Sreda, 28.06.2017.

07:39

Da li je ovo najbolje skeniranje američke politike? VIDEO

Jedan od najvećih holivudskih režisera Oliver Stoun objasnio je u govoru, nešto dužem od dva minuta, smisao američke politike u poslednjih tridesetak godina.

Izvor: Sputnjik

Da li je ovo najbolje skeniranje amerièke politike? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Dusan

pre 6 godina

E svasta ima da se procita u ovim komentarima....Amerika zlostavlja druge ali ne i Italiju, Nemacku, Belgiju, francusku, Spaniju, Portugal, Skandinavske zemlje itd .....Rusija je zlostavljala svojevremeno sve oko sebe sve do istocne nemacke i madjarske, sada vise ne moze jer su pukli....Ameri su pobili neko rece 5 miliona domorodaca, Staljin je pobio vise Rusa nego sto je poginulo u Drugom svetskom ratu....U americi su na vlasti Krupan kapital i finansiski interesi koje NIKO ne moze da skine, u Rusiji su na vlasti tajkuni koje NIKO ne moze da otera...jbg sa ovim poredjenjima mogu da teram do sutra.....ili ajd jos ovo. Ameri su nas bombardovali, Rusi nam nisu pomogli nikada kada su obecali..... ni u 1 Srpskom ustanku, ni u prvom svetskom ratu, u drugom su nas nagrdili gore nego svabe za samo par meseci bivakovanja na nasim prostorima, Kosovo nisu priznali samo da bi opravdali abhaziju, juznu osetiju, Krim....povrsno sam uporedio bez mnogo udubljivanja ali eto vam sustine ko nam je bolji.....

reflex

pre 6 godina

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...(qsarks, 28. jun 2017 12:02)Ovakve gluposti nisam nikada pročitao.Kakav genocid nad sibirskim narodima?Nomadski narodi u Sibiru danas žive kao što su tu živeli oduvek,a postoje dokazi stari i po nekoliko destina hiljada godina o ljudima u tom delu sveta.Oni su zadrži svoj nomadski način života,kulturu,običaje,jezik...Ta nomadska plemena su rasuta po Sibiru i država godišnje izdvoji oko pet miliona evra samo da bi helikopterom prevezla decu do škole i nazad po raznim sibirskim gradovima,na početku,polugodištu i kraju školske godine.Školovanje za pripadnike ove manjine je poptpuno besplatno uključujući i studiranje.Deca stanuju u moderno opremljenim internatima ili kod svojih rođaka,koji žive po malobrojnim gradovim u Sibiru.Nakon školovanja oni se mogu vratiti i živeti kao nomadi,ostati i raditi u gradovima u Sibiru,uglavnom se radi o gradovima u blizini nekih velikih nalazišta nafte,gasa ili nekih drugih resursa ili otići u neki drugi ruski grad.Smatra se da su starosedeoci Amerike poreklom upravo iz Sibira,odakle su otišli pre 10-tak hiljada godina.Za razliku od njih starosedeoci Amerike(južne,srednje i severne)su imali razvijene civilizacije.Imali su gradove,pismo,hramove,bavili se,pored stočarstva i ratarstvom.Ono šta su evropski kolonizatori uradili u Americi je verovatno najveći zločin od nastanka ljudske vrste.Danas su starosedeoci gotovo istrebljeni i žive u manjem broju samo u par država u Južnoj Americi.Oni,koji su preostali,su nasilno asimilovani,govore španski,engleski,hrišćani su,a imaju španska i anglosaksonska imena.U SAD-u i Kanadi,oni koji su odbili da se asimiluju,žive u rezevatima i nemaju slobodu kretanja.

crni talas

pre 6 godina

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.(Dddd, 28. jun 2017 12:21)U SAD-u i Hollywoodu Oskar jeste merilo vrednosti,pogotovo do nekih 80-ih godina prošlog veka.

Objektivni al za malo

pre 6 godina

@sale
Ja sam mislio da smo zavrsili sa imperijama, robovlasnisrvom i feudalizmom. Zar nije tvoje i americko stremljenje - demokratija ?
@mr.strawberry
Da li mislis da bi Amerikanac radio od 6 do 6 za 200 dolara mesecno, ili je ta beneficija rezervisana samo za lenje Srbe ?

Dddd

pre 6 godina

"To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.
(Oliver, 28. jun 2017 13:03)"

Ma ne nisu. Svakako da su tako predstavljeni, od pocetka do kraja.

JFK je samo primer neverovatne nepostenosti i revizionisticke istorije koja je raskrinkana posebno objavljivanjem milion dokumenata 1992. godine ("President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992"). I da, on je u filmu napravio niz dokazano netacnih tvrdnji.

Film kao film je dobar i uspesan, ali svaki, ali apsolutno svaki j..... put kada se nesto tice istorije u njegovim filmovima, on uspeva da slaze i da neposteno predstavi citavu sliku. Gomila gluposti za intelektualno nepostene i bankrotirane teoreticare zavera.

Demosten

pre 6 godina

Plasim se da se USA nikad nece promeniti. Kad ljudi kao sto su John lennon, Martin Luther King, John F. Kennedy i mnogi drugi, nisu uspeli da zaustave agresivni americki imperijalizam, cak ni kad su postali mucenici time sto su ih ubili, nista se nije promenilo u stvari. Nastavilo se sa agresijom i torturom. USA je jedna ogromna ratna masina i po meni velika je verovatnoca da kada bude dosao trenutak kada ce primat najjaceg u svetu biti u pitanju, kad se neko veoma priblizi snazi i moci Amerike, mozda doci do nekog otvorenog konflikta a onda neka nam je sam bog u pomoc.

bikkojisedi

pre 6 godina

Gde god su Amerikanci "intervenisali" i donosili demokratiju nigde nije zavladala demokratija jer to ne postoji samo se posle toga zivelo jos gore a bogatstva i resursi te zemlje bi pali u americke ruke sto je uvek i bio osnovni povod za intervenciju.

Oliver

pre 6 godina

@Dddd
To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.

sale

pre 6 godina

Dobro i...šta je tu novo...imperija je imperija i radi ono što radi svaka imperija koja je postojala od početka ljudske civilizacije i što će raditi svaka buduća imperija dok je ljudi na ovoj planeti...

aleksa

pre 6 godina

Amerika zivi na ratovima i dolaru kao svetskoj valuti.
To omogućava da štampaju dolare, koliko im treba.
Tvrdim, kada bi neko pokušao da udari na dolar, da bi izbio treci svetski rat bez imalo kolebanja. Nešto je pokušao Putin, obilazio je Kubu, Venecuelu...Posle su usledile sankcije i najava drugog....

qsarks

pre 6 godina

@bikkojisedi

Indijanaca na području od koje će nastati Sjedinjene Države nije ni bilo 5 miliona, pa nije jasno kako ste ustvrdili da su ih Amerikanci toliko istrijebili.

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...

Dddd

pre 6 godina

"On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .
(maxx, 28. jun 2017 10:57)"

Hladni rat je po njemu bio rezultat americkog imperijalizma, dok je Staljin samo hteo da se brani. Hahahaha. Malo zaboravlja da je Staljin podrzavao nacisticku Nemacku u cilju rusenja "slabih demokratija Zapada" i da bez njegove pomoci, nacisticka Nemacka bi ostala bez psenice, bez nafte, bez naftnih proizvoda i bez odredjenih legura metala do decembra 1941 (izvor: Ericson, Edward E. (1999), Feeding the German Eagle: Soviet Economic Aid to Nazi Germany, 1933–1941, strane 202-205). Zaboravlja na pakt kojim su Sovjeti podelili zemlje istoka u "sfere uticaja". Zaboravlja napad na Finsku nicim izazvan. Zaboravlja da je Staljin ponudio saveznistvo Hitleru (koji Oliver naziva "zrtvenim jarcem"!), sto je sokiralo nacisticke diplomate.

