Petak, 28.07.2017.

19:27

Rumunsko stop ruskom avionu; Rogozin: Odgovorićemo, gadovi

Zamenik ruskog premijera Dmitrij Rogozin otkazao je put u Moldaviju pošto njegovom avionu nije dozvoljen ulazak u vazdušni prostor Rumunije i Mađarske.

Izvor: B92

Rumunsko stop ruskom avionu; Rogozin: Odgovoriæemo, gadovi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

poznavalac

pre 6 godina

Moldavija je za Rumuniju ono što je Kosovo za Srbiju. Moderna Rumunija je nastala ujedinjenjem Kneževina Moldavija i Vlaška. Do 1940. je bila deo Rumunije, kada je sovjetsko-nemačkim paktom najveći deo dat SSSR-u! Rumuni su se zato i pridružili Nemcima 1941.-da vrate Moldaviju i još neka mesta na Crnom moru. Nakon 1945. je SSSR sve okupirao i dalja istorija je poznata.

Jagodinac

pre 6 godina

Iskreno, nemam ništa protiv Rusije ali stvarno treba da prestanu da glume silu a još ovo sa pretnjama na Twitter -u ma skroz ste bre smešni. Ako ste već hteli da glumite silu odbijete kontrolu letenja i sa pratnjom od 100ak vojnih aviona preleti preko Rumunije jer Rumunija ne bih smela da odgovori i svi vas poštuju.

neutralni felsh

pre 6 godina

sad im se moze, stari su to nenaplaceni racuni iz doba varsavskog pakta i ruske hegemonije. zanimljivo, sve zemlje koje su se tada zatekle pod sovjetima, i provele pola veka pod njihovom upravom, od letonije preko poljske, ceske, madjarske, rumunije, danas imaju tako panican strah od rusije, isto kao i potrebu da pokazu netrpeljivost, na svakom planu.

mlekadzija

pre 6 godina

Nepotrebno dodvorvanje Briselu i Vasingtonu...Ukoliko hoce i Rusija bi mogla da odgovori istom merom, prelet rumunskih aviona preko teritorije Rusije... sto se nece desiti.P.S. Kad Putin leti na Zapad ne zabranjuju mu prelet.. on nije na spisku?????

IgyBgd

pre 6 godina

Stvarne opasnosti ovde nije bilo, Rogozin malo preuvelicava stvari...avion bi svakako sleteo negde pre Minska da je trebalo...e sad, zasto je sve ovako uredjeno meni bas nije jasno. Spominje se zabrana ulaska Rogozina u EU. Pa dobro, ali avion je na putu iz Rusije preleteo do Rumunije 3 zemlje clanice EU. Poljsku, Slovacku i Madjarsku. I niko nije napravio problem. Sitne provokacije verovatno i pod uticajem najnovijih sankcija USA prema Moskvi. Pri tome valja reci da su zemlje EU rezervisane prema tim sankcijama...tako da...sve je ovo bezveze, maltretiraju se obicni gradjani na svim stranama koji nisu za nista krivi...a Rusi, Amerikanci...daleko im svima lepa kuca.

Eleftherios

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.
(Shirobon, 28. jul 2017 22:53)

Njihovo je neotuđivo pravo da zabrane prelet bilo kog aviona, a to što Rogozin odjednom putuje na sastanak sa predsednikom druge zemlje komercijalnom linijom, a ne službenim avionom ruske vlade čisto sumnjam da je vodio računa o troškovima, već su to sitne ruske igre čiji je cilj destabilizacija Balkana zarad proširenja ruskog uticaja, a mi slepci verujemo da su nam rusi prijatelji, a ovamo se natežu da uvezu Fiat 500L i za to traže da mi uvezem Lade. Toliko o prijateljstvu, samo je interes njima važan.

?!

pre 6 godina

Nevjerovatno oko čega se vi ljudi sporite,oko gluposti. Pro NATO Pro Rusi- i šta sad? Biće vam bolje? Rumunija je okupirana zemlja kao što je i Srbija i radi i reaguje kako joj gazde kažu. A ovo je samo jedan incident i ništa više. A to što je Rogozin rekao... Pa, "može mu se shvati" jer govori sa pozicije sile.

trta

pre 6 godina

Koji cudesni tvist.Rumunija, od sssr-a obespravljena i ugnjetavana kgbovskoj kamarili je tako odvalila samarcinu da se puse. Zato je dobro biti u nato, i cg ce isto ovako klepetati kgbovce za ove provokacije i pokusaje drzavnih udara. Inace, kad nato clanica ovako zavrce usi Rusiji, druga im lagano obara avion i ubija pilote... zamislite tek gde je Srbija u odnosu na nato clanice Albaniju i Hrvatsku.Ali mozda se osvestimo kad Srbija komplet propadne pa dbovci odu jer vise nema sta da se pljacka.

samo da primetim

pre 6 godina

Da dodam,avion je bez problema preleteo teritoriju Poljske da bi usao u prostor Madjarske, Poljaci koji nisu naklonjeni Rusiji nisu pravili probleme. I nisu mi jasni navijaci, Rumunija je napravila veliku gresku.I meni je jasna reakcija gospodina Rogozina. Pri tome, ne zaboravite, rakete NATO pakta iz Rumunije gledaju direktno na Moskvu. Nije to naivno.

