1. Vec nekoliko puta sam komentarisao promovisanje knjiga - koja objanjavaju ratne tragedije 90 -tih i svaki put sve iznova. Iako su svi generali i govore "istinu" oni kad optuze Srbe za sve odu u Zagreb i Sarajevo da promovisu kjnigu jer ovi ce da ih kupuju, i obrnuto kad su Srbi "nevini" kao sto vecina vec tumaci onda dodje u Beograd. Inace rat prizeljkuje svaki general, politicar, mesetari sa oruzjem i globalni geopolitolozi. Oni su uvek zeleli da nadju "vodje" koji ce to da urade i nasli su ih. Ko se seca 88' na Yutelu kad su se iznad Sarajeva kopali rovovi znat ce o cemu pricam. Eh kad vam vise ne trebaju onda se resite izvodjaca ratova. Sve sto ovaj gospodin govori je besmisleno jer narod 90-tih je pod uticajem "vodja" zeleo rat i to se eto dogodilo, ko je ikako i kada stradao pogledajte u nastavcima Natovih generala izdanjima koja vam eto otvorise oci. Narod ovih prostora sve ovo zasluzuje jer nista niste naucili-opet bi sve bilo isto sa ili bez Mislosevica, Tudjmana ili Alije jer "neimara" na Balkanu nikad nije falilo.
    (ja, 19. jun 2017 23:49)

    # Link komentara

  2. Bjadjo, da nisi zakasnio malo?
    (Aleksandar, 18. jun 2017 21:29)

    # Link komentara

  3. Franjo Tudjman : rata ne bi ni bilo da ga Hrvatska nije zeljela
    Josip Boljkovac : prvi su napadnuti Srbi i Jugoslavija a ne Hrvatska
    (seljadin, 18. jun 2017 20:30)

    # Link komentara

  4. Amerikanci od Nagasakija do danas ratuju protiv Rusa i tu je ovaj NATO general u pravu! Svaka mu čast na iskrenosti. Svi ostali ratuju uz jedne ili druge. Da li će nas neko napasti zavisi isključivo od procene ovih sila a kada se to dogodi onda je lako iskonstruisati razlog za napad i bombardovanje bilo koga. Najgore je da dozvolimo da mi prihvatamo krivicu za njihove zločine ili iskonstruisane nepostojeće zločine koji su povod za zločine u njihovom geostrateškom ratovanju i nadmetanju.
    (Mile, 18. jun 2017 19:36)

    # Link komentara

  5. Da li je proradila savest ili zelja da se unovci vreme provedeno na NATO funkciji? Milsim ni jedno ni drugo. Ne verujem da ce knjiga imati neku prodju a savesti nema jer da je ima ne bi ucestvovao u svemu tome. Prosto....
    (mlekadzija, 18. jun 2017 15:

    Kakve to veze ima sa savešču ?! On je profesionalni vojnik i `mora` da radi ono što mu narede. Jedino nešta ako radi, što je protiv ženevske konvencije može biti prozvan za savest. Ratovi i bombardovanja su bila, sada su i biće i to nema nikakver veza sa savešču. Evo, kao sada Sirija, Avganistan, ranije Irak...itd. Svi su tu umešani. A što se tiče savesti što ne postaviste to pitanje svim našim takozvanim oficirima koji su se borili za `srpsku stvar` ?! Naravno to važi i za sve oficire biših republika SFRJ. Ali se uvek postavlja pitanje za `suprotnu stranu` i to rade svi na Balkanu, jer bože moj, `naši su uvek u pravu` u zavisnosti odakle se gleda.
    (Coco Bill, 18. jun 2017 19:13)

    # Link komentara

  6. Pise ovako:

    "A bombardovanjem Srbije, Rusiji je poslata poruka o tome ko je pobednik u Hladnom ratu. I ništa od toga nije krivica Srbije, koja je uradila sve što je mogla, jer su međunarodne okolnosti bile takve da je Rusija bila slaba", naglasio je on.
    A ja tvrdim da i danas kad bi doslo do stani pani Rusija bi ostala po strani, sitna smo mi riba za nju, od nas oni nemaju neku korist. Oteli su sto je bilo interesantno za njih i sad im ne trebamao. Ne nadajmo se pomoci od nikoga, vec sami igrajmo njihove igrice, ako ne mozes da ih pobedis, a ti im se pridruzi.
    (Milos, 18. jun 2017 18:02)

    # Link komentara

  7. a nakon što su ga (Vukovar) pregazili tenkovi koje su opet iz Beograda ispracali sa cvijećem ... @leptirica.  А бацање цвећа на тенкове немачке окупационе војске у Загребу смо заборавили, је ли? Додуше можда си и у праву? Можда је Загреб требало третирати као Дрезден, па данас не би славили Усташе на сваком кораку.
     (Бата Стојковић, 18. jun 2017 17:58)

    # Link komentara

  8. @leptirica
    FWD: Beograd je tada imao više od 1.5 milijuna stanovnika, a tenkove je ispratilo nekoliko stotina ljudi što je vidljivo i na snimkama. U Beogradu su se održavali anti-ratni prosvjedi, za razliku od Zagreba i cijele Hrvatske gdje nije bilo niti jednog jedinog anti-ratnog prosvjeda. U Zagrebu je u to vrijeme Tuđman prijetio da će Srbe svesti na 3.5 posto, hvalio se da je sretan što mu žena nije ni Srpkinja ni Židovka, a hrvatsko ludilo je išlo do te mjere da je komentator HRT-a njegov dolazak na trg Bana Jelačića pred opijeno mnoštvo usporedio sa ulaskom Isusa u Jeruzalem. Za razliku od Hrvatske, gdje je odaziv na mobilizaciju bio od 30 do 60 posto, u Beogradu je odaziv bio 2 do 10 posto, a i oni koji su bili mobilizirani su često dezertirali i odbijali sudjelovati u ratu. Jedan vojnik je čak doveo oklopni transporter sa ratišta pred skupštinu u Beogradu.
    (smoki, 18. jun 2017 16:54)

    # Link komentara

  9. Kasno burazeru moj , kasno...
     (Vladimir, 18. jun 2017 16:52)

    # Link komentara

  10. >... a nakon što su ga (Vukovar) pregazili tenkovi koje su opet iz Beograda ispracali sa cvijećem ...
    >@leptirica
    Propustila si da kazes kako je sve pocelo davljenjm vojinika u Splitu, ubojstvima ročnika u opkoljenim vojarnama, dosatavama naoruzanja bivsega DDR-a od strane Njemacke, nepostivanjem Ustava Hrvatske, Merčepom i Glavašom..
    (komrad, 18. jun 2017 16:50)

    # Link komentara

  11. @bosanac za bombardovanje Sarajeva obrati se republici Srpskoj a ne Srbiji.Da ste ratovali bas protiv nas ne bi vas nazalost ni bilo.Smesno je da pomislis da je saka vas "bosnjaka" mogla i da ratuje protiv Srbije.
     (rmoki, 18. jun 2017 16:36)

    # Link komentara

  12. Beograd je bio, a i danas je (svojim duhom, načinom na koji funkcioniše, šta ljudi rade, kako provode slobodno vreme, šta ih zanima...) najprozapadniji grad u istočnoj i južnoj Evropi. I razumljive su nesuglasice u političkim i ekonomskim interesima, ali bombardovanje - to je toliko preko svih granica razuma da nema nikakvog smisla pomisliti da se ide u nato i ima jedino smisla želeti toj organizaciji sve najgore kao i onima koji njom upravljaju.
     (e moj druze, 18. jun 2017 16:13)

    # Link komentara

  13. OPet bivsi! Zaludjivanje ovog vec sludjenog naroda se nastavlja vidim. Dokle vise? Nista zivot, buducnost, zdravlje, sreca, ekonomija...samo '99 milosevic, NATO, nepravda..... e moji Srbi!
    (Guzzle, 18. jun 2017 15:58)

    # Link komentara

  14. Setimo se predloga iz Sarajeva i Zagreba za konfederaciju, zatim iz Sarajeva i Skoplja za asimetricnu federaciju, pa kad je puskaranje pocelo, predloga Lorda Karingtona o savezu suverenih drzava Jugoslavije. Svi u ex Jugoslaviji su prihvatali te planove za mirno resenje Yu krize, jedino je Milosevic sve odbio.Na KiM je uveo apsolutnu upravu SPS, a nikada nije pokusao Albance da vrati u institucije, jer je gledao partijski, a ne drzavni interes. Crnogorci i Makedonci su ucinili suprotno i danas nemaju problema sa gubljenjem suvereniteta i integriteta, a clanstvom u NATO ce ga trajno osigurati. Milosevic je cak i Rusima gurao prst u oko svojim aktivnim navijanjem za komunisticku opoziciju, pa je Jelcin odustao od bilo kakve pomoci Srbiji. Da je naterao svoje namesnike u Kninu da prihvate plan Z4, svi Srbi bi ostali u Krajini uz autonomiju nalik drzavi. Da je prihvatio plan iz Rambujea, 150 hiljada kosovskih Srba bi ostalo u svojim domovima, kao i dve hiljade srpskih policajaca i hiljadu vojnika, a bombardovanja Srbije ne bi bilo.
    (Zemun grad SPO, 18. jun 2017 15:13)

    # Link komentara

  15. Bosanac 

    Druze, samo sto Vojska Srbije nema nista sa tim, to je radila vojska bosanskih Srba u periodu 1992-1995.. ovo znam, jer je moj otac bio u vojsci Republike Srpske.. Srbija se povukla 1992, i zatvorila granicu..
    (Stefan, 18. jun 2017 14:33)

    Ma ajte molim vas. Priče za malu djecu da Srbija nije učestvovala u ratu u BiH.
     (Bosanac, 18. jun 2017 15:11)

    # Link komentara

  16. ...A Srbija je bombardirana kao kaznu prije svega zbog velikosrpske politike...uništavanja Sarajeva..Srebrenice..Vukovara pa tek onda Kosova.
    (ne ponovilo se, 18. jun 2017 10:02)

    Da, to je razlog za javnost.
    (Mira, 18. jun 2017 14:44)

    A kao nije istina?
    (Iznogud, 18. jun 2017 15:09)

    # Link komentara

  17. Da li je proradila savest ili zelja da se unovci vreme provedeno na NATO funkciji? Milsim ni jedno ni drugo. Ne verujem da ce knjiga imati neku prodju a savesti nema jer da je ima ne bi ucestvovao u svemu tome. Prosto....
    (mlekadzija, 18. jun 2017 15:08)

    # Link komentara

  18. Prosto je, sve ratove devedesetih smo izgubili jer smo zastupali ruski interes, a Rusija je pala sama po sebi, i prepustila teritoriju istocne evrope Americi. U toj situaciji Amerika grabi na sve moguce nacine, i legalne i nelegalne, da prosiri svoju interesnu sferu, na sto vecu teritoriju. Svi njihivi saveznici su pobedili, mi kao ruski smo sve izgubili. Pritom vrlo podlo od strane Rusa, sto su nas ostavili na vetrometini, umesto da nas puste da i mi napravimo savez sa Amerikancima. Ostavili su nas na tacni, kao zrtveno jagnje da su bacili u kavez sa tigrom, a ovi su nas samo spljeskali.. Nudili su nam Ameri da se opametimo, vise puta, ali medvedji zagrljaj je bio prejak. A znali su da cak i ako zrtveno jagnjence prezivi, zauvek ce mrzeti tigra, i zaboravice da ga je medved bacio u kavez. A mi iz tog medvedjeg zagrljaja nismo ni blizu da se iscupamo, i dan danas, zato nam ovako i ide.
    (Marko, 18. jun 2017 15:02)

    # Link komentara

  19. @white power..... sigurno je milosevic bio njihov agent.... zato mu je kao njihovom,americkom, 'agentu' celokupna famija sa sve pokradenim parama zavrsila u prestonici SAD--- Moskvi... kao i svaki mufljuz iz njegovog rezima. jos jedan popularan 'americki' covek je umro,pogadjate gde! u prestonici Kalifornije - Moskvi! lol, blagotvorni uticaj odrastanja uz tv bastilju,kleopatru, srBske akademike , vidovnjake, jul je kul.....
     (kukanjac general skani, 18. jun 2017 15:01)

    # Link komentara

  20. @ ne ponovilo se 

    Još kad bi vi u Hrvatskoj i Bosni shvatili da ste ratovali protiv svojih građana srpske nacionalnosti a NE protiv Srbije ... Ali lepo si rekao ne ponovilo se .
    (komentatorX, 18. jun 2017 13:46)

    Ti Hrvatski građani Srpske nacionalnosti se nisu smatrali Hrvatskim građanima i tu ti već komentar ispada glup. Čak i kad im je nuđen plan Z4 koji im je davao praktički državu u državi odbili su jer bi to opet bila Hrvatska. Zaboravljaš i da su sa područja tzv Krajine Srbi prvo protjerali 400.000 nesrpskog stanovništva. Zaboravljaš da oružje tim kako ti kažeš građanima Hrvatske Srpske nacionalnosti dao Milošević, da je stavio JNA njima na raspolaganje, da su plaće zapovjednicima poput tzv kapetana Dragana isplaćivane iz Srbije.... Zaboravljaš da je u jednom Vukovaru po prijeratnom popisu bilo oko 30% Srba I 60% Hrvata..., a nakon što su ga pregazili tenkovi koje su opet iz Beograda ispracali sa cvijećem i zadnji Hrvat je ili završio na Ovčari ili u koloni samo sa vrećicom u rukama ili u logorima Stajicevo ili sličnim opet po Srbiji , koja po tebi nije imala veze s tim.
     (leptirica, 18. jun 2017 14:56)

    # Link komentara

  21. ...A Srbija je bombardirana kao kaznu prije svega zbog velikosrpske politike...uništavanja Sarajeva..Srebrenice..Vukovara pa tek onda Kosova.
    (ne ponovilo se, 18. jun 2017 10:02)

