1. Polako sa tim ginjenjem, to od vas niko nije tražio, pa nemojte ni vi od nas. Ako su nas devedesete nečemu naučile to je da svaka promena granica dovodi do rata. Da bi izbegli rat - a to nadam se svi želimo, granice moraju ostati onakve kakve su. Dakle nema ujedinjenja RS i RS, nema ukidanja RS u okviru BH. O statusu Kosova pregovaraju Beograd i Priština, pod okriljem EU i to ne treba nikoga drugog da brine. O penzijama, platama, izdvajanju za školstvo i zdravstvo neka brine svako u svojoj avliji.
    (Dušan, 9. avgust 2017 15:49)

    # Link komentara

  2. Mnogo je bolje poredjenje, kao Severna i Juzna Koreja...
     (dobro namjeran, 9. avgust 2017 12:45)

    # Link komentara

  3. само уједињени из Баната се чује
     (cypress, 8. avgust 2017 23:56)

    # Link komentara

  4. Citam komentare i ne verujem sta mislite o nama u Republici Srpskoj. Svaki Srbin u RS bi bio spreman poginuti za Srbiju,... (Banjaluka, 8. avgust 2017 20:35)

    Znaci opet hocete da nas uvucete u neki rat, zlocine, sankcije? Hvala, ali NE hvala!!! Gledajte svoja posla, imate vi svoje komsije muslimane i hrvate da se dogovarate o buducnosti. A mi imamo nase komsije, madjare, rumune, bugare da se sa njime lepo dogovaramo.
    (Mo, 8. avgust 2017 23:32)

    # Link komentara

  5. Citam komentare i ne verujem sta mislite o nama u Republici Srpskoj. Svaki Srbin u RS bi bio spreman poginuti za Srbiju, a onda uzmes citati komentare na B92, i onda ti stane knedla u grlu i da znate da jako boli. Napisao sam citav esej, ali sam obrisao. Ne zelim da vidite koliko me je to pogodilo.
    (Banjaluka, 8. avgust 2017 20:35)

    Mene su devedesetih ganjali da me posalju na ratiste (ne znam tacno zasto je to bilo, ali sigurno nije bilo za Srbiju, Banjaluka). Znas bilo je regrutacija svako malo, kupili su ljude sa koncerata, autobusa i tramvaje su zaustavljali na sred Jurija Gagarina i, mogu ti reci, to su ovi isti koji su sada na vlasti, Vucic, Dacic i Dodik i slicni njima... Takvi sada placaju botovima u sendvicima i sokovima, mislis da vredi umirati za njih?
    (mali Perica, 8. avgust 2017 23:09)

    # Link komentara

  6. @Banjaluka Ne lozi se, jos se samo vi iz BL kojima Dodika daje para za nerad lozite nesto, ostali sa istoka u tisini odlaze.
     (RepublikaSrpska, 8. avgust 2017 23:03)

    # Link komentara

  7. Citam komentare i ne verujem sta mislite o nama u Republici Srpskoj. Svaki Srbin u RS bi bio spreman poginuti za Srbiju, a onda uzmes citati komentare na B92, i onda ti stane knedla u grlu i da znate da jako boli. Napisao sam citav esej, ali sam obrisao. Ne zelim da vidite koliko me je to pogodilo.
    (Banjaluka, 8. avgust 2017 20:35)

    Ne znam na koje komentare misliš.. Osim nekoliko pomalo nervoznih komentara, niko ništa nije loše rekao za Srbe iz RS i BiH..Razlikuj stav prema politicarima i bezobraznoj manipulaciji kojom se služe da bi ostali na vlasti od stava prema obicnim ljudima.. Smatram da smo svi mi, i Srbi, i Bošnajci žrtve tih manipulacija, svojih pogrešnih izbora. Ne kažnjavamo nacionaliste i populiste i to nas skupo košta.. Moramo naučiti da ultimativno tražimo bolje obrazovanje, bolje zdravstvo, boljiu infrastrukturu, uslove za život, zakon isti za sve. Da ne pristajemo da nam se umesto toga nude "nacionalna jedinstva" , "svi Srbi/Bošnjaci/ Hrvati u jednoj državi" i slične ideje 19. veka. Mi smo dovoljno slični da možemo da živimo zajedno u miru, a da se ne cepamo na milion "država".. Ima prostora za sve, ako ima dobre volje. Pamet u glavu, ljudi.
    (Vuk, 8. avgust 2017 22:24)

    # Link komentara

  8. Samo nezavisna RS. Nikako sjedinjena sa Srbijom. Nesto ne verujem Beogradu i intelektualcima iz kruga dvojke.
     (Banjaluka, 8. avgust 2017 22:11)

    # Link komentara

  9. Да ли је неко приметио да странци ћуте на овакве изјаве!

    Што значи да је све спремно и одобрено!
    ...
    А рата неће бити јер и дан данас тамо је НАТО.

    И најважније од свега је то да су разоружани (још од 1995 и потписивања Дејтона), и да ће тако бити заувек...Или ако буде неког напада - то ће бити камењем, циглама, моткама, лопатама, вилама...
    (007Bond, 8. avgust 2017 21:47)

    # Link komentara

  10. Kakva rs pa Grad sarajevo je Sam jaci ekomomski od cijele rs a srbija ima i vecih problema a ne da joj se pripaja siromasna rs. dodik ovo prica od prvog dana Samo prica prica Niko vise ga i ne uzima za ozbiljno.
     (rs, 8. avgust 2017 21:42)

    # Link komentara

  11. Ne lazi da je isto - Nemacka je poderana nakon poraza a BiH je uvek bila BiH nikad Srbija.
    (istoricar, 8. avgust 2017 18:32)

    Vrli naš "istoričaru", tzv "BiH" nije bila "BiH" čak ni u vreme turske okupacije, već su to bili različiti sandžaci. "Bosna i Hercegovina", za koju tvrdiš da je "uvek bila", je austrijska okupatorska izmišljotina, kasnije upotrebljena od strane takođe jednog austrijskog kaplara, kako bi se definisala administrativna podela države u kojoj je obavljao funkciju faraona. Zašto bi nekakva turska ili austrijska administrativna podela okupiranih teritorija bila validnija od one koju su jugoslovenski narodi uspostavili u Kraljevini SHS i Jugoslaviji? Zašto je validan istorijski subjekt "BiH" a nije "Drinska banovina"? Više istorijskog osnova ima da se Užice i Trebinje nalaze u istoj državi nego Trebinje i Sarajevo, to bi barem vrli istoričari trebalo da znaju ... kad bi se više bavili istorijom a manje dnevnom politikom i propagandom.
    (grohotom se smijem, 8. avgust 2017 21:21)

    # Link komentara

  12. Ja sam iz Republike Srpske i procitani komentari me cine pomalo razocaranim, moje misljenje je da treba da se ujedinjim, kralj Tvrtko je bio kralj Srba i sa jedne i druge strane Drine a isto tako prije njega Njemanjici, ujedinjenje je jedini naci da kao nacija opstanemo , dalje R.Srpska je veca od Vojvodone oko 26000 hiljada kilometar kvadratnih tj. Trecina danasnje srbije , dalje sto se tice resursa u energetici bolje stojimo od Srbije, samo neupucen Srbin moze biti protiv ujedinjenja, zivjela Srbija pozdrav iz Bijeljine.
    (Aleksandar, 8. avgust 2017 21:06)

    # Link komentara

  13. RS nije nikakva tuđa tetitorija već srpska za razliku od Kosova na kome živi 1.5 miliona Albanaca. Ne mora Srbija ni da se ujedinjuje ni da pomaže. Ali zašto RS ne bi bili nezavisna zemlja? Da li ste svijesni da se rat priziva samo kada govorimo o srpskim interesima. Dok su Hrvati, Albanci, Crnogorci i ostali sve dobili na izvolte.
     (Gac, 8. avgust 2017 21:06)

    # Link komentara

  14. Ne razvlacite vise Srbiju i ne svojatajte je, nije ona ničija prćija i dosta nam je huškača. Izgleda da se danas najmanje pitaju Srbi iz Srbije.
     (Kefalica, 8. avgust 2017 21:01)

    # Link komentara

  15. Tako je, Mile! Ako vec moramo da damo Kosovo, jer su tamo 90 % naroda Albanci, onda hocemo Republiku Srpsku, jer je tu 90 % naroda srpskog. Ako vec nasa drzava mora da se raspadne i ako za nju ne vazi medjunarodno pravo, onda ne mora medjunarodno pravo da vazi ni za BiH. Da i mi konacno resimo nase nacionalno pitanje!
     (Muskarac36, 8. avgust 2017 20:56)

    # Link komentara

  16. Nema od toga ništa.

    Srećom, Dodik i tako ti neki likovi se ništa ne pitaju.
    (srbija solo, 8. avgust 2017 20:54)

    # Link komentara

  17. Mile, prvo da popisemo tvoju imovinu u Srbiji i utvrdimo poreklo, tada mozemo da razgovaramo o tako velikim temama.
    (Senjak, 8. avgust 2017 20:47)

    # Link komentara

  18. Citam komentare i ne verujem sta mislite o nama u Republici Srpskoj. Svaki Srbin u RS bi bio spreman poginuti za Srbiju, a onda uzmes citati komentare na B92, i onda ti stane knedla u grlu i da znate da jako boli. Napisao sam citav esej, ali sam obrisao. Ne zelim da vidite koliko me je to pogodilo.
    (Banjaluka, 8. avgust 2017 20:35)

    # Link komentara

  19. Neka hvala, nema potrebe za tim. Drago mi je što su ljudi u Srbiji koliko toliko promenili mišljenje, nadam se da smo naučili nešto iz svojih grešaka tokom devedesetih i da nećemo ponovo nasesti na jeftine nacionalističke priče profitera poput dotičnog Dodika. Ponavljam nadam se.
    (Pereca, 8. avgust 2017 20:29)

    # Link komentara

  20. Prije će Republika Srpska biti nezavisna nego se ujediniti sa Srbijom, Mile samo testira javno mnenje
     (spin, 8. avgust 2017 20:28)

    # Link komentara

  21. Aman ljudi ko pominje rat? Imaju li pravo Srbi na samoopredeljenje ili na to imaju pravo samo nasi neprijatelji? (oklagija, 8. avgust 2017 19:33)

    Na glupom i zaostalom balkanu ce biti ratova sve dok ljudi oko sebe budu videli neprijatelje a ne komsije.
    (eh, 8. avgust 2017 20:12)

    # Link komentara

  22. Ne, hvala. Definitivno ne. Ni pod tackom razno.
    (besna glista, 8. avgust 2017 19:52)

    # Link komentara

  23. U cemu bi bila razlika u odnosu na ovo sada? Da li bi bilo bolje obrazovanje? Da li bi bilo vise obdanista? Da li bi bilo pravme drzave, vise mogucnosti za zaposljavane, manje korupcije? Ko vam brani da spomenuto sredite odmah? Ili ova prica sluzi da sakriju pomenute teme? Zasto su juzni Sloveni hteli sa Srbijom u 19. veku? Srbija je bila putokaz kako se organizuje uspesna drzava. Kada to posignemo, EU, Rusija, NATO ili nesvrstani bice malo bitno. Prijatno vece zemljaci bivsi, sadasnji i buduci...
     (Sloba, 8. avgust 2017 19:51)

    # Link komentara

  24. Aman ljudi ko pominje rat? Imaju li pravo Srbi na samoopredeljenje ili na to imaju pravo samo nasi neprijatelji?
     (oklagija, 8. avgust 2017 19:33)

    # Link komentara

  25. Ratuje se ovom coveku do zadnje rublje u dzepu.
    (Xman, 8. avgust 2017 17:41)

    Rublje?!!! Ne, taj posluje samo sa pravim novcem. Dakle, samo evro, dolar, švajcarac, ali ništa rublja. Kao i sve druge preglasne srBske patriJote, usta su mu puna Rusije, a naročito Putina, ali kada bi mu ponudio rublju, obradovao bi joj se taman koliko i smrdljivom siru!

    A za ove što toliko željno iščekuju ujedinjenje sa RS: sve kada (i ako) bi se nekim čudom to ostvarilo, šta mislite šta će se tada dogoditi?

    Današnja RS bi skoro potpuno opustela jer 80% njih bi završilo u Beogradu i Novom Sadu, gde bi kao kvalitetni Srbi očekivali da im se mama Srbija oduži nekom državnom službicom.

    RS bi postala novo nerazvijeno područje Srbije, u koje bi, kao nekada u Kosovo, Srbija upumpavala stravične količine novca, s nikakvim rezultatima! S tom razlikom što je Kosovo nekada i bilo od ekonomskog interesa za Srbiju, dok RS to nije i neće nikad biti!

    Tako da što se mene tiče, radije ne. Volim ja njih, nije da ih ne volim i nema problema da se i dalje volimo, ljubav ne košta ništa (a vredi mnogo).

    Ali svako na svoju stranu i svoju kuću, pa kako mu bude!
    (Lacerta, 8. avgust 2017 19:31)

    # Link komentara

  26. @Neko
    ako se vec vracas u dalju proslost onda mi odgovori ko je pobio na stotine hiljada Srba 1914 i 1941 u Bosni...do 1900 godine Srbi su cinili 60% stanovnistva cele Bosne kako to da danas cine samo 34%
    Inace apsolutno podrzavam ovu ideju srpski narod ima pravo da ujedini svoje istorijske teritorije.
     (cinik pravednik, 8. avgust 2017 19:30)

    # Link komentara

  27. Super ideja. Isto tako nebih bilo loše da Sandžak postane dio Federacije BIH. Tako i da Bošnjački narod živi u jednoj državi. Pa dokle vise ljudi sa ovim. Treba opet ratovati. Mladi odlaze. Ako nastavimo ovako neće biti ni Bosnjaka ni Srba.
    (Edo, 8. avgust 2017 19:22)

    # Link komentara

  28. mozda je bolja paralela nemacka.- austrija
     (monopol, 8. avgust 2017 19:20)

    # Link komentara

  29. P.S.
    Da me neko ne shvati pogrešno,u Srbiji stvarno nema bog zna šta dobrog,tamo vlada neki ,, turbo-narodnjački"kolektivni duh koji nema baš neke veze sa pogledima u budućnost,mada ste nam dragi i volimo vas neizmjerno ipak je bolje da se ne ujedinjujemo!
     (Arch Enemy, 8. avgust 2017 19:15)

    # Link komentara

  30. Ako postoji volja naroda ništa nas ne može sprečiti, a naravno da ta volja postoji jer smo isti narod. Poređenje sa Istočnom i Zapadnom Nemačkom je na mestu, ma koliko to nekome zvučalo apstraktno i ma koliko se trudio da izvuče temu iz konteksta. Da li bi se Nemačka ikada ponovo ujedinila da su u Istočnoj Nemačkoj živeli isključivo Poljaci? Ili, ako ćemo da idemo još dalje u prošlost, da li bi se svi oni nemački gradovi-države, monarhije i grofovije ujedinile da ih nije naseljavao narod koji govori istim jezikom? Naravno da treba otvoriti ovu temu, mnogo je realnija nego trenutno pitanje Kosmeta.
    (Dragan, 8. avgust 2017 19:15)

    # Link komentara

  31. Kad vidim kakve komentare pišete o nama i nije čudo da su nas stranci ovoliko razjedinili i oteli nam Kosovo. U Republici Srpskoj nećete naći dva ovakva komentara protiv Srba iz Srbije. Dodik uopšte nije bitan u ovoj priči, narod ne želi da živi u državi Bosni (kao što drugi nisu htjeli Jugoslaviju). Želimo samostalnu Republiku Srpsku!
    (R.Srpska, 8. avgust 2017 19:15)

    # Link komentara

  32. R Srpsku nije nikada bila deo Srbije vec BiH dok je Kosovo u sastavu Srbije. O cemu sada vi nabadate. Tudje necemo ali svoje nedamo rekli bismo.
     (Draga, 8. avgust 2017 18:54)

    # Link komentara

  33. Ne vidim cemu protivljenje tvrdnji da jednom u buducnosti Republika Srpska (procitaj ime) bude deo Republike Srbije, svako ko tamo ima familiju i bio je tamo oseca se kao u Srbiji, svuda su zastave i slicno. Kao istoricar moram reci da je retko glup argument da Bosna nikad nije bila deo Srbije, ubise nas ovi novi intelektualci...
    (Domacin, 8. avgust 2017 18:50)

    # Link komentara

  34. raspisite referendum :) ako ce nam to doneti njihove cene goriva, ja sam za :)
     (!samo malo, 8. avgust 2017 18:46)

    # Link komentara

  35. Isto kao Kosovo I Albania.
    (Momo, 8. avgust 2017 18:45)

    # Link komentara

  36. Istocna i Zapadna Nemacka nekada, a danas Severna i Juzna Koreja, bile su jedan narod podeljen na dve suprostavljene zemlje i ideologije, i tu ih je spoljni svet vise sprecavao da ne zarate nego da se ujedine.

    Dakle slabe paralele sa SRB-RS slucajem, ali zato analogija Albanija-Kosovo, gde bi se oba dela vecinski rado spojila, ali su nepovoljne medjunarodne okolnosti za to, i pritom onaj manji deo je prilicno disfunkcionalan entitet zavisan od spoljne pomoci i donacija, i bas i ne ispunjava sve kriterijume drzavnosti - svakako je neuporedivo primerenije poredjenje.

    Naravno, srbopatriJote koje su nas i dovele u stanje da su nam Albanci u Evropi skoro u svemu politicki/ekonomski postali najblizi za poredjenje ni za zivu glavu nece to priznati, vec ce radije ovako isfalsifikovati neki drugi lazni primer iz istorije ili sadasnjosti.
    (istina boli, 8. avgust 2017 18:45)

    # Link komentara

  37. Mile uranio si, izbori su tek u 2018.
    Inace plan mu je bajan, svi Srbi u jednu drzavu. Najgore je sto se takvi planovi ostvare tako sto Stbi zavrse kao izbeglice u Srbiji.
    (Antika, 8. avgust 2017 18:44)

    # Link komentara

  38. Sto se ljudi lozite? Onaj Alijin mali nesto spominje svog babu i nesto kao on nastavlja njegovim stopama i odmah Mile mora odgovoriti.A jedino ih to i drzi na vlasti jer narodu kad je gladan samo malo protreses gace pricom o proslosti i ratu i budes i dalje na vlasti.
     (boro, 8. avgust 2017 18:42)

    # Link komentara

  39. Zna li ovaj da više nemamo JNA iza leđa? A i da imamo... ovaj put bez mene!
     (Vuk, 8. avgust 2017 18:41)

    # Link komentara

  40. Srbija i Bosna nikada nisu bile jedna drzava, pre ni posle Jugoslavije. Nemci jesu. Ovo je opasno vracanje u 90te.
    (Ono, 8. avgust 2017 18:38)

    # Link komentara

  41. Jednu si stvar prevideo Dodik!!Srbija nikad preko Drine bila nije,a to sto pricas ti je "sarena laza"za one koji ti daju glas da bi ti lopovisao po Bosni,
     (stoka, 8. avgust 2017 18:37)

    # Link komentara

  42. On zaista misli da su svi sisali vesla....mnogi jesu pa se pale na ove gluposti i pre sbvega bezobrazluk i totalnu bezosecajnost za svoj i druge narode. Ali mnogi nisu.
    (LIR, 8. avgust 2017 18:36)

    # Link komentara

  43. Milorade, ovaj put ćeš ratovat bez mene!
     (Prijedor, 8. avgust 2017 18:35)

    # Link komentara

  44. Republika Srpska treba jednog dana da bude samostalna i nezavisna mada ona i sad ima dosta toga po čemu ostvaruje nivo samostalnosti od BiH ali brate nikako ne bi trebalo da se ujedinjuje sa Srbijom,nema tamo bog zna šta dobrog,volimo vas ali bolje ovako,jedni pored drugih!
     (Arch Enemy, 8. avgust 2017 18:35)

    # Link komentara

  45. [link]
     (delboy, 8. avgust 2017 18:33)

    # Link komentara

  46. Samo napred, nedaj se Dodik
     (Dalibor, 8. avgust 2017 18:33)

    # Link komentara

  47. to je sve tačno što si reko mile. ali šta ti činiš za srpsku zajednicu malim ljepo. šta se u RS dobro desilo u tvojoj vladavini. sa svim narodima se svađaš, najviše sa sopstvenim, fabrike sve zatvorene i svi žive u inostranstvu. ljepo si to sve analizirao, ali si svoj doprinos toj situaciji izostavio!
     (gram, kilogram, tona, 8. avgust 2017 18:32)

    # Link komentara

  48. Ne lazi da je isto - Nemacka je poderana nakon poraza a BiH je uvek bila BiH nikad Srbija. Nikada u istoriji. Bila je svacija nikad srpska u drzavnom smislu. Kao sto ni Austrija nija bila Njemacka osim u velikoj imperiji iako su isti narod isti jezik ista vera i vecinski su Nemackog porekla.
    (istoricar, 8. avgust 2017 18:32)

    # Link komentara

  49. Zanimljvo da svim ovim NATO i NVO botovima kojima puna usta da mora da priznamo KOsovo (u to racunam i mnoge srpske politicare ala VUk Draskovic,Ceda ,Rasim LJajic) kad se pomene Srpka onda im se digne kosa na glavi i omda pominju ratove ..ako ne moze Srpska ne moze NI Kosovo..ako moze KOsovo moze i SRspka ..cak i broj stanovnika isti ..na KOsovu ima isto Albanaca kao Srba u Srpskoj
    (Nikola, 8. avgust 2017 18:31)

    # Link komentara

  50. Ne daj boze da nam dodju na grbaci i ovi. Mi jesmo jedan narod ali se kultoroloski jako razlikujemo.Dodik se igra vatrom dosao je na Americkom tenku a taj isti tenk ima da ga prekazi. Nece ga Rusi spasavati to je sigurno. Daj narodu posao i srecan zivot a ne nekakvo ujedinjenje koje nece biti moguci ni za narednih 100 godina. Srbiji netrebaju Srbi iz Bosne da naseljavaju Srbiju, Srbiji treba teritirija koju naseljavaju Srbi u Bosni.
    (Miroslav, 8. avgust 2017 18:31)

    # Link komentara

  51. Pojedini komentari su pravi primer srpskog auto-sovinizma.
    Naravno da trebamo i rekao bih da čak i moramo da se borimo da se ujedinimo, pa ko će ako nećemo mi !?
    Sećam se da smo se sredinom 80-tih smejali Albancima i njihovim teritorijalnim pretenzijama ali su oni ljudi bili jedinstveni i na kraju su posle više od 100 godina dobili šta su hteli, e sad se oni smeju nama i preziru nas kao i Hrvati.
    Da smo mi bili bili jedinstvenih '90 sad bismo se mi smejali, ali mi nikako da naučimo lekcije iz istorije.
    Ovoga puta moramo da se polako borimolo za naš cilj, ako budemo istrajni ostvaricemo ga, to važi u za sve u životu.
    Ne budemo li istrajni propašćemo mnogo gore od ovoga, videćemo da je i to moguće.
    (Fiff, 8. avgust 2017 18:29)

    # Link komentara

  52. gledam komentare i vidim da je moj narod do te mere prepadnut da ne sme ni da pomisli na ujedinjenje, na ono sto je normalna i prirodna stvar u celom svetu. Dedovi nam nisu bili takvi zečevi, neće valjda ni sinovi...
     (Boban Bg, 8. avgust 2017 18:29)

    # Link komentara

  53. Ovaj ce i decu i unucad da proda, a kamo li drzavu, dve ili pet, samo da ne zaglavi robiju koja ga ceka.
     (white devil, 8. avgust 2017 18:28)

    # Link komentara

  54. Malo se Mile pravi lud. RS nije i nikada nece biti samo Srpska bez obzira koliko i kakv je procenat stanovnista. Na desetine hiljada stranica grozota postoje kako je postala "Srpska". Ostalo je bio sistem spojenih sudova. On gura svoju pricu i jedino oni ekvivalent onima u Hrvatskoj koji padaju u trans na Tompsona guraju.
    (Filozof, 8. avgust 2017 18:27)

    # Link komentara

  55. U Sarajevu više džamija nego u Teheranu. Poštujem Islam, ali šta će Srbi tamo? Nije to više ono Sarajevo - to je sada kulturna sredina u kojoj bi se, obrni okreni, osećali marginalizovano. Neka svako sedi u svojoj kući i sa ispočetka počnemo da razvijamo dobre komšijske odnose.
     (Ako je hendbol rukomet zašto fudbal nije nogomet?, 8. avgust 2017 18:27)

    # Link komentara

  56. Zasto MiloKrad uporno prica o stvarima na koje on u ovom trenutku ne moze ni najmanje da utice, i zamajava narod koji se iseljava isto kao i iz Srbije ? Da bi bacao dimne bombe i zavese dok krade, dok unistavaju narod RS. Smorio si vise covece.
     (PocujteSrbende, 8. avgust 2017 18:26)

    # Link komentara

  57. Ja glasam da se ne ujedinjujemo

    Samo nam fale jos "najsrbi" preko drine

    (nothing wrong with me, 8. avgust 2017 17:45)
    Ja sam vec glasao i mogu da ti potvrdim da je bolje.
    (Crnogorac, 8. avgust 2017 18:26)

    # Link komentara

  58. Додик је убедљиво најозбиљнији политичар на Балкану, уз можда Ђукановића. Леђа које он има, подршку породице Либерман, једне од најмоћнијих јеврејских породица ма планети, остали дилетанти не могу ни да разумеју. Будући председник уједињене српске државе, не сумњајте у то.
     (Старац Исаија, 8. avgust 2017 18:26)

    # Link komentara

  59. Zar ne reče Selaković da je po Vučiću cilj te deklaracije samo briga o srpakom jeziku i kulturi. Dodik je, izgleda, sasvim drugačije razumeo svrhu deklaracije. Mislim da je Dodik samo iskreniji i da je rekao ono što i Vučić misli i želi.
    (Pravi mirotvorci, 8. avgust 2017 18:25)

    # Link komentara

  60. ovaj nivo nerazumevanja i provincijalizma u Srbiji me stvarno brine. Ne radi se ovde o tome treba li vama RS ili ne, nego o principu: da li je samoopredeljenje novi međunarodni princip, na osnovu koha je razbijena Jugoslavija, Kosovo priznato (delimično) kao nezavisno, ili je to tako samo na štetu Srba i Srbije, tj kako to odluči neko tamo preko bare? I to mora da bude vrlo jasno. U prvom slučaju, RS i Srbija imaju pravo da rade šta žele, i da se ujedine ako žele. To onda postaje naša stvar i onda možemo da većamo hoćemo li to ili ne. U drugom slučaju, mi (i samo mi!) nemamo garantovan suverenitet, jer lako taj neko može da odluči da makazama odseče recimo Sandžak, Bačku, Kostolac, šta god. I protiv toga se moramo boriti kako znamo i umemo. Vidim da je ta osnovna logika mnogima ovde problem, ali ne vidim zašto, osim ako se ne plaše da ne naljute tog nekog preko bare.
     (djuro, 8. avgust 2017 18:25)

    # Link komentara

  61. Pitas li se ti Dodiku da li smo mi u Srbiji za to da se ujedinimo sa vama?Recimo ja nisam za to i neznam zasto ste nam vi potrebni.Zivite tamo kako znate a mi ce mo ovde kako znamo i umemo.
     (srce sumadije, 8. avgust 2017 18:24)

    # Link komentara

  62. Ovaj čovek je opasno zlo!
    Valjda će to prepoznat oni koji trebaju, da nam se neke stvari ne ponove.
     (Tanja, 8. avgust 2017 18:23)

    # Link komentara

  63. pa bi Srbija nagrabusila ko i zapadna nemacka, bezi bre
     (Jelena, 8. avgust 2017 18:23)

    # Link komentara

  64. Kada će ovaj bosanski bal*an da shvati da Srbiju nikada više neće moći da gurne u pakao, isključivo, njegovih ličnih interesa. Srbija treba da mu udari embargo na sve moguće i da se ga reši jednom za uvek.
    (Bosanski balvan, 8. avgust 2017 18:23)

    # Link komentara

  65. Snovi pusti...
     (Niprija, 8. avgust 2017 18:17)

    # Link komentara

  66. ovi nacionalisti nikad ni na godisnji odmor ne idu... odmori, bre, Mile malo i pusti koju generaciju djece da zivi u miru
    (sanytz, 8. avgust 2017 18:16)

    # Link komentara

  67. on je takav kakav je, iz ovih ili onih
    razloga, ali narod bira. pa zato sutra kad
    bude stani pani nemojte plakati. deja vu
    (peraperickg, 8. avgust 2017 18:15)

    # Link komentara

  68. @beozem
    Aj ti lepo na cas istorije.Jel Istra Hrvatska bila nekad?Sta cemo sa Baranjom?Vojvodina je nekad bila AU kao i cela Bosna i Hercegovina a o Hrvatskoj i Sloveniji da ne pricam?Sta cemo sa Niksicem,Savnikom,Herceg Novim,Pljevljima,Pluzinama...bili nekad Stara Hercegovina.Bosna nema veze sa Hercegovinom na primer.Ali mnogima je danas ispran mozak pa su zaludjeni ocim krajnjim avnoj laznim granicama.Shvati,nisu Srbi samo Srbijanci a pod Dusanovom carstvom je bilo mnogo,Nemanjicima takodje.Poenta je ovaj komentar i teritorijama i tudjem.
    (Stara kuka, 8. avgust 2017 18:14)

    # Link komentara

  69. Možeš li ti Srbima u BIH da ponudis nešto drugo?
     (pametni, 8. avgust 2017 18:11)

    # Link komentara

  70. Imas Izedbegovica lepo zivite i lepo se slazite a nas oslobodi ljubavi iz interesa.
     (Smilja, 8. avgust 2017 18:11)

    # Link komentara

  71. E , pa,Mile-Cile, neće da može!
    I, polako,bre, sa to vaskoliko ujedinenje, ujedinjavanje...ili šta već.
    Mnogo si alav, bre Mile.
    (Šojić, 8. avgust 2017 18:08)

    # Link komentara

  72. Devedesete. Ludilo...
    (Dg, 8. avgust 2017 18:08)

    # Link komentara

  73. Sram te bilo pa tebi je Tadic pravio most kada ste ga kao Boga docekivali na otvaranju mosta,skolu vam napravio,Pajtic sleper robe slao u RS,AV vam pravi puteve,5 miliona dao za Srebrenicu 5 miliona evra tebi ma brisi bre od nas.Nasa deca gladuju narod na ivici provalije a ti milioner i ceses se o Srbiju.
     (Zorica, 8. avgust 2017 18:07)

    # Link komentara

  74. E moji Srbi, komentari samo pokazuju da nikada nismo znali za pravi trenutak. Kretali smo se od nebeskog naroda 90ih do autošovinizma koji je izuzetno prisutan u poslednje vreme i sada smo svi politički korektni. Dodik ih čačka i isprobava balon i na stranu što je klasična lopina, makar nešto korisno radi.
     (nedostizni, 8. avgust 2017 18:06)

    # Link komentara

  75. Naravno!
    (n, 8. avgust 2017 18:05)

    # Link komentara

  76. Zašto uvek ujedinjenje Srba mora da se povezuje sa ratovima? Šteta je što narodi koji govore istim jezikom ne mogu živeti zajedno u miru i slozi. Ali ako već ne mogu uvek je bilo da je dobar razvod bolji nego loš brak, treba se dogovarati. Ja Srbe ne delim na one preko i na ove s ove strane bilo koje reke.
     (profdrmr, 8. avgust 2017 18:05)

    # Link komentara

  77. Istocna i zapadna Nemacka su i prije bile jedna drzava. Entitet RS nije, niti ce ikada biti drzava, cak ni republika, niti se ikada, igdje pomenula prije '91 god. Mile ne pali ovaj jadni, napaceni narod, vec nam otvaraj fabrike da radimo...Pomrijecemo od gladi.
     (Gagi, 8. avgust 2017 18:05)

    # Link komentara

  78. Svi Srbi u jednoj drzavi - moze, ali samo u okviru nove Jugoslavije
    (4. po redu, 8. avgust 2017 18:04)

    # Link komentara

  79. Samo ti sanjaj, ovo nije '92 godina, nema vise JNA..., narod mu gladuje a on ih gura u moguci rat..., samo da zna Nato pakt je oko njega i njegovog entiteta..., neka pokusa
     (almir, 8. avgust 2017 18:01)

    # Link komentara

  80. A ko je terorisao Sarajevo sa preko 3.000 granata dnevno, tokom cetiri godine opsade tog grada?!
     (Neko, 8. avgust 2017 18:01)

    # Link komentara

  81. O, Bože, ima li te?
     (Dragan Jurić, 8. avgust 2017 18:00)

    # Link komentara

  82. Naravno sve cemo to ostvariti gurajuci prst u oko USA...Jos smesniji su oni koji misle da je Mile covek koji moze resiti srpsko pitanje uz pomoc rusa...
     (Brica, 8. avgust 2017 17:58)

    # Link komentara

  83. Mile tome ime protivnika i kod Srba a kamoli u drugim narodima.Imas moju podrsku.
     (joj, 8. avgust 2017 17:57)

    # Link komentara

  84. Samo se ti igraj corava posla da jos mi ne bi dobili po nosu zbog tebe.
     (Bozica, 8. avgust 2017 17:55)

    # Link komentara

  85. Neki se još izgleda nisu dozvali pameti...
    Nemojte poslije da kukate...
     (josko, 8. avgust 2017 17:55)

    # Link komentara

  86. Dokle ce vise ovaj kvazi politicar da pali vatru?
    Covece ako ti ne valja Bosna takva kakva je uzmi lepo sa svojim sinovima pusku u ruke i izvolte ratuj!
    (the seventh, 8. avgust 2017 17:54)

    # Link komentara

  87. Samo nam jos i vi falite...
    (Aster Blistok, 8. avgust 2017 17:52)

    # Link komentara

  88. dao Bog da nikad ne bude RS u Srbiji.. dosta vise s ratovima i sa kradjom tudje teritorije.. danasnje granice nekakve rs koja je nastala pre 20 godina nikada nije bila u granicama srbije. to nije nasa nit nam treba, ne mozemo sami sebi pomoci samo nam jos oni fale
    (beozem, 8. avgust 2017 17:51)

    # Link komentara

  89. Mile sedi tamo preko Drine i ne pametuj. Vrati svoje da vas bude vise.Niste ovde u Vojvodini vi koji treba da odlucujete .
    (Kosava, 8. avgust 2017 17:50)

    # Link komentara

  90. Taman kad sam pomislio da su se stvari malo smirile na Balkanu...
    (Aki, 8. avgust 2017 17:50)

    # Link komentara

  91. Ni vremeplov nam ne pomaže.
     (Potencijalac, 8. avgust 2017 17:46)

    # Link komentara

  92. Ja glasam da se ne ujedinjujemo

    Samo nam fale jos "najsrbi" preko drine

    Drina je granica!
     (nothing wrong with me, 8. avgust 2017 17:45)

    # Link komentara

  93. Dakle, ako sam te dobro shvatio, Velika Srbija nije problem, ali zato kad se pomene imaginarna Velika Albanija, svi odlepite. Gotovo je s ratovima, shvatite to i ti i sve velike srBske patriJote!
    (Dr Who, 8. avgust 2017 17:44)

    # Link komentara

  94. Kako laze' u Sarajevu danas zivi oko 50 000 Srba po zadnjem popisu od prije par godina, a tacno je da je oko 1500 Srba iz entiteta PC radi u Sarajevu
    (True, 8. avgust 2017 17:44)

    # Link komentara

  95. Kamo srece da i mi imamo jednog ovakvog sa ove strane Drine!
    (Aha, 8. avgust 2017 17:41)

    # Link komentara

  96. Ratuje se ovom coveku do zadnje rublje u dzepu.
     (Xman, 8. avgust 2017 17:41)