Utorak, 16.05.2017.

08:25

Izveštaj: U Srbiji govor mržnje kao devedesetih

Vlasti Srbije trebalo bi da priznaju genocid u Srebrenici i iskorene rasizam među navijačima, piše u izveštaju Evropske komisije protiv rasizma i netolerancije.

Izvor: Radio Slobodna Evropa

Izveštaj: U Srbiji govor mržnje kao devedesetih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

croata

pre 6 godina

Prosao sam pola svijeta,radio na zapadu,naravno uvijek sam se druzio sa balkancima,cak pretezno sa srbima,mentalite isti,kuzimo se i sto je najbitnije nasi smo sto god to znacilo. U svijetu radnici s balkana su jako cijenjeni sto god radili jr se zna da smo snalazljivi i brzo usvajamo novo gradivo,iako se tesko asimiliramo,priznati smo i cijenjeni za razlik od npr rumunja i bugara. Dakle u uredjenim drzavama doprinosimo svojim radom,funkcioniramo u drustvu i zivimo zivotom dostojnim covjeka. Zasto tako ne mozemo u domicilnim drzavama,to je pitanje svih pitanja. Rjesenje bi za pocetak bila kolektivna katarza,nas sto se tice ndh i uzasnih zlocina prema svim nehrvatima,vas sto se tice 90tih i vasih velikosrpskih osajackih pohoda. I to bez fige u dzepu. Zasto je to tako tesko? Evo ja se prvi stidim sveg zla sto su ustase radili pripadnicima vaseg naroda. Sram me je i stid zbog tog i molim Vas da nam oprostite. Mislim da bi onda i drzava uvidjevsi da se ne moze okrenut nacionalizmu kao dusevnoj hrani napacenim narodima ipak okrenula plocu i prebacila se prema nejasnoj,ali optimisticnoj buducnosti bez vracanja non stop u proslost.
Ili j to samo sanak pusti..

Aleksandar

pre 6 godina

@(Aldebaran, 16. maj 2017 16:16)

Da, jesmo, itekako... Većina nas koja se opekla na kafu '90-ih sad mirno duva u mleko iz inostranstva i gleda kol'ko daleko ta farsa može da ide...

Aleksandar

pre 6 godina

Isti sastojci, isti majstor - ista i pita. Šta ste drugo očekivali? Uostalom, dovoljno je samo proći kroz komentare ovde pa da se potvrdi sve iz izveštaja...

Nije zlato sve sto sija

pre 6 godina

Ovaj izvestaj je cak i blag. Na delu je otvorena represija svega sto nije idolopoklonstvo Velikom Njemu.

Meni smeta ova atmosfera. Mnogo me nervira sto na TV- u nema nista ni poluinteligentno; sto su novine uglavnom pljuvaonica i crna hronika, i sto bi vlast da ima drugaciju biografiju. Da natera narod na kolektivnu amneziju.

Skoro sam i zaboravila kako je bilo pod "zutima", ali ovako jadno nije bilo ni pod Slobom. Sramota me gde zivim, sramota me ko mi je predsednik, sramota me sta je moj narod sebi dopustio.

A najvise me sramota komentara u kojima patriJote brane Srbiju od Jevrope: da moze, verujem da bi ih se ova zemlja odrekla. Svako drustvo ima primitivne slojeve, ali se nigde ne forsiraju kao ovdeovde.

To je to SNS zlatno doba: spolja zlato, a unutra....sipak.

Aldebaran

pre 6 godina

A što bi bilo drugačije nego 90-'ih. Ista ekipa isti mozgovi, samo su odela promenili ali to je nebitno....
(Neo, 16. maj 2017 12:53)

Tačno tako. Jedina razlika od početka 90-ih je samo to da smo sada svi "gubitnici tranzicije" (osim malobrojnih izuzetaka) i svi (bez izuzetka) smo stariji 27 godina.

Ali da li smo i pametniji? Sudeći po kaljuzi u kojoj se davimo i po istim parazitima koji nas i dalje jašu, može se pouzdano reći - ne, nismo nimalo pametniji nego onda, naprotiv!

autosovinista s ponosom

pre 6 godina

Za razliku od mnogih, ja moram da kazem da ovaj izvestaj i nije bas tako zlonameran. Naprotiv, vidim da smo dobili i prilicno pozitivnih poena. E sad, sto neke stvari ne valjaju - recite mi sta je u tom izvestaju sporno?

Cinjenica je da su mrznja, diskriminacija i nasilje u Srbiji u najsirem mogucem smislu te reci normalne pojave. U anketama od pre par godina mladici su odgovarali kako je normalno nekad udariti zenu, kako su zrtve silovanja cesto same krive, kako su homoseksualci bolesnici koje takodje treba mlatiti ... Stariji su govorili kako su "vaspitne batine" za decu zdrava stvar ...

O diskriminaciji bolje i da ne pricam, toga cak i nema u izvestaju, a trebalo bi. Recimo, da covek od 50 godina nema sanse da dobije posao, da zenu na konkursu pitaju da li planira da zatrudni, seksualno maltretiranje i mobing su redovne stvari. I sta onda tek da ocekuje Albanac ili Rom kada Srbi jedni druge diskriminisu? A tek ne bin ni da zucnem o diskriminaciji invalida, o tome da nijedna ustanova u Srbiji nije pripremljena za njih, da ih na ulici svi guraju, psuju, biju ...

LGBT je posebna tema. Ne, ne radi se tu o prajdu, on je ionako sarena laza za dnevnopoliticke potrebe. Radi se o tome da su transrodne osobe zrtve nasilja, da policija na to gleda kao na normalnu pojavu, da se u drustvu smatra da se te osobe tako ponasaju iz hira i zabave?! Ostali misle da je to bolesno i naravno - da takve osobe treba mlatiti.

Pocistimo najpre svoje dvoriste!

DPolitika

pre 6 godina

@Išpravka

Ako cemo tako ti isti Srbi preko Drine bez obzira ko je kome davao platu su se pre svega medjusobno ubijali, jedni Islamske vereispovesti i drugi pravoslavne ili pak ateisti...U BIH je bio pre svega verski i bratoubilacki rat izmedju jedne te iste nacije deljenje po verskim i etnickim ubedjenjima generalno govoreci.

Kako je genocid moguc uopste kada se pripadnici jednog te istog naroda ideoloski podeljeni u dve i vise skupina ubijaju neka neko objasni ako maoze a da je u okviru prava.

Zato postoje strogi naucni dokazi u vidu DNK kako zrtava tako i pocinilaca dosta zlocina u BiH posebno kada pricamo o Muslimanima i Srbima te je lako doci do naucnih zakljucaka o zajednickom poreklu. A to poreklo i nauka o njemu se kriju od javnosti u BiH iako se DNK zna i lako moze potvrditi.

Problem u nas Srba sto su istorijski gledano u zadnjih sto godina a posebno pod komunizmom olako pristali da budu podeljeni na Crnogorce, Muslimane-Bosnjake, Makedonce, Marsovce(ima i takvih koji se izjasnjavaju na popisu kao vanzemaljci) umesto da rade na smanjenju IDEOLOSKIH razlika i zajednistvu uprkos ideoloskim razlikama.

niko bitan

pre 6 godina

cekaj malo,govor mrznje?od koga u srbiji i prema kome?pa mesecima slusamo hrvate,albance,bosnjake kako treba srbe nauciti ovome i onome a na to sve mi posaljemo poruke mira.i onda mi sirimo govor mrznje?sto dalje od ovakve evrope,pod hitno referendum o ulasku u eu

hvala eu

pre 6 godina

Izveštaji služe tome da vidimo kako nas drugi vide. Treba li nešto da se menja? Treba. Treba li da se menja zbog drugih? Ne, treba da se menja zbog same Srbije. Izveštaji nisu atak na Srbiju, jer čitav taj proces čeka i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu. Evropa pokušava da koriguje nacionalizam, isključivost, netrpeljivost, govor mržnje po bilo kojem osnovu i to vredi za sve zemlje regiona. Evropa pokušava da pacifikuje ovaj prostor i to će i uspeti. Svi će morati da priznaju svoje zločine i tuđe žrtve. Svi će morati da priznaju istinitu istoriju i da iznose brojke koje budu potvrđene od stručnjaka i dokumenata. I onda će da nastupi era mira i boljeg života na Balkanu.

N/A

pre 6 godina

govor mrznje je samo novo opravdanje za cenzuru
cist je idiotluk zabraniti bilo kome da se iznese svoj stav po bilo kom pitanju, ma kakav bio
da parafraziram anglosaksonsku izreku - ako sumnjaju da ste glupi ne otvarajte usta da svojim izjavama ne potvrdite sumnje
ili jos jednu anglosaksonsku - dajte im dovoljno konopca i obesice se sami
u prevodu za slabomislece dronove - svojim stavom pokazuju da ih ne treba ni slusati
ali im ne treba zabraniti da kazu sta imaju
kako rece Volter - boricu se za tudje pravo da iznese svoj stav ma koliko se ne slazem sa njim

koliko god se ne slazem sa necijim stavovima njihovo je pravo da ga iznesu, a to sto su vladajuce "elite" od opste populacije napravile mesavinu ovaca i leminga koja ce da sledi svakog ko malo glasnije lupi u dobos nije opravdanje za cenzuru
aman...totalitarizam ma kog tipa pocinje zapusavanjem usta neistomisljenicima i prekidom komunikacije/dijaloga...

Smuleco

pre 6 godina

Podrška svim manjinskim grupama, u ovoj zemlji:). Negovanjem i poštovanjem različitosti, poštujemo sami sebe...čoveka u sebi. Kvalitet je u različitosti, nikako u isključivosti. Budimo hrabri, zaštitimo one koji su manjina, one kojima je potrebno naše razumevanje, i podrška!

