Četvrtak, 15.06.2017.

08:56

Panika u SAD zbog ruskog centra u Srbiji, Skot:Ima razloga

SAD brine izgradnja ruskog humanitarnog centra u Srbiji i potencijalnog specijalnog statusa za osoblje centra koji je tražila Rusija, izjavio je Hojt Brajan Ji.

Izvor: Beta

Panika u SAD zbog ruskog centra u Srbiji, Skot:Ima razloga IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

pokisli vrabac

pre 6 godina

Superiorna odbrana zemlja ne počiva na kolektivizaciji i brojkama, NATO je već preterano veliki. Superiorna odbrana počiva na individulaizaciji, jedan borac može da obori bilo koju silu, to je standard ostalo je neevolutivna boranija kojoj je lakše da imitira nego da misli. Saradnja je valjan evolutivno podržan princip, učlanjenje ne donosi bilo kakav razvoj osim trokova. Kada neko kaže bićete bezbedni, misli nema potrebe da se razvijaš vojno, to je opasno u svakom slučaju. Ja verujem da će Srbija kao što Izrael nalazi vrhunske pojedince proizvodidti svoje vojnike kadre stići i uteći, probiti front kada su svi zaglavljeni, zarobljavati čete jednim vojnikom, e to je standard, e to je evolucija i važi i dan danas, ostalo je kao što je i prvi svetski a i drugi svetski i vijetnam i danas avganistan samo način da se zaglaviš i žrtvuješ ljude. Uvek je samo mali broj njih bio taj koji je silu bacao na kolena, masa služi samo da pruži i osigura legitimitet i isporuči račun. NATO nije za odbranu, NATO nije za pobedu, NATO je sistem za isporuku računa, ali samo onih koji se njima svidjaju. Ja ne želim da plaćam njihove račune.

stršljen ko golubica

pre 6 godina

Meni Rus ne smeta, a da branim SAD onoliku silu od druge sile Rusije, pa super su ga zamislili. Ne pada mi na pamet da plaćam tudje račune ni EU, ni SAD ni NATO pa ma kako to nazivali vrednostima (a jedan jede, a drugi plaća). NATO tek treba da preživi administraciju SAD, kada SAD budu dale u naredne četiri godine po 900 milijardi za NATO (mada će novac po svemu sudeći otići za infrastrukturu 1,100 milijardi godišnje, a kao pojma nemaju odakle će da dodju) onda može da se razmisli o NATO. Trenutno NATO može samo da se nameće, ali realna vrednost mu pada.

Nemo

pre 6 godina

Samo da pitam ljude koji govore da Ruski humanitarni centar treba ukinuti, uclaniti se u NATO i sl., ko nam je gasio pozare na planinama pre neku godinu-Rusi iz tog humanitarnog centra, da nije bilo njih imali bi nemerljivu ekolosku stetu, ko zna koliko bi sume izgorelo.. Ko je spasavao ljude od poplava po Srbiji - isti ti Rusi. A ovi iz NATO-a nam poslali pismo podrske. Toliko.

zg232

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.
(lila, 15. jun 2017 15:35)

Pogledaj karti NATO zemalja oko Srbije. Njih oboji, a Srbiju ne. Dobijaš rupu. Obje sile žele teritorij, sa stanovništvom ili bez njega. Ljudi im nisu bitni. Jedni žele zaokružiti područje bez te rupe, a drugi želi iz te rupe zaj.....ti onog drugog.

Ivan

pre 6 godina

NATO je bez sumlje zlocinacka organizacija ciji su clanovi zasticeni od napada ali smeju da idu po celom svetu i napadaju gde god hoce. Ne moze ni da se izbroji koliko su nevinih ljudi pobili od kada je organizacija stvorena. Srbija ne bi trebala da se pridruzi NATOu ako ima bilo koje moralne standarde.

Sa druge strane, da li Srbija treba da bude JEDINA zemlja na ovoj planeti koja gleda moralne standarde umesto licnih interasa?
da li ce rusi sutra da posalju vojsku na kosovo da stiti srbe tamo? da li rusija vojno garantuje teritorijalni integritet ovo malo srbije sto je ostalo?

ako ne, mozda treba gledati druge opcije.

Sloba

pre 6 godina

Znači baš im bode oko tih20ak "opasnih" Rusa, ugrožavaju sigurnost jadnih 4600 naoružanih vojnika NATO. Generalno me nije briga ni za jedne ni za druge ali smešno je koliko se Ameri busaju za sitnice I gluposti. Verovatno kao I uvek bacaju prašinu u oči da bi nešto svoje sakrili...

wer

pre 6 godina

mi smo jos jedini narod u regionu koji nije skapirao da se real-life politika i opstanak nacije ne nalazi u tradicinoalnim nacional-romanticarskim idealima vec u celivanju du**ta tamo gde i koliko je to potrebno.

el ne kapirate da nemamo nikakvo vojno pokrice za to vase 'junastvo' po komentarima. vi mozda srca imate, ali mozga sigurno ne. u osteljivim vremenima inteligencija je neuporedivo vaznija od par napaljenih budala, zbog kojih svi mozemo da izginemo.

jednom cete valjda ukapirati da nam ni sad ni rusi nisu nikakvi prijatelji, i da smo mi samo jedna od moneta za potkusurivanje. valja se prodati skupo.. mozak rodjaci, mozak

Mile

pre 6 godina

Da je Srbija pametna pridruzila bi se NATO kao trenutno neprikosnovenoj sili broj 1 na planeti Zemlji, zbog okruzenja, zbog sopstvene bezbednosti (pogledajte mapu). Ako ne, onda bi zaista bili neutralni, ne deklarativno kako smo sada, vec i stvarno, i ukinula Ruski centar u Nisu. Kakav bre Ruski, Kineski, marsovski, Americki centar u nasoj zemlji Srbiji, ako smo neutralni??? Ukidaj to, ne izazivaj sudbinu i ne stvaraj od Srbije poligon za rat jedne super sile kakva je Amerika i NATO i jedne globalne sile kakva je Rusija. Da li smo zaista toliko glupi i toliki slepci??? Reci Rusima, hvala lepo, ali mnogo je bre opasno, idite negde drugde, razumece, pa prijatelji su nam i braca! Eno razumeli sto su Hrvatska i Slovenija u NATO, saradjuju sa njima, prosle godine Putin bio u Sloveniji, Hrvatskoj davali S-300, e da li nece nas Srbe, najblizu bracu razumeti i oprostiti?

Bojan BP

pre 6 godina

Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN
(licemeri, 15. jun 2017 09:17)

Tvoj komentar i broj lajkova koji je dobio je paradigma srpskog autizma. Da se razumemo, ne krivim te, ti si bas kao i 90% ove nesrecne nacije decenijama trovan lazima i zamenama teza. Vi verujete i dalje da je do bombardovanja doslo zato sto nas mrze, vas ne interesuju Vukovar, Sarajevo, Srebrenica i hladnjace, vi i dalje verujete da se NATO intervencija zvala Milosrdni andjeo i da su nas zasipali nekakvim osirumasenim uranijumom. Ne krivim vas, samo mi je zao i vas, a i sebe i svoje dece sto su rodjeni u zemlji koju je istina i logika odavno napustila :-(

para buši gde burgija neće

pre 6 godina

Pocepane zemlje bivse SFRJ su trenutno u kreditima, odnosno u dugu oko 180 milijardi eura???? Dobro procitajte 180 milijardi eura??? Bivsa SFRJ u najvecoj krizi je bila duzna oko 22 milijarde dolara, imajuci na umu da je od toga najmanje pola bilo prema bivsem SSSR-u, sto se moglo "prebijati i u robi" a ostalo uglavnom zapadu. Od 1995 do danas, banke u vlasnistvu privatnog kapitala, uglavnom iz USA i Nemacke su plasirale kredita na prostor bivse SFRJ, mislim kumulativno, preko 600 milijardi dolara, dobro procitajte 600 milijardi dolara, na koje ubiraju kamatu i dan danas. KRAJ SE NE NAZIRE.....Zbog cega je rasturena SFRJ? Ko je prijatelj Srbima, a ko Hrvatima? Da li na ovim nesrecnim prostorima iko ima 2 GRAMA MOZGA????

ljicky

pre 6 godina

Hajde da koristimo ovo za ucenu amerikanaca jer izgleda da tako funkcionise svet danas(kao nekad) - vi nama ekspresni i bezuslovni ulaz u EU(po tipu Bugarske i Rumunije), a mi raskrstimo sa Rusijom. Ne moze? E pa dobro - onda dolaze Rusi pa cemo da vidimo sta cete....

