Novosadjanin
pre 6 godina
Cekaj stvarno bez nas?!Zezate!!
Petak, 11.08.2017.
12:25
Ne postoji "pobednička situacija" ukoliko SAD izvedu preventivni napad na Severnu Koreju, iako to zamišljaju američki vojni zvaničnici, piše CNN.
Izvor: B92
pre 6 godina
Cekaj stvarno bez nas?!Zezate!!
pre 6 godina
...nema sranja u kome nismo učestvovali, ajde jednom nas preskočite i pustite... ionako se sami medjusobno koljemo u svom selu kao afričko pleme.. ratujete radite šta hoćete nas zaobidjite..
pre 6 godina
Čitam komentare i nije mi jasno, zar stvarno mislite da SAD mari za J.Koreju? Ako dodje do kontranapada S.K. SAD će odlično zaštiti svoje teritorije i vojne baze, a ostalo će biti kolateralna šteta kao i do sada u svim ratovima koje su SAD vodile.
pre 6 godina
Mi smo stvarno "genijalci".Vidim dosad je napisano 76 komentara.Malo komentatora je ozbiljno neutralno,a većina navija za ove ili one kao na fudbalskoj utakmici. Situacija veoma ozbiljna bio neko lud ili ne.Lično mislim da je "zdravije" ne postavljati se ni na čiju stranu jer exponiranje izaziva bes one druge strane iliti ne diraj lava, dok spava a može i ne vuci mačku za rep.
pre 6 godina
Kinezi, umesto da ih direktno brane, mogu da im isporuce na kvarno neke modernije lansirne sisteme i 10-15 nuklearnih glava. A ako im i Rusi budu pridodali jos 10 komada, mogla bi da ispadne luda zurka. Da se kojim slucajem S Koreja ovako ostri na Ruse ili Kineze, Ameri bi ih sigurno naoruzali do zuba.
pre 6 godina
Sj. Koreja ne mora uopće da pogodi metu nuklernim oružjem, dovoljno je da je ispali u rejon od 300-400 km od značajnih meta i detonira je na visini od 40-50 kilometara , eksplozija bi izazvla snažan EMP a koji bi "pogasio" čitavu elektorniku u zoni eksplozije od 500-1000 km. Imajući u vidu da ameri koriste izdašno "digitalu" u elektroniku u komunikaciji i navođenju to bi značajno umanjilo udarnu snagu sad-a , uništilo sve digatalne veze i naravno internet komunikaciju. S druge strane Sj. Koreja još uvijek koristi analogne sisteme otporne na EMP.
pre 6 godina
Ako S. Koreja nastavi sa provokacijama tipa lansiranja balistickih raketa i pretnji da ce napasti USA teritorije, desice se samo jedno - Ameri ce ih roknuti zestoko i to zajedno sa J. Korejom i Japanom jer se za to spremaju vec 50 godina. Ipak zbog blizine J. Koreje velike zrtve se mogu ocekivati zbog odmaze severa. Ja ne verujem da ce Kina ili Rusija da ucine bilo sta pogotovo ako Kim prvi lansira rakete. Jedno je istina - Ameri uvek odgovore i Tramp uopste ne blefira sada.
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...jos da dodam. Kina ce braniti S. Koreju ako je neko napadne ali kao sto su rekli nece ako ona prva ispali rakete. Mozda se u Srbiji ne zna ali Kim i njegov otac i deda ovo su radili godnama : pricali" kako ce unistiti USA, Japan , Juznu Koreju i bila je jedna vrsta zabave dok se nije pojavio Trump, miritelj i spasitelj po SDrbima ciji je EGO veci od opstanka ove zemlje.
pre 6 godina
Sever eventualni sukob ne moze da dobije, i oni to odlicno znaju, jedino sto mogu je da preskupo prodaju kozu na koju kartu i igraju sve vreme, zrtve sukoba izmedju dve Koreje (kako civilne tako i vojne) bi bile enormne i svi su svesni toga. Sever igra na kartu odvracanja, tamo je 28000 americkih vojnika (zbog najnovijih tenzija verovatno i vise), americko javno mnjenje tesko moze da podnese takav gubitak, takodje pitanje je da li globalno javno mnjenje i civilizacija uopste moze da podnese unistavanje takvog megalopolisa kakav je Seul koji je u dometu konvencionalnog artiljerijskog naoruzanja Severa i bio bi sravnjen sa zemljom. Zrtve bi bile visemilionske, to je razlog zasto do sada nisu napadnuti.
pre 6 godina
Rat malo verovatan, jer je Kina GARANT Severnoj Koreji(što mnogi ne znaju). SAD neće rizikovati direktan sukob sa Kinom kao mnogo više nego lokalnom silom, vojno a ekonomski da ne spominjem. Što se tiče Severne Koreje, oni sigurno znaju da bi svaki nepromišjen potez značio samoubistvo a ovo je sve po mom blef, sa obe strane. Nadam se da ne grešim, jer ako grešim...
pre 6 godina
Severna Korea nije sama samo da znate.
pre 6 godina
Severna koreja nije tolika pretnja koliko se to napumpava kroz medije i to vrlo dobro znaju sve clanice nato-a na celu sa amerikancima. Obicni ljudi veruju svemu sto se servira preko medija a koliko puta su nas samo slagali do sada! Raniji izgovori amrikanaca zbog cega se toliko novca izdvaja za naoruzanje su bili ti da su sovjeti krivi za sve i da imaju ekspanzionisticke namere, kako zele da prekriju ceo svet gvozdenom zavesom. Danas, danas SSSR-a nema, nema varsaskog pakta, ali zato sad postoje teroristi, malo ljudi iz pecine sa bombom u ruci koji trce direktno prema vama, a amerikanci kao i uvek brizni i u zelji da nam pomognu zaspipaju nas bombama sa svih strana, spaljuju citave gradove, unistavaju citave drzave... Kakvo milosrdje jel da?! A sutra, sutra ce to da bude neko treci, neka nova pretnja, i tako u krug...
pre 6 godina
Bila bi ogromna katastrofa da SAD napadnu... najgore će proći Južna Koreja sa dosta nedužnih ljudskih žrtava...
pre 6 godina
A, kao, nekog između Atlantika i Pacifika će ganuti milioni žrtava u Južnoj Koreji? Mislim, čak obrnuto, biće uništen jedan od konkurenata, otvoriće se dosta prostora na koji će poslati trupe, i to na strateški fenomenalnom mestu, a stotine hiljada super kvalifikovanih inženjera će nahrupiti u zemlju demokratije i slobode. Drugim rečima, lešinariće se na tom stratištu deceniju-dve, pa idemo dalje, sledeći je...(pogodite sami!)
pre 6 godina
Nemogu da se otmem utisku da Kina ovoga pit bul Una drzi vezanog na lancu koji laje tu i tamo dovoljno da ometa geostrateske planove usa mocnika.
Kina zna da on nece napasti nikoga ako nebude dovoljno nahuskan,a isto tako zna da ni usa nece rizikovati rat sa kinom zbog pit bul Una,tako da status quo ostaje.
Rat sa s.korejom je milion posto i rat sa kinom bez obzira ko koga napadne,ocekivati da kinezi zaborave milion svojih zrtava u korejskom ratu je krajnje naivno,samo mi zaboravljamo i ne cenimo svoje zrtve i svoja stradanja...
pre 6 godina
S. Koreja je na odličnom strateskom polozaju, neće je napasti.
pre 6 godina
sta vas briga, pijete kafu u pentagonu a milioni koreaca gine...
pre 6 godina
Da li ima neko kompetentan da resi nesporazum? Ja stvarno ne znam ko bi isao da napada ameriku.
pre 6 godina
S. Koreja je opasna koliko i pilence medju krokodilima. Sve je ovo jedna igra koju naravno igra SAD.
pre 6 godina
Kockate se sa 11. ekonomijom sveta? A sto se igrate zivotima ljudi zabole vas , onako kompletno.
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
(Stari Taja, 11. avgust 2017 15:09)
Да си упућенији знао би да Америка мало мало па повреди ваздушни простор с Кореје; праве војне вежбе на граници северне Кореје и гранатирају скоро границу; Северна Кореја десетак година не сме да тргује са већином земаља; америчке трупе се предходних пар година гомилају у том подручју а годину дана јавно објављују жеље за нападом на ту суверену земљу. Шта је ту већи повод да се браниш?
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ...
(Srrrrrrrdjan, 11. avgust 2017 13:51)
Covek je lud. I zna da nema sta da izgubi. Ako ga napadnu svestan je da ce izgubiti ,tj da mu se crno pise i onda ce gledati da ih sto vise povede sa sobom. Ako ne bude mogao da "dobaci" do Amerike ,do Juzne Koreje ,Japana i Guama sigurno hoce.
pre 6 godina
Nemojte da zivite u zabludi ako zarate SAD ce ih zbrisati sa lica zemlje.Napasce ih kao da su supersila,bas ih briga sta Severna Koreja ima (velika vecina je laz sto prica Kim Dzong).Ako ste zaboravili Amerikanci su jedini napali atomskim bombama tako da nesumnjam da ce u ovom slucaju upotrebiti sve bez oklevanja.
