1. Ponovni izbori nisu potrebni Srbiji ali kad vidim sta rade ove minijaturne stranke mozda i jesu. Izaci samostalno pa pocistiti nepotrebne "partnere".
    (Djole, 19. jun 2017 22:53)

    # Link komentara

  2. Nema nista od izbora. Vecina je tu, to je vise nego ocigledno.
    (maka, 19. jun 2017 22:48)

    # Link komentara

  3. Izbori su tu,nema problema,da SNS ojača i malo se precisti.
    (Dragan, 19. jun 2017 22:42)

    # Link komentara

  4. A.Vučić vodi spoljnu politiku za 10 i za to mu je potrebna lojalna Ana Brnabić na mestu Premijera, ali mu je za unutrašnju ekonomiju, bezbednost, kulturu,.... potreban jak čovek DESNOG CENTRA koji je za EU, ali nažalost takvog nema na političkoj sceni !!
    Nejasno je kako u državnom vrhu nema pravog Srbina pravoslavca koji je za EU, gde već živi 2 miliona Srba, koji godišnje šalju rodbini u Srbiji preko 2 milijarde evra, što ne pošalju Rusija i SAD zajedno za 10 godina!!
    Možda će se takav Srbin pravoslavac (koji je za EU i dobre odnose sa srpskom dijasporom) pojaviti na novim izborima i doprineti političkoj stabilnosti u Srbiji !!
    (Evropski Srbin, 19. jun 2017 21:58)

    # Link komentara

  5. Vidim, misle ljudi da je ovo igranje s narodom. Ma kakvi, evo vam na, tipičan primer kako izgleda kad paorima poput nas date nešto što je, ionako, mazanje očiju. Klasičan mozak na nivou pčele. Hive-mind.
     (Crni Bombonjerobarder, 19. jun 2017 18:59)

    # Link komentara

  6. Uh, kakva drama...Cirkus sa ovim narednjacima, non stop...
     (vladan, 19. jun 2017 16:26)

    # Link komentara

  7. Sta je sa nama, kada dozvoljavamo da jedan klasican prihicki bolesnik,koji je uz to i beskrajno bahat i bezobrazan, pravi ovolike majmune od citavog naroda.
    Ne znam koga vise zanimaju ove njegove cirkuske predstave.
    (tuzna prca, 19. jun 2017 16:25)

    # Link komentara

  8. Zaista verujem da ce biti 128 glasova.
    (Nina, 19. jun 2017 16:14)

    # Link komentara

  9. U normalnim drzava izbori idu na svakih 4 ili 5 godina,samo u Srbiji se izbori odrzavaju svake druge godine.Samo se vi razbacujte nasim parama,sreca nasa pa smo u debelom suficitu.
     (Dejan, 19. jun 2017 15:48)

    # Link komentara

  10. @Oliver Nedeljkovic U Kini nema izbora.
    (T, 19. jun 2017 15:48)

    # Link komentara

  11. U parlamentarnoj demokratiji se prvo nadje vecina, pa se onda ide kod predcednika. Kod nas sve naopako.
    (Djura, 19. jun 2017 15:02)

    E pa kod nas je PreCednik "vecina", pa ne dozvoljava onoj drugoj vecini da mucne glavom, vec sam odlucuje, totalno ponizenje za sve nas koji od takve "vecine" zavisimo!
    (zasto se glupost ukorenila bas u Srbiji?, 19. jun 2017 15:41)

    # Link komentara

  12. Prosli put nisam izlazio.Ako bude izbora obavezno izlazim I glasam za prvog favorita posle Vucica.
     (Sumaher, 19. jun 2017 15:39)

    # Link komentara

  13. Samo opozicija da shvati ozbiljno beogradske izbore i da se koncentrise na njih jer to im je prava sansa za smenu vlasti.
    (beogradski izbori, 19. jun 2017 15:34)

    # Link komentara

  14. Kinezi za 2 dana posle izbora objave rezultate glasanja oko 900 miliona ljudi, a ovim nasim treba 4 da izbroje 128! Ma dajte. Nemacka, stizem!
    (Oliver Nedeljkovic, 19. jun 2017 15:11)

    # Link komentara

  15. Vrlo neodgovorno ponašanje SNS. Kakvi izbori? Da li mi to imamo para za bacanje? Zar nije suština i postupak u sledećem: predsednik imenuje mandatara, a ako mandatar ne dobije podršku u skupštini, onda je zadatak predsednika da imenuje drugog mandatara koji će tu podršku pokušati da obezbedi. To bi bilo odgovorno ponašanje. Poslednja dešavanja su jasno pokazala da mandatar nema podršku, a predsednik treba da prevlada svoju sujetu i predloži novog, odmah ili nakon što se skupština izjasni o aktuelnom. Ako se već sada zna da mandatar nema podršku ne treba skupštinu ni zakazivati da ne troše uzalud narodne pare.
    (Dečko, 19. jun 2017 15:10)

    # Link komentara

  16. U parlamentarnoj demokratiji se prvo nadje vecina, pa se onda ide kod predcednika. Kod nas sve naopako.
     (Djura, 19. jun 2017 15:02)

    # Link komentara

  17. (@sada uradite nešto korisno. Ne može se opstajati samo na cirkusu i drami.)
    Grešiš sinko, grešiš... ova zemlja je upravo primer da može...
    (samo da kazem..., 19. jun 2017 14:56)

    # Link komentara

  18. Pa i treba da raspisuju izbore kad narod to odobrava, umesto da kazni to na izborima. Posle nikom ne bi palo na pamet...
     (Boogy, 19. jun 2017 14:51)

    # Link komentara

  19. ako budu izbori i ljudi opet ne izadju da glasaju, onda i ne zasluzujemo nista bolje od cirkusa, kakav narod takva vlast.
    (ma, 19. jun 2017 14:38)

    # Link komentara

  20. ovo je mlacenje prazne slame i dizanje tenzije namerno.... i na kraju ce reci.... velikim zalaganjem Vucica uspeli smo da obezbedimo većinu i onda Vucic opet veliki heroj...... patetika i pozorište za ovaj narod koji gladuje
     (medicinar, 19. jun 2017 14:33)

    # Link komentara

  21. sto ne napravite neku aplikaciju za glasanje putem telefona, pa svako jutro da glasamo uz dorucak. taman da rezultatima i vi nahranite ego.
     (exs m. mila, 19. jun 2017 14:23)

    # Link komentara

  22. Rijaliti.
     (kordunas, 19. jun 2017 14:16)

    # Link komentara

  23. Ako hoce mogu imati 200 glasova bez problema,ali kad ne bi bilo drame to ne bi bio SNS!
     (dragan, 19. jun 2017 14:09)

    # Link komentara

  24. Jedan vođa, jedna glava, jedan mozak, veliko pozorište, mnogo obožavaoca. To je Srbija 2017, sramno, bedno i jadno.
    (Deda Ironije, 19. jun 2017 14:03)

    # Link komentara

  25. "Rekla je i da je teško očekivati da 100 ljudi misli isto, kao i da je zaista tako onda SNS 'ne bi bila to što jeste'." Kako se ovi ljudi vrhunski zezaju. Parodija sebi samima.
     (Pera Mitić, 19. jun 2017 14:00)

    # Link komentara

  26. Ovako izgleda politika u zemljama koje mlate praznu slamu. A da ih neko pita šta je sa izvozom mercedesa? Zato svako ko nije lenj a jeste pošten napušta Srbiju.
    (Hugo, 19. jun 2017 11:32)

    Piiih samo 50000 njih prosle godine. Zar je u Srbiji tako malo postenih a da nisu lenji?
    (Komsija, 19. jun 2017 14:00)

    # Link komentara

  27. znaci ko god nije istomisljenik sa vucicem taj gresi....s sta ce vam onda vlada ako svi moraju da slusaju jednog coveka,neka onda radi sam
     (srb, 19. jun 2017 13:57)

    # Link komentara

  28. taman da izadje 27% gradjana
     (muvacece, 19. jun 2017 13:49)

    # Link komentara

  29. opet ta teatralnost. bože moj, da li još neko veruje da ovde ima demokratije i da se iko za išta pita.
     (Vladlmir, 19. jun 2017 13:43)

    # Link komentara

  30. Ko sta radi mi izlazimo na izbore. Jadna smo drzava da jadnija ne mozemo biti...
     (први српски бек, 19. jun 2017 13:40)

    # Link komentara

  31. Au drugovi peti izbori za pet godina.
     (Elemental, 19. jun 2017 13:38)

    # Link komentara

  32. lele bate. narod grca, a smese nam se novi izbori. bolje da taj novac ode u subvencije i se ne narod vraca na selo. lelele
     (moto g, 19. jun 2017 13:38)

    # Link komentara

  33. Izgubicete jer tim zezanjem nervirate narod. Nemaju ljudi mir od vaseg hocu necu...politicka deluzija na sceni.
     (popaj, 19. jun 2017 13:37)

    # Link komentara

  34. Ajde batalite nas više glumatanja, gazda vam je ispao ponovo car sada uradite nešto korisno. Ne može se opstajati samo na cirkusu i drami.
    (Neo, 19. jun 2017 13:36)

    # Link komentara

  35. Neki komentatori predvidjaju skori raspad SNS-a. Teško, gotovo nemoguće...čovek je ustrojio sopstvenu armiju, što glasača, što "obezbedjenja", što tetoviranih intelektualaca, dok smo mi i opozicija "spavali" ( opozicija, naravno, iz interesa ). Struka iz svih oblasti ćuti, po njihovom ponašanju i delovanju, reklo bi se da nam je dobro, neki nas čak i ubedjuju u to. Kao država, kao narod, konstantno propadamo, dok oni koji nas vode uvećavaju svoje bogatstvo ( svi od tkz. demokratskih promena ). Rotiranje političara i preraspodela bogatstva je jedina doktrina koja se primenjuje. Teško nama...živi će zavideti mrtvima.
    (jovan bez zemlje, 19. jun 2017 13:35)

    # Link komentara

  36. a koliko kostaju novi nepotrebni izbori?
    (prcko, 19. jun 2017 13:16)

    Vidis, mene interesuje koliko su potrosili za one aprilske, jer koliko znam, jedini nisu ispostavili racun!
    (hohstapleri, 19. jun 2017 13:32)

    # Link komentara

  37. Ovog puta sam bio spreman da se kladim na Šutanovca koji se odjednom pojavljuje sa objašnjenjem kao Srbiji treba stabilnosti i tome slično, ali kada sam čuo da naprednjaci spominju izbore, jasno je svima da su izbori jedino rešenje. SNS i Vučić ionako ne izlaze iz kampanje, međutim iznori će politički sahraniti SPS.
    (hm?, 19. jun 2017 13:30)

    # Link komentara

  38. @(laki78, 19. jun 2017 12:54)

    Članovi SNS-a i ne služe ničemu osim da lepe plakate,obilaze kuće za vreme izbora i pune hale za mitinge.Ministri i predsednik vlade mogu biti samo ljudi iz uskog kruga oko Vučića ili sam Vučić,SPS ili nestranačka ličnost.Čudno je da najveća(500 hilj.članova) i najjača stranka (koalicija dobila 1.8 mil glasova 2016) ne može naći jednog jedinog člana koji,osim Vučića,može biti predsednik vlade.
     (BeKo, 19. jun 2017 13:28)

    # Link komentara

  39. Al je vama dobro..prosto vam zavidim! 😆
    (Dubliner, 19. jun 2017 13:23)

    # Link komentara

  40. ajde radikali ponovo na izbore, da sam na vasem mestu ja bi organizovao na svakih 15dana, ciruks drzava...
     (Sale, 19. jun 2017 13:22)

    # Link komentara

  41. Ovako izgleda politika u zemljama koje mlate praznu slamu. A da ih neko pita šta je sa izvozom mercedesa? Zato svako ko nije lenj a jeste pošten napušta Srbiju.
    (Hugo, 19. jun 2017 11:32)

    Svaka im cast! Taj Ikarbus im je posluzio da prevare narod na dva izbora. 2014 kad je kacio znak Mercedesa na autobus i obecavao izvoz u celu jugoistocnu evropu i kako je Ikarbus simbol oporavka srpske industrije (naravno nista nije bilo i nema izvoza a kako je prosao simbol takav nam je i oporavak industrije) i drugi put kad je prosle godine kao Yinlong (najveci proizvodjac elektro autobusa na svetu)bio zainteresovan da kupi Ikarbus ali bez dugova. Pa sto im ne bi oprostili dugove i tako ako se fabrika ugasi niko nece dobiti nista? Naravno dan nakon izbora niko vise ni rec o tome. Baroncine kao i zuti sto su bili. A verovatno jednako i vole tendere.
    (Korax, 19. jun 2017 13:22)

    # Link komentara

  42. To bi im bilo mnogo pametno, prosli bi ko Tadic. Promenilo se raspolozenje u narodu. Obecanja se ne jedu. Bili bi kolateralna steta pogresno usmerenog nezadovoljstva. Ovde su svi glasali za Vucica, vecina promenila misljenje.
    (Ljakse, 19. jun 2017 13:19)

    # Link komentara

  43. a koliko kostaju novi nepotrebni izbori?
    (prcko, 19. jun 2017 13:16)

    # Link komentara

  44. Svima je jasno da u SNS-u svi misle kao i gospodar.
    To ne morate da ponavljate!
    (Dragan, 19. jun 2017 13:10)

    # Link komentara

  45. Najbolje resenje da Ana uzima knjezicu od SNS i problem je resen.
    (Robert, 19. jun 2017 13:08)

    # Link komentara

  46. Opet veštačko podizanje tenzije....
     (prc..., 19. jun 2017 13:06)

    # Link komentara

  47. znaci zbog izbora vucic nece da podnese ostavku na mesto predsednika sns. jer onda na izborima nece moci da predvodi listu, tj. nece se njegovo ime nalaziti na izbornom listu. to bi bio haos za naprednjake, jer mnogo ljudi glasa za njih samo zbog vucica
     (polo, 19. jun 2017 13:02)

    # Link komentara

  48. OPET? Ubacite zetone, krecemo!
    (Grbavica021, 19. jun 2017 12:59)

    # Link komentara

  49. "Takođe, rekla je da oni koji budu glasali protiv izbora Ane Brnabić glasaju i protiv vlade, pa je postavila pitanje kako oni mogu onda biti deo te iste vlade".

    Da li je moguće da neko ne sme da izrazi svoje mišljenje? To samo znači da niste sigurni u svoju vlast i da sve stranke držite dok one imaju interesa, što znači da moja zemlja nije bitna nego vaši turovi.
    Svaki put pravite dramu oko svega kako biste na kraju ispali heroji, a narod gleda sve ovo i slepo veruje. A pri tome, radite kao marionete i ispunjavate tudje uslove. Ne kazem, slabi smo, neke stvari se moraju, ali na stranu kakvog je opredeljenja Ana (to nema veze sa pricom), rasprava o poziciji premijera nije ni raspravljana u skupštini. Znači jedan čovek vlada bez prava mišljenja drugih. SRAMOTA!
    (Vuk, 19. jun 2017 12:56)

    # Link komentara

  50. Naravno ide se na vanredne izbore.Jedina oblast u kojoj vladajuća koalicija briljira su predizborne kampanje potpomognute naravno sa svim medijima.Slabije im ide u ovom periodu kad nešto zapravo treba uraditi, ali to ih i ne zanima, bitno je kupovati vreme dok si na vlasti.
    (laki78, 19. jun 2017 12:54)

    # Link komentara

  51. Hoce onda Vucic da da ostavku na mesto predsednika pa da bude prvi na listi SNS-a? Hahahahaha koia farsa covece. Holivud im nije ravan. I da, Beograd necete dobiti!!!! I uopste mi nije zao ruralnih sredina gde ove pojave imaju 50-70%. Odvojiti sela poput Resnika, Lazarevca, Sremcice, Kaludjerice, Surcina, Dobanivaca... iz Beograda, pripojite ih nekojndrugoj drzavi sto se mene tice sa tim mentalitom palanackim. Nek se dignu Uzice i Nis, bastioni srpske demokratije. I Vojvodjani glavu gore!
    (Drrr, 19. jun 2017 12:52)

    # Link komentara

  52. Jel vi prevaranti radite ista za korist drzave i gradjana ili samo planirate izbore evo vec 5 godina? Znate da gubite u bg ako samostalno nastupite i izbori su vam jedini spas, kao sto je jedini spas bio vucicu da kandiduje samog sebe za predsednika, bas bi se on tek tako oslobodio premijerske fotelje da nije bilo neophodno. A opozicija je posebna prica, 5 godina ih ovaj vrti i zamajava a oni nesto polemisu u skupstini sa majom, risticevicem, martinovicem, pa oni samo i sluze da zamajavaju opoziciju dok ovaj unistava sve sto se moze unistiti.
     (fiore, 19. jun 2017 12:47)

    # Link komentara

  53. Da li je moguce da ce da naprave ovaj cirkus, ne izglasaju vladu i raspisu jos jedne parlamentarne izbore, sa gradskim? To je od pocetka namera.
    (Endi, 19. jun 2017 12:34)

    Naravno da je moguće, ovo je najgora i najbeskrupuloznija vlast koju je Srbija ikada imala!!! Ono što je pozitivno to je da su Vučiću vlast i moć već toliko udarile u glavu da postaje neoprezan i počinje da vuče nerazumne poteze, štokao krajnji ishod može imati njegov pad s vlasti! Što bi naravno bilo spasonosno za Srbiju!
    (DM, 19. jun 2017 12:46)

    # Link komentara

  54. Kakva neizvesnost, boze da li ce uspeti, da li ce ga poslusati, da li ....?
    Kakav cirkus i zamajavanje naroda koji sad ne spava nocima u iscekivanju srecnog kraja. Znas sta Vucicu, ponavljas se vec toliko da je postalo dosadno a odavno je vec otuzno. I jadno.
    (Zorana pantelic, 19. jun 2017 12:41)

    # Link komentara

  55. Stara sporska srpska tradicija izbori
    (Marko Ivanovic, 19. jun 2017 12:41)

    # Link komentara

  56. Ono kad ne znas ni ime potpredsednika SNS-a. :)))…))
    (Neko iz Banata, 19. jun 2017 12:40)

    # Link komentara

  57. Sve je uradjeno da bi se spojili republicki i beogradski izbori jer u Bg ne mogu da dobiju.
     (Llewellyn, 19. jun 2017 12:37)

    # Link komentara

  58. Ja mislim da ce krenuti sa rascepom SNS do jeseni.
    (Veljko, 19. jun 2017 11:16)

    Bilo bi lepo da je tako ali razmisli, šta je bilo ko od njih bez av?
    Ništa, nula bez broja ispred sebe.
    Tako da od toga nema ništa.
    (s., 19. jun 2017 12:34)

    # Link komentara

  59. Da li je moguce da ce da naprave ovaj cirkus, ne izglasaju vladu i raspisu jos jedne parlamentarne izbore, sa gradskim? To je od pocetka namera.
    (Endi, 19. jun 2017 12:34)

    # Link komentara

  60. Znaci,kao sto rekoh IZBORI. Ovo je samo predstava da se proguraju parlamentarni uz Beogradske, ne smeju samostalno na Beogradske ni u ludilu. Beogradjani imate sansu da spasite Srbiju, ako padnu u Beogradu, srusice se kao kula od karata.
     (Milan Niš, 19. jun 2017 12:32)

    # Link komentara

  61. Najneozbiljnija vecina ikad. Ovi od godinu dana ne rade 4 meseca. Evo 2017-e jos ne planiraju da rade. Hoce sad izbore pa da produze odmor jos 3-4 meseca... Ovo nikad nije bilo, izglasas ljude oni opet hoce na izbore...
     (Ringo, 19. jun 2017 12:30)

    # Link komentara

  62. Ziveli izbori i Vucic! 5 godina ti je proslo u ozborima prosecni Srbine!
     (fiore, 19. jun 2017 12:27)

    # Link komentara

  63. Dosta je bilo izbora, krenite konacno nesto da radite
    (LFC, 19. jun 2017 12:27)

    # Link komentara

  64. Kako bih voleo da ih raspisu, da Beli udje u parlament, kakva bi to tek "komendija" bila...
     (bobyia, 19. jun 2017 12:25)

    # Link komentara

  65. Pravite tenziju,pozoriste oko svega!
     (sale, 19. jun 2017 12:12)

    # Link komentara

  66. u parlamentarnim demokratijama Mandatar ode kod predsednika Republike i saopšti mu da ima većinu.
    ovo je sve nakaradno
     (bex, 19. jun 2017 12:11)

    # Link komentara

  67. Cekajte bre, zasto niste odradili i parlamentarne izbore u aprilu?

    Zato sto je Vucic znao da bilo koje ime stavi, a ne njegovo, jer je njegovo vec bilo za Predsednika, ne bi dobili ni 10%?

    To mu je i bio cilj, predlozi Brnabicku, onda odradi pozoriste da ne mogu da se sloze i eto parlamentarnih spojenih sa izborima u Beogradu!
    (hohstapler, 19. jun 2017 12:11)

    # Link komentara

  68. Prosto je neverovatno, i toliko neodgovorno da se u Srbiji rec IZBORI koriste svakih pola godine.
    Gospodo glasaci, vidim da Srbija ima dovoljno novca za izbore i dovoljno glasaca da svaki put isto izabere.
    Gospodo glasaci, uzivajte u novoj fontani, izborima na pola godine i ostalim (nepotrebnim, bahatim i glupim) manevrima vlasti, i glasajte i dalje. Samo napred.
    Pitam se gde smo izgubili pamet, a zasto gajimo ove u skupstini.
    S tugom Vam kazem, do vidjenja i vidimo se u nekoj, na zalost, drugoj zemlji gde se normalno rade, ceni se vas rad i lepo se zivi, a iybori su jednom u cetiri ili pet godina!
    Ziveo Vas predsednik, i novi/stari premijer!

    P.S. Da se razumemo, ni prethodni nisu bili nista kvalitetniji ljudi i bolji politicari.
    (Djordje, 19. jun 2017 12:03)

    # Link komentara

  69. Koji bi bili po redu ovo izbori??
    Sramota vise!
     (Marica u krivi...., 19. jun 2017 12:01)

    # Link komentara

  70. A sto ne pitate DS, DSS i ostalu parlamentarnu opoziciju? Siguran sam da vam ne bi priustili nove republicke izbore uz gradske, a premijer je nebitan, znamo ko se pita za sve. Da su pametni, odmah bi danas jednoglasno podrzali Anu Brnabic i tako vam zalepili politicki samar i oduzeli kontrolu iz ruku.

    Ali vama ipak treba drama, razvlacenje po medijima, lov na vestice, ko je za nas, a ko protiv, pateticna saopstenja, blacenje neistomisljenika...

    A opozicija bez snage i inventivnosti...
     (petar, 19. jun 2017 11:57)

    # Link komentara

  71. Po svaku zemlju su pogubne tri stvari:mnostvo zakona,izbori svakih nedelju dana i ljudi bez mudrosti.
    (Tacit, 19. jun 2017 11:53)

    # Link komentara

  72. Ovo je sustina,kratko i jasno!
    (hugenotio, 19. jun 2017 11:48)

    # Link komentara

  73. a onda u poslednjem trenutku Vucic "resava" situciju i ostvaruje jos jednu pobedu za po srbiju nebitnom problemu. Srpski Narodni Spin-teatar
    (ulizač, 19. jun 2017 11:48)

    # Link komentara

  74. Tako je, taman da operete jos koje milionce..Na 2 meseca izbori treba to izglasati..
     (Milunka, 19. jun 2017 11:46)

    # Link komentara

  75. СНС само пре недељу дана тражио од АВ да мандатар буде из њихове странке,ала их поштује.
    (Б, 19. jun 2017 11:46)

    # Link komentara

  76. Pa braco vi imate izbore svake godine?? Sta je bre ovo, kad ste poslednji put imali ceo mandat od 4 godine bez izbora? Sprdaju se sa narodom, nema sta da se jede a izbori se raspisuju, jel vam neko saopstio koliko jedni izbori kostaju? Da jesu bili bi na ulicama vec davno...
    (Delije Berlin, 19. jun 2017 11:42)

    # Link komentara

  77. Cilj je da se pokaže da bez Vučića nema Srbije. Svi su u Srbiji nesposobni, kada on nije predsednik vlade to niko nemože da bude. Zato imamo po njegovom predlogu dva predsednika vlade, jedna za ekonomiju a drugi za politiku. Čudi samo tolika snishodljivost tih kandidata (Brnabić i Dačić) i njihov pristanak na omalovažavanje.
    (rade, 19. jun 2017 11:40)

    # Link komentara

  78. Predstava za gladan narod.
     (Alex, 19. jun 2017 11:39)

    # Link komentara

  79. Hleba i igara....
    (Goran, 19. jun 2017 11:36)

    # Link komentara

  80. Kakva je ovo igranje sa narodom!!!
     (vojvodjanin, 19. jun 2017 11:34)

    # Link komentara

  81. farsa
     (dule, 19. jun 2017 11:33)

    # Link komentara

  82. Ovako izgleda politika u zemljama koje mlate praznu slamu. A da ih neko pita šta je sa izvozom mercedesa? Zato svako ko nije lenj a jeste pošten napušta Srbiju.
    (Hugo, 19. jun 2017 11:32)

    # Link komentara

  83. Kad bi samo delić energije koju troše na političke smicalice iskoristili da urade nešto za ovu zemlju, pa mi bi bili kao Švedska.
     (dejan, 19. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  84. Izbori...do beskonačnosti
    (Aleksa, 19. jun 2017 11:27)

    # Link komentara

  85. Čemu izbori? Pobeđuje koalicija koju predvodi AV, posle duge i mukotrpne rasprave predsedništvo SNS odlučuje da predsednik države predloži ime mandatara, AV predlaže Anu Brnabić, deo stranke se ne slaže sa izborom mandatara, u skupštini je nemoguće obezbediti glasove poslanika, ide se na izbore. Pobeđuje koalicija koju predvodi AV, posle duge i mukotrpne rasprave predsedništvo SNS odlučuje da predsednik države predloži ime mandatara, AV predlaže Anu Brnabić, deo stranke se ne slaže sa izborom mandatara, u skupštini je nemoguće obezbediti glasove poslanika, ide se na izbore.
     (Tarabić, 19. jun 2017 11:27)

    # Link komentara

  86. Trebalo mu 30 godina da vrati knjigu u biblioteku, 4 dana da izbroji do 128 , sve drugo ide mnogo brze...
    (Mladen Tomić, 19. jun 2017 11:24)

    # Link komentara

  87. Nagovorice neke iz SNS da ne glasaju i to ce biti razlog za izbore.
     (Jaca, 19. jun 2017 11:22)

    # Link komentara

  88. I onda se opet kandiduje Vučić i tako u krug jedno 10 god....strašno....najbolje da proglasi kraljevinu...bar neće biti izbora svaka 2 meseca...
     (Trn u oku Bolt from Jamaica, 19. jun 2017 11:22)

    # Link komentara

  89. ma svakog meseca organizujte izbore, bogata zemlja, ima para za sve pa i za to, ko kaze da su izbori skupi taj laze
     (Нина, 19. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  90. E moja Marija...učestvujete u nakaradnom sistemu.Što AV nije predložio mandatara koji je pre toga obezbedio većinu u Skupštini?Kao u pravoj demokratiji...Imao je od Aprila 3 meseca da lobira,razmišlja,kumi...ali Vi volite zaplet,vandredne izbore...uništavate Srbiju ne poštujući njene zakone...
    (Kosta, 19. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  91. Srbiji bi bilo najbolje da na referendumu odluči na koju će stranu, Rusija ili Evropa. I Rusija i Evropa ne može, jer EU ne dozvoljava nikakvu samostalnu inostranu politiku niti bezbednosnu politiku.
    (ili ili, 19. jun 2017 11:21)

    # Link komentara

  92. Xaxaxaxaxaxaxa ljudi sva se igra i igranija vodi oko izbora.
     (Stana, 19. jun 2017 11:19)

    # Link komentara

  93. Farsa... Samo da se ne setimo koliko su nam frizideri i novčanici prazni.
     (Vlad Rad, 19. jun 2017 11:18)

    # Link komentara

  94. Samo arčenje para, izbori nam nacionalni sport postaše.
     (poltron, 19. jun 2017 11:18)

    # Link komentara

  95. Nema nista od izbora, posto su naprednjaci dostigli vrhunac. Ovo je samo pretnja neposlusnima.


    Nego, koliko dugo zavlace narod, jos od aprila...
     (Marko, 19. jun 2017 11:18)

    # Link komentara

  96. Ono kad se izgubi ključ od ludnice...
     (Gojko, 19. jun 2017 11:17)

    # Link komentara

  97. "Predstoji nam da prebrojimo da li imamo 128 glasova, to je veoma ozbiljan posao i odgovorno pristupamo tome."

    Verovatno će angažovati nekog ekonomskog stručnjaka reda veličine Mlađan Dinkić da obavi ovaj delikatan posao brojanja
     (Nebojša iz Beograda, 19. jun 2017 11:17)

    # Link komentara

  98. Ja mislim da ce krenuti sa rascepom SNS do jeseni.
     (Veljko, 19. jun 2017 11:16)

    # Link komentara

  99. Dakle, sve je ovo predstava...
     (koca, 19. jun 2017 11:15)

    # Link komentara

  100. Izbori,izbori,izbori......
     (Dejan, 19. jun 2017 11:15)

    # Link komentara