ludi konj

pre 6 godina

(slavonac, 15. jun 2017 13:44) To su nasi saveznici i ja bi im dao jos deset takvih zgrada u HR, hrvatski piloti se skoluju u americi, pola viskih vojnih činova.. Italija ima preko 70 vojnih baza američe vojske i nitko ne pravi problem oko toga.. Problem rade one zemlje gdje Rusija ima svoje prste duboko u vlasti.. Bio sam u Estoniji i Poljskoj, i znam sta ljudi misle o Ruskoj čizmi zato sto su živjeli tako 40 godina, oni stariji koji pamte prije bi umrli neko ponovo bili pod Rusijom.. Nemam ništa protiv Rusije, ali seljčke price o slavenskoj braci su za stare babe po selima..

lila

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.

rosonero

pre 6 godina

@ utin

dobro , a kazi mi ko je onda kriv za raspad sssr-a !? kazi mi koji je cilj razbijanja sfrj od strane tih agenata , i navedi mi jedan dokaz , a ja cu tebi na svaki tvoj dokaz dati pet , zasto je zapad razbio sfrj i sssr , i zasto je sad bivsa juga u ropstvu , zasto se svakodnevno iseljavaju ljudi i ciji je to plan , vazi !!!?

DiSi

pre 6 godina

Sve je tako - bombardovanje, licemerje, Rusi, Ameri... Malo pameti u glavu, Srbi dragi. Ne dolaze Rusi radi vas, da vam pomognu. NATO vam je svuda oko vas, čak i na Kosovu. Otklon i mudrost. Ako se Rusi instaliraju kod vas, neće biti mira još dugo i uvek ćete biti poligon za odmeravanje snaga. Hladna glava, ne ludo srce. Nije lako, ali zbog vas i vaše dece, okrenite se ekonomiji, rešavanju nekih akutnih problema... Rusi ili Ameriknci vam je nametnut izbor i zato mudro.

kibicer

pre 6 godina

Kod Amera cenim sto otvoreno i bez uvijanja kazu sta hoce i kakve su posledice nesaradnje sa njima. Sa Rusima se ne zna ni sta hoce ni sta nece a pogotovo se ne zna za posledice ... A ako mora da se bira onda sam za Amere.

utin

pre 6 godina

vreme ce pokazati da su za raspad jugoslavije krivi ruski agenti i istocno nemacka obavestajna sluzba - stazi. pogledajte samo cinjenice i sami cete shvatiti

Srbin

pre 6 godina

Prvo i osnovno, nase obavestajne sluzbe u potpunosti saradjuju sa Rusijom. Drugo , nemaju oni sta spijunirati odavde sto ne mogu sa mora,svemira i Kalinigrada.
Trece,spijunski centar se moze napraviti u jednoj prodavnici tipa Tehnomanije. Ne treba im bunker za to.
I cetvrto a najvaznije, ne sme Amerika niti Rusija da odlucuje sta i kako u Srbiji. Niti Amerika ,kao sto neko ispisa, moze "odluciti da Srbija ne postoji". Taj kompleks inferiornosti je zaista smesan i odraz jedne nesposobnosti spoznaje realnosti.

slavonac

pre 6 godina

Konkretno..Americka ambasda u Hr..Peti kat zgrade potpuno zatvoren bez stakala a katovi nize sa staklima od 15cm debljine..i to sve na 7000kvadrata..Hr vlasti ne smiju niti pomislit pitat sto se gore nalazi i kakvim poslovima se bave a ameri imaju barem slicnu takvu zgradu u svakom cosku svijeta a plase se tamo nekog navodnog spijunskog centra Nisu.Svasta..

pedja

pre 6 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da poverujem. Svi su ili za ili protiv. Kao prvo. Naziv centra je "Srpsko-Ruski humanitarni centar" i tamo je malo više naših ljudi nego Rusa. Drugo. Političke igre i karakterizacije su uglavnom sretstvo prinude od strane Amerike i NATO satelita tako da ta "zabrinutost" nema veze sa zabrinutošću već služi samo kao packa tj. opomena Srpskoj vladi i karakterizacija iste kao pro ruski naklonjene. I na kraju razmislite malo šta je interes Srbije. Interesi Srbije nisu u povlađivanju ni Rusima a pogotovo Amerikancima. Umesto stalnog okretanja na istok ili zapad,kuknjave i gladi za tuđim parama i odobravanjem mislim da bi se konačno diskusije trebale povesti u pravcu zabrinutosti za Srbiju. 100 ruskih centara ako to znači boljitak za Srbiju i isto toliko američkih baza ukoliko plate ono što su porušili i prestanu pretiti.

miloš

pre 6 godina

ma ko ih šiša i jedne i druge.. oni samo gledaju svoje interese,a mi bi trebali da gledamo naše i da koristimo ovakvu situaciju maksimalno...pozz živela Srbija !!

novi sad

pre 6 godina

citiram cenjenog gospodina:"SAD imaju oko 600 američkih vojnika i 4.000 pripadnika NATO mirovnih snaga, nije pozitivan pomak. "Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj. " slazem se u potpunosti.

Milan

pre 6 godina

Gospodine, Scot, mi nemamo kontrolu nad nasom teritorijom i zato nam i treba takav centar. A, ta kontrola je izgubljenja zahvaljujuci vasoj dirketnoj podrsci secesiji KiM.

poz

G

pre 6 godina

600 američkih i 4000 NATO vojnika na srpskoj teritoriji će biti ugroženo ruskim humanitarnim centrom na takodje srpskoj teritoriji.
To brine američkog abasadora?!
Srbe treba da brine prisustvo tolikog broja tudjih trupa na njenoj teritoriji...

Milan

pre 6 godina

Ne znam, kako godine prolaze sve više menjam stav o Rusiji. Od malena sam učen da su to naša braća, nešto pozitivno u suštini. Medjutim, sada to nije slučaj, naprotiv. Ne videh za svojih 40 i kusur ama baš nikakav benefit za svoju zemlju, ništa pozitivno za nas osim prazne priče. Tako da, što dalje od nas ako mene pitate.

Miloš

pre 6 godina

Hajde da se sada ne bavim Kosovom u kontekstu ove sjajne izjave o "gubljenju teritorije", ali evo već danas SAD mogu da ukinu čuvenu Zonu bezbednosti, na teritoriji centralne Srbije ka administrativnoj liniji sa Kosovom, gde je zabranjen pristup srpskoj vojsci ili zonu od 25km zabrane vazdušnog saobraćaja, opet na teritoriji centralne Srbije - sve to je uspostavljeno Kumanovskim sporazumom. To može danas da se promeni.

Sloba

pre 6 godina

Beze ljudi po ulicama New Yorka, sklanjaju se u podrume, cupaju kose u udaraju se u grudi. Ima breaking news na CNN, ABC...live broadcasting: Rusi u Nisu, kraj sveta kakav smo znali. Dramaticno kao povecanje plata u Srbiji.

Srboljub

pre 6 godina

"Bondstil baza na Kosovu i par hiljada vojnika plus vojna tehnika moze - humanitarni centar u Nisu ne moze - jer izaziva zabrinutost?"
(slobodan, 15. jun 2017 12:31)
Da, jer vojni objekt nije prikriveno leglo špijunaže.
Pod dva, i mnogo važnije: da li citirani i slični rusofiličarski komentari upućuju na to da još uvek postoje odrasli ljudi koji misle da će Srbija, izolovana u svakom smislu, prosperirati kao odana gubernija?

zg232

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.
(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Zar je malo 2 mil. ljudi? Zar treba imati još žrtava? Mali narodi ne odlučuju o bandi koja ih vodi. Državnost određuje ekonomska i vojna snaga i broj stanovnika. Čak ni Poljska sa 40 mil. ne može kazati da može voditi samostalnu i neutralnu politiku. Kako to može Crna Gora, Srbija ili Hrvatska? Zar stvarno mislite da Hrvati i Crnogorci ne vole Ruse? Balkan će biti izvor nesigurnosti dok svi ne uđu u NATO i EU. To je po onome, Bog je visoko, Rusija daleko. Po tome se određuju narodi koji imaju gen za opstanak.

onako usput

pre 6 godina

Procitao sam tekst i ne vidim nikakvu paniku kao sto ste napisali u tekstu:) Ovde je glavno pitanje: Zasto Rusi traze specijalni status u Srbiji za svoje ljude? Kakav je to "humanitarni centar" ako Rusi traze "specijalni status"? Sta se krije iza tog "humanitarnog centra"?

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

... Ne verujemo da Rusija ima dobre namere da pomogne Balkanu da ide ka EU", rekao je Ji...

Nisam im nikad verovala i ne mogu im verovati. A onim poslužavnikom poklonjenim Vučiću je indirektno poručeno: služi nas i služi nam.
Kada ćemo se i da li ćemo se nekada osloboditi sopstvenog mita da su nam Rusi i Rusija prijatelji?

n6

pre 6 godina

ma ljudi koji centar jak mi taj centar u Nisu. eno ih stacionirani su kod aerodroma imaju 2-3 kamiona za gasenje pozara(fala bogu pa su novi mislim da su mercedesi), 2-3 skode rapid karavan, i jedan mislim da je AN onaj avion za gasenje pozara koji malo malo pa protrese grad kad odleti negde i nema ga dve nedelje pa se opet vrati i to je to. koja crna baza koji crni centar aman.

srce sumadije

pre 6 godina

atom, 15. jun 2017 11:00)
Znas li ti uopste koliko je za gradjane Srbije opasna ta ruska skalamerija i Nisu dodje li do nekog sukoba izmedju Amera i Rusa.Mislis li ti i tebi ovde slicni koji opravdavate to rusko navlacenje Srbije na sukob da ce ta ustanova biti postedjena.Nece a znas li koliko ce zrtava biti tu u Nisu takodje zbog Rusije i vas kojo podrzavate to?

shommy

pre 6 godina

Pre neki dan nato kolona od pedesetak vozila bez tablica ide iz Bugarske ka Kosovu, upao sam baš kod obilaznice kod Niša. Malo li je od nas za nato, prošli su par stotina metra od Rusa i njihovog centra.

Branko

pre 6 godina

@(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Ne volim Amere ali su oni ipak svetska sila broj 1 i nije pametno da im opet brkamo prst u oko. Bojim se da mogu da odluče da više ne postojimo kao država u roku od 2 sata. I verujte mi da koliko su jaki tako bi i bilo. Ako kažu da im smeta ta baza, sklanjajte bre ljudi tu bazu, pa nek se oni sa Rusima razračunaju. Male države su suverene koliko im velike sile dozvole. Tako je Milošević nekad Holbruku pametovao pa znamo šta se desilo. Da se graničimo sa Rusima drugačije bi bilo. Ovako smo ga ugasili ako ih iznerviramo.

ne mozes biti nesvrstan na Balkanu

pre 6 godina

Ne moze se sedate na dve stolice uzimati milijarde iz evropskih EU fondova, milionska srpska emigracija pobegla na zapad da radi a u isto vreme da budes ruski vazal za rusku spoljnu politiku a ako tebe sve zemlje NATO clanice. To je recept za samounistenje.

licemeri

pre 6 godina

"Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj."


Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN

Dušan

pre 6 godina

Pa ameri imaju specijalan status za svakog svog vojnika ma gde on u svetu bio i ma šta počinio. A kao svetska sila osim osionog i arogantnog ponašanja u politici i ekonomiji diktiraju i dozvoljavaju drugima, samo ono što sa stola padne.

milan

pre 6 godina

To panikom označiti je više nego preterano, ajde da se kaže brine to ide. Mi pokušavamo da se održimo na klackalici SAD-Rusija i zaboravljamo da od nje može brzo da postane vrteška a to ne valja da su posledice kud i kamo drastičnije.

sale

pre 6 godina

"Ako dozvoli Rusiji da oformi centar za špijunažu, izgubiće kontrolu nad delom svoje teritorije", rekao je Hojt Ji.".... A Američke baze po drugim zemljama gde njihovi vojnici mogu da rade štagod im padne na pamet, to nije "gubljenje kontrole" nad teritorijom te zemlje. Smejurija od izjave.

draganstain

pre 6 godina

Zanima me samo kome se gospodin obraća?Ako se obraća narodima nad kojima još nije izvršena lobotomija,gubi vreme.Ako se obraća prosečnom Amerikancu,onda je u pravu.

Бинср

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.

tja

pre 6 godina

Mi bi morali da budemo u panici, a ne oni. Ako se Rusi ovde instaliraju, to za nas jedino znaci zaostalost, diktatura i neprijateljsko okruzenje. Da li tako nesto i jedan narod na svetu zeli za sebe? Mozda bi to trebalo pitati AV?

Pera

pre 6 godina

@Pendula

Slazem se. Ali treba da imamo isti stav prema svim strancima baziran na reciprocitetu: ako Ameri prave centar na Kosovu, neka prave i Rusi u Nisu, ako nas Rusi ili Ameri uslovljavaju i zavlace - treba se otarasiti obe strane jer nama je isto, da nas bije Rus ili Amerikanac. EU ili bilo sta drugo IMA alternativu i, pre svega, trebamo biti Srbi, a stanci su na ovom podrucju uvek bili prolazni.

Kad prestanemo da budemo mazohisti, trebali bi napraviti reforme radi nas samih, kazniti prevarnte i kriminalce, napraviti zakon koji garantuje red, rad i mir, a ne gledati levo li desno i cekati da nam neko nesto udeli. Da Srbija postane "mala Svajcarska" - svi bi se grabili da dodju kod nas, pa ne bi smetao ni NATO centar u Beogradu ili 2 ruska centra u Nisu...

licemeri

pre 6 godina

"Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj."


Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN

sale

pre 6 godina

"Ako dozvoli Rusiji da oformi centar za špijunažu, izgubiće kontrolu nad delom svoje teritorije", rekao je Hojt Ji.".... A Američke baze po drugim zemljama gde njihovi vojnici mogu da rade štagod im padne na pamet, to nije "gubljenje kontrole" nad teritorijom te zemlje. Smejurija od izjave.

Бинср

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.

Dušan

pre 6 godina

Pa ameri imaju specijalan status za svakog svog vojnika ma gde on u svetu bio i ma šta počinio. A kao svetska sila osim osionog i arogantnog ponašanja u politici i ekonomiji diktiraju i dozvoljavaju drugima, samo ono što sa stola padne.

draganstain

pre 6 godina

Zanima me samo kome se gospodin obraća?Ako se obraća narodima nad kojima još nije izvršena lobotomija,gubi vreme.Ako se obraća prosečnom Amerikancu,onda je u pravu.

shommy

pre 6 godina

Pre neki dan nato kolona od pedesetak vozila bez tablica ide iz Bugarske ka Kosovu, upao sam baš kod obilaznice kod Niša. Malo li je od nas za nato, prošli su par stotina metra od Rusa i njihovog centra.

Pera

pre 6 godina

@Pendula

Slazem se. Ali treba da imamo isti stav prema svim strancima baziran na reciprocitetu: ako Ameri prave centar na Kosovu, neka prave i Rusi u Nisu, ako nas Rusi ili Ameri uslovljavaju i zavlace - treba se otarasiti obe strane jer nama je isto, da nas bije Rus ili Amerikanac. EU ili bilo sta drugo IMA alternativu i, pre svega, trebamo biti Srbi, a stanci su na ovom podrucju uvek bili prolazni.

Kad prestanemo da budemo mazohisti, trebali bi napraviti reforme radi nas samih, kazniti prevarnte i kriminalce, napraviti zakon koji garantuje red, rad i mir, a ne gledati levo li desno i cekati da nam neko nesto udeli. Da Srbija postane "mala Svajcarska" - svi bi se grabili da dodju kod nas, pa ne bi smetao ni NATO centar u Beogradu ili 2 ruska centra u Nisu...

ne mozes biti nesvrstan na Balkanu

pre 6 godina

Ne moze se sedate na dve stolice uzimati milijarde iz evropskih EU fondova, milionska srpska emigracija pobegla na zapad da radi a u isto vreme da budes ruski vazal za rusku spoljnu politiku a ako tebe sve zemlje NATO clanice. To je recept za samounistenje.

Sloba

pre 6 godina

Beze ljudi po ulicama New Yorka, sklanjaju se u podrume, cupaju kose u udaraju se u grudi. Ima breaking news na CNN, ABC...live broadcasting: Rusi u Nisu, kraj sveta kakav smo znali. Dramaticno kao povecanje plata u Srbiji.