Iznogud

pre 6 godina

Evropa je izgubila kredibilitet . .zato se i raspada ..
(Maja i Darko, 16. maj 2017 10:42)

Dok je nama super? Cekaj jel to EU hoce da pristupi nama ili mi njoj? Jel to oni nama daju pomoc ili mi njima?

Srbistanka

pre 6 godina

Ok, nigde nije savrseno, a pogotovo ne u EU (pre svega mislim na HR, Poljsku, Balticke zemlje). Ali zar moramo od drugih da pokupimo sve najgore i uvek neko drugi da nam bude kriv. Mrzis nekog zato sto je druge vere, zato sto je druge nacije, mrzis komsiju zato sto ima vecu kucu od tvoje, drugaricu zato sto ima bolji telefon. Mi kao narod nismo sposobni da se radujemo zbog tudjeg uspeha, kompleksi nas masakrirase. Ali to nasim politicarima i odgovara, mrznja je najbolja hrana praznom stomaku i plitkom i povrsnom umu.

Nikola

pre 6 godina

Država Srbija treba da zaštiti sve svoje građane i da uloži više truda da se ljudi nauče toleranciji. Svi plaćamo porez i država ima obavezu da bude na našoj strani. Gej ljudi moraju da imaju ista prava kao i ostali, a naročito imajući u vidu da su to ljudi puni ljubavi koji zbog zbog lične golgote imaju široko srce za druge ljude.

David

pre 6 godina

Vucic, Dacic, Nikolic, Seselj, Dodik... Pametnom dosta! Umjesto da se upire prst u druge, treba pogledati sebe, izvuci pouku i biti pozitivan primjer drugima...ovako sve ide u krug.

neutralni felsh

pre 6 godina

Srecom na Kosovu i Hrvatskoj i Bosni sve mirotvorci i samaricani... Uzas. 

Ne prolaze te fore.
(Roller, 16. maj 2017 11:55)


i oni su dobili njihov izvestaj. u ovome se radi o nama.

barka

pre 6 godina

Leglo govora mrznje u Srbiji je SNS i njeni prilepci. Bratija iz devedesetih se samo malo lepse obukla,stavila naocare i sklopila ruke glumeci dusevnu ravnotezu. Blacenje i vredjanje svih koji drugacije misle je retorika iz tog vremena i zato ne treba da nas cudi sta drugi misle o nama. Sta mozete da cujete od Vucica,Seselja,Dacica,Stefanovica,Martinovica,Gojkoviceve,Vulina,Djukanovica i ostale bulumente,kad su u pitanju susedi ili politicki neistomisljenici? Mrznju i pretnje.

Musa Kestendžija

pre 6 godina

Stigla trouglasta kravica, a za koji dan kreću Tvin Piks i Alien Ridli Skota. Na vlasti ista ekipa kao 90-ih. Samo fali TV Palma :)

natalija

pre 6 godina

@Zurkolomac,
Ko kome da se skine s grbače?
Pa mi smo zbog samobilačkih ratova bankrot, mesto tranzicije privrede ratovi, govor mržnje, a to znači da od 1992 nismo u stanju da punimom budzet zemlje, svake godine fali između 3 do 5 milijardi evra. Bez tog novca i ovaj skroman život u Srbiji ne bi bio moguć.
E pa taj novac nam daje taj Zapad (koji ti toliko mrziš, ne daje ni Rusija ni Kina, Indija,....)...
E sad ako ti neko daje novac (na zajam, donacije, projekti, za dzabe kao pomoć...) šta nema pravo da ti postavlja uslove (NORMALNOSTI) nego ćeš ti njemu da postavljaš uslove....

GlasBrisela

pre 6 godina

Gospodo komentatori!
Molimo vas da ne mjesate kruske i jabuke, jer ovo je izvjestaj o Srbiji, a ne o Hrvatskoj, Njemackoj, EU ili bilo kome drugome! Pokusajte to shvatiti!

paca

pre 6 godina

Ja ovo vise ne mogu da citam! Samo se iznerviram! Evropa prica on genozicu i rasizmu ! Fuuuuj!
Mogli bi ovi tajkuni i crkva da uloze malo u propagadnu u korist Srbije...katolicka crkva je to uradila za Hrvatsku...Saudijska Arabija i Turska za muslimane...ali sta ces...treba Miskovic i Karic da obezbede narednih 10 pokolenja a crkvi trebaju vile od mermera za skormne popove...ne moze da se ulozi da se Srbija bolje predstavi i izbori sa stranim medijima...

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Nisam nigde pročitao da Srbija ima najviše izbeglica iz EU?
Ili se na tom izveštaju rade? Broje genocide?
Sud kaže da je Srebrenica zločin, ali ne i genocid. Da Srbija ne poštuje sud koji se diže u nebesa!? Ne kapiram?
Neke kritike su sasvim na mestu. Tačno je da na žalost nema Roma u rukovodećim pozicijama. To je na žalost posledica toga što mnogi ne shvataju školovanje kao šansu za bolju budućnost. Koliko sam ja upoznat Romima nije zabranjeno školovanje! Treba ljudima da se probudi svest i da se radi na tome.
Ne zaboravimo kada je Rumunija ušla u EU, Nemačkoj su smetali Romi. To je kao "problem" Rumunije. Jeftina radna snaga koja stiže iz Rumunije bila je dobrodošla, kao sloboda kretanja i jedinstvena Evropa. U istoj rečenici praviš razliku među rumunskim državljanima! Lično mislim da je to trebalo okarakterisati kao rasizam! Sve agencije su čutale i time ga podržavali!?

Радован.СССС

pre 6 godina

Са насловом се човек, хтео не хтео, мора сложити.
У једном делу Србије, Косову и Метохији, говор мржње и хистерични антисрпски испади су дефинитивно неприхватљиви. Ако европска унија нема намеру да се тиме позабави, а нема, мораћемо ми Срби.

objavite slobodno

pre 6 godina

licemeri iz brisela, pogledajte sebe prvo i priznajte genocid u Kongu

naučili neku kvazi istoriju džepnog izdanja i sad drže lekcije

Labud

pre 6 godina

Labud bacio pogled na naslove novina i tabloida. To je pre svega neukus i pseudo-novinarstvo, otvorena mržnja prema Albancima (to što su oni isti ili još gori Labuda ne interesuje), neke priča o Nato, Rusima i naoružanju, i zaista podseća na 90e. Ali tada nisi imao Šoping mol potrošački kredit i ceđene sokove od cvekle i đumbira po kafanama, ali ostale stvari su bolno iste.

Na navijače ne treba trošiti reči. Onaj plaćeni deo i ispaljuje te parole. Kada bi im zakazale plate i nadnice možda bi se i drugačije ponašali.

Aca Silni

pre 6 godina

Srbi,kad budete svhatili da je ovo izveštaj O SRBIJI,e tada ćete se poćeti popravljati.Ne zbog EU ili nekog drugog,nego eto za sebe.
(Google, 16. maj 2017 10:20)

E upravo to ljudi nikako da shvate, izveštaj je o Srbiji, a svi se pravdaju šta su radili Hrvati, Englezi, Nemci, Belgijanci, Turci, Zanzibarci, Marsovci, itd.

zimzeleni

pre 6 godina

Nemackoj, EU i njenim institucijama preporucujem da se ne prave blesavi i da pogledaju recimo docek koji je svojevremeno priredjen Putinu na stadionu Crvene Zvezde. Umesto sto trose reci i papir...

miki

pre 6 godina

Primera za genocid u pravom smislu reči, koliko želiš od Južne preko Severne Amerike, kolonije, Španci, Portugalci, Englezi, Nemci ...
Pa I i II veliki rat, Vijetnam ...
A šta sa Jasenovcem i NAJTUŽNIJOM i NAJSTRAVIČNIJOM pričom u novijoj istoriji, masakrom 7000 Kragujevačkih đaka i njihovih profesora.
Da li ima pravde za nas Srbe ili samo za neke druge ?

Dal

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета...
(SuverenaAnonimka, 16. maj 2017 09:05)

A sto su mene deca nazivala "dalmatinsko magare" usred Srbije joa pre 30 i kusur godine (jer mi je to poreklo)? Ako nikad nije bilo govora mrznje...

Питамсепитамсе

pre 6 godina

A sta kazu za Haradinaja? Za nesto su nadlezni, za nesto bas i nisu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lePiaf, 16. maj 2017 09:01)

Па, ако је Косово део Србије – онда је тачно да постоји говор мржње у Србији.

5U4C5XY

pre 6 godina

Velika vecina zapadnih evropskih drzave nisu osudile ni okvalifikovale turske zlocine nad Jermenima kao genocid iako je tamo stradalo preko milion ljudi, a za Srebrenicu navode da je bilo 8'000 ljudi koji su tamo pobiveni i da je to bio genocid, neki drugi doduse tvrde da ih je bilo mnogo manje koji su stradali no sve jedno i da je tacno i da nije tu su stradali odrasli muskarci i borci, s druge strane bi trebalo da se zna da se zana da je otprilike isto toliko srpskih glava uzidano u Cele-Kulu u Nisu, tacnije negde preko 7, skoro 8 hiljada lobanja, ajde prvo i to da okvalifikujemo kao genocid, pa da onda nastavimo dalje sa tim ocenjivanjima dogadjaja iz proslosti.

neutralni felsh

pre 6 godina

samo nek toga na zapadu nema. Smesni ste i vi i vasi izvestaji
(mare, 16. maj 2017 09:48)



... kaze ti neko "odvezana ti je pertla, pasces ponovo" a ti se ljutis i kazes "ko zna sta je sve tebi odvezano, smesan si"

svako durenje je smesno.

