Ponedeljak, 02.10.2017.

13:02

Vučić: Evropo, kako Katalonija ne može, a Kosovo može?

Posle katalonskog referenduma i stava Evropske komisije da je taj referendum nelegalan, valjda je jasno koliko je teško čuvati nezavisnost Srbije.

Izvor: Tanjug

Vuèiæ: Evropo, kako Katalonija ne može, a Kosovo može? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Видински паша

pre 6 godina

Мишљење Србије данас има тежину таман као мишљење Немачке 1946. године...

Naivko

pre 6 godina

Zaboravio je na tenkove, progon, hladnjače i masovne grobnice po Srbiji. Toga u Kataloniji nije bilo. Slobodan Milošević je počinio genocid nad sopstvenim gradjanima albanske nacionalnosti pod firmom borbe protiv OVK. Posle Slovenije, Hrvatske i Bosne to je bila kap koja je prelila čašu. U tome je imao podršku JUL-a i SRS-a dakle i Vučića i Tome i Vulina.
Eto zato Katalonija ne može a Kosovo može.

X.

pre 6 godina

Predsedniče,
Je li nama cilj da se pomirimo sa Kosovarima ili da se razidjemo? Hajde da jednom utvrdimo šta mi to hoćemo.

Šta je naš problem sa Kosovom? To što dole nema Srba a ima etničkih Albanaca, koji ne mogu da smisle ovu državu.

Plaše nas se i mrze iz petnih žila, a mi se na to ne obaziremo i urlamo kao sumanuti:' Trst je naš!' E pa nije!

Bilo je svakakvih grešaka u prošlosti sa obe strane, ali vreme je da se urazumimo i oni i mi. Pošto nas Evropa i svet neće pustiti da se pobijemo i da Kosovo pripadne onome ko preživi, moraćemo da razgovaramo.

Izadji i reci:
'Srbija nije pretnja. Vi ste stanovnici ove države i priznajemo vas za ravnopravne. Dajte predlog, pregovaracemo, ali da se mrzi i preti više ne može. Idemo u EU a lakše ćemo zajedno. Kada jednom uđemo u EU organizovacemo referendum i ako i dalje budete želeli samostalnost, zašto da ne? Do tada, radicemo zajedno na ekonomiji, ljudskim pravima, infrastrukturi, smanjenju kriminala i boljem životu za sve nas. Jer to je cilj i suština opstajanja države.'

Naravno, kad bi ti to znao.

slazem se

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.
(gradinar, 2. oktobar 2017 16:42)

Potpuno se slazem, Spanija je svih ovih godina protiv nezavisnosti KiM i on se bezmalo zalaze za nezavisnost Katalonije. Umesto da kaze "odlicna odluka, hocemo isto i na KiM", on kaze "zasto niste pustili i Kataloniju da se otcepi". U stvari njemu ova odluka ne odgovara jer ce sada jos teze moci da objasni narodu ono sto je naumio sa KiM.

budimo realni

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

Vidim da ste dobili dosta pohvala iako je vas komentar sustinski netacan. Dozvolite da objasnim... Pre svega KiM je imao svoje sudstvo i policiju do promene Ustava koju je uveo Milosevic krajem 80-tih. Sta se desavalo pod tim njihovim nezavisnim sudstvom/policijom? Dozvolite da vam objasnim - desavala su se stalna proterivanja Srba, nasilje nad njima, pri cemu im policija i sudstvo nisu pruzali nikakvu zastitu. Desavale su se velike demonstracije odmah nakon Titove smrti (kada za Milosevica jedva da su znali i u Pozarevcu). Desavalo se to da su kod mene u vojsci u ceti (oko 150, cetiri klase, sto ce reci 600) samo dvojica vojnika sa KiM hteli da pricaju srpsko-hrvatski - sta mislite koji se jezik prica u spanskoj vojsci, ili u spanskoj kosarkaskoj reprezentaciji? Tvrdim da bi za sve to sto se desavalo na KiM tokom 80-tih godina (kada su imali i policiju i sudstvo i sve ostala prava) izazvalo reakciju centralne vlasti svugde u svetu. Verovatno ne tako nespretnu kao u nasem slucaju, ali svakako vrlo jaku...

Za Rusofile

pre 6 godina

Vučiću zbog ovog.. Beograd, Kladovo, Prizren, Izbica - Jedan ribar je 4. aprila 1999. godine u Dunavu kod sela Tekija u istočnoj Srbiji otkrio nešto jezivo - kamion hladnjača, gurnut u reku, isplivao je na površinu vode. Kamion nije imao registarske tablice, već samo natpis na vratima koji je ukazivao na to da pripada "PIK Progresu", eksportnoj klanici iz Prizrena.

Ronilac koji je otišao da istraži lice mesta utvrdio je da u kamionu nije bilo vozača, a da je na papučicu za gas bio postavljen kamen. Kriminalistički tehničar iz Kladova Boško Radojković i njegov pretpostavljeni Milan Stevanović prvobitno su mislili da je reč o nekakvoj nesreći.

Međutim, posle dodatne istrage, Radojković je shvatio da u se hladnjači ne nalaze zaklane životinje, već ljudski leševi..

Luis Companis

pre 6 godina

@ Realno,
Istorija Iberijskog poluostrva (is)pisana je krvlju i itekako je prepuna grobnicama manjinskih naroda medju kojima ponajvise Kataloncima. Pocev od predrimskog doba pa sve do danas traje neprestana borba ovog naroda za nezavistnost i samostalnost.

milosevicev ministar ratne propagande

pre 6 godina

ono kad predsednik drzave javno prizna da ne shvata principe medjunarodne politike i prava. sto je najgore - misli da je rekao nesto pametno...

ponavljac

pre 6 godina

Samo da izrazim postovanje prema vasem komentatoru "Postovani Predsednice.." Sve, ama bas sve je rekao, i, kao sto se da videti, nista od toga nije komplikovano ako hoces da uradis, ako neces, onda se desava ovo sto se nama desava vec 27 godina, direktno na sceni, a iza scene, ili, kako se to srpski kaze u backstage, jos mnogo ranije.

Goran

pre 6 godina

A zasto onda, licemeru, momentalno ne prekines pregovore sa tzv.nezavisnim Kosovom uz pokroviteljstvo te iste nedosledne i nedemokratske EU?! Izjasni se da se pregovorati moze samo o mirnoj reintegraciji Kosova u ustavno pravni sistem Srbije. U suprotnom, cuti i ne vredjaj nam inteligenciju!

glupe paralele

pre 6 godina

Predsednik je slagao.
Na Kosovu jeste bio referendum. I to je izlaznost bila duplo veca nego u Kataloniji, a broj koji je glasao za ocepljenje jos ubedljiviji nego u Kataloniji.
Nasa drzava, kao i Spanija nije priznala taj referendum. Spanija nije ni priznala nezavisnost Kosova, iako Vucic i slicni navijaju da se Katalonija ocepi.
A izmedju tog referenduma i ocepljenja, dogodile su se hladnjace, proterivanja, masovne grobnice i sl. To Vucic zna najbolje sta se tu desavalo.

Doktor

pre 6 godina

Za sve one koji pravdaju secesiju KiM zločinima nad albancima: ako je to razlog za secesiju kako se onda prateći istu logiku moze priznati nezavisnost teritoriji koja je etnički ocistila i proterala 250,000 nealbanaca, spalila im sela, kuće i ognjišta da se nikada ne vrate, spalila im crkve i bogomolje, otela imovinu, vadili organe ljudima, a da za sve to niko nije odgovarao?! Jel to zadovoljava demokratski kapacitet za secesiju i nezavisnost?! Razmislite malo o tome pre nego krenete da nasedate na jeftinu zapadnu propagandu..

Cunami

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

HVALA TI. Ovo je jedan od najboljih komentara koji sam ikada procitao i da smo pametni ovo bi pustali na udarnim vestima svaki dan da nam bar deca ne budu zatrovana kao sto su nas zatrovali laznom pricom o Kosovu.

gradinar

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.

Nadrealno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!
(Realno, 2. oktobar

Tačno. I nije bilo iseljavanja pod pritiskom Španaca iz Katalonije, ubistva španskih žetelaca u Kataloniji, silovanja španskih devojčica itd. Kad se sećaš, svega se seti.

Poštovani predsedniče,

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.

Nenad

pre 6 godina

Šta ima predsednik Srbije i njenih građana sa referendumom u Kataloniji. Zar mora da se petlja u sve. Što ne zove Putina i kaže mu istu stvar za Krim. Posle ovakve izjave Španija bi trebalo da prizna Kosovo. Oladi malo, iskuliraj vodi računa o nama, manje gledaj ko o kome šta i koliko piše. Nije ovo zadruga ovo je bar se nadam neka država, a ti si ako nisi zaboravio izabran za njenog predsednika.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Na ustavnom referendumu 1978, dakle pre nepunih 40 godina, Katalonija je glasala za ustavni zakon Kraljevine Spanije sa 95.15% ZA. Jedino su Kanarska ostrva imala vise glasova za. Time su se obavezali na vernost kraljevini.
Eto u tome je razlika, gospodine predsednice, izmedju Kosova i Katalonije. Izmedju ostalog. Nauci istoriju da nas ne brukas ovakvim izjavama.

Nostradamus

pre 6 godina

A kakve veze ima KiM sa Katalonijom?. To su dve potpuno razlicite stvari i politicki i ekonomski i demografski. Jabuke nikada nece biti kruske i obrnuto.

Neba

pre 6 godina

Smejali ste se intelektualcu Rugovi 90-tih kada se Kosovo još možda moglo spasiti ili barem sprečiti bombardovanje zato sad morate da pregovarate sa ratnim zločincima.

Realno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!

Nebojša

pre 6 godina

Zato šta je Katalonija u državi Španiji pokrajna,a Kosovo je bila pokrajna u državi Jugoslaviji ,a ne u državi Srbiji i to je velika razlika.

Todor, život, činjenje i govor

pre 6 godina

Nije baš tako da Kosovo nije imalo referendum, bio je referendum 1991, koji je naravno bio nepriznat od strane Srbije. Osim toga, Kosovo je proglasilo nezavisnost nakon 1999, i dugog čekanja da se svetske sile smiluju da ih priznaju, dok mi kao država Srbija nismo, najblaže rečeno, dovoljno činili da to sprečimo. Sad možemo samo verbalno da očuvamo Kosovo kao deo Srbije, kao što slovi u preambuli našeg Ustava. Isto kao što možemo samo verbalno da podržimo celovitost Španije, bez bilo kakvog stvarnog uticaja na neotcepljenje ili otcepljenje Katalonije od Španije.

zimzeleni

pre 6 godina

Vucicu, jel Milosevicu neko branio da 90ih na miran nacin resi pitanje Kosova? Mozda tvoja publika uziva u tvojim predstavama, ali postenim ljudima vredjas inteligenciju. Jedan covek je dobio skoro tri miliona glasova jer je krajem 80ih rekao da ce da resi to pitanje i da ce zastiti Srbe. A onda je usledila dekada KATASTROFALNIH poteza: demonstracije studenata u Beogradu s parolom "uhapsite Vlasija", ukidanje bukvalno SVIH prava albanske zajednice na Kosovu (skolstvo, sudstvo, zdravstvo...), uvodjenje policijskog casa, slanje Arkana da zavodi teror, sukob sa NATO. U svakom slucaju, buduci da si tad bio mlad i vatren i podrzavao TU politiku, ti prvi nemas prava da dajes populisticke izjave. Ali to je problem tvojih biraca. To bi bilo kao kada bi recimo organizacija Grinpis promenila naziv u monarhisticku konzervativnu ligu. Smesni ste, a i mi sa vama.

Zapata

pre 6 godina

Katalonija ima vise moralnog osnova da se odvoji nego kosovski Albanci. Imaju osnova skoro koliko i Republika Srpska. Ali jednostavno nemaju medjunarodni lobi, podrsku, niko ne stoji iza njih. EU je cutala, i cutace i ako pocnu mrtvi da padaju po ulicama Barselone. Isto bi radila i da RS pokusa jednostrano da se otcepi (cak me ne bi cudilo da bi im i sankcije uveli). Vucicu ne pravi se lud, svetom vladaju dvostruki (ma stostruki) arsini, i pravo ima onaj ko ima pusku da zastiti svoj interes, a pravo nema onaj u koga je puska uprta, koliko god interesa imao i koliko god ispravni bili. Kraj price.

nemanja s.

pre 6 godina

Upravo tako. Kad si mali i nezaštićen, svako te može tući. Tako je to u životu. Srbija mora da igra pametno, jer nema drugi izbog. Nepravde se dešavaju i drugima, mada naša nas boli najviše. Nego da mi vidimo kao poboljšati život ljudima koji žive u Srbiji. Nisu najveći problem male plate, nego kriminal i korupcija, nepoštovawe zakona ove zemlje, poniženja koja ljudi trpe na poslu, na šalteru, kod lekara. Španska sela i gradovi su daleko...

Srrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Gresis mladicu, a tvoje greske nas sahranjuju vec skoro 30 godina.
Treba da uvedemo princip da su sve zemlje koje su priznale nezavisnost Kosova u isto vreme prihvatile i pravilo da jedan takav princip moze da vazi i na teritoriji njihove zemlje. Belgija priznala Kosovo? Ok, sutra kada neka, bilo koja teritorija u sastavu Belgije zatrazi nezavisnost - Srbija ce biti prva zemlja koja ce priznati tu nezavisnost i prihvatiti ambasadore te nove drzave. Usput cemo ih podrzati i u Unesco, Fifa, Unicef, MOK, ...gde god je i Kosovo dobilo podrsku od drugih. Spanija nije priznala Kosovo, dakle da za nju ne vazi takav princip stvaranja novih drzava i mi necemo priznati Kataloniju. Jednostavnije od ovoga ...,

goran

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...
(100%, 2. oktobar 2017 13:09)

a gde u međunarodnom pravu stoji to o "međunarodnoj podršci"...? je l' svet funkcioniše na osnovu vladavine prava, ili vladavine jačeg??? šta će nam onda demokratija...?

leptirica

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.
(T, 02. oktobar 2017 13:31)

Ovo ja dugo govorim, ali nitko ne sluša. Svijetu je bilo dosta ratova i zato je Kosovo sad kako je. I dalje mislim da je neka vrsta mirne reintegracije moguća, ali treba sklopit dogovor sa zapadom. Bez blagoslova SAD-a i EU ništa se neće popraviti.

Stefan

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

Odbijanje sporazuma...Ko je odbio Kutiljerov plan 1992.god,koji je imao za cilj da decentralizuje BiH i prekine rat?Da nisu mozda Srbi?

Cutanje je zlato

pre 6 godina

Vucic ovde vec zvuci kao prosecan rusofilski i slobofilski komentator na sajtu B92 , lisen osecaja za realnost i slabog pamcenja. Sto mu nije prvi put. Sve je kod njega tako, red laznog evropejstva, pa red nacionalizma... Gde je tu odgovornost, licna i tvoje partije u podrzavanju Milosevicevog mahnitanja 90-ih i na Kosovu? Da li se desavalo nesto na Kosovu pre tog proglasenja nezavisnosti?
Ili se sve to zapravo nije desilo, nego smo to sanjali? Obzirom da si se ti licno Vucicu prilicno jeftino izvukao posle svega sto ste radili i zagovarali, na tvom mestu bih o ovoj temi upadljivo cutao.

magelan

pre 6 godina

To je pitanje trebalo da prepusti kataloncima. Mi da cutimo i cekamo. Katalonija je u EU i Nato kako god da okrenes, pa neka to resavaju medju sobom.

100%

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...

Kone

pre 6 godina

Mozda je bolje da cutimo, da ne utvrdimo sta kod nas jos sve moze. U suprotnom, kad bi mi uradili isto sto i Spanci, znamo sta nam se vec desilo...

draganzr

pre 6 godina

ovaj nas vođa jedva dočekao ... a ko ce našem narodu da objasni masovne grobnice albanaca koje se nalaze na teritoriji srbije? ne mešaj babe i žabe.

Plavi

pre 6 godina

Kao što kod tebe može da bespravno rušiš savamalu i štitiš one koji su to počinili, a nelegalne Tomine objekte na Savi čuvaš i braniš. Eto kako može. Prvo pokaži u svojoj državi da poštuješ pravo, ako se već pozivaš na zakon i pravdu.

Ma taj sto obeca

pre 6 godina

Zbunjen sam. Zar nas nisi ti savetovao da kao mala zemlja gledamo svoju ekonomiju i ne mesamo se u poslove velikih? Zar nisi pricao o izvozu mercedesa dok si pobednicki podignutih ruku i saka stisnutih u pesnice u znak pobede najavljivao izvoz? O zar si nas lagao? Zar si svoj narod obmanjivao da bi od PPV postao predsednik vlade?

Bokili

pre 6 godina

Na žalost ali EU ne retko ruši temelje evropskog prava. Licemerstvo prema nama odavno pokazuju, a traže od nas da poštujemo ono što sami krše.

1389

pre 6 godina

i katalonci treba da imaju pravo na samoopredeljenje, mada nisam ljubitelj mini državica jer se samo množi birokratija. U svakom slučaju rešio svoje probleme pa sad brine španske i evropske, gledaj bre da povećaš penzije struja opet poskupela

Љубиша

pre 6 godina

Одговор на питање зашто Каталонци не могу, води нас далеко у прошлост. Наиме новија историјска, арехеолошка, лингвистичка и истраживања ДНК-а указују да Каталонци и Срби имају блиско заједничко порекло.
Када се ово има у виду, јасно је да је свим Србима забрањено оно што је другима дозвољено.

Duško

pre 6 godina

veliki sam protivnik Vučićeve meke diktature, ali ovde je u pravu i ovo od danas gde god može svaki naš političar na funkciji treb da ponavlja. dok nekima iz dupeta ne dođu glavu.

Kataloniju je silom zauzeo španski kralj pre 300 godina, koliko je tada bilo masovnih grobnica.

Are

pre 6 godina

Zato sto je Srbija izgubila sve ratove koje je vodila, zato jer je vodila pogubnu politiku po njene gradjane i time zasluzila da izgubi deo svoje teritorije. Eto zato, Vucicu, zasto se pravis blesav?

Ladno odmori

pre 6 godina

Vučiću ti si predsednik jedne male zemlje. Znas kako je prosao narod u Srbiji kad ste zadnji put mislili da smo jednaki sa mocnim zemljama?

lakunoc

pre 6 godina

Sve je to vrlo jednostavno
1. Spanija je u NATO
2. Spanija nije slala svoje 'Skorpione' i ostale da ubijaju Katalonce.
3. Za dvostruke arsine pogledaj kako su prosli Kertes i Karic, a kako prolazi svaki poslodavac koji zakasni dva dana s porezom.

T

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.

nikolai valujev

pre 6 godina

A kako Krim moze, a Cecenija i Dagestan ne mogu? Veliki vodjo, vreme ja da ukapiras da postoje veliki i mali igraci, mada mislim da se samo pravis lud.

ivana

pre 6 godina

Strasno je,kako se vrsi kategorizacija zemalja,mi spadamo izgleda u nebitne,pa se Evropa nije mesala kad nam.je bila potrebna. Katalonija je Spanija i ne sme se dozvoliti otcepljenje. Srbija je uz Spaniju.

Raca

pre 6 godina

Evo ja ću da ti objasnim:
Ti kao predsednik Srbije,svi tvoji prethodnici,kao i celokupna državna struktura ne poštujete i nikada niste poštovali srpski narod i građane Srbije..
Oni se ponašaju prema nama srazmerno vašem ponašanju i odnosu prema sopstvenom narodu i državi.
Lista vašeg sramnog ponašanja je predugačka.
Trgovali ste interesima srpskog naroda preko Drine.
Mirno ste posmatrali egzodus srpskog naroda iz Krajine.
Podržavali ste kukavice od naših generala koji su streljali civile u Bosni i Hrvatskoj.
Uspostavili ste medijski mrak u Srbiji '90-tih.
Razbijali ste demonstracije studenata.
Krali ste izbore.
Radovali ste se ubistvu Zorana Đinđića.
Uradili bi ste sve zbog šake vlasti.
U Srbiji je na delu najgori mogući oblik partokratije sa svim njenim pogubnim posledica.
Potpisivali ste u Briselu sve što se od vas tražilo.
Robujete ideologiji zvanoj "evropski put"
Dačić i Vulin su najviši pozicionirani političari u državi ??!!
Ti sa pozicije predsednika obavljaš i poslove premijera.
Kršite ustav države svaki dan.
Tolerišete korupciju i bezakonje.

Poštuj samoga sebe da bi te drugi poštovali.

kile

pre 6 godina

Nekako mi se cini da Vodja ovo nije rekao Evropi nego Srbiji i njenim gradjanima. Nema on petlju da se qrchi pred Briselom, samo nama glumi velikog pravednika.

ja

pre 6 godina

Gospodar Vučić je uspeo ono što nikom dosad u Srbiji nije uspelo. Jednom rečenicom posvađao nas je sa Španijom (ozbiljnom državom koja podržava Srbiju i u očuvanju teritorijalnog integriteta i u pridruživanju EU) i sa svetskim vlastodršcima (pre svih Ameriku, zbog prozivanja za licemerje i dvostruke aršine).

Blago nama sa njim...

milos

pre 6 godina

Tako što Španija nije vršila ratne zločine i proterivala tamošnje stanovništvo.Tako što Španija nije isprovocirala (još) reakciju, intervenciju međunarodne zajednice. Tako što Španija nije urušavala privredu Katalonije, niti je Katalonce isključivala iz sistema (javnih institucija, preduzeća i dr.). Zaboravljate šta ste radili 90-ih i zašto Kosovo više nije naše?

Marko

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

Sada je to aorist

pre 6 godina

Kataloncima je živote ugrožavao Franko a Kosovarima ne samo ugrožavao Milošević. To je razlika i tako možete objasniti razlog zašto jedni imaju a drugi nemaju pravo na samostalnost

Srbout

pre 6 godina

Moram da pohvalim Vucica za ovakve komentare i za spoljnu politiku do sada. Samo jos da malo zesce sredi stanje u zemlji, mislim na korupciju,pravosudne organe i sveprisutnu partokratiju.

Larisa

pre 6 godina

Kao da navija za katalonski referendum, a onda ispada da navija i za nezavisnost Kosova. Njemu je teško da poveže dve logičke misli a meni je još teže da u Srbiji nešto javno kažem. Nema gde!

ivana

pre 6 godina

Strasno je,kako se vrsi kategorizacija zemalja,mi spadamo izgleda u nebitne,pa se Evropa nije mesala kad nam.je bila potrebna. Katalonija je Spanija i ne sme se dozvoliti otcepljenje. Srbija je uz Spaniju.

100%

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...

Bokili

pre 6 godina

Na žalost ali EU ne retko ruši temelje evropskog prava. Licemerstvo prema nama odavno pokazuju, a traže od nas da poštujemo ono što sami krše.

Srbout

pre 6 godina

Moram da pohvalim Vucica za ovakve komentare i za spoljnu politiku do sada. Samo jos da malo zesce sredi stanje u zemlji, mislim na korupciju,pravosudne organe i sveprisutnu partokratiju.

leptirica

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.
(T, 02. oktobar 2017 13:31)

Ovo ja dugo govorim, ali nitko ne sluša. Svijetu je bilo dosta ratova i zato je Kosovo sad kako je. I dalje mislim da je neka vrsta mirne reintegracije moguća, ali treba sklopit dogovor sa zapadom. Bez blagoslova SAD-a i EU ništa se neće popraviti.

goran

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...
(100%, 2. oktobar 2017 13:09)

a gde u međunarodnom pravu stoji to o "međunarodnoj podršci"...? je l' svet funkcioniše na osnovu vladavine prava, ili vladavine jačeg??? šta će nam onda demokratija...?

nemanja s.

pre 6 godina

Upravo tako. Kad si mali i nezaštićen, svako te može tući. Tako je to u životu. Srbija mora da igra pametno, jer nema drugi izbog. Nepravde se dešavaju i drugima, mada naša nas boli najviše. Nego da mi vidimo kao poboljšati život ljudima koji žive u Srbiji. Nisu najveći problem male plate, nego kriminal i korupcija, nepoštovawe zakona ove zemlje, poniženja koja ljudi trpe na poslu, na šalteru, kod lekara. Španska sela i gradovi su daleko...

draganzr

pre 6 godina

ovaj nas vođa jedva dočekao ... a ko ce našem narodu da objasni masovne grobnice albanaca koje se nalaze na teritoriji srbije? ne mešaj babe i žabe.

zimzeleni

pre 6 godina

Vucicu, jel Milosevicu neko branio da 90ih na miran nacin resi pitanje Kosova? Mozda tvoja publika uziva u tvojim predstavama, ali postenim ljudima vredjas inteligenciju. Jedan covek je dobio skoro tri miliona glasova jer je krajem 80ih rekao da ce da resi to pitanje i da ce zastiti Srbe. A onda je usledila dekada KATASTROFALNIH poteza: demonstracije studenata u Beogradu s parolom "uhapsite Vlasija", ukidanje bukvalno SVIH prava albanske zajednice na Kosovu (skolstvo, sudstvo, zdravstvo...), uvodjenje policijskog casa, slanje Arkana da zavodi teror, sukob sa NATO. U svakom slucaju, buduci da si tad bio mlad i vatren i podrzavao TU politiku, ti prvi nemas prava da dajes populisticke izjave. Ali to je problem tvojih biraca. To bi bilo kao kada bi recimo organizacija Grinpis promenila naziv u monarhisticku konzervativnu ligu. Smesni ste, a i mi sa vama.

Duško

pre 6 godina

veliki sam protivnik Vučićeve meke diktature, ali ovde je u pravu i ovo od danas gde god može svaki naš političar na funkciji treb da ponavlja. dok nekima iz dupeta ne dođu glavu.

Kataloniju je silom zauzeo španski kralj pre 300 godina, koliko je tada bilo masovnih grobnica.

Raca

pre 6 godina

Evo ja ću da ti objasnim:
Ti kao predsednik Srbije,svi tvoji prethodnici,kao i celokupna državna struktura ne poštujete i nikada niste poštovali srpski narod i građane Srbije..
Oni se ponašaju prema nama srazmerno vašem ponašanju i odnosu prema sopstvenom narodu i državi.
Lista vašeg sramnog ponašanja je predugačka.
Trgovali ste interesima srpskog naroda preko Drine.
Mirno ste posmatrali egzodus srpskog naroda iz Krajine.
Podržavali ste kukavice od naših generala koji su streljali civile u Bosni i Hrvatskoj.
Uspostavili ste medijski mrak u Srbiji '90-tih.
Razbijali ste demonstracije studenata.
Krali ste izbore.
Radovali ste se ubistvu Zorana Đinđića.
Uradili bi ste sve zbog šake vlasti.
U Srbiji je na delu najgori mogući oblik partokratije sa svim njenim pogubnim posledica.
Potpisivali ste u Briselu sve što se od vas tražilo.
Robujete ideologiji zvanoj "evropski put"
Dačić i Vulin su najviši pozicionirani političari u državi ??!!
Ti sa pozicije predsednika obavljaš i poslove premijera.
Kršite ustav države svaki dan.
Tolerišete korupciju i bezakonje.

Poštuj samoga sebe da bi te drugi poštovali.

Sada je to aorist

pre 6 godina

Kataloncima je živote ugrožavao Franko a Kosovarima ne samo ugrožavao Milošević. To je razlika i tako možete objasniti razlog zašto jedni imaju a drugi nemaju pravo na samostalnost

milos

pre 6 godina

Tako što Španija nije vršila ratne zločine i proterivala tamošnje stanovništvo.Tako što Španija nije isprovocirala (još) reakciju, intervenciju međunarodne zajednice. Tako što Španija nije urušavala privredu Katalonije, niti je Katalonce isključivala iz sistema (javnih institucija, preduzeća i dr.). Zaboravljate šta ste radili 90-ih i zašto Kosovo više nije naše?

Ladno odmori

pre 6 godina

Vučiću ti si predsednik jedne male zemlje. Znas kako je prosao narod u Srbiji kad ste zadnji put mislili da smo jednaki sa mocnim zemljama?

Are

pre 6 godina

Zato sto je Srbija izgubila sve ratove koje je vodila, zato jer je vodila pogubnu politiku po njene gradjane i time zasluzila da izgubi deo svoje teritorije. Eto zato, Vucicu, zasto se pravis blesav?

lakunoc

pre 6 godina

Sve je to vrlo jednostavno
1. Spanija je u NATO
2. Spanija nije slala svoje 'Skorpione' i ostale da ubijaju Katalonce.
3. Za dvostruke arsine pogledaj kako su prosli Kertes i Karic, a kako prolazi svaki poslodavac koji zakasni dva dana s porezom.

ja

pre 6 godina

Gospodar Vučić je uspeo ono što nikom dosad u Srbiji nije uspelo. Jednom rečenicom posvađao nas je sa Španijom (ozbiljnom državom koja podržava Srbiju i u očuvanju teritorijalnog integriteta i u pridruživanju EU) i sa svetskim vlastodršcima (pre svih Ameriku, zbog prozivanja za licemerje i dvostruke aršine).

Blago nama sa njim...

Marko

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

T

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.

Larisa

pre 6 godina

Kao da navija za katalonski referendum, a onda ispada da navija i za nezavisnost Kosova. Njemu je teško da poveže dve logičke misli a meni je još teže da u Srbiji nešto javno kažem. Nema gde!

Ma taj sto obeca

pre 6 godina

Zbunjen sam. Zar nas nisi ti savetovao da kao mala zemlja gledamo svoju ekonomiju i ne mesamo se u poslove velikih? Zar nisi pricao o izvozu mercedesa dok si pobednicki podignutih ruku i saka stisnutih u pesnice u znak pobede najavljivao izvoz? O zar si nas lagao? Zar si svoj narod obmanjivao da bi od PPV postao predsednik vlade?

budimo realni

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

Vidim da ste dobili dosta pohvala iako je vas komentar sustinski netacan. Dozvolite da objasnim... Pre svega KiM je imao svoje sudstvo i policiju do promene Ustava koju je uveo Milosevic krajem 80-tih. Sta se desavalo pod tim njihovim nezavisnim sudstvom/policijom? Dozvolite da vam objasnim - desavala su se stalna proterivanja Srba, nasilje nad njima, pri cemu im policija i sudstvo nisu pruzali nikakvu zastitu. Desavale su se velike demonstracije odmah nakon Titove smrti (kada za Milosevica jedva da su znali i u Pozarevcu). Desavalo se to da su kod mene u vojsci u ceti (oko 150, cetiri klase, sto ce reci 600) samo dvojica vojnika sa KiM hteli da pricaju srpsko-hrvatski - sta mislite koji se jezik prica u spanskoj vojsci, ili u spanskoj kosarkaskoj reprezentaciji? Tvrdim da bi za sve to sto se desavalo na KiM tokom 80-tih godina (kada su imali i policiju i sudstvo i sve ostala prava) izazvalo reakciju centralne vlasti svugde u svetu. Verovatno ne tako nespretnu kao u nasem slucaju, ali svakako vrlo jaku...

Cutanje je zlato

pre 6 godina

Vucic ovde vec zvuci kao prosecan rusofilski i slobofilski komentator na sajtu B92 , lisen osecaja za realnost i slabog pamcenja. Sto mu nije prvi put. Sve je kod njega tako, red laznog evropejstva, pa red nacionalizma... Gde je tu odgovornost, licna i tvoje partije u podrzavanju Milosevicevog mahnitanja 90-ih i na Kosovu? Da li se desavalo nesto na Kosovu pre tog proglasenja nezavisnosti?
Ili se sve to zapravo nije desilo, nego smo to sanjali? Obzirom da si se ti licno Vucicu prilicno jeftino izvukao posle svega sto ste radili i zagovarali, na tvom mestu bih o ovoj temi upadljivo cutao.

Plavi

pre 6 godina

Kao što kod tebe može da bespravno rušiš savamalu i štitiš one koji su to počinili, a nelegalne Tomine objekte na Savi čuvaš i braniš. Eto kako može. Prvo pokaži u svojoj državi da poštuješ pravo, ako se već pozivaš na zakon i pravdu.

Nadrealno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!
(Realno, 2. oktobar

Tačno. I nije bilo iseljavanja pod pritiskom Španaca iz Katalonije, ubistva španskih žetelaca u Kataloniji, silovanja španskih devojčica itd. Kad se sećaš, svega se seti.

nikolai valujev

pre 6 godina

A kako Krim moze, a Cecenija i Dagestan ne mogu? Veliki vodjo, vreme ja da ukapiras da postoje veliki i mali igraci, mada mislim da se samo pravis lud.

kile

pre 6 godina

Nekako mi se cini da Vodja ovo nije rekao Evropi nego Srbiji i njenim gradjanima. Nema on petlju da se qrchi pred Briselom, samo nama glumi velikog pravednika.

Realno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!

Doktor

pre 6 godina

Za sve one koji pravdaju secesiju KiM zločinima nad albancima: ako je to razlog za secesiju kako se onda prateći istu logiku moze priznati nezavisnost teritoriji koja je etnički ocistila i proterala 250,000 nealbanaca, spalila im sela, kuće i ognjišta da se nikada ne vrate, spalila im crkve i bogomolje, otela imovinu, vadili organe ljudima, a da za sve to niko nije odgovarao?! Jel to zadovoljava demokratski kapacitet za secesiju i nezavisnost?! Razmislite malo o tome pre nego krenete da nasedate na jeftinu zapadnu propagandu..

Nebojša

pre 6 godina

Zato šta je Katalonija u državi Španiji pokrajna,a Kosovo je bila pokrajna u državi Jugoslaviji ,a ne u državi Srbiji i to je velika razlika.

Poštovani predsedniče,

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.

Stefan

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

Odbijanje sporazuma...Ko je odbio Kutiljerov plan 1992.god,koji je imao za cilj da decentralizuje BiH i prekine rat?Da nisu mozda Srbi?

Neba

pre 6 godina

Smejali ste se intelektualcu Rugovi 90-tih kada se Kosovo još možda moglo spasiti ili barem sprečiti bombardovanje zato sad morate da pregovarate sa ratnim zločincima.

Todor, život, činjenje i govor

pre 6 godina

Nije baš tako da Kosovo nije imalo referendum, bio je referendum 1991, koji je naravno bio nepriznat od strane Srbije. Osim toga, Kosovo je proglasilo nezavisnost nakon 1999, i dugog čekanja da se svetske sile smiluju da ih priznaju, dok mi kao država Srbija nismo, najblaže rečeno, dovoljno činili da to sprečimo. Sad možemo samo verbalno da očuvamo Kosovo kao deo Srbije, kao što slovi u preambuli našeg Ustava. Isto kao što možemo samo verbalno da podržimo celovitost Španije, bez bilo kakvog stvarnog uticaja na neotcepljenje ili otcepljenje Katalonije od Španije.

Cunami

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

HVALA TI. Ovo je jedan od najboljih komentara koji sam ikada procitao i da smo pametni ovo bi pustali na udarnim vestima svaki dan da nam bar deca ne budu zatrovana kao sto su nas zatrovali laznom pricom o Kosovu.

Kone

pre 6 godina

Mozda je bolje da cutimo, da ne utvrdimo sta kod nas jos sve moze. U suprotnom, kad bi mi uradili isto sto i Spanci, znamo sta nam se vec desilo...

1389

pre 6 godina

i katalonci treba da imaju pravo na samoopredeljenje, mada nisam ljubitelj mini državica jer se samo množi birokratija. U svakom slučaju rešio svoje probleme pa sad brine španske i evropske, gledaj bre da povećaš penzije struja opet poskupela

Srrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Gresis mladicu, a tvoje greske nas sahranjuju vec skoro 30 godina.
Treba da uvedemo princip da su sve zemlje koje su priznale nezavisnost Kosova u isto vreme prihvatile i pravilo da jedan takav princip moze da vazi i na teritoriji njihove zemlje. Belgija priznala Kosovo? Ok, sutra kada neka, bilo koja teritorija u sastavu Belgije zatrazi nezavisnost - Srbija ce biti prva zemlja koja ce priznati tu nezavisnost i prihvatiti ambasadore te nove drzave. Usput cemo ih podrzati i u Unesco, Fifa, Unicef, MOK, ...gde god je i Kosovo dobilo podrsku od drugih. Spanija nije priznala Kosovo, dakle da za nju ne vazi takav princip stvaranja novih drzava i mi necemo priznati Kataloniju. Jednostavnije od ovoga ...,

Zapata

pre 6 godina

Katalonija ima vise moralnog osnova da se odvoji nego kosovski Albanci. Imaju osnova skoro koliko i Republika Srpska. Ali jednostavno nemaju medjunarodni lobi, podrsku, niko ne stoji iza njih. EU je cutala, i cutace i ako pocnu mrtvi da padaju po ulicama Barselone. Isto bi radila i da RS pokusa jednostrano da se otcepi (cak me ne bi cudilo da bi im i sankcije uveli). Vucicu ne pravi se lud, svetom vladaju dvostruki (ma stostruki) arsini, i pravo ima onaj ko ima pusku da zastiti svoj interes, a pravo nema onaj u koga je puska uprta, koliko god interesa imao i koliko god ispravni bili. Kraj price.

Nenad

pre 6 godina

Šta ima predsednik Srbije i njenih građana sa referendumom u Kataloniji. Zar mora da se petlja u sve. Što ne zove Putina i kaže mu istu stvar za Krim. Posle ovakve izjave Španija bi trebalo da prizna Kosovo. Oladi malo, iskuliraj vodi računa o nama, manje gledaj ko o kome šta i koliko piše. Nije ovo zadruga ovo je bar se nadam neka država, a ti si ako nisi zaboravio izabran za njenog predsednika.

Za Rusofile

pre 6 godina

Vučiću zbog ovog.. Beograd, Kladovo, Prizren, Izbica - Jedan ribar je 4. aprila 1999. godine u Dunavu kod sela Tekija u istočnoj Srbiji otkrio nešto jezivo - kamion hladnjača, gurnut u reku, isplivao je na površinu vode. Kamion nije imao registarske tablice, već samo natpis na vratima koji je ukazivao na to da pripada "PIK Progresu", eksportnoj klanici iz Prizrena.

Ronilac koji je otišao da istraži lice mesta utvrdio je da u kamionu nije bilo vozača, a da je na papučicu za gas bio postavljen kamen. Kriminalistički tehničar iz Kladova Boško Radojković i njegov pretpostavljeni Milan Stevanović prvobitno su mislili da je reč o nekakvoj nesreći.

Međutim, posle dodatne istrage, Radojković je shvatio da u se hladnjači ne nalaze zaklane životinje, već ljudski leševi..

glupe paralele

pre 6 godina

Predsednik je slagao.
Na Kosovu jeste bio referendum. I to je izlaznost bila duplo veca nego u Kataloniji, a broj koji je glasao za ocepljenje jos ubedljiviji nego u Kataloniji.
Nasa drzava, kao i Spanija nije priznala taj referendum. Spanija nije ni priznala nezavisnost Kosova, iako Vucic i slicni navijaju da se Katalonija ocepi.
A izmedju tog referenduma i ocepljenja, dogodile su se hladnjace, proterivanja, masovne grobnice i sl. To Vucic zna najbolje sta se tu desavalo.

magelan

pre 6 godina

To je pitanje trebalo da prepusti kataloncima. Mi da cutimo i cekamo. Katalonija je u EU i Nato kako god da okrenes, pa neka to resavaju medju sobom.

Nostradamus

pre 6 godina

A kakve veze ima KiM sa Katalonijom?. To su dve potpuno razlicite stvari i politicki i ekonomski i demografski. Jabuke nikada nece biti kruske i obrnuto.

milosevicev ministar ratne propagande

pre 6 godina

ono kad predsednik drzave javno prizna da ne shvata principe medjunarodne politike i prava. sto je najgore - misli da je rekao nesto pametno...

Љубиша

pre 6 godina

Одговор на питање зашто Каталонци не могу, води нас далеко у прошлост. Наиме новија историјска, арехеолошка, лингвистичка и истраживања ДНК-а указују да Каталонци и Срби имају блиско заједничко порекло.
Када се ово има у виду, јасно је да је свим Србима забрањено оно што је другима дозвољено.

Goran

pre 6 godina

A zasto onda, licemeru, momentalno ne prekines pregovore sa tzv.nezavisnim Kosovom uz pokroviteljstvo te iste nedosledne i nedemokratske EU?! Izjasni se da se pregovorati moze samo o mirnoj reintegraciji Kosova u ustavno pravni sistem Srbije. U suprotnom, cuti i ne vredjaj nam inteligenciju!

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Na ustavnom referendumu 1978, dakle pre nepunih 40 godina, Katalonija je glasala za ustavni zakon Kraljevine Spanije sa 95.15% ZA. Jedino su Kanarska ostrva imala vise glasova za. Time su se obavezali na vernost kraljevini.
Eto u tome je razlika, gospodine predsednice, izmedju Kosova i Katalonije. Izmedju ostalog. Nauci istoriju da nas ne brukas ovakvim izjavama.

slazem se

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.
(gradinar, 2. oktobar 2017 16:42)

Potpuno se slazem, Spanija je svih ovih godina protiv nezavisnosti KiM i on se bezmalo zalaze za nezavisnost Katalonije. Umesto da kaze "odlicna odluka, hocemo isto i na KiM", on kaze "zasto niste pustili i Kataloniju da se otcepi". U stvari njemu ova odluka ne odgovara jer ce sada jos teze moci da objasni narodu ono sto je naumio sa KiM.

gradinar

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.

Luis Companis

pre 6 godina

@ Realno,
Istorija Iberijskog poluostrva (is)pisana je krvlju i itekako je prepuna grobnicama manjinskih naroda medju kojima ponajvise Kataloncima. Pocev od predrimskog doba pa sve do danas traje neprestana borba ovog naroda za nezavistnost i samostalnost.

ponavljac

pre 6 godina

Samo da izrazim postovanje prema vasem komentatoru "Postovani Predsednice.." Sve, ama bas sve je rekao, i, kao sto se da videti, nista od toga nije komplikovano ako hoces da uradis, ako neces, onda se desava ovo sto se nama desava vec 27 godina, direktno na sceni, a iza scene, ili, kako se to srpski kaze u backstage, jos mnogo ranije.

Naivko

pre 6 godina

Zaboravio je na tenkove, progon, hladnjače i masovne grobnice po Srbiji. Toga u Kataloniji nije bilo. Slobodan Milošević je počinio genocid nad sopstvenim gradjanima albanske nacionalnosti pod firmom borbe protiv OVK. Posle Slovenije, Hrvatske i Bosne to je bila kap koja je prelila čašu. U tome je imao podršku JUL-a i SRS-a dakle i Vučića i Tome i Vulina.
Eto zato Katalonija ne može a Kosovo može.

X.

pre 6 godina

Predsedniče,
Je li nama cilj da se pomirimo sa Kosovarima ili da se razidjemo? Hajde da jednom utvrdimo šta mi to hoćemo.

Šta je naš problem sa Kosovom? To što dole nema Srba a ima etničkih Albanaca, koji ne mogu da smisle ovu državu.

Plaše nas se i mrze iz petnih žila, a mi se na to ne obaziremo i urlamo kao sumanuti:' Trst je naš!' E pa nije!