Milan

pre 6 godina

Gospodine, Scot, mi nemamo kontrolu nad nasom teritorijom i zato nam i treba takav centar. A, ta kontrola je izgubljenja zahvaljujuci vasoj dirketnoj podrsci secesiji KiM.

poz

tja

pre 6 godina

Mi bi morali da budemo u panici, a ne oni. Ako se Rusi ovde instaliraju, to za nas jedino znaci zaostalost, diktatura i neprijateljsko okruzenje. Da li tako nesto i jedan narod na svetu zeli za sebe? Mozda bi to trebalo pitati AV?

Branko

pre 6 godina

@(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Ne volim Amere ali su oni ipak svetska sila broj 1 i nije pametno da im opet brkamo prst u oko. Bojim se da mogu da odluče da više ne postojimo kao država u roku od 2 sata. I verujte mi da koliko su jaki tako bi i bilo. Ako kažu da im smeta ta baza, sklanjajte bre ljudi tu bazu, pa nek se oni sa Rusima razračunaju. Male države su suverene koliko im velike sile dozvole. Tako je Milošević nekad Holbruku pametovao pa znamo šta se desilo. Da se graničimo sa Rusima drugačije bi bilo. Ovako smo ga ugasili ako ih iznerviramo.

G

pre 6 godina

600 američkih i 4000 NATO vojnika na srpskoj teritoriji će biti ugroženo ruskim humanitarnim centrom na takodje srpskoj teritoriji.
To brine američkog abasadora?!
Srbe treba da brine prisustvo tolikog broja tudjih trupa na njenoj teritoriji...

slavonac

pre 6 godina

Konkretno..Americka ambasda u Hr..Peti kat zgrade potpuno zatvoren bez stakala a katovi nize sa staklima od 15cm debljine..i to sve na 7000kvadrata..Hr vlasti ne smiju niti pomislit pitat sto se gore nalazi i kakvim poslovima se bave a ameri imaju barem slicnu takvu zgradu u svakom cosku svijeta a plase se tamo nekog navodnog spijunskog centra Nisu.Svasta..

milan

pre 6 godina

To panikom označiti je više nego preterano, ajde da se kaže brine to ide. Mi pokušavamo da se održimo na klackalici SAD-Rusija i zaboravljamo da od nje može brzo da postane vrteška a to ne valja da su posledice kud i kamo drastičnije.

n6

pre 6 godina

ma ljudi koji centar jak mi taj centar u Nisu. eno ih stacionirani su kod aerodroma imaju 2-3 kamiona za gasenje pozara(fala bogu pa su novi mislim da su mercedesi), 2-3 skode rapid karavan, i jedan mislim da je AN onaj avion za gasenje pozara koji malo malo pa protrese grad kad odleti negde i nema ga dve nedelje pa se opet vrati i to je to. koja crna baza koji crni centar aman.

pedja

pre 6 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da poverujem. Svi su ili za ili protiv. Kao prvo. Naziv centra je "Srpsko-Ruski humanitarni centar" i tamo je malo više naših ljudi nego Rusa. Drugo. Političke igre i karakterizacije su uglavnom sretstvo prinude od strane Amerike i NATO satelita tako da ta "zabrinutost" nema veze sa zabrinutošću već služi samo kao packa tj. opomena Srpskoj vladi i karakterizacija iste kao pro ruski naklonjene. I na kraju razmislite malo šta je interes Srbije. Interesi Srbije nisu u povlađivanju ni Rusima a pogotovo Amerikancima. Umesto stalnog okretanja na istok ili zapad,kuknjave i gladi za tuđim parama i odobravanjem mislim da bi se konačno diskusije trebale povesti u pravcu zabrinutosti za Srbiju. 100 ruskih centara ako to znači boljitak za Srbiju i isto toliko američkih baza ukoliko plate ono što su porušili i prestanu pretiti.

Miloš

pre 6 godina

Hajde da se sada ne bavim Kosovom u kontekstu ove sjajne izjave o "gubljenju teritorije", ali evo već danas SAD mogu da ukinu čuvenu Zonu bezbednosti, na teritoriji centralne Srbije ka administrativnoj liniji sa Kosovom, gde je zabranjen pristup srpskoj vojsci ili zonu od 25km zabrane vazdušnog saobraćaja, opet na teritoriji centralne Srbije - sve to je uspostavljeno Kumanovskim sporazumom. To može danas da se promeni.

Milan

pre 6 godina

Ne znam, kako godine prolaze sve više menjam stav o Rusiji. Od malena sam učen da su to naša braća, nešto pozitivno u suštini. Medjutim, sada to nije slučaj, naprotiv. Ne videh za svojih 40 i kusur ama baš nikakav benefit za svoju zemlju, ništa pozitivno za nas osim prazne priče. Tako da, što dalje od nas ako mene pitate.

onako usput

pre 6 godina

Procitao sam tekst i ne vidim nikakvu paniku kao sto ste napisali u tekstu:) Ovde je glavno pitanje: Zasto Rusi traze specijalni status u Srbiji za svoje ljude? Kakav je to "humanitarni centar" ako Rusi traze "specijalni status"? Sta se krije iza tog "humanitarnog centra"?

Srbin

pre 6 godina

Prvo i osnovno, nase obavestajne sluzbe u potpunosti saradjuju sa Rusijom. Drugo , nemaju oni sta spijunirati odavde sto ne mogu sa mora,svemira i Kalinigrada.
Trece,spijunski centar se moze napraviti u jednoj prodavnici tipa Tehnomanije. Ne treba im bunker za to.
I cetvrto a najvaznije, ne sme Amerika niti Rusija da odlucuje sta i kako u Srbiji. Niti Amerika ,kao sto neko ispisa, moze "odluciti da Srbija ne postoji". Taj kompleks inferiornosti je zaista smesan i odraz jedne nesposobnosti spoznaje realnosti.

miloš

pre 6 godina

ma ko ih šiša i jedne i druge.. oni samo gledaju svoje interese,a mi bi trebali da gledamo naše i da koristimo ovakvu situaciju maksimalno...pozz živela Srbija !!

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

... Ne verujemo da Rusija ima dobre namere da pomogne Balkanu da ide ka EU", rekao je Ji...

Nisam im nikad verovala i ne mogu im verovati. A onim poslužavnikom poklonjenim Vučiću je indirektno poručeno: služi nas i služi nam.
Kada ćemo se i da li ćemo se nekada osloboditi sopstvenog mita da su nam Rusi i Rusija prijatelji?

zg232

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.
(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Zar je malo 2 mil. ljudi? Zar treba imati još žrtava? Mali narodi ne odlučuju o bandi koja ih vodi. Državnost određuje ekonomska i vojna snaga i broj stanovnika. Čak ni Poljska sa 40 mil. ne može kazati da može voditi samostalnu i neutralnu politiku. Kako to može Crna Gora, Srbija ili Hrvatska? Zar stvarno mislite da Hrvati i Crnogorci ne vole Ruse? Balkan će biti izvor nesigurnosti dok svi ne uđu u NATO i EU. To je po onome, Bog je visoko, Rusija daleko. Po tome se određuju narodi koji imaju gen za opstanak.

srce sumadije

pre 6 godina

atom, 15. jun 2017 11:00)
Znas li ti uopste koliko je za gradjane Srbije opasna ta ruska skalamerija i Nisu dodje li do nekog sukoba izmedju Amera i Rusa.Mislis li ti i tebi ovde slicni koji opravdavate to rusko navlacenje Srbije na sukob da ce ta ustanova biti postedjena.Nece a znas li koliko ce zrtava biti tu u Nisu takodje zbog Rusije i vas kojo podrzavate to?

novi sad

pre 6 godina

citiram cenjenog gospodina:"SAD imaju oko 600 američkih vojnika i 4.000 pripadnika NATO mirovnih snaga, nije pozitivan pomak. "Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj. " slazem se u potpunosti.

Srboljub

pre 6 godina

"Bondstil baza na Kosovu i par hiljada vojnika plus vojna tehnika moze - humanitarni centar u Nisu ne moze - jer izaziva zabrinutost?"
(slobodan, 15. jun 2017 12:31)
Da, jer vojni objekt nije prikriveno leglo špijunaže.
Pod dva, i mnogo važnije: da li citirani i slični rusofiličarski komentari upućuju na to da još uvek postoje odrasli ljudi koji misle da će Srbija, izolovana u svakom smislu, prosperirati kao odana gubernija?

DiSi

pre 6 godina

Sve je tako - bombardovanje, licemerje, Rusi, Ameri... Malo pameti u glavu, Srbi dragi. Ne dolaze Rusi radi vas, da vam pomognu. NATO vam je svuda oko vas, čak i na Kosovu. Otklon i mudrost. Ako se Rusi instaliraju kod vas, neće biti mira još dugo i uvek ćete biti poligon za odmeravanje snaga. Hladna glava, ne ludo srce. Nije lako, ali zbog vas i vaše dece, okrenite se ekonomiji, rešavanju nekih akutnih problema... Rusi ili Ameriknci vam je nametnut izbor i zato mudro.

kibicer

pre 6 godina

Kod Amera cenim sto otvoreno i bez uvijanja kazu sta hoce i kakve su posledice nesaradnje sa njima. Sa Rusima se ne zna ni sta hoce ni sta nece a pogotovo se ne zna za posledice ... A ako mora da se bira onda sam za Amere.

para buši gde burgija neće

pre 6 godina

Pocepane zemlje bivse SFRJ su trenutno u kreditima, odnosno u dugu oko 180 milijardi eura???? Dobro procitajte 180 milijardi eura??? Bivsa SFRJ u najvecoj krizi je bila duzna oko 22 milijarde dolara, imajuci na umu da je od toga najmanje pola bilo prema bivsem SSSR-u, sto se moglo "prebijati i u robi" a ostalo uglavnom zapadu. Od 1995 do danas, banke u vlasnistvu privatnog kapitala, uglavnom iz USA i Nemacke su plasirale kredita na prostor bivse SFRJ, mislim kumulativno, preko 600 milijardi dolara, dobro procitajte 600 milijardi dolara, na koje ubiraju kamatu i dan danas. KRAJ SE NE NAZIRE.....Zbog cega je rasturena SFRJ? Ko je prijatelj Srbima, a ko Hrvatima? Da li na ovim nesrecnim prostorima iko ima 2 GRAMA MOZGA????

utin

pre 6 godina

vreme ce pokazati da su za raspad jugoslavije krivi ruski agenti i istocno nemacka obavestajna sluzba - stazi. pogledajte samo cinjenice i sami cete shvatiti

rosonero

pre 6 godina

@ utin

dobro , a kazi mi ko je onda kriv za raspad sssr-a !? kazi mi koji je cilj razbijanja sfrj od strane tih agenata , i navedi mi jedan dokaz , a ja cu tebi na svaki tvoj dokaz dati pet , zasto je zapad razbio sfrj i sssr , i zasto je sad bivsa juga u ropstvu , zasto se svakodnevno iseljavaju ljudi i ciji je to plan , vazi !!!?

ludi konj

pre 6 godina

(slavonac, 15. jun 2017 13:44) To su nasi saveznici i ja bi im dao jos deset takvih zgrada u HR, hrvatski piloti se skoluju u americi, pola viskih vojnih činova.. Italija ima preko 70 vojnih baza američe vojske i nitko ne pravi problem oko toga.. Problem rade one zemlje gdje Rusija ima svoje prste duboko u vlasti.. Bio sam u Estoniji i Poljskoj, i znam sta ljudi misle o Ruskoj čizmi zato sto su živjeli tako 40 godina, oni stariji koji pamte prije bi umrli neko ponovo bili pod Rusijom.. Nemam ništa protiv Rusije, ali seljčke price o slavenskoj braci su za stare babe po selima..

lila

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.

Bojan BP

pre 6 godina

Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN
(licemeri, 15. jun 2017 09:17)

Tvoj komentar i broj lajkova koji je dobio je paradigma srpskog autizma. Da se razumemo, ne krivim te, ti si bas kao i 90% ove nesrecne nacije decenijama trovan lazima i zamenama teza. Vi verujete i dalje da je do bombardovanja doslo zato sto nas mrze, vas ne interesuju Vukovar, Sarajevo, Srebrenica i hladnjace, vi i dalje verujete da se NATO intervencija zvala Milosrdni andjeo i da su nas zasipali nekakvim osirumasenim uranijumom. Ne krivim vas, samo mi je zao i vas, a i sebe i svoje dece sto su rodjeni u zemlji koju je istina i logika odavno napustila :-(

Sloba

pre 6 godina

Znači baš im bode oko tih20ak "opasnih" Rusa, ugrožavaju sigurnost jadnih 4600 naoružanih vojnika NATO. Generalno me nije briga ni za jedne ni za druge ali smešno je koliko se Ameri busaju za sitnice I gluposti. Verovatno kao I uvek bacaju prašinu u oči da bi nešto svoje sakrili...

ljicky

pre 6 godina

Hajde da koristimo ovo za ucenu amerikanaca jer izgleda da tako funkcionise svet danas(kao nekad) - vi nama ekspresni i bezuslovni ulaz u EU(po tipu Bugarske i Rumunije), a mi raskrstimo sa Rusijom. Ne moze? E pa dobro - onda dolaze Rusi pa cemo da vidimo sta cete....

Nemo

pre 6 godina

Samo da pitam ljude koji govore da Ruski humanitarni centar treba ukinuti, uclaniti se u NATO i sl., ko nam je gasio pozare na planinama pre neku godinu-Rusi iz tog humanitarnog centra, da nije bilo njih imali bi nemerljivu ekolosku stetu, ko zna koliko bi sume izgorelo.. Ko je spasavao ljude od poplava po Srbiji - isti ti Rusi. A ovi iz NATO-a nam poslali pismo podrske. Toliko.

Mile

pre 6 godina

Da je Srbija pametna pridruzila bi se NATO kao trenutno neprikosnovenoj sili broj 1 na planeti Zemlji, zbog okruzenja, zbog sopstvene bezbednosti (pogledajte mapu). Ako ne, onda bi zaista bili neutralni, ne deklarativno kako smo sada, vec i stvarno, i ukinula Ruski centar u Nisu. Kakav bre Ruski, Kineski, marsovski, Americki centar u nasoj zemlji Srbiji, ako smo neutralni??? Ukidaj to, ne izazivaj sudbinu i ne stvaraj od Srbije poligon za rat jedne super sile kakva je Amerika i NATO i jedne globalne sile kakva je Rusija. Da li smo zaista toliko glupi i toliki slepci??? Reci Rusima, hvala lepo, ali mnogo je bre opasno, idite negde drugde, razumece, pa prijatelji su nam i braca! Eno razumeli sto su Hrvatska i Slovenija u NATO, saradjuju sa njima, prosle godine Putin bio u Sloveniji, Hrvatskoj davali S-300, e da li nece nas Srbe, najblizu bracu razumeti i oprostiti?

wer

pre 6 godina

mi smo jos jedini narod u regionu koji nije skapirao da se real-life politika i opstanak nacije ne nalazi u tradicinoalnim nacional-romanticarskim idealima vec u celivanju du**ta tamo gde i koliko je to potrebno.

el ne kapirate da nemamo nikakvo vojno pokrice za to vase 'junastvo' po komentarima. vi mozda srca imate, ali mozga sigurno ne. u osteljivim vremenima inteligencija je neuporedivo vaznija od par napaljenih budala, zbog kojih svi mozemo da izginemo.

jednom cete valjda ukapirati da nam ni sad ni rusi nisu nikakvi prijatelji, i da smo mi samo jedna od moneta za potkusurivanje. valja se prodati skupo.. mozak rodjaci, mozak

zg232

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.
(lila, 15. jun 2017 15:35)

Pogledaj karti NATO zemalja oko Srbije. Njih oboji, a Srbiju ne. Dobijaš rupu. Obje sile žele teritorij, sa stanovništvom ili bez njega. Ljudi im nisu bitni. Jedni žele zaokružiti područje bez te rupe, a drugi želi iz te rupe zaj.....ti onog drugog.

Ivan

pre 6 godina

NATO je bez sumlje zlocinacka organizacija ciji su clanovi zasticeni od napada ali smeju da idu po celom svetu i napadaju gde god hoce. Ne moze ni da se izbroji koliko su nevinih ljudi pobili od kada je organizacija stvorena. Srbija ne bi trebala da se pridruzi NATOu ako ima bilo koje moralne standarde.

Sa druge strane, da li Srbija treba da bude JEDINA zemlja na ovoj planeti koja gleda moralne standarde umesto licnih interasa?
da li ce rusi sutra da posalju vojsku na kosovo da stiti srbe tamo? da li rusija vojno garantuje teritorijalni integritet ovo malo srbije sto je ostalo?

ako ne, mozda treba gledati druge opcije.

stršljen ko golubica

pre 6 godina

Meni Rus ne smeta, a da branim SAD onoliku silu od druge sile Rusije, pa super su ga zamislili. Ne pada mi na pamet da plaćam tudje račune ni EU, ni SAD ni NATO pa ma kako to nazivali vrednostima (a jedan jede, a drugi plaća). NATO tek treba da preživi administraciju SAD, kada SAD budu dale u naredne četiri godine po 900 milijardi za NATO (mada će novac po svemu sudeći otići za infrastrukturu 1,100 milijardi godišnje, a kao pojma nemaju odakle će da dodju) onda može da se razmisli o NATO. Trenutno NATO može samo da se nameće, ali realna vrednost mu pada.

pokisli vrabac

pre 6 godina

Superiorna odbrana zemlja ne počiva na kolektivizaciji i brojkama, NATO je već preterano veliki. Superiorna odbrana počiva na individulaizaciji, jedan borac može da obori bilo koju silu, to je standard ostalo je neevolutivna boranija kojoj je lakše da imitira nego da misli. Saradnja je valjan evolutivno podržan princip, učlanjenje ne donosi bilo kakav razvoj osim trokova. Kada neko kaže bićete bezbedni, misli nema potrebe da se razvijaš vojno, to je opasno u svakom slučaju. Ja verujem da će Srbija kao što Izrael nalazi vrhunske pojedince proizvodidti svoje vojnike kadre stići i uteći, probiti front kada su svi zaglavljeni, zarobljavati čete jednim vojnikom, e to je standard, e to je evolucija i važi i dan danas, ostalo je kao što je i prvi svetski a i drugi svetski i vijetnam i danas avganistan samo način da se zaglaviš i žrtvuješ ljude. Uvek je samo mali broj njih bio taj koji je silu bacao na kolena, masa služi samo da pruži i osigura legitimitet i isporuči račun. NATO nije za odbranu, NATO nije za pobedu, NATO je sistem za isporuku računa, ali samo onih koji se njima svidjaju. Ja ne želim da plaćam njihove račune.

tja

pre 6 godina

Mi bi morali da budemo u panici, a ne oni. Ako se Rusi ovde instaliraju, to za nas jedino znaci zaostalost, diktatura i neprijateljsko okruzenje. Da li tako nesto i jedan narod na svetu zeli za sebe? Mozda bi to trebalo pitati AV?

Branko

pre 6 godina

@(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Ne volim Amere ali su oni ipak svetska sila broj 1 i nije pametno da im opet brkamo prst u oko. Bojim se da mogu da odluče da više ne postojimo kao država u roku od 2 sata. I verujte mi da koliko su jaki tako bi i bilo. Ako kažu da im smeta ta baza, sklanjajte bre ljudi tu bazu, pa nek se oni sa Rusima razračunaju. Male države su suverene koliko im velike sile dozvole. Tako je Milošević nekad Holbruku pametovao pa znamo šta se desilo. Da se graničimo sa Rusima drugačije bi bilo. Ovako smo ga ugasili ako ih iznerviramo.

ne mozes biti nesvrstan na Balkanu

pre 6 godina

Ne moze se sedate na dve stolice uzimati milijarde iz evropskih EU fondova, milionska srpska emigracija pobegla na zapad da radi a u isto vreme da budes ruski vazal za rusku spoljnu politiku a ako tebe sve zemlje NATO clanice. To je recept za samounistenje.

Samosvesna gradjanka

pre 6 godina

... Ne verujemo da Rusija ima dobre namere da pomogne Balkanu da ide ka EU", rekao je Ji...

Nisam im nikad verovala i ne mogu im verovati. A onim poslužavnikom poklonjenim Vučiću je indirektno poručeno: služi nas i služi nam.
Kada ćemo se i da li ćemo se nekada osloboditi sopstvenog mita da su nam Rusi i Rusija prijatelji?

srce sumadije

pre 6 godina

atom, 15. jun 2017 11:00)
Znas li ti uopste koliko je za gradjane Srbije opasna ta ruska skalamerija i Nisu dodje li do nekog sukoba izmedju Amera i Rusa.Mislis li ti i tebi ovde slicni koji opravdavate to rusko navlacenje Srbije na sukob da ce ta ustanova biti postedjena.Nece a znas li koliko ce zrtava biti tu u Nisu takodje zbog Rusije i vas kojo podrzavate to?

Srboljub

pre 6 godina

"Bondstil baza na Kosovu i par hiljada vojnika plus vojna tehnika moze - humanitarni centar u Nisu ne moze - jer izaziva zabrinutost?"
(slobodan, 15. jun 2017 12:31)
Da, jer vojni objekt nije prikriveno leglo špijunaže.
Pod dva, i mnogo važnije: da li citirani i slični rusofiličarski komentari upućuju na to da još uvek postoje odrasli ljudi koji misle da će Srbija, izolovana u svakom smislu, prosperirati kao odana gubernija?

onako usput

pre 6 godina

Procitao sam tekst i ne vidim nikakvu paniku kao sto ste napisali u tekstu:) Ovde je glavno pitanje: Zasto Rusi traze specijalni status u Srbiji za svoje ljude? Kakav je to "humanitarni centar" ako Rusi traze "specijalni status"? Sta se krije iza tog "humanitarnog centra"?

zg232

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.
(Бинср, 15. jun 2017 09:30)

Zar je malo 2 mil. ljudi? Zar treba imati još žrtava? Mali narodi ne odlučuju o bandi koja ih vodi. Državnost određuje ekonomska i vojna snaga i broj stanovnika. Čak ni Poljska sa 40 mil. ne može kazati da može voditi samostalnu i neutralnu politiku. Kako to može Crna Gora, Srbija ili Hrvatska? Zar stvarno mislite da Hrvati i Crnogorci ne vole Ruse? Balkan će biti izvor nesigurnosti dok svi ne uđu u NATO i EU. To je po onome, Bog je visoko, Rusija daleko. Po tome se određuju narodi koji imaju gen za opstanak.

Milan

pre 6 godina

Ne znam, kako godine prolaze sve više menjam stav o Rusiji. Od malena sam učen da su to naša braća, nešto pozitivno u suštini. Medjutim, sada to nije slučaj, naprotiv. Ne videh za svojih 40 i kusur ama baš nikakav benefit za svoju zemlju, ništa pozitivno za nas osim prazne priče. Tako da, što dalje od nas ako mene pitate.

utin

pre 6 godina

vreme ce pokazati da su za raspad jugoslavije krivi ruski agenti i istocno nemacka obavestajna sluzba - stazi. pogledajte samo cinjenice i sami cete shvatiti

kibicer

pre 6 godina

Kod Amera cenim sto otvoreno i bez uvijanja kazu sta hoce i kakve su posledice nesaradnje sa njima. Sa Rusima se ne zna ni sta hoce ni sta nece a pogotovo se ne zna za posledice ... A ako mora da se bira onda sam za Amere.

licemeri

pre 6 godina

"Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj."


Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN

Бинср

pre 6 godina

А шта је ''добар корак'' за САД. Да укинемо потпуно своју државност и будемо као Македонија и Црна Гора, Босна, где шака бандита шпарта и мења судбине целог народа и земље? Ало људи ово је Србија, дала је 2 милиона живота само у 20ом веку да би се тако звала и да би постојала уопште.

ludi konj

pre 6 godina

(slavonac, 15. jun 2017 13:44) To su nasi saveznici i ja bi im dao jos deset takvih zgrada u HR, hrvatski piloti se skoluju u americi, pola viskih vojnih činova.. Italija ima preko 70 vojnih baza američe vojske i nitko ne pravi problem oko toga.. Problem rade one zemlje gdje Rusija ima svoje prste duboko u vlasti.. Bio sam u Estoniji i Poljskoj, i znam sta ljudi misle o Ruskoj čizmi zato sto su živjeli tako 40 godina, oni stariji koji pamte prije bi umrli neko ponovo bili pod Rusijom.. Nemam ništa protiv Rusije, ali seljčke price o slavenskoj braci su za stare babe po selima..

Pera

pre 6 godina

@Pendula

Slazem se. Ali treba da imamo isti stav prema svim strancima baziran na reciprocitetu: ako Ameri prave centar na Kosovu, neka prave i Rusi u Nisu, ako nas Rusi ili Ameri uslovljavaju i zavlace - treba se otarasiti obe strane jer nama je isto, da nas bije Rus ili Amerikanac. EU ili bilo sta drugo IMA alternativu i, pre svega, trebamo biti Srbi, a stanci su na ovom podrucju uvek bili prolazni.

Kad prestanemo da budemo mazohisti, trebali bi napraviti reforme radi nas samih, kazniti prevarnte i kriminalce, napraviti zakon koji garantuje red, rad i mir, a ne gledati levo li desno i cekati da nam neko nesto udeli. Da Srbija postane "mala Svajcarska" - svi bi se grabili da dodju kod nas, pa ne bi smetao ni NATO centar u Beogradu ili 2 ruska centra u Nisu...

DiSi

pre 6 godina

Sve je tako - bombardovanje, licemerje, Rusi, Ameri... Malo pameti u glavu, Srbi dragi. Ne dolaze Rusi radi vas, da vam pomognu. NATO vam je svuda oko vas, čak i na Kosovu. Otklon i mudrost. Ako se Rusi instaliraju kod vas, neće biti mira još dugo i uvek ćete biti poligon za odmeravanje snaga. Hladna glava, ne ludo srce. Nije lako, ali zbog vas i vaše dece, okrenite se ekonomiji, rešavanju nekih akutnih problema... Rusi ili Ameriknci vam je nametnut izbor i zato mudro.

Bojan BP

pre 6 godina

Odlično, ako se za to zalažete treba samo da:

- ne podmećete klipove Srbiji (preko svojih vazala) u pristupanju EU

- poništite priznanje tzv. rep. Kosovo,

- dozvolite i pomognete državnim organima Srbije da preuzmu civilnu vlast na celom Kosovu

- platite ratnu odštetu za uništenje Srbije bombardovanjem mimo odluka UN
(licemeri, 15. jun 2017 09:17)

Tvoj komentar i broj lajkova koji je dobio je paradigma srpskog autizma. Da se razumemo, ne krivim te, ti si bas kao i 90% ove nesrecne nacije decenijama trovan lazima i zamenama teza. Vi verujete i dalje da je do bombardovanja doslo zato sto nas mrze, vas ne interesuju Vukovar, Sarajevo, Srebrenica i hladnjace, vi i dalje verujete da se NATO intervencija zvala Milosrdni andjeo i da su nas zasipali nekakvim osirumasenim uranijumom. Ne krivim vas, samo mi je zao i vas, a i sebe i svoje dece sto su rodjeni u zemlji koju je istina i logika odavno napustila :-(

sale

pre 6 godina

"Ako dozvoli Rusiji da oformi centar za špijunažu, izgubiće kontrolu nad delom svoje teritorije", rekao je Hojt Ji.".... A Američke baze po drugim zemljama gde njihovi vojnici mogu da rade štagod im padne na pamet, to nije "gubljenje kontrole" nad teritorijom te zemlje. Smejurija od izjave.

draganstain

pre 6 godina

Zanima me samo kome se gospodin obraća?Ako se obraća narodima nad kojima još nije izvršena lobotomija,gubi vreme.Ako se obraća prosečnom Amerikancu,onda je u pravu.

Dušan

pre 6 godina

Pa ameri imaju specijalan status za svakog svog vojnika ma gde on u svetu bio i ma šta počinio. A kao svetska sila osim osionog i arogantnog ponašanja u politici i ekonomiji diktiraju i dozvoljavaju drugima, samo ono što sa stola padne.

Milan

pre 6 godina

Gospodine, Scot, mi nemamo kontrolu nad nasom teritorijom i zato nam i treba takav centar. A, ta kontrola je izgubljenja zahvaljujuci vasoj dirketnoj podrsci secesiji KiM.

poz

milan

pre 6 godina

To panikom označiti je više nego preterano, ajde da se kaže brine to ide. Mi pokušavamo da se održimo na klackalici SAD-Rusija i zaboravljamo da od nje može brzo da postane vrteška a to ne valja da su posledice kud i kamo drastičnije.

G

pre 6 godina

600 američkih i 4000 NATO vojnika na srpskoj teritoriji će biti ugroženo ruskim humanitarnim centrom na takodje srpskoj teritoriji.
To brine američkog abasadora?!
Srbe treba da brine prisustvo tolikog broja tudjih trupa na njenoj teritoriji...

slavonac

pre 6 godina

Konkretno..Americka ambasda u Hr..Peti kat zgrade potpuno zatvoren bez stakala a katovi nize sa staklima od 15cm debljine..i to sve na 7000kvadrata..Hr vlasti ne smiju niti pomislit pitat sto se gore nalazi i kakvim poslovima se bave a ameri imaju barem slicnu takvu zgradu u svakom cosku svijeta a plase se tamo nekog navodnog spijunskog centra Nisu.Svasta..

pedja

pre 6 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da poverujem. Svi su ili za ili protiv. Kao prvo. Naziv centra je "Srpsko-Ruski humanitarni centar" i tamo je malo više naših ljudi nego Rusa. Drugo. Političke igre i karakterizacije su uglavnom sretstvo prinude od strane Amerike i NATO satelita tako da ta "zabrinutost" nema veze sa zabrinutošću već služi samo kao packa tj. opomena Srpskoj vladi i karakterizacija iste kao pro ruski naklonjene. I na kraju razmislite malo šta je interes Srbije. Interesi Srbije nisu u povlađivanju ni Rusima a pogotovo Amerikancima. Umesto stalnog okretanja na istok ili zapad,kuknjave i gladi za tuđim parama i odobravanjem mislim da bi se konačno diskusije trebale povesti u pravcu zabrinutosti za Srbiju. 100 ruskih centara ako to znači boljitak za Srbiju i isto toliko američkih baza ukoliko plate ono što su porušili i prestanu pretiti.

n6

pre 6 godina

ma ljudi koji centar jak mi taj centar u Nisu. eno ih stacionirani su kod aerodroma imaju 2-3 kamiona za gasenje pozara(fala bogu pa su novi mislim da su mercedesi), 2-3 skode rapid karavan, i jedan mislim da je AN onaj avion za gasenje pozara koji malo malo pa protrese grad kad odleti negde i nema ga dve nedelje pa se opet vrati i to je to. koja crna baza koji crni centar aman.

Mile

pre 6 godina

Da je Srbija pametna pridruzila bi se NATO kao trenutno neprikosnovenoj sili broj 1 na planeti Zemlji, zbog okruzenja, zbog sopstvene bezbednosti (pogledajte mapu). Ako ne, onda bi zaista bili neutralni, ne deklarativno kako smo sada, vec i stvarno, i ukinula Ruski centar u Nisu. Kakav bre Ruski, Kineski, marsovski, Americki centar u nasoj zemlji Srbiji, ako smo neutralni??? Ukidaj to, ne izazivaj sudbinu i ne stvaraj od Srbije poligon za rat jedne super sile kakva je Amerika i NATO i jedne globalne sile kakva je Rusija. Da li smo zaista toliko glupi i toliki slepci??? Reci Rusima, hvala lepo, ali mnogo je bre opasno, idite negde drugde, razumece, pa prijatelji su nam i braca! Eno razumeli sto su Hrvatska i Slovenija u NATO, saradjuju sa njima, prosle godine Putin bio u Sloveniji, Hrvatskoj davali S-300, e da li nece nas Srbe, najblizu bracu razumeti i oprostiti?

Srbin

pre 6 godina

Prvo i osnovno, nase obavestajne sluzbe u potpunosti saradjuju sa Rusijom. Drugo , nemaju oni sta spijunirati odavde sto ne mogu sa mora,svemira i Kalinigrada.
Trece,spijunski centar se moze napraviti u jednoj prodavnici tipa Tehnomanije. Ne treba im bunker za to.
I cetvrto a najvaznije, ne sme Amerika niti Rusija da odlucuje sta i kako u Srbiji. Niti Amerika ,kao sto neko ispisa, moze "odluciti da Srbija ne postoji". Taj kompleks inferiornosti je zaista smesan i odraz jedne nesposobnosti spoznaje realnosti.

shommy

pre 6 godina

Pre neki dan nato kolona od pedesetak vozila bez tablica ide iz Bugarske ka Kosovu, upao sam baš kod obilaznice kod Niša. Malo li je od nas za nato, prošli su par stotina metra od Rusa i njihovog centra.

Miloš

pre 6 godina

Hajde da se sada ne bavim Kosovom u kontekstu ove sjajne izjave o "gubljenju teritorije", ali evo već danas SAD mogu da ukinu čuvenu Zonu bezbednosti, na teritoriji centralne Srbije ka administrativnoj liniji sa Kosovom, gde je zabranjen pristup srpskoj vojsci ili zonu od 25km zabrane vazdušnog saobraćaja, opet na teritoriji centralne Srbije - sve to je uspostavljeno Kumanovskim sporazumom. To može danas da se promeni.

novi sad

pre 6 godina

citiram cenjenog gospodina:"SAD imaju oko 600 američkih vojnika i 4.000 pripadnika NATO mirovnih snaga, nije pozitivan pomak. "Važno je, i to uverenje delimo sa Vladom Srbije, da Srbija ima potpunu kontrolu nad svojom teritorijom i svega što je na njoj. " slazem se u potpunosti.

Sloba

pre 6 godina

Beze ljudi po ulicama New Yorka, sklanjaju se u podrume, cupaju kose u udaraju se u grudi. Ima breaking news na CNN, ABC...live broadcasting: Rusi u Nisu, kraj sveta kakav smo znali. Dramaticno kao povecanje plata u Srbiji.

rosonero

pre 6 godina

@ utin

dobro , a kazi mi ko je onda kriv za raspad sssr-a !? kazi mi koji je cilj razbijanja sfrj od strane tih agenata , i navedi mi jedan dokaz , a ja cu tebi na svaki tvoj dokaz dati pet , zasto je zapad razbio sfrj i sssr , i zasto je sad bivsa juga u ropstvu , zasto se svakodnevno iseljavaju ljudi i ciji je to plan , vazi !!!?

ljicky

pre 6 godina

Hajde da koristimo ovo za ucenu amerikanaca jer izgleda da tako funkcionise svet danas(kao nekad) - vi nama ekspresni i bezuslovni ulaz u EU(po tipu Bugarske i Rumunije), a mi raskrstimo sa Rusijom. Ne moze? E pa dobro - onda dolaze Rusi pa cemo da vidimo sta cete....

miloš

pre 6 godina

ma ko ih šiša i jedne i druge.. oni samo gledaju svoje interese,a mi bi trebali da gledamo naše i da koristimo ovakvu situaciju maksimalno...pozz živela Srbija !!

wer

pre 6 godina

mi smo jos jedini narod u regionu koji nije skapirao da se real-life politika i opstanak nacije ne nalazi u tradicinoalnim nacional-romanticarskim idealima vec u celivanju du**ta tamo gde i koliko je to potrebno.

el ne kapirate da nemamo nikakvo vojno pokrice za to vase 'junastvo' po komentarima. vi mozda srca imate, ali mozga sigurno ne. u osteljivim vremenima inteligencija je neuporedivo vaznija od par napaljenih budala, zbog kojih svi mozemo da izginemo.

jednom cete valjda ukapirati da nam ni sad ni rusi nisu nikakvi prijatelji, i da smo mi samo jedna od moneta za potkusurivanje. valja se prodati skupo.. mozak rodjaci, mozak

Sloba

pre 6 godina

Znači baš im bode oko tih20ak "opasnih" Rusa, ugrožavaju sigurnost jadnih 4600 naoružanih vojnika NATO. Generalno me nije briga ni za jedne ni za druge ali smešno je koliko se Ameri busaju za sitnice I gluposti. Verovatno kao I uvek bacaju prašinu u oči da bi nešto svoje sakrili...

Nemo

pre 6 godina

Samo da pitam ljude koji govore da Ruski humanitarni centar treba ukinuti, uclaniti se u NATO i sl., ko nam je gasio pozare na planinama pre neku godinu-Rusi iz tog humanitarnog centra, da nije bilo njih imali bi nemerljivu ekolosku stetu, ko zna koliko bi sume izgorelo.. Ko je spasavao ljude od poplava po Srbiji - isti ti Rusi. A ovi iz NATO-a nam poslali pismo podrske. Toliko.

para buši gde burgija neće

pre 6 godina

Pocepane zemlje bivse SFRJ su trenutno u kreditima, odnosno u dugu oko 180 milijardi eura???? Dobro procitajte 180 milijardi eura??? Bivsa SFRJ u najvecoj krizi je bila duzna oko 22 milijarde dolara, imajuci na umu da je od toga najmanje pola bilo prema bivsem SSSR-u, sto se moglo "prebijati i u robi" a ostalo uglavnom zapadu. Od 1995 do danas, banke u vlasnistvu privatnog kapitala, uglavnom iz USA i Nemacke su plasirale kredita na prostor bivse SFRJ, mislim kumulativno, preko 600 milijardi dolara, dobro procitajte 600 milijardi dolara, na koje ubiraju kamatu i dan danas. KRAJ SE NE NAZIRE.....Zbog cega je rasturena SFRJ? Ko je prijatelj Srbima, a ko Hrvatima? Da li na ovim nesrecnim prostorima iko ima 2 GRAMA MOZGA????

Ivan

pre 6 godina

NATO je bez sumlje zlocinacka organizacija ciji su clanovi zasticeni od napada ali smeju da idu po celom svetu i napadaju gde god hoce. Ne moze ni da se izbroji koliko su nevinih ljudi pobili od kada je organizacija stvorena. Srbija ne bi trebala da se pridruzi NATOu ako ima bilo koje moralne standarde.

Sa druge strane, da li Srbija treba da bude JEDINA zemlja na ovoj planeti koja gleda moralne standarde umesto licnih interasa?
da li ce rusi sutra da posalju vojsku na kosovo da stiti srbe tamo? da li rusija vojno garantuje teritorijalni integritet ovo malo srbije sto je ostalo?

ako ne, mozda treba gledati druge opcije.

lila

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.

zg232

pre 6 godina

Jos uvek ne mogu da shvatim zasto smo mi njima potrebni?Ogromna Rusija,ogromna Amerika...A,mi smo njima potrebni i to baš,baš.
Mislim da je sve preterano.Sta to ima kod nas sto je zanimljivo i jednima i drugima?Samo vidim da nije nikome stalo,svako gleda svoj interes(koji?),a da neko hoce da pomogne onako iskreno,to bi vec i uradio.
(lila, 15. jun 2017 15:35)

Pogledaj karti NATO zemalja oko Srbije. Njih oboji, a Srbiju ne. Dobijaš rupu. Obje sile žele teritorij, sa stanovništvom ili bez njega. Ljudi im nisu bitni. Jedni žele zaokružiti područje bez te rupe, a drugi želi iz te rupe zaj.....ti onog drugog.

pokisli vrabac

pre 6 godina

Superiorna odbrana zemlja ne počiva na kolektivizaciji i brojkama, NATO je već preterano veliki. Superiorna odbrana počiva na individulaizaciji, jedan borac može da obori bilo koju silu, to je standard ostalo je neevolutivna boranija kojoj je lakše da imitira nego da misli. Saradnja je valjan evolutivno podržan princip, učlanjenje ne donosi bilo kakav razvoj osim trokova. Kada neko kaže bićete bezbedni, misli nema potrebe da se razvijaš vojno, to je opasno u svakom slučaju. Ja verujem da će Srbija kao što Izrael nalazi vrhunske pojedince proizvodidti svoje vojnike kadre stići i uteći, probiti front kada su svi zaglavljeni, zarobljavati čete jednim vojnikom, e to je standard, e to je evolucija i važi i dan danas, ostalo je kao što je i prvi svetski a i drugi svetski i vijetnam i danas avganistan samo način da se zaglaviš i žrtvuješ ljude. Uvek je samo mali broj njih bio taj koji je silu bacao na kolena, masa služi samo da pruži i osigura legitimitet i isporuči račun. NATO nije za odbranu, NATO nije za pobedu, NATO je sistem za isporuku računa, ali samo onih koji se njima svidjaju. Ja ne želim da plaćam njihove račune.

stršljen ko golubica

pre 6 godina

Meni Rus ne smeta, a da branim SAD onoliku silu od druge sile Rusije, pa super su ga zamislili. Ne pada mi na pamet da plaćam tudje račune ni EU, ni SAD ni NATO pa ma kako to nazivali vrednostima (a jedan jede, a drugi plaća). NATO tek treba da preživi administraciju SAD, kada SAD budu dale u naredne četiri godine po 900 milijardi za NATO (mada će novac po svemu sudeći otići za infrastrukturu 1,100 milijardi godišnje, a kao pojma nemaju odakle će da dodju) onda može da se razmisli o NATO. Trenutno NATO može samo da se nameće, ali realna vrednost mu pada.