Vlada
pre 6 godina
Ajmo sad EU ili unija Rumunije, Bugarske, Grčke, Srbije, BiH, Makedonije, CG i Albanije sto uopšte nije toliko nemoguće.
- EU, + "Balkanija"
Utorak, 25.04.2017.
09:08
Štampa na nemačkom se osvrće na moguće sankcije EU Makedoniji i na nedavne izjave Edija Rame i Hašima Tačija o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'.
Izvor: Dojèe vele
pre 6 godina
Ajmo sad EU ili unija Rumunije, Bugarske, Grčke, Srbije, BiH, Makedonije, CG i Albanije sto uopšte nije toliko nemoguće.
- EU, + "Balkanija"
pre 6 godina
nekada slavna srbija se borila protiv nepravde. nasi predaci solunci i te generacije hrabrih boraca i casnog naroda....nekada. ali trenutno sve je moderno postalo ali najmanje da se postuje svoje dvoriste, skolovanje, vaspitanje, red u kuci, gvozdena rec oca i majke kada zatreba, komsija komsiji da pomogne da se postuju i pomazu, da se ustane starijem u javnom prevozu... Sada se druzi preko facebooka umesto na kafu da se ode. Sada se gledaju farme, parovi i narucuju se separeji uz 5 flasa ljutog pica samo da bi bili vidjeni. Nema vise identiteta, ponosa i postovanja, necenimo svoju zemlju svoju njivu. kada to promenimo nece nama biti potrebna ni evropa ni rusija ni Amerika.... a velika albanija nam je najmanji problem ako se ovo resi. pozdrav
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
(sturmmann, 25. april 2017 10:27)
To jeste tacno, ali je isto tako tacno da su im u tome pomagali Seselj i Radikali kao i SPC i SANU!
pre 6 godina
"nedavne izjave Edija Rame i Hašima Tačija o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'."
...jos jasniju poruku muslijua su "zaboravili" da pomenu...
...brisel je uveliko na albanskom loncu (tzv lobiranju) i dok se ne prekine sa mafijaskom praxom podmicivanja politicara, ovaj problem ce se naduvavati sve vise...
...kad preraste u novi evropski rat bice svima nama svejedno ko, zasto, gde, kako...
...a neki ce u svojim klubovima uz kaficu i viski ogovarati primitivne balkance...
pre 6 godina
>> nekada slavna srbija se borila protiv nepravde
Ta Srbija tada je imala kakvu takvu nezavisnost, veliki natalitet, vojsku, propagandu i mocne prijatelje a Albanci su bili neorganizovani skup plemena jos uvek u sastavu Otomanske imperije u rasulu. Sa tim prednostima je, doduse uz enormne zrtve, s njima bilo moguce izaci na kraj. Upravo je zbog nedostatka FB i medija bilo moguce mobilisati stotine hiljada seljaka da ginu za neku, ponekad diskutabilnu ideju (recimo izlazak Srbije na Jadran). Zbog te tadasnje superiornosti se pojavilo konstantno nipodastavanje Albanaca koje traje do danas. Mi moramo shvatiti da se takvi ratovi kao pre 100 godina vise ne vode, oni imaju jace prijatelje nego mi, veci natalitet, mladju populaciju i uskoro vise stanovnika...
pre 6 godina
Istorija se definitivno ponavlja(u nekom obliku),i od istorije uvek treba uciti,kako se lose stvari ne bi ponovile,a kako bi za dobre imali ideje i smernice..pa tako,kako imamo iskustva iz istorije,resenje za zlo koje moze da se nadvije nad nama,moze da se resi na nacin kako se i nekad resilo:Mi trebmo da sklopimo vojni savez sa nekim drzavama u okruzenju(kao nekada)i jednostavo preventivno(sto znaci prvi da udarimo)sprecimo nastajanje zla,kako nas sve zajedno nebi odvelo pravo u ambis...Naravno,treba traziti odobrenje velikih sila(Grcka to moze izdejstvovati kod Nato-a,za Rusiju nema problema),i onda delovati sto pre kako bi se sprecila katastrofa...i onda,naravno,podeliti osvojenu teritoriju...Zar se to vec nije desilo u istoriji??..samo treba to da vidimo i sledimo isti put.
pre 6 godina
Kako ih ne "zabrinjava" i zasto Belgiji ne uvode sankcije kada po vise od godinu dana ne mogu da formiraju Vladu? Stvarno su divni kada toliko vise brinu o Makedoniju nego o clanicama sopstvene unije.
pre 6 godina
@Svarog
A za 200 godina nas nece biti nigde.Doduse, I Albanci su usporili sa natalitetom,tako da se oni nece previse siriti.Prava seoba naroda krece sa bliskog istoka.Protiv nataliteta se ne moze.U Srednjem veku Mongoli su osvojili Kinu.I nemilosrdno tamanili porobljeni narod.Pobili su na desetine miliona Kineza.I gde je opet Kina,a gde je Mongolija?