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.
(nenad, 11. avgust 2017 13:53)
Ti kao da si slabo informisan, verovatno namerno.
Bucmasti sa smešnom frizurom iz Pjongjanga od prekjuče preti da će poslati pet svojih ganc novih raketa na američku bazu na ostrvu Guam.
Zašto?! Ko je njemu drmao kavez?! Ne, on nije napao SAD. Još ne. Samo, Ameri sigurno nisu toliko blesavi da sede i mirno čekaju da on prvi udari!
Tu nema foliranja tipa "ma, neće valjda". Ako kaže da hoće, mora mu se verovati da hoće. I pod hitno nešto preduzeti protiv toga. Tako to ide.
A zvanične objave rata neće ni biti, ni sa jedne strane, to se odavno više ne radi. Savremeni ratovi se vode u stilu udri prvi, što jače možeš, da onaj na drugoj strani ni ne zna šta ga je snašlo. I ne zamaraj se pravnim formalnostima, kao objava rata i tome slično. Ako pobediš, to ti niko neće zameriti, a ako izgubiš rat, bićeš ionako za sve kriv, objavio ti rat ili ne.
pre 6 godina
Ljudi ne budite smešni. Najveće dostignuće Koreje je da lansira rakete prema jednoj (najbližoj) američkoj bazi. Američko stanovništvo ne bi ni primetilo da se išta desilo. Toga je svestan i Kim, jer koliko je god psihopata, on jedino sto zeli je da vlada, što nikako neće biti dugo, ukoliko zarati sa Amerikom.
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
pre 6 godina
Prosto, SAD ne mogu bez rata. Nikad nisu ni mogle od svog nastanka. Posto je Rusija previse jaka za njih, mozda i jaca, Kina bi ih unazadila 500 godina iako bi mozda izasli kao pobjednici, Iran im je veona ozbiljan protivnik i vojnom smislu... Oni su se zakacili za ove nesretnike koji realno nikoga ne diraju, ali uspjesno pecaju na provokacije SAD.
Da li ce do rada doci, tesko je reci, ali da americkom vojnom kompleksu ocajnicki treba rat to je jasno pocev od Rusije i Irana pa preko Kine, SK..... Pitanje je samo dje ce da udare.
Siriju su izgubili i tu vise nemaju interesa. Libija je unistena, to im je potpuno neinteresantno i neisplativo...
pre 6 godina
Izmedju Amerike koja im je dala racunare, mobilne telefone, internet, jeans, filmove, ciji jezik pricaju i znaju sve glumce i pevace i da ne nabrajam, Srbi navijaju za Severnu Koreju gde narod nema struje, nasledni vladari se tretiraju kao bozanstvo a pokusavaj da naprave nuklearno oruzje i prete Americi. Seljana, ne znam kako drugacije da to nazovem,
pre 6 godina
To nije rat nego pat.
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
(Kosta, 11. avgust 2017 13:19)
U.S.A. još jednom pre toga, za vreme korejskog rata. General MacArthur je hteo da baci na Kinu više atomskih bombi ali ga je predsednik Truman smenio po hitnom postupku.
pre 6 godina
Za svaku pohvalu je americka odbrana celog sveta od zlih diktatora koji ugrozavaju prosperitet i demokratiju... preko tudjih ledja naravno.
pre 6 godina
Ili ... Tramp i Kim odu na piknik, ponesu korpicu, sendvice, flasu vina, Uno karte, ispricaju se, izljube i kao dobre duse svu svoju imovinu podare sirocadima i gladnoj deci po svetu. A onda alarm me probudi i sve po starom.
pre 6 godina
Bez obzira na sveprisutnu mrznju , jednog dela ovdasnjeg zivlja, prema nasim saveznicima iz velikih ratova, te ljubav i podrsku prema diktatorima i totalitarnim rezimima, siguran sam da Bucko preteruje i da igra opasnu igru, koja moze dati povod Amerima da preventivno reaguju, naravno u dogovoru sa drugom velikom silom tj. Kinom.Realno je da u slucaju sukoba Bucko i njegov rezim , podju istim putem kao i Sadam, Gadafi(takodje diktarori sa respektabilnom vojnom silom).
pre 6 godina
Mozda bez pobednika ali, sa porazenim, sigurno.
pre 6 godina
A sto mi bistrimo svetsku politiku posebno u ovoj sferi kada smo mi vojno neutralna drzava?!
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
(biće bolje,
Prijatelju,kod diktatora i tiranina nema kompromosnih resenja.
Oni da bi vladali moraju da stvore permanentno konfliktnu situaciju.U slucaju Severne i Juzne Koreje svaka normalizacija odnosa bi znacila kraj severokoreanske diktature!
pre 6 godina
Ima li tu neko razuman i odgovoran od politicara? Ovo zvuci kao trac partija.
pre 6 godina
Amerika bi slala bespilotne letelice jer je greota izgubiti jednog pilota. A ta letelica bi pobila stotine hiljada ljudi. Nema sta, bas brinete za narod.
pre 6 godina
Ovde stručnjak iz Srbije koji ni na karti ne zna gde je S. Koreja, analizira mentalni sklop Korejsko predsednika. Na osnovu ovakvih mišljenja, dobijenih čitajući dnevnu štampu, ameri i kreiraju javno mnenje.
pre 6 godina
A sta kazu u Juznoj Koreji!?, ili je njihova pogibija,kolateralna steta Amerike?
pre 6 godina
Razlog svega ovoga da li neko zna?
pre 6 godina
Alo bre treba sve zemlje da imaju atomske bombe i bio bi vecni mir. Nisam sarkastican ako ste pomislili /izrokaj jedan drugog i svi u vecna lovista. Ne bi vise bilo rata. Niko ne bi pocinjao ratove.
pre 6 godina
"preventivni napad"... ne vredi ni komentarisati...
pre 6 godina
Dobro je da nisu izabrali Hilary, jer ona bi sigurno zaratovala sa Korejom, ha, ha, ha. Tramp to nece napraviti, jer bas lepo i uljudno razgovara, bez pretnji. Jednom ce neko pritisnuti ono "crneo dugme" i onda ce na ekranu pisati "GAME IS OVER".
pre 6 godina
S. Koreja je jedna gigantska država-kasarna u koju su Rusija i Kina, moderno rečeno, outsource-ovali najprljaviji deo svoje spoljne politike, Kim Džong Un ne odlučuje ni o čemu
pre 6 godina
'A zasto (sve to)?'
Zato da bi debeli unuk zamenio svog zlocinca dedu i kriminalca oca, ta da bi mogao da terorise celu zemlju kao Maduro, Gadafi, Homeini, Causesku, Staljin ili Sloba. Nije ti jasno?!
Pa to je jasan pecat komunizma i azijatske despotije - ono protiv cega se mi Evropljani borimo jos od Maratonske bitke...
pre 6 godina
Zašto bi se Korejanci medju sobom ubijali?
pre 6 godina
"Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
(Dzio, 11. avgust 2017 12:50)"
Marsalov plan posle 2. svetskog rata.
Nemacka, Italija, Japan...svi su pretvoreni u saveznike/prijatelje.
pre 6 godina
neutralni fels
Slazem se sa tobom dobrim dijelom, ali on (Kim) ne prijeti kome stigne nego samo Americi i Juznoj Koreji. A za tiranski rezim pitaj Libijce kad im je bolje bilo, sad ili za vrijeme vladavine "tiranina". E tako bi isto bilo sa SK. Jednostavno svijetu je dosta americke demokratije. Zivite svoj zivot i pustite druge da zive. ali kod njih he drugacije, zivimo svoj zivot, a ostali moraju kako mi kazemo ili cemo vas bombardovati
pre 6 godina
Pozabavite se malo ozbilnjim problemima, kao sto je glad u svetu, a ne ova natezanja.
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. ...
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57)
Ne budite naivni, razracunali bi se Amerikanci sa njima odavno. Da Kinezi nisu reagovali, jos u Korejskom ratu pedesetih bi stvar bila gotova. Pre dvadesetak godina, Kina jeste bila dosta slabija, ali ne u toj meri da bi dozvolila prekrajanje granica u Koreji, za koju su polozili stotinu hiljada zivota.
