Nedelja, 25.06.2017.

08:21

Prevrnula se cisterna, "skupljali gorivo" - 148 mrtvih

Najmanje 148 ljudi poginulo je u Pakistanu kada se zapalila naftna cisterna nakon što se tanker prevrnuo, a ljudi se okupili da skupljaju iscurelo gorivo.

Izvor: B92

Prevrnula se cisterna, "skupljali gorivo" - 148 mrtvih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

Maslačak

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.
(Dule, 25. jun 2017 12:06)

U Londonu su ljudi stradali zbog TUĐE pohlepe i neodgovornosti, a u Pakistanu zbog SVOJE pohlepe i neodgovornosti. Dakle, ipak niđe veze, osim što je u oba slučaja nereća mogla biti izbegnuta. Ali to važi za svaku nesreću ove vrste...

Ali nije to bila poenta mog prethodnog komentara, zato ću ovog puta biti direktniji: svi vi što pametujete kako, po vašem cenjenom mišljenju, "svet" ne žali ravnopravno sve žrtve, ma gde bile, šta VI KONKRETNO radite da biste pokazali svoju žalost kad čujete, na primer, da se negde u Andima survao autobus u provaliju i svi putnici su izgnuli? Kojim konkretnim gestom VI pokazujete da vam je iskreno žao tih ljudi?

Nosite crninu 7 dana? Palite sveće? Molite se za dušu? Kuckate komentare? Ili prosto - ne radite ništa posebno? Da, tako sam i mislio...

Samo, s kojim pravom onda (licemerno) zamerate "svetu" što radi isto što i vi - ništa?

tur operator

pre 6 godina

@b
Neznanje ne treba maskirati bukvalizmom, kao što je kod tebe slučaj.
Dakle, probao sam, demonstrirali su nam to i u vojsci iz nekog samo njima znanog razloga, na uzorku od par deci benzina u otvorenoj posudi sa širokim dnom.
Znači, ništa kanisteri o kojima ti pišeš a kad nešto ne znaš probaj sa umerenim kritičkim pristupom a ne sa nipodaštavanjem i bukvalizmom, videćeš, biće bolje.

Nindza

pre 6 godina

Nije mi drago sto se to desilo, strasno je, ali nesto mi nije posebno zao, u smislu, nije se cisterna zapalila pa su ljudi stradali koji su se slucajno nasli tu. Oni su svesno dosli do cisterne koja se prolila, probijajuci kordon policije. Sta su tacno ocekivali da ce da se desi? To sto si siromasan ne mora da znaci da si umobolan, sto ovi sigurno jesu.
Ja da se cisterna izlije blizu mene, otisao bih odmah na drugi kraj grada dok se ne sredi. Bio sam svedok paljenja pola deci benzina, kada je plamen buknuo visine 6-7 metara. Treba da organizuju slavlje sto uopste ima prezivelih...

b

pre 6 godina

@tur operater
Cigareta ne može da zapali benzin? Idi ti isprobavaj... Prvo naspi kantu benzina, stani blizu, pa ubaci zapaljenu cigaretu.

Pedja

pre 6 godina

Jadni ljudi, ne mogu da verujem kad procitam komentare tipa lesinarenje, pohlepa i tome slicno. Ljudi zive na granici egzistencije, ne znaju ni da li ce taj dan imati sta da jedu, a ne sutra. Ovaj dogadjaj je im je dao nadu da bi mogli sa necim da obezbede vise sigurnih dana, vise hrane za sebe i porodicu. Kao sto i kod nas ljudi skupljaju po kontejnerima, to ne rade zbog pohlepe, vec da prezive. Pohlepa je kad neko dobije drzavnicku penziju, ali mu malo, pa hoce jos dodatni posao. Pohlepa je kad neko postane poslanik, ministar, a zatim se otima za jos dnevnica, dodatke, mesta u upravnim odborima. Kada neko zeli da prezivi i spreman je na sve zbog toga- to je ocaj.

Dule

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.

tur operator

pre 6 godina

Za sve koji ne znaju, cigareta ne može da zapali ni benzin ni naftu, samo otvoreni plamen, znači vatra.
Za one koji ne veruju, probajte u krajnje kontrolisanim uslovima.
Ne verujte holivudskim filmovima gde je to jedna od većih zabluda.
Eto toliko.

.

pre 6 godina

Alo ljudi mi zivimo u Evropi i normalno da se pise vise o tragedijama iz Evrope nego iz Azije, kao sto mediji u Aziji isto vise posvecuju paznju o njihovim tragedijama...

Ne O'Svest

pre 6 godina

U vestima čitam kako su ljudi koji su stajali okolo i posmatrali pušili u neposrednoj blizini.
E to već nema veze sa siromaštvom nego sa mozgom i svešću.
"Ma šta propisi, neće tu ništa da se desi!"
Da li nam je poznat taj način razmišljanja?

vlad

pre 6 godina

@chombe
Tako je sto se tice hronike uvek bilo i biće nazalost. Pad aviona EU ili americke kompanije je uvek ocenjen većom tragedijom nego ako je pao indonezanski ili malezijski. Na zalost zapad počiva na marketingu, a jedna od premisa razvijenog zapada je sigurnost i izuzetno mala sansa od nasilne smrti. Ovi drugi delovi sveta to ne garantuju u toj meri, tako da se ovakve vesti odmah kategorizuju katastrofa ali poluočekivano za taj region.
@Maslačak Jeste da su sami krivi za tragediju, ali optuzivati ljude koji zive na krajnjoj granici siromastva za kradju i lesinarenje je krajnje nehumano. ta prosuta nafta bi bila bačena. Upravo sto chombe reče, odmah u vesti o masovnoj tragediji postoje mi i oni. A smrt onih je zato sto su oni, i nije nam toliko bitna.

cobo

pre 6 godina

Ima nesto sto se mora nauciti da pi se prezivelo u dugo zivelo a niko ne zna kako se to znanje zove ali od zapada prema istoku ga sve manje ima.Da li je to u genima,niko ne zna ?Citam na nasim vestima cesto; sleteli u reku,udarili u banderu,izgoreo paleci korov,prevrnuo se s traktorom,otrovali se od plina,ubila ih struja,pao s krova,otrovali se gljivama,poginuo od pucnjave na svadbi......je li to samo peh ili fali nekog zivotnog iskustva ili neka lakomislenost ili ne postivanja pravila,ignorisanje opasnosti,ili je to manjak neke kulture ili odgoja,ne prenosenje iskustva sa kolena na koleno ili puko neznanje ili zaostalost ili primitivnost ili sve skupa ?
Znam samo kad citam nase novine ustanovim da ljudi ginu ko kokoske na putu

Maslačak

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
(chombe, 25. jun 2017 09:14)

Baš si mogao da iskoristiš priliku da ne lupetaš barem u ovo toplo nedeljno jutro.

Kakve veze ima požar u Londonu sa ovim sirotinjskim lešinarenjem i pljačkom, koji se pretvorio u tragediju?! I kako je trebalo da svet reaguje?!

Lepo piše:

"Lokalne vlasti navele su da su meštani okolnih sela stigli na oko 30 motorcikala kako bi u kantama pokupili prosutu naftu, a iako je policija blokirala prilaz, oni su probili kordon."

Znači, nisu bili na licu mesta, nego su došli organizovano i s namerom da lešinare, a u tome nije mogao da ih spreči ni kordon policije! I šta sad, ja treba njih da žalim, kao "jadna sirotinja"?!

Sirotinja NE opravdava grabež i pljačku!

Ili si u stvari samo hteo da zapljuneš "taj licemerni Zapad", koji različito vrednuje živote u različitim delovima sveta jer ti, razume se, proglašavaš ličnu trodnevnu žalost i pališ sveću svaki put kad čuješ da je stradalo dete u Bangladešu, ili poginula devojka u Burkini Faso?

o

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chombe, 25. jun 2017 09:14)

Da, ali koga okrivljujes za to? Nisu novinari krivi za to, evo vest je postavljena kao udarna, ako klikate na ovu vest, komentarisete je, ako vas interesuje, pisace se o tome nekoliko dana. Ali, prvo vi u Srbiji ostavite 20 komantara na ovakve vesti iz tog dela sveta, a preko 100 komentara na vesti o tragedijama iz Evrope. Znaci, nije Srbija po tom pitanju bolja od ostatka Evrope.

chombe

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.

Tomy

pre 6 godina

Ojoj..skupljali gorivo..ojoj.. ):
(Smuleco, 25. jun 2017 09:03)
Nesto čudno? Srbija bolja od Pakistana? Jesmo li to već zaboravili Japansku trešnju u Beogradu?

Tomy

pre 6 godina

Ojoj..skupljali gorivo..ojoj.. ):
(Smuleco, 25. jun 2017 09:03)
Nesto čudno? Srbija bolja od Pakistana? Jesmo li to već zaboravili Japansku trešnju u Beogradu?

o

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chombe, 25. jun 2017 09:14)

Da, ali koga okrivljujes za to? Nisu novinari krivi za to, evo vest je postavljena kao udarna, ako klikate na ovu vest, komentarisete je, ako vas interesuje, pisace se o tome nekoliko dana. Ali, prvo vi u Srbiji ostavite 20 komantara na ovakve vesti iz tog dela sveta, a preko 100 komentara na vesti o tragedijama iz Evrope. Znaci, nije Srbija po tom pitanju bolja od ostatka Evrope.

Maslačak

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
(chombe, 25. jun 2017 09:14)

Baš si mogao da iskoristiš priliku da ne lupetaš barem u ovo toplo nedeljno jutro.

Kakve veze ima požar u Londonu sa ovim sirotinjskim lešinarenjem i pljačkom, koji se pretvorio u tragediju?! I kako je trebalo da svet reaguje?!

Lepo piše:

"Lokalne vlasti navele su da su meštani okolnih sela stigli na oko 30 motorcikala kako bi u kantama pokupili prosutu naftu, a iako je policija blokirala prilaz, oni su probili kordon."

Znači, nisu bili na licu mesta, nego su došli organizovano i s namerom da lešinare, a u tome nije mogao da ih spreči ni kordon policije! I šta sad, ja treba njih da žalim, kao "jadna sirotinja"?!

Sirotinja NE opravdava grabež i pljačku!

Ili si u stvari samo hteo da zapljuneš "taj licemerni Zapad", koji različito vrednuje živote u različitim delovima sveta jer ti, razume se, proglašavaš ličnu trodnevnu žalost i pališ sveću svaki put kad čuješ da je stradalo dete u Bangladešu, ili poginula devojka u Burkini Faso?

chombe

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.

Ne O'Svest

pre 6 godina

U vestima čitam kako su ljudi koji su stajali okolo i posmatrali pušili u neposrednoj blizini.
E to već nema veze sa siromaštvom nego sa mozgom i svešću.
"Ma šta propisi, neće tu ništa da se desi!"
Da li nam je poznat taj način razmišljanja?

cobo

pre 6 godina

Ima nesto sto se mora nauciti da pi se prezivelo u dugo zivelo a niko ne zna kako se to znanje zove ali od zapada prema istoku ga sve manje ima.Da li je to u genima,niko ne zna ?Citam na nasim vestima cesto; sleteli u reku,udarili u banderu,izgoreo paleci korov,prevrnuo se s traktorom,otrovali se od plina,ubila ih struja,pao s krova,otrovali se gljivama,poginuo od pucnjave na svadbi......je li to samo peh ili fali nekog zivotnog iskustva ili neka lakomislenost ili ne postivanja pravila,ignorisanje opasnosti,ili je to manjak neke kulture ili odgoja,ne prenosenje iskustva sa kolena na koleno ili puko neznanje ili zaostalost ili primitivnost ili sve skupa ?
Znam samo kad citam nase novine ustanovim da ljudi ginu ko kokoske na putu

Dule

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.

.

pre 6 godina

Alo ljudi mi zivimo u Evropi i normalno da se pise vise o tragedijama iz Evrope nego iz Azije, kao sto mediji u Aziji isto vise posvecuju paznju o njihovim tragedijama...

Nindza

pre 6 godina

Nije mi drago sto se to desilo, strasno je, ali nesto mi nije posebno zao, u smislu, nije se cisterna zapalila pa su ljudi stradali koji su se slucajno nasli tu. Oni su svesno dosli do cisterne koja se prolila, probijajuci kordon policije. Sta su tacno ocekivali da ce da se desi? To sto si siromasan ne mora da znaci da si umobolan, sto ovi sigurno jesu.
Ja da se cisterna izlije blizu mene, otisao bih odmah na drugi kraj grada dok se ne sredi. Bio sam svedok paljenja pola deci benzina, kada je plamen buknuo visine 6-7 metara. Treba da organizuju slavlje sto uopste ima prezivelih...

b

pre 6 godina

@tur operater
Cigareta ne može da zapali benzin? Idi ti isprobavaj... Prvo naspi kantu benzina, stani blizu, pa ubaci zapaljenu cigaretu.

tur operator

pre 6 godina

Za sve koji ne znaju, cigareta ne može da zapali ni benzin ni naftu, samo otvoreni plamen, znači vatra.
Za one koji ne veruju, probajte u krajnje kontrolisanim uslovima.
Ne verujte holivudskim filmovima gde je to jedna od većih zabluda.
Eto toliko.

Pedja

pre 6 godina

Jadni ljudi, ne mogu da verujem kad procitam komentare tipa lesinarenje, pohlepa i tome slicno. Ljudi zive na granici egzistencije, ne znaju ni da li ce taj dan imati sta da jedu, a ne sutra. Ovaj dogadjaj je im je dao nadu da bi mogli sa necim da obezbede vise sigurnih dana, vise hrane za sebe i porodicu. Kao sto i kod nas ljudi skupljaju po kontejnerima, to ne rade zbog pohlepe, vec da prezive. Pohlepa je kad neko dobije drzavnicku penziju, ali mu malo, pa hoce jos dodatni posao. Pohlepa je kad neko postane poslanik, ministar, a zatim se otima za jos dnevnica, dodatke, mesta u upravnim odborima. Kada neko zeli da prezivi i spreman je na sve zbog toga- to je ocaj.

tur operator

pre 6 godina

@b
Neznanje ne treba maskirati bukvalizmom, kao što je kod tebe slučaj.
Dakle, probao sam, demonstrirali su nam to i u vojsci iz nekog samo njima znanog razloga, na uzorku od par deci benzina u otvorenoj posudi sa širokim dnom.
Znači, ništa kanisteri o kojima ti pišeš a kad nešto ne znaš probaj sa umerenim kritičkim pristupom a ne sa nipodaštavanjem i bukvalizmom, videćeš, biće bolje.

vlad

pre 6 godina

@chombe
Tako je sto se tice hronike uvek bilo i biće nazalost. Pad aviona EU ili americke kompanije je uvek ocenjen većom tragedijom nego ako je pao indonezanski ili malezijski. Na zalost zapad počiva na marketingu, a jedna od premisa razvijenog zapada je sigurnost i izuzetno mala sansa od nasilne smrti. Ovi drugi delovi sveta to ne garantuju u toj meri, tako da se ovakve vesti odmah kategorizuju katastrofa ali poluočekivano za taj region.
@Maslačak Jeste da su sami krivi za tragediju, ali optuzivati ljude koji zive na krajnjoj granici siromastva za kradju i lesinarenje je krajnje nehumano. ta prosuta nafta bi bila bačena. Upravo sto chombe reče, odmah u vesti o masovnoj tragediji postoje mi i oni. A smrt onih je zato sto su oni, i nije nam toliko bitna.

Maslačak

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.
(Dule, 25. jun 2017 12:06)

U Londonu su ljudi stradali zbog TUĐE pohlepe i neodgovornosti, a u Pakistanu zbog SVOJE pohlepe i neodgovornosti. Dakle, ipak niđe veze, osim što je u oba slučaja nereća mogla biti izbegnuta. Ali to važi za svaku nesreću ove vrste...

Ali nije to bila poenta mog prethodnog komentara, zato ću ovog puta biti direktniji: svi vi što pametujete kako, po vašem cenjenom mišljenju, "svet" ne žali ravnopravno sve žrtve, ma gde bile, šta VI KONKRETNO radite da biste pokazali svoju žalost kad čujete, na primer, da se negde u Andima survao autobus u provaliju i svi putnici su izgnuli? Kojim konkretnim gestom VI pokazujete da vam je iskreno žao tih ljudi?

Nosite crninu 7 dana? Palite sveće? Molite se za dušu? Kuckate komentare? Ili prosto - ne radite ništa posebno? Da, tako sam i mislio...

Samo, s kojim pravom onda (licemerno) zamerate "svetu" što radi isto što i vi - ništa?

chombe

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.

Tomy

pre 6 godina

Ojoj..skupljali gorivo..ojoj.. ):
(Smuleco, 25. jun 2017 09:03)
Nesto čudno? Srbija bolja od Pakistana? Jesmo li to već zaboravili Japansku trešnju u Beogradu?

Maslačak

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
(chombe, 25. jun 2017 09:14)

Baš si mogao da iskoristiš priliku da ne lupetaš barem u ovo toplo nedeljno jutro.

Kakve veze ima požar u Londonu sa ovim sirotinjskim lešinarenjem i pljačkom, koji se pretvorio u tragediju?! I kako je trebalo da svet reaguje?!

Lepo piše:

"Lokalne vlasti navele su da su meštani okolnih sela stigli na oko 30 motorcikala kako bi u kantama pokupili prosutu naftu, a iako je policija blokirala prilaz, oni su probili kordon."

Znači, nisu bili na licu mesta, nego su došli organizovano i s namerom da lešinare, a u tome nije mogao da ih spreči ni kordon policije! I šta sad, ja treba njih da žalim, kao "jadna sirotinja"?!

Sirotinja NE opravdava grabež i pljačku!

Ili si u stvari samo hteo da zapljuneš "taj licemerni Zapad", koji različito vrednuje živote u različitim delovima sveta jer ti, razume se, proglašavaš ličnu trodnevnu žalost i pališ sveću svaki put kad čuješ da je stradalo dete u Bangladešu, ili poginula devojka u Burkini Faso?

tur operator

pre 6 godina

Za sve koji ne znaju, cigareta ne može da zapali ni benzin ni naftu, samo otvoreni plamen, znači vatra.
Za one koji ne veruju, probajte u krajnje kontrolisanim uslovima.
Ne verujte holivudskim filmovima gde je to jedna od većih zabluda.
Eto toliko.

o

pre 6 godina

Da se ovakva nesreca desila u Evropi, o tome bi se pisalo i raspravljalo danima, kao slucaj solitera u Londonu. Ovako, kada se to desi u Kini, Indiji, Pakistanu, Iranu ili slicnim azijskim ili africkim zemljama, vest se samo procita, ima nekakve blage reakcije i odmah se zaboravi. Iako je svet postao globalno selo, postoje vazniji i manje vazni delovi toga sela. Samim tim i zivot nekih ljudi je manje vazan, a upravo takvo razmisljanje je pokazatelj koliko je svet postao dehumanizovan i nepravedan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (chombe, 25. jun 2017 09:14)

Da, ali koga okrivljujes za to? Nisu novinari krivi za to, evo vest je postavljena kao udarna, ako klikate na ovu vest, komentarisete je, ako vas interesuje, pisace se o tome nekoliko dana. Ali, prvo vi u Srbiji ostavite 20 komantara na ovakve vesti iz tog dela sveta, a preko 100 komentara na vesti o tragedijama iz Evrope. Znaci, nije Srbija po tom pitanju bolja od ostatka Evrope.

vlad

pre 6 godina

@chombe
Tako je sto se tice hronike uvek bilo i biće nazalost. Pad aviona EU ili americke kompanije je uvek ocenjen većom tragedijom nego ako je pao indonezanski ili malezijski. Na zalost zapad počiva na marketingu, a jedna od premisa razvijenog zapada je sigurnost i izuzetno mala sansa od nasilne smrti. Ovi drugi delovi sveta to ne garantuju u toj meri, tako da se ovakve vesti odmah kategorizuju katastrofa ali poluočekivano za taj region.
@Maslačak Jeste da su sami krivi za tragediju, ali optuzivati ljude koji zive na krajnjoj granici siromastva za kradju i lesinarenje je krajnje nehumano. ta prosuta nafta bi bila bačena. Upravo sto chombe reče, odmah u vesti o masovnoj tragediji postoje mi i oni. A smrt onih je zato sto su oni, i nije nam toliko bitna.

Pedja

pre 6 godina

Jadni ljudi, ne mogu da verujem kad procitam komentare tipa lesinarenje, pohlepa i tome slicno. Ljudi zive na granici egzistencije, ne znaju ni da li ce taj dan imati sta da jedu, a ne sutra. Ovaj dogadjaj je im je dao nadu da bi mogli sa necim da obezbede vise sigurnih dana, vise hrane za sebe i porodicu. Kao sto i kod nas ljudi skupljaju po kontejnerima, to ne rade zbog pohlepe, vec da prezive. Pohlepa je kad neko dobije drzavnicku penziju, ali mu malo, pa hoce jos dodatni posao. Pohlepa je kad neko postane poslanik, ministar, a zatim se otima za jos dnevnica, dodatke, mesta u upravnim odborima. Kada neko zeli da prezivi i spreman je na sve zbog toga- to je ocaj.

cobo

pre 6 godina

Ima nesto sto se mora nauciti da pi se prezivelo u dugo zivelo a niko ne zna kako se to znanje zove ali od zapada prema istoku ga sve manje ima.Da li je to u genima,niko ne zna ?Citam na nasim vestima cesto; sleteli u reku,udarili u banderu,izgoreo paleci korov,prevrnuo se s traktorom,otrovali se od plina,ubila ih struja,pao s krova,otrovali se gljivama,poginuo od pucnjave na svadbi......je li to samo peh ili fali nekog zivotnog iskustva ili neka lakomislenost ili ne postivanja pravila,ignorisanje opasnosti,ili je to manjak neke kulture ili odgoja,ne prenosenje iskustva sa kolena na koleno ili puko neznanje ili zaostalost ili primitivnost ili sve skupa ?
Znam samo kad citam nase novine ustanovim da ljudi ginu ko kokoske na putu

Ne O'Svest

pre 6 godina

U vestima čitam kako su ljudi koji su stajali okolo i posmatrali pušili u neposrednoj blizini.
E to već nema veze sa siromaštvom nego sa mozgom i svešću.
"Ma šta propisi, neće tu ništa da se desi!"
Da li nam je poznat taj način razmišljanja?

Dule

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.

b

pre 6 godina

@tur operater
Cigareta ne može da zapali benzin? Idi ti isprobavaj... Prvo naspi kantu benzina, stani blizu, pa ubaci zapaljenu cigaretu.

tur operator

pre 6 godina

@b
Neznanje ne treba maskirati bukvalizmom, kao što je kod tebe slučaj.
Dakle, probao sam, demonstrirali su nam to i u vojsci iz nekog samo njima znanog razloga, na uzorku od par deci benzina u otvorenoj posudi sa širokim dnom.
Znači, ništa kanisteri o kojima ti pišeš a kad nešto ne znaš probaj sa umerenim kritičkim pristupom a ne sa nipodaštavanjem i bukvalizmom, videćeš, biće bolje.

.

pre 6 godina

Alo ljudi mi zivimo u Evropi i normalno da se pise vise o tragedijama iz Evrope nego iz Azije, kao sto mediji u Aziji isto vise posvecuju paznju o njihovim tragedijama...

Nindza

pre 6 godina

Nije mi drago sto se to desilo, strasno je, ali nesto mi nije posebno zao, u smislu, nije se cisterna zapalila pa su ljudi stradali koji su se slucajno nasli tu. Oni su svesno dosli do cisterne koja se prolila, probijajuci kordon policije. Sta su tacno ocekivali da ce da se desi? To sto si siromasan ne mora da znaci da si umobolan, sto ovi sigurno jesu.
Ja da se cisterna izlije blizu mene, otisao bih odmah na drugi kraj grada dok se ne sredi. Bio sam svedok paljenja pola deci benzina, kada je plamen buknuo visine 6-7 metara. Treba da organizuju slavlje sto uopste ima prezivelih...

Maslačak

pre 6 godina

@Maslacak, da ti objasnim kakve veze ima nesreca u Londonu sa ovim sirotinjskim lesinarenjem. U toj zgradi je zivela sirotinja, opstinski stanovi. Dali su privatnoj firmi 10 miliona funti da ulepsa zgradu da bogati okolo ne bi gledali losu fasadu. Firma koja je izvodila radove je uzela zapaljivu oblogu umesto nezapaljive da bi ustedela 5000 funti (na 10 miliona koliko je bio posao). Nije isto ali nema ni puno razlike, zbog malog profita mnogi zivoti izgubljeni.
(Dule, 25. jun 2017 12:06)

U Londonu su ljudi stradali zbog TUĐE pohlepe i neodgovornosti, a u Pakistanu zbog SVOJE pohlepe i neodgovornosti. Dakle, ipak niđe veze, osim što je u oba slučaja nereća mogla biti izbegnuta. Ali to važi za svaku nesreću ove vrste...

Ali nije to bila poenta mog prethodnog komentara, zato ću ovog puta biti direktniji: svi vi što pametujete kako, po vašem cenjenom mišljenju, "svet" ne žali ravnopravno sve žrtve, ma gde bile, šta VI KONKRETNO radite da biste pokazali svoju žalost kad čujete, na primer, da se negde u Andima survao autobus u provaliju i svi putnici su izgnuli? Kojim konkretnim gestom VI pokazujete da vam je iskreno žao tih ljudi?

Nosite crninu 7 dana? Palite sveće? Molite se za dušu? Kuckate komentare? Ili prosto - ne radite ništa posebno? Da, tako sam i mislio...

Samo, s kojim pravom onda (licemerno) zamerate "svetu" što radi isto što i vi - ništa?