Petak, 08.09.2017.

12:42

Vozači pod lupom policije: Nova akcija MUP-a na putevima

Na teritoriji cele Srbije od 11. do 17. septembra sprovešće se akcija kažnjavanja svih vozača koji ne koriste sigurnosne pojaseve.

Izvor: Tanjug

Vozaèi pod lupom policije: Nova akcija MUP-a na putevima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Negativni

pre 6 godina

(zex, 08. septembar 2017 16:52)

Ti stvarno misliš da pojas u kolima postoji da bi tebe nervirao?
Vidiš, taj pojas su konstruisali i u automobile postavili mnogo pametniji ljudi od tebe. Zakone o saobraćaju su takodje pisali mnogo pametniji i obrazovaniji ljudi od tebe. E, ti ako hoćeš da glumiš pametnjakovića, slobodno to radi, nemoj da se vezuješ i nemoj da poštuješ saobraćajne znake. Ali onda nema kukanja kada te kazne. To i jeste svrha kazne. Da se opomene onaj koji ne poštuje zakone. A tebi ako se stalno daju pare, ti plaćaj i pevaj o ljubavi.

Akumulator

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.
(zex, 08. septembar 2017 16:52)
Koja je svrha kazne ako se ti ne osetis kaznjenim? A to bi onda bio trosak za drzavu zbog tvog hira.

mali zeleni

pre 6 godina

...ako ne vežete pojas u automobilima nove generacije onda puno rizikujete. Ako elektronika automobila proceni da sudar nije dovoljno jak da se aktiviraju skupi vazdušni jastuci nego je dovoljan pojas onda ih neće ni aktivirati. Ako pojas tada nije vezan onda stradate kao da ste se vozili u tamiću...

erazmo beogradski

pre 6 godina

A da neko konačno jednom počne da sprovodi akciju kažnjavanja bahatih i ludih vozača koji već 30 godina svakoga dana divljaju gradskim ulicama u po bela dana? Da počnu da se kažnjavaju oni koji parkiraju na šinama, na sred puta, na sred raskrsnice? Da počnu da se kažnjavaju oni koji jednosmernom ulicom voze u kontra smeru (neretko ko manijaci)? Da počnu da se kažnjavaju oni koji bez migavca seku po tri trake (iz trake "samo desno" - odu levo)? Itd..itd... Zna saobraćajna policija mnogo bolje od mene ko i kako svakoga dana ugrožava zdravlje i živote gradjana koji poštuju zakone i propise...Ludilo i bahatost na ulicama sada bukvalno raste iz dana u dan - a policajca (bilo koje vrste) na ulici - nisam video još od pre svih ratova...:/

Domaćin

pre 6 godina

Promeniti zakon da pojas ne bude obavezan, ali da onaj koji nije vezao pojas sam snosi sve troškove lečenja u slučaju nezgode. Onda više ne bi čitali komentare tipa šta koga briga za moju bezbednost i svi bi bili vezani.

Hulk

pre 6 godina

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.
(rodoljub, 8. septembar 2017 14:42)

Ne placas ti meni nista. Postoji nesto sto se zove ZDRAVSTVENO OSIGURANJE. Ja PLACAM to ZDRAVSTVENO OSIGURANJE svakog meseca u iznosu od 8000 dinara i tako vec punih 30 godina. Priznace da su tu dao mnoooogooo para, akod lekara nisam bio nikada. Lazem, bio sam kada su me primali na posao, i to sam platio iz sopstvenog dzepa. A sve ove godine mi firma dva puta godisnje placa redovan sistematski pregled. A bio sam i kod zubara pet puta i svaki put sam dao pare iz svog dzepa. Tako da, neces ti da placas moje lecenje. Ja sam svoje lecenje UNAPRED PLATIO. I to DEBELO.

mali zeleni

pre 6 godina

treba uzeti u obzir koliko ima saobraćajnih nesreća u proseku prema broju vozila a ne koliko ima poginulih. Onda cemo videti da je smrtnost kod nas veća a broj nesreća manji. Razlog za to je jako zastareo vozni park i neobeleženi putevi na kojima stradaju pešaci i biciklisti. Zato je statistika na Ibarskoj magistrali tako crna... A baš sam siguran da je zbog akcije "ne vozite umorni" smanjen broj nesreća. Samo je potrošen novac na neko reklamiranje. Ko umoran vozi vozi zato što mora i nikakva reklama ga neće sprečiti. Od Bg do Skoplja postoje 3 motela na putu pa vozači spavaju u kolima ili pored kola...

Milos Jovic

pre 6 godina

Ja ne mogu da razumem mentalni sklop prosečnog Srbina? Šta je čudno u tome što će te neko kazniti ako voziš preko ograničenja, ako nisi vezao pojas, ako nisi stao da propustiš pešaka na pešačkom prelazu, ako nisi upalio svetla, ako si prakirao gde je zabranjeno i ako će te kazniti za sve ostale odredbe koje su propisane ZOBS-om? Pa šta vi hoćete! Hoćete da divljate, da gazite, da ugrožavate mene i moju porodoci (za vas me baš briga), da mislite da ste nepogrešivi, da je vaš auto najbrži, da ste najhrabriji, da glumite frajere i da prodjete nekažnjeno!? Ovde nije u pitanju ni politika, ni SNS, ni Vučić, ni Janko, ni Petkom ni Stanko, nego povećanje bezbednosi svih učesnika u saobraćaju i smanjenje broja poginulih, osakaćenih, unesrećenih, ovde je u pitanju promena percepcije i shvatanja ljudi i ukazati im šta znači saobraćaj i koliko je to ozbiljna stvar. Sve što doprinosi tome da se ja kao učesnik u saobraćaju osećam bezbednije i bezbrižnije ću bezrezervno podržati, a poznato je da Srbina možeš promeniti jedino ako mu gurneš ruku u džep i uzmeš mu ono malo što ima.

zex

pre 6 godina

Pre par godina moj rodjak se upalio u autu zbog pojasa, nije moga da ga otkopca u medjuvremenu naisao covek i izvadio ga nekako ali kasno, posle par dana je preminuo.Siguran sam da koliko donosi toliko odnosi.Kada dodje do sudara nista ne pomaze znaci zavisi od tezine.Ponekad nema pola auta,koga onda da spasi pojas? Pojas spsava u odredjenim situacijama a veoma je opasn za vrat i to svi znaju.Bez vrata nema zivota.Treba probuditi svest ljudima da vise paze, paziti na alkohol, popraviti puteve, nemozemo od trnja videti ceo put.Signalizacija je potpuno nejasna, znakovi se pobijaju tamo gde im nije mesto.Imamo bre gomilu problema.

klinkerhofen

pre 6 godina

A sta se desava kad se deca voze u autobusu a nemaju propisano sediste?
Ili kad idu zaprezna kola "neregristovana" bez osvetljenja i bez pojasa?

Jovan V.

pre 6 godina

Neki pametnjakovići pišu da nevezivanjem pojasa ugrožavaju samo sebe. U slučaju udesa ko plaća troškove lečenja, rehabilitacije i eventualne invalidske penzije ili socijalne pomoći u slučaju onesposobljenosti za rad?
Mi, poreski obveznici.

zex

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.

Debeli Sava

pre 6 godina

Juče u Surčinu policajac pored motora zaustavlja auto.Da ste samo videli taj lelujavi hod kao da ih fintira i počinje da priča kao da ga je osa ujela za jezik.Tip iz kola ga samo pogleda i pita:Jel' bila dobra šljiva?

rog

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Na.primer mojom krivicom dodje do cukanja pri 40km/h, ostao sam bez svesti na tren ili sam izbegavao dete koje je istrcalo na ulicu, nebitno. I ti nevezan raspalis glavom stub pa se aktivira vazdusni jastuk i posto nisi na predvidjenom mesto polomi ti vrat. Znaci treba da odgovaram za tvoju smrt zbog manjeg cukanja i zavrsim na robiji a imam malo dete i porodicu. Jer sad jasnije? Javni put je za sve nas koji se tu krecemo i pravila su takva, ako hoces da ih postujes mozes da ucestvujes, ako neces onda sedi kuci samo se ne pravi vise pametniji od svih.

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

@(Kanta, 08. septembar 2017 15:13)

Ne razumem što vileniš?? Veži pojas i ne brini. Ako nećeš, a uhvate te, plati kaznu i produži dalje!
Takvi kao ti su veoma interesantni ljudi! Ovde ste bahati, smeta vam sve, a čim pređete granicu i izađete iz Srbije, odmah se vežete, vozite pažljivo, iskolačite oči i gledate prometne znakove i sve poštujete.
Po Zakonu o bezbednosti saobraćaja, svi smo dužni da vežemo pojas. Ne razumem u čemu je sad problem??

nenad

pre 6 godina

Kada će da shvatite da nije greška u vozačima već da je greška u lošim putevima,organizaciji saobraćaja i trebalo bi da počnu, da kažnjavaju sebe,a ne građane. Pitanje je samo dokle će građani da ćute i da trpe.

HT

pre 6 godina

To ćemo sprovesti uz pomoć Agencije za bezbednost saobraćaja, koja će u tom periodu pustiti spotove na našim medijima, a sve kako bi broj vozača koji koriste sigurnosne pojaseve, kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima, bio mnogo, mnogo veći”
Vozači će u buduće da nose portabli televizore i da gledaju spotove agencije za bezbednost. G-din Okanović bi morao da u saradnji sa saobraćajnom policijom paralelno sprovodi akciju upozorenja na nesprovođenje zakona pa tek potom akciju kažnjavanja.
Zaista malo olabavite po nama vozačima hajte i na bicikliste koji nisu opredeljeni da li su biciklisti ili pešaci ili po potrebi i jedno i drugo, malo po pešacima i vozačima rolera. I oni krše ZOBS ali ne vidim niti čujem hajku a ugrožavaju i sebe i ostale.
Pokušajte biti edukativni ljubazni autoritativni efekat bi bio mnogo veći, siguran sam.
Ovako zaista ne znam dokle i koliko se može trpeti.
Ne pretičem na punoj nikada, ne prolazim na crveno, vezujemo pojas svi u vožnji, brzinu poštujem kada moram ali ne preterujem tako da nemojte ni ni vi gospodo iz komiteta i policije.
Ugodan i siguran put želim svima.

Dimitrije

pre 6 godina

Svaki dan vest, saobraćajna nesreća sa smrtnim ishodom a saobraćajna policija hvata i kažnjava vozače u prekoračenju brzine, onih koji nisu vezali pojas.
Valjda imaju prioritete, platu primaju i za prevencivu a ne samo za kažnjavanje vozača.

brm

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...
(vojislav, 8. septembar 2017 13:08)

U Nemačkoj ako napraviš prekršaj i ako ti ne iskoči neka patrola da te zaustavi, doći će ti kazna na kućnu adresu. I ne sa računom da platiš, već će ti biti skinuto sa tvog bankovnog računa hteo ti to ili ne. A ako negde nema saobraćajne policije, to je na ulicama gradova u Srbiji. Periodično budu na nekim lokacijama, uglavnom pored nekih kafana da mogu i da prave "pauze" i to je sve.

mare

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram. 
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju? 
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar. 

(dragan, 08. septembar 2017 13:26)

neće biti...drugi učesnik u saobraćalci itekako snosi psihičke i ostale posledice ako te je ubio pri 10-20km/h nego da si ti neozleđen a bude samo materijalna šteta...

mozgarosh

pre 6 godina

Evo za one kojima nije jasno zašto moraju da se vezuju:

1. Ako se vežeš, smanjuje se verovatnoća da ćeš biti teško povređen ili ubijen prilikom sudara.

2. Jeste na tebi da odlučiš da li želiš da budeš teško povređen ili ubijen prilikom sudara

ALI

3. Pošto država (tj. mi svi ostali) snosimo finansijske posledice tvojih teških povreda ili smrti kroz izlazak hitne pomoći (koja bi u tom trenutku mogla da pomaže nekome ko ne odbija da se veleže iz inata), kroz lečenje u bolnici ili kroz ceo niz troškova za nekoga ko je poginuo na putevima.

ZATO

Kao društvo zahtevamo da zaštitiš nas od svih tih troškova jednom malom radnjom koja ne ugrožava tebe na bilo koj način i da se j**** vežeš dok se voziš.

U suprotnom ćeš biti kažnjen.

Nismo više deca i da vičemo NEĆU kad nam neko kaže da uradimo nešto što je za naše dobro.

Kifla

pre 6 godina

Za sve one koji brinu o "troskovima lecenja" nevezanih lica:
Ti troskovi su toliko mizerni u odnosu na fontane i jarbole, da bi mene bilo sramota da ih navodim kao validan argument u raspravi.
To sto neke uredjene zemlje znaju gde im ide svaki euro je nesto drugo, ovde se vise para pokrade i baci za mesec dana, nego sto kosta lecenje SVIH ucesnika saobracajnih nestreca za 20 godina!
Ovde kazne sluze ISKLJUCIVO za punjenje kase, a placaju se SAMO za najgluplje stvari... pojas, svetla, prva pomoc, prsluk, 52km/h na mostu na Adi.
100x je opasniji razgovor telefonom u voznji od svih navedenih stvari ZAJEDNO, a to NIKO ne kaznjava! Pola Beograda se svakodnevno ubija od pricanja i kuckanja za volanom (ukljucujuci i policiju)!
Budite malo realni, a izdvajanje za lecenje ostavite botovima koji su tu da brane fontane!

Kanta

pre 6 godina

Nevezivanje pojasa je najnebuloznija kazna IKADA! Kakve to veze ima sa bezbednoscu saobracaja, osim ako saobracaj nije lice koje se nije vezalo???
Dakle ako brinete ZA MOJE PARE da li sam vezan zbog BEZBEDNOSTI, onda SVIMA treba da nam zabranite da: planinarimo, skijamo se, vozimo bicikl, igramo fudbal, kosarku, tenis, nosimo previse kesa iz prodavnice, trcimo, izalzimo na sunce itd...
Sve je ovo VRLO opasno AKO i SAMO AKO izazove neke potencijalne povrede ili zdravstvene probleme. Znaci kaznite nas! Cim ima osnova za samopovredjivanje, povredite nas novacano, jer to sigurno BOLI?!?!
Kakva logika!
PITAM po stoti put: zasto se SAMO POJAS naplacuje, kad mozete da nam otmete pare za SVAKI KORAK? Prodjite Adom Ciganlijom i naplatite 1000 kazni za voznju bicikla, rolera, skejta... sigurno nemaju pojas, mogu da padnu i da se povrede ali i da udare prolaznike... STRASNO ZAR NE??!! KAZNA!
Lopovska drzava je cak povecala kazne za nevezivanje pojasa, pa ce po novom zakonu njihova briga za MOJU glavu da kosta 10.000din!
Samo udri, neces jos dugo!

Komentator

pre 6 godina

Mene pojedinci ubeđuju da nema saobraćajne kulture, ili si kulturan ili nisi. S`obzorom na to, logično je poštovati propise ne samo zbog propisa već pre svega zbog drugih učesnika u saobraćaju, međutim... I nije samo reč o pojasevima, tu je upotreba telefona za vreme vožnje, konzumiranje alkohola, ne uključivanja pokazivača pravca, zaobilaženje vozila u zoni pešačkog prelaza, prolazak vozila kroz crveno, prolazak pešaka kroz crveno, upotreba telefona pešaka za vreme prelaska pešačkog prelaza, nepostojanje jasnih saobraćajnih znakova, loša signalizacija, loši putevi itd itd...
Nama treba opšta kultura, posebno obrazovanje za ponašanje u saobraćaju, infrastruktura što u ovoj državi i društvu i u ovim blic akicjama ne prepoznajem.

Sašo

pre 6 godina

Stavim pojas sebi i stavim detetu koje se vozi nazad.Mnogo je glupo da ja imam pojas a ona da nema.Mi svi koristimo pojaseve.I nazad i napred.

akcija, povoljno kazne i hapsenja - jos malo pa nestalo!

pre 6 godina

izvinite, ali ako je ovo "nova akcija MUP " - sta je onda njihov redovni posao?
ja sam (u detinjoj zabludi) mislio da je posao policije sprovodjenje zakona, a to je izgleda akcijska ponuda koja ne traje ni nedelju dana. sta posle, nazad u kafanu?

yoozla

pre 6 godina

Koliko vidim po komentarima.Ovde vecina ne vezuje pojas,sami sebi zeli smrt a i saputniku.Sto znaci da su relativno u nekim slucajevima bahati vozaci !! Treba vas kazniti i od vas budzet napuniti. A vi se pitajte zasto je sam proizvodjac ugradio pojaseve u vozila

nigde pameti

pre 6 godina

Sigurno vise od DVE MILIJARDE ljudi (Evropa oko 740 miliona, Amerika-kontinent oko 560 miliona, plus, plus, plus, ...) se vezuje sigurnosnim pojasevima u svojim automobilima. Verujem da medju njima ima isto tako pametnjakovica kao i u Srbiji koji misle da je vezivanje neko smislio ISKLJUCIVO da bi nas, korisnike automobila kinjio i maltretirao. No, nekako su ih naterali da se vezuju, sto ubedjivanjem, sto kaznjavanjem.
Pored toga, na sigurnosti putnika u automobilima radi sigurno par hiljada inzenjera, fizicara, tehnicara, lekara, ... koji sprovode godinama razna ispitivanja, testiranja, skupe analize i slicno.
I sad bih imao jedno pitanje za ove pametne Srbe koji se tome protive.
Sta vas, u vasim glavama, tera da mislite da ste pametiniji od svih prethodno pobrojanih?

maki

pre 6 godina

e sad opet drve nasi pametnjakovici, kao i za ogranicenje brzine na putevima, jednostavno vezes uvek pojas i nema da razmisljas na ovu temu, da li je pojacana kontrola ili ne, i opet ce drvlje i kamenje na pandure, a zamislite da panduri nisu podmitljivi, pa u srbiji bi se smanjio broj vozila za pola, kao i broj vozackih, i to ne zbog krbulja, vec zbog brzine i voznje pod dejstvom alkohola, i tek onda ne bi valjali, ali nama kao srbima nijedan zakon ne valja, zasto pojas, zasto ogranicenje brzine, to se puni budzet, kad neko bahat nekog ubije na putu, ili nastrada cela porodica, e onda se zgrazavamo, ako neces da postujes zakone, placaj kazne ili nemoj ni voziti

Zzz

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.
(Deratizator, 08. septembar 2017 13:33)

Posledice saobracajne nezgode sa vezanim i nevezanim pojasom se drasticno razlikuju. Sa nevezanim pojasom je 100% sansa da su posledice mnogo gore nego sa vezanim. Samim tim su povrede ozbiljnije. Da bi se sanirale te povrede potrebna je lekarska ekipa hitne pomoci na terenu, zatim u urgentnom centru. Sta ako ja u tom momentu imam ozbiljan zdravtsveni problem i potrebna mi je medicinska pomoc, ali nisam u mogucnosti da je dobijem jer oni pomazu vama? Samim time ste meni ugrozili zivot!

boris

pre 6 godina

Za one koji pametuju evo primera:
Vozite dete u kolima i niste se vezali. Dođe do nesreće i pošto niste vezani udarili ste glavom i onesvestili se. Dete je ugroženo - povreda, požar, u vodi ste, ali vi ste u nesvesti i ne možete mu pomoći. Povlačite ga u smrt sa sobom. Vrlo sebično!!!
I te gluposti da se neko nije vezao bio bi živ su takva kafanska naklapanja da nemam želje da ih komentarišem.

Tako da gospodo, kada budete malo više razmišljali o drugima i posledicama vašeg ponašanja na društvo tada će u ovoj zemlji biti bolje. Do tada krivite vlast (koju ste vi izabrali), situaciju, sudbinu ...

tt

pre 6 godina

Kaznjavaju vozace a ne kaznjavaju npr beogradsku gradsku vlast sto dugo nisu u stanju da ofarbaju izbledele i neprepoznatljive pesacke prelaze sirom grada.

rodoljub

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.

Čiča Miloje

pre 6 godina

За ове којима није јасно! Твоје повреде због невезивања коштаће и нас, твоје лечење, изгубљени радни сати, штета осигурања...а ко ће ти, ако погинеш несрећниче школовати децу, издржавати породицу, пазити у инвалидским колицима, плаћати инвалидску пензију...Е Србине...паметњаковићу...

mislim

pre 6 godina

Ako me nesto nerviralo to je voznja dece na prednjem sedistu i voznja dece da nisu u svojim sigurnosnim sedistima,nego skacu po kolima kao kengurovi.Licno sam izneo iz kola mrtvo dete koje se nije vozilo u svom sedistu i licno sam imao slucaj da dete preleti izmedju sedista i udari u instrument tablu i povredi jetru(a radim inace kao med tehnicar).Nije mi jasno da ljudi imaju decu za bacanje.Kazu pa nece place,a mislim da bolje da ono place u sedistu nego ja za njim.

NoName

pre 6 godina

Umesto da je ovo svakodnevna pojava, a i ne samo ova, ocigledno da je ovo drzava marketinga, a ne sustine i dela. Ovo pisem, jer svakog dana pizdim u voznji. Pizdim i kao pesak. Ne zna se ko gde udara. Da li ovi magarci koji ne znaju gde da voze, bez migavca, u brzini, bez usporavanja na pesackom, na raskrsnicama, sa mobilnim nabijenim u uho (cisto obavestenja radi POSTOJI SPIKERFON NA TELEFONU). Ili pesaci koji blejace u telefon, gde sva koncentracija ide na razgovor umesto na okruzenje, gde ljudi buljase u beton umesto u pravac gde idu, gaze na pesacki umesto da zastanu ispred radi svoje sigurnosti. Jbt. ovo je postala zemlja zombificiranih bolida. Cast izuzecima.

I pored svega, najvece ometanje u saboracaju prave Romi, sa svojim sklepalicama od bicikala, motokultivatora i zaprege na konjsku snagu. U sred grada.

A sto se tice pojasa....
Rupe gde god pozelis i zamislis. I ono sto je skoro uradjeno, vec pocelo da puca.
Nesinhronizovanost semafora u nameri da se poveca potrosnja goriva.
Ne postojanost znakova sa ogranicenjem brzine osim na kraju i pocetku ulice, a na raskrsnicama ih nema.
Zuta traka koja pocinje odmah uz raskrsnicu.
Policija koja ne sme da lovi "budzovane".

Da ne nabrajam dalje.

Oni da nam drze pridike, a koliko puta sam video policiju kako prica u mobilni dok vozi, pa bez pojasa, pa vozi brze od ogranicenja. Ma hajte molim vas. Kada oni se oni ne drze pravila, kako ocekuju od ostalih?

Ovo je samo otimacina i nista vise.

Sofija

pre 6 godina

Pravila su pravila...nemam.nista protiv kontrola koje daju rezultata i.popravljaju tesku situaciju u nasem saobracaju.Niko nista ne pise i objavljuje gde su sredstva koja su prikupljana od osiguranja aitomobila a koja su bila predvidjena za nabavku kamera,radara i ostale opreme koja bi poboljsala stanje u saobracaju.Radi se o ogromnim iznosima a predhodna vlast bi trebala da odgovori gde je novac skinut sa grbace poreskih obveznika zavrsio.

Zzz

pre 6 godina

Šta se drugo može očekivati osim kazni i poskupljenja. Ova država je jedna velika kazna za sve koji u njoj žive.
(pakao na zemlji, 08. septembar 2017 13:16)

A sta ci mislite zasto Nemci vezuju pojas? Ili Britanci, Amerikanci? Zasto mislite da su njihove drzave uredjene? Pa upravo zbog kazni. Kazne treba da budu desetotruko vece. Nema opravdanja za nevezivanje pojasa. Apsolutno nikada i ni u kakvoj situaciji ne moze neko da me ubedi da ima opravdanje za nevezani pojas. A najcesci izgovor je smeta mi. Ej smeta vam pojas pa ga ne vezete. Da li ste vi svesni koliko to glupo zvuci. Ako ti smeta onda sedi u bus pa se vozi, tamo pojada nema!

Stojan

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bre, 8. septembar 2017 13:41)

O ugrozavas i te kako! Ako tako "pametan" ucestvujes u nekoj saobracajnoj nesreci (ne daj boze), tvoje povrede (ako se ne desi ono najgore) ce biti mnogo teze i ozbiljnije nego da si vezan (i nemoj sad da se pravis pametniji od nekoliko hiljada inzenjera koji su to pedantno i dugo ispitivali i potvrdili). To znaci da ce tvoje lecenje i oporavak biti mnogo duzi i SKUPLJI za drustvo a to nas sve udara po dzepu, zbog tvoje "pameti".
A savetovao ti bih da negde na internetu pogledas fotografije iz sudske medicine o nastradalima u saobracaju koji nisu vezivali pojas. Verujem da ce ti se "pametovanje" iz korena promeniti kada budes video rasprslo srce, puknutu jetru, preklane vratove i ostalo.

Nikolas

pre 6 godina

Ljudi moji,pa da li je ovo normalno! Kakva bre akcija od 11. Do 17. ???? Pa ako u zakonu pise da je obavezan pojas za sve vozace u automobilu,zasto je potrebna nekakva akcija da bi se to proverilo???? Pa svaki saobracajni policajac je duzan da kazni vozaca ili bilo koju osobu u automobilu koja nije vezana,u bilo kom momentu,jer tako pise u zakonu republike srbije. Ja ne razumem zasto su potrebne nekakve akcije za to??? Sta? Znaci kad prodje akcija vise ne moramo da se vezujemo! ????

policija je glavni generator haosa u saobraćaju

pre 6 godina

Policija kampanjski radi posao. Sada će imati kampanju za pojaseve i pevoz dece a onda će se sve nastaviti po starom. Dokle god policija radi kažnjavanje u funkciji punjenja budžeta a visoki funkcioneri MUP-a svoju odgovornost skrivaju iza kojekakvih nabudženih statistika koje prikazuju ono što njima odgovara ginuće se na putevima kao da je u pitanju oružani sukob manjeg obima a ne saobraćaj. Imali su pre 2-3 nedelje zaista sjajnu akciju sa neuniformisanim presretačima na motociklima a radio stanice su se utrkivale koja će pre da prenese gde stoji saobraćajac a gde je radar što je potkopavanje bilo kakvih napora da se uvede red i može se komotno karakterisati kao teško delo protiv bezbednosti ali to policiju nije mnogo zanimalo. Oni se fokusiraju na statistike po kojima teško ubogaljen čovek ili dete u saobraćajnoj nesreći samo znači jedan manje poginuli što je lažna slika stanja u saobraćaju i opšteg odnosa prema saobraćaju. Kažnjavajte idio*ske radio stanice koje prenose gde se nalaze patrole, obračunajte se sa FB stranicama i viber grupama koje prenose iste informacije, manite se upaljenih svetala za 1500 dinara više u budžetu.

Bgd

pre 6 godina

@(Čipovi i Mercedes, 8. septembar 2017 12:53)
Ja bih ostavio svakom vozaču da samostalno odluči hoće li vezati pojas ili ne ali ukoliko dođe do teže povrede zbog nevezivanja pojasa onda takvima poput tebe treba onemogućiti lečenje o državnom trošku. Pošteno? Zašto bih ja plaćao doprinose za zdravstvo iz kojih bi se finansirali tvoji troškovi lečenja koje si prouzrokovao sopstvenom neodgovornošću?

dragan

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram.
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju?
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar.
Prekoracenje brzine, krsenje mimimalnog odstojanja, lose gume, poznavanje propisa, to treba da se vise kontrolise

обичан човек

pre 6 godina

Treba kaznjavati vozace zbog pojaseva ali veca je opasnost od rupa na putevima i od sumanutih brzina kad se prilikom sudara automobil raspadne.Koji to pojas moze da zastiti putnike????

Dox

pre 6 godina

Slažem se sa tim da se pooštri kontrola upotrebe sigurnosnih pojaseva(koji ja redovno koristim), ali skrećem pažnju na jednu čini mi se još opasniju i češću pojavu, telefoniranje u toku vožnje!
Znate, ako se neko ne veže u toku vožnje, on najviše ugrožava samog sebe. Ali, onaj ko telefonira, taj ugrožava ostale učesnike u saobraćaju. Naravno da mi je žao da mu se nešto dogodi jer se nije vezao, ali to je njegov problem, ali ako telefonira i udari u moj auto, a ja vozim decu...e, to je onda mnogo veći problem.
Molim vas, kažnjavajte sve one koji voze i telefoniraju bez hands free opreme, oni su mnogo veća opasnost od onih koji se ne vezuju!

mozaks

pre 6 godina

gospodo policajci,zar vam to nije svakodnevni posao,ili da sedite u kafani?
uzgred zakon vazi i za vas,da vezete pojas,ne razgovarate na mob u toku voznje,ne prelazite na crveno,ako niste pod rotacijom ,ne prelazite na punu traku ,ne parkirate na trotoare i zelene povrsine,ne pusite u sluzbenim autima jer vam je to radno mesto,ne pijete u sluzbi..
da dodamo jos nesto?.

%

pre 6 godina

"...da na svaka dva sata vožnje naprave pauzu i odmore se 15 minuta..."

Bolje je da preciziraju: Batrovci-Šimanovci, obaveznih 15 minuta odmora; Vrčin-Niš, minimum 15 minuta odmora, a po mogućstvu 2 puta 15, u zavisnosti od ukupne prosečne brzine.

Gorica

pre 6 godina

Hahahahahaha ja samo preko grudnog kosa nabacim pojas a ne zakopcavam ga.Ja ocu u svakoj situaciji i da mi se zapali instalacija da izletim iz auta.Necu da sedim mirno i otkopcavam pojas za cas da mi ode zivot.Ja nisam kriminalac ni pas da se vezem.Moja su ljudska prava na mojoj odluci a ne na sili.

sentinel

pre 6 godina

I da se kontroliše upotreba mobilnih telefona u toku vožnje. Nije normalno (naročito u gradu) koliko ljudi telefonira, kuca poruke, itd dok vozi...

boban

pre 6 godina

ne mozes srbina dovesti u red, pa makar i za njegovo dobro. kakvu god inicijativu (koja god) vlast da pokrene, uvek ce dobar deo naroda da je doceka na noz. i cudimo se zasto nece da nas prime u eu.

Niki

pre 6 godina

Ja sad ne razumem nista . Pa jel pojas kaznijv ili nije kakva akcija pa valjda je akcija non stop . Sad se kaznjava i kad prodje akcija ne tako ispada. Kakva glupost i jos se hvale po novinama budi bog s'nama???

mirkoni

pre 6 godina

Kakvo izokretanje cinjenica, ako hocete bezbednost, popravite puteve, uredite signalizaciju, a policija da se ne sakriva u iza stabla i jedva ceka da nekom naplati kaznu. Policija ovde i nema nikakvu ulogu osim represije i punjenja budzeta.

vojislav

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...

blagoludima

pre 6 godina

Nemam nista protiv pojasa , ali sam morao da ga secem kada sam imao udes. Sta bi bilo da se npr vozilo zapalilo , izgore ja zbog pojasa.

Mladen

pre 6 godina

Pojas vezan iza sedišta je kontraproduktivan, zapravo opasan.
Airbag se ne aktivira ako pojas nije vezan. U slučaju sudara, ako ste prevarili sistem da ste vezani, airbag se naduvava dok vi idete ka njemu i lomi grudni koš. Airbag normalno služi samo da prihvati glavu dok ostatak tela na bezbednoj udaljenosti drži pojas.

To treba pomazati ljudima. A oni to rade da im ne pišti.

Deratizator

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.

ledenjak

pre 6 godina

pa naši saobracajci su u akciji 24h dnevno 7 dana u nedelji 365 dana godišnje. za razliku od vecine njihovih suludih akcija ovu za pojas u potpunosti podrzavam ali samo ako je cilj edukacija vozaca a ne punjenje budzeta.

Kiza

pre 6 godina

Da li će akcija kontrole vezivanja pojasa da se odnosi i na policajce jer koliko vidim na ulicama, oni se maltene uopšte NE VEZUJU! odnosno imaju posjas vezan iza leđa ili iza sedišta.

Vlada Janjić

pre 6 godina

Apsolutno podržavam svaku akciju koja treba da doprinese većoj sigurnosti saobracaja. Medjutim, kako apsolutno svi policajci službena vozila voze bez vezanog pojasa, u mnogima je čak pojas vezan iza sedista, nije mi jasno ko će njih da kažnjava i na koji način mi, gradjanin, to možemo da prijavimo i nateramo ih da poštuju zakon dok druge zbog njega kažnjavaju...

Vlada Janjić

pre 6 godina

Apsolutno podržavam svaku akciju koja treba da doprinese većoj sigurnosti saobracaja. Medjutim, kako apsolutno svi policajci službena vozila voze bez vezanog pojasa, u mnogima je čak pojas vezan iza sedista, nije mi jasno ko će njih da kažnjava i na koji način mi, gradjanin, to možemo da prijavimo i nateramo ih da poštuju zakon dok druge zbog njega kažnjavaju...

Kiza

pre 6 godina

Da li će akcija kontrole vezivanja pojasa da se odnosi i na policajce jer koliko vidim na ulicama, oni se maltene uopšte NE VEZUJU! odnosno imaju posjas vezan iza leđa ili iza sedišta.

mozaks

pre 6 godina

gospodo policajci,zar vam to nije svakodnevni posao,ili da sedite u kafani?
uzgred zakon vazi i za vas,da vezete pojas,ne razgovarate na mob u toku voznje,ne prelazite na crveno,ako niste pod rotacijom ,ne prelazite na punu traku ,ne parkirate na trotoare i zelene povrsine,ne pusite u sluzbenim autima jer vam je to radno mesto,ne pijete u sluzbi..
da dodamo jos nesto?.

ledenjak

pre 6 godina

pa naši saobracajci su u akciji 24h dnevno 7 dana u nedelji 365 dana godišnje. za razliku od vecine njihovih suludih akcija ovu za pojas u potpunosti podrzavam ali samo ako je cilj edukacija vozaca a ne punjenje budzeta.

Bgd

pre 6 godina

@(Čipovi i Mercedes, 8. septembar 2017 12:53)
Ja bih ostavio svakom vozaču da samostalno odluči hoće li vezati pojas ili ne ali ukoliko dođe do teže povrede zbog nevezivanja pojasa onda takvima poput tebe treba onemogućiti lečenje o državnom trošku. Pošteno? Zašto bih ja plaćao doprinose za zdravstvo iz kojih bi se finansirali tvoji troškovi lečenja koje si prouzrokovao sopstvenom neodgovornošću?

sentinel

pre 6 godina

I da se kontroliše upotreba mobilnih telefona u toku vožnje. Nije normalno (naročito u gradu) koliko ljudi telefonira, kuca poruke, itd dok vozi...

Nikolas

pre 6 godina

Ljudi moji,pa da li je ovo normalno! Kakva bre akcija od 11. Do 17. ???? Pa ako u zakonu pise da je obavezan pojas za sve vozace u automobilu,zasto je potrebna nekakva akcija da bi se to proverilo???? Pa svaki saobracajni policajac je duzan da kazni vozaca ili bilo koju osobu u automobilu koja nije vezana,u bilo kom momentu,jer tako pise u zakonu republike srbije. Ja ne razumem zasto su potrebne nekakve akcije za to??? Sta? Znaci kad prodje akcija vise ne moramo da se vezujemo! ????

Niki

pre 6 godina

Ja sad ne razumem nista . Pa jel pojas kaznijv ili nije kakva akcija pa valjda je akcija non stop . Sad se kaznjava i kad prodje akcija ne tako ispada. Kakva glupost i jos se hvale po novinama budi bog s'nama???

NoName

pre 6 godina

Umesto da je ovo svakodnevna pojava, a i ne samo ova, ocigledno da je ovo drzava marketinga, a ne sustine i dela. Ovo pisem, jer svakog dana pizdim u voznji. Pizdim i kao pesak. Ne zna se ko gde udara. Da li ovi magarci koji ne znaju gde da voze, bez migavca, u brzini, bez usporavanja na pesackom, na raskrsnicama, sa mobilnim nabijenim u uho (cisto obavestenja radi POSTOJI SPIKERFON NA TELEFONU). Ili pesaci koji blejace u telefon, gde sva koncentracija ide na razgovor umesto na okruzenje, gde ljudi buljase u beton umesto u pravac gde idu, gaze na pesacki umesto da zastanu ispred radi svoje sigurnosti. Jbt. ovo je postala zemlja zombificiranih bolida. Cast izuzecima.

I pored svega, najvece ometanje u saboracaju prave Romi, sa svojim sklepalicama od bicikala, motokultivatora i zaprege na konjsku snagu. U sred grada.

A sto se tice pojasa....
Rupe gde god pozelis i zamislis. I ono sto je skoro uradjeno, vec pocelo da puca.
Nesinhronizovanost semafora u nameri da se poveca potrosnja goriva.
Ne postojanost znakova sa ogranicenjem brzine osim na kraju i pocetku ulice, a na raskrsnicama ih nema.
Zuta traka koja pocinje odmah uz raskrsnicu.
Policija koja ne sme da lovi "budzovane".

Da ne nabrajam dalje.

Oni da nam drze pridike, a koliko puta sam video policiju kako prica u mobilni dok vozi, pa bez pojasa, pa vozi brze od ogranicenja. Ma hajte molim vas. Kada oni se oni ne drze pravila, kako ocekuju od ostalih?