Bilo je svakakvih grešaka u prošlosti sa obe strane, ali vreme je da se urazumimo i oni i mi. Pošto nas Evropa i svet neće pustiti da se pobijemo i da Kosovo pripadne onome ko preživi, moraćemo da razgovaramo.

Izadji i reci:
'Srbija nije pretnja. Vi ste stanovnici ove države i priznajemo vas za ravnopravne. Dajte predlog, pregovaracemo, ali da se mrzi i preti više ne može. Idemo u EU a lakše ćemo zajedno. Kada jednom uđemo u EU organizovacemo referendum i ako i dalje budete želeli samostalnost, zašto da ne? Do tada, radicemo zajedno na ekonomiji, ljudskim pravima, infrastrukturi, smanjenju kriminala i boljem životu za sve nas. Jer to je cilj i suština opstajanja države.'

Naravno, kad bi ti to znao.

Видински паша

pre 6 godina

Мишљење Србије данас има тежину таман као мишљење Немачке 1946. године...

draganzr

pre 6 godina

ovaj nas vođa jedva dočekao ... a ko ce našem narodu da objasni masovne grobnice albanaca koje se nalaze na teritoriji srbije? ne mešaj babe i žabe.

100%

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...

milos

pre 6 godina

Tako što Španija nije vršila ratne zločine i proterivala tamošnje stanovništvo.Tako što Španija nije isprovocirala (još) reakciju, intervenciju međunarodne zajednice. Tako što Španija nije urušavala privredu Katalonije, niti je Katalonce isključivala iz sistema (javnih institucija, preduzeća i dr.). Zaboravljate šta ste radili 90-ih i zašto Kosovo više nije naše?

Are

pre 6 godina

Zato sto je Srbija izgubila sve ratove koje je vodila, zato jer je vodila pogubnu politiku po njene gradjane i time zasluzila da izgubi deo svoje teritorije. Eto zato, Vucicu, zasto se pravis blesav?

Ma taj sto obeca

pre 6 godina

Zbunjen sam. Zar nas nisi ti savetovao da kao mala zemlja gledamo svoju ekonomiju i ne mesamo se u poslove velikih? Zar nisi pricao o izvozu mercedesa dok si pobednicki podignutih ruku i saka stisnutih u pesnice u znak pobede najavljivao izvoz? O zar si nas lagao? Zar si svoj narod obmanjivao da bi od PPV postao predsednik vlade?

Raca

pre 6 godina

Evo ja ću da ti objasnim:
Ti kao predsednik Srbije,svi tvoji prethodnici,kao i celokupna državna struktura ne poštujete i nikada niste poštovali srpski narod i građane Srbije..
Oni se ponašaju prema nama srazmerno vašem ponašanju i odnosu prema sopstvenom narodu i državi.
Lista vašeg sramnog ponašanja je predugačka.
Trgovali ste interesima srpskog naroda preko Drine.
Mirno ste posmatrali egzodus srpskog naroda iz Krajine.
Podržavali ste kukavice od naših generala koji su streljali civile u Bosni i Hrvatskoj.
Uspostavili ste medijski mrak u Srbiji '90-tih.
Razbijali ste demonstracije studenata.
Krali ste izbore.
Radovali ste se ubistvu Zorana Đinđića.
Uradili bi ste sve zbog šake vlasti.
U Srbiji je na delu najgori mogući oblik partokratije sa svim njenim pogubnim posledica.
Potpisivali ste u Briselu sve što se od vas tražilo.
Robujete ideologiji zvanoj "evropski put"
Dačić i Vulin su najviši pozicionirani političari u državi ??!!
Ti sa pozicije predsednika obavljaš i poslove premijera.
Kršite ustav države svaki dan.
Tolerišete korupciju i bezakonje.

Poštuj samoga sebe da bi te drugi poštovali.

Ladno odmori

pre 6 godina

Vučiću ti si predsednik jedne male zemlje. Znas kako je prosao narod u Srbiji kad ste zadnji put mislili da smo jednaki sa mocnim zemljama?

zimzeleni

pre 6 godina

Vucicu, jel Milosevicu neko branio da 90ih na miran nacin resi pitanje Kosova? Mozda tvoja publika uziva u tvojim predstavama, ali postenim ljudima vredjas inteligenciju. Jedan covek je dobio skoro tri miliona glasova jer je krajem 80ih rekao da ce da resi to pitanje i da ce zastiti Srbe. A onda je usledila dekada KATASTROFALNIH poteza: demonstracije studenata u Beogradu s parolom "uhapsite Vlasija", ukidanje bukvalno SVIH prava albanske zajednice na Kosovu (skolstvo, sudstvo, zdravstvo...), uvodjenje policijskog casa, slanje Arkana da zavodi teror, sukob sa NATO. U svakom slucaju, buduci da si tad bio mlad i vatren i podrzavao TU politiku, ti prvi nemas prava da dajes populisticke izjave. Ali to je problem tvojih biraca. To bi bilo kao kada bi recimo organizacija Grinpis promenila naziv u monarhisticku konzervativnu ligu. Smesni ste, a i mi sa vama.

Marko

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

ja

pre 6 godina

Gospodar Vučić je uspeo ono što nikom dosad u Srbiji nije uspelo. Jednom rečenicom posvađao nas je sa Španijom (ozbiljnom državom koja podržava Srbiju i u očuvanju teritorijalnog integriteta i u pridruživanju EU) i sa svetskim vlastodršcima (pre svih Ameriku, zbog prozivanja za licemerje i dvostruke aršine).

Blago nama sa njim...

Nostradamus

pre 6 godina

A kakve veze ima KiM sa Katalonijom?. To su dve potpuno razlicite stvari i politicki i ekonomski i demografski. Jabuke nikada nece biti kruske i obrnuto.

Nebojša

pre 6 godina

Zato šta je Katalonija u državi Španiji pokrajna,a Kosovo je bila pokrajna u državi Jugoslaviji ,a ne u državi Srbiji i to je velika razlika.

lakunoc

pre 6 godina

Sve je to vrlo jednostavno
1. Spanija je u NATO
2. Spanija nije slala svoje 'Skorpione' i ostale da ubijaju Katalonce.
3. Za dvostruke arsine pogledaj kako su prosli Kertes i Karic, a kako prolazi svaki poslodavac koji zakasni dva dana s porezom.

Realno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!

nikolai valujev

pre 6 godina

A kako Krim moze, a Cecenija i Dagestan ne mogu? Veliki vodjo, vreme ja da ukapiras da postoje veliki i mali igraci, mada mislim da se samo pravis lud.

Plavi

pre 6 godina

Kao što kod tebe može da bespravno rušiš savamalu i štitiš one koji su to počinili, a nelegalne Tomine objekte na Savi čuvaš i braniš. Eto kako može. Prvo pokaži u svojoj državi da poštuješ pravo, ako se već pozivaš na zakon i pravdu.

T

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.

Larisa

pre 6 godina

Kao da navija za katalonski referendum, a onda ispada da navija i za nezavisnost Kosova. Njemu je teško da poveže dve logičke misli a meni je još teže da u Srbiji nešto javno kažem. Nema gde!

Zapata

pre 6 godina

Katalonija ima vise moralnog osnova da se odvoji nego kosovski Albanci. Imaju osnova skoro koliko i Republika Srpska. Ali jednostavno nemaju medjunarodni lobi, podrsku, niko ne stoji iza njih. EU je cutala, i cutace i ako pocnu mrtvi da padaju po ulicama Barselone. Isto bi radila i da RS pokusa jednostrano da se otcepi (cak me ne bi cudilo da bi im i sankcije uveli). Vucicu ne pravi se lud, svetom vladaju dvostruki (ma stostruki) arsini, i pravo ima onaj ko ima pusku da zastiti svoj interes, a pravo nema onaj u koga je puska uprta, koliko god interesa imao i koliko god ispravni bili. Kraj price.

Stefan

pre 6 godina

Znaci krecemo sa ludilom opet, sa lozenjem mase. Niko nam nista nije oteo, niti neko nas mrzi, niti ima teorije zavere, niti se nama uopste neko bavi. Kosovo smo izgubili nenormalnom politikom, divljanjem u Hrvatskioj, Bosni i na kraju na Kosovu. Odbijanjem kompromisa, plana Z4, Ahtisarijevog plana... Milosevic je najodgovorniji i to sve da bi Miloseviceva kamarila(SPS, JUL, Seselj, Nikolic, Vucic) tim patriJotizmom zadrzala vlast, jer da toga nema otvarale bi se druge vazne drustvene teme. Snazna propaganda decenijama, koja je u Srbiji i dalje jaka, koja ne dozvoljava drustvu da uvidi kolike potencijale stvarno poseduje nego smo večito u nekim objašnjenjima da mi sve ispravno radimo, ali da nas neko koči baš zbog toga što smo najbolji i uvek u pravu.

Odbijanje sporazuma...Ko je odbio Kutiljerov plan 1992.god,koji je imao za cilj da decentralizuje BiH i prekine rat?Da nisu mozda Srbi?

Nenad

pre 6 godina

Šta ima predsednik Srbije i njenih građana sa referendumom u Kataloniji. Zar mora da se petlja u sve. Što ne zove Putina i kaže mu istu stvar za Krim. Posle ovakve izjave Španija bi trebalo da prizna Kosovo. Oladi malo, iskuliraj vodi računa o nama, manje gledaj ko o kome šta i koliko piše. Nije ovo zadruga ovo je bar se nadam neka država, a ti si ako nisi zaboravio izabran za njenog predsednika.

kile

pre 6 godina

Nekako mi se cini da Vodja ovo nije rekao Evropi nego Srbiji i njenim gradjanima. Nema on petlju da se qrchi pred Briselom, samo nama glumi velikog pravednika.

Cutanje je zlato

pre 6 godina

Vucic ovde vec zvuci kao prosecan rusofilski i slobofilski komentator na sajtu B92 , lisen osecaja za realnost i slabog pamcenja. Sto mu nije prvi put. Sve je kod njega tako, red laznog evropejstva, pa red nacionalizma... Gde je tu odgovornost, licna i tvoje partije u podrzavanju Milosevicevog mahnitanja 90-ih i na Kosovu? Da li se desavalo nesto na Kosovu pre tog proglasenja nezavisnosti?
Ili se sve to zapravo nije desilo, nego smo to sanjali? Obzirom da si se ti licno Vucicu prilicno jeftino izvukao posle svega sto ste radili i zagovarali, na tvom mestu bih o ovoj temi upadljivo cutao.

Srrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Gresis mladicu, a tvoje greske nas sahranjuju vec skoro 30 godina.
Treba da uvedemo princip da su sve zemlje koje su priznale nezavisnost Kosova u isto vreme prihvatile i pravilo da jedan takav princip moze da vazi i na teritoriji njihove zemlje. Belgija priznala Kosovo? Ok, sutra kada neka, bilo koja teritorija u sastavu Belgije zatrazi nezavisnost - Srbija ce biti prva zemlja koja ce priznati tu nezavisnost i prihvatiti ambasadore te nove drzave. Usput cemo ih podrzati i u Unesco, Fifa, Unicef, MOK, ...gde god je i Kosovo dobilo podrsku od drugih. Spanija nije priznala Kosovo, dakle da za nju ne vazi takav princip stvaranja novih drzava i mi necemo priznati Kataloniju. Jednostavnije od ovoga ...,

Duško

pre 6 godina

veliki sam protivnik Vučićeve meke diktature, ali ovde je u pravu i ovo od danas gde god može svaki naš političar na funkciji treb da ponavlja. dok nekima iz dupeta ne dođu glavu.

Kataloniju je silom zauzeo španski kralj pre 300 godina, koliko je tada bilo masovnih grobnica.

Neba

pre 6 godina

Smejali ste se intelektualcu Rugovi 90-tih kada se Kosovo još možda moglo spasiti ili barem sprečiti bombardovanje zato sad morate da pregovarate sa ratnim zločincima.

Љубиша

pre 6 godina

Одговор на питање зашто Каталонци не могу, води нас далеко у прошлост. Наиме новија историјска, арехеолошка, лингвистичка и истраживања ДНК-а указују да Каталонци и Срби имају блиско заједничко порекло.
Када се ово има у виду, јасно је да је свим Србима забрањено оно што је другима дозвољено.

Poštovani predsedniče,

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.

magelan

pre 6 godina

To je pitanje trebalo da prepusti kataloncima. Mi da cutimo i cekamo. Katalonija je u EU i Nato kako god da okrenes, pa neka to resavaju medju sobom.

Kone

pre 6 godina

Mozda je bolje da cutimo, da ne utvrdimo sta kod nas jos sve moze. U suprotnom, kad bi mi uradili isto sto i Spanci, znamo sta nam se vec desilo...

1389

pre 6 godina

i katalonci treba da imaju pravo na samoopredeljenje, mada nisam ljubitelj mini državica jer se samo množi birokratija. U svakom slučaju rešio svoje probleme pa sad brine španske i evropske, gledaj bre da povećaš penzije struja opet poskupela

Todor, život, činjenje i govor

pre 6 godina

Nije baš tako da Kosovo nije imalo referendum, bio je referendum 1991, koji je naravno bio nepriznat od strane Srbije. Osim toga, Kosovo je proglasilo nezavisnost nakon 1999, i dugog čekanja da se svetske sile smiluju da ih priznaju, dok mi kao država Srbija nismo, najblaže rečeno, dovoljno činili da to sprečimo. Sad možemo samo verbalno da očuvamo Kosovo kao deo Srbije, kao što slovi u preambuli našeg Ustava. Isto kao što možemo samo verbalno da podržimo celovitost Španije, bez bilo kakvog stvarnog uticaja na neotcepljenje ili otcepljenje Katalonije od Španije.

Srbout

pre 6 godina

Moram da pohvalim Vucica za ovakve komentare i za spoljnu politiku do sada. Samo jos da malo zesce sredi stanje u zemlji, mislim na korupciju,pravosudne organe i sveprisutnu partokratiju.

Goran

pre 6 godina

A zasto onda, licemeru, momentalno ne prekines pregovore sa tzv.nezavisnim Kosovom uz pokroviteljstvo te iste nedosledne i nedemokratske EU?! Izjasni se da se pregovorati moze samo o mirnoj reintegraciji Kosova u ustavno pravni sistem Srbije. U suprotnom, cuti i ne vredjaj nam inteligenciju!

gradinar

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.

Za Rusofile

pre 6 godina

Vučiću zbog ovog.. Beograd, Kladovo, Prizren, Izbica - Jedan ribar je 4. aprila 1999. godine u Dunavu kod sela Tekija u istočnoj Srbiji otkrio nešto jezivo - kamion hladnjača, gurnut u reku, isplivao je na površinu vode. Kamion nije imao registarske tablice, već samo natpis na vratima koji je ukazivao na to da pripada "PIK Progresu", eksportnoj klanici iz Prizrena.

Ronilac koji je otišao da istraži lice mesta utvrdio je da u kamionu nije bilo vozača, a da je na papučicu za gas bio postavljen kamen. Kriminalistički tehničar iz Kladova Boško Radojković i njegov pretpostavljeni Milan Stevanović prvobitno su mislili da je reč o nekakvoj nesreći.

Međutim, posle dodatne istrage, Radojković je shvatio da u se hladnjači ne nalaze zaklane životinje, već ljudski leševi..

slazem se

pre 6 godina

Ова изјава је скроз глупа.
Не треба давати изјаве против Шпаније. Треба рећи: "Ми смо против мењања граница. А нарочито против мењања граница Србије. Европска комисија исто ово треба да каже и у случају Косова у Србији".

Јесте да му је ова изјава за унутрашњу употребу, али ће у овом случају да се чује и у Мадриду.
(gradinar, 2. oktobar 2017 16:42)

Potpuno se slazem, Spanija je svih ovih godina protiv nezavisnosti KiM i on se bezmalo zalaze za nezavisnost Katalonije. Umesto da kaze "odlicna odluka, hocemo isto i na KiM", on kaze "zasto niste pustili i Kataloniju da se otcepi". U stvari njemu ova odluka ne odgovara jer ce sada jos teze moci da objasni narodu ono sto je naumio sa KiM.

milosevicev ministar ratne propagande

pre 6 godina

ono kad predsednik drzave javno prizna da ne shvata principe medjunarodne politike i prava. sto je najgore - misli da je rekao nesto pametno...

glupe paralele

pre 6 godina

Predsednik je slagao.
Na Kosovu jeste bio referendum. I to je izlaznost bila duplo veca nego u Kataloniji, a broj koji je glasao za ocepljenje jos ubedljiviji nego u Kataloniji.
Nasa drzava, kao i Spanija nije priznala taj referendum. Spanija nije ni priznala nezavisnost Kosova, iako Vucic i slicni navijaju da se Katalonija ocepi.
A izmedju tog referenduma i ocepljenja, dogodile su se hladnjace, proterivanja, masovne grobnice i sl. To Vucic zna najbolje sta se tu desavalo.