To nije jedini diktator koji mu se svidja... Putin i Fidel Kastro. Kada su u pitanju oni, on je naivan kao francuska sobarica.

Comski je mnogo bolji kriticar i neko ko je opisao Ameriku mnogo bolje i sto je najbolje, nije kompromitovan. Njegova filozofija je da pokusa da promeni svoju zemlju jer zivi u njoj.

I u pravu si, demokratija i sloboda medija su koncepti novi Rusiji. Postoji razlog zasto je komunisticka revolucija prva uspela u Rusiji. I gde su ti kriticari vlasti u Rusiji? A da...

Nemanjić

pre 6 godina

Americka "demokratija" nastala je na temeljima istih ideja dve najjace stranke po osnovnim pitanjima spoljne i unutrasnje politike...krupan kapotal u SAD je zakon, a van SAD otimamo sve sto mozemo pod plastom izvoza demokratije. O razlicitosti misljenja nema ni govora, isto kao i u Rusiji

Dddd

pre 6 godina

"Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.
(statistika, 28. jun 2017 11:07)"

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.

antibiotik

pre 6 godina

ko nije pogledao njegov serijal Untold History of US, obavezno da to uradi. Oliver jedini svetla obraz holivudskoj propagandnoj masineriji.

mr.strawberry

pre 6 godina

Komentatori tipa "Amerikanci žive prosperitetno na uštrb drugih" treba da odu u Ameriku i vide kako se radi. A ne bi im falilo i da malo rade pa bi shvatili neke stvari. Medutim komunizam i demagogija drugi su za sve krivi je dovela do toga da se u Srbiji ceni nerad, sedenje u kafićima dok ti oči ne ispadnu, lopovluk , smišljanje kako da se nešto mazne i mahinacije i švaleracije.
Tvrdim da kada bi se u Srbiji radilo (i odgovaralo) samo pola od onoga kako se radi u toj Americi, mi bi bili Švajcarska.
Ovde svi ovi mangaši i mudri komentatori žive u babinim stanovima i da nema babine penzije ne bi imali za kafu. Ali im ne pada na pamet da mrdnu du...e i rade svaki dan od 6 do 6 kao u Americi.

statistika

pre 6 godina

Jedan od najboljih rezisera? Howyesno...
(Dddd, 28. jun 2017 09:18)

Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Bravo. Ovo je sažeta priča o Američkoj poltici po WW2, 300 ratova, milioni mrtvih, unesrećenih, koju znaju svi vrapci, i nikome ništa. Dokle? Imali kraja? Šta je kraj? Hoćemo li ga doživeti? Hoćemo li preživeti?

mlekadzija

pre 6 godina

Pravo u centar. Ovaj video bi trebalo emitovati na udarnim Tv stanicama u SAD svakodnevno...Nazalost nista se nece promeniti....

Time

pre 6 godina

U vreme kada se celi Holivud udruzio i pljuje po Trampu,O.Ston govori veoma
razumno.Bravo.On sme,a mnogi koji isto misle ne smeju,to je njegova jacina.
Nije Tramp kriv vec sistem,menjaju se ljudi i kobajagi razlicite partije,a
sistem ostaje isti,hegemonisticki,nepravedan...

ahila

pre 6 godina

Oliver Stoun ,integralan čovjek sa stavom .Dovoljno ga je pogledati i znati da je čovjek u punom smislu te riječi .Bože ,molim Te da ovakvi ljudi budu na čelu država ,regija, gradova, sela ....

ljudska priroda

pre 6 godina

ajde da se ne lazemo, da nije Amerikanaca to isto bi radili Rusi i njih smo videli na delu, da nije Rusa to isto bi radio neko treci, znaci jednostavno je, to nam je u krvi u prirodi.

la

pre 6 godina

Sve je rekao u dva minuta.. U americi ne postoji vlast i opozicija.. Postoji sistem koji nikakvo glasanje ne može da promeni i taj sistem živi od ratova.. Amerika je napala vojno što direktno što indirektno 100 zemalja od 1950 godina a da te zemlj nisu ama ničim napale ameriku l.

mirko

pre 6 godina

(Cisco Kid, 28. jun 2017 09:20)

Čovek je Amerikanac i priča o svojoj zemlji. Zašto bi pričao o Rusiji, Srbiji i drugim zemljama?

Natural Born Killers

pre 6 godina

Bicekojisjedis ne citas sa razumevanjem! Oliver ne misli na celu istoriju SAD vec na zadnjih nekoliko decenija, a naorcito na SAD nakon pada Berlinskog zida. Mada ipak, mislim da si u pravu kada ga ispravljas za broj mrtvih, jer samo u Iraku usled njihove intervencije stradalo je preko 1.000.000 ljudi u periodu 2003-2011. Dakle pre pojave ISISa. Medjutim, zanemariva je to greska, u odnosu na ono sto gospodin Stone cini i sto radi da bi makar malo razotkrio tu masineriju smrti, lobije i medjunaodne elite smrti. Sa ovim poslednjim intervijuom je mnogo ucinio na otvaranju ociju prosecnom amerikancu i demistifikaciji Rusije i Putina. Oliver Stone je jedan od retkih holivudjana kojem je istinski stalo do ovog sveta i obicnih ljudi.

maxx

pre 6 godina

@ddd: On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .

Gille

pre 6 godina

I sta sa tim govorom? Lepo misli, jos lepse govori i to je to.
Zasto se nista nece promeniti? Evo zasto?
Kada su 11.9.2001. srusene zgrade bliznakinje trgovackog cengtar u New Yorku, u jednom TV studiju je organizovana debata na aktuelnu temu o napadu, terorizmu… Razumljivo, bilo je mnogo strasti i osvetnickih ideja. U studiju se nasao i Oliver Stoun. Za razliku od prisutnih koji su komentarisali dogadjaj, on se pozabavio uzrocima, da bi na kraju svoje dskusije, pitao prisutne:”Cimo smo to isprovocirali teroriste i cime smo to zasluzili da nas napadnu na taj nacin? Koliko je krivice u nama? Kakav smo to greh mi ucinili kada su se oni odlucili na takav strasan cin?" Ocekivano, bio je izvizdan. Mozda je bilo suvise rano za takvo pitanje, ali se to pitanje u americkoj javnosti NE POSTAVLJA. Zasto je to tako, objasnjava Oliver Stoun, a odgovor lezi u sistemu koji ne dozvoljava da je neko drugi u pravu, a kad drugi nisu u pravu, a mi DOVOLJNO PREJAKI, onda mu ratom namecemo svoju istinu.

Marko

pre 6 godina

Covek je skupio hrabrosti i rekao je onako kako jeste-
Amerika je imperija. Zive daleko preko svojih mogucnosti. Zive zahvaljujuci petro dolaru u kome imaju pokrice i zahvaljujuci kome kogu da stampaju koiko hoce dolara da bi placali za svoj nacin zivota daleko preko svojih mogucnosti.
Da bi odrzali petro dolar oni mnogo ulazu u vojsku sa kojom prete svakome ko se usudi da odbaci petro dolar. Sadam i Gadafi nisu oboreni zato sto su diktatori vec sto su hteli da prodaju naftu za zlatni dinar umesto za US Dollar.
Neke drzave su im naklonjene silom a mnoge milom, bilo zato sto nemaju izbora ili zato sto su im korumpirani politicari potkupljeni odstampanim dolarima bez pokrica, ko sto je slucaj kod nas na Balkanu.
Najsmesniji su mi likovi koji ovde propagiraju kako treba da stanemo uz Ameriku jer to je prava stvar i da nema nista bolje.
Kada mi neko stavi pistolj na potiljak mozda bi mu se i ja priklonio, ipak je zivot u pitanju, ali sigurno se nebi hvalio na sav glas kako je to najbolja stvar.
Podseca me na Radoja Domanovica i njegova prica o dva pecata umesto jednog.

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Stoun je bio dobrovoljac u Vijetnamu, ako neko ima legitimitet za kritiku to je on.

Inace, film Vod (Platoon) je baziran na njegovom ratnom iskustvu. Pogledajte, ako niste.

"land of the free?" Whoever told you that is your enemy!

pre 6 godina

Ovakve ljudine cine ameriku koju ceo svet postuje.
(zemlja slobodnih ljudi, 28. jun 2017 10:15)

ne! ovakvi ljudi se bore da naprave ameriku koju bi svet mogao da postuje, ali to jos ne postoji

Solomon Grundy

pre 6 godina

OK, i sta sad? Ovakvi povremeni izuzeci samo dokazuju pravilo. Sistem toliko dobro funkcionise da s vremena na vreme moze da se pojavi neki Stone, ili Moore ili ko god, i apsolutno nista se nece promeniti.

bikkojisedi

pre 6 godina

Rekao da su ubili stotine hiljada a ubili su na milione ljudi. Samo Indijanaca vise od 5 miliona. Drugo rekao je koliko su potrosili u tim ratovima tj pljackaskim pohodima a koliko su napljackali svega i svacega o tome ni rec.

dumpster diving championship

pre 6 godina

Amerikance ne interesuje politika i ko je na vlasti. Njih interesuje cena benzina kada dodju na pumpu da natoce. Ne interesuje ih ni kako se obezbedjuje taj benzin, samo da ga ima. Da je to drugacije, i svet bi bio drugaciji, ali na to ih je navikla njihova drzava posle 2. Sv. rata. Izlaznost na izborima kod njih je uglavnom mizerna za jednu takvu drzavu, niti ih nije mnogo briga ko je predsednik. To otvara mogucnost korporacijama da vladaju drzavom i da koriste politicke strukture kako im je volja.

Cisco Kid

pre 6 godina

Sistem u Rusiji je fenomenalan. Svi politicki protivnici Putina su ubijeni, demokratija nikada nije ni videla svetla, sve drzavice, kao i Srbija, koje smatra svojim ratnim plenom, sprema da ih porobi a sada Stoun lupa o pravdi.

Reakcija ?

pre 6 godina

Naravno, to najbolje znaju oni koji su imali tu "cast" da ratuju protiv Amerike. Svi ostali koji su bili te srece da samo dobijaju njihove vesti, zamisljaju neke diktatore po nebitnim drzavama koji predstavljaju opasnost po celo covecanstvo. A jedini diktator je u stvari americki sistem postavljanja poslusnih vlada po drugim drzavama, otimanje tudjih prirodnih bogatstava i kreiranje finansijske i bilo koje druge krize daleko od domova uljuljkanih Amerikanaca.
Amerikanci zive prosperitetno naustrb tudje patnje, i niko od njih se ne buni zbog toga ? Ako im i ovaj govor ne otvori oci i natera ih na delovanje... bice i sami krivi za nedostatak empatije drugih kada se njima nesto lose desi.

runer

pre 6 godina

ako niste, pogledajte njegov film " jfk" ( obracam se mladjoj populaciji) , paralela izmedju nacina na koji on predstavlja/sumnjici nacin na koji je ubijen Kenedi , moze sw povuci sa ubistvom Z. Djindjica, ne po licu koje je povuklo obarac, nego o interesima politickih grupacija, tajnih sluzbi ( Srbije) i pruzanje nedokazive podrske izvrsiocima.

SamoKazem

pre 6 godina

Skoro je zavrsio dokumentarac sa Putinom gde ne prikazuje Putina bas kao babarogu, sada izjavljuje ovo, ako nastavi ovim pravcem, obelezice ga kao komunistu i neprijatelja drzave!

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na ovom opažanju. Američki sistem je opasan što se tiče spoljne politike i služi finansiskoj eliti a sve se to opravdava "demokratijom". Evo na primer sada Tramp radi porpuno drugačije po pitanju Sirije nego što je govorio dok je bio u kampanji. A pogotovo je jadno bilo ono optuživanje asada za hemiski napad i pokazivanje onih slika u javnosti. Svakom je bilo jasno da Asad nema ništa stim jer realno mu nije u koristi da radi tako nešto kada napreduje u ratu. Zna to i Tramp ali mu to treba kao izgovor za promenu svoje politike a sve u interesu vojno industriskog kompleksa.

jasdf

pre 6 godina

Zar nije normalno da se kritikuju oni na vlasti, a ne opozicija? Postoje rezimi u kojoj je sva kritika upucena opoziciji i bivsim rezimima, ali to je suprotno americkom sistemu.

jedanBata

pre 6 godina

To se u američkoj javnosti sve zna. Vrlo dobro oni znaju čime im se bave vlada, cia, čemu služe nosači aviona i Gvantanamo. Ali koga briga, "bolje mi druge nego drugi nas".

SamoKazem

pre 6 godina

Skoro je zavrsio dokumentarac sa Putinom gde ne prikazuje Putina bas kao babarogu, sada izjavljuje ovo, ako nastavi ovim pravcem, obelezice ga kao komunistu i neprijatelja drzave!

jedanBata

pre 6 godina

To se u američkoj javnosti sve zna. Vrlo dobro oni znaju čime im se bave vlada, cia, čemu služe nosači aviona i Gvantanamo. Ali koga briga, "bolje mi druge nego drugi nas".

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na ovom opažanju. Američki sistem je opasan što se tiče spoljne politike i služi finansiskoj eliti a sve se to opravdava "demokratijom". Evo na primer sada Tramp radi porpuno drugačije po pitanju Sirije nego što je govorio dok je bio u kampanji. A pogotovo je jadno bilo ono optuživanje asada za hemiski napad i pokazivanje onih slika u javnosti. Svakom je bilo jasno da Asad nema ništa stim jer realno mu nije u koristi da radi tako nešto kada napreduje u ratu. Zna to i Tramp ali mu to treba kao izgovor za promenu svoje politike a sve u interesu vojno industriskog kompleksa.

la

pre 6 godina

Sve je rekao u dva minuta.. U americi ne postoji vlast i opozicija.. Postoji sistem koji nikakvo glasanje ne može da promeni i taj sistem živi od ratova.. Amerika je napala vojno što direktno što indirektno 100 zemalja od 1950 godina a da te zemlj nisu ama ničim napale ameriku l.

bikkojisedi

pre 6 godina

Rekao da su ubili stotine hiljada a ubili su na milione ljudi. Samo Indijanaca vise od 5 miliona. Drugo rekao je koliko su potrosili u tim ratovima tj pljackaskim pohodima a koliko su napljackali svega i svacega o tome ni rec.

Natural Born Killers

pre 6 godina

Bicekojisjedis ne citas sa razumevanjem! Oliver ne misli na celu istoriju SAD vec na zadnjih nekoliko decenija, a naorcito na SAD nakon pada Berlinskog zida. Mada ipak, mislim da si u pravu kada ga ispravljas za broj mrtvih, jer samo u Iraku usled njihove intervencije stradalo je preko 1.000.000 ljudi u periodu 2003-2011. Dakle pre pojave ISISa. Medjutim, zanemariva je to greska, u odnosu na ono sto gospodin Stone cini i sto radi da bi makar malo razotkrio tu masineriju smrti, lobije i medjunaodne elite smrti. Sa ovim poslednjim intervijuom je mnogo ucinio na otvaranju ociju prosecnom amerikancu i demistifikaciji Rusije i Putina. Oliver Stone je jedan od retkih holivudjana kojem je istinski stalo do ovog sveta i obicnih ljudi.

Marko

pre 6 godina

Covek je skupio hrabrosti i rekao je onako kako jeste-
Amerika je imperija. Zive daleko preko svojih mogucnosti. Zive zahvaljujuci petro dolaru u kome imaju pokrice i zahvaljujuci kome kogu da stampaju koiko hoce dolara da bi placali za svoj nacin zivota daleko preko svojih mogucnosti.
Da bi odrzali petro dolar oni mnogo ulazu u vojsku sa kojom prete svakome ko se usudi da odbaci petro dolar. Sadam i Gadafi nisu oboreni zato sto su diktatori vec sto su hteli da prodaju naftu za zlatni dinar umesto za US Dollar.
Neke drzave su im naklonjene silom a mnoge milom, bilo zato sto nemaju izbora ili zato sto su im korumpirani politicari potkupljeni odstampanim dolarima bez pokrica, ko sto je slucaj kod nas na Balkanu.
Najsmesniji su mi likovi koji ovde propagiraju kako treba da stanemo uz Ameriku jer to je prava stvar i da nema nista bolje.
Kada mi neko stavi pistolj na potiljak mozda bi mu se i ja priklonio, ipak je zivot u pitanju, ali sigurno se nebi hvalio na sav glas kako je to najbolja stvar.
Podseca me na Radoja Domanovica i njegova prica o dva pecata umesto jednog.

dumpster diving championship

pre 6 godina

Amerikance ne interesuje politika i ko je na vlasti. Njih interesuje cena benzina kada dodju na pumpu da natoce. Ne interesuje ih ni kako se obezbedjuje taj benzin, samo da ga ima. Da je to drugacije, i svet bi bio drugaciji, ali na to ih je navikla njihova drzava posle 2. Sv. rata. Izlaznost na izborima kod njih je uglavnom mizerna za jednu takvu drzavu, niti ih nije mnogo briga ko je predsednik. To otvara mogucnost korporacijama da vladaju drzavom i da koriste politicke strukture kako im je volja.

Reakcija ?

pre 6 godina

Naravno, to najbolje znaju oni koji su imali tu "cast" da ratuju protiv Amerike. Svi ostali koji su bili te srece da samo dobijaju njihove vesti, zamisljaju neke diktatore po nebitnim drzavama koji predstavljaju opasnost po celo covecanstvo. A jedini diktator je u stvari americki sistem postavljanja poslusnih vlada po drugim drzavama, otimanje tudjih prirodnih bogatstava i kreiranje finansijske i bilo koje druge krize daleko od domova uljuljkanih Amerikanaca.
Amerikanci zive prosperitetno naustrb tudje patnje, i niko od njih se ne buni zbog toga ? Ako im i ovaj govor ne otvori oci i natera ih na delovanje... bice i sami krivi za nedostatak empatije drugih kada se njima nesto lose desi.

Gille

pre 6 godina

I sta sa tim govorom? Lepo misli, jos lepse govori i to je to.
Zasto se nista nece promeniti? Evo zasto?
Kada su 11.9.2001. srusene zgrade bliznakinje trgovackog cengtar u New Yorku, u jednom TV studiju je organizovana debata na aktuelnu temu o napadu, terorizmu… Razumljivo, bilo je mnogo strasti i osvetnickih ideja. U studiju se nasao i Oliver Stoun. Za razliku od prisutnih koji su komentarisali dogadjaj, on se pozabavio uzrocima, da bi na kraju svoje dskusije, pitao prisutne:”Cimo smo to isprovocirali teroriste i cime smo to zasluzili da nas napadnu na taj nacin? Koliko je krivice u nama? Kakav smo to greh mi ucinili kada su se oni odlucili na takav strasan cin?" Ocekivano, bio je izvizdan. Mozda je bilo suvise rano za takvo pitanje, ali se to pitanje u americkoj javnosti NE POSTAVLJA. Zasto je to tako, objasnjava Oliver Stoun, a odgovor lezi u sistemu koji ne dozvoljava da je neko drugi u pravu, a kad drugi nisu u pravu, a mi DOVOLJNO PREJAKI, onda mu ratom namecemo svoju istinu.

statistika

pre 6 godina

Jedan od najboljih rezisera? Howyesno...
(Dddd, 28. jun 2017 09:18)

Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.

runer

pre 6 godina

ako niste, pogledajte njegov film " jfk" ( obracam se mladjoj populaciji) , paralela izmedju nacina na koji on predstavlja/sumnjici nacin na koji je ubijen Kenedi , moze sw povuci sa ubistvom Z. Djindjica, ne po licu koje je povuklo obarac, nego o interesima politickih grupacija, tajnih sluzbi ( Srbije) i pruzanje nedokazive podrske izvrsiocima.

Solomon Grundy

pre 6 godina

OK, i sta sad? Ovakvi povremeni izuzeci samo dokazuju pravilo. Sistem toliko dobro funkcionise da s vremena na vreme moze da se pojavi neki Stone, ili Moore ili ko god, i apsolutno nista se nece promeniti.

ahila

pre 6 godina

Oliver Stoun ,integralan čovjek sa stavom .Dovoljno ga je pogledati i znati da je čovjek u punom smislu te riječi .Bože ,molim Te da ovakvi ljudi budu na čelu država ,regija, gradova, sela ....

antibiotik

pre 6 godina

ko nije pogledao njegov serijal Untold History of US, obavezno da to uradi. Oliver jedini svetla obraz holivudskoj propagandnoj masineriji.

"land of the free?" Whoever told you that is your enemy!

pre 6 godina

Ovakve ljudine cine ameriku koju ceo svet postuje.
(zemlja slobodnih ljudi, 28. jun 2017 10:15)

ne! ovakvi ljudi se bore da naprave ameriku koju bi svet mogao da postuje, ali to jos ne postoji

ljudska priroda

pre 6 godina

ajde da se ne lazemo, da nije Amerikanaca to isto bi radili Rusi i njih smo videli na delu, da nije Rusa to isto bi radio neko treci, znaci jednostavno je, to nam je u krvi u prirodi.

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Stoun je bio dobrovoljac u Vijetnamu, ako neko ima legitimitet za kritiku to je on.

Inace, film Vod (Platoon) je baziran na njegovom ratnom iskustvu. Pogledajte, ako niste.

Time

pre 6 godina

U vreme kada se celi Holivud udruzio i pljuje po Trampu,O.Ston govori veoma
razumno.Bravo.On sme,a mnogi koji isto misle ne smeju,to je njegova jacina.
Nije Tramp kriv vec sistem,menjaju se ljudi i kobajagi razlicite partije,a
sistem ostaje isti,hegemonisticki,nepravedan...

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Bravo. Ovo je sažeta priča o Američkoj poltici po WW2, 300 ratova, milioni mrtvih, unesrećenih, koju znaju svi vrapci, i nikome ništa. Dokle? Imali kraja? Šta je kraj? Hoćemo li ga doživeti? Hoćemo li preživeti?

mirko

pre 6 godina

(Cisco Kid, 28. jun 2017 09:20)

Čovek je Amerikanac i priča o svojoj zemlji. Zašto bi pričao o Rusiji, Srbiji i drugim zemljama?

aleksa

pre 6 godina

Amerika zivi na ratovima i dolaru kao svetskoj valuti.
To omogućava da štampaju dolare, koliko im treba.
Tvrdim, kada bi neko pokušao da udari na dolar, da bi izbio treci svetski rat bez imalo kolebanja. Nešto je pokušao Putin, obilazio je Kubu, Venecuelu...Posle su usledile sankcije i najava drugog....

Cisco Kid

pre 6 godina

Sistem u Rusiji je fenomenalan. Svi politicki protivnici Putina su ubijeni, demokratija nikada nije ni videla svetla, sve drzavice, kao i Srbija, koje smatra svojim ratnim plenom, sprema da ih porobi a sada Stoun lupa o pravdi.

mr.strawberry

pre 6 godina

Komentatori tipa "Amerikanci žive prosperitetno na uštrb drugih" treba da odu u Ameriku i vide kako se radi. A ne bi im falilo i da malo rade pa bi shvatili neke stvari. Medutim komunizam i demagogija drugi su za sve krivi je dovela do toga da se u Srbiji ceni nerad, sedenje u kafićima dok ti oči ne ispadnu, lopovluk , smišljanje kako da se nešto mazne i mahinacije i švaleracije.
Tvrdim da kada bi se u Srbiji radilo (i odgovaralo) samo pola od onoga kako se radi u toj Americi, mi bi bili Švajcarska.
Ovde svi ovi mangaši i mudri komentatori žive u babinim stanovima i da nema babine penzije ne bi imali za kafu. Ali im ne pada na pamet da mrdnu du...e i rade svaki dan od 6 do 6 kao u Americi.

mlekadzija

pre 6 godina

Pravo u centar. Ovaj video bi trebalo emitovati na udarnim Tv stanicama u SAD svakodnevno...Nazalost nista se nece promeniti....

Nemanjić

pre 6 godina

Americka "demokratija" nastala je na temeljima istih ideja dve najjace stranke po osnovnim pitanjima spoljne i unutrasnje politike...krupan kapotal u SAD je zakon, a van SAD otimamo sve sto mozemo pod plastom izvoza demokratije. O razlicitosti misljenja nema ni govora, isto kao i u Rusiji

jasdf

pre 6 godina

Zar nije normalno da se kritikuju oni na vlasti, a ne opozicija? Postoje rezimi u kojoj je sva kritika upucena opoziciji i bivsim rezimima, ali to je suprotno americkom sistemu.

bikkojisedi

pre 6 godina

Gde god su Amerikanci "intervenisali" i donosili demokratiju nigde nije zavladala demokratija jer to ne postoji samo se posle toga zivelo jos gore a bogatstva i resursi te zemlje bi pali u americke ruke sto je uvek i bio osnovni povod za intervenciju.

sale

pre 6 godina

Dobro i...šta je tu novo...imperija je imperija i radi ono što radi svaka imperija koja je postojala od početka ljudske civilizacije i što će raditi svaka buduća imperija dok je ljudi na ovoj planeti...

qsarks

pre 6 godina

@bikkojisedi

Indijanaca na području od koje će nastati Sjedinjene Države nije ni bilo 5 miliona, pa nije jasno kako ste ustvrdili da su ih Amerikanci toliko istrijebili.

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...

Oliver

pre 6 godina

@Dddd
To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.

Demosten

pre 6 godina

Plasim se da se USA nikad nece promeniti. Kad ljudi kao sto su John lennon, Martin Luther King, John F. Kennedy i mnogi drugi, nisu uspeli da zaustave agresivni americki imperijalizam, cak ni kad su postali mucenici time sto su ih ubili, nista se nije promenilo u stvari. Nastavilo se sa agresijom i torturom. USA je jedna ogromna ratna masina i po meni velika je verovatnoca da kada bude dosao trenutak kada ce primat najjaceg u svetu biti u pitanju, kad se neko veoma priblizi snazi i moci Amerike, mozda doci do nekog otvorenog konflikta a onda neka nam je sam bog u pomoc.

Dddd

pre 6 godina

"On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .
(maxx, 28. jun 2017 10:57)"

Hladni rat je po njemu bio rezultat americkog imperijalizma, dok je Staljin samo hteo da se brani. Hahahaha. Malo zaboravlja da je Staljin podrzavao nacisticku Nemacku u cilju rusenja "slabih demokratija Zapada" i da bez njegove pomoci, nacisticka Nemacka bi ostala bez psenice, bez nafte, bez naftnih proizvoda i bez odredjenih legura metala do decembra 1941 (izvor: Ericson, Edward E. (1999), Feeding the German Eagle: Soviet Economic Aid to Nazi Germany, 1933–1941, strane 202-205). Zaboravlja na pakt kojim su Sovjeti podelili zemlje istoka u "sfere uticaja". Zaboravlja napad na Finsku nicim izazvan. Zaboravlja da je Staljin ponudio saveznistvo Hitleru (koji Oliver naziva "zrtvenim jarcem"!), sto je sokiralo nacisticke diplomate.

To nije jedini diktator koji mu se svidja... Putin i Fidel Kastro. Kada su u pitanju oni, on je naivan kao francuska sobarica.

Comski je mnogo bolji kriticar i neko ko je opisao Ameriku mnogo bolje i sto je najbolje, nije kompromitovan. Njegova filozofija je da pokusa da promeni svoju zemlju jer zivi u njoj.

I u pravu si, demokratija i sloboda medija su koncepti novi Rusiji. Postoji razlog zasto je komunisticka revolucija prva uspela u Rusiji. I gde su ti kriticari vlasti u Rusiji? A da...

reflex

pre 6 godina

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...(qsarks, 28. jun 2017 12:02)Ovakve gluposti nisam nikada pročitao.Kakav genocid nad sibirskim narodima?Nomadski narodi u Sibiru danas žive kao što su tu živeli oduvek,a postoje dokazi stari i po nekoliko destina hiljada godina o ljudima u tom delu sveta.Oni su zadrži svoj nomadski način života,kulturu,običaje,jezik...Ta nomadska plemena su rasuta po Sibiru i država godišnje izdvoji oko pet miliona evra samo da bi helikopterom prevezla decu do škole i nazad po raznim sibirskim gradovima,na početku,polugodištu i kraju školske godine.Školovanje za pripadnike ove manjine je poptpuno besplatno uključujući i studiranje.Deca stanuju u moderno opremljenim internatima ili kod svojih rođaka,koji žive po malobrojnim gradovim u Sibiru.Nakon školovanja oni se mogu vratiti i živeti kao nomadi,ostati i raditi u gradovima u Sibiru,uglavnom se radi o gradovima u blizini nekih velikih nalazišta nafte,gasa ili nekih drugih resursa ili otići u neki drugi ruski grad.Smatra se da su starosedeoci Amerike poreklom upravo iz Sibira,odakle su otišli pre 10-tak hiljada godina.Za razliku od njih starosedeoci Amerike(južne,srednje i severne)su imali razvijene civilizacije.Imali su gradove,pismo,hramove,bavili se,pored stočarstva i ratarstvom.Ono šta su evropski kolonizatori uradili u Americi je verovatno najveći zločin od nastanka ljudske vrste.Danas su starosedeoci gotovo istrebljeni i žive u manjem broju samo u par država u Južnoj Americi.Oni,koji su preostali,su nasilno asimilovani,govore španski,engleski,hrišćani su,a imaju španska i anglosaksonska imena.U SAD-u i Kanadi,oni koji su odbili da se asimiluju,žive u rezevatima i nemaju slobodu kretanja.

Objektivni al za malo

pre 6 godina

@sale
Ja sam mislio da smo zavrsili sa imperijama, robovlasnisrvom i feudalizmom. Zar nije tvoje i americko stremljenje - demokratija ?
@mr.strawberry
Da li mislis da bi Amerikanac radio od 6 do 6 za 200 dolara mesecno, ili je ta beneficija rezervisana samo za lenje Srbe ?

Dddd

pre 6 godina

"Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.
(statistika, 28. jun 2017 11:07)"

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.

maxx

pre 6 godina

@ddd: On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .

Dusan

pre 6 godina

E svasta ima da se procita u ovim komentarima....Amerika zlostavlja druge ali ne i Italiju, Nemacku, Belgiju, francusku, Spaniju, Portugal, Skandinavske zemlje itd .....Rusija je zlostavljala svojevremeno sve oko sebe sve do istocne nemacke i madjarske, sada vise ne moze jer su pukli....Ameri su pobili neko rece 5 miliona domorodaca, Staljin je pobio vise Rusa nego sto je poginulo u Drugom svetskom ratu....U americi su na vlasti Krupan kapital i finansiski interesi koje NIKO ne moze da skine, u Rusiji su na vlasti tajkuni koje NIKO ne moze da otera...jbg sa ovim poredjenjima mogu da teram do sutra.....ili ajd jos ovo. Ameri su nas bombardovali, Rusi nam nisu pomogli nikada kada su obecali..... ni u 1 Srpskom ustanku, ni u prvom svetskom ratu, u drugom su nas nagrdili gore nego svabe za samo par meseci bivakovanja na nasim prostorima, Kosovo nisu priznali samo da bi opravdali abhaziju, juznu osetiju, Krim....povrsno sam uporedio bez mnogo udubljivanja ali eto vam sustine ko nam je bolji.....

Dddd

pre 6 godina

"To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.
(Oliver, 28. jun 2017 13:03)"

Ma ne nisu. Svakako da su tako predstavljeni, od pocetka do kraja.

JFK je samo primer neverovatne nepostenosti i revizionisticke istorije koja je raskrinkana posebno objavljivanjem milion dokumenata 1992. godine ("President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992"). I da, on je u filmu napravio niz dokazano netacnih tvrdnji.

Film kao film je dobar i uspesan, ali svaki, ali apsolutno svaki j..... put kada se nesto tice istorije u njegovim filmovima, on uspeva da slaze i da neposteno predstavi citavu sliku. Gomila gluposti za intelektualno nepostene i bankrotirane teoreticare zavera.

crni talas

pre 6 godina

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.(Dddd, 28. jun 2017 12:21)U SAD-u i Hollywoodu Oskar jeste merilo vrednosti,pogotovo do nekih 80-ih godina prošlog veka.

Cisco Kid

pre 6 godina

Sistem u Rusiji je fenomenalan. Svi politicki protivnici Putina su ubijeni, demokratija nikada nije ni videla svetla, sve drzavice, kao i Srbija, koje smatra svojim ratnim plenom, sprema da ih porobi a sada Stoun lupa o pravdi.

ljudska priroda

pre 6 godina

ajde da se ne lazemo, da nije Amerikanaca to isto bi radili Rusi i njih smo videli na delu, da nije Rusa to isto bi radio neko treci, znaci jednostavno je, to nam je u krvi u prirodi.

jasdf

pre 6 godina

Zar nije normalno da se kritikuju oni na vlasti, a ne opozicija? Postoje rezimi u kojoj je sva kritika upucena opoziciji i bivsim rezimima, ali to je suprotno americkom sistemu.

mr.strawberry

pre 6 godina

Komentatori tipa "Amerikanci žive prosperitetno na uštrb drugih" treba da odu u Ameriku i vide kako se radi. A ne bi im falilo i da malo rade pa bi shvatili neke stvari. Medutim komunizam i demagogija drugi su za sve krivi je dovela do toga da se u Srbiji ceni nerad, sedenje u kafićima dok ti oči ne ispadnu, lopovluk , smišljanje kako da se nešto mazne i mahinacije i švaleracije.
Tvrdim da kada bi se u Srbiji radilo (i odgovaralo) samo pola od onoga kako se radi u toj Americi, mi bi bili Švajcarska.
Ovde svi ovi mangaši i mudri komentatori žive u babinim stanovima i da nema babine penzije ne bi imali za kafu. Ali im ne pada na pamet da mrdnu du...e i rade svaki dan od 6 do 6 kao u Americi.

qsarks

pre 6 godina

@bikkojisedi

Indijanaca na području od koje će nastati Sjedinjene Države nije ni bilo 5 miliona, pa nije jasno kako ste ustvrdili da su ih Amerikanci toliko istrijebili.

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...

Dddd

pre 6 godina

"Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.
(statistika, 28. jun 2017 11:07)"

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.

bikkojisedi

pre 6 godina

Rekao da su ubili stotine hiljada a ubili su na milione ljudi. Samo Indijanaca vise od 5 miliona. Drugo rekao je koliko su potrosili u tim ratovima tj pljackaskim pohodima a koliko su napljackali svega i svacega o tome ni rec.

maxx

pre 6 godina

@ddd: On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .

Dddd

pre 6 godina

"On revizionista istorije i na sta mislis konkretno? Pobednik pise istoriju i kakve veze ima Rusija sa ovim.
Inace postoji jedna velika razlika Amerika je demokratija i rusi su uveli demokratiju pre 20 godina samo .
(maxx, 28. jun 2017 10:57)"

Hladni rat je po njemu bio rezultat americkog imperijalizma, dok je Staljin samo hteo da se brani. Hahahaha. Malo zaboravlja da je Staljin podrzavao nacisticku Nemacku u cilju rusenja "slabih demokratija Zapada" i da bez njegove pomoci, nacisticka Nemacka bi ostala bez psenice, bez nafte, bez naftnih proizvoda i bez odredjenih legura metala do decembra 1941 (izvor: Ericson, Edward E. (1999), Feeding the German Eagle: Soviet Economic Aid to Nazi Germany, 1933–1941, strane 202-205). Zaboravlja na pakt kojim su Sovjeti podelili zemlje istoka u "sfere uticaja". Zaboravlja napad na Finsku nicim izazvan. Zaboravlja da je Staljin ponudio saveznistvo Hitleru (koji Oliver naziva "zrtvenim jarcem"!), sto je sokiralo nacisticke diplomate.

To nije jedini diktator koji mu se svidja... Putin i Fidel Kastro. Kada su u pitanju oni, on je naivan kao francuska sobarica.

Comski je mnogo bolji kriticar i neko ko je opisao Ameriku mnogo bolje i sto je najbolje, nije kompromitovan. Njegova filozofija je da pokusa da promeni svoju zemlju jer zivi u njoj.

I u pravu si, demokratija i sloboda medija su koncepti novi Rusiji. Postoji razlog zasto je komunisticka revolucija prva uspela u Rusiji. I gde su ti kriticari vlasti u Rusiji? A da...

sale

pre 6 godina

Dobro i...šta je tu novo...imperija je imperija i radi ono što radi svaka imperija koja je postojala od početka ljudske civilizacije i što će raditi svaka buduća imperija dok je ljudi na ovoj planeti...

SamoKazem

pre 6 godina

Skoro je zavrsio dokumentarac sa Putinom gde ne prikazuje Putina bas kao babarogu, sada izjavljuje ovo, ako nastavi ovim pravcem, obelezice ga kao komunistu i neprijatelja drzave!

Dddd

pre 6 godina

"To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.
(Oliver, 28. jun 2017 13:03)"

Ma ne nisu. Svakako da su tako predstavljeni, od pocetka do kraja.

JFK je samo primer neverovatne nepostenosti i revizionisticke istorije koja je raskrinkana posebno objavljivanjem milion dokumenata 1992. godine ("President John F. Kennedy Assassination Records Collection Act of 1992"). I da, on je u filmu napravio niz dokazano netacnih tvrdnji.

Film kao film je dobar i uspesan, ali svaki, ali apsolutno svaki j..... put kada se nesto tice istorije u njegovim filmovima, on uspeva da slaze i da neposteno predstavi citavu sliku. Gomila gluposti za intelektualno nepostene i bankrotirane teoreticare zavera.

Dusan

pre 6 godina

E svasta ima da se procita u ovim komentarima....Amerika zlostavlja druge ali ne i Italiju, Nemacku, Belgiju, francusku, Spaniju, Portugal, Skandinavske zemlje itd .....Rusija je zlostavljala svojevremeno sve oko sebe sve do istocne nemacke i madjarske, sada vise ne moze jer su pukli....Ameri su pobili neko rece 5 miliona domorodaca, Staljin je pobio vise Rusa nego sto je poginulo u Drugom svetskom ratu....U americi su na vlasti Krupan kapital i finansiski interesi koje NIKO ne moze da skine, u Rusiji su na vlasti tajkuni koje NIKO ne moze da otera...jbg sa ovim poredjenjima mogu da teram do sutra.....ili ajd jos ovo. Ameri su nas bombardovali, Rusi nam nisu pomogli nikada kada su obecali..... ni u 1 Srpskom ustanku, ni u prvom svetskom ratu, u drugom su nas nagrdili gore nego svabe za samo par meseci bivakovanja na nasim prostorima, Kosovo nisu priznali samo da bi opravdali abhaziju, juznu osetiju, Krim....povrsno sam uporedio bez mnogo udubljivanja ali eto vam sustine ko nam je bolji.....

Aron

pre 6 godina

Bravo, svaka čast na ovom opažanju. Američki sistem je opasan što se tiče spoljne politike i služi finansiskoj eliti a sve se to opravdava "demokratijom". Evo na primer sada Tramp radi porpuno drugačije po pitanju Sirije nego što je govorio dok je bio u kampanji. A pogotovo je jadno bilo ono optuživanje asada za hemiski napad i pokazivanje onih slika u javnosti. Svakom je bilo jasno da Asad nema ništa stim jer realno mu nije u koristi da radi tako nešto kada napreduje u ratu. Zna to i Tramp ali mu to treba kao izgovor za promenu svoje politike a sve u interesu vojno industriskog kompleksa.

jedanBata

pre 6 godina

To se u američkoj javnosti sve zna. Vrlo dobro oni znaju čime im se bave vlada, cia, čemu služe nosači aviona i Gvantanamo. Ali koga briga, "bolje mi druge nego drugi nas".

Marko

pre 6 godina

Covek je skupio hrabrosti i rekao je onako kako jeste-
Amerika je imperija. Zive daleko preko svojih mogucnosti. Zive zahvaljujuci petro dolaru u kome imaju pokrice i zahvaljujuci kome kogu da stampaju koiko hoce dolara da bi placali za svoj nacin zivota daleko preko svojih mogucnosti.
Da bi odrzali petro dolar oni mnogo ulazu u vojsku sa kojom prete svakome ko se usudi da odbaci petro dolar. Sadam i Gadafi nisu oboreni zato sto su diktatori vec sto su hteli da prodaju naftu za zlatni dinar umesto za US Dollar.
Neke drzave su im naklonjene silom a mnoge milom, bilo zato sto nemaju izbora ili zato sto su im korumpirani politicari potkupljeni odstampanim dolarima bez pokrica, ko sto je slucaj kod nas na Balkanu.
Najsmesniji su mi likovi koji ovde propagiraju kako treba da stanemo uz Ameriku jer to je prava stvar i da nema nista bolje.
Kada mi neko stavi pistolj na potiljak mozda bi mu se i ja priklonio, ipak je zivot u pitanju, ali sigurno se nebi hvalio na sav glas kako je to najbolja stvar.
Podseca me na Radoja Domanovica i njegova prica o dva pecata umesto jednog.

runer

pre 6 godina

ako niste, pogledajte njegov film " jfk" ( obracam se mladjoj populaciji) , paralela izmedju nacina na koji on predstavlja/sumnjici nacin na koji je ubijen Kenedi , moze sw povuci sa ubistvom Z. Djindjica, ne po licu koje je povuklo obarac, nego o interesima politickih grupacija, tajnih sluzbi ( Srbije) i pruzanje nedokazive podrske izvrsiocima.

Reakcija ?

pre 6 godina

Naravno, to najbolje znaju oni koji su imali tu "cast" da ratuju protiv Amerike. Svi ostali koji su bili te srece da samo dobijaju njihove vesti, zamisljaju neke diktatore po nebitnim drzavama koji predstavljaju opasnost po celo covecanstvo. A jedini diktator je u stvari americki sistem postavljanja poslusnih vlada po drugim drzavama, otimanje tudjih prirodnih bogatstava i kreiranje finansijske i bilo koje druge krize daleko od domova uljuljkanih Amerikanaca.
Amerikanci zive prosperitetno naustrb tudje patnje, i niko od njih se ne buni zbog toga ? Ako im i ovaj govor ne otvori oci i natera ih na delovanje... bice i sami krivi za nedostatak empatije drugih kada se njima nesto lose desi.

Solomon Grundy

pre 6 godina

OK, i sta sad? Ovakvi povremeni izuzeci samo dokazuju pravilo. Sistem toliko dobro funkcionise da s vremena na vreme moze da se pojavi neki Stone, ili Moore ili ko god, i apsolutno nista se nece promeniti.

Natural Born Killers

pre 6 godina

Bicekojisjedis ne citas sa razumevanjem! Oliver ne misli na celu istoriju SAD vec na zadnjih nekoliko decenija, a naorcito na SAD nakon pada Berlinskog zida. Mada ipak, mislim da si u pravu kada ga ispravljas za broj mrtvih, jer samo u Iraku usled njihove intervencije stradalo je preko 1.000.000 ljudi u periodu 2003-2011. Dakle pre pojave ISISa. Medjutim, zanemariva je to greska, u odnosu na ono sto gospodin Stone cini i sto radi da bi makar malo razotkrio tu masineriju smrti, lobije i medjunaodne elite smrti. Sa ovim poslednjim intervijuom je mnogo ucinio na otvaranju ociju prosecnom amerikancu i demistifikaciji Rusije i Putina. Oliver Stone je jedan od retkih holivudjana kojem je istinski stalo do ovog sveta i obicnih ljudi.

la

pre 6 godina

Sve je rekao u dva minuta.. U americi ne postoji vlast i opozicija.. Postoji sistem koji nikakvo glasanje ne može da promeni i taj sistem živi od ratova.. Amerika je napala vojno što direktno što indirektno 100 zemalja od 1950 godina a da te zemlj nisu ama ničim napale ameriku l.

dumpster diving championship

pre 6 godina

Amerikance ne interesuje politika i ko je na vlasti. Njih interesuje cena benzina kada dodju na pumpu da natoce. Ne interesuje ih ni kako se obezbedjuje taj benzin, samo da ga ima. Da je to drugacije, i svet bi bio drugaciji, ali na to ih je navikla njihova drzava posle 2. Sv. rata. Izlaznost na izborima kod njih je uglavnom mizerna za jednu takvu drzavu, niti ih nije mnogo briga ko je predsednik. To otvara mogucnost korporacijama da vladaju drzavom i da koriste politicke strukture kako im je volja.

SIN LOVCA NA MEDVEDE

pre 6 godina

Bravo. Ovo je sažeta priča o Američkoj poltici po WW2, 300 ratova, milioni mrtvih, unesrećenih, koju znaju svi vrapci, i nikome ništa. Dokle? Imali kraja? Šta je kraj? Hoćemo li ga doživeti? Hoćemo li preživeti?

Nemanjić

pre 6 godina

Americka "demokratija" nastala je na temeljima istih ideja dve najjace stranke po osnovnim pitanjima spoljne i unutrasnje politike...krupan kapotal u SAD je zakon, a van SAD otimamo sve sto mozemo pod plastom izvoza demokratije. O razlicitosti misljenja nema ni govora, isto kao i u Rusiji

mlekadzija

pre 6 godina

Pravo u centar. Ovaj video bi trebalo emitovati na udarnim Tv stanicama u SAD svakodnevno...Nazalost nista se nece promeniti....

Oliver

pre 6 godina

@Dddd
To nisu dokumentarno-istorijski filmovi,nego igrani,te je sasvim dozvoljeno odstupanje od istorijskih cinjenica,pogotovo kad se one ni ne znaju.Poenta je da je JFK briljantan film,makar u njemu ima spekulacija,ali svi osecamo da je bilo tako.Razgovor tuzioca Garisona sa generalom Y i zavrsna rec Garisona(Kevin Kostner) spadaju u antologijske scene.Nixon je bio dobar film,a jedino W je bio los.Inace sam totalni protivnik njegovog liberalnog pogleda na svet,te je moja objektivnost tim veca.

aleksa

pre 6 godina

Amerika zivi na ratovima i dolaru kao svetskoj valuti.
To omogućava da štampaju dolare, koliko im treba.
Tvrdim, kada bi neko pokušao da udari na dolar, da bi izbio treci svetski rat bez imalo kolebanja. Nešto je pokušao Putin, obilazio je Kubu, Venecuelu...Posle su usledile sankcije i najava drugog....

mirko

pre 6 godina

(Cisco Kid, 28. jun 2017 09:20)

Čovek je Amerikanac i priča o svojoj zemlji. Zašto bi pričao o Rusiji, Srbiji i drugim zemljama?

Gille

pre 6 godina

I sta sa tim govorom? Lepo misli, jos lepse govori i to je to.
Zasto se nista nece promeniti? Evo zasto?
Kada su 11.9.2001. srusene zgrade bliznakinje trgovackog cengtar u New Yorku, u jednom TV studiju je organizovana debata na aktuelnu temu o napadu, terorizmu… Razumljivo, bilo je mnogo strasti i osvetnickih ideja. U studiju se nasao i Oliver Stoun. Za razliku od prisutnih koji su komentarisali dogadjaj, on se pozabavio uzrocima, da bi na kraju svoje dskusije, pitao prisutne:”Cimo smo to isprovocirali teroriste i cime smo to zasluzili da nas napadnu na taj nacin? Koliko je krivice u nama? Kakav smo to greh mi ucinili kada su se oni odlucili na takav strasan cin?" Ocekivano, bio je izvizdan. Mozda je bilo suvise rano za takvo pitanje, ali se to pitanje u americkoj javnosti NE POSTAVLJA. Zasto je to tako, objasnjava Oliver Stoun, a odgovor lezi u sistemu koji ne dozvoljava da je neko drugi u pravu, a kad drugi nisu u pravu, a mi DOVOLJNO PREJAKI, onda mu ratom namecemo svoju istinu.

bikkojisedi

pre 6 godina

Gde god su Amerikanci "intervenisali" i donosili demokratiju nigde nije zavladala demokratija jer to ne postoji samo se posle toga zivelo jos gore a bogatstva i resursi te zemlje bi pali u americke ruke sto je uvek i bio osnovni povod za intervenciju.

"land of the free?" Whoever told you that is your enemy!

pre 6 godina

Ovakve ljudine cine ameriku koju ceo svet postuje.
(zemlja slobodnih ljudi, 28. jun 2017 10:15)

ne! ovakvi ljudi se bore da naprave ameriku koju bi svet mogao da postuje, ali to jos ne postoji

statistika

pre 6 godina

Jedan od najboljih rezisera? Howyesno...
(Dddd, 28. jun 2017 09:18)

Covek ima dva Oskara za najboljeg rezisera (koliko i Stiven Spilberg) i jedan za adaptaciju scenarija... to ga svrstava medju 20 najboljih rezisera svih vremena.

Demosten

pre 6 godina

Plasim se da se USA nikad nece promeniti. Kad ljudi kao sto su John lennon, Martin Luther King, John F. Kennedy i mnogi drugi, nisu uspeli da zaustave agresivni americki imperijalizam, cak ni kad su postali mucenici time sto su ih ubili, nista se nije promenilo u stvari. Nastavilo se sa agresijom i torturom. USA je jedna ogromna ratna masina i po meni velika je verovatnoca da kada bude dosao trenutak kada ce primat najjaceg u svetu biti u pitanju, kad se neko veoma priblizi snazi i moci Amerike, mozda doci do nekog otvorenog konflikta a onda neka nam je sam bog u pomoc.

reflex

pre 6 godina

Uz to, o genocidu nad sibirskim narodima nitko ne govori, jer Rusi o tome ne snimaju filmove. U svakom slučaju, da Amerika nije supersila, razni diktatori bi se razmahali i započinjali ratove. Putin bi na primjer okupirao Baltik, Milošević bi uspio stvoriti Veliku Srbiju, Kina bi napala Tajvan itd, itd...(qsarks, 28. jun 2017 12:02)Ovakve gluposti nisam nikada pročitao.Kakav genocid nad sibirskim narodima?Nomadski narodi u Sibiru danas žive kao što su tu živeli oduvek,a postoje dokazi stari i po nekoliko destina hiljada godina o ljudima u tom delu sveta.Oni su zadrži svoj nomadski način života,kulturu,običaje,jezik...Ta nomadska plemena su rasuta po Sibiru i država godišnje izdvoji oko pet miliona evra samo da bi helikopterom prevezla decu do škole i nazad po raznim sibirskim gradovima,na početku,polugodištu i kraju školske godine.Školovanje za pripadnike ove manjine je poptpuno besplatno uključujući i studiranje.Deca stanuju u moderno opremljenim internatima ili kod svojih rođaka,koji žive po malobrojnim gradovim u Sibiru.Nakon školovanja oni se mogu vratiti i živeti kao nomadi,ostati i raditi u gradovima u Sibiru,uglavnom se radi o gradovima u blizini nekih velikih nalazišta nafte,gasa ili nekih drugih resursa ili otići u neki drugi ruski grad.Smatra se da su starosedeoci Amerike poreklom upravo iz Sibira,odakle su otišli pre 10-tak hiljada godina.Za razliku od njih starosedeoci Amerike(južne,srednje i severne)su imali razvijene civilizacije.Imali su gradove,pismo,hramove,bavili se,pored stočarstva i ratarstvom.Ono šta su evropski kolonizatori uradili u Americi je verovatno najveći zločin od nastanka ljudske vrste.Danas su starosedeoci gotovo istrebljeni i žive u manjem broju samo u par država u Južnoj Americi.Oni,koji su preostali,su nasilno asimilovani,govore španski,engleski,hrišćani su,a imaju španska i anglosaksonska imena.U SAD-u i Kanadi,oni koji su odbili da se asimiluju,žive u rezevatima i nemaju slobodu kretanja.

Time

pre 6 godina

U vreme kada se celi Holivud udruzio i pljuje po Trampu,O.Ston govori veoma
razumno.Bravo.On sme,a mnogi koji isto misle ne smeju,to je njegova jacina.
Nije Tramp kriv vec sistem,menjaju se ljudi i kobajagi razlicite partije,a
sistem ostaje isti,hegemonisticki,nepravedan...

ahila

pre 6 godina

Oliver Stoun ,integralan čovjek sa stavom .Dovoljno ga je pogledati i znati da je čovjek u punom smislu te riječi .Bože ,molim Te da ovakvi ljudi budu na čelu država ,regija, gradova, sela ....

antibiotik

pre 6 godina

ko nije pogledao njegov serijal Untold History of US, obavezno da to uradi. Oliver jedini svetla obraz holivudskoj propagandnoj masineriji.

crni talas

pre 6 godina

Zato sto je Oskar merilo ko je bolji reziser, ne? Nece biti. Mada nebitno, ovo je sasvim subjektivno. Svaki njegov film koji ima veze sa istorijom je blago receno los. JFK na primer ima ogromne probleme sa istorijom.(Dddd, 28. jun 2017 12:21)U SAD-u i Hollywoodu Oskar jeste merilo vrednosti,pogotovo do nekih 80-ih godina prošlog veka.

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Stoun je bio dobrovoljac u Vijetnamu, ako neko ima legitimitet za kritiku to je on.

Inace, film Vod (Platoon) je baziran na njegovom ratnom iskustvu. Pogledajte, ako niste.

Objektivni al za malo

pre 6 godina

@sale
Ja sam mislio da smo zavrsili sa imperijama, robovlasnisrvom i feudalizmom. Zar nije tvoje i americko stremljenje - demokratija ?
@mr.strawberry
Da li mislis da bi Amerikanac radio od 6 do 6 za 200 dolara mesecno, ili je ta beneficija rezervisana samo za lenje Srbe ?