Ovo je samo otimacina i nista vise.

Mladen

pre 6 godina

Pojas vezan iza sedišta je kontraproduktivan, zapravo opasan.
Airbag se ne aktivira ako pojas nije vezan. U slučaju sudara, ako ste prevarili sistem da ste vezani, airbag se naduvava dok vi idete ka njemu i lomi grudni koš. Airbag normalno služi samo da prihvati glavu dok ostatak tela na bezbednoj udaljenosti drži pojas.

To treba pomazati ljudima. A oni to rade da im ne pišti.

rodoljub

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.

Dox

pre 6 godina

Slažem se sa tim da se pooštri kontrola upotrebe sigurnosnih pojaseva(koji ja redovno koristim), ali skrećem pažnju na jednu čini mi se još opasniju i češću pojavu, telefoniranje u toku vožnje!
Znate, ako se neko ne veže u toku vožnje, on najviše ugrožava samog sebe. Ali, onaj ko telefonira, taj ugrožava ostale učesnike u saobraćaju. Naravno da mi je žao da mu se nešto dogodi jer se nije vezao, ali to je njegov problem, ali ako telefonira i udari u moj auto, a ja vozim decu...e, to je onda mnogo veći problem.
Molim vas, kažnjavajte sve one koji voze i telefoniraju bez hands free opreme, oni su mnogo veća opasnost od onih koji se ne vezuju!

Čiča Miloje

pre 6 godina

За ове којима није јасно! Твоје повреде због невезивања коштаће и нас, твоје лечење, изгубљени радни сати, штета осигурања...а ко ће ти, ако погинеш несрећниче школовати децу, издржавати породицу, пазити у инвалидским колицима, плаћати инвалидску пензију...Е Србине...паметњаковићу...

mirkoni

pre 6 godina

Kakvo izokretanje cinjenica, ako hocete bezbednost, popravite puteve, uredite signalizaciju, a policija da se ne sakriva u iza stabla i jedva ceka da nekom naplati kaznu. Policija ovde i nema nikakvu ulogu osim represije i punjenja budzeta.

vojislav

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...

обичан човек

pre 6 godina

Treba kaznjavati vozace zbog pojaseva ali veca je opasnost od rupa na putevima i od sumanutih brzina kad se prilikom sudara automobil raspadne.Koji to pojas moze da zastiti putnike????

mislim

pre 6 godina

Ako me nesto nerviralo to je voznja dece na prednjem sedistu i voznja dece da nisu u svojim sigurnosnim sedistima,nego skacu po kolima kao kengurovi.Licno sam izneo iz kola mrtvo dete koje se nije vozilo u svom sedistu i licno sam imao slucaj da dete preleti izmedju sedista i udari u instrument tablu i povredi jetru(a radim inace kao med tehnicar).Nije mi jasno da ljudi imaju decu za bacanje.Kazu pa nece place,a mislim da bolje da ono place u sedistu nego ja za njim.

akcija, povoljno kazne i hapsenja - jos malo pa nestalo!

pre 6 godina

izvinite, ali ako je ovo "nova akcija MUP " - sta je onda njihov redovni posao?
ja sam (u detinjoj zabludi) mislio da je posao policije sprovodjenje zakona, a to je izgleda akcijska ponuda koja ne traje ni nedelju dana. sta posle, nazad u kafanu?

Deratizator

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.

boban

pre 6 godina

ne mozes srbina dovesti u red, pa makar i za njegovo dobro. kakvu god inicijativu (koja god) vlast da pokrene, uvek ce dobar deo naroda da je doceka na noz. i cudimo se zasto nece da nas prime u eu.

tt

pre 6 godina

Kaznjavaju vozace a ne kaznjavaju npr beogradsku gradsku vlast sto dugo nisu u stanju da ofarbaju izbledele i neprepoznatljive pesacke prelaze sirom grada.

Stojan

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bre, 8. septembar 2017 13:41)

O ugrozavas i te kako! Ako tako "pametan" ucestvujes u nekoj saobracajnoj nesreci (ne daj boze), tvoje povrede (ako se ne desi ono najgore) ce biti mnogo teze i ozbiljnije nego da si vezan (i nemoj sad da se pravis pametniji od nekoliko hiljada inzenjera koji su to pedantno i dugo ispitivali i potvrdili). To znaci da ce tvoje lecenje i oporavak biti mnogo duzi i SKUPLJI za drustvo a to nas sve udara po dzepu, zbog tvoje "pameti".
A savetovao ti bih da negde na internetu pogledas fotografije iz sudske medicine o nastradalima u saobracaju koji nisu vezivali pojas. Verujem da ce ti se "pametovanje" iz korena promeniti kada budes video rasprslo srce, puknutu jetru, preklane vratove i ostalo.

Zzz

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.
(Deratizator, 08. septembar 2017 13:33)

Posledice saobracajne nezgode sa vezanim i nevezanim pojasom se drasticno razlikuju. Sa nevezanim pojasom je 100% sansa da su posledice mnogo gore nego sa vezanim. Samim tim su povrede ozbiljnije. Da bi se sanirale te povrede potrebna je lekarska ekipa hitne pomoci na terenu, zatim u urgentnom centru. Sta ako ja u tom momentu imam ozbiljan zdravtsveni problem i potrebna mi je medicinska pomoc, ali nisam u mogucnosti da je dobijem jer oni pomazu vama? Samim time ste meni ugrozili zivot!

brm

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...
(vojislav, 8. septembar 2017 13:08)

U Nemačkoj ako napraviš prekršaj i ako ti ne iskoči neka patrola da te zaustavi, doći će ti kazna na kućnu adresu. I ne sa računom da platiš, već će ti biti skinuto sa tvog bankovnog računa hteo ti to ili ne. A ako negde nema saobraćajne policije, to je na ulicama gradova u Srbiji. Periodično budu na nekim lokacijama, uglavnom pored nekih kafana da mogu i da prave "pauze" i to je sve.

nenad

pre 6 godina

Kada će da shvatite da nije greška u vozačima već da je greška u lošim putevima,organizaciji saobraćaja i trebalo bi da počnu, da kažnjavaju sebe,a ne građane. Pitanje je samo dokle će građani da ćute i da trpe.

mozgarosh

pre 6 godina

Evo za one kojima nije jasno zašto moraju da se vezuju:

1. Ako se vežeš, smanjuje se verovatnoća da ćeš biti teško povređen ili ubijen prilikom sudara.

2. Jeste na tebi da odlučiš da li želiš da budeš teško povređen ili ubijen prilikom sudara

ALI

3. Pošto država (tj. mi svi ostali) snosimo finansijske posledice tvojih teških povreda ili smrti kroz izlazak hitne pomoći (koja bi u tom trenutku mogla da pomaže nekome ko ne odbija da se veleže iz inata), kroz lečenje u bolnici ili kroz ceo niz troškova za nekoga ko je poginuo na putevima.

ZATO

Kao društvo zahtevamo da zaštitiš nas od svih tih troškova jednom malom radnjom koja ne ugrožava tebe na bilo koj način i da se j**** vežeš dok se voziš.

U suprotnom ćeš biti kažnjen.

Nismo više deca i da vičemo NEĆU kad nam neko kaže da uradimo nešto što je za naše dobro.

boris

pre 6 godina

Za one koji pametuju evo primera:
Vozite dete u kolima i niste se vezali. Dođe do nesreće i pošto niste vezani udarili ste glavom i onesvestili se. Dete je ugroženo - povreda, požar, u vodi ste, ali vi ste u nesvesti i ne možete mu pomoći. Povlačite ga u smrt sa sobom. Vrlo sebično!!!
I te gluposti da se neko nije vezao bio bi živ su takva kafanska naklapanja da nemam želje da ih komentarišem.

Tako da gospodo, kada budete malo više razmišljali o drugima i posledicama vašeg ponašanja na društvo tada će u ovoj zemlji biti bolje. Do tada krivite vlast (koju ste vi izabrali), situaciju, sudbinu ...

%

pre 6 godina

"...da na svaka dva sata vožnje naprave pauzu i odmore se 15 minuta..."

Bolje je da preciziraju: Batrovci-Šimanovci, obaveznih 15 minuta odmora; Vrčin-Niš, minimum 15 minuta odmora, a po mogućstvu 2 puta 15, u zavisnosti od ukupne prosečne brzine.

policija je glavni generator haosa u saobraćaju

pre 6 godina

Policija kampanjski radi posao. Sada će imati kampanju za pojaseve i pevoz dece a onda će se sve nastaviti po starom. Dokle god policija radi kažnjavanje u funkciji punjenja budžeta a visoki funkcioneri MUP-a svoju odgovornost skrivaju iza kojekakvih nabudženih statistika koje prikazuju ono što njima odgovara ginuće se na putevima kao da je u pitanju oružani sukob manjeg obima a ne saobraćaj. Imali su pre 2-3 nedelje zaista sjajnu akciju sa neuniformisanim presretačima na motociklima a radio stanice su se utrkivale koja će pre da prenese gde stoji saobraćajac a gde je radar što je potkopavanje bilo kakvih napora da se uvede red i može se komotno karakterisati kao teško delo protiv bezbednosti ali to policiju nije mnogo zanimalo. Oni se fokusiraju na statistike po kojima teško ubogaljen čovek ili dete u saobraćajnoj nesreći samo znači jedan manje poginuli što je lažna slika stanja u saobraćaju i opšteg odnosa prema saobraćaju. Kažnjavajte idio*ske radio stanice koje prenose gde se nalaze patrole, obračunajte se sa FB stranicama i viber grupama koje prenose iste informacije, manite se upaljenih svetala za 1500 dinara više u budžetu.

Zzz

pre 6 godina

Šta se drugo može očekivati osim kazni i poskupljenja. Ova država je jedna velika kazna za sve koji u njoj žive.
(pakao na zemlji, 08. septembar 2017 13:16)

A sta ci mislite zasto Nemci vezuju pojas? Ili Britanci, Amerikanci? Zasto mislite da su njihove drzave uredjene? Pa upravo zbog kazni. Kazne treba da budu desetotruko vece. Nema opravdanja za nevezivanje pojasa. Apsolutno nikada i ni u kakvoj situaciji ne moze neko da me ubedi da ima opravdanje za nevezani pojas. A najcesci izgovor je smeta mi. Ej smeta vam pojas pa ga ne vezete. Da li ste vi svesni koliko to glupo zvuci. Ako ti smeta onda sedi u bus pa se vozi, tamo pojada nema!

mare

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram. 
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju? 
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar. 

(dragan, 08. septembar 2017 13:26)

neće biti...drugi učesnik u saobraćalci itekako snosi psihičke i ostale posledice ako te je ubio pri 10-20km/h nego da si ti neozleđen a bude samo materijalna šteta...

erazmo beogradski

pre 6 godina

A da neko konačno jednom počne da sprovodi akciju kažnjavanja bahatih i ludih vozača koji već 30 godina svakoga dana divljaju gradskim ulicama u po bela dana? Da počnu da se kažnjavaju oni koji parkiraju na šinama, na sred puta, na sred raskrsnice? Da počnu da se kažnjavaju oni koji jednosmernom ulicom voze u kontra smeru (neretko ko manijaci)? Da počnu da se kažnjavaju oni koji bez migavca seku po tri trake (iz trake "samo desno" - odu levo)? Itd..itd... Zna saobraćajna policija mnogo bolje od mene ko i kako svakoga dana ugrožava zdravlje i živote gradjana koji poštuju zakone i propise...Ludilo i bahatost na ulicama sada bukvalno raste iz dana u dan - a policajca (bilo koje vrste) na ulici - nisam video još od pre svih ratova...:/

Dimitrije

pre 6 godina

Svaki dan vest, saobraćajna nesreća sa smrtnim ishodom a saobraćajna policija hvata i kažnjava vozače u prekoračenju brzine, onih koji nisu vezali pojas.
Valjda imaju prioritete, platu primaju i za prevencivu a ne samo za kažnjavanje vozača.

dragan

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram.
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju?
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar.
Prekoracenje brzine, krsenje mimimalnog odstojanja, lose gume, poznavanje propisa, to treba da se vise kontrolise

nigde pameti

pre 6 godina

Sigurno vise od DVE MILIJARDE ljudi (Evropa oko 740 miliona, Amerika-kontinent oko 560 miliona, plus, plus, plus, ...) se vezuje sigurnosnim pojasevima u svojim automobilima. Verujem da medju njima ima isto tako pametnjakovica kao i u Srbiji koji misle da je vezivanje neko smislio ISKLJUCIVO da bi nas, korisnike automobila kinjio i maltretirao. No, nekako su ih naterali da se vezuju, sto ubedjivanjem, sto kaznjavanjem.
Pored toga, na sigurnosti putnika u automobilima radi sigurno par hiljada inzenjera, fizicara, tehnicara, lekara, ... koji sprovode godinama razna ispitivanja, testiranja, skupe analize i slicno.
I sad bih imao jedno pitanje za ove pametne Srbe koji se tome protive.
Sta vas, u vasim glavama, tera da mislite da ste pametiniji od svih prethodno pobrojanih?

