Sreda, 26.04.2017.

08:28

SAD dovezle raketni štit, sukobi u J. Koreji, Kina se buni

Voska SAD dovezla je u Južnu Koreju, gde treba da bude postavljen, sistem antiraketne odbrane THAAD, šest kamionskih prikolica radarske i druge opreme.

Izvor: Tanjug

SAD dovezle raketni štit, sukobi u J. Koreji, Kina se buni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

dali

pre 6 godina

@Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

(Che Gevara, 26. april 2017 14:07)

Redom, napala je Južnu Koreju i stalno prijeti nuklearnim napadima na Japan, Australiju i SAD.
Koliko je Narod Sjeverne Koreje zadovoljan dovoljno govori da im je prosječni životni vijek 7 g. kraći od stanovnika Južne Koreje, a prije samo 50.g. imali su istu polaznu osnovu razvoja jer to je bila jedna država i praktično isti narod. južna Koreja je ekonomski jedna od najrazvijenijih država svijeta, a stanovnici Sjeverne Koreje jedino mogu biti zadovoljni jer su svjetski prvaci u fudbalu, bar koliko oni znaju.

leptirica

pre 6 godina

Harold 
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim. 
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije
(Nikola, 26. april 2017 15:20)

Iz kojeg razloga uspoređuješ vojne saveze pojedinih zemalja sa ekonomskom situacijom? Kad ovo pišeš u Saudijskoj Arabiji se živi bolje od svih država koje nisu saveznici Amerikanaca.

Koliko sam vidjela ovdje je tema ulazak CG u NATO, ne ekonomska situacija u Pakistanu koji opet ni nije Američki nego Ruski saveznik... Malo informiranosti prije komentara.

Na kraju krajeva, CG je izabrala svoj put. Svatko kome ne odgovara može se ljutiti , ali tako je... u tvojem komentaru kao da vidim dozu ljubomore, ali to na kraju teško priznati jel?

Poštujem Rusiju i svi slavenski narodi će uvijek biti bliskiji od Amerikanaca, Engleza ili Njemaca, ali kad povučemo liniju ovo je pametan potez CG i način da zaštiti svoje granice (ponajprije od Albanskih apetita).

да да

pre 6 godina

Хахаха дођоше они и до Кинеске границе, а као да заштите Јужну Кореју ???

Nikola

pre 6 godina

Harold
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim.
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije

netko

pre 6 godina

eto, nadrljace kim samo tako posle ovoga. dao je razlog amerima da dovedu ovaj sistem u koreju. vidim kinezi su bas sretni zbog toga. ima kinezi da nasamaraju severnokorejce zbog ovoga.
mozete vi da pricate sta hocete, ali juzna koreja je maltene pod patronatom SAD. Da nema amera, njih nebi ni bilo.
A posto kim stalno preti amerikancima pa i americkim vojnicima u koreju, ameri imaju sasvim dobar razlog za ovo.
I mogu kinezi i rusi da vicu do jutra. Kako je jedan americki narednik rekao u emisiji restrepo, ako mi neko puca na vojnika, i imam tu mogucnost, poslacu i avijaciju i tenkove na njega.

ljudi, razumite, ameri posle vijetnama cuvaju zivot svakog vojnika kojeg imaju. ako im neko preti, odgovorice svim sredstvima. pa kud puklo.

leptirica

pre 6 godina

BDP Kine za 2 hiljade milijardi je veci od BDP Amerike..
(., 26. april 2017 12:45)


Netočno!

SAD ima veći BDP od Kine, očekivanja su da će Kina stići BDP SAD-a oko 2026.g.

https://www.bloomberg.com/graphics/2016-us-vs-china-economy/

BDP po glavi stanovnika Kina manje od 8000 usd, SAD oko 55000 usd.

Inače sam sigurna da bi S. Koreja već pregazila južnu da se ne boje Amerike . A Kina i SAD kao najveći trgovinski partneri sigurno neće ratovati jer cijela Kineska ekonomija ovisi o SAD-u.

1948

pre 6 godina

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?
А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....
А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Rodjace, toliko si se primio na Sputnjik da onda zvucis kao da si sa neke druge planete! Norveska, Australija i Svajcarska su tipicne predstavnice Zapadne civilizacije, sistema i vrednosti, a ciji je USA nesporni lider (bar su to bile do pojave Trampa), i pravi su i svestrani saveznici u svakom pogledu. Kina je bila zemlja "koju Rusija podrzava" sve do prve velike svadje izmedju Staljina i Mao Cedunga, a u medjuvremenu Kina je u svemu visestruko nadmasila Rusiju, osim vojno i teritorijalno, tako da ih Rusi ne "podrzavaju" nego im prodaju svoje sirovine. Sa Indijom Rusija nema neke posebne veze, a sa Brazilom gotovo nikakve. Postojala je svojevremeno ona BRIKS inicijativa o strateskom povezivanju ove cetri zemlje, ali je to ispalo geopoliticko mrtvorodjence, i to bas zbog Rusije. Rusija trenutno svojim medvedjim zagrljajem "podrzava" Belorusiju, Kazakhstan, Kubu, Jermeniju, a kako je krenulo uskoro i Srbiju... Dok su Americi Irakom i Avganistan bili najljuci neprijatelji, a ne napustaju ih iskljucivo jer bi se u Avganistanu na vlast vratili talibani, a u Iraku dok se ne resi problem sa Islamskom Drzavom. Pravo saveznistvo je dvosmerna i obostrano korisna kategorija, i USA-J.Koreja slucaj je savrsen primer.