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.Ovi tzv stručnaci za ratove na nivou osnovca koji po ceo dan visi na internetu.A ljudi,ljudski životi i sudbine,gde su milioni koji samo mir i život žele.
pre 6 godina
Nocas sam slusao vojnu analizu na CNN-u.General Dzejms "Spider" Marks je lepo objasnio.Ako rakete u utorak krenu ka Guamu,to je crvena linija,to je kraj.ZNaci,ne tek kad pogode GUam,nego ako krenu ka Guamu,jer Amerikanci ne znaju da li te rakete imaju minijaturne atomske bojeve glave ili nemaju.Amerikanci ne znaju da li su Severnokorejanci ovladali tom tehnologijom.Guam je americka teritorija,ima svog kongresmena,guvernera,veliki broj Amerikanaca,a jos je i velika mornaricka i vazduhoplovna baza.Napad na Guam je prakticno objava rata Americi.To je isto kao napad na Perl HArbur,a svi znamo sta je posle bilo.Ako je Kim dovoljno lud da napadne Guam,vise nece postojati ni on ni njegov rezim ni Severna Koreja.Bice vraceni u kameno doba.Naravno poginuce i puno Juznokorejanaca,ali general je surovo rekao:Necemo ginuti mi,nego Korejanci s obe strane.
pre 6 godina
A sto se svadjaju S.Koreja i SAD ? Nisam bio tu pa nisam ispratio.......
pre 6 godina
"Ovo je istorijski trenutak, zapoceli smo treci svetski rat, I neka nam je sa srecom"
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57
Pa ni S.Koreja nije nikog napala 64 godine. Čak i kad je pola sveta u vidu SSSR i Kine bilo uz njih. Oni imaju nuklearno oružje već 10 godina i mogućnost napada i J.Koreje i Japana i nije im palo na pamet da napadaju. Pre će biti da amričkoj vojnoj industriji treba podstrek.
I kako to Amerika neće imati izbora do da gađa nuklearnim bombama S.Koreju?
pre 6 godina
Ajde Srbadijo manite se svetske politike i i rešavajte svoje probleme.Imamo mi punu skupštinu malih atomskih bombi koje uništavaju Srbiju već 27 godina...
pre 6 godina
Dobro je kad su onomad Irak sprečili na uništi svet, sad se opet pojavi neki što hoće da širi netrpeljivost. Što pre ući u NATO i pomoći tim mirovnjacima da spasu svet od nove vojne sile koja nam preti.
Ne verujem kakve gluposti postaju glavna vest!
pre 6 godina
Sve da S. Koreja ima i 200 projektila i da ih sve ispali u istom trenutku nece ni jedan jedini stici do svog cilja... Ko se ne razume da mu pojasnim ovako, projektili koje su oni napravili i sisteme koje oni koriste su sa pocetka hladnog rata, lake za obaranje i ni priblizno kvalitetne kao nove rakete koje nose u sebi po +8 bojevih glava... tako da sve ovo sto pricaju je fama dizu paniku u narodu kako ce se desiti kako je neizbezno itd...
LUDNICA KAKO JE PLANETA POSTALA CIRKUS!!!
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
pre 6 godina
Nema ništa od tog posla,rade nesto u pozadini saznacemo za 12dana.
pre 6 godina
S. Koreja treba da za glavnu savetnicu uzme Mirjanu Markovic, ona ima veliko iskustvo u borbi protiv USA i NATO-pakta.Pobedila ih je.
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
(prosecan student, 11. avgust 2017 12:32)
mozda prosek ometa glediste na stvari. da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave? da li mislis da je normalno dozvoliti jednom suludom tiranskom rezimu, koji pre svega ne ceni zivote svojih podanika, da preti svima kako stigne, evo vec ko zna koji put. kao da gladnoj i odrpanoj simpanzi das mitraljez.
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ... Mi dobijamo informacije da Kim lansira, isprobava, preti...a ko zna da li je to tacno. Pa i Sadama su ocrnili samo tako, trazili atomske bombe i po spavacim sobama njegove kuce...da bi posle bilo da su oduvek znali da Sadam nema nuklearno naoruzanje. Da ne bude sutra da su oduvek znali i da Kim nema nuklerane bombe. Nama su nakalemili Racak, Rusima onaj putnicki avion iznad Ukrajine. Nije to vise ona Amerika iz 50-ih i 60-ih, svetionik slobode i lokomotiva zdravog sveta.
pre 6 godina
Aj da se kladimo po 500 evrica da niko nikog nece napasti.
pre 6 godina
Они који о томе одлучују ће бити у склоништима и баш их брига и за народ и за планету...
pre 6 godina
Sad ste se setili Amerikanci da svet ima problem sa pomahnitalim vodjom, koga zdusno podrzavaju i pomazu jos dva veca zla na svetu,Rusija u Kina.
Sto to niste rešavali pre godinu, dve?
pre 6 godina
Ne bi to eskaliralo u nuklearno... budale su sa obe strane tako da bi to tako i počelo.
pre 6 godina
Miruj Pjongjanže, dok jos postojis.
Mada sam protiv americke politike i politicara, najjaca su sila i tu je kraj price.
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
pre 6 godina
Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
pre 6 godina
Hleba i igara. Kao i priča o rastu BDP-a, samo malo žešće.
pre 6 godina
Подршка С. Кореји !
pre 6 godina
Zadnji pasus kljuc svega, zato Ameri ni ne smeju da krenu u napad.
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
pre 6 godina
A zasto (sve to)?
pre 6 godina
Ma gde smeju da napadnu Severnu Koreju. Sila je to.
pre 6 godina
SAD samo cacka Pjngjang, sada su se naklatili na njih. Pustite ljude da zive kako hoce, ne diraju nikoga.
pre 6 godina
Aj da se kladimo po 500 evrica da niko nikog nece napasti.
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
pre 6 godina
Ajde Srbadijo manite se svetske politike i i rešavajte svoje probleme.Imamo mi punu skupštinu malih atomskih bombi koje uništavaju Srbiju već 27 godina...
pre 6 godina
Они који о томе одлучују ће бити у склоништима и баш их брига и за народ и за планету...
pre 6 godina
Подршка С. Кореји !
pre 6 godina
Miruj Pjongjanže, dok jos postojis.
Mada sam protiv americke politike i politicara, najjaca su sila i tu je kraj price.
pre 6 godina
S. Koreja treba da za glavnu savetnicu uzme Mirjanu Markovic, ona ima veliko iskustvo u borbi protiv USA i NATO-pakta.Pobedila ih je.
pre 6 godina
Hleba i igara. Kao i priča o rastu BDP-a, samo malo žešće.
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ... Mi dobijamo informacije da Kim lansira, isprobava, preti...a ko zna da li je to tacno. Pa i Sadama su ocrnili samo tako, trazili atomske bombe i po spavacim sobama njegove kuce...da bi posle bilo da su oduvek znali da Sadam nema nuklearno naoruzanje. Da ne bude sutra da su oduvek znali i da Kim nema nuklerane bombe. Nama su nakalemili Racak, Rusima onaj putnicki avion iznad Ukrajine. Nije to vise ona Amerika iz 50-ih i 60-ih, svetionik slobode i lokomotiva zdravog sveta.
pre 6 godina
Nocas sam slusao vojnu analizu na CNN-u.General Dzejms "Spider" Marks je lepo objasnio.Ako rakete u utorak krenu ka Guamu,to je crvena linija,to je kraj.ZNaci,ne tek kad pogode GUam,nego ako krenu ka Guamu,jer Amerikanci ne znaju da li te rakete imaju minijaturne atomske bojeve glave ili nemaju.Amerikanci ne znaju da li su Severnokorejanci ovladali tom tehnologijom.Guam je americka teritorija,ima svog kongresmena,guvernera,veliki broj Amerikanaca,a jos je i velika mornaricka i vazduhoplovna baza.Napad na Guam je prakticno objava rata Americi.To je isto kao napad na Perl HArbur,a svi znamo sta je posle bilo.Ako je Kim dovoljno lud da napadne Guam,vise nece postojati ni on ni njegov rezim ni Severna Koreja.Bice vraceni u kameno doba.Naravno poginuce i puno Juznokorejanaca,ali general je surovo rekao:Necemo ginuti mi,nego Korejanci s obe strane.
pre 6 godina
A zasto (sve to)?
pre 6 godina
neutralni fels
Slazem se sa tobom dobrim dijelom, ali on (Kim) ne prijeti kome stigne nego samo Americi i Juznoj Koreji. A za tiranski rezim pitaj Libijce kad im je bolje bilo, sad ili za vrijeme vladavine "tiranina". E tako bi isto bilo sa SK. Jednostavno svijetu je dosta americke demokratije. Zivite svoj zivot i pustite druge da zive. ali kod njih he drugacije, zivimo svoj zivot, a ostali moraju kako mi kazemo ili cemo vas bombardovati
pre 6 godina
Zadnji pasus kljuc svega, zato Ameri ni ne smeju da krenu u napad.
pre 6 godina
"preventivni napad"... ne vredi ni komentarisati...
pre 6 godina
Ne bi to eskaliralo u nuklearno... budale su sa obe strane tako da bi to tako i počelo.
pre 6 godina
SAD samo cacka Pjngjang, sada su se naklatili na njih. Pustite ljude da zive kako hoce, ne diraju nikoga.
pre 6 godina
Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
pre 6 godina
"Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
(Dzio, 11. avgust 2017 12:50)"
Marsalov plan posle 2. svetskog rata.
Nemacka, Italija, Japan...svi su pretvoreni u saveznike/prijatelje.
pre 6 godina
Za svaku pohvalu je americka odbrana celog sveta od zlih diktatora koji ugrozavaju prosperitet i demokratiju... preko tudjih ledja naravno.
pre 6 godina
Kockate se sa 11. ekonomijom sveta? A sto se igrate zivotima ljudi zabole vas , onako kompletno.
pre 6 godina
A sto se svadjaju S.Koreja i SAD ? Nisam bio tu pa nisam ispratio.......
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57
Pa ni S.Koreja nije nikog napala 64 godine. Čak i kad je pola sveta u vidu SSSR i Kine bilo uz njih. Oni imaju nuklearno oružje već 10 godina i mogućnost napada i J.Koreje i Japana i nije im palo na pamet da napadaju. Pre će biti da amričkoj vojnoj industriji treba podstrek.
I kako to Amerika neće imati izbora do da gađa nuklearnim bombama S.Koreju?
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
pre 6 godina
A sta kazu u Juznoj Koreji!?, ili je njihova pogibija,kolateralna steta Amerike?
pre 6 godina
Ovde stručnjak iz Srbije koji ni na karti ne zna gde je S. Koreja, analizira mentalni sklop Korejsko predsednika. Na osnovu ovakvih mišljenja, dobijenih čitajući dnevnu štampu, ameri i kreiraju javno mnenje.
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.Ovi tzv stručnaci za ratove na nivou osnovca koji po ceo dan visi na internetu.A ljudi,ljudski životi i sudbine,gde su milioni koji samo mir i život žele.
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
(prosecan student, 11. avgust 2017 12:32)
mozda prosek ometa glediste na stvari. da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave? da li mislis da je normalno dozvoliti jednom suludom tiranskom rezimu, koji pre svega ne ceni zivote svojih podanika, da preti svima kako stigne, evo vec ko zna koji put. kao da gladnoj i odrpanoj simpanzi das mitraljez.
pre 6 godina
'A zasto (sve to)?'
Zato da bi debeli unuk zamenio svog zlocinca dedu i kriminalca oca, ta da bi mogao da terorise celu zemlju kao Maduro, Gadafi, Homeini, Causesku, Staljin ili Sloba. Nije ti jasno?!
Pa to je jasan pecat komunizma i azijatske despotije - ono protiv cega se mi Evropljani borimo jos od Maratonske bitke...
pre 6 godina
Izmedju Amerike koja im je dala racunare, mobilne telefone, internet, jeans, filmove, ciji jezik pricaju i znaju sve glumce i pevace i da ne nabrajam, Srbi navijaju za Severnu Koreju gde narod nema struje, nasledni vladari se tretiraju kao bozanstvo a pokusavaj da naprave nuklearno oruzje i prete Americi. Seljana, ne znam kako drugacije da to nazovem,
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
(Kosta, 11. avgust 2017 13:19)
U.S.A. još jednom pre toga, za vreme korejskog rata. General MacArthur je hteo da baci na Kinu više atomskih bombi ali ga je predsednik Truman smenio po hitnom postupku.
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. ...
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57)
Ne budite naivni, razracunali bi se Amerikanci sa njima odavno. Da Kinezi nisu reagovali, jos u Korejskom ratu pedesetih bi stvar bila gotova. Pre dvadesetak godina, Kina jeste bila dosta slabija, ali ne u toj meri da bi dozvolila prekrajanje granica u Koreji, za koju su polozili stotinu hiljada zivota.
pre 6 godina
Mozda bez pobednika ali, sa porazenim, sigurno.
pre 6 godina
Amerika bi slala bespilotne letelice jer je greota izgubiti jednog pilota. A ta letelica bi pobila stotine hiljada ljudi. Nema sta, bas brinete za narod.
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
pre 6 godina
Dobro je kad su onomad Irak sprečili na uništi svet, sad se opet pojavi neki što hoće da širi netrpeljivost. Što pre ući u NATO i pomoći tim mirovnjacima da spasu svet od nove vojne sile koja nam preti.
Ne verujem kakve gluposti postaju glavna vest!
pre 6 godina
Sad ste se setili Amerikanci da svet ima problem sa pomahnitalim vodjom, koga zdusno podrzavaju i pomazu jos dva veca zla na svetu,Rusija u Kina.
Sto to niste rešavali pre godinu, dve?
pre 6 godina
Ma gde smeju da napadnu Severnu Koreju. Sila je to.
pre 6 godina
Razlog svega ovoga da li neko zna?
pre 6 godina
"Ovo je istorijski trenutak, zapoceli smo treci svetski rat, I neka nam je sa srecom"
pre 6 godina
Dobro je da nisu izabrali Hilary, jer ona bi sigurno zaratovala sa Korejom, ha, ha, ha. Tramp to nece napraviti, jer bas lepo i uljudno razgovara, bez pretnji. Jednom ce neko pritisnuti ono "crneo dugme" i onda ce na ekranu pisati "GAME IS OVER".
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
(Stari Taja, 11. avgust 2017 15:09)
Да си упућенији знао би да Америка мало мало па повреди ваздушни простор с Кореје; праве војне вежбе на граници северне Кореје и гранатирају скоро границу; Северна Кореја десетак година не сме да тргује са већином земаља; америчке трупе се предходних пар година гомилају у том подручју а годину дана јавно објављују жеље за нападом на ту суверену земљу. Шта је ту већи повод да се браниш?
pre 6 godina
Nemogu da se otmem utisku da Kina ovoga pit bul Una drzi vezanog na lancu koji laje tu i tamo dovoljno da ometa geostrateske planove usa mocnika.
Kina zna da on nece napasti nikoga ako nebude dovoljno nahuskan,a isto tako zna da ni usa nece rizikovati rat sa kinom zbog pit bul Una,tako da status quo ostaje.
Rat sa s.korejom je milion posto i rat sa kinom bez obzira ko koga napadne,ocekivati da kinezi zaborave milion svojih zrtava u korejskom ratu je krajnje naivno,samo mi zaboravljamo i ne cenimo svoje zrtve i svoja stradanja...
pre 6 godina
Prosto, SAD ne mogu bez rata. Nikad nisu ni mogle od svog nastanka. Posto je Rusija previse jaka za njih, mozda i jaca, Kina bi ih unazadila 500 godina iako bi mozda izasli kao pobjednici, Iran im je veona ozbiljan protivnik i vojnom smislu... Oni su se zakacili za ove nesretnike koji realno nikoga ne diraju, ali uspjesno pecaju na provokacije SAD.
Da li ce do rada doci, tesko je reci, ali da americkom vojnom kompleksu ocajnicki treba rat to je jasno pocev od Rusije i Irana pa preko Kine, SK..... Pitanje je samo dje ce da udare.
Siriju su izgubili i tu vise nemaju interesa. Libija je unistena, to im je potpuno neinteresantno i neisplativo...
pre 6 godina
Ima li tu neko razuman i odgovoran od politicara? Ovo zvuci kao trac partija.
pre 6 godina
A sto mi bistrimo svetsku politiku posebno u ovoj sferi kada smo mi vojno neutralna drzava?!
pre 6 godina
Alo bre treba sve zemlje da imaju atomske bombe i bio bi vecni mir. Nisam sarkastican ako ste pomislili /izrokaj jedan drugog i svi u vecna lovista. Ne bi vise bilo rata. Niko ne bi pocinjao ratove.
pre 6 godina
Ili ... Tramp i Kim odu na piknik, ponesu korpicu, sendvice, flasu vina, Uno karte, ispricaju se, izljube i kao dobre duse svu svoju imovinu podare sirocadima i gladnoj deci po svetu. A onda alarm me probudi i sve po starom.
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
(biće bolje,
Prijatelju,kod diktatora i tiranina nema kompromosnih resenja.
Oni da bi vladali moraju da stvore permanentno konfliktnu situaciju.U slucaju Severne i Juzne Koreje svaka normalizacija odnosa bi znacila kraj severokoreanske diktature!
pre 6 godina
Pozabavite se malo ozbilnjim problemima, kao sto je glad u svetu, a ne ova natezanja.
pre 6 godina
Severna koreja nije tolika pretnja koliko se to napumpava kroz medije i to vrlo dobro znaju sve clanice nato-a na celu sa amerikancima. Obicni ljudi veruju svemu sto se servira preko medija a koliko puta su nas samo slagali do sada! Raniji izgovori amrikanaca zbog cega se toliko novca izdvaja za naoruzanje su bili ti da su sovjeti krivi za sve i da imaju ekspanzionisticke namere, kako zele da prekriju ceo svet gvozdenom zavesom. Danas, danas SSSR-a nema, nema varsaskog pakta, ali zato sad postoje teroristi, malo ljudi iz pecine sa bombom u ruci koji trce direktno prema vama, a amerikanci kao i uvek brizni i u zelji da nam pomognu zaspipaju nas bombama sa svih strana, spaljuju citave gradove, unistavaju citave drzave... Kakvo milosrdje jel da?! A sutra, sutra ce to da bude neko treci, neka nova pretnja, i tako u krug...
pre 6 godina
Sve da S. Koreja ima i 200 projektila i da ih sve ispali u istom trenutku nece ni jedan jedini stici do svog cilja... Ko se ne razume da mu pojasnim ovako, projektili koje su oni napravili i sisteme koje oni koriste su sa pocetka hladnog rata, lake za obaranje i ni priblizno kvalitetne kao nove rakete koje nose u sebi po +8 bojevih glava... tako da sve ovo sto pricaju je fama dizu paniku u narodu kako ce se desiti kako je neizbezno itd...
LUDNICA KAKO JE PLANETA POSTALA CIRKUS!!!
pre 6 godina
A, kao, nekog između Atlantika i Pacifika će ganuti milioni žrtava u Južnoj Koreji? Mislim, čak obrnuto, biće uništen jedan od konkurenata, otvoriće se dosta prostora na koji će poslati trupe, i to na strateški fenomenalnom mestu, a stotine hiljada super kvalifikovanih inženjera će nahrupiti u zemlju demokratije i slobode. Drugim rečima, lešinariće se na tom stratištu deceniju-dve, pa idemo dalje, sledeći je...(pogodite sami!)
pre 6 godina
S. Koreja je jedna gigantska država-kasarna u koju su Rusija i Kina, moderno rečeno, outsource-ovali najprljaviji deo svoje spoljne politike, Kim Džong Un ne odlučuje ni o čemu
pre 6 godina
Nema ništa od tog posla,rade nesto u pozadini saznacemo za 12dana.
pre 6 godina
Bila bi ogromna katastrofa da SAD napadnu... najgore će proći Južna Koreja sa dosta nedužnih ljudskih žrtava...
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ...
(Srrrrrrrdjan, 11. avgust 2017 13:51)
Covek je lud. I zna da nema sta da izgubi. Ako ga napadnu svestan je da ce izgubiti ,tj da mu se crno pise i onda ce gledati da ih sto vise povede sa sobom. Ako ne bude mogao da "dobaci" do Amerike ,do Juzne Koreje ,Japana i Guama sigurno hoce.
pre 6 godina
Nemojte da zivite u zabludi ako zarate SAD ce ih zbrisati sa lica zemlje.Napasce ih kao da su supersila,bas ih briga sta Severna Koreja ima (velika vecina je laz sto prica Kim Dzong).Ako ste zaboravili Amerikanci su jedini napali atomskim bombama tako da nesumnjam da ce u ovom slucaju upotrebiti sve bez oklevanja.
pre 6 godina
Bez obzira na sveprisutnu mrznju , jednog dela ovdasnjeg zivlja, prema nasim saveznicima iz velikih ratova, te ljubav i podrsku prema diktatorima i totalitarnim rezimima, siguran sam da Bucko preteruje i da igra opasnu igru, koja moze dati povod Amerima da preventivno reaguju, naravno u dogovoru sa drugom velikom silom tj. Kinom.Realno je da u slucaju sukoba Bucko i njegov rezim , podju istim putem kao i Sadam, Gadafi(takodje diktarori sa respektabilnom vojnom silom).
pre 6 godina
Ljudi ne budite smešni. Najveće dostignuće Koreje je da lansira rakete prema jednoj (najbližoj) američkoj bazi. Američko stanovništvo ne bi ni primetilo da se išta desilo. Toga je svestan i Kim, jer koliko je god psihopata, on jedino sto zeli je da vlada, što nikako neće biti dugo, ukoliko zarati sa Amerikom.
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.
(nenad, 11. avgust 2017 13:53)
Ti kao da si slabo informisan, verovatno namerno.
Bucmasti sa smešnom frizurom iz Pjongjanga od prekjuče preti da će poslati pet svojih ganc novih raketa na američku bazu na ostrvu Guam.
Zašto?! Ko je njemu drmao kavez?! Ne, on nije napao SAD. Još ne. Samo, Ameri sigurno nisu toliko blesavi da sede i mirno čekaju da on prvi udari!
Tu nema foliranja tipa "ma, neće valjda". Ako kaže da hoće, mora mu se verovati da hoće. I pod hitno nešto preduzeti protiv toga. Tako to ide.
A zvanične objave rata neće ni biti, ni sa jedne strane, to se odavno više ne radi. Savremeni ratovi se vode u stilu udri prvi, što jače možeš, da onaj na drugoj strani ni ne zna šta ga je snašlo. I ne zamaraj se pravnim formalnostima, kao objava rata i tome slično. Ako pobediš, to ti niko neće zameriti, a ako izgubiš rat, bićeš ionako za sve kriv, objavio ti rat ili ne.
pre 6 godina
sta vas briga, pijete kafu u pentagonu a milioni koreaca gine...
pre 6 godina
Severna Korea nije sama samo da znate.
pre 6 godina
Da li ima neko kompetentan da resi nesporazum? Ja stvarno ne znam ko bi isao da napada ameriku.
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
pre 6 godina
Ako S. Koreja nastavi sa provokacijama tipa lansiranja balistickih raketa i pretnji da ce napasti USA teritorije, desice se samo jedno - Ameri ce ih roknuti zestoko i to zajedno sa J. Korejom i Japanom jer se za to spremaju vec 50 godina. Ipak zbog blizine J. Koreje velike zrtve se mogu ocekivati zbog odmaze severa. Ja ne verujem da ce Kina ili Rusija da ucine bilo sta pogotovo ako Kim prvi lansira rakete. Jedno je istina - Ameri uvek odgovore i Tramp uopste ne blefira sada.
pre 6 godina
Zašto bi se Korejanci medju sobom ubijali?
pre 6 godina
S. Koreja je opasna koliko i pilence medju krokodilima. Sve je ovo jedna igra koju naravno igra SAD.
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...jos da dodam. Kina ce braniti S. Koreju ako je neko napadne ali kao sto su rekli nece ako ona prva ispali rakete. Mozda se u Srbiji ne zna ali Kim i njegov otac i deda ovo su radili godnama : pricali" kako ce unistiti USA, Japan , Juznu Koreju i bila je jedna vrsta zabave dok se nije pojavio Trump, miritelj i spasitelj po SDrbima ciji je EGO veci od opstanka ove zemlje.
pre 6 godina
S. Koreja je na odličnom strateskom polozaju, neće je napasti.
pre 6 godina
Kinezi, umesto da ih direktno brane, mogu da im isporuce na kvarno neke modernije lansirne sisteme i 10-15 nuklearnih glava. A ako im i Rusi budu pridodali jos 10 komada, mogla bi da ispadne luda zurka. Da se kojim slucajem S Koreja ovako ostri na Ruse ili Kineze, Ameri bi ih sigurno naoruzali do zuba.
pre 6 godina
Rat malo verovatan, jer je Kina GARANT Severnoj Koreji(što mnogi ne znaju). SAD neće rizikovati direktan sukob sa Kinom kao mnogo više nego lokalnom silom, vojno a ekonomski da ne spominjem. Što se tiče Severne Koreje, oni sigurno znaju da bi svaki nepromišjen potez značio samoubistvo a ovo je sve po mom blef, sa obe strane. Nadam se da ne grešim, jer ako grešim...
pre 6 godina
Sever eventualni sukob ne moze da dobije, i oni to odlicno znaju, jedino sto mogu je da preskupo prodaju kozu na koju kartu i igraju sve vreme, zrtve sukoba izmedju dve Koreje (kako civilne tako i vojne) bi bile enormne i svi su svesni toga. Sever igra na kartu odvracanja, tamo je 28000 americkih vojnika (zbog najnovijih tenzija verovatno i vise), americko javno mnjenje tesko moze da podnese takav gubitak, takodje pitanje je da li globalno javno mnjenje i civilizacija uopste moze da podnese unistavanje takvog megalopolisa kakav je Seul koji je u dometu konvencionalnog artiljerijskog naoruzanja Severa i bio bi sravnjen sa zemljom. Zrtve bi bile visemilionske, to je razlog zasto do sada nisu napadnuti.
pre 6 godina
...nema sranja u kome nismo učestvovali, ajde jednom nas preskočite i pustite... ionako se sami medjusobno koljemo u svom selu kao afričko pleme.. ratujete radite šta hoćete nas zaobidjite..
pre 6 godina
Čitam komentare i nije mi jasno, zar stvarno mislite da SAD mari za J.Koreju? Ako dodje do kontranapada S.K. SAD će odlično zaštiti svoje teritorije i vojne baze, a ostalo će biti kolateralna šteta kao i do sada u svim ratovima koje su SAD vodile.
pre 6 godina
Sj. Koreja ne mora uopće da pogodi metu nuklernim oružjem, dovoljno je da je ispali u rejon od 300-400 km od značajnih meta i detonira je na visini od 40-50 kilometara , eksplozija bi izazvla snažan EMP a koji bi "pogasio" čitavu elektorniku u zoni eksplozije od 500-1000 km. Imajući u vidu da ameri koriste izdašno "digitalu" u elektroniku u komunikaciji i navođenju to bi značajno umanjilo udarnu snagu sad-a , uništilo sve digatalne veze i naravno internet komunikaciju. S druge strane Sj. Koreja još uvijek koristi analogne sisteme otporne na EMP.
pre 6 godina
To nije rat nego pat.
pre 6 godina
Cekaj stvarno bez nas?!Zezate!!
pre 6 godina
Mi smo stvarno "genijalci".Vidim dosad je napisano 76 komentara.Malo komentatora je ozbiljno neutralno,a većina navija za ove ili one kao na fudbalskoj utakmici. Situacija veoma ozbiljna bio neko lud ili ne.Lično mislim da je "zdravije" ne postavljati se ni na čiju stranu jer exponiranje izaziva bes one druge strane iliti ne diraj lava, dok spava a može i ne vuci mačku za rep.
pre 6 godina
Sad ste se setili Amerikanci da svet ima problem sa pomahnitalim vodjom, koga zdusno podrzavaju i pomazu jos dva veca zla na svetu,Rusija u Kina.
Sto to niste rešavali pre godinu, dve?
pre 6 godina
Подршка С. Кореји !
pre 6 godina
'A zasto (sve to)?'
Zato da bi debeli unuk zamenio svog zlocinca dedu i kriminalca oca, ta da bi mogao da terorise celu zemlju kao Maduro, Gadafi, Homeini, Causesku, Staljin ili Sloba. Nije ti jasno?!
Pa to je jasan pecat komunizma i azijatske despotije - ono protiv cega se mi Evropljani borimo jos od Maratonske bitke...
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
(prosecan student, 11. avgust 2017 12:32)
mozda prosek ometa glediste na stvari. da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave? da li mislis da je normalno dozvoliti jednom suludom tiranskom rezimu, koji pre svega ne ceni zivote svojih podanika, da preti svima kako stigne, evo vec ko zna koji put. kao da gladnoj i odrpanoj simpanzi das mitraljez.
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
pre 6 godina
Miruj Pjongjanže, dok jos postojis.
Mada sam protiv americke politike i politicara, najjaca su sila i tu je kraj price.
pre 6 godina
Ma gde smeju da napadnu Severnu Koreju. Sila je to.
pre 6 godina
Izmedju Amerike koja im je dala racunare, mobilne telefone, internet, jeans, filmove, ciji jezik pricaju i znaju sve glumce i pevace i da ne nabrajam, Srbi navijaju za Severnu Koreju gde narod nema struje, nasledni vladari se tretiraju kao bozanstvo a pokusavaj da naprave nuklearno oruzje i prete Americi. Seljana, ne znam kako drugacije da to nazovem,
pre 6 godina
Bez obzira na sveprisutnu mrznju , jednog dela ovdasnjeg zivlja, prema nasim saveznicima iz velikih ratova, te ljubav i podrsku prema diktatorima i totalitarnim rezimima, siguran sam da Bucko preteruje i da igra opasnu igru, koja moze dati povod Amerima da preventivno reaguju, naravno u dogovoru sa drugom velikom silom tj. Kinom.Realno je da u slucaju sukoba Bucko i njegov rezim , podju istim putem kao i Sadam, Gadafi(takodje diktarori sa respektabilnom vojnom silom).
pre 6 godina
amerika 6800 nuklearnih bojevih glava...S.koreja 40 koliko analiticari pretpostavljaju...jel treba dalje komentarisati, Amerika sme da pravi nuklearno naoruzanje a ostali ne smeju jer ugrazavaju bezbednost...
pre 6 godina
SAD samo cacka Pjngjang, sada su se naklatili na njih. Pustite ljude da zive kako hoce, ne diraju nikoga.
pre 6 godina
Sve da S. Koreja ima i 200 projektila i da ih sve ispali u istom trenutku nece ni jedan jedini stici do svog cilja... Ko se ne razume da mu pojasnim ovako, projektili koje su oni napravili i sisteme koje oni koriste su sa pocetka hladnog rata, lake za obaranje i ni priblizno kvalitetne kao nove rakete koje nose u sebi po +8 bojevih glava... tako da sve ovo sto pricaju je fama dizu paniku u narodu kako ce se desiti kako je neizbezno itd...
LUDNICA KAKO JE PLANETA POSTALA CIRKUS!!!
pre 6 godina
S. Koreja je jedna gigantska država-kasarna u koju su Rusija i Kina, moderno rečeno, outsource-ovali najprljaviji deo svoje spoljne politike, Kim Džong Un ne odlučuje ni o čemu
pre 6 godina
S. Koreja treba da za glavnu savetnicu uzme Mirjanu Markovic, ona ima veliko iskustvo u borbi protiv USA i NATO-pakta.Pobedila ih je.
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
(biće bolje,
Prijatelju,kod diktatora i tiranina nema kompromosnih resenja.
Oni da bi vladali moraju da stvore permanentno konfliktnu situaciju.U slucaju Severne i Juzne Koreje svaka normalizacija odnosa bi znacila kraj severokoreanske diktature!
pre 6 godina
Zašto bi se Korejanci medju sobom ubijali?
pre 6 godina
amerika nece napasti, ne bi ni nas napali da smo u arsenalu imali par nuklearki, a nije bitno da li ih imate 40 ili 4000, dovoljne su i 4 da pobiju milione ljudi. Realna opasnost je Kim Jong koji je kao licnost nestabilan i svakog dana preti da ce nekog unistiti. Nadajmo se da ce na kraju se naci neki kompromis.
pre 6 godina
neutralni fels
Slazem se sa tobom dobrim dijelom, ali on (Kim) ne prijeti kome stigne nego samo Americi i Juznoj Koreji. A za tiranski rezim pitaj Libijce kad im je bolje bilo, sad ili za vrijeme vladavine "tiranina". E tako bi isto bilo sa SK. Jednostavno svijetu je dosta americke demokratije. Zivite svoj zivot i pustite druge da zive. ali kod njih he drugacije, zivimo svoj zivot, a ostali moraju kako mi kazemo ili cemo vas bombardovati
pre 6 godina
Za svaku pohvalu je americka odbrana celog sveta od zlih diktatora koji ugrozavaju prosperitet i demokratiju... preko tudjih ledja naravno.
pre 6 godina
Nocas sam slusao vojnu analizu na CNN-u.General Dzejms "Spider" Marks je lepo objasnio.Ako rakete u utorak krenu ka Guamu,to je crvena linija,to je kraj.ZNaci,ne tek kad pogode GUam,nego ako krenu ka Guamu,jer Amerikanci ne znaju da li te rakete imaju minijaturne atomske bojeve glave ili nemaju.Amerikanci ne znaju da li su Severnokorejanci ovladali tom tehnologijom.Guam je americka teritorija,ima svog kongresmena,guvernera,veliki broj Amerikanaca,a jos je i velika mornaricka i vazduhoplovna baza.Napad na Guam je prakticno objava rata Americi.To je isto kao napad na Perl HArbur,a svi znamo sta je posle bilo.Ako je Kim dovoljno lud da napadne Guam,vise nece postojati ni on ni njegov rezim ni Severna Koreja.Bice vraceni u kameno doba.Naravno poginuce i puno Juznokorejanaca,ali general je surovo rekao:Necemo ginuti mi,nego Korejanci s obe strane.
pre 6 godina
Ajde Srbadijo manite se svetske politike i i rešavajte svoje probleme.Imamo mi punu skupštinu malih atomskih bombi koje uništavaju Srbiju već 27 godina...
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.
(nenad, 11. avgust 2017 13:53)
Ti kao da si slabo informisan, verovatno namerno.
Bucmasti sa smešnom frizurom iz Pjongjanga od prekjuče preti da će poslati pet svojih ganc novih raketa na američku bazu na ostrvu Guam.
Zašto?! Ko je njemu drmao kavez?! Ne, on nije napao SAD. Još ne. Samo, Ameri sigurno nisu toliko blesavi da sede i mirno čekaju da on prvi udari!
Tu nema foliranja tipa "ma, neće valjda". Ako kaže da hoće, mora mu se verovati da hoće. I pod hitno nešto preduzeti protiv toga. Tako to ide.
A zvanične objave rata neće ni biti, ni sa jedne strane, to se odavno više ne radi. Savremeni ratovi se vode u stilu udri prvi, što jače možeš, da onaj na drugoj strani ni ne zna šta ga je snašlo. I ne zamaraj se pravnim formalnostima, kao objava rata i tome slično. Ako pobediš, to ti niko neće zameriti, a ako izgubiš rat, bićeš ionako za sve kriv, objavio ti rat ili ne.
pre 6 godina
Severna Korea nije sama samo da znate.
pre 6 godina
Zadnji pasus kljuc svega, zato Ameri ni ne smeju da krenu u napad.
pre 6 godina
S. Koreja je opasna koliko i pilence medju krokodilima. Sve je ovo jedna igra koju naravno igra SAD.
pre 6 godina
Ljudi ne budite smešni. Najveće dostignuće Koreje je da lansira rakete prema jednoj (najbližoj) američkoj bazi. Američko stanovništvo ne bi ni primetilo da se išta desilo. Toga je svestan i Kim, jer koliko je god psihopata, on jedino sto zeli je da vlada, što nikako neće biti dugo, ukoliko zarati sa Amerikom.
pre 6 godina
"Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
(Dzio, 11. avgust 2017 12:50)"
Marsalov plan posle 2. svetskog rata.
Nemacka, Italija, Japan...svi su pretvoreni u saveznike/prijatelje.
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. Severna Koreja Ameriku ne interesuje. Siromasna nacija od 20tak miliona ljudi koja nema ni naftu, ni bukvalno nista. Koga interesuje gomila sirotinje? Sam fakat da oh nisu dorali 60 godina dovoljno govori o tome. Medjutim, Kim misli da mu treba nuklearno oruzje. I sto je najgore otvoreno preti napadom na americke gradove. Amerika ne zeli da napadne Severnu koreju. I Amerika i Japan i Juzna Koreja nude pregovore. Ali ako dodje do toga da Kim ispali rakete ka Guamu, ttu sva igra prestaje. Rat ce se zavrsiti sa milionima poginulih ali Amerika nece imati drugi izlaz nego da nuklearno gadja Severnu Koreju. Severna Koreja je do sada bila sigurna. Zelja za nuklearnim oruzjem ce ih divesti do unistenja. To niko ne zeli, ali Kim odbija pregovore. Paradoksalno, ali nuklearno oruzje ce dovesti do njegovog unistenja a ne odbrane.
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57
Pa ni S.Koreja nije nikog napala 64 godine. Čak i kad je pola sveta u vidu SSSR i Kine bilo uz njih. Oni imaju nuklearno oružje već 10 godina i mogućnost napada i J.Koreje i Japana i nije im palo na pamet da napadaju. Pre će biti da amričkoj vojnoj industriji treba podstrek.
I kako to Amerika neće imati izbora do da gađa nuklearnim bombama S.Koreju?
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ... Mi dobijamo informacije da Kim lansira, isprobava, preti...a ko zna da li je to tacno. Pa i Sadama su ocrnili samo tako, trazili atomske bombe i po spavacim sobama njegove kuce...da bi posle bilo da su oduvek znali da Sadam nema nuklearno naoruzanje. Da ne bude sutra da su oduvek znali i da Kim nema nuklerane bombe. Nama su nakalemili Racak, Rusima onaj putnicki avion iznad Ukrajine. Nije to vise ona Amerika iz 50-ih i 60-ih, svetionik slobode i lokomotiva zdravog sveta.
pre 6 godina
A što ima SAD da napadaju S.Koreju.S.Koreja nije objavila rat SAD niti ih napala.Ovi tzv stručnaci za ratove na nivou osnovca koji po ceo dan visi na internetu.A ljudi,ljudski životi i sudbine,gde su milioni koji samo mir i život žele.
pre 6 godina
Prosto, SAD ne mogu bez rata. Nikad nisu ni mogle od svog nastanka. Posto je Rusija previse jaka za njih, mozda i jaca, Kina bi ih unazadila 500 godina iako bi mozda izasli kao pobjednici, Iran im je veona ozbiljan protivnik i vojnom smislu... Oni su se zakacili za ove nesretnike koji realno nikoga ne diraju, ali uspjesno pecaju na provokacije SAD.
Da li ce do rada doci, tesko je reci, ali da americkom vojnom kompleksu ocajnicki treba rat to je jasno pocev od Rusije i Irana pa preko Kine, SK..... Pitanje je samo dje ce da udare.
Siriju su izgubili i tu vise nemaju interesa. Libija je unistena, to im je potpuno neinteresantno i neisplativo...
pre 6 godina
Dobro je kad su onomad Irak sprečili na uništi svet, sad se opet pojavi neki što hoće da širi netrpeljivost. Što pre ući u NATO i pomoći tim mirovnjacima da spasu svet od nove vojne sile koja nam preti.
Ne verujem kakve gluposti postaju glavna vest!
pre 6 godina
Problem sa naslednikom prestola Severne Koreje,je u tome sto je poceo da ,,cacka" i preti okolo, naokolo.Ne znam da li je dovoljno lud da napadne SAD ili nekog od americkih saveznika, ali znam da ukoliko se to zaista desi da ce SAD i saveznici reagovati onako kako bi svaka drzava reagovala kada je napadnu.I to je sasvim legitimno.
(Stari Taja, 11. avgust 2017 15:09)
Да си упућенији знао би да Америка мало мало па повреди ваздушни простор с Кореје; праве војне вежбе на граници северне Кореје и гранатирају скоро границу; Северна Кореја десетак година не сме да тргује са већином земаља; америчке трупе се предходних пар година гомилају у том подручју а годину дана јавно објављују жеље за нападом на ту суверену земљу. Шта је ту већи повод да се браниш?
pre 6 godina
Evo, imam skoro 50 godina, i nikad mi neće biti jasno, zašto nikada ne možeš drugu stranu da pokušaš da pretvotiš u prijatelja ?!
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
pre 6 godina
Aj da se kladimo po 500 evrica da niko nikog nece napasti.
pre 6 godina
A, kao, nekog između Atlantika i Pacifika će ganuti milioni žrtava u Južnoj Koreji? Mislim, čak obrnuto, biće uništen jedan od konkurenata, otvoriće se dosta prostora na koji će poslati trupe, i to na strateški fenomenalnom mestu, a stotine hiljada super kvalifikovanih inženjera će nahrupiti u zemlju demokratije i slobode. Drugim rečima, lešinariće se na tom stratištu deceniju-dve, pa idemo dalje, sledeći je...(pogodite sami!)
pre 6 godina
Ako S. Koreja nastavi sa provokacijama tipa lansiranja balistickih raketa i pretnji da ce napasti USA teritorije, desice se samo jedno - Ameri ce ih roknuti zestoko i to zajedno sa J. Korejom i Japanom jer se za to spremaju vec 50 godina. Ipak zbog blizine J. Koreje velike zrtve se mogu ocekivati zbog odmaze severa. Ja ne verujem da ce Kina ili Rusija da ucine bilo sta pogotovo ako Kim prvi lansira rakete. Jedno je istina - Ameri uvek odgovore i Tramp uopste ne blefira sada.
pre 6 godina
Ovde stručnjak iz Srbije koji ni na karti ne zna gde je S. Koreja, analizira mentalni sklop Korejsko predsednika. Na osnovu ovakvih mišljenja, dobijenih čitajući dnevnu štampu, ameri i kreiraju javno mnenje.
pre 6 godina
A sto se svadjaju S.Koreja i SAD ? Nisam bio tu pa nisam ispratio.......
pre 6 godina
Nemojte da zivite u zabludi ako zarate SAD ce ih zbrisati sa lica zemlje.Napasce ih kao da su supersila,bas ih briga sta Severna Koreja ima (velika vecina je laz sto prica Kim Dzong).Ako ste zaboravili Amerikanci su jedini napali atomskim bombama tako da nesumnjam da ce u ovom slucaju upotrebiti sve bez oklevanja.
pre 6 godina
Hleba i igara. Kao i priča o rastu BDP-a, samo malo žešće.
pre 6 godina
"Ovo je istorijski trenutak, zapoceli smo treci svetski rat, I neka nam je sa srecom"
pre 6 godina
Severna koreja nije tolika pretnja koliko se to napumpava kroz medije i to vrlo dobro znaju sve clanice nato-a na celu sa amerikancima. Obicni ljudi veruju svemu sto se servira preko medija a koliko puta su nas samo slagali do sada! Raniji izgovori amrikanaca zbog cega se toliko novca izdvaja za naoruzanje su bili ti da su sovjeti krivi za sve i da imaju ekspanzionisticke namere, kako zele da prekriju ceo svet gvozdenom zavesom. Danas, danas SSSR-a nema, nema varsaskog pakta, ali zato sad postoje teroristi, malo ljudi iz pecine sa bombom u ruci koji trce direktno prema vama, a amerikanci kao i uvek brizni i u zelji da nam pomognu zaspipaju nas bombama sa svih strana, spaljuju citave gradove, unistavaju citave drzave... Kakvo milosrdje jel da?! A sutra, sutra ce to da bude neko treci, neka nova pretnja, i tako u krug...
pre 6 godina
Nemogu da se otmem utisku da Kina ovoga pit bul Una drzi vezanog na lancu koji laje tu i tamo dovoljno da ometa geostrateske planove usa mocnika.
Kina zna da on nece napasti nikoga ako nebude dovoljno nahuskan,a isto tako zna da ni usa nece rizikovati rat sa kinom zbog pit bul Una,tako da status quo ostaje.
Rat sa s.korejom je milion posto i rat sa kinom bez obzira ko koga napadne,ocekivati da kinezi zaborave milion svojih zrtava u korejskom ratu je krajnje naivno,samo mi zaboravljamo i ne cenimo svoje zrtve i svoja stradanja...
pre 6 godina
A sto mi bistrimo svetsku politiku posebno u ovoj sferi kada smo mi vojno neutralna drzava?!
pre 6 godina
Amerika bi slala bespilotne letelice jer je greota izgubiti jednog pilota. A ta letelica bi pobila stotine hiljada ljudi. Nema sta, bas brinete za narod.
pre 6 godina
Pozabavite se malo ozbilnjim problemima, kao sto je glad u svetu, a ne ova natezanja.
pre 6 godina
"preventivni napad"... ne vredi ni komentarisati...
pre 6 godina
sta vas briga, pijete kafu u pentagonu a milioni koreaca gine...
pre 6 godina
Amerika ne zeli da napadne Severnu Koreju. Da su hteli napali bi za ovoh 60 godina kada nisu razvijali nuklearno naoruzanje. Napali bi nakon zavrsetka hladnog rata kada nije bilo nikakve opozicije Americi. ...
(Kojot, 11. avgust 2017 12:57)
Ne budite naivni, razracunali bi se Amerikanci sa njima odavno. Da Kinezi nisu reagovali, jos u Korejskom ratu pedesetih bi stvar bila gotova. Pre dvadesetak godina, Kina jeste bila dosta slabija, ali ne u toj meri da bi dozvolila prekrajanje granica u Koreji, za koju su polozili stotinu hiljada zivota.
pre 6 godina
Alo bre treba sve zemlje da imaju atomske bombe i bio bi vecni mir. Nisam sarkastican ako ste pomislili /izrokaj jedan drugog i svi u vecna lovista. Ne bi vise bilo rata. Niko ne bi pocinjao ratove.
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...jos da dodam. Kina ce braniti S. Koreju ako je neko napadne ali kao sto su rekli nece ako ona prva ispali rakete. Mozda se u Srbiji ne zna ali Kim i njegov otac i deda ovo su radili godnama : pricali" kako ce unistiti USA, Japan , Juznu Koreju i bila je jedna vrsta zabave dok se nije pojavio Trump, miritelj i spasitelj po SDrbima ciji je EGO veci od opstanka ove zemlje.
pre 6 godina
S. Koreja je na odličnom strateskom polozaju, neće je napasti.
pre 6 godina
Ne bi to eskaliralo u nuklearno... budale su sa obe strane tako da bi to tako i počelo.
pre 6 godina
Kockate se sa 11. ekonomijom sveta? A sto se igrate zivotima ljudi zabole vas , onako kompletno.
pre 6 godina
Sj. Koreja ne mora uopće da pogodi metu nuklernim oružjem, dovoljno je da je ispali u rejon od 300-400 km od značajnih meta i detonira je na visini od 40-50 kilometara , eksplozija bi izazvla snažan EMP a koji bi "pogasio" čitavu elektorniku u zoni eksplozije od 500-1000 km. Imajući u vidu da ameri koriste izdašno "digitalu" u elektroniku u komunikaciji i navođenju to bi značajno umanjilo udarnu snagu sad-a , uništilo sve digatalne veze i naravno internet komunikaciju. S druge strane Sj. Koreja još uvijek koristi analogne sisteme otporne na EMP.
pre 6 godina
Они који о томе одлучују ће бити у склоништима и баш их брига и за народ и за планету...
pre 6 godina
Dobro je da nisu izabrali Hilary, jer ona bi sigurno zaratovala sa Korejom, ha, ha, ha. Tramp to nece napraviti, jer bas lepo i uljudno razgovara, bez pretnji. Jednom ce neko pritisnuti ono "crneo dugme" i onda ce na ekranu pisati "GAME IS OVER".
pre 6 godina
Da li ima neko kompetentan da resi nesporazum? Ja stvarno ne znam ko bi isao da napada ameriku.
pre 6 godina
Kinezi, umesto da ih direktno brane, mogu da im isporuce na kvarno neke modernije lansirne sisteme i 10-15 nuklearnih glava. A ako im i Rusi budu pridodali jos 10 komada, mogla bi da ispadne luda zurka. Da se kojim slucajem S Koreja ovako ostri na Ruse ili Kineze, Ameri bi ih sigurno naoruzali do zuba.
pre 6 godina
A sta kazu u Juznoj Koreji!?, ili je njihova pogibija,kolateralna steta Amerike?
pre 6 godina
Bila bi ogromna katastrofa da SAD napadnu... najgore će proći Južna Koreja sa dosta nedužnih ljudskih žrtava...
pre 6 godina
A zasto (sve to)?
pre 6 godina
Razlog svega ovoga da li neko zna?
pre 6 godina
da li je ijedna nuklearna sila ikada pretila da ce da lansira bojeve glave?
(neutralni felsh, 11. avgust 2017 13:09)
Da, jeste pretila.
SAD za vreme Kubanske krize.
(Kosta, 11. avgust 2017 13:19)
U.S.A. još jednom pre toga, za vreme korejskog rata. General MacArthur je hteo da baci na Kinu više atomskih bombi ali ga je predsednik Truman smenio po hitnom postupku.
pre 6 godina
1. Nemoguće je spreciti Koreju da u trenutku kada padne prva bomba, ispali rakete na Seul i ostale gradove na juznom delu poluostrva.
2. Nemoguće je presresti sve rakete koje Koreja ispali. Efekat uspeha presretanja bi bio najvise 30 posto
3. Nepoznato je koliko nuklearnih bojevih glava tačno ima u Koreji, dok o hemijskom oruziju bolje da ne govorimo
4. Neodgovorno bi bilo i misliti da Koreja neće ispaliti projektile na gradove u Japanu, naročito luke gde su brodovi SAD
5. Nepoznato je da li Kim dzong ima podmornice i da li sa njih moze da ispaljuje projektile i da li su podmornice vec napustile baze, sto sve menja u pogledu skraćivanja vremena odgovora
6. Jedino sto je poznato je da bi cena napada SAD bila preskupa i da u ovom trenutku i SAD i Severnu Koreju vode dvojica ljudi koji imaju isti mentalni sklop licnosti, sto je ovde najopasnije...
pre 6 godina
Jedna je stvar da li ima nuklearno oruzje, druga je da li uopste ima nameru da ga upotrebi a treca je da li bi bas Ameriku hteo da napadne. Lud jeste ali bas toliko ...
(Srrrrrrrdjan, 11. avgust 2017 13:51)
Covek je lud. I zna da nema sta da izgubi. Ako ga napadnu svestan je da ce izgubiti ,tj da mu se crno pise i onda ce gledati da ih sto vise povede sa sobom. Ako ne bude mogao da "dobaci" do Amerike ,do Juzne Koreje ,Japana i Guama sigurno hoce.
pre 6 godina
Sever eventualni sukob ne moze da dobije, i oni to odlicno znaju, jedino sto mogu je da preskupo prodaju kozu na koju kartu i igraju sve vreme, zrtve sukoba izmedju dve Koreje (kako civilne tako i vojne) bi bile enormne i svi su svesni toga. Sever igra na kartu odvracanja, tamo je 28000 americkih vojnika (zbog najnovijih tenzija verovatno i vise), americko javno mnjenje tesko moze da podnese takav gubitak, takodje pitanje je da li globalno javno mnjenje i civilizacija uopste moze da podnese unistavanje takvog megalopolisa kakav je Seul koji je u dometu konvencionalnog artiljerijskog naoruzanja Severa i bio bi sravnjen sa zemljom. Zrtve bi bile visemilionske, to je razlog zasto do sada nisu napadnuti.
pre 6 godina
Ima li tu neko razuman i odgovoran od politicara? Ovo zvuci kao trac partija.
pre 6 godina
To nije rat nego pat.
pre 6 godina
Rat malo verovatan, jer je Kina GARANT Severnoj Koreji(što mnogi ne znaju). SAD neće rizikovati direktan sukob sa Kinom kao mnogo više nego lokalnom silom, vojno a ekonomski da ne spominjem. Što se tiče Severne Koreje, oni sigurno znaju da bi svaki nepromišjen potez značio samoubistvo a ovo je sve po mom blef, sa obe strane. Nadam se da ne grešim, jer ako grešim...
pre 6 godina
Nema ništa od tog posla,rade nesto u pozadini saznacemo za 12dana.
pre 6 godina
Ili ... Tramp i Kim odu na piknik, ponesu korpicu, sendvice, flasu vina, Uno karte, ispricaju se, izljube i kao dobre duse svu svoju imovinu podare sirocadima i gladnoj deci po svetu. A onda alarm me probudi i sve po starom.
pre 6 godina
Mi smo stvarno "genijalci".Vidim dosad je napisano 76 komentara.Malo komentatora je ozbiljno neutralno,a većina navija za ove ili one kao na fudbalskoj utakmici. Situacija veoma ozbiljna bio neko lud ili ne.Lično mislim da je "zdravije" ne postavljati se ni na čiju stranu jer exponiranje izaziva bes one druge strane iliti ne diraj lava, dok spava a može i ne vuci mačku za rep.
pre 6 godina
Mozda bez pobednika ali, sa porazenim, sigurno.
pre 6 godina
Čitam komentare i nije mi jasno, zar stvarno mislite da SAD mari za J.Koreju? Ako dodje do kontranapada S.K. SAD će odlično zaštiti svoje teritorije i vojne baze, a ostalo će biti kolateralna šteta kao i do sada u svim ratovima koje su SAD vodile.
pre 6 godina
...nema sranja u kome nismo učestvovali, ajde jednom nas preskočite i pustite... ionako se sami medjusobno koljemo u svom selu kao afričko pleme.. ratujete radite šta hoćete nas zaobidjite..
pre 6 godina
Cekaj stvarno bez nas?!Zezate!!
80 Komentari
Sortiraj po: