1. Да је прихваћено оно што је нуђено Србији у Рамбујеу, а подсећам заборавне да је Вук вапио да будемо мудри, избегли би смо косовски слом.
    Време је да неосновано јуначење, уступи место разуму.
    (Никола САВИЋ, 7. avgust 2017 21:49)

    # Link komentara

  2. Postoji jedna veoma važna stvar oko koje se Srbija i kosovski Albanci slažu??? To je da se niokočega neslažu.Mislim da bi trebalo prestati trošiti energiju niokočega,maximalno moguće razvijati privredu gde postoji naša vlast, ali i Srbi nastanjeni na KiM.Trenutna svetska situacija veoma je napeta i postoji realna predpostavka da će doći do velikog rata na dalekom istoku.Treba sačekati što bi Englezi rekli netreba vući Mačku za rep.Kada dođe (ako dođe) povoljna situacija bez pardona i pravdanja povratiti našu južnu pokrajinu.
    (e, 7. avgust 2017 19:45)

    # Link komentara

  3. Džaba Vuče istinu govoriš. Ne vredi gluvom šaputati, niti slepom namigivati. A mi smo odavno i ogluveli i oslepeli od primitivne komunističke propagande, posvađani i sa susedima, i sa sobom, i sa stvarnošću.
    (Darko, 7. avgust 2017 19:36)

    # Link komentara

  4. Novo vino - u mešine nove! Nova politika može da rešava probleme, a ne ona inadžijska koja je i skrivila kosovski poraz, egzodus krajiških Srba, razilaženje sa Crnom Gorom, lošu poziciju Srbije u svetskom javnom mnjenju. Zato je za Srbiju lekovito ovo o čemu govori Vuk, precizno navodeći činjenice koje su nas dovde dovele. Puna podrška Vuku i savet Vučiću da najozbiljnije razmisli o svemu o čemu je Vuk gvorio.
    (Mikica, 7. avgust 2017 18:04)

    # Link komentara

  5. Vuk Drašković je kao političar odavno na samoj margini,ponekad ga neko pomeri iz te letargije.Ima raznih mišljenja o Kosovu i Metohiji ali se uglavnom sva vrte u nekom uskom krugu sagledavanja problema.Što se tiče brojnosti Srba u južnoj pokrajini,odavno nije idealna slika.Mnogo je gore na jugu Srbije,dobrim delom na istoku što u razmišljanju navodi da ni to nije naša teritorija jer prosto tamo više ne žive ljudi.Odakle ideja da će se priznavanjem KiM nešto poboljšati na duže staze,stvarno ne znam ali da će se radikalizovati ostali mogući to je manje-više izvesno."Prijateljstvo" sa Albancima,Hrvatima,Bošnjacima je izvesno kao i putovanje u drugu galaksiju,naravno ako se ovaj termin realno sagleda kao i prijateljsvo sa Amerikancima,Nemcima i dr.Onog ko me bije po glavi ja ne smatram prijateljem.Interesi druge vrste su uvek mogući,trgovina, saobraćaj i naravno,kriminal određenih grupa nikada nije prestajao između ovih susednih naroda ali to nije onaj odnos gde se možete nadati da će uvek biti razumevanja već je uvek klizavo.
    (BAKI, 7. avgust 2017 17:44)

    # Link komentara

  6. Bratski savet sa Kosova: " Nikad nije kasno prihvatiti realnosti". Bolje ikad nego nikad.
    (Buron, 7. avgust 2017 17:38)

    # Link komentara

  7. Neverovatnonje da se sada pominje Arhtisarijwv plan kao resenje, a oni bec imaju mnogo vise od toga. Kada ce srpski politicari nauciti da sto vise vremena prolazi, uslovi su sve gori i gori, vreme kosta.
    Niti imamo atomsko oruzje, niti smo jaki ekonomski i vojno, a protivili smo se Americi i NATO!? Oni su nam trazili da im dozvolimo da prodju do Kosova, mi smo odbili, ne vodeci racuna da li smo sposobni da istrajemo u tome. Verovatno su se nadali da ce Rusi da se umesaju, a oni su samo uradili ono sto su obicno radili, izmakli se i davali verbalnu podrsku.
    1999 smo kapitulirali i od tada se ne pitamo ni za sta, ostalo je daVucic uradi ono sto je dogovoreno pre 2012, i to se sada upravo desava.....
    Ne zanosite se Arhtisarijem i njegovim planovima, to je davno proslo vreme.
    (sasa jokic, 7. avgust 2017 17:27)

    # Link komentara

  8. ja se slazem, dobar je plan s obzirom da nas skoro i nema tamo. ajd minusi , ali kosovo ce uvek biti teret srbiji ako se nastavi ovako.
     (sta sad, 7. avgust 2017 17:03)

    # Link komentara

  9. Nemam nista protiv, ali je neophodna korekcija granice na Kopaoniku i da UN garantuje lokalnu autonomiju za severni Kosmet (ZSO). Ovo kazem kao Srbin koji zivi i radi tamo. Vreme je da krenemo dalje.
    (Dragan, 7. avgust 2017 16:50)

    # Link komentara

  10. Može, ali da svi srpski političari, koji su bili involvirani u kosovsku krizu do danas, potpišu da izlaze iz politike i da napuste sve funkcije. Valjda bi to bila najmanja kazna za ono sto nisu uradili i što nas niste do danas pomirili. Pošteno, Vuče!
    (koya, 7. avgust 2017 15:55)

    # Link komentara

  11. Vuče, ti si bio ministar spoljnih poslova (doduše tehnički) kad je Ahtisari izneo svoj plan pa što tad ne reče da je to dobar plan nego si vikao da nam nametnuto rešenje pomoći neće i da će samo destabilizovati Srbiju? Ili ti misliš da svi pamtimo k'o kokoške pa da sad možeš, po ko zna koji put, da izigravaš kapetana posle bitke?

    E pa kasno, Vuče, o Kosovu zboriš. Sad taj plan Albanci neće prihvatiti jer zašto bi kad već imaju značajno više nego što je taj plan predviđao? Mi Srbi smo majstori da ne propustimo priliku da propustimo priliku. A onda lamentiramo godinama kasnije kako smo se zeznuli u izboru. Lepo je još Đinđić govorio - skuvali ste ribe, gotovo je!
    (Aleksandar, 7. avgust 2017 14:40)

    # Link komentara

  12. Dajte bre referendum, dosta vise!
    (Kaurin, 7. avgust 2017 14:20)

    # Link komentara

  13. Драшковић се доказао као визионар. Да је Србија хтела да га чује и подржи оно што је он предлагао, данас не би ни били овако изгнани са Косова и Метохије. А ови који су погубном политиком довели до егзодуса Срба из Крајине, до рата и ратног пораза на КиМ, до разлаза са Црном Гором да нас и даље залуђују обећањима - неће моћи. Долази време када народ неће подржавати оне који дају највећа (и по обичају масна) обећања, већ нуде реалност и гледају како да у постојећим оконостима што безболније изађемо из позиције у каквој никад нисмо били.
    (Мирко, 7. avgust 2017 14:20)

    # Link komentara

  14. Da li će se po pitanju Kosova oglasiti neko ko se kune u Kosovo i neko čiji je posao briga o Kosovu? Patrijah i crkva ćute, Premijerka ćuti, SANU ćuti, Srbi i protetani sa Kosova ćute, dijaspora ćuti, navijači ćute, VS ćuti itd. Čega se boje?
     (Henri Chinasky, 7. avgust 2017 14:16)

    # Link komentara

  15. Ahitsarijev plan iz 2007. a sad je 2017. tesko da ce Albanci sad pristati na to iz godine u godinu Albanci su u sve boljoj poziciji za razliku od nas! Kada je Zoran Đinđić imao plan 2001. godine niko ga nije hteo podrži a sadašnji predesdnik ga je nazivao izdajnikom, a tada smo za 50% bili u boljoj poziciji nego sada!
    (cukce, 7. avgust 2017 13:26)

    # Link komentara

  16. Stalno vikanje Kosovo je Srbija je nesto sto se ne maze na hleb nit Srbiji donosi nekakv boljitak.Kosovo je pocelo da odlazi iz nase nadleznosti kada je Tito smenio Leku Rankovica.Ali sada naknadna pamet Vuka Draskovica nikom ne treba
    (cika Djura, 7. avgust 2017 12:54)

    # Link komentara

  17. Objaviti EU i Americi da prihvatamo AHTISARIJEV plan
    kao i plan Z-4 ! Zadužiti političare da se provedba
    obavi do kraja godine!Hrvatsku i Kosovo usloviti
    ekonomskim merama ako budu zavlačili!
    (Ministar!, 7. avgust 2017 12:38)

    # Link komentara

  18. Najbolje sad neka rodoljupci i lažne patriote napadnu Vuka kao onomad kad je jedini predlagao krajiškim Srbima da prihvate Plan Z-4. Tad su ga klevetali, osuđivali kuso i repato i šta se onda desilo? Nikad mu niko nije rekao "izvini" što smo bili glupi i nismo hteli da te čujemo a onoliki narod platio skupu cenu zbog toga. Tada ih je jedan kamiondžija, Miloševićev sluga, koji nije ni umeo da pročita kako se plan zove, već ga čitao "tri-četri" umesto Z-4 zaluđivao dok nismo doživeli katastrofu. E pa nećemo istim putem. A kome se ne živi u realnosti, neka uzme opijate pa nek sebi predstavlja stvarnost kakvom je želi, a ne čitavom jednom narodu. I ne da i još nerođena deca unapred plaćaju cenu neodgovornih ljudi. Bravo Vuče! Puna podrška tebi i svakom ko našoj deci misli dobro!
    (Dragan Radojković, 7. avgust 2017 12:38)

    # Link komentara

  19. Vazda bio naknadni vizionar, jos otkako je podrzao Milosevica devedesetih
    (Mirko, 7. avgust 2017 12:38)

    # Link komentara

  20. Zabijajući glavu u pesak nećemo pomoći Srbima na KiM. Ovi što komentarišu kao da se rat nije ni dogodio, kao da ga nismo izgubili, kao da nije posle tog izgubljenog rata morao i poslednji srpski vojnik i policajajc da napusti KiM, kao da mi sada posle svih poraza koje smo doživeli sukobljavajući se sa međunarodnom zajednicom nekim novim sukobima možemo nešto još dobiti žive u teškoj iluziji. Običan čovek ima pravo na to - odgovoran političar - NE! U potpunosti podržavam Vukove stavove. Nadam se da će ih podržati većina odgovornih i pametnih ljudi, a avanturisti mogu da igraju sa svojim životima ruski rulet.
    (Dejan Isailović, 7. avgust 2017 12:28)

    # Link komentara

  21. Vuce, Englezi bi vam rekli "you're mixing grandmas and frogs"
    Manje je ovde pitanje sta mi treba da prihvatimo, vec sta bi albanska strana mogla i htela da prihvati.Njihova pregovaracka pozicija je znatno povoljnija nego nasa!
    (Pojmanemam, 7. avgust 2017 12:11)

    # Link komentara

  22. Niti će njima, niti će nama biti bolje.
    (i posle, šta ..., 7. avgust 2017 12:05)

    # Link komentara

  23. 1. Са Косова је протерано преко 300 хиљада људи
    2. Када се сви они врате, или кад им се да право гласа онда нека се направи референдум
    3. Косово је државна територија у власништву Србије
    4. Србија никад не сме да призна отуђење територије ни по цену рата
    5. Ниједна земља на свету никад није признала отуђење дела своје територије
    6. Треба заштитити народ доле
    7. Треба заштитити живе манастире и цркве
    8. Треба направити план насељавања Косова Србима из Србије (стимулације порезима, куповином имовине и земље)
    9. Повратак остварити у наредних 50 година
    10. Нису наши преци гинули да би Вук Драшковић поклањао
    (милунка, 7. avgust 2017 09:27)

    Srbi se trenutno sele na Zapad, a Kosovo većina ne zna ni gde se nalazi. Verujte, narod se bori da preživi i neće da se žrtvuje za nešto što nije realno.
    druga je stvar što sa Albancima mi ništa ne možemo dogovoriti, jer imaju jake mentore koji im dozvoljavaju da se ne drže nikakvog dogovora.
    (nemanja s., 7. avgust 2017 11:55)

    # Link komentara

  24. Vuce a ko garantuje sprovodjenje arthisarijevog plana nakon sto priznamo Kosovo? 4 godine se ne sprovodi ZSO.
    (da te ..pitaj, 7. avgust 2017 11:54)

    # Link komentara

  25. pasjer , 7.avgust 2017 10:52 вама одговор : Србија није у Куманово потписала капитулацију.После потписивања мировног Кумановског споразума на Косово је прва стигла Руска војска.12 јуна 1999.год. долазак руских војника на аеродром Приштина . 18 јуна 1999.год. потписан званичан уговор у Хелсинкију о учешћу руских трупа у саставу КФОР . 10 јула 1999.год. 86 руских војника из састава КФОР размештено у Косовској Каменици . 17 јун 2001.год. Путин у Приштини.
    (Miki, 7. avgust 2017 11:49)

    # Link komentara

  26. Srbije je na Kosovu i Metohiji onoliko koliko je Srba na njemu, koliko opstaju naše crkve i manastiri i sva kulturna baština koju na njemu imamo, a ne koliko ima reči u preambuli ustava. Ta preambula nam ništa ne donosi, ne utvrđuje nas na KiM, niti je od pomoći našem narodu na njemu. Vuk razmišlja trezveno i dobro bi bilo kada bi i drugi političari ovako otvoreno govorili, a ne udvarali se samo biračima lažući ih. Od istine niko štete video nije...
    (Mašan, 7. avgust 2017 11:42)

    # Link komentara

  27. @(милунка, 7. avgust 2017 09:27)
    Draga Milunka,

    bojim se da prvih 5 vaših tvrdnji nisu sasvim tačne, a poslednje 3 su ipak neostvarive.
    1. Ako ste mislili na osobe koje su proterane posle bombardovanja, bilo ih je 209.021 (Komesarijat za interno raseljena lica)
    2. Oni već sada imaju pravo glasa Kosovu
    3. Državna teritorija ne može cela biti u vlasništvu države, osim u vreme osmanskih sultana.
    4. Srbija sme da prizna šta god hoće, ne mora da ratuje.
    5. Mnoge zemlje su priznale otcepljenja, recimo u poslednjih 30 godina: SSSR (Letonija, Litvanija, Gruzija...), Etiopija (Eritreja), Indonezija (Istočni Timor) itd.
    6. Slažem se da treba zaštiti narod
    7. Takođe se slažem da treba zaštiti žive manastire i crkve
    8. Ne može Srbija stimulisati povratak na Kosovo porezima, pošto ne prikuplja poreze na Kosovu
    9. Bojim se da predviđanje budućnosti udaljene 50 godina nikome ne ide od ruke, čak ni Marksu
    10. Nisam siguran da vi razumete zbog čega su naši preci ginuli, a osim toga Vuk Drašković nije u prilici da nešto poklanja, pošto je nebitan političar

    Vidim da su mnogi ljudi poput vas pogođeni zbog situacije sa KiM, ali mi nije jasno zbog čega. Ja sam bio na Kosovu, upoznao ljude sa Kosova, čak i neke Albance, niko od njih nije tako zagrižen za Kosovo kao ljudi u ostatku Srbije, naročito Beograđani. Mogli bismo svi zajedno malo da se opustimo, to je jedino što do sada nismo probali. Ko zna, možda ćemo posle toga živeti bolje?
    (miloske, 7. avgust 2017 11:35)

    # Link komentara

  28. 1. Srbija je kapitulirala i povukla svoju državu s Kosova 1999. 2. Srbija ima manje od 7 miliona ljudi i nema ekonomske, demografske ni vojne resurse da vodi bilo kakav rat. Šta više, rubne opštine juga i istoka Srbije se rapidno prazne da bi neki neprijatelj to mogao da okupira za 24 sata i on sprovede vaš plan naseljavanja i referendumisanja... 3. Nije tačno da nijedna zemlja nikad nije priznala otuđenje svoje teritorije - istorija pamti na stotine primera. Eto, Turska je priznala otuđenje balkanskih teritorija, a Velika Britanija otuđenje Irske 1922. 3. Većina drugih stavki je vrlo bajkovita i zvuči kao Zorannah Mihajlović "Treba da...". A kako, to nije bitno.
    (pasjer, 7. avgust 2017 10:52)

    1. Rezolucija 1244 garantuje da je Kosovo u Srbiji.
    2. Kosovo ima jos manje demografskog a pogotovo ekonomskok potencijala da ratuje iako niko nikoga ne gura na ratovanje.
    3. Blakan je bio deo otomanske imperije a ne Turske,. Brkas babe i zabe. Velika Britanija je isto imperija.Po tome se i Britanija odrekla Indijie a Indijaca ima vise nego Britanaca.
    4. A o bajkovitosti tvojih styavki necu ni da pricam.
    (popaj, 7. avgust 2017 11:32)

    # Link komentara

  29. Objektivno, Ahtisarijev plan nudi mnoge povoljnosti za naš narod na KiM. A Srbija im svakako ništa neće moći da pomogne neprijateljstvom sa najuticajnijim državama i Albancima. Stvarnost je da nam je mudrost danas potrebnija i korisnija nego tvrdoglavost. Zato Vukove reči shvatam kao govor mudrog i dobronamernog čoveka koji misli o budućnosti ove zemlje i svih nas.
    (Ivan Sombor, 7. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  30. Usamljen glas razuma u opstoj halabuci.
     (Glas razuma, 7. avgust 2017 11:15)

    # Link komentara

  31. Да је Вожд Карађорђе овако размишљао, ми би данас још увек били у Турској, а Вук би се вероватно звао Мухарем. О таквој стварности само размишљају губитници и они који нису у стању да ту стварност мењају.
    (бивши горко разочарани СПО-овац, 07. avgust 2017 08:12)

    Sreca, pa smo ovako dobitnici.
     (Dobitnik, 7. avgust 2017 11:09)

    # Link komentara

  32. 99% ljudi pročita naslov i trk na komenatre gde leče svoje komplekse. tema je ahtisarijev plan a ne drašković... to što je nama nudio ahtisarijev plan već sada je teški sci-fi i albanci sa kosova ga ne bi prihvatili ni pod cenu rata. a zašto i bi? pritiska zapada sada nema, koliko toliko normalno funkcionišu, čak i u nama "bratsku" rusiju putuju sa svojim pasošem (a u nama mrsku ukrajninu ne mogu da uđu)... vreme radi za njih, oslonili su se na albaniju koja će kroz 10ak godina ekonomski i po natalitetu biti ispred srbije a mi ćemo biti pusto ostrvo okruženo nato zemljama koje će živeti u svojim mitovima, sa kompleksima vise vrednosti i uživaćemo u tome što ćemo turcima naplaćivati kazne na račun prekoračenm srednje brzine na auto putu...
    (Penny, 7. avgust 2017 11:07)

    # Link komentara

  33. E moj Vuce,mnogo si se ofucao i srozao,prihvati i ti realnost i stvarnost da si totalno nebitan faktor ...koliko si dobar pisac,sto puta si gori politicar! A nije da nisi imao kapaciteta i potencijala...ali ne,tebi je patriotizam oduvek bio floskula i nacin da dodjes do funkcije i fotelje,kako za sebe,tako i za Danu...a vidim da se i dan danas ne odrices tih privilegija,iako ti je stranka manja od Cedinog LDP-a...
    Zato Vuce,drzi se ti fotelje i Dane,pusti Kosovo i Metohiju...
    Tacno je da nam je KiM oteto,ali bez njega OSTAJEMO tek kada to prihvatimo i POTPISEMO!!!
     (don kihot, 7. avgust 2017 10:55)

    # Link komentara

  34. 1. Са Косова је протерано преко 300 хиљада људи
    2. Када се сви они врате, или кад им се да право гласа онда нека се направи референдум
    3. Косово је државна територија у власништву Србије
    4. Србија никад не сме да призна отуђење територије ни по цену рата
    5. Ниједна земља на свету никад није признала отуђење дела своје територије
    6. Треба заштитити народ доле
    7. Треба заштитити живе манастире и цркве
    8. Треба направити план насељавања Косова Србима из Србије (стимулације порезима, куповином имовине и земље)
    9. Повратак остварити у наредних 50 година
    10. Нису наши преци гинули да би Вук Драшковић поклањао
    (милунка, 7. avgust 2017 09:27)
    1. Srbija je kapitulirala i povukla svoju državu s Kosova 1999. 2. Srbija ima manje od 7 miliona ljudi i nema ekonomske, demografske ni vojne resurse da vodi bilo kakav rat. Šta više, rubne opštine juga i istoka Srbije se rapidno prazne da bi neki neprijatelj to mogao da okupira za 24 sata i on sprovede vaš plan naseljavanja i referendumisanja... 3. Nije tačno da nijedna zemlja nikad nije priznala otuđenje svoje teritorije - istorija pamti na stotine primera. Eto, Turska je priznala otuđenje balkanskih teritorija, a Velika Britanija otuđenje Irske 1922. 3. Većina drugih stavki je vrlo bajkovita i zvuči kao Zorannah Mihajlović "Treba da...". A kako, to nije bitno.
    (pasjer, 7. avgust 2017 10:52)

    # Link komentara

  35. ja prihvatam realnost da je Srpska samostalna država već 25 godina. Molim?!?
     (samosovinist, 7. avgust 2017 10:47)

    # Link komentara

  36. Meni je sasvim jasno da Srbi (barem dobar dio njih) izuzetno emotivno gleda na Kosovo i da je tesko biti racionalan s takvim stavom, ali zaista me zanima kako vecina (ona normalna, prosjecna vecina) vidi buducnost Kosova i Srbije i sto bi uopce bilo neko pozeljno, racionalno rjesenje?

    Iz vanjskog kuta gledanja - Srba na Kosovu je puno manje od Albanaca, a tendencija je da ce se taj omjer jo povecavati na stetu Srba (cak i u najzdravijoj mogucoj situaciji -albanski natalitet je takava kakav je, a srpski je suprotan tome...). Kosovo je, realno gledano, jedna zaostala i prilicno primitivna sredina (bez ikakve namjere da nekoga vrijedjam, ali to je naprosto tako) i upce ne mogu shvatiti kako bi to izgledalo srpsko upravljanje Kosovom? Zar bi rastjerali Albance? Ili što točno je rješenje?

    Iako to nitko nece reci u Srbiji, ali Kosovo je prakticno jedino pregovaracko sredstvo Srbije koje je relativno jako...i na racun njega se moze stosta dobiti. Iako takav stav zvuci lose mnogima, ali realnost je da ce u suprotnom kroz koje desetljece i prije -Kosovo biti 100% van dometa Srbije i da ce se spominjati kao srpsko samo u povijesnim pricama. Nove generacije (bez obzira sto neki ne misle tako) nece imati gotovo nikakve emotivne vezanosti za Kosovoa (ber njih 90%) i za njih ce to biti samo jedno zaostalo mjesto sa ogromnom albanskom vecinom i nesto sto je jednom bilo u sastavu Srbije...a zasigurno im nece padati na pamet da bi se isli boriti za tako nesto...
    (maris, 7. avgust 2017 10:44)

    # Link komentara

  37. Realnost je da na Kosovu žive 92% Albanaca
     (Luli, 7. avgust 2017 10:42)

    # Link komentara

  38. Hajdemo sad pokusati malo realnije da sagledamo stvari.Srbija ne bi za uzvrat nista dobila ako bi zvanicno priznala Kosovo.Drugo U Republici Srpskoj zivi 1,3 miliona Srba gde je njihovo pravo na samoopredeljenje.Mislim da smo tu mnogo pogresili naravno da je zapad na strani albanaca,ali onda kad je kosovo proglasilo nezavisnost trebala je istog dana i RS u tom slucaju imali bi opciju da trgujemo.Srbija je na isti nacin mogla odbaciti dejtonski sporazum i reci srbima u BIH da bojkotuju sve sto dolazi iz sarajeva sve dokumente sa pecatom BIH,sve mirnim putem.Verovatno bi straci raspustili parlament ali bi onda imali veliki problem imali bi 1,3 miliona ljudi protiv sebe.Zamislite da policij,prosveta,zdravstvo i sve vazne institucije udju u strajk bilo bi zeznuto sa obe strane,ali bez borbe nema ni nezavisnosti
    (goran, 7. avgust 2017 10:41)

    # Link komentara

  39. Razum nalaže da stvarnost prihvatimo. Sad kad se setim Plana Z-4 kada smo skoro svi bili opijeni drekom profesionalnih patriota da se ne prihvati, vidim koliko smo pogrešili i kajemo se. Nema sada tih bukača da dođu u moju kuću u Knin i da kažu šta dobismo od toga što smo ih poslušali i odbili taj Plan. Vuk Drašković je tada valjda jedini upozoravao da ako taj Plan ne prihvatimo, ako stvarnost ne prihvatimo, loše će nam se desiti. Napadali su ga i najružnije vređali, nazivali "lažnim prorokom" i "izdajnikom" oni koji su nas kasnije prvi ostavili, izdali i napustili. Danas svi priznaju da je fatalna greška što ne prihvatismo Plan Z-4. Zato se bojim da ako i ovoga puta ne budemo poslušali glas razuma, može nam se veliko zlo desiti.
    (Radenko Jojić, 7. avgust 2017 10:35)

    # Link komentara

  40. Prihvatićete vas dvojicea sve ono što ste odbijali devedesetih dok ste bili skutonoše Slobodana Miloševića.
    (Milko, 7. avgust 2017 10:34)

    # Link komentara

  41. "Kasno Marko na Kosovo stiže".
    (Komunista, 7. avgust 2017 10:20)

    # Link komentara

  42. evo, meni je kao hrvatu i neutralnom promatraču sa strane, onako iskreno, prilično čudno i krajnje nerazumljivo čitati srbe kako pričaju o priznanju kosova. jednom kada priznaš nema više nazad, ali vi valjda znate što radite...
    (..., 7. avgust 2017 10:17)

    # Link komentara

  43. Tih sam godina (na žalost....) da se vrlo dobro sećam kakva je reakcija srpskih patriota, rodoljuba i pametnih glava bila na eventualno prihvatanje plana Z - 4 iz 1995. godine, koji se odnosio na prava srpskog naroda u Republici Hrvatskoj (sopstvena policija, sopstvena valuta, posebni predstavnički i upravni organi, posebne veze sa Republikom Srbijom). Nekoliko meseci nakon odbijanja tog plana od strane srpskih patriota i pametnih glava (januar 1995.) usledila je "Oluja" (avgust 1995.), ostala su zgarišta, ubijen je jedan narod, a Hrvatska je ostala bez srba. Paralela sa Kosovom, razume se, nije potpuna ali je, u isto vreme, ona "patriotska pamet" iz sredine 90.ih prošloga veka očigledno neizmenjena... Zakonomerno, uzrok posledice bi takođe, čak izvesno, mogao biti identičan: lamentiranje nad sopstvenom sudbinom i tražewe krivaca na sve strane, osim u sebi, svojim bitnim političkim odlukama i postupcima..
    (Miodrag Jesic, 7. avgust 2017 10:16)

    # Link komentara

  44. Samo zelim da pomenem , sto se tice plana z4, koji se stalno spominje, valjda je jasno svima da bilo kakva prava Srba u Hrvatskoj na papiru ne znace apsolutno nista. Papir je jedno, a ostvarivanje tih prava u praksi nesto sasvim drugo i to Srbi tamo vrlo dobro znaju, naucili su da zive s tim, sa konstantnom diskrimnacijom i gazenjem tih istih proklamovanih prava. Slicno kao i Srbi na Kosovu.
    (Ja, 7. avgust 2017 10:11)

    # Link komentara

  45. Samo čovek bez svog "ja" prihvata tudju realnost.
     (VHS, 7. avgust 2017 10:10)

    # Link komentara

  46. Sve je ovo nažalost tačno, ali da to priča Drašković? Čuvena je njegova izjava dok je bio ministar spoljnih poslova SRJ-SCG. "Kada su me pitali hoće li Kosovo biti nezavisno, rekao sam 'No čens'".
     (zbigniew, 7. avgust 2017 10:10)

    # Link komentara

  47. Ljudiii, Albanci su prihvatili Ahtisarijev plan!!!! Neinformisanosti!!UH!E, sad drugo što ga u minimumu, sprovode, ali sprovode...da smo mi učestvovali povolnjije bi bilo.... Pogledajte kakvu su zastavu, grb,himnu, morali da usvoje.... (da li bi mi npr. pristali da su nam rekli Kosovo ostaje u Srbiji bez autonomije,ali menjajte simbole, albanski kao službeni u celoj Srbiji. Dajte im poslanike sa vetom na Ustav,veze s Albanijom,nek da biraju policiju i sudije u svojim opštinama).Istorija otišla kud je otišla,ALBANSKI i SRPSKI su zvanični jezici na Kosovu, vidite im valjda na TV, da piše sve i na srpskom "VLADA KOSOVA", lična karta je na srpskom, vidite i na TV, da su putokazi napisani i na albanskom i na srpskom....U srpskim opštinama,npr. Gračanici, koju su takođe morali formirati po AHT. PLANU, prvi je srpski jezik, a drugi albanski, jer su Srbi većina... Za ovo vi sada govorite da je premija, a ja sam bio izdajnik i poremećen, kad sam rekao pre 10 god. da ima i dobrih stvari. Nije se pregovaralo o statusu Kosova, nego o statusu SRBA i CRKVE NA KOSOVU. Ima dobrih rešenja, od opština, policije, sudova, veza sa Srbijom, da se Srbi osećaju kao da su ostali u Srbiji....a moglo je povoljnije( kao ZSO, entiteta mada se ne bi tako zvao). Ali status.. ne priznamo. Ako se ikad vreme promeni- to je drugo ( Kao u Ustavu Irske, čeka prisajedinjenje Severne Irske, kad/ ako bude...)... E,sad se borimo samo DA SE PRAVIMO DA NE PRIZNAJEMO, a NEŠTO DODATNO IZ AHTISARIJEVOG PLANA...
    (Aleksandar Božić, 7. avgust 2017 10:07)

    # Link komentara

  48. Rezonovanje koalicionog partnera SNS. SVe je jasno!
    (radnik, 7. avgust 2017 09:58)

    # Link komentara

  49. Jedno dobronamerno zapazanje na osnovu par komentara (bez plediranja za i protiv). Spominje se da bi Draskovic trebalo da izadje na izbore sa ovom idejom itd. Ako to vazi za njega, sta tek reci za ostale stranke? SNS izlazi na izbore u koaliciji sa 10 stranaka u rasponu od levice do ekstremne desnice samo sa liderom, jedino sto imaju je prezime Vucic. Mislim da Vucic to dobro zna i da svesno pokrece ovakva pitanja posle izbora. Tako su izasli i na lokalne i na republicke izbore. Slogani su opsti: Zajedno mozemo sve, Za sigurnu buducnost itd. Ni DS nije drugacije radio u svoje vreme. Hocu da kazem, problem je u politickoj kulturi, populizam je jednostavno podrazumevajuci, a za to su krive manje-vise sve stranke. Svi hoce da vladaju uz sto manje obaveza i odgovornosti. E sad, sto mi to tako prihvatamo, to je druga stvar. Zato i zivimo u nefunkcionalnoj drzavi, ne resavamo probleme, ne vodimo dijalog, nego imamo situaciju u kojoj kao opozicija mozete da optuzujete druge da su izdajnici, a kad dodjete na vlast priznajete nekakve realnosti (i pritom kasnite vise od 10 godina) itd. Zato je ovo sve besmisleno.
    (zimzeleni, 7. avgust 2017 09:39)

    # Link komentara

  50. Opasni politicki sarlatan.
     (Iz Britanije, 7. avgust 2017 09:36)

    # Link komentara

  51. Lider Srpskog pokreta obnove Vuk Drašković smatra da Srbija treba da prihvati i prizna kosovsku stvarnost.

    "Srbija treba da prihvati i prizna kosovsku stvarnost" ?

    Ako mene pitate "Srbija je ODAVNO prihvatila i priznala "kosovsku stvarnost" !
    Ono sto Srbija "NIKADA nece priznati" je samo jos to da Srbija "nikada svojim gradjanima nece priznati da je PRIZNALA kosovsku stvarnost" !
    Moram priznati da na mestu Srbije ni ja licno nebih Marka Djurica "ostavio bez posla", neka ga neka i dalje "ocuvava Kosovo", nije Marko Djuric jedini "srpski visoki zvanicnik" koji "dzabe jede 'leba" !
    (Bucko razmisljam, 7. avgust 2017 09:29)

    # Link komentara

  52. 1. Са Косова је протерано преко 300 хиљада људи
    2. Када се сви они врате, или кад им се да право гласа онда нека се направи референдум
    3. Косово је државна територија у власништву Србије
    4. Србија никад не сме да призна отуђење територије ни по цену рата
    5. Ниједна земља на свету никад није признала отуђење дела своје територије
    6. Треба заштитити народ доле
    7. Треба заштитити живе манастире и цркве
    8. Треба направити план насељавања Косова Србима из Србије (стимулације порезима, куповином имовине и земље)
    9. Повратак остварити у наредних 50 година
    10. Нису наши преци гинули да би Вук Драшковић поклањао
    (милунка, 7. avgust 2017 09:27)

    # Link komentara

  53. A gase li i oni neprijateljstvo prijateljstvom?!
    (Rhyzm, 7. avgust 2017 09:18)

    # Link komentara

  54. Nekad pametan covjek, a sad praznoglav. Nece priznanje Kosova napraviti neke velike pozitivne promjene u Srbiji, osim sto bi Srbi mogli da izgube svoj identitet za sva vremena, pa bi time mogli nestati. Srbi se nisu odricali Kosova i u mnogo teza vremena, a sad da ga se odricu radi neke kratkotrajne koristi. Jel se Izraelci odricu Izraela, jel se Grci odricu Kipra. Ko god se odrekne onoga što je njegovo, na kraju je osuđen na propast. Rasparcavanje Srbije nece stati, jer se i dalje dopusta sirenje Albanaca na jug Srbije, a onda ce opet doci zahtjevi da se ti dijelovi odvoje, pa Raska i tako do Beograda, jel po teoriji porijekla Albanaca koju oni uporno poturajaju i Beograd je njihov, tako da ce jednoga dana i on doci na red. Nekad se nije vjerovalo da ce Kosovo biti na onako nasilan nacin odvojeno od Srbije, pa se dogodilo, danas se ne vjeruje da ce Beograd doci na red da postane albanski, ali i to ce se dogoditi, a do tada će Srbi davati, a Albanci uzimati. To će se nazivati poštenim dogovorom, kao što je Antisarijev plan. Istog trena kad Srbija prizna Kosovo, pokrenuće se pritisci za ukidanje Republike Srpske i za godinu-dvije i nju ce nasilno ukinuti, a Srbi ce se odseliti iz Republike Srpske u citav svijet. Srbija ce nestati, a nas najveci problem je sto nam je drustvo u rasulu, nema vrijednosti, zaboravili smo sta znači biti Srbin. Politicari nam zloupotrebljavaju srpstvo i uguravaju ga u svoje lopovluke i mnogi zbog toga postaju anacionalni.
    (Marlone, 7. avgust 2017 09:18)

    # Link komentara

  55. Robujući toj normi izvan stvarnosti, država trpi samo ogromne gubitke, i političke, i razvojne, i demokratske i demografske i novčane.
    E da u slucaju priznavanja i dobijemo neku korist kao drzava pa i boz pomozi/Republika Srpska nezavisna,sever Kosova Srpski,prijem u EU ad hok,preko noci.../ovako ce korist imati samo pojedinci koji ce napuniti dzepove zarad tog cina.Tako je i onomad bilo sa Slobom,sad kad gledamo iz ove perspektive sta smo kao drzava dobili od toga?Joj 6 oktobar,najmisticniji datum u novijoj istoriji Srbije,zbog njega i dan danas slusamo ideje nasih "mudrih politicara"
    (GORAN 027, 7. avgust 2017 09:12)

    # Link komentara

  56. "Sad kad citam taj predlog deluje odlicno...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Aviomehanicar, 7. avgust 2017 08:03)"

    Pa, naravno ... uvek je tako, samo mi to nikako da shvatimo. Uvek bismo da retroaktivno prihvatimo ono što nam je nuđeno nekolko godina ranije, ali dok mi složimo kockice u glavi, uslovi se, obično, promene. Sloba je na tome apsolvirao ... uvek je prihvatao sve kasnije i to sa kamatom. Doduše, Slobini potezi su se 1:1 poklapali sa potrebama zapada u to vreme, tako da ne mogu da se otmem utisku da nas (vas, zapravo, jer ja nisam bio deo njegovog stada, nikad) je debelo zavlačio sa pričom o patriotizmom.
    O ovom njegovom nasledniku ne treba ni trošiti reči, ali, vidim - i njegovu priču gutate bez ikakvih problema ...
    (Goran, 7. avgust 2017 09:11)

    # Link komentara

  57. @бивши горко разочарани СПО-овац
    Zaista nemas nikakvo znanje o istoriji.
    Karadjordje je podigao bunu oslonjn na Rusiju, Sve je hteo odmah, na silu, bez pregovora. Buna je ugusena, a on je pobegao preko granice da spasi zivot. Rezultat njegovog delovanja, na koje se pozivas, je bio porazan. Posle su njegove pristalice i potomci nasminkali istoriju, poraz proglasili pobedom i nasa deca sada to uce.
    Nesto kasnije Milos je, oslonjen na zapad - pre svega Austrougarsku, uglavnom za stolom i mic po mic, u dugom procesu, obezbedio nezavisnost Srbije. Ali takav plan, gde se ne dobija sve odjednom, na silu i galamu, vec pregovorima, ustupcima i stvaranjem prijatelja na strani onih koji mogu da ti pomognu, nije popularan ni danas.
    Srbija ni danas nista nije naucila iz ta dva primera u svojoj proslosti, vec se povodi zapaljivom mitomanijom i retorikom sledbenika Karadjordjevica. Nikako da uradi mentalnmi otklon u odnosui na kabadahijsko ponasanje, uzivamke u izigravanju zrtve, mazohistickog samozadovoljstva i nerazumne tvrdoglavosti.
    (Iks Oks, 7. avgust 2017 09:03)

    # Link komentara

  58. Ajde da prihvatimo, ali neka nam prvo Vuk ili bilo ko drugi navede da se ikada i igde desilo nesto slicno i da je posle toga nastalo blagostanje. Ja samo znam za slucajeve da su pretenzije nastavljene, jer neprijatelj oseca slabost protivnika i trazi jos i jos i jos...
    (zapitani, 7. avgust 2017 09:02)

    # Link komentara

  59. Vuče, znam ostario si i Ti, pa nema više u tebi one patriotske oštrine koja Te je krasila 90-tih, šta je realnost na KIM? Pa i slepci vide da KIM nije nezavisno, već da je čisti protektorat. To što je oteto Srbiji ne znači da je samostalno.
    A što se tiče stava MSP ono je raklo da proglašenje nije u supotnosti sa Medjunardnim pravom, ništa nije (jer nije bilo ni pitano) reklo o samoj nezavisnosti.
    Ahtisarijev Plan je mamac za Srbe, nigde nema garanicje da će se i poštovati
    od strane Albanaca i njihovih sponzora za koje nema suda.
    Što se tiče brojnosti Albanaca apsolutne i relativne, o tome se ništa ne zna
    jer je zdanji popis bio, čini mi se 31.03.1961.
    Albanaca na KIM, koj tamo stalno žive, nema više od 700-800.000.
    Pre popisa trebalo bi na KIM uspostaviti Ulice i brojeve na celoj teritoriji, što sada nije slučaj, i sve dosadašnje izbore čini lažnim.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 7. avgust 2017 09:01)

    # Link komentara

  60. Politicar bez ideje i naknadne pameti.
    (as, 7. avgust 2017 08:54)

    # Link komentara

  61. UN su garantovale suverinitet Srbije pa su ipak Albanci pomognuti da otcepe KiM, tako da ovo da se ne mogu pripojiti Albaniji može biti puj pike ne važi, opet mogu biti pomognuti.
    Ahtisarijevom planu fali institucija ZSO.
    U tim uslovima Albanci će biti prinudjeni na saradnju i dijalog sa Srbima a dijalog je ključ pomirenja.
    (Gavrilo, 7. avgust 2017 08:49)

    # Link komentara

  62. Vuk dlaku menja, ali Danica upravni odbor - nikada...
    Tačka, kraj...
     (Može biti samo je*an, 7. avgust 2017 08:46)

    # Link komentara

  63. Pa valjda ce vodja smoci snage da mu izleti iz glave i kaze da je sve potpisano i da nema vise Kosovo je srce Srbije.
     (Dane, 7. avgust 2017 08:43)

    # Link komentara

  64. Zaista mi jasno do koje mere sludju vise ovaj narod a svi su svesni da je sve potpisano oko Kosova samo se jos vuce da se implementira.
     (Zana, 7. avgust 2017 08:36)

    # Link komentara

  65. To je Viđenje Vuka Draškovića a kao rezultat tog viđenja njegovi izborni rezultati.Ipak on iako sam uspeo je šlepajući i Danu da se uhlebi.Ozbiljne države čak kada su pobeđene u ratu nesmiju odustajati od svojih teritorija, posebno kada se zna na koji način su te teritorije otuđene. Svesni globalnih meteoroloških promena Srbija umesto planiranja izgradnje autoputeva prema Prištini i Tirani da se najozbiljnije posveti izgradnji hidromelioracionih sistema na celoj našoj teritoriji i to odmah zbog svoje budućnosti, a ne da poklanja Arapima zemlu mic po mic kako su u prošlosti Albanci milom i silom osvajali naše teritorije
    (e, 7. avgust 2017 08:35)

    # Link komentara

  66. Onog trenutka kad priznamo tu nezavisnost, odrekli smo se Kosova zauvijek. Priznali smo da je najgrublje kršenje međunarodnog prava za nas potpuno normalna stvar, da sve zemlje na svijetu imaju pravo na teritorijalnu cjelovitost - osim Srbije, da je zločinačko bombardovanje 99. bilo potpuno opravdano, na neki način potpisujemo kapitulaciju. Ako Srbija pod prijetnjom ratom i istrebljenjem nije htjela pristati na ultimatum jedne Austrougarske zašto sada, u miru, da pristaje na otimačinu svoje teritorije... Priznati samo u slučaju da se to isto pravo omogući i drugima, prije svega Republici Srpskoj, pa da vidimo...
    (s0n3, 7. avgust 2017 08:35)

    # Link komentara

  67. Ostavite se Kosova.
     (Milos, 7. avgust 2017 08:25)

    # Link komentara

  68. Sada Albanci neće prihvatiti taj plan, odnosno, možda bi g aprihvatili formalno, da dobiju i to priznanje od Srbije, bitno im je zbog granica i još koječega, ali da srpski bude zvaničan jezik na celoj terotoriji, čemu. Hoće li se sutra ujediniti sa Albanijom ili delovima Makedonije, neće pitati Srbiju, ako takvo ujedinjenje prizna Amerika, ko će ih sprečiti.
    Nije prvi put da Srbiji kasno dođe iz dupeta u glavu, sad bi hteli pno što nam je nuđeno, ali sada nema, pojela maca.
    (KamenKo, 7. avgust 2017 08:24)

    # Link komentara

  69. Нека Вук изађе са тим предлогом самостално на скупштинске изборе, нека добије већину, формира владу и спроведе то. Овако, глупо је предлагати решења која имају подршку равну статистичкој грешци.

    "Robujući toj normi izvan stvarnosti, država trpi samo ogromne gubitke, i političke, i razvojne, i demokratske i demografske i novčane"

    Да је Вожд Карађорђе овако размишљао, ми би данас још увек били у Турској, а Вук би се вероватно звао Мухарем. О таквој стварности само размишљају губитници и они који нису у стању да ту стварност мењају.
    (бивши горко разочарани СПО-овац, 7. avgust 2017 08:12)

    # Link komentara

  70. Sad kad citam taj predlog deluje odlicno...
     (Aviomehanicar, 7. avgust 2017 08:03)

    # Link komentara

  71. hahahaha posle 9 god da prihvatimo ponudu koja više ne vazi.
     (ledenjak, 7. avgust 2017 08:00)

    # Link komentara

  72. Koga bi trebalo da zanimaju izjave politicara za koga vec gotovo dvadeset godina niko ne glasa.
    (jos jedan kum, 7. avgust 2017 07:56)

    # Link komentara

  73. Tako je, Kosovo je albansko...
    (Takoje, 7. avgust 2017 07:51)

    # Link komentara

  74. Pitam se Vuce, zasto Hrvati ne prihvate svoje sporove na svoju stetu, ili Slovenci, ili Spanci, Ukrainci. Zasto se oko Kipra ne sredi stanje. Ima takvih primera mnogo.
    Zasto Albanci ne prihvate da je severni deo srpski?
    Nekada sam glasao za tebe, a sada ne znam da li si ti ona ista osoba.
    (Krusevac, 7. avgust 2017 07:46)

    # Link komentara

  75. Džabe Vuče pričaš. Mi još verujemo u pobedu nad Nato '99., majčicu Rusiju, najveći državni suficit ...itd, a ne razmišljamo. Kamo sreće da su te Srbi slušali, imali bi Z4 u Hr.
     (lazica, 7. avgust 2017 07:44)

    # Link komentara

  76. Draskoviceve izjave su nebitne. I to je otprilike to.
    (sislo, 7. avgust 2017 07:40)

    # Link komentara

  77. Konacno nesto normalno od nasih politicara.
     (Nena, 7. avgust 2017 07:37)

    # Link komentara

  78. Vuka Draskovica odavno ne dozivljavam kao nekog koga bih svrstao u "mi", izuzev u slucaju da govorim o nekom s kim zivim s njim na istoj planeti, tako da ne znam koji smo to "mi" koji treba da prihvatimo Ahtisarijev plan.
    (srba, 7. avgust 2017 07:36)

    # Link komentara

  79. Vrhunska nacionalna sramota neće biti kada Srbija prizna Kosovo,već kada to ne učine Rusija i Kina,a možda i neke članice EU.
    (Bezubi Vuk, 7. avgust 2017 07:29)

    # Link komentara

  80. Šta bi mi bez Vuka.
    (Super, 7. avgust 2017 07:26)

    # Link komentara

  81. Secam se kao juce da je bilo. Iako u opoziciji, Vuk ulazi u saveznu vladu jer su pred zemljom veliki izazovi i odlaze svi u Rambuje. Tada je govorio da je predlog kapitulacija zemlje i podrzava njegovo odbacivanje sa rizikom rata koji se nadvio nad zemljom. Vuce sta bi? Po cemu se Ahtisarijev plan razlikuje od predloga iz Rambujea?
     (Papa, 7. avgust 2017 07:18)

    # Link komentara

  82. Tada smo odbili, danas bi bila premija dobiti to!
    E Srbi, kada ćete naučiti lekciju?!
     (Otkud tetka zna Jovića?!, 7. avgust 2017 07:16)

    # Link komentara