2+2=5

pre 6 godina

Ovde ce nadrljati samo Juzna Koreja, Severna ce se braniti Amerika je daleko Kinu niko ne sme da dira.
Svi ostali komentari su politicki obojeni.

Stari Taja

pre 6 godina

Ameri postuju svoje saveznike i logicno je da uh zastite.Sta Kinezi brinu? Pa stize im S400, kazu ovdasnji komentatori, savrsen sistem.

Che Gevara

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Norveska je clan Nato ali ne i EU ....Australija je najveci saveznik SAD .... a Svajcarska je neutralna!

Imas jos primera ... Autrija je clan EU ali ne i NATO.... i itd!

Eu je politicko-ekonomski blok .... Nato je vojni blok .... i svi blokovi zahtevaju da se neka clanarina placa ....Nato 2% .... EU u centralnu kasu u Briselu porez pa onda se to refundira prema stavu Evropske komisije i Evropsko parlamenta ... sustina je lova!

Che Gevara

pre 6 godina

Za razliku od mnogih ovde nadam se da ce USA sto pre srediti ovaj debilni rezim u SK.
(Dejan, 26. april 2017 12:49)

Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

Osnova nuklearnog naorouzanja je ... ja imam nuklearku ti imas nuklearku nenapadamo se jer cemo se potamaniti!

Zasto je Amerika u pravu a S.Koreja nije ... koje su to osnovne vrednosti!?

Harold

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)
Hm, Norveska je clan NATO. Americki vojnici su trenutno u Norveskoj. Australija? Da li se salis? Australija je najveci vojni saveznik Amerike koji ima ogromnu ulogu u jugoistocnoj Aziji. U Australiji SE NALAZE americke vojne baze. Sto se tice Svajcarske, neutralni su, ali ako mislis da gaje imalo ljubavi prema Rusima debelo se varas. Svajcarska je zapadna zemlja. Uzgred veliki kupac americkog naoruzanja. F-18 je glavno avion svajcarskog ratnog vazduhoplovstva. Stanje u Brzilu je odlicno? Uzgred kakve veze ima Brazil sa Rusijom? Trgovina Brazila i Rusije je 4.7 milijardi dolara godisnje. Trgovina Brazila i SAD je 120 milijardi dolara godisnje. Evo primera kako Rusofil zamislja geopolitiku. Pazi Norveska, osnovno znanje i jos ga nije blam da podeli sa nama :)))

utin

pre 6 godina

kada citam komentare vrsnih poznavaoca geopolitike, odnosa nato - rusija i slicno prevrce mi se u stomaku. prvo - nato je okruzio rusiju odavno cak i sa svoje teritorije. svi se busaju kako nato usao u evropu da bude blize rusiji/ moskvi, a ne kapiraju da preko severnog pola od severne amerike do moskve dodjete za sat vremene, bukvalno! ali ovo je predstava za sirotinju. zapamtite, vrana vrani ne vadi oci. nadrljace severna koreja, i zao mi je tih ljudi, ali svako od vas koji je na strani kim dzong una zeleo bi da provede godinu dana tamo.

vet

pre 6 godina

Odavno se zna da JK nije ni za kakav sukob jer bi u prvih 15-ak minuta poginulo i bilo ranjeno oko 800.000 do milion stanovnika iz severnog podrucja koje je u dometu odavno postavljene dalekometne konvecionalne artiljerije SK. JK nikako nije spremna na to ni za kakav dalji scenario, a SK bi tako potpisala smrtnu presudu svom rezimu.
Sve su ovo igrice, pre svega za zamajavanje gladnog naroda SK, tako da nema potrebe da se svi ostali uzrujavaju oko cele price

nenad

pre 6 godina

ideja, 26. april 2017 10:47
Ode ceo zivi svet u materinu. Mislim da izazivanje ovih sukoba samo zbog slabljenja rusije i da je krajnji cilj rusija okeuzena sa svih strana

Пеђа

pre 6 godina

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki? 
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.
(hipokrat, 26. april 2017 11:55)

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?

А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава

mala

pre 6 godina

Treći svetski rat je odavno u pripremi. Rusija je opkoljena sa svih strana osim sa kineske. Sukob je neizbežan. Sirija je samo probni teren. Što se mene tiče, bolje da se izazivaju i biju na drugoj strani planete. Nas ionako nema ko da zaštiti, niti stane iza nas u nekom velikom sukobu.

hipokrat

pre 6 godina

Teško onom koga Amerika brani ili mu uvodi demokratiju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad-EU, 26. april 2017 11:00)

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki?
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.

ideja

pre 6 godina

Seul i Vašington tvrde da je svrha THAAD isključivo odbrana protiv raketa Severne Koreje.

Kada je NATO postavljao takozvani antiraketni stit u Evropi, tvrdili su da je to zastita od pretnje iz Irana. Navodno, Iran ce raketama da napadne evropske drzave, a mozda i SAD. Svi su znali da je to laz, ali zvanicno objasnjenje je tako glasilo. Ni sad nema razlike. I dalje se antiraketni stit gradi u Rumuniji i Poljskoj, a zvanicno da se spreci iranski napad. Potpuno ista logika vazi i za rakete u Juznoj Koreji. Kazu oni sto se razumeju u vojna pitanja da je stvar u tome sto se brzo i lako antiraketni "stit" moze pretvoriti u agresivno oruzje za napad. Dakle, ne da sluzi za obaranje protivnickih raketa, vec da ispaljuje rakete na protivnicku teritoriju.
Naravno, ideja postavljanja americkog antiraketnog "stita" svuda u svetu je zauzdavanje i okruzivanje Rusije i Kine. Ideja od koje jos nisu odustali je da probaju da nanesu prvi nuklearni udar Rusiji, a da onda gledaju da obore sve rakete koje bi Rusija ispalila na njih. Druga bitna stvar je da je americka ideja da se nuklearne bojeve glave ispale na Rusiju sa teritorija drugih drzava, na primer iz Poljske, Rumunije, Juzne Koreje, Japana, Nemacke, pribaltickih republika, Turske... Samim tim, Rusija uzvraca tim drzavama i one nestaju, a SAD uspeva da zaustavi najveci broj raketa koje se ispale na njenu teritoriju.

umesila im ali nije mama

pre 6 godina

Američki presednik će održati baš divan, divan govor, o žrtvama koje je sjajno, baš sjajno podnela J.Koreja i njen veliki (pauza) zaista vam kažem veliki narod. SAD ostaju privržene i još jače posvećene zajedničkim vrednostima i u ovom bolu koji svi delimo. (bio je to jako jako težak govor, ali mislim da je sve ispalo sjajno, masa i ja smo imali sjajnu hemiju, a onda su tu poslužili i neke kolače, ali ja sam već bio poneo svoje sa zlatnim listićima).

NIkola

pre 6 godina

A narod tu ne pita niko nista...znaju da se to postavlja zbog americkih interesa (citaj Kina) i da lokalno stanovnistvo automatski postaje prva meta i zrtva nekog buduceg americkog-kineskog sukoba.

NIkola

pre 6 godina

A narod tu ne pita niko nista...znaju da se to postavlja zbog americkih interesa (citaj Kina) i da lokalno stanovnistvo automatski postaje prva meta i zrtva nekog buduceg americkog-kineskog sukoba.

ideja

pre 6 godina

Seul i Vašington tvrde da je svrha THAAD isključivo odbrana protiv raketa Severne Koreje.

Kada je NATO postavljao takozvani antiraketni stit u Evropi, tvrdili su da je to zastita od pretnje iz Irana. Navodno, Iran ce raketama da napadne evropske drzave, a mozda i SAD. Svi su znali da je to laz, ali zvanicno objasnjenje je tako glasilo. Ni sad nema razlike. I dalje se antiraketni stit gradi u Rumuniji i Poljskoj, a zvanicno da se spreci iranski napad. Potpuno ista logika vazi i za rakete u Juznoj Koreji. Kazu oni sto se razumeju u vojna pitanja da je stvar u tome sto se brzo i lako antiraketni "stit" moze pretvoriti u agresivno oruzje za napad. Dakle, ne da sluzi za obaranje protivnickih raketa, vec da ispaljuje rakete na protivnicku teritoriju.
Naravno, ideja postavljanja americkog antiraketnog "stita" svuda u svetu je zauzdavanje i okruzivanje Rusije i Kine. Ideja od koje jos nisu odustali je da probaju da nanesu prvi nuklearni udar Rusiji, a da onda gledaju da obore sve rakete koje bi Rusija ispalila na njih. Druga bitna stvar je da je americka ideja da se nuklearne bojeve glave ispale na Rusiju sa teritorija drugih drzava, na primer iz Poljske, Rumunije, Juzne Koreje, Japana, Nemacke, pribaltickih republika, Turske... Samim tim, Rusija uzvraca tim drzavama i one nestaju, a SAD uspeva da zaustavi najveci broj raketa koje se ispale na njenu teritoriju.