Ako zelite nesto dobro za svoj narod I drzavu,pravite decu I placajte porez.Manite se rata,i velike politike.Kao mali narod,jos u laganom izumiranju,nemamo mi snage za velike zemlje.Na kraju krajeva,nismo sposobni ni ovu smanjenu Srbiju da dovedemo u red.Svako,ali svako, gleda da je ocerupa.A svima puna usta nekog nacionalnog ponosa..
pre 6 godina
Srbija albance ne moze da spreci da formiraju Veliku Albaniju. Mi za to vise nemamo ni populaciju ni ljudstvo, ni MTS a ni ekonomske resurse. Prednosti koje su Srbi imali nad albancima pre 100 godina na politickom, vojnom, tehnoloskom planu - sve su nestale bez traga. Mi moramo da se povucemo na juznu granicu koje jos mozemo da kontrolisemo i da je branimo svim zamislivim sredstvima. Ta granica nece na zalost biti na Skadru ili Prokletijama nego mnogo, mnogo severnije. Problem vise nije da li je Kosovo u Srb. ili ne, nego kako spreciti penetraciju albanaca u uzu Srbiju kada albansko Kosovo i Srbija udju u EU. Tamo postoji sloboda prometa ljudi, roba usliga, kapitala. Ko ce recimo zabraniti nekoj ogromnoj albanskoj familiji sa Kosova da za 10K evra kupi napusteno seosko domacinstvo negde kod Kraljeva ili Nisa? Ako se ne budemo borili istinski, zestoko i nemilosrdno za 50 godina nas nece biti juznije od Kragujevca.
pre 6 godina
Sve te izjave Tačija, Rame i pasivnost EU prema njihovim izjavama upravo dovodi do toga, da Srbiji i Makedoniji kao jedinim državama na Balkanu koje nisu u NATO, nametne još veči pritisak za ulazak u NATO, kao spas. I to če biti na žalost jedino rešenje za nas pa i za Makedonce inaće od Rusa, znamo da ne možemo očekivati pomoč.
pre 6 godina
Misli se da ce padom sad da propadne i velika Albanija. A sta ako SAD propadnu a rusi podrze veliku albaniju?
pre 6 godina
@ja
Srbija nikada nije priznavala druge drzave u okviru nezavisnih drzava, Hrvatske, BiH.
Milosevic je bio jugoslovenski fanatik a ne srpski nacionalista.
To su cinjenice, himnu smo dobili tek posle odvajanja Crne Gore.
Veliku Srbiju su promovisali samo radikali, ocigledno je da ih finansira neko.
Osnova zdrave politike u Srbiji mora da bude na trasparentnom finansiranju. A srbija može do prave demokratije jedino kroz IT, moramo da pravimo korake u buducnostm.
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo.
(Oblak, 25. april 2017 10:18) # Link komentara
pa gde su u albaniji i srbiji te fabrike gde su evropljani upregli jeftinu radnu snagu za 200 evra, da idem da se zaposlim? ima par fabrika tu i tamo ali ni traga od te vase demagogije prema kojoj "evropljani ovde imaju jeftinu radnu snagu". niti ih zanima da ulazu ovde, a jos manje ih zanima srpska i albanska "radna snaga". jaka "radna snaga", mos` misliti, srba i albanaca zajedno u evropi nema vise od 10 miliona, koliko jedna omanja nemacka pokrajina. a samo ukrajinaca koji bi radili i za manje od 200 evra ima vise od 40 miliona. nidje logike
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
(nemač pojma, 25. april 2017 10:19)
Upravo tako...Nisam cuo za Veliku Svajcarsku.
pre 6 godina
"psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (dzoni, 25. april 2017 10:48)"
Nikom ništa!? 13 godina pritvora u Hagu bez presude i to praktično samo za verbalni delikt (za koji su kažnjavali samo nedemokratski režimi), teško da nije ništa. Tačiju se ipak stavljaju na teret teži zločini, koje bi mogao da ponovi.
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
(kole, 25. april 2017 11:24)
Za Dodika nisi razumeo. Kad bi se ujedinile RS i Srbija, Dodik planira da dođe Beograd, pa da kao vrlo zaslužan faktor za ujedinjenje, odatle šefuje i naređuje. Nije njemu ni na kraj pameti da ceo život provede u RS!
U Beogradu već odavno ima spremnu vilu, a sredio je i državljanstvo Srbije.
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
(Kavinsky, 25. april 2017 10:20)
Ne, nego smo na vreme trebali da se otkačimo od Rusije i da shvatmo da je još od Bizmarka konstanta evropske politike da se Rusiji ni po koju cenu ne dozvoli pristup Mediteranu jer još od rimskih vremena važi da ko gospodari Mediteranom gospodari Evropom. I to se neće promeniti!
Zašto Srbija kad je obnovljena u XIX veku nije dobila izlaz na more, iako je tražila, a formirana je Alabanija, kao protivteža Srbi? Baš zato što je još onda Zapadna Evropa videla Srbiju kao filijalu Rusije! I koju korist imamo od povezanosti s Rusijom? Nikakvu! Ne samo da nemamo korist, nego samo štetu!
I uporno ponavlamo istu glupu grešku, sve u ime idiotskog mita o nekakvom "prvoslavnom bratstvu". Nikako da shvatimo da nam to ne samo da nije u interesu, nego to "bratstvo" ne postoji i nikad nije postojalo!
Okruženi smo državama članicama NATO, a mi se tu t*timo i furamo nekakvu "neutralnost". Da, baš nam veruju! A Vučić svaki čas trči u Moskvu da mu Putin "meri pritisak"!
Mi nismo nikad ništa razumeli od važnih događanja i trendova u Evropi i znamo samo da kukamo kako nas "Evropa mrzi"!
pre 6 godina
Zastava i himna(?) Kosova su na Kosovu u sasvim trećem planu u svakom kadru odande. Uvek je tu albanska, zavisno od mesta srpska a kosovska slabo koga tamo zanima. To vam možda nešto govori svih ovih godina ili ćete još da se svi pravimo blesavi? Ne znam.
pre 6 godina
Kako ja to vidim , mozemo samo da im zavidimo na pametnoj spoljnoj politici , tu su odigrali mudrije , nama vazda neko kriv pa i sada nam neko kriv sto nismo pametniji...
pre 6 godina
"...poziv da ne prepuštaju Balkan samom sebi."