Aleksandar

pre 6 godina

Ljudi ne stajte na niciju stranu i jedni i drugi su nam braca.Ovaj incident moze da se gleda dublje,jer Rumuni i Rusi nisu u ljubavi odavno.Rununi jesu kivni na Ruse zbog komunizma ali zla krv je aneksija upravo Moldavije i Severne Bukovine 1940.To je i gurnulo rumune u drugi svetski rat na strani Nemaca.Plus gradjanski rat u kojem su Rusi podrzali Transistriju a Rumuni Moldaviju I danas su pro Rumuni u Moldaviji protestvovali protiv dolaska Rogozina.

Soldier

pre 6 godina

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.
(lka, 28. jul 2017 21:34)

Ovo moze da izjavi samo neko ko nikada nije bio u Rumuniji. Oni zive mnooogooooo bolje nego ikada. Naravno, ne svi, i dalje ima sirotinje, ali je napredak neverovatan.

Shirobon

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.

Coco Bill

pre 6 godina

Da odgovorim našim "rusofilima" koji odmah potrče da "opravdavaju i brane majčicu" Rusiju. Rusija već odavno ima pik na Moldaviju i pokušava na sve načine, da je destabilizuje i da napravi razdor, kako među političarima, tako i među građanstvom, ne libeći se ni malo "opasnih igrica". Nešta slično kao što pokušavaju sa Crnom Gorom. Naravno tad ih nije briga za narod i što bi mogli da izazovu nekakve sukobe gde bi posledive mogle biti katastrofalne. E sad Rumunija takođe smatra da je Moldavija "njihova" zbog samog stanovništva koje je pretežno Rumunsko i zato ne dozvoljavaju bilo kakvo mešanje drugih država. Bilo da se radi o Rusiji ili Ukrajini.

7

pre 6 godina

Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima. (lka, 28. jul 2017 21:34)

Da, u poredjenju sa proslim vremenima, Rumuni zive u blagodati. Idi pa vidi ako ne verujes.

Eleftherios

pre 6 godina

Šta bi falilo Rumuniji da lepo saradjuje sa Rusijom. Ali ne da EU, klempa.
(УЕ, 28. jul 2017 19:57)

Oni su se jedva otarasili rusa, a ti se pitaš što ne sarađuju, pa koji će im đavo rusi kada su u EU i NATO-. Očigledno da oni nisu za njih pravoslavna braća možda zato što ih malo bolje poznaju od nas.

Bozo

pre 6 godina

@ddule
Mora tako. Moldavija je okruzena Rumunijom i Ukrajinom. S obzirom da preko Ukrajine ne sme, mora sa druge strane. Nije im ovo trebalo. Postoje neke situacije kad je dobro praviti se slep i glup. Ovo je jedna od tih.

lka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU). PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''? (Samosvesna gradjanka, 28. jul 2017 20:27)

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.

cacanin

pre 6 godina

Meni je stvarno zao ali ovako mocna zemlja kao sto je Rusija isuvise trpi i ne uzvraca ponizavanja zapada, onda stvarno ne treba da se cudi kad pocnu i ovi njihovi poltroni da ih provociraju. Znaci da straha nemaju, jer neke specijalne reakcije osim pretnji ne ocekuju...
A realno ne verujem da ce nesto i desiti osim diplomatskog glumatanja.

leptirica

pre 6 godina

Ako je sve bilo regularno onda je ovo glupa igra Mađara i Rumunja, vjerojatno po nalogu SAD-a. Opet treba vidjeti objašnjenje koje će sigurno biti objavljeno od strane Mađarske i Rumunjske . Možda je pak došlo do kršenja nekog protokola oko identifikacije aviona, odnosno možda su se namjerno lažno identificirali da zaštite identitet Rogozina, pa su ove države samo postupile po protokolu.
Ne vjerujem da je na snazi neka hajka na Rogozina jer redovito, bez problema putuje, ali ništa ne isključujem.

Ddule

pre 6 godina

Nije bas jasno ruta aviona. Sta ce avion koji hoce da leti na Cisinau, Moldavija, da leti preko Rumunije, pa Madjarsku?! Kako je stigao avion do Bjelorusije?

savetodavac

pre 6 godina

(milutin stojkov, 28. jul 2017 21:03)

Šta god ti mislio i osećao, ali po međunarodnom pravu svaka država ima svoje međunarodno priznate granice, pa samim tim i Ukrajina kojoj je, posle raspada SSSR-a, pripao i Krim. E sada što su ruske siledžije, ne poštujući ništa i nikoga to u jednom momentu otele (ukrajinsku teritoriju) otele su, istovremeno i svo stanovništvo, koje je u tom trenutku na toj teritoriji živelo. Šta bi ti danas ovde pisao da je Albanija, kojim slučajem (koristeći rusku i tvoju logiku) anektirala Kosovo, obzirom da na toj srpskoj teritoriji večinsko je stanovništvo albanskog porekla? Malo mućni glavom, pre nego što nešto napišeš

savetodavac

pre 6 godina

Brate Mito Rogozine, a koji ti je bio itinerer leta tog aviona? Pa sa otetog ukrajinskog Krima mogao si i balonom da doletiš do Kišinjeva. A ovako - praviš međunarodni skandal, pretiš dvema državama članicama EU... Sledeći put pitaj druga Vladimira kako se najbolje stiže do Kišinjeva, a da ne moraš da moljakaš Mađare, Rumune i Ukrajince.

marko

pre 6 godina

Gadovi... upravo je pokazao sta misli o Rumuniji i potpuno opravdao odluku rumunskih vlasti. Ta rec tako lepo opisuje njegovu bahatost i isfrustriranost.
Bravo komsije.

Danilo

pre 6 godina

Rumuni su pokazali drčnost koja uvek ima cenu za slabije.
Plaćanje cene za nepotrebnu drčnost, drugo je ime za glupost.
A rečnik Rogozina pokazuje primitivnost koja udružena sa silom nikako ne donosi slatke plodove.
Turci koji su mnogo jači od Rumuna, po svemu, na kraju su poklekli u sukobu sa Moskvom.
Rumuni lako mogu završiti puzeći...
A mi moramo da učimo iz grešaka drugih, dosta smo i sami plaćali sve moguće cene.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU).
PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''?

samo da primetim

pre 6 godina

Po podatcima FlightRadara avion je kruzio nad Madjarskom i vratio se u Minsk. Ne treba Madjarsku mesati u taj incident. Inace, u avionu je bilo 164 putnika, od toga 14-tero dece. Povratak za Rusiju u Kisnjevu je cekalo 170 putnika. To je redovna avionska linija kompanije S7. Za one koji pitaju zasto tom rutom, pa neka pogledaju FlightRadar, koliko aviona leti preko Ukraine a koliko preko Belorusije.

Milan Nikolić

pre 6 godina

Zanimljivo, redovan let koji je preleteo Poljsku, Slovačku i Mađarsku, odbijen je u Rumuniji. Predsednik jedne zemlje pozvao u goste visokog funkcionera druge zemlje a treća ne dozvoljava. Idiotski potez koji zaslužuje ovakav odgovor. Kako im nije smetalo kad je skoro bio u Srbiji? Osim toga, on nije ni probao da uđe u zemlje EU, osim ako rumuni nisu očekivali da će iskakati padobranom. Ovo i jeste potez učinjen da bi demonstrirao nešto, pametno svakako ne. A na Havaje možeš da odletiš, kao i u Njujork, samo je pitanje da li možeš da uđeš ili te vrate, neće kazniti ostale putnike zbog toga. Glupost koja će kad tad biti fakturisana

Aleksandar M.

pre 6 godina

(Mitar, 28. jul 2017 19:39)

Brate, ne mesaj sovjetsku i rusku cizmu. I sama Rusija je bila pod Sovjetima godinama..
Treće, ovde se radilo o životima ljudi u avionu a ne o Rogozinu, Rogozin je dolazio i u Srbiju preko zemalja EU.. Ne verujem da je Rumunija smela sama ovo da uradi..

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Hahahah, BRAVO RUMUNIJA! Sta si mislio, roguzine, da ti je Rumunija kolonijalna okupirana prcija i parce toalet-papira kao sto ti je Srbistanska gubernija? E pa malo si se zeznuo, Rumunija je kulturna i civilizovana SLOBODNA Drzava, clanica NATO i EU, njen narod se hrabro izborio za SLOBODU i nikad vise nece podpasti pod vasu cizmu, a ti crkni od muke.

Mitar

pre 6 godina

bravo Rumuni, majstori,vi bar znate kako je bilo divno , bajno i prosperitetno pod ruskom čizmom!Naučimo nešto od komšija, gde su sad oni a gde mi?Rumunija postade zapad za nas !

banEx-

pre 6 godina

Ovaj.. Ja koliko znam, do Moldavije iz Rusije se stiže preko Ukrajine?
Ono kao, geografija, nije mi baš nešto ovde jasno.
Ali ok, verovatno ne mogu preko Ukrajine zbog ratnih sukoba ovih godina.
Ali opet, preko crnog mora je bliže?
hm?

Super

pre 6 godina

Znam da ovaj komentar neće biti objavljen pa zato mogu slobodno da konstatujem da je intenzivno kršenje svih međunarodnih normi i zakona jasan pokazatelj da se Zapad sprema na novi rat protiv Rusije.

Mitar

pre 6 godina

bravo Rumuni, majstori,vi bar znate kako je bilo divno , bajno i prosperitetno pod ruskom čizmom!Naučimo nešto od komšija, gde su sad oni a gde mi?Rumunija postade zapad za nas !

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Hahahah, BRAVO RUMUNIJA! Sta si mislio, roguzine, da ti je Rumunija kolonijalna okupirana prcija i parce toalet-papira kao sto ti je Srbistanska gubernija? E pa malo si se zeznuo, Rumunija je kulturna i civilizovana SLOBODNA Drzava, clanica NATO i EU, njen narod se hrabro izborio za SLOBODU i nikad vise nece podpasti pod vasu cizmu, a ti crkni od muke.

Super

pre 6 godina

Znam da ovaj komentar neće biti objavljen pa zato mogu slobodno da konstatujem da je intenzivno kršenje svih međunarodnih normi i zakona jasan pokazatelj da se Zapad sprema na novi rat protiv Rusije.

Danilo

pre 6 godina

Rumuni su pokazali drčnost koja uvek ima cenu za slabije.
Plaćanje cene za nepotrebnu drčnost, drugo je ime za glupost.
A rečnik Rogozina pokazuje primitivnost koja udružena sa silom nikako ne donosi slatke plodove.
Turci koji su mnogo jači od Rumuna, po svemu, na kraju su poklekli u sukobu sa Moskvom.
Rumuni lako mogu završiti puzeći...
A mi moramo da učimo iz grešaka drugih, dosta smo i sami plaćali sve moguće cene.

Eleftherios

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.
(Shirobon, 28. jul 2017 22:53)

Njihovo je neotuđivo pravo da zabrane prelet bilo kog aviona, a to što Rogozin odjednom putuje na sastanak sa predsednikom druge zemlje komercijalnom linijom, a ne službenim avionom ruske vlade čisto sumnjam da je vodio računa o troškovima, već su to sitne ruske igre čiji je cilj destabilizacija Balkana zarad proširenja ruskog uticaja, a mi slepci verujemo da su nam rusi prijatelji, a ovamo se natežu da uvezu Fiat 500L i za to traže da mi uvezem Lade. Toliko o prijateljstvu, samo je interes njima važan.

savetodavac

pre 6 godina

Brate Mito Rogozine, a koji ti je bio itinerer leta tog aviona? Pa sa otetog ukrajinskog Krima mogao si i balonom da doletiš do Kišinjeva. A ovako - praviš međunarodni skandal, pretiš dvema državama članicama EU... Sledeći put pitaj druga Vladimira kako se najbolje stiže do Kišinjeva, a da ne moraš da moljakaš Mađare, Rumune i Ukrajince.

trta

pre 6 godina

Koji cudesni tvist.Rumunija, od sssr-a obespravljena i ugnjetavana kgbovskoj kamarili je tako odvalila samarcinu da se puse. Zato je dobro biti u nato, i cg ce isto ovako klepetati kgbovce za ove provokacije i pokusaje drzavnih udara. Inace, kad nato clanica ovako zavrce usi Rusiji, druga im lagano obara avion i ubija pilote... zamislite tek gde je Srbija u odnosu na nato clanice Albaniju i Hrvatsku.Ali mozda se osvestimo kad Srbija komplet propadne pa dbovci odu jer vise nema sta da se pljacka.

marko

pre 6 godina

Gadovi... upravo je pokazao sta misli o Rumuniji i potpuno opravdao odluku rumunskih vlasti. Ta rec tako lepo opisuje njegovu bahatost i isfrustriranost.
Bravo komsije.

7

pre 6 godina

Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima. (lka, 28. jul 2017 21:34)

Da, u poredjenju sa proslim vremenima, Rumuni zive u blagodati. Idi pa vidi ako ne verujes.

Soldier

pre 6 godina

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.
(lka, 28. jul 2017 21:34)

Ovo moze da izjavi samo neko ko nikada nije bio u Rumuniji. Oni zive mnooogooooo bolje nego ikada. Naravno, ne svi, i dalje ima sirotinje, ali je napredak neverovatan.

Milan Nikolić

pre 6 godina

Zanimljivo, redovan let koji je preleteo Poljsku, Slovačku i Mađarsku, odbijen je u Rumuniji. Predsednik jedne zemlje pozvao u goste visokog funkcionera druge zemlje a treća ne dozvoljava. Idiotski potez koji zaslužuje ovakav odgovor. Kako im nije smetalo kad je skoro bio u Srbiji? Osim toga, on nije ni probao da uđe u zemlje EU, osim ako rumuni nisu očekivali da će iskakati padobranom. Ovo i jeste potez učinjen da bi demonstrirao nešto, pametno svakako ne. A na Havaje možeš da odletiš, kao i u Njujork, samo je pitanje da li možeš da uđeš ili te vrate, neće kazniti ostale putnike zbog toga. Glupost koja će kad tad biti fakturisana

Aleksandar M.

pre 6 godina

(Mitar, 28. jul 2017 19:39)

Brate, ne mesaj sovjetsku i rusku cizmu. I sama Rusija je bila pod Sovjetima godinama..
Treće, ovde se radilo o životima ljudi u avionu a ne o Rogozinu, Rogozin je dolazio i u Srbiju preko zemalja EU.. Ne verujem da je Rumunija smela sama ovo da uradi..

Eleftherios

pre 6 godina

Šta bi falilo Rumuniji da lepo saradjuje sa Rusijom. Ali ne da EU, klempa.
(УЕ, 28. jul 2017 19:57)

Oni su se jedva otarasili rusa, a ti se pitaš što ne sarađuju, pa koji će im đavo rusi kada su u EU i NATO-. Očigledno da oni nisu za njih pravoslavna braća možda zato što ih malo bolje poznaju od nas.

Coco Bill

pre 6 godina

Da odgovorim našim "rusofilima" koji odmah potrče da "opravdavaju i brane majčicu" Rusiju. Rusija već odavno ima pik na Moldaviju i pokušava na sve načine, da je destabilizuje i da napravi razdor, kako među političarima, tako i među građanstvom, ne libeći se ni malo "opasnih igrica". Nešta slično kao što pokušavaju sa Crnom Gorom. Naravno tad ih nije briga za narod i što bi mogli da izazovu nekakve sukobe gde bi posledive mogle biti katastrofalne. E sad Rumunija takođe smatra da je Moldavija "njihova" zbog samog stanovništva koje je pretežno Rumunsko i zato ne dozvoljavaju bilo kakvo mešanje drugih država. Bilo da se radi o Rusiji ili Ukrajini.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU).
PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''?

samo da primetim

pre 6 godina

Da dodam,avion je bez problema preleteo teritoriju Poljske da bi usao u prostor Madjarske, Poljaci koji nisu naklonjeni Rusiji nisu pravili probleme. I nisu mi jasni navijaci, Rumunija je napravila veliku gresku.I meni je jasna reakcija gospodina Rogozina. Pri tome, ne zaboravite, rakete NATO pakta iz Rumunije gledaju direktno na Moskvu. Nije to naivno.

lka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU). PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''? (Samosvesna gradjanka, 28. jul 2017 20:27)

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.

?!

pre 6 godina

Nevjerovatno oko čega se vi ljudi sporite,oko gluposti. Pro NATO Pro Rusi- i šta sad? Biće vam bolje? Rumunija je okupirana zemlja kao što je i Srbija i radi i reaguje kako joj gazde kažu. A ovo je samo jedan incident i ništa više. A to što je Rogozin rekao... Pa, "može mu se shvati" jer govori sa pozicije sile.

banEx-

pre 6 godina

Ovaj.. Ja koliko znam, do Moldavije iz Rusije se stiže preko Ukrajine?
Ono kao, geografija, nije mi baš nešto ovde jasno.
Ali ok, verovatno ne mogu preko Ukrajine zbog ratnih sukoba ovih godina.
Ali opet, preko crnog mora je bliže?
hm?

savetodavac

pre 6 godina

(milutin stojkov, 28. jul 2017 21:03)

Šta god ti mislio i osećao, ali po međunarodnom pravu svaka država ima svoje međunarodno priznate granice, pa samim tim i Ukrajina kojoj je, posle raspada SSSR-a, pripao i Krim. E sada što su ruske siledžije, ne poštujući ništa i nikoga to u jednom momentu otele (ukrajinsku teritoriju) otele su, istovremeno i svo stanovništvo, koje je u tom trenutku na toj teritoriji živelo. Šta bi ti danas ovde pisao da je Albanija, kojim slučajem (koristeći rusku i tvoju logiku) anektirala Kosovo, obzirom da na toj srpskoj teritoriji večinsko je stanovništvo albanskog porekla? Malo mućni glavom, pre nego što nešto napišeš

samo da primetim

pre 6 godina

Po podatcima FlightRadara avion je kruzio nad Madjarskom i vratio se u Minsk. Ne treba Madjarsku mesati u taj incident. Inace, u avionu je bilo 164 putnika, od toga 14-tero dece. Povratak za Rusiju u Kisnjevu je cekalo 170 putnika. To je redovna avionska linija kompanije S7. Za one koji pitaju zasto tom rutom, pa neka pogledaju FlightRadar, koliko aviona leti preko Ukraine a koliko preko Belorusije.

Aleksandar

pre 6 godina

Ljudi ne stajte na niciju stranu i jedni i drugi su nam braca.Ovaj incident moze da se gleda dublje,jer Rumuni i Rusi nisu u ljubavi odavno.Rununi jesu kivni na Ruse zbog komunizma ali zla krv je aneksija upravo Moldavije i Severne Bukovine 1940.To je i gurnulo rumune u drugi svetski rat na strani Nemaca.Plus gradjanski rat u kojem su Rusi podrzali Transistriju a Rumuni Moldaviju I danas su pro Rumuni u Moldaviji protestvovali protiv dolaska Rogozina.

cacanin

pre 6 godina

Meni je stvarno zao ali ovako mocna zemlja kao sto je Rusija isuvise trpi i ne uzvraca ponizavanja zapada, onda stvarno ne treba da se cudi kad pocnu i ovi njihovi poltroni da ih provociraju. Znaci da straha nemaju, jer neke specijalne reakcije osim pretnji ne ocekuju...
A realno ne verujem da ce nesto i desiti osim diplomatskog glumatanja.

Shirobon

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.

Bozo

pre 6 godina

@ddule
Mora tako. Moldavija je okruzena Rumunijom i Ukrajinom. S obzirom da preko Ukrajine ne sme, mora sa druge strane. Nije im ovo trebalo. Postoje neke situacije kad je dobro praviti se slep i glup. Ovo je jedna od tih.

Ddule

pre 6 godina

Nije bas jasno ruta aviona. Sta ce avion koji hoce da leti na Cisinau, Moldavija, da leti preko Rumunije, pa Madjarsku?! Kako je stigao avion do Bjelorusije?

leptirica

pre 6 godina

Ako je sve bilo regularno onda je ovo glupa igra Mađara i Rumunja, vjerojatno po nalogu SAD-a. Opet treba vidjeti objašnjenje koje će sigurno biti objavljeno od strane Mađarske i Rumunjske . Možda je pak došlo do kršenja nekog protokola oko identifikacije aviona, odnosno možda su se namjerno lažno identificirali da zaštite identitet Rogozina, pa su ove države samo postupile po protokolu.
Ne vjerujem da je na snazi neka hajka na Rogozina jer redovito, bez problema putuje, ali ništa ne isključujem.

neutralni felsh

pre 6 godina

sad im se moze, stari su to nenaplaceni racuni iz doba varsavskog pakta i ruske hegemonije. zanimljivo, sve zemlje koje su se tada zatekle pod sovjetima, i provele pola veka pod njihovom upravom, od letonije preko poljske, ceske, madjarske, rumunije, danas imaju tako panican strah od rusije, isto kao i potrebu da pokazu netrpeljivost, na svakom planu.

Jagodinac

pre 6 godina

Iskreno, nemam ništa protiv Rusije ali stvarno treba da prestanu da glume silu a još ovo sa pretnjama na Twitter -u ma skroz ste bre smešni. Ako ste već hteli da glumite silu odbijete kontrolu letenja i sa pratnjom od 100ak vojnih aviona preleti preko Rumunije jer Rumunija ne bih smela da odgovori i svi vas poštuju.

mlekadzija

pre 6 godina

Nepotrebno dodvorvanje Briselu i Vasingtonu...Ukoliko hoce i Rusija bi mogla da odgovori istom merom, prelet rumunskih aviona preko teritorije Rusije... sto se nece desiti.P.S. Kad Putin leti na Zapad ne zabranjuju mu prelet.. on nije na spisku?????

poznavalac

pre 6 godina

Moldavija je za Rumuniju ono što je Kosovo za Srbiju. Moderna Rumunija je nastala ujedinjenjem Kneževina Moldavija i Vlaška. Do 1940. je bila deo Rumunije, kada je sovjetsko-nemačkim paktom najveći deo dat SSSR-u! Rumuni su se zato i pridružili Nemcima 1941.-da vrate Moldaviju i još neka mesta na Crnom moru. Nakon 1945. je SSSR sve okupirao i dalja istorija je poznata.

IgyBgd

pre 6 godina

Stvarne opasnosti ovde nije bilo, Rogozin malo preuvelicava stvari...avion bi svakako sleteo negde pre Minska da je trebalo...e sad, zasto je sve ovako uredjeno meni bas nije jasno. Spominje se zabrana ulaska Rogozina u EU. Pa dobro, ali avion je na putu iz Rusije preleteo do Rumunije 3 zemlje clanice EU. Poljsku, Slovacku i Madjarsku. I niko nije napravio problem. Sitne provokacije verovatno i pod uticajem najnovijih sankcija USA prema Moskvi. Pri tome valja reci da su zemlje EU rezervisane prema tim sankcijama...tako da...sve je ovo bezveze, maltretiraju se obicni gradjani na svim stranama koji nisu za nista krivi...a Rusi, Amerikanci...daleko im svima lepa kuca.

Srbin iz Srbije

pre 6 godina

Hahahah, BRAVO RUMUNIJA! Sta si mislio, roguzine, da ti je Rumunija kolonijalna okupirana prcija i parce toalet-papira kao sto ti je Srbistanska gubernija? E pa malo si se zeznuo, Rumunija je kulturna i civilizovana SLOBODNA Drzava, clanica NATO i EU, njen narod se hrabro izborio za SLOBODU i nikad vise nece podpasti pod vasu cizmu, a ti crkni od muke.

Mitar

pre 6 godina

bravo Rumuni, majstori,vi bar znate kako je bilo divno , bajno i prosperitetno pod ruskom čizmom!Naučimo nešto od komšija, gde su sad oni a gde mi?Rumunija postade zapad za nas !

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU).
PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''?

savetodavac

pre 6 godina

Brate Mito Rogozine, a koji ti je bio itinerer leta tog aviona? Pa sa otetog ukrajinskog Krima mogao si i balonom da doletiš do Kišinjeva. A ovako - praviš međunarodni skandal, pretiš dvema državama članicama EU... Sledeći put pitaj druga Vladimira kako se najbolje stiže do Kišinjeva, a da ne moraš da moljakaš Mađare, Rumune i Ukrajince.

Super

pre 6 godina

Znam da ovaj komentar neće biti objavljen pa zato mogu slobodno da konstatujem da je intenzivno kršenje svih međunarodnih normi i zakona jasan pokazatelj da se Zapad sprema na novi rat protiv Rusije.

marko

pre 6 godina

Gadovi... upravo je pokazao sta misli o Rumuniji i potpuno opravdao odluku rumunskih vlasti. Ta rec tako lepo opisuje njegovu bahatost i isfrustriranost.
Bravo komsije.

Eleftherios

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.
(Shirobon, 28. jul 2017 22:53)

Njihovo je neotuđivo pravo da zabrane prelet bilo kog aviona, a to što Rogozin odjednom putuje na sastanak sa predsednikom druge zemlje komercijalnom linijom, a ne službenim avionom ruske vlade čisto sumnjam da je vodio računa o troškovima, već su to sitne ruske igre čiji je cilj destabilizacija Balkana zarad proširenja ruskog uticaja, a mi slepci verujemo da su nam rusi prijatelji, a ovamo se natežu da uvezu Fiat 500L i za to traže da mi uvezem Lade. Toliko o prijateljstvu, samo je interes njima važan.

lka

pre 6 godina

Bravo za Rumuniju, članicu EU i NATO! Rumuni su zauvek upamtili kako im je bilo u savezu sa Rusijom u doba SSSR, pa se sada dobro čuvaju ,,dobrote'' Rusije i Rusa (a Rumunija je i obavezna da poštuje pravila koja važe za sve članice NATO i EU). PS: da li će Srbija ikada ,,Šutnuti'' Rusiju, ili ćemo i dalje trpeti bezobrazno ponašanje (i ko zna kakve pretnje i ucene) ,,naše pravoslavne majčice'' i ,,naše pravoslavne braće Rusa''? (Samosvesna gradjanka, 28. jul 2017 20:27)

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.

trta

pre 6 godina

Koji cudesni tvist.Rumunija, od sssr-a obespravljena i ugnjetavana kgbovskoj kamarili je tako odvalila samarcinu da se puse. Zato je dobro biti u nato, i cg ce isto ovako klepetati kgbovce za ove provokacije i pokusaje drzavnih udara. Inace, kad nato clanica ovako zavrce usi Rusiji, druga im lagano obara avion i ubija pilote... zamislite tek gde je Srbija u odnosu na nato clanice Albaniju i Hrvatsku.Ali mozda se osvestimo kad Srbija komplet propadne pa dbovci odu jer vise nema sta da se pljacka.

Shirobon

pre 6 godina

Sramota da tako ugroze bezbednost ljudi, u avionu. Jedno su politicke sankcije, ovo nije cak ni politika, nego sramno izivljavanje. Ne podrzavam ovo.

Danilo

pre 6 godina

Rumuni su pokazali drčnost koja uvek ima cenu za slabije.
Plaćanje cene za nepotrebnu drčnost, drugo je ime za glupost.
A rečnik Rogozina pokazuje primitivnost koja udružena sa silom nikako ne donosi slatke plodove.
Turci koji su mnogo jači od Rumuna, po svemu, na kraju su poklekli u sukobu sa Moskvom.
Rumuni lako mogu završiti puzeći...
A mi moramo da učimo iz grešaka drugih, dosta smo i sami plaćali sve moguće cene.

Coco Bill

pre 6 godina

Da odgovorim našim "rusofilima" koji odmah potrče da "opravdavaju i brane majčicu" Rusiju. Rusija već odavno ima pik na Moldaviju i pokušava na sve načine, da je destabilizuje i da napravi razdor, kako među političarima, tako i među građanstvom, ne libeći se ni malo "opasnih igrica". Nešta slično kao što pokušavaju sa Crnom Gorom. Naravno tad ih nije briga za narod i što bi mogli da izazovu nekakve sukobe gde bi posledive mogle biti katastrofalne. E sad Rumunija takođe smatra da je Moldavija "njihova" zbog samog stanovništva koje je pretežno Rumunsko i zato ne dozvoljavaju bilo kakvo mešanje drugih država. Bilo da se radi o Rusiji ili Ukrajini.

savetodavac

pre 6 godina

(milutin stojkov, 28. jul 2017 21:03)

Šta god ti mislio i osećao, ali po međunarodnom pravu svaka država ima svoje međunarodno priznate granice, pa samim tim i Ukrajina kojoj je, posle raspada SSSR-a, pripao i Krim. E sada što su ruske siledžije, ne poštujući ništa i nikoga to u jednom momentu otele (ukrajinsku teritoriju) otele su, istovremeno i svo stanovništvo, koje je u tom trenutku na toj teritoriji živelo. Šta bi ti danas ovde pisao da je Albanija, kojim slučajem (koristeći rusku i tvoju logiku) anektirala Kosovo, obzirom da na toj srpskoj teritoriji večinsko je stanovništvo albanskog porekla? Malo mućni glavom, pre nego što nešto napišeš

Aleksandar M.

pre 6 godina

(Mitar, 28. jul 2017 19:39)

Brate, ne mesaj sovjetsku i rusku cizmu. I sama Rusija je bila pod Sovjetima godinama..
Treće, ovde se radilo o životima ljudi u avionu a ne o Rogozinu, Rogozin je dolazio i u Srbiju preko zemalja EU.. Ne verujem da je Rumunija smela sama ovo da uradi..

Milan Nikolić

pre 6 godina

Zanimljivo, redovan let koji je preleteo Poljsku, Slovačku i Mađarsku, odbijen je u Rumuniji. Predsednik jedne zemlje pozvao u goste visokog funkcionera druge zemlje a treća ne dozvoljava. Idiotski potez koji zaslužuje ovakav odgovor. Kako im nije smetalo kad je skoro bio u Srbiji? Osim toga, on nije ni probao da uđe u zemlje EU, osim ako rumuni nisu očekivali da će iskakati padobranom. Ovo i jeste potez učinjen da bi demonstrirao nešto, pametno svakako ne. A na Havaje možeš da odletiš, kao i u Njujork, samo je pitanje da li možeš da uđeš ili te vrate, neće kazniti ostale putnike zbog toga. Glupost koja će kad tad biti fakturisana

samo da primetim

pre 6 godina

Da dodam,avion je bez problema preleteo teritoriju Poljske da bi usao u prostor Madjarske, Poljaci koji nisu naklonjeni Rusiji nisu pravili probleme. I nisu mi jasni navijaci, Rumunija je napravila veliku gresku.I meni je jasna reakcija gospodina Rogozina. Pri tome, ne zaboravite, rakete NATO pakta iz Rumunije gledaju direktno na Moskvu. Nije to naivno.

leptirica

pre 6 godina

Ako je sve bilo regularno onda je ovo glupa igra Mađara i Rumunja, vjerojatno po nalogu SAD-a. Opet treba vidjeti objašnjenje koje će sigurno biti objavljeno od strane Mađarske i Rumunjske . Možda je pak došlo do kršenja nekog protokola oko identifikacije aviona, odnosno možda su se namjerno lažno identificirali da zaštite identitet Rogozina, pa su ove države samo postupile po protokolu.
Ne vjerujem da je na snazi neka hajka na Rogozina jer redovito, bez problema putuje, ali ništa ne isključujem.

Soldier

pre 6 godina

samosvesna gradjanko,a sta se promenilo u Rumuniji,nema vise Rusa kao gazda,ali zato sad imaju drugog gazdu,koji sad komanduje.Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima.Mislim , nisam ni za jedne ni za druge,ali sistem "sjasi Kurta da uzjase Murta " uopste nije dobar.
(lka, 28. jul 2017 21:34)

Ovo moze da izjavi samo neko ko nikada nije bio u Rumuniji. Oni zive mnooogooooo bolje nego ikada. Naravno, ne svi, i dalje ima sirotinje, ali je napredak neverovatan.

Eleftherios

pre 6 godina

Šta bi falilo Rumuniji da lepo saradjuje sa Rusijom. Ali ne da EU, klempa.
(УЕ, 28. jul 2017 19:57)

Oni su se jedva otarasili rusa, a ti se pitaš što ne sarađuju, pa koji će im đavo rusi kada su u EU i NATO-. Očigledno da oni nisu za njih pravoslavna braća možda zato što ih malo bolje poznaju od nas.

?!

pre 6 godina

Nevjerovatno oko čega se vi ljudi sporite,oko gluposti. Pro NATO Pro Rusi- i šta sad? Biće vam bolje? Rumunija je okupirana zemlja kao što je i Srbija i radi i reaguje kako joj gazde kažu. A ovo je samo jedan incident i ništa više. A to što je Rogozin rekao... Pa, "može mu se shvati" jer govori sa pozicije sile.

cacanin

pre 6 godina

Meni je stvarno zao ali ovako mocna zemlja kao sto je Rusija isuvise trpi i ne uzvraca ponizavanja zapada, onda stvarno ne treba da se cudi kad pocnu i ovi njihovi poltroni da ih provociraju. Znaci da straha nemaju, jer neke specijalne reakcije osim pretnji ne ocekuju...
A realno ne verujem da ce nesto i desiti osim diplomatskog glumatanja.

7

pre 6 godina

Kako zive stanovnici Rumunije,u blagodeti posle raskida sa Rusima. (lka, 28. jul 2017 21:34)

Da, u poredjenju sa proslim vremenima, Rumuni zive u blagodati. Idi pa vidi ako ne verujes.

Ddule

pre 6 godina

Nije bas jasno ruta aviona. Sta ce avion koji hoce da leti na Cisinau, Moldavija, da leti preko Rumunije, pa Madjarsku?! Kako je stigao avion do Bjelorusije?

banEx-

pre 6 godina

Ovaj.. Ja koliko znam, do Moldavije iz Rusije se stiže preko Ukrajine?
Ono kao, geografija, nije mi baš nešto ovde jasno.
Ali ok, verovatno ne mogu preko Ukrajine zbog ratnih sukoba ovih godina.
Ali opet, preko crnog mora je bliže?
hm?

Bozo

pre 6 godina

@ddule
Mora tako. Moldavija je okruzena Rumunijom i Ukrajinom. S obzirom da preko Ukrajine ne sme, mora sa druge strane. Nije im ovo trebalo. Postoje neke situacije kad je dobro praviti se slep i glup. Ovo je jedna od tih.

Aleksandar

pre 6 godina

Ljudi ne stajte na niciju stranu i jedni i drugi su nam braca.Ovaj incident moze da se gleda dublje,jer Rumuni i Rusi nisu u ljubavi odavno.Rununi jesu kivni na Ruse zbog komunizma ali zla krv je aneksija upravo Moldavije i Severne Bukovine 1940.To je i gurnulo rumune u drugi svetski rat na strani Nemaca.Plus gradjanski rat u kojem su Rusi podrzali Transistriju a Rumuni Moldaviju I danas su pro Rumuni u Moldaviji protestvovali protiv dolaska Rogozina.

Jagodinac

pre 6 godina

Iskreno, nemam ništa protiv Rusije ali stvarno treba da prestanu da glume silu a još ovo sa pretnjama na Twitter -u ma skroz ste bre smešni. Ako ste već hteli da glumite silu odbijete kontrolu letenja i sa pratnjom od 100ak vojnih aviona preleti preko Rumunije jer Rumunija ne bih smela da odgovori i svi vas poštuju.

mlekadzija

pre 6 godina

Nepotrebno dodvorvanje Briselu i Vasingtonu...Ukoliko hoce i Rusija bi mogla da odgovori istom merom, prelet rumunskih aviona preko teritorije Rusije... sto se nece desiti.P.S. Kad Putin leti na Zapad ne zabranjuju mu prelet.. on nije na spisku?????

samo da primetim

pre 6 godina

Po podatcima FlightRadara avion je kruzio nad Madjarskom i vratio se u Minsk. Ne treba Madjarsku mesati u taj incident. Inace, u avionu je bilo 164 putnika, od toga 14-tero dece. Povratak za Rusiju u Kisnjevu je cekalo 170 putnika. To je redovna avionska linija kompanije S7. Za one koji pitaju zasto tom rutom, pa neka pogledaju FlightRadar, koliko aviona leti preko Ukraine a koliko preko Belorusije.

IgyBgd

pre 6 godina

Stvarne opasnosti ovde nije bilo, Rogozin malo preuvelicava stvari...avion bi svakako sleteo negde pre Minska da je trebalo...e sad, zasto je sve ovako uredjeno meni bas nije jasno. Spominje se zabrana ulaska Rogozina u EU. Pa dobro, ali avion je na putu iz Rusije preleteo do Rumunije 3 zemlje clanice EU. Poljsku, Slovacku i Madjarsku. I niko nije napravio problem. Sitne provokacije verovatno i pod uticajem najnovijih sankcija USA prema Moskvi. Pri tome valja reci da su zemlje EU rezervisane prema tim sankcijama...tako da...sve je ovo bezveze, maltretiraju se obicni gradjani na svim stranama koji nisu za nista krivi...a Rusi, Amerikanci...daleko im svima lepa kuca.

neutralni felsh

pre 6 godina

sad im se moze, stari su to nenaplaceni racuni iz doba varsavskog pakta i ruske hegemonije. zanimljivo, sve zemlje koje su se tada zatekle pod sovjetima, i provele pola veka pod njihovom upravom, od letonije preko poljske, ceske, madjarske, rumunije, danas imaju tako panican strah od rusije, isto kao i potrebu da pokazu netrpeljivost, na svakom planu.

poznavalac

pre 6 godina

Moldavija je za Rumuniju ono što je Kosovo za Srbiju. Moderna Rumunija je nastala ujedinjenjem Kneževina Moldavija i Vlaška. Do 1940. je bila deo Rumunije, kada je sovjetsko-nemačkim paktom najveći deo dat SSSR-u! Rumuni su se zato i pridružili Nemcima 1941.-da vrate Moldaviju i još neka mesta na Crnom moru. Nakon 1945. je SSSR sve okupirao i dalja istorija je poznata.