    Da, to je razlog za javnost.
    (Mira, 18. jun 2017 14:44)

    # Link komentara

  22. Inace, kako ide sa prodajom knjige?
    (Mamer N'goj, 18. jun 2017 14:42)

    # Link komentara

  23. Bosanac

    Druze, samo sto Vojska Srbije nema nista sa tim, to je radila vojska bosanskih Srba u periodu 1992-1995.. ovo znam, jer je moj otac bio u vojsci Republike Srpske.. Srbija se povukla 1992, i zatvorila granicu..
    (Stefan, 18. jun 2017 14:33)

    # Link komentara

  24. (sempervivum, 18. jun 2017 13:36
    uopšte nije tačno da je milošević poštovao ustav,naprotiv prvi ga je pogazio ukinuvši kosovu I vojvodini status pokrajina čemu se najoštrije suprostavljala slovenija što joj je kasnije poslužilo kao alibi za secesionizam,a I albancima je dat vetar u leđa da krenu u odvajanje kosova..ma kakav da je bio nakaradan ustav iz 1974 on se mogao menjati samo uz saglasnost svih 6 republika.stvarno ne vidim potrebu da se pokušava opravdati čovek koji je najviše zla naneno svom narodu i koji nas je vratio u 18.vek
    (slobinator, 18. jun 2017 14:03)

    # Link komentara

  25. Decu vam necemo oprostiti
     (dp3, 18. jun 2017 14:01)

    # Link komentara

  26. @ ne ponovilo se

    Još kad bi vi u Hrvatskoj i Bosni shvatili da ste ratovali protiv svojih građana srpske nacionalnosti a NE protiv Srbije ... Ali lepo si rekao ne ponovilo se .
     (komentatorX, 18. jun 2017 13:46)

    # Link komentara

  27. Bombardovanje jeste bila pokazna vojna vežba Natoa u realnim uslovima, kao što je i razbijanje Jugoslavije i formiranje malih kolonija bila politička vežba kako razbijati složene države (tj. model po kome treba razbiti Rusku federaciju radi pljačkanja resursa).
    Bio sam na svim demonstracijama protiv Miloševića, ali danas mislim da se bombardovanje nije moglo izbeći. Niti su Slovenija, Hrvatska i BiH poštovale Ustav SFRJ, niti je Zapad poštovao međunarodno pravo. Čak je u početku jedino Srbija postupala po ustavu, naravno kasnije je nastao haos, pa je i Milošević shvatio da pravo ne postoji... Posle se međunarodna kaznena pravda vratila, naravno važila je samo za Srbe i nebitne ostale...
    Jedino što je bilo i ostalo konstantno - pravo jačeg!
     (sempervivum, 18. jun 2017 13:36)

    # Link komentara

  28. Milosevici nam vladaju i danas, samo su promenili odelo.
     (Marko, 18. jun 2017 13:36)

    # Link komentara

  29. Agresija na SRJ je možda bila "eksperiment"ali nikako se ne može upoređivati sa upotrebom atomskih bombi 1945. iz nekoliko razloga kao što npr. neuporediv
    broj žrtava koje su stradale u 2.Sv.ratu i u sukobima na KiM , sledeće,SRJ nije izvršila agresiju na susedne države,SRJ nije imala koncetracione
    logore smrti itd .Vidim da se S.Milošević u komentarima pominje kao uzrok bombardovanja a uporno se prenebegava činjenica da bi kosovski Albanci bez
    obzira ko je bio na vlasti u Beogradu vodili borbu za secesiju , kao i ostale bivše republike u SFRJ.Pitanje je da li su se ti procesi mogli okončati mirnim putem?Moje mišljenje je da se sukobi u Hrvatskoj i Bosni nisu mogli izbeći bez obzira na bilo koju politiku .Doduše možda bi intezitet rata bio manji ali epilog bi bio isti tj. etničko čišćenje , uzurpacija imovine i prava manjinskih grupa .S.Milošević je kriv za kratkovidu politiku vođenu zarad lične vlasti kojom je nacionalne interese podredio svojoj autokratiji.Pogledajte zaključke sastanka NATO pakta i saveznika u Bratislavi i sve će vam biti jasno.Nemojte gajiti iluzije da nas zapad gleda kao jednake u bilo čemu jer smo mi za njih trećerazredni narod i država koja može biti samo u kolonijalnom statusu.
    (rusosaurus, 18. jun 2017 13:30)

    # Link komentara

  30. Pobogu, spovac, pa Japan je bio okupiran 1945. Kakva ruka sa zayapada, pomirenje. O cemu ti pricas?
    Tek 1972 je Japan potpuno povratio suverenitet s'tim da americke baze ostaju. Otud i onaj razarac od pre neki dan u vodama. Zbog "sovjetske pretnje, blizine Kine, Amerika je sprovela varijantu Marsalovog plana i u Japanu. Nama nikakva pomoc nije ponudjena nakon 2000 sem deklarativnih obecanja u pomoganju demokratizacije i prenamenjenih budzetskih sredstava od oko 140M$ gosisnje. Posebna je prica ovdasnjih politicira koji se se vise orijentisali na privlacenje sebi bliskim krugovima tog novca nego na demokratizaciju drustva.
    Ovoako, uz duzno postovanje, tvoj post lici na recenice na izboru za mis. Mir u svetu, bez gladnih, sreca, sreca, radost ...
    (Miodrag, 18. jun 2017 13:23)

    # Link komentara

  31. Srbija ako je pametna treba sto pre u NATO.
     (Micko, 18. jun 2017 13:13)

    # Link komentara

  32. Traziti od Srbije da udje u NATO je jao da trazite od vojvode Misica da postane austrugarski pesadinac, kao da trazite od prezivelih jugoslovenskih pilota iz 1941. da lete za Luftwafe.
     (Sasa, 18. jun 2017 13:12)

    # Link komentara

  33. @spovac

    Sto se tice politike Srbija ima ubedljivo najblazu retoriku na Balkanu. Bas pratim regionalnu politiku i ne secam se da bilo ko od nasih politicara prica zapaljive stvari i vredja kao recimo Rama, Haradinaj, Taci, Kolinda, Izedbegovic. U Hrvatskoj, Bosni, Albaniji i na Kosovu jos se skupljaju politicki poeni na osnovu "platice Srbi" i slicnim glupostima. Kod nas moram da primetim da slucaj nije takav. Naravno sa zapada niko ne reaguje na takve izjave, zamisli da nas Premijer ili neki Ministar prica o velikoj Srbiji kao sto mnogi Albanski zvanicnici pricaju o velikoj Albaniji, mislis da niko ne bi reagovao? Zamisli da mi kamenujemo autobuse sa Albancima koji prolaze kroz Srbiju kao sto oni rade nasim ljudima koji idu da obidju svetinje na Kosovu? Jel mislis da bi izostala reakcija sa zapada? Ne drzimo se mi Miloseviceve retorike vec nam svi zapadni "prijatelji" pripisuju to. Pogledaj koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji, a svim nacinima sprecavaju nase firme na njihovom trzistu. Ima milion primera a premalo mesta za pisanje.
    (Vlada, 18. jun 2017 13:05)

    # Link komentara

  34. Mi sm prvi po smrtnosti od raka. To znaci da ne umemo da lecimo. Nismo prvi po broju obolelih. Shvatite da je u drzavi problem.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nista o nicemu, 18. jun 2017 09:12

    Malo je van teme, ali nerealno je očekivati kvalitetno lečenje u državi koja najmanje izdvaja za zdravstvo po glavi stanovnika u Evropi. Naši lekari nisu niti bolji, niti lošiji od kolega iz drugih zemalja, nešto je i do uslova u kojima se radi i sa čime se radi.
    (neko iz branše, 18. jun 2017 12:51)

    # Link komentara

  35. I sto mi imamo od toga?
     (SrbendaizCg, 18. jun 2017 12:47)

    # Link komentara

  36. Ne zaboravimo istorijsku cinjenicu, da se Japan nakon bombi na Hirosimu i Nagasaki nije poneo kao nasi natomrzci, vec je prihvatio ruku sa zapada, postao saveznik SAD i danas je prva ekonomija na svetu.
    U Sarajevu je od granata i snajpera nastradalo 1600 dece. Setimo se egzekucija hiljada ljudi u Srebrenici, rusenja Vukovara. Opet svi na Balkanu moramo misliti na bolji zivot, a ne ostati u ratnim rovovima. Male drzave moraju voditi politiku u korist svojih interesa, a ne emocija. Duboko smo u zoni uticaja EU, SAD i NATO. Sve sporove u regionu resavace pomenuti.Ako budemo bili sa njima u neprijateljstvu, nastavicemo sa politikom poraza i bede. Ne smemo biti taoci katastrofalne Miloseviceve politike i njene propagande...
    (spovac, 18. jun 2017 12:00)

    # Link komentara

  37. @(Bosanac, 18. jun 2017 11:41)...I ti si upravu, ali mozemo i da nastavimo tvoj niz sve do Otomana! Jedno zlo nije opravdanje za drugo a to je nesto sto mi na Balkanu nikada necemo shvatiti a to me plasi zbog buducnosti nase dece!
    (Metropola, 18. jun 2017 11:59)

    # Link komentara

  38. Ja bih se ipak malo vratio unazad. Zašto naša javnost nije bila odlučna da do rata ne dođe? Zašto smo ubijali jedni druge, daleko od svojih domova? Čim smo ušli u tako nešto, sve je bilo moguće, pa i da totalno nadrljamo i budemo 25 godina najsiromašniji u Evropi. Jako smo se loše postavili, imali užasnu spoljnu politiku, užasne političare, katastrofalne medije i uspavano građanstvo. Zato smo prošli najgore od svih okolnih republika. Hrvatska i Slovenija napreduju, mi tapkamo u mestu i mlatimo praznu slamu. I dalje je isto. Sami smo krivi, a ne NATO. Da smo imali pametnu javnost, ne bi baš nas bombardovali. Naša je sramota što smo došli do toga da ceo svet baš nas bombarduje. Mislite o tome. Zašto baš nas? Zbog geografskog položaja? Ili što se lupamo u prsa i ljubimo Ruse, koji su u ključnom momentu okrenuli glavu i pustili da nas rokaju?
    (woah, 18. jun 2017 11:56)

    # Link komentara

  39. Nismo ni neduzni ni naivni, kako se volimo predstavljati. 90-ih smo se ponasali kao slon u staklarskoj radnji, odnosno rusili sve oko sebe. Naravno, da je na medjunarodnoj sceni bio drugaciji odnos snaga, bombardovanje se ne bi desilo, sto opet ne znaci da smo bili u pravu. Napravili smo mnogo stete po Hrvatskoj i BiH i bombardovanje je bila svojevrsna odmazda. A za sve trebamo zahvaliti pogubnoj i bahatoj politici Slobodana Milosevica i uvazenih nam akademika...
    (danguba, 18. jun 2017 11:51)

    # Link komentara

  40. @Milosevic je kriv, hteo je rat da sacuva vlast
    Milosevic jeste kriv zbog mnogih stvari i vise je naudio Srbima nego bilo kome drugom, ali nije kriv zbog Rambujea u kome je ponuda bila tako sastavljena takva da je morala biti odbijena. Uostalom zbog bombardovanja i okupacije pokrajine Milosevic je i izgubio izbore.
     (milutin stojkov, 18. jun 2017 11:44)

    # Link komentara

  41. Bila je to uzasno velika sramota, toliko zemalja NATO-a sa svom svojom silom, gadjati 78 dana raketama iz velike udaljenosti, izuzetno masivno i apsolutno svakodnevno, ne stedeci ni jedan deo zemlje, unistavajuci zivote, civilne objekte, kompletnu infrastrukturu i kompletnu privredu, koristeci pri tomen radioaktivni osiromaseni uranijum, kasetne bombe, grafitna vlakna po velikim eletroprivrednim cvoristima... Ne postoji kraj Srbije koji nije osetio bombardovanje veoma direktno. Posledice i danas traju. Slava zrtvama.Neka je laka zemlja Milici Rakić.Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbiju.
    (Miki, 18. jun 2017 08:19)

    Apsolutno si u pravu.
    Isto kao što je sramota više od TRI godine gađati Sarajevo i ubijati civile i rušiti kompletan grad.
    To se izgleda zaboravilo.
     (Bosanac, 18. jun 2017 11:41)

    # Link komentara

  42. Marko NBG@
    Taman da su svi do jednog bili za Milosevica, to nije mogao da bude opravdan razlog za bombardovanje. "Milosevic" je samo zgodan izgovor kako bi Kosovo postalo nezavisno. To je jedna od planiranih etapa za koju se tada ukazala prilika i NATO-vi generali su je po nalogu mocne i prljave politike revnosno izvrsili.
     (olja, 18. jun 2017 11:31)

    # Link komentara

  43. Ja stvarno ne vidim koja je poenta ovakvih izjava. Hoće sad svi da padnu na kolena i izvinjavaju se? Hoće li nama biti bolje zbog toga. Ja nemam nikakvih sumnji da je Slobu trebalo skinuti sa vlasti. Jesam bio mali tada, ali se dobro sećam redova, nestašica, kriminala i svega. Vladao je kao da vlada velikom silom, pa može da preti kome hoće, a ne malom siromašnom zemljom koja ne bi mogla da se odbrani ni od naleta krupnije stoke, a kamoli NATO-a. Nemam nikakvih sumnji da je trebalo da odgovara za sve što je uradio. Tada su mnogi mislili da treba da ide u Hag. Ja danas smatram da je trebalo mi da mu presudimo. Da li kao Rumuni, ne znam. Nisam baš za smrtne kazne. Doduše neki put se premišljam kada vidim kakvih sve monstruma ima. A i generalno nisam siguran da bi ga Hag uopšte osudio. I oni su brate nesposobni, jedino imaju moć. Što se tiče bombardovanja, siguran sam da je Zapad imao jedno deset boljih rešenja. Ja to ne mogu da im zaboravim. I svaki put kada kažu „Mi smo se borili protiv S. M., a ne protiv naroda“ ja se naježim. Pa narod je stradao, a Slobi nije bilo falilo ništa. I verovatno mu ne bi falilo ništa, a možda bi još i vladao da je bio manje tvrdoglav. Da li je nama bolje da uđemo u NATO? Verovatno, zato što svet tako funkcioniše. Ja ne bih voleo da budemo deo ni jednih ni drugih, ali ako mora. Ali samo preko referenduma, na silu ne može. Hoćete demokratiju, onda referendum.
    I da prestanemo da navijamo kao majmuni (izvinjavam se majmunima) za jedne ili druge.
    (Gde mi živimo, 18. jun 2017 11:26)

    # Link komentara

  44. Na pregovorima u Rambujeu, za okoncanje kriza na Kosovu, nam je ponudjeno vise nego sto smo posle rata dobili. Kao i uvek, zicer promasimo pa damo autogol.
    (Milosevic je kriv, hteo je rat da sacuva vlast, 18. jun 2017 11:06)

    # Link komentara

  45. Nikad vam '99 necu oprostiti !!! Nikad !!!
     (Fear the fuzzy, 18. jun 2017 11:02)

    # Link komentara

  46. Meni jos uvek nije jasna Evropa kako je dozviila na kraju 20. veka u sred Evrope jednu takvu akciju gde se bombarduju civilni objekti gde se vrsi teror i gde ginu civili, gde se bacaju bombe sa uranijumom i kasetne bombe koje su zabranjene po svim konvencijama!
    (cukce, 18. jun 2017 10:57)

    # Link komentara

  47. Trebalo je 18 godina da prođe da se "hrabro" javiš.
    (Tyson, 18. jun 2017 10:51)

    # Link komentara

  48. Cinjenica je da svi tokom akcije poslusno izvrsavaju zadatke, a onda u penziji pricaju drugu pricu. Ti vrli đenerali nanose stetu Srbiji u oba slucaja.
    (Pixi, 18. jun 2017 10:48)

    # Link komentara

  49. Na ovu temu mogu da diskutuju oni koji su '98. imali 20 i više godina.
    Ako budu iskreni prema sebi reći će da jesu bili za Miloševića ili protiv njega,ali da makar 80% ljudi ne bi tada pristalo na otcepljenje KiM i vojne baze NATO na teritorije Srbije.
    Odlično se sećam da je i od onih koji se sada kunu u njega Đinđić bio proglašen za izdajnika i na nekom skupu opozicije na Trgu Republike ljudi su ga izviždali,pa i pa i gađali limenkama.
    (Marko NBG, 18. jun 2017 10:46)

    # Link komentara

  50. Isti su, i Nato i Milosevic. Jedni i drugi nam nevolju napravise
     (Dande, 18. jun 2017 10:44)

    # Link komentara

  51. Opa, sada cemo i Milosevice da proglasimo za dobrice ni krive ni duzne.
     (Ola la, 18. jun 2017 10:41)

    # Link komentara

  52. Ko je za vreme 99 godine bio na Kosovu zna zašto je rat počeo i zašto nas je NATO bombardovao.
     (Sasa, 18. jun 2017 10:23)

    # Link komentara

  53. Uvek se izbegava naglasit da je tadašnja politika kriva što su nas bombardovali.
    Jesmo li mi nekog bombardovali?
     (Tanja, 18. jun 2017 10:21)

    # Link komentara

  54. Kamo srece da su gradjani izveli 5 oktobar pre bombardovanja nebi sada mislili o posledicama po zdravlje. 
    (Nada, 18. jun 2017 08:31) 

    Idealna prilika za to je bila krajem 1996. kada je Milošević pokrao izbore.
    (Pedja, 18. jun 2017 09:26)

    A pre toga je bio 9. mart 1991. kada su izveli oklopna vozila na narod.... e tada je trebala da se desi promena. Ali nekako sve te naše revolucije su bile slabe ili lažne, i to je ono što je poražavajuće u celoj priči....
     (Miki, 18. jun 2017 10:19)

    # Link komentara

  55. I kakav zaključak general izvodi u pogledu toga ko je pobedio nakon 78 dana? Osim sto su uništili sve ono sto se nije moglo skloniti, infrastrukturne i privredne objekte i sto su svu silu demonstrirali na civilima, sta je to NATO uradio?
    (rezervni oficir, 18. jun 2017 10:19)

    # Link komentara

  56. Idite vi, gospodine generale, ubedjujte vase suarodnike u to so govorite. Nama je sve jasno.
    (hibrid, 18. jun 2017 10:15)

    # Link komentara

  57. Samo sto je uvek u pitanju neki bivsi, penzionisani, neko ko je napisao knjigu...
     (Jesterhead, 18. jun 2017 10:07)

    # Link komentara

  58. @Šumadinac pali topa!, 18. jun 2017 09:20

    Prilično se slažem, osim jednog: ne odu kvalitetni i obrazovani na Zapad, pa na njihovo mesto dođu oni sa okupljenim diplomama i nestručni. Prvo dođu nestručni, rade kontra profesije i logike, bez znanja i obraza, pa onda tek ovi obrazovani odu na Zapad. To pominjem samo a bismo znali da nam Zapad ne krade pamet i mladost, već je mi iznutra teramo.
    (onako, 18. jun 2017 10:07)

    # Link komentara

  59. Slobodan Milošević je kriv za rat u Jugoslaviji .
    (boško, 18. jun 2017 09:20)

    Samo delimicno tacno, puna istina je da su Milosevic i Tudjam hteli rat, cinili sve da do njega dodje, i svako se nadao da ce u tom haosu izvuci korist za sebe. Ostali su manje vise bili nebitni i nisu se puno pitali. Narod je nastradao, i sad se Hrvati tese kako imaju svoju drzava (kao da je SR Hrvatska bila puno manje nezavisna), a Srbi da imaju Republiku Srpsku. U stvarnosti, svi narodi puno losije zive, imaju manje prava, drzave nemaju suverenitet. Dzaba smo krecili.
    (kiza, 18. jun 2017 10:07)

    # Link komentara

  60. Otvoreno prica covek da je Racak fabrikacija od strane zapada, prica da nas je Nato bombardovao od bez razloga (zapad), da nam je taj isti zapad uzeo Kosovo i Metohiju. Sta jos treba da se kaze da Srbi shvate da nam ovi sa zapada nisu prijatelji?
    (Pa nista, 18. jun 2017 08:22)

    Pa gore nije moglo. Nisu nam prijatelji ali nas nebi ni dirali da nismo prijatelji Rusiji zbog koje nam je očitana lekcija. Tako je to kada si mali nebitan i između dve vatre... pa nek neko kaže da je dobra politika stalno igrati između dve vatre... očigledno je da morate pre ili kasnije da se opečete.
     (Maksa, 18. jun 2017 10:04)

    # Link komentara

  61. @Jovan
    Još kad bi u Srbiji shvatili besmislenost razaranja Hrvatske i Bosne gdje bi nam bio kraj. A Srbija je bombardirana kao kaznu prije svega zbog velikosrpske politike...uništavanja Sarajeva..Srebrenice..Vukovara pa tek onda Kosova.
     (ne ponovilo se, 18. jun 2017 10:02)

    # Link komentara

  62. To se 'ne vazi' kad neki ljudi posle svega kazu kako je trebalo da bude drugacije. Gde su bili kad su trebali da podignu glas kad je bilo vreme. Mislim na ovog generala koji uziva lepu generalsku penziju, mislim na Sredera koji dodje u Srbiju pa kaze da mu je zao, mislim na Karlu del Ponte koja uziva kao ambasador negde u Juznoj Americi i koju su sklonili iz Evrope da ne bi puno pricala, itd... Ali, s druge strane, oni koji reaguju na vreme, bivaju maltretirani, kao Snouden i Vikiliks, tako da je u tome problem. Tj. ljudi se plase da reaguju kada treba da reaguju. Licna egzistencija je ipak na prvom mestu, cast izuzecima.
    (sitno, 18. jun 2017 09:59)

    # Link komentara

  63. Ja stvarno ne kapiram koja je poenta ovakvih tekstova. Verovatno da se namakne koji dolar od knjiga, predavanja i sl. Da, Milošević nije imao pojma o svetu oko sebe. Da, trebalo je da odgovara za mnoge unutarpolitičke i spoljnopolitičke stvari. Da, trebalo je mi da mu presudimo, jer nas je unazadio 100 godina. Ako ćemo realno, nisam siguran da bi ga Hag i osudio na kraju. Nisu ni oni mnogo bistriji, samo imaju veću moć. Za one koji brane NATO i smatraju bombardovanje opravdanim i raatom protiv Miloševića. Kako nakon 78 dana njemu ništa nije falilo, a nama mnogo toga? Mogli su to da reše na mnogo drugih načina, izabrali su najstrašniji. Da li bi nam bilo bolje da uđemo u NATO? Verovatno, jer tako svet funkcioniše. Da li ćemo ući tamo? Verovatno da. Da li se ja s tim slažem? Ne baš, ali ja se ne slažem ni sa ulizivanjem Rusiji. Naravno preko referenduma da se odluči. Nikako drugačije. Da li mi treba da navijamo kao mentoli za jedne ili druge? Nipošto jer imamo milion drugih problema. Pozdrav
    (Gde mi živimo, 18. jun 2017 09:52)

    # Link komentara

  64. "Kamo srece da su gradjani izveli 5 oktobar pre bombardovanja nebi sada mislili o posledicama po zdravlje.(Nada, 18. jun 2017 08:31) Idealna prilika za to je bila krajem 1996. kada je Milošević pokrao izbore.
    (Pedja, 18. jun 2017 09:26)"
    Ne shvatate, opet bi nas bombardovali. To je prvo odluceno, pa je trazen "razlog". Taj dug nam rusi nikada nece vratiti.
    (Musin jarac, 18. jun 2017 09:45)

    # Link komentara

  65. Pa jel imamo neki kapacitet da sva ova raskrnkavanja i izjave sjedinimo i uzmemo u dokaze za neku buducu tuzbu za lazno klevetanje i ratnu ostetu povodom iste. Vremena se menjaju pa stoga braco, treba oformiti jedan tim koji ce se baviti ovakvim i slicnim pitanjima.
    (Bojan Dubai, 18. jun 2017 09:45)

    # Link komentara

  66. E sad mi je puno lakše. I nije tačno da Srbija nije ništa kriva. Krivi smo jer nismo trebali da dozvolimo da dođemo u takvu bezizlaznu situaciju.
     (SSSS, 18. jun 2017 09:41)

    # Link komentara

  67. Pa znaš kad ću da di kupim knjigu generale? Nikad, a možda ni tad!
    (Serdjo, 18. jun 2017 09:41)

    # Link komentara

  68. Kamo srece da su gradjani izveli 5 oktobar pre bombardovanja nebi sada mislili o posledicama po zdravlje.
    (Nada, 18. jun 2017 08:31)

    Idealna prilika za to je bila krajem 1996. kada je Milošević pokrao izbore.
    (Pedja, 18. jun 2017 09:26)

    # Link komentara

  69. Vidim ja da ce uskoro opet neki eksperiment,ovoga puta bicemo poligon za rat Amera i Rusa.Pa neutralni smo.
    (NEUTRALNI TEREN, 18. jun 2017 09:21)

    # Link komentara

  70. Džaba sve ovo, mi smo 90-ih bili na pogrešnom mestu. Bili smo zamorčići. Najgore od svega je što decu vaspitavamo da je KiM izgubljeno, ne pričamo im o Krajini, Crna Gora nam je daleka kao Finska. A u međuvremenu smo se i mi pokvarili. U besparici nam se izgubio ponos. I država nam se planski pokvarila, šljam isplivao na vrh. Intelekt se sklonio u stranu, neće da kalja ime. Onda se pokupe i odu na taj isti Zapad koji im je sve uništio. Zapad ih dobije za džabe, dinar nije uložio u njih. Na njihovo mesto dođu oni sa kupljenom diplomom parama od prodaje dedovine dojučerašnjem neprijatelju. Ili bez diplome. I tako u krug. Svedoci smo nestajanja nacije, valjda će pametniji doći na naše mesto jer mi ovu zemlju ne zaslužujemo.
     (Šumadinac pali topa!, 18. jun 2017 09:20)

    # Link komentara

  71. Slobodan Milošević je kriv za rat u Jugoslaviji .
    (boško, 18. jun 2017 09:20)

    # Link komentara

  72. Vidim mnogi krive Slobu za bombardovanje, za sve mogu da ga krive ali za to ne. Toliko je bilo nasih popustanja u pregovorima i pokusaja da se izbegne rat tokom 1998. god. ali kada god smo pristali na dogovor oni bi izmislili nesto novo, dok nam na kraju nisu postavili uslov koji ni jedan normalan predsednik bilo koje drzave ne bi potpisao i koji bi bio ravan okupaciji, jednostavno morali su da nas bombarduju. Neka je slava svima koji su branili nasu zemlju, kako god se zavrsilo mi smo borci za slobodu kroz celu nasu istoriju i tako ce i ostati. Politicki jesmo izgubili ali vojno nismo porazeni, za 3 meseca nisu nam unistili ni 5 % vojne tehnike. Nikada im necemo oprostiti, kakve god donacije nam slali oprost se ne moze kupiti.
     (Gile, 18. jun 2017 09:16)

    # Link komentara

  73. 'Brojtro generale!
    "Faktor stabilnosti" je americki agent, zavrbovan dok je radio u Beobanci krajem 70-ih do polovine 80-ih. U periodu u kom niko kao clan partije nije mogao ni dobiti americku vizu, on je imao vise desetina putovanja za SAD?!
    Pucem u SKS 1987., tokom kojeg su ga amerikanci zdusno podrzali, krenuo je u misiju dezintegracije srpskog naroda na teritoriji celokupne bivse velike drzave.
    Suicidnom pedantnoscu, nakaradnim dogovorima sa najvecim neprijateljima Srba, unapred izgubljenim ratovima, sankcijama i bombardovanjem, ucinio je srpskom narodu vise stete nego otomanska imperija i dva svetska rata zajedno.
    Nazalost, pravda ga je mimoisla.
    Srbibuvek biraju pogresne idole i NATO nema nista sa tim.
    (White Power, 18. jun 2017 09:14)

    # Link komentara

  74. Narod jos od 44- pa do 2012 - svi domaci partijski kobasicari bezocno lazu i varaju no narodu vrana nije mozak popila,znao je narod oduvek vekovima da SILA BOGA NEMOLI ali je narod imao istorijski peh da se na 8-oj sednici prokletih komunjara izvrsi tihi drzavni udar tajnih sluzbi i na vlast ustolici covek bolesnog mozga i sada smo tu gde smo.Ovaj general zeli da nam docara kao nesto sto nismo znali,a narod je dobro znao da nije smeo da se kazi a kamoli ratuje sa celim zapadnim svetom sto je neprirodno i besmisleno.Da je srbija pred 90-te imala na celu jednog Milosa Obrenovica sudbina srbije bi bila resena u korist naroda bez izgubljene glave pa makar to znacilo i zvanicnu kapitulaciju i vazalni odnos,ali zrtava i razaranja nebi bilo,no komunisticke sotone nikada nisu mislile niti razmisljale o ljudskim zrtvama srbijanaca jer su to po pravilu dodjosi kojima je jedina opsesija vlast na koju su ustoliceni partijskim i odlukama tajnih sluzbi.Vreme je da se srbija otrezni inace nikada nece krenuti putem civilizacije a generalovu knjigu smo mogli mi sami bolje da napisemo.
    (svani zoro u srbiji konacno *, 18. jun 2017 09:14)

    # Link komentara

  75. Mi sm prvi po smrtnosti od raka. To znaci da ne umemo da lecimo. Nismo prvi po broju obolelih. Shvatite da je u drzavi problem.
     (nista o nicemu, 18. jun 2017 09:12)

    # Link komentara

  76. I sta sada? Bombarovanjem ostvaren cilj i prica zavrsena. Uvijek sam se grozila istine koja je skrivana kad je trebalo da bude u prvom planu, a procuri naknadno, tek da opere savjest. Gotovo sam sigurna da bi se (ne daj, Boze) sve isto ponovilo samo kada bi "visoj sili" zatrebao rat na ovim prostorima. A generali, neka pisu memoare i zaradjuju pare.
     (olja, 18. jun 2017 09:08)

    # Link komentara

  77. Zapad polako uvidja sav besmisao bombardovanja Srbije i to je mozda pozitivna strana tog suludog unistavanja infrastrukture nase zemlje. Mnogo veci problem je sto znacajan broj ljudi iz ove zemlje ne vidi dalje od nosa i misli da je glavni problem bio Milosevic. Na njegovom mestu je mogao biti bilo ko i isto bi se desilo. Americi je trebala demonstracija sile i ona je to ucinila a nasla je krivca u Srbiji i Milosevicu. Iako mi pausalno prelazimo preko toga u buducnosti ce istorija imati skroz drugacije poglede kako na Milosevica tako i na Srpski narod.
     (Jovan, 18. jun 2017 09:00)

    # Link komentara

  78. Ovo otkriva dubinu mračnih umova onih su sve ovo osmislili...
     (Zeks, 18. jun 2017 08:59)

    # Link komentara

  79. Dobra ideja da se zaradi malo para u penziji.
    (Kole, 18. jun 2017 08:57)

    # Link komentara

  80. vidis siledziju u kafani kako vreba da nekom raspali samarcinu, a ti sednes do njega i opsujes ga. On ustane i ubije boga u tebi. Eto to je nama uradio Milosevic, i zato ce godinama da se prica kako smo mi nekog "opsovali", a ne kako je u kafani bio siledzija koji bi svakako nekog polomio. A vi ga slavite i dalje.
     (pera, 18. jun 2017 08:56)

    # Link komentara

  81. Osim što je rečeno šta svi već znamo, šta mi imamo od svega ovoga sada?
     (Tibor, 18. jun 2017 08:56)

    # Link komentara

  82. e ovakvi tekstovi su suvišni i površini i ne izražavaju ništa a održavaju tenzije. dosadno je više čitati o tome. Sloba i njegov režim su krivi za to. Narod je ispastao i kraj priče. da je država kriva, jeste, da je narod stradao jeste, da je NATO kriv, koga bre više briga. živite bre ljudi. idite van zemlje da vidite da nikog bre ne zanima što ste vi frustrirani i što imate 35000 dinara platu. problem ovog naroda nije nato nego siromaštvo. svi su ljubomorni i zli i samo gledaju kako da prevare ili slažu. svi su bahato, prljaju i kradu na neki način. svi su u kladionicama i veruju da će se obogatiti. svima smeta što komšija ima bolja kola. koji bre crni NATO. ovde fali pamet i ništa drugo
     (bole, 18. jun 2017 08:53)

    # Link komentara

  83. Posle bitke sto generala...
     (Milos, 18. jun 2017 08:49)

    # Link komentara

  84. sada svi imaju svoje teorije a '99 su svi bili za bombardovanje...ne secam se da se bilo ko glasno bunio protiv bombardovanja iz bilo koje NATO clanice...
    (Milli, 18. jun 2017 08:48)

    # Link komentara

  85. Jel ste primetili da čim se penzionišu odmah istog trenutka tačno znaju kako se sve desilo.Savest je čudo.Pa ne bi on to sve radio da ga ne grize savest.
    (Aca, 18. jun 2017 08:47)

    # Link komentara

  86. Jeza me hvata i da se podsetim toga vremena.Kada je Ruma bombardovana tu noc mi je prvi put lupalo srce bucno i jako da sam mislila da je samnom kraj od straha koi sam prezivela.
     (Jelka, 18. jun 2017 08:47)

    # Link komentara

  87. Čovek lupa gluposti.
     (machinegun kelly, 18. jun 2017 08:46)

    # Link komentara

  88. Naravno isto sto i danas Ameri i Rusi isprobavaju oruzja po arapskom svijetu.
    Pa danas nisi miran nigde otici da nema terora.
    (Janko, 18. jun 2017 08:45)

    # Link komentara

  89. Idu mi na zivce ovi koji se jave kad je sve zavrseno i kad uzivaju debelu penziju. Niko od njih nije imao petlju da se usprotivi zlocinu koji je sprovodjen nad Srbijom kada je bilo najpotrebnije. Nekoliko generala Nato i nekoliko visokopozicioniranih generala misije UN ispricali su svoju verziju istine, pogadjate, onda kada niko vise nije bio zainteresovan da je cuje. Na kraju ce nas taj isti NATO naterati da molimo da udjemo u njihovu organizaciju, a Djura ce nam oprostiti sto nas je tukao. Tako je to. Jednom je neko lepo rekao "Zadatak malih naroda je da prezive istoriju velikih".
    (zlatiborac, 18. jun 2017 08:43)

    # Link komentara

  90. Super sto je ovo izaslo na videlo ali KASNO je sada za sve.....
    (Ivke The Man, 18. jun 2017 08:40)

    # Link komentara

  91. Током агресије САД на Србију извршено је 23000 ваздушних удара на 995 објеката широм земље,а 1150 борбених авиона лансирало је близу 420000 пројектила укупне масе 22000 тона.НАТО је лансирао 1300 крстарећих ракета,изручио 37000 касетних бомби и употребио забрањену муницију са осиромашеним уранијумом.
    (Jasmina, 18. jun 2017 08:38)

    # Link komentara

  92. "Zašto u ovom momentu niko ne razmišlja o bombardovanju Severne Koreje? Zbog nuklearnog oružja, ali i činjenice da iza nje stoji Kina, koja je u međuvremenu ojačala. Takođe, i Rusija je povratila epitet supersile, a ono što je uradila s Gruzijom, Moldavijom i pogotovo Krimom, slično je onome što je NATO uradio s Kosovom. "

    naravno da mnogi razmisljaju o napadu na severnu koreju. ta opcija nije iskljucena. kinezi ne stoje iza severne koreje. sta vise rezim u toj zemlji sve vise smeta kinezima jedini problem je sto bi intervencija SAD bila prakticno u dvoristu kine

    sa druge strane rusi imaju jos manji problem sa eventualnom intervencijom. ne samo da bi je potrzali vec bi u takvom ratu i oni bili aktivni ucesnik i to na strani SAD isto kao sto su to ucinili 2003. godine prilikom invazije SAD na Avganistan kada su ruske specijalne snage dejstovale po avganistanu i kada su na teritoriji rusije obucavane i opremane snage severne alijanse koja je kopneno sa teritorije rusije usla u avganistan.
     (max, 18. jun 2017 08:34)

    # Link komentara

  93. Kamo srece da su gradjani izveli 5 oktobar pre bombardovanja nebi sada mislili o posledicama po zdravlje.
     (Nada, 18. jun 2017 08:31)

    # Link komentara

  94. Nije se završilo sa Srbijom, bombardovanje Sirije koja je Ruski saveznik gde se i njihova baza nalazila je isto pokazivanje šta njima uskoro sledi. Ko je sa Rusijom u ovom trenutku neće dobro proći, Rusi ne mare za saveznike kao Amerikanci i Nato
     (boki, 18. jun 2017 08:30)

    # Link komentara

  95. Ako se ne varam postoji zivotinja bodljikavo prase. Cesto vece i jace zivotinje pojedu to prase. A onda mrtvo prase iznutra ubija zivotinju koja ga je pojela jer se prasetove bodlje pomeraju i smrtno rane njegovog ubicu.

    Nesto slicno se dogodilo i sa nama. Bombardovanje, medisko nipodastavanje, osude za zlocine koji su suprotnoj strani opdostene a ipak se tu i tamo po neka "bodlja" pomeri i istina se otkriva. Osim toga, Zapad je EKSTREMNO JEFTINO potrosio veoma vazno borbeno sredstvo na nama jadnima i sad nikog jaceg i vaznijeg ne moze vise tako da isprepada i unisti.
    (Langus, 18. jun 2017 08:29)

    # Link komentara

  96. 24.март 1999.Око 6 ујутро,неки чудни звук ме је пробудио.Погледам кроз прозор колоне људи улазе и излазе из продавнице.Носе по 6,7
    хлеба,јогурт,млеко оно најосновније.Сви у паници.Био сам још млад да би схватио шта се уствари дешава.Ћале ми улази у собу и каже ми:Сине,ја остајем овде да будем на располагању,ти и мајка бежите из земље.Ја га онако зачуђено питам што?Само се сетим тог лица,одмахнуо је руком и рекао пожури.Нисам ни слутио да ће то бити бомбардовање наше државе.Излазим из куће,кад ови милошевићеви на микрофону причају како да останемо да бранимо отаџбину,да је Косово Србија и тако те приче.Ћале је толико прсо да им је исцепао сав пропагандни материјал.Видело се на његовом лицу да је огорчен на нашу државу.Да после свих ратова деведесетих,још и ово.То је био највећи ударац за српски народ.На данашњи дан почела је акција
    Милосрдни анђео.Слава свим жртвама НАТО бомбардовања.Како каже бора чорба:ДЕЦУ ТИ НЕЋУ
    ОПРОСТИТИ!
    (Kozara, 18. jun 2017 08:29)

    # Link komentara

  97. Nista drugo do pokazivanje misica na prokletoj zemlji!
     (No., 18. jun 2017 08:28)

    # Link komentara

  98. Pravda sa zadrškom nas ne zanima.
    (Grk Zorba, 18. jun 2017 08:26)

    # Link komentara

  99. Sad se setio. Kasno je.
     (vr46, 18. jun 2017 08:26)

    # Link komentara

  100. Bjađo, ako hoćeš da ispraviš nepravdu, onda svedoči u tužbi protiv NATO saveza pa da ih zajedno odrapimo za masnu odštetu, čisto da vide da svi zločinci moraju da plate za svoje zločine.
     (be real, 18. jun 2017 08:25)

    # Link komentara

  101. Koga bre briga, dosta smo ziveli u proslosti. Uvek su nam drugi krivi, mi nikada za nista sami nismo krivi, bivsi funkcioneri ovo, penzionisani generali ono, bla bla bla bla...
    (MAGA, 18. jun 2017 08:24)

    # Link komentara

  102. Otvoreno prica covek da je Racak fabrikacija od strane zapada, prica da nas je Nato bombardovao od bez razloga (zapad), da nam je taj isti zapad uzeo Kosovo i Metohiju. Sta jos treba da se kaze da Srbi shvate da nam ovi sa zapada nisu prijatelji?
     (Pa nista, 18. jun 2017 08:22)

    # Link komentara

  103. I nakon bombardovanja se pojavljuje zlikovac Sloba gde obavestava gradjane da je pobedio NATO.
     (Maca, 18. jun 2017 08:21)

    # Link komentara

  104. Bila je to uzasno velika sramota, toliko zemalja NATO-a sa svom svojom silom, gadjati 78 dana raketama iz velike udaljenosti, izuzetno masivno i apsolutno svakodnevno, ne stedeci ni jedan deo zemlje, unistavajuci zivote, civilne objekte, kompletnu infrastrukturu i kompletnu privredu, koristeci pri tome radioaktivni osiromaseni uranijum, kasetne bombe, grafitna vlakna po velikim eletroprivrednim cvoristima... Ne postoji kraj Srbije koji nije osetio bombardovanje veoma direktno. Posledice i danas traju. Slava zrtvama.Neka je laka zemlja Milici Rakić.Ne napadaju Srbiju zbog Miloševića već Miloševića zbog Srbiju.
    (Miki, 18. jun 2017 08:19)

    # Link komentara

  105. niste svesni koje zlo ste pocinili...tesko vama svima!!!
    (banex01, 18. jun 2017 08:19)

    # Link komentara