што господин Дачић изјављује је велика срамота. Када имате једног таквог човека и даље на власти, онда је јасно зашто Србија не може да се помери са мртве тачке. Он заслужује да га више нико и никада не гласа.

besna glista

pre 6 godina

Ne mogu se ocekivati promene ako narod ostane isti. Dokle god narod veruje u mitove o Kosovu, Rusiji i ostalim fantazmagoricnim bajkama, a istovremeno trazi pare od Evrope, do tad nije racionalno ocekivati bilo kakav peti, sesti ili trideset deveti oktobar. Vlast je onakva kakav je narod.

Mitar

pre 6 godina

Oni (veliki deo njih) nalazi se sa tobom u trenutnoj vlasti. A to gde si ti, ne znam, ali znam gde bi trebalo da budeš. U maloj prostoriji,sa malenim prozorom sa rešetkama, obučen u prugasto odelo. E to je najveća greška 5. oktobra, što ti, Vulin, Vučelić, Vučić i ostali niste na tom mestu...

nnnn

pre 6 godina

Ja kao dete petooktobarske revolucije (imao sam 14 godina tada) ovu konstataciju doživljavam kao uvredu. Odakle god i sa koje god strane da je finansirana, drago mi je što se desila jer je okončala teror koji je Milošević sprovodio prvo i osnovno nad NAMA u Srbiji. Moja porodica je jedna od onih koja je GROZNO živela devedesetih. Oba moja roditelja su, skoro u isto vreme, na godinu dana poslata na prinudni odmor... i to na vrhuncu nemaštine i inflacije te decenije. I baš me je uvredilo što je i Vulin svojevremeno konstatovao da bi demonstrante koji su upali u skupštinu trebalo sudski goniti... Kako ga nije sramota! A to što predsednik nam nema mišljenje o 5. oktobru, pa razume se. Mi smo se tada udružili i njega da postavimo tamo gde mu je mesto. Šteta što se to zaista nije desilo. A to što je spodoba kao Dačić danas na ovom mestu, to se ne bi ni desilo da je Đinđić živ. U to sam siguran. Ovo je bukvalno ponižavanje, ovakvo mišljenje. Gadi mi se!

101%

pre 6 godina

Ovaj mali Sloba je toliko posta nadobudan da se to vec granici sa bezobrazlukom,pa da nije bilo tebe,tvog gazde Milosevica i ostalih satrapa moj narod bi danas vec minimum 22 godine bio u EU,usli bi mnogo pre neke Poljske,Ceske ili Madjarske,zajedno sa Austrijom 1995,zatim moj narod ne bi radio za po 250 evra nego za minimum 1400 kao Italijani ili Spanci zato sto je standard moje drzave 1989 bio izmedju Spanskog i Italijanskog....hiljade ne bi poginule a milioni bili raseljeni a ja ne bi planirao da odem iz mog rodnog Beograda i Srbije u beli svet....SRAM TE BILO ako za sramotu i stid znas

autosovinista

pre 6 godina

Mali od koferčeta i palube, ćuti i pokrij se ušima!!!Nije ovaj narod pilećeg pamćenja, mada je podložan teorijama zavere, ono žestoko!!!

Vojislav

pre 6 godina

Ono što se dešavalo pre 5. oktobra je bio pokušaj prevare tvog gazde Slobodana Miloševića. A činjenica da nije bilo 6. oktobra tebi omogućava da budeš u skoro svakoj vladi posle tog oktobra.

Nostradamus

pre 6 godina

Ti si parazit koji je preziveo, parazit koga je I sam Sloba hteo da odstrani Iz svojih redova. Ti si parazit koji nas jedes sve ove godine.

Zagi

pre 6 godina

Ovo je odgovor na svako slovo koje izgovori bilo ko od petooktobarskih lidera!
Znacete da je svanuo 6. oktobar 2000. godine, onda kada ovaj covek zavrsi iza resetaka!

Goran

pre 6 godina

Uzrok 5. oktobra je nepristajanje Miloševića na odlazak sa vlasti posle izgubljenih izbora.

Izbore je izgubio iz dva razloga:

- nije više imao Kosovo kao veliki rezervoar glasova za nameštanje rezultata
- tadašnja opozicija je imala mnogo bolju kontrolu izbora nego ranije


Nema nikakve "prevare", trebao je samo da mirno ode sa vlasti.

Бата Стојковић

pre 6 godina

Сећаш ли се Ивице кад ти је Коштуница пружио руку да те извуче из блата јер је мислио да је ружно да било ко у Србији, па и ти, буде у блату а ти си му после тога забоо нож у леђа и заједно са Тадићем послао без милости у политичку пензији и сад се правиш важан док држиш Вучићеве скуте. Камо среће да те је Коштуница оставио у том блату, јер за боље ниси.

srbofil

pre 6 godina

Jedini razlog je sto nije bilo 6. oktobra. Posle ubistva Djindica, svi normalni smo pobegli u inostranstvo jer je pored vas nemoguce ziveti.

Buxi

pre 6 godina

Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.

Ljubisa

pre 6 godina

Samo u jednom ste isti: u urusavanju ekonomske baze Srbije. Da, ekonomske baze. Rasprodaja relevantne privrede izvrsena je za vreme Kostunice, kada ste za radi ucesca u privrednim plenu, podrzavali. Samo ste vi mogli da urusite " Galeniku", tu vam se drugi nisu mesali godinama. Vama svima, DOSu posebno, ima da narod pamti ' ucinke' jos najmanje 50.godina, sto sa 'nasledjem' od 90-tih cini skoro ceo vek. Samo za Srbiju se moze reci da je uveden tzv. ' politicki leveridz' u funkciji najprimitivnijeg eksploatacije naroda i prirodnih resursa drzave.

рајко

pre 6 godina

овај се још и шпрда са народом мада је донекле у праву. нема демократије у србистану ното институција ми само тражимо неког митског вођу да нас јаше док не крепа. а 5. октобар не треба више спомињати као важан дан.

Jah

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.

miki

pre 6 godina

5. oktobar je spasao srpski narod da bude talac haskog optuzenika i lujke sa cvetom u kosi. Spasio nas je jos dva-tri nova rata i mozda jos nekog bombardovanja. Ti o kojima Dacic prica odavno su preleteli u SNS. Pa pola bivseg DOS-a je sada u SNS, i to onaj njegov gori deo koji gleda samo da zasedne u fotelju.

janbo

pre 6 godina

Pa ono u pravu si delomično. Jeste finansiran spolja i to nije neka tajna knjige su napisane o tome a ima i zivih svedoka. Ali isto tako je Sloba dozlogrdio narodu tako da i nije trebalo puno da narod rastera tu ekipu. E sad nije lepo govoriti tako o Voji koliko se sećam ti si ušao u igru vrlo brzo posle 5. oktobra tako što si podržao njegovu manjinsku vladu, a posle kompletno vas vratili u igru Tadić i ekipa. Tebi je lepo.

U suštini svima vala je lepo, kao što ovi petooktobraši nisu dirali one sto su se obogatili 90 ih, nego su stvorili svoje bogataše, sada kada ste se vi oept vratili niko ne dira njih. Za koju godinu će otići i Vučić, doće opet petooktobraši, a AV i ekipa će nastaviti da vode ono što su zaradili sada, i tako u krug.

ja

pre 6 godina

Covek je u pravu, u zemlji rijalitija, sns-a ne očekujem kulturne i postene ljude na vlasti, kakva vlast takav i narod, bolje ne zasluzuje, gore ne može.

Naduvani Ratluk

pre 6 godina

Da li vam je poznato kako je Milosevic zvao Dacica :) NADUVANI RATLUK
Istinu je rekao samo je zaboravio da zadnjih 17 god. morao uvek da slusa sefove a nikako sebe.
Mene bi sram bilo da za 17 god. nepopravim stanje u zemlji a sve moguce politicke pozicije zasednem.

Pozdrav

Vlada

pre 6 godina

Upravu je čovek, samo možemo biti besni na same sebe... Glupi Tadić i Koštunica su mu dozvolili da vaskrsne. Samo ih je vlast interesovala i ništa drugo.

hjeronimus

pre 6 godina

Naj veće dostignuće demokratije je to što Dačić danas može da priča ovako.A da se pobunio protiv Slobe a da nije bilo 5.10. on bi bio u istoj krečani kao i Stambolić.Mene su moji izneverili i porazili a ovi su došli kao posledica ponašanja onih zbog kojih sam mislio da će već 6.10. da bude bolje.

Veljo

pre 6 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo bilo kada je vladao DOS ?

Mirko

pre 6 godina

"Gde su oni sada a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene"
Teska srca moram reci ali za ovo je potpuno u pravu.

Nizdis

pre 6 godina

Iako ne gotivim lik i delo malog slobe, mora se priznati da je u pravu. On je i dalje u vrhu svoje svrgnute partije a oni su izdali i majku rodjenu, kamoli partiju i narod.

boris

pre 6 godina

gradjani su 5. oktobra branili svoju izbornu volju koju je tvoj sef hteo da prekraja. da je bilo do inostranstva i do para, platili bi oni odavno i tvoj sef bi bio sklonjen. ali nije ni do para ni do inostransva nego do milion ljudi na ulicama. to nije niko mogao da plati. a vi gubitnici se samo tesite. a na to da kostunica nije pobedio ne znam sta da kazem. imali ste parlamentarne izbore 24.12.2000 koji su bili regularni i oterani ste na njima u proslost.

Fica

pre 6 godina

Ja se secam 90-ih kada sam kao klinac cekao sa dedom u redu za zejtin, hleb , mleko. Secam se isto oca koji ide na Kosovo 99.(sa kog se srecom ziv i zdrav vratio). Cak se i ovog cike secam sa tadasnje televizije(malo mrsavijeg,doduse). Mozete da plasirate tu pricu da ste vi i Sloba bili heroji, patriote, branitelji srpsva(kako smo prosli gde ste to srpstvo branili i toga se secam),ali samo neukim klincima i vasim vernim senilnim glasacima.Dan kada je onoliko naroda pokazalo zube i vama i vasem rezimu je stvarno bio trenutak (jedan od retkih u poslednjih 30-ak godina) kada sam bio ponosan na svoje sugradjane,na svoje zemljake.
Ali nazalost,nas narod jako slabo pamti i veoma brzo zaboravlja.Zato i jesi tu gde jesi i zato i mi jesmo tu gde smo.

Doktor

pre 6 godina

Tu si gde moze biti svako ko se dobro namaze vazelinom. Ne treba za tvoje mesto ni pamet, ni moral, ni obrazovanje, samo jak i velik stomak.
Bas kao taj tvoj.

cojle manojle

pre 6 godina

Što je najstrašnije, "ovo" je u pravu. Voleo bih da kažem "Pamet u glavu", ali ne vredi. Ko god je imao pameti u glavi, već je odavno otišao odavde.

maus

pre 6 godina

To sto si ti tu gde jesi, ne govori o 5oktobru kao dogadjaju, nego o poremecenom sistemu vrednosti, i nasoj nemogucnosti da iskoristimo prilike, koje smo dali na resavanje nesposobnim politicarima, a oni uz pomoc svojih stranaka napravili Partijsku drzavu u kojoj ko se dokopa vlasti, ima svojevrsni monopol nad svim resursima i moze da dogovara dilove bez javnih nabavki, da sve bude nelegalno i kriminalno a opet pravno poslusno i dozvoljeno.. narod radi za nikad manje plate, cene su previsoke, serviraju nam se rijalitiji na tv da se trujemo, obrazovani napustaju zemlju, ljudi se ucenjuju gubitkom posla ukoliko nesto kazu protiv vlasti, pogotovo u unutrasnjosti, i onda izadjes ti Ivice dacicu, i kazes kako si nam neophodan, Nisi druze veruj mi nego si sitna moneta za potkusurivanje krupnijih igraca, sa dosta dobrim ucenjivackim kapacitetom.. sve u svemu Lustracija se javlja kao neophodna..

Sasa

pre 6 godina

To i jeste najtuznije u ovom nasem jadu... Djindjic je mrtav, a ti si tu gde jesi...a kada malo bolje pogledam dodjem do zaklucka da je Djole u pravu, krivi smo mi, i za bolje od tebe i nismo....

pera

pre 6 godina

Znaci 5.oktobar je prevara ali tebi je dobar jer si postao predsednik partije umesto Slobe. Mislio sam da si malo mudriji da ne kazes bas sve sto mislis a ovako si se bas otkrio da te samo vlast i nista drugo ne interesuje.
..

bobrock27

pre 6 godina

Ne, nije prevara, vec ogromna propustena sansa za zemlju i ljude koji u njoj zive... A politika i zivot generalno su kao i sport, kada promasis veliku sansu stize kazna. Pa tako sada imamo ministra spoljnih poslova koji ne govori strane jezike (niti jedan)

Jah

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.

101%

pre 6 godina

Ovaj mali Sloba je toliko posta nadobudan da se to vec granici sa bezobrazlukom,pa da nije bilo tebe,tvog gazde Milosevica i ostalih satrapa moj narod bi danas vec minimum 22 godine bio u EU,usli bi mnogo pre neke Poljske,Ceske ili Madjarske,zajedno sa Austrijom 1995,zatim moj narod ne bi radio za po 250 evra nego za minimum 1400 kao Italijani ili Spanci zato sto je standard moje drzave 1989 bio izmedju Spanskog i Italijanskog....hiljade ne bi poginule a milioni bili raseljeni a ja ne bi planirao da odem iz mog rodnog Beograda i Srbije u beli svet....SRAM TE BILO ako za sramotu i stid znas

Buxi

pre 6 godina

Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.

Zagi

pre 6 godina

Ovo je odgovor na svako slovo koje izgovori bilo ko od petooktobarskih lidera!
Znacete da je svanuo 6. oktobar 2000. godine, onda kada ovaj covek zavrsi iza resetaka!

Бата Стојковић

pre 6 godina

Сећаш ли се Ивице кад ти је Коштуница пружио руку да те извуче из блата јер је мислио да је ружно да било ко у Србији, па и ти, буде у блату а ти си му после тога забоо нож у леђа и заједно са Тадићем послао без милости у политичку пензији и сад се правиш важан док држиш Вучићеве скуте. Камо среће да те је Коштуница оставио у том блату, јер за боље ниси.

autosovinista

pre 6 godina

Mali od koferčeta i palube, ćuti i pokrij se ušima!!!Nije ovaj narod pilećeg pamćenja, mada je podložan teorijama zavere, ono žestoko!!!

Mitar

pre 6 godina

Oni (veliki deo njih) nalazi se sa tobom u trenutnoj vlasti. A to gde si ti, ne znam, ali znam gde bi trebalo da budeš. U maloj prostoriji,sa malenim prozorom sa rešetkama, obučen u prugasto odelo. E to je najveća greška 5. oktobra, što ti, Vulin, Vučelić, Vučić i ostali niste na tom mestu...

Nostradamus

pre 6 godina

Ti si parazit koji je preziveo, parazit koga je I sam Sloba hteo da odstrani Iz svojih redova. Ti si parazit koji nas jedes sve ove godine.

OBAD 021

pre 6 godina

Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene", rekao je Dačić.
Ivice,Ivice ,znači ne znaš gde su Zorana,Vesić,Mali,Rističević,Marko Đurić.Trivan,Rasim,Nenad Popović,Draškovići,Bakarec, silni drugi dosovci i otporaši?Kako možete da kažete da su izdajnici? I tačno je da su promenili sve ali nisu sebe .Međutim najviše me muči pitanje- kakav čovek može biti onaj koji "zna" pravu "istinu" o broju glasova u septembru 2000,.te , a onda zarad vlastitog džepa ćuti i pravi vladu sa "lopovima".Volim bajke i iskreno se nadam nastavku "Ivice i Marice" jer valjda će Marica u 2. delu napokon doći po malog Ivicu .

Lexx_nl

pre 6 godina

Е моји Срби, шта смо доживјели и ви тамо далеко и ја овдје далеко..
Па овај да има елементарног чојства, он би барем ћутио данас.
Овако, он лупа и надаље. И што је најгоре, може му се.
Чуј, Злобин потрчко, министар вањски Републике Србије.. Земљо, отвори се.

maus

pre 6 godina

To sto si ti tu gde jesi, ne govori o 5oktobru kao dogadjaju, nego o poremecenom sistemu vrednosti, i nasoj nemogucnosti da iskoristimo prilike, koje smo dali na resavanje nesposobnim politicarima, a oni uz pomoc svojih stranaka napravili Partijsku drzavu u kojoj ko se dokopa vlasti, ima svojevrsni monopol nad svim resursima i moze da dogovara dilove bez javnih nabavki, da sve bude nelegalno i kriminalno a opet pravno poslusno i dozvoljeno.. narod radi za nikad manje plate, cene su previsoke, serviraju nam se rijalitiji na tv da se trujemo, obrazovani napustaju zemlju, ljudi se ucenjuju gubitkom posla ukoliko nesto kazu protiv vlasti, pogotovo u unutrasnjosti, i onda izadjes ti Ivice dacicu, i kazes kako si nam neophodan, Nisi druze veruj mi nego si sitna moneta za potkusurivanje krupnijih igraca, sa dosta dobrim ucenjivackim kapacitetom.. sve u svemu Lustracija se javlja kao neophodna..

Грађанин се (не) пита

pre 6 godina

Браво, надмашио си учитеља! Мајсторска замена теза уз препознатљиви сарказам. Ај сад да посматрамо овако: Да Ивица из деведесетих сретне данашњег Ивицу, пљунуо би му у лице јер је издао све за шта се борио и прокламовао. Како звучи?

devlinjo

pre 6 godina

Ma ko si bre ti?!?! Odakle ti pravo da se sa poredis??? Ko si sada a ko si tek bio tada? Sa frizurom slobe, neki mali prtparol necega??? Banano i koferu, sta se primas da si drzavnik. Sta god ti rekao, 5.10.2000. ulicama beograda i srbije hodale su ljudske gromade, a kada su oni (pravi do 2003) bili na vlasti, ti si bio u predposlednjem redu u skupstinskoj sali i SRAM TE BILO BRUKO!!! Idi odpevaj nesto.

besna glista

pre 6 godina

Ne mogu se ocekivati promene ako narod ostane isti. Dokle god narod veruje u mitove o Kosovu, Rusiji i ostalim fantazmagoricnim bajkama, a istovremeno trazi pare od Evrope, do tad nije racionalno ocekivati bilo kakav peti, sesti ili trideset deveti oktobar. Vlast je onakva kakav je narod.

gradinar

pre 6 godina

"Где су они, а где сам ја"...
Значи то је теби најбитније. Битна је ВЛАСТ.

А Србија? Где је Србија?

Па ти народе гласај за неког ко те прави будалом, е мој народе...

Radoje

pre 6 godina

Tadiću,kako je tvojoj savesti danas kad čuješ i gledaš kako se " koferče" razgoropadio? Ko li ga beše vratio u politiku, a ne poslao tamo gde je zasluživao,i gde mu je danas mesto !?!

kondor

pre 6 godina

Za mene je 5.oktobar najznačajniji datum! A, ovi koji su očekivali više, e pa žao mi je.Ne može se jednim danom sve rešiti.Uvek mora biti neprestana borba.Ali Srbi misle, dovoljno je samo jednom, posle možemo da se izležavamo.E pa, zato nam sad opet vladaju ovi.Predali smo se, dozvoljavamo da nas ucenjuju, da nas kupuju, a kao smo najpametniji, i razumemo se u sve.Zato nam je ovako, i krivi smo samo mi NAROD, a ne političari.

miami

pre 6 godina

Zamislite, kakav je to criminal, kad neki minister ne priznaje demokratske rezultate izbora iz proslosti. Da je Srbija normalna drzava, takvi se ne bi mogli baviti politikom.

jadan i bedan

pre 6 godina

Pa evo da mu ja objasnim gde je ko.Ti si jos uvek tamo,ja ovamo,samo smo stariji.Kada mi pukne film eto mene tamo gde si ti i onda nema povratka na pocetne pozicije,ima da odradimo demokratiju do kraja i vidimo gde je ko.

hjeronimus

pre 6 godina

Naj veće dostignuće demokratije je to što Dačić danas može da priča ovako.A da se pobunio protiv Slobe a da nije bilo 5.10. on bi bio u istoj krečani kao i Stambolić.Mene su moji izneverili i porazili a ovi su došli kao posledica ponašanja onih zbog kojih sam mislio da će već 6.10. da bude bolje.

boris

pre 6 godina

gradjani su 5. oktobra branili svoju izbornu volju koju je tvoj sef hteo da prekraja. da je bilo do inostranstva i do para, platili bi oni odavno i tvoj sef bi bio sklonjen. ali nije ni do para ni do inostransva nego do milion ljudi na ulicama. to nije niko mogao da plati. a vi gubitnici se samo tesite. a na to da kostunica nije pobedio ne znam sta da kazem. imali ste parlamentarne izbore 24.12.2000 koji su bili regularni i oterani ste na njima u proslost.

Ni obraza ni mozga

pre 6 godina

'...govorim o onima koji su izveli 5. oktobar. Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije...'

Đinđić je u grobu, sećaš se? Trebalo bi da se sećaš, jer da je on živ, čuvao bi ti ovce u Žitoradji.

Zato ne seiri, nesrećo. Ne preteruj.

Gari

pre 6 godina

Ako smo pametni i u sebi nosimo makar zrnce dobrog inata, ovakve izjave ce nas pobuditi da zajedno stvorimo talas otpora koji nam se sad cini nemogucim. Sad sam Siguran da ce dunuti oluja da rastera oblak trulezi nad ovom zemljom. Monzhoa, Sen Deni!

kvazi britanac na srpskom

pre 6 godina

I na kraju imas obraza kao i ostali sebi slicnim da kazes "Lično sam veoma zahvalan zbog 5. oktobra jer, da nije bilo njega, ne bih postao predsednik SPS".???

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Jel mali iz zitoradje zna da mi kaze koliko u Srbiji treba godina da se uštedi za stan od 250000€? U Svajcarskoj sa prosečnom platom oko 20-25 godina. 240 meseci po 1200CHF svakog dana. A da treba da pišem o 5 oktobru. Idu izbori spremite mercedes za narod kao 2014 da vidimo da li će da se upecaju ponovo?

Moka

pre 6 godina

Da je ovo drzava ovaj bi za koferce i za druzenje sa bananom bio na robiji a ne bi nam bio sef diplomatije.GADE MI SE SVI POLITICARI ZAR MOZE OVAKVA ***** DA SE RODI.

Aleksandar

pre 6 godina

E, da mi je neko rekao 6. oktobra 2000-te da će 2017-te već uveliko Vučić i Dačić da nam ponovo kroje sudbinu, mislio bih da se sprda.
E, i zaslužili su DS-ovci da ih ovaj za****va. Imali su sve, podršku naroda, Evrope, Sveta... Mogli su da rade šta hoće. To im se i osvetilo. Postaviše na funkcije sumnjive likove, isplivaše odnekud kojekakvi ... i ode sve do moega...

M

pre 6 godina

Neverovatno je da narod misli da je Kostunica kriv. Kostunica je 2008. otisao u istoriju. A ko je glasao 2008, 2012, i 2016. za SPS? Pa sam narod je kriv. Sami smo sebi krivi, i svi koji glasaju za DS koji je bio u koaliciji sa SPS, i svi koji glasaju za SNS. Ovaj narod nikako da shvati da na izborima uvek treba da izglasa nekog ko nikada nije bio na vlasti a sve koje su jednom bili (i upropastili nas) vise nikad ne dovede na vlast.

Banderaš

pre 6 godina

On misli da je uspeh u životu to što ke on sada ministar?! Strašno. Nikada ne bih ovaj svoj mir menjao za mulj u kome se svi oni nalaze.

Werty

pre 6 godina

@ Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.
(Buxi, 5. oktobar 2017 20:37)

Pakt sa djavolom je on potpisao mnogo ranije sa Miloševićem.
Nego taj pakt su mu ovi posle oprostili što nikako nije smelo da se desi.
On je isti kao koji oni? Jedino sa kim je isti jesu radikali i naprednjaci.
Oni su zajedno žarili i plaili, terali ljude u smrt jednu celu deceniju. Unakazli i ocrneli Srbiju za svagda. Još uvek čekamo taj 6.oktobar i zlikovce iza rešetaka.

DonnieDarko

pre 6 godina

Bio 5.oktobar i onda je obrisan gumicom. Eto nas ponovo u 90-im.
Mi za bolje i nismo, nemoj da je neko trazio vise ista ima da se cuti i trpi, kada smo kolektivno idiotska nacija tako treba i da skoncamo.

Aleksa

pre 6 godina

Da je u Srbiji izvrsena lustracija vi biste bili u dubokoj medijskoj ilegali, a ne biste se sepurili kao sef diplomatije. Zalosno je sto nismo raskrstili sa 90-im, zabranili Vase partije i okrenuli
se zapadnim vrednostima. Cenu i danas placamo sa likovima poput Dacica, Vulina, Seselja i ostalih.

markoni

pre 6 godina

A ja sam bio i branio ono odakle si ti tog okobra pobegao glavom bez obzira!I evo posle toliko godina ja i dalje za bedu od plate branim i čuvam slične, a vi se razbacujete i uzivate u plodovima vaše "revolucije".

Marko

pre 6 godina

S obzirom kako je izgledao gnev naroda tog petog oktobra moram da priznam da ne bih smeo da budem ovako samouveren i hrabar u izjavama da sam na njegovom mestu. Ja bih se bojao sta cu ako sledeci put losi djaci nauce lekciju i na popravnom isprave ono sto su propustili prvi put.

Negativni

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.
(Jah, 5. oktobar 2017 20:30)

Bravo majstore, rekao si suštinu! Nebeski narod koji zna da je sletanje na Mesec prevara, da je zemlja ravna ploča...a najobičnije lopine mu zavrću uši, jašu ga i ponižavaju. Kakvi li su onda narodi koji nisu nebeski majko moja!

doktor

pre 6 godina

Da postoji neka pravda u drzavi ovoj ni ti nebi trenutno bio gde jesi, nego bi svi politicari bili iza resetaka, zbog lopovluka,izdaje itd..

Komunista

pre 6 godina

Nisam podržavao 5-ti Oktobar, ali samo mogu reći jedno: Umesto što sada brezobrazno seiriš, da imaš morala i časti, trebalo bi da svaki dan ideš u Crkvu i da pališ dve sveće, jednu Koštunici za zdravlje a drugu Đinđiću za pokoj duše. Zaslužili su bar toliko jer su ti,kao što neko reče, pružili ruku i izvukli iz blata. I ne samo tebe, nego i ostale iz vlasti pre tog nesrećnog 5-tog Oktobra.

Cekajuci 6.

pre 6 godina

Zoran Djindjic u zemlji, Ivica Dacic na slobodi i na TV - dve slike propasti Srbije...

Ljudi, budite se , lanci ponizenja nece sami pasti..

dare 011

pre 6 godina

Kakve veze ima odakle je finansiran??? Pa kada ste vi upropastili platni promet i devalvirali dinar, neće valjda da dignu kredit u Beobanci? Kakve nebuloze oooooo Bože!?

Milan

pre 6 godina

Potpuno je čovek u pravu, ovo izgleda u praksi otprilike ovako. Zamislite da se žena uda za nekog nasilnika,pijanca, grubijana. Sad on je deset godina u braku maltretira,tuče, razbija i lomi sve po kući, na kraju spali kuću i sve u njoj i ode, ona jedva preživi, al nekako stane na noge i uzdigne se, a onda mu se vrati u zagrljaj i onda teraj brate ponovo! A onda joj on kaže vidiš da sam bio u pravu što sam te zlostavljao, da nisam ne bi me volela!
To je kratka priča o kratkoj pameti srpskog naroda.uvek sam se pitao kako to pamtimo ko kokoške par dana i sve zaboravimo! Moji ortaci i ja smo se uvek pitali ko bre još glasa za SPS, pa svi oni iz prvog pasusa, oni jednostavno vole da ih neko ponižava....jednostavno uživaju u tome, a takvih je u Srbiji mnogo.

Vlada

pre 6 godina

Zahvaljujući Demokratskj stranci (koja je u potpunosti zaštitila Miloševićeve ljude koji su ubijali i pljačkali) doživeli smo da se dželati (SPS-JUL) smeju žrtvama!

Polo

pre 6 godina

Prevara što ste izgubili izbore po ko zna koji put i niste hteli da predate mirno vlast? Jel zato prevara Ivice, jel zato prevara? A?
Ne. Prevara je zato što se nije desio 6. oktobar, Koštunica nas je tu mnoooogo prevario.
A vaša Udba je od Demokrata napravila tzv. Žute. Vi prokleti post-komunisti sve ukaljate, sve unakazite, sve pokradete, sve uništite.
Doći će i tebi kraj, doći će 6. oktobar zapamti. Ološ poput tebe će se naći iza rešetaka konačno!

Dijagnoza: Sve to ide iz porodice.

pre 6 godina

Pametan čovek nikada ne bi navlačio gnev na sebe,
bar ne bez mnogo jakih razloga.

Glup kao Sloba.
Ima moć, pa podivljao.

Marko Djurdjevic

pre 6 godina

Znaci vracamo se opet na iste SPS-ovske gluposti i izmisljotine o finansiranju iz inostranstva... Niko te ljude nije izneverio, nego je proces oporavka i modernizacije Srbije zaustavljen ubistvom Zorana Djindjica. I jedino se taj period moze nazvati periodom posle 5. oktobra. Onda dolazi period, koji traje od 2004. do danas, period od kada se SPS vraca na vlast, a oziveo ga je Vojislav Kostunica koji je tada postao premijer uz pomoc manjinske podrske SPS-a. Tako da ovo nije period "posle 5. oktobra" vec period ponovnog vladanja SPS-a. Ali o cemu bi pricao prevarant nego o prevari...

Moebius

pre 6 godina

Kazu ljudi da pri planetarnim katastrofama , kao sto su kolaps elektromagnetnog polja Zemlje, gama zraci, asteroidi, ne prezivljava nista , osim mikroba.. Ne znam zasto mi je ta prica pala na pamet citajuci Dacicevu izjavu.. I otkud taj nagon za povracanjem..

Avanturista

pre 6 godina

Za njih i ne znam gde su, u svakom slučaju u rasulu i buli. Za tebe znam definitivno da si u koferu, a da su ti **** u procepu. Bahatost koju imaš je samo zbog toga što si beskičmenjak koji se svima prikloni, i na svakom organizmu parazitira. Baš takvi, tvog kalibra i profila su Kosovo gurnuli Albancima, što su u čoporu i sa ledjima jaki, a kad se nadju u procepu slugavni. Tu si gde si otprilike isto kao što su Milan Nedić i Dimitrije Ljotić bili od 1941-1945.

bozza

pre 6 godina

5. Oktobar nije prevara vec promasaj... veliki promasaj sto tebe i tvoju ekipu nisu zgazili i strpali u zatvor dok si cvileo i skicao uplasen u cosku neke mracne prostorije. Sazalili su se i hteli da ispadnu korektni i milosrdni... Budale!!! Oni su nam prokockali sansu i uzeli 10g zivota, ti i tvoji ste nam uzeli 15 i uzimate jos uvek. Uzimajte dok god mozete jer ovaj tupavi narod ne zasluzuje bolje!

Kvante

pre 6 godina

Prekasno je dosao "Peti oktobar", jos 1989. je trebalo da demontiramo stari sistem i odmah krenemo u evroatlantske integracije. Umesto toga, mi smo stali na branik Sovjetskom savezu i umirucem komunizmu, Milosevic je aktivno podrzavao Zjuganova i nije razumeo duh vremena koji je tada bio. Mozda ne bi doslo do raspada Jugoslavije, uveren sam da bi SAD sprecile Nemacku da komada Jugoslaviju, ili bi taj raspad bio bez rata.

Veljo

pre 6 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo bilo kada je vladao DOS ?

Boris

pre 6 godina

I jeste bio prevara db-a i korumpiranih politicara. Danasnja vlada i stanje u zemlji je najbolji dokaz za to. Jedino u Srbiji ne znaju da je pao berlinski zid, jedino ovde nisu otvoreni dosijei. Najgori smo, i dalje u raljama kgb-a.

realno

pre 6 godina

Tako nam i treba, sprdaj se sa nama. I treba da se sprdaš se svima, a pogotovu sa Tadićem koji vas je sve oživeo, a nas obmanuo. Samo tako bahato, arogantno i samouvereno, doći će i PRAVI 5.oktobar, nestaćete sa političke scene.

ford

pre 6 godina

Imao sam 22,tog dana na uglu Aberdarove i 27. marta,pucali na nas gumenim mecima..
Al kad procitam ovo,u pravu je,jbg.Gde su svi oni a gde smo mi!?
Kanal bato,dubok..!!

Jedan čitalac

pre 6 godina

Čitam sve komentare i ne mogu da se načudim. Nijedan jedini komentar podrške Koferčetu. Svi do jednog, otvorene duše ogorčenih gradjana. Bujica nezadovoljstva kulja ovde u komentarima. Narodu se razvezao jezik, i poput otvorenog pisma poručuju Koferčetu šta im leži na srcu, a nemaju prilike da mu sve to uživo saspu u lice. I nekako mi baš drago i toplo oko srca. Pitam se samo kada će ova bujica nezadovoljstva ,,probiti branu" i preliti se na ulice? Da li je pitanje dana kada će doći do tačke ključanja, ili to neće biti još tako skoro? Trpeljiv je ovaj narod, navikao da ga tlače i gaze. Može Srbin još mnooooooogo da trpi. Da li nam je to ostalo genetski zbog onih par vekova pod Turcima?

srbofil

pre 6 godina

Jedini razlog je sto nije bilo 6. oktobra. Posle ubistva Djindica, svi normalni smo pobegli u inostranstvo jer je pored vas nemoguce ziveti.

Cvoruga

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D

Gresnik

pre 6 godina

Ne razumem sad ovu ulogu. Je l' ovaj sad zaduzen da iritira narod ili je toliko bahat da je umislio da je drzavnik? Ili je pod 'gasom' pa ne zna sta prica?

Dalibor

pre 6 godina

Ti si tu gde jesi jer nisi lustriran i oteran u misju rupu posle onolikog ula koje si na eo , zahedno sa onim ko te je izmislio. Ti si paradigma danasnje propasti.

Doktor

pre 6 godina

Tu si gde moze biti svako ko se dobro namaze vazelinom. Ne treba za tvoje mesto ni pamet, ni moral, ni obrazovanje, samo jak i velik stomak.
Bas kao taj tvoj.

superbot

pre 6 godina

Čujte Srbi, čuvajte se sebe, reče jedan čovek. Arči ustani i najuri ove balvane. Oooooooj, zemljo progutaj nas sve kad za bolje nismo. Zorane izvini, izdali smo te, ovaj narod zaslužuje ovo. Nema samosvesti, ima zadruga i nike patike. Srbi, niste za bolje.

Fica

pre 6 godina

Ja se secam 90-ih kada sam kao klinac cekao sa dedom u redu za zejtin, hleb , mleko. Secam se isto oca koji ide na Kosovo 99.(sa kog se srecom ziv i zdrav vratio). Cak se i ovog cike secam sa tadasnje televizije(malo mrsavijeg,doduse). Mozete da plasirate tu pricu da ste vi i Sloba bili heroji, patriote, branitelji srpsva(kako smo prosli gde ste to srpstvo branili i toga se secam),ali samo neukim klincima i vasim vernim senilnim glasacima.Dan kada je onoliko naroda pokazalo zube i vama i vasem rezimu je stvarno bio trenutak (jedan od retkih u poslednjih 30-ak godina) kada sam bio ponosan na svoje sugradjane,na svoje zemljake.
Ali nazalost,nas narod jako slabo pamti i veoma brzo zaboravlja.Zato i jesi tu gde jesi i zato i mi jesmo tu gde smo.

sludjena

pre 6 godina

Toliku kolicinu pokvarenosti Dacicu moj mozak ne moze da prevari.Ja nisam neki verink ali sam sigurna da prosto priroda mora neke stvari da postavi na svoje mesto.Seti se samo gde je Milosevic bio, a gde i kako je zavrsio.

nnnn

pre 6 godina

Ja kao dete petooktobarske revolucije (imao sam 14 godina tada) ovu konstataciju doživljavam kao uvredu. Odakle god i sa koje god strane da je finansirana, drago mi je što se desila jer je okončala teror koji je Milošević sprovodio prvo i osnovno nad NAMA u Srbiji. Moja porodica je jedna od onih koja je GROZNO živela devedesetih. Oba moja roditelja su, skoro u isto vreme, na godinu dana poslata na prinudni odmor... i to na vrhuncu nemaštine i inflacije te decenije. I baš me je uvredilo što je i Vulin svojevremeno konstatovao da bi demonstrante koji su upali u skupštinu trebalo sudski goniti... Kako ga nije sramota! A to što predsednik nam nema mišljenje o 5. oktobru, pa razume se. Mi smo se tada udružili i njega da postavimo tamo gde mu je mesto. Šteta što se to zaista nije desilo. A to što je spodoba kao Dačić danas na ovom mestu, to se ne bi ni desilo da je Đinđić živ. U to sam siguran. Ovo je bukvalno ponižavanje, ovakvo mišljenje. Gadi mi se!

miki

pre 6 godina

5. oktobar je spasao srpski narod da bude talac haskog optuzenika i lujke sa cvetom u kosi. Spasio nas je jos dva-tri nova rata i mozda jos nekog bombardovanja. Ti o kojima Dacic prica odavno su preleteli u SNS. Pa pola bivseg DOS-a je sada u SNS, i to onaj njegov gori deo koji gleda samo da zasedne u fotelju.

Naduvani Ratluk

pre 6 godina

Da li vam je poznato kako je Milosevic zvao Dacica :) NADUVANI RATLUK
Istinu je rekao samo je zaboravio da zadnjih 17 god. morao uvek da slusa sefove a nikako sebe.
Mene bi sram bilo da za 17 god. nepopravim stanje u zemlji a sve moguce politicke pozicije zasednem.

Pozdrav

cojle manojle

pre 6 godina

Što je najstrašnije, "ovo" je u pravu. Voleo bih da kažem "Pamet u glavu", ali ne vredi. Ko god je imao pameti u glavi, već je odavno otišao odavde.

zlopamtilo

pre 6 godina

Da ,ovo nam se desava zato sto veliki drzavnik Kostunica dr Vojislav izricito nije hteo revansizam ,mislio je da je previse sto je polupana skupstina .....E onda su pocele da se prave kombinacije I dilovi ,dele pozicije .....

Bojan B.

pre 6 godina

Ne treba se oko ovog uzbuđivati, jer njih 5.oktobar nervira.To se vidi po ovome, što izjavljuju.Znaju oni da postoji kritična masa, a to se videlo u aprilu, i normalno je da se plaše.Zato ovako i reaguju!

pera

pre 6 godina

Znaci 5.oktobar je prevara ali tebi je dobar jer si postao predsednik partije umesto Slobe. Mislio sam da si malo mudriji da ne kazes bas sve sto mislis a ovako si se bas otkrio da te samo vlast i nista drugo ne interesuje.
..

Vlada

pre 6 godina

Upravu je čovek, samo možemo biti besni na same sebe... Glupi Tadić i Koštunica su mu dozvolili da vaskrsne. Samo ih je vlast interesovala i ništa drugo.

Goran

pre 6 godina

"Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)"

Verovatno za koji godinu neces sebi moci da oprostis SNS. Eno, na nekoj drugoj vesti tip kaze da ce da glasa za Dveri sledeci put, verovatno je pre 5 godina pljuvao po "zutima", pa glasao za SNS. Sve pametan do pametnoga. Ma, samo napred, sami ste krojaci svoje srece.

greent

pre 6 godina

Za postojanje i ostajanje SPSa na vlasti opet kriv je samo i jedino Boris Tadic sa svojim 'istorijskim pomirenjem'. To mu je kazna, i nama je kazna, ali ocigledno da za bolju vlast i nismo.

Sasa

pre 6 godina

To i jeste najtuznije u ovom nasem jadu... Djindjic je mrtav, a ti si tu gde jesi...a kada malo bolje pogledam dodjem do zaklucka da je Djole u pravu, krivi smo mi, i za bolje od tebe i nismo....

Miki kontiki

pre 6 godina

Какве изјаве, да човек просто не поверује шта чује. 5 октобар је изневерио очекивања, све остало што господин Дачић изјављује је велика срамота. Када имате једног таквог човека и даље на власти, онда је јасно зашто Србија не може да се помери са мртве тачке. Он заслужује да га више нико и никада не гласа.

M

pre 6 godina

Druže Ivice, vi, koji ste sada u politici, što na vlasti, što u opoziciji, predstavljate IIb ligu.
Oni koji su vredeli, odavno nisu više aktuelni. Povukli su se pred surovim naletom vas nižerazrednih.

(Vlast)a

pre 6 godina

Jadnice,bas vas zalim.
Toliko ste navikli jos od vremena Milosevica na smrad i kaljugu,da ne osecate da ste u ogromnoj i prepunoj kloaki i niko se sa vama ne bi menjao,g.koferce!

Vojislav

pre 6 godina

Ono što se dešavalo pre 5. oktobra je bio pokušaj prevare tvog gazde Slobodana Miloševića. A činjenica da nije bilo 6. oktobra tebi omogućava da budeš u skoro svakoj vladi posle tog oktobra.

bobrock27

pre 6 godina

Ne, nije prevara, vec ogromna propustena sansa za zemlju i ljude koji u njoj zive... A politika i zivot generalno su kao i sport, kada promasis veliku sansu stize kazna. Pa tako sada imamo ministra spoljnih poslova koji ne govori strane jezike (niti jedan)

Goran

pre 6 godina

Uzrok 5. oktobra je nepristajanje Miloševića na odlazak sa vlasti posle izgubljenih izbora.

Izbore je izgubio iz dva razloga:

- nije više imao Kosovo kao veliki rezervoar glasova za nameštanje rezultata
- tadašnja opozicija je imala mnogo bolju kontrolu izbora nego ranije


Nema nikakve "prevare", trebao je samo da mirno ode sa vlasti.

janbo

pre 6 godina

Pa ono u pravu si delomično. Jeste finansiran spolja i to nije neka tajna knjige su napisane o tome a ima i zivih svedoka. Ali isto tako je Sloba dozlogrdio narodu tako da i nije trebalo puno da narod rastera tu ekipu. E sad nije lepo govoriti tako o Voji koliko se sećam ti si ušao u igru vrlo brzo posle 5. oktobra tako što si podržao njegovu manjinsku vladu, a posle kompletno vas vratili u igru Tadić i ekipa. Tebi je lepo.

U suštini svima vala je lepo, kao što ovi petooktobraši nisu dirali one sto su se obogatili 90 ih, nego su stvorili svoje bogataše, sada kada ste se vi oept vratili niko ne dira njih. Za koju godinu će otići i Vučić, doće opet petooktobraši, a AV i ekipa će nastaviti da vode ono što su zaradili sada, i tako u krug.

Ljubisa

pre 6 godina

Samo u jednom ste isti: u urusavanju ekonomske baze Srbije. Da, ekonomske baze. Rasprodaja relevantne privrede izvrsena je za vreme Kostunice, kada ste za radi ucesca u privrednim plenu, podrzavali. Samo ste vi mogli da urusite " Galeniku", tu vam se drugi nisu mesali godinama. Vama svima, DOSu posebno, ima da narod pamti ' ucinke' jos najmanje 50.godina, sto sa 'nasledjem' od 90-tih cini skoro ceo vek. Samo za Srbiju se moze reci da je uveden tzv. ' politicki leveridz' u funkciji najprimitivnijeg eksploatacije naroda i prirodnih resursa drzave.

nemanja s.

pre 6 godina

Jedan je UBIJEN.
Jedan se časno povukao u penziju, jer je Kosovo uzgubljeno.
Ivica Dačić je bio u svim vladama zadnjih 12 godina. Srbija je danas jedna od tri najsiromašnije države u Evropi.

Рз Брзотрз

pre 6 godina

Јесте, нажалост, је био финансиран из иностранства, али је био користан за Србију. Покојни председник Милошевић није добро водио Србију.

ja

pre 6 godina

Covek je u pravu, u zemlji rijalitija, sns-a ne očekujem kulturne i postene ljude na vlasti, kakva vlast takav i narod, bolje ne zasluzuje, gore ne može.

рајко

pre 6 godina

овај се још и шпрда са народом мада је донекле у праву. нема демократије у србистану ното институција ми само тражимо неког митског вођу да нас јаше док не крепа. а 5. октобар не треба више спомињати као важан дан.

Nizdis

pre 6 godina

Iako ne gotivim lik i delo malog slobe, mora se priznati da je u pravu. On je i dalje u vrhu svoje svrgnute partije a oni su izdali i majku rodjenu, kamoli partiju i narod.

dusan

pre 6 godina

Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
(Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)

A zasto? Kostunica je bio i ostao gospodin covek za ovaj mulj. On je jedini bio bitno drugaciji od svih ostalih. I sto bi ti sada njega sebi oprastao? Ako ti se on ne svidja ovi ostali su pobedili i sada je to to...

Toxic

pre 6 godina

"PS. Kad vec pricas o nekoj izdaji, podseti nas, ko je potpisao Briselski sporazum?
(Cisto da izmanipulisani cuju, 5. oktobar 2017 20:49)"

I Kumanovski pre toga.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Грађанин се (не) пита, 5. oktobar 2017 22:42)

Dačić 90-ih i Dačić danas je apsolutno ista osoba, istih stavova i istih ciljeva tako da sigurno ne bi sebi pljunuo u lice. Štaviše, čvrsto bi mu stisao ruku jer je sve za šta se borio - vlast i lično bogatstvo - postigao.

Mirko

pre 6 godina

"Gde su oni sada a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene"
Teska srca moram reci ali za ovo je potpuno u pravu.

Goran

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D
(Cvoruga, 5. oktobar 2017 23:08)

Pa dobro iz inata !!! A što onda ponovo glasa za njega kad i on ne ispuni ono što obeća ?! Nije to baš tako nego naš narod, neobrazovan , poluobrazovan voli takve. Šta mislite posle ove njegove izjave kako vidim, što već jedan reče, puno kivnosti i besa, koliko će njegovih glasača to da pogodi, pa više neče glasati za njega ?! Budite uverenio ni jednog, još če im imponovati kako je on sposoban političar

Nele

pre 6 godina

Hvala! Samar koji smo svi zasluzili.
Gde si ti mozes da zahvalis Neobavestenom sto nije dozvolio smenu Markovica i promene u DB pa su te Milosevicevi ljudi sacuvali. Inace bi bio u zatvoru gde ti je i mesto. I Tadicu koji te rehabilitovao u narodu.
U DOS-u jedan covek ih je drzao na okupu. Sve se raspalo kad ste ga ubili i vratili nas u srednji vek.
A Zoranu idem sutra na grob da odnesem cvece.

dusan

pre 6 godina

Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
(Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)

A zasto? Kostunica je bio i ostao gospodin covek za ovaj mulj. On je jedini bio bitno drugaciji od svih ostalih. I sto bi ti sada njega sebi oprastao? Ako ti se on ne svidja ovi ostali su pobedili i sada je to to...

101%

pre 6 godina

Ovaj mali Sloba je toliko posta nadobudan da se to vec granici sa bezobrazlukom,pa da nije bilo tebe,tvog gazde Milosevica i ostalih satrapa moj narod bi danas vec minimum 22 godine bio u EU,usli bi mnogo pre neke Poljske,Ceske ili Madjarske,zajedno sa Austrijom 1995,zatim moj narod ne bi radio za po 250 evra nego za minimum 1400 kao Italijani ili Spanci zato sto je standard moje drzave 1989 bio izmedju Spanskog i Italijanskog....hiljade ne bi poginule a milioni bili raseljeni a ja ne bi planirao da odem iz mog rodnog Beograda i Srbije u beli svet....SRAM TE BILO ako za sramotu i stid znas

Jah

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.

Buxi

pre 6 godina

Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.

kondor

pre 6 godina

Za mene je 5.oktobar najznačajniji datum! A, ovi koji su očekivali više, e pa žao mi je.Ne može se jednim danom sve rešiti.Uvek mora biti neprestana borba.Ali Srbi misle, dovoljno je samo jednom, posle možemo da se izležavamo.E pa, zato nam sad opet vladaju ovi.Predali smo se, dozvoljavamo da nas ucenjuju, da nas kupuju, a kao smo najpametniji, i razumemo se u sve.Zato nam je ovako, i krivi smo samo mi NAROD, a ne političari.

besna glista

pre 6 godina

Ne mogu se ocekivati promene ako narod ostane isti. Dokle god narod veruje u mitove o Kosovu, Rusiji i ostalim fantazmagoricnim bajkama, a istovremeno trazi pare od Evrope, do tad nije racionalno ocekivati bilo kakav peti, sesti ili trideset deveti oktobar. Vlast je onakva kakav je narod.

boris

pre 6 godina

gradjani su 5. oktobra branili svoju izbornu volju koju je tvoj sef hteo da prekraja. da je bilo do inostranstva i do para, platili bi oni odavno i tvoj sef bi bio sklonjen. ali nije ni do para ni do inostransva nego do milion ljudi na ulicama. to nije niko mogao da plati. a vi gubitnici se samo tesite. a na to da kostunica nije pobedio ne znam sta da kazem. imali ste parlamentarne izbore 24.12.2000 koji su bili regularni i oterani ste na njima u proslost.

autosovinista

pre 6 godina

Mali od koferčeta i palube, ćuti i pokrij se ušima!!!Nije ovaj narod pilećeg pamćenja, mada je podložan teorijama zavere, ono žestoko!!!

devlinjo

pre 6 godina

Ma ko si bre ti?!?! Odakle ti pravo da se sa poredis??? Ko si sada a ko si tek bio tada? Sa frizurom slobe, neki mali prtparol necega??? Banano i koferu, sta se primas da si drzavnik. Sta god ti rekao, 5.10.2000. ulicama beograda i srbije hodale su ljudske gromade, a kada su oni (pravi do 2003) bili na vlasti, ti si bio u predposlednjem redu u skupstinskoj sali i SRAM TE BILO BRUKO!!! Idi odpevaj nesto.

OBAD 021

pre 6 godina

Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene", rekao je Dačić.
Ivice,Ivice ,znači ne znaš gde su Zorana,Vesić,Mali,Rističević,Marko Đurić.Trivan,Rasim,Nenad Popović,Draškovići,Bakarec, silni drugi dosovci i otporaši?Kako možete da kažete da su izdajnici? I tačno je da su promenili sve ali nisu sebe .Međutim najviše me muči pitanje- kakav čovek može biti onaj koji "zna" pravu "istinu" o broju glasova u septembru 2000,.te , a onda zarad vlastitog džepa ćuti i pravi vladu sa "lopovima".Volim bajke i iskreno se nadam nastavku "Ivice i Marice" jer valjda će Marica u 2. delu napokon doći po malog Ivicu .

Бата Стојковић

pre 6 godina

Сећаш ли се Ивице кад ти је Коштуница пружио руку да те извуче из блата јер је мислио да је ружно да било ко у Србији, па и ти, буде у блату а ти си му после тога забоо нож у леђа и заједно са Тадићем послао без милости у политичку пензији и сад се правиш важан док држиш Вучићеве скуте. Камо среће да те је Коштуница оставио у том блату, јер за боље ниси.

Zagi

pre 6 godina

Ovo je odgovor na svako slovo koje izgovori bilo ko od petooktobarskih lidera!
Znacete da je svanuo 6. oktobar 2000. godine, onda kada ovaj covek zavrsi iza resetaka!

Lexx_nl

pre 6 godina

Е моји Срби, шта смо доживјели и ви тамо далеко и ја овдје далеко..
Па овај да има елементарног чојства, он би барем ћутио данас.
Овако, он лупа и надаље. И што је најгоре, може му се.
Чуј, Злобин потрчко, министар вањски Републике Србије.. Земљо, отвори се.

dare 011

pre 6 godina

Kakve veze ima odakle je finansiran??? Pa kada ste vi upropastili platni promet i devalvirali dinar, neće valjda da dignu kredit u Beobanci? Kakve nebuloze oooooo Bože!?

miami

pre 6 godina

Zamislite, kakav je to criminal, kad neki minister ne priznaje demokratske rezultate izbora iz proslosti. Da je Srbija normalna drzava, takvi se ne bi mogli baviti politikom.

hjeronimus

pre 6 godina

Naj veće dostignuće demokratije je to što Dačić danas može da priča ovako.A da se pobunio protiv Slobe a da nije bilo 5.10. on bi bio u istoj krečani kao i Stambolić.Mene su moji izneverili i porazili a ovi su došli kao posledica ponašanja onih zbog kojih sam mislio da će već 6.10. da bude bolje.

Mirko

pre 6 godina

"Gde su oni sada a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije, promenili su sve što su mogli da promene"
Teska srca moram reci ali za ovo je potpuno u pravu.

Gari

pre 6 godina

Ako smo pametni i u sebi nosimo makar zrnce dobrog inata, ovakve izjave ce nas pobuditi da zajedno stvorimo talas otpora koji nam se sad cini nemogucim. Sad sam Siguran da ce dunuti oluja da rastera oblak trulezi nad ovom zemljom. Monzhoa, Sen Deni!

Mitar

pre 6 godina

Oni (veliki deo njih) nalazi se sa tobom u trenutnoj vlasti. A to gde si ti, ne znam, ali znam gde bi trebalo da budeš. U maloj prostoriji,sa malenim prozorom sa rešetkama, obučen u prugasto odelo. E to je najveća greška 5. oktobra, što ti, Vulin, Vučelić, Vučić i ostali niste na tom mestu...

M

pre 6 godina

Neverovatno je da narod misli da je Kostunica kriv. Kostunica je 2008. otisao u istoriju. A ko je glasao 2008, 2012, i 2016. za SPS? Pa sam narod je kriv. Sami smo sebi krivi, i svi koji glasaju za DS koji je bio u koaliciji sa SPS, i svi koji glasaju za SNS. Ovaj narod nikako da shvati da na izborima uvek treba da izglasa nekog ko nikada nije bio na vlasti a sve koje su jednom bili (i upropastili nas) vise nikad ne dovede na vlast.

Ni obraza ni mozga

pre 6 godina

'...govorim o onima koji su izveli 5. oktobar. Gde su oni sada, a gde sam ja? Ja sam na svom mestu u svojoj partiji, a oni su izdali sve, i narod i svoje partije...'

Đinđić je u grobu, sećaš se? Trebalo bi da se sećaš, jer da je on živ, čuvao bi ti ovce u Žitoradji.

Zato ne seiri, nesrećo. Ne preteruj.

jadan i bedan

pre 6 godina

Pa evo da mu ja objasnim gde je ko.Ti si jos uvek tamo,ja ovamo,samo smo stariji.Kada mi pukne film eto mene tamo gde si ti i onda nema povratka na pocetne pozicije,ima da odradimo demokratiju do kraja i vidimo gde je ko.

maus

pre 6 godina

To sto si ti tu gde jesi, ne govori o 5oktobru kao dogadjaju, nego o poremecenom sistemu vrednosti, i nasoj nemogucnosti da iskoristimo prilike, koje smo dali na resavanje nesposobnim politicarima, a oni uz pomoc svojih stranaka napravili Partijsku drzavu u kojoj ko se dokopa vlasti, ima svojevrsni monopol nad svim resursima i moze da dogovara dilove bez javnih nabavki, da sve bude nelegalno i kriminalno a opet pravno poslusno i dozvoljeno.. narod radi za nikad manje plate, cene su previsoke, serviraju nam se rijalitiji na tv da se trujemo, obrazovani napustaju zemlju, ljudi se ucenjuju gubitkom posla ukoliko nesto kazu protiv vlasti, pogotovo u unutrasnjosti, i onda izadjes ti Ivice dacicu, i kazes kako si nam neophodan, Nisi druze veruj mi nego si sitna moneta za potkusurivanje krupnijih igraca, sa dosta dobrim ucenjivackim kapacitetom.. sve u svemu Lustracija se javlja kao neophodna..

Marko Djurdjevic

pre 6 godina

Znaci vracamo se opet na iste SPS-ovske gluposti i izmisljotine o finansiranju iz inostranstva... Niko te ljude nije izneverio, nego je proces oporavka i modernizacije Srbije zaustavljen ubistvom Zorana Djindjica. I jedino se taj period moze nazvati periodom posle 5. oktobra. Onda dolazi period, koji traje od 2004. do danas, period od kada se SPS vraca na vlast, a oziveo ga je Vojislav Kostunica koji je tada postao premijer uz pomoc manjinske podrske SPS-a. Tako da ovo nije period "posle 5. oktobra" vec period ponovnog vladanja SPS-a. Ali o cemu bi pricao prevarant nego o prevari...

Nostradamus

pre 6 godina

Ti si parazit koji je preziveo, parazit koga je I sam Sloba hteo da odstrani Iz svojih redova. Ti si parazit koji nas jedes sve ove godine.

gradinar

pre 6 godina

"Где су они, а где сам ја"...
Значи то је теби најбитније. Битна је ВЛАСТ.

А Србија? Где је Србија?

Па ти народе гласај за неког ко те прави будалом, е мој народе...

Hanibal ante portas

pre 6 godina

Jel mali iz zitoradje zna da mi kaze koliko u Srbiji treba godina da se uštedi za stan od 250000€? U Svajcarskoj sa prosečnom platom oko 20-25 godina. 240 meseci po 1200CHF svakog dana. A da treba da pišem o 5 oktobru. Idu izbori spremite mercedes za narod kao 2014 da vidimo da li će da se upecaju ponovo?

Cvoruga

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D

Aleksa

pre 6 godina

Da je u Srbiji izvrsena lustracija vi biste bili u dubokoj medijskoj ilegali, a ne biste se sepurili kao sef diplomatije. Zalosno je sto nismo raskrstili sa 90-im, zabranili Vase partije i okrenuli
se zapadnim vrednostima. Cenu i danas placamo sa likovima poput Dacica, Vulina, Seselja i ostalih.

srbofil

pre 6 godina

Jedini razlog je sto nije bilo 6. oktobra. Posle ubistva Djindica, svi normalni smo pobegli u inostranstvo jer je pored vas nemoguce ziveti.

Nizdis

pre 6 godina

Iako ne gotivim lik i delo malog slobe, mora se priznati da je u pravu. On je i dalje u vrhu svoje svrgnute partije a oni su izdali i majku rodjenu, kamoli partiju i narod.

Kvante

pre 6 godina

Prekasno je dosao "Peti oktobar", jos 1989. je trebalo da demontiramo stari sistem i odmah krenemo u evroatlantske integracije. Umesto toga, mi smo stali na branik Sovjetskom savezu i umirucem komunizmu, Milosevic je aktivno podrzavao Zjuganova i nije razumeo duh vremena koji je tada bio. Mozda ne bi doslo do raspada Jugoslavije, uveren sam da bi SAD sprecile Nemacku da komada Jugoslaviju, ili bi taj raspad bio bez rata.

Komunista

pre 6 godina

Nisam podržavao 5-ti Oktobar, ali samo mogu reći jedno: Umesto što sada brezobrazno seiriš, da imaš morala i časti, trebalo bi da svaki dan ideš u Crkvu i da pališ dve sveće, jednu Koštunici za zdravlje a drugu Đinđiću za pokoj duše. Zaslužili su bar toliko jer su ti,kao što neko reče, pružili ruku i izvukli iz blata. I ne samo tebe, nego i ostale iz vlasti pre tog nesrećnog 5-tog Oktobra.

Goran

pre 6 godina

Uzrok 5. oktobra je nepristajanje Miloševića na odlazak sa vlasti posle izgubljenih izbora.

Izbore je izgubio iz dva razloga:

- nije više imao Kosovo kao veliki rezervoar glasova za nameštanje rezultata
- tadašnja opozicija je imala mnogo bolju kontrolu izbora nego ranije


Nema nikakve "prevare", trebao je samo da mirno ode sa vlasti.

miki

pre 6 godina

5. oktobar je spasao srpski narod da bude talac haskog optuzenika i lujke sa cvetom u kosi. Spasio nas je jos dva-tri nova rata i mozda jos nekog bombardovanja. Ti o kojima Dacic prica odavno su preleteli u SNS. Pa pola bivseg DOS-a je sada u SNS, i to onaj njegov gori deo koji gleda samo da zasedne u fotelju.

Boris

pre 6 godina

I jeste bio prevara db-a i korumpiranih politicara. Danasnja vlada i stanje u zemlji je najbolji dokaz za to. Jedino u Srbiji ne znaju da je pao berlinski zid, jedino ovde nisu otvoreni dosijei. Najgori smo, i dalje u raljama kgb-a.

Vlada

pre 6 godina

Zahvaljujući Demokratskj stranci (koja je u potpunosti zaštitila Miloševićeve ljude koji su ubijali i pljačkali) doživeli smo da se dželati (SPS-JUL) smeju žrtvama!

Radoje

pre 6 godina

Tadiću,kako je tvojoj savesti danas kad čuješ i gledaš kako se " koferče" razgoropadio? Ko li ga beše vratio u politiku, a ne poslao tamo gde je zasluživao,i gde mu je danas mesto !?!

DonnieDarko

pre 6 godina

Bio 5.oktobar i onda je obrisan gumicom. Eto nas ponovo u 90-im.
Mi za bolje i nismo, nemoj da je neko trazio vise ista ima da se cuti i trpi, kada smo kolektivno idiotska nacija tako treba i da skoncamo.

Рз Брзотрз

pre 6 godina

Јесте, нажалост, је био финансиран из иностранства, али је био користан за Србију. Покојни председник Милошевић није добро водио Србију.

Грађанин се (не) пита

pre 6 godina

Браво, надмашио си учитеља! Мајсторска замена теза уз препознатљиви сарказам. Ај сад да посматрамо овако: Да Ивица из деведесетих сретне данашњег Ивицу, пљунуо би му у лице јер је издао све за шта се борио и прокламовао. Како звучи?

superbot

pre 6 godina

Čujte Srbi, čuvajte se sebe, reče jedan čovek. Arči ustani i najuri ove balvane. Oooooooj, zemljo progutaj nas sve kad za bolje nismo. Zorane izvini, izdali smo te, ovaj narod zaslužuje ovo. Nema samosvesti, ima zadruga i nike patike. Srbi, niste za bolje.

nnnn

pre 6 godina

Ja kao dete petooktobarske revolucije (imao sam 14 godina tada) ovu konstataciju doživljavam kao uvredu. Odakle god i sa koje god strane da je finansirana, drago mi je što se desila jer je okončala teror koji je Milošević sprovodio prvo i osnovno nad NAMA u Srbiji. Moja porodica je jedna od onih koja je GROZNO živela devedesetih. Oba moja roditelja su, skoro u isto vreme, na godinu dana poslata na prinudni odmor... i to na vrhuncu nemaštine i inflacije te decenije. I baš me je uvredilo što je i Vulin svojevremeno konstatovao da bi demonstrante koji su upali u skupštinu trebalo sudski goniti... Kako ga nije sramota! A to što predsednik nam nema mišljenje o 5. oktobru, pa razume se. Mi smo se tada udružili i njega da postavimo tamo gde mu je mesto. Šteta što se to zaista nije desilo. A to što je spodoba kao Dačić danas na ovom mestu, to se ne bi ni desilo da je Đinđić živ. U to sam siguran. Ovo je bukvalno ponižavanje, ovakvo mišljenje. Gadi mi se!

Dijagnoza: Sve to ide iz porodice.

pre 6 godina

Pametan čovek nikada ne bi navlačio gnev na sebe,
bar ne bez mnogo jakih razloga.

Glup kao Sloba.
Ima moć, pa podivljao.

Werty

pre 6 godina

@ Sakrio si se u mišju rupu, i vrebao.
Dodvorio si se žutima, pa dočekao njihov potop.
Potpisao pakt sa djavolom.
Samo, nećeš ni ti dugo.
Zato što ste isti **** i ti i oni.
(Buxi, 5. oktobar 2017 20:37)

Pakt sa djavolom je on potpisao mnogo ranije sa Miloševićem.
Nego taj pakt su mu ovi posle oprostili što nikako nije smelo da se desi.
On je isti kao koji oni? Jedino sa kim je isti jesu radikali i naprednjaci.
Oni su zajedno žarili i plaili, terali ljude u smrt jednu celu deceniju. Unakazli i ocrneli Srbiju za svagda. Još uvek čekamo taj 6.oktobar i zlikovce iza rešetaka.

Negativni

pre 6 godina

Hahaha bravo Ivice kralju. Pljuji ljudima u facu kad su glupi. Najgluplja nacija na svetu, samounistilacka. Misle da su bogom dani, da su bozji narod, a ono kriminalci ih za****vaju decenijama. Prvo kraljevi, popovi, sad politicari, svi ih jasu oni cute. Ne shvataju da im je bilo bolje kad su bili pod Turcima i Nemcima nego pod svojima. I ovako su robovi, samo za 200 eura.
Ti me uvek nasmejes, u drugim zemljama ne smem da napisem kako bi zavrsio, ovde si bog. Svaka cast.
(Jah, 5. oktobar 2017 20:30)

Bravo majstore, rekao si suštinu! Nebeski narod koji zna da je sletanje na Mesec prevara, da je zemlja ravna ploča...a najobičnije lopine mu zavrću uši, jašu ga i ponižavaju. Kakvi li su onda narodi koji nisu nebeski majko moja!

Polo

pre 6 godina

Prevara što ste izgubili izbore po ko zna koji put i niste hteli da predate mirno vlast? Jel zato prevara Ivice, jel zato prevara? A?
Ne. Prevara je zato što se nije desio 6. oktobar, Koštunica nas je tu mnoooogo prevario.
A vaša Udba je od Demokrata napravila tzv. Žute. Vi prokleti post-komunisti sve ukaljate, sve unakazite, sve pokradete, sve uništite.
Doći će i tebi kraj, doći će 6. oktobar zapamti. Ološ poput tebe će se naći iza rešetaka konačno!

Banderaš

pre 6 godina

On misli da je uspeh u životu to što ke on sada ministar?! Strašno. Nikada ne bih ovaj svoj mir menjao za mulj u kome se svi oni nalaze.

Fica

pre 6 godina

Ja se secam 90-ih kada sam kao klinac cekao sa dedom u redu za zejtin, hleb , mleko. Secam se isto oca koji ide na Kosovo 99.(sa kog se srecom ziv i zdrav vratio). Cak se i ovog cike secam sa tadasnje televizije(malo mrsavijeg,doduse). Mozete da plasirate tu pricu da ste vi i Sloba bili heroji, patriote, branitelji srpsva(kako smo prosli gde ste to srpstvo branili i toga se secam),ali samo neukim klincima i vasim vernim senilnim glasacima.Dan kada je onoliko naroda pokazalo zube i vama i vasem rezimu je stvarno bio trenutak (jedan od retkih u poslednjih 30-ak godina) kada sam bio ponosan na svoje sugradjane,na svoje zemljake.
Ali nazalost,nas narod jako slabo pamti i veoma brzo zaboravlja.Zato i jesi tu gde jesi i zato i mi jesmo tu gde smo.

Goran

pre 6 godina

"Ne mogu sebi da oprostim Koštunicu, nikako!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Otkud tetka zna Jovića?!, 5. oktobar 2017 20:37)"

Verovatno za koji godinu neces sebi moci da oprostis SNS. Eno, na nekoj drugoj vesti tip kaze da ce da glasa za Dveri sledeci put, verovatno je pre 5 godina pljuvao po "zutima", pa glasao za SNS. Sve pametan do pametnoga. Ma, samo napred, sami ste krojaci svoje srece.

markoni

pre 6 godina

A ja sam bio i branio ono odakle si ti tog okobra pobegao glavom bez obzira!I evo posle toliko godina ja i dalje za bedu od plate branim i čuvam slične, a vi se razbacujete i uzivate u plodovima vaše "revolucije".

kvazi britanac na srpskom

pre 6 godina

I na kraju imas obraza kao i ostali sebi slicnim da kazes "Lično sam veoma zahvalan zbog 5. oktobra jer, da nije bilo njega, ne bih postao predsednik SPS".???

Gresnik

pre 6 godina

Ne razumem sad ovu ulogu. Je l' ovaj sad zaduzen da iritira narod ili je toliko bahat da je umislio da je drzavnik? Ili je pod 'gasom' pa ne zna sta prica?

Veljo

pre 6 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo bilo kada je vladao DOS ?

Aleksandar

pre 6 godina

E, da mi je neko rekao 6. oktobra 2000-te da će 2017-te već uveliko Vučić i Dačić da nam ponovo kroje sudbinu, mislio bih da se sprda.
E, i zaslužili su DS-ovci da ih ovaj za****va. Imali su sve, podršku naroda, Evrope, Sveta... Mogli su da rade šta hoće. To im se i osvetilo. Postaviše na funkcije sumnjive likove, isplivaše odnekud kojekakvi ... i ode sve do moega...

Moka

pre 6 godina

Da je ovo drzava ovaj bi za koferce i za druzenje sa bananom bio na robiji a ne bi nam bio sef diplomatije.GADE MI SE SVI POLITICARI ZAR MOZE OVAKVA ***** DA SE RODI.

realno

pre 6 godina

Tako nam i treba, sprdaj se sa nama. I treba da se sprdaš se svima, a pogotovu sa Tadićem koji vas je sve oživeo, a nas obmanuo. Samo tako bahato, arogantno i samouvereno, doći će i PRAVI 5.oktobar, nestaćete sa političke scene.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Грађанин се (не) пита, 5. oktobar 2017 22:42)

Dačić 90-ih i Dačić danas je apsolutno ista osoba, istih stavova i istih ciljeva tako da sigurno ne bi sebi pljunuo u lice. Štaviše, čvrsto bi mu stisao ruku jer je sve za šta se borio - vlast i lično bogatstvo - postigao.

janbo

pre 6 godina

Pa ono u pravu si delomično. Jeste finansiran spolja i to nije neka tajna knjige su napisane o tome a ima i zivih svedoka. Ali isto tako je Sloba dozlogrdio narodu tako da i nije trebalo puno da narod rastera tu ekipu. E sad nije lepo govoriti tako o Voji koliko se sećam ti si ušao u igru vrlo brzo posle 5. oktobra tako što si podržao njegovu manjinsku vladu, a posle kompletno vas vratili u igru Tadić i ekipa. Tebi je lepo.

U suštini svima vala je lepo, kao što ovi petooktobraši nisu dirali one sto su se obogatili 90 ih, nego su stvorili svoje bogataše, sada kada ste se vi oept vratili niko ne dira njih. Za koju godinu će otići i Vučić, doće opet petooktobraši, a AV i ekipa će nastaviti da vode ono što su zaradili sada, i tako u krug.

pera

pre 6 godina

Znaci 5.oktobar je prevara ali tebi je dobar jer si postao predsednik partije umesto Slobe. Mislio sam da si malo mudriji da ne kazes bas sve sto mislis a ovako si se bas otkrio da te samo vlast i nista drugo ne interesuje.
..

Naduvani Ratluk

pre 6 godina

Da li vam je poznato kako je Milosevic zvao Dacica :) NADUVANI RATLUK
Istinu je rekao samo je zaboravio da zadnjih 17 god. morao uvek da slusa sefove a nikako sebe.
Mene bi sram bilo da za 17 god. nepopravim stanje u zemlji a sve moguce politicke pozicije zasednem.

Pozdrav

Miki kontiki

pre 6 godina

Какве изјаве, да човек просто не поверује шта чује. 5 октобар је изневерио очекивања, све остало што господин Дачић изјављује је велика срамота. Када имате једног таквог човека и даље на власти, онда је јасно зашто Србија не може да се помери са мртве тачке. Он заслужује да га више нико и никада не гласа.

bozza

pre 6 godina

5. Oktobar nije prevara vec promasaj... veliki promasaj sto tebe i tvoju ekipu nisu zgazili i strpali u zatvor dok si cvileo i skicao uplasen u cosku neke mracne prostorije. Sazalili su se i hteli da ispadnu korektni i milosrdni... Budale!!! Oni su nam prokockali sansu i uzeli 10g zivota, ti i tvoji ste nam uzeli 15 i uzimate jos uvek. Uzimajte dok god mozete jer ovaj tupavi narod ne zasluzuje bolje!

zlopamtilo

pre 6 godina

Da ,ovo nam se desava zato sto veliki drzavnik Kostunica dr Vojislav izricito nije hteo revansizam ,mislio je da je previse sto je polupana skupstina .....E onda su pocele da se prave kombinacije I dilovi ,dele pozicije .....

Jedan čitalac

pre 6 godina

Čitam sve komentare i ne mogu da se načudim. Nijedan jedini komentar podrške Koferčetu. Svi do jednog, otvorene duše ogorčenih gradjana. Bujica nezadovoljstva kulja ovde u komentarima. Narodu se razvezao jezik, i poput otvorenog pisma poručuju Koferčetu šta im leži na srcu, a nemaju prilike da mu sve to uživo saspu u lice. I nekako mi baš drago i toplo oko srca. Pitam se samo kada će ova bujica nezadovoljstva ,,probiti branu" i preliti se na ulice? Da li je pitanje dana kada će doći do tačke ključanja, ili to neće biti još tako skoro? Trpeljiv je ovaj narod, navikao da ga tlače i gaze. Može Srbin još mnooooooogo da trpi. Da li nam je to ostalo genetski zbog onih par vekova pod Turcima?

Doktor

pre 6 godina

Tu si gde moze biti svako ko se dobro namaze vazelinom. Ne treba za tvoje mesto ni pamet, ni moral, ni obrazovanje, samo jak i velik stomak.
Bas kao taj tvoj.

рајко

pre 6 godina

овај се још и шпрда са народом мада је донекле у праву. нема демократије у србистану ното институција ми само тражимо неког митског вођу да нас јаше док не крепа. а 5. октобар не треба више спомињати као важан дан.

Vojislav

pre 6 godina

Ono što se dešavalo pre 5. oktobra je bio pokušaj prevare tvog gazde Slobodana Miloševića. A činjenica da nije bilo 6. oktobra tebi omogućava da budeš u skoro svakoj vladi posle tog oktobra.

Dalibor

pre 6 godina

Ti si tu gde jesi jer nisi lustriran i oteran u misju rupu posle onolikog ula koje si na eo , zahedno sa onim ko te je izmislio. Ti si paradigma danasnje propasti.

Cekajuci 6.

pre 6 godina

Zoran Djindjic u zemlji, Ivica Dacic na slobodi i na TV - dve slike propasti Srbije...

Ljudi, budite se , lanci ponizenja nece sami pasti..

Ljubisa

pre 6 godina

Samo u jednom ste isti: u urusavanju ekonomske baze Srbije. Da, ekonomske baze. Rasprodaja relevantne privrede izvrsena je za vreme Kostunice, kada ste za radi ucesca u privrednim plenu, podrzavali. Samo ste vi mogli da urusite " Galeniku", tu vam se drugi nisu mesali godinama. Vama svima, DOSu posebno, ima da narod pamti ' ucinke' jos najmanje 50.godina, sto sa 'nasledjem' od 90-tih cini skoro ceo vek. Samo za Srbiju se moze reci da je uveden tzv. ' politicki leveridz' u funkciji najprimitivnijeg eksploatacije naroda i prirodnih resursa drzave.

Bojan B.

pre 6 godina

Ne treba se oko ovog uzbuđivati, jer njih 5.oktobar nervira.To se vidi po ovome, što izjavljuju.Znaju oni da postoji kritična masa, a to se videlo u aprilu, i normalno je da se plaše.Zato ovako i reaguju!

Avanturista

pre 6 godina

Za njih i ne znam gde su, u svakom slučaju u rasulu i buli. Za tebe znam definitivno da si u koferu, a da su ti **** u procepu. Bahatost koju imaš je samo zbog toga što si beskičmenjak koji se svima prikloni, i na svakom organizmu parazitira. Baš takvi, tvog kalibra i profila su Kosovo gurnuli Albancima, što su u čoporu i sa ledjima jaki, a kad se nadju u procepu slugavni. Tu si gde si otprilike isto kao što su Milan Nedić i Dimitrije Ljotić bili od 1941-1945.

Sasa

pre 6 godina

To i jeste najtuznije u ovom nasem jadu... Djindjic je mrtav, a ti si tu gde jesi...a kada malo bolje pogledam dodjem do zaklucka da je Djole u pravu, krivi smo mi, i za bolje od tebe i nismo....

Vlada

pre 6 godina

Upravu je čovek, samo možemo biti besni na same sebe... Glupi Tadić i Koštunica su mu dozvolili da vaskrsne. Samo ih je vlast interesovala i ništa drugo.

M

pre 6 godina

Druže Ivice, vi, koji ste sada u politici, što na vlasti, što u opoziciji, predstavljate IIb ligu.
Oni koji su vredeli, odavno nisu više aktuelni. Povukli su se pred surovim naletom vas nižerazrednih.

Marko

pre 6 godina

S obzirom kako je izgledao gnev naroda tog petog oktobra moram da priznam da ne bih smeo da budem ovako samouveren i hrabar u izjavama da sam na njegovom mestu. Ja bih se bojao sta cu ako sledeci put losi djaci nauce lekciju i na popravnom isprave ono sto su propustili prvi put.

ford

pre 6 godina

Imao sam 22,tog dana na uglu Aberdarove i 27. marta,pucali na nas gumenim mecima..
Al kad procitam ovo,u pravu je,jbg.Gde su svi oni a gde smo mi!?
Kanal bato,dubok..!!

ja

pre 6 godina

Covek je u pravu, u zemlji rijalitija, sns-a ne očekujem kulturne i postene ljude na vlasti, kakva vlast takav i narod, bolje ne zasluzuje, gore ne može.

bobrock27

pre 6 godina

Ne, nije prevara, vec ogromna propustena sansa za zemlju i ljude koji u njoj zive... A politika i zivot generalno su kao i sport, kada promasis veliku sansu stize kazna. Pa tako sada imamo ministra spoljnih poslova koji ne govori strane jezike (niti jedan)

greent

pre 6 godina

Za postojanje i ostajanje SPSa na vlasti opet kriv je samo i jedino Boris Tadic sa svojim 'istorijskim pomirenjem'. To mu je kazna, i nama je kazna, ali ocigledno da za bolju vlast i nismo.

(Vlast)a

pre 6 godina

Jadnice,bas vas zalim.
Toliko ste navikli jos od vremena Milosevica na smrad i kaljugu,da ne osecate da ste u ogromnoj i prepunoj kloaki i niko se sa vama ne bi menjao,g.koferce!

Moebius

pre 6 godina

Kazu ljudi da pri planetarnim katastrofama , kao sto su kolaps elektromagnetnog polja Zemlje, gama zraci, asteroidi, ne prezivljava nista , osim mikroba.. Ne znam zasto mi je ta prica pala na pamet citajuci Dacicevu izjavu.. I otkud taj nagon za povracanjem..

doktor

pre 6 godina

Da postoji neka pravda u drzavi ovoj ni ti nebi trenutno bio gde jesi, nego bi svi politicari bili iza resetaka, zbog lopovluka,izdaje itd..

Toxic

pre 6 godina

"PS. Kad vec pricas o nekoj izdaji, podseti nas, ko je potpisao Briselski sporazum?
(Cisto da izmanipulisani cuju, 5. oktobar 2017 20:49)"

I Kumanovski pre toga.

Nele

pre 6 godina

Hvala! Samar koji smo svi zasluzili.
Gde si ti mozes da zahvalis Neobavestenom sto nije dozvolio smenu Markovica i promene u DB pa su te Milosevicevi ljudi sacuvali. Inace bi bio u zatvoru gde ti je i mesto. I Tadicu koji te rehabilitovao u narodu.
U DOS-u jedan covek ih je drzao na okupu. Sve se raspalo kad ste ga ubili i vratili nas u srednji vek.
A Zoranu idem sutra na grob da odnesem cvece.

sludjena

pre 6 godina

Toliku kolicinu pokvarenosti Dacicu moj mozak ne moze da prevari.Ja nisam neki verink ali sam sigurna da prosto priroda mora neke stvari da postavi na svoje mesto.Seti se samo gde je Milosevic bio, a gde i kako je zavrsio.

Milan

pre 6 godina

Potpuno je čovek u pravu, ovo izgleda u praksi otprilike ovako. Zamislite da se žena uda za nekog nasilnika,pijanca, grubijana. Sad on je deset godina u braku maltretira,tuče, razbija i lomi sve po kući, na kraju spali kuću i sve u njoj i ode, ona jedva preživi, al nekako stane na noge i uzdigne se, a onda mu se vrati u zagrljaj i onda teraj brate ponovo! A onda joj on kaže vidiš da sam bio u pravu što sam te zlostavljao, da nisam ne bi me volela!
To je kratka priča o kratkoj pameti srpskog naroda.uvek sam se pitao kako to pamtimo ko kokoške par dana i sve zaboravimo! Moji ortaci i ja smo se uvek pitali ko bre još glasa za SPS, pa svi oni iz prvog pasusa, oni jednostavno vole da ih neko ponižava....jednostavno uživaju u tome, a takvih je u Srbiji mnogo.

nemanja s.

pre 6 godina

Jedan je UBIJEN.
Jedan se časno povukao u penziju, jer je Kosovo uzgubljeno.
Ivica Dačić je bio u svim vladama zadnjih 12 godina. Srbija je danas jedna od tri najsiromašnije države u Evropi.

cojle manojle

pre 6 godina

Što je najstrašnije, "ovo" je u pravu. Voleo bih da kažem "Pamet u glavu", ali ne vredi. Ko god je imao pameti u glavi, već je odavno otišao odavde.

Goran

pre 6 godina

Mislis, vise od dva miliona ljudi su strani placenici?
(zimzeleni, 5. oktobar 2017 22:17)

Slazem se sa konstatacijom, medjutim nasa strana je realnih 1/4 Srbija dok njegova strana broji 3/4 svih zajedno. Mislim da je borba na bilo koji nacin osudjena na propast a naj vise zbog lose politike bivseg DOSa. Da je dOS bio ono sto je obecavao, narod bi ih ustolicio narednih 100 godina, a ovako je ustolicio koferce i to iz inata. Ja bezim u Japan, ako me prime :D
(Cvoruga, 5. oktobar 2017 23:08)

Pa dobro iz inata !!! A što onda ponovo glasa za njega kad i on ne ispuni ono što obeća ?! Nije to baš tako nego naš narod, neobrazovan , poluobrazovan voli takve. Šta mislite posle ove njegove izjave kako vidim, što već jedan reče, puno kivnosti i besa, koliko će njegovih glasača to da pogodi, pa više neče glasati za njega ?! Budite uverenio ni jednog, još če im imponovati kako je on sposoban političar