umesila im ali nije mama

pre 6 godina

Američki presednik će održati baš divan, divan govor, o žrtvama koje je sjajno, baš sjajno podnela J.Koreja i njen veliki (pauza) zaista vam kažem veliki narod. SAD ostaju privržene i još jače posvećene zajedničkim vrednostima i u ovom bolu koji svi delimo. (bio je to jako jako težak govor, ali mislim da je sve ispalo sjajno, masa i ja smo imali sjajnu hemiju, a onda su tu poslužili i neke kolače, ali ja sam već bio poneo svoje sa zlatnim listićima).

mala

pre 6 godina

Treći svetski rat je odavno u pripremi. Rusija je opkoljena sa svih strana osim sa kineske. Sukob je neizbežan. Sirija je samo probni teren. Što se mene tiče, bolje da se izazivaju i biju na drugoj strani planete. Nas ionako nema ko da zaštiti, niti stane iza nas u nekom velikom sukobu.

hipokrat

pre 6 godina

Teško onom koga Amerika brani ili mu uvodi demokratiju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad-EU, 26. april 2017 11:00)

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki?
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.

Пеђа

pre 6 godina

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki? 
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.
(hipokrat, 26. april 2017 11:55)

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?

А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава

nenad

pre 6 godina

ideja, 26. april 2017 10:47
Ode ceo zivi svet u materinu. Mislim da izazivanje ovih sukoba samo zbog slabljenja rusije i da je krajnji cilj rusija okeuzena sa svih strana

utin

pre 6 godina

kada citam komentare vrsnih poznavaoca geopolitike, odnosa nato - rusija i slicno prevrce mi se u stomaku. prvo - nato je okruzio rusiju odavno cak i sa svoje teritorije. svi se busaju kako nato usao u evropu da bude blize rusiji/ moskvi, a ne kapiraju da preko severnog pola od severne amerike do moskve dodjete za sat vremene, bukvalno! ali ovo je predstava za sirotinju. zapamtite, vrana vrani ne vadi oci. nadrljace severna koreja, i zao mi je tih ljudi, ali svako od vas koji je na strani kim dzong una zeleo bi da provede godinu dana tamo.

Harold

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)
Hm, Norveska je clan NATO. Americki vojnici su trenutno u Norveskoj. Australija? Da li se salis? Australija je najveci vojni saveznik Amerike koji ima ogromnu ulogu u jugoistocnoj Aziji. U Australiji SE NALAZE americke vojne baze. Sto se tice Svajcarske, neutralni su, ali ako mislis da gaje imalo ljubavi prema Rusima debelo se varas. Svajcarska je zapadna zemlja. Uzgred veliki kupac americkog naoruzanja. F-18 je glavno avion svajcarskog ratnog vazduhoplovstva. Stanje u Brzilu je odlicno? Uzgred kakve veze ima Brazil sa Rusijom? Trgovina Brazila i Rusije je 4.7 milijardi dolara godisnje. Trgovina Brazila i SAD je 120 milijardi dolara godisnje. Evo primera kako Rusofil zamislja geopolitiku. Pazi Norveska, osnovno znanje i jos ga nije blam da podeli sa nama :)))

vet

pre 6 godina

Odavno se zna da JK nije ni za kakav sukob jer bi u prvih 15-ak minuta poginulo i bilo ranjeno oko 800.000 do milion stanovnika iz severnog podrucja koje je u dometu odavno postavljene dalekometne konvecionalne artiljerije SK. JK nikako nije spremna na to ni za kakav dalji scenario, a SK bi tako potpisala smrtnu presudu svom rezimu.
Sve su ovo igrice, pre svega za zamajavanje gladnog naroda SK, tako da nema potrebe da se svi ostali uzrujavaju oko cele price

leptirica

pre 6 godina

BDP Kine za 2 hiljade milijardi je veci od BDP Amerike..
(., 26. april 2017 12:45)


Netočno!

SAD ima veći BDP od Kine, očekivanja su da će Kina stići BDP SAD-a oko 2026.g.

https://www.bloomberg.com/graphics/2016-us-vs-china-economy/

BDP po glavi stanovnika Kina manje od 8000 usd, SAD oko 55000 usd.

Inače sam sigurna da bi S. Koreja već pregazila južnu da se ne boje Amerike . A Kina i SAD kao najveći trgovinski partneri sigurno neće ratovati jer cijela Kineska ekonomija ovisi o SAD-u.