Cunami

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
Zato što aktuelni režim u Madridu, ma kakav on bio, nikada - ni posle ilegalnog referenduma, ni posle jednostrano proglašene nezavisnosti koja se sprema za utorak ili sredu - na Katalonce neće poslati tenkove i migove, niti proterivati narod i paliti sela i gradove.
Zato što je narod Madrida sinoć napunio glavni gradski trg, ali ne da bi vikao "ubi, zakolji", već da bi iskazao solidarnost sa narodom Katalonije koji je napadnut od strane policije.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

HVALA TI. Ovo je jedan od najboljih komentara koji sam ikada procitao i da smo pametni ovo bi pustali na udarnim vestima svaki dan da nam bar deca ne budu zatrovana kao sto su nas zatrovali laznom pricom o Kosovu.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

Na ustavnom referendumu 1978, dakle pre nepunih 40 godina, Katalonija je glasala za ustavni zakon Kraljevine Spanije sa 95.15% ZA. Jedino su Kanarska ostrva imala vise glasova za. Time su se obavezali na vernost kraljevini.
Eto u tome je razlika, gospodine predsednice, izmedju Kosova i Katalonije. Izmedju ostalog. Nauci istoriju da nas ne brukas ovakvim izjavama.

Sada je to aorist

pre 6 godina

Kataloncima je živote ugrožavao Franko a Kosovarima ne samo ugrožavao Milošević. To je razlika i tako možete objasniti razlog zašto jedni imaju a drugi nemaju pravo na samostalnost

leptirica

pre 6 godina

Kosovo nikada ne bi bilo nezavisno da pre toga Sloba nije napravo s***a u Hrvatskoj, Bosni i na kraju na samom Kosovu. Vucic bi to trebalo da zna, on je bio u vlasti tada.
(T, 02. oktobar 2017 13:31)

Ovo ja dugo govorim, ali nitko ne sluša. Svijetu je bilo dosta ratova i zato je Kosovo sad kako je. I dalje mislim da je neka vrsta mirne reintegracije moguća, ali treba sklopit dogovor sa zapadom. Bez blagoslova SAD-a i EU ništa se neće popraviti.

Bokili

pre 6 godina

Na žalost ali EU ne retko ruši temelje evropskog prava. Licemerstvo prema nama odavno pokazuju, a traže od nas da poštujemo ono što sami krše.

ivana

pre 6 godina

Strasno je,kako se vrsi kategorizacija zemalja,mi spadamo izgleda u nebitne,pa se Evropa nije mesala kad nam.je bila potrebna. Katalonija je Spanija i ne sme se dozvoliti otcepljenje. Srbija je uz Spaniju.

Doktor

pre 6 godina

Za sve one koji pravdaju secesiju KiM zločinima nad albancima: ako je to razlog za secesiju kako se onda prateći istu logiku moze priznati nezavisnost teritoriji koja je etnički ocistila i proterala 250,000 nealbanaca, spalila im sela, kuće i ognjišta da se nikada ne vrate, spalila im crkve i bogomolje, otela imovinu, vadili organe ljudima, a da za sve to niko nije odgovarao?! Jel to zadovoljava demokratski kapacitet za secesiju i nezavisnost?! Razmislite malo o tome pre nego krenete da nasedate na jeftinu zapadnu propagandu..

goran

pre 6 godina

Tako sto Katalonija nema medjunarodnu podrsku a Kosovo ima. Ovaj jos nije ukapirao kako svet funkcionise a hvali se kako je skapirao pad Berlinskog zida i sve posledice...
(100%, 2. oktobar 2017 13:09)

a gde u međunarodnom pravu stoji to o "međunarodnoj podršci"...? je l' svet funkcioniše na osnovu vladavine prava, ili vladavine jačeg??? šta će nam onda demokratija...?

Nadrealno

pre 6 godina

Zato sto u Madridu nisu nalazili masovne grobnice Katalonaca...zato sto u Spaniji nisu nasli nijednu hladnjacu sa telima Katalonaca...!!! Imalo bi jos mnogo toga ali pametnom je i ovo dovoljno..!!!
(Realno, 2. oktobar

Tačno. I nije bilo iseljavanja pod pritiskom Španaca iz Katalonije, ubistva španskih žetelaca u Kataloniji, silovanja španskih devojčica itd. Kad se sećaš, svega se seti.

nemanja s.

pre 6 godina

Upravo tako. Kad si mali i nezaštićen, svako te može tući. Tako je to u životu. Srbija mora da igra pametno, jer nema drugi izbog. Nepravde se dešavaju i drugima, mada naša nas boli najviše. Nego da mi vidimo kao poboljšati život ljudima koji žive u Srbiji. Nisu najveći problem male plate, nego kriminal i korupcija, nepoštovawe zakona ove zemlje, poniženja koja ljudi trpe na poslu, na šalteru, kod lekara. Španska sela i gradovi su daleko...

budimo realni

pre 6 godina

Zato što režim u Madridu sve građane Katalonije smatra svojim građanima, dok režim u Beogradu 90% građana Kosova ne smatra svojim građanima.
Zato što je zvanični jezik na ulicama Barselone katalonski, dok je na ulicama Prištine bio srpski.
Zato što Katalonija ima svoju policiju, obrazovanje, socijalni i zdravstveni sistem i sudove (uključujući i Vrhovni sud Katalonije), a Kosovo ni o čemu od toga nije moglo ni da sanja.
(Poštovani predsedniče,, 2. oktobar 2017 15:00)

Vidim da ste dobili dosta pohvala iako je vas komentar sustinski netacan. Dozvolite da objasnim... Pre svega KiM je imao svoje sudstvo i policiju do promene Ustava koju je uveo Milosevic krajem 80-tih. Sta se desavalo pod tim njihovim nezavisnim sudstvom/policijom? Dozvolite da vam objasnim - desavala su se stalna proterivanja Srba, nasilje nad njima, pri cemu im policija i sudstvo nisu pruzali nikakvu zastitu. Desavale su se velike demonstracije odmah nakon Titove smrti (kada za Milosevica jedva da su znali i u Pozarevcu). Desavalo se to da su kod mene u vojsci u ceti (oko 150, cetiri klase, sto ce reci 600) samo dvojica vojnika sa KiM hteli da pricaju srpsko-hrvatski - sta mislite koji se jezik prica u spanskoj vojsci, ili u spanskoj kosarkaskoj reprezentaciji? Tvrdim da bi za sve to sto se desavalo na KiM tokom 80-tih godina (kada su imali i policiju i sudstvo i sve ostala prava) izazvalo reakciju centralne vlasti svugde u svetu. Verovatno ne tako nespretnu kao u nasem slucaju, ali svakako vrlo jaku...

ponavljac

pre 6 godina

Samo da izrazim postovanje prema vasem komentatoru "Postovani Predsednice.." Sve, ama bas sve je rekao, i, kao sto se da videti, nista od toga nije komplikovano ako hoces da uradis, ako neces, onda se desava ovo sto se nama desava vec 27 godina, direktno na sceni, a iza scene, ili, kako se to srpski kaze u backstage, jos mnogo ranije.

Luis Companis

pre 6 godina

@ Realno,
Istorija Iberijskog poluostrva (is)pisana je krvlju i itekako je prepuna grobnicama manjinskih naroda medju kojima ponajvise Kataloncima. Pocev od predrimskog doba pa sve do danas traje neprestana borba ovog naroda za nezavistnost i samostalnost.

Naivko

pre 6 godina

Zaboravio je na tenkove, progon, hladnjače i masovne grobnice po Srbiji. Toga u Kataloniji nije bilo. Slobodan Milošević je počinio genocid nad sopstvenim gradjanima albanske nacionalnosti pod firmom borbe protiv OVK. Posle Slovenije, Hrvatske i Bosne to je bila kap koja je prelila čašu. U tome je imao podršku JUL-a i SRS-a dakle i Vučića i Tome i Vulina.
Eto zato Katalonija ne može a Kosovo može.

X.

pre 6 godina

Predsedniče,
Je li nama cilj da se pomirimo sa Kosovarima ili da se razidjemo? Hajde da jednom utvrdimo šta mi to hoćemo.

Šta je naš problem sa Kosovom? To što dole nema Srba a ima etničkih Albanaca, koji ne mogu da smisle ovu državu.

Plaše nas se i mrze iz petnih žila, a mi se na to ne obaziremo i urlamo kao sumanuti:' Trst je naš!' E pa nije!

Bilo je svakakvih grešaka u prošlosti sa obe strane, ali vreme je da se urazumimo i oni i mi. Pošto nas Evropa i svet neće pustiti da se pobijemo i da Kosovo pripadne onome ko preživi, moraćemo da razgovaramo.

Izadji i reci:
'Srbija nije pretnja. Vi ste stanovnici ove države i priznajemo vas za ravnopravne. Dajte predlog, pregovaracemo, ali da se mrzi i preti više ne može. Idemo u EU a lakše ćemo zajedno. Kada jednom uđemo u EU organizovacemo referendum i ako i dalje budete želeli samostalnost, zašto da ne? Do tada, radicemo zajedno na ekonomiji, ljudskim pravima, infrastrukturi, smanjenju kriminala i boljem životu za sve nas. Jer to je cilj i suština opstajanja države.'

Naravno, kad bi ti to znao.

Видински паша

pre 6 godina

Мишљење Србије данас има тежину таман као мишљење Немачке 1946. године...