Antiracist

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
(misko, 16. maj 2017 09:26)

Timothy Leary, profesor s tog istog Harvarda je sa studentima radio eksperimente s LSD-om i do smrti 1996. zagovarao njegovu upotrebu u "širenju uma" i još gomilu "korisnih primjena"!

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

biće bolje jednog dalekog dana

pre 6 godina

Nije toliko problem u izvještaju već u reakcijama na izvještaj. Jer neke loše pojave (u Evropi neprihvatljive) u Srbiji su prihvaćene kao sasvim normalne i to je glavni problem srbijanskog društva. Vulin, Linta, Šešelj, pa i Dačić i brojni drugi još nisu shvatili moderno evropsko društvo. Vučić je shvatio i promijenio je svoju retoriku ali nije promjenio i svoje stavove (to se vidi po tome ko su mu ministri i koga gura, ali ima i pozitivnih pomaka kao ministrica koja je za SPC sporna). Vučić ima kontakte pa zna što se mora i što se očekuje, ali u Srbiji to brzo zaboravi, pa su tu Vulin, Selaković, Gašić...

igor

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...

Išpravka

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...
(igor, 16. maj 2017 10:18) Srbijanci su (od svog poreza), plaćali oficire-ubice u Srebrenici, sa najvećim zločincem, Mladićem, na čelu, davali im činove, benzin, hranu i municijom za ubijanje...

Taktika

pre 6 godina

Ovo stvarno iscrpljuje koliko nas EC maltretira. U skladu sa njihovom taktikom, mi bismo sada trebali da u Nisu od onog centra napravimo rusku bazu sa lanserima za nuklearke i kažemo kako nam je zao i da ćemo sve da uradimo kako bismo popravili ocenu iz izveštaja za sledeći put. pa kad se oni prave ludi, ajd malo i mi

Divos

pre 6 godina

Један пропагандни памфлет ВЕ. Пуно отрцаних стереотипних фраза, те навијачке скупине, те прозивања новинара страним плаћеницима, те права Рома, и један селективни и неозбиљан приступ проблематици.
Узгред, колико је Рома запослено у јавном сектору у тим земљама које чине ВЕ, и да мало упоредимо какав је уопште однос према Ромима у земљама западне Европе са односом у Србији.

Што се тиче злочина, за разлику од других који упорно негирају злочине над Србима и тамо из 1990их али и све више из времена ендехазије, Срби нити један злочин који су починили неки припадници српског рода не поричу. Нити један.

Али тражити да Срби прихвате подваљену и неодрживу квалификацију неког злочина, коју неће прихватити нити један слободномислећи човјек, је бестидно и безобразно.
Постоје 2 разлога зашто нити један Србин никад неће прихватити за сребренички масакр 95-е неодрживу квалификацију геноцид.
Први је што нити по дефиницији ни по произвољном тумачењу то не може бити. А други такође важан је, олако прихватање квалификације геноцид за догађаје у градићу који је 1991. бројао 5.746 душа је и релативизација и проституисање овог појма, али посредно и изругивање народима (Јеврејима и Србима тамо 1940их) који су заиста доживели геноцид.
И да се разумијемо, једно је негирати злочин, а друго не прихватити подваљену и неодрживу квалификацију неког догађаја

Millennium

pre 6 godina

Slažem se za navijače i to nije ništa sporno, narod u Srbiji godinama apeluje na to, i ne treba nam Evropa da nam to kaže. Ali ja ne mogu da verujem da smo opet na tapetu! Kako vas nije sramota? Pa pogledajte šta rade vaši mezimci Albanci, šta izjavljuju, šta pevaju njihovi navijači zajedno sa Hrvatima. I? Novčana kazna. Vamo ovima kukasti krst na terenu! Pa nas bi bombardovali da je to bilo na Marakani ili JNA. Molim vas objavite mi komentar jer je ovo više strašno sa dvostrukim aršinima.

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

pilgrim

pre 6 godina

Evropska komisija da prizna genocid nad Srbima u NDH . Jasenovac, Jadovno, Drakulici, Prebilovci , Glinska crkva. To su jedni od najvecih zlocina u istoriji covecanstva.

rastista

pre 6 godina

Kakve veze rasizam ima sa Srebrenicom i otkud sad to kad je nedavno neko drugo telo proglasilo Srbiju za najmanje rasistickom zemljom u Evropi. Mislim da bi prema ovakvim komisijama i izvestajima zvanican stav Srbije trebao biti: "Mrs u ***** ********!" bez puno unosenja u materiju! :)

Larry

pre 6 godina

"ECRI predstavlja nezavisno telo za praćenje ljudskih prava. Čine je nezavisni i nepristrasni članovi koji imaju iskustva u bavljenju temama kao što su rasizam, ksenofobija, antisemitizam i netolerancija."

Omiljeni su mi ovi nezavisni i nepristrasni. Oličenje objektivnosti, kako da ne.

šaša iz banke

pre 6 godina

"Iskorene rasizam među navijačima"? Hahahha, pa koji se ozbiljan izveštaj ozbiljne komisije zasniva na ponašanju navijača nekog kluba, a da se to računa za celu državu i naciju? Ovo je stvarno sprdnja sa svima nama... Žalosno.

SuverenaAnonimka

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета западу - геноцида је било у Крајини, Босни, на Косову само над Србима ! То они скривају, јер кад би се знало, цео свет би стао на нашу страну.
Сада они сатанишу нашу земљу јер спремају опет напад - чак је и АВ третиран као ултра -националиста на Еуроњузy ! Прво сатанишу, онда ударе санкције па окупирају са војском и покраду све што могу !

misko

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
Što ne pitate ove migrante koje mesecima žive u Srbiji kako im je ovde i gde im je na putu bilo najgore pa pišete izveštaje.

Zastavnik Dzemo

pre 6 godina

tacno je za navijace i prostakluk koji se servira sa tribina. ipak srebrenica nije bio genocid vec samo jedan nedopustivi kukavicki bolestan zlocin kojeg treba da se stidimo. da se stidimo zato sto smo dozvolili da se radi u nase ime.

Realno

pre 6 godina

Najbitnija je ova stavka,da se prizna "genocid" u Srebrenici. Zlocin da,genocid nije priznat Nemcima za istrebljenje Jevreja,a ovo da se kategorise kao genocid je stvarno neverovanto ... Kakve prijatelje imamo po tim komisijama,neprijatelj nam netreba ...

Спонакршитељ

pre 6 godina

Да није можда зато што су на власти исти људи као и деведесетих година?

pilgrim

pre 6 godina

Evropska komisija da prizna genocid nad Srbima u NDH . Jasenovac, Jadovno, Drakulici, Prebilovci , Glinska crkva. To su jedni od najvecih zlocina u istoriji covecanstva.

Realno

pre 6 godina

Najbitnija je ova stavka,da se prizna "genocid" u Srebrenici. Zlocin da,genocid nije priznat Nemcima za istrebljenje Jevreja,a ovo da se kategorise kao genocid je stvarno neverovanto ... Kakve prijatelje imamo po tim komisijama,neprijatelj nam netreba ...

šaša iz banke

pre 6 godina

"Iskorene rasizam među navijačima"? Hahahha, pa koji se ozbiljan izveštaj ozbiljne komisije zasniva na ponašanju navijača nekog kluba, a da se to računa za celu državu i naciju? Ovo je stvarno sprdnja sa svima nama... Žalosno.

Taktika

pre 6 godina

Ovo stvarno iscrpljuje koliko nas EC maltretira. U skladu sa njihovom taktikom, mi bismo sada trebali da u Nisu od onog centra napravimo rusku bazu sa lanserima za nuklearke i kažemo kako nam je zao i da ćemo sve da uradimo kako bismo popravili ocenu iz izveštaja za sledeći put. pa kad se oni prave ludi, ajd malo i mi

Спонакршитељ

pre 6 godina

Да није можда зато што су на власти исти људи као и деведесетих година?

rastista

pre 6 godina

Kakve veze rasizam ima sa Srebrenicom i otkud sad to kad je nedavno neko drugo telo proglasilo Srbiju za najmanje rasistickom zemljom u Evropi. Mislim da bi prema ovakvim komisijama i izvestajima zvanican stav Srbije trebao biti: "Mrs u ***** ********!" bez puno unosenja u materiju! :)

SuverenaAnonimka

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета западу - геноцида је било у Крајини, Босни, на Косову само над Србима ! То они скривају, јер кад би се знало, цео свет би стао на нашу страну.
Сада они сатанишу нашу земљу јер спремају опет напад - чак је и АВ третиран као ултра -националиста на Еуроњузy ! Прво сатанишу, онда ударе санкције па окупирају са војском и покраду све што могу !

Millennium

pre 6 godina

Slažem se za navijače i to nije ništa sporno, narod u Srbiji godinama apeluje na to, i ne treba nam Evropa da nam to kaže. Ali ja ne mogu da verujem da smo opet na tapetu! Kako vas nije sramota? Pa pogledajte šta rade vaši mezimci Albanci, šta izjavljuju, šta pevaju njihovi navijači zajedno sa Hrvatima. I? Novčana kazna. Vamo ovima kukasti krst na terenu! Pa nas bi bombardovali da je to bilo na Marakani ili JNA. Molim vas objavite mi komentar jer je ovo više strašno sa dvostrukim aršinima.

Larry

pre 6 godina

"ECRI predstavlja nezavisno telo za praćenje ljudskih prava. Čine je nezavisni i nepristrasni članovi koji imaju iskustva u bavljenju temama kao što su rasizam, ksenofobija, antisemitizam i netolerancija."

Omiljeni su mi ovi nezavisni i nepristrasni. Oličenje objektivnosti, kako da ne.