1948

pre 6 godina

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?
А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....
А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Rodjace, toliko si se primio na Sputnjik da onda zvucis kao da si sa neke druge planete! Norveska, Australija i Svajcarska su tipicne predstavnice Zapadne civilizacije, sistema i vrednosti, a ciji je USA nesporni lider (bar su to bile do pojave Trampa), i pravi su i svestrani saveznici u svakom pogledu. Kina je bila zemlja "koju Rusija podrzava" sve do prve velike svadje izmedju Staljina i Mao Cedunga, a u medjuvremenu Kina je u svemu visestruko nadmasila Rusiju, osim vojno i teritorijalno, tako da ih Rusi ne "podrzavaju" nego im prodaju svoje sirovine. Sa Indijom Rusija nema neke posebne veze, a sa Brazilom gotovo nikakve. Postojala je svojevremeno ona BRIKS inicijativa o strateskom povezivanju ove cetri zemlje, ali je to ispalo geopoliticko mrtvorodjence, i to bas zbog Rusije. Rusija trenutno svojim medvedjim zagrljajem "podrzava" Belorusiju, Kazakhstan, Kubu, Jermeniju, a kako je krenulo uskoro i Srbiju... Dok su Americi Irakom i Avganistan bili najljuci neprijatelji, a ne napustaju ih iskljucivo jer bi se u Avganistanu na vlast vratili talibani, a u Iraku dok se ne resi problem sa Islamskom Drzavom. Pravo saveznistvo je dvosmerna i obostrano korisna kategorija, i USA-J.Koreja slucaj je savrsen primer.

Che Gevara

pre 6 godina

Za razliku od mnogih ovde nadam se da ce USA sto pre srediti ovaj debilni rezim u SK.
(Dejan, 26. april 2017 12:49)

Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

Osnova nuklearnog naorouzanja je ... ja imam nuklearku ti imas nuklearku nenapadamo se jer cemo se potamaniti!

Zasto je Amerika u pravu a S.Koreja nije ... koje su to osnovne vrednosti!?

2+2=5

pre 6 godina

Ovde ce nadrljati samo Juzna Koreja, Severna ce se braniti Amerika je daleko Kinu niko ne sme da dira.
Svi ostali komentari su politicki obojeni.

Stari Taja

pre 6 godina

Ameri postuju svoje saveznike i logicno je da uh zastite.Sta Kinezi brinu? Pa stize im S400, kazu ovdasnji komentatori, savrsen sistem.

Che Gevara

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Norveska je clan Nato ali ne i EU ....Australija je najveci saveznik SAD .... a Svajcarska je neutralna!

Imas jos primera ... Autrija je clan EU ali ne i NATO.... i itd!

Eu je politicko-ekonomski blok .... Nato je vojni blok .... i svi blokovi zahtevaju da se neka clanarina placa ....Nato 2% .... EU u centralnu kasu u Briselu porez pa onda se to refundira prema stavu Evropske komisije i Evropsko parlamenta ... sustina je lova!

netko

pre 6 godina

eto, nadrljace kim samo tako posle ovoga. dao je razlog amerima da dovedu ovaj sistem u koreju. vidim kinezi su bas sretni zbog toga. ima kinezi da nasamaraju severnokorejce zbog ovoga.
mozete vi da pricate sta hocete, ali juzna koreja je maltene pod patronatom SAD. Da nema amera, njih nebi ni bilo.
A posto kim stalno preti amerikancima pa i americkim vojnicima u koreju, ameri imaju sasvim dobar razlog za ovo.
I mogu kinezi i rusi da vicu do jutra. Kako je jedan americki narednik rekao u emisiji restrepo, ako mi neko puca na vojnika, i imam tu mogucnost, poslacu i avijaciju i tenkove na njega.

ljudi, razumite, ameri posle vijetnama cuvaju zivot svakog vojnika kojeg imaju. ako im neko preti, odgovorice svim sredstvima. pa kud puklo.

Nikola

pre 6 godina

Harold
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim.
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije

да да

pre 6 godina

Хахаха дођоше они и до Кинеске границе, а као да заштите Јужну Кореју ???

dali

pre 6 godina

@Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

(Che Gevara, 26. april 2017 14:07)

Redom, napala je Južnu Koreju i stalno prijeti nuklearnim napadima na Japan, Australiju i SAD.
Koliko je Narod Sjeverne Koreje zadovoljan dovoljno govori da im je prosječni životni vijek 7 g. kraći od stanovnika Južne Koreje, a prije samo 50.g. imali su istu polaznu osnovu razvoja jer to je bila jedna država i praktično isti narod. južna Koreja je ekonomski jedna od najrazvijenijih država svijeta, a stanovnici Sjeverne Koreje jedino mogu biti zadovoljni jer su svjetski prvaci u fudbalu, bar koliko oni znaju.

leptirica

pre 6 godina

Harold 
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim. 
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije
(Nikola, 26. april 2017 15:20)

Iz kojeg razloga uspoređuješ vojne saveze pojedinih zemalja sa ekonomskom situacijom? Kad ovo pišeš u Saudijskoj Arabiji se živi bolje od svih država koje nisu saveznici Amerikanaca.

Koliko sam vidjela ovdje je tema ulazak CG u NATO, ne ekonomska situacija u Pakistanu koji opet ni nije Američki nego Ruski saveznik... Malo informiranosti prije komentara.

Na kraju krajeva, CG je izabrala svoj put. Svatko kome ne odgovara može se ljutiti , ali tako je... u tvojem komentaru kao da vidim dozu ljubomore, ali to na kraju teško priznati jel?

Poštujem Rusiju i svi slavenski narodi će uvijek biti bliskiji od Amerikanaca, Engleza ili Njemaca, ali kad povučemo liniju ovo je pametan potez CG i način da zaštiti svoje granice (ponajprije od Albanskih apetita).

hipokrat

pre 6 godina

Teško onom koga Amerika brani ili mu uvodi demokratiju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nenad-EU, 26. april 2017 11:00)

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki?
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.

Пеђа

pre 6 godina

Da, da, bas je lose Nemackoj, Japanu, Juznoj Koreji. Podseti me, koliki je njihov BDP u odnosu na zemlje koje Rusija podrzava politicki? 
Vi ljudi stvarno ne znate gde zivite.
(hipokrat, 26. april 2017 11:55)

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?

А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава

utin

pre 6 godina

kada citam komentare vrsnih poznavaoca geopolitike, odnosa nato - rusija i slicno prevrce mi se u stomaku. prvo - nato je okruzio rusiju odavno cak i sa svoje teritorije. svi se busaju kako nato usao u evropu da bude blize rusiji/ moskvi, a ne kapiraju da preko severnog pola od severne amerike do moskve dodjete za sat vremene, bukvalno! ali ovo je predstava za sirotinju. zapamtite, vrana vrani ne vadi oci. nadrljace severna koreja, i zao mi je tih ljudi, ali svako od vas koji je na strani kim dzong una zeleo bi da provede godinu dana tamo.

NIkola

pre 6 godina

A narod tu ne pita niko nista...znaju da se to postavlja zbog americkih interesa (citaj Kina) i da lokalno stanovnistvo automatski postaje prva meta i zrtva nekog buduceg americkog-kineskog sukoba.

Che Gevara

pre 6 godina

Za razliku od mnogih ovde nadam se da ce USA sto pre srediti ovaj debilni rezim u SK.
(Dejan, 26. april 2017 12:49)

Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

Osnova nuklearnog naorouzanja je ... ja imam nuklearku ti imas nuklearku nenapadamo se jer cemo se potamaniti!

Zasto je Amerika u pravu a S.Koreja nije ... koje su to osnovne vrednosti!?

ideja

pre 6 godina

Seul i Vašington tvrde da je svrha THAAD isključivo odbrana protiv raketa Severne Koreje.

Kada je NATO postavljao takozvani antiraketni stit u Evropi, tvrdili su da je to zastita od pretnje iz Irana. Navodno, Iran ce raketama da napadne evropske drzave, a mozda i SAD. Svi su znali da je to laz, ali zvanicno objasnjenje je tako glasilo. Ni sad nema razlike. I dalje se antiraketni stit gradi u Rumuniji i Poljskoj, a zvanicno da se spreci iranski napad. Potpuno ista logika vazi i za rakete u Juznoj Koreji. Kazu oni sto se razumeju u vojna pitanja da je stvar u tome sto se brzo i lako antiraketni "stit" moze pretvoriti u agresivno oruzje za napad. Dakle, ne da sluzi za obaranje protivnickih raketa, vec da ispaljuje rakete na protivnicku teritoriju.
Naravno, ideja postavljanja americkog antiraketnog "stita" svuda u svetu je zauzdavanje i okruzivanje Rusije i Kine. Ideja od koje jos nisu odustali je da probaju da nanesu prvi nuklearni udar Rusiji, a da onda gledaju da obore sve rakete koje bi Rusija ispalila na njih. Druga bitna stvar je da je americka ideja da se nuklearne bojeve glave ispale na Rusiju sa teritorija drugih drzava, na primer iz Poljske, Rumunije, Juzne Koreje, Japana, Nemacke, pribaltickih republika, Turske... Samim tim, Rusija uzvraca tim drzavama i one nestaju, a SAD uspeva da zaustavi najveci broj raketa koje se ispale na njenu teritoriju.

netko

pre 6 godina

eto, nadrljace kim samo tako posle ovoga. dao je razlog amerima da dovedu ovaj sistem u koreju. vidim kinezi su bas sretni zbog toga. ima kinezi da nasamaraju severnokorejce zbog ovoga.
mozete vi da pricate sta hocete, ali juzna koreja je maltene pod patronatom SAD. Da nema amera, njih nebi ni bilo.
A posto kim stalno preti amerikancima pa i americkim vojnicima u koreju, ameri imaju sasvim dobar razlog za ovo.
I mogu kinezi i rusi da vicu do jutra. Kako je jedan americki narednik rekao u emisiji restrepo, ako mi neko puca na vojnika, i imam tu mogucnost, poslacu i avijaciju i tenkove na njega.

ljudi, razumite, ameri posle vijetnama cuvaju zivot svakog vojnika kojeg imaju. ako im neko preti, odgovorice svim sredstvima. pa kud puklo.

nenad

pre 6 godina

ideja, 26. april 2017 10:47
Ode ceo zivi svet u materinu. Mislim da izazivanje ovih sukoba samo zbog slabljenja rusije i da je krajnji cilj rusija okeuzena sa svih strana

mala

pre 6 godina

Treći svetski rat je odavno u pripremi. Rusija je opkoljena sa svih strana osim sa kineske. Sukob je neizbežan. Sirija je samo probni teren. Što se mene tiče, bolje da se izazivaju i biju na drugoj strani planete. Nas ionako nema ko da zaštiti, niti stane iza nas u nekom velikom sukobu.

vet

pre 6 godina

Odavno se zna da JK nije ni za kakav sukob jer bi u prvih 15-ak minuta poginulo i bilo ranjeno oko 800.000 do milion stanovnika iz severnog podrucja koje je u dometu odavno postavljene dalekometne konvecionalne artiljerije SK. JK nikako nije spremna na to ni za kakav dalji scenario, a SK bi tako potpisala smrtnu presudu svom rezimu.
Sve su ovo igrice, pre svega za zamajavanje gladnog naroda SK, tako da nema potrebe da se svi ostali uzrujavaju oko cele price

umesila im ali nije mama

pre 6 godina

Američki presednik će održati baš divan, divan govor, o žrtvama koje je sjajno, baš sjajno podnela J.Koreja i njen veliki (pauza) zaista vam kažem veliki narod. SAD ostaju privržene i još jače posvećene zajedničkim vrednostima i u ovom bolu koji svi delimo. (bio je to jako jako težak govor, ali mislim da je sve ispalo sjajno, masa i ja smo imali sjajnu hemiju, a onda su tu poslužili i neke kolače, ali ja sam već bio poneo svoje sa zlatnim listićima).

Stari Taja

pre 6 godina

Ameri postuju svoje saveznike i logicno je da uh zastite.Sta Kinezi brinu? Pa stize im S400, kazu ovdasnji komentatori, savrsen sistem.

Harold

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)
Hm, Norveska je clan NATO. Americki vojnici su trenutno u Norveskoj. Australija? Da li se salis? Australija je najveci vojni saveznik Amerike koji ima ogromnu ulogu u jugoistocnoj Aziji. U Australiji SE NALAZE americke vojne baze. Sto se tice Svajcarske, neutralni su, ali ako mislis da gaje imalo ljubavi prema Rusima debelo se varas. Svajcarska je zapadna zemlja. Uzgred veliki kupac americkog naoruzanja. F-18 je glavno avion svajcarskog ratnog vazduhoplovstva. Stanje u Brzilu je odlicno? Uzgred kakve veze ima Brazil sa Rusijom? Trgovina Brazila i Rusije je 4.7 milijardi dolara godisnje. Trgovina Brazila i SAD je 120 milijardi dolara godisnje. Evo primera kako Rusofil zamislja geopolitiku. Pazi Norveska, osnovno znanje i jos ga nije blam da podeli sa nama :)))

1948

pre 6 godina

Рођаче - А где су Косово, Ирак, Авганистан? Све земље које Амери подржавају?
А где је Кина, Бразил или Индија економски? Све земље које Русија подржава....
А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Rodjace, toliko si se primio na Sputnjik da onda zvucis kao da si sa neke druge planete! Norveska, Australija i Svajcarska su tipicne predstavnice Zapadne civilizacije, sistema i vrednosti, a ciji je USA nesporni lider (bar su to bile do pojave Trampa), i pravi su i svestrani saveznici u svakom pogledu. Kina je bila zemlja "koju Rusija podrzava" sve do prve velike svadje izmedju Staljina i Mao Cedunga, a u medjuvremenu Kina je u svemu visestruko nadmasila Rusiju, osim vojno i teritorijalno, tako da ih Rusi ne "podrzavaju" nego im prodaju svoje sirovine. Sa Indijom Rusija nema neke posebne veze, a sa Brazilom gotovo nikakve. Postojala je svojevremeno ona BRIKS inicijativa o strateskom povezivanju ove cetri zemlje, ali je to ispalo geopoliticko mrtvorodjence, i to bas zbog Rusije. Rusija trenutno svojim medvedjim zagrljajem "podrzava" Belorusiju, Kazakhstan, Kubu, Jermeniju, a kako je krenulo uskoro i Srbiju... Dok su Americi Irakom i Avganistan bili najljuci neprijatelji, a ne napustaju ih iskljucivo jer bi se u Avganistanu na vlast vratili talibani, a u Iraku dok se ne resi problem sa Islamskom Drzavom. Pravo saveznistvo je dvosmerna i obostrano korisna kategorija, i USA-J.Koreja slucaj je savrsen primer.

leptirica

pre 6 godina

BDP Kine za 2 hiljade milijardi je veci od BDP Amerike..
(., 26. april 2017 12:45)


Netočno!

SAD ima veći BDP od Kine, očekivanja su da će Kina stići BDP SAD-a oko 2026.g.

https://www.bloomberg.com/graphics/2016-us-vs-china-economy/

BDP po glavi stanovnika Kina manje od 8000 usd, SAD oko 55000 usd.

Inače sam sigurna da bi S. Koreja već pregazila južnu da se ne boje Amerike . A Kina i SAD kao najveći trgovinski partneri sigurno neće ratovati jer cijela Kineska ekonomija ovisi o SAD-u.

2+2=5

pre 6 godina

Ovde ce nadrljati samo Juzna Koreja, Severna ce se braniti Amerika je daleko Kinu niko ne sme da dira.
Svi ostali komentari su politicki obojeni.

Nikola

pre 6 godina

Harold
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim.
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije

dali

pre 6 godina

@Ajmo redom zasto ....

Prvo S.Koreja je uredjena drugacijim sistemom nego ostatak sveta.Narod u S.Koreji je zadovoljan i voli svoju drzavu ... dali je S.Koreja napala neku drzavu ... nije!

(Che Gevara, 26. april 2017 14:07)

Redom, napala je Južnu Koreju i stalno prijeti nuklearnim napadima na Japan, Australiju i SAD.
Koliko je Narod Sjeverne Koreje zadovoljan dovoljno govori da im je prosječni životni vijek 7 g. kraći od stanovnika Južne Koreje, a prije samo 50.g. imali su istu polaznu osnovu razvoja jer to je bila jedna država i praktično isti narod. južna Koreja je ekonomski jedna od najrazvijenijih država svijeta, a stanovnici Sjeverne Koreje jedino mogu biti zadovoljni jer su svjetski prvaci u fudbalu, bar koliko oni znaju.

leptirica

pre 6 godina

Harold 
Proveri kako se npr živi u pakistanu koji je američki saveznik oduvek :) Kako se živelo u Libija koja bila non stop pod američkim sankcijama a kako npr u nigeriji gde sva prirodna bogatstva ekplatisu američke firme kao naftu i dijamante.. Ili kako se živi u somaliji gde je na snazi pro američki režim. 
Pa jedine dve demokratije na bliskom istoku su Iran i Libija.. I oni su ruski saveznici.. Dok su američki sve srednjovekovne diktature poput saudiske Arabije
(Nikola, 26. april 2017 15:20)

Iz kojeg razloga uspoređuješ vojne saveze pojedinih zemalja sa ekonomskom situacijom? Kad ovo pišeš u Saudijskoj Arabiji se živi bolje od svih država koje nisu saveznici Amerikanaca.

Koliko sam vidjela ovdje je tema ulazak CG u NATO, ne ekonomska situacija u Pakistanu koji opet ni nije Američki nego Ruski saveznik... Malo informiranosti prije komentara.

Na kraju krajeva, CG je izabrala svoj put. Svatko kome ne odgovara može se ljutiti , ali tako je... u tvojem komentaru kao da vidim dozu ljubomore, ali to na kraju teško priznati jel?

Poštujem Rusiju i svi slavenski narodi će uvijek biti bliskiji od Amerikanaca, Engleza ili Njemaca, ali kad povučemo liniju ovo je pametan potez CG i način da zaštiti svoje granice (ponajprije od Albanskih apetita).

Che Gevara

pre 6 godina

А где су Норвешка, Аустралија или Швајцарска.... земље које нико не подржава
(Пеђа, 26. april 2017 12:49)

Norveska je clan Nato ali ne i EU ....Australija je najveci saveznik SAD .... a Svajcarska je neutralna!

Imas jos primera ... Autrija je clan EU ali ne i NATO.... i itd!

Eu je politicko-ekonomski blok .... Nato je vojni blok .... i svi blokovi zahtevaju da se neka clanarina placa ....Nato 2% .... EU u centralnu kasu u Briselu porez pa onda se to refundira prema stavu Evropske komisije i Evropsko parlamenta ... sustina je lova!

да да

pre 6 godina

Хахаха дођоше они и до Кинеске границе, а као да заштите Јужну Кореју ???