Domaćin

pre 6 godina

Promeniti zakon da pojas ne bude obavezan, ali da onaj koji nije vezao pojas sam snosi sve troškove lečenja u slučaju nezgode. Onda više ne bi čitali komentare tipa šta koga briga za moju bezbednost i svi bi bili vezani.

yoozla

pre 6 godina

Koliko vidim po komentarima.Ovde vecina ne vezuje pojas,sami sebi zeli smrt a i saputniku.Sto znaci da su relativno u nekim slucajevima bahati vozaci !! Treba vas kazniti i od vas budzet napuniti. A vi se pitajte zasto je sam proizvodjac ugradio pojaseve u vozila

Sašo

pre 6 godina

Stavim pojas sebi i stavim detetu koje se vozi nazad.Mnogo je glupo da ja imam pojas a ona da nema.Mi svi koristimo pojaseve.I nazad i napred.

Kanta

pre 6 godina

Nevezivanje pojasa je najnebuloznija kazna IKADA! Kakve to veze ima sa bezbednoscu saobracaja, osim ako saobracaj nije lice koje se nije vezalo???
Dakle ako brinete ZA MOJE PARE da li sam vezan zbog BEZBEDNOSTI, onda SVIMA treba da nam zabranite da: planinarimo, skijamo se, vozimo bicikl, igramo fudbal, kosarku, tenis, nosimo previse kesa iz prodavnice, trcimo, izalzimo na sunce itd...
Sve je ovo VRLO opasno AKO i SAMO AKO izazove neke potencijalne povrede ili zdravstvene probleme. Znaci kaznite nas! Cim ima osnova za samopovredjivanje, povredite nas novacano, jer to sigurno BOLI?!?!
Kakva logika!
PITAM po stoti put: zasto se SAMO POJAS naplacuje, kad mozete da nam otmete pare za SVAKI KORAK? Prodjite Adom Ciganlijom i naplatite 1000 kazni za voznju bicikla, rolera, skejta... sigurno nemaju pojas, mogu da padnu i da se povrede ali i da udare prolaznike... STRASNO ZAR NE??!! KAZNA!
Lopovska drzava je cak povecala kazne za nevezivanje pojasa, pa ce po novom zakonu njihova briga za MOJU glavu da kosta 10.000din!
Samo udri, neces jos dugo!

rog

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Na.primer mojom krivicom dodje do cukanja pri 40km/h, ostao sam bez svesti na tren ili sam izbegavao dete koje je istrcalo na ulicu, nebitno. I ti nevezan raspalis glavom stub pa se aktivira vazdusni jastuk i posto nisi na predvidjenom mesto polomi ti vrat. Znaci treba da odgovaram za tvoju smrt zbog manjeg cukanja i zavrsim na robiji a imam malo dete i porodicu. Jer sad jasnije? Javni put je za sve nas koji se tu krecemo i pravila su takva, ako hoces da ih postujes mozes da ucestvujes, ako neces onda sedi kuci samo se ne pravi vise pametniji od svih.

Akumulator

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.
(zex, 08. septembar 2017 16:52)
Koja je svrha kazne ako se ti ne osetis kaznjenim? A to bi onda bio trosak za drzavu zbog tvog hira.

blagoludima

pre 6 godina

Nemam nista protiv pojasa , ali sam morao da ga secem kada sam imao udes. Sta bi bilo da se npr vozilo zapalilo , izgore ja zbog pojasa.

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

@(Kanta, 08. septembar 2017 15:13)

Ne razumem što vileniš?? Veži pojas i ne brini. Ako nećeš, a uhvate te, plati kaznu i produži dalje!
Takvi kao ti su veoma interesantni ljudi! Ovde ste bahati, smeta vam sve, a čim pređete granicu i izađete iz Srbije, odmah se vežete, vozite pažljivo, iskolačite oči i gledate prometne znakove i sve poštujete.
Po Zakonu o bezbednosti saobraćaja, svi smo dužni da vežemo pojas. Ne razumem u čemu je sad problem??

klinkerhofen

pre 6 godina

A sta se desava kad se deca voze u autobusu a nemaju propisano sediste?
Ili kad idu zaprezna kola "neregristovana" bez osvetljenja i bez pojasa?

Debeli Sava

pre 6 godina

Juče u Surčinu policajac pored motora zaustavlja auto.Da ste samo videli taj lelujavi hod kao da ih fintira i počinje da priča kao da ga je osa ujela za jezik.Tip iz kola ga samo pogleda i pita:Jel' bila dobra šljiva?

Milos Jovic

pre 6 godina

Ja ne mogu da razumem mentalni sklop prosečnog Srbina? Šta je čudno u tome što će te neko kazniti ako voziš preko ograničenja, ako nisi vezao pojas, ako nisi stao da propustiš pešaka na pešačkom prelazu, ako nisi upalio svetla, ako si prakirao gde je zabranjeno i ako će te kazniti za sve ostale odredbe koje su propisane ZOBS-om? Pa šta vi hoćete! Hoćete da divljate, da gazite, da ugrožavate mene i moju porodoci (za vas me baš briga), da mislite da ste nepogrešivi, da je vaš auto najbrži, da ste najhrabriji, da glumite frajere i da prodjete nekažnjeno!? Ovde nije u pitanju ni politika, ni SNS, ni Vučić, ni Janko, ni Petkom ni Stanko, nego povećanje bezbednosi svih učesnika u saobraćaju i smanjenje broja poginulih, osakaćenih, unesrećenih, ovde je u pitanju promena percepcije i shvatanja ljudi i ukazati im šta znači saobraćaj i koliko je to ozbiljna stvar. Sve što doprinosi tome da se ja kao učesnik u saobraćaju osećam bezbednije i bezbrižnije ću bezrezervno podržati, a poznato je da Srbina možeš promeniti jedino ako mu gurneš ruku u džep i uzmeš mu ono malo što ima.

Gorica

pre 6 godina

Hahahahahaha ja samo preko grudnog kosa nabacim pojas a ne zakopcavam ga.Ja ocu u svakoj situaciji i da mi se zapali instalacija da izletim iz auta.Necu da sedim mirno i otkopcavam pojas za cas da mi ode zivot.Ja nisam kriminalac ni pas da se vezem.Moja su ljudska prava na mojoj odluci a ne na sili.

Jovan V.

pre 6 godina

Neki pametnjakovići pišu da nevezivanjem pojasa ugrožavaju samo sebe. U slučaju udesa ko plaća troškove lečenja, rehabilitacije i eventualne invalidske penzije ili socijalne pomoći u slučaju onesposobljenosti za rad?
Mi, poreski obveznici.

Kifla

pre 6 godina

Za sve one koji brinu o "troskovima lecenja" nevezanih lica:
Ti troskovi su toliko mizerni u odnosu na fontane i jarbole, da bi mene bilo sramota da ih navodim kao validan argument u raspravi.
To sto neke uredjene zemlje znaju gde im ide svaki euro je nesto drugo, ovde se vise para pokrade i baci za mesec dana, nego sto kosta lecenje SVIH ucesnika saobracajnih nestreca za 20 godina!
Ovde kazne sluze ISKLJUCIVO za punjenje kase, a placaju se SAMO za najgluplje stvari... pojas, svetla, prva pomoc, prsluk, 52km/h na mostu na Adi.
100x je opasniji razgovor telefonom u voznji od svih navedenih stvari ZAJEDNO, a to NIKO ne kaznjava! Pola Beograda se svakodnevno ubija od pricanja i kuckanja za volanom (ukljucujuci i policiju)!
Budite malo realni, a izdvajanje za lecenje ostavite botovima koji su tu da brane fontane!

mali zeleni

pre 6 godina

...ako ne vežete pojas u automobilima nove generacije onda puno rizikujete. Ako elektronika automobila proceni da sudar nije dovoljno jak da se aktiviraju skupi vazdušni jastuci nego je dovoljan pojas onda ih neće ni aktivirati. Ako pojas tada nije vezan onda stradate kao da ste se vozili u tamiću...

Sofija

pre 6 godina

Pravila su pravila...nemam.nista protiv kontrola koje daju rezultata i.popravljaju tesku situaciju u nasem saobracaju.Niko nista ne pise i objavljuje gde su sredstva koja su prikupljana od osiguranja aitomobila a koja su bila predvidjena za nabavku kamera,radara i ostale opreme koja bi poboljsala stanje u saobracaju.Radi se o ogromnim iznosima a predhodna vlast bi trebala da odgovori gde je novac skinut sa grbace poreskih obveznika zavrsio.

Negativni

pre 6 godina

(zex, 08. septembar 2017 16:52)

Ti stvarno misliš da pojas u kolima postoji da bi tebe nervirao?
Vidiš, taj pojas su konstruisali i u automobile postavili mnogo pametniji ljudi od tebe. Zakone o saobraćaju su takodje pisali mnogo pametniji i obrazovaniji ljudi od tebe. E, ti ako hoćeš da glumiš pametnjakovića, slobodno to radi, nemoj da se vezuješ i nemoj da poštuješ saobraćajne znake. Ali onda nema kukanja kada te kazne. To i jeste svrha kazne. Da se opomene onaj koji ne poštuje zakone. A tebi ako se stalno daju pare, ti plaćaj i pevaj o ljubavi.

maki

pre 6 godina

e sad opet drve nasi pametnjakovici, kao i za ogranicenje brzine na putevima, jednostavno vezes uvek pojas i nema da razmisljas na ovu temu, da li je pojacana kontrola ili ne, i opet ce drvlje i kamenje na pandure, a zamislite da panduri nisu podmitljivi, pa u srbiji bi se smanjio broj vozila za pola, kao i broj vozackih, i to ne zbog krbulja, vec zbog brzine i voznje pod dejstvom alkohola, i tek onda ne bi valjali, ali nama kao srbima nijedan zakon ne valja, zasto pojas, zasto ogranicenje brzine, to se puni budzet, kad neko bahat nekog ubije na putu, ili nastrada cela porodica, e onda se zgrazavamo, ako neces da postujes zakone, placaj kazne ili nemoj ni voziti

HT

pre 6 godina

To ćemo sprovesti uz pomoć Agencije za bezbednost saobraćaja, koja će u tom periodu pustiti spotove na našim medijima, a sve kako bi broj vozača koji koriste sigurnosne pojaseve, kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima, bio mnogo, mnogo veći”
Vozači će u buduće da nose portabli televizore i da gledaju spotove agencije za bezbednost. G-din Okanović bi morao da u saradnji sa saobraćajnom policijom paralelno sprovodi akciju upozorenja na nesprovođenje zakona pa tek potom akciju kažnjavanja.
Zaista malo olabavite po nama vozačima hajte i na bicikliste koji nisu opredeljeni da li su biciklisti ili pešaci ili po potrebi i jedno i drugo, malo po pešacima i vozačima rolera. I oni krše ZOBS ali ne vidim niti čujem hajku a ugrožavaju i sebe i ostale.
Pokušajte biti edukativni ljubazni autoritativni efekat bi bio mnogo veći, siguran sam.
Ovako zaista ne znam dokle i koliko se može trpeti.
Ne pretičem na punoj nikada, ne prolazim na crveno, vezujemo pojas svi u vožnji, brzinu poštujem kada moram ali ne preterujem tako da nemojte ni ni vi gospodo iz komiteta i policije.
Ugodan i siguran put želim svima.

Komentator

pre 6 godina

Mene pojedinci ubeđuju da nema saobraćajne kulture, ili si kulturan ili nisi. S`obzorom na to, logično je poštovati propise ne samo zbog propisa već pre svega zbog drugih učesnika u saobraćaju, međutim... I nije samo reč o pojasevima, tu je upotreba telefona za vreme vožnje, konzumiranje alkohola, ne uključivanja pokazivača pravca, zaobilaženje vozila u zoni pešačkog prelaza, prolazak vozila kroz crveno, prolazak pešaka kroz crveno, upotreba telefona pešaka za vreme prelaska pešačkog prelaza, nepostojanje jasnih saobraćajnih znakova, loša signalizacija, loši putevi itd itd...
Nama treba opšta kultura, posebno obrazovanje za ponašanje u saobraćaju, infrastruktura što u ovoj državi i društvu i u ovim blic akicjama ne prepoznajem.

Hulk

pre 6 godina

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.
(rodoljub, 8. septembar 2017 14:42)

Ne placas ti meni nista. Postoji nesto sto se zove ZDRAVSTVENO OSIGURANJE. Ja PLACAM to ZDRAVSTVENO OSIGURANJE svakog meseca u iznosu od 8000 dinara i tako vec punih 30 godina. Priznace da su tu dao mnoooogooo para, akod lekara nisam bio nikada. Lazem, bio sam kada su me primali na posao, i to sam platio iz sopstvenog dzepa. A sve ove godine mi firma dva puta godisnje placa redovan sistematski pregled. A bio sam i kod zubara pet puta i svaki put sam dao pare iz svog dzepa. Tako da, neces ti da placas moje lecenje. Ja sam svoje lecenje UNAPRED PLATIO. I to DEBELO.

zex

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.

zex

pre 6 godina

Pre par godina moj rodjak se upalio u autu zbog pojasa, nije moga da ga otkopca u medjuvremenu naisao covek i izvadio ga nekako ali kasno, posle par dana je preminuo.Siguran sam da koliko donosi toliko odnosi.Kada dodje do sudara nista ne pomaze znaci zavisi od tezine.Ponekad nema pola auta,koga onda da spasi pojas? Pojas spsava u odredjenim situacijama a veoma je opasn za vrat i to svi znaju.Bez vrata nema zivota.Treba probuditi svest ljudima da vise paze, paziti na alkohol, popraviti puteve, nemozemo od trnja videti ceo put.Signalizacija je potpuno nejasna, znakovi se pobijaju tamo gde im nije mesto.Imamo bre gomilu problema.

mali zeleni

pre 6 godina

treba uzeti u obzir koliko ima saobraćajnih nesreća u proseku prema broju vozila a ne koliko ima poginulih. Onda cemo videti da je smrtnost kod nas veća a broj nesreća manji. Razlog za to je jako zastareo vozni park i neobeleženi putevi na kojima stradaju pešaci i biciklisti. Zato je statistika na Ibarskoj magistrali tako crna... A baš sam siguran da je zbog akcije "ne vozite umorni" smanjen broj nesreća. Samo je potrošen novac na neko reklamiranje. Ko umoran vozi vozi zato što mora i nikakva reklama ga neće sprečiti. Od Bg do Skoplja postoje 3 motela na putu pa vozači spavaju u kolima ili pored kola...

Gorica

pre 6 godina

Hahahahahaha ja samo preko grudnog kosa nabacim pojas a ne zakopcavam ga.Ja ocu u svakoj situaciji i da mi se zapali instalacija da izletim iz auta.Necu da sedim mirno i otkopcavam pojas za cas da mi ode zivot.Ja nisam kriminalac ni pas da se vezem.Moja su ljudska prava na mojoj odluci a ne na sili.

Deratizator

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.

dragan

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram.
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju?
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar.
Prekoracenje brzine, krsenje mimimalnog odstojanja, lose gume, poznavanje propisa, to treba da se vise kontrolise

Kanta

pre 6 godina

Nevezivanje pojasa je najnebuloznija kazna IKADA! Kakve to veze ima sa bezbednoscu saobracaja, osim ako saobracaj nije lice koje se nije vezalo???
Dakle ako brinete ZA MOJE PARE da li sam vezan zbog BEZBEDNOSTI, onda SVIMA treba da nam zabranite da: planinarimo, skijamo se, vozimo bicikl, igramo fudbal, kosarku, tenis, nosimo previse kesa iz prodavnice, trcimo, izalzimo na sunce itd...
Sve je ovo VRLO opasno AKO i SAMO AKO izazove neke potencijalne povrede ili zdravstvene probleme. Znaci kaznite nas! Cim ima osnova za samopovredjivanje, povredite nas novacano, jer to sigurno BOLI?!?!
Kakva logika!
PITAM po stoti put: zasto se SAMO POJAS naplacuje, kad mozete da nam otmete pare za SVAKI KORAK? Prodjite Adom Ciganlijom i naplatite 1000 kazni za voznju bicikla, rolera, skejta... sigurno nemaju pojas, mogu da padnu i da se povrede ali i da udare prolaznike... STRASNO ZAR NE??!! KAZNA!
Lopovska drzava je cak povecala kazne za nevezivanje pojasa, pa ce po novom zakonu njihova briga za MOJU glavu da kosta 10.000din!
Samo udri, neces jos dugo!

brm

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...
(vojislav, 8. septembar 2017 13:08)

U Nemačkoj ako napraviš prekršaj i ako ti ne iskoči neka patrola da te zaustavi, doći će ti kazna na kućnu adresu. I ne sa računom da platiš, već će ti biti skinuto sa tvog bankovnog računa hteo ti to ili ne. A ako negde nema saobraćajne policije, to je na ulicama gradova u Srbiji. Periodično budu na nekim lokacijama, uglavnom pored nekih kafana da mogu i da prave "pauze" i to je sve.

policija je glavni generator haosa u saobraćaju

pre 6 godina

Policija kampanjski radi posao. Sada će imati kampanju za pojaseve i pevoz dece a onda će se sve nastaviti po starom. Dokle god policija radi kažnjavanje u funkciji punjenja budžeta a visoki funkcioneri MUP-a svoju odgovornost skrivaju iza kojekakvih nabudženih statistika koje prikazuju ono što njima odgovara ginuće se na putevima kao da je u pitanju oružani sukob manjeg obima a ne saobraćaj. Imali su pre 2-3 nedelje zaista sjajnu akciju sa neuniformisanim presretačima na motociklima a radio stanice su se utrkivale koja će pre da prenese gde stoji saobraćajac a gde je radar što je potkopavanje bilo kakvih napora da se uvede red i može se komotno karakterisati kao teško delo protiv bezbednosti ali to policiju nije mnogo zanimalo. Oni se fokusiraju na statistike po kojima teško ubogaljen čovek ili dete u saobraćajnoj nesreći samo znači jedan manje poginuli što je lažna slika stanja u saobraćaju i opšteg odnosa prema saobraćaju. Kažnjavajte idio*ske radio stanice koje prenose gde se nalaze patrole, obračunajte se sa FB stranicama i viber grupama koje prenose iste informacije, manite se upaljenih svetala za 1500 dinara više u budžetu.

boban

pre 6 godina

ne mozes srbina dovesti u red, pa makar i za njegovo dobro. kakvu god inicijativu (koja god) vlast da pokrene, uvek ce dobar deo naroda da je doceka na noz. i cudimo se zasto nece da nas prime u eu.

Vlada Janjić

pre 6 godina

Apsolutno podržavam svaku akciju koja treba da doprinese većoj sigurnosti saobracaja. Medjutim, kako apsolutno svi policajci službena vozila voze bez vezanog pojasa, u mnogima je čak pojas vezan iza sedista, nije mi jasno ko će njih da kažnjava i na koji način mi, gradjanin, to možemo da prijavimo i nateramo ih da poštuju zakon dok druge zbog njega kažnjavaju...

blagoludima

pre 6 godina

Nemam nista protiv pojasa , ali sam morao da ga secem kada sam imao udes. Sta bi bilo da se npr vozilo zapalilo , izgore ja zbog pojasa.

Hulk

pre 6 godina

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.
(rodoljub, 8. septembar 2017 14:42)

Ne placas ti meni nista. Postoji nesto sto se zove ZDRAVSTVENO OSIGURANJE. Ja PLACAM to ZDRAVSTVENO OSIGURANJE svakog meseca u iznosu od 8000 dinara i tako vec punih 30 godina. Priznace da su tu dao mnoooogooo para, akod lekara nisam bio nikada. Lazem, bio sam kada su me primali na posao, i to sam platio iz sopstvenog dzepa. A sve ove godine mi firma dva puta godisnje placa redovan sistematski pregled. A bio sam i kod zubara pet puta i svaki put sam dao pare iz svog dzepa. Tako da, neces ti da placas moje lecenje. Ja sam svoje lecenje UNAPRED PLATIO. I to DEBELO.

yoozla

pre 6 godina

Koliko vidim po komentarima.Ovde vecina ne vezuje pojas,sami sebi zeli smrt a i saputniku.Sto znaci da su relativno u nekim slucajevima bahati vozaci !! Treba vas kazniti i od vas budzet napuniti. A vi se pitajte zasto je sam proizvodjac ugradio pojaseve u vozila

zex

pre 6 godina

Pre par godina moj rodjak se upalio u autu zbog pojasa, nije moga da ga otkopca u medjuvremenu naisao covek i izvadio ga nekako ali kasno, posle par dana je preminuo.Siguran sam da koliko donosi toliko odnosi.Kada dodje do sudara nista ne pomaze znaci zavisi od tezine.Ponekad nema pola auta,koga onda da spasi pojas? Pojas spsava u odredjenim situacijama a veoma je opasn za vrat i to svi znaju.Bez vrata nema zivota.Treba probuditi svest ljudima da vise paze, paziti na alkohol, popraviti puteve, nemozemo od trnja videti ceo put.Signalizacija je potpuno nejasna, znakovi se pobijaju tamo gde im nije mesto.Imamo bre gomilu problema.

rodoljub

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Ali zato dovodiš mene u situaciju da plaćam troškove tvog bolničkog lečenja.

zex

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.

Bgd

pre 6 godina

@(Čipovi i Mercedes, 8. septembar 2017 12:53)
Ja bih ostavio svakom vozaču da samostalno odluči hoće li vezati pojas ili ne ali ukoliko dođe do teže povrede zbog nevezivanja pojasa onda takvima poput tebe treba onemogućiti lečenje o državnom trošku. Pošteno? Zašto bih ja plaćao doprinose za zdravstvo iz kojih bi se finansirali tvoji troškovi lečenja koje si prouzrokovao sopstvenom neodgovornošću?

mirkoni

pre 6 godina

Kakvo izokretanje cinjenica, ako hocete bezbednost, popravite puteve, uredite signalizaciju, a policija da se ne sakriva u iza stabla i jedva ceka da nekom naplati kaznu. Policija ovde i nema nikakvu ulogu osim represije i punjenja budzeta.

vojislav

pre 6 godina

Ovo polako prelazi u psihozu. Pojacano cemo kaznjavati ko predje za 1 km/h brze nego sto he srednja brzina, pojacano cemi gledati pijaseve, posebno cemo ovo i ono... U Evropi prisustvo policije na putevima skoro da ne moze ni da se vidi iako sigurno da tamo rade svoh posao, a kod nas radari, patrole, iza svakog bitnijeg coska...

Čiča Miloje

pre 6 godina

За ове којима није јасно! Твоје повреде због невезивања коштаће и нас, твоје лечење, изгубљени радни сати, штета осигурања...а ко ће ти, ако погинеш несрећниче школовати децу, издржавати породицу, пазити у инвалидским колицима, плаћати инвалидску пензију...Е Србине...паметњаковићу...

ledenjak

pre 6 godina

pa naši saobracajci su u akciji 24h dnevno 7 dana u nedelji 365 dana godišnje. za razliku od vecine njihovih suludih akcija ovu za pojas u potpunosti podrzavam ali samo ako je cilj edukacija vozaca a ne punjenje budzeta.

%

pre 6 godina

"...da na svaka dva sata vožnje naprave pauzu i odmore se 15 minuta..."

Bolje je da preciziraju: Batrovci-Šimanovci, obaveznih 15 minuta odmora; Vrčin-Niš, minimum 15 minuta odmora, a po mogućstvu 2 puta 15, u zavisnosti od ukupne prosečne brzine.

nigde pameti

pre 6 godina

Sigurno vise od DVE MILIJARDE ljudi (Evropa oko 740 miliona, Amerika-kontinent oko 560 miliona, plus, plus, plus, ...) se vezuje sigurnosnim pojasevima u svojim automobilima. Verujem da medju njima ima isto tako pametnjakovica kao i u Srbiji koji misle da je vezivanje neko smislio ISKLJUCIVO da bi nas, korisnike automobila kinjio i maltretirao. No, nekako su ih naterali da se vezuju, sto ubedjivanjem, sto kaznjavanjem.
Pored toga, na sigurnosti putnika u automobilima radi sigurno par hiljada inzenjera, fizicara, tehnicara, lekara, ... koji sprovode godinama razna ispitivanja, testiranja, skupe analize i slicno.
I sad bih imao jedno pitanje za ove pametne Srbe koji se tome protive.
Sta vas, u vasim glavama, tera da mislite da ste pametiniji od svih prethodno pobrojanih?

mozgarosh

pre 6 godina

Evo za one kojima nije jasno zašto moraju da se vezuju:

1. Ako se vežeš, smanjuje se verovatnoća da ćeš biti teško povređen ili ubijen prilikom sudara.

2. Jeste na tebi da odlučiš da li želiš da budeš teško povređen ili ubijen prilikom sudara

ALI

3. Pošto država (tj. mi svi ostali) snosimo finansijske posledice tvojih teških povreda ili smrti kroz izlazak hitne pomoći (koja bi u tom trenutku mogla da pomaže nekome ko ne odbija da se veleže iz inata), kroz lečenje u bolnici ili kroz ceo niz troškova za nekoga ko je poginuo na putevima.

ZATO

Kao društvo zahtevamo da zaštitiš nas od svih tih troškova jednom malom radnjom koja ne ugrožava tebe na bilo koj način i da se j**** vežeš dok se voziš.

U suprotnom ćeš biti kažnjen.

Nismo više deca i da vičemo NEĆU kad nam neko kaže da uradimo nešto što je za naše dobro.

nenad

pre 6 godina

Kada će da shvatite da nije greška u vozačima već da je greška u lošim putevima,organizaciji saobraćaja i trebalo bi da počnu, da kažnjavaju sebe,a ne građane. Pitanje je samo dokle će građani da ćute i da trpe.

Akumulator

pre 6 godina

Necu da se vezujem, moja je licna stvar hocu li da se vezujem.Vezujem se iskljucivo zbog kazne.Decu vozim u sedistu i vezanu.Rekoh vec jednon, drzavi nije bitna nasa bezbednost, njima je vazno da mi krsimo propise bar po malo i to svi.Sta bi bilo kada bi svi vozili po propisu?Pa propala bi policija.Moj zivot zavisi od mene a ne od njih.Oni su tu samo da bi kaznjavali i da bi punili budzet.Zasto na primer ne promene zakon.Mogu da oduzmu vozilo vlasniku na mesec dana bez nadoknade ili da mu zabrane upravljanje vozilom na mesec dva ako na primer nije vezao pojas? Naravno bez novcane kazne, ali sta oni imaju od toga?Njima nismo vazni mi jer da je tako oni bi usvojili ceo paket zakona o bezbednosti a ne samo ono sto njima odgovara.sramota sta rade.
(zex, 08. septembar 2017 16:52)
Koja je svrha kazne ako se ti ne osetis kaznjenim? A to bi onda bio trosak za drzavu zbog tvog hira.

Kiza

pre 6 godina

Da li će akcija kontrole vezivanja pojasa da se odnosi i na policajce jer koliko vidim na ulicama, oni se maltene uopšte NE VEZUJU! odnosno imaju posjas vezan iza leđa ili iza sedišta.

Nikolas

pre 6 godina

Ljudi moji,pa da li je ovo normalno! Kakva bre akcija od 11. Do 17. ???? Pa ako u zakonu pise da je obavezan pojas za sve vozace u automobilu,zasto je potrebna nekakva akcija da bi se to proverilo???? Pa svaki saobracajni policajac je duzan da kazni vozaca ili bilo koju osobu u automobilu koja nije vezana,u bilo kom momentu,jer tako pise u zakonu republike srbije. Ja ne razumem zasto su potrebne nekakve akcije za to??? Sta? Znaci kad prodje akcija vise ne moramo da se vezujemo! ????

Kifla

pre 6 godina

Za sve one koji brinu o "troskovima lecenja" nevezanih lica:
Ti troskovi su toliko mizerni u odnosu na fontane i jarbole, da bi mene bilo sramota da ih navodim kao validan argument u raspravi.
To sto neke uredjene zemlje znaju gde im ide svaki euro je nesto drugo, ovde se vise para pokrade i baci za mesec dana, nego sto kosta lecenje SVIH ucesnika saobracajnih nestreca za 20 godina!
Ovde kazne sluze ISKLJUCIVO za punjenje kase, a placaju se SAMO za najgluplje stvari... pojas, svetla, prva pomoc, prsluk, 52km/h na mostu na Adi.
100x je opasniji razgovor telefonom u voznji od svih navedenih stvari ZAJEDNO, a to NIKO ne kaznjava! Pola Beograda se svakodnevno ubija od pricanja i kuckanja za volanom (ukljucujuci i policiju)!
Budite malo realni, a izdvajanje za lecenje ostavite botovima koji su tu da brane fontane!

Niki

pre 6 godina

Ja sad ne razumem nista . Pa jel pojas kaznijv ili nije kakva akcija pa valjda je akcija non stop . Sad se kaznjava i kad prodje akcija ne tako ispada. Kakva glupost i jos se hvale po novinama budi bog s'nama???

mozaks

pre 6 godina

gospodo policajci,zar vam to nije svakodnevni posao,ili da sedite u kafani?
uzgred zakon vazi i za vas,da vezete pojas,ne razgovarate na mob u toku voznje,ne prelazite na crveno,ako niste pod rotacijom ,ne prelazite na punu traku ,ne parkirate na trotoare i zelene povrsine,ne pusite u sluzbenim autima jer vam je to radno mesto,ne pijete u sluzbi..
da dodamo jos nesto?.

tt

pre 6 godina

Kaznjavaju vozace a ne kaznjavaju npr beogradsku gradsku vlast sto dugo nisu u stanju da ofarbaju izbledele i neprepoznatljive pesacke prelaze sirom grada.

Stojan

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bre, 8. septembar 2017 13:41)

O ugrozavas i te kako! Ako tako "pametan" ucestvujes u nekoj saobracajnoj nesreci (ne daj boze), tvoje povrede (ako se ne desi ono najgore) ce biti mnogo teze i ozbiljnije nego da si vezan (i nemoj sad da se pravis pametniji od nekoliko hiljada inzenjera koji su to pedantno i dugo ispitivali i potvrdili). To znaci da ce tvoje lecenje i oporavak biti mnogo duzi i SKUPLJI za drustvo a to nas sve udara po dzepu, zbog tvoje "pameti".
A savetovao ti bih da negde na internetu pogledas fotografije iz sudske medicine o nastradalima u saobracaju koji nisu vezivali pojas. Verujem da ce ti se "pametovanje" iz korena promeniti kada budes video rasprslo srce, puknutu jetru, preklane vratove i ostalo.

Zzz

pre 6 godina

Ukoliko ne vežem pojas nisam nikog drugog u saobraćaju ugrozio, izuzev sebe. Nikad mi neće biti jasna ova odredba. Toše Proeski da nije bio vezan danas bi bio živ. Verovatno bi mnogi drugi poginuli da nisu bili vezani, ali to treba ostaviti svakome kao izbor i vlastitu odgovornost. Obrazloženje da je državi stalo do bezbednosti vlastitih građana ne pije vodu. Da je tako onda bi kontrolisali tehničku ispravnost vozila i kriterijume za polaganje vozačkog ispita. O odazivanju na poziv ugroženih građana iz Savamale, izlišno je i govoriti. Ova restriktivna mera, osim punjenja budžeta, nema ozbiljno dejstvo na povećanje bezbednosti u saobraćaju.
(Deratizator, 08. septembar 2017 13:33)

Posledice saobracajne nezgode sa vezanim i nevezanim pojasom se drasticno razlikuju. Sa nevezanim pojasom je 100% sansa da su posledice mnogo gore nego sa vezanim. Samim tim su povrede ozbiljnije. Da bi se sanirale te povrede potrebna je lekarska ekipa hitne pomoci na terenu, zatim u urgentnom centru. Sta ako ja u tom momentu imam ozbiljan zdravtsveni problem i potrebna mi je medicinska pomoc, ali nisam u mogucnosti da je dobijem jer oni pomazu vama? Samim time ste meni ugrozili zivot!

mare

pre 6 godina

Jednu stvar ne kapiram. 
Da li to sto ja nisam vezao pojas ugrozava nekog drugog u saobracaju? 
Ako ja ne zelim da se vezem, zasto bi to ikoga zanimalo? Moj zivot moja stvar. 

(dragan, 08. septembar 2017 13:26)

neće biti...drugi učesnik u saobraćalci itekako snosi psihičke i ostale posledice ako te je ubio pri 10-20km/h nego da si ti neozleđen a bude samo materijalna šteta...

обичан човек

pre 6 godina

Treba kaznjavati vozace zbog pojaseva ali veca je opasnost od rupa na putevima i od sumanutih brzina kad se prilikom sudara automobil raspadne.Koji to pojas moze da zastiti putnike????

Zzz

pre 6 godina

Šta se drugo može očekivati osim kazni i poskupljenja. Ova država je jedna velika kazna za sve koji u njoj žive.
(pakao na zemlji, 08. septembar 2017 13:16)

A sta ci mislite zasto Nemci vezuju pojas? Ili Britanci, Amerikanci? Zasto mislite da su njihove drzave uredjene? Pa upravo zbog kazni. Kazne treba da budu desetotruko vece. Nema opravdanja za nevezivanje pojasa. Apsolutno nikada i ni u kakvoj situaciji ne moze neko da me ubedi da ima opravdanje za nevezani pojas. A najcesci izgovor je smeta mi. Ej smeta vam pojas pa ga ne vezete. Da li ste vi svesni koliko to glupo zvuci. Ako ti smeta onda sedi u bus pa se vozi, tamo pojada nema!

boris

pre 6 godina

Za one koji pametuju evo primera:
Vozite dete u kolima i niste se vezali. Dođe do nesreće i pošto niste vezani udarili ste glavom i onesvestili se. Dete je ugroženo - povreda, požar, u vodi ste, ali vi ste u nesvesti i ne možete mu pomoći. Povlačite ga u smrt sa sobom. Vrlo sebično!!!
I te gluposti da se neko nije vezao bio bi živ su takva kafanska naklapanja da nemam želje da ih komentarišem.

Tako da gospodo, kada budete malo više razmišljali o drugima i posledicama vašeg ponašanja na društvo tada će u ovoj zemlji biti bolje. Do tada krivite vlast (koju ste vi izabrali), situaciju, sudbinu ...

Dimitrije

pre 6 godina

Svaki dan vest, saobraćajna nesreća sa smrtnim ishodom a saobraćajna policija hvata i kažnjava vozače u prekoračenju brzine, onih koji nisu vezali pojas.
Valjda imaju prioritete, platu primaju i za prevencivu a ne samo za kažnjavanje vozača.

Milos Jovic

pre 6 godina

Ja ne mogu da razumem mentalni sklop prosečnog Srbina? Šta je čudno u tome što će te neko kazniti ako voziš preko ograničenja, ako nisi vezao pojas, ako nisi stao da propustiš pešaka na pešačkom prelazu, ako nisi upalio svetla, ako si prakirao gde je zabranjeno i ako će te kazniti za sve ostale odredbe koje su propisane ZOBS-om? Pa šta vi hoćete! Hoćete da divljate, da gazite, da ugrožavate mene i moju porodoci (za vas me baš briga), da mislite da ste nepogrešivi, da je vaš auto najbrži, da ste najhrabriji, da glumite frajere i da prodjete nekažnjeno!? Ovde nije u pitanju ni politika, ni SNS, ni Vučić, ni Janko, ni Petkom ni Stanko, nego povećanje bezbednosi svih učesnika u saobraćaju i smanjenje broja poginulih, osakaćenih, unesrećenih, ovde je u pitanju promena percepcije i shvatanja ljudi i ukazati im šta znači saobraćaj i koliko je to ozbiljna stvar. Sve što doprinosi tome da se ja kao učesnik u saobraćaju osećam bezbednije i bezbrižnije ću bezrezervno podržati, a poznato je da Srbina možeš promeniti jedino ako mu gurneš ruku u džep i uzmeš mu ono malo što ima.

mali zeleni

pre 6 godina

...ako ne vežete pojas u automobilima nove generacije onda puno rizikujete. Ako elektronika automobila proceni da sudar nije dovoljno jak da se aktiviraju skupi vazdušni jastuci nego je dovoljan pojas onda ih neće ni aktivirati. Ako pojas tada nije vezan onda stradate kao da ste se vozili u tamiću...

sentinel

pre 6 godina

I da se kontroliše upotreba mobilnih telefona u toku vožnje. Nije normalno (naročito u gradu) koliko ljudi telefonira, kuca poruke, itd dok vozi...

Sofija

pre 6 godina

Pravila su pravila...nemam.nista protiv kontrola koje daju rezultata i.popravljaju tesku situaciju u nasem saobracaju.Niko nista ne pise i objavljuje gde su sredstva koja su prikupljana od osiguranja aitomobila a koja su bila predvidjena za nabavku kamera,radara i ostale opreme koja bi poboljsala stanje u saobracaju.Radi se o ogromnim iznosima a predhodna vlast bi trebala da odgovori gde je novac skinut sa grbace poreskih obveznika zavrsio.

NoName

pre 6 godina

Umesto da je ovo svakodnevna pojava, a i ne samo ova, ocigledno da je ovo drzava marketinga, a ne sustine i dela. Ovo pisem, jer svakog dana pizdim u voznji. Pizdim i kao pesak. Ne zna se ko gde udara. Da li ovi magarci koji ne znaju gde da voze, bez migavca, u brzini, bez usporavanja na pesackom, na raskrsnicama, sa mobilnim nabijenim u uho (cisto obavestenja radi POSTOJI SPIKERFON NA TELEFONU). Ili pesaci koji blejace u telefon, gde sva koncentracija ide na razgovor umesto na okruzenje, gde ljudi buljase u beton umesto u pravac gde idu, gaze na pesacki umesto da zastanu ispred radi svoje sigurnosti. Jbt. ovo je postala zemlja zombificiranih bolida. Cast izuzecima.

I pored svega, najvece ometanje u saboracaju prave Romi, sa svojim sklepalicama od bicikala, motokultivatora i zaprege na konjsku snagu. U sred grada.

A sto se tice pojasa....
Rupe gde god pozelis i zamislis. I ono sto je skoro uradjeno, vec pocelo da puca.
Nesinhronizovanost semafora u nameri da se poveca potrosnja goriva.
Ne postojanost znakova sa ogranicenjem brzine osim na kraju i pocetku ulice, a na raskrsnicama ih nema.
Zuta traka koja pocinje odmah uz raskrsnicu.
Policija koja ne sme da lovi "budzovane".

Da ne nabrajam dalje.

Oni da nam drze pridike, a koliko puta sam video policiju kako prica u mobilni dok vozi, pa bez pojasa, pa vozi brze od ogranicenja. Ma hajte molim vas. Kada oni se oni ne drze pravila, kako ocekuju od ostalih?

Ovo je samo otimacina i nista vise.

Negativni

pre 6 godina

(zex, 08. septembar 2017 16:52)

Ti stvarno misliš da pojas u kolima postoji da bi tebe nervirao?
Vidiš, taj pojas su konstruisali i u automobile postavili mnogo pametniji ljudi od tebe. Zakone o saobraćaju su takodje pisali mnogo pametniji i obrazovaniji ljudi od tebe. E, ti ako hoćeš da glumiš pametnjakovića, slobodno to radi, nemoj da se vezuješ i nemoj da poštuješ saobraćajne znake. Ali onda nema kukanja kada te kazne. To i jeste svrha kazne. Da se opomene onaj koji ne poštuje zakone. A tebi ako se stalno daju pare, ti plaćaj i pevaj o ljubavi.

Sašo

pre 6 godina

Stavim pojas sebi i stavim detetu koje se vozi nazad.Mnogo je glupo da ja imam pojas a ona da nema.Mi svi koristimo pojaseve.I nazad i napred.

Jovan V.

pre 6 godina

Neki pametnjakovići pišu da nevezivanjem pojasa ugrožavaju samo sebe. U slučaju udesa ko plaća troškove lečenja, rehabilitacije i eventualne invalidske penzije ili socijalne pomoći u slučaju onesposobljenosti za rad?
Mi, poreski obveznici.

Dox

pre 6 godina

Slažem se sa tim da se pooštri kontrola upotrebe sigurnosnih pojaseva(koji ja redovno koristim), ali skrećem pažnju na jednu čini mi se još opasniju i češću pojavu, telefoniranje u toku vožnje!
Znate, ako se neko ne veže u toku vožnje, on najviše ugrožava samog sebe. Ali, onaj ko telefonira, taj ugrožava ostale učesnike u saobraćaju. Naravno da mi je žao da mu se nešto dogodi jer se nije vezao, ali to je njegov problem, ali ako telefonira i udari u moj auto, a ja vozim decu...e, to je onda mnogo veći problem.
Molim vas, kažnjavajte sve one koji voze i telefoniraju bez hands free opreme, oni su mnogo veća opasnost od onih koji se ne vezuju!

akcija, povoljno kazne i hapsenja - jos malo pa nestalo!

pre 6 godina

izvinite, ali ako je ovo "nova akcija MUP " - sta je onda njihov redovni posao?
ja sam (u detinjoj zabludi) mislio da je posao policije sprovodjenje zakona, a to je izgleda akcijska ponuda koja ne traje ni nedelju dana. sta posle, nazad u kafanu?

Tata spalio Đenku

pre 6 godina

@(Kanta, 08. septembar 2017 15:13)

Ne razumem što vileniš?? Veži pojas i ne brini. Ako nećeš, a uhvate te, plati kaznu i produži dalje!
Takvi kao ti su veoma interesantni ljudi! Ovde ste bahati, smeta vam sve, a čim pređete granicu i izađete iz Srbije, odmah se vežete, vozite pažljivo, iskolačite oči i gledate prometne znakove i sve poštujete.
Po Zakonu o bezbednosti saobraćaja, svi smo dužni da vežemo pojas. Ne razumem u čemu je sad problem??

rog

pre 6 godina

Nikad mi nije bilo jasno zašto bi postojala kazna za pojas. Ja odlučujem o svojoj bezbednosti i nikog ne ugrožavam ako se ne vežem.
(bre, 08. septembar 2017 13:41)

Na.primer mojom krivicom dodje do cukanja pri 40km/h, ostao sam bez svesti na tren ili sam izbegavao dete koje je istrcalo na ulicu, nebitno. I ti nevezan raspalis glavom stub pa se aktivira vazdusni jastuk i posto nisi na predvidjenom mesto polomi ti vrat. Znaci treba da odgovaram za tvoju smrt zbog manjeg cukanja i zavrsim na robiji a imam malo dete i porodicu. Jer sad jasnije? Javni put je za sve nas koji se tu krecemo i pravila su takva, ako hoces da ih postujes mozes da ucestvujes, ako neces onda sedi kuci samo se ne pravi vise pametniji od svih.

Mladen

pre 6 godina

Pojas vezan iza sedišta je kontraproduktivan, zapravo opasan.
Airbag se ne aktivira ako pojas nije vezan. U slučaju sudara, ako ste prevarili sistem da ste vezani, airbag se naduvava dok vi idete ka njemu i lomi grudni koš. Airbag normalno služi samo da prihvati glavu dok ostatak tela na bezbednoj udaljenosti drži pojas.

To treba pomazati ljudima. A oni to rade da im ne pišti.

maki

pre 6 godina

e sad opet drve nasi pametnjakovici, kao i za ogranicenje brzine na putevima, jednostavno vezes uvek pojas i nema da razmisljas na ovu temu, da li je pojacana kontrola ili ne, i opet ce drvlje i kamenje na pandure, a zamislite da panduri nisu podmitljivi, pa u srbiji bi se smanjio broj vozila za pola, kao i broj vozackih, i to ne zbog krbulja, vec zbog brzine i voznje pod dejstvom alkohola, i tek onda ne bi valjali, ali nama kao srbima nijedan zakon ne valja, zasto pojas, zasto ogranicenje brzine, to se puni budzet, kad neko bahat nekog ubije na putu, ili nastrada cela porodica, e onda se zgrazavamo, ako neces da postujes zakone, placaj kazne ili nemoj ni voziti

mali zeleni

pre 6 godina

treba uzeti u obzir koliko ima saobraćajnih nesreća u proseku prema broju vozila a ne koliko ima poginulih. Onda cemo videti da je smrtnost kod nas veća a broj nesreća manji. Razlog za to je jako zastareo vozni park i neobeleženi putevi na kojima stradaju pešaci i biciklisti. Zato je statistika na Ibarskoj magistrali tako crna... A baš sam siguran da je zbog akcije "ne vozite umorni" smanjen broj nesreća. Samo je potrošen novac na neko reklamiranje. Ko umoran vozi vozi zato što mora i nikakva reklama ga neće sprečiti. Od Bg do Skoplja postoje 3 motela na putu pa vozači spavaju u kolima ili pored kola...

erazmo beogradski

pre 6 godina

A da neko konačno jednom počne da sprovodi akciju kažnjavanja bahatih i ludih vozača koji već 30 godina svakoga dana divljaju gradskim ulicama u po bela dana? Da počnu da se kažnjavaju oni koji parkiraju na šinama, na sred puta, na sred raskrsnice? Da počnu da se kažnjavaju oni koji jednosmernom ulicom voze u kontra smeru (neretko ko manijaci)? Da počnu da se kažnjavaju oni koji bez migavca seku po tri trake (iz trake "samo desno" - odu levo)? Itd..itd... Zna saobraćajna policija mnogo bolje od mene ko i kako svakoga dana ugrožava zdravlje i živote gradjana koji poštuju zakone i propise...Ludilo i bahatost na ulicama sada bukvalno raste iz dana u dan - a policajca (bilo koje vrste) na ulici - nisam video još od pre svih ratova...:/

HT

pre 6 godina

To ćemo sprovesti uz pomoć Agencije za bezbednost saobraćaja, koja će u tom periodu pustiti spotove na našim medijima, a sve kako bi broj vozača koji koriste sigurnosne pojaseve, kako na prednjim, tako i na zadnjim sedištima, bio mnogo, mnogo veći”
Vozači će u buduće da nose portabli televizore i da gledaju spotove agencije za bezbednost. G-din Okanović bi morao da u saradnji sa saobraćajnom policijom paralelno sprovodi akciju upozorenja na nesprovođenje zakona pa tek potom akciju kažnjavanja.
Zaista malo olabavite po nama vozačima hajte i na bicikliste koji nisu opredeljeni da li su biciklisti ili pešaci ili po potrebi i jedno i drugo, malo po pešacima i vozačima rolera. I oni krše ZOBS ali ne vidim niti čujem hajku a ugrožavaju i sebe i ostale.
Pokušajte biti edukativni ljubazni autoritativni efekat bi bio mnogo veći, siguran sam.
Ovako zaista ne znam dokle i koliko se može trpeti.
Ne pretičem na punoj nikada, ne prolazim na crveno, vezujemo pojas svi u vožnji, brzinu poštujem kada moram ali ne preterujem tako da nemojte ni ni vi gospodo iz komiteta i policije.
Ugodan i siguran put želim svima.

klinkerhofen

pre 6 godina

A sta se desava kad se deca voze u autobusu a nemaju propisano sediste?
Ili kad idu zaprezna kola "neregristovana" bez osvetljenja i bez pojasa?

Domaćin

pre 6 godina

Promeniti zakon da pojas ne bude obavezan, ali da onaj koji nije vezao pojas sam snosi sve troškove lečenja u slučaju nezgode. Onda više ne bi čitali komentare tipa šta koga briga za moju bezbednost i svi bi bili vezani.

mislim

pre 6 godina

Ako me nesto nerviralo to je voznja dece na prednjem sedistu i voznja dece da nisu u svojim sigurnosnim sedistima,nego skacu po kolima kao kengurovi.Licno sam izneo iz kola mrtvo dete koje se nije vozilo u svom sedistu i licno sam imao slucaj da dete preleti izmedju sedista i udari u instrument tablu i povredi jetru(a radim inace kao med tehnicar).Nije mi jasno da ljudi imaju decu za bacanje.Kazu pa nece place,a mislim da bolje da ono place u sedistu nego ja za njim.

Komentator

pre 6 godina

Mene pojedinci ubeđuju da nema saobraćajne kulture, ili si kulturan ili nisi. S`obzorom na to, logično je poštovati propise ne samo zbog propisa već pre svega zbog drugih učesnika u saobraćaju, međutim... I nije samo reč o pojasevima, tu je upotreba telefona za vreme vožnje, konzumiranje alkohola, ne uključivanja pokazivača pravca, zaobilaženje vozila u zoni pešačkog prelaza, prolazak vozila kroz crveno, prolazak pešaka kroz crveno, upotreba telefona pešaka za vreme prelaska pešačkog prelaza, nepostojanje jasnih saobraćajnih znakova, loša signalizacija, loši putevi itd itd...
Nama treba opšta kultura, posebno obrazovanje za ponašanje u saobraćaju, infrastruktura što u ovoj državi i društvu i u ovim blic akicjama ne prepoznajem.

Debeli Sava

pre 6 godina

Juče u Surčinu policajac pored motora zaustavlja auto.Da ste samo videli taj lelujavi hod kao da ih fintira i počinje da priča kao da ga je osa ujela za jezik.Tip iz kola ga samo pogleda i pita:Jel' bila dobra šljiva?