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

5U4C5XY

pre 6 godina

Velika vecina zapadnih evropskih drzave nisu osudile ni okvalifikovale turske zlocine nad Jermenima kao genocid iako je tamo stradalo preko milion ljudi, a za Srebrenicu navode da je bilo 8'000 ljudi koji su tamo pobiveni i da je to bio genocid, neki drugi doduse tvrde da ih je bilo mnogo manje koji su stradali no sve jedno i da je tacno i da nije tu su stradali odrasli muskarci i borci, s druge strane bi trebalo da se zna da se zana da je otprilike isto toliko srpskih glava uzidano u Cele-Kulu u Nisu, tacnije negde preko 7, skoro 8 hiljada lobanja, ajde prvo i to da okvalifikujemo kao genocid, pa da onda nastavimo dalje sa tim ocenjivanjima dogadjaja iz proslosti.

Divos

pre 6 godina

Један пропагандни памфлет ВЕ. Пуно отрцаних стереотипних фраза, те навијачке скупине, те прозивања новинара страним плаћеницима, те права Рома, и један селективни и неозбиљан приступ проблематици.
Узгред, колико је Рома запослено у јавном сектору у тим земљама које чине ВЕ, и да мало упоредимо какав је уопште однос према Ромима у земљама западне Европе са односом у Србији.

Што се тиче злочина, за разлику од других који упорно негирају злочине над Србима и тамо из 1990их али и све више из времена ендехазије, Срби нити један злочин који су починили неки припадници српског рода не поричу. Нити један.

Али тражити да Срби прихвате подваљену и неодрживу квалификацију неког злочина, коју неће прихватити нити један слободномислећи човјек, је бестидно и безобразно.
Постоје 2 разлога зашто нити један Србин никад неће прихватити за сребренички масакр 95-е неодрживу квалификацију геноцид.
Први је што нити по дефиницији ни по произвољном тумачењу то не може бити. А други такође важан је, олако прихватање квалификације геноцид за догађаје у градићу који је 1991. бројао 5.746 душа је и релативизација и проституисање овог појма, али посредно и изругивање народима (Јеврејима и Србима тамо 1940их) који су заиста доживели геноцид.
И да се разумијемо, једно је негирати злочин, а друго не прихватити подваљену и неодрживу квалификацију неког догађаја

Zastavnik Dzemo

pre 6 godina

tacno je za navijace i prostakluk koji se servira sa tribina. ipak srebrenica nije bio genocid vec samo jedan nedopustivi kukavicki bolestan zlocin kojeg treba da se stidimo. da se stidimo zato sto smo dozvolili da se radi u nase ime.

objavite slobodno

pre 6 godina

licemeri iz brisela, pogledajte sebe prvo i priznajte genocid u Kongu

naučili neku kvazi istoriju džepnog izdanja i sad drže lekcije

Радован.СССС

pre 6 godina

Са насловом се човек, хтео не хтео, мора сложити.
У једном делу Србије, Косову и Метохији, говор мржње и хистерични антисрпски испади су дефинитивно неприхватљиви. Ако европска унија нема намеру да се тиме позабави, а нема, мораћемо ми Срби.

miki

pre 6 godina

Primera za genocid u pravom smislu reči, koliko želiš od Južne preko Severne Amerike, kolonije, Španci, Portugalci, Englezi, Nemci ...
Pa I i II veliki rat, Vijetnam ...
A šta sa Jasenovcem i NAJTUŽNIJOM i NAJSTRAVIČNIJOM pričom u novijoj istoriji, masakrom 7000 Kragujevačkih đaka i njihovih profesora.
Da li ima pravde za nas Srbe ili samo za neke druge ?

misko

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
Što ne pitate ove migrante koje mesecima žive u Srbiji kako im je ovde i gde im je na putu bilo najgore pa pišete izveštaje.

neutralni felsh

pre 6 godina

Srecom na Kosovu i Hrvatskoj i Bosni sve mirotvorci i samaricani... Uzas. 

Ne prolaze te fore.
(Roller, 16. maj 2017 11:55)


i oni su dobili njihov izvestaj. u ovome se radi o nama.

Išpravka

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...
(igor, 16. maj 2017 10:18) Srbijanci su (od svog poreza), plaćali oficire-ubice u Srebrenici, sa najvećim zločincem, Mladićem, na čelu, davali im činove, benzin, hranu i municijom za ubijanje...

Aca Silni

pre 6 godina

Srbi,kad budete svhatili da je ovo izveštaj O SRBIJI,e tada ćete se poćeti popravljati.Ne zbog EU ili nekog drugog,nego eto za sebe.
(Google, 16. maj 2017 10:20)

E upravo to ljudi nikako da shvate, izveštaj je o Srbiji, a svi se pravdaju šta su radili Hrvati, Englezi, Nemci, Belgijanci, Turci, Zanzibarci, Marsovci, itd.

barka

pre 6 godina

Leglo govora mrznje u Srbiji je SNS i njeni prilepci. Bratija iz devedesetih se samo malo lepse obukla,stavila naocare i sklopila ruke glumeci dusevnu ravnotezu. Blacenje i vredjanje svih koji drugacije misle je retorika iz tog vremena i zato ne treba da nas cudi sta drugi misle o nama. Sta mozete da cujete od Vucica,Seselja,Dacica,Stefanovica,Martinovica,Gojkoviceve,Vulina,Djukanovica i ostale bulumente,kad su u pitanju susedi ili politicki neistomisljenici? Mrznju i pretnje.

GlasBrisela

pre 6 godina

Gospodo komentatori!
Molimo vas da ne mjesate kruske i jabuke, jer ovo je izvjestaj o Srbiji, a ne o Hrvatskoj, Njemackoj, EU ili bilo kome drugome! Pokusajte to shvatiti!

Iznogud

pre 6 godina

Evropa je izgubila kredibilitet . .zato se i raspada ..
(Maja i Darko, 16. maj 2017 10:42)

Dok je nama super? Cekaj jel to EU hoce da pristupi nama ili mi njoj? Jel to oni nama daju pomoc ili mi njima?

paca

pre 6 godina

Ja ovo vise ne mogu da citam! Samo se iznerviram! Evropa prica on genozicu i rasizmu ! Fuuuuj!
Mogli bi ovi tajkuni i crkva da uloze malo u propagadnu u korist Srbije...katolicka crkva je to uradila za Hrvatsku...Saudijska Arabija i Turska za muslimane...ali sta ces...treba Miskovic i Karic da obezbede narednih 10 pokolenja a crkvi trebaju vile od mermera za skormne popove...ne moze da se ulozi da se Srbija bolje predstavi i izbori sa stranim medijima...

igor

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...

David

pre 6 godina

Vucic, Dacic, Nikolic, Seselj, Dodik... Pametnom dosta! Umjesto da se upire prst u druge, treba pogledati sebe, izvuci pouku i biti pozitivan primjer drugima...ovako sve ide u krug.

neutralni felsh

pre 6 godina

samo nek toga na zapadu nema. Smesni ste i vi i vasi izvestaji
(mare, 16. maj 2017 09:48)



... kaze ti neko "odvezana ti je pertla, pasces ponovo" a ti se ljutis i kazes "ko zna sta je sve tebi odvezano, smesan si"

svako durenje je smesno.

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

biće bolje jednog dalekog dana

pre 6 godina

Nije toliko problem u izvještaju već u reakcijama na izvještaj. Jer neke loše pojave (u Evropi neprihvatljive) u Srbiji su prihvaćene kao sasvim normalne i to je glavni problem srbijanskog društva. Vulin, Linta, Šešelj, pa i Dačić i brojni drugi još nisu shvatili moderno evropsko društvo. Vučić je shvatio i promijenio je svoju retoriku ali nije promjenio i svoje stavove (to se vidi po tome ko su mu ministri i koga gura, ali ima i pozitivnih pomaka kao ministrica koja je za SPC sporna). Vučić ima kontakte pa zna što se mora i što se očekuje, ali u Srbiji to brzo zaboravi, pa su tu Vulin, Selaković, Gašić...

Питамсепитамсе

pre 6 godina

A sta kazu za Haradinaja? Za nesto su nadlezni, za nesto bas i nisu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lePiaf, 16. maj 2017 09:01)

Па, ако је Косово део Србије – онда је тачно да постоји говор мржње у Србији.

natalija

pre 6 godina

@Zurkolomac,
Ko kome da se skine s grbače?
Pa mi smo zbog samobilačkih ratova bankrot, mesto tranzicije privrede ratovi, govor mržnje, a to znači da od 1992 nismo u stanju da punimom budzet zemlje, svake godine fali između 3 do 5 milijardi evra. Bez tog novca i ovaj skroman život u Srbiji ne bi bio moguć.
E pa taj novac nam daje taj Zapad (koji ti toliko mrziš, ne daje ni Rusija ni Kina, Indija,....)...
E sad ako ti neko daje novac (na zajam, donacije, projekti, za dzabe kao pomoć...) šta nema pravo da ti postavlja uslove (NORMALNOSTI) nego ćeš ti njemu da postavljaš uslove....

Dal

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета...
(SuverenaAnonimka, 16. maj 2017 09:05)

A sto su mene deca nazivala "dalmatinsko magare" usred Srbije joa pre 30 i kusur godine (jer mi je to poreklo)? Ako nikad nije bilo govora mrznje...

Musa Kestendžija

pre 6 godina

Stigla trouglasta kravica, a za koji dan kreću Tvin Piks i Alien Ridli Skota. Na vlasti ista ekipa kao 90-ih. Samo fali TV Palma :)

Srbistanka

pre 6 godina

Ok, nigde nije savrseno, a pogotovo ne u EU (pre svega mislim na HR, Poljsku, Balticke zemlje). Ali zar moramo od drugih da pokupimo sve najgore i uvek neko drugi da nam bude kriv. Mrzis nekog zato sto je druge vere, zato sto je druge nacije, mrzis komsiju zato sto ima vecu kucu od tvoje, drugaricu zato sto ima bolji telefon. Mi kao narod nismo sposobni da se radujemo zbog tudjeg uspeha, kompleksi nas masakrirase. Ali to nasim politicarima i odgovara, mrznja je najbolja hrana praznom stomaku i plitkom i povrsnom umu.

Smuleco

pre 6 godina

Podrška svim manjinskim grupama, u ovoj zemlji:). Negovanjem i poštovanjem različitosti, poštujemo sami sebe...čoveka u sebi. Kvalitet je u različitosti, nikako u isključivosti. Budimo hrabri, zaštitimo one koji su manjina, one kojima je potrebno naše razumevanje, i podrška!

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Nisam nigde pročitao da Srbija ima najviše izbeglica iz EU?
Ili se na tom izveštaju rade? Broje genocide?
Sud kaže da je Srebrenica zločin, ali ne i genocid. Da Srbija ne poštuje sud koji se diže u nebesa!? Ne kapiram?
Neke kritike su sasvim na mestu. Tačno je da na žalost nema Roma u rukovodećim pozicijama. To je na žalost posledica toga što mnogi ne shvataju školovanje kao šansu za bolju budućnost. Koliko sam ja upoznat Romima nije zabranjeno školovanje! Treba ljudima da se probudi svest i da se radi na tome.
Ne zaboravimo kada je Rumunija ušla u EU, Nemačkoj su smetali Romi. To je kao "problem" Rumunije. Jeftina radna snaga koja stiže iz Rumunije bila je dobrodošla, kao sloboda kretanja i jedinstvena Evropa. U istoj rečenici praviš razliku među rumunskim državljanima! Lično mislim da je to trebalo okarakterisati kao rasizam! Sve agencije su čutale i time ga podržavali!?

Nije zlato sve sto sija

pre 6 godina

Ovaj izvestaj je cak i blag. Na delu je otvorena represija svega sto nije idolopoklonstvo Velikom Njemu.

Meni smeta ova atmosfera. Mnogo me nervira sto na TV- u nema nista ni poluinteligentno; sto su novine uglavnom pljuvaonica i crna hronika, i sto bi vlast da ima drugaciju biografiju. Da natera narod na kolektivnu amneziju.

Skoro sam i zaboravila kako je bilo pod "zutima", ali ovako jadno nije bilo ni pod Slobom. Sramota me gde zivim, sramota me ko mi je predsednik, sramota me sta je moj narod sebi dopustio.

A najvise me sramota komentara u kojima patriJote brane Srbiju od Jevrope: da moze, verujem da bi ih se ova zemlja odrekla. Svako drustvo ima primitivne slojeve, ali se nigde ne forsiraju kao ovdeovde.

To je to SNS zlatno doba: spolja zlato, a unutra....sipak.

Labud

pre 6 godina

Labud bacio pogled na naslove novina i tabloida. To je pre svega neukus i pseudo-novinarstvo, otvorena mržnja prema Albancima (to što su oni isti ili još gori Labuda ne interesuje), neke priča o Nato, Rusima i naoružanju, i zaista podseća na 90e. Ali tada nisi imao Šoping mol potrošački kredit i ceđene sokove od cvekle i đumbira po kafanama, ali ostale stvari su bolno iste.

Na navijače ne treba trošiti reči. Onaj plaćeni deo i ispaljuje te parole. Kada bi im zakazale plate i nadnice možda bi se i drugačije ponašali.

N/A

pre 6 godina

govor mrznje je samo novo opravdanje za cenzuru
cist je idiotluk zabraniti bilo kome da se iznese svoj stav po bilo kom pitanju, ma kakav bio
da parafraziram anglosaksonsku izreku - ako sumnjaju da ste glupi ne otvarajte usta da svojim izjavama ne potvrdite sumnje
ili jos jednu anglosaksonsku - dajte im dovoljno konopca i obesice se sami
u prevodu za slabomislece dronove - svojim stavom pokazuju da ih ne treba ni slusati
ali im ne treba zabraniti da kazu sta imaju
kako rece Volter - boricu se za tudje pravo da iznese svoj stav ma koliko se ne slazem sa njim

koliko god se ne slazem sa necijim stavovima njihovo je pravo da ga iznesu, a to sto su vladajuce "elite" od opste populacije napravile mesavinu ovaca i leminga koja ce da sledi svakog ko malo glasnije lupi u dobos nije opravdanje za cenzuru
aman...totalitarizam ma kog tipa pocinje zapusavanjem usta neistomisljenicima i prekidom komunikacije/dijaloga...

Nikola

pre 6 godina

Država Srbija treba da zaštiti sve svoje građane i da uloži više truda da se ljudi nauče toleranciji. Svi plaćamo porez i država ima obavezu da bude na našoj strani. Gej ljudi moraju da imaju ista prava kao i ostali, a naročito imajući u vidu da su to ljudi puni ljubavi koji zbog zbog lične golgote imaju široko srce za druge ljude.

hvala eu

pre 6 godina

Izveštaji služe tome da vidimo kako nas drugi vide. Treba li nešto da se menja? Treba. Treba li da se menja zbog drugih? Ne, treba da se menja zbog same Srbije. Izveštaji nisu atak na Srbiju, jer čitav taj proces čeka i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu. Evropa pokušava da koriguje nacionalizam, isključivost, netrpeljivost, govor mržnje po bilo kojem osnovu i to vredi za sve zemlje regiona. Evropa pokušava da pacifikuje ovaj prostor i to će i uspeti. Svi će morati da priznaju svoje zločine i tuđe žrtve. Svi će morati da priznaju istinitu istoriju i da iznose brojke koje budu potvrđene od stručnjaka i dokumenata. I onda će da nastupi era mira i boljeg života na Balkanu.

niko bitan

pre 6 godina

cekaj malo,govor mrznje?od koga u srbiji i prema kome?pa mesecima slusamo hrvate,albance,bosnjake kako treba srbe nauciti ovome i onome a na to sve mi posaljemo poruke mira.i onda mi sirimo govor mrznje?sto dalje od ovakve evrope,pod hitno referendum o ulasku u eu

autosovinista s ponosom

pre 6 godina

Za razliku od mnogih, ja moram da kazem da ovaj izvestaj i nije bas tako zlonameran. Naprotiv, vidim da smo dobili i prilicno pozitivnih poena. E sad, sto neke stvari ne valjaju - recite mi sta je u tom izvestaju sporno?

Cinjenica je da su mrznja, diskriminacija i nasilje u Srbiji u najsirem mogucem smislu te reci normalne pojave. U anketama od pre par godina mladici su odgovarali kako je normalno nekad udariti zenu, kako su zrtve silovanja cesto same krive, kako su homoseksualci bolesnici koje takodje treba mlatiti ... Stariji su govorili kako su "vaspitne batine" za decu zdrava stvar ...

O diskriminaciji bolje i da ne pricam, toga cak i nema u izvestaju, a trebalo bi. Recimo, da covek od 50 godina nema sanse da dobije posao, da zenu na konkursu pitaju da li planira da zatrudni, seksualno maltretiranje i mobing su redovne stvari. I sta onda tek da ocekuje Albanac ili Rom kada Srbi jedni druge diskriminisu? A tek ne bin ni da zucnem o diskriminaciji invalida, o tome da nijedna ustanova u Srbiji nije pripremljena za njih, da ih na ulici svi guraju, psuju, biju ...

LGBT je posebna tema. Ne, ne radi se tu o prajdu, on je ionako sarena laza za dnevnopoliticke potrebe. Radi se o tome da su transrodne osobe zrtve nasilja, da policija na to gleda kao na normalnu pojavu, da se u drustvu smatra da se te osobe tako ponasaju iz hira i zabave?! Ostali misle da je to bolesno i naravno - da takve osobe treba mlatiti.

Pocistimo najpre svoje dvoriste!

Aldebaran

pre 6 godina

A što bi bilo drugačije nego 90-'ih. Ista ekipa isti mozgovi, samo su odela promenili ali to je nebitno....
(Neo, 16. maj 2017 12:53)

Tačno tako. Jedina razlika od početka 90-ih je samo to da smo sada svi "gubitnici tranzicije" (osim malobrojnih izuzetaka) i svi (bez izuzetka) smo stariji 27 godina.

Ali da li smo i pametniji? Sudeći po kaljuzi u kojoj se davimo i po istim parazitima koji nas i dalje jašu, može se pouzdano reći - ne, nismo nimalo pametniji nego onda, naprotiv!

Antiracist

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
(misko, 16. maj 2017 09:26)

Timothy Leary, profesor s tog istog Harvarda je sa studentima radio eksperimente s LSD-om i do smrti 1996. zagovarao njegovu upotrebu u "širenju uma" i još gomilu "korisnih primjena"!

zimzeleni

pre 6 godina

Nemackoj, EU i njenim institucijama preporucujem da se ne prave blesavi i da pogledaju recimo docek koji je svojevremeno priredjen Putinu na stadionu Crvene Zvezde. Umesto sto trose reci i papir...

DPolitika

pre 6 godina

@Išpravka

Ako cemo tako ti isti Srbi preko Drine bez obzira ko je kome davao platu su se pre svega medjusobno ubijali, jedni Islamske vereispovesti i drugi pravoslavne ili pak ateisti...U BIH je bio pre svega verski i bratoubilacki rat izmedju jedne te iste nacije deljenje po verskim i etnickim ubedjenjima generalno govoreci.

Kako je genocid moguc uopste kada se pripadnici jednog te istog naroda ideoloski podeljeni u dve i vise skupina ubijaju neka neko objasni ako maoze a da je u okviru prava.

Zato postoje strogi naucni dokazi u vidu DNK kako zrtava tako i pocinilaca dosta zlocina u BiH posebno kada pricamo o Muslimanima i Srbima te je lako doci do naucnih zakljucaka o zajednickom poreklu. A to poreklo i nauka o njemu se kriju od javnosti u BiH iako se DNK zna i lako moze potvrditi.

Problem u nas Srba sto su istorijski gledano u zadnjih sto godina a posebno pod komunizmom olako pristali da budu podeljeni na Crnogorce, Muslimane-Bosnjake, Makedonce, Marsovce(ima i takvih koji se izjasnjavaju na popisu kao vanzemaljci) umesto da rade na smanjenju IDEOLOSKIH razlika i zajednistvu uprkos ideoloskim razlikama.

croata

pre 6 godina

Prosao sam pola svijeta,radio na zapadu,naravno uvijek sam se druzio sa balkancima,cak pretezno sa srbima,mentalite isti,kuzimo se i sto je najbitnije nasi smo sto god to znacilo. U svijetu radnici s balkana su jako cijenjeni sto god radili jr se zna da smo snalazljivi i brzo usvajamo novo gradivo,iako se tesko asimiliramo,priznati smo i cijenjeni za razlik od npr rumunja i bugara. Dakle u uredjenim drzavama doprinosimo svojim radom,funkcioniramo u drustvu i zivimo zivotom dostojnim covjeka. Zasto tako ne mozemo u domicilnim drzavama,to je pitanje svih pitanja. Rjesenje bi za pocetak bila kolektivna katarza,nas sto se tice ndh i uzasnih zlocina prema svim nehrvatima,vas sto se tice 90tih i vasih velikosrpskih osajackih pohoda. I to bez fige u dzepu. Zasto je to tako tesko? Evo ja se prvi stidim sveg zla sto su ustase radili pripadnicima vaseg naroda. Sram me je i stid zbog tog i molim Vas da nam oprostite. Mislim da bi onda i drzava uvidjevsi da se ne moze okrenut nacionalizmu kao dusevnoj hrani napacenim narodima ipak okrenula plocu i prebacila se prema nejasnoj,ali optimisticnoj buducnosti bez vracanja non stop u proslost.
Ili j to samo sanak pusti..

Aleksandar

pre 6 godina

Isti sastojci, isti majstor - ista i pita. Šta ste drugo očekivali? Uostalom, dovoljno je samo proći kroz komentare ovde pa da se potvrdi sve iz izveštaja...

Aleksandar

pre 6 godina

@(Aldebaran, 16. maj 2017 16:16)

Da, jesmo, itekako... Većina nas koja se opekla na kafu '90-ih sad mirno duva u mleko iz inostranstva i gleda kol'ko daleko ta farsa može da ide...

igor

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...

SuverenaAnonimka

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета западу - геноцида је било у Крајини, Босни, на Косову само над Србима ! То они скривају, јер кад би се знало, цео свет би стао на нашу страну.
Сада они сатанишу нашу земљу јер спремају опет напад - чак је и АВ третиран као ултра -националиста на Еуроњузy ! Прво сатанишу, онда ударе санкције па окупирају са војском и покраду све што могу !

pilgrim

pre 6 godina

Evropska komisija da prizna genocid nad Srbima u NDH . Jasenovac, Jadovno, Drakulici, Prebilovci , Glinska crkva. To su jedni od najvecih zlocina u istoriji covecanstva.

Realno

pre 6 godina

Najbitnija je ova stavka,da se prizna "genocid" u Srebrenici. Zlocin da,genocid nije priznat Nemcima za istrebljenje Jevreja,a ovo da se kategorise kao genocid je stvarno neverovanto ... Kakve prijatelje imamo po tim komisijama,neprijatelj nam netreba ...

Taktika

pre 6 godina

Ovo stvarno iscrpljuje koliko nas EC maltretira. U skladu sa njihovom taktikom, mi bismo sada trebali da u Nisu od onog centra napravimo rusku bazu sa lanserima za nuklearke i kažemo kako nam je zao i da ćemo sve da uradimo kako bismo popravili ocenu iz izveštaja za sledeći put. pa kad se oni prave ludi, ajd malo i mi

Спонакршитељ

pre 6 godina

Да није можда зато што су на власти исти људи као и деведесетих година?

5U4C5XY

pre 6 godina

Velika vecina zapadnih evropskih drzave nisu osudile ni okvalifikovale turske zlocine nad Jermenima kao genocid iako je tamo stradalo preko milion ljudi, a za Srebrenicu navode da je bilo 8'000 ljudi koji su tamo pobiveni i da je to bio genocid, neki drugi doduse tvrde da ih je bilo mnogo manje koji su stradali no sve jedno i da je tacno i da nije tu su stradali odrasli muskarci i borci, s druge strane bi trebalo da se zna da se zana da je otprilike isto toliko srpskih glava uzidano u Cele-Kulu u Nisu, tacnije negde preko 7, skoro 8 hiljada lobanja, ajde prvo i to da okvalifikujemo kao genocid, pa da onda nastavimo dalje sa tim ocenjivanjima dogadjaja iz proslosti.

rastista

pre 6 godina

Kakve veze rasizam ima sa Srebrenicom i otkud sad to kad je nedavno neko drugo telo proglasilo Srbiju za najmanje rasistickom zemljom u Evropi. Mislim da bi prema ovakvim komisijama i izvestajima zvanican stav Srbije trebao biti: "Mrs u ***** ********!" bez puno unosenja u materiju! :)

šaša iz banke

pre 6 godina

"Iskorene rasizam među navijačima"? Hahahha, pa koji se ozbiljan izveštaj ozbiljne komisije zasniva na ponašanju navijača nekog kluba, a da se to računa za celu državu i naciju? Ovo je stvarno sprdnja sa svima nama... Žalosno.

Millennium

pre 6 godina

Slažem se za navijače i to nije ništa sporno, narod u Srbiji godinama apeluje na to, i ne treba nam Evropa da nam to kaže. Ali ja ne mogu da verujem da smo opet na tapetu! Kako vas nije sramota? Pa pogledajte šta rade vaši mezimci Albanci, šta izjavljuju, šta pevaju njihovi navijači zajedno sa Hrvatima. I? Novčana kazna. Vamo ovima kukasti krst na terenu! Pa nas bi bombardovali da je to bilo na Marakani ili JNA. Molim vas objavite mi komentar jer je ovo više strašno sa dvostrukim aršinima.

Išpravka

pre 6 godina

Srbijanci nemaju nikakve veze sa genocidom u Srebrenici, koji su počinili bosanski - prekodrinski Srbi, inače veliki Jugosloveni u doba ćopavog Zagorca...
(igor, 16. maj 2017 10:18) Srbijanci su (od svog poreza), plaćali oficire-ubice u Srebrenici, sa najvećim zločincem, Mladićem, na čelu, davali im činove, benzin, hranu i municijom za ubijanje...

miki

pre 6 godina

Primera za genocid u pravom smislu reči, koliko želiš od Južne preko Severne Amerike, kolonije, Španci, Portugalci, Englezi, Nemci ...
Pa I i II veliki rat, Vijetnam ...
A šta sa Jasenovcem i NAJTUŽNIJOM i NAJSTRAVIČNIJOM pričom u novijoj istoriji, masakrom 7000 Kragujevačkih đaka i njihovih profesora.
Da li ima pravde za nas Srbe ili samo za neke druge ?

objavite slobodno

pre 6 godina

licemeri iz brisela, pogledajte sebe prvo i priznajte genocid u Kongu

naučili neku kvazi istoriju džepnog izdanja i sad drže lekcije

Радован.СССС

pre 6 godina

Са насловом се човек, хтео не хтео, мора сложити.
У једном делу Србије, Косову и Метохији, говор мржње и хистерични антисрпски испади су дефинитивно неприхватљиви. Ако европска унија нема намеру да се тиме позабави, а нема, мораћемо ми Срби.

Zastavnik Dzemo

pre 6 godina

tacno je za navijace i prostakluk koji se servira sa tribina. ipak srebrenica nije bio genocid vec samo jedan nedopustivi kukavicki bolestan zlocin kojeg treba da se stidimo. da se stidimo zato sto smo dozvolili da se radi u nase ime.

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

Larry

pre 6 godina

"ECRI predstavlja nezavisno telo za praćenje ljudskih prava. Čine je nezavisni i nepristrasni članovi koji imaju iskustva u bavljenju temama kao što su rasizam, ksenofobija, antisemitizam i netolerancija."

Omiljeni su mi ovi nezavisni i nepristrasni. Oličenje objektivnosti, kako da ne.

Dal

pre 6 godina

Никада није било говора мржње у Србији него Истина смета...
(SuverenaAnonimka, 16. maj 2017 09:05)

A sto su mene deca nazivala "dalmatinsko magare" usred Srbije joa pre 30 i kusur godine (jer mi je to poreklo)? Ako nikad nije bilo govora mrznje...

paca

pre 6 godina

Ja ovo vise ne mogu da citam! Samo se iznerviram! Evropa prica on genozicu i rasizmu ! Fuuuuj!
Mogli bi ovi tajkuni i crkva da uloze malo u propagadnu u korist Srbije...katolicka crkva je to uradila za Hrvatsku...Saudijska Arabija i Turska za muslimane...ali sta ces...treba Miskovic i Karic da obezbede narednih 10 pokolenja a crkvi trebaju vile od mermera za skormne popove...ne moze da se ulozi da se Srbija bolje predstavi i izbori sa stranim medijima...

biće bolje jednog dalekog dana

pre 6 godina

Nije toliko problem u izvještaju već u reakcijama na izvještaj. Jer neke loše pojave (u Evropi neprihvatljive) u Srbiji su prihvaćene kao sasvim normalne i to je glavni problem srbijanskog društva. Vulin, Linta, Šešelj, pa i Dačić i brojni drugi još nisu shvatili moderno evropsko društvo. Vučić je shvatio i promijenio je svoju retoriku ali nije promjenio i svoje stavove (to se vidi po tome ko su mu ministri i koga gura, ali ima i pozitivnih pomaka kao ministrica koja je za SPC sporna). Vučić ima kontakte pa zna što se mora i što se očekuje, ali u Srbiji to brzo zaboravi, pa su tu Vulin, Selaković, Gašić...

Divos

pre 6 godina

Један пропагандни памфлет ВЕ. Пуно отрцаних стереотипних фраза, те навијачке скупине, те прозивања новинара страним плаћеницима, те права Рома, и један селективни и неозбиљан приступ проблематици.
Узгред, колико је Рома запослено у јавном сектору у тим земљама које чине ВЕ, и да мало упоредимо какав је уопште однос према Ромима у земљама западне Европе са односом у Србији.

Што се тиче злочина, за разлику од других који упорно негирају злочине над Србима и тамо из 1990их али и све више из времена ендехазије, Срби нити један злочин који су починили неки припадници српског рода не поричу. Нити један.

Али тражити да Срби прихвате подваљену и неодрживу квалификацију неког злочина, коју неће прихватити нити један слободномислећи човјек, је бестидно и безобразно.
Постоје 2 разлога зашто нити један Србин никад неће прихватити за сребренички масакр 95-е неодрживу квалификацију геноцид.
Први је што нити по дефиницији ни по произвољном тумачењу то не може бити. А други такође важан је, олако прихватање квалификације геноцид за догађаје у градићу који је 1991. бројао 5.746 душа је и релативизација и проституисање овог појма, али посредно и изругивање народима (Јеврејима и Србима тамо 1940их) који су заиста доживели геноцид.
И да се разумијемо, једно је негирати злочин, а друго не прихватити подваљену и неодрживу квалификацију неког догађаја

niko bitan

pre 6 godina

cekaj malo,govor mrznje?od koga u srbiji i prema kome?pa mesecima slusamo hrvate,albance,bosnjake kako treba srbe nauciti ovome i onome a na to sve mi posaljemo poruke mira.i onda mi sirimo govor mrznje?sto dalje od ovakve evrope,pod hitno referendum o ulasku u eu

misko

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
Što ne pitate ove migrante koje mesecima žive u Srbiji kako im je ovde i gde im je na putu bilo najgore pa pišete izveštaje.

Aca Silni

pre 6 godina

Srbi,kad budete svhatili da je ovo izveštaj O SRBIJI,e tada ćete se poćeti popravljati.Ne zbog EU ili nekog drugog,nego eto za sebe.
(Google, 16. maj 2017 10:20)

E upravo to ljudi nikako da shvate, izveštaj je o Srbiji, a svi se pravdaju šta su radili Hrvati, Englezi, Nemci, Belgijanci, Turci, Zanzibarci, Marsovci, itd.

Antiracist

pre 6 godina

Znači izveštaj univerzitete Harvard od pre desetak dana u kome se kaže posle istraživanja da su NAJMANJE rasisti u Evropi upravo SRBI je NEVAŽEĆI.Verovatno nas Srbe više vole ovi Ameri sa Harvarda.
(misko, 16. maj 2017 09:26)

Timothy Leary, profesor s tog istog Harvarda je sa studentima radio eksperimente s LSD-om i do smrti 1996. zagovarao njegovu upotrebu u "širenju uma" i još gomilu "korisnih primjena"!

$@£€

pre 6 godina

Rade li se ovakvi izveštaji i za zemlje kao sto su Njemacku, Holandiju Svicarska ili Belgija?
Srbija kao društvo ima svoje izazove ali kao prvo evo u Holandiji neki dan na desetine navijača kaznjeno zbog rasizma, njihovi političari javno govore kako treba smanjit broj stranaca i onih koji posjeduju drzavljanstvo tih država bez da se izjasnjavaju na koji nacin sto je u suštini obična pretnja. Na kraju sto se tice presuda o sudu koje najveće/jače zemlje ne priznaju neznam zašto bi mi onda presude tih istih morali mi priznati?

Iznogud

pre 6 godina

Evropa je izgubila kredibilitet . .zato se i raspada ..
(Maja i Darko, 16. maj 2017 10:42)

Dok je nama super? Cekaj jel to EU hoce da pristupi nama ili mi njoj? Jel to oni nama daju pomoc ili mi njima?

Dejan-Minhen

pre 6 godina

Nisam nigde pročitao da Srbija ima najviše izbeglica iz EU?
Ili se na tom izveštaju rade? Broje genocide?
Sud kaže da je Srebrenica zločin, ali ne i genocid. Da Srbija ne poštuje sud koji se diže u nebesa!? Ne kapiram?
Neke kritike su sasvim na mestu. Tačno je da na žalost nema Roma u rukovodećim pozicijama. To je na žalost posledica toga što mnogi ne shvataju školovanje kao šansu za bolju budućnost. Koliko sam ja upoznat Romima nije zabranjeno školovanje! Treba ljudima da se probudi svest i da se radi na tome.
Ne zaboravimo kada je Rumunija ušla u EU, Nemačkoj su smetali Romi. To je kao "problem" Rumunije. Jeftina radna snaga koja stiže iz Rumunije bila je dobrodošla, kao sloboda kretanja i jedinstvena Evropa. U istoj rečenici praviš razliku među rumunskim državljanima! Lično mislim da je to trebalo okarakterisati kao rasizam! Sve agencije su čutale i time ga podržavali!?

neutralni felsh

pre 6 godina

samo nek toga na zapadu nema. Smesni ste i vi i vasi izvestaji
(mare, 16. maj 2017 09:48)



... kaze ti neko "odvezana ti je pertla, pasces ponovo" a ti se ljutis i kazes "ko zna sta je sve tebi odvezano, smesan si"

svako durenje je smesno.

neutralni felsh

pre 6 godina

Srecom na Kosovu i Hrvatskoj i Bosni sve mirotvorci i samaricani... Uzas. 

Ne prolaze te fore.
(Roller, 16. maj 2017 11:55)


i oni su dobili njihov izvestaj. u ovome se radi o nama.

zimzeleni

pre 6 godina

Nemackoj, EU i njenim institucijama preporucujem da se ne prave blesavi i da pogledaju recimo docek koji je svojevremeno priredjen Putinu na stadionu Crvene Zvezde. Umesto sto trose reci i papir...

GlasBrisela

pre 6 godina

Gospodo komentatori!
Molimo vas da ne mjesate kruske i jabuke, jer ovo je izvjestaj o Srbiji, a ne o Hrvatskoj, Njemackoj, EU ili bilo kome drugome! Pokusajte to shvatiti!

Питамсепитамсе

pre 6 godina

A sta kazu za Haradinaja? Za nesto su nadlezni, za nesto bas i nisu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lePiaf, 16. maj 2017 09:01)

Па, ако је Косово део Србије – онда је тачно да постоји говор мржње у Србији.

DPolitika

pre 6 godina

@Išpravka

Ako cemo tako ti isti Srbi preko Drine bez obzira ko je kome davao platu su se pre svega medjusobno ubijali, jedni Islamske vereispovesti i drugi pravoslavne ili pak ateisti...U BIH je bio pre svega verski i bratoubilacki rat izmedju jedne te iste nacije deljenje po verskim i etnickim ubedjenjima generalno govoreci.

Kako je genocid moguc uopste kada se pripadnici jednog te istog naroda ideoloski podeljeni u dve i vise skupina ubijaju neka neko objasni ako maoze a da je u okviru prava.

Zato postoje strogi naucni dokazi u vidu DNK kako zrtava tako i pocinilaca dosta zlocina u BiH posebno kada pricamo o Muslimanima i Srbima te je lako doci do naucnih zakljucaka o zajednickom poreklu. A to poreklo i nauka o njemu se kriju od javnosti u BiH iako se DNK zna i lako moze potvrditi.

Problem u nas Srba sto su istorijski gledano u zadnjih sto godina a posebno pod komunizmom olako pristali da budu podeljeni na Crnogorce, Muslimane-Bosnjake, Makedonce, Marsovce(ima i takvih koji se izjasnjavaju na popisu kao vanzemaljci) umesto da rade na smanjenju IDEOLOSKIH razlika i zajednistvu uprkos ideoloskim razlikama.

Nikola

pre 6 godina

Država Srbija treba da zaštiti sve svoje građane i da uloži više truda da se ljudi nauče toleranciji. Svi plaćamo porez i država ima obavezu da bude na našoj strani. Gej ljudi moraju da imaju ista prava kao i ostali, a naročito imajući u vidu da su to ljudi puni ljubavi koji zbog zbog lične golgote imaju široko srce za druge ljude.

natalija

pre 6 godina

@Zurkolomac,
Ko kome da se skine s grbače?
Pa mi smo zbog samobilačkih ratova bankrot, mesto tranzicije privrede ratovi, govor mržnje, a to znači da od 1992 nismo u stanju da punimom budzet zemlje, svake godine fali između 3 do 5 milijardi evra. Bez tog novca i ovaj skroman život u Srbiji ne bi bio moguć.
E pa taj novac nam daje taj Zapad (koji ti toliko mrziš, ne daje ni Rusija ni Kina, Indija,....)...
E sad ako ti neko daje novac (na zajam, donacije, projekti, za dzabe kao pomoć...) šta nema pravo da ti postavlja uslove (NORMALNOSTI) nego ćeš ti njemu da postavljaš uslove....

David

pre 6 godina

Vucic, Dacic, Nikolic, Seselj, Dodik... Pametnom dosta! Umjesto da se upire prst u druge, treba pogledati sebe, izvuci pouku i biti pozitivan primjer drugima...ovako sve ide u krug.

Srbistanka

pre 6 godina

Ok, nigde nije savrseno, a pogotovo ne u EU (pre svega mislim na HR, Poljsku, Balticke zemlje). Ali zar moramo od drugih da pokupimo sve najgore i uvek neko drugi da nam bude kriv. Mrzis nekog zato sto je druge vere, zato sto je druge nacije, mrzis komsiju zato sto ima vecu kucu od tvoje, drugaricu zato sto ima bolji telefon. Mi kao narod nismo sposobni da se radujemo zbog tudjeg uspeha, kompleksi nas masakrirase. Ali to nasim politicarima i odgovara, mrznja je najbolja hrana praznom stomaku i plitkom i povrsnom umu.

barka

pre 6 godina

Leglo govora mrznje u Srbiji je SNS i njeni prilepci. Bratija iz devedesetih se samo malo lepse obukla,stavila naocare i sklopila ruke glumeci dusevnu ravnotezu. Blacenje i vredjanje svih koji drugacije misle je retorika iz tog vremena i zato ne treba da nas cudi sta drugi misle o nama. Sta mozete da cujete od Vucica,Seselja,Dacica,Stefanovica,Martinovica,Gojkoviceve,Vulina,Djukanovica i ostale bulumente,kad su u pitanju susedi ili politicki neistomisljenici? Mrznju i pretnje.

hvala eu

pre 6 godina

Izveštaji služe tome da vidimo kako nas drugi vide. Treba li nešto da se menja? Treba. Treba li da se menja zbog drugih? Ne, treba da se menja zbog same Srbije. Izveštaji nisu atak na Srbiju, jer čitav taj proces čeka i Albaniju, Kosovo, Makedoniju, Bosnu. Evropa pokušava da koriguje nacionalizam, isključivost, netrpeljivost, govor mržnje po bilo kojem osnovu i to vredi za sve zemlje regiona. Evropa pokušava da pacifikuje ovaj prostor i to će i uspeti. Svi će morati da priznaju svoje zločine i tuđe žrtve. Svi će morati da priznaju istinitu istoriju i da iznose brojke koje budu potvrđene od stručnjaka i dokumenata. I onda će da nastupi era mira i boljeg života na Balkanu.

Smuleco

pre 6 godina

Podrška svim manjinskim grupama, u ovoj zemlji:). Negovanjem i poštovanjem različitosti, poštujemo sami sebe...čoveka u sebi. Kvalitet je u različitosti, nikako u isključivosti. Budimo hrabri, zaštitimo one koji su manjina, one kojima je potrebno naše razumevanje, i podrška!

autosovinista s ponosom

pre 6 godina

Za razliku od mnogih, ja moram da kazem da ovaj izvestaj i nije bas tako zlonameran. Naprotiv, vidim da smo dobili i prilicno pozitivnih poena. E sad, sto neke stvari ne valjaju - recite mi sta je u tom izvestaju sporno?

Cinjenica je da su mrznja, diskriminacija i nasilje u Srbiji u najsirem mogucem smislu te reci normalne pojave. U anketama od pre par godina mladici su odgovarali kako je normalno nekad udariti zenu, kako su zrtve silovanja cesto same krive, kako su homoseksualci bolesnici koje takodje treba mlatiti ... Stariji su govorili kako su "vaspitne batine" za decu zdrava stvar ...

O diskriminaciji bolje i da ne pricam, toga cak i nema u izvestaju, a trebalo bi. Recimo, da covek od 50 godina nema sanse da dobije posao, da zenu na konkursu pitaju da li planira da zatrudni, seksualno maltretiranje i mobing su redovne stvari. I sta onda tek da ocekuje Albanac ili Rom kada Srbi jedni druge diskriminisu? A tek ne bin ni da zucnem o diskriminaciji invalida, o tome da nijedna ustanova u Srbiji nije pripremljena za njih, da ih na ulici svi guraju, psuju, biju ...

LGBT je posebna tema. Ne, ne radi se tu o prajdu, on je ionako sarena laza za dnevnopoliticke potrebe. Radi se o tome da su transrodne osobe zrtve nasilja, da policija na to gleda kao na normalnu pojavu, da se u drustvu smatra da se te osobe tako ponasaju iz hira i zabave?! Ostali misle da je to bolesno i naravno - da takve osobe treba mlatiti.

Pocistimo najpre svoje dvoriste!

Labud

pre 6 godina

Labud bacio pogled na naslove novina i tabloida. To je pre svega neukus i pseudo-novinarstvo, otvorena mržnja prema Albancima (to što su oni isti ili još gori Labuda ne interesuje), neke priča o Nato, Rusima i naoružanju, i zaista podseća na 90e. Ali tada nisi imao Šoping mol potrošački kredit i ceđene sokove od cvekle i đumbira po kafanama, ali ostale stvari su bolno iste.

Na navijače ne treba trošiti reči. Onaj plaćeni deo i ispaljuje te parole. Kada bi im zakazale plate i nadnice možda bi se i drugačije ponašali.

Musa Kestendžija

pre 6 godina

Stigla trouglasta kravica, a za koji dan kreću Tvin Piks i Alien Ridli Skota. Na vlasti ista ekipa kao 90-ih. Samo fali TV Palma :)

N/A

pre 6 godina

govor mrznje je samo novo opravdanje za cenzuru
cist je idiotluk zabraniti bilo kome da se iznese svoj stav po bilo kom pitanju, ma kakav bio
da parafraziram anglosaksonsku izreku - ako sumnjaju da ste glupi ne otvarajte usta da svojim izjavama ne potvrdite sumnje
ili jos jednu anglosaksonsku - dajte im dovoljno konopca i obesice se sami
u prevodu za slabomislece dronove - svojim stavom pokazuju da ih ne treba ni slusati
ali im ne treba zabraniti da kazu sta imaju
kako rece Volter - boricu se za tudje pravo da iznese svoj stav ma koliko se ne slazem sa njim

koliko god se ne slazem sa necijim stavovima njihovo je pravo da ga iznesu, a to sto su vladajuce "elite" od opste populacije napravile mesavinu ovaca i leminga koja ce da sledi svakog ko malo glasnije lupi u dobos nije opravdanje za cenzuru
aman...totalitarizam ma kog tipa pocinje zapusavanjem usta neistomisljenicima i prekidom komunikacije/dijaloga...

Nije zlato sve sto sija

pre 6 godina

Ovaj izvestaj je cak i blag. Na delu je otvorena represija svega sto nije idolopoklonstvo Velikom Njemu.

Meni smeta ova atmosfera. Mnogo me nervira sto na TV- u nema nista ni poluinteligentno; sto su novine uglavnom pljuvaonica i crna hronika, i sto bi vlast da ima drugaciju biografiju. Da natera narod na kolektivnu amneziju.

Skoro sam i zaboravila kako je bilo pod "zutima", ali ovako jadno nije bilo ni pod Slobom. Sramota me gde zivim, sramota me ko mi je predsednik, sramota me sta je moj narod sebi dopustio.

A najvise me sramota komentara u kojima patriJote brane Srbiju od Jevrope: da moze, verujem da bi ih se ova zemlja odrekla. Svako drustvo ima primitivne slojeve, ali se nigde ne forsiraju kao ovdeovde.

To je to SNS zlatno doba: spolja zlato, a unutra....sipak.

Aldebaran

pre 6 godina

A što bi bilo drugačije nego 90-'ih. Ista ekipa isti mozgovi, samo su odela promenili ali to je nebitno....
(Neo, 16. maj 2017 12:53)

Tačno tako. Jedina razlika od početka 90-ih je samo to da smo sada svi "gubitnici tranzicije" (osim malobrojnih izuzetaka) i svi (bez izuzetka) smo stariji 27 godina.

Ali da li smo i pametniji? Sudeći po kaljuzi u kojoj se davimo i po istim parazitima koji nas i dalje jašu, može se pouzdano reći - ne, nismo nimalo pametniji nego onda, naprotiv!

Aleksandar

pre 6 godina

Isti sastojci, isti majstor - ista i pita. Šta ste drugo očekivali? Uostalom, dovoljno je samo proći kroz komentare ovde pa da se potvrdi sve iz izveštaja...

croata

pre 6 godina

Prosao sam pola svijeta,radio na zapadu,naravno uvijek sam se druzio sa balkancima,cak pretezno sa srbima,mentalite isti,kuzimo se i sto je najbitnije nasi smo sto god to znacilo. U svijetu radnici s balkana su jako cijenjeni sto god radili jr se zna da smo snalazljivi i brzo usvajamo novo gradivo,iako se tesko asimiliramo,priznati smo i cijenjeni za razlik od npr rumunja i bugara. Dakle u uredjenim drzavama doprinosimo svojim radom,funkcioniramo u drustvu i zivimo zivotom dostojnim covjeka. Zasto tako ne mozemo u domicilnim drzavama,to je pitanje svih pitanja. Rjesenje bi za pocetak bila kolektivna katarza,nas sto se tice ndh i uzasnih zlocina prema svim nehrvatima,vas sto se tice 90tih i vasih velikosrpskih osajackih pohoda. I to bez fige u dzepu. Zasto je to tako tesko? Evo ja se prvi stidim sveg zla sto su ustase radili pripadnicima vaseg naroda. Sram me je i stid zbog tog i molim Vas da nam oprostite. Mislim da bi onda i drzava uvidjevsi da se ne moze okrenut nacionalizmu kao dusevnoj hrani napacenim narodima ipak okrenula plocu i prebacila se prema nejasnoj,ali optimisticnoj buducnosti bez vracanja non stop u proslost.
Ili j to samo sanak pusti..

Aleksandar

pre 6 godina

@(Aldebaran, 16. maj 2017 16:16)

Da, jesmo, itekako... Većina nas koja se opekla na kafu '90-ih sad mirno duva u mleko iz inostranstva i gleda kol'ko daleko ta farsa može da ide...