Balkan nikada nije bio prepušten sam sebi. Tokom prošlosti uvek su mu velike sile krojile kapu, što čine i sada, kao što će činiti i u bližoj i daljoj budućnosti. Još nešto. Jedan "detalj" namerno je prenebregnut, a tiče se dela Grčke koji bi "Velika Albanija" obuhvatala. A Grčka je članica EU (EZ) od 1981. godine.
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
pre 6 godina
EU nikada nijedan problem bilo kakve vrste nije niti ce umeti da resi kako treba.
pre 6 godina
Pa nek im je sa srecom, sta drugo reci. Samo nemoj da pricaju da su Srbiju bombardovali zbog nekakvog etnickog ciscenja, lepo se vidi da je prioritet bio stvaranje Velike Albanije. Sto se nas tice, nek nam je Bog u pomoci jeri sami sebi nismo sposobni da pomognemo
pre 6 godina
Pa oni jesu vec Velika Albanija. Sta njima jos tu mnogo treba? Imaju povezano sve autoputem, nema fakticki granica... jos par formalnosti...
pre 6 godina
psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo. Dobili su vec dovoljno Rumuna i Bugara i taj eksperiment je zavrsen. Ovde je buducnost mracna, jer nam predstoji jos jedan rat, u saveznistvu sa Makedonijom najverovatnije.
pre 6 godina
Eu je nesposobna da resi bilo kakav problem. Kad ne znaju sta ce, a uglavnom ne znaju, uvodw sankcije od srbije, rusije do makedonije.
pre 6 godina
To bi podrazumevalo veeeeeliki rat, jer nece ostali narodi na Balkanu to mirno da gledaju. Da ne pominjem da albance ovde niko ne voli. Nadam se da EU neće dozvoliti takav scenario.
pre 6 godina
Evropi ce uskoro da bude priorite velika albanija , katastrofa od unije .
pre 6 godina
icice to gospodo preko nasih ledja... samo opusteno. uvek je srbin ginuo braneci evropu...
pre 6 godina
Najbolje je Velika Albanija,da dobije jos 200 milijardi € i postane super sila a Srbi i ostali Z. Balkanci kod njih dobiju posao.Nas narod i ne razmislja ni o cemu drugome .
pre 6 godina
EU daje zeleno svetlo u Pristini i Tirani.
pre 6 godina
Samim tim sto je Srbiji nasilno oteto Kosovo stvorena je fakticki velika Albanija i ona postoji vec skoro 20 godina
pre 6 godina
Možda grešim, ali čini mi se da su mnogi na priči o velikosrpskoj ideji gradili svoje "ideje"i stvarali samostalne države.
Molim one koji znaju da me upute ko je od relevantnih i ljudi čija reč ima značaj težio stvaranju Velike Srbije ( ne da mu se to pripisivalo )
Ispade da je ceo svet branio druge od te ideje, a ti drugi ostvariše svoje baš takve ideje!
pre 6 godina
Možda grešim, ali čini mi se da su mnogi na priči o velikosrpskoj ideji gradili svoje "ideje"i stvarali samostalne države.
Molim one koji znaju da me upute ko je od relevantnih i ljudi čija reč ima značaj težio stvaranju Velike Srbije ( ne da mu se to pripisivalo )
Ispade da je ceo svet branio druge od te ideje, a ti drugi ostvariše svoje baš takve ideje!
pre 6 godina
Samim tim sto je Srbiji nasilno oteto Kosovo stvorena je fakticki velika Albanija i ona postoji vec skoro 20 godina
pre 6 godina
icice to gospodo preko nasih ledja... samo opusteno. uvek je srbin ginuo braneci evropu...
pre 6 godina
To bi podrazumevalo veeeeeliki rat, jer nece ostali narodi na Balkanu to mirno da gledaju. Da ne pominjem da albance ovde niko ne voli. Nadam se da EU neće dozvoliti takav scenario.
pre 6 godina
Eu je nesposobna da resi bilo kakav problem. Kad ne znaju sta ce, a uglavnom ne znaju, uvodw sankcije od srbije, rusije do makedonije.
pre 6 godina
EU daje zeleno svetlo u Pristini i Tirani.
pre 6 godina
Evropi ce uskoro da bude priorite velika albanija , katastrofa od unije .
pre 6 godina
Pa nek im je sa srecom, sta drugo reci. Samo nemoj da pricaju da su Srbiju bombardovali zbog nekakvog etnickog ciscenja, lepo se vidi da je prioritet bio stvaranje Velike Albanije. Sto se nas tice, nek nam je Bog u pomoci jeri sami sebi nismo sposobni da pomognemo
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
pre 6 godina
Najbolje je Velika Albanija,da dobije jos 200 milijardi € i postane super sila a Srbi i ostali Z. Balkanci kod njih dobiju posao.Nas narod i ne razmislja ni o cemu drugome .
pre 6 godina
Pa oni jesu vec Velika Albanija. Sta njima jos tu mnogo treba? Imaju povezano sve autoputem, nema fakticki granica... jos par formalnosti...
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo. Dobili su vec dovoljno Rumuna i Bugara i taj eksperiment je zavrsen. Ovde je buducnost mracna, jer nam predstoji jos jedan rat, u saveznistvu sa Makedonijom najverovatnije.
pre 6 godina
"psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (dzoni, 25. april 2017 10:48)"
Nikom ništa!? 13 godina pritvora u Hagu bez presude i to praktično samo za verbalni delikt (za koji su kažnjavali samo nedemokratski režimi), teško da nije ništa. Tačiju se ipak stavljaju na teret teži zločini, koje bi mogao da ponovi.
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
pre 6 godina
EU nikada nijedan problem bilo kakve vrste nije niti ce umeti da resi kako treba.
pre 6 godina
"...poziv da ne prepuštaju Balkan samom sebi."
Balkan nikada nije bio prepušten sam sebi. Tokom prošlosti uvek su mu velike sile krojile kapu, što čine i sada, kao što će činiti i u bližoj i daljoj budućnosti. Još nešto. Jedan "detalj" namerno je prenebregnut, a tiče se dela Grčke koji bi "Velika Albanija" obuhvatala. A Grčka je članica EU (EZ) od 1981. godine.
pre 6 godina
Zastava i himna(?) Kosova su na Kosovu u sasvim trećem planu u svakom kadru odande. Uvek je tu albanska, zavisno od mesta srpska a kosovska slabo koga tamo zanima. To vam možda nešto govori svih ovih godina ili ćete još da se svi pravimo blesavi? Ne znam.
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
pre 6 godina
Srbija albance ne moze da spreci da formiraju Veliku Albaniju. Mi za to vise nemamo ni populaciju ni ljudstvo, ni MTS a ni ekonomske resurse. Prednosti koje su Srbi imali nad albancima pre 100 godina na politickom, vojnom, tehnoloskom planu - sve su nestale bez traga. Mi moramo da se povucemo na juznu granicu koje jos mozemo da kontrolisemo i da je branimo svim zamislivim sredstvima. Ta granica nece na zalost biti na Skadru ili Prokletijama nego mnogo, mnogo severnije. Problem vise nije da li je Kosovo u Srb. ili ne, nego kako spreciti penetraciju albanaca u uzu Srbiju kada albansko Kosovo i Srbija udju u EU. Tamo postoji sloboda prometa ljudi, roba usliga, kapitala. Ko ce recimo zabraniti nekoj ogromnoj albanskoj familiji sa Kosova da za 10K evra kupi napusteno seosko domacinstvo negde kod Kraljeva ili Nisa? Ako se ne budemo borili istinski, zestoko i nemilosrdno za 50 godina nas nece biti juznije od Kragujevca.
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
pre 6 godina
Kako ja to vidim , mozemo samo da im zavidimo na pametnoj spoljnoj politici , tu su odigrali mudrije , nama vazda neko kriv pa i sada nam neko kriv sto nismo pametniji...
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo.
(Oblak, 25. april 2017 10:18) # Link komentara
pa gde su u albaniji i srbiji te fabrike gde su evropljani upregli jeftinu radnu snagu za 200 evra, da idem da se zaposlim? ima par fabrika tu i tamo ali ni traga od te vase demagogije prema kojoj "evropljani ovde imaju jeftinu radnu snagu". niti ih zanima da ulazu ovde, a jos manje ih zanima srpska i albanska "radna snaga". jaka "radna snaga", mos` misliti, srba i albanaca zajedno u evropi nema vise od 10 miliona, koliko jedna omanja nemacka pokrajina. a samo ukrajinaca koji bi radili i za manje od 200 evra ima vise od 40 miliona. nidje logike
pre 6 godina
Sve te izjave Tačija, Rame i pasivnost EU prema njihovim izjavama upravo dovodi do toga, da Srbiji i Makedoniji kao jedinim državama na Balkanu koje nisu u NATO, nametne još veči pritisak za ulazak u NATO, kao spas. I to če biti na žalost jedino rešenje za nas pa i za Makedonce inaće od Rusa, znamo da ne možemo očekivati pomoč.
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
(Kavinsky, 25. april 2017 10:20)
Ne, nego smo na vreme trebali da se otkačimo od Rusije i da shvatmo da je još od Bizmarka konstanta evropske politike da se Rusiji ni po koju cenu ne dozvoli pristup Mediteranu jer još od rimskih vremena važi da ko gospodari Mediteranom gospodari Evropom. I to se neće promeniti!
Zašto Srbija kad je obnovljena u XIX veku nije dobila izlaz na more, iako je tražila, a formirana je Alabanija, kao protivteža Srbi? Baš zato što je još onda Zapadna Evropa videla Srbiju kao filijalu Rusije! I koju korist imamo od povezanosti s Rusijom? Nikakvu! Ne samo da nemamo korist, nego samo štetu!
I uporno ponavlamo istu glupu grešku, sve u ime idiotskog mita o nekakvom "prvoslavnom bratstvu". Nikako da shvatimo da nam to ne samo da nije u interesu, nego to "bratstvo" ne postoji i nikad nije postojalo!
Okruženi smo državama članicama NATO, a mi se tu t*timo i furamo nekakvu "neutralnost". Da, baš nam veruju! A Vučić svaki čas trči u Moskvu da mu Putin "meri pritisak"!
Mi nismo nikad ništa razumeli od važnih događanja i trendova u Evropi i znamo samo da kukamo kako nas "Evropa mrzi"!
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
(nemač pojma, 25. april 2017 10:19)
Upravo tako...Nisam cuo za Veliku Svajcarsku.
pre 6 godina
psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
(kole, 25. april 2017 11:24)
Za Dodika nisi razumeo. Kad bi se ujedinile RS i Srbija, Dodik planira da dođe Beograd, pa da kao vrlo zaslužan faktor za ujedinjenje, odatle šefuje i naređuje. Nije njemu ni na kraj pameti da ceo život provede u RS!
U Beogradu već odavno ima spremnu vilu, a sredio je i državljanstvo Srbije.
pre 6 godina
@Svarog
A za 200 godina nas nece biti nigde.Doduse, I Albanci su usporili sa natalitetom,tako da se oni nece previse siriti.Prava seoba naroda krece sa bliskog istoka.Protiv nataliteta se ne moze.U Srednjem veku Mongoli su osvojili Kinu.I nemilosrdno tamanili porobljeni narod.Pobili su na desetine miliona Kineza.I gde je opet Kina,a gde je Mongolija?
Ako zelite nesto dobro za svoj narod I drzavu,pravite decu I placajte porez.Manite se rata,i velike politike.Kao mali narod,jos u laganom izumiranju,nemamo mi snage za velike zemlje.Na kraju krajeva,nismo sposobni ni ovu smanjenu Srbiju da dovedemo u red.Svako,ali svako, gleda da je ocerupa.A svima puna usta nekog nacionalnog ponosa..
pre 6 godina
nekada slavna srbija se borila protiv nepravde. nasi predaci solunci i te generacije hrabrih boraca i casnog naroda....nekada. ali trenutno sve je moderno postalo ali najmanje da se postuje svoje dvoriste, skolovanje, vaspitanje, red u kuci, gvozdena rec oca i majke kada zatreba, komsija komsiji da pomogne da se postuju i pomazu, da se ustane starijem u javnom prevozu... Sada se druzi preko facebooka umesto na kafu da se ode. Sada se gledaju farme, parovi i narucuju se separeji uz 5 flasa ljutog pica samo da bi bili vidjeni. Nema vise identiteta, ponosa i postovanja, necenimo svoju zemlju svoju njivu. kada to promenimo nece nama biti potrebna ni evropa ni rusija ni Amerika.... a velika albanija nam je najmanji problem ako se ovo resi. pozdrav
pre 6 godina
@ja
Srbija nikada nije priznavala druge drzave u okviru nezavisnih drzava, Hrvatske, BiH.
Milosevic je bio jugoslovenski fanatik a ne srpski nacionalista.
To su cinjenice, himnu smo dobili tek posle odvajanja Crne Gore.
Veliku Srbiju su promovisali samo radikali, ocigledno je da ih finansira neko.
Osnova zdrave politike u Srbiji mora da bude na trasparentnom finansiranju. A srbija može do prave demokratije jedino kroz IT, moramo da pravimo korake u buducnostm.
pre 6 godina
Misli se da ce padom sad da propadne i velika Albanija. A sta ako SAD propadnu a rusi podrze veliku albaniju?
pre 6 godina
>> nekada slavna srbija se borila protiv nepravde
Ta Srbija tada je imala kakvu takvu nezavisnost, veliki natalitet, vojsku, propagandu i mocne prijatelje a Albanci su bili neorganizovani skup plemena jos uvek u sastavu Otomanske imperije u rasulu. Sa tim prednostima je, doduse uz enormne zrtve, s njima bilo moguce izaci na kraj. Upravo je zbog nedostatka FB i medija bilo moguce mobilisati stotine hiljada seljaka da ginu za neku, ponekad diskutabilnu ideju (recimo izlazak Srbije na Jadran). Zbog te tadasnje superiornosti se pojavilo konstantno nipodastavanje Albanaca koje traje do danas. Mi moramo shvatiti da se takvi ratovi kao pre 100 godina vise ne vode, oni imaju jace prijatelje nego mi, veci natalitet, mladju populaciju i uskoro vise stanovnika...
pre 6 godina
Kako ih ne "zabrinjava" i zasto Belgiji ne uvode sankcije kada po vise od godinu dana ne mogu da formiraju Vladu? Stvarno su divni kada toliko vise brinu o Makedoniju nego o clanicama sopstvene unije.
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
(sturmmann, 25. april 2017 10:27)
To jeste tacno, ali je isto tako tacno da su im u tome pomagali Seselj i Radikali kao i SPC i SANU!
pre 6 godina
"nedavne izjave Edija Rame i Hašima Tačija o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'."
...jos jasniju poruku muslijua su "zaboravili" da pomenu...
...brisel je uveliko na albanskom loncu (tzv lobiranju) i dok se ne prekine sa mafijaskom praxom podmicivanja politicara, ovaj problem ce se naduvavati sve vise...
...kad preraste u novi evropski rat bice svima nama svejedno ko, zasto, gde, kako...
...a neki ce u svojim klubovima uz kaficu i viski ogovarati primitivne balkance...
pre 6 godina
Istorija se definitivno ponavlja(u nekom obliku),i od istorije uvek treba uciti,kako se lose stvari ne bi ponovile,a kako bi za dobre imali ideje i smernice..pa tako,kako imamo iskustva iz istorije,resenje za zlo koje moze da se nadvije nad nama,moze da se resi na nacin kako se i nekad resilo:Mi trebmo da sklopimo vojni savez sa nekim drzavama u okruzenju(kao nekada)i jednostavo preventivno(sto znaci prvi da udarimo)sprecimo nastajanje zla,kako nas sve zajedno nebi odvelo pravo u ambis...Naravno,treba traziti odobrenje velikih sila(Grcka to moze izdejstvovati kod Nato-a,za Rusiju nema problema),i onda delovati sto pre kako bi se sprecila katastrofa...i onda,naravno,podeliti osvojenu teritoriju...Zar se to vec nije desilo u istoriji??..samo treba to da vidimo i sledimo isti put.
pre 6 godina
Ajmo sad EU ili unija Rumunije, Bugarske, Grčke, Srbije, BiH, Makedonije, CG i Albanije sto uopšte nije toliko nemoguće.
- EU, + "Balkanija"
pre 6 godina
psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
pre 6 godina
To bi podrazumevalo veeeeeliki rat, jer nece ostali narodi na Balkanu to mirno da gledaju. Da ne pominjem da albance ovde niko ne voli. Nadam se da EU neće dozvoliti takav scenario.
pre 6 godina
icice to gospodo preko nasih ledja... samo opusteno. uvek je srbin ginuo braneci evropu...
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
(Kavinsky, 25. april 2017 10:20)
Ne, nego smo na vreme trebali da se otkačimo od Rusije i da shvatmo da je još od Bizmarka konstanta evropske politike da se Rusiji ni po koju cenu ne dozvoli pristup Mediteranu jer još od rimskih vremena važi da ko gospodari Mediteranom gospodari Evropom. I to se neće promeniti!
Zašto Srbija kad je obnovljena u XIX veku nije dobila izlaz na more, iako je tražila, a formirana je Alabanija, kao protivteža Srbi? Baš zato što je još onda Zapadna Evropa videla Srbiju kao filijalu Rusije! I koju korist imamo od povezanosti s Rusijom? Nikakvu! Ne samo da nemamo korist, nego samo štetu!
I uporno ponavlamo istu glupu grešku, sve u ime idiotskog mita o nekakvom "prvoslavnom bratstvu". Nikako da shvatimo da nam to ne samo da nije u interesu, nego to "bratstvo" ne postoji i nikad nije postojalo!
Okruženi smo državama članicama NATO, a mi se tu t*timo i furamo nekakvu "neutralnost". Da, baš nam veruju! A Vučić svaki čas trči u Moskvu da mu Putin "meri pritisak"!
Mi nismo nikad ništa razumeli od važnih događanja i trendova u Evropi i znamo samo da kukamo kako nas "Evropa mrzi"!
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
pre 6 godina
Možda grešim, ali čini mi se da su mnogi na priči o velikosrpskoj ideji gradili svoje "ideje"i stvarali samostalne države.
Molim one koji znaju da me upute ko je od relevantnih i ljudi čija reč ima značaj težio stvaranju Velike Srbije ( ne da mu se to pripisivalo )
Ispade da je ceo svet branio druge od te ideje, a ti drugi ostvariše svoje baš takve ideje!
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
pre 6 godina
Misli se da ce padom sad da propadne i velika Albanija. A sta ako SAD propadnu a rusi podrze veliku albaniju?
pre 6 godina
Pa nek im je sa srecom, sta drugo reci. Samo nemoj da pricaju da su Srbiju bombardovali zbog nekakvog etnickog ciscenja, lepo se vidi da je prioritet bio stvaranje Velike Albanije. Sto se nas tice, nek nam je Bog u pomoci jeri sami sebi nismo sposobni da pomognemo
pre 6 godina
Najbolje je Velika Albanija,da dobije jos 200 milijardi € i postane super sila a Srbi i ostali Z. Balkanci kod njih dobiju posao.Nas narod i ne razmislja ni o cemu drugome .
pre 6 godina
Sve te izjave Tačija, Rame i pasivnost EU prema njihovim izjavama upravo dovodi do toga, da Srbiji i Makedoniji kao jedinim državama na Balkanu koje nisu u NATO, nametne još veči pritisak za ulazak u NATO, kao spas. I to če biti na žalost jedino rešenje za nas pa i za Makedonce inaće od Rusa, znamo da ne možemo očekivati pomoč.
pre 6 godina
Samim tim sto je Srbiji nasilno oteto Kosovo stvorena je fakticki velika Albanija i ona postoji vec skoro 20 godina
pre 6 godina
Evropi ce uskoro da bude priorite velika albanija , katastrofa od unije .
pre 6 godina
Kako ja to vidim , mozemo samo da im zavidimo na pametnoj spoljnoj politici , tu su odigrali mudrije , nama vazda neko kriv pa i sada nam neko kriv sto nismo pametniji...
pre 6 godina
"psi laju, karavani prolaze. I Seselj kaze da ce Dubrovnik I Split biti srpski, pa nikom nista.Moze da prica svako sta hoce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (dzoni, 25. april 2017 10:48)"
Nikom ništa!? 13 godina pritvora u Hagu bez presude i to praktično samo za verbalni delikt (za koji su kažnjavali samo nedemokratski režimi), teško da nije ništa. Tačiju se ipak stavljaju na teret teži zločini, koje bi mogao da ponovi.
pre 6 godina
Eu je nesposobna da resi bilo kakav problem. Kad ne znaju sta ce, a uglavnom ne znaju, uvodw sankcije od srbije, rusije do makedonije.
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo. Dobili su vec dovoljno Rumuna i Bugara i taj eksperiment je zavrsen. Ovde je buducnost mracna, jer nam predstoji jos jedan rat, u saveznistvu sa Makedonijom najverovatnije.
pre 6 godina
Srbija albance ne moze da spreci da formiraju Veliku Albaniju. Mi za to vise nemamo ni populaciju ni ljudstvo, ni MTS a ni ekonomske resurse. Prednosti koje su Srbi imali nad albancima pre 100 godina na politickom, vojnom, tehnoloskom planu - sve su nestale bez traga. Mi moramo da se povucemo na juznu granicu koje jos mozemo da kontrolisemo i da je branimo svim zamislivim sredstvima. Ta granica nece na zalost biti na Skadru ili Prokletijama nego mnogo, mnogo severnije. Problem vise nije da li je Kosovo u Srb. ili ne, nego kako spreciti penetraciju albanaca u uzu Srbiju kada albansko Kosovo i Srbija udju u EU. Tamo postoji sloboda prometa ljudi, roba usliga, kapitala. Ko ce recimo zabraniti nekoj ogromnoj albanskoj familiji sa Kosova da za 10K evra kupi napusteno seosko domacinstvo negde kod Kraljeva ili Nisa? Ako se ne budemo borili istinski, zestoko i nemilosrdno za 50 godina nas nece biti juznije od Kragujevca.
pre 6 godina
ma kome treba velika albanija,ali dobra fora da pale budale zbog izbora.taci ima sad svoju drzavu,sad kao on bi voleo da ima sefa,da odlucuje centar u tirani.ista stvar i za republiku srpsku,hoce neko da mi kaze da bi dodik voleo da mu iz beograda naredjuju sta da radi...
(kole, 25. april 2017 11:24)
Za Dodika nisi razumeo. Kad bi se ujedinile RS i Srbija, Dodik planira da dođe Beograd, pa da kao vrlo zaslužan faktor za ujedinjenje, odatle šefuje i naređuje. Nije njemu ni na kraj pameti da ceo život provede u RS!
U Beogradu već odavno ima spremnu vilu, a sredio je i državljanstvo Srbije.
pre 6 godina
>> nekada slavna srbija se borila protiv nepravde
Ta Srbija tada je imala kakvu takvu nezavisnost, veliki natalitet, vojsku, propagandu i mocne prijatelje a Albanci su bili neorganizovani skup plemena jos uvek u sastavu Otomanske imperije u rasulu. Sa tim prednostima je, doduse uz enormne zrtve, s njima bilo moguce izaci na kraj. Upravo je zbog nedostatka FB i medija bilo moguce mobilisati stotine hiljada seljaka da ginu za neku, ponekad diskutabilnu ideju (recimo izlazak Srbije na Jadran). Zbog te tadasnje superiornosti se pojavilo konstantno nipodastavanje Albanaca koje traje do danas. Mi moramo shvatiti da se takvi ratovi kao pre 100 godina vise ne vode, oni imaju jace prijatelje nego mi, veci natalitet, mladju populaciju i uskoro vise stanovnika...
pre 6 godina
"...o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'" - kako se umanjuje značaj onoga šta Albanci zagovaraju. Nije to nikakva mini unija već Velika Albanija. Ispali smo naivni. Trebali smo na vreme da počnemo da podmazujemo zapadnoevropske i američke političare. Upravu je prethodni komentator, mnogi su izdradili svoje države i granice na ideji Velike Srbije.
pre 6 godina
Pa oni jesu vec Velika Albanija. Sta njima jos tu mnogo treba? Imaju povezano sve autoputem, nema fakticki granica... jos par formalnosti...
pre 6 godina
Realno se ne isplati EU da pusta ni Albance u nju zbog slobodnog prolaza njihovih gradjana, za koje znamo sta rade po Italiji npr, a ni Srbe, jer im je jeftinije da imaju jeftinu radnu snagu za 200€ umesto 1600€ koliki je minimalac tamo.
(Oblak, 25. april 2017 10:18) # Link komentara
pa gde su u albaniji i srbiji te fabrike gde su evropljani upregli jeftinu radnu snagu za 200 evra, da idem da se zaposlim? ima par fabrika tu i tamo ali ni traga od te vase demagogije prema kojoj "evropljani ovde imaju jeftinu radnu snagu". niti ih zanima da ulazu ovde, a jos manje ih zanima srpska i albanska "radna snaga". jaka "radna snaga", mos` misliti, srba i albanaca zajedno u evropi nema vise od 10 miliona, koliko jedna omanja nemacka pokrajina. a samo ukrajinaca koji bi radili i za manje od 200 evra ima vise od 40 miliona. nidje logike
pre 6 godina
EU nikada nijedan problem bilo kakve vrste nije niti ce umeti da resi kako treba.
pre 6 godina
EU daje zeleno svetlo u Pristini i Tirani.
pre 6 godina
@Ja
Ideja o tzv. "VELIKOJ SRBIJI" je izmišljotina K und K generala Bluhovskog i guvernera Benjamnina Kalaja. Po njihovom ŠOVINISTIČKOM TVRĐENJU, Evropa treba da obuzda Srbiju koja, zaboga, želi da napravi "VELIKU SRBIJU". Ta isfantazirana država bi na istoku zahvatala Istanbul a na zapadu Beč (!!!), što znači da bi Srbija sinhronizovano napala Tursku i Austro-Ugarsku. Ova bolesna ideja je osnova za "opravdanje" upada austrougarskih trupa u Bosnu i Hercegovinu i neophodni je deo SVIH srbožderskih ideologija koje su iz XX veka prešle u XXI vek dodatno osnažene.
Ideje o VELIKOJ HRVATSKOJ, VELIKOJ ALBANIJI i sl, ne dolaze pod udar "DEMOKRATSKOG ZAPADA", nimalo slučajno.
(sturmmann, 25. april 2017 10:27)
To jeste tacno, ali je isto tako tacno da su im u tome pomagali Seselj i Radikali kao i SPC i SANU!
pre 6 godina
Ajmo sad EU ili unija Rumunije, Bugarske, Grčke, Srbije, BiH, Makedonije, CG i Albanije sto uopšte nije toliko nemoguće.
- EU, + "Balkanija"
pre 6 godina
@ja
Srbija nikada nije priznavala druge drzave u okviru nezavisnih drzava, Hrvatske, BiH.
Milosevic je bio jugoslovenski fanatik a ne srpski nacionalista.
To su cinjenice, himnu smo dobili tek posle odvajanja Crne Gore.
Veliku Srbiju su promovisali samo radikali, ocigledno je da ih finansira neko.
Osnova zdrave politike u Srbiji mora da bude na trasparentnom finansiranju. A srbija može do prave demokratije jedino kroz IT, moramo da pravimo korake u buducnostm.
pre 6 godina
sve male države bi da budu velike, samo da ispred naziva dodaju #Velika (Albanija, Srbija), i rešena stvar... uglavnom je reč o zemljama gde narod loše živi...
(nemač pojma, 25. april 2017 10:19)
Upravo tako...Nisam cuo za Veliku Svajcarsku.
pre 6 godina
nekada slavna srbija se borila protiv nepravde. nasi predaci solunci i te generacije hrabrih boraca i casnog naroda....nekada. ali trenutno sve je moderno postalo ali najmanje da se postuje svoje dvoriste, skolovanje, vaspitanje, red u kuci, gvozdena rec oca i majke kada zatreba, komsija komsiji da pomogne da se postuju i pomazu, da se ustane starijem u javnom prevozu... Sada se druzi preko facebooka umesto na kafu da se ode. Sada se gledaju farme, parovi i narucuju se separeji uz 5 flasa ljutog pica samo da bi bili vidjeni. Nema vise identiteta, ponosa i postovanja, necenimo svoju zemlju svoju njivu. kada to promenimo nece nama biti potrebna ni evropa ni rusija ni Amerika.... a velika albanija nam je najmanji problem ako se ovo resi. pozdrav
pre 6 godina
Istorija se definitivno ponavlja(u nekom obliku),i od istorije uvek treba uciti,kako se lose stvari ne bi ponovile,a kako bi za dobre imali ideje i smernice..pa tako,kako imamo iskustva iz istorije,resenje za zlo koje moze da se nadvije nad nama,moze da se resi na nacin kako se i nekad resilo:Mi trebmo da sklopimo vojni savez sa nekim drzavama u okruzenju(kao nekada)i jednostavo preventivno(sto znaci prvi da udarimo)sprecimo nastajanje zla,kako nas sve zajedno nebi odvelo pravo u ambis...Naravno,treba traziti odobrenje velikih sila(Grcka to moze izdejstvovati kod Nato-a,za Rusiju nema problema),i onda delovati sto pre kako bi se sprecila katastrofa...i onda,naravno,podeliti osvojenu teritoriju...Zar se to vec nije desilo u istoriji??..samo treba to da vidimo i sledimo isti put.
pre 6 godina
"...poziv da ne prepuštaju Balkan samom sebi."
Balkan nikada nije bio prepušten sam sebi. Tokom prošlosti uvek su mu velike sile krojile kapu, što čine i sada, kao što će činiti i u bližoj i daljoj budućnosti. Još nešto. Jedan "detalj" namerno je prenebregnut, a tiče se dela Grčke koji bi "Velika Albanija" obuhvatala. A Grčka je članica EU (EZ) od 1981. godine.
pre 6 godina
Zastava i himna(?) Kosova su na Kosovu u sasvim trećem planu u svakom kadru odande. Uvek je tu albanska, zavisno od mesta srpska a kosovska slabo koga tamo zanima. To vam možda nešto govori svih ovih godina ili ćete još da se svi pravimo blesavi? Ne znam.
pre 6 godina
@Svarog
A za 200 godina nas nece biti nigde.Doduse, I Albanci su usporili sa natalitetom,tako da se oni nece previse siriti.Prava seoba naroda krece sa bliskog istoka.Protiv nataliteta se ne moze.U Srednjem veku Mongoli su osvojili Kinu.I nemilosrdno tamanili porobljeni narod.Pobili su na desetine miliona Kineza.I gde je opet Kina,a gde je Mongolija?
Ako zelite nesto dobro za svoj narod I drzavu,pravite decu I placajte porez.Manite se rata,i velike politike.Kao mali narod,jos u laganom izumiranju,nemamo mi snage za velike zemlje.Na kraju krajeva,nismo sposobni ni ovu smanjenu Srbiju da dovedemo u red.Svako,ali svako, gleda da je ocerupa.A svima puna usta nekog nacionalnog ponosa..
pre 6 godina
Kako ih ne "zabrinjava" i zasto Belgiji ne uvode sankcije kada po vise od godinu dana ne mogu da formiraju Vladu? Stvarno su divni kada toliko vise brinu o Makedoniju nego o clanicama sopstvene unije.
pre 6 godina
"nedavne izjave Edija Rame i Hašima Tačija o ujedinjenju Albanaca iz regiona u 'mini uniju'."
...jos jasniju poruku muslijua su "zaboravili" da pomenu...
...brisel je uveliko na albanskom loncu (tzv lobiranju) i dok se ne prekine sa mafijaskom praxom podmicivanja politicara, ovaj problem ce se naduvavati sve vise...
...kad preraste u novi evropski rat bice svima nama svejedno ko, zasto, gde, kako...
...a neki ce u svojim klubovima uz kaficu i viski ogovarati primitivne balkance...
37 Komentari